#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/03/2013 11:11
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στεγνό καθάρισμα για την Κύπρο, ασυλία για τα μεγάλα πλυντήρια...



Το ξύλο βγήκε από τον Παράδεισο, λέει ο σοφός λαός, αν δε ο Παράδεισος τυγχάνει να είναι και φορολογικός, τότε το ξύλο είναι άγριο. Το κατάλαβαν τούτες τις μέρες οι Κύπριοι και θα το νιώσουν όσοι είχαν την ατυχία να διαθέτουν καταθέσεις πάνω από 100.000 ευρώ. Στη μεν Λαϊκή δεν ξέρουν αν θα ξαναδούν τα λεφτά τους, στη δε Κύπρου το ¼ αυτών θα έχει κάνει φτερά.

Για να λέμε και του στραβού το δίκιο, πάντως, 365.000 καταθέτες, Κύπριοι, Έλληνες ή άλλης εθνικότητας, διασφαλίζουν τα λεφτά τους διότι έχουν καταθέσεις μέχρι 100.000 ευρώ. Άλλοι 10.000-11.000, όπως είπε στο Mega ο υπουργός Οικονομικός Σαρρής, θα υποστούν το κούρεμα.

Η μεγάλη πλειοψηφία των χαμένων είναι Ρώσοι ολιγάρχες ή άλλοι επιχειρηματίες που έκαναν μπίζνες τα τελευταία χρόνια στο «ωραίο μου πλυντήριο» την Κύπρο. Αυτοί καλούνται να καλύψουν το μεγαλύτερο μέρος των 3,8 δις ευρώ που χρειάζεται η Μεγαλόνησος. Διότι τα άλλα 2 δις τα βρήκαν από την Ελλάδα μέσω της πώλησης των υποκαταστημάτων. Κι όσοι αστείοι επιμένουν ότι δε βοήθησε η Αθήνα τη Λευκωσία, ας ρωτήσουν τους χιλιάδες καταθέτες στα εδώ υποκαταστήματα για να καταλάβουν. Άλλωστε, μετά την ανακοίνωση της συμφωνίας, Τσίπρας, Καμμένος και άλλοι «περίεργοι» λούφαξαν σε μια γωνιά ή μιλάνε περί ανέμων και υδάτων.

Εν πάση περιπτώσει, οι εξελίξεις που δρομολογούνται δείχνουν ότι η Κύπρος δε θα χρεοκοπήσει αλλά θα πληγεί ανεπανόρθωτα. Και δεν είναι το κούρεμα των 11.000 καταθετών το πρόβλημα. Είναι το γεγονός ότι ο φορολογικός παράδεισος της Κύπρου μετατρέπεται σε εφιάλτη διότι εκτιμάται ότι τις πρώτες κιόλας ημέρες θα φύγουν περί τα 7 δις ευρώ ξένα κεφάλαια, κυρίως ρωσικά. Ήδη ο κολοσσός Rosneft ανακοίνωσε ότι προτίθεται να πάρει τα περιουσιακά του στοιχεία από το νησί. Άρα λοιπόν, το χρηματοπιστωτικό σύστημα της Κύπρου που στηρίχθηκε σε υψηλά επιτόκια και μηδενικούς ελέγχους για να προσελκύσει επενδυτές από παντού ουσιαστικά διαλύεται. Το διαλύουν οι «καλοί» Ευρωπαίοι σε συνεργασία με το ΔΝΤ. Διότι δε μπορεί αυτοί οι «καλοί» να ανέχονται πλυντήρια χρημάτων μέσα στο ίδιο τους το σπίτι.

Όμως, μένουμε με την απορία. Θα ακολουθήσει γενικό ξεκαθάρισμα των «άπλυτων» ή σταματά εδώ στην Κύπρο; Για παράδειγμα, τι θα κάνει η ΕΕ για τον τεράστιο φορολογικό παράδεισο που ακούει στο όνομα Λουξεμβούργο, πρωθυπουργός του οποίου είναι ο μέχρι πρότινος επικεφαλής, Ζ.Κ. Γιούνκερ;

Στο Δουκάτο υπάρχουν σήμερα 143 τράπεζες από τις οποίες οι 39 είναι γερμανικές, οι 14 είναι γαλλικές και οι 10 βελγικές. Ξέρετε πόσα έχουν τοποθετήσει στο Λουξεμβούργο τα επενδυτικά κεφάλαια ανά τον κόσμο; Το… ελάχιστο ποσό των 2,314 τρισεκατομμυρίων ευρώ. Από τα συνολικά 20 τρις ευρώ που βρίσκονται σε όλους τους φορολογικούς παραδείσους του πλανήτη, το Δουκάτο έχει το 10%. Ουκ ολίγα, 1,4 τρις ευρώ έχει η Γαλλία επίσης αλλά και στη Γερμανία τα επενδυτικά κεφάλαια έχουν τοποθετήσει 1,2 τρις ευρώ.

Επομένως, η Κύπρος σε σχέση με τα τεράστια αυτά πλυντήρια μοιάζει με τη σκάφη που έπλενε η μάνα μας τα ρούχα.

Είναι υπερτροφικό και στρεβλό το τραπεζικό σύστημα, λέει ο πολύς Σόιμπλε και οργισμένος συστήνει διάλυσή του γιατί έτσι επιβάλλει η νομιμότητα. Μα στην Κύπρο οι τράπεζες ήταν 7 φορές πάνω από το ΑΕΠ της. Τι να πει το Λουξεμβούργο που έχει τραπεζικό σύστημα πάνω από 20 φορές το ΑΕΠ της; Τι να πει το άλλο νησί της ΕΕ, η Μάλτα που έχει 8 φορές πάνω από το Ακαθάριστο Προϊόν της;

Η Βρετανία επίσης έχει 7-8 φορές πάνω και ξέρετε γιατί; Διότι έχει τις Βρετανικές Παρθένες Νήσους, την αποικία με τους 22.000 μόνιμους κατοίκους και τις 800.000 εταιρείες. Μήπως θυμάστε ότι πριν μερικές εβδομάδες έσκασε ένα σκάνδαλο που αφορούσε την Amazon; Ειπώθηκε τότε ότι η εταιρεία – κολοσσός με πωλήσεις 3 δις λίρες και 2.000 εργαζόμενους δεν πλήρωνε φόρους στο βρετανικό κράτος.

Γιατί; Διότι εμφανιζόταν η μητρική να έχει έδρα στο Λουξεμβούργο και να μην πληρώνει φόρους και μια θυγατρική στη Βρετανία να έχει τζίρο μόλις 150 εκατ. λίρες.

Και φυσικά, μπορεί να μην είναι στην Ευρώπη, αλλά τα νησιά Κάιμαν έχουν το γνωστό διώροφο κτίριο το οποίο είναι έδρα 13.000 υπεράκτιων εταιρειών.

Τι θα κάνει, λοιπόν, ο «καθαρός» κ. Σόιμπλε; Θα δώσει ένα μάθημα στους Λουξεμβουργιανούς, τους Γερμανούς, τους Γάλλους και τους Βρετανούς; Ή μήπως θα βάλει τώρα στο στόχαστρο το… Κρανίδι στο οποίο υπάρχει μερικές εκατοντάδες off shore, μία για κάθε σπίτι;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 23/03/2013 11:22:01

    Μεγαλύτερο κούρεμα στις μεγάλες καταθέσεις που κατέχουν κυρίως ξένοι και μκρότερο στις μικρότερες που κατέχουν οι κύπριοι, ίσως είναι η πιο ενδεδειγμένη λύση εδώ που φτάσαμε.

    Είναι και μία τιμωρία για την Ρωσία που επέδειξε δισταγμόν και νυσταγμόν.

    Επίσης, η αξιοπιστία του κυπριακού τραπεζικού συστήματος έτσι κι αλλιώς έχει τρωθεί ανεπανόρθωτα ακόμη και δίχως κούρεμα. Αν είναι λοιπόν οι ξένοι να πάρουν τα λεφτά τους και να φύγουν από την Κύπρο έτσι κι αλλιώς, ας τα πάρουν αφού πρώτα δεχτούν ένα γενναίο κούρεμα.

    • Αναξαγορας avatar
      Αναξαγορας @ Γιώργος Αχαιός 23/03/2013 13:01:32

      και τι μας μενει πλεον;

      η αναζητηση του επομενου πρωθυπουργου της Μεσογειου που θα κουρεψει καταθεσεις. Ελληνικα παντως δε μιλαει ο εν λογω υπουργος...

      • Γιώργος Αχαιός avatar
        Γιώργος Αχαιός @ Αναξαγορας 23/03/2013 18:15:33

        Μάλλον ιταλικά θα μιλάει!

  2. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 23/03/2013 11:32:30

    Πάρα πολύ δυσάρεστη είδηση επίσης η προσέγγιση τουρκίας - Ισραήλ. Ας ελπίσουμε να μην προχωρήσει γιατί θέτει σε κίνδυνο τα συμφέροντα Ελλάδος και κύπρου και πιο πολύ της δεύτερης....

    Ας ελπίσουμε οι εβραίοι να κάνουν ξανά κάτι ακραίο σε κάποιον μουσουλμάνο και ο Ερντογάν να αρχίσει πάλι να τους βρίζει.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Γιώργος Αχαιός 23/03/2013 15:02:51

      Πολύ σοβαρό! Και βρωμάει η δουλεία. ΔΕΠΑ-ΔΕΣΦΑ άμεση πώληση σε όποιον δίνει τα περισσότερα. Τα διπλά και βάλε δηλαδή. Και κανονικό λιμάνι στο στόλο του στη Σύρο. Θα έχουμε ιστορίες σύντομα.

  3. Karenin avatar
    Karenin 23/03/2013 11:48:28

    Tο πάρτι των κυπρίων με τους ρώσους έκανε πολύ φασαρία, σε βαθμό επίδειξης.
    Τέλειωσαν η χάθηκαν όμως τα λεφτά, και για να συνεχίσει έπρεπε να το χρηματοδοτήσουν οι ρώσοι η οι Γερμανοί. Τα άλλα πλυντήρια έχουν την υποκριτική πρόνοια να λειτουργούν αθόρυβα και ένστικτο να μη ζητάνε και κερατιάτικα.

  4. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 23/03/2013 11:49:12

    Άρθρο που στηρίζεται στη λογική μην κοιτάς τι κάνω εγώ κοίτα τι έκανε και κάνει ο άλλος.Αν το Λουξεμβούργο φτάσει να παρακαλάει την τρόικα να σώσει το τραπεζικό σύστημα και να δώσει το 60% του ΑΕΠ (10 δις για ΚΔ) για χρηματοδότηση κρατικών αναγκών θα είναι επίκαιρο.Δυστυχώς πάγια συζήτηση στον Ελληνισμό είναι όχι τι θα κάνουμε εμείς σωστά αλλά τι κάνουν λάθος οι άλλοι

    • Tasos avatar
      Tasos @ Συριζαλβανία του Χότζα 23/03/2013 14:30:56

      Το άρθρο δε λέει αυτό αλλά επικεντρώνεται στην αστεία επιχειρηματολογία της Γερμανίας ότι η διογκωμένη κυπριακή φούσκα έπρεπε να σκάσει. Και φυσικά αυτή η ρητορική είναι αστεία.
      Επιμένετε δε να λέτε ότι εμείς δε κάνουμε μόνοι μας το σωστο. Συμφωνώ.
      Αν όμως το κάναμε, εσείς τι λέτε, δε θα ασχολούνταν ποτέ μαζί μας οι Ευρωπαίοι εφόσον υπάρχουν φυσικοί πόροι στην ΝΑ μεσόγειο?
      Από την άλλη δε θα μπορούσαμε ποτέ να κάνουμε το σωστό, γιατί αν το κάναμε θα φροντίζαν οι απ' έξω να σταματήσουμε να το κάνουμε, θα έριχναν τη κυβέρνηση και θα έφερναν έναν άλλο που είναι πιο κουβαρντάς πρωθυπουργός (όπως και κάνανε με τον Α. Παπανδρέου ή αργότερα με το Σημίτη). Υπάρχει σχέδιο, πάντα υπήρχε σχέδιο και η μεταπολιτευτική Ελλάδα έγινε αυτό που είναι γιατί το σχέδιο ήταν ξένο, και εκτελέστηκε στην Ελλάδα από χρήσιμους ηλίθιους που νόμιζαν ότι κάνανε το "σωστό".
      Προφανώς κανείς δε σου βάζει το μαχαίρι να σε εκβιάσει "μπές στην ΟΝΕ/ευρώ" ή "δανείσου".
      Όμως μπορεί εύκολα να σε εκβιάσει με άλλους τρόπους ώστε η είσοδος στην ΟΝΕ ή το δάνειο να είναι η προφανής λύση.
      Κανείς δεν έλεγε στο πολίτη "τζόγαρε στο ΧΑ αλλά μπορεί και να χάσεις". Του έλεγαν όμως επίσημα χείλη ότι θα πάει στο θεό το ΧΑ και περίμεναν από το απαίδευτο κοινό (του όποιου τη παιδεία επίσης φρόντισαν να διαλύσουν σιγά σιγά) να ακούσει τη λογική και όχι τον πολύ κο Σημίτη ή Παπαντωνίου που τον προέτρεπαν να ζήσει το Ελληνικό "όνειρο".
      Η Κύπρος είχε διαφορετικό πρόβλημα από εμάς και ήταν τραπεζικό.
      Οι πράξεις των Γερμανών δείχνουν πως ακόμα κι αν δεν είχε, θα φρόντιζαν να αποκτήσει. Υπάρχει ατζέντα γεωπολιτική/οικονομική, οπότε η επιχειρηματολογία που στηρίζεται απλά σε λογιστικές λεπτομέρειες δε στέκει.
      Αυτό που λέει το άρθρο είναι ότι υπάρχει πρόβλημα σχέσεων κρατών, εμπιστοσύνης, ισονομίας. Αν ήθελαν οι Γερμανοί να μη βγάλουν κιχ οι Κύπριοι, θα μπορούσαν να κόψουν όλους τους ευρωπαϊκούς καλοαναθρεμένους "πισινούς" και να μη φωνάζει κανείς γιατί είναι το "σωστό". Όμως κόβουν μόνο αυτούς που εμποδίζουν τα σχέδια τους.
      Αυτό δε πρόκειται να αλλάξει όσο αυτομαστίγωμα κι αν πέσει για το κακό τον καιρό των Ελλήνων (και Κυπρίων).

      • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
        Συριζαλβανία του Χότζα @ Tasos 23/03/2013 14:52:49

        Στην Ιταλία τι προβλέπει το σχέδιο; Στην Ιρλανδία; Στην Πορτογαλία; Στην Ισπανία; Στη Ρουμανία που είναι εκτός ευρώ; Στη Σλοβενία που είναι εντός και έχει προβλήματα δανεισμού; Στην Lehman Brothers από που ξεκίνησε η παγκόσμια κρίση δανεισμού και επεκτάθηκε στην Ευρώπη; Τι θα πάρουν από αυτές; Θες να μου πεις ότι ο λαός ήθελε όλες αυτές τις ριζοσπαστικές μεταρρυθμίσεις στο κράτος και την οικονομία που θα μας έκαναν να διεκδικήσουμε το μερίδιο στην παγκόσμια κατονομή πλούτου και δεν έγιναν εξαιτίας του σχεδίου;

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ Συριζαλβανία του Χότζα 23/03/2013 15:11:44

          Δεν είναι δύσκολο να καταλάβεις τι άλλο θέλουν και από αυτές τις χώρες, Χότζα, ούτε είναι δύσκολο να δεις κατά πού βαδίζει ολόκληρος ο πλανήτης. Τα κοινωνικά κράτη, οι ελευθερίες και τα δικαιώματα που θεσπίστηκαν μετά τον Β᾽ Παγκόσμιο Πόλεμο ήταν ένα ευχάριστο διάλειμμα. Επανερχόμαστε σε συνθήκες φτωχοποίησης και εργατικοποίησης. Ό,τι ξέραμε μέχρι τώρα, το ξεχνάμε. Επίσης, ό,τι χάνεται τώρα θα ανακτηθεί πολύ δύσκολα αν ανακτηθεί ποτέ. Η φτωχοποίηση εννοείται ότι περιλαμβάνει και τους φυσικούς πόρους των χωρών. Πώς θα οδηγήσεις έναν λαό στην απορία και την εξάρτηση αν του αφήσεις πετρέλαιο, χρυσό, φυσικό αέριο, διαμάντια να τα εκμεταλλεύεται μόνος του;

          Βαρέθηκε η ελίτ, Χότζα, να μοιράζεται πλούτο. Το έκανε, όσο το έκανε, με βαριά καρδιά γιατί έπρεπε να ξαναστηθεί η Ευρώπη στα πόδια της μετά τον Β᾽ Παγκόσμιο Πόλεμο. Τώρα ετοιμάζεται να τα πάρει όλα πίσω με τη βοήθεια πρόθυμων συνεργών. Όπου «πρόθυμος συνεργός», βάλε ό,τι σου αρέσει. Χρήσιμους ηλίθιους, μεγαλομανείς, ραγιάδες, μικρόψυχους... Η λίστα είναι μεγάλη. :)

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ Νιόβη 23/03/2013 15:27:33

            Άτοπες συγκρίσεις και άτοπα συμπεράσματα. Τι σχέση μπορεί να έχει ο στενός μεταπολεμικός κόσμος ελεύθερης οικονομίας μεταξύ 20-25 κρατών με το σήμερα των εν δυνάμει 7 δις. ανταγωνιστών; Κάποτε σε είχα ρωτήσει αν χωρίς ανταγωνιστικοτητα μπορείς να έχεις υψηλό βιοτικό επίπεδο και μου είχες πει ναι, σκέψου το πάλι και ίσως οδηγηθείς σε άλλα συμπεράσματα για το σύγχρονο κοινωνικό κράτος, τον περιορισμένο και σύντομο ρόλο των ελίτ, το ρόλο του εθνικού κράτους σε έναν παγκοσμιοποιημένο κόσμο κλπ

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Συριζαλβανία του Χότζα 24/03/2013 12:29:24

            «Κάποτε σε είχα ρωτήσει αν χωρίς ανταγωνιστικοτητα μπορείς να έχεις υψηλό βιοτικό επίπεδο και μου είχες πει ναι». Πότε συνέβη αυτό;

            Γενικά, Χότζα, άλλα λόγια ν᾽ αγαπιόμαστε. Εγώ σου μιλάω για το δάσος, εσύ μετράς τα φύλλα του δέντρου. Τα μεγέθη μπορεί να αλλάζουν, οι προθέσεις όχι.

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ Νιόβη 24/03/2013 13:25:14

            Πότε συνέβη αυτό; Δε θυμάσαι; Μα στο άρθρο ''Η μεγάλη ανατριχίλα" αγαπημένη μου Νιόβη στις 18/3. Διάβασε τη στιχομυθία και μαζί μου και με το "Μανιάτη" και άλους που γράψαν σχόλιο. Όταν νομίζεις ότι το μόνο μοντέλο ανταγωνιστικότητας είναι η Κίνα που βρίσκεται στην 29η θέση ή άλλων χωρών αναπτυσσόμενων με δουλοκτητικές εργασιακές σχέσεις χωρίς να έχεις κοιτάξει ποτέ το Global Competitiveness Report για να ξέρεις ποιές θεωρούνται ανταγωνιστικές και την κατάταξή τους σε επίπεδο δημοκρατιάς,δικαιωμάτων,κοινωνικού κράτους τότε μην πέφτεις για κολύμπι σε θάλασσες που δε ξέρεις!

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ Συριζαλβανία του Χότζα 24/03/2013 13:39:02

            Το άλους είναι δικό μου κολύμπι χωρίς μπρατσάκια...Άλλους ήθελα να πω. Α και η Κίνα για το 2012-13 έχει πέσει 3 θέσεις, ενώ η Φινλανδία έχει ανέβει 1, η Ολλανδία 2, η νεοφιλελεύθερη Μ. Βρετανία 2 και η Αυστρία 3

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Συριζαλβανία του Χότζα 24/03/2013 13:51:47

            http://www.antinews.gr/2013/03/18/208645/

            Εδώ είναι το λινκ για τη δημοσίευση που αναφέρεις. Διάβασε ξανά τον διάλογο και πες μου πού ακριβώς μου κάνεις την ερώτηση που λες ότι μου κάνεις, πού ακριβώς απαντάω καταφατικά και πού υποστηρίζω ότι το μόνο μοντέλο ανταγωνιστικότητας είναι η Κίνα. Όσο για το ποιός από τους δυο μας κολυμπά σε νερά που δεν τα ξέρει, άσε να το κρίνουν όσοι έχουν διακρίνει τις γνώσεις σου για τις χώρες της Ευρώπης, αγαπημένε μου Χότζα, τις οποίες μάλιστα κοινοποιείς και δογματικά.

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ Νιόβη 24/03/2013 14:10:06

            Πραγματικά δε βρίσκω το λόγο να συνεχίζω να κάνω συζητήσεις μαζί σου, αν ακόμα και τώρα εξακολουθείς να πιστεύεις ότι δεν παρουσιάσες 2 εναλλακτικές, η μια μιας χώρας με ανταγωνιστικότητα που είναι σαν εργασιακός μεσαίωνας και μια που έχει δικαιώματα και καλό βιοτικό επίπεδο αλλά με χαμηλή ανταγωνιστικότητα και μάλιστα δέχτηκες και τις απαντήσεις άλλων σχολιαστών που σου τόνισαν ότι αυτό που λες δεν ισχύει, τότε τι να πω. Ας διαβάσει το λινκ που έβαλες όποιος ενδιαφέρεται και ας βγάλει τα συμπεράσματά του...

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Συριζαλβανία του Χότζα 24/03/2013 14:48:38

            Αυτό λέω κι εγώ, Χότζα. :) Και θα τα βγάλει.

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ Συριζαλβανία του Χότζα 24/03/2013 14:51:51

            Φυσικά και θα τα βγάλει,όπως όσοι σου απάντησαν τότε...

          • Tasos avatar
            Tasos @ Νιόβη 23/03/2013 17:42:34

            Θα συμφωνήσω και θα αναρωτηθώ: δεν είναι πολύ περίεργο που οι φυσικοί πόροι - που σίγουρα ήταν γνωστοί στους "αρμοδίους" χρόνια πριν - "ανακαλύφθηκαν" ξαφνικά τώρα μετά από 10ετίες, στις χώρες που κατα σύμπτωση βρίσκονται σε κρίση άραγε και εξάρτηση? Γιατί δεν εμφανιζε πχ η ντόιτσεμπανκ τη μελέτη για τους υδρογονάνθρακες τη δεκαετία του 80 ή του 90 έστω που η Ελλάδα είχε μεγαλύτερη άνεση να παίξει μπάλα στα ενεργιακά? Δεν το είχαν σκεφτεί να ερευνήσουν? Μα ήδη υπήρχαν φωνές από τότε και οι αξιωματούχοι απλά τους έλεγαν γραφικούς.

            Δεν υπάρχει πιο ύποπτη ένδειξη για τα σχέδια της από αυτή τη σύμπτωση της ανακάλυψης ενεργειακού πλούτου σε καιρό κρίσης και όχι νωρίτερα. Απλά έπρεπε να "ωριμάσουν" οι συνθήκες (δηλαδή να σκάσουν πρώτα οι φούσκες στην ΝΑ μεσόγειο).

        • Tasos avatar
          Tasos @ Συριζαλβανία του Χότζα 23/03/2013 17:56:57

          Βλέπεις στις χώρες αυτές να υπάρχει η σπουδή που υπάρχει με μας? Η εμμονή στα συνεχή λάθη? Δεν είπε κανένας ότι εκεί δεν έχουν κι αυτοί κάποιο πρόβλημα, αλλιώς δε θα έμπλεκαν με μνημόνιο. Όμως σε εμας 3 χρόνια τώρα υπάρχει συνεχής πορεία προς τα κάτω ενώ υποτίθεται ότι το σχέδιο ήταν για εξισορρόπηση και μετά προς τα πάνω (για να πάρουν πίσω τα δανεικά τάχα).

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ Tasos 23/03/2013 18:12:54

            Φίλε Τάσο η συνεχής πορεία προς τα κάτω είναι εξαιτίας: 1) της επιβεβλημένης αφαίρεσης από την οικονομία χρημάτων που τόσα χρόνια καλύπτονταν από δανεικά και δημιουργούσαν τεράστια ελλείμματα και τώρα δε δανείζει κανείς πια στον κόσμο 2) της εξωφρενικά εσωστρεφούς οικονομίας που βυθίζεται εξαιτίας της στέρησης δανείκών πόρων 3) της έλλειψης ριζοσπαστικής αντίληψης για τη "Νέα Ελλάδα" των μεταρρυθμίσεων και της προόδου από τα κυρίαρχα πολιτικά κόμματα και από τους πολίτες. Και μην ξεχνάς ότι ΗΠΑ και Ιαπωνία έχουν τεράστια διαρθρωτικά προβλήματα στις οικονομίες τους,εκεί ποιό σχέδιο λες να κρύβεται από πίσω; Σύγχρονος κόσμος, νέα δεδομένα, πολλές αναθεωρήσεις που στη χώρα μας ποτέ δε συζητάμε σοβαρά

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Συριζαλβανία του Χότζα 23/03/2013 15:15:50

      Να ρωτήσω κάτι; Αυτή τη δουλειά που κάνεις εδώ - κάτι σαν άτυπο γραφείο τύπου της γερμανικής πρεσβείας - την κάνεις από ευχαρίστηση ή για βιοποριστικούς λόγους; Απλά από περιέργεια ρωτώ, με την καλή έννοια πάντοτε...

      • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
        Συριζαλβανία του Χότζα @ ΒΙΣ 23/03/2013 17:29:08

        Προφανώς τα γραφόμενά μου σε ενοχλούν και επειδή από επιχειρηματολογία δική σου δεν παίζει και μεγάλη,ή θα είναι τόσο της πλάκας όσο η αισθητική αυτού του σχολίου που έγραψες, πετάς ένα γερμανική πρεσβεία και νομίζεις ότι λες κάτι.Το θλιβερό είναι ότι νομίζεις ότι έχεις και πολιτική άποψη και γνώση του τι συμβαίνει γύρω σου πέρα από να αναμασάς ότι σου δίνουν έτοιμο, αλλά αφού εσένα δε σε ενοχλεί, εμένα δε μου καίγεται καρφί.

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ Συριζαλβανία του Χότζα 23/03/2013 18:29:24

          Αντιθέτως. Οι διακονούντες την Γερμανία είναι αυτοί που μιλάνε (μιλάτε) κατά κόρον με αφορισμούς (έως «τσιτάτα», θα έλεγα) και ελάχιστα με επιχειρήματα.

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ ΚΜ 23/03/2013 18:40:34

            Θα μπορούσα να κάνω ανταλλαγή απόψεων με σένα ΚΜ, αν είχα καταλάβει τι προτάσεις έχεις; Μη μας τις κρατάς κρυφές...

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ Συριζαλβανία του Χότζα 23/03/2013 19:14:57

          Μην συχύζεσαι έτσι και παρεκτρέπεσαι, μία ερώτηση έκανα. Εσύ ως φιλελεύθερος, θα έπρεπε να απαντήσεις πολιτισμένα, εξευρωπαϊσμένα θα έλεγα (άλλο το ότι μπορεί έχω ζήσει περισσότερα χρόνια στη δυτική Ευρώπη από ό,τι εσύ...).
          Και στην έκανα την ερώτηση όχι επειδή είμαι αντίθετος στις μεταρρυθμίσεις - έχω γράψει δεκάδες σχόλια για τις δικές μας ευθύνες στην κρίση -, ούτε επειδή μου αρέσει η Ελλάδα-πασοκιστάν ή σοβιετιστάν, ούτε επειδή είμαι συνομωσιολόγος. Ούτε επειδή καταπίνω αμάσητα πράγματα (θες μήπως να παραβγούμε στον αριθμό σοβαρών βιβλίων και άρθρων ιστορίας που έχει διαβάσει ο καθένας μας;). Αλλά επειδή η επιχειρηματολογία σου είναι τόσο προφανώς άκαμπτη, η σκέψη σου τόσο ντετερμινιστική - ο "εκσυγχρονισμός" είναι πανάκεια για ένα λαμπρό νέο μέλλον, πρέπει πάντοτε να αυτομαστιγωνόμαστε στην παραμικρή μομφή των άσπιλων ξένων - που μου θυμίζει δογματικό μαρξισμό από την ανάποδη. Γι' αυτό και σε κατατάσσω στους ακρο-φιλελεύθερους, εξίσου δογματικούς με τους ακροαριστερούς και τους ακροδεξιούς. Τα περί πρεσβείας, φυσικά, τα έγραψα για να προκαλέσω. Πάντως, έτσι λειτουργείς. Οπότε, ισχύει εδώ το "si non e vero, e ben trovato"...

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ ΒΙΣ 23/03/2013 20:10:51

            @ΒΙΣ Μετά από αυτά που έγραψες, θα μπορούσαμε να κάνουμε μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση που θα άφηνε, φαντάζομαι και στους δύο μας, μια προστιθέμενη αξία.Δεν έχεις άδικο για τον άκαμπτο τρόπο που γράφω και -άλλωστε- είναι κατ'επιλογήν. Γράφω προκλητικά γιατί θέλω να προχωρήσουν λίγο τα πράγματα και να πάψουμε να ζούμε στη μιζέρια και προτείνω τρόπους να γίνει αυτό,αλλά θα πρέπει να μου αναγνωρίσεις ως ελαφρυντικό ότι ποτέ δεν κάνουμε αυτοκριτική και δε μιλάμε για τις αλλαγές που πρέπει να κάνουμε σε αυτή τη χώρα, με αποτελέσμα το επιθετικό σου σχόλιο να το κατατάξω -αμέσως- στην κατηγορία των συνομωσιολόγων που θεωρούσαν ότι ζούσαμε σε έναν παραγωγικό και αναπτυξιακό παράδεισο μέχρι το 2009 και ξαφνικά ήρθε η Μέρκελ και μας έβαλε στο μνημόνιο.

      • euagelos avatar
        euagelos @ ΒΙΣ 23/03/2013 17:43:00

        και 'γω την ίδια απορία είχα για μερικούς σχολιαστές, ώσπου ανακάλυψα αυτό:
        http://www.inprecor.gr/index.php/archives/232662

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ euagelos 23/03/2013 18:56:47

          Ο όψιμος σχολιαστής «Χότζας» μάλλον δεν συγκαταλέγεται στις εξής μαριονέτες για τον απλούστατο λόγο ότι θα διάλεγαν καναν καλύτερο να βάλουν. Παραείναι σπασμωδικός σε αυτό που κάνει. Από την άλλη όμως, δεν αποκλείω να είναι κανας άνεργος νέος (δημοσιογράφος ή μη) που να τα κάνει όλα αυτά προκειμένου να διεκδικήσει κανα τέτοιο «μεροκάματο».

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ ΚΜ 23/03/2013 19:06:55

            Κλασικός αντιπερισπασμός και η μπάλα στην εξέδρα, με μοναδικό στόχο να μην ακούγονται διαφορετικές φωνές.Σε μια χώρα που φουντώνει ο ρατσισμός, κάθε πόλεμος στη διαφορετικότητα θεωρείται ελληναράδικη μαγκιά. Και ποιος μου λέει εμένα ότι δεν υπάρχουν επιχειρηματίες με πολλά δάνεια στο εσωτερικό και πολλά λεφτά έξω, που επιθυμούν την επιστροφή στη δραχμή για να θησαυρίσουν και δεν έχουν εσάς ως "κλακαδόρους". Μη μου πείτε ότι δε ξέρετε τέτοια παραδείγματα...

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Συριζαλβανία του Χότζα 24/03/2013 04:53:45

            Χα χα, «ρατσισμός», «πόλεμος στη διαφορετικότητα»... Τί μου θυμίζουν αυτά...

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ ΚΜ 24/03/2013 12:29:36

            Σύγχρονο κράτος με σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα μήπως;

          • Κυθήριος Τ. avatar
            Κυθήριος Τ. @ ΚΜ 23/03/2013 19:30:24

            Στή Γαλλία τούς λένε ''εὐρωενθουσιαστές'',ἐδῶ μᾶλλον ''γερμανοενθουσιαστές''...

  5. blue nile avatar
    blue nile 23/03/2013 11:56:53

    H πολύ απλή λύση είναι οι Κύπριοι πολιτικοί να μην αποδεχτούν κανένα μέτρο.
    Γιατί παρά τις απειλές η ΕΚΤ δεν πρόκειται να σταματήσει την χρηματοδότηση τη Δευτέρα..
    Αν το κάνει θα βάλει το ευρώ σε νέα μεγάλη περιπέτεια.
    Που μάλλον δεν θα μπορέσει να την αντέξει...

    • The Camel avatar
      The Camel @ blue nile 23/03/2013 14:58:14

      Aν δεν αποδεχθούν τους όρους των δανειστών θα πρέπει να φύγουν απο το ευρώ. Εχουν τα κότσια για κάτι τέτοιο, αναλαμβάνοντας παραλληλα το κόστος; Δεν φαίνεται. Τουλάχιστον απο τα δυο κομματα της συμπολίτευσης.

    • dim avatar
      dim @ blue nile 23/03/2013 18:17:17

      Μπαρουφάκης !!

      Τσάμπα μάγκας...

      Ο υπεύθυνος ηγέτης δε παίζει το μέλλον της πατρίδας του σε μια ζαριά... Κι αν δεν μπλοφάρουν?

      Ο μόνος λόγος για να πεις "οχι" δεν είναι για να δεις αν μπλοφάρουν οι άλλοι, αλλά αν έχεις πειστεί εσύ και ο λαός σου ότι, ό,τι κι αν κάνουν οι άλλοι, εσύ είσαι αποφασισμένος και διατεθειμένος να ζήσεις με τις συνέπειες του "όχι" αυτού... Αν είναι αποφασισμένοι να γυρίσουν στη λίρα, ας το πουν το "οχι"...

      • Αμφιβολία avatar
        Αμφιβολία @ dim 24/03/2013 04:19:28

        Εσύ είσαι σκέτος μπαρούφας, όμως.

        Ο Παπαχρήστου (ο γνωστό ΔΟΛιος βενιζελικός δημοσιογράφος) είσαι, τεράστιε;

  6. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 23/03/2013 11:58:52

    '' Τι θα κάνει, λοιπόν, ο «καθαρός» κ. Σόιμπλε; ''
    Τίποτε απολύτως δεν θα κάνει. Το Λουξεμβούργο και τα λοιπά ωραία πλυντήρια, δεν απαίτησαν ''τα χρήματα των Ευρωπαίων φορολογουμένων'' για να ξελασπώσουν, δεν ζήτησαν οικονομική βοήθεια, άρα κανείς δε δικαιούται να τους ασκήσει κριτική, πόσο μάλλον να επέμβει και να απαιτήσει ....''μεταρρυθμίσεις''. Αυτή είναι η λογικοφανής δικαιολογία.
    Όλοι όμως έχουμε πια καταλάβει οτι ο ''στημένος'' καυγάς γίνεται για τον έλεγχο του ορυκτού πλούτου και την πλήρη υποταγή της Κύπρου στα γεωπολιτικά παιχνίδια και στα σχέδια των όρνεων που την επιβουλεύονται.
    Περί επίθεσης κατά του Ελληνισμού πρόκειται και σίγουρα θα υπάρξει συνέχεια. Οι Οθωμανοί κλείνουν ένα-ένα τα μέτωπα που διασπούσαν την προσοχή τους και θα είναι απερίσπαστοι να επικεντρωθούν στις παράλογες, επεκτατικές τους (και όχι μόνο)διεκδικήσεις. Εμείς καλούμαστε να παρουσιάσουμε κάτω από ακραία πιεστικές και αντίξοες συνθήκες, ψύχραιμη, ευφυή, σοβαρή και συγκροτημένη εξωτερική πολιτική με πρόγραμμα, μέθοδο και σαφείς στόχους. Κυρίως όμως καλούμαστε να εξασφαλίσουμε και να παρουσιάζουμε σε κάθε μας κίνηση, όλα όσα ανέκαθεν υπήρξαν η ''Αχίλλειος πτέρνα μας''.
    Ομοψυχία, ενότητα, συναίνεση, συνεργασία και ομόνοια.
    Χωρίς αυτά τα ανεκτίμητα όπλα, αλαφιασμένα πιόνια πάνω στην άθλια, ματωμένη σκακιέρα των αδίστακτων ληστών, συμμάχων, εταίρων, γειτόνων, είμαστε σίγουρα χαμένοι.....

    • Aρχιμήδης avatar
      Aρχιμήδης @ Queen For The Black Side 23/03/2013 12:08:29

      Hρθε μάλλον η ώρα να επανεκτιμήσουμε τον Καραμανλή τον Β'...

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ Aρχιμήδης 23/03/2013 12:47:36

        O Kαραμανλής ο Β΄όσον αφορά τις προθέσεις και τις επιλοές του στα Εθνικά θέματα, δεν αμφισβητήθηκε ποτέ και από κανέναν. Άλλες του πλευρές κι επιλογές υπήρξαν επιζήμιες, αλλά δεν είναι της ώρας.

      • Tasos avatar
        Tasos @ Aρχιμήδης 23/03/2013 14:38:13

        Αυτά που έγιναν τότε είναι και η απόδειξη ότι ακόμα κι αν εμείς ως κράτος πηγαίναμε να αλλάξουμε ρότα και να κάνουμε το "σωστό" (για μας) δεν επρόκειτο να αφεθούμε να το κάνουμε (ακόμα καίγεται η Ελλάδα για έναν αγωγό).

    • occultist avatar
      occultist @ Queen For The Black Side 24/03/2013 15:24:36

      @Queen For The Black Side
      Δεν ανησυχώ. Εχουμε τον κορυφαίο σούπερμαν της διπλωματίας Αβραμόπουλο. Θα βάλει το μπλέϊζερ με τα χρυσά κουμπιά και θα τους κάνει όλους σκόνη. :)

  7. cp avatar
    cp 23/03/2013 12:14:05

    Μην ξεχνούμε τον πιο ανήθικο πόλεμο στην ιστορία : Toν πόλεμο του οπίου !
    "Οι Βρετανοί χρησιμοποιούσαν το εμπόριο του οπίου για να καλύψουν τα έξοδα των εισαγωγών τους στη Κίνα, προκαλώντας την ανατροπή του εμπορικού ισοζυγίου της τελευταίας, η οποία αναγκάστηκε να απαγορεύσει τη διακίνησή του για να προστατεύσει την οικονομία της, αλλά και για να αποτρέψει τις κοινωνικές παρενέργειες από τη χρήση του. Ωστόσο, οι Βρετανοί συνέχισαν να εισάγουν παράνομα όπιο από την Ινδία, αρνούμενοι να παραιτηθουν από τα κέρδη τους. το 1839, η κινεζική αστυνομία ανακάλυψε μεγάλη ποσότητα οπίου αποθηκευμένη από τους Άγγλους στην Καντόνα (Κουανγκτσόου) (τη μοναδική πόλη της κινεζικής αυτοκρατορίας που ήταν ανοιχτή στις εμπορικές ανταλλαγές με τη Δύση) και κατάστραψε πάνω από 20.000 κιβώτια. Ο αγγλικός στόλος πήρε τότε διαταγή να επέμβει και συνέτριψε εύκολα την αδύνατη κινεζική αντίσταση.[1]
    Με την ειρήνη του Νανκίνγκ (1842), με την οποία τερματίστηκαν οι επιχειρήσεις, οι Άγγλοι επέβαλαν σκληρότατους όρους: Η Κίνα υποχρεωνόταν να παραχωρήσει το Χονγκ Κονγκ στη Μεγάλη Βρετανία και να ανοίξει επισήμως και άλλα λιμάνια, ανάμεσα στα οποία και της Σαγκάης.

    Και στις δύο περιπτώσεις έχουμε μια επίθεση μια χώρας σε καποια άλλη !
    Η ιδεολογική πλατφόρμα της επιθέσεως είναι απλώς γελοία!
    Ολοι οι "ισμοί" φιλελευθερισμοί ,κομμουνισμοί κτλ είναι απλώς περίστροφα!!!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ cp 23/03/2013 15:05:53

      Να προσθέσουμε και άλλον ένα πόλεμο που έγινε ΚΑΙ για το όπιο; Αφγανιστάν-ΗΠΑ με πρόσχημα τους δίδυμους πύργους. 1000 εργοστάσια παραγωγής οπίου έστησε η ΣΙΑ από 1 που είχαν οι Ταλιμπάν. Για ΙΡΑΚ-ΗΠΑ ξέρουμε επίσης πόσα χημικά βρήκαν...

      • Αμφιβολία avatar
        Αμφιβολία @ Γεώργιος Τ. 24/03/2013 04:28:16

        ΚΑΝΕΝΑ δεν είχαν οι Ταλιμπάν.
        Μην παραπληροφορείς από άγνοια.
        Απαγχόνιζαν όποιον καλλιεργούσε ή εμπορευόταν.

        Και δεν υπάρχουν... εργοστάσια παραγωγής οπίου. Εργαστήρια υπάρχουν που παράγουν ΗΡΩΙΝΗ από το όπιο.

        ΟΜΩΣ, η ουσία του σχολίου σου είναι σωστή. ένας από τους λόγους της εισβολής ήταν και η παπαρούνα.

  8. Δεξιόχειρας avatar
    Δεξιόχειρας 23/03/2013 12:15:29

    Νιόβη, έλα και εσύ και γράψε...

    • Σχετικά Ασχετος avatar
      Σχετικά Ασχετος @ Δεξιόχειρας 23/03/2013 12:48:50

      Πίσω από την κόντρα,πλέκεται ειδύλλιο...

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ Δεξιόχειρας 23/03/2013 12:51:41

      Μου αρέσει που σας κυριεύει το σύνδρομο στέρησης, αγαπητέ
      Δεξιόχειρα. :-)
      Αποκαλύπτει μία ευαισθησία, μία λεπτότητα, κάτι ζωντανό τέλος πάντων, εντός σας.
      Συγχαρητήρια.

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ Queen For The Black Side 23/03/2013 14:23:38

        Βασίλισσα, είστε ευγενής ψυχή και τσιμπάτε. Δεν έχετε καταλάβει ότι ο Δεξιόχειρας θολώνει τα νερά για το μέλλον. Όταν έχουν πια διαψευστεί πανηγυρικά οι ελπίδες του, θέλει να μπορεί να τριγυρνάει στο αντινιούζ και να ζητά συγχωροχάρτια επικαλούμενος σχιζοφρένεια. :)

        • Queen For The Black Side avatar
          Queen For The Black Side @ Νιόβη 23/03/2013 15:32:28

          :-) Τον έχετε....παρεξηγήσει αγαπητή Νιόβη τον Δεξιόστροφο. Προσπαθεί μέσα στη γενική κατήφεια, να κάνει τον κλόουν (και το πετυχαίνει), ώστε να μας βοηθήσει να χαμογελάσουμε. Αθώος, άδολος αλτρουϊσμός είναι το μόνο κίνητρό του.
          Συνεχίστε αγαπητέ το πρόγραμμά σας.
          Μη σταματάτε !
          Βγάζετε φωτιές κι από τ΄αυτιά; :-)

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Queen For The Black Side 23/03/2013 16:18:36

            Φωτιές απ᾽ τα αυτιά και καπνούς απ᾽ τη μύτη, αγαπητή Βασίλισσα. :)

  9. tak avatar
    tak 23/03/2013 13:50:55

    Αυτό φίλε μου είναι το κορυφαίο πολιτικής σημασίας γεγονός των τελευταίων ημερών! Ας το αντιληφθούμε και ας το καταλάβουμε...

    • Γιώργος Αχαιός avatar
      Γιώργος Αχαιός @ tak 23/03/2013 15:48:46

      Πάντως ο Σαμαράς έκανε ήδη την πρώτη κίνηση, τηλεφωνόντας στον Νετανιάχου.

      Ας ελπίσουμε ότι και οι Κύπριοι, όταν συνέλθουν, να ενεργοποιηθούν. Έχουν στενότατη συνεργασία με το Ισραήλ, του έχουν δώσει βάση, κτλ.... Ας ελπίσουμε να τα πάνε καλύτερα σε αυτόν τον τομέα.

      Από την άλλη η τουρκία έχει μερικά μειονεκτήματα για το Ισραήλ: Δεν έχει ΑΟΖ, δεν έχει αέρια ή πετρέλαια μέχρι στογμής.... Τι να κάνουμε. Το καστελόριο και η ρόδος είναι ελληνικά...

  10. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 23/03/2013 14:06:09

    Συγγνώμη, αλλά θα την ξανακάνω τη διόρθωση: "Κύπριοι, Έλληνες ή άλλης εθνικότητας...".
    Εθνικότητα "Κύπριος" δεν υπάρχει παρά μόνο στα εθνομηδενιστικά μυαλά του ΑΚΕΛ και των εδώ συνοδοιπόρων του. "Άλλης υπηκοότητας" έπρεπε να γράψετε ή "Κύπριοι, Ελλαδίτες, κλπ..".
    Λίγη προσοχή δεν βλάπτει. Οι Κύπριοι είναι εξίσου Έλληνες με τους Αιγινήτες, τους Ρουμελιώτες, τους Ναξιώτες, τους Μυτιληνιούς, τους Ηπειρώτες, τους Κεφαλονίτες, τους Θεσσαλονικείς, τους Ξανθιώτες, τους Καρπάθιους, τους Ξηρομερίτες, τους Λαρισαίους, τους Κρητικούς, τους Μοραϊτες, τους Χιώτες, τους λοιπούς Έλληνες, νησιώτες ή μη....
    Είπαμε: Οι πολιτικές συγκυρίες και ο πεθαμένος διαβολόπαπας-κακός δαίμονας της Κύπρου εμπόδισαν την Ένωση με τον κορμό του Ελληνισμού....

  11. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 23/03/2013 14:10:50

    Δεν μπορει να κανει τιποτα ο Σοιμπλε στο Λουξεμβουργο.Το Λουξεμβουργο ειναι ανεξαρτητο κρατος.Με ποιο δικαιωμα θα του πει ο Σοιμπλε τι θα κανει;
    Ζητησε καμμια βοηθεια το Λουξεμβουργο για να του επιβληθουν οροι και δεν το ξερω;Εχει πλεονασμα στον προυπολογισμο και μηδαμινο χρεος.
    Οσο για τα κλαματα ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΔΑΚΡΥΑ.
    Κανενα ξυλο δεν προβλεπε το αρχικο σχεδιο.Φορος 6,75 και 10% δεν ειναι ξυλο.
    κανεις δε φτωχυνε χανοντας το 0.0675 της περιουσιας του.
    ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΑΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΡΧΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ;E;
    Αθλιοι λαικιστες εθνοδημαγωγοι ρωσοπρακτορες πηρατε τον κοσμο στο λαιμο σας παλι.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ ψυχραιμια 23/03/2013 17:08:21

      Ακόμα τον πονάει το σχέδιο Ανάν, τον κάτοχο αμερικανικής υπηκοότητας (και ψυχής) «ψυχραιμία». Εξ ου και το μίσος για την Κύπρο.

      Ακόμα και τώρα όμως, μισοχρεωκοπημένη, η Κύπρος (που ευθέως υπαινίσσεσαι ότι δεν είναι ανεξάρτητο κράτος, όπως το Λουξεμβούργο), να είσαι σίγουρος ότι λέει ΟΧΙ στο σχέδιο Ανάν. Δοκιμάστε να το ξαναφέρετε για να ξαναφάτε τα μούτρα σας, Αμερικάνε!

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ΚΜ 23/03/2013 17:20:29

        Δεν ενδιαφερεται κανεις για το σχεδιο Αναν.
        Το σχεδιο Αναν εκπληρωσε τον προορισμο του.Το απερριψαν οι Ελληνοκυπριοι,το δεχθηκαν οι Τουρκοκυπριοι και το φθινοπωρο του 2004 Καραμανλης - Παπαδοπουλος υπεγραψαν την εναρξη διαπραγματευσεων της Τουρκιας με την ΕΕ.
        Αυτος ηταν ο σκοπος του σχεδιου Αναν ως plan Β.Ως plan A θα ελυνε το κυπριακο αλλα ως plan B θα εξουδετερωνε την ενταξη της Κυπρου στην ΕΕ ως νομικο παραγοντα εξαναγκασμου της Τουρκιας για αλλη λυση και αυτο το πετυχε.Ουτε οι Τουρκοι ουτε κανενας αλλος βιαζεται για λυση του κυπριακου.Για τους Τουρκους το κυπριακο εχει λυθει απο το 1974.Το μονο που μενει ειναι να μπει η σφραγιδα και δεν ειναι επειγον.Η πορεια της Τουρκιας στον κοσμο δεν επηρεαζεται πια απο το κυπριακο.

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ ψυχραιμια 23/03/2013 18:22:57

          Είσαι απερίγραπτα κυνικός, αλλά ούτε ξεμπέρδεψε η Τουρκία από την Κύπρο με τον τρόπο που λες ούτε βγήκε ωφελημένη από το ΟΧΙ κατα οιονδήποτε άλλον τρόπο. Αυτά, τα δήθεν Plan B μάλλον εκ των υστέρων τα πλάθετε για να μασκαρέψετε το κάζο σας. Άλλωστε, άν ήταν το αποτέλεσμα σε αρμονία με τους σχεδιασμούς σας,
          δεν θα είχαν μεσολαβήσει πχ όσα μεσολάβησαν, μέχρι να αναλάβει την πρωθυπουργία ο ομοεθνής σου. Ούτε εσύ θα έβγαζες τόσο μίσος στο Αντινιούς για τον Ελληνισμό, σε κάθε ευκαιρία.

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ ΚΜ 23/03/2013 22:07:39

            Φυσικα και βγηκε.Δεν εδωσε πισω τα εδαφη που προβλεπε το σχεδιο Αναν.

  12. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 23/03/2013 14:33:52

    Ειναι το περιβοητο αδεκαστο ήθος των προτεσταντών. Τετρακόσια μέτρα και τετρακόσια σταθμά.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 23/03/2013 15:07:46

      Έτσι. Τους ζήσαμε επί αντιβασιλείας Μάουερ και βασιλείας Όθωνα άλλωστε και ζούμε ακόμη τις συνέπειες από αμέλεια (;) τόσων γενεών πολιτικών να διορθώσουν τα κακώς κείμενα στην παιδεία μας.

  13. dim avatar
    dim 23/03/2013 15:59:02

    Δεν έχω τη παραμικρή αμφιβολία ότι τη στιγμή που κάποια από αυτές τις χώρες που ανήκουν στο ευρώ και έχουν δυσανάλογα μεγάλο τραπεζικό τομέα ζητήσουν από την Ε.Ε. βοήθεια, η απάντηση της Ε.Ε θα είναι ακριβώς η ίδια: "Τι θέλετε? Βοήθεια 100% του ΑΕΠ σας? Μάλιστα... Ευχαρίστως. Σας δίνουμε το 60% του ΑΕΠ σας σε βοήθεια, αλλά το άλλο 40% θα το βρείτε μέσα από τις καταθέσεις σας, που έτσι κι αλλιώς είναι μεγάλες, με τεράστιες αποδόσεις, χαμηλή φορολόγηση κερδών κλπ, και άρα κάτι βρωμάει"...

    Αλλά τώρα δεν έχει νόημα να κάνουμε αυτή τη συζήτηση… Τώρα δε ζήτησε καμία άλλη χώρα βοήθεια… Η Κύπρος ζήτησε… Αυτή είναι η διαφορά… Γιατί επομένως την «πέφτουμε» και στις άλλες χώρες? Αν και όταν ζητήσουνε και αυτές, το ίδιο θα υποστούν…

    • Tasos avatar
      Tasos @ dim 23/03/2013 17:52:22

      Ο Σόιμπλε δεν το έθεσε το θέμα με αφορμή το ότι ζήτησε βοήθεια η Κύπρος. Το έθεσε σαν ανάγκη ανεξάρτητη της βοήθειας. Μέχρι το 2018 έπρεπε να γίνει εκεί (στη Κύπρο) αυτό που ζήτησε τώρα με αφορμή το αίτημα βοήθειας. Άρα και να μη ζήταγε βοήθεια η Κύπρος το ίδιο έργο θα παιζόταν αργά ή γρήγορα. Ε, βοήθησαν κι αυτοι με καλή σπρωξιά να παιχτεί το έργο νωρίτερα.
      Ολο το ζουμί είναι ότι βρέθηκαν το 2009 γερμανικές τράπεζες με μια φούσκα ΝΑ από τοξικά ομόλογα και εκεί αντί να τιμωρήσει τους τραπεζίτες του για τις ηλίθιες επενδύσεις-τζόγου, προτίμησε να τους κερδίσει χρόνο μετακυλίοντας την αμερικανική κρίση στο νότο μέχρι να ξεφορτωθούν οι τράπεζες τη σαβούρα αλλά και να γίνει η Γερμανία το ασφαλές καταφύγιο εις βάρος των βρωμερών και τεμπέληδων νοτίων.

      • dim avatar
        dim @ Tasos 23/03/2013 18:23:44

        Το έθεσε με αφορμή τη βοήθεια που ζήτησε η Κύπρος... Όταν ζήτησε βοήθεια η Κύπρος, υπήρξαν ένα σωρό δημοσιεύματα στη Γερμανία για τους Ρώσους που ξεπλένουν χρήμα στη Κύπρο κλπ. Και η γερμανική κοινή γνώμη (ακόμα και οι Σοσιαλδημοκράτες, για να μη τα ρίχνουμε όλα στο Σόιμπλε) είχε αποφασίσει ότι δε πρόκειται να ψηφίσει υπερ βοήθειας στη Κύπρο αν αυτή δεν συνοδευτεί και από μέτρα που θα την πληρώσουν και οι έχοντες "μαύρες" καταθέσεις στο νησί... Δεν ήταν διατεθειμένος ο γερμανός φορολογούμενος να πληρώσει ο ίδιος για να απολαμβάνουν υψηλά επιτόκια και χαμηλή φορολόγηση οι ρώσοι μεγιστάνες... Για αυτό και ο Σόιμπλε πρότεινε απαλλαγή των μικροκαταθετών, αλλά οι Κύπριοι προσπάθησαν να διαφυλάξουν το «μοντέλο» τους και τους συμπεριέλαβαν και αυτούς μέσα, για να μη πληγούν πολύ οι μεγαλοκαταθέτες… Τραγικό σφάλμα…

        • Tasos avatar
          Tasos @ dim 23/03/2013 20:11:52

          Υπάρχουν πλέον δημοσιεύματα που λένε ότι η ΕΚΤ γνώριζε για τα βρώμικα λεφτά πρίν την ένταξη της Κύπρου. Δεν το ανακάλυψαν τώρα μετά το αίτημα βοήθειας.
          Επιπλέον το επιχείρημα για τον γερμανό φορολογούμενο που πληρώνει για να ζουν οι νότιοι έχει ήδη καταπέσει αφού έχουν εμπεδώσει οι πάντες ότι ούτε 1 ευρώ δεν έχει ζημιωθεί το γερμανικό δημόσιο άρα και ο φορολογούμενος τους. Σε κάθε περίπτωση δε θα πλήρωνε ο φορολογούμενος αφού και οι άλλες εκδοχές (πχ το ομολογιακό ταμείο που είχαν σκεφτεί αρχικά στη Κύπρο) θα τράβαγε λεφτά εντός της Κύπρου. Τα δε 10δις θα μπορούσαν κάλλιστα να βρεθούν από το ESM.
          Απλώς στη Γερμανία παίζουν συνεχώς το έργο για τον τρισμέγιστο γερμανό φορολογούμενο λόγω εκλογών, μη τυχόν χαλάσουν το ψυχισμό του. Χάρις σε αυτή τη προπαγάνδα όχι μόνο γλίτωσαν τη τρύπα του τραπεζικού τους τομέα αλλά βγάζουν πλέον και κέρδος.
          Ο φόβος τους είναι μήπως κάποια στιγμή - όταν στραγγίξει ο νότος - χρειαστεί όντως να πληρώσει ο φορολογούμενος τους. Σε εκείνο το χρόνο δε το χουν σε τίποτα να φύγουν αυτοί πια από το ευρώ αφού ό,τι ήταν να τους δώσει θα το έχει δώσει.

  14. Φρέσκα Κουλούρια avatar
    Φρέσκα Κουλούρια 23/03/2013 16:34:44

    Το φυσικό αέριο και τα πετρέλαια θέλουν να αρπάξουν.
    Όλα τα άλλα είναι «μ' άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε.»
    Όποιος δεν το καταλαβαίνει αυτό μάλλον του λείπει φαιά ουσία.

    Και αλήθεια δεν ήταν πριν ακριβώς τρία χρόνια που ο δικός μας «Αναστασιάδης» μας ανακοίνωνε την είσοδο στο μνημόνιο από το Καστελόριζο;
    Μήπως κάποιοι εκτός από το φυσικό αέριο και τα πετρέλαια σε συμβολικό επίπεδο θέλουν να μας τονίσουν και κάτι άλλο;
    Γιατί σα κομματάκι δύσκολο το κόβω να είναι σύμπτωση και τα δύο κράτη του ελληνισμού να «φτωχαίνουν» ημερολογιακά τις μέρες που γιορτάζουμε την μεγαλύτερη εθνική μας γιορτή και μια απ' τις μεγαλύτερες γιορτές της χριστιανοσύνης.

    Κρίμα βέβαια που η Κύπρος δεν έχει Καστελόριζο και στερείται ο Αναστασιάδης το καταπληκτικό background του gap.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Φρέσκα Κουλούρια 23/03/2013 17:29:04

      Εαν ηθελαν να αρπαξουν το φυσικο αεριο θα εκαναν οτι ζητουσαν οι Κυπριοι ανοητοι.
      Ποια ειναι τα δεδομενα : Η Κυπρος εχει αναγκη 17 δις που ειναι περιπου οσο το ΑΕΠ της.Προστιθεμενα στα οσα χρωσταει τωρα το δημοσιο χρεος της παει στο 180%.Μη βιωσιμο,μη εξυπηρετησιμο.
      Εαν λοιπον καποιος ηθελε να αρπαξει το φυσικο αεριο θα ελεγε θελετε να σας δανεισουμε για να σωσετε ολες τις καταθεσεις των Ρωσων,Αραβων κλπ.
      Πολυ ευχαριστως.Παρτε και οταν θα αρχιζαν να πληρωνονται οι τοκοι στο 2018 θα εβγαιναν ολοι απο το φυσικο αεριο.Τοτε να δεις τι ιστοριες θα γραφονταν στον ελληνικο τυπο για τοκογλυφους.Οι Δυτικοι τοκογλυφοι που μας παιρνουν ολο το αεριο σε τοκους γιατι δεχθηκαν να μας δανεισουν οταν φαλιραμε τις τραπεζες μας και δεν θελαμε να φορολογησουμε τις καταθεσεις.
      Αντιθετα τωρα η Λαγκαρντ βγηκε και ειπε οτι το χρεος της Κυπρου πρεπει να ειναι βιωσιμο.Και για να ειναι βιωσιμο δεν πρεπει να δανεισθει πανω απο 10 δις.Απο που θα βγουν τα υπολοιπα;Μα απο τις καταθεσεις.
      Δηλαδη ανοητοι το σχεδιο απαλλασσει την Κυπρο απο μελλοντικη υπερχρεωση ωστε να μη πληρωνει σε τοκους ολα τα εσοδα απο αεριο και να ειναι εξυπηρετησιμο απο τον προυπολογισμο της.

      • MAYRO XABIARI avatar
        MAYRO XABIARI @ ψυχραιμια 23/03/2013 18:56:44

        Χάνεις τα λόγια σου, οι καραμέλες που πονηροί και ανίδεοι πολιτικάντηδες και δημοσιογράφοι πασάρουν στο κόσμο πιπιλιούνται ευχάριστα.

      • Φρέσκα Κουλούρια avatar
        Φρέσκα Κουλούρια @ ψυχραιμια 24/03/2013 00:15:48

        Πόσο αξίζουν τα κοιτάσματα φυσικού αερίου και πετρελαίου που έχει η Κύπρος;
        Γνωρίζεις κάποιο έστω πολύ σχετικό νούμερο να μας πείς;

        Εγώ διαβάζω στην Ημερησία.
        h$$p://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26511&subid=2&pubid=112994651

        [Το Αμερικανικό Γεωλογικό Ινστιτούτο (USGS) εκτιμά ότι η λεκάνη της Λεβαντίνης κρύβει 122 τρισ. κυβικά πόδια (tcf) εκμεταλλεύσιμου αερίου. Ενδεχομένως να υπάρχουν και 1,7 δισ. βαρέλια ανακτήσιμου πετρελαίου.
        Από αυτά, οι ειδικοί θεωρούν ότι 50-60 tcf μπορεί να βρίσκονται εντός των χωρικών υδάτων της Κύπρου.
        «Η τελική αξία για την Κύπρο είναι τεράστια», δήλωσε ο Οικονομίδης. «Ακόμα και αν κάνουμε μια συντηρητική εκτίμηση για 50 tcf αερίου, χωρίς να βρεθεί πετρέλαιο, έχουμε μπροστά μας πιθανά έσοδα 400 δισ. δολαρίων μέχρι να είναι εμπορεύσιμο».]

        «Πιθανά έσοδα 400 δισ. δολλάρια».
        (Και μόνο τα μισά να είναι σίγουρα φτάνει.)

        Μάλιστα.
        Μϊα χώρα λοιπόν με πιθανά μελλοντικά έσοδα 400 δισ. δολλάρια κηρύσσει πτώχευση για 17 δισ. ευρώ.
        Σαν να έχω εγώ σπίτι μου ράβδους χρυσού αξίας 1 δισ. ευρώ που όλοι μπορούν να δούν ότι πράγματι τις έχω και να μην μπορώ να βρώ 100.000 € για να εξοφλήσω το δάνειο που είχα πάρει από την τράπεζα για την αγορά του σπιτιού πριν αποκτήσω τον χρυσό.
        Και τώρα η τράπεζα θέλει να μου πάρει το σπίτι μαζί με τον χρυσό που έχω για 100.000 €.
        Δεν σας φαίνεται λογικό αυτό;

  15. Αλέξιος avatar
    Αλέξιος 23/03/2013 17:26:29

    Μη ξεχνάμε ότι και το ΚΚΕ είχε λογαριασμό στο Λουξεμβούργο. Εκεί κατέθετε το αδελφό κόμμα της Σοβιετικής Ενωσης την "βοήθεια".

  16. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 23/03/2013 18:54:10

    Το Λουξεμβούργο όπως και η Κύπρος δεν έκαναν τίποτε παράνομο, και η άποψη του κάθε Σόιμπλε για το πως θα πρέπει να είναι δομημένη η οικονομία και ο τραπεζικός τομέας μιας χώρας είναι αδιάφορη. Όσο αυτά λειτουργούν απροβλημάτιστα, κανένας Σόιμπλε δε μπορεί να κάνει κάτι. Από τη στιγμή που θα αποτύχουν και ζητάνε βοήθεια από την ευρωζώνη για να σωθούν, ναι ο Σόιμπλε που θα δώσει τα πιο πολλά χρήματα έχει βαρύνουσα γνώμη. Αν δε θέλουν δεν τον ακούνε, κι αυτός αν δε θέλει δεν πληρώνει. Τόσο απλά, νομίζω καλά είναι να τελειώνουμε με την νοοτροπία νηπιαγωγείου, "κυρία κι ο Γιωργάκης έφαγε χθες σοκολάτα στην τάξη, γιατί εμένα μου την παίρνετε;" Γιατί βρε μπουμπούνα εσένα σε πήρε χαμπάρι!!

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ MAYRO XABIARI 24/03/2013 23:19:12

      συμφωνω με την προσεγγιση

      εξ'ίσου νοοτροπία νηπιαγωγείου αποτελει όμως και το να ισχυριζεται κανείς πως η προταση Σοιμπλε/Γιουρογκρουπ ειναι κατι άλλο εκτος απο πρόταση ολοκληρωτικής καταστροφής της οικονομίας της Κυπρου

      το αρθρο ειναι απο τα καλυτερα που εχω διαβάσει για την κριση στην Κυπρο γιατί ξεμπροστιάζει τα παραμύθια που ακουμε απο την Γερμανικλη πλευρά..

      δεν πρεπει να μπερδεύουμαι τα αίτια με τις αφορμές ..

  17. ΚΜ avatar
    ΚΜ 23/03/2013 18:57:39

    Αυτό που εγώ προτείνω είναι να διεκδικήσεις κανα τίμιο μεροκάματο.

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ ΚΜ 23/03/2013 19:21:35

      Θα καταργηθεί το μνημόνιο και θα μπούμε μαζί στο δημόσιο να αράξουμε

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ ΚΜ 23/03/2013 20:48:36

      Ναι, βγάλε με και πασόκο, βγάλε με και συριζαίο!

  18. Karenin avatar
    Karenin 23/03/2013 19:45:28

    Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με πληροφορίες τώρα στην Μόσχα, αυτοκτόνησε στο Λονδίνο ο Ρωσοεβραίος ολιγάρχης Μπορίς Μπερεζόβσκι. Σκοτεινή φιγούρα με τεράστιο ρόλο στην μετασοβιετική Ρωσσία.

  19. Φοιτητης avatar
    Φοιτητης 23/03/2013 21:19:12

    Ερωτηση: Πως καλειται η Ενωση που ενω στην αρχη σου εκανε μια προσφορα, οταν ειδε οτι προσπαθησες να αναζητησεις εναλλακτικη λυση και απετυχες, καθε ωρα που περναει σου παρεχει ολο και πιο δυσμενεις ορους για να σε τιμωρησει και να σε εκδικηθει που τολμησες να αναζητησεις λιγοτερο επωδυνη λυση (λες και εκανες κατι κακο;);

    Σιγουρα οχι Ευρωπαϊκη... Ναι! Γερμανικη! :)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.