#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/12/2010 19:51
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στα όριά τους οι πολίτες – καταποντίζονται δημοσκοπικά οι «φίλοι του Μνημονίου»



Mε ψαλιδισμένη την διαφορά κατά το ήμισυ συνεχίζει να προηγείται το ΠΑΣΟΚ έναντι της ΝΔ στην πρόθεση ψήφου, σύμφωνα με τις εξαμηνιαίες τάσεις της MRB. Η έρευνα διεξήχθη μέσω προσωπικών συνεντεύξεων σε στρωματοποιημένο δείγμα.

Μέσα σε έξι μήνες το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης μείωσε την διαφορά από το 8% στο 4,1% αλλά το κυβερνών κόμμα έχει ακόμα το προβάδισμα παρά τα σκληρά μέτρα και το μνημόνιο.

Η βουλή γίνεται εξακομματική. Εκτός μένουν το κόμμα της Ντόρας Μπακογιάννη και η Δημοκρατική Αριστερά του Φώτη Κουβέλη. Καθώς η έρευνα διεξήχθη από 25/11 έως 3/12, ήτοι τις πρώτες ημέρες ζωής του νεοσύστατου φορέα και παρά την έντονη προβολή του, δεν καταφέρνει να περάσει το κατώφλι του 3%. Είναι σαφές ότι η προσπάθεια του να εμφανίσει εικόνα διάσπασης στη ΝΔ απέτυχε παταγωδώς

Εντύπωση προκαλούν και τα χαμηλά ποσοστά του ΛΑΟΣ. Οι «φίλοι του μνημονίου» (ΛΑΟΣ, ΔΗΣΥ, ΔΗΜΑΡ) πληρώνουν  ακριβά και γρηγορότερα από το ΠΑΣΟΚ την επιλογή τους, ενώ αντίθετα ο ΣΥΡΙΖΑ μπαίνει στη Βουλή παρά τη διάσπαση του, αλλά και το γεγονός ότι  οι Οικολόγοι περνούν το όριο του 3%. Σταθερά πάνω από 8% το ΚΚΕ που φαίνεται ότι ανταμείβεται για τη συνέπεια του.

Σε υψηλά ποσοστά η αδιευκρίνιστη ψήφος που φτάνει το 23,3%.

Συγκεκριμένα: ΠΑΣΟΚ 26,7% ΝΔ 22,6% ΚΚΕ 8,4% ΛΑΟΣ 4,3% ΣΥΡΙΖΑ 3,3 Οικολόγοι 3,2%, ΔΗΣΥ 2.8 ΔΗΜ.ΑΡ. 2,1.

Αυξημένη εμφανίζεται και η συσπείρωση της ΝΔ σε σχέση με εκείνη του ΠΑΣΟΚ

Το πιο σημαντικό από όλα όμως είναι ότι οι πολίτες δηλώνουν ότι βρίσκονται στα όρια τους: Η πλειονότητα των πολιτών 8 στους 10 δεν είναι διατεθειμένοι να κάνουν άλλες θυσίες προκειμένου να βγει η χώρα από την κρίση και το 72% υποστηρίζει πως η πορεία της ελληνικής οικονομίας δεν βαδίζει προς την σωστή κατεύθυνση.

Όλοι δηλαδή, εκτός του πυρήνα του ΠΑΣΟΚ διαφωνούν με την ακολουθούμενη οικονομική πολιτική.

Τα κυριότερα στοιχεία:

Κλίμα απόλυτης απαισιοδοξίας, με 3 στους 4 (74,2%) να δηλώνει ότι η προσωπική του οικονομική κατάσταση σήμερα είναι “κακή” έναντι μόλις του3,7% που απάντησε ότι είναι “καλή” (το 21,8% απάντησε “μέτρια”).

Όλα κινούνται σε λάθος κατεύθυνση. Η ανεργία με 75% σημειώνει ιστορικό ρεκόρ στις αναφορές των σημαντικότερων προβλημάτων, ενώ το 79,7% δηλώνει ευθέως ότι δεν μπορεί να αντέξει περαιτέρω μέτρα. Με τη γενική αίσθηση άλλωστε ότι η Ελλάδα δεν θα μπορέσει να τηρήσει καν τους όρους του μνημονίου (51,1%) η μεγάλη πλειοψηφία του 76,5% πιστεύει ότι, έτσι ή αλλιώς, οι όροι αυτοί δεν οδηγούν πουθενά και δεν θα μπορέσει η χώρα να αντιμετωπίσει την οικονομική κρίση.

Με αυτά τα δεδομένα, το 88,8% ομολογεί ότι η κρίση εξελίσσεται χειρότερα απ’ ότι περίμεναν (69,6%) ή όσο άσχημα περίμεναν (19,2%), σε αντιστοιχία βέβαια και με την αναμενόμενη απόδοση της κυβέρνησης η οποία χαρακτηρίζεται από το 80,3% χειρότερη απ’ ότι περίμεναν (70,5%) ή όσο κακή περίμεναν (9,8%).

Το κυριότερο όμως είναι ότι οι πολίτες αντιλαμβάνονται πλέον το πλαίσιο των προτάσεων της ΝΔ και επιζητούν κατά 66,6% όρους ανάπτυξης (37,4%) ή γενικότερα επαναδιαπραγμάτευση των όρων του μνημονίου (29,2%), έναντι του 10,5% που αναφέρει τη “συναίνεση” ως λύση του σημερινού προβλήματος της χώρας.

M.O.

(Tα στοιχεία είναι απο το www. Real.gr)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Zio avatar
    Zio 08/12/2010 19:55:34

    Τα άσχημα είναι στο συγκριτικό μεταξύ των 2, το περίφημο "καταλληλότερος" όπου ο ΓΑΠ εξακολουθεί να προηγείται, με πρώτον βέβαια τον κανένα.

    Ο κόσμος περιμένει περισσότερα απ την αντιπολίτευση και αυτό πρέπει να το συνειδητοποιήσουν ...χθες.

  2. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 08/12/2010 20:09:45

    Ωραία. Ας βγάλουμε και ένα ποσοστό του συνήθους μαγειρέματος εις βάρος της ΝΔ ή του Σαμαρά και καθαρίσαμε. Η τάση των περιφερειακών παγιώνεται και ο Σαμαράς είναι ενά ή δύο βήματα πριν από το να βγάλει τη ΝΔ πρώτο κόμμα.

    Για να γίνει αυτό, πρέπει πολύ απλά να πείσει ότι θα κάνει καλύτερη κυβέρνηση από το ΠΑΣΟΚ.

    Και για να πείσει για αυτό πρέπει να πείσει ότι μπορεί να μην χρεωκοπήσει η χώρα.

    Δεν θα είναι καθόλου εύκολο, αλλά δεν είναι αδύνατον. Ήδη, με δεδομένη την ΑΠΟΛΥΤΗ κοινωνική και επικοινωνιακή κυριαρχία του συστήματος ΠΑΣΟΚ-ΔΝΤ, τον εσωτερικό πόλεμο από την ηττημένη των εσωκομματικών, την εξωφρενική αφοσίωση των πασόκων στο κόμμα τους, είναι άθλος το ότι έφτασε σε απόσταση βολής.

    Προσωπικά περίμενα περισσότερα και γρηγορότερα, αλλά φαίνεται ότι εγώ τουλάχιστον δεν είχα αντιληφθεί τις πολιτικές παθογένειες της ελληνικής κοινωνίας. Ούτε την αφοσίωση των πασόκων στο ΠΑΣΟΚ.

    Ας ελπίσουμε αυτός ο στενός πυρήνας των πιστών πασόκων να κλονιστεί... Για το καλό της χώρας...

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ Επώνυμος 08/12/2010 22:48:58

      Με τι ποσοστό θα βγεί η ΝΔ πρώτο κόμμα;
      θέλω το ποσοστό επί των εγγεγραμμένων.

  3. ΒΟΥΛΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΟΥ avatar
    ΒΟΥΛΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΟΥ 08/12/2010 20:12:53

    Η ΝΔ ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥς ΝΑ ΒΓΕΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
    ΝΑ ΣΤΕΛΝΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ ΑΝΤΙΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΛΠΙΔΑ ΑΠΑΛΛΑΓΗΣ
    ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗς
    ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΧΕΙ Ως ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ?
    ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΟ ΛΑΟ
    ΑΛΛΙΩς Ο ΓΑΠ ΔΕ ΠΕΦΤΕΙ

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ΒΟΥΛΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΟΥ 08/12/2010 20:42:37

      H συσπειρωση ειναι χαμηλη επειδη θεωρειται υπευθυνη για την κριση.

      • man8os avatar
        man8os @ ψυχραιμια 08/12/2010 22:10:15

        Η συσπειρωση ειναι αρκετη , 70%
        Το κλειδι ειναι η αντεπιθεση.
        Φθορα στο ΠΑΣΟΚ, ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ.

        • Δημήτρης avatar
          Δημήτρης @ man8os 09/12/2010 02:00:53

          Αν αποδείξει μόνο ότι το ΠΑΣΟΚ καταστρέφει τη χώρα τότε απλά ο κόσμος δε θα ψηφίσει ΠΑΣΟΚ. Αυτό δε σημαίνει ότι θα ψηφίσει ΝΔ. Μπορεί να πείσει ότι θα σώσει τη χώρα; Μόνο τότε θα την ψηφίσουν αρκετοί ώστε να φτιάξει κυβέρνηση. Μέχρι τώρα δεν έχει πείσει για κάτι τέτοιο. Και ο χρόνος περνάει.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ΒΟΥΛΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΟΥ 08/12/2010 23:23:38

      Εχεις μια λαθος εντυπωση οτι ολα εξαρτωνται απο πρεσβειες κλπ.Ειναι λαθος αυτο.Το ΠΑΣΟΚ εχει τεραστιες δυναμεις παντου.
      Κατ αρχην η ΝΔ δεν εχει ακομη βρει τροπο να αντιμετωπισει τις αναποφευκτες εξεγερσεις των αναρχικων με το σιγονταρισμα των ΜΜΕ.Τι αλλαξε απο το 2008 για να πεις οτι μπορει να κυβερνησει;
      Το συστημα ΠΑΣΟΚ ελεγχει τον τυπο,τα συνδικατα,το αναρχικο παρακρατος και εχει οπαδους που ειναι ετοιμοι να τα σπασουν οταν ειναι στην αντιπολιτευση.

      • oxi ki etsi... avatar
        oxi ki etsi... @ ψυχραιμια 09/12/2010 07:03:10

        Στους εμπορικούς δρόμους ένα στα δύο καταστήματα έχει ταμπέλα "ενοικιάζεται"...

        Η Αγορά έχει γεμίσει ακάλυπτες επιταγές...
        Επιταγή έξι μηνών θεωρείται "μετρητά"...

        Δουλειά ΔΕΝ υπάρχει ούτε για επιστήμονες ούτε για ανειδίκευτους εργάτες ούτε για κανέναν...

        Μισθοί και Συντάξεις μειώθηκαν...

        Και τώρα η "ΒΟΜΒΑ":

        Το ΠΑΣΟΚ εξακολουθεί να προηγείται με πάνω από 4 μονάδες!!!

        Και η δεύτερη "ΒΟΜΒΑ":

        Στη Ν.Δ. (όχι ο Πρόεδρος) πανηγυρίζουν γιατί δεν μπαίνει η Ντόρα στη Βουλή και η διαφορά των Κομμάτων είναι στο 4,κάτι...

        Νομίζουν οτι "βρέχει" δηλαδή εκεί στον πολιτικό σχεδιασμό και στην Επικεινωνία του Κόμματος...

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ oxi ki etsi... 09/12/2010 07:33:49

          Δεν έχουμε καταλάβει ακόμα ότι ζούμε σε χώρα με φασιστικό κατεστώς. Το ΠΑΣΟΚ είχε πολύ βαθύτερες ρίζες από όσο μπορούσε να περιμένει κανείς. Τώρα εξηγούνται πολλά πράγματα για την πρόσφατη ιστορία μας. Χρειάζεται μια συνολική αντεπίθεση της Ελλάδας για ξαναπαρουμε τη χώρα από το ΠΑΣΟΚ.

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Επώνυμος 09/12/2010 11:28:51

            Στις εκλογές του 2004 η ΝΔ πήρε 3.359.000 ψήφους, στις εκλογές του 2007 πήρε 2.995.000 ψήφους και το 2009 πήρε 2.295.000 ψήφους.
            Το ΠΑΣΟΚ εκτός από βαθιές έχει μάλλον και ανθρωποφάγες ρίζες αφού μέσα σε 5 χρόνια εξαφάνισε 1.000.000 νεοδημοκράτες ψηφοφόρους.
            Ρε μπας και ο ΓΑΠ είναι ο Στάλιν και τους εξολοθρεύει στα γκουλάγκ του Κολωνακίου και της Εκάλης;

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Επώνυμος 09/12/2010 11:30:53

            Ακριβώς όπως το λες, Επώνυμε. Καθεστώς. Στην Ισπανία, το καθεστώς του Φράνκο είχε αγγίξει τα 40 χρόνια. Εδώ, το σύστημα ΠΑΣΟΚ κοντεύει αισίως τα 30 από τότε που έχει κατσικωθεί με διάφορους τρόπους στο σβέρκο μας.

          • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
            ΜΑΝΩΛΗΣ Μ @ Επώνυμος 09/12/2010 11:52:04

            Επώνυμε

            Η αλήθεια είναι αυτή που λες. Το ΠαΣοκ είναι ένα τύποις δημοκρατικό και κατ' ουσίαν φασιστικό καθεστώς. Στην πραγματικότητα οι τρόποι επιβολής του στην ελληνική κοινωνία μπορούν να προσομοιάσουν με μια "βελούδινου" τύπου ολιγαρχία (όπως συμβαίνει σε πολλούς τομείς της κοινωνικοπολιτικής ζωής και άλλων δυτικών χωρών) η οποία έχει αποκλείσει έως τώρα αποτελεσματικά την ανάκαμψη υγιών δημοκρατικών και πατριωτικών δυνάμεων κυρίως με την ημιμάθεια που προωθεί κεντρικά από το Υπουργείο υπο-Παιδείας και τον σχεδόν απόλυτο έλεγχο των ΜΜΕ.
            Όταν ψιθυρίζεις στο αφτί ενός πολίτη χαμηλών οικονομικών δυνατοτήτων (που έχει και διάφορα άλλα κοινωνικά κόμπλεξ μειονεξίας) ότι θα σε βολέψω στο δημόσιο για να μην είσαι πια ο παρασυναγωγός που σε είχαν κάνει δήθεν οι κακοί δεξιοί, τότε αυτόν τον άνθρωπο θα τον έχεις για ΠΑΝΤΑ δικό σου. Με αντίστοιχο τρόπο έπειθαν τους ημιμαθείς ανθρώπους τις δεκαετίες του 50 και του 60 να πάνε στην Αριστερά όταν τους έλεγαν ότι εμείς η πεφωτισμένη κομματική οργάνωση θα πάρουμε τον πλούτο από τους κακούς πλουσίους αστούς [ασχέτως αν δεν είχαμε ποτέ σοβαρή αστική τάξη στην Ελλάδα] και θα την μοιράσουμε σε εσένα τον αδικημένο και καταφρονεμένο ανθρωπάκο.

            Έτσι, λοιπόν, ακόμα και αν απολυθεί ο βολεμένος πολίτης από το ίδιο το ΠαΣοκ, θα έρθει ο πράσινος κομματάνθρωπος να του πει ότι δεν φταίει το ΠαΣοκ αλλά η κακή η Τρόϊκα που ήρθε στην Ελλάδα από τα λάθη τάχα μου της ΝΔ και γι' αυτό να κάνει υπομονή γιατί πάλι με χρόνια και καιρούς πάλι και κάπου θα σε βολέψουμε, όταν και αν φτιάξουν τα πράγματα.

            Αυτόν τον τύπο βολεμένου πολίτη να τον ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ! Αυτός πάντοτε θα υπάρχει και δεν θα ψηφίζει ΝΔ και θα στηρίζει το σάπιο καθεστώς. θα μου πεις, ακόμα και οι δικτατορίες δεν πέφτουν; Ναι, πέφτουν, μια δικτατορία (ήπια, αλλά δικτατορία) είναι και το ΠαΣοκ και γι' αυτό θα πέσει όπως όλες αυτά τα καθεστώτα: Όταν υπάρξει ιδεολογική αντιπρόταση που να ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ ΩΣ ΑΝΑΓΚΗ στην κοινωνία. Δηλαδή, ρεαλιστικά μιλώντας, μόνο όταν η ΝΔ κυριαρχήσει ιδεολογικά και αποτελέσει τον κύριο φορέα "αλλαγής παραδείγματος" στο κοινωνικό γίγνεσθαι. Ο πρώην Πασόκος θα είναι ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ που θα ψηφίσει ΝΔ και αυτό θα το κάνει μετά από την πλήρη κυριάρχηση της ΝΔ.

            Η ΝΔ, για όλους αυτούς τους λόγους, άμεσα θα πρέπει να προσεγγίσει τη δεξαμενή του 1.000.000 ψηφοφόρων (των δικών της) που έχασε το 2009. Αφού τους προσεταιριστεί και διαποτίσει ο κοινωνικός φιλελευθερισμός τον πολιτικό λόγο του κάθε σκεπτόμενου πολίτη (και όχι μόνο των κομματικών στελεχών) σε τέτοιο βαθμό ώστε η αριστερίζουσα φρασεολογία και τα σοσιαλδημοκρατικά φληναφήματα να φαίνονται ανεπαρκή έως αναξιόπιστα, τότε και μόνο τότε θα μιλάμε κατ' αρχήν για δυνατότητα επικράτησης στις εκλογές με αυτοδυναμία και δεύτερον για δυνατότητα (επιτέλους) επανίδρυσης του κράτους, αλλαγή νοοτροπίας της ελληνικής κοινωνίας, δηλαδή απαλλαγή από τον ποταπό τρόπο κοινωνικής δράσης και εν γένει συμπεριφοράς που εκπροσωπεί μέχρι σήμερα αυτό που λέμε "Σύστημα ΠαΣοκ".

          • Γιάννης avatar
            Γιάννης @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 09/12/2010 12:19:05

            Για δες, οι Έλληνες ΔΕΝ διορίζονταν στο δημόσιο τις δεκαετίες του 50, 60 και 70; Το κακό ΠΑΣΟΚ τα έκανε όλα...

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ Γιάννης 09/12/2010 12:28:36

            Καμία σχέση το τότε με το τώρα. Καμία. Από 200.000 οι δημόσιοι υπάλληλοι το 1981 έφτασαν φέτος, σύμφωνα με την απογραφή, να είναι 768.000. Αυτό που έγινε στη δεκεατία του 1980 δεν έχει ξαναγίνει πουθενά στον κόσμο.

            Ας μην μιλήσουμε για τρελές κρατικοποιήσεις της δεκαετίας του 1980, που δημιούργησαν κι άλλους βολεμένους στο δημόσιο κορβανά χωρίς να είναι δημόσιο.

            Το κυριότερο είναι ότι δημιουργήθηκε η νοοτροπία ότι μόνον στο κράτος είναι καλό να δουλεύεις και ότι έχει δημοσιοϋπαλληλικές θέσεις για όλους.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ ψυχραιμια 09/12/2010 07:30:11

        Άλλαξε η θέληση της ΝΔ να τα πολεμήσει όλα αυτά και να τα νικήσει.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ ψυχραιμια 09/12/2010 12:24:33

        Εσύ τώρα εννοείς ότι δεν υπάρχουν πρεσβείες πουθενά και ότι οι ΗΠΑ συντηρούν έναν ολόκληρο στρατό διπλωματών κλπ. στην Αθήνα μόνο και μόνο για να προωθούν τις (σχετικά λίγες...) δουλειές των εταιριών τους στην Ελλάδα;

        Με αυτή τη λογική, η Ιταλία που είναι ο πρώτος εμπορικός εταίρος της Ελλάδας, θα έπρεπε να έχει πρεσβεία μεγαλύτερη από την αμερικανική. Δεν έχει όμως.

        Άρα, τι κάνει μια τόσο τεράστια πρεσβεία σαν την αμερικανική στην Ελλάδα; Δωρεάν διακοπές για τους τυχερούς που επιστρέφουν από το Σουδάν και το Τατζικιστάν;

  4. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 08/12/2010 20:26:16

    Η ΝΔ θα βγει μπροστά όταν απολυθούν οι πρώτοι δημόσιοι υπάλληλοι.
    Αυτός είναι ο εκλογικός πυρήνας του πασοκ και όταν θα αρχίσει να κλονίζεται τότε θα καταρρεύσει .

    • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 08/12/2010 21:45:57

      Μέχρι τότε χρειάζεται εξαντλητική και ομαδική δουλειά από τη ΝΔ. Οι λογικές των ώριμων φρούτων είναι ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ για τον τόπο.

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 08/12/2010 22:52:20

      Δηλαδή η ΝΔ θα βγει μπροστά όχι λόγω του προγράμματός της και του μηνύματος που στέλνει, αλλά επειδή στους τυφλούς βασιλεύει ο μονόφθαλμος.

      Συμπέρασμα: Σκοπός η κατάκτηση της εξουσίας.

      • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
        ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ Αρματιστής 08/12/2010 23:46:46

        Εξουσιομανείς δεν είμαι .
        ΑΝΤΙΠΑΣΟΚ όμως είμαι κόκκαλο!!!
        Κάνω τα πάντα για να ξεβρωμίσουμε από δαύτους.

      • Δημήτρης avatar
        Δημήτρης @ Αρματιστής 09/12/2010 02:11:00

        Το ότι υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που τους έχει βολέψει για τα καλά το ΠΑΣΟΚ και θα σταματήσουν να το ψηφίζουν μόνο όταν χάσουν λεφτά από αποφάσεις του ΠΑΣΟΚ δε σημαίνει ότι η ΝΔ δε νοιάζεται να τους πείσει για την ορθότητα των προτάσεών της. Σημαίνει μόνο ότι η (πιθανή) ορθότητα αυτών των προτάσεων δεν έχει αξία για μεγάλη μερίδα των δημόσιων υπαλλήλων κι επομένως από μόνη της δεν είναι αρκετή για να κρίνει το εκλογικό αποτέλεσμα.

      • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
        Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ Αρματιστής 09/12/2010 14:04:50

        Αρματιστή καλά τα λες... Δυστυχώς πάνε να μας πείσουν για το αντίθετο.

  5. Κάποιος avatar
    Κάποιος 08/12/2010 20:33:24

    Κόμμα με ποσοστό κάτω από 35% δεν κυβερνάει.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Κάποιος 08/12/2010 20:41:32

      Φυσικα.Ομως το πρωτο κομμα θα εχει πανω απο 35% οταν θα ελθει η ωρα.Οι αναποφασιστοι κατανεμονται.

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ ψυχραιμια 08/12/2010 20:52:08

        Μόνο αν μετρήσεις κεφάλια μπορείς να βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα.
        Πχ με βάση τα δεδομένα συμμετοχής του εκλογικού σώματος την τελευταία εικοσαετία (περίπου 7.000.000 ψηφίσαντες) το ΜΙΝΙΜΟΥΜ των ψηφοφόρων που απαιτείται για να κυβερνήσει ένα κόμμα είναι περίπου 2.800.000 ψήφοι(1996).
        Υπολόγησε πόσοι ψήφοι υπολείπονται με βάση την τωρινή δυναμικότητα των κομμάτων για να κάνεις τους υπολογισμούς σου.

        • Ευθύμης avatar
          Ευθύμης @ Κάποιος 09/12/2010 00:23:50

          βάλε και 2 εκατομύρια πράσινους απο τις ασιατικές χώρες.

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Ευθύμης 09/12/2010 00:44:33

            Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Εσωτερικών, 14.961 Ευρωπαίοι πολίτες είναι εγγεγραμμένοι στους εκλογικούς καταλόγους, καθώς επίσης και 12.583 ομογενείς και υπήκοοι τρίτων χωρών (σύνολο 27.544 αλλοδαποί ψηφοφόροι).

          • Ευθύμης avatar
            Ευθύμης @ Ευθύμης 09/12/2010 01:12:07

            οκ.

  6. ΜΑΡ. ΝΙΚΟΛ. avatar
    ΜΑΡ. ΝΙΚΟΛ. 08/12/2010 20:41:12

    ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ, ΑΛΛΑ:

    ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ Η ΚΑΤΑΒΑΡΑΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΝΤΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΥΒΕΛΗ, ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΛΥΣΣΑΛΕΑ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΜΕ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

    ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΟΤΙ Ο ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ΚΡΑΤΑΕΙ ΠΑΡΑ ΤΟ ΠΛΗΓΜΑ ΤΗΣ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ ΚΟΥΒΕΛΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΡΕΛΛΟΚΑΜΩΜΑΤΩΝ ΑΛΑΒΑΝΟΥ

    Η ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ, ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΗ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΕΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ

    ΟΙ ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΑΠΛΩΣ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΜΕΝΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΙΓΜΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΙΧΙΣΕΙ ΤΗΝ ΥΣΤΑΤΗ ΩΡΑ

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ ΜΑΡ. ΝΙΚΟΛ. 08/12/2010 22:53:48

      Δηλαδή εσύ είσαι ευχαριστημένος με το 22% της ΝΔ!!!

      • Δημήτρης avatar
        Δημήτρης @ Αρματιστής 09/12/2010 02:13:53

        Πάντως προφανώς εσύ είσαι ευχαριστημένος.

  7. PIG avatar
    PIG 08/12/2010 20:47:02

    Μην ασχολείστε με αριθμούς. Δηλαδή αν σήμερα ήταν +2,5% μπροστά η ΝΔ θα λέγαμε ότι έχουμε κυβερνητική πρόταση ή ότι υπάρχει κοινωνική αποδοχή ? Όχι σε αμφότερα. Η λαϊκή αγανάκτηση πρέπει να βρει γρηγορα αποκούμπι σε προβλητέους 35άρηδες- 45άρηδες που δεν έχουν μπριγιαντίνη, ναφθαλίνη και μουχλίνη. Η πορεία δεν είναι από τους αριθμούς και προς το βαυκαλισμό, αυτό το ζήσαμε (και το κάτσαμε). Η ρότα είναι από χαμηλά και προς παντού, με συμπαράσταση, με πειθώ, με αγάπη : Η αριθμητική άνοδος θα έρθει με την πλημμυρίδα που θα τους πνίξει

  8. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 08/12/2010 21:15:53

    Άντε, καιρός να ενσωματωθούν και τυπικά στο Γκάπειο ΠΑΣΟΚ οι σαλονάτοι ψευτοαριστεροί της Κύρκαινας όσο ακόμα προλαβαίνουν. Θα καταντήσουν, βέβαια, σαν τους Μπιστοκουναλάκηδες, ουρίτσες και τσανακογλείφτες των αποδεκτών του συστημικού πάρτυ, αλλά από το να μείνουν εντελώς στην απέξω, ας μην έχουν και δικό τους κόμμα, τι να κάνουμε!

  9. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 08/12/2010 21:20:48

    Εγώ πρόσεξα 2-3 άλλα πράγματα:

    1. Ο Γιακουμάτος και ο Ντινόπουλος που χρησιμοποιεί επικοινωνιακά η ΝΔ δεν είναι ούτε στους 15 δημοφιλέστερους βουλευτές . Δημοφιλέστερος από πλευράς ΝΔ είναι ο Αβραμόπουλος που έχουμε να τον δούμε από τις εθνικές εκλογές.

    2. Οι δύο δημοσκοπήσεις (mega, alter) είχαν τα ίδια ερωτήματα και αποτελέσματα και βγήκαν αμέσως μετά την επίσκεψη Στρος Καν.

    3. Η δημοσκόπηση για ΣΥΡΙΖΑ 3,3 Οικολόγοι 3,2%, ΔΗΣΥ 2.8
    δεν είναι θετικό αποτέλεσμα για τη ΝΔ.

    4. Η ΝΔ δε συμμετέχει πουθενά. Ούτε στην τηλεόραση, ούτε στο ραδιόφωνο, ούτε στο internet.Αρχίζω να πιστεύω η ΝΔ δεν θέλει να κάνει αντιπολίτεση.
    Ακόμη και να της χαρίσουν 2-3 τηλεοπτικούς σταθμούς δεν θα τους δεχτεί...

    Ως πολιτικό σχεδιασμό η ΝΔ θεωρεί το περιοδικό Άποψη
    http://www.nd.gr/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid=473&Itemid=456

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 08/12/2010 21:30:16

      Ως προς το τελευταίο θα ανακάτευα τη φράση σου ως εξής: Μάλλον ο Πολιτικός Σχεδιασμός θεωρεί την Άποψη περιοδικό. Γιατί το να μαζεύεις αυτά που έγραψαν άλλοι, δεν κάνει ένα έντυπο να είναι αυτομάτως "περιοδικό"...

      • ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
        ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα @ Επώνυμος 08/12/2010 21:41:58

        Ακριβώς!!!
        Αυτό σκέφτηκα κι εγώ.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Επώνυμος 09/12/2010 00:16:17

        Την άποψή μου για την "Αποψη" την έγραψα σε σχόλιο σε άλλη ανάρτηση εδώ. Ούτε καν μία κοινή ιδεολογική συνισταμένη δεν βρήκα σε αυτό το συμπίλημα αναδημοσιευμένων άρθρων διαφορετικής ιδεολογικής κατεύθυνσης.
        Δεν με εκπλήσσει που η ΝΔ είναι το κόμμα εξουσίας β΄ διαλογής. Αφού δεν παράγει σκέψη, πώς θα γίνει κόμμα εξουσίας με αξιώσεις;
        Το Παλαιό Καθεστώς στη Γαλλία πρώτα εκμηδενίστηκε ιδεολογικά, έγινε άδειο κουφάρι και μετά αυτοκτόνησε. Το 1789 ήταν το έτος αυτοκτονίας ενός ψυχορραγούντος οργανισμού. Ελπίζω εκεί στη Ρηγίλλης να υπάρχουν περισσότεροι του ενός ή δύο που να γνωρίζουν ευρωπαϊκή ιστορία.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 08/12/2010 21:31:41

      Mega - alter;;; Δεν πήρα χαμπάρι δεύτερη δημοσκόπηση...

      • man8os avatar
        man8os @ Επώνυμος 08/12/2010 22:02:37

        Αναμασουν την ΜΡΒ.

  10. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 08/12/2010 21:30:53

    Ρε παιδιά, εκείνη η Public Issue που έβγαζε συστηματικά 18 μονάδες μπροστά το ΠΑΣΟΚ τι απέγινε;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Επώνυμος 08/12/2010 21:47:37

      Οπου ναναι την περιμενουμε.Βγαζει βαρομετρο καθε μηνα.Δεν εχει ομως αναποφασιστους,τους αναγει ολους.
      Σημαντικο για μενα ειναι οτι η συσπειρωση της ΝΔ ειναι μεγαλυτερη απο του ΠΑΣΟΚ.Αυτο δεν ηταν καθολου σιγουρο με οσα ειχαν γινει.Κατα τα αλλα ομως ο δρομος ειναι μακρυς.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ ψυχραιμια 08/12/2010 23:28:09

        Νομίζω όμως ότι έχει ΠΟΛΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΗΝΑ να εμφανιστεί...

    • anonymos avatar
      anonymos @ Επώνυμος 08/12/2010 23:18:50

      Α εκείνη ανάγει τους αναποφάσιστους σύμφωνα με τον παραγγελιοδόχο της έρευνας την Καθημερινη-Σκαι

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ @ anonymos 09/12/2010 11:17:14

        Ναι ναι αυτή. Σκάϊ - Καθημερινή δούρειος ίππος των αμερικανικών συμφερόντων στην Ελλάδα

  11. man8os avatar
    man8os 08/12/2010 21:35:29

    Μερικα συμπερασματα
    1) Το ΠΑΣΟΚ εχει αντοχες, αλλα η φθορα ειναι σταθερη και σιγουρα μη αναστρεψιμη.
    2) Η ΝΔ ανακαμπτει, η συσπειρωση αναιβενει και παρα τα σαμποταζ εχει την δυνατοτητα να περασει μπροστα μεσα στις επομενες εβδομαδες.
    3)Το ΚΚΕ αναιβαζει ελαφρα το ποσοστο του.
    4)Το ΛΑΟΣ καταγραφει σημαντικη πτωση και αποδεικνυει οτι το να ψηφισει το μνημονιο ηταν αυτοκτονια. Σε προοπτικη χρονου, αν οι εκλογες γινουν το 2013 εχει σημαντικη πιθανοτητα να μην μπει στην Βουλη.
    5)Ο ΣΥΝ πληγωθηκε και αν και μπαινει στην Βουλη δεν εχει δυναμικη
    6)Οι Οικολογοι χωρις συνεργασια με τον Κουβελη δεν μπαινουν πιθανοτατα
    7)Η Ντορα παρα το μαγειρεμα δεν μπαινει, και το ταβανι της ειναι στο 2.
    8) Κανεις δεν βγαζει αυτοδυναμια, αλλα ακομα και σε προοπτικη χρονου θα ειναι δυσκολο χωρις καποιο κοσμοιστορικο γεγονος το πρωτο κομμα να ξεπερασει το 36-37 στις επομενες εκλογες.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ man8os 08/12/2010 21:41:15

      Έτσι ήταν και ο ΓΑΠ δημοσκοπικά μόλις το Σεπτέμβριο του 2009. Πήρε δυναμική αυτοδυναμίες δυο-τρεις εβδομάδες πριν τις εκλογές, μόλις.

      Την κρίσιμη στιγμή, ο κόσμος διαλέγει κυβέρνηση. Να μην το ξεχάσουμε αυτό...

      • man8os avatar
        man8os @ Επώνυμος 08/12/2010 21:59:58

        Εκτιμω ισοφαριση (αν ολα πανε καλα) τον Φεβρουαριο.

        • περήφανος δεξιός avatar
          περήφανος δεξιός @ man8os 09/12/2010 00:24:46

          μην περιμένετε ισοφάριση τόσο νωρίς..στην επόμενη ΔΕΘ νομίζω ότι θα είμαστε μπροστά..έστω και οριακά..ΣΥΝΕΧΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΝΕΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΣΤΗ ΦΟΡΑ..ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ..

          Η ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ ΕΚΑΝΕ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΛΟ ΣΤΗ ΝΔ..

  12. o aneksartitos avatar
    o aneksartitos 08/12/2010 21:54:07

    Βρε παιδιά, πως δεν υπάρχει αυτοδυναμία;;
    Το 28% αναποφάσιστοι-αποχή κτλ. δεν μετράνε στις εκλογές.
    Και 10 άτομα να πάνε να ψηφίσουν, αν το ΓΑΠ τον ψηφίσουν τα 4 κανει αυτοδύναμη κυβέρνηση.
    Αιωνίως στην Ελλάδα αυτό το 28% αναποοφάσιστοι, στις εκλογές είτε απέχουν είτε πάνε ακριβώς με την ίδια αναλογία σε όλα τα κόμματα.
    Στους αναποφάσιστους και στην επικοινωνία θα πρέπει να επικεντρώσει η ΝΔ.

  13. bromoskylo avatar
    bromoskylo 08/12/2010 21:54:09

    Δεν θα πάω να ψηφίσω δηλαδή αποχή = 3,3%
    Ακριβώς όπως στις πρόσφατες περιφερειακές εκλογές ή στις βουλευτικές εκλογές του 2009.....

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ bromoskylo 08/12/2010 23:27:04

      Έχεις δίκιο, οι άνθρωποι μας δουλεύουν... Από αυτό και μόνον φαίνεται ότι κάτι δεν πάει καλά στη δημοσκόπηση.

  14. SERT avatar
    SERT 08/12/2010 21:56:56

    ΛΟΙΠΟΝ
    ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ
    Η ΠΙΟ ΦΙΛΑ ΠΡΟΣΚΕΙΜΕΝΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΩΝ ΣΤΗ ΝΤΟΡΑ ΤΗΣ ΔΙΝΕΙ 2,8%.ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΝΑ ΤΟ ΠΩ;
    ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΒΓΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΛΑΦΟΥΖΟΕΤΑΙΡΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΤΟ 4% ΚΑΙ ΚΑΛΑ.
    ΤΟ ΠΙΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ 7% ΤΗΣ ΝΔ ΤΗΝ ΨΗΦΙΖΕΙ.ΑΥΤΟΙ ΑΠΟ ΠΕΡΙΣΥ ΗΤΑΝ ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΙ.
    ΠΑΝΤΩΣ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ Ο ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ ΕΠΙ 2 ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΕΛΕΓΕ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΖΑΝ ΣΤΟ 3,5% ΚΑΙ ΔΕ ΒΓΑΙΝΑΝ......
    ΠΙΘΑΝΟ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΛΗΓΗΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ Η ΝΔ ΑΠΟ ΤΟ 77 ΚΑΙ ΜΕΤΑ......ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΤΕ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΑΜΙΛΙΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ....ΖΟΥΝ ΠΑΡΑΣΙΤΙΚΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟ ΚΟΜΜΑ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΛΥΚΑ ΤΟΥΣ.......ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟ ΤΟ ΓΑΠ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ''ΑΜΦΙΠΛΕΥΡΗ ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ'' ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΤΟΥ ΣΤΗΡΙΓΜΑΤΑ.΄
    ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΝΕΟΤΑΞΙΚΑ ΑΠΟΒΛΗΤΑ ΤΗΣ ΝΔ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΥΣΗ-ΤΕΣ ΑΠΛΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ......ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑΤΙ;
    ΕΠΕΙΔΗ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΡΙΕΤΙΑ ΕΚΤΕΘΗΚΑΝ 4 ΑΤΟΜΑ ΣΕ ΛΑΙΚΗ ΨΗΦΟ...ΤΟ ΓΑΠ ΜΕ ΤΟ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΚΑΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΑΤΗ.......ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΘΑΡΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ.....ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ 8 ΜΗΝΕΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ......ΚΑΙ ΝΑ ΗΘΕΛΕ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ.....ΕΠΕΙΔΗ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΚΑΘΑΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΒΓΑΛΑΝ ΤΟ ΣΑΜΑΡΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΘΑΡΟΙ ΘΑ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ......

  15. antiochos avatar
    antiochos 08/12/2010 22:00:25

    Δηλαδη ως αντιπαλοι στο Μνημονιο καταγραφονται και οι "πολιτες" που ειναι
    "στα ορια τους" και που πριν ενα μηνα περιπου λιαζονταν στον ηλιο σαν κοπροσκυλα παριστανοντας τους επαναστατες απεχοντες ,με τους πακιστανογυφτοκαταπατητες να ψηφιζουν για το μελλον τους;

  16. panagos avatar
    panagos 08/12/2010 22:07:35

    Η ΝΔ έχει πολύ δουλειά μπροστά της. Χάνει αρκετά στο επικοινωνιακό
    και δεν βγαίνει να υπερασπιστεί παραδοσιακούς χώρους, όπως τους Τρίτεκνους και τους Πολύτεκνους.
    Χαρακτηριστικό ότι στη σφαγή των πολυτεκνικών επιδομάτων ( όριο φτώχειας οικογενειακό εισόδημα 40.000 ευρώ για όποιον έχει 3 ή 6 ή 10 παιδιά ) ως τώρα αντέδρασαν βουλευτές του ΠΑΣΟΚ!
    Και είναι γνωστό ότι οι ομάδες αυτές πλήττονται κυρίως από την οικονομική κρίση, τους έμμεσους φόρους. Και είναι εξοργισμένοι, όσο κανείς, και απελπισμένοι.
    Ρηγίλλης ξύπνα ...

    ( http://www.aspe.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=1362&Itemid=2 )

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ panagos 09/12/2010 00:20:26

      Ούτε ο "αρχιεπίσκοπος" της ντροπής (λόγω του ότι είναι πολύ ντροπαλός το λέω...) αντέδρασε στη σφαγή των πολυτεκνικών επιδομάτων.

      • Κώστας Σταματάκης avatar
        Κώστας Σταματάκης @ ΒΙΣ 09/12/2010 10:54:53

        Αυτόν τον απασχολούν αυτή την εποχή τα συσσίτια για τους πακιστανούς στο κέντρο της Αθήνας. Τους ταΐζει καλά τώρα, για να μας εξοντώσουνε αργότερα.

        Ελάτε καμιά φορά στον Άγιο Αντρέα στα Πατήσια να ακούσετε τι του σέρνει κάθε Κυριακή ένας άγιος ιερέας ο πατήρ Γαβριήλ.

        Κρίμα που είναι και πατριώτης μου από την Θήβα. Είναι πολύ, πάρα πολύ μικρός σε σχέση με τον Χριστόδουλο

  17. Tem avatar
    Tem 08/12/2010 22:09:40

    To ΠΑΣΟΚ ακόμα στηρίζεται στις στρατιές των δημοσίων υπαλλήλων της δεκαετίας του 80. Ακόμα και αν τους απολύσει αυτοί πάλι ΠΑΣΟΚ θα στηρίζουν....

    • man8os avatar
      man8os @ Tem 08/12/2010 22:11:45

      Μην απελπιζεσαι, γυριζει ο τροχος.
      Οσοι εχουν τεντωμενα αυτια τον ακουνε.

    • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
      ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ Tem 08/12/2010 23:28:37

      Άτομα με μηδεν ηθικό και ιδεολογικό υπόβαθρο με κύριο μέλημα το διαχρονικό βόλεμα ή αλλιώς κομματικοί μισθοφόροι όταν αντιληφθούν ότι ο πόλεμος χάνεται θα είναι οι πρώτοι που θα λοιποτακτήσουν.

      • Orestios avatar
        Orestios @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 08/12/2010 23:43:09

        Ήδη εγκαταλείπουν το σαπιοκάραβο του GAP.
        Το τί έχω ακούσει από ΠΑΣΟΚους για το GAP και την παρέα του δεν λέγεται

        • Ευθύμης avatar
          Ευθύμης @ Orestios 09/12/2010 01:00:36

          ναι ναι, ολο γκρινιάζουν τάχα μου και σκίζουν τα καλτσόν και όταν βρεθούν μπροστά στην κάλπη θυμούνται πόσο βαρβατίλα εξέπεμπε ο μπαμπάς του ζαβού και ψηφίζουν τιμής ένεκεν..
          ΑΠΑΤΗ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ, ΜΗΔΕΝΟΣ ΕΞΑΙΡΟΥΜΕΝΟΥ!

  18. factorx avatar
    factorx 08/12/2010 22:15:10

    Έχουμε κάποιες χαζές απορίες σχετικά με μια τελευταία δημοσκόπηση που διαβάσαμε :


    Δείτε εδώ τη δημοσκόπηση...


    Θα θέλαμε να σας ρωτήσουμε τα εξής:


    1.Από που αντλεί ψήφους το κόμμα της κυρίας Μπακογιάννη τη στιγμή που η διαφορά μεταξύ Νέας Δημοκρατίας και ΠΑΣΟΚ ήταν 4 και παραμένει 4,1;;Το νέο κόμμα λαμβάνει 2,8% έτσι δεν είναι; Από που; Μήπως η διαφορά Ν.Δ- ΠΑΣΟΚ δεν ήταν 4,1%;;


    2.Μας γράφετε πως τα ελάχιστα στατιστικά
    σφάλματα της δημοσκόπησής σας είναι +ή- 1,89% για το ΠΑΣΟΚ και +ή- 1,79% για τη Νέα Δημοκρατία...μπορείτε να μας εξηγήσετε γιατί;Βρε μήπως δεν ήταν και τόσο μεγάλη η διαφορά Νέας Δημοκρατίας-ΠΑΣΟΚ όσο μας είπατε την ώρα που διεξάγονταν δημοτικές εκλογές;

    Τέλος μια παράκληση : Δημοσκόποι μας δεν αφήνετε τη διαφορά Νέας Δημοκρατίας ΠΑΣΟΚ και να μας ενημερώσετε για τη Διαφορά ΝΑΙ ή ΟΧΙ στα μέτρα της κυβέρνησης;

    http://pyrgos-news.blogspot.com/2010/12/blog-post_2492.html

    • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
      ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ factorx 08/12/2010 23:32:24

      Το μεγάλο στοίχημα για μένα είναι να πείσουμε τον κόσμο ότι αξίζει να ψηφίσει.Ότι αξίζει να χάσει το Σαββατοκύριακο του και να πάει στην κάλπη.Γιατί αν πάει τότε το πασοκ είναι σίγουρα χαμένο.

      • man8os avatar
        man8os @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 09/12/2010 00:05:23

        ++++10000

  19. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 08/12/2010 22:29:01

    Μπορει απο τους αναποφασιστους.Κατα τη γνωμη μου ο μεγαλυτερος αριθμος της ΔΗΣΥ ειχε αποστασιοποιηθει εδω και καιρο απο τη ΝΔ και δηλωνε αναποφασιστος στις προηγουμενες δημοσκοπησεις.

    • man8os avatar
      man8os @ ψυχραιμια 08/12/2010 23:01:04

      Εγω παλι νομιζω οτι το 2,8 ειναι υπερεκτιμιση. Δεν ξερω πως το βγαλανε. Απο τα μαλλια θα το τραβηξανε...

  20. nick avatar
    nick 08/12/2010 22:33:11

    Η πορεία είναι πλέον προδιαγεγραμμένη.
    Γρήγορη η φθορά για το ΠΑΣΟΚ. Κουράγιο αδερφια, ένα χρόνο ακόμα θα αντέξουν-το πολύ.Και μετά: Ελλάς-Ελλάς-Αντώνης Σαμαράς...

  21. Petros avatar
    Petros 08/12/2010 22:52:16

    Δείτε το στατιστικό σφάλμα.
    ΠΑΣΟΚ : από 24,8%
    ΝΔ: έως 24,4%

  22. Zio avatar
    Zio 08/12/2010 22:54:27

    είναι νωρίς να μετράμε κουκιά, αλλά τη διαφορά μας τη δίνουν οι αναποφάσιστοι, χρόνια τώρα. Το θασόκ έχει εκλογική βάση μπετόν.

    πχ. 1996
    2.800.000
    2.600.000

    άσσος :D

    2000, τότε με τη νοθεία.
    3.000.000
    2.950.000

    2004
    3.000.000
    3.350.000

    διπλό :)

    2007
    2,700,000
    3,000,000

    2009
    3,000,000
    2,300,000

    άσσος :(

    το θασόκ δεν έχει ξεπεράσει ποτέ τα 3 μύρια, κάτι που κάναμε μόνο εμείς το 2004, αλλά δεν πέφτει ποτέ κάτω από τα 2.700.000

    Εμείς μέσα σε 10 χρόνια είχαμε διακύμανση μέχρι και 1 εκατομμύριο!
    αν εξαιρέσουμε τις "ειδικές" εκλογές του 2009, τότε έχουμε διακύμανση 700.000 ψηφοφόρων, έναντι 300.000 του θασόκ.

    (Δεν θέλω να προσθέσω το 1 μύριο αλλοδαπών που ψήφισαν ήδη στις δημοτικές και έβγαλαν τον Καμίνη της καρδιάς τους το οποίο θα ψηφίσει στις επόμενες βουλευτικές γιατί θα βάλω τα κλάματα.)

  23. Zio avatar
    Zio 08/12/2010 23:09:29

    για μένα το πλάνο είναι μπλόκο 4ης δόσης, κούρεμα, πανικός, bank run, εκλογές, οικουμενική, αναθεώρηση Συντάγματος, δεν θέλω να φανταστώ τα υπόλοιπα...

    θαρρώ ότι δεν υπάρχει επαρκής χρόνος ούτε για φυσική φθορά και ώριμα φρούτα, ούτε για "κυβερνητικό πρόγραμμα" που θα κατέβει σε εκλογές που θα χουν εξαντλήσει 4ετία.
    Με πολυκομματική βουλή μέσα σε τέτοιο περιβάλλον απαξίωσης, αυτοδυναμία δεν παίρνεις.

  24. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 08/12/2010 23:10:17

    Αυτό που αντιλαμβάνομαι εγώ, είναι ότι πολλοί σχολιαστές προσπαθούν να ερμηνεύσουν τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης σύμφωνα με τις επιθυμίες τους και όχι με αντικειμενική κρίση.

    Τα αποτελέσματα δεν δείχνουν άνοδο της ΝΔ, προκειμένου να δικαιολογείται η οποιαδήποτε αισιοδοξία ή ικανοποίηση. Μάλιστα η μεγαλύτερη συσπείρωση της ΝΔ, κάνει ακόμη χειρότερα τα αποτελέσματα.

    Τα αποτελέσματα δείχνουν την αποστροφή των πολιτών προς τα δύο μεγάλα κόμματα, δηλαδή ότι έδειξαν και οι περιφερειακές εκογές.

    Η ΝΔ δεν εισπράτει τίποτε από την οργή του κόσμου εναντίον του ανεγδιήγητου ΓΑΠ και των συν αυτώ, διότι δεν έχει ξεκάθαρη αντιπολιτευτική πολιτική. Οι πολίτες καταστρέφονται και χρειάζονται ελπίδα και στήριγμα.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Αρματιστής 08/12/2010 23:13:37

      Ψευτικες ελπιδες δεν χρειαζονται.Ηδη η ΝΔ κατηγορειται οτι οσα λεει ειναι υπεραισιοδοξα.Δεν βλεπω πως θα μπορουσε να υποσχεθει περισσοτερα χωρις να χασει τελειως τη σοβαροτητα της.
      Τωρα αν οι πολιτες εχουν συνηθισει σε υποσχεσεις τυπου λεφτα υπαρχουν ή ακομη καλυτερες μερες αυτος δεν ειναι ο τροπος της ΝΔ και γιαυτο αλλωστε μειονεκτει διαχρονικα.

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ Αρματιστής 09/12/2010 02:38:44

      Συμφωνώ με αρκετά από όσα λες. Ωστόσο ο κόσμος δε στρέφεται προς τη ΝΔ, νομίζω, μόνο γιατί δεν έχει ξεκάθαρη αντιπολιτευτική στάση (υστερεί ακόμη σε αυτόν τον τομέα) αλλά και γιατί ο περισσότερος κόσμος εξακολουθεί να 'ενημερώνεται' μέσω τηλεόρασης και έχει σχεδόν πειστεί (ακόμη και Νεοδημοκράτες που δεν πρόκειται να ψηφίσουν ποτέ ΠΑΣΟΚ) ότι για όλα φταίει η προηγούμενη κυβέρνηση κι ότι, κυρίως, το Μνημόνιο ίσως είναι απαραίτητο. Επιπλέον έχει δίκιο ο Ψυχραιμία ότι είναι αδύνατο στη ΝΔ να προβάλλει τις θέσεις της πειστικά σε 'πολίτες' που θέλουν μόνο να ακούν συνθήματα του τύπου 'λεφτά υπάρχουν'.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Δημήτρης 09/12/2010 07:38:45

        Είναι, νομίζω, καιρός να αρχίσουν να ενοχοποιούνται πολιτικά οι πολίτες που θέλουν να ακούν ότι 'λεφτά υπάρχουν'. Όπως ενοχοποιήθηκε τα τελευταία τριάντα πέντε χρόνια η δεξιά και τα τελευταία δεκατέσσερα ο πατριωτισμός κλπ.

  25. Rotarmist avatar
    Rotarmist 08/12/2010 23:10:18

    @tem
    "Το Πασοκ στηριζεται στις στρατιρες των δημοσιων υπαλληλων..."
    Γιατι η Ν.Δημοκρατια στηριζεται στους εργατες;
    Οι μισοι Δ. Υπαλληλοι ειναι Ν.Δημοκρατες.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Rotarmist 08/12/2010 23:14:34

      Οχι ακριβως.Μια ματια στα αποτελεσματα των συνδικαλιστικων εκλογων θα δειξει οτι το ΠΑΣΟΚ υπεραντιπροσωπευεται στο Δημοσιο.

      • man8os avatar
        man8os @ ψυχραιμια 08/12/2010 23:17:46

        50% ΠΑΣΚΕ, 24 ΔΑΚΕ

    • Petros avatar
      Petros @ Rotarmist 08/12/2010 23:24:04

      Στις εκλογές που έγιναν στο πλαίσιο του εκλογο-απολογιστικού συνεδρίου της ΑΔΕΔΥ πρώτη δύναμη
      με 38 έδρες (έναντι 36) στο νέο 85μελές Γενικό Συμβούλιο αναδείχθηκε η ΠΑΣΚ δημοσίων υπαλλήλων .
      Η ΔΑΚΕ έλαβε 24 έδρες (από 28),
      το ΠΑΜΕ 10 έδρες (από 9),
      η Αυτόνομη Παρέμβαση 9 (από 8)
      και οι Συσπειρώσεις 4 έδρες (όσες είχαν και στην προηγούμενη διοίκηση).

      • παγωτατζής avatar
        παγωτατζής @ Petros 08/12/2010 23:34:00

        δηλ 28% των δημοσίων υπαλλήλων....
        Και στίς απολύσεις πού έρχονται θα αντιπροσωπεύουν τό 50% τών εκδιωχθέντων...χμμ μεταταξίμων ήθελα να πώ. ΠΛΑΣΤΟΚ και πάσης Ελλάδος..
        Δέν παίζονται οι άνθρωποι .......

  26. γρύλος avatar
    γρύλος 08/12/2010 23:15:53

    Τα στατιστικά σφάλματα δίνουν οριακή επικράτηση του Πασοκ, επίσης για αυτούς έχουν κάνει κάποιο εισαγωγικό μάθημα στατιστικής και ανατρέξουν στους μαθηματικους τύπους θα δουν ότι τα σφάλματα αναφέρονται σε ένα 95% διάστημα, αν πάρουμε ένα 99% διάστημα τότε τα σφάλματα είναι 2.49% και 2.35% αντίστοιχα και δεν μας επιτρέπουν να βγάλουμε ασφαλές συμπέρασμα για το ποιός προηγείται

  27. anonymos avatar
    anonymos 08/12/2010 23:21:52

    Το γκάλλοπ δείχνει το πώς πρέπει να προχωρήσει η Νεά Δημοκρατία και ο Αντώνης Σαμαράς, ένα κόμμα με σταθερές εθνικές απόψεις, χωρίς τα νεοφιλελευθέρα καρυκεύματα, ενας αρχηγός που δεν διαπραγματεύεται με τους επικυρίαρχους, Αυτο θέλει ο λαός , και επιβραβεύει ιδού λοιπόν Αντώνη

  28. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 08/12/2010 23:42:56

    Αυτούς που βόλεψε η ΝΔ ήταν πολύ λίγοι και αποδεικνύεται και από τα ποσοστα των συνδικαλιστικών εκλογών.
    Μάλιστα το πασοκ είναι και εκδικητικό με αυτούς της ΝΔ σε επίπεδο να απολύει τα stage ενώ ο Παυλόπουλος μονιμοποίησε όλους τους δικούς τους και τελευταία οι απειλές για τους 15000 ΕΠΟΠ των Ενόπλων Δυνάμεων που δεν έκλεισαν επταετία,δηλαδή αυτούς που έβαλε η ΝΔ.

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 09/12/2010 01:09:40

      ο παυλόπουλος ήταν απο τους καλύτερους υπουργούς του πασόκ ειδικά στην δεύτερη θητεία του καραμανλή.

  29. Ευθύμης avatar
    Ευθύμης 09/12/2010 00:06:11

    Κράτα λίγο ακόμα ρε πασοκάρα, θέλω να δώ ελικόπτερα στην ταράτσα της βουλής και όσοι δεν προλάβουν στολίδια στα δέντρα του Συντάγματος.

    • Μisha avatar
      Μisha @ Ευθύμης 09/12/2010 11:18:05

      Δενδρο ΓΑΠ, δένδρο Πάγκαλου (το πιο γερό για ν αντέξει το βάρος ) , δένδρο Διαμαντοπούλου, δένδρο Παπακωνσταντίνου κλπ
      για να διατηρείται ζωντανή η μνήμη των δωσίλογων που έγιναν εκκρεμή, στις επόμενες γενιές

  30. Γιάννης avatar
    Γιάννης 09/12/2010 11:06:37

    Αυτές δηλαδή οι δημοσκοπήσεις είναι καλές και αρεστές;

  31. KORONAKIS avatar
    KORONAKIS 09/12/2010 12:18:09

    ΑΨΟΓΗ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ ΝΤΟΡΑΣ..ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΚΟΜΜΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΑΣΟΚ-ΝΔ ΘΑ ΗΤΑΝ 1 ΜΟΝΑΔΑ!!!!!ΕΝΩ ΤΩΡΑ 4!!ΕΚΑΝΕ ΚΟΜΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΙ ΠΟΤΕ ΕΞΟΥΣΙΑ Η ΝΔ..

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ KORONAKIS 09/12/2010 12:22:23

      Πάλι θα δει εξουσία. Ο λαός στις εκλογές επιλέγει κυβέρνηση και με κάποιον απροσδιόριστο τρόπο τα νούμερα πάντοτε βγαίνουν, όταν πάρει απόφαση ο λαός να εκλέξει ένα κόμμα κυβέρνηση.

      Το 1996 ο Σημίτης εξελέγη με σχεδόν 4% διαφορά, παρά το ότι το ΔΗΚΚΙ είχε πάρει σχεδόν 5%.

  32. Greg avatar
    Greg 09/12/2010 12:35:50

    Το ΠΑΣΟΚ στις επόμενες εθνικές εκλογές θα εξαφανιστεί οριστικά από το πολιτικό σκηνικό. Αλλά αυτό δεν φτάνει για να ξεπλύνει τέτοια καραμπινάτη προδοσία. Τα στοιχεία βοούν, έχει γίνει αντιληπτό απ΄τον καθένα.

  33. Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
    Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 09/12/2010 14:14:46

    Επειδή περίττευσαν οι ερμηνίες με Νεοδημοκρατικά αισθήματα θα ήθελα να κάνω λίγο τον δικηγόρο του διαβόλου μπας και έχετε στο πίσω μέρος του μυαλού σας ότι τα πράγματα δεν είναι και πολύ έτσι οπως τα λέτε...

    Το πασοκ εχει υποστεί φθορά. Έχει φέρει ΔΝΤ στη χώρα (αντιλιφθείτε το : Δ Ν Τ !!) και είναι πρώτο κόμμα ακόμα και με ΜΕΓΑΛΗ διαφορά! Ελάτε στα συγκαλά σας που έλεγε και η γιαγιά μου!

    Η αλήθεια είναι η μία. Ο κόσμος σας γυρνάει ΑΚΟΜΑ την πλάτη! Δείτε το! Και ξέρετε γιατί;
    Γιατί έχει καεί η γούνα του ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ και υποψιάζεται ότι πισω από την αντιμνημονιακή ρητορική, τί μπορεί να κρύβεται πίσω από τις δηλώσεις των στελεχών της ΝΔ ότι άν βγουν κυβέρνηση... "θα τηρήσουν της υπογραφές και τις δεσμεύσεις τις χώρας"....

    Το παρήγορο είναι ότι παρά την λυσσαλέα προβολή της Ντόρας, φαίνεται να παίρνει το ποσοστό που αξίζει... (και πολύ παραπάνω...)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.