#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/05/2011 12:59
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στα χέρια του Ενός



«Η τύχη μας έχει τους Έλληνες πάντοτε ολίγους. Ότι αρχή και τέλος, παλαιόθεν και ως τώρα, όλα τα θεριά πολεμούν να μας φάνε και δεν μπορούνε. Τρώνε από μας και μένει και μαγιά. Και οι ολίγοι αποφασίζουν να πεθάνουν. Και όταν κάνουν αυτήν την απόφασιν, λίγες φορές χάνουν και πολλές φορές κερδαίνουν».

 

Διαχρονικά τα λόγια του Στρατηγού Μακρυγιάννη. Και επίκαιρα όσο ποτέ!

 

Σήμερα, 27 Μαΐου 2011, για μια ακόμη φορά οι Έλληνες πρέπει να πάρουμε απόφαση να πεθάνουμε, αν θέλουμε να ζήσουμε.

 

Οι ύαινες του καθεστωτισμού αλυχτούν «συναίνεση»: Αλυχτούν για να αποδεχτούμε να αυτοκτονήσουμε ως χώρα.

 

«Αν δεν αυτοκτονήσετε από μόνοι σας, θα σας σκοτώσουμε εμείς», απειλούν! Ξεπουληθείτε, ξεπουλήστε τα όλα, αλλιώς θα σας τα πάρουμε εμείς!

 

Μα, καλοί μου άνθρωποι, αν είναι έτσι κι αλλιώς να μας τα πάρετε, γιατί να τα δώσουμε από μόνοι μας;

 

Μήπως γιατί, τελικά, ο μόνος τρόπος για να τα πάρετε, είναι να σας τα δώσουμε εμείς;

 

Οι προσεγγίσεις για την ελληνική κρίση είναι κατά βάση δύο. Υπάρχουν αυτοί που νομίζουν ότι ήταν δύσκολη η οικονομική κατάσταση έτσι κι αλλιώς, ότι η προηγούμενη κυβέρνηση της ΝΔ «κατέστρεψε τη χώρα» και ότι το Μνημόνιο ήταν «αναγκαίο κακό» και «δεν γινόταν κι αλλιώς.

 

Και υπάρχουμε και οι υπόλοιποι, που πιστεύουμε ότι η αδυναμία δανεισμού της χώρας ήταν καθαρά τεχνητή, ότι μας έφερε σε αυτή την κατάσταση σκόπιμα ο Παπανδρέου, προκειμένου είτε να αποφύγει το πολιτικό κόστος λήψης μέτρων, είτε για να εξυπηρετήσει το δολάριο στο νομισματικό πόλεμο ευρώ-δολαρίου, είτε για συνδυασμό των παραπάνω λόγων με άλλους...

 

Αν έχουμε δίκιο όσοι υιοθετούμε τη δεύτερη εκδοχή, τότε, όσο τεχνητή ήταν η υπαγωγή μας στην οικονομική διακυβέρνηση της τρόικα, άλλο τόσο εφικτή είναι η επιστροφή μας σε καθεστώς δανεισμού από τις αγορές, ως κυρίαρχη χώρα.

 

Ο Αντώνης Σαμαράς, μέσα στη δίνη του «αναπόφευκτου» Μνημονίου, των «επιταγών» της τρόικα και της κυριαρχίας τους καθεστωτικού τρόπου σκέψης, μιλά με αυτοπεποίθηση για τη δυνατότητα επαναδιαπραγμάτευσης του Μνημονίου. Γνωρίζει λοιπόν πολύ καλά ότι όσοι εξωελλαδικοί παράγοντες στηρίζουν το Μνημόνιο, δεν το κάνουν για το συμφέρον της Ελλάδας, αλλά για το συμφέρον το δικό τους.

 

Έχουν συνεπώς κάθε λόγο να συνεχίσουν τη χρηματοδοτική στήριξη της Ελλάδας, ακόμη και χωρίς να λαμβάνονται τα αυτοκτονικά μέτρα που τόσο πρόθυμα και τόσο πειθήνια σπεύδει να λάβει η κυβέρνηση Παπανδρέου-Παπακωνσταντίνου.

 

Εδώ ακριβώς έγκειται η διαπραγματευτική δύναμη της Ελλάδας. Την οποία φρόντισε τόσο επιδέξια και τόσο ύπουλα να αποκρύψει από τους πολίτες η κυβέρνηση, προκειμένου να πείσει όσο μπορούσε περισσότερους για το πόσο «αναπόφευκτο» ήταν τάχα το Μνημόνιο.

 

Έχοντας επίγνωση όλων αυτών των παραμέτρων, ο Αντώνης Σαμαράς πατάει γερά στην άρνησή του για κάθε «συναίνεση» στη θανάτωση της Ελλάδας.

 

Στα δικά του χέρια κρέμεται αυτή τη στιγμή η τύχη του Ελληνισμού. Αν επιμείνει στο ηρωικό (υπό τις δεδομένες συνθήκες) ΟΧΙ, η κεντρική κρατική υπόσταση του Ελληνισμού διασώζεται.

 

Μας ζήτησε να τον εμπιστευθούμε. Και να θέλαμε αυτή τη στιγμή να πράξουμε διαφορετικά, δεν γίνεται. Διότι η αντίσταση της Ελλάδας είναι πια στα χέρια του. Στα χέρια του Ενός.

 

Υπάρχουν στιγμές που ο Ηγέτης πορεύεται μόνος του. Και, αναγκαστικά, λαμβάνει και εκτελεί τις μεγάλες αποφάσεις μόνος του.

 

Όμως και σε αυτές τις στιγμές ακόμη, ο αληθινός Ηγέτης δεν είναι μόνος του. Αν είναι όντως ηγέτης, ο λαός στέκεται πίσω του και στηρίζει. Και ακολουθεί και μάχεται.

 

Το 1940 ο τότε ηγέτης της χώρας αποφάσισε και εξετέλεσε το μεγάλο ΟΧΙ μόνος του, στις τρεις τα ξημερώματα. Ο λαός δεν συμμετείχε στην απόφαση, ούτε, αρχικά, στην εκτέλεσή της.

 

Ήταν όμως η απόφαση που ήθελε ο λαός. Που τον εξέφραζε και τον ενέπνεε. Και γι’ αυτό από την επομένη, ο λαός στάθηκε δίπλα στον ηγέτη. Και νίκησε μια αυτοκρατορία έτσι, «για πλάκα». Και ποιος ξέρει αν δεν νικούσε και δεύτερη αυτοκρατορία, εάν δεν πρόδιδε ο Τσολάκογλου.

 

Στη σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών, ο σημερινός Ηγέτης καλείται να εκτελέσει το σημερινό μεγάλο ΟΧΙ που όλα δείχνουν ότι έχει ήδη αποφασίσει.

 

Όμως δίπλα του θα σταθεί και πάλι, αν όχι όλη η Ελλάδα, τουλάχιστον όλη εκείνη η Ελλάδα που είναι αποφασισμένη να ΠΑΛΑΙΨΕΙ για να ζήσει.

 

Οι στιγμές σήμερα είναι απείρως πιο δύσκολες. Οι προδότες και οι καλοπερασάκηδες είναι πια πολύ περισσότεροι. Το φρόνημα και το ηθικό του λαού καταρρακωμένο. Οι αχτίδες ελπίδας λιγοστές έως ανύπαρκτες.

 

Γι’ αυτό και το σημερινό ΟΧΙ υπό τις δεδομένες συνθήκες, μοιάζει πολύ πιο δύσκολο από τα παλιότερα.

 

Αλλά έχει και περισσότερη αξία από οποιοδήποτε άλλο. Και θα έχει ακόμη και μεγαλύτερη ιστορική σημασία.

 

Ο πραγματικός αγώνας ξεκινάει από αύριο. Θα είναι δύσκολος. Θα μας οδηγήσουν μέχρι και στην πείνα, για να υποκύψουμε. Όμως εμείς δεν θέλουμε να υποκύψουμε! Προτιμούμε να πεινάσουμε, παρά να υποκύψουμε!

 

Και αν δεν υποκύψουμε, θα νικήσουμε. Όπως νικούσαμε πάντοτε.

 

Οι αδιανόητες δυνάμεις του Ελληνισμού θα ενεργοποιηθούν. Στο τέλος, η αδυναμία των εχθρών μας θα αποκαλυφθεί: Δεν μπορούν να μας σκοτώσουν, μπορούν μόνον να μας βάλουν να αυτοκτονήσουμε. Όταν αποκαλυφθεί αυτή η μπλόφα, τότε δεν τους σώζει τίποτα...

 

Αντώνη Σαμαρά, η τύχη της Ελλάδας είναι στα χέρια σου!

 

Ο Θεός βοηθός!

Επώνυμος

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Antilogos avatar
    Antilogos 27/05/2011 13:05:34

    H ώρα της ΕΥΘΥΝΗΣ ...

    • Pyrros avatar
      Pyrros @ Antilogos 27/05/2011 17:15:39

      Πράγματι! Ο Θεός βοηθός!

  2. kopritis avatar
    kopritis 27/05/2011 13:07:19

    μονο οχι σε ολα
    σε ολα και τον γαπ ειδικο δικαστηριο
    ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ
    ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ
    καθολου αποδοχη σε οποιοδηποτε αιτημα

  3. jkr avatar
    jkr 27/05/2011 13:10:47

    Μεγάλη συστολή στο βλέμμα...

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ jkr 27/05/2011 13:20:40

      Αν εννοείς τον Σαμαρά,ναι,ναι. Συμφωνώ! Άσε που είναι κι εκείνο το καταθλιπτικό του,έ? Περίμενε και θα δεις σε λίγο συστολή...

  4. effie B. avatar
    effie B. 27/05/2011 13:11:16

    Ειμαστε αποφασισμενοι και να κοπιασουμε και να πονεσουμε.
    Αλλα θα περασουμε απεναντι.
    Αξιοπρεπεις και εθνικα υπερηφανοι οπως μας πρεπει.
    Και ΣΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΕΡΑΝΤΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ.
    Οδηγα μας Αρχηγε!!

  5. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 27/05/2011 13:11:30

    Απερίγραπτος ο ευτελισμός της "Αριστεράς" που ίσως πρέπει να μπαίνει εντός εισαγωγικών... Μόνον από τον Σαμαρά σαν άτομο αναμένεται το "ΟΧΙ". Ειλικρινά έτσι όπως τους ξέρουμε από τη ΝΔ δεν φαίνεται φώς, αλλά το αντίθετο...

  6. mparmpas avatar
    mparmpas 27/05/2011 13:13:42

    Αντώνη Σαμαρα….την Αργεντινή ο Κάρλος Μένεμ την έβαλε στο ΔΝΤ,αλλά ο Ντε λα Ρούα την κοπάνησε με ελικόπτερο.Να το θυμάσαι καλά αυτό…

  7. Enjoy Capitalism avatar
    Enjoy Capitalism 27/05/2011 13:14:05

    Ωραίο άρθρο...εεετσι....
    ...Unseren Laden über alles......

    Πραγματικά, ο..Θεός βοηθός !!!

  8. blue nile avatar
    blue nile 27/05/2011 13:15:18

    Eκλογές τώρα.
    Και αμέσως μετά τη νίκη, εξεταστική για το μνημόνιο !!!

  9. enianos avatar
    enianos 27/05/2011 13:16:32

    …………….η κεντρική κρατική υπόσταση του Ελληνισμού διασώζεται……..αναλυτικά, τι ακριβώς περιλαμβάνεται εντός της κεντρικής κρατικής ?

  10. GDM avatar
    GDM 27/05/2011 13:17:06

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΔΙΛΗΜΜΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΕΊΝΑΙ ΑΝ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΜΕ ΧΩΡΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ Ή ΟΧΙ. ΉΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΛΑΒΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΣΥΜΜΑΧΟΙ ΜΑΣ, ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΟΥΝ ΠΟΛΛΑ (βλ. Γερμανία αποζημιώσεις , Αγγλία αρχαία κλπ) ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΥΝΕΒΑΛΛΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΣΤΑ ΧΑΛΙΑ ΜΑΣ, ΟΤΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΑΝΗΚΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΜΑΣΤΕ!!! ΑΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΟΤΙ "ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ ΖΩΝΤΑΝΟΙ", ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΣΤΑ ΜΠΑΛΚΟΝΙΑ ΜΑΣ...! ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΗΣ. ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ: Τις οικουμενικές ή άλλες κυβερνήσεις τις αποφασίζει ο κυρίαρχος λαός και όχι οι κλειστές συσκέψεις 5 ή 7 ατόμων. Αν αυτοί που πήραν πρόσφατα ισχυρή εντολή να κυβερνήσουν δεν μπορούν η δημοκρατική λύση είναι μία ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ!!!

  11. ΜΑΝΙΑ avatar
    ΜΑΝΙΑ 27/05/2011 13:17:48

    ΕΠΩΝΥΜΕ........ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!........

  12. Kennan avatar
    Kennan 27/05/2011 13:18:59

    Το ότι ο Σαμαράς πήγε συνοδευόμενος απο τον Λαζαρίδη, τα λέει όλα

    • Archimedes avatar
      Archimedes @ Kennan 27/05/2011 13:20:41

      ++++++++++

  13. ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ avatar
    ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ 27/05/2011 13:22:34

    "Η Αθηναϊκή Δημοκρατία ήταν η δικτατορία πενήντα χιλιάδων ομοτίμων πολιτών επί τριών εκατομμυρίων συμμάχων, μετοίκων και δούλων. Επί πενήντα χρόνια έτυχε οι 25.001 από αυτές τις πενήντα χιλιάδες να είναι άνθρωποι έξυπνοι. Βιολογικό φαινόμενο καταπληκτικό και ανεπανάληπτο στην ιστορία. Από την στιγμή που οι 25.001 έξυπνοι έγιναν 24.999, οι 25.001 ηλίθιοι έφεραν στην αρχή τον Κλέωνα, άνθρωπο στα μέτρα τους ακριβώς, κι η δημοκρατία ξαναβρήκε τον συνεπή εαυτό της”.
    Μ. ΚΑΡΑΓΑΤΣΗΣ

  14. ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ avatar
    ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ 27/05/2011 13:25:07

    “Είναι γνωστό ότι ο Πλάτων έλεγε ότι είναι καλόν τα άτομα που δεν έχουν εσωτερικό άρχοντα, να ευρίσκουν τουλάχιστον έναν έξω από αυτά. Σε ότι, λοιπόν, παρουσιάσθηκε ως “απελευθέρωση” εκείνου ή του άλλου λαού, για να απολαύσει την “δημοκρατική περίοδο”, που εξαφάνισε κάθε αρχή κυριαρχίας, αυθεντικής εξουσίας και τάξεως προερχομένης εκ των άνω, αντιστοιχεί σήμερα, σε ένα μεγάλο αριθμό ατόμων, μία “απελευθέρωση” που αποτελεί εξαφάνιση κάθε εσωτερικής “μορφής”, κάθε χαρακτήρος, κάθε ευθύτητος, με μία λέξη, η παρακμή ή η απουσία, στο άτομο, αυτής της κεντρικής δυνάμεως που οι Αρχαίοι αποκαλούσαν ΗΓΕΜΟΝΙΚΟΝ.”
    ΙΟΥΛΙΟΣ ΕΒΟΛΑ

  15. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 27/05/2011 13:26:58

    Ουάου, ουάου, και πάλι ουάου. Τρομακτική σημειολογία!

    Αντώνη Σαμαρά, η τύχη της Ελλάδας στα χέρια σου! Ο Θεός βοηθός!

  16. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 27/05/2011 13:27:28

    Να θυμίσω κάτι δυσάρεστο - αλλά άς είμαστε ειλικρινείς:
    Κανονικά οι εκλογές θα γινόταν Σεπτέμβριο του 2011. Θα είχαμε ακόμα κυβέρνηση Κ. Καραμανλή. Η πραγματικότητα είναι από κοινού "έργο" της εξουσιομανίας ΠΑΣΟΚ (ο εκβιασμός για την εκλογή Προέδρου Δημοκρατίας) και της φυγομαχίας - δειλίας της ΝΔ να αναλάβει τις ευθύνες της στην κρίση που είχε αρχίσει.
    Είναι συνυπεύθυνοι, μισό-μισό.
    Κάθε λογικός πολίτης ζητά το προφανές και απλό: Οι συνυπεύθυνοι ν' αναλάβουν την συν-ευθύνη.
    Πιάνω τον εαυτό μου να αποδέχεται το συλλογισμό του Μπλάκ Τζάφ ως τον συγκριτικά συνεπέστερο και λογικότερο που κυκλοφορεί στην αγορά, τσιμπιέμαι και ανατριχιάζω. Άν φτάσαμε να είναι ο Μπλάκ Τζάφ, συγκριτικά με άλλους, συνεπέστερος και λογικότερος, τότε είμαστε πολύ κάτω "στου κακού τη σκάλα" .
    Η σιωπηλή ανευθυνότητα του ΚΚ πάντως - με διαρροές ή δήθεν διαρροές - είναι πρόκληση και προσβολή προς 10 εκατομμύρια πολίτες.

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Ο Θείος 27/05/2011 14:37:05

      Δεν καταλαβαίνω που την είδες την φυγομαχία. Επρεπε να παρθούν κάποια δυσάρεστα μέτρα. Με προοπτική μια εξάμηνη προεκλογική περίοδο και το ΠΑΣΟΚ στο "Λεφτά υπάρχουν" τα μέτρα δεν θα μπορούσαν να αποδώσουν. Ο Παπανδρέου είχε την ευκαιρία εκμεταλλευόμενος το ότι ο Καραμανλής είχε υποσχεθεί δύσκολες μέρες να πάρει εγκαίρως μέτρα ρίχνοντας το βάρος στην προηγούμενη κυβέρνηση. Δεν το έκανε.
      Δεν υπάρχει κανένα μισό-μισό.
      Η "συνευθύνη" για την οποία μίλησε ο Καρατζαφέρης αφορά το από εδώ και πέρα. Το θέμα που τίθεται είναι αν μια συγκυβέρνηση θα σώσει την "παράγκα" και τι συνέπειες θα έχει για το μέλλον της. Η κατάσταση της "παράγκας" έχει σκόπιμα δραματοποιηθεί Αυτονόητα πράγματα χρειαζόταν και χρειάζονται , αλλά χρειάζεται να ΓΙΝΟΥΝ όχι απλώς να εξαγγέλονται. Αρμόδια γι αυτό είναι η κυβέρνηση. Αν αισθάνεται ότι δεν μπορεί μόνη της θα προκύψει αναγκαστικά η Καρατζαφέρειος "συνευθύνη". Δεν ξέρω αν ο Καρατζαφέρης είναι συνεπής (μάλλον όχι) αλλά του πιστώνω το ότι ξεστρίμωξε το ΛΑΟΣ απο το περιθώριο.
      Μια χαρά κάνει και δεν μιλάει ο Καραμανλής. Τα κόμματα έχουν συνέχεια. Συνεπώς αρμόδια να μιλαει και για το παρελθόν είναι η νέα ηγεσία. Οτιδήποτε θα έλεγε ο ΚΚ εύκολα θα μπορούσε να παρεξηγηθεί.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Ο Θείος 27/05/2011 15:09:23

      ΘΕΙΕ Ν'ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΟΝΟΜΑ . ΚΑΝ'ΤΟ ΠΑΠΠΟΥΣ . ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΩ ΛΙΓΟ
      ΑΛΤΣΧΑΙΜΕΡ. ΑΚΟΥ "ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΙ" ΚΑΙ "ΦΥΓΟΜΑΧΙΑ ".
      ΗΤΑΝ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΑΓΕΣ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ
      ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥΣ ,ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥΣ κλπ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ
      ΜΜΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΣΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ?
      ΕΚΑΝΕ ΟΤΙ ΠΙΟ ΕΝΤΙΜΟ ΣΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ . ΕΚΛΟΓΕΣ .
      ΚΑΙ Ο ΔΥΣΤΥΧΗΣ ΛΑΟΣ ΨΗΦΙΣΕ . ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΗΣΕΙ ΑΠΟ
      ΤΑ " ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΑΝ" . ΑΚΟΥ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΙ.

  17. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 27/05/2011 13:28:28

    Υπαρχει και μια τριτη εκδοχη για την κριση : ναι μεν ηταν κατσκευη Παπανδρεου και διεθνων συμφεροντων αλλα αυτο δεν σημαινει οτι μπορεις να πατησεις ενα κουμπι και να γυρισεις στο 2009.
    Εχουν δημιουργηθει τετελεσμενα με το χρεος στο 150% και μεγαλο μερος επιχειρησεων κλειστο και κυριως με τη συκοφαντηση της χωρας εξω.

  18. ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ avatar
    ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ 27/05/2011 13:28:40

    “Η δημοκρατία είναι το πιο αυταρχικό πολίτευμα, γιατί επιβάλλει στους πάντας τις ανεξέλεγκτες κι άτυπες παρορμήσεις του όχλου. Μ’ ένα δικτάτορα, κατά κάποιον τρόπο συζητείς λογικά, γιατί έχει πάντοτε μια δόση λογικής. Με τον όχλο, κάθε συζήτηση αποκλείεται. Μόνον να τον επηρεάσης μπορείς, αν είσαι δημαγωγός δηλαδή αν μεταχειρισθής επιχειρήματα χαμηλοτάτης ποιότητας, τα μόνα που ο όχλος μπορεί να κατανοήση. Ενας δικτάτωρ, αν βέβαια δεν είναι κτήνος, έχει κάποια γνώση και κάποιαν εκτίμηση προς τις προσωπικότητες της χώρας. Ο όχλος τις αγνοεί, κι ούτε παραδέχεται να κυβερνηθή από ανθρώπους που σκέπτονται. Η σκέψη για τον όχλο είναι αντιπαθής, ύποπτη κι επικίνδυνη. Εκείνο που τον επηρεάζει είναι τα ωραία λόγια κι η καταφερτζοσύνη. Η δημοκρατία κρατάει πεισματικά στο περιθώριο τις αξίες, εκτός αν αυτές καμουφλαρισθούν με τα χυδαία προσόντα που θαυμάζει ο όχλος. Να! παράδειγμα ο κ.Τασάκος, νέος μεγάλης αξίας, που για να επιτύχει το σκοπό του διαβουκόλευε άλλοτε τον όχλο με εκδηλώσεις ψεύτικου ενδιαφέροντος. Ο κ.Τασάκος είναι πολιτικός, μα θα αποτύχη επειδή κάποτε ο όχλος θα διαισθανθή πως είναι άνθρωπος αξίας και θα τον παραμερίση. Η δημοκρατία βασίζεται στο θέλημα της πλειοψηφίας. Ποιάς πλειοψηφίας; Η πλειοψηφία του όχλου δεν δημιουργείται στην τύχη αλλά με βάση ορισμένες κοινές ομοιότητες των ατόμων που τον αποτελούν, κι οι πιο κοινές, οι πιο θεμελιώδεις ομοιότητες είναι η βλακεία κι η κακεντρέχεια. Συνεπώς δημοκρατία είναι το πολίτευμα εκείνο που η πλειοψηφία των ηλιθίων και κακεντρεχών εκλέγει κυβερνήτες του συνόλου κατ’ εικόνα και ομοίωσή της. Η δημοκρατία δεν αρκείται να παραμερίση τους νοήμονες κι αγαθούς από τη διαχείρηση των κοινών. Διαποτισμένη από αβυσσαλέο και φαρμακερό πλέγμα κατωτερότητας, κάνει το παν για να τους εξουθενώση…”
    Το παραπάνω απόσπασμα από το μυθιστόρημα “Κίτρινος Φάκελλος” του Μ.Καραγάτση

    • Α.Κ. avatar
      Α.Κ. @ ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ 27/05/2011 14:21:52

      Ξεχνάτε κύριε την υψηλότερη, πολυτιμότερη, βασικότερη αξία της Δημοκρατίας: την ΠΑΙΔΕΙΑ. Με διπλή σημασία: 1) Η συμμετοχή σε μια πραγματική Δημοκρατία ΠΑΙΔΕΥΕΙ τον πολίτη και 2) χωρίς πραγματική ΠΑΙΔΕΙΑ δεν μπορεί να υπάρξει πραγματική Δημοκρατία.

  19. sic et non avatar
    sic et non 27/05/2011 13:29:30

    Επώνυμος, χίλια δίκια έχεις.
    Αν μπορούσαν να μας σκοτώσουν, δεν θα μας ζητούσαν ν΄αυτοκτονήσουμε!!

  20. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 27/05/2011 13:30:44

    Eίθε να πει το ΟΧΙ Επώνυμε!

  21. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 27/05/2011 13:32:35

    «Ὦ Ἕλληνες! Ὦ τέκνα μου! Ποῦ μὲ ἀφήσετε; Πῶς δὲν σᾶς πονεῖ δι᾿ ἐμέ; Διατί μ᾿ ἐπαρατήσατε; Διατί φεύγετε καὶ δὲν ἐπιστρέφετε πλέον; Τί σᾶς ἔκαμα καὶ δὲν μ᾿ ἐνθυμεῖσθε; Εἰς τί σᾶς ἔβλαψα καὶ δὲν μὲ ἀγαπᾶτε; Ποία μήτηρ ἐστάθη δυστυχεστέρα ἀπὸ ἐμένα; Τί οὖν, ἀγαπητοί; Τί στοχάζεσθε; Τί ἀποφασίζετε;»

    Εἶναι ἡ πατρὶς ὁποὺ φωνάζει εἰς τέτοιον τρόπον. Αὐτὴ εἶναι ὁποὺ κλαίει καὶ ὀδύρεται. Ἡ ἀπουσία σας ποτὲ δὲν τὴν ὠφέλησεν, τώρα ὅμως τὴν ἀφανίζει. Ποῖος ἀπὸ ἐσᾶς δὲν γνωρίζει καλότατα εἰς τίνων χεῖρας εὑρίσκεται ἡ οἰκονομία τῆς κάθε πόλεως κατὰ μέρος εἰς τὴν Ἑλλάδα τὴν σήμερον;

    Ἄν, λοιπόν, ἕως τὴν σήμερον, ὦ ἀκριβοί μου Ἕλληνες, ἢ ἀπὸ ἄγνοιάν σας ἢ ἀπὸ ἀδιαφορίαν σας ἤ, τέλος πάντων, ἀπὸ μόνην ἀστοχασίαν σας ἐμείνατε ἔξω ἀπὸ τὴν πατρίδα σας, μὴν μένετε περισσότερον, ἂν θέλετε ὁποὺ αἱ μέχρι τοῦ νῦν εὐεργεσίαι σας πρὸς αὐτὴν νὰ μὴν κατασταθῶσι σημεῖα κατακρίσεώς σας.

    Από την Ελληνική Νομαρχία

    • Α.Κ. avatar
      Α.Κ. @ Γιάννης Φαίλτωρ 27/05/2011 14:30:24

      Περίμενα 2,5 χρόνια για να δω σχόλιο στο antinews (πού αλλού !) για το, κατ' εμέ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ του ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΥ. Το βιβλίο που, μαζί με τα έπη του Ομήρου, έπρεπε να είναι εντυπωμένο σε κάθε ελληνικό μυαλό.

      Εύγε και μόνο εύγε.

      Τώρα, το γιατί δεν το ανέφερα ποτέ εγώ... θα μου επιτρέψετε να το κρατήσω για τον εαυτό μου.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Α.Κ. 27/05/2011 14:53:08

        Φίλε μου αυτή είναι η πραγματική Διακήρυξη της Ελληνικής Επανάστασης που δεν ολοκληρώθηκε ποτέ αφού ο φυσικός της αρχηγός δολοφονήθηκε από τους Άγγλους. Αυτό το κείμενο πρέπει να διαβαστεί από κάθε Έλληνα.

        Όποιος θέλει την έχω αναρτήσει όλη εδώ
        h--p://anonymosellin.wordpress.com/

        και υπάρχει και εδώ
        h-p://users.uoa.gr/~nektar/history/3contemporary/hellenic_polity.htm

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Α.Κ. 27/05/2011 14:57:54

        Η Ελληνική Νομαρχία είναι η πραγματική Διακύρηξη της Ελληνικής Επανάστασης η οποία δεν ολοκληρώθηκε ποτέ αφού δολοφονήθηκε ο φυσικός ηγέτης της και πρώτος Κυβερνήτης της Ελλάδας. Αυτό το κείμενο πρέπει να διαβάζεται από κάθε Έλληνα και Ελληνίδα. Είναι μνημείο.

        Όποιὸς ενδιαφέρεται, το έχω αναρτήσει εδώ
        h*p://anonymosellin.wordpress.com/

        Υπάρχει και εδώ
        h*p://users.uoa.gr/~nektar/history/3contemporary/hellenic_polity.htm

        • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
          Γιάννης Φαίλτωρ @ Γιάννης Φαίλτωρ 27/05/2011 15:04:02

          Παιδιά διπλό σχόλιο κατά λάθος. Ας σβηστεί το ένα. Thanks

        • Α.Κ. avatar
          Α.Κ. @ Γιάννης Φαίλτωρ 27/05/2011 15:06:37

          Είναι όντως αλήθεια ότι ο φάκελος "δολοφονία Καποδίστρια" στο Foreign Office παραμένει κλειστός;

          Άριστο που το ανέβασες στο διαδίκτυο αλλά εγώ θα ήθελα να το έβλεπα να διδάσκεται στα σχολειά.

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ Α.Κ. 27/05/2011 15:13:23

            Αλήθεια είναι. Δεν έχει ανοίξει ακόμα ο φάκελος.
            Να το διδάξουν στα σχολεία? Αφού καταφέρεται εναντίον του ανώτερου κλήρου, των φαναριωτών, των προεστών και των κοτσαμπάσηδων. Πως να το αφήσουν να διδαχτεί.

          • Αίθρα avatar
            Αίθρα @ Α.Κ. 27/05/2011 15:39:48

            Για το φάκελλο είναι αλήθεια.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Γιάννης Φαίλτωρ 27/05/2011 15:57:09

      Γιαννη,
      ζωγραφησες !! συγκινησες !

      ΠΠ

  22. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 27/05/2011 13:36:04

    Πρόκληση και προσβολή είναι αυτά που λες και γράφεις τώρα εσύ. Είναι δυνατόν να εξισώνεται ο θύτης (ΠΑΣΟΚ) με το θύμα (ΝΔ) της συνωμοσίας;;; Ο Καραμανλής πολεμιόταν από θεούς και δαίμονες από την ώρα που υπέγραψε για τους αγωγούς με τον Πούτιν. Πυρκαγιές, Ζαχόπουλοι, Δεκέμβρηδες, Βατοπαίδια, Τατούληδες, τα πρωτοπαλίκαρά του να τον ωθούν να κάνει εκλογές και μόνον ειλικρινείς φίλοι (όπως ο Αντώνης) τον εκλιπαρούσαν να μην κάνει εκλογές. Δεν άντεξε και υπέπεσε στο μέγα σφάλμα των εκλογών. Όχι από δειλία, αλλά επειδή πίστεψε ότι τότε είχε κάποιες ελάχιστες πιθανότητες να κερδίσει παρά το Μάρτιο που η κατάσταση θα ήταν ακόμη πιο δύσκολη για τον ίδιο. Δεν υπολόγισε ότι η προκήρυξη εκλογών εκλήφθηκε ως μέγιστη αδυναμία από το εκλογικό σώμα και αυτό τον καταρράκωσε εκλογικά.

    Λοιπόν, αν ήταν μάγκας ο λαός, να τον ΕΞΕΛΕΓΕ και να μην άκουγε τον κο. "Λεφτά υπάρχουν". Αν τον ψήφισες, δικαιούσαι να γκρινιάζεις για την προκήρυξη εκλογών. Αν δεν τον ψήφισες, μόκο και να κλαις για τις συνέπειες των δικών σου πράξεων, που με τη μη στήριξη της ΝΔ εκείνη την κρίσιμη στιγμή συντέλεσες στο να φέρεις την καταστροφή με τον ΓΑΠ. Κι εγώ δεν τον είχα όρεξη τον χοντρούλη, αλλά αισθάνθηκα απολύτως υποχρεωμένος να τον στηρίξω. Και χαίρομαι που η ιστορία δικαίωσε πλήρως την ψήφο εκείνου του 33%.

    • μουρίνιο avatar
      μουρίνιο @ Επώνυμος 27/05/2011 13:42:50

      Τον δικαίωσε τόσο , ώστε ντρέπεται όχι να μιλήσει, αλλά να κυκλοφορήσει στο δρόμο. Φαντάσου και να τον συμπαθούσες τον χοντρούλη, τί αρλούμπες θα έγραφες...

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ μουρίνιο 27/05/2011 13:43:38

        Πασόκε, κοίτα να βρεις θέση στο ελικόπτερο και μετά ξαναμιλάμε.

        • μουρίνιο avatar
          μουρίνιο @ Επώνυμος 27/05/2011 14:07:05

          Θα βρω δίπλα στο χοντρούλη. Θα είσαι κι εσύ;

          • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
            ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ μουρίνιο 27/05/2011 18:48:25

            ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΜΟΥΡΙΝΙΟ
            ------------------------------------
            ΧΑΡΡΥ ΚΛΥΝ 1983!!! στην μπουάτ «Διαγώνιος», στην…. παράσταση «ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ», επ’ ευκαιρία της ανάληψης προ διετίας τότε (δηλαδή το 1981) της εξουσίας από το ΠΑΣΟΚ και τον Ανδρέα Παπανδρέου.

            «Εδώ και δύο χρόνια έχει αρχίσει το μεγάλο κακό που θα μετατρέψει σιγά-σιγά τους Έλληνες σε λαό πιθήκων, σε λαό ψηφοφόρων, δημοσίων υπαλλήλων, καταναλωτών, κρατικοδίαιτων επιχειρηματιών, κομπιναδόρων και συνδικαλισταράδων.
            Σε είκοσι-τριάντα χρόνια από σήμερα Ανδρέας Παπανδρέου μπορεί να μην υπάρχει.
            Θα υπάρχει όμως μια Ελλάδα πτωχευμένη κι ένας λαός στα όρια της οικονομικής και της ηθικής εξαθλίωσης.»

    • nick avatar
      nick @ Επώνυμος 27/05/2011 13:43:04

      Μπράβο φίλε Επώνυμε, τα είπες όλα! Και στην ανάρτηση και στο σχόλιο σου.

  23. Ρήγας Φερραίος avatar
    Ρήγας Φερραίος 27/05/2011 13:38:09

    ΑΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΟΤΙ “ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ ΖΩΝΤΑΝΟΙ”, ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΣΤΑ ΜΠΑΛΚΟΝΙΑ ΜΑΣ…! ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΗΣ.

    Καιρο το γραφω εδω μεσα και τις τελευταιες μερες συνεχεια, αλλα δεν βλεπω καμμια κινητοποιηση καμμια προτροπη να γινει πραξη αυτο, οπως γινεται με τις τελευταιες συγκεντρωσεις. Δεν ειναι ντροπη να παρουμε μαζι μας Ελληνικες σημαιες.

  24. victoria (true) avatar
    victoria (true) 27/05/2011 13:39:35

    SUN TZU!!!!!!!

  25. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 27/05/2011 13:43:12

    "Εφικτό" λέω, δεν λέω να πατήσεις κουμπί. Εννοείται ότι το να χτίσεις είναι πολύ πιο δύσκολο από το να γκρεμίσεις. Όμως ό,τι γκρεμίζεται, ξαναχτίζεται. Δουλειά θέλει, ήθος και αφοσίωση.

  26. γουαρδιόλα avatar
    γουαρδιόλα 27/05/2011 13:45:03

    λεφτά υπάρχουν;
    Τσίμπα το ΔΝΤ σου, το global financial governance και χαλάρωσε...

  27. Eva avatar
    Eva 27/05/2011 13:45:03

    Σας ευχαριστω για το αρθρο σας! Σ’ οτι αφορα τον αρχηγο….ΗΡΕΜΗ ΔΥΝΑΜΗ…ΣΤΑΘΕΡΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ !!!!! ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ…..!

  28. akomatistos!!!!!!!!!!!!! avatar
    akomatistos!!!!!!!!!!!!! 27/05/2011 13:45:51

    ΕΥΤΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ? ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΛΕΣ ΑΥΤΟ.
    ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΝΑΙ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΑΠΛΩΣ ΜΙΑ "ΕΠΑΝΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ" ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΑ?
    ΑΡΑ ΔΙΚΙΟ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΝΔ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ(ΜΕ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΕΣ ΠΑΡΑΛΑΓΕΣ!! ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΕΣ!!!!!!!)
    ΑΝ ΕΙΧΕ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ Ο ΚΙΡΣΝΕΡ (ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ!!) ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΜΒΙΒΑΖΟΤΑΝΕ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
    ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΕΗ Π.Χ Η ΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΑΠ'ΤΟΝ ΜΠΑΡΜΠΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΒΡΗΚΑΝ?
    ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΓΙΝΑΝ ΜΕ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΤΗΜΑ ΤΟΥ!!!!

  29. sp_athens avatar
    sp_athens 27/05/2011 13:47:38

    Στην συνείδηση της μεγάλης πλειοψηφίας των πολιτών, τα πράγματα έχουν έτσι ακριβώς. Όποιος νομίζει ότι μπορεί να το παραβλέψει, διαπράττει ένα ολέθριο και ιστορικό σφάλμα. Το ίδιο και όποιος νομίζει ότι η διόρθωση ενός στρατηγικού σφάλματος φέρνει μόνο απώλειες. Ενδεχομένως τα κέρδη που θα φέρει, να είναι περισσότερα.

  30. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 27/05/2011 13:47:47

    Θείο, άσε τις σοφιστείες. Η Ιστορία δεν γράφεται ούτε με υποθέσεις, ούτε με συμπεράσματα του τύπου "αν δεν είχαν γίνει οι εκλογές του 2009, θα είχαμε εκλογές τώρα". Γεγονότα, και συγκεκριμένες περιόδους, εξετάζουμε για να αποδώσουμε ευθύνες.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Αυριανιστής 27/05/2011 14:28:30

      Τσεκ Λιστ !! το συμπληρωνω !!! μετα θα βγει σε διαπομπευση, οχι διαβουλευση!

      ΠΠ

  31. SoToS avatar
    SoToS 27/05/2011 13:48:15

    ? το δικό μας μαγαζί πάνω από όλα ...;; Αυτή είναι η μετάφραση από τα Γερμανικά

    • Enjoy Capitalism avatar
      Enjoy Capitalism @ SoToS 27/05/2011 14:56:14

      SoToS καλά το μετέφρασες αδελφέ.....
      Το κοινό μας "σπίτι" όμως βρίσκεται ήδη στις φλόγες.....
      ( είμαι καλύτερα κατανοητός τώρα; )

  32. πεταλωτης αλογων avatar
    πεταλωτης αλογων 27/05/2011 13:48:16

    ++++++++++++
    προς γνωση και συμορφωση

  33. Igor Rasputin avatar
    Igor Rasputin 27/05/2011 13:49:12

    Δεν υπάρχει καμια σημειολογία απο τους συνοδους του Σαμαρά, στο συμβουλιο των Αρχηγών.
    Το σημαντικό είναι ότι είναι εκεί ο ίδιος ο Σαμαράς και είναι ΟΡΘΙΟΣ!!!

    Είναι όρθιος και ξέρει το χρέος του.
    Ήρθε η στιγμή για την οποία τον έταξε η ιστορία.
    Ήρθε η στιγμή για την οποία γεννήθηκε.
    Είναι η ώρα που θα ανοίξει το δρόμο και θα τον ακολουθήσουμε χιλιάδες Έλληνες.
    Έφτασε η ώρα να κάνουμε αυτό που μας ζήτησε στο ΖΑΠΠΕΙΟ ΙΙ ...να τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΜΕ.

  34. Αληκτώ avatar
    Αληκτώ 27/05/2011 13:49:55

    Ποιόν θα βρεις? Θα την έχουν κοπανήσει όλοι οι ανεύθυνοι.

  35. sp_athens avatar
    sp_athens 27/05/2011 13:49:58

    * αναφέρομαι στο σχόλιο του Θείου...

  36. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 27/05/2011 13:50:21

    Δεν ήταν από προσωπική δειλία του ΚΚ. Ήταν πολιτική ανεπάρκεια, τζογαδόρικο πνεύμα, έλλειψη σθένους και ευθύνης όλου του ηγετικού πυρηνα της ΝΔ.
    Αλλά είχε ξαναγίνει, ανάποδα: Οι πρόωρες "εκλογές της πυρκαιάς" του 2007. Τότε τζογάρισαν για να κερδίσουν (οι δημοσκοπήσεις γάρ, προλαβαίνανε), το 2009 τζογάρισαν για να χάσουν.
    Το ΠΑΣΟΚ ήξερε το 2009 ότι θα παραλάβει ερείπια, αλλά τζογάρισε: "Υπάρχουν λεφτά".
    Τώρα η ΝΔ βλέπει την "παράγκα" να φεύγει στο γκρεμό και τζογάρει για να ξαναπάρει "άδειο σκαμμένο οικόπεδο". Δυστυχώς, δεν καταλαβαίνει ότι άν η "παράγκα" τελικά φύγει, άλλοι θα έχουν την κυριότητα του σκαμμένου αγρού. Αυτή θα είναι μόνον ο επιστάτης.
    Οι λογικοί "παίκτες" θα έσωζαν συνεργαζόμενοι την "παράγκα" ως εγγύηση κυριότητας, έστω και με "συνιδιοκτησία εξ αδιαιρέτου".

  37. ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ avatar
    ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ 27/05/2011 13:50:51

    Έλληνες πατριώτες , όσοι απομείνατε !
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΤΕ !
    Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΞΑΝΑΧΤΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ !

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ 27/05/2011 16:01:35

      Τους χρυσαυγίτες ;

  38. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 27/05/2011 13:50:56

    Ε, λοιπόν, η συνείδηση της μεγάλης πλειοψηφίας των πολιτών ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ! Δεν θα το παραβλέψουμε, αλλά ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι δεν μας επιτρέπεται να πορευθούμε θεωρώντας δεδομένο ότι η "συνείδηση της μεγάλης πλειοψηφίας των πολιτών" έχει δίκιο.

    Συλλογικές παρακρούσεις, προσωρινές πάντοτε, έχουμε ζήσει άπειρες. Η πλέον χαρακτηριστική, η χρηματιστηριακή ευφορία του 1998-99. Να μιλήσουμε για το τι έλεγε τότε η "συνείδηση της μεγάλης πλειοψηφίας των πολιτών";;; ΔΕΝ έχει το αλάνθαστο, ειδικά σε ιστορικο-οικονομικές φάσεις που η "συνείδηση της πλειοψηφίας των πολιτών" δρα καθοδηγούμενη.

  39. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 27/05/2011 13:52:55

    Κυριότητα του σκαμμένου αγρού έχουμε εμείς, οι Έλληνες. Σε όποιον δεν του αρέσει, ας συνταχθεί με τον εχθρό. Εμείς καλούμαστε σήμερα να υπερασπιστούμε τα του οίκου μας και, ευτυχώς, έχουμε βρει κάποιον να μας εκπροσωπήσει στο βασικό μας αίτημα της ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ σε αυτόν που θέλει να μας πάρει την κυριότητα του σκαμμένου αγρού...

  40. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 27/05/2011 13:53:37

    Το δίλλημα "αυτοκονείστε ή σας σκοτώνουμε" το έθεσες άψογα!!

    Ή "αυτοκτονούμε" αλλά μας μένει ο έλεγχος του σαρκίου μας για τους επόμενους, ή μας παίρνουν το σαρκίο, και μας σκοτώνουν ούτως ή άλλως.

    Και αυτή είναι η λογική του δις ιζ Πάρτα. Εκ μέρους μας. Όχι από καθε Γερμανο που θέλει να φαλιρίσουμε αλλά να μας πάρει την γη.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ archaeopteryx 27/05/2011 14:29:18

      "Σας αυτοκτονουμε" ή συνερχεστε, ειναι το μοτο μας !

      ΠΠ

  41. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 27/05/2011 13:55:07

    Μάλλον αυτό που εννοείς με τη δεύτερη φράση σου είναι "πολεμούμε". Αν μας μείνει ο έλεγχος του σαρκίου στους επόμενους, τότε δεν αυτοκτονούμε...

  42. Αληκτώ avatar
    Αληκτώ 27/05/2011 13:55:47

    Επώνυμε, Μαζί σου.

  43. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 27/05/2011 13:56:01

    Επώνυμε, μας εμψυχώνεις....

    Ο ΓΑΠ απέδειξε πόσο κρίσιμη λειτουργία είναι οι εκλογές..και πόσο κρίνει το μέλλον του τόπου..
    Τώρα που έρχονται εκλογές, καλό είναι να πάμε όλοι να ψηφίσουμε και να σκεφτούμε καλά τι θα επιλέξουμε..
    Προσωπικά πιστεύω ότι η μόνη λύση είναι 42% για το Σαμαρά, καθαρή αυτοδυναμία δηλαδη..αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς στις δημοκρατίες (?) αποφασίζει ο λαός…
    Για αυτο ξαναλέω: Σκεφτείτε, αποφασίστε και πηγαίνετε να ψηφίσετε…και προς Θεού μην επαναλάβουμε τις μα…κιες του πρόσφατου παρελθόντος..

  44. ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
    ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 27/05/2011 13:56:51

    ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΗ, Η ΧΘΕΣΙΝΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ...ΜΕΓΚΑΛΟΥ ΚΑΝΑΛΙΟΥ :
    Μ. Ιγνατίου:
    Ακούγοντας σας μπερδεύτηκα. Φεύγω με την εντύπωση ότι για όλα φταίει ο Σαμαράς. Οι πληροφορίες που έχουμε είναι ότι άρχισαν οι αλληλοκατηγορίες μεταξύ της Αθήνας, των Βρυξελλών και της Ουάσιγκτον για το ποιος φταίει και τι φταίει και δημιουργείται πολύ δύσκολη κατάσταση.
    Η Ελληνική κυβέρνηση λέει ότι μας κατασκευάσατε ένα πρόγραμμα, το οποίο δεν ήταν για τη χώρα μας και ίσως να ήταν για μια άλλη χώρα και αυτοί ανταπαντούν ότι εσείς το κατασκευάσατε το πρόγραμμα και εμείς κάνουμε κάποιες διορθωτικές κινήσεις.
    Εμείς δεν έχουμε την αίσθηση από εδώ ότι δεν παλεύεται το πράγμα. Αυτό που ισχυρίζονται είναι ότι αν είχαμε υλοποιήσει τις υποσχέσεις που δώσαμε δεν θα ήμασταν σε αυτή την κατάσταση.
    ΚΑΠΟΙΟΥΣ, ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΝΤΟΜΑΤΕΣ ?
    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ ?

  45. victoria (true) avatar
    victoria (true) 27/05/2011 13:58:29

    Ενοχλεί που αυτοί που πιστεύουν στο Σαμαρά είναι αξιόλογοι άνθρωποι και αυθεντικές προσωπικότητες. Και θέλετε να πείτε ότι είναι βλαμένα κομματόσκυλα, σαν αυτά τα πολλά που έχουμε δει.
    Δεν έχετε υπόψη σας την απόσταση. Και δεν περνάει, ξεκολλήστε.

  46. noldor avatar
    noldor 27/05/2011 14:03:40

    Δεν χρειάζεται να μιλήσει ο ίδιος, μιλάνε τα wikileaks για αυτόν.

  47. Pikis avatar
    Pikis 27/05/2011 14:04:41

    Το έχω ξαναπεί.
    Ο Σαμαράς είναι πατριώτης αλλά φοβάμαι ότι δεν έχει στελέχη.
    Κληρονόμησε βαρώνους και βαρωνέτους από την παλιά ΝΔ.

  48. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 27/05/2011 14:08:37

    Όχι, πασόκε, το ελικόπτερο θα είναι για τον ΓΑΠ και όσους τον στηρίζουν στο έγκλημα.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Επώνυμος 27/05/2011 14:27:00

      Για να γλιτώσουμε, όμως, Πασόκε, πρέπει κι εσύ και ο εργοδότης σου να πάρετε το ελικόπερο.

      Ταυτίζουν τη σωτηρία της χώρας με τους εαυτούς τους αυτοί οι ίδιοι που την καταστρέφουν!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Επώνυμος 27/05/2011 14:42:22

      Φίλε του λαού, εγώ δεν είμαι με το Σαμαρά, είμαι με αυτά που εκπροσωπεί.

      Οι ισοπεδώσεις σου, όμως, δεν είναι βούτυρο στο ψωμί των εχθρών της χώρας;

    • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
      Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ Επώνυμος 27/05/2011 15:24:49

      Και μετά λένε ηλιθιωδώς ότι η αριστερά οραματίζεται Βορειες Κορέες...

      Εδώ νιώθω λες και διαβάζω για τον Κιμ Γιον Ιλ

  49. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 27/05/2011 14:11:03

    Του πολιτικού "σκαμμένου αγρού", τον οποίο εννούσα, δεν έχουμε τώρα κυριότητα εμείς, οι πολίτες. Έχει ακόμα κάστα των πολιτικών.
    Μετά από ενδεχόμενη καταστροφή τα πράγματα θ' αλλάξουν. Απότομα. Η κάστα, πράσινη μπλέ ή κόκκινη, θα χάσει κάθε νομιμοποίηση "κυριότητας". Οι πολίτες θα την εξορίσουν. Και θα διεκδικήσουν την κυριότητα του πολιτικού "σκαμμένου αγρού", που θα πλανάται στον αέρα. Αλλά αυτό θα είναι ανεξέλεγκτο.
    Αυτό εννούσα.
    Αλλά το απεύχομαι σφόδρα. Προτιμώ ανεπιφύλακτα όχι καταστροφή της χώρας, κι άς κρατήσουν την "κυριότητα" - εξ αδιαιρέτου.
    Επαναλαμβάνω, άν γίνει καταστροφή θα φύγουν. Όλοι οι αποδαύτοι. Η Ελληνική κρατικοδίαιτη παρακμιακή αστική τάξη είναι θρασύδειλη. Το 1945 πολέμησε γιατί είχε τις λόγχες του Σκόμπυ. Το 1946-1949 είχε τις Ναπάλμ του Βάν Φλήτ.
    Τώρα, άν ό μή γένοιτο φθάσουμε στο "μοιραίο", δεν θα έχει κανέναν. Προπαντός δεν θα έχει τους προσφιλείς φίλους της τους δεξιούς της Γερμανίας, Γαλλίας, Αγγλίας και λοιπής Ευρώπης. Θα χρειαστούν πολλά ελικόπτερα.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Ο Θείος 27/05/2011 14:18:19

      Η μάχη δίνεται σήμερα για την κυριότητα του σκαμμένου αγρού. Το πολιτικό σύστημα ως μεσάζοντας των πάσης φύσεως ξένων έχει τελειώσει. Οι ξένοι ήρθαν τώρα να κάνουν κουμάντο μόνοι τους, χωρίς μεσάζοντες. Το λοιπόν, εμείς καλούμαστε πλέον να πούμε ανοιχτά αν θέλουμε να κρατήσουμε την κυριότητα του αγρού και, αν ναι, να παλαίψουμε για αυτό.

      Καλείσαι κι εσύ να αποφασίσεις αν θέλεις την ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ που λέει και ο Αρχαίος, ή να σου κάνουν κουμάντο οι άλλοι για τα δικά τους συμφέροντα.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Επώνυμος 27/05/2011 14:27:11

        Ε καλά, ολοι γίναμε τώρα "αριστεροί", ακόμη και του βαθέος αρχαιο-πασοκ ("Η Ελλάδα στους Έλληνες").
        '"Ολ' αυτά που λές τα ξέρω, όλα τα 'χω ξαναδεί,
        Ρίχνω στάχτη μες τα μάτια και αράζω παρακεί".
        (Στίχοι Μ. Ξυδούς, Μουσική Μπ. Στόκας - Φ. Πλιάτσικας).
        Ολ' αυτά που λές τα ξέρω, όλα τα 'χω ξαναδεί. Αυτή τη ρητορεία την έχω ζήσει με τον Μεγάλο Ένα Νο 1, τον Ανδρέα: Το 1970 -1980 σαν κωμωδία, αλλά τώρα σαν τραγωδία και εφιάλτη.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 27/05/2011 14:30:45

        Με τη διαφορά ότι τότε ήταν ρητορεία, και μάλιστα απατεωνίστικη ρητορεία. Τώρα είναι ΑΔΗΡΙΤΗ ΑΝΑΓΚΗ.

        Το ότι ο Ανδρέας δεν τα έκανε, αλλά εξαπάτησε τον κόσμο που τον πίστεψε, δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να τα κάνουμε εμείς οι υπόλοιποι.

        Η ευθύνη αυτή είναι στα χέρια του καθενός μας και όχι ΜΟΝΟΝ στα χέρια του ηγέτη.

        Γι' αυτό λέω πάντοτε "καλή εμπιστοσύνη, καλύτερος ο έλεγχος", με κίνδυνο να παρεξηγηθώ κιόλας...

  50. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 27/05/2011 14:14:17

    Ουτε κάν ο Ο' Μπάμιας θα τους συμπονέσει...
    Κι άν περιμένεις από την Σάρα Πέιλιν και τους Τσαγάδες, βράσε όρυζα.
    Πάει και ο Βέστερβέλε, κάτω από 3 % το FDP.
    Υπάρχουν όμως οι "Αληθινοί Φινλανδοί"!

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Ο Θείος 27/05/2011 14:37:28

      Είσαι λίγο τόσα δα ξεφωνημένος Ντόϋτσε Βέλε Θείο, ή μου φαίνεται;... έχω αρχίσω και αναπτύσσω ρανταρ στην μύτη για το είδος σου... Επιχειρήματα παπαγάλου με σκοπό να βάλει ο δουλοπάροικος κάτω το κεφάλι. Δις ιζ Πάρτα (και δεν εννοώ μόνο την αναδιοάρθρωση)

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ archaeopteryx 27/05/2011 14:40:39

        Αρχαίε, δεν νομίζω να το κάνει επίτηδες ο συγκεκριμένος. Ηττημένο μυαλό είναι και υποταγμένος από φυσικού του. Ανήκει σε άλλη γενιά, σωστότερα, σε άλλη νοοτροπία. Στη γενιά και στη νοοτροπία που έμαθε να θεωρεί τους ξένους "ανώτερους".

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ archaeopteryx 27/05/2011 14:46:16

        Άκουγα όντως μανιωδώς Ντόυτσε Βέλλε και Μπί Μπί Σί από 1967 -1974. Ήμουν τότε έφηβος και μετέφηβος, με παρέσυρε και ο πατέρας μου, μοιραίος fellow traveller κατά Μακάρθι (μόνιμο αναποφασιστικότητά του άν θα ψηφίσει ΕΚ ή ΕΔΑ). Άκουγα και Βουδαπέστη, πάντως.
        Έτσι, έπαθα εθισμό σε μαύρους καιρούς και μού 'μεινε το κακό το χούι.
        Ενώ άν άκουγα τότε την καλή "Φωνή της Αμερικής", τώρα θα ήμουν correct. Θα ήθελα αναδιάρθρωση με κούρεμα, θα μισούσα την ΕΚΤ και την Λαγκάρντ και θα έκλαιγα που οι Πράσινοι πη*άνε τους FDPέδες.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ archaeopteryx 27/05/2011 15:05:53

        Επώνυμος, δεν υπάρχουν "ανώτεροι και κατώτεροι".
        Υπάρχουν αφενός διαφορετικά συμφέροντα και αφετέρου διαφορετικοί τρόπου σκέψης.
        Με τη γενιά μου (γεννήθηκα ένα δυό χρόνια μετά το 1950) δεν έχω τις καλύτερες σχέσεις. Στη γενιά αυτή πολλοί θεωρούν "ανώτερο" μόνο τον εαυτούλη τους και τα υπάρχοντά τους - κλασική περίπτωση ναρκισσιστών. Γι αυτό η γενιά αυτή έβγαλε πολλούς "αριστερότατους" στα λόγια και ακροδεξιούς στην καρδιά - αλλά και πολλούς παντελώς αδιάφορους ή αρνητικούς για κάθε τι το Κοινόν.
        Βολεύτηκαν πολλοί της γενιάς μου στην ανορθολογική και φαύλη Ελληνική πραγματικότητα μετά το 1975. Την αγάπησαν. Του λόγου μου τη μίσησα. Μίσησα εξίσου την Ανδρεική λαικίστικη ρητορεία, την κοκκορομαχία Ανδρέα-Κώστα, την θλιβερή επάνοδο, τη μπετονομανία Σημίτη, την απερισκεψία Καραμανλή Β'. Γι αυτό και έπαιρνα εύκολα των ομματιών μου - προτιμούσα την Ελλάδα που είχα μέσα μου κι έπαιρνα μαζί μου και όχι την Ελλάδα που φτιάχνανε οι πολιτικάντηδες τα τσίρκουλα.
        Έβγαλε όμως ηγενιά μου - όπως κάθε γενιά - και πολλούς που φαντασιώνονται ότι ανήκουν σε "ανάδελφον" ή και "περιούσιον" έθνος. Πάλι ναρκισισμός είναι. Αλλά κυρίως διανοητική τεμπελιά και έλλειψη ειλικρίνειας. Τα έργα δείχνουν τον άνθρωπο.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ archaeopteryx 27/05/2011 15:08:46

        Ψάξου λίγο καλύτερα, θα δεις ότι από τα λόγια σου δείχνεις βαθιά ηττημένος ως Έλληνας και αποδέχεσαι ασυνείδητα τη δήθεν "ανωτερότητα" των ξένων.

        Δεν λέμε ότι είμαστε περιούσιοι, ένα κανονικό ανεξάρτητο κράτος θελουμε και νοοτροπίες όπως η δική σου είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ archaeopteryx 27/05/2011 15:23:59

        Επώνυμος,
        Ένα κανονικό ανεξάρτητο κράτος θελουμε όλοι αλλά το εννούμε πολύ διαφορετικά.
        Πρώτα πρέπει κάποιος να απαντήσει στο ερώτημα "γιατί" και "για ποιούς από μας". Και σε ποιά σχέση με τους "άλλους", τους κοντινούς, τους έξω και τους παραέξω.
        Δεν είναι τόσο απλό. Αλλά ήδη ο Αριστοτέλης στα Πολιτικά του συγγράμματα, τα έχει αναλύσει αυτά επαρκώς, εδώ και 2500 χρόνια.
        Ήρθε μετά και εκείνος ο νεαρός ξυλουργός από τη Γαλιλαία και ξεκαθάρισε μιά για πάντα τι εστί έθνος και ιδιαίτερη ταυτότητα sub speciae aeternitatis and infinitatis.
        Δυστυχώς, πολύ πρόσφατα (20ός αιώνας) μπλέξαμε με το φαινόμενο του φονταμενταλισμού που μετανάστευσε από τις θρησκείες των νεοφώτιστων στην πολιτική των εθνών.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ archaeopteryx 27/05/2011 15:30:05

        Θείε άσε τα σάπια ότι "ο καθένας το εννοεί πολύ διαφορετικά". Εσύ δεν το εννοείς. Πολύ απλά, δεν το εννοείς. Τα περί Ναζωραίου άστα επίσης. Δεν είναι για αυτή την κουβέντα. Το έθνος και το κράτος είναι σύμπτώματα του μεταπτωτικού ανθρώπου. Αν μιλούμε με όρους μεταπτωτικής κοινωνίας (δηλαδή: με όρους ατέλειας), μιλούμε με όρους έθνους και ανεξαρτησίας. Αν μιλούμε με όρους εν Χριστώ ζωής (δηλαδή: με όρους τελειότητας) μιλούμε χωρίς αυτούς τους όρους. Το να παίρνεις ως πρόφαση τη διδασκαλία του Χριστού για να κάνεις αντιεθνικιστικό κήρυγμα και κήρυγμα υποταγής είναι απλώς αποπροσανατολιστικό και δεν έχει καμία σχέση με τη διδασκαλία του Ίδιου του Χριστού.

        Απόδειξη για αυτοί οι Άγιοί μας, που πολέμησαν τους εχθρούς του Έθνους όταν εκλήθησαν. Σύγχρονοι και παλαιότεροι. Εσύ βέβαια, σαν βεμπεριανός που δηλώνεις, δεν πιστεύεις στους Αγίους, αλλά έχει τη δική σου ατομική, δηλαδή, προτεσταντική θεώρηση της διδασκαλίας του Χριστού.

        Άσε λοιπόν τα σάπια και όσο δεν παραδέχεσαι το πόσο ηττημένο και υποταγμένο μυαλό είσαι, τόσο ζημιά κάνεις στον εαυτό σου.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ archaeopteryx 27/05/2011 15:47:14

        Το χαλάσαμε πάλι, σταματώ. Τούτο μόνο θα πώ:
        Άν με τον τρόπο που εννοείτε μερικοί την έννοια "εθνική ανεξαρτησία" και "ανεξάρτητο κράτος", υπονοείτε ότι θέλετε να αναθεωρήσετε και διαγράψετε 30 χρόνια Ελληνικής ιστορίας στην Ευρώπη και στον κόσμο, είμαι αφωσιωμένος αντίπαλος. Για το ότι απέτυχε στο Ευρωπαικό γίγνεσθαι η κοινωνική τάξη των αστών και ο πολιτικός κόσμος που την εκφράζει, δεν φταίνε οι λοιποί πολλοί Έλληνες πολίτες.
        Όσες φορές παρακμάζουσες πολιτικές ή κοινωνικές ομάδες πήγαν να σώσουν τα προνόμιά τους παίζοντας το χαρτί του εθνικισμού, απέτυχαν παταγωδώς.
        Στην Ελλάδα αξίζει πολύ καλύτερο μέλλον από το να γίνει Βόρεια Κορέα, Βενεζουέλα ή Αλβανία του Χότζα - για να σωθούν από τα τάρταρα οι αποτυχημένοι πολιτικοί της, οι ραντιέρηδές της - πρώην επιχειρηματίες, οι άπατες ρουφήχτρες των ΔΕΚΟ, ή ο Κουρεύς και οι λοιποί ΜουΜουΕδες.
        Κακό καταφύγιο ο εθνικισμός. Αποκαλύπτει πιό πολλά απ' όσα καλύπτει.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ archaeopteryx 27/05/2011 15:56:40

        Λάθος, λάθος, και πάλι λάθος. Αν το να είσαι ανεξάρτητος σημαίνει για σένα να είσαι εθνικιστής, αυτό δείχνει ότι προσπαθείς να διαστρεβλώσεις τη γνώμη του άλλου. Δεν είναι η Αλβανία το πρότυπο μου. Η Νορβηγία, σίγουρα. Η Ελβετία, επίσης. Ιταλία, Σουηδία και Ουγγαρία, δεν με χαλάνε καθόλου. Η Ισλανδία, ούτε. Οι συνήθεις μαξιμαλισμοί για να μας κρατήσετε υποταγμένους, εσείς, τα υποταγμένα μυαλά, δεν πιάνουν, έχουν παλιώσει υπερβολικά.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Ο Θείος 27/05/2011 14:39:55

      Εγώ είμαι με του Αληθινούς Φινλάνδούς. ΔΕΝ θέλω επόμενη δόση. Δεν θέλω αναβολή του αναπόφευκτου. Δεν θέλω τις απόψεις του Σόϊμπλε.

      Λαδώσατε για το αεροδρόμιο, λαδώσατε για τα υποβρύχια, λαδώσατε για την Ολυμπιακή και πήρατε αυτό που θέλατε. Που θα πάει... θα το καταλάβει και η κυρά Κατίνα και ο μαστρο Μήτσος.

  51. μουρίνιο avatar
    μουρίνιο 27/05/2011 14:14:58

    Αντί να εύχεσαι ενδόμυχα να καταστραφεί η πατρίδα σου ,για να φανεί η αξία του Ενός ( άνετα θα έκανες καριέρα στη Βόρεια Κορέα, ως λογογράφος του Κιμ Γιονγκ Ιλ, εδώ χάνεσαι) να εύχεσαι να σωθούμε και η χώρα και οι πολίτες της, γιατί αλλιώς δεν το γλυτώνεις το ελικόπτερο ούτε εσύ ούτε ο Εις...

  52. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 27/05/2011 14:15:18

    Αντιθέτως, νομίζω ότι υπάρχει. Μας έχουν πρήξει λιγάκι στο προσκήνιο και πολύ στο παρασκήνιο για τους "ακραίους" συμβούλους του Σαμαρά, Φαήλο, Χρύσανθο και λοιπούς. Δηλαδή, τους ανθρώπους με κοινή λογική που αρνούνται να αποδεχτούν τους μονοδρόμους της "ενιαίας σκέψης" που πάει να μας επιβάλει το Μνημόνιο και η Νέα Τάξη. Όταν λοιπόν ο Αντώνης παίρνει μαζί του το Χρύσανθο, τότε είναι σα να τους λέει "σας έχω γραμμένους και θα μιλάω με αυτούς που θέλω για αυτά που θέλω".

    • Igor Rasputin avatar
      Igor Rasputin @ Επώνυμος 27/05/2011 14:28:42

      Οταν ο Αντώνης παίρνει μαζι του το Χρυσανθο -και καλα κάνει, γιατι ειναι ενας αξιόλογος ανθρωπος- παίρνει μαζί του εναν συνεργάτη του. Και τίποτα άλλο. Όταν θα πάει σε μια συναντηση για τα αγροτικα, θα παρει τον Χ συνεργατη του.
      ΄
      Εν κατακλείδι την ατζέντα και τη στρατηγική τη δημιουργει, νομιζω, ο ίδιος. Οι συνεργατες του, τη στηρίζουν.

      Όσο για αυτα που έχουν γραφτει για τους συγκεκριμένους συνεργάτες, αυτοι οι καημένοι που τα γραφουν, κάτι πρέπει να επινοήσουν για να γεμίσουν τις σελίδες τους και να ..."κάνουν¨ότι ξέρουν. Φαίνομενα των καιρών κι αυτά.

  53. vagkalf avatar
    vagkalf 27/05/2011 14:15:44

    Καλα ...πραγματικα πιστευεται οτι ζουμε ιστορικες στιγμες???.....το μεγαλυτερο λαθος ειναι οτι δανειστηκαμε απο κυβερνησεις των φραγκων και των βησιγοτθων....και δεν το ξεχνουν αυτο....και θα τα δωσουμε ολα με εγγυησεις γιατι δεν θελουν να πτωχευσουμε ,,,δεν τους συμφερει......ολα ειναι διπλωματικα παιχνιδια οψιμοι επαναστατες και αφοριστικοι επικριτες....και τα λεφτα θα τα παρουμε ..και μαλιστα περισσοτερα λεφτα....και οι αλλαγες θα γινουν και θα πεινασουμε και θα απεμπολισουμε εθνικα κεκτημενα...ο ραγιαδισμος ειναι στο αιμα μας.....ειμαστε φοβισμενοι....και στο ευρο θα μεινουμε και δεν θα κλεισει το μαγαζικαι ολα καλα....εκτος απο μερικες δεκαδες χιλιαδες δημοσιους υπαλληλους που θα πεταχτουν στα "σκουπιδια" του ιδιωτικου τομεα...μην ακουω για ηρωες και τετοια γραφικα....δεν υπαρχουν ηρωες της στιγμης....πρεπει να εχεις ζησει ηρωικα για να γινεις ηρωας.....

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ vagkalf 27/05/2011 14:25:39

      Αν κάποιος έχει δείξει ψήγματα ηρωισμού από όλο το πολιτικό σύστημα, αυτός είναι ΜΟΝΟΝ ο Σαμαράς, ο ΥΠΕΞ του 1991-92.

  54. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 27/05/2011 14:21:24

    Σε κάθε περίπτωση οι εγκληματίες είναι γνωστοί , οι υπεύθυνοι της οικονομικής κρίσης , μαζί με την ιδεολογία που τους κατευθύνει , είναι γνωστοί.

    Το θέμα είναι να μην δεχτούμε εκβιαστικά διλήμματα από τους θύτες , για λόγους ¨πραγματισμού¨ .

    "Πρέπει να τολμήσουμε, και να τολμήσουμε ξανά, και να συνεχίσουμε να τολμάμε" (Ζορζ Ζακ Νταντόν)

  55. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/05/2011 14:26:25

    iGeiasou

    ΠΠ

  56. trelos avatar
    trelos 27/05/2011 14:26:46

    Γιά να καταλάβω,
    αυτοί που ενστερνίζονται την δεύτερη εκδοχή, και πιστεύουν οτι η αδυναμία δανεισμού της χώρας ήταν καθαρά τεχνητή δεν πιστεύουν οτι ήταν δύσκολη η οικονομική κατάσταση της χώρας;
    Με είναι λογική αυτή επάνω στην οποία μπορεί κάποιος να στηρίξει επιχειρήματα;
    Μιά μόνο λέξη: μπαρούφες!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ trelos 27/05/2011 14:28:47

      Μεγάλε, αυτά τα έχουμε αναλύσει σε δεκάδες αναρτήσεις εδώ στο antinews. Και αν εσύ πιστεύεις ότι οι Τιτανικοί και τα συναφή είναι αθώα πραγματάκια, τότε πες το μας ανοιχτά.

      Εμείς εδώ μιλάμε με επιχειρήματα και με επιχειρήματα πρέπει να μιλάς κι εσύ. Όχι με "μία μόνο λέξη".

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Επώνυμος 27/05/2011 14:31:15

        Επωνυμε,
        τιποτε δεν ειναι τυχαιο στην Πολιτικη !! ειδικα στα ΠΑΣΟΚΙΑ.
        τιποτε δεν ειναι τυχαιο στα Χρηματοοικονομικα !!! ακομα και τα σημεια στιξης εχουν τη σημασια που τους δινει ο συγγραφεας !!

        Τυχη ειναι που δεν ειχαμε και κανενα σεισμο να λες.....

        ΠΠ

  57. ΓΑΝΤΙ avatar
    ΓΑΝΤΙ 27/05/2011 14:35:56

    Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΤΗΣ..... ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ . ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΝΟΣ ΠΟΛΕΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ !!! ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ Ν ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ!!!

    • ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ avatar
      ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ @ ΓΑΝΤΙ 27/05/2011 14:46:15

      "... ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΝΟΣ ΠΟΛΕΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ"

      ...NAI !!
      ΓΙΑΤΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ !
      ...ΔΕΝ ΓΙΝΕΣΑΙ!
      +1000!

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ 27/05/2011 16:02:36

        Μόλις κέρδισες ως δώρο μια καρτέλα χρυσά αυγά.

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ Κάποιος 27/05/2011 16:04:48

          Άντε πάλι τα συνήθη τσουβαλιάσματα από τους ιδεολογικούς επιγόνους των Ιών.

  58. Γεώργιος Καραϊσκάκης avatar
    Γεώργιος Καραϊσκάκης 27/05/2011 14:41:46

    Τις κρίσιμες ετούτες ώρες πρέπει να συνετιστούμε όλοι. Προσοχή! Ο εχθρός σήμερα δεν είναι ορατός σε όλο το εύρος των δυνάμεων και των παραγόντων του. Το 1821, το 1940, το 1973 ήξερες ακριβώς τι να πολεμήσεις. Ήταν οι Οθωμανοί και οι ξένες δυνάμεις που επιβουλεύονταν την πατρίδα μας, ήταν οι Γερμανοί κατακτητές, ήταν η χούντα με τα στηρίγματά τους. Σήμερα είναι ένα διεθνές πλέγμα κερδοσκόπων και συμφερόντων σκοτεινό σε πολλά σημεία του και με διαπλοκές που άλλες υποψιαζόμαστε και άλλες όχι. Δεν είναι απλά τα πράγματα. Δεν είναι εύκολα αναγνωρίσιμος και αναγνώσιμος ο εχθρός. Έχει όμως επικίνδυνα, τοξικά, όπλα και το κυριότερο είναι όπλα που του επιτρέψαμε εμείς να αναπτύξει. Η απλοποίηση του πολέμου ενίοτε ευνοεί τη στρατηγική της μάχης, μπορεί όμως και να παγιδέψει τους μαχητές. Αυτός ο αδιόρατος εχθρός έχει πολλές παγίδες. Μπορεί ακόμη και κάποιοι απ' αυτούς που θαυμάζετε να συνομιλούν μαζί του. Και υπάρχει και κάτι ακόμη που η ιστορία απέδειξε ότι δεν παλεύεται εύκολα: ο κακός μας εαυτός! Σ' αυτή τη χώρα εύκολα ενθρονίζουμε και ακόμη πιο εύκολα αποκαθηλώνουμε. Ψυχραιμία. Σύνεση. Συνειδητοποίηση και ευθύνη. Και βεβαίως θάρρος, τόλμη, ανάστημα. Αλλά με επίγνωση των συνθηκών και των δυσκολιών. Δεν υπάρχουν θαυματοποιοί σήμερα.
    Και κάτι ακόμη: Διορθώστε παρακαλώ ορθογραφικά τον τίτλο του κειμένου. Το κεφαλαίο γράμμα αποδίδεται μόνο στο Θεό!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Γεώργιος Καραϊσκάκης 27/05/2011 14:45:34

      Σήμερα αποδίδεται μόνον στο Θεό, παλιότερα αποδίδονταν και στο βασιλιά. Δεν το έκανα εν αγνοία μου και δεν αμφισβητώ το δημοκρατικό ήθος του Αντώνη, αλλά ήθελα να αναδείξω τη σημασία του Ηγέτη στη συγκεκριμένη χρονική συγκυρία.

      Δεν θαυμάζουμε κανέναν. Αυτό που έγραφα τις προηγούμενες ημέρες που έκανα έντονη κριτική κατά του Ζάππειο 2, είναι ότι είμαι υποχρεωμένος να λέω αυτά που διαφωνώ, για να έχω το δικαίωμα να επαινώ αυτά με τα οποία συμφωνώ.

      Στον Αντώνη δίνουμε, εκτός από την αγάπη μας και την υποστήριξή μας, κάτι απείρως πολύτιμότερο: την καλοπροαίρετη κριτική μας. Που μόνον από ειλικρινείς φίλους θα βρει κανείς.

  59. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 27/05/2011 14:51:02

    Το εχω ξαναγραψει και θα το ξαναγραψω:Οσο το πολιτικο συστημα δεν κανει καμια προσπαθεια αυτοκριτικης και νοικοκυρεματος του, τοσο ο κοσμος θα αγανακτει και μετα δεν θα μαζευετε απο τους δρομους.
    Γι αυτο αν καποιος απο ολους αυτους εχει παντελονια, να προτεινει Συνταγματικη αναθεωρηση τωρα.Το προβλημα της Ελλαδας ειναι κατα βαση ΠΟΛΙΤΙΚΟ.
    Γι αυτο θα πρεπει να:
    Εχουν μεγιστη θητεια οι αιρετοι τις 2 τετραετιες.Ωστε να απαλλαγουμε απο τις πελατειακες σχεσεις και τα βουλευτικα παρε δωσε με τις πολυεθνικες .
    Να καταργηθει η απαραδεκτη βουλευτικη ασυλια που αποτελει ντροπη του δημοκρατικου μας πολιτευματος.
    Μαζι με τα τυπικα προσοντα που απαιτουνται για την εκλογη καποιου ως βουλευτη(ηλικια,λευκο ποινικο κλπ)να μπει και αυτο της επαγγελματικης εμπειριας που να πιστοποιητε με αριθμο ενσημων.Δηλαδη καποιος να εχει 3000 ενσημα δηλαδη 10 χρονια επαγγελματικη εμπειρια,ωστε να μπορει να μπει στο κοινοβουλιο.Μονο ετσι θα γλυτωσουμε απο ανεπαγγελτους γονους και αλλους
    ουρανοκατεβατους .
    Να θεωρηθει κακουργημα η πολιτικη ασυνεπεια.Τερμα στο αλλα πριν αλλα μετα.
    Ολα αυτα ειναι το τελευταιο χρησιμο πραγμα που μπορει να κανει το πολιτικο συστημα για τον τοπο και το τελευταιο για να γλυτωσει το ιδιο.Αλλιως το κου..λες κου..λες ερχονται κρεμαλες μπορει να μην μεινει μονο συνθημα.

  60. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 27/05/2011 15:12:55

    l' ami du peuple,
    Είναι να μη πέσει το ηθικό σου, όταν ο μπλακ τζαφ ασκει την ηγεμονια !
    Δεν αισθάνομαι μόνος: Ο Κανένας είναι δημοσκοπικά σχεδόν αυτοδύναμος !
    Αλλά για να είσαι ριζοσπάστης πρέπει να αντέχεις να είσαι και ρεαλιστής. Να προσπαθείς να γίνεσαι ηγεμονικός (Αντόνιο Γκράμσι έφα). Πολιτική χωρίς προοπτική εξουσίας είναι σκορδαλιά χωρίς σκόρδο.
    Εδώ η "αριστερή μηχανή" ρετάρει άσχημα. Πολύ άσχημα.

  61. Μανώλης Μενεγάκης avatar
    Μανώλης Μενεγάκης 27/05/2011 15:20:33

    Είναι θέμα εθνικής επιβίωσης. ΟΧΙ στην παραίτηση από την εθνική κυριαρχία. Ναι σε επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου, με μείωση στο ελάχιστο φόρων, με περικοπή της σπατάλης και με στόχο την κατά το δυνατόν συντομότερη απεμπλοκή μας απ' αυτό ώστε η ουσιαστική πτώχευση στην οποία ήδη βρισκόμαστε να γίνει εφαλτήριο για να χαράξουμε μια νέα πορεία. Το σημερινό κράτος-τσίρκο να γίνει κράτος ευθύνης. Και οι σημερινοί ψηφοφόροι-πελάτες να γίνουν πολίτες, πρόσωπα ευθύνης και όχι άτομα μιας καταναλωτικής μάζας που προσβλέπουν στον πάσης φύσεως πολιτικάντη.

  62. sauraki avatar
    sauraki 27/05/2011 15:34:24

    Δε μου αρέσει αυτή η καθυστέρηση...

  63. BSILIS KOUGIOS avatar
    BSILIS KOUGIOS 27/05/2011 15:37:45

    KRATA ARXIGE EMEIS KONDA...

  64. BSILIS KOUGIOS avatar
    BSILIS KOUGIOS 27/05/2011 15:38:34

    ARXIGE KRATA EMEIS EIMASTE KONDA SOU.........OXI.....

  65. periklis avatar
    periklis 27/05/2011 15:42:04

    1) Επωνυμε Επρεπε να σου πω οτι εισαι ο καλυτερος αρθρογρααφος εδω, και το μπλογκικο αλτερ εκο μου για να αρχισεις να πρωταγωνιστεις ?
    2) Ο ΦΑΗΛΟΣ γιατι εχει τοσο καιρο να γραψει εδω( πανω απο μηνα )
    3) ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ενα ακρωτηριασμενο ΠΑσοκικο επικοινωνιακο ελιγμο . !. Αφου ξερουμε οτι ελιγμοι μεσα σε ενα λαβυρινθο ειναι εξ ορισμου ανοητοι !
    4) τι νεα εχουμε απο το ΣΥμβουλιο των πολ. αρχηγων ? τι ωρα αναμενεται να τελειωσουν ?

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ periklis 27/05/2011 15:53:49

      Θενκς για τα καλά λόγια. Θα είσαι σχετικά καινούργιος, διότι παλιότερα αρθρογραφούσα πολύ συχνότερα. Ωστόσο, επειδή κάνω άλλη δουλειά και όχι αυτή του δημοσιογράφου, αναγκάζομαι να απέχω για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Από την άλλη, το antinews είναι και λίγο αρρώστια, εξάρτηση, πώς το λένε, οπότε κοιτάζω να αποφεύγω τις υπερβολικές δόσεις, τώρα τελευταία!

  66. xaris avatar
    xaris 27/05/2011 15:44:20

    ΑΝΤΕ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΕΞΩ

  67. Προφήτης avatar
    Προφήτης 27/05/2011 15:49:03

    Ο δανειστής του φαύλου...

    Ο συμμέτοχος στις κυβερνήσεις που δημιούργησαν το Χρέος.

    Ο ανελθών στο ύπατο αξίωμα χάρη στην πολιτική μεγαλοψυχία ενός συκοφαντηθέντος.

    Ο διατηρήσας το αξίωμα χάρη στον πολιτικό εκβιασμό που επέτρεψε την υποδούλωση της χώρας.

    Ο κωφός στις μεθοδεύσεις της κομματικής παράταξης (“Σκάνδαλα με Ονομασία Προέλευσης”) από την οποία προέρχεται.

    Ο τυφλός στην ταπείνωση της χώρας της οποίας αποτελεί το σύμβολο.

    Ανέβλεψε!

    “Αφυπνίσθηκε” φαίνεται, μόνος αυτός, από τον μπαγιάτικης ανησυχίας λόγο της κας Δαμανάκη.

    Και προέβη σε πρωτοβουλία “πανεθνικού” χαρακτήρα.

    Σε γραμμική, συντονισμένη και κλιμακούμενη πίεση για συναίνεση.

    Για να περάσει ο εθελοντικά “καταδικασμένος”, μόνος του, τη θηλιά.

    Ώστε να διατηρηθεί στη ζωή, όσο-όσο, όπως-όπως, το κομματικό κράτος-τέρας που χρέωσε αυτήν την “πατρίδα” που οι δοτοί δεν ντρέπονται να πιάνουν στο στόμα τους, δήθεν επικαλούμενοι τη σωτηρία της.

    Δεν τρέφω για το πρόσωπό σας σεβασμό, αλλά θα τιμήσω τον Θεσμό προσφωνώντας σας δεόντως:
    Εντιμότατε κύριε Πρόεδρε, έχω μιαν και μόνη απορία.

    Σεις, που σήμερα εμφανώς ανήσυχος επιζητείτε συνεννόηση των πολιτικών δυνάμεων, πότε, και από ποιον, ζητήσατε εμπεριστατωμένη ενημέρωση για το τι συνεπάγεται το επαίσχυντο κείμενο, που αποκλήθηκε “Μνημόνιο”, για τον ελληνικό λαό και την εθνική κυριαρχία του κράτους που έγινε και έμεινε ελεύθερο με ποταμούς αίματος;

    Γιατί αν εσείς, σήμερα, “φοβηθήκατε” σάς έχω καλά ή κακά νέα, όπως το πάρετε.
    Συναντώ διαρκώς περισσότερους που, παρότι η προσωπική τους κατάστασή επιδεινώνεται, πλέον δεν φοβούνται, όπως τις πρώτες εποχές της κρίσης.

    Και πιστεύω, στο τραπέζι όπου προεδρεύετε, θα αντιληφθείτε τις δονήσεις που αυτή η αφοβία στέλνει στο πολιτικό σύστημα.

    Ξέρετε, αγαπητέ κε Πρόεδρε της Δημοκρατίας, μάταια ασπάζεστε την υστερόβουλη ανησυχία των επίδοξων, με αμοιβή την εθνική προίκα, σωτήρων μας.

    Και μάταια αναζητούμε λύση στο τι να κάνουμε σε τεχνοκρατικές σοφιστείες.

    Τα έχουν πει όλα οι ποιητές μας.

    Όσοι το χαλκείον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται, ζυγόν δουλείας ας έχουσιν. Θέλει αρετή και τόλμη η Ελευθερία!

    Προφήτης

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Προφήτης 27/05/2011 15:59:38

      Προφήτη, κρατάω δύο φράσεις από το εξαιρετικό κείμενο!

      "Συναντώ διαρκώς περισσότερους που, παρότι η προσωπική τους κατάστασή επιδεινώνεται, πλέον δεν φοβούνται, όπως τις πρώτες εποχές της κρίσης." και

      "Όσοι το χαλκείον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται, ζυγόν δουλείας ας έχουσιν. Θέλει αρετή και τόλμη η Ελευθερία!"

      Φάκτορα, νομίζω ότι πρέπει να γίνει χωριστή ανάρτηση το σχόλιο του Προφήτη!

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Προφήτης 27/05/2011 15:59:50

      Που υπογραφω???

      ΠΠ

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/05/2011 16:07:22

        Ζητώ άδεια για να το αναρτήσω. Εύγε!

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Προφήτης 27/05/2011 19:05:42

      Τα σέβη μου.

  68. periklis avatar
    periklis 27/05/2011 15:49:10

    ΚΑι ενα πραγματικο περιστατικο που μο υσυνεβη πριν 1 ωρα . ΜΝα διετα τι αρρωστος ειναι ο μεσος Πασοκος ! ΠΗγα στη ΠΑΤΡΑ ατην ΕΤΕ να κανω μια αναληψη και μιλαγα στο κινητο λεγοντας αντι-Τζεφρικα πραγματ α)πολλα απο τα οποια γραφουμε εδω μεσα) . Μια 80αρα αρχισε μετα απο 3-4 λπετ ανα ουρλιαζει και να λει στο διευθυντη να με απομακρυνουν !!! γιατι θα παθαινε εγκεφαλικο !...2-3 με εβρισαν και μου παν εναντιον του 'Χοντρου" και το 80% των πελατων της πηρε το μερος . Οταν ειπα μπλοφατοντας οτι ειμαι ΚΚΕ , εγινε χειρετερη λεκτικη επιθεση εναντιον μου .... αυτο που κραταω απο τις επιθεσεις τους ειναι " Παλιοκομμουνι , ολους τους δολοφονους και το παρακρατος εχετε" και " ο Γιωργακης μας δεν ειδες οτι τρεχει συνεχεια απο τοτε που βγηκε για να παρει καλυτερους ορους απο τους ξενους" ........ΛΟΙΠΟΝ ΤΕΛΟΣ.... 1) Λαικο δικαστηριο ειδικα για το ΓΑΠ (εξαιρειται απο τους υπολοιπους πολιτικους. Πρωτα αυτος ) 2) ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ αντι να βριζουν τη λαικη δεξια , να βλεπουν ΠΟΙΟΣ ειναι ο αληθινος εχθρος τους ( Πασοκ). και να θυμουνται το "ο εχθρος του εχθρου μου ειναι φιλος μου" .

    • Αίθρα avatar
      Αίθρα @ periklis 27/05/2011 19:44:23

      Tι ηλικίας ήταν αυτοί οι άλλοι;

  69. periklis avatar
    periklis 27/05/2011 15:55:07

    Καλα αναφερθηκε για το Παπουλια. Ειναι ο μονος "συνευθυνος" του ΓΑΠ .
    ΔΙκαια η επιθεση του ΜΙΚΗ εναντιον του !
    δε γραφω αλλα μη κοπω απο δω......

  70. juliet avatar
    juliet 27/05/2011 16:05:57

    η δήλωση του ''λαγού''δείχνει ΟΧΙ.

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ juliet 27/05/2011 16:10:31

      Με την πρώτη του λέξη το πιάσαμε το υπονοούμενο! ΔΕΝ. Αμ ΔΕΝ.

  71. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ 27/05/2011 16:28:33

    Μαζί σας ... τώρα θέλει ανένδοτο αγώνα ...το κάρο μας , πρέπει να το τραβήξουμε με δικά μας άλογα...

  72. Γεώργιος Καραϊσκάκης avatar
    Γεώργιος Καραϊσκάκης 27/05/2011 16:36:17

    κ. Επώνυμε
    Δεν αμφισβητώ τις αγνές και καλές σας προθέσεις. Η παρατήρησή μου αφορά στο εξής: πολλές φορές η αγνότητα, ο ενθουσιασμός, η θέρμη μας να υποστηρίζουμε ιδέες και πρόσωπα ή ακόμη και ο τρόπος που γοητευόμαστε απ' αυτά μας οδηγεί σε υπερβολές και υπερβάσεις λεκτικές και όχι μόνο. Η τάση αυτή αφενός δεν ενδείκνυται για τόσο κρίσιμες στιγμές όσο αυτές που ζούμε σήμερα αφετέρου, κάποιες φορές, δηλώνει μονομέρεια συναισθηματική και συμπεριφοριστική. Δεν εννοώ ότι την έχετε εσείς. Τη λεκτική σας υπερβολή σχολιάζω. Βεβαίως είναι και υποκειμενικό το θέμα. Έχει να κάνει και με το πως αντιδρά καθένας μας. Προσωπικά προτιμώ να είμαι συγκρατημένα αισιόδοξος. Είναι θέμα ιδιοσυγρασίας αλλά ίσως και επίκτητο. Άμα πάθεις, θα μάθεις (μιλώ για τον εαυτό μου).

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Γεώργιος Καραϊσκάκης 27/05/2011 16:48:08

      Συμφωνούμε επί της αρχής, απλώς νόμιζα ότι οι συγκεκριμένες λεξεις ανταποκρίνονταν στην κρισιμότητα της στιγμής.

  73. ENIOTE avatar
    ENIOTE 27/05/2011 16:38:53

    ΤΕΤΕΛΕΣΤΑΙ ....ας επιστρέψουμε εκει που μας πρέπει.

  74. periklis avatar
    periklis 27/05/2011 16:55:07

    ti τι διαβολο εχει γινει εκει μεσα τωρα. Αυτη τη στιγμη μιλαει η Παπαρηγα ! Ο Αντωνης τι ακριβως εχει ει, κανα νεο ? απο τη φρασουλα που ωψελλισε ο Φον Κολοτουμπεν βγαινοντας ΔΕΝ μπορεις να βγαλεις πολυ νοημα , αλλα δεν ειναι και η καλυτερη !

  75. Γεώργιος Καραϊσκάκης avatar
    Γεώργιος Καραϊσκάκης 27/05/2011 16:56:03

    ο κ. Συκοφάντης έθεσε το μείζον θέμα της δομικής αλλαγής του πολιτικού συστήματος και των κριτηρίων με τα οποία επιλέγονται τα υποψήφια μέλη του Κοινοβουλίου. Να λοιπόν, η μεγαλύτερη υπηρεσία που μπορεί να προσφέρει ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης στην πατρίδα: να αλλάξει το χάρτη της πολιτικής εκπροσώπησης. Να εφαρμόσει κριτήρια αξιολογικά για την επιλογή των υποψηφίων Βουλευτών, βάζοντας θεμέλια για την αναβάθμιση της Δημοκρατίας. Θα το κάνει ή θα υπολογίσει συσχετισμούς και θα μετρήσει κουκιά κατά την προσφιλή τακτική; Προς το παρόν δεν φαίνεται κάτι τέτοιο. Ιδού λοιπόν πεδίον δόξης λαμπρόν!

  76. Aggelos avatar
    Aggelos 27/05/2011 17:03:22

    Ο γαπ εφαγε πορτα,,
    να παει να πνιγει..

    ο κυβος ερριθφη

  77. Γεώργιος Καραϊσκάκης avatar
    Γεώργιος Καραϊσκάκης 27/05/2011 17:03:27

    κ. Επώνυμε
    Πράγματι, θα μπορούσε να πει κανείς ότι, υπό μίαν έννοια, η κρισιμότητα της στιγμής, συγχωρεί λεκτικές υπερβολές. Εντάξει, ας μην μείνουμε στο τυπικό μέρος της διατύπωσης. Άλλωστε, έπονται εξελίξεις με μεγάλες συνέπειες σε βάθος χρόνου...

  78. DefenceNews avatar
    DefenceNews 27/05/2011 17:05:16

    Ο Αντώνης έκανε αυτό έπρεπε και αυτό που η βάση ζητούσε. Πρέπει να θεωρείται σίγουρο όμως ότι από απόψε κιόλας το βράδυ θα ξεκινήσει μια επίθεση στο πρόσωπό του μόνο και μόνο να μην βρει αυτή η κίνησή του ανταπόκριση σε χώρους ευρύτερους της παράταξης της Νέας Δημοκρατίας. Αν καταφέρει να ξεπεράσει αυτή την επίθεση τότε δεν θα χρειαστεί να περιμένουμε τον Οκτώβριο να δούμε την ΝΔ να παίρνει διαφορά 3-5 μονάδων. Όλα εξαρτούνται από το επιτελείο του και πως αυτό το επιτελείο όχι μόνο θα καταφέρει να συντάξει μιά άμυνα αλλά αυτή η άμυνα πρέπει να είναι κινητή και να συνοδεύεται με επιθετική επιχείρηση.
    Νάστε καλά όπου και νάστε

  79. Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
    Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 27/05/2011 17:07:30

    Αγαπητοί φίλοι

    ΟΧΕΤΟΣ ΛΑΣΠΗΣ και ειρωνίας αυτή τη στιγμή και εδώ και ώρα από τα μικρόφωνα του ΣΚΑΙ κατά Σαμαρά και αριστεράς και γενικα΄κατά οσων αντιδρούν με αφορμή την σύνοδο των αρχηγών.

    Αηδίασα

    Το πρωί εκβίαζε ο Μπαμπης με τον Σάλτα , τώρα ειρωνεύονται και επιτίθονται χυδαια μεταδίδοντας μηνύματα από το τουίτερ!!!!

  80. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ 27/05/2011 17:07:40

    Περιμένω από τον Σαμαρά τώρα να κάνει την υπέρβαση... Όσοι από τους συνταξιούχους βουλευτές ζητούν αναδρομικά ας καταθέσουν και την κομματική τους ταυτότητα...Ας ξεκινήσει ανένδοτο... καθαρές κουβέντες στα ίσια τώρα να ζητήσει από τους πατριώτες να βάλουν τα λεφτά τους στην πατρίδα στηρίζοντας όπως μπορεί ο καθένας μας τον κοινό αγώνα...

  81. Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
    Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 27/05/2011 17:14:41

    #zoigr είναι το hashtag στο τουίτερ για όποιον θέλει να τους απαν΄τησει αυτή τη στιγμή στον ΣΚΑΙ !!!!! .

    Υπαρχουν σχόλια τύπου "ο σαμαράς θέλει Φάπα 2 και όχι Ζάππειο 2"

    Κουνηθείτε!!

  82. ελιζα βοζεμπεργκ avatar
    ελιζα βοζεμπεργκ 27/05/2011 17:16:57

    Επωνυμε καλησπέρα. Το μόνο βέβαιο είναι οτι ο Σαμαράς δεν θα συναινούσε ποτέ στο ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας έναντι οιουδήποτε ανταλλάγματος. Οπως επίσης, δυστυχώς, οι αποφάσεις του ΓΑΠ είναι προειλημμένες. Σε παγίδες επικοινωνιακού τύπου η ΝΔ δεν εγκλωβίζεται! Αλίμονο στις τύχες της χώρας που εξαρτώνται τώρα απο την κυβερνητική πλειοψηφία!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ελιζα βοζεμπεργκ 27/05/2011 17:23:49

      Το θέμα είναι να κάνουμε εμείς το καθήκον μας και από κεί και πέρα, το τι θα κανουν οι άλλοι δεν μπορούμε να το επηρεάσουμε. Μάλλον γαρ πεφόβημαι τας οικείας ημών αμαρτίας ή τας των εναντίων διανοίας, έλεγε ο Περικλής, και είναι διαχρονικό.

  83. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 27/05/2011 17:25:18

    Επώνυμε, πράγματι, ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ.
    να είσαι καλά.

  84. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 27/05/2011 20:38:12

    Φίλε του λαού. Το γεγονός ότι ο Καποδίστριας ήταν ο αρχηγός της επανάστασης, είναι πράγματι ιστορικά αναπόδεικτο. Έχω την αίσθηση όμως ότι αυτός και οι Υψηλάντηδες μαζί με το Ρήγα ήταν οι κεφαλές. Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι μια τέτοιου μεγέθους επανάσταση προετοιμάστηκε από κάποιους αφελείς εμπόρους.
    Μεγάλο το θέμα.
    Το ελληνικό κράτος υπήρξε μάλλον προϊόν αντιπαροχής της μη καθόδου των Ρώσσων στο Αιγαίο. Ο Γεράσιμος Κακλαμάνης έχει γράψει πολλά γι' αυτό.
    Εν κατακλείδι η Ελληνική Νομαρχία πρέπει να διαβάζεται, να ξαναδιαβάζεται και να ματαξαναδιαβάζεται.

  85. ΑΧΙΛΛΕΑΣ-ΛΑΡΙΣΑ avatar
    ΑΧΙΛΛΕΑΣ-ΛΑΡΙΣΑ 27/05/2011 21:29:16

    ΠΟΛΛΑ ΕΥΓΕ ΑΝΤΩΝΗ!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΕΣΕΝΑ ΘΕΛΕΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ.

  86. ΚΩΣΤΑΣ οπως λεμε ΝΙΚΟΣ, ΒΑΓΓΕΛΗΣ, ΕΛΕΝΗ, ΜΑΡΙΑ, ΠΕΤΡΟΣ κλπ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ οπως λεμε ΝΙΚΟΣ, ΒΑΓΓΕΛΗΣ, ΕΛΕΝΗ, ΜΑΡΙΑ, ΠΕΤΡΟΣ κλπ 28/05/2011 14:25:28

    Θα ξεκινησω παλι με την ιδια κλισε ισως ατακα, αφου λοιπον διαβασα ολα τα σχολια ανελλιπως και σε παρα πολλα απο αυτα που εχουν ειπωθει παραπανω μπορω να πω οτι συμφωνω, υπαρχει κατι που μου κανει εντυπωση και αυτο ειναι ολη αυτη η αμεριστη και χωρις καμμια επιφυλαξη υποστηριξη στον Αντωνη.
    Ενταξει δεν λεω, πραγματι ειναι ο μοναδικος αυτη την στιγμη που οι προτασεις του ειναι οι μονες θετικες προτασεις για να αλλαξει την πορεια της χωρας προς μια καλυτερη κατευθυνση, οτι δεν συμερριζεται σαν τον ΓΑΠ το ξεπουλημα της χωρας ως λυση κλπ κλπ γνωστα. Εμενα ομως επιτρεψτε μου να διατηρω τις επιφυλαξεις μου για τον Αντωνη, 1ον: γιατι δεν παυει να ειναι ενας πολιτικος που γαλουχηθηκε μεσα σ'ενα σαπιο και διεφθαρμενο πολιτικο συστημα το οποιο και τον ανεδειξε στην θεση που βρισκεται σημερα και 2ον: πλαισιωνεται απο πολιτικα προσωπα και συνεργατες αμφιβολου ηθικης οι οποιοι στο παρελθον ειχαν συμμετοχη σε ατελειωτα φαγοποτια κ τσιμπουσια(γιατι απο την μεταπολιτευση μεχρι σημερα δεν εχει κυβερνησει μονο το πασοκ αλλα και η νδ και εχουν συμμετεχει εξισου στο μεγαλο φαγοποτι) που μας οδηγησαν ως χωρα εδω που ειμαστε σημερα. Γι αυτα λοιπον τα παραπανω και για καποια ακομα επιτρεψτε μου να μην δινω την αμεριστη υποστηριξη μου στον Αντωνη και να κραταω μικρο καλαθι, μιας και εκτος απο τις αμμεσες αποφασεις και χειρισμους περι του χρεους και της οικονομικης κρισης υπαρχουν πολλα ακομα που θα θελω να δω μετα απο αυτα για να αρχισω να νοιωθω αυτο το συναισθημα που αποπνεουν τα γραφομενα σας

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.