#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/01/2011 09:06
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στήνουν σενάριο εκλογών!



Η χθεσινή  έκρηξη στο  χρηματιστήριο, μάλλον  αποτελεί  πρόδρομο εξελίξεων για  κάποιας μορφής ρύθμιση  του συνολικού μας χρέους. Δεν  γνωρίζουμε  ακόμα ποιόν θα ευνοεί περισσότερο η ρύθμιση: τους πιστωτές μας ή τη χώρα; Ισως μάλιστα αργήσουμε και να το μάθουμε.(Αν πάντως  κρίνουμε από την αντίδραση της αγοράς, οι πιστωτές μας δεν έδειξαν να πτοούνται!)

Βέβαια, δεν αποκλείεται η κυβέρνηση, με αφορμή μια τέτοια  συμφωνία,  να επιχειρήσει να «κατασκευάσει»  ένα επικοινωνιακό σκηνικό,  που θα της επιτρέψει να θριαμβολογήσει. Εδώ πανηγύριζαν  όταν υπέγραψαν το Μνημόνιο!

Ετσι εξηγούνται και ορισμένες  πρόσφατες κυβερνητικές πρωτοβουλίες. Ειδικότερα:

Λαθρομετανάστευση. Ο κ. Παπουτσής ανακοίνωσε ότι θα σηκώσει έναν φράχτη 12 χιλιομέτρων στον Εβρο. Ο φράχτης δεν θα λύσει το πρόβλημα, αλλά η κυβέρνηση σημείωσε  μια  επικοινωνιακή επιτυχία, ενώ η Ν.Δ. έψαχνε να βρεί πως θα αντιδράσει.


Εθνικά θέματα. Είναι  η «αχίλλειος φτέρνα» του Πρωθυπουργού. Τι έκανε η Κυβέρνηση για να βελτιώσει την εικόνα του; Αίφνης ο κ.  Παπανδρέου μεταμορφώνεται σε …«τουρκοφάγο»  υψώνοντας   φωνή μες στον …γήπεδο του Ερντογάν! (ο οποίος όλως περιέργως δεν έβγαλε άχνα, ενώ σε άλλες περιπτώσεις χαλούσε τον κόσμο). Οποιος είδε εκείνο το βράδυ δελτίο ειδήσεων στο MEGA, κατάλαβε!


Το «κίνημα των διοδίων»; Η κυβέρνηση, που τόσο καιρό  σφύριζε αδιάφορα,  ανακοίνωσε ότι εξετάζει λύση για την μείωση της τιμής των διοδίων με παράλληλη επέκταση της σύμβασης παραχώρησης. Στις πλάτες μας θα το φορτώσουν και πάλι, αλλά η τιμή των διοδίων θα μειωθεί!


Ατιμωρησία πολιτικών. Είχε συμφωνηθεί στην τελευταία σύσκεψη των  αρχηγών, υπό τον  Πρόεδρο της Δημοκρατίας, να συγκροτηθεί υπερκομματική επιτροπή για την τροποποίηση του νόμου περί ευθύνης υπουργών , η οποία  μέχρι τον Ιούνιο του 2011 θα υπέβαλε  τις προτάσεις της.  Ούτως ή άλλως για να αλλάξει ο σχετικός νόμος απαιτείται   διακομματική συμφωνία. Τι έκανε  η κυβέρνηση; Επειδή επίκειται η ανακοίνωση του πορίσματος της Siemens,  έφερε  εσπευσμένως   στο Υπουργικό Συμβούλιο το σχέδιο νόμου! (προφανώς ο κ. Παπανδρέου αθέτησε την υπόσχεσή του, αλλά μήπως είναι η πρώτη φορά;)  Και άλλαξε την ατζέντα ανακτώντας την πρωτοβουλία των κινήσεων. Αν μάλιστα παραπεμφθούν και μερικοί επιφανείς των κυβερνήσεων Σημίτη, τότε  ο κ. Παπανδρέου θα βγαίνει στα παράθυρα κραδαίνοντας τη ρομφαία της κάθαρσης του πολιτικού συστήματος!

Απορία πρώτη: Είναι δυνατόν στη Ν.Δ. να δίνουν βάση στα λόγια του κ. Παπανδρέου; Επαθαν τόσες φορές και ακόμα να μάθουν;

Απορία δεύτερη: Στη  Ν.Δ. έχουν συνειδητοποιήσει ότι απέναντί τους βρίσκεται  μια αδίστακτη κυβέρνηση, η οποία  δεν υπολογίζει τίποτα! Πολύ δε περισσότερο ευγένειες και αβρότητες! Και τη διάθεση για συνεννόηση την θεωρεί αδυναμία και την εκμεταλλεύεται;

Ολα αυτά δεν είναι τυχαία. Επιχειρούν να στήσουν ένα θετικό σκηνικό για να προσφύγουν σε πρόωρες εκλογές και να τις «κλέψουν» με το ψευτο-επιχείρημα ότι «βελτιώθηκαν τα πράγματα»!

Θα το καταφέρουν;

Κώστας Ροδινός

Υ.Γ. 1 Το αναφέρουμε με κάθε επιφύλαξη:  δεν αποκλείεται να έχουμε και κάποια αιφνίδια ανακοίνωση στο θέμα  της ΑΟΖ με την Κύπρο.

Υ.Γ. 2 Επειδή η πραγματικότητα είναι αμείλικτη, από 1ης Φεβρουαρίου, το εισιτήριο στις αστικές συγκοινωνίες αυξάνεται κατά 40% και θα φτάσει στο 1.40 ευρώ!

ΣΧΟΛΙΑ

  1. kosmopoulou kostantina avatar
    kosmopoulou kostantina 20/01/2011 09:28:49

    Νομίζω ότι αυτά που συμβαίνουν οφείλονται σε όσα πολύ σωστά γράφετε και είναι πολύ πιθανό να ετοιμάζονται εκλογές. Πιθανολογώ ότι υπάρχουν και άλλα κρυφά προβλήματα στην Ελλάδα που δεν φαίνονται ακόμη. Δείτε το http://www.banksnews.gr/portal/home-page/124-top-story/1955-2011-01-20-00-10-56 Θα πρέπει κατά τη γνώμη μου να είμαστε πολύ προσεκτικοί και να εξετάζουμε τα πράματα από αυτά που γίνονται και όχι από αυτά που λέγονται. Πολύ σωστά αναφέρατε την αύξηση των εισητηρίων, γιατί αυτή είναι η πραγματικότητα. Την καλημέρα μου.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ kosmopoulou kostantina 20/01/2011 15:00:52

      Kωνσταντίνα,
      ευχαριστώ για το link
      Δεν είναι μόνον η αύξηση των εισητηρίων.
      Σε λίγο καθημερινότητα θα γίνει εφιαλτική.

  2. φωτεινη avatar
    φωτεινη 20/01/2011 09:34:07

    τι να πουμε κ.ροδινε?δε ...μιλαει.ενδεικτικα σας λεω,χθες μιλαγα με την ξαδερφη μου και απογοηυευμενη μου ελεγε «δεν θελει να κυβερνησει ο σαμαρας,γιατι ετσι οπως ειναι τα πραγματα δεν μπορει να κανει τιποτα».αυτα πιστευει ο κοσμος.

  3. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 20/01/2011 09:41:11

    Και ο περιοδείες, μες το καταχείμωνο, που ξεκινάει ο Πρωθυπουργός, μάλλον για να ...γνωρίσει την ελληνική επικράτεια γίνονται.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 20/01/2011 09:55:16

      Ε! Δεν πρέπει να περιοδεύσει στη χώρα και να συνομιλήσει με τους υπηκόους του η αυτού εξοχότης? Αλήθεια, η "διευθέτηση" του θέματος των περίφημων συμβασιούχων κατ' επιταγήν του Μνημονίου θα γίνει μετά τις εκλογές? Και από ποιά κυβέρνηση?

  4. Περδικιδης Βασιλειος avatar
    Περδικιδης Βασιλειος 20/01/2011 10:03:47

    Το ερωτημα κ.Ροδινε ειναι και να τις κλεψει ποσο θα αντεξει;;;;;Απο τελη Οκτωβριου γραφω οτι παμε για εκλογες την ανοιξη και οπως πολυ σωστα αναφερατε στο επικοινωνιακο ο πρωθυπουργος παρακολουθει ολα τα μαθηματα των συμβουλων του!!!!!!!!Απο την αλλη πλευρα τι γινεται; Με την ανακοινωση σημερα του νεου λογοτυπου θα ακουσει ο Ελληνικος Λαος κατι;;;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Περδικιδης Βασιλειος 20/01/2011 15:24:17

      Κατ' αρχάς αμφιβάλλω σοβαρά, αν θα μπορέσει να τις κλέψει!
      Μπορεί να αποτολμήσει και κάποιοα ηρωϊκή έξοδο!

  5. Tem avatar
    Tem 20/01/2011 10:09:25

    Με αλλαγή λογοτύπων δεν κερδίζονται εκλογές

  6. pikras57 avatar
    pikras57 20/01/2011 10:20:17

    Κώστα
    να προσθέσεις και το διοικητικό πραξικόπημα που συντελείται αυτό τον καιρόστις Αποκεντρωμένες Κρατικές Περιφέρειες με τον ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΠΡΟΣΩΡΙΝΩΝ Δντων και Προισταμένων προκειμένου να τους προικοδοτήσουν με μόρια στην επερχόμενη αξιολόγησή τους από τα Υπηρεσιακά Συμβούλια!
    Με το τρόπο αυτό το ΠΑΣΟΚ .....¨επιβάλλει" ακόμη και στους αιρετούς περιφερειάρχες, ¨σημαδεμένους" Δντες και προισταμένους, της αρεσκείας του, από τον Ιούλιο και μετά.

    Οι άνθρωποι είναι μαστόρια στην άλωση του κρατικού μηχανισμού, και στην επικοινωνία!
    Αλλά ποιός σήμερα ενδιαφέρεται γι αυτά....

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ pikras57 20/01/2011 15:01:32

      Αυτό έκανε μπάμ από μακρυά!

  7. skeptiki avatar
    skeptiki 20/01/2011 10:24:55

    "Οι άνθρωποι είναι μαστόρια στην άλωση του κρατικού μηχανισμού, και στην επικοινωνία!"
    Τι μαστόρια αγαπητέ, σιγά τα φοβερά, απλά παίζουν χωρίς αντίπαλο και κάνουν βασικούς χοντροκομένους επικοινωνιακούς ελιγμούς. Ούτε σε απλό αντίλογο δεν αντέχουν αλλά που είναι ο αντίλογος?

    • danaos avatar
      danaos @ skeptiki 20/01/2011 10:37:10

      Τα είπες όλα!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ danaos 20/01/2011 11:23:54

        Καλημέρα...Βασίλη!

  8. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 20/01/2011 10:37:20

    Δεν γνωρίζω ποιοι συμβούλευσαν τον Σαμαρά να κρατήσει τόσους μήνες χαμηλούς τόνους στο θέμα της λαθρομετανάστευσης, ενώ ήταν γνωστό ότι με εντολές από του Μαξίμου και με τις ευλογίες της διαβόητης αρτίστας Αφρα Αλ Σάλεχ, είχε ανοίξει διάπλατα ο δρόμος των ομοθρήσκων της λάθρο προς την Αθήνα. Και είχε σταματήσει κάθε προσπάθεια ανάσχεσης της εισβολής. Αυτό το γνώριζαν όλοι όσοι έχουν κάποια σχέση με το στρατό, έστω και συγγενείς αξιωματικούς. Και μόλις πριν λίγες μέρες, λίγες μέρες πριν την αναγγελία του φράχτη, έγραψε ο Φαήλος Κρανιδιώτης ένα άρθρο-καταπέλτη με τίτλο "Οι μουσαφιραίοι". Αλλά άργησε...Διότι αμέσως μετά ο Παπουτσής εξήγγειλε τη σαπουνόφουσκα του φράχτη, που πέτυχε τα εξής:
    1. Εφερε το θέμα στη mainstream επικαιρότητα, ενώ μέχρι τότε θεωρείτο "αρμοδιότητα" "περιθωριακών" πατριωτικών ιστολογίων, μερικά από τα οποία είναι όντως ακραία. Πλέον μέχρι και ο Στέφανος Κασιμάτης έγραψε για εισβολή και ξεφτίλισε τη Νταλάρα αποκαλώντας την Μαρκησία Νταλ' άρα, ενώ ο Θόδωρος Λιανός, στο "Βήμα της Κυριακής" κάλεσε τις αριστεράντζες κυνικά να τους πάρουν τους λάθρο σπίτια τους αφού τους αγαπάνε τόσο πολύ. Όλα αυτά ΜΕΤΑ την εξαγγελία του φράχτη. Η ΝΔ έμεινε μπουκάλα...
    2. Επεισε τον κόσμο ότι η κυβέρνηση αυτή είναι "πατριωτική". Ακούγεται αστείο, αλλά ακούγεται αστείο μόνο σε επαϊοντες που γνωρίζουν τι σημαίνει ΓΑΠ και τι πιστεύει, που γνωρίζουν τι σημαίνει Αλ Σάλεχ και Βούγιας και Νταλάρα. Αλλά αυτά τα γνωρίζουν ελάχιστοι.
    Πού ήταν η ΝουΔου τόσον καιρό κύριε Σαμαρά; Γιατί δεν κατήγγειλε ευθέως την δήθεν "ηθοποιό" (αλλιώς θα την έλεγε η γιαγιά μου...) Αλ Σάλεχ που παίζει σκοτεινά παιχνίδα αριστερίστικων κύκλων; Γιατί δεν κατήγγειλε ευθέως το γελοίο πόρισμα της Αλ Σάλεχ για την Αθήνα που λέει ότι και καλά θα γίνει ανοιχτή αγορά να πουλάνε οι εισβολείς ομόθρησκοί της "χειροτεχνήματα"; Ποιά χειροτεχνήματα ανόητοι; Τις κινέζικες μαϊμούδες και τα αμπρέλα-αμπρέλα τα βάφτισε "χειροτεχνήματα" η πολυπράγμων αρτίστα! Γιατί δεν κατήγγειλε ευθέως η ΝΔ τη δράση των ύποπτων ΜΚΟ του Κούρκουλα και των δικηγόρων του διαβόητου Δικτύου; Γιατί στην προεκλογική περίοδο, εννοώ πριν τις περιφερειακές εκλογές, δεν έδωσε έμφαση η ΝΔ στο θέμα της πάταξης του παραεμπορίου; Γιατί ποτέ δεν έφερε στη Βουλή το θέμα του παραεμπορίου όταν ακόμα και το πεζοδρόμιο της Ακαδημίας Αθηνών ήταν κατηλειμμένο; Εγώ μόνο τον Αδωνι και τον Πλεύρη έβλεπα να κάνουν επερωτήσεις για το θέμα. Βουλευτές της ΝΔ δεν υπάρχουν στην Α΄ και Β΄ Αθήνας;
    Τώρα ξέρετε τι λέει το ΛΑΟΣ; "Η κυβέρνηση υιοθέτησε δικές μας θέσεις και χαιρόμαστε, εμείς τόσο καιρό τα φωνάζαμε και μας λέγανε ακραίους".
    Και ξέρετε κάτι; Έχει δίκιο το ΛΑΟΣ να χαίρεται. Διότι δικές του θέσεις υιοθέτησε (επιφανειακά) η κυβέρνηση στο θέμα της αφροασιατικής εισβολής (βλ. "μεταναστευτικό"). Οχι θέσεις της ΝΔ, οι οποίες διατυπώθηκαν άπαξ κατά την ψήφιση του λαθρονόμου και μετά εξαφανίστηκαν...Μήπως και την πουν "αριστεροί". Λες και όλοι οι κολλημένοι "αντιρατσιστές" θα ψηφίσουν ποτέ τους ΝΔ.
    Ξέρετε τι πιστεύω; Οτι και η ΝΔ μας προετοιμάζει, διά της σιωπής της, να "συνηθίσουμε τις μυρωδιές τους", που θα έλεγε και ο Βούγιας. Κατανοητό. Δεν ξέρω πολλά μεγαλοστελέχη της ΝΔ να μένουν στα Κάτω Πατήσια, τον Κολωνό ή στις δυτικές συνοικίες. Ξένος πόνος, όνειρο, που λέει και η μάνα μου.

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ ΒΙΣ 20/01/2011 13:51:28

      ΒΙΣ
      Σε συγχαίρω και θέλω να συνηγορήσω σε όσα γράφεις, επαναλαμβάνοντας ένα σχόλιό μου, που έστειλα στις 6/1.

      6 Ιανουαρίου 2011 στις 12:58
      Αθάνατο ΠΑΣΟΚ , φοβερή προπαγανδιστική μηχανή.
      Που με την ίδια ευκολία μπορείς να προπαγανδίζεις και το άσπρο και το μαύρο.
      Από την μια μεριά: πολυπολιτισμικότητα, ιθαγένεια (το πρώτο νομοσχέδιο), Καμίνης, Μπουτάρης. Και τώρα βγαίνεις και ψαρεύεις απέναντι: ησυχία, τάξη και ασφάλεια, φράχτης, μέχρι και ομαδικές απελάσεις- επιχειρήσεις ‘αρετής’ , ακούστηκαν. Τρέμετε ΛΑΟΣ και Χρυσή Αυγή.
      Σας βγάζω το καπέλο. Από Τρεμόπουλο, Κουβέλη, μέχρι Βελόπουλο, Γεωργιάδη.
      Από διαχρονικός πολιτικός προστάτης των δημοσίων υπαλλήλων, στο ‘κοπρίτες’.
      Από το ‘λεφτά υπάρχουν’ και αυξήσεις πάνω από τον πληθωρισμό, στις επιχειρησιακές συμβάσεις.
      Από το ‘φωτιά τα καύσιμα’ σε αυξήσεις 2-3 λεπτών στο λίτρο, πάρτε 50 λεπτά να το ευχαριστηθείτε.
      Από τα ‘υπέρογκα’ τέλη κυκλοφορίας, στα ‘πράσινα’ (και αλμυρά).
      Από τις κραυγές ‘επανέρχονται τα τεκμήρια’ – κλαίγοντας για τους αναξιοπαθούντες ελεύθερους επαγγελματίες, στους φοροκλέπτες μεγαλογιατρούς του Κολωνακίου.
      Από το ‘κλάμα’ για την γενιά των 700, στη γενιά των 592 και πολλά είναι.
      Από την προεκλογική επανακρατικοποίηση του ΟΤΕ, στο ξεπούλημα όλων.
      Από τον ΣΕΒ υποκατάστημα της Ρηγίλλης, στο σύντροφο Δασκαλόπουλο.
      Από το ‘φονιάδες των λαών αμερικάνοι’ στους πιο καλούς μας φίλους (σε αντίθεση με τη στρίγγλα Μέρκελ ντε).
      Από το δεν μας φτάνει το όχι στο Βουκουρέστι, ότι θέλουν οι πέραν του Ατλαντικού σοσιαλιστές (ιδίως το ξωπέταγμα των Ρώσων)
      Από πρόεδρος της σοσιαλιστικής διεθνούς, σε δούρειο ίππο για την ανατίναξη της Ευρωζώνης.
      Από το ‘ενιαίο αμυντικό δόγμα με την Κύπρο’, στο Ερζερούμ.
      Από ‘φωνή του Πολυτεχνείου’, επίτροπος στα σαλόνια της Ε.Ε. (ναι, ναι – ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο).
      Από Μάρκο Βαφειάδη, σε Μάνο και Ανδρέα Ανδριανόπουλο και fast truck.
      Από τζάκετ και ζιβάγκο, σε γυμναστήρια και Spa.
      Από τον ‘τεμπέλη’ Καραμανλή, στις ατέλειωτες μακρές διακοπές στο Αιγαίο και τα απανωτά ταξίδια απανταχού της γης.
      Αχτύπητη πολιτική μηχανή, ασυναγώνιστο, αναντικατάστατο εργαλείο στα χέρια των νταβατζήδων και ΣΙΑ.
      Υ.Γ. Ο φράχτης μυρίζει εκλογές ή μου φαίνεται;

      Και προσθέτω σήμερα:
      Από τον αμερικανιφάγο Κούλογλου με τις συνεχείς χολερικές, αντιαμερικανικές εκπομπές (απαιτώντας, έτσι, έμμεσα πιό πολύ εναντίωση στους Αμερικανούς από τον Καραμανλή), στον Κούλογλου με εκπομπές, πλέον, άλλα λόγια να αγαπιόμαστε: βιολογικό κρασί, ποδηλατάδα στην Καρδίτσα κ.λ.π., κ.λ.π.
      Όλοι όσοι δούλεψαν, από διαφορετικές πλευρές και δυσδιάκριτες πολλές φορές αφετηρίες, για τον ίδιο σκοπό, την 'αποδόμηση' Καραμανλή απολαμβάνουν τους καρπούς των κόπων τους.
      Εμείς; Ε εμείς αυτοικανοποιούμαστε (ταυτιζόμενοι κατά βάθος μαζί τους), ότι ο αρχηγός μας δεν ταξίδεψε με τους 'άλλους' για θεσσαλονίκη. Και προβάλλοντας ότι έγινε αντικείμενο ενθουσιώδους υποδοχής. Και 'θάβοντας' , αλά MEGA, τις θερμότερες εκδηλώσεις του κόσμου για τον Κ.Κ..
      Πολλοί, θα εξακολουθήσουμε να επιμένουμε σε άθροιση, αντί διαίρεση.

      • noldor avatar
        noldor @ Νίκος Α 20/01/2011 16:22:25

        +10000000000000000000000

  9. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 20/01/2011 10:54:59

    Θεωρώ χρήσιμο να διευκρινίσω τα εξής:
    1. Πολλά σενάρια μένουν για πάντα στα συρτάρια

    2. Και αν ακόμα το σενάριο, γίνει τελικά έργο, δεν είναι βέβαιη η επιτυχία του.

    3. Τέλος, καμιά φορά τα σενάρια δημοσιοποιούνται για να καίγονται.

    Επειδή τα χειρότερα βρίσκονται μπροστά μας, το κλειδί της ιστορίας είναι η δανειακή σύμβαση με την οποία υποθηκεύτηκε η χώρα έναντι των δανειστών μας.

    Αν δεν καταγγελθεί η δανειακή σύμβαση, στην ουσία δεν αλλάζει τίποτα και θα συνεχίσουμε να παραμένουμε υπό επιτροπεία.

    Με αυτά, λοιπόν, τα δεδομένα δεν είναι καθόλου σίγουρο οτι μπορεί να "¨κλέψει τις εκλογές".
    Γιατί το παραμύθι αυτή τη φορά έχει και .....παρελθόν.

    • danaos avatar
      danaos @ Κώστας Ροδινός 20/01/2011 11:21:54

      Κώστα, πόσον καιρό φωνάζουμε από δω μέσα και ποιος ξέρει πόσον ακόμα μπας και ξυπνήσουν απ' τον ύπνο εκεί στη Ν.Δ.; Το Πασοκ βέβαια παίζει μόνο του στο γήπεδο με διαιτητή και εκφωνητές δικούς του και το πάει το παιχνίδι όπως του ταιριάζει.Υπάρχει αμφιβολία περί τούτου;Κοντεύω να σκάσω!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 20/01/2011 15:03:41

      Αγαπητέ Κώστα,
      σου το έχω πεί και άλλες φορές.
      Χαίρομαι τη μαχητικότητά σου.
      Να είσαι πάντα έτσι.
      Πάντα.

      • Kostas D avatar
        Kostas D @ Κώστας Ροδινός 20/01/2011 15:12:33

        Τι να κανω κυριε Ροδινε μου.....κοντευω να σκασω..
        Η ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ με κανει και φωναζω....τα βλεπουμε, τα ζουμε και καποιοι ειτε πολιτες ειτε και βουλευτες ειναι περα βρεχει....Σκεφτομαι πολλες φορες Αυτοι ΔΕ θιγονται απο το πασοκ και την τροικα?????
        Ειναι απλη η ζωη κυριε Ροδινε, απλα αν κουμαντο κανουν μερικοι αχρηστοι και συμπλεγματικοι ανθρωποι σε καποιους τομεις, μετα γινεται πολυπλοκη χωρις λογο....

        Τι να πω....ΕΥΤΥΧΩΣ που ειστε εσεις, 5-6 αλλοι μαχητικοι εδω μεσα κι εγω μαζι και ξυπναμε τον κοσμο....ελπιζω...
        Οπως ΕΛΠΙΖΩ αυτα που γραφουμε να τα διαβαζει και η ηγεσια του κομματος....
        ΑΝ οποιαδηποτε στιγμη μας χρειαστουν, απο εμενα τουλαχιστον ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ να δωσουν το email μου εδω οι διαχειριστες της ιστοσελιδας και ΜΕ ΧΑΡΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ!!

  10. ΑΝΔΡΕΑΣ avatar
    ΑΝΔΡΕΑΣ 20/01/2011 11:01:40

    Κώστα καλημέρα,
    Πράγματι αυτά που έγραψες σήμερα στο άρθρο σου τα συζητάω εδώ και μέρες με φίλους και καταλήγουμε στο ίδιο συμπέρασμα.
    Το ερώτημα σου αν θα τα καταφέρουν το διερωτήθηκα και εγώ στις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές και πραγματικά εξοργίστικα με αυτό το κόμμα που λέγεται ΝΔ για την αδράνεια της.
    Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω τον μέσο Έλληνα.Του κόβουν τον μισθό, την σύνταξη, του αυξάνουν την τιμή της βενζίνης, τα τέλη κυκλοφορίας, τα διόδια και αυτός στις πρόσφατες εκλογές πάει και τους ψηφίζει!!!!
    Πιστεύω πως εάν πάμε για εκλογές μέχρι τις 3 Απριλίου το μόνο θετικό-όπως έγραψα και χθές-για τον Αντώνη Σαμαρά είναι ότι θα κάνει εκλογές με λίστα.
    Τώρα για το αν το Πασόκ θα είναι πάλι κυβέρνηση ή όχι, ο καιρός γαρ εγγυς!!!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΑΝΔΡΕΑΣ 20/01/2011 15:26:46

      Ανδρέα,
      για τις δημοτικές εκλογές η ανάλυση είναι διαφορετική.
      Συμφωνώ,όμως, οτι με τόσα μέτρα που έχουν ληφθεί ξαφνιάσαμε όλο τον κόσμο με τις .....αντιδράσεις μας!

  11. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 20/01/2011 11:03:54

    Το ΠΑΣΟΚ πρασινες Τεχνες κατεργαζεται... στον αερα.. οπως χτες βραδυ ο Καστνιδης στα ΜΜΕ.. ηταν για γελια η γενικολογια του. Η γλωσσα του ειδικου ΠΑΣΟΚΟΥ.. ελεος.. και η ταμπακιερα κλειστη!
    Γ αυτο λεω οτι εχουμε πολεμο και πρεπει να ειμαστε ετοιμοπολεμοι ανα πασα στιγμη!
    Οσον αφορα στο Χρηματιστηριο θα πεσει μεχρι την ανοιξη. 100-150 μοναδες. ετσι λεω εγω αλλα μη με πιστευετε.

    ΠΠ

    • pikras57 avatar
      pikras57 @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 20/01/2011 11:45:12

      να επισημάνω το ντάντεμα και το γλύψιμο του Υπουργό από τους Χατζηνικ-Τράγκα!

      • pikras57 avatar
        pikras57 @ pikras57 20/01/2011 11:45:53

        Υπουργού

  12. tiramola avatar
    tiramola 20/01/2011 11:05:01

    Οι εκλογές δεν πρόκειται να γίνουν πριν τη λήξη της τετραετίας εκτός συγκλονιστικού απροόπτου.
    Περιθώρια για επικοινωνιακά κόλπα δεν υπάρχουν.
    Η διαχείρηση των προβλημάτων δεν μπορεί να εμφανίζεται σαν σκηνικό πρόωρων εκλογών.
    Την ώρα που επιχειρούνται μεγάλες αλλαγές για να σταματήσει ο κατήφορος της χώρας, όποιος φαντάζεται εκλογές είναι εκτός τόπου και χρόνου.
    Εξακολουθείς αγαπητέ Κώστα να προσεγγίζεις τα θέματα με παλαιοκομμτικού τύπου ρητορική.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ tiramola 20/01/2011 11:25:51

      Καλημερίζω τους .....νεοκομματικούς αγκιτάτορες!

      • tiramola avatar
        tiramola @ Κώστας Ροδινός 20/01/2011 11:32:48

        Αγκιτάτορας εγώ?
        Αντιμνημονιακούς agitators στο επιτελείο του Σαμαρά θα βρεις πολλούς....

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ tiramola 20/01/2011 15:27:57

          Tiramola,
          Κανονικός αγκτιτάτορας.
          Εγώ πάντως για καλό το είπα!

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ tiramola 20/01/2011 11:28:06

      καλημερα,
      Δε στελνεις το σχολιο σου στην Ιπποκρατους?? χαχα παλαιοκομματικα λειτουργει μονο το ΠΑΣΟΚ.. ειδες Καστανιδη χτες?...

      ΠΠ

      • tiramola avatar
        tiramola @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 20/01/2011 11:38:22

        Τι να σου πω ρε ΠΠ...
        Τόσο δούλεμα που έφαγες από τον Καραμανλή το Μικρό θα έπρεπε να σε είχε κάνει πιό υποψιασμένο...
        Αλλά που, τώρα είσαι σε "πόλεμο" προκειμένου να ξανακάνεις υπουργό τον Αβραμόπουλο.

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ tiramola 20/01/2011 11:40:40

          Ποιον Αβραμοπουλο?.. Ποια παληκαρια? ΟΧΙ.
          Οπως οχι στις Πρασινοφατσες...

          ΠΠ

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ tiramola 20/01/2011 15:30:35

          Ενώ ο άλλος ο Δρούτσας είναι υπόδειγμα υπουργού εξωτερικών!

  13. kaτσεβρεστος avatar
    kaτσεβρεστος 20/01/2011 11:19:28

    απο αυστραλια
    το μισος και την διχωνεια που καλιεργησε το πασοκ προς το τελος της δεκαετιας του 80 με τα μπλε και τα πρασινα καφενεια ,πραγμα πρωτογνωρο για την γενια μας και τις τοπικες κοινωνειες τοτε,να φανατιζη τους οπαδους του σε σημιο, φιλοι να μην σου μιλανε και ουτε να σε κανουν παρεα λογο οτι ψηφιζης νδ,σε πορειες να σου πετανε γλαστρες απο τα μπαλκονια(εγληματικες ενεργιες),εγκληματα εναντιον του πολιτευματος -χρωματιστα ψηφοδελτια-κτλ,κτλ,κτλ
    δειχνη οτι ειναι αδιστακτοι
    αυτο το κομμα πρεπει να διαληθη
    και ο λαος να τους τιμωριση...μαζι με ολους γενικως..τους μεγαλοαπατεωνες
    ανεξαρτιτος παραταξεως
    αλλα ποιος να το κανει;
    η 17ν στην φυλακη,και οι νεοι βαζουν γκαζακια σε κατσαρολες και σκωτονονται μεταξη τους για τις ομαδες
    παρακμη
    οσο για τους λαθρομεταναστες ελπιζω να ξυπνισουμε πριν ειναι πια αργα
    και δεν παταη ποδι πια κανενας τουριστας στην ελλαδα,τοτε θα αναγαστουμε να
    τρωμε λαθρομεταναστες

    • tiramola avatar
      tiramola @ kaτσεβρεστος 20/01/2011 11:25:01

      Τι καιρό έχει στην Αυστραλία ρε πατριώτη?

      • ΑΝΔΡΕΑΣ avatar
        ΑΝΔΡΕΑΣ @ tiramola 20/01/2011 11:28:29

        Εσυ δηλαδή τι πιστεύεις?Οτι η 17Ν ηταν οργάνωση του λαού?Και πως γίνεται οι στόχοι της να ήταν μόνο όσοι ζόριζαν το Πασόκ?
        Ελεος!!!

    • rs avatar
      rs @ kaτσεβρεστος 20/01/2011 18:08:41

      Είναι απίθανο το τί έχει μαζευτεί εδώ!!

      • danaos avatar
        danaos @ rs 20/01/2011 18:36:01

        rs, ο καλός ο κηπουρός λίγα ξεριζώνει απ'τον κήπο του!Τα άλλα τα αφήνει για την αρμονία!Το καθένα με το χρώμα του, το σχήμα του, το άρωμά του,συνθέτουν το όλον.Κήπος είναι το antinews και με καλούς κηπουρούς μάλιστα!

  14. kaτσεβρεστος avatar
    kaτσεβρεστος 20/01/2011 11:39:34

    τιραμολα
    εισαι ο πρασινοφρουρος του αntinews?
    οσο για τον καιρο=ονομα

    • tiramola avatar
      tiramola @ kaτσεβρεστος 20/01/2011 11:42:58

      Έχω και εγώ κάτι πράσινα ξαδέρφια στο Μπόστον και έχω συγκινηθεί που μιλάω με πατριώτη από το Αστράλια.

  15. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 20/01/2011 11:51:04

    Δημαρας.. ο αρχοντας των δαχτυλιδιων και ιδρυτης της "κινησης".. ακινησια εγκεφαλου Γιαννακη.. με τον φορεα.. εχεις παραιτηθει να σου θυμισω.. αντρας με μπεσα και λογο.. τετοιους θελουμε. εσενα δηλαδη.
    Ανεξαρτητος?? σε "κινηση"?? βρηκε τρυπα και μπηκε.. πονταρει στο ΓΑΠ και τα μνημονια.. κανει αναζητηση.. αχρωμα και ακομματιστα. οικουμενικο σχημα θα κανει? ανακοινωσε μου Γιαννακη το πλαισιο σου να φταχτω. να μ σκασει κ ενα χαμογελο στα χειλη.. θα κατεβει εκλογες!!! μαλιστα. να μας σωσει ο μπεσαλης ο ειλικρινης ΠΑΣΟΚΟΣ εκτος μαντριου. τα κανει ολα... συνεργαζεται, ειναι αχρωμος και αοσμος και ειναι ανοιχτος γενικα σε ψηφαλακια.. τα κανει ολα και συμφερει.. ρε τι Γιαννακης μας βγηκε!!! με τον Κουβελη θα κατεβει μαζι?? με τη Θοδωρα?? ο Κουβελης μιλησε με Θοδωρα.. ψαχνουν τους 15 ! τι τομαρια.. τι !%@#(^!@~*#@!~!~#%$
    "Ανοιχτη Κινηση" πολιτικων τοιουτων. να μπαζει απο παντου με σκοπο να δουλεψουν τον κοσμο και να υφαρπαξουν ψηφαλακια για το καλο του!! να μπουν ολοι μαζι Βουλη να τους πληρωνουμε και να τους βλεπουμε στα ΜΜΕ. Να φταχτουν νεες σχεσεις εξαρτησης ΜΜΕ πολιτικου κοσμου.

    Ρε Γιαννακη δε μας λες για τις βρωμιες του ΠΑΣΟΚ?? δεν ειδες δεν ακουσες?
    Βγες και δωσε στοιχεια για τα λαμογια τους συντροφους σου να πανε φυλακη και θα σε ψηφισω !! αλλα με κουκουλωμα και δουλεμα.. θα πας με τη μια σε πολιτικο απορρηματοφορο, ως πρασινομαυρη σακουλα γεματη με κοπριτες.
    Αιντε απο δω χαμω.. κανε μας τη χαρη.

    ΠΠ

  16. Theo avatar
    Theo 20/01/2011 11:56:50

    MA ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ?? ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΤΩΝ ΣΕ 100 ΑΤΟΜΑ. ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΤΙΠΟΤΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ. ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ ΖΟΥΝ. ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ..ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΟΜΩΣ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΝΑΙ....

    • loretta avatar
      loretta @ Theo 20/01/2011 14:13:49

      και για πες μας εσυ που θες 100 βουλευτες για οικονομια...ΘΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΜΑΣ???

      γιατι ...100 βουλευτες ειναι σιγουρο οτι δεν εκπροσωπουν 10.000.000 ελληνες.

      • Theo avatar
        Theo @ loretta 20/01/2011 14:58:59

        ΝΑΙ ΟΙ 300 ΜΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ ΠΟΥ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΑΝΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΠΑΡΑ ΤΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ...ΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ 1000 ΤΟΤΕ ΑΜΑ ΘΕΣ....ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ...

        ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΣΑΝ ΑΡΧΗΓΟ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΥΜΠΑΝΟΚΡΟΥΣΙΕΣ (ΜΟΝΟ ΕΔΩ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ) ΠΟΙΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΜΑΣ ΔΙΟΙΚΕΙ???? ΟΠΟΤΕ ΞΑΝΑΡΩΤΑΩ ΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΩ ΤΟΣΟΥΣ ΑΝΕΠΑΓΓΕΛΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΑΦΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟ ΚΑΤΟΧΗ??? ΠΑΝΩ ΑΠΟ 50 ΕΚ ΕΥΡΩ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΟΥΣ...

        • Theo avatar
          Theo @ Theo 20/01/2011 14:59:41

          ΣΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ ΔΝΤ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ...

  17. spiros avatar
    spiros 20/01/2011 12:00:12

    Κώστα Καλημέρα
    Η ατμόσφαιρα μυρίζει εκλογές όντως. Τα οικονομικά εξελίσονται πολύ άσχημα. Τον Φεβρουάριο δεν νομίζω ότι θα υπάρξει κα΄ποια διευθέτηση διότι το παρέπεμψαν στο συνολικό πακέτο, την εαρινή σύνοδο. Με τις κινήσεις του Παπαδήμα φαίνεται ότι βρέθηκε σχέδιο αναδιάρθρωσης με κούρεμα και σχεδόν ικανοποίηση του λαικού αισθήματος που μάλλον θα είναι το χάπι για τις εκλογές. Αυτό ΄μαγειρεύεται με όλες τις κυβερνητικές ανακοινώσεις. Κατά τα άλλα συμφωνώ μαζί σου . Έχω όμως την ανησυχία ότι η εκμετάλλευση του σκανδάλου Ζήμενς από την ΝΔ θα είναι αρνητική. Όπως πάντα !!!!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ spiros 20/01/2011 15:32:25

      Για το Μάρτη μάλλον δρομολογούνται οι ανακοινώσεις,αλλά μέχρι τότε υπάρχει ανηφόρα.

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ spiros 20/01/2011 15:38:49

      Μην ξεχναμε ΠΑΝΤΟΤΕ το πασοκ ενα δυο μηνες πριν τις εκλογες δια μαγειας γινοταν "Καλο".... θυμαστε πχ το Χρηματιστηριο το 2000 πριν τις εκλογες και τι εγινε μετα τις εκλογες, αλλα και τα "φιλολαικα " μετρα 1-2 μηνες πριν ισα ισα να
      ξεχαστει ο κοσμακης.....
      ΑΥΤΟΙ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ
      "ΒΡΩΜΙΚΗ" κι ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΗ στα ματια του Κοσμου, οδηγωντας ακομα πολλους πολιτες σε αποχη....
      ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ που ''λερωσαν" την εικονα της πολιτικης στα ματια του κοσμου και ο κοσμος εχασε την εμπιστοσυνη του....
      ΕΞΑΙΤΙΑΣ του βρωμοπασοκ..
      Μια ζωη κουτοπονηροι και αδιστακτοι..

  18. JOHN avatar
    JOHN 20/01/2011 12:16:57

    Ο θιασος του ΓΑΠ ωραια παιζει τη παρασταση του.Το θεμα ειναι οι χειροκροτητες πολιτες που υποτιθεται εχουν και το τελευταιο λογο με τη ψηφο τους,πως τελικα θ αντιδρασουν?Μεχρι ποτε θα παιρνουν οτι τους σερβιρεται?

  19. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 20/01/2011 12:28:21

    Κανείς δεν κάνει εκλογές για να τις χάσει (εκτός από έναν!)
    Οι επόμενες εκλογές θα γίνουν με το νόμο Παυλόπουλου όπου η αυτοδυναμία παίζεται γύρω στο 38,5%. Επίσης αν γίνουν πριν τις 4 Απριλίου τότε η λίστα δίνει τη δυνατότητα για εσωκομματικές εκκαθαρίσεις (αυτό όμως συμφέρει πιο πολύ το Σαμαρά για προφανείς λόγους).
    Ο μόνος λόγος για τον οποίο θα μπορούσε προσφύγει ο Γ. Παπανδρέου σε εκλογές είναι ότι η αδυναμία να κυβερνήσει. Κάτι τέτοιο δε φαίνεται μέχρι τώρα στον ορίζοντα. Όλα τα νομοσχέδια έχουν ψηφιστεί, έστω και με απώλειες. Οι πρόσφατες αυτοδιοικητικές εκλογές δεν έδειξαν καταδίκη της κυβερνητικής πολιτικής.
    Οι κοινωνικές αντιδράσεις είναι αναλογικά μικρότερες από τα επώδυνα μέτρα που έχουν ληφθεί. Είναι επίσης βέβαιο ότι το καλλιεργούμενο κλίμα "όλοι ίδιοι είναι" δε λειτουργεί προς όφελος της αντιπολίτευσης. Οι πιστοί ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ δύσκολα θα ψηφίσουν ΝΔ για ψυχολογικούς κυρίως λόγους. Εμπρός στο δίλλημα, μάλλον θα στηρίξουν το κόμμα τους. Το επικοινωνιακό παιχνίδι της κυβέρνησης στοχεύει σε αυτούς ακριβώς. Προσπαθεί να εμφανιστεί ανένδοτη στα εθνικά, άτεγκτη στη λαθρομετανάστευση ενώ θα φροντίσει να παρουσιάζεται ως θεματοφύλακας της τάξης.

    Εκλογές θα γίνουν μόνο αν θιχτούν με κάποιο τα συμφέροντα που στηρίζουν την κυβέρνηση ή αν επείκεινται μέτρα τόσο σκληρά, όπως π.χ απολύσεις στο δημόσιο τομέα, τα οποία δεν μπορούν να περάσουν αλλιώς.

  20. factorx avatar
    factorx 20/01/2011 12:37:33

    Η ΝΔ περιμενε απο τον ΓΑΠ να τηρησει τα συμφωνηθέντα

    Ο Γενικός Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Ν.Δ. κ. Κώστας Τασούλας έκανε την ακόλουθη δήλωση:

    « Ο Ελληνικός λαός έχει καίρια αξίωση από την Κυβέρνηση της χώρας για διαφάνεια και εξυγίανση στο πολιτικό σύστημα και στο δημόσιο βίο, καθώς και για την έξοδο από τη βαρύτατη οικονομική κρίση που ταλαιπωρεί την κοινωνία μας.
    Η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ αντιμετωπίζει αυτές τις αξιώσεις, θυσιάζοντάς τις στο βωμό της πολιτικής επικαιρότητας και σκοπιμότητας. Με τις μονομερείς πρωτοβουλίες που παίρνει καταργεί τη συμφωνία των πολιτικών αρχηγών για υπερκομματική αντιμετώπιση του θέματος της διαφάνειας στο δημόσιο βίο και εκμεταλλεύεται το θέμα με στόχο τη συγκάλυψη της οικονομικής επιδείνωσης, μετατρέποντας ένα σοβαρότατο ζήτημα σε εμπόριο διαφάνειας.
    Η Ν.Δ. καταγγέλλει αυτή τη συμπεριφορά, αξιώνει από την Κυβέρνηση να αντιμετωπίσει αυτά τα ζητήματα με την πρέπουσα σοβαρότητα και προετοιμάζει τις δικές τις υπεύθυνες προτάσεις γι’ αυτό το ζωτικής σημασίας θέμα για τον Ελληνικό λαό και για τη χώρα».

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ factorx 20/01/2011 15:33:18

      Φάκτορα,

      τώρα νομίζω οτι εκεί στην κυβέρνηση ...ταρακουνήθηκαν!

  21. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 20/01/2011 12:41:36

    1. Η ΝΔ περιμενε απο τον ΓΑΠ να τηρησει τα συμφωνηθέντα = ΑΝΕΚΔΟΤΟ !
    2. Με τις μονομερείς πρωτοβουλίες που παίρνει καταργεί τη συμφωνία των πολιτικών αρχηγών... για τι ακριβως μιλαμε ??? παραδειγμα..?

    ΠΠ

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 20/01/2011 15:34:00

      ΠΠ,
      στην αλλαγή του νόμου περι ευθύνης υπουργών

  22. Green St avatar
    Green St 20/01/2011 13:03:04

    Kε Ροδινέ, θα ήθελα να μου απαντήσετε σε μια απορία που έχω. Αν εμείς οι απλοί πολίτες αντιλαμβανόμαστε ότι το σχέδιο του ΓΑΠ είναι αυτό που ερμηνεύσατε στο άρθρο τι μας κάνει να πιστεύουμε ότι και ο Σαμαράς δεν έχει αντιληφθεί κάτι αντίστοιχο;; Που λογικά έχει και αναλυτικότερη και ταχύτερη ενημέρωση. Μήπως δικός του σκοπός είναι η τήρηση παθητικής στάσης μέχρι την 4η Απριλίου;; Διότι προκύρηξη εκλογών έως αυτήν την ημερομηνία εξυπηρετεί πρωτίστως τον ΓΑΠ. Δίοτι πέραν των επικοινωνιακών τεχνασμάτων που περιγράψατε θα μπορεί να κάνει εκλογές με λίστα ώστε να τοποθετήσει ακόμα πιο ακραίους στην φιλοσοφία του υπουργούς, να επιβάλει με μεγαλύτερη άνεση σκληρότερα μέτρα που είναι σίγουρο ότι θα ζητηθούν για την επιμήκυνση της αποπληρωμής του χρέους. Μήπως λοιπόν πιθανή πιο επιθετική αντιπολίτευση εξυπηρετεί τα σχέδια του ΓΑΠ αυτόν τον καιρό ειδικά;;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Green St 20/01/2011 18:10:27

      Green,
      δεν είμαι πολιτικός.
      Προσπαθώ να αναλύσω και να εξηγήσω γεγονότα και πολιτικές.
      Δεν τα αναλύουμε όλοι με τον ίδιο τρόπο, ούτε καταλήγουμε ερμηνεύοντας τα ίδια γεγονότα σε ταυτόσημα συμπεράσματα.
      Και αφού ξεκαθαρίσαμε αυτό, ή γνώμη μου είναι ότι η λίστα δεν συμφέρει κανέναν!
      Για τον απλούστατο λόγο: οι κομμένοι τα ενισχύσουν όμορα κόμματα!
      Με τη λίστα τις εκκαθαρίσεις τις κάνει ο άρχηγός.
      Δεν το θεωρώ και τόσο δημοκρατικό.
      Με τις εκλογές ας αποφασίζει ο λαός τι είδους αντιπροσώπους θέλει.
      Για να μην μένει και ο λαός πάντα στο απυρόβλητο.

  23. pikras57 avatar
    pikras57 20/01/2011 13:26:24

    ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ

    «Δεν είναι δυνατόν μία τέτοια συμφωνία να μην περνάει από τη βουλή με αυξημένη πλειοψηφία ή από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και να υπογράφεται μόνο από έναν υπουργό.
    Νιώθω μόνος. Είμαι στην απέναντι μεριά γιατί δεν έχω θέση μέσα σε αυτό το σύστημα. Έχω ακριβώς το ίδιο και χειρότερο αίσθημα όπως είχα και επί χούντας. Τότε ο κόσμος ακόμη και υπό τον φόβο της τυραννίας είχε το θάρρος να εκδηλώνει την συμπάθειά του προς τους αντιστασιακούς».

    .. δεν είσαι μόνος ΜΕΓΑΛΕ που νοιώθεις μόνος.......

  24. anonymous avatar
    anonymous 20/01/2011 13:53:52

    Πληροφορούμεθα από το Βήμα:

    Ότι ο Πρωθυπουργός θα ανακοινώσει την κατασκευή του μεγαλύτερου φωτοβολταϊκού πάρκου στην Ευρώπη, μιας επένδυσης που θα ξεπεράσει σε αξία το 1 δισ. ευρώ και θα υποκαταστήσει πλήρως κάποιες από τις παλαιές λιγνιτικές μονάδες της ΔΕΗ που βαίνουν προς απόσυρση.
    Δημοσιεύματα αναφέρουν πως η συγκεκριμένη επένδυση θα υλοποιηθεί κατά 51% από την ΔΕΗ και κατά 49% από την αμερικανική ASM.

    Το Κράτος εδώ κάνει λάθος.

    Δεν πρέπει να μπει αμερικάνος συνέταιρος για την κατασκευή του μεγάλου φωτοβολταϊκού πάρκου, στην Κοζάνη.
    Την στιγμή που υπάρχουν τόσες χιλιάδες Ελλήνων επενδυτών, που έχουν κάνει μελέτες εγκατάστασης φωτοβολταϊκών, αλλά έχουν απορριφθεί από το υπουργείο, λόγο κορεσμού των περιοχών τους.
    Προτείνουμε:
    Το Κράτος. Να δώσει το δικαίωμα συμμετοχής, αυτών των Ελλήνων επενδυτών στο συγκεκριμένο έργο*.
    Ειδικά, με δεδομένο ότι ο ελληνικός λαός, ο Έλληνας πολίτης, θα είναι αυτός ο οποίος θα πληρώνει αυξημένο κόστος στο ρεύμα του, για να έχουν κέρδη οι αμερικάνοι.
    Και βέβαια μην ξεχνούμε ότι είναι το έργο επιδοτούμενο, δηλαδή, γίνεται με λεφτά πάλι του βλάκα Έλληνα πολίτη .
    Εδώ υπάρχει θέμα. Πολύ σοβαρό θέμα.
    Εμείς θα πληρώσουμε για να γίνει το έργο.
    Εμείς θα είμαστε υποχρεωμένοι να αγοράζουμε ακριβότερο το ρεύμα.
    Και όλα αυτά, για να εξασφάλιση τα κέρδη της η αμερικανική εταιρεία για τα επόμενα 25 χρόνια .
    Το έργο θα κοστίσει 1 δις.
    Συνεπώς εγώ, εσύ, ο βλάκας ο Έλληνας θα πληρώσει τουλάχιστον 500 εκατομμύρια ευρώ, από την τσέπη του, για την κατασκευή του έργου. Και μετά, και για τα επόμενα 25 χρόνια, θα συνεχίσει να πληρώνει ο βλάκας ο Έλληνας, για να έχουν κέρδη οι Αμερικανοί.
    Δεν λέω να σώσουμε το περιβάλλον, αλλά όχι, όχι, να γίνουμε και εντελώς βλάκες .
    Ξεναλέω.
    Στο έργο αυτό, να συμμετέχουν όλοι, όλοι όσοι έχουν κάνει αίτημα για επένδυση φωτοβολταϊκών, ανεξαρτήτως από ποιά περιοχή της Ελλάδος κατάγονται.
    Κύριε Παπανδρέου

    Δεν εξυπηρετεί τα συμφέροντα του Έλληνα πολίτη, η του Ελληνικού Κράτους αυτή η επένδυση, αντίθετα, είναι 100 % ασύμφορη.
    Στο όνομα της οικολογίας, βρήκαν ευκαιρία να πλουτίσουν μερικοί, τουλάχιστον δώστε το δικαίωμα να είναι αυτοί Έλληνες.
    Αυτό είναι οικονομικός πατριωτισμός Κύριε Πρωθυπουργέ.
    Λοιπόν, γίνει το έργο, λοιπόν να σώσουμε το περιβάλλον, αλλά, να γίνει από εμάς, για εμάς.
    Όχι εις βάρος της Ελληνικής οικονομίας. Όχι εις βάρος του Έλληνα επενδυτή.

    * Υ.Γ.: Και μάλιστα όταν ετοιμάζεσθε να εκδώσετε “Ομογενειακό ομόλογο” με Επιτόκιο 5% για άντληση, σε πρώτη φάση, 5 δισ. ευρώ!
    Ε.Μ.ΠΡΟ.Σ.

  25. λαλακης avatar
    λαλακης 20/01/2011 14:22:06

    Οι εκλογες δε θα βγαλουν αυτοδυναμια.
    Οποτε θα πρεπει να παμε σε κυβερνηση συνεργασιας με υπερκομματικο
    πρωθυπουργο.
    Το ερωτημα ειναι γιατι ολα αυτα;
    Η μονη λογικη εξηγηση(αν πραγματοποιηθουν τα σεναρια)
    ειναι οτι το Πασοκ αδυνατει να παρει μετρα εναντιων των ΔΥ που ειναι
    ο κορμος που το ψηφιζει.
    Χωρις ΔΥ δεν θα υπαρχει Πασοκ.
    Οποτε χρειαζεται καποιος υπερκομματικος να κανει τη δυσκολη δουλεια
    του ξηλωματος του μεταπολιτευτικου βαλκανιζατερ σοσιαληστρικου κρατους.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ λαλακης 20/01/2011 15:43:00

      Ο νόμος Παυλόπουλου δίνει πρόσθετο bonus 10 έδρες στο πρώτο κόμμα.

  26. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 20/01/2011 14:28:42

    Νομίζω ότι εκκινείτε από λάθος βάση για να βρείτε αν θα γίνουν εκλογές. Όλα αυτά που λέτε μπορεί να τα κάνει η κυβέρνηση για να βελτιώσει την εικόνα της εν όψει των μέτρων που πρόκειται να πάρει, ώστε να γλυκάνει λίγο το χάπι στους χαζούς.
    Για να βρείτε αν πάμε σε εκλογές αναρωτηθείτε το εξής:
    έχει ολοκληρώσει ο ΓΑΠ την αποστολή του; Έχει ξεπουλήσει ολοκληρωτικά την Ελλάδα ή του μένουν μερικές ακόμα δουλειές; Π.χ. αναγνώριση 'μακεδονικού' έθνους και 'μακεδονικής' γλώσσας, αναγνώριση 'τουρκικής' μειονότητας στη Θράκη, κ.λ.π. Βέβαια κάνει όσο πιο γρήγορα μπορεί σε όλα τα εθνικά μας ζητήματα αλλά τίθεται το ερώτημα αν έχει προλάβει να δημιουργήσει μη αναστρέψιμες καταστάσεις.
    Γνώμη μου είναι ότι έχει να προσθέσει ακόμη μερικές πινελιές στο τερατόμορφο έργο που ξεκίνησε το κόμμα του εδώ και 30 χρόνια (με την ανοχή, τουλάχιστον, όλου του πολιτικού συστήματος) πριν την κάνει για την πολυπολιτισμική πατρίδα του. Πάντως, αν δεν έχει ολοκληρώσει την αποστολή του κι όμως πάμε σε εκλογές αυτό μπορεί να οφείλεται μόνο σε τυχόν 'πραξικόπημα' πράσινων βουλευτών που ανησυχούν για το μέλλον τους.
    Σίγουρα δε θα είναι χάρη στη ΝΔ, της οποίας η αντιπολίτευση, συνολικά, είναι χειρότερη κι από τη φετινή απόδοση του Παναθηναϊκού (πού να είχε βγει κι η Ντόρα, τότε θα μιλούσαμε για δύο ΠΑΣΟΚ, το ορίτζιναλ και το γιαλαντζί).
    Δυστυχώς ένας Σισέ (Σαμαράς) δεν αρκεί για να σωθεί το πλοίο από το ναυάγιο. Όχι όταν η ομάδα σου είναι γεμάτη με Μαρίνους και Σαριέγκηδες, τους οποίους έχει βαρεθεί ο φίλαθλος (πολίτης) εδώ και χρόνια και ζητάει να απομακρυνθούν αλλά η διοίκηση δεν τον ακούει γιατί είναι της άποψης ότι η ομάδα μπορεί να διαχειριστεί την κατάσταση κάνοντας εσωτερικές μεταγραφές.
    Αν κρατάς τα σαπάκια γιατί φοβάσαι ότι θα λακίσουν στον εχθρό το έχεις χάσει το παιχνίδι.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Δημήτρης 20/01/2011 15:42:03

      Δημήτρη,
      Αν και Ολυμπιακός, ο Σαριέγκι το είχε βάλει το γκολάκι με την Inter του Μουρίνιο! (αν θυμάμαι καλά!)

  27. Μακεδονικός avatar
    Μακεδονικός 20/01/2011 15:11:25

    Καλούνται οι κλάσεις του 2009 που ψήφισαν το πλέον δημοκρατικό - αξιόπιστο κόμμα του κόσμου να προσέλθουν στα κατ' τόπους μαντριά ή και στις κλαδικές της γειτονίας του.

  28. ANTIrisias avatar
    ANTIrisias 20/01/2011 17:05:27

    Η κίνηση του κ. Κόντου αποδεικνύει την "στημένη σκευωρία" του δήθεν σκανδάλου "Βατοπεδίου".
    Δυστυχώς τη γενναία στάση του κ. Κόντου δεν εκμεταλλεύεται η Ν.Δ., ούτε καν επικοινωνιακ'α.
    Δυστυχώς!
    Η Ν.Δ. του Σαμαρά έγινε έρμαιο της επικοινωνιακής και κολπαδόρικης πολιτικής του ΓΙΩΡΓΑΚΗ.
    Και πάλι δυστυχώς.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ANTIrisias 20/01/2011 17:08:22

      Σωστή παρατήρηση!
      Οτι έκανε ο κ. Κοντός πρέπει να κάνουν και οι άλλοι!
      Μόνον έτσι καταρρέουν οι σκευωρίες και όχι να κρύβονται πίσω από παραγραφές.

  29. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 20/01/2011 17:07:00

    Το σενάριο των εκλογών Μάρτιο-Απρίλιο είναι εξαιρετικά πιθανό. Συνάδερφό μου του είπαν πως "δεν μπορούμε να σας απαντήσουμε για την προκήρυξη λόγω μεγάλης πιθανότοτη τας εκλογών σε 2 μηνες περίπου"...
    Δόξα τω Θεώ.
    Γιατί αντιδράμε αρνητικά οι περισσότεροι;
    Το ΠΑΣΟΚ αναλαμβάνει να κάνει αυτό-αντιπολίτευση.
    Αυτό που έπρεπε να ζητάει η ΝΔ τώρα μάλλον θα το ζητήσει το ΠΑΣΟΚ.
    Θέλει να κυβερνήσει ο Σαμαράς; Ετσι ρωτάει ο κόσμος και το ξέρουμε όλοι.
    Αν λύσουμε..τα υπαρξιακά στη ΝΔ τότε θα απαντήσει και στη νέα πρόκληση...φυσικά με γλυκόλογα και μισόλογα δεν γίνεται αντιπολίτευση.
    Νομίζω αρχίζει και το καταλαβαίνει η ΝΔ, με τις τελευταίες ανακοινώσεις τύπου.

  30. Πετρος Μ. avatar
    Πετρος Μ. 20/01/2011 17:08:47

    Κύριε Κώστα, όπως πάντα εύστοχος.

    Μια ερώτηση (ρητορική):

    Για ποιο λόγο ο Αντωνης Σαμαράς επίμένει στούς χαμηλούς τόνους;
    Ετσι:
    Τους ΠΑΣΟΚΟΥΣ τους επιβεβαιώνει.
    Τους αναποφάσιστους τους αφήνει ανοικτο το ενδεχόμενο να έχει δίκιο το ΠΑΣΟΚ.
    Τους αγανακτησμένους τους δημιουργεί υποψίες.
    Και τους Νεοδημοκράτες τους απογοητεύει.

    Ποια κατηγορία συσπειρώνει με αυτή την στάση;

  31. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 20/01/2011 17:17:09

    Αν θέλεις τη γνώμη μου.
    Μέχρι ενός σημείου, ήταν λογικό να τηρεί χαμηλούς τόνους.
    Το αντιλαμβάνεσαι.
    Νομίζω οτι αυτή η τακτική έπρεπε να είχε τελειώσει (και πιστεύω οτι τέλειωσε) με τις δημοτικές εκλογές.
    Να προσθέσω και κάτι ακόμα.
    Η Ν.Δ. ποτέ δεν ήταν καλή στην αντιπολίτευση.
    Είχε δυο σύνδρομα.
    Κατατρέχεται από την αγωνία και το διαρκή φόβο να ...δείχνει υπεύθυνη!
    Τώρα πόσο υπεύθυνα μπορείς να φέρεσαι οταν οι απέναντι είναι δημαγωγοί είναι άλλη ιστορία!
    Το δεύτερο, δεν ήξερε από αντιπολίτευση και παρά το γεγονός ότι έμεινε πολύ καιρό εκεί, δεν φρόντισε να μάθει!

  32. babis avatar
    babis 20/01/2011 17:21:25

    Η Ν.Δ. ποτέ δεν ήταν καλή στην αντιπολίτευση (ενώ σαν κυβέρνηση).
    Κύριε Κώστα αν και δεν σας ξέρω πολύ μου άρεσε αυτό που είπατε !!!!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ babis 20/01/2011 18:05:02

      Βαbis,
      για τις κυβερνήσεις της Ν.Δ. γράψαμε-γράψαμε!

  33. mlkman avatar
    mlkman 20/01/2011 17:24:15

    Eαν γινουν εκλογες το ερωτημα για την ΝΔ θα ειναι ποιος θα ειναι ο επομενος αρχηγος του κομματος.
    Οσο αναφορα το ΠΑΣΟΚ θα φυγει απο την εξουσια οταν οι εξωγενεις παραγοντες κρινουν οτι δεν μπορει πια να προσφερει στους σκοπους τους.
    Ετσι λειτουργει ο αλλοτριωμενος δικομματισμος στην Ελλαδα.
    Ποιο απο τα δυο κομματα παραγει πρωτογενη πολιτικη σκεψη?
    Η ΝΔ δεν θελει να προχωρησει σε ανανεωση πολιτικου προσωπικου και ιδεων και τις απορριπτει για χαρη ισορροπιων.

  34. babis avatar
    babis 20/01/2011 18:14:10

    Κώστας,
    δεν το είδα δεν το είδα sorry (καθώτι σχετικά νέος)!!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ babis 20/01/2011 18:15:26

      Καλώς ήρθες!
      Σιγά-σιγά θα μάθεις!
      Και εκτιμώ το έξυπνο χιούμορ!

  35. babis avatar
    babis 20/01/2011 18:19:37

    Καλώς σας βρήκα!
    Από το πολύ μάθημα φτάσαμε εδώ που φτάσαμε!!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ babis 20/01/2011 18:22:12

      Eξαρτάται τι μαθαίνει ο καθένας!

  36. babis avatar
    babis 20/01/2011 18:24:54

    Όταν ήμουν νεότερος έβλεπα πολύ Μεγκάλια κανάλια αν με καταλαβαίνεις!!!

  37. babis avatar
    babis 20/01/2011 18:36:45

    Αυτό θα έλεγα και εγώ rs!!

  38. Ηλίας Πιερίδης avatar
    Ηλίας Πιερίδης 20/01/2011 19:45:14

    Αγαπητοί σχολιαστές,
    ενω είμαι τακτικός αναγνώστης του antinews, σχολιάζω για πρώτη φορά, η αλήθεια είναι ότι ενω δεν ενστερνίζομαι πολλές από τις απόψεις των σχολιαστών, η ποιότητα της γραφής και των επιχειρημάτων με συνεπαίρνουν και με παρασύρουν πολλές φορές στο να δώ από νεές θέσεις διαφορετικές όψεις θεμάτων της επικαιρότητας.
    Σύμφωνα με τα παραπάνω προτείνω, anti...θέσεις, δηλαδή αντί να σχολιάζουμε πόσο μα πόσο "κακή" ράτσα είναι οι εκ του ΠΑΣΟΚ και πόσο μεγάλοι μάγοι στα οικονομικά και φέρνουν "βόλτα" τον λαό, τι καλοί τριπλαδόροι και προλαβαίνουν επικοινωνιακά όλους τους υπόλοιπους, και αλλά τέτοιου είδους σχόλια , που περισσότερο έχουν να κάνουν με φεγκ σουι και "κληρονομικά χαρίσματα", πρότεινω να έχει σαφείς και ξεκάθαρες, σημερινές και όχι λαικιστικές θέσεις η νέα ΝΔ, έτσι βοηθάει και τον τόπο και τον εαυτό της.
    Ηξεις αφίξεις, εντός εκτός, λίγο μαύρο και λίγο άσπρο, έτσι ώστε να τους έχουμε όλους ευχαριστημένους δέν γίνεται.
    Ευχαριστώ

  39. Kostas D avatar
    Kostas D 21/01/2011 04:11:29

    Danaos , και κυριε Ροδινε...
    ΔΕν ξερω γιατι, αλλα για εναν ΑΝΕΞΗΓΗΤΟ λογο
    ο φακτορας εκοψε το σχολιο μου..
    Δε θεωρω οτι εγραψα κατι το προσβλητικο, το διαβασατε κι εσεις..
    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ το Φακτορα αν ειναι ευκολο να
    επικοινωνησει μαζι μου προσωπικα στο email..
    Καταλαβαινω απολυτα πως ισως να εκτεθει, αν γραψει καποιος κατι προσβλητικο για καποιο προσωπο.
    Ασφαλως και ΔΕΝ θελω να τον εκθεσω..
    ΑΛΛΑ δεν καταλαβαινω γιατι κοπηκε το συγκεκριμενο σχολιο μου.....
    Γραφουμε εδω με κυριο στοχο την ενημερωση μεταξυ μας..
    Πραγματα που ξερουμε και τα οποια θελουμε να μαθει
    και η ηγεσια του κομματος με στοχο περισσοτερη βελτιωση
    σε καποια θεματα Αντιπολιτευσης..
    Παρακαλω και παλι αν ειναι ευκολο εξηγηστε μου στην προσωπικη μου διεθυνση.. Μιλαω καλοπροαιρετα φυσικα.
    Μιας και θεωρω πως ο,τι γραφω κι εγω και αλλοι εδω μεσα ειναι για λογους καλυτερης ενημερωσης..
    Ευχαριστω πολυ.
    Φιλικοτατα
    Kostas D

  40. Kostas D avatar
    Kostas D 21/01/2011 04:13:21

    Δαναε και κυριε Ροδινε,
    μιλαω για το σχολιο μου,
    Οπου μου απαντησατε στις 11.21 και 3.03 αντιστοιχα

  41. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 21/01/2011 20:31:19

    Απόλυτα σωστό. Έχω ίδια πείρα από το χώρο του Δημοσίου και τα συνδικαλιστικά. . Σε υπηρεσία όπου παραδοσιακά κέρδιζε η ΔΑΚΕ, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά και μάλιστα σε έτος Μνημονίου χάνει και μάλιστα βγαίνει τρίτη (2η πέρισυ). Γιατί; Γιατί με το ναρκισσισμό και και την αδιαφορία που δείχνει για τα πραγματικά ενδιαφέροντα των εργαζομένων άφησε την ΠΑΣΚΕ να κάνει κόλπα. Αποτέλεσμα, μεγάλη μερίδα της ΠΑΣΚΕ το παίξαν ανεξάρτητοι, βγήκαν πρώτοι και αντιμνημονιακοί στον ίδιο χώρο (και καλά ανεξάρτητο ψηφοδέλτιο λόγω μνημονίου), κάναν και λίγα μέτρα βόλτα για να τους μάθουν στα γραφεία, και η ΔΑΚΕ πήγε άκλαυτη στο τέλος. Ειλικρινά, γιατί να την ψήφιζε κανείς;

  42. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 21/01/2011 20:39:02

    φον Δρούτσας παρακαλώ (σχολή της Βιέννης), όπως και Φράου Τρέμη (σχολή του Μονάχου, μεταδιδακτορικό στην έδρα της Ζήμενς).

  43. Armageddon avatar
    Armageddon 22/01/2011 18:44:34

    ΜΕ ΟΠΛΟ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ ,ΑΛΛΑ ΛΕΙ ΜΕΡΓΚΕΛ....

  44. Θόδωρος Βαρδας avatar
    Θόδωρος Βαρδας 22/01/2011 23:56:22

    Έχει πολλές πιθανότητες η αναγγελία Ελληνικης ΑΟΖ με το Καστελοριζο μέσα απο τον ΓΑΠ . Αυτο δείχνει η δημοσίευση απο το Ισραηλ του δικού μας .... Χάρτη ΑΟΖ μέσα απο τον οποίο περνάει ο αγωγός του κοιτασματος Λεβιαθαν για την Κρητη Ευρωπη . Και Βέβαια αν το Ισραηλ το θέλει ενοειτε ότι απο πίσω είναι το πανίσχυρο εβραϊκό λομπυ και η Κυβερνηση των ΗΠΑ . Ασφαλώς και το θέμα είναι υπερκομματικο και ίσως είναι και μοναδική ευκαιρία για την Ελλαδα αν έτσι είναι να κηρύξει με σιγουριά την ΑΟΖ των 200 μιλλιων και να ξεπεράσει το θέμα της υφαλοκρηπίδας των 12 μιλλιων . Αν είναι έτσι ο συσχετισμός των διεθνών δυνάμεων . Το θέμα εκλογών και ΑΟΖ είναι σύμπτωση αλλα είναι βέβαιο ότι θα ενισχύσει το κυβερνητικό κόμμα σε περίπτωση πρόωρων εκλογών . Θα γίνουν όμως Εκλογες ; Με την θέληση μόνο της Κυβερνησης πολυ αμφιβαλω . Μόνο με συμφωνία της Τροικας , Κοινωνική αναταραχή , απώλεια κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας . Τίποτα απο τα τρία δεν φαίνεται όμως στον ορίζοντα

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.