#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/10/2012 14:02
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σκούρα τα πράγματα για χώρα και κυβέρνηση



Από το δόξα τω Θεώ στο βοήθεια Παναγιά, πάει αυτή η κυβέρνηση και η χώρα ολόκληρη. Εκεί που πιστεύαμε ότι κάτι πάει να γίνει, ότι μπαίνει στην τελική ευθεία το ελληνικό ζήτημα, να ’σου μερικές «φάπες» για να μας επαναφέρουν στη θέση μας. Κι από τις ελπίδες για οριστική λύση, έστω και με επώδυνες αλλαγές, ξαναμπαίνουμε στο βαθύ τούνελ από το οποίο δε φαίνεται φως στο βάθος.

Μια σειρά από γεγονότα και δηλώσεις της Πέμπτης μάζεψαν ξανά μαύρα σύννεφα πάνω από την Ελλάδα και δυστυχώς επαναφέρουν τα σενάρια χρεοκοπίας που θα κάνουν ακόμη πιο δυστυχισμένους και φτωχούς τους Έλληνες απ’ ότι σήμερα.

Την αρχή έκανε ο Ντράγκι ο οποίος, αν και τόσο καιρό εμφανιζόταν μετριοπαθής είπε ότι δεν υπάρχει άλλος χρόνος για την Ελλάδα και πρόσθεσε ότι  δεν μπορεί να γίνει δεκτό αίτημα για μακροπρόθεσμο χρονοδιάγραμμα αποπληρωμής των ομολόγων που έχει η ΕΚΤ.

Ακόμη χειρότερα ήταν τα μαντάτα από το ΔΝΤ το οποίο εμμέσως απείλησε ότι αν υπάρξει σύγκρουση μεταξύ ΕΚΤ, Κομισιόν και του Ταμείου τότε αυτό θα φρενάρει το ποσό που του αναλογεί από τη δόση των 31,5 δις ευρώ.

Την προηγούμενη εβδομάδα η Λαγκάρντ είχε ζητήσει από την Ευρώπη να κουρέψει τα ομόλογα που έχει έτσι ώστε το χρέος να καταστεί βιώσιμο, δηλαδή κάτω από το 120% του ΑΕΠ. Κάτι τέτοιο είναι αδύνατο στην παρούσα φάση, οπότε το ΔΝΤ δεν αποκλείεται να φύγει από το παιχνίδι. Κάτι που άλλωστε ίσως επιθυμούν και οι Γερμανοί, αφήνοντας όμως ξεκρέμαστους τους Έλληνες.

Αν λοιπόν στο Γιούργκρουπ τη Δευτέρα και στη Σύνοδο Κορυφής στις 18 Οκτωβρίου η Ελλάδα δεν έχει να παρουσιάσει την ολοκλήρωση των διαπραγματεύσεων τότε δεν αποκλείεται το ΔΝΤ να αποχωρήσει, διαλύοντας το σύστημα.

Σε δύσκολη κατάσταση έφερε την Ελλάδα και ο Σόιμπλε ο οποίος είπε ότι η μόνη χώρα που δεν έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο στις μεταρρυθμίσεις είναι η Ελλάδα.

Ήρθαν και 42 ευρωβουλευτές του γερμανικού κυβερνητικού συνασπισμού για να ολοκληρώσουν το ανάθεμα στην Ελλάδα. Οι ευρωβουλευτές εξέφρασαν την αντίθεσή τους στην πολιτική της Μέρκελ λέγοντας ουσιαστικά ότι δεν μπορεί να γίνονται τα πάντα για να διατηρηθεί η Ελλάδα πάση θυσία στην Ευρωζώνη.

Τα λαθη

Η κυβέρνηση Σαμαρά ξεκίνησε με ένα και μοναδικό μότο: Πρώτα να αποκαταστήσουμε την αξιοπιστία της Ελλάδας και μετά ζητάμε διαπραγμάτευση του Μνημονίου. Μπράβο είπε ο κόσμος, ας κάνουμε υπομονή, κάτι θα ξέρουν. Και πράγματι, το κλίμα άλλαξε κάπως με το ταξίδι του Σαμαρά στην Ευρώπη αλλά και με τις επαφές του Στουρνάρα με τους ομολόγους του.

Όμως, αλλαγή του κλίματος μόνο στις εφημερίδες και λίγο στις αγορές δε συνιστά και αποκατάσταση της αξιοπιστίας. Κι αυτό το λέμε διότι τις τελευταίες ημέρες ζούμε το έργο «κλείνει δεν κλείνει το πακέτο». Αν πράγματι είχε αποκατασταθεί η αξιοπιστία γιατί να μη μας εμπιστεύονταν οι ξένοι όταν τους λέμε ότι θα υλοποιήσουμε όλες τις δεσμεύσεις μας;

Ο Τόμσεν όταν σηκώνει μπαϊράκι για μέτρα 2 και 3 δις ευρώ δεν το κάνει γιατί μας μισεί. Δεν είναι προσωπικό το ζήτημα. Παίρνει εντολές για να κάνει ό,τι κάνει. Από τη Λαγκάρντ, τη Μέρκελ και τους υπόλοιπους. Άρα για ποια “αποκατάσταση της αξιοπιστίας” μιλάμε;

Βρισκόμαστε σήμερα στη δυσάρεστη θέση να μην μπορούμε να κλείσουμε συνολικά το πακέτο και να ελπίζουμε να κλείσουν τα μέτρα μόνο για το 2013. Υπό αυτές τις συνθήκες, όλο το χρονοδιάγραμμα τινάζεται στον αέρα και υπάρχει σοβαρός κίνδυνος το θέμα της Ελλάδας να μη συζητηθεί στη Σύνοδο Κορυφής της 18ης Νοεμβρίου, αλλά να πάει σε άλλη έκτακτη σύνοδο το Νοέμβριο ή τον Δεκέμβριο.

Χωρίς ψηφισμένα από τη Βουλή μέτρα οι Ευρωπαίοι ηγέτες δεν συζητούν τίποτε για την Ελλάδα, επομένως, δόση γιοκ, επιμήκυνση γιοκ και το κυριότερο επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου με νέο κούρεμα του χρέους γιοκ.

Η κυβέρνηση βρίσκεται αντιμέτωπη με τον εξής κίνδυνο. Τα μέτρα κάποια στιγμή να κλειδώσουν αλλά να πάνε προς ψήφιση στη Βουλή μετά τη Σύνοδο της 18ης Οκτωβρίου. Και αναρωτηθείτε: Χωρίς καμιά ουσιαστική δέσμευση από τους ξένους, χωρίς καν να έχει συζητηθεί το ελληνικό πρόβλημα, πόσοι βουλευτές θα πειστούν να ψηφίσουν τα μέτρα, την ώρα μάλιστα που θα βράζει και η κοινωνία; Δεν τίθεται άμεσα κίνδυνος να καταρρεύσει η κυβέρνηση;

Από την άλλη, χωρίς τη δόση των 31,5 δις ευρώ δε θα γίνει η ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών ούτε θα δοθούν χρήματα για τις οφειλές του δημοσίου που ήδη έχουν φτάσει τα 8 δις. Σε περίπτωση «ατυχήματος» , αν δηλαδή σκάσουν μία – δύο επιχειρήσεις χωρίς τη ρευστότητα των τραπεζών είναι θέμα χρόνου να καταρρεύσει το σύστημα, όπως γράφαμε και σε προηγούμενη ανάρτηση.

Τα πάντα, λοιπόν, βρίσκονται στην κόψη του ξυραφιού. Και το συμπέρασμα που εξάγεται από τις μέχρι τώρα κινήσεις της κυβέρνησης είναι ότι υπάρχει πήρες αδιέξοδο παντού. Ούτε επανάκτηση της αξιοπιστίας έχουμε, ούτε επαναδιαπραγμάτευση έχουμε, ούτε δόση που έπρεπε να έχουμε πάρει από το καλοκαίρι, έχουμε. Και φυσικά ούτε καμιά δέσμευση των ξένων ότι η Ελλάδα τελικά δε θα αποφύγει τη χρεοκοπία.

Την ίδια στιγμή το καζάνι που βράζει και λέγεται ελληνική κοινωνία, αρχίζει να ξεχειλίζει, όπως δείχνουν τα χθεσινά γεγονότα.

Καιρός λοιπόν για τον Α. Σαμαρά, να αλλάξει πορεία. Διαφορετικά οδηγείται στην καταστροφή και θα είναι κρίμα για έναν ηγέτη που τόσες ελπίδες γέννησε, αλλά και τόσες δυνατότητες διαθέτει.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Darki avatar
    Darki 05/10/2012 14:20:43

    Ναι,αλλα το Χρηματιστηριο αλλα λεει.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Darki 05/10/2012 16:14:28

      Σούζα ο ανάπηρος...
      Ανοδικά σε όλη την Ευρώπη.

  2. VKAL6031 avatar
    VKAL6031 05/10/2012 14:30:56

    "Καιρός λοιπόν για τον Α. Σαμαρά, να αλλάξει πορεία"

    Να αλλάξει πορεία και να πάει προς ποιά κατεύθυνση? Ήδη, έχει αλλάξει μια φορά πορεία, όταν τον έσυραν να υπογράψει την επιστολή. Και άλλη μια όταν μετά τις εκλογές ξέχασε την επαναδιαπραγμάτευση και θυμήθηκε την αξιοπιστία.

  3. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 05/10/2012 14:31:23

    "Καιρός λοιπόν για τον Α. Σαμαρά, να αλλάξει πορεία. Διαφορετικά οδηγείται στην καταστροφή και θα είναι κρίμα"

    Δυστυχώς τίποτα δεν μπορεί να γίνει πλέον γιατί οι αποφάσεις δεν λαμβάνονται στην Αθήνα. Τι αλλαγή πορεάς να κάνει ο Σαμαράς;

    Πολύ φοβάμαι ο δρόμος για να αποφασιζουμε ξανά εμείς για τους εαυτούς μας περνάει μέσα απο την ΔΡΑΧΜΗ. Όλα τα υπόλοιπα είναι λόγια του αέρα.

    • ano-kato avatar
      ano-kato @ Γιώργος Αχαιός 05/10/2012 20:21:33

      Εσύ πρέπει να είσαι του λόμπυ της δραχμής!

      • Χαλκιδέος avatar
        Χαλκιδέος @ ano-kato 06/10/2012 03:25:52

        Από που το έβγαλες αυτό το συμπέρασμα;

  4. λιστοφαγος avatar
    λιστοφαγος 05/10/2012 14:42:57

    Απο ποτε οι ληστες κι οι τοκογλυφοι συγκινουνται απο την "αποκατασταση της αξιοπιστιας" του κοροϊδου ; Τι ειναι η πολιτικη, "tea time" μεταξυ κυριων φιλοπτωχου ταμειου ; Ως ποτε θα παραμυθιαζεται ο κοσμος με τετοια γελοια επιχειρηματα ;

  5. giorgos avatar
    giorgos 05/10/2012 14:46:52

    Η ολη κατασταση μου θυμιζει τις τελευταιες μερες πριν πτωχευσει η Ρωσια επι Γιελτσιν.Το ΔΝΤ ελεγε οτι η Ρωσια θα τα καταφερει και χορηγουσε νεο δανειο και μετα απο λιγους μηνες χρεωκοπησε.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ giorgos 05/10/2012 17:49:27

      Ο Γιέλτσιν έμοιαζε με τον Παπανδρέου που έχει πάει πέρα. Είμαστε στην εποχή Πούτιν.

      • ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ avatar
        ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 05/10/2012 20:02:01

        αχαχα! Και υστερα ηρθαν οι μελισσες.....
        Εχουμε πολλα ακομα να δουμε για να ερθει Ελληνας Πουτιν!

        • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
          ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ 05/10/2012 20:05:05

          Ο Σαμαράς είναι ο άνθρωπος που μας χρειάζεται. Με τα σκατά παλεύει. Είναι φυσικό για το μέγεθος της χώρας μας να υπάρχουν δυσκολίες.

          • kokoras avatar
            kokoras @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 05/10/2012 22:49:51

            κοιτα αισιοδοξια .....

  6. blue nile avatar
    blue nile 05/10/2012 14:54:21

    Το θέμα είναι ότι για την σημερινή κόψη του ξυραφιού φταίει και η δική μας κυβέρνηση.

    Τι ήθελαν και πήγαν και πλήρωσε τα 3,2 δις στις 20 Αυγούστου;

    Τι φοβήθηκαν ότι θα μας κάνουν ντα;

    Aπό τη στιγμή που σίγουρα δεν μας βγάζουν από το ευρώ τουλάχιστον μέχρι τις αμερικάνικες εκλογές τι θέλουμε και συμμετείχαμε στο θέατρο του παραλόγου;

    Η έμφοβη στάση μας οδήγησε στα παιχνιδάκια της τρόικας.

    Αλλά όταν ακούει κάποιος την επιχειρηματολογία του Σαμαρά που τόνισε χθες ότι για την Κρίση φταίει το κακό μας παρελθόν καταλαβαίνει ότι υπάρχει λάθος αφετηρία.

    Δηλαδή η Ισπανία που δεν είχε σχέση με το δικό μας μπουρδιστάν και είχε μια χαρά οικονομία γιατί τώρα κυλιέται;

    Όταν εγκλωβίζεται όλη η κυβερνητική ρητορική στην μοναδική στοχοπροσήλωση της παραμονής στο ευρώ ενώ παράλληλα υπακούει αδιαμαρτύρητα σε ένα πρόγραμμα που με μαθηματική ακρίβεια οδηγεί εκτός ευρωζώνης, γιατί η σίγουρη αποτυχία του θα εξαντλήσει τις υπομονές των χρηματοδοτών μας, ε τότε αυτή η κυβέρνηση είναι προορισμένη να καταρεύσει υπό το βάρος των αντιφάσεων της.

    Ελπίζω ο Σαμαράς να τα καταλάβει αυτά και έστω τώρα την ύστατη στιγμή να αλλάξει ρότα.
    Ελπίζω...

  7. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 05/10/2012 14:56:35

    Ἀπ' ὅ,τι καταλαβαίνω,ὅ,τι τοῦ ἔχει ἀπομείνει ἀκόμη τοῦ καθενός στίς τράπεζες,ἄς ψάξει κανέναν τρόπο νά τό βγάλει ἔξω,ἤ καμμιά ἐγχώρια καλή κρυψώνα νά τά χώσει κι ἄς περιμένει.Ὁ σώζων ἑαυτόν σωθῆτω δηλαδή...

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 05/10/2012 17:50:37

      Ντροπή σας να προτείνετε κάτι τέτοιο

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 06/10/2012 07:04:46

        Ἀπό ἐσᾶς κύριε περίμενα ὅτι κρατᾶτε ἕνα ἐπίπεδο στά σχόλιά σας.Δυστυχῶς,τῶρα τελευταία διαπιστώνω ὅτι ἔκανα λάθος....

  8. Kλικ avatar
    Kλικ 05/10/2012 15:00:33

    "Καιρός λοιπόν για τον Α. Σαμαρά, να αλλάξει πορεία. Διαφορετικά οδηγείται στην καταστροφή και θα είναι κρίμα για έναν ηγέτη που τόσες ελπίδες γέννησε, αλλά και τόσες δυνατότητες διαθέτει".

    Πιο πολύ κρίμα είναι για εμάς.

  9. CHRIS avatar
    CHRIS 05/10/2012 15:02:28

    Μην λέτε ανέκδοτα ότι μέρος της δόσης θα πάει για αποπληρωμή των 8 δις χρωστούμενων προς τους ιδιώτες. Δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Παραπληροφορείτε τον κόσμο.

  10. xzetta avatar
    xzetta 05/10/2012 15:03:30

    ποιά εμπιστοσύνη μπορεί να εμπνεύσει στο εξωτερικό ένα πολιτικό σύστημα που το μόνο για το οποίο αγωνίζεται εδώ και μήνες είναι για το πως θα προστατέψει τον εαυτό του και τους κάθε είδους φοροφυγάδες και κομματικούς στρατούς μέσω ενός συστήματος καφκικών προδιαγραφών όπου ότι εισέρχεται, ποτέ δεν εξέρχεται.

    • Q-Nihilism avatar
      Q-Nihilism @ xzetta 05/10/2012 15:15:45

      +100000000000000000000000000

      Μπορείς να πεις ό,τι θες για τον Τόμσεν αλλά μετά από 2,5 χρόνια που ακούει μόνο ΘΑ... και δε βλέπει τίποτα γιατί να πιστέψει ότι κάτι άλλαξε; Ούτε εγώ θα πίστευα.

      • Γιώργος Αχαιός avatar
        Γιώργος Αχαιός @ Q-Nihilism 05/10/2012 15:41:18

        Γιατί δεν έχουν γίνει πράγματα επί 2,5 χρόνια;;;;;;


        Έχουν γίνει πολλά και καταστροφικά υπό τις υποδείξεις του Τόμσεν.

        Μακάρι τίποτα από αυτά να μην συνέβαινε

  11. νικος avatar
    νικος 05/10/2012 15:11:36

    Array

    • νικος avatar
      νικος @ νικος 05/10/2012 17:38:56

      κανεις αλανθαστος

      • ορεσείβιος avatar
        ορεσείβιος @ νικος 06/10/2012 06:42:16

        κανείς άσφαλτος είναι το σωστό.
        .
        Δεν χρειαζόμαστε ούτε πρέσες θείε,έχουμε ,ακόμη, όλοι κολόχαρτα,500 τεμάχια το ρολό.
        Τα κόβεις,βάζεις πάνω όσα μηδενικά θέλεις και νάτο το νόμισμα μας εν μία νυκτί.
        Θα του πνίξουμε στο κολλοχαρτο όλους τους δουνουτούδες και τους εξαποδώ.
        Χα...νόμισαν ότι μπορούν να μας διαλύσουν.
        ΄Βάλε βενζίνη..Πόσα θές?..Νο πρόμπλεμ..Κόβω το χαρτάκι, γράφω επάνω το ποσό και τελείωσε..
        Νομίζεις ότι δεν έχουν έτοιμη την λύση ο δραχμαζάνης και οι σοφοί?

  12. Nikolas avatar
    Nikolas 05/10/2012 15:12:49

    Κατά το παρελθόν, ένας διοικητής - πρόεδρος χώρας όπου ομιλούν την Γαλλική ως μητρική, έκανε κάτι το απλό. ΈΚΛΕΙΣΕ ΕΝ ΜΙΑ ΝΥΚΤΊ ΌΛΕΣ ΤΙΣ ΔΗΜΌΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΊΕΣ - ΕΤΑΙΡΕΊΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΆΝΟΙΞΕ ΩΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ και επαναπροσέλαβε υπό νέο καθεστώς τους υπαλλήλους.
    Ας αναλογιστούμε τι αποτελέσματα θα είχε αυτό και εάν το νέο καθεστώς θα έβαζε του εργαζόμενους (τους αναγκαίους και όχι τα πελατάκια της πολιτικής) να εργάζονται και να παράγουν αλλιώς να χάνουν τη δουλειά τους.... απλά τέρμα στη μονιμότητα.... θα διαγράφονταν τα χρέη εφόσον χρεοκοπούσαν δημόσιες εταιρείες? θα αναδιοργανωνόταν το κράτος? θα άλλαζαν οι συμπεριφορές? και ναι θα είχαμε αντιδράσεις, αλλά μόνο από βολεμένους .
    Ας αναθεωρήσει όλες τις συμβάσεις που έχει υπογράψει το κράτος τα τελευταία 5 - 7 χρόνια, ιδίως τα Α/Ω όπου γίνεται χώρος δις και παίζονται "προμήθειες" πολλών εκατομμυρίων.
    Ας δημιουργήσει ένα καθεστώς επιτροπών (τον οποίων τα μέλη θα υπάγονται σε μηνιαίο έλεγχο των οικονομικών τους) οι οποίες θα αποφασίζουν αν τα υπογεγραμμένα είναι προς το συμφέρον του κράτους άρα και του λαού ή όχι επομένως θα καταγγέλλονται και θα ακυρώνονται....
    Ας κηρυχθεί ως παράνομος ο "συνδικαλισμός" γιατί αυτό είναι σήμερα..... πέντε - δέκα "μάγκες" κάνουν ότι γουστάρουν όπου και όποτε το γουστάρουν και καταλύουν έννοιες όπως δημοκρατία, ελευθερία, οικονομία με μία και μόνο που λέγεται ασυδοσία.
    Αυτή είναι η ρίζα του κακού, αλλά κάποτε τον γόρδιο δεσμό τον έκοψαν, γιατί απλά δεν λυνόταν... εμείς το μόνο που κάνουμε είναι να τον λαδώνουμε χρόνια τώρα....
    Και τώρα θα μου πείτε να γίνω ρεαλιστής.... λυπάμαι αλλά αυτό που εσείς αποκαλείτε ρεαλισμό, δηλαδή το σημερινό σύστημα διοίκησης και εξουσιών εγώ το θεωρώ φθαρμένο και κακό σαν τον καρκίνο....
    Τα παραπάνω είναι εκείνο το restart που πρέπει να κάνει ο κύριος Σαμαράς... ή ένα μικρό μέρος του.... γιατί αναπτυξιακό σοκ (αλα Ζάπειο 1- 2 3) με το υπάρχον φορολογικό σύστημα και καθεστώς και με τις υπάρχουσες υπηρεσίες και χρόνους και λαδώματα δεν θα μπορέσουμε να έχουμε ποτέ.... εκτός και αν επιθυμείτε να ζείτε σε μια χώρα που ο πληθυσμός της αποτελείται από 60άρηδες έλληνες (σκόπιμο το "μικρό" ε) και από νεαρούς μετανάστες.....

    Φεύγουν τα νέα παιδιά και πάνε πλέον να βρούν την.... ανεργία αλλού.... γιατί εδώ ούτε αυτό δεν αντέχεται.... και να το πώ αγγλικά μπας και καταλάβει κανένας που δεν είναι από εδώ μέσα..... NO FUTURE!

    Μακάρι να διάβαζε ο κύριος Σαμαράς αυτά και άλλα λόγια γιατί πολύ απλά η απογοήτευση και η μοναξιά είναι δύο πράγματα που αν ταυτισθούν..... παραπέμπουν σε απελπισία....

    • camel avatar
      camel @ Nikolas 05/10/2012 17:56:17

      Αντε πιες κανα φραπε με τα λεφτα του μπαμπα και εκει σκεψου λιγο για το αν εχεις τις νοητικες δυνατοτητες για να δινεις οδηγιες

      • Nikolas avatar
        Nikolas @ camel 05/10/2012 19:34:09

        Πολύ εύκολη απάντηση και συνηθισμένη,
        δυστυχώς για εσένα έπεσες έξω, δεν έχει λεφτά ο μπαμπάς κ η μαμά και κανένας άλλος, και μάλιστα εκεί στα δυτικά που μεγάλωσα κάτι τέτοιες αντιδράσεις ελάμβανα πάντα.... απλώς στα 30κάτι μου με 13 χρόνια εργασίας στην πλάτη μου και με τη μόρφωση που πήρα και την παιδεία που πήρα απο την οικογένειά μου και διαβάζοντας τι έχει γίνει στον υπόλοιπο κόσμο τα τελευταία 40 χρόνια (σίγουρα δεν τα ξέρω όλα αλλά πάντα ακολουθείς κανείς τους αποτελεσματικούς και επιτυχημένους και όχι τους αποτυχημένους) μπορώ να έχω μια κάποια άποψη και να συζητήσω τα λάθη μου.
        Εσύ προφανώς γνωρίζεις τα πάντα για τα παιδιά που πίνουν καφέ με τα λεφτά του μπαμπά....

        • Tινα avatar
          Tινα @ Nikolas 05/10/2012 19:40:47

          Μη παίρνεις τοις μετρητοίς το σχόλιο του,σε μπέρδεψε με άλλον Νικόλα που είναι για μπάτσες και την πλήρωσες εσύ.Μια χαρά τα λες.

        • αλχημιστής avatar
          αλχημιστής @ Nikolas 05/10/2012 22:24:27

          Το καθεστώς που θαυμάζεις είναι κάποιου αφρικάνικου κράτοθς .Προφανώς η παιδεία σου και η μόρφωση σου δεν περιλάμβαναν την ανθρωπιά και το φιλότιμο

        • camel avatar
          camel @ Nikolas 06/10/2012 09:39:31

          Πρωτον η απαντηση μου αφορουσε εναν αλλο Νικολα που ειαι οντως για μπατσες με αυτα που γραφει.
          Δευτερον επι της ουσιας αυτων που γραφεις. Καταλαβε οτι ο Σαμαρας ειναι παιδι αυτου του πολιτικου συστηματος και με τιποτα δεν μπορει να απολυσει πελατακια που εχει διορισει ο ιδιος και οι κυβερνητικοι του εταιροι.Για να μην μακρηγορω τελος χωρις συνδικαλισμο και συνδικαλιστες θα γυρισουμε στον μεσαιωνα που ο πλουσιος φεουδαρχης ειχε δικαιωμα ζωης και θανατου πανω στην οικογενεια του δουλοπαροικου Σημερα ο δουλοπαροικος πολιτης εχει τη ψευδαισθηση οτι κραταει το μελλον του ψηφιζοντας οτι του υπαγορευουν το αισχρο διαπλεκομενο συστημα που αποτελειται απο πολιτικους καναλαρχες εργοληπτες του δημοσιου εργολαβους και πανω απο ολους κρατικοδιαιτους επιχειρηματιες και τραπεζιτες . Ολους αυτους που ο συνδικαλισμος προκαλει αηδια μερικες φορες και φοβο ομως και που εχουν καταφερει με τη βοηθεια και αρκετων δοσιλογων συνδικαληταραδων να αμαυρωσουν την εννοια του συνδικαλισμου

    • maverick avatar
      maverick @ Nikolas 06/10/2012 23:24:13

      Και εάν βεβαίως, πατασσόταν η φοροδιαφυγή (Βλέπε εποχή ΔΝΤ στη Ρωσία, με ότι σημαίνει αυτό). Δεν είδα να το αναφέρετε αυτό. Μήπως είσαστε και εσείς ένας από αυτούς που έχουν κάνει εθνικό σπορ την φορο-αποφυγή; Για να μην τρελαθούμε σ’ αυτό το τόπο επιτέλους.

  13. tommy avatar
    tommy 05/10/2012 15:13:36

    μην περιμενετε τιποτα μεχρι να τελειωσουν οι εκλογες στο αμερικα τα πραγματα θα ειναι στασιμα ακομα και τα μετρα να περασουν την δοση μην τη περιμενετε πριν το νοεμβριο

  14. mx avatar
    mx 05/10/2012 15:21:16

    Την πλήρη αξιοποίηση της «λίστας Λαγκάρντ» ζήτησε προς το ΣΔΟΕ ο οικονομικός εισαγγελέας Γρηγόρης Πεπόνης. Ο κ. Πεπόνης «άδειασε» μάλιστα τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελο Βενιζέλο λέγοντας ότι η επίμαχη λίστα δεν είναι υποκλαπέν υλικό, καθώς δόθηκε επισήμως από το γαλλικό υπουργείο Οικονομικών.

    Ο οικονομικός Εισαγγελέας ζήτησε συγκεκριμένα από τους υπευθύνους του ΣΔΟΕ να ελέγξουν όλα τα ονόματα που περιλαμβάνονται στον επίμαχο κατάλογο και να εντοπίσουν εάν υπάρχουν περιπτώσεις για τις οποίες προκύπτει η διάπραξη αδικημάτων όπως η φοροδιαφυγή, η νομιμοποίηση εσόδων από παράνομη δραστηριότητα ή οποιοδήποτε άλλο οικονομικό έγκλημα.

    Η επίμαχη λίστα αφορά τα ονόματα 1.991 καταθετών στην τράπεζα HSBC της Γενεύης και παραδόθηκε το 2010 από την τότε Γαλλίδα υπουργό Οικονομικών Κριστίν Λαγκάρντ στον ομόλογό της Γιώργο Παπακωνσταντίνου.
    Σημειώνεται πως ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ έχει υποστηρίξει επανειλημμένως πως τα στοιχεία της επίμαχης λίστας «δεν συνιστούσαν σε καμία περίπτωση αρχείο που περιήλθε με νόμιμη διαδικασία στην υπηρεσία του και άρα δυνάμενο να υπαχθεί σε νόμιμη επεξεργασία από αυτήν».

  15. Φανη avatar
    Φανη 05/10/2012 15:33:14

    Φαινεται επεσαν τηλ/να της ΕΕ με τη αλλη πλευρα του Ατλαντικου και πηραν οδηγιες: μη κουνηθειτε πριν τελειωσουμε με τις εκλογες μας....μετα κανετε οτι θελετε.
    Γι αυτο αρχισαν σιγα σιγα να διαρρεουν,πρωτα το ΔΝΤ οτι θα στριψει, μετα ο Σοιμπλε οτι δεν εχουμε προοδο και στο τελος θα πει η Γερμανια -δεν μου το επιτρεπουν οι ψηφοφοροι μου.Στοιχειωδεις γνωσεις πρωτοετους των πολιτικων επιστημων.
    Τοτε αλλα ελικοπτερα θα φυγουν και αλλα θα ερχονται να ριχνουν ανθρωπιστικη βοηθεια μεσα στον κατακλυσμο.Μου φαινεται τοτε οτι θα κανουν διαλλειμμα οι λαθρο για να παιρνουν τα πακετα και μετα να συνεχιζουν το πλιατσικο.Το ρεμπελο......
    Ολοι αγοραζουν τροφιμα...καλασνικωφ θα μας χρειαστει.

    Αυτα προσπαθει να αποφυγει ο Αντωνης αλλα δεν τον βλεπω να τα καταφερνει, οπου λαλουν πολλοι κοκοροι........

  16. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 05/10/2012 15:38:30

    Φάκτορα, ένα από τα νηφαλιότερα και αρτιότερα άρθρα που έχω διαβάσει. Συμφωνώ με όλα. Το μέγα μυστήριο για μένα είναι γιατί ο Α. Σαμαράς, ο μόνος ικανός πολιτικός για υπερβάσεις, έπραξε τα ίδια όπως και οι προκάτοχοί του αντί να να ξεκινήσει αναδιάρθρωση του κρατικού μηχανισμού, έστω και αργά. Τα επιτελέσματα της ύφεσης είναι ταχύτερα, και χειρότερα, από τα όποια οφέλη προσπορίζει το οριζόντιο κόψιμο των μισθών όλων. Διότι,
    1) Ούτε στην ανάρρωση της αξιοπιστίας συνέβαλε, και
    2) ούτε τις "αγορές" έπεισε.
    Μία τρύπα στο νερό και πιο κοντά στην χρεωκοπία...

    • Kώστας ΜΠ avatar
      Kώστας ΜΠ @ Νίκος Αργεάδης 05/10/2012 16:19:32

      "ούτε τις “αγορές” έπεισε"...

      Και με πιο ακριβώς κριτήριο κρίνεται αν πείστηκαν οι αγορές, από τις οποίες είμαστε αποκλεισμένοι; 'Ενα κριτήριο και μόνο υπάρχει. Τα επιτόκια δανεισμού, τα spreads που μας οδήγησαν τον 5/2010 εκτός.
      Τον Ιούλιο ήταν άνω των 2500 μονάδων. Έκτοτε παρουσιάζουν ραγδαία- για τα πολύ δύσκολα και ιδιότυπα δεδομένα της κατάστασής μας- σημαντική αποκλιμάκωση, με καθημερινή πτωτική τάση εδώ και τρεις μήνες. Αλλά προφανώς αυτά δεν έχουν σημασία... Εμείς ξέρουμε καλύτερα. Προφανώς το ξεκόλλημα από την λάσπη στο μυαλό μας πρέπει να γίνεται σε ρυθμούς fast track εντός μηνών. Σε κάθε άλλη περίπτωση διαγιγνώσκουμε αποτυχία. Δεν διανοούμαστε πως θα είναι μακροχρόνια διαδικασία.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Kώστας ΜΠ 05/10/2012 16:31:13

        Το επιτόκιο του δεκαετούς ομολόγου στην δευτερογενή ειναι σήμερα στο 18,25 %.
        Ανάμεσα στις 2 εκλογικές αναμετρήσεις (τέλος Μαίου 2012) είχε φθάσει σχεδόν 31 % αλλά μετά τον εκλογικό αποτέλεσμα και το σχηματισμό της κυβέρνησης συνεργασίας πέφτει συνεχώς και σταθερά.
        Κάποιοι που είχαν ποντάρει στην έξοδο από την Ευρωζώνη έχασαν πολλά λεφτά.
        Όταν πέσει κάτω από το 14 %, αυτό θα σημαίνει πιθανή αναστροφή της μακροπρόθεσμης τάσης και προεξόφληση από τις αγορές της απομάκρυνσης του άμεσου κινδύνου.

        • Νίκος Αργεάδης avatar
          Νίκος Αργεάδης @ Ο Θείος 05/10/2012 19:22:29

          Είθε να γίνει έτσι, αλλά θα αντέξουμε;

        • rally monkey avatar
          rally monkey @ Ο Θείος 05/10/2012 23:38:23

          δυσκολο σπορ το σορταρισμα Θειο .. ..το view το'χουν πολλοί .. το timing ελάχιστοι..

        • Οικονομολόγος avatar
          Οικονομολόγος @ Ο Θείος 06/10/2012 12:09:52

          Όλα όσα λες είναι εντελώς λάθος. Ο κάθε ένας άσχετος έγινε οικονομολόγος και κάνει αναλύσεις.

      • αλχημιστής avatar
        αλχημιστής @ Kώστας ΜΠ 05/10/2012 22:27:40

        Ναι βέβαια κώστα μπ, νομπελίστα της οικονομίας, το ξεκόλημα απο τη λάσπη είναι μακροχρόνια διαδικασία και περιλαμβάνει την εξόντωση των 300ευρων συνταξιούχων πάνω απο τα πτώματα των οποίων θα περάσει το κάρο.
        Νεοφιλελευθεροι της συμφοράς

    • xzetta avatar
      xzetta @ Νίκος Αργεάδης 05/10/2012 16:40:59

      να σας πω γιατί. γιατί αν ακόμη και ο Μ. Αλέξανδρος διοικούσε το σύγχρονο ελληνικό κράτος η κοπή του γόρδιου δεσμού θα είχε καταδικαστεί ως μια σφόδρα διχαστική, φασιστική, αντισυνταγματική κίνηση υπονόμευσης της ελληνικής δημοκρατίας. Ποιός Σαμαράς και κουραφέξαλα? εδώ θέλει ημίθεους και βάλε.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Νίκος Αργεάδης 05/10/2012 17:54:01

      Ανδιάρθρωση κρατικού μηχανισμού δηλαδή μείωση προσωπικού χωρίς να υπάρχει ρευστότητα και ανάκαμψη στην οικονομία που γέννα θέσεις εργασίας για να απορροφήσει τους ανέργους δεν μπορεί να υπάρξει

      • αλχημιστής avatar
        αλχημιστής @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 05/10/2012 22:29:05

        Αφού το έγραψε αυτό ο Μανώλης, πάει έπεσε η κυβέρνηση.

  17. Γιωργος avatar
    Γιωργος 05/10/2012 16:04:29

    Τ ο κακο Φανη ειναι οτι καποιοι ηδη παιρνουν ανθρωπιστικη βοηθεια.Και δεν ειναι λιγοι!!!Και αυτοι ειναι με το μαχαιρι στα δοντια....δεν περιμενουν τις αμερικανικες εκλογες!!!

  18. Wraia ta leme avatar
    Wraia ta leme 05/10/2012 16:23:42

    Μην μπερδεύεστε αγαπητοί. Τα σπρέντς πέφτουν γιατί διάφοροι "χετζάδες" και η Γκόλτνμαν Σακς αγοράζουν τις μέρες αυτες ελληνικά ομόλογα σε διατεταγμένη υπηρεσία. Δημιουργώντας ψευδαίσθηση διάσωσης μέχρις τις αμερικανικές εκλογές. Οταν την επομένη...ξεφορτώσουν να δείτε τι έχει να γίνει.

  19. Tasos avatar
    Tasos 05/10/2012 16:25:49

    Νομίζω πως η ρητορική που ρίχνει το φταίξιμο αποκλειστικά εντός της Ελλάδας και η συνεχής δημόσια υπενθύμιση ότι πρέπει να είμαστε στο ευρώ πάση θυσία και καμία άλλη επιλογή δεν υπάρχει (λες και είναι υποχρεωτικό να λες δημόσια ότι δεν έχεις άλλη επιλογή) ρίχνει νερό στο μύλο των δανειστών, και εξηγεί και γιατί η προτροπή του άρθρου έχει απαντηθεί ήδη αρνητικά.

  20. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 05/10/2012 16:33:30

    "αγοράζουν τις μέρες αυτες "

    Δεν πέφτουν μόνο αυτές τις μέρες. Από τον Ιούλιο έχει ξεκινήσει η αποκλιμάκωση. Και είναι σταθερότατη ως καθημερινή σχεδόν τάση.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Kώστας ΜΠ 05/10/2012 17:48:57

      Ξεφορτώνονται πτωτικές θέσεις καποιοι τζογαδόροι που τις είχαν ανοίξει πριν και ανάμεσα τις εκλογές.
      Το σενάριο για έξοδο από την Ευρωζώνη "έβγαλε" χασούρα.
      Δεν υπάρχουν άξιοι λόγου όγκοι ως προσφορά στην αγορά.

  21. λαλακης avatar
    λαλακης 05/10/2012 16:44:16

    Η Γερμανοι δε προκειται να δωσουν λεφτα για να διαιωνιζονται τα Ελληνικα
    ελειματα . Εκει βρισκεται και το μεγαλο λαθος των Ελληνων.
    Περιμενουν ''αναπτυξη'' μεσω λεει γερμανικων επενδυσεων γι αυτο πολλοι
    θελουν να κλεινουν ελληνικες επιχειρησεις!!!
    Ουτε γερμανοι θα ερθουν να επενδυσουν , ουτε και χαριστικα λεφτα να δωσουν , αλλα δε βλεπω και καμια επιμυκυνση να ερχεται.
    Δυο λυσεις υπαρχουν
    - Μενουμε στο ευρω ,γινομασται γερμανικο προτεκτορατο , απολυονται
    450.000 ΔΥ καταργηται η μονιμοτητα των ΔΥ , πανε οι μισθοι στα 250-300 ευρω και γενικα υπακουει η πολιτικη ελιτ σε οτι της λενε.
    - Φευγουμε απο το ευρω ,τυπωνουμε νεο νομισμα ,χαρασει η χωρα
    δικη της πολιτικη κυρησει σταση πληρωμων κλπ

    • Kώστας ΜΠ avatar
      Kώστας ΜΠ @ λαλακης 05/10/2012 16:50:06

      Έτσι.
      Με τον Χολαργό θα χρηματοδοτήσουμε και την Παιδεία για να καταπολεμηθεί και η μάστιγα της ανορθογραφίας.

      • Εμμανουήλ Πρόιος avatar
        Εμμανουήλ Πρόιος @ Kώστας ΜΠ 05/10/2012 19:25:49

        Άστο κάηκες! Με το ευρώ να δεις τι ορθογραφία που μαθαίνουνε τα παιδιά!

        • Kώστας ΜΠ avatar
          Kώστας ΜΠ @ Εμμανουήλ Πρόιος 05/10/2012 22:02:15

          Σίγουρα πάντως κάτι είναι καμμένο.

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ λαλακης 05/10/2012 17:32:06

      ''λα-λα-λα ΟΛΑ, λα-λα-λα Λόλα''. Από το βιβλίο Α' Δημοτικού, το κλασσικό :-)

      • Κρης avatar
        Κρης @ BLACKQUEEN 05/10/2012 23:14:00

        πάρτο
        το κλασσικό :-)

        h**p://www.mediafire.com/?6w14pugf23971dm

        • BLACKQUEEN avatar
          BLACKQUEEN @ Κρης 06/10/2012 01:01:42

          Ευχαριστώ :-)

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ λαλακης 05/10/2012 17:57:29

      κ. Λαλάκη

      Με υποτίμηση 70% που θα συνεπάγεται η επιστροφή στη δραχμή θα έχουμε πρώτα εμφύλιο και μετά που θα τα γ@...σουμε όλα θα έχουμε και ανάπτυξη. Αστο

      • Νίκη avatar
        Νίκη @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 06/10/2012 01:34:45

        Ενδιαφέρουσα η πρόβλεψή σας για εμφύλιο. Από πού προκύπτει κάτι τέτοιο; Μπορείτε να μας ενημερώσετε ποιες προβλέπετε να είναι οι αντιμαχόμενες ομάδες, και ποια στάση θα κρατήσει ο στρατός σε μια τέτοια σύρραξη; Ποιοι έχουν όπλα (πλην στρατού), οργάνωση και στρατηγική για να αναλάβουν ένοπλη δράση; Και στην τελική, θα έχουμε χρήματα (χωρίς έξωθεν βοήθεια εννοείται, όπως αυτή των Άγγλων στον προηγούμενο εμφύλιο) για να διεξάγουμε πόλεμο;

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ λαλακης 05/10/2012 18:16:35

      Την πρέσσα για να τυπώσουμε, ποιός θα μας την κάνει δώρο;

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ Ο Θείος 05/10/2012 20:08:32

        Ο Τσάβες :-)

    • Σχετικά Ασχετος avatar
      Σχετικά Ασχετος @ λαλακης 05/10/2012 20:58:42

      Λαλάκη Θεέ!!!!!!!!!!!!
      Να τυπώσουμε νέο νόμισμα.Να κάνουμε συνεχείς υποτιμήσεις.Να γεμίσουν οι τσέπες μας λεφτά,γιατί τώρα τελευταία όταν βάζω το χέρι μου μέσα,πιάνω μόνο τ'@%$#δια μου.

      • TARAMAS avatar
        TARAMAS @ Σχετικά Ασχετος 05/10/2012 23:59:57

        Και δε ζωγραφίζεις μερικά; Ίδια αξία θάχουν...

      • γελωτοποιος avatar
        γελωτοποιος @ Σχετικά Ασχετος 06/10/2012 15:51:42

        αχαχαχαχαχα...Σχετικα Ασχετε εκλαψα...

  22. Θόδωρος avatar
    Θόδωρος 05/10/2012 17:03:34

    Ωραία τα λένε και προτείνουν διάφορα μερικοί.

    Εγώ να ρωτήσω το εξής: Αν αύριο, πες, σας κάναν υπουργούς, υφυπουργούς, γ.γ. κ.λ.π. αποκτούσατε μια υψηλή κυβερνητική θέση τέλος πάντων, τι απ' αυτά που λέτε θα εφαρμόζατε?

    Πεστε ότι είστε στη θέση του Σαμαρά, του Στουρνάρα, του Δένδια, θα δίνατε εντολή να κοπούν μισθοί εν μία νυκτί, θα διατάζατε τα ΜΑΤ όποιος αντιδρά (νέοι άνεργοι, μητέρες άνεργες, συνταξιούχοι και όλοι οι άλλοι) να τους βαράν στο ψαχνό?

    Τα "μαγικά" που όλα θα γίνουν αμέσως τα λένε οι Συριζάκοι που ονειρεύονται ξύπνιοι (ή κοιμούνται όρθιοι, πεστε το κι έτσι που λέει κι ο Αλέφαντος!..)

    Μην παρασύρεστε από την γενική κατάσταση.

    Τους συνδικαλιστές που πάνε γυρεύοντας, ναι ας φαν καμιά να ηρεμήσουν!

  23. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 05/10/2012 17:39:38

    Δεν παραδέχομαι τη διαφαινόμενη ήττα. Πάντα υπάρχει καιρός για την ανατροπή των απαισιόδοξων προγνωστικών. Αρκεί να θυμώσει αρκετά με τον διστακτικό εαυτό του, με τους εκβιαστές και με τους τοκογλύφους. Για την ώρα, τον είδα θυμωμένον μόνο με τους ''άλλους'', που εδώ και αρκετό καιρό δεν προσδοκά από την αθλιότητά τους κανείς μας, απολύτως τίποτε !!!!

  24. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 05/10/2012 17:43:45

    Ελικρινής επαναξιολόγηση, θέλω να πιστεύω.
    Που προυποθέτει αρετές (και πολιτικές).
    Όχι μετάνοια.

  25. η Dimi avatar
    η Dimi 05/10/2012 18:01:42

    Αυτά τα οποία (ΧΩΡΙΣ την Εκλογική Δύναμη ενός Έθνους – 39% αποχή ο νικητής των εκλογών), από τον Έλληνα Πρωθυπουργό κ. Αντώνη Σαμαρά, επειγόντως τώρα, αυτοί που δεν τον ψήφισαν απαιτούν ως «θαυματοποιός» να λύσει, είναι ΤΟ ΣΥΜΠΤΩΜΑ !

    Αυτά τα οποία ΧΩΡΙΣ να τα διαβάσουν και, τα υπέγραψαν και, την Ελληνική Κυριαρχία εκχώρησαν και, στο ατέρμονα ανεξόφλητο χρέος την Ελλάδα και τα αγέννητα παιδιά της ανέκκλητα έσυραν και, στο διηνεκές υποθήκευσαν οι αλήστου μνήμης μνημονιακοί: Δραπέτης-Πρωθυπουργός ΔΝΤ Γιώργος Ανδρέα Παπανδρέου & Family και, ΥΠΟΙΚ ΔΝΤ Γιώργος Παπακωνσταντίνου και, οι συν αυτοίς ΔΝΤ, ΕΚΤ, ΤΡΟΙΚΑ, ΕΕ, Πρασινο-σοβιέτ-ΛΑΘΡΟέποικοι, "σοφοί", συνεργοί-ηθικοί αυτουργοί της σημερινής εξαθλίωσης της Ελλάδας των Ελληνων,
    ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΙΤΙΑ !!!

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ η Dimi 05/10/2012 18:17:51

      ΚΑΙ, στο 2009 χρεωκοπημένο ΔΝΤ, τη κερκόπορτα της Ευρώπης άνοιξαν!

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ η Dimi 05/10/2012 18:58:39

      ...Πολύ σωστά, αλλά εντέχνως?? ξεχάσατε να μνημονεύσετε α) Τον Σημίτη, ένοχο εσχάτης προδοσίας, που έστρωσε το δρόμο για το μεγάλο φαγοπότι της ντόπιας συμμορίας του που διέθετε και υψηλές αλλοδαπές διασυνδέσεις, αλλά και β) τον μεγάλο παρόντα-απόντα Πρωθυπουργεύοντα επί πενταετίαν δια ''ενδιαμέσων'' και αντ΄αυτού εμπίστων-απατεώνων...... Τον δειλό και άτολμο ριψάσπιδα, που αποτελεί ''ταμπού'', ''τοτέμ'' και ανεξήγητη προσωπολατρευτική εμμονή, του χώρου σας..... Μαζί με τους ανεκτικούς-συνένοχους-ιδιοτελείς-εξαγοράσιμους κομματικούς φαντάρους, αποτελούν ένα απόλυτα αηδιαστικό, σιχαμερό, κοκτέϊλ. ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΙΤΙΑ .!!!

  26. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 05/10/2012 18:19:46

    Ε, όλο και κάποιο ελαιοτριβείο θα βρεθεί. Τόσα έχουμε. Με αγνό ελαιόλαδο Παρθένων Νήσων

  27. theo1611 avatar
    theo1611 05/10/2012 18:35:01

    Θέλω να πιστεύω ότι υπάρχει στρατηγική, επεξεργασμένες τακτικές κινήσεις, πρόγραμμα παρακολούθησης και προσαρμογής των κινήσεων που εξυπηρετούν τη στρατηγική, κοκ.

    Οπότε ακούω βερεσέ και τις αναλύσεις και τις επικρίσεις και τις προτροπές, άνευ σημασίας αν αυτός που τις διατυπώνει δεν λέει ευθέως ποιά στρατηγική εξυπηρετούν οι προτάσεις του. Είναι πολύς θόρυβος κάθε μέρα να ασχολούμαστε με κάτι που έγινε ή μας λένε ότι έγινε!!! Υπομονή!!!

    Αν εμείς, ο απλός κόσμος, θεωρείται από τους ηγέτες μας ότι έχει να προσφέρει κάτι στην στρατηγική του Πρωθυπουργού ή της Κυβέρνησης, εγώ περιμένω το διάγγελμα του Πρωθυπουργού να δίνει κάποια hints, στο τι είναι αυτό που εμείς πρέπει να κάνουμε για να στηρίξουμε τη στρατηγική του.

    Π.χ. Τι θέλει να κάνουμε την Τρίτη που έρχεται η Μέρκελ στην Αθήνα?

    ΥΓ:
    1. Εξυπακούεται ότι ο καθένας μας θα κάνει αυτό που νομίζει, αλλά δεν θα ήταν πιό αποδοτικό για τον τόπο να ξέρουμε και τι θα περίμενε ο Πρωθυπουργός της χώρας να κάνουμε και να το συνεκτιμήσουμε στις τελικές επιλογές μας?
    2. Τον Οκτώβριο του 1972, μαθητής της Β΄ Γυμνασίου σε σχολείο του κέντρου της Αθήνας, μας κατέβασαν να υποδεχτούμε τον Σπύρο Άγκνιου, εν χορδαίς και οργάνοις. Είχαμε όμως μία καθηγήτρια της Ιστορίας που χαλαρά μας έπεισε να πάμε εκεί σαν κανονική κοπάνα και να το διασκεδάσουμε αναλόγως!!!

  28. λαλακης avatar
    λαλακης 05/10/2012 18:44:38

    Oσοι ξορκιζετε τη δραχμη και αποκλειετε την επιστροφη σ αυτην
    προσεξτε μηπως σας την πλασαρουν σε κανα χρονο οι Ελληνες κομανετσι
    μετρ της κωλοτουμπας πασοκ-νδ-ρημαδ σαν Σωτηρια και εθνικη
    επιτυχια.
    Εχουν αλλωστε κανει τοσες κωλοτουμπες ,γιατι να κωλησουν στη δραχμη;

  29. Εμμανουήλ Πρόιος avatar
    Εμμανουήλ Πρόιος 05/10/2012 18:53:56

    Μου ήρθε σήμερα ο λογαριασμός της Δ.Ε.Η. με την πρώτη (από τις 5) δόση από το ΕΕΤΗΔΕ (το γνωστό χαράτσι) και έκπληκτος διαπίστωσα ότι ο συντελεστής από 4 πέρυσι έγινε 5 δηλαδή από 360 ευρώ έγινε 485 ευρώ!!! Συζητώντας με συμπολίτες μου (κατοικώ στις Σέρρες) έμαθα ότι σε όλους συναίβει το ίδιο, μεγάλωσε ο συντελεστής κατά 1 δηλ. από 3 σε 4, από 4 σε 5 κ.ο.κ.
    Αν νοίκιαζα το συγκεκριμένο ακίνητο θα έδινα γύρω στα 200 ευρώ το μήνα.Συμπέρασμα 2 με 2,5 νοίκια μόνο για το χαράτσι και σκέφτονται να μας βάλουν και τέλος ιδιοκατοίκησης!?!
    Οικονομικά με συμφέρει να σταματήσω να πληρώνω το στεγαστικό μου δάνειο, να περιμένω την κατάσχεση και μετά να βγω στο νοίκι και αργότερα στο αντάρτικο...

    • Μαθηματικός avatar
      Μαθηματικός @ Εμμανουήλ Πρόιος 06/10/2012 01:20:58

      "Οικονομικά με συμφέρει να σταματήσω να πληρώνω το στεγαστικό μου δάνειο, να περιμένω την κατάσχεση και μετά να βγω στο νοίκι και αργότερα στο αντάρτικο…"

      Τα είπες όλα φίλε μου, προσυπογράφω

  30. Nikolas avatar
    Nikolas 05/10/2012 19:53:00

    Ο Σαμαράς καλά το πάει φίλτατοι αλλά ο άνθρωπος είναι μόνος του.... πρέπει να επεμβαίνει στα πάντα μόνο εκείνος.... εντάξει αν αυτή είναι η μορφή διοίκησης που θα ασκήσει, εκείνος αποφασίζει. Και σίγουρα πρέπει να ομαλοποιήσει την κατάσταση και την εικόνα μας προς τα έξω, αυτήν που οι προκάτοχοι την τσαλάκωσαν πάρα πολύ...
    Το ζήτημα είναι ότι όλοι λέμε "να τιμωρηθούν αυτοί που τα έφαγαν", Ok συμφωνώ κι εγώ, καλή λύση να βρούμε τα κλεμμένα 1000% μαζί κι εγώ και μετά να τα κατασχέσουμε προς όφελος του κράτους και να ζουν με επίδομα ΟΑΕΔ για την υπόλοιπη ζωή τους.... να ταπεινωθούν οι κλέφτες (εάν βρεθούν ποτέ) τα ζήτημα είναι τι θα κάνουμε προκειμένου να υπάρξει εμπιστοσύνη στο κράτος από επιχειρηματίες γιατί οι επενδύσεις δεν έρχονται μόνες τους και δεν επενδύει κανείς σε χώρες όπου έχει δαιμονοποιηθεί η επιχειρηματικότητα και το φορολογικό καθεστώς δεν σε συμφέρει.... βλέπε 30-40 % φόρους που δεν ξέρεις πόσο ψηλά θα πάνε.... αυτά τα αλλάζεις και αυτό περιμένω.... για να γευθείς τα αποτελέσματα μετά από χρόνια, αλλά έτσι μπορείς και ρίχνεις την ανεργία και να πετύχεις μια "κάποια" ανάπτυξη.... βοηθάς την εγχώρια παραγωγή κλπ κλπ κλπ όχι βέβαια από τη μια μέρα στην άλλη.
    Αλλά αυτά είναι business και αν αφήνεις να κάνουν κουμάντο τα κανάλια και οι εφημερίδες τότε κλάφτα Χαράλμπε (ένας αυτοκτόνησε γιατί νόμιζε ότι κάτι είχε κάνει κακό.... και τέλικα δεν ήταν καν σε λίστα ελέγχου λένε... αλλά ο Μάκης κυκλοφορεί ελεύθερος κι ωραίος με ματωμένα χέρια)
    Η δημοκρατία είναι το καλύτερο πολίτευμα.... δεν χρειάζεται όμως ο Πρωθυπουργός μας να είναι και τόσο δημοκράτης με εκείνους τους "μεγάλους" που λειτουργούν αντιδημοκρατικά....

  31. ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ avatar
    ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ 05/10/2012 20:22:38

    εχω πρεσα για σιδερωμα θειε σας κανει;;;

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ 06/10/2012 11:19:03

      Θα μεταφέρω την αγγελία στους Τράγκα και Χατζηνίκο.

  32. λαλακης avatar
    λαλακης 05/10/2012 22:00:15

    Προσωπικη μου εκτιμηση ειναι οτι τελικα θα παμε σε εθνικο νομισμα
    μαλλον σε ''προσωρινη'' και καλα μορφη , νομισμα πληθοριστικο
    και θα μας το παρουσιασουν και σαν εθνικη επιτυχια για να διορθωθουν
    οι χρονιες παθογενειες να γινει ''εξυγιανση'' κλπ
    Εκτιμω ο,τι θα προτιμησουν μια σχετικα οργανωμενη εξοδο της Ελλαδας
    απο το ευρω οταν πλεον θα βλεπουν οτι το παλιο πολιτικο συστημα δηλ ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ καταρρεει και δεν εχει αλλη ζωη.
    Στην ουσια θα μας εκπαραθυροσουν απο το ευρω η θα αυτοεκπαραθυροθουμε οταν πλεον οι δανειστες θα θεωρησουν οτι
    δεν μπορουν να ρουφηξουν αλλο .
    Αυτα ειναι προσωπικη μου εκτιμηση παντα.

  33. xp avatar
    xp 06/10/2012 00:34:36

    Αγναντευοντας τα κοτερα στο Πασαιμανι σήμερα αναρωτήθηκα ,τι όμορφα θα ήταν αν είμουν κάτοχος ενος 30μετρου ή 40μετρου!
    Υπεροχα ! Φανταστικά! Με τόσους υπηρέτες να σε εξυπηρετούν καθώς διασχίζεις τα εξωτικά Ελληνικά νησιά !
    Σαμπάνιες, μοντέλα ,ορχήστρα!
    Το πρόβλημα δεν είναι ότι δεν έχω γιώτ ,είναι ότι δεν είμαι πολύ πλούσιος.
    Αν είμουν πολύ πλούσιος θα έλεγα σε έναν υπάλληλο μου να μου συγκρίνει τιμές κτλ και η αγορά θα γινόταν εντος μερικων ημερών ,ακόμα και αν δεν είχα γιώτ.
    Το πρόβλημα της Πατρίδος δεν είναι αν έχει ή όχι ευρώ ,ένα νόμισμα για πλουσίους και ισχυρούς ,ειναι ότι , δεν είναι αρκετά πλούσια και ισχυρή για να έχει ευρώ!
    Τα υπολοιπα είναι λόγια του ανέμου,μικρομεγαλισμοί τύπου Κοσσοβου και Μαυροβουνίου με Επαίτες κατοίκους και ευρώ στα ΑΤΜ !!!
    Το νόμισμα είναι η σημαία κάθε χώρας και χάσαμε την σημαία μας,τον δυναμισμό μας ,την οικονομία μας.
    Επιστροφή στα 170 χρόνια Εθνικού Νομίσματος!

    • Φανη avatar
      Φανη @ xp 06/10/2012 11:16:50

      Νομιζεις οτι θα ειναι οπως πριν που πληρωναμε στο εξωτερικο με πεντοχιλιαρο και το δεχονταν;

      • Φανη avatar
        Φανη @ Φανη 06/10/2012 11:21:59

        Το καθε νομισμα αντικατοπτριζει τη ν οικονομικη δυναμικοτητα μιας χωρας.Το δολλαριο, παροτι τυπωνεται κατα κορον δλδ εχει καταντησει χαρτι, επειδη εχει απο πισω την Αμερικη παρατηρειται το φαινομενο ολοι να γυριζουν τα ευρω τους σε δολλαρια στις Τραπεζες.Αυτα βεβαια ισχυουν σε καιρο ειρηνης.Σε ανωμαλους καιρους αστα να πανε, παμε σε ανταλλαγες ειδων.

  34. giorgos91 avatar
    giorgos91 06/10/2012 02:43:34

    Θα ήθελα να κάνω κάποιες ερωτήσεις... Ποιος ήταν ο λόγος να γίνει το PSI και να μετατραπεί το χρέος από ελληνικό σε αγγλικό δίκαιο αφού πάμε για χρεοκοπία; Μήπως ήθελαν να μας χρεοκοπήσουν εντός αγγλικού δικαίου για να κατασχεθεί ο πλούτος των Ελλήνων; Ποιοι αναλαμβάνουν αυτή την ευθύνη σε μία τέτοια περίπτωση; Υπάρχουν πολιτικές ευθύνες μόνο ή και ποινικές; (επειδη θεωρώ ότι ως σαιτ πρεσβεύετε τις δημοκρατικές αξίες περίμενω να μην κοπεί το σχόλιό μου)

  35. Χαλκιδέος avatar
    Χαλκιδέος 06/10/2012 03:28:51

    “Καιρός λοιπόν για τον Α. Σαμαρά, να αλλάξει πορεία. Διαφορετικά οδηγείται στην καταστροφή και θα είναι κρίμα”

    Το ίδιο θα σκέφτηκε κι ο καπετάνιος του Τιτανικού δευτερόλεπτα πριν την σύγκρουση με το γνωστό παγόβουνο αλλά ήταν αργά πλέον...

  36. camel avatar
    camel 06/10/2012 09:46:38

    Ας προσεχες τι ψηφιζες. Στις δυο εκλογες που εγιναν ο ηλιθιος λαος μας επικυρωσε αυτη τη μετατροπη. Αποκαλω ηλιθιο τον λαο διοτι το εχει αποδειξει βλεπε οτι εξελεξε για πρωθυπουργο με 45% τον πανηλιθιο ΓΑΠ.. Πολιτικες ευθυνες μετα τις εκλογες δεν υπαρχουν και ποινικες θα υπαρξουν μονο σε περιπτωση επαναστατικης αλλαγης του πολιτευματος.Σιγα ομως και οι ηλιθιοι μην κανουν επανασταση

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.