Σκοτώνουν έναν ολόκληρο λαό
24/06/2015 19:51
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σκοτώνουν έναν ολόκληρο λαό

Δεν μπορεί να μας στήνουν στο εκτελεστικό απόσπασμα και να σκοτώνουν έναν ολόκληρο λαό γιατί έκανε το λάθος να εμπιστευτεί τις τύχες του σε άβουλους και εμμονικούς ερασιτέχνες

Ο Αλέξης Τσίπρας και η κυβέρνησή του έκαναν τραγικά λάθη. Θα μπορούσε να πει κανείς ότι έκαναν και εγκλήματα τα οποία θα πρέπει να πληρώσουν, κι όχι μόνο πολιτικά. Έχουμε γράψει ουκ ολίγες φορές πως η Ελλάδα θα ήταν διαφορετική αν από τον περασμένο Δεκέμβριο δεν συνέβαιναν το έναν μετά το άλλο τα λάθη. Από τις πολιτικές εξελίξεις, με την εκλογή Προέδρου μέχρι τις εκλογές και την περίοδο της δημιουργικής ασάφειας του Βαρουφάκη.

Την ώρα της μάχης, όμως, δεν είναι ώρα για καταλογισμό ευθυνών. Κάθε φορά που η Ελλάδα στον πόλεμο με τον εχθρό έβαζε μπροστά τον διχασμό, έβγαινε πολλαπλά χαμένη και κατέγραφε εθνικές τραγωδίες.

Αυτό που προέχει να πούμε αυτή την στιγμή, λίγες ώρες πριν τις οριστικές αποφάσεις, και πέραν των λαθών της κυβέρνησης είναι ότι οι δανειστές εμφανίζονται να θέλουν να ταπεινώσουν τη χώρα. Όχι μόνο τη νόμιμα εκλεγμένη κυβέρνηση αλλά όλη τη χώρα. Και εξηγούμαστε για να μη νομίζουν ότι τρελαθήκαμε και στηρίζουμε τον Τσίπρα.

Η πρόταση που κατέθεσε η ελληνική κυβέρνηση είναι τεράστια κωλοτούμπα ως προς το πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης το οποίο πια δεν υπάρχει. Αυτό είναι σίγουρο. Το μείγμα που προτείνει ο Τσίπρας είναι λανθασμένο και άκρως υφεσιακό. Και το ΔΝΤ έχει κάθε δικαίωμα να σβήνει και να γράφει προτάσεις.

Αλλά δεν έχει κανένα δικαίωμα και κανένας να προσβάλει τον ελληνικό λαό με τέτοιο τρόπο. Δεν έχει κανένα δικαίωμα να ζητά απίστευτα σκληρά μέτρα τα οποία γνωρίζει ότι θα προκαλέσουν τεράστια ύφεση και κοινωνική αναταραχή.

Άλλο να ζητάς να μειωθούν οι δημόσιοι υπάλληλοι που προσλαμβάνει ο Κατρούγκαλος κι άλλο να ζητάς να πάνε όλα τα είδη εστίασης στο 23% ή να αυξηθούν τα φάρμακα. Και επίσης είναι δολοφονικό για όλη την ελληνική κοινωνία να απαιτείς να καταργηθεί το ΕΚΑΣ ακόμη και από χαμηλόμισθους που δεν έχουν ούτε το μήνα να βγάλουν.

Άλλο να απαιτείς να μην γελάει σε βάρος μας το κηφηναριό της ΕΡΤ κι άλλο να θέλεις να βάλεις το μαχαίρι στο λαιμό φτωχών ανθρώπων. Ελλήνων που επί πέντε χρόνια πέρασαν και περνούν δραματικές καταστάσεις.

Η στάση των δανειστών είναι πράγματι προκλητική και δίκιο έχουν κάποιοι να πιστεύουν ότι την τελευταία στιγμή οι τροικανοί θέλουν να δυναμιτίσουν τη συμφωνία και να οδηγήσουν σε κατάρρευση των τραπεζών και σε χρεοκοπία.

Δεν μας εμπιστεύονται και καλά κάνουν μετά τα όσα «νούμερα» τους στείλαμε να διαπραγματευτούν το μέλλον της χώρας. Όμως, δεν μπορεί να μας στήνουν στο εκτελεστικό απόσπασμα και να σκοτώνουν έναν ολόκληρο λαό γιατί έκανε το λάθος να εμπιστευτεί τις τύχες του σε άβουλους και εμμονικούς ερασιτέχνες.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Svart Drottning avatar
    Svart Drottning 24/06/2015 20:05:10

    Άσχετα από τα δεδομένα δικά μας τραγικά λάθη, την εγκληματική μας αφέλεια και τους ανεπίτρεπτους ερασιτεχνισμούς μας, οι απέναντι δουλεύουν με σχέδιο και σύστημα. Δεν ήτανε ποτέ ο στόχος τους η εξυγίανση της Ελληνικής οικονομίας. Άλλα είναι τα πλάνα τους. Ορατά πλέον σε όλους.

    • Βαγγέλης avatar
      Βαγγέλης @ Svart Drottning 24/06/2015 21:35:11

      Δηλαδή οι "εταίροι" δεν είναι καλοί? Να μη μείνουμε "πάση θυσία" λοιπόν?

      • Petit Nicolas avatar
        Petit Nicolas @ Βαγγέλης 24/06/2015 22:28:37

        Πάση θυσία, φτου ξελευτερία! :)

  2. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 24/06/2015 20:20:28

    Οι Ευρωπαιοι ξερουν και βλεπουν και αυτοι τις δημοσκοπησεις παιδια. Βλεπουν οτι ο "τσιπρισμος", οπως καποιος φιλος ευστοχα αποκαλεσε το κινημα των λαικιστων, ειναι ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ . Βλεπουν οτι υπαρχει τεραστια δημοτικοτητα στις απαραδεκτες απαιτησεις τσιπρα κλπ. Τον λαικισμο και τον κοσμο που τον ζητει προσπαθουν να συντριψουν. Και θα ελεγα και αυτους που εβαλαν τον βαρουφακη στη θεση του υπουργου οικονομικων. Η Ευρωπη μας εγκατελειψε. Αφου ομως πρωτα το 80% της Ελλαδας τους εβριζε καθημερινα μαζι με τη μειοψηφια που προσπαθησε να μαζεψει τα ασυμμαζευτα. Να ειμαστε ειλικρινης με τους εαυτους μας.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Παρατηρητής 25/06/2015 15:30:00

      Νομίζω εγώ ήμουν αυτός που μίλησα για Τσιπρισμό, εννοούσα τον απόλυτο πολιτικό αμοραλισμό εις βάρος μιας χώρας, την αδιστακτότητα στο όνομα της εξουσίας, την εκβιαστική λογική για ελάχιστο όσο και ποταπό επικοινωνιακό όφελος, όταν όλα γίνονται μπάχαλο με μόνο σκοπό την εξουσία. Και ο Ανδρέας τα έκανε αυτά, αλλά είχε περισσότερα όρια από αυτόν που μας κυβερνά τώρα. Έκανε και ένα πρόγραμμα σταθεροποίησης το 1985-87, είχε μια συναίσθηση της πραγματικότητας. Ετούτος εδώ δεν τον απασχολεί ποια είναι η πραγματικότητα. Δεν τον ενδιαφέρει τι θα καταστρέψει. Δεν τον νοιάζει που "παίζει τη χώρα στα ζάρια μήπως φέρει εφτάρες", όπως είπε άλλος φίλος προεκλογικά, το μόνο που τον νοιάζει είναι να συνεχίσει να πουλάει παραμύθι στον ελληνικό λαό μήπως και μείνει μισή ώρα παραπάνω στην εξουσία. Τίποτε άλλο δεν τον νοιάζει. Αυτό είναι ο Τσίπρισμός. Κατά τα άλλα συμφωνώ με το σχόλιό σου, νομίζω κι εγώ ότι η Ευρώπη βλέπει ότι εδώ υπάρχει ευρύτερο πρόβλημα, όχι ότι δεν φταίνε και αυτοί που υπάρχει, αλλά πάντως υπάρχει. Όσο το γιατί δεν κάνουν αυτά που λέει το άρθρο (π.χ. να μην επιμείνουν στις επαναπροσλήψεις του κηφηναριού); Μα διότι καλώς ή κακώς το κάθε πρόγραμμα, σύμφωνα με τη λογική του ΔΝΤ, είναι "ιδιοκτησίας" της κάθε χώρας. Δεν φεύγουν από αυτή τη λογική. Οπότε σου λένε, εγώ αυτά μου φαίνονται καλύτερα, αλλά αν βρεις ισοδύναμα κάνω πίσω. Και αν τα ισοδύναμα σε καταστρέφουν, είναι δικό σου πρόβλημα, εμένα με νοιάζει να πάρω τα λεφτά μου πίσω. Άρα, τελικά εμείς καταστρέφουμε τη χώρα, διότι εμείς διαλέξαμε αυτούς να μας κυβερνούν και εμείς θέτουμε ως απόλυτο όριο, ως μόνη καθεστωτική κόκκινη γραμμή, την πληρωμή μισθών και συντάξεων. Και δεν φταίει μόνο ο Τσίπρας για αυτό, όπως σωστά υπονοείς. Ας δούμε τι αποφάσεις βγάζει η δικαιοσύνη. Τι βγάζει συνταγματικά και τι αντισυνταγματικά από τα Μνημόνια. Αν πρόλαβες και βολεύτηκες να σε πληρώνει κάπως το κράτος, π.χ. να βγήκες 38 χρονών στη σύνταξη ("γήρατος"! όχι αναπηρική!) το 2010 και μάλιστα μετά το Μνημόνιο (έχω συγκεκριμένο παράδειγμα κατά νου!), είσαι άρχοντας. "Αντισυνταγμική" η μείωση της σύνταξής σου. Αν όχι, αν π.χ. είσαι νέος ελεύθερος επαγγελματίας και δεν βγάζεις ούτε τις ασφαλιστικές εισφορές σου, τότε το τέλος επιτηδεύματος είναι "συνταγματικό". Αυτά δεν είναι Τσίπρας, αυτά είναι ελληνική δικαιοσύνη. Συμβούλιο επικρατείας για την ακρίβεια. Το ποιος καταστρέφει λοιπόν τη χώρα είναι μεγάλη ιστορία. Η περίοδος Σαμαρά απέδειξε ότι δεν την καταστρέφουν μόνον οι ξένοι, θα έλεγα μάλιστα, ότι δεν την καταστρέφουν κυρίως οι ξένοι.

  3. ΤΤ avatar
    ΤΤ 24/06/2015 20:46:35

    ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕ ο ελληνικός λαός. Φτάνει πια, τι είμαστε, ανήλικοι; ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ, κατά πλειοψηφεία, είπαμε ότι θέλουμε να γίνουμε μειονότητα στην χώρα μας για το επίδομα προθέρμανσης.
    Έχει ξαναγίνει το 1438, δεν φταίνε οι άλλοι.
    ΕΜΕΙΣ ΦΤΑΙΜΕ, οι εθελογκιαούρηδες. Τώρα ΚΑΙ πτώχευση ΚΑΙ τζιχάντ.

  4. ΤΤ avatar
    ΤΤ 24/06/2015 20:49:58

    Το είπα και θα το λεώ. Ο έλληνας ψήφισε να γίνει Κόπτης για μια σύνταξη αγάμου. Θα λέω περήφανα στα παιδιά μου ότι δεν ψήφισα τους σαλούς που μας κάνανε μειονότητα και πρόσφυγες.

  5. ΚΩΣΤΑΣ Π. avatar
    ΚΩΣΤΑΣ Π. 24/06/2015 20:52:50

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΤΟ ΑΡΘΡΟ. Αποδεικνύετε οτι το antinews είναι ενα προπύργιο Πατριωτισμού και όχι στείρου κομματικού φανατισμού. Μπορεί ο Τσίπρας λόγω απειρίας να έκανε λάθη, όμως οι εμπειρότατοι "θεσμοί" αποδεικνύονται όχι απλά άσχετοι και καραγκιόζηδες, αλλά αυτό που ομολόγησε ο Γιουνκέρ: Aνήθικοι, Αναξιόπιστοι, μικροπολιτικάντηδες, δειλοί αλλά "νομότυποι", τρομάρα τους. Αν ήμουν Τσίπρας, θα τους μεταχειριζόμουνα με τον ίδιο τρόπο. Αφού υπέγραφα τη συμφωνία και έπαιρνα τα λεφτά, θα έκανα όπως το ΔΝΤ. Θα ζητούσα επαναδιαπραγμέτευση της συμφωνίας διότι ανακάλυψα τάχα οτι τα μέτρα που μου πρότειναν είναι αντιαναπτυξιακά. Και αυτό θα το επαναλάμβανα κάθε φορά που δεν θα εφάρμοζα κάποιο απαράδεκτο μέτρο...

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ ΚΩΣΤΑΣ Π. 24/06/2015 22:12:05

      Μήπως ακριβώς αυτό έχει στο νού του να κάνει ο Τσίπρας Κώστα μου; Να πάρει τα λεφτά με οποιοδήποτε τρόπο και μετά να τα τινάξει όλα στον αέρα;

      • ΚΩΣΤΑΣ Π. avatar
        ΚΩΣΤΑΣ Π. @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 24/06/2015 22:40:08

        .Μακάρι αγαπητέ Κυθήριε. Πάντως τα δάνειά τους τώρα θα τα πληρώσουν μόνοι τους αρχίζοντας απο το 1,6 δις του ΔΝΤ τη Δευτέρα. Και επειδή πλεόνασμα ως το Δεκέμβρη δεν βλέπω, μιας και κατα πάσα πιθανότητα θα έχουμε έλλειμμα, ακόμα κι αν μονιμοποιηθούν οι 100 δόσεις, θα πληρώσουν και την ΕΚΤ κι το ΔΝΤ μέχρι και όποτε εμφανίσουμε πλεόνασμα, ίσως το 2017 που θα βγεί η Λεπέν στη Γαλλία...Τότε θα τεθεί όντως το ερώτημα Ευρώ ή Δραχμή σέ όλη την Ε.Ζ.. Τά ΄χουν κάνει ρόιδο οι "έμπειροι" Ευρωκράτες "σώζοντας" παρα φύσιν και κατ' εξακολούθησιν την Ελλάδα..

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ ΚΩΣΤΑΣ Π. 24/06/2015 23:06:29

          Κώστα,αν πληρώσουν μόνοι τους το ΔΝΤ και την ΕΚΤ,αυτό σημαίνει ότι εμείς πιά είμαστε στη δραχμή. Πάντως,αρχίζει και διαδίδεται ως έκτακτη λύση το απευκταίο,δηλαδή το κούρεμα των καταθέσεων.Κάπως έτσι έγινε και με την Κύπρο,κατόπιν συνεδριάσεων του Eurogroup και της Συνόδου Κορυφής την ίδια μέρα και κατόπιν πλήρους αδιεξόδου στις διαπραγματεύσεις...

    • Petit Nicolas avatar
      Petit Nicolas @ ΚΩΣΤΑΣ Π. 24/06/2015 22:18:24

      Και οι τοκογλύφοι θα δώσουν τα Ευρώ με αντίτιμο απλά μιά υπογραφή; Θα δίνουν τόσα, όσα χρειάζονται κάθε φορά για την αποπληρωμή των χρεών. Λογιστικό θα είναι το δόσιμο. Δεν θα περνάνε καν τα σύνορα τα χρήματα. Θα κατατίθενται αυτομάτως στο λογαριασμό του ''δικαιούχου''. Μακάρι να υπάρξει διέξοδος που να μη μας προσβάλει.

  6. ΓΓΣ avatar
    ΓΓΣ 24/06/2015 21:20:15

    Δηλαδή δεν μπορεί οι Εταίροι να μεγαλώνουν τον λογαριασμό για να αναγκάσουν την κρατικιστική κυβέρνηση να αποδεχτεί:; -την ενοποίηση των Ταμείων; -την κατάργηση των συνδικαλιστικών προνομίων; -την κατάργηση του φόρου υπέρ τρίτων; -το άνοιγμα των επαγγελμάτων; -τις αποκρατικοποιήσεις; -την αξιολόγηση και τον ορθολογισμό του Δημόσιου Τομέα; Κάπου άκουσα ότι η πρόταση των δανειστών περιλαμβάνει και την εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ. Την έχει αποδεχθεί η κυβέρνηση; Μήπως αποδεχόμενη η κυβέρνηση κάποια από τα παραπάνω μπορεί να αφαιρέσει, ΙΣΟΔΥΝΑΜΑ, φόρους; Γιατί το ΔΝΤ δεν συμφωνεί με την φορομπηχτική πρόταση της κυβέρνησης;

    • ΚΩΣΤΑΣ Π. avatar
      ΚΩΣΤΑΣ Π. @ ΓΓΣ 24/06/2015 22:21:06

      Και έκαναν 5 ολόκληρους μήνες να σκεφτούν αυτά που εσύ φίλε ΓΓΣ σκέφτηκες σε 5-10 λεπτά? Και νομίζουν οτι δεν κατλάβαμε ακόμα (και όχι μόνο εμείς) οτι είναι ψεύτες, όπως τους αποκαλεί διπλωματικά και ο Τσίπρας όταν λέει οτι εξυπηρετούν άλλα συμφέροντα?

    • Αλέξης avatar
      Αλέξης @ ΓΓΣ 24/06/2015 22:29:47

      Είσαι σίγουρος πως αν δεχτεί αυτά που λες ο Τσίπρας, θα υπογράψουν συμφωνία? Κι αν έλθει κάποιος άλλος απο τους 18 και προτείνει άλλα πιό φιλελέ μέτρα θα τα δεχτούμε και θα περιμένουμε τον επόμενο που θα προτείνει άλλα? Προφανώς οι εταίροι" παίζουν την κολοκυθιά ρίχνοντας την πατάτα που έκαψαν μόνοι τους ο ένας στον άλλο και όλοι μαζί στον Τσίπρα για να μην τους πάρουν είδηση οι ψηφοφόροι τους . Μη μου πείς οτι κάνουν σοβαρή διαπραγμάτευση και τους τη χάλαγε ο ασόβαρος Γιάνης...Στο κάτω κάτω ο τωρινός αρχηγός της αποστολής, ο Δραγασάκης φοράει κοστούμι και γραββάτα καλοκαιριάτικα ο καημένος...

  7. Βαγγέλης avatar
    Βαγγέλης 24/06/2015 21:36:53

    Μήπως τελικά οι "εταίροι" και οι "θεσμοί" θέλουν το grexit περισσότερο κι από την αριστερή πλατφόρμα?

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Βαγγέλης 24/06/2015 22:27:48

      Τώρα αρχίζουμε να κατανοούμε ότι ίσως δεν ταυτίζονται σε όλα τα σημεία οι θεσμοί, ως προς τις επιδιώξεις τους, για την χώρα μας. Για παράδειγμα, κάποιοι από αυτούς, αρκετά νωρίς, προέβλεπαν την διάλυση της Ευρωζώνης μέσα στο 2014. Υπήρχε υπερατλαντική αρθρογραφία εκτενής από πρίν το 2004. Ένα τέτοιο σχέδιο σίγουρα δεν πέτυχε χρονικά. Τουλάχιστον, δεν πέτυχε μέχρι την πρόωρη ανατροπή της κυβέρνησης Σαμαρά.

      • Κατά τον δαίμονα εαυτού avatar
        Κατά τον δαίμονα εαυτού @ roadrunner 24/06/2015 22:33:46

        Το ΔΝΤ δρα σε πλήρη συμφωνία με τη Γερμανία του Σόϊμπλε. Αν ήταν διαφορετικά, εάν επρόκειτο περί υπερατλαντικής ...δολοπλοκίας, οι εταίροι (ο Θεός να τους κάνει), θα εξαγόραζαν το χρέος μας προς το ΔΝΤ και το ζήτημα θα έληγε. Οι μάσκες έπεσαν. Όλοι τους αισχροί και συνένοχοι.

        • roadrunner avatar
          roadrunner @ Κατά τον δαίμονα εαυτού 24/06/2015 22:39:30

          Και τότε πώς εξηγείς την ηλεκτρονική κατασκοπεία (κοριοί, παρακολουθήσεις κτλ) μεταξύ τους ;

          • Κατά τον δαίμονα εαυτού avatar
            Κατά τον δαίμονα εαυτού @ roadrunner 24/06/2015 23:34:33

            Έτερον εκάτερον. Το οτι συνεργάζονται άψογα εκεί που έχουνε κοινό συμφέρον, δεν σημαίνει πως είναι και αγαπημένα αδέλφια, ούτε κι οτι υπάρχει εμπιστοσύνη! Λυκοφιλίες.

          • Ουαί ημίν... avatar
            Ουαί ημίν... @ Κατά τον δαίμονα εαυτού 25/06/2015 11:02:19

            Σαφέστατα έτσι. Η Γερμανία απαίτησε την παραμονή και παραπέρα εμπλοκή του ΔΝΤ στα θέματα των προγραμμάτων και των χρηματοδοτήσεων που μας αφορούν. Λόμπυ Σόϊμπλε-Τόμσεν, έχουνε το πρόγραμμά τους και το εφαρμόζουν με επιμονή.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Βαγγέλης 24/06/2015 22:40:20

      Το παραδέχτηκε πάντως και ο Ρέντσι σήμερα.

  8. Vassilis avatar
    Vassilis 24/06/2015 21:44:11

    Δεν σκοτωνουν εναν ολοκληρο λαο... Απλα μαθαινουν στον Αλεξη το νταουλι.
    Εαν ηθελα να σκοτωσουν τον λαο θα το εκαναν κλεινoντας το ELA απο την πρωτη μερα. Εαν το εκαναν τα 45 Δις δεν θα ηταν στα χερια του κοσμου ουτε τα λεφτα του κοσμου σε ξενες τραπεζες ( ΣΕ ΕΥΡΩ ). Απλα ολο αυτο το σνομπαρισμα, η μαγκια, το ψεμα, απειλες κτλ κτλ γυρισαν πισω σε αυτον που τα ειπε/εκανε. Δεν σκοτωνουν τον λαο οι εταιροι μας... Ο Τσιπρας, τα ψεματα του, και η παρεα του προσπαθουν να μας σκοτωσουν καθε μερα που περναει και με εναν διαφορετικο τροπο.

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ Vassilis 24/06/2015 21:53:37

      Σωστος !!

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Vassilis 24/06/2015 22:13:41

      Second the motion.

    • ΚΩΣΤΑΣ Π. avatar
      ΚΩΣΤΑΣ Π. @ Vassilis 24/06/2015 22:15:15

      Σαφώς και δεν σκοτώνουν το λαό οι "εταίροι" μας. Ξέρουν τώρα σίγουρα πως ΟΣΑ μέτρα κι αν βάλουν δεν θα πάρουν φράγκο απ' τον λαό. Πρέπει να πληρώσουν στο ΔΝΤ 1,6 δις τρείς δόσεις μαζεμένες τη Δευτέρα. Και μετά να πληρώνουν συνέχεια ως τα Χριστούγεννα όλες τις δόσεις μας καθότι εμείς ξύσαμε όλους τους πάτους απο τα βαρέλια του κράτους αυτούς τους 5 μήνες και δεν υπάρχει σάλιο. Και μετά βλέπουμε. Ας τα πάρουν απο τους Έλληνες καταθέτες της Ελβετίας και του Λουξεμβούργου που σίγουρα τους τα χρωστάνε...Αν μας κόψουν τα ευρώ, θα τυπώσουμε δραχμές και θα διάγουμε βίον λιτόν όπως ανέκαθεν...Μετά απο τα σημερινά καραγκιοζιλίκια τους αν κάνετε γκάλλοπ θα δείτε οτι η Δραχμή κερδίζει την πλειοψηφία και μάλλον το Δημοψήφισμα είναι πλέον αναπόφευκτο.

      • Vassilis avatar
        Vassilis @ ΚΩΣΤΑΣ Π. 24/06/2015 22:37:21

        Κυριε Λαφαζανη...Μεγαλωσα με Ευρω...και θα πεθανω με Ευρω... Ελπιζω να με καταλαβατε.

        • Ποταμίσιος Χάνος avatar
          Ποταμίσιος Χάνος @ Vassilis 25/06/2015 00:11:19

          Αυτό δεν είναι πρόβλαημα κ. Γεωργιάδη μου. Για λίγα χρόνια ακλόμα, θα έχουν Ευρώ μερικές χώρες. Έτσι που το πάνε όμως, δεν θα κρατήσει και για πολύ :)

          • Vassilis avatar
            Vassilis @ Ποταμίσιος Χάνος 25/06/2015 12:44:43

            Αγαπητε κ. Θεοδωρακη μου. Να σαι σιγουρος οτι ουτε εσυ αλλα ουτε κι εγω θα ζουμε για να δουμε κατι τετοιο. Δεν προκειτε να βαρεσει κανονι η Ε.Ε. Νεος εισαι και στην βουλη και στην ηλικια...απλα να μαθεις να μην βιαζεσαι....(βλεπεις ο Τσιπρας τι επαθε απο την βιασυνη του)...να κρινεις εαν δεν τα ξερεις ολα. Τα σεβη μου .

          • Ποταμίσιος Χάνος avatar
            Ποταμίσιος Χάνος @ Vassilis 25/06/2015 13:11:54

            Κύριε Γεωργιάδη μου δεν ξέρω εσείς που είσαστε πολύ νευρωτικός και φθείρεστε αλλά εγώ, θα ζω και θα το δω σίγουρα. Νέος είμαι, γενναίος είμαι, θα επιζήσω ως παράτολμος. Υ.Γ : Μη με παρεξηγείτε ωστόσο, η φωτο και το nick μου είναι απολύτως σαρκαστικά. Κάθε ομοιότητα με πρόσωπα γελοία και υπαρκτά, είναι τελείως παραπλανητική. Γειά σας.

    • Petit Nicolas avatar
      Petit Nicolas @ Vassilis 24/06/2015 22:26:39

      Δεν σκοτώνουν έναν ολόκληρο λαό γιατί ο Ελληνικός λαός, δεν σκοτώνεται. Μας εκβιάζουν, μας προσβάλουν και μας απειλούν. Αλλά επειδή το έχουνε πια παρακάνει, στο τέλος το αϊ σιχτίρ, θα προκύψει αβίαστα. Πάση θυσία φτου ξελευτερία!

  9. Παράξενος avatar
    Παράξενος 24/06/2015 22:14:44

    Είναι αστείο ότι κάποιοι που είναι υπέρ της εξόδου από ΕΕ για χάρη της χρεοκοπίας και της οριστικής γεωπολιτικής απομόνωσης (προς όφελος όσων διακινούν λαθρομετανάστες και της Τουρκίας) και θεωρούν εχθρούς μας αυτούς στους οποίους στηρίχτηκε πάνω από 30 χρόνια μάσα (ναι, μάσα, κι ας μην το παραδεχόμαστε με την ομερτά που έχει επιβληθεί) στη μεταπολίτευση, χρησιμοποιούν το επιχείρημα ότι και οι εταίροι δε θα μας θέλουν στην ΕΕ, άρα να τους δώσουμε αυτό που θέλουν! Δε διακρίνουν καν μεταξύ των διαφορετικών συμφερόντων μέσα στην ΕΕ. Όχι τυχαίο, αφού το αγαπημένο τους σύριζα απέτυχε παταγωδώς να αξιοποιήσει αυτές τις αντιθέσεις δείχνοντας ακόμη και στις χώρες που επίσης πλήττονται από τη γερμανική πολιτική λιτότητας ότι με την Ελλάδα δεν μπορούν να συνεργαστούν: για την ελληνική κυβέρνηση λαϊκές ανάγκες είναι οι ανησυχίες των τρομοκρατών και των εμπρηστών και η διόγκωση του δημοσίου χωρίς διάκριση προσόντων μέχρι να σκάσει ο ιδιωτικός τομέας.

    • ΚΩΣΤΑΣ Π. avatar
      ΚΩΣΤΑΣ Π. @ Παράξενος 24/06/2015 22:46:26

      . Επειδή λοιπόν είμαστε καθυστεημένοι και ψηφίζουμε Τσίπρες, πρέπει να μας βομβαρδίσουν όπως τους Σέρβους για να διορθωθούμε?

      • Η επόμενη κίνηση avatar
        Η επόμενη κίνηση @ ΚΩΣΤΑΣ Π. 25/06/2015 08:42:50

        Καλά, δεν εννοείται σε μιά νεοφιλελεύθερη πραγματικότητα;

      • ΤΤ avatar
        ΤΤ @ ΚΩΣΤΑΣ Π. 25/06/2015 12:06:27

        Όχι, δεν χρειάζεται. Εμείς κάνουμε εισαγωγή την τζιχάντ μόνοι μας...

        • Ποταμίσιος Χάνος avatar
          Ποταμίσιος Χάνος @ ΤΤ 25/06/2015 14:32:40

          Ευτυχώς όμως που εμείς οι πονηροί ανήκουμε στην Ε.Ε της συμπαράστασης και της αλληλεγγύης, όπου εγγυώνται τα σύνορά μας οι αξιόπιστες εταίρες. Διαφορετικά, μαύρα θα ήτανε τα χαμπάρια μας.

  10. Άπαντα Επιστάμενος avatar
    Άπαντα Επιστάμενος 24/06/2015 22:50:28

    Τον σύριζα στην εξουσία τον έφεραν οι ίδιοι οι δανειστές. Τον πήραν χεράκι και χεράκι από το 3% και τον πήγανκοντά στο 40%. Τιτάνιο έργο που χρειάστηκε λάθος πολλαπλασιαστές, ύβρεις κατά της ελλάδος, ειρωνείες, μέτρα επί μέτρων που πάντα προκαλούν ύφεση και φέρνουν όλο και κιγότερα χρήματα στα ταμεία...
    Καλά το πάνε. Στο τέλος θα μας κυβερνήσει το ΚΚΕ ή η ΧΑ.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Άπαντα Επιστάμενος 24/06/2015 23:09:43

      Σωστός.

      • Άπαντα Επιστάμενος avatar
        Άπαντα Επιστάμενος @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 25/06/2015 00:13:47

        Ευχαριστώ!

  11. Δήμητρα Μ. avatar
    Δήμητρα Μ. 24/06/2015 23:56:26

    CNN BREAKING NEWS: ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΕΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ; Φωτιά έχουν πάρει τα δημοσιεύματα για την Ελλάδα καθώς κορυφώνονται οι διαπραγματεύσεις της Ελληνικής κυβέρνησης και των Ευρωπαίων εταίρων. Με τίτλο μήπως είναι ώρα να ακυρώσετε τις διακοπές σας στην Ελλάδα, το CNN φιλοξενεί ένα άρθρο όπου ο αρθρογράφος διερωτάται αν οι τουρίστες πρέπει να εξετάσουν εκ νέου τα ταξιδιωτικά τους σχέδια. Το άρθρο αναφέρει ότι η Ελλάδα βρίσκεται στα πρόθυρα της επίτευξης συμφωνίας ώστε να αποτραπεί η βραχυπρόθεσμη οικονομική καταστροφή. Ακόμη τονίζει πως η απειλή ενός Grexit όπου η Ελλάδα φεύγει από την Ευρωζώνη και επανέρχεται στο παλιό της νόμισμα την δραχμή είναι ένα σενάριο που εγείρει ερωτήματα σχετικά με το πως θα επηρεαστούν τα εκατομμύρια των παραθεριστών. Στη συνέχεια θέτει ερωτήσεις για τυχόν απορίες που έχουν οι τουρίστες που σκοπεύουν να ταξιδέψουν φέτος στην Ελλάδα. Τι θα γίνει με τις πιστωτικές κάρτες; Υπάρχει κίνδυνος να μη λειτουργήσουν; Αν η Ελλάδα φύγει από το Ευρώ θα δέχονται τα καταστήματα πληρωμές σε Εύρώ; Υπάρχει θέμα ασφάλειας; ενδεχόμενες ταραχές ή αύξηση της εγκληματικότητας; Θα συνεχίσουν τα πλοία κανονικά τα δρομολόγιά τους ή υπάρχει κίνδυνος να "παγιδευτούν" στην Ελλάδα; Οι τιμές θα αυξηθούν ή θα πέσουν; Με τις απαντήσεις που δίνονται ωστόσο, δεν προτρέπουν τους τουρίστες να ακυρώσουν τις διακοπές τους αφού και στην περίπτωση που επιβεβαιωθεί το χειρότερο σενάριο εκείνοι θα είναι διασφαλισμένοι. MSN Tαξίδι

  12. Ρεαλιστης avatar
    Ρεαλιστης 25/06/2015 02:01:29

    Eιναι φυσικο..... Τους βριζουμε, τους ειπαμε εγγληματικη οργανωση, τον ειπαμε σακατη, τον ειπαμε Ολαντρεου, της ειπαμε Μανταμ go back. Παιξαμε με το ξανθο γενος και δεν κερδισαμε τιποτα . Απλα μπηκαμε στο στοχαστρο . Απο την αλλη επαναπροσλαβαμε τις ακριβοπληρωμενες καθαριστριες που ταξιδευαν με τον Αλεξη προεκλογικα. Επαναπροσλαβαμε τους επιορκους ιατρους και οσους με αποζημιωση εφυγαν απο το Δημοσιο. Επαναπροσλαβαμε πολλους υποδικους καθηγητες γαι παιδεραστια. Ανοιξαμε την ΕΡΤ και κανενας δεν γνωριζει αν οι επαναπροσληφθεντες επεστρεψαν τις αποζημιωσεις που ειχαν παρει. Ανακοινωσαμε αυξησεις στην ΔΕΗ και φυσικα καθε μερα καποιο στελεχος ή υπουργος ζητα να επιστρεψουμε στην δραχμη. Η Ζωη με ΒορειοΚορεατικη συμπεριφορα απαξιωνει και μιλα με δικτακτορικη συμπεριφορα εναντιον του π. της Τραπεζας της Ελλαδος και με μια περιεργη επιτροπη καταφερεται εναντιον του χρεους και των δανειστων. Οι δανειστες απο την αλλη δεν θελουν να ρισκαρουν. Πολλα υπογραψαμε αλλα λιγα καναμε. Γνωριζουν οτι υπαρχουν 50ρηδες συνταξιουχοι με γυμνασιακη η μη μορφωση που εισπραττουν 2πλασιες και 3πλασιες συνταξεις απο τις αντιστοιχες των Γερμανων των Βελγων κλπ. Βλεπουν οτι ακυρωθηκαν ιδιωτικοποιησεις . Βλεπουν οτι δεν υπαρχει διαθεση για την μειωση του Δημοσιου τομεα και για θεσμικες αλλαγες. Βλεπουν την φοροδιαφυγη και την ανικανοτητα μας να εισπραξουμε τους φορους . Βλεπουν οτι ουτε περιουσιολογιο υπαρχει ουτε τιποτα. Φυσικο ειναι να σκληροι στην διαπραγματευση. Αυτοι θελουν να σιγουρευτουν οτι θα παρουν τα λεφτα τους πισω. Και εμεις με νεομαγους τυπου Βαρουφακη τους μιλαμε με ασαφειες. Ο ασαφης και αγενης Βαρουφακης, ο ασχετος και αγενης Τσιπρας ,ο παλαιοκομμουνιστης και αγενης Λαφαζανης, ο ψεκασμενος Ανελ, ο 60 χρονια πισω Στρατουλης, κλπ δεν προκειται να δωσουν λυση. Δεν φταινε λοιπον τοσο οι δανειστες οσο ο λαος που τους πιστεψε και οι ιδιοι που ειπαν τοσα ψεμματα. Εριξαν μια κυβερνηση οταν αρχισαν να φαινονται τα πρωτα αποτελεσματα .. Εριξαν μια κυβερνηση οταν ο τουρισμος εσπασε καθε προηγουμενο ρεκορ. Εριξαν μια κυβερνηση για να μη βγει Προεδρος ο Δημας αλλα ο Παυλοπουλος. Τωρα ειναι καιρος να πληρωθουν με το ιδιο νομισμα. Τωρα που γινονται οι ακυρωσεις των κρατησεων . Τωρα που Ισπανια σπαει με την σειρα της τα ρεκορ στον τουρισμο. Τωρα που ο κοσμος αρχισε να καταλαβαινει. Τωρα που η λεξη κοψοχερης θα ξαναγινει της μοδας. Αλλα για ολους εμας τωρα μαλλον ειναι αργα. Παλι εμεις θα ειμαστε τα πρωτα θυματα.

    • Άπαντα Επιστάμενος avatar
      Άπαντα Επιστάμενος @ Ρεαλιστης 25/06/2015 09:04:20

      Ο λόγος που βγήκαν όλοι αυτοί οι "αγενείς" τύποι είναι αυτά που προκάλεσαν οι "ευγενείς" δανειστές στην χώρα νωρίτερα.

      • Ρεαλιστης avatar
        Ρεαλιστης @ Άπαντα Επιστάμενος 26/06/2015 01:00:26

        Μαλλον σου αρεσει να φτιαχνεις θυτες. Μονοι μας αυτοκτονησαμε. Οταν ο ΟΤΕτζης με απολυτηριο 3ης γυμνασιου επαιρνε 3.000 συνταξη στα 50 , η ο ΔΕΗτζης η ο ΕΥΔΑΠητζης . Οταν ειχαμε και εχουμε τοσους μαιμου αναπηρους και συνταξιουχους του Δημοσιου, οταν η μη πληρωμη των φορων , των εισφορων και του ΦΠΑ ηταν μαγκια οι αλλοι βρηκαν την ευκαιρια. Δανεικα ζηταμε ..... Μη περιμενεις ευγενεια απο δανειστες....

  13. George N avatar
    George N 25/06/2015 07:17:17

    Συναισθηματικό άρθρο που δείχνει ακριβώς που είναι το πρόβλημα. Η Ελλάδα έχει ενταχθεί στη λάθος ένωση. Η πορεία προς τα δυτικά που άρχισε πριν 200 χρόνια φαντάζει απερίσκεπτη. Κάπου το συναισθάνθηκε και η ίδια ψηφίζοντας υπέρ της αλλαγής της Ευρώπης...κόντρα στην βούληση των ίδιων των Ευρωπαίων. Είναι δυνατόν να πιστέψουμε ότι όλοι οι υπόλοιποι εταίροι και σχεδόν όλη η υφήλιος (τα λεφτά της οποίας είναι το ΔΝΤ) δεν έχουν άλλη δουλειά να κάνουν από το να σχεδιάζουν την ταπείνωση της Ελλάδας? Να μην θέλουν τίποτα περισσότερο από το να σκοτώσουν τον Ελληνικό λαό? Και το κάνουν αυτό με τον πιο δύσκολο για αυτούς τρόπο αντί να τραβήξουν την μπρίζα από τον Φεβρουάριο? Ξεκινώντας την σκέψη μας από τέτοια σουρεαλιστικά αξιώματα προφανώς και "λογικά" οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι οι Ελληνες πρέπει να μετακομίσουν άμεσα κάπου στον Άλφα του Κενταύρου για να σωθούν. Μπορεί μεν ο Kurt Cobain να είπε "just because you're paranoid doesn't mean they aren't after you" αλλά δεν σημαίνει ότι ισχύει πάντα και προϋποθέτει ότι κάποιος είναι....paranoid.

    • in medias res avatar
      in medias res @ George N 25/06/2015 12:02:45

      Να στοχεύουν στην ταπείνωση της Ελλάδας όχι, στην ταπείνωση του Τσίπρα όμως, γιατί όχι? Στέκεται λογικά. Όσον αφορά, δε, το ζήτημα της παράνοιας (και της συνδεόμενης με αυτήν αυξημένης καταθλιπτικότητας των βορείων λαών), θα προτιμήσω τον Roger Waters: The lunatic is on the grass Remembering games and daisy chains and laughs Got to keep the loonies on the path The lunatic is in my head You re-arrange me till i'm sane You lock the door and throw away the key There's someone in my head but it's not me And if the band you're in starts playing different tunes I'll see you on the dark side of the moon
      "Brain damage"

      • George N avatar
        George N @ in medias res 25/06/2015 16:11:09

        Κατάθλιψη όντως, πολύ πιο συχνά από τους Ελληνες. Ψυχαναγκαστικοί ναι, βοηθάει και ότι το μαύρο δάσος παγώνει τον χειμώνα κι άρα πρέπει να έχεις σιγουρέψει τις προμήθειες για να την βγάλεις....φυγή ιδεών όμως δεν νομίζω. Η Ευρώπη είναι πολύ τεχνοκρατική για να ασχοληθεί με την ταπείνωση του Τσίπρα. Απλά πρέπει να βγαίνουν τα νούμερα. Τίποτα άλλο. Γι'αυτό και η αναφορά στο λάθος club.

  14. Ρηνα avatar
    Ρηνα 25/06/2015 10:00:07

    Οι πολιτικοί δυστυχώς δεν μπορούν ν αποτιναξουν από πάνω τους το πολιτικό κόστος και οδηγούν τη χώρα μ αυτό το σκεπτικό. Χρειαζόμαστε κάτι άλλο.....

  15. Άπαντα Επιστάμενος avatar
    Άπαντα Επιστάμενος 25/06/2015 10:09:23

    "Αυτό που προέχει να πούμε αυτή την στιγμή, λίγες ώρες πριν τις οριστικές αποφάσεις, και πέραν των λαθών της κυβέρνησης είναι ότι οι δανειστές εμφανίζονται να θέλουν να ταπεινώσουν τη χώρα. Όχι μόνο τη νόμιμα εκλεγμένη κυβέρνηση αλλά όλη τη χώρα. Και εξηγούμαστε για να μη νομίζουν ότι τρελαθήκαμε και στηρίζουμε τον Τσίπρα" Οι άνθρωποι είναι ψυχοπαθείς. Έστω εφαρμόζουμε το τρελό πακέτο που ζητάνε και όπως το ζητάνε δίχως διαγραφή χρέους. Σε 6 μήνες θα είμαστε ξανα υπό κατάρρευση, διότι είναι τα ίδια τα μέτρα που καθιστούν μη βιώσιμη την οικονομία. Με τα χίλια ζόρια σταθεροποιήθηκε το 2014 η οικονομία έχοντας χάσει το 27% της αξίας της. Μετά ζήτησαν κι άλλα μέτρα από τον Σαμαρά και τον πέταξαν.
    Τώρα τι θέλουν πάλι? Θα χτυπήσει κανένα -7% η ανάπτυξη πάλι και τότε δεν θα έχουμε περιθώρια ηρεμίας. Θα γίνουν φασαρίες στους δρόμους.

  16. ΓΛΑΥΚΑ avatar
    ΓΛΑΥΚΑ 25/06/2015 11:44:51

    Το παιχνίδι είναι στημένο και η πορεία προδιαγεγραμμένη από καιρό πριν......Ναι, έπρεπε εμείς οι ίδιοι να εφαρμόσουμε εκείνα τα "ορθά" και "αναγκαία" μέτρα για τον ορθολογισμό και εκσυχρονισμό της ελληνικής οικονομίας & ιδιωτικής, κρατικού μηχανισμού κ.λ.π . Τότε θα μπορούσαμε όχι μόνο να διαπραγματευτούμε αλλά να αντιληφθούμε το ΣΧΕΔΙΟ τους, τα ΠΡΟΣΔΟΚΩΜΕΝΑ τους και τα ΜΕΛΛΟΥΜΕΝΑ......Ούτε ο ΓΑΠ, ούτε ο ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ, ούτε ο ΣΑΜΑΡΑΣ κινήθηκαν σε αυτήν την κατεύθυνση. Δεν ήθελαν, δε μπορούσαν, φοβήθηκαν, εκβιάστηκαν (υποκλοπές Vodafone ...) θα τo αντιληφθούμε κάποια στιγμή. Θυμηθείτε τι λέγαμε για τα μέτρα που είχε προτείνει και υιοθετήσει ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ, περί άμεσης εφαρμογής τους, μη προσφυγής στις εκλογές του 2009 και ας τον έριχναν εξαιτίας της εφαρμογής αυτών. Αν και θεωρώ ότι η μεγάλη διαφορά που "έδωσε" στον ΓΑΠ (μη συμμετοχή στις εκλογές ΝΔκρατών, εξαγγελθείσα οικονομική πολιτική περισσότερο και λιγότερο "τα λεφτά υπάρχουν" κ η προπαγάνδα των ΜΜΕ) ήταν ένα σημαντικό εφόδιο για την εφαρμογή των ορθών μέτρων προς τον εκσυχρονισμό της Χώρας σε όλους τους τομείς, έστω και από τον ΓΑΠ. Δυστυχώς όμως άλλες οι επιδιώξεις του... Αλλά και οι μετέπειτα (ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ, ΣΑΜΑΡΑΣ , ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ) τι έκαναν για το σκοπό αυτό; Τίποτα ή σχεδόν τίποτα. Περιορίσθηκαν κάποιες σπατάλες αλλά ως εκεί. Στο σημείο αυτό να αναφέρω ότι είναι αδικία να κατηγορούμε τον ΤΣΙΠΡΑ για τις καθαρίστριες από τη στιγμή που και ο ΣΑΜΑΡΑΣ είχε σε διαθεσιμότητα σχεδόν ένα χρόνο τους δημοτικούς αστυνομικούς (δείχνοντας στην τρόικα ότι μειώνει το κράτος) και τους επανένταξε "πλήρως" πριν τις εκλογές. Κανένας πολιτικός δεν μπόρεσε ή μπορεί να "σπάσει αυγά'' (Vodafone, κάτι άλλο... (σ.σ. τώρα ειδήσεις για παρακολούθηση "αμφιταλαντευόμενου Ολαντ για ελληνικό ζήτημα & άλλων Γάλλων πολιτικών από NSA, γιατί τώρα))Η τρόικα έβλεπε ότι δε γινόταν τίποτα για τον εκσυχρονισμό του κράτους αλλά δεν την ενδιέφερε. Ποτέ δε νοιάστηκε για το σκοπό αυτό. Μήπως την ενδιέφερε ΜΟΝΟ η αλλαγή Συντάγματος προκειμένου κατοχυρωθούν επιτέλους οι δανειακές συμβάσεις ( κ τα ψιλλά αλλά ΜΕΓΑΛΑ γράμματα αυτών) από τη Βουλή με λιγότερους ψήφους; Ανατρέξτε στο διαδίκτυο τη χρονική στιγμή αμέσως μετά την επικράτηση ΣΑΜΑΡΑ (... "ισχυρή κυβέρνηση με 179 βουλευτές παρά 1, 180"...). Θυμηθείτε την περίοδο πριν τις εκλογές του 2015 που ζητούσαν κάποιοι επίμονα αναθεώρηση Συντάγματος ... Μήπως γι' αυτό σταμάτησε και η χρηματοδότηση της Χώρας από τον Μάιο του 2014 και η υποστήριξη στον Σαμαρά; Μάλλον η προκήρυξη εκλογών χάλασε τα σχέδια των Δανειστών... Ας σταματήσουμε τις μικροπολιτικές απόψεις και κριτικές για όλους και τα πάντα. Διακυβεύονται ΑΛΛΑ. Ας ελπίσουμε ότι ΣΑΜΑΡΑΣ και ΤΣΙΠΡΑΣ, πίσω από τις κουρτίνες συμπεριφέρονται ως ΗΓΕΤΕΣ. υστερόγραφο: Μήπως κάποιοι θέλουν για δεύτερη φορά μετά το ΒΠΠ (ψυχρός πόλεμος, εμφύλιος...) να είμαστε μία από τις αφορμές για την άμεση και φανερή πλέον εμπλοκή των ΗΠΑ στα της Ε. Ε θέματα και απενεχοποίησης και άφεσης των αμαρτιών της Γερμανίας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.