#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/09/2012 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σκηνικό πολιτικής και κοινωνικής κατάρρευσης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γεώργιος avatar
    Γεώργιος 21/09/2012 07:40:55

    Περιμένουμε το πακέτο των 31 δισ. ευρώ ως μάνα εξ ουρανού. Αυτό όμως δεν επαρκεί για τις ταμειακές ανάγκες του κράτους. Διότι τα 25 δισ. θα δοθούν στις τράπεζες ως ανακεφαλαιοποίηση, τα 5 θα δοθούν για να πληρωθούν τα έντοκα γραμμάτια του δημοσίου και το ένα θα μείνει για τις άμεσες ανάγκες εσωτερικών πληρωμών. Τι είναι ο κάβουρας τι είναι το ζουμί του. Η εσωτερική στάση πληρωμών έχει ξεκινήσει-δήμοι, φαρμακοποιοί, κ.λπ. Θα συνεχιστεί. Αυτό σε συνδυασμό με την έκρηξη την κοινωνική που θα προκληθεί εξαιτίας των μέτρων των 12 δισ. και την πείνα που θα εμφανιστεί καθώς πολλές οικογένειες θα κρυώνουν και ίσως πεινάσουν δημιουργούν τις συνθήκες μιας ανθρωπιστικής κρίσης για πρώτη φορά μετά τον β' παγκόσμιο πόλεμο. Μετά απ'όλα αυτά τοποθετώ την χρεοκοπία της χώρας στο χώρο του αληθινού.

    • GLAD avatar
      GLAD @ Γεώργιος 21/09/2012 12:51:04

      Μία ερώτηση :
      ποιό ήταν τελικά το ακριβές συνολικό ποσόν που έχασαν οι Ελληνικές τράπεζες από το κούρεμα των Ελληνικών κρατικών Ομολόγων ?
      Παρακαλώ όχι μόνο εσάς , αλλά οιονδήποτε να με πληροφορήσει .

      • drider avatar
        drider @ GLAD 21/09/2012 13:18:33

        Περίπου 25 δις... (αν υποθέσουμε ότι κατείχαν περί τα 50 δις σε ελληνικά ομόλογα πριν το "κούρεμα")

      • The Camel avatar
        The Camel @ GLAD 21/09/2012 13:39:34

        Oι 4 μεγαλες τράπεζες κατεγραψαν απώλειες άνω των 23 δισ. ευρώ μετα φόρων απο το PSI απ' όσο γνωρίζω.

        • GLAD avatar
          GLAD @ The Camel 21/09/2012 14:44:14

          Άρα ορθώς τους τα δίνει πίσω το κράτος (αφού του τα δίνουν οι δανειστές ) τα 25 δις.
          Κακώς τους τα έκοψε , όπως κακώς τα έκοψε και σε όλους τους άλλους.
          Τό πρόβλημά τους το δημιούργησε το κράτος.
          Τελικά από αυτή την υπόθεση οι Ελληνικές τράπεζες δεν χάνουν τίποτα και είναι άλλο θέμα το αν θα έπρεπε οπωσδήποτε να χάσουν κάτι όπως και όλοι οι υπόλοιποι (ιδιώτες , ξένες τράπεζες , κλπ.) εξ αιτίας του ότι δραστηριοποιούνται σε ένα κράτος καφενείο το οποίο μόνο του δημιούργησε τα προβλήματά του.
          Επομένως το ουσιαστικό ενδιαφέρον είναι τι θα γίνει με τα υπόλοιπα 31,5-25=6,5 δις και μόνο και ας σταματήσουμε συνεχώς να ασχολούμαστε με τις τράπεζες .

          • drider avatar
            drider @ GLAD 21/09/2012 15:05:27

            1ον) Δεν είναι 31.5 δις - υπολόγιζε γύρω στα 50 δις
            2ον) Δες λίγο τι γράφει και ο techie:
            h**p://www.techiechan.com/?p=1543

          • Α.Κ. avatar
            Α.Κ. @ GLAD 21/09/2012 16:38:06

            Καλά. Εδώ γελάνε !
            Οι ελληνικές τράπεζες δεν φταίνε !
            Δεν είχαν ποτέ πανωτόκια ! Μόνο καμιά 40άρια χρόνια!
            Δεν έκαναν ποτέ κρυφοχρεώσεις και ψιλά γράμματα !
            Δεν παρέκαμπταν ποτέ τις δικαστικές αποφάσεις !
            Δεν είχαν ποτέ οι πιστωτικές τους ΛΗΣΤΡΙΚΑ επιτόκια !
            Δεν συνεργάστηκαν ποτέ με κοράκια στις δημοπρασίες κατεσχεμένων ακινήτων για να πάρουν τα σπίτια μισοτιμής (και αν!)
            Δεν συμμετείχαν ποτέ στο πάρτυ του χρηματιστηρίου !
            Δεν δάνεισαν ποτέ δανεικά και "αγύριστα" σε ΝΔ και ΠΑΣΟΚ ! (γιατί άραγε τους δάνειζαν ενώ δεν τους εξοφλούσαν ποτέ;)

            Τελικά είσαι για κλάματα ή για γέλια;;

          • Εθνικιστης avatar
            Εθνικιστης @ GLAD 23/09/2012 14:39:48

            Να φυγουν τοτε, αν δεν θελουν να δραστηριοποιουνται σε μια χωρα καφενειο. Κανεις δεν τις αναγκασε να ανοιξουν. Να αποδεχτουν οτι η διακρατηση ομολογων ειναι επενδυση και ως επενδυση εχει ρισκο να τα χασεις.

      • Scarface avatar
        Scarface @ GLAD 22/09/2012 00:10:33

        Αλλη ειναι η ερωτηση που πρεπει να απαντηθει. Ποσα απο τα κουρεμενα ομολογα βρισκονταν σε ελληνικα χερια και ποια η σχεση τους με το συνολικο χρεος. Γιατι εχω την υποψια οτι το κουρεμα αφορουσε δυσαναλογα χρεος που ηταν στην κατοχη των ελληνικων τραπεζων, ταμειων και φυσικων προσωπων.

    • αλχημιστής avatar
      αλχημιστής @ Γεώργιος 21/09/2012 13:39:52

      Αφού πλέον και το antinews δεν βρίσκει κάτι καλό να γράει για την κυβέρνηση..........ας πηδήξουν μόνοι τους στη θάλασσα.

  2. Anaconda avatar
    Anaconda 21/09/2012 07:52:03

    "Εξωθούν τη χώρα σε αποσταθεροποίηση"
    "Η Ελλάδα, με απόλυτη ευθύνη της πολιτικής ηγεσίας της, κινδυνεύει πλέον να εξελιχθεί σε ένα "καταρρέον" ή "αποτυχημένο κράτος" ("failed state")"
    "Χωρίς εθνικό σχέδιο, χωρίς αξιοπρέπεια, χωρίς ηγεσία με όραμα και αντιστάσεις, η Ελλάδα μπαίνει σε περιπέτεια με άγνωστη κατάληξη".
    από τα ΕΠΙΚΑΙΡΑ

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Anaconda 21/09/2012 13:40:28

      ᾿Επιλεκτικά ἀναφερόμαστε στά ΕΠΙΚΑΙΡΑ; Παλαιότερες ἐκδόσεις ἔχεις διαβάσει;;; . . .

      • Anaconda avatar
        Anaconda @ Φωτεινή 21/09/2012 16:53:42

        Βεβαίως - όλες τον ίδιο συγγραφέα επιβεβαιώνουν, έστω και με καθυστέρηση...
        http://kostasxan.blogspot.gr/2012/09/failed-state.html

  3. 1kris avatar
    1kris 21/09/2012 08:02:20

    Ας μας πει καποιος τοσους μηνες χωρις δοσι απο τους ¨πιστωτες‘ η Χωρα που βρισκει τα χρηματα για μισθους ,συνταξεις,φαρμακα,καυσιμα,κ.λ.π αυτη την απορια εχω.
    Αντωνη προσεχε

    • kinezos avatar
      kinezos @ 1kris 21/09/2012 08:25:58

      Βραχυπροσθεσμο δανεισμο. Περιπου 6 δις μεσα στο καλοκαιρι. Με ποιος ξερει τι επιτοκια. Και ηδη απ'αυτα εχουν σκασει 2 δις τοκοχρεωλυσια που δεν εχουμε να τα δωσουμε.

      • Ioustinianos avatar
        Ioustinianos @ kinezos 21/09/2012 08:42:49

        4,86% για τρεις μήνες.
        Από το μνημόνιο δανειζόμαστε με 3,2%, με την αποπληρωμή ρυθμισμένη μέσα στην επόμενη δεκαετία.
        Το για πιο λόγο δεν μας δίνουν τη δόση των 31δις, από τις 20 Αυγούστου που είχε συμφωνηθεί, απαντάται από μόνο του. Τα συμπεράσματα εύκολα για τον καθένα μας.

        • kinezos avatar
          kinezos @ Ioustinianos 21/09/2012 09:52:44

          Καταλαβα. Ε, ρε κονομες. Μ@λ@κες ειναι να τα δωσουν? 1,36% παραπανω βγαζουν ετσι.

          • kinezos avatar
            kinezos @ kinezos 21/09/2012 09:53:34

            Sorry 1,66%. Anyway παντως περισσοτερο απ'οτι δινουν στο ταμιευτηριο.

        • Ελλάς το κάτεργο (ex avanti) avatar
          Ελλάς το κάτεργο (ex avanti) @ Ioustinianos 21/09/2012 11:55:26

          Και με τι επιτόκιο δανείζονται οι τράπεζες από την ΕΚΤ ?

      • tan avatar
        tan @ kinezos 21/09/2012 09:34:29

        Ο βραχυπρόθεσμος δανεισμός πάρθηκε για αποπληρωμή ομολόγων που έληγαν...

        • kinezos avatar
          kinezos @ tan 21/09/2012 11:23:17

          Μερος των 31,5 δις δεν υποτιθεται οτι θα πηγαιναν εκει? Αυτη ηταν η ουσια των μνημονιακων δανειων. Να μην σκασουν τα ομολογα και κηρυξουμε σταση πληρωμων εν μερει και παραλληλα να στηρικουν τις τραπεζες. Δεν ηταν? Τοτε τι νοημα εχει να περιμενουμε τα δανεια και να κουβεντιαζουμε αν καποια ομολογα πληρωνονται απο κατω απο το τραπεζι με υψηλοτερα επιτοκια.
          Δεν ξερω. Ρωταω.

          • Σταράτα avatar
            Σταράτα @ kinezos 21/09/2012 11:55:31

            "Σε αναβάθμιση της πιστοληπτικής ικανότητας της Ισλανδίας προχώρησε σήμερα ο οίκος αξιολόγησης Fitch. Η πιστοληπτική ικανότητα της χώρας αναβαθμίστηκε κατά μία βαθμίδα μπαίνοντας στην κατηγορία ΒΒΒ-. Όπως υποστηρίζει ο Fitch η Ισλανδία πλέον βρίσκεται στην κατηγορία "επενδύσεις" γεγονός που την κατατάσσει σε "αξιόπιστο δανειολήπτη".

          • franc avatar
            franc @ Σταράτα 21/09/2012 14:13:42

            Μήπως τελικά πρέπει να ακολουθήσουμε το παράδειγμά της?

  4. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 21/09/2012 08:06:50

    Ώπα ρε συ Κωνσταντίνε ανατρεπτικέ....

    • ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
      ΠΙΛΟΤΟΣ @ Strange Attractor 21/09/2012 08:14:35

      γράφει εδώ ο Καραμανλής ; ... :)

    • Κωνσταντινος avatar
      Κωνσταντινος @ Strange Attractor 21/09/2012 10:56:42

      Οκ !!! αλλα ''αορατος'' ο Κωνσταντινος

  5. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 21/09/2012 08:11:08

    Κάθε φορά πρίν απο τα μέτρα κάποιοι σπέρνουν φόβο !
    Να προσέξουν γιατί έρχεται το θέρος

  6. peiraths06 avatar
    peiraths06 21/09/2012 08:22:07

    Η κυβέρνηση αυτή δεν είναι νέα και είναι φυσικό να εμφανίζει σημάδια κόπωσης. Βλέπεις κανείς διαφορά αυτής της κυβέρνυσης με τις δύο προηγούμενες; Όπου πηγε το ΔΝΤ, εκτός από την οικονομία διέλυσε και τα κόματα που κυβέρνησαν!

  7. Νικος avatar
    Νικος 21/09/2012 08:34:29

    Μια ερώτηση. Η χώρα έχει ή δεν έχει πρωθυπουργό; Που είναι η ...ελπίδα της Ελλάδας;

  8. Σταράτα avatar
    Σταράτα 21/09/2012 08:46:45

    Δεν μου πρότειναν ποτέ τόσα πολλά χρήματα, ώστε αυτά να αντισταθμίσουν το μέγεθος της λύπης μου για την προδοσία.

  9. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 21/09/2012 08:54:49

    Δυστυχώς, εκτός από δημοσιονομικό υπάρχει και έλλειμμα σοβαρότητας.

    Ποιος λογαριάζει και ποιος πιστεύει (μέσα και έξω από την Ελλάδα) μια κυβέρνηση που δεν είναι σοβαρή;

    Ένας Κύπριος παππούς είχε πει (κατά μαρτυρία Χ. Γιανναρά) μια μεγάλη κουβέντα:

    " Αυτοί, παιδάκι μου, κυβερνάνε γονατιστοί " .

  10. mavrotsoukalos avatar
    mavrotsoukalos 21/09/2012 09:09:11

    ελάει ο κόσμος με τη “κοινωνική αναταραχή”, που όλοι…..περιμένουν!!!Ο κόσμος ψήφισε πριν 2 μήνες, ας πρόσεχε.
    Οι γενιές που μεγάλωσαν με το ΚΛΙΚ, το νίτρο, τη Ψαρρού, τα Λα μαμούνια, τη παραλιακή, τα τρέντυ, το ΡΕΞ, το Νότη κλπ θα τοθ παίρνουν το σπίτι και θα παρακαλάνε να δουν το…CHL!!!!

  11. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 21/09/2012 09:22:36

    «Πάρτε τα μέτρα να τελειώνουμε, σταματήστε τα επικοινωνιακά παιχνίδια»

    Ποιός κόσμος τά λέει αυτά, καλέ μου άνθρωπε;

  12. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 21/09/2012 09:25:44

    Πρέπει να καταλάβουμε, επί τέλους, πως κράτος που δεν έχει δική του νομισματοπιστωτική πολιτική ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΤΟΣ. Δεν τετραγωνίζεται ο κύκλος αυτός με γήϊνα μαθηματικά. Η αναξιοπιστία της Ελλάδας δεν οφείλεται μονο στις ενέργειες του προδοτικού τριδύμου ΗΚΑΠ-Παπακωνσταντίνου-Προβόπουλου τα τελευταία 3 χρόνια αλλά, κυρίως, τώρα στην συνεχιζόμενη θεσμική επαιτεία της Ελλαδικής ελίτ στην ΕΕ, που σαν κακομοίρηδες Βουλγαροτσιγγάνοι (σημειωτέον έχει γεμίσει η Θεσσαλονίκη από τέτοιους επαγγελαμτίες τουρίστες-επαίτες) έχουν βάλει τη χώρα στο σπρώξιμο του αέναα Σισύφιου οικονομικοκοινωνικού λίθου με τους χυδαίους κύκλους των δόσεων -σαν ναρκομανείς- δενοντας την χώρα και τους Έλληνες (και) με το Αγγλικό δίκαιο σε περίπτωση που...
    Όσο για το άν άλλαξε το κλίμα, ε! λοιπόν, δεν άλλαξε, αν μη τι άλλο έγινε χειρότερο.

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ Νίκος Αργεάδης 21/09/2012 09:26:19

      Όπου ΗΚΑΠ, βάλτε ΓΚΑΠ.

    • Φιλιππος avatar
      Φιλιππος @ Νίκος Αργεάδης 21/09/2012 10:11:02

      Μαλλον εχετε ξεχασει μερικους ακομα απ'αυτους που με τις πραξεις και ενεργειες τους,τα τρια τελευταια χρονια,οχι μονο επιδοκιμασαν τις πολιτικες του τριου αλλα τις συνεχιζουν και με εξαιρετικο ζηλο.

      • blue nile avatar
        blue nile @ Φιλιππος 21/09/2012 11:43:23

        Καλημέρα Νίκο.

        Όταν μπήκαμε στην ευρωζώνη ουσιαστικά απεμπολήσαμε την δυνατότητα άσκησης εθνικής νομισματοπιστωτικής πολιτικής όπως αναφέρεις.
        Γιατί δεν είχαμε πια το μόνο εργαλείο αντιμετώπισης της Κρίσης με τα δικά μας μέσα. Που δεν είναι άλλο από την υποτίμηση του εθνικού νομίσματος.

        Δυστυχώς η αρχιτεκτονική του ευρώ ήταν κακοσχεδιασμένη από την αρχή και δεν προέβλεπε τι θα μπορούσε να γίνει σε μια Κρίση όπως αυτής του 2008.

        Τώρα που ζούμε τα μεθεόρτια του 2008 που οι ελλειματικές χώρες της ευρωζώνης πιάνονται στη φάκα της κρίσης χρέους και της κρίσης δανεισμού (επειδή δανείζονται με όλο και μεγαλύτερα επιτόκια) και μετά αναγκάζονται να μειώνουν με μέτρα λιτότητας το ΑΕΠ τους μέσα από το οποίο πρέπει να αντλήσουν για να ξεπληρώσουν τα όλο και ακριβότερα δάνεια που παίρνουν.

        Ορατά τα αποτελέσματα αυτής της πολιτικής σε όλη την ευρωζώνη.
        Για να γίνω πιο κατανοητός.
        Από το 2002 μέχρι το 2008 που δανειζόμασταν με 3%-3,5% είχαμε ανάπτυξη (μεγάλωμα της οικονομίας) περίπου 4%
        Τα επιτόκια συμβολίζουν τον ρυθμό αύξησης του χρέους.
        Μέχρι το 2008 το μεγάλωμα της οικονομίας επέτρεπε αυτά τα επιτόκια που πληρώναμε.
        Η Ιαπωνία δανείζεται με 8% αλλά έχει και άλλο τόσο ανάπτυξη οπότε μπορεί και δανείζεται σχετικά φτηνά.
        Το 2010 εμείς είχαμε ανάπτυξη 0% και δανειζόμασταν με 6%. Οπότε είχαμε μια διαφορά της τάξης των έξη μονάδων
        Τότε έπρεπε να πάμε σε χρεωκοπία λόγω απαγορευτικού κόστους δανεισμού.
        Επιλέχτηκε η μνημονιακή λύση η οποία μας εξασφάλισε πιο χαμηλότοκα δάνεια αλλά υπό όρους λιτότητας οι οποίοι έφεραν ανάπτυξη της τάξης του -6%.
        Άρα φτάσαμε στο σημείο να δανειζόμαστε με περίπου 4% από ΔΝΤ και μηχανισμό στήριξης, και να έχουμε ύφεση 6%.
        Δηλαδή 30 μήνες θυσιών του λαού για να έχουμε μια διαφορά της τάξης των δέκα μονάδων.
        Για αυτό και όλοι πια λένε ότι θα βγούμε στις αγορές το 2020 και αν...
        Χρεωκοπία και με βούλα...

        Αν είχαμε δικό μας νόμισμα για να αποσοβήσουμε τις μετασεισμικές δονήσεις του 2008 θα το είχαμε υποτιμήσει
        και δεν θα φτάναμε σε σημείο να δανειζόμαστε με 6% που είναι απαγορευτικό για κράτη.

        Αν πάλι η ευρωζώνη είχε σχεδιαστεί καλύτερα (όπως έπρεπε) και προέβλεπε μια κοινή επενδυτική πολιτική και ένα ευρωομόλογο που θα μείωνε τα κόστη δανεισμού στα προβληματικά κράτη τότε δεν θα αναγκαζόμασταν να κάνουμε εσωτερική υποτίμηση η οποία δημιουργεί τη μεγάλη ύφεση που καταστρέφει τον κοινωνικό ιστό.

        Για αυτό και φωνάζω ότι το πρώτο τεράστιο έγκλημα στη χώρα έγινε από τον Σημίτη που βιάστηκε να μας βάλει σε μια κακοσχεδιασμένη ένωση του ευρώ η οποία κόμιζε πολλά καλά αλλά δεν είχε σχεδιαστεί να αντέξει τον μεγάλο σεισμό μιας Κρίσης όπως αυτής του 2008.

        Αυτό δεν σημαίνει ότι οι νομισματικές ενώσεις ή οι ενώσεις με κλειδωμένες ισοτιμίες είναι όλες κακές.
        Του ευρώ ήταν κάκιστη και οι φωστήρες του οικονομικού επιτελείου δεν μέτρησαν σωστά την κατάσταση.

        Μετά βέβαια ήρθε ο ΓΑΠ που την κρίσιμη στιγμή δεν επέλεξε την χρεωκοπία έστω μόνο για να πιέσει για άλλη ανώδυνη λύση.
        Γιατί τότε η Μέρκελ με τις γερμανικές τράπεζες να έχουν στα συρτάρια του ελληνικά ομόλογα 60 δις (και μάλιστα μοχλευμένα με 1: 50) δεν την ήθελε με τίποτα γιατί θα χρεωκοπούσαn και οι γερμανικές τράπεζες...
        Μόλις βέβαια ξεφορτώθηκαν τα ελληνικά ομόλογα άρχισαν οι απειλές για αποπομπή από το ευρώ και η σκλήρυνση της στάσης ...

        Διττό το μνημονιακό έγκλημα ...
        Πρώτος εγκληματίας ο Σημίτης. Που μας έβαλε στο προβληματικό ευρώ αφαιρώντας από τη φαρέτρα της αδύναμης οικονομίας μας το μόνο βέλος που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε περίοδο Κρισης. Την υποτίμηση.
        Χάνοντας το δικαίωμα στην διαμόρφωση εθνικής νομισματικής πολιτικής.
        Δεύτερος εγκληματίας ο ΓΑΠ.
        Όταν μπορούσε να στυλώσει πόδια και να απαιτήσει άλλη λύση έκατσε και δέχτηκε αδιαμαρτύρητα το πιο βίαιο δημοσιονομικό πρόγραμμα προσαρμογής στην μεταπολεμική ευρωπαική ιστορία.

        Tο έγκλημα τεράστιο...η τιμωρία των ενόχων τι γίνεται;

        • Νίκος Αργεάδης avatar
          Νίκος Αργεάδης @ blue nile 21/09/2012 12:18:08

          Βlue nile, η ενεργέστερη και απλούστερη παρουσίαση που έχω δεί για το θέμα, και το σημαντικότερο, τεκμηριώνεις τα συμεπεράσματά σου με αριθμούς.
          Αν θυμάσαι, ειδικά εκείνα τα χρονια είχαν πέσει πάνω μας λυτοί και δεμένοι ιερουργοί της κατάργησης του εθνικού κράτους για τον Ελληνικό μας επαρχιωτισμό. Τι εθνικιστές, τι Ελληναράδες μας ανεβοκατέβαζαν που "δεν δεχόμαστε την παγκοσμιοποίηση και την "πρόοδο" και τον "εξευρωπαϊσμό" μας (με το ζόρι). Φοβάμαι πως βαδίζουμε σε εμφύλιο, γιατί όχι μόνο παραμένει η ατιμωρησία και οι ίδιες πρακτικές αλλά συσσωρεύεται η κοινωνική αδικία και οι ανισότητες μεγεθύνονται. Ανθρωπάκια σαν τον Βενιζέλο ακόμα μας κουνάν το δάκτυλο. Δίχως πλατιά ΝΕΜΕΣΗ δεν θα υπάρξει ΕΙΡΗΝΗ.

          • blue nile avatar
            blue nile @ Νίκος Αργεάδης 21/09/2012 12:30:16

            ...έτσι όπως τα λες Νίκο...

        • Νίκος Αργεάδης avatar
          Νίκος Αργεάδης @ blue nile 21/09/2012 12:41:01

          Καλημέρα Blue Nile.

        • kinezos avatar
          kinezos @ blue nile 21/09/2012 13:04:43

          Απόλυτα σύμφωνος. Να προσθέσω μονο οτι η προσαρμογη με χρηση του δικου μας νομισματος θα σημαινε υποτιμηση, η οποια ομως θα μπορουσε να μην οδηγησει απαραιτητα σε φτωχοποιηση του κοσμου υπο την προυποθεση οτι ο πληθωρισμος θα υπογιζοταν τιμια και στο ακεραιο και μισθοι και συνταξεις θα ακολουθουσαν αναλογα (ΑΤΑ). Παραλληλα θα επρεπε για βασικα αγαθα να υποστηριζεται η αγορα απο εσωτερικη παραγωγη.

          Θα μπορουσε λοιπον και η εσωτερικη υποτιμηση που επιχειρειται να ακολουθησει μια αντιστροφη πορεια, δηλαδη βιαιης παρεμβασης στην αγορα και μειωσης τιμων ωστε να εξισσοροπηθουν καπως τα πραγματα και να υποστηριχθει η μεση οικογενεια. Και παραλληλα τονωσης της εσωτερικης παραγωγης και μειωσης των εισαγωγων, παλι με δασμολογικη παρεμβαση και ενδεχομενως ποσοστωση στις εισαγωγες.

          • Εμμανουήλ Πρόιος avatar
            Εμμανουήλ Πρόιος @ kinezos 21/09/2012 20:50:38

            Καλά τα λέτε αλλά ποσοστώσεις, δασμολογικές παρεμβάσεις κλπ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ από την Ε.Ε. της οποίας αποτελούμε μέλος.
            Σαφώς με την υιοθέτηση του κοινού νομίσματος (οθνείου κατά τον εξαίρετο κ. Κόλμερ) χάσαμε το υπερόπλο της υποτίμησης και ότι αυτό συνεπάγεται.Αυτό σε συνδιασμό με το ότι δεν μπορούμε να ασκήσουμε εθνικές - προστατευτικές πολιτικές πνίγει την οικονομία και καταστρέφει την κοινωνία.

        • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
          Γιάννης Φαίλτωρ @ blue nile 21/09/2012 13:08:22

          Ανεξάρτητο και κυρίαρχο δεν είναι ένα κράτος αν δεν έχει οικονομική ανεξαρτησία. Τα άλλα είναι απλώς λόγια των ανέμων. Την οικονομική ανεξαρτησία την εκχωρήσαμε, όχι μόνο γιατί το ήθελαν οι ισχυροί του χρήματος εν Ελλάδι, αλλά και γιατί μεγάλος μέρος του λαού δε δίστασε να την εκχωρήσει στο όνομα της προσωπικής, υλικής του ευημερίας. Η υλική ευημερία δεν είναι κακό πράγμα. Αντιθέτως. Αρκεί αν γίνεται με την εκδίπλωση των δικών μας δυνάμεων. Και δυστυχώς εκεί αποδειχτήκαμε ατροφικοί.
          Η είσοδος στο ευρώ ήταν λάθος. Αλλά κανείς δε νοιαζόταν τότε.

          • Φιλιππος avatar
            Φιλιππος @ Γιάννης Φαίλτωρ 21/09/2012 13:44:44

            Κατα την διαρκεια των διαπραγματευσεων για την εισοδο μας στο ευρω ποσοι ειχαν,εστω και στοιχειωδως,γνωση του αντικειμενου;ενημερωθηκε ο λαος για τα θετικα και τα αρνητικα και στη συνεχεια να ερωτηθει σε ενα δημοψηφισμα;Δεν δεχομαι λοιπον πως ενας λαος που του επεβαλαν ενα αγνωστο νομισμα εκχωρησε την οικονομικη ανεξαρτησια της χωρας επειδη θελησε να ζησει μια καλυτερη ζωη,χωρις να αμφισβητω τις ακροτητες.Αυτο ομως δεν πλησιαζει ουτε κατ΄ελαχιστο το παρτυ που εγινε απο τους ημετερους του πολιτικου κατεστημενου που ακομα και τωρα δειχνει να μην εχει συνειδητοποιησει τη διαλυσει που εχει επιφερει στην ελληνικη κοινωνια και να προσπαθει να μοιρασει ευθυνες.

          • apergospastis avatar
            apergospastis @ Φιλιππος 21/09/2012 14:25:28

            Δημοψήφισμα έγινε, ήταν οι εκλογές του 2000 που τα δυο ευρω-κόμματα έκαναν ρεκόρ συνολικών ποσοστών (87%) και απόλυτου αριθμού ψήφων (6 εκ.). Όποιος δεν ήθελε το ευρώ σε εκείνες τις εκλογές ψήφιζε ΚΚΕ, Τσοβόλα και το κόμμα του Γρηγόρη Μιχαλόπουλου. Αν γινόταν δημοψήφισμα για το ευρώ το καλοκαίρι του 2000 το ευρώ θα έπαιρνε ποσοστά ΚΚ Σοβιετικής Ένωσης.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ apergospastis 21/09/2012 15:08:44

            Τα ίδια θα έπαιρνε και τώρα.
            Πονάει ο πολύς απλός κόσμος, αλλά ξέρει καλά τι παίζεται.
            Αντίθετα με ποικιλόχρωμους "μεγάλους ιδεολόγους" του "έθνους", της "αριστεράς", της "δεξιάς", του "λαού", της "πατρίδας" και λοιπά μπλά μπλά.

          • Νοσφιστης avatar
            Νοσφιστης @ Ο Θείος 21/09/2012 19:01:14

            Έτσι,όπως και ο Ουίνστον του 1984,είναι έτοιμος με μια φωνή ο απλός κόσμος,να πει:"αγαπώ το ευρώ,αγαπώ το μνημόνιο"..
            Φυσικά η γκεμπελική προπαγάνδα και τρομολαγνία των κυρίαρχων ΜΜΕ δεν παίζει κανένα ρόλο σε αυτό..

          • Εμμανουήλ Πρόιος avatar
            Εμμανουήλ Πρόιος @ Ο Θείος 21/09/2012 20:54:12

            Βάζεις στοίχημα?

          • tak avatar
            tak @ Γιάννης Φαίλτωρ 21/09/2012 13:44:48

            Συνεπώς Γιάννη, τέτοιοι "Αρχιερείς" μας ταιριάζουν! Προσθέτω το λιθαράκι στο σχόλιό σου!

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Γιάννης Φαίλτωρ 21/09/2012 14:40:37

            Γιάννη, καλημέρα από την ¨ξενητιά" της Ελλάδας. Περιττεύει να συμφωνήσω. Να διευκρινήσω μόνο πως μακροπρόθεσμα μας συμφέρει το εθνικό νόμισμα. Αλλά η γηγενής ελίτ "τρέφεται" από την διεθνή γι' αυτό και βλέπει την Ελλάδα ως χώρο και όχι ως χώρα.

          • ΒΙΓΓΙΑ ΝΤΑΒΙΝΤ avatar
            ΒΙΓΓΙΑ ΝΤΑΒΙΝΤ @ Γιάννης Φαίλτωρ 21/09/2012 19:11:17

            ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ ΕΥΡΩ;
            ΑΝ ΜΕΝΑΜΕ ΕΞΩ, ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ..ΔΙΟΛΙΣΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΗΣ ΔΡΑΧΜΗΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ..ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ,
            ΣΗΜΕΡΑ
            ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΘΑ ΚΟΣΤΙΖΕ 850 ΔΡΑΧΜΕΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ.
            ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ;

        • Νοσφιστης avatar
          Νοσφιστης @ blue nile 21/09/2012 13:42:27

          Γενικά σωστά αυτά που επισημαίνετε,ειδικά αναφορικά με την ολοκληρωτική αδυναμία να χρησιμοποιηθούν εργαλεία που θα ήταν διαθέσιμα αν δεν βρισκόμασταν στο ευρώ,για το ξεπέρσμα της κρίσης.

          Μια αναγκαία παρατήρηση όμως.
          Γράφετε:"Η Ιαπωνία δανείζεται με 8% αλλά έχει και άλλο τόσο ανάπτυξη οπότε μπορεί και δανείζεται σχετικά φτηνά."
          Η Ιαπωνιά έχει να δει ανάπτυξη ανω του 5% από το 90,ενώ φυσικά το 16% που υπονοείτε,από την εποχή του..Νώε(Το 68 είχε φτάσει το 13% περίπου)
          Εδώ και 2 δεκαετιές είναι παγιδευμένη σε συνθήκες stagflation με zombie τράπεζες και δημόσιο χρέος στο 230%..

          • Σχετικά Ασχετος avatar
            Σχετικά Ασχετος @ Νοσφιστης 21/09/2012 14:28:06

            Nα συμληρώσω.
            Το Ιαπωνικό δημόσιο δανείζεται κυρίως από τον Ιαπωνικό ιδιωτικό τομέα,ο οποίος νέμεται το υψηλό επιτόκιο.Γι αυτό το λόγο,αν και το δημόσιο χρέος βρίσκεται στο 230% του ΑΕΠ,οι αγορές δεν της επιτίθενται.

          • blue nile avatar
            blue nile @ Σχετικά Ασχετος 21/09/2012 15:49:43

            Την καλησπέρα μου σε όλους

            @Γιάννης Φαίλτωρ

            Για να είναι ανεξάρτητο ένα κράτος δεν φτάνει μόνο η οικονομική ανεξαρτησία.
            Αυτή πρέπει να συνδυάζεται με εθνικό νόμισμα.
            Δες το παράδειγμα της Ισπανίας.
            Η οικονομία της πριν από την Κρίση του 2008 ήταν πιο πλεονασματική και από τη Γερμανία. Αυτοκινητοβιομηχανία κόσμημα , Zara να κυριαρχεί.
            Και όμως έφτασε το 2008 και η Ισπανία καταρρέει. Γιατί είναι εγκλωβισμένη σε ένα κοινό νόμισμα το οποίο δεν είχε πρόβλεψη για κοινοποίηση του χρέους μέσω ευρωομολόγου και άρα αναγκάζεται σε απαγορευτικά επιτόκια δανεισμού.
            Από την άλλη η Βρετανία που χτυπήθηκε πολύ περισσότερο από την Κρίση του 2008 και από πλευράς οικονομίας ήταν πιο αδύνατη από την Ισπανία με μια απλή υποτίμηση στάθηκε στα πόδια της και πληρώνει πολύ χαμηλότερα επιτόκια για τον δανεισμό της.

            @Νίκος Αργεάδης.

            Άλλη κουβέντα το τι έπρεπε να γίνει πριν μπούμε στο ευρώ και άλλη το τι πρέπει να γίνει τώρα που μπήκαμε.
            Το ευρώ πρέπει να παραμείνει αφού όμως προχωρήσουν οι Ευρωπαίοι ηγέτες σε όλες εκείνες τις κινήσεις ώστε να σταματήσει η ευρωζώνη να χρεωκοπεί τα κράτη μέλη ένα-ένα λόγω υψηλού δανεισμού.
            Αν πάμε στη δραχμή θα είναι μια καταστροφή .
            Πρέπει να σωθεί το ευρώ με παράλληλη εφαρμογή άλλων πολιτικών.

            Αλλιώς η μόνη αμυδρή ελπίδα είναι μια νέου τύπου λατινική ένωση με τις νότιες χώρες.

            Για να μπορέσει το λατινικό ευρώ να υποτιμηθεί για να γίνει πιο ανταγωνιστικό αλλά αυτή η υποτίμηση να είναι κάπως ελεγχόμενη και όχι ο όλεθρος που θα επέφερε η δραχμή.

            Γι'αυτό λέω ότι ήταν τρομερό το έγκλημα του Σημίτη. Γιατί μια ελλειματική χώρα όπως εμείς δεν μπορεί να βγει από το ευρώ. Που μετατρέπεται σε ισόβια φυλακή...

            @Νοσφιστης

            Δεν γράφω για 16. Η ανάπτυξη 8 + (-8) η ανάπτυξη = μηδέν

            Άρα εφικτός δανεισμός. Σχετικά χαμηλότοκος.
            Τα νούμερα είναι εικονικά για να χρησιμεύσουν ως παράδειγμα.
            Αν και κάποια στιγμή στην Ιαπωνία έτσι ήταν...

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Νοσφιστης 21/09/2012 15:14:11

            Δεν είναι καθόλου zombie η Μιτσουμπίσι, η Νομούρα ή οι άλλες μεγάλες τράπεζες των σαμουράι.
            Θυμίζω ότι αμέσως μετά το κράχ του 2008 στις ΗΠΑ, το 50 % της καταρρέουσας Morgan Stanley εξαγοράστηκε από την Μιτσουμπίσι.
            Άν αυτές είναι ζόμπι, τότε η Goldman Sachs, η JP Morgan, η City ή και η Barclays είναι νεκρές σε οριζόντια θεση.

          • Νοσφιστης avatar
            Νοσφιστης @ Ο Θείος 21/09/2012 20:09:05

            Ποιοί Σαμουράι..Με αυτούς ξεμπέρδεψαν εδώ και αρκετό καιρό.
            Αν δεν ήταν τα κειρέτσου τα μισά μαγαζιά θα είχαν κλείσει στη μακρινή Ιαπωνία..
            Και αν δεν ήταν ο μέσος αμερικανός ή βρετανός-άλλο υποζύγιο-οι Goldman Sachs, JP Morgan, City ή και η Barclays που αναφέρετε θα έπαιζαν σε κάποιο sequel της "Νύχτας των ζωντανών νεκρών"..

    • NSP avatar
      NSP @ Νίκος Αργεάδης 21/09/2012 14:25:30

      «Πρέπει να καταλάβουμε, επί τέλους, πως κράτος που δεν έχει δική του νομισματοπιστωτική πολιτική ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΤΟΣ»

      Α γειά σου!
      Αυτή είναι όλη η ουσία του θέματος.
      Όλα τα άλλα που συζητάμε είναι κουβέντες του καφενείου.
      Η Ελλάδα από την στιγμή που μπήκε στην νομισματική ένωση έπαψε να είναι κράτος.
      Είναι ένας νομός στα νότια της ΕΕ με νομάρχες και δημάρχους διορισμένους από την πρωτεύουσα της χώρας, τις Βρυξέλλες.
      Τα περί ύπαρξης ελληνικού κράτους αποτελούν πλέον νοσταλγικές φαντασιώσεις ρομαντικών σαν και μένα.

  13. parsifal avatar
    parsifal 21/09/2012 09:29:21

    Του σκηνικού κοινωνικής καταρρεύσεως θα επρεπε να προηγηθεί σκηνικό κοινωνικής εκρήξεως. Πλήν ομως "τα σκυλιά είναι δεμένα" και μάλλον οι της Τρόικας το γνωρίζουν, οπως και οι εμφοβοι κυβερνητικοί συνομιλητές τους.
    Για κάποιο μυστηριώδη λόγο υπάρχει ακόμη ανοχή απο την (φαινομενικά) καταρρέουσα κοινωνία.
    Υπήρξε τόσο επιτυχές το σφυροκόπημα "συλλογικής ενοχής" επί δυο χρόνια ?
    Υπάρχει τόσο πολύ κλεμμένο χρήμα ?
    Λειτουργούν ακόμη τα προ-νεωτερικά δίκτυα πελατειακής "προστασίας" και αλληλεγγύης ?
    Η απλώς οι Κωστόπουλοι, το ποδόσφαιρο, οι πόρνες του Παραπετάσματος, η αγλωσσία και η απεμπόληση Ιστορίας, πολιτισμού, ηθικών αναστολών που επέτυχε η μεταπολίτευση παρήγαγαν μετέλλαξη σε ασπόνδυλα ενός ολόκληρου Εθνους ?
    Να ξεκαθαρίσωμε οτι δεν συνιστά "κοινωνική εκρηξη", ούτε κάν ελλογη διαμαρτυρία η προσφυγή σε ΣΥΡΙΖΑ και Χ.Α. ...

    • Εμμανουήλ Πρόιος avatar
      Εμμανουήλ Πρόιος @ parsifal 21/09/2012 21:01:32

      Συμφωνώ με το σχόλιο σου και αν μου επιτρέπεις να απάντήσω στα ερωτήματα που βάζεις είναι ΟΛΑ όσα αναφέρεις τα οποία και λειτουργούν συνδιαστικά με διαφορετικά ποσοστά στον καθέναν μας!

  14. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 21/09/2012 09:36:36

    Τό τελευταίο τής κας Γεωργαντά, πρώην μέλους τής ΕΛΣΤΑΤ:

    http://dakepekoz.blogspot.gr/2012/09/2009_21.html

  15. κατερίνα avatar
    κατερίνα 21/09/2012 09:40:55

    "Το παιχνίδι είναι στημένο
    και από πριν ξεπουλημένο"

    Ολα τα άλλα είναι επικοινωνιακή διαχείρηση. Η οποία αποδείχτηκε άριστη.
    Ολοι παγωμένοι, άβουλοι, ανίκανοι για μια στειχειώδη αντίδραση. Την επόμενη εβδομάδα θα γίνει και η απεργία εκτόνωσης και keep walking.
    Οταν θα πιάσουμε πάτο, ελπίζω να αναδυθούν οι κοινωνικές και κατ επέκταση οι πολιτικές δυνάμεις που θα προσπαθήσουν να δημιουργήσουν μια στοιχειώδη κρατική οντότητα.
    Αυτό είναι και το ζητούμενο χρόνια τώρα.

  16. Φιλιππος avatar
    Φιλιππος 21/09/2012 09:51:29

    Γιατι ξενιζει η αλλαγη στασης του Βενιζελου;αφου ειναι η αλλη οψη του ιδιου νομισματος,μιας και το ιδιο εκανε ο Α Σαμαρας πριν ανακαλυψει πιο ειναι το ''συμφερον και η σωτηρια της χωρας''.Οι μονοι που ανυπομονουν για την καθυστερηση της ανακοινωσης των μετρων ειναι τα μνημονιακα και συστημικα ΜΜΕ, οι δανειστες-τοκογλυφοι,η τροικα εξωτερικου,εσωτερικου και οι εδω συνεργατες τους.Ο λαος δεν ανυσηχει μιας και το μελλον του ειναι προκαθορισμενο οτι δεν υπαρχει,υπο αυτες τις συνθηκες,αυτες τις πολιτικες και αυτους τους πολιτικους.Το μονο σιγουρο παντως ειναι οτι και τα τρια κομματα ειναι ηδη στο πατο και μαλιστα τον ξυνουν.

  17. nikos avatar
    nikos 21/09/2012 10:10:07

    Ή έχουμε να κάνουμε με ερασιτεχνισμούς ή μας δουλεύουν πολύ άγρια.

    Αυτό ακριβώς!! Και έτσι ήταν πάντα οι συγκεκριμένοι. Δεν άλλαξαν το κατ´ελαχιστο.

    Η λύση στην εξίσωση είναι ΑΠΑΛΛΑΓΗ από τους ερασιτέχνες/απατεώνες - κατα το άρθρο

  18. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 21/09/2012 10:37:43

    Το χειρότερο όλων, είναι να μην φέρει τέλος και να διαιωνίζεται αυτή η κατάσταση.
    Πρέπει επιτέλους ν΄αποφασίσουν τα μέτρα και ότι ήθελε γενέσθαι.
    Να μην φοβηθεί ο Σαμαράς, ούτε τον Κουβέλη, ούτε τον Βενιζέλο, να προχωρήσει σε συγχωνεύσεις , καταργήσεις άχρηστων οργανισμών, να φτιάξει μια δημόσια διοίκηση και ένα κράτος λειτουργικό, να προχωρήσει δυναμικά στις αποκρατικοποιήσεις.
    Η αδράνεια είναι το μεγαλύτερο κακό που μπορεί να μας συμβεί όπως συνέβαινε στην προηγούμενη διακυβέρνηση του πασοκ.
    Τα μέτρα πρέπει κι΄αυτά να κλείσουν, αλλά πρέπει και η τρόϊκα να καταλάβει, ότι όλα μαζί τα βαριά μέτρα από την μια δεν θα εφαρμοστούν άρα δεν θ΄αποδώσουν, από την άλλη κινδυνεύουν να τινάξουν στον αέρα την κοινωνική συνοχή. Αυτό είναι η σοβαρότερη δουλειά που έχει να κάνει η κυβέρνηση, δηλαδή να διαπραγματευτεί σωστά , βάζοντας στο τραπέζι και σταθμίζοντας όλους τους κινδύνους.
    Ανακεφαλαιώνοντας, σκληρή διαπραγμάτευση μέχρις εσχάτων, αλλά και πράξεις που θα διορθώσουν το όλο οικονομικό περιβάλλον, για να πάμε παραπέρα.
    Αυτά νομίζω ότι πρέπει να γίνουν, ο Σαμαράς να τραβήξει μπροστά, να μην καμφθεί από τις δήθεν αντιρρήσεις των Βενιζέλου - Κουβέλη. Αν τολμούν ας ρίξουν αυτή την κυβέρνηση, να δούμε μετά την τύχη τους.

  19. ελλην avatar
    ελλην 21/09/2012 10:58:07

    ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ.ΟΙ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ, ΟΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑΔΕΣ, ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΥΡΑ, ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ

  20. Χμμμμ avatar
    Χμμμμ 21/09/2012 11:17:19

    Ποδόσφαιρο είναι το άθλημα που 22 παίκτες σε ένα γήπεδο αγωνίζονται επι 90 λεπτά και στο τέλος κερδίζουν πάντα οι Γερμανοί.
    Πολιτική στην Ελλάδα είναι εκείνες οι διεργασίες που εδω και 30 χρόνια 6-7 κόμματα αγωνίζονται για την νίκη αλλά στο τέλος πάντα το ΠΑΣΟΚ κυβερνά!

    Δυστυχώς.

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ Χμμμμ 21/09/2012 11:24:19

      Δεν έχεις άδικο αλλά τα είδαμε τα αποτελέσματα και στα χρόνια εκτός πασόκ.Ο φόβος και το κόμπλεξ δεν παράγουν πολιτική.Θα μείνει στην ιστορία η κυβέρνηση ΚΚ ως η πιο φοβισμένη!!

      • GO avatar
        GO @ Μεγάλες στιγμές 21/09/2012 11:39:46

        Τόσο φοβισμένη που εναντιώθηκε στη θέληση του πλανηταρχ@@η Μπους.

      • noldor avatar
        noldor @ Μεγάλες στιγμές 21/09/2012 11:47:03

        Εφ' όσον όλες οι υπόλοιπες από το '81 και μετά χαρακτηρίζονται προδοτικές ας είναι η του ΚΚ "φοβισμένη".

      • Χμμμμ avatar
        Χμμμμ @ Μεγάλες στιγμές 21/09/2012 11:49:17

        Ο ΚΚ έφαγε την κατραπακιά απο τον βασικό μέτοχο και απο εκεί και ύστερα ανέλαβαν να τον προστατεύσουν ο Ρούλης Φούλης Μούλης (κάπως ετσι τον έλεγαν τέλος πάντων), ο απόγονος του postman, το μεγάλο τζάκι κτλπ, οι οποίοι είχαν τόση σχέση με το λαό και τον κοινωνικό φιλελευθερισμό όση εγώ με τον Κάστρο.
        Μια φορά βγήκε απο την Ελλάδα και είχαμε το Βουκουρέστι, κάτι είναι κι αυτο.

    • Νικόλας avatar
      Νικόλας @ Χμμμμ 21/09/2012 14:08:46

      Ναι μόνο το ΠΑΣΟΚ φταίει. Η καλή ΝΔ πήγε να βάλει τάξη και δεν την αφήναν ρε παιδί μου ποτέ. Ούτε γαλάζια παιδιά διόριζε ούτε τίποτα. Ρε μας δουλευέτε ψιλό γαζί; Νομίζετε ότι ζούμε αλλού εμείς;

  21. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 21/09/2012 12:07:54

    ΕΚΕΙΝΟΣ, εσταυρώθη εν μέσω δύο ...ληστών. Εσένα, σε παρακολουθώ να σταυρώνεσαι (αυτοβούλως σχεδόν), εν μέσω δύο αισχρών....Εύχομαι να μπορείς να προκαλέσεις σύντομα κάποιου είδους Ανάσταση, γιατί αλλιώς.........

    • Νικόλας avatar
      Νικόλας @ BLACKQUEEN 21/09/2012 14:09:43

      Ίδιου μεγέθους προσωπικότητες ο Σαμαράς και ο Ιησούς Χριστός. Επιτυχής η σύγκριση.

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ Νικόλας 21/09/2012 15:22:39

        Η Σταύρωση ήταν το...κοινό σημείο και όχι η Θεϊκότητα, τουλάχιστον για εμένα, όταν το έγραφα. Χαίρομαι όμως που το δικό σας μυαλό κινήθηκε...αντίθετα !!!!! Τώρα όμως που το ξανασκέφτομαι, αν καταφέρει την ...ανάσταση, θ΄αρχίσω να προβληματίζομαι σοβαρά.... Βρε λές;;; :-))

  22. Ελλάς το κάτεργο (ex avanti) avatar
    Ελλάς το κάτεργο (ex avanti) 21/09/2012 12:09:15

    Μιά χαρά είναι όλα και δεν καταρρέει κανένας .... άκουσε τον μπαρμπα Φώτη να βάζει πάγο στους τροϊκανούς και θα καταλάβεις ότι όλα είναι υπό έλεγχο!
    Μόνο η Χρυστή Αυγή έχει πάρει στα σοβαρά την κατάσταση και τρέχει και δεν φτάνει, κλωτσιές από δω κι απο εκεί, κλωτσιές στον αέρα..... αρχή είναι ακόμη θα μάθουν και αυτοί...
    Γιατί δεν κατάλαβα δηλαδή όταν είχαμε κυβέρνηση Σημίτη με όλο το σόϊ ήταν καλύτερα τα πράγματα..... τόλμαγες να δώσεις το χέρι σου για χειραψία? Ετσι είναι η Ελλάδα, χώρα του αχ - βαχ!

  23. srg37 avatar
    srg37 21/09/2012 12:39:04

    Παιδιά,μην γελιόμαστε.Δεν υπάρχει κρίση.Καμία απολύτως κρίση.Εγώ ξέρω ότι όταν υπάρχει κρίση,τότε οι λαοί ξεσηκώνονται.Εδώ?Τι αυτές τις μ@λ@κίες και καλά διαδηλώσεις που κάνουν?Οταν εννοώ ξεσηκωμός,εννοώ ξεσηκομώς.Οι Αργεντίνοι δηλαδή ήταν πιο μάγκες που τους διώξανε με κατσαρόλες?Ελεος πια αυτός ο λαός.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΡΙΣΗ.ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΕΙΝΑΕΙ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΥ ΛΙΠΟΣ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΚΑΕΙ.

  24. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 21/09/2012 12:48:38

    *** Προτείνω, παρακαλώ, ελπίζω και εύχομαι να αφυπνιστείτε Κύριε, όσο είναι καιρός ..... Αφιερωμένο : http://www.youtube.com/watch?v=L-UQVv1Y0OM&feature=related

  25. θησεας avatar
    θησεας 21/09/2012 13:20:47

    εχει δικιο ο Φιλιππος , απλως αλλαξαν θεσεις Σαμαρας κ Βενιζελος ,δεν ειχε βγει τον Νοεμβριο ο Σαμαρας κ ειχε πει οτι πρωτη φορα εγινε διαπραγματευση επειδη ηταν αυτος?

  26. Ἀντρέας avatar
    Ἀντρέας 21/09/2012 13:38:44

    Στην αρχή (*) ήταν η Νέα Δημοκρατία στην κυβέρνηση.
    Και μας είπε οτι πρέπει να ληφθούν μέτρα οσονούπω, κι έδωσε ο Αλογοσκούφης τα πρώτα 28 δις στους τραπεζίτες, για το καλό μας, για το καλό μας βεβαίως βεβαίως.
    Και το ΠΑΣΟΚ ήταν αντιπολίτευση.
    Και φώναζαν στα κάγκελα "Δεν Πωλείται"
    Και χημικά ψεκάζονταν.

    Μετά ήταν το ΠΑΣΟΚ κυβέρνηση.
    Και μας είπε οτι πρέπει να ληφθούν μέτρα οσονούπω, κι έδωσε ο Παπακωνσταντίνου τα επόμενα δις στους τραπεζίτες, για το καλό μας, για το καλό μας βεβαίως βεβαίως.
    Και η Νέα Δημοκρατία, ήταν αντιπολίτευση.
    Και φωνάζαμε στα κάγκελα "Δεν Πωλείται"
    Και χημικά ψεκάζονταν.

    Μετά ήρθαν οι συγκυβερνήσεις, αλλά ο καλός κι ο κακός παρέμειναν.
    Πρώτα ΠΑΣΟΚ - ΝΔ
    Και μας είπε οτι πρέπει να ληφθούν μέτρα οσονούπω, κι έδωσε ο Παπαδήμος τα επόμενα δις στους τραπεζίτες, για το καλό μας, για το καλό μας βεβαίως βεβαίως.
    Και έλεγε όμως η Νέα Δημοκρατία, οτι το ΠΑΣΟΚ δεν τα κάνει καλά, μπορούν να γίνουν πολύ καλύτερα.

    Μετά ΝΔ - ΠΑΣΟΚ
    Και μας είπε οτι πρέπει να ληφθούν μέτρα οσονούπω, κι δίνει ο Σαμαράς τα επόμενα δις στους τραπεζίτες, για το καλό μας, για το καλό μας βεβαίως βεβαίως.
    Και λέει όμως το ΠΑΣΟΚ ότι η Νέα Δημοκρατία δεν τα κάνει καλά, μπορούν να γίνουν πολύ καλύτερα.

    Κι όλα, συνεχίζουν να γίνονται στην ουσία πάρα πολύ καλά,
    βάση προδιαγεγραμμένου ΣΧΕΔΙΟΥ: Εδώ μιλάμε για ΔΙΣ, δε μιλάμε για ...σποράκια, να μη μας νοιάζει, να μπορούμε να κάνουμε και ...πειράματα!

    Τώρα, πες μου συ αν θες, τι δεν καταλαβαίνεις.
    Τι δεν καταλαβαίνεις...

    • Ἀντρέας avatar
      Ἀντρέας @ Ἀντρέας 21/09/2012 13:41:03

      (*) Η πραγματική αρχή της ιστορίας βέβαια, χρονολογείται χρόνια πριν. Ίσαμε ...3 δεκαετίες πριν

    • Νικόλας avatar
      Νικόλας @ Ἀντρέας 21/09/2012 14:10:25

      Α μπράβο. Πες τα άνθρωπέ μου.

  27. tak avatar
    tak 21/09/2012 13:45:47

    Δε βλέπει... Δεν ακούει... Δε θέλει να καταλάβει...

  28. ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ avatar
    ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ 21/09/2012 13:58:50

    "Είναι το γνωστό χαράτσι, ο κεφαλικός φόρος για όλα τα ενοικιαζόμενα ακίνητα. Προκλήθηκε πανικός, το επικοινωνιακό φάουλ ήταν δεδομένα, ο Βενιζέλος πέτυχε να προκαλέσει μίνι κρίση και τελικά ο Στουρνάρας σε μια άτυπη ενημέρωση είπε ότι είναι απλά μια από τις προτάσεις που κατατίθενται στο πλαίσιο του νέου φορολογικού νομοσχεδίου. Έτσι, το σενάριο κάηκε, ο Βενιζέλος νομίζει ότι έγινε μάγκας με το να παίζει το ρόλο του…"

    Αληθεια γιαιτ δεν καιγονται και τα αλλα σεναρια οπως καταργηση των δωρων, νεες περικοπες συνταξεων κλπ που βλεπουν το φως της δημοσιοτητας;;;

    Οχι οτι διαφωνω για τον ρολο του Βενιζελου... αλλα τα ομορφα σεναρια ..δεν καιγονται ομορφα!

  29. apergospastis avatar
    apergospastis 21/09/2012 14:37:36

    Οι συζητήσεις περί υποτίμησης είναι αστείες, εδώ κάποιος μέχρι και την ΑΤΑ του βίντατζ ΠΑΣΟΚ θυμήθηκε. Μόνο για συμβούλια αυτοοργάνωσης δεν διάβασα ακόμα. Ο σκοπός δηλαδή είναι αφού δεν μπορούμε να γίνουμε Ευρώπη χωρίς θυσίες να του δώσουμε μια και καλή και να γίνουμε Μέση Ανατολή κατευθείαν.

    Περί υποτίμησης: Στην σημερινή Ευρώπη ΟΥΤΕ η Μεγάλη Βρετανία δεν μπορεί να κάνει του κεφαλιού της . Όλα τα νομίσματα της Ευρώπης είναι συνδεδεμένα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Εδώ η Γαλλία από την δεκαετία του '70 εξαρτιόταν από τα επιτόκια της Μπούντεσμπανκ και κάποιοι νομίζουν ότι θα ανεβοκατεβάζουμε την δραχμούλα όπως μας καπνίσει. Σήμερα δεν υπάρχει 100% ανεξάρτητη νομισματική πολιτική ΠΟΥΘΕΝΑ στον κόσμο, μόνο ίσως σε τίποτα φυλές του Αμαζονίου.

    Περί επιλογής του ευρώ: ΝΑΙ δεν είχε μεγάλο οικονομικό νόημα. Υποτίθεται όμως ότι ως έθνος προσπαθούμε ιστορικά να ενταχθούμε στην Ευρώπη εδώ και δυο αιώνες, ακριβώς γιατί θέλουμε την ανεξαρτησία μας από τους γνωστούς γείτονες. Για κομπλεξικούς Μισέλληνες όπως ο Κινέζος και η εκσυγχρονιστική παρέα του επρόκειτο για εξευρωπαϊσμό κλπ. αλλά για πολλούς πατριώτες που έβλεπαν μπροστά ήταν ένα εθνικό μέτρο που θωράκιζε όλο και περισσότερο την Ελλάδα. Σας παραπέμπω σε πρόσφατες θέσεις και του Καραμπελιά ακόμα. Ας κοιτάξουμε πώς μπορούμε να κολυμπήσουμε στην θάλασσα που είμαστε και να πάψουμε να φαντασιωνόμαστε τί ωραία που θα ήταν να πνιγούμε σε μια άλλη θάλασσα.

  30. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 21/09/2012 14:55:40

    Πήρες και τους δρόμους,
    πας με τα φρικιά
    και με εξοντώνεις
    ψυχολογικά
    .......
    Κατα-κατα-κατα-καταρρέω
    κι άλλο πλέον δε μπορώ
    θα ερωτευτώ τον Παπανδρέο,
    τον Ποπαϋ, τον Ζορό
    (Νικόλαος Άσιμος - Βασίλης Παπακωνσταντίνου)

  31. sotos avatar
    sotos 21/09/2012 19:05:07

    Γιά να δούμε τι θα γίνει κ στη Πορτογαλία, μήπως ανάψει το φυτίλι, γιατί από εμάς τους Έλληνες......??????..........

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.