#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/12/2012 12:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σκηνικό αναδιάταξης στην ευρύτερη κεντροδεξιά μετά την διάλυση των "Ανεξάρτητων"

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 12/12/2012 12:54:22

    Μην το γκαντεμιαζεις Ασε το σκορποχωρι να βαρεσει διάλυση

    • Μ.Λ. avatar
      Μ.Λ. @ Διηνεκης 12/12/2012 20:19:29

      Αμήν και πότε!

  2. Στάθης Σαραφόπουλος avatar
    Στάθης Σαραφόπουλος 12/12/2012 13:00:25

    Χαμηλώστε τους τόνους και την αλαζονία..!

  3. Orgilos avatar
    Orgilos 12/12/2012 13:16:21

    Έλεος πια με αυτήν την κεντροδεξιά... Πριν από μερικά χρόνια, το antinews τόνιζε σε όλους τους τόνους ότι πρέπει να φύγουν τα μητσοτακικά βαρίδια (δηλαδή οι κεντρώοι για να συνεννοούμεθα) και τώρα μιλάτε για την κεντροδεξιά; Είστε βαθειά νυχτωμένοι. Μην μπερδεύετε το κομματόσκυλο της ΝΔ με τον ιδεολόγο δεξιό. Ο δεύτερος δε θεωρείται δεδομένο ότι θα σας ακολουθεί πάντοτε.

    Τέλος, μην ξεχνάτε κύριοι της ΝΔ και βάλτε το καλά στο μυαλό σας ότι η επιβίωση της ΝΔ δεν εξαρτάται ούτε από τον Σαμαρά ούτε από την κυβέρνηση ούτε καν από τους νεοδημοκράτες οποιασδήποτε απόχρωσης. Εξαρτάται από ξένα κέντρα πλέον. Είστε πλήρως εξαρτώμενοι. Αν για οποιονδήποτε λόγο (που δεν είναι απαραίτητο ότι θα είναι και εύλογος...) οι ευρωπαίοι και το ΔΝΤ αρνηθούν να βοηθήσουν τη χώρα, όλα τα κόμματα της συγκυβέρνησης διαλύονται την ίδια στιγμή και μπορεί να την πληρώσουν και άνθρωποι οι οποίοι δε φταίνε στην πραγματικότητα για το σημερινό χάλι. Αν το κατανοήσετε αυτό, τότε θα είστε πολύ πιο ταπεινοί και θα σταματήσετε αυτές τις ηλίθιες φανφάρες που μόνο εσάς τους ίδιους στην πραγματικότητα πείθουν.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Orgilos 12/12/2012 14:48:09

      Καί ᾿σύ καμμένος;; :D

      Τοῦ Μητσοτάκη παιδί εἶναι ὁ Καμμένος.

      • Orgilos avatar
        Orgilos @ Φωτεινή 12/12/2012 16:10:24

        Δυστυχώς, και παρά τις επανειλημμένες κρούσεις από ιδεολόγους της ΝΔ, τα κομματόσκυλα της ΝΔ δεν καταλαβαίνουν ότι ο κόσμος που τους ψήφισε δεν τους ανήκει δικαιωματικά και πως, έτσι όπως πάνε τα πράγματα, η ΝΔ θα έχει το τέλος το οποίο προδιαγράφεται να έχει το ΠΑΣΟΚ. Απλώς για άλλους λόγους, η ΝΔ έχει πάρει μια μικρή παράταση. Αρκεί πάντως να θυμηθείτε ότι στην Αργεντινή αυτός ο οποίος έφυγε με ελικόπτερο δεν ήταν αυτός που έβαλε τη χώρα στο ΔΝΤ...

        Ξυπνήστε! Έχουν αλλάξει άρδην τα πράγματα και χρησιμοποιείτε ιδεολογήματα του 2004. Βλέπουμε τα ίδια φθαρμένα πρόσωπα να πρωταγωνιστούν στην πολιτική σκηνή και να προσπαθούν να δείξουν ότι θα φέρουν κάτι το καινούριο.

        Υμνείτε την ΕΕ σαν να είναι φετίχ, ταμπού. Εγώ δε διαφωνώ, καλά κάνετε και την υμνείτε, είναι το όραμά σας. Αν σας πουλήσουν οι ευρωπαίοι; Αν κρίνουν για τους δικούς τους λόγους ότι δε θέλουν την Ελλάδα στην ΕΕ; Πού θα πάνε όλοι αυτοί οι φανατικοί φιλοευρωπαίοι οι οποίοι αντιμετωπίζουν την έννοια της ΕΕ με θρησκευτική ευλάβεια; Δε λέω να βγούμε αυτήν τη στιγμή από την ΕΕ. Σίγουρα δε θα βοηθήσει σε τίποτα και μάλλον θα βλάψει άσχημα. Δεν μπορώ όμως να καταλάβω πώς ένας Έλληνας είναι δυνατόν να ταυτίζει την ύπαρξη της πατρίδας του με έναν συνασπισμό ετερόκλητων δυνάμεων οι οποίες εν πολλοίς έχουν αντικρουόμενα συμφέροντα... Αυτό για μένα λέγεται γραικυλισμός...

        • klak avatar
          klak @ Orgilos 12/12/2012 16:57:15

          Και λοιπόν? Είναι δύσκολο να ξαναγίνει μεγαλοπρεπέστατη κωλοτούμπα?
          Ήταν να μην γίνει η πρώτη...

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ Orgilos 12/12/2012 17:45:33

          Νἄ φύγωμε ἀπό τό εὐρώ καί νά πᾶμε πάλι στό "Καλῶς ἦλθε τό δολλάριο" λοιπόν, ἔ;;;

          ᾿Επισκέπτεται συχνά τήν πρεσβεία ὁ ἀρχηγός σου;;

          • Γιάννης avatar
            Γιάννης @ Φωτεινή 14/12/2012 02:13:09

            Φωτεινή δεν καταλαβαίνεις γιατί μάλλον δεν μπορείς...

        • TARAMAS avatar
          TARAMAS @ Orgilos 12/12/2012 18:13:48

          Με συγχωρείτε δε θέλω να σας προσβάλω, αλλά γράφετε σαν να είστε πολιτικά αστοιχείωτος. Ο κόσμος δε δουλεύει με όρους φιλο-(οτιδήποτε) και αντι-(οτιδήποτε), ο καθένας κάνει μια εκτίμηση για το με ποιών τα συμφέροντα ταυτίζονται περισσότερο τα συμφέροντα τις χώρας του και με ποιανού τη συνεργασία θα αποκομίσει τα μέγιστα οφέλη. Εσείς μπορεί να πιστεύετε ότι τα συμφέροντα της Ελλάδας ταυτίζονται με αυτά του Τσάβες, του Πούτιν ή των Ελ. Δικαίωμά σας, αλλά τους χαρακτηρισμούς για γραικυλισμούς κρατήστε τους για τον εαυτό σας και τις επιλογές σας.

          • Orgilos avatar
            Orgilos @ TARAMAS 13/12/2012 01:29:06

            Εξακολουθείτε όλοι εσείς να μην καταλαβαίνετε τί συμβαίνει. Βγάλατε αμέσως και απόφανση για το σε ποιό κόμμα ανήκω. Γραικυλισμός είναι το να λες ότι η φυσική μοίρα της Ελλάδος είναι να ανήκει στην ΕΕ, στην Ρωσία ή όπου αλλού νομίζετε. Η Ελλάδα υπάρχει εδώ και 180 χρόνια και μόλις 30 είναι στην ΕΕ. Εδώ δεν ξέρουμε τί ξημερώνει αύριο... Κοιμηθείτε τον ύπνο του δικαίου, αλλά όταν ξυπνήσετε, μην πείτε ότι κάποιοι «γραφικοί» δεν σας προειδοποίησαν...

            Υ.Γ. Χωρίς να θέλω να δώσω διαπιστευτήρια, απλώς να πω ότι θεωρώ τους ΑΝΕΛ ένα κόμμα με σημαία ευκαιρίας και αυτή η εξέλιξη δε με εξέπληξε καθόλου. Είχαν μαζευθεί τα πλέον ετερόκλητα πρόσωπα χωρίς καμμία πραγματική πολιτική πρόταση...

          • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
            ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Orgilos 21/12/2012 22:22:13

            ΕΜΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΣΑΙ ΓΙΑ ΥΠΝΟΒΑΤΗΣ ?

      • ~Mara~ avatar
        ~Mara~ @ Φωτεινή 12/12/2012 16:46:59

        Γειά σου Φωτεινούλα!!!

        Τελικά το σόϊ... έχει αδυναμία στους ευτραφείς.... (βλ. και Καρατζαφέρη)

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ ~Mara~ 12/12/2012 18:16:14

          Καλησπέρα Μάρα :D

          Τελικά ἡ "πολιτική" φοῦσκα ξεφούσκωσε πολύ πρίν τήν ὥρα της! Καλό θά ἦταν ὅλοι οἱ εὐτραφεῖς πολιτικοί νά χάσουν λίγα κιλά γιά εὐνόητους λόγους!!!

    • kastro avatar
      kastro @ Orgilos 12/12/2012 16:13:39

      Πόσο δίκιο έχεις φίλε μου...

  4. ANTONIOS avatar
    ANTONIOS 12/12/2012 13:16:46

    ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΠΑΙΤΕΙ ΕΝΟΤΗΤΑ
    ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΑΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΠΟΥ
    ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΚΡΕΜΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΡΡΙΞΕ
    ΤΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΙΚΟ ΠΑΣΟΚ!!ΟΣΟΙ ΕΦΥΓΑΝ ΑΠΟ ΤΗ ΝΔ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ
    ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΜΟΝΟ ΩΣ ΑΠΛΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ
    ΝΑ ΘΕΣΟΥΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ
    ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΕΚΤΟΙ ΕΦΟΣΟΝ ΕΜΠΡΑΚΤΑ ΡΙΞΟΥΝ ΤΟΝ
    ΕΓΩΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΔΙΑΣΩΣΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
    ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΜΑΧΗ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ!!

  5. Φ.Κ. avatar
    Φ.Κ. 12/12/2012 13:37:20

    Να δούμε ποιος θα υιοθετήσει και αυτά τα ορφανά....

  6. Zame avatar
    Zame 12/12/2012 13:40:00

    Οι Αν.Ελ. δημιουργήθηκαν για να "ΠΟΥΝ αυτά που δεν μπορούσε να πει" η Ν.Δ.

    • Μηχανικός avatar
      Μηχανικός @ Zame 12/12/2012 16:01:35

      Δηλαδή, "Προδότες", "δωσίλογοι", "συνεταιράκια του μνημονίου", "συγκάτοικοι", "πουλημένοι", "κομματόσκυλα", "βολεμένοι", "Γουδή", "κρεμάλες", "μετά τις εκλογές θα κλείσουμε τα σύνορα";;;;

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Zame 13/12/2012 00:41:18

      ηταν προτζεκτ αποσταθεροποιησης χρηματοδοτημενο απο το 'λομπι της Δραχμης' ..
      αν και δεν απεδωσε τα αναμενομενα στους σπονσορες ..
      για την βρωμικη δουλεια βλεπεις δεν αρκει απλα να επενδύσεις στον πιο βρώμικο..
      την ζημια παντως εν μέρει την έκανε ο Καμμένος αφου το κυβερνητικο σχημα που προεκυψε ηταν και παραμενει ευθραυστο..
      τωρα αν πρεπει να σχολιασουμε όσους τον πηραν στα σοβαρά (!)και δεν καταλαβαν τον ρόλο του ..άστο καλυτερα..

  7. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 12/12/2012 13:57:54

    Δηλαδής η χώρα και το έθνος θα σωθεί αν ο χαι-χαι-χαικάλης ομού μετά του τεράστιου τερένσιου κουικ κουίκ θα επανιδρυσει την κεντροδεξιά?
    Για κυβέρνηση ψάχνουμε ή για θίασο επιθεώρησης?
    Οι άνθρωποι είναι αστείοι και όσο επιμείνουν να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα θα ξεπεράσουν κάθε όριο γραφικότητας.
    Πλέον δεν υπάρχει καμιά δικαιολογία ούτε για τους πολίτες. Μετά το τελευταίο σόου του ...γοργοπόταμου, όπου ο ζέρβας(κατακαμενος), ο άρης(αλεξοτσίριζα) και εγγλέζοι (οι δολλάριοι ) θα ανατινάξουν τους γερμανούς (ΕΕ), δεν χρειάζεται να ψάχνουμε για κωμωδίες και κωμικούς.
    Αυτός ο μαρκόπουλος όμως, και ο ζώης ,εν πλήρει σοβαροφάνεια πριν λίγο καιρό...Δεν ήξεραν? Τότε είναι επικίνδυνοι βλάκες..Σιωπούσαν και ήξεραν το ποιόν του ζέρβα? Είναι επικίνδυνοι τυχοδιώκτες..
    Και θέλουν να αναστήσουν και την κεντροδεξιά, τρομάρα τους.
    Μήπως καλυτερα να αναστήσουν την ένωση κεντρώων του πρόεδρου Λεβέντη?
    Τουλάχιστον παλιά, είχαμε τάξη στο μαγαζί, η πλάκα ήταν ξεκάθαρη...Κανείς δεν σκέφτηκε να σώσει την ελλάδα με αρχηγό τον Βεργή ή τον Λεβέντη.
    Και φτάσαμε στο σημείο ο λεβέντης νέος ζέρβας, να ανακυρήσεται παγκόσμιος επαναστάτης...Ακόμη δεν είδαμε και δεν ακούσαμε τίποτε.
    Είμαστε στην εισαγωγή τους έργου...Προεόρτεια..
    Αβάντι μανέστρο...

    Ο νέος μεγαλέξανδρος και ο κατηραμένος γερμανοόφις σε καινούργιες περιπέτειες..
    Εξαντλήθηκε πριν κυκλοφορήσει..

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ ορεσείβιος 12/12/2012 14:58:34

      Ε, τότε να το ανατυπώσουμε βρε μαέστρο!
      Και σε φαρσί και σε ουρντού και σε 'γω δεν ξέρω τι!
      Μην αφήσουμε τους "φιλοξενούμενους" χωρίς ψυχαγωγία!!!
      (μπορεί να χρειαστεί να τους κρατάνε σημαίες αύριο...)

      • tak avatar
        tak @ Σταύρος 12/12/2012 16:55:14

        Τα λες καλά πάντα...

        • Σταύρος avatar
          Σταύρος @ tak 12/12/2012 18:05:43

          Καλημέρα Τάσο!
          Έχω βγει από τα ρούχα μου και δεν έχω... φόρμα για ν' αλλάξω!

    • dicki avatar
      dicki @ ορεσείβιος 12/12/2012 16:02:58

      Ο ΛΕΒΕΝΤΗΣ ΦΙΛΕ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΟΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ.ΜΠΕΣ ANTIDIAPLOKI.GR ΚΑΙ ΔΕΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΛΙΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΣΤΟ ΓΙΟΥΤΙΟΥΜΠ.ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΕΡΓΗ ΜΕ ΤΟΝ ΛΕΒΕΝΤΗ...

  8. monomaxos avatar
    monomaxos 12/12/2012 13:58:29

    Ο κύβος από ότι φαίνεται ερίφθη. Πάμε σε εκλογές.

    Αλλιώς τι νόημα θα έχει τόση πρεμούρα για τη διάλυση των ΑΝΕΛ?
    Αν δεν πάμε άμεσα σε εκλογές όλο το σκηνικό που έχει στηθεί θα ξεχαστεί και θα χαθεί το timing.

    Οι παλιοί έλεγαν ότι οι κάλπες είναι έγκυες και κανείς δεν ξέρει τι παιδί θα δώσουν, όσο και αν οι μαμές προσπαθούν να βγει στραβό.

    Σε λίγο θα ξέρουμε ποιός Βασιλιάς από τα δύο κόμματα θα είναι ο γυμνός.

    Καλή ψήφο.

  9. Tassos avatar
    Tassos 12/12/2012 14:11:38

    Να κάνει κόμμα ο Χαϊκάλης με τον Νικολόπουλο και τον άλλο που αγόραζε κουρτίνες να γελάμε.

  10. Zame avatar
    Zame 12/12/2012 15:02:28

    η ζωή είναι μικρή..& είμαστε περαστικοί & φιλοξενούμενοι...
    καλυτέρα να γελάμε παρα να κλαίμε ..γιατι με αυτούς που μπλέξαμε..μονον κλαμα εχει.

    ! σωστα στα πλαισια του νομιμοφανους.. & σοβαροφανους ..ισως
    -Κανείς δεν σκέφτηκε να σώσει την Ελλάδα με αρχηγό τον Βεργή ή τον Λεβέντη-.

  11. aporia avatar
    aporia 12/12/2012 15:55:03

    χιχιχιχι φεύγουν τα "δεξιά απολιφάδια" από τους ΑΝ.ΕΛ και χαίρεται η ΝΔ??? Γιατί;;; τι ακριβως περιμένει να κερδίσει η ΝΔ από αυτό;;; Η επιστροφή αυτών που ΚΑΛΩΣ έφυγαν από την ΝΔ (κανονικά πρέπει να φύγουν κ άλλοι) και κακώς τους δέχτηκε ο Καμμένος τι νομίζετε ότι θα επιφέρει στη ΝΔ;;;
    'αλλαξε ο ΜΑΝΩΛΙΟΣ κ εβαλε τα ρούχα του αλλιώς...
    τους μάθαμε πια...΄
    Η' που θα κερδίσει ο Καμμένος από αυτές τις αποχωρήσεις - γιατί θα φύγει σιγά σιγά η σαπίλα από το κομμα του.. ή που θα χάσει ολοσχερα...

  12. panos avatar
    panos 12/12/2012 16:06:30

    Πιστευω οτι μετα τον μαρτιο θα δουμε πολλα γεγονοτα και εξελιξεις. Η χυτρα ειναι ακομη στο ζεσταμα...........

  13. ~Mara~ avatar
    ~Mara~ 12/12/2012 16:44:19

    H oμαδική αποχώρηση απο το κόμμα του ανεκδιήγητου Καμμένου που τελευταίως Τσυρίζει... απροκάλυπτα, δεν είναι καθόλου τυχαία.
    Αυτοί που αφήσανε "γειά" στον έμορφο... Πάνο, δεν βρήκαν ξαφνικά το φώς... τους και την κοπανήσανε.΄
    Εν όψει εξελίξεων... στον χώρο της κεντροδεξιάς, είναι βέβαιο πως κάποιο σύνθημα δόθηκε...

    Υ.Γ
    Έρμε... Alexis και έρμε... Καμμένε, όσο και άν σας σπρώχνουν... εξουσία στην Ελλάδα δεν θα δείτε παρά μόνο στον ύπνο σας.....

  14. Διογένης avatar
    Διογένης 12/12/2012 16:47:43

    "Οι διαχωρισμοί μνημονιακοί - αντιμνημονιακοί ξεθωριάζουν". Πράγματι. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη αλήθεια από αυτό στη σημερινή πολιτική κατάσταση στην Ελλάδα, όσο και αν είναι απροσδόκητο και παράδοξο. Όμως δεν συμβαίνει για τον λόγο που λέει ο αρθρογράφος, επειδή δηλαδή "το Μνημόνιο πλέον στη ζωή μας". Αλλά για τον ακριβώς αντίθετο: Επειδή το Μνημόνιο τελειώνει!!!

    Όσοι απορείτε για αυτό, ανατρέξτε στα οικονομικά στοιχεία του ΥπΟικ για την εκτέλεση του κρατικού προϋπολογισμού του ενδεκαμήνου. 1,486 δις ευρώ πρωτογενές έλλειμμα, έναντι πρόβλεψης περίπου 3,6 δις! Δηλαδή πηγαίνει το πρωτογενές αποτέλεσμα 2,1 δις καλύτερα από την πρόβλεψη! Στα δε οικονομικά στοιχεία Γενικής Κυβέρνησης δεκαμήνου, το πρωτογενές πλεόνασμα ανέρχεται στα 2,3 δις ευρώ, άνω του 1% του ΑΕΠ.

    Σημειωτέον ότι α) τα αποτελέσματα του Νοεμβρίου επηρεάστηκαν αρνητικά από την απεργία των Δ.Ο.Υ. τις δύο τελευταίες εργάσιμες, πράγμα που στερεί τα στατιστικά του ενδεκαμήνου από τουλάχιστον 500 εκ. ευρώ έσοδα. Το ίδιο ακριβώς είχε γίνει και το Σεπτέμβριο και μετά τα αποτελέσματα του Οκτωβρίου εμφανίστηκαν κατά 1 δις βελτιωμένα (μαζί και με τη βελτίωση του Οκτωβρίου). Τώρα, γιατί εμένα δεν μου φαίνεται σύμπτωση αυτή η απεργία και δεν μου φαίνεται να προέρχεται μόνον από την πίκα των συνδικαλιστών έναντι της κυβέρνησης για τις περικοπές; Δύο φορές στο τέλος του μήνα; Ούτε να τα έπιαναν οι συνδικαλιστές από όσους προσπαθούν (ματαίως) να "βγάλουν" το ελληνικό χρέος δήθεν μη βιώσιμο. β) Κάποια στιγμή η κυβέρνηση (με απαίτηση της τρόικας) έβαλε την προμήθεια του EFSF (370 εκ. μέχρι στιγμής) στις κανονικές δαπάνες, με αποτέλεσμα να επηρεάζει το πρωτογενές αποτέλεσμα αρνητικά. Αυτό είναι λάθος, διότι χωρίς δάνεια δεν θα υπήρχε και προμήθεια, άρα είναι χρηματοδοτική δαπάνη που θα έπρεπε να λογιστικοποιείται μαζί με τους τόκους. γ) Συνυπολογίζονται στο πρωτογενές αποτέλεσμα οι προκαταβολές που δόθηκαν το Δεκέμβριο του 2011 έναντι επομένου έτους, πάνω από ένα δις ευρώ. Αν καταλαβαίνω καλά πώς συνυπολογίζονται, τότε και αυτό μάλλον είναι νόθευση των στατιστικών μας στοιχείων επί τα χείρω.

    Με άλλα λόγια, παρά τις νοθεύσεις που έγιναν το 2010 και παρά τις νέες αυτές νοθεύσεις έχουμε φτάσει σχεδόν σε εξάλειψη του πρωτογενούς ελλείμματος του προϋπολογισμού - σε κάθε περίπτωση 2,1 δις καλύτερα από το στόχο - ενώ στη Γενική Κυβέρνηση το πρωτογενές έλλειμμα είναι εδώ και μήνες παρελθόν. Με δεδομένα τα αιματηρά μέτρα για το νέο έτος, πάμε φουλ για μηδενισμό του (συνολικού) ελλείμματος του 2013. Υπόψιν ότι ο Ιανουάριος και ο Φεβρουάριος του 2013 θα έχουν και περίπου 6 δις έσοδα που κανονικά αναλογούν στο 2012 (φόρο εισοδήματος και τελευταίες δόσεις χαρατσιού του 2012).

    Αν είναι έτσι, τότε γιατί να συντηρείται το κλίμα των προβλημάτων; Παρατηρήσατε όμως, αγαπητοί, ότι κανένας δεν μιλάει πια για "χρεωκοπία" αλλά μόνον για το (αβάσιμο, σε κάθε περίπτωση) σενάριο της δήθεν "μη βιωσιμότητας" του χρέους; Για να δείτε πόσο αβάσιμο είναι, δείτε τώρα το Reuters και τα άλλα παπαγαλάκια των αμερικανικών τραπεζών να κάνουν θέμα τα 450 εκ. που δεν έπιασε στόχο η επαναγορά, που είναι απολύτως ασήμαντο σε σχέση με τα 360 δις χρέους. Άρα, είναι φανερό ότι έχουμε τεχνητή συντήρηση του κλίματος. Γιατί;

    Πιθανές εξηγήσεις: α) η ποταπή εξήγηση του χτισίματος "θέσεων" στο χρηματιστήριο προτού να αλλάξει το κλίμα και ανέβει η αγορά, β) η "όσο πάει" τεχνητή συντήρηση της γενικότερης κρίσης στην ευρωζώνη, που κατά τη γνώμη μου ήταν εξαρχής τεχνητή (ξεκινώντας βεβαίως από την Ελλάδα μας). γ) η επιθυμία, στο βαθμό που δεν είναι τεχνητή λόγω "β", να μην χαλαρώσει η Ελλάδα, δ) η προσπάθεια να περάσει το πλιάτσικο των λεγόμενων "ιδιωτικοποιήσεων" τώρα που ακόμη οι τιμές είναι χαμηλές. ε) άλλοι λόγοι μικρότερων ή ευρύτερων ιδιοτελειών που δεν μπορούμε να τους σκεφτούμε.

    Η ουσία είναι ότι ο κόσμος, πολύ απλά, όσο και αν γκρινιάζει, ΔΙΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ότι η κρίση έχει τελειώσει και ότι το Μνημόνιο-Αντιμνημόνιο θα είναι πολύ σύντομα πολιτική ιστορία. Έτσι, δεν έχει πια ιδιαίτερη σημασία η διαίρεση. Ακόμη και εγώ, που θεωρώ τον εαυτό μου φουλ αντιμνημονιακό, έπιασα τον εαυτό μου να εύχεται να ψηφιστούν τα μέτρα, κι ας είναι θανατηφόρα για πολύ κόσμο, προκειμένου να πορευτούμε με "ασφάλεια" τα τελευταία μας βήματα με τις αλυσίδες των Μνημονίων στα χέρια. Η κρίση θα τελειώσει όταν η Eurostat επικυρώσει τα εξαιρετικά στοιχεία του ελληνικού 2012. Με την επιφύλαξη, βεβαίως, ότι δεν θα βρούν κάτι για να αλλοιώσουν τρομακτικά τα στοχεία (αν και νομίζω ότι αξιοποιούν ό,τι περιθώριο έχουν) και ότι δεν θα γίνει κάτι πολύ απρόοπτο μέχρι το τέλος του έτους.

    Σε αυτό το πλαίσιο, ο Καμμένος είναι φανερό ότι δεν μπορούσαν να έχουν καμία πολιτική τύχη. Όσο ο κόσμος κατά βάθος ευχόταν τη χρεωκοπία (πόσες φορές δεν ακούσατε αγαπητοί, στις συζητήσεις σας, να λέει ο απλός κόσμος "μήπως είναι καλύτερα να χρεωκοπήσουμε να τελειώνουμε;" - και δείτε αν το λένε αυτό τώρα πια... αλάνθαστο το συλλογικό ένστικτο τελικά, κι ας μην του δίνουμε τη σημασία που πρέπει), όσο λοιπόν ο κόσμος ευχόταν τη χρεωκοπία, τόσο είχαν τύχη ο Καμμένος και ο Τσίπρας. Τώρα που η χρεωκοπία παύει κατά τα φαινόμενα να είναι η συμφέρουσα λύση, δικαιώνεται πολιτικά η επιλογή Σαμαρά να στηρίξει το Μνημόνιο και αποδυναμώνεται η ανάγκη του κόσμου να βρει αποκούμπι έστω και στον Καμμένο.

    Το συμπέρασμα είναι ότι πάμε σε πλήρη αναδιάταξη του σκηνικού, πρώτα στη κεντροδεξιά και έπειτα ευρύτερα. Ο Σαμαράς έχει μπροστά του την απόλυτη πολιτική κυριαρχία, φθάνει να τη διαχειριστεί λίγο πιο έξυπνα από ό,τι διαχειρίστηκε τη μνημονιακή του στροφή. Ο κόσμος πρέπει να μπορεί να τον πιστέψει και θα τον πιστέψει εάν κάνει πιο φανερό τον τρόπο σκέψης του, χωρίς να σταματήσει να κρύβει όσα πρέπει να κρύβονται από το δημόσιο διάλογο. Όσοι από τον Καμμένο δεν μπορούν να ψηφίσουν ΝΔ για όσους λόγους αυτό θα συμβεί, θα στραφούν στη Χρυσή Αυγή, που ήρθε για να μείνει (σε αντίθεση με τον Καμμένο), ενώ ένα υπολογίσιμο μέρος θα επιστρέψει στη ΝΔ. Εν συνεχεία, όσο θα έρχονται τα καλά οικονομικά νέα, θα αρχίσει να κλονίζεται η ρητορική του Τσίπρα. Πολλοί θα επιστρέψουν στο ΠΑΣΟΚ, που ενδεχομένως κακώς σπεύσαμε να το ξεγράψουμε και θα το δούμε ίσως να αναγεννιέται από τις στάχτες του. Αλλά θα είναι ένα διαφορετικό ΠΑΣΟΚ, αν βέβαια επιβιώσει, που δεν είναι καθόλου βέβαιο. Πάντως το άλλοθι της φιλολαϊκότητας το έχει χάσει για πάντα αυτό το κόμμα, ενώ εναπόκειται στο Σαμαρά να το κερδίσει για το κόμμα του (τη ΝΔ ή όποιο άλλο κόμμα ιδρύσει ο Σαμαράς τώρα), εάν μπορέσει να χειριστεί έξυπνα τα πλεονάσματα που θα έλθουν μόλις λήξει η ύφεση. Χωρίς λαϊκιστικές παροχές, αλλά πείθοντας τον κόσμο ότι σιγά σιγά μπορεί να ξανακερδίσει ό,τι έχασε με τα Μνημόνια.

    Αναμφίβολα, αν ο Σαμαράς αποφασίσει τελικά να ιδρύει άλλο κόμμα (και ας μην το πει "φιλοευρωπαϊκό", ας το καταλάβει ότι δεν ελκύεται πια ο Έλληνας από την Ευρώπη μετά τα Μνημόνια, έχει σιχαθεί την Ευρώπη και την έχει σιχαθεί για πάντα), αυτό θα πρέπει να γίνει την κατάλληλη στιγμή, που μάλλον δεν είναι τώρα, αλλά θα είναι σε μερικούς (όχι πολλούς) μήνες. Όταν γίνουν συνείδηση τα καλά νέα και απεξαρτηθεί η χώρα μερικώς από τις εξαρτήσεις. Χρειάζεται κάτι πολιτικότερο από την εκταμίευση της δόσης, που παρα-είναι τεχνοκρατική και παρα-είναι μακριά από τον κοσμάκη για να δώσει στον Σαμαρά τον πολιτικό αέρα που χρειάζεται μια νέα πολιτική προσπάθεια.

    Το συμπέρασμα είναι ότι για δεύτερη φορά στην πολιτική του καριέρα ο Σαμαράς έπεσε από την Ακρόπολη και στέκεται όρθιος. Τρομερό. Μια φορά σου συμβαίνει αυτό και έχεις να το λες, εδώ συνέβη δύο. Ο πολιτικός χρόνος έχει συμπυκνωθεί και θα δούμε και πάλι εξελίξεις που δεν φανταζόμαστε.

    • 5535 avatar
      5535 @ Διογένης 12/12/2012 18:03:16

      Να σου θυμίσω οτι τα πλεονάσματα που περιγράφεις πάνε ΟΛΑ στην εξόφληση του χρέους και όχι στους πολίτες!Αρα ποιό μνημόνιο τελειώνει;Δηλαδή το 2013 θα αυξηθούν οι μισθοί και οι συντάξεις;Θα μειωθούν οι φόροι και θα αποκατασταθούν τα δικαιώματα των εργαζομένων και των ευπαθών ομάδων της κοινωνίας;Δεν βαριέσαι να γράφεις τέτοια χαζά η σου τα στέλνουν και τα κάνεις αντιγραφή;Αλλά ξέχασα,σε δεξιούς απευθύνεσαι άρα.....

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ 5535 12/12/2012 21:22:10

        Αγαπητέ, σου διαφεύγει κάτι βασικό: Τα Μνημόνια θα τελειώσουν όταν η Ελλάδα ξαναβγεί στις αγορές χρήματος. Όταν η χώρα θα έχει 0% έλλειμμα ή πλεόνασμα, θα της είναι δύσκολο να βγει στις αγορές χρήματος; Όταν έχεις έλλειμμα 4,5% του ΑΕΠ με 25% ανέργους και τα μισά καταστήματα στο κέντρο της Αθήνας ξενοίκιαστα αυτό σημαίνει ότι με τους μισούς π.χ. ανέργους θα έχεις τεράστια πλεονάσματα. Διότι το ΑΕΠ σου αυτή τη στιγμή είναι κατά 25% τεχνητά μειωμένο, αφού οι μισοί Έλληνες δεν δουλεύουν, αλλά αντιθέτως χρειάζονται επιδόματα ανεργίας κλπ.

        Αυτό που θα τελειώσει λοιπόν είναι η χρηματοδοτική εξάρτηση της χώρας. Μια χώρα με δημοσιονομικό πλεόνασμα θα σπεύδουν να τη δανείσουν, θα την παρακαλάνε να κάνουν δουλειές μαζί της και δεν θα παρακαλάει. Αυτό δεν θα γίνει αύριο, βέβαια, αλλά θα γίνει μεθαύριο.

        Σαφώς και δεν θα είναι δυνατόν να αποκατασταθούν οι μισθοί και οι συντάξεις από τη μια μέρα στην άλλη. Όμως σου διαφεύγει και κάτι ακόμη: Ο καπιταλισμός για να λειτουργήσει χρειάζεται καταναλωτές. Αυτοί που σχεδίασαν και επέβαλαν την κρίση αποκλείεται να αφήσουν τη χώρα αυτή - ή οποιαδήποτε άλλη - για υπερβολικά μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς καταναλωτές. Άρα, για να μπορέσει η Ελλάδα να έχει ενδιαφέρον οικονομικό για αυτούς πρέπει να καταναλώνει και για να καταναλώνει πρέπει να ξαναέχουν χρήματα οι Έλληνες. Και θα ξαναέχουν γιατί αυτό λέει ο σχεδιασμός της κρίσης. Όμως οι σχεδιασμοί των δημιουργών του Μνημονίου για αυτά που ήθελαν να πετύχουν έχουν αποτύχει σε πολύ μεγάλο βαθμό και αυτό κυρίως χάρη στην παραοικονομία της Ελλάδας, που της έδωσε τη δυνατότητα να καλύψει τις απώλειες που είχε από τα εξοντωτικά χτυπήματα των Μνημονίων. Η χώρα θα ανακτήσει την κυριαρχία της κατά πάσα πιθανότητα πριν προλάβουν να πετύχουν τους σημαντικότερους στόχους τους και ίσως για αυτό ακριβώς θέλουν να παρατείνουν την κρίση όσο γίνεται, μήπως και μπορέσουν να πετύχουν τίποτε περισσότερο.

        Εδώ θα είμαστε σε λίγους μήνες, πρώτα ο Θεός, και θα δείτε πώς θα βγαίνουν όλοι ΤΟΤΕ ξαφνικά να πανηγυρίζουν τη μείωση των ελλειμμάτων και τη δημιουργία πλεονασμάτων.

    • Ανώνυμος avatar
      Ανώνυμος @ Διογένης 12/12/2012 19:38:12

      Άριστη και τεκμηριωμένη ανάλυση

    • Bixiou avatar
      Bixiou @ Διογένης 12/12/2012 20:12:49

      Η κριση τελειωσε Διογενη; Μην εισαι τοσο σιγουρος και ριξε και καμμια ματια κατα Δυτ. Ευρωπη μερια, οπου, περαν του χρεους και των ελλειματων, οι θεσεις εργασιας καταστρεφονται με ανησυχητικους ρυθμους. Οσο για το Ευρω, εννεα στους δεκα Σουηδους ουτε γι'αστειο δεν θελουν ν'ακουσουν το ενδεχομενο ενταξης τους στο Ευρω. Γενικως, ειναι πολυ νωρις για θριαμβολογιες.

    • Μ.Λ. avatar
      Μ.Λ. @ Διογένης 12/12/2012 20:17:14

      Και μετά ξυπνήσαμε!

    • akenaton avatar
      akenaton @ Διογένης 13/12/2012 01:05:57

      Συμφωνώ και το έχω γράψει: http://www.antinews.gr/2012/11/12/189233/

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ akenaton 13/12/2012 10:11:12

        Δεν γράψατε ακριβώς το ίδιο, αγαπητέ, γράψατε ότι η Ελλάδα "θα" εμφανίσει πρωτογενές πλεόνασμα "αν" εφαρμοστούν οι περικοπές των 13,5 δις. Η ουσία είναι ότι η Ελλάδα εμφανίζει ΣΗΜΕΡΑ πρωτογενές πλεόνασμα δεκαμήνου 2,312 δις ευρώ, ποσοστό περίπου 1,15% του ΑΕΠ. Με τα μέτρα των 13,5 δις πάμε για κανονικό πλεόνασμα, ειδικά αν συνυπολογιστεί και η "προίκα" των 6 δις εσόδων του 2012 που θα εμφανιστεί μέσα στο 2013.

    • Θόδωρος XVII-VI-MMXII avatar
      Θόδωρος XVII-VI-MMXII @ Διογένης 13/12/2012 08:42:12

      Τα Spread έχουν πέσει στα 1100 περίπου.. Είχαν πάει και 2900-3000..
      Όπως και να θέλει να τα παρουσιάζει ο καθένας, γιατί πέφτουν τα spread?
      Μπορεί κάποιος να εξηγήσει? Ρητορικό το ερώτημα για αυτούς που γνωρίζουν..

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ Θόδωρος XVII-VI-MMXII 13/12/2012 10:07:53

        Αυτό από μόνο του δεν σημαίνει τίποτε, διότι εδώ έπαιξε καταλυτικό ρόλο η διαδικασία της επαναγοράς ομολόγων, που δημιούργησε τεράστιο αγοραστικό ενδιαφέρον τις τελευταίες εβδομάδες, με αποτέλεσμα την πτώση των spreads. Σημασία για αυτό που υπονοείτε έχει η πορεία των ομολόγων από εδώ και στο εξής, που την προβλέπω κι εγώ άκρως θετική.

        Η επαναγορά έχει και άλλα θετικά που δεν τα γνωρίζουμε ακόμη για σίγουρα, αλλά απλώς τα υποψιαζόμαστε. Προσωπικά υποψιάζομαι ότι στο re-opening της διαδικασίας της Δευτέρας-Τρίτης οι ελληνικές τράπεζες πούλησαν σε πολύ υψηλότερες τιμές σε σχέση με την Παρασκευή, με αποτέλεσμα να έχουν λύσει σε κάποιο βαθμό το κεφαλαιακό τους πρόβλημα. Δεν το λένε προς τα έξω αυτή τη στιγμή διότι έχει πολύ δρόμο ακόμη αυτή η ιστορία.

        • Θόδωρος XVII-VI-MMXII avatar
          Θόδωρος XVII-VI-MMXII @ Διογένης 13/12/2012 11:56:01

          Εννοείται ότι από μόνη της η πτώση των spread δεν σημαίνει τίποτε..
          Αλλά προλάβατε να απαντήσετε και δεν δώσατε την... ευκαιρία σε κάποιους "έξυπνους" να απαντήσουν.. Τους δώσατε την λύση έτοιμη!

          Όσο για τις τράπεζες δεν πιστεύω ότι ωφελήθηκαν σημαντικά με το να πουλήσουν ακριβότερα, περιορισμό ζημιών προσπάθησαν να κάνουν.

          Νομίζω είναι υπερβολικό να λέμε "..έχουν λύσει το κεφαλαιακό τους πρόβλημα".

          Έχουν υποστεί σημαντικές ζημιές και μπορεί να έχουν πρόβλημα, όχι αξεπέραστο, θα έχουν την εγγύηση της ανακεφαλαιοποίησης σύντομα.

          Προσωπικές εκτιμήσεις βέβαια..

    • Stratis avatar
      Stratis @ Διογένης 16/12/2012 02:35:40

      Συμφωνώ και επαυξάνω τα γραγόμενα σου αγαπητε Διογένη , και αυτό όχι γιατί είμαι προσκείμμενος στην Ν,Δ αλλά γιατί σαν Έλληνας του εξωτερικού βλέπω τα πράγματα πιο αντικειμενικά και ορθλογισμένα και δίχως πολιτικές παρωπίδες Ναι πολοί θα υποφέρουν αλλά μια παροιμία λέει πως αν δεν βρέξεις πισινό ψάρι δεν πιάνεις και ο Ελληνικός λαός ασ βάλει επιτέλους πλάτη στον Σαμαρά που φαίνεται να είναι Ηγέτης

  15. Yannis K. avatar
    Yannis K. 12/12/2012 17:09:17

    Εγω καταλαβαινω το σοκ που θα εχουν παθει αυτοι που ειχαν την αφελεια να τους ψηφισουν. Τουλαχιστον πηραν το μαθημα τους?

    • Γιώργης Α. avatar
      Γιώργης Α. @ Yannis K. 13/12/2012 09:05:13

      Χα! Ποιό είναι το μάθημα; Το ότι εδιαλύθηκε ο καμμένος ήταν περίπου προφανές από την αρχή. Το ερώτημα είναι γιατί να μην πάνε δεξιότερα αλλά να γυρίσουν πίσω στη ΝΔ (και στο Πασόκ κάποιοι), και αν αξίζει να γυρίσουν.

  16. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 12/12/2012 17:18:19

    To πρόβλημα είναι μεγάλο και δεν λύνεται εύκολα.
    Οι ασυναρτησίες Καμμένου βρίσκουν ευήκοα ώτα σε ένα κομμάτι αλαφιασμένων από την κρίση πολιτών.
    Και να ' ταν μόνο αυτός...
    Όσοι έχουν ψευδαισθήσεις πως τάχα ο Συριζα σοβαρεύεται, να ανατρέξουν στη σημερινή συνέντευξη του υπεύθυνου εξωτερικής πολιτικής του Σύριζα. Όχι κάποιος τυχαίος. Ο Κ.Ήσυχος έχει τοποθετηθεί υπεύθυνος εξωτερικής πολιτικής του Σύριζα. Σε νέο κρεσέντο κοτσανολογίας επανέρχεται αμετανόητος στις γνωστές φαιδρότητες περί πετρελαίου από Τσάβεζ και Λατινική Αμερική. Οι άνθρωποι είναι εμμονικοί ( όπως ο Καμμένος) και οι ελπίζοντες σε στροφή του Σύριζα στη σοβαρότητα δεν καταλαβαίνουν πως ο ορθολογισμός δεν είναι κοινό γνώρισμα των πάντων...

    " Γιατί όχι πετρέλαιο από τη Βενζουέλα» είπε στον Α989 ο υπεύθυνος εξωτερικής πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ, Κώστας Ήσυχος, που οργάνωσε το ταξίδι του Αλέξη Τσίπρα σε Αργεντινή και Βραζιλία. «Ο ΣΥΡΙΖΑ θα επιδιώξει ως κυβέρνηση την ανάπτυξη των σχέσεων της Ελλάδας με
    τις χώρες της Λατινικής Αμερικής, τόσο στον ενεργειακό τομέα, όσο και σε διατροφικό και φαρμακευτικό επίπεδο. Είναι σε μηδενικό επίπεδο οι διακρατικές σχέσεις της χώρας μας με τη Λατινική Αμερική. Δεν θα ήταν οξύμωρο μια κυβέρνηση της Αριστεράς να έχει τη δική της πολιτική. Ρόλος μας στη Λατινική Αμερική είναι γκολ με φαντασία όπου δεν το περιμένει ο αντίπαλος», είπε ο Κώστας Ήσυχος. Πρόσθεσε επίσης ότι «η εξωτερική πολιτική δεν περιλαμβάνει μόνο Λατινική Αμερική αλλά και Ρωσία, Κίνα κ.α"...

  17. TARAMAS avatar
    TARAMAS 12/12/2012 18:16:39

    Σνιφ, σνιφ, κάτι μυρίζει... τι μυρίζει;....

  18. Δήμος avatar
    Δήμος 12/12/2012 18:37:34

    Σιγά τα πρόσωπα που θα αναδιαταχθούνε κιόλας... ρε δεν πάνε σπίτια τους λέω εγώ να ησυχάσουμε

  19. aris. aold avatar
    aris. aold 12/12/2012 19:40:25

    Ποια αναδιάταξη κεντροαριστεράς και κεντροδεξιάς ρε παιδιά.

    Από τότε που ξεκίνησε η κρίση ζούμε το απόλυτο ξεβράκωμα και απομυθοποίηση του πολιτικού προσωπικού της χώρας.

    Υποτίθεται ότι βουλευτές και πολιτικά στελέχη έπρεπε να ήταν ο ανθός της ελληνικής κοινωνίας, ο ορισμός της αξιοσύνης, πρότυπο εντιμότητας, υπόδειγμα επαγγελματικής έπιτυχίας και καταξίωσης.

    Αντί των παραπάνω τι βλέπουμε;;

    Αριβίστες, συμφεροντολόγοι, γραφικοί, άνθρωποι του παρασκηνίου, παρτάκηδες που περιφέρονται από κόμμα σε κόμμα από κανάλι σε κανάλι με έναν μόνο στόχο.

    Την προσωπική μακροημέρευση την απόλαυση μοναδικών προνομίων και την προετοιμασία της εφόδου στο κρατικό παγκάρι.

    Καλά ο Ζώης τώρα κατάλαβε ότι συνομιλεί με το χάος;;

    Εδώ το ξέρουν και οι ρούγες της Δυτικής Αθήνας ο άνθρωπος που έπρεπε να βλέπει πίσω από τον τοίχο τώρα το πήρε χαμπάρι.

    O Mανώλης τώρα κατάλαβε τα καραγκιοζιλίκια Καμμένου με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας;;

    Και να ταν μόνο αυτοί μικρό το κακό.

    Δυστυχώς το 90% της βουλης είναι γεμάτο με δαύτους.

    Αφού τέτοιοι νομοθετούσαν και αποφάσιζαν για το μέλλον μας τι τύχη περιμένατε να είχαμε;;

    Πάλι καλά που υπάρχει και Ελλάδα.

    Αμ ο άλλος ο Μπουμπούκος που βγάζει φωτογραφίες με την Μπουμπούκα στην Ασία περνώντας δεύτερο μήνα του μέλιτος εις υγείαν των κορόιδων που τους πληρώνουν την στιγμήπου τα 2/3 των Ελλήνων δεν έχουν να βάλουν πετρέλαιο τι σας λέει;;

    Σε περίοδο κρίσης που πολλοί πεινάνε διαβάζω ότι Αρης Κυριάκος και Ανδρέας είναι στην Αμερική απεσταλμένοι των επιτροπών κολοβαρέματος της βουλής και πίνουν τα απεριτίφ τους στα πανάκριβα ξενοδοχεία αγωνιώντας για το μέλλον μας.

    Ο Σταμάτης αιώνιος πολιτευτής νομάρχης δήμαρχος και ότι άλλο απαιτείται για να σιτιζόμαστε αιώνια από το κράτικο ταμείο αναζητά τον Καραμανλή.

    Αναπολεί την εποχή που κόμμα και κυβέρνηση ήταν παιδική χαρά και κουμάντο έκανε ο Ρουσόπουλος με την Ζαχαρέα.

    Για να μην μιλήσουμε για Σκανδαλήδηδες Βενιζέλους Πάγκαλους.

    Συγχαρητήρια σε όλους μας για τις επιλογές μας.

    Θα βλέπουν στο εξωτερικό τους βουλευτές και υπουργούς που τους στέλνουμε και θα βγάζουν συμπέρασμα για το μέγεθος της ανικανότητας και της βλακείας που μας δέρνει.

    Μετά μας φταίει η Μέρκελ και ο Σόιμπλε.

    Να κάνουμε τον σταυρό μας που γεννηθήκαμε σε αυτό το γεωγραφικό σταυροδρόμι και ασχολούνται μαζί μας.

    Ας ξεβρωμίσουμε πρώτα το σπίτι μας από όλους αυτούς τους απίθανους τύπους και μετά ας έχουμε και απαιτήσεις.

    • chrisss90 avatar
      chrisss90 @ aris. aold 13/12/2012 01:46:26

      Αν ενδιαφερόσουν έστω για λίγο για το τι γίνεται θα ήξερες πως η Αυστραλία δεν είναι στην Ασία και οτι ο Γεωργιάδης πήγε μετά από πρόσκληση της ομογένειας και εμείς δεν πληρώσαμε φραγκο..σταματήστε την λάσπη δεν είμαστε κουκουέδες

      • Γιάννης avatar
        Γιάννης @ chrisss90 14/12/2012 02:38:52

        όπα!!! ξαφνική αγάπη για το μπουμπούκο; Τα ίδια λέγατε όταν ήταν στο ΛΑΟΣ;

  20. TARAMAS avatar
    TARAMAS 12/12/2012 19:56:41

    Καμμένο μυρίζει...

  21. Μ.Λ. avatar
    Μ.Λ. 12/12/2012 20:15:19

    Περιμένετε να εφαρμοσθούν τα νέα μέτρα και να ψηφιστεί το φορολογικό και όλα αυτά θα αποδειχθούν αμπελοφιλοσοφίες που για τον απλό κόσμο δεν θά'χουν κανένα νόημα. Από την κατάρρευση των ΑΝΕΛ οι ναζιστές θα επωφεληθούν! Δυστυχώς για όλους!

  22. skopelosnews avatar
    skopelosnews 12/12/2012 22:12:17

    ΧΑΡΑ Η Ν.Δ .......

  23. stamoschios avatar
    stamoschios 12/12/2012 22:29:59

    Η επερχόμενη άνοιξη θα μας βρει άπαντες εντελώς διαφορετικούς. Τίποτε δεν θα είναι το ίδιο. Όταν άνθρωποι που ανήκαν έως χθες στη μεσαία τάξη κρυώνουν και υποσιτίζονται, ριζοσπαστικοποιούνται με μαθηματική ακρίβεια και κανείς δεν μπορεί να προβλέψει τι μέλει γενέσθαι. Το status quo της καθεστηκυίας τάξης δεν μπορεί να παραμείνει αναλλοίωτο και ως εκ τούτου οδεύουμε προς τεκτονικού τύπου αναδιάταξη του πολιτικού σκηνικού. Ο μέσος συντηρητικός πολίτης, ο νυκοκοίρης του χθες που φτωχοποιείται και βλέπει τα τέκνα του να έχουν αβέβαιο μέλλον θα τιμωρήσει δεόντως τους πάσης φύσεως "σαρκοφάγους του ελληνισμού". ΕΣΣΕΤΑΙ ΗΜΑΡ. Μετά την ύβρη και την άτη ακολουθεί η νέμμεσις και η τίσις.

  24. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 12/12/2012 22:38:20

    Κάηκαν φλάντζες,λάδια και εξαρτήσεις.
    Τα αποτελέσματα της λύσης ειναι πλέον ορατά και μη αναστρέψιμα.
    Οι δραχμεπαναστατες συνεμορφωθησαν με τας υποδείξεις και οι πλέον γραφικοί θα απομείνουν μόνοι τους στα χρυσαφένια αλώνια να κυνηγάνε μνήμες,μνημόνια και ανεμόμυλους.
    Τώρα που το χαρτι είναι καμμένο ο καυμένος ο καμμένος θα υποστεί την χλεύη ακόμη και του κυρ μανώλη .
    Επόμενος στόχος τα χρυσαυγά. Εκεί θα δούμε άλλο έργο, με άλλους πρωταγωνιστές .
    Είναι και πιό εύκολοι στόχοι.Ενας έλεγχος ,εφορίας ή δημοσιογράφων στις ξενοδοχειακές γωνιές του έρωτα θα έχει πολύ γέλιο.Τόσο για τα καθαρά χέρια όσο και για τον αγώνα κατά των μιαρών μεταναστών.
    Το παιχνίδι κρίθηκε, το κλίμα της οικονομίας αρχίζει να στήνεται για να πάρει οριστική μορφή σε κανένα εξάμηνο, αρχίζουν να οργανώνονται οι πρώτες δουλιές και επενδύσεις του νέου καθεστώτος.
    Κανονίστηκαν προφανώς και οι τελευταίες λεπτομέρειες στις βαυαρικές αυλές ,οι δικοί μας ελήτ και αλίτ έχουν λάβει το μήνυμα και θα σπεύσουν να πλασαριστούν δίπλα στο νέο καθεστώς ,αν δεν θέλουν να κάψουν λαμπάκια και φλάντζες.
    Καμμένοι και καυμένοι δεν ήταν ποτέ, θα βρούν τον τρόπο να επιβιώσουν.Οι δυστυχείς κατακαυμένοι που οραματίστηκαν τον τερένσιο υπουργό και τον πανοκαυμένο πρωθυπουργό θα προσγειωθούν βιαίως.
    Εισήλθαμε στην διακεκαυμένη ζώνη..Οι προφητείες του αλεξικού συμβουλάτορος περί την οικονομία και πάλι απέτυχαν..Ούτε χρεωκοπήσαμε ,ούτε βγήκαμε απο το ευρώ, ούτε 25 δις μάζεψαν οι γερμαναράδες για κούρεμα με την ψιλή αλλά 32.Θα μου πεις τι είναι 6-7 δις μπροστά στα 300 και στην αιωνιότητα.
    Ελα ντε.
    Ποιός θα το θυμάται μετά απο λίγο..
    Και πάλι ο μέγας βαρουφάκης θα βγεί να μας πεί για πολλοστή φορά ότι τετέλεσται η χώρα, δεν υπάρχουν λεφτά κλπ.
    Ευφυής κίνηση.Αν πετύχει το προέβλεψε, αν αποτύχει ποιός θα το θυμάται?
    Καμμένα όνειρα, καμμένες φλάντζες.

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ ορεσείβιος 14/12/2012 02:48:22

      Είσαι μεγάλος αναλυτής!!! Βλέπεις πολύ μπροστά !!! Μπράβο . Τσακ μπαμ καθάρισες με όλους τους αντιπάλους , έλυσες τα προβλήματα , βρήκες επενδύσεις ανάταξες την οικονομία χλεύασες τους Βαρουφάκηδες....... . Η πολιτική σου ανάλυση είναι επιπέδου Δημοτικού.
      Προσπάθησε ξανά......... κάποτε ίσως τα καταφέρεις.

  25. anonymous avatar
    anonymous 12/12/2012 23:02:24

    Κανείς δεν έχει καταλάβει τι γίνεται. Στις τελευταίες εκλογές η ΝΔ έπεσε στο ποσοστό που έπεσε κι έχασε τους μισούς ψηφοφόρους. Το ότι ο Καμμένος αποδείχθηκε ανεπαρκής (αν είναι ανεπαρκής) δε σημαίνει ότι η ΝΔ θα ανακάμψει. Οι μισοί ψηφοφόροι δε θα γυρίσουν πίσω. Οι άλλοι μισοί ήταν οι βολεμένοι που προεκλογικά έδιναν ραντεβού στις συγκεντρώσεις και μετά μας μετέφεραν στα σχόλια το κλίμα.

    Γράφω πιο πάνω ότι δεν είναι σίγουρο αν ο Καμμένος αποδείχθηκε ανεπαρκής. Το ότι ο ίδιος τηρεί τη στάση που τηρεί με κάνει να πιστεύω ότι το παιχνίδι είναι στημένο, ότι όλα είναι προσυμφωνημένα και ότι επιδιώκει τη διάλυση του κόμματός του. Συνεπώς μάλλον δεν πρόκειται για ανεπάρκεια.

    Το βέβαιο πάντως είναι ένα. Ζήσει ψοφήσει το κόμμα του Καμμένου, η ανάγκη για νέο συντηρητικό κόμμα δεν έχει καλυφθεί.

  26. df21 avatar
    df21 13/12/2012 20:50:25

    Καλά πόσο αιθεροβάμονες είναι εκεί στη νδ; Πιστεύουν πραγματικά, ότι ο κόσμος που ψήφισε Καμένο και άλλα κόμματα (σωστή ή λάθος επιλογή), με κριτήριο το μνημόνιο και την οικονομική του εξόντωση που έφερε αυτό, θα γυρίσει πίσω στους «σούπερ-ντούπερ» μνημονιακούς; Σ' αυτούς που λένε ναι στην κατάσχεση της πρώτης κατοικίας από τις τράπεζες(δήλωση Βορίδη); Καλά κρασιά. Όταν φτάσετε στη θέση του πασοκ, μην αναρωτιέστε μετά τι πήγε στραβά....

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ df21 14/12/2012 02:52:46

      Φτου σου γρουσούζη....
      όταν θα φθάσει η ΝΔ στο 7% θα οργανώσει συνέδρια , σεμινάρια επανύδρισεις συνδιασκέψεις και θα ανακάμψει. Θα συγκρατήσει τα ποσοστά της στο 9%

    • Κ. Γαλλής avatar
      Κ. Γαλλής @ df21 28/12/2012 13:04:28

      Θα γυρίσει γιατί δεν έχει να περιμένει τίποτα και από κανέναν άλλο. Το αντιμνημονιακός είναι παραπλανητικό και δεν συγκεκριμενοποιήθηκε ποτέ.

  27. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 14/12/2012 08:06:19

    ευχαριστώ κύριε γιάννη για την κατανόηση και την υπομονή σας να ανέχεστε τους αδαείς και μικρόνοες σχολιαστές των ορέων.
    Εχουμε καιρό όμως ιωάννη.Μέχρι να κυρήξετε την επανάσταση θα μεγαλώσω και εγώ, θα μεγαλώσει και οι γενιάς μου οπότε μπορώ να συμετάσχω μετά των νέων ζέρβα και άρη με σοβαρές επαναστατικές πριβολές.Αν παρόλα αυτά βιαζόσαστε αρχίστε την επανάσταση χωρίς εμένα.
    Περιμένετε όμως να περάσουν και τα κρύα,να ζεστάνει ο καιρός...Εχουμε πάγους και χιόνια στα βουνά.

  28. Κ. Γαλλής avatar
    Κ. Γαλλής 28/12/2012 13:00:52

    Η ανασύσταση της κεντροδεξιάς δεν μπορεί να γίνει με φθαρμένα υλικά. Εξ άλλου η κεντροδεξιά υπάρχει και είναι αυτή υπό τον κ. Σαμαρά.
    Η κεντροδεξιά θα αναγεννηθεί μέσα από το λαό, αφού προηγουμένως απαλλαγεί απο κάποιους παλαιοκομματικούς. Και υπάρχουν πολλοί.
    Νέο κόμμα, νέα υλικά.