#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/01/2014 08:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σκηνικό ήττας για τη ΝΔ δείχνουν τα μυστικά γκάλοπ του Μαξίμου


Σκηνικό ήττας για τη Νέα Δημοκρατία που πρέπει να ξυπνήσει άμεσα σε όλα τα επίπεδα –κυβέρνηση και κόμμα- καταγράφουν οι επί μέρους «μυστικές» δημοσκοπήσεις που έγιναν αυτή την περίοδο σε όλη τη χώρα για τις ανάγκες των δημοτικών και περιφερειακών εκλογών.

Τα στοιχεία που έφθασαν στο Μέγαρο Μαξίμου και στη Συγγρού, προκάλεσαν ευλόγως αγωνία καθώς προκύπτει μια μεγάλη απόσταση της ΝΔ από το ΣΥΡΙΖΑ που σε μερικές περιφέρειες ξεπερνά και τις επτά ποσοστιαίες μονάδες ενώ σε ορισμένες περιοχές αγγίζει ακόμη και το 10%, ενώ αντέχει ακόμα η Χρυσή Αυγή και ο κυβερνητικός εταίρος το ΠΑΣΟΚ εξαφανίζεται από τον πολιτικό χάρτη.

Αυτή η εικόνα συναντάται σε πάρα πολλούς νομούς και σε μεγάλο βαθμό αποδίδεται στο γενικότερο δυσμενές πολιτικό κλίμα και στην απογοήτευση που προκαλεί η κυβερνητική δραστηριότητα, αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις επιβαρύνεται και από τον εσωτερικό κατακερματισμό των δυνάμεων της δεξιάς.

Σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις που έγιναν τελευταία με εντολή της Συγγρού για να μετρηθούν υποψήφιοι για δήμους και περιφέρειες, υπάρχουν περιπτώσεις νομών, τα λεγόμενα «κάστρα» της, όπου η ΝΔ είχε παραδοσιακά πολύ μεγάλη δύναμη, αλλά πλέον προηγείται ο ΣΥΡΙΖΑ.

Η αξιωματική αντιπολίτευση είναι μπροστά όχι γιατί έγινε ένα θαύμα μέρες που είναι που συζητάμε για την αθεΐα του Αλέξη Τσίπρα και τη σχέση του με την Ορθοδοξία, αλλά διότι οι δεξιοί ψηφοφόροι έχουν αγανακτήσει με την μνημονιακή πολιτική και θέλουν να τιμωρήσουν και αυτοί το πολιτικό σύστημα της μεταπολίτευσης, το οποίο στήριξαν με όλη τους τη δύναμη.

Επίσης, αυτή την περίοδο, το δράμα της ΝΔ, που εάν δεν αλλάξει πορεία γρήγορα θα υποστεί δεινή ήττα, συνθέτουν και οι διαιρέσεις των βουλευτών και των κομματικών στελεχών, οι τοπικοί ανταγωνισμοί και οι προσωπικές φιλοδοξίες που επιβαρύνουν την ατμόσφαιρα σε συνδυασμό με την απογοήτευση για τη συνολική εικόνα της κυβέρνησης.

Όσοι ασχολούνται με την προετοιμασία των δημοτικών εκλογών και έχουν γνώση των στοιχείων δεν κρύβουν την αγωνία τους, που σε ορισμένες περιπτώσεις αγγίζει τα όρια της απελπισίας.

«Αν δεν αλλάξουμε το κλίμα, κινδυνεύουμε με βαριά ήττα σε μερικές περιοχές» εξηγούσε προχθές υψηλόβαθμο στέλεχος το οποίο πιστεύει ότι «το σκηνικό μπορεί να μεταβληθεί μόνο ως τα μέσα Μαρτίου, μετά θα είναι πολύ αργά».

Μέχρι στιγμής η ΝΔ σώζεται σε πολλές περιοχές από την αδυναμία του ΣΥΡΙΖΑ να βγάλει στην επιφάνεια δυναμικά και ικανά στελέχη που μπορεί να κερδίσουν δήμους και περιφέρειες, αν και εκτιμάται ότι οι ψηφοφόροι θα προσέλθουν να ψηφίσουν αντικυβερνητικά.

Για να ανατραπεί η υφισταμένη κατάσταση και η ηττοπάθεια που βασανίζει τη ΝΔ υψηλόβαθμα στελέχη και κορυφαίοι υπουργοί εισηγούνται τολμηρές πρωτοβουλίες από την κυβέρνηση, σε συνδυασμό με αυστηρούς κανόνες εσωτερικής πειθαρχίας, αλλά και κινήσεις για να ενωθούν οι δυνάμεις της παράταξης.

Ωστόσο ο Αντώνης Σαμαράς ετοιμάζεται να αναλάβει ο ίδιος πρωτοβουλίες για να βελτιώσει την εικόνα της κυβέρνησής του υπερασπιζόμενος το έργο της, ενώ στο τραπέζι έχει τεθεί ακόμα και το σενάριο του ανασχηματισμού.

Εκ παραλλήλου ο Πρωθυπουργός πιστεύει ότι θα ανατρέψει το εσωτερικό κλίμα στο εσωτερικό του κόμματος, αν και είναι αρκετά δύσκολο, καθώς η ηττοπάθεια κυριαρχεί.

Πολλοί υπουργοί και βουλευτές, εμφανίζονται παρατημένοι, ενώ στο πεδίο των αυτοδιοικητικών εκλογών παρατηρούνται οι παθογένειες του παρελθόντος.

Σε πολλούς νομούς καταγράφεται ανταγωνισμός των ίδιων των βουλευτών και ορισμένων υπουργών, οι οποίοι δεν βλέπουν τις αυτοδιοικητικές εκλογές ως μάχη της ΝΔ με τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά το προσωπικό τους συμφέρον στις επόμενες εθνικές εκλογές.

 Μάρκος Αυρήλιος

ΣΧΟΛΙΑ

  1. giorgos avatar
    giorgos 20/01/2014 08:26:34

    Δηλ. τι περιμεναν οι συμβουλοι του Σαμαρα να τους πει ο λαος οτι καλα μας κανεται αντεχουμε βαλτε μας και αλλους φορους εμεις θα σας ψηφισουμε οτι και να μας κανεται αμ δε τα λαθη πληρωνονται και επειδη ερχονται εκλογες το ταμειο λεγεται καλπη να κανουν προσευχη η αποχη να ειναι μεγαλη αν δεν ειναι τα ποσοστα θα τους αφησουν ξερους.

    • ελσα σπαρτιωτη avatar
      ελσα σπαρτιωτη @ giorgos 20/01/2014 13:02:13

      Τα ρήματα στην ενεργετική φωνή στο δεύτερο πρόσωπο θέλουν ε όχι αι.

      • manos avatar
        manos @ ελσα σπαρτιωτη 20/01/2014 14:06:00

        Μπράβο για τη διόρθωση. Να πεις στο δάσκαλο να σου βάλει αυτοκολλητάκι...

        • Νίκος Αργεάης avatar
          Νίκος Αργεάης @ manos 20/01/2014 18:32:57

          δεν είσαι μόνο αγράμματος...

    • Βατάτζης avatar
      Βατάτζης @ giorgos 22/01/2014 21:51:28

      Μα δεν ισχύει ο τίτλος! Σήμερα έγινε δημοσκόπηση στην Ε των Συντακτών: Ο Σύριζα δηλαδή, οργανώνει δημοσκόπηση που δημιουργεί εντυπώσεις υπερ των Χρυσαυγιτών για να κόβει από τη Νέα Δημοκρατία. ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ; Είναι η ίδια εταιρία που το 2012, μια εβδομάδα πριν από τις εκλογές έλεγε ότι ο Τσίπρας θα νικήσει με +4%. Η διαφορά ήταν 3% υπέρ της ΝΔ. Έπεσαν ΜΟΝΟ 7% έξω.
      Αναρωτιέμαι, η ΝΔ, πότε θα φτιάξει ομάδα σοβαρή αντιπροπαγάνδας!!! Σήμερα ο βουλευτης ΝΔ, είπε (δεν το είπε έτσι ακριβώς, αλλά αυτό εννούσε) ότι αμα είναι οι τρομοκράτες "επαναστάτες", τότε και η χούντα "επαναστέτες ήταν"... Και δεν βρίσκεται ένας χριστιανός ΝΔτης, να βάλει τα πράγματα στη θέση τους ! Ούτε καν ο ίδος που τα έκανε κουλουβάχατα...

    • tasos avatar
      tasos @ giorgos 24/01/2014 09:08:17

      Πες τα χρυσόστομε...!!!

  2. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 20/01/2014 08:42:42

    "Σκηνικό ήττας για τη ΝΔ δείχνουν τα μυστικά γκάλοπ του Μαξίμου"

    Καλό κουράγιο.

  3. tasos1 avatar
    tasos1 20/01/2014 08:45:17

    Όταν περιμένεις τον "από μηχανής Θεό", αυτά παθαίνεις! Παραλύεις! Αλλά ... συν Αθηνά και χείρα κίνει!

  4. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 20/01/2014 08:45:20

    Η λύση είναι μία και εφικτή: Διόρθωση των ΤΡΑΓΙΚΩΝ ΛΑΘΩΝ .
    Μη κατάργηση της ατιμωρησίας.
    Οριζόντια μέτρα.
    Χειρισμοί στο θέμα βενιζέλος -Υποβρύχια.
    Οικονομικοί έλεγχοι κομμάτων ειδικά στο ΚΚΕ.
    Κομματική πειθαρχία βουλευτών (ψηφίζουν και αυτά που δεν πιστεύουν π.χ. υποβρύχια).
    Εγκληματικές οργανώσεις,είναι μόνο η ΧΑ; οι κλέφτες από το άλλο κόμμα;
    και άλλα πολλά όπως ο εναγκαλισμός με βενιζέλο......προκαλεί .........

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ ΠΕΛΙΑΣ 20/01/2014 19:23:33

      Πολύ αργά για όλα αυτά, φοβάμαι.
      Δεν υπάρχουν λύσεις, όταν μία κυβέρνηση έχει απογοητεύσει.
      Ούτε ο εξανδραποδισμός της ΧΑ, ούτε τα διάφορα άλλα πυροτεχνήματα, πρόκειται να την σώσουν.
      Και ασφαλώς, ούτε τα υπεραισόδοξα μηνύματα, που κανείς δεν πιστεύει.

  5. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 20/01/2014 08:56:34

    Οι δεξιοί ψηφοφόροι δεν έχουν απογοητευθεί από τη μνημονιακή πολιτική (λες και υπήρχε άλλη όπως μας έδειξε η εμπειρία και σε άλλες χώρες της ευρωζώνης) καθώς γνωρίζουν πολύ καλά και τις παθογένειες της ελληνικής οικονομίας και την εσωστρέφειά της που έφεραν τη χρεοκοπία του 2010. Οι δεξιοί ψηφοφόροι είναι απογοητευμένοι γιατί ενώ η Ελλάδα έχει 27% ανεργία δεν προχωρούν οι μεταρρυθμίσεις. Πώς θα βρει κάποιος δουλειά αν δεν έρθουν επενδύσεις; Με τις ανοησίες των Τσιπροκαμμένων ή με τους φόρους αντί για μείωση δαπανών του Στουρνάρα; Και πώς θα έρθουν επενδύσεις όταν η γραφειοκρατία είναι τεράστια, η πολυνομία ισοπεδωτική, οι αγορές προϊοντων κι υπηρεσιών θεόκλειστες για να κάνουν πάρτι τα καρτέλ, η Ελλάδα είναι πιο διεφθαρμένη χώρα της ΕΕ, μια δικαστική εκκρεμότητα μια επιχείρησης με το κράτος ή έναν ιδιώτη κάνει 6-7 χρόνια να εκδικαστεί, όταν το εκπαιδευτικό σύστημα είναι αποκομμένο από τις επιχειρήσεις και τις ανάγκες της αγοράς και άλλα πολλά; Ας κοιτάξει η ΝΔ να καταπιαστει με τα παραπάνω και να πάψει να θυμίζει συντεχνιακό μαγαζάκι πασοκικής εμπνεύσεως όπως η ΝΔ του 2004-2009 ή ο σύριζα και τότε ακόμα και τις ευρωεκλογές μπορεί να κερδίσει. Ας πάψει να μας θεωρεί δεδομένους επειδή ο σύριζα είναι το πιο συντεχνιακό και κρατικιστικό κόμμα της ΕΕ.

    • Γιάννης Κιαπέκος avatar
      Γιάννης Κιαπέκος @ Συριζαλβανία του Χότζα 20/01/2014 12:45:45

      Οι δεξιοί ψηφοφόροι δεν έχουν απογοητευθεί από τη μνημονιακή πολιτική
      Μάλλον θεωρείς ότι δεξιοί ψηφοφόροι είναι μόνο οι Ιωάννης Στουρνάρας , Άδωνις Γεωργιάδης και εσύ διότι δεν υπάρχει άλλος Έλληνας , μηδέ του Πρωθυπουργού εξαιρουμένου, που να θεωρεί αυτή τη πολιτική σωστή ή έστω ανεκτή.
      λες και υπήρχε άλλη όπως μας έδειξε η εμπειρία και σε άλλες χώρες της ευρωζώνης
      Δε γνωρίζω πως αντιλαμβάνεσαι εσύ αυτή την εμπειρία όμως όλοι οι άλλοι γνωρίζουν ότι το πρόγραμμα που επιβλήθηκε στη χώρα δεν έχει προηγούμενο με τα γνωστά τραγικά αποτελέσματα 40% ανεργία και 30% ύφεση. Και όσο αν υπήρχε άλλη ΥΠΗΡΧΕ : τα προγράμματα της Πορτογαλίας και της Ιρλανδίας τα οποία συγκρινόμενα με αυτό της Ελλάδας είναι (ήταν) "υγιεινός περίπατος"

      • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
        Συριζαλβανία του Χότζα @ Γιάννης Κιαπέκος 21/01/2014 10:53:12

        άλλα ντ'άλλα!

        • Γιάννης Κιαπέκος avatar
          Γιάννης Κιαπέκος @ Συριζαλβανία του Χότζα 21/01/2014 13:42:47

          Τι δεν κατάλαβες ; είμαι πρόθυμος να σου εξηγήσω! (βέβαια δε τρέφω πολλές ελπίδες ότι θα καταλάβεις)

    • ούτε στον εχθρό σας avatar
      ούτε στον εχθρό σας @ Συριζαλβανία του Χότζα 20/01/2014 14:06:13

      Καλά χριστούγεννα και ευτυχές το νέο έτος.
      Είσαι βαθειά νυχτωμένος, εκτός από βολεμένος, και μας αράδιασες ένα συλλογισμό που μπάζει από παντού.
      Αν σε καίει να "κερδίσετε τις ευρωεκλογές" (τρομάρα σου),
      ΑΛΛΑΞΕ ΚΟΜΜΑ.
      Για λύπηση είσαστε, φαγατε ήπιατε 40 χρόνια, μαζί με το αμαρτωλό πασοκ, αλλά μυαλό δεν βάλατε.

      • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
        Συριζαλβανία του Χότζα @ ούτε στον εχθρό σας 21/01/2014 10:52:07

        Τέτοιο χαϊβάνι σαν εσένα μόνο Καμμένο μπορεί να ψηφίζει!

        • Dal avatar
          Dal @ Συριζαλβανία του Χότζα 21/01/2014 19:18:23

          Εσύ το βιολί σου. Αραδιάζεις τις σοφιστείες και νομίζεις ότι έχεις και δίκιο. Με 28% ανεργία 170% χρέος, 26% αθροιστική ύφεση μιλάς ακόμη? Χάθηκαν 55δισ αεπ. Ούτε σε πόλεμο δεν γίνονται τούτα.

          • Νικηφορος Φωκας avatar
            Νικηφορος Φωκας @ Dal 22/01/2014 13:46:52

            Αν νομιζεις οτι αυτη κατασταση που βιωνουμε σημερα ειναι κακη, κατσε να δεις που θα την αναπολεις αμα βγει το Συριζαριο γιατι τοτε θα ειναι πολλαπλώς χειρότερη και ΜΗ ΑΝΑΣΤΡΕΨΙΜΗ ..

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ Νικηφορος Φωκας 22/01/2014 15:20:56

            Διαπιστώνω ότι έχεις μαντικές ικανότητες ! τι "μασάς" ; δάφνη αλά Πυθία ή το πιο trendy cannabis sativa?

  6. Ρηνα avatar
    Ρηνα 20/01/2014 09:11:15

    Οταν το 81 ηρθε το ΠΑΣΟΚ στα πραγματα ημουνα μικρη και δεν καταλαβα τι γινοτανε, παιρναμε και αυξησεις γερες απο τον Αντρεα και πορευομαστε χωρις πολλα μποφορ, παροτι μεσα στα γραφεια κυριαρχουσε ο χαμος των πρασινοφρουρων. Επρεπε να περασουν 30 χρονια για να δουμε τη καταστροφη που εφερε στη χωρα σε ολες τις διαστασεις αλλα και τη διαφθορα που επεκρατησε. Στο ενδιαμεσο φαγαμε πολλες πικρες απο το κομμα που συμπαθουσαμε αλλα ωριμαζοντας αντιληφθηκαμε και τη φυση του ανθρωπου που οταν ειναι ανερχομενος στη πολιτικη-χωρις να γενικευω-το πακετο παει ως εξης:1)καριερα 2)χρηματισμος και 3)ροζ καταστασεις, μ αυτη τη σειρα.
    Τα φαγαμε λοιπον ολα αυτα απο ολους και σε μεγαλες δοσεις και ριξαμε το καραβι σε ξερα.
    Το οτι θα χρειαστει τωρα να τα ξαναζησουμε φτου κι απ την αρχη, μονο θλιψη μου φερνει αλλα και φοβο γιατι σημερα σε μια στραβοτιμονια, διακυβευονται πολυ περισσοτερα απ οτι στο παρελθον......

    • Panos avatar
      Panos @ Ρηνα 20/01/2014 09:24:33

      Ρήνα, μόνος του πλέον κανείς...
      Και να γίνουν εκλογές και να βγεί πρώτο κόμμα ο Σύριζα, ο Αλέξης πρωθυπουργός δεν θα γίνει. Κυβέρνηση εθνικής ενότητας θα έχουμε με κοινής αποδοχής πρωθυπουργό. Δεν ξέρω... Ίσως να είναι και καλύτερα.
      Η χώρα χάνεται και πρέπει επιτέλους να ενωθούν όλοι με ένα εθνικό σχέδιο ανασυγκρότησης της.
      Οι γελοίες αντιπαραθέσεις και τα προσωπικά παιχνίδια πρέπει επιτέλους να πάνε στην άκρη για το καλό του τόπου.
      Δεν πάει άλλο....

      • Γιαννης Π. avatar
        Γιαννης Π. @ Panos 20/01/2014 10:24:04

        Πάντως ο Σαμαράς φίλε Πάνο δεν σε ακούει . Διάβασε μερικούς τίτλους εδώ στο Antinews και θα καταλάβεις οτι "μωραίνει Κύριος όν βούλεται απωλέσαι."
        1."Σαμαράς: η ΝΔ θα είναι πρώτο κόμμα στις Ευρωεκλογές"
        2. Σαμαράς: Ο λαός θέλει εκλογές το 2016
        3.Α. Σαμαράς: Δεν υπάρχει περίπτωση συνεργασίας με το ΣΥΡΙΖΑ.

        • Panos avatar
          Panos @ Γιαννης Π. 20/01/2014 12:41:54

          Φίλε Γιάννη, καμμία σημασία δεν έχει τί λένε και κυρίως τί δεν λένε.
          Εκ του αποτελέσματος θα κριθούνε όλοι.
          Όποιοι δεν φροντίζουν για το αποτέλεσμα, να μην παραπονιούνται μετά και ούτε να τα βάζουνε με κανέναν. Να σταθούνε μόνο στον καθρέπτη τους για να δούνε ποιός έφταιξε.

        • Μικρασιάτης avatar
          Μικρασιάτης @ Γιαννης Π. 20/01/2014 14:13:34

          Ειδικα το (3) ευτυχως που το πιστευει, γιατι αν είναι η ΝΔ να γινει δεκανικι του Τσιπρα, τοτε αστα να πανε...

          • Marie Bouloubardena avatar
            Marie Bouloubardena @ Μικρασιάτης 20/01/2014 15:37:12

            Καλά. 'Αμα γίνει κι αυτό πια, θα έρθει σίγουρα η συντέλεια. Μη συζητάτε...

    • Νέστωρ avatar
      Νέστωρ @ Ρηνα 20/01/2014 21:10:49

      Έτσι, έτσι. Σήμερα διακυβεύεται η σωτηρία μας ή η οριστική καταστροφή μας. Το 1981 υπήρχαν τα πακέτα Ντελόρ. Σήμερα, άν σταματήσει μονομερώς και εξαιτίας της Ελλάδας ο δανεισμός από την Τρόικα, δανεικά τέλος (διότι οι αγορές δεν θα δώσουν), οπότε και η ζωή που ξέραμε, τέλος. Και αυτό το απλό, ότι η Ελλάδα ζει ακόμα με δανεικά διότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ, δεν το καταλαβαίνουν κάποιοι, ή, ακόμα χειρότερα, κάνουν πως δεν το καταλαβαίνουν.

  7. Tassos avatar
    Tassos 20/01/2014 09:12:17

    Θα πει "πήραμε το μήνυμα και συνεχίζουμε". Το 2015 θα είναι μια τελείως διαφορετική χρονιά.

  8. Βούλα Ελευθεριάδου avatar
    Βούλα Ελευθεριάδου 20/01/2014 09:17:07

    δυο λέξεις μόνο, μεσαία αστική τάξη και καλή επικοινωνιακή πολιτική και τα δύο τα έχουμε σκοτώσει, αλλά υπάρχει λίγος καιρός ακόμα

  9. Panos avatar
    Panos 20/01/2014 09:17:24

    Πολύ κακό το κλίμα για την κυβέρνηση και μόνο με κάτι εξαιρετικά ακραίο μπορεί να γυρίσει.

    • Τριάκοντα Αργύρια avatar
      Τριάκοντα Αργύρια @ Panos 20/01/2014 11:53:28

      Όπως; Για δώστε ...ιδέες!

      • Gn avatar
        Gn @ Τριάκοντα Αργύρια 20/01/2014 13:44:52

        Πάρ το αλλιώς....Τρολλαρεις άγαρμπα....

        • Μικρασιάτης avatar
          Μικρασιάτης @ Gn 20/01/2014 14:16:08

          Ετσι ακριβως. Ειπαμε να τρολαρουν μερικοι να γελαμε, αλλα αυτος το παρακανε και δεν βγαζει καν γελιο. Ρε τον ...atanasio .... axaxaxax

      • Forget it Yannis... avatar
        Forget it Yannis... @ Τριάκοντα Αργύρια 20/01/2014 13:57:50

        Τι είναι η ...''σέκλα'' ρε μάστορα; Είσαι μέλος στο Σύνδεσμο Εμπόρων Κεντρικής Λαχαναγοράς;

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Forget it Yannis... 20/01/2014 14:36:27

          Ναί,σέσκουλα ἤθελε νά πεῖ...

        • ήγγικεν avatar
          ήγγικεν @ Forget it Yannis... 20/01/2014 16:55:32

          Σίκλοι αργυρίου. Αρχαία μονάδα μέτρησης, κυρίως από τους Εβραίους, πολύτιμων μετάλλων. Εξ ού και σέκελ το νόμισμα του Ισραήλ ακόμα και σήμερα. Μία μνά 50 σίκλοι.

      • δραχμοτρομος avatar
        δραχμοτρομος @ Τριάκοντα Αργύρια 20/01/2014 21:04:59

        "Όπως; Για δώστε …ιδέες!"

        Κάτι έλεγε ο Χριστόδουλας ο Ξερός.
        Τι θα πει ποιος είναι αυτός;
        Αυτός που απέδρασε από την άδεια...

        • Ελεάνα avatar
          Ελεάνα @ δραχμοτρομος 20/01/2014 22:48:26

          Ποιός ...Ξερός; Ααααα, αυτός που του έδωσαν άδεια μήπως και αποδράσει;

  10. JIM BIM avatar
    JIM BIM 20/01/2014 09:28:15

    Όσο δεν υπάρχει σχέδιο για την ανόρθωση της οικονομίας δεν πρόκειται να υπάρξει ελπίδα, άρα και άνοδος της κυβέρνησης ....

    • δραχμοτρομος avatar
      δραχμοτρομος @ JIM BIM 20/01/2014 21:38:18

      Πως δεν υπάρχει σχέδιο.Να, τώρα θα πουλήσουμε τον ΑΔΜΗΕ , αύριο την ΕΥΔΑΠ ΕΥΑΘ , μεθαύριο θα διαλύσουμε τη ΔΕΗ κοκ.
      Ευτυχώς όμως κρατικοποιήσαμε το Μέγαρο Μουσικής που θα στηρίξει τη προσπάθεια παραγωγικής ανασυγκρότησης.

  11. Διογένης avatar
    Διογένης 20/01/2014 09:32:49

    Μάλιστα... Κοινώς, η χώρα οδεύει προς μια ανυπολόγιστου μεγέθους καταστροφη με τους μαθητευόμενους μάγους του ΣΥΡΙΖΑ στο τιμόνι.

    Κατά πάσα πιθανότητα όμως ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα μπορέσει να σχηματίσει κυβέρνηση. Ο Σαμαράς θα "φαγωθεί" με συνοπτικές διαδικασίες από αρχηγός της ΝΔ. Η ΝΔ ίσως να διαλυθεί, αν και πριν διαλυθεί θα δοκιμάσουν την "εφεδρεία Καραμανλή". Το να γυρίσουν οι δεξιοί (και όχι μόνον) να ψηφίζουν σχεδόν όλοι πια Χρυσή Αυγή είναι ένα σενάριο που καθόλου πια δεν αποκλείεται. Έτσι, μπορεί στις μεθεπόμενες εκλογές να δούμε τον Μιχαλολιάκο πρωθυπουργό.

    Με τις υγείες μας.

    • Lilou avatar
      Lilou @ Διογένης 20/01/2014 16:51:08

      ενω οι επαγγελματιες μαγοι την εχουν σωσει τη χωρα....
      (και δε ψηφιζω ουτε προκειται να ψηφισω Συριζα)

  12. my way avatar
    my way 20/01/2014 09:38:44

    Η επερχόμενη ήττα-τιμωρία έχει αφετηρία το μοιραίο Νοέμβριο του 2011 και συνέχεια την μετέπειτα συνειδητοποίηση από την μεγάλη πλειοψηφία αυτών που είχαμε παραμείνει πιστοί (με βαριά καρδιά, όπως είχε γράψει και το antinews) ότι η στροφή ήταν τοοόσο μεγάλη που όχι μόνο μας ζάλισε αλλά και μας αφαίμαξε, ενώ ταυτόχρονα η κολλεγιακή μασονία δεν επέτρεψε την παραδειγματική έγκληση και τιμωρία του ΓΑΠ.

    Από απόρρητα έγγραφα του ΔΝΤ, που έφερε στο φως ο Μ. Ιγνατίου, προκύπτει η οργή τού τότε επικεφαλής, Ντομινίκ Στρος Καν, όταν ο Γιώργος Παπανδρέου αρνήθηκε την πρόταση για κούρεμα στο ελληνικό χρέος, που ζητούσε επίμονα το ΔΝΤ ως και τον Οκτώβριο του 2010. Η απόφαση του ΓΑΠ κόστισε επιπλέον 110 δισ. ευρώ στον ελληνικό λαό, ενώ πολύ απλά θα είχαμε πάρει ένα δάνειο μόλις 30 δισ. ευρώ.

    Δυστυχώς, το πολιτικό τέλος θα είναι πολύ άσχημο.

    • Γιαννης Π. avatar
      Γιαννης Π. @ my way 20/01/2014 12:18:58

      O ΓΑΠ και ο Παπάκ πίστεψαν πως αν φορτώσουν Μεγάλο έλλειμμα στον Καραμανλή, η Μέρκελ θα τους την χάριζε και θα τους έδινε τα "λεφτά υπάρχουν". Η Μέρκελ όμως τους παρέπεμψε στο ΔΝΤ και όχι μόνο αυτούς, αλλά όλα τα PIIGS+C...

    • Ήμερος Αγριόλυκος avatar
      Ήμερος Αγριόλυκος @ my way 20/01/2014 13:38:32

      Ο Βασιλιάς αυτός, δεν έπεσε στη μάχη. Δεν έχασε ποτέ, κανέναν πόλεμο. Ούτε καν τον εκθρόνισε κάποιος διεκδικητής της εξουσίας .... Δεν είχε αντίπαλο ικανό να τον συντρίψει, ήτανε πάνοπλος κι οι οιωνοί, όλοι μαζί του.... Ο Βασιλιάς αυτός, έμεινε όμηρος των δισταγμών, του συντηρητισμού και της αδυναμίας του να συγκρουστεί με αναπότρεπτους εχθρούς (εντός κι εκτός του).
      Ο Βασιλιάς αυτός κλείστηκε στο παλάτι του κι αφέθηκε στη σαρκοβόρα κολακεία των τιποτένιων και των μετρίων.
      Ο Βασιλιάς αυτός συμβιβάστηκε.
      Ο Βασιλιάς αυτός, δε νικήθηκε. Τελικά, αυτοκτόνησε.

  13. Χρήστος Σακελλαρίου avatar
    Χρήστος Σακελλαρίου 20/01/2014 09:41:34

    Με το νομοσχέδιο "Διοικητικές απλουστεύσεις – Καταργήσεις, Συγχωνεύσεις Νομικών Προσώπων και Υπηρεσιών του Δημόσιου Τομέα – Τροποποίηση διατάξεων Π.Δ. 318/1992 (Α’ 161) και λοιπές ρυθμίσεις" που οδηγεί στη μεταρρύθμιση του Δημόσιου Τομέα στο «Άρθρο 11: Κατάργηση του Ερευνητικού Ινστιτούτου Δικονομικών Μελετών και μετατροπή του σε εργαστήριο της Νομικής Σχολής του Ε.Κ.Π.Α.» αναφέρει στην παράγραφο 8 ότι «Το προσωπικό που υπηρετεί σήμερα στο ΝΠΙΔ «Ερευνητικό Ινστιτούτο Δικονομικών Μελετών», αποτελούμενο από δύο (2) υπαλλήλους με σχέση εργασίας Ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, υπηρετούντες από το έτος 1985, εντάσσεται στο προσωπικό του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και διατίθεται στη Νομική Σχολή του.»

    Κι επειδή το 1985 που διορίστηκαν τα παραπάνω άτομα λειτουργούσε το ΑΣΕΠ, ε, να κάτι τέτοιες αγαθοεργίες που θα αναστρέψουν το κλίμα.

  14. αναξιμανδρος avatar
    αναξιμανδρος 20/01/2014 09:42:37

    τωρα που θα δωσει στους ενστολους το πλεονασμα γιατι κριθηκαν " αντισυνταγματικες'' οι περικοπες ,θα μαζευτεουν παλι ψηφαλακια...αλλα μυαλο δεν βαζουμε...

  15. anarcholiberal avatar
    anarcholiberal 20/01/2014 09:50:50

    Η τιμωρητική ψήφος σε μία Δημοκρατία τελικά τιμωρεί τους τιμωρούς την επόμενη ημέρα. Βεβαίως, όταν ο κόσμος βρίσκεται στα όριά του (τα οικονομικά, τα ψυχολογικά, τα κοινωνικά) με ευθύνη των ταγών του, είναι προφανές ότι δεν δύναται να σκεφτεί Λογικά και ψύχραιμα. Το ποσοστό της ΧΑ τα λέει όλα. Επικρατεί στον πολίτη πλέον η "λογική" στάχτη και μπούρμπερι κι αυτό είναι που τελικώς, αν επικρατήσει στις κάλπες, θα δώσει την εξουσία στους εξαρχειώτες. Ας κανει μία τελευταία προσπάθεια ο Σαμαράς να το "γυρίσει". Το οφείλει σε όλους όσους ακόμη "σκέπτονται" ....

    • Κωστας avatar
      Κωστας @ anarcholiberal 20/01/2014 10:08:23

      Δυστυχως οταν το ρευμα κινειται προς μια πλευρα ειναι σχεδον αδυνατον να γυρισει.Και αν η διαφορα εχει φτασει ατο 7% εως 10% η ιστορια μας διδασκει οτι πιο πιθανον ειναι να μεγαλωσει παρα να μικρυνει.Με τετοια διαφορα μαλλον ο προεδρος του 15μελους θα γινει και πρωθυπουργος.Εγιναν τεραστια λαθη εναντιον ανθρωπων που ηταν η βαση της παραταξης και το 14 φορολογικα αλλα και στο θεμα της ανεργιας μαλλον χειροτερο θα ειναι.Οποτε ειναι μαλλον ουτοπικο να ζηταμε να το γυρισει η κυβερνηση.Το μονο θεμα πλεον ειναι ποσο θα αντεξει σαν πρωθυπουργος ο αλεξης.

      • anarcholiberal avatar
        anarcholiberal @ Κωστας 20/01/2014 10:26:20

        ειν αλήθεια αυτό, όντως.... Πάντως και με δεδομένο ότι οι εκλογές, στην χωρα μας ειδικά, κρίνονται σε πολύ μεγάλο ποσοστό από την προεκλογική περίοδο, θεωρώ ότι υπάρχουν ακόμη ελπίδες. Μην ξεχνάς τον φόβο που κατέλαβε τους πάντες μεταξύ Μαίου και Ιουνίου 2012, όσον αφορά στις καταθέσεις τους, και έτρεχαν όλοι να βγάλουν τα ευρώ από τις τραπεζες! Αυτός ο φόβος εν τέλει επικράτησε και στις καλπες. Δε λέω ότι έχει σοβαρες ελπίδες να το "γυρισει", λέω απλώς ότι δεν χάθηκε και η τελευταία..

        • Μικρασιάτης avatar
          Μικρασιάτης @ anarcholiberal 20/01/2014 14:20:05

          Απλα τωρα ο κοσμος, ΔΕΝ εχει πια λεφτα να παει να βγαλει απ τις τράπεζες, αφου τα Χαρατσια, οι εκτατες εισφορες, και η Εφορια , εχουν αρπαζει ότι ειχε απομεινει.
          Δεδομενο ότι ο Τσιπρας θα γινει πρωθυπουργος, το 2015 με αφορμή την εκλογη Προεδρου της Δημοκρατιας.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ anarcholiberal 20/01/2014 12:27:00

      Καποιοι θα δωσουν μια παραταση οταν ερθει ο ΣΥΡΙΖΑ στα πραγματα, ενα ας πουμε διχτυ ασφαλειας για λιγο καιρο, ισα να πεσουν οι υπογραφες στα θεματα που θελουν, οικονομικα και γεωπολιτικα. Μετα; θα μας αφησουν στο απολυτο κενο. Θαχει κανει και το παιδι τη θητεια του ως πρωθυπουργος και ολα καλα γι αυτους. Εμεις; πεινα και των γονεων.....
      Αυτο σημαινει "τιμωρητικη ψηφος": μπουνια στο μαχαιρι....

    • Νέστωρ avatar
      Νέστωρ @ anarcholiberal 20/01/2014 21:29:14

      Συμφωνώ απόλυτα. Οι εκλογές δεν είναι δικαστήριο, είναι επιλογή παραπέρα πορείας. Πολύ μεγάλη σκασίλα έχουν ο Κ.Κ και ο Γ.Π που ο κόσμος τους έστειλε σπίτι τους. Έχουν μιά σκασίλα! Αλλά ο κοσμάκης που έχαψε το "λεφτά υπάρχουν, μέτρα δεν χρειάζονται" και έβγαλε αυτό το ον πρωθυπουργό και δεν πήρε το δάνειο τότε που ήταν ακόμα μικρά τα νούμερα, έχει τραβήξει έκτοτε ένα ζόρι γιγάντιο. Οι λανθασμένες πολιτικές επιλογές, τον μόνο που τιμωρούν, είναι τον κοσμάκη.

  16. ΜΜΜ avatar
    ΜΜΜ 20/01/2014 09:59:08

    Μα και η Νέα Δημοκρατία το ΠΑΣΟΚ ακολούθησε αυτό ακολουθεί. Ο ΣΥΡΙΖΑ όμως είναι πού καλύτερος μαθητής και παίζει τον ρόλο του αυθεντικού συνεχιστή τοτ απείρως καλύτερα. Δεν ήταν κόμμα που μπορούσε να υποστηρίξει θέσεις και αρχές να αποφασίσει δημοκρατικά να εμβαθύνει. Για να ψηφίσει ο Έλληνας δύο λόγους επικαλείται .Την εκδίκηση και το ρουσφετάκι. Και τα δύο βλέπουν ότι δεν τα έχουν από την ΝΔ.Το ότι μετά της εκλογές θα φάμε το ξύλο της αρκούδας κανένα δεν ενδιαφέρει. Το 2009 ψήφισαν σαν παλαβοί ένα "τίποτα" που τους είπε" Λεφτά υπάρχουν". Το ότι μετά γίναμε ρεζίλι της οικουμένης ποιν ενδιαφέρει;Αυτοί είμαστε δυστυχώς!

    • Μωρίας εγκώμιον avatar
      Μωρίας εγκώμιον @ ΜΜΜ 20/01/2014 13:03:04

      Γιατί ψέματα είπε το " τίποτα " που λες ότι λεφτά υπήρχαν, για ψάξε όλους αυτούς με τα εξοπλιστικά, για ψάξε όλους αυτούς του ΤΤ, των τραπεζών, των ΜΜΕ , και τόσων άλλων τι πακέτα κατεβάσανε. Το τίποτα είπε την μόνη και διαρκώς επιβεβαιούμενη αλήθεια: Διοικώ ένα διεφθαρμένο κράτος! Αυτό είμαστε ένα διεφθαρμένο κράτος με διεφθαρμένους πολίτες.

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ Μωρίας εγκώμιον 21/01/2014 14:58:38

        Μωρίας εγκώμιον

        Ο ΑΦΘΑΤΟΣ! :lol:

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ Φωτεινή 21/01/2014 18:54:09

          "ΑΦΘΑΡΤΟΣ"

  17. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 20/01/2014 10:05:41

    Το καλύτερο που διάβασα σήμερα είναι λέει μια έρευνα τις Ε. Ε για τις επενδύσεις στην Ελλαδα κ´ η οποία λέει οι έλληνες σε μεγάλο ποσοστό επενδύουν σε σουβλατζιδηκα καφετέριες κ´ κομωτηρια

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Διηνεκης 20/01/2014 19:11:29

      Εἶναι ἀλήθεια,ἀφ' ἑνός γιατί μέσα στήν κρίση ἔχουν πέραση αὐτά τά μαγαζιά,ἀφ' ἑτέρου πάλι στίς εὔκολες ἐπενδύσεις στρεφόμαστε.
      Εἴπαμε,στό ὄνομα τῆς ἀνάπτυξης...

    • MCA avatar
      MCA @ Διηνεκης 20/01/2014 21:17:01

      Αν αποφέρουν κέρδος, που είναι το πρόβλημα;

      • Ηλίας avatar
        Ηλίας @ MCA 21/01/2014 12:50:25

        Γιατί απλά δεν αποφέρουν κανένα οικονομικό κέρδος στην Ελληνική οικονομία. Το να προσφέρεις υπηρεσίες στο γείτονά σου είναι κάτι που μπορεί να σου δώσει κουτσά στραβά κάτι για να επιβιώσεις αλλά ..
        Αν δεν παράγεις προϊόντα καινοτόμα και ανταγωνιστικά σε διεθνές περιβάλλον δεν μπορείς να έχεις αύξηση των εξαγωγών. Οπότε η απαιτούμενη βελτίωση του ισοζυγίου συναλλαγών θα γίνει με την μείωση των εισαγωγών, άρα με τη μείωση του επιπέδου ζωής.

        • MCA avatar
          MCA @ Ηλίας 21/01/2014 17:03:46

          Δεν μπορούν όλοι να κάνουν παραγωγικές επενδύσεις όπως τις εννοείται, είτε επειδή δεν ξέρουν, είτε λόγο ικανοτήτων, είτε γιατί δεν έχουν το απαραίτητο κεφάλαιο.
          Για πολλούς είναι η τελευταία λύση πριν αναγκαστούν να φύγουν ως μετανάστες στο εξωτερικό. Τι χειρότερο για την χώρα, από την εξαγωγή ανθρωπίνου εργατικού δυναμικού. Όποιος βγάζει κέρδος σήμερα, κάτι έχει να προσφέρει για να τον προτιμούν. Και μόνο που θα κάνει το αραχνιασμένο χρήμα να κυκλοφορήσει, αρκεί.
          Τα σουβλατζίδικα και οι καφετέριες δεν αποτελούν εμπόδιο για τις παραγωγικές επενδύσεις, ούτε αυξάνουν τις εισαγωγές.

  18. panos avatar
    panos 20/01/2014 10:06:03

    Ρηνα,ημουνα κι εγω μικρος τοτε και σ' αυτα που γραφεις μαλλον συμφωνω.Απλα να σημειωσω πως δεν θα ξαναζησουμε την ιδια ιστορια.Η μεταπολιτευση,δηλαδη,η περιδος μετα το 1974 ηταν η πέον ηρεμη περιοδος στην ιστορια του ελληνικου κρατους απο την απελευθερωση και μετα.Αν μελετησουμε την ιστορια βλεπουμε οτι η ιστορια μας μετα το 1821 ειναι γεματη χρεωκοπιες,κινηματα,δικτατοριες,αποστασιες,δημοψηφισματα,διχασμους.Επειδη ποτε δεν μελετησαμε την ιστορια μας και παντα υπηρχε ελλειμμα παιδειας,το οποιο μεγαλωσε τα τελευταια 30 χρονια,το πιθανοτερο ειναι να ξαναζησουμε τετοιες ανωμαλες καταστασεις(ηδη απο την κυβερνηση ΓΑΠ και μετα εχουμε μπει σε μια τετοια περιοδα),κατι που σημαινει μεγαλη ταλαιπωρια για τον πληθυσμο και ασχημες συνεπειες για τη χωρα..Κι ολα αυτα μεχρι να βρεθει ο πολιτικος εκεινος η εκεινη η ομαδα ανθρωπων που θα επαναφερει την ομαλοτητα και θα βγαλει τη χωρα απο την κριση.Και βεβαια σ' αυτο να προσθεσουμε και τη σταση που θα κρατησουν οι μεγαλες δυναμεις,που παντα ειχαν λογο στις πολιτικες εξελιξεις της χωρας.

  19. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 20/01/2014 10:07:19

    Φοβαμαι οτι η παραταξη θα εχει την τυχη του Πασοκ. Οταν χανεις....ΤΗ ΜΕΣΑΙΑ ΤΑΞΗ που επι χρονια στηριζε τη Ν.Δ. και τωρα η κυβερνηση την εξοντωνει για να σωσει το κρατικοδιαιτο κρατος με νυχια και με δοντια.....δυστυχως τα αποτελεσματα θα ειναι οδυνηρα. Αποψη μου ειναι οτι τα δυο μεγαλα κομματα του παρελθοντος Ν.Δ. και Πασοκ δεν θα υπαρχουν οπως ειναι τωρα, αλλα θα σχηματισθουν πλεον με αλλες ονομασιες και αλλα προσωπα.

    • Χάρης Χ. avatar
      Χάρης Χ. @ Σαρακατσανος 20/01/2014 12:47:22

      Σαρακατσάνε συμφωνώ ότι η πολιτική της ΝΔ είναι μια συνέχεια αυτής του ΠΑΣΟΚ και λογικά θα έχει την τύχη του (εκτός εαν προκύψει κάποια έκτακτη κατάσταση). Μπράβο στον Μ.Α. που παραδέχεται την αλήθεια. Δυστυχώς οι ηγεσίες των μεγάλων κομμάτων λογοδοτούν αλλού και όχι στον ελληνικό λαό, ούτε καν στους οπαδούς της παράταξής τους. Την δεύτερη φορά που ο κ. Σαμαράς προσπαθεί να κάνει τον ναυαγοσώστη στο ΠΑΣΟΚ (η πρώτη φορά ήταν το 1993) μάλλον αυτό θα πιαστεί επάνω του και θα τον τραβήξει στο βυθό. Το χειρότερο είναι ότι φαίνεται ότι θα φορτωθούμε το εθνομηδενιστικό και ισλαμολάγνο ροζ ΠΑΣΟΚ του κ. Τσίπρα.

      • Σαρακατσανος avatar
        Σαρακατσανος @ Χάρης Χ. 20/01/2014 14:00:46

        Οι κλεφτες και οι ΠασοκοΛΗΣΤΕΣ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΕΠΙΒΙΩΝΟΥΝ φιλε μου.....Τωρα πανε στη ΡΟΖΑ μπας και φανε οτι απεμεινε, αλλα δεν ξερουν οτι τα δανεικα τελειωσαν??

      • Μικρασιάτης avatar
        Μικρασιάτης @ Χάρης Χ. 20/01/2014 14:24:25

        Συμφωνω, με τη διαφορα ότι η ΝΔ, ναι μεν θα χασει τις εκλογες, αλλα δεν θα διαλυθει, γιατι εχει εφεδριες που θα βγουν μπροστα. Το ροζ-ισλαμο-απόκομμα του Τσιπρα, θα είναι μια συντομη παρενθεση στη εξουσια. Μολις κυβερνησει, συντομα θα παει παλι στο γνωριμο 4% ...

        • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
          ΣΤΕΛΙΟΣ @ Μικρασιάτης 20/01/2014 14:32:42

          Ναι ,αλλα και απο την Ελλάδα θα έχει απομείνει το 4%...

          • Μικρασιάτης avatar
            Μικρασιάτης @ ΣΤΕΛΙΟΣ 20/01/2014 16:55:21

            Ελπιζω πως όχι, αλλά δεν είναι απιθανο οντως να γινει ετσι...

        • GLAD avatar
          GLAD @ Μικρασιάτης 20/01/2014 16:45:26

          Φίλε μου οι κομμουνιστές είναι πραγματικοί επαγγελματίες της πολιτικής και εξουσιομανείς και όχι ερασιτέχνες σαν τους υπόλοιπους .
          Τι σε κάνει να πιστεύεις (και να εύχεσαι νομίζω) το "σύντομα" ?
          Επιπλέον με διακηρυγμένες καθαρά αντεθνικές θέσεις σε πληθώρα θεμάτων ο Συριζα , πιστεύεις ότι η Ελλάδα θα είναι όπως είναι τώρα στην "μεταΣύριζα" εποχή ή πολλά κομματάκια (βλέπε το σχετικό βιβλίο του Δοξιάδη που είχε εχτές η Καθημερινή για να αρρωστήσεις λίγο με τον "σχεδιασμό" της Κατοχικής εποχής).
          Ποιος θα αναλάβει να "καθαρίσει" μετά ?
          Επίσης πόσων ετών είσαι για να πιστεύεις ακόμη στον Άγιο Βασίλη ?
          Θα ζούμε εμείς όταν έλθει (αν έλθει) ?

        • δραχμοτρομος avatar
          δραχμοτρομος @ Μικρασιάτης 20/01/2014 21:07:14

          "Το ροζ-ισλαμο-απόκομμα του Τσιπρα, θα είναι μια συντομη παρενθεση..."

          Σα να ακούω συζήτηση Νεοδημοκρατών παραμονές των εκλογών του 1981...

  20. ΑΝΤΟΝΙΟ Β avatar
    ΑΝΤΟΝΙΟ Β 20/01/2014 10:14:03

    Θα πρέπει ΝΔ και ΠΑΣΟΚ να το πάρουν απόφαση , το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω , η ΝΔ είναι δεύτερο κόμμα και το ΠΑΣΟΚ έχει πλέον σβηστεί από τον πολιτικό χάρτη , ο λαός περιμένει τις εκλογές για να τιμωρίσει τα λαμόγια του ΠΑΣΟΚ και την κυβέρνηση, η οποία το μόνο που κανει είναι να βαζει τον ενα φορο πάνω στον αλλον , ο δε Πρωθυπουργός αντί να προσπαθήσει να βάλει τάξη στο χάος το μονο που κανει σε κάθε ευκαιρία ειναι να επικαλείται τη βοήθεια του Θεού ,της Παναγίας και του Χριστού και να κατηγορεί τον Τσιπρα σαν άθεο , μόνο που ξεχνάει ότι ολα τα λαμόγια που έφαγαν τα εκατομμύρια είναι χριστιανοί ορθόδοξοι !!!

  21. η Dimi avatar
    η Dimi 20/01/2014 10:20:50

    Εκλογές, Χθες! Για να κερδίσει ο Σύριζα, Αυτοδύναμα. Για να καταργήσει το Κράτος-Έθνος, Ένοπλες Δυνάμεις, ΕΛ.ΑΣ, Νόμους, Πατρίδα, Οικογένεια, Παιδεία, Επενδύσεις. Για να φορολογήσει τη Θρησκεία. Για να επιβάλλει τη δήθεν προοδευτικότητα, να κρατικοποιήσει τα πάντα, για ν’ αυξήσει τον Δημόσιο Τομέα κατά 110%. Για ν’ ανοίξει τις Πύλες της Αβύσσου στη μπούρκα και τα γιαταγάνια, Το ΙΣΟΒΙΟ Εκλογικό του, Σώμα. Με Δάσκαλό του, τον Μάστερ του Είδους, Πρόεδρο Δημοκρατίας/ΔΝΤ-Τουρίστα, Γιώργο Ανδρέα Παπανδρέου. Το πιό δυναμικό ντουέτο αλλοπρόσαλλων μαθητευόμενων μάγων όλων των εποχών, δίχαλο στου κασίδη (στης δύσμοιρης Ελλάδας) το σβέρκο. Για ένα κουρελιασμένο παρόν και μέλλον. Για ένα ακυρωμένο Πανένδοξο παρελθόν!

    Και μετά ήρθαν οι σφίγγες.

    • Σωτηρης avatar
      Σωτηρης @ η Dimi 20/01/2014 11:41:48

      Αυτα που λετε ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ θα τα επιβαλλουν οσοι ψηφισουν ΧΑ. Ναι ναι οπως το ακους. ΟΣΟΙ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΧΡΗΣΤΗ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ, ΤΟ ΚΑΜΕΝΟ ΧΑΡΤΙ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΧΑ.
      Ο καθενας θα αναλαβει τις ευθυνες του...

    • Forget it Yannis... avatar
      Forget it Yannis... @ η Dimi 20/01/2014 11:50:43

      Ο Ουρανός θα πέσει στο κεφάλι μας, ή αυτό τουλάχιστον θα το αποφύγουμε; Πω Πω! Τρόμαξα πάρα πολί τώρα.

    • Yiannis avatar
      Yiannis @ η Dimi 20/01/2014 12:41:24

      Μπρρρ, σκιαχτήκαμε!!! Σε ποιους απευθύνεστε κυρία μου;

      • Ήμερος Αγριόλυκος avatar
        Ήμερος Αγριόλυκος @ Yiannis 20/01/2014 13:33:17

        Μονολογεί για να τα πιστέψει μάλλον.

      • Forget it Yannis... avatar
        Forget it Yannis... @ Yiannis 20/01/2014 13:51:54

        Αν παρακολουθήσεις, φαινότανε από πριν το πρόβλημα. Απλά σήμερα επισφραγίζεται αμετακλήτως!

    • Μωρίας εγκώμιον avatar
      Μωρίας εγκώμιον @ η Dimi 20/01/2014 14:30:08

      Ολα όσα πιστεύετε ότι θα καταργήσει ο Τσίπρας σας πληροφορώ ότι εν μέρει έχουν καταργηθεί από την ένταξή μας στην ΕΕ & στο ενιαίο νόμισμα. Είναι θέμα χρόνου η δημιουργία των Ηνωμένων πολιτειών της Ευρώπης ... άλλωστε και ο Τσίπρας όπως δηλώνει δεν είναι αντίθετος ..... απλά έχει κάποιες μικροενστάσεις ως προς τις παροχές που θα κάνει η μεθαυριανή κυβέρνηση της ΕΕ προς τις φτωχές χώρες του Νότου συμπεριλαμβανομένης της χώρας μας.

  22. Μετανάστης avatar
    Μετανάστης 20/01/2014 10:30:14

    Δεν χρειάζεται κανείς να διακατέχεται από ηττοπάθεια ..
    Μέχρι τις Εκλογές , θα έχουν υποβληθεί οι Φορολογικές δηλώσεις για τα εισοδήματα του 2013 ...Φυσικά δεν θα μπούν νέα μέτρα , μα σαν δουν όλοι τον λογαριασμό (ιδίως οι Ελεύθεροι Επαγγελματίες κλπ.) , πιστεύω πως η έκπληξη θα είναι μεγέθους ατομικής βόμβας για τους Κυβερνώντες .
    Ετσι η ηττοπάθεια χαρακτηρίζει αυτούς που φοβούνται μια ενδεχόμενη ήττα .... Ποιός είναι ο όρος , όταν αναμένεται να συντριβείς πέραν κάθε λογικής ?
    Και μην ισχυριστούν κάποιοι , ότι αυτά προβλέπονται από το Μνημόνιο ... Ο ΑΣ αποδέχτηκε εδώ και καιρό να παραμείνει ο κλασσικός Κομματάρχης , αρχηγός Κόμματος και Πρωθυπουργός και όχι ο Ηγέτης Ανασυγκρότησης της Ελλάδας .
    Δεν τόλμησε και δεν τολμά ακόμη και σήμερα να τα βάλει με το όποιο κομματικό κατεστημένο και τα όποια κομματικά συμφέροντα , χάνοντας μια μοναδική ευκαιρία ...Ας είναι ...
    Θα τον θυμόμαστε μαζί με τον άλλο κουρασμένο της Ραφήνας ...
    Αμφότεροι είχαν την ευκαιρία να γίνουν Ηγέτες , αλλά τελικά αποδείχτηκαν ως Ελάχιστοι .

    • Γιαννης Π. avatar
      Γιαννης Π. @ Μετανάστης 20/01/2014 12:22:54

      Γι αυτό εγώ λέω οτι ο Σαμαράς το αργότερο ως το Μάη θα κάνει εκλογές παρά τα ψέμματα που λέει: " Σαμαράς: Ο λαός θέλει εκλογές το 2016".
      ΟΛΑ τα εξοντωτικά μέτρα θα αναβήθούν για μετά το Μάη.

      • Ήμερος Αγριόλυκος avatar
        Ήμερος Αγριόλυκος @ Γιαννης Π. 20/01/2014 13:35:47

        Βασιλιάς που δεν πολεμά, Βασιλιάς που συνθηκολογεί και διστάζει, ποτέ δεν ηττάται. Απλά, αυτοκτονεί.

  23. Μωρίας εγκώμιον avatar
    Μωρίας εγκώμιον 20/01/2014 10:56:49

    Δυστυχώς η επιλογή συνεργασίας με το ΠΑΣΟΚ του Μπένι έχει φέρει τα σημερινά αποτέλεσματα. Ήταν λάθος εξ αρχής, δεν επιλέγεις να συγκυβερνήσεις με ένα κόμμα που στο μυαλό και του πιό απλού ψηφοφόρου είναι συνδεδεμένο με τα κάθε λογής σκάνδαλα και λαμογιές συν την ένταξη της χώρας στα μνημόνια.

    • Kyrte avatar
      Kyrte @ Μωρίας εγκώμιον 20/01/2014 16:01:00

      Στο μυαλο του ψηφοφορου ΝΔ και Πασοκ πανε μαζι ντουετακι.40 χρονια ειναι αυτα..Μιλατε δεσποινις λες και η ΝΔ δεν εχει κυβερνησει ποτε σ'αυτη τη χωρα,δεν εχει εμπλακει σε σκανδαλα,λες και ειναι ενα νεοσυστατο κομμα που ηρθε απο τον ουρανο και κυβερναει για πρωτη φορα τη χωρα.Απορω τι αλλο πρεπει να γινει για να σταματησει να υπαρχει δογματισμος.Δηλαδη πρεπει να μην εχουμε να φαμε ψωμι ολοι μας για να αλλαξουν καποια μυαλα?Αν και ηδη ενα ποσοστο του Ελληνικου πληθυσμου δεν εχει χρηματα να αγορασει τα απαραιτητα,καποιοι δεν εχουν ρευμα,καποιοι αυτοκτονουν..Και αλλα πολλα που χρειαζονται τομοι για να τα γραψουμε ολα.Φιλικα.

  24. Γεώργιος avatar
    Γεώργιος 20/01/2014 10:58:24

    Είχα προβλέψει με μεγάλη ακρίβεια,μετά τις εκλογές του Ιούνη του '12 ,πως οι επόμενες εκλογές θα γίνουν το αργότερο τον Απρίλη του 14. Σε συζητήσεις, φίλοι μου έλεγαν πως ο Σαμαράς θα είναι κυρίαρχος ως το '18 ή το '16. Πίστευα σθεναρά πως το τέλος φτάνει γύρω στην άνοιξη του '14.

  25. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 20/01/2014 11:00:59

    Οι Έλληνες να σώσουμε την Ελλάδα!
    Ξέρουμε και μπορούμε!

    • Τριάκοντα Αργύρια avatar
      Τριάκοντα Αργύρια @ Μανιάτης 20/01/2014 12:12:20

      Οι Έλληνες να σώσουμε τους Έλληνες, από τους πάρα πολύ...Έλληνες. Είναι κι αυτό ένα στοίχημα...

  26. Ivan Savidis avatar
    Ivan Savidis 20/01/2014 11:01:08

    αφήστε τα σενάρια ,τα γκάλλοπ και άλλα φαιδρά.
    Βουλευτικές απο του χρόνου και άν.
    Προέχει η Κυβέρνηση και η χώρα.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Ivan Savidis 20/01/2014 17:04:01

      Ειδικά η χώρα, για κάποιους αγαναχτισμένους είναι ανθυπολεπτομέρεια.

  27. Jimakos avatar
    Jimakos 20/01/2014 11:39:47

    BANK RUN x1000!

    • N. avatar
      N. @ Jimakos 20/01/2014 12:41:56

      Άσε,έχει προλάβει ο Θεοχάρης.Εκτός εάν δεν έβλεπες τις ουρές σε όλες τις τράπεζες λίγες ημέρες πριν αλλάξει ο χρόνος

      • Jimakos avatar
        Jimakos @ N. 20/01/2014 13:22:55

        Δεν πηγαίνουν να ενημερώσουν τα βιβλιάρια;

    • Aris 1 avatar
      Aris 1 @ Jimakos 20/01/2014 14:47:36

      Τουλάχιστο έχω αυτή την μεγάλη παρηγοριά.
      Δεν έχω μία στις τράπεζες...Ας τις κρατικοποιήσει όλες ο Τσίπρας και κυρίως αυτή του Βαρδινογιάννη...Για να μην λέμε οτι μόνο ο Παπαληγούρας έιχε Σοσιαλμανία...

  28. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 20/01/2014 11:58:01

    Κατ’αρχήν , δεν υπάρχει τίποτα το περίεργο στο γεγονός πως απέναντι σε μια κυβέρνηση που είναι αναγκασμένη να πάρει τόσο σκληρά μέτρα , η αντιπολίτευση είναι κερδισμένη.

    Στο θέμα αυτό , η Ν.Δ μόνο παράπονα δεν δικαιούται να έχει: Με τα σημερινά δεδομένα, αν απέναντί της είχε μια σοβαρή Αξιωματική Αντιπολίτευση , με έναν σοβαρό ηγέτη , αυτή η Αξ. Αντιπολίτευση θα ήταν στο 50% και βάλε.

    Αυτό που εμποδίζει την Ν.Δ να νικήσει ακόμα και τον φαιδρό Τσίπρα είναι το γεγονός πως , λόγω του κακού χειρισμού του προβλήματος που ακούει στο όνομα Χρυσή Αυγή , ουσιαστικά απομάκρυνε τη Δεξιά.

    Η Νέα Δημοκρατία , η φυσική συνέχεια της ΕΡΕ , χωρίς τη Δεξιά! Μπορείτε να φανταστείτε τον Ολυμπιακό χωρίς τον Πειραιά;

    Και το λάθος βέβαια ήταν , πως αντί να κηρύξει τον πόλεμο στην Χ.Α , δίνοντας έτσι στον κόσμο την εντύπωση πως συνοδοιπορεί με τα πιο βρώμικα Συστεμικά κέντρα, η Ν.Δ θα έπρεπε να της είχε κλέψει την ατζέντα – στα θέματα που έχουν απήχηση στον κόσμο.

    Γιατί τόσα χρόνια να μην ήταν η ΟΝΕΔ στους δρόμους και στις υποβαθμισμένες συνοικίες να συμπαρίσταται στον κοσμάκη; (εντάξει ,δεν έχετε άδικο που γελάτε , λέμε τώρα!)

    Γιατί στο θέμα της λαθρομετανάστευσης να μην έχει μια πιο σκληρή ,ακόμα και ακραία στάση ,πχ, με καταγγελία των διεθνών συνθηκών που εκμεταλλεύονται οι λάθρο για να εμφανίζονται σαν πρόσφυγες;

    Στο θέμα της κάθαρσης , γιατί να μην υπάρχει η πίεση που υπάρχει τώρα ,από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε ο Σαμαράς? Γιατί δεν πιάσαμε από το αυτί τους δικαστικούς που , για παράδειγμα, φρόντισαν οι φάκελοι της υπόθεσης Siemens να έχουν πιάσει βρύα και λειχήνες; (παρακαλώ , αφήστε τα περί «ανεξαρτησίας της Δικαιοσύνης» , δεν είναι καιρός για αστεία…)

    Βέβαια , θα μπορούσε να γράφει κανείς ώρες ατελείωτες. (Γιατί Καψήδες; Γιατί Ψυχάρηδες;)…

    Όπως έγραψα , ο Alexis και η χαρούμενη παρέα του ήταν Θείο δώρο για την κυβέρνηση: Μόνο με τέτοια αντιπολίτευση μπορούσε να επιβιώσει.

    Γράφτηκε προ ημερών πως ο Σαμαράς είπε «εγώ δεν χάνω από τον Τσίπρα».

    Μάλλον λίγο διαφορετικά θα έπρεπε να το είχε θέσει:

    «ε , άμα χάσω κι απ’ τον Τσίπρα…»

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ ΣΤΕΛΙΟΣ 20/01/2014 14:31:46

      Στα πιο πολλα εχεις δικιο. Δυστυχως.

      // Το ΟΝΝΕΔ θελει 2 Ν.. //

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ Μικρασιάτης 20/01/2014 14:39:46

        Σωστά. Βλέπεις ,εγώ είμαι της εποχής της ΕΚΟΦ!! (σχεδόν)

        • dorieus avatar
          dorieus @ ΣΤΕΛΙΟΣ 21/01/2014 23:51:26

          Ἐκτός τοῦ ὅτι δέν γνωρίζουν οἱ πολλοί τί σημαίνει ΕΚΟΦ, μήν γράφεις τέτοια, γιατί μᾶς βλέπω νά κάνουμε παρέα στόν Μιχαλολιᾶκο.

          • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
            ΣΤΕΛΙΟΣ @ dorieus 22/01/2014 10:20:34

            Εχουμε πει πολλές φορές πως είναι καιρός να αποβάλει η Δεξιά τις ενοχές της ,αυτό τον τρόπο σκέψης τον αφήνουμε στους Πάκηδες.

            Αλλωστε αυτές οι "ενοχές" είναι τις περισότερες φορές αποτέλεσμα των παραμυθιών της Μεταπολίτευσης και της Αριστερής προπαγάνδας ,και όχι πραγματικών γεγονότων και καταστάσεων.

          • Μικρασιάτης avatar
            Μικρασιάτης @ dorieus 23/01/2014 04:53:44

            Γνωριζω τι σημαινει ΕΚΟΦ. Ευχαριστω.

  29. Ηλίας Κατσής avatar
    Ηλίας Κατσής 20/01/2014 12:25:32

    Νογάω καλά σα σκέπτομαι, πως στην "Παράσταση Νίκης" των δημοσκοπήσεων προσμετριώνται στο ΣΥΡΙΖΑ ακόμα και οι περισσότεροι των "εδώ μέσα" ...ενώ ψηφίζουν ΝΔ ή κάνω λάθος;

    • anarcholiberal avatar
      anarcholiberal @ Ηλίας Κατσής 20/01/2014 12:46:34

      Ασφαλως αγαπητέ Ηλία! Όμως αυτό ακριβως είναι και το επικίνδυνο: άπαξ και το πάρεις απόφαση, αφήνεσαι στον ρου του ποταμού και σταματάς να πολεμάς. Όπως παρατηρείς κι εδώ μέσα, όχι μόνον το χουν πάρει απόφαση οι πλείονες αλλά αρχίζουν και συζητούν και την επόμενη μέρα με Αλεξ Πρωθυπουργό.

    • Yiannis avatar
      Yiannis @ Ηλίας Κατσής 20/01/2014 12:49:33

      Κάνεις λάθος, γιατί δεν λαμβάνεις υπόψη σου τους τιμωρούς-ψηφοφόρους.

    • Κωστας avatar
      Κωστας @ Ηλίας Κατσής 20/01/2014 12:52:00

      Δλδ εγω που ειμαι Ολυμπιακος αν με ρωτησουν αυριο που παιζει με την μπαγερν στο μοναχο ποιος θα κερδισει τι θα πω ? Αλλο τι ψηφιζω εγω και αλλο τι ακουω απο την πλειοψηφια του κοσμου.

      • Yiannis avatar
        Yiannis @ Κωστας 20/01/2014 12:58:02

        Ναι, γιατί γυναίκα και κόμμα αλλάζεις, ομάδα δεν αλλάζεις.

      • Ηλίας Κατσής avatar
        Ηλίας Κατσής @ Κωστας 20/01/2014 14:01:11

        Ε, "Κώστα", δεν είπαμε πως παίζει, μωρέ, και στο Μόναχο ο ΑΣ, δηλ. με κάνα Σμιτ ή το Κολ ...κόντρα στον Τσίπρα και τον πάγκο του παίζει. Άλλο τώρα τί λες εσύ πως ψηφίζεις και πόσο έντεχνα μας πουλάτε οι ομοιοί σου τις ρετσέτες σας, οι καλά οργανωμένοι και χωμένοι "παντού" αερισμένοι (με τον αέρα της νίκης εννοώ) πασοκοσυριζαίοι, και μπράβο σας.

        • Κωστας avatar
          Κωστας @ Ηλίας Κατσής 20/01/2014 18:42:56

          Εγινα και πασοκοσυριζαιος τωρα.Μαλιστα οτι πεις εσυ ηλια.

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Κωστας 20/01/2014 23:16:34

            Εἶδες τί παθαίνεις ἄμα συζητᾶς μέ ''Ηλίες'';

          • Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής avatar
            Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής @ Κυθήριος 21/01/2014 07:21:08

            ...Του 16ου;

  30. Μαρία Μπουλουμπάρδενα avatar
    Μαρία Μπουλουμπάρδενα 20/01/2014 12:31:25

    ''Εμεις; πεινα και των γονεων…..''
    Μία η άλλη δηλαδή θα μας έρθει. Φοβερές επιλογές έχομεν!

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Μαρία Μπουλουμπάρδενα 20/01/2014 17:33:08

      Ναι αλλά θα έχουν πάρει κιόλας τις υπογραφές στα θέματα που θέλουν, οικονομικα ΚΑΙ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΑ, λέμε.

      • Ήμερος Αγριόλυκος avatar
        Ήμερος Αγριόλυκος @ ΚΜ 20/01/2014 20:01:08

        Αυτές κοντεύουν να τις πάρουν εξαρτώντας μας οικονομικά διά παντός. Η κυνική απειλή υφίσταται ήδη. Εθνική ανεξαρτησία για τους γονατισμένους και οικονομικά υπόδουλους λαούς, μονάχα στις υποκριτικές και ανέξοδες ρητορείες υπάρχει. Δυστυχώς....

      • ΑΡΗΣ avatar
        ΑΡΗΣ @ ΚΜ 22/01/2014 20:51:04

        Ναι αλλα τώρα που αποκαλύψατε το σχέδιό τους δεν θα παρουν τις υπογραφές τους τόσο εύκολα και μετά βούρ στο απόλυτο κενό...Ο Τσίπρας διαβάζει antinews οπότε θα ζητήσει τουλάχιστο εγγυήσεις για να υπογράψει...

  31. Panos avatar
    Panos 20/01/2014 12:32:47

    Δεν υπάρχουν ιδέες.
    Η μοναδική περίπτωση που μπορεί να γυρίσει το κλίμα είναι άν προκύψει κάποιο σοβαρό εθνικό θέμα και γίνει φυσικά άριστη διαχείριση.
    Αλλιώς... τον κλαίγανε.... Δεν σώνεται η κατάσταση με τίποτα.

    • Ήμερος Αγριόλυκος avatar
      Ήμερος Αγριόλυκος @ Panos 20/01/2014 13:47:09

      '' άν προκύψει κάποιο σοβαρό εθνικό θέμα...''
      Ε, όχι να φτάσουμε και μέχρι εκεί πια....

    • ούτε στον εχθρό σας avatar
      ούτε στον εχθρό σας @ Panos 20/01/2014 14:08:57

      Τι λες ρε καημένε ??? Καταλαβαίνετε τι λέτε και τι γράφετε (και τι σκέφτεσθε) εκεί στα εκλογομαγειρεία της νουδουλας ??
      Θα δημιουργήσετε και ΕΘΝΙΚΗ ΚΡΙΣΗ (!!!!!), για να σωσετε τις καρέκλες σας ??
      Ρε πάτε καλά ?? Τρίζουν τα κόκκαλα του Τσαουσέσκου, τον ξεπεράσατε !!!

      • Panos avatar
        Panos @ ούτε στον εχθρό σας 20/01/2014 15:21:28

        Κοίτα... φίλε, άν εσύ είσαι καμμένος... και καταλαβαίνεις ότι θέλεις, να το κοιτάξεις...
        Που ακριβώς έγραψα εγώ ότι πρέπει να δημιουργηθεί τεχνητή εθνική κρίση επί τούτου...;;;
        Πας καλά;;;
        ΕΓΡΑΨΑ ΑΝ τυχόν προκύψει τέτοιο θέμα και ΑΝ... γίνει σωστή διαχείριση, μπορεί να αλλαξει το κλίμα.
        Τί να πω με τη ....... που κουβαλάτε ορισμένοι...

  32. kostis avatar
    kostis 20/01/2014 12:42:18

    Οι loosers και οι κρατιστες πληθαινουν στο χωρο της ευρυτερης φιλελευθερης παραταξης.. Μεταξυ αυτων και το αγαπητο ΑNTINEWS το οποιο σχεδον καθημερινα προβαλλει αποψεις, γνωμες και σχολια που "κουμπωνουν" με τους παραπανω.. Κριμα.. Εγω δεν δεν ξερω δημοσκοπησεις μυστικες. Αλλα καθημερινα μιλω με πολλους λογω της δουλειας μου.. Υπαρχει δυσφορια και οργη σε αρκετους, ομως αυτο δεν σημαινει πως αυτοι θα ψηφισουν σωνει και καλα ΣΥΡΙΖΑ, Καμμενο η "μαυρους".. Οταν θαρθει η ωρα θα τα ζυγισουν τα πραγματα, οπως εκαναν και στις εκλογες του Ιουνιου.. Αλλο πραγμα χρειαζεται η Ν.Δ. για να καθαρισει την μπουγαδα, αλλα αυτα σε καποιο αλλο σχολιο, ευκαιριας δοθησης...

  33. factorx avatar
    factorx 20/01/2014 13:20:45

    Σοβαρά έ; τώρα γίναμε loosers και κρατιστές. Κατηγορήσέ μας για ο,τι θες αλλά χειροκροτητές ούτε είμαστε ούτε θα γίνουμε. Κατα τα άλλα πως να πιστέψω σε ο,τι λες όταν βασίζεταιμσε προσωπικές εκτιμήσεις σου;

    • anarcholiberal avatar
      anarcholiberal @ factorx 20/01/2014 13:53:53

      Σωστό ειν αυτό που λες φακτορα όμως, από την άλλη, γιατι να πιστέψω σε δημοσκοπήσεις την στιγμή μάλιστα κατα την οποία είναι de facto αναξιόπιστες! Τούτο δε αυταπόδεικτον (περί αναξιοπιστίας) αφού στην Ελλάδα μόνον από όλες τις άλλες πεπολιτισμένες χώρες, έχει επικρατήσει ο όρος "μυστικές δημοσκοπήσεις", που σημαίνει ότι οι άλλες, οι ανοιχτές, είναι φούμαρα!! Σε κάθε περίπτωση και εγώ, λόγω επαγγέλματος, επειδή έχω καθημερινή επαφή με παρα πολύ κοσμό, σου λέω ότι δεν είναι τα πράγματα έτσι όπως περιγράφονται στο σημερινό άρθρο. Δεν λέω ότι θα κερδισουμε, θα κανουμε θα ρανουμε, λέω ότι εκτιμώ πως η διαμορφωθείσα κατάσταση, μπορεί ακόμη ν αλλάξει.

  34. ΦιΧιΨι avatar
    ΦιΧιΨι 20/01/2014 13:21:40

    Ο καθρέφτης τους όμως, είναι παραμορφωτικός κι αυτό περιπλέκει τα πράγματα....

  35. naruto avatar
    naruto 20/01/2014 13:28:46

    Η ΝΔ εδω και καιρο πριονιζει το κλαδι στο οποιο καθεται και θα πω και εγω αυτο που ειπε καποιος λιγο πριν οτι μωραινει ο κυριος ον βουλεται απολεσει. Καταστρεφοντας και λεηλατωντας τους ιδιους της τους ψηφοφορουςτης ηΝΔ απλως αυτοκτονει και θα εχει την τυχη του ΠΑΣΟΚ. Το κενο που αφηνει στα δεξια καλυπτεται απο μικρα η ακραια κομματα που δυσκολα θα τα εμπιστευθουν οι νοικοκυραιοι της μεσαιας ταξης. Η λυση μπορει να προελθει απο ενα κενροδεξιο σχημα κυριως απο νεους και καποιους αδιαφθορους της δεξιας παραταξης που θα προτεινει ενα πληρες προγραμμα αναδιαρθρωσης σε ολους τους τομεις δηλαδη οικονομια παιδεια ασφαλεια κλπ αλιως Τσιπρας.

  36. ΑπόΜηχανήςΦτωχός avatar
    ΑπόΜηχανήςΦτωχός 20/01/2014 13:31:47

    Η μεσαία τάξη χάθηκε κατά το μεγαλύτερο ποσοστό, από το ανελέητο κυνηγητό ενός κράτους που λειτουργεί ως εισπρακτική εταιρεία. Συνεχείς οχλήσεις, πίεση και απειλές σε κατεστραμμένους πρώην μικρομεσαίους πάσης φύσεως. Σε ανθρώπους πολλοί εκ των οποίων καμάρωναν να μην χρωστάνε. Χωρίς να ευθύνονται για την αδυναμία τους και χωρίς να τους δίνεται η παραμικρή δυνατότητα ανάνηψης, αντιμετωπίζονται ως εν δυνάμει εγκληματίες στο όνομα ενός φανταστικού κυνηγητού της φοροδιαφυγής.

  37. Gn avatar
    Gn 20/01/2014 13:46:30

    παμε να φυγουμε απο εδω...

    • Ήμερος Αγριόλυκος avatar
      Ήμερος Αγριόλυκος @ Gn 20/01/2014 14:00:13

      Στο καλό να πάτε. Εμείς θα μείνουμε και θα αλλάξουμε το τοπίο.

  38. Γιώργος Παπ. avatar
    Γιώργος Παπ. 20/01/2014 14:06:50

    Ξεκαθαρίζω από την αρχή τη θέση μου : Είμαι αριστερός εδώ και 40 χρόνια και η πείρα μου μου λέει ότι μαθηματικά οδηγούμαστε σε κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ (πιθανά αυτοδύναμη, αν και μάλλον δύσκολο). Αυτό που με απασχολεί είναι η επόμενη μέρα μιας τέτοιας εξέλιξης, καθώς και η στάση και οι διαθέσεις των πολιτών που βρίσκονται σε τραγική κατάσταση.
    Εκτιμώ πολύ το antinews και το παρακολουθώ σχεδόν καθημερινά. Δεν με εκφράζουν οι ακραίες απόψεις και οι φανατισμοί μερικών από τους σχολιάζοντες και μη. Ψυχραιμία να υπάρχει και εδώ θα είμαστε (ελπίζω). Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι λύση ανάγκης και για πολλούς συντηρητικούς ψηφοφόρους. Αυτό θα πρέπει να το αντιληφθούν οι σημερινοί κυβερνώντες και ας αλλάξουν ρότα. Αλλιώς, όπως πάνε οδηγούν τη χώρα στα βράχια...

  39. pasokos avatar
    pasokos 20/01/2014 14:15:09

    "Σκηνικό ήττας για τη ΝΔ δείχνουν τα μυστικά γκάλοπ του Μαξίμου"

    1. Τώρα για νέο μας το λές αυτό; Λες και δεν το ξέραμε. Εδώ και καιρό είναι γνωστό ότι υπό προυποθέσεις μπορεί να πάρει και αυτοδυναμία!
    2. Μην ανυσηχείτε. Δεν θα καταστραφεί η χώρα. Τι νομίζετε ότι κάνει ο Αλέξης στα ταξίδια του σε Ευρώπη/Αμερική. Μόνο για ομιλίες πάει; Προφανώς και έχει ήδη συμφωνήσει σε όλα με τους εταίρους/φίλους μας για να συνεχίσει την ίδια πολιτική. Θα του πετάξουν δυο-τρια κοκκαλάκια έτσι για να έχει να λέει ότι επαναδιαπραγματεύτηκε και ότι ακολουθεί άλλη πολιτική αλλά η ουσία είναι ότι θα συνεχίσει το ίδιο έργο.

  40. Γιαννης Π. avatar
    Γιαννης Π. 20/01/2014 14:18:11

    Στο τέλος θα φταίει το antinews που έπεσε ο Σαμαράς.
    Είναι αυτό που λέει όταν ο καπετάνιος ρίχνει το καράβι στα βράχια, οτι ήτανε στραβός ο γιαλός...
    Τον Παπουτσή την Τίνα και τον Στουρνάρα ο Φάκτορας τους διόρισε κι εμάς μας αφήνει 22 μήνες άνεργους χωρίς τη σύνταξή μας ο παλιομπαγάσας για να δείχνει πλεόνασμα ο Σαμαράς και να το μοιράσει προεκλογικά με επιταγές αλλά Ράλλη...
    Νοιώθουμε μια δυσφορία βέβαια αλλά θα ξαναψηφίσουμε Στουρνάρα για να έχουμε την Τίνα και πάλι ΥΠΕΚΑ τώρα που έμαθε τι σημαίνει ημιυπαίθριος χώρος και πως μαζεύονται τα δις που της είχε εξηγήσει ο Παπαθανασίου στη χαρτοπετσέτα, αλλά χρειάστηκε 6 μήνες να το καταλάβει και στο μεταξύ χτυπήσαμε στο παγόβουνο...

  41. ελεος avatar
    ελεος 20/01/2014 14:19:58

    μαλλον ηρθε ο καιρος να εμφανισετε και τις στανες που σφαζονταν τα αμνοεριφια

  42. Gadfly avatar
    Gadfly 20/01/2014 14:21:35

    Εδώ ήρθαμε, πάμε να φύγουμε...

    • Παράδοξο avatar
      Παράδοξο @ Gadfly 20/01/2014 14:34:26

      Οι ...έξοδοι είναι σφραγισμένες. Κανείς δεν πάει πουθενά! Θα τη δείτε όλη την ταινία, υποχρεωτικώς.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Gadfly 20/01/2014 19:15:18

      Θά τή φᾶτε ἐδῶ μαζί μας..

  43. manos avatar
    manos 20/01/2014 14:28:03

    Σε λίγο καιρό δε θα υπάρχει, δυστυχώς, Ν.Δ. Όταν ο πολίτης δεν έχει να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις που τον φόρτωσαν, ό,τι παραμύθι και να του πεις, η πραγματικότητα είναι αμείλικτη. Όταν ο νοικοκύρης εξαθλιώνεται, όταν για πρώτη φορά νιώθει την αίσθηση και το βάρος της ληξιπρόθεσμης οφειλής που τον κυνηγάει, όταν όλα καταρρέουν γύρω του, με τί στόρυ θα τον φέρουν πίσω;
    Ο δεξιός δε θα ψηφίσει μία κυβερνηση στην οποία ουσιαστικά αφεντικό είναι ο Βενιζέλος. Δεν μπορεί να βλέπει να έχουν καλοβολευτεί Σπυρόπουλοι, Παπουτσήδες, Καϊλήδες και τόσοι άλλοι στο όνομα της συγκυβέρνησης. Δεν μπορεί να καταπιεί την αθώωση Βενιζέλου για το σκάνδαλο με τα υποβρύχια ελέω της ίδιας συγκυβέρνησης, ειδικά την στιγμή που λίγο καιρό πριν η ίδια η Ν.Δ το είχε αναγάγει σε μέγα σκάνδαλο. Πόσα τέτοια παραδείγματα να προσπεράσει ο ταλαιπωρημένος δεξιός ψηφοφόρος;
    Ο κεντρώος από την άλλη, βλέπει την πολιτική να έχει αναγάγει σε έγκλημα την ακίνητη περιουσία του και να τον απομυζούν για τον λόγο αυτό. Μισθοί κάτω, συντάξεις κάτω, φορολογία στα ύψη, τεκμήρια πρωτόγνωρα, φορολογία από το πρώτο ευρώ, οι φοροαπαλλαγές ανέκδοτο από τα παλιά! Τί να πει ο Σαμαράς τώρα; Να ψηφίσει ο κεντρώος μια κυβέρνηση με πρώτα βιολιά τους γεννίτσαρους Βορίδη και Γεωργιάδη; Έλεος πια.
    Κοντολογίς, η παράταξη εξαυλώνεται από τα λάθη της ηγεσίας της. Θεωρώ πως εδώ που φτάσαμε, η κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη καθώς ό,τι και να πουν, όποιο παραμύθι και να φέρουν στο προσκήνιο, η πραγματικότητα θα τους διαψεύδει.
    Υ.Γ. Έκλεισα ΩΡΛ στο ΙΚΑ Πειραιά για το παιδί, το πήγα εκεί και ο γιατρός με τον οποίο μου έκλεισαν ραντεβού απο το πενταψήφιο είχε να εμφανιστεί ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ εκεί! Η διευθύντρια γέλαγε, εγώ ούρλιαζα, ο κόσμος ο υπόλοιπος κούναγε το κεφάλι του.

  44. ελενη avatar
    ελενη 20/01/2014 14:34:51

    Φόρο δήμευσης της περιουσίας μου ο Σαμαράς,μαύρο εγώ.Ας μείνει ο Αντώνης με του ψήφους του χωρικού Δάνη.

  45. sousana avatar
    sousana 20/01/2014 14:46:08

    Αγαπητοι φιλοι στο Antinews παντα παρακολουθω ολες τις αποψεις και παντα το επιπεδο εδω ειναι πολυ υψηλο. Τωρα το αρθρο ειναι πολυ ευστοχο ο κοσμος της Ν.Δειναι στα καγκελα. Εγω οπαδος της παραταξης αποφασισα να απεχω απο τις επερχομενες εκλογες οχι μονο για να τιμωρησω την παραταξη αυτη που σταγγαλιζει καθετι που εχει σχεση με την ιδιωτικη πρωτοβουλια αλλα και γιατι μου δημευει την ακινητη περιουσια μου που με τρομερες στερησεις και πολυ δουλεια δημιουργησαν οι δικοι μου.Οταν καλεισαι να πληρωσεις μεσα σε 6 μηνες ΦΑΠ του 11,12,13 γιατι οι μανδαρινοι του ΥΠΟΙΚ τωρα λογω ανικανοτητας μουεστειλαν τα εκκαθαριστικα εγω θα πρεπει να τιμωρησω την κυβερνηση γιατι δεν εδιωξε απο τοσο κρισιμα ποστα τα ανικανα στελεχη του εκσυγχρονιστικου ΠΑΣΟΚ. Το Μαιο θα υποστει τις συνεπειες. Κριμα για τον Σαμαρα περιμενα πολλα γιατι εχει πολλες ικανοτητες αλλα σπαταλησε τον πολιτικο του χρονο στην διαχειρηση της κρισης και δεν εδωσε οραμα, προοπτικες και δικαιοσυνη στο λαο του.

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ sousana 20/01/2014 17:23:28

      Η αποχη είναι ότι χειροτερο. Αν (δυστυχως) η ΝΔ δεν σε εκφραζει αυτή τη στιγμη, ψηφισε κατι άλλο, ισως καποιο κομμα με παρα πολύ μικρο ποσοστο. Κατι που εστω εμμεσως θα περναει το μηνυμα ότι εδώ εισαι, κι ότι πρεπει να κανουν καποια πραγματα για να σε κερδισουν ξανα. Η αποχη είναι ότι χειροτερο, γιατι δινει τη δυνατοτητα σε αυτους που μας εφεραν εδώ, να νομζουν ότι πλεον θα μπορουν να κανουν ότι θελουν απλα ελέγχοντας ένα περιορισμενο αριθμο πολιτων.

  46. η Dimi avatar
    η Dimi 20/01/2014 14:46:57

    Επιστρέφει ο Ελληνικός Θρύλος των 70’s
    Θα κατασκευάζεται στη Θέρμη Θεσσαλονίκης.
    http://youtu.be/atpdAHtBeOc

    • Y. avatar
      Y. @ η Dimi 20/01/2014 18:18:15

      Κοντογουραίοι. Μεγάλοι αγωνιστές που τους γνωρίζω προσωπικά και τους οποίους ξέσκισε (όπως και πολλούς άλλους νεωτεριστές επιχειρηματίες της δεκαετίας ‘80), η με σχέδιο αποβιομηχάνιση της Ελλάδας του πασόκ
      Βίκτωρα + λοιπά αδέλφια και τα παιδιά σας, σας εύχομαι τα καλύτερα!!

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Y. 20/01/2014 20:56:17

        !!!

  47. Λούκιος avatar
    Λούκιος 20/01/2014 15:04:45

    Η αυτοδυναμία του ΣΥΡΙΖΑ περνάει μόνο μέσα από την απαγόρευση της ΧΑ.
    Συνεπώς για την ολοκλήρωση της αυτοκτονίας (sic) απομένει το μοιραίο βήμα.

    • Νέστωρ avatar
      Νέστωρ @ Λούκιος 20/01/2014 20:55:16

      Συμφωνώ 100%. Είναι γιγάντιο λάθος της ΝΔ η δίωξη της ΧΑ, για τον απλούστατο λόγο ότι ο δεξιός ψηφοφόρος θέλει τη σύνθεση των διαφόρων τάσεων της δεξιάς και όχι τον αποκλεισμό όσων διαφωνούν με τα ανοιχτά σύνορα, με την διαλυμένη δημόσια τάξη, με τα τζαμιά, αλλά και με το γιγάντιο κράτος και τους κτηνώδεις φόρους. Ο δεξιός προτιμά χίλιες φορές συγκυβέρνηση ΝΔ-ΧΑ (τόλμησε και το είπε ο Πολύδωρας) παρά συγκυβέρνηση ΝΔ-Σύριζα. Η ΝΔ θα πεισμώσει τους δεξιούς με την δίωξη της ΧΑ, η οποία εκφράζει κάποιες απόψεις που ο κόσμος θέλει να ακούγονται, και το αποτέλεσμα δεν θα είναι συσπείρωση στη ΝΔ αλλά αποδοκιμασία της ΝΔ. Το τραγικό είναι ότι αυτό το ξέρουν στην ΝΔ, και παρ' όλα αυτά έκαναν ό,τι έκαναν. Και αυτό είναι δύο φορές τραγικό διότι αποδεικνύει ότι δεν κάνουν ότι θέλει η βάση τους, αλλά κάνουν ό,τι θέλουν κάποιοι άλλοι. Όπως συνέβη και με την Μαριέττα, που η βάση την αποδοκίμασε αλλά κάποιος την έβαλε πρώτη στο ευρωψηφοδέλτιο, φτύνοντας κατάμουτρα τη βάση. Η βάση λοιπόν της δεξιάς θα είναι ο μεγάλος χαμένος. Και η ΝΔ, ως επικεφαλής (ακόμα) της δεξιάς, αδιαφορεί για αυτό.
      Κρίμα για τη βάση της δεξιάς. Πολύ κρίμα.
      Για τη σημερινή ΝΔ, που ελάχιστη σχέση έχει με ό,τι λέγαμε κάποτε δεξιά, λίγοι θα κλάψουν, έως κανένας...

      • Aris . avatar
        Aris . @ Νέστωρ 21/01/2014 10:04:02

        Το γιγάντιο λάθος αγαπητέ Νέστωρ είναι οτι απορροφώντας τον ΛΑΟΣ η ΝΔ που τότε ήλπιζε σε πιθανή ανοχή αν όχι συνεργασία,απο την Χ.Α. της επέτρεψε να γιγαντωθεί μέχρι που έγινε το ατύχημα με τον Φύσσα. Οταν κινείσαι επι ξυρού ακμής και επιτρέπεις τέτοια ατυχήματα, είναι βέβαιο οτι θα πέσεις. Ομως αυτό είναι μαλλον καλό για τον τόπο. Διότι αποδεικνύει την ανικανότητα των κυβερνώντων που δεν μας συμφέρει συνολικά ως Ελληνικό λαό να συνεχίζουν μόνο και μόνο επειδή είναι "δικοί" μας. Σε τόσο κρίσιμες ιστορικές στιγμές για το Εθνος ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΚΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ.

  48. Ηλίας Κατσής avatar
    Ηλίας Κατσής 20/01/2014 15:20:41

    Αγαπητέ factor, σε παρακαλώ να μου πολιτογραφήσεις (sic) τον όρο "ΣΥ-ριζο-ΓΥΡΙΖΟΜΕΝΟΙ" που πάει σε πασόκους/ή και σε όσους κουνάνε το μαντήλι στο ΠΑΣΟΚ και μας την πέφτουνε από το ΣΥΡΙΖΑ ακόμα κι εδώ. Ευχαριστώ. Αλλά στο τέλος θα την πάθουν όπως στο pm μου, βεβαίως.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Ηλίας Κατσής 20/01/2014 19:24:45

      Νά στόν κατοχυρώσει μᾶλλον θά ἤθελες νά πεῖς.
      Ἄντε καί Μπαμπινιώτης ἀγαπητέ φάκτορα...

      • Ηλίας Κατσής avatar
        Ηλίας Κατσής @ Κυθήριος 20/01/2014 20:41:47

        Ηθελημένα παραβλέπεις, Κυθήριε, το ιρονοικώ (sic) ή μπας και δεν έχασες μονάχα το πλοίο της γραμμής;

    • Ελεάνα avatar
      Ελεάνα @ Ηλίας Κατσής 20/01/2014 21:40:49

      Πω Πω!! Μεγαλοφυές. Σίγουρα χρειάζεται να κατοχυρωθεί, να επικυρωθεί, να πατενταριστεί, να μπει ανεξίτηλα η σφραγίδα σου τέλος πάντων βρε παιδί μου. Καλά που πρόλαβες να το πεις γιατί οι …παραχαράκτες τέτοιων μαργαριταριών, είναι στ΄αλήθεια αδίστακτοι.

    • Ηλίας Κατσής avatar
      Ηλίας Κατσής @ Ηλίας Κατσής 20/01/2014 22:51:24

      Αξίζει να σου απονεμηθεί αγαπητή "Ελένη εν πάσει περιπτώσει", με αυτή επίσημη διοικητική μου πράξη, ανερυθρίαστα η ιδιότητα της συριζογυριζόμενης. Γι αυτό ξαναδιαβάζοντας το κράξιμό σου, χαμογελώντας κάτω απ’ τα μουστάκια μου, σε βλέπω σα την πρώτη πελάτισσα με κολλημένο πάνω σου δικαίως το χρίσμα. Διαβεβαιώνω δε το ΣΥΡΙΖΑ μες τη μεγαλοθυμία μου, πως δύναται πλέον μετά την πολιτογράφησή σου στο νέο του/σου κράτος, να σε εφοδιάσει και με τα απαραίτητα έγγραφα (κομματική ταυτότητα και τα τοιαύτα) για συριζοσυγύρισμα στο δημόσιο. Κράτα αυτό το σχόλιο με την ανεξίτηλη σφραγίδα μου σφιχτά σαν μιαν απόδειξη ότι ήσουν πολύ κακιά μαζί μου. Αλλά μπουκάρατε, ρε παιδί μου, όλες μαζί ταυτόχρονα εκεί μέσα και το 40% (το παρ’ ολίγον όλον ΠΑΣΟΚ) σ' αυτό το έρμο κομματάκι του 4%, πως το αντέχετε τέτοιο στριμωξίδι; Άδεια είναι η Ιπποκράτους. Δε το μετακομίζετε από τώρα;

  49. Ρηνα avatar
    Ρηνα 20/01/2014 15:23:40

    Οτι ολα αυτα που λενε οι περισσοτεροι που διαμαρτυρονται ειναι σωστα δεν αντιλεγω. Τη λυση δε βλεπω. Η τυφλη εκδικηση ποτε δεν εκανε καλο. Ο σοφος λαος αυτο δε λεει; οτι ειναι η εκδικηση ειναι ενα πιατο που τρωγεται κρυο; δλδ πρεπει να το σκεφτεις καλα και οταν το αποφασισεις να εχεις μετρησει ολες τις συνεπειες....

    • Ήμερος Αγριόλυκος avatar
      Ήμερος Αγριόλυκος @ Ρηνα 20/01/2014 16:11:04

      Δεν είναι ζήτημα εκδίκησης. Αν το προσεγγίσουμε ...βουκολικά, είναι θέμα συνειδητοποίησης των Νεοελλήνων και αποστολή του μηνύματος προς κάθε κατεύθυνση, οτι τα ''πρόβατα'' επί τέλους, δε θ΄ ''ανήκουνε'' πια σε κανένα μαντρί, οι Τσελιγκάδες και οι βοσκοί είναι αναλώσιμοι. Ερήμωσαν το λειβάδι, κατέστρεψαν το τριφύλλι, ξεπάστρεψαν και το κοπάδι. Τώρα ήρθε η ώρα να πληρώσουν, με τον μόνο τρόπο που αυτοί καταλαβαίνουν. Χάνοντας τη γκλίτσα της εξουσίας τους. Και όποιοι κι αν είναι οι ..επόμενοι, θα καταργούνται με συνοπτικές διαδικασίες κι αυτοί και θα αντικαθίστανται άμεσα, ώσπου να βρούμε ικανούς, ειλικρινείς και δίκαιους. Τα παραμύθια πρέπει να τελειώσουν.

    • Aris . avatar
      Aris . @ Ρηνα 20/01/2014 22:57:48

      Είναι δυνατόν να μετρήσεις όλες τις συνέπειες όταν οι μεν σε οδηγούν όπως ομολογούν στο θάνατο διότι είναι μονόδρομος και για τους μη βολεμένους με καβάντζα έξω δεν μπορούν να κάνουν τίποτε, και οι δε δεν έχουν δοκιμαστεί καν?
      Απλά, όσοι έχουν καβάντζα έξω θα απομείνουν στη συγκυβέρνηση (μέχρι να τους τελειώσει κι αυτή).

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ Aris . 21/01/2014 10:39:37

        Aris αυτο που ειπες σωστα για τον συριζα οτι δεν εχει δοκιμαστει καν, δεν ειναι απο μονο του εκφοβιστικο; και καλα σε αλλες εποχες, αλλα σημερα που ολοι αλωνιζουν στο Αιγαιο και τα ματια ολων ειναι πανω μας με τη σκεψη τι "κοκκαλο" η μαλλον τι "ψαχνο" να βουτηξουν;
        Σε τετοιες ωρες στο τιμονι θελεις να καθεται ο πεπειραμενος πλοιαρχος η ο εφεδρος ¨κελευστης" με τη πραγματικη σημασια της λεξης;
        Εκτος πια αν οι Ελληνες μπηκαν στη νοοτροπια του "δωσε κατι" προκειμενου να χουμε την ησυχια μας. ΟΥΤΕ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ ΣΚΥΛΩΝ ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΜΕ, ΤΕΛΟΣ.

  50. Ραβινος avatar
    Ραβινος 20/01/2014 15:27:30

    Βρε τσιμπημα μολις πεφτει ενα ''μυστικα γκαλοπ δειχνουν ...''.Βαστατε τ'αρματα συντροφοι πρωτα να γινουν φανερα τα γκαλοπ και μετα τα λεμε.Τι πρεμουρα ειναι αυτη σωνει και καλα να μας καλοκατσει σιγα -σιγα οτι θα γινει ο συριζοσυμφερτος κυβερνηση .Ουτε μια στο εκατομμυριο ! .Θαναι τετοια τα διλημματα και οι κινδυνοι που θα μετρησουν στις εκλογες οψεποτε γινουν που πολλοι φωνακλαδες τωρα θα κατσουν στ'αυγα τους τοτε .Τι περιμενουν απο τους συριζοσυμμοριτες ?Λεφτα ?Θεσεις στο δημοσιο?Μειωσεις φορων & εισφορων ?Απαλλαγες για τα σπιτια τους ? κλπ κλπ .Μια εκδικηση περιμενουν να παρουν ολοι οι οψιμοι συριζαυγητες αλλα θα την πληρωσουν ακριβα ,πολυ ακριβα ,πανακριβα χωρις ελπιδα επανοδου σ'αυτα που ειχαν πριν τις εκλογες .Κολαση βορειοκορεατικη του χειριστου ειδους .Εαν νομιζουν οτι οι Ευρωπαιοι θα δειλιασουν τωρα {δεν ειναι 2010}να μας πεταξουν εξω απο την ευρωζωνη και την ΕΕ κανουν μεγαλο λαθος .Θα βλεπουμε ευρω & δολλαριο με το κυαλι πλεον {εκτος βεβαιως απο τους Τσουκαλαδες ,Μητροπουλους,Ρεπουσηδες ,Παπαδημουληδες ,Τσακαλωτους κλπ } της αριστερας του χαβιαριου που ταχουν πλουσια τα ευρω και καλα ασφαλισμενα .Α ρε κοροιδα Ελληνες και Ελληνιδες μια ζωη προσδοκιες και παντα γελασμενοι !

  51. easyrider avatar
    easyrider 20/01/2014 15:38:44

    H αμάθεια και η αποχαύνωση μέσω του λαιφσταιλ μας έφερε σ' αυτή την κατάσταση. Προφανώς είσαι από τα παιδιά των Β.Π γιατί στο δικό μου σχολείο η δασκάλα δεν είχε "αυτοκολλητάκια".

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ easyrider 20/01/2014 19:04:48

      Δέ φτάνει ἡ ἀμάθειά τους,κάνουν καί τούς ἔξυπνους...

      • manos avatar
        manos @ Κυθήριος 21/01/2014 21:13:20

        Άλλη μια επίδειξη γνώσεων... Θα σου ζητούσα ταπεινά να με συγχωρέσεις για την αμάθειά μου. Έπρεπε να δουλέψω από τα 12 για να φροντίσω την οικογένειά μου. Παρακαλώ για την ανοχή σου...

    • manos avatar
      manos @ easyrider 21/01/2014 21:10:08

      Καλά που μου το είπες. Θα μαλώσω τη δασκάλα του γιου μου...

  52. manos avatar
    manos 20/01/2014 15:43:36

    Αν δεν τους τιμωρήσεις, θα εκλάβουν την ψήφο σου ως θετική και μετά καταλαβαίνεις τι έχει να γίνει. Η αγαπημένη τους συνήθεια. Αποδοχή της πολιτικής τους θα σου πουν, νωπή λαϊκή εντολή και θα ψάχνουμε πάλι τρύπα να κρυφτούμε. Αν "εξαφανίσουμε" αυτούς ίσως παραδειγματιστούν και οι επόμενοι...

  53. Varavas avatar
    Varavas 20/01/2014 15:44:02

    Πάντως ο Σύνδεσμος Εμπόρων Κεντρικής Λαχαναγοράς, ως ΣΕΚΛΑ παρουσιάζεται με σύντμηση. Δεν είναι πλάκα.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Varavas 20/01/2014 19:07:17

      Δέ τό ἤξερα..

  54. Μεγαλες στιγμες avatar
    Μεγαλες στιγμες 20/01/2014 15:45:10

    Γιατι τι εχει προτεινει δηλαδη και αποτελει λυση για συντηρητικους και μη;
    Εχουμε τρελαθει ομαδικα μου φαινεται,ΟΚ να ριξουμε μαυρο σε ΠΑΣΟΚ και ΝΔ αλλα οχι και πολιτικη προταση η σκεψη ''διαλεγω το μικροτερο κακο''

  55. Kyrte avatar
    Kyrte 20/01/2014 15:46:29

    Πολυ σωστος φιλε μου..Οταν βλεπω νεαδημοκρατες να σκεφτονται οπως εσυ,σκεφτομαι οτι ακομα υπαρχει ελπιδα.Ο δογματισμος ειναι αυτος που μας εφτασε μεχρι εδω.Πρεπει να γινει η ανατροπη πρωτα κ να κυβερνησει ενα αλλο κομμα.40 χρονια για δυο κομματα,ειναι παρα πολλα.Θα ειναι το πρωτο βημα.Αυτο βεβαια δεν σημαινει (εν προκειμενη ο ΣΥΡΙΖΑ)Οτι θα εχει ανοχη οπως τα αλλα δυο κομματα.Οσοι θα ψηφησουμε ΣΥΡΙΖΑ,η ψηφος θα ειναι δανεικη και θα ειμαστε οι αυστηροτεροι κριτες.Και αν δουμε οτι και ο ΣΥΡΙΖΑ ειναι μερος του ιδιου συστηματος θα πρεπει εμεις οι ιδιοι οπως το καναμε κυβερνηση με τη ψηφο μας,να το ριξουμε στα ταρταρα γρηγορα.Ο επομενος παρακαλω.Αυτη ειναι η εννοια της δημοκρατιας.

    • Νέστωρ avatar
      Νέστωρ @ Kyrte 20/01/2014 21:23:30

      Ο Σύριζα είναι αριστερό κόμμα, ο συνειδητός δεξιός μπορεί να μην ψηφίσει ΝΔ αλλά δεν μπορεί να ψηφίσει αριστερό κόμμα. Ο δεξιός δεν είναι δεξιός όπως κάποιος είναι Παναθηναϊκός, πχ, αλλά είναι δεξιός διότι η δεξιά πολιτική είναι καλύτερη από την αριστερή πολιτική. Αν η ΝΔ δεν τα καταφέρνει να κάνει καλή δεξιά πολιτική, αυτό δεν σημαίνει ότι έγινε καλή η αριστερή πολιτική! Με τίποτα!

  56. dim avatar
    dim 20/01/2014 15:46:47

    Η ΧΑ έχει ταβάνι 15%. Και αυτό προκύπτει από όλες τις δημοσκοπήσεις, και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά τους, που σε όλα έχει πχ θετικές γνώμες 10% ή 12% κλπ κλπ, αλλά έχει και κάθετη και αμετάκλητη δήλωση από το 85% ότι την σιχαίνεται. Κανένα άλλο κόμμα, ούτε καν το ΚΚΕ δεν έχει τόσο τεράστια ποσοστά αρνητικών γνωμών. Άρα ταβάνι το 15%.

    • Dixie avatar
      Dixie @ dim 21/01/2014 14:41:54

      Τα σκηνικά αλλάζουν ώρα με την ώρα. Μεταπολίτευση τέλος. Ξύπνα...Ξημέρωσε.

  57. Σωτηρης avatar
    Σωτηρης 20/01/2014 15:47:02

    Δηλαδη εννοεις οτι αν απαγορευτει η ΧΑ θα γινει αυτοδναμος ο ΣΥΡΙΖΑ.
    Οτι οι εθνικιστες δηλαδη ειναι γιαλαντζι εθνικιστες και θα στηριξουν την ροζ αριστερα;
    Ισως αν και δεν νομιζω.
    Το πιο σιγουρο ειναι εαν οντως στηριχτει σε ποσοστα που λετε τοσο η ΧΑ ΑΥΤΗ ειναι που θα κανει τον ΣΥΡΙΖΑ κορμο κυβερνησης με ΔΗΜΑΡ, ισως ΠΑΣΟΚ, και νεα κεντροαριστερα κομματα ισως και τον καμμενο.
    Καταλαβες.
    Οι εθνικιστες θα φερουν στην εξουσια τους αριστερους να το θυμασαι αυτο.

  58. Νάρκισσος avatar
    Νάρκισσος 20/01/2014 15:52:07

    Πολύ σωστά.

  59. Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής avatar
    Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής 20/01/2014 15:57:05

    ....Είπε ο καλοβολεμένος, προκειμένου να καθησυχάσει τους φόβους του, πασχίζοντας ταυτοχρόνως, να τρομοκρατήσει και κανέναν αφελή. Μπάρμπα, τρόμαξε εσύ που έχεις να χάσεις. Όταν στα παίρνουν όλα και κάθε μέρα της ζωής σου είναι απειλή, πρέπει να είσαι γεννημένος πειθήνιο σκουλήκι για να καθήσεις στ' ...αυγά των άλλων, ήσυχα να τους τα κλωσσάς. Λυπάμαι, μη στοιχηματίσεις, γιατί θα χάσεις.

  60. epifanios avatar
    epifanios 20/01/2014 16:04:44

    Το μονο που θα αλλαξει ειναι η μοιρασια των θεσεων.
    Θα παμε απο το 4-2-1 ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ σε αλλη ισσοροπια.
    Αλιμονο στους μακακες ψηφοφορους που τους δινουν την εξουσια

    • Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής avatar
      Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής @ epifanios 21/01/2014 07:05:39

      Το 2 και το 1 ξέχνα τα, μάλλον στην άβυσσο κι εκτός Βουλής.

  61. Dixie avatar
    Dixie 20/01/2014 16:33:16

    Τρία-τέσσερα πράγματα αρκούσαν για τον Δεξιό νοικοκυραίο ψηφοφόρο για να ξαναψηφίσει ΝΔ. 1)κατάργηση του ανθελληνικού Νόμου Ραγκούση και μαζικές-απελάσεις-καραβιές, 2)κατάργηση του χαρατσιού με παράλληλο τσεκούρεμα του Δημοσίου-ΔΕΚΟ για εξοικονόμηση εσόδων και εξυγίανση 3) Καμιά δεκαριά εξεταστικές και Ειδικά Δικαστήρια για Βενιζελο, Τζέφρυ και σία 4) Τσάκισμα των μπομπολοψυχάρηδων και άλλων ΜΕΓΚΑλων λαμογιών με τα δισεκατομμύρια των θαλλασσοδανείων. Αντ΄αυτών ο Α.Σαμαράς έπραξε το ακριβώς αντίθετο.

  62. papadopoulos ilias avatar
    papadopoulos ilias 20/01/2014 16:53:33

    Από τα άρθρα των τελευταίων ημερών καταλαβαίνουμε οτι τα μαντάτα είναι κατάμαυρα. Το χειρότερο είναι οι κινήσεις πανικού του "επιτελείου"(λέμε τώρα!!).
    Ο ένας προτείνει να απαγορευτεί η ΧΑ, ο άλλος θέλει να επαναφέρουμε το σύνθημα "Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών",ο τρίτος θέλει να μας ρίξει στο " φιλότιμο" και ο άλλος στον "πατριωτισμό"!!!
    Και μέσα σε όλα αυτά κάποιοι πιστεύουν οτι θα "ξεκουρασθούν" για μερικούς μήνες και μετά θα τους... ικετεύει ο λαός να τον σώσουν από τον "άθεο" που δεν "γνωρίζει" να κυβερνάει!! Κάτι τέτοια πίστευαν και το 81 τα σαϊνια της ΝΔ.

  63. TopGunZ avatar
    TopGunZ 20/01/2014 17:07:14

    Έχετε αντίστοιχο ΦΕΚ? Πρώτη φορά τον ακούω αυτόν το φόρο. Εμείς δηλαδή που τις χάσαμε τις περιουσίες μας, αλλά συνεχίζουμε να μαχόμαστε τυχεροί είμαστε, για δες.

  64. Ραβινος avatar
    Ραβινος 20/01/2014 17:08:57

    Καλοβολεμενοι ειναι ολα τα σαπροφυτα της δημοσιολαμογιας της πασοκοσυριζεικης νομενκλατουρας και οχι οσοι βιωνουν τον ανταγωνιστικο αγωνα του ιδιωτικου τομεα του οπως ο υποφαινομενος .Οπερ εδει δειξαι.Οσο για του ποιοι θα τρομαξουνε εδω ειμαστε και θα το δουμε οταν θα ερθει ο λογαριασμος του τι σημαινει συριζοσταλινισμος της μιζεριας και της φτωχειας .Το ποιος θα χασει εδω ειμαστε και θα το δουμε να μην χαθουμε μονο στα μυξοκλαματα της αριστερας του χαβιαριου οταν θα υποστει και την τελικη απαξ δια παντος ηττα {γιατι μεχρι τωρα απο το 2012 ολο εφοδο στα χειμερινα ανακτορα προετοιμαζει και ολο στα ποδια οπισθοχωρωντας το βαζει} .Περαστικα σας !

    • Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής avatar
      Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής @ Ραβινος 20/01/2014 21:15:22

      ...Είπε ο καλοβολεμένος φανατικός μισάνθρωπος, που αποκαλούσε με μοχθηρία τους συνανθρώπους του ''σαπρόφυτα'' κι αισθανότανε το έδαφος να τρέμει κάτω από τα πόδια του. Η μόνη του άμυνα ήτανε πια να κινδυνολογεί και ν΄απειλεί αυτογελοιοποιούμενος, τραβώντας τα μαλλιά του δημοσίως ως παρανοϊκή ...Κασσάνδρα, ''προβλέποντας'' ... σεισμούς, λοιμούς και καταποντισμούς προκαλούμενους τάχα εκ της Συριζολαίλαπας. Ωραία όλα αυτά, να καταπίνετε όμως που και που και τα ηρεμιστικά σας. Έτσι;
      Καλό κουράγιο και περαστικά να είναι.

      • Ραβινος avatar
        Ραβινος @ Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής 20/01/2014 23:26:49

        Εαν καποιοι αναγνωριζουν τους εαυτους τους ως ''σαπροφυτα της δημοσιολαμογιας της πασοκοσυριζεικης νομενκλατουρας '' τοτε πραγματι τετοιοι ειναι για ολους τους αλλους εμας που βιωνουμε τις επιπτωσεις του σαθροκαθεστωτος της αριστερας του χαβιαριου με δανεικα και αγυριστα ειναι ιερο καθηκον να αντισταθουμε στους σταλινισκους οπου κι αν βρισκονται χωμενοι ως αρουραιοι & γυμνοσαλιαγκες στον αναρχουποκοσμο του συριζοσυμφερτου βιλλα Αμαλια & J.B Morgan .Ναναι σιγουροι οτι θα μας βρουν μπροστα τους οπου και οποτε ξεπροβαλλουν τις λαχνοτρομοκρατικες μουσουδες τους ψαχνοντας για λαφυρα και λεηλασιες των περιουσιων και του επιπεδου της ζωης των αλλων . Οψομεθα !

        • Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής avatar
          Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής @ Ραβινος 21/01/2014 07:04:51

          Έρχεται η συντέλεια. Ζώσου τα φυσεκλίκια της παράνοιας και εξολόθρευσε με μίσος τα ποντίκια, τα σαλιγκάρια και τις σαρανταποδαρούσες που κατακλύζουν την ψυχή σου, απειλώντας να ροκανίσουν την ...περιουσία σου. Πάντως έστω και τα γεννόσημα του Αδώνιδος, κατάπιε τα με τις φούχτες! Η διαταραχή είναι πλέον ανεξέλεγκτη και βρίσκεσαι ήδη, στο τελευταίο στάδιο πια. Σώνεσαι δε σώνεσαι καημένε. Χαχαχαχα
          Μια πλάκα πάντως, πρέπει να σου το αναγνωρίσω, οτι την έχεις. Να΄σαι καλά να μας τα λες, να ευθυμούμε!

  65. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 20/01/2014 17:09:03

    Δυστυχως, ο ΕΝΦΑ ή ΕΝΦΙΑ ηταν το turning point, απ το οποίο η ΝΔ από το +1,5% πηγε αμεσως στο -2% και μετα συνεχιστηκε η κατηφορα, για να φτασουμε τωρα στο -....% .
    Ηταν το λεγομενο ''λαθος(?) τετραετιας'', αφου σε ένα προυπολογισμο δεκάδων ΔΙΣ , αυτοι διαλεξαν να επιβαρυνουν με το πολύ καθοριστικο +1 ΔΙΣ την ακινητη περιουσια.
    Αυτό ειχε ως αποτέλεσμα, να εχουμε ουσιαστικα δημευση της αστικης ακίνητης περιουσιας του μεσου Ελληνα.
    Αν ο στοχος του ΕΝΦΙΑ ηταν να εισπραχθουν πχ 1,5 ΔΙΣ αντι για 2,6 , τα πραγματα θα ηταν πολύ διαφορετικα.
    Τελικα μηπως όμως ηταν συνειδητη επιλογή, για να χτυπηθεί η ιδιοκτησια του Ελληνα πολιτη, κατ εντολη της Τροικας?
    Μηπως απλα ΠΡΕΠΕΙ να γινει και ο Αλ Τσιπρας πρωθυπουργος, γιατι ετσι εχουν αποφασισει οι ξενοι παραγοντες, ώστε να μπορεσουν να παρθουν οι επώδυνες αποφασισεις για τα Εθνικα θεματα?
    Ιδωμεν....

  66. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 20/01/2014 17:13:28

    Δυστυχως, ο ΕΝΦΑ ή ΕΝΦΙΑ ηταν το turning point, απ το οποίο η ΝΔ από το +1,5% πηγε αμεσως στο -2% και μετα συνεχιστηκε η κατηφορα, για να φτασουμε τωρα στο -….% .
    Ηταν το λεγομενο ”λαθος(?) τετραετιας”, αφου σε ένα προυπολογισμο δεκάδων ΔΙΣ , αυτοι διαλεξαν να επιβαρυνουν με το πολύ καθοριστικο +1 ΔΙΣ την ακινητη περιουσια.

    Αυτό ειχε ως αποτέλεσμα, να εχουμε ουσιαστικα δημευση της αστικης ακίνητης περιουσιας του μεσου Ελληνα.
    Αν ο στοχος του ΕΝΦΙΑ ηταν να εισπραχθουν πχ 1,5 ΔΙΣ αντι για 2,6 , τα πραγματα θα ηταν πολύ διαφορετικα.
    Τελικα μηπως όμως ηταν συνειδητη επιλογή, για να χτυπηθεί η ιδιοκτησια του Ελληνα πολιτη, κατ εντολη της Τροικας?
    Μηπως απλα ΠΡΕΠΕΙ να γινει και ο Αλ Τσιπρας πρωθυπουργος, γιατι ετσι εχουν αποφασισει οι ξενοι παραγοντες, ώστε να μπορεσουν να παρθουν οι επώδυνες αποφασισεις για τα Εθνικα θεματα?
    Οπότε αποξενώνοντας τη μεσαια ταξη απ τη ΝΔ, ουσιαστικα κανουν δωρο την εξουσια στο ΣΥΡΙΖΑ...

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Μικρασιάτης 21/01/2014 10:13:50

      Αυτό είναι η αλήθεια. Μόλις χθες μου ήρθε να πληρώσω το χαράτσι της εφορείας για τα ακίνητα, χώρια φυσικά από το χαράτσι μέσω ΔΕΗ.
      Είχα υπολογίσει ότι τα χρήματα που είχα στον λογαριασμό μου έφταναν μέχρι το τέλος του μήνα. Αυτά τώρα πρέπει να πάνε στο χαράτσι, που η προθεσμία πληρωμής του λήγει στο τέλος του μήνα!
      Δηλαδή, 21 Ιανουαρίου έληγε η προθεσμία για το χαράτσι της ΔΕΗ, το πλήρωσα χτες, και την ίδια ημέρα μου έρχεται άλλο χαράτσι που πρέπει να πληρωθεί στις 31 Ιανουαρίου!
      Συγγνώμη, αλλά κυβερνήσεις που σκέπτονται και δρουν οθωμανικώ τω τρόπω, δεν τις εκτιμώ και δεν τις υπερψηφίζω. Η ΝΔ είναι ένα άταφο πτώμα. Καθήκον μου είναι να τη βοηθήσω να ταφεί αξιοπρεπώς. Νεκραναστάσεις δεν κάνω, δεν έχω το "κληρονομικό χάρισμα".

      • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
        Συριζαλβανία του Χότζα @ ΒΙΣ 21/01/2014 10:49:33

        Ναι το χαράτσι περίμενες εσύ ΒΙΣ για να μην ψηφίσεις ΝΔ αλλά Χρυσή Αυγή...

    • Νέστωρ avatar
      Νέστωρ @ Μικρασιάτης 21/01/2014 15:45:13

      Είναι η μόνη λογική εξήγηση, διότι τόοοσο ανόητοι πιά να είναι, δεν γίνεται...

  67. TopGunZ avatar
    TopGunZ 20/01/2014 17:18:54

    Πωπω, και που να δημευτούν δηλαδή οι περιουσίες μας, να μπούμε όλοι μέσα φυλακή για τα χρέη μας στο δημόσιο και οι αυτοκτονίες να φτάσουν τις 5000 το μήνα, όπως περιμένει ο περισσότερος κόσμος. Κάνει πλάκα βέβαια να μη γίνει τπτ από όλα αυτά, να στείλει απλά έτσι για να ξελαμπικάρει ο εν καγκέλοις δεξιάρας μια αρμαθιά παλιάτσους στην Ευρωβουλή (παίζει και να μας λυπηθούν έτσι, εκτός αν ανακαλύψει κανείς τα πόθεν έσχες των Συριζαίων στελεχών) και απλά να συνεχίσουμε μετά το καλοκαίρι. Μπα, δε νομίζω. Για το δε σενάριο εθνικών εκλογών, εγώ για καλό και για κακό κανα δυο πουλοβεράκια θα τα πάρω στις εκπτώσεις, γιατί σε περιπτωση εθνικών εκλογών κάτι γνωστοί μου ακραιφνείς δημοκράτες μου υποσχεθήκανε πρώτη θέση και αστραφτερή αξίνα σε γκούλαγκ.

  68. ήγγικεν avatar
    ήγγικεν 20/01/2014 17:36:41

    Από εκλογικό σώμα που 1.000.000 του, έτρεχαν και ψήφιζαν μοναδικό υποψήφιο για πρόεδρο τον ΓΑΠ , όλα να τα περιμένετε.
    Χαμηλής πολιτικής ποιότητας, που λέν και τα think tank.

  69. antiprovatos avatar
    antiprovatos 20/01/2014 17:50:07

    ένας λαός (μαλ..κες φορολογούμενοι), μια Τράπεζα (άντε το πολύ δύο κομμουνισμός ή κρατικισμός το ίδιο είναι), καμμία ιδιωτική ιδιοκτησία (φόροι στα όρια της δήμευσης), μία Δήθεν Πατρίδα - Πολιτεία (κρατικοδίαιτοι ,φοροφυγάδες , φοροκλέφτες , διαπλεκόμενοι ,μιζαδόροι ,πολιτικοί, δημοσιογράφοι , δημαγωγοί κλπ) ΚΑΝΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΝΕΝΑ ΕΘΝΟΣ κανενα ΜΕΛΛΟΝ.

  70. sousana avatar
    sousana 20/01/2014 18:07:55

    Μικρασιατη αδικο δεν εχεις αλλα τι να ψηφισω την Χρυση Αυγη με τιποτα τους Αεροψεκασμενους ε,οχι δεν υποτιμω τοσο την νοημοσυνη μου τον Ζωη θα αστειευεσαι τοτε τι αλλο απο την αποχη γιατι οσο και να με πληγωνει αυτο που θα πω Ν.Δδεν θα ψηφισω θα τους τιμωρησω αν και ξερω οτι δεν πρεπει να ψηφιζουμε τιμωρητικα αλλα με τη λογικη. Ομως ποια λογικη και ποια δικαιοσυνη υπαρχει στις αποφασεις της Κυβερνησης; Πρωτη φορα αισθανομαι τοση οργη βλεποντας το κομμα μου να διαλυει ετσι ανερυθριαστα την μεσαια ταξη. Αιδως.

  71. markos avatar
    markos 20/01/2014 18:11:32

    Επομενο ειναι ο νεοδημοκρατικος κοσμος να γυρναει την πλατη .....Εμεις ψηφισαμε για τα Ζαππεια 1-2-3,Ψηφισαμε να παλεψωμε το μνημονιο, ειμαστε ετοιμοι για αγωνες με ενα νεο αφθαρτο πρωθυπουργο....και αντι αυτου τι εγεινε....Καλυψαμε τους πασοκους με τις κλεψιες [τους προφυλακιζωμε χωρις να τους περνωμε τα λεφτα πισω]...να αθοωνωμε συναιτερους [βενιζελο]....[Παπανδρεου]....να εχωμε υπουργο οικονομικων τον εμπιστο του Σημιτη [λες και δεν εχει η παραταξη οικονομολογους......Ενταξει καναμε μια συνφωνια με τους πεθαμενους να τους αναστησωμε επρεπε να εχουν σε τοσες διοικητικες θεσεις στελεχοι του ΠΑΣΟΚ; Τελικα απεκτησαν και θρασσος και εβγεναν στην τηλεοραση και μας εβριζαν απο πανω [ο λυκος κιαν εγερασε κτλ]Εβαλε τετοιους φορους[ με γενικους γραμματεις πασοκους]στην μεσαια ταξη [λες και αυτοι εφεραν την χωρα εδω και οχι οι κλεφτες του ΠΑΣΟΚ....Αυτα και πολλα αλλα εκαναν τον νεοδημοκρατη να εχει γυρισει την πλατη στην παραταξη.......δυσκολα με τα υπαρχοντα μυαλα θα γυρισει ....[δεν μπορει να βλεπει στις πολεις του τα μισα μαγαζια κλειστα, να κινδυνευει να χασει το σπιτι του, να μην εχει γιατρο, φαρμακα, να εχει συνεχεια το χερι στην τσεπη, και να βλεπει τους υπευθυνους [πασοκους] να χαριεντιζωντε και να ''κυβερνουν''....κοψτε την ΑΜΑΞΑΡΑ του βενιζελου επιτελους ....και βαλτε τους στην θεση τους ,δεν τους αντεχωμε...

    • Ηλίας avatar
      Ηλίας @ markos 21/01/2014 13:15:52

      Όταν έγινε η κυβέρνηση ο ένας είχε 30, ο άλλος 13 και ο τρίτος 5. Γιατί πιστεύεις ότι έπρεπε να πάρουν λιγότερα ??
      Πιστεύεις ότι θα στήριζαν την κυβέρνηση χωρίς να συμμετέχουν ??
      Έχεις την εντύπωση ότι γι αυτούς που ψήφισαν ας πούμε ΠΑΣΟΚ ήταν εύκολο να δεχτούν αυτή τη συγκυβέρνηση με τη ΝΔ. ??

      • Varavas avatar
        Varavas @ Ηλίας 21/01/2014 16:31:37

        ''Έχεις την εντύπωση ότι γι αυτούς που ψήφισαν ας πούμε ΠΑΣΟΚ ήταν εύκολο να δεχτούν αυτή τη συγκυβέρνηση με τη ΝΔ. ??''
        Ήταν πανεύκολο. Οι περισσότεροι που ψήφισαν Πασοκ στις τελευταίες εκλογές ήταν κομματικοί υπηρέτες, διαπλεκόμενοι και οι μαζί που τα φάγανε. Άρα με όποιο κόστος, συμμετοχή στην εξουσία ζητούσαν και παραμονή στις θεσούλες (κανα διορισμούλη, καμιά διευκόλυνση κ.λ.π.). Δε γινόταν να ζητήσουν κάτι παραπάνω, μια χαρά βολεύτηκαν σ΄αυτά. Τώρα όμως......

  72. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 20/01/2014 18:28:15

    Η σκυταλοδρομία με τη βόμβα θα συνεχισθεί, το αργότερο θα γίνει αλλαγή το 2016.
    Αλλά δεν θα σκάσει ούτε στα χέρια του κ. Αλέξιου.
    Με μια σχετική επιμήκυνση του χρέους άλλα 60 - 80 χρόνια, θα πάει στην επόμενη αλλαγή του αιώνα. Και άς ελπίζουμε για τότε στην κλιματική αλλαγή: Ν' ανέβει η στάθμη του Σαρωνικού, να βραχεί το καψούλι, να σκουριάσει ο πυροκροτητής...
    Ο Νοστράδαμος πάντως, δεν έγραψε κάτι για έκρηξη στην Αθήνα, στον 21ο αιώνα...

  73. markos avatar
    markos 20/01/2014 18:37:56

    http://www.antinews.gr/2014/01/17/242416/

  74. perastikos avatar
    perastikos 20/01/2014 18:42:25

    Συμφωνώ και επαυξάνω ότι "τα λάθη στρατηγικής και τακτικής της ηγετικής ομάδας της ΝΔ είναι μια ασθένεια που τείνει να γίνει ανίατη, καθώς τις περισσότερες φορές τα λάθη αυτά πηγάζουν από αδυναμία κατανόησης της πραγματικότητας” όπως έγραφε σε προηγούμενο άρθρο του ο Β.Ζ..

    Η Ν.Δ. δυστυχώς είναι πολύ αργά για να ανακάμψει και να σταθεί εκλογικά αξιοπρεπώς και όσο πιο αργά γίνουν οι εκλογές τόσο χειρότερα για την ίδια.
    Το σχέδιο κατά της Χ.Α. θα λειτουργήσει συσπειρωτικά για τους ίδιους. Ιδιαίτερα δε αν επιχειρήσουν να την θέσουν εκτός νόμου ώστε να μην προλάβει να οργανωθεί και να κατέβει στις εκλογές με άλλο όνομα, θα φέρει τα πάνω κάτω από απ’ ότι αναμένουν οι δήθεν ειδήμονες και στρατηγικοί σχεδιαστές του Μαξίμου. Μπορεί ο κόσμος να μην εκδηλώνεται με διαδηλώσεις συμπαράστασης εξω από την ΓΑΔΑ ή τα δικαστήρια για όσα προσπαθούν να τους "φορτώσουν" αλλά το κάνει γιατί δεν θέλει να στοχοποιηθεί από τον big brother...
    Επίσης ο Καμμένος και με την "πλάτες" του Πολύδωρα, θα δικαιωθεί στα μάτια του κόσμου για τα εξοπλιστικά και το ΤΤ που μόνος το παλεύει εδώ και 3 χρόνια αλλά το σύστημα φροντίζει να τον υποβαθμίζει και να τον εμφανίζει ως λαϊκιστή και αυτό βόλευε την Ν.Δ.
    Η Χ.Α., οι ΑΝ.ΕΛ. και το ΛΑ.ΟΣ., που θα "τσιμπήσει" από την Ν.Δ. και θα αναστηθεί, θα περάσουν αθροιστικά το 20% και μάλιστα άνετα ενώ η Ν.Δ. θα προσγειωθεί στο 17-18%, ίσως και λιγότερο. Επίσης, αν συμπράξουν ο Αλαβάνος με τον Καζάκη και τον Κατσανέβα, θα μπουν κι αυτοί άνετα στην επόμενη Βουλή με ποσοστό που μπορεί να ξεπεράσει το 7-8% αθροιστικά.
    Ο ΣΥΡΙΖΑ θα “χτυπήσει” 33-34% και ενδεχομένως με το bonus των 50 εδρών να σχηματίσει αυτοδύναμη κυβέρνηση έστω και οριακή (εκτός κι αν φροντίσουν να μειώσουν το bonus) και με την ανοχή του ΚΚΕ της ΔΗΜΑΡ, των ΑΝ.ΕΛ. και του παραπάνω τρίου, θα ξεπεράσει με κλειστά τα μάτια τις 200-210 έδρες για να βγάλει άνετα τον επόμενο Πρόεδρο της Δημοκρατίας που δεν θα είναι άλλος από τον Μαρκεζίνη (κι εδώ που τα λέμε δεν υπάρχει και καλύτερος). Με την ανοχή των ιδίων σε κρίσιμα ζητήματα δεν θα μετράει μόνο 153 αλλά 183+

    Δεν θα συνεχίσω να σας πω τι μέλλει γενέσθαι στην κεντροδεξιά μετά από αυτή την εξέλιξη… οτιδήποτε άλλο προβλέπουν και σχεδιάζουν οι ειδήμονες και στρατηγικοί σύμβουλοι του Μαξίμου, απλώς θα επιβεβαιώσει την πρώτη παράγραφο.

    • Νίκη avatar
      Νίκη @ perastikos 20/01/2014 21:45:26

      To KKE δεν θα δώσει καμιά ανοχή στο ΣΥΡΙΖΑ, ξεχάστε το σενάριο αυτό

      • Varavas avatar
        Varavas @ Νίκη 21/01/2014 10:54:38

        Πληρώνεται γι αυτό. Πληρώνεται.

  75. guest avatar
    guest 20/01/2014 19:11:33

    Αν η ΝΔ πάει στις εκλογές με ορισμένα από τα επιχειρήματα που είδα παραπάνω για γκουλαγκ, βορειοκορεα και συμμοριτοπόλεμο δε θα πιάσει ούτε 15%.

  76. Nikos_K avatar
    Nikos_K 20/01/2014 19:35:33

    Δυστυχώς, η εξουσία είναι το χειρότερο ναρκωτικό. Τα αντανακλαστικά του επιτελείου της κυβέρνησης είναι νωθρά. Ξεκίνησαν το λεγόμενο "success story" όταν άρχισαν να βλέπουν σημάδια βελτίωσης των οικονομικών του κράτους χωρίς να σκεφτούν πως στον κόσμο αυτό δεν πρόκειται να έχει χειροπιαστό αντίκτυπο. Έτσι ο συντηρητικός ψηφοφόρος αισθάνεται (λανθασμένα) πως τον έχουν κοροϊδέψει. Αν είχε αρχίσει η δικαιοσύνη να ακουμπά τους απατεώνες τραπεζίτες και επιχειρηματίες εδώ και ένα χρόνο τα πράγματα θα ήταν τελείως διαφορετικά.

  77. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 20/01/2014 19:41:31

    Θα μπορούσα να κάνω μια υποθετική ερώτηση? Αν μία εταιρεία Δημοσκοπήσεων μαζί με κόμματα.....έβαζε και την ΤΡΟΙΚΑ για το πόσους ψήφους θα έπαιρνε στις όποιες υποτιθέμενες εκλογές όποτε γινόταν?????

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Σαρακατσανος 20/01/2014 19:48:00

      Νά μή ξαφνιαζόμασταν γιά τό ἀποτέλεσμα...

  78. Νέστωρ avatar
    Νέστωρ 20/01/2014 20:29:26

    Δεξιά, ήξερα εγώ, σημαίνει τρία πράγματα:
    1) Πατριωτισμός
    2) Προσωπική Ελευθερία του ατόμου
    3) Οικονομική Ελευθερία του ατόμου
    Από αυτά τα τρία, το πρώτο το έχει θάψει η ΝΔ, δυστυχώς, διότι αυτή ξεκίνησε την πολιτική των ανοιχτών συνόρων το 1991, με τον αξέχαστο Παυλόπουλο να προσκαλεί τον κάθε πικραμένο, ελάτε, σας θέλουμε, μας τιμά η προτίμησή σας για εμάς...
    Και το τρίτο, που συνοψίζεται έτσι όπως το είπε ο Σκυλακάκης, λιγότερο κράτος, λιγότεροι φόροι, επίσης το έχει θάψει η ΝΔ.
    Τί απομένει; Οι ατομικές ελευθερίες; Υπάρχουν αυτές; Δίωξη πολιτικού κόμματος από το 1974 και μετά δεν έχει ξαναγίνει στην Ελλάδα, και τώρα που γίνεται, πρωτοστατεί η ΝΔ, η φιλελεύθερη ΝΔ, που έπρεπε πρώτη και καλύτερη να προστατεύει το δικαίωμα άποψης;
    Η ΝΔ έχει προ πολλού πάψει να είναι δεξιά, είναι κάτι το κοσμοπόλιταν, κάτι το παγκοσμιοποιητικό, κάτι το αριστερολάγνο, είναι πολύ φευγάτη ως δεξιά.
    Το μόνο θετικό για τη ΝΔ είναι ότι ο Σύριζα θα είναι πολύ χειρότερος από δαύτη, αλλά αυτό δεν θα μετρήσει για τον πολύ κόσμο, ο οποίος δυστυχώς δεν ψηφίζει με το νου αλλά με το θυμικό.
    Σκούρα τα πράγματα. Πολλές εκβιαστικές επιλογές, επί μακρά σειρά ετών.
    Συνειδητά, εκβιαστικά. " Ή εμείς, έτσι όπως σας λέμε εμείς και όχι έτσι όπως θα θέλατε εσείς, ή το χάος..."
    Όσο κι αν η κοινή λογική λέει ότι τα σημερινά χάλια είναι πολύ καλύτερα από το χάος, ωστόσο είναι γνωστό ότι η κοινή λογική δεν είναι τόσο κοινή όσο κοινώς πιστεύεται.
    Έρχονται άγρια πράγματα, τα όσα ακολούθησαν την ήττα του 1981 θα είναι παιδική χαρά μπροστά σε αυτά που θα μας βρουν από εδώ και πέρα.
    Μακάρι να βγω ψεύτης. Χίλιες φορές μακάρι.

    • Panos avatar
      Panos @ Νέστωρ 20/01/2014 21:46:42

      Φίλε Νέστωρ, πόσο δίκιο έχεις.
      Θα ήθελα τόσο πολύ να βγείς ψεύτης, αλλά δυστυχώς δεν το βλέπω.

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ Panos 21/01/2014 10:26:06

        Και γω συμφωνω με τον Νεστορα ιδιως στο οτι η κοινη λογικη δεν ειναι τοσο κοινη οσο πιστευεται.
        Μια ζωη η πολιτικη του ωριμου φρουτου απ ολα τα κομματα εξουσιας. Καμμια ενεργεια, μονο παθητικοτητα. Τωρα ομως τελειωσαν αυτες οι εποχες. Η εξουσια πρεπει να ενεργει και μαλιστα ΓΡΗΓΟΡΑ για να φτανουν τ αποτελεσματα στο λαο. Η ΜΟΥΔΙΑΣΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ Η ΑΓΝΟΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ, αλλη εξηγηση δε βρισκω.

  79. VVV avatar
    VVV 20/01/2014 20:37:36

    Ο Σαμαρας δεν χανει απο αυτον.

    • Νέστωρ avatar
      Νέστωρ @ VVV 20/01/2014 20:58:16

      Μακάρι!

    • δραχμοτρομος avatar
      δραχμοτρομος @ VVV 20/01/2014 21:20:03

      Μήπως έχανε ο Καραμανλής από τον άλλον ?

      • Το τραγούδι της ερήμου avatar
        Το τραγούδι της ερήμου @ δραχμοτρομος 20/01/2014 21:34:31

        Μα βάζουν γκολ στον εαυτό τους από μόνοι τους. Τι τον χρειάζονται τον αντίπαλο;

  80. kritwn avatar
    kritwn 20/01/2014 21:02:39

    Τα λέμε και τα ξαναλέμε εδώ και μήνες. Ας αφήσουν τις εξυπνάδες για τον Τσίπρα κι ας ασχοληθούν με την κοινωνία. Οι μόνες ανακοινώσεις που υπάρχουν από την κυβέρνηση αφορούν είτε τα εσωκομματικά του Σύριζα, είτε νέους φόρους/χαράτσια/πρόστιμα. Για την ακρίβεια, τίποτα. Για την ανεργία, τίποτα. Για την ανάπτυξη, τίποτα. Για τον περιορισμό του κράτους, τίποτα. Για μεταρρυθμίσεις, τίποτα-εκείνα τα ρημάδια τα κλειστά επαγγέλματα πότε θα ανοίξουν επιτέλους;

    Ο μόνος υπουργός που φαίνεται να μη φοβάται να ανοίξει μέτωπα είναι ο Γεωργιάδης. Οι υπόλοιποι τι κάνουν; Ο Χατζηδάκης έλεγε πως αφού πήρε τη λίστα από τον ΟΟΣΑ για τις στρεβλώσεις της αγοράς θα αρχίσει να νομοθετεί ώστε να αρθούν οι απαγορεύσεις και να βελτιωθεί ο ανταγωνισμός της αγοράς. Τι περιμένει, να φτάσουμε στις ευρωεκλογές για να πάρει μπρος; Αυτά τα μέτρα δεν θα χρειαστούν τουλάχιστον ένα τρίμηνο για να αποδώσουν και να αρχίσει η κοινωνία να βλέπει αποτελέσματα;

    Δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση για πολύ. Στο τέλος θα υποστούμε συντριβή.

    Λυπάμαι πολύ που θα το πω έτσι ευθαρσώς αλλά ο Σαμαράς αποδεικνύεται μια μεγάλη απογοήτευση για το χώρο της δεξιάς. Φταίει ο ίδιος, φταίει το περιβάλλον του, φταίνε οι υπουργοί που δεν παράγουν έργο, ό,τι κι αν φταίει αν δεν διορθωθεί στους επόμενους δύο μήνες το πολύ η παράσταση τελείωσε. Και μετά θα έχουμε τη μοίρα του Πασόκ, μονοψήφια ποσοστά και οι μισοί δεξιοί δεν θα ξέρουν τι να ψηφίσουν.

  81. ελενη avatar
    ελενη 20/01/2014 21:03:00

    Ψήφιζα Ν.Δ από το 84,αλλά μετά την τεράστια κοροιδία με την ψήφιση του νέου φόρου ακινήτων θα ψηφίσω για πρώτη φορά με αποκλειστικό σκοπό να τιμωρήσω αυτούς που δημεύουν την περιουσία μου.Δεν μπορεί να μου παίρνουν σχεδόν το σύνολο των ενοικίων που εισπράτω με την φορολογία εισοδήματος και τον φόρο κατοχής και αυτοί που κάνουν αυτά να μου λεν ότι είναι αστικό κόμμα.Επειδή τα ακίνητά μου τα έφτοιαξε με κόπο ο πατέρας μου και δεν του τα χάρισε κανείς,επειδή η ΝΔ έγινε το κόμμα των χωρικών σαν τον ανεκδιήγητο Δάνη και όχι των αστών πρέπει εμείς οι αστοί να τιμωρήσουμε ακριβά το κόμμα που μας κορόιδεψε

    • Νέστωρ avatar
      Νέστωρ @ ελενη 21/01/2014 09:37:07

      Τον εαυτό σου θα τιμωρήσεις Ελένη αν ψηφίσεις το οτιδήποτε άλλο. Ο κάθε αστός, μόνο ΝΔ μπορεί να ψηφίσει, διότι η ΝΔ παρ' όλα τα στραβά που κάνει είναι ό,τι πλησιέστερο στα συμφέροντα των αστών. Οι άλλοι, οι σοσιαλίζοντες/αριστερίζοντες/φιλοδραχμίζοντες/μονομερωςχρεοαθετούντες κλπ, θα είναι μιά στην δεκάτη δύναμη επανάληψη όσων ζήσαμε από το 1981 και δώθε, τα οποία μας οδήγησαν εδώ που μας οδήγησαν. Σκέψου καλά, και ψήφισε με το νου σου και όχι με το θυμικό σου, ψήφισε μετά από νηφάλια ανάλυση για το πραγματικό δικό σου συμφέρον.

    • romeo avatar
      romeo @ ελενη 21/01/2014 09:45:34

      Ελένη μου θυμίζεις τον Αγά που θύμωσε...

  82. Yiannis avatar
    Yiannis 20/01/2014 22:51:45

    Ομοιοπαθής;

  83. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 20/01/2014 23:08:23

    Ἐσύ πάντως σίγουρα ἔχεις χάσει τό πλοίο τῆς εὐγένειας.
    Δέ πειράζει,ἔχεις τουλάχιστον τήν ιρονοία σου νά πορεύεσαι...νά 'σαι καλά.

  84. Δήμητρα avatar
    Δήμητρα 20/01/2014 23:18:20

    Έλλειψη αυτοπεποίθησης και φόβος για αποτυχία ....Χαρακτηριστικά των ηττοπαθών.
    Ο Αντώνης Σαμαράς και η ΝΔ στις δυσκολότερες στιγμές της σύγχρονης Ιστορίας του Ελληνικού Έθνους επέδειξαν Σύνεση, Μεθοδικότητα , Τόλμη και Αποφασιστικότητα ....
    Ας επικεντρωθούν όλοι τους, στον αρχικό στόχο : Η Ελλάς και οι Έλληνες πρέπει να σταθούν όρθιοι. Αυτό είναι το χρέος όλων....
    Έχουν γίνει λάθη και υπάρχει δυσαρέσκεια..., οι μάχες ήταν και είναι πολυεπίπεδες και άνισες. Δεν υπάρχουν περιθώρια ηττοπάθειας...
    Το Πασόκ δεν εξαφανίζεται....μεταλλάσσεται.... και ....απλώς μετατοπίζεται ....
    Ποιός ο δούρειος ίππος για την καταστροφή της χώρας;

  85. Maximus Decimus avatar
    Maximus Decimus 21/01/2014 00:07:26

    Πανικοβλήθηκαν τα υπόγεια του Μαξίμου και έβαλαν τα parapolitika να γράψουν ότι με αυτήν την ανάρτηση το antinews "κάνει σκληρή κριτική από το antinews στον Αντώνη Σαμαρά!". Ενώ είναι σαφές ότι το antinews τα χώνει κανονικά στους συμβούλους και παρασυμβούλους που κρατούν τον Σαμαρά μακρυά από την πραγματικότητα - νομίζουν δηλαδή. Ας συνεχίσιυν έτσι και υπάρχουν πολλά ράματα για τη γούνα τους. Οψόμεθα ες Φιλίππυς που λέει το ρητό και άλλα τέτοια χαρμόσυνα ....

  86. tk avatar
    tk 21/01/2014 04:23:56

    Όλα τα ψεύτικα τελειώνουν αργά ή γρήγορα, γιατί αναλύετε τα αυτονόητα άραγε εσείς που είστε τόσο μορφωμένοι και καλλιεργημένοι άνθρωποι;
    Διαβάζω κάποια σχόλια που παραθέτετε κάποιοι ευτυχώς, με ρήσεις αρχαίων, οι οποίοι ως γνωστόν τα είπαν όλα, τα έζησαν όλα και φώτισαν την οικουμένη, αυτά δεν μας λένε τίποτα ή τελικά είναι μόνο άχρηστες πληροφορίες που δεν έχουν κανένα αντίκρυσμα και πρακτική στην ζωή μας. Γιατί αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, αυτή είναι πεντακάθαρη δυστυχία φτώχια και απίστευτη παρακμή τουλάχιστον!
    Τι ψάχνετε ρε παιδιά, εδώ τα πράγματα είναι φως φανάρι.
    Υπάρχει κάτι άδικο, κάτι δόλιο, κάτι ψεύτικο, κάτι όχι αληθινό 100% που μπορεί να επιβιώσει; Υπάρχει μήπως οτιδήποτε που δεν έχει Τιμή με κεφαλαίο Τ που μπορεί να αγναντέυει καθαρά τον ορίζοντα με θάρρος και χωρίς κανένα φόβο;
    Ή μήπως υπάρχει κάτι σ'αυτην την ζωή (ή και στην άλλη ακόμα έστω για όσους πιστεύουν σ'αυτήν) που μπορεί να αναπνεύσει στο χρόνο ελεύθερα χωρίς Αγάπη!
    Αν υπάρχει πέστε το μου να το μάθω και γω ο αδαής αμόρφωτος χωριάτης.
    Μέχρι τώρα τίποτα από τα παραπάνω έχει δείξει ότι υπάρχει σε επίπεδο διαχείρισης αυτού του τόπου και του λαού του, αν κάνω λάθος διορθώστε με αλλά σύμφωνα με τα δεδομένα που ο καθένας αντιλαμβάνεται και βλέπει θα έλεγα ότι το λιγότερο δεκαετίες αρκετές τίποτα από αυτά δεν υπάρχει..το αντίθετο μάλιστα!
    Το χειρότερο δε ότι αυτή η ασθένεια έχει εισχωρήσει παντού, από πάνω κάργα διότι το ψάρι απ'την κεφαλή βρωμάει, έως κάτω σε ένα βαθμό.
    Αρα λοιπόν αυτός ο άνθρωπος του θεού που στο μέλλον πιθανόν να αναλάβει αυτην την μεγάλη ευθύνη, αυτός ο ηγέτης όποιος κι αν είναι, θα πρέπει να είναι το παράδειγμα, να είναι φάρος, να έχει καρδιά λέοντα και κανενα φόβο, αλλιώς δεν υπάρχει διαφυγή από το χάος και το λαβύρινθο που βρισκόμαστε!
    Γιατί δεν αρκεί η πρόθεση, εδώ χρειάζονται πράξεις γενναίες και με αποτελέσματα, όχι υποτέλειες, όχι συμβιβασμούς με τους δράκους και τα κοράκια απ'όπου κι αν προέρχονται, έτσι απλώς βουλιάζουμε αργά αλλά σταθερά, πεθαίνουμε σαν τον βάτραχο στην κατσαρόλα με σιγανή φωτιά, αυτό θέλουμε; Δεν νομίζω...Ανάσταση θέλουμε!
    Με ασπιρίνες όμως δεν σώζεται αυτός που μετράει ώρες ή μέρες, χρειάζονται ριζικές αποφάσεις και πράξεις και στην τελική, ή ταν ή επί τας!
    Υπήρξαν και στο μεγάλο παρελθόν μας τέτοια και πολύ χειρότερα αλλά ευτυχώς υπήρξαν ψυχές που δεν λογάριασαν ούτε το διάβολο τον ίδιο και τα κατάφεραν. Γι αυτό σήμερα μπορούμε και υπάρχουμε.
    Μήπως άλλαξε κάτι τα τελευταία 3000++++++ χρόνια;...

    • Νέστωρ avatar
      Νέστωρ @ tk 21/01/2014 10:25:52

      Φίλε ΤΚ, η πολιτική ως γνωστόν είναι η τέχνη του εφικτού.
      Αυτή η τέχνη του εφικτού, τί λέει για τον απλό ψηφοφόρο;
      Κατ' αρχάς λέει ότι, ο απλός ψηφοφόρος πρέπει να ξέρει τί θέλει, ποίες είναι οι πολιτικές συνθήκες εκείνες που θα του εξασφαλίσουν καλύτερα το ευ ζην.
      Και επειδή αυτές είναι πολλές και διάφορες, πρέπει να τις ιεραρχήσει, διότι ίσως δεν μπορεί να τις έχει όλες.
      Στη συνέχει ψάχνει ποίου κόμματος η εκλογική επικράτηση θα έχει το πολιτικό αποτέλεσμα το εγγύτερο σε όσα ο ίδιος θα ήθελε.
      Για κάθε αστό, η ύψιστη προτεραιότητα είναι: ποτέ ξανά αριστερό κόμμα στην εξουσία.
      Οπότε, η πρώτη φροντίδα κάθε αστού είναι να δώσει την ψήφο του στο πρώτο κόμμα της ευρύτερης αστικής παράταξης.
      Αυτό το κόμμα είναι η ΝΔ.

      (Επειδή κάποιος μπορεί να θεωρήσει ότι αστός σημαίνει αυτός που ζει στις πόλεις, να διευκρινίσω ότι αστός σημαίνει πας ο έχων οιαδήποτε περιουσία, μικρή ή μεγάλη, πας ο έχων βιός, πας ο μη προλετάριος.)

  87. η Dimi avatar
    η Dimi 21/01/2014 08:53:17

    @Ηλίας Κατσής. Κύριε, το γεγονός ότι σχολιάζετε και χωρίς χρέωση χρησιμοποιείτε αυτό εδώ το φιλόξενο Ιστολόγιο για να διαφημίσετε και να πουλήσετε την ηλεκτρονική πραμάτεια σας σε δολλάρια ΗΠΑ, είναι τουλάχιστον προσβλητικό για εσάς. Διαδικτυακά, υπάρχουν άπειρα Ιστολόγια Ποιοτικής Διαφήμισης όπου μπορείτε ν’ απευθυνθείτε, να πληρώσετε και Στοχευμένα να διαφημιστείτε.

    «Στις Μπίζνες Δεν Υπάρχει Δωρεάν Γεύμα». Αυτό είναι το Αξίωμα της Εμπορίας και των Πωλήσεων, το οποίο, ως υπεύθυνος Ηλεκτρονικός Έμπορας, οφείλετε να γνωρίζετε και να σεβαστείτε.
    Σας ευχαριστώ.

    • Yiannis avatar
      Yiannis @ η Dimi 21/01/2014 09:24:43

      Από περιέργεια, ψάχνω να βρω που είναι η τζαμπατζίδικη διαφήμιση του @Ηλίας Κατσής. Δεν την βρίσκω και αντίθετα βρίσκω δική σου.
      Τι γίνεται;

      • Ηλίας Κατσής avatar
        Ηλίας Κατσής @ Yiannis 21/01/2014 14:14:24

        @Yiannis - Ναι, ο μπαγάσας, αχόρταγος. Δε μου ‘φταναν για να γράφω 64 σελίδες σαν εκδότης της εφημερίδας NetControl κάθε βδομάδα στη Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία ούτε τα τόσα domains (να μη τα αναφέρω όλα τώρα και την κακοκαρδίσω) και τα 10ΤΒ των servers στο Μόναχο, θέλω να πουλάω –να διαλαλώ θα ήταν o προσφορότερος όρος- την ηλεκτρονική πραμάτεια μου κι από εδώ, το χώρο το φτιαχμένο ειδικά για τις Dimi, και δη σε δολάρια ΗΠΑ, «χωρίς χρέωση», ο λεχτρονικός παλιοΈμπορας.

        • Varavas avatar
          Varavas @ Ηλίας Κατσής 21/01/2014 15:12:07

          Ωστόσο, αυτή την επώνυμη, ξεκούδουνη και ....κόκκινη παραπομπή μας στη χαζή ιστοσελίδα με τα εμπορεύματα, θα μπορούσατε να την είχατε αποφύγει από ευγένεια. Ή όχι; Είναι αναπόφευκτη;
          Υ.Γ Είστε κι εσείς, είναι κι οι Ντίμες....!!

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Yiannis 21/01/2014 14:23:53

        Τιτανοτεράστιο περίεργο, όχι μόνο αδιάλειπτα κοπρίζεις στα σχόλια των άλλων που δεν έχεις ιδέα ποιοί είναι. Αλλά και, διαδικτυακά «βλέπεις», «Tι τραβάει» ο τάδε πολιτικός ή ο δείνα σχολιογράφος, σε προκαλώ να μου πεις: Ποιά είναι ακριβώς, η δική μου «τζαμπατζίδικη διαφήμιση» που- «βρήκες» εδώ, για να τη μάθω και εγώ.

        • Yiannis avatar
          Yiannis @ η Dimi 22/01/2014 08:56:06

          Ειλικρινά λυπάμαι για την τροπή που πήρε η "σχολιοκουβέντα" και εάν για τον οποιονδήποτε λόγο θιγήκατε.

          • Yiannis avatar
            Yiannis @ Yiannis 22/01/2014 09:37:02

            Υ.Γ: Απαράδεκτο, το ουδέτερο.

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ Yiannis 22/01/2014 12:23:43

            Όσο απαράδεκτο και το «απλά κολλημένος» προς εμένα.

          • Yiannis avatar
            Yiannis @ η Dimi 22/01/2014 12:28:56

            Ποιο είναι αυτό, το "απλά κολλημένος";

          • Yiannis avatar
            Yiannis @ Yiannis 22/01/2014 12:35:51

            Το είδα, δεν είναι δικό μου. Δικό μου είναι το πιο κάτω, στην ίδια ενότητα, ημι-ειρωνικό (λόγω της υπερβολικής σας τρομο-σεναριολογίας).
            Και πάλι, λυπάμαι.

  88. VPX avatar
    VPX 23/01/2014 00:14:11

    Η ήττα-τιμωρία είναι σίγουρη.
    Αυτό που μένει να δούμε είναι το εύρος της.
    Και να δούμε πως θα την διαχειριστούν οι φωστήρες της Συγγρού
    Αλήθεια,αυτοί οι τύποι που εισηγούνται να τεθεί εκτός νόμου η Χ.Α. έχουν αντιληφθεί ότι αυτοί οι ψηφοφόροι θα πάνε ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ ή μπερδεύουν τη βροχή με το φτύσιμο;
    Δηλαδη η ΝΔ συνεχίζει την αυτοκτονία της ενισχύοντας τους βασικούς της αντιπάλους.
    Προσωπικά όσους ρώτησα που ψήφισαν ΧΑ τι θα πράξουν αν δεν κατέβει στις εκλογές κανείς δεν μου είπε ΝΔ!!!!!Και ήταν και δεξιοί οι περισσότεροι..

  89. γιωργος avatar
    γιωργος 23/01/2014 14:35:57

    10 ποσοστιες μοναδες σε β αθηνων και σε αλλα μεγαλα αστικα κεντρα ,ακομα και σε επαρχιες οπου ηταν παραδοσιακα "καστρα" της ν.δ μιλαμε για Καστορια Λακωνια Σερρες ειναι πισω 3+ μοναδες ο κοσμος δεν αντεχει αλλο τη φοροεπιδρομη και την ατιμορισια των υπεθινων με ατομα οπως ο Στουρναρας και ο Αδωνης και Ο ΜΠΕΝΗ για υπουργους του που νομιζε οτι θα πηγενε ο Σαμαρας?

  90. Συντηρητικός Δημοκράτης avatar
    Συντηρητικός Δημοκράτης 23/01/2014 15:52:55

    Παιδια λυπαμαι αλλα εχουν γινει τραγικα λαθη, σιγουρα θα υπαρχει ΜΕΓΑΛΟ προβλημα στις εκλογες. Εμεις φταιμε, εμεις τα βαλαμε με ολους, να... ακομα και τωρα τα βαζουμε με τους φαρμακοποιους.... Θελουν λεει να βαλουν τα φαρμακα στα super market, η πληρης ηλιθιοτητα.... Θα βαλουμε τον επιστημονα πλαι με τα μαρουλια... Τι να πει κανεις.... Τι να πει κανεις.... Ακομα κι ο πιο καλοπιστος υποστηρικτης της κυβερνησης, της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, εχει αγανακτισει με τις ηλιθιες επιλογες τους και κυριως το τροπο που τις χειριζονται επικοινωνιακα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.