#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
02/04/2012 11:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σε νέο εμφύλιο οδηγεί η μεταναστευτική πολιτική του ΠΑΣΟΚ



Από τις πρώτες ημέρες της ανεκδιήγητης κυβέρνησης Παπανδρέου παρακολουθήσαμε την συστηματική εθνική αποδόμηση και τον εποικισμό της Ελλάδας μέσω του νόμου Ραγκούση για την ιθαγένεια.

Με πρόσχημα έωλες διακηρύξεις περί «ανθρωπισμού» και το γνωστό ιδεολόγημα της παγκοσμιοποίησης  ότι «πρέπει και η Ελλάδα να γίνει πολυπολιτισμική» το ΠΑΣΟΚ κατάργησε το δίκαιο εθνικής καταγωγής και προώθησε την αδιάκριτη πολιτογράφηση και Ελληνοποίηση εκατοντάδων χιλιάδων λαθρομεταναστών.

Έναν άλλο δηλαδή εποικισμό με την εισαγωγή και εγκατάσταση στο έδαφός της Ελλάδας ξένων πληθυσμών ώστε να γίνει «πολυπολιτισμική».

Είναι ολοφάνερο, επίσης, ότι η λαθρομετανάστευση χρησιμοποιείται ταυτόχρονα και ανομολόγητα και ως γεωπολιτικό όπλο:

- Συνδέεται με την επιδιωκόμενη από τις ΗΠΑ νέα γεωπολιτική τάξη στα Βαλκάνια και την δημιουργία στο έδαφός της Ελλάδος εθνικών μειονοτήτων και τη Βαλκανοποίησή της ώστε να είναι ευκολότερα ελεγχόμενη. Γιατί κανείς δεν μπορεί να παραβλέψει πλέον ότι μεθόδευσαν την δημιουργία ενός τεράστιου διεθνούς υποπρολεταριάτου στην Ελλάδα, την στιγμή που ο Ελληνικός λαός αντιμετωπίζει τόσα εθνικά προβλήματα και ολοένα και περισσότερο το φάσμα της ανεργίας και της πείνας.

- Συνδέεται άμεσα με τις νεο-Οθωμανικές φιλοδοξίες της Άγκυρας, που έχει κάθε λόγο να επιδιώκει τη διάσπαση της εθνικής συνοχής και την αποδυνάμωση της Ελλάδας. Γι’ αυτό η Άγκυρα αρνείται συστηματικά κάθε συνεργασία για τον έλεγχο της λαθρομετανάστευσης από το έδαφός της.

Έτσι εξηγείται και η περίεργη χαλάρωση του ελέγχου των εθνικών συνόρων, προφανώς υπό εξωτερική πολιτική και ιδεολογική πίεση και επιρροή.

Έτσι εξηγείται και η συστηματική υπονόμευση της Ελληνικής παιδείας, η παρουσίαση του Ελληνικού έθνους και της Ελληνικής ταυτότητας ως δήθεν μύθου και εφευρήματος του 19ου αιώνα και ο εξωραϊσμός της Τουρκοκρατίας. Πίσω από αυτή την πρωτοφανή επίθεση στην κοινωνική συνοχή κρύβεται η χαιρέκακη επιθυμία όλου του ροζ κοσμοπολίτικου πολτού, να ηττηθεί επιτέλους το κωλοέθνος. Αφού του ξεσκίσανε την Ιστορία, την Παιδεία, αφού χρόνια χύνουν την χολή τους κατά της ταυτότητας των πατεράδων μας, της δικής ΜΑΣ ταυτότητας, τώρα θέλουνε να του αλλάξουνε τα φώτα κι αριθμητικά. Οι νεοταξίτες «προοδευτικοί αφού δεν μπορούν να διώξουν εμάς, αποδομούν πια το ίδιο το Έθνος.

Προκαλεί λοιπόν έκπληξη, οργή και αγανάκτηση το γεγονός ότι αφού το ΠΑΣΟΚ τα μεθόδευσε όλα αυτά και αφού η ελληνική κοινωνία έχει φτάσει στα όρια του εμφυλίου, αποφάσισε, κυριολεκτικά στο παρά πέντε των εκλογών, να δώσει λύση στο φλέγον πρόβλημα των λαθρονεταναστών. Την ίδια στιγμή  η Ελλάδα κινδυνεύει να πεταχτεί έξω από την Συνθήκη Σέγκεν με αφορμή καταγγελίες για  .... κακομεταχείριση των λαθρομεταναστών στον Έβρο!

Πρόκειται ασφαλώς για ένα απίστευτο θέατρο του παραλόγου με πρωταγωνιστές μία ανήμπορη ελληνική διοίκηση που είναι ανίκανη να εξηγήσει στους ξένους τις πραγματικές διαστάσεις του ζητήματος και κάποιους Ευρωπαίους γραφειοκράτες που θεωρούν ότι η σημερινή υπερχρεωμένη Ελλάδα έχει υποχρέωση να προσφέρει πεντάστερη φιλοξενία στα καραβάνια των νομάδων της Ασιατικής Ανατολής και τις ορδές των Aφρικανών που κατακλύζουν την χώρα.

Κάποιος λοιπόν, πρέπει να εξηγήσει στους ευαίσθητους ανθρωπιστές Ευρωπαίους που έκαναν τα στραβά μάτια όταν ο Μπερλουσκόνι βύθιζε τα σαπιοκάραβα με τους απρόσκλητους…επισκέπτες, ότι στη νεότερη περίοδο της ιστορίας μας, ούτε αποικίες είχαμε, ούτε επιδιώξαμε να αποκτήσουμε, τουλάχιστον σε μέρη όπου δεν υπήρχε ελληνισμός. Υπόδουλοι ήμασταν μέχρι το 1821 και μετά αναγκαστήκαμε να συγκολλήσουμε, ένα-ένα τα κομμάτια της ακρωτηριασμένης μας πατρίδας, προσπάθεια που ως γνωστόν…έμεινε στη μέση. Δεν έχουμε συνεπώς κανένα λόγο και καμία ηθική, ιστορική ή άλλη υποχρέωση για να φορτωνόμαστε τον Αλγερινό, τον Τυνήσιο, ή τον Μαροκινό, όπως π.χ. η Γαλλία που αφού  τους ξεζούμισε την οικονομία και τους άρπαξε τις πλουτοπαραγωγικές πηγές, αναγκάζεται τώρα να τους «φιλοξενεί» στα γκέτο των πόλεων και να λούζεται τις συνέπειες της ιμπεριαλιστικής πολιτικής της.

Σήμερα η Γαλλία, όπως άλλωστε και η Βρετανία πληρώνουν  την αποικιοκρατική πολιτική με ακραία φαινόμενα κοινωνικής ή ακόμη και θρησκευτικού χαρακτήρα, βίας. Τώρα το ίδιο αρχίζει να συμβαίνει και στην Ελλάδα.  Ολόκληρες συνοικίες στο κέντρο της πρωτεύουσας, αλλά και νευραλγικά λιμάνια όπως της Πάτρας ή της Ηγουμενίτσας έχουν κατακλυσθεί από Αφγανούς, Σομαλούς, Πακιστανούς και άλλους εξωτικούς επισκέπτες που βλέπουν την Ελλάδα ως ένα ευχάριστο τόπο παραμονής και επιχειρούν να μεταφέρουν εδώ με την βία τον δικό τους τρόπο ζωής. Αυτό το καλαμπούρι, πρέπει να τελειώσει. «Να ανακαταλάβουμε τις πόλεις μας», είπε ο Σαμαράς και πιστεύω ότι το εννοεί.

Ας μας διώξουν από όπου θέλουν. Προτιμούμε  να ξαναπερνάμε με διαβατήριο στις ευρωπαϊκές χώρες από το να φιλοξενούμε διά της βίας...ένα εκατομμύριο αλλόθρησκους φτωχοδιάβολους  που έχουν έρθει στη χώρα μας χωρίς διαβατήριο. Περίσσεψε ο ανθρωπισμός και η υποκρισία. Ήρθε η ώρα να κοιτάξουμε τους πολίτες της πολύπαθης  πατρίδας μας, που στενάζουν από τον ζυγό του μνημονίου και θέλουν αν μη τι άλλο, να κυκλοφορούν στις γειτονιές τους με ασφάλεια!

Και τους καλούμε όλους να προσέξουν: Την ώρα που η Ελλάδα καλείται (για πολλοστή φορά) να αντιμετωπίσει τη «βόμβα» του μεταναστευτικού προβλήματος, η ρατσιστική βία «απλώνεται» με ανησυχητικούς ρυθμούς στις γειτονιές της Αθήνας και πολλαπλασιάζονται τα φαινόμενα "αυτοπροστασίας". Και όλοι ξέρουμε από ανάλογα ιστορικά παραδείγματα ότι επιτήδειοι προβοκάτορες δεν θέλουν πολύ για να μετατρέψουν την οργή λόγω της λαθρομετανάστευσης, της εξαθλίωσης και της φτώχειας, σε οργή κατά των "Εβραίων" και όποιων άλλων κατηγοριών πληθυσμού τους βολεύει.

Factorx - Γ.Χ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. η Dimi avatar
    η Dimi 02/04/2012 11:19:53

    "Λιγότερα στρέμματα (εθνικής) γης για να κοιμάμαι ήσυχος"

    ~Γιώργος Ανδρέα Παπανδρέου: Ο αλήστου αυτόκλητος μεγαλοτσιφλικάς και ατιμώρητος υποθηκευτής της Ελλάδας και των αγέννητων παιδιών της.

  2. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 02/04/2012 11:28:46

    Άϊ να αγιάσει το στόμα σας!

  3. dimitris avatar
    dimitris 02/04/2012 11:47:33

    θα ήθελα να προσθέσω στις παρατηρήσεις του άρθρου (με τις οποίες συμφωνώ) την απόφαση περιπολίων, φύλαξης του Ιονίου Πελάγους από την frontex προκειμένου να μην περνούν οι λαθρομετανάστες στην Ιταλία. Την ίδια στιγμή δεν γίνεται ανάλογη μέριμνα για την είδοσο των λαθρομεταναστών από την "γείτονα φίλη" προς την Ελλάδα (το πρώτο ευρωπαϊκό σύνορο, για να μην ξεχνιόμαστε) στο Αιγαίο, που αποτελεί και την αρχή του κακού. Όπως επίσης το γεγονός της ανύπαρκτης πολιτικής πίεσης από την Ευρώπη προς την Τουρκία για το ίδιο θέμα.

  4. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 02/04/2012 12:01:01

    Η Ελλάδα πρέπει να καταστεί αφιλόξενη χώρα για λαθρομετανάστες. Αυτό είναι εκ των ων ουκ άνευ. Αν η "αυτοπροστασία"συμβάλει σε αυτό και μαθευτεί αυτό στα καθυστερημένα χωριά του Μπαγκλαντές, του Πακιστάν και της Σομαλίας. τόσο το καλύτερο. Το άριστο θα ήταν να είχαμε σωστή μεταναστευτική πολιτική και αποτελεσματική φύλαξη στα σύνορα. Ελλείψει αυτού, κάθε λογικό μέτρο που μπορεί να κάνει τους ισλαμο-λάθρο να αισθανθούν "άβολα" εδώ και να αποτρέψει ομοεθνείς και ομοθρήσκους τους να έρθουν, είναι καλοδεχούμενο.
    Άλλωστε, αν ο νόμος αργεί, οι πολίτες οφείλουν να αυτοπροστατευθούν. Είμαι φανατικά υπέρ της εφαρμογής των νόμων, αλλά αφού ο νόμος ποδοπατείται υπέρ του λάθρου, το να σταματάει λάθρο στον δρόμο για ελέγχους η "πολιτοφυλακή", δεν με βρίσκει αρνητικό. Αν ο μαύρος μεταφέρει τα λαθραία με το λεωφορείο και το μετρό, χωρίς να τον σταματάει κανείς, όποιος και να τον σταματήσει, ας είναι και εξωθεσμικός, καλά θα κάνει.
    Η τήρηση των θεσμών αποτρέπει και την αυτοδικία. Δεν μπορείς να ζητάς να σταματήσει η αυτοδικία όταν ο νόμος κατάφωρα δεν εφαρμόζεται ή εφαρμόζεται μόνο εις βάρος του νομοταγούς πολίτη.
    Προχτες πήγα στο νοσοκομείο, στα διανυκτερεύοντα, για έκτακτο περιστατικό και περίμενα τουλάχιστον 1 τέταρτο έξω από την ορθοπεδική, επειδή μέσα υπήρχε κρατούμενος λάθρο-Πακιστανός με σπασμένο χέρι. Τουλάχιστον 4-5 αστυνομικοί τον φρουρούσαν επί μία ώρα και παραπάνω, με μία κλούβα. Γιατί όλα αυτά τα έξοδα από το κράτος και γιατί να περιμένουν στη σειρά πολίτες και νόμιμοι μετανάστες για να νοσηλευτεί ένας λαθρομετανάστης κακοποιός;

    • S.P. avatar
      S.P. @ ΒΙΣ 02/04/2012 14:43:22

      Θαυμάσια τεκμηρίωση, συμφωνώ!!!
      Αφού το κράτος απουσιάζει από εκεί που πρέπει!!!

    • voter avatar
      voter @ ΒΙΣ 02/04/2012 15:35:56

      Αυτα τα περί αυτοδικίας τα έχεις μελετήσει ? Κι αν αυτοί αρχίσουν τις επιθέσεις τυπου Αλ Καιντα σε σταθμούς και σχολεία τι θα κάνουμε ? Θα τους πετάμε μολότωφ προέλευσης ανταρσυας ?
      Κατα τα άλλα έξοχη τεκμηρίωση από factor X . Θα συμπλήρωνα οτι η Ελλάδα δεν ξεκίνησε ουτε τον πόλεμο του Ιρακ ,ουτε το Αφγανιστάν , ουτε τώρα την Συρια .
      Και η πολιτική λύση , παράλληλα με την καταστολή εισοδου και παραβατικότητας απο τις θεσμοθετημένες δομές του κράτους είναι οι μόνες λύσεις ,αλλά στον Πρασινο Αστερισμό ....

      • Γιώργoς Αχαιός avatar
        Γιώργoς Αχαιός @ voter 02/04/2012 18:37:07

        Πολύ πιθανό να αρχίσουν έτσι κι αλλιώς τρομοκρατικές επιθέσεις στην ελλάδα λόγω των διευρυνόμενων σχέσεων μας με το Ισραήλ.

        Πάρε και την θετική πλευρά μιας λαθρο - μουσουλμανικής επίθεσης: ακόμη και οι πιο αδιάφοροι, "δημοκρατικοί" ή απλά ανόητοι έλληνες θα συνειδητοποιήσουν πόσο μεγάλο είναι το πρόβλημα.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ voter 02/04/2012 21:46:57

        Δηλαδή θα αρχίσουμε να τους φοβόμαστε;
        Και τα παραμύθια περί πολέμων, να σταματήσουν. Οι εμπόλεμες χώρες είναι συγκεκριμένες. Η Νιγηρία, το Πακιστάν, το Μπαγκλαντές, το Μαρόκο και η Αλγερία ΔΕΝ είναι εμπόλεμες χώρες. Να σημειώσω ότι όλοι σχεδόν οι Μαροκινοί και οι Αλγερινοί απασχολούνται στο έγκλημα και την κλοπή.
        Είχα αναφέρει την περίπτωση Γκανέζων στους οποίους το ελληνικό κράτος έδωσε άσυλο. Αλλά στη Γκάνα δεν υπάρχει πόλεμος, ούτε υπήρχε!

  5. ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ avatar
    ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ 02/04/2012 12:30:37

    Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΘΑ ΛΥΣΕΙ
    ΤΟ ΓΟΡΔΙΟ ΔΕΣΜΟ ΤΟΥ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟΥ

    ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ
    Δεν ξέρω ποιος νόμος θα ψηφιστεί τελικά από τη Βουλή των Ελλήνων, σε σχέση με το μεταναστευτικό ζήτημα, αλλά σε κάθε περίπτωση λογικό θα είναι να λαμβάνει υπόψη του τα συμφέροντα των ιθαγενών, αυτών δηλαδή που κατοικούν στη χώρα, από την παλιγγενεσία της τουλάχιστον και μέχρι σήμερα. Τα σημειώνουμε αυτά επειδή η προηγούμενη κυβέρνηση του ΠαΣοΚ έβαλε μπουρλότο με το δικό της νόμο στην ελληνική κοινωνία, η οποία μπορεί να είναι ανεκτική σε πολλά, ακόμα και στη μετανάστευση, ακόμα και στην Τρόικα, ακόμα και στο μνημόνιο, αλλά η ανοχή της έχει όρια.
    Κανείς δεν ξεγελιέται φυσικά από τις δήθεν ανθρωπιστικές ή δημοκρατικές θέσεις του νόμου της προηγούμενης κυβέρνησης επί του θέματος. Άλλωστε ότι και να λένε ακόμα, ότι και να κάνουν και όσο και να προσποιείται η σημερινή κυβέρνηση – παράρτημα της προηγούμενης, ο στόχος του ήδη υπάρχοντος νόμου ήταν ένας και μοναδικός: Είναι ο έλεγχος της εξουσίας σε όλα τα επίπεδα, συνεπώς στο θέμα της διαχείρισης του μεταναστευτικού δρα εντελώς καιροσκοπικά, αδιαφορώντας για τα ουσιαστικά συμφέροντα της ελληνικής κοινωνίας, τα οποία ούτε κατ’ ανάγκη ταυτίζονται με τα συμφέροντα μιας άλλης κοινωνίας, η οποία σχηματοποιείται με γοργούς ρυθμούς, επαπειλώντας τα συμφέροντα της ντόπιας κοινωνίας, τα οποία δεν της παραχωρήθηκαν από πουθενά και από κανέναν και που είναι αποκτημένα με αίμα, μάχες και αγώνες.
    Σήμερα ο τόπος δίνει τη μάχη της επιβίωσής του και είναι περίεργο να ζητούνται θυσίες από τον ελληνικό λαό, για να στηριχθούν καταστάσεις που μεσομακροπρόθεσμα θα λειτουργήσουν σε βάρος του, αλλοιώνοντας τον πολιτισμό του και τις αξίες του. Όσο για το επιχείρημα ορισμένων, πως οι Έλληνες είναι έθνος μεταναστών, η στήλη το βλέπει έωλο και αρκεί μόνο ένα επιχείρημα για να το καταρρίψει. Οι Έλληνες όπου κι αν βρέθηκαν αποτέλεσαν για τις κοινωνίες των άλλων σταθερή προστιθέμενη αξία, στον πολιτισμό, την κοινωνία, την πολιτική και την επιχειρηματικότητα. Οι Έλληνες δεν πρόσφεραν μόνο τα χέρια τους, πρόσφεραν το μυαλό τους και την αντίληψή τους στις κοινωνίες που εντάχθηκαν, δεν γκετοποιήθηκαν πουθενά και πολύ γρήγορα ξεπέρασαν σε όλα τα επίπεδα τους ντόπιους.
    Δεν προβάλουμε ούτε ρατσιστικές ούτε εθνικιστικές αντιλήψεις, υπεραμυνόμαστε του δικαιώματος των κατοίκων της χώρας να κάνουν τις επιλογές τους. Όταν κάποτε η χώρα βάδιζε προς το δρόμο της τότε ΕΟΚ, σημερινής Ευρωπαϊκής Ένωσης, αυτοί που την κυβερνούν σήμερα ωρύονταν εκτιμώντας πως η χώρα μας θα γίνει η ευρωπαϊκή πλαζ και οι Έλληνες τα γκαρσόνια των ευρωπαίων. Ωρύονταν επίσης οι σημερινοί υπερασπιστές του «ξέφραγου αμπελιού» για τον … πολιτισμό μας, τον οποίο θα αλλοίωναν οι βάρβαροι Γαλάτες, οι Αγγλοσάξονες και οι Γερμαναράδες!
    Έτσι ακριβώς είναι, όπως τα επαναφέρουμε στη μνήμη σας και στα μάτια και τα ώτα αυτών που δεν τα έζησαν… Η πρόσμειξή μας τότε με τους ευρωπαίους (και ειρήσθω εν παρόδω, χωρίς σλαβικά έθνη, τα οποία προστέθηκαν αργότερα) εθεωρείτο «τραγωδία», επειδή θα αλλοίωναν τον πολιτισμό μας και τις παραδόσεις μας και επειδή θα μας έκαναν … γκαρσόνια!
    Όλα αυτά και πολλά … περισσότερα, είχαν εμπνεύσει στον Αντρέα Παπανδρέου τα … μεγαλοφυή συνθήματα «Ελλάς και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο» και το «Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες», τα οποία ξεφώνιζαν, πιπίλιζαν και αναπαρήγαγαν με χίλιους τρόπους τότε οι εντεταλμένοι «πρασινοφρουροί», πείθοντας με την επανάληψη ή και τη βία, όταν απαιτούνταν, τους υπόλοιπους Έλληνες.
    Ύστερα ήρθε το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία, τα ζιβάγκο έγιναν γραβάτες, το συνθήματα ξεχάστηκαν, η Ευρωπαϊκή Ένωση έγινε καλή και ήταν για όσο καιρό την κατακλέβαμε, ειδικά στο πρώτο και δεύτερο ΚΠΣ και όλα μέλι και όλα γάλα.
    Τώρα αυτοί που δεν ήθελαν τους ευρωπαίους στη χώρα, δεν διστάζουν σε τίποτα να ανοίξουν τις πόρτες της σε Αφγανούς, Πακιστανούς, Σομαλούς, Νιγηριανούς και λοιπούς μουσουλμάνους του πλανήτη.
    Στόχος και σκοπός -εκτιμούμε και πιστεύουμε- της τότε κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ να εξασφαλίσει μια σταθερή εκλογική πελατεία, φτιάχνοντας και τα απαραίτητα τζαμιά! Δεν πρόλαβαν, ευτυχώς…
    Ειλικρινά δεν μένει τίποτα άλλο, από το να επιβεβαιώνει ο Αντώνης Σαμαράς τις θέσεις του μέχρι την ημέρα των εκλογών. Στη συνέχεια, είμαστε σίγουροι πως ως πρωθυπουργός θα τηρήσει τις υποσχέσεις του.

  6. Λουκάς avatar
    Λουκάς 02/04/2012 12:40:50

    Θα σας μαλώσει η Γραμματέας Μεταναστευτικής Πολιτικής.
    Το φλέγον θέμα είναι αν οι χώροι κράτησης θα είναι σε στρατόπεδα ή σε ξενοδοχεία μέσα στις πόλεις.
    Παρακαλώ μην τίθεσθε εκτός επισήμου γραμμής.
    Αφήνω που δεν τους ευχαριστείται και για την προτίμησή τους κιόλας.

    • ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ avatar
      ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ @ Λουκάς 02/04/2012 20:44:44

      Αν αναφέρεστε σε μένα, ναι, "υπάρχει" φόβος! Λέω εγώ, αντί να βοηθήσουν τον πρόεδρο να κάνει κανένα βήμα μπροστά, τα περιμένουν όλα από αυτόν! Εντάξει, χαλκέντερος είναι ο κ. Σαμαράς, αλλά όλα έχουν τα όριά τους! Όπως και η λαθρομετανάστευση, η οποία δεν αντιμετωπίζεται ούτε με ευχολόγια ούτε με σχεδιασμούς ούτε με θα δούμε... Κάθεσαι κάτω και παίρνεις αποφάσεις τώρα, τις παίρνεις για τη χώρα σου, για το λαό σου... Όλα τα υπόλοιπα, είναι κουλτούρα των χορτασμένων τεμπελχανάδων σε κρατικά πρυτανεία...

  7. A.A avatar
    A.A 02/04/2012 12:41:53

    Προτείνω : 1) κατάργηση νόμου Ραγκούση για ιθαγένεια που λειτουργεί ως μαγνήτης για λαθρομετανάστες και εφαρμογή της αρχής της καταγωγής για ιθαγένεια με ελάχιστες εξαιρέσεις, 2) πίεση μέσω Ε.Ε σε Τουρκία και χώρες προέλευσης για επανεισδοχή τους, 3) συνεχείς ελεγχοι από αστυνομία, φύλαξη συνόρων, τάφρος, φράκτης και ναρκοπέδια με προειδοπητ.πινακίδες και ταυτόχρονη καταγγελία Δ. Σύμβασης Οττάβας για απαγορ. χρήσης ναρκοπεδίων κατά προσωπικού, 4) κατάργηση Δουβλίνο ΙΙ για επανεισδοχή τους στη χώρα εισόδου (Ελλάδα), 5) αυστηρές ποινές (φυλάκιση χωρίς αναστολή κ μετατροπή κ υψηλές χρηματ. ποινές) σε όσους εκμισθώνουν ακίνητα και σε όσους απασχολούν λαθρομετανάστες, 6) αυστηροί όροι άδειας διαμονής και εργασίας (πάνω από 50 ένσημα), 7) νόμοι -θέσπιση αρχών : μη νομιμοποίησης επ΄ουδενί όποιου μπήκε λαθραία στη χώρα μας, αρχή του ημεδαπού υπευθυνου για αλλοδαπό που απασχολεί και ποσόστωσης μεταναστών στον πληθυσμό (5-10%), 8) άμεση εκκαθάριση αιτημάτων για άσυλο (με πρόσχημα αίτηση ασύλου κυκλοφορούν ελευθερα και δεν απελαύνονται για αρκετά χρόνια) και 9) επαναφορά της δικαστικής απέλασης (που δεν αναστέλλεται όπως η διοικητική απέλαση) για καταδικους σε πλημμελήματα που πρόσφατα (παραδόξως) καταργήθηκε!!!

  8. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 02/04/2012 12:44:00

    Eιναι το μονο θεμα για το οποιο θα ριψοκινδυνευα και την εκδιωξη απο την ΕΕ.
    Δεν πρεπει να υπαρξει καμμια υποχωρηση.

    • anonymous avatar
      anonymous @ ψυχραιμια 02/04/2012 14:48:03

      Εδώ θα βρείτε ένα καλό άρθρο κι εδώ μια εκπομπή με τον Κόλμερ. Σας συνιστώ να δείτε συνολικά την εκπομπή λέει πολλά κι ενδιαφέροντα. Για το μεταναστευτικό μεταξύ άλλων λέει ότι γίναμε μαγνήτης λόγω Ευρώ, το οποίο στέλνουν στις χώρες τους και το οποίο εμείς δανειζόμαστε με επιτόκιο 17%.

      Έτσι εξηγείται και η περίεργη χαλάρωση του ελέγχου των εθνικών συνόρων, προφανώς υπό εξωτερική πολιτική και ιδεολογική πίεση και επιρροή.

      Αυτό μπορώ να το βεβαιώσω ο ίδιος. Εδώ και χρόνια άκουσα τον Τράγκα στο δελτίο του Άλτερ να λέει ότι τους Αλβανούς μας υποχρέωσαν οι Αμερικάνοι να τους πάρουμε. Πήγαν στη Ρηγίλλης επί Μητσοτάκη και μας ζήτησαν να γλιτώσουμε την Αλβανία από την πείνα. Για τις άλλες χώρες πρέπει να έχουν ασκηθεί παρόμοιες πιέσεις αλλά δεν έχουμε αποδείξεις. Πάντως το βέβαιο είναι ένα. Εμείς έχουμε περί τα 4 εκ μουσουλμάνους στη χώρα μας δηλ. το 25-30% του πληθυσμού μας ενώ οι Αμερικάνοι έχουν μόνο 0,08% του πληθυσμού τους Μουσουλμάνους. Για να αποσυμφορηθούν οι χώρες που "δραστηριοποιούνται" τους φορτώνουν σε εμάς.

      Θέλω επίσης, παρά τις επιμέρους διαφωνίες με κάποιες αναρτήσεις να εκφράσω την ευαρέσκειά μου προς τους διαχειριστές της σελίδας διότι έχουν θέσει το θέμα από τους πρώτους, τηρώντας συνεπή γραμμή. Από την εποχή που λειτουργούσε ως παράρτημα του Αντί είχε τεθεί στα σχόλια, αν και αυτοί που το έθεταν χαρακτηρίζονταν από άλλους σχολιαστές ως ακροδεξιοί και φασίστες. Πάντως το θέμα είχε τεθεί. Με τον καιρό τέθηκε και πιο επίσημα μέσω αναρτήσεων.

  9. cielo avatar
    cielo 02/04/2012 13:06:53

    Μεταναστευτικη πολιτικη : Αφορα αποκλειστικα τον ΝΟΜΙΜΟ μεταναστη.
    Εκεινος ο οποιος ΛΑΘΡΑΙΑ εισερχεται σε οποιαδηποτε χωρα ΔΕΝ ειναι μεταναστης, ειναι εξ'ορισμου εγκληματιας του κοινου ποινικου δικαιου.

    Ρατσισμος : Για λογους ευρεως γνωστους καποιοι επιμενουν να μας πιπιλιζουν το μυαλο οτι η αμυνα και το αισθημα αυτοσυντηρησης ειναι συνωνυμα του ρατσισμου.
    Οταν ο πολιτης βιωνει την απειλη εναντιον της σωματικης του ακεραιοτητας, της οικογενειας του, της περιουσιας του, της θρησκειας του, των αξιων και παραδοσεων του... και παραλληλα η Πολιτεια αρνειται να τον προστατευσει, ε τοτε ο πολιτης θα αμυνθει.
    Ειτε ο εισβολεας ειναι σμηνη ακριδων, ειτε διαστημοπλοια απο τον Αρη, ειτε εσκιμωοι, ειτε ορδες λαθρο, ο πολιτης θα αντιδρασει. Στην βια θα αντιπαραθεσει βια, ελλειψει της προστασιας που ωφειλε να του παρεχει η Πολιτεια.

  10. Λ.Υ. avatar
    Λ.Υ. 02/04/2012 13:24:04

    Σωστές οι ανησυχίες του Factorx – Γ.Χ.

    Αλλά, ισως επαναληφθει και εδω το παραδοξο της Δανίας όπου εκει,
    οι ακροδεξιοι, σαν τη δικη μας Χ.Α. καλή ώρα,
    διαδηλώνουν κατα των εγχρώμων μεταναστών,..... με Εβραικές σημαιες!

    Λέτε να αναλάβει η Χ.Α. την φύλαξη συναγωγών, καταστημάτων, τραπεζών;

    O tempora, o mores!

  11. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 02/04/2012 14:00:30

    Εύγε F.X - Γ.Χ. (αν δεν εισακουσθείτε και σε αυτό, τότε...)

    Ο εμφύλιος είναι μεταξύ ατόμων της ίδιας φυλής.
    Επομένως εδώ δεν μιλάμε για εμφύλιο, αλλά για υποκινούμενη δράση αλλοδαπών εναντίον γηγενών.

    Εμφύλιος θα ήταν, αν οι συμπατριώτες μας ντόπιοι αριστεροί (έτσι προτιμούν να αποκαλούνται οι ίδιοι) υποκινήσουν αλλοδαπούς και στραφούν οι ίδιοι εναντίον Ελλήνων συμπατριωτών τους, για να υπερασπίσουν αλλοδαπούς το γένος.
    Τότε, ναι υπάρχει κίνδυνος για εμφύλιο.
    Η αριστερά/κεντροαριστερά επομένως είναι που πρέπει να διπλοσκεφτεί και τριπλοσκεφτεί τις κινήσεις της, γιατί θα ευθύνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για το αίμα.

    Θεωρώ όμως ότι οι κινήσεις Χρυσ0χ0ϊδη βρίσκουν σύμφωνο το 90% της Ελληνικής κοινωνίας, και γι' αυτό αυτός φορτσάρει (ανάγκαι και οι Θεοί πείθονται βέβαια, ο 'μπαμπούλας' της 'ακροδεξιάς' και του κατηραμένου όφεως του Εθνικισμού "πλανάται πάνω από την πόλη")
    Όμως, ο μπαμπούλας αυτός προέκυψε από το πουθενά;
    Έχουν άδικο οι Έλληνες να αισθάνονται παντοιοτρόπως και ποικιλοτρόπως ΚΥΝΗΓΗΜΕΝΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ;
    Ασφαλώς όχι, το πρόβλημα είναι υπαρκτό, το πρόβλημα έγινε ΒΟΥΝΟ και το σύστημα έπρεπε να κάνει κάτι...
    Ο 'μπαμπούλας' απλά είδε φως και μπήκε (η φύση απεχθάνεται τα κενά δεν τσαμπουνάν συνεχώς οι φίλοι μας οι αριστεροί;)

    Αυτό που επιβάλλεται να τονίσει η ΝΔ, είναι ότι τα κέντρα φιλοξενίας θα πρέπει να είναι εντελώς ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ και ότι θα εξυπηρετούν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ την ΜΑΖΙΚΗ επαναπροώθηση των ατόμων αυτών στις πατρίδες τους.

    Αλλιώς, κινδυνεύουν να μετατραπούν σε μόνιμες εστίες αναταραχής και σε όλα αυτά που αναφέρετε.
    Η λύση να δοθεί κάποιο νησί είναι εντελώς εκτός πλαισίου, αν δεν θέλετε να δείτε ξαφνικά να ξεφυτρώνουν "στολίσκοι συμπαράστασης" έμφορτοι με τούρκους πράκτορες και με μερικούς ντόπιους χρήσιμους ηλίθιους.

    ΟΤΑΝ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΠΑΡΑΧΩΡΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΓΗ-ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ ΣΕ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ, ΠΑΡΑΧΩΡΕΙ ΕΔΑΦΗ.

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ ΛΥΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝ ΧΩΡΙΩΝ.
    ΟΥΡΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΟΥΝ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΝΑ Ο Ρ Γ Α Ν Ω Θ Ο Υ Ν.

    ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ Η ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΈΜΠΡΟΣΘΕΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΜΗΚΟΣ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΕΘΟΡΙΑΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ;
    ΜΙΑ ΔΥΝΑΜΗ 30.000 ΑΝΔΡΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΜΕΘΟΡΙΟ ΜΑΣ;...

    Επίσης, τι πάει να πει ρατσισμός; Τι είδους εφεύρημα είναι αυτό;
    Δηλαδή όταν αποκαλείται ένας Κινέζος, Κινέζος, ή ένας Ιάπωνας Ιάπωνας, ένας Ινδιάνος, Ινδιάνος, ένας Ιρλανδός, Ιρλανδός, αυτό είναι ρατσισμός;
    Αυτοί δε, ρωτήθηκαν αν επιθυμούν να είναι ο,τιδήποτε άλλο πλην αυτού που κομίζουν στο DNA τους; (που δε νομίζω!!!)
    Ο ίδιος δε ο πολέμιος του ρατσισμού, το 'σύμβολο' Μ.Λ. Κινγκ είχε πει ότι ρατσισμός είναι να συμπεριφέρεσαι διαφορετικά και με επιείκεια σε ένα αφροαμερικανό επειδή ακριβώς είναι τέτοιος!

    Και από που και ως που η Ελλάδα, αλλά και η Ευρώπη, είναι υποχρεωμένες να επιλύσουν τα ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ προβλήματα που δημιουργεί η ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ ΕΠΙΛΟΓΗ και η ΠΟΛΙΤΙΚΗ δημογραφικού υπερπληθυσμού δύο θανάσιμων αντιπάλων, του Πυρηνικού Πακιστάν και του Μπαγκλαντές, τα προβλήματα της Ινδονησίας, της Νιγηρίας, της Αιγύπτου, της Υεμένης, της Λιβύης (χωρών δηλαδή που δεκαπλασίασαν τον πληθυσμό τους σε διάστημα 30ετίας)

    Να θυμίσω επίσης πως οι ίδιοι οι Λίβυοι και οι Σύριοι "εξεγερμένοι" αλλά και άλλοι της περιβόητης αραβικής "άνοιξης" κάλεσαν το ΝΑΤΟ και τη 'διεθνή κοινότητα' και την Τουρκία (οι σύριοι "εξεγερμένοι") να τους εξοπλίσει και να βομβαρδίσει τις χώρες τους για να ανατραπεί το παλαιό καθεστώς τους!!!

    Και για αυτούς ισχύει εξίσου το "κι' αν μισιούνται ανάμεσά τους δεν τους πρέπει Ελευθεριά!" Ας τα βρούνε λοιπόν μεταξύ τους και ας αφήσουν την Ελλάδα εκτός.

    Το κλίμα που έχει διαμορφωθεί στη χώρα ΔΕΝ τους σηκώνει άλλο.

    ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ.

    • factorx avatar
      factorx @ αλλενάκι 02/04/2012 14:15:58

      Αυτόν τον "εμφύλιο" εννοούμε - ο δικός σου ορισμός δεν βγαίνει στον ...τίτλο

  12. Αλήθειες avatar
    Αλήθειες 02/04/2012 14:07:56

    Η χώρα διαλύεται μέρα με τη μέρα και οι γνωστοί από τα wikileaks λακέδες των μεγάλων δυνάμεων δήθεν προσπαθούν να σκουπίσουν την κόπρο του αυγείου που οι ίδιοι με τις πολιτικές τους σκόρπισαν στα μούτρα του πολύπαθου ελληνικού λαού.

    Εν τω μεταξύ τρενάρουν συνεχώς τις εκλογές με την ελπίδα ότι οι επικοινωνιακές σκούπες αυτών των απίθανων τύπων θα ανακάμψουν το ρεύμα φυγής από το ΠΑΣΟΚ των ψηφοφόρων του κέντρου της Αθήνας και έτσι θα μεγαλώσουν τις πιθανότητες της αμφίβολης όπως έχουν τα πράγματα επανεκλογής τους.

    Περιμένουν όμως μάταια. Ο κάτοικος του κέντρου καταλαβαίνει πλέον, έχει την εμπειρία άλλωστε, ότι με "σκούπες" μερικών προεκλογικών εβδομάδων δεν λύνεται το μεταναστευτικό.

    Όπως δεν λύνεται και με φράχτες και συρματοπλέγματα. Όλοι αυτοί οι ταλαίπωροι που μαζεύτηκαν στην χώρα, διήνυσαν ποδαρόδρομο, ως επί το πλείστον, χιλιάδες χιλιόμετρα μέχρι να φτάσουν στα σύνορα. Σε ένα αφύλακτο φραχτάκι θα κολλήσουν;

    Ο ελληνικός λαός στις ερχόμενες εκλογές, ό,τι και να έχει κατά νου να ψηφίσει, ένα πράγμα πρέπει να προσέξει. Να στείλει στον πολιτικό αγύριστο όλους αυτούς που, φανερά και αδιάντροπα πλέον, τον έχουν για αυνάνα.

  13. κωστας avatar
    κωστας 02/04/2012 14:49:10

    Είδαμε και τον παυλοπουλο το 2007 που ευχαριστουσε τους μεταναστες που μας επιλεγουν ως προορισμο...(http://adiavroxoi.blogspot.com/2012/04/pavlopoulos-immigrant-song.html)Δυστυχως για εμάς ολοι την ιδια πολιτικη εχουν...

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ κωστας 03/04/2012 00:40:45

      Της Λέσχης;
      (Όχι της Ελληνικής Λέσχης Αυτοκινήτου και Περιηγήσεων)

  14. Κώστας Σταματάκης avatar
    Κώστας Σταματάκης 02/04/2012 15:11:56

    Κάντε μια βόλτα σε ένα από τα γνωστά οπλοπωλεία του κέντρου. Και ρωτήστε πόσες κυνηγητικές καραμπίνες ( ειδικά οι αυτόματες χράπα-χρούπα) πουλιούνται την μέρα και θα καταλάβατε ότι ο μέσος Έλληνας εξοπλίζεται λες και πάει για πόλεμο. Ας ζητήσει κάποιος στοιχεία για τις εισαγωγές στις χώρα μας κυνηγητικών καραμπινών χράπα-χρούπα και θα καταλάβετε σε τι κατάσταση έχουν φέρει τον Ελληνικό λαό όλοι αυτοί οι επαγγελματίες προοδευτικοί φιλεύσπλαχνοι των βορείων προαστίων και του Κολωνακίου, οι προστάτες των μουσουλμάνων λαθρομεταναστών

  15. yian avatar
    yian 02/04/2012 15:33:37

    Δεν πρέπει να επικεντρωνόμαστε μόνο στους τριτοκοσμικούς. Μεγάλο πρόβλημα είναι και οι βαλκανοκαυκάσιοι κυρίως αλβανοί και γεωργιανοί που λεηλατούν τη χώρα καθημερινά, δολοφονούν και κακοποιούν ηλικιωμένους, οπλισμένοι με καλάζνικοφ έχουν αποθρασυνθεί τελείως. Να καταργηθεί επιτέλους ο νόμος καστανίδη: με τη μέθοδο των αναστολών δεν τιμωρείται κανένας. Να τριπλασιαστούν οι φυλακές όλοι οι κακοποιοί και οι κλέφτες να προφυλακίζονται και όχι να αφήνονται ελεύθεροι. Να σταματήσει ο θεσμός των προσωρινών αδειών από τις φυλακές που όλοι οι αλλοδαποί χρησιμοποιούν και δεν επιστρέφουν στις φυλακές αλλά ξεκινούν πάλι το έγκλημα. Κακούργημα η οπλοκατοχή τώρα. Άμεση απέλαση κάθε αλλοδαπού που αποφυλακίζεται. Επιτέλους τόσο ανίκανους πολιτικούς έχουμε? Ας ξυπνήσουν επιτέλους.

    • speed avatar
      speed @ yian 02/04/2012 23:53:39

      Έτσι ακριβώς αγαπητέ μου. Φτάσαμε να δίνουμε σαν παράδειγμα ενσωμάτωσης στην κοινωνία μας τους ...αλβανούς. Όποιος μπορεί να καταλάβει από τις προσεκτικά διατυπωμένες στατιστικές των συλλήψεων και των φυλακίσεων βγάζει πολύ εύκολα το συμπέρασμα ότι η κακουργηματικού τύπου εγκληματικότητα στην Ελλάδα από αλλοδαπούς προέρχεται από αλβανούς, γεωργιανούς και ρουμανοβουλγάρους. Γιατί δεν φαντάζομαι ότι οι πακιστανοί έφεραν τα καλάσνικοφ ή τα ναρκωτικά και σίγουρα πάντως όχι τις γυναίκες τους για να εκδίδονται στην Γ' Σεπτεμβρίου.

      • Σικελιανος avatar
        Σικελιανος @ speed 03/04/2012 00:19:44

        ακριβως.. Αλβανοι, Γεωργιανοι,Ρουμανοι, Βουλγαροι και θα προσθετα τωρα τελευταια και τους αθιγγανους που εχουν αποθρασυνθει πληρως..ιδιως οι αλβανοβουλγαροτσιγγανοι που ειναι ιδιατερα βιαιοι και επιθετικοι...
        απο τους αφρικανους οι πιο επικινδυνοι φαινονται οι Μαροκινοι και οι Αλγερινοι... και αυτοι δολοφονουν με ψυλλου πηδημα... απο τους Ασιατες δεν εχω ξεχωρισει κατι αλλα αυτοι εμπλεκονται περισσοτερο σε αλλου ειδους παραβατικοτητα και οχι τις ενοπλες ληστειες....

  16. nikolas avatar
    nikolas 02/04/2012 16:09:54

    Έγγραφα σε όλους και προώθηση στους φίλους μας τους Ευρωπαίους. Δε κατάλαβα κάνουν μπάχαλο τη γή ανοίγοντας πόλεμο και σκορπώντας τον θάνατο παντού και μετά μας αφήνουν μόνους να υποδεχτούμε εγληματίες και μή νόμιμους και παράνομους.Τη δεκαετία του ενενήντα στα Βαλκάνια τη δεκαετία του 2000 στην Ασία και τώρα στην Αφρική. Τα παράλια στη Τουρκία έχουν γεμίσει με μελλοντικούς μετανάστες και οι σύμμαχοι στην Ευρώπη και στο Νάτο ποιούν την νήσσαν. Αυτοί τα πετρέλαια αυτοί τα ορυχεία ακόμα και τα ναρκωτικά και άσε τους ηλίθιους τους Έλληνες να τους δέχονται και να τους ρημάζουν. Έγγραφα λοιπόν σε όλους και συνοδεία στα σύνορα να τους κουνάμε το μαντήλι όταν θα φεύγουν.

  17. Παύλος avatar
    Παύλος 02/04/2012 16:43:27

    Φάκτωρ, όσα γράφεις σ ' αυτό το άρθρο είναι κατά 95% συγκλονιστικά (ώς) αληθινά και επιτέλους ακούστηκαν !!!!
    Και αυτό γιατί το υπόλοιπο 5% τα επιβεβαιώνει!!
    Φαντάζομαι κατάλαβες ποιό είναι αυτό το 5%.
    Είναι αυτό:
    " η ρατσιστική βία «απλώνεται» με ανησυχητικούς ρυθμούς στις γειτονιές της Αθήνας και πολλαπλασιάζονται τα φαινόμενα “αυτοπροστασίας” " .

    Αν, το να αναγκάζεται ο Έλληνας πολίτης να αυτοαμύνεται απέναντι στους κάθε λογής επίδοξους βιαστές της κόρης του, της μάνας του, της φίλης του, της γυναίκας του και του ... τίμιου ιδρώτα του αποκαλείται από έναν υγιώς σκεπτόμενο Έλληνα : "ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ βία " ,
    Έ τότε , τι άλλο θέλουμε;;;
    Η ουσία των όσων κασταγγέλλεις συντελέστηκε !!!!!!!!
    Και μην το πάρεις εγωιστικά.

    ΥΓ. Δεν με νοιάζει αν δεν δημοσιεύσεις το σχόλιό μου, αλλά θα ήθελα να έχω την τιμή της απάντησής σου .

  18. Ένας avatar
    Ένας 02/04/2012 17:37:11

    Από το κατά Ματθαίον 25:
    31 ὅταν δὲ ἔλθῃ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ἐν τῇ δόξῃ αὐτοῦ καὶ πάντες οἱ ἄγγελοι μετ' αὐτοῦ, τότε καθίσει ἐπὶ θρόνου δόξης αὐτοῦ· 32καὶ συναχθήσονται ἔμπροσθεν αὐτοῦ πάντα τὰ ἔθνη, καὶ ἀφορίσει αὐτοὺς ἀπ' ἀλλήλων, ὥσπερ ὁ ποιμὴν ἀφορίζει τὰ πρόβατα ἀπὸ τῶν ἐρίφων, 33καὶ στήσει τὰ μὲν πρόβατα ἐκ δεξιῶν αὐτοῦ, τὰ δὲ ἐρίφια ἐξ εὐωνύμων. 34τότε ἐρεῖ ὁ βασιλεὺς τοῖς ἐκ δεξιῶν αὐτοῦ· δεῦτε οἱ εὐλογημένοι τοῦ πατρός μου, κληρονομήσατε τὴν ἡτοιμασμένην ὑμῖν βασιλείαν ἀπὸ καταβολῆς κόσμου. 35ἐπείνασα γὰρ καὶ ἐδώκατέ μοι φαγεῖν, ἐδίψησα καὶ ἐποτίσατέ με, ξένος ἤμην καὶ συνηγάγετέ με, 36γυμνὸς καὶ περιεβάλετέ με, ἠσθένησα καὶ ἐπεσκέψασθέ με, ἐν φυλακῇ ἤμην καὶ ἤλθατε πρός με, 37τότε ἀποκριθήσονται αὐτῷ οἱ δίκαιοι λέγοντες· κύριε, πότε σε εἴδομεν πεινῶντα καὶ ἐθρέψαμεν, ἢ διψῶντα καὶ ἐποτίσαμεν; 38πότε δέ σε εἴδομεν ξένον καὶ συνηγάγομεν, ἢ γυμνὸν καὶ περιεβάλομεν; 39πότε δέ σε εἴδομεν ἀσθενοῦντα ἢ ἐν φυλακῇ καὶ ἤλθομεν πρός σε; 40καὶ ἀποκριθεὶς ὁ βασιλεὺς ἐρεῖ αὐτοῖς· ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ἐφ' ὅσον ἐποιήσατε ἑνὶ τούτων τῶν ἀδελφῶν μου τῶν ἐλαχίστων, ἐμοὶ ἐποιήσατε.

    Καλή Ανάσταση, κυρίως σε όσους από εσάς ονειρεύεστε Μπέργκεν-Μπέλσεν με Σομαλούς, Πακιστανούς και Μπανγκλαντεσιανούς. Δεν λέω ότι η Ελλάδα πρέπει να ταΐσει κάθε πεινασμένο τής γης. Αλλά η λύση που θα πρέπει να δώσουμε σε ένα πολιτικό θέμα όπως αυτό τής λαθρομετανάστευσης, δεν μπορεί παρά να είναι πολιτική, ανθρωπιστική και ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ. Οι πρόγονοί μας έδωσαν μάχες για να μπορούν σήμερα να χτυπούν οι καμπάνες των εκκλησιών μας ελεύθερα.
    Η μόνη λύση στην παράνομη μετανάστευση είναι η εξής: με το που πατάει το πόδι του ο ξένος στην Ελλάδα, τον καταγράφουμε, τον πλένουμε, τον ντύνουμε, τον ταΐζουμε, τον ποτίζουμε, τον αφήνουμε να ξεκουραστεί μια βδομάδα, και μετά του δίνουμε τη γαλάζια κάρτα για να πάει σε όποια χώρα τής Ευρωπαϊκής Ένωσης θέλει.
    Αν η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει πρόβλημα με αυτό, ας έρθει να φυλάξει τα σύνορά μας, τα οποία είναι και δικά της σύνορα, αν δεν απατώμαι.

    • Bodinus1576 avatar
      Bodinus1576 @ Ένας 02/04/2012 17:51:00

      Τα του Καίσαρος τω Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ. Ποιός το έιχε πει; Τόσο απλά. Εδώ γίνεται πολιτική συζήτηση και όχι ερμηνεία των Γραφών.

      • Ένας avatar
        Ένας @ Bodinus1576 02/04/2012 18:38:34

        Έλα όμως που ο Θεός συνηθίζει να βοηθάει τον Καίσαρα να γίνει καλύτερος άνθρωπος...

        • Bodinus1576 avatar
          Bodinus1576 @ Ένας 02/04/2012 18:47:05

          Αγαπητέ,
          εκεί ακριβώς έγκειται η διαφορά: Άλλο πράγμα ο άνθρωπος και άλλο πράγμα το κρατικό όργανο/θεσμός. Εδώ δεν συζητάμε την ανθρώπινη αντίδραση, αλλά την συντεταγμένη, την κρατική, οι οποία προδιαγράφεται από τους Νόμους του Κράτους. Και ο Καίσαρας σαν άνθρωπος, όπως όλοι, χρειάζετι τη φώτιση του Θεού. Ως όργανο της Πολιτείας και μάλιστα ανώτατο, δεσμεύεται μόνο από τους Νόμους της. Και για να σε καθησυχάσω: Οι κανόνες που προβλέπουν τη δράση των οργάνων της ελληνικής πολιτείας δεν μιλάνε για Μπέργκεν-Μπέλσεν.

    • ΤΙΜΑΙΟΣ avatar
      ΤΙΜΑΙΟΣ @ Ένας 02/04/2012 20:49:42

      Αγαπητε γυρνα στα συναξαρια και στις καμπανες σου και ασε κατα μερους τις αναλυσεις, ακου Μπεργκεν Μπελσεν...σιγα μην γινει και Auswitz... Δεν ειμαστε καλα...Αμα θελεις τη βασιλεια των ουρανων αρχισε να μοιραζεις τα ιματια σου...Αμαν αυτη η βλακεια με τη γαλαζια καρτα, απο τον Τσιπρα την παρελαβε ο Καρατζαφερης τωρα, ολο πονηραδες ειμαστε, καλα δεν ειδε κανεις τι εγινε μεταξυ Γαλιας Ιταλιας????... Α και τελος απο ποτε η Ευρωπαικη Ενωση εγγυηθηκε τα συνορα μας???

      • Ένας avatar
        Ένας @ ΤΙΜΑΙΟΣ 02/04/2012 21:05:25

        Κοίτα. Η Χρυσή Αυγή έβγαλε 7-8% στην Αθήνα, την "παγκόσμια πρωτεύουσα τού πολιτισμού και λίκνο τής δημοκρατίας" ή ό,τι άλλο αυτάρεσκο θέλουν να την αποκαλούν οι κάτοικοί της. Κι αυτό πριν την τρέχουσα υστερία με τους μετανάστες. Φαντάσου τι έχει να γίνει στις επερχόμενες εκλογές.
        Μπέργκεν-Μπέλσεν και λίγα λέω!
        Διάβασε και λίγο τον Λόγο τού Θεού, φιλικά σ'το λέω.
        Αν τηρούσαμε έστω και το 1% του Λόγου του Θεού στην χώρα μας δεν θα είχαμε φτάσει εδώ που φτάσαμε.

      • Ένας avatar
        Ένας @ ΤΙΜΑΙΟΣ 03/04/2012 11:56:04

        Ακόμη, η γαλάζια κάρτα δεν έχει σχέση με τη συνθήκη Σένγκεν. Η συνθήκη Σένγκεν απλώς οριοθετεί έναν χώρο χωρίς ενδιάμεσους συνοριακούς ελέγχους. Η γαλάζια κάρτα δίνει το δικαίωμα διαμονής εντός τής ΕΕ είτε περνάς, είτε δεν περνάς ενδιάμεσο συνοριακό έλεγχο. Γαλάζια κάρτα σε όλους τους ξένους, λοιπόν, να σφίξουν λίγο οι Αγγλογαλλικοί και οι Γερμανοσουηδικοί κώλοι.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Ένας 02/04/2012 21:55:30

      Δύο απαντήσεις θα σου δώσω:
      1. Δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι όποιος παίρνει γαλάζια κάρτα θα φύγει από την Ελλάδα. Ξέρω πολλούς που νομιμοποιήθηκαν και κατσικώθηκαν εδώ. Εννοώ μουσουλμάνους Ασιάτες. Τους θέλουμε; Γι'αυτό πάλαιψαν οι πρόγονοί μας;
      2. Η φιλανθρωπία δεν είναι βλακεία. Ο Αλγερινός πιτσιρικάς έρχεται για να ληστέψει γιαγιάδες. Το ομολογούν οι ίδιοι, υπήρξε ρεπορτάζ στον Άλφα. Γιατί να τον ταϊσω και να τον ντύσω; Για να το στερήσω από άλλον που το έχει πράγματι ανάγκη;
      3. Η Ορθόδοξη Εκκλησία σοφώς ποιούσα δεν είναι παποκαισαρική. Δηλαδή, στο Βυζάντιο ο αυτοκράτορας είχε τη δική του εξουσία και ο πατριάρχης τη δική του. Ο ευσεβέστατος αυτοκράτορας είχε το ελεύθερο να εκτελεί τους εχθρούς του κράτους και ενίοτε με σκληρότητα, και ο πατριάρχης, καλώς πράττων, σιωπούσε (τουλάχιστον...). Οι κανόνες της Εκκλησίας απαγορεύουν διά ροπάλου σε κληρικούς να αναλαμβάνουν πολιτικά αξιώματα, ακριβώς διότι ο πολιτικός θα κάνει πράγματα που δεν επιτρέπεται να κάνει ο κληρικός. Αυτό που είναι συγγνωστό στον πολιτικό, στο πλαίσιο φυσικά της έννομης τάξης και της δικαιοσύνης, δεν είναι συγγνωστό στον κληρικό. Εσύ συγχέεις τα πράγματα και πρεσβεύεις, ελπίζω αθέλητα, έναν ιδιότυπο παποκαισαρισμό. Συνήθως αυτή είναι μία μασκαρεμένη όψη αριστερής ιδεοληψίας (συνηθίζεται τελευταία, αριστεροί να υποδύονται τους φιλανθρωπότερους του αγίου Φιλαρέτου του Ελεήμονος, για να χτυπήσουν τους "ανάλγητους" δεξιούς χριστιανούς). Ετσι όμως δεν κυβερνώνται κράτη.

      • Ένας avatar
        Ένας @ ΒΙΣ 03/04/2012 11:57:32

        Δεν είμαι αριστερός, αλλά ούτε εσύ είσαι άνθρωπος, αν συλλήβδην κατηγορείς τα 2 εκατομμύρια λαθρομεταναστών και το 1 εκατομμύριο νομίμων μεταναστών στην Ελλάδα ως κλέφτες κι εγκληματίες.

  19. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 02/04/2012 18:35:46

    Aν κάτι είναι βέβαιο στις προσεχείς εκλογές είναι η είσοδος της ΧΑ στη Βουλή.
    Ποιός εύθύνεται για αυτό το αίσχος; Ποιός σπρώχνει πάλαι ποτέ φιλήσυχους Έλληνες στην αγκαλιά των αποκρουστικών τραμπούκων της νεοναζιστικής οργάνωσης; Ποιός θα κάνει την Δημοκρατία μας να θυμίζει Βαιμάρη;
    Έχουν ονοματεπώνυμο οι ευθύνες.
    Την εκ Βαλκανίων (λαθρο)μετανάστευση η Ελλάδα την άντεξε κουτσά στραβά.
    Αλλά οι από τις αρχές του 2000 ορδές ασιατών έκαναν το πρόβλημα εφιαλτικό.
    Οι ένοχοι γνωστοί:
    -Ο Σημίτης και τα φερέφωνά του της ροζ αριστεράς που ασκούσαν ιδεολογική τρομοκρατία περί "ρατσισμού" σε όποιον έδειχνε το πρόβλημα. Ο πρώτος συνειδητά επέτρεψε την είσοδο ανεξέλεγκτων ορδών για να διευκολυνθούν οικονμικά οι μπετατζήδες προστάτες του που ασφαλτόστρωναν την Ελλάδα με υπερτιμολογημένα έργα. Οι δεύτεροι , οι ιδεολογικοί Ηρόστρατοι της Ελλάδας βρήκαν πεδίο για ιδεολογική επιβεβαίωση των γελοιοτήτων που διάβαζαν, όταν από αριστεροί μεταλλάχθηκαν σε απάτριδες κοσμοπολίτες, για "πολυπολιτισμό" , "κοινωνία πολιτών" και λοιπά ιδεολογημάτα που στη ρίζα τους χτυπούν το έθνος-κράτος.
    - Το Πασόκ εν συνόλω που ως κομματική συμμορία μόνο σκοπό έχει την άγρα ψήφων και βρήκε στο πρόσωπο των λαθρομεταναστών δυνητικούς ψηφοφόρους για να διαιωνίσει την καταστροφική παρουσία του και τις ερχόμενες δεκαετίες.
    - Η Αριστερά: Κάθε φορά που βλέπω λόγου χάρη την εκπρόσωπο του Συνασπισμού κα Βούρου να μιλάει για το θέμα καταλαβαίνω πως αυτοί δεν βάζουν με τίποτα μυαλό. Ο ίδιος ο γερμανός ιδεολογικός συγγενής τους ο Όσκαρ Λαφοντέν μιλά ανοιχτά περί έθνους-κράτους, αυτοί εκεί στην καραμέλα του "ρατσισμού" και στην αγωνία μην κατηγορηθούν οι λαθρομετανάστες για εγκληματικότητα. Ας πάει η κύρια Δούρου στην Πατησίων βράδυ να περπατήσει και μετά να βγει στις τηλεοράσεις. Το δε ΚΚΕ, μην μείνει πίσω σε διεθνισμό, μας κοτσάρει σε κάθε πορεία του ΠΑΜΕ αλλοδαπούς εξ Ασίας εργάτες. Το κείμενο του Μαρξ περί των ολέθριων αποτελεσμάτων για την εργατική τάξη του εισαγόμενου ξένου εργατικού δυναμικού το ξέχασαν οι σύντροφοι.
    - Οι μεσαιωχωρίτες της απο δώ πλευράς: Χρόνια φοβόντουσαν να μιλήσουν ή και ενσυνείδητα συμφωνούσαν με την ιδεολογική λογοκοπία της "πολυπολιτισμικής κοινωνίας" μια που ως χαρακτηριστικοί εκπρόσωποι της Παρακμής μεταφέρουν στην Ελλάδα με καθυστέρηση 15ετίας τα εξ εσπερίας ιδεολογήματα. Δεν έμαθα πως στις ΗΠΑ ο πολυπολιτισμός ιδεολογικά πέθανε. Ακόμη και ο γκουρού των Δημοκρατικών Χάντιγκτον το διακήρυξε σε βιβλίο του("Ποιοί είμαστε")...

    Και επειδή τα "κέντρα μεταναστών" , ο "φράχτης του Έβρου" είναι στην καλύτερη περίπτωση ημίμετρα και στην χειρότερη φτηνά κόλπα, η ΝΔ οφείλει να δηλώσει πως θα καταργήσει την συμμόρφωση της χώρας προς το Δουβλίνο ΙΙ. Κανείς δεν θα την κατηγορήσει. Τα προβλήματα λύνονται θεσμικά. Όλοι οι Γάλλοι υποψήφιοι για την Προεδρία θέτουν υπό αμφισβήτηση πυλώνες της ΕΕ( από την συνθήκη Σέγκεν μέχρι το Σύμφωνο Δημοσιονομικής Σταθερότητας).
    Ο Αντώνης Σαμαράς δεν πρέπει να παγιδεύτεαι στους λαικισμούς του Χρυσοχοίδη για στρατόπεδα και λοιπά ημίμετρα. Ξεκάθαρα να δηλώσει πως με αυτόν πρωθυπουργό η χώρα δεν θα τηρήσει το Δουβλίνο ΙΙ, θα επιτρέψει την πρόωωθηση των λαθρομεταναστών στις χώρες που επιθυμούν και θα εφαρμόσει πρόγραμμα μαζικών επαναπροωθήσεων στις χώρες προέλευσης. Η κατάργηση του νόμου Ραγκούση δεν αρκεί και να σταματήσει η ΝΔ τα μισόλογα.
    Αλλιώς να μην κατηγορούν τον Λαό μετά γιατί μέσα στην απόγνωση των κατατρομοκρατημένων γειτονιών ξέσπασε ψηφίζοντας τα λούμπεν στοιχεία της Ακροδεξιάς.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Kώστας ΜΠ 03/04/2012 11:04:35

      Εξαίρετο κείμενο. Οι επισημάνσεις σου για τη στάση της ΝΔ ορθότατες. Η ΝΔ αφήνει τώρα να φαίνεται το ΠΑΣΟΚ ως προστάτης των Ελλήνων από τη λαθρομετανάστευση! Ποιό; Το κόμμα της Αλ Σάλεχ και των Πακιστανών με τις πράσινες σημαίες με τον ήλιο στην Ομόνοια!
      Και δεν είναι μόνο οι Ασιάτες εισβολείς, είναι και οι Αφρικανοί, που είναι ακόμα πιο επικίνδυνοι: Ειδικά οι Σομαλοί, Αλγερινοί και Τυνήσιοι.

  20. Γιώργoς Αχαιός avatar
    Γιώργoς Αχαιός 02/04/2012 18:57:04

    "πότε δέ σε εἴδομεν ξένον καὶ συνηγάγομεν, ἢ γυμνὸν καὶ περιεβάλομεν; 39πότε δέ σε εἴδομεν ἀσθενοῦντα ἢ ἐν φυλακῇ καὶ ἤλθομεν πρός σε; 40καὶ ἀποκριθεὶς ὁ βασιλεὺς ἐρεῖ αὐτοῖς· ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ἐφ’ ὅσον ἐποιήσατε ἑνὶ τούτων τῶν ἀδελφῶν μου τῶν ἐλαχίστων, ἐμοὶ ἐποιήσατε"

    Έχω μία πολύ καλή ιδέα για να μην πεινούν και διψούν οι λάθρο:
    Να τους δώσουμε ένα κάθαρό μήνυμα ότι ελλάδα τέλος για αυτούς. Έτσι δεν θα ξοδεύουν τα χιλιάδες ευρώ που πρέπει να πληρώσουν σε κάθε λογής δουλέμπορο μέχρι να φτάσουν εδώ. Με τα ίδια χρήματα θα τρώνε και θα πίνουν για χρόνια στην πατρίδα τους.

  21. JOHN avatar
    JOHN 02/04/2012 18:59:01

    Μονο η καταργηση της συνθηκης του Δουβλινου θα μας λυσει τα χερια για το μεταναστευτικο.Τα υπολοιπα ειναι ασπιρινες.

  22. η Dimi avatar
    η Dimi 02/04/2012 19:27:05

    Eνα προτεινόμενο διάλειμμα δροσιάς κι αισιοδοξίας
    http://bit.ly/H7r355

  23. Ένας avatar
    Ένας 02/04/2012 19:31:35

    Με ανησυχεί πραγματικά η εμπιστοσύνη που δείχνεις στους "κανόνες" που "προβλέπουν" τη "δράση" των "οργάνων" τής "ελληνικής" "πολιτείας". Ούτε κανόνες είναι, ούτε προβλέπουν τίποτα, ούτε δράση προοιωνίζονται, ούτε όργανα είναι, όσο δε για το ξεχαρβαλωμένο και σάπιο κράτος μας, δεν έχει τίποτα το ελληνικό.

    • Bodinus1576 avatar
      Bodinus1576 @ Ένας 02/04/2012 22:26:49

      Εμένα πάλι με ανησυχεί, που πας να μου περάσεις τον Πακιστανό από την πίσω πόρτα, δηλ. μέσω του Ευαγγελίου. Πολιτικοποιείς ένα ιερό κείμενο, με την έννοια ότι το χρησιμοποιείς ως μέσο, για να κάμψεις την αντίθετη θέληση μέσω του συναισθήματος, για ένα εξόχως κοσμικό ζήτημα, δηλ. την συνταγματικά προστατευμένη ομοιογένεια του κοινωνικού ιστού της ελληνικής Πολιτείας. Τώρα τα περί Μπέργκεν Μπέλσεν μου θυμίζουν κάτι πασοκτζούδες θείτσες, που πετάγονται μες στην νύχτα κάθιδρες, επειδή είδαν εφιάλτη "την Δεξιά". Και μου κάνει επίσης εντύπωση η αποστροφή προς τους κανόνες, την πολιτεία, και το ελληνικό στοιχείο.

      • Ένας avatar
        Ένας @ Bodinus1576 03/04/2012 12:01:47

        Αν σταματήσεις να υστερίζεις και αν διαβάσεις πραγματικά αυτά που γράφω, θα διαπιστώσεις ότι σαφώς και θεωρώ ότι η Ελλάδα πρέπει να ελέγχει την εισερχόμενη μετανάστευση στην χώρα, αλλά δεν πρέπει επ'ουδενί να αντιμετωπίσει τους συνανθρώπους μετανάστες μας ως μιάσματα - αυτό που μάς περνάνε τα ΜΜΕ και όλα τα κόμματα, εκτός τής Αριστεράς. Ασκήσεις φασισμού και ναζισμού στην Ελλάδα ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ. Κι αυτά σ'τα γράφω εγώ που είμαι δεξιός, αλλά δεν ξεχνώ ότι οι Γερμανοί έκαψαν το χωριό του παππού μου και σκότωσαν δεκάδες χωριανούς ως συλλογική τιμωρία για κάποια πράξη αντίστασης ενός από αυτούς. ΕΓΩ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΝΑ ΓΙΝΩ ΓΕΡΜΑΝΟΣ, το κατάλαβες;

        • Bodinus1576 avatar
          Bodinus1576 @ Ένας 03/04/2012 12:30:29

          Το ποιος υστερίζει φαίνεται: "Δεν είμαι Γερμανός-Είμαι Δεξιός". Λες και έχουν σημασία τα πρόσωπα. Οι απόψεις είναι αυτές που κρίνονται. Και από πότε η τήρηση της νομιμότητας έγινε άσκηση ναζισμού και φασισμού; Και από πότε η επιστροφή κάποιου στην Πατρίδα του θεωρείται Μπέργκεν Μπέλσεν; Και αν είναι έτσι, γιατί δεν πας εκεί να τους πεις ότι ασκήσεις ναζισμού δεν δέχεσαι; Είναι εμφανές: Βλέπετε ότι η κοινωνία κάνει ιδεολογική στροφή, βλέπετε ότι η κοινωνία αναγνωρίζει ότι η τήρηση των Νόμων είναι θεμέλιο της κοινωνική συνοχής και σας πιάνει σύγκρυο, γιατί γνωρίζεται ότι χαβαλές σε βάρος των αξιών τέλος. Τώρα το αν είσαι Δεξιός, μη Γερμανός, Φιλοπακιστανός και Φιλομπαγκλαντεσιανός είναι ζήτημα δικό σου. Ως πολίτης ενός κράτους οφείλεις πρώτα απ'όλα να σέβεσαι τους Νόμους και τις αξίες του κράτους, στο οποίο ζεις. Το ότι μαρτυρήσαμε υπό τους Γερμανούς δεν σημαίνει ότι θα μαρτυρήσουμε και υπό τους Πακιστανούς.

  24. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 02/04/2012 19:53:21

    H εφαρμογη των κανονων του Ευαγγελιου απο ενα κρατος ειναι εγγυηση για την εξαφανιση του.Θα επρεπε να καταργησει το στρατο και την αστυνομια και να μην απαντα σε εισβολες.
    Αλλου αυτα.

  25. Pluto avatar
    Pluto 02/04/2012 20:30:03

    Ρε παιδιά έλεος!
    Κοινή λογική χρειάζεται!Πώς θα λύσουν τα στρατόπεδα Χρυσοχοϊδη το θέμα όταν:
    1) Δεν σταματάνε να μπαίνουν μετανάστες στον Εβρο με ρυθμό πολλαπλάσιο οιασδήποτε δυνατότητας απέλασης στις χώρες καταγωγής τους.
    2) Σε τρεις μήνες τα στρατόπεδα θα έχουν γίνει υπερπλήρεις αθλιότητας οδοί Μενάνδρου ανά την Ελλάδα.
    3)Θα γράφει όλος ο Ευρωπαϊκός τύπος για νέα Νταχάου στην Ελλάδα καί η ΕΛΑΣ θα χαρακτηρίζεται σαν οι σύγχρονοι SS.Περιμένετε τουρισμό μετά...
    Οι λύσεις είναι απλές:
    Α) Σφραγίζεται ο Εβρος.Οχι με νάρκες καί ηλιθιότητες που επικοινωνιακά είναι καταστροφικές.Αλλά περνάμε μέσα κυνηγάμε καί εξουδετερώνουμε (δεν συλλαμβάνουμε!!) τους δουλέμπορους!Συνοριακό επεισόδιο επειδή θ` αντιδράσουν ενόπλως οι Τούρκοι;;Τόσο το καλύτερο,2-3 επεισόδια σφραγίστηκε ο Εβρος! Ετσι να σφίξουν καί κάποιοι κώ#&!!
    Β)διευκολύνουμε μαζικά όσους δεν μπορούμε να επαναπατρίσουμε (κοστίζει πανάκριβα καί η ΕΕ σέρνει τα πόδια!) να περάσουν προς Κεντρική Ευρώπη.Να δείτε μετά για πότε θα δεχθούν οι Ευρωπαίοι εταίροι να δώσουν καί χρήματα για σύγχρονα κέντρα κράτησης σε κάποια νησάκια καί γιά πότε θα αναλάβουν οι ίδιοι, με δικούς τους "πολιτισμένους" αστυνομικούς, την φύλαξη αυτών των κέντρων ,για να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο καί να μην βρίσκουν τους ταλαίπωρους μετανάστες στην Στοκχόλμγη καί στο Μόναχο.
    Γ) Ενσωματώνουμε πλήρως καί απόλυτα τα παιδιά που γεννήθηκαν εδώ (ή ήλθαν σε προσχολική ηλικία) ,πήγαν εδώ σχολείο καί δεν θέλουν ούτε μπορούν να πάνε στην πατρίδα των γονιών τους! Αυτά καί μόνο αυτά τα παιδιά,των οποίων άλλωστε οι γονείς είναι 99% νόμιμοι πιά ,με χαρτιά!! Στρατός 24 μήνες για τ` αγόρια καί μετά υπηκοότητα καί διαβατήριο.Πράσινη κάρτα στις κοπέλες που γεννήθηκαν εδώ καί μετά 4 χρόνια, υπηκοότητα καί διαβατήριο.Αν θέλουν μένουν ,αν δεν τους αρέσει πάνε στην λοιπή Ευρώπη καί στον Καναδα,ως Ελληνες πολιτες όμως!
    Μ` αυτές τις απλές κινήσεις (που καταθέτει ένας αριστερός!) να δείτε πως καθαρίζει άμεσα ο τόπος ,δίχως παραβιάσεις δικαιωμάτων καί φρικαλεότητες τύπου Χρυσής Αυγής ! Καί με πόσο σεβασμό θα μας βλέπουν στο εξωτερικό μετά!
    Αυτό το σχέδιο επιχείρησε να εφαρμόσει σε κάποιες γενικές γραμμές ο εξαίρετος διπλωμάτης Κωνσταντίνος Μπίτσιος καί Γεν Γραμματέας του Δημοσίας Τάξεως στην ύστερη περίοδο Καραμανλή (μετά το Βουκουρέστι). Ομως τον έφαγε η δειλία/ατολμία,πολιτικαντισμός των Υπουργών εκείνης της εποχής που ,βεβαίως, ξαναζητούν καμαρωτοί την ψήφο μας σήμερα !

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Pluto 02/04/2012 22:01:27

      Προσωπικά δεν δέχομαι σε καμία περίπτωση ιθαγένεια σε παιδιά μεταναστών, ειδικά σε μουσουλμάνους ασιάτες. Ας γεννήθηκαν εδώ. Να εφαρμοστούν άτυπα πολιτισμικά κριτήρια για τη χορήγηση ιθαγένειας, όχι αυτοματισμοί. Το Πακιστανάκι με τη μαντίλα είναι εγγύηση καθυστέρησης και δημιουργίας μειονότητας που θα απαιτήσει σε λίγο και οι σταυροί και οι εικόνες να φύγουν από τα νοσοκομεία. Οπως κάνουν στην Αγγλία. Καμία υπηκοότητα σε μουσουλμάνους, ακόμα και αν είναι 3 γενιές εδώ. Να ισχύσει το "άπαξ παράνομος, διαπαντός παράνομος", όπως και στον Καναδά. Είναι η μόνη δικλείδα ασφαλείας. Να αποσυνδεθεί πλήρως το μεταναστευτικό από την ιθαγένεια. Ιθαγένεια μόνο σε παιδιά εξ αρχής νόμιμων μεταναστών, υπό προϋποθέσεις και χωρίς ανακοίνωση του λόγου της απόρριψης της αίτησης.

    • voter avatar
      voter @ Pluto 02/04/2012 22:51:33

      Ενδιαφέρουσες απόψεις Pluto .Kαταδεικνύουν το πόσο ειναι προσωρινής αποτελεσματικότητας το μέτρο των στρατοπέδων. Στα πλαίσια της λογικής αλλα και εφαρμόσιμες οι λύσεις .
      Μία ενσταση όμως : Πως είναι βέβαιο οτι αν τραβηχτουν στα άκρα τα πράγματα με συνοριακό επεισόδιο στον Εβρο , το αποτέλεσμα θα είναι να σφραγιστεί ο Εβρος ? Η χώρα είναι χρεωκοπημένη και πολιτικά ασταθής , οτι δηλαδη πρέπει για τους γείτονες .Μου ακούγεται παιχνιδι με την φωτιά .
      Για τον Κ. Μπιτσιο και την ατολμία των τότε καιρών συμφωνούμε απολύτως .

  26. Δεξιός Ψάλτης avatar
    Δεξιός Ψάλτης 02/04/2012 20:35:28

    Αγαπητέ factor , σύμφωνα με πληροφορίες φρέσκες ο Σερίφης Μιχαλάκης ετοιμάζει το πρώτο στρατόπεδο κράτησης που λές;
    Εντός των εγκαταστάσεων της Σχολής Αξιωματικών της Ελληνικής Αστυνομίας στην Αμυγδαλέζα Αττικής!!!
    Μέσα στο χώρο όπου αυτή τη στιγμή ζούν και σπουδάζουν περίπου 1000 Δόκιμοι Αξιωματικοί της Αστυνομίας αλλά και άλλοι αστυνομικοί που φοιτούν στη Σχολή Μετεκπαίδευσης και στη Σχολή Εθνικής Ασφάλειας ο Σερίφης θα βάλει και 1000 λαθρομετανάστες.Αφού τα βρήκε δύσκολα με τις τοπικές κοινωνίες πήγε εκεί που ξέρει ότι κανένας από την Ηγεσία της Αστυνομίας δε θα του το αρνηθεί.Θα θέσουν όλοι μαζί λοιπόν σε κίνδυνο την υγεία τόσων νέων παιδιών χωρίς να υπολογίζουν τίποτα μπροστά στο ενδεχόμενο να εκλεγεί σώνει και ντε ο ΄΄αδιάβαστος΄΄ στη Β΄Αθηνών.
    Όμως υπάρχει και κάτι πιό σοβαρό ,εάν η υγεία των νέων δεν τους ενδιαφέρει επειδή τους βαραίνει το αμάρτημα να είναι αστυνομικοί.Μέσα στις εγκαταστάσεις υπάρχουν τουλάχιστον 1000 τυφέκια G3 τα οποία χρησιμοποιεί η Σχολή για τις ανάγκες εκπαίδευσης των Δοκίμων αλλά και άλλοι τύποι όπλων καθώς και ανάλογες ποσότητες πυρομαχικών.Σκεφτείτε λοιπόν να κάνουν ένα ντού στις αποθήκες οι λαθραίοι καινα αρματωθούν για τα καλά.Ποιός θα μπορέσει να τους σταματήσει; Ε;
    Υ.Γ . Μήπως θα έπρεπε να το σφυρίξεις κατά Συγγρού μεριά ;Οι εργασίες γίνονται εν κρυπτώ και οι μπουλντόζες δουλεύουν από το πρωί σήμερα.

  27. Καποιος νικος avatar
    Καποιος νικος 02/04/2012 20:36:23

    Η ΝΔ αυτή τη φορά πρέπει να ντοπαριστεί στον αγώνα κατά των λαθρομεταναστών, πρέπει ν' ανεβάσει κι άλλο στροφές στο μεταναστευτικό η ΝΔ προεκλογικά για να ξεφουσκώσει τη ΧΑ και ν' αποτελειώσει τον Καρατζαφέρη!! Και να τονίσει το ότι ο Καμμένος, συνεργάτης του ΣΥΡΙΖΑ, ΔΕΝ μιλάει για το μεταναστευτικό καθόλου(για ποιό λόγο άραγε;)

    Και βεβαίως, ότι στροφές ανεβάσει κι ότι υποσχέσεις δώσει για την αντιμετώπισή του, να τις τηρήσει!!
    Μας την χρωστάει η ΝΔ από χρόνια τη στροφή στα δεξιά! Αλλιώς, ας μην παραξενευτεί, εαν αρχίζουν και φεύγουν όλοι στους νεοναζί, εκεί έχει φτάσει πλέον η κατάσταση!

  28. Θετταλός avatar
    Θετταλός 02/04/2012 21:38:01

    Ο ΓΑΠ ως υπέρμαχος της παγκόσμιας διακυβέρνησης ξεκίνησε να εφαρμόζει το σχέδιο αλλοίωσης της πολιτισμικής ταυτότητας ξεκινώντας από το ΥΠΕΠΘ και το ΥΠΕΘΑ, αφαιρώντας την φράση "εθνικής".
    Κατόπιν προχώρησε στην συστηματική εθνική αποδόμηση και τον εποικισμό της Ελλάδας μέσω του νόμου Ραγκούση για την ιθαγένεια.
    Τι σκεπτικό των παγκοσμιοποιητών είναι απλό. Ανακάτεμα μέσω λαθρομεταναστών των λαών ώστε να αλλοιωθούν οι εθνικές ταυτότητες τόσο των λαών υποδοχής όσο και των μεταναστών. Με αλλοιωμένες τις εθνικές ταυτότητες η ιδεολογία για μια παγκόσμια διακυβέρνηση χωνεύεται ευκολότερα.
    Όσοι τολμούν να εκφράσουν τις αντιθέσεις τους, ο μηχανισμός αντίδρασης είναι έτοιμος να ρίξει ρετσινές τύπου, είστε ρατσιστές, φασίστες, ξενοφοβικοί κτλ...
    Δεν είναι τυχαίο που συζητιέται και ο νόμος περί οπλοκατοχής.
    Πολύ σωστά ο πρόεδρος Σαμαράς δήλωσε «Να ανακαταλάβουμε τις πόλεις μας», κάτι σαν "επιχείρηση σκούπα" όπως με τους λαθροαλβανούς κάποτε, και παράλληλα σφράγισμα των συνόρων με κάθε μέσο.

  29. ΚΜ avatar
    ΚΜ 02/04/2012 22:12:10

    Η λαθρομετανάστευση είναι ικανή να επιφέρει μη αντιστρέψιμη «Κοπτοποίηση» του Ελληνισμού μέσα σε λίγα χρόνια. Ο τυφώνας του μνημονίου δεν είναι τίποτα μπροστά της.

  30. EVANGELOS avatar
    EVANGELOS 02/04/2012 22:33:27

    "...Την ώρα που η Ελλάδα καλείται (για πολλοστή φορά) να αντιμετωπίσει τη «βόμβα» του μεταναστευτικού προβλήματος, η ρατσιστική βία «απλώνεται» με ανησυχητικούς ρυθμούς στις γειτονιές της Αθήνας και πολλαπλασιάζονται τα φαινόμενα “αυτοπροστασίας”. Και όλοι ξέρουμε από ανάλογα ιστορικά παραδείγματα ότι επιτήδειοι προβοκάτορες δεν θέλουν πολύ για να μετατρέψουν την οργή λόγω της λαθρομετανάστευσης, της εξαθλίωσης και της φτώχειας, σε οργή κατά των “Εβραίων” και όποιων άλλων κατηγοριών πληθυσμού τους βολεύει."

    στο θέμα αυτό είμαι 1εκ% σύμφωνος με τον φάκτορα ... δε θα μας κάνουν ρατσιστές και φασίστες 3000 μετά την ίδρυση του Ελληνικού πολιτισμού

  31. Πυθέας avatar
    Πυθέας 02/04/2012 22:36:55

    Και το εθνικό μας σπόρ συνεχίζεται.

    "Κάποιος αλλος φταίει για την διαφθορά μας την ηθική κατάπτωση και το κατάντημα του εθνους των Ελλήνων"

    Εμείς αθώες παρθένες.

  32. WwW avatar
    WwW 02/04/2012 23:55:44

    Η χωρα εχει 1.5 εκ. ελληνες ανεργους, δεν χρειαζεται μεταναστες. Οποιος μπηκε και μενει παρανομα ειναι παρανομος. Καμια νομιμοποιηση. Να γινουν λοιπον μαζικες απελασεις ολων των λαθρομεταναστων αλλα και επαναξιολογηση των αδειων παραμονης των αλλων νομιμων αλλοδαπων. Επισης, καμια χορηγηση ιθαγενειας ουτε και στα παιδια παρανομων. Διαφορετικα θα εχουμε ολα τα προβληματα των γαλλικων προαστιων και της Αγγλιας με ισλαμικο εξτρεμισμο και γκετο. Στην Ελλαδα εχουμε μια ισλαμικη δημογραφικη "βομβα" που μπορει στο μελλον να ισλαμοποιησει τη χωρα. Δεν υπαρχει καμια περιπτωση ενταξης ολων αυτων των ανθρωπων. Ειναι πολυ χαμηλου μορφωτικου επιπεδου και πολιτιστικα απροσαρμοστοι με αξιες βασισμενες στο ισλαμ που ειναι τελειως αντιθετες απο τις δικες μας. Αποτελουν τεραστιο βαρος για τη κοινωνια και την οικονομια μας.

  33. βασιλης avatar
    βασιλης 02/04/2012 23:59:45

    Δεν πρεπει και δεν μπορουμε να τους στειλουμε σε αλλες ευρωπαικες χωρες. Διαφορετικα θα πεσει συρμα και θα ερχονται συνεχεια και αλλοι με την ελπιδα να πανε και αυτοι Ευρωπη. Αρκετους ισλαμιστες εχει η ευρωπη. Πρεπει σε συνεργασια με τις αλλες ευρωπαικες χωρες να τους στειλουμε πισω στις χωρες τους. Και τα συνορα μας να θωρακιστουν με ψηλο φραχτη ηλεκτροφορο σε ολο το μηκος των Ελληνοτουρκικων συνορων

    • Ένας avatar
      Ένας @ βασιλης 03/04/2012 12:06:22

      "σε συνεργασία με την Ευρώπη"

      Φίλε μου, εσύ έμεινες στο 1992 και στο Μάαστριχτ, όταν το όνειρο μιας Ευρώπης που συνεργάζεται ήταν ακόμη ζωντανό.

  34. μικροαστούλης avatar
    μικροαστούλης 03/04/2012 00:31:56

    Το πρόβλημα δεν λύνεται ούτε με στρατόπεδα, ούτε με φυλακές γιατί οι ρίζες του είναι βαθειές και πριν απ' ολα αφορά τον κάθε μικροαστό αυτής της χώρας που επί δύο δεκαετίες τουλάχιστον βολεύτηκε και μάλιστα πάρα πολύ καλά από τους "αλβανούς" που του ξεχέρσωναν τα χωράφια, γιατί ο "γιόκας" και η "κορούλα" του ήταν στην "Μύκονο", που του έκαναν τα μερεμέτια στο σπίτι γιατί τα "παιδιά σπούδαζαν ...μάνατζμεντ και "διοίκηση" (ανύπαρκτων) επιχειρήσεων" και δεν ήξεραν ούτε πως είναι το κατσαβίδι, το σφυρί, το πινέλο και η σπάτουλα, άσε που είχε και ...σκόνη.
    Ο μικροαστούλης βολεύτηκε και μάλιστα πάρα πολύ καλά όταν οι "ξένες" του "ξεσκάτιζαν" τους "γέρους", γιατί η "κυρία" του ήταν στο spa ή έκανε τα ψώνια της στα "μωλ", άσε που "οι γέροι βρωμάνε".
    Ο μικροαστούλης βολεύτηκε και μάλιστα πάρα πολύ καλά όταν οι "ξένοι" με το αίμα τους έχτιζαν τους "καλύτερους" Ολυμπιακούς του πλανήτη.
    Ο μικροαστούλης βολεύτηκε και μάλιστα πάρα πολύ καλά όταν πήγαινε να "ξεσκάσει" με τις "Ουκρανέζες".
    Τώρα ξύπνησε;
    Ο μικροαστούλης και το κατ' εξοχήν κόμμα του, η "δημοκρατική" παράταξη, βολεύτηκαν πάρα πολύ καλά απο τους μετανάστες πρώτης γενιάς, γιατί όσοι ξέρουν γράμματα γνωρίζουν οτι ο μετανάστης πρώτης γενιάς -σε κάθε χώρα- για το μόνο το οποίο ενδιαφέρεται -και είναι λογικό- ειναι να έχει μια δουλειά, ένα πιάτο φαί και ένα κρεβάτι να κοιμηθεί. Δεν καταναλώνει, γιατί φοβάται, αποταμιεύει και στέλνει στην "πατρίδα". Έτσι όμως πέφτει ο πληθωρισμός και τα νούμερα "βολεύουν" τον κάθε καθηγητή που παριστάνει τον πρωθυπουργό να πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες.
    Ο κάθε μικροαστούλης βολεύτηκε πάρα πολύ καλά όταν είχε "ξένους" στη δουλειά του ανασφάλιστους και πολύ συχνά, όταν έφθανε η ώρα της πληρωμής, καλούσε την αστυνομία και τους κατήγγειλε.
    Ο κάθε μικροαστούλης είχε κλειστεί στον "γυάλινο" -φτιαγμένο με δανεικά- πύργο του και έχασε κάθε επαφή με την ζωή: Είχε ξεχάσει -ο ανόητος- λόγω "τηλεόρασης" και νοοτροπίας "να περνάω καλά", ότι όταν προσβάλλεις κάποιον, όλη την ημέρα, επί χρόνια, και αυτός κατεβάζει το κεφάλι και κρατάει το στόμα κλειστό, δεν σημαίνει -ηλίθιε- ότι δεν σκέφτεται.
    Σκέφτεται και μάλιστα πολύ, "βλέπει" γύρω του και δίπλα του, τον "μυρίζει" τον κατήφορο που έχεις πάρει και ξέρει ότι ο καιρός είναι μαζί του, όχι με σένα, γιατί εκτός όλων των άλλων, εκείνος έχει ένα στόχο, να ζήσει καλύτερα, ότι κι αν σημαίνει αυτό, και για να το πετύχει περπάτησε χιλιόμετρα πολλά, πάρα πολλά με την ψυχή στο στόμα.
    Εσύ, δεν περπατάς κάν, γυρνάς "πεθαμένος" απο το σούπερ-μάρκετ, γιατί σήκωσες δυό σακούλες, εσύ δεν μετράς "ψιλά" ή "χοντρά" βγαλμένα απο τη δουλειά σου και να τα βλέπεις να λιγοστεύουν, οπότε και να σκέφτεσαι που και πόσα θα ξοδέψεις.
    Οχι, για σένα, για τους περισσότερους απο μας, ήταν "εύκολα", "άυλα", με την "καρτούλα". Γι΄αυτό καταντήσαμε "σκιά" του εαυτού μας και ψαχνόμαστε παραζαλισμένοι.
    Ο κάθε μικροαστούλης "σιχαίνεται" τους μετανάστες που του θυμίζουν το δικό του, όχι πολύ μακρινό παρελθόν, που θέλει να ξεχάσει. Αλλά το "χωριό" και η συνοικία σε "κατοικούν" ρε συ και αντι να τα απαρνείσαι θα ήταν προτιμότερο και αξιοπρεπέστερο να τα πας παραπέρα.
    Ο κάθε μικροαστούλης καθόλου δεν "σιχαίνεται" όταν του αγοράζουν, γη, σπίτια, μαγαζιά και πάει λέγοντας Βησιγότθοι, Ούνοι, Λατίνοι και Φράγκοι.
    200 χρόνια "φουστανέλα" με "λουστρίνι" και στο τέλος ούτε "φουστανέλα" ξέρει να "φορά" και κυρίως να τιμά, ούτε με το "λουστρίνι" μπορεί να "περπατήσει": Σε τούτο το σταυροδρόμι της γης ο κάθε Χατζηαβάτης που την διαγουμίζει έχει βάλει πολυ "ευρωπαϊκή σως" και "γλιστράει".
    "Γιουνάν" στα τούρκικα σημαίνει Έλληνας και η ρίζα της λέξης είναι απο το Ιων. "Εμείς" όταν ξεριζώθηκαν και ήλθαν στην "πατρίδα" τους λέγαμε "τουρκόσπορους".
    Ποιά κατάρα μωρέ κάνει τα παιδιά να ξυραφιάζονται στα γήπεδα και με αφορμή ποιός κλωτσάει καλύτερα φουσκωμένο αέρα, αποκαλεί ο ένας τον άλλο "βούλγαρο";
    Όταν μπήκε ο Κεμάλ στην Σμύρνη -πονάει η αλήθεια πατριώτες, αλλά πρέπει να πιούμε το ποτήρι- κάποιος στο "αρχηγείο" του είχε απλώσει μια ελληνική σημαία στα σκαλιά για να πατήσει επάνω. Έσκυψε, την μάζεψε, την δίπλωσε και είπε ότι δεν μπορείς να ταπεινώνεις έτσι ένα λαό.
    Ποιά κατάρα μας έχει κάνει να θεωρούμε ύβρη την ταυτότητα ενός άλλου λαού;
    Ούτε φυλακές, ούτε στρατόπεδα, "χαρτιά" τώρα σε όσους θέλουν να φύγουν, να στείλουμε στον αγύριστο "ντιρεκτίβες", "οδηγίες", "συμφωνίες", "Δουβλίνα".
    Τσάκισμα του κάθε εκμεταλλευτή που πλουτίζει -με κάθε τρόπο- πίνοντας το αίμα ανθρώπων.
    Αυτός που πίνει το αίμα του "ξένου", πίνει και το αίμα του Έλληνα. Τελεία και παύλα.
    Να σηκώσουμε το κεφάλι, η Ελλάδα μπορεί να ζήσει και να θρέψει τον λαό της και όσους θέλουν να μείνουν εδώ: Για προσέξτε καλύτερα τον δικέφαλο αϊτό: Το ράμφος που "κοιτάζει" δυτικά είναι κλειστό: Συλλογάται και αναμένει.
    Το ράμφος που "κοιτάζει" ανατολικά είναι ανοιχτό: Διαλέγεται.
    Η Ελλάδα μπορεί να θρέψει τον λαό της και όσους θέλουν να μείνουν εδώ και για να γίνει αυτό ας αναζητήσουμε τους δρόμους που σπάζοντας τους παραμορφωτικούς καθρέφτες θα μας οδηγήσουν στο αληθινό, ολοζώνταντο, πραγματικά συναρπαστικό "χωνευτήρι" των ανθρώπων, εκείνο της εργασίας, όπου ο καθένας -με ή χωρίς Χριστό ή Αλλάχ- θα κερδίζει το ψωμί του με τον ιδρώτα του προσώπου του.
    Αλλά, αυτό απαιτεί "άλλα κόλπα". Στο χέρι μας είναι.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ μικροαστούλης 03/04/2012 10:57:01

      "Η Ελλάδα μπορεί να θρέψει τον λαό της και όσους θέλουν να μείνουν εδώ.."
      Μόνο που τα πληθυσμιακά στοιχεία των χωρών προέλευσης των λάθρο λειτουργούν συντριπτικά κατά της Ελλάδας...
      Το κείμενό σου είναι ένα παραλήρημα αριστερίστικης ιδεοληψίας. Ναι, συμφωνώ μαζί σου στο ότι ο μικροαστούλης βολεύτηκε. Αλλά καιρός να ξεβολευτεί και καιρός να ζήσουμε στις πόλεις μας ελεύθεροι χωρίς τους εισβολείς.
      Και αν θέλεις, πήγαινε και νοίκιασε στην Πλατεία Βάθη και στα Κάτω Πατήσια. Και προφανώς δεν έχεις παιδιά για να φοβάσαι να γυρίσουν βράδυ από το φροντιστήριο, ούτε γυναίκα να φοβάται να μπει βράδυ στην πολυκατοικία της.
      Οι αριστερίστικες ιδεοληψίες όπως οι δικές σου, να στο θυμίσω επειδή ΘΕΛΕΙΣ να μην το θυμάσαι, στοίχισαν εκατομμύρια νεκρούς και εκτοπισμένους μέσα στον 20ό αιώνα, στο όνομα του "καλύτερου μέλλοντος της ανθρωπότητας" και της "αδελφοσύνης των λαών". Η προπροηγούμενες γενιές των αριστερών παραληρούσαν υπέρ του Στάλιν, οι προηγούμενες υπέρ του Κάστρο, οι δικές σας υπέρ του λαθρομεταναστών. Ο μεταναστευτισμός είναι ο νέος ιδεολογικός ακρογωνιαίος λίθος της Άκρας Αριστεράς: Ο κάθε μετανάστης, ας είναι και δολοφόνος και βιαστής και κοινός κακοποιός, είναι καλοδεχούμενος. Ειδικά αν είναι σκουρόχρωμος. Ο συνδυασμός μελανίνης και ισλάμ έχει την εξής καταπληκτική ιδιότητα (κατά τους ιδεοληπτικούς αριστερούς), να καθιστά κάθε άνθρωπο καλό, άσχετα απο τις πράξεις του!
      Η Ελλάδα δεν σηκώνει πολυπολισμικούς πειραματισμούς που δοκιμάστηκαν έξω και απέτυχαν. Κανείς δεν έχει δικαίωμα να προτείνει πειραματισμούς εις βάρος εθνών και λαών και προσώπων, στο όνομα κάποιας ιδεοληψίας, όπου δεν συνεπάγεται κανένα προσωπικό κόστος. Ούτε εσύ αριστερούλη μικροαστούλη!

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ΒΙΣ 03/04/2012 11:07:09

        Δικαίωμα να προτείνει έχει ο καθένας ό,τι θέλει. (Θυμάσαι πώς το έλεγε ο Clint Eastwood στον "Dirty Harry";) Αυτό που δεν έχει όμως κανείς δικαίωμα, είναι να εφαρμόζει αυτούς τους πειραματισμούς σε βάρος των εθνών και ερήμην της λαϊκής βούλησης. Γιατί δε νομίζω να πιστεύουν ούτε καν οι ροζ αριστερούληδες ότι ο λαός συναινεί στη μετατροπή της Ελλάδας σε ξέφραγο αμπέλι των ισλαμολάθρο...

        Αυτό που έχει σημασία λοιπόν, δεδομένης και της πλύσης εγκεφάλου υπέρ των λάθρο που γίνεται από τον πολτό των σαλονάτων ψευτοδιανοουμένων και των ΜΜΕ του εκμαυλισμού συνειδήσεων, είναι να πασχίζουμε συνεχώς, όλοι όσοι ανησυχούμε, προς την κατεύθυνση της πλήρους ιδεολογικής απονομιμοποίησης και αποδόμησης των λαθρολάγνων κηρυγμάτων.

      • μικροαστούλης avatar
        μικροαστούλης @ ΒΙΣ 03/04/2012 14:54:10

        Φίλε μου, μάλλον με παρεξήγησες. Οταν λέω "κι όσους θέλουν να μείνουν εδώ" δεν εννοώ και δεν θέλω "μπάτε σκύλοι αλέστε".
        Εγραψα "εν θερμώ" όσα έγραψα γιατί εκείνο που με ενοχλεί πολύ είναι το ότι το κάθε ζήτημά μας -ως λαός εννοώ- δυστυχώς και μακάρι να κάνω λάθος, εμείς οι ίδιοι πρώτοι το υποβαθμίζουμε και το γελοιποιούμε ή εν πάση περιπτώσει αν το θεωρούμε σοβαρό δεν το αναδεικνύουμε όσο πρέπει.
        Το θυμόμαστε και "τρέχουμε" μετά πίσω απο το ζήτημα, όταν αυτό έχει διογκωθεί και έχει φθάσει στο μη περαιτέρω, γιατί εδώ το πρόβλημα είναι και ποσοτικό και αφορά δεκάδες κράτη. Το ίδιο θέμα υπάρχει και αλλού.
        Εξηγούμαι: Αν θεωρήσουμε ως "έναρξη" της μαζικής μετανάστευσης (λαθραίας ή μη) τις αρχές της δεκαετίας του '90, οπότε και αρχίζουν να πυκνώνουν διάφορα φαινόμενα, πότε στα σοβαρά θέσαμε ως κοινωνία (τοπική, συνοικιακή κλπ) το ζήτημα αυτό εφόσον μας ενοχλούσε τόσο και πότε οι διάφοροι πολιτικοί εκπρόσωποι αντελήφθησαν, μέσω των δικών μας αντιδράσεων, ότι υπάρχει ζήτημα;
        Το "συζητούσαμε" το βράδυ στα "καφενεία", αλλά βολευόμασταν το "πρωί" στις δουλειές.
        Ειρήσθω εν παρόδω, οι "δικοί" μας (λέμε τώρα) απο αυτόν που νοικιάζει το αχούρι του, ως τους διακινητές πάσης φύσεως "εμπορευμάτων" είναι αθώοι του αίματος;
        Οταν εκλεγμένοι πολιτικοί παράγοντες είχαν διακηρυγμένες "θέσεις" περί "πολιπολιτισμικότητας", από ποιούς, τελικά, ψηφίστηκαν και εξελέγησαν;
        Ειρήσθω εν παρόδω, ότι η "πολυπολιτισμικότητα" είναι ένα "κατασκεύασμα" του κάθε "ανέστιου" και του πολτού που έχει στο κεφάλι του.
        Ούτε κι αυτό το συζητήσαμε στα σοβαρά, αλλά αφήσαμε τον κάθε ανόητο να συγχέει την "πολυπολιτισμικότητα" με την συνύπαρξη σε ένα χώρο διαφορετικών εθνικών ομάδων. Αυτό υπήρξε και μέσα σε αυτό υπάρχουν δυνάμει σπέρματα "σύνθεσης" του διαφορετικού, (μικτοί γάμοι κλπ), αλλά αυτό είναι μια πολύ αργή και μακρόχρονη διαδικασία, που μόνο η επί αιώνες συμβίωση των ανθρώπων, μπορεί να την οδηγήσει σε μια τέτοια κατεύθυνση ή να μην την οδηγήσει πουθενά. Μέχρι τώρα τα παραδείγματα αυτού του "παντρέματος" είναι πάρα πολύ λίγα.
        Αυτά ούτε επιβάλλονται, ούτε γίνονται με "οδηγίες" και εντολές άνωθεν. Πραγματικά είναι από αυτά τα ζητήματα που απαντήσεις δίνει μόνο η ζωή.
        Τα υπόλοιπα περί "πολυπολιτισμικότητας" είναι φληναφλήματα του κάθε ανόητου.
        Πως μπορείς και ανέχεσαι η χώρα σου να γίνεται επαίτης "βοήθειας" για "σφράγισμα" των συνόρων σου, όταν την ίδια στιγμή ανήκεις σε οργανισμούς που ΔΕΝ αναγνωρίζουν τα σύνορά σου γιατί έχουν άλλους σκοπούς και βλέψεις, που δεν κρύβουν, γιατί έχουν "χαράξει" σύνορα δικά τους, γιατί δεν θέλουν να ορίσουν σύνορα από εκεί που επιθυμούν να επεκταθούν.
        Αντίθετα υπάρχουν "σύνορα" απο εκεί που θέλουν να "θωρακιστούν" και κάθε τρείς και λίγο σου βάζουν πρόστιμα.
        Ταυτόχρονα ως χώρα έχεις -συνειδητά και ομολογημένα- εκχωρήσει μέρος της εθνικής σου κυριαρχίας.
        Πως θα τα συμβιβάσεις αυτά με όσα προκύπτουν μέσα στην πατρίδα και δεν είναι μόνο το μεταναστευτικό;
        Είναι φανερό ότι αυτά δεν λύνονται με "προσευχές". Είσαι έτοιμος να θέσεις αυτά τα ζητήματα -ως χώρα- σοβαρά και αν χρειαστεί να συγκρουστείς;
        Έγραψα για "όσους θέλουν να μείνουν εδώ" και είναι γνωστό ότι απο τους δεκάδες χιλιάδες μετανάστες στην Ελλάδα, οι λιγότεροι θέλουν να μείνουν εδώ.
        Ιδού λοιπόν, το πρώτο βήμα: "Χαρτιά" σε όσους θέλουν να φύγουν και κουνάμε μαντήλι. Το κάνουμε, ανοιχτά, ως κυρίαρχο κράτος, και όχι ως φοβισμένο μαθητούδι που κάνει "ζαβολιές" και προσπαθεί να αποφύγει μην του τραβήξει το αυτί ο δάσκαλος.
        Αλλο θέμα: Ποιά ήταν η πολιτική εκείνη που μετέτρεψε την Ελλάδα σε διάστημα τριών δεκαετιών σε "έρημη χώρα", σε ένα τόπο που απο το Ταίναρο ως την Θεσσαλονίκη και τις εντεύθεν διακλαδώσεις, ανατολικά και δυτικά έχει γεμίσει με "κουφάρια" εργοστασίων;
        Ποιά ήταν η πολιτική εκείνη που "επιδοτούσε" μεταφορές βιομηχανικών μονάδων εκτός της χώρας;
        Θα την συζητήσουμε μιας και το φαινόμενο δεν είναι μόνο "ελληνικό"; Θα ερωτηθούν οι πολιτικοί μας ταγοί για όλα αυτά; Θα σταθμίσουμε πάρα πολύ σοβαρά την ψήφο μας και την πολιτική μας στάση απο τις απαντήσεις που πρέπει να απαιτήσουμε, συγκεκριμένες απαντήσεις, πέραν των "αερολογιών";
        Πως θα ανατρέψεις "έξωθεν" ντιρεκτίβες που σε ερημοποιούν με διάφορες "επενδυτικές" προτάσεις-φούσκες με "ζωή" 4 ή 5 χρόνια; Και μετά πάμε για "άλλα";
        Έτσι θα ζήσουμε;
        Μας απασχόλησε στα σοβαρά, αυτό που παρατηρείται τώρα τελευταία, τα νέα παιδιά να φεύγουν για "έξω";
        Αυτό είναι "λύση";
        Και θα μείνει εδώ ποιός; Και θα κάνει τι;
        Μήπως θα "φυλάει" τα στρατόπεδα;
        Γιατί ειπώθηκε κι αυτό, ότι δηλαδή θα "ανοίξουν" και "δουλειές" με αυτή την ιστορία. Προφανώς γύρω απο τα στρατόπεδα θα αναπτυχθούν "δραστηριότητες".
        Φίλε, στο ξαναλέω, μάλλον με παρεξήγησες.
        Θέλω μια πατρίδα όρθια κι όχι γονατισμένη. Θέλω τον λαό μου περήφανο, δουλευτή, πριν απ' όλα, διαφεντευτή της μοίρας του και του τόπου του. Όχι φοβισμένο, καταθλιπτικό "ανθρωπάκι" που τρέχει στους ψυχίατρους, στους ψυχαναλυτές και στις καφετζούδες.
        Θέλω τον λαό μου να ερωτά και να ΑΠΑΙΤΕΙ απαντήσεις.
        Θέλω τον λαό μου να σκέφτεται στην γλώσσα του Σολωμού και του Παλαμά, και όχι να γίνεται άθυρμα του κάθε τυχάρπαστου.
        Θέλω τον λαό μου, ΛΑΟ, και όχι "πληθυσμό" και την Ελλάδα ΠΑΤΡΙΔΑ, όχι ένα "μέρος".
        Θέλω τον λαό μου και ιδιαίτερα τη νέα γενιά να γεύεται τους καρπούς της δουλειάς της και επειδή η αρχοντιά -η πραγματική λαϊκή αρχοντιά- πάντα περίσσευε σε αυτό τον τόπο, ο λαός μου έχει τον τρόπο του -και το έχει κάνει πολλές φορές και το κάνει συνεχώς-να μοιραστεί και την μπουκιά του με όσους πραγματικά το έχουν ανάγκη και με όσους πραγματικά δουλεύουν μαζί του.

  35. η Dimi avatar
    η Dimi 03/04/2012 02:41:17

    «Τα σύνορα της Ελλάδας ΔΕΝ είναι σύνορα της Ελλάδας. Είναι τελικά σύνορα της Ευρώπης» !!!

    Η τρομακτική δήλωση του ονειροκτόνου/υποθηκευτή της Ελλάδας, Γιώργου Ανδρέα Παπανδρέου, ενώπιον του εγκάθετου της elite Προέδρου της Ευρωπαϊκής Ενωσης Ηerman Van Rompuy. Για πρώτη φορά Πρωθυπουργός στην Ελλάδα αρνείται τα σύνορα της πατρίδας ότι αποτελούν Εθνικά Σύνορα κυρίαρχης χώρας και τα εκχωρεί σε υπερεθνικό κέντρο όπως η Ε.Ε. Και αυτή η δήλωση γίνεται στον ανώτερο αξιωματούχο της Ε.Ε., στον ίδιο τον Πρόεδρό της. Και ενώ έχει υπογράψει το Μνημόνιο, εκχωρώντας την Εθνική Ασυλία!
    Aθήνα, 12/4/2011 (πηγή: Noiazomai.net) http://bit.ly/pgJXfw

  36. Pluto avatar
    Pluto 03/04/2012 06:27:59

    To σφράγισμα του Εβρου είναι εθνική υπόθεση,προϋπόθεση γιά να μπορούν οι απελάσεις να μειώσουν τον αριθμό των παρανόμων!Δίχως κλειστό Εβρο,τα στρατόπεδα είναι κοροϊδία προεκλογική καί δεν είναι τυχαίο οτι ούτε ο Χρυσοχοΐδης (αλλά ούτε και ο Αβραμόπουλος!) ασχολούνται με τον Εβρο!
    Οι φράκτες ηλεκτροφόροι ή μη καθώς καί οι νάρκες είναι καταστροφικοί για την Ελλάδα!Για να δω τί εικόνα ,τί τουρισμό καί τί αλληλεγγύη θα έχουμε ως Ελλάδα όταν σ` όλα τα Ευρωπαϊκά ΜΜΕ παίξουν κάποιες εικόνες από καρβουνιασμένα παιδάκια καί ακρωτηριασμένες γυναίκες; Αλλά ξέχασα, θα αναλάβει ο Αδωνις καί ο Τσεκουράτος να εξηγήσουν...
    Απαιτούνται οι εξής ικανότητες από όσους επιχειρήσουν να λύσουν προς όφελος της χώρας το πρόβλημα : πατριωτισμός(= θυσία για το εθνικό συμφέρον,εν προκειμένω καί την διεθνή εικόνα τηςΕλλάδας!), ανιδιοτέλεια,ευφυία, ανθρωπισμός καί σκυλίσια επιμονή.Ενα συστατικό να λείπει,απλώς θα προκαλέσουμε βαρύ κοιλιακό τραύμα στην ήδη εξουθενωμένη Ελλάδα...
    Πώς σφραγίζεται ο Εβρος;Ο φόβος φυλάει τα έρημα!Καί φόβο πρέπει ν εμποιήσουμε σε κάθε δουλέμπορο στην Κωνσταντινούπολη, ακόμη περισσότερο σε κάθε διακινητή στα παραμεθόρια. Πώς; Με τον τρόπο που καταλαβαίνουν! Προσλαμβάνοντας τους κατάλληλους (αλλοεθνείς) επαγγελματίες που θα τους βρουν καί θα τους σχολάσουν.Η μαφία είναι ευάλωτη μόνο στις μεθόδους της.Οσο για διάφορους φοβερούς φουσκωτους τυπάδες των σούπερ ειδικών δυνάμεων (ναί ντε αυτούς που εκπαίδευε τόσα χρόνια το ΝΑΤΟ για διεισδύσεις σε Βουλγαρία καί Γιουγκοσλαβία καί υποτίθεται ότι μπαινόβγαιναν) ιδού στάδιο δόξης λαμπρόν:δεν μπορούν να βρουν τους διακινητές στα παραμεθόρια Τουρκικά χωριά καί να τους πείσουν εμπράκτως για το ασήκωτο κόστος της δουλειάς;; Τί; Καλοί μόνο για παρελάσεις καί επιδείξεις; Σπίτια τους πάραυτα, να δουν πως βγαίνει το ψωμί !
    Καμμιά Τουρκία δεν πρόκειται να ξεκινήσει πόλεμο για τέτοιες υποθέσεις στον Εβρο! Αν από την άλλη πλευρά η Τουρκία θεωρεί ότι αυτή την περίοδο μπορεί να κάνει ντού τύπου Βαριοπούλας (κατά την άποψή μου ξέρει ότι πέταξε πιά το πουλί -δεν κοιμόμαστε πλέον!) τότε τις αφορμές θα τις φτιάξει από μόνη της...
    Μη βιαστείτε να με πείτε τυχοδιώκτη πριν σκεφθείτε. Α@@@ χρειάζονται καί συντονισμένη δουλειά στο παρασκήνιο.Διαφορετικά, έχουμε σήμερα στην χώρα την κατάσταση που τελικά φαίνεται οτι μας αξίζει!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Pluto 03/04/2012 11:11:48

      Δηλαδή, για το "τι θα πει ο κόσμος", ας αφήσουμε τα σύνορά μας να είναι σουρωτήρια και ας περιμένουμε ΑΝ και ΟΤΑΝ "καθαρίσει" τους δουλέμπορους ο... Κάρλος το Τσακάλι που θα προσλάβουμε...

      Εγώ πάντως δεν ξέρω καμία χώρα στην οποία να μειώθηκε η τουριστική κίνηση επειδή κατέστησε σαφές ότι προστατεύει τα σύνορά της με αποτελεσματικό τρόπο. Απεναντίας, ξέρω ότι η τουριστική κίνηση στην Αθήνα μειώνεται συνεχώς και οι πληρότητες των ξενοδοχείων της είναι στο ναδίρ ακριβώς επειδή το κέντρο έχει παραδοθεί στο έλεος των λάθρο.

    • Ένας avatar
      Ένας @ Pluto 03/04/2012 12:11:34

      Η Τουρκία με την οικιστική φούσκα, το υπερθερμασμένο χρηματιστήριο, τον ξεδοντιασμένο στρατό, την απειλή ανεξάρτητου Κουρδιστάν στο βόρειο Ιράκ και στην ανατολική Συρία, και τα 40 εκατομμύρια τουρίστες ετησίως ΔΕΝ πρόκειται να κάνει πόλεμο εναντίον της Ελλάδας, ακόμη κι αν βομβαρδίσουμε την Άγκυρα.

      Είμαστε ΠΟΛΥ χέστηδες οι Έλληνες, τελικά.
      Φοβόμαστε συνέχεια.
      Τον Τούρκο, τον Σκοπιανό, τον Αλβανό, τον Εβραίο, τον Άραβα, τον Πακιστανό, τον Γερμανό...
      ΠΟΛΥ χέστηδες, όμως.

  37. ΑΡΚΑΣ avatar
    ΑΡΚΑΣ 03/04/2012 16:41:10

    Μιλώντας τηλεφωνικά με πολύ καλό συνάδελφο που είπε τα εξής:

    "... περπατώντας κοντά - όχι πολύ κοντά - στην Ομόνοια, πέφτω πάνω σε έναν πολύ συμπαθή χαμογελαστό μικροπωλητή πακιστανό. Να μην στα πολυλογώ μου λέει ο συνάδελφος, με ρωταέι ο Πακιστανός τί θα ψηφίσω!!!

    Του λέγω γιατί εσύ ψηφίζεις; ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΜΕ: "εγκώ ψηφίζω ΠΑΣΟΚ, από το ΄10. Ραγκούσης μου έδωσε υπηκοότητα!!!!!!! για να ψηφίσω Καμίνη".

    Τα σχόλια δικά σας. Τα συμπεράσματα τα δικά μου είναι ότι είμαστε κτήνη και ανάλγητοι για να κατοικούμε σ΄ αυτόν τον τόπο.

    ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ!!!!

  38. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 03/04/2012 20:29:38

    Θελει σκληρα μετρα για να χτυπηθει η λαθρομεταναστευση. Δεν θελει ευγενιες και κλαψα. Η Ισπανια εχει φτιαξει φρακτη πολλα μετρα υψος, τον οποιο υπερασπιζει με δακρυγονα και πλαστικες σφαιρες. Κι απο οσο ξερω, η Ισπανια δεν εχει χασει επισκεπτες λογω αυτης της ''αμυτικης'' προσπαθειας. Πρεπει το Ελληνικο (κυριως) προβλημα, να γινει Ευρωπαικο. Το να κανουμε πχ 30 χωρους κρατησης με 1.500-2.000 στοιβαγμενους εκει μεσα, ναι μεν περναει ενα μηνυμα, αλλα η κρατηση των περιπου 50.000 λαθρο, ειναι μια ασπιρινη. Αφου οι λαθρο ειναι πολυ πανω απο 1.500.000 ατομα, και καθε μερα ερχονται κι αλλοι.

  39. Kefalari avatar
    Kefalari 04/04/2012 00:24:22

    Αφού πω ότι προσυπογράφω ως συνήθως τα γραφόμενα του BIS, θα διαφωνήσω με όσους λένε "να τους αφήσουμε να πάνε στην Ευρώπη, να τους δώσουμε έγγραφα να φύγουν" κλπ.
    Είναι η κλασική μπούρδα του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΚΕ. Μονο και μονο αυτό θα έπρεπε να σας κάνει καχύποπτους.

    Καταρχήν υπάρχει η γνωστη οδηγία Δουβλίνο II που υποχρεώνει την αρχική χωρα στην οποια εισβάλει λαθρο (δηλαδή η Ελλάδα κατά 90%) να διεκπεραιώσει αυτή όλα τα διαδικαστικά που αφορούν την εξέταση του ασύλου, την κράτηση, την απέλαση κλπ.

    Αυτή η οδηγία καταργείται μονο με ομοφωνία αφού όπως καταλαβαίνουμε όλοι οι χώρες της βορειοδυτικής Ευρώπης έχουν βολευτεί με το να μπορούν να στέλνουν πίσω στην Ελλάδα τους (λίγους) εισβολείς που καταφέρνουν και συνεχίζουν προς βορά.

    Τι θα γίνει τώρα αν εμείς τους δώσουμε έγγραφα Ότι έγινε όταν πήγε να κάνει αυτή την μαγκιά ο Μπερλουσκόνι (που κατά γενική ομολογία όλοι οι πολιτικοί μας μαζεμένοι είναι μια τρίχα από τα @@ του) με τους Τυνήσιους που είχαν εισβάλει μαζικά στην "λαπεντουσα" μετά την αραβική άνοιξη με την οποια ηδονιζόταν ο Αλαβάνος : η Γαλλία έκλεισε τα σύνορα της μη τυχών και περάσουν 50 (!!) Τυνήσιοι, ενώ η απομακρυσμένη Δανία ανέστειλε την εφαρμογή του Σέγκεν.

    Αυτό θα γίνει και στην περίπτωση μας, νομίζετε ότι θα κάτσουν οι άλλοι να υποδέχονται τις καραβιές από "λαθρο" που θα τους στείλουμε εμείς οι έξυπνοι Θα μας αποβάλλουν από το Σέγκεν και θα μείνουμε αμανάτι με τους λαθρο στους οποιους θα έχουμε χορηγήσει και έγγραφα, συν ότι θα πρέπει να υποστούν έλεγχο και οι Έλληνες πλέον.

    Δεύτερη άμεση συνέπεια : τι νομίζετε ότι θα γίνει μόλις στα βάθη της αραπιάς μαθευτεί ότι η Ελλάδα έβαλε και επίσημα πινακίδα "Transit προς Δυτική Ευρώπη" ;;; Οι 300 ημηρεσίως που εισβάλουν θα γίνουν 3000. Ούτε τα Leopard δεν θα σταματούν τις ορδές. Δεν πρέπει επουδενί να στείλουμε αυτό το μήνυμα.

    Τρίτον υπάρχει και το ιδεολογικό κομμάτι, και εδώ επανέρχομαι στην αριστερά που συνεχώς προτείνει αυτή την λύση. Η αριστερά εκτος από μισελληνική, απεχθάνεται και τον Δυτικό πολιτισμό (και αντιστρόφως φτιάχνεται με καθετί μουσουλμανικό και αράπικο). Αφού κατακλειστούμε εμείς από τις ορδές των εισβολέων, δεν τους χαλάει να συνεχιστεί και ο εποικισμός της υπόλοιπης Ευρώπης από τους afro μουσουλμάνους φίλους της (όπως ήδη συμβαίνει σε παρα πολλές πόλεις της Ευρώπης).

    Είμαστε Έλληνες, είμαστε όμως και Ευρωπαίοι (όσο και αν έχουμε πληγωθεί και ψυχραθεί τα 2 τελευταία χρονια), η Ευρώπη είναι η κόρη του Ελληνισμού και η Ελλάδα μπορεί και πρέπει να αναλάβει το ρολο της πύλης προστασίας, όπως έκανε από τους Περσικούς πολέμους ακόμα. Αυτό επιβάλει η ιστορία και η γεωπολιτική μας θέση. Αρκεί βεβαια να συνδράμουν και οι εταίροι μας : οικονομική στήριξη καθότι τα σύνορα μας είναι και δικά τους, ανακατανομή όσων δικαιούνται άσυλο, και κυρίως να μην μας πρήξουν με τα "ανθρώπινα δικαιώματα" και να μας αφήσουν να προστατεύσουμε τα σύνορα μας με ορους στρατιωτικής εισβολής, όπως αρμόζει στην κατάσταση. Πρέπει να υπάρξουν νεκροί στα σύνορα και να καταλάβουν οι λαθρο ότι τα σύνορα δεν είναι παραλια για μπάνιο αλλα πολύ επικίνδυνο μέρος.

    Τα κέντρα κράτησης είναι ένα σωστό μέτρο, αρκεί να ενταχθούν στο πλαίσιο μιας γενικότερης, σκληρής, ανελέητης αντί-μεταναστευτικής πολιτικής με πρωταρχικό στόχο το σφράγισμα των συνόρων με κάθε τρόπο. Από μονα τους δεν κάνουν τίποτα. Επίσης να είναι φυλακες, με τις ελάχιστες απαραίτητες συνθήκες διαβίωσης. Η παρανομία δεν επιβραβεύεται. Μια φασολάδα την ημερα και κατάσχεση όλων των υπαρχόντων για να χρηματοδοτηθεί και εκ μέρους τους η όλη διαδικασία της κράτησης και της απέλασης. Έχεις 20 ευρώ κύριε Πακιστανέ; Στα κατάσχουμε, θα γυρίσεις στην πατρίδα σου πιο φτωχός από τι ήσουν όταν ήρθες.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.