#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/12/2010 14:27
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σε λίγο θα ανακαλύψουν ότι κι ο Σαμαράς είναι ... σαμαρικός !!!

Τι κάνει η ένδεια ιδεών, πληροφοριών και αναγνωστών



Την ώρα που το ΠΑΣΟΚ σπαράσσεται  από τις αντικρουόμενες απόψεις και τις αντιφατικές πολιτικές των υπουργών του, την ώρα που η κοινωνία συγκλονίζεται από τα λουκέτα, την ύφεση και την ανεργία, ορισμένα ευφάνταστα ΜΜΕ ανακαλύπτουν ξαφνικά, δήθεν  συγκρούσεις και διαφορές ανάμεσα στα στελέχη της Ν.Δ. και το ρόλο που παίζει σε αυτές (παρασκηνιακά παρακαλώ) το ...Antinews.

Γράφει για παράδειγμα το ΒΗΜΑ κάτω απο τον τίτλο: «Ο διαδικτυακός βραχίονας»: Κεντρικό ρόλο στον «πόλεμο» επιρροής και της μάχης των συσχετισμών, μεταξύ των συνεργατών του κ. Σαμαρά, έχει και το site antinews (www. antinews.gr), το οποίο από πολλούς βουλευτές θεωρείται προπαγανδιστικός βραχίων ενός συστήματος της Ρηγίλλης στο Διαδίκτυο. … Καθημερινά το antinews- που βρίσκεται σε διαδικτυακό πόλεμο με άλλα blogs τα οποία διαχειρίζονται υποστηρικτές της κυρίας Ντόρας Μπακογιάννη - προπαγανδίζει τη γραμμή της ΝΔ. Παράλληλα ασκεί σκληρή κριτική κατά του ΠαΣοΚ, ενώ απαξιώνει συστηματικά όσους έχουν αντίθετη άποψη από τον κ. Σαμαρά, είτε αυτοί είναι βουλευτές είτε συγκροτήματα Τύπου (τα οποία λοιδορεί) και δημοσιογράφοι. Δεν είναι λίγες οι φορές που στάζει χολή για την κυρία Μπακογιάννη.  Στο συγκεκριμένο site έχουν δημοσιευθεί άρθρα, κυρίως οικονομικού περιεχομένου, του κ. Λαζαρίδη, ενώ τακτικός αρθρογράφος είναι και ο κ. Κρανιδιώτης. Επίσης πολύ συχνά βουλευτές της ΝΔ έχουν συμπεράνει ότι πίσω από τα σχόλια των αναγνωστών βρίσκονται στελέχη της Ρηγίλλης που γράφουν με ψευδώνυμο. «Δεν θα απολογηθούμε σε κανέναν επειδή ο Χρύσανθος Λαζαρίδης και ο Φαήλος Κρανιδιώτης είναι φίλοι μας από αμνημονεύτων χρόνων και τιμούν το antinews με την αρθρογραφία τους» έγραφε πριν από μια εβδομάδα το antinews.

Όπως και άλλες εκατοντάδες φορές στο παρελθόν δεν θα απαντήσουμε στις επιθέσεις των στυλοβατών του «συστήματος ΠΑΣΟΚ» και τώρα «συστήματος ΔΝΤ» εναντίον όσων τολμούν να έχουν διαφορετική άποψη απο την δική τους. Είναι προφανές (και από αυτό και από άλλα δημοσιεύματα) ότι τους ενοχλεί πλέον πολύ το Antinews, πράγμα που σημαίνει ότι πάμε καλά. Άλλοι κλείνουν εφημερίδες και απολύουν κόσμο.

Κατανοούμε επίσης την αγωνία ορισμένων να απαξιώσουν την ανοδική πορεία της Ν.Δ. του Αντώνη Σαμαρά.

Φανταστικές διαφωνίες και απίστευτες δήθεν δολοπλοκίες, βασισμένες σε πληροφορίες του τύπου «μου είπε κάποιος – να σας πω – ότι ο Κρανιδιώτης γράφει στο Antinews – άρα το Antinews είναι ο μακρύς βραχίωνας της Ρηγίλλης» μόνο ατέλειωτο γέλιο προκαλούν.

Πως να κρίνει άλλωστε κανείς στα σοβαρά διαπιστώσεις του τύπου: «συχνά βουλευτές της ΝΔ έχουν συμπεράνει ότι πίσω από τα σχόλια των αναγνωστών βρίσκονται στελέχη της Ρηγίλλης που γράφουν με ψευδώνυμο...»

Με αυτήν την λογική να συμπεράνουμε κι εμείς ότι επειδή το δημοσίευμα δίνει έμφαση στην αρθρογραφία μας για την Ντόρα, το ΒΗΜΑ την στηρίζει και ψαρεύει ως συνήθως σε θολά νερά;

Θα πούμε όμως και κάτι άλλο. Μέσα από το άρθρο αυτό στο ΒΗΜΑ, όπως και από άλλα έντυπα, είναι σαφής η προσπάθεια διαχωρισμού των στελεχών της ΝΔ σε «καλά» για το σύστημα και «κακά». Σε αρεστούς και μην αρεστούς. Όπως και η προσπάθεια διάσπασης της ηγετικής ομάδας του Σαμαρά.

Ο Μουρούτης τι έκανε πια και τους ενοχλεί τόσο; Τον είδαν να παίρνει μέρος σε καμιά ...ηγετική σύσκεψη; Ένας ακούραστος και πιστός εργάτης του Σαμαρά είναι μόνο κι αυτό ίσως τα εξηγεί όλα. Τον Φαήλο πέρα από την αρθρογραφία του στο Antinews τον είδαν να συμμετέχει σε καμιά σύσκεψη στην Ρηγίλλης; Ούτε στην Κεντρική Επιτροπή δεν τον εξέλεξαν. Τους ενοχλεί ο Χρύσανθος επειδή οι ομιλίες του Σαμαρά τσακίζουν κόκκαλα; Ο ευπρεπής και αφανής Αρβανιτόπουλος τι έκανε και τον μισούν τόσο; Δεν παίζει τα παιχνίδια τους;  Και φυσικά προκαλεί εντύπωση η επιμονή του ΒΗΜΑτος στα σενάρια απομάκρυνσης του Πάνου Παναγιωτόπουλου με αφορμή τάχα τις "επικοινωνιακές αδυναμίες" της Ρηγίλλης, όταν είναι γνωστό ότι ο εκπρόσωπος της ΝΔ ανταποκρίθηκε με επιτυχία σε όλες τις μεγάλες στιγμές της ΝΔ στο χρόνο που πέρασε απο την εκλογή Σαμαρά.

Δεν ξέρουν όμως κάτι. Όλοι αυτοί που δακτυλοδεικτούνται είναι ... Ταλιμπάν του Αντώνη. Είναι μαζί του από χρόνια πολλά, από τότε που κανείς δεν περίμενε ότι ο Σαμαράς θα γινόταν αυτό που είναι σήμερα. Νοιάζονται δηλαδή για τις ιδέες και τις αρχές  και όχι για αξιώματα και απολαβές. Διαφορετικά θα είχαν εγκαταλείψει κι αυτοί τον Σαμαρά – όπως πολλοί άλλοι – για να αξιοποιήσουν διαφορετικά τα αδιαμφισβήτητα προσόντα τους.

Και ποτέ δεν θα κάνουν κάτι για να τον φέρουν σε δύσκολη θέση. Γι αυτό και όλες οι προσπάθειες των αντιπάλων του Σαμαρά θα πέσουν στο κενό.

Θα πούμε και κάτι ακόμα που το ξέρει όλος ο κόσμος, αλλά οι ευφάνταστοι δημοσιογράφοι των συγκροτημάτων δεν μπορούν να αντιληφθούν: Ο Σαμαράς είναι που «μετράει», κανένας άλλος. Ας πάψουν λοιπόν να επαναλαμβάνουν αυτά που έγραφαν και επί Καραμανλή, αλλάζοντας απλώς τα ονόματα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 05/12/2010 14:35:00

    Διαιρει και βασιλευε.. παλια μ τεχνη Πρασινο κοσκινο!

    Δηλ τωρα που με διαβαζει ο Παγκαλος να του πω 2-3 γαλλικα ??

    ΠΠ

  2. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 05/12/2010 14:38:16

    factorx: εντολές εκτελεί, αλλά ας μην ασχοληθούμε μαζί του

    • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ @ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 06/12/2010 01:51:59

      Τζότζολα, Μουρούτης και βέβαια Χρύσανθος Λαζαρίδης στο στόχαστρο εκβιαστών του διαδυκτίου και λοιπών. Μάλλον ο Αντώνης δεν τους έχει εξηγήσει ακόμα το όνειρο...

  3. evan avatar
    evan 05/12/2010 14:39:59

    Έτσι είναι, αφού δείχνουν ότι ζορίζονται πάτε πολύ καλά. Επίσης και ο Αντώνης Σαμαράς με τους καλούς του φίλους και συνεργάτες. Ευτυχώς που η εφημερίδα Το Παρόν, πρόλαβε και έβγαλε μια δημοσκόπηση που βγάζει το ντοροκόμμα να μην μπαίνει στη βουλή, αυτό επίσης τους την χαλάει γιατί μάλλον θα ετοίμαζαν τα δικά τους με πολύ μεγάλα ποσοστά του ντορο κόμματος.

    • Γιώργος Γκ. avatar
      Γιώργος Γκ. @ evan 05/12/2010 21:53:53

      @Evan
      Mε συγχωρείς αλλά πρέπει να σε διορθώσω.
      Οχι ντορόκομμα .Το σωστό όνομα για την συμμαχία των προθύμων είναι το " ντορό-απόκομμα " και παίρνει σύμφωνα με δημοσκόπηση της RASS 2.4% κι'αυτό χάρις στρογγυλοποίησης του 2,35%.

      • man8os avatar
        man8os @ Γιώργος Γκ. 05/12/2010 21:58:07

        Επισης αποπειρα αποστασιας του Μπαντμιντον.

  4. Ηλίας avatar
    Ηλίας 05/12/2010 14:41:39

    Mπραβο στο Antinews που κατάφερε και μπήκε στο μάτι τους! Μεγαλύτερη αναγνώριση δεν υπάρχει από το να σε λοιδωρεί ο εχθρός!

    ΥΓ. Φυσικά όλοι ξέρουν ότι στην πραγματικότητα είμαι ο Γιάννης Μανώλης που γράφω εδώ μέσα με ψευδώνυμο,με πιάσατε μπαγάσες!

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ Ηλίας 06/12/2010 01:01:59

      Έτσι!
      Θα τα πούμε συνάδελφε αύριο στη βουλή και για εκείνο το θεματάκι του γηπέδου στην Νέα Φιλαδέλφεια... G. Vouros :P

  5. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 05/12/2010 14:42:28

    Έτσι ακριβώς είναι. Όπως τα λένε οι δαιμόνιοι ρεπόρτερ του Βήματος. Όλα τα στελέχη της Ρηγίλλης ποζάρουν ως κάποιοι άλλο στο αντινιουζ, μεταξύ άλλων, ο Θραξ Αναρμόδιος είναι ο Γιακουμάτος, και εγώ είμαι ο Φρανς Τσαγκάρης! Μπρρρρ.... Ρε για κοιταχτείτε καλά εκεί στο ΔΟΛ.

    • Y. avatar
      Y. @ Strange Attractor 05/12/2010 22:27:56

      Εγώ δηλώνω Ευάγγελος Αβέρωφ, και σχολιάζω από το υπερπέραν.

  6. Stavros avatar
    Stavros 05/12/2010 14:44:12

    Ελατε να σας ευλογησω, αναρτωλοι.. εχω παρει νεο πετραχηλι ( δωρο της Θοδωρας ).

  7. oxoxo avatar
    oxoxo 05/12/2010 14:45:27

    "Δεν ξέρουν όμως κάτι. Όλοι αυτοί που δακτυλοδεικτούνται είναι … Ταλιμπάν του Αντώνη. Είναι μαζί του από χρόνια πολλά, από τότε που κανείς δεν περίμενε ότι ο Σαμαράς θα γινόταν αυτό που είναι σήμερα. Νοιάζονται δηλαδή για τις ιδέες και τις αρχές και όχι για αξιώματα και απολαβές. Διαφορετικά θα είχαν εγκαταλείψει κι αυτοί τον Σαμαρά – όπως πολλοί άλλοι – για να αξιοποιήσουν διαφορετικά τα αδιαμφισβήτητα προσόντα τους."
    Ακριβώς αυτό είναι που τους φοβίζει. Γιατί τους είναι ξένο. Και γνωρίζουν ότι από αυτό ηττήθηκαν κατά κράτος στις 29 Ν

    • Tassos avatar
      Tassos @ oxoxo 05/12/2010 15:41:03

      Μπράβο φίλε! Αυτό ακριβώς είναι. Φοβούνται. Δεν είναι του χεριού τους ο Αντώνης, δεν είναι της "πάστας" τους. Και δικαίως φοβούνται γιατί αν υποτεθεί ότι το antinews είναι η πιο καθαρόαιμη φωνή της νέας εποχής για την δεξιά τότε καταλαβαίνουν ότι είναι πάνδημη απαίτηση από τον Αντώνη το τράβηγμα στο σωληνάκι που κρατάει τα βρωμερά τους συμφέροντα συνδεδεμένα με τον ιδρώτα, τον κόπο και τον μόχθο του Ελληνικού λαού.

    • Roulis avatar
      Roulis @ oxoxo 06/12/2010 00:48:01

      Καλα,το 29Ν ειναι ετοιμο για να το κανουμε ταμπελα σε τρομοκρατικη οργανωση!

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Roulis 06/12/2010 19:25:09

        Πες το ψέματα. Κι εγώ το ψιλοσκεφτόμουνα αυτό, αξίζει να το διερευνήσουμε.

  8. Kennan avatar
    Kennan 05/12/2010 14:48:48

    Το "δαιμονάκι" είναι η Θεοδώρα φυσικά

  9. ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ avatar
    ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ 05/12/2010 14:50:18

    Μόλις τώρα ετοιμαζόμασταν να σας στείλουμε το κείμενο των δολοπλόκων του "ΒΗΜΑΤΟΣ".
    Τους 'τσούζει' πολύ η αλήθεια...
    Ακόμα περισσότερο η ουσιαστική παρεμβατικότητα του site

  10. Κεφαλλονίτης avatar
    Κεφαλλονίτης 05/12/2010 14:56:37

    Άκουσε λοιπόν αγαπητό ΑΝΤΙ έχω τα χρονάκια μου γιαυτό σε παρακολουθώ πάρα πολλά χρόνια (από 1974 και μετά κατά περιόδους) και τώρα στο Blog. Θέλεις την άποψή μου λοιπόν; Δεν με ενδιαφέρει ποιόν υποστηρίζεις και αν το κάνεις, καμία σχέση δεν έχεις όμως με τον παλιό σου χώρο. Εξακολουθώ να σε παρακολουθώ σαν να διαβάζω το «Ρομάντζο» μπαίνοντας σε διάφορες σκέψεις. Πολλές φορές μειδιώ γιατί οι αρθρογράφοι σου είναι πολύ μακριά από τα διαδραματιζόμενα και μέχρι τώρα σκεφτόμουν μήπως εγώ γέρασα. Βλέπω όμως ότι και άλλοι είναι μπλεγμένοι σαν και εμένα και ανακουφίστηκα. Δεν έχω ξανακάνει σχόλιο και ίσως παρεξηγήσεις τα γραφόμενά μου. Απλώς αυτό που νοιώθω εξέφρασα ίσως μη μπορώντας να προσαρμοστώ όπως εςύ στο σήμερα. Να είστε πάντα καλά.

    • factorx avatar
      factorx @ Κεφαλλονίτης 05/12/2010 15:11:25

      Φυσικά και δεν έχουμε καμία σχέση με τον "παλιό μας χώρο" που λες. Αυτά τα λένε όσοι θέλουν να προβοκάρουν καταστάσεις.Ο κόσμος εξελίσσεται και το παλιό πεθαίνει καθε ημερα. Και τωρα ειμαστε antinews. Οι ίδιοι ομως αποτελούν τον βασικό πυρήνα. Και γράφουν πάνω στον ίδιο άξονα που έγραφαν πάντα: Πατρίδα - διαφάνεια - εναντίον της διαπλοκης - υπερ του Πολίτη.
      Όμως τα ίδια με αυτά που λες εσυ τωρα τα έλεγαν και παλιότερα οι πασόκοι: "το Αντι είναι όργανο της δεξιάς και του ....Μητσοτάκη" κλπ κλπ.
      Αλλά όπως λες γερασες και δεν θυμασαι

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κεφαλλονίτης 05/12/2010 15:18:30

      " Πολλές φορές μειδιώ γιατί οι αρθρογράφοι σου είναι πολύ μακριά από τα διαδραματιζόμενα και μέχρι τώρα σκεφτόμουν μήπως εγώ γέρασα."

      Εχεις σχολια και για εμας τους σχολιαστες και σπανια αρθογραφους ????

      ΠΠ

      • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
        ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 06/12/2010 02:14:43

        Κεφαλλονίτες από ....Χανιά και Ευρυτανία δεν είναι για να τους απαντάς...

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Κεφαλλονίτης 05/12/2010 15:25:32

      ...Πολλές φορές μειδιώ γιατί οι αρθρογράφοι σου είναι πολύ μακριά από τα διαδραματιζόμενα...

      Να εκληφθεί ως κομπλιμέντο;

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ Strange Attractor 05/12/2010 15:55:34

        ...μα φυσικά

        ...τουλάχιστον για μερικούς ...γιατί αν είσαι κοντά στα διαδραματιζόμενα δεν είσαι αρθρογράφος, αλλά αυλογράφος

  11. man8os avatar
    man8os 05/12/2010 15:01:44

    Μιλαμε για πολυ βρομικη επιχερηση να προκληθει διχονοια.
    Εκει περα στα κεντρικα μην τσιμπατε!
    Ολα θα πανε καλα, γυριζει ο τροχος.

  12. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 05/12/2010 15:02:29

    Το δημοσίευμα του "Βήματος" ήταν σαφώς κατευθυνόμενο (είπα κάτι καινούριο τώρα, έτσι;).
    Το ίδιο κατευθυνόμενη είναι η συνέντευξη του αυτοπροσδιοριζόμενου ως φιλελεύθερου Αρη Σπηλιωτόπουλου. Που αναζητά στα βάθη των...σικάτων μπαρ Κολωνακίου και Ιλισσίων τη "νέα πορεία" που έχει ανάγκη η ΝΔ.
    Αν δεν κάνω λάθος, οι "φιλελεύθεροι" έχουν πλέον επίσημη εκπροσώπηση. Ας πάει εκεί ο Αρούλης, ο διαπρέψας Υπουργός-Τίποτα Εθνικής Παιδείας.
    Ολα αυτά τα γυαλιστερά μηδενικά εξηγούν γιατί η ΝΔ έχει βρεθεί εκεί που βρέθηκε. Μόνο που πολλοί στη ΝΔ δεν το έχουν αντιληφθεί ακόμα.
    Το ξαναλέω: Από μία νέα κυβέρνηση ΝΔ ρεπλίκα αυτής του ΚΚ του Βραχύ και Ολίγιστου, προτιμώ μία μακρά περίοδο μετανοίας και αναστοχασμού της ΝΔ στην αντιπολίτευση.

  13. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 05/12/2010 15:04:55

    το δώρο μου στο Βήμα

    h++p://www.google.gr/imgres?imgurl=http://www.best-christmas-presents.com/Christmas-prank-gifts/tn_mooning2.jpg&imgrefurl=http://www.best-christmas-presents.com/Christmas-prank-gifts/index.html&usg=__j_bXp5KyDf3WhFcZ7sYWcSzbvgo=&h=300&w=282&sz=20&hl=el&start=0&zoom=1&tbnid=hjS6N_8p3gYcLM:&tbnh=148&tbnw=189&prev=/images%3Fq%3Dmooning%26hl%3Del%26biw%3D1215%26bih%3D910%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1&itbs=1&iact=rc&dur=406&ei=lY37TMQxw4PhBsqwiN4J&oei=lY37TMQxw4PhBsqwiN4J&esq=1&page=1&ndsp=25&ved=1t:429,r:13,s:0&tx=50&ty=72

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ archaeopteryx 05/12/2010 15:15:34

      ενα Βημα κοντυτερα στην Αληθεια !!!! χαχαχαααα

      ΠΠ

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 05/12/2010 15:30:09

        η μόνη άμυνα... και αερίζεσαι (αν δεν κάνει κρύο)

        • Ο Ιθαγενής avatar
          Ο Ιθαγενής @ archaeopteryx 05/12/2010 15:56:25

          χαχαχα

          ...ευτυχεσμένος και εσύ από το μνημόνιο;

          Καλές γιορτές να έχουμε σε όλη την παρέα.

  14. Aris. A avatar
    Aris. A 05/12/2010 15:35:12

    Είναι προφανές ότι τα άλλοτε κραταιά δημοσιογραφικά συγκροτήματα βουλιάζουν γιατί εδώ και χρόνια αδυνατούν να πιάσουν τον σφιγμό της κοινωνίας.

    Προφανώς πρέπει να έχουν χρόνια να μιλήσουν με τους απλούς πολίτες και να γίνουν κοινωνοί των προβληματισμών και τον ανησυχιών μας.

    Το antinews έχει την ζωντάνια και την επαφή με την πραγματικότητα των αναγνωστών του που είναι άνθρωποι που διατρέχουν όλοι μέρα την καθημερινότητα και μεταφέρουν την φρεσκάδα και την αγωνία των πολιτών.

    Είναι δημοσιογραφικά αποτελεσματικό γιατί συνδέεται άμεσα με την ελληνική πολιτεία.

    Προσωπικά για μένα που δεν έχω καμία σχέση με την πολιτική και τις σφαίρες επιρροής της όπως από συνήθεια της περιγράφει το ΒΗΜΑ η ιστοσελίδα αυτή είναι μέσω έκφρασης των καθημερινών μου προβληματισμών.

    Και επειδή έχετε αναρτήσει άρθρα μου που είναι προιόν προσωπικής επεξεργασίας εμπειριών και συναναστροφών με την κοινωνία δεν ανήκω ούτε σε σκοτεινούς κύκλους ούτε σε ομάδες.

    Σαν φοιτητητής το 1996 σταμάτησα να διαβάσω ΒΗΜΑ όταν κατάλαβα ότι τα δημοσιεύματα ήταν κατευθυνόμενα κατά παραγγελία των ιδιοκτητών του και το 2009 σταμάτησα να διαβάζω Καθημερινή όταν διαπίστωσα ότι δεν με συνδέει τίποτα με μια εφημερίδα που πίστευα ότι έκφραζε τους αστούς.

    Παιδιά του μουχλιασμένου τύπου συνεχίστε έτσι έχετε χάσει κάθε επαφή με την πραγματικότητα και την υπόγεια δυναμική που αναπτύσεται στην ελληνική κοινωνία σήμερα.

    Οι δεκάδες ανώνυμοι επισκέπτες του antinews πράγματι γράφουμε καλύτερα από εσάς γιατί γράφουμε την αλήθεια που αισθανόμαστε και όχι γιατί είμαστε επαγγελματίες δημοσιογράφοι.

    Και συγνώμη αλλά είμαι σίγουρος ότι και από πλευράς σπουδών και από πλευράς κοινωνικών γνώσεων είμαστε καλύτερη από τους καλοπληρωμένους γραφιάδες των εντύπων που εκπροσωπούν κάτι άλλο από την αλήθεια και την καθημερινότητα.

    • loretta avatar
      loretta @ Aris. A 05/12/2010 17:19:30

      ...αυτο που ενοχλει πιο πολυ απο ολα ειναι παντα η δυναμη του απλου πολιτη...αν την ειχαν αντιληφθει οι ελληνες ...τοτε ισως ειχαμε γλυτωσει απο ολα αυτα....

      η ελευθερια εκφρασης και η ζυμωση των αποψεων που γινεται μεσα στο αντινεα ειναι οτι χειροτερο για το απολυταρχικο καθεστως του πασοκ και καθε πολιτικου που νομιζει οτι ....η χωρα και οι ζωες μας τους ανηκουν.

      • Ευθύμης avatar
        Ευθύμης @ loretta 06/12/2010 01:11:00

        Εύγε!

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ Aris. A 05/12/2010 18:38:53

      Επικροτω !

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Aris. A 06/12/2010 16:12:38

      ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΡΙΣ. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΟΛΗ ΜΟΥ
      ΤΗ ΖΩΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ,ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΟΥΤΕ
      ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΣΤΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΛΑΜΠΡΑΚΗ.

  15. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 05/12/2010 15:38:15

    Φάκτορα, όπως θα έλεγες κι εσυ: χαχαχαααα! Θρίαμβος! Τους τσούζει παρά πολύ!

    Το antinews ώρε εκπρόσωποι του συστήματος, δεν είναι η Ρηγίλλης, δεν είναι ο Σαμαράς, δεν είναι όλα αυτά που ψάχνετε και που αν συνεχίσετε να ψάχνετε πότε δεν θα το καταλάβετε. Το antinews είναι ένας έντιμος ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΆΦΟΣ που εννοεί να συνεχίσει να είναι δημοσιογράφος και να μην γίνει εξουσιαστής σαν κι εσάς. Πλαισιωμένος όχι από καθεστωτικούς υπαλλήλους, αλλά κυρίως από απλούς πολίτες, που προσέγγισαν τη σελίδα πρώτα ως αναγνώστες, μετα ως σχολιαστές και μετα ως αρθρογράφοι, επειδή έβρισκαν εδώ αυτό που δεν έβρισκαν στον καθεστωτικό τύπο: την ΕΝΤΙΜΌΤΗΤΑ στην εκφορά των απόψεών τους... Τη γνήσια, την αληθινή έκφραση της καλύτερης Ελλάδας, αυτής την οποία τα όργανα του ελλαδικού καθεστωτισμού φροντίζουν να κρατούν συστηματικά στην αφάνεια, μήπως τυχόν και καταλάβει μια μέρα τις δυνατότητες της και κάνει πέρα τον καθεστωτισμό.

    Ψάξτε λοιπόν όσο θέλετε να βρείτε Ρηγίλλης πίσω από το Ρόδινο, τον Οδυσσέα, εμένα, τον Strange, τον Προφήτη, τον Αρχαίο, το Μάνθο, τον Θράκα, τον Ορέστιο, το αλλενάκι, τη δρόμο, τον παγωτατζή, την Αφροδίτη, το Μίσα και το Στέργιο. Και όλους τους άλλους, δεν τους αναφέρω όλους για οικονομία χώρου.

    Ωρε, μακάρι να έγραφαν βουλευτές ή έστω να μας διάβαζαν. Θα ήταν πολύ καλύτερη η ΝΔ και πολιτική κατάσταση στη χώρα γενικότερα. Το πρόβλημα είναι ακριβώς ότι αυτοί οι άνθρωποι που περνιούνται για εκπρόσωποί μας δεν έχουν ούτε το ελάχιστο από τη δική μας κατάρτιση, από το δικό μας μεράκι, από τη δική μας αξιοσύνη, από τη δική μας ΔΙΑΘΕΣΗ ΓΙΑ ΠΡΌΣΦΟΡΑ! Αυτός είναι ο λόγος της επιτυχίας του antinews, κι αυτός είναι ο λόγος που πότε δεν θα την κατανοήσετε, ούτε θα μπορέσετε να τη μιμηθείτε.

    Προς το παρόν ευχαριστούμε για τη δωρεάν διαφήμιση και ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΕΔΙΆ ΤΗΣ ΜΆΧΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ! Διότι αυτό είναι και το πραγματικό στοίχημα.

    Το σκοτάδι δεν μπορεί να νικήσει το φως... Το φως είναι αήττητο. Περιορίζεται προς ώρας, αλλά δεν νικιέται. Γι' αυτό και το ψέμα τρέμει μήπως και καμία ώρα βγει στο φως: επειδή απέναντι στο φως ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ!

    Και φως εδώ, δόξα τω Θεώ, υπάρχει άφθονο! Απελευθερωμένο, χάρη στο Ίντερνετ, και ανίκητο!

  16. Moύτρο avatar
    Moύτρο 05/12/2010 15:40:20

    Δεν πειράζει, θα συνηθίσουν..

    Το κείμενο του Βήματος είναι παράσημο για το antinews και τους πιστούς φίλους του Αντώνη.

    Ρε Φαήλε τι τους έκανες και σε αγαπάνε τόσο εσένα;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Moύτρο 05/12/2010 16:02:50

      Ε, είμαι τραβηχτικός! Διατί να το κρύψωμεν άλλωστε (αυτό λέγεται με τικ στον ώμο);

      • Moύτρο avatar
        Moύτρο @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/12/2010 16:11:24

        Ασε τα ψόφια, το μπρίκι τους το στειλες; Γιαυτό σε κυνηγάνε ρε συ, ούτε ρώγα δεν αφήνουν χάμω χαχα

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Moύτρο 05/12/2010 17:10:59

          Μαζεύω ρώγες, να τους πάρω καφετιέρα SIEMENS, μην με με πούνε και καρμίρη με το κινέζικο μπρίκι.

  17. xmmm avatar
    xmmm 05/12/2010 15:56:07

    kala kai den xaireste? pws kai apofasisan na kanoun tsampa diafimisi?

  18. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/12/2010 16:00:52

    Αδέρφια. Είμαι συγκλονισμένος...
    Ώστε υπάρχει οργανωμένη ομάδα σαμαρικών στη Ν.Δ. κι έχει και μακρύ βραχίονα ή ότι άλλο εξέχει, τέλος πάντων, το antinews;
    Και αυτοί οι σκληροπυρηνικοί σαμαρικοί, της αφεντιάς μου συμπεριλαμβανομένης, προπαγανδίζουν τις θέσεις του Αντώνη και της Ν.Δ. και κάνουν σκληρή κριτική στο ΠΑΣΟΚ και τα εξαπτέρυγα του μέσω της διαδικτυακής γιάφκας του Φάκτορα; Έλα ρε πούστη!
    Ρε σεις να δείτε που στο τέλος θα ανακαλύψουν ότι κι ο Σαμαράς είναι σαμαρικός.
    Είδα δε ότι είχα την τιμητική μου. Παραπονιούνται λέει ότι τα άρθρα μου είναι πολύ σκληρά και ότι χρησιμοποιώ απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς.... Τστστσστσ, ντροπή μου. Τόσα χρόνια γαλλικά, πιάνο και μπαλέτο, χαμένα πήγαν ρε μάνα! Στο College de Etoil που πήγα γυμνάσιο και Λύκειο όλο την κοπάναγα στο μάθημα "σαβουάρ βιβρ πολιτικής συντεχνίας". Προβιβάστηκα όμως γιατί μου "σήκωναν" το μέσο όρο η Ιστορία, τα Αρχαία και τα Νέα Ελληνικά.
    Τέλος πάντων, δίκιο έχει ο συγκρότημας.
    Πάω να πάρω το βιβλίο του Ζαμπούνη να το διαβάσω. Ήδη προπονούμαι να πίνω καφέ με τεντωμένο το δαχτυλάκι αλλά αυτά ρε μάγκες ή τα 'χεις ή δεν τα 'χεις. Μπρουτάλ αρβανίτης καταδρομέας κορυδαλλιώτικης εκτροφής είμαι, τί να κάνω;
    Με τον "Μέττερνιχ", όπως τον αποκαλεί το ΒΗΜΑ, τον Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο, έχω άριστη σχέση, δεν έχουμε ποτέ ανταλλάξει κακή κουβέντα. Ο Πάνος Παναγιωτόπουλος, εκτός από φίλος μου και συνάδελφος από το "πεδίο της τιμής" στην Ευελπίδων, μας βοήθησε στο ΔΙΚΤΥΟ 21 όσο λίγοι και ποτέ δεν έλειψε από τις εκδηλώσεις μας. Έτσι για την Ιστορία.
    Όμως ο συγκρότημας δεν έφτασε στον πυρήνα του πραγματικού σατανικού μηχανισμού. Άστε, αδέρφια, έχουμε άλλα προβλήματα μεταξύ μας, που δεν τα εντόπισαν οι δαιμόνιοι ρεπόρτερ.
    Δεν είδατε τί έγραψε ο Φάκτορας για τα Δεκεμβριανά του '44 ; Συνοδοιπόρος είναι! Πρόκειται για εισοδισμό κατ' εντολήν του Συμφώνου της Βαρσοβίας.
    Έχει πάει τώρα στο χωριό του για τσίπουρα αλλά θα του τη στήσουμε με κάτι συνταξιούχους Χίτες στο Σχηματάρι, θα τον μαγκώσουμε κι έχει να πιει ρετσινόλαδο! Συλφίδα θα τον κάνουμε, μοντελάκι. Βράζουμε και τ' αυγά κι ο Χρύσανθος ψάχνει για παγοκολώνα.

    • what avatar
      what @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/12/2010 18:43:40

      Φαήλο, τελικά το μνημόνιο είναι ευλογία για τον τόπο ... αλλά όχι με τον τρόπο που το εννοούν αυτοί.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/12/2010 23:03:59

      Φαήλο, το ωραίο είναι που μιλάνε για τους συμβούλους Σαμαρά, στους οποίους όμως κανείς δεν μπορεί να προσάψει τίποτα. Και δεν μιλάνε για το ότι για χρόνια σύμβουλος έμμισθος, αλλά και κολλητός φιλος, του "πρωθυπουργού" ΓΑΠ ήταν ο Βαλλιανάτος. Με γραφείο στη Βουλή, αν δεν κάνω λάθος.
      Στο σημερινό "Βήμα", επίσης, ο του Γαλλικού Ινστιτούτου, ο Ριχάρδος, τα έβαλε με τον Βγενόπουλο (αλλά φοβήθηκε να τον ονοματίσει, κάνει τζιζ, χαχα) και με τον Βασίλειο Μαρκεζίνη (γιατί αρθρώνει πατριωτικό λόγο).

  19. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 05/12/2010 16:12:42

    Αυτό που αποσιωπούν επιμελώς στο δημοσίευμα είναι αυτό που τους ενοχλεί ΣΦΟΔΡΑ, και δεν είναι άλλο παρά η σαφής πατριωτική και Εθνική κατεύθυνση της θεματολογίας του Antinews, η οποία συγκεντρώνει ενδιαφέρον από όλο το πολιτικό φάσμα σχολιαστών και αναγνωστών.

  20. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 05/12/2010 16:13:01

    Δεν έπρεπε να το γράψεις αυτό... Με αναγκάζεις τώρα να αγοράσω τη real και δεν το εχω κάνει πότε αυτό...

    • man8os avatar
      man8os @ Επώνυμος 05/12/2010 16:41:46

      Εγω την πηρα σημερα, γιατι ειχε πει ο Χατζηνικολαου οτι θα ειχε ενδιαφεροντα αρθρα, και ειδα μια επιθεση με μισος κατα του antinews αλλα και κατα της ΝΔ ως κομμα.
      Τι να πω? Ειμαι θυμα....

  21. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 05/12/2010 16:14:51

    Εγώ πάντως θέλω να δηλώσω στο ''ΒΗΜΑ'' οτι είμαι ο Καραμανλής που συναντήθηκα τον Ιούνιο του 2009 με τον Ερντογάν στην Αθήνα αχαχχαχαχαχααχαχα.Γράψτε οτι θέλετε,ούτως ή άλλως το λουκετάκι δεν το γλιτώνετε, προπαγανδιστές του Πασοκ

  22. chrisss avatar
    chrisss 05/12/2010 16:22:36

    Γεία σας, είμαι ο Γιακουμάτος.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ chrisss 05/12/2010 23:06:05

      Ωραίο είναι πάντως που ο Γιακουμάτος εμφανίζεται ως εν δυνάμει σχεδόν αρχηγός φράξιας στη ΝΔ!
      Συνιστώσα Γιακουμάτου! Η λαϊκή εκδοχή της συνιστώσας Αρούλη.

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ chrisss 06/12/2010 01:23:38

      είσαι ο δεύτερος γιακουμάτος, διαλέχτε ποίος απο τους δύο είναι ο ορίτζιναλ, χαχααχα...

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Ευθύμης 06/12/2010 19:28:20

        Ο Γιακουμάτος είναι σαν τα lay's, δεν μπορείς να φας (στην μάπα) μόνο έναν...

  23. danaos avatar
    danaos 05/12/2010 16:22:55

    ΠΡΟΣ ANTINEWS επιστολή danaou το ανάγνωσμα!
    Αγαπητέ Φάκτορα, πριν λίγο καιρό είχα γράψει σε κάποιο σχόλιό μου το εξής: «30 χρόνια δίδασκα και τώρα διδάσκομαι από σας και το χαίρομαι» αναφερόμενος στους συνεργάτες και στους σχολιαστές του antinews.Και ήταν αλήθεια.
    Το antinews το επισκέφτηκα πρώτη φορά πριν ένα χρόνο περίπου και από τότε έμεινα.
    Και βέβαια ήταν τότε στις αρχές που η Dimi μου έγραφε: «Παράτα την T.V.και ενημερώσου απ’το διαδίκτυο». Επισκέφτηκα πάρα πολλές διευθύνσεις και επισκέπτομαι, όμως εδώ καταστάλαξα. Και δεν είναι τυχαίο! Η ποιότητα των συνεργατών και σχολιαστών υψηλή! Οι αναρτήσεις, οι γνώμες, οι απόψεις, οι θέσεις, πολλές διαφορετικές και ενδιαφέρουσες.
    Επιχειρήματα και αντεπιχειρήματα σε καθοδηγούν στο να ανοίξεις από μπροστά σου την κουρτίνα και να φανεί ο μακρινός ορίζοντας! Ανοιχτά μυαλά μα και κλειστά, εγωισμοί και αντιπαραθέσεις, σοβαρότητα και χιούμορ, προβληματισμοί και χαλάρωση, εναλλάσσονται δημιουργώντας –χωρίς status-ένα κλίμα άριστο, ευχάριστο, καθημερινό! Ένα διαδικτυακό καφενείο ιδεών, απόψεων, συγκρούσεων, που θες δε θες το επισκέπτεσαι συνεχώς!Βέβαια δεν έχουμε όλοι το τάλαντο του γράφειν, όμως τα μάτια μας περνούν πάνω από όλες τις γραπτές αράδες! Και είμαι σίγουρος ότι κάθε μέρα αυξάνονται οι επισκέπτες αναγνώστες!
    Κουβεντιάζοντας με παλιούς μαθητές μου τα του antinews, μου είπε κάποιος απ’αυτούς: «Μας μαθαίνεις ακόμα να μαθαίνουμε» και έτσι μάθαμε το Φάκτορα, το Φαήλο, το Ροδινό, τον Επώνυμο, το Strange, το Θράκα, το Φαίλτορα, τον Αδέξιο, τον Προφήτη, το Μικρό Οδυσσέα, τον Tsilivithra, το Misha,την Dimi,την Αφροδίτη,την Κiki…..
    Και ‘γω παιδιά, απαντώ, εδώ τους γνώρισα και με μερικούς άρχισα να κάνω παρέα. Και το χαίρομαι! Μακάρι να τους γνωρίσω όλους από κοντά. Να πιαστούμε απ΄το χέρι και με μια φωνή να διώξουμε όλα τα κακά απ’αυτόν εδώ τον ταλαιπωρημένο τόπο!Οι απάτριδες δεν έχουν θέση!
    Έτσι Φάκτορα, Θράκα, Strange, Φαήλε, Κώστα, Επώνυμε, Γιάννη, Τσίλι ……….Άιντε όλοι μαζί! Και αφήστε τους ταλαίπωρους να ταλαιπωρούνται και να υποψιάζονται!
    Danaos (ακριβοπληρωμένος μισθωτός της Ρηγίλης!)

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ danaos 05/12/2010 22:39:34

      Danaos Ευχαριστίες!
      Με Φιλία και Τιμή

    • κριτικόςλόγος avatar
      κριτικόςλόγος @ danaos 06/12/2010 08:11:14

      Αλλα, και ξέχασες: ΠΠ, Αλλενάκι, Ιάκωβος,Loretta, σημαντικοί και σπουδαίοι σχολιαστές. Αντε, μην τα λέμε όλα εμείς. :(

      • κριτικόςλόγος avatar
        κριτικόςλόγος @ κριτικόςλόγος 06/12/2010 08:20:17

        (+παγωτατζής, σόρρυ..)

      • danaos avatar
        danaos @ κριτικόςλόγος 06/12/2010 08:21:01

        Κανέναν δεν ξέχασα λόγε μου!Ούτε τον tiramola!Απλά μετά τους αρθρογράφους έβαλα δυο τρεις σχολιαστές χωρίς τελεία για οικονομία χώρου!Εν πάσει περιπτώσει να με συμπαθάτε!

        • κριτικόςλόγος avatar
          κριτικόςλόγος @ danaos 06/12/2010 08:53:46

          Πολύ σωστός. Καλημέρα!

          • danaos avatar
            danaos @ κριτικόςλόγος 06/12/2010 09:03:15

            Σ' ευχαριστώ!Καλημέρα!

  24. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 05/12/2010 16:23:55

    Φάκτορα,

    Πόσα έδωσες για τη διαφήμιση;
    Ομολόγα;

    • danaos avatar
      danaos @ Κώστας Ροδινός 05/12/2010 16:30:51

      Τι ομόλογα ρε Κώστα! Εδώ μιλάμε για πακέτο! Εγώ το πήγα! Σε κούτα από πάμπερς!

    • Wolf avatar
      Wolf @ Κώστας Ροδινός 05/12/2010 16:44:07

      Κώστα, για τέτοια διπλή διαφήμιση -ρεκλάμα τη λεγαμε παλαιότερα- σε ΒΗΜΑ και Real News, πρέπει να εχει σπρωξει πολλά ο Φακτορας.
      Τα ομόλογα δεν φτανουν, πρεπει να εδωσε κατι ακόμα...

    • man8os avatar
      man8os @ Κώστας Ροδινός 05/12/2010 16:49:42

      Τον διαφημιζουν απο χαζομαρα. Φαινεται οτι εγινε υπολογισιμη η επηροη του.
      Ρε λετε να μας διαβαζουν και οι βουλευτες του ΠΑΣΟΚ?
      Ο Τιραμολα μηπως ειναι ο Παγκαλος?

      • occultist avatar
        occultist @ man8os 05/12/2010 20:15:03

        man8os είπε:
        ""Ο Τιραμολα μηπως ειναι ο Παγκαλος?""
        Καμμια σχέση. Αν και έχει το κουσούρι του (είναι Γαπικός) είναι απείρως κοσμιότερος και ευφυέστερος ο Τιραμόλα.

  25. Μisha avatar
    Μisha 05/12/2010 16:37:15

    Ο προβοκάτορας ΔΟΛ σε μια ακόμα επαισχυντη πράξη , απόδειξη του διαρκους δοσιλογισμού του, λίγες μέρες μετά το προεκλογικό πρωτοσελιδο των Νέων «Νέο “βρώμικο ’89 βλέπει το ΠΑΣΟΚ».

    Τότε το ΚΚΕ έβγαλε μια ανακοίνωση που , κατά την ταπεινή μου γνώμη, καθρεφτίζει την αλήθεια με δυο κουβέντες :«Προβοκάτορες αντάξιοι του Γκέμπελς αποδείχθηκαν για άλλη μια φορά η ηγεσία του ΠΑΣΟΚ και το συγκρότημα Λαμπράκη...το συγκρότημα, που τον βρώμικο ρόλο του διαπιστώνει κανείς όποια πέτρα της ελληνικής ιστορίας και αν σηκώσει...»

    • kiki avatar
      kiki @ Μisha 05/12/2010 19:11:46

      @ Μισα ,
      Ελα μωρε Μισα, μην το παιρνεις κατακαρδα , εξαργυρωνουν τα χρωστουμενα , με αυτα που γραφουν.

  26. anonyme avatar
    anonyme 05/12/2010 16:45:05

    Γουστάρω δωρεάν διαφήμιση ! Πόσο τους τσούζει άραγε;!
    Τελειωμένα παπαγαλιάκια του συστήματος έχετε ήδη τελειώσει και
    δεν το έχετε πάρει χαμπάρι!!

  27. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 05/12/2010 16:58:14

    Aν ο Φάκτορας έδωσε Ομόλογα, λέτε να είναι τοξικά;

  28. nostos avatar
    nostos 05/12/2010 17:01:40

    Lypamai giati Blepw I palia risi pws tin ellada kybernoun enas p..., Mia p.... Ki enAs praktoras twn amerikanwn paramenei alithis ( are sygkrotima na sou petyxei..). Simpliroste ta kena opws nomizete sta plaisia tou simera.

  29. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 05/12/2010 17:02:18

    Πολλές φορές εδώ μέσα έχω διαβάσει "προτροπές" να διαβάζει κι ο Σαμαράς ή η Ρηγίλης τα γραφώμενα, άρθρα και σχόλια στο antinews. Παραπλανητικά όλα, έτσι;! Το μακρύ πράμα της Ρηγίλης είστε!! Ακούς κ. Κρανιδιώτη;;;; Χαρτί και καλαμάρι του τα σφυρίζεις του Αντώνη! Κι εδώ γεννάται άλλο ερώτημα! Αφού γνωρίζει, γιατί εξακολουθεί να φέρεται πολιτικώς πολιτισμένα; Το γονίδιο θα μου πεις....
    Τες πα και πέρα από πλάκα, καλό είναι που ο ΔΟΛ κάνει διαφήμιση, μήπως πρέπει να σταλεί δίκην διαρροής και σε άλλα μέσα, μιά που το συγκρότημα όσο πάει χάνει αναγνώστες;! Γίνεται που γίνεται, να γίνει σωστά!!! Για την αλήθεια ρε γμτ!!!!

    Και για όσους δεν το έχουν καταλάβει ακόμη, δεν είμαι δεξιός, είμαι γνήσιος, ελπίζω, μαυροτσούκαλος Ελληνας, μισοαξύριστος, όχι βρωμερός και κυρίως αντι-ΓΑΠ, αντι-Σαμαράς, αντι-Παπαρήγα, οι υπόλοιποι ούτε για αναφορά δεν αξίζουν, αλλά εδώ μέσα βρήκα κάτι που με τραβάει να δαπανώ κάποιο από το χρόνο μου, να ενημερώνομαι, να μαθαίνω, να χαίρομαι και να θυμώνω, κι ευτυχώς το σάιτ επιτρέπει και το πολιτικώς μη ορθό μπινελίκι.

    Μετά τιμής,
    όχι δεν τα ήπια, αλλά βαρέθηκα να σηκωθώ να ανάψω το φως....

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ σιδεράκιας 05/12/2010 17:24:10

      Να είσαι καλά μεγάλε, ευχαριστούμε.

      • σιδεράκιας avatar
        σιδεράκιας @ Επώνυμος 05/12/2010 17:58:07

        Παρακαλώ Επώνυμε.
        Πέρασα τα 41, περιμένω το πρώτο μου παιδί, πουλάω ένα διαμέρισμα που αγόρασα πριν 4 χρόνια να το κάνω ωραίο χώρο για μένα και τους ασθενείς μου. Αν δεν το κάνω η γυναίκα μου θα πρέπει να το κρατήσει το απιδί στην κοιλιά.
        Είμαι απίστευτα θυμωμένος διότι μετά από τόσα χρόνια σπουδές κι αγώνες κάνω βιοπορισμό και μετά βίας κρατιέμαι.
        Κατέβηκα σε όλες τις συγκεντρώσεις που έγιναν μέχρι τον Ιούνιο από ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ, ΠΑΜΕ.

        Περιμένω το Σαμαρά να καλέσει τον κόσμο στο δρόμο.
        Είναι ο μόνος τρόπος να τους κουνηθεί το μυαλό.
        Κι όταν διάβασα σήμερα ότι ο ΓΑΠ θα καλέσει το Σαμαρά να κρατήσει τον κόσμο στον καναπέ, εκεί να δεις Επώνυμε! Από μαύρος έγινα κόκκινος!
        Πολύ αργεί ο Σαμαράς, τι περιμένει; Να ωριμάσει το ΠΑΣΟΚ και να πέσει; Θα είναι αργά. Στη βράση κολλάει το σίδερο. Αμα θέλει κι ημερομηνία, να κάνει το κάλεσμα για την ονομαστική του εορτή, δεν αργεί πολύ. Να κάνει το πάρτι του στους δρόμους.
        Αν το πάει με ευγένεια.....θα τον πιούμε ομαδικά φίλε μου!

        Λέω πολλές φορές να μην το ανοίγω, αλλά δε γίνεται.....

        • Wolf avatar
          Wolf @ σιδεράκιας 05/12/2010 19:10:42

          Αυτη κι αν ειναι προταση!!!
          Το πάρτυ του, στους δρόμους.
          Σιδεράκια, τα ειπες όλα...

        • man8os avatar
          man8os @ σιδεράκιας 05/12/2010 20:50:51

          ++++
          Συμφωνω απολυτα

    • factorx avatar
      factorx @ σιδεράκιας 05/12/2010 17:47:10

      Μαζί σου

  30. Σταύρος avatar
    Σταύρος 05/12/2010 17:19:07

    Είμαι ο Σταύρος και είμαι καλά!
    Για τα ΠΑΣΟΚια, θα σας γελάσω!!!

  31. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 05/12/2010 17:23:22

    Ομολογώ κύριε Ψυχάρη, εγώ σκότωσα τον Βιετναμέζο βελονιστή!!!
    Πάντως, δεν είναι μονο ο ΔΟΛ, τις ίδιες μπαρούφες τις έχουν πει κατα καιρούς όλα τα ΠΑΣΟΚοβλογ, από Παραπολιτική μέχρι Κρόγια...
    Είναι μέχρι να τους δώσουν και αυτούς μια θέση ειδικού συμβούλου στον ΟΠΑΠ...

  32. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 05/12/2010 17:52:49

    Εγώ δεν θα σταθώ στο δημοσίευμα του “Βήματος”,
    θα επαναλάβω όμως αυτό που είπε ο πρόεδρος του κόμματος στη Διάσκεψη των προέδρων των ΝΟΔΕ
    "η κομματική οργάνωση με τις ξύλινες πινακίδες και τα ξύλινα λόγια έχει τελειώσει"
    Σύμφωνα με αυτό το δόγμα, για παράδειγμα, ο εκπρόσωπος του κόμματος Π. Παναγιωτόπουλος και άλλοι που βρίσκονται στην ίδια κατεύθυνση είναι για τα μετόπισθεν.

    • χρηχα avatar
      χρηχα @ o βουνίσιος 05/12/2010 23:19:42

      άντε να το δούμε αυτό ......

      άντε να το δούμε επιτέλους.....

  33. Κώστας avatar
    Κώστας 05/12/2010 17:56:10

    Δεν βάλανε μυαλό από το κλείσιμο του καθημερινού Βήματος. Μια ζωή στην προβοκάτσια οι ΔΟΛιοι. Εμ φταίνε κοι οπαδοί της Ενωσης Κέντρου που απλά έκαψαν τις εφημερίδες του Συγκροτήματος το 1965 και δεν μπούκαραν μέσα.
    Το νέο σύνθημα είναι: ούτε κλικ στο Βήμα on line. Tί να διαβάσεις; Τον σύμβουλο του Σημίτη Καρακούση; Μήπως θα αναφερθεί στα ομόλογα της Λήμαν του 2001; Αποκλείεται γαργάρα θα κάνει. Παντελή Καψή; Απλά δυσφημίζει το όνομα του Μικρασιάτη δημοσιογράφου παππού του, μετατρεπόμενος σε πραιτωριανό του Μνημονίου. Ραβανό; Αυτόν ούτε το 2% της Φίλης Χριστοφοράκου δεν τον πιστεύει, έστω να πάρει στα σοβαρά τα ψέμματά του και τις δικολαβίες του.
    Ούτε κλικ σε αυτούς.
    Τους πονάει που οι αναγνώστες και σχολιαστές είμαστε καθημερινοί άνθρωποι, εντόνως πολιτικοποιημένοι με επίπεδο ανώτερο του Γιακουμάτου και του Κουλούρη με τους οποίους περνούν την ζωή τους οι ρεπόρτερ στο κυνήγι της "είδησης". Όπου είδηση= το παραπολιτικό κουτσομπολιό του κάθε Μαυρογυαλούρου πολιτευομένου. Τους πονάει που δεξιοί, κεντροδεξιοί, κεντρώοι, με τις ιδεολογικές και ιστορικές διαφορές μας, μόνο στον Αντώνη Σαμαρά ελπίζουμε. Τους πονάει που αποκαλύπτουμε την ακροδεξιά προέλευση της οικονομικής θεώρησης της Φίλης Χριστοφοράκου που με θράσος αυτοχαρακτηρίζεται κεντρώα. Ποιά; Η ακροδεξιά νεοφιλελεύθερη κυρία, με τον Κιλτίδη της "4ης Αυγούστου" μαζί και με ελληνικές εκδοχές του ρηγκανικού ρεπουμπλικανισμού τύπου Σκυλακάκη.
    Δεν πειράζει, θα τους περάσει...
    Εδω ήπιαν το νερό του Καματερού( ή δεν το ήπιαν και απλά το διαφήμιζαν στους χαχόλους αναγνώστες;) και δεν έπαθαν τίποτα...

  34. EtsiMareSei avatar
    EtsiMareSei 05/12/2010 18:03:35

    Ένα πράγμα που δεν έχουν χάσει στο "Βήμα" είναι το πολύ θράσος τους.. (νομίζω ότι βελτιώθηκαν κιόλας σε αυτόν τον τομέα).
    Εκεί που έχουν χάσει όμως είναι ότι έχουν γίνει πλέον τόσο πολύ προβλέψιμοι..τόσο διαφανείς στην μεθοδολογία της μπαρουφολογίας τους.
    Γιατί η ανάγκη που τους πιέζει τώρα είναι μεγαλύτερη απο ποτέ. Ποιά ανάγκη?.. μα να δημιουργήσουν προβλήματα και διχασμό,όπως άλλωστε συνηθίζουν.

  35. Μικρός Οδυσσέας avatar
    Μικρός Οδυσσέας 05/12/2010 18:15:30

    Φοβού τους Δαναούς (όχι τον δικό μας)
    και Ντόρα φέροντες

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Μικρός Οδυσσέας 05/12/2010 18:48:28

      Γειά σου Μικρέ Κάλχα με τους χρησμούς σου!

    • danaos avatar
      danaos @ Μικρός Οδυσσέας 05/12/2010 18:54:51

      Μακριά από μένα!Φτου φτου!!

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ danaos 05/12/2010 19:09:04

        Ρε συ Δαναέ, μπας και είσαι ο Βαρσάμης Γιοβανούδας;

        • danaos avatar
          danaos @ Strange Attractor 05/12/2010 19:15:18

          Μη λες κουβέντα!Κρατάς κρυμμένα μυστικά και ντοκουμέντα ε;Το συγκρότημα ΔΟΛιο μ'έστειλε χθες!!

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ danaos 05/12/2010 19:18:39

            Πάντως θάθελα να είσαι η Έλενα Ράπτη (εδώ που τα λέμε).

    • Wolf avatar
      Wolf @ Μικρός Οδυσσέας 05/12/2010 19:12:43

      Ηπιες φρεντο εσπρεσο μετριο, μικρε Οδυσσεα ή να σου στείλω?

      • danaos avatar
        danaos @ Wolf 05/12/2010 19:20:45

        Έχω ωραίο προφίλ ε;

      • Μικρός Οδυσσέας avatar
        Μικρός Οδυσσέας @ Wolf 06/12/2010 10:52:32

        Ξέρεις πολλά εσύ μου φαίνεται. χαχαχα
        Είμαι σταθερά συνδεδεμένος με ένα κουβά φρέντο.
        Ευχαριστώ πάντως

  36. Θεωρείο avatar
    Θεωρείο 05/12/2010 18:46:39

    Τα συγχαρητήρια και από μένα!
    Ο κόπος σας αναγνωρίστηκε και επισήμως!
    Εύγε και εις ανώτερα!

    Ο (συγκεκαλλυμένος) Δημήτρης Αβραμόπουλος

  37. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 05/12/2010 18:47:33

    Ο δολιόβουλος ΔΟΛ, δολερώς ενεργών,δολοφονεί κατά συρροή την ενημέρωση. Από τα παλιά τα χρόνια (από την Κατοχή για όσους ξέρουν) υπήρξε δολομήχανος, δολόμυθος, δολοήτωρ. Δολλοραφεί συνεχώς υπηρετώντας δολυργώς πότε τα συμφέροντα των Γερμανών, πότε των Άγγλων, πότε των Αμερικάνων μα ποτέ των Ελλήνων. Δεν τσιμποάμε το δόλωμα. Στον δόλιχο της ενημέρωσης έρχεται ασθμαίνων τελευταίος χωρίς ίχνος αξιοπιστίας.

    Το antinews δεν είναι τίποτε άλλο από μια διαδυκτιακή "αγορά" άμεσης δημοκρατίας. Γι'αυτό και ενοχλεί. Όσοι κατάλαβαν, κατάλαβαν.

    Πρέπει να διακόψω γιατί με παίρνουν απ'τη Ρηγίλλης...

    ΥΓ. Για τα ουσιαστικά και τα επίθετα που αρχίζουν από δολ- ας είναι καλά ο Δημητράκος.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Γιάννης Φαίλτωρ 05/12/2010 18:49:53

      Όχι δολυργώς αλλά "δολουργώς".

  38. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 05/12/2010 18:49:07

    "Δεν είναι λίγες οι φορές που στάζει χολή για την κυρία Μπακογιάννη"
    H χολή έσταξε στις 29 Νοέμβρη από τον κόσμο της ΝΔ που σιχάθηκε τα τρωκτικά του κόμματος ,αλλά με τόση ξινίλα που έχει η Ντόρα από μόνη της δε κατάλαβε τίποτα όπως φαίνεται.
    Σαμαρά προχώρα σε εκκαθαριστικές επιχειρήσεις και ταυτόχρονα μετέτρεψε την ιστοσελίδα του κόμματος σαν το antinews.Τότε να δεις πόσο θα τους πονέσει .
    Όχι άλλη παθητικότητα .Ο κόσμος βράζει και θέλει ηγέτη.
    Το antinews αυτή τη στιγμή είναι αγχολιτικό του σκεπτόμενου δεξιού.
    Βγες μπροστά και ανέλαβε το ρόλο του καθοδηγητή του.

    • man8os avatar
      man8os @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 05/12/2010 20:56:43

      Οχι μονο του δεξιου. Και του κεντροου και το αριστερου Ελληνα.

      • σιδεράκιας avatar
        σιδεράκιας @ man8os 05/12/2010 22:14:00

        Από το στόμα μου το πήρες Μάνθο! Εγώ δηλαδή που ιδεολογικά είμαι αριστερός περισσεύω; Αλλο όμως η ιδεολογία κι έτερο ο ρεαλισμός αυτή τη στιγμή...
        Και μην πει κανείς καμιά μπαρούφα περί καιροσκοπισμού ή κάτι άλλο! Ούτως ή άλλως φαντάζομαι μόνο οι ΚΚέδες νοιάζονται για ιδεολογική καθαρότητα. Οι ασκήσεις όμως επί χάρτου κάποια στιγμή κουράζουν κι εκφυλίζονται.
        Βουρ στον πατσά!

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ σιδεράκιας 06/12/2010 19:39:25

          Κανείς δεν περισσεύει φίλε μου. Δεν είναι θέμα ρεαλισμού ή ιδεολογίας, είναι θέμα προτεραιοτήτων, τα παιδιά μας χρειάζονται πατρίδα για να μεγαλώσουν και χώματα δικά τους για να τα θρέψουν, όλα τα άλλα είναι πομφόλυγες των χορτάτων.

          • σιδεράκιας avatar
            σιδεράκιας @ TopGunZ 06/12/2010 19:49:01

            συμφωνούμε, αλλά υπάρχουν κι άλλοι που προτιμούν από τη "συναίνεση" την ιδεολογική καθαρότητα. Ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δε θίγουμε

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ TopGunZ 07/12/2010 01:22:27

            Αν δεν συναινείς για το καλό του λαού σου και ιδεολογία σου δεν είναι η πατρίδα σου, άστο, το έχασες το παιχνίδι. Ή αλλιώς, αλοίμονο στον που συναινεί στο ξεπούλημα των ιδεών του και στον που δεν μπορεί να ιεραρχήσει τις ιδέες του σωστά...

            Αφιερωμένο στους δεξιούς που για τα καθρεφτάκια του "νοικοκυρέματος" ξεπουλάνε τις ιδέες τους και στους αριστερούς που στο βωμό της καθαρότητας των ιδεών τους δίνουν τα κλειδιά σε προδότες...

      • aurora3363 avatar
        aurora3363 @ man8os 07/12/2010 01:08:45

        ++++μπραβο ρε μάνθο ετσι.. να καταλάβουν..΄σιχάθηκα απο τις βλαχοκουτοπονηριές τους

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 05/12/2010 22:55:17

      Εγώ την Ντόρα την αγαπάω, παλιορεμάλια Σαμαρικά και σοβιετικοί φίλοι του Φάκτορα.

      • σιδεράκιας avatar
        σιδεράκιας @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/12/2010 23:09:52

        Η ποιότητα του αντρός!!! κι αυτογνωσία και ξεκάθαρη πολιτικοϊδεολογική τοποθέτηση και πάνω απ'όλα ιππότης!

      • Αφροδίτη avatar
        Αφροδίτη @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/12/2010 23:51:30

        Κι εγώ Φαήλο μου, κι εγώ! Να φανταστείς, όταν παίρνω "σοβαρούς" όρκους, λέω αυθορμήτως: "Να μη χαρώ τη Ντόρα μου" !

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 06/12/2010 00:09:15

        Φαήλος, γελάσαμε δυνατά πάλι απόψε. Κι αυτή η αγάπη, θύμισε εκείνο το γιατρό, εκείνες τις ελιές Καλαμών κι εκείνες τις σκισμένες κουρτίνες, που γιά μένα είναι, the unbeatable all time classic!

        Να είσαι πάντα καλά.

    • Maximilien avatar
      Maximilien @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 05/12/2010 23:16:41

      ίσως όχι αγχολυτικό γιατί τότε θα λειτουργούσε ως βαλβίδα ανώδυνης ψυχολογικής εκτόνωσης.

  39. bromoskylo avatar
    bromoskylo 05/12/2010 19:00:59

    Τώρα που αποκαλυφθήκαν όλα .... ο Σαμαράς ποιό ψευδώνυμο χρησιμοποιεί;

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ bromoskylo 05/12/2010 19:07:59

      Τιραμόλα.
      Για να δοκιμάζει τις αντιστάσεις μας.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Strange Attractor 05/12/2010 19:09:11

        lol

      • danaos avatar
        danaos @ Strange Attractor 05/12/2010 19:09:55

        Αριστο!!!!!!

      • bromoskylo avatar
        bromoskylo @ Strange Attractor 05/12/2010 19:10:16

        έλεος!

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Strange Attractor 05/12/2010 19:16:15

        Έγραψες!

      • Αφροδίτη avatar
        Αφροδίτη @ Strange Attractor 05/12/2010 19:33:35

        Μάλλον πρέπει να είναι το "δαιμονάκι". Είναι πολύ ιπποτικός με τις κυρίες και ειδικά με τις ατυχήσασες!

        • man8os avatar
          man8os @ Αφροδίτη 05/12/2010 20:58:00

          Ετσι εξηγηται!!
          Χαχα!!
          Που εχει εξαφανιστει αυτη?
          Πολυ συμπαθω τα σεντονια της...

  40. I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
    I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 05/12/2010 19:01:32

    Πω πωωω! Τι γίνεται εδώ ρε; Που να φανταστώ ότι τόσο καιρό συνομιλούσα με τους άξιους συνεργάτες, υπουργούς και βουλευτές! Και καταδέχονταν και μου απαντούσαν κιόλας. Τι να πω; Μεγαλεία. Καλά που μου άνοιξαν τα μάτια το ΒΗΜΑ και η REAL. Να το πω και στους φίλους μου να μπαίνουν.

    Υ.Γ. Κύριοι διαχειριστές, τώρα που αποκαλύφθηκαν όλα, προσθέστε πάνω - πάνω στη σελίδα κι ένα πεδίο με τη θεματική κατηγορία: "Ρουσφέτια"

  41. Orestios avatar
    Orestios 05/12/2010 19:01:40

    Πότε είπαμε πως κλείνει οριστικά και η κυριακάτική πια έκδοση της εφημερίδας ΤΟ ΒΗΜΑ?

    • Αφροδίτη avatar
      Αφροδίτη @ Orestios 05/12/2010 20:08:33

      Πήρε Ορέστιε μιας εβδομάδας παράταση και την έδωσε ο Φάκτωρ, με την παρούσα προβοκατόρικη ανάρτηση. Είπαμε να το βοηθήσουμε το ΔΟΛιο να σωθεί, αλλά όχι να δημοσιοποιούμε και τα δώρα-κινητά, που δίνει το ντοροκόμμα! Θα το ξεχειλώσουμε από το μεγάλωμα και θα σκάσει καμιά ώρα σαν φούσκα! Μετά μην ξεχνάμε, πως ο Αντώνης δεν έχει συμμαθητές "κύρους". Καταθέτω λοιπόν "μομφή" στο antinews!

      • Orestios avatar
        Orestios @ Αφροδίτη 05/12/2010 20:11:19

        Εγώ που θέλω να κλείσουν και ΤΑ ΝΕΑ είμαι ταλιμπάν?
        Βρε δεν μας παρατάνε οι πατσαβούρες?

        • vardarskian avatar
          vardarskian @ Orestios 05/12/2010 22:49:09

          Αρχιμουλά Αλ-Ορέστ...
          Σ ευχαρίστησα ποτέ που με μύησες στον Ταλιμπανόκοσμο;

          • Orestios avatar
            Orestios @ vardarskian 06/12/2010 00:09:20

            χε χε χε
            Αλάχου αλ Σαμαρά.

      • Ακροβολιστής avatar
        Ακροβολιστής @ Αφροδίτη 05/12/2010 23:04:39

        Μετά μην ξεχνάμε, πως ο Αντώνης δεν έχει συμμαθητές “κύρους”.

        Δεν το καταλαβαίνω αυτό, μου εξηγείς σε παρακαλώ τι εννοείς???

        • Αφροδίτη avatar
          Αφροδίτη @ Ακροβολιστής 05/12/2010 23:57:45

          Συμμαθητές "χρήσιμους" αγαπητέ Ακροβολιστή, τύπου Χριστοφοράκου. Με κύρος και γαλαντόμους προς τις συμμαθήτριές του!

          • Ακροβολιστής avatar
            Ακροβολιστής @ Αφροδίτη 06/12/2010 19:05:49

            ok, got it

  42. kiki avatar
    kiki 05/12/2010 19:08:21

    Χμ, τον μεγαλο μαιστρο , Καψη, θαθελα να βλεπω. Εκλεισε το ΒΗΜΑ.
    Μπραβο του. Χαχα.
    Αφου σας κακολογουν κατι καλο κανατε.

  43. Κώστας avatar
    Κώστας 05/12/2010 19:20:42

    Kαι ολίγη "χολή" για την κ.Μπακογιάννη, όχι από σχολιαστή του Antinews, αλλά από εφημερίδες(μέτρα χολή Ραβανέ):

    -Τρίγωνο Αραβαντινού, Siemens και ΔΙΕΚΑΤ
    http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=129484

    -Πώς η Ντόρα έφερε τους Τούρκους στην Αδριατική
    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378&subid=2&pubid=13752946

    -Siemens καλεί Μητσοτάκη
    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378&subid=2&pubid=10236894

    -ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟΥ
    Η Siemens, σαν δική τους...
    http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=106137

    -Παλαιά καλή υπονόμευση Μητσοτάκηδων στον Εβερτ(για να θυμούνται οι παλιοί):
    http://archive.enet.gr/1995/11/03/on-line/keimena/vasiko/vasiko.htm

    -Από BBC Greek, ο συνεπής αγώνας των Μητσοτάκηδων εναντίον του κυπριακού ελληνισμού:
    "Μέσω του ιδιωτικού τηλεοπτικού σταθμού «Άλφα» γνωστοποίησε τις θέσεις του για το ζήτημα που έχει προκύψει με την αναγνώριση της ΠΓΔΜ με το συνταγματικό της όνομα από τις ΗΠΑ, αλλά και για τα λοιπά εθνικά θέματα, ο πρώην πρωθυπουργός, Κωνσταντίνος Μητσοτάκης.
    Ο κ. Μητσοτάκης, φιλοξενούμενος στο κεντρικό δελτίο του σταθμού την Τετάρτη, αναφέρθηκε σε όλα τα εθνικά θέματα, τονίζοντας ότι αυτά βρίσκονται σε δύσκολη καμπή.
    Στάθηκε ιδιαίτερα επικριτικός έναντι των χειρισμών του Κυπρίου προέδρου, Τάσσου Παπαδόπουλου.
    «Εκεί ο πρόεδρος έχει ξεφύγει πλήρως από κάθε όριο. Επιμένει ανοικτά να κατηγορεί τις ΗΠΑ και τον ΟΗΕ στο σύνολό τους. Κατηγορεί τα Ηνωμένα Εθνη ότι πλήρωσαν για να υποστηρίξουν το σχέδιο Αναν κάτι που προφανώς είναι δικαίωμά τους αφού ήταν δικό τους σχέδιο και θεωρούσαν ότι είναι δίκαιο. Δεν βλέπει την τραγική απομόνωση που υπάρχει σήμερα στην Κύπρο;
    Κινδυνεύει να παρασύρει τον ελληνισμό στο σύνολό του. Η ελληνική κυβέρνηση πρέπει να συζητήσει το πρόβλημα εκ βαθέων και αδελφικά με την Κύπρο με την οποία δεν μπορεί να χωρίσει ακόμη και να ήθελε η Ελλάδα», είπε συγκεκριμένα. Προσέθεσε δε ότι η κυπριακή ηγεσία πρέπει να ξεκαθαρίσει τι θέλει και να μην θέτει εμπόδια σημειώνοντας ότι η καμπή είναι δύσκολη και «δεν έχουν πέραση τα νταϊλίκια».
    Ο πρώην πρωθυπουργός επανήλθε στην σκληρή κριτική του για τη στάση και τους χειρισμούς του Τάσσου Παπαδόπουλου το πρωί της Πέμπτης, λέγοντας ότι «πέραν της τραγικής απομόνωσης που έχει οδηγήσει τη χώρα, προκαλεί, αναζητεί οξύτητα».
    Έντονα αντέδρασε στις δηλώσεις Μητσοτάκη ο πρόεδρος της Κυπριακής βουλής, Δημήτρης Χριστόφιας, ο οποίος πραγματοποιεί επίσημη επίσκεψη στην Αθήνα. Μετά τη συνάντησή του με τον υπουργό των εξωτερικών, Πέτρο Μολυβιάτη, ο κ. Χριστόφιας εξέφρασε τη θλίψη του για τις δηλώσεις, χαρακτήρισε ατυχή την ώρα που επιλέχθηκε να γίνουν και προσέθεσε:

    «Για το περιεχόμενο μπορεί κανείς να πει πολλά. Όταν όμως αγωνιζόμαστε να σεβαστούν οι ξένοι την ετυμηγορία του Κυπριακού λαού, πολύ περισσότερο εμείς οι ίδιοι πρέπει να τη σεβαστούμε. Πρέπει να είμαστε περισσότερο προσεχτικοί, όταν κάνουμε τέτοιες εκτιμήσεις. Ο κυπριακός λαός με τη σοφία του είπε αυτό που νόμιζε ότι έπρεπε να πει. Πρέπει να το σεβαστούμε όλοι και να χτίσουμε από εκεί και πέρα»."
    http://www.bbc.co.uk/greek/domesticnews/story/2004/11/041111_mitsotakis.shtml


    Σε αφήνει ο κ.Παντελής να τα γράψεις αυτά που αναφέρουν η Ελευθεροτυπία και το Εθνος, κ.Ραβανέ; Δεν σε αφήνει. Αν τολμάς, αν έχεις ίχνος αξιοπρέπειας γράψε 1(αριθμός 1) επικριτικό σχόλιο για την κ.Μπακογιάννη. Δεν είναι ότι δεν τολμάς, όμως. Αλλού είναι το έλλειμα. Στην αξιοπρέπεια. Υπάλληλος του ΔΟΛ και αξιοπρέπεια είναι έννοιες ασύμβατες.
    Και για μα μαθαίνεις: η αρχηγός του χουντοακροδεξιού Κιλτίδη, της οργάνωσης " 4η Αυγούστου", μια ζωή ξένο σώμα στην Κεντροδεξιά ήταν: http://www.youtube.com/watch?v=y-uDkM77onE

  44. LEWNIDAS avatar
    LEWNIDAS 05/12/2010 19:21:39

    εγω που ειμαι ενας απο τους χιλιαδες ανεργους με απλετο χρονο στα χερια του ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΑ

  45. Γ.Τ. avatar
    Γ.Τ. 05/12/2010 19:55:08

    Ευχομαι ο Σαμαρας να μας ακουει. Ειμαστε ετοιμοι να δωσουμε τα παντα για την πατριδα!! Καμια συναινεση με τους δοσιλογους του ΓΑΠ και το αθλιο συστημα που τον στηριζει. Εμεις ειμαστε Ελληνες και οχι προσκυνημενα υποκειμενα

  46. cobalt avatar
    cobalt 05/12/2010 19:56:39

    Μπράβο παιδιά. Τα σχόλια του βήματος είναι ενδεικτικά τόσο της νευρικότητάς τους, ώστε να σας αναφέρουν σε μια ιδιότυπη "ταξιδιωτική οδηγία" για τους δικούς τους σέρφερς του διαδικτύου: "μην μπείτε εκεί. Θα σας μαγέψουν με spells και ξόρκια, η χάρις του GAP και του Παγκάλου θα φύγουν από πάνω σας και θα νοιώθετε μετά μαλάκες που τους πιστέψατε.. Ο μόνος τρόπος για να λύσετε τα μάγια, είναι να επαναλαμβάνετε τα ιερά μας μάντρα <> και <>, συνεχώς, μέχρι να σας ξαναπάρει ο ύπνος". Αλλά χεστήκαμε για τις γνώμες τους στο κάτω-κάτω.
    Τούς κάνετε όμως κάτι χειρότερο από εφίδρωση στις παλάμες και το μέτωπο: αποδεικνύετε/υπενθυμίζετε πως, α) το διαδίκτυο καταργεί την προπαγάνδα τους και β) οι φωνές που ζητούνε ελευθερία από τους καιρούς της τέλειας αναξιοπρέπειας που μας ετοιμάζουν, πολλαπλασιάζονται.
    Στο τελευταίο έχετε συμβάλλει τα μέγιστα ως "εναλλακτικός τρόπος" ενημέρωσης.
    Όσο για τον Σαμαρά, για τον οποίο έγινα μέλος της ΝΔ για να τον ψηφίσω, δεν ξέρω αν είναι ο ηγέτης που θα μας οδηγήσει στην "γη της επαγγελίας" - την ανάκτηση της χαμένης μας αξιοπρέπειας - πάντως είμαι σίγουρος πως, ο δρόμος περνάει απ' το δικό του μετερίζι.

    "Ακόμα τούτ' η άνοιξη..."

    • cobalt avatar
      cobalt @ cobalt 05/12/2010 20:02:26

      Τα μάντρα είναι "λεφτα υπάρχουν" και "μαζί τα φάγαμε"
      αλλά θα το καταλάβατε ήδη

  47. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 05/12/2010 19:57:59

    Η ΝΔ είχε πάθει ιδεολογικό εκτροχιασμό τόσα χρόνια και τους βόλευε όλους αυτούς, έπαιζαν χωρίς αντίπαλο και με γεμάτες τσέπες. Η οικονομική κρίση άρχισε να συσπειρώνει την δεξιά παράταξη , να ζωηρεύειτα τα σχόλια και τις αντιδράσεις. Σε αυτό βοηθούν τα πατριωτικά και αντιπολιτευτικά blogs και μερικοί δημοσιογράφοι με αρχ....α. Το σύστημα θα παέι αναγκαστικά προς τα δεξιά. Όσα κεντρώα και αριστερά κόμματα και ανν δημιοργηθούν.
    Όλοι αυτοί οι δημοσιογράφοι που χάνουν τις θέσεις τους δεν μπορούν να σκεφτούν πως να αντιδράσουν. Δεν μπορούν να δουν ότι η κρίση χτυπάει όλο το ψεύτικο οικοδόμημα που είχαν δημιουργήσει. Και ακόμα τους φταίει η δεξιά....

    • kiki avatar
      kiki @ ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 05/12/2010 20:04:57

      Στο συγκεκριμενο συγκροτημα δεν τους φταιει η δεξια , αλλα η αδεξια διαχειρηση τους ,τα εφαγαν και κλεινουν.
      Δεν φταινε οι απολυομενοι , με μισθους το ενα πεμπτο του Παντελη , αλλα ο μισθος , τα μαυρα , οι συμβουλοι εκδοσης , οι συμβουλοι ταδε , που τα φαγανε χρονια τωρα.
      Σφιξανε τα πραγματα , δανεια γιοκ σε χαμενες υποθεσεις , ευκολη λυση το κλεινουμε.

  48. Nίκος Θ. avatar
    Nίκος Θ. 05/12/2010 19:59:57

    Γελάω πολύ, αφού είμαι βουλευτής και γράφω με ψευδώνυμο, κατά το πουλημένο ΒΗΜΑ !
    Είμαι ταλιμπάν του Αντώνη Σαμαρά από το 1973.
    1) Τον εκπαίδευσα για ένα καλοκαίρι όταν βρισκόταν μεταξύ του πρώτου και δευτέρου χρόνου του στο Harvard Business School
    2) Συμμετείχα ενεργά σε όλες του τις προεκλογικές του εκστρατείες από το 1977 έως το 1996
    3) Ημουν ιδρυτικό στέλεχος της Πολιτικής Άνοιξης
    4) Ξέρω πολύ καλά τους κκ Λαζαρίδη και Κρανιδιώτη και τρέφω εκτίμηση και για τους δύο
    5) Η σχέση μου με τον Σαμαρά πολλές φορές μου έφερε δυσκολίες στην επαγγελματική μου καριέρα, ποτέ όμως δεν απολογήθηκα σε κανένα, αφού τις περισσότερες φορές από θέσεις Διευθύνοντος Συμβούλου, διατήρησα την ανεξαρτησία μου η οποία πάντοτε βασιζόταν σε αξιοκρατικά κριτήρια, γνωστά και αναγνωριζόμενα από την αγορά
    6) Στηρίζω τον Αρχηγό της Νέας Δημοκρατίας διότι πιστεύω απόλυτα και ταυτίζομαι με τις θέσεις του που πάντα έχουν σαν προτεραιότητα την προάσπιση των Εθνικών μας συμφερόντων.

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Nίκος Θ. 05/12/2010 20:28:15

      Γιά Νίκος Θ.

      Νίκο, γιά τη Γιορτή σου αύριο,
      Χρόνια πολλά δεν θα σου πω που ο κόσμος συνηθίζει,
      ΧΑΜΟΓΕΛΟ Πάντα, θα ευχηθώ, στα χείλη σου ν’ ανθίζει.

      Κeep-up with the Exceptional Work you're doing!
      η Dimi

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Nίκος Θ. 06/12/2010 07:54:03

      Χρόνια Πολλά Νικόλα!

  49. Maximilien avatar
    Maximilien 05/12/2010 21:10:32

    Ούτε μια προβοκάτσια της προκοπής δεν μπορεί να κάνει το συγκρότημα αυτές τις μέρες. Χαχα, το διαφήμισαν και από πάνω το σάιτ οι ερασιτέχνες του ψυχάρη...

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Maximilien 06/12/2010 07:35:01

      Την καλή την προβοκάτσια την κάνει η Real News. Εκεί είναι το πραγματικά επικίνδυνο άρθρο. Προσπαθεί έντεχνα να ενσπείρει ζιζάνια και αμφιβολίες για το ρόλο της σελίδας και προσπαθεί να περάσει το μήνυμα ότι η σελίδα παίζει προσωπικα παιχνίδια. Αυτό από μόνο του είναι τρομερα υπονομευτικό. Ειδικά εκείνο το διακεκριμένο μονόστηλο που επιγράφεται 'Καχυποψία για το antinews'. Εγώ αν ήμουν στη θέση του Φάκτορα θα κινούσα νομικές διαδικασίες κατά της Real News, αλλά ο ίδιος ξέρει καλύτερα τι να κάνει.

  50. ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 05/12/2010 22:10:38

    Μας ανακάλυψε δηλαδή ο αλήστου μνήμης όσιος Ψυχάριος (όπως τον έλεγε και η αείμνηστη Μαλβίνα). Ναι λοιπόν κύριε έγκριτε μεγαλοεκδότα. Όταν δεν σχολιάζω στο antinews είμαι ο Γιακουμάτος. Κι ας έλεγα παράπονα που λες κι εσύ. Και σοβαρά μεγάλε διανοητή του γένους που προσπαθείς αδιάκοπα να εξοντώσεις. Ταλιμπάν του Σαμαρά θα κάνεις σε λίγο καιρό ακόμη και τους Χανιώτες με αυτά που προβάλλουν τα εμετικά δελτία της MEGA ΥΕΝΕΔ και των φυλλάδων σου..
    Και κάτι τελευταίο αφού μας διαβάζεις. ΤΟ antinews ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ!! Αλήθεια μπορούν και οι τηλεθεατές και αναγνώστες σου να πουν το ίδιο και για τις δικές σου επιχειρήσεις;

  51. Λ. ΛΑΜΒΔΑΣ avatar
    Λ. ΛΑΜΒΔΑΣ 05/12/2010 22:12:41

    Κρίνων εκ του εικονιζομένου λαγίου (μαύρου) αμνού, της επί κεφαλής του θέματος εικόνος και της παρατιθεμένης αυτού φράσεως WE LOVE CHEAP(=ευτελές, ευθηνόν), φρονώ ότι η ορθή απόδοσις της λέξεως αμνός είναι SHEEP εις αντικατάστασιν της λέξεως CHEAP. Τούτο βεβαίως υπό την αίρεσιν ότι εννοείτε τον αμνόν και ουχί το ευτελές. Εις εναντίαν δε περίπτωσιν θεωρήσατέ με lost(απολωλός) sheep.
    Υμέτερος, ΒΥΡΩΝ Π. (ξέρετε βρε ποιός-να μη λέω και επώνυμο και δίνω αφορμές).

  52. Γιώργος Γκ. avatar
    Γιώργος Γκ. 05/12/2010 22:21:58

    Μετά απ'όλα αυτά πρέπει να αποκαλύψω και γω με τη σειρά μου ότι είμαι ο κάτοικος της Αραβαντινού,γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε και να ευχηθώ από βάθους καρδίας στο αγαπητό αλλά και προπαντός έγκυρο ΒΗΜΑ όπως πάλι με χρόνια και καιρούς να ξαναματα εκδοθεί ημερήσιο.........
    Και ξέρετε ότι η ευχή μου πάντα πιάνει...

  53. tiramola avatar
    tiramola 05/12/2010 22:34:04

    Πάπαλα το ρεπορτάζ του Βήματος.
    Κανονικά έπρεπε να κάνει ειδικό αφιέρωμα στις άδικες επιθέσεις που δέχεται κατά καιρούς ο σχολιαστής tiramola.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ tiramola 05/12/2010 22:35:54

      χαχχααααα εγραψες ρε τιραμολα !

      ΠΠ

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ tiramola 05/12/2010 22:52:33

      Δεν μασάς από αυτά. Αφού είπαμε, είσαι ο Πάγκαλος.

      • tiramola avatar
        tiramola @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/12/2010 22:58:03

        Φαντάζεσαι τον Πάγκαλο πάνω σε σκάλα να χτενίζει ελιές?

        • Κάποιος avatar
          Κάποιος @ tiramola 05/12/2010 23:02:38

          Tiramola τι απόδοση σου δίνουν φέτος οι ελιές, πάνω απο 1 προς 8 ;

          • tiramola avatar
            tiramola @ Κάποιος 05/12/2010 23:14:42

            Δεν είναι ποτιστικές και δίνουν 1 προς 5

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ tiramola 06/12/2010 07:53:13

          Ναι, μηχανοκίνητη σκάλα της Πυροσβεστικής.
          Γι' αυτό έγινε αμπελουργός, που θέλει μόνο σκύψιμο κι όχι σκαρφάλωμα!

          • danaos avatar
            danaos @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 06/12/2010 08:25:58

            Και το σκύψιμο ξέρεις τι ζόρικο είναι Φαήλε μου;Καλημέρα!

          • Spm avatar
            Spm @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 06/12/2010 13:05:23

            Ειναι ασφαλες γα τον Παγκαλο το σκυψιμο. Για να το εκμεταλλευτει καποιος πρεπει να ειναι ...πολυ πεινασμένος!!!

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 06/12/2010 19:42:25

            Αλλού είναι το ζόρι μας για το σκύψιμο του Παγκάλου και συγκεκριμένα στο να μη ζοριστεί πολύ και πληρώσουμε στο Κιότο τα αμπελοχώραφά μας.

    • Orestios avatar
      Orestios @ tiramola 05/12/2010 23:14:30

      Άρε τιραμόλα, ούτε μια αναγνώριση, τίποτα.
      lol

      • tiramola avatar
        tiramola @ Orestios 05/12/2010 23:33:11

        Μεγάλη υπόθεση Ορέστιε να σου κάνει αναφορά το ΒΗΜΑ.
        Δεν βλέπεις έναν ενθουσιασμό στα σχόλια?

        • man8os avatar
          man8os @ tiramola 05/12/2010 23:36:37

          Τιραμολα,
          μικρη διορθωση.
          Το χρεοκοπημενο βημα

          • Orestios avatar
            Orestios @ man8os 05/12/2010 23:41:06

            +1000
            Και σύντομα παρελθόν

        • Orestios avatar
          Orestios @ tiramola 05/12/2010 23:41:45

          Μόνο του έκανε την διαφήμιση, ας πρόσεχε τιραμόλα.

  54. ΒΑΣΙΛΗΣ avatar
    ΒΑΣΙΛΗΣ 05/12/2010 23:10:36

    ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΠΟΤΕ ΤΟ ΤΡΩΚΤΙΚΟ......ΤΩΡΑ ΗΡΘΕ Η ΣΕΙΡΑ ΣΟΥ ΑΝΤΙΝΕWS.ENNΟΩ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟ-ΡΗΞΙΚΕΛΕΥΘΟ-ΑΠΟΚΑΛΗΠΤΙΚΟ-ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ !!!!!ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΤΣΙ!!

  55. Epikouros avatar
    Epikouros 05/12/2010 23:19:27

    Καλησπέρα σε όλους,

    αν και περνάω ώρες στο διαδίκτυο, για ενημέρωση και διασκέδαση, αγνοούσα
    την ύπαρξη του ιστότοπού σας. Επίσης, καθημερινά συζητώντας με πολύ κόσμο που κάνει το ίδιο και ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, δεν είχα ακούσει ούτε διαβάσει τίποτα για εσάς. Γι' αυτό το λόγο, θα ήθελα να ευχαριστήσω την εφημερίδα το ΒΗΜΑ που με ενημέρωσε για το Αntinews. Eυτυχώς που υπάρχετε και εσείς γιατί θεωρώ ότι δεν υπάρχει σοβαρό έντυπο μέσο που να μας εκφράζει. Ελπίζω και εύχομαι, να βρήκα σοβαρό ηλεκτρονικό μέσο.

    Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.

    • man8os avatar
      man8os @ Epikouros 05/12/2010 23:24:46

      Καλωσηρθες στην μικρη μας παρεα!

    • Maximilien avatar
      Maximilien @ Epikouros 05/12/2010 23:26:01

      χαχα, δε το είπα εγώ;

      • man8os avatar
        man8os @ Maximilien 05/12/2010 23:31:30

        Το ειπες.
        Respect

  56. loretta avatar
    loretta 06/12/2010 00:29:43

    ......μαρεσει που κατι τυποι ας μην τους χακτηρισω που εχουν ενα μπολγκ της κακιας ωρας....αναφερονται σε μπλογκ που στηριζει την λογικη σαμαρα...και χαρακτηριζουν τους δημοσιογραφους που το εχουν....πρακτορες...κτλ κτλ...

    καταλαβαινετε τωρα φακτορες ποσο δυνατοι ειστε??? ποσο τους εχετε ενοχλησει???

    ετσι συνεχιστε μεχρι να ισοπεδωστε ολα αυτα τα τυχαρμπαστα λαμογια που πουλανε τα παντα για μια εκδουλευση!!

    ....καποιος γνωστος μου ελεγε....μην τους δινεις σημασια....ειναι οι πορνες της δημοσιογραφιας...για λιγα ευρω...κανουν τα παντα να ευχαριστησουν το πελατη.

  57. GAETANO avatar
    GAETANO 06/12/2010 00:45:17

    Ποιος ειπε ο Σαμαρας ειναι η ΝΔ ?
    Το μονο καθαρο πουκαμισο της κεντροδεξιας οπως ειπε εφυως ο λαζοποπυλος .
    Η ξερει την δουλεία του η δεν την ξερει . Ολοι οι αλλοι ειναι απο πισω .
    Και το παλληκαρι την ξερει καλα την δουλεια του . Απο τοτε που ξαναγυρισε στην ΝΔ . Αυτο λεει το αποτελεσμα .
    Ρωτηστε και την Ντορα να σας πει .

  58. G.S. avatar
    G.S. 06/12/2010 01:12:03

    ''Δεν ξέρουν όμως κάτι. Όλοι αυτοί που δακτυλοδεικτούνται είναι … Ταλιμπάν του Αντώνη. Είναι μαζί του από χρόνια πολλά, από τότε που κανείς δεν περίμενε ότι ο Σαμαράς θα γινόταν αυτό που είναι σήμερα. Νοιάζονται δηλαδή για τις ιδέες και τις αρχές και όχι για αξιώματα και απολαβές. Διαφορετικά θα είχαν εγκαταλείψει κι αυτοί τον Σαμαρά – όπως πολλοί άλλοι – για να αξιοποιήσουν διαφορετικά τα αδιαμφισβήτητα προσόντα τους.'' ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ..! ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ Κ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΣΠΙΔΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ!!!

  59. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 06/12/2010 08:16:16

    Για τη Dimi και το Φαήλο Κρανιδιώτη;
    Dimi και Φαήλο, σας ευχαριστώ θερμά για τις ευχές σας.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Νίκος Θ. 06/12/2010 08:21:57

      Ευχές κι από μένα Νίκο. Και σε όλους τους Νίκους της σελίδας - και είστε κάμποσοι! Πολύχρονοι!

    • danaos avatar
      danaos @ Νίκος Θ. 06/12/2010 08:30:07

      Πάνω απ' όλα υγεία Νίκο!Όλα τα άλλα θα τα βολέψουμε! Χρόνια Πολλά σ' εσένα και σ' όλους τους εορτάζοντες σήμερα!

      • κριτικόςλόγος avatar
        κριτικόςλόγος @ danaos 06/12/2010 09:29:04

        Ασε που γιορτάζουν και όλα τα ψευδώνυμα σήμερα. :)

  60. man8os avatar
    man8os 06/12/2010 11:03:47

    Χρονια πολλα σε ολους τους Νικους και τις Νικες που διαβαζουν και γραφουν σε αυτη τη σελιδα!

  61. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 06/12/2010 11:41:35

    Για τους Επώνυμο και Danaos:
    Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας.

  62. KORONAKIS avatar
    KORONAKIS 06/12/2010 13:43:09

    χρονια ολα στο νικο χατζηνικολαου!!!αντε και η ντορα πρωθυπουργος και συ υπουργος της Νικο μου!!!

  63. Α.Κ. avatar
    Α.Κ. 07/12/2010 15:45:24

    Αγαπητοί συν-σχολιαστές

    Τυχαία έπεσα στο antinews τον Σεπτέμβριο του 2009. Εκτοτε, σταμάτησα να βλέπω τις ειδήσεις των 8 και να αγοράζω εφημερίδα. Εμπιστεύτηκα την ενημέρωσή μου σε διάφορα μπλογκς (συγνώμη antinews !) και ενίοτε σχολιάζω εδώ μέσα.

    Η ακλύτερη απρομείωση που έχω δει για το μπλογκ αυτό είναι "διαδικτυακό καφενείο" και έτσι το βλέπω και εγώ. Είναι φυσικό να μην συμφωνώ σε όλα με όσα γράφοντια εδώ μέσα αλλά πραγματικά απολαμβάνω να διαβάζω σχόλια !!!

    Η αξία του antinews, ας μου επιτραπεί, δεν αποδεικνύεται από την ποιότητα των άρθρων, αλλά από την ποιότητα αυτών που εισέρχονται εδώ μέσα προσπαθώντας να αντικρούσουν τα άρθρα και τα σχόλια των φιλο-αστών (αν μπορώ να γενικεύσω έτσι τους περισσότερους από εμάς εδώ μέσα). Οσο και αν κάποιοι δεν θέλουν να δουν στα μάτια τους τον "τιραμόλα", ομολογώ ότι είναι άξιος συνομιλητής και προσπαθεί φιλότιμα να αντισταθεί στις επιθέσεις. Το αυτό ισχύει, και σε μεγαλύτερο βαθμό, για τον "κάποιος που σκέφτεται" του οποίου η μαρξιστική κατάρτηση αφοιδώς ξοδεύεται εδώ με σκοπό να μας πείσει για την υπεροχή του μαρξιστικού παραδείσου.

    Οσο υπάρχουν σημαντικές γραφίδες και έξυπνοι άνθρωποι που επιτίθενται στο antinews , αυτό θα σημαίνει ότι κάποιοι συνεχίζουν να το φοβούνται. Η αξία του antinews μετράται από το "στρατό" που στρέφουν εναντίον του.

    Αυτά και σας ευχαριστώ για την φιλοξενία για μία ακόμα φορά.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.