#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/09/2011 14:56
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σενάρια συγκυβέρνησης εν μέσω γενικής κατάρρευσης



Όπως γράφουμε και προηγουμένως, το κλίμα «φορτώνει» επικίνδυνα

Η λαϊκή δυσαρέσκεια διογκώνεται

Στην Βουλή διαπληκτίζονται και μόνο που δεν αρπάζονται στα χέρια.

Η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ βρίσκεται υπό το κράτος πανικού.

Το Χρηματιστήριο καταρρέει.

Ο  καθ’ ύλην αρμόδιος Αντιπρόεδρος μας προειδοποιεί ότι μπορεί να γίνουμε …Αργεντινή.

Η απειλή νέων μέτρων επικρέμαται.

Η κυβέρνηση αμφισβητείται πλέον έντονα απ’ όλους και επανέρχονται τα σενάρια συγκυβέρνησης!

Στο ΠΑΣΟΚ γνωρίζουν πως μια πρόωρη προσφυγή στις κάλπες θα  έφερνε το Κίνημα στα ποσοστά του 1977! Ίσως και χαμηλότερα ακόμα!

Οι βουλευτές του έχουν συνειδητοποιήσει ότι οι περισσότεροι εξ αυτών δεν έχουν καμιά πιθανότητα εκλογής. Μετά δε την ανακοίνωση των νέων μέτρων τρέμουν στην προοπτική να επισκεφθούν τις εκλογικές τους περιφέρειες!

Από την άλλη ομολογούν ότι αδυνατούν να σηκώσουν στους ώμους τους το βάρος που τους φορτώνει ο κ. Παπανδρέου.

Την κατάσταση επέτεινε η χθεσινή αποκαρδιωτική τηλεοπτική εμφάνιση του, επί ημέρες κρυπτόμενου, πρωθυπουργού

Τόσο στην ΕΕ, όσο και στο ΔΝΤ αναγνωρίζουν ότι η κυβέρνηση Παπανδρέου δεν μπορεί άλλο. Δεν είναι τυχαία η δυσπιστία με την οποία αντιμετώπισαν το τέλος στα ακίνητα. «Δεν θα εισπράξετε τα προσδοκώμενα, λόγω γενικευμένης κοινωνικής αντίδρασης», τους είπαν. Και  έστειλαν το Βενιζέλο να αναζητήσει νέα μέτρα.

Μέσα σ’ αυτό το σκηνικό, επεξεργάζονται νέες ιδέες για σενάρια συγκυβέρνησης!

Φέρονται  έτοιμοι να τα δώσουν όλα!

Αρκεί να αποφύγουν τις εκλογές!

Από τη στιγμή που με την παρούσα κυβέρνηση και την ακολουθούμενη πολιτική το μέλλον διαγράφεται ζοφερό, θα χρησιμοποιήσουν το χαρτί της ….υπευθυνότητας και της σοβαρότητας!

«Η κρίση είναι τόσο βαθειά, που δεν αντιμετωπίζεται μόνο από ένα κόμμα και απαιτείται να πάμε όλοι μαζί!», έλεγε οπαδός της συγκυβέρνησης.

Μάλιστα, δεν αποκλείεται να δούμε και δημοσκοπήσεις που να δείχνουν μεν την Ν.Δ.πρώτο κόμμα, αλλά χωρίς τη δυνατότητα επίτευξης αυτοδυναμίας!

Ήδη  το γνωστό παραλιακό συγκρότημα, έβγαλε χθές τον διευθυντή της εφημερίδας  του να …εκλαϊκεύσει τα σενάρια!

Μέχρι και Κυβέρνηση συνεργασίας με Πρωθυπουργό τον Σαμαρά είναι έτοιμοι να προτείνουν!!!

"Όχι" στις πρόωρες εκλογές, αλλά "ναι" στη συγκυβέρνηση των δύο μεγάλων κομμάτων, είπε σήμερα ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Θεόδωρος Πάγκαλος, μιλώντας σε ραδιοσταθμό

Στόχος τους είναι να καταστήσουν πολύ υψηλό το τίμημα ενδεχόμενης άρνησης του Προέδρου της Ν.Δ. να …..συνεργαστεί!

Ένα άλλο σενάριο που διακινείται παράλληλα, αν αυτά της συγκυβέρνησης δεν ευοδωθούν, είναι αυτό της …ηρωϊκής εξόδου!

Δεδομένου ότι η χώρα, για τους επόμενους μήνες,  δεν έχει να εξοφλήσει ομόλογα που λήγουν, άρα η όποια συνέπεια θα είναι μια εσωτερική μόνο στάση πληρωμών, κάποιοι προτείνουν μια ρήξη με την τρόϊκα και άμεση προσφυγή σε εκλογές λόγω της άρνησης της κυβέρνησης να συναινέσει σε νέα εισπρακτικά μέτρα!

«Ακόμα και αν ο Σαμαράς κερδίσει τις εκλογές, αποκλείεται να εξασφαλίσει αυτοδυναμία, οπότε θα μας παρακαλάει αυτός για συγκυβέρνηση!», λένε οι υποστηρικτές αυτού του σεναρίου!

Σ’ ολες αυτές τις διεργασίες, ρόλο φαίνεται να διεκδικεί και η Τρόϊκα!

Εκεί έχει οδηγήσει την Ελλάδα ο κ. Παπανδρέου!

Κατά μια εκδοχή, η Τρόϊκα πιέζει να ψηφιστεί νωρίτερα ο Προϋπολογισμός, ώστε η οικονομική πολιτική να είναι συμπεφωνημένη και να τυγχάνει της εγκρίσεώς της τουλάχιστον μέχρι το 2015!

Η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ αυτή τη στιγμή δεν ενδιαφέρεται να σώσει τη χώρα, αλλά τον εαυτό της  και το Κίνημα.

Αδέξιος Δεξιός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 23/09/2011 15:06:22

    Φάκτορα, έχω... καλύτερη επιλογή για τη φωτογραφία της ανάρτησης:

    h**p://en.wikipedia.org/wiki/File:Romanian_Revlution_1989_3.jpg

  2. Ariadne avatar
    Ariadne 23/09/2011 15:09:02

    Eπίτρεψέ μου μόνο ένα σχόλιο, στην τελευταία παράγραφο!
    Το ΠΑΣΟΚ ΠΑΝΤΑ ενδιαφερόταν για το κίνημα και την "παρέα" που λυμαίνεται την Χώρα. Ποτέ δεν νοιάστηκε για την Ελλάδα! Κορόιδεψε τον κόσμο! Μας πρόδωσε και μας ξεπούλησε! Καμία συγκυβέρνηση! Ο ΑΣ βέβαια θα τους απαντήσει κατάλληλα. Οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, καλά θα κάνουν όσο είναι ακόμα καιρός, να βοηθήσουν να πέσει η Κυβέρνηση για να μπορούν τουλάχιστον να κυκλοφορούν στους δρόμους.Διαφορετικά........

  3. ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ avatar
    ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ 23/09/2011 15:09:05

    ....ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΡΕΕΕ !!!

    • Μεσσήνιος avatar
      Μεσσήνιος @ ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ 24/09/2011 23:52:27

      Ο λαός απαιτεί να ανοίξει το Γουδί.

  4. Ελλην (σχεδόν πτωχός) avatar
    Ελλην (σχεδόν πτωχός) 23/09/2011 15:09:57

    Αξιότιμε κύριε ΕΠΙΔΕΞΙΕ Δεξιέ,
    Όπως γράφετε κι αλλού: “Ο κόσμος αρχίζει και “φορτώνει” επικίνδυνα με τα αλλεπάλληλα και αδιέξοδα φορομπηχτικά μέτρα μας λένε άλλοι βουλευτές που φοβούνται να πάνε το Σαββατοκύριακο στις περιφέρειές τους.”

    Ο κόσμος έχει αρχίσει να φουντώνει όχι μόνο εναντίον της κυβέρνησης και του ΠΑΣΟΚ, ο κόσμος “φορτώνει” κατά παντός υπευθύνου, χωρίς διάκριση, χωρίς επιμερισμό. Τα πράγματα έχουν ξεφύγει και δεν υπάρχει επιστροφή.

    Η πιό ‘ώριμη’ αντιμετώπιση από τους χώρους της ενημέρωσης, ιδιαίτερα του διαδικτίου επιτάσει την αλλαγή στρατηγικής. Η προπαγάνδα, όσο εξεζητημένη και κατάλληλα σερβιρισμένη και αν είναι, δεν αρκεί καθόλου. Μάλιστα, φέρνει τα αντίθετα αποτελέσματα.
    Η κρίση δεν είναι μόνο οικονομική. Είναι πολύπλευρη και καταλήγει, ή θα καταλήξει, αργά ή γρηγορότερα, σε κρίση ταυτότητας.
    Η αξιοπιστία στην ενημέρωση δύσκολα πλέον θα κατακτιέται.
    Απαιτείται επαγγελματισμός και πλήρης αφοσίωση στην αυθεντικότητα και την αλήθεια, φίλες και φίλοι, συναγωνιστές στο ANTINEWS.

  5. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 23/09/2011 15:14:14

    H συγκυβέρνηση θα είναι απλά η διακομματική κάλυψη στον Αϊχενμπαχ (ή πως το λενε το παληκάρι με το μαλια χρώμα ανοιξιάτικη φράουλα).

    1) Αλήθεια, 2) Καθαρές προτάσεις, 3) Εκλογές. Κι αν είναι να χάσει το φως από το σκοτάδι, προσωρινό θα είναι

    Να την πώ την αλήθεια όπως την βλέπω εγώ; Είμαστε πτωχευμένοι η εδώ και καιρό. Ο λαός μας έχει μάθει την παροχή και το βόλεμα, αλλά ο λαός μας είναι αυτός που έβγαλε τα 18 λιανοτράγουδα. Οι επιλογές είναι α) φτώχεια και ελευθερία β) φτώχεια και υποδούλωση. Στο πρώτο θα μάθουμε να πατάμε στα ποδάρια μας -- εμείς που επιζούμε από το 2000 πΧ με την ίδια γλώσσα -- στο δεύτερο θα γυαλίζουμε μπότες αλλά θα έχει και κανένα τυχερό πουρμπουάρ

    • Χρήστος Δημάρης avatar
      Χρήστος Δημάρης @ archaeopteryx 23/09/2011 15:32:30

      ΑΡΕΤΗ: Αν δεν κάνω λάθος ο παπούς Ηρόδοτος μας είπε πως με την αρετή αντιμετωπίζουν οι Έλληνες την φτώχια και την σκλαβιά.

      • Νίκος avatar
        Νίκος @ Χρήστος Δημάρης 23/09/2011 15:52:39

        ἀνδρῶν γὰρ ἐπιφανῶν πᾶσα γῆ τάφος, καὶ οὐ
        στηλῶν μόνον ἐν τῇ οἰκείᾳ σημαίνει ἐπιγραφή, ἀλλὰ καὶ ἐν
        τῇ μὴ προσηκούσῃ ἄγραφος μνήμη παρ' ἑκάστῳ τῆς γνώμης μᾶλλον ἢ τοῦ ἔργου ἐνδιαιτᾶται. οὓς νῦν ὑμεῖς ζηλώσαντες καὶ τὸ εὔδαιμον τὸ ἐλεύθερον, τὸ δ' ἐλεύθερον τὸ εὔψυχον κρίναντες μὴ περιορᾶσθε τοὺς πολεμικοὺς κινδύνους. οὐ γὰρ οἱ κακοπραγοῦντες δικαιότερον ἀφειδοῖεν ἂν τοῦ βίου, οἷς ἐλπὶς οὐκ ἔστιν ἀγαθοῦ, ἀλλ' οἷς ἡ ἐναντία μεταβολὴ ἐν τῷ ζῆν ἔτι κινδυνεύεται καὶ ἐν οἷς μάλιστα μεγάλα τὰ διαφέροντα, ἤν τι πταίσωσιν. ἀλγεινοτέρα γὰρ ἀνδρί γε φρόνημα ἔχοντι ἡ μετὰ τοῦ [ἐν τῷ] μαλακισθῆναι κάκωσις ἢ ὁ μετὰ ῥώμης καὶ κοινῆς ἐλπίδος ἅμα γιγνόμενος ἀναίσθητος
        θάνατος.

        Θουκυδίδης, 2.43.3-2.43.6 Από το κομμάτι που είναι γνωστό και ως Επιτάφιος

    • avanti avatar
      avanti @ archaeopteryx 23/09/2011 16:03:35

      Εύγε, ας ακούσουν κάποιοι λοιπόν!

    • Aφροδίτη avatar
      Aφροδίτη @ archaeopteryx 23/09/2011 16:09:23

      Προσυπογράφω όλη την Αλήθεια σου, είναι και η μόνη!

  6. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 23/09/2011 15:19:24

    Σενάρια επί σεναρίων,ω σενάρια....Ο πεινασμένος καρβέλια ονειρεύεται....Με τα ''όνειρα'' και τις ''προσδοκίες'' θα μείνουν...Το πασοκικό καθεστώς,ΒΟΥΤΗΓΜΕΝΟ στ'αλλεπάλληλα-κατά συρροή κοινωνικο-οικονομικά ΑΝΟΣΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ και ΕΚΘΕΤΟ στη χρόνια ΟΛΕΘΡΙΑ πολιτική σκέψη και πρακτική του,είναι έτοιμο να ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΕΙ...Δεν σώζονται με τίποτα.....

  7. φωνη avatar
    φωνη 23/09/2011 15:20:53

    Πολύ καλά κάνετε και το βάζετε το θέμα, γιατί από τον πανικό τους οι άλλοι έχουν λυσσάξει και έχουν αμολήσει τα μαντρόσκυλα τους να προτείνουν δημοσίως τρόπους να φημώσουν το λαό και να τον δέσουν χειροπόδαρα.

    Ο Παπαχελάς μας μεταφέρει την άποψη της goldman sachs για το τι πρέπει να γίνει στην Ελλάδα. Θέλει να προστατέψει και το εκλεκτό παιδί τους Παπακωνσταντίνου που αρχίζει να τον λούζει κρύος ιδρώτας και αυτόν και τους λοιπούς για την ιστορία με την ΕΛΣΤΑΤ.

    Η λαϊκή ετυμηγορία δε θα παρακαμφθεί, θα πάμε σε εκλογές. Ο Αντώνης Σαμαράς στη ΔΕΘ ζήτησε εκλογές, ζήτησε αυτοδυναμία, απέρριψε συνεργασίες. Ο Σαμαράς όταν λέει μια κουβέντα δεν την παίρνει πίσω, έφυγε 11 χρόνια από την πολιτική, πέρασε τα πάνδεινα, αλλά την κουβέντα που είπε πίσω δεν την πήρε. Ο Σαμαράς δε φοβάται κανέναν και δε απειλείται από κανέναν και δεν παγιδεύεται από κανέναν.

    Τη λαϊκή ετυμηγορία δε θα την παρακάμψουν.

    Τους απομένει η "ηρωϊκή έξοδος"............

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ φωνη 23/09/2011 22:51:31

      Πού να ερευνηθεί και το θέμα των Τ+10. Α, ρε Παπακωνσταντίνου έκανες μεγάλη οικονομική ζημιά

  8. ikaros avatar
    ikaros 23/09/2011 15:21:28

    "Στο ΠΑΣΟΚ γνωρίζουν πως μια πρόωρη προσφυγή στις κάλπες θα έφερνε το Κίνημα στα ποσοστά του 1977! Ίσως και χαμηλότερα ακόμα!"
    Για να συμβεί αυτό θα πρέπει να μην υπάρξει πόλωση, προβοκάτσια και κυρίως η ΝΔ να αγκαλιάσει εμπράκτως όλους τους Έλληνες άσχετα με το τι ψήφισαν μέχρι τώρα, όπως με την ανακοίνωση που έκανε σχετικά με τις απολύσεις στο δημόσιο. Προσοχή όμως το θηρίο όταν ξεψυχάει είναι πιο επικίνδυνο ακόμα. Θέλει προσοχή και ψυχραιμία.

  9. factorx avatar
    factorx 23/09/2011 15:25:27

    «Ο ΥΠΟΙΚ φεύγει για το Δ.Ν.Τ. έχοντας στις αποσκευές του τα σενάρια της καταστροφής αλλά και σκληρά, αντιλαϊκά, αντιδημοκρατικά μέτρα», δήλωσε ο πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας, σχετικά με τα σενάρια χρεοκοπίας.

    Τόνισε επίσης ότι «επί μια εβδομάδα ο υπουργός Οικονομικών και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος με δηλώσεις τους εκβίαζαν τον ελληνικό λαό, περιφέροντας σενάρια καταστροφής εξόδου από το ευρώ και αργεντινοποίησης».

    «Ένα είναι σίγουρο», σημείωσε ο κ. Τσίπρας, «ότι μας ετοιμάζουν ελεγχόμενη χρεοκοπία μέσα στο ευρώ με κούρεμα του χρέους στο 50% τουλάχιστον και την ίδια στιγμή τα νέα μέτρα και τα προηγούμενα σκληρά μέτρα θα συνεχίζουν να εφαρμόζονται και θα εφαρμοστούν». Δηλαδή, όπως είπε, και ελεγχόμενη χρεοκοπία και πτώχευση του ελληνικού λαού.

    Ο πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ υπογράμμισε ότι «ήρθε η ώρα να πούμε ένα τέλος ως εδώ. Φθάνει πια». «Αν είναι να υπάρχει ελπίδα διεξόδου για τη χώρα αυτή είναι να φύγει η τρόικα και το μνημόνιο, να πέσει αυτή η εθελόδουλη κυβέρνηση και ένας νέος συνασπισμός εξουσίας να προχωρήσει γοργά σε ένα σχέδιο αναδιανομής του πλούτου και ριζικής διαγραφής του μεγάλου αυτού χρέους», κατέληξε.

  10. spiros avatar
    spiros 23/09/2011 15:25:41

    Το πλέον περίεργο στην όλη κατάσταση είναι η σύμπλευση πολλών ΜΜΕ είτε καλυμένα είτε απροκάλυπτα είτε με προβοκάτσια ( έτσι εξηγώ κάποια πρίεργα δημοσιεύματα ) για την περιβόητη συναίνεση ερμηνεύοντας την σιωπή στελεχών της ΝΔ . Οι "παρανομούντες" δημοσιογράφοι περί συναίνεσης ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΝΤΑΙ !!!! ΄Ελπίζω την ίστατη στιγμή να μην γίνει κάποιο ολέθριο λάθος από την πλευρά του Σαμαρά. Ας πάνε οι πρόθυμοι στην συγκυβέρνηση για να έχουν και μετά το επιχείρημα του σωτήρα της Ελλάδας . Εδώ που είμαστε ούτε η συγκυβέρνηση δεν σώζει την παρτίδα. Καλήτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και κατοχή. Λύτρωση για όλους.

  11. factorx avatar
    factorx 23/09/2011 15:25:42

    Τη βεβαιότητα ότι "η χρεοκοπία είναι αναπόφευκτη" εξέφρασε η γγ της ΚΕ του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα, με σημερινή δήλωσή της, και πρόσθεσε:

    "Αυτό τώρα που τους ενδιαφέρει είναι: Το κεφάλαιο να χάσει όσο γίνεται λιγότερα και πάνω απ' όλα να χρεοκοπήσει πλήρως ο λαός. Να σκύψει το κεφάλι, να δεχτεί ζωή και συνθήκες δουλειάς με όρους σύγχρονου δουλεμπορίου, ούτως ώστε, όταν θα έρθει η ανάκαμψη, να έχουν εξασφαλίσει οι κεφαλαιοκράτες ότι η εργατική δύναμη θα είναι το πιο φτηνό και υποβαθμισμένο εμπόρευμα".

    • Χρήστος Δημάρης avatar
      Χρήστος Δημάρης @ factorx 23/09/2011 15:45:46

      ΕΝΩΜΕΝΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ: Σωστά τα λες Αλέκα. Σωστά όμως τα λέει και ο Τσίπρας. Γιατί λοιπόν δεν συνεργάζεστε να δούμε και μεις μια άσπρη μέρα; Στο λέω εσένα Αλέκα γιατί το ΚΚΕ είναι αυτό που δεν θέλει την συνεργασία. Όλο μας λέτε ότι το ΠΑΣΟΚ δεν ακούει τον λαό και κάνει του κεφαλιού του. Δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δεν εκράτεις!!! Γι αυτό λοιπόν Αλέκα άκου και συ την θέληση του λαού και συνεργάσου με τον Τσίπρα. Ενωμένη αριστερά θέλει ο λαός!!!

      • The Saint avatar
        The Saint @ Χρήστος Δημάρης 23/09/2011 16:47:16

        Ξέρεις πόσες φορές το έχω πεί αυτό αγαπητέ κε Δημάρη?
        Δυστηχώς όμως η καρέκλα είναι κακό πράγμα...
        Ειδικά αν είναι να κάτσει Ελληνας επάνω...

        • juliet avatar
          juliet @ The Saint 23/09/2011 17:15:39

          Χαιρετώ την ''κόκκινη παρέα'' !
          Ετσι για να ξεφύγουμε απο τη μαύρη νύχτα που μας πλακώνει,μη παρεξηγηθείτε!

          • Χρήστος Δημάρης avatar
            Χρήστος Δημάρης @ juliet 23/09/2011 17:43:32

            Καλησπέρα juliet!!!

        • Χρήστος Δημάρης avatar
          Χρήστος Δημάρης @ The Saint 23/09/2011 17:21:21

          ΤΡΙΚΥΜΙΑ ΕΝ ΚΡΑΝΙΩ: Άγιε εγώ είμαι οπαδός του Δημοκρατικού Σοσιαλισμού. Το κόμμα μου λοιπόν θα έπρεπε να είναι η ΔΗΜΑΡ. Η ΔΗΜΑΡ όμως δεν θα είχε κανένα πρόβλημα να συνεργασθεί με το ΠΑΣΟΚ και συνεχώς καταθέτει ερωτήσεις κατά της Εκκλησίας μας. Πρίν από λίγες μέρες ο Ψαριανός κατέθεσε ακόμα μία ερώτηση για τους στρατιωτικούς ιερείς. Έτσι λοιπόν ΔΗΜΑΡ δεν ψηφίζω με τίποτε. ΣΥΡΙΖΑ δεν θέλω να ψηφίσω γιατί είναι υπέρ της Ευρώπης και έτσι μου μένει το ΚΚΕ το οποίο όμως δεν θέλει την ενωμένη αριστερά!!! Μήπως μπορείς να μου πεις τι πρέπει να ψηφίσω;

          • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
            ΝΙΚΟΛΑΣ @ Χρήστος Δημάρης 23/09/2011 20:20:25

            Η στάση αυτής της πτέρυγας της αριστεράς, που ανέδειξε και τον νυν δήμαρχο ΑφροΑθηναίων, είναι ύπουλή. Διαμαρτύρεται για δήθεν έυνοια προς ένα κοινωνικό φορέα όπως η εκκλησία, αντί να ξεσηκώνεται εναντίον των φεουδαρχικών και εθνοκτόνων μέτρων που πλήττουν πρώτα από όλα τις λαϊκές μάζες. Κανονικό δεκανίκι του ΠΑΣΟΚ, έχει καταλάβει "αριστερές" βουλευτικές έδρες και συμμετέχει στο παιχνίδι διχασμού, στοχοποίησης και αποπροσανατολισμού..

          • The Saint avatar
            The Saint @ Χρήστος Δημάρης 23/09/2011 20:32:22

            Αγαπητέ κε Δημάρη,
            Μου βάζεις δύσκολα ομολογουμένως, όχι γιατι είναι πραγματικά, αλλά γιατί η ίδια η Αριστερά τα έχει κάνει απο μόνη της δύσκολα γιά τον κόσμο και για τον εαυτό της.
            Δυστηχώς και εγώ όταν αρχισα να συνειδητοποιούμαι πολιτικά, έτσι τα βρήκα τα πράγματα, με την αριστερά σε 100 κομμάτια δλδ.
            Απο την άλλη μεριά, επειδή δεν μου αρέσουν οι ντεμί λύσεις (δεν μπορώ να φανταστώ την αριστερά να επιθυμεί λύσεις ... Ε.Ε.) έχω απορρίψει τον ΣΥΡΙΖΑ. Γιά τον οποίο παρεπιμπτώντος έχω και μερικά μαζεμένα γιά τις θέσεις του στο (λάθρο)μεταναστευτικό...
            Οι υπόλοιποι "αριστεροί" δεν αξίζουν κάν αναφοράς, αφού και εξαπτέρυγα του ΠΑΣΟΚ έχουν αποδείξει ότι μπορούν να γίνουν ανα πάσα ώρα και στιγμή (αποδεικνύοντας και τα περι καρέκλας που σου έγραψα στο προηγούμενο post), και ώς μικρά και ασήμαντα κόμματα είναι σίγουρο ότι θα "σβήσουν" κάποια στιγμή απο τον πολιτικό χάρτη.
            Γιά να μην μακρυγορώ αν είσαι ιδεολογικά αριστερός, ΕΝΑ είναι το κόμμα που θα πρέπει να ρίξεις την ψήφο σου, το ΚΚΕ. The original one... ελληνιστί...
            Εγώ στις τρείς τελευταίες εκλογικές αναμετρήσεις αυτό ψηφισα, όχι γιατι είμαι ιδεολογικά αριστερός, αλλά γιατί οι υπόλοιποι δεν μου γέμιζαν το μάτι...
            ΕΑΝ όμως γίνονταν ΑΥΡΙΟ εκλογές, θα το έριχνα στον Σαμαρά. (Προσοχή! Οχι στη Ν.Δ. αλλά στον Σαμαρά...)
            Γιατί;
            Γιατί είναι ό μόνος που έχει δείξει ότι σε μιά εποχή όπου βασιλεύουν οι νεογιάπηδες νεοταξίτες, μπορεί να είναι ο ηγέτης που ο κόσμος (χαμένος στη δίνη των ταγών του νεοglobalισμού, της flatοποίησης των πάντων, της ισοπέδωσης των ανθρώπινων αξιών, και της ανθρώπινης κουλτούρας) ψάχνει απεγνωσμένα να βρεί και να ακουμπίσει επάνω τους τις ελπίδες, και τα ονειρά του.
            Μπορεί να είναι ο αρχηγός που θα δώσει το έναυσμα γιά τη μεγάλη (απ)αλλαγή απο τα δεσμά που μας έχουν υποβάλλει οι εθελόδουλοι οσφυοκάμπτες, μαριονέττες εντολοδόχοι κυβερνώντες...
            Εχει δείξει τα στοιχεία της απαιτούμενης εθνικοφροσύνης, της αγάπης του γιά την πατρίδα, στοιχεία που είναι απαραίτητα γιά να τον ακολουθήσουν όσοι πραγματικά πονούν γιά τα δεινά που μαστίζουν τα τελευταία χρόνια τον τόπο και τους πραγματικούς Ελληνες.

            Πιστεύω, ότι το ΚΚΕ αν και είναι ενεργό, έχει αποδειχθεί κατώτερο των περιστάσεων.

          • juliet avatar
            juliet @ Χρήστος Δημάρης 23/09/2011 20:36:02

            ΣΑΜΑΡΑ!!!!!!!!και αν γελαστείς και εγώ μαζί σου την επόμενη φορά δεν ψηφίζω ΤΙΠΟΤΕ.

          • juliet avatar
            juliet @ juliet 23/09/2011 20:37:08

            Η απάντηση στο κ.Δημάρη

  12. ορτικι ορτικαδ avatar
    ορτικι ορτικαδ 23/09/2011 15:32:14

    Θελω να κανω καποια σχολια για τους διαμορφωτες της κοινης Γνωμης εν οψει μαλιστα της μεγαλης μαχης που ακολουθει.

    Χθες 22-9-2011 ακουσαμε τα εξης:

    1)Τον κ.Παπαχελα να υποστηριζει οτι ο Αντωνης Σαμαρας μπορει να αλλαξει γνωμη και να επαναπροσαρμοσει την πολιτικη του σε σχεση με οσα εξηγγειλε στην ΔΕΘ και να προχωρησει σε συγκυβερνηση με το ΠΑΣΟΚ.

    Αλεξη σου απαντω:

    Αυτο δεν θα γινει ποτε γιατι ο Προεδρος εκανε ασκητικη διαρκειας 11 ετων για μια κουβεντα που ειπε και την τηρησε.

    Τωρα εαν κινδυνευει ο φιλος σου ο Παπακωνσταντινου με την μια και μοναδικη εξεταστικη που εξηγγειλε ο Προεδρος ειναι αλλο θεμα.Τωρα δεν θα ειναι και ο μονος που θα αποδειχθει οτι τζαμπα τα λεφτα που ξοδευε η Coldman Sachs για παρτυ τους.

    Να σου υπενθυμισω και κατι ακομα:οτι η ασκητιη σου μαθαινει 'οτι υπαρχουν πολλοι Δρομοι που οδηγουν στην Ιερουσαλημ'.Ο Προεδρος θα γινει Πρωθυπουργος ειτε σ'αρεσει ειτε οχι.

    2)Ακουσαμε τον Νικο Χατζηνικολαου (δελτιο ALTER) να υποστηριζει οτι τα δυο κομματα που κυβερνησαν την χωρα μετα το 1974 ειναι ιδια και συνυπευθυνα για την κριση και το χαλι της χωρας.

    Αληθεια Νικο; :

    Ηταν ιδιος ο Κωνσταντινος Καραμανλης που παρελαβε μια κατεστραμμενη χωρα και την οδηγησε σε λιγα χρονια(μολις 4)στην ενταξη στην Ευρωπη με τους δεικτες οικονομιας που ολοι γνωριζουμε ,με ολους τους υπολοιπους που ακολουθησαν.Και κατι ακομη εσυ Νικο δεν γνωριζες που ηταν τα spreads οταν παρεδωσε την εξουσια τελευταια ο Κ.Καραμανλης και που πηγαν σημερα.Αρα λοιπον δεν ειναι ολοι ιδιοι και ο καθενας εχει την διαδρομη του,τα ποιοτικα και πολιτικα του χαρακτηριστικα.

    Τωρα βεβαια κατανοω τις αδυναμιες των ανθρωπων να λαβουν 'το ρισκο της αληθειας' οταν δεν βολευει την κρατουσα ταξη.Κυριοι εχω να σας πω το εξης:

    Τωρα ολα τα φωτα του κοσμου ειναι στραμμενα στην Ελλαδα,ο παγκοσμιος τυπος γραφει καθημερινα για την χωρα μας αρα κατι πολυ σημαντικο παιζεται στη χωρα μας.Η μαχη εχει δυο πλευρες.ΤΗΝ ΔΙΕΘΝΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΤΟΠΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΗΣ(ΓΑΠ,ΝΤΟΡΑ,ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ,ΚΟΥΒΕΛΗΣ) ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Η ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΒΑΘΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ ΓΝΩΡΙΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ(ΣΑΜΑΡΑΣ).

    Κυριοι θα κερδισει η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ (εξαλλου για την ωρα αυτη εργαστηκαν σπουδαιοι Ελληνες Καβαφης,Ελυτης,Ελευθεριος Βενιζελος,Κωνσταντινος Καραμανλης,Αντρεας Λεντακης και πολλοι αλλοι.....).
    Χρειαστηκαν 2342 χρονια για να ξαναζησουμε τετοια μαχη.

    • ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ avatar
      ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ @ ορτικι ορτικαδ 23/09/2011 15:42:38

      "Κυριοι θα κερδισει η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ (εξαλλου για την ωρα αυτη εργαστηκαν σπουδαιοι Ελληνες Καβαφης,Ελυτης,Ελευθεριος Βενιζελος,Κωνσταντινος Καραμανλης,Αντρεας Λεντακης και πολλοι αλλοι…..)."

      ...ΨΗΦΙΣΤΕ "ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΙΔΗ",.... ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΠΑΡΙΣΙΩΝ !!!!
      ...ΓΡΑΙΚΥΛΟΙ.....!!

    • Bloody_Ophelia avatar
      Bloody_Ophelia @ ορτικι ορτικαδ 24/09/2011 10:14:26

      Σπουδαίος Έλληνας ο τριανταφυλλίδης; παρντόν.. καραμανλής! που φυγε νυχτα αλλάζοντας το όνομά του; που σακάτεψε ολόκληρη την περιφέρεια και στέγνωσε τον τόπο με τις περιβόητες αντιπαροχές;
      Παπανδρέου- Καραμανλής άνοιξαν το κουτί της Πανδώρας για τον τόπο.
      ο πρώτος που κλεψε το πρόγραμμα του ΚΚΕ, ιδρύοντας μια ψευδεπίγραφη "μεσαία τάξη" η οποία δεν υπάρχει και ο δεύτερος έβαλε ταφόπλακα στην ελληνική επαρχία. αγρότες, παραγωγοί, κύριοι στα χωριά τους, έριξαν μαύρη πέτρα κι ήρθαν στην Αθήνα με το όνειρο να γίνουν θυρωροί σε πολυκατοικίες. Όχι άλλο κάρβουνο.!

  13. Νησιώτης avatar
    Νησιώτης 23/09/2011 15:42:23

    Συμπάσχοντες πολίτες.Ελαβα ένα email με ένα κείμενο του Χάρρυ Κλυν που περνά 14 γενεές τον γαπ.Ψάξτε να το βρείτε.

  14. dimitris hamenos avatar
    dimitris hamenos 23/09/2011 15:44:57

    Ο κ. Σαμαρας ειπε στηνΔΕΘ δυο πολυ σημαντικα πραγματα. 1. Πως στην κυβερνηση του θα χρησιμοποιησει μονο αξιους ανθρωπους στην κυβερνηση του και 2. πως προτεινει το ασυμβιβαστο εκτελεστικης και νομοθετικης εξουσιας. Προτεινω λοιπον οταν παρει την λαϊκη εντολη να σχηματισει μια κυβερνηση ικανων ανθρωπων εκτος την κοινοβουλευτικης ομαδας της ΝΔ και να αφησει σε αυτην το νομοθετικο εργο. Τι λετε;

  15. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 23/09/2011 15:52:55

    Η κατάσταση απαιτεί ψυχραιμία καί καθαρότητα σκέψης.
    Βεβαίως καί έχουμε, έστω ιδιότυπα, πτωχεύσει εδώ καί καιρό.
    Βεβαίως καί αναγνωρίζεται η κατάσταση καί γιά αυτό προτείνονται αποσπασματικές λύσεις (όπως η συμφωνία τής 21ης Ιουλίου), ελλείψει καθαρού στρατηγικού πλαισίου διαχείρησης καί τής ελληνικής λύσης.
    Βεβαίως καί είναι δυνατή μιά άλλη πρόταση διαχείρησης, πιό πειστικής καί όντως διαχειρήσιμης.
    Βεβαίως καί η Τρόϊκα ακολουθεί συγκεκριμένες εντολές πίεσης, ελλείψει άλλων εναλλακτικών προτάσεων.
    Βεβαίως καί οι ευρωπαίοι έχουν βγεί από τά ρούχα τους, διαπιστώνοντας παντελή έλλειψη άρθρωσης εναλλακτικής οικονομικής πολιτικής.
    Βεβαίως καί οι ευρωπαίοι δέν επικροτούν μόνον εισπρακτικά μέτρα πού φέρνουν μόνο τό αδιέξοδο, τήν κοινωνική οργή καί τόν κίνδυνο ανεξέλεγκτης κοινωνικής έκρηξης.
    Βεβαίως.... Βεβαίως.... Βεβαίως....

    Τό μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η κυβέρνηση. Δέν μπορεί νά σκεφθεί. Δέν έχει καμμιά μά καμμιά στρατηγική. Δέν κάνει απολύτως τίποτα. Δέν έμαθαν οι άνθρωποι ποτέ νά σκέφτονται πολιτικά παρά μόνον ατομικά ωφελιμιστικά. Δέν μπορούν καί δέν θέλουν νά κάνουν τίποτα. Μόνον όταν ζορίζονται ακολουθούν τήν πεπατημένη. Νέους φόρους. Χωρίς καμμιά λογική. Χωρίς κανένα σκοπό. Χωρίς καμμιά ελπίδα.
    Άν η ανικανότητα ήταν προσόν θά είχαν αριστεύσει

  16. Aris. A avatar
    Aris. A 23/09/2011 15:58:48

    Προσωπικά δύο σχόλια που διάβασα και άκουσα με συγκλόνισαν:

    α) Ο οικονομολόγος Βεργόπουλος χθες στον Flash είπε "είναι η πρώτη φορά που οι οικονομολόγοι από την άκρα αριστερά έως την άκρα δεξιά συμφωνούν ότι όσο η χώρα είναι σε τόσο βαθειά ύφεση δεν μπρορεί να εφαρμοστεί κανένα μέτρο που να έχει αποτέλεσμα. Εγώ ένας αριστερός συμφωνώ με τον υπουργό οικονομικών των ΗΠΑ που στην Πολωνία ζήτησε λύση του προβλήματος της Ελλάδας μέσα από την επιστροφή της στην ανάπτυξη".

    β) Σε χθεσινό κινδυνολογικό άρθο του Παπαχελά στην Καθημερινή κάποιος αναγνώστης σχολίασε΅
    " σταματήστε να τρομοκρατείται τον κόσμο ότι θα έρθει το τέλος του κόσμου εάν δεν εφαρμόσουμε πιστά όσα απαιτούν οι δανειστές. Επιτέλους κάτι τέτοιο δεν έγινε ούτε μετά την μικρασιατική καταστροφή ούτε μετά τον β παγκόσμιο πόλεμο και τον εμφύλιο πόλεμο που είχαμε εκατόμβες νεκρών. Δεν μπορεί να μην υπάρχει λύση τώρα που δεν έχει πέσει ούτε σφαίρα".

    Ολοι πλέον συνειδητοποιούν ότι οι εμμονές των Γερμανών σε συνδυασμό με μια πειθήνια και φοβισμένη κυβέρνηση που έχουν βρει μας οδηγούν στον γκρεμό όχι μόνο εμάς αλλά και όλη την Ευρώπη.

    Οι Γερμανοί για δικούς τους λόγους παίζουν με την φωτιά.

    Προσπαθούν με έναν σμπάρο να πετύχουν πολλά τρυγόνια.

    Είναι τυχαίες οι υποβαθμίσεις των Γαλλικών τραπεζών;;; Νικολά σου έχει ρουφήξει το μεδούλι η Κάρλα και δεν βλέπεις ότι οι Γερμανοί μέσα από την ελληνική κρίση πάνε να την φορέσουν και σε εσάς.

    Πλέον είμαι πεπεισμένος ότι η μόνη λύση είναι μια νέα κυβέρνηση μέσα από εκλογές με ένα σαρωτικό ποσοστό όπου θα συμμετέχει στο νέο σχέδιο σωτηρίας που θα εκπονηθεί.

    Κατά τα λοιπά μην περιμένετε εκλογές.

    Ουτε στο Πασόκ αντέχουν να ρίξουν την κυβέρνηση ούτε απέξω έχουν καμιά διάθεση να χάσουν τέτοιους πελάτες.

    Στις πορείες και στις φασαρίες δεν πιστεύω η μόνη λύση είναι να κινηθούμε μαζικά και νομικά και να μην εισπράξουν τα χρήματα που περιμένουν μέσα από τους φόρους.

    Η μόνη λύση είναι με μαζικές αγωγές να αποτύχουν οι υπερβολικές φορολογήσεις που ετοιμάζουν.

    Ως προς το σκέλος της αναδιοργάνωσης του δημόσιου τομέα συμφωνώ ειδικά και στην περικοπή των υπερβολικών προνομίων κάποιων προνομιακών ομάδων εργαζομένων.

    Δεν μπορεί ο δάσκαλος και ο γιατρός να παίρνουν 1.000 ευρώ και η κυρία τελωνειακός και εφοριακός και ο συνταξιούχος των πενήντα της ΔΕΗ 2.500 και 3.000 χιλιάδες.

    • Bloody_Ophelia avatar
      Bloody_Ophelia @ Aris. A 24/09/2011 10:16:48

      Σωστός, προχώρα!

  17. GSV avatar
    GSV 23/09/2011 16:03:18

    Το δευτερο σεναριο περι ηρωικης εξοδου μεσω εθνικων τυμπανοκρουσιων ηρωισμου και αυτοθυσιας μοιαζει ονειρο θερινης νυκτος.

    Η κυβερνηση του ΠΑΣΟΚ εχει μεταβληθει σε 'ναρκωμανη'! Κανει οτιδηποτε δυνατο για να εξασφαλισει τη δοση του (απο το ΔΝΤ). Προκειμενου να το πραξει αυτο λαμβανει ολο και περισσοτερα αντιλαικα μετρα βυθιζοντας τη χωρα περισσοτερο στην υφεση!

    Τα παντα στη ζωη ειναι θεμα προτεραιοτητων. Η συγκεκριμενη κυβερνηση εχει αποδειξει πολλακις οτι το μονο που την ενδιαφερει ειναι να αποκομισει τα ευσημα απο τους εταιρους κατ'αυτους-τοκογλυφους κατ'εμας. Οταν ο υπουργος οικονομιας δηλωνει με περισσια ευκολια οτι οι ελληνες θα φτωχεψουν και οχι η χωρα αυτοματα καθοριζει το αντιλαικο πλαισιο που κινουνται. Ο λαος γιαυτους εχει ελθει σε δευτερη μοιρα. Ειμαστε απλα νουμερα για τα νουμερα! Χιλιες φορες φτωχος και αξιοπρεπης παρα φτωχος και υποδουλος! Διοτι η φτωχεια ειναι το μονο δεδομενο μεδαυτους.

    Με τα σπρεντς και τα ασφαλιστρα κινδυνου να εχουν σπασει καθε ρεκορ απορω τι κινδυνος ελλοχευει με το να παμε σε εκλογες. Ποια η διαφορα απο το 99.9% πιθανοτητα χρεοκοπιας που εχουμε τωρα να παμε στο 100%. Το ιδιο και το αυτο. Ο μονος κινδυνος ειναι για το ΠΑΣΟΚ. Ταλαιπωρειται ενας ολοκληρος λαος για να σωθει το ΠΑΣΟΚ. Μη χασουν τη μασα!

    Ο κοσμος πρεπει να καταλαβει οτι οι εκλογες ειναι μονοδρομος. Αυτη η κυβερνηση ηλθον, ειδον, εχασε! Δεν εχει να προσφερει τιποτα περισσοτερο απο το τιποτα που εχει προσφερει 2 χρονια τωρα. Εχουν αρχισει και πιστεουν οτι ειναι θεοκρατικη κυβερνηση και οι εξουσιες τους νομιμοποιουνται απο τη βουληση του θεου μιας και νομιμοποιηση απο το λαο δεν διαθετουν. Πως γινεται με 151 λαδωμενους υπηρετες του κομματος να αποφασιζουν τη μοιρα του λαου? Αυτο ειναι δημοκρατια?

    Ποσος κοσμος πρεπει να αυτοκτονησει απο τα χρεη για να καταλαβουν επιτελους οτι μας πανε πανω στα βραχια? Μακαρι να υπηρχε η δυνατοτητα του εξωστρακισμου στις ημερες μας. Θα ειχε αδειασει η βουλη!

  18. αλλήθωρος avatar
    αλλήθωρος 23/09/2011 16:09:42

    Ο άχρηστος αμερικάνικος δορυφόρος UARS που πέφτει σήμερα, πιθανόν να διαλυθεί σε τέτοιο σημείο ,που τα κομμάτια του να φτάσουν μέχρι την Χώρα.
    Αν ο Θεός αγαπάει την Ελλάδα, κάποια από αυτά μπορεί να πετύχουν τον ΓΑΠ και τους κουραμπιέδες του,αν και οι πιθανότητες είναι πάρα πολύ μικρές.

  19. ΓΙΑΝΝΑ avatar
    ΓΙΑΝΝΑ 23/09/2011 16:09:56

    aris.A
    καταπληκτική η προσέγγισή σου σε όσα συμβαίνουν σήμερα.
    Εξαιρετικός!!!!!!!!!!!!!!!!

  20. φωνη avatar
    φωνη 23/09/2011 16:20:10

    Ο Σαμαράς στη συνέντευξη Τύπου στη ΔΕΘ είπε ανάμεσα σε άλλα:

    ".....Επομένως, το πρόβλημα δεν είναι η ένωση των δύο. Μην κάνετε το λάθος να νομίζετε ότι το άθροισμα είναι μεγαλύτερο. Έτσι που έχουν έρθει τα πράγματα πια, υπηρετούμε δύο τελείως διαφορετικές αντιλήψεις. Και το ξέρει και εκείνος, το ξέρω και εγώ. Και, έτσι που έχουν έρθει τα πράγματα, οι λύσεις πρέπει να είναι, καθαρές.

    Τώρα, αν θέλει συγκυβέρνηση για άλλο λόγο, δεν με ενδιαφέρει. Να πέσει στα μαλακά, οτιδήποτε, δεν με ενδιαφέρει. Εγώ δεν καίω το μεγαλύτερο όπλο του τόπου, που είναι, αυτή τη στιγμή, οι καθαρές λύσεις και οι εκλογές."

    Να τα υπενθυμίζουμε σε μερικούς, γιατί ξεχνάνε πολύ γρήγορα τα ΜΜΕ τις δηλώσεις Σαμαρά.

  21. Σίμος avatar
    Σίμος 23/09/2011 16:54:06

    Σαμαρά κράτα γερά. καμμια συγκυβέρνηση. Όποια παράσιτα μέσα στο κόμμα σου σου προτείνουν συγκυβέρνηση να τους μάθει ο ελληνικός λαός για να τους τακτοποιήσει κατάλληλα. Ο λαός είναι μούσκεμα και την βροχή πλέον δεν την φοβάται. μην δώσεις άλλοθι στους προδότες του πασοκ. Ο λαός απαιτεί οχι πλέον ειδικό δικαστήριο αλλά λαικό δικαστήριο και εκτέλεση στους δοσίλογους που μέσα σε δυο χρόνια κατέστρεψαν ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ την πατρίδα μας και τον κοινωνικό ιστό της.
    Σαμαρά κάνω έκκληση για σκληρή αντιπολίτευση γιατί όσο αυτοί μένουν στην κυβέρνηση φέρεις και εσύ ευθύνη. Μετά από τέτοια πράγματα που συμβαίνουν στην χώρα μας δεν μπορεί η αντιπολίτευση να μετουσιώνεται σε απλά διαγγέλματα του Μιχελάκη. Απαιτείται άμεση κατάργηση της παρούσης κυβέρνησης.
    Με ποιούς θα συγκυβερνήσετε ρε απάτριδες; Mε αυτούς που ευχαριστούν τις κατοχικές δυνάμεις. Η μήπως εσείς δεν αντιλαμβάνεσθε την κατοχή που βιώνει σήμερα η χώρα μας; Πως θα αποτινάξουμε την σκλαβιά με συγκυβέρνηση με τους συνεργάτες των δυνάστων μας. Παγκοσμιοποιημένα αυτιστικά την Ελλάδα μας δεν την σκέφτεστε;
    Επίσης Δήμες και Παπαδήμες και κάθε άλλος που εκτρέφεται σε θέση της ΕΕ καλό είναι να μην μιλάει γιατί προκαλεί τον ελληνικό λαό. Την Ελλάδα πλέον δεν την σώζουν τύποι του χαρβαντ, του ΟΟΣΑ, του ΔΝΤ, της ΕΕ, χατζημαρκάκηδες κλπ. Την Ελλάδα θα την σώσουν άτομα με αρ........ια και όχι με γραβάτες. Το καταλάβατε ρε μαμόθρευτα. ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΡ................ΙΑ που δεν τα έχετε. Η ΕΕ μέσα σε ένα χρόνο μας χρέωσε αλλα 60 δις, και μας κατέβασε το βιωτικό επίπεδο (λες και ήταν υψηλό) πάνω από 50% και διπλασίασε τους ανέργους. Νομίζετε ότι δεν καταλαβαίνουμε τον σκοπό της.
    Σαμαρά μας απογοητεύεις όταν μιλάς για επαναδιαπραγμάτευση για να πετύχουμε τους όρους της Πορτογαλίας και Ιρλανδίας. δηλαδή αυτούς δεν τους πηδάνε τύποι σαν τον Ραιχενμπαχ. υπάρχει και το παράδειγμα της Ισλανδίας. Για αφουγκράσου λίγο το ελληνικό λαό και όχι τους τύπους που σε περιτριγυρίζουν.
    Τι νομίζετε ρε τζιτζιφιόγκοι που θέλετε συγκυβέρνηση ότι μας νοιάζει αν φύγουμε από το ΕΥΡΩ. Αυτό μόνο τον Μπάμπη και τον Κωνστα νοιάζει.

    Yπογραφή
    Κάποιος πρώην αγανακτισμένος. Τώρα υπάρχει μόνο μίσος, μίσος, μίσος, μίσος..................μίσος για αυτούς που μας έφεραν στα σημερινά χάλια τα δυο τελευταία χρόνια, για αυτούς που μας κυβέρνησαν τα τελευταία 35 χρόνια, για αυτούς που μας έβαλαν στην ΕΕ, για αυτούς που μας έβαλαν στην ΟΝΕ, για αυτούς που μας πήραν την αξιοπρέπεια, την ελπίδα, το χαμόγελο, για αυτούς που καταδίκασαν τα παιδιά μας να έχουν τελειώσει ματαπτυχικά και να είναι άνεργα, για αυτούς που προσπαθούν να μας κανουν να συμπεριφερόμασθαι όχι σαν έλληνες, για αυτούς που 35 χρόνια μόνο κακό κάνουν σε αυτόν τον τόπο. Αιντε ...............................

    • JOHN avatar
      JOHN @ Σίμος 23/09/2011 18:55:29

      +1000

  22. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 23/09/2011 17:06:42

    Δυστυχώς οι κρατούντες τρέμουν τους πολεμικούς κινδύνους και παρέδωσαν τα πάντα!Όλα ειναι ανοιχτά με την Τουρκία και ο άκαπνος Μπένυ μας μιλάει για την Αργεντινή!

  23. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 23/09/2011 17:10:34

    Ενωμένη αριστερά θέλει ο λαός!!!

    Ἀὐτοδύναμη κυβένηση ΝΔ/ἌΣ θέλει ὁ λαός! Ἔλεος μέ τό ἀριστερίστικο τροπάριο. . .ἡ λαἰκή δεξιά δέν ἐπαρκεῖ;;;;

    • Χρήστος Δημάρης avatar
      Χρήστος Δημάρης @ Φωτεινή 23/09/2011 17:51:10

      Να βγεί λοιπόν ο Σαμαράς και να μας πεί ότι η ΝΔ σε πρώτη μοίρα βάζει τα συμφέροντα των πολλών και να μας εγγυηθεί τουλάχιστον την δουλειά μας. Σε αυτήν την περίπτωση εγώ προσωπικά μια ζωή Σαμαρά θα ψηφίζω.

      • φωνη avatar
        φωνη @ Χρήστος Δημάρης 23/09/2011 19:27:07

        κ.Δημάρη διάβασα ποιο είναι το ιδεολογικό σας υπόβαθρο.Πρόσεξα, όμως, ότι μόνος σας το ξεπερνάτε και τοποθετείτε σε πρώτη μοίρα τα συμφέροντα των πολλών. Τα συμφέροντα των πολλών δεν μπορεί να είναι άλλα από το συμφέρον της χώρας. Δεν μπορεί, δηλαδή, κάποιος να υπονομεύει τα συμφέροντα της χώρας και να ισχυρίζεται ότι κάνει καλό στους πολλούς. Ούτε μπορεί να υπονομεύει τους πολλούς και να λέει ότι αυτό κάνει καλό στη χώρα.

        Εσείς ζητάτε 2 πράγματα: Μια κυβέρνηση που να πιστεύει στο κοινό συμφέρον. Και μια κυβέρνηση που να μπορεί να επιβάλλει το κοινό συμφέρον απέναντι στα ξένα.

        Ξέρετε, όλοι ξέρουμε, ποιες πολιτικές δυνάμεις υπονόμευσαν με την υπογραφή τους το συμφέρον της χώρας, άρα και το κοινό συμφέρον και ποιές δυνάμεις αντιστάθηκαν και αντιστέκονται. Ο Σαμαράς με τη ΝΔ είναι μια από τις δυνάμεις που αντιστάθηκαν και αντιστέκονται από την πρώτη στιγμή σταθερά. Ικανοποιεί ο Σαμαράς το πρώτο που ζητάτε, την πίστη στο κοινό συμφέρον.

        Άποψή μου είναι ότι είναι η μοναδική, όμως, δύναμη που ικανοποιεί και το δεύτερο που ζητάτε: τη δύναμη να επιβάλλει το κοινό συμφέρον απέναντι στα ξένα. Γιατί; Γιατί: Έχει πολύ σοβαρές οικονομικές προτάσεις επανεκκίνησης, έχει σχεδιάσει το μέλλον, έχει σχέδιο το έχει πει στον ελληνικό λαό και πατάει γερά στα πόδια της. Εχει δεχτεί την περισσότερη πίεση από όλη την αντιπολίτευση και δεν άλλαξε θέση ΠΟΤΕ. Έχει συζητήσει με την τρόικα πολλές φορές, έχει βγει στην Ευρώπη και έχει πει τις θέσεις της,δέχτηκε πίεση και δεν άλλαξε στάση ΠΟΤΕ. Ο Σαμαράς ήταν ο μόνος Έλληνας πολιτικός που διαπραγματεύτηκε με τους Γερμανούς παρότι είναι ακόμα πρόεδρος αξιωματικής αντιπολίτευσης. Σε ποιόν άλλον είπε η Μέρκελ : "Πες μου τι ζητάς για να συμφωνήσεις;" Σε κανέναν. Γιατί κανένας Ελληνας πολιτικός δε ζήτησε κάτι από τη Γερμανία για τη χώρα μας. Γιατί οι πολιτικές φωνές της Ευρώπης, και όχι μόνο, μετακινούνται από τις αρχικές τους θέσεις για την αυστηρή λιτότητα, τη στιγμή που ο Σαμαράς δεν έχει κινηθεί ούτε χιλιοστό από τις δικές του. Και τέλος γιατί είναι η μόνη ρεαλιστική δύναμη εξουσίας αυτή τη στιγμή.

        Ο Σαμαράς έχει και την πρόθεση και τη δύναμη να διεκδικήσει το κοινό συμφέρον, το έχει αποδείξει. Αν του δώσουμε αυτοδυναμία, θα του δώσουμε την εντολή να το επιβάλλει ως επίσημη πολιτική της χώρας.

        Με το χέρι στην καρδιά πείτε μου, υπάρχει αυτή την κρίσιμη στιγμή στη χώρα κάποιος άλλος που να μπορεί να προσφέρει περισσότερα στη χώρα από όσα μπορεί ο Σαμαράς; Σας έχει πείσει κάποιος άλλος περισσότερο από τον Σαμαρά ότι έχει και την πρόθεση και τη δύναμη αποδεδειγμένα να επιβάλλει το κοινό συμφέρον;

        Και γω το ίδιο με εσάς βάζω σε πρώτη μοίρα , το κοινό συμφέρον, γιαυτό σας λέω τις σκέψεις μου.

  24. Orestios avatar
    Orestios 23/09/2011 17:14:23

    Θα συμφωνήσω με τον Αρχαίο.
    Έχουμε 2 επιλογές:
    α) Φτώχεια με ελευθερία και μελλοντική προοπτική ανάκαμψης
    β) Φτώχεια με υποδούλωση και μελλοντική εξαφάνιση

    Ελευθερία ή θάνατος

    Επιλέξτε

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Orestios 23/09/2011 23:00:27

      Έτσι είναι. Αξιοπρέπεια ή δουλικότητα; Σαφώς αξιοπρέπεια. Σαμαράς

  25. μαρικα avatar
    μαρικα 23/09/2011 18:06:39

    Ορεστιε,Καλυτερα φτωχεια με ελευθερια και μελοντικη προοπτικη.
    Καλυτερα ενα τελος με τρομο παρα ενας τρομος χωρις τελος.(πτωχευση)

  26. ΛΕΥΘΕΡΗΣ avatar
    ΛΕΥΘΕΡΗΣ 23/09/2011 18:23:52

    Μπράβο Φωτεινή πέστα επιτέλους. Λαϊκή Δεξιά και πάλι Λαϊκή Δεξιά. Πες τους ακόμη να γυρίσουν πίσω στην ιστορία του νεοελληνικού κράτους και να δουν ( βγάζοντας αν μπορούν τις παρωπίδες που φοράνε) ποια παράταξη ενδιαφέρθηκε για την πατρίδα πραγματικά και ποια για ίδια οφέλη αυτών και των οπαδών τους.

    • Bloody_Ophelia avatar
      Bloody_Ophelia @ ΛΕΥΘΕΡΗΣ 24/09/2011 10:17:59

      Λευθέρη.. μαζί με το Σκόμπι ή μόνη της;

  27. xbab avatar
    xbab 23/09/2011 18:26:31

    ....Οπότε, δεν απομένει επιδέξιε, να στείλετε χαιρετίσματα στη Συγγρού.
    Έτσι κι αλλοιώς άφαντοι είναι, λουφαγμένοι.
    Κι αν μας δουν κι εμάς, να μας χαιρετίσουν.
    Αμάν πιά!

  28. blue nile avatar
    blue nile 23/09/2011 19:13:37

    “Στο ΠΑΣΟΚ γνωρίζουν πως μια πρόωρη προσφυγή στις κάλπες θα έφερνε το Κίνημα στα ποσοστά του 1977! Ίσως και χαμηλότερα ακόμα!”

    Το ενδεχόμενο να αργήσουν λίγο οι εκλογές και με αυτά που έχουν κάνει στην οικονομία να είναι τρίτο κόμμα το σκέφτονται άραγε;
    Έπειτα παρακαλώ πολύ μέχρι να γίνουν οι εκλογές ας μην ξαναμιλήσει κανείς για την εξεταστική με θέμα το πως οδηγηθήκαμε στο μνημόνιο. Όσο την ακούνε οι πασόκοι τόσο πιο πολύ φοβούνται και ούτε να ακούσουν για εκλογές.

  29. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 23/09/2011 19:38:20

    Προς ανώνυμο υπουργό: το μόνο ελικόπτερο που δούλεψε ήταν του Παλαιοκώστα. Κι αυτό γιατί έβγαζε κάποιον απτη φυλακή...

  30. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 23/09/2011 19:40:49

    συμφωνω με το σιμο. καμια συγκυβερνηση με αυτους που ριμαξαν τον τοπο. σανιδα σωτηριας στους απατεωνες να μην δωσει ο σαμαρας. αν το κανει εχει τελειωσει στη συνειδηση του μεσου νεοδημοκρατη που πιστευει σε αυτον ,αλλα και ευρυτερα στους ελληνες πολιτες που πιστεουν σε αυτον . εκλογες τωρα και να αποφασισει ο ελληνικος λαος ποιος θελει να τον κυβερνησει.
    εξαλου αντωνη σαμαρα εχεις και μια δουλεια να κανεις μολις αναλαβεις.
    ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ.

  31. Δήμος avatar
    Δήμος 23/09/2011 19:44:00

    Τα πράγματα είναι απλά, κυρίες και κύριοι. Περισσότερο από το 1/6 των βουλευτών είναι αντίθετο στην κυβερνητική πολιτική. Μπορούν επομένως να καταθέσουν πρόταση δυσπιστίας. Με το να κλαψουρίζουν στα ΜΜΕ δεν αλλάζει κάτι, πρέπει να κινηθούν θεσμικά. Αν δεν το κάνουν, τότε είναι απλά υποκριτές. Ας το κάνουν κι ας αποτύχει.

  32. ΣΠΥΡΟΣ Ο ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ Ο ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ 23/09/2011 19:53:47

    ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΑ.....΄

  33. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 23/09/2011 20:06:55

    φωνή πολύ καλά κάνετε και μου λέτε τις σκέψεις σας. Αυτά μου γράψατε τα σκέφτομαι και εγώ. Είμαι σίγουρος πως ο Σαμαράς είναι μέσα σε αυτούς που σκέφτονται το κοινό συμφέρον. Οι σκέψεις μου δεν έχουν κατασταλλάξει ακόμα και γι αυτό γράφω ανοικτά τους προβληματισμούς μου. Κατά συνέπεια δεν είμαι ακόμα έτοιμος να σας απαντήσω σε αυτά που με ρωτάτε. Δεν έχω όμως κανένα πρόβλημα να σας πω τις απαντήσεις μου όταν τις βρω και γω.

  34. factorx avatar
    factorx 23/09/2011 20:36:18

    Όχι" στις πρόωρες εκλογές, αλλά "ναι" στη συγκυβέρνηση των δύο μεγάλων κομμάτων, είπε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Θεόδωρος Πάγκαλος, μιλώντας στο ραδιοσταθμό ΑΘΗΝΑ 9,84.

    «Εκλογές πρέπει να γίνονται στο προβλεπόμενο, από το Σύνταγμα, χρονικό διάστημα. Δηλαδή, κάθε τετραετία. Είμαι εκ παραδόσεως και, εάν θέλετε, εκ πεποιθήσεως εχθρός των πρόωρων εκλογών» ανέφερε ο κ. Πάγκαλος.

    Δήλωσε όμως ότι θα καλοδεχόταν συγκυβέρνηση με τη ΝΔ, λόγω της κρίσης που διέρχεται η χώρα, και συμπλήρωσε: «Μια κυβέρνηση, η οποία θα προκύπτει από τη στήριξη των δύο κομμάτων. Δεν λέω αν θα είναι τα ίδια πρόσωπα. Πώς θα ρυθμιστούν οι σχέσεις, οι συσχετισμοί δυνάμεων. Δεν με αφορά αυτή η ιστορία. Δεν είμαι ο αρχηγός της παράταξής μου και προφανώς θα εκφράζουν την άποψή τους και τα εκλεγμένα όργανα του κόμματος, το προεδρείο της Κοινοβουλευτικής Ομάδας, το Πολιτικό Συμβούλιο του ΠΑΣΟΚ, κ.λπ., και τα αντίστοιχα όργανα της Νέας Δημοκρατίας».

  35. ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
    ΠαναγιώτηςΖΜεσ 23/09/2011 20:39:16

    Τα παρακάτω προέρχονται από άρθρο του dete.gr Πιθανόν να αποτελεί αναδημοσίευση από κάποια άλλη μεγαλύτερη ιστοσελίδα. Αυτό είναι σχετικό με το περιβόητο "βράσιμο" των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ. Όπως θα διαβάσετε το κεντρικό νόημα των λεγόμενων των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ της Δυτικής Ελλάδος προς τον ΓΑΠ ήταν το"Πρόεδρε προχώρα σε θέλει όλη Χώρα"
    Αφιερωμένο σε όσους τρέφουν ψευδαισθήσεις ότι οι ΠΑΣΟΚΟΙ βουλευτές θα ρίξουν την κυβέρνηση ενώ ξέρουν πως αν γίνουν εκλογές οι περισσότεροι από αυτούς ούτε απέξω από την βουλή δεν θα ξαναπεράσουν.Όχι όμως (δυστυχώς) λόγω ιδιαιτέρου χαμηλού ποσοστού αλλά κυρίως λόγω του εκλογικού νόμου που πριμοδοτεί το πρώτο κόμμα. Και αυτό διότι πιστεύω ακράδαντα ότι οι περισσότεροι πασοκατζήδες παρά την γκρίνια τους θα ξαναψηφίσουν Πασοκ. Οι λόγοι πολλοί και γνωστοί . Ας μην τούς ξανααναλύσουμε.

    "Την πρόθεσή του να εξαντλήσει την τετραετίας επανέλαβε ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου απευθυνόμενος στους βουλευτές Πελοποννήσου και Δυτικής Ελλάδας του ΠΑΣΟΚ, με τους οποίους συναντήθηκε σήμερα στο γραφείο του στη Βουλή.

    Η σημερινή συνάντηση του πρωθυπουργού με τους βουλευτές πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των συναντήσεων που είχε υποσχεθεί ο πρωθυπουργός στην ομιλία του στις 12 Σεπτεμβρίου στην ΚΟ του ΠΑΣΟΚ. Χθες συναντήθηκε με βουλευτές από τα Ιόνια Νησιά και την Κρήτη.

    Κατά τη διάρκεια της σημερινής συνάντησης, ο βουλευτής Αρκαδίας Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος είπε στον πρωθυπουργό ότι «δεν διαπραγματεύεται και δεν εκβιάζει με την ψήφο του και θα στηρίξει τα μέτρα στην Βουλή», προσθέτοντας ότι η κυβέρνηση πρέπει να πείσει τόσο τους πολίτες όσο και τους δανειστές.

    "Ποδοσφαιρικά" διατύπωσε την κριτική του ο βουλευτής Ηλείας Παναγιώτης Αντωνακόπουλος, λέγοντας στον πρωθυπουργό ότι «πρόεδρε είσαι επιθετικός παίκτης, παίζεις στα αντίπαλα καρέ ωστόσο η άμυνα-η κυβέρνηση δεν αποδίδει.»

    Ο βουλευτής Αχαΐας Αθανάσιος Παπαδόπουλος είπε στον πρωθυπουργό ότι «χρειάζεται συναίνεση από τον λαό για να εφαρμοστούν τα μέτρα και πρέπει να του εξηγήσουμε γιατί κάνει θυσίες».

    Η βουλευτής Αχαΐας Μαρία Κυριακοπούλου παρατήρησε ότι «δεν αναδείξαμε την καταστροφή που έκανε η ΝΔ την τελευταία πενταετία και εμφανιζόμαστε εμείς τώρα οι "κακοί"».

  36. smash avatar
    smash 23/09/2011 21:08:09

    ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΤΕ / ΔΩΣΟΥΜΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΘΑ ΕΙΣΑΣΤΕ-ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ. ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΙ ΕΣΤΙ ΠΑΣΟΚ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΠΑΚ.

  37. Περιπτερας avatar
    Περιπτερας 23/09/2011 22:09:50

    S.O.S!!!!

    Θα κανει κατι η ΝΔ για αυτο? Αλητεια!!!! Θα αφησει το ΠΑΣΟΚ να φτιαξει νεο κομματικο στρατο?

    Απο Εθνος:

    Να ολοκληρωθεί η διαδικασία ανάδειξης του πλεονάζοντος προσωπικού από το 10% των 42.000 υπαλλήλων των 151 φορέων οι οποίοι πρέπει να καταθέσουν στοιχεία μέχρι την ερχόμενη Δευτέρα.

    Να ενταχθούν σε καθεστώς εργασιακής εφεδρείας οι 5.508 μεταταχθέντες στο Δημόσιο από ΟΑΣΑ (1.440), από ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ (1.568), καθώς και οι υπάλληλοι της πρώην Ολυμπιακής (2.500 περίπου).

    Να ενταχθούν σε εφεδρεία υπάλληλοι αορίστου χρόνου που έχουν προσληφθεί από το 2004 και έπειτα χωρίς διαδικασίες ΑΣΕΠ. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, η συγκεκριμένη πρόταση θέτει υποψήφιους προς εφεδρεία περισσότερους από 30.000 υπαλλήλους οι οποίοι μονιμοποιήθηκαν με το Προεδρικό Διάταγμα 164/2004, το γνωστό και ως "Διάταγμα Παυλόπουλου".

  38. Kostas avatar
    Kostas 23/09/2011 22:16:52

    Καμία συγκυβέρνηση με τα βαμπίρ, αλλά μακριά και από τις ύποπτες φωνές περί εξόδου στην δραχμή!
    Καμία συνθήκη δεν μας υποχρεώνει να φύγουμε από το ευρώ, ακόμα και σε χρεοκοπία.
    Εάν χρεωκοπήσουμε έναντι των δανειστών μας, εμείς θα συνεχίσουμε να ζούμε με ευρώ, οι τουρίστες θα συνεχίσουν να ξοδεύουν ευρώ στην ελλάδα, το εμπόριο θα συνεχίσει να γίνεται σε ευρώ και το κράτος απλά θα ξοδεύει όσα μαζεύει από τους φόρους και την αξιοποίηση της περιουσίας του. Όσο πιο πολλά, τόσο πιο καλά..

    Αυτά περί δραχμής διακινούνται από αυτούς που τα βγάλανε έξω, γιατί αν πάμε σε δραχμή, σε μια βδομάδα θα την πάνε την ισοτιμία 1000 δραχμές, 1 ευρώ και μετά θα έρθουν οι μάγκες και θα αγοράζουν σε τιμές σημερινού τριαριού, ολόκληρη την πολυκατοικία!

    Προχτές κάπου σε blog διάβασα μια καλή σκέψη, Αντί για φόρους, το κράτος θα μπορούσε να εκδόσει ομόλογα δεκαετούς διάρκειας με ένα μικρό σταθερό επιτόκιο, μικρότερο από αυτό που μας δανείζουν οι ξένοι και με εμπράγματες εγυυήσεις σε Δημόσια Γη, το οποίο θα απευθύνεται αποκλειστικά σε Έλληνες, ώστε και λεφτά να μαζέψει, και ανάπτυξη να γίνει και οι Έλληνες ιδιώτες ομολογιούχοι να είναι εξασφαλισμένοι με γη στην περίπτωση που δεν μπορέσει να τα αποπληρώσει σε μια δεκαετία..

    Δεν είναι πιο τίμιο από το να μας τα κλέβουν με όλους αυτούς τους ευφάνταστους φόρους;

  39. Kostas avatar
    Kostas 23/09/2011 22:30:13

    Και μια ακόμη ιδέα πάνω στην προηγούμενη δημοσίευσή μου.
    Γιατί δεν φτιάχνει το κράτος μια εταιρεία holding μεταφέροντας σε αυτήν όλα του τα περιουσιακά στοιχεία, μετοχές, ακίνητα, εκτάσεις, δικαιώματα εκμεταλλεύσεων από δρόμους έως ορυκτό πλούτο, να την μετοχοποιήσει και να πουλήσει τις μετοχές αποκλειστικά σε Έλληνες, απανταχού της γης και με ανώτατο όριο σε ποσοστό συμμετοχής το 1/1000.

    Και θα ξεπληρώσει όλο το χρέος αμέσως και θα είμαστε πλέον όλοι συνιδιοκτήτες.
    Δυστυχώς ενώ υπάρχουν τόσες λύσεις, επιλέχτηκε αυτή της χρεοκοπίας των Ελλήνων και του μετέπειτα ξεπουλήματος! Γιατί άραγε; Και προπαντώς γιατί τα ανεχόμαστε όλα αυτά;

  40. Kostas avatar
    Kostas 23/09/2011 22:42:40

    Και για να το εξειδικεύσω ακόμα περισότερο, θα μπορούσε αυτή η κρατική holding να εκδόσει 300δις μετοχές ονομαστικής αξίας 1 ευρώ η καθεμία, από τις οποίες το 10%, 30δις μετοχές θα μοιραστούν δωρεάν ανά 1000 σε κάθε Έλληνα της Ελλάδας και της διασποράς, καθώς και σε κάθε παιδί ελλήνων που γεννιέται. Τα υπόλοιπα 270 δις θα τα πουλήσει πάλι σε Έλληνες....
    Έτσι πλέον όλοι θα νοιώσουμε ιδιοκτήτες και προπαντώς υπεύθυνοι για την διαχείριση της κρατικής περιουσίας, η οποία φυσικά αν αυγατίζει, θα μοιραζόμαστε όλοι την υπεραξία και τα μερίσματα..

    Κοινώς θα πολεμήσουμε τις αγορές με τα δικά τους όπλα!

  41. karenin avatar
    karenin 23/09/2011 23:14:15

    Tο να ζητά καθαρή εντολή ο Σαμαράς είναι θεμιτό για αρχηγό πολιτικής
    παράταξης. Αν ο λαός όμως δώσει με την ψήφο του εντολή, όχι πια αυτοδυναμία, γιατί είδε και εμαθε απο αυτή, αλλα συγκυβέρνηση, το να λες
    ξαναπάω σε εκλογές είναι καθαρή παραχάραξη λαικής εντολής, και εκβιαστικό δίλημμα για τους ψηφοφόρους.

  42. ΑΒ avatar
    ΑΒ 24/09/2011 02:11:00

    Καλά έκανε και το έθεσε αυτό το δίλημμα να έχουν γνώση οι φύλακες, δεν άκουσα κανέναν μέχρι τώρα να σηκώνει αυτό το θέμα πλην εσού (μπορεί να κάνω λάθος και να είμαι απληροφόρητος), στο κάτω κάτω δεν πειράζει και ένα τέτοιο δίλημμα από τον Σαμαρά, εδώ και δύο χρόνια αυτά τα ρεμάλια μας έχουν φλομώσει με άπειρα εκβιαστικά διλήμματα.

  43. ΜΠ avatar
    ΜΠ 24/09/2011 11:08:12

    Λένε ότι δεν υπάρχουν λεφτά για να στηθούν οι κάλπες!!! Αλήθεια;;; Ήδη εκλογικοί αντιπρόσωποι και δικηγόροι προσφέρονται αφιλοκερδώς να κάνουν εκλογές. Οι κάλπες ξέρουμε πως στήνονται και μπορούμε όλοι να βοηθήσουμε χωρίς αμοιβές. Α! Και δεν χρειάζεται να τυπωθούν ψηφοδέλτια. Ας ετοιμάζουμε όλοι τα δικά μας σε κόλλα Α4 και ας τα ρίξουμε στην κάλπη. Τόσο απλά. Μόνον το κόμμα χωρίς τα ονόματα των βουλευτών. Αυτά ας τα αποφασίσει ο ίδιος ο Αρχηγός με δεδομένο τις ικανότητες του επιτελείου που θέλει να έχει δίπλα του. Κοινοβουλευτικούς ή μη. Εκλογές μπορούν να γίνουν αύριο κιόλας. Οι Έλληνες μπορούμε. Εμείς διαδώσαμε τη Δημοκρατία, ΕΜΕΊΣ θα την ξαναδιδάξουμε.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.