#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/09/2010 05:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σας πήρανε χαμπάρι….



Λοιπόν… Δεν ξέρω αν είναι η φαντασία μου, αλλά κάτι έχει αλλάξει στο σκηνικό.  Ο φοβισμένος κόσμος άρχισε να βλέπει στα παιδαρέλια και τους υπέρβαρους που παριστάνουν την «Κυβέρνηση» την απάτη του ΠΑΣΟΚ τα τελευταία 30 χρόνια.

Οι «επαναστάτες» του 1981 είναι οι καθεστωτικοί του 2010.  Η αντίδραση ενάντια στην «επάρατο δεξιά» αποδείχθηκε καθεστώς λαοπλάνο, φαύλο και πλαστό. Ο αθλητικός Πρωθυπουργός, συμπαθητικός σε πολλούς στην αρχή, αποδεικνύεται, ατυχώς για όλους μας, λίγο «άδειος»....  Κρίμα.

Δεν εντυπωσιάζουν κανένα οι εξαγγελίες της συμπαθέστατης κυρίας Διαμαντοπούλου. Από παραμύθι Παιδείας και Ελευθερίας χορτάσαμε. Ούτε πείθουν οι ασυναρτησίες του κυρίου Πάγκαλου. Τι λες ρε μεγάλε; Πού το είδες ότι είμαστε όλοι φαύλοι. Ποτέ μου δεν ακούμπησα ξένο μολύβι, ή ξένη δραχμή, και όποιον Πασόκο γνώρισα, περίπου έλεγε «καλό παιδί ο Αρχαιοπτέρυξ, αλλά τίμιος».

Αυτοί είστε κύριε του ΠΑΣΟΚ. Είστε το κόμμα του καλαμποκιού, των πρασινοφρουρών, των πειναλέων που έψαχναν τα κουφάρια των προβληματικών για κανένα φράγκο, των επιδοτούμενων σεμιναρίων, των ψεύτικων πτυχίων, της αντιγραφής στα διαγωνίσματα, του προσωρινού διορισμού.

Ταυτίσατε τον σοσιαλισμό με ροκάνισμα ξένου χρήματος που μοιράζατε μεταξύ σας, επειδή «ο λαός δεν ξεχνά τι σημαίνει δεξιά» και είσαστε λάτρεις του Καντάφι και του κάθε περιθωριακού. Κάνατε τα κόμπλεξ της κατωτερότητάς σας, «εθνικό σύμβολο».  Κάνατε την μικροκλοπή αποδεκτή, αλλά «όχι και 500 εκατομμύρια».  Ζηλέψατε τις βίλλες των πλουσίων και αρπάξατε για να φτιάξετε κι εσείς.

Ο κόσμος έχει καταλάβει την κοροϊδία. Τα τερτίπια των κυβερνητικών εκπροσώπων και οι νάϋλον λόγοι του Πρωθυπουργού δεν πείθουν. Και σιγά-σιγά, φτιάχνεται η ελληνική εκδοχή του tea party, και με λίγη τύχη θα σας στείλει πίσω από εκεί που ήρθατε. Για θυμηθείτε…

Βαρεθήκαμε την φαυλότητα και τα παραμύθια. Βαρεθήκαμε όλο το κηφηναριό και την αλητεία που έκλεψε κοστούμια και παριστάνει τους «σοβαρούς».  Δύναμή σας, πασόκοι, μέχρι σήμερα ήταν το κλεμμένο και τα δανεικό. Μοιράζατε δανεικά στον λαό, τον εκμαυλίσατε και τον χαρίσατε σε νέες Δυνάμεις Κατοχής, και νομίζετε ότι δεν σας έχουμε πάρει χαμπάρι.  Σας έχουμε πάρει χαμπάρι και ούτε οι προεκλογικές σας παροχές στους πασοκικούς Δήμους, ούτε ο θυμός των φαιδρών εκπροσώπων σας θα ανατρέψει το ρεύμα.

Archeopteryx

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 28/09/2010 06:02:59

    H πιό συνοπτική και ουσιαστική περιγραφή του Πασόκ. Τα λέει ωμά και ΠΟΝΑΕΙ. GET RID OF THEM NOW--ΔΙΩΞΤΕ ΤΟΥΣ ΤΩΡΑ--αυτό πρέπει να είναι το σύνθημά μας blogers του antinews. Στείλτε το παντού.

    • Hase avatar
      Hase @ Νίκος Θ. 28/09/2010 12:34:11

      Σωστος, απλα θελω να μου πεις και αν αντι για την λεξη ΠΑΣΟΚ ηταν η λεξη ΝΔ τι θα αλλαζε.

      • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
        Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ Hase 28/09/2010 14:12:56

        Κι εσύ πιο σωστός. Αν και κάτι θα άλλαζε μωρέ...

        αντί για Καντάφι, βάλε κάτι άλλο, αντί για καλαμπόκι, βάλε κάτι άλλο..

        τα υπόλοιπα "πειναλέων που έψαχναν τα κουφάρια των προβληματικών για κανένα φράγκο, των επιδοτούμενων σεμιναρίων, των ψεύτικων πτυχίων, της αντιγραφής στα διαγωνίσματα, του προσωρινού διορισμού."

        μπορείς να τα αφήσεις και για τους ΝΔ όπως είναι...

      • loretta avatar
        loretta @ Hase 28/09/2010 20:15:09

        τι λες φιλε αλωβητε...

        το πασοκ δεν εκανε το πιο μεγαλο φαγοποτι με τον οργανισμο ανασυγκροτησης επιχειρησεων?? καλα πλακα μας κανετε?? τι αντιστοιχο εκανε η ΝΔ??

        για πες μας γιατι εγω τουλαχιστον δεν ξερω

      • καινός avatar
        καινός @ Hase 28/09/2010 21:37:20

        dont feed the troll

  2. ataktos avatar
    ataktos 28/09/2010 06:16:30

    αφού μειώθηκε το φαγητό .. είναι απλό

  3. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 28/09/2010 06:26:59

    Η ρεμούλα και η λοβιτούρα τώρα δικαιώνονται.

  4. η Dimi avatar
    η Dimi 28/09/2010 06:28:06

    Tο οργανωμένο έγκλημα έχει διαφορετικά ονόματα ανά τον κόσμο.

    Στην Iταλία λέγεται Kαμόρα. Στην Aμερική Mαφία. Στην Eλλάδα Σοσιαλισμός.

    • KABBADIAS avatar
      KABBADIAS @ η Dimi 28/09/2010 12:13:59

      Πεστα Dimi παιδι μου, πεστα!!!!
      Μονο που σου διεφυγε να συμπληρωσεις για την Ελλαδα και τη λεξη Μητσοτακικος, με τους χιλιαδες κουμπαρους και τον κο Bush που ερχεται καθε καλοκαιρι στα Χανια, στο σπιτι του κου Μητσοτακη (κολλητος...) για το μεγαλο σχεδιο της Παγκοσμιοποιησης απο τους Ερπετοειδης.
      Παντα για το συμφερων των πλουσιων και οχι για το λαουτζικο...
      Πες τα κι αυτα, μην τα ξεχνας......

    • socrates avatar
      socrates @ η Dimi 28/09/2010 12:16:07

      Πεστα Dimi παιδι μου, πεστα!!!!
      Μονο που σου διεφυγε να συμπληρωσεις για την Ελλαδα και τη λεξη Μητσοτακικος, με τους χιλιαδες κουμπαρους και τον κο Bush που ερχεται καθε καλοκαιρι στα Χανια, στο σπιτι του κου Μητσοτακη (κολλητος...) για το μεγαλο σχεδιο της Παγκοσμιοποιησης απο τους Ερπετοειδης.
      Παντα για το συμφερων των πλουσιων και οχι για το λαουτζικο...
      Πες τα κι αυτα, μην τα ξεχνας......

  5. klausevitz avatar
    klausevitz 28/09/2010 06:32:10

    Νά'ταν κι'ένας αθώος που εντοπίζει τα "ημαρτημένα" του ΠΑΣΟΚ,
    θα λέγαμε: σύν-πλήν, έχει και κάποια δίκαια ο άνθρωπος!
    Πάντα απορούσα με την ταχύτητα αποενοχοποίησης των ανθρώπων της
    δεξιάς,της κατεξοχήν ένοχης παράταξης μεταπολεμικά!
    Η προσέγγιση μου θυμίζει-στα πρώτα χρόνια του '80- την ..κυρία Χ,
    στα βόρεια προάστεια,κόρη μαυραγορίτη της κατοχής, να σοκάρεται..
    ....αισθητικά από την BMW του Πασόκου κρεοπώλη, δυό στενά παρακάτω.
    Εδώ ισχύει απολύτως το...look who's talking!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ klausevitz 28/09/2010 06:48:34

      Αυτα που λες φίλτατε ισχύουν για το εκάστοτε δεξιό κόμμα. Η δεξιά ως παράταξη, ως κόσμος, ήταν ανέκαθεν πολύ εντιμότερη του κέντρου η της κεντροαριστεράς. Μάλιστα, στην αγαθοσυνη των δεξιών οφείλεται σε μεγάλο βαθμό το φαινόμενο αυτό. Το κέντρο και η αριστερά αντιθέτως είχαν πάντοτε το πλιάτσικολογημα του κράτους στο αίμα τους και σε επίπεδο κόσμου και σε αυτό βοηθάει πολύ και η ιδεολογία του σοσιαλισμού, που δεν είναι τίποτε άλλο παρά η ιδεολογικοποίηση του πλιάτσικου.

      Αυτή η επίγνωση της ηθικής υπεροχής του κόσμου της δεξιάς είναι που βοηθάει τον κόσμο της να απενοχοποιεί τόσο εύκολα το κόμμα του.

      • rs avatar
        rs @ Επώνυμος 28/09/2010 07:13:13

        Ηθική υπεροχή;!!!Έχουμε τρελαθεί τελείως!
        Ποιός την έχασε για να την βρεί (ποιός;) ο δεξιός.
        'Αυτή η επίγνωση της ηθικής υπεροχής του κόσμου της δεξιάς είναι που βοηθάει τον κόσμο της να απενοχοποιεί τόσο εύκολα το κόμμα του' Αυτό και άν είναι ομολογία "παχυδερμισμού". Τύφλα νάχει ο Πάγκαλος!
        "Έλα μωρέ τί έκανε ο Βουλγαράκης; Μιά off shore για να εξασφαλίσει τα γεράματά του" λέει ο ..."υπεράνω πρότυπο ηθικής"

      • klausevitz avatar
        klausevitz @ Επώνυμος 28/09/2010 07:21:27

        Αναφέρεστε σε ιδεατούς republicans ή
        conservatives...ευπατρίδες-που κιέκεί μυθολογία
        ήταν,τα περισσότερα,μυθιστορία των αδελφών Μπρωντέ-
        ή στην ιστορία του Μαυρομιχαλέικου κράτους και
        του κύριου εκφραστή του,της ελληνικής δεξιάς;
        'Η μήπως αναφέρεστε στην εύτακτη ζωή του μέσου νοικοκύρη,
        αλλη κατασκευή κι'άυτή: θεία λειτουργία την Κυριακή
        και ξεζούμισμα του πλησίον απο Δευτέρας.
        'Οχι πλαστές εικόνες λοιπόν: απο τα liberties μέχρι
        τα Ομόλογα υπάρχει μια καταυγάζουσα διαδρομή!
        Μόνο καθαρή δεν είναι,βέβαια,κι'η άλλη πλευρά: ειδικά
        απο την δεκαετία '90 και εντεύθεν βούτηξε τα χέρια
        της σε,όχι λίγες,λάσπες!
        Η απώλεια του Παραδείσου δεν έχει οδηγήσει ακόμη στη μετάνοια. Νά'χουμε,όμως, και το αίσθημα των αναλογιών..
        όχι pamphlets του τύπου: οι πειναλέοι κεντροαριστεροί
        και αριστεροί που πλουτίζουν χωρίς αιδώ και απ'την άλλη
        οι έντιμοι δεξιοί!...έχετε χάσει,απ΄τα μάτια σας την
        αληθινή ανθρωπογεωγραφία της... πατρίδας!

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 28/09/2010 08:04:25

        Rs, μιλάω για τον κόσμο και όχι για τα στελέχη. Ο Βουλγαράκης ξεβράστηκε από τον κόσμο της δεξιάς. Για ρώταξ π.χ. τους Πασόκους για το σκάνδαλο του καλαμποκιού και τον Αθανασόπουλο. Μέχρι σήμερα ακόμη το υπερασπίζονται!

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 28/09/2010 08:07:58

        Κλαούζεβιτς, είναι λίγο πιο σύνθετο από ότι το παρουσιάζεις, όμως σε τελική ανάλυση το αποτέλεσμα είναι αυτό. Και μπορείς να το επαληθεύσεις εμπειρικά.

        Και δεν είναι μόνον οι δεξιοί που είναι πιο έντιμοι ως πρόσωπα, ως κόσμος, είναι και οι κομμουνιστές. Αλλά αυτό δεν ισχύει για τη λοιπή αριστερά και την κεντροαριστερά. Ούτε μιλάω για την ατομική εντιμότητα του κάθε ανθρώπου. Μιλάω για το πού τον οδηγεί η κοσμοθεωρία του. Η κοσμοθεωρία του δεξιού και του κομμουνιστή τον οδηγεί σε ατομική εντιμότητα (άλλο ότι πολλές φορές αυτό δεν ισχύει στην πράξη, λόγω ατομικής ανεντιμότητας). Η κοσμοθεωρία του μη κομμουνιστή αριστερού και του κεντροαριστερού, τον οδηγεί στο πλιάτσικο (πάντα βέβαια με σοσιαλιστικό μανδύα και άλλοθι). Άλλο ότι και σε αυτές τις περιπτώσεις αυτό δεν ισχύει στην πράξη, λόγω ατομικής εντιμότητας.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 28/09/2010 08:09:20

        Αυτό πολλές φορές δεν ισχύει και όχι σκέτο δεν ισχύει, να συμπληρώσω στην τελευταία πρόταση γιατί αλλιώς αλλάζει το νόημα. Για το παραπάνω σχόλιο που είναι ακόμη σε moderation.

      • Ουδέποτε avatar
        Ουδέποτε @ Επώνυμος 28/09/2010 08:23:33

        @klausevitz: Επειδή προέρχομαι από παραδοσιακή δεξιά οικογένεια, σε πληροφορώ ότι μπορεί συχνά τις Κυριακές να πήγαιναν εκκλησία (μεμπτό; γι'αυτό πολλοί ομοϊδεάτες σου τις κλείνουν ή τις κατεδαφίζουν ενίοτε), αλλά ήταν άνθρωποι τιμιότατοι. Πολύ πιο τίμιοι από πολλούς πασόκους, δήθεν με περγαμηνές δημοκρατίας, που βλέπω γύρω μου.
        Αν πια πιάσουμε και τους παλιούς ΚΚΕ Εσωτερικού, εκεί είναι που λερώνεσαι από την αρχομανία, τη χρηματολαγνεία και τη διαπλοκή.

      • Λεωνίδας avatar
        Λεωνίδας @ Επώνυμος 28/09/2010 09:42:51

        Πρός Klausevitz
        Το μαυρομιχαλέϊκο κράτος δεν είναι το κράτος της Δεξιάς, εκτός κι αν ασπάζεται τις χυδαίες, ήτοι χονδροκομμένες, θεωρίες που διαχύθηκαν στην ελλαδική κοινωνία από το 1975 κι έπειτα. Ότι δηλαδή η Δεξιά κυβερνά αυτό το κράτος από συστάσεώς του.

        Κι αν ακόμη δεν δέχεται κανείς ότι η Δεξιά ως παράταξη διαμορφώνεται από το 1909 κι έπειτα, και προσπαθήσει να αναζητήσει τις καταβολές της, θα τη βρεί πολύ περισσότερο σε κριτικές του συνταγματισμού σαν αυτή του Δημήτριου Βερναρδάκη (βλ. "Καποδίστριας και Όθων").

        Ως γνωστόν οι συνταγματικές θεωρίες ήταν το μέσο για να επιστρέψουν οι φυγόκεντρες δυνάμεις του κοτζαμπασισμού και να μετατραπεί το κράτος σε όργανο προσωπικών φιλοδοξιών και ικανοποίησης των φατριών (διάβαζε κόμματα).

        Τώρα αν διαβάζει κανείς μέχρι και σήμερα τον λόγο του Βελουχιώτη στη Λαμία κι εμπνέεται από αυτόν...τι να πώ.

      • klausevitz avatar
        klausevitz @ Επώνυμος 28/09/2010 09:45:12

        OK! Επώνυμε, you cheat and you know that...you cheat!
        Ξαναγυρνάμε,λοιπόν,στο αρχετυπικό άσπρο-μαύρο: οι
        δεξιοί και οι κομμουνιστές εν Ελλάδι έχουν δυό εναλλακτικές: συνεργάζονται σε περιόδους ειρήνης για
        να εξαφανίσουν τίς "φαύλες" γκρίζες εκδοχές του φάσματος
        ή κάνουν ...εμφύλιο πόλεμο για την τελική επικράτηση!
        Κατανοώ απολύτως,ότι απέναντι στην τιτανομαχία
        Αλεξάνδρου Παπάγου-Νίκου Ζαχαριάδη, δεν χωρούσααν οι..
        ...ιδιοτελείς Αλέξανδρος Σβώλος και Γεώργιος Καρτάλης!
        Δεν επικαλούμε,σε πιό πρόσφατες εποχές,τον Ανδρέα Παπανδρέου για λόγους αβρότητος. Γνωρίζω ότι είναι κόκκινο
        πανί!

        Υ,Γ. 'Εχεις,ενδεχομένως,εξετάσει την περίπτωση,τί παθαίνει
        μιά χώρα-σε ψυχή και σώμα-όταν,όντας μια χαλαρή οικονομία
        εισέρχεται στην ΕΟΚ και κατόπιν στην Ευρωζώνη,απολύτως
        αφοπλισμένη; Είμαστε όλοι θύματα μιάς κουλτούρας ερζάτς,
        χωρίς άξονες αναφοράς,τις οποίες φροντίσαμε να κατεδαφίσουμε χωρίς να κτίσουμε διάδοχα σχήματα.
        Πληρώνουμε ,τώρα,την αβελτηρία μας,argent comptant! Τίς
        επι μέρους ευθύνες...ο ιστορικός. Το θέμα είναι τώρα τί
        γίνεται;
        ..

      • klausevitz avatar
        klausevitz @ Επώνυμος 28/09/2010 10:36:01

        @ Λεωνίδας

        μου είναι εξαιρετικά δύσκολο να φανταστώ τον Νικόλαο
        Σαρίπολο να συμβάλλει στην αποκατάσταση του κοτζαμπασισμού
        μέσω συνταγματικών ερμηνειών!

        ...τον βελουχιώτη,τον σέβομαι ως ιστορική παρουσία, όχι
        ως αναλυτή.Δεν θυμάμαι κάν τον λόγο της Λαμίας...
        μπροσούρες παλαιών φοιτητικών χρόνων!

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 28/09/2010 10:56:15

        Κλαούζεβιτς, δεν ξέρω πόσο διαφορετικά να το πω ότι μιλάω για τον ΚΟΣΜΟ και όχι για τους επικεφαλής και τα στελέχη. Εσύ επιμένεις να μιλάς για στελέχη. Αν θέλεις να απαντήσεις σε αυτό που σου λέω, καλώς. Αλλιώς, το κάνεις έναν μονόλογο μόνος σου και να νομίζεις ότι συμμετέχεις σε συζήτηση, κι αυτό είναι πάλι δικαίωμά σου, τι να σου πω.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Επώνυμος 28/09/2010 11:45:18

        Το "δεξιός", "αριστερός", "κεντρώος" είναι πιά, εν έτει 2010 προσωπεία. Μάσκες που φορά ο πολίτης, συνειδητά ή συνήθως ασυνείδητα, προκειμένου να περάσει από την "ταξινόμηση" του συστήματος, οικονομικού (αγορά) και πολιτικού (η γραφειοκρατία του κράτους). Αφού "περάσει από την πύλη", παίρνει τη θέση του στην αρένα.
        Αλλά η πραγματική ζωή, ο βιόκοσμος του ανθρώπου, είναι σήμερα υποταγμένη αποικία του συστήματος, δηλαδή της αγοράς και του κράτους. Πέρασαν οι εποχές παχειών αγελάδων της αστικής τάξης , τότε που ο "αέρας" του αγοραίου ανταγωνισμού και η ασπίδα του εθνικού κράτους, ήταν εγγυήσεις ενός καλύτερου αύριο. Πέρασαν και οι εποχές της επαγγελίας μιας προλεταριακής απελευθέρωσης. Τότε η ένταξη στις ανταγωνιστικές και σαφώς διαχωρισμένες πολιτικές συλλλογικότητες τύπου "δεξιάς" ή "αριστεράς" (με την έννοια που είχαν οι λέξεις στην Εποχή των Επαναστάσεων, Γαλλικής έως Ρωσικής, είχε σαφές νόημα και για κάποιους ήταν ευλογία. Φοβάμαι ότι σήμερα, είμαστε πιά σ' έναν "πολιτισμό της αγοράς" που αυτοκαταστρέφεται, ως οικονομία και ως πλανητικό περιβαλλοντικό υπόβαθρο, με την παλιά μορφή κράτους ανεπαρκή μπροστά στις σημερινές προκλήσεις, αναγκασμένη να μετασχηματισθεί ή να ακυρωθεί. Τώρα οι όροι αυτοί αποτελούν πιά έναν αναχρονισμό χωρίς νόημα, ίσως και έχουν μετατραπεί σε κατάρα.

      • klausevitz avatar
        klausevitz @ Επώνυμος 28/09/2010 11:51:10

        Mου ζητάς να αποδεχθώ ότι,το "μέσο ήθος" των
        δεξιών και των κομμουνιστών, υπο την επίδραση..
        ..στέρεων κοσμοθεωριών,υπερέχει του "μέσου ήθους"
        των ενδιάμεσων αποχρώσεων, υπο την επίδραση της
        ιδεολογίας του..."πλιάτσικου",δηλ.του σοσιαλισμού!
        Έφερα παραδείγματα και βάσης και κορυφής,συγκρούσεις
        στις οποίες παίχτηκε η τύχη της χώρας!
        Είναι προφανές,ότι δεν συμφωνώ μ'αυτήν την καρικατούρα,
        όντας σοσιαλιστής και μάλιστα άστεγος!
        Πολύ πιθανόν να συμπέσουμε σε άλλους χώρους του ...
        επιστητού. Ευχαριστώ,πάντως,για τη κουβέντα!

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Επώνυμος 28/09/2010 11:56:00

        Και δεν είναι Ελληνικό ζήτημα, ή Ελληνική τραγωδία, η ακύρωση της διπολικής πολιτικής μορφής που κυριάρχησε στην περίοδο 1789 - 1989 (τυχαία η στρογγυλάδα των 200 ετών; δεν νομίζω!).
        Πρόκειται για πλανητικό φαινόμενο. Στα καθ' ημάς, η φαυλότητα του πολιτικού προσωπικού και οι εξόχως ηδονιστικές παρακμιακές νοοτροπίες αστών και μεσοαστών, σκεπάζουν το φαινόμενο με αναχρονιστικά, ανύπαρκτα και σουρρεαλιστικά διλήμματα, που έχουν παντού ξεπεραστεί. Είμαστε η τελευταία Σοβιετία στο "εποικοδόμημα" ιδεολογιών και νοοτροπιών, αλλά με την πιό σκληρά νεοφιλελεύθερη οικονομική "βάση" σε όλη την Ευρώπη.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 28/09/2010 12:56:01

        Πάλι μου τα χαλάς, δεν μίλησα για μέσο ήθος. Διαφορετικό πράγμα είναι αυτό. Τέλος πάντων.

      • Λεωνίδας avatar
        Λεωνίδας @ Επώνυμος 28/09/2010 14:01:44

        @ Klausevitz.
        Ο ιδιαίτερος γραμματέας, εκτός πολλών άλλων φυσικά, του Κωλέττη θα μπορούσε να συμβάλλει. Το κρίσιμο βέβαια δεν είναι αυτό γιατί είναι άλλο πράγμα οι ιδέες στην ονομαστική του αξία (π.χ. ζήτω το Σύνταγμα) κι άλλο η κοινωνική λειτουργία των ιδεών. Η τελευταία μπορεί να γίνεται και προς κατευθύνσεις άλλες από αυτές που ισχυρίζονται οι φορείς θαυμάσιων ιδεών.

        Πάντως αν θέλεις μπορείς να ρίξεις μια ματιά στον Τσουκαλά. Στο τέταρτο μέρος του βιβλίου του "Κοινωνική Ανάπτυξη και Κράτος" που έχει τίτλο "Οι ιστορικές και θεσμικές προϋποθέσεις του διοικητικού υδροκεφαλισμού", ιδιαίτερα το υποκεφάλαιο "Ο προσανατολισμός των προυχόντων προς τη διοίκηση και τη δημιουργία πολιτικών τζακιών".

        Όσο για τον Βελουχιώτη, είναι εξαιρετικό δείγμα της αντίληψης που θέλει τη Δεξιά να κυβερνά από συστάσεως ελλαδικού κράτους. Οι μπροσούρες των φοιτητικών σου χρόνων έχουν πάρει και εκλεπτυσμένες μορφές - εκτός από τη διαδιδόμενη χοντροκοπιά.

    • EPICOUROS avatar
      EPICOUROS @ klausevitz 28/09/2010 07:07:54

      ΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ΦΙΛΕ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΙΓΟΝ ΤΙ ΜΑ...ΕΣ. ΠΑΡΕ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ SIEMENS Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΤΗ ΛΟΥΣΤΗΚΕ, ΦΟΥΜΑΡΑ ΤΟ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙ , ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΒΡΙΖΟΥΝ. ΟΛΟΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝ , ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΟΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ
      ΕΔΩ ΧΑΣΑΝΕ ΤΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΑΛΛΑ Η ΠΑΠΑΡΗΓΑ ΠΑΝΙΓΥΡΙΖΕΙ , ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΑΝΕ. ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΕΚΕΜΒΡΙΑΝΑ ΤΟΥ 44? ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΚΕ, ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ
      ΞΕΡΕΙΣ ΤΙΠΟΣΟΣΤΟ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΕ ΚΑΤΑΠΑΤΗΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΩΝ ΒΟΡΕΙΩΝ ΠΡΟΑΣΤΕΙΩΝ ? 80% ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟ 1981ΘΑ ΕΦΕΡΝΑΝ ΤΟ ΣΟΑΣΙΑΛΙΣΜΟ .ΜΑΛΛΟΝ ΤΗ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ ΩΦΕΛΗΣΑΝ

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ klausevitz 28/09/2010 07:25:25

      Χαχαχα, τι λες ρε γελοίε! Ποια δεξιά? Δεξιός ήταν ο Γέρος που αιματοκύλησε με τους κουμουνιστές την Ελλάδα στον Εμφύλιο? Ή μήπως ήταν σοσιαλιστής ο Καραμανλής που κατάργησε τις πολιτικές εκτελέσεις και νομιμοποίησε και το ΚΚΕ? Δεξιός σχηματισμός ήταν ο ΑΣΠΙΔΑ που κοντραρίζονταν με τα ακροδεξιά μοσχάρια του ΙΔΕΑ και μας οδήγησαν στη Χούντα? Τέλος, δεξιός ήταν και ο Ανδρέας που τη δεκαετία του '80 υποθήκευσε τη ζωή μου για να τρώτε κάτι ανδράποδα των κλαδικών.

      Το θράσος σας δεν έχει όρια!

    • o aneksartitos avatar
      o aneksartitos @ klausevitz 28/09/2010 10:59:23

      Θες και τα λες αυτά ;; |Εκεί στην ιποκράτους δεν σας μαθαίνου καλά το μάθημα:
      Ο δεξιός με τη μερσεντές το 1980 ήταν ένας επιχειρηματίας, που είχε λιώσει στη δουλειά με την επιχείρησή του απ' τα 18 του, που έδινε ψωμί σε 100 άτομα, που τροφοδοτούσε την εθνική οικονομία με απαραίτητα αγαθά, που έκανε εξαγωγές...
      Ο πρασινοφρουρός κρεωπόλης και αγρότης με τη μερσεντές ήταν ρεμπεσκές όλη την ημέρα στο καφένειο του χωριού, που πήρε μια ντεμέκ επιδότηση δις ευρώ απ' το κράτος για να αναβαθμίσει την επίχειρήσή του, και αυτός αγόρασε μερσεντές και πήγαινε μπουζούκια κάθε βράδυ....Προσφορά στην εθνική και τοπική κοινωνία=0. Συμβολή στην κατασπάθιση δημοσίου χρήματος : άπειρη...

      Αντε, τα μπογαλάκια σου και εσύ και σ' άλλη παραλία...
      Κα<τά τα άλλα μαζι τα φάγαμε τα λεφτά...

  6. TASSOS avatar
    TASSOS 28/09/2010 06:41:19

    Ένοχης δεξιάς klausevitz? Tι μας λες μεγάλε ιστορικέ! Για πες μας που βασίζεις την ιστορική σου άποψη? Εκτός αν από την πολύ ιστορική σου γνώση μπερδεύεις δοσίλογους και μαυραγορίτες της κατοχής με μεταπολεμικά πολιτικά κόμματα.

    • Y. avatar
      Y. @ TASSOS 28/09/2010 09:17:29

      Ακόμη και αν υπήρξε κάποιο δεξιό ενοχικό σύνδρομο, αυτό επεβλήθη σε μερίδα των όχι τόσο ψιλιασμένων, μέσω της σοσιαλοδημοκρατικής τάσης και προπαγάνδας, στους χρόνους της μεταπολίτευσης

  7. akatanomastos avatar
    akatanomastos 28/09/2010 06:49:11

    Οσον αφορα τις προεκλογικες παροχες περαστε μια απο την Πατρα να δειτε τι γινεται!!!Εχει ακινοτηποιηθει ολη η πολη Επειδη του κ.Φουρα του θυμηθηκε μετα απο 5 χρονια να φτιαξει ολους τους δρομους μαζι.Δεν μπορεις να κυκλοφορησεις στη Πατρα!!!!
    Φακτορα συμφωνω με το κειμενο σου νομιζω αντιπροσωπευει επαξια τους σοσιαλδημοκρατες οπως θελουν να λεγονται.

  8. akatanomastos avatar
    akatanomastos 28/09/2010 07:05:43

    @klausevitz
    Τη μια λες μεταπολεμικα και απο κατω γραφεις για κατοχη!!!βαλε πρωτα μια συνοχη στη σκεψη σου και μετα μιλα διοτι φασκεις και αντιφασκεις!!
    Oσο επειδη μιλας για κατοχη να ξερεις ο πιο προσφατος χουντικος λεγεται G.Α.Π. και ειναι σοσιαληστης!!
    Οσο για το αν η παραταξη ειναι ενοχη πρωτα μιλα και δες τα του οικου σου και μετα μιλα για τους δεξιους!!!
    Τι να θυμηθουμε τα λεφτα που δωριζε ο Ανδρεας στους πασοκους αγροτες, τις βιλες, το χρηματιστηριο, τις προσληψεις στο δημοσιο, τα εξοπλιστικα προγραμματα?? τον Παχτα και τον αρπαχτα??και τελος το μεγαλυτερο ολων των εποχων το Δ.Ν.Τ.???? Βιαστηκατε ομως να πειτε οτι τα φαγαμε απο τη SIEMENS οτι το Βατοπαιδι οτι ηταν σκανδαλο και οσο παμε φαινεται οτι ο Καραμανλης μια χαρα τα ελεγε!!!!
    Γι αυτο σου λεω αμα δεν ξερεις μην μιλας γιατι υπαρχουν αλλα τοσα!!
    Οσο για τους δεξιους το τιμωρησαν 2 φορες το κομμα τους και τη μια πηρε το ιστορικοτερο χαμηλο κατι που οι πασοκοι δεν εκαναν ποτε. Αυτο για να καταλαβεις ποσο διαφορετικη φιλοσοφια εχουμε..

  9. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 28/09/2010 07:20:43

    Αυτή η "επανάσταση" το 81' έχουν ακουστεί πολλά για το ποιος την χρηματοδότησε.

  10. η Dimi avatar
    η Dimi 28/09/2010 07:33:26

    Από τον Ροκφέλερ στο ΔΝΤ. Ποιός είπε ότι το μήλο δεν πέφτει αλλού (απόσπασμα)
    Πηγή: olympiada 22/9/2010

    «Ενα έγγραφο-ντοκουμέντο σχετικά με τη χρηματοδότηση του ΠΑΣΟΚ από τον Ροκφέλερ, το 1974. Tο μεταπολιτευτικό σκηνικό στην Ελλάδα, ούτε διαυγές είναι, ούτε εμπνέει εμπιστοσύνη. Ο παλαιός πολιτικός κόσμος – με τον ένα ή τον άλλο τρόπο – έσβησε, και ο καινούργιος που εμφανίστηκε, δεν είχε καμμία σχέση με τους παλαιούς άρχοντες και πατριώτες της πολιτικής ζωής.

    Διάφορα σκοτεινά κέντρα – εκτός και εντός Ελλάδος – είχαν εργασθεί από μακρού χρόνου, ώστε να κυριαρχήσουν στο προσκήνιο πρόσωπα και κόμματα πρόθυμα για συνεργασία με την “νέα τάξη πραγμάτων”. Η ιστορία τώρα, δεν καταγράφεται αμέσως με την πραγματικήν της όψιν.

    ... Ο εθνικός μας ποιητής Δ. Σολωμός, είχε αναφερθεί στον λαόν, τον “πάντα ευκολοπίστευτον και πάντα προδομένον”… Υπήρξε προφητικός ο στίχος του. Ποιός κάθισε να ερευνήσει ή έστω να προβληματιστεί, τι ακριβώς ήταν το ΠΑΣΟΚ, από την στιγμήν της παρουσίας του στην πολιτική σκακιέρα;

    Ο ιδρυτής του, ήλθεν από την Αμερικήν, σε σύντομον χρόνον, επέτυχε να διαλύσει το κόμμα του πατέρα του, και υπήρξεν ο κυρίως υπεύθυνος για την επέμβασιν του Στρατού. Επαρουσιάζετο, ως ο εκφραστής του αντιαμερικανικού κινήματος στην Ελλάδα, υπερακοντίζοντας ακόμα και την Αριστεράν, η οποία αφελώς- ως συνήθως- ενόμισεν ότι είχε βρει τον… “άνθρωπόν της”, και κατέστη στην ουσία, όργανον των σχεδίων του Ανδρέα Παπανδρέου.

    ... Μετά την επέμβασιν του Στρατού, οι πολιτικοί συνελήφθησαν. Η Αμερικανική κυβέρνησις – δια της εδώ πρεσβείας – για τον μόνον που ενδιαφέρθηκε, ήταν ο ηγέτης του… “αντιαμερικανικού κινήματος”!

    Ο πρεσβευτής Τάλμποτ, ηξίωσε από το στρατιωτικόν καθεστώς, να μην θιγεί ο Ανδρέας Παπανδρέου, και να του δοθεί διαβατήριον, προκειμένου να φύγει στο εξωτερικόν. Κι’ αυτό ακριβώς έγινε! Μετά την Μεταπολίτευσιν, ο κυνηγημένος και εξόριστος Ανδρέας Παπανδρέου, ιδρύει κόμμα. Αλλά για την δημιουργία πολιτικού φορέως, απαιτούνται τεράστια έξοδα, τα οποία δεν συγκεντρώνονται – φυσικά – με εράνους. Που βρέθηκαν λοιπόν, όλα αυτά τα χρήματα;

    Ο συγγραφέας ιστορικών έργων Κων. Μπαρμπής, στο βιβλίον του “Η Ελλάδα ξανασταυρώνεται” (εκδόσεις Νέα Θέσις) δημοσιεύει φωτοτυπίαν επισήμου εγγράφου του “Αμερικανικού Γραφείου Στρατιωτικής Συνεργασίας”, και με στοιχεία αναγνωρίσεως “Απόρρητο 7271/NSA/1158-AR/29″ ο Ανδρέας Παπανδρέου έχει θέσει φαρδιά – πλατιά την υπογραφήν του σε “οδηγίες” που δίδονται απ’ εκείνους που θα τον χρηματοδοτούσαν με απίστευτη γενναιοδωρία, και… εναντίον των οποίων υποτίθεται ότι θα στρεφόταν…

    Το έγγραφο αυτό υπέγραψε τον Αύγουστον του 1974 ο Ανδρέας Παπανδρέου, και εφόσον απεδέχθη τις “οδηγίες”, προεβλέπετο καταβολή από την Τσέϊς Μανχάταν Μπανκ ( των Ροκφέλερ ) ποσού 100.000.000 δολλαρίων για την ίδρυση νέου κόμματος!

    Οι Αμερικανοί χρηματοδότες του… “σοσιαλιστικού” κινήματος στην Ελλάδα, καθόριζαν σαφώς στον αρχηγό του, τι κινήσεις μπορούσε να κάνει, τι στάση θα τηρούσε επί συγκεκριμένων θεμάτων, και τι περιθώριο ελιγμών διέθετε. Από τους “κανόνες” που υπέγραφε ο Ανδρέας, επιτρέποντο μόνον “φραστικές παρεκκλίσεις”.

    Χαρακτηριστική είναι η παράγραφος που αναφέρει, ότι: “Προς ικανοποίησιν των ριζοσπαστών (αριστερών) ψηφοφόρων, θα επιτραπεί αναθεώρηση της αμυντικής συμφωνίας μεταξύ Ελλάδος – ΗΠΑ. Κι’ ακόμη, “επιτρέπονται φραστικές ‘’ συγκρούσεις ‘’ με το ΝΑΤΟ και την ΕΟΚ, όχι όμως (ανοιχτός) πόλεμος…”!

    Φυσικά, οι Αμερικανοί ενδιαφέρονταν και για την καταπολέμηση του Κομμουνισμού. Ετόνιζαν στον αρχηγό του “σοσιαλιστικού” κινήματος, ότι επεβάλλετο “ελαχιστοποίησης της δυνάμεως του ΚΚΕ. Η μείωσις αυτή όμως, δεν θα πρέπει να υπερβεί το όριον που συμφωνήθηκε με τους συναδέλφους της K.G.B.”! Έδινε επίσης εντολή η αμερικανική υπηρεσία, τονίζοντας ότι:

    “Η κυβέρνησις Παπανδρέου δεν θα ανακινήσει το θέμα της Κύπρου, με αντίδωρον την μη ύπαρξιν προβλημάτων με την Τουρκίαν…”.

    Αυτές και άλλες εντολές έδιναν οι Αμερικάνοι στον αρχηγόν του ΠΑΣΟΚ, προκειμένου να φτιάξει ισχυρόν “σοσιαλιστικό” κόμμα, με δολλάρια των Ροκφέλερ. Αυτά τα έχει δημοσιεύσει ο κ. Μπαρμπής στο βιβλίο του, μαζί με φωτοτυπία του δεσμευτικού εγγράφου, και ποτέ δεν διαψεύστηκαν.

    Συνάγεται λοιπόν, λογικώς, το συμπέρασμα, ότι ο υιός του Ανδρέα και σημερινός πρωθυπουργός, λειτουργεί κάτω από τους ίδιους δεσμευτικούς κανόνες. Κι’ αυτό, λέει πολλά. Ίσως η Αμερικανίδα μητέρα του πρωθυπουργού, η κυρία Μάργκαρετ Τσαντ, γνωρίζει περισσότερα.

    Εμείς προτείνουμε για τους οπαδούς του ΠΑΣΟΚ, ένα νέον σύνθημα:”Ροκφέλερ ζεις, εσύ μας οδηγείς…”!»

    ***

    • Greg avatar
      Greg @ η Dimi 28/09/2010 12:16:49

      Αντίθετα σήμερα δεν επιτρέπονται φραστικές παρεκκλίσεις. Η ρητορική ΓΑΠ παραπέμπει ευθέως σε φερέφωνο της νέας τάξης και επιπλέον -όπως φαίνεται- πιστεύει και ο ίδιος στους στόχους της και το διασκεδάζει. Η ευτυχία του να συνδυάζεις δουλειά και διασκέδαση.

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Greg 28/09/2010 21:26:11

        Greg, φυσικά ευτυχία του. Επί 11 μήνες, έχει κυριολεκτικά ΚΑΨΕΙ Εκατομμύρια Ευρώ σε ανούσια και κοστοβόρα υπερατλαντικά σουλάτσα αυτοπροβολής του και σε αμοιβές πειναλέων ΝομπελοΣοφών του πρωκτού, που όλοι μαζί, πληρώνονται γιά ν'αποδομούν με ταχύτατους ρυθμούς, την Ελλάδα.

        Και τα οποία Εκατομμύρια Ευρώ, πληρώνουμε ερήμην μας, με τα χολερικά, ατέρμονα ανεξόφλητα δανεικά του ΔΝΤ, οι γδαρμένοι Ελληνες φορολογούμενοι. Ισως ν’ακουσες στη TV ένα φούρναρη να λέει ότι πολλοί Ελληνες αγοράζουν πλέον 2-3 φέτες ψωμί, λόγω ελλείψεως χρημάτων..

        Στη μισητή γι’αυτόν Ελλάδα, έχει βρει το μήνα που τρέφει τους 12, με τη κυριολεκτική έννοια του όρου: περιπλανόμενος επί αμοιβή κηφήνας.

        Προτείνω να διαβάσεις τη χθεσινή Ιστοσελίδα "Μία ακόμη διεθνής επιτροπή της κυβέρνησης" και να μείνεις άφωνος από τα εκατομμύρια ευρώ που μάς χρέωσε γιά το 6ήμερο σουλάτσο του, στα άδυτα της μασωνίας.

  11. donaE avatar
    donaE 28/09/2010 08:10:01

    Ο θριαμβος του fake, αρχαιοπτερυγα.Και του a la carte.Και τωρα που ξεπουλανε "According to the menu" πανε...

  12. αντισταση avatar
    αντισταση 28/09/2010 08:13:48

    akoyste thn Milena Apostolakh na paradexetai ton politiko rolo twn eklogwn

    http://www.youtube.com/watch?v=-j1rFzlCqgg

  13. Aggelos avatar
    Aggelos 28/09/2010 08:15:07

    "Ηθική υπεροχή;!!!Έχουμε τρελαθεί τελείως!
    Ποιός την έχασε για να την βρεί (ποιός;) ο δεξιός."

    τις ρεμουλες τις κανει το κατεστημενο καθε εποχης..

    και το κατεστημενο απο τη χουντα και μετα ηταν προς τα αριστερα,,Πασοκ..

    η νΔουλα και να ηθελε να φαει οσο το πασοκ δεν ειχε τα κλειδια για τη μασα..

  14. undercover gpr avatar
    undercover gpr 28/09/2010 08:29:20

    Όλη η Ελλάδα είναι μια ζηλοφθονία.

    Ο μικροαστός που ζήλεψε τη BMW και για να την αποκτήσει δημιούργησε το δικό του καθεστώς.Κι ο αστός που ματαξαναζήλεψε την "μερτσεντέ" του κρεοπώλη και ματαξαναδημιούργησε το δικό του καθεστώς.

    Κύκλος είναι κι όλα εξαρτώνται από τη πορεία του..γείτονα.
    Για λύπηση και οι μεν και οι δε.

    • firiki2010.wordpress.com avatar
      firiki2010.wordpress.com @ undercover gpr 28/09/2010 11:18:17

      "Όλη η Ελλάδα είναι μια ζηλοφθονία". Ετσι ακριβώς !
      Δεν γουστάρουμε αυτούς που διακρίνονται ψάχνουμε να τους βρούμε κουσούρια να τους γκρεμίσουμε.
      Δεν γουστάρουμε τους "εχοντες" Ανεξάρτητα αν τα απέκτησαν τίμια ή κλέβοντας.
      Δεν γουστάρουμεούτε καν τους "άχρηστους" που εμείς ψηφίζουμε.
      Και ξέρεις γιατί? Δεν γουστάρουμε την προσπάθεια. Το να "γίνουμε κάτι"είναι πιο δύσκολο από το να απαξιώσουμε αυτόν που "είναι κάτι".
      ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΓΑΙΔΑΡΟ , Ο ΓΑΙΔΑΡΟΣ ΤΟΥ ΔΙΠΛΑΝΟΥ ΝΑ ΨΟΦΗΣΕΙ.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ firiki2010.wordpress.com 28/09/2010 14:30:56

        Από αρχαιοτάτων χρόνων, ο φθόνος ήταν το χειρότερό μας ελάττωμα ως Ελλήνων. Όμως, οι αληθινοί ηγέτες μπορούν να το υπερβούν εμπνέοντας εθνική αυτοπεποίθηση. Στη σημερινή εποχή, η κοινωνικά φιλελεύθερη ιδεολογία, επειδή στοχεύει στην ατομική ανάπτυξη μέσα σε μια κοινωνία δρώντων προσώπων, όταν εκφράζεται από εμπνευσμένους ηγέτες μπορεί να εγγυηθεί την υπέρβση της μιζέριας που γεννά ο φθόνος. Από το 1981 και μετά, δυστυχώς, με εξαίρεση κάποιες στιγμές του Κώστα Καραμμανλή, η Ελλάδα δεν ξέφυγε από την αρνητική κατάσταση αυτή. Σήμερα, μάλιστα, βρίσκεται στο ναδίρ. Γι' αυτό είναι ώριμες οι συνθήκες να εμπιστευτεί ο λαός έναν αληθινό δημοκρατικό και κοινωνικά φιλελεύθερο ηγέτη. Ο Αντώνης Σαμαράς δείχνει να πληροί τις προϋποθέσεις αυτές.

    • Χρήστος avatar
      Χρήστος @ undercover gpr 28/09/2010 12:08:24

      δεν μπορούν να μπουν όλοι στο ίδιο τσουβάλι. αυτός που έχει μερσεντες γιατί δουλεύει όλη μέρα και απλά θέλει ένα καθεστώς που θα προστατεύει τον κόπο του δεν είναι το ίδιο με τον τεμπέλη που θα πάρει μερσεντες με την 'αναδιανομή' και τα δανεικά του σοσιαλισμού. ο πρώτος βοηθάει την ελληνική οικονομία ενώ ο δεύτερος τη καταστρέφει. απατεώνες υπάρχουν και στην δεξιά, στον σοσιαλισμό όμως η απατεωνιά είναι η βάση πάνω στην οποία στηρίζεται όλη η ιδεολογία.

  15. ΡΩΜΑΝΟΣ ΚΑΡΝΕΖΗΣ avatar
    ΡΩΜΑΝΟΣ ΚΑΡΝΕΖΗΣ 28/09/2010 08:35:12

    Γι΄ αυτά που γράφεις factorx πολεμούσαν εναντίον του ΠΑΣΟΚ η Ντόρα και ο Καρατζαφέρης. Τώρα για να σωθεί η Ελλάδα, μας λένε, συντάχθηκαν με τον Παπανδρέου. Τόση αξιοπιστία! Αλλά και αυθεντικός πατριωτισμός, δηλαδή υπεράνω κομμάτων. Σαν τον Τσολάκογλου. Κι αυτός για το καλό της Ελλάδας αγάπησε την αποικιοκρατική Γερμανία. Τσολάκογλου, Παπανδρέου, Ντόρα Μητσοτάκη-Κούβελου-Μπακογιάννη και Καρατζαφέρης. Αλλίμονο μας!

  16. ? avatar
    ? 28/09/2010 08:35:45

    ΝΔ=stage

  17. aengus avatar
    aengus 28/09/2010 09:12:03

    Η μόνη συμβολή του ΠΑΣΟΚ στη χώρα, μετά την πρόσφατη, θηριώδη πολιτική απάτη,
    είναι:
    να πάνε να περαιωθούνε…

  18. KΠ avatar
    28/09/2010 09:34:04

    1. Η παράταξη που εκφράζει την αστική τάξη, την Δημοκρατία και την οικονομία της αγοράς (η "δεξιά" με όρους της Γαλλικής Επανάστασης του 1789) δεν εκφράζεται από τον Τσολάκογλου. Ωραία η παραμύθα των πασόκων. Η πλειοψηφία του αντάρτικου στην Κατοχή, ήταν είτε αστοί είτε κομμουνιστές, αρκετοί εκ των οποίων κομμουνιστών αστικοποιήθηκαν στην συνέχεια. Ευτυχώς που δεν υπήρχε ΠΑΣΟΚ στον μεσοπόλεμο. Φαντάζεται κανείς αν θα έλεγαν "ΟΧΙ" ή "ΝΑΙ" στα ευγενικά αιτήματα κατοχής εκ μέρους της Ιταλίας.
    2. Η ενοχοποίηση της "δεξιάς" είναι τμήμα των ψυχολογικών επιχειρήσεων του αμερικανοκίνητου κόμματος - μαϊμού που μας έκατσε στον σβέρκο τα τελευταία τριάντα έτη. Μαζική προπαγάνδα, "μαγικές λύσεις", διωγμός όλων των επιτελικών στελεχών των Υπουργείων και των Οργανισμών - κλειδιών, πρασινοφρουροί, διορισμένοι με τα δικά μας λεφτά κομματικοί στρατοί και συνδικαλιστές - μαριονέτες, αποψίλωση της "αριστεράς" από στελέχη (είναι πολλά τα λεφτά, Άρη), αποβιομηχανοποίηση της χώρας, καταστροφή των αγροτικών συνεταιρισμών, καταστροφή του περιβάλλοντος με εκατομμύρια αυθαίρετα, καταπατήσεις Δημόσιας γης, "rooms to let", καταστροφή της Παιδείας με "αποποινικοποίηση" της αντιγραφής, συγγράματα και βιβλία - σκουπίδια και αποσύνδεση γνώσης με παραγωγή, φορολογικά πογκρόμ επί δικαίων και αδίκων, κατάχρηση Δημόσιας περιουσίας και σκάνδαλα για εκτελεστικό απόσπασμα και ανάδειξη σε σύμβολα του μακελάρη των Αριστερών, κ. Γεώργιου Παπανδρέου, του Αμερικάνού κ. Ανδρέα Παπανδρέου και του Άσχετου κ. Γιωργάκη Παπανδρέου.
    3. Το ΠΑΣΟΚ δεν θα υπήρχε αν δεν υπήρχε η ΚΑΚΗ διακυβέρνση του Γεώργιου Ράλλη (η απαρχή της αποβιομηχανοποίησης της χώρας), η ΑΤΣΑΛΗ διακυβέρνηση του ψηλού και η ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ της μέγιστης ιδεολογικής φενάκης του μεσαίου χώρου του Λούλη που δεν επέτρεψε ΜΕΤΑ τις εκλογές την ανακατάληψη των επιτελικών θέσεων στον κρατικό μηχανισμό. Έδινε την Υ - εντολή ο προϊστάμενος στο Χ - Υπουργείο και το αποτέλεσμα ήταν η εντολή να ακυρωθεί στην πράξη από τις απίστευτα χρονοβόρες γραφειοκρατικές διαδικασίες, τις ενστάσεις και τις επιτηδευμένα λανθασμένες ενέργειες ώστε να ακυρωθεί η νομιμότητα της εντολής από τα πρασινοφρουρά και τους φυσικούς τους συμμάχους, ροζ αριστερούς του φουαγκρά.

    Πως θα μπορέσουμε να βγούμε από τα σκ@τ@; Μόνο με κοινή δράση κάτω από τον Αντώνη, προς το παρόν, αλλά και με προσωπικό μόχθο.

    Μόλις χτες τσακώθηκα με την "γλίτσα" επειδή μηδένισα κόλλες φοιτητών που αντέγραφαν. Αποτέλεσμα: κατεστραμμένα πλαστικά στην μοτοσικλέτα μου μετά την επιτήρηση. Το ίδιο και με τον εφοριακό που μου έρχεται με απλωμένο το χέρι: έφαγα πρόστιμο για μουτζούρα στο βιβλίο εσόδων - εξόδων, όμως φράγκο δεν πήρε. Το ίδιο με την Πολεοδομία που δεν μου δίνει τον φάκελλο του κτηρίου επειδή "καταστράφηκε", το ίδιο με την Αστυνομία και το Τεχνικό Γραφείο του Δήμου στην Άνδρο, το ίδιο στο Καβούρι, το ίδιο στην Ικαρία. Πόλεμος μέχρις εσχάτων. Ή είσαι τίμιος ή δεν είσαι. Δεν υπάρχει ολίγον έγκυος.
    _Κ.Π.
    ΥΓ Δύο συμβουλές: όταν έχετε να κάνετε με "υπηρεσίες" που χρηματίζονται και δεν προχωρούν καταγγελία, μήνυση, αγωγή, αίτηση κλπ το μυστικό είναι η κοινοποίηση σε όλες τις ενδιαφερόμενες υπηρεσίες. Ο ένας φοβάται τον άλλο και έτσι η υπόθεση σας προχωρά χωρίς λαδώματα και "εξυπηρετήσεις".

  19. anonymous avatar
    anonymous 28/09/2010 09:37:38

    Το olympia έβγαλε, δεν πάει μια βδομάδα ίσως δέκα μέρες, ότι ο ΠΑΣΟΚ χρηματοδοτήθηκε από το ίδρυμα Ροκφέλερ με 74 εκ δολάρια για να αναλάβει την εξουσία και να κυβερνήσει με την ατζέντα που κυβέρνησε.
    Η κατάντια της χώρας είναι πλέον οφθαλμοφανής.

  20. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 28/09/2010 09:40:53

    Ήταν δύο αρχοντόσπιτα αντικρυστά σε ένα δρόμο και ανάμεσα τους στήθηκε τσαντήρι.

    • enianos avatar
      enianos @ αλλενάκι 28/09/2010 10:15:35

      Τάδε Έφη Θεοδωράκης !!

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ enianos 28/09/2010 14:36:41

        Τα αρχοντόσπιτα η Δεξιά και η Αριστερά. Και το τσαντίρι του παΣΟΚ φτιαγμένο από τα διαρρηγμένα ιμάτια της πάλαι ποτέ Ενώσεως Κέντρου.

  21. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 28/09/2010 10:06:50

    Χρωστανε στον Ρεκεφελερ οικογενειακως ως κομμα ΠΑΣΟΚ. Οι επαναστατες τις ρεμουλας που ανεβαιναν στα μπαλκονια και μιλουσαν καθ υπαγορευση των δανειστων και ιδρυτων τους.

    Δε μιλανε και η Μιμη με τον Λιβανη...

    ΠΠ

  22. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 28/09/2010 10:18:00

    Τι εγινε μ εκεινο το παληκαρι τον Σαλλα που φυτευτος θελει ν αγορασει ΑΤΕ και ΤΤ ??? Ρε Μιχαλη, με σταση πληρωμων θ αγορασεις τις Τραπεζες?? χαχαχααα
    Φουσκα ΠΑΣΟΚ.

    Περιμενουν ολοι τα ΝΕΑ 25Δις εγγυησεις να τα βγαλουν στην αγορα !!! Απο που τους δινει ο Παπακωνσταντινου τα 25Δις ?? Τα εχει στην κωλοτσεπη? Του τα δινουν να τα δωσει στις Τραπεζες? η ΕΤΕ γιατι κανει ΑΜΚ ?

    Ειμαι χαζος, δεν καταλαβαινω.

    ΠΠ

  23. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 28/09/2010 10:28:07

    Στη φωτο, μπαμπας και υιος εκπορνευτες της Ελλαδος.

    ΠΠ

    • ενοχλητικός avatar
      ενοχλητικός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 28/09/2010 10:53:41

      θεωρεις την ελλαδα πόρνη?

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ενοχλητικός 28/09/2010 11:02:53

        GRANTE

        ΠΠ

  24. o aneksartitos avatar
    o aneksartitos 28/09/2010 10:55:21

    Ο δεξιός με τη μερσεντές το 1980 ήταν ένας επιχειρηματίας, που είχε λιώσει στη δουλειά με την επιχείρησή του απ' τα 18 του, που έδινε ψωμί σε 100 άτομα, που τροφοδοτούσε την εθνική οικονομία με απαραίτητα αγαθά, που έκανε εξαγωγές...
    Ο πρασινοφρουρός κρεωπόλης και αγρότης με τη μερσεντές ήταν ρεμπεσκές όλη την ημέρα στο καφένειο του χωριού, που πήρε μια ντεμέκ επιδότηση δις ευρώ απ' το κράτος για να αναβαθμίσει την επίχειρήσή του, και αυτός αγόρασε μερσεντές και πήγαινε μπουζούκια κάθε βράδυ....Προσφορά στην εθνική και τοπική κοινωνία=0. Συμβολή στην κατασπάθιση δημοσίου χρήματος : άπειρη...

    Κατάλαβες, τώρα πρασινοφορουρε;;;

  25. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 28/09/2010 10:57:49

    "Καλό παιδί,αλλά τίμιος"!

    Η κατάντια της μεταπολιτευτικής Ελλάδας!

    • ενοχλητικός avatar
      ενοχλητικός @ Κώστας Ροδινός 28/09/2010 11:00:25

      χα χα .καλό

  26. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 28/09/2010 11:05:04

    Το απήλαυσα το άρθρο σου Αρχαιοπτέρυγα. Η μόνη μου αμφιβολία αν τους έχουμε πάρει όλοι χαμπάρι.(Ε, εντάξει και το γνωστό κόλλημα μου ότι ο λαός δεν είναι ανεύθυνος-αν αυτό υπενόησες με το " ποτέ δεν ακούμπησα ξένο μολύβι")

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ firiki2010.wordpress.com 28/09/2010 11:07:41

      Φανταζεσαι αν ελεγε.. "μαυρη πεννα" ?? χαχαααα

      ΠΠ

  27. hifi avatar
    hifi 28/09/2010 11:07:51

    <>

    Σίγουρα;

    Μακάρι!!!

    Πολυ περιεκτικό, ακριβέστατο & συνάμα πληρες κείμενο

  28. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 28/09/2010 11:12:57

    Πάντως ΑΝ εἶναι νὰ ὑπάρξει ἑλληνικὴ ἐκδοχὴ τοῦ tea party*, μόνο ἀπὸ τὸ antinews μπορεῖ νὰ ξεκινήσει- προσμετρώντας τὶς φίλιες στὸν Σαμαρᾶ δυνάμεις, καὶ ὑπολογίζοντας σύμφωνα μὲ τὸ τί ὑπάρχει ΣΗΜΕΡΑ διαθέσιμο.

    Γιάαα νὰ σκεφτοῦμε, πῶς θὰ ἦταν ἡ ἑλληνικὴ ἐκδοχὴ τοῦ tea party;;;


    *: ὅταν μιλᾶμε γιὰ ἑλληνικὴ ἐκδοχὴ τοῦ tea party, ἐλπίζω ὅτι ἀναφερόμαστε ΜΟΝΟΝ σὲ τρία κοινὰ στοιχεῖα: (α) τὴν προέλευση ἀπὸ τὸ συντηρητικὸ χῶρο (β) τὸν κινηματικὸ χαρακτήρα, ἐπὶ τῇ βάσει τοῦ προτάγματος κάποιων ἀξιῶν στὶς ὁποῖες τὸ κόμμα ἐπιμένει λιγώτερο ἀπὸ τὸ κίνημα, (γ) τὴν ἐξαιρετικὰ χαλαρὴ σχέση μὲ τὴν αὐστηρὴ κομματικὴ δομή. Καὶ φυσικὰ καὶ τὸ (δ), τὴν ἐπιτυχία στὴν ἐκλογὴ συγκεκριμένων ὑποψηφίων προερχόμενων ἀπὸ τὸ κίνημα. (Καὶ μάλιστα σὲ "δύσκολες" περιοχές, ὅπως ἡ Κρήτη). Διότι ἂν εἶναι νὰ ἀποτελοῦμε "ἑλληνικὴ ἐκδοχὴ" καὶ ἄλλων χαρακτηριστικῶν, ὅπως τῶν ἀκραίων καὶ συχνὰ ἁπλῶς ἠλίθιων θέσεων ἢ τῆς περιφορᾶς διαφόρων σούργελων, καλύτερα νὰ τὸ ἀφήσουμε!

  29. Νίκος avatar
    Νίκος 28/09/2010 11:20:51

    Αρχαίε, έξοχο κείμενο. Ακριβής εικόνα του μισελληνικού κομματικού αμοραλισμού και της ανικανότητας.

    Δεν ξέρω αν θυμάστε αλλά πριν 2 χρόνια έγραφα εδώ μέσα οτι τον Ανδρέα τον ευγνωμονούσαν, και τον ευγνωμονούν, οι περαν του Ατλαντικού "φίλοι και ξύμμαχοι" διοτι κυριολεκτικά διέλυσε την (πατριωτική) αριστερά. Το ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα έκανε με τον σοσιαλισμό ό,τι έκαναν οι Σκοπιανοί με τον "Μακεδονισμό" Τον ιδιωποιήθηκαν για δικό τους μόνο όφελος. Όσο σχέση είχαν με τον σοσιαλισμό οι ΠΑΣΟΚοι άλλο τόσο Μακεδόνες είναι οι Σκοπιανοί.

  30. Νίκος avatar
    Νίκος 28/09/2010 11:21:22

    Αρχαίε, έξοχο κείμενο. Ακριβής εικόνα του μισελληνικού κομματικού αμοραλισμού και της ανικανότητας.

    Δεν ξέρω αν θυμάστε αλλά πριν 2 χρόνια έγραφα εδώ μέσα οτι τον Ανδρέα τον ευγνωμονούσαν, και τον ευγνωμονούν, οι περαν του Ατλαντικού "φίλοι και ξύμμαχοι" διοτι κυριολεκτικά διέλυσε την (πατριωτική) αριστερά. Το ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα έκανε με τον σοσιαλισμό ό,τι έκαναν οι Σκοπιανοί με τον "Μακεδονισμό" Τον ιδιωποιήθηκαν για δικό τους μόνο όφελος. Όσο σχέση είχαν με τον σοσιαλισμό οι ΠΑΣΟΚοι άλλο τόσο Μακεδόνες είναι οι Σκοπιανοί παραχαράκτες.

  31. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 28/09/2010 11:32:57

    Χμμ, μάλιστα.

    Δηλαδή η φαυλότητα και η διαφθορά περιορίζεται μόνο σε ένα κόμμα, το ΠαΣοΚ. Ολα τα άλλα κόμματά μας λευκές περιστερές και κάστρα εντιμότητας.

    Το άλλο με τον Τοτό...

    Θραξ Αναρμόδιος

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ Θραξ Αναρμόδιος 28/09/2010 11:34:07

      Το σύστημα είναι φαύλο.
      Και τα κόμματα ΠΕΡΙΕΧΟΝΤΑΙ στο σύστημα.
      Το σύστημα ΠΡΕΠΕΙ να αλλάξουμε.
      Τους κανόνες του.

      Αλλιώς δεν θα απαλλαγούμε ΠΟΤΕ από την φαυλότητα και την διαφθορά. Δεν θα τις περιορίσουμε. Το σύστημα είναι σάπιο.

      Θραξ Αναρμόδιος

  32. rena avatar
    rena 28/09/2010 11:56:01

    Ωραίο άρθρο. Ειλικρινές και μεστό σε νόημα. Θέτει και πολυάριθμες αφορμές για προβληματισμό. Πέραν όμως των κορώνων περί ηθικής Δεξιάς κι ανήθικης Αριστεράς, που παρέλκουν άπαξ και κανείς δεν έχει πραγματικά επιχειρήματα όταν κατηγορεί τον κόσμο της Δεξιάς, βγαίνουν και μηνύματα. Πόσο "πρόβατο" είναι ο μέσος Έλληνας, καταρχάς. Γιατί πόσοι είναι εκείνοι που ξέρουν ότι ο Γεώργιος Παπανδρέου ήταν ιδεολογικά κοντά στον Κωνσταντίνο Καραμανλή (φιλοδυτικός, αντικομμουνιστής) κι απλά συνεργάστηκε με το Σοφοκλή Βενιζέλο για να γίνει ο ίδιος "χαλίφης στη θέση του χαλίφη"; Ότι ο Ανδρέας Παπανδρέου πείστηκε να έρθει στην Ελλάδα και να μπει στην πολιτική με παρότρυνση του Κωνσταντίνου Καραμανλή; Ότι τα πετροδόλλαρα από συγκεκριμένους επιχειρηματίες των αραβικών χωρών χρηματοδότησαν το ΠΑΣΟΚ μέχρι να ανέλθει στην εξουσία; Την ίδια στιγμή το ΠΑΣΟΚ δεν έχει πάψει να αυτοπροσδιορίζεται ως κεντροαριστερά... Οι κεντροαριστεροί υπερασπίζονται την είσοδο στο ΔΝΤ (ή έστω την κρίνουν αναπόφευκτη...), τη Ζήμενς, τον Αρ-πάχτα, το Χρηματιστήριο (που "έκαψε" μόνο Νεονάκη και Μανίκα, τα greek statistics ή παλαιότερα το γιουγκοσλαβικό καλαμπόκι, τον 8θεσίτη πρόεδρο του ΟΠΑΠ και τα πάμπερς; Βεβαίως, μεγάλο το μερίδιο ευθύνης της ΝΔ, η οποία είτε λόγω εσωτερικών συγκρούσεων ή λόγω απλής αδυναμίας, ουδέποτε αρνήθηκε τα σκάνδαλα που της καταλόγισαν. Το Βατοπαίδι, μόλις σήμερα μαθαίνουν οι περισσότεροι πολίτες ότι ήταν σκευωρία διότι καμία από τις 2 εκθέσεις του ΣΟΕ (η παραγγελθείσα από την κυβέρνηση ΝΔ και η παραγγελθείσα από την κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ) αλλά ούτε και η κατεξοχήν έγκυρη έκθεση της Ευρωπαϊκής Στατιστικής Υπηρεσίας δείχνουν ζημιά του Δημοσίου. Ο Κώστας Καραμανλής, όμως, υπήρξε μετριοπαθής και δεν μπήκε στον κόπο να καταδείξει τη σκευωρία. Έχασε ταπεινωτικά τις εκλογές, έκανε τον τίμιο δεξιό πολίτη να νομίζει ότι ΠΑΣΟΚ και ΝΔ πλέον μοιάζουν και, βέβαια, ούτε κι ο Σαμαράς υπήρξε αρκετά δυναμικός όταν έπρεπε. Άλλωστε, η μαεστρία του Κέντρου και της Αριστεράς στην παγαποντιά γυρνά πίσω στο χρόνο τουλάχιστον στη σκευωρία κατά Κωνσταντίνου Καραμανλή, στον οποίο καταλόγισαν ηθική αυτουργία στη δολοφονία Λαμπράκη. Τέλος, πρέπει να τονιστεί ότι η πολιτική πηγάζει από τους πολίτες. Το ΠΑΣΟΚ επί απλών πολιτών εφάρμοσε το "Τσοβόλα δώσ'τα όλα" και οδήγησε το έλλειμα στο 120%. Οι Παναγόπουλοι, Πολυζογόπουλοι και Πρωτόπαπες από το λαό και τα συνδικάτα ξεκίνησαν κι έγιναν μεγαλοστελέχη. Και ταυτόχρονα, λαός πάει και ψηφίζει το ΠΑΣΟΚ ομολογώντας πόσο διεφθαρμένο είναι και γνωρίζοντας την (στατιστικά αποδεικνυόμενη) κυβερνητική αποτυχία των κυβερνήσεών του. Τα δανεικά, που πολλαπλάσια θα επιστρέψουμε τώρα, σε τσέπες μέσου Έλληνα κατέληξαν κι από βοσκοί στα Γιάννενα ή την Αριδαία κατέληξαν πολλοί οικοπεδούχοι στη Βούλα και τη Ν.Πεντέλη. Η σημερινή ομολογία Πάγκαλου πως "1 στους 3 δημοσίους υπαλλήλους είναι άχρηστος και αχρείαστος" εξοργίζει αλλά κυρίως ξαφνιάζει, διότι η συντηρητική νοοτροπία του μέσου Έλληνα καθιστά κάποια θέματα ταμπού και κάποιες αλήθειες δυσβάσταχτες. Συνεπώς, θα αργήσουμε πολύ να πούμε π.χ. ότι η υποχρεωτική στρατιωτική θητεία χρησιμεύει στο να χρησοπληρώνουμε αμερικανικά όπλα και πως ολόκληρο το ελληνικό τριτοβάθμιο εκπαιδευτικό σύστημα είναι έτσι χτισμένο ώστε να πλουτίζουν οι επαρχιακές πόλεις και κωμοπόλεις.

  33. loretta avatar
    loretta 28/09/2010 12:05:34

    Αρχαιοπτερυξ.....

    ποσες αληθειες ειπες....ποσοι πολλοι τις ξερουν....ποσοι τις εχουν ζησει στο πετσι τους....ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΛΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ????

  34. Bill G avatar
    Bill G 28/09/2010 12:08:23

    Εδω οι πιασμενοι στα πρασσα μιζαρισμενοι της Sιemens ανακοινωνουν ιδρυση κομματος στον ( μεγαλοδημοσιογραφο )
    χαντζινικολαου στο καναλι του κουρη,
    Απιθανος τοπος απιθανοι ανθρωποι.
    Κρατα γερα καστανιδη της θεσεις στις φυλακες κατω απο 12000 χιλιαδες η 0,12% του πληθυσμου οταν οι (διευθαρμενοι ) αγγλοσαξωνες εχουν 2.5%-3%
    Βαστα γερα σαμαρα και καρατζαφερη.Βαλτε πλατη στην πλατη γιατι ολοι μαζι τα φαγαμε οπως ειπε και ο παγκαλος.
    Οι ολοι μεσα η κανενας
    Ευτυχως η Ευρωπη και οι τραπεζες μονο τα λεφτα απο τα (χρεη ) μας θελουν
    Σιγα μην χτισουμε κελια τωρα..
    Εδω δεν εχουμε να πληρωσουμε τα ( χρεη ) μας

  35. panos33 avatar
    panos33 28/09/2010 12:18:32

    "Ηλεκτρονική κάρτα θα καταγράφει κάθε μας συναλλαγή
    - Θα είναι συνεδεμένη με τράπεζες και γ.γ. Πληροφοριακών Συστημάτων
    - Δεν θα μαζεύουμε αποδείξεις
    Αλλάζει εντελώς ο τρόπος που θα κάνουμε τις αγορές μας.

    'Οπως ανακοινώθηκε σήμερα στη συνάντηση των υπουργών Ανάπτυξης και Οικονομικών με τους τραπεζίτες, θα δημιουργηθεί μια ειδική κάρτα με bar code, μέσω της οποίας θα καταγράφονται ηλεκτρονικά οι συναλλαγές των καταναλωτών.
    Οι ταμειακές μηχανές των επιχειρήσεων θα είναι διασυνδεδεμένες με τις τράπεζες αλλά και τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και έτσι θα γίνεται καταγραφή και διασταύρωση σε πραγματικό χρόνο των συναλλαγών (ΦΠΑ, κ.λπ.).

    Η κάρτα, θα έχει τον ΑΦΜ του καταναλωτή και σε αυτήν θα εγγράφονται οι αποδείξεις, ώστε να μην απαιτείται η συλλογή τους.

    Η κάρτα θα χορηγείται από το 2011 είτε από τις τράπεζες, είτε από το υπουργείο Οικονομικών."ΠΗΓΗ:NEWSIT.gr

    αμαν με τους γρινιαριδες τους ΕΛΛΗΝΕΣ,αμαν.ηρθε εδω αυτο το χρυσο paidi απο το αμερικα-μπιλντεμπερκγ και αφου μας ειπε οτι ειμαστε φτωχοι γιατι ειμαστε ιθαγενεις που αγαπουν την ελευθερια,μας εφερε τα δωρα του.το 2012 που οι γεροι και οι γριες θα χανουν την καρτουλα τους,θα χανονται στους αριθμους,το "συστημα" θα δυκολευται να εξυπηρετει,θα μας φερει και το οριστικο δωρακι του το paidi. το chip να γινουμε ολοι cyborg,διοτι ο προθυπουργος της καρδιας μας ως εξεχον μελος της λεσχης,με μονη επιδιωξη, θεση(Γενικου Γραμματεα?) στον ΟΗΕ πρεπει να δωσει το παραδειγμα σε ολο τον πλανητη πως κανεις τους ελευθερους ανθρωπους cyborg.....ELLADA KALI TYHI!!!!

    • Misha avatar
      Misha @ panos33 28/09/2010 12:29:40

      έτσι!

      ΑΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΑΝΥΠΑΚΟΗ !

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Misha 28/09/2010 12:37:05

        Misha, δεν βλέπω (δυστυχώς) καμία απειθαρχία και καμία ανυπακοή.

        Αν έβλεπα, θα την είχα δει με ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ στο μέτρο το οποίο σε λιγότερο από 4 μήνες εφαρμόζεται, δηλαδή στην ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΡΤΑΣ/ΣΠΙΤΑΓΗΣ για αγορές άνω των 1500 ευρώ.

        Έπρεπε ΗΔΗ να έχουν ξεκινήσει ΜΑΖΙΚΕΣ προσφυγές κατά της συνταγματικότητας εφαρμογής ενός τέτοιου μέτρου που καταργεί ΝΟΜΙΜΟ χρήμα, δηλαδή τα μετρητά.

        Αντιθέτως βλέπω όλοι να κάθονται σαν κοτούλες και να το περιμένουν να εφαρμοστεί. Ακόμα και οι μαγαζάτορες. Των οποίων, μοναδικό μέλημα είναι η κατάργηση του αντικαπνιστικού νόμου...

      • Misha avatar
        Misha @ Misha 28/09/2010 12:41:30

        Eίμαστε καμποσοι ήδη φίλε!

        h**p://orthodox-watch.blogspot.com/

        Εδω οι γιαχωβάδες κατάφεραν να μη στρατευονται.Εμάς θα μας υποχρεωσουν να πάρουμε κάρτες;
        Να τις βάλει ο ΓΑΠ στο ακατοίκητο του

  36. l
    l' ami du peuple 28/09/2010 12:23:30

    σιγα τη διαφοροποιηση πασοκ νδ!! και μαλιστα σε "εντιμους" και "ατιμους"!!!
    ναι, ναι, παμε ολοι μαζι για την αλλη πλευρα του εκκρεμους, σε δυο χρονια μεταβολη και απο την αλλη παλι!! τέλεια...

    αυτη τη χωρα τη πηδ@ ενα σκυλολοι γερμανοντυμενων απο τον απριλιο του 1941, που δεν εχει σταματησει μπροστα σε τιποτε..
    απλως οταν ο τσωρτσιλ διαδεχτηκε τον χιτλερ και με τη σειρα του παρεδωσε στον τρουμαν, το σκυλολοϊ αλλαξε χρωμα στη φορμα αγγαρειας!!!

    ας ξαναγραψω το προχθεσινο μου, η αναφορα απο βιβλιοκριτικη της κυριακατικης αυγης:
    "στα του εμφυλιου αναφερομενος….μαρτυριες.
    Στη μια απο αυτες αναφερεται στον νεο Βασιλη Κωνσταντακοπουλο, 22-23 χρονων αγωνιστη, που ελεγε στους στρατοδικες οι οποιοι τον καταδικασαν 80 φορες σε θανατο: “Να! Και 100 απο μενα να τις κανετε 180! ή 80 ή μια, εγω πεθαινω. Εσεις υπηρετειτε ξενα συμφεροντα. Σας γαμανε οι Αμερικανοι για μια κονσερβα μαρμελαδα. Να πατε στο διαολο εσεις και τα δολλαρια σας.Εγω εσπειρα και θα θερισουν αλλοι”!"

    ε, η μια μαρμελαδα εφερε την αλλη και ολες μαζι το ΔοΝηΤη….και θα ξεχωρισουμε εμεις τους δισεκατομμυριουχους γαλαζοπρασινους πολιτικαντηδες;

    απλως η ωρα του θερισμου καθυστερει και η σοδεια σαπιζει στο χωραφι...

    • l
      l' ami du peuple @ l' ami du peuple 28/09/2010 12:37:25

      "σαπιζει η σοδεια" θα πει, οτι η κλιματικη, περιβαλλοντικη και ανθρωπιστικη καταστροφη που προκαλει η επιβιωση του καπιταλιστικου τερατος ειναι μη αναστρεψιμη.

  37. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 28/09/2010 12:44:18

    Ελληνική εκδοχή του Coca party προβλέπω, από τους Έλληνες αστούς. Γιατί τα ΤΕΑ, δεν ματαγίνονται!

  38. s54elas avatar
    s54elas 28/09/2010 12:44:36

    απλα .. να επαναλαβω ..και να επικροτησω .. τα τελαιτευα λογια .. του l' ami du peuple

    " ε, η μια μαρμελαδα εφερε την αλλη και ολες μαζι το ΔοΝηΤη….και θα ξεχωρισουμε εμεις τους δισεκατομμυριουχους γαλαζοπρασινους πολιτικαντηδες;
    απλως η ωρα του θερισμου καθυστερει και η σοδεια σαπιζει στο χωραφι…"

    η σοδεια .. που σαπιζει στο χωραφι .. της ελλαδας .. οι νεοι .. ελληνες που ζηταν ενα καλυτερο αυριο ..

  39. Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
    Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 28/09/2010 14:48:40

    Σωστό το κείμενο ...


    Το θλιβερό είναι ότι οι θιασώτες της "εναλλακτικήσ" πρότασης πανηγυρίζουν για την "απόδειξη" της μη-ζημιάς του δημοσίου... που δώσαμε ακίνητο που πωλήθηκε 40.000.000 και πήραμε τη λίμνη πισω απο τους ...ιερωμένους!

    Μη ζημιά του δημοσίου - ζημιά στη νοημοσύνη μας.
    Στυλιανιδηδες των ΜΚΟ... Ψωμιάδηδες και κακλαμάνηδες...

  40. Greco avatar
    Greco 28/09/2010 15:36:47

    σωστο αρθρο

    τωρα επειδη καποιοι το πανε στους συμψηφισμους,καλο θα ταν να εξηγησουν αφου
    οπως λενε και οι δεξιοι ηταν ή ειναι τοσο φαυλοι(κατα τον παγκαλο ειναι στο αιμα της δεξιας η φαυλοτητα!),γιατι τα ταμεια του κρατους το 81 ηταν γεματα?

    περιεργο...

    κυρ παγκαλε καλο θα ηταν καποτε οικογενειακως (σόι παει το βασιλειο βλεπετε) να υιοθετησετε τους ελληνικους τροπους,συνεχεια μας θυμιζεις την καταγωγη σου...

  41. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 28/09/2010 17:16:33

    Η μεγαλύτερη πολιτική απάτη απο το 1830 που ανεξαρτητοποιήθηκε η Ελλάδα μέχρι σήμερα λέγεται ΠΑΣΟΚ. Φαυλότητα, ψέμα, θράσσος, κλεψιά, αγραμματοσύνη, όλα σε μια συσκευασία. Αν δεν τελειώσει σύντομα, θα τελειώσει η πατρίδα μας..

  42. Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 28/09/2010 19:04:00

    ΤΙ ΕΙΣΑΙ..??? ΠΑΣΟΚ...

    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ..??? ΛΑΜΟΓΙΟ.

  43. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 28/09/2010 21:57:50

    λόγω τεχνικών δυσκολιών δεν έχω καλή πρόσβαση στο διαδίκτυο, και δεν μπορώ ούτε να χαιρετίσω, ούτε να ευχαριστήσω, ούτε να απαντήσω στους σχολιαστές του antinews. Δεν συγκρίνω κόμματα σε αυτό που έγραψα, και ενώ έχω επίγνωση της αποτυχίας της "δεξιάς" (με ή χωρίς εξωγενείς παράγοντες) μέχρι το 1967, ή το 1981, και ενώ δεν νομίζω ότι αγάπησα τα αστεία με τα δομημένα επί ΚΚ του β', πιστέυω ότι χάρη στις ιδεοληπτικές αηδίες του ενός κόμματος και την ολιγωρία και λάθη του άλλου, καταστρέφεται η αστική ή μεσαία τάξη στην Ελλάδα, φοβάμαι χωρίς δυνατότητα, πλέον , διόρθωσης ή παρέμβασης, και παρακαλώ κάθε σκεπτόμενο άνθρωπο να αναλογιστεί τι μπορεί αυτό να σημαίνει.

    Με φιλικούς χαιρετισμούς,

  44. perastikos avatar
    perastikos 28/09/2010 22:11:51

    Αυριο κατεβαίνει σε απεργία ολόκληρη η Ευρωπη κι εμεις εδω καθόοοοοομαστε. δεν πειράζει μαλάκα έλληνα. οταν θα μείνεις στο δρόμο τότε θα ξυπνήσεις αλλα θα ειναι αργά...

  45. perastikos avatar
    perastikos 28/09/2010 22:16:15

    Ρε σεις που ειναι αυτός ο Παπούλιας? Που ειναι κρυμένος? Α ρε Θεοδωράκη έπρεπε να ησουνα στη θέση του...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.