#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/03/2010 11:20
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Σας δίνουμε χρήμα, μας δίνετε την Κέρκυρα»



«Πουλήστε τα νησιά σας και την Ακρόπολη μαζί» είναι ο τίτλος άρθρου της γερμανικής εφημερίδας Bild Zeitung, η οποία αναφέρεται στην οικονομική κρίση που διέρχεται η Ελλάδα και στα σκληρά μέτρα που έλαβε, χθες, η ελληνική κυβέρνηση. Κοστολογεί μάλιστα το σημαντικότερο μνημείο της ανθρωπότητας στα 100 δισ. ευρώ

Γερμανοί βουλευτές καλούν δηλώνουν σύμφωνα με την εφημερείδα: «Σας δίνουμε χρήμα, μας δίνετε την Κέρκυρα».

«Το ελληνικό κράτος πρέπει να σταματήσει τη συμμετοχή του σε επιχειρήσεις και να πουλήσει κτηματική περιουσία, όπως για παράδειγμα ακατοίκητα νησιά», δήλωσε στην εφημερίδα ο βουλευτής του Κόμματος των Ελεύθερων Δημοκρατών Φρανκ Σέφλερ.

Επίσης, ο βουλευτής της Χριστιανοδημοκρατικής Ένωσης Μάρκο Βάντερβιτς δήλωσε ότι «εάν η Ευρωπαϊκή Ένωση και άρα και η Γερμανία βοηθήσει οικονομικά την Ελλάδα, αυτή θα πρέπει να δώσει εγγυήσεις σε αντάλλαγμα. Λίγα νησιά μπορούν να κάνουν τη δουλειά».

Ο Έλληνας αναπληρωτής ΥΠΕΞ, Δημήτρης Δρούτσας, ο οποίος ερωτήθηκε για το δημοσίευμα, δήλωσε κατά τη διάρκεια συνέντευξής του στο τηλεοπτικό δίκτυο ARD: «Ακουσα επίσης τη συμβουλή ότι πρέπει να πουλήσουμε την Ακρόπολη. Δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για τέτοιες προτάσεις».

Η Bild επισημαίνει ότι ιδιωτική εταιρεία με έδρα το Αμβούργο επιδιώκει την πώληση ελληνικού ακατοίκητου νησιού προς 45 εκατομμύρια ευρώ.

Το 1993 πολλοί γερμανοί βουλευτές είχαν προκαλέσει έντονη αντιπαράθεση με την Ισπανία, προτείνοντας την αγορά από το Βερολίνο το νησί της Μαγιόρκα, τουριστικού προορισμού των Γερμανών.

φωτό απο την "Ε"

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 04/03/2010 11:23:24

    Σαν ανέκδοτο από την εποχή που δέναν τα σκυλιά με τα λουκάνικα (ξέρετε του Όθωνα, Βαυαροί χωροφυλάκοι κτλ)!
    Έ ρε Γιόσκα Φίσερ που τους χρειάζεται! Πού έλεγε “το καλύτερο πράγμα που έφτιαξε ο Θεός είναι το λουκάνικο”.
    Απίστευτοι φλώροι και χλεχλέδες κάποιοι νεότεροι Γερμανοί: Αντί Rotwurst και Extra Bock Schwarz mit 11% Alkohol, γυρεύουν τώρα τζιτζιμπίρα και μπουρδέτο!

  2. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 04/03/2010 11:28:36

    ΠΕΤΑΞΑΝ ΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ!
    ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ ΑΛΗΤΕΣ!!

    • Καπσουλης avatar
      Καπσουλης @ αλλενάκι 04/03/2010 13:53:22

      Δεν καταλαβαινω που αναφερεσαι αλλενακι.Μηπως σαυτους που τσεπωσαν τις μιζες και τα 2 πρωτα πακετα Ντελορ,με τις υπερακτιες και τους λογαριασμους στην Ελβετια???
      Γιατι ο Ροκο και ταδελφια του και εμολησαν και ελαβον και στην Ελβετια εστειλον.

    • Giorgos_T avatar
      Giorgos_T @ αλλενάκι 04/03/2010 21:27:37

      @ αλλενάκι και λοιποί αχολιαστές στο site

      ΚΑΝΕΤΕ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΑΘΟΣ

      που παγιδεύεστε έτσι. Η Bild και το Focus είναι ασήμαντα, χυδαία έντυπα.

      Συγγνώμη που γράφω έτσι.

      Μπορεί απλά να γράφονται από τον ένα ή τον άλλο εκδότη για να πιάσει λεφτά. Πρώτη φορά "αξιοποιείται" και διογκώνεται ένα θέμα από έναν δυο ανεύθυνους.;

      Πιθανώς είναι και σκόπιμες οι προκλήσεις, για να συντηρείται το ανθελληνικό κλίμα ΣΤΟ ΑΣΧΕΤΟ ΚΟΜΜΆΤΙ ΤΗς ΚΟΙΝΉΣ ΓΝΏΜΗΣ ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΆ ΔΙΑΧΕΙΡΊΣΙΜΟ. Έτσι πιέζεται, εαν είναι εσωτερικός ο ο λόγος, η Merkel να μην κάνει το δανεισμό και (εαν είναι εξωτερικός) η Ελλάδα (ιδίως μετά τη σημερινή την υποβάθμιση της Τράπεζας της Γερμανίας) ίσως υποχρεωθεί να πάει στο ΔΝΤ χωρίς την ευρωπαϊκή βοήθεια - επίβλεψη για να συμμαζέψει τα οικονομικά της.

      Αυτό που χρειάζεται είναι να βάλουμε τα πράγματα κάτω και να ξσκεφτούμε όλοι ποιούς θα στηρίξουμε για να ανακατανείμουμε το εισόδημα* και να εξυγιάνουμε σύντομα την οικονομία**,που σίγουρα έχει να δώσει πολλά πέρα από την Κέρκυρα...


      *καλό να στηριχθεί η αριστερά
      ** ταυτόχρονα μια τεχνοκρατική κυβέρνηση ίσως;

    • Ανανεωτικός avatar
      Ανανεωτικός @ αλλενάκι 05/03/2010 00:38:46

      ...Χμμμ...
      "Μολών λαβέ" είναι προστακτική ενικού...
      Μού φαίνεται πώς το σωστό θα ήταν "Μολώντες λάβετε.."
      και σιγά τα καλσόν, γενικώτερα...

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 05/03/2010 10:27:49

      Giorgo_T η Bild δημοσίευσε δηλώσεις γερμανών βουλευτών που συμμετέχουν στον κυβερνητικό συνασπισμό. Θεωρώ ότι η φάση όπου είχαμε την πολυτέλεια του απαθούς διαχωρισμού της ήρας από το στάρι μας τελείωσε. Αντιμετωπίζουμε κάτι πολύ ευρύτερο και σφαιρικό, όχι μεμονωμένα περιστατικά.
      *αν δεν κατορθώσει η αριστερά [και ποια είναι αυτή, ποια απόλες] να "κεφαλαιοποιήσει" στη σημερινή τόσο ευνοϊκή για αυτή συγκυρία, το λάθος θα οφείλεται στην ίδια και στα αντιφατικά αντικρουόμενα μηνύματα που εκπέμπει. Προς το παρόν το ένα κομμάτι της έχει αφιερωθεί ολόψυχα στις προσοδοφόρες [σε ψήφους εννοώ...] "ελληνοποιήσεις" μπαγκλαντεσιανών και πακιστανών ενώ και η άλλη το Ε που φέρει στον τίτλο της εξακολουθεί να το ψιλοξεχνάει...

  3. nixteri avatar
    nixteri 04/03/2010 11:29:38

    Να προσφέρει η Φάνη Πάλλη Πετραλιά το νησί της οικογένειάς της,υπέρ διάσωσης του ελληνικού κράτους !
    Αγαπάς την Ελλάδα απόδειξη!

    Τέτοιες κινήσεις αναμένουμε απο τους έλληνες πολιτικούς, αν θέλουν, να διασώσουν το κύρος τους....

  4. Panos avatar
    Panos 04/03/2010 11:30:37

    Δηλαδή κύριε Δημήτρη Δρούτσα για εσάς θα υπάρξει κατάληλλη στιγμή πρότασης πώλησης του Παρθενώνα και της Ακρόπολης; Δε πάμε καθόλου καλά παίδες... Δε μπορεί να βγαίνει ο καθένας και να λέει το μακρύ και το κοντό του. Λίγο μυαλό ρε παιδιά εκεί πέρα!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Panos 04/03/2010 11:44:43

      Ξεχνάς μάλλον ότι ο Herr Dietmar είναι αυστριακής καταγωγής...

    • Kώστας Θ. avatar
      Kώστας Θ. @ Panos 04/03/2010 13:35:32

      Ελα ντε! Διάνοια αυτός ο Δρούτσας. Του’πε κανείς ότι επειδή είναι διπλωμάτης, θα πρέπει να συζητάει τα πάντα; Δεν είμαστε καλά.

  5. thespieys avatar
    thespieys 04/03/2010 11:31:53

    Tι λένε ρε; Και ο ανεκδιηγητος Δρουτσας απανταει ότι "δεν είναι η καταλληλη στιγμή για τετοιες προτασεις";;;;! Αρα υπάρχει η κατάλληλη στιγμή για να τα ξεπουλήσουμε όλα! Τι γίνεται σ΄αυτη τη χώρα επιτέλους; Γουδί που σας χρειάζεται.

  6. ΙΔ avatar
    ΙΔ 04/03/2010 11:32:15

    Πωs τουs ξέφυγε η Θεσσαλονίκη; Αφού αυτήν βλέπουν και στον ύπνο τουs αλλά και στο ξύπνιο τουs.

  7. ΜΗΤΣΟΣ avatar
    ΜΗΤΣΟΣ 04/03/2010 11:32:25

    Από το "Τσοβόλα δώστα όλα" στο "ανοίξαμε και σας περιμένουμε".

  8. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 04/03/2010 11:33:35

    Τι άλλο χρειάζεται για να το εμπεδώσουμε ότι ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΑΝ ΔΕΝ ΕΚΔΙΚΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΤΟΥΣ ΤΟ '40!!

    ΜΠΟΪΚΟΤΑΖ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ "ΔΡΟΥΝ" ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΩΡΑ!
    ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ αλλενάκι 04/03/2010 12:16:34

      Αλλενάκι, αναφορικά με το μποϋκοτάζ, πέρνα σήμερα το απόγευμα από ένα Lidl, να δεις τι λαϊκό προσκύνημα θα γίνεται (από καταναλωτές, όχι από διαδηλωτές).

      Ο (κατά τα άλλα "large") Ελληναράς, αν είναι να γλιτώσει δέκα λεπτά στο πακέτο μακαρόνια, πάει χαλαρά και τους τα ακουμπάει...

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 04/03/2010 12:23:22

      η μισή και άνω πελατεία των lidl είναι μετανάστες που καθόλου δεν ενδιαφέρονται για τα πατρογονικά μας χώματα

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ αλλενάκι 04/03/2010 12:42:06

      Και οι μισοί ΙΥ και επιχειρηματίες ανά την Ελλάδα που πουλάμε γερμανικά προιόντα να έρθουμε να μας φιλοξενήσετε και να μας φιλέψετε σπίτι σας? Για να σοβαρευτούμε ρε παιδιά, ακόμα και στα καθαρά γερμανικών συμφερόντων καταστήματα ΕΛΛΗΝΕΣ δουλεύουν!

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 04/03/2010 12:56:34

      Αυτοί λοιπόν οι μικρομεσαίοι επιχειρηματίες και τα καταχρεωμένα κάθετα μαγαζιά... και οι Έλληνες εργαζόμενοι σε αυτές τις εταιρείες να κάνουν το χρέος τους προς την πατρίδα τους... και να πιέσουν προς τη γερμανική πλευρά και προς τους ΜΕΓΑΛΟΕΙΣΑΓΩΓΕΙΣ να συστήσουν ένα εσωτερικό μέτωπο αντίδρασης στα εξωφρενικά σχέδια της Γερμανίας ή της Γαλλίας!

      ΑΠΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΗ:

      ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΟΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΠΟΤΕ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΡΟ ΤΟ ΣΥΡΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΚΑΤΑΣΥΚΟΦΑΝΤΗΜΕΝΟΙ ΔΥ;

      ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ

      ΑΝ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ ...

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ αλλενάκι 04/03/2010 14:21:07

      αλλενάκι
      Οι εργαζόμενοι στις εισαγωγικές (και γενικά στον ιδιωτικό τομέα) δεν συμμετέχουν στις απεργίες γιατί τους απολύουν!
      Και κυρίως, γιατί κανείς πολιτικός ή μεγαλοσυνδικαλιστής δεν ενδιαφέρεται γι αυτούς: Δεξιός, αριστερός (καθε είδους), κεντρώος ή άλλος.
      Ενώ για κάτι "χαμηλόμισθους" των ΔΕΚΟ ή "εθελούσιους εξερχομένους" στα 50, δίνουν σκληρές μάχες δεξιοί και αριστεροί "Μανώληδες" και σηκώνεται από το μνήμα του με τη γροθιά σηκωμένη ο ίδιος ο γίγας στους γίγαντες ο Δημητρώφ παρέα με τον Τάκο Μακρή και άλλους ευγενείς συνδικαλιστές!
      Άστα να πάνε!

  9. ο Μήτσος avatar
    ο Μήτσος 04/03/2010 11:34:27

    Κάτω τα χέρια από τα νησιά!
    Να δημεύσουμε τα ακίνητα της εκκλησίας που δεν είναι απαραίτητα για το έργο της. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να εισπράτουν νοίκια από διαμερίσματα και να κερδοσκοπούν σαν μεγαλοεισοδηματίες. Δεν χρειάζεται να έχουν την μισή Ελλάδα για να κάνουν την δουλειά τους!

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ ο Μήτσος 04/03/2010 12:33:54

      Μήτσο η εκκλησία είμαστε εμείς. όπως και τα νησιά είμαστε εμείς. πρόσεξε γιατί σε κυκλώσαν από παντού κι απ΄ όπου μπορέσουν θα σου κόψουν κομμάτι...

    • κακός avatar
      κακός @ ο Μήτσος 04/03/2010 12:36:07

      για τη μισθοδοσία των ιερέων γιατί δεν γίνεται κουβέντα;

    • KNWD avatar
      KNWD @ ο Μήτσος 04/03/2010 15:50:17

      Να υπενθυμίσω ότι από το 2004 χάνονται κάθε χρόνο 800 εκ. από τις φοροαπαλλαγές της εκκλησίας;

      Και ένα παλαιοτερο σχετικό άρθρο στο Βήμα

      http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=175485&ct=75&dt=10/09/2006

      Υπογράψτε στη καμπάνια που γίνεται για να φορολογηθεί και πάλι η εκκλησία
      http://www.petitiononline.com/taxchu/petition.html

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ ο Μήτσος 04/03/2010 17:21:18

      Αφήστε ήσυχη την Εκκλησία, γιατί θα τα φάνε και από αυτήν. Την ύστατη στιγμή ας υπάρχει κάποιος φορέας που θα μπορεί να βοηθήσει.

    • ο Μήτσος avatar
      ο Μήτσος @ ο Μήτσος 04/03/2010 17:47:35

      Δεν πρόκειται να βοηθήσει οικειοθελώς η εκκλησία, όπως ποτέ δεν το έκανε. Πιστεύω ότι Θα έπρεπε να πληρώνει το προσωπικό της μόνη της και να φορολογείται κανονικά. Τα λεφτά είναι πολλά, και είδαμε τι γίνονται....

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ ο Μήτσος 04/03/2010 18:38:57

      Λέτε ανοησίες. Τώρα μας φταίει η Εκκλησία που χάνονται τα λεφτά. Πολύς κόσμος τρέχει στην εκκλησία, κρυφά, για επιδόματα και βοηθήματα. Κόσμος που έχει ανάγκη και δεν μπορεί να το δείξει γιατί ντρέπεται.
      Η Εκκλησία, από πολλές πλευρές, με όλες τις αδυναμίες των κληρικών και των λαϊκών, είναι Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΑΝΑΣΧΕΣΗΣ. Ακόμα και με τους μετανάστες, είναι το μόνο όχημα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΚΟΡΜΟ.
      Θέλετε να τελειώνουμε με την Εκκλησία; Ας τελειώνουμε. Εγώ ποσώς δεν θα θιγώ αν αποδεσμευτεί από το Κράτος. Η Εκκλησία θα ζήσει. Με την Εκκλησία όμως περιθωριοποιημένη και λοιδωρούμενη, η Ελλάδα θα πεθάνει. Όλη η διεθνιστική-εθνομηδενιστική σαπίλα της Πλατείας Κολωνακίου, αυτοί που μας διοικούν δηλαδή και κατέχουν τα ΜΜΕ, πάνω από όλα την Εκκλησία εχθρεύονται θανάσιμα. Κάτι θα ξέρουν.

      Είχα ένα συμφοιτητή που κάνει τώρα πανεπιστημιακή καριέρα. Της ίδιας ιδεολογίας με Ρεπούση και Δραγώνα. Θυμάμαι έλεγε "Ένα είναι το μεγάλο μου μίσος, η Εκκλησία".

      Να ζητήσω να κλείσουν τα δημόσια Νοσοκομεία γιατί γίνονται λαμογιές εκεί;

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ ο Μήτσος 04/03/2010 19:41:16

      "Δεν πρόκειται να βοηθήσει οικειοθελώς η εκκλησία, όπως ποτέ δεν το έκανε"

      Από ποιον πλανήτη είσαι ρε Μήτσο;

    • boanerges avatar
      boanerges @ ο Μήτσος 04/03/2010 20:25:17

      Προτείνεις δηλαδή να περάσει η περιουσία της Εκκλησίας στα χέρια των λαμογιών που έφαγαν τρία πακέτα Ντελόρ και τα… συμπληρωματικά τους; Για ποιο λόγο; Να φάνε και την μόνη περιουσία ανά την Επικράτεια που δεν είναι υποθηκευμένη σε καμία τράπεζα; Άσε που η μόνη εξασφάλιση του λαού από την πείνα είναι αυτή ακριβώς η περιουσία. Μια χαρά είναι στα χέρια που βρίσκεται.
      Όσο για δήμευση, αν είναι να δημεύσουμε κάτι, ας ξεκινήσουμε από κομματικές περιουσίες –μαύρες και κανονικές- και να προχωρήσουμε μετά στα πόθεν έσχες των λαμογιών και στις ανάλογες δημεύσεις. Και αφού ολοκληρωθεί επαρκώς η διαδικασία να περάσουμε και στις διάφορες εκκλησίες –δεν έχει μόνο η Ορθόδοξη περιουσία ξέρεις.
      Τι λες; Πως σου φαίνεται;

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ ο Μήτσος 04/03/2010 21:06:50

      Η Εκκλησία να μη δώσει τίποτα.

      Όταν αυτό το κωλοχανείο που λέγεται Ελλάδα καταρρεύσει και τυπικά, μόνο την Εκκλησία θα έχουμε να μας κρατήσει ενωμένους ως ελληνόφωνο έθνος.

      Όπως και επί εκείνης της παλιάς Τουρκοκρατίας και Φραγκοκρατίας.

  10. zonitis avatar
    zonitis 04/03/2010 11:37:21

    Η Bild ειναι κατι αντιστοιχο της espresso, χωρις να θελω να μοιωσω την espresso. Ειναι ομως πρωτη νομιζω σε κυκλοφορια στην Γερμανια, διοτι και εκει ο λαος εχει τις εφημεριδες που του αξιζουν (για να παραφρασουμε και μια ρηση για τους πολιτικους). Νομιζω οτι πρεπει να ληφθη σοβαρα υποψη το θεμα απο του κυβερνωντες στην Ελλαδα..

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ zonitis 04/03/2010 12:10:51

      Η ρυπαροφυλλάδα που αναφέρει ο Χάινριχ Μπελ στην "Χαμένη τιμή της Καταρίνα Μπλουμ" είναι η Bild, απλά την αναφέρει με άλλο όνομα.

  11. fit for fun avatar
    fit for fun 04/03/2010 11:38:45

    Καλά. Στα Σκόπια τα έχεις αγοράσει όλα αλλά σου ψήνουν το ψάρι στα χείλη. Το ζήτημα είναι να έχεις την "εθνική κυριαρχία". Την έχεις;

  12. EUROTSOPANHS avatar
    EUROTSOPANHS 04/03/2010 11:43:25

    ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ.ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΠΗΡΑΝ ΦΟΡΑ ΤΟΧΟΥΝ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΣΠΑΣΑΝ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥΣ.
    ΑΡΧΙΣΑΝ ΜΕ ΤΟ ΛΙΧΤΕΣΤΑΙΝ ΜΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ ΤΩΡΑ ΤΑ ΒΑΛΑΝ ΜΕ ΕΜΑΣ.ΓΙΑΤΙ;;
    ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ.ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΛΑΝ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΠΑΞΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ.
    ΠΡΟΦΑΝΩΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΚΑΝΕ ΕΝΑ ΣΦΑΛΜΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΕ ΤΟΝ ΡΩΣΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΕΝΑΡΚΤΗΡΙΟ ΛΑΚΤΙΣΜΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΕ.
    ΕΕ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.ΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΦΑΖΟΝΤΑΙ ΓΑΛΛΙΑ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ.
    ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΟΙΚΟΔΟΜΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΘΡΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΕΛΟΙΟ.
    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΑΣ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΕΝΑ ΔΟΝΗΤΗ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΓΙΑ ΑΡΧΗ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΗΡΥΧΤΗΚΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ 100 ...ΑΣΧΗΜΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ.

    • gEO75 avatar
      gEO75 @ EUROTSOPANHS 04/03/2010 12:03:57

      lol...
      Μάλλον ήρθε κανά δυο φορές φοιτήτρια διακοπές αλλά δεν βρέθηκε κανένας να κάνει το ψυχικό! Απωθημένα αγάμητης, παιδεύουσι Έλληνες.

      Στα σοβαρά τώρα, αν δίνουμε δικαιώματα να ακούγονται τέτοια πράγματα, δεν μπορώ καν να φανταστώ πόσο χαμηλά έχουμε πέσει και τι ακόμη θα δουν τα μάτια μας...

      Πάντως, αν συμφωνείτε, να βάλουμε ρεφενέ για να αγοράσουμε 300 Απομνημονεύματα του Μακρυγιάννη και να τα εναποθέσουμε στα έδρανα στην επόμενη ολομέλεια της βουλής.

      Α ρε γαμώτο, προχθές περνούσα με το αυτοκίνητο έξω από τις Σέρρες και έβλεπα τα χώματα του Ρούπελ και ανατρίχιαζα στην σκέψη.

  13. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 04/03/2010 11:47:18

    Meine Damen und Herren, δεν έχει άλλα, δώσαμε, δώσαμε...
    Έχουμε και λέμε:
    Pευματονήσι στην Πάρο (οικ. Γουλανδρή).
    Aρκούδι στη Λευκάδαη (οικ. Nικολαΐδη).
    Aτοκος (Π. Tσάκος)
    Δοκός (Π. Λιβανός)
    Σκορπιός Σαρωνικού (κ. Λειβαδάς)
    Xρυσή ή Γαϊδουρονήσι - Kρήτη το ήθελε ο Tζιάνι Aνιέλι αλλά χωρίζεται σε 2.000 ιδιοκτησίες, και πού να τα ρβούνε όλοι αυτοί!
    Aρκούδι, βόρεια της Kεφαλονιάς, 4.200 στρεμμάτων (;)
    Δρυμός στις Kυκλάδες (;)
    Δοκός (Λιβανού).
    Aλατάς στον Παγασητικό 500 στρ.: Μισθωμένο (50 ετη) στην εταιρεία United Five Development.
    Σκυροπούλα, 4.000 στρεμμάτων (πρώην Aντωνιάδη, νύν;).
    Η Φάνη έχει τη νησίδα Ρήνεια, 1.000 στρεμμάτων.
    Οποιαδήποτε διευκρίνηση ή αντίρρηση επι των ανωτέρω ευπρόσδεκτη

    • Y. avatar
      Y. @ Sic transit gloria mundi 04/03/2010 12:03:53

      Νησάκι έξω από Βουρβουρού Χαλκιδικής (Μπουτάρης)

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 04/03/2010 12:11:34

      Μεγάλες εκτάσεις στη Σαμοθράκη (εκείνος ο εφοπλιστής των άγονων γραμμών με τα Σάος - Μάομάος και ο βουλευτής που δεν εκτιμούσε ιδιαίτερα τους ποιητές, άν δεν απατώμαι).

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Sic transit gloria mundi 04/03/2010 12:13:37

      Την Ψυττάλεια την θέλει κανείς; Έχει και ωραίο χώμα, εύφορο και υγρό. Παλιότερα ήταν σκέτη πέτρα.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Sic transit gloria mundi 04/03/2010 12:36:50

      Από που κιως που της Πετραλιά η Ρήνεια; Νόμιζα ότι ανήκει σε κμιά 10ριά Μυκονιάτες και ότι είναι αρχαιολογικός χώρος...

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Sic transit gloria mundi 04/03/2010 21:09:52

      Γράφει το antinews ότι η Moody's υποβάθμισε τη Deutsche Bank.

      Μάλλον οι Γερμανοί θα πρέπει να ετοιμάζονται να δώσουν ΑΥΤΟΙ κάνα νησί στους Αμερικάνους... Το Συλτ στη Βόρεια Θάλασσα ή το Ρούγκεν στη Βαλτική;

  14. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 04/03/2010 11:54:11

    Αν είχαμε συνεκτικό εσωτερικό μέτωπο, αν δεν καλούνταν τα συνήθη υποζύγια να πληρώσουν με το αίμα τους, θα μπορούσαμε να σφίξουμε ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ τα δόντια ώσπου να σκάσει το κανόνι της ΙΤΑΛΙΑΣ πρώτα και της Ισπανίας Πορτογαλίας μετά.

    Η Ιταλία είναι στα πρόθυρα και είναι ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ πρόβλημα από την Ελλάδα!

    Και τότε θα βλέπαμε την Ευρωζώνη να σύρεται από τις εξελίξεις, όχι να σέρνει την Ελλάδα ΣΙΔΗΡΟΔΕΣΜΙΑ.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ αλλενάκι 04/03/2010 12:19:22

      Για να γίνει όμως αυτό, αλλενάκι, απαιτούνται:
      1) Λαός με αντοχές, και όχι "λαπάς" (για να θυμηθώ και μια λέξη που έλεγε κάποτε ο Κούβελας).
      2) Ηγέτες με @@, και όχι γιουσουφάκια.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ αλλενάκι 04/03/2010 12:23:48

      AΛΛΕΝΑΚΙ,
      Τη "γηραιά αλβιώνα" γιατί την ξεχνάς;

    • Y. avatar
      Y. @ αλλενάκι 04/03/2010 16:15:33

      Αν στις 5/10 ακολουθούσαν το φοροεισπρακτικό πρόγραμμα της ΝΔ με ημιυπάιθριους, ακίνητα και αυτοκίνητα, το έλλειμμα θα ήταν στο 8-9%, θα ήμασταν πίσω ή όμοια με τους υπόλοιπους προβληματικούς της Ευρωζώνης, θα γινόταν μια συνολική διαπραγμάτευση για ελαστικοποίηση των ελλειμμάτων λόγω παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, και δεν θα γινόμασταν ρόμπες. Ας τα βλέπουν αυτά οι διάφοροι τιραμόλες και λοιπά πράσινα ανθρωπάκια.

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ αλλενάκι 04/03/2010 17:24:04

      Υ έχεις τόσο δίκιο... Ακόμη αν δεν έβγαινε ο πρωθυπουργός να μιλαει σε περιοδικά για τη διαφθορά και τη σπατάλη στην Ελλάδα, πάλι ίσως κάτι να είχαμε σώσει. Αλλά....

  15. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 04/03/2010 11:55:25

    Πάντως, αν θυμάστε, ο Μητσοτάκης το '92 ήθελε να πουλήσουμε βραχονησίδες οικειοθελώς.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Αυριανιστής 04/03/2010 21:15:38

      γιατί εγώ θυμάμαι πως δίνανε κίνητρα για μετακόμιση σε άγονα νησιά ?

  16. nbechr avatar
    nbechr 04/03/2010 11:55:44

    Ούτε λόγος οτι πέσανε οι μάσκες .
    Ερχονται δυσκολίες , περισσότερες παραχωρήσεις , περισσότερες υποχωρήσεις μια και το οχι δεν εχει ακόμη ακουστεί.
    Με τι αξιοπιστία τα πολιτικά πρόσωπα ζητάνε στήριξη από τους μισθωτούς , οταν νομοθέτησαν ΟΛΟΙ την παραγραφή εισφορών πρός το ΙΚΑ μεγαλοεκδοτών και καναλαρχών;
    Δημιούργησαν λοιπόν αυτοί τίς προυποθέσεις να μας χλευάζουν τώρα όλοι.
    Ε λοιπόν αυτοί πού δημιούργησαν τίς συνθήκες χρεοκωπίας σήμερα θα μας σώσουν ;
    Μιά βρεμμένη σανίδα θέλουν μα μια βρεμμένη σανίδα ........

  17. Σαος avatar
    Σαος 04/03/2010 11:57:27

    Φάκτορα δες και το παρακάτω:

    Ο ΓΑΠ σκέφτεται να παραχωρήσει την κυριαρχία του Αιγαίου στους Τούρκους γιατί έτσι θα γλυτώσουμε 2,5 δις €!!!!! Αν είναι δυνατόν!!!!

    http://strategy-geopolitics4.blogspot.com/2010/03/blog-post_04.html

  18. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 04/03/2010 11:57:38

    Προσθέσουμε sea sex sun για τις Γερμανίδες 100€ ταρίφα.

  19. Dimi avatar
    Dimi 04/03/2010 12:14:38

    “It certainly is dangerous that there are only a few clubs left in Europe that can afford to pay millions. At the end of the day however, THE SPECTATORS DECIDE THE RATES OF PAY - by watching the games and consuming the goods & services advertised on sports TV programmes”!!! ~Angela Merkel

  20. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 04/03/2010 12:15:09

    Θα πρότεινα κάτι άλλο: Τόσα χρόνια έχουμε επικεντρωθεί στα Γλυπτά της Ακροπόλεως που έκλεψε ο Ελγιν.
    Μήπως πρέπει ν' αρχίσουμε να διεκδικούμε και τα αμύθητης αξίας έργα του ελληνικού πολιτισμού, που βρίσκονται στα γερμανικά μουσεία;

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ Κώστας Ροδινός 04/03/2010 23:06:54

      Σίγουρα. Υστορικό ανάλογο υπάρχει. Όταν η Μεγάλη Στρατιά του Βοναπάρτη πέρασε από την Γερμανία σήκωσε ότι βρήκε στα μουσεία. Μετά το Βατερλώ οι Γάλλοι υποχρεώθηκαν να τα παραδώσουν όλα πίσω στους Γερμανούς. Βέβαια η διαφορά είναι ότι δεν είμαστε ούτε Γαλλία ούτε Γερμανία...

  21. zonitis avatar
    zonitis 04/03/2010 12:18:00

    Νομιζω οτι δεν ειναι καθολου αστειο το θεμα. Τις "προτασεις" αυτες που δημοσιευει η εφημεριδα ειναι λογια πολιτικων 2 κομματων. Της FDP και της CDU. Ο τριτος που αναφερεται ειναι της νεολαιας της CDU. Τα ονοματα των πολιτικων ειναι FDP Frank Schäffler, CDU Josef Schlarmann, της Junge Gruppe in der Union Marko Wanderwitz. Σημασια εχει νομιζω το γεγονος οτι η εφημεριδα αναφερει πως στην αυριανη συναντηση του Παπανδρεου με την Merkel, δεν πρεπει η γερμανιδα καγκελαριος να δεσμευθει απεναντι της Ελλαδος επ ουδενι λογω οτι θα μας στηριξουν οικονομικα, και μετα ερχονται οι "προτασεις" των προαναφερομενων πολιτικων. Το αρθρο υπογραφεται απο τους jan/pro/rok
    EUROTSOPANHS: Το θεμα με την Ελβετια δεν εληξε ακομη. Ισα ισα. Σημερινη εφημεριδα της Ελβετιας (20 Minuten) αναφερει οτι η Γερμανια θα αγορασει τις κλεμμενες πληροφοριες σε μορφη DVD. Για το Lichtenstein εχω να σου πω πως εκει εδρασαν (το δηλωσαν μονοι τους οι γερμανοι) οι μυστικες γερμανικες υπηρεσιες. Καταλαβαινεις τι σημαινει αυτο. Και απο τοτε το Lichtenstein ρυθμισε το τραπεζικο δικαιο κατ αυτον τον τροπο, ωστε αυτη τη στιγμη αποτελει προτυπο. Απο εκεινη την εποχη και μετα μπορεσε το Lichtenstein να παρει το πολυποθητο QI απο το IRS.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ zonitis 04/03/2010 12:22:24

      Το υπαινίχθηκα ήδη σε άλλο post: Νησιά ή Τράπεζες ως εγγύηση;
      Προφανής δεν είναι η απάντηση;

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ zonitis 04/03/2010 12:36:43

      Ντοσιέ με συμβόλαια υπερτιμημένων υποθηκών για στεγαστικά δάνεια.
      Και με θαλασσοδάνεια εγχώριων επιχειρηματιών.
      Οι Γερμανοί είναι μακροπρόθεσμοι επενδυτές, δεν είναι αγγλοσαξωνικοί καζινάδες. Θα τα εκτιμήσουν, θα δώσουν και καλή τιμή για τους μεγάλους μετόχους: Ασφαλιστικά Ταμεία Ελληνικά και ξένα, Εκκλησία της Ελλάδος κτλ

    • zonitis avatar
      zonitis @ zonitis 04/03/2010 12:40:47

      Και για να δειτε πως σκεφτοντε. Πριν 10 λεπτα εδωσα σε ενα συναδελφο γερμανο το αρθρο της εφημεριδας και του ειπα δες τι γραφει. Αφησε ολοκληρο το αρθρο ασχολιαστο εκτος απο το σημειο της κοστολογισης της Ακροπολης. Του φανηκε χαμηλη η τιμη ειπε. Ολα τα αλλα τα βρηκε μαλλον ενταξει. Ξεροκαταπια και πηγα να πιω ενα καφε (χωρις ζαχαρη)

  22. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 04/03/2010 12:38:01

    Μήπως η Κυβέρνηση του ΓΑΠ επανέφερε παρασκηνιακά εκείνη την πρόταση του Χριστοδουλάκη προς τη Goldman Sachs, να "τιτλοποιήσει" τα έσοδα από τον Παρθενώνα;

  23. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 04/03/2010 12:43:53

    αν δεν αντιδράσουμε τώρα με αυτούς που έχουμε ΜΠΛΕΞΕΙ θα μας διαμοιράσουν μεταξύ ΕΕ-Γερμανών, Αμερικής και Τουρκίας.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ αλλενάκι 04/03/2010 12:46:03

      Σε τέτοιες κρίσεις αναδεικνύονται οι μεγάλοι ηγέτες που "σηκώνουν τους λαούς στους ώμους τους..."

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ αλλενάκι 04/03/2010 12:57:25

      @Κώστας Ροδινός
      Οι μεγάλοι ηγέτες όμως, αναδεικνύονται "δια πυρός και σιδήρου". Όχι με "αντίσταση" από τα σαλόνια...

    • κοψοχέρης avatar
      κοψοχέρης @ αλλενάκι 04/03/2010 12:58:06

      Γιατί ο Γιώργαρος ο παιδαράς, ο καραμπουζουκλής, ο αϊνστάϊν δεν σου κάνει;
      Αφού οι ΔΟΛιοι μας περιγράφουν τoυς ηρωϊσμούς του καθημερινά, εσύ ακόμη δεν έχεις πεισθεί;

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 04/03/2010 12:59:53

      δεν την βλέπω την ηγεσία πουθενά γύρω μου δεν τον βλέπω τον ηγέτη

      τι περιμένουμε θέλω να ξέρω; να χτυπήσει ο γερμανός τοκογλύφος Kollektor ένα πρωί την πόρτα του σπιτιού μας να εισπράξει τα οφειλόμενα;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ αλλενάκι 04/03/2010 13:05:18

      Αλλενάκι,
      MAX WEBER, "Poliics as a Vocation"
      Τελευταία παράγραφος.

      @Αυριανιστή
      Συμφωνώ

      @Κοψοχέρη
      Παίζεις με τον πόνο μας;

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ αλλενάκι 04/03/2010 23:20:13

      @Αυριανιστής

      Σωστός πατριώτη! Το 1791 επικεφαλής των Λευκών (Chouans) ενάντια στην τρομοκρατία της μασωνικής Γαλλικής επανάστασης ήταν ένας τσαγκαράκος, ο Κατελινώ από την πόλη Σαιν Ναζαιρ και κράτησε την φλόγα και το λαό μαζί του μέχρι το τέλος επί 4 χρόνια.

      Στα δικά μας ένας μούλος, ο Καραισκάκης θα ελευθέρωνε την Μακεδονία (έτσι είπε ο ίδιος ο Κιουταχής) αν δεν τον δολοφονούσαν στο μεταξύ οι Εγγλέζοι και τα όργανά τους με την βοήθεια των μαυροκορδάτων. Ο ηγέτης δεν βρίσκεται σχεδόν ποτέ στην μεριά που περιμένουμε. ἠ πόως ειχε πει ο Θ. Τ. Μπότσαρης στον Άμιλτον -η καρδιά κι όχι τόνομα κάνει τον ήρωα-.

  24. Λίθιος avatar
    Λίθιος 04/03/2010 12:46:35

    Γαι το Πάσχα προτείνω all inclusive στη Ρόδο με 25 ευρω την ημέρα για 4μελη οικογένεια... ολα μεσα πληρωμένα (www.medhotels.com)
    Ετσι κι αλλιως πουλημένα ειναι τα δωματια ας παμε οι Ελληνες κι οχι οι Γερμανοι κλπ Ευρωπεοι...

  25. TopGunZ avatar
    TopGunZ 04/03/2010 12:52:02

    Να κάνω εγώ ίσως άθελά μου τον δικηγόρο του διαβόλου δια κάποιων αποριών:
    Τι σημαίνει μου ανήκει ένα νησί? Ουσιαστικά κατέχω το σύνολο των κτημάτων/αγρών/οικοπέδων ενός νησιού το οποίο ανήκει στην ελληνική επικράτεια? Το μεμπτό έγκειται φαντάζομαι στις παραλίες? Επίσης, θα μπορούσαμε να εκμεταλευτούμε με κάποιο τρόπο τις βραχονησίδες μέσω παραχώρησης της κτηματικής ιδιοκτησίας (όχι της κυριαρχίας) σε επενδυτές? Αν πάνε και χτίσουν οι Γερμανοί πάνω σε ελληνικές βραχονησίδες τουριστικές επιχειρήσεις που θα αποδίδουν φόρο σε εμάς και θα δουλεύουν Έλληνες ενέχει κάποιο κίνδυνο? Γιατί εγώ σαν επιπλέον άμυνα και από τους Τούρκους το βλέπω. Αυτά τα ρωτάω με το χαζό μου το μυαλό.

    Όσο για το φίλο zoniti, τι νόμιζες ότι θα σου έλεγε? Το πολύ πολύ να σε ρωτούσε πόσο πάνε πακέτο και οι στήλες του Ολυμπίου Διός...

    • zonitis avatar
      zonitis @ TopGunZ 04/03/2010 13:03:30

      Να εισαι καλα με εκανες και γελασα. Μαλλον δεν γνωριζε την υπαξη των στηλων, αλλοιοως θα ρωτουσε

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ TopGunZ 04/03/2010 13:04:17

      Εύλογη η συζήτηση για ιδιωτική γή, αλλά τι γίνεται με τη δημόσια; Πότε δικαιούται ένα Δημόσιο να παραχωρει (έναντι όποιου χρηματικού τιμήματος, σε αυτόχθονες ή αλλοεθνείς) δημόσιες εκτάσεις, πότε όχι;
      Γίνεται να πωληθεί η γερμανική Zugspitze, το οικόπεδο του Reichstag; Το έδαφος της Helgoland; Το οικόπεδο της Αψίδας του Θριάμβου ή το Δάσος της Βουλώνης στο Παρίσι; Να ισιωτικοποιηθεί το οικόπεδο του κοιμητηρίου του Άρλινγκτον; Το οικόπεδο του Κρεμλίνου ή του Σινικού Τείχους; Τεράστιο θέμα για συζήτηση, έ; Οικονομικής φιλοσοφίας και φιλοσοφίας του Δικαίου ίσως.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ TopGunZ 04/03/2010 13:05:55

      Μη τους δίνετε ιδέες!

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ TopGunZ 04/03/2010 13:07:34

      Σου έχω μια καλύτερη πρόταση.

      Να τις παραχωρήσουμε απευθείας σε Τούρκους για να τελειώνουμε μια και καλή και μ'αυτούς αφού είμαστε κότες.

    • zonitis avatar
      zonitis @ TopGunZ 04/03/2010 13:10:18

      Να σου κανω και εγω μερικες ερωτησεις. Ο γερμανος με ποιον συνεργαζεται καλλιτερα. Με τον Ελληνα η τον τουρκο? Με τον δευτερο βεβαια. Οταν το νησι, πανω στο οποιο εχει επενδυσει ο γερμανος, περασει σε τουρκικη κυριαρχια, ο γερμανος θα χαρει η θα λυπηθει? Ασε δε που αφου τα κτισματα ειναι δικα του μπορει ανετα να τα πουλησει μετα απο καποιο διαστημα σε μια γερμανικη εταιρια, η οποια ανηκει σε τουρκους μεταναστες στην Γερμανια. Μετα μπορουμε ανετα να σταματησουμε τις αγορες γερμανικων υποβρυχιων και γαλλικων καραβιων

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ TopGunZ 04/03/2010 13:12:59

      χαχαχα! είδα πόσο θετική αποδοχή είχαν οι Αγγλοι στο Τοπλού!

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ TopGunZ 04/03/2010 16:50:27

      Φιουου, είδα απαντήσεις στο σχόλιο μου και νόμιζα ότι θα με πετροβολούσατε.

      Απλά αναρωτιέμαι φίλε μου Sic, αν ένα ακατοίκητο, εκμεταλεύσιμο νησάκι αποτελεί τόσο ευαίσθητο έδαφος πολιτισμικά και κληρονομικά (γιατί εθνικά και μια κοτρώνα είναι με αίμα κεκτημένη) όσο η Ακρόπολη ή η Αρχαία Ολυμπία. Βέβαια για το θέμα συνεργασίας, όντως δεν ξέρεις ποτέ, δεν είμαστε και οι πιο αξιόπιστοι εταίροι, άρα ούτε και οι πιο επιθυμητοί landlords...

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ TopGunZ 04/03/2010 17:32:41

      Η αλήθεια είναι ότι το διαδίκτυο έχει αυτό το κακό, δεν έχει πέτρες. Μπορεί η κυριότητα να μην ταυτίζεται με την κυριαρχία, αλλά αν αρχίσεις να πουλάς γη σε ξένους, κάποτε θα πάρουν και την κυριαρχία. Έχετε παρανοήσει τελείως πια!!!! Αν θέλεις φίλε, δώσε τα κτημάτα σου στη Μέρκελ πεσκέσι και ΄΄ασε ήσυχα τα νησάκια μας.
      Α, από τα νησιά ξέρεις οριοθετείται και η αιγιαλίτιδα ζώνη και η υφαλοκρηπίδα και συνεπώς και η εκμετάλλευσή τους.

  26. lelos1966 avatar
    lelos1966 04/03/2010 13:06:07

    Αχ βρε ατυχε Μητσοτακη...Εσυ εφυγες νωρις...Κακο και αδικο..

  27. ataktos avatar
    ataktos 04/03/2010 13:09:05

    Εμάς εδώ στην Δυτική Μακεδονία με το τζάμπα λιγνίτη.... και γούνες ...δεν μας θέλουν .Κρίμα …

    • zonitis avatar
      zonitis @ ataktos 04/03/2010 13:11:00

      Ατακτος, απο ποιο μερος? Και εγω απο εκει ειμαι

    • zonitis avatar
      zonitis @ ataktos 04/03/2010 14:16:28

      Καστοριανος η απο Σιατιστα? (Επειδη ανεφερες γουνες)

  28. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 04/03/2010 13:12:56

    Δεν είναι καθόλου αστεία τούτα τα γερμανικά δημοσιεύματα. Φαίνεται πως όσα χρόνια κι αν πέρασαν, τα κατάλοιπα από την άδοξη ματαίωση της κατοχής τους στην χώρα μας, παραμένουν και στους απογόνους τους. Πρόταση: Να διεθνοποιήσουμε λεπτομερώς όλα εκείνα που μας χρωστούν και να διεκδικήσουμε σθεναρά όλες τις οικονομικές οφειλές τους προς τη χώρα μας,καθώς και την επιστροφή όλων των κλεμένων αρχαιοτήτων μας, που κοσμούν σήμερα τα δικά τους μουσεία. Στα γερμανικά μουσεία ας εκθέτουν όσα έχουν εκείνοι να επιδείξουν ως πολιτισμική τους κληρονομιά!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Αφροδίτη 04/03/2010 21:37:29

      μαζί σου

  29. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 04/03/2010 13:16:03

    TopGunZ παραπάνω σου διατύπωσα μια απορία και μια πρόταση.
    Τι έχεις να απαντήσεις επ' αυτών.

  30. donaE avatar
    donaE 04/03/2010 13:18:03

    '...Δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για τέτοιες προτάσεις'q
    Aργοτερα ισως;

  31. nov11 avatar
    nov11 04/03/2010 13:29:42

    Οι Γερμανοί και όχι μόνο κρατούν στο χέρι όλο το πολιτικό προσωπικό κι αν θέλουν μπορούν να το τινάξουν στον αέρα.Χρησιμοποιούν καρότο και μαστίγιο για τα θέλω τους και κάνουν καμιά διαρροή οι εντολείς για να περνούν τα μηνύματα στους εντολοδόχοι.Κατά τα φαινόμενα τα πράγματα είναι μοιρασμένα και καλά δεμένα.
    Τα μέτρα θα είχαν νόημα αν είχε προηγηθεί η ΚΑΘΑΡΣΗ.ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΔΗΜΕΥΣΗ ΦΥΛΑΚΙΣΗ ΤΩΝ ΥΠΑΙΤΙΩΝ.

  32. pelias avatar
    pelias 04/03/2010 13:30:02

    sehr geehrte Abgeordnete,

    σίγουρα θα συμφωνήσετε άν, αντί της Κέρκυρας θα σας προτείνουμε δύο νησιά μας στο Αιγαίο. Την Ίμβρο και την Τένεδο. Νησιά με προσφορά άπειρων οικοπέδων αλλά και με υπέδαφος γεμάτο θησαυρούς.

    Απο εδώ που βρίσκομαι meine Herren δέν μπορώ να σας ονομάσω το ύψος της συναλλαγής γιατί, άν κοστολογήσω μόνο την γή ξεπερνά το χρέος μας κατα πολύ, ενώ άν προσθέσω και τον υπόγειο πλούτο θα πρέπει να μας χαρίσετε και εσείς την Βαυαρία.

    Τώρα δέν ξέρω άν πρέπει να το πάμε απ'ευθείας στην θεία Άντζελα ή μήπως θα πρέπει να το βάλουμε στον χαρτοφύλακα του Τζέφρυ. Γιατί έτσι θα μάθει το παιντί ότι, τα δύο αυτά νησιά είναι "συνθηκολογημένα" ελληνικά.

    Μόνο meine Herren σας παρακαλούμε θερμά, ποτέ να μην ονομάσετε και αποκαλύψετε το ποσόν, γιατί τότε οι παρενοχλήσεις των γειτόνων μας, κανείς δέν ξέρει, ποιά μορφή θα λάβουν. Μακάρι όμως για να νοιώσετε και εσείς την οσμή της Οθωμανίας και να αποφασίσετε επι τέλους για το πού βρίσκονται τα προς ανατολάς σύνορα ης Ε.Ε.

    Με τις καλύτερές μου ευχές για την υπέροχη αυτή συναλλαγή και ... σε καλή μεριά

    PELIAS

    • zonitis avatar
      zonitis @ pelias 04/03/2010 13:43:23

      Σωστος!!! Treffend!!!
      Αν και για την οσμη δεν ειμαι σιγουρος οτι δεν την αισθανονται ηδη. Στο Βερολινο υπαρχουν γειτονιες που ειναι αποκλειστικα τουρκικες. Δεν μπορει να παει πλεον γερμανος εκει.

  33. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 04/03/2010 13:34:58

    Μόνοι μας τρώμε τις σάρκες μας. Φιλαργυρία και Κομματο-σκυλισμός τα κίνητρα.
    Και φυσικά, βλέποντας πως ...αλληλοβοηθιόμαστε, πλακώνουν και οι Γότθοι!

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Sic transit gloria mundi 04/03/2010 15:45:40

      Βλέποντας αυτό τον χυδαίο νεοπλουτισμό γύρω μου, με λεφτά μαύρα ή δανεικά, σκέφτομαι ότι καλά μας κάνουν τέτοιοι που είμαστε, τουλάχιστον πολλοί από εμάς.
      Αφήνω πια τη συμπεριφορά στον δημόσιο χώρο. Όταν κυκλοφορώ με τα μικρά στο δρόμο, είναι πραγματικά φαινόμενο σπάνιο να σταματήσει ένα αυτοκίνητο βλέποντας ότι θέλω να διασχίσω με τα παιδάκια τον δρόμο. Ελάχιστες φορές μου έχει συμβεί. Τέτοια άθλια συμπεριφορά έναντι του πεζού μόνο σε μία άλλη χώρα έχω συναντήσει: την Αλβανία. Αν η Αλβανία δεν είχε περάσει από τον κομμουνισμό, λυπάμαι που το λέω, θα ήταν η δίδυμή μας χώρα των Βαλκανίων...Για να μην βαυκαλιζόμαστε με ένδοξα παρελθόντα...
      Νομίζετε πως οι Δυτικοευρωπαίοι δεν τα βλέπουν αυτά; Δεν είναι κουτόφραγκοι.

  34. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 04/03/2010 13:36:20

    Από τη στιγμή πάντως που η Μέρκελ τέθηκε υπό την πολιτική ομηρεία των (νεο)Φιλελεύθερων του Βεστερβέλλε, έχει εκτροχιαστεί τελείως. Στο δημοσίευμα αναφέρεται ότι, όπως και με όλα τα άλλα, έτσι και με το θέμα των νησιών ασκούν πιέσεις οι Φιλελεύθεροι να το θέσει (η Μέρκελ) μεθαύριο στο Γιωργάκη.

    Είμαι πολύ περίεργος να δω την αντίδρασή του αν του τεθεί τέτοιο θέμα. Θα έχει τα... κότσια να την παρατήσει σύξυλη στη συνέντευξη τύπου και να σηκωθεί να φύγει, ή όχι;

  35. Mayri Trypa avatar
    Mayri Trypa 04/03/2010 13:36:48

    Ποιός ηγέτης, ποιά πατρίδα, ποιά σημαία; Που ξεφτυλίστηκαν όλα μέσα σε τόσα λίγα χρόνια! Ποια θεία δίκη και θεία κωμωδία μπορεί να συγκριθεί με τα όσα βλέπουν τα μάτια μου όλα αυτά τα τελευταία χρόνια. Ποιό Έθνος που έχει απωλέσει το ήθος του, το έθος του, που φόρεσε τα φράγκικα παντελόνια και φράγκικες φούστες στην ψυχή του και την έντυσε έτσι σαν καρνάβαλος και άσκησε την τέχνη της μίμησης με τον ποιό άριστο τρόπο, τον τρόπο της απόλυτης βλακείας και ανοησίας μπορει να σώσει τον εαυτό του, να σηκωθεί στα πόδια του, να φωνάξει Υπάρχω, Ζω, Αναπνέω, Δημιουργώ, Έχω Μελλον όταν κυλιέται στην λάσπη της ηλιθιότητας και χασκογελάει με την κουτοπονηριά του; Όταν γονιείς πάψαν να είναι γονείς στον καθημερινό μόχθο της αντιγραφής, του νεοπλουτισμού, της αφομίωσης των Τσιάο, Μαο, των μεσημεριανών εκπομπών, του τρύπιου πολιτισμού μας που μοιάζει σαν χεσμένη βράκα και τα παιδιά πάψαν να είναι παιδιά ενηλικιώμενα απο τα 12 και τα 13 τους βαμένα με καραμπογιές, αγορια και κορίτσια στα facebook και hi5 και myspace σε έναν ατελείωτο σεξισμό διαφθορά τα άμοιρα που τους σπρώχνουμε εμείς οι μεγάλοι είτε με την ανηθικότητα μας είτε με την αδιαφορία μας είτε με την αλλοτρίωση μας.
    Τι τα νοιάζει, τι τους νοιάζει, τι μας νοιάζει αν πουληθεί η Κέρκυρα, η Ακρόπολη, τα νησιά; Πόσοι Αθηναίοι έχουν ανέβει στον Ιερό Βράχο; Πόσοι Αθηναίοι εγκατέληψαν τα νησιά τους, για να έρθουν στην Αθήνα και να χαθούν στο χωνευτήρι της αποχαύνωσης της; Ποιοί ήταν αυτοί που ανέχθηκαν την ερήμωση της υπαίθρου μας ψηφίζοντας ξανα και ξανα τα ίδια κόμματα εξουσίας και παραεξουσίας, κομπίνας και εξαγοράς 30 χρόνια τώρα; Εμείς! Εγώ, Εσύ, Αυτός.
    Άκριτα, απερίσκεπτοι, παραπλανημένοι, και με κατακερματισμένο τον κοινωνικό ιστό μας, με ανύπαρκτους λεηλατημένους ιδιοποιηθέντες απο της κομματικές γραφειοκρατίες κοινωνικους θεσμούς, πολιτικές οργανώσεις και κινήματα.
    Βουβοί σαν σε εφιάλτη, που το κακό γίνεται εμπρός σου και δε μπορείς να το αποφύγεις. Στομωμένοι και ξεχασμένη μια γλώσσα οπως η δική μας που κατέληξε σε 3 λέξεις. Αει Γαμήσου Μαλάκα. Στις ξενοφερτες πινακίδες, διαφημιστικά σλόγκαν, που για να διαβάσεις κάτι από αυτά πρέπει να γνωρίζεις Αγγλικά.
    Πως θα βγει απο τον λήθαργο αυτός ο λαός να πάρει τα πάνω του και τις πέτρες και σαν σφύρα να λιανίσει τους απατεώνες πανω στον άκμωνα της δικαιοσύνης; Ποιάς δικαιοσύνης αληθεια, που έμεινε να ναι στίχος και τραγουδι στο τη Δικαιοσύνης ΄Ηλιε Νοητέ και τίποτα άλλο πέρα απο παραδικαστικά κυκλώματα και παρακράτος.
    Ποιος θα του δώσει τον μπάτσο για τις αβλεψείες του για τις ανομίες του για τον Συβαριτισμό του; Ο Γερμανος που θα πάρει την Κέρκυρα, η Κοκα Κολα που θα πάρει την Ακρόπολη, ο Τουρκος που θα πάρει το νησί του, ο Σκοπιανός που θα πάρει τον Μέγαλέξανδρο του; Κάποιος θα του δώσει του ασεβή το χαστούκι να κοκκινίσει και μπας και βρει το φιλότιμο και βγει απο τα καπνισμένα σωθηκά του η οργή και η ορμή και να σκεπάσει όλο τον τόπο κα στήσει εκτελεστικά αποσπάσματα για κάθε ένα που τόσα χρόνια γεμίζει την σαπιοκοιλιά του και τις τσέπες του, πουλώντας, εμένα, εσένα, το μέλλον των παιδιών σου, ανερυθρίαστα, αυτούς όλους του Ελληνόφονες και φονιάδες του τόπου μου.

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ Mayri Trypa 04/03/2010 17:36:54

      Αμήν!

  36. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 04/03/2010 13:38:22

    Πουλάμε μόνο Καστρί και Ακρωτήρι Χανίων. Όσο όσο.

  37. χελιδόνι avatar
    χελιδόνι 04/03/2010 13:41:59

    Ούτε ο Χίτλερ δεν θα ξεστόμιζε την χοντράδα της bild...

    www.youtube.com/watch?v=vpsTqleZYB4

  38. donaE avatar
    donaE 04/03/2010 13:43:17

    Θα την διαλυσουν οι Γερμανοι την ΕΕ τελικα...ειναι αυτοκαταστροφικοι.

  39. ευτυχια avatar
    ευτυχια 04/03/2010 13:45:22

    Πλακα εχουν οι Γερμανοι!Εγω προτεινω να τους στειλουμε δεμενους τους 300 της Βουλης να τους χρησιμοποιουν για σκλαβους.Τον Καραμανλη και τον Σημιτη σε συσκευασία δωρου.Κι αν δεν ειναι πτωχευμενοι σε καμμια δεκαρια χρόνια να μου τρυπησουν τη μυτη.Αυτό που δεν μπορεσαν να κανουν το 40 με τα όπλα, θελουν να το κανουν τωρα με τα λεφτα.Και η μαλακια εχει τα όρια της-ακομα και η

  40. ευτυχια avatar
    ευτυχια 04/03/2010 13:45:42

    Γερμανικη...

  41. ΜιχΜιχ avatar
    ΜιχΜιχ 04/03/2010 13:48:29

    Το άρθρο είναι εδώ. Αξίζει να μεταφραστεί.

    http://www.bild.de/BILD/politik/wirtschaft/2010/03/04/pleite-griechen/regierung-athen-sparen-verkauft-inseln-pleite-akropolis.html

    • zonitis avatar
      zonitis @ ΜιχΜιχ 04/03/2010 15:54:40

      Απειλή πτώχευσης. Οι χρεωκοπημένοι Ελληνες πρέπει να πουλήσουν νησιά.

      Οι Ελληνες σοβαρεύτηκαν για να σώσουν την χώρα τους από την πτώχευση χωρίς την βοήθεια της Ευρωπαικής Ενωσης.
      Η κυβέρνηση στην Αθήνα αποφάσισε χτες
      Ανοδος του ΦΠΑ (απο 19 % στο 21%). Ποτά, τσιγάρα, και είδη πολυτελείας ακριβώτερα. Αποδοχές των δημοσίων υπαλλήλων, των συνταξιούχων και των φοιτητών μειώνονται.
      4.8 δις θα επιφέρει το δημοσιονομικό πρόγραμμα , αλλά μπροστά στο χρέος των 300 δις ειναι μια σταγόνα στο ωκεανό
      Τι μπορεί λοιπόν να σώσει τους Ελληνες?
      Ακόμα και αν ακούγεται λιγάκι τρελό. Αν πρέπει να βοηθήσουμε τους Ελληνες με δισεκκατομύρια ευρό, πρέπει και αυτοί να μας δώσουν κάτι. Π.χ. μερικά από τα πανέμορφα νησιά του Αιγαίου. Συμπέρασμα. Παίρνεται χρήμα, παίρνουμε την Κέρκυρα. Είναι πράγματι ο μεγαλύτερος θυσαυρός της Ελλαδος. 3054 νησιά, 87 κατοικησιμα. Υπάρχει μάλιστα ήδη και αγορά! Προς στιγμή προσφέρει π.χ. το μεσιτικό γραφείο Vladi Private Islands (σ.μ. αυτο το Vladi γιατι δεν νμου ακουγεται καλα?) στο Αμβούργο ένα ακατοίκητο. Διαπραγματεύσιμη τιμή 45 εκκ. ευρό.
      Θα θέσει άραγε η καγκελάριος αύριο αυτή την ερώτηση στον κύριο Παπανδρέου?
      Το κόμμα του συνασπισμού της το προτείνει (σ.μ. εννοει την FDP ).

      Ο ειδικευμένος στα οικονομικά της FDP, κύριος Frank Schäffler μας είπε: Η καγκελάριος δεν πρέπει επ ουδενί λόγο να αθετήσει την συμφωνία του συνασπισμού μας και να προσφέρει βοήθεια στους Ελληνες. Το ελληνικό δημόσιο πρέπει να αποσπασθεί από δημόσιες εταιρίες και να πουλήσει ακίνητη δημόσια περιουσία, π.χ ακατοίκητα νησιά.

      Josef Schlarmann CDU, προεδρος της ένωσης των μικρομεσαίων: Ο χρεοκοπημένος πρέπει να εκποιήσει ότι έχει καί δεν έχει γιά να μπορέσει να ικανοποιήσει τους δανειστές του. Η Ελλάδα έχει δημόσια κτίρια, δημόσιες εταιρίες και ακατοίκητα νησιά, τα οποία θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για να ξεπληρωθούν τα χρέη.

      Marco Wanderwitz, πρόεδρος της νεολαίας της CDU: Η φερεγγυότητα της Ελλάδος έχει πληγεί βαριά. Αν θα έπρεπε η Ευρωπαική Ενωση και κατ επέκτασην και εμείς οι Γερμανοί να δώσουμε χρήματα στην Ελλάδα, θα πρέπει και η Ελλάδα από την πλευρά της να καταβάλει εγγυήσεις, ιδιαίτερα για τη νέα γενιά, οι οποίες εγγυήσεις θα μπορέσουν να πουληθούν σε περίπτωση ανάγκης. Σε αυτή την περίπτωση μιλάμε γιά μερικά ελληνικά νησιά.

      Παρεπιπτόντως: Η αγορά ενός ονειρεμένου νησιού συζητήθηκε ήδη σοβαρά στη Γερμανία. Ηταν το 1993 και το νησί ήταν η Μαγιόρκα. Η ιδέα δύο βουλευτώ τελικά δεν πραγματοποιήθηκε δυστυχώς. Ο ενας ήταν ο Peter Ramsauer, σημερινός υπουργός συγκοινωνιών.

  42. fit for fun avatar
    fit for fun 04/03/2010 13:52:41

    Συμφωνώ με τον TopGunZ. Επαναφέρω και το παράδειγμα με τα Σκόπια που είναι δίπλα, πας και με τα πόδια και είναι και μια μπουκιά κράτος, όπως λένε μερικοί. Επένδυσε η Ελλάδα δις, αγόρασε, πήγαν επιχειρήσεις, παραρτήματα και αλυσίδες. Τι γίνεται με το "όνομα"; Ποιος αποδέχεται σύνθετη ονομασία και ποιος το παίζει σκληρός; Και να δούμε τι θα γίνει στο τέλος.Αν ξένα κεφάλαια αγοράσουν γη στη Νέα Υόρκη αποκτούν και δικαιώματα επί των ΗΠΑ;

    • zonitis avatar
      zonitis @ fit for fun 04/03/2010 14:10:32

      Μηπως αυτοι που επενδυσαν στα Σκοπια ειναι αυτοι που μενουν παντα στο απυροβλητο? Αυτοι που καρπωθηκαν ολα αυτα για τα οποια πρεπει τωρα να ματωσουν ολοι οι υπολοιποι? Αν ειναι αυτοι, τοτε ειναι ακριβως αυτοι που δεν εχουν πατριδα. Καρφακι δεν τους καιγεται αν λεγετε Σκοπια η καπως αλλοιως. Γι αυτο δεν βρισκω κανενα μερο συγκρισης και δεν συμφωνω μαζι σας.

  43. SOTHROPOULOS avatar
    SOTHROPOULOS 04/03/2010 13:52:55

    H ANAΠΤΥΞΗ ΓΙΑ ΤΟΝ TOΠΟ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ 3 ΝΕΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΦΥΛΑΚΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΕΜΑΣΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΟΣΩΝ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΨΕΙ....Η ΘΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ
    ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΑ. Α ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΕΞΥΠΝΟΣ ΟΚ gAP?

  44. tiramola avatar
    tiramola 04/03/2010 13:54:15

    Μην ανησυχείτε πατριώτες η Κέρκυρα θα σωθεί...
    Είναι συγκινητική η συμμετοχή των πολιτικών στο ταμείο που είχε τη φαεινή ιδέα ο Πετσάλνικος να φτιάξει...
    Του λαοφιλέστατου κ. «Χέρι-χέρι», ο οποίος πρόσφερε 5.000 ευρώ και το βουλευτικό του όχημα
    Του επίσης λαοφιλέστατου κ. Γεωργιάδη με το εκπληκτικό ποσό των 1.000 ευρώ
    Το ίδιο ιλιγγιώδες ποσό θα προσφέρει και ο κ. Βαρβιτσιώτης
    Πληροφορηθήκαμε απο το ΒΗΜΑ ότι θα συμμετέχει στον έρανο της χοροεσπερίδας και ο κ. Αλογοσκούφης, με εντελώς άγνωστο ακόμη το ποσόν
    Η κ. Τζάκρη φάνηκε πιό γαλαντόμα και δήλωσε ότι θα προσφέρει το σύνολο μιάς μηνιαίας βουλευτικής της αποζημίωσης δηλαδή 6.500 ευρώ
    Ο κ. Γιακουμάτος (πιό γιορτινός) θα προσφέρει το δώρο του Πάσχα
    Και μέχρι στιγμής δήλωσαν θετικοί (χωρίς έμπρακτες καταθέσεις) και οι κ.κ. Πολύδωρας και Τασούλας.

    Τι άλλο θέλετε?
    Εδώ μιλάμε για την αποθέωση της έμπρακτης κοινωνικής ευαισθησίας...

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ tiramola 04/03/2010 14:10:11

      Ο χέρι χέρι άς δώσει 2 - 3 διαμερίσματα (ψιλοπράγματα του είναι).
      Ο κ. Γεωργιάδης να πηγαίνει κάθε βράδυ σ' ένα κανάλι.
      Ο κ. Βαρβιτσιώτης κάτι λίγο από την οικογενειακή ακίνητη περιουσία που έχει κληρονομήσει.
      Ο κ. Αλογοσκούφης άς προσφέρει σε είδος: Λίγη από την ακαδημαική οικονομική του σοφία γιά να βοηθήσει (μπρρρ!).
      Η κ. Τζάκρη, έ τουλάχιστον άς προσθέσει και 2 - 3 (υφ)υπουργικές αποζημιώσεις. Με τη βουλευτική θα γλυτώσει;
      Ο κ. Γιακουμάτος (ψυχίατρος άν δεν απατώμαι), 1 - 2 ψυχαναλυτικές συνεδρίες σε κάθε πατέρα του Έθνους, για ξελαμπικάρισμα.
      Ο κ. Πολύδωρας κάμποση εθελοντική εργασία (ως αγγαρεία) σε κοινωφελείς δραστηριότητες.
      Ο κ. Τασούλας, ως "νέους" σε υψηλά καθήκοντα, θ' αναλάβει να υπερασπίζεται τα πεπραγμένα της πρώην κυβέρνησης...
      Έ μετά το ξανασυζητάμε!

    • Beyond The Stars avatar
      Beyond The Stars @ tiramola 04/03/2010 14:11:44

      Ο Χριστοφοράκος είπε πως προτίθεται να καταθέσει
      ένα ακόμη εκατομμύριο μάρκα....
      Δηλαδή 520.833 ευρώ...

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ tiramola 04/03/2010 15:49:51

      Είναι αλήθεια ότι η Τζάκρη θα εμφανίζεται ως μόνιμη οικοδέσποινα στην "Κυριακή στο Χωριό"; Έχει το τέλειο look.

    • Κώστας Θ. avatar
      Κώστας Θ. @ tiramola 04/03/2010 17:53:56

      O Aλαβάνος ο αριστερός θα πουλήσει κανά ακίνητο?

  45. thespieys avatar
    thespieys 04/03/2010 14:04:23

    O oρισμός της "Συμμετοχικής Δημοκρατίας".

  46. anonymous avatar
    anonymous 04/03/2010 14:11:52

    Επειδή μένω στη Γερμανία σας λέω:
    1) Η Γερμανία δεν έχει ξεπεράσει το εθνικοσοσιαλιστικό της παρελθόν.
    2) Προς το παρόν το κρατάνε καλυμμένο αλλά κάποια στιγμή θα έρθει στην επιφάνεια.
    3) Η εξωτερική πολιτική και οι γεωπολιτικές επιδιώξεις της Γερμανίας παραμένουν οι ίδιες με του Γ' Ράιχ. Δείτε τους χάρτες της τότε εποχής για την Ελλάδα
    4) Σήμερα η Γερμανία προσπαθεί να περάσει την πολιτική της μέσω διεθνών οργανισμών όπως ΕΕ, ΟΟΣΑ κλπ.
    5) Όσο πιο στενή γίνεται η συνεργασία μας με τους Γερμανούς (Ευρώ, ΕΕ) τόσο μεγαλύτερη θα είναι η πίεση προς την Ελλάδα.
    6) Αυτό για την Ελλάδα σημαίνει ότι θα βρίσκεται σε πίεση να εκχωρεί συνέχεια τα φιλέτα της στους Γερμανούς καθώς και να εκχωρεί κυριαρχικά δικαιώματα

    Λύση: Κάλυψη χρεών, έξοδος από το Ευρώ και ίσως και από την ΕΕ.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ anonymous 04/03/2010 14:33:24

      Suicide is painless...
      (MASH για όσους θυμούνται).

  47. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 04/03/2010 14:20:01

    Μετά τό τέλος τού ΒΠΠ,είχε συζητηθή,ή παραδειγματική τιμωρία τών Γερμανών,από τόν υιό τού Μεργεντάου-τόν γνωστόν μας από τόν ΑΠΠ-στόν δικαστή τής Νυρεμβέργης,Jackson.
    Οί Ρώσοι είχαν προτείνει σοβαρά,νά μεταφερθούν εκατομμύρια Γερμανοί,στήν Σοβιετία-απλοί άνθρωποι,ανοργάνωτοι στόν καιρό τών Ναζί-ώς εργάτες.Θά στείρωναν όλους τούς άνδρες καί θά ζευγάρωναν τίς γυναίκες μέ Ρώσους.
    Η Ρωσία ήθελε 5.000.000,ή Γαλλία 2.000.000 καί ή Αγγλία θά μπορούσε νά χρησιμοποιήση έναν μικρό αριθμό.Ο Ρούσβελτ,πίστευε πώς έπρεπε νά τιμωρηθούν πραδειγματικά οί Γερμανοί,καί νά στειρωθούν.Μάλιστα είχε σχεδιάσει μία μηχανή γιά μαζική στείρωσι.Αυτά από τό βιβλίο τού David Irving,Η Δίκη τής Νυρεμβέργης.
    Αυτά σάς τά παραθέτω γιά νά κάνουμε τίς εξής σκέψεις:1ον.Δέν είναι διόλου απίθανο,νά έχουν σχεδιάσει,καί τώρα νά βάζουν σέ εφαρμογή τό σχέδιο αφανισμού τής Ελληνικής φυλής,μέ τήν βοήθεια Ελληνοφώνων καί όχι Ελλήνων.
    Αν σχεδίαζαν αυτά γιά τούς Γερμανούς,γιατί όχι γιά μας;Η παράνοια ή ανηθικότης καί ή υβρις(μέ τήν αρχαία έννοια)βασιλεύουν.
    Γιατί τό θέλουν;Ισως,θέλουν τήν κληρονομιά μας.Η Ελληνικότης είναι τίτλος ευγενείας.Οπως στίς αστυνομικές ιστορίες,σκοτώνουν τόν ευγενή γιά να κληρονομήσουν τόν τίτλο,έστω καί άν ό ευγενής είναι πιά μπατήρης,έτσι καί στήν δικιά μας περίπτωσι.Ξέρεις τί ντροπή γι'αυτούς είναι,Ο,τι υπάρχει γύρω σου νά οφείλεται σέ έναν μικρό καί ασήμαντο γι'αυτούς λαό,πού βρίσκεται κάπου εκεί στήν άκρη τής Ευρώπης;Μέχρι καί τό όνομά σου καί τό νόμισμά σου σέ αυτούς οφείλεται,γιά νά μή μιλήσουμε γιά τήν γλώσσα τους,πού άν αφαιρούσαν τίς Ελληνικές λέξεις θά έμεναν άλαλοι.Τελείωνέ τους λοιπὀν,γιά νά ήσυχάσουμε,καί μετά θά τσακωθούμε γιά τό ποιός είναι ό πραγματικός συνεχιστής αυτού τού the most noble civilisation,όπως έγραφε ό Oliver Taplin στό έργο του,The Greek Fire.
    2ον.Μετά από όλα αυτά πού γράφει ο συγγραφεύς στό ανωτέρω βιβλίο,πού τά γνωρίζουν οί Γερμανοί -καί ακόμα περισσότερα-γιά ποιά Ευρώπη μιλάμε;
    Ας πάει στόν διάβολο,γιά νά ησυχάσουμε,καί εμείς νά μάθουμε νά ψηφίζουμε γιά τό κοινό καλό καί όχι γιά νά μπή τό παιδί στό Δημόσιο.Αυτό όμως απαιτεί Παιδεία,καί εφ'όσον αυτοί δέν στήν παρέχουν,διάβολε,υπάρχουν καί κάτι πράγματα πού λέγονται βιβλία καί ξεστραβώνουν.Αν δέν προσέξουμε θά πετύχουν τόν στόχο τους.

    Υ.Γ
    Τήν απάντησι πού έδωσε ό Δρούτσας,άς μήν τήν ξεχάσουμε.Ελληνόφωνος ό Κύριος,όπως έγραψα ανωτέρω.

  48. Καπσουλης avatar
    Καπσουλης 04/03/2010 14:26:05

    Μην ανησυχειτε ρε φιλοι.Ηδη το αριστερο ΠΑΣΟΚ ενεργοποιηθηκε.Την περασμενη εβδομαδα ειχαν γλεντι στην Πεγκυ Ζηνα και τον Μητροπανο.Ολα ειναι υπο ελεγχο.

  49. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 04/03/2010 14:33:58

    Συμπληρώνω.
    Τελικά τό σχέδιο,εξωντώσεως τών Γερμανών δέν έλαβε χώρα,διότι σκέφθηκαν:ποιός θά καλύψη τό κενό;
    Στήν απευκτέα περίπτωσι τήν δική μας,έχουν τούς αφροασιάτες.Εδώ,γιά όλα έχουν φροντίσει.

    • man8os avatar
      man8os @ Kὀριννα 04/03/2010 15:09:52

      Θα το καλυψουν οι Γαλλοι.Οι Γερμανοι εχουν τρομερη υπογεννητικοτητα ουτως η αλλως(οση κι εμεις). Ειναι μεγαλη δυναμη ,αλλα χωρις συνεχεια. Καποια στιγμη η Γαλλια θα αναλαβει την θεση που ειχε στην Ευρωπη ως το 1870... Και η Γερμανια θα παιζει στην β εθνικη μπαλα.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Kὀριννα 04/03/2010 16:18:19

      Τα μισά παιδιά που πάνε σχολείο στη Γερμανία είναι είτε παιδιά αλλοδαπών είτε παιδιά των οποίων ο ένας γονιός είναι αλλοδαπός. Αυτό θα οδηγήσει σε μπαστάρδεμα και της ράτσας και της νοοτροπίας που κουβαλάει.

    • man8os avatar
      man8os @ Kὀριννα 04/03/2010 19:53:51

      Μπασταρδεμα της ρατσας ισως... Της νοοτροπιας αποκλειεται. Αλλα αφου θα παιζει στην β εθνικη δεν θα εχει σημασια... Ενα μεγαλο Βελγιο...

  50. fit for fun avatar
    fit for fun 04/03/2010 14:35:44

    Αυτό λέω και εγώ. Καρφάκι δεν καίγεται στον "επενδυτή" για εθνικά θέματα. Θέλει ηρεμία για να αυγατίσει τα κέρδη του, δεν θέλει θερμά επεισόδια

  51. ευτυχια avatar
    ευτυχια 04/03/2010 15:03:54

    Θα κανουν και καμμια συναυλια αυτοι του Πετσαλνικου για να τραγουδησει κι ο Ψωμιαδης?Αν και φοβαμαι πως τα εσοδα θα παν εκει που πηγαν της Μαρινελας και του Νταλαρα. Ας παρει ο ΓΑΠ σύμβουλο την Αλεξανδρατου να δει πως βγαινουν τα λεφτα.Τζουλια για Υπουργος Εθνικης Οικονομιας!!!!

  52. EZUROTSOPANHS avatar
    EZUROTSOPANHS 04/03/2010 15:09:20

    ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ....ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟΙ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥ ΑΜΟΚ ΜΕ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΝ ΠΕΤΣΑΛΝΙΚΟ.

    Liebe Deutsche"
    Griechen bitten um Solidarität

    Wir Griechen erwarten nicht, dass die Deutschen uns "retten". Diese Aufgabe haben wir uns zunächst einmal selbst gestellt", schreibt Petsalnikos in dem im Magazin "Stern" (Donnerstag) veröffentlichten Brief. "Nicht Euer Geld, sondern Eure Solidarität und Eure Unterstützung braucht Griechenland.

    ΙΚΕΤΕΥΕΙ ΑΛΛΗΛΕΓΥΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ Ο ΠΕΤΣΑΛΝΙΚΟΣ ΜΑΖΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ...ΠΡΙΝ Ο ΑΛΕΚΤΩΡ ΦΩΝΗΣΕΙ ΤΡΕΙΣ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΑΝΤΙ ΤΟΥ ΜΑΝΑ ΧΟΛΗΝ.
    ΑΛΛΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΝΗΣΣΑΝ ΚΑΙ ΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΕΙΣ ΦΥΓΗΝ ΩΣ ΚΟΝΙΚΛΟΙ.

    ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ ΣΤΟ ΣΑΙΤ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΕΡΙ ΤΙΝΟΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ.

    http://www.doryforos.org/

    ΑΥΤΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΤΗΣΔ ΕΛΛΑΔΟΣ.......

    ΓΙΑ ΤΙΣ ...ΙΚΕΣΙΕΣ ΠΕΤΣΑΛΝΙΚΟΥ ΕΔΩ

    http://www.n-tv.de/wirtschaft/dossier/Griechen-bitten-um-Solidaritaet-article757762.html

  53. man8os avatar
    man8os 04/03/2010 15:20:29

    Καλα δεν ντρεπετε καθολου αυτος ο Δρουτσας? Αλλα δεν πειραζει.Οταν θα αναλαβει η ΝΔ θα τους πληρωσει με το ιδιο νομισμα.Και τοτε αρκετοι απο τους προδοτες θα πανε φυλακη.

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ man8os 06/03/2010 00:37:48

      ναι σίγουρα....

  54. goozlo avatar
    goozlo 04/03/2010 15:52:22

    Μια ειναι η λυση για να σφιξουν λιγο και τα κωλ@ρ@κια
    ΕΜΠΑΡΓΚΟ ΣΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ , ΑΠΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕΧΡΙ ΣΟΚΟΛΑΤΕΣ.
    Να δω μετα την Μερκελ που δεν μπορει να παει και ευθεια , ολο την κυνηγαει ο φακος και βγαινει απο το πλανο.
    Αλητες , πολιτικοι καθονται οι αδερφες τα αμερικανακια και ξεπουλανε την Ελλαδα για ψιχουλακια.
    Ζωα
    Αλλα αυτα στις εκλογες τα ξεχασαμε και βγαλαμε το ΠΑΣΟΚ , και στις επομενες θα βγαλουμε την ΝΔ.
    που ειναι τα λεφτα απο τις μιζες? και οι γερμανοι δεν πηραν απο αυτα?
    Ας τα φερουν πισω.
    που ειναι τα λεφτα απο τις καταστροφες του 2ου παγκοσμιου πολεμου?
    και γιατι να ειναι 11δις ποσο ειναι? να το κανουμε spread your legs στα 3 τρις.
    γιατι αυτοι διαμορφονουν το επιτοκιο δανεισμου μας οπως θελουν? να του ζητησουμε και εμεις 1 τρις για βλαβες.

    • goozlo avatar
      goozlo @ goozlo 04/03/2010 18:13:51

      Χαιρετισμούς από τους ήδη απολυμένους.

  55. laz avatar
    laz 04/03/2010 16:40:24

    το προβλημα της ελλαδας δεν ηταν να φορολογηθουν αυτοι που ηδη φορολογουνται...αλλα να γραπωσουν τα λεφτα απο τους φοροδιαφυγουντες...οι οποιοι δεν ειναι μονο πλουσιοι...ειναι και μεγαλομεσαιοι και μεσαιοι...
    το προβλημα ηταν καποιες κλειστες συντεχνιες που εξαιτιας του μονοπωλιου κρατανε τις τιμες ψηλα...το προβλημα ηταν να παταχθει η σπαταλη στο δημοσιο σε δημους και νομαρχιες απο τους παρατρεχαμενους..
    το προβλημα ηταν να γινονται αξιοκρατικα μονο οι απαραιτητες προσληψεις σε δημοσιο δημους νομαρχιες...
    το προβλημα ειναι να υπαρχει ελεγχος σε υπηρεσιες και δημοσιο και να απολυονται οσοι ζουν εις βαρος των υπολοιπων...

    τι απ ολα αυτα πραγματοποιησε ο γιωργακης με τα χθεσινα?ξαναριχνει τα βαρη στους νομοταγεις...ειναι τιμιο και ηθικο αυτο?

  56. ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΚΟΣ avatar
    ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΚΟΣ 04/03/2010 16:45:22

    ΠΟΛΥ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ ΦΙΛΕ man8os.

  57. laz avatar
    laz 04/03/2010 16:46:14

    τωρα για το αρθρο..οποιος υποστηριζει πως πρεπει να μπουν νησια ως εγγυηση πληρωμων η ακομα και η ιδια ηα ακροπολη ειναι ενα γελοιο και φαιδρο ατομο....
    κριμα που δεν ειχαμε εναν πρωθυπουργο ετοιμο να πει οχι ....κριμα που εχουμε εναν πρωθυπουργο που λεει παντα ναι...ναι στην διαλυση της κυπριακης δημοκρατιας με ορους που καταξεφτιλιζουν το διεθνες δικαιο...ναι σε συμβιβασμο με τους απατεωνισκους του βορρα...ναι τωρα ναι σε ολα...
    BRAVO GIORGOS!!

  58. TopGunZ avatar
    TopGunZ 04/03/2010 16:54:02

    Τώρα είδα ότι την επισήμανσή σου, το εξέλαβα αρχικώς ως αστείο. Κοίτα, με την θέσπιση των γκρίζων ζωνών επί Σημίτη, είναι σαν να τις παραχωρήσαμε κατά το ήμισυ. Στο τσακ είναι ο ΓΑΠ να ολοκληρώσει το έργο του προκατόχου του, οπότε δε χρειάζεται να υποθέτουμε, δυστυχώς θα το δούμε σε λίγο καιρό το εργάκι...

  59. ΜΗΤΣΟΣ avatar
    ΜΗΤΣΟΣ 04/03/2010 16:59:14

    Γι'μενα τα πράγματα είναι απλά.
    Κάθε χρόνο δανειζόμαστε για να την περάσουμε.
    Φέτος θέλουμε να κάνουμε τα ίδια αλλά με τη διαφορά ότι δηλώνουμε και αδυναμία να πληρώσουμε τα χρέη.
    Πού είναι λοιπόν το παράξενο;Αυτοί που μας δανείζανε τόσα χρόνια βλέποντας το ενδεχόμενο να μην πάρουν τα λεφτά τους ,μας προτείνουν να βγάλουμε την περιουσία μας στο σφυρί.Η πιο φυσιολογική απάντηση ενός τοκογλύφου.
    Γιατί λοιπόν διαμαρτυρόμαστε και βρίζουμε τους Γερμανούς και δεν πιάνουμε από ένα στιλιάρι και όποιον πολιτικό βρίσκουμε μπροστά μας να τον μαλακώνουμε τα πλευρά;
    Και αν κάποιος τολμήσει και πει "μα εγώ δεν έκλεψα" μη τον λυπηθείτε καθόλου.Χτυπάτε και στο στόμα για να μην τον ακούτε και σας δημιουργούνται και ενοχές.Γιατί και με την ίδια λογική και εγώ ως απλός μισθωτός δεν έκλεψα ούτε κυβέρνησα.Γιατί να πληρώσω;

  60. TopGunZ avatar
    TopGunZ 04/03/2010 17:02:19

    Σε ευχαριστώ και εγώ και οι 9 μου υπάλληλοι που μας προσφέρεις απλόχερα την ευκαιρία να μείνουμε στο δρόμο!

  61. Νϊκος avatar
    Νϊκος 04/03/2010 17:20:03

    Χεχεχεχε!
    Οταν μιλουσα για ΑΛΗΤ ηξερα κατι...
    Αληθεια, ποιος ειναι ο Κος Δρουτσας; χεχεχε!

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Νϊκος 04/03/2010 22:58:53

      το τζαμί ο Βενιζέλος μαζί με τον Κακλαμάνη το φτιάχνουν στο Βοτανικό. στην καρδιά της αρχαίας Αθήνας...

  62. Greco avatar
    Greco 04/03/2010 17:25:18

    απορω τι περιμενουμε για να παμε στο ΔΝΤ...
    ολοι οι σοβαροι αναλυτες σημειωνουν οτι ειναι η μονη διεξοδος

    θα μπορουσαμε ν τ αποφυγουμε μονο αν ειχαμε παραγωγικη δυναμικη που θα μας εκανε να ξεπληρωσουμε μακροχρονια τα χρεη μας,αυτη τη στιμη ειμαστε στο φαυλο κυκλο του δανεισμου,συνεχως δανειζομαστε χωρις να παραγουμε.Ετσι οπως παμε θα επιβαλλονται συνεχεια καινουρια μετρα,θα γονατισει εντελει ο ελληνικος λαος και απο ουσια τιποτα,οι θυσιες θα ναι χαμενες-μονοι ευχαριστημενοι θα ναι οι πιστωτες μας ενω το χρεος θα παραμενει τεραστιο υποθηκευοντας το μελλον

    γιαυτο ο νομπελιστας οικονομολογος μας θεωρει ηδη χρεωκοπημενους ως χωρα

    ακομα και για το καλο της ευρωζωνης,αυτα που ακουγονται οτι δηθεν θα ναι πληγμα για την ευρωπη ειναι υπερβολες.Η ελλαδα δεν ειναι ιταλια για να κλωνιστει τοσο πολυ το ευρω.Και στο κατω κατω εμεις οφειλουμε να κοιταξουμε την ελλαδα πρωτα,οχι την ευρωπη.Η ευρωζωνη ουτε μηχανισμους δεν εχει ακομα.
    η Μερκελ απτην πρωτη στιγμη ειπε δεν βοηθαω,πατε στο ΔΝΤ

    τι περιμενουμε?να κοπουν στο μισο τα παντα?(μισθοι,συνταξεις,αγορα)μα αυτο θα ναι πραγματικη χρεωκοπια.Φανταζεστε να χασετε ολοι τα μισα απτα εισοδηματα σας?

    το πασοκ εχει τεραστια ευθυνη που χρονοτριβει

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Greco 04/03/2010 23:01:46

      ακριβώς να κοπούν τα πάντα και μετά θα πάμε στο δΝΤ... εν τω μεταξύ οι χθεσινοί διορισμοί διοικητών θα στοιχήσουν 300 εκατομμύρια ευρώ αποζημιώσεις για αυτούς που διώχνουν πριν λήξουν οι συμβάσεις τους...

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Greco 04/03/2010 23:15:59

      τρία εκατομμύρια ευρώ,
      πάει χάσαμε τη μπάλα με τα μύρια που χορεύουν γύρω μας το χορό του Ζαλόγγου!!

  63. περαστικός avatar
    περαστικός 04/03/2010 17:35:42

    Κάποιοι παραπάνω εμπλέκουν άλλη μία φορά την Εκκλησία στο θέμα.

    Ερωτώ

    1. Όταν λέτε να δημευθούν οι εκτάσεις της Εκκλησίας επειδή δεν τις χρειάζεται, ώστε να τις εκμεταλλευτεί το κράτος και να βγάλει χρήματα, τι ακριβώς εννοείτε; να πάρει τα ανεκμετάλλευτα χωράφια το κράτος και να τα κάνει τι; πολυτελή ξενοδοχεία; να τα πουλήσει σε ξένους να τα κάνουν ξενοδοχεία; έτσι θα λυθεί το πρόβλημα; Και στο κάτω κάτω δεν έχει το κράτος δικές του εκτάσεις αν θέλει να τις εκμεταλλευτεί και να τις κάνει ξενοδοχεία ή ό,τι άλλο τέλος πάντων νομίζετε ότι μπορεί να κάνει με τις δημευμένες ανεκμετάλλευτες εκτάσεις της Εκκλησίας; Και τελικά ποια είναι η ένδειξη ότι το κράτος μπορεί να εκμεταλλευτεί (καλύτερα ή όχι) τέτοιες εκτάσεις; μήπως τα εγκαταλελειμένα Ολυμπιακά ακίνητα; Ένα από αυτά - θυμίζω - το αντήλλαξε το κράτος με δική του πρωτοβουλία στη Μονή Βατοπαιδίου (με τη Βιστωνίδα) και η Μονή βρήκε αμέσως αγοραστή για να χτίσει υπερπολυτελές νοσοκομείο. Φωνάζατε, ναι εσείς οι ίδιοι, για την ανταλλαγή ότι το κράτος έχασε λεφτά (επειδή άξιζε 5 δραχμές και το έδωσε σαν να άξιζε 4 δραχμές). Με το θόρυβο που εσείς οι αντικληρικαλιστές δημιουργήσατε ή σπονσοράρατε, δόθηκε το ακίνητο πίσω στο κράτος. Και τι έκανε το κράτος αγαπητοί; τίποτα. Ακυρώθηκε η συμφωνία πώλησής του στον Κύπριο επιχειρηματία που θα έκανε νοσοκομείο και το κράτος το εγκατέλειψε ακόμη μία φορά. Έτσι οι 4 δραχμές που θα εισέπραττε το κράτος ενώ άξιζε 5, έγιναν μηδέν. Πήρε το κράτος το ακίνητο και το άφησε στη μοίρα του. Ικανοποιημένοι από την αδράνεια όλοι οι αντικληρικαλιστές πλέουν σε πελάγη ευτυχίας που το ακίνητο μαραζώνει. Το ταμείο του κράτους έχει μηδέν δραχμές και ένα ακίνητο στην κατοχή του. Σαν κι αυτά τα αναξιοποίητα που θέλετε να δημεύσει το κράτος από την Εκκλησία για να τα αξιοποιήσει.


    2. Επαναλαμβάνεται για πολλοστή φορά "να φορολογηθεί επιτέλους η Εκκλησία". Κύριοι είστε στον κόσμο σας. Η Εκκλησία όχι μόνο φορολογείται κανονικά, αλλά η παρούσα κυβέρνηση ΤΡΙΠΛΑΣΙΑΣΕ την φορολογία της. Ενώ τα υπόλοιπα ΝΠΔΔ φορολογούνται με 0,1 τοις χιλίοις, η Εκκλησία φορολογείται πλέον με 0,3 τοις χιλίοις. Μάθετέ το γιατί πολύ παρεξήγηση έπεσε τελευταία.

    Απαντήστε, σχολιάστε, βγάλτε τα αντικληρικαλιστικά σας κόμπλεξ. Γράψτε κάτι όμως επί της ουσίας αν έχετε

    (Απευθύνομαι σε όποιους κάνουν σημαία το συγκεκριμένο θέμα)

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ περαστικός 04/03/2010 17:50:13

      Επιτέλους, μία λογική φωνή. Μέχρι τώρα μόνη σύμμαχος ήταν η ΒΚΣ.
      Συμφωνώ απολύτως, αν το δημόσιο πάρει την περιουσία της Ελλάδος, τί θα την κάνει; Ή που θα την παρατήσει ή που θα την ξεπουλήσει. Και σίγουρα δε θα τη δώσει σε εσάς. Και επιτέλους, καταλάβετε ότι η εκκλησία είναι ΝΠΔΔ. Η περιουσία της είναι τόσο δική σας, όσο αν την είχε το δημόσιο, ένας Δήμος, ένα νοσοκομείο.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ περαστικός 04/03/2010 18:43:40

      Εγώ ήδη απάντησα πιο πάνω.
      Θα επαναλάβω μόνο αυτό: Για να μισεί τόσο πολύ την Εκκλησία η εθνομηδενιστική σαπίλα που μας κυβερνά και κατέχει τα ΜΜΕ, κάτι θα ξέρουν παραπάνω...

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ περαστικός 04/03/2010 19:24:49

      Μάρκο Τ, την μισούν γιατί είναι το μόνο εμπόδιο στα σχέδιά τους. Μόνο αυτή κρατάει ακόμη τις παραδόσεις μας. Όσο και να έχουμε αλλοτριωθεί, όσο υπάρχει η Εκκλησία υπάρχει και ο δρόμος της σωτηρίας. Για όσους κάποια στιγμή αποφασίσουμε να τον επιλέξουμε.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ περαστικός 04/03/2010 19:32:28

      Η Σώτη Τριανταφύλλου έχει προτείνει να γκρεμιστούν εκκλησίες στην Αθήνα για να γίνουν ελεύθεροι χώροι. Το είπε σοβαρά. Αυτό και μόνο δείχνει πόσο τους ενοχλεί η απλή παρουσια της Εκκλησίας.

    • ataktos avatar
      ataktos @ περαστικός 04/03/2010 21:10:12

      Έχεις δει παπά με σύμβαση steitz????

    • ataktos avatar
      ataktos @ περαστικός 04/03/2010 21:10:59

      stetz=stager

  64. Alkimos avatar
    Alkimos 04/03/2010 18:00:05

    Η ποιο καυστική απάντηση (από Γερμανό ή το ποιό πιθανό από Γερμανίδα) σε αυτό το άκρως ανόητο δημοσίευμα της χαμηλότατου επιπέδου γερμανικής φυλλάδας, ήταν το εξής σχόλιο:
    fazer schrieb (πριν δυό ώρες):
    «Στα δελτία οι ειδήσεις για κακοποιημένα παιδιά από Καθολικούς ιερείς δίνουν και παίρνουν. Συνέχεια νέες υποθέσεις έρχονται στο φως, εκατοντάδες στο μεταξύ, αλλά τίποτα από αυτά δεν είδαμε στην BILD. Πολύ παράξενο. Προφανώς η σωματική και ψυχική ευημερία των παιδιών δεν έχει σημασία. Τα λεφτά αντίθετα, που δεν τα έχει καμία από τις χώρες της Ε.Ε, δείχνει να έχουν. Και εμείς δεν τα έχουμε [εννοεί οι Γερμανοί], τίποτα παρά μόνο χρέη και ένα Σύστημα, που ακόμα δουλεύει και φέρνει φόρους. Αυτό όμως μπορεί σύντομα να αλλάξει και τότε; Αν οι φόροι δεν φτάνουν ποια, μας περιμένει η ίδια μοίρα, όπως τα άλλα κράτη. Ευχαριστούμε Ε.Ε. και ευχαριστούμε Παγκοσμιοποίηση.»
    Αυτό το σχόλιο είναι παρηγορητικό, διότι φανερώνει, πως ακόμα και στη «φωλιά του φιδιού» υπάρχουν άνθρωποι !

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ Alkimos 04/03/2010 18:22:03

      Άνθρωποι που σκέφτονται υπάρχουν παντού. Αλλά πώς θα ενωθούν;

  65. Orestios avatar
    Orestios 04/03/2010 18:07:09

    Είπε το Δρούτσα πως "δεν είναι κατάλληλη στιγμή για τέτοιες προτάσεις"?
    χαχαχαχα
    Υπάρχει ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΤΙΓΜΗ δηλαδή? Για να καταλάβω το μέγεθος της ....διανοίας του.
    Οι Γερμανοί κάνουν χαβαλέ με τα χαϊβάνια που μας κυβερνούν. Ξέρουν πόσο χαμηλά μπορούν να ξεπέσουν προκειμένου να αποσπάσουν μια καλή συστατική επιστολή. Εμετός.
    Περιμένουμε μετά "να έχει η Ελλάδα την θέση που της αξίζει"?

  66. Μαυρη Αντιδραση avatar
    Μαυρη Αντιδραση 04/03/2010 18:07:47

    Οτι δε καταφερε το Γ Ραιχ με τα οπλα το επιχειρει το Δ Ραιχ με τους ντοπιους και ξενους κουκουλοφορους...

  67. laz avatar
    laz 04/03/2010 19:02:37

    καταρχην η ελλαδα ειναι μια πολυ μικρη πληθυσμιακα χωρα..την ιδια ειναι η χωρα με τρομερο αριθμο τουριστων...μια παγκοσμια υπερδυναμη στον χωρο(με φοντα για μεγαλυτερη δυναμικη )επισης με την μεταφορα των εταιρειων της δυσης στην ασια απαιτηθηκαν μεσα μεταφορας...οι ελληνες εφοπλιστες που ειχαν ηδη παρει τα 100 liberty απο τον β παγκοσμιο πολεμο αποτελουσαν κυριαρχη δυναμη στον εφοπλιστικο χωρο και πηραν την μεριδα του λεοντος στις μεταφορες...η αληθεια ειναι πως καποιοι σηκωνουν σημαιες φορολογικων παραδεισων για να αποφυγουν να προσφερουν στην πατριδα τους,ομως πολλοι δεν το κανουν αυτο εξου και το τρομακτικο ποσοστο συμμετοχης των εφοπλιστων στο ΑΕΠ της πατριδας μας.τελος η ελληνες παντοτε στην περιοχη ηταν μαστορες στο χρηματοπιστωτικο τομεα..τις τελευταιες δεκαετιες (αφου αρμεξαν υπο τα αδιαφορα βλεμματα των κυβερνησεων)λεφτα απο τον κοσμο αλλα προσφεραν κιολας δικτυωθηκαν παντου στην περιοχη δημιουργωντας ενα πανισχυρο περιφερειακο χρηματοπιστωτικο συστημα...συνεπως η ελλαδα με τον πληθυσμο που εχει και τα παραπανω ανταγωνιστικα πλεονεκτηματα θα πρεπε να ειναι ελβετια...αλλα δεν ειναι..δεν χρειαζεται να παραγουμε αυτοκινητα για να ειμαστε οικονομικη δυναμη...οιδυτικες οικονομιες ειναι οικονομιες ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ..οπως και η δικη μας...το προβλημα στην ελλαδα ειναι πως επι δεκαετιες προχωρησε σε ενα καπιταλιστικο(πιο σωστα μεικτο)συστημα κατω ομως απο πολιτικους που μεγαλωσαν ή ειχαν αντιληψεις του σοσιαλιστικου υπαρκτου κοσμου...ετσι κληρονομησαμε πολλα αρνητικα του υπαρκτου σοσιαλισμου...επισης η δεκαετια του παπανδρεου γιγαντωσε μια νοοτροπια φιλοτομαρισμου και οπορτουνισμου...
    τα προβληματα της χωρας ειναι πως πρωτον..υπαρχει τριπλασια φοροδιαφυγη απο τις δυτικες οικονομιες...η φοροδιαφυγη ειναι καθετη και οχι οριζοντια οπως νομιζουν καποιοι...το φορολογικο συστημα ειναι αδικο αφου ουσιαστικα οι δημοσιοι υπαλληλοι που ειναι ενα μυριο τροφοδοτουν την συντιρπτικη πλειοψηφεια των εσοδων του κρατους(αμεσων φορων ιδιως)...ελευθεροι επαγγελματιες κτλ ως επι το πλειστον βαρανε χαρταετο...
    υπαρχει εκτεταμενο παραεμποριο...
    υπαρχει διαφθορα σε πολλες δημοσιες υπηρεσιες...
    η εκπαιδευση κινειται με λογικη υπαρκτου σοσιαλισμου ελληνικου τυπου(χωρις εστω την πειθαρχια που χαρακτηριζε εκεινα τα συστηματα)
    υπαρχουν συντεχνιες που λειτουργουν μονοπωλιακα επιβαρυνοντας τις τιμες των αγαθων...
    αυτα ειναι τα προβληματα της ελλαδας τα οποια απομακρυνουν την συγκλιση απο την δυση...τι απο ολα χτυπησε ο παπανδρεου με τ χθεσινα μετρα?ΤΙΠΟΤΑ...απλα εκανε ακομα πιο αδικο ενα ετσι κι αλλιως αδικο συστημα

  68. laz avatar
    laz 04/03/2010 19:04:41

    συγγνωμη για τα ορθογραφικα

  69. laz avatar
    laz 04/03/2010 19:15:21

    να ρωτησω κατι?ποσους φορους πληρωνουν τα μμε?και με την λογικη οτι αυξανονται οι φοροι σε τσιγαρα και ποτα επειδη βλαπτουν δεν μπορει να γινει κατι αναλογο και γι ακαποιες εκπομπεος της τβ μετα απο κυβερνητικη αξιολογηση?

  70. laz avatar
    laz 04/03/2010 19:18:08

    φυσικα υπαρχουν και ελευθεροι επαγγελματιες με μικρομαγαζα που κανουν πολυ δυσκολο κουπι...δεν αναφερομαι ομως σε αυτους...μολονοτι ολοι ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ να κοβουν αποδειξεις και να δηλωνουν τα εισοδηματα τους....αλλιως τι κρατος θες να εχεις σοβαρο?

  71. Hase avatar
    Hase 04/03/2010 19:44:07

    Το μονο που θα πονουσε στους γουρουνολουκανικοφιλους γερμανους θα ηταν αν καποιος εβαζε στο εμβλημα τους, τον αετο, χιτλερικο μουστακι και βαμμενα νυχια. Αλλα δεν πρεπει να ανησυχουμε. Ο γερμανικος λαος ειναι τελειως απολιτικος, οτι του λενε το πιστευει, και πολλοι γερμανοι πουλανε τα κοσμηματα τους για να ζησουν. Και εκει εχει πεσει μεγαλη φτωχεια.
    Οσο για την Bild του AXEI Springer Verlag, δως του ενα σκανταλακι και θα σου δωσει κωλο.

  72. anonymous avatar
    anonymous 04/03/2010 20:44:19

    H Moody's Investors Service χωρίς προειδοποίηση προέβη σήμερα σε πολλαπλή υποβάθμιση όλων των μεγεθών της Deutsche Bank, ανακόπτοντας το αλαζονικό Ueberplan της Γερμανίας.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ anonymous 04/03/2010 22:10:15

      το παιγνίδι χοντραίνει...

  73. mara avatar
    mara 04/03/2010 21:28:01

    Λιγούριαααα κοπιάστε....

    • Factorx avatar
      Factorx @ mara 04/03/2010 21:41:39

      mara

      όταν σχολιάζεις παρακαλείσαι στο πεδίο website να μην χρησιμοποιείς το antinews.gr

  74. Beyond The Stars avatar
    Beyond The Stars 04/03/2010 23:06:50

    Έκκληση των Ελληνικών Κοινοτήτων Γερμανίας προς την Μέρκελ

    Με αφορμή τις προκλητικές δηλώσεις υψηλόβαθμων στελεχών
    του CDU και του FDP.

    Έκκληση προς την καγκελάριο Άνγκελα Μέρκελ και τον υπουργό Εξωτερικών της Γερμανίας, Γκίντο Βέστερβελε, να παρέμβουν, μετά από τις προκλητικές δηλώσεις δύο υψηλόβαθμων στελεχών, του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος CDU και του Κόμματος των Ελευθέρων Δημοκρατών FDP, απευθύνει με ανοιχτή επιστολή η Ομοσπονδία Ελληνικών Κοινοτήτων (ΟΕΚ), Γερμανίας, μία ημέρα πριν την επίσκεψη του πρωθυπουργού στο Βερολίνο.

    Στην επιστολή, που υπογράφουν ο πρόεδρος της ΟΕΚ, Κ. Δημητρίου και ο Γενικός Γραμματέας, Α. Μανώλης, εκφράζεται αγανάκτηση για τις δηλώσεις του μέλος του Προεδρείου του κυβερνώντος Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος, Γιόζεφ Σλάρμαν, και του υψηλόβαθμου στελέχους των συγκυβερνώντων Ελευθέρων Δημοκρατών, Φρανκ Σαίφλερ, που εν όψει της επίσκεψης του πρωθυπουργού της Ελλάδας έδωσαν στον «κίτρινο» Τύπο της Γερμανίας αφορμή να ζητήσει να βγει «Η Ελλάδα στο σφυρί» και να εκτιμήσει την αξία του Παρθενώνα σε 100 δισεκατομμύρια ευρώ.

    Ακολουθεί το κείμενο της ανοικτής επιστολής, που δόθηκε σε ακριβή μετάφραση από την ΟΕΚ Γερμανίας:

    «Αξιότιμη κυρία Δρ. Μέρκελ! Αξιότιμε κύριε Δρ. Βέστερβελε!

    Αποκρούομε με αγανάκτηση και αποτροπιασμό τις πρόσφατες δηλώσεις αναφορικά με την Ελλάδα, στις οποίες προέβησαν οι κύριοι Γιόζεφ Σλάρμαν, εκπρόσωπος της συντηρητικής πτέρυγας στο προεδρείο του CDU, και Φρανκ Σαίφλερ, ειδικός περί τα οικονομικά, σημαίνον στέλεχος του FDP και μέλος του εποπτικού συμβουλίου της ομοσπονδιακής υπηρεσίας εποπτείας χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων. Για όσους είχαν ακόμη αμφιβολίες καταφάνηκε ποιοί είναι οι υποβολείς μερικών κονδυλοφόρων που ασχολήθηκαν τις τελευταίες εβδομάδες ανοίκεια με την Ελλάδα: Κερδοσκόποι και διαδρομιστές της βουλής.

    Πριν λίγες μέρες σας απευθύναμε ευγενικά την παράκληση να καθησυχάσετε την γερμανική κοινή γνώμη με κατάλληλες δηλώσεις και να μην απαντήσετε σε τυχόν οξείες αντιδράσεις από την Ελλάδα στις απρόκλητες επιθέσεις από μερίδα του γερμανικού τύπου.

    Οι γεμάτες δηλητήριο όμως δηλώσεις των κομματικών σας στελεχών που αποβλέπουν σε βλάβη των καλών σχέσεων μεταξύ των δύο λαών μας, προσέλαβαν πολιτικές διαστάσεις, οι οποίες μας αναγκάζουν να σας απευθύνομε δημοσίως έκκληση να ανακαλέσετε στην τάξη και να απομονώσετε αυτούς τους εμπρηστές που βρίσκονται στους κόλπους των κομμάτων σας. Είναι προφανές ότι πρόκειται για κερδοσκόπους, οι οποίοι έχουν στοιχηματίσει ότι θα κηρύξει πτώχευση η Ελλάδα και θα καταρρεύσει το ευρώ και τώρα φοβούνται ότι θα χάσουν όσα έπαιξαν. Στα γραφεία μας έχουν καταφθάσει αμέτρητα μηνύματα συμπάθειας από Έλληνες και προπάντων Γερμανούς που ζουν στην Ελλάδα, οι οποίοι έχουν θυμώσει και αηδιάσει με το περισσό θράσος και την ανικανότητα εξαγωγής διδαγμάτων από την ιστορία της Γερμανίας.

    Εσείς ως πρόεδροι του CDU και του FDP αντιστοίχως, μπορείτε να είστε υπερήφανοι για τέτοιες τοποθετήσεις ή μήπως πρέπει μάλλον να ντρέπεστε γι’ αυτές;

    Δεν χρειάζεται κανείς πολλή φαντασία για να προβλέψει ότι οι κύριοι αυτοί που ξέρουν τάχα τόσο καλά το πτωχευτικό δίκαιο θα δεχθούν από τον ελληνικό τύπο φροντιστηριακά μαθήματα πάνω στο κεφάλαιο της νομικής επιστήμης περί συμψηφιστικών αποσβέσεων ενοχών. Και η εξέλιξη αυτή εμάς ειλικρινά μας λυπεί.

    Κατά τον τελευταίο παγκόσμιο πόλεμο απέτυχε η προσπάθεια της δια των όπλων προσαρτήσεως της Ελλάδας στο Γ΄ Ράιχ. Γι' αυτό φρόντισαν οι πατεράδες μας. Εμείς οι σημερινοί Έλληνες, μαζί και η Ελληνική Διασπορά, θα φροντίσουμε ώστε οι γύπες αυτοί που κάνουν τις γύρες τους πάνω από τη χώρα μας να μην επιτύχουν τον στόχο τους - αυτή τη φορά μέσω ενός οικονομικού πολέμου. Με τέτοιες δηλώσεις οι πολιτιστικά πτωχευμένοι αυτοί ψιλικατζήδες μόνο το λιλιπούτειο πολιτισμικό τους ανάστημα επιδεικνύουν. Όφειλαν αυτοί και όσοι άλλοι ενδιαφέρονται να γνωρίζουν ότι η παγκόσμια ιστορία του πολιτισμού πάνω σε κάθε ένα από τα ελληνικά νησιά, και ιδιαίτερα πάνω στην Ακρόπολη, έχει αφήσει ανεξίτηλη την σφραγίδα της: Υπόδειγμα - δεν διατίθεται!».

    Kathimerini gr

  75. mara avatar
    mara 05/03/2010 06:43:10

    Κάνω κάτι που δεν πρέπει?

  76. Anonimi avatar
    Anonimi 05/03/2010 09:30:47

    Ο φασισμός έχει πολλά μούτρα

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.