#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/08/2011 17:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαμαράς, το μοναδικό ανάχωμα στην καταστροφή



Το ΠΑΣΟΚ είναι πια ένα καμένο χαρτί. Μας έχει παραδώσει άνευ όρων στις διεθνείς αγορές, παίζοντας το ρόλο του προσωρινού μεσάζοντα. Μόλις αποτελειώσει τη διατεταγμένη του αποστολή, θα εξαφανιστεί. Αυτό στη λήθη, και τα στελέχη του στις … Μπαχάμες. Δεν παίζει πλέον ρόλο πότε θα τιμωρηθούν από την πλειοψηφία. Αύριο ή μεθαύριο….

Η ελληνική αριστερά στερείται οποιασδήποτε θετικής δυναμικής, και πάνω απ όλα εμπνευσμένης ηγεσίας. Δεν διαθέτει ούτε Άρη, ούτε Βαφειάδη, ούτε καν Σιάντο. Δεν εμπνέει και δεν πείθει. Έτσι απλά.

Ποιος μένει; Βλέπετε κανέναν άλλο από τον Σαμαρά. Η τοποθέτηση του επί του επαχθούς μνημονίου είναι η μόνη που δημιουργεί ελπίδες.Έτσι όπως έχουν τα πράγματα, αν μέσα στους επόμενους μήνες δεν αλλάξει κάτι δραματικά προς το καλύτερο, αν τα μνημόνια συνεχίσουν να διαδέχονται το ένα το άλλο, το μόνο αποτέλεσμα που εγώ, με το φτωχό μου μυαλό βλέπω, είναι γενικευμένες κοινωνικές εξεγέρσεις. Παρόλο το μούδιασμα, παρόλους τους φόβους, υπάρχουν στιγμές που ακόμη και το εγκλωβισμένο ποντίκι πηδάει για το λαρύγγι. Και η ελληνική κοινωνία βρίσκεται πολύ κοντά σε αυτό σημείο βρασμού, έτοιμη να κάνει το σάλτο μορτάλε. Γι αυτό πρέπει να φύγει το ΠΑΣΟΚ και να έρθει ο Σαμαράς. Όμως, ακόμη όμως και όσοι παραδοσιακά εναποθέτουν τις ελπίδες τους στη ΝΔ και στη παράταξη που αυτή εκπροσωπεί, και όχι καθαρά συγκυριακά λόγω ενός προσώπου όπως κάνω εγώ, διατηρούν μια μεγάλη, ή μικρή επιφυλακτικότητα ενθυμούμενοι το παρελθόν της, υποπτευόμενοι τα πρόσωπα, και πάνω από όλα απορώντας για τον αργό ρυθμό της. Γιατί δεν ορμάει μπροστά, λένε, ο Σαμαράς; Τι περιμένει; Γιατί δεν παίρνει κεφάλια; Γιατί δεν ξεμπροστιάζει το ΠΑΣΟΚ; Γιατί δεν οργανώνει κινητοποιήσεις; Τι τον κρατάει;

Σίγουρα ο συσσωρευμένος θυμός πολλών είναι τόσος που τους έχει κάνει έτοιμους να εκραγούν και να τα πάρουν όλα αμπάριζα. Και απορούν που ο ηγέτης τους δεν προχωράει στο παρασύνθημα. Ταπεινή μου άποψη είναι πως εκεί ακριβώς έγκειται και η στόφα του μεγάλου ηγέτη. Στο να μπορεί να αντιστέκεται στις ευκαιριακές συγκυρίες, στις λαϊκίστικες πιέσεις, και να σχεδιάζει ψύχραιμα και εκ των προτέρων τα βήματά του.

Όσοι προβάλλουν, ή οχυρώνονται πίσω από ψευτοδιλήμματα σαν κι αυτά που αναφέραμε προηγουμένως, κάνουν πως δεν βλέπουν τα σπάνια για την σύγχρονη Ελλάδα προσόντα ηγέτη που έδειξε μέχρι τώρα ο Σαμαράς. Δεν θέλουν να βλέπουν ότι διαθέτει μια σπάνια εμμονή και αποφασιστικότητα για την επίτευξη των στόχων του και ότι θα είναι ανελέητος προς όποιους και όσα σταθούν εμπόδιο στην επίτευξη αυτών των στόχων

Πρώτον, πήγε κόντρα σε όλους και όλα για τις ιδέες και τις απόψεις του, τιμωρήθηκε με μια πολύχρονη πολιτική εξορία και επέστρεψε πανηγυρικά κόντρα στην εκπεφρασμένη επιθυμία ντόπιων και ξένων αρχόντων για την Ντόρα, ή κάποιον άλλον, στην θέση του ηγέτη της Νέας Δημοκρατίας.

Δεύτερον, απάλλαξε το κόμμα από βαρώνους και φέουδα μέσα σε χρόνο "μηδέν", αλλά δεν απομονώθηκε με μια παρέα "δικών" του στην ηγεσία. Αντιθέτως είπε εκείνο το εκπληκτικό σε φίλους και εχθρούς μέσα στο κόμμα: "πάμε όλοι μαζί". Επειδή οι πραγματικοί ηγέτες συνθέτουν, δεν αποδομούν μόνο.

Τρίτον, Είπε ΟΧΙ στο Μνημόνιο και παραμένει αταλάντευτα σε αυτό, αντιπαρατιθέμενος έτσι (και σημειωτέον χωρίς μεγάλα λόγια και φανφάρες), όχι μόνο στην Μέρκελ και τους ολίγιστους "ηγέτες" της Ευρώπης, αλλά στην ίδια την Παγκόσμια Τάξη.

Τέταρτον, πήγε κόντρα στην εγχώρια εκδοτική και επιχειρηματική διαπλοκή, επιμένοντας σταθερά στην άρνησή του να δώσει συναίνεση σε μια κυβέρνηση που εγκληματεί σε βάρος του λαού, αλλά δεν το "διαφήμισε" ούτε αυτό - το έκανε.

Έχουμε ξαναγράψει πολλές φορές εδώ ότι η έξοδος από την κρίση θα είναι μια μακρά και επίπονη διαδικασία κυοφορίας και γένεσης ενός νέου εθνικού υποδείγματος. Το εκβιαστικά τιθέμενο αίτημα για άμεση, ντε και καλά κεντρική πολιτική συγκρότηση (που μεταφράζεται στο «τι κάνει επιτέλους ο Σαμαράς, γιατί δεν ζητάει εδώ και τώρα εκλογές») διατηρεί κάτι από τον παρασιτισμό τον οποίο διακηρύσσει ότι πολεμάει. Γιατί προσπερνάει όλη την ουσιαστική διαδικασία της από τα κάτω ανασυγκρότησης και αποζητάει φαστ φουντ σχήματα σωτηρίας – λες και είναι δυνατόν οι Έλληνες, άμεσα, με δύο δευτερόλεπτα αντίστασης, να ανατρέψουν έργα και πεπραγμένα ολόκληρων δεκαετιών.

Για να πέσει η Βαστίλλη, δεν χρειάστηκε μόνο ένα αυθόρμητο ντου. Ούτε κυριεύτηκαν έτσι ξαφνικά από τις μάζες τα Χειμερινά Ανάκτορα. Κάποιοι προγραμμάτισαν τις κινήσεις τους μεθοδικά, και στη κατάλληλη στιγμή άναψαν το πράσινο φως. Και πέτυχαν στο σκοπό τους, δρέποντας τους καρπούς της μεθόδευσής τους. Έτσι και σήμερα. Το πιο απλό και εύκολο θα ήταν για κάποιον λαοπλάνο, δημοκόπο, δημεγέρτη, ανεύθυνο πολιτικάντη, που ελέγχει πολιτικά ένα σοβαρό ποσοστό του ελληνικού πληθυσμού, να το παίξει "επαναστάτης" και να διατάξει ντου. Δεν θα ήταν όμως ο κατάλληλος. Τα γεγονότα θα τον πνίγανε. Και εν πάση περιπτώσει, οι καιροί δεν είναι για ντου. Άλλωστε γιατί να ρίξεις τη Βαστίλη με τους κασμάδες, όταν μπορείς να μπεις από τη κύρια είσοδο της, και μάλιστα με τιμές; Κι` αυτό είναι που μάλλον θα γίνει. Ή που πρέπει να γίνει. Και αν δεν γίνει, τότε προβλέπονται πολλά ντου. Αυθόρμητα και μη. Γι` αυτό λοιπόν θεωρώ τον Σαμαρά ως ένα, αν όχι το μόνο, σοβαρό ανάχωμα σε ένα επερχόμενο κοινωνικό τσουνάμι που θα τα διαλύσει όλα. Ένα ανάχωμα που θα συγκρατήσει τα ορμητικά νερά και θα τα κατευθύνει εκεί που πρέπει. Αλλιώς θα μας πλημμυρίσουν και θα`χουμε πνιγμούς. Απλώς, όπως όλα τα αναχώματα, θα πρέπει κι αυτό να τοποθετηθεί στο κατάλληλο σημείο, και τη κατάλληλη στιγμή. Αλλιώς δεν έχει νόημα. Το ποτάμι θα το καλύψει. Το τσουνάμι θα κερδίσει.

Ποια είναι η κατάλληλη στιγμή; Αυτή που πλησιάζει. Αυτή κατά την οποία, η Ν.Δ. του Σαμαρά θα αποκτήσει τη συντριπτική κοινωνική πλειοψηφία. Η στιγμή που η κοινωνία από μόνη της θα αποσύρει τη συναίνεση στο «καθεστώς» που μας κυβερνά από το 1974 και δώθε. Η στιγμή που θα επιτευχθεί η κρίσιμη μάζα. Εκείνη θα είναι η στιγμή. Η νέα κοινωνική πλειοψηφία, όχι μόνο θα κρατήσει τα νερά, αλλά θα αλλάξει και τη ροή τους. Θα στρέψει τη κοίτη του ποταμού. Και μέσα από το νέο τσουνάμι που θα προκύψει, θα ξεπλυθεί η χώρα. Γιατί ο μεγάλος αγώνας θα αρχίσει την στιγμή που ο Σαμαράς θα μπαίνει ως πρωθυπουργός στο Μαξίμου. Αυτό μην το ξεχνάτε ποτέ!

Σε αυτή την πολιτική και ιδεολογική μάχη η ΝΔ πρέπει να αντιπαρατεθεί με νέα όπλα. Ο όρος «κοινωνικός φιλελευθερισμός» ακούγεται πολύ ξύλινος. Ο Σαμαράς πρέπει να δημιουργήσει μια πολιτική πρόταση με όλες τις ιδιότητες, που παραδοσιακά και διαχρονικά χαρακτήριζαν την ελληνική κοινωνία. Διαφορετικά δεν θα μπορέσει να αντιτάξει μια αποτελεσματική απάντηση απέναντι στην προωθούμενη ισοπεδωτική κουλτούρα της ροζ παγκοσμιοποίησης των Μπουτάρηδων. Ο Έλληνας πρέπει να ταυτιστεί πλήρως με την Ελλάδα, την κοινωνία του και το κράτος του. Να νιώσει από μέσα του, βαθιά, σεβασμό για τη σύγχρονη συλλογική του υπόσταση. Να ξαναγνωρίσει μέρες Επιτάφιου του Περικλή. Και τότε η ροζ πολυπολιτισμικότητα, η «βαθιά πολιτιστική αλλαγή» του Ευάγγελου, θα μοιάζει ξύλινη, ανούσια ρητορική, όπως πραγματικά είναι.

Ο Σαμαράς πρέπει να αντιτάξει τον ηρωισμό, τον πατριωτισμό, το όραμα, ακόμη και τον ιδεολογικό και κοινωνικό ρομαντισμό. Η Ελλάδα δεν είναι μια τεράστια χώρα. Δεν αποτελεί επαρκές εποικοδόμημα. Δεν είναι μια "αυτοκρατορική" παρουσία. Για να υπάρχει χρειάζεται ήρωες, αγωνιστές, ονειροπόλους, αποφασισμένους ανθρώπους. Κοινωνιστές σημαντικούς. Ευεργέτες αξεπέραστους. Ανθρωπιστές τεχνοκράτες. Ποιητές της ζωής και της πράξης. Η Ελλάδα για να ζήσει χρειάζεται πάνω και πέρα από όλους, ιδεαλιστές της Ελευθερίας και της Ευημερίας. Πατριώτες για τους πολλούς και το Έθνος και όχι για τον εαυτό τους και τους γύρω τους. Αυτοί οι διαφορετικοί χτίζουν Πατρίδες και τις διατηρούν ζωντανές και όχι οι Ραγκούσηδες και οι Παπακωνσταντίνου, που σπρώχνονται μεταξύ τους ποιος θα ανοίξει την «κερκόπορτα» για να περάσει η απώλεια και ο βαρβαρισμός του εξανδραποδισμού.

Strange Attractor

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ίωνας avatar
    Ίωνας 21/08/2011 17:12:05

    Συγχαρητήρια!!!!!!!!!! Προσυπογράφω μέχρι και την τελευταία λέξη!!!!!!!!!!!!!!

    • Μεσσήνιος avatar
      Μεσσήνιος @ Ίωνας 21/08/2011 19:26:58

      Διαβάζοντας τέτοια άρθρα είναι κάπως δύσκολο να μην επιστρέψω ξανά στη ΝΔ...

      • neopas avatar
        neopas @ Μεσσήνιος 22/08/2011 08:19:23

        Μα για αυτό γράφονται, για να συσπειρώσουν τον κόσμο της παλιάς (καλής) νέας δημοκρατίας.

        • Mεσσήνιος avatar
          Mεσσήνιος @ neopas 22/08/2011 17:39:43

          Στις εσωκομματικές εκλογές τον τίμησα με την ψήφο.
          Όχι μόνο για λόγους εντοπιότητας, αλλά και γιατί απεχθανόμουν την "εναλλακτική λύση" εξ" Καρπενησίου (και καλά το χάψαμε γιατί κρατάει το όνομα του νεκρού συζύγου)...

          • madprof avatar
            madprof @ Mεσσήνιος 26/08/2011 08:04:07

            κράτος του. ………
            Ο Σαμαράς πρέπει να αντιτάξει τον ηρωισμό, τον πατριωτισμό, το όραμα, ακόμη και τον ιδεολογικό και κοινωνικό ρομαντισμό.»
            Εθνικοφροσύνη με σταγονίδια ιπποτικού δονκιχωτισμού λοιπόν η συνταγή και τα μυαλά στα κάγκελα (sic!).

      • 13 avatar
        13 @ Μεσσήνιος 23/08/2011 14:10:25

        Αυτό το άρθρο είναι "σταθμός" στο αντινιούζ.Εχουμε πραγματικά ένα ανάχωμα εδώ και καιρό στο Ισλαμολαθρολάγνο πασόκ και σία!Και πιστεύω εδώ και καιρό οτι το ταξίδι δεν έχει ξεκινήσει ακόμη.Το ταξίδι ξεκινά με την έλευση του Σαμαρά και της πνευματικής του ομάδας στο τιμόνι της χώρας.Πνευματικής, διότι όσο και αν έχω ψάξει δε μπορώ να βρώ τους απέναντι σε αυτούς, μά στο λαθρονομοσχέδιο, μα στο οικονομικό, μα στην εξωτερική πολιτική και στο γεωπολιτικό μα στην ευθύτητα του λόγου και του μή γυρίσματος του λόγου, άλλα τη μια μέρα κι άλλα την άλλη.Ανάχωμα λοιπόν στην ασυνέπεια και στη παράδοση της χώρας στούς παγκόσμιους τοκογλύφους απο τον ΓΑΠ και το πασοκ.Ανάχωμα και προμαχώνας στις μάχες να ανακαλύψουν οι Ελληνες τη ταυτότητά τους χωρίς να λογιάσουν το Σαμαρά ως πανάκεια-ακόμα-άσχετα αν είναι ο τιμονιέρης μας.Να πιστέψουν οτι πατρίδα δεν είναι οι εκάστοτε πολιτικοί αρχηγοί διότι αυτοί έρχονται και παρέρχονται, αλλά η έννοια της πατρίδας είναι παντοτινή, όπως και το DNA της φυλής μας-αποδεδειγμένο με την επιστήμη πλέον.Μιας φυλής, οχι Αριων και Τιτάνων αλλά καθημερινών ανθρώπων που κάποτε κάπου ζωγράφιζαν την Ιστορία του Λόγου και της Τέχνης και μετά ρίχνονταν στα σίδερα της σκλαβιάς για αιώνες απο τους πιό βάρβαρους λαούς της ανθρωπότητας.Και βέβαιο είναι το μόνο ανάχωμα αυτή τη στιγμή!!! ΥΓ. Γιά σένα Μεσσήνιε το σχόλιο... don't give up!

        • madprof avatar
          madprof @ 13 26/08/2011 08:09:02

          «Ο Έλληνας πρέπει να ταυτιστεί πλήρως με την Ελλάδα, την κοινωνία του και το κράτος του. ………
          Ο Σ....άς πρέπει να αντιτάξει τον ηρωισμό, τον πατριωτισμό, το όραμα, ακόμη και τον ιδεολογικό και κοινωνικό ρομαντισμό.»
          Εθνικοφροσύνη με σταγονίδια ιπποτικού δονκιχωτισμού λοιπόν η συνταγή και τα μυαλά στα κάγκελα (sic!).

          • Ignoramus avatar
            Ignoramus @ madprof 26/08/2011 08:17:37

            Εσύ τι προβλημα έχεις με αυτα; Λαθρομεταναστης είσαι ρε; η μηπως γουσταρεις πακιστανους και τουρκους;

          • madprof avatar
            madprof @ Ignoramus 26/08/2011 08:36:50

            Στην τραγωδία που οδήγησαν την χώρα και βιώνουν οι πολίτες πρέπει να υπάρξη κάθαρση άρα τιμωρία (Παπαλαμόγιου, Αλογομούρη, Λιάπτσου, Δούκα της παρέας του Λονδίνου κ.λπ. τρωκτικών) όσων καταλήστευσαν τα δημόσια ταμεία, ένθεν κακείθεν παραείθεν.
            Είναι εκ των ων ουκ άνευ για να αισθανθεί ο Έλληνας πολίτης μιας ευνομούμενης χώρας.
            ΥΓ. Έως και τα "μεμέτια" οι Αιγύπτιοι οδήγησαν τον Μουμπάρακ με φορείο σε δίκη καιτους υπουργούς στα ευαγή ιδρύματα για βαρυποινίτες και δήμευσαν τις περιουσίες τους.
            Στο ΤατιανοΤσιτσιολινοΜπουρδοΛαμογιστάν με το ρητό "άλλα λόγια ν' αγαπιώμαστε", πάμε γι' άλλα.

      • Ignoramus avatar
        Ignoramus @ Μεσσήνιος 23/08/2011 17:28:47

        οσο το ξαναδιαβαζω τόσο πιο πολύ με εμπνεει.

      • Mεσσήνιος avatar
        Mεσσήνιος @ Μεσσήνιος 23/08/2011 23:43:27

        Προς 13:
        Ανέβασες πολύ ψηλά τον πύχη των προσδοκιών.
        Ο καθένας που σκοπεύει να ψηφίσει ΝΔ ή παραμένει ακόμη πιστός εις αυτήν, έχει κι από κάτι να προσδοκά για την αλλαγή της πολιτικής κατάστασης.
        Για μένα όπως ξέρεις το βασικότερο πρόβλημα είναι αλόγιστη εισροή των ΟΡΚ. Και το 1950, 1960 υπήρχε φτώχεια στη χώρα όμως ο κόσμος κοιμόταν ήσυχος στα φτωχικά του. Η πληθυσμιακή αλλοίωση της χώρας με παράλληλο εξοστρακισμό των ηθών μας, θα σημάνει και το τέλος της Ελλάδας.
        Δεν είμαι κατά της ύπαρξης των μεταναστών. Όμως όχι μπούγιο και ghettos. Ήδη έχουν μπει πάρα πολλοί και ΔΕΝ αντέχει άλλους η χώρα.

  2. danaos avatar
    danaos 21/08/2011 17:24:26

    Α ρε Strange! Με λίγες σειρές χτύπησες φλέβα! Για τα παιδιά μας μωρέ πατριώτες συνέλληνες! Και για την πατρίδα!

  3. ΝΙΚ ΚΑΡΑΣ avatar
    ΝΙΚ ΚΑΡΑΣ 21/08/2011 17:26:38

    ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΗΓΕΤΗΣ. ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΕΚΤΟΣ ΔΝΤ. ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ

  4. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 21/08/2011 17:27:38

    Εξαιρετικό SA..Πλήρης ταύτιση του Έλληνα με την Ελλάδα..τα είπες όλα!

  5. η Dimi avatar
    η Dimi 21/08/2011 17:35:23

    S.A., ίσως το καλύτερο άρθρο σου μέχρι σήμερα.
    Ευχαριστίες.

  6. THE SERB avatar
    THE SERB 21/08/2011 17:41:57

    ολα καλα! αλλα στην αρχη, αυτα για το δολοφονο Αρη τι τα ηθελες;;; ή το Μαρκο και τον παππου;!.;.;.!

    ο Προεδρος της ΝΔ εχει τη ευκαιρια;;; ή ειναι της Πατριδας μας η τελευταια ευκαιρια;;;

    και το θεμα δεν ειναι να μας βγαλει απο το ΔΝΤ, αλλα να μας ξαναβαλει την Ελλαδα μεσα μας! κι αυτο ειναι το δυσκολοτερο... να ξαναγινουμε Ελληνες!

  7. rally monkey avatar
    rally monkey 21/08/2011 17:45:51

    το περιοριζω στην σταση που κρατησε απεναντι στον ΓΑΠ.
    2 χρονια αρχηγος αξιωματικης αντιπολιτευσης απέναντι σε πρωθυπουργό που ειναι ισως ο μόνος εναντιον του οποίου (σε κρατους που λειτουργουσαν οι θεσμοί) θα μπορούσαν να εχουν στοιχειθετηθεί άνετα κατηγορίες για εσχάτη προδοσία.
    Ο ΓΑΠ καταφερε τα αδιανοητα περιθωριοποίησε τη χώρα και την οδήγησε στην χρεωκοπία. Η σταση του ΑΣ ηταν καθαρά (εως αδιανόητα) παθητική. Καποτε κρατουσα μικρο καλάθι τωρα δεν κραταω καθόλου και εύχομαι να κάνω λάθος.

    • Kennan avatar
      Kennan @ rally monkey 21/08/2011 17:53:11

      Να κάνει δηλαδή, ότι έκανε και ο Μητσοτάκης το 89: Να ενοχοποιήσει τον ΓΑΠ και να συσπειρώσει το ΠΑΣΟΚ. Και με συγχωρείς μόνον ένας άσχετος με την πολιτική η τυφλό όργανο μπορεί να γράψει ότι η στάση του Σαμαρά ήταν "παθητική". Εδώ μέχρι και η el pais έγραφε ότι ήταν ο μόνος που είπε οχι στην Μέρκελ και εδώ κάτι καραγκιόζηδες το παίζουν επαναστάτες εκ τους ασφαλούς

      • Akis avatar
        Akis @ Kennan 21/08/2011 18:39:31

        ..."Να ενοχοποιήσει τον ΓΑΠ και να συσπειρώσει το ΠΑΣΟΚ"- σκεφτεσαι κομματικα Kennan... αυτο ειναι το προβλημμα;
        Εγω συμφωνω με τον rally monkey... δεν κρινομαστε μονο γιαυτα που κανουμε ως κυβερνηση αλλα και προυπαρχουμε πριν απο αυτην....
        Εξ'αλλου εγινε τοσο μεγαλη ανατροπη μεσα στο κομμα του που μολις 2 χρονια μετα θα ερθει και θα μας σωσει... ο Ελλην με την κοντη μνημη...

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ Kennan 21/08/2011 18:50:08

        Ξαναδιαβασε την πρωτη γραμμη
        αφορα αποκλειστικα την σταση του ΑΣ απεναντι στον ΓΑΠ.
        Η θεση στην οποια βρισκεται η Ελλαδα δεν εχει να κάνει με λαθος συνταγες μακρο-οικονομικης θεωρίας, ουτε με το αν εισαι Κευνσιανός η Νεοκλασσικός..εχει να κανει *αποκλειστικά* με τους σκανδαλώδεις χειρισμούς (κρυφή ατζέντα) Παπανδρεου.
        Οταν η ίδια η κυβερνηση υπονομευει τη χωρα (υπάρχουν περισσοτερο απο απλές 'ενδειξεις') και εσυ οργανωνεις Ζαππειο Ι ΙΙ, με τη γνωστή θεματολογία κλπ .. ειλικρινα αναρωτιεμαι αν πρόκειται περι σκοπιμότητας ή ελλειψη επαφής με την πραγματικοτητα. (επομένως καλα τα περι Ελ Παις, Mερκελ κλπ αλλα δεν απαντάνε στο προβλημα)
        Αν δεν αποκαλύψει τι πραγματικά εγινε στη χώρα δε θα αποκτήσει ποτε την ευρύτερη αποδοχή που θα δωσει την ισχυρή πατριωτικη κυβ/νση που χρειαζομαστε σ'αυτη τη συγκυρία.. θα εξακολουθησει να θεωρείται απο τον πολύ κόσμο .. μια απο τα ίδια..
        (αυτα ως ασχετος με την πολιτικη παρατηρητης που ευχεται να κανει λαθος εκτιμήσεις)

        • Kennan avatar
          Kennan @ rally monkey 21/08/2011 18:56:57

          Δηλαδή είσαι "άσχετος με την πολιτική", αλλά πολύ σχετικός με το να εκφέρεις γνώμη για τον Σαμαρά; Το Ζάππειο ήταν ένα από τα πολλά βήματα προετοιμασίας που έκανε και θα κάνει; Πως θα κάνεις την ανατροπή που λες αν δεν έχεις θέσεις και πρόγραμμα και αν δεν τα ξέρει ο κόσμος.

          Και πραγματικά - Φάκτορα - υπάρχει θέμα με τα σχόλια. Κακώς τα άφησες πάλι ελεύθερα. Δεν μπορεί ο κάθε άσχετος να μας απασχολεί με ασχετοσύνες και να πέφτει και το επίπεδο της σελίδας

          • rally monkey avatar
            rally monkey @ Kennan 21/08/2011 19:45:00

            Προς τιμήν του ο factorx επιτρέπει σχόλια 'μη-χειροκροτητών'.
            αλλα απο περιέργεια καταλαβαινεις αυτά που διαβάζεις ή λες ο'τι σου'ρχεται στο μυαλό(??) Αν εισαι 'οργανωμένος΄ υποστηρικτης του Σαμαρά παντως καποιος πρεπει να σε προσέχει γιατι του κανεις ζημιά.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ rally monkey 21/08/2011 20:04:56

      Παραβλέπουμε ότι ο Αντώνης είχε να αντιμετωπίσει, όχι μόνον τον ΓΑΠ, αλλά μια παγκόσμια συνωμοσία κατά της Ελλάδας. Αυτό που συνέβη στην Ελλάδα ήταν καρα-στημένο και προετοιμαζόταν καιρό. Είδαμε τον Καραμανλή του Οκτωβρίου-Νοεμβρίου 2009 πόσο εύκολα πρόσφερε "συναίνεση" στον ΓΑΠ, είδαμε Ντόρα και Αβραμόπουλο πόσο πειθήνια πήγαιναν από πίσω του την ίδια περίοδο.

      Οι πιέσεις και στον ίδιο για "συναίνεση" ήταν τεράστιες και το ξέρουμε. Αντιστάθηκε με αρκετή επιτυχία. Αλλά δεν ήταν αυτονόητο ότι θα αντιστεκόταν.

      Οπότε, δεν πρέπει να τον κρίνουμε μόνον από τη στάση του απέναντι στον ΓΑΠ - που είναι ένας απλός υπάλληλος της "παγκόσμιας διακυβέρνσης" - αλλά συνολικά.

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ Επώνυμος 21/08/2011 20:55:40

        Ως μεμονωμενος ψηφοφορος μπορει να ψηφησω ΑΣ ειτε δια της απαγωγής σε άτοπο ειτε εμπιστευομενος τη διαισθηση μου, επειδη ξερω ο'τι αυτα που γραφεις πιο πάνω εχουν βάση (και λεω απο διαισθηση γιατι αυτα δεν θα σου τα 'τεκμηριώσει' κανείς ..είτε τα πιανεις απο μονος σου είτε οχι).
        Αυτό όμως δεν ειναι αρκετο - χρειαζεται δυναμική προσωπικότητα με ευρύτατη απηχηση στην κοινωνία, διαφορετικά ισως ο ΑΣ καταφερει μια αναιμική κυβερνηση με περιορισμένα περιθώρια ελιγμών.
        Χρειαζεται τελικά ισχυρότατη λαική εντολή που θα βασιζεται στην πεποιθηση όχι ο'τι ο ΑΣ ειναι απλά διαφορετικός.. αλλα είναι στον αντιποδα του ΓΑΠ (για τους σωστους λόγους .. όχι επειδη δεν θα ανοιξει 'κλειστα επαγγελματα', θα χαιδέψει αυτια, επειδη 'πιστευει στην αναπτυξη'.. ή για καποιο άλλο σλογκαν..)
        Αποκάλυψη του ρόλου ΓΑΠ είναι το πρωτο πραγμα που πρεπει να γίνει ώστε να εμπεδωθει η πεποίθηση.
        Οσο αυτό δεν συμβαινει ('λογω πιέσεων') και ο κόσμος εξακολουθει να μην το αντιλαμβάνεται, η θέση της χώρας θα επιδεινώνεται μεχρι να φτάσει στο μή-περαιτέρω. Φαυλος κύκλος δηλ. Στο τέλος ξαφνικά θα γίνουν όλα προφανή στον πασα έναν, τι να το κανεις τότε...

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ rally monkey 21/08/2011 22:25:59

          To θεμα ομως ειναι : 1) ο ΓΑΠ δεν τα εκανε ολα αυτα μονος του.
          Ειχε συμμαχους ολη τη μηντιακη κλικα και τους διαπλεκομενους.
          2) Ειναι μη αντιστρεψιμα οσα εγιναν.Αν αρχισει παρομοια ιστορια ( εχει υπαινιχθει εξεταστικη επιτροπη) αυτο δεν αλλαζει πια τη διαμορφωμενη κατασταση και τις επιλογες απο εδω και περα.

          • rally monkey avatar
            rally monkey @ ψυχραιμια 22/08/2011 20:55:02

            1) σαφως και δεν τα έκανε μόνος του, οι πραγματικοί υποστηρικτες όμως βρισκονται άλλου και είναι πολύ ισχυρότεροι - οι καναλάρχες/διαπλεκόμενοι είναι όργανα (δεν νομίζω ότι τον εκαναν αυτοί προερδο της Σοσιαλιστικής Διεθνούς - ούτε του εξασφαλισαν πρωτοφανή καλυψη απο τα διεθνη μιντια όταν τορπιλιζε την Ελλάδα - λεω 'δες τη μεγάλη εικόνα')
            2) μη αντιστρεψιμα ίσως - οπωσδηποτε όμως με περιθώρια σοβαρότατης επιδείνωσης όποτε δεν εγκαταλείπεις...

        • Prometheus avatar
          Prometheus @ rally monkey 21/08/2011 22:44:22

          δώσεεεε ... να προσθέσω, όταν ο αγνός πατριώτης βλέπει να συντελείται εσχάτη προδοσία και ξεπούλημα της χώρας, περιμένει να ωριμάσουν κι άλλο οι συνθήκες?? ''να περάσει τις πύλες νικητής''? η να πάρει κεφάλια με νύχια και με δόντια και να αποτρέψει τον όλεθρο? εγώ έχω τους ενδοιασμούς μου και βλέπω Ομπαμικές τακτικές ... μακάρι να πλανώμαι πλάνη...

          ο επόμενος έχει πολύ δουλειά να κάνει και αν από την επόμενη μέρα δεν ξεκινήσει με τον αποκεφαλισμό των ιθυνόντων, την παραπομπή τους, την δέσμευση περιουσιών, φυλακίσεις κλπ. δε πρόκειται ούτε αυτός να γλυτώσει το ''τσουνάμι'' ...

          • Prometheus avatar
            Prometheus @ Prometheus 21/08/2011 22:47:37

            κι όταν λέω αποκεφαλισμούς αναφέρομαι μέχρι και στους εισαγγελείς που δεν παρενέβησαν σε κανένα σκάνδαλο όπως οφείλουν να κάνουν...

  8. Orestios avatar
    Orestios 21/08/2011 17:47:40

    Πίστη στην Ελλάδα.
    Απονομή ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ

  9. ΙΑΣΟΝΑΣ avatar
    ΙΑΣΟΝΑΣ 21/08/2011 17:49:26

    Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΥΧΑΙΑ;;;;;;;;;;;;;;;;;
    ΟΙ ΚΟΡΙΝΘΙΟΙ ΣΕ ΑΓΑΠΑΝΕ ΚΑΙ ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΑΝΤΩΝΗ
    ΠΡΟΧΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

    • factorx avatar
      factorx @ ΙΑΣΟΝΑΣ 21/08/2011 18:52:03

      Τυχαία είναι - χα χα χααααα

      • ΙΑΣΟΝΑΣ avatar
        ΙΑΣΟΝΑΣ @ factorx 21/08/2011 20:24:55

        TYXAIA ΓΙΑ ΣΕΝΑ
        ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ.......

  10. ΓΙΑΝΝΑ avatar
    ΓΙΑΝΝΑ 21/08/2011 17:59:52

    Strange Attractor
    με εκφράζουν απόλυτα οι σκέψεις που καταθέτεις. Όντως ο Σαμαράς είναι ο ΗΓΕΤΗΣ που περιμένει η ΠΑΤΡΙΔΑ και προχωρά με σύνεση και νηφαλιότητα.

  11. Χαζούλης avatar
    Χαζούλης 21/08/2011 18:09:25

    "Γιατί ο μεγάλος αγώνας θα αρχίσει την στιγμή που ο Σαμαράς θα μπαίνει ως πρωθυπουργός στο Μαξίμου. Αυτό μην το ξεχνάτε ποτέ!"

    Πολύ σωστό... Η ΝΔ δεν έχει να δώσει καμία μάχη ενάντια στο ΠΑΣΟΚ. Κυβέρνηση θα γίνει έτσι κι αλλιώς. Η μάχη θα δοθεί απέναντι στην ζοφερή πραγματικότητα ΑΦΟΥ αναλάβει τη διακυβέρνηση.

  12. tsiroso avatar
    tsiroso 21/08/2011 18:09:44

    Εγραψες όλα αυτά με τα οποία πιπιλίζω το μυαλό όλων των ανθρώπων γύρω μου για το τι εστί Σαμαράς.Κατι για το οποίο αναρρωτιόμουν γιατί δεν είχε γραφτεί μεχρι τώρα να καταλάβει ο κόσμος ποιός είναι, ποια η στάση του και τι μπορεί να προσφέρει σε αυτή τη χώρα.

    ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΔΟΘΕΙ ΠΑΝΤΟΥ!!!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ tsiroso 10/02/2012 20:59:36

      Αυτό κάνουμε και τώρα!

  13. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 21/08/2011 18:12:17

    Να πω και γω την γνώμη μου παρόλο που δεν είμαι οπαδός της Νέας Δημοκρατίας και ούτε πιστεύω πως ο Σαμαράς είναι ένας τόσο μεγάλος ηγέτης. Με το ΚΜ που σχολιογραφεί και αυτός στο antinews ξεκινήσαμε κάποιον "τσακωμό" ας πούμε. Οπαδός της ΝΔ αυτός και ψηφοφόρος της αριστεράς εγώ. Αργότερα είδαμε πως και οι δύο μας έχουμε περίπου τα ίδια οράματα. Αυτό που μου περιέγραψε ο ΚΜ πως είναι η λαική δεξιά που πιστεύει δεν διαφέρει και δραματικά από αυτά που θέλω εγώ. Αυτός όμως δίνει μεγαλύτερη σημασία σε ορισμένα πράγματα με αποτέλεσμα να ψηφίζει ΝΔ και εγώ δίνω μεγαλύτερη σημασία σε κάποια άλλα πράγματα με αποτέλεσμα να προτιμώ το ΚΚΕ ή το ΣΥΡΙΖΑ. Άρα είχε δίκιο ο Γιώργος Θωμαίδης που σε σχόλιο του έγραψε πως διαχωρισμός δεξιά-αριστερά έχει σαν αποτέλεσμα να μην μπορούμε να δούμε σφαιρικά τα πράγματα. Στόν Σαμαρά αναγνωρίζω την θέληση του να δημιουργήσει ένα κόμμα που να έχει σαφές ιδεολογικό στίγμα. Μένει λοιπόν να πεί τελείως καθαρά τις αρχές που έχει το κόμμα του και να βρεί ανθρώπους που να τις υπηρετήσουν. Και αν οι αρχές αυτές είναι σαν τις αρχές που μου είπε ο ΚΜ για την λαική δεξιά τότε υπάρχουν σοβαρές πιθανότητες να τραβήξουν κόσμο και να αποκτήσει τα ποσοστά που θέλει. Μην ξεχνάτε πως αρκετός κόσμος πιστεύει, μεταξύ αυτών είμαι και γω, πως η ΝΔ εξυπηρετεί τα συμφέροντα της πλουτοκρατίας και όχι του λαού. Κλείνοντας θέλω να σου πω SA πως εύχομαι να έχεις δίκιο για τις ικανότητες του Σαμαρά γιατί συμφωνώ μαζί σου πως η Αριστερά δεν φιλοξενεί στους κόλπους της κανέναν ηγέτη της προκοπής. Οι περισσότεροι αριστεροί άλλωστε πιστεύουν στην ισχύ τον ιστορικών νόμων και όχι στην δύναμη των προσώπων που πιστεύουμε εμείς οι Χριστιανοί.

    • juliet avatar
      juliet @ Χρήστος Δημάρης 21/08/2011 19:15:16

      Μπορεί με τον ΚΜ να ξεκίνησες με ''τσακωμό'' με μένα και τον Δαναό δεν ''τσακώθηκες'' .Η θεωρία δεξιός άρα καπιταλιστής -τύραννος του εργάτη τελείωσε .Τώρα αλλάξανε τα πράγματα.Πάνω απ΄όλα η αξιοπρέπεια και ο σεβασμός του ατόμου και αυτό εξαρτάται όχι απο την πολιτική ιδεολογία αλλά απο την ψυχή του ανθρώπου.Ο Σαμαράς έχει την ανθρωπιά ,την ευγένεια και το τσαγανό να λέει όχι όταν πρόκειται για την εθνική μας υπόσταση,και μη ξεχνάς ότι παλεύει με πολλά θεριά.

      • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
        Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ juliet 22/08/2011 00:09:11

        Το χαρακτηρισμό για τους αριστερούς που ψήφησαν Μπουτάρη τον παίρνεις πίσω;

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 22/08/2011 11:31:27

          Ποιός ήταν αυτός ο χαρακτηρισμός; Άν ήταν αρνητικός, είναι μεν πολύ πιθανόν να έχει δίκιο αλλά πες μας, τέλος πάντων.

          • juliet avatar
            juliet @ ΚΜ 22/08/2011 12:55:01

            ΚΜ
            καλησπέρα ,σήμερα είναι το αρθρο του S.A
            και δεν θα του κάνω τη χάρη.
            Κάποιος σχολίασε ότι ο Μπουτάρης βγήκε με ψήφους αριστερών,και συμφώνησα ότι αν η εμπάθεια απέναντι στην δεξιά είναι τόσο όση να ξεπουλάς τα πάντα ,τους αξίζει ο δημαρχός τους.

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ juliet 22/08/2011 15:58:36

            Ιουλία τους αποκάλεσες βλάκες,μη το αποσιωπείς.
            Μην ξεχνάς το γεγονός ότι και ψήφοι αριστερών
            βοήθησαν ούτως ώστε να έχουμε στην πόλη μας πάνω από 20 χρόνια,δημάρχους που προέρχονται από τη ΝΔ.
            Το ότι έχει αλλάξει το σκηνικό (που δε σας βολεύει),οφείλεται στην αδυναμία του κόμματός σας να πείσει τον κόσμο να ψηφήσει τον Γκιουλέκα.Ο κόσμος ήθελε την αλλαγή,και έβγαλε Μπουτάρη.
            Θα δούμε το έργο του και θα τον κρίνουμε.
            Σας αρέσει δε σας αρέσει αυτόν έχουμε!
            Ψηφήστε εσείς καλύτερους στις πόλεις σας,να τους έχουμε όλοι μας παράδειγμα προς μίμηση!

          • juliet avatar
            juliet @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 22/08/2011 16:23:46

            Πάντα βλάκες ήτανε!!!!!!!!!αυτή η επάρατος δεξιά φταίει για όλα! και την πληρώνουν και οι υπόλοιποι.Αυτό είπα.
            Η αξιολόγηση προσώπων με γνώμονα μόνο την εμπάθεια πιστεύω είναι βλακεία και δεν το αναιρώ.

          • juliet avatar
            juliet @ ΚΜ 22/08/2011 13:25:36

            Κ.Μ
            antinews.gr/2011/08/17/118149
            ''Ολοι μαζί και ο Μπουτάρης χώρια'' και τα σχόλια δικά σου.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ juliet 22/08/2011 15:35:51

            Πω πω, το διάβασα και συγχύστηκα πάλι!

            Πάντως, θα έλεγα ότι ήσουν αρκετά ήπια εως συγκαταβατική. Αμφισβητώντας μόνο την ευφυία αυτωνών των «προοδευτικών» (τί οργουελικιά λέξη!) που τον βγάλανε δήμαρχο (και όχι τις προθέσεις τους). Όμως ενώ πράγματι πολλοί τον ψήφισαν από (τεράστια) επιπολαιότητα, υπήρξαν και άλλοι που ήξεραν πολύ καλά τί έκαναν. Αυτοί οι τελευταίοι είναι ασυγχώρητοι.

          • juliet avatar
            juliet @ ΚΜ 22/08/2011 16:08:12

            K.M
            Eίμαι ευγενική και προσέχω,και για τους τελευταίους που αναφέρεις που ήξεραν τι έκαναν,εμπαθή μικρά ανθρωπάκια.

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ ΚΜ 22/08/2011 16:20:09

            Εσύ από τι συγχύστηκες πάλι;
            Όλο στην τσίτα είσαι.Ως προς τι ήταν ήπια και συγκαταβατική η Ιουλία;
            Διάβασες καλά αυτά που γράφει;Είναι σοβαρά πράματα αυτά να κάνετε τέτοιου είδους διαχωρισμούς,και έπειτα να λέτε ότι
            είμαστε όλοι αδέρφια;
            Πότε θα συνειδητοποιήσετε επιτέλους ότι το κεφάλαιο του εθνικού διχασμού έχει κλείσει;
            Πότε θα συνειδητοποιήσετε επιτέλους ότι η
            πορεία είναι κοινή και όχι αριστερή ή δεξιά;
            Πότε θα καταλάβετε ότι η προπαγάνδα απ'όπου
            κι αν προέρχεται,εξυπηρετεί συγκεκριμένους σκοπούς,που μόνο καλό δεν κάνουν;
            Πότε θα ρίξετε τις παρωπίδες του φανατισμού
            που δε σας αφήνει να δείτε τα αυτονόητα;
            Αγαπώ την πατρίδα μου,τη θρησκεία μου την οικογένειά μου,χωρίς να είμαι δεξιός,ή αριστερός!

          • juliet avatar
            juliet @ ΚΜ 22/08/2011 16:35:21

            Αν διάβασες το καταπληκτικό άρθρο του S.A και άφηνες κατά μέρος τις εξυπνάδες για αντιπερισπασμούς ,ο Σαμαράς πρεσβεύει την Ελλάδα και τους Ελληνες.
            Αρα όποιος αποφασίζει με την σκέψη της καταστροφής και της εμπάθειας το πιό απαλό είναι το βλάκας απο το προδότης.

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ ΚΜ 22/08/2011 16:38:45

            Α,θέλω να προσθέσω και κάτι άλλο,για να τελειώνουμε μ'αυτό το θέμα.
            Εγώ Μπουτάρη δεν ψήφησα.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ ΚΜ 22/08/2011 16:50:14

            Δεν κατάλαβα! Δηλαδή, απαγορεύεται να διαγνώσει κάποιος «βλακεία» στο πώς ψήφισαν οι συγκεκριμένοι; Από πότε είστε υπεράνω κριτικής; Από τότε που αυτοανακηρυχθήκατε «προοδευτικοί» μήπως;

            Ηπιότατη η Τζουλιέτ, απλώς επισήμανε τη παρακάτω αλήθεια:

            Εκ των πραγμάτων, η εκλογή του ήταν έγκλημα και αυτοί που τον βγάλανε (είτε εξ αμελείας είτε εκ προθέσεως, προσθέτω εγώ) ήταν αριστεροί.

            Ένωσε τις τελείες λοιπόν και άσε κατά μέρος τις αφὑψηλού νουθεσίες!

            Αντιπαρέρχομαι το άν εσύ συγκαταλέγεσαι σε αυτούς που τον ψήφισαν από αμέλεια ή σε αυτούς που εκ προθέσεως των εξέλεξαν.

            Αν και εδώ που τα λέμε, δεν πρόκειται καν για εκλεγμένο δήμαρχο αλλά για σφετεριστή, που εξελέγη παράτυπα, με τις ψήφους των λαθρομεταναστών, οι οποίες ήταν πολλαπλάσιες της διαφοράς του από τον άλλο υποψήφιο στον Β' γύρο.

      • Χρήστος Δημάρης avatar
        Χρήστος Δημάρης @ juliet 22/08/2011 12:14:18

        Ο ΤΡΙΤΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ: Καλημέρα juliet. Ο ισχυρισμός που λες ότι κάνουν οι αριστεροί: "δεξιός άρα καπιταλιστής -τύραννος του εργάτη" δεν τον έκαναν ποτέ όλοι οι αριστεροί. Όλοι όμως οι αριστεροί συμφωνούμε πως ο καπιταλιστής είναι τύραννος του εργάτη επειδή ακριβώς ο πλούτος του καπιταλιστή προκύπτει από την εκμετάλευση του εργάτη. Και τι να πει κανείς για τους καπιταλιστές που πουλούν όπλα. Άκου ένα ωραίο τραγούδι του Λοίζου με την φωνή του Παπακωνσταντίνου: Ο ΤΡΙΤΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ: http://www.youtube.com/watch?v=Ib1MKILTq-Y&feature=related

        • juliet avatar
          juliet @ Χρήστος Δημάρης 22/08/2011 13:54:44

          Ειλικρινά ,δεν θέλω να σου πω για την άλλη πλευρά.Θα σου πω ένα όταν ο άνθρωπος παύει να έχει καρδιά ,ευαισθησίες ,να πονά, να μπορεί να χαΐδέψει το χέρι του γέροντα ,το κεφάλι του παιδιού, όταν γίνεται καπιταλιστής ή μπολσεβίκος -ακραίες καταστάσεις-ο άνθρωπος γι' αυτόν δεν έχει αξία.
          Θα σου πω ένα ,ο πατέρας μου βγήκε ζωντανός απο επανάσταση εργατών γιατί τον εφυγάδευσαν οι ίδιοι.Καταλάβαίνεις ότι και εγώ δεν μπορεί να έχω διαφορετικά πιστεύω.Δεν μπορώ να πω περισσότερα ,κουβαλάω μια ιστορία στη πλάτη μου ,μια ζωή με βαραίνει ,αλλά με τιμά κιόλας.
          Φορμαν-(σκηνοθέτης του Φωλιά του κούκου):
          ''Στην καπιταλιστική κοινωνία βρίσκεσαι στο έλεος του εμπορίου.Στον κομμουνισμό αρκετές φορές βρίσκεσαι στο έλεος κάποιου ηλιθίου.Προτιμώ λοιπόν την κοινωνία του εμπορίου ,να βρίσκομαι στο έλεος εκατομμυρίων θεατών,απο το έλεος ενός ηλίθιου καθοδηγητή''.
          Οσο για το τραγούδι ευχαριστώ,μια ζωή επανάσταση είμαι!

          • Χρήστος Δημάρης avatar
            Χρήστος Δημάρης @ juliet 22/08/2011 15:52:06

            ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ: Αυτό είναι ένα σημείο που θα πρέπει να συμφωνήσουμε όλοι μας. Όπως γράφεις ο Φόρμαν λέει ότι στον καπιταλισμό βρίσκεσαι στο έλεος του εμπορίου ενώ στον κομμουνισμό βρίσκεσαι στο έλεος κάποιου ηλίθιου. Εδώ όμως βρισκόμαστε και στο έλεος του εμπορίου και στο έλεος μερικών ηλιθίων. Ωριμάζει συνεχώς το αίτημα να παίρνει ο λαός όσο γίνεται την ζωή στα χέρια του. Περισσότερη δημοκρατία και στα κόμματα και στην κοινωνία.

          • juliet avatar
            juliet @ Χρήστος Δημάρης 22/08/2011 16:41:54

            Βλέπεις, τελικά που συμφωνούμε,όταν ο βούρκος απλώνεται ,σκεπάζει τα πάντα.Ολοι μαζί θα πολεμήσουμε ,αλλά χωρίς εμπάθειες .....Χάρηκα που τα είπαμε,οι διαφωνίες ωριμάζουνε τη σκέψη και την κρίση.

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ juliet 22/08/2011 18:13:13

            Εύχομαι να ωριμάσει και η δική σου σκέψη,και χαίρομαι πραγματικά που
            αφήνεις τις εμπάθειες,έστω και επιλεκτικά.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Χρήστος Δημάρης 22/08/2011 11:29:13

      Καλησπέρα Χρήστο Δημάρη! Για την διευκόλυνση και των υπολοίπων σχολιαστών, παραθέτω τον σύνδεσμο προς την κουβέντα μας, στην οποία αναφέρθηκες:

      h++p://www.antinews.gr/2011/08/16/118028/#comment-777959

      (Είχαμε ανταλλάξει και κάποια σχόλια πιο «ψηλά» σε εκείνη τη συζήτηση αλλά θεώρησα προτιμότερο ο σύνδεσμος να δείχνει προς το σημείο όπου διαπιστώσαμε ενός είδους «κοινό τόπο» στις απόψεις μας.)

      • Χρήστος Δημάρης avatar
        Χρήστος Δημάρης @ ΚΜ 22/08/2011 12:42:22

        Καλημέρα ΚΜ!

        • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
          Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Χρήστος Δημάρης 22/08/2011 18:32:01

          ΚΜ,διαγνώσεις συνήθως κάνουν οι γιατροί ή οι μηχανικοί αυτοκινήτων.
          Υπεράνω κριτικής δεν είναι κανείς μας ΚΜ.
          Πρέπει να το καταλάβεις όμως και εσύ αυτό όπως και η Ιουλία!
          Χαίρομαι πάντως ειλικρινά που συνομιλήσαμε χωρίς να χρησιμοποιήσουμε προσβλητικούς χαρακτηρισμούς.
          Καλό απόγευμα.

          • juliet avatar
            juliet @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 22/08/2011 19:13:07

            Για το άρθρο δεν μας είπες τίποτε.
            Για αντιπερισπασμό καλός είσαι.Το θαυμάσιο κείμενο γραμμένο απο τον S.A σε κάλυψε;Είναι αγένεια να παρεμβαίνεις σε απάντηση αλλού,η δεν τα ξέρεις αυτά;Τα φίδια είναι επικίνδυνα όχι μόνο όταν είναι δηλητηριώδη αλλά και κολοβά.Ελπίζω να το τελειώσαμε εδώ,δεν γουστάρω να ξαναπαντήσω.

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ juliet 22/08/2011 19:21:10

            Το κείμενο του Ελκυστή είναι άψογο!
            Ο Ελκυστής δίνει μαθήματα δεοντολογίας,συμφωνώ
            απολύτως από τον πρόλογο του σχολίου του μέχρι
            τον επίλογο!
            Ελπίζω να σε κάλυψα.
            Και μην ταράζεσαι,σε χρειαζόμαστε ακόμα!

  14. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 21/08/2011 18:15:29

    Ο καθένας με τις απόψεις του, και τα πιστεύω του.
    (Κάποιος μπορεί να είναι Σαμαρικός, χωρίς να είναι απαραίτητα δεξιός).

    • sxolioblog avatar
      sxolioblog @ Strange Attractor 21/08/2011 19:23:04

      Strange εχεις δικιο μονο μια εθνικη πατριωτικη αναταση μπορει να μας σωσει και αυτο θα επαιρνε γενιες ...
      Φοβαμαι ομως οτι οταν τα πραγματα χρειαζονται κατι τετοιο ισως ειναι ηδη αργα, ...γιατι οι συλλογικες εξαρσεις ψυχης δεν προγραμματιζονται..
      Και εχεις δικιο μετα το Σαμαρα ...της τελεταιας ευκαιριας ...
      και δεν ειμαι ουτε ΝΔ ουτε ΠΑΣΟΚ

      καλη μας τυχη

    • διηνεκης avatar
      διηνεκης @ Strange Attractor 21/08/2011 20:10:28

      Γεια στο στομα σου μιλας στην ψυχη του ελληνα

    • THE SERB avatar
      THE SERB @ Strange Attractor 21/08/2011 21:52:31

      χαιρομαι που ο Αντωνης φερνει στη ΝΔ και Ελληνας αλλων χωρων!
      χαιρομαι πιο πολυ, που ο Αντωνης ειναι δεξιος!!!

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ THE SERB 14/09/2011 16:51:17

        Προσωπικά γνωρίζω αρκετούς που θα το ρίξουν για πρώτη φορά στη ΝΔ, λόγω Σαμαρά.

    • eleni k avatar
      eleni k @ Strange Attractor 22/08/2011 08:57:42

      Μπράβο!!!!!! πάντα στο στόχο.... έτσι όπως τα λες ειναι.... Καταφεραν να μας εξοντώσουν με βομβαρδισμό μετρων, με καθημερινή προπαγάνδα απο τα δικά τους ΜΜΕ ,με αφελληνισμό.....Ξεχνούν όμως πως ειμαστε λαός χαρισματικός, που ανατπεξήλθε και σε πιό δύσκολα όταν κατάλαβε τη δύναμή του.... Γι αυτό πρέπει πρώτα να ξύπνήσει ο Έλληνας μέσα μας και ύστερα ισως είναι ο Σαμαράς εκείνος που θα μας οδηγήσει να πάρουμε τη Βαστίλλη. Μας έκαναν απο μεγάλο λαό, μικρό λαό και μίζερο.....και πόνταραν στην κακοποιριά και τη μιζέρια μας.... αλλα αγνοούν οτι μεσα στη στάχτη σιγοκαίει μια σπιθα , η λαική συνείδηση (κυριολεκτικά) και η φωτια θα αναψει..... Και παλι μπράβο SA... απο τα καλυτερα πουεχω διαβάσει.

    • popolaros avatar
      popolaros @ Strange Attractor 22/08/2011 17:48:12

      +1000
      Επιτέλους θα πρέπει να ξυπνήσουμε και να καταλάβουμε ότι δεν υπάρχουν αριστεροί και δεξιοί αλλά δεξιές και αριστερές πολιτικές.
      ...και αυτές ανάλογα τις περιστάσεις και τους καιρούς.
      Οι ταμπελίτσες είναι για τα πρόβατα και βολεύεουν τους τσομπάνιδες πολιτικούς για να μας μαντρώνουν.
      Τέρμα το επαγγελματίας αριστερός/δεξιός.

      Κάνεις για την Ελλάδα κύριε...θα πάρεις ψήφο.
      Δεν κάνεις και με κορόιδεψες...θα πάρεις πούλο.
      Νέτα ντρέτα.

      Προ Ανδρέα παραδεξειώσαμε, με κοινωνικά φρονήματα, υπογραφές από 'επιφανείς' δεξιούς για να προσληφθείς στο δημόσιο κλπ.

      Τώρα παρααριστερώσαμε.
      Εάν πεις Ελλάδα ή πατρίδα, κινδυνεύεις να χαρακτηριστείς ως φασίστας.

      Η κοινωνία κουράστηκε και κάνει συντηρητική στροφή.
      ..και όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και αλλού.
      Ελπίζω μόνο να ισορροπήσει.

  15. juliet avatar
    juliet 21/08/2011 18:17:20

    S.A,
    υποκλίνομαι στην μεστότητα του λόγου σου .
    Ολοι μαζί για την ΕΛΛΑΔΑ.Ο ηγέτης δεν διχάζει -όλους τους έχει ανάγκη η Πατρίδα.Και όσο κτυπάνε οι βοριάδες τόσο θα δυναμώνουμε!

  16. Krax avatar
    Krax 21/08/2011 18:18:26

    Με τέτοια ατού!!!...έστω μια πρόταση μομφής βρε αδερφέ...για τη τιμή των όπλων, για την αντιπολιτευτική δεοντολογία, για τα μάτια του κόσμου που λένε!!!

    Το ανάχωμα προσφέρεται και για να κρύβεσαι πίσω από αυτό στα δύσκολα!!!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Krax 21/08/2011 18:19:31

      Γειάσου Ντόρα...

  17. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 21/08/2011 18:42:22

    Μπράβο Strange,καταπληκτικό άρθρο!!! Συμφωνώ και επαυξάνω!!!!Ο μεγάλος αγώνας του Α.Σ. ,θ'αρχίσει όταν μπει στο Μαξίμου. Εμείς που τον εμπιστευόμαστε και τον πιστεύουμε,όλοι μαζί πρέπει να τον στηρίξουμε να φτάσει μέχρι εκεί. Είναι η μοναδική μας ελπίδα. Είμαστε η δύναμή του.

  18. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 21/08/2011 18:45:30

    Παράξενε, έγραψες!

  19. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 21/08/2011 18:49:52

    S.A. εξαιρετικό ως κείμενο! Ίσως το καλύτερο που έχεις γράψει [μετά από εκείνο με τους χαμένους αξιωματικούς ...]
    Η πρώτη μεγάλη ενότητα για το πασοκ και ο επίλογος για τη θέση της Ελλάδας στον κόσμο εμπνευσμένες θα έλεγα!
    Συγχαρητήρια!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ αλλενάκι 21/08/2011 19:33:03

      Ευχαριστώ πολύ Αλενάκι (και όλους όσους τους άρεσε), αλλά το καλύτερο όλων (για εμένα) ήταν το "το πάρτυ τελείωσε τα κεφάλια μέσα", που είχε και πλάκα (και ναι ακόμη κυκλοφορεί από ι μειλ σε ι μέιλ!!!!!).
      Όσο για τον Σαμαρά θα το ξαναπω, του παρουσιάζεται μια μοναδική ιστορική συγκυρία, λόγω περιρρέουσας κατάστασης και λόγω της ελκυστικής προσωπικότητάς του, να μαζέψει γύρω του Έλληνες όλων των πολιτικών εκφάνσεων. Κι αυτή θα είναι η μεγάλη υπέρβαση, η μεγάλη ανατροπή, για το εν γένει καθεστώς.
      Θα ηγηθεί δηλαδή μιας άλλης κατάστασης, και όχι απλά μιας ακόμη κυβέρνησης

      • χρηχα avatar
        χρηχα @ Strange Attractor 22/08/2011 12:48:51

        Γεια σου S.A....

        Είναι όντως μια μοναδική ευκαιρία για έναν ηγέτη, είναι η ευκαιρία "να τα δώσει όλα" για να γίνει ο αναμισβήτητος ηγέτης της επόμενης γενιάς.....

        Το θέμα γεννάται στο πόσα είναι τα όλα....αυτό καθόμαστε όλοι σαν μικρόψυχοι με τις μεζούρες και τον περιμένουμε στην γωνία....όση μικροψυχία και να δείχνει η στάση μας όμως είναι το μόνο που μπορούμε να κάνουμε έτσι απαξιωμένοι από τις κοινωνικές και πολιτικές συνθήκες που επικρατούν στην Ελλάδα , το γνωστό σε όλους προτεκτοράτο της νοτιανατολικής Ευρώπης...γιου νοου...

        Και....

        Αναμένουμε....όπως είπα..... με τις μεζούρες.....

  20. Ραβινος avatar
    Ραβινος 21/08/2011 18:58:49

    ''Ο Σαμαράς πρέπει να αντιτάξει τον ηρωισμό, τον πατριωτισμό, το όραμα, ακόμη και τον ιδεολογικό και κοινωνικό ρομαντισμό''Μια μικρη προταση ενα μεγαλο αλμα προς την δοξα του ΑΣ για το καλο ολων μας.

  21. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 21/08/2011 19:28:34

    αν ειναι ηγετης να βγει να πει εξω απο το ΔΝΤ τωρα,ουτε διαπραγματευση ουτε τιποτα. εξω και θα πληρωνουμε τους νταβατζηδες οποτε μπορουμε εμεις οπως κανουν και οι ισλανδοι νομιζω. αν το κανει αυτο ναι τοτε ειναι ηγετης.

  22. ierofantis avatar
    ierofantis 21/08/2011 19:43:46

    Παράξενε Ελκυστή, σε παρακαλώ, βάλε και τον Ιεροφάντη στους φίλους που εξετίμησαν και υπερθεμάτισαν της αξίας του άρθρου σου.

    Μοιάζει να βούτηξες τη γραφίδα σου στην καρδιά σου για να γράψεις αυτό το άρθρο.

    Σε ευχαριστώ.

  23. Γιώργος Γκ. avatar
    Γιώργος Γκ. 21/08/2011 20:04:31

    ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!!

  24. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 21/08/2011 20:10:07

    Αγαπητέ φίλε, πρέπει να δούμε τα κόμματα εξουσίας ως μηχανισμούς και μόνον. Έχω γράψει εγώ παλιότερα για τη διαλεκτική Σαμαρά-ΝΔ, που συνοψίζεται στο ότι όταν ο ΑΣ βρέθηκε εκτός κόμματος εξουσίας, σταμάτησαν να τον θυμούνται ακόμη κι αυτοί που κάποτε τον εκτιμούσαν. Τώρα που είναι ξανά σε κόμμα εξουσίας, χρειάστηκε μόλις πέντε χρόνια μετά την επάνοδό του για να γίνει αρχηγός και υποψήφιος πρωθυπουργός.

    Άρα, ο σάπιος εξουσιαστικός μηχανισμός που είναι σήμερα η ΝΔ έχει αναμφισβήτηση χρησιμότητα για όλους μας. Δεν πρέπει συνεπώς να τον καταστρέψουμε, αλλά να τον τροποποιήσουμε. Και αν αποφασίσουμε να τον καταστρέψουμε, πρέπει οπωσδήποτε να μπορούμε να τον αντικαταστήσουμε την ίδια στιγμή με κάτι καλύτερο.

    • juliet avatar
      juliet @ Επώνυμος 21/08/2011 20:35:00

      Θα πρέπει να σημειώσουμε όταν ''αναγκάστηκε'' να βγει εκτός κόμματος γιατί θεωρήθηκε ''επικίνδυνος'' στα μελλοντικά σχέδια του Μητσοτάκη για την κόρη του.

    • Χρήστος Δημάρης avatar
      Χρήστος Δημάρης @ Επώνυμος 22/08/2011 11:53:21

      ΚΟΜΜΑΤΑ ΑΡΧΩΝ: Καλημέρα Επώνυμε. Λες ότι: " ο σάπιος εξουσιαστικός μηχανισμός που είναι σήμερα η ΝΔ έχει αναμφισβήτηση χρησιμότητα για όλους μας." Αυτό που λες δεν είναι παράλογο αφού τα ψεύτικα πράγματα οδηγούν καμιά φορά στην αλήθεια. Όμως διαφωνώ με αυτό που λες ότι πρέπει να δούμε τα κόμματα εξουσίας σαν μηχανισμούς εξουσίας και μόνον. Όλα τα κόμματα πρέπει να είναι κόμματα αρχών. Αυτήν την στιγμή μόνο ένα κόμμα αρχών υπάρχει και αυτό είναι το ΚΚΕ. Δεν έχει σημασία αν δεν σου αρέσουν οι αρχές του αλλά έχει σημασία το γεγονός ότι δεν σε κοροιδεύει. Ξέρεις πολύ καλά τι θα αντιμετωπίσεις αν αυτό το κόμμα γίνει εξουσία οπότε μπορείς να μην το διαλέξεις. Κοίταξε τι γίνεται στα δύο κόμματα εξουσίας. Οι υποψήφιοι βουλευτές τους πρώτα νοιάζονται για την δική τους εκλογή και μετά για το καλό του κόμματος τους ενώ αντιμετωπίζουν τους πολίτες σαν κομματικούς πελάτες.

  25. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 21/08/2011 20:20:49

    Αγαπητέ Strange, πρόκειται για καταπλητικό κείμενο! Διατηρώ όμως ορισμένες επιφυλάξεις-διαφωνίες. Να σου πω αναλυτικά:

    1) Η διστακτικότητα του Σαμαρά να συγκρουστεί άμεσα έχει και ως συνέπεια ότι καθυστερεί τις διεργασίες συνειδητοποίησης του κόσμου. Εμείς στο antinews π.χ. έχουμε κάνει περισσότερη δουλειά στη συνειδητοποίηση του κόσμου, παρά ο ίδιος, πιστεύω. Θα έπρεπε να πιστέψει περισσότερο σε αυτό που εκπροσωπεί - καλύτερα: θα έπρεπε να συνειδητοποιήσει βαθύτερα και υπαρξιακότερα ΤΙ καλείται αυτή τη στιγμή να εκπροσωπήσει, και να προχωρήσει με συγκεκριμένη στρατηγική προς αυτή την κατεύθυνση. Δεν νομίζω να το έχει κάνει πλήρως, να κινείται δηλαδή με στρατηγική προς την κατεύθυνση του ΤΙ καλείται να εκπροσωπήσει. Όσο και αν υπάρχει ακόμη μέσα του όραμα του παλιού Αντώνη. Ωστόσο, εγώ βλέπω ότι είναι λίγο περισσότερο συμβιβασμένος από όσο θα έπρεπε. Αυτό κάνει κακό πρώτα από όλα στον ίδιο - και βέβαια και στη χώρα. Πιστεύω βέβαια ότι είναι θέμα χρόνου να το κάνει, ωστόσο, μέχρι να το κάνει, χάνει χρόνο.

    2) Η πτώση της Βαστίλλης έχει τεράσιους συμβολισμούς. Άλλο το να μπεις από την κύρια είσοδο με δόξα και τιμή, άλλο να την καταλάβεις και να γκρεμίσεις τα τείχη της. Το πρώτο σε καθιστά διαχειριστή ενός σάπιου συστήματος με όλες τις δεσμεύσεις που αυτό συνεπάγεται. Το δεύτερο σου δίνει ΑΠΟΛΥΤΗ κυριαρχία και τη δυνατότητα να κάνεις αμέσως τις ανατροπές που θέλεις. Η χώρα χρειάζεται σαφείς ανατροπές, χρειάζεται ιδεολογική και οργανωτική επανίδρυση που πρέπει να γίνει από το 1822 και μετά. Το έργο είναι τιτάνιο και δεν γίνεται ή γίνεται πιο δύσκολα αν μπεις από την πύλη και κληρονομήσεις τις δομές της Βαστίλλης.

    3) Είναι περισσότερο από βέβαιο ότι χρειάζονται αυτοδύναμες δυνάμεις, οι οποίες θα συνδράμουν το Σαμαρά στο έργο που τόσο ωραία περιγράφεις. Η δημιουργία τους είναι άλλη ιστορία και πρέπει να τη δούμε σε διαφορετικό επίπεδο. Διότι δεν πρέπει να δούμε τη χώρα μόνον στα 10-20 χρόνια που, βιολογικά, μπορεί να την κυβερνήσει ο Αντώνης, αλλά πρέπει να έχουμε (οργανωτικό και ιδεολογικό) όραμα για το τι θα γίνει και μετά από αυτόν.

    Αυτά τα λίγα από εμένα. Και πάλι συγχαρητήρια. Αν έβαζες και αλλαγές παραγράφων, θα πρότεινα στο Φάκτορα να το βάλει κάπου μόνιμα στις δεξιές στήλες.

    • factorx avatar
      factorx @ Επώνυμος 21/08/2011 23:47:06

      1. για τις παραγράφους το λάθος είναι δικό μου. Το ανέβασα από το i-pad στην αρχή και δεν ξέρω τι διάτανο έγινε.

      2. Aποτελεί αμετροέπεια να λες ότι εμείς - κι εσύ - "κάναμε περισσότερη δουλειά από τον τάδε". Άσε να το κρίνουν άλλοι αυτό

      3. απορώ που συμφωνείς με τον Strange. Λέτε δυο εντελώς διαφορετικά πράγματα. Και περιμένω - πέρα από τα ωραία λόγια περί ρήξης και επανάστασης να μου εξηγήσεις πως θα καταληφθεί η Βαστίλλη του Μαξίμου τώρα.

      4. Για τον "παλιό Σαμαρά" που λες: σίγουρα δεν το ήξερες τότε. Εγώ όμως τον ξέρω από τότε και κατά την γνώμη μου παραμένει ο ίδιος με περισσότερη ωριμότητα και σοφία πλέον.

  26. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 21/08/2011 20:27:34

    Το αρχικό κείμενο έχει,ανάμεσα στις πολλές άρτιες θέσεις του,δυο χαρακτηριστικές φράσεις που μου έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση.Πρώτη,''Σχεδιάζει ψύχραιμα και εκ των προτέρων τα βήματά του''.Πράγματι.Οι κινήσεις του προέδρου είναι μετρημένες,ψύχραιμες,διαθέτει επιχειρηματολογία απλή και κοφτή,οργανώνει μεθοδικά τις ενέργειες που πρόκειται να γίνουν και δεν πέφτει στις παγίδες που του στήνουν οι αντίπαλοί του,εγχώριοι και ξένοι.Δεύτερη,''είναι το ανάχωμα που θα κατευθύνει τα ορμητικά νερά εκεί που πρέπει''.Φράση με ιδιαίτερο νόημα και με παρελθόν στη νεότερη πολιτική μας ιστορία.Το 1910,είχε πραγματοποιηθεί ο μνημειώδης λόγος του Βενιζέλου στη Πλ.Συντάγματος.Σύσσωμος ο λαός των Αθηνών ζητούσε,επιτακτικότατα,Συντακτική Συνέλευση.Είχε μεσολαβήσει το Κίνημα του Στρατ.Συνδέσμου στο Γουδί και τα πνεύματα ήταν,ιδιαίτερα,οξυμένα.Εκείνος,όμως,έπεισε τ'ογκωδέστατο συγκεντρωμένο πλήθος ότι η Βουλή έπρεπε να είναι Αναθεωρητική.Ο Βενιζέλος οσφραινόταν πως πλησίαζε η σύγκρουση των χριστιανικών βαλκανικών λαών με τη Τουρκία και ήθελε το έθνος να οδηγηθεί απερίσπαστο(άνευ εσωτερικών ανακατατάξεων) στο δρόμο προς την απελεύθερωση των αλύτρωτων ελληνικότατων εδαφών,που παρέμεναν στον οθωμανικό ζυγό.Ανέφερα αυτό το παράδειγμα για να επιβεβαιώσω στο έπακρο την επιχειρηματολογία του αρχικού κειμένου.Ο ηγέτης οφείλει να κατευθύνει ένα έθνος με όπλα τη ψυχραιμία του,τη κρυστάλλινη πολιτική του τοποθέτηση και την αδάμαστη πειθώ του,ειδικά σε κρίσιμες στιγμές.Σίγουρα,ο Σαμαράς διανύει δρόμο με πολλά αγκάθια που του ρίχνουν,εντέχνως οι αντίπαλοί του.Τα προβλήματα και οι δυσχέρειες δεν λείπουν.Το διαπιστώνουν οι πάντες.Η περίοδος που έρχεται θα είναι εκρηκτική,αλλά με κινητήρια δύναμη τη λάμψη και τη φωτεινότητα του δημοκρατικού πατριωτισμού που διαθέτει ο πολιτικός του λόγος,αισιοδοξώ για τη μεγάλη ανασυγκρότηση...Εξάλλου,μετά τη Σταύρωση,έρχεται η Ανάσταση....

  27. alakran avatar
    alakran 21/08/2011 21:41:22

    Πάρα πολύ καλό κείμενο.Μπράβο!

  28. victoria (true) avatar
    victoria (true) 21/08/2011 21:42:59

    Κι εγώ στη λίστα των επικροτούντων strange, αυτά πιστεύουμε κι ελπίζουμε.

    Βάζει κάποιο προβληματισμό ο επώνυμος, αλλά προσωπικά εμπιστεύομαι, ο Σαμαράς έχει πει καθαρά κι επίπονα "όχι", δεν φοβάται να τα πει, ουσία έχουμε επομένως, για τακτική ο καθένας μπορεί να έχει την άποψή του, αλλά δεν είναι το μείζον.

  29. TopGunZ avatar
    TopGunZ 21/08/2011 22:20:48

    Δε νομίζω ότι χρειάζεται να σου πω για πολλοστή φορά πόσο συμφωνώ μαζί σου.

    Απόψεις και στάση σαν τις δικές σου αποδεικνύουν πόσο έχασε ο κόσμος δύο αιώνες τώρα με το παραμύθι της ταξικής ιδεολογίας, όταν τελικά το πεδίο της μάχης ήταν πάντα και είναι σε εθνικό επίπεδο. Όχι οι λαοί εναντίον ο ένας στον άλλο, αλλά όλα τα έθνη ενάντια στην πολτοποίησή τους.

    Πραγματικό κομψοτέχνημα ώριμης πολιτικής προσέγγισης.

  30. sawas avatar
    sawas 21/08/2011 22:34:16

    “…να αντιστέκεται στις ευκαιριακές συγκυρίες, στις λαϊκίστικες πιέσεις, και να σχεδιάζει ψύχραιμα και εκ των προτέρων τα βήματά του.”
    Και
    “ …απάλλαξε το κόμμα από βαρώνους και φέουδα μέσα σε χρόνο “μηδέν”…”

    Συγγνώμη Strange που θα σου χαλάσω την γιορτή αλλά αυτό δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο. Πες με υποψιασμένο, πες με επιφυλακτικό, καμένο στο χηλό αλλά με μνήμη χρυσόψαρου δεν πρέπει να πορευόμαστε.

    Αν έχεις την καλοσύνη να εξηγήσεις και τι ακριβώς συμβαίνει εδώ?
    h**p://www.antinews.gr/2008/04/22/1773/
    h**p://www.antinews.gr/2008/05/27/2175/
    h**p://www.antinews.gr/2008/05/27/2182/
    h**p://www.antinews.gr/2008/06/20/2469/
    h**p://www.antinews.gr/2010/10/26/68407/

    Βρήκε χρόνο για του βαρόνους και τα φέουδα και δεν βρήκε χρόνο να βρει ποιος, πόσα, πότε και ΓΙΑΤΙ? Μαζί με τον άτυχο ταμία ατυχήσαμε και εμείς που θέλαμε να μάθουμε? Έχει την ευθύνη η όχι? Διακρίνεις μικροπολιτική συμπεριφορά η στρατηγικό σχεδιασμό με προσεκτικά βήματα? Είμαι λαϊκιστής όταν ζητώ την υπέρβαση από τις πασοκιες και την ανάληψη ευθύνης? Περιμένει και αυτός το πόρισμα? ή την λήθη? Εμείς σε τι να περιμένουμε? Που να βασιστούμε? Άντε και ήταν έξω από τον χορό τόσα χρόνια, μετά από 2 τα κατάφερε τελικά και μπήκε? ή είναι ακόμη νωρίς για τέτοιες έρευνες? από την άλλη δεν είναι νωρίς να γίνει πρωθυπουργός……..Κάτι δεν κολλάει.

    Διότι αν δεν γίνει η κάθαρση, όχι από βαρόνους και βαρονακια, η όποια Μερκελ πάλι θα έχει το πάνω χέρι και πάντα θα το έχει. Με τον έναν η άλλον τρόπο!

    Βλέπω λοιπόν πως βρισκόμαστε πάλι στο σημείο μηδέν….δηλαδή στο μη χειρον βέλτιστον…..για ακόμη μια φορά……….δυστυχώς!!!!!

    • factorx avatar
      factorx @ sawas 22/08/2011 00:46:00

      Πραγματικά θέλει μεγάλο ...θάρρος να χρησιμοποιείς λινκς θεμάτων που τα ξέρουμε απ΄εξω και ανακατωτά για να επικρίνεις την πολιτική Σαμαρά.

      Ποιος είχε την πλειοψηφία στην εξεταστική επιτροπή; Το ΠΑΣΟΚ ή η ΝΔ;

      Ποιός κατάγγειλε τις μεθοδεύσεις του ΠΑΣΟΚ με τις εξεταστικές και ανέτρεψε, η ματαίωσε την ...ποινικοποίηση κάθε πράξης της προηγουμενης κυβέρνησης;

      Πόσο αφελής, είναι κάποιος που ν0μίζει ότι μπορεί να κάνει τέτοιες έρευνες που ζητάς η αντιπολίτευση επί κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ;

      Γιατί , αφού γνωρίζεις το θέμα όπως ισχυρίζεσαι, δεν λες και ότι ο Σαμαράς έκανε μια πρόταση πολύ καλύτερη από κάθε εξεταστική; Πόθεν έσχες για όλους τους πολιτικούς απο 74 και δώθε;

      Και γιατί τέλος δεν περιμένεις να γίνει κυβέρνηση και να έχει και το καρπούζι και το μαχαίρι;

      • sawas avatar
        sawas @ factorx 22/08/2011 08:12:48

        Όλα αυτά που γράφεις είναι όμορφα και ωραία, αλλά εξήγησε μου κάτι (από το τέλος προς την αρχή). Όταν θα είναι κυβέρνηση (που θα γίνει) δεν θα είναι αργά? και για εμάς και για αυτόν? Γιατί δεν υλοποιεί την πρόταση του μόνος του, στο κόμμα του? περιμένει την άδεια από το ΠΑΣΟΚ του Τσουκατου? ή πυροβόλησε στον αέρα ώστε να φοβηθούν τα «ποντίκια» και να την κοπανήσουν χωρίς ο ίδιος να το χρεωθεί? Εγώ δεν πρέπει να μάθω? Έρευνα και διαφάνεια στα του οίκου του ζητώ, είναι τελικά τόσα πολλά? Από καταγγελίες και διαμαρτυρίες έχουμε χορτάσει, «πολύ λάδι και από τηγανίτα τίποτα».
        Επί του πρακτέου, όσο είσαι πλειοψηφία ακλουθείς την πεπατημένη πρακτική γράφοντας στα παλαιοτέρα των υποδημάτων σου την μειοψηφία.
        Τέλος μην πυροβολείς τον αγγελιοφόρο…….
        H**p://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=162449 η αξιοπιστία της πηγής είναι εξίσου σημαντική, τις μέρες μας, με την αξία της πληροφορίας.

  31. a.p. avatar
    a.p. 22/08/2011 00:56:43

    εκλογες εδω και τωρα!!!
    Αντωνη προχωρα

  32. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 22/08/2011 01:28:59

    Για να πέσει η Βαστίλλη, δεν χρειάστηκε μόνο ένα αυθόρμητο ντου. Ούτε κυριεύτηκαν έτσι ξαφνικά από τις μάζες τα Χειμερινά Ανάκτορα.

    Με τέτοια πρότυπα προκόψαμε. Τη Γαλλική Επανάσταση την έσωσε ουσιαστικά ο Ναπολέοντας, που έβαλε τέλος στη δεκαετή ακυβερνησία, κατοχύρωσε τα νομικά της επιτεύγματα και θεμελίωσε με τις μεταρρυθμίσεις του (αστικός κώδικας, εκπαίδευση, δημόσια διοίκηση, δημοσιονομικά, εκκλησία) το πρώτο νεωτερικό κράτος ενώ το ρωσικό πραξικόπημα, συγγνώμη, επανάσταση, έφερε στο θρόνο τους μισάνθρωπους μπολσεβίκους, που σκότωσαν με φρικαλέο τρόπο την τσαρική οικογένεια και ξεκίνησαν μαζικούς διωγμούς κατά του ρωσικού λαού.
    Ξεκολλήστε από την αριστερή μυθολογία, υπάρχει και ελληνική ιστορία για έμπνευση.
    Κατά τα άλλα, καλός ο Σαμαράς αλλά η ΝΔ δεν έχει τα προσόντα να σώσει τη χώρα, το έδειξε παλιότερα και θα το ξαναδείξει σύντομα, είναι ένα κόμμα αποτελούμενο κυρίως από τυχοδιώκτες. Προτιμότερη βέβαια του ΠΑΣΟΚ αλλά όχι αρκετή. Το να έχει προπονητή μια ομάδα δε φτάνει.

  33. Ηράκλειτος avatar
    Ηράκλειτος 22/08/2011 07:12:50

    Ωραίο το διθυραμβικό άρθρο για τον Σαμαρά αλλά πραγματικά πιστεύτε εσείς οι τακτικοί σχολιαστές ότι ο υπόλοιπος κόσμος έξω συμφωνεί μαζί σας ; Αυτά είναι για να τα λέτε μεταξύ σας και να αλληλοσυγχαίρεστε , αν τα πιστεύετε κιόλας που δεν το νομίζω. Ο Σαμαράς και η ΝΔ είναι η άλλη όψη τού ίδιου νομίσματος του ΠΑΣΟΚ. Βαρώνοι , κόμητες , κουμπάροι , απαξιωμένες στη συνείδηση του κόσμου τοπικές - νομαρχιακές με τα ίδια πρόσωπα , ΔΑΚΕ με τα ίδια πρόσωπα να ονειρεύεται να ξηλωθούν του ΠΑΣΟΚ για να επανέλθουν οι ίδιοι. Συμφέρον , ρυσφέτι , να προωθήσουμε τους δικούς μας , να πάρουμε καμία θέση να ροκανίσουμε κι εμείς , ότι συνέβαινε πάντα συμβαίνει και τώρα.
    Έχει αλλάξει κάτι και ο υπόλοιπος κόσμος δεν το καταλάβαμε ;
    Η εκκλησία λέει : ο Χριστός είναι η κεφαλή της εκκλησίας και αφού Αυτός είναι άγιος άρα αγιάζεται και η εκκλησία (ότι κι αν κάνει). Εγώ να πιστέψω ότι και ο Σαμαράς είναι άγιος , μπορεί ν΄ αγιάσει όλη τη βοθρίλα κάτω του ; Δε δείχνει και να το θέλει άλλωστε.
    Δυστυχώς όμως έχετε δίκηο δείχνει να είναι η μοναδική επιλογή για τη χώρα καημένη μου Ελλάδα τι σε περιμένει πάλι ......

  34. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 22/08/2011 07:20:59

    Ευχαριστώ για την εμπεριστατωμένη απάντηση. Το antinews το έφερα ως παράδειγμα. Ας πω πιο αναλυτικά τι εννοώ.

    Όταν τον Οκτώβριο του 2009 στραφήκαμε με αποφασιστικότητα μια κρίσιμη μάζα ανθρώπων προς τον Αντώνη (ενώ δεν τον είχαμε υποστηρίξει παλιότερα π.χ. στην ΠολΑν), αυτό δεν έγινε επειδή εκείνη τη στιγμή ξαφνικά ανακαλύψαμε τις αρετές του και πριν δεν τις ξέραμε. Αυτό έγινε επειδή από πολύ καιρό είχαμε ΑΝΑΓΚΗ μια πατριωτική ηγεσία, μια έντιμη ηγεσία, μια δυναμική ηγεσία. Ο Αντώνης ήταν (και παραμένει) ο μόνος πολιτικός που συγκέντρωνε ή φαινόταν να συγκεντρώνει αυτές τις αρετές.

    Τι σημαίνει αυτό: Ο Αντώνης την κινηματική διεργασία που οδήγησε στην εκλογή του δεν την δημιούργησε ο ίδιος, αλλά ΠΡΟΫΠΗΡΧΕ. Αυτό είναι εξαιρετικά κρίσιμο για την ερμηνεία της μέχρι τώρα απήχησης (ή: μη απήχησής του) και την κατάρτιση στρατηγικής επιπλέον απήχησης.

    Για την πληρότητα της ανάλυσης, πρέπει να πούμε ότι οι θέσεις που ο ίδιος διατύπωσε στη διάρκεια της προεκλογικής εκείνης εκστρατείας πολλαπλασίασαν τους αρχικούς υποστηρικτές και επέκτειναν (ποσοτικά, όχι ποιοτικά) τον αρχικό κινηματικό πυρήνα. Αυτό δείχνει ότι έχει μεγάλη σημασία να ανταποκριθεί ο αρχηγός σε αυτό που αποτελεί τη βαθύτερη προσδοκία της κοινωνίας. Ωστόσο, θα είναι λάθος να ερμηνεύσουμε ότι ο ίδιος το προκάλεσε αυτό το φαινόμενο (του να δημιουργηθεί, δηλαδή, σε πρώτη φάση, το κινηματικό φαινόμενο). Λάθος πραγματολογικό, που μπορεί να προκληθεί όχι κατ' ανάγκη από λάθος εκτίμηση, αλλά απλώς και μόνον από (εσφαλμένη) διάθεση εξύμνησης του αρχηγού. Αυτό που συνέβη είναι ότι υπήρχε ήδη ένας πολύ μεγάλος πυρήνας ψηφοφόρων που είχαν ανάγκη από πατριωτική ηγεσία, την είδαν αυτή την πατριωτική ηγεσία ΑΜΕΣΩΣ στο πρόσωπο του Σαμαρά και, εν συνεχεία, ο Σαμαράς έδειξε και στους υπόλοιπους (εκτός του αρχικού πυρήνα) ότι μπορεί να είναι η ηγεσία αυτή.

    Τι συνέβη στη συνέχεια; Ένα πολύ μεγάλο μέρος όσων πίστεψαν στον ηγέτη αυτόν δεν είδαν να ικανοποιούνται οι προδοκίες τους σε επίπεδο παραγωγής πολιτικής (προσοχή! όχι παραγωγής θέσεων, παραγωγής πολιτικής, δηλαδή παραγωγής κάποιων headlines που είναι ικανά να συγκινήσουν και να κινητοποιήσουν τις μάζες). Αυτή η πολιτική είχε παραχθεί, παραγόταν, μέχρι τις 29 Νοεμβρίου, μετά όμως σταμάτησε. Στον Αντώνη εξακολουθούσαμε να πιστεύουμε, μόνον όσοι επιδιώκαμε βαθύτερη κατανόηση του τι πραγματικά συμβαίνει (άρα, είχαμε επίγνωση των δυσκολιών που αντιμετωπίζει) και μόνον όσοι αρνούμαστε να πιστέψουμε σε μαγικές λύσεις και σε ηγέτες λαϊκιστές (δηλαδή, η μειοψηφία, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είμαστε λίγοι). Οι υπόλοιποι είναι προς το παρόν διστακτικοί και απομακρυσμένοι. Και δύσπιστοι.

    Αυτό συμβαίνει διότι ο Πρόεδρος δεν ασχολείται πια με τον πολλαπλασιασμό των "κινηματιών" και τη βαθύτερη πολιτική σύνδεση των κινηματιών με το πρόσωπό του, αλλά με πολιτικά επικίνδυνες (κατά τη γνώμη μου), ασκήσεις ισορροπιών. Αντιθέτως, πολλοί άλλοι (π.χ.: οι Αγανακτισμένοι, αν δεν θέλεις να αναφέρω το antinews), έχουν κινηματική λογική στις ενέργειές τους, η οποία λείπει αυτή τη στιγμή από τον υπερβολικά διστακτικό λόγο της ΝΔ.

    Τι θα έπρεπε να κάνει; Ένα παράδειγμα: Πολλοί έχουμε πει κατά καιρούς ότι από τον Τσίπρα ακούμε αυτά που θέλουμε να ακούσουμε από τον Σαμαρά. Και δεν είναι ανάγκη να μειώσει την αστικότητα του λόγου του ο Πρόεδρος. Μια χαρά μπορεί να συνδυαστεί η κινηματικότητα με αστικό - μη λαϊκιστικό λόγο.

    Από κει και πέρα, αυτά στα οποία διαφωνώ με τον Strange είναι πολύ λιγότερα από αυτά με τα οποία συμφωνώ.

    • factorx avatar
      factorx @ Επώνυμος 22/08/2011 11:32:46

      Βρε Επώνυμε, στα οικονομικά διαθέτεις μια καλή αναλυτική ικανότητα. Στα πολιτικά όμως μπερδεύεσαι. Γιατί χάνεις τον χρόνο. Θα σου πως ένα παράδειγμα: Ο ηγέτης Αν Σου της μακρυνής Πυ-λου που γράφει και ο ΠΖ εξουδετερώνει τους εσωκομματικούς αντιπαλους του το έτος 2009 πχ. Μέχρι το 2007 π.χ εγκαθίσταται στα παλαιά ανάκτορα και ασχολείται με τον να περνάει από κρισάρα τους παλιούς αξιωματούχους βάζοντάς στους στην δοκιμασία του λαού και να ετοιμάζει στα στρατηγικά του σχέδια αφηνοντας τον αντιπαλο του γειτονικού βασιλείου να φθαρεί. Στο τέλος του 2007 εξαπολυει την μεγαλη επίθεση του και στις αρχες του 2006 νικά θριαμβευτικά. Σήμερα που οι ιστορικοί γραφουν γι αυτόν θεωρουν το διαστημα 2009-2007 μια απειροελάχιστη στιγμη στην ιστορία. Ούτε που το λογαριάζουν. Κατάλαβες;

      • Ignoramus avatar
        Ignoramus @ factorx 22/08/2011 11:36:55

        Σωστός και εσύ και ο στρεντζ.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ factorx 22/08/2011 11:40:25

        Ok.

  35. spiros avatar
    spiros 22/08/2011 07:22:13

    SA Με καθυστέρηση εκφραζω τις ευχαριστίες για το κείμενο. Η ώρα της επίθεσης πλησιάζει. Κάθε καλός αξιωματικός την σχεδιάζει την επίθεση με γνώμονα τις λιγότερες απώλειες το μεγαλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Αναρωτιέμαι μερικές φορές . Η επιλογή της σκανδαλολογίας ως μέσο πίεσης θα είχε μετατρέψει σε πλειοψηφικόρ εύμα ή θα έλεγαν το έυκολο σλόγκαν πάλι τα ίδια; Πόσο πιστικός θα ήταν στην κοινωνία; Μήπως με την στρατιγική αυτή θα απομάκρυνε την κοινωνία και θα την εξωθούσε σε αυτοδικία; Η επίθεση την στιγμή που όλοι μα όλοι ντόποιοι και ξένοι έμειναν στην εύκολη λάσπη θα είχε κανένα αποτέλεσμα; Όχι βέβαια. Μέχρι σήμερα ο ΑΣ πέτυχε τις λιγότερες απώλειες και το μέγιστο αποτέλεσμα .

  36. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 22/08/2011 08:42:43

    Το καθεστώς του ΠΑΣΟΚ είναι ακριβώς το ίδιο με τα καθεστώτα της Λιβύης , της Τυνησίας , της Αιγύπτου και λοιπών σοσιαλιστικών χωρών του είδους. Απλά η Ελλάδα είναι χώρα δυτικού πολιτισμού και χριστιανική ,με αποτέλεσμα να μην είναι
    απόλυτα ορατές πρακτικές των παραπάνω Αφρικανικών χωρών.
    Για να γυρίσει λοιπόν η κοίτη του ποταμού από την άλλη πλευρά θέλει φίλε μου πολύ αίμα. Δεν πρόκειται το σύστημα ΠΑΣΟΚ , Επιχειρηματίες και δουλοπάροικοι πολιτικοί του , να φύγουν εύκολα όταν μάλιστα οι περισσότεροι εξ' αυτών είναι άθεοι εκ πεποιθήσεως. Όλες οι καταστροφές που συνέβησαν στην Ελλάδα από αρχαιοτάτων ετών έγιναν από τους ίδιους ανθρώπους με την ίδια φιλοσοφία και ψυχοσύνθεση.

  37. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 22/08/2011 08:48:15

    Strange, πολύ καλή ανάρτηση, πράγματι, που της δίνει μεγαλύτερη αξία το ότι την υπογράφεις εσύ.
    Αν το μόνο που μπορούν να κάνουμε οι άνθρωποι είναι να γινόμαστε συνένοχοι ενός προδιαγεγραμένου πεπρωμένου, τότε η πολιτική θα ήταν μια οικτρή δραστηριότητα. Το μέλλον, όμως, είναι άδηλο και κάποιοι άνθρωποι μπορούν ή τους δίνεται η δυνατότητα μἐσα από την ιστορική πραγματικότητα να το σφυρηλατήσουν. Υπό αυτή τη θεώρηση, θεωρώ, ότι πρέπει να δώσω την ευκαιρία στο Σαμαρά να δράσει. Όχι ως Μεσσίας. Αλλά ως ιστορικό δρων υποκείμενο. Γιατί αν υποταχθούμε στην άποψη ότι είμαστε μικροί, ασήμαντοι, ανίσχυροι και υποχείρια των ισχυρών, δεν μας μένει παρά να αποσυρθούμε στη γωνιά μας και να σταματήσουμε να ενοχλούμε την ιστορία.
    Όσοι πιστεύουν στη νομοτέλεια της ιστορικής εξέλιξης, θεωρώντας ότι τα πάντα είναι προσχεδιασμένα και ο εχθρός ανίκητος, ας αναλογιστούν ποια θα ήταν η ιστορία του δυτικού κόσμου αν ο Καλλίμαχος έλεγε όχι στο Μιλτιάδη.

  38. takis avatar
    takis 22/08/2011 09:19:59

    και δηλαδη...όταν και όποτε γίνει πρωθυπουργός ο Α.Σ. θα αρχίσει να πέρνει η οικονομία μπροστά και οι δείκτες ανεργίας στην αρχή θα παραμείνουν στάσιμοι και μετά θα αρχίσουν να πέφτουν? θα δημιουργηθούν καινούργιες θέσεις εργασίας σωστά αμειβόμενες όμως και όχι με μισθούς 500-600 ευρώ?
    και ο Α.Σ. θα ξαναεπαναφέρει όλα τα δικαιώματα των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα που καταργήθηκαν? και θα επιστρέψει πάλι στους συνταξιούχους αυτά που τους πήρε το πασοκ? και θα καταργήσει όλους τους φόρους και τις έκτακτες εισφορές?
    και αν γίνουν όλα αυτά θα πληρώσει και το χρέος?(που όλοι ξέρουμε και καταλαβαίνουμε ότι είναι αδύνατον να πληρωθεί?)
    και θα αρχίσει να δουλεύει ο φοροεισπρακτικός μηχανισμός του κράτους και θα πληρώνουν όλοι?
    και θα διώξει τους παράνομους λαθρομετάναστες και θα καθαρίσει το κέντρο της αθήνας και παράλληλα θα μειωθεί και η εγκληματικότητα?
    αν τα κάνει όλα αυτά να τον ψωφίσουμε ρε παιδιά...
    αλλά δυστυχώς νομίζω ότι είναι και αυτός μέρος του συστημάτος και δεν πρόκειται να δούμε άσπρη μέρα ούτε και από αυτόν.μακάρι να βγω ψεύτης γιατί αυτός όπως δείχνουν τα πράγματα είναι η τελευταία μας ελπίδα την παρούσα στιγμή. και αυτό δείχνει ότι υπάρχει έλλειψη ηγέτη με σχέδιο και προοπτική.δυστυχώς...

  39. takis avatar
    takis 22/08/2011 09:20:48

    ψηφισουμε*

  40. webteam-www.efsimopoulos.gr avatar
    webteam-www.efsimopoulos.gr 22/08/2011 09:24:35

    Εδώ και 1,5 χρόνο είναι η πρώτη φορά που κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης καταθέτει συγκεκριμένες προτάσεις και στηρίζει αρκετά κυβερνητικά νομοσχέδια τα οποία περιλάμβαναν διαρθρωτικές αλλαγές τις οποίες είχε ανάγκη η ελληνική κοινωνία.
    Αν μη τι άλλο η ΝΔ του Αντώνη Σαμαρά απέδειξε ότι πορεύεται με υπευθυνότητα και σοβαρότητα.
    Άλλωστε ο ρόλος της αξιωματικής αντιπολίτευσης είναι να κρίνει αυστηρά την κυβέρνηση και να της δείχνει τον στόχο που πρέπει να επιτευχθεί.
    Πιστεύουμε ότι η ΝΔ, συναισθανόμενη την ευθύνη που της αναλογεί, θα συνεχίσει να βαδίζει στον ίδιο δρόμο της ευθύνης προκειμένου να επιτευχθεί ο μεγάλος στόχος της εξόδου της χώρας από τη δημοσιονομική κρίση που την ταλαιπωρεί.

  41. loretta avatar
    loretta 22/08/2011 15:26:43

    SA ,

    respect!

    salut

  42. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/08/2011 17:11:26

    Ο Ροδινός δεν ακούστηκε. Τι έγινε;
    Κόψανε τη σύνδεση του ίντερνετ στο γηροκομείο μήπως;

  43. danaos avatar
    danaos 22/08/2011 17:15:00

    Αυτόν περιμένω κι εγώ.Σε τίποτα θερμά λουτρά θα πήγε.Κάτι μου έλεγε για αρθριτικά,πτώση της libido, τέτοια.

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ danaos 22/08/2011 18:50:29

      Τον είδα εχθές,στο Λουτράκι(Ν.Πέλλης),εκεί κάνει λουτρά τώρα!
      Θ'αράξει καμιά βδομάδα,και μετά θα επισκεφτεί το Πάπιγκο.
      Ναι ρε σεις, θέλει ν'ανέβει στη Δρακόλιμνη!

  44. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/08/2011 17:17:53

    Πτώση της λίμπιντο; Αυτό τό`παθε το 1962... πάλι του ήρθε;

  45. danaos avatar
    danaos 22/08/2011 17:26:22

    Α εσύ είσαι πιο ενημερωμένος από μένα βλέπω!

  46. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 22/08/2011 17:38:06

    Ανενημέρωτοι! Δεν ξέρετε ότι προετοιμάζεται εντατικά για το παγκόσμιο πρωτάθλημα στίβου? Θα μας εκπροσωπήσει στα 1500 και στα 3000 στήπλ!

  47. danaos avatar
    danaos 22/08/2011 17:46:14

    Μας μπερδεύει πολύ.Προχθές αγόραζε πατίνια για πατινάζ επί πάγου!Τι να πρωτοπιστέψω δεν ξέρω!

  48. Σωκράτης avatar
    Σωκράτης 22/08/2011 17:50:19

    Αντώνη προχώρα - Αντώνη - Αντώνη .............
    Αν τα κόμματα δεν εκδημοκρατιστούν και όλα βασίζονται στην ενός ανδρός αρχή θα έχουμε τα ίδια αποτελέσματα.

  49. Παγιάντζα Θωμαή avatar
    Παγιάντζα Θωμαή 22/08/2011 23:56:11

    ..."Ελευθερία-Δικαιοσύνη-ΑΝΑΤΡΟΠΗ"...
    Συμφωνώ σε πολλά αλλά οχι σε όλα!Τον Πρόεδρο της Παράταξης τον επέλεξε η βάση...(Εμείς)..Αυτη τη φορά κ υπό αυτες τις Εθνικές συνθήκες πρέπει να τον επιλέξει η Ελλάδα..μια Ελλάδα που διαπομπεύεται ασύστολα στο Εξωτερικό κ απομυζεί το Εσωτερικό της 'γίγνεσθαι", από μισέλληνες κ ανθέλληνες υπό τις επιταγές της Εταιρειοκρατίας...Το ΠΑΣΟΚ δεν έπρεπε καν να υφίσταται ...ούτε ως επιχείρηση που ξεκίνησε αλλά ούτε κ σαν λέξη!!!Πόσο μάλλον σαν Κυβέρνηση...Η ύφεση που σταθεροποιείται, πολύ συντομα θα οδηγήσει σε μία κοινωνική έκρηξη ενός "λαού" που αναρωτιέμαι κατά πόσο έχει αποκαταστήσει τη σχεση με την ιστορία του....Τα σημάδια παρακμής είναι έκδηλα...Χρειαζόμαστε ένα βήμα πιο γρήγορο απο τη φθορά!!!!Ο Α.Σαμαράς μπορεί! ΑΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ!

  50. Αννίτα avatar
    Αννίτα 23/08/2011 08:29:13

    Πρώτα απ όλα και πάνω απ όλα το Πασοκ βίασε με απάνθρωπο τρόπο την κοινωνική ζωή του ΄Ελληνα, τις αξίες του, την ίδια την ψυχή του.
    Το απίστευτο χάος που δημιούργησε στις κοινωνικές τάξεις καλλιεργώντας αισθήματα μίσους στους μεν για τους δε, βάζοντάς τους σε διαδικασίες τύπου," εγώ έχω δίκιο κι εσύ άδικο", η "εγώ παίρνω λίγα χρήματα κ σύ πολλά" δεν είναι ότι καλλίτερο για μια χώρα, ΕΝΑ ΕΘΝΟΣ σαν την Ελλάδα.
    Εσπειρε την διχόνοια παντού γιατί ΑΥΤΟ εξυπηρετούσε τους σκοπούς του.!!
    Σχέδιο απλό και εξυπηρετικό για μας τους αφελείς, που πολλές φορές έχουμε τις απαντήσεις κάτω απ την μύτη μας και κοιτάζουμε πιο πέρα.!!
    Το βέβαιο είναι ότι ο Σαμαράς είναι η ελπίδα για την χώρα μας και για άλλους λόγους πολύ πιο σημαντικούς που δεν έχουν ποτέ παρατηρηθεί η αναφερθεί από τα ΜΜΕ.
    Πέραν του γεγονόντος οτι είναι πατριώτης, αυθεντικός Ελληνας γιατί δεν μπορεί να πει οποιοσδήποτε τον ιστορικό λόγο " Ειμαστε ο σπόρος που δεν πεθαίνει" αν δεν έχει ψάξει, δεν έχει φιλοσοφήσει το βαθύ νόημα ΟΛΗΣ της ιστορίας της χώρας μας.
    Είναι κ κάτι εξ ίσου σημαντικό. Ποιός Ελληνας πρωθυπουργός πήγε ποτέ σε εκκλησία με κατάνυξη και αναφέρθηκε στους λόγους του με πίστη για την θρησκεία μας και το μεγαλείο της δύναμης της Παναγίας κ του Θεού;
    O Σαμαράς το έκανε όταν παρευρέθηκε στην Παναγία Σουμελά.Και κάτι ακόμα που δεν έδειξαν καθόλου τα κανάλια πέρυσι, μόνο ένα κ για ελάχιστα δευτερόλεπτα.Την Μ.Παρασκευή ακολούθησε το Επιτάφιο με κατάνυξη κ έψαλλλε με τους ψάλτες ήταν μαζί τους όχι πρώτη θέση στο πλήθος όπως κάνουν πολλοί άλλοι κ απλά ακολουθούν, απλά για να δώσουν το στίγμα τους.!
    Αυτό σημαίνει οτι σέβεται τις ΑΞΙΕΣ και τα ΙΔΑΝΙΚΑ της χώρας του.!!
    Εαν λοιπόν δεν εκτιμήσουμε έναν πολιτικό που δίνει συνεχώς δείγματα της αξίας του τότε είμαστε άξιοι της τύχης μας.!!!
    Σταθερός πάντα στις πολιτικές του θέσεις, δεν υπόσχεται μάταιες λύσεις, παρά μόνο εφικτές στην πραγματικότητα που ζούμε όλοι μας.
    Αλλαξε αρκετά πράγματα μέσα στο κόμμα της ΝΔ, όλα όμως δεν αλλάζουν εν μία νυκτί.!!
    Είναι μεθοδικός στα προγράμματα που έχει παρουσιάσει, κοινωνικά, Εθνικά κλπ, δίνει το στίγμα του σε κάθε γεγονός που υποβαθμίζει την Ελλάδα.
    Αν δεν μπορεί να κάνει κάτι περισσότερο, είναι γιατί δεν έχει την εξουσία στα χέρια του για να επιβάλλει τις προτάσεις-λύσεις που έχει δώσει 2 χρόνια τώρα.!
    Δεδομένου οτι η αυτοκρατορία του Γαπ έχει δημιουργήσει τέτοιο χάος στα ΜΜΕ κ στην Ελληνική κοινωνία που τώρα σε αυτή την φάση [ της αντιπολίτευσης] που βρίσκεται θα περάσουν οι αποφάσεις του δια πυρός κ σιδήρου στην χειρότερη η θα τις απαξιώσουν μέχρι τουλάχιστον να δικαιωθεί.!!
    Αλλά και εως ότου ΔΙΚΑΙΩΘΕΙ πλήρως αναλαμβάνοντας τα ηνία της Ελλάδας θα είναι μια μεγάλη δοκιμασία γι αυτόν αυτό το σκληρό σκηνικό να τον αγνοεί η κυβέρνηση του Γαπ.
    Οπως και νάχει όμως το σίγουρο είναι οτι ο Σαμαράς έχει τα κότσια ως πρωθυπουργός να ξαναφτιάξει την Ελλάδα από την αρχή και καλλίτερη κάτω από το πρίσμα μια άλλης ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ και οχι αυτής που ξέραμε μέχρι σήμερα.!!!!!!!

  51. Αννίτα avatar
    Αννίτα 23/08/2011 08:33:44

    Θα συμφωνήσω με την Θωμαή, χρειαζόμαστε ένα βήμα γερό, δυνατό πριν την φθορά. Αν δεν γίνει τότε η μεγάλη κοινωνική έκρηξη δεν θα αργήσει.Και τότε ουαί γραμματείς και φαρισαίοι!!!!. Ο Σαμαράς μπορεί να το κάνει το τολμηρό βήμα. Εξ άλλου έχει αποδείξει πως μπορεί να ρισκάρει.!!

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Αννίτα 23/08/2011 11:00:24

      Πολύ σωστά τα λεγόμενά σου Αννίτα. Να συμπληρώσω ότι ο Α.Σ., πλήρωσε το τίμημα της υπεράσπισης των θέσεων και επιλογών του πολύ ακριβά , μένοντας ξεχασμένος για πολλά χρόνια. Ποιός άλλος το έχει κάνει;

      • juliet avatar
        juliet @ Diamond Angel 23/08/2011 13:04:22

        Και δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι πολεμήθηκε απο την αγία οικογένεια ,τους έμπαινε εμπόδιο στα σχέδιά τους .Πλήρωσε τον πατριωτισμό .Φώναζε για την Β.Ηπειρο και του χρεώσανε τους ληστές που μπήκαν ανεξέλεκτοι .Φώναζε για τ΄αυτονόητα για το συμφέρο της Ελλάδας και έτρωγε την δική τους λάσπη.Δικαιώθηκε .Ελπίζουμε ότι σύντομα το τιμόνι της Πατρίδας θα είναι στα χέριά του ,την φτώχια θα την ξεπεράσουμε αν δουλέψουμε ,την σκλαβιά όμως ; την υποδούλωση ;το ξεπούλημα;

  52. ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ 23/08/2011 09:04:59

    ...ΟΛΑ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ..
    ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩ.....
    ...ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ;;;;;;
    -ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟ/ΜΑΓΓΙΝΑ/ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟ/ΓΙΑΚΟΥΜΑΤΟ/ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟ/ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗ/ΔΟΥΚΑ.....
    ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΟΜΜΑΤΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΗΤΑΝ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΗ-ΨΗΦΟΘΗΡΙΚΗ ΤΟΥΣ ΥΠΑΡΞΗ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΟΧΙ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ....
    ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ, ΟΤΑΝ ΕΞΕΛΕΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ Ν.Δ.....ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΧΕ ΠΡΟΣΦΑΤΟ..ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΡΟ ΤΟΥ ΑΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ Ν.Δ....
    ΠΡΙΝ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ..(ΟΙ ΚΟΠΡΟΙ)...ΝΑ ΣΤΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥΣ....ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ.
    ΚΑΤΑ Τ'ΑΛΛΑ... ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ Ν.Δ ΜΕ ΜΙΣΗ ΚΑΡΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΓΟΥΣ.....
    ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ..... ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΕΥΕΡΓΕΤΕΣ ΜΙΛΑΜΕ;;;;
    ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ/ΜΠΟΜΠΟΛΑ/ΚΟΚΚΑΛΗ/ΑΛΑΦΟΥΖΟ/ΛΑΜΠΡΑΚΗ/ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟ/....ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΑΛΗΚΑΡΙΑ....

  53. armaggeddon avatar
    armaggeddon 23/08/2011 11:08:12

    ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΕΙ , ΤΗΝ ΣΑΒΟΥΡΑ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ.......

    • juliet avatar
      juliet @ armaggeddon 23/08/2011 13:11:17

      Στη μετακόμηση βλέπεις τι περισσεύει και το πετάς.

  54. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 23/08/2011 17:28:03

    Μακάρι να είναι έτσι. Όμως για να κερδίσει και εμάς που δεν ανήκουμε παραδοσιακά στην ΝΔ αλλά βλέπουμε στον Σαμαρά προσωπικά κάποια καλά στοιχεία θα πρέπει πριν από τις επερχόμενες εκλογές να δώσει έστω το στίγμα ακόμη και αν κρίνει ότι δεν είναι ο κατάλληλος χρόνος για να μιλήσει καθαρά. Πρέπει να δώσει το στίγμα ότι αφουγκράζεται την πλατεία που εκφράζει την συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού και να της κλείσει το μάτι στα παρακάτω ΕΘΝΙΚΑ θέματα.
    Θα συγκροτήσει Επιτροπή Λογιστικού Ελέγχου για το επαχθές και απεχθές χρέος.
    Θα πληρώσουν οι οικογένειες που ακόμη και σήμερα ληστέυουν τον ελληνικό λαό και είναι υπεύθυνες για την σημερινή κατάσταση της πατρίδος μας.
    Θα τιμωρηθούν όλοι οι πολιτικοί που είναι ένοχοι για την σημερινή κατάσταση.
    Θα τιμωρηθεί η δοσίλογη κυβέρνηση της τελευταίας διετίας για την παραχώρηση της εθνικής κυριαρχίας και για την εσκεμμένη και ύποπτη καταστροφή της οικονομίας.
    Θα αποκαταστήσει άμεσα τα εγκλήματα της κυβέρνησης ΓΑΠ προς τους μισθωτούς, συνταξιούχους κλπ γεγονός που θα μεγαλώσει την καταναλωτική ικανότητα και συγχρόνως την ανάκαμψη της οικονομίας.
    Θα αποκτήσει και πάλι η Ελλαδα ΕΘΝΟΚΕΝΤΡΙΚΗ και ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ.
    ΘΑ ξεβρωμίσει ο τόπος από τους λαθρομετανάστες.
    Τι θα γίνει με το δημογραφικό πρόβλημα.
    Τι θα γίνει με τα ΕΘΝΙΚΑ μας Θέματα, (Κυπριακό, Γυφτοσκοπιανό, Αιγαίο, ΑΟΖ κλπ)
    Αν δεν δώσει το στίγμα του σε αυτά τα θέματα με το κατάλληλο στελεχιακό δυναμικό που να πιστεύσει σ αυτά τότε δεν θα κάνει τίποτα ακόμη και αν το πιστεύει. Εξουσία με στελέχη που συνεργάστηκαν με τις ληστρικές οικογένειες που καταλήστεύουν ακόμη την Ελλάδα, με Ντιντίδες ,με παιδιά των πατεράδων και παπούδων (Μητσοτάκηδες, βαρβιτσιώτηδες κλπ) με στελέχη που στήριξαν τα βιβλία της ρεπούση(κούτσικου) και στελέχη που θήτευσαν σε θέσεις της ΕΕ (παπαδήμοι, χατζημαρκάκηδες, χατζηδάκηδες κλπ) ανατροπή δεν γίνεται κ. Σαμαράς και θέλω να πιστεύω ότι το καταλαβαίνεις και εσύ. Ελπίζω ο λαός που θα σε ψηφίσει να έχει την διαύγεια και την φώτιση την ημέρα εκείνη και να ψηφίσει όπως και την 29 ΝΟΕ 2009 που έδιωξε τον δεύτερο παπανδρεικό πόλο την ΝΤΟΡΑ. Αν πραγματικά σώσεις την Ελλάδα θα πρέπει να καθιερωθεί - λιγο τραβηγμένα βέβαια - σαν εθνική γιορτή.
    Διαφορετικά θα είσαι και εσύ ένας ακόμη αρχηγός της ΝΔ και ενδεχομένως και βραχύβιος πρωθυπουργός αλλά ένα τίποτα όπως τόσοι άλλοι αρχηγοί στο κόμμμα αυτό που δεν τόλμησαν να ψελίσουν ότι είναι δεξιοί. ΣΑΜΑΡΑ ή θα γίνεις ο πραγματικός ΕΘΝΑΡΧΗΣ΅όλου του ελληνικού γένους και των 23.000.000 απανταχού της γης ή θα γίνεις ένας δεύτερος αντωνάκης κατά το γιωργάκης.

  55. tak avatar
    tak 23/08/2011 18:36:17

    Ο πρόεδρος δεν μπορεί να κάνει αυτά που θέλει ο καθένας μας. Φυσικά και τα λαμβάνι όλα υπόψη, άλλωστε ο Φαήλος εκεί είναι και τον νημερώνει. Όταν χρειαστεί, θα χτυπήσει σαν ... κόμπρα! Ορισμένοι ούτε που θα καταλάβουν...

  56. tak avatar
    tak 23/08/2011 18:39:39

    Ο πρόεδρος δεν μπορεί να κάνει αυτά που θέλει ο καθένας μας. Φυσικά και τα λαμβάνει όλα υπόψη, άλλωστε ο Φαήλος εκεί είναι και τον νημερώνει. Όταν χρειαστεί, θα χτυπήσει σαν ... κόμπρα! Ορισμένοι ούτε που θα καταλάβουν...

  57. Δεθελοντής avatar
    Δεθελοντής 24/08/2011 09:15:32

    Δεν είναι δυνατόν στην σημερινή Ελλάδα να υπάρχουν άτομα που είναι έτοιμα να ψάξουν σωτήρες στους προηγούμενους δοσίλογους κυβερνώντες.
    Δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν άτομα με μνήμη χρυσόψαρου !

    Σταματήστε να ψάχνετε την σωτηρία της Ελλάδας ανάμεσα στα πόδια της κάθε μαριονέτας που τοποθετούν τα αφεντικά.

    Ο GAP ήλθε να μας σώσει και αυτός αν θυμάστε.
    Είστε διατεθειμένοι να χάσουμε και άλλη τετραετία σαν λαός ;
    Ανοίξτε τα μάτια σας και κάντε ότι είναι δυνατόν, ο κάθε ένας από εσάς από μόνος του, ώστε να αλλάξει η πορεία μας προς το χάος.

    Δεν είναι θέμα νομής της εξουσίας σε μπλε και πράσινους.
    Α Λ Λ Α Ξ Τ Ε....

    • Ignoramus avatar
      Ignoramus @ Δεθελοντής 24/08/2011 11:07:00

      τετοιες νοοτροπίες μας πάνε πίσω. τράβα αλλού φιλαρακο.

      • Δεθελοντής avatar
        Δεθελοντής @ Ignoramus 24/08/2011 16:33:59

        Δεν χρειάζεται φιλαράκο.
        Η αντίληψη του εδώ και του τώρα για σένα, είναι δύσκολη υπόθεση.
        Ευτυχώς εγώ και εσύ, είμαστε ήδη αλλού.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Δεθελοντής 31/08/2011 19:43:55

      Και συ οπαδός της αποχής μήπως, φίλε δεθελοντή;;

  58. Αννίτα avatar
    Αννίτα 24/08/2011 11:46:07

    Η κόπρος του Αυγεία καθαρίζεται από το σύστημα πρώτα που δημιουργούμε εμείς οι πολίτες απαξιώνωντάς τους δια της ψήφου μας.Ετσι το σύστημά μας θα τους ξεράσει θέλοντας κ μη. Οσον αφορά για τους μηχανισμούς τους δεν μπορούν να τους στήσουν πλέον.Κ αν μπούν στον κόπο θα είναι χαμένοι από χέρι η δεν θα προλάβουν η θα απορριφθούν από εμάς. Εμείς είμαστε η δύναμη κ η αδυναμία αυτών των κόπρων του Αυγεία.
    Η ΝΔ βαδίζει πλέον με άλλον αέρα πολιτικής φιλοσοφίας και ιδεολογίας να είστε βέβαιοι ότι θα υποστηριχθεί η νέα αυτή πνοή κ δεν θα αφήνει τέτοιου είδους περιθώρια για τους λίγους διαπλεκόμενους σε μικροσυντεχνίες που απαξιώνουν τους πολίτες αυτής της χώρας.

  59. tak avatar
    tak 04/05/2012 18:15:09

    Τώρα το θυμήθηκα! Είχα κάνει και σχόλιο!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ tak 04/05/2012 18:17:05

      Σε θυμάμαι. (Μάλλον αλλιώς σου τάπε ο Δαναός... χα χα).

      • tak avatar
        tak @ Strange Attractor 04/05/2012 18:20:05

        Πάρε με τηλέφωνο να τα πούμε... Όποτε θέλεις... Θα χαρώ πολύ!

  60. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 04/05/2012 18:37:39

    ΟΚ θα το πάρω απ τον Δαναό που είναι επί των δημ. σχέσεων!
    Αυτό το θυμάσαι; h__p://www.antinews.gr/2011/11/12/133223/

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.