#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/11/2010 14:37
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαμαράς: συναίνεση στο ναυάγιο δεν δίνουμε



Σκληρή επίθεση στην κυβέρνηση και στην "συμμαχία των προθύμων" που στηρίζουν την οικονομική της πολιτική, εξαπέλυσε ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς μιλώντας σήμερα στην Κοινοβουλευτική Ομάδα του κόμματος.

    "Δεν θα είμαστε συνένοχοι στην αδιέξοδη πολιτική της κυβέρνησης, προσφέρουμε συναίνεση μόνο για να μπει η χώρα στη φάση της ανάκαμψης, τίποτε λιγότερο", ξεκαθάρισε ο πρόεδρος της ΝΔ και συνέχισε λέγοντας ότι ζητάμε επίμονα και με συνέπεια αλλαγή του μίγματος της οικονομικής πολιτικής.





Ακολουθουν αποσπάσματα απο την ομιλία:








Η πολιτική της κυβέρνησης στην Οικονομία, πολιτική που υπαγορεύθηκε από το Μνημόνιο, έχει οδηγήσει σε πλήρες αδιέξοδο.



Έπεσε έξω στα έσοδα, έπεσε έξω στις δαπάνες, έπεσε έξω στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, έπεσε έξω στην ύφεση, έπεσε έξω στην ανεργία, έπεσε έξω και στον πληθωρισμό. Έπεσε έξω σε όλα! Κάτι παραπάνω: Έπεσε έξω ακριβώς για τους λόγους που είχαμε  προειδοποιήσει εμείς εξ αρχής.



Και τα παλιά και τα νέα μέτρα που παίρνει η κυβέρνηση είναι «ασκήσεις ματαιότητας. Το ΠΑΣΟΚ βλέπει ή νιώθει ήδη τα αδιέξοδά του, είναι υποχρεωμένο να πάρει πιο δύσκολες αποφάσεις, χωρίς το «μαξιλαράκι» μιας άνετης διαφοράς με τη Νέα Δημοκρατία.



Με τη διαφορά στις 2 μονάδες, τα πολιτικά αδιέξοδα του ΠΑΣΟΚ γίνονται πιο πιεστικά και πιο αξεπέραστα.

Το Σχέδιο Προϋπολογισμού του 2011 είναι διάτρητο. Το πραγματικό έλλειμμα του 2010 είναι πολύ πιθανό να ξεπεράσει το 10%. Κι αυτό δεν οφείλεται στην αναθεώρηση του ελλείμματος του 2009, αλλά πρωτίστως στην ανικανότητα άντλησης των προβλεπομένων εσόδων, λόγω της ύφεσης που δημιούργησαν. Και παρά τα φορομπηχτικά μέτρα που στέγνωσαν την αγορά. Αυτό προκαλεί και την επιμονή των επιτηρητών να προσμετρήσουν τις μετατάξεις ως νέες «προσλήψεις». Αφού δεν μπορούν να διασφαλίσουν τα έσοδα, προσπαθούν τουλάχιστον να διασφαλίσουν τις απολύσεις! Τα σπασμένα της πολιτικής του κ. Παπανδρέου δεν πρόκειται να δεχτούμε να τα φορτώσουν στις πλάτες εκατοντάδων χιλιάδων οικογενειών με μαζικές απολύσεις που θέλουν να κάνουν!

Υπάρχει άλλη διέξοδος



Η διέξοδος αυτή έχει δύο σκέλη:

Πρώτον, ταυτόχρονη αντιμετώπιση του ελλείμματος και της ύφεσης. Με περιοριστικά μέτρα για το έλλειμμα, αλλά και με μέτρα τόνωσης της οικονομίας για να αντιμετωπιστεί η ύφεση.



Δεύτερον, ταυτόχρονη αντιμετώπιση του ελλείμματος και του χρέους. Με μέτρα αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας που είναι τεράστια και σήμερα δεν αποδίδει το παραμικρό.

Ταυτόχρονα: και περιοριστικά μέτρα δημοσιονομικής εξυγίανσης και μέτρα τόνωσης της οικονομίας για να υπάρχουν έσοδα, τζίροι, κέρδη και να βρίσκει το κράτος κάτι να φορολογεί. Αυτό το «και τα δύο» δυσκολεύτηκαν να το καταλάβουν κάποιοι, που ταλαντεύονται συνεχώς - από το «δώστα όλα» για να εκλεγούμε, στο «κόψτα όλα για να σωθούμε». Από το «λεφτά υπάρχουν», στο «μαζί τα φάγαμε»…

Και εδώ πρέπει το ίδιο το ΠΑΣΟΚ να αποφασίσει: Θέλει συνενόχους για να συνεχίσει την ίδια Πολιτική; Δεν θα τους βρει σε μας.

Θέλει συναίνεση για να αλλάξει πολιτική; Εδώ είμαστε να το συζητήσουμε.

Όχι, όμως, μόνο, για να αλλάξει κάποιους «επαχθείς όρους», όπως το χρονοδιάγραμμα αποπληρωμής. Αυτό μπορεί να το επιτύχει και χωρίς εμάς...



Αλλά για να ξεκινήσει η ανάκαμψη! Τίποτε λιγότερο δεν δεχόμαστε.

Δηλαδή να υποστεί η χώρα ένα επενδυτικό σοκ.



Από το απελπιστικό σοκ ασφυξίας, στο δημιουργικό σοκ των επενδύσεων.

Πράγμα για το οποίο απαιτούνται χαμηλότεροι φόροι, σταδιακή μείωση των ασφαλιστικών εισφορών, μείωση του ΦΠΑ και του φόρου μεταβίβασης για όλες τις αγοραπωλησίες νεόδμητων κτιρίων, επιχορήγηση επιτοκίου για στεγαστικά πρώτης κατοικίας κατά 2%. Και πριν απ’ όλα, πληρωμή όλων των οφειλών του κράτους σε ιδιώτες και επιχειρήσεις. Και συμψηφισμός χρέωσης από και προς το Δημόσιο. Που θα φέρει επανάσταση στην αγορά και θα δώσει ένεση ρευστότητας στην Οικονομία. Το κράτος πρέπει να πληρώσει ορισμένα λεφτά αν θέλει να εισπράξει. Και η Οικονομία πρέπει να δουλέψει για να παραγάγει έσοδα για το κράτος.

Αυτά μαζί με την άμεση ενεργοποίηση του ΕΣΠΑ, την αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του Δημοσίου με ρυθμούς… Ολυμπιάδας, αλλά και την ψήφιση ενός Επενδυτικού Νόμου, αντίστοιχου με εκείνο που βρήκε το ΠΑΣΟΚ όταν ήλθε στην εξουσία, είναι αναγκαίες προϋποθέσεις. Και μιλάω για το νόμο που, όπως θυμάστε, κατάργησε, που ύστερα παραδέχθηκε ότι ήταν… ο καλύτερος ως τώρα, και που τελικά δεν έβαλε τίποτε στη θέση του! Όλα αυτά μπορούν ακόμα να βγάλουν τη χώρα από την ασφυξία και τους φαύλους κύκλους.

Γιατί ήδη, δυστυχώς, στις απορροφήσεις των κοινοτικών κονδυλίων του ΕΣΠΑ, η Ελλάδα έπεσε, από την πέμπτη θέση το 2009, στην 23η θέση φέτος!

Ενώ τα ΣΔΙΤ έχουν διακοπεί και έτοιμες μελέτες, όπως είναι ο Χωροταξικός Σχεδιασμός, οι αυτοκινητόδρομοι, τα πράσινα προγράμματα για τις επιχειρήσεις, που είχε προετοιμάσει η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, εγκαταλείφθηκαν.

Ζητάμε επίμονα και με συνέπεια αλλαγή του μείγματος της οικονομικής πολιτικής. Όλα αυτά είναι μια πρώτη αλλαγή μείγματος. Γιατί βάζουν σε ίση προτεραιότητα την ανάκαμψη της Οικονομίας. Για να πιάσουν τόπο τα υπόλοιπα περιοριστικά μέτρα. Και για να αλλάξουν μερικά απ’ αυτά. Και θέλω να το ξεκαθαρίσω για μιαν ακόμα φορά: θα αποκαταστήσει η Νέα Δημοκρατία τις συντάξεις των χαμηλοσυνταξιούχων που έχει περικόψει ο κ. Παπανδρέου!

Συναίνεση στα αδιέξοδα δεν θα δώσουμε

Εμείς θέλουμε πρώτοι να βγει ο τόπος από την κρίση. Εμείς θέλουμε πρώτοι να εξυγιάνουμε τα δημοσιονομικά μας. Αλλά δεν μπορούμε να το κάνουμε σκοτώνοντας την Οικονομία μας και διαλύοντας την Κοινωνία μας.



Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ πρέπει να αποφασίσει: Θέλει να αλλάξει την πολιτική της για να αλλάξει τη χώρα; Αν αυτό θέλει, εμείς εδώ είμαστε. Αλλά με μέτρα άμεσης ανάκαμψης. Ή μήπως επιμένει στην ίδια πολιτική που βουλιάζει τη χώρα; Αν θέλει αυτό το τελευταίο, τότε ας ψάξει αλλού για συνενόχους. Θα βρει λίγους, αλλά –πιστέψτε με- ιδιαίτερα πρόθυμους.

Τώρα που πολλαπλασιάστηκαν τα αδιέξοδα του ΠΑΣΟΚ λόγω της πολιτικής του και μίκρυναν τα περιθώρια για το ΠΑΣΟΚ, λόγω ανόδου της Νέας Δημοκρατίας, κάποιοι σπεύδουν να του δώσουν «δεκανίκι». Να ενισχύσουν όπως μπορούν, απεγνωσμένα, την περιβόητη «συμμαχία των προθύμων». Είναι λίγο αστείο, όταν κάποιοι που στήριξαν την πολιτική του ΠΑΣΟΚ στο παρελθόν και το έχουν τώρα μετανιώσει, όταν υπάρχουν ακόμα και υπουργοί του ΠΑΣΟΚ που τώρα αντιδρούν φωναχτά, να σπεύδουν κάποιοι άλλοι να στηρίξουν τα αδιέξοδα της πολιτικής του.

Δικό τους το πρόβλημα.

Εμείς συναίνεση στα αδιέξοδα δεν θα δώσουμε.

Συναίνεση για αλλαγή πολιτικής για να σωθεί ο τόπος, το έχουμε ήδη πει από καιρό, το εννοούμε και σε αυτό εμμένουμε.

Άλλωστε, αυτή τη στιγμή η κοινωνία αυτό περιμένει από μας:

Η κοινωνία δεν μας λέει: «στηρίξτε την κυβέρνηση που βουλιάζει την οικονομία». Όλοι μας λένε: «βοηθήστε να αλλάξει η οικονομική πολιτική για να σωθούμε».

Δεν μας λέει κανείς, «ωραία πάμε, βάλτε ένα χεράκι να συνεχίσουμε».

Όλοι μας λένε ότι «οδηγούμαστε, παρά τις θυσίες, στη χρεοκοπία, κάντε κάτι να το αποφύγουμε, όσο είναι καιρός».

Κανείς δεν θέλει συναίνεση στο ναυάγιο.

«Πάρτε το τιμόνι αλλιώς, γιατί δεν αντέχουμε», αυτό φωνάζουν όλοι.

Αυτή τη στιγμή υπάρχουν τρεις πολιτικοί πόλοι στην Ελλάδα:



Αυτοί που αποδέχονται την κυβερνητική πολιτική.

Αυτοί που την απορρίπτουν, χωρίς να προτείνουν κάτι άλλο.

Κι αυτοί που την απορρίπτουν και προτείνουν διαφορετική διέξοδο.

Το ΠΑΣΟΚ μέχρι στιγμής στηρίζει την πολιτική αυτή. Από κοντά και η «συμμαχία των προθύμων»…

Η Αριστερά το απορρίπτει, αλλά δεν προτείνει τίποτε. Απλώς καιροφυλακτεί να κερδίσει από τη διάλυση των πάντων.

Και η Νέα Δημοκρατία, που έχει επισημάνει τα αδιέξοδα της κυβερνητικής πολιτικής, στηρίζει ό,τι είναι σωστό και προτείνει άλλη διέξοδο.

Η κοινωνία δεν περιμένει ποιος θα στηρίξει τα αδιέξοδα του ΠΑΣΟΚ.

Περιμένει πότε θα απαλλαγεί από τα αδιέξοδα αυτά.

Όσοι καταψήφισαν το ΠΑΣΟΚ κι όσοι δεν ψήφισαν καθόλου, το τελευταίο που θα ήθελαν θα ήταν να συνεχιστούν αυτά τα αδιέξοδα.

Όσοι κάνουν νέο κόμμα, «για να εκφράσουν», υποτίθεται, «την κοινωνία» και σπεύδουν να στηρίξουν αυτά τα αδιέξοδα που διαλύουν την κοινωνία, δεν έχουν καταλάβει τι συμβαίνει γύρω τους.

Εμείς, όμως, έχουμε μεγάλες ευθύνες και μεγάλη Ιστορία. Και δεν θα πέσουμε στη στημένη παγίδα της εσωστρέφειας.

Έχουμε τόσα να λύσουμε για την Πατρίδα μας, που η Πατρίδα μας απαγορεύει να ασχολούμαστε με τα μικρά, τα ασήμαντα και τα προσωπικά.

Απευθύνω σήμερα στον κ. Παπανδρέου, μια ακόμα προειδοποίηση: Να μην χρησιμοποιήσετε κ. Παπανδρέου την οικονομική κρίση ως «άλλοθι» για υποχωρήσεις στα εθνικά ζητήματα!

Και επ’ αυτού ζητούμε άμεση και πλήρη ενημέρωση.

Τις τελευταίες μέρες, πληροφορηθήκαμε ότι, βιαστικά και ανεξήγητα, ο υπουργός Εξωτερικών πρότεινε τη σύγκληση Συνόδου Κορυφής Ευρωπαϊκής Ένωσης – Τουρκίας, χωρίς να αναλογίζεται ότι η πρωτοβουλία του αυτή ενισχύει το γεω-στρατηγικό ρόλο της γειτονικής χώρας, έστω και σε επίπεδο εντυπώσεων, σε μια στιγμή που είναι σε εξέλιξη σοβαρότατες διεργασίες που καθορίζουν τους συσχετισμούς δυνάμεων στην περιοχή μας.

Τους προειδοποιήσαμε ακόμα να μην παίζουν με το μεταναστευτικό. Και δικαιωθήκαμε.

Τους προειδοποιήσαμε να μην παίζουν με τον εθνικό χαρακτήρα της Παιδείας που τον προβλέπει και το Σύνταγμα. Πώς θα ενσωματώσουμε τα παιδιά των νόμιμων μεταναστών και θα τα κάνουμε συνειδητούς Έλληνες πολίτες όταν στα σχολεία μας ξεθωριάζει η εθνική γλώσσα, η εθνική ιστορία και η εθνική μνήμη; Σε ποια χώρα της Ευρώπης -να μας πουν- «αποχρωματίζουν» την Παιδεία τους από οποιοδήποτε εθνικό στοιχείο;

Θα ξαναπάρουμε τη χώρα μας στα χέρια μας. Από μας εξαρτάται

Την Ελλάδα πολλοί την προσέβαλαν και πολλοί την πλήγωσαν τα τελευταία χρόνια. Και εντός και εκτός συνόρων. Από μας εξαρτάται να την καταστήσουμε και πάλι σεβαστή όπως της αξίζει, όπως της αρμόζει, όπως της προσήκει. Αλλά για να το επιτύχουμε πρέπει να θυμόμαστε ότι είμαστε χώρα, δεν είμαστε… «χώρος». Είμαστε λαός, δεν είμαστε… «πληθυσμός»!. Κι ότι πρέπει εμείς πρώτοι να πιστέψουμε στον εαυτό μας για να πιστέψουν κι άλλοι στα δίκαιά μας.

Κάποιοι στο παρελθόν προσπαθούσαν να μας πείσουν –το θυμάστε- ότι το αλήστου μνήμης Σχέδιο Ανάν ήταν «μονόδρομος σωτηρίας» για την Κύπρο. Πήραν, τότε, την απάντηση που έπρεπε.

Πώς τα έφερε η μοίρα και είναι οι ίδιοι που σπεύδουν σήμερα σε μια «συμμαχία προθύμων» γύρω από την πολιτική του Μνημονίου!

Τυχαίο; Δεν νομίζω.

Αλλά έτσι κι αλλιώς, ο Ελληνικός λαός είναι απέναντί τους. Και τα αδιέξοδά τους αρχίζουν να φαίνονται δια γυμνού οφθαλμού. Κι όσο περνάει ο καιρός, από δω και στο εξής, θα φαίνονται ακόμα περισσότερο…

Αυτό τον καιρό δεν χτίζουμε μόνο ξανά την αξιοπιστία μας ως κόμμα. Χτίζουμε και την απήχησή μας ως παράταξη, γιατί και οι ιδέες μας κερδίζουν έδαφος.

Βρισκόμαστε –πράγματι- στο πιο κρίσιμο σταυροδρόμι της εποχής μας. Η Νέα Δημοκρατία πρέπει να αναδειχθεί -και αναδεικνύεται κάθε ημέρα- η πιο αξιόπιστη, η πιο υπεύθυνη, η πιο σταθερή δύναμη στη χώρα.

Στόχος μας είναι να εμπνεύσουμε και να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη της μεγάλης πλειοψηφίας του λαού μας.

Σ’ αυτό τον αγώνα, αγώνα δικαίωσης για την Παράταξη, αλλά – κυρίως – αγώνα σωτηρίας για την Πατρίδα μας, σας θέλω και σας βλέπω όλους δίπλα μου.

Σ’ αυτό το ταξίδι συνέπειας, αγώνα και ελπίδας, δεν περισσεύει κανένας. Όχι γιατί το θέλω μόνον εγώ. Αλλά γιατί το επιτάσσει το καθήκον μας. Απέναντι στην Παράταξη…

Οι λιπόψυχοι στα δύσκολα δεν χωράνε. Ούτε λαθρεπιβάτες σε ένα τέτοιο ταξίδι αγώνα.

Γιατί μας βλέπουν, μας παρακολουθούν, όλοι. Και δίνει ο καθένας μας, κάθε στιγμή, λόγο στη συνείδησή του και στην Ελλάδα.

Και δεν θα πείσουμε τον Ελληνικό λαό μόνο γιατί η πολιτική μας είναι σωστή και η θέση μας υπεύθυνη. Θα πείσουμε γιατί οι ιδέες μας εκφράζουν την αγωνία και τις φιλοδοξίες του λαού μας. Που μέσα στις δυσκολίες ο Ελληνικός λαός αφυπνίζεται. Και ρίχνει το βλέμμα της ελπίδας του πάνω μας.

Η χώρα αυτή δεν θα λυγίσει. Από μας εξαρτάται.

Η οικονομία της δεν θα διαλυθεί, ούτε θα χρεοκοπήσει. Από μας εξαρτάται.

Το μέλλον της δεν θα υποθηκευθεί. Από μας εξαρτάται.

Το κλίμα κατήφειας και εθνικής κατάθλιψης δεν θα συνεχιστεί για πολύ. Από μας εξαρτάται.

Θα ξαναπάρουμε τη χώρα μας στα χέρια μας. Από μας εξαρτάται.

Με αυτό το πνεύμα, θα ήθελα να συζητήσουμε για τις κρίσιμες ώρες που περνά η πατρίδα μας

Έχω πλήρη εμπιστοσύνη στην καθεμιά και στον καθένα από σας.

Και στη γνώμη σας.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. tiramola avatar
    tiramola 26/11/2010 14:45:29

    Αχταρμά τα έκανε ο Σαμαράς σήμερα κεκλεισμένων των θυρών...
    Σχέδιο Ανάν και μνημόνιο, νέο πακέτο σύνδεσης...
    Διώχτε τον Χρύσανθο από δίπλα του, θα τον πάρει στο λαιμό του.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ tiramola 26/11/2010 14:48:49

      Έλα βρε τρισμέγιστε Τιραμόλα! Μαθαίνεις και τι λέγεται "κεκλεισμένων των θυρών"; Μήπως είναι κάποιο ντοράκι μέσα και σου τα στέλνει στο Βlackberry με MMS;

      • tiramola avatar
        tiramola @ Αυριανιστής 26/11/2010 14:50:11

        Μας κάρφωσε ο Γιακουμάτος, άστα μας πήρανε χαμπάρι...

        • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
          ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ @ tiramola 27/11/2010 03:23:07

          Είσαι για γέλια κουκλίτσα μου tiramola.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ tiramola 26/11/2010 14:50:22

      Και, για να έχουμε και καλό ρώτημα, για πες μου και κάτι άλλο. Από πότε σε έπιασε ο... πόνος για τη ΝΔ και το Σαμαρά και κάνεις υποδείξεις για να μην "τον πάρουν στο λαιμό του";

    • man8os avatar
      man8os @ tiramola 26/11/2010 14:51:43

      Πριν μιλησεις για τον Χρυσανθο, πες μας για τον ΓΑΠ.

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ tiramola 26/11/2010 14:55:46

      tiramola

      Μακάρι η Ελλάδα να είχε 5-6 Χρύσανθους.

      • lazaros avatar
        lazaros @ ΣΟΝ ΠΕΝ 26/11/2010 15:03:50

        σωστος

      • Orestios avatar
        Orestios @ ΣΟΝ ΠΕΝ 26/11/2010 15:39:58

        +1000

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ ΣΟΝ ΠΕΝ 26/11/2010 17:50:19

        Μακάρι και ο Σαμαράς να είχε άλλους δυο-τρεις Χρύσανθους κοντά του. Θαύματα θα είχε κάνει, θα είχε ήδη 60% στις δημοσκοπήσεις...

      • George avatar
        George @ ΣΟΝ ΠΕΝ 26/11/2010 19:11:02

        Μακάρι αλλά είναι και καιρός να βγούν και μπροστά σιγά σιγά. Όχι άλλοι Πάκηδες στις τηλεοράσεις

    • lazaros avatar
      lazaros @ tiramola 26/11/2010 15:03:33

      αψογη η ομιλια του Σαμαρα η σημερινη..αυτο πηγα να γραψω και τσουπ διαβαζω πρωτο πρωτο σχολιο το αμιμητο..ελεος

    • Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) avatar
      Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) @ tiramola 26/11/2010 15:10:33

      Γιατι βρε tiramola,

      αδικο εχει? Αν δεν ειναι συμαχια προθυμων ,τοτε τι ειναι?
      Βλεπεις εσυ καποιον πιο ενδιαφεροντα χαρακτηρισμο.Αντε πεσ'τον

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ tiramola 26/11/2010 17:11:39

      Πονάς;

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ tiramola 26/11/2010 17:13:44

      έχουμε μια τέτοια ομιλία κι ασχολιόμαστε με τον τιραμόλα...!

  2. Kenan avatar
    Kenan 26/11/2010 14:58:53

    Ρε νούμερο Τιραμόλα, την Σπυράκη ακούς και μας κάνεις τον έξυπνο; Παραπολιτικό σαιτ εννοεί ο Γιακουμάτος το οποίο αναπαραγει συνεχώς τον Παναγιωτόπουλο

    • tiramola avatar
      tiramola @ Kenan 26/11/2010 15:08:33

      Νούμερο αυτοχρηματοδοτούμενο, ούτε ένα ένσημο δεν κολλάνε...

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ Kenan 26/11/2010 15:19:16

      Και το γεγονός ότι αν κολλούσαν, πάλι το ίδιο θα έλεγες, ασφαλώς δεν διαψεύδει την προηγούμενη δήλωσή σου, ε?

  3. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 26/11/2010 14:59:47

    Είδατε φόρα που πήρε ο tiramolaκος?

    Τέρμα οι ντροπές!!! Βουρ, τώρα που ψιλοέκατσε (νομίζει) η φάση και ο Γαπ δεν έπεσε...

    Το '11 να σε δω, που και πόσους μήνες θα ξανακρυφτείς παληκάρι μου...
    Όταν όλη η βλακεία που έσπειρε ο μαραθωνοδρόμος φυτρώσει με τη μία και μας πάρει ο διάτανος...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ (A)θανάσης 26/11/2010 15:05:21

      Δεν τον νοιάζει, (Α)θανάση. Του έχουν τάξει ότι, (ότ)αν απολυθεί από την κανονική του δουλειά -την οποία η μνημονιόδουλη πολιτική του αρχηγού του θα οδηγήσει στο λουκέτο- θα τον προσλάβουν στην Ιπποκράτους ως "επαγγελματικό στέλεχος" (όπως τα ονομάζει και το ΚΚΕ).

  4. reader avatar
    reader 26/11/2010 15:00:04

    Φάκτορα, είπαμε δημοκρατία, αλλά όχι και βλακεία. Την προπαγάνδα του ΠΑΣΟΚ την ακούμε και απο τα ραδιόφωνα και τις τηλεοράσεις. Κόψε τους εγκάθετους σχολιαστές

    • Factorx avatar
      Factorx @ reader 26/11/2010 15:03:48

      Αμα τους κόψω πως θα μαθαίνουμε τα ...."επιχειρήματα" του ΠΑΣΟΚ; Βαριέμαι να διαβαζω όλες τις φυλλάδες τους. Και νομίζω ότι κάνουν μεγάλο λάθο που δεν προσλαμβάνουν τον Τιραμόλα στο επιτελείο του κυβερνητικού εκπροσώπου. Μακράν καλύτερος. Άλλωστε τον εκπαιδεύσαμε εδώ μέσα. Και έμαθε

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Factorx 26/11/2010 15:07:05

        Συμφωνώ, Φάκτορα. Αφού κι εμένα προς στιγμήν, με μπέρδεψε ένα σχολιό του σε άλλη ανάρτηση, δεν ήξερα αν ειρωνευόταν τον αρχηγό του ή αν αναδημοσίευε ό,τι του έστελναν στο Blackberry! Μιλάμε για σκάλες ανώτερος από τον Πεταλωτή!

      • oxoxo avatar
        oxoxo @ Factorx 26/11/2010 18:58:58

        Σωστός!

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ reader 26/11/2010 15:40:04

      Η δημοκρατία δεν καταδιώκει την βλακεία. Η δημοκρατία επιτρέπει και τους εχθρούς της να κυκλοφορούν ελεύθεροι (καλή ώρα).

      Και ποιος θα ξεχωρίσει την βλακεία από την εξυπνάδα;

      Θραξ Αναρμόδιος

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Θραξ Αναρμόδιος 26/11/2010 20:31:28

        Αυτό εν τέλει είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα της Δημοκρατίας, το δικαίωμα όλων στη βλακεία. Άλλοι το εξασκούμε με φειδώ και άλλοι το εξασκούνε σαν κατανάλωση γράπας σε συνάντηση της βορείου φράξιας...

  5. sauraki avatar
    sauraki 26/11/2010 15:01:51

    Η ομιλία σήμερα του Α. Σαμαρά ήταν καταπληκτική. Ανέλυσε με πειστικότητα τις θέσεις της ΝΔ και υπογράμμισε την δικαίωση τους. Κορυφαία ήταν η στιγμή που υπενθύμισε πως αυτοί που παρουσίαζαν το νεοταξικό σχέδιο Αναν ως μονόδρομο, σήμερα συμμαχούν στην πολιτική του μνημονίου και αναρωτήθηκε: "τυχαίο??? ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ" Ας αναρωτηθεί τώρα και ο Ελληνικός Υπερήφανος Λαός!

  6. tiramola avatar
    tiramola 26/11/2010 15:01:54

    Ο Σαμαράς δεν είναι λαμόγιο, έχει όμως κάνει λάθος επιλογές προσώπων-συμβούλων και σαφώς προτιμώ μιά δεξιά χωρίς Μητσοτάκηδες μέσα οι οποίοι όμως δεν πρόκειται να ξεκουμπιστούν όσο οι συμβουλάτορες είναι κατώτεροι του αναμενομένου.
    Πχ, σήμερα δεν επέλεξε τη σύγκρουση όπως είχε κάνει ο ΓΑΠ σε αντίστοιχη φάση στην κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ.
    Για παράδειγμα η εξήγηση με λίγα λόγια όπως είχε κάνει ο συμφοιτητής του με τσαμπουκά θα ήταν:όποιος με αμφισβητεί να σηκώσει χέρι εδώ και τώρα και να πάρει δρόμο.
    Αντιλαβού γιατί ο ΓΑΠ είναι μεγάλος?

    • Factorx avatar
      Factorx @ tiramola 26/11/2010 15:10:40

      Είπαμε έγινες καλός, αλλά όχι ΠΟΛΥ καλός. Λες "δενβ επέλεξε την σύγκρουση". ΠΟΙΟΣ ΔΙΕΓΡΑΨΕ ΤΗ ΝΤΌΡΑ κλπ; Ο ΓΑΠ;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ tiramola 26/11/2010 15:15:37

      Σου διαφεύγει, βέβαια, τιραμόλα, η "μικρολεπτομέρεια" ότι ο "συμφοιτητής του", όπως τον λες, είχε δύο ολόκληρες εκλογικές αναμετρήσεις 2004 και 2007 και έφτιαξε την ΚΟ του κατ' εικόνα και ομοίωση. Έτσι, ξέρω κι εγώ να κάνω τον τζάμπα μάγκα. Ενώ ο Σαμαράς έχει (ακόμα) να αντιπαλέψει αρκετούς φελλούς και μωροφιλόδοξους που τον υπονομεύουν.

      • tiramola avatar
        tiramola @ Αυριανιστής 26/11/2010 15:19:11

        Ο ΓΑΠ μόνο τζάμπα μάγκας δεν είναι.
        Κάνεις μεγάλο λάθος να τον υποτιμάς, μεγάλο....

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αυριανιστής 26/11/2010 15:22:09

        Βρε τιραμόλα, ειλικρινά σκέφτεσαι πριν γράψεις ή όχι;

        "Δεν είναι τζάμπα μάγκας" ο ΓΑΠ σου;

        Αφού ο ίδιος δεν έχει δηλώσει ότι δεν τον ενδιαφέρει να επανεκλεγεί; Δεν είναι παγκοίνως γνωστό πως όταν ολοκληρώσει την εξαθλίωση των Ελλήνων οι πάτρωνές του θα του δώσουν επιτέλους την κοσμοπλίτικη θέση για την οποία τον γαλούχησε η μαμάκα του ότι είναι πλασμένοος;

    • tiramola avatar
      tiramola @ tiramola 26/11/2010 15:16:18

      Όταν καλείς την κοινοβουλευτική ομάδα εκτάκτως και δεδομένων των συνθηκών πας για σύγκρουση αποφασισμένος.Τέλος!
      Διαφορετικά γιατί την καλείς?
      Για να κάνεις αντιπολίτευση με επιχειρήματα που ούτως ή άλλως μοιράζονται σε non papers?

      • Orestios avatar
        Orestios @ tiramola 26/11/2010 15:26:49

        Θέλετε σύγκρουση πουλάκια μου?
        Πώς την θέλετε?

  7. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 26/11/2010 15:03:26

    Όλη η σημερινή ομιλία (σε βίντεο) Σαμαρά στην Κ.Ο.:

    http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=26543&catId=1

  8. Λαζαρος avatar
    Λαζαρος 26/11/2010 15:05:22

    Μακαρι να γινει πρωθυπουργος...ωραια η σημερινη ομιλια αλλα θα ηθελα να δω και μια πενταδα αφθαρτων στελεχων νεων(οχι κικιλιας στυλ) εξω απο κοματικους μηχανισμους καταρτισμενους και τιμιους

  9. tiramola avatar
    tiramola 26/11/2010 15:06:43

    Ο Σαμαράς δεν είναι λαμόγιο, έχει όμως κάνει λάθος επιλογές προσώπων-συμβούλων και σαφώς προτιμώ μιά δεξιά χωρίς Μητσοτάκηδες μέσα οι οποίοι όμως δεν πρόκειται να ξεκουμπιστούν όσο οι συμβουλάτορες είναι κατώτεροι του αναμενομένου.
    Πχ, σήμερα δεν επέλεξε τη σύγκρουση όπως είχε κάνει ο ΓΑΠ σε αντίστοιχη φάση στην κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ.
    Για παράδειγμα η εξήγηση με λίγα λόγια όπως είχε κάνει ο συμφοιτητής του με τσαμπουκά θα ήταν:όποιος με αμφισβητεί να σηκώσει χέρι εδώ και τώρα και να πάρει δρόμο.
    Καταλάβατε γιατί ο ΓΑΠ είναι μεγάλος?

    • Orestios avatar
      Orestios @ tiramola 26/11/2010 15:35:39

      Πάθατε πλάκα τιραμόλα σήμερα?
      Ξύδι. Και ακόμα δεν είδατε τίποτα.
      Όλα εδώ πληρώνονται.
      Γιατί λεφτά υπάρχουν.

      • man8os avatar
        man8os @ Orestios 26/11/2010 17:25:45

        Και οι υπαιτιοι να δικαστουν.
        Παντως ηταν εξαιρετικη ομιλια. Δεν χρειαζεται να ασχολουμαστε περισσοτερο με την Ντορα. Ας παει να κανει μονη της τα σαμποταζ της. Στο κομμα της.

        • Orestios avatar
          Orestios @ man8os 26/11/2010 17:28:23

          Συμφωνώ. Τα σκουπίδια ίδρυσαν την χωματερή τους.
          Σαν πολύ αξία τους δώσαμε.

          • loretta avatar
            loretta @ Orestios 26/11/2010 20:27:41

            και χωματερη και χωνευτηρη...φαντασου την σαπιλα Ορεστιε στο ντοροκομμμμμαααα

    • Εnzo avatar
      Εnzo @ tiramola 26/11/2010 16:48:22

      ειναι οντως μεγαλος λαστιχενιε ο ΓΑΠ! εχεις δικιο! κοντευει να διαλυσει ολοκληρη ΕΕ και Ευρωζωνη! απο αυτον ξεκινησαν ολα!

    • victoria avatar
      victoria @ tiramola 26/11/2010 17:02:05

      Τιραμόλα μας στο repeat τα σχόλια τα βάζεις, αλλά...
      Στην περίπτωση που αποδειχτεί ποτέ ότι δεν πληρώνεσαι από πασοκ ή ντόρα και νομίζεις πραγματικά ότι ο γαπ είναι μεγάλος, σου πληρώνω ψυχολόγο, αλήθεια.

      • παγωτατζής avatar
        παγωτατζής @ victoria 26/11/2010 18:43:10

        Και εγώ τού κολλάω ένα μήνα ένσημα , αν πάει στον ψυχολόγο!!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ tiramola 26/11/2010 19:06:04

      τιραμόλα, στην επικείμενη (άτυπη και τυπική) συνεργασία του νεότευκτου μητσοτακικού κόμματος με το ΠΑΣΟΚ πιστεύεις ότι ο ΓΑΠ θα επιδείξει τον ίδιο τσαμπουκά?

      Άντε βρε, να τους χαιρόσαστε ...

    • zackii avatar
      zackii @ tiramola 27/11/2010 08:19:13

      Καλά ο ΓΑΠ θα φύγει. Με τους βουλευτές του που θα μείνουν εδώ τι γίνεται? Που θα κρυφτούν? Τα ίδια ΜΜΕ που σήμερα τους στηρίζουν θα τους ρίξουν στα σκυλιά . Η θα μας πουν τότε ότι αυτοί ήταν ενάντια στο μνημόνιο και στο ΔΝΤ αλλά εκτελούσαν εντολές? Και στη Νυρεμβέργη τα ίδια είπαν οι αξιωματικοί του Χίτλερ, αλλά δεν τη γλίτωσαν την κρεμάλα

  10. perastikos avatar
    perastikos 26/11/2010 15:08:05

    ο Καραμανλής εμφανίστηκε σήμερα? καμια δήλωση μέσω κύκλων μηπως?

    • Factorx avatar
      Factorx @ perastikos 26/11/2010 15:24:13

      και ηταν και διερρευσε χθες δηλωση στηριξης του Σαμαρα ("η ΝΔ ειναι το σπίτι μας")

  11. Misha avatar
    Misha 26/11/2010 15:09:37

    Λένε πως τους λόγους του ΓΑΠ τους γράφει η Τίνα Μπιρμπίλη (με greeklish φαντάζομαι για να μη δυσκολευεται στην αναγνωση) και του Σαμαρά ο Χρύσανθος Λαζαρίδης.

    Τιραμόλα, την συγκριση την αφήνω σε σένα

  12. Orestios avatar
    Orestios 26/11/2010 15:16:06

    Το GAP δεν θα ξέρει που να κρυφτεί.
    Τέτοιο πανικό έχουν πάθει στο ΠΑΣΟΚ οι ραγιάδες του ΔΝΤ.
    Ο Σαμαράς σήμερα κλόνισε το σάπιο κατεστημένο αποκαλύπτοντας τις δόλιες συμπεριφορές των δουλικών.
    Η σφαλιάρα που έρχεται στο ΠΑΣΟΚ θα είναι απερίγραπτη.

  13. Factorx avatar
    Factorx 26/11/2010 15:17:07

    Εγω σας το είπα ότι ο Τιραμόλα βοηθά στο να γινόμαστε καλύτεροι: Αλλαξα τον τίτλο αδελφέ Τιραμόλα, γιατί το προηγούμενο το ανέβασα βιαστικά απο τον δρόμοι: «οι λυπόψυχοι και λαθρεπιβάτες» δεν χωράνε στη ΝΔ. Το είπε ή δεν το είπε λοιπόν;

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ Factorx 26/11/2010 15:20:53

      Λιπόψυχοι είναι το σωστό όμως...

      • Factorx avatar
        Factorx @ (A)θανάσης 26/11/2010 15:22:16

        καλα ντε

        • (A)θανάσης avatar
          (A)θανάσης @ Factorx 26/11/2010 15:37:55

          Άσχετο, αλλά αναδημοσίευσε κι αυτό αν γίνεται:

          http://ermippos.blogspot.com/2010/11/blog-post_25.html

      • vardarskian avatar
        vardarskian @ (A)θανάσης 26/11/2010 17:15:32

        και λιπόψυχοι και λυπόψυχοι... και στα δυο μέσα είναι.

  14. nick avatar
    nick 26/11/2010 15:51:43

    Είδα ολόκληρη την ομιλία του Προέδρου. Πολύ καλός ΚΑΙ σήμερα. Πολύ απλός στην οικονομική του ανάλυση, πολύ σκληρός για τους λαθρεπιβάτες της παράταξης και πολύ σωστός και για τα εθνικά μας θέματα. Αν αυτός ο άνθρωπος είχε το 1/1000 της στήριξης που έχει ο ΓΑΠ από τα ΜΜΕ, θα ήταν ήδη πρωθυπουργός με εμβέλεια 10ετίας μάλιστα...

  15. I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
    I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 26/11/2010 15:57:52

    Το ζουμί είναι στη σύνδεση Ανανιστών και μνημονιστών. Προδιαθέτει γι αυτά που περιμένουμε όλοι όταν τα πράγματα αποκτήσουν μια άγρια ομορφιά...

    • noldor avatar
      noldor @ I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 26/11/2010 16:09:04

      "Ανανιστών" ή "Αυνανιστών";

      • sawas avatar
        sawas @ noldor 26/11/2010 16:26:11

        :-)

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 26/11/2010 16:36:43

      Ακριβώς!!!!!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 26/11/2010 16:49:12

      Πολύ εύστοχη η παρατήρηση του Πιγκουϊνου!

  16. Factorx avatar
    Factorx 26/11/2010 16:25:12

    Δείτε και την ανανέωση του κειμένου, βασει όλης της ομιλίας που έκανα

    • Εnzo avatar
      Εnzo @ Factorx 26/11/2010 16:46:34

      ena dyo test

  17. Προφήτης avatar
    Προφήτης 26/11/2010 16:30:13

    "Όταν σε επαινεί ο εχθρός σου ψάξε να βρεις το λάθος σου".
    Ο μέγας Βλαδίμηρος.

    Ισχύει και αντίστροφα.
    Όταν σκούζει ο εχθρός σου πας καλά.

    Ο τιραμόλα σκούζει.
    Ο ΣΚΑΙ της εντελώς φυσιολογικής συνύπαρξης Αμερικανών πρακτόρων και "κομμουνιστών" σκούζει.
    Άρα ο Σαμαράς πάει καλά.

    Κι αυτό θα φανεί από τη βιασύνη ΓΑΠ να κάνει εκλογές για να γλυτώσει, θεωρώντας "τριχοτομημένη" την κεντροδεξιά.
    Τότε θα γίνει η "μητέρα των μαχών". Θα τα πούμε εκεί Κορίνθιε. χαχαχα

    • tiramola avatar
      tiramola @ Προφήτης 26/11/2010 18:26:09

      Καμία μητέρα μαχών δεν θα γίνει.Ο ΓΑΠ θα δηλώνει ότι η δεύτερη τετραετία δεν τον ενδιαφέρει και το ποσοστό του θα ανεβαίνει.
      Λεφτά υπάρχουν αρκεί να τα βρεις.Κάποιοι τα σκόρπισαν και κάποιοι τα μαζεύουν.
      Αυτή είναι η πραγματικότητα όσο και αν κάνεις ότι δεν βλέπεις...

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ tiramola 26/11/2010 18:32:36

        Α ρε πτωχέ τιραμολάκο. Το μεγάλο κακό για την Ελλάδα, ξέρεις, είναι ότι αυτά που γράφετε εσείς οι ψυχικά άρρωστοι Πασόκοι, τα πιστεύετε.

        Λυπάμαι που το λέω, είστε το χειρότερο καρκίνωμα στις σάρκες της ελληνικής κοινωνίας. Σε κάτι τέτοιους σαν κι εσάς στηρίχθηκε ο Ανδρέας για να καταστρέψει την ελληνική κοινωνία, και ο ΓΑΠ για να βάλει την ταφόπλακα.

        Όπως ο καρκίνος εξαπλώνεται και διαλύει κάθε στοιχείο υγείας του οργανισμού, έτσι και το ΠΑΣΟΚ εξαπλώθηκε και διέλυσε κάθε στοιχείο υγείας στην ελληνική κοινωνία.

        Και τώρα σιγά σιγά πλησιάζει ο θάνατος της κοινωνίας, από τον ίδιο ακριβώς καρκίνο που εσείς φέρατε και συνεχίζετε να φέρνετε.

        Ή θα σας εγχειρήσουμε και θα σας αποβάλουμε, ή θα πεθάνουμε ως χώρα. Ενδιάμεση λύση δυστυχώς δεν υπάρχει.

    • tiramola avatar
      tiramola @ Προφήτης 26/11/2010 18:37:10

      Κοίτα τι ψηφίζατε τόσα χρόνια στη Σαλόνικα...
      Ο Παπαγεωργόπουλος τώρα που έχασε τη καρέκλα ζητάει περαίωση.
      Γελάνε και οι κότες.
      Στην Αθήνα τρέξατε όλοι σούμπιτοι να ψηφίσετε τη Ντόρα που τώρα είναι το μαύρο πρόβατο για να ξανακάνετε το ίδιο με τον ανίκανο Νικήτα που θα εξέφραζε τον αντιμνημονιακό αγώνα με πρώτο δημοτικό σύμβουλο τον Ψινάκη.
      Ζούμε την εποχή του τέλους των παραμυθατζήδων.
      Όσο πιό γρήγορα το καταλάβεις τόσο το καλύτερο...

  18. Aggelos avatar
    Aggelos 26/11/2010 17:15:56

    Ο Gap μεγαλος..
    τι αλλο θα ακουσουμε εδω μεσα..
    Θεος Φυλαξει..

    το πασοκικο κατεστημενο νιωθει την ανασα του Σαμαρα στο σβερκο,...

  19. Γιώργος avatar
    Γιώργος 26/11/2010 17:23:14

    Στο μόνο που θα διαφωνήσω είναι το πάθος με το οποίο εναντιώνεται στις απολύσεις στον ΔΤ, όταν ο ιδιωτικός τομέας καταρρέει.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Γιώργος 26/11/2010 19:16:26

      νομίζω πως αυτή η θέση αφορά την σημερινή συγκυρία και μόνον

  20. Νίκος avatar
    Νίκος 26/11/2010 17:44:23

    Τιραμόλα, πρέπει να είναι "πολλά τα λεφτά (Άρη)" για να στηρίζεις τόσο τον "μηδέν εις το πηλίκιο". Απ' όσο θυμάμαι, ο ΓΚΑΠ ελεγε πάντα ΟΧΙ σε κάθε απόπειρα του ΚΚ του β' για ελάχιστη συναίνεση στα ζητήματα. Για όλα όχι. και δεν ξεχνω τον Παπακοζανίτη που το παίζει υπουργός οικονομικών (έρμη χώρα) με το σαρδόνιο, ειρωνικό χαμόγελο και τώρα συμπεριφέρεται σαν βρεγμένος γάτος μπροστα στα αφεντικά του στην ΕΕ. Όταν ένας ιστορικός λαός σαν εμάς εκλέγει!!! για πρωθυπουργό έναν ανίκανο που υπουργεύει άτομα άσχετα που τα συνάντησε στο...γυμναστήριο, τότε αυτό τι λέει για το άτομο αυτό, και για το Λαό;

    • oxoxo avatar
      oxoxo @ Νίκος 26/11/2010 19:35:34

      Ρε παιδιά, μην ασχολείστε με εγκάθετους. Αφήστε τους να επαναλαμβάνονται και να εκτίθενται.

  21. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 26/11/2010 17:48:23

    Eξαιρετική ομιλία η σημερινή.
    Και στο πατριωτικό σκέλος: "δεν είμαστε πληθυσμός" "μεταναστευτικό" "απαράδεκτη η πρόταση για σύγκλιση ΕΕ-Τουρκίας"
    [αν είναι δυνατόν!!! να προτείνουμε εμείς σύγκλιση τέτοιου οργάνου αναγορεύοντας μόνοι μας τη Τουρκία σε ισότιμο συνομιλητή!!!]
    Το πατριωτικό σκέλος πρέπει να τονίζεται συνέχεια και ακόμα πιο δυνατά.
    Συμφωνεί η συντριπτική πλειοψηφία της Ελληνικής κοινωνίας.

    Όταν αλυχτάνε τα σκυλιά να "φάνε" το Φαήλο και το Λαζαρίδη από τη ΝΔ τόσο εμείς βεβαιωνόμαστε ότι - με πολλές δυσκολίες - είναι σε καλό δρόμο και άλλο τόσο πρέπει να πιέζουμε προς την αντίθετη κατεύθυνση.

  22. sawas avatar
    sawas 26/11/2010 18:27:03

    h**p://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_26/11/2010_366461

    Ειναι ακομα γραμματεας αυτος?????????

    Και δεν την θελουμε, και θα ηταν ιδανικη και σαν αντιπροεδρος.....Γλυφει εκει που εφτυνε.....(το κομμα)

    Αμ το αλλο δημιουργει πληγμα στη ΝΔ!!!!! πια μωρε? η πληγεισα????

    Ξεσκαρταρισμα εκανε, στο καλο και καλο κουραγιο να της ευχεσε τωρα στην συνταξη.

    Αντωνη, ο δρομος ειναι ακομα μακρυς!!!

  23. Enzo avatar
    Enzo 26/11/2010 18:32:37

    Να δειξει οτι δεν ειναι ολοι ιδιοι στον Ελληνικο Λαο ο Σαμαρας.
    Δεν εχει να φοβηθει τιποτα παρα να λεει μονο την αληθεια και ολη η Ελλαδα θα γινει μια γροθια και θα τον ακολουθησει.

  24. troikanos avatar
    troikanos 26/11/2010 18:42:59

    Αφού το σχέδιο για την έξοδο απο το μνημόνιο που πρότεινε ο κ. Σαμαράς, στο οποίο μεταξύ των άλλων αναφέρει και για εκμηδενισμό του χρέους σε 18 μήνες, είναι τόσο αποτελεσματικό γιατί δεν έγινε δεκτό από την τρόικα ( η οποία προστατευει τα συμφέροντα των δανειστών μας) ;
    Δεν ενδιαφέρεται η τρόικα να διασφαλίσει τα λεφτά των δανειστών μας ή το σχέδιο είναι αναποτελεσματικό;

    • man8os avatar
      man8os @ troikanos 26/11/2010 18:58:30

      Δεν θα εγκαταστησει κατοχη για τα επομενα 100 χρονια αν το εφαρμοσει.

      • troikanos avatar
        troikanos @ man8os 26/11/2010 19:06:27

        Δηλαδή θέλει να εγκαταστήσει κατοχή για 100 χρόνια αλλά δεν την ενδιαφέρει αν θα κινδυνέψει να μην διασφαλίσει τα λεφτα των δανειστών μας;(αφού σύμφωνα με τις απόψεις της Ν.Δ. εφαρμόζει ένα μη αποτελεσματικό σχέδιο διάσωσης)

        • man8os avatar
          man8os @ troikanos 26/11/2010 22:51:32

          Η ΝΔ θα ισοσκελισει τον προυπολογισμο, θα χρειαστουν θυσιες. Αλλα θα ημαστε ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ.

    • Misha avatar
      Misha @ troikanos 26/11/2010 19:00:27

      Η τρόικα δεν δινει ούτε φράγκο, δεκάρα τσακιστή.
      Απλά σταθμευει μερικά χρηματα εδω μέχρι να υποθηκευσει τη δημόσια γη και περιουσία κατά το αγγλικό δικαιο.
      Τα χρηματα του μνημονίου πηγαίνουν ΟΛΑ σε τοκοχρεωλύσια ,δλδ από τη μια τσεπη των τοκογλύφων στην άλλη.
      Συνεπως, το παιχνίδι είναι η υποδούλωση της πατριδας .Τα χρηματα είναι το εργαλείο.

    • aristotelis avatar
      aristotelis @ troikanos 26/11/2010 19:15:43

      Αλλο χρέος και άλλο έλλειμα.

      • troikanos avatar
        troikanos @ aristotelis 26/11/2010 19:19:55

        δηλαδή η πολιτική της τρόικας είναι σωστή όσον αφορά την μείωση του ελλέιματος. Άρα η πρόταση της Ν.Δ. δεν είναι τόσο αποτελεσματική

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ troikanos 26/11/2010 19:22:41

      όπως λέει και ο Αριστοτέλης, μηδενισμό του ελείμματος σε 18 μήνες λέει ο Σαμαράς, όχι του χρέους ...

      αλλά και κάτι άλλο: ξέρεις κανέναν δανειστή που να μην τον συμφέρει η διαιώνιση του χρέους (ειδικά του ΕΝΥΠΟΘΗΚΟΥ!!!) ???

      • troikanos avatar
        troikanos @ δρόμος 26/11/2010 19:46:36

        Δεν διαφώνω στο τελευταίο που λες. Αλλά αφου ο σκοπός της τρόικας είναι η μείωση του ελείμματος γιατί δεν χρησιμοποιεί το μείγμα πολιτικής που προτείνει ο κ. Σαμαράς ;

        • aristotelis avatar
          aristotelis @ troikanos 26/11/2010 19:58:28

          Και πάλι η απάντηση είναι γραμμένη παραπάνω φίλε troikane...Το δάνεια είναι ενυπόθηκα...Ολοι όσοι ξέρουν απο επιχειρηματικές πρακτικές γνωρίζουν ότι συνήθη τακτική των τοκογλύφων όταν μπαίνουν σε μια επιχείρηση είναι εντέλει τα ίδια τα περουσιακά στοιχεία της επιχείρησης. Και αν στην περίπτωση της τρόικας είναι λίγο υπερβολικό (αν και ποτέ δεν ξέρεις με τον ΓΑΠ) να συζητάμε αυτήν την στιγμή για παραχώρηση εκτάσεων για την κάλυψη του χρέους υπάρχουν άλλα πιο σημαντικά περουσιακά στοιχεία του Ελληνικού Κράτους όπως ο τομέας της ενέργειας, οι θαλάσσιοι και εναέριοι δίαυλοι και άλλα πολλά...

          • troikanos avatar
            troikanos @ aristotelis 26/11/2010 20:55:13

            πιστεύεις δηλαδη ότι επιτηδες διάλεξε τον δρόμο αυτο η τρόικα ώστε να αποτύχει η προσπάθεια και να βάλουν χέρι στον εθνικό πλούτο. Δεν είναι λίγο θεωρίες συνομωσίας;

          • victoria avatar
            victoria @ aristotelis 26/11/2010 20:58:45

            Σωστά.

            Ο δανειστής σου δεν θέλει να σωθείς, θέλει να στα πάρει όλα. Ο πρώτος που θα απογοητευτεί αν τύχει και ξεπληρώσεις (και δεν στα φάει ή σε φεσώσει παραπάνω) θα είναι! Πώς ζουν οι τράπεζες, ή με τους τόκους επί τόκων, ή με τις κατασχέσεις. Δεν ζουν με τα βασικά επιτόκια.

          • Misha avatar
            Misha @ aristotelis 26/11/2010 21:22:00

            Τροϊκανέ

            Δες μεθαυριο στον Εξάντα τι έκανε το ΔΝΤ στη Γουατεμάλα.Θα σου λυθούν όλες οι απορίες

    • Ακροβολιστής avatar
      Ακροβολιστής @ troikanos 26/11/2010 21:00:03

      Γιατί είναι πολύ πιό fruitful, both in the short and in the long term (που λένε και στην επίσημη γλώσσα του πασοκ, με προφορά Midwest - St. Paul, MN ένα πράγμα) να πάρεις γη/κυριαρχικά δικαιώματα σε πληρωμή αντί μετρητών. Τα λεφτά τα πήρες άπαξ, πάπαλα. Τα άλλα γεννάνε λεφτά. So simple.

  25. tiramola avatar
    tiramola 26/11/2010 18:54:05

    Μην κάνεις τέτοιες ερωτήσεις γιατί μπερδεύονται.

    • παγωτατζής avatar
      παγωτατζής @ tiramola 26/11/2010 21:05:55

      Ρε συ! σοβαρά τώρα..Θέλεις ή Τρόικα να πετάξει τόν ΓΑΠ,και να βάλει τον Σαμαρά.Δηλαδή να σας λύσει αυτή το εσωκομματικό πρόβλημα;;;
      Γιαυτούς το ίδιο ειναι ποιός θα κυβερνησει
      Μόνο πού με τον ΓΑΠ,εχουν να αρμεγουν στο διηνεκές, με τις ανα-παρα-κατα-διαρθρώσεις.
      Η αλλαγή, της αλλαγής της επιταγής ,γιναμε με τόν δικό σου.
      Με τον άλλον 18 μήνες και πάπαλα;;;
      Συμφέρει;;;
      Βρε φίλτατε ,έτσι σε τουμπάρουν,και τρέχεις για τα ένσημα...

  26. antiochos avatar
    antiochos 26/11/2010 19:02:31

    «Με αποτροπιασμό και οργή για τους γραικύλους διατάκτες της «Νέας Εποχής» που μέσα στην φρικτή οικονομική κρίση την οποία ενορχήστρωσαν τα αφεντικά τους και που κάτω από το βάρος της στενάζει ο λαός, βρήκαν την ευκαιρία με το πρόσχημα της δήθεν κάθαρσης στο δημόσιο βίο, να αρχίσουν την υλοποίηση του δολίου σχεδιασμού τους για την αποδόμηση της θρησκευτικής ιδιοπροσωπείας του Νέου Ελληνισμού."
    ΒΡΕ ΑΝΤΩΝΗ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙ , ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΕΤΣΙ η ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ,ΣΕ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΘΕΜΑΤΩΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΗΣ ΑΠΟΧΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ Ν.Δ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΝΕ;

  27. George avatar
    George 26/11/2010 19:13:33

    Κάποιος εδώ μέσα είπε ότι ο ΓΑΠ είναι μεγάλος και να μην το υποτιμάμε?

    Ο ΓΑΠ του 1,5 IQ? Του Ανάν? της Μαδρίτης? των Υμίων? του Οτσαλάν?

    και προσεχώς των Σκοπίων, της Κύπρου & του Αιγαίου?

    Έρε φάπες που θέλετε μερικοί

  28. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 26/11/2010 19:15:09

    σαφώς και δεν πρέπει να υποτιμάται

    είναι άριστος γνώστης και χειριστής του αγγλικού εγχειρήματος

  29. Aggelos avatar
    Aggelos 26/11/2010 19:46:20

    "για εκμηδενισμό του χρέους σε 18 μήνες, "
    Ποιου Χρεους ?

    αν ειναι δυνατον..
    του Κυκλικου ελλείμματος ειπε..

    και το χρεος οπως και το ελειμμα πετριουνται ως ποσοστο του Αεπ,,κοινως,,αν αυξησεις το αεπ με παραγωγη μειωνονται..

  30. Aggelos avatar
    Aggelos 26/11/2010 19:48:50

    "Στο μόνο που θα διαφωνήσω είναι το πάθος με το οποίο εναντιώνεται στις απολύσεις στον ΔΤ, όταν ο ιδιωτικός τομέας καταρρέει."

    πρωτα πρεπει να αυξηθει ο ιδιωτικος τομεας,,και μετα να αδειασει ο δημοσιος,,

    αντιστροφα απο οτι εγινε επι καταραμενου Ανδρεα το 80..
    η σκετη απολυση απο το δημοσιο θα ριξει τον ιδιωτικο τομεα πολυ χαμηλα..

    μειωση του Δημοσιου,,Αυξηση του ιδιωτικου θεσεων εργασιας κλπ..

  31. Αντάμ Παπαντάμ avatar
    Αντάμ Παπαντάμ 26/11/2010 20:38:12

    Τιραμόλα ήρωα ,ο τελευταίος πρασινοφρουρός ,όπως λέμε ο τελευταίος των Μοικανών

  32. victoria avatar
    victoria 26/11/2010 20:52:58

    Η Σπυράκη ρε παιδιά 'πεδίο συναίνεσης' κατάλαβε από το Σαμαρά!!

    Έχει και το ρεπορτάζ της νδ, μπράβο. Ούτε το «λένε στη Ρηγίλλης» και ας πάρει απόσταση.. ούτε αυτό πια;! Τι θα γίνει μ' αυτούς.

  33. victoria avatar
    victoria 26/11/2010 20:54:18

    Α, και επειδή ήταν 'αναίμακτη' η κοινοβουλευτική ομάδα, δεν είχε ..ενδιαφέρον. Τα κοράκια.

  34. 11888 avatar
    11888 26/11/2010 20:58:27

    Aλλη μια βαρετη κοκορομαχια που δεν οδηγει πουθενα.Τελικα περα τα fanboys εταιριων ,υπαρχουν και αυτα των κομματων.

  35. Ακροβολιστής avatar
    Ακροβολιστής 26/11/2010 21:06:42

    Τίρα (να δεις αν έρχομαι) - μόλα (άστο πιά το ξεπέτσιασες), σύντροφε του λιπόσακκου - λυπόψυχου Παν-κάλου (αφού μαζί τα φάγατε), με κάλυψαν οι προηγούμενοι σε ότι αφορά στις αμιγώς πολιτικές απαντήσεις.

    Μία ερωτησούλα λοιπόν.... σε συνέχεια της προτάσεως που σου έκανε ένας σχολιαστής νωρίτερα...

    Είσαι ομορφότερος, με καλύτερη άρθρωση και υψηλότερη αισθητική από τον Πεταλωτή?

  36. Ακροβολιστής avatar
    Ακροβολιστής 26/11/2010 21:12:46

    A.... και που είσαι τιραμόλα... θα πρέπει να φιλάς και τη μαμά (ΜΠΛΙΑΧ) για να πάρεις το χρίσμα.

    Βέβαια σε παρατηρώ από εδώ μέσα ότι είσαι ψιλομαζοχάκος και σκληραγωγημένος, αλλά ρε παιδάκι μου θα αντέξεις τέτοια διαρκή κακουχία?

  37. tiramola avatar
    tiramola 26/11/2010 21:33:51

    Μας μούρλανες στα επιχειρήματα και με bold γράμματα Ακροβολιστή....

    και για να μην ψάχνεσαι
    Το τιραμόλα πάει στο τιράω και αμολάω

    • Petros avatar
      Petros @ tiramola 26/11/2010 21:49:42

      Τιραμόλα αν δεν είσαι έμμισθος υπάλληλος της Πρεσβείας,
      του ΔΝΤ κλπ , τότε μπορούμε να μιλήσουμε για κλασική περίπτωσή ιδεοψυχαναγκαστικής διαταραχής

      Η ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή περιλαμβάνεται στην ομάδα των αγχωδών διαταραχών και αυτές με τη σειρά τους στην ευρύτερη ομάδα των νευρώσεων. Χαρακτηρίζεται είτε από ιδεοληψίες ( πχ ο ΓΑΠ είναι μεγάλος ηγέτης) είτε από ψυχαναγκασμούς είτε και από τα δύο, ψυχοπαθολογικές εκδηλώσεις που απασχολούν σημαντικό μέρος από το χρόνο του και από την επαγγελματική, κοινωνική και την συναισθηματική του ζωή.

      Σύμφωνα με τη φροϋδική θεωρία, η ψυχαναγκαστική διαταραχή οφείλεται σε ενδοψυχική σύγκρουση που τοποθετείται σε οιδιπόδειο επίπεδο.
      Πρόκειται για μερική καθήλωση της λίμπιντο σε προ-οιδιπόδεια, πρωκτική-σαδιστική φάση λόγω προβληματικής ψυχοσεξουαλικής εξέλιξης.
      Στο στάδιο της οιδιπόδειας σύγκρουσης, το Εγώ, το οποίο βρίσκεται σε αδυναμία να αντιμετωπίσει τις λιμπιντικές απαιτήσεις, αμύνεται παλινδρομώντας στο σαδοπρωκτικό στάδιο, κάτι που ισοδυναμεί με μετατροπή των ερωτικών ενορμήσεων σε ενορμήσεις σαδιστικόυ και επιθετικού περιεχομένου.

      Πάντως μην απελπίζεσαι, θεραπεύεται.

      • tiramola avatar
        tiramola @ Petros 26/11/2010 21:53:10

        Ευχαριστώ γιατρέ.
        Τίποτα για ζώδια παίζει?

        • Petros avatar
          Petros @ tiramola 26/11/2010 21:58:23

          Μην αποπροσανατολίζεσαι.
          Δεν νομίζω ότι θα βοηθήσουν στην περίπτωσή σου.
          Πάντως σε αναλαμβάνω δωρεάν αν αποκλείσεις την πρώτη υπόθεσή μου.

  38. nick avatar
    nick 26/11/2010 21:40:00

    "Είμαστε χώρα, δεν είμαστε χώρος. Είμαστε λαός, δεν είμαστε πληθυσμός..."
    Αντώνη Σαμαρά, μιλάς στην καρδιά μας.
    Είχε δίκιο ο Φαήλος όταν έλεγε "Ούτε που υποψιάζεστε αυτό που θα ‘ρθει…".
    Εγώ πάντως, έχω ήδη αρχίσει να υποψιάζομαι...

  39. eregoz avatar
    eregoz 26/11/2010 21:43:56

    το μόνο σίγοθρο είναι ότι και ο λαός τιράει και αμολάει..αλλα εάν αμολύσει το χέρι του θα ξεχάσει να το κατεβάσει τιραμολάκο..αρκετά..το έβγαλες το ψωμί σου..μπας και έχεισ να μας πεις κανα νέο απο τα εσωτερικά του πασοκ?..Για πότε η εθνική συνδιάσκεψη?

  40. Kostas D avatar
    Kostas D 26/11/2010 21:50:50

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  41. Γιάννης Ι. avatar
    Γιάννης Ι. 26/11/2010 22:04:00

    Επιτέλους, μίλησε για τα εθνικά και την λαθρομετανάστευση, αλλά και την παιδεία. Τα καθεστωτικά ΜΜΕ θα τρίζουν τα δόντια τους και οι εργοδότες τους (ΜΙΤ και άλλα ευαγή ιδρύματα) θα έχουν λυσσάξει! Καλή αρχή, αν έχει και ανάλογη συνέχεια.

  42. Φιλελεύθερος avatar
    Φιλελεύθερος 26/11/2010 22:42:46

    Είναι λυπηρό να βλέπεις τον πολιτικό χώρο μέσα στον οποίο ανδρώθηκες, να καταντά ένα δεξιό ΚΚΕ. Η ανεπάρκεια είναι τέτοια, που πλέον δεν πάει να πείσει το λαό να ψηφίσουν Ν.Δ, αλλά πάει να πείσει τα στελέχη του, βουλευτές, νεολαίους κλπ, να μήν αποχωρήσουν απο το κόμμα!!!! Και αυτό δεν είναι "λάθος επικοινωνία", είναι θέμα βαθύτατα πολιτικό και ιδεολογικό. Καταλήξαμε να λέμε ηχηρά όχι χωρίς να προτείνουμε ενναλακτικές λύσεις, και όταν μας ζητά κάποιος να γίνουμε συγκεκριμένοι απαντάμε ψελλίζοντας....με θεωρίες συνομωσίας και γενικόλογες ασάφειες. Εξακολουθούμε να στηρίζουμε ώς "θεσμικό παράγων" την Εκκλησία(η οποία ποιεί τη νήσσαν την εποχή της κρίσης-περιμένει ίσως την Κρίση της αποκάλυψης...). Ο φιλελευθερισμός φίλε μου δεν είναι μέρος της ιστορίας, είναι ιδεολογία που δημιουργήθηκε για να γράφει ιστορία. Και αυτή τη κρίσιμη στιγμή πρέπει όλοι να αποφασίσουμε αν ανήκουμε στο Χθές ή στο Αύριο. Αν ανήκουμε στο αύριο πρέπει να αποδείξουμε ότι δεν διστάζουμε να τα βάλουμε με τον ίδιο μας τον εαυτό, να έρθουμε σε ρίξεις με το οριζόντιο κατεστημένο που ακούει στο όνομα υδροκέφαλο ελληνικό κράτος.Ναί στη μείωση του δημοσίου τομέα-λιγότερο και αποτελεσματικότερο κράτος.

    • man8os avatar
      man8os @ Φιλελεύθερος 26/11/2010 22:50:06

      Πληρωνει καλα η Ντορα? Αυτο περι δεξιου ΚΚΕ μονο πρακτορας θα μπορουσε να το πει...

    • Petros avatar
      Petros @ Φιλελεύθερος 26/11/2010 23:07:01

      ( ΝΕΟ ) φιλελεύθερε, μην λυπάσαι .
      Αν αυτά κατάλαβες από την ολοκληρωμένη ιδεολογικά και πολιτικά ομιλία - πρόταση του Σαμαρά , έχεις λαμπρή επιλογή :
      την κεντρώα - πιο πρόθυμη και από τους υπουργούς του ΠΑΣΟΚ - Ντόρα.
      Σε αυτό το κόμμα , μαζί σου, ανδρώθηκε και αυτή.

    • παγωτατζής avatar
      παγωτατζής @ Φιλελεύθερος 26/11/2010 23:07:14

      Και ποιό είναι τό αύριο, φίλτατε΄;;;;
      Τό τέλος τού υδροκέφαλου Κρατους και τελειώσαμε;;

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Φιλελεύθερος 26/11/2010 23:30:43

      Το περισσότερο κράτος προέκυψε σαν αντίδοτο στην ανεργία που προκάλεσε η αποξήλωση του παραγωγικού ιστού όταν μεταφέρθηκαν εκατομμύρια θέσεις εργασίας σε φτηνά ημερομίσθια από θεοποιημένα υποκείμενα που αυτοαποκαλούνται επιχειρηματίες. Να μειωθεί, αλλά τι θα κάνεις τον κόσμο.

      Οι ιδεοληψίες περί "ελευθερίας" ατόμου σε ένα ελάχιστο κράτος καλλιεργήθηκαν από τους προπαγανδιστές της ευρωπαϊκής φεουδαρχίας Φον Μίζες, Χαγιεκ, Φρηντμαν και σια.
      Ίσως εφαρμόζονται όταν σε προφυλάσσουν δύο ωκεανοί. Να μου πουν με πόσο λιγότερο κράτος θα κρατήσουμε την Τουρκία.
      Αλλά και στις ΗΠΑ το "λιγότερο" κράτος έδωσε 1,3 ΤΡΙΣ $ για να σώσει ...τους πολέμιους του "σπάταλου" κράτους τραπεζίτες.

      • Φιλελεύθερος avatar
        Φιλελεύθερος @ Προφήτης 26/11/2010 23:56:33

        Απαντώ συνοπτικά:
        1ον. Πιστεύω σε μία κοινωνική δικαιοσύνη που δεν χωρίζεται σε 2 κατηγορίες/ιδιωτικός υπάλληλος/δημόσιος υπάλληλος. Δεν μπορεί να πληρώνω φόρους για να ταϊζω έναν δημόσιο υπάλλληλο που δεν παράγει τίποτα(πολλοί είναι αυτοί).
        2ον. Οι ατομικές ελευθερίες δεν είναι "ιδεοληψία", είναι θεμέλιο της Νέας Εποχής, πυξίδα για το αύριο.
        3ον. Η Τουρκία το τελευταίο πράγμα που θα ήθελε είναι να μας καταλάβει. Ποιός θα ήθελε να κληρονομήσει τέτοιο χρέος;

        • man8os avatar
          man8os @ Φιλελεύθερος 27/11/2010 00:09:41

          Απο το 3ο που λες καταλαβαινει κανεις ποσο εξω πεφτεις και στα 2 πρωτα. Σε περιπτωση πολεμου, το χρεος μας ειναι χρεος μας, και τα κερδη της Τουρκιας αφορολογητα. Αλλα εσυ εισαι και 5η φαλαγγα περα απο ολα τα αλλα. Ευγε. Πηγαινε στο στρατηγειο στην ΜΙΤ να παρεις τον μισθο σου.

          • Φιλελεύθερος avatar
            Φιλελεύθερος @ man8os 27/11/2010 00:29:56

            Ο σταυρός στη σημαία δεν με εκφράζει, με εκφράζει ο Πλάτων και ο Αριστοτέλης....Όποιος αρνείται να παρακολουθήσει τη Νέα Εποχή μπαίνει στο χρονοντούλαπο.

          • man8os avatar
            man8os @ man8os 27/11/2010 00:35:55

            Αυτα τα λεγανε και οι Χιτλερικοι το 1940.
            Δεν υπαρχει Νεα εποχη. Υπαρχουν νεοι ανθρωποι. Οσο για το χρονοντουλαπο, σε αυτο μπαινουν οι νεοφιλελευθεροι.Δεν μπορει να νικησουν, σε αυτη τη μαχη.
            Γιατι ειναι μαχη των λαων εναντια στην τυρανια, των πολλων εναντια στους λιγους.

          • Προφήτης avatar
            Προφήτης @ man8os 27/11/2010 00:58:17

            Όποιος αρνείται τον κίνδυνο της Τουρκίας είναι πράκτορας ή ηλίθιος. Διάλεξε.

        • Professor Moriarty avatar
          Professor Moriarty @ Φιλελεύθερος 27/11/2010 00:38:24

          Κι εγώ δεν θέλω να πληρώνω 3000 ευρώ την εταιρεία αλουμινένιων κουφωμάτων για να μου εγκαταστήσει κουφώματα μεθαύριο και να έρχεται τον μεθεπόμενο μήνα και να μου κάνει και κακοτεχνίες. Αυτό είναι παραγωγικότητα του ελληνικού ιδιωτικού τομέα; Να πω κι άλλα τέτοια παραδείγματα; Οι δημόσιοι υπάλληλοι, που όντως είναι πολλοί, φταίνε γι αυτά;

          Και αν αύριο απολυθούν οι μισοί δημόσιοι υπάλληλοι, ο ιδιωτικός τομέας θα γίνει τίγρης και θα καταπιεί τις αγορές! Διότι θα τους προσλάβει τους απολυμένους ο ιδιωτικός με 500 για γκαρσόνια, delivery, πωλητές εισαγομένων ηλεκτρονικών, μπετατζήδες, μπαργούμεν και βιζιτούδες. Καλά (νεοφιλελεύθερα) κρασιά!

          • man8os avatar
            man8os @ Professor Moriarty 27/11/2010 00:48:09

            Ουτε και ετσι. Γιατι δεν μας χρειαζονται τοσοι σουβλατζιδες η σερβιτοροι.

          • Professor Moriarty avatar
            Professor Moriarty @ Professor Moriarty 27/11/2010 01:01:34

            Αυτό λέω κι εγώ. Διότι η λέξη "επιχειρηματίας" σχεδόν κατάντησε εδώ να είναι συνώνυμο του ιδιοκτήτη σκυλάδικου, μπαρ ή καφετέριας. Κάθε γωνιά και καφετέρια, κάθε γειτονιά και μπαρ. Παραγωγικότατες επενδύσεις που και εγώ απορώ τι στο διάολο χρειάζονται και πως επιβιώνουν και γιατί κλαίγονται ότι θα κλείσουν και δεν κλείνουν, και κάνουν επανάσταση κατά του νόμου για την φούμα, και άλλα φούμαρα. Αυτοί παράγουν, έτσι δεν είναι; Ενώ οι καθηγητές είναι αντιπαραγωγικοί (και οι πιλότοι των f-16, επίσης). Θα έλεγα ότι αυτά είναι βαλκανικός νεοφιλελευθερισμός, αλλά δεν θέλω να βρίσω τους υπόλοιπους βαλκάνιους....

          • man8os avatar
            man8os @ Professor Moriarty 27/11/2010 01:06:52

            Εγω ενα ξερω.
            Χρειαζομαστε επενδυσεις, δημιουργια βιομηχανιας (αρα και εργατικων θ εσεων εργασιας), να φτιαξουμε πλανο αγροτικων εξαγωγων, να μειωσουμε τις εισαγωγες (απο οπου και αν προερχονται) ωστε να βελτιωσουμε το ισοζυγιο πληρωμων. Και οπως ειπε και ο κυριος Σαμαρας, να ισοσκελισουμε τον προυπολογισμο.

          • Professor Moriarty avatar
            Professor Moriarty @ Professor Moriarty 27/11/2010 01:33:50

            Ναι, αλλά αυτό δεν γίνεται με απλοϊκές συνταγές του τύπου μειώστε το "κράτος" στο 1/3 αύριο και το τρένο θα μπεί στις ράγες. Τρίχες. Τότε είναι που η χώρα θα γίνει ένα απέραντο μπουρδέλο.

            Μειώστε σταδιακά την φορολογία και τις εισφορές στις επιχειρήσεις, ναι. Μειώστε σταδιακά και εξορθολογίστε το δημόσιο με σωστό μάνατζμεντ, ναι. Και παράλληλα, τσακίστε την αδιαφανή διαπλοκή του κεφαλαίου με το κράτος, όπου υπάρχει, ναι. Να τελειώνουμε, επίσης, με τις κρατικοδίαιτες συναλασσόμενες συνδικαλιστικές παρωδίες, γιατί όχι; Μέχρι, όμως, να δημιουργηθεί μία υγιής παραγωγική βάση το κράτος πρέπει να παίξει ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο. Με χειρουργικές επεμβάσεις και στρατηγικές επενδύσεις, όπου έχει την δυνατότητα. Δυστυχώς επειδή δεν έχουμε την παραγωγική βάση και την επιχειρηματική κουλτούρα δυτικοευρωπαϊκών χωρών, το κράτος εδώ θα έχει έναν ιδιαίτερο ρόλο. Αν τα αφήσουμε τώρα όλα στο "νταβαντζήδικο" κεφάλαιο, μετά το "διεφθαρμένο" κράτος, πάμε στην κόλαση από τον συντομότερο δρόμο....

          • man8os avatar
            man8os @ Professor Moriarty 27/11/2010 01:57:04

            Το κρατος να λειτουργησει με επενδυσεις.
            Να βαζει αρχικο κεφαλαιο και να λειτουργει η επιχειρηση με ορους ιδιοτικου τομεα. Να βλαει μανατζερ και να δουλευει με γνωμονα το κερδος. Να προσπαθησει να εξαγει. Δεν μιλησα εγω για μικρο κρατος, Οπως το σκεφτομαι θα ηθελα ενα αποτελεσματικο κρατος, και ενα λιγοτερο γραφιοκρατικο κρατος.

  43. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 26/11/2010 22:57:59

    Όλοι πρέπει να βάλουμε πλάτη μαζί με τον ΓΑΠ για να πάει η χώρα μπροστά.
    ...
    ...
    ...
    Δεν το χάψατε ε;
    Λέτε σε λίγο ο ΓΑΠ να τραγουδάει αλά Λούκυ Λουκ
    'είμαι ένας φτωχός και μόνος πατριώτης';

  44. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 27/11/2010 00:17:15

    Μια χαρά τα είπε. Αλλά οι Πασόκοι δεν καταλαβάινουν τι σημαίνει "κόβω έξοδα και φόρους για να πάρει μπρός το μαγαζί"

    Και κάθε μέρα που το καθυστερούν τελειώνουμε.

    ΚΟΨΤΕ ΦΟΡΟΥΣ ΚΟΨΤΕ ΕΞΟΔΑ Τόσο δύσκολο είναι;

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ archaeopteryx 27/11/2010 11:25:12

      Άμα σου έχουνε κάνει λοβοτομή με σκουριασμένη σιδηρόβεργα, ναι, τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβεις.

      Οι άνθρωποι περάσανε από το "ερασιτέχνες" (άντε λες, δεν ξέρουνε τα παιδιά) στο "ηλίθιοι" (μα καλά δε βλέπουν που πάνε τα μέτρα τους? )και πλέον στο "προδότες" (βλέπουν και παραβλέπουν και τρίβουν τα χέρια τους).

      • tiramola avatar
        tiramola @ TopGunZ 27/11/2010 12:14:59

        Τι λοβοτομές και σιδηρόβεργες και γυψοσανίδες...
        Δεν έχεις πάρει χαμπάρι ακόμα ότι οι συστημικές λύσεις που προτείνει ο Αρχαίος δεν φτουράνε αφού οι δανειστές τοκογλύφοι είναι ανυπόμονοι ζητώντας τα δανεικά εδώ και τώρα?
        Σιγά μην περιμένουν πότε θα ξεκινήσει η ανάπτυξη και πότε θα συννενοηθούν τα κράτη με τους επιχειρηματίες για το ύψος του φόρου που οι δεύτεροι επιθυμούν προκειμένου να επενδύσουν....

    • tiramola avatar
      tiramola @ archaeopteryx 27/11/2010 11:50:30

      Αύξηση φόρων και μείωση μισθών και στην Πορτογαλία.
      Τελικά η ίδια πασοκική συνταγή ακολουθείται παντού...
      Εκτός από εξαγωγή πολιτικής σκέψης(μαζί τα φάγαμε...) εξάγουμε και τεχνογνωσία οικονομικής σωτηρίας υπό συνθήκες καπιταλιστικής κρίσης.

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ tiramola 27/11/2010 12:16:49

        Τεχνογνωσία οικονομικής υποδούλωσης.

        Σαν την κολοβή αλεπού κάνεις, που τις θέλει όλες κολοβές για να κρύβει την ξεφτίλα.

        • tiramola avatar
          tiramola @ (A)θανάσης 27/11/2010 12:26:27

          Κάνεις λάθος φίλε Θανάση.Για την αθλιότητα του "μοντέλου" έχω γράψει πολλές φορές.
          Απλώς δεν γουστάρω άλλο παραμύθι με άλλα "μίγματα" οικονομικής πολιτικής που θα μας οδηγήσουν δήθεν μιά ώρα αρχύτερα στην υπερκατανάλωση με δανεικά όπως παλαιότερα και μάλιστα με δανεικά από τους ίδιους τοκογλύφους που μας οδήγησαν στο σημερινό χάλι.
          Αρκετό παραμύθι φάγαμε, δεν νομίζεις?

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ tiramola 27/11/2010 12:38:20

            Παραμυθι πεφτει πολυ και απο πολλες μεριες αλλα ειναι και μερικα που παραμενουν αναπαντητα.
            Αμεσως μολις βγηκε το ΠΑΣΟΚ εγραψα και κατεκρινα τη ματαιωση των αυτοκινητοδρομων Αττικης.Δεχθηκα πολλες επιθεσεις οτι υποστηριζω το Σουφλια,το Μπομπολα κλπ.Απαντησα το πολυ απλο : οι δρομοι αυτοι γινονται με αυτοχρηματοδοτηση και δε χρειαζεται το κρατος να βαλει δεκαρα.
            Εχει περασει πανω απο ενας χρονος απο τοτε,η ανεργια καλπαζει και η Μπιρμπιλη το χαβα της.Τελικα βλεπω το προσεξε και ο Σαμαρας και αναφερθηκε στο λογο του.
            Ας μη λενε λοιπον οτι δεν υπαρχουν αναπτυξιακες δυνατοτητες ΤΩΡΑ.

      • sawas avatar
        sawas @ tiramola 27/11/2010 12:22:41

        Προπάντων η συνέπεια λόγων και έργων εξάγεται……

        H**p://www.youtube.com/watch?v=Umw1hN8r0Mw

        Για να σε προλάβω, η άγνοια δεν δικαιολογείτε

  45. tiramola avatar
    tiramola 27/11/2010 12:33:49

    Έβλεπα χθες το Θαπατέρο να λέει τα ίδια ακριβώς όπως και ο ΓΑΠ.
    Μα ακριβώς τα ίδια!
    Διάολε, στο ίδιο φροντηστήριο πάνε όλοι?

  46. tiramola avatar
    tiramola 27/11/2010 12:52:03

    Ναι αλλά πρέπει και να διαλέξουμε τι θέλουμε και πως το θέλουμε.
    Στην περιοχή μου πχ δεν ανανεώθηκαν οι άδειες των λατομίων τις οποίες παρανόμως έπαιρναν αφού δεν πληρούν τους περιβαλλοντικούς όρους.Οι αγρότες πανηγυρίζουν επειδή τα δένδρα τους γέμιζαν σκόνη και οι εργαζόμενοι στα λατομεία βρίζουν που χάνουν τις δουλειές τους.

  47. Ακροβολιστής avatar
    Ακροβολιστής 27/11/2010 13:32:16

    Τιραμόλα,

    τη γνωρίζω την ετυμολογία, άλλωστε γι' αυτό σου έγραψα ότι ακριβώς σου έγραψα (το "λογοπαίγνιο") στο οποίο βεβαίως προτίμησες να λουφάξεις και να μην απαντήσεις.

    Όπως και στα άλλα ερωτήματα.

    Οπότε πάψε να κοιτάς (το γαπ με δέος) και, κυρίως, να αμολάς (μη ρωτήσεις τι, όλοι σε έχουν πάρει χαμπάρι) και ξεκίνα το προσκύνημα στη μάμμυ μπας και...

  48. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 27/11/2010 13:47:04

    O GAP τραγουδάει τώρα μαζί με το σοσιαλιστή Θαμπατέρο και τον σοσιαλιστή Σόκρατες το τραγούδι των περικοπών. Ενώ έναν χρόνο πριν τραγούδαγε το "λεφτά υπάρχουν" και το "είμαστε χώρα διεφθαρμένων". Και ενώ οι Ισπανοί, οι Ιρλανδοί και οι Πορτογάλοι είχαν άρχίσει να παίρνουν μέτρα πολύ πριν τον GAP. Ενώ η Ελλάδα ήταν εκείνη που όφειλε να πάρει πρώτη τέτοια μέτρα, διότι μόνο στην Ελλάδα τα αίτια της κρίσης χρέους ήταν καθαρά δημοσιονομικής προέλευσης. Και η συνέχεια γνωστή: από το αυτί και στην Μέρκελ και κάνει τώρα σεκόντο στην τρόϊκα.

    • tiramola avatar
      tiramola @ Professor Moriarty 27/11/2010 14:04:39

      Έχεις δίκιο κύριε καθηγητά...
      Όπου εφαρμόστηκε ο σοσιαλισμός τα έκανε μπάχαλο...

    • tiramola avatar
      tiramola @ Professor Moriarty 27/11/2010 14:16:26

      Θέλαμε Παπανδρέου, δεν ακούγαμε τον Καραμανλή που με ένα παγωματάκι μισθών στο Δημόσιο θα καθαρίζαμε...

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ tiramola 27/11/2010 14:32:52

        Δηλαδή, ο Γαπ, ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΙΔΕΑ, και έκανε προεκλογική εκστρατεία παροχών, ε?

        ΔΕΝ πέτυχε ακόμα το σχέδιο ολοκληρωτικής πνευματικής καταβαράθρωσης. Αυτά να τα λες σε κάνα δυο χρόνια, που θα είμαστε ΟΛΟΙ κρετίνοι...

    • Professor Moriarty avatar
      Professor Moriarty @ Professor Moriarty 27/11/2010 14:28:03

      Εγώ προτιμώ να ακούω το "είμαστε χώρα διεφθαρμένων". Μόνο που η διαφθορά έχει όνομα προέλευσης: ΠΑΣΟΚ (εσχάτως paSHOCK) - Appellation d'origine contrôlée.

  49. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 27/11/2010 14:19:27

    διάβασε τα σχόλιά μου ένα μήνα πριν τις εκλογές, πανέξυπνε.

  50. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 27/11/2010 14:21:13

    τιραμόλα, διάβασε την αναρτηση του @τυχαίου στο καφενείο blogspot. Το πασόκ και οι πορτογάλοι φυσικά είναι στην ίδια τροχιά. Επειδή ασχέτως γούστων ζεις εδώ, σε αφορά.

  51. Orestios avatar
    Orestios 27/11/2010 14:21:29

    Ο Σαμαράς εχθές έθεσε τα όρια.
    Κατάδειξε όλους όσους κινούνται σε αντεθνική τροχιά και εξυπηρετούν αλλότρια συμφέροντα οδηγώντας τους Έλληνες στον αφανισμό.
    Όσο πιο γρήγορα συνειδητοποιήσουμε πως η ομάδα των πρόθυμων προσκυνημένων προκαλεί ζημιά στην Χώρα τόσο πιο γρήγορα μπορούμε να απαλλαγούμε από την δυναστεία τους αλλά και να υπερασπιστούμε την ελευθερία μας.

  52. rally monkey avatar
    rally monkey 27/11/2010 21:28:45

    Ποιοι ειναι ΠΑΣΟΚ σημερα (για να μην ξεχνιομαστε ...
    ουτe ο ΓΑΠ ειναι ΠΑΣΟΚ ουτε οι τιραμολα-style 'υπερασπιστες' (αυτους θα τους ψαρευες παλιοτερα 'αλλου')
    - τα 'παραδοσιακα' στελεχη / υπουργοι .. (εκτος απο τους κολλητους) οι υπολοιποι ειναι επαγγελματιες.. και οταν εχεις το franchise δεν το αφηνεις ευκολα (ειδικα οταν εισαι και κυβ/νση)
    - οι ψηφοφοροι ειναι μεγαλο κεφαλαιο .. το ενθαρρυντικο ειναι πως οι μισοι εξαπατηθεντες του '09 καταλαβαν .. παρ'ολαυτα καποιοι ξαναψηφισαν ΠΑΣΟΚ και το '10 (πολλοι συγχισμενοι σε βαθμο που ντρεπονται να το παραδεχτουν δημοσια .. ακουω στην tv 'μην ντρεπεσαι' της λεει ο αλλος..'εσυ ΠΑΣΟΚ εισαι, αυτοι δεν ειναι').

    (@factorx - δε μπορω παλι θα κανω τον κακο .. ωραια αυτα που λεει ..αλλα ας τα ελεγε πριν τις εκλογες .. οταν υπηρχε και ουσιαστικη διεξοδος μπροστα, πλεον διεξοδος ειναι η 'αλλαγη οικονομικης πολιτικης', δηλ. να αλλαξει ο ΓΑΠ ...)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.