#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/04/2012 13:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαμαράς στο Ζάππειο: Θα τα αλλάξουμε όλα



Τις προτάσεις του για την έξοδο από την κρίση, με έμφαση στα ισοδύναμα μέτρα, την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας, τις ιδιωτικοποιήσεις, τη φοροδιαφυγή, τα αναπτυξιακά μέτρα και τη μείωση των κρατικών δαπανών, παρουσιάζει από το Ζάππειο o πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς.

«Οι εκλογές που έρχονται είναι οι πιο κρίσιμες από την Μεταπολίτευση του 1974» τόνισε στην αρχή της ομιλίας του, λέγοντας πως στόχος του κόμματός του είναι «να τα αλλάξουμε όλα: Το μοντέλο ανάπτυξης και το σύστημα διακυβέρνησης. Όχι ένα από τα δύο. Και τα δύο».

Μεταξύ άλλων εξήγγειλε ότι στις επόμενες έξη εβδομάδες μετά τις εκλογές, θα παρουσιάσει τέσσερα νομοσχέδια:

(1) Ένα για τις κοινωνικές μεταβιβάσεις, τα ασφαλιστικά ταμεία, τα επιδόματα κλπ.

(2) Ένα φορολογικό νομοσχέδιο «για να αποκτήσουμε πια απλό, δίκαιο και σταθερό φορολογικό σύστημα»

(3) Ένα νομοσχέδιο για την περικοπή των δαπανών

(4) Ένα πολύ-νομοσχέδιο για την Ανάπτυξη με αναπτυξιακές προτεραιότητες και θεσμικές παρεμβάσεις «για να ξεκολλήσει η Οικονομία».

Δεσμεύτηκε ακόμα ότι «θα αποκαταστήσουμε τις πολύ χαμηλές συντάξεις, τα πολυτεκνικά επιδόματα και θα στηρίξουμε τους κτηνοτρόφους» με ισοδύναμα μέτρα που μπορούν να αποδώσον το καθένα άμεσα «πάνω από 300 εκατομμύρια αμέσως». Τέτοια είναι η αύξηση του φόρου στα κέρδη από τα νέα ηλεκτρονικά παιγνίδια του ΟΠΑΠ και η μείωση ελλειμμάτων των ΔΕΚΟ.

«Για να επανορθώσουμε αδικίες που απαιτούν 550 εκατομμύρια. Βρήκαμε ήδη διπλάσια ισοδύναμα» είπε χαρακτηριστικά.

Για τους δανειολήπτες υποσχέθηκε «άμεση ανακούφιση» με το ότι «δεν μπορεί η δόση των δανείων να ξεπερνά το 30% από το μηνιαίο εισόδημά τους». Παράλληλα τόνισε ότι οι ομολογιούχοι που έχασαν από το κούρεμα των ομολόγων πρέπει να αποζημιωθούν.

Ανεργία, στεγαστικά δάνεια

Ο κ. Σαμαράς υποσχέθηκε ότι «με το που αρχίζει να υπάρχει ρευστότητα, το 1o μέτρο θα είναι η επιδότηση στεγαστικών δανείων πρώτης κατοικίας με 2% για 10χρόνια» και εξήγγειλε ειδικά προγράμματα για την ανεργία των νέων, αλλά και για τη νεανική επιχειρηματικότητα. «Τέτοια ανεργία, όπως η τωρινή, δεν αντέχει καμία κοινωνία. Και καμία Δημοκρατία» είπε.

«Το πρώτο που θα επιδιώξω είναι να σταματήσει η άνοδος της ανεργίας» είπε και εξήγησε ότι «διάλεξα, συμβολικά, να κατέβω ως υποψήφιος στο ψηφοδέλτιο Μαγνησίας, της περιοχής που έχει την ψηλότερη ανεργία στη χώρα».

Φορολογία, ρευστότητα, ακίνητα

Ο πρόεδρος της ΝΔ υποσχέθηκε χρονοδιάγραμμα μείωσης των φόρων, αρχής γενομένης με τη μείωση του φορολογικών συντελεστών των Νομικών προσώπων στο 15%, καθώς και φορολογική αμνήστευση για επιστροφή καταθέσεων, συμψηφισμό οφειλών από και προς το Δημόσιο, αύξηση των ποινών για όσους φοροδιαφεύγουν επιμελητηριακή πολιτική για τις εξαγωγές.

Υποσχέθηκε ακόμη οριστική τακτοποίηση αυθαιρέτων με χωροταξικό σχεδιασμό «ώστε να είναι απόλυτα σύννομο», αντικατάσταση του λεγόμενου «χαρατσιού» με ένα ενιαίο νόμο για ακίνητη περιουσία όπως το ΕΤΑΚ, καθώς και μη αύξηση των αντικειμενικών αξιών.

«Πρέπει να αναπνεύσει η Μεσαία Τάξη που συντρίβεται από τους φόρους! Μην ξεχνάμε: Η Ελλάδα είναι χώρα νοικοκυραίων» είπε χαρακτηριστικά.

Μείωση τιμών

ως προς το θέμα της μείωσης των τιμών, ο Αντώνης Σαμαράς είπε ότι πρώτος στόχος είναι να «μικρύνουμε το χάος ανάμεσα στις τιμές των προϊόντων από το χωράφι στο ράφι». «Θα εγκαινιάσουμε τα δημοπρατήρια αγροτικών προϊόντων και την ηλεκτρονική αγορά τους» (τα οποία θα είναι ό,τι η «λαϊκή» για το χονδρικό εμπόριο) και ενίσχυση της Επιτροπής Ανταγωνισμού.

«Θα κάνουμε το αγρότη και τον κτηνοτρόφο επαγγελματία και επιχειρηματία. Με έμφαση στους κατ' αποκλειστικότητα αγρότες» είπε.

Για την αποκατάσταση των πολύ χαμηλών συντάξεων και των πολυτεκνικών επιδομάτων, τη στήριξη των κτηνοτρόφων αλλά και την άμεση ανακούφιση των δανειοληπτών δεσμεύθηκε ο πρόεδρος της ΝΔ, Αντώνης Σαμαράς, παρουσιάζοντας το πρόγραμμα του κόμματός του για την οικονομία.

Όπως εξήγησε από το βήμα του Ζαππείου, το συνολικό κόστος αυτών των μέτρων δεν ξεπερνά τα 550 εκατ. ευρώ και θα προέλθει από ισοδύναμα μέτρα μεταξύ των οποίων η αύξηση του φόρου στα κέρδη στα νέα ηλεκτρονικά παιχνίδια του ΟΠΑΠ και η μείωση των ελλειμμάτων των ΔΕΚΟ.

Σε ό,τι αφορά τους δανειολήπτες, επισήμανε πως υπάρχουν τρόποι να ανακουφιστούν άμεσα και υπογράμμισε ότι δεν μπορεί η δόση των δανείων να ξεπερνά το 30% από το μηνιαίο εισόδημά τους.

Για τους ομολογιούχους «που έχασαν αποταμιεύσεις μιας ζωής με το κούρεμα», υποστήριξε ότι πρέπει να αποζημιωθούν.

Δεσμεύθηκε ακόμη ότι δεν υπάρξουν νέοι φόροι ούτε νέα οριζόντια περικοπή στις συντάξεις, ενώ τόνισε ότι δεν τίθεται θέμα περικοπής του 13ου και του 14ου μισθού.
«Δεσμεύομαι ότι θα κάνω τα πάντα, ώστε οι περικοπές δαπάνης να γίνουν από τη σπατάλη που υπάρχει παντού», υπογράμμισε.

Αναφορικά με τις ιδιωτικοποιήσεις επισήμανε πως ό,τι μπορεί να ιδιωτικοποιηθεί θα ιδιωτικοποιηθεί, ενώ για τον ΟΣΕ σημείωσε ότι ένα μέρος από την περιουσία του μπορεί να αξιοποιηθεί, ώστε να φέρει επενδύσεις, θέσεις εργασίας και ανάπτυξη.

Ο πρόεδρος της ΝΔ εξήγησε ότι η ανάκαμψη θα ξεκινήσει αξιοποιώντας τα κοινοτικά κονδύλια του ΕΣΠΑ, εξασφαλίζοντας ρευστότητα και επιστρέφοντας τα 6,5 δισ. που χρωστάει το Δημόσιο στις επιχειρήσεις.

Στο πεδίο της φορολογίας, τόνισε ότι η ΝΔ θα προχωρήσει σε χρονοδιάγραμμα μείωσης των φόρων, ξεκινώντας από τη μείωση του φορολογικών συντελεστών των Νομικών προσώπων στο 15%, θα προχωρήσει σε φορολογική αμνήστευση για επιστροφή καταθέσεων, δεν θα αυξηθούν οι αντικειμενικές αξίες, ενώ θα αντικατασταθεί το χαράτσι με ένα ενιαίο νόμο για ακίνητη περιουσία όπως το ΕΤΑΚ.

Για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής, το σχέδιο της ΝΔ προβλέπει μικρότερους φορολογικούς συντελεστές ώστε να χτυπηθούν τα κίνητρα για φοροδιαφυγή, μείωση στο ελάχιστο της δυνατότητας συναλλαγής, δηλαδή της επαφής έφορου και φορολογούμενου, με ηλεκτρονική διακυβέρνηση, αλλά και αύξηση των ποινών για όσους επιμένουν να φοροδιαφεύγουν.

Ο πρόεδρος της ΝΔ υποσχέθηκε επίσης οριστική τακτοποίηση αυθαιρέτων με χωροταξικό σχεδιασμό, ώστε να είναι απόλυτα σύννομο.

Το πρόγραμμα της ΝΔ περιλαμβάνει ακόμη, όπως ανέφερε, ειδικά προγράμματα για τηνανεργία των νέων, αλλά και για τη νεανική επιχειρηματικότητα, αλλά και μέτρα για τηνΟικοδομή. Επιπλέον, ο κ. Σαμαράς τόνισε ότι με το που αρχίζει να υπάρχει ρευστότητα, το 1o μέτρο θα είναι η επιδότηση στεγαστικών δανείων πρώτης κατοικίας με 2% για 10 χρόνια.

Μεταξύ των διαρθρωτικών αλλαγών, για τις οποίες δεσμεύθηκε ο πρόεδρος της ΝΔ, είναι επίσης η μείωση της γραφειοκρατίας, με τη σύσταση ενός έκτακτου μηχανισμού από ειδικούς, που θα παρακολουθεί τι προχωράει και τι όχι, με απευθείας λογοδοσία στον ίδιο τον Πρωθυπουργό.

Εξήγγειλει ακόμη φαστ τράκ για όλες τις σημαντικές επενδύσεις, καθώς και τη σύσταση ειδικής υπηρεσίας απεμπλοκής επενδύσεων, δηλαδή ειδικός φάκελος για κάθε επένδυση.

Η ΝΔ θα προχωρήσει και σε συμβάσεις παραχώρησης υποδομών, όπως περιφερειακά λιμάνια και αεροδρόμια.

Στις αναπτυξιακές προτεραιότητες του πρώτου χρόνου διακυβέρνησης από τη ΝΔ περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, τα εξής:

- Μαρίνες, ανασύσταση των ναυπηγείων
- Καθετοποίηση και εξαγωγή προϊόντων πρωτογενούς παραγωγής, ενεργειακή επεξεργασία απορριμμάτων
- Αναπτυξιακό πρόγραμμα διαχείρισης υδάτινων πόρων, επιμελητηριακή πολιτική για τις εξαγωγές
- Προγραμματισμός ενεργειακής πολιτικής, προγράμματα αύξησης του Τουρισμου και παραθεριστικής κατοικίας

Προτεραιότητα «στη μάχη των τιμών»

Ο πρόεδρος της Ν.Δ. έθεσε ως πρώτο στόχο να μικρύνει «το χάος ανάμεσα στις τιμές των προϊόντων από το χωράφι στο ράφι», ενώ προανήγγειλε ανασυγκρότηση και ενίσχυση τηςΕπιτροπής Ανταγωνισμού και σπάσιμο των καρτέλ που κρατούν ψηλά τις τιμές.
«Οι τιμές είναι η μάχη που δεν δόθηκε τα τελευταία δύο χρόνια. Εμείς τη μάχη των τιμών θα τη δώσουμε κατά προτεραιότητα», δήλωσε ο κ. Σαμαράς.

Διαβάστε ολόκληρη την παρουσίαση του Κυβερνητικού Σχεδίου για την Οικονομία


 Πριν δύο χρόνια, μιλήσαμε για Νέα Μεταπολίτευση. Τότε σε πολλούς αυτό φάνηκε παράξενο. Σήμερα ουσιαστικά συμφωνούν όλοι: Οι εκλογές που έρχονται είναι οι πιο κρίσιμες από την Μεταπολίτευση του 1974. Γιατί κλείνουν την ιστορική  περίοδο που ξεκίνησε τότε…


Στόχος μας είναι να τα αλλάξουμε όλα.

Ποια «όλα»;

Το μοντέλο ανάπτυξης! Και το σύστημα διακυβέρνησης!

Όχι ένα από τα δύο. Και τα δύο

Πρέπει να αλλάξουμε το μοντέλο ανάπτυξης, γιατί μέχρι τώρα καταναλώναμε από δανεικά. Και χρεώναμε τα παιδιά μας.

Ξοδεύαμε όλο και περισσότερο, ενώ παράγαμε όλο και λιγότερα. Δανειζόμασταν όλο και περισσότερο, και εισάγαμε σχεδόν τα πάντα.

Αυτό πρέπει να αλλάξει…

Κι αυτό θα εξηγήσουμε σήμερα. Το Σχέδιό μας για την Οικονομία, με προτεραιότητα την Ανάκαμψη και την Ανάπτυξη.

Την ερχόμενη Πέμπτη, από τον ίδιο αυτό χώρο του Ζαππείου, θα μιλήσουμε για την άλλη μεγάλη αλλαγή – στο σύστημα διακυβέρνησης, στους θεσμούς, στην Παιδεία, στην Υγεία, στο Σύνταγμα, στην Ασφάλεια, στις απειλές για την κοινωνική συνοχή και την πιο επείγουσα: την λαθρομετανάστευση.

Γιατί η δημοκρατία μας έχει πρόβλημα!

Όλοι έχουν το δικαίωμα να εκφράζονται και να ψηφίζουν.

Αλλά τα δικαιώματα των πολλών καταπατώνται από τα προνόμια των λίγων.

Και οι περισσότεροι δεν έχουν ευκαιρίες.

Οι γραφειοκράτες του κρατισμού καταπιέζουν τους απλούς πολίτες.

Οι κομματικοί στρατοί, όσους παλεύουν μόνοι τους στον ιδιωτικό τομέα.

Οι συντεχνίες που αναστατώνουν τις πόλεις κάθε μέρα, συντρίβουν τους επαγγελματίες που προσπαθούν να ζήσουν στην αγορά.

Οι κρατικοδίαιτοι, παραμερίζουν όσους δεν έχουν πρόσβαση στην εξουσία.

Οι «ημέτεροι», εκτοπίζουν τους ικανούς.

Οι κόλακες, βάζουν στο περιθώριο τους αξιοπρεπείς.

Αυτά όλα είναι νοσηρά συμπτώματα, είναι στρεβλώσεις της δημοκρατίας μας.

Και πρέπει να τα αλλάξουμε όλα, για να τη διασώσουμε και να τη δυναμώσουμε. Το πώς, θα το εξηγήσουμε την ερχόμενη Πέμπτη από αυτό εδώ το χώρο…

Για την ώρα κρατήστε αυτό: όταν λέμε «θα τα αλλάξουμε όλα», εννοούμε όλα: και το μοντέλο ανάπτυξης που χρεοκόπησε και το μοντέλο διακυβέρνησης που απέτυχε

Φίλες και φίλοι,

Τέρμα, λοιπόν, με το παρελθόν. Ας κοιτάξουμε από δω και μπρος τι γίνεται…

Το πρώτο πράγμα που λέμε, είναι ότι η Ελλάδα έχει Πλούτο ανεκμετάλλευτο. Η Ελλάδα είναι μια πλούσια χώρα.

Κι εδώ είναι το παράδοξο: η Ελλάδα είναι μια πλούσια χώρα που την κατάντησαν… υπερχρεωμένη!

Ποιά είναι η περιουσία της χώρας μας:

-- Είναι ο φυσικός της πλούτος. Είναι ο ορυκτός της πλούτος. Είναι τα ενεργειακά της αποθέματα. Είναι τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα που αν τα αξιοποιήσει σωστά μπορεί να σαρώσει τις διεθνείς αγορές. Είναι - πάνω απ’ όλα - το ταλέντο των ανθρώπων της, το «δαιμόνιο» του Έλληνα. Που διαπρέπει παντού στον κόσμο και μόνο στην πατρίδα του μαραζώνει…

-- Έχουμε την μεγαλύτερη ναυτιλία στον κόσμο. Κι όμως δεν έχουμε ναυπηγεία! Κι ο Πειραιάς ακόμα περιμένει να γίνει διεθνές Ναυτιλιακό κέντρο.

-- Έχουμε μοναδικές φυσικές ομορφιές. Κι όμως διώχνουμε τους τουρίστες…

-- Έχουμε μοναδικό ορυκτό πλούτο, από βιομηχανικά μέταλλα μέχρι χρυσό και «σπάνιες γαίες». Κι όμως, δεν έχουμε ορυχεία, ή έχουμε ελάχιστα...

-- Έχουμε τεράστια ποικιλία προϊόντων της γης, γεωργικά και κτηνοτροφικά, οπωροκηπευτικά, φρούτα, με γεύση και θρεπτική αξία μοναδική διεθνώς. Έχουμε απίστευτη ποικιλία αρωματικών και ιαματικών φυτών. Κι όμως, έχουμε ελάχιστη μεταποίηση κι ακόμα λιγότερες εξαγωγές.

-- Τους γεωργούς μας τους έχουμε αφήσει στο έλεος των μεσαζόντων…

-- Τους κτηνοτρόφους μας τους κυνηγάμε.

-- Έχουμε ανεπανάληπτους ιστορικούς και αρχαιολογικούς θησαυρούς, μνημεία και μουσειακά ευρήματα, που θα μπορούσαν να κάνουν την Ελλάδα μοναδικό πόλο έλξης στον κόσμο. Κι όμως δεν τα έχουμε αξιοποιήσει παρά ελάχιστα…

-- Έχουμε τεράστια δυναμικό επιστημόνων και ερευνητών διεθνώς. Κι όμως έχουμε ελάχιστη έρευνα.

-- Ακόμα και κλάδοι μας που πάνε καλά εξαγωγικά, όπως η ιχθυοκαλλιέργεια, αντιμετωπίζουν κι αυτοί σοβαρά προβλήματα σήμερα.

-- Έχουμε ακόμα τεράστια ακίνητη περιουσία του δημοσίου. Που παραμένει αναξιοποίητη. Λεηλατείται συστηματικά από κυκλώματα επιτηδείων. Και καταπατείται συνεχώς. Ή περιμένει τον… «καταπατητή» της!

Αν αξιοποιούσαμε ένα μικρό μέρος όλων αυτών, θα λύναμε το πρόβλημα του χρέους και θα γινόμασταν «παγκόσμιος πρωταθλητής» σε αναπτυξιακούς ρυθμούς.

Όταν μιλήσαμε για την προτεραιότητα να ανακηρυχθεί η Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη της Ελλάδας, η ΑΟΖ, ώστε να αποκαλυφθούν τα ενεργειακά μας αποθέματα, κάποιοι αμφισβήτησαν ότι υπάρχουν τέτοια αποθέματα.

Τώρα έρχονται ξένοι οργανισμοί και κάνουν συνέδρια στην Ελλάδα για τον ενεργειακό της πλούτο. Κι όμως, ακόμα ΑΟΖ δεν έχουμε ανακηρύξει…

Κάποιοι μας είπαν ότι «δεν γίνονται αυτά τα πράγματα»…

Κι όμως τα έκανε η Κύπρος – η μικρή Κύπρος! Παρά τις απειλές και τους εκβιασμούς. Και βρήκε μεγάλα αποθέματα. Κι όλοι πια πιθανολογούν ότι αντίστοιχα υπάρχουν και στον Ελληνικό υποθαλάσσιο χώρο.

Η μεγαλύτερη αποτυχία όλης της μεταπολιτευτικής περιόδου είναι ότι οδήγησε στη χρεοκοπία μια χώρα με τεράστιο Πλούτο!

Κάποιοι θέλουν να πιστέψετε, ότι είμαστε φτωχοί και γονατισμένοι.

Εμείς σας λέμε ότι η Ελλάδα είναι ευλογημένος τόπος! Και την κατάντησαν υπερχρεωμένη…

Η Ελλάδα βρέθηκε πολλές φορές σε κατάσταση χειρότερη από την τωρινή. Κι όμως σηκώθηκε ξανά και προχώρησε.

Άλλες χώρες βρέθηκαν σε κατάσταση χειρότερη από τη δική μας σήμερα. Κι όμως, σήκωσαν κεφάλι και πέτυχαν πολλά πράγματα.

Αυτό που πέτυχαν άλλοι, μπορούμε να το επιτύχουμε κι εμείς.

Αυτό που πέτυχαν οι Έλληνες παλαιότερα, μπορούν να το επιτύχουν ξανά.

Εμείς πιστεύουμε στην Ελλάδα και στον Πλούτο της.

Εμείς πιστεύουμε στον Έλληνα - στο πείσμα και στις αστείρευτες δυνάμεις που κρύβει μέσα του.

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουμε τώρα, λοιπόν, είναι να ξεπεράσουμε όλη αυτή την απαισιοδοξία. Κι αυτό θα κάνουμε από την πρώτη μέρα…

Φίλες και φίλοι,

Για να τα καταφέρουμε, δεν αρκεί να πιστέψουμε στον εαυτό μας…

Πρέπει να έχουμε και Σχέδιο!

Κι εδώ είναι το δεύτερο που μας κάνει να διαφέρουμε απ’ όλους τους άλλους.

Γύρω σας υπάρχει το ΠΑΣΟΚ, όλα τα υπόλοιπα κόμματα,  κι εμείς.

Το ΠΑΣΟΚ δεν έχει Σχέδιο! Βέβαια, είχε «σχέδιο» για να δημιουργήσει και να συντηρήσει τους κομματικούς του «στρατούς»…

Όμως για τη χώρα, δεν έχει σχέδιο! Μας έφερε στο Μνημόνιο και στη συνέχεια, υπέγραφε ό,τι του έδιναν. Πολλές φορές χωρίς να τα διαβάσει καν! Κι αυτό δεν το λέω εγώ, μόνοι τους το παραδέχθηκαν…

Αλλά κι όλοι οι άλλοι, επίσης δεν έχουν Σχέδιο.

Η Αριστερά προσφέρει ένα «πανόραμα» αντίθετων και αντιφατικών απόψεων.

-- Άλλοι λένε ρητά ότι είναι εναντίον της Ευρώπης και εναντίον του ευρώ...

-- Άλλοι είναι υπέρ της Ευρώπης, αλλά δεν είναι σίγουροι για το ευρώ…

-- Άλλοι είναι υπέρ του να παραμείνουμε στο ευρώ, αλλά θέλουν να …καταγγείλουμε το χρέος μας! Το οποίο είναι αποκλειστικά πια προς τους Ευρωπαίους. Δηλαδή θέλουν το ευρώ, αλλά θέλουν, ταυτόχρονα, να τα σπάσουμε με τους Ευρωπαίους!

Άλλοι είναι όπως τους… ξημερώσει: ενίοτε υπέρ του ευρώ, ενίοτε εναντίον του και τις υπόλοιπες μέρες κάνουν… διαλογισμό και το σκέπτονται.

Το πιο χαρακτηριστικό της Αριστεράς, είναι ότι περιμένει την κρίση, ελπίζει στην κρίση και τρέφεται από την κρίση.

Σε καλές εποχές περιμένουν την κρίση. Και σε εποχές κρίσης κερδοσκοπούν στην απελπισία του λαού.

Υπάρχουν, τέλος, και νεώτερα κόμματα, που δεν είναι αριστερά, αλλά έχουν πάρει τις χειρότερες συνήθειες των Αριστερών. Δεν προτείνουν τίποτε, δεν έχουν σχέδιο, απλώς λένε μεγάλες κουβέντες, ποντάρουν ανεύθυνα στην οργή του κόσμου, και τοκίζουν στην απελπισία του κόσμου.

Άλλα απ’ αυτά ψήφισαν, μαζί με το ΠΑΣΟΚ, το πρώτο Μνημόνιο που μεγάλωσε το χρέος και τα επιτόκια. Όμως μετά δεν ψήφισαν τη δανειακή σύμβαση, που έκοψε το χρέος και μείωσε τα επιτόκια, ενώ πήγε 30 χρόνια πίσω την αποπληρωμή. Όσο χειρότεροι οι όροι που μας δίνονται τόσο… ευκολότερα τους ψηφίζουν! Κι ύστερα παριστάνουν τους «αντιστασιακούς»…

Άλλα απ’ αυτά δεν μας λένε απολύτως τίποτε, εκτός από το να επαναλαμβάνουν κάποιες απόψεις της Αριστεράς, περί «καταγγελίας του χρέους».

Δεν έχουμε καταλάβει ακριβώς τι λένε. Αλλά ούτε κι οι ίδιοι έχουν καταλάβει.

 

Η παράταξή μας, αντίθετα, έχει Σχέδιο.

Από την αρχή είχαμε δει ότι το Μνημόνιο δεν έβγαινε. Και τους το λέγαμε, όταν όλοι οι άλλοι προεξοφλούσαν ότι «θα μας σώσει»…

Επαληθευθήκαμε σε όλα. Και έπεσαν έξω σε όλα.

-- Από την αρχή τους λέγαμε τι χρειάζεται: Ασφαλώς να κοπεί το έλλειμμα. Αλλά από περιστολή της δημόσιας σπατάλης. Όχι με οριζόντιες περικοπές σε συντάξεις που βαθαίνουν την ύφεση.

-- Από την αρχή επιμέναμε ότι μαζί με τις περικοπές του ελλείμματος πρέπει να υπάρξουν, ταυτόχρονα, και μέτρα Ανάκαμψης. Τώρα πολλοί στην Ευρώπη αρχίζουν και αντιλαμβάνονται ότι αυτό έπρεπε να είχε γίνει από τότε! Και σίγουρα πρέπει να αρχίσει τώρα. Απόδειξη η προχθεσινή πρόταση Ανάπτυξης Μπαρόζο.

-- Από την αρχή μιλήσαμε για αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του δημοσίου. Τώρα το καταλάβουν. Όμως δεν ξέρουν πώς να το κάνουν…

-- Από την αρχή είπαμε: αποφύγετε αύξηση των φόρων! Τώρα όλο και περισσότεροι αντιλαμβάνονται ότι οι φόροι σε ύφεση δεν μειώνουν το έλλειμμα. Καταστρέφουν τις επιχειρήσεις και κλείνουν τα μαγαζιά.

Κι από την αρχή τα λέγαμε αυτά στους εταίρους μας. Τσακωθήκαμε γι’ αυτά με τους εταίρους μας.

Κι όταν – εκεί που έφερε τα πράγματα το ΠΑΣΟΚ – αναγκαστήκαμε να υπογράψουμε τη δανειακή σύμβαση για να κουρευτεί το χρέος και να απαλλαγούμε από το υψηλούς τόκους, και τότε δεν πάψαμε να τους τα λέμε: Τα μέτρα που προκαλούν ύφεση είναι λάθος! Κι αυτό το λάθος ζητάμε να διορθωθεί.

Εμείς ψηφίσαμε μείωση χρέους! Μείωση των επιτοκίων. Και μετάθεση της αποπληρωμής για 30 χρόνια. Να πάρει ανάσα η Ελλάδα…

Επιμένοντας ότι η συνταγή της ύφεσης είναι λάθος και πρέπει να αλλάξει.

Τώρα πολλοί στην Ευρώπη έρχονται στα λόγια μας και ανακαλύπτουν την προτεραιότητα της Ανάπτυξης.

Είδαμε το συμφέρον της χώρας όταν καταψηφίσαμε το Μνημόνιο.

Κι είδαμε πάλι το συμφέρον της χώρας όταν ψηφίσαμε το κούρεμα του χρέους.

Αλίμονο αν αφήναμε την Ελλάδα διεθνώς απομονωμένη στο χείλος της ανεξέλεγκτης χρεοκοπίας. Γιατί, αυτό, μεταξύ άλλων, εγκυμονούσε και σοβαρούς εθνικούς κινδύνους…

Αλίμονο αν αφήναμε το χρέος της Ελλάδας ανεξέλεγκτο, τώρα που όλοι προβλέπουν πως θα χρειαστούν τεράστια ποσά για Ιταλία και Ισπανία. Την ώρα μάλιστα που η Ευρώπη δεν έχει καμία διάθεση να αυξήσει το πουγκί της, δηλαδή το «ταμείο Στήριξης»...

 

Ξέρετε, ο δρόμος της ευθύνης δεν είναι για πολλούς – είναι μοναχικός.

Αλλά αυτός είναι ο δρόμος που επέλεγε στα δύσκολα πάντα, η Παράταξή μας, η Παράταξη του Κωνσταντίνου Καραμανλή.

Αντίθετα, ο δρόμος του λαϊκισμού είναι πολύ… δημοφιλής.

Αλλά δεν είναι ο δικός μας δρόμος!

Είναι το αδιέξοδο που έφερε την Ελλάδα εδώ που την έφερε…

Να το θυμάστε: Η χώρα αυτή έχει ανάγκη από πολιτικούς με αποφασιστικότητα και ευθύνη. 

Γιατί θεατρίνους έχει πολλούς. Και ζογκλέρ της μικροπολιτικής ακόμα περισσότερους…

 

Από την αρχή λέγαμε ΟΧΙ στη συνταγή του Μνημονίου. Αλλά ταυτόχρονα προτείναμε  άλλο δρόμο, διαφορετικό Σχέδιο.

Και επιμένουμε σε αυτό.

Τι λέει το Σχέδιο μας;

Στις επόμενες έξη εβδομάδες μετά τις εκλογές, θα παρουσιάσουμε τέσσερα σημαντικά νομοσχέδια:

1ον Ένα για τις κοινωνικές μεταβιβάσεις, τα ασφαλιστικά ταμεία, τα επιδόματα κλπ.

2ον Ένα φορολογικό νομοσχέδιο για να αποκτήσουμε πια απλό, δίκαιο και σταθερό φορολογικό σύστημα.

3ον Ένα νομοσχέδιο για την περικοπή των δαπανών. Θα περιλαμβάνει μέτρα για την περιστολή της δημόσιας σπατάλης που παραμένει τεράστια.

4ον ένα πολύ-νομοσχέδιο για την Ανάπτυξη: που θα περιλαμβάνει αναπτυξιακές προτεραιότητες και θεσμικές παρεμβάσεις απαραίτητες για να ξεκολλήσει η Οικονομία από το τέλμα της γραφειοκρατίας και της θεσμοθετημένης διαφθοράς.

Πρώτα-πρώτα να το πω απερίφραστα: αποδεχόμαστε πλήρως το στόχο μείωσης του ελλείμματος. Αν είναι δυνατό και πιο γρήγορα…

Όχι γιατί το επέβαλε η Τρόικα. Ήταν δική μας πολιτική, πριν ακόμα πάμε στο Μνημόνιο. Δεν μπορεί να βγαίνουμε κάθε τόσο «επαίτες» και να ζητάμε τη δόση μας. Επιτέλους, υπάρχει και αξιοπρέπεια…

Αποδεχόμαστε το στόχο μείωσης του χρέους. Γι’ αυτό και πρώτοι μιλήσαμε για αξιοποίηση δημόσιας περιουσίας.

Αποδεχόμαστε τις βασικές πολιτικές των ιδιωτικοποιήσεων. Από την αρχή της υποστηρίξαμε κι είμαστε αποφασισμένοι να τις σπρώξουμε πιο γρήγορα.

Αλλά για να πετύχουμε μείωση του ελλείμματος και του χρέους, για να γίνει αξιοποίηση της περιουσίας και να προχωρήσουν οι διαρθρωτικές αλλαγές, πρέπει να υπάρξει Ανάκαμψη, το ταχύτερο. Και να διορθωθούν ορισμένες ακραίες αδικίες για να διατηρηθεί η κοινωνική συνοχή.

 

Ας τα πάρουμε ένα-ένα:

* Αρχίζω με τις αδικίες:

-- Θα αποκαταστήσουμε τις πολύ χαμηλές συντάξεις και τα πολυτεκνικά επιδόματα. Αλλά και την στήριξη στου κτηνοτρόφους.

Πώς; Με ισοδύναμα μέτρα!

Μπορούμε; Ασφαλώς και μπορούμε! Για να διαφυλάξουμε την κοινωνική Συνοχή. Κανένα πρόγραμμα δεν εφαρμόζεται, αν διαλυθεί η κοινωνική Συνοχή.

Οι δανειστές μας έχουν αποδεχθεί ότι, εφ’ όσον δεν θίγονται οι στόχοι για τη μείωση του ελλείμματος και του χρέους, αν υπάρξουν ισοδύναμα μέτρα μπορούμε να το κάνουμε.

Το συνολικό κόστος αυτών των μέτρων δεν ξεπερνά τα 550 εκατομμύρια. Και τόσα είναι τα ισοδύναμα μέτρα που απαιτούνται – 550 εκατομμύρια.  Αυτό είναι όλο!

Όχι βέβαια… 9 δισεκατομμύρια, που υπολόγισαν οι «φωστήρες» του ΠΑΣΟΚ! Έχουν πέσει τόσες φορές έξω στους υπολογισμούς τους, που θα ’πρεπε να είναι πιο προσεκτικοί. Οι άνθρωποι που υπόσχονταν στους πάντες τα πάντα, τώρα διστάζουν να δεχθούν την παραμικρή αποκατάσταση των αδικιών που οι ίδιοι δημιούργησαν.

Το ποσό αυτό θα καλυφθεί από μια σειρά ισοδύναμων μέτρων. Σας αναφέρω ενδεικτικά δύο: Πρώτον από αύξηση του φόρου στα κέρδη  από τα νέα ηλεκτρονικά παιγνίδια του ΟΠΑΠ. Οι φωστήρες του ΠΑΣΟΚ έμπλεξαν τα νούμερα και πάλι! Ξέχασαν ότι αυτή είναι μια νέα αγορά. Ξέχασαν ακόμα ότι ο ΟΠΑΠ θα ιδιωτικοποιηθεί κι έτσι το δημόσιο θα έχει πολύ μικρότερο πακέτο μετοχών. Οπότε θα χάνει πολύ λιγότερα σε «μέρισμα», απ’ ό,τι θα κερδίζει απευθείας σε φορολογικά έσοδα. Γενικά το ΠΑΣΟΚ έμπλεξε τα νούμερα και πάλι…

Ακόμα ένα άλλο «ισοδύναμο» θα βρεθεί από τη μείωση ελλειμμάτων των ΔΕΚΟ που θα αναφερθώ στη συνέχεια.

Καθένα από αυτά τα «ισοδύναμα» μπορεί να δώσει πάνω από 300 εκατομμύρια αμέσως. Και περισσότερα αργότερα…

Αλλά δεν μείναμε εκεί: Εξετάσαμε αναλυτικά, κωδικό-κωδικό, δαπάνες του δημοσίου που μπορούν να κοπούν αύριο, χωρίς να θιγούν στο παραμικρό μισθοί, συντάξεις και η ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών. Επαναλαμβάνω κωδικό-κωδικό από τον προϋπολογισμό! Μια πρώτη «συγκομιδή» τέτοιων «ανώδυνων» οικονομιών πλησιάζει τα 450 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο, με τις πιο συντηρητικές υποθέσεις.

 

Μη ξεχνάμε ακόμα, ότι οι αποκαταστάσεις αυτών των αδικιών – σε χαμηλοσυνταξιούχους και πολύτεκνους – θα επιστρέψουν στην Οικονομία. Κι ένα μέρος τους θα επιστρέψει στο δημόσιο ταμείο - από αύξηση τζίρων και ΦΠΑ - μέσα στο χρόνο.

Για την ώρα πάντως, να θυμάστε ότι για να επανορθώσουμε αδικίες που απαιτούν 550 εκατομμύρια, βρήκαμε ήδη διπλάσια «ισοδύναμα»! Κι αν χρειαστεί υπάρχουν κι άλλα…

Οι δανειολήπτες: Υπάρχουν τρόποι να ανακουφιστούν άμεσα, ιδιαίτερα όσοι πήραν στεγαστικά δάνεια και βρέθηκαν με λιγότερο εισόδημα ή έχασαν τις δουλειές τους. Άμεση ανακούφιση είναι ότι δεν μπορεί η δόση των δανείων να ξεπερνά το 30% από το μηνιαίο εισόδημά τους. Και υπάρχουν τρόποι αυτό να γίνει εφικτό και αποδεκτό απ’ όλους. Άλλωστε, αυτόν το κανόνα του 30% τον είχε αναφέρει η Τράπεζα Ελλάδος εδώ και χρόνια…

Δεν πρέπει, ασφαλώς, να θέσουμε σε νέο κίνδυνο το τραπεζικό σύστημα. Γιατί έτσι θα κινδύνευε η ρευστότητα, που είναι απαραίτητη στην Οικονομία.

Μπορεί να γίνει αυτό, χωρίς να υποστεί νέο μεγάλο πλήγμα το τραπεζικό σύστημα;

Βεβαίως και μπορεί: με το να νομοθετηθεί ρύθμιση για όσους έχουν τέτοιο πρόβλημα, να πληρώνουν μόνο τόκο για μια τριετία τουλάχιστον. Κι αν χρειαστεί, αργότερα αυτό να επεκταθεί.

Άρα είναι κάτι εφικτό. Θα πληρώνουν για ένα εύλογο διάστημα μόνον τόκους! Πράγμα που θα ανακουφίσει πραγματικά πολλά νοικοκυριά, αλλά δεν θα πλήξει τη ρευστότητα και την κεφαλαιακή επάρκεια του τραπεζικού συστήματος.

 

* Ακόμα για τους ομολογιούχους που έχασαν αποταμιεύσεις μιας ζωής με το κούρεμα: Πρέπει να αποζημιωθούν! Δεν θα μιλήσουμε τώρα γι’ αυτό. Αλλά υπάρχει τρόπος να γίνει. Κυρίως με φορολογικές διευκολύνσεις μελλοντικών ετών. Και με επενδυτικά κίνητρα ακόμα, όταν πρόκειται για εταιρίες…

 

-- Μας ρωτάνε για τα μέτρα του Ιουνίου. Πού θα βρεθούν, λέει, τα 11 δισεκατομμύρια περικοπών που θα χρειαστούν για τα επόμενα δύο χρόνια.

Η απάντηση είναι απλή. Κυρίως από περικοπή σπατάλης. Που υπάρχει άφθονη. Γιατί ως πρόσφατα δεν την άγγιξαν!

Κι όποιος αμφιβάλλει, ας δει τι «πάρτι» αποκαλύφθηκε στο ΙΚΑ τελευταία. Ή με τα επιδόματα και τις συντάξεις μαϊμού. Ακόμα και σε πεθαμένους! Ήδη όλα αυτά υπολογίστηκαν σε 1 δισεκατομμύριο…

Και βρισκόμαστε μόνο στην «κορυφή του παγόβουνου»…

Έχουμε καταθέσει από πέρσι εξειδικευμένες προτάσεις για περικοπές 18,4 δισεκατομμυρίων ευρώ από σπατάλη. Πολλές απ’ αυτές έχουν ήδη υιοθετηθεί.  Άλλες περιμένουν τη σειρά τους. Για να αναφέρω ένα μόνο παράδειγμα, έρευνα ελεγκτικών εταιριών ανεβάζει τις εξοικονομήσεις από νέα ηλεκτρονικά διαχειριστικά συστήματα ( το ERP) στο δημόσιο και από την εφαρμογή διεθνών λογιστικών προτύπων γύρω στα 2,5 δισεκατομμύρια το χρόνο!

Ύστερα το καλύτερο «ισοδύναμο» είναι η ίδια η Ανάκαμψη! Προσέξτε: Για κάθε 1% μείωσης της ύφεσης, το έλλειμμα μειώνεται κατά 1 δισεκατομμύριο...

 

* Υπάρχουν πολλοί που έχουν αγωνία, αν θα υπάρξουν νέες μειώσεις μισθών και συντάξεων.

Πρώτα απ’ όλα, δεν υπάρχει θέμα για τον 13ο και το 14ο μισθό.

Δεσμεύομαι να κάνω τα πάντα, ώστε να μην υπάρξουν τέτοιες οριζόντιες περικοπές ξανά. Γιατί θα επιδεινώσουν την ύφεση. Ενώ το ζητούμενο είναι να βγούμε από την ύφεση. Όχι να μπούμε πιο βαθιά.

Δεσμεύομαι ότι θα κάνω τα πάντα, ώστε οι περικοπές δαπάνης να γίνουν από τη σπατάλη που υπάρχει παντού. Αλλά για να το αποφύγουμε οριστικά, πρέπει να αρχίσει η Ανάκαμψη της Οικονομίας.

Από τις 1 εκατομμύριο επιχειρήσεις που υπήρχαν το 2009, 250 χιλιάδες και πλέον έχουν ήδη κλείσει. Σήμερα άλλες 300 χιλιάδες επιχειρήσεις καθυστερούν τις πληρωμές τους. Και κινδυνεύουν κι αυτές άμεσα να κλείσουν. Αν αφήσουμε να συμβεί αυτό, η ανεργία θα οργιάσει. Ο κίνδυνος εδώ δεν είναι να μειωθούν οι μισθοί απλά, αλλά να βρεθούν εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι επί πλέον χωρίς δουλειά. Να χάσουν το εισόδημά τους!

Αν υπάρξει Ανάκαμψη, τότε δεν θα μειωθούν άλλο οι μισθοί και σε λίγο θα αρχίσουν να προσλαμβάνονται άνεργοι και να ανεβαίνουν σιγά-σιγά οι μισθοί. Αν δεν υπάρξει Ανάκαμψη, τότε - ό,τι κι αν υπογράψουμε ό,τι κι αν αρνηθούμε να υπογράψουμε - η Οικονομία θα καταρρεύσει και τα εισοδήματα να μηδενιστούν.

Αυτό πάμε να αποτρέψουμε!

Και γι’ αυτό ζητούμε τη δύναμη που χρειάζεται για να το αποτρέψουμε

 

Για να σας το πω απλά, όχι ξανά μείωση μισθών, όχι νέοι φόροι και όχι νέα οριζόντια περικοπή στις συντάξεις, εφ’ όσον κάνουμε ένα πράγμα που έπρεπε να είχαμε κάνει από την αρχή: Να μειώσουμε τις απίστευτες σπατάλες του κράτους.

Αυτό θα κάνουμε!

Για να το πω ακόμα πιο απλά: υπάρχουν οι δυνάμεις του λαϊκισμού, που κόβουν μισθούς και συντάξεις, αλλά δεν αγγίζουν τις σπατάλες του κράτους. Τέτοια είναι η περίπτωση του ΠΑΣΟΚ.

Εμείς από την άλλη πλευρά, θα κόψουμε σπατάλες, για να προστατέψουμε – κι όπου μπορούμε να αποκαταστήσουμε – μισθούς και συντάξεις.

Αυτή είναι η μεγάλη διαφορά μας με το ΠΑΣΟΚ.

 

* Αλλά το χτύπημα της σπατάλης θα το προχωρήσουμε πολύ περισσότερο: Δραστηριότητες του δημοσίου, ή ζημιογόνων ΔΕΚΟ που επιβαρύνουν πολύ το φορολογούμενο, ενώ προσφέρουν μικρό ή ελάχιστο δημόσιο όφελος, θα δοθούν άμεσα για ιδιωτικοποίηση.

Δεν γίνεται να κόβονται συντάξεις, όταν συνεχίζεται η σπατάλη σε ΔΕΚΟ που παράγουν περισσότερα ελλείμματα παρά δημόσιο όφελος. Άλλωστε, μόνον έτσι θα σωθούν τελικά θέσεις εργασίας.

Τρένα και αστικές συγκοινωνίες παράγουν έλλειμμα πάνω από 1,5 δισεκατομμύριο το χρόνο! Θέλω η Ελλάδα να έχει τα καλύτερα τραίνα. Θέλω να έχει τις καλύτερες αστικές συγκοινωνίες. Αλλά με τέτοια ελλείμματα δεν γίνεται δουλειά. Κόμπος που δεν λύνεται κόβεται.

Ασφαλώς τα δίκτυα και οι υποδομές θα μείνουν στα χέρια του δημοσίου. Αλλά η λειτουργία τους μπορεί να ιδιωτικοποιηθεί, όπως συμβαίνει παντού στον κόσμο. Μιλάω για το σιδηροδρομικό έργο, δηλαδή για τη μετακίνηση επιβατών και εμπορευμάτων. Ήδη άλλωστε, από την αρχή του χρόνου, έχει απελευθερωθεί στην Ευρώπη η αγορά των σιδηροδρόμων. Κι αν δεν φροντίσουμε να ιδιωτικοποιήσουμε τώρα την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σύντομα μπορεί να απαξιωθεί.

Κι ακόμα, ένα μέρος από την περιουσία του ΟΣΕ μπορεί να αξιοποιηθεί. Ώστε να φέρει επενδύσεις, θέσεις εργασίας και Ανάπτυξη.

Η Ελλάδα μπορεί να γίνει διεθνές διαμετακομιστικό κέντρο. Οι επενδύσεις στους σιδηροδρόμους είναι εργαλείο ανάπτυξης και για τα λιμάνια και για την προώθηση των εξαγωγών.

Έτσι θα μειωθεί δραστικά και το έλλειμμα του ΟΣΕ, τουλάχιστον στο μισό. Ενώ αν αναδιαρθρώσουμε τις υπόλοιπες συγκοινωνίες θα εξαλείψουμε και τα δικά τους ελλείμματα.

Ό,τι μπορεί να ιδιωτικοποιηθεί, θα ιδιωτικοποιηθεί. Και πολλοί εκφράζουν ενδιαφέρον σήμερα. Γάλλοι, Ρώσοι, Κινέζοι και άλλοι.

Κι ό,τι έλλειμμα μπορεί να κοπεί από ζημιογόνες ΔΕΚΟ θα κοπεί.

Για να προχωρήσει η ιδιωτικοποίηση πρέπει να αλλάξει η διάρθρωση ορισμένων ΔΕΚΟ. Άλλες να διαχωριστούν σε διαφορετικές εταιρίες, κι αλλού θυγατρικές να συνενωθούν. Μόνον έτσι θα σωθούν θέσεις εργασίας.

Αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να αφήσουμε τέτοια ελλείμματα, όταν κόβονται συντάξεις που τις έχουν πληρώσει οι δικαιούχοι κι όταν κόβονται μισθοί που είναι ήδη άδικα πετσοκομμένοι. Μετά την 6η Μαΐου τέρμα όλα αυτά…

Από την άλλη πλευρά, να πούμε κι αυτό: όταν μιλάμε για ιδιωτικοποιήσεις ΔΕΚΟ ή αξιοποίηση περιουσίας ΔΕΚΟ, δεν εννοούμε εκποίηση παραγωγικών μονάδων όσο-όσο.

Για παράδειγμα, δεν μπορούμε να σκοτώνουμε «για ένα κομμάτι ψωμί» μονάδες της ΔΕΗ, επιλεγμένες μάλιστα με κομματικά ή μικροκομματικά κριτήρια.

Εδώ είναι ζήτημα εθνικού συμφέροντος…

Το είπα και πέρσι από το χώρο αυτό, το επαναλαμβάνω και σήμερα: η ιδιωτικοποίηση ιδιαίτερα της ενέργειας, απαιτεί στρατηγικό σχεδιασμό. Που θα υπάρξει άμεσα. Χωρίς αυτό, ό,τι τώρα δίνουμε, αύριο θα το μετανιώσουμε! Ή θα το πληρώσουμε πολλαπλάσια…

 

* Προχωρώ στην Ανάκαμψη:

Πώς θα ξεκινήσει η Ανάκαμψη πιο νωρίς;

-- Πρώτον, αξιοποιώντας τα κοινοτικά κονδύλια του ΕΣΠΑ, που περιμένουν αχρησιμοποίητα γιατί το ΠΑΣΟΚ δεν μπόρεσε να τα αξιοποιήσει. Πόσα είναι αυτά; 14,5 δισεκατομμύρια! Τα οποία πρέπει να απορροφηθούν στα δύο-τρία επόμενα χρόνια!

Ήδη ζήτησα τις πρώτες 100 μέρες να μου φέρουν τα επιμελητήρια από 2 έργα ΕΣΠΑ στην περιοχή τους. Δεν θα τα ξεμπλοκάρω μόνος μου. Θα τα ξεμπλοκάρουμε όλοι μαζί…

-- Δεύτερον, εξασφαλίζοντας ρευστότητα που το ΠΑΣΟΚ στέγνωσε από την αγορά. Πώς θα γίνει αυτό; Μετά την επανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών θα μπορούν κι αυτές να επωφεληθούν από τις ενέσεις ρευστότητας της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας.  Ακόμα από την επέκταση των προγραμμάτων για τους μικρομεσαίους και της ΕΤΕΑΝ. Και με συνεννόηση για την εξασφάλιση ενός «εργαλείου ρευστότητας» που ήδη συζητιέται από τους εταίρους μας. Αλλά με ρητή πρόβλεψη η ρευστότητα να καταλήγει στην πραγματική οικονομία.

-- Και τρίτον, επιστρέφοντας τα 6,5 δισεκατομμύρια που χρωστά το δημόσιο σε επιχειρήσεις. Που άντεξαν την κρίση, αλλά κινδυνεύουν να κλείσουν τώρα, γιατί το κράτος δεν τις πληρώνει. Μετά από δικές μας συνεχείς πιέσεις από πέρσι, η νέα δανειακή σύμβαση προβλέπει ότι θα αποπληρωθούν μέσα στη χρονιά τουλάχιστον τα 4,5!

-- Πέρα από την αποδέσμευση των Κοινοτικών κονδυλίων, θα προχωρήσουμε σε συμβάσεις παραχώρησης υποδομών - που υπάρχουν, αλλά σήμερα υπολειτουργούν - όπως περιφερειακά λιμάνια και αεροδρόμια. Το έκανε η Κύπρος με το αεροδρόμιο της Λάρνακας, που το παραχώρησε στους Κινέζους για μερικές δεκαετίες. Το ίδιο μπορούμε να κάνουμε κι εμείς τα ταχύτερο…

-- Ακόμα, ειδικά προγράμματα για την ανεργία των νέων, αλλά και για τη νεανική επιχειρηματικότητα. Για αυτά υπάρχουν διαθέσιμα ευρωπαϊκά κονδύλια, πέρα από τα ΕΣΠΑ. Η ανεργία των νέων - ο πιο επικίνδυνος εφιάλτης - ξεπερνά ήδη το 50%! Προτεραιότητά μας να χρησιμοποιήσουμε κάθε διαθέσιμο πόρο και κάθε τρόπο για να τη μειώσουμε.

Στην αξιοποίηση των κοινοτικών κονδυλίων, δίνουμε προτεραιότητα στους οδικούς άξονες, που τόσο τους έχει ανάγκη το εμπόριο και η Περιφέρεια.

--Και τέλος μέτρα για την Οικοδομή: 150 επαγγέλματα ζουν απ’ αυτή. Όμως η οικοδομική δραστηριότητα έχει πέσει σχεδόν στο μηδέν. Κι όταν λέω μηδέν, εννοώ μηδέν! Με το που αρχίζει να υπάρχει ρευστότητα για την πραγματική οικονομία, το πρώτο μέτρο που θα πάρουμε είναι η επιδότηση στεγαστικών δανείων πρώτης κατοικίας με 2% για δέκα χρόνια. Το κράτος θα πάρει πολλαπλάσια τα πρώτα δύο χρόνια, απ’ ό,τι θα πληρώνει σταδιακά τα υπόλοιπα οκτώ χρόνια…

Όλα αυτά μαζί θα δώσουν μια πρώτη μεγάλη ανάσα στην οικονομία.

Η εφαρμογή αυτών των μέτρων μπορεί να μειώσουν την ύφεση φέτος και να οδηγήσουν στην Ανάκαμψη μέσα στο 2013. Κάθε ποσοστιαία μονάδα που ανακάμπτει το ΑΕΠ, δημιουργούνται ή διασώζονται 45 χιλιάδες θέσεις εργασίας.

Προτεραιότητά μας να χτυπηθεί η ανεργία! Αλλά και να διασωθούν οι θέσεις εργασίας που κινδυνεύουν…

Γιατί τέτοια ανεργία, όπως η τωρινή, δεν αντέχει καμία κοινωνία.

Και καμία Δημοκρατία…

 

-- Αλλά δεν θα μείνουμε σε αυτά. Θα προχωρήσουμε σε χρονοδιάγραμμα μείωσης των φόρων.

Δεν μπορούμε να το κάνουμε άμεσα! Αλλά μπορούμε να το προγραμματίσουμε από τώρα, εφ’ όσον χτυπήσουμε, στο μεταξύ, αποτελεσματικά τη φοροδιαφυγή. Να ξεκινήσουμε με τη μείωση του φορολογικών συντελεστών των Νομικών προσώπων στο 15%.  Πράγμα που θα αποτελέσει αληθινή επανάσταση στην Ελλάδα...

Γιατί θα φέρει νέες επενδύσεις και νέες θέσεις εργασίας.

* Θα προχωρήσουμε ακόμα πιο πέρα:

-- Φορολογική αμνήστευση για επιστροφή καταθέσεων. Όπως έκανε το Βέλγιο και η Ιταλία. Με θεαματικά αποτελέσματα. Αυτό θα φέρει ρευστότητα που τόσο χρειαζόμαστε.

-- Κι ακόμα, οριστική τακτοποίηση αυθαιρέτων με χωροταξικό σχεδιασμό, ώστε να είναι απόλυτα σύννομο. Οι άνθρωποι θα πάρουν κανονικούς τίτλους στα χέρια τους. Και θα μπορούν να ανακατασκευάσουν το ακίνητό τους, να το πουλήσουν, να το κληρονομήσουν, να το βάλουν εγγύηση για δάνειο. Η περιουσία τους θα αποκτήσει αμέσως οικονομική αξία.

Μιλάμε για πάνω από 600 χιλιάδες κτίσματα. Που μπορούν να αποφέρουν μέσα σε τέσσερα χρόνια, 9 δισεκατομμύρια το λιγότερο! Και να λήξει οριστικά, μια εκκρεμότητα που ταλαιπωρεί εκατομμύρια πολίτες και το κράτος για δεκαετίες.

-- Θα αντικαταστήσουμε το περιβόητο «χαράτσι», με ένα ενιαίο νόμο για ακίνητη περιουσία όπως το ΕΤΑΚ. Που η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ κατάργησε! Ύστερα έφερε άλλο που δεν μπόρεσε να το εισπράξει! Ύστερα επανέφερε το ΕΤΑΚ, που κι αυτό δεν μπόρεσε να εισπράξει! Κι ύστερα έβαλε το «χαράτσι», που είναι, όμως μόνο προσωρινό. Το νέο ΕΤΑΚ θα είναι πιο δίκαιο, πιο ελαφρύ για όλους και πιο αποδοτικό για το κράτος.

Χώρια που το χαράτσι έβλαψε και τις εισπράξεις της ΔΕΗ…

 

Και βέβαια, οι αντικειμενικές αξίες δεν θα αυξηθούν! Πολύ περισσότερο που τώρα οι εμπορικές αξίες έχουν πέσει

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/04/2012 13:34:27

    Εξαιρετική ομιλία, χωρίς ξύλινες κορώνες.

  2. JKAL avatar
    JKAL 22/04/2012 13:47:01

    Το μήνυμα του Προέδρου να γίνει κτήμα όλων, ιδιαίτερα αυτών που θα εμφανίζονται στις τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές. Να προσπαθούν να το περνάνε στους τηλεθεατές και ακροατές με εύληπτο τρόπο, όπως ακριβώς διατυπώθηκε από τον Πρόεδρο. Να μην παρεκκλίνουν ούτε κεραία!!!

  3. Ελληνική Φιλοσοφία avatar
    Ελληνική Φιλοσοφία 22/04/2012 13:54:51

    Δεν μπορώ να πιστέψω οτι οι Έλληνες θα αρνηθούν να δώσουν μια ευκαιρία στον ίδιο τους τον εαυτό.

  4. spiros avatar
    spiros 22/04/2012 13:55:09

    Ομιλία για το έθνος. Άφησε όλους να μαλώνουν για την εξουσία. Ζήτησε ψήφο εμπιστοσύνης από ολους τους Έλληνες . Το τέλιωμα υπέροχο. Έδωσε νόημα στην ψήφο κάθε Έλληνα.

  5. chrisss avatar
    chrisss 22/04/2012 13:58:58

    Δώστε του την δύναμη ενός έθνους, για να δώσει την μάχη της πατρίδας!!!

  6. Aggelos avatar
    Aggelos 22/04/2012 14:06:29

    ωραια τα ειπε ,ειδικα αυτα περι επενδυσεων αναπτυξης κλπ,,τοσο ωραια..

    μακαρι,,,μακαρι,,να γινουν ,,οχι ολα,,εστω τα μισα..

  7. stefanosL avatar
    stefanosL 22/04/2012 14:16:54

    Εξαιρετική η ομιλία , συμφωνώ με το 80 % των μέτρων που είπε , ιδιαίτερα λογικοί οικονομολόγοι θα πούν ότι αυτά είναι όσα έπρεπε να τα έχουμε πάρει εδώ και χρόνια. Με αυτά που είπε, εάν γίνουν ως έχουν , θα αλλάξουν την Ελλάδα. Τό θέμα είναι όμως ότι από λόγια και σχέδια οι Έλληνες έχουν χορτάσει, από έργα έχουν έλλειψη. Και πρός ο παρών αυτά είναι λόγια και πολλοί ΝΔΤΕΣ θα περιμένουν να δούν πρώτα μερικά έργα και μετά θα συμπορευθούν. Γιά αυτό το λόγο είναι επιβεβλημένες οι επαναληπτικές εκλογές. Πολλόι στην Β αθήνας ενώ προσπαθώ να τους πείσω να στηρίξουν από τώρα τον Α.Σ και την ΝΔ , μου αναφέρουν θα πάρουν το μήνυμα τώρα , και στο εσωτερικό και κυρίως στο εξωτερικό ότι δεν είμαστε πρόβατα , και στίς επαναληπτικές θα κάνουμε αυτό που πρέπει. Και δεν αλλάζουν άποψη ούτε με σφαίρες. Καλό θα ήταν να κάνει μία προσπάθεια ο Α.Σ να σχηματίσει μια κεντροδεξία κυβέρνηση για ένα χρονικό διάστημα να πάρει μερικά από τα μέτρα που είπε σήμερα , να δώσει το πάτημα στους δεξιούς ότι μπορεί να κάνει αυτά που λεέι , και στις επαναληπτικές παμε για 40%. Μακριά από οποιαδήποτε μορφή συνεργασίας με πασοκ γιατί θα διαλυθεί το κόμμα σε χρόνο DT.

    StefanosL
    β ΑΘΗΝΑΣ

    • Dimitris avatar
      Dimitris @ stefanosL 22/04/2012 15:18:32

      ++++

    • Ελπίδα avatar
      Ελπίδα @ stefanosL 22/04/2012 15:59:10

      Συμφωνώ και επαυξάνω, απλά σκέφτομαι ότι ο Σαμαράς πρέπει να πάρει την ευκαιρία αλλά όλοι εμείς να προσέξουμε τι θα κάνουν οι γύρω από αυτόν, να μην αφήσουμε να χαθεί και αυτή η τελευταία ευκαιρία. Ο Σαμαράς πρέπει να έχει χίλια μάτια ορθάνοιχτα και να ελέγχει τα πάντα, είδαμε τι έκαναν οι ¨"αξιότιμοι βουλευτές "τις τελευταίες μέρες στην Βουλή με τις τροπολογίες.

      • airman avatar
        airman @ Ελπίδα 22/04/2012 17:18:51

        Ο Σαμαράς έχει πολλά ''μάτια'' και οσονούπω, με τη δύναμη που θα του δώσει ο λαός, θα χρειαστεί και πολλά ''χέρια'' για να πιάσει από το αυτί και να βάλει στη θέση τους ουκ ολίγους!

  8. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 22/04/2012 14:35:19

    «Για να επιτύχουμε χρειαζόμαστε την ομπρέλα της Ευρώπης. Αλλά τώρα και η Ευρώπη μας χρειάζεται περισσότερο από ποτέ.
    Τώρα χρειαζόμαστε την Ευρώπη περισσότερο από ποτέ. Πώς θα ήταν, επομένως, δυνατό να αφήσουμε τώρα, να βρεθεί η Ελλάδα εκτός Ευρώπης ή απολύτως απομονωμένη από την υπόλοιπη Ευρώπη;»
    Σαφής και κατηγορηματικός, τέρμα τα παιχνίδια μερικών πονηρών με τον "διάολο".
    Και περιμένοντας τον "Ολλανδό" απο το Παρίσι, όσοι έχουν μυαλό ξέρουν πιά, ότι μερικές έστω και πολύ "ανίερες" συμμαχίες είναι "από το Θεό" σταλμένες.
    Τώρα ο καθείς εφ' ώ ετάχθη, για τη χώρα μας. Και για τους ανθρώπους που έχουν ανάγκη.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Ο Θείος 22/04/2012 15:16:56

      Θείε, αν μιλάς για συμμαχίες με Ισραήλ, θυμήσου με: Από τώρα να ξέρεις πως το Ισραήλ θα στείλει δώθε την Τουρκία για τα πετρέλαια του Αιγαίου. Δε θα πετύχει το σχέδιο λόγω Ρωσίας αλλά να θυμάσαι πως φιλίες με αυτούς δεν υπάρχουν, όπως και με το παράρτημά τους τις ΗΠΑ. Οι Κύπριοι το 74 το κατάλαβαν (τώρα το ξέχασαν πάλι), εμείς;

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Γεώργιος Τ. 22/04/2012 15:55:10

        Συμμαχία Ελλάδας - Γαλλίας ενοούσα αγαπητέ. "Ανίερη" την είπα, διότι κατά πώς φαίνεται οι εκλογές στις 2 χώρες θα βγάλουν Γαλλία με πρόεδρο σοσιαλιστή και Ελλάδα με πρωθυπουργό νεοδημοκράτη. Με εισαγωγικά, διότι στην πολιτική όλα κρίνονται εκ του αποτελέσματος.
        Οι συνεργασίες Ελλάδας - Ισραήλ είναι σημαντικό αλλά εντελώς άλλο θέμα. Καμμία σχέση με Ευρωπαική πολιτική, δανεισμούς, μνημόνια, μέτρα κτλ. Και δεν είναι "ανίερες", ΝΔ και Νετανιάχου ανήκουν σε ανάλογες πολιτικές οικογένειες ("ανίερες" κάνει ο Χριστόφιας του ΑΚΕΛ - και πολύ καλά κάνει).
        Το συζητάμε όμως αλλού, άλλη φορά.

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Ο Θείος 22/04/2012 19:19:16

          Με μπέρδεψες λόγω του "ανίερες" που έγραψες, επειδή η πολιτική και οι ιδεολογίες της δεν έχουν τίποτε "ιερό" αλλά η απάντηση βοήθησε.

  9. Βαγκούκος avatar
    Βαγκούκος 22/04/2012 14:50:34

    Ομιλία στα πλαίσια της λογικής και των λίγων δυνατοτήτων που υπάρχουν κυρίως στις δαπάνες του δημοσίου -περικοπή-,σταδιακή μείωση της φορολογίας , ΕΣΠΑ , προσπάθεια για επενδύσεις και κάποια άλλα περισσότερο προεκλογικά χωρίς να προσδοκούμε τίποτα από αυτά (πχ στεγαστικά δάνεια, φορολογία ακινήτων).
    Τώρα η πράξη έχει αποδείξει ότι οι προθέσεις δεν φτάνουν , πολύ περισσότερο όταν υπάρχουν δεσμεύσεις ακόμα και στις λεπτομέρειες με τα μνημόνια και όλα αυτά προϋποθέτουν αυτοδυναμία. Επομένως τώρα το ζητούμενο είναι η αυτοδυναμία, χωρίς αυτήν τα ξεχνάμε όλα. Κάποιους που κατενθουσιάστηκαν , εγώ δεν μπορώ να τους καταλάβω όπως και οι ίδιοι μάλλον δεν έχουν καταλάβει ποιο το πρόβλημα.

  10. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 22/04/2012 15:04:37

    Ο υπεύθυνος πολιτικός πρέπει να βλέπει όλο το "κάδρο", του οποίου η Ελλάδα είναι μόνον μία γωνία.
    Κατά τον πρόεδρο της Bundesbank και μέλος του συμβουλίου της ΕΚΤ Jens Weidmann, "ήταν σωστή η απόφαση του γερμανικού Κοινοβουλίου να συμφωνήσει στη βοήθεια της Ελλάδας, καθώς με ενδεχόμενη έξοδό της από την Ευρωζώνη τα προβλήματα δεν θα εξαφανίζονταν και η χώρα θα εξακολουθούσε να χρειάζεται βοήθεια....
    ...Σε μια τέτοια περίπτωση η Ευρωζώνη δεν θα θεωρείτο πλέον Νομισματική Ένωση στην οποία τα μέλη μένουν ενωμένα, αλλά ως μια ένωση από την οποία όλο και κάποιος αποχωρεί. Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει στο να αυξηθεί κατά πολύ η πίεση σε άλλες χώρες και να δημιουργηθεί ο κίνδυνος μόλυνσης - κι έτσι θα καθίστατο ακόμη δυσκολότερη η συνοχή του ευρωχώρου» τονίζει ο επικεφαλής της Μπούντεσμπανκ, αλλά διευκρινίζει ότι υπάρχουν όρια στην αλληλεγγύη εντός της κοινότητας".
    "Και οι 17 χώρες μάλλον θα διατηρήσουν το Ευρώ τα επόμενα χρόνια. Ισως και άλλες χώρες μπούν στο κοινό νόμισμα ".
    h**p://www.bloomberg.com/news/2012-04-21/ecb-s-weidmann-says-euro-zone-may-grow-in-coming-years.html

    • franc avatar
      franc @ Ο Θείος 23/04/2012 17:45:14

      “Και οι 17 χώρες μάλλον θα διατηρήσουν το Ευρώ τα επόμενα χρόνια. Ισως και άλλες χώρες μπούν στο κοινό νόμισμα “.
      Aγαπητέ Θείε, σ' αυτό το θέμα έχουμε ταυτιστεί απόλυτα και σε προηγούμενα σχόλια. Το Ευρώ και η ΕΕ δεν είναι Μπάρ να μπαίνει όποιος θέλει και να βγαίνει όποτε θέλει. Επομένως δίλλημα περι δραχμής δεν πρόκειται να τεθεί αν δεν διαλυθεί ολόκληρη η Ευρωζώνη πρώτα.
      Ο Τσίπρας αν και αριστερός και πολύ νέος, το κατάλαβε πολύ καλά και αυτό ακριβώς εννοεί όταν λέει οχι στα μνημόνια και ναι στο Ευρώ και την ΕΕ. Το θέμα είναι τόχουν καταλάβει και οι υπόλοιποι, ή ζουν ακόμα υπο τον φίοβο του επαρχιώτη που θα τον πετάξουν έξω οι αριστοκράτες πρωτευουσιάνοι?
      Εκτός αν ο Σαμαράς παίζει το σούπερ παιχνίδι, έχοντας αφήσει τους Καμμένο-Κουίκ να συνεχίσουν τη μάχη απο το πλάι, ενώ αυτός "κοιμίζει" τον αντίπαλο κάνοντας απανωτά "λάθη", ώστε νάναι βέβαιος οτι δεν θα υποχρεωθεί να θυσιάσει την πατρίδα μέχρι να έρθει το πλήρωμα του χρόνου για το Ευρωομόλογο.

  11. NONOS avatar
    NONOS 22/04/2012 15:08:19

    Ολοι μαζί σου Πρόεδρε παιξε τη μπάλλα μονος σου και κερδισε το αξίζεις παρ΄τους τα σκλαπ να ξεβρωμισει η Ελλάδα απ τις χολέρες να ξαναδούμε ασπρη μερα να γελάσει το χειλακι μας η συσπέιρωση ανεβαινει πολωστε το κλίμα οι βρωμιαρηδες δεν αλλαζουν αλυχτανε και απειλούν τους "ομήρους " τους μερα νυχτα ας θυμηθούμε λιγο τα παλλια μας χρόνια στην ΟΝΝΕΔ εμεις οι 5Οαρηδες το χρωσταμε στα παιδιά μας........ο ΝΟΝΟΣ

  12. yianna avatar
    yianna 22/04/2012 15:11:42

    Εξαιρετικός ήταν ο ΑΣ, συγκεκριμένος, με τεκμηριωμένα επιχειρήματα και σχέδιο για έξοδο από την κρίση.

  13. partyman avatar
    partyman 22/04/2012 15:17:43

    Πολυ καλός ο ΑΣ, σήμερα.

    αλλά θέλω να ξεφύγω λίγο απο τα καθιερωμένα, εξάλλου όλοι οι σχολιαστές μέχρι τώρα υπερθεμάτισαν -και σωστά- την ομιλία στο Ζάππειο.

    Δική μου άποψη, ταπεινή, και σαν αντίλογο: ο πρόεδρος σήμερα μας είπε όσα πάνω-κάτω θέλαμε οι περισσότεροι να ακούσουμε και περιμέναμε. Ήταν πολύ θετικός και ελπιδοφόρος..

    το ζήτημα όμως είναι, όχι τι θέλουμε να ακούσουμε, αλλά τι πραγματικά συμβαίνει στην κοινωνία, στην πολιτική και στις σχέσεις με τους ευρωπαίους εταίρους μας..

    σαν να μου φάνηκε ότι ήθελε να αποφύγει εντελώς την οποιαδήποτε αρνητικότητα που πηγάζει απο όλα όσα ζούμε..

    σαν να μας είπε, όλα θα πάνε καλά απο εδώ και πέρα, μην ανησυχείτε πλέον, θα είμαι εγώ πρωθυπουργός και θα τα καταφέρουμε..

    αναπόφευχτα όμως, αυτό παρουσιάζει τον ΑΣ σήμερα αν ιδεαλιστή και ονειροπόλο..

    Θα προτιμούσα κυριολεκτικά να μας δώσει ένα λίγο διαφορετικό μήνυμα, λιγουλάκι πιο "πραγματικό", έστω και πιο σκληρό αλλά ανθρώπινο

    πάλι για φαστ τρακ ακούσαμε, για εξεταστική, για περικοπές δαπανών, για ηλεκτρονική παρακολούθηση τιμών λιανικής, ενίσχυση του αγρότη, και της παραγωγής, για φπα, αοζ, φυσικός πλούτος.. δηλαδή όλα γνωστά και θεωρητικώς σωστά.. τα έχουμε ήδη συζητήσει όλα αυτά

    Γίνε όμως λίγο πιο επιθετικός κ.Πρόεδρε
    - Ζήτα ξεκάθαρα από τον λαό να σε βοηθήσει, ψηφίζοντας να νέα πρόσωπα ποου έβαλες στις λίστες
    -Δώσε μήνυμα στους Τούρκους, όχι έμμεσο "δείτε τι έκανε η Κυπρος" αλλά φωναχτά.. "ανακυρήσω ΑΟΖ άμεσα" "κάνω ΑΜΕΣΑ διαγωνισμό για έρευνες"
    -Ξεκαθάρισε το, ότι θα προχωρήσεις σε εκκαθαρίσεις στο ΔΗΜΟΣΙΟ, μπας και δούμε άσπρη μέρα
    -γίνε απόλυτος. καμμία συγκυβέρνηση με κανένα βενιζέλο, καμμένο, χιτλερικούς χρυσαυγίτες, ονομάτισε τους κανονικά
    -πες ΑΝΟΙΧΤΑ.. η ζωή μας θα είναι ένα μαρτύριο, εξάλλου αυτό ζούμε όλοι μας τώρα, απλά θα προσπαθήσω το μαρτύριο να είναι πιο υποφερτό για τους φτωχότερους και ανυπόφορο για τους παρανόμως έχοντες και κατέχοντες...

    περιμένω με ανυπομονυσία και τις υπόλοιπες ομιλίες...για να κρίνουμε συνολικά...

  14. Αυτοδυναμία-dikefalosaitos avatar
    Αυτοδυναμία-dikefalosaitos 22/04/2012 15:31:57

    Βάλτε από την μια όσα έχει πει ο Σαμαράς και από την άλλη Βενιζέλο, Καμμένο κ.λ.π.
    Μόνο οι εμπαθείς δεν βλέπουν την διαφορά (ναι θυγατέρα για σένα το λέω)
    Καλά για τους ΑΝ.Ε.Κ. (Ανεπαρκείς Έλληνες Καμμένου) δεν περιμένω να μπορούν να διαβάσουν τόσο μεγάλο κείμενο, θα το περιμένουν να βγει σε ταινία)

    • Simon Bolivar avatar
      Simon Bolivar @ Αυτοδυναμία-dikefalosaitos 22/04/2012 15:48:12

      Διδάσκεις ήθος

  15. Αυτοδυναμία-dikefalosaitos avatar
    Αυτοδυναμία-dikefalosaitos 22/04/2012 15:34:52

    Βάλτε από την μια μεριά τα όσα είπε ο Σαμαράς και από την άλλη όσα λέει ο Βενιζέλος, ο Καμμένος κ.λ.π.
    Μόνο οι εμπαθείς δεν βλέπουν την διαφορά (ναι θυγατέρα για σένα λέω)
    Καλά για τους ΑΝ.Ε.Κ. (Ανεπαρκείς Έλληνες Καμμένου) δεν περιμένω να μπορέσουν να διαβάσουν, πόσο μάλλον να καταλάβουν, τόσο μεγάλο κείμενο, θα περιμένουν να βγει σε ταινία.

  16. Κώστας ο Μακεδόνας avatar
    Κώστας ο Μακεδόνας 22/04/2012 15:36:32

    .....Διάβασα το κείμενο της ομιλίας του προέδρου της Ν.Δ και πράγματι μου κέντρισε την προσοχή λέγοντάς μου ότι εκεί βρίσκεται η ρίζα του κακού τόσα χρόνια.Κατέληξα στο τρίπτυχο Αναγέννηση του κράτους, Σταθερότητα, Ανάπτυξη. Πρόεδρε αν γίνουν έστω και τα δύο τρίτα η Χώρα μας θα βγει πολύ σύντομα στις αγορές και θα μείνει στην παγκόσμια ιστορία ως το σύγχρονο μεταπολιτευτικό Ελληνικό θαύμα .Να μου το θυμάστε .Προσωπικά πιστεύω στη δύναμη και τη ψυχή του 'Ελληνα αρκεί να του δώσεις τις ευκαιρίες για να ξεδιπλώσει τις ικανότητες και την εφευρετικότητά του .

    • dikefalosaitos avatar
      dikefalosaitos @ Κώστας ο Μακεδόνας 22/04/2012 15:46:40

      Εφόσον το διάβασες, σίγουρα δεν ανήκεις στους ΑΝ.Ε.Κ. (Ανεπαρκείς Έλληνες Καμμένου)

  17. m avatar
    m 22/04/2012 15:37:45

    Πολύ καλή ομιλία και πολύ καλός ο ΑΣ!!!!

  18. Άλεξ avatar
    Άλεξ 22/04/2012 15:42:36

    Χμμμ όλα τα λεφτά είναι το τέλος της ομιλίας του.
    Μετά τα δεκάδες ελπιδοφόρα ΘΑ , στο τέλος έριξε την εξής απειλή: Οτι όλα όσα υποσχέθηκε οτι θα προσπαθήσει να κάνει, δεν θα ισχύουν σε περίπτωση ΜΗ αυτοδυναμίας λέγοντας οτι θα τον εμποδίσουν οι συγκυβερνούντες.

    Και ερωτώ ο αφελής: Όταν με την κοινή λογική η αυτοδυναμία είναι άπιαστο όνειρο, τότε μήπως μας προετοίμασε για συγκυβέρνηση με ΠΑΣΟΚ άρα και συνέχιση του σκληρού Μνημονίου;

    • bird avatar
      bird @ Άλεξ 22/04/2012 16:37:35

      Επιχείρησαν να εμποδίσουν τη σημερινή ομιλία. Θέλησαν να απαγορεύσουν στον ελληνικό λαό να ακούσει το Σαμαρά. Αλήθεια γιατί τόσος φόβος, αφού η αυτοδυναμία είναι.... ένα άπιαστο όνειρο; Τελικά, το μόνο σίγουρο προς το παρόν είναι οτι για κάποιους η αυτοδυναμία έγινε μόνιμος εφιάλτης.

      • Άλεξ avatar
        Άλεξ @ bird 22/04/2012 16:43:43

        Που τα είδες αυτά βρε άνθρωπε;
        Σε πανελλήνια εμβέλεια έπαιξε ο Σαμαράς σήμερα σχεδόν σε όλα τα κανάλια και όλη την ομιλία του.
        Μήπως ορισμένοι κυνηγάτε φαντάσματα;

        • bird avatar
          bird @ Άλεξ 22/04/2012 17:19:55

          Τα είδα στο αντινιούζ, το οποίο βλέπω οτι και συ εμπιστεύεσαι.
          www.antinews.gr/2012/04/20/157043/

          Τα είδα στις ανακοινώσεις της ΝΔ
          http://www.nd.gr/web//guest/press/-/journal_content/56_INSTANCE_c6UH/12001/952071

          Όταν το κόμμα της ΝΔ έχει βγάλει τέτοια ανακοίνωση δεν επιτρέπεται να ρωτάς που τα είδα.

          Και απορώ αν είσαι απλά ανενημέρωτος ή αν παριστάνεις οτι δεν καταλαβαίνεις. Διάλεξε και πάρε.
          Δε σου είπα οτι δεν προβλήθηκε, σου είπα οτι επιχείρησαν να το σαμποτάρουν. Επειδή δεν τους πέρασε πλήρως, δε σημαίνει οτι δεν το προσπάθησαν.

        • δρόμος avatar
          δρόμος @ Άλεξ 22/04/2012 17:49:12

          Η ομιλία στο Ζάππειο μεταδόθηκε μόνον από τον Σκάι και, μετά από την έντονη διαμαρτυρία της ΝΔ, και από τη ΝΕΤ. Δεν έπαιξε πουθενά αλλού.

          • Φελίζα avatar
            Φελίζα @ δρόμος 22/04/2012 18:18:24

            Λάθος κάνεις παντού έπαιξε!

          • Άλεξ avatar
            Άλεξ @ δρόμος 22/04/2012 18:20:04

            Ρε παιδιά θα μας τρελάνετε?
            MEGA / ANT1 / ΣΚΑΙ / NET την έδειξαν ΟΛΟΚΛΗΡΗ

            Ούτε τα διαγγέλματα πρωθυπουργών δεν δείχνουν έτσι!

          • Φελίζα avatar
            Φελίζα @ Άλεξ 22/04/2012 18:29:02

            Άλεξ αν διαβάσεις και την υπόλοιπη ομιλία , πέραν του επιλόγου, θα καταλάβεις ότι δεν είναι δυνατή η συγκυβέρνηση με το πασόκ, από την νοοτροπία του οποίου παλεύουμε να γλιτώσουμε , και εύχομαι και εσύ και όλοι μας να ψηφίσουμε με βάση την λογική όπως λες .

          • Άλεξ avatar
            Άλεξ @ Φελίζα 22/04/2012 19:18:51

            Και τον Νοέμβριο δεν ήταν δυνατή η συγκυβέρνηση με το ΠΑΣΟΚ αλλά έγινε τελικά.
            Τι θα αλλάξει τώρα;

          • ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
            ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ @ Άλεξ 22/04/2012 20:40:50

            Τώρα έχουμε εκλογές και πάμε να σχηματίσουμε κυβέρνηση τετραετίας με πλήρεις αρμοδιότητες και όχι μεταβατική 6 μηνών και ειδικού σκοπού.
            Ο Σαμαράς κάνει το χρέος του. Ενημερώνει τον κόσμο οτι για να υπηρετήσει το εθνικό συμφέρον, όπως το αντιλαμβάνεται χρειάζεται αυτοδυναμία, δηλαδή στήριξη του λαού και όχι στήριξη του ΠΑΣΟΚ.
            Από την άλλη αυτοί που δε θέλουν αυτοδυναμία δε μας έχουν πει και κάποιο επιχείρημα. Γιατί είναι καλύτερη η συγκυβέρνηση από την αυτοδυναμία; Και συ πιστεύεις οτι ο κόσμος στο τέλος αντί να επιλέξει τα τόσα λογικά επιχειρήματα υπερ της αυτοδυναμίας, θα επιλέξει τα μηδέν επιχειρήματα υπερ της συγκυβέρνησης; Είπες κιόλας οτι αυτό θα το υπαγορεύσει η κοινή λογική!!!!

          • anideos avatar
            anideos @ Άλεξ 23/04/2012 00:40:40

            Δεν ειχαμε ποτε συνκυβερνηση αγαπητε.

          • factorx avatar
            factorx @ Άλεξ 22/04/2012 20:15:59

            Είναι μέσα στον υποχρεωτικό χρόνο προβολής των κομμάτων. Μην πετάς λάσπη. Και τον Κατακαημένο θα δέιξουν έτσι

    • dikefalosaitos avatar
      dikefalosaitos @ Άλεξ 22/04/2012 16:43:41

      Έξω από το παράθυρό μου πέρασε ένα αεροπλάνο, μήπως πηγαίνει να αναχαιτίσει εξωγήινους;

      • juliet avatar
        juliet @ dikefalosaitos 22/04/2012 16:48:32

        οχι.........ψαρευε ουφο ......

      • Φελίζα avatar
        Φελίζα @ dikefalosaitos 22/04/2012 18:19:44

        αεροπλάνο ή ελικόπτερο?
        Πού πήγε το μικρό σου όνομα ? Μου άρεσε!

  19. Δαναός avatar
    Δαναός 22/04/2012 15:46:30

    Με συγκίνησε! Τελεία!

  20. juliet avatar
    juliet 22/04/2012 15:53:10

    Δαναέ μου,
    ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  21. mad dog avatar
    mad dog 22/04/2012 16:07:04

    πολύ καλη ομιλία , μεστή με συγκεγκριμένο σχέδιο. Θα δυσαρεστήσει τις συντεχνίες του δημοσίου , θα λυσσάξουν οι συνδικαλισταράδες πάλι.... πάμε γερά ... Το 30% να μπορέσει να κάνει από αυτά που είπε, θα επανεκκινήσει την οικονομία.

  22. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 22/04/2012 16:20:24

    Η δασκάλα είναι σε άλλο άρθρο
    http://www.antinews.gr/2012/04/22/157241/

  23. Simon Bolivar avatar
    Simon Bolivar 22/04/2012 16:21:56

    Αλήθεια πως να μην τον πιστέψεις? Ότι έχει πει το έχει κάνει μέχρι λέξη . Ο λόγος του συμβόλαιο

    • dikefalosaitos avatar
      dikefalosaitos @ Simon Bolivar 22/04/2012 16:27:36

      Γειά σου ΑΝ.Ε.Κ., χαιρετισμούς στο Κατερινάκι.

      • Simon Bolivar avatar
        Simon Bolivar @ dikefalosaitos 22/04/2012 16:28:58

        Συνεχίζεις με το δικό σου μοναδικό στυλ

        • dikefalosaitos avatar
          dikefalosaitos @ Simon Bolivar 22/04/2012 16:36:21

          εεεεεεεε από σένα εξαρτάται.
          Τελικά το Κατερινάκι, το βιβλίο της Μπλαβάτσκι γιατί το έβγαλε από το ΦΒ, το διάβασε;

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ dikefalosaitos 22/04/2012 19:38:29

            Τι εννοείς πως είχε το βιβλίο της θεοσοφίστριας στο FB; Το βιβλίο που καταλήγει σε ιδολογική καθοδηγήτρια αυτών που σήμερα έχουν και κουμαντάρουν λέσχη Μπίλντεμπεργκ, Τριμερή Επιτροπή κλπ. που καταγγέλλει ο αρχηγός της ως υπευθύνουνς για το σχέδιο καταστροφής της χώρας; Όχι ότι διαφωνώ στο τελευταίο... αλλά η υποψήφια του τι δουλειά έχει με τέτοιους συγγραφείς και τις ιδέες τους;

          • Γιαδικιάρογλου avatar
            Γιαδικιάρογλου @ Γεώργιος Τ. 22/04/2012 20:39:40

            Μα γιαυτό την πήραν στους Καμμένους.

          • Αυτοδυναμία-dikefalosaitos avatar
            Αυτοδυναμία-dikefalosaitos @ Γεώργιος Τ. 22/04/2012 21:00:22

            Ναι μωρέ το χρυσό μου, αλλά μόλις στο σαιτ που δεν διαβάζει κανένας αναρτήθηκαν 2 σχόλια:

            Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης είπε:
            21/04/2012 στις 3:29 pm

            Ἐν τῷ μεταξύ, δὲν ἔχει καμιὰ σημασία ἀλλὰ δημιουργεῖ θυμηδία δεδομένης τῆς ρητορείας τῶν ΑΝΕΛ καὶ τῆς Κ.Α. “ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΟΙΝΥΔΑ” κλπ: ἅμα δεῖς στὸ προφὶλ στὸ ΦΒ, ἔχει ΜΟΝΟ ξένες μουσικές, σειρὲς καὶ βιβλία, κάτι ἀποκρυφισμοὺς καὶ τάλισμαν καὶ ἄλλα τινά, εἶναι φὰν τοῦ φανατικὰ ἀντιχριστιανικοῦ Venus Project καὶ Zeitgeist… Τί θὰ πεῖ ὁ πρόεδρος καὶ συγγραφεὺς τοῦ τριτόμου “Ἑλλὰς Ὀρθοδοξία στὴν Τρίτη Χιλιετία”, τοῦ περίπου ρηθέντος “Ἡ Παναγιὰ νὰ πριμοδοτεῖ τὸ κόμμα μας” κλπ;;;; (Θὰ πεῖ “μπράβο”, ὅπως ἀποδείχθηκε).

            ὄχι τόση βεριτὰμπλ ἑλληνικότητα ρὲ παιδιά, θὰ πνιγοῦμε ἀπὸ τὶς ἀναθυμιάσεις

            dikefalosaitos είπε:
            21/04/2012 στις 4:26 pm

            ΠΑΝΟ ΜΟΥΥΥΥΥΥΥ
            διαβάζει Μπλαβάτσκι η Κατερίνα μας, η οποία Μπλαβάτσκι δεν πίστευε στον Θεό των χριστιανών (άκου Πάνοοοοο), η οποία είχε ασπασθεί τον Βουδισμό, (ωχ Πάνοοοοο), έβγαζε από την μύτη της εκτοπλάσματα (Πάνο μουυυυυυ το μαντύλι σου)
            ΚΑΙ μιλούσε για τα Ακασικά Πεδία, όμως στο συγκεκριμένο κεφάλαιο, προφανώς το Κατερινάκι δεν πρόλαβε να φθάσει, γιατί αλλιώς, θα είχε ανατρέξει αμέσως στα Ακασικά Πεδία και θα απαντούσε στην ερώτηση.
            Πάνο, για την Ορθοδοξία ρε γαμώτο, εκεί στους ΑΝ.Ε.Κ. (Ανεπαρκείς Έλληνες Καμμένου)

            ξαφνικά τα βιβλία εξαφανίσθηκαν από το ΦΒ.
            Έλα μωρέ τώρα από το τρακ μπήκαν εκεί.

            Υ.Γ. Φελίζα, καλύτερα τώρα;

        • juliet avatar
          juliet @ Simon Bolivar 22/04/2012 16:44:11

          Πάντως θα πρέπει να το παραδεχτείς ....είναι μοναδικός.

          • juliet avatar
            juliet @ juliet 22/04/2012 16:45:13

            η απάντηση στον Simon Bolivar

  24. juliet avatar
    juliet 22/04/2012 16:29:26

    Τι μικρόψυχος που είσαι ,κυρ-Αλέκο .......αλλά τόσα χρόνια πρασινάδα απέκτησες μούχλα.

    • Άλεξ avatar
      Άλεξ @ juliet 22/04/2012 16:40:12

      εκτός απο την κακία σου μπορείς να απαντήσεις με επιχειρήματα στα καίρια ερωτηματα μου; Μάλλον οχι...

      Ο κόσμος έχει ξυπνήσει και δεν θα ψηφίσει κάποιον ούτε με τα μεγάλα λόγια και τις υποσχέσεις που δίνει , ούτε με τις μεγάλες προεκλογικές συγκεντρώσεις της TV.

      Ο κόσμος θα ψηφίσει με βάση την λογική, το παρελθόν το παρόν και το μέλλον...

  25. Simon Bolivar avatar
    Simon Bolivar 22/04/2012 16:39:39

    Μάλλον έχεις και το δικό σου κοινό και απευθύνεσαι . Όπως και να έχει δεν έχω λόγο να συνεχίσω τα ακατανόητα που αραδιάζεις.

    • dikefalosaitos avatar
      dikefalosaitos @ Simon Bolivar 22/04/2012 17:16:12

      Κρίμα βρε παιδί μου και μόλις αρχίσαμε να ξεδιπλώνουμε τα επιχειρήματά μας. Κρίμα.
      Πάντως μην ξεχαστείς, χαιρετισμούς στο Κατερινάκι, στο antinews έχει φανατικούς θαυμαστές. ;)

      • Simon Bolivar avatar
        Simon Bolivar @ dikefalosaitos 22/04/2012 18:06:23

        Κρίμα όντως.

        • dikefalosaitos avatar
          dikefalosaitos @ Simon Bolivar 22/04/2012 21:03:46

          Εδώ είσαι ακόμη;
          Στο Κατερινάκι με τα εκτοπλάσματα της Μπλαβάτσκι έδωσες χαιρετίσματα;
          Α, και στον Πάνο, τον πολεμιστή της Ορθοδοξίας.

  26. ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
    ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 22/04/2012 17:02:12

    http://www.youtube.com/watch?v=fuet9-524s0

  27. karenin avatar
    karenin 22/04/2012 17:49:10

    Ολα καλά, αλλά πολύ εγωιστικό να εκφράζεται σε πρώτο βαθμό.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ karenin 22/04/2012 19:40:11

      Το μοιράζει με το εμείς αν δε το έχεις προσέξει. Και πολύ λογικό είναι να μπει και το εγώ μιας και από τους ψηφοφόρους που τον έκαναν πρόεδρο και από όσους τον ψηφίσουν στις 6 Μάη, πολλοί δεν έχουν ούτε είχαν ποτέ σχέση με ΝΔ. Άρα τον άνθρωπο Σαμαρά θα εμπιστευτούν, όχι το κόμμα...

  28. ΠΑΛΛΗΞ avatar
    ΠΑΛΛΗΞ 22/04/2012 18:41:55

    O Πρόεδρος το παλεύει μόνος του φίλες και φίλοι! το μόνο κακό είναι ότι ο μέσος Ελληνας πάσχει τα τελευταια χρόνια από την ασθένεια πασόκους-λαμόγιους και το επιπεδό του είναι τόσο χαμηλό που καταλαβαίνει μόνο όταν του μιλάς με 2 λέξεις μόνο π.χ. ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ή μάξιμουμ 13 γράμματα π.χ. ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!

    Ο μόνος σύμμαχος που έχει είναι ο κάθε Έλληνας και Ελληνίδα...δώστε του την δύναμη να τα αλλάξει όλα, κάθε 1% ποιο κοντά στην αυτοδυναμία σημαίνει οτι ο ΑΣ θα μπορεί να αποτρέπει τα λαμόγια μέσα και έξω από την κυβέρνηση αλλά και το κόμμα! να τελειώσει την φεουδαρχία.

    Ο Σαμαράς μιλάει ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ανοίχτε τα μάτια και τα αυτιά σας και αν δεν έχετε πειστεί περιμένετε την Πέμπτη να το δείτε σε ολόκληρο το μεγαλείο του.

    Και μόνο που έχει στηθεί όλο αυτό το θέατρο με τις αναμεταδόσεις από τα κανάλια σημαίνει οτι ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ, η ΝΔ πρέπει να βρεί τον κάθε δυνατό τρόπο να το εκμεταλευτεί, π.χ. δώστε σε όλους τους βουλευτές εντολή να παίζονται αποσπάσματα των ομιλιών του ΑΣ σε κάθε προεκλογική συγκέντρωση ΤΩΡΑ, υλικό έχετε άπειρο.

  29. theo1611 avatar
    theo1611 22/04/2012 19:05:55

    Κατά τη γνώμη μου το σχέδιο που παρουσίασε σήμερα ο ΑΣ για την οικονομία δεν ανταποκρίνεται στις συνθήκες του εσωτερικόού και εξωτερικού περιβάλλοντος που έχουν διαμορφωθεί και συνειδητά ή ασυνείδητα διαμορφώνουν την κοινή συνισταμένη αντίληψή μας για το που είμαστε και που οδηγούμαστε.

    Παρά τις εκλογικές διακηρύξεις, ένθεν-κακείθεν, όλοι αντιλαμβανόμαστε τι απαιτεί το κοινό συμφέρον να γίνει (άσχετα αν ο καθένας μας προσπαθεί να μην αλλάξει τίποτα προκειμένου να προασπίσει το ατομικό του συμφέρον, όπως το έχει μάθει, καθώς αδυνατεί να το προβάλει στις παρούσες συνθήκες και ιδίως στο μέλλον - αναφέρομαι στον μέσο έλληνα-νοικοκυραίο-ανεξαρτήτως τάξης και χωρίς πρόσβαση στις πελατειακές και λοιπές σχέσεις διαπλοκής), αλλά δεν ακούμε καθαρές προτάσεις για το πως θα γίνει (τα αυγά που θα σπάσουν για να γίνει η ομελέτα).

    Τα περισσότερα κόμματα συμπεριφέρονται ως εάν ο "πόλεμος" να μην έχει κηρυχθεί, και να μην έχουμε προκεχωρημένα τμήματα περικυκλωμένα από τον "αντίπαλο" (λέγε με ανεργία και λουκέτα στον ιδιωτικό τομέα, όριο φτώχειας, λεηλατημένα ασφαλιστικά ταμεία, μη βιώσιμες τράπεζες, κλπ).

    Ο Σαμαράς κάτι προσπαθεί να πεί αλλά δεν το βροντοφωνάζει όπως απαιτείται από τις περιστάσεις και αυτό μάλλον θα έχει περισσότερο κόστος από αυτό που προσπαθεί να αποφύγει.

    Εκτός εάν...

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ theo1611 22/04/2012 21:55:45

      Κατά τη δικιά μου πάλι είναι ο μόνος που φαίνεται να έχει πάρει χαμπάρι τι γίνεται. Και στο Μνημόνιο 1 είδε τη φάκα και στη Δανειακή είδε την μπλόφα και έπαιξε ρέστα.

  30. christof avatar
    christof 22/04/2012 21:42:46

    Ωραιος ο αρχηγος.Μην ασχολειται πολυ με το πασοκ και το βενιζελο οπως δεν ασχολειται και με τα μικρα κομματα . Να βγει απο το καδρο της συγκυβερνησης. Μονο προτασεις .

  31. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 22/04/2012 22:03:24

    O ΑΝΤΩΝΗΣ ΘΑ ΣΥΝΤΡΙΨΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΤΑΚΑΜΜΕΝΟ. ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ
    ΔΕΚΑΝΙΚΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.

  32. bill avatar
    bill 22/04/2012 22:05:57

    Σύγκρουση ΗΠΑ-Ρωσίας για τη διαδοχή του Σαμαρά>
    Καραμανλής-Αβραμόπουλος έτοιμοι για τη νύχτα της 6ης Μαίου!
    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΙΤΛΟ ΣΤΟ ΚΟΥΡΔΙΣΤΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΝ....ΟΙ ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ bill 22/04/2012 22:18:01

      2 ποσοστιαίες μονάδες λένε, αχαχαχαχα...να βγει δεύτερος ο Σαμαράς λένε...αθάνατο Πασόκ...

      • blue nile avatar
        blue nile @ ΕΥΑ 23/04/2012 04:01:52

        Το διάβασα και ανατρίχιασα. Η Αυριανή της δεκαετίας του ογόντα ωχριά μπροστά σε αυτό το κατασκεύασμα... Τι να πει κανείς...Η επερχόμενη συντριβή του ΠΑΣΟΚ έχει καταστεναχωρήσει πολύ κόσμο...

  33. Αντώνης avatar
    Αντώνης 23/04/2012 00:36:30

    Δυο τρια πραγματακια ...
    1. επειδη ειπωθηκε για την περιουσια της χωρας οτι ειναι ο ορυκτος πλουτος μπλαμπλα,δεν εχουμε ορυχεια κπλ,ο σαμαρας ηταν εκτος της χωρας οταν ο καραμανλης και οι συν αυτω μας πιπιλουσαν το μυαλο οτι "η βαρια βιομηχανια της χωρας ειναι ο τουρισμος"?οταν οι εχοντες την εξουσια ,ονειρευονταν τους ελληνες σαν τα γκαρσονια της ευρωπης?επρεπε να υποθηκευσουμε την χωρα για να "ανακαλυφθει" ο ορυκτος πλουτος?
    2. ευτυχως που εγινε και το ζαπειο 3 για να δουμε και τους υπουργους αμυνας και εξωτερικων.να μου πεις τι τους χρειαζεσαι ,μηπως γινεται και τιποτα σημαντικο στον κοσμο για να ασχοληθουν .....

  34. anideos avatar
    anideos 23/04/2012 00:47:01

    Για τριττη φορα μεσα σε 2 χρονια η ΝΔ και ο Σαμαρας καταθετουν ολοκληρωμενη προταση.
    Και αυτη τη φορα δειχνει καταφανεστατα τη γημνια των ταχα
    αντιμνημινιακων.
    Αντε να δουμε ρε Ελληνες ποτε θα ξυπνησετε επιτελους.

  35. warren hill avatar
    warren hill 23/04/2012 00:53:51

    Μακαρι να σε δουμε Πρωθυπουργο μας Αντωνη. Μακαρι ! Μονο προσεχε πολυ αγαπημενε μου Αντωνη, προσεχε αυτον τον δολιο , αυτο το Τιποτα, που καθοταν εκει στην πρωτη σειρα ...διπλα στην συζυγο σου...αυτον τον αριβιστα που ολοι ψιθυριζουν οτι θα ειναι ο επομενος πρωθυπουργος....(καταλαβες ποιον) Αλιμονο μας!!!

    • airman avatar
      airman @ warren hill 23/04/2012 01:11:01

      Φαίνεται ακόμα και στο χειροκρότημα!
      Υ.Γ. Καλύτερα να μη συγκριθεί με του Καραμανλή που καθόταν δίπλα.

  36. Pluto avatar
    Pluto 23/04/2012 01:19:21

    H ομιλία ήταν όντως πολύ καλή. Καί ο Σαμαράς επίσης!
    Ομως, από το σημείο αυτό μέχρι να παίρνουν οι οπαδοί του Αντώνη Σαμαρά τις επιθυμίες τους (=αυτοδυναμία καί εφαρμογή των εξαγγελθέντων) για πραγματικότητα,υπάρχει τεράστια απόσταση.
    Υπήρχαν δύο ελέφαντες μέσα στο ...Ζαπειο.Καί θα υπάρχουν στις 6 Μαίου καί μετά!Εξηγούμαι:
    Ελέφας πρώτος : το πολιτικό προσωπικό που αποτελεί σήμερα τη ΝΔ.Οι άνθρωποι έχουν αποδείξει με πολλαπλές εξετάσεις ότι δεν μπορούν (διότι δεν θέλουν οι περισσότεροι) να εφαρμόσουν μιά πολιτική όπως αυτή που επαγγέλλεται ο Σαμαράς.Ακόμα χειρότερα ,αν μιά τέτοια πολιτική εφαρμοσθεί, αυτοί όχι μόνο θα πάνε στον κάλαθο των αχρήστων, αλλά θα κληθούν να πληρώσουν ,ορισμένοι δε ίσως διαβούν την Κορυδαλλός Gate!
    Είναι δυνατόν Υπουργοί που πήραν την φαρμακευτική δαπάνη στα 4,5 δις καί την παρέδωσαν 9 δις, που σκότωσαν την Ολυμπιακή (κατ` εντολήν των Γερμανών-ξερω απόλυτα γιατί μιλάω) για να μην την πάρουν οι Καταρινοί το 2007,είναι δυνατόν αυτοί οι άνθρωποι να μην πολεμήσουν με νύχια καί δόντια τον Σαμαρά καί την πολιτική του;;
    Οι ψηφοφόροι της ΝΔ που φεύγουν είτε προς Καμμένο είτε προς ΣΥΡΙΖΑ ούτε μουρλάθηκαν ούτε ασπάσθηκαν τον Μαρξισμό.Εξ ιδίας κακής καί ψυχρής εμπειρίας αρνούνται να ψηφίσουν ΝΔ, λόγω των όσων εκεί μέσα τους πρόδωσαν, καί ιδιοτελέστατα ρήμαξαν τον τόπο.Συμφωνώ ότι η εσχάτη πλάνη τους (=Καμμένος) είναι ίσως χείρων της πρώτης. Αλλά η πρώτη παραμένει ζωντανή ,αδιόρθωτη καί απειλητική!

    Ελεφας δεύτερος: η συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ,η οποία καί έδωσε σε πολύ κόσμο την χαριστική βολή,μετά την εκτέλεσή του επί διετία από τον ΓΑΠ! Συμφωνώ γιά τις ευγενικές προθέσεις του Σαμαρά εν προκειμένω!Επ` ουδενί του καταλογίζω κακή πρόθεση, ιδιοτέλεια κλπ Ομως ,ανεξαρτήτως προθέσεων,η στήριξή του αποτέλεσε λάθος! Διότι το καθεστώς Παπαδήμου λειτούργησε ως κόλαση γιά πολύ,πάρα-πάρα πολύ κόσμο!
    Καί στο Ζάππειο καί μέχρι τις 6 Μαΐου, ο εφιάλτης της συγκυβέρνησης (ευρέως φάσματος καί πλέον όχι ειδικού σκοπού) δεν εξέλιπε ούτε καί θα εκλείψει! Ακόμη καί ενόρκως να αποκηρύξει καί αρνηθεί το ενδεχόμενο ο Σαμαράς,θα παραμείνει ως ενδεχόμενο : οι άλλοι δίπλα σου ,θα τον ρωτάνε, τί θα κάνουν;; Διότι οι δανειστές ,τα κελεύσματα καί οι απαιτήσεις τους δεν διασφαλίζονται παρά μόνο με την συγκυριαρχία των εγκαθέτων τους εκατέρωθεν!

    Συνεπώς ,καλή η προσπάθεια καί καλές οι προθέσεις του Σαμαρά αλλά ο Γολγοθάς συνεχίζεται μετά τις εκλογές.Το (όποιο) αποτέλεσμά τους δεν τον αναιρεί....

  37. ελιζα βοζεμπεργκ avatar
    ελιζα βοζεμπεργκ 23/04/2012 06:43:01

    Καλημέρα και χρόνια πολλά! Οσα χθές είπε ο Πρόεδρος είναι ουσιαστικά υλοποιήσιμα και εφικτά. Υπο μια και μόνη προυπόθεση, ΤΗΝ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ. Καμιά Κυβέρνηση συνεργασίας δεν θα μπορέσει να συγκλίνει στις προτάσεις της ΝΔ γιατί υπάρχουν αλληλοσυγκρουόμενα συμφέροντα και παθογένειες του παρελθόντος και γιατί ολοι θα θέλουν μερίδιο σε καρέκλες και εξουσία. Το μυστικό κρύβεται στη συμμετοχή. ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ. Γιατί γνωρίζετε πολύ καλά οτι οι "αλλοι" πάνε!

    • factorx avatar
      factorx @ ελιζα βοζεμπεργκ 23/04/2012 10:56:50

      Μπράβο ρε Ελίζα

    • Mara avatar
      Mara @ ελιζα βοζεμπεργκ 23/04/2012 11:12:01

      κ. Βόζεμπεργκ Καλημέρα σας!!!

      Είστε ΚΥΡΙΑ, ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!!
      Μπορεί να μην είστε στην βουλή, αλλά το ήθος και ο πατριωτισμός σας ίσως... σας οδηγήσουν σε υπουργική καρέκλα.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ελιζα βοζεμπεργκ 23/04/2012 11:47:15

      Καλημέρα σας κα Βόζεμπεργκ. Ευχαριστούμε για τη συμπόρευση στον καλό αγώνα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.