#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/10/2013 14:41
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαμαράς σε τρόικα: Επιμένετε σε μέτρα; Πάμε σε εκλογές



Μήνυμα στους Ευρωπαίους, να μην πιέσουν άλλο την Ελλάδα με νέα μέτρα, έστειλε ο πρωθυπουργός με κομιστή τον επικεφαλής του Euro Working Group, κ. Βίζερ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Βίζερ επανέλαβε τις γνωστές απόψεις των τροικανών για επιβολή μέτρων, ωστόσο, ο Αντ. Σαμαράς το ξέκοψε και μάλιστα φέρεται να έβαλε στο τραπέζι ζήτημα εκλογών αν επιμείνουν. «Δεν αντέχουμε άλλο, αν επιβληθούν νέα μέτρα θα πάμε σε εκλογές και τότε μπορεί να συνηθίσετε στην ιδέα να διαπραγματεύεστε με τον Τσίπρα». Αυτό είναι το μήνυμα που στέλνει η κυβέρνηση στην τρόικα, η οποία, πάντως, επιμένει στη σκληρή γραμμή και ζητά ανανέωση των στοιχείων του προϋπολογισμού ώστε αυτός να περιλαμβάνει μέτρα ύψους 2 δισ. ευρώ.

Καθόλου τυχαία δεν είναι και η δήλωση του υπουργού Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη, στο ΣΚΑΪ ότι εάν η τρόικα ζητήσει από την κυβέρνηση να εφαρμόσει νέα οριζόντια μέτρα, τότε πρέπει να αποφασίσει ο λαός με εκλογές. Το... γράμμα στις Βρυξέλλες θα φτάσει άμεσα και μένει να δούμε πώς θα το υποδεχθούν. Ωστόσο, οι πληροφορίες λένε ότι δεν πρόκειται για μπλόφα Σαμαρά, όπως αυτή που είχε κάνει ο Παπανδρέου με το δημοψήφισμα. Κυβερνητικές πηγές λένε ότι τίποτε δεν αποκλείεται αν οι δανειστές επιμείνουν να επιβληθούν οριζόντια μέτρα που θα σημάνουν περικοπές σε μισθούς και συντάξεις.

Σαμαράς και Στουρνάρας είχαν την ευκαιρία να θέσουν στον Βίζερ τις απόψεις της ελληνικής κυβέρνησης η οποία, όπως έγραψε το antinews, πάει σε ευθεία σύγκρουση, αν επιμείνει και η τρόικα. Στο ίδιο μήκος κύματος και ο Ευ. Βενιζέλος ο οποίος τόνισε ότι, ήδη, έχουν επιτευχθεί πολύ σοβαρά αποτελέσματα από τις προσπάθειες της κυβέρνησης και πως τώρα πρέπει να γίνει συνολική συζήτηση για τις προτεραιότητες και να πέσει το βάρος στην πραγματική οικονομία, με έμφαση στο δίπτυχο «ανάπτυξη-απασχόληση».

Διότι, όπως είπε, υπάρχει ελπίδα στον κόσμο από τη μέχρι τώρα πορεία, κάτι που, όπως πρόσθεσε, φαίνεται και από το πόσο υπολογίζει στην πολιτική σταθερότητα, αλλά ο κόσμος έχει πιεστεί και περνάει δύσκολα. Παράλληλα, ο Ευάγγελος Βενιζέλος, κατά τη διάρκεια σύσκεψης που είχε με υπουργούς της κυβέρνησης που προέρχονται από το ΠΑΣΟΚ τόνισε πως «νέα μέτρα δεν είναι δυνατόν να συζητηθούν όχι μόνο γιατί δε θα περάσουν αλλά και γιατί δημιουργούν φαύλο κύκλο και επιτείνουν την ύφεση και κάτι τέτοιο δεν είναι ανεκτό».

Οι βουλευτές των δύο κυβερνητικών κομμάτων είναι στα …κάγκελα και δεν σταματούν να στέλνουν μηνύματα προς το Μαξίμου ότι δεν πρόκειται να υπερψηφίσουν νέα επώδυνα μέτρα. Η φράση «γαλάζιου» βουλευτή είναι χαρακτηριστική: «κι εμείς να θέλαμε δεν θα είναι η Βουλή στην θέση της…»

Η αγωνία μεταξύ των κυβερνητικών βουλευτών κτυπάει κόκκινο και όλοι περιμένουν να δουν που θα οδηγήσει η σκληρή κόντρα κυβέρνησης-τρόικας, αν και το κλίμα είναι ότι η ελληνική πλευρά δεν πρέπει να κάνει πίσω. Το Μαξίμου τηρεί χαμηλούς τόνους και ο υπουργός οικονομικών , Ι. Στουρνάρας εμφανίστηκε σε δηλώσεις του προσεχτικός αφού δεν θέλει να ενισχύσει το …πολεμικό κλίμα.

Έμπειρος υπουργός δίνοντας τον τόνο σχολίαζε στο «Antinews»: «…πρέπει να δείξουμε ψυχραιμία και υπομονή, η διαπραγμάτευση βρίσκεται σε ευαίσθητη φάση, τα επιχειρήματα είναι με την δική μας μεριά και στο τέλος θα καταλάβουν και οι δανειστές ποιο είναι το συμφέρον τους…»

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 17/10/2013 08:17:31

    Μακάρι να μην είναι πολύ αργά.
    Αυτό έπρεπε να λεχθεί πριν από πολύ καιρό, όταν τους είχαμε κάπως στο "χέρι", τώρα έχουν λάβει τα μέτρα τους!!
    Πάντως στα αυτιά μου φτάνουν πολλές φωνές από διάφορα μέρη του εξωτερικού, που μας πληροφορούν ότι οι Ευρωπαίοι πολίτες (που ενημερώνονται και γνωρίζουν), θεωρούν τον Σαμαρά σοβαρό και αξιόπιστο πρόσωπο και γιαυτό το λόγο η Τρόικα θα πρέπει να τον λάβει σοβαρά υπόψη!!

  2. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 17/10/2013 08:53:59

    Καλημέρα. Τόοοοση "προσπάθεια" (διάβαζε απομύζηση της περιουσίας των Ελλήνων και φτωχοποίηση 1) για να πληρωθούν όσα έκλεψε η ΠΑΣΟΚοΝΔημοκρατική κλεπτοκρατία και 2) για να κρατηθούν στην εξουσία, για να πάμε σε εκλογές ; ό,τι πιο απευκταίο, που εξόρκιζαν όλοι και διερύγνυαν τα ιμάτιά τους ; Και άντε γίνονται εκλογές. Ό,τι θα προκύψει θα επαναφέρει τη χώρα σε δρόμο ανάπτυξης ; Ενώ τόσο καιρό κυριολεκτικά ΟΥΡΛΙΑΖΟΥΜΕ εδώ μέσα και αλλού πως η απομύζηση των Ελλήνων (όχι όλων, μόνο των κορόϊδων, γιατί οι άλλοι, οι διαπλεκόμενοι ξεφεύγουν) μας οδηγούν σιγουρα σε εθνικό γκρεμό. Πάμε καλά σ' αυτή τη χώρα ; Για σοβαρευτείτε.

  3. νικος π. avatar
    νικος π. 17/10/2013 09:08:06

    Βεβαια απο τη στιγμη που το λεει πρεπει αφενος να ειναι ετοιμος να το πραξει κι αφετερου να αναλαβει και την ευθυνη για τις συνεπειες .

    • Ωρίωνας1 avatar
      Ωρίωνας1 @ νικος π. 17/10/2013 09:15:10

      Εκτός αν είναι συνενοημένοι να "υποχωρήσουν" μέχρι να ξαναεξαπατήσει στις εκλογές τους ψηφοφόρους και μετά να επανέλθουν και να εισπράξουν και τα καθυστερούμενα μαζί...

      • Κότα τρίλειρη και μακροπουπουλάτη avatar
        Κότα τρίλειρη και μακροπουπουλάτη @ Ωρίωνας1 17/10/2013 12:42:18

        ''μέχρι να ξαναεξαπατήσει στις εκλογές τους ψηφοφόρους ''
        Τη δεύτερη φορά όμως Ωρίωνα, δε θα μιλάμε πια για ...εξαπατηθέντες! Είναι σαν τη ....συνεχώς ξυλοκοπημένη σύζυγο. Όταν συγχωρεί την πρώτη χειροδικία, οι αλεπάλληλες και επαναλαμβανόμενες επόμενες είναι βέβαιες και στο τέλος, μάλλον θα της ...αρέσει για να μένει!

    • Hawk avatar
      Hawk @ νικος π. 17/10/2013 09:29:13

      Ποιές συνέπειες, τι θα μας κάνουν ντα, ή θα μας πετάξουν έξω από την ΕΕ, ας το κάνουν αν τολμάνε έτσι κι αλλιώς δεν προβλέπεται, άμα γουστάρουμε φεύγουμε, επιτέλους με πάψτε να ζείτε με ψευδαισθήσεις, απολύτως τίποτα δεν θα μας κάνουν, μια χαρά έχουν τακτοποιηθεί η τράπεζές τους και στα παλαιότερα των υποδημάτων τους αν δεν πληρώσει η Ελλάδα, μήπως από την τσέπη τους τα έβαλαν τα λεφτά ή μήπως θα είναι και αύριο στις ίδιες θέσεις για να τους νοιάζει? Εχουμε μπλέξει με τους καρεκλοκένταυρους που ένα χρόνο παλεύουν το θέμα της ενωποίησης των τραπεζών κι ακόμη μαδάνε την μαργαρίτα, επιτέλους τους μάθαμε και μπορούμε να μην τους πιστεύουμε.

      • Το ξέφραγο αμπέλι avatar
        Το ξέφραγο αμπέλι @ Hawk 17/10/2013 14:56:47

        Τίποτε δεν μπορούν να μας κάνουν. Τίποτε χειρότερο από αυτό που μας έχουν ήδη προκαλέσει και που προτίθενται να συνεχίσουν να μας προκαλούν.

        • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
          ΜΑΝΩΛΗΣ Μ @ Το ξέφραγο αμπέλι 17/10/2013 16:35:16

          Πιστεύεις τις ανοησίες του Τσίπρα; Μπορούν να πάψουν να μας δανείσουν κι έτσι να αναγκαστούμε να φύγουμε από μόνοι μας από το ευρώ (=οικονομική καταστροφή τρισχειρότερη απ' τη σημερινή)

          • Αντώνης avatar
            Αντώνης @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 17/10/2013 18:23:35

            Μη μου πείς! Τώρα τρομάξαμε.... Πλάκα έχετε μερικοί που νομίζετε οτι το προσωπικό σας πρόβλημα είναι και γενικό.
            Οι τοκογλύφοι στον γκρεμό. Αρκετά πια.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ @ Hawk 17/10/2013 16:32:55

        Μπορούν να μην μας δώσουν δανεικά και εμείς να αναναγκαστούμε να φύγουμε από το ευρώ.

        • Κρίτων avatar
          Κρίτων @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 17/10/2013 17:11:02

          Το Ευρώ για πόσο θα υπάρχει; Οι Γερμαναράδες με την απληστεία τους, θα το τορπιλίσουν όπου να΄ναι.

          • foros1 avatar
            foros1 @ Κρίτων 17/10/2013 21:46:56

            αν δεν μας δωσουν δανεικα (δικαιωμα τους), παγωνουμε αναγκαστικα (μεχρι να εχουμε ισχυρη αναπτυξη) αυτα που τους χρωσταμε ΚΑΙ δεν φευγουμε απο το ευρω ακομη και αν χρειαστει να κυκλοφορησει παραλληλο νομισμα ή κουπονια ευρω ή οτι αλλο.
            αν δεν συμφωνουν, ας φυγουν αυτοι!!!

  4. anarcholiberal avatar
    anarcholiberal 17/10/2013 09:19:34

    Τί ν αποφασίσει ο λαός δλδ;;; Ετσι όπως ετέθη από τον Γεωργιάδη το ζήτημα έίναι σα να κατέβουμε σε εκλογές με μοναδικό ερωτημα εάν ο λαός θέλει νεα μετρα!! Και ποιος θα εκρποσωπει το "ναι";;; Ουδείς! Δεν καταλαβαίνω ....

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ anarcholiberal 17/10/2013 19:26:57

      Δηλαδή αγαπητέ αν έλεγε το αντίθετο εσύ θα το έβρισκες σωστό;
      Να πάρουμε δηλ. επιπλέον μέτρα ερήμην του ελληνικού λαού,χωρίς να ρωτήσει κανέναν η κυβέρνηση;
      Ε, δεν πιάνεστε πουθενά.

  5. Ραβινος avatar
    Ραβινος 17/10/2013 09:26:49

    ''Καθόλου τυχαία δεν είναι και η δήλωση του υπουργού Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη, στο ΣΚΑΪ ότι εάν η τρόικα ζητήσει από την κυβέρνηση να εφαρμόσει νέα οριζόντια μέτρα, τότε πρέπει να αποφασίσει ο λαός με εκλογές.''.Παρα πολυ σωστο !Στο κατω -κατω της γραφης η Κυβερνηση κυβερνα εν ονοματι του Ελληνικου λαου .Εαν ο Ελληνικος λαος ''σοφος '' κατα τα αλλα επιλεξει να πεσει θυμα των συριζολαγνων με τις παχυλες υποσχεσεις ειναι δικαιωμα του και μετα οτι θελει ας γινει.Εαν νιομιζουν παντως οι συριζολαχνοι τοι οι Ευρωπαιοι θα πεσουν θυματα των Τσιπροσαλιαρισματων περι εκβιασμων ,νεας δανειακης συμβασης κλπ ειναι βαθεια νυχτωμενοι .Η μονη λυση ειναι να πειστουν οι δανειστες απο τον Α.Σαμαρα για το δικαιο των αιτηματων του για το δημοσιονομικο & χρηματοδοτικο κενο κλπ.Ιδωμεν!

    • Ωρίωνας1 avatar
      Ωρίωνας1 @ Ραβινος 17/10/2013 09:44:52

      Aγαπητέ Ραβίνε έχεις πλάκα τελικά. Είναι τοσο βόδια οι "εταίροι" μας που το πρόβλημά τους δεν είναι πως θα συνεχίσουν να μας αρμέγουν, αλλά το αν θα τους σταματήσει το άρμεγμα ο Τσίπρας με το ζόρι, ή αν θα τους το κόψει με το καλό και την πειθώ ο Σαμαράς...

  6. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 17/10/2013 09:58:07

    Ευχόμαστε αυτή η στάση να είναι πραγματική και όχι ψηφοθηρική. Προσωπικά πιστεύω το πρώτο.

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ ΒΙΣ 17/10/2013 19:28:12

      Σωστά και σοφά λόγια. Κι εγώ αυτό περιμένω να δω.

  7. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 17/10/2013 10:09:10

    Όσοι από τους Έλληνες ψήφισαν Ν.Δ δεν είχαν μαζοχιστικά ένστικτα.
    Πίστεψαν αφενός στην αποφασιστικότητα του Α.Σαμαρά να προχωρήσει στις απαιτούμενες μεταρρυθμίσεις και αφετέρου στην τήρηση των προαποφασισμένων υποχρεώσεων της χώρας από την προηγούμενη κυβέρνηση.
    Και αυτό με την πεποίθηση ότι οι δανειστές μας θα ήταν ειλικρινείς στις δικές τους υποχρεώσεις.
    Όπερ έδει δείξαι.

    • helios avatar
      helios @ ΣΟΝ ΠΕΝ 17/10/2013 16:44:04

      Ποιές μεταρρυθμίσεις αγαπητέ;
      Επειδή αποκλειστήκαμε από τις αγορές μας ξέσκισαν στα χαράτσια και στους φόρους για να συνεχίζουμε να συντηρούμε ελλείμματα,1 εκ. δ.υ.( το 60% των οποίων δεν μπορεί να διαχειριστεί υπολογιστή)και 1 εκ. συνταξιούχους κάτω των 65 ετών.

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ helios 17/10/2013 19:34:53

        Στους 1 εκ.συνταξιούχους βάζεις κι αυτούς με τις δύο,τρείς ή πέντε συντάξεις; Δεν έγιναν μεταρρυθμίσεις; Δεν μπήκε μια σειρά με την ηλεκτρονική συνταγογράφηση, την ταυτοποίηση τω ν δικαιούχων συντάξεων κλπ, ώστε να μην κλέβουν το κράτος;
        Δεν θα πάθουμε τίποτα αν αποδώσουμε τα του καισαρος των καισαρι, τουλάχιστον αγαπητέ.

        • Ηλίας avatar
          Ηλίας @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 31/10/2013 15:20:35

          Μη μου πεις ότι οι απογραφές των συνταξιούχων και η ηλεκτρονική συνταγογράφηση είναι επιτυχίες του Σαμαρά ??
          Οι προηγούμενοι, οι "προδότες" τα έκαναν αυτά. Οι δικοί μας οι "πατριώτες" θα μου θυμίσει κανείς τι έκαναν ??

      • foros1 avatar
        foros1 @ helios 17/10/2013 21:58:54

        το 1 εκ. δ.υ. με την μεση μειωση 40% των αποδοχων, ειναι ισοδύναμο με την απολυση 400.000!
        κατι αναλογο ισχυει και με τις μειωσεις των αποδοχων των συνταξιουχων.
        με την φοροδιαφυγη (την τωρινη και την πρωην, βλεπε λιστες και ποθεν εσχες) μπορεις να μου πει κανεις τι εγινε;
        καποιοι εδω μεσα τα βλεπουν ολα μονιμως κατω απο μια οπτικη γωνια που θυμιζει τους γαιοκτημονες του Αμερικανικου νοτου πριν δυο αιωνες...

        • helios avatar
          helios @ foros1 18/10/2013 12:01:18

          ωραία λογική,και μετά αναρωτιόμαστε γιατί φτάσαμε εδώ

  8. old visitor avatar
    old visitor 17/10/2013 10:17:28

    ...και ξαφνικά ο διοικητής της τράπεζας της Ελλάδος, διαπιστώνει μεταστροφή κλίματος :), σύμφωνα με έκθεση του ΔΝΤ (αποφυγή της χρεοκοπίας) διαβάζω στο πρωτοσέλιδο της "κ"
    Όλα έχουν την σημασία τους!
    Εκεί που κάθεσαι παθητικά, πετάς ένα "πάμε σε εκλογές" και όλα γύρω αλλάζουν.
    Πάνε και οι αρνητικές διαρροές πάνε και όλα...
    Επίσης σε ό, τι αφορά στο πολιτικό σκηνικό φαίνονται ποιοι θέλουν να αναλάβουν την ευθύνη αλλά επιβεβαιώνεται και το κλασικό σκηνικό του αυτοκινήτου...
    Που βρίσκεσαι μέσα σε αυτό, απέναντι σε άλλο αυτοκίνητο βρίσκεται π.χ ο Ζαμπίδης, τον μουντζώνεις, τον σκυλοβρίζεις, του ρίχνεις κατάρες αλλά κάποια στιγμή ...μένεις από καύσιμα!
    Εκεί αρχίζει ο ιδρώτας!
    Οι Τσιπρανδρέου που έριχναν φυτιλιές περί εκλογών τώρα έχουν λουφάξει, γιατί ξέρουν ότι εκλογές μέσα στο 2013 σημαίνει γι' αυτούς -αν κερδίσουν- κάτι πολύ απλό...
    Επαναξιολόγηση της πολιτικής τους τον Μάιο στις ευρωεκλογές.
    Και όσο πιο νωρίς γίνουν εκλογές, τόσο χειρότερα γι' αυτούς, καθώς αν γίνουν εκλογές το 2014 δεν θα προλάβουν να κριθούν αξιολογικά τον Μάιο, ενώ αν προκύψουν εκλογές φθινόπωρο, θα έχουν μπροστά τους ...μισή χρονιά να αποδείξουν την "αντιμνημονιακότητά" τους!
    Ενδιαφέρον το παζλ...

  9. man8os avatar
    man8os 17/10/2013 10:28:59

    Οι εκλογες ειναι υποχωρηση, δεν πρεπει να κανουμε πισω.
    Η κυβερνηση ακομη και να ζητηθουν μετρα ν συνεχισει την πολιτικη για δημιουργια πλεονασματος χωρις να παρει καινουρια μετρα, να αποδειχτει ποιοι ηθελαν την χρεοκοπια μας.
    Και να προετοιμαστει η κυβερνηση να δημιουργησει το μεγαλυτερο δυνατο προβλημα στην ευρωζωνη εφοσον οι δανειστες δεν τηρησουν τις υποχρεωσεις τους.

  10. Greg avatar
    Greg 17/10/2013 10:43:01

    Δυστυχώς ο Σαμαράς ταυτίστηκε με τον Βενιζέλο στο ρόλο του Ηρακλειδέα του μνημονίου, ρόλο από τον οποίο δύσκολα θα μπορέσει να αποστασιοποιηθεί. Εάν πάμε τώρα σε εκλογές θα ανοίξει η σύντομη μεν, αλλά σκληρή παρένθεση ΣΥΡΙΖΑ και το πολιτικό σκηνικό δεν θα είναι πλέον το ίδιο. Νέα κόμματα θα δημιουργηθούν, νέες ισορροπίες θα διαμορφωθούν και θα "αναστηθούν" οι ιδεολογικοί διαχωρισμοί οι οποίοι σήμερα βρίσκονται εν υπνώσει.

    Οι εκλογές θα αποτελούσαν το τέλος της πολιτικής καριέρας των γεννημένων τη δεκαετία του '50, ένας από τους οποίους θα γινόταν πρόεδρος της δημοκρατίας το '15, αλλά οι λοιποί θα έβγαιναν σε αποστρατεία, άλλοι τιμητική και άλλοι στα όρια της λήθης. Γι' αυτό και δεν πιστεύω ότι θα φθάσουμε στις εκλογές δεδομένου μάλιστα ότι στη παρούσα νομή της εξουσίας συμμετέχει και ο βουλιμικός Βενιζέλος ο οποίος προτάσσει το ίδιον συμφέρον κάθε άλλης αξίας.

    Προσωπικά προβλέπω εκλογές, με τα ίδια αποτελέσματα, του χρόνου το φθινόπωρο.

    • Τί να λέμε; avatar
      Τί να λέμε; @ Greg 17/10/2013 11:26:03

      ...έρχονται και τα αποτελέσματα (ή μήπως τα γνωρίζουν ήδη;) των σεισμικών ερευνών για τα κοιτάσματα...και η ολιγαρχική ελίτ παίνει θέση από τώρα εν όψει του 2020-2025...να αφήσουν άνεργους του επιγόνους τους;;;
      Αλλά μάλλον λογαριάζουν χωρίς τους άμεσα ενδιαφερόμενους...

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ @ Greg 17/10/2013 16:39:02

      Το μνημόνιο σύντομα θα είναι παρελθόν. Τα δακρύβρεχτα αντιμνημονιακά δεν θα έχουν νόημα. Μόνο αν φύγαμε απ' την κρίση θα έχει σημασία και πώς θα κάνουμε παραγωγή και εξαγωγές από τώρα και στο μέλλον ώστε να ζούμε με τα δικά μας λεφτά

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 17/10/2013 19:31:39

        Η ουσία. Γιατί τη χάσαμε με το θέμα μνημόνιο. Αυτά που έγιναν με τα μνημόνια έπρεπε να γίνουν αλλά με άλλο ρυθμό και στόχευση φορων. Το μάζεμα της οικονομίας θα γινόταν θέλοντας και μη. Άρα το ζήτημα πλέον είναι πως θα θεμελιώσουμε το μέλλον τόσο γερά που να μη βρεθούμε πάλι στα ίδια σε 10-15 χρόνια.

  11. Tolis avatar
    Tolis 17/10/2013 12:02:00

    Τωρα δεν ειναι κακες οι εκλογες ?

  12. Υποψιασμένη avatar
    Υποψιασμένη 17/10/2013 12:14:13

    Ούτε νέα μέτρα, μα ούτε και νέες δεσμεύσεις - μνημόνια χωρίς εκλογές. Πολύ σωστή, ξεκάθαρη θέση και καθόλου τυπικός πολιτικάντικος ''εκβιασμός''. Απλή λογική. Ο κ. Α.Σαμαράς είναι σήμερα Πρωθυπουργός της Ελλάδας, γιατί το 30% του Ελληνικού λαού τον εμπιστεύτηκε και τον εξουσιοδότησε ώστε να προχωρήσει σε Αναδιαπραγμάτευση της Δανειακής Σύμβασης και ανατροπή του μνημονίου, με στόχο την υπεράσπιση των συμφερόντων της Ελλάδος και των δικαίων της. Επίσης εξουσιοδοτήθηκε για να εφαρμόσει πιστά τα 18 σημεία και τις δεσμεύσεις των εξαγγελιών του στο Ζάππειο.
    Υπό την ορατή σε όλους μας ασφυκτική πίεση των συνεχών εκβιασμών των τοκογλύφων και υπό την προφανή παραπλανητική υποσχεσιολογία τους που σίγουρα λειτούργησε στο παρασκήνιο, ο Έλληνας Πρωθυπουργός καταλαβαίνει τώρα πια (όσο και αν οι …ευγενικοί εταίροι επιμένουν να το …αγνοούν), ότι έχει δυστυχώς απομακρυνθεί επικίνδυνα από την απόλυτη τήρηση των μεταξύ μας δεσμεύσεων και όσο και αν οι προθέσεις του ήτανε αγνές, περιθώριο παραπέρα αναντίστοιχης συμπεριφοράς, δεν υπάρχει. Δεν υπάρχει εξουσιοδότηση από την πλειοψηφία μας για την εκ νέου δέσμευση της χώρας επί πεντηκονταετία σε μνημόνια, υποτέλεια και εξάρτηση, όσο και αν το επιθυμούν οι …εταίροι –δανειστές-εκβιαστές-τοκογλύφοι. Συνεπώς πολύ ψύχραιμα και ρεαλιστικά τους το λέει, ότι αν απαιτούν δολίως να μας ξαναπαγιδεύσουν καθιστώντας μας αέναη αποικία χρέους, ο μόνος αρμόδιος να τους απαντήσει, θα είναι ο Ελληνικός λαός.

  13. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 17/10/2013 12:59:09

    ...Νέο πακέτο βοήθειας για την Ελλάδα, με νέες πιστώσεις, χαμηλά επιτόκια, μεγαλύτερα διαστήματα αποπληρωμής και μέτρα για την ελάφρυνση του χρέους, επεξεργάζεται το γερμανικό υπουργείο Οικονομικών, σύμφωνα με πληροφορίες τις οποίες επικαλείται η εφημερίδα Die Zeit στην ηλεκτρονική έκδοσή της.Η Zeit υποστηρίζει μάλιστα ότι οι Ευρωπαίοι επιχείρησαν να πείσουν για αυτό το ΔΝΤ κατά την πρόσφατη σύνοδο στην Ουάσινγκτον, το Ταμείο ωστόσο φαίνεται να επιμένει για ένα πραγματικό «κούρεμα» του ελληνικού χρέους.

    Tα υπόλοιπα αποτελούν μέρος του πολιτικού παιγνίου

  14. Κίτρινη Γραβάτα avatar
    Κίτρινη Γραβάτα 17/10/2013 13:20:33

    Το νέο Γερμανικό πακετάκι ...βοήθειας όμως, δεν μας είπατε. Σας διέφυγε μάλλον...Τίποτε μετράκια (οριζοντιούλια ή καθετούλια), τίποτε ...διαθρωτικούλες αλλαγές και μεταρρυθμισούλες (που αυξάνουν κι άλλο την εξωγήϊνη ανεργία μας), μερικές άμεσες υπό πίεση αποκρατικοποιησούλες (εκβιαστικά ξεπουληματάκια) θα έχει, ή απλά οι μεγαλόψυχοι...δανειστές φιλοτιμήθηκαν να μας ...ευκολύνουν επί τέλους;

  15. Απόπειρα avatar
    Απόπειρα 17/10/2013 14:46:51

    Μακάρι αυτή τη φορά ο Πρωθυπουργός να είναι αποφασισμένος να συγκρουστεί. Αρκετά μας έχουν παραπλανήσει με υποσχέσεις που δεν κρατούν οι δανειστές. Οι απαιτήσεις τους για πλήρη εξάρτηση και διάλυσή μας δεν πρόκειται να σταματήσουν.

  16. Anonymouse avatar
    Anonymouse 17/10/2013 15:07:42

    Οι εκλογες ηταν "κακες" πριν τις Γερμανικες τον Σεπτεμβριο, τωρα που γιναν οι Γερμανικες η θεια Αγκελα εδωσε την αδεια της να κοψουν τον λαιμο τους αν θελουν οι ντοπιοι εντολοδεκτες της.

  17. fch avatar
    fch 17/10/2013 15:13:24

    μα τι λετε βρε αθεοφοβοι?...οι εκλογες δεν συνιστουν πλεον κινδυνο αποσταθεροποιησης?...οσοι αφηνουν να γινουν η ζητουν εκλογες δεν ειναι ανευθυνοι και επικινδυνοι?...συνιστωσες του ΣΥΡΙΖΑ καταντησατε?

    • Χάρης Χ. avatar
      Χάρης Χ. @ fch 17/10/2013 15:36:55

      Εδώ που τα λέμε ένα δίκιο το έχεις.

    • Πάμε εκλογές; avatar
      Πάμε εκλογές; @ fch 17/10/2013 17:33:31

      Δεν έχεις δίκιο, γιατί αν μας εκβιάσουν που μας εκβιάζουν, δε θα μας μένει άλλος δρόμος. Άλλο τι επιθυμεί κανείς κι άλλο τι του υπαγορεύουν οι συνθήκες ως καθήκον αξιοπρέπειας. Υπάρχουν και όρια. Μακάρι ο κ.Σαμαράς να τολμήσει.

  18. johnie xl avatar
    johnie xl 17/10/2013 15:14:07

    ”Καθόλου τυχαία δεν είναι και η δήλωση του υπουργού Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη, στο ΣΚΑΪ ότι εάν η τρόικα ζητήσει από την κυβέρνηση να εφαρμόσει νέα οριζόντια μέτρα, τότε πρέπει να αποφασίσει ο λαός με εκλογές.”
    Λύστε μου μία απορία.Αν βγεί η ΝΔ πρώτο κόμμα πάει να πεί ότι θέλει ο λαός νέα μέτρα ,ενώ αν βγεί ο ΣΥΡΙΖΑ όχι?Δηλαδή η ΝΔ θα κατέβει στις εκλογές πρεσβεύοντας τα νέα μέτρα?

  19. leak avatar
    leak 17/10/2013 15:26:37

    Eφόσον η ανάπτυξη δεν φαίνεται, η λύση είναι η μείωση των δαπανών.
    Απολύσεις ΔΥ τώρα.
    Δεν αντέχουμε άλλους φόρους για να μην αδυνατίσουν οι παχιές αγελάδες.

    Έρχεται κυβέρνηση Τσίπρα. Από τον προστατευτισμό των κρατικών τροκτικών του Σαμαρά περνάμε στον απόλυτο κρατισμό. Νέες αθρόες προσλήψεις στο δημόσιο με δανεικά ευρώ.

    Άντε να δούμε πότε θα εκπροσωπηθεί ως προς τα συμφέροντά του ο ιδιωτικός Τομέας....

    • ΑΝNAπτυξη avatar
      ΑΝNAπτυξη @ leak 18/10/2013 13:06:09

      Εσύ με πόση ανεργία θα είσαι ευχαριστημένος κ. χασάπη (πονάει χέρι κόβει χέρι); 45% είναι καλά, να το αφήσουμε; Και ας μας εξηγήσει κάποιος σε τι ακριβώς θα ωφελήσουν οι απολύσεις Δ.Υ τον διαλυμένο ήδη Ιδ.Τομέα και με ποιό τρόπο θα βοηθήσουν στην αύξηση ...εσόδων! Η εμπάθεια, τυφλώνει τελικά.

      • Ηλίας avatar
        Ηλίας @ ΑΝNAπτυξη 31/10/2013 16:31:33

        Δεν θα αυξηθούν τα έσοδο. Τα έξοδα όμως δεν θα μειωθούν??
        Να το πω καθαρά 100.000 λιγότεροι ΔΥ σημαίνει περίπου 2 δις λιγότερα έξοδα του κρατικού προυπολογισμού. Και εγώ στο "μικρόκοσμό" μου βλέπω ότι αν μειωθούν κατά 16-17% οι υπάλληλοι στο δήμο μου, στο ΚΕΠ, στα σχολεία και όπου αλλού θέλετε μια χαρά θα λειτουργούν πάλι. Απλά θα κο...νε λιγότερες ώρες.

  20. Omifast avatar
    Omifast 17/10/2013 15:37:06

    "Επιμένετε σε μέτρα; Πάμε σε εκλογές"

    Οι Ευρωπαίοι να φοβηθούν ή εμείς να φοβηθούμε;;;;;;

    • Hawk avatar
      Hawk @ Omifast 17/10/2013 19:08:10

      Τώρα πιά κανένας δεν πρόκειται να φοβηθεί, και σίγουρα δεν θα φοβηθούν οι ψευτόμαγκες χαρτογιακάδες που ενώ παραδέχονται ότι τα μνημόνια που επέβαλαν ήταν λάθος & απέτυχαν, απαιτούν την συνέχισή τους με επαύξηση των όρων!! Οσο για εμάς μπορεί και να έχουμε καταλάβει ότι μας δουλεύουν κανονικά. Ετσι ο Σαμαράς έχει τα χέρια του λυμένα, είτε να τους κολλήσει στον τοίχο (όλοι άλλωστε αυτό δεν περιμένουμε?) είτε να πάει σε εκλογές με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται.

    • Κότα τρίλειρη και μακροπουπουλάτη avatar
      Κότα τρίλειρη και μακροπουπουλάτη @ Omifast 17/10/2013 20:46:27

      :-) Σιγά μη ....φοβηθούμε!

  21. Hawk avatar
    Hawk 17/10/2013 16:12:21

    Δηλαδή θα υποκύψουμε στους άθλιους των Βρυξελών και θα πάμε σε εκλογές, δηλαδή ξανά πίσω και ξανά πίσω. Πόσος καιρός χρειάζεται άραγε για να καταλάβουμε ότι μας δουλεύουν κανονικά ότι με αυτά τα οποία κάνουν και αναζωπυρώνοντας διαρκώς το οικονομικό θέμα της χώρας - τώρα με το δήθεν χρηματοδοτικό κενό- και λέω δήθεν μιάς και ο υπουργός των οικονομικών είπε ότι αν συνεχίσουμε έτσι θα μπορούσαμε το β' εξάμηνο να βγούμε στις αγορές για το ποσό που χρειαζόμαστε, δεν θέλουν να μας βοηθήσουν αλλά το μόνο που κάνουν είναι να απομακρύνουν στο διηνεκές την ανάκαμψη της χώρας. Ποιός τελικά είναι τόσο βλάξ να έρθει να επενδύσει με ένα τέτοιο κλίμα ασάφειας και ανασφάλειας? Ουδείς. Ποιός θα αγοράσει κρατική περιουσία για να την αξιοποιήσει? Ουδείς.
    Ταπεινή μου άποψη είναι ότι οι εκλογές δεν μας λείνουν κανένα απολύτως πρόβλημα, εκτός και εάν χρησιμοποιηθεί ως φερετζές, όπου στην περίπτωση που θα επικρατήσει το ίδιο σχήμα με το σημερινό θα θεωρηθεί έγκριση του λαού για νέα μέτρα μετά μνημονίου. Οσο λοιπόν αδιάλακτοι είναι οι τροϊκανοί και λοιποί συγγενείς, άλλο τόσο πρέπει να γίνουμε εμείς. Που θα πάει κάποτε θα καμφθούν. Τι θα κάνουν δηλαδή, θα παραιτήσουν την κυβέρνηση ή μήπως θα μας αρπάξουν έναν ένα έναντι του χρέους.

  22. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 17/10/2013 16:16:41

    Η σκυλλα(μερκελ) και η χαρυβδη(λαγκαρντ) πιστευω οτι τουτη τη στιγμη....ζυγιζουν τα πραγματα για το θεμα της Ελλαδας. Η ΧΑΡΥΒΔΗ θελει κουρεμα χρεους και η ΣΚΥΛΛΑ μαλλον επιμυκηνση και χαμηλοτερα επιτοκια με τη δικαιολογια οτι αν γινει....πραγματικο κουρεμα θα αντιδρασουν οι λαοι της Ευρωπης και δικαιολογημενα. Μακαρι να περασει του ΔΝΤ ειδαλως η επιμυκηνση θα ακολουθει γενιες και γενιες....Εδω προσωπικα διαφωνω με τον ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ που στον Χατζηνικολαου ειπε οτι μακαρι να παμε στα 50 χρονια επιμυκηνση, γιατι μεταθετουμε στους.....επομενους τα ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ της μεταπολιτευσης. Καλα κανει ο ΣΑΜΑΡΑΣ και τους θετει το διλλημα για ΕΚΛΟΓΕΣ θετοντας και σαν βαση οτι αν κυβερνησει ο ΣΥΡΙΖΑ τοτε πλεον η ΕΛΛΑΔΑ ειναι τελειωμενη. Μακαρι να γινει ΚΟΥΡΕΜΑ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ και μετα να γινουν και ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ που πρεπει να γινουν ωστε η χωρα να γινει συγχρονη Ευρωπαικη με μελλον για τις νεες γενιες και να ξεπερασει τους ΠΡΟΔΟΤΕΣ της μεταπολιτευσης.....που τους ξερει πλεον ο Ελληνικος Λαος. Αυτοι προεδρε ΣΑΜΑΡΑ πρεπει καποτε.....να τιμωρηθουν και οχι να ετοιμαζουν ΕΛΙΕΣ και προσαναματα.....Το μελλον θα δειξει αλλα ο χρονος πλεον ειναι αδυσωπητος.

  23. frankly avatar
    frankly 17/10/2013 16:41:20

    Και στην εξεταστική για τον Βενιζέλο (για τα υποβρύχια) πάλι σύσσωμη η ΝΔ από πίσω να αβαντάρει το κήτος..! Πως να πάμε μπροστά έτσι Πρόεδρε?

    • Αντώνης avatar
      Αντώνης @ frankly 17/10/2013 18:35:57

      Την ανάγκη φιλοτιμία.....

      • Anonymouse avatar
        Anonymouse @ Αντώνης 18/10/2013 11:57:10

        ....και την λαμογια ,δικαιολογια.

  24. johny f avatar
    johny f 17/10/2013 16:49:35

    Διεθνως Ρομπα και ο Στουρναρας..... http://www.reuters.com/article/2013/10/17/us-greece-protest-food-idUSBRE99G0CE20131017

  25. Θηριάκι avatar
    Θηριάκι 17/10/2013 17:28:34

    Σωστά τα λέτε Σαρακατσάνε. Κούρεμα μόνο μας σώζει. Τα υπόλοιπα είναι εγληματικά ημίμετρα που υποθηκεύουν το μέλλον των επόμενων γενιών και μας υποδουλώνουν καθιστώντας την όποια περιουσία μας συμπεριλαμβανομένων και των κοιτασμάτων μας, προιόντα προς υφαρπαγήν. Ο Πρωθυπουργός δε μπορεί, αυτή τη φορά τα έχει δει πλέον όλα! Οφείλει να κοντράρει ως το τέλος.

  26. Δημητρης avatar
    Δημητρης 17/10/2013 17:48:21

    Αν ειναι να κανει εκλογες να κανει τωρα...γιατι μην ξεχνατε οτι το 2014 θα εφαρμοστουν μετρα 19.5 δις απο 17 δις το 2013 σε αμεσους και εμμεσους φορους σε εναν πολυ πιο αδυνατο οικονομικα λαο...οποτε αν παραμενει πρωτο κομμα η ΝΔ στις δημοσκοπησεις εκλογες πριν βγει το 13

  27. old visitor avatar
    old visitor 17/10/2013 18:13:20

    Με αφορμή κάτι περίεργα σχόλια...
    Μερικοί δεν έχουν καταλάβει τίποτα!
    Δεν έχετε συναίσθηση ότι αναφέρεστε σε κοινωνίες και όχι σε αντικείμενα.
    Δημιουργείτε ψεύτικα διλήμματα μνημόνιο ή αντιμνημόνιο και θεωρείτε ότι μέχρι να επέλθει δημοσιονομική εξισορρόπηση η κοινωνία θα πρέπει να μην έχει πεθάνει.
    Λύσεις υπάρχουν και οι ειδήμονες για θέματα λειτουργίας του πολιτικού συστήματος, της δημόσιας διοίκησης, του παραγωγικού μηχανισμού, της εξωτερικής πολιτικής έχουν πει τι χρειάζεται, απλά είναι ακομάτιστοι και δεν ακούγονται.
    Δεν αντιλαμβάνεστε ότι όταν η ανεργία είναι 30% ακομα και και στο 25% να πέσει, πάλι καταστροφή θα είναι.
    Ότι και αυτοί που εργάζονται δεν έχουν φράγκο εξαιτίας της ληστρικής υπερφορολόγησης και της ακαμψίας που επιβάλλουν τα συνδικάτα και οι εργατοπατέρες της ευζωίας.
    Δηλαδή τι μας λένε κάποιοι;
    Να περιμένει η κοινωνία μέχρι το 2020;
    Και μέχρι τότε τι θα κάνει;
    Θα τρώει παξιμάδια για συντήρηση και θα σπεύδει στα συσσίτια μιας άνευρης θρησκευτικής ηγεσίας;
    Ελπίζω να μην ακούνε τέτοιες εισηγήσεις όσοι λαμβάνουν πολιτικές αποφάσεις γιατί καήκαμε,...

  28. elli avatar
    elli 17/10/2013 19:50:57

    Οι εκλογές είναι στην ουσία απειλή για τον κόσμο, όχι για την Ε.Ε.
    Όταν λένε "εκλογές" ξέρουν πολύ καλά ότι στον κόσμο δεν έχουν αφήσει εναλλακτικές.
    Τον Τσίπρα δεν τον θέλει η πλειοψηφία για διαφόρους λόγους (κολλημένο ποσοστό στο 20%, παρά τη δυσαρέσκεια του κόσμου για τα μέτρα της κυβέρνησης), οι υπόλοιποι κυμαίνονται στο 3-5%, τη Χ.Α προσπαθούν να την ξαποστείλουν γιατί χαλάει τα ποσοστά, άρα ή θα δεχτείς κόσμε τα νέα μέτρα αδιαμαρτύρητα, ή θα πάμε σε εκλογές και θα μας ξαναβγάλεις (αφού θα κάνουμε τους απαραίτητους συνασπισμούς) οπότε και θα δεχτείς τα νέα μέτρα αδιαμαρτύρητα αφού μας εξέλεξες!
    Κατά τα άλλα κόσμε που νομίζεις ότι έχουμε δημοκρατία και ότι εσύ επιλέγεις ποιός θα σε κυβερνήσει, άντε επέλεξε αν σου βαστάει!

  29. DI.KO avatar
    DI.KO 17/10/2013 20:05:17

    Πριν μερικούς μήνες το Handelsblatt, οικονομική γερμανική εφημερίδα, αλλά και άλλα έντυπα έγραφαν ότι με πρωτογενές πλεόνασμα ο Σαμαράς δεν χρειάζεται ούτε μνημόνια , ούτε τίποτα άλλο. Μπορεί να διαπραγματευτεί άνετα με τους δανειστές για πιο χαλαρά μέτρα, γιατί δεν θα τους έχει ανάγκη (σχετικά με τις δόσεις). Επί πλέον έγραφαν, ότι οι δανειστές γι' αυτό το λόγο θα πρέπει να πιέσουν έγκαιρα, πριν το τέλος του 2013 για νέα μέτρα!
    Θα υπάρξει πρωτογενές πλεόνασμα; Αν είναι αλήθεια, τότε δεν καταλαβαίνω τον ΑΣ και τους συμβούλους του όταν μιλάνε για εκλογές (επισείοντας και τον κίνδυνο Τσίπρα!!!). Λες και οι εταίροι μας δεν έχουν τίποτα άλλο στο μυαλό τους από τον Τσίπρα. Κατά τη γνώμη μου είναι αρνητικό για έναν ηγέτη να αναφέρεται σε μια τέτοια περίπτωση στον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
    Είναι μεγάλο λάθος να πάμε τώρα σε εκλογές. Δεν είναι καθόλου κατανοητό αυτό που περιμένει ο ΑΣ από τις εκλογές. Αυτοδυναμία μήπως; Κάτω από τις υπάρχουσες συνθήκες;

  30. Συνοδοιπόρος avatar
    Συνοδοιπόρος 17/10/2013 20:56:12

    Φίλε Γεώργιε, οι απλοϊκές εκ του ασφαλούς προσεγγίσεις σου, με θυμώνουν! Δεν έχουμε άνθρωπέ μου παντεσπάνι για να φάμε και να σκάσουμε, υπομένοντας και ευελπιστώντας! Πώς να σου το πούμε διαφορετικά για να καταλάβεις; Ούτε καλά ήταν τα δηλητηριώδη μνημόνια, ούτε απαραίτητα. Άλλο το.....μάζεμα της οικονομίας κι άλλο η βίαιη φτωχοποίηση κι η μόνιμη ανακυκλούμενη ύφεση. Εσύ κοιτάζεις τι θα γίνει σε 15 χρόνια κι εμείς, δεν ξέρουμε τι ....ξημερώνει! Έλεος κάποιοι πια με τον ανόητο εγωϊσμό σας!

  31. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 17/10/2013 21:34:07

    Ἐλπίζω νά ἔχουμε σκεφτεῖ καί τό πῶς θά χρηματοδοτηθοῦν οἱ ἐκλογές,ἄν γίνουν...

  32. Αιρετικός avatar
    Αιρετικός 17/10/2013 21:46:22

    Η Τρόϊκα έρχεται τέλος Οκτώβρη.
    Η νέα γερμανική κυβέρνηση σχηματίζεται αρχές Νοέμβρη, μάλλον...
    Τα κρίσιμα eurogroups είναι το Νοέμβρη.
    Τον Δεκέμβρη ή Γενάρη θα συζητήσουν για το χρηματοδοτικό κενό επισήμως...
    Αναλαμβάνουμε προεδράρες από 1/1/2014...
    Την άνοιξη έχουμε ευρωεκλογές.....
    It's now or never (να χτυπήσουμε το χεράκι μας, επιτέλους, στο τραπέζι, μπλοφάροντας ή και όχι)...

  33. foros1 avatar
    foros1 17/10/2013 22:14:39

    ....τιποτα για την φοροδιαφυγη εχετε να πειτε;

  34. εγκάθετος avatar
    εγκάθετος 17/10/2013 22:29:38

    Δεν καταλαβαίνω την ανάγκη νέων εκλογών. Ξερό όχι στην τρόικα κι επιμονή μέχρι τέλους.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ εγκάθετος 18/10/2013 07:42:35

      Έτσι!

  35. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 17/10/2013 23:31:30

    Δε διαφωνώ καθόλου με αυτή τη λογική.

  36. Karenin avatar
    Karenin 18/10/2013 00:17:00

    Το Πασόκ δεν θέλει με τιποτα εκλογές, και η καινούργια κεντροαριστερα μόλις ευλογήθηκε απο Σημήτη Μπίστη και Βενιζέλο έσβησε πριν την ώρα της.

  37. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 18/10/2013 07:45:15

    Λες:"Ούτε καλά ήταν τα δηλητηριώδη μνημόνια, ούτε απαραίτητα. Άλλο το…..μάζεμα της οικονομίας κι άλλο η βίαιη φτωχοποίηση κι η μόνιμη ανακυκλούμενη ύφεση."

    Λέω:"Αυτά που έγιναν με τα μνημόνια έπρεπε να γίνουν αλλά με άλλο ρυθμό και στόχευση φορων. Το μάζεμα της οικονομίας θα γινόταν θέλοντας και μη."

    Μάθε ελληνικά και μετά διαφώνησε, ειδικά όταν γράφεις τα ίδια με άλλα λόγια. Αλλιώς πάψε να είσαι εμπαθής απέναντί μου.

    • Συνοδοιπόρος avatar
      Συνοδοιπόρος @ Γεώργιος Τ. 18/10/2013 12:58:37

      ''Η ουσία. Γιατί τη χάσαμε με το θέμα μνημόνιο. Αυτά που έγιναν με τα μνημόνια έπρεπε να γίνουν ....''
      Δε λέμε καθόλου τα ...ίδια. Αυτά που έγιναν με τα μνημόνια, είναι η καταστροφική ισοπέδωση των εργασιακών σχέσεων, η διάλυση της υγείας και της παιδείας, η παρανοϊκή αύξηση της ανεργίας, η εξαφάνιση της μεσαίας τάξης, ο διωγμός των νέων επιστημόνων μας, η εξαθλίωση μεγάλων κοινωνικών στρωμάτων, ο εγκλωβισμός της οικονομίας σε συνεχή ανατροφοδοτούμενη ύφεση, η υποδούλωσή μας σε αδίστακτους συμφεροντολόγους και πάρα πολλά άλλα, το ίδιο....ευεργετικά. Αλλαγές προς εξυγίανση της οικονομίας μας χωρίς όμως καταστροφικές συνέπειες για την κοινωνία, έπρεπε να γίνουν. Αυτό όμως που γίνεται, είνα σα να κατεδαφίζεις το κτίριο γιατί υπάρχουν μέσα ...κατσαρίδες, ενώ το μόνο που χρειαζόταν παγματικά, ήταν να κάνεις μία σοβαρή ...απολύμανση. Δε λέμε καθόλου το ''ίδιο'' λοιπόν.

  38. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 18/10/2013 08:45:06

    http://www.capital.gr/Articles.asp?id=1891543
    Πόσο πολύ μου αρέσει ο τίτλος του συγκεκριμένου άρθρου...

    Και η κατάληξη:
    "...Δεν αποκλείουμε, λοιπόν, το ενδεχόμενο να υπάρχουν για την Ελλάδα άλλου είδους σενάρια από αυτά που εμείς θεωρούμε σήμερα ως πιθανά...."

    Δηλαδή αναφέρεται σε απίθανα σενάρια...
    XA!XA!XA!

    Καθώς υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές...
    Λέτε τα ΠΙΘΑΝΑ κοιτάσματα να τους παραδοθούν έτσι;
    Άλλωστε, το ευρώ ΔΕΝ είναι το νόμισμα διαπραγμάτευσης πετρελαίου και φυσικού αερίου...

    Είναι ΠΟΛΥ μεγάλο το παίγνιο των επόμενων 50 ετών για να αφεθεί σε κλαρινογαμπρούς πολιτικούς της Κάτω Ρούγας, των Αμπελόκηπων, της λαχαναγοράς, των ΚΤΕΛ, των Κολονακιώτικων Datsun ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΤΟΠΙΑΣ ΟΛΙΓΑΡΧΙΚΗΣ ΕΛΙΤ......

    Που συναντιέται η Καραϊβική με τη Μεσόγειο;;;;;

  39. AGGELOS avatar
    AGGELOS 18/10/2013 11:20:09

    Πάντως όμως, αυτή η "απειλή" του Πρωθυπουργού, εάν ειπώθηκε έτσι όπως την γράφετε, ΠΡΟΕΞΟΦΛΕΙ ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ σε πιθανές εκλογές και τούτο κάνει πολύ κακό στην ψυχολογία της παράταξης..... Κι όχι μόνον κάνει κακό στην ψυχολογία αλλά επι της ουσίας "παρακινεί" τον Δεξιό που δεν έχει στον ήλλιο μοίρα αυτην την στιγμή, να ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΧΑ και γαία πυρί μειχθήτω. Λάθος η φράση αυτή του Σαμαρά (εάν, επαναλαμβανω, ειπώθηκε έτσι)

  40. Μ.Ο. avatar
    Μ.Ο. 18/10/2013 11:35:39

    Θα έχουμε πάλι σπόνσορες όπως και για την παρέλαση των αρμάτων...

  41. διμος avatar
    διμος 18/10/2013 13:39:05

    Ο σαμαράς θα διώξει την Τροικα.....και θα κάνει εκλογές.....ληγμένα παίρνετε?

  42. Kst avatar
    Kst 18/10/2013 15:16:38

    Μου αρέσει το σχόλιο του Βενιζέλου… Έχουν επιτευχθεί πολλά αποτελέσματα… Με τι; Με οριζόντιες περικοπές, χωρίς καμιά διαρθρωτική πολιτική και αποκρατικοποίηση, με μείωση των δημοσίων επενδύσεων και με εξόντωση του ιδιωτικού τομέα, με ελάχιστες απολύσεις στον δημόσιο τομέα που δεν σώζουν την περίσταση, με 5-6 φορολογικά νομοσχέδια για να βγουν τα έσοδα και με υποβάθμιση των δημόσιων παροχών του κράτους πρόνοιας (υγεία, παιδεία, υποδομές). Είμαστε σε καλή πορεία!

  43. kritwn avatar
    kritwn 18/10/2013 18:38:37

    Γιατί προεξοφλούμε πως το σενάριο των εκλογών θα τρομάξει την Τρόικα; Όποιος και να βγει μετά πάλι το ίδιο πρόγραμμα δεν θα αναγκαστεί να ακολουθήσει; Με δημόσιο χρέος στο 170% του ΑΕΠ τι άλλο μπορεί να γίνει δηλαδή;

  44. Thassos avatar
    Thassos 18/10/2013 19:16:43

    Εγω τωρα πάλι ΝΔ να ψηφισω?

  45. NEKK avatar
    NEKK 19/10/2013 15:40:19

    Θα παμε σε εκλογες? Ωραια...με ποιους θα συνασπιστει η ΝΔ? Με το Συριζα? Εαν βγει ο Συριζα, με ποιους θα συνασπιστει? Με τη ΧΑ? Ή θα παμε σε πεντακομματικη κυβερνηση, με "ο,τι μου ζητησεις το εχεις?". Ή μπολφαρουμε αλα τζογαδορου Τσιπρα? Ή γνωριζουμε οτι θα προκληθει χαος κι εν γνωσει μας ριχνουμε τη χωρα στο κενο? Ή εχουμε Αμερικανο-Ισραηλινες πλατες και αλλαζουμε πορεια προσδενομενοι στο αρμα της Αμερικης? Ας παρουμε το τελευταιο...Θα βγει η ΧΑ εκτος κοινοβουλιου? Ειναι ετοιμη η κυβερνηση να αντιμετωπισει τις συνεπειες? Ή μηπως θα ξεκινησουμε τελικα να πληρωνουμε με αεριο?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.