#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/02/2012 22:43
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαμαράς: σας καλώ να μείνουμε όρθιοι για να σώσουμε την χώρα



Το ζητούμενο είναι να ξεμπλοκάρουν οι εξελίξεις το ταχύτερο, να ανοίξει ο δρόμος για την ομαλότητα, κι αυτό κάνουμε σήμερα τόνισε πριν από λίγο ο Αντώνης Σαμαράς στην ομιλία του στην Βουλή πριν από τη  κρίσιμη ψηφοφορία. Τόνισε επίσης ότι αφού σωθεί η χώρα από τον γκρεμό μετά τις εκλογές με την ισχυρή εντολή του λαού "θα αλλάξουμε πορεία".

Να το πω κι αλλιώς, ακόμα πιο σταράτα, είπε, μεταξύ άλλων:

Επί δυόμισι χρόνια προειδοποιώ ότι είναι λάθος η συνταγή. Κι ότι μας φέρνει στη χρεοκοπία, μας πάει στο γκρεμό.

Επί δυόμισι χρόνια η χώρα κατηφόρισε προς το γκρεμό.

Τώρα έφτασε στο χείλος του γκρεμού.

Τι περιμένατε εγώ να πω; Εδώ που τα φέρατε, πέστε στο γκρεμό να τελειώνουμε;

Μα δεν θα πέσουν μόνο αυτοί που μας έφεραν ως εδώ...

Θα πέσει όλη η χώρα!

Άρα τι πρέπει να κάνω;

Να κρατήσω τη χώρα να μην πέσει!

Να κάνω λίγα βήματα μακριά από το άκρη του γκρεμού, να κερδίσω χρόνο, να αντιστρέψω την πορεία.

Με τη σημερινή μας απόφαση κάνουμε λίγα βήματα μακριά από την άκρη και κερδίζουμε χρόνο.

Μετά τις εκλογές όλοι μαζί, αφού έχουμε πει την αλήθεια στον ελληνικό λαό – την αλήθεια, όχι «λεφτά υπάρχουν, πάρε κόσμε» - κι αφού ο λαός έχει αποφασίσει κι έχει δώσει ισχυρή εντολή, θα αλλάξουμε την πορεία.

Αν αποφύγουμε τώρα τα χειρότερα, η χώρα μπορεί.

Αν θωρακιστούμε απέναντι στις διεθνείς επιπτώσεις που έρχονται, θα τα καταφέρουμε.

Αν προλάβουμε να αξιοποιήσουμε το μεγάλο πλούτο του υπεδάφους μας και του υποθαλάσσιου χώρου μας, της ΑΟΖ, σίγουρα θα τα καταφέρουμε.

Σήμερα, με την απόφασή μας κερδίζουμε χρόνο και περιθώρια, για να αλλάξουμε την πορεία της χώρας.

Και να παλέψουμε μαζί, στη συνέχεια, για να απομακρυνθούμε τελείως από τον γκρεμό, και να βρούμε το δρόμο της ομαλότητας και της Ανάπτυξης.

Στη ομιλία ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς απάντησε και σε μια σειρά ερωτήματα, που απασχολούν όλους, εντός κι εκτός της αίθουσας:

Ρωτάνε κάποιοι: έχουμε αλλάξει εμείς στάση απέναντι στο Μνημόνιο;

Απαντώ απερίφραστα: Όχι! Και να θέλαμε δεν θα μπορούσαμε. Το Μνημόνιο αποδείχθηκε αυτό που λέγαμε πάντα: λάθος συνταγή! Τώρα το αποδέχονται οι πάντες εντός Ελλάδος. Και το ομολογούν όλο και περισσότεροι εκτός Ελλάδος.

Έπεσε έξω σε όλα, επιδείνωσε την ύφεση, εκτόξευσε το χρέος και δεν μείωσε παρά ελάχιστα το έλλειμμα του 2009. Που έτσι κι αλλιώς, μας παρουσιάστηκε ιδιαίτερα «φουσκωμένο» τότε…

Ρωτάνε επίσης: Αν δεν έχουμε αλλάξει στάση για το Μνημόνιο, τότε γιατί σήμερα ψηφίζουμε τη νέα δανειακή συμφωνία, ενώ τότε καταψηφίζαμε το Μνημόνιο;

Απαντώ: Είναι δύο διαφορετικά πράγματα. Γιατί σήμερα έχουν αλλάξει τελείως τα δεδομένα. Όχι η άποψή μας, όχι η θέση μας, αλλά τα δεδομένα.  Τώρα η χώρα βρέθηκε δεμένη χειροπόδαρα.  Τότε ήταν στριμωγμένη, αλλά δεν ήταν δεμένη χειροπόδαρα.  Τώρα το χρέος μας έγινε μη βιώσιμο.  Τότε ήταν μεγάλο, αλλά κανείς τότε δεν το χαρακτήριζε «μη βιώσιμο».  Κι ούτε κανείς προέβλεπε ότι θα καταλήξει μη βιώσιμο.  Μόνον εμείς τους προειδοποιούσαμε. Αλλά όπως αγνόησαν τις προειδοποιήσεις μας σε όλα τα άλλα, τις αγνόησαν και σε αυτό. Κι όπως έπεσαν έξω σε όλα τα άλλα, έπεσαν έξω και σε αυτό.

Τώρα αμφισβητείται ευθέως η παραμονή μας στην ευρωζώνη.  Τότε δεν έμπαινε από κανένα τέτοιο θέμα.

Τώρα μιλούν ευθέως για χρεοκοπία της χώρας.  Τότε δεν έθετε κανένας τέτοιο θέμα. Μόνον εμείς προειδοποιούσαμε ότι αυτή η πολιτική οδηγεί στη χρεοκοπία, δεν την αποτρέπει. Αλλά ήμασταν μόνοι μας…

Τώρα η κρίση χρέους έχει συμπαρασύρει κι άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Και φοβούνται ότι θα υπάρξει ακόμα μεγαλύτερη επέκταση. Στην Ευρώπη και πέρα απ’ αυτήν…

Τότε κανείς δεν ανησυχούσε ακόμα για κάτι τέτοιο. Οι ανησυχίες για «μετάδοση» της κρίσης άρχισαν πολύ αργότερα.

Τότε το ελληνικό πρόβλημα αντιμετωπιζόταν ως «ελληνική ιδιομορφία» που αποτελούσε απλή «ενόχληση» για την Ευρώπη.

Σήμερα δεν φοβούνται μόνο την επέκταση της δημοσιονομικής κρίσης, φοβούνται και την επέκταση της κοινωνικής αναταραχής από την Ελλάδα στην υπόλοιπη Ευρώπη.

Δεν άλλαξαν οι θέσεις μας. Άλλαξαν οι συνθήκες. Άλλαξαν δραματικά! Και στην Ελλάδα και διεθνώς…

Κι έρχεται λοιπόν το επόμενο ερώτημα: Τι ακριβώς άλλαξε τόσο δραματικά;

Απαντώ: Τον Οκτώβριο του 2009, λόγω της διεθνούς ύφεσης που είχε μεσολαβήσει, η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ παρέλαβε ένα πρόβλημα ελλείμματος,  κοινό για όλες τις ευρωπαϊκές χώρες.

Και το μετέτρεψαν σε κάτι πολύ πιο σοβαρό: σε κρίση δανεισμού που ήταν τότε μοναδική στην Ευρώπη.

Τώρα περάσαμε στην τρίτη φάση του δράματος: η κρίση δανεισμού της Ελλάδας, οδήγησε σε αντίστοιχα προβλήματα και σε άλλες χώρες. Τα μέτρα λιτότητας που επιβλήθηκαν παντού ήδη οδηγούν σε ύφεση παντού.

Κι αυτό κινδυνεύει τώρα να μετατραπεί σε διαλυτική κρίση για την ίδια την Ευρώπη!

Το πρόβλημα ελλείμματος μιας μικρής χώρας, έγινε πρόβλημα δανεισμού της ίδιας χώρας, έγινε πρόβλημα ελλείμματος και δανεισμού άλλων χωρών, κυοφορεί κοινωνικές εκρήξεις παντού και απειλεί τη διάσπαση όλης της Ευρώπης!

Σας φαίνονται υπερβολικά όλα αυτά;

Δεν τα λέω εγώ, υπάρχουν πλέον σε όλο το σοβαρό διεθνή τύπο.

Σας φόβοι, σαν διάχυτη βαθιά ανησυχία...

Κι είναι πια εύλογοι οι φόβοι. Κι είναι δικαιολογημένη η ανησυχία...

Ρωτάνε πολλοί ακόμα: Τι ακριβώς ψηφίζουμε σήμερα;

Απαντώ: Δεν ψηφίζουμε μια πολιτική με την οποία ως χθες διαφωνούσαμε. Αυτό που ψηφίζουμε σήμερα, περιέχει ασφαλώς και τη λάθος συνταγή – αυτό απλώς προσπαθούμε για την ώρα να το μετριάσουμε – αλλά περιέχει και κάτι άλλο που δεν περιείχε το πρώτο Μνημόνιο: το κούρεμα του ελληνικού χρέους!

Πόσο «κούρεμα»; 100 δις είπε χθες ο Πρωθυπουργός. Κατά 85 δισεκατομμύρια τουλάχιστον!

Και τη μείωση των μελλοντικών ελλειμμάτων κατά 4-5 δισεκατομμύρια τουλάχιστον, κάθε χρόνο.

Και τη διάσωση του τραπεζικού συστήματος. Όχι των «τραπεζιτών», όπως λέγεται από κάποιους. Αλλά των καταθέσεων και της ρευστότητας. Χωρίς τα οποία δεν υπάρχει ούτε οικονομία ούτε ευημερία, ούτε καμιά προοπτική για κανένα…

Και, τέλος, με την ψήφο μας σήμερα ανοίγουμε το δρόμο για άμεσες εκλογές! Που θα λειτουργήσουν λυτρωτικά για την κοινωνία και σταθεροποιητικά για τη δημοκρατία. Άμεσα εκλογές!

Γιατί η χώρα έτσι δεν μπορεί να κυβερνηθεί για πολύ, και αν δεν κάνουμε κάτι να κερδίσουμε χρόνο και να σταθεροποιήσουμε την κατάσταση, έστω και προσωρινά, δεν μπορούν να γίνουν εκλογές ομαλά.

Σήμερα, λοιπόν, αυτό κάνουμε: βγαίνουμε από το κάδρο της Ευρωπαϊκής κρίσης που κορυφώνεται, θωρακιζόμαστε άμεσα από τα χειρότερα, κερδίζουμε χρόνο για να διαπραγματευθούμε αναπτυξιακές πρωτοβουλίες και ανοίγουμε το δρόμο για άμεσες εκλογές, ώστε να εκτονωθούν οι πιέσεις και μέσα στη χώρα.

Ήδη ζήτησα να προσδιοριστεί η ημερομηνία διάλυσης της Βουλής από τώρα. Μετά το PSΙ, να διαλυθεί αμέσως η Βουλή. Και να προσδιοριστεί από τώρα η ημερομηνία εκλογών τρείς εβδομάδες αργότερα, στις αρχές Απριλίου.

Θα λογοδοτήσουν

Αλλά, πριν απ’ όλα, οφείλουμε μιαν απάντηση σε εκείνους που μας έφεραν ως εδώ. Κι όμως, με διάφορες πολιτικές ακροβασίες, προσπαθούν να εμφανιστούν, περίπου και ως… «δικαιωμένοι»!

Συγκρίνουν τη σημερινή ψηφοφορία με εκείνη του Μαΐου του 2010. Και  - αν είναι δυνατόν - θεωρούν... «πολιτική τους δικαίωση» το χάλι στο οποίο βρίσκεται η χώρα σήμερα και τα αδιέξοδα στα οποία μας έφεραν.

Δεν θα άξιζε να ασχοληθούμε μαζί τους, αλλά θα βοηθούσαν, αν τουλάχιστον σιωπούσαν. Με το θράσος τους προκαλούν από πάνω και δυσκολεύουν πολύ να αποφασίσει η Βουλή με καθαρό μυαλό.

Οδήγησαν στο Μνημόνιο, αφού κατήγγειλαν τη χώρα διεθνώς ως διεφθαρμένη, διακήρυξαν ότι μας «έσωσαν», διαψεύστηκαν όλες οι προβλέψεις τους, και τώρα καμαρώνουν... ότι δικαιώθηκαν! Ε λοιπόν, το θράσος δεν έχει όρια...

Απομόνωσαν τη χώρα στο εξωτερικό με την απίστευτα καταστροφική πρωτοβουλία για δημοψήφισμα.

Και τώρα που η Ελλάδα αγωνίζεται να σπάσει την απομόνωσή της, καμαρώνουν ότι «δικαιώθηκαν» κι από πάνω...

Προκάλεσαν μιαν πρωτοφανή κρίση, δεν τους βγήκε τίποτε, και τώρα ζητούν περίπου και την... ευγνωμοσύνη μας!

Τους προειδοποιήσαμε ότι το Μνημόνιο δεν έβγαινε, τους προειδοποιούσαμε ότι ήταν λάθος συνταγή, τώρα ομολογούν οι πάντες ότι ήταν λάθος συνταγή - εντός κι εκτός Ελλάδος - κι αυτοί που μας έφεραν σε αυτή την κατάσταση βγαίνουν και παριστάνουν τους «δικαιωμένους».

Τους ζητάγαμε να διαπραγματευθούν τα μέτρα που επιβάλλονται, αποδείχθηκε ότι δεν διαπραγματεύονταν τίποτε, υπέγραφαν ότι τους έδιναν, χωρίς καν να τα διαβάσουν, όπως ομολογούν πια και οι δικοί τους υπουργοί,

Κι όμως σήμερα παριστάνουν τους «καμαρώνουν» κι από πάνω!

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,

Για τις κολοσσιαίες ευθύνες όσων μας έφεραν ως εδώ δεν είναι η ώρα να μιλήσουμε σήμερα. Οι υπεύθυνοι θα έλθει η ώρα να λογοδοτήσουν.

Θα περιμέναμε τουλάχιστον, να πουν σήμερα: εντάξει, κάναμε λάθος!

Το λένε, πράγματι, αρκετοί δικοί τους. Κι αυτό είναι έντιμο τουλάχιστον...

Αλλά υπάρχουν ακόμα πολλοί που καμαρώνουν για το «κατόρθωμά» τους.

Τους λείπει κάθε αίσθηση πραγματικότητας; Τους περισσεύει το θράσος;

Τι να πει κανείς. Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια...

"Να μην χωρίσουν οι δρόμοι μας"

Απευθυνόμενος τέλος στα μέλη της ΚΟ της ΝΔ, ο Κ. Σαμαράς είπε

Ησημερινή ψηφοφορία είναι από τις πιο κρίσιμες στην ιστορία αυτού του Κοινοβουλίου. Κι από τις πιο δύσκολες, συνειδησιακά και πολιτικά, για όλους μας.

Ο καθένας σας γνωρίζει την προσωπική εκτίμηση που του τρέφω. Εκτίμηση, αλλά και αγάπη!

Όμως η Ελλάδα έχει πάρει όλα τα λάθος μονοπάτια. Και τώρα είμαστε στο τελευταίο.

Δεν έβαλα χθες θέμα κομματικής πειθαρχίας για να χωρίσουν οι δρόμοι μας.

Δεν το θέλω!

Αλλά αυτό που λέω, για κάποιους που θα επιμείνουν, να ξέρετε, το εννοώ!

Θα χωρίσουν οι δρόμοι μας!

Γιατί η  Ελλάδα, δεν θέλω να χάσει για πάντα το δικό της δρόμο.

Άλλωστε, από τον λαό εκλέχθηκα, αυτόν οφείλω να προστατέψω, πριν και πάνω απ’ όλα. Σε αυτόν δίνω λογαριασμό και αυτός αποτελεί το υπέρτατο, για μένα, κριτήριο…

Γνωρίζετε ότι δεν συνηθίζω να κινδυνολογώ και δεν θα το κάνω.

Αλλά ο ελληνικός λαός οφείλει να γνωρίζει τι πάμε να αποτρέψουμε σήμερα.

Δεν θα μιλήσω για «σενάρια δραχμής». Δεν θα μιλήσω για την τεράστια φτώχεια που θα έλθει, αν κάνουμε το άλμα στο γκρεμό.

Ο Ελληνικός λαός ήδη ζει τη φτώχεια, ήδη δεν βλέπει μπροστά του προοπτικές, και βρίσκεται σε δικαιολογημένο σοκ.

Ο φόβος πολλές φορές οδηγεί σε απόγνωση.

Και η απόγνωση, δεν είναι καλός σύμβουλος.

Πρέπει να σας πω, όμως, ότι αν κάνουμε το άλμα στο κενό, τότε πάμε σε ανεξέλεγκτη χρεοκοπία άμεσα.

Και η ανεξέλεγκτη χρεοκοπία θα οδηγήσει στη λεηλασία της χώρας – του λαού του τόπου.

Επιμένω στη λεηλασία. Γιατί όταν φτωχαίνεις απότομα, αλλά διατηρείς τον πλούτο σου, μπορείς σχετικά εύκολα να ανακάμψεις. Όταν χάνεις τον πλούτο σου, τότε είναι πολύ πιο δύσκολο να ανακάμψεις.

Και «πλούτος» δεν είναι μόνο η περιουσία του καθενός.

Πλούτος είναι και οι νέοι άνθρωποι που ήδη φεύγουν και που αν προκύψει ανεξέλεγκτη χρεοκοπία, θα την εγκαταλείψουν μαζικά.

Πλούτος είναι και η δημοκρατία μας, που ήδη κλονίζεται κι αν προκύψει ανεξέλεγκτη χρεοκοπία, θα κινδυνεύσει πολύ σοβαρά.

Πλούτος είναι και η Ελευθερία μας και η Ανεξαρτησία μας που ήδη υπονομεύονται, αλλά αν προκύψει ανεξέλεγκτη χρεοκοπία, θα κινδυνεύσουν να καταλυθούν οριστικά.

Πλούτος είναι η ταυτότητα της κοινωνίας, αυτό που μας ορίζει ως έθνος, ως χώρα, ως λαό, που αν προκύψει ανεξέλεγκτη χρεοκοπία, θα κινδυνεύσουν θανάσιμα.

Αυτός ο πλούτος θα κινδυνεύσει άμεσα αν υπάρξει ανεξέλεγκτη χρεοκοπία.

Και ναι, σε μια τέτοια περίπτωση, θα ζήσουμε πράγματι σκηνές τρόμου, με άδεια ράφια, κλειδωμένα μαγαζιά, ελλείψεις σε στοιχειώδη – φάρμακα και καύσιμα – δελτίο στα τρόφιμα...

Γι’ αυτό θέλω να αποφύγουμε το άλμα στο γκρεμό, σήμερα.

Να κερδίσουμε χρόνο, να αποκαταστήσουμε την ομαλότητα και να πάμε σε εκλογές αύριο.

Γι’ αυτό σας καλώ να ψηφίσουμε σήμερα τη νέα δανειακή συμφωνία.

Για να έχουμε τη δυνατότητα αύριο να διαπραγματευθούμε και να αλλάξουμε την πολιτική που μας επιβάλλει.

Αλλά για να μπορέσουμε να την αλλάξουμε, πρέπει να υπάρχουμε, ως χώρα, ως κοινωνία, ως δημοκρατία.

Δεν σας ζητώ να υπερψηφίσετε τη «λάθος συνταγή».

Πρώτος εγώ την αποδοκίμασα κι επιμένω...

Σας ζητώ, όμως, να απομακρυνθούμε όλοι μαζί από το χείλος του γκρεμού! 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. loretta avatar
    loretta 12/02/2012 22:45:27

    Ειναι ενας πραγματικα συγκροτημένος ηγετης.

    • Ιοκαστη avatar
      Ιοκαστη @ loretta 12/02/2012 23:05:43

      απ΄ακρη σ' ακρη της Ελλαδας Loretta,
      ”η μόνη πλέον λύση είναι ο Σαμαράς”*.

      ΕΛΛΑΣ-ΕΛΛΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ οπως τότε στις 29/11.


      εμείς οι απλοι πολίτες που αθρόα τον ψηφίσαμε τότε κόντρα στο ρεμα,
      θα σαρωσουμε και παλι οτι παλιο και φθαρμένο!
      ότι σαπιο και βρώμικο!
      η νέα μεταπολίτευση ξεκίνησε, με πονο και αγώνες!!



      *το γράφουν παρακάτω και τα Τρικαλα!

  2. αλιγγάτωρ avatar
    αλιγγάτωρ 12/02/2012 22:50:42

    Ομολογώ οτι ηταν πολύ καλή η ομιλία του. Ίσως αν απεύφευγε λίγο την κινδυνολογία στο τέλος..

  3. mx avatar
    mx 12/02/2012 22:51:57

    «Οι Έλληνες πολιτικοί αρχηγοί ήθελαν αυτά τα μέτρα»
    Ο Γκυ Φέρχοφσταντ επιτίθεται στο πολιτικό πελατειακό σύστημα





    Στους πολιτικούς αρχηγούς ρίχνει τις ευθύνες για την μείωση των μισθών στον ιδιωτικό τομέα και τη «βουλγαροποίηση» της Ελλάδας ο πρόεδρος της Συμμαχίας των Φιλελεύθερων και Δημοκρατών (ALDE) του Ευρωκοινοβουλίου Γκυ Φέρχοφσταντ. Ο κ. Φέρχοφσταντ δηλώνει σε συνέντευξη του στο ΒΗΜΑ ότι οι έλληνες πολιτικοί αρχηγοί βάζουν συνεχώς κόκκινες γραμμές για να προστατεύσουν τις ομάδες εκείνες που θα μπορούσαν να τους κοστίσουν ψήφους. «Τα μέτρα αυτά είναι τα μόνα που δέχονται οι έλληνες πολιτικοί αρχηγοί σε κάθε διαπραγμάτευση με την τρόικα» λέει, αφήνοντας ακάλυπτη την συγκυβέρνηση και τη «σκληρή» της διαπραγμάτευση.

    Αφού κατηγορεί τους πολιτικούς ότι δεν θέλουν πραγματικά να αλλάξει το σύστημα γιατί ακριβώς από αυτό το πελατειακό σύστημα ζουν, όπως χαρακτηριστικά λέει, σημειώνει ότι για αυτό ακριβώς το λόγο δεν προχωρούν οι ιδιωτικοποιήσεις:

    «Η καρδιά του προβλήματος είναι ότι η Ελλάδα χρειάζεται ένα πραγματικό πρόγραμμα ιδιωτικοποίησης. Δεν έχετε τέτοιο πρόγραμμα. Το ότι πουλήθηκε κάτι στην Deutsche Telekom δεν συνιστά πρόγραμμα ιδιωτικοποίησης. Χρειάζεστε κάτι τόσο μεγάλο όσο εκείνο που εφήρμοσαν οι Γερμανοί στην Ανατολική Γερμανία. Και αυτό δεν έχει ακόμη καν ξεκινήσει. Δεύτερον, πρέπει να απελευθερωθεί η αγορά, να ανοίξουν τα κλειστά επαγγέλματα - ως σήμερα στην πράξη δεν έχει αλλάξει τίποτε. Εχουν γίνει εξαγγελίες που δεν εφαρμόστηκαν. Τρίτον, πρέπει να καταργηθούν ορισμένες κρατικές εταιρείες και τράπεζες, να επιτεθείτε στον πυρήνα του δημόσιου τομέα» λέει ο πρώην πρωθυπουργός του Βελγίου.

    «Τέλος,-επισημαίνει- χρειάζεστε, πιστεύω, μια πραγματική φορολογική μεταρρύθμιση για να αποκτήσετε ένα φορολογικό σύστημα που θα κάνει καλό στην Ελλάδα. Το σύστημα που έχετε σήμερα συνδυάζει την υψηλότερη φοροδιαφυγή με την υψηλότερη φορολόγηση. Πρέπει να δράσετε επειγόντως».

    Στην ερώτηση για το αν κάποιοι στην Ευρώπη είναι αποφασισμένοι να μας κάνουν Βουλγαρία, ο κ. Φέρχοφσταντ ρίχνει την ευθύνη ξεκάθαρα στους πολιτικούς αρχηγούς:

    «Η δική μου εντύπωση είναι ότι τα σκληρά αυτά εισπρακτικά μέτρα που λαμβάνονται οφείλονται κυρίως στο ότι η τρόικα ακολούθησε και σεβάστηκε τις κόκκινες γραμμές των ελληνικών πολιτικών κομμάτων. Ετσι στο τέλος αυτά που έχουμε σήμερα στο τραπέζι, δηλαδή η μείωση των μισθών, είναι το τελευταίο στο οποίο κατάφεραν να συμφωνήσουν τα ελληνικά κόμματα διότι δεν συμπλέουν στον κύριο στόχο. Και αυτός είναι η μεταρρύθμιση του πελατειακού συστήματος στην Ελλάδα. Οι έλληνες πολιτικοί αρχηγοί λένε προς την τρόικα "Αυτό δεν είναι δυνατόν, το άλλο δεν είναι δυνατόν, αυτό θα το κάνουμε αργότερα, εκείνο αργότερα" και τελικά τι τους απομένει; Τα κλασικά μέτρα λιτότητας, ακριβώς επειδή δεν συμφωνούν στις πραγματικές, εις βάθος μεταρρυθμίσεις».

  4. αλιγγάτωρ avatar
    αλιγγάτωρ 12/02/2012 22:52:10

    Πολύ καλό και το σχόλιό του εκτός βουλής. Δεν μίλησε κανένας από την κυβέρνηση για τα επεισόδια και μίλησε αυτός. Εν δυνάμει πρωθυπουργός!

    • factorx avatar
      factorx @ αλιγγάτωρ 12/02/2012 23:00:48

      Το άκουσες; μπορείς να το ανεβάσεις;

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ factorx 12/02/2012 23:09:49

        Είναι από το ΜΕΓΚΑ
        h--p://www.megatv.com/megagegonota/summary.asp?catid=17631&subid=2&pubid=28698917

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ αλιγγάτωρ 13/02/2012 00:18:36

      Συγγνώμη, αλλά τα επεισόδια δεν τα έκαναν ούτε διαδηλωτές, ούτε νεόπτωχοι, ούτε άνεργοι. Τα έκαναν οι γνωστοί αριστεριστές κουκουλοφόροι μπαχαλάκηδες, ίσως μαζί και κάποιοι πράκτορες που μπαίνουν στον "χώρο". Δεν άκουσα να τους καταγγέλλει ο Σαμαράς. Έδωσε λάθος εικόνα με τις δηλώσεις του.

  5. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 12/02/2012 22:53:35

    Ηγέτης και Άνθρωπος

  6. SARDANAPALOS avatar
    SARDANAPALOS 12/02/2012 22:54:39

    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΑΜΑΡΑ.

  7. airman avatar
    airman 12/02/2012 22:55:05

    ''Και, τέλος, με την ψήφο μας σήμερα ανοίγουμε το δρόμο για άμεσες εκλογές!'' Αυτό το ''άμεσες'' μακάρι να μη γυρίσει μπούμερακ! Ίσως να αποβεί μοιραίο!

    • αλιγγάτωρ avatar
      αλιγγάτωρ @ airman 12/02/2012 22:57:03

      Οι εκλογές πλέον είναι εκ των ουκ άνευ..Με την κατάσταση που διαμορφώνεται προκειμένου να υπάρχει εκτόνωση ειναι το πλέον αναγκαίο βήμα..

  8. Aris. A avatar
    Aris. A 12/02/2012 22:55:13

    Ο Καρατζαφέρης την έκανε, ο Παπανδρέου πουλάει τρέλα, η Κατσέλη καταψηφίζει, η αστυνομία συμπτωματικά απόψε κοιμήθηκε, και η ΝΔ κινδυνεύει να ισομοιρασθεί την προδοσία του Παπανδρέου και του Πασόκ.

    Η ομιλία Σαμαρά ήταν πολύ καλή και αιτιολόγησε επαρκώς το ναι που λέει.

    Μόνο που δεν θα γίνουν εκλογές και θα συνεχίσουν να τον φθείρουν στο όνομα της σωτηρίας της πατρίδας και της πλάτης που πρέπει να βάζει για να κάνει το παιχνίδι Βενιζέλος Κουτρουμάνης και Σια.

    • factorx avatar
      factorx @ Aris. A 12/02/2012 22:59:25

      Διάβασες την ομιλία, λέει οτι ζήτησε ήδη διάλυση της Βουλής και εκλογές 8 Απριλίου

      • tasos avatar
        tasos @ factorx 12/02/2012 23:03:24

        Πάντως σε πολλά μμε ακούω για σαρωτικό ανασχηματισμό αύριο κιόλας με τεχνοκράτες να αναλαμβάνουν να εφαρμόσουν το μνημόνιο. Αν αυτό ισχύει τότε προφανώς δε παίζουν εκλογές άμεσα.

      • airman avatar
        airman @ factorx 12/02/2012 23:05:37

        Όχι πάλι ημερομηνίες!
        Ο Σαμαράς τουλάχιστον δεν ανέφερε συγκεκριμένη.

        • Απόστολος avatar
          Απόστολος @ airman 12/02/2012 23:11:39

          Είπε: με την ολοκλήρωση του PSI διάλυση της βουλής και σε τρεις εβδομάδες εκλογές. Οψόμεθα.

      • Γιάννης Στ. avatar
        Γιάννης Στ. @ factorx 12/02/2012 23:11:16

        Φοβούμαι ότι δεν θα γίνουν εκλογές. Θα μας εκβιάσουν και πάλι για νέες αποφάσεις τις οποίες μια βουλή υπό αίρεση δεν θα μπορεί να πάρει. Π.χ. τον εφαρμοστικό νόμο.

        Επίσης ο Σαμαράς ή πιο γενικά η Ν.Δ. δεν μπορεί να συνεχίσει να αγνοεί στο λόγο της ότι στα 6 χρόνια Καραμανλή υπήρξαν καθυστερήσεις και αναβλητικότητα.

  9. Τρικαλα-7 avatar
    Τρικαλα-7 12/02/2012 22:58:16

    Σε κουβέντα πριν από λίγο με αριστερούς (και ψηφοφόροι του ΚΚΕ μέσα) ..."η μόνη πλέον λύση είναι ο Σαμαράς" . Είμαι πλέον σίγουρος ότι ή μεταπολίτευση τέλειωσε...

  10. Aggelos avatar
    Aggelos 12/02/2012 22:59:37

    το αποτελεσμα θα δειξει τι ειναι..

    αναμενουμε με κομμενη την ανασα..

    Ο θεος -της Ελλαδας?-να μας βοηθησει..

  11. S.R. avatar
    S.R. 12/02/2012 22:59:59

    Εξαιρετικη ομιλια σοβαρου ηγετη, που τουλαχιστον ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ....

  12. bladerunner avatar
    bladerunner 12/02/2012 23:00:17

    ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ,ΨΕΜΜΑΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ.
    ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΟΜΩΣ...ΘΑ ΚΥΝΗΓΗΣΕΙ ΤΟΝ ΓΑΠ?

    • loretta avatar
      loretta @ bladerunner 12/02/2012 23:17:15

      Το ειπε ηδη στην ομιλια του...."Για τις κολοσσιαίες ευθύνες όσων μας έφεραν ως εδώ δεν είναι η ώρα να μιλήσουμε σήμερα. Οι υπεύθυνοι θα έλθει η ώρα να λογοδοτήσουν."

      Και θα το κανει.!!!

  13. FM avatar
    FM 12/02/2012 23:01:37

    Απόψε ο Σαμαράς γράφει ιστορία.Η ομιλία του αυτή αποδεικνύει ότι είναι μεγάλος ηγέτης.Μακάρι οι Έλληνες να του δώσουν την ευκαιρία να κυβερνήσει

  14. Δαναός avatar
    Δαναός 12/02/2012 23:06:58

    Είμαι με το ΓΑΠ, γιατί είπε ότι η τρόικα είναι κακή κι αυτός θυσιάστηκε και στο Πασοκ δεν τον θέλουν κι εγώ το λυπάμαι το καημένο το ακατοίκητο.
    Είμαι με τον Καρατζαφέρη, γιατί έμεινε στη σύσκεψη για να στηρίξει το Σαμαρά, μετά οργάνωσε ποιητική βραδιά και έφυγε απ’ τη Βουλή για να φύγει γενικώς!
    Είμαι με τον Αλέξη, για τις ξεκάθαρες θέσεις του τόσο για την οικονομία, όσο και για τους λάθρο αλλά και για το μαλλί καρφάκια.
    Είμαι με τον Κουβέλη, για το ερωτικό του προφίλ και γιατί με τα υπόλοιπα κουβέλια τον παρουσιάζουν σαν μεγάλη δύναμη. Χωρίς μπαρούτι.
    Είμαι με την Αλέκα, γιατί διδάσκει στους συντρόφους της το άρθρο 99.
    Είμαι με τους οικολόγους,γιατί έγιναν οικο-άλογοι.
    Είμαι με τη Ντόρα, γιατί αυτή δεν είναι ούτε με τον εαυτό της.
    Είμαι με την Ξενογιαννακοπούλου, για το ξινισμένο αντιμνημονιακό της μπαϊράκι.
    Είμαι με το Βενιζέλο, έτσι γιατί τον γουστάρω που έρεψε.
    Είμαι με το Μάκη, τον Άδωνη και τον Αστέριο, γιατί παραιτούνται για να ψηφίσουν τη δανειακή.
    Είμαι με το Μανώλη, γιατί έφυγε γενικώς.
    Είμαι με τον Καμμένο, γιατί είναι μέσα στο πολιτικό σκέλος της ΝΔ και έξω από το στρατιωτικό με παντιέρα ρόσα.
    Είμαι με το Νταλάρα γιατί δε μου αρέσει ο Νταράλας.
    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΑΜΑΡΑ ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΜΕΝΑ!!!

    • αλιγγάτωρ avatar
      αλιγγάτωρ @ Δαναός 12/02/2012 23:08:03

      Εγραψες!!!

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ Δαναός 12/02/2012 23:08:22

      Χαχαχα,τελειον!

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Δαναός 12/02/2012 23:16:19

      Είμαι με το Δαναό κι ας φέρνει δώρα

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Δαναός 12/02/2012 23:32:07

      χα! κεφάκια βλέπω Δαναέ...

    • StarPowerNone avatar
      StarPowerNone @ Δαναός 12/02/2012 23:39:20

      Ωχ, Θεέ μου.
      Όλα ανατρέπονται.

      Κι εγώ μέχρι σήμερα ήμουν με τον Σαμαρά, γιατί ακολουθούσα εσένα!

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ StarPowerNone 12/02/2012 23:46:46

        Βρε καλώς τον άσωτο υιό! Να σφάξουμε και τον μόσχον τον σιτευτόν!!!

    • StarPowerNone avatar
      StarPowerNone @ Δαναός 12/02/2012 23:42:47

      Αλήθεια είσαι με τόσους πολλούς;

      Πως και προλαβαίνεις, ρε παιδί μου.

      Τόσο γρήγορος είσαι;

    • Νίκος Γκ΄. avatar
      Νίκος Γκ΄. @ Δαναός 13/02/2012 00:23:54

      Έγραψες!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Aφροδίτη avatar
      Aφροδίτη @ Δαναός 13/02/2012 00:42:10

      Δαναέ μου, γι αυτό κι εγώ είμαι σταθερά μαζί σου! Εκτιμώ ιδιαίτερα πως είσαι αφενός με το αδέσποτο, «ακατοίκητο» το λες εσύ και παραδέχομαι πως ο χαρακτηρισμός σου είναι πολύ πιο πετυχημένος και αφετέρου με την ατυχήσασα που δεν μπορεί πλέον να κάνει παρέα με τον «άτυχο» εαυτό της! Μου έφτιαξες το κέφι νυχτιάτικα!

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ Aφροδίτη 13/02/2012 00:53:59

        Γεια σου Αφροδίτη!!!

    • ΝΙΚΗ avatar
      ΝΙΚΗ @ Δαναός 13/02/2012 00:52:02

      Δαναέ μόνο με την Καϊλή δεν είσαι. Ρατσισμός προς τις ξανθές;;;

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ ΝΙΚΗ 13/02/2012 00:54:48

        Είμαι αλλά κρυφά...

        • ΝΙΚΗ avatar
          ΝΙΚΗ @ Δαναός 13/02/2012 00:57:28

          Ok!!Δε θα το πω σε κανέναν!! :)

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ ΝΙΚΗ 13/02/2012 01:01:00

            Έτσι, γιατί ο Strange καραδοκεί!

    • ΜΠ avatar
      ΜΠ @ Δαναός 13/02/2012 12:47:25

      Καταπληκτικό !!!
      Δίδαξες ευρύτητα σκέψης ;)

  15. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 12/02/2012 23:07:00

    Καλά τα είπε και καλά έκανε και κινδυνολόγησε, και δεν είναι καν σαφές σε μένα ότι η απομάκρυνση από το χείλος του γκρεμού δεν θα οδηγήσει σε άλλο χείλος γκρεμού.

    Αυτό που φοβάμαι "πολύ" είναι ότι πέρα από τις δυσκολίες, η ευρωτράπουλα είναι σημαδεμένη.

    • Μαθηματικός avatar
      Μαθηματικός @ archaeopteryx 12/02/2012 23:48:25

      Αυτό φοβάμαι και εγώ αγαπητέ φίλε archaeopteryx.

  16. Δικερως avatar
    Δικερως 12/02/2012 23:07:02

    Καμμια κομμενη ανασα.
    Τωρα γεμιζουν τα πνευμονια μας καθαρο αερα.
    Εμεις μαζι του θα σωσουμε τους εαυτους μας.
    Ηρθε η ωρα ατ λαστ!

  17. Ιωάννης33 avatar
    Ιωάννης33 12/02/2012 23:07:47

    Πολύ σωστά λόγια,ειλικρινή και ψύχραιμα.Ο θεός να δώσει να έρθουν τα πράγματα όπως τα υπολογίζει.Μαζί σου...

  18. yiannis avatar
    yiannis 12/02/2012 23:11:26

    Εμπιστοσυνη στον Αρχηγο!ΠΑΝΤΑ!

  19. giannis avatar
    giannis 12/02/2012 23:13:28

    ΗΓΕΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟ ΡΕΥΜΑ ΟΤΑΝ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΤΟ ΑΠΑΙΤΟΥΝ...

  20. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 12/02/2012 23:13:32

    Λόγος συγκροτημένος.
    Λόγος ΕΥΠΑΤΡΙΔΗ ΕΛΛΗΝΑ ΗΓΕΤΗ!

  21. Pluto avatar
    Pluto 12/02/2012 23:15:27

    Καλός ο Σαμαράς στη Βουλή αλλά αν διαγράψει από τα ψηφοδέλτια όσους βουλευτές του πουν όχι θα μείνει αγκαλιά με τους νεοφιλελεύθερους (Αρούλης Κούλης Χατζηδάκης,Πάκης)που θα τον ανατρέψουν την κατάλληλη στιγμή φέρνοντας την Ντόρα!
    Δεν τον βλέπω Πρωθυπουργό τον Αντώνη ,στρίβει σε λάθος στενό.

    • αλιγγάτωρ avatar
      αλιγγάτωρ @ Pluto 12/02/2012 23:28:43

      θεωρω οτι αρκετοί θα αναθεωρήσουν μετα την ομιλία του..

  22. makis avatar
    makis 12/02/2012 23:16:39

    Ήμουν στο σύνταγμα. Η αστυνομία άφηνε τους μπαχαλάκηδες και έριχνε δακρυγόνα μέσα στο κόσμο. Στις 21:30 έκανε κυκλωτική κίνηση και άδειασε το σύνταγμα, με κίνδυνο να πατηθούν γέροι και άλλοι που δεν έχουν την ψυχραιμία. Τυχαίο;
    όσο υπάρχει συγκυβέρνηση τόσο χάνεται η αυτοδυναμία. Ο ένας Γιώργος σήμερα είπε όχι, και ο άλλος το παίζει σωτήρας της χώρας. Δυστυχώς ο λαός που ήταν κάτω δεν ήταν μόνο αριστεροί. άρχισε και χάνεται η βεβαιότητα τι πρεσβεύει η ΝΔ.

  23. giannis avatar
    giannis 12/02/2012 23:18:37

    Αυτοι που κατηγορουν το Σαμαρα για προδοτη ( κυριως ...οψιμοι δεξιοι υπερπατριωτες) μαλλον δεν εχουν κανει το κοπο να διαβασουν καμμια ομιλια του.
    Τις τελευταιες ωρες το φαινομενο εχει παρει διαστασεις καθαρης προβοκατσιας...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ giannis 13/02/2012 00:00:25

      Σώπα τώρα... υπερβολές!

  24. Κωσταντινος Π. avatar
    Κωσταντινος Π. 12/02/2012 23:19:16

    μαζί σου Αρχηγε μέχρι το τέλος! μέχρις ενός!!!

    • Εν ενεργεία avatar
      Εν ενεργεία @ Κωσταντινος Π. 12/02/2012 23:42:02

      Καλομελέτα και έρχεται!

      • Κωσταντινος Π. avatar
        Κωσταντινος Π. @ Εν ενεργεία 13/02/2012 00:58:08

        εμείς θα μείνουμε μεχρι το τέλος. ριψασπιδες δεν γινομαστε!!

  25. victoria (true) avatar
    victoria (true) 12/02/2012 23:19:44

    Σε εμπιστευόμαστε γιατί είσαι εσύ.

    Αν ο Σαμαράς βλέπει κίνδυνο για τη χώρα, έτσι είναι.
    Κι αν αυτό μας "ομοιάζει" με κάποιους, δεν είμαστε ίσα κι όμοια.
    Εύχομαι οι Έλληνες να κάνουν για μια φορά τη διάκριση...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ victoria (true) 13/02/2012 00:01:11

      Εύχομαι να μας δώσει ο Θεός μας διάκριση γιατί είναι σπουδαίο χάρισμα για λίγους...

      • victoria (true) avatar
        victoria (true) @ Γεώργιος Τ. 13/02/2012 00:33:43

        Και δεν ...διακρινόμαστε για αυτό το συγκεκριμένο χάρισμα!
        Συνήθως ακριβοί στα πίτουρα και φτηνοί στο αλεύρι Γιώργο.

  26. Κατερινα avatar
    Κατερινα 12/02/2012 23:20:31

    για πάντα με το Σαμαρά της Ελλάδας, της καρδιάς μας, της ψυχής μας!!!!!!

  27. Κρίτων avatar
    Κρίτων 12/02/2012 23:27:01

    Ο σοβαρός ηγέτης είναι αυτός που βλέπει τον τόπο του και τους ανθρώπους του πρώτα απ΄ολα και πάνω απ' όλα! Πάνω από τον εαυτό του,τους βουλευτές του,τα συμφέροντα !

  28. dimitris avatar
    dimitris 12/02/2012 23:28:40

    ΛΟΓΟΣ ΓΕΜΑΤΟΣ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΟ ΤΗΣ
    Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΑΚΤΙΚΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΛΑΟ ΜΕ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ
    ΟΛΕΘΡΙΟ ΛΑΘΟΣ Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΜΜΕ ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΑΠΑΔΗΜΟΥ
    ΟΤΑΝ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΔΙΑΛΥΕΙ ΝΕΦΕΛΕΣ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΚΟΥΡΑΓΙΟ

  29. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 12/02/2012 23:30:09

    Η ομιλία του αφιερωμένη σε όσους δυσπιστούν ακόμα για τις προθέσεις του και την ηγετική δυναμική του.

  30. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 12/02/2012 23:30:50

    Υπεύθυνη , σοβαρή και απολύτως αιτολογημένη η θέση του. Συγκροτημένος πολιτικός , άνθρωπος με ψυχική δύναμη.

  31. TopGunZ avatar
    TopGunZ 12/02/2012 23:33:48

    Υπάρχει μια πολύ απλή ένδειξη ότι η ομιλία του πόνεσε κοσμάκη. Τα γνωστά τρολλ δεν τολμάνε να μπουν να πουν κάτι (και φυσικά δεν αναφέρομαι σε συγκροτημένους σχολιαστές που εκφράζουν καλόπιστα κριτική και αμφιβολίες, ακόμα και με μια πικρή απογοήτευση για αυτά που περιμένανε). Αν και είμαι σίγουρος ότι θα βρουν δικαιολογία πως ήταν στις πορείες. Τέλος πάντων, τι να πούμε άλλο, νομίζω ότι ο Αντώνης μας κάλυψε επαρκώς και σε όποιον δεν άρεσε γλαρόσουπα με ξύδι.

  32. ΚΡΥΑ ΒΡΥΣΗ ΠΕΛΛΑΣ avatar
    ΚΡΥΑ ΒΡΥΣΗ ΠΕΛΛΑΣ 12/02/2012 23:36:23

    Ήταν συγκλονιστικός. Με συγκίνησε αφάνταστα. Ήμουν προβληματισμένος τις προηγούμενες ημέρες με την αποδοχή του μνημονίου, όχι γιατί αμφισβητούσα τις επιλογές του αρχηγού μας, αλλά γιατί τα ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΑ είναι αδίστακτα και δεν τον θέλουν. Σήμερα όμως πείστηκα ότι είναι η ΜΟΝΗ ΕΛΠΙΔΑ ΜΑΣ. Όπως τον στηρίξαμε στις 29/11 έτσι και πάλι θα παλέψουμε όλοι μαζί για να γίνει πρωθυπουργός ο ΣΑΜΑΡΑΣ. ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΑΣ - ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ

    • Έλενα avatar
      Έλενα @ ΚΡΥΑ ΒΡΥΣΗ ΠΕΛΛΑΣ 13/02/2012 00:00:06

      Γεια σου χωριανέ!!! η Κρύα Βρύση στηρίζει και ψηφίζει Σαμαρά!!!!!!!

  33. dimitris avatar
    dimitris 12/02/2012 23:36:34

    «Τα όσα δραματικά συμβαίνουν στο κέντρο της Αθήνας πλήττουν την Ελλάδα και πληγώνουν τους Έλληνες. Παρακολουθούμε σκηνές από ένα αύριο που πρέπει να αποτραπεί», ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της Ν.Δ. και τόνισε «Ζητώ σωφροσύνη, πατριωτισμό, ψυχραιμία και ενότητα».

    • d.a.- avatar
      d.a.- @ dimitris 13/02/2012 00:27:46

      Στους «παρανόμους ἡγεμόνας, ὄχι τυφλὴ καὶ ἄλογος ὑπακοή, ἀλλὰ γενναία ἀντίστασις χρειάζεται».
      (Αδ. Κοραής, Αδελφική Διδασκαλία, 1798)

  34. Μαιρη Παπαχ. avatar
    Μαιρη Παπαχ. 12/02/2012 23:37:03

    θεωρώ οτι ο Κώστας Μαρκόπουλος με αίσθηση ευθύνης θα ψηφίσει ΝΑΙ.
    Τον είδα οταν χειροκρότησε την ομιλία του Σαμαρα!
    το θέλουμε εμείς οι εκ Καρύστου!

  35. perastikos avatar
    perastikos 12/02/2012 23:42:31

    Αρχισα να γινομαι κριτικός μαζι του λίγες εβδομάδες μετα την συγκροτηση της μεταβατικης οσο εβλεπα οτι αφηνε προς τα πισω την ημερομηνια των εκλογων και χαμηλωνε τους αντιμνημονιακους τόνους... εδειχνε να στογγυλευει τις απόψεις του γυρω απο αυτο το ζητημα.
    Για να ειμαι ειλικρινης, με την ομιλία του με προβληματισε. Με εκανε να επανεξετάσω την κριτικη μου σταση. Ητανε ξεκαθαρος, μεστός, αποφασιστικός και προσυλωμένος στον στόχο. Αυτο που μου εκανε εντυπωση ηταν οι συχνες αναφορες του περι ανεξελεγκτης χρεωκοπίας... εδειχνε σαν να εννοούσε κατι περισσοτερο απ' οτι εκ πρώτης οψεως φαινοτανε. Ισως και ο ιδιος να μην πιστευει οτι μπορεί να ξεπεράσουμε τον Ρουβικωνα αλλά τουλάχιστον πιστευει οτι υπο την πρωθυπουργία του θα μπορούσαμε να προετοιμαστούμε καλυτερα για να την αντιμετωπίσουμε... Το θέμα ομως ειναι μηπως το τιμημα της εγκρισης της δανειακης και των ορων που την συνοδεύουν, αποδειχτεί πολυ βαρύ και ασηκωτο για να το αποβάλλουμε οταν ελθει η ωρα να την κάνουμε?

  36. Ερωτοφωτόσχιστος avatar
    Ερωτοφωτόσχιστος 12/02/2012 23:49:48

    Είμαστε μαζί, μια γροθιά! Γρήγορα στις κάλπες! ΤΩΡΑ!!!

  37. TopGunZ avatar
    TopGunZ 12/02/2012 23:52:40

    Για σας θα παραγγείλουμε λέξεις από μπετόν αρμέ. Μα είναι δυνατόν?

  38. Δαναός avatar
    Δαναός 12/02/2012 23:58:13

    Θέμα προτεραιότητας!!!

  39. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 12/02/2012 23:58:58

    Εννοείται, και για αυτό θες χρόνο για να αγοράσεις χαλί άλλης χώρας να αντικαταστήσεις αυτό που θα σου τραβήξουν κάτω από τα πόδια...

  40. babayaro avatar
    babayaro 13/02/2012 00:14:34

    Τα χαρτια μου λενε πως την τριετια 2012-2014 ληγουν ομολογα αξιας 96 δις.
    Ποτε ακριβως καταλαβε οτι το χρεος δεν ειναι βιωσιμο?

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ babayaro 13/02/2012 00:30:29

      Του μνημονίου 1 είδες πόσα είναι σε αυτό το διάστημα; Πότε έγινε λοιπόν μη βιώσιμο;

  41. ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
    ΑΓΡΟΤΗΣ 13/02/2012 00:24:41

    Με το καλό λόγο στο στόμα!!!!!

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ ΑΓΡΟΤΗΣ 13/02/2012 00:27:30

      Καλά ολόκληρη όπερα σου αφιέρωσα σε άλλη ανάρτηση όταν ζήτησες τραγούδι και πάλι με μένα τα έχεις;

      • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
        ΑΓΡΟΤΗΣ @ Δαναός 13/02/2012 00:31:13

        Γιατί τι είπα? Ότι έχεις για όλους ένα καλό λόγο είπα.
        Όσον αφορά το τραγουδάκι το είδα αλλά ....δεν έχω ήχο

  42. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 13/02/2012 00:32:19

    Συγγνώμη που δεν θα αναλωθώ σε ύμνους προς πρόσωπα. Αρχή μου έχω το "μη πεποίθατε επ' άρχοντας, επί υιούς ανθρώπων, οις ουκ έστι σωτηρία", από τους Ψαλμούς. Φυσικά, θα επαινέσω μία σωστή πολιτική πρωτοβουλία και θα αξιολογήσω θετικά έναν πολιτικό που κατά τη γνώμη μου είναι ικανός και με σωστή αντίληψη.
    Στο διά ταύτα: Κανείς δεν αμφισβητεί τη δραματικότητα της κατάστασης, ούτε την καλή πρόθεση του Σαμαρά, ούτε φυσικά τον φλογερό πατριωτισμό του.
    Εντούτοις, οι ενστάσεις κατά της καταψήφισης του Μνημονίου 1 ισχύουν και τώρα. Διότι, και τότε μας παρουσίαζαν την καταψήφισή του ως το τέλος της Ελλάδας, και τώρα τα ίδια. Και στο μεσοπρόθεσμο τα ίδια πάλι, η γνωστή καταστροφολογία. Εδώ υπάρχει ένα κενό στην επιχειρηματολογία του Σαμαρά. Μπορεί να αποδείξει ότι οι προηγούμενες απειλές ήταν ό,τι και οι αρχικές φωνές του ψεύτη βοσκού, ενώ τώρα είναι οι φωνές που έβαλε όταν πράγματι ήρθαν οι λύκοι;
    Στο μεταξύ, η χρεωκοπία θα επέλθει, είναι κοινό μυστικό. Θα επέλθει όταν έχει καεί όλο το λίπος, όταν αποδειχθεί στην πράξη αυτό που όλοι οι γνώστες λένε, ότι δηλ. το χρέος ούτε με το PSI δεν είναι βιώσιμο.
    Και η βόμβα θα σκάσει στα χέρια της επόμενης κυβέρνησης, όποια και αν είναι. Το φυτίλι έχει αναφτεί ήδη.
    Η υπερψήφιση του PSI και της νέας δανειακής θα αποδειχθεί μάταιη. Στο μεταξύ, ακούσαμε τον αντιπαθή Βεστερβέλλε να μας λέει ότι τα μέτρα της τρόικας ήταν αυτά που της άφηναν περιθώριο να προτείνει οι Έλληνες πολιτικοί, για να μην θιγούν τα κεκτημένα του πελατειακού κράτους. Η κατηγορία είναι σοβαρότατη, ρίχνει σκιά όχι μόνο στο ΠΑΣΟΚ, αλλά πλέον, μέσω της κυβέρνησης Παπαδήμου, και στη ΝΔ. Ο Βεστερβέλλε δεν είναι φίλος μας, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να λέει την αλήθεια.
    Η ΝΔ οφείλει να εξηγήσει ΤΩΡΑ αν ισχύουν όσα είπε ο Γότθος ή είναι ψεύδη.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ΒΙΣ 13/02/2012 00:45:27

      Όλες οι κινήσεις, οι απειλές και οι εκβιασμοί των Γερμανών, στόχο μοναδικό και ξεκάθαρο έχουν να βγούμε μόνοι μας από την ΕΕ ως αντίδραση στην πίεση επειδή δε μπορούν να μας διώξουν παρότι θέλουν να μας ξεφορτωθούν για να μην ασχολούνται άλλο μαζί μας, μιας και έχουν να σώσουν Ιταλία και Ισπανία. Αυτή είναι η έγνοια τους. Και θα δείτε που θα ζητήσουν κι άλλα σύντομα.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ΒΙΣ 13/02/2012 00:48:48

      Και όσον αφορά το ψαλμικό που ανέφερες, εννοείται και ισχύει ως συμβουλή και γενικός κανόνας, αλλά έχει και τις εξαιρέσεις του: Καποδίστριας, Ιωάννης Βατάτζης, Μ. Αλέξανδρος, Ι. Μεταξάς έβαλαν στη ζωή τους πάνω από το προσωπικό συμφέρον το συλλογικό και ήταν υποδείγματα άρχοντα αξίου εμπιστοσύνης. Σύγχρονο παράδειγμα: Βλ. Πούτιν!

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ ΒΙΣ 13/02/2012 00:59:19

      ..κανείς δεν μπορει να σου το αποδειξει,
      ειναι απο τα πραγματα που ειτε τα διαισθάνεσαι ειτε όχι
      αναλογο προβληματισμο χθες αργα ***.antinews.gr/2012/02/11/147434/#comment-909595
      η υπερψηφιση δεν αποτρεπει την χρεωκοπια (οπως επισημαινεις) - διατηρω σοβαρες επιφυλλάξεις ως προς το αν 'επαιξε σωστα' τα φυλλα του.. θελω να νομιζω οτι το ΟΧΙ δεν θα ηταν αλμα στο γκρεμο.. αλλα δήλωση οτι η Ελλαδα ειναι ετοιμη για το αλμα αν συνεχισετε με πιεσεις και παραλογες απαιτησεις ... ισως να σφάλλω
      ισως παλι η υπερψηφιση να ειναι απλα προαπαιτουμενο ωστε να ειναι 'συντεταγμενη' η χρεωκοπία.
      γενικα ειμαι επικριτικος απεναντι στο Α.Σ. η ομιλία του όμως ήταν ειλικρινής
      νομιζω οτι θα ηταν καλυτερα για όλους να αναλαβει τις τυχες της χώρας το συντομοτερο
      η κινηση του ομως ειχε διπλο κινδυνο, 1. να αποτυχει να αποτρεψει την χρεωκοπία και 2. να απομακρυνει το ενδεχομενο αυτοδυναμίας που χρειαζεται ο τοπος
      φανταζομαι θα τα ζυγισε..

  43. Δαναός avatar
    Δαναός 13/02/2012 00:33:05

    Μήπως θες να σου στείλω και ήχο;

    • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
      ΑΓΡΟΤΗΣ @ Δαναός 13/02/2012 00:36:10

      Λες να φτάσει απόψε?
      Άστο γιατί θα μας βρίσει στο τέλος ο φάκτορας... και απορώ πως δεν το έχει κάνει ακόμα ....αλλά ξεχνώ ότι έχουμε και τα μέσα

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Δαναός 13/02/2012 00:55:51

      Και τα μέσα και τα έξω...ό,τι θες!

  44. Sofie avatar
    Sofie 13/02/2012 00:33:18

    Κάθε "ναι σε όλα" μου προκαλεί απίστευτη λύπη

  45. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 13/02/2012 00:33:40

    Η μόνη φορά που δεν ανησύχησα για το Ελσάκι..ναι είπε η καλή μου...

  46. ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
    ΑΓΡΟΤΗΣ 13/02/2012 00:40:43

    Μόλις άκουσα την διαγραφή Μαρκόπουλου. Πόσο λυπάμαι!!!!!!!!!!!!

    • Ιοκαστη avatar
      Ιοκαστη @ ΑΓΡΟΤΗΣ 13/02/2012 01:01:19

      γιατί λυπασαι; αυτός μας λυπηθηκε;
      την πιο δύσκολη στιγμη μας αφησε κοιτωντας το τομάρι του...
      και αυτος και οι αλλοι ομοιοι του!
      να χαιρόμαστε τους πατριωτες!

      ειδικά εκείνη τη Βόζεμπεργκ με τις δωδεκάποντες και τα 12000 ευρω φορολογική δήλωση!!
      υποκριτες!!!

      • Silence t. avatar
        Silence t. @ Ιοκαστη 13/02/2012 01:04:36

        Μιλάμε για ΤΟ τεκμηριωμένο σχόλιο !

        • Ιοκαστη avatar
          Ιοκαστη @ Silence t. 13/02/2012 01:15:32

          ευχαριστω!

      • aris. A avatar
        aris. A @ Ιοκαστη 13/02/2012 01:13:37

        Χαλάρωσε Ιοκάστη προκαλείς συνέχεια.

        Το ποιος έχει δίκιο θα το δείξει η ιστορία μην βιάζεσαι.

        Να εκτιμούμε τους ανθρώπους που έχουν άποψη και την υπερασπίζονται.

        Οσο για την κυρία Βοζεμπεργκ πολλές φορές έχει γράψει εδώ μέσα και πάντα επώνυμα και έμεινε πιστή σε αυτά που έλεγε.

        Πέρα από τις αστειότητες περί γόβας και λοιπα δείχνει πολύ περισσότερο σοβαρή από ότι κάποιοι πιστεύουν.

        Σε τόσο κρίσιμες στιγμές ο καθένας πρέπει να ψηφίζει σύμφωνα με την συνειδησή του.

        Ο Σαμαράς επέβαλε το ναι σύμφωνα με την συνείδηση του και οι άλλοι ψήφισαν όχι.

        Αν δεν υπάρχουν σκοπιμότητες που δεν πιστεύω ότι υπάρχουν μπράβο τους.

        Οι κομματικές γραμμές μας έφεραν ως εδώ.

        Αμα είμαστε τυφλοί θα ψηφίζαμε Πασόκ.

      • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
        ΑΓΡΟΤΗΣ @ Ιοκαστη 13/02/2012 01:13:50

        1) Διότι ως ιατρός είχε άποψη για όλα και απόψε μας επιβεβαιώνει ότι έχει άποψη και για τα κρατικά ελλείμματα και τις δανειακές συμβάσεις
        2) Διότι πάντα στήριζε τον αρχηγό του κόμματος που τον ανέδειξε
        3) Διότι χάσαμε ένα άξιο υπουργό τουρισμού
        Δεν φτάνουν τα επιχειρήματα? Α! ξέχασα και την υποστήριξη του Φαήλου

        • Κωσταντινος Π. avatar
          Κωσταντινος Π. @ ΑΓΡΟΤΗΣ 13/02/2012 01:17:10

          μαλλον σου διαφευγει οτι αυτος ανεδειξε τον αρχηγο
          αυτος τον γνωρισε αλλωστε σε πολλους βουλευτες της ΝΔ.

          • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
            ΑΓΡΟΤΗΣ @ Κωσταντινος Π. 13/02/2012 01:25:14

            Τι λες τώρα ? Περίμενε ο Σαμαράς τον Μαρκόπουλο για να επανέλθει? Από πότε είναι βουλευτής ο Μαρκόπουλος?

          • Κωσταντινος Π. avatar
            Κωσταντινος Π. @ ΑΓΡΟΤΗΣ 13/02/2012 01:31:30

            χιούμορ κάνω!!
            το είπε ο ιδιος ο επηρμένος Μαρκόπουλος!!

  47. NIKOS avatar
    NIKOS 13/02/2012 00:42:16

    ποσοι απο εσας ειστε ιδ.υπαλληλοι οι οποιοι σε λιγο καιρο θα χασετε 300 με 400 ευρω το μηνα?

  48. Νταβελιώτης avatar
    Νταβελιώτης 13/02/2012 01:00:45

    Η Ελίζα Βόζεμπεργ είπε όχι σε όλα.
    Εύγε!

    Για να ξέρουμε ποιούς θα ψηφίσουμε στις επόμενες εκλογές (αν και όταν γίνουν).

    • Ιοκαστη avatar
      Ιοκαστη @ Νταβελιώτης 13/02/2012 01:06:56

      ελπιζω οτι κάνεις πλάκα!

      αν οχι, σιγα θα σκισει τα καλσόν της!
      υποκριτες όλοι τους!

      φιλε Νταβελιωτη δεν νιωθεις την κοροιδια της οταν δήλωνε αυτή η μεγαλη δικηγορος μονο 12000Ευρω στη φορολογικη της δηλωση;
      οσα το αφορολόγητο;
      οσα κοστιζουν δυο τσαντες της!
      αλλοιμονο σε τετοιες πατριωτισες!!

      εμεις ομως θα περασουμε απέναντι!

      • loretta avatar
        loretta @ Ιοκαστη 13/02/2012 01:14:36

        Ιοκαστη ποτε θα το χωνεψεις οτι σαυτο το κομμα εχουμε μια ταση με τα χερια μας να βγαζουμε τα ματια μας...αυριο ειναι μια αλλη μερα....το θεμα ειναι αν τελικα θα παραμεινουν μαχιμοι ολοι αυτοι...η απλα κουραστηκαν και βρηκαν αφορμη να πανε σπιτια τους...!!

        Εξαλλου μην ξεχνας μαυτη την κριση...η πολιτικη (ως επαγγελμα)πλεον δεν βγαζει το ιδιο χρημα με παλια...!!

        • Ιοκαστη avatar
          Ιοκαστη @ loretta 13/02/2012 01:24:26

          συμφωνω Loretta.
          αλλωστε η Ελιζα θα επρεπε πλεον να δηλωνει ολο το εισοδημα, και αυτό φαινεται δημιουργει πρόβλημα!!

  49. yiannis avatar
    yiannis 13/02/2012 01:01:09

    Aυτοι ειναι ...υπονομευουν τον Αρχηγο τους με δηθεν πατριωτικα κριτηρια,ενω εχουν ο καθενας τους προσωπικα-ιδιοτελη κινητρα!

  50. cobalt avatar
    cobalt 13/02/2012 01:05:24

    Ο Σαμαράς εδραίωσε την πεποίθησή μου πως ό,τι κάνει το κάνει ειλικρινά απο πόνο και αγωνία για την Πατρίδα μας και σίγουρα προκάλεσε δεύτερες σκέψεις στους βουλευτές που ήθελαν να ψηφίσουν όχι, για την υστεροφημία τους.
    Αυτό κάνει διπλή την απογοήτευσή μου διότι -τη μία με δασκαλίστικες προφάσεις και την άλλη με ακατανόητες συμφωνίες- είχε δυο, τουλάχιστο, ευκαιρίες να αποφύγει απόψε αυτό το απονενοημένο διάβημα και σ' αυτό δεν αλλάζω γνώμη. Αυτά τα διαβάζω ως λάθη τακτικής και εκτίμησης και εν τέλει ως μειονεκτήματα για ηγέτη και ειδικά στον καιρό που έρχεται για τη Μεσόγειο.
    Τώρα φτάσαμε να παίζουμε με τις πιθανότητες και να κυνηγάμε το χρόνο, μπας και μείνουμε στην επιφάνεια.

    Από το προδοτικό έγκλημα του Γάπατου που παραληρούσε τόσο καιρό, στην ολιγωρία και αναποφασιστικότητα του Σαμαρά να ζητήσει εκλογές ήρθαμε δώ, και τώρα; Μέρα-μέρα μέχρι το επόμενο μνημόνιο, όπου θα μας ζητήσουν τα πρωτότοκα για θυσία και θα επαναδιαπραγματευόμαστε αν θα είναι τα αγόρια μόνο ή και τα κορίτσια. Τουλάχιστον η κατάσταση είναι τόσο στραβή που όσοι ψήφισαν "ναι" θα χαθούν και όσοι ψηφίσουν "όχι" θα εξαφανιστούν, έτσι αρχίζει το ξήλωμα και τελειώνει αυτή η καταραμένη πολιτική γενεά εχιδνών.
    Τι να πω;

    "Ό,τι σας ζητάνε να δίνετε, ψυχές να γλιτώνετε"
    Αγιος Κοσμάς ο Αιτωλός

  51. H pena tis orghs avatar
    H pena tis orghs 13/02/2012 01:06:59

    Όταν το 25% των βουλευτών ψηφίζει όχι έχουμε θέμα στο μαγαζί ή όχι; Από την άλλη οι ΠΑΣΟΚοι κλασικά την τελευταία στιγμή έκαναν την πιρουέτα και μόλις 14 όχι.

    • cobalt avatar
      cobalt @ H pena tis orghs 13/02/2012 01:15:21

      Νομίζεις πως έχουν σημασία πλέον αυτά ακόμη;
      Μπορεί το μαγαζί να θέλει τίποτα στρόμπο-λαϊτς μέσα, να μαζέψει νέο κόσμο. Φέρε και καμιά καινούργια κοπέλα, μόνο τη Ράπτη έχει.

    • aris. A avatar
      aris. A @ H pena tis orghs 13/02/2012 01:16:54

      Υγεία είναι φίλε υγεία.

      Αν σε τόσο κρίσιμα ζητήματα υπερισχύει η κομματική γραμμή του καθήκοντος όπως το διαισθάνεται ο καθένας την βάψαμε.

      Για αυτό ψηφίζουμε ΝΔ αλλιώς θα στηρίζαμε τον καθυστερημένο και θα τον κοιτάγαμε να μας δουλεύει.

  52. Ιοκαστη avatar
    Ιοκαστη 13/02/2012 01:13:56

    κανένα θέμα!
    το προσωπικο τους τομάρι προσπάθησαν να σώσουν!
    στις Σερρες απο καθαρα και μόνο προσωπικο συμφερον και ανταγωνισμο παραιτηθηκαν και οι τρεις!
    για να μαθαινουμε τι σημαινει πολιτικο προσωπικο, ποσο ολιγιστοι ειναι, και γιατι φτασαμε στο παρα πεντε!
    ολοι το πολιτικο τους κουφαρι!
    στο καλο και να μας γραφουν!!

    καποιοι δεν τόλμησαν ακομη και να εμφανιστουν!!

    • H pena tis orghs avatar
      H pena tis orghs @ Ιοκαστη 13/02/2012 01:16:40

      Δίκιο έχεις. Τώρα σκέφτομαι την Ντόρα και τον Καρατζαφέρη. Θα γεμίσουν τα μαγαζιά τους. Ρε τι ζούμε!

      • Ιοκαστη avatar
        Ιοκαστη @ H pena tis orghs 13/02/2012 01:26:39

        στα σκυλάδικα της επαρχίας άλλωστε καταληγουν παντα οι δευτεραντζες!!!

        • Diamond Angel avatar
          Diamond Angel @ Ιοκαστη 13/02/2012 01:33:38

          Χα,χα,χα,χα....!!!!

  53. Κυαίστωρ avatar
    Κυαίστωρ 13/02/2012 01:17:46

    Ένα μεγάλο μπράβο στους 20 βουλευτές που τίμησαν την συνέπεια της μεγάλης δημοκρατικής παράταξης αρνούμενοι να υποκύψουν σε εκβιασμούς, απειλές και έθεσαν την περηφάνεια της χώρας πάνω απο οποιοδήποτε πρόσκαιρο μικροκομματικό όφελος.

    Μεγάλο Μπράβο στον ΚΩΣΤΑ ΓΚΙΟΥΛΕΚΑ που έδωσε ΟΛΟΜΟΝΑΧΟΣ τη μαχη του για να μην πεσει η Θεσσαλονίκη στα χέρια του μπουτάρη και σήμερα ΤΙΜΗΣΕ την ΨΗΦΟ των Θεσσαλονικιών Μακεδόνων Ελλήνων.

    • Μαιρη Παπαχ. avatar
      Μαιρη Παπαχ. @ Κυαίστωρ 13/02/2012 01:29:04

      μέχρι προχθες παρακαλουσες να μην σου μειωσουν το μισθο φοβερε πανεπιστημιακε, ενω ολων των αλλων στον καιαδα!
      δεν εκπλήσσομαι! ομοιος ομοιω!!

      • Κυαίστωρ avatar
        Κυαίστωρ @ Μαιρη Παπαχ. 13/02/2012 01:44:12

        Φαντάζομαι η κατανόηση των Ελληνικών σου είναι μάλλον πτωχή.
        Εγώ είμαι υπέρ μιας δίκαιης μείωσης όλων όσων βρίσκονται στα "ειδικά μισθολόγια".
        Παπάδες, βουλευτές, δικαστικοί, στρατιωτικοί και πανεπιστημιακοί.
        Είμαι αρκετά κατανοητός ή όχι;

        Αυτό που δεν ανέχομαι είναι να μας στοχοποιεί ο κάθε ένας τυχάρπαστος που γράφει ανώνυμα (όπως και γω γράφω) λες και οι πανεπιστημιακοί φταίνε για τις αμαρτίες όλου αυτού του κόπου;

        Λες και είμαστε εμείς που δεν αποδίδουμε ΦΠΑ
        Λες και είμαστε εμείς που προωθούμε τη μαύρη εργασία
        Λες και είμαστε εμείς που κλέβουμε το κράτος με τα εισοδήματά μας, που είναι για την συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων κρυστάλλινα


        Κατάλαβες ή το θες πιο λιανά;

  54. Evro-skeptikos avatar
    Evro-skeptikos 13/02/2012 01:18:30

    Ένας στους τέσσερις (πατριώτες) βουλευτές της ΝΔ δεν ψηφισαν τον εξανδραποδισμό της χώρας. Αν αυτό μετατραπεί σε απώλεια υποστήριξης της ΝΔ στη βάση (που μάλλον θα πολλαπλασιαστεί...), βλέπω τη ΝΔ να πέφτει στα 20%. Άντε πάμε τώρα ολοταχώς για εκλογές!!!!

  55. ano-kato avatar
    ano-kato 13/02/2012 01:21:03

    Με 63 βουλευτές κοινοβουλευτική ομάδα κυριάρχος ;

  56. ano-kato avatar
    ano-kato 13/02/2012 01:26:30

    Και το μουγκό τον Καραμανλή που παρέδωσε την εξουσία στο ΠΑΣΟΚ.

  57. cobalt avatar
    cobalt 13/02/2012 01:29:58

    Γιατί, με το όχι θα είχαμε καλύτερη μοίρα και ο Αντώνης θα άρχιζε;
    Η κατάσταση ήταν lose-lose για όλους, γιατί δεν το καταλαβαίνουμε;

  58. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 13/02/2012 01:34:47

    Ο ΚΚ Β γιατί το ψήφισε που είναι ο τεράστιος πατριώτης για πολλούς που αμφισβητούν τον ΑΣ; Ή πουλήθηκε κι αυτός μαζί με τον Αντώνη; Θα καταλήξουμε τι θέλουμε καμιά φορά;

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Γεώργιος Τ. 13/02/2012 01:35:37

      Εννοείται το σχόλιο είναι ειρωνικό για όσους αμφισβητούν τον ΑΣ και παινεύουν τον ΚΚ Β...

      • Ιοκαστη avatar
        Ιοκαστη @ Γεώργιος Τ. 13/02/2012 01:39:45

        μπορει να λενε οτι θελουνε για τα λαθη του παρελθοντος, τον πατριωτισμο ομως του Καραμανλη δεν μπορει να τον αμφισβητησει κανεις!

  59. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 13/02/2012 01:36:33

    Πασόκος είσαι; Τότε έχεις δίκιο... Πλάκα κάνω. Δύσκολο το βλέπω πάντως. Ήταν έτσι κι αλλιώς.

  60. dimitris avatar
    dimitris 13/02/2012 01:36:45

    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΚΛΕΧΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΜΟΝΟ ΛΟΓΟΔΟΤΕΙ
    ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΝ ΚΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΑΝΑΛΩΣΙΜΟΙ
    ΚΩΣΤΑ ΤΖΑΒΑΡΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΛΙΚΑΡΙ
    ΠΡΟΕΔΡΕ ΚΡΑΤΑ ΓΕΡΑ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
    ΣΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟΛΥΤΑ

  61. Κατερινα avatar
    Κατερινα 13/02/2012 01:41:04

    Μπραβο σου Κωστα Τζαβαρα!

  62. ano-kato avatar
    ano-kato 13/02/2012 01:46:53

    Ο Παπαδήμος είναι ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα και πώς "βλέπει" εκλογές όχι μετά την ολοκλήρωση το PSI αλλά μετά και την ολοκλήρωση της εκταμίευσης του δανείου.Μετά το Πάσχα και βάλε.

  63. Ιοκαστη avatar
    Ιοκαστη 13/02/2012 01:47:36

    μαθήματα υφους αλλου!
    μην διαβάζεις την αποψη μου!
    οταν ομως σχολιαζεις σε σχόλιο μου δεν θα εχει δασκαλιστικο υφος!
    δεν με ξερεις και δεν σε ξερω!
    οσο αφορα την Βοζεμπεργκ ειναι ψεματα οτι δηλωσε μονον 12000 ευρω στη φορολογικη της δηλωση;
    ολοκληρος σαλος εγινε!
    αν εσυ θελεις να το ξεχνας, προβλημα σου!!

    • aris. A avatar
      aris. A @ Ιοκαστη 13/02/2012 01:54:25

      Μπορείς να μας αποδείξεις ότι έβγαλε περισσότερα;;

      • Ιοκαστη avatar
        Ιοκαστη @ aris. A 13/02/2012 07:28:57

        ο απλος, θυμόσοφος λαος μας λέει μια εύστοχη παροιμία: ο βήχας, και τα λεφτα δεν κρύβονται!! (νομίζω οτι λεει και για τον έρωτα αλλά στην εποχη μας μην το ψάχνεις!)
        έγραψα και αλλου για να μην νομίζεις οτι έχω τίποτε μαζί της:
        θελεις να ανατρέξεις στους σχολιασμους εδω στα αντινεα καθε φορά που εβγαζε μαργαριτάρια στις ανακοινώσεις της ως υπευθυνη παιδειας της ΝΔ; η ακόμη ΄θελεις να ανατρέξεις στους σχολιασμους κάτω από κάθε της σχόλιο;
        είναι πολυ κακό η κοντη μνήμη, και ακόμη χειρότερο να κρίνουμε με το θυμικό της στιγμης!
        όλοι αυτοι χθες, ειτε ψηφισαν ναι είτε οχι ειναι το προβλημα!!
        αλλα ο λαος θα τους διωξει ολους!
        πιστευω ομως η θεση του Σαμαρα ηταν θεση πατριωτικη. το οτι την ακολουθησαν φλουφληδες τυπου Αρουλη δεν αλλαζει καθολου την χθεσινη αναγκαιοτητα ψηφισης του Ναι. Και οι φλουφληδες για να σωσουν το πολιτικο τους τομαρι ψηφισαν Ναι. Αυτοι και αν είναι μερος του προβλήματος!

  64. Βούρδουλας avatar
    Βούρδουλας 13/02/2012 01:49:46

    Κι άλλα ;

  65. Μαιρη Παπαχ. avatar
    Μαιρη Παπαχ. 13/02/2012 01:52:18

    το θέλω δίκαια και οχι μόνο την πάρτη μας!
    αλλά σε καταλαβαίνω απο αυτούς που στηρίζεις!!
    ειπαμε: ομοιος ομοιω!

    και ξέρεις εγώ είμαι αγράματη! δεν είμαι ένας σπουδαιος επικουρος που διεκδικει για πάρτη του και μόνο λεφτα!
    εγώ είμαι του κατώτατου μεροκάματου!

  66. ΜΠ avatar
    ΜΠ 13/02/2012 12:55:35

    Καλή Εβδομάδα να έχουμε.
    Νέα Εποχή ξημέρωσε για την Ελλάδα.
    Στη Βουλή χθες είδαμε να προβάλλεται και να διδάσκεται η Δημοκρατία μέσα από την διεξαγωγή της ψηφοφορίας, με τη στάση του Α.Σ. να στηρίξει μέχρι τέλους το PSI και τη νέα δανειακή, όπως το υποσχέθηκε.

    Συνοψίζοντας θα πω:
    Ο ΓΑΠ είπε ΝΑΙ στη Νέα Δανειακή για να σωθεί η Ελλάδα.
    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ είπε ΝΑΙ στη Νέα Δανειακή για να σωθεί η Ελλάδα.
    Οι υπόλοιποι είπαν ΟΧΙ στη Νέα Δανειακή για να σωθεί η Ελλάδα.
    Τελικά θα σωθεί η Ελλάδα;
    Μένει να αποδειχθεί - Θα το παλέψουμε κι εμείς μέχρι τέλους πάντως και θα βάλουμε πλάτη για όσο πάει !
    Ελπίζω να ζήσουμε για να το δούμε, και τουλάχιστον να το δει η αμέσως επόμενη γενιά. Έως τότε: ΔΟΥΛΕΙΑ! ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ!
    ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΟΝΟΝ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ !!!!!!!!!!!!!! :)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.