#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/12/2011 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαμαράς προ των πυλών

(Δεν απολείπει Θεός Αντώνιον…)



“Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα αλλά πρέπει να ξέρουμε τι είναι αυτό που αγιάζει το σκοπό”, έλεγε ο Τρότσκυ.

Ποιος είναι ο (τελικός ) στρατηγικός σκοπός στην περίπτωσή μας; Η διάλυση του μεταπολιτευτικού πολιτικού συστήματος και η εγκαθίδρυση μιας νέας πολιτικής τάξης με βασική αναφορά στην πατρίδα και όχι τον ξένο παράγοντα. Αυτή είναι ταυτόχρονα και η αναγκαία συνθήκη για να μπορέσει ο Σαμαράς να υλοποιήσει το όραμα για το οποίο εξελέγη αρχηγός της ΝΔ.

Ποιό είναι το «μέσον», ο τακτικός χειρισμός, στην δεδομένη συγκυρία που εξυπηρετεί τον τελικό στρατηγικό στόχο; «Η στήριξη της κυβέρνησης Παπαδήμου» απάντησε προς μηνός ο Σαμαράς ως μέσου για την απαγκίστρωση του Παπανδρέου από την εξουσία, την αποφυγή της χρεοκοπίας, την πληρωμή της 6ης δόσης και την διεξαγωγή εκλογών.

Ερώτημα (που μας ...καίει όλους): Έχει δίκαιο, ή ... υποχώρησε, όπως προσπαθεί να μας πείσει το ...σύμπαν;

Απάντηση:  Ακούγεται αρκετά ρομαντικό να εμφανιζόταν ο Σαμαράς ζωσμένος με φισεκλίκια και σε ρόλο Καραϊσκάκη να έλεγε στους ευρωπαίους εταίρους  μας "άντε και...γυρίζω στην δραχμή".  Όμως είστε σίγουροι ότι θα άντεχε ο ελληνικός λαός τις συνέπειες; Είστε σίγουροι ότι αν χρεοκοπούσαμε δεν θα πλήρωνε ο Σαμαράς την νύφη; Πέρα από όσα γράφουν και φωνάζουν ορισμένοι στα ραδιόφωνα και στα μπλογκς, πιστεύετε ειλικρινά ότι υπάρχουν σήμερα οι προϋποθέσεις για μια δυναμική και κυρίως ενωμένη αντίσταση του λαού;

Αλλά ας επιστρέψουμε στην ... πραγματικότητα. Πως διαμορφώνεται σήμερα η εικόνα της πολιτικής σκηνής και της χώρας, ως αποτέλεσμα της συγκυβέρνησης Παπαδήμου:

- Το ΠΑΣΟΚ οδηγείται σταθερά σε διχασμό και οι υπουργοί του ασχολούνται με την προεκλογική τους εκστρατεία και όχι με την κυβέρνηση.

- Ο Καρατζαφέρης αρχίζει και καταλαβαίνει ότι δεν τον παίρνει να το παίζει "κόμμα εξουσίας" με τους μεγάλους και αρχίζει να την κάνει με ελαφρά πηδηματάκια.

- Η διαπλοκή προσπαθεί να διαλύσει το δικομματικό σύστημα που την υπέθαλψε τόσα χρόνια προωθώντας νέους "τρίτους πόλους", όπως το κόμμα του κ. Κουβέλη.

- Εκτός από το ΠΑΣΟΚ καταρρέουν και τα σενάρια συγκυβέρνησης με πρωθυπουργό τον κ. Κανένα. Οι ανυπέρβλητες διαφωνίες που εκδηλώνονται καθημερινά μεταξύ των υπουργών πείθουν και τους πιο δύσπιστους ότι άλλο αυτό που σχεδιάζει στα σαλόνια της η διαπλοκή και άλλο η πραγματικότητα διακυβέρνησης της χώρας.

- Η χώρα χωρίς ηγεσία, περιμένει να της ανακοινώσουν τις τύχες της.

Επικρατεί με λίγα λόγια το χάος. Θυμάστε τι είχαμε γράψει πριν από λίγες ημέρες για τον ..."Ρυθμιστή του Χάους";

Η συγκυβέρνηση Παπαδήμου είναι ο τελευταίος επιθανάτιος σπασμός του πολιτικού συστήματος που εγκαθίδρυσε η Μεταπολίτευση του 74. Όλα φανερώνονται μπροστά στα μάτια μας σε έναν θανάσιμο πολιτικό χορό του Ζαλόγγου. Και όλα και όλοι πέφτουν στον γκρεμό της ανυποληψίας και κατρακυλάνε.

Η τέχνη του πολέμου έγκειται στο να κερδίζουμε χρόνο, όταν έχουμε κατώτερες δυνάμεις (Ναπολέων Βοναπάρτης)

Κατάφερε δηλαδή ο Σαμαράς με κατώτερες δυνάμεις (ΝΔ) απέναντι σε εκείνες του αντιπάλου (σύστημα ΠΑΣΟΚ-διαπλοκής) να σώσει την χώρα από την χρεοκοπία, να πάρουμε την 6η δόση, να εξασφαλίσει συγκεκριμένη ημερομηνία εκλογών- δεν παίζει ρόλο αν γίνουν τον Μάρτιο αντί του Φεβρουαρίου- να απαλλάξει την χώρα από τον ΓΑΠ, να σηματοδοτήσει τον διχασμό του ΠΑΣΟΚ και το κυριότερο να διασφαλίσει το ατού της επαναδιαπραγμάτευσης του μνημονίου μέσω της επιστολής που απέστειλε στους δανειστές μας.

Τι βλέπουμε να γίνεται σήμερα; ΠΑΣΟΚ και δυνάμεις Παπαδήμου να επιχειρούν να δεσμεύσουν και την επόμενη κυβέρνηση για τα νέα μέτρα και τη ΝΔ να δηλώνει σταθερά ότι τα μέτρα (αν χρειαστούν) θα τα διαπραγματευτεί η ίδια, αν φυσικά χρειαστούν καινούργια μέτρα. Τα οποία, σε κάθε περίπτωση δεν θα είναι σε βάρος του λαού, δεν θα αφορούν φόρους και περικοπές μισθών και συντάξεων.

Τι είδαμε τον κ. Παπαδήμο, αλλά και τον Τόμσεν του ΔΝΤ να λένε χθες στο συνέδριο του Economist; «Χωρίς άλλες μειώσεις μισθών και αυξήσεις φόρων το 2012» είπε ο κ. Παπαδήμος. Και ο κ. Τόμσεν συμπλήρωσε ότι οι οριζόντιες περικοπές μισθών και τα απανωτά φορολογικά χαράτσια είναι ατελέσφορα.

Μήπως λοιπόν άρχισε η επαναδιαπραγμάτευση; Μήπως την στιγμή που καταρρέει το πράσινο μεταπολιτευτικό κράτος, ο Σαμαράς διαπραγματεύεται ως εν δυνάμει πρωθυπουργός;

Φαίνεται ότι στο ΠΑΣΟΚ με την κυβέρνηση Παπαδήμου, είδαν το τυρί αλλά δεν είδαν τη φάκα!

Το τρένο της Ιστορίας θα σφυρίξει μια φορά

Αλλά, γράψαμε και άλλη αφορά:

Ποιό θα είναι άραγε το τέλος της εθνικής καταστροφής που βιώνουμε;

Πως θα καταγράψουν οι ιστορικοί του μέλλοντος τα τωρινά γεγονότα;

Η Ιστορία μας θα γραφτεί ένδοξα, ή με μελανά χρώματα;

Θυμίζουμε ότι ο Ελευθέριος Βενιζέλος έγινε Εθνάρχης σε μια πολύ δύσκολη στιγμή. Ύστερα από την εθνική ταπείνωση του 1897, την Ελλάδα ουσιαστικά χρεοκοπημένη και μισή και τον ελληνικό λαό ακόμη με τα κουσούρια του ραγιά.

Αυτή τη στιγμή ο τόπος χρειάζεται έναν ηγέτη με όραμα, αποφασιστικότητα, τόλμη να τα βάλει με όλους και με όλα και κυρίως διορατικότητα για το τι θέλει ο ελληνικός λαός. Και ότι πρέπει να πορευθεί με τον κόσμο για να νικήσει αυτό το τέρας. Όποιο κι αν είναι το κόστος.

Eμείς πιστεύουμε ότι ο ηγέτης αυτός είναι ο Αντώνης Σαμαράς. Mέσα από ανείπωτες δυσκολίες και καταστάσεις, που λίγο πολύ τις ζήσαμε όλοι μαζί αυτά τα δύο χρόνια, παρά τα αναπόφευκτα λάθη και αδυναμίες, έχει σήμερα μια μοναδική ευκαιρία που άλλοι θα παρακαλούσαν για να την έχουν. Να αναδειχθεί μέσα από τα συντρίμμια της χώρας στον μεταρρυθμιστή ηγέτη της Ελλάδας.

Αυτό όμως που ο ίδιος έχει τονίσει επανειλημμένως, ότι δηλαδή “η μετάβαση από το παλιό στο ‘νέο” είναι μια αργή και βασανιστική διαδικασία” και ότι “το παλιό έχει πεθάνει, αλλά το νέο αργεί να γεννηθεί” ΗΤΑΝ ΧΘΕΣ. Το καινούργιο πρέπει να γεννηθεί ΤΩΡΑ, ΣΗΜΕΡΑ.

Τις ημέρες που έρχονται δύο πράγματα πρέπει να κάνει κυρίως κατά την γνώμη μας:

Πρώτον: Να πάει στον λαό, να τους μιλήσει και να του πει όλη την αλήθεια. να ξέρει τι τον περιμένει και σε τι μπορεί να ελπίζει.

Δεύτερον: Να δείξει πως θα κυβερνήσει την Ελλάδα. Να αποδείξει την μεγάλη του διαφορά από τους άλλους, σε αυτό που λέμε "κυβερνησιμότητα". Ήδη στον τομέα αυτό έκανε σημαντικά βήματα με τις πρωτοβουλίες του στο συνέδριο του ΕΛΚ για την ΑΟΖ, τον ελληνισμό της Β. Ηπείρου, την λαθρομετανάστευση και κυρίως το ταξίδι στο Ισραήλ. Είναι επίσης βέβαιο ότι τα προσεχή ταξίδια του σε Ρωσία, ΗΠΑ και Κίνα, θα είναι η αρχή γι αυτό που πρέπει να αποτελέσει τον απώτερο στόχο του: Να ξαναβάλει την Ελλάδα στον παγκόσμιο χάρτη, στο γεωπολιτικό παιχνίδι.

Και για ένα πράγμα να είστε σίγουροι: Η μητέρα των μαχών… τώρα αρχίζει!

Πάνος Ζ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κώστας Χ avatar
    Κώστας Χ 15/12/2011 07:57:04

    Μου αρέσει η αισιοδοξία σου και με "ανεβάζει" πρωινιάτικα, ασχέτως αν δε συμμερίζομαι κάποια από τα οποία λες, συνεπώς το σχόλιο μου έχει κατά κάποιο τρόπο την έννοια του πρωινού κουτσομπολιού για να ανάψουν τα αίματα.
    Κατ' αρχάς το ...Κατάφερε δηλαδή ο Σαμαράς ...να σώσει την χώρα από την χρεοκοπία, να πάρουμε την 6η δόση... είναι κάπως υπερβολικό. Ούτε από τη χρεοκοπία σωθήκαμε (και σε αυτό σίγουρα δεν ευθύνεται ο Σαμαράς, αφού προσπαθεί για το αντίθετο), και κατά δεύτερον το ότι παίρνουμε την 6η δόση οφείλεται ακριβώς στο ότι ο Σαμαράς υποχώρησε (έστω και μερικώς, τακτικώς ή όπως θέλεις να το πεις). Φυσικά δε λέω ότι θα έπρεπε να ζωστεί τα φυσεκλίκια και να στήσει βιλαέτι, ούτε όμως ότι θα έπρεπε να υποχωρήσει, απλά δεν έχω ακόμη καταλήξει στο να έκανε καλά ή αυτό που έγινε θα το πληρώσουμε αργότερα.
    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου στο ότι πρέπει να βγει στο λαό και να μιλήσει σοβαρά και νηφάλια και να εξηγήσει το τι θα κάνει την επόμενη μέρα, όμως θεωρώ ότι η σύγκριση με τον Ελευθέριο Βενιζέλο είναι κάπως ατυχής. Σε τελική ανάλυση τον Εενιζέλο άλλοι τον θεωρούν ήρωα και άλλοι εθνοπροδότη (εγώ προσωπικά ως βλάχος τον θεωρώ εθνοπροδότη αφού μας πούλησε στεγνά στους Ρουμάνους), αλλά αυτό είναι προσωπική εκτίμηση.
    Τέλος διαφωνώ σφόδρα μαζί σου στην αποστροφή ..Ποιος είναι ο στρατηγικός σκοπός στην περίπτωσή μας; Η διάλυση του μεταπολιτευτικού πολιτικού συστήματος ... Με τον τρόπο αυτό υπονοείς ότι όλη μεταπολιτευτική πορεία της χώρας ήταν μία αποτυχία; Ξέρεις, είναι πολύ εύκολο να καταδικάζεις συλλήβδην την πορεία μίας χώρας για 35 χρόνια, επειδή σήμερα βιώνουμε συγκεκριμένα προβλήματα, αλλά δε σου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι αυτό που καταδικάζεις απολάμβανε της εμπιστοσύνης του κόσμου με ποσοστά περί το 80%; Επίσης σου επισημαίνω ότι μία τέτοια επικριτική στάση βολεύει όλους τους "αναδυόμενους" πολιτικούς των δύο μεγάλων κομμάτων, που θέλουν να απομακρύνουντα παλία τζάκια προς όφελός τους, αλλά και όλα τα μικρότερα κόμματα αυτή τη στιγμή.
    Η μεταπολίτευση ήταν μια περίοδος που θα κριθεί από την ιστορία, αλλά σου θυμίζω είναι από τις λίγες περιόδους όπου ο σύγχρονος Έλληνας έζησε (έστω και επίπλαστα) κάποιας μορφής ευημερία.
    Μην καταδικάζουμε λοιπόν συλλήβδην όλους όσους συμμετείχαν σε αυτό, απλά και μόνο για να "λιβανίσουμε" (συγνώμη για την έκφραση, αλλά αυτή την εντύπωση μου δίνει), κάποιον άλλο, ο οποίος επίσης έζησε και ανδρώθηκε στο πλαίσιο αυτό. Με τον τρόπο αυτό υποβαθμίζεις το Σαμαρά.

    • Νικήτας avatar
      Νικήτας @ Κώστας Χ 15/12/2011 13:06:39

      Ευημερία που δεν βασίζεται στην έννοια της εργασίας είναι το λιγότερο χυδαία. Και το χυδαίο ήταν το πολιτιστικό πρότυπο της κουτσής δημοκρατίας μας. Σίγουρα, καλύτερα κουτσή απο το καθόλου, αλλά αξίζαμε κια αξίζουμε ΚΑΛΥΤΕΡΑ! Αυτά.

  2. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 15/12/2011 08:25:34

    Πολυ καλο άρθρο

  3. Basilio avatar
    Basilio 15/12/2011 08:48:07

    Ποιος μπορεί να ξεχάσει πως παρουσίαζαν πριν ένα μήνα τα ΜΜΕ της διαπλοκής τον Παπαδήμο. Σαν το golden boy που τον λάτρευαν οι ευρωπαίοι, που τον υπολόγιζαν οι αγορές και που θα άνοιγαν και καλά τις αγκαλιές τους (μη πω και τα πόδια τους) και μόνο στο άκουσμα του ονόματος του…
    Ένα μήνα μετά αποδεικνύεται ένας άβουλος τεχνοκράτης, εν πολλοίς ανυπόληπτος, που φυσικά δεν μπορεί να κυβερνήσει αφού το σχήμα αυτό (συγκεκριμένου σκοπού και περιορισμένης διάρκειας) άρχισε να φυλοροεί πανταχόθεν!
    Με ρυθμιστή των εξελίξεων πλέον τον Σαμαρά που ήδη άρχισε τις διεθνείς επαφές ως εν δυνάμει πρωθυπουργός, στα στρατόπεδα του ΠΑΣΟΚ και του ΛΑΟΣ επικρατεί πανικός για το τι μέλει γεννέσθε και το μόνο που αποζητούν είναι χρόνος. Χρόνος για να ανασυνταχτούν, χρόνος για να επαναπροσδιοριστούν ή χρόνος για να την κοπανήσουν. Γιατί αποτυχημένοι μπορεί να είναι αλλά ξέρουν καλά τα λόγια του Ναπολέοντα πως “Η τέχνη του πολέμου έγκειται στο να κερδίζουμε χρόνο, όταν έχουμε κατώτερες δυνάμεις”… Για κακή τους τύχη όμως αυτό το ξέρει και ο Σαμαράς.
    Στο στρατόπεδο του ΛΑΟΣ φυσικά συνεχίζουν την γνωστή κωλοτούμπια τακτική και τώρα που κατάλαβαν πως η συμμετοχή σε τέτοιο κυβερνητική σχήμα μόνο φθορά μπορεί να φέρει, ήδη άρχισαν να τσινάνε οι νεοϋπουργοί τους…
    Ο Βενιζέλος πάλι δεν θέλει να υποστεί άλλη φθορά αφού η αρχηγία του ΠΑΣΟΚ ήταν και είναι ο στόχος του, προσπαθεί να την κάνει με ελαφρά πηδηματάκια και να αφήσει καυτές πατάτες στην επερχόμενη κυβέρνηση Σαμαρά.
    Ακόμη και τον Στεφανόπουλο ταΐσανε για να βγει και να δηλώσει πως η παρούσα κυβέρνηση πρέπει να εξαντλήσει την τετραετία…. Τέτοια πράματα ο ρεζίλης που κάποτε υπήρξε και ρυθμιστής του πολιτεύματος. … Μέχρι και τον Κουβέλη ξέθαψαν και άρχιζαν να «παίζουν» τα γκάλοπς των καναλαρχών που σε ρόλο σκούπας θέλουν να μαζέψει σ’ ένα φαράσι τους δυσαρεστημένους ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ μόνο και μόνο να μη τους μαζέψει ο Αντώνης… Ένα απίστευτα εμετικό μείγμα Γκεμπελισμού και Μακιαβελισμού.
    Δεν θέλω να ρισκάρω μια πρόβλεψη αλλά θα το κάνω! Με το ρυθμό που τρέχουν οι πολιτικές εξελίξεις δεν προβλέπω να γίνονται εκλογές στις 19 του ΦΛΕΒΑΡΗ. Προβλέπω… ΠΟΛΥ ΠΡΙΝ!!!

    Καλές γιορτές φίλοι μου.

  4. ΕΛΛΑΣ avatar
    ΕΛΛΑΣ 15/12/2011 08:57:25

    Ο ΗΓΕΤΗΣ ΟΜΩΣ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΤΟΥ.ΣΕ ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ....ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ.ΕΚΕΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΡΗΞΗ?
    Η ΘΑ ΚΟΥΒΑΛΗΣΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΑΚΑΤΕΧΕΙ Η ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑΣ?
    ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΠΑΛΙΑ ΥΛΙΚΑ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΝΕΟ ΣΠΙΤΙ.

  5. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 15/12/2011 09:04:51

    Ενα όραμα, μια ελπίδα, μια προσμονή για την ξαναγεννημένη Ελλάδα μας. Ο Αντώνης Σαμαράς.

  6. ΘΑΡΣΕΙΝ ΧΡΗ avatar
    ΘΑΡΣΕΙΝ ΧΡΗ 15/12/2011 09:05:53

    Ο ΗΓΕΤΗΣ ΟΜΩΣ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΤΟΥ.ΣΕ ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ....ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ.ΕΚΕΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΡΗΞΗ?
    Η ΘΑ ΚΟΥΒΑΛΗΣΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΑΚΑΤΕΧΕΙ Η ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑΣ?
    ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΠΑΛΙΑ ΥΛΙΚΑ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΝΕΟ ΣΠΙΤΙ.

    • Iokasti@gr avatar
      Iokasti@gr @ ΘΑΡΣΕΙΝ ΧΡΗ 15/12/2011 12:14:03

      πολλα ονοματα χρησιμοποιεις Θαρσειν Χρη!
      διαλεξε για να μην μπερδεθεις και το σαιτ και εμας!!!!

  7. Silence t. avatar
    Silence t. 15/12/2011 09:57:03

    Πολύ σωστό το κείμενο , με μία μικρή ένσταση στο σημείο (προς το τέλος) που λες ότι ο Σαμαράς θα πρέπει '' να βγεί στο λαό και να του πεί όλη την αλήθεια , να ξέρει τι να ελπίζει και τι να περιμένει'' .

    Το σχολιάζω γιατί το σημείο είναι ευαίσθητο , γιατί κανένας δεν χρειάζεται μία αλήθεια που κόβει την ελπίδα , ο λαός εκείνο που χρειάζεται είναι , πλάνο , όραμα , προοπτική και διέξοδο , οτιδήποτε λιγότερο είναι ανεπαρκές .

  8. makis p avatar
    makis p 15/12/2011 10:11:02

    Καλό το κείμενο σου .
    Ο Ρόλος των ΜΜΕ είναι γνωστός και είναι πλέον γνωστό τι θέλουν να πετύχουν.
    Δεν θέλω να γίνω μάντης κακών αλλά κάποια πράγματα που έχω γράψει σε άρθρο μου στο antinews δυστυχώς βγαίνουν αληθινά.
    <>
    θα προσπαθήσουν λοιπόν λυσαλέα , αφού δεν τους βγαίνει η κυβέρνηση συνεργασίας , να αποδυναμώσουν τον Σαμαρά. Θα δείτε στο επόμενο διάστημα τι έχει να γίνει.
    Το ερώτημα είναι άν μπορούμε να μην τους αφήσουμε να κάνουν αυτό που θέλουν για μας χωρίς εμάς.
    ΝΑΙ μπορούμε μόνο και εφόσον είμαστε ολοι ενωμένοι.

  9. μητσος καρδιτσα avatar
    μητσος καρδιτσα 15/12/2011 10:45:44

    ξερετε εσυς καμια χωρα να χρεοκοπει ενω θα βρισκεται σε προεκλογικη περιοδο?
    οι γαλλοι και οι γερμανοι δε μας ορισαν ημερομηνια την 4η δεκεμβριου για να κανουμε το δημοψηφισμα? αρα λοιπον πως θα χρεοκοπουσαμε και θα γυρναγαμε στη δραχμη. δε μπορουσαμε μαζι με το δημοψηφισμα να καναμε και εθνικες εκλογες? ανετα μπορουσαμε. στο κατω κατω κυβερνηση ειχε η χωρα και μαλιστα ειχε παρει ψηφο εμπιστοσυνης. ας τον ριχναν οι βουλευτες του πασοκ τον παπανδρεου. τον ακουσατε χτες τον βενιζελο? μιλησε για υπογραφες απο πλευρα σαμαρα και πως αφου μπηκαν οι υπογραφουλες υπαρχει και η δεσμευση εφαρμογης της σκληρης οικονομικης πολιτικη μεχρι το 2015 ενεξαρτητου ποιος θα ειναι στην κυβερνηση.

  10. Ίωνας avatar
    Ίωνας 15/12/2011 11:25:21

    Η μάχη με την διαπλοκή, έχει ήδη ξεκινήσει για την ΝΔ του Αντώνη Σαμαρά και θα είναι πολύ σκληρή!
    Μου κάνει μεγάλη και αλγεινή εντύπωση η πολεμική, που ασκεί ο Γιώργος Τράγκας, εναντίον του Προέδρου της ΝΔ, εναρμονιζόμενος πλήρως με την τακτική του ...αφεντικού του στον Real Fm, Νίκο Χατζηνικολάου! Κάθε μέρα βυσσοδομεί ενεντίον του Αντώνη Σαμαρά, με τέτοια εμπάθεια, που δημιουργεί αυτόματα ένα σωρό από απορίες! Χρησιμοποιούν και οι δύο, κάθε μέσον, έτσι ώστε να αποτρέψουν την αυτοδυναμία της ΝΔ, πάση θυσία!
    Σας πήραμε χαμπάρι ...κύριοι! Να ξέρετε όμως ότι ματαιοπονείτε! Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, η ΝΔ θα είναι αυτοδύναμη, πανίσχυρη κυβέρνηση και ο Αντώνης Σαμαράς Πρωθυπουργός της Ελλάδας, για να της ξαναδώσει την ελπίδα και την προοπτική, που της αξίζουν!
    Συνεχίστε κύριοι των διαπλεκόμενων ΜΜΕ! Καμμιά δουλειά δεν είναι ντροπή άλλωστε... It 's just a matter of business...

    • Κλεόστρατος avatar
      Κλεόστρατος @ Ίωνας 15/12/2011 13:35:12

      Το πραγματικό πρόβλημα του Τράγκα είναι οι επαφές του Σαμαρά με τον Ψυχάρη. Ίσως περίμενε κάποια οφέλη με το που θα γίνει πρωθυπουργός ο Σαμαράς και τώρα απογοητεύτηκε, οπότε είπε να αρχίσει τους έμμεσους εκβιασμούς

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ Κλεόστρατος 15/12/2011 16:15:58

        Κύριοι, συμπληρώνω τα σχόλιά σας , γιατί μου έχει κάνει μεγάλη εντύπωση η κακία και η εμπάθεια με την οποία καταφέρεται εναντίον του Α.Σ., ο Τράγκας . Επιχειρήματα δεν έχει, έχει το γνωστό ειρωνικό , αγοραίο ύφος, αλλά αυτή τη φορά , πολλή κακία στη φωνή του .Η μεταστροφή του , έγινε μέσα σ'έναν μήνα εν τω μεταξύ. Φυσικά και πιστεύω ότι κάτι δεν του δώσανε ή κάτι δεν θα του δώσουν και λύσσαξε....Τώρα όσο για τις επαφές με Ψυχάρη, ο Α.Σ. να προσέχει.....Ο βίος και η πολιτεία του , γνωστή......Kαι οι άνθρωποι, σπάνια αλλάζουν......

  11. Κωστάκης avatar
    Κωστάκης 15/12/2011 11:27:39

    ΤΡΙΤΟΝ

    Να καταφερει να ελεγξει κ να περιορισει την προπαγανδα που καλλιεργουν τα Μεσα Μαζικης Εξαθλιωσης τα οποια του σκαβουν συνεχως τον λακο και αποστρεφονται μετα βδελυγμιας οποιαδηποτε δεξια κυβερνηση....Αν δεν θελει να εχει την τυχη του Καραμανλη...Μονο τοτε θα μπορεσει να κυβερνησει απροσκοπτα κ να εφαρμοσει την κοινωνικη του πολιτικη...

  12. γιωργης avatar
    γιωργης 15/12/2011 11:33:07

    Απο εδώ και στο εξής πρέπει να επικεντρωθεί ο κόσμος της ΝΔ στην επόμενη μέρα καθώς ως κυβέρνηση θα έχει εναντίον της τον πασοκικό συνδικαλισμό και τα ΜΜΕ. Αυτό που θέλει ο κόσμος της ΝΔ είναι να αποκατασταθούν οι αδικίες και να εποδοθούν οι ευθύνες.

  13. απφ avatar
    απφ 15/12/2011 12:04:00

    καλά όλα αυτά αλλά ποίος θα σε αφήσει να τα κάνεις τα κοράκια τα ΜΜΕ η συνδικαλιστές, και άντε να δούμε τελικά πότε θα γίνουν η εκλογές.

  14. ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 15/12/2011 12:07:18

    Αγαπητέ Πάνος Ζ.
    Ρωτάς: "πιστεύετε ειλικρινά ότι υπάρχουν σήμερα οι προϋποθέσεις για μια δυναμική και κυρίως ενωμένη αντίσταση του λαού;"

    ΝΑΙ!!! ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΔΙΕΞΟΔΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΟΜΕΝΕΙ. Υπάρχουν τρία σενάρια επ' αυτού
    1. Παίρνει την πρωτοβουλία ο Σαμαράς και συμπαρασύρει την Αριστερά (πλήν κομματικού μηχανισμού ΚΚΕ)
    2.Αφήνει την πρωτοβουλία στήν αριστερά ( Τσίπρα-Θεοδωράκη-Γλέζο κλπ.) και σύρεται τελικά μαζί τους.
    3. Παίρνει το μέρος των τοκογλύφων και χαρίζει για 3η φορά στην πρόσφατη ιστορία μας ιστορία μας στην ΑΡΙΣΤΕΡΑ.
    Η αριστερά μετά τον Β' παγκόσμιο πόλεμο ήταν και παραμένει ισχυρή πλειψηφία (πάνω απο 60%. Το δείχνουν τώρα και οι δημοσκοπήσεις) . Η
    δεξιά δεν μπορεί να μαζέψει αν ενωθεί πάνω απο 40%. Μπορεί να κυβερνλησει μόνο προσευχόμενη να μην ενωθεί η αριστερά. Χωρίς ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ μαζί της δεν είναι δυνατή: "Η διάλυση του μεταπολιτευτικού πολιτικού συστήματος και η εγκαθίδρυση μιας νέας πολιτικής τάξης με βασική αναφορά στην πατρίδα και όχι τον ξένο παράγοντα".
    ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΕΚΟΥΣΙΑ Ή ΑΚΟΥΣΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΚΛΑΒΟΙ ΧΩΡΙΣ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ 20 ΧΡΟΝΙΑ.

    • chrisss avatar
      chrisss @ ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 15/12/2011 15:22:26

      Ρε μεγάλε το 40 της δεξιάς ισχύει..αλλά το 60 της αριστεράς δεν ισχύει, υπάρχει και ένα μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού που λέγεται μεσαίος χώρος..που ψηφίζει η ΠΑΣΟΚ ή ΝΔ ή οτιδήποτε προβάλλεται έντονα από τα κανάλια, βλέπε Κουβέλης που κάνει κόμμα με τα ορφανά του σημιτισμού..το ΠΑΣΟΚ δεν ήταν και δεν είναι αριστερά, το μεγαλύτερο κομμάτι του τουλάχιστον..είναι ένα συνοθύλευμα ανθρώπων με διαφορετικά ή χωρίς καθόλου πιστεύω, που τους ενώνουν συμφέροντα. Από την θεσούλα στο δημόσιο, μέχρι το νταβατζιλίκι του Μπόμπολα. Αυτοί οι άνθρωποι που είναι ένα 25-30% του ελληνικού λαού, καταλαβαίνεις πως δεν είναι και πως δεν πρόκειται να είναι ομόψυχοι με τον υπόλοιπο λαό. Ή θα είναι διασπαστές της εθνικής ομοψυχίας
      τις καλές μέρες των παχιών αγελάδων ή τώρα που ψιλοθίγονται τα συμφέροντά τους( σε σχέση με τους υπόλοιπους Έλληνες), θα αγωνίζονται για τα στενά συντεχνιακά τους συμφέροντα, αδιαφορώντας αν αυτά αντιστρατεύονται το δημόσιο συμφέρον. Αυτοί μπορούν να πάνε στον καιάδα, δεν ενδιαφέρουν κανέναν, η ύπαρξή τους νοηματοδοτεί και διαιωνίζει την ύπαρξη του ΠΑΣΟΚ ή γενικότερα του ευρύτερου πασοκογενή χώρου, που δεν ανήκει ούτε στην αριστερά, ούτε στην δεξιά, αλλά καπηλεύεται την αιώνια μετωπική και εφ' όλης της ύλης σύγκρουση αριστεράς-δεξιάς, προκειμένου να παραμένει στην εξουσία. Από τον Σαμαρά, λοιπόν, περιμένουμε να μην κάνει τα ίδια λάθη με τον Καραμανλή. Στους παραδοσιακούς ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ δεν χρειάζεται να απευθυνθεί, ή μάλλον καλύτερα, να απευθυνθεί, χωρίς όμως να προσδοκά τίποτα παραπάνω από την ανοχή τους (χλωμό), όταν θα κυβερνήσει. Από τον Σαμαρά περιμένουμε να συσπειρώσει το μεγαλύτερο ποσοστό της δεξιάς για τις θέσεις του, αρχικά και ύστερα να μεγαλώσει την πίτα αυτή. Να δημιουργηθούν και άλλοι παραδοσιακοί ψηφοφόροι της δεξιάς, προερχόμενοι από τον απολιτίκ μεσαίο χώρο. Να πείσει μεγάλο μέρος της κοινωνίας ότι αυτός αποτελεί την μοναδική λύση απέναντι στα προβλήματα του μαστιζόμενου ελληνικού λαού. Να γίνει δηλαδή ο νέος εθνάρχης, ο νέος Καραμανλής και όχι ο νέος Μπακογιάννης. Η αριστερά που λαικίζει ακατάσχετα, που απαιτεί να διαγραφεί το χρέος της, λές και της τα χρωστάγανε από κάπου, πλην Γερμανίας, είναι κακός σύμμαχος για τον Σαμαρά. Οι άνθρωποι που την αποτελούν είναι 40 χρόνια πίσω απ' τα γαιδούρια. Όσο περνά ο καιρός αποδεικνύεται, ότι η αριστερά αποτελεί την βαλβίδα εκτόνωσης ενός συστήματος σάπιου, αντιπροοδευτικού και προδοτικού. Ο Σαμαράς οφείλει να γίνει ο ηγέτης των πατριωτών και προοδευτικών Ελλήνων και όχι εκπρόσωπος της ελληνικής βλακείας, που μας έφτασε τόσα χρόνια σε αυτήν την κατάσταση.

      • Ραβινος avatar
        Ραβινος @ chrisss 15/12/2011 19:24:55

        +100000!!

  15. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 15/12/2011 12:22:02

    ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΝΔ: Γράφεται και σε αυτήν την ανάρτηση ότι ο Σαμαράς είναι καλός ενώ το κόμμα του δεν είναι. Αυτός ο ισχυρισμός δεν μπορεί να λέγεται συνέχεια διότι από ένα χρονικό σημείο και μετά στρέφεται και κατά του Σαμαρά. Και αυτό είναι απολύτως λογικό αφού όσοι δεν είμαστε οπαδοί της ΝΔ αναρωτιώμαστε: Αφού ο Σαμαράς δεν μπορεί να φτιάξει την ΝΔ πως θα μπορέσει να φτιάξει την Ελλάδα; Και με ποιόν θα κυβερνήσει την Ελλάδα στην περίπτωση που γίνει και πρωθυπουργός μας; Μόνος του; Ξέρετε ότι δεν συμπαθώ καθόλου τον Μητσοτάκη. Ο Μητσοτάκης όμως είχε κάνει την εξυπνότερη και σωστότερη προεκλογική καμπάνια. Διαφήμιζε με τεράστιες φωτογραφίες τους συνεργάτες με τους οποίους θα κυβερνούσε την Ελλάδα!

  16. Kennan avatar
    Kennan 15/12/2011 12:22:53

    Αγαπητέ, όσο και αν δεν θες να το παραδεχτείς ο Σαμαράς έχει την πρωτοβουλία των κινήσεων.

    Όπως επισημαίνεται στο άρθρο: “ο Σαμαράς με κατώτερες δυνάμεις (ΝΔ) απέναντι σε εκείνες του αντιπάλου (σύστημα ΠΑΣΟΚ-διαπλοκής) κατάφερε να σώσει την χώρα από την χρεοκοπία, να πάρουμε την 6η δόση, να εξασφαλίσει συγκεκριμένη ημερομηνία εκλογών- δεν παίζει ρόλο αν γίνουν τον Μάρτιο αντί του Φεβρουαρίου- να απαλλάξει την χώρα από τον ΓΑΠ, να σηματοδοτήσει τον διχασμό του ΠΑΣΟΚ και το κυριότερο να διασφαλίσει το ατού της επαναδιαπραγμάτευσης του μνημονίου μέσω της επιστολής που απέστειλε στους δανειστές μας”.

    Τώρα, αν θες να επιχειρηματολογείς κατά του Σαμαρά χρησιμοποιώντας τα λεγόμενα Βενιζέλου, πάω πάσο...

  17. Νικήτας avatar
    Νικήτας 15/12/2011 12:23:04

    Σωστά φίλε. Μόνο που η κυβέρνηση Σαμαρά [όταν αναλάβει την εξουσία] οφείλει -ανάμεσα στα άλλα- να μην αναλωθεί στο τηλεοπτικό τσίρκο και στις υποτιθέμενες πολιτικές αναλύσεις των και καλά ειδήσεων. Η δουλειά της θα είναι να ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ και όχι να παίζει το γλοιώδες παιχνίδι των μισαγράμματων των καναλιών.
    Οι χώρες δεν κυβερνούνται απο φτηνιάρικες αγράμματες τηλεπερσόνες..

    Οφείλει δε η νέα κυβέρνηση να δημιουργήσει τις προυποθέσεις για να μπεί ένας φραγμός στην ασυδοσία των καναλιών και εκδοτίσκων. Αυτό είναι MUST για να το πω ελληνικά :-)

    Ἀλλο ένα σημαντικό είναι να αποκατασταθεί ένα ΑΙΣΘΗΜΑ ΔΙΚΑΙΟΥ σταδιακά. Να τιμωριθούν οι υπαίτιοι της κατρακύλας και της παρακμής.

    Ωραίο και ουσιώδες άρθρο Π.Ζ.

    • Nικήτας avatar
      Nικήτας @ Νικήτας 15/12/2011 13:02:42

      τιμωρηθούν

  18. Wolf avatar
    Wolf 15/12/2011 12:30:48

    Μέσα στη ζοφερή πραγματικότητα, εν μέσω της κατακλυσμιαίας λαίλαπας που ρουφάει τις ανάσες μας, Πάνο Ζ. έγραψες ένα πραγματικά αισιόδοξο άρθρο.
    Που δίνει στίγμα, προοπτική και ελπίδα.
    Γιατί στ αλήθεια αυτό χρειαζόμαστε τώρα, πρώτα και πάνω απ όλα: αισιοδοξία. Χρειάζεται ο λαός μας καλή ψυχολογία, να πιστέψει σε κάτι και σε κάποιον.
    Και σίγουρα δεν μπορεί να είναι άλλος από το Σαμαρά, αυτός που μπορεί τώρα, να μας βγάλει από την τραγωδία που ζούμε, όλοι μας.
    Προσωπική μου άποψη είναι ότι ο ίδιος, ποτέ δεν έκανε ούτε μισό βήμα πίσω. Χρειάστηκε να κάνει τακτικές κινήσεις, ώστε να αγοράσει χρόνο για τη χώρα και να υποχρεώσει, φίλους και εχθρούς, να αντιληφθούν ότι πάνε το συνολικό, το ευρωπαϊκό καράβι, στην ξέρα.
    Με κόπο, εσωτερική φθορά, κατάφερε να δείξει μέσα και έξω, ότι περπατά όλη η Ευρώπη πάνω σε τεντωμένο σχοινί και ότι οι ασκήσεις ακριβείας που προσπαθούν να επιβάλλουν στην Ελλάδα, θα είναι ντόμινο για όλους. Και πλέον αυτό έχει αρχίσει να το αντιλαμβάνεται η παγκόσμια κοινότητα, όχι μόνο η ευρωπαϊκή.
    Είναι σαφές ότι το διάστημα που είναι Πρόεδρος στη ΝΔ, θεοί και δαίμονες στάθηκαν απέναντι στην καθαρή θέση του. Προσπάθησαν με νύχια και δόντια να τον βάλουν στο κάδρο. Έπρεπε μα κάθε τρόπο να βρουν κάτι που να τον αγγίζει, έναν τρωτό σημείο, κάποιο σημείο που να κάθεται η λάσπη πάνω του. Είδαν ότι δεν τους βγαίνει, δεν κολλάει η λάσπη πάνω του.
    Επέλεξαν λοιπόν τώρα να τον αποδυναμώσουν με άλλους τρόπους -βλ. αυτό που σωστά περιγράφεις δημιουργία άλλων κομματικών μηχανισμών- που θα του ανακόπτουν την πορεία προς την ισχυρή αυτοδυναμία.
    Ξέρει καλά η διαπλοκή και οι εκφραστές της ότι αν δεν τον ελέγξουν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, την επόμενη ημέρα θα έχουν τεράστιο πρόβλημα επιβίωσης και το πάρτι που έχουν επιβάλλει χρόνια τώρα, θα κατεβάσει ρολά.

    Η χώρα έχει πλέον Ηγέτη, Πάνο Ζ.
    Και ο ηγέτης αυτός δουλεύει ήδη στην κατεύθυνση να βγάλει τη χώρα από τη μιζέρια, να την κάνει πάλι δυνατή, βάζοντας την πάλι στον παγκόσμιο χάρτη, έχοντας ομοτράπεζους τους μεγάλους και δυνατούς. Η εξωστρέφεια που επιδεικνύει το τελευταίο διάστημα, αλλά και η αποδοχή που έχει από τους μεγάλους παίχτες τους παγκόσμιου γεωπολιτικο-οικονομικού ενδιαφέροντος, δεν είναι καθόλου τυχαία.
    Η Ελλάδα πρέπει να αποκτήσει θετική ψυχολογία και ο Σαμαράς πρέπει να τη μεταλαμπαδεύσει στους Έλληνες.
    Το επόμενο βήμα τώρα, παράλληλα με τη διεθνή παρουσία του, είναι να βγει κοντά στο λαό και να τον αφουγκραστεί, να του εμφυσήσει την ελπίδα, να νιώσει ο Έλληνας ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε -με κόπο- αλλά μπορούμε!
    Ο Έλληνας χρειάζεται τώρα τον Ηγέτη του δίπλα του, να περπατήσουν μαζί, να ακούσει τον πόνο του, να πιστέψει, να βρει το χαμένο του χαμόγελο, να ανακτήσει την χαμένη του αξιοπρέπεια, να νιώσει ότι υπάρχει Ελπίδα.
    Τώρα είναι η ώρα!!!

  19. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 15/12/2011 12:37:53

    Ωραίο κείμενο Πάνο Ζ.! Κατά τη γνώμη μου η πρώτη σου προτροπή είναι και αυτή που θα κρίνει εν πολλοίς την αυτοδυναμία. Η κάθοδος του... ενός στο λαό - γιατί αυτή η κάθοδος πρέπει απαραιτήτως να είναι άμεση, προσωπική, αφτιασίδωτη, αληθινή - είναι μεγίστης σημασίας. Ο κόσμος ήδη προσμένει και η, έστω και επιφυλακτική και καχύποπτη προσμονή, κρύβει πάντοτε τον πόθο της ελπίδας και τη δυναμική της εμπιστοσύνης.

  20. ΟλοιΙδοιΕιναι avatar
    ΟλοιΙδοιΕιναι 15/12/2011 13:49:07

    Στον κοινοβουλευτισμό τα κόμματα εμφανίζονται στον λαό περίπου ως αδυσώπητοι αντίπαλοι.
    Φυσικά και δεν είναι αντίπαλοι. Τα κόμματα είναι οι εταίροι που μετέχουν σε μια επικερδή επιχείρηση που λέγεται κοινοβουλευτικό σύστημα. Στην πραγματικότητα τα κόμματα μεταξύ τους είναι οι καλύτεροι συνεργάτες.

    Στο μόνο πράγμα που πραγματικά διαφωνούν τα κόμματα, είναι ως προς το ποιο θα έχει την εξουσία. Δηλαδή για την θέση του διευθύνοντος συμβούλου κάπως. Εκεί και μόνο περιορίζονται οι πραγματικές διαφορές τους. Διεκδικούν όλα την εξουσία για λογαριασμό τους. Διότι η εξουσία μεταφράζεται σε οικονομικό όφελος. Πάντα.

    Τα κόμματα θέλουν αδιάκοπα ένα και μόνο πράγμα. Την εξουσία. Θέλουν πάντα και μόνο την εξουσία. Ακόμη κι όταν δεν έχουν στελέχη, πρόγραμμα και πραγματικό λόγο για να κυβερνήσουν. Συνεχίζουν να θέλουν την εξουσία. Διότι η εξουσία έχει ψωμί.

    Πέρα από αυτή την, για εμάς, επουσιώδη διαφωνία τους, τα κόμματα δεν έχουν αληθινές διαφορές. Οσες διαφορές φαίνεται να έχουν, απλώς τις κατασκευάζουν. Στο κάτω κάτω θα πρέπει να βρουν κάποιους λόγους ώστε να προτιμήσουμε το ένα από το άλλο κόμμα.

    Αν μείνεις 10 χρόνια σε μια χώρα και δεν σου πουν τι κυβέρνηση έχει, σοσιαλίζουσα-εργατική ή φιλελεύθερη, και δεν διαβάσεις εφημερίδες ή ενημερωθείς αλλιώς, θα δυσκολευτείς να καταλάβεις κάποια ουσιαστική διαφορά όταν τα κόμματα διαδέχονται το ένα το άλλο στην εξουσία. Ακόμη κι αν πληρώνεις φόρους κανονικά. Τόσες μεγάλες διαφορές έχουν τα κόμματα στον κοινοβουλευτισμό.

    Επειδή λοιπόν δεν βρίσκουν πραγματικές διαφορές καταφεύγουν σε άλλους τρόπους για να τραβήξουν την προσοχή μας. Και συμφωνούν και πάνω και σ’ αυτό. Για παράδειγμα μισθώνουν image makers για τα πρωτοκλασάτα στελέχη τους και εταιρίες δημοσίων σχέσεων για να συντάξουν τα προγράμματα και τα συνθήματά τους. Συμφωνούν και σ’ αυτό.

    Συμφωνούν επίσης στο να επιλέγουν σε αρκετές περιπτώσεις νέους και όμορφους πολιτευτές. Τελευταία επιλέγουν νέες και όμορφες κοπέλλες. Χωρίς ιδιαίτερα άλλα προσόντα ή εμπειρίες. Ακριβώς σαν το πλήρωμα πίστας μαγαζιού μαζικής λαϊκής διασκέδασης. Εξάλλου οι πολιτευτές τους προορίζονται για να γίνουν βουλευτές-νομοθέτες. Και λίγο ρόλο παίζει αν ένας τέτοιος βουλευτής-νομοθέτης είναι μορφωμένος ή ικανός. Δεν πρόκειται να πάρει καμμιά σημαντική απόφαση από μόνος του. Το μόνο το οποίο χρειάζεται να διαθέτει, είναι αφοσίωση στον “αρχηγό”. Που στο κάτω κάτω του έκανε την τιμή να τον επιλέξει για υποψήφιο. Διότι φυσικά και δεν επιλέγει ο λαός τους υποψηφίους βουλευτές-νομοθέτες. Ούτε οι κομματικές οργανώσεις βάσης. Και πάνω σε όλα αυτά, όλα τα κόμματα φυσικά και συμφωνούν.

    Έκτός λοιπόν από αυτή την μικρή διαφωνία τους, στο ποιο δηλαδή θα έχει την εξουσία, τα κόμματα, όλα τα κόμματα, συμφωνούν σε όλα τα πραγματικά σοβαρά ζητήματα. Οχι σε εκείνα τα ζητήματα που έχουν να κάνουν με την διαχείριση και τα μέτρα που πρέπει να παρθούν για το ένα ή το άλλο. Αυτά είναι δευτερεύοντα. Σ’ αυτά τα θέματα είναι υποχρεωμένα να “διαφωνήσουν” στο κάτω κάτω. Για τα μάτια μας και μόνο φυσικά.

    Στα σοβαρά ζητήματα, στα οποία όλα τα κόμματα συμφωνούν, μπορούμε να κατατάξουμε

    την μορφή του πολιτεύματος
    την ανυπαρξία δημοψηφισμάτων
    την εκλογή αντί της κλήρωσης
    την διάρκεια της θητείας του αντιπροσώπου-βουλευτή-νομοθέτη και φυσικά της κυβέρνησης
    την μη-λογοδοσία τους
    στο ότι οι “πρωθυπουργοί δεν πάνε φυλακή”
    τον διορισμό των υπουργών από τον πρωθυπουργό
    τον διορισμό της κεφαλής της δικαιοσύνης από τον πρωθυπουργό
    τον μισθό τους, ολουνών. Αυτό που ονομάζουν “βουλευτική αποζημίωση” για το κακό που έπαθαν
    την κρατική επιχορήγηση των κομμάτων
    την ατιμωρησία τους την νομοθετημένη
    τον διορισμό των διοικητικών συμβουλίων στις επιχειρήσεις του δημόσιου τομέα
    το βόλεμα των “δικών τους παιδιών”, προώθηση ημετέρων σε θέσεις και εξυπηρέτηση “κουμπάρων”
    στο ότι όλοι οι δικοί τους είναι καθαροί και καθόλου διεφθαρμένοι
    στο ότι όλοι παραλαμβάνουν καμμένη γη από τους προκατόχους τους
    στο ότι οι αντίπαλοί τους είναι ψεύτες και λαϊκιστές
    στο ότι θέλουν μεν να έχουν κομματικές οργανώσεις βάσεις αλλά χωρίς να τις επισκέπτονται πολύ συχνά τα μέλη και πάρουν τα μυαλά τους αέρα
    στο ότι είναι δυνατόν να υπάρχουν νόμοι που ρυθμίζουν θέματα όπως την χρηματοδότησή τους για παράδειγμα, χωρίς τα ίδια να έχουν νομική υπόσταση
    στο ότι το κράτος και το δημόσιο είναι ιδιοκτησία τους
    στο ότι φόρους πρέπει να πληρώνει μόνο ο λαός
    και μια σειρά άλλα τέτοια παρόμοια και πρωτευούσης σημασίας.
    Τα κόμματα συμφωνούν επίσης και στον τρόπο της εσωκομματικής τους λειτουργίας. Ολα τα κόμματα έχουν σε ισχύ, εσωτερικά, έναν ολιγαρχικό κοινοβουλευτισμό. Από την επιλογή των αντιπροσώπων για τα περίφημα συνέδριά τους, επιλογή που γίνεται με εντελώς όρους φατριών, διμοιριών και λόχων, μέχρι την ανάδειξη στο Πολιτικό τους Γραφείο. Παντού κοινοβουλευτισμός. Δηλαδή δι’ αντιπροσώπων μακράς θητείας. Και μάλιστα άκρως δεσποτικός και απολυταρχικός. Πουθενά ο κομματικός λαός να αποφασίσει άμεσα για κάτι. Συμφωνούν και σ’ αυτό.

    Επίσης συμφωνούν, όλα τα κόμματα συμφωνούν, στο να μην έχουν νομική υπόσταση. Τα κόμματα δεν είναι για παράδειγμα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού ή δημοσίου δικαίου ή οτιδήποτε άλλο. Δηλαδή τα κόμματα δεν είναι υποκείμενα δικαιοπραξίας, για τους νομικούς. Τα κόμματα είναι “οιονεί” νομικά πρόσωπα. Σαν να ήταν δηλαδή, ενώ δεν είναι. Ουσιαστικά τα κόμματα δεν υπάρχουν. Δεν είναι ούτε φυσικά πρόσωπα βέβαια, αλλά ούτε και νομικά πρόσωπα θέλουν να είναι. Τα κόμματα δεν είναι τίποτε. Δεν μπορεί να επιβληθεί στα κόμματα ούτε καν το παραμικρό πρόστιμο για παράδειγμα. Και συμφωνούν όλα τα κόμματα σε αυτή τη “ρύθμιση”.

    Επίσης όλα τα κόμματα συμφωνούν στο ότι η ύπαρξη και η λειτουργία τους δεν πρέπει να προβλέπεται και κυρίως δεν πρέπει να ρυθμίζεται από κανέναν νόμο. Συμφωνούν, τι να κάνουμε;

    Α, ναι συμφωνούν και στο να μην έχουν ΑΦΜ.

    Αλλά εκεί που βασικά καρα-συμφωνούν είναι στο ότι αυτό το κακό όνειρο, αυτός ο εφιάλτης στον οποίο ζούμε, είναι δημοκρατία. Η ύψιστη μορφή της μάλιστα.

    Που στο καλό είναι αντίπαλοι λοιπόν;

  21. karenin avatar
    karenin 15/12/2011 14:39:50

    Με άλλα λόγια το πολιτικό σύστημα της μεταπολίτευσης πρέπει να τελειώσει,
    αλλά για κάποιον υπέρτατο σκοπό η ΝΔ πρέπει να σωθεί. Αυτό που πρέπει να καταλάβουμε όλοι είναι ότι ΝΔ έχει σήμερα 20-22% το Πασόκ 12 % και οι άλλοι ότι έχουν. Η αναγωγή είναι πέρα βρέχει, γιατί δεν υπάρχουν αναποφάσιστοι, συνειδητή πολιτική στάση πολιτών είναι που κάνουν ακριβώς αυτό που γράφεις στην αρχή. Το να βγείς με τέτοια αντιφατικά επιχειρήματα στον κόσμο θα φάς κράξιμο και απαξίωση. Προσπερνάω το, ο Σαμαράς με την υπογραφή έσωσε την χώρα, θα σταθώ όμως στα μέτρα που πηγάζουν ακριβώς απο την δανειακή σύμβαση, η οποία ενσωματώνει και το μνημόνιο, που η ΝΔ στηρίζει και θα την υπογράψει, αλλά θα επαίρεται τα μέτρα που την συντομεύουν. Αυτή είναι η κυρια αντίφαση στην όλη πολιτική της ΝΔ, και το άρθρο έντεχνα την προσπερνά.
    Ας μείνουμε όμως στα δύο τελευταία σημεία. Ας τα κάνει πρώτα πράξη ο Σαμαράς, και αφου ακούσουμε θα κρίνουμε.
    ΥΓ. Σχετικά με τον σκοπό και τα μέσα, στο έγκλημα και τιμωρία, ο Ντοστογιέβσκι αποφάνθηκε πώς ενας έντιμος σκοπός δεν απαιτεί άτιμα μέσα για να επιτευχθεί.

  22. Γιώργος msn avatar
    Γιώργος msn 15/12/2011 16:37:16

    Κατά την ταπεινή μου γνώμη το πρόβλημα στο να εκτοξευτεί και να κυριαρχήσει από τώρα η ΝΔ, τουλάχιστον στην δική μου οπτική, εντοπίζεται στο γεγονός πως ένα κεντροδεξιό κόμμα, που πρόσφατα εξέλεξε αρχηγό με δημοκρατικές διαδικασίες -σημείο αναφοράς- στη λειτουργία των θεσμών δεν ασχολείται με την ουσία της πολιτικής.
    Όλοι γνωρίσαμε τι εστί πασόκ, πως ανήλθε στην εξουσία σε συνδυασμό με τα εγκληματικά παρατράγουδα της προηγούμενης κυβέρνησης.
    Βατοπαίδι (καραστημένο), "λεφτά υπάρχουν", πορείες στους δρόμους με το βαθύ κράτος, "δεκεμβριανά" και πάει λέγοντας...
    Είδαμε πως 2 χρόνια κυβέρνησαν υπονομέυοντας κάθε προοπτική εξόδου από την κρίση, διαλύοντας τον κοινωνικό ιστό.
    Παρόλα αυτά, υπάρχουν κάποιοι μέσα σε αυτόν το παλαιολιθικό μηχανισμό του πασοκιστάν, που έχουν προγραμματικές θέσεις (όχι εκθέσεις ιδεών η φληναφήματα) πχ Μόσιαλος, που τις εξετάζει κανείς και από επιστημονική σκοπιά με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
    Σωστές ή λάθος, δεν έχει σημασία...
    Θέλω να πω, πως η ομολογουμένως πιο αξιόπιστη πρόταση σε κομματικό επίπεδο αυτή τη στιγμή, είναι η νέα δημοκρατία, αλλά σε λίγους μήνες (αν όχι εβδομάδες) θα έρθει να κυβερνήσει και δεν υπάρχει ανά τομέα ένα τεκμηριωμένο σχέδιο, με ανάλυση, με μεταρρυθμιστικές προσεγγίσεις, με οργανωμένη διάθεση προς ενημέρωση στους πολίτες.
    Είναι τεράστιο κενό.
    Πρόγραμμα φυσικά, δεν εννοώ μια σε επίπεδο διακηρύξεων και γενικών διατυπώσεων, παρουσίαση.
    Αλλά ένα συστηματικό, δομημένο με ξεκάθαρη αποτύπωση και αναφορά "εργαλείων" σχέδιο διακυβέρνησης.
    Φυσικά μπορεί να κάνω λάθος και να δουλεύουν πυρετωδώς στη Συγγρού και σε σύντομο καιρό να υπάρχει σαφής εικόνα, δεν ισοπεδώνω τίποτα, ούτε λειτουργώ με αφοριστική διάθεση.

  23. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 15/12/2011 16:50:52

    Ο Α.Σ. , πρέπει να κατέβει στον κόσμο και να μας μιλήσει. Να μας εξηγήσει πως είναι η κατάσταση , σε τι μπορούμε να ελπίζουμε και τι πρέπει να γίνει. Να επικοινωνήσει μαζί μας με καθαρές κουβέντες και να πάρει δύναμη και στήριξη που τόσο χρειάζεται. Ν΄ακούσει τι έχουμε να του πούμε και τι περιμένουμε απ'αυτόν. Τα ΜΜΕ είναι εχθρικά απέναντί του, χρειάζεται την επαφή με τον κόσμο γιατί και η πολιτική αλλά και η εικόνα του ,τόσο η δική του , όσο και του κόμματος, αλλοιώνονται συνειδητά εκ μέρους τους.

  24. Ιωαννης Τ avatar
    Ιωαννης Τ 15/12/2011 18:19:56

    ....Όμως είστε σίγουροι ότι θα άντεχε ο ελληνικός λαός τις συνέπειες; Είστε σίγουροι ότι αν χρεοκοπούσαμε δεν θα πλήρωνε ο Σαμαράς την νύφη...
    μα ηδη εχουμε χρεωκοπησει!!!! τι περιμενουμε την S&P να μας δηλωσει d η sd για να το παραδεχτουμε?

    ...Τις ημέρες που έρχονται δύο πράγματα πρέπει να κάνει κυρίως κατά την γνώμη μας...
    συμφωνω γενικος με οσα λεει το αρθρο.
    να μας πει ακομα οι αδολφοι τελευταιοι βλαχοι γερμανοι ραιχενbath και ταβερνιαρης φουχτελ τι κανουν πραγματικα στην ελλαδα και τι προτηθετε να κανει με τις αρρωστες αυτες υπαρξεις.

  25. aurora3363 avatar
    aurora3363 15/12/2011 18:23:52

    Πάνο Ζ. από το στόμα σου και στου θεού τ'αυτί!!!

  26. ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 15/12/2011 18:34:57

    Αγαπητέ chrisss,
    Το ίδιο πράγμα λέμε. Δεξιά (ενωμένη) = 40%
    25% τα Πασοκολαμόγια+5% ΚΚΕ =30%
    ...................................................................................
    ΜΗ ΔΕΞΙΟΙ !!! =30%

    Αν η Μέρκελ δεν δεχτεί την κόκκινη γραμμή Σαμαρά (Υποθέτω κάποτε θα βάλει μια κόκκινη γραμμή γιατί αλλοιώς θα είναι κι αυτός ΓΑΠ) βγαίνουμε απ' το ευρώ.
    Πιστεύεις οτι στην κατάσταση που θα προκύψει, εμείς με το Σαμαρά πρωθυπουργό θα την περνάμε "άρχοντες" με το υπόλοιπο 60% απέναντι να μας πολεμούν? Κι άν δεν διαγραφεί το χρέος της Γερμανίας τουλάχιστο, που είναι πάνω απο 200 δίς ευρώ και εκτός απ' την Αριστερά το δέχεσαι και εσύ, πως θα ξεχρεώσουμε το υπόλοιπο που νομίζεις οτι το φάγαμε μεταξύ άλλων εγώ και εσύ?
    ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΡΩΤΑ ΟΠΟΙΟΝ ΛΟΓΙΣΤΗ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ.
    Ηρθε η ώρα να γίνουμε όλοι ΕΛΛΗΝΕΣ και όχι "παραδοσιακοί ψηφοφόροι της Δεξιάς" ή της Αριστεράς...

  27. Γιάννης avatar
    Γιάννης 15/12/2011 19:15:28

    "- Η διαπλοκή προσπαθεί να διαλύσει το δικομματικό σύστημα που την υπέθαλψε τόσα χρόνια προωθώντας νέους “τρίτους πόλους”, όπως το κόμμα του κ. Κουβέλη."

    Μα δεν καταλαβαίνετε πόσο παρανοϊκό είναι αυτό? Η διαπλοκή ΘΕΡΙΕΨΕ με τις δικομματικές κυβερνήσεις. Πού ζήτε 37 χρόνια?

    • aurora3363 avatar
      aurora3363 @ Γιάννης 15/12/2011 19:46:20

      Τώρα όμως δεν την βολεύει την κα διαπλοκή το δικομματικό και είπε να αλλάξει τρένο...χεχε

  28. ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 15/12/2011 21:24:37

    Το μεγαλύτερο κομμάτι του χρέους το δημιούργησε η διακομματική του Ζολώτα και μάλιστα μόνο μέσα σε ένα χρόνο. Διακομματική σημαίνει αντί να τρώει με μια κουτάλα ενα κόμμα εξουσίας, να τρώνε 3 ή 4 κόμματα με 4 κουτάλες! Οπως τώρα καλή ώρα που μέσα απ το αίμα του λαού πίνουν 48 υπουργοί από 3 κόμματα αντί για 10-12 που χρειάζονταν!
    Ομως η ανατροπή του καθεστώτος ΠΑΣΟΚ έστω κι αν κράτησε λίγο, έγινε με την ειλικρινη συμμαχία Μητσοτάκη-Φλωράκη (Υπουργός της ΝΔ ο ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ αν θυμάστε) . Και πάλι μονο μια τέτοια συμμαχία Σαμαρά -Αριστεράς θα μπορούσε να ανατράψει το σημερινό καθεστώς των νταβατζήδων και να σταθεί μετά τη σίγουρη χρεοκοπία...

  29. Stelios avatar
    Stelios 16/12/2011 11:30:04

    Ο κ. Σαμαράς εξήγγειλε 31 επιγραμματικές αλλά αόριστες προτάσεις για τροποποίηση του ισχύοντος Συντάγματος, ύστερα από την εξαγγελία του Μίκη Θεοδωράκη και των άλλων αγανακτισμένων περί της ανάγκης ενός Νέου Συντάγματος από Εθνοσυνέλευση και να εγκριθεί με δημοψήφισμα και ύστερα από την νέα παραπλανητική δήλωση του πρώην πρωθυπουργού περί της δήθεν ανάγκης δημοψηφίσματος ανάλογη εκείνης που ο ίδιος, ως αντιπολίτευση, αναφερόμενος στο ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ του 2008 είχε πει: «Το δημοψήφισμα είναι πράξη αντίστασης απέναντι σε μια ληστρική πολιτική, που αδικεί τα μεσαία και χαμηλά στρώματα και λοιδορεί την κοινωνία».
    ΄Εχει δηλαδή από σήμερα ο κ. Σαμαράς την ευκαιρία να προσδιορίσει σαφώς το πως εννοεί αυτές τις 31 προτάσεις του πριν οι αγανακτισμένοι κατέβουν στις προσεχείς εκλογές συσπειρούμενοι σε ένα ΝΕΟ ΚΟΜΜΑ με σημαία το ΝΕΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ που ετοιμάζουν.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.