#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/03/2011 13:25
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαμαράς προς όλους: "άντε γεια..."



Σε μια ομιλία - τομή στην σημερινή συνεδρίαση της Εκτελεστικής Γραμματείας της ΝΔ, ο Αντώνης Σαμαράς έστειλε σαφέστατο μήνυμα στα διάφορα κέντρα που μεθοδεύουν εξωθεσμικές λύσεις και εκτροπές και παράλληλα καλλιεργούν κλίμα διχόνοιας στη ΝΔ: "δεν πτοούμαι", είπε, "δεν χρωστάω σε κανέναν, παρά μόνο στον ελληνικό λαό", "θα πάρουν την απάντησή τους όσοι προσπαθούν να μας εμποδίσουν ή να μας εκτρέψουν ".

Τόνισε επίσης για μια ακόμα φορά ότι εκλέχθηκε για να τα αλλάξει όλα και ότι δεν θα δεχθεί συγκυβέρνηση με το ΠΑΣΟΚ και συμπράξεις με όσους υποστηρίζουν το Μνημόνιο και ότι η ΝΔ είναι έτοιμη για εκλογές.

Η σημερινή ομιλία του Σαμαρά σηματοδοτεί μια σημαντική στροφή στην πολιτική του. Επειδή ακολουθεί ένα κύκλο σκληρών πιέσεων από το σύστημα να συμβιβασθεί στο Μνημόνιο, την συγκυβέρνηση κλπ. Το μήνυμα είναι σαφές προς όλους: "Δεν συμβιβάζομαι και φεύγω μπροστά"

Ακολουθεί η εισήγηση του στην Εκτελεστική Γραμματεία:

Την ώρα που η πολιτική μας κερδίζει έδαφος μέσα στην Ελλάδα και επαληθεύεται και στην Ευρώπη, εκεί που έδωσα αγώνα για την Ελλάδα και τα συμφέροντά της,

Την ώρα που η κυβερνητική πολιτική περιέρχεται σε όλο και μεγαλύτερα αδιέξοδα,

Την ώρα που το ΠΑΣΟΚ περιέρχεται σε όλο και πιο δύσκολη θέση,

Την ώρα που ετοιμάζουμε την επικαιροποίηση του προγράμματός μας, του οικονομικού μας προγράμματος, το Ζάππειο-ΙΙ, που θα αποτελέσει τη μόνη εναλλακτική λύση από τα σημερινά αδιέξοδα, που μας έχει η κυβέρνηση,

Την ώρα που το κόμμα μας κάνει το επόμενο βήμα και είναι έτοιμο για εκλογές οποτεδήποτε κι αν αυτές γίνουν,

Την κρίσιμη αυτή ώρα, θα ήθελα να πω ότι κάποιοι προσπαθούν, υστερόβουλα και άκομψα, να εμφανίσουν δήθεν προβλήματα, ανύπαρκτα προβλήματα, στη Νέα Δημοκρατία, για να στερήσουν τη χώρα από μιαν ισχυρή και αυτοδύναμη εναλλακτική λύση. Ξέρω γιατί το κάνουν…

Ας γνωρίζουν, λοιπόν, όλοι, ότι δεν πρόκειται να δεχθώ συγκυβέρνηση, με ένα ΠΑΣΟΚ το οποίο δεν μπορεί να συνεννοηθεί ούτε με τον εαυτό του.

Ας γνωρίζουν, ότι δεν πρόκειται να δεχθώ «συμπράξεις» με όσους υποστήριξαν το Μνημόνιο και έκαναν ό,τι μπορούσαν για να βοηθήσουν την κυβέρνηση να περάσει τα αδιέξοδά της και την κυβερνητική προπαγάνδα να περάσει τα ψέματά της.

Ούτε και βεβαίως θα συναινέσω σε θεόσταλτες έξω-θεσμικές λύσεις.

Υπενθυμίζω ότι εκλέχθηκα για να τα αλλάξω όλα. Για να δώσω προοπτική σε ένα κόμμα που βγήκε από δεινή ήττα...

Και Ελπίδα στην Ελλάδα, που δοκιμάζεται τόσο...

Αυτό ακριβώς κάνω. Και σε αυτό δεν πρόκειται να συμβιβαστώ.

Δεν με πτοεί η διαστρέβλωση των θέσεών μας, ούτε η απόκρυψη της αλήθειας, ούτε η παραπλάνηση της κοινωνίας με διάφορα μυθεύματα που συστηματικά προωθούνται.

Ούτε, ασφαλώς, με απασχολούν οι επίδοξοι ενοικιαστές μιας… ανύπαρκτης «πολυκατοικίας».

Απευθύνομαι σε ολόκληρο τον Ελληνικό λαό.

Οι ιδέες μας κερδίζουν έδαφος παντού.

Θα κερδίσουν και στην Ελλάδα!

Θα κερδίσουν και το λαό μας, που έχει χάσει κάθε εμπιστοσύνη στο παλιό που τέλειωσε. Και θέλει να πιστέψει στο καινούργιο που έρχεται.

Αντιλαμβάνομαι και τις μνήμες και τους δισταγμούς του απλού πολίτη.

Αλλά αυτή την εμπιστοσύνη στο καινούργιο, είμαστε αποφασισμένοι να του τη δώσουμε.

Κι όσοι προσπαθούν να μας εμποδίσουν ή να μας εκτρέψουν, θα πάρουν την απάντησή τους.

Δεν παίζω μικροκομματικά παιγνίδια, ούτε ασχολούμαι με τις κακές συνήθειες της μικροπολιτικής.

Δεν  χρωστάω σε κανένα!

Παρά μόνο στον Ελληνικό λαό:

Την Ελπίδα που του υποσχέθηκα!

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Οδυσσέας Αρβανίτης avatar
    Οδυσσέας Αρβανίτης 29/03/2011 13:43:23

    Σαμαράς: "Αντε γεια" σε όλους. Αυτός είναι ο καλύτερος τίτλος Φάκτορα. Επειδή αυτό τους είπε ο Σαμαράς. 'Εγώ φεύγω μπροστά και θα τα πούμε στις εκλογές"

    • ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
      ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ @ Οδυσσέας Αρβανίτης 29/03/2011 16:05:26

      Και εγενετο 'Αντε γεια' !!!

    • διηνεκης avatar
      διηνεκης @ Οδυσσέας Αρβανίτης 30/03/2011 00:39:40

      βερος γαυρος ο προεδρος στο καραισκακη το εμαθε το αντε γεια,καλα που δεν τους ειπε απο το εξωτερικο που ηταν αμα γυρισω θα σας γα....... και αμα αργησω παρτε και αυτο ειναι τα αρχ..... μου τα δυο

  2. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 29/03/2011 13:45:41

    Αυτός είναι ο Σαμαράς που θέλουμε...
    Ελπίζουμε μόνο να βιαστεί...να ζητήσει εκλογές...να πάνε ολοι στα σπίτια τους...

  3. Kokkalis A. avatar
    Kokkalis A. 29/03/2011 13:46:26

    Μακαρι ο τιτλος να ταλεγε ολα .Συμφωνω οτι δεν χρωστας προεδρε ..αλλα εως τωρα -καποιες φορες- στη στελεχωση ..αυτο δεν φανηκε ..καθαρα..Δεν εχει νοημα να καλουνται να προωθησουν την γραμμη , που θα πρεπει να πρεσβευει το κομμα , ως ... μπροστινοι να ειναι καποιοι που βρεθηκαν.. ελλειποβαρεις και λιγοι οταν χρειαστηκε ..Αυτο συμβαινει παντου και οχι ..κεντρικα μονο .

    • Pikis avatar
      Pikis @ Kokkalis A. 30/03/2011 10:08:35

      Συμφωνώ απόλυτα.
      Κάποιες εκφράσεις του Σαμαρά (δεν χρωστάω σε κανένα) μου θύμισαν ΓΑΠ και ανατρίχιασα.

      • Heaven avatar
        Heaven @ Pikis 30/03/2011 15:44:47

        ποια ειναι καλυτερη τακτικη, να τους πεταξει εξω η να τους αφησει να σαπισουν στη χλευη και την απαξια?

  4. Kennan avatar
    Kennan 29/03/2011 13:46:44

    Εγώ νομίζω ότι τώρα κλείνει ο πρώτος κύκλος της ηγεσίας Σαμαρά στη ΝΔ. Τους δοκίμασε όλους, τους είδε όλους, έμαθε καλά το παιχνίδι (μετά τα χρόνια της ερημιάς) και τώρα αρχίζει να θυμίζει τον Σαμαρά από τα παλιά. Και μπορεί να λέει και να πιστεύει ο καθένας ο,τι θέλει. Όμως οι μανιασμένες επιθέσεις που δέχεται το τελευταίο διάστημα αποδεικνύουν οτι είναι σε καλό δρόμο

  5. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/03/2011 13:47:01

    Στην Εποχη της Σουπας και του νεροβραστου Πρασινου λαικισμου,, ακουστηκε και μια Φωνη Αντιστασης!... Ολοκληρωμενη τοποθετηση. Να κυκλοφορησει σε φειγ βολαν..
    Να βγαλουν το στουπι απ τα αυτια ολοι!... μαα οοολοι...!

    ΠΠ

  6. Heroic.SNG avatar
    Heroic.SNG 29/03/2011 13:47:32

    Σαμαρας: Φυγη προς τα μπρος και παραγωγη πολιτικης!!
    Αυτο που ξερει να κανει πιο καλα απο τον καθενα...

    και ασε τους αλλους να σαπισουν με διαρροες....

  7. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 29/03/2011 13:47:52

    Δεν ξεκινάς πρώτα από τη Ν.Δ γιατί της θείας μου της Ευτέρπης και της γιαγιάς μου της Παγώνας, τους έρχεται κομματάκι δύσκολο, αυτούς που επιλέγεις ως στελέχη σου να τους καταψηφίσουν στις εκλογές.

    • factorx avatar
      factorx @ ΣΟΝ ΠΕΝ 29/03/2011 14:23:23

      Αυτό το θεωρείς σχόλιο; Και διαμαρτύρεσαι οτι σε "κόβω"; Γιατί δεν παιρνεις τον ίδιον τον Σαμαρά να του το πεις επωνύμως, αφού ξέρω οτι μπορείς; Το antinews δεν είναι χώρος για να βγάζουμε τα σώψυχά μας. Θέλεις να πεις κάτι πες το με ονόματα και στοιχεία

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ factorx 29/03/2011 15:05:49

        Σοβαρότερο επιχείρημα για ότι μετά τις εκλογές καμία αλλαγή δε μπορεί να υπάρξει, δεν υπάρχει.
        Η ανάθεση αρμοδιοτήτων σε "κομμένους" για τον ψηφοφόρο είναι πρόκριμα.
        Η παράθεση σχολίων μου ενυπογράφως αφορά και... άλλους, που όμως δεν ευθύνονται για τις θέσεις μου.
        Ότι γράφω εδώ το λέω και όπου χρειάζεται.

        • Shaman G. avatar
          Shaman G. @ ΣΟΝ ΠΕΝ 29/03/2011 18:26:55

          η αναθεση αρμοδιοτητων σε "κομμενους" για τον ψηφοφορο ειναι και ΚΑΨΙΜΟ... (αποδεικνυουν και εμπρακτα πλεον την τεραστια ανεπαρκεια τους)

        • ΑΡΚΑΣ avatar
          ΑΡΚΑΣ @ ΣΟΝ ΠΕΝ 29/03/2011 23:47:27

          Ναι, το "βλέπω".

  8. KRIOS avatar
    KRIOS 29/03/2011 13:48:04

    ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ Ο ΛΥΚΟΥΡΕΖΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥ.

    • thanasis avatar
      thanasis @ KRIOS 29/03/2011 19:42:51

      καθε ενας που σαμποταρει τον αντωνη σαμαρα πρεπει
      να διαγραφεται με συνοπτικες διαδικασιες, αλλα ακομα
      και αν δεν διαγραφεται στις εκλογες πρεπει να απομονωθη
      διοτι αυτη η παραταξη αρκετα πληρωσε τους διαφορους
      βαρωνους και βαρωνετους που με το ονομα της
      παραταξης πολιτευονται υπονομευοντας την

  9. ΑWACS avatar
    ΑWACS 29/03/2011 14:00:27

    Άντε, επιτέλους να δούμε κι αυτήν την ρημάδα της ελπίδα να ανατέλλει ξανά σε τούτη την έρμη την χώρα!
    Θα περιμένω με μεγάλο ενδιαφέρον το Ζάππειο ΙΙ, αφού εκεί θα φανεί πια εναλλακτική επεξεργάζεται ο Σαμαράς απέναντι στο Μνημόνιο και πως ακριβώς θα την εφαρμόσει.

  10. Igor Rasputin avatar
    Igor Rasputin 29/03/2011 14:01:15

    Συγχαρητήρια Πρόεδρε!!!

    Αυτό θέλει ο ελληνικός λαός από εσένα, το καθαρό βλέμμα, την πίστη και την αξιοπρέπεια.

    Αυτό έχουμε ανάγκη να νιώσουμε ότι δεν τελειώσαμε...
    Έχουμε ανάγκη από έναν ηγέτη που γνωρίζει το παρελθόν, διαβάζει το μέλλον και ξέρει τι θέλει για το σήμερα και το αύριο.
    Ένα ΗΓΕΤΗ που θα μας οδηγήσει, σε καλύτερες μέρες, θα μας δώσει πάλι ελπίδα για το αύριο.
    Αυτοί που δεν μπορούν, η ιστορία θα τους αφήσει πίσω.

    Εσύ Πρόεδρε, δώσε το βήμα -όπως σήμερα- και εμείς θα είμαστε εκεί που πρέπει.

  11. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 29/03/2011 14:01:23

    Μου άρεσε! περιμένω το Ζάππειο ΙΙ,
    Ευελπιστώ σε πρόγραμμα εφαρμόσιμο και δίκαιο,
    Προσδοκώ την ελπίδα!

    • man8os avatar
      man8os @ σιδεράκιας 29/03/2011 14:08:07

      +++++

  12. tiramola avatar
    tiramola 29/03/2011 14:05:02

    Ο Καραμανλής είχε πρότυπο τον Ανδρέα και ο Σαμαράς τον ΓΑΠ...

    • factorx avatar
      factorx @ tiramola 29/03/2011 14:08:52

      Πάλι λάθος κάνεις. Εντελώς όμως......

      • tiramola avatar
        tiramola @ factorx 29/03/2011 14:12:15

        Ε καλά τώρα...

        • beniz avatar
          beniz @ tiramola 30/03/2011 02:45:38

          Εξαφανισμενε σε ειχα για πιο σοβαρο....!!!!!

          • beniz avatar
            beniz @ beniz 30/03/2011 02:47:24

            Το σχολιο ειναι για Τιραμολα...!!!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ tiramola 29/03/2011 14:12:14

      Ναι, το βρήκες. Κι εγώ έχω πρότυπο τον Σταμάτη Γονίδη....

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Strange Attractor 30/03/2011 17:32:49

        Αγαπητέ σας είχα για πιο αφάν γκατέ καταστάσεις, τρε μπανάλ, τρε μπανάλ (για κανά τσίπουρο θα πάμε?)...

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ tiramola 29/03/2011 14:19:33

      και το ΓΑΠ τον υδραυλικο του Χυτηρη !!

      ΠΠ

      • juliet avatar
        juliet @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/03/2011 15:24:21

        έτσι εξηγούνται τα νερά.......χαχαχα

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ tiramola 29/03/2011 14:24:47

      Μουαχαχαχαχαχαχαχαχα! Ααααχαχαχαχαχαχα! Ουουουουχαχαχαχα! Αααα, να είσαι καλά ρε τιραμόλα, καιρό είχα να γελάσω τόσο πολύ. Ααααα, σε καλό μας.

      Χωρίς πλάκα τώρα, δεν σκέφτεσαι πριν γράψεις; Και καλά, ίσως να το πιστεύεις εσύ που έχουν καεί τα εγκεφαλικά σου κύτταρα από το πολύ πράσινο κουτόχορτο. Έλα λίγο στη θέση των άλλων, που μπορεί να μην το πάρουν στην πλάκα όπως εγώ, αλλά να το πάρουν στα σοβαρά.

      Μου θυμίζεις πάντως εκείνον τον τύπο που έλεγε ο ΓΑΠ - αληθινό ή φανταστικό δεν έχει σημασία - που ήθελε να δώσει το μισθό του για τις διεθνείς τράπ... εεεε, για την πατρίδα εννοούσα, έτσι δηλαδή μας είπε η πρωθυπουργάρα μας.

      Ρε λες να 'σουν εσύ τιραμόλα μ';

      • anonyme avatar
        anonyme @ Επώνυμος 29/03/2011 18:00:18

        O Τιραμόλα είναι υπαρκτό πρόσωπο;
        Υπάρχει στο μάτριξ και μας επισκέπτεται , δεν εξηγείται αλλιώς..

    • man8os avatar
      man8os @ tiramola 29/03/2011 15:19:22

      Και εσυ εχεις προτυπο τον Αη Βασιλη.

      • Τζώννυ Μπη Γκουντ avatar
        Τζώννυ Μπη Γκουντ @ man8os 29/03/2011 19:16:03

        Τι πάθανε όλοι τελευταία και νομίζουν ότι λένε κάτι έξυπνο αποδοκιμάζοντας τον Άγιο Βασίλη.

        Μακάρι φίλε μου να είχαμε πρότυπο τον Άγιο Βασίλη. Εννοώντας βέβαια τον Μέγα Βασίλειο. Όχι τη φιγούρα της Κόκα Κόλα.

        • man8os avatar
          man8os @ Τζώννυ Μπη Γκουντ 29/03/2011 19:20:59

          Περιμενεις ΠΑΣΟΚΟΣ να μην εχει προτυπο αυτον της κοκα κολα?
          Ενα θα σου πω: Αντρεας Παπανδρεου.

          • Pikis avatar
            Pikis @ man8os 30/03/2011 10:12:43

            Ανδρέας φίλε Μάνθο!

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ Pikis 30/03/2011 17:31:03

            Τι Ανδρέας, τι Αντρέας, τα ίδια σκατά την έκανε την κοινωνία και την χώρα.

    • juliet avatar
      juliet @ tiramola 29/03/2011 15:27:21

      Κλεόβουλος:
      Όταν είσαι χαρούμενος μην καυχιέσαι ,και όταν υποφέρεις μην εξευτελίζεσαι.

      • juliet avatar
        juliet @ juliet 29/03/2011 15:29:29

        η απάντηση ήτανε προς Τιρ αμόλα

    • loretta avatar
      loretta @ tiramola 30/03/2011 00:00:22

      Μετα απο τοσο καιρο απουσιας.....αυτο ειχες να πεις βρε Τιραμολα??
      απο την αλλη δικαιολογημενη η απουσια πως να δικαιολογησεις τα ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ του Πασοκ!!

  13. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 29/03/2011 14:05:06

    Έγινε ο σεισμός, και τώρα περιμένουμε το ορμητικό τσουνάμι που μάλλον θα μας αποτελειώσει.
    Η μόνη ελπίδα μας να σταθούμε όρθιοι είναι το ανάχωμα που λέγεται Σαμαράς.
    Αν όχι, αν δεν αντέξει, ψάξτε για σωσίβια, μπαταρίες, και στραγάλια.

    • Igor Rasputin avatar
      Igor Rasputin @ Strange Attractor 29/03/2011 14:12:53

      +10000

    • Καλά τώρα... avatar
      Καλά τώρα... @ Strange Attractor 29/03/2011 18:51:21

      Τα έχω πει για το σωσίβιο πολύ καιρό τώρα...

  14. Νίκος avatar
    Νίκος 29/03/2011 14:12:18

    Ο λόγος (οι λόγοι γενικα) του Σαμαρά περιέχουν κάτι που η Οργουελιζουσα ψευτοπροοδευτική πράσινη Αγλλοελλαδοκρεόλ των καθεστωτικών και των φερεφώνων τους αγνοεί διότι περιφρονεί τον Λαό:
    ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, σε γλώσσα κατανοητή.

    • EtsiMareSei avatar
      EtsiMareSei @ Νίκος 29/03/2011 14:44:27

      Όλα αυτά τα καθεστωτικά φερέφωνα βρίσκονται σε αναβρασμό γιατί γίνεται εμφανές οτι ο λόγος του Α.Σ (που προσπαθούν να τον υποβαθμίσουν) εκτός απο τις λύσεις που εμπεριέχει για ανάταση της οικονομίας μας και τον τρόπο με τον οποίο θα επιτευχθεί διακατέχεται και απο κάτι άλλο εξίσου σημαντικό..
      Της υπόσχεσης για διατήρηση της κοινωνικής συνοχής που αποτελεί και την ουσία της ελπίδας για το αύριο, σε αντίθεση βέβαια με την ζούγκλα και τον κοινωνικό μεσαίωνα που επιθυμούν να ρίξουν τους πάντες οι ψευτοπροοδευτικούρες του πάλαι ποτέ σοσιαλιστικού κινήματος..

  15. Enjoy Capitalism avatar
    Enjoy Capitalism 29/03/2011 14:14:10

    Το ότι δεν χρωστά σε κανέναν μας το έχει ξαναπεί....
    Το πιστέψαμε επίσης.....
    Το ζητούμενο είναι το πότε θα τα αλλάξει όλα ;

    Κάποιος ας του ψιθυρίσει στ'αυτί ότι πρέπει να βιαστεί και να το κάνει επιτέλους !!!

    • KRIOS avatar
      KRIOS @ Enjoy Capitalism 29/03/2011 14:24:55

      +1000

  16. factorx avatar
    factorx 29/03/2011 14:20:00

    Έλα να σου πω΄όταν θα πάρει την εξουσία ποιόν έχει πρότυπο

    • A.M. avatar
      A.M. @ factorx 29/03/2011 15:32:47

      Ε και γιατί δεν το λές τώρα και μας αφήνεις σε .. αγωνία; :lol:
      Αν δεν εξυπηρετεί βέβαια το πρωθυπουργικό προφίλ του Αντώνη άστο για μετά..

      • αχ κουλα!! avatar
        αχ κουλα!! @ A.M. 29/03/2011 18:29:49

        να έχεις και λίγο σασπένς, Α.Μ. μου, πως αλλιώς θα μας διαβάζεις??

  17. katalytikos avatar
    katalytikos 29/03/2011 14:27:37

    ΚΑΙΡΟΣ ΗΤΑΝ!!!

  18. Κώστας avatar
    Κώστας 29/03/2011 14:35:15

    Aντώνη, μην κουράζεσαι.
    Βουλευτές υπό προθεσμία είναι αρκετοί και το ξέρουν. Η 29/11 ήταν το πρώτο ημίχρονο. Στο β ημίχρονο θα (ξανα)αναλάβουμε εμείς, να διορθώσουμε τα λάθη και τα εγκλήματα που οδήγησαν στο να στελεχώνεται η κοινοβουλευτική ομάδα της ΝΔ από τέτοιο στελεχιακό δυναμικό, που μόνο μελαγχολία προκαλεί.
    Να το καταλάβουν. Να το νοιώσουν. Δεν χρειάζεται κανένα Σαμαρά για να κάνει την κάθαρση η βάση της ΝΔ. Απλά τον Οκτώβριο του 2009 διασώθηκαν από τη μεγάλη αποχή των ΝΔκρατων και έμεινε η "δουλειά" στη μέση. Ο θυμός μας οδηγεί. Ας ψάχνουν από τώρα για δουλειά αρκετοί σημερινοί βουλευτές.

    • Shaman G. avatar
      Shaman G. @ Κώστας 29/03/2011 14:46:21

      εμείς εκλέξαμε Αρχηγό, εμείς θα καθαρίσουμε και την κόπρο του Αυγεία. Μαζί του!!
      έχουμε πολύ θυμό μέσα μας...

      • doraki avatar
        doraki @ Shaman G. 29/03/2011 23:29:49

        ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΝΕΟΙ ΝΑ ΦΑΝΕ....ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ....ΟΛΟΙ ΘΥΜΩΜΕΝΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΗΔΕΙΑΣΜΕΝΟΙ....

        • Heaven avatar
          Heaven @ doraki 30/03/2011 15:49:16

          ολα τριγυρω αλλαζουνε
          και ολα το ιδιο μενουν
          και αυτοι εκει στη ΔηΣυ τους
          κλαινε κι αργοπεθαινουν...

          γεια σου ρε συντεκνε φιλοσοφε!!!

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ doraki 30/03/2011 17:31:46

          Όχι μωρέ, θα κρατήσουμε τους παλιούς που τους ξέρουμε και καλά, μας κερνάνε και κανά ντολμαδάκι...

  19. gynner avatar
    gynner 29/03/2011 14:42:10

    Αυτό το "δεν χρωστάω σε κανέναν" το έλεγε και κάποιος άλλος και είδαμε το κατάντημα μας.Κύριοι πιστεύω μόνο στην πάρτη μου πλέον, γιατί απο λόγια και οδοστρωτήρες που τα αλλάζουν όλα, χόρτασα!Συνεχίστε εσείς να μένετε έκθαμβοι απο τον "τσαμπουκά" του αρχηγού και στο τέλος πάλι Πάκη Στυλιανίδη κλπ θα "τρώτε" στη μάπα όπως εμείς τώρα με Ρέππα Χυτήρη Σκανδαλίδη κλπ.Το πολύ πολύ να σας βγάλει και δύο φυντανάκια τύπου Μπιρμπίλη Γερουλάνου έτσι για να διασκεδάζετε λίγο.ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!

    • Pikis avatar
      Pikis @ gynner 30/03/2011 10:22:29

      Δυστυχώς, έχεις δίκιο. Το 2 κόμματα μόνο στο όνομα αλλάζουν. Οι δομές και η σκουριά είναι ίδιες. Ο Καραμανλής δεν ήταν απατεώνας όμως ανέχθηκε τα λαμόγια που τον είχαν περικυκλώσει. Ο ΓΑΠ είχε τη θέληση αλλά με τους αυλικούς του έπαθε στραπάτσο. Ο Σαμαράς επίσης έχει θέληση αλλά δεν το βλέπω να τα καταφέρνει εκτός μεγάλης αλλαγής σε στελέχη. Δεν μπορώ να βλέπω στην τηλεόραση μούμιες του παρελθόντος να το παίζουν σωτήρες. Αντώνη βάλε τάξη. Κόψε τους Μανώληδες, τους Πάκηδες, τους Ντινόπουλους, τους Μητσοτάκηδες και τους Γιακουμάτους από την τηλεόραση. Σε πάνε πίσω. Γίνε λίγο γέρος Καραμανλής. Τους μίλαγε και κατουριόνταν.

      • Heaven avatar
        Heaven @ Pikis 30/03/2011 15:53:02

        μην αγχωνεσαι.. θα βαλουμε σε λιγο τον Γαλατα το Λαγο, που λεει και στιχακια.
        Ξερετε εσεις αλλωστε, τον βλεπει ο Αδωνης και κατουριεται!!!

  20. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/03/2011 14:43:01

    "ΟΧΙ σε θεοσταλτες εξωθεσμικες λυσεις"... σωστος !
    "ΟΧΙ συνκυβερνηση, ΟΧΙ σε επιδοξους ενοικιαστες της πολυκατοικιας.."... σωστος!
    Αρχες Απριλιου... Ζαππειο ΙΙ.

    ΠΠ

    • Enzo avatar
      Enzo @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/03/2011 15:12:35

      μια και θα κανει τον κοπο να παει ρε door door στο Ζαππειο δεν ζηταει και εκλογες να τελειωνουμε?

    • man8os avatar
      man8os @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/03/2011 15:21:09

      Περιμενω να δω τι θα πει στο Ζαππειο και κυριως τι θα προτεινει

  21. ENG avatar
    ENG 29/03/2011 14:54:32

    ΚΑΙ Ο ΓΑΠ ΕΤΣΙ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΕΙ , ΑΛΛΑ ΞΕΠΛΗΡΩΝΕΙ ΠΟΛΛΑ
    ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΡΩΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΜΑΣ !!!!

    ΚΑΛΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΑΜΑΡΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ
    ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑ ΜΙΑ ΚΟΠΙΑ ΠΑΛΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ >

    ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΠΟΥ ΕΚΕΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΝΑ ΜΙΛΑΓΕ

    ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ

    ΜΙΛΑΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ , ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΑ ΕΚΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΑ >.

    ΟΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ Ο Α. ΣΑΜΑΡΑΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΤΑΦΟΠΛΑΚΕΣ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΙ ΤΗΝ ΝΑ ΠΩ.

    ΕΔΩ ΠΤΟΧΕΥΣΑΜΕ ΤΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ Η ΥΠΑΡΞΗ ΜΑΣ ΣΑΝ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΙΘΗΚΕ .

    ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΓΓΥΗΘΕΙ ΤΗΝ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΛΜΑΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙΑ!!!!!!!!!

    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑ ΚΤΗΜΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΟΣ ΑΛΛΟΥ !!!!!!!!

    • factorx avatar
      factorx @ ENG 29/03/2011 14:59:56

      Παρατηρώ οτι το μοτίβο ορισμένων σχολιών (και του Τιραμόλα) είναι το ίδιο: και ο ΓΑΠ τα ίδια έλεγε, και ο ΚΚ. Καλά μία μόνο είναι η γραμμή; Τίποτα πιο προτότυπο δεν σας λένε;

      Όσο για τα εθνικά θέματα, ατύχησες. Κατέβασε απο δω την ομιλία Σαμαρά στην ειδική συνεδρίαση της Βουλης και διάβαζε

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ ENG 29/03/2011 16:34:21

      Τέτοια ψέματα σαν του ΓΑΠ, θα με συγχωρέσεις αλλά σχεδόν μένει πίσω ακόμα και ο πατέρας του.
      Μιλάμε για μεγάλη απάτη το παιδί.

      Και στην τελική προς τι η συλλόγική ευθύνη για τους άλλους λόγω του οτι ο ΓΑΠ και η παρέα του ξεσκίσαν τον ελληνικό λαό στο ψέμα και την παρόλα;

    • Striker avatar
      Striker @ ENG 29/03/2011 17:24:15

      ΓΑΠ ο Σαμαράς; και να ήθελε δεν θα μπορούσε.
      Προδιαγεγραμένη κατάσταση στην οικονομία; η οικονομική αμορφωσιά
      μας έχει καταδικάσει μαζί με όλα τ' άλλα. Στη χρεοκοπία είναι που
      μας οδηγεί το ΠΑΣΟΚ και η πλάκα είναι ότι θέλει να προστατεύσει τις
      τράπεζες! Υπάρχουν, όμως, λέξεις όπως αναδιάρθρωση, ανάπτυξη,
      μείωση φορολογικών συντελεστών και πάνω απ' όλα σοβαρότητα και
      συναίσθηση του εθνικού συμφέροντος, έννοιες που η σημερινή
      κυβέρνηση αγνοεί. Όσο για το Σαμαρά, γι' αυτό πέρασε 15 χρόνια στην
      απ' έξω, επειδή δεν ήταν παλαιάς κοπής και έβαλε την Ελλάδα πάνω
      απ' όλα. Και όλοι αυτοί που κάνουν σήμερα τους επιφυλακτικούς, που
      ήταν μια ζωή που έπεφτε το ξεπούλημα της αρκούδας; Το χειρότερο με
      τον Έλληνα είναι ότι δεν τον βρίσκεις πουθενά, κι ας είναι και
      στρατευμένος ιδεολογικά κάπου. Κάπως λέγεται αυτό, αλλά θα με κόψει
      ο Φάκτορας...

  22. frixos avatar
    frixos 29/03/2011 15:05:09

    ..... και νόμιζα ότι ξεμείναμε από ηγέτη. Αυτός είναι. Τόσο καιρό εχει τη λύση για κάθε πρόβλημα και δεν εμεις δεν πήραμε χαμπάρι και μας βάλανε στη γωνία. Δόξα το μεγαλοδύναμο σωθήκαμε πάλι τελευταία στιγμή. Αναγκαστικά.....

  23. Aggelos avatar
    Aggelos 29/03/2011 15:05:34

    "ΚΑΙ Ο ΓΑΠ ΕΤΣΙ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΕΙ , ΑΛΛΑ ΞΕΠΛΗΡΩΝΕΙ ΠΟΛΛΑ
    ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΡΩΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΜΑΣ !!!!"

    ο Γαπ βγηκε επειδη λεγεται παπανδρεου,,διαπλεκομενος μιαζωη..

    συγκρινεται με τον Σαμαρα ξεχασμενο πριν λιγο καιρο,,που βγηκε απο το λαο?

    • TED avatar
      TED @ Aggelos 29/03/2011 16:06:30

      Το ΓΑΠ βγήκε επειδή με θράσος έπεισε τον κόσμο ότι "λεφτά υπάρχουν".

  24. σκαθάρι avatar
    σκαθάρι 29/03/2011 15:06:14

    Προσοχή επειδή και ο Τζέφρυ πριν βγει μας έλεγε ότι θα τα αλλάξει όλα και έβαζε και τους χειροκροτητές του να τραγουδάνε εν χωρό "Γιώργο προχώρα άλλαξέ τα όλα" από λόγια έχουμε χορτάσει "επανίδρυση", "λεφτά υπάρχουν" κλπ ας αφήσει τα λόγια και να δούμε τι θα γίνει στη πράξη εκεί πάσχουμε...

  25. Arianos avatar
    Arianos 29/03/2011 15:15:07

    Ξέχυμα προς τα μπρος. Με την απόπτωση (που λέει και ο ΕΚΜ) να λειτουργεί από μόνη της και την ανανέωση σε πρόσωπα-ιδέες-πολιτική στα χέρια του Ηνίοχου που ταξιδεύει την ελπίδα μας!

  26. Bloody_Ophelia avatar
    Bloody_Ophelia 29/03/2011 15:23:12

    Κατόπιν της εισηγήσεως τούτης, έχω μία και εγώ να υποβάλω στον Πρόεδρο: Πάρε πάνω σου τις ομιλίες, εμφανίσεις, μη σου πω και τα δελτία τύπου γιατί οι ενδιάμεσοι σε ξεφτιλίζουν.
    Έξοχη τοποθέτηση Σαμαρά, με ενόχλησε όμως πολύ αυτό το "κάποιοι" θέλουν να με σπρώξουν σε συγκυβέρνηση.. οι νεφελίμ; τα εκδοτικά συμφέροντα; οι παροικούντες τη τρόικα; η εγχώρια πολιτική σόουμπιζ;
    Υ.Γ Αυτά τα περί "εξωθεσμικών κέντρων" θύμισε πολύ Καραμανλή στα πολιτικά τελευταία του ή ιδέα μου;

    • αντιλαικος avatar
      αντιλαικος @ Bloody_Ophelia 29/03/2011 15:27:59

      καμπανακι σε καποιους ειναι πριν τους στειλει στον αγυριστο!!

  27. Bloody_Ophelia avatar
    Bloody_Ophelia 29/03/2011 15:29:43

    Υ.Γ 2 "Θα τα αλλάξω όλα" είπε. Παραμένω δύσπιστη ένεκα των πρόσφατων επιλογών του. Αν δεν είμαι ικανή να αλλάξω το χαλάκι του σπιτιού μου, δύσκολα θα αποδειχθώ ικανή να στρώσω τα πεζοδρόμια στο δήμο μου.

  28. A.M. avatar
    A.M. 29/03/2011 15:35:21

    Σωστός.
    Αναμένουμε και το επόμενο ..Ζάππειο.

    Ένα τελευταίο χαρτί μας έχει μείνει και αυτό είναι ο Σαμαράς.
    Ας ελπίσουμε να μην καεί και αυτό σαν τ' άλλα γιατί μετά καήκαμε όλοι μας.

  29. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/03/2011 15:38:23

    γνωμη μου??? δε βγαινουν τα νουμερα ακομη.. τα %%...
    αλλα ποτέ δεν ξερεις...

    ΠΠ

    • man8os avatar
      man8os @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/03/2011 15:55:59

      Δεν πρεπει να ζητησει εκλογες στο Ζαππειο γιατι θα γινουν πρωτο θεμα και θα χαθουν ολα τα αλλα που θα πει.
      Πρεπει να ζητησει εκλογες λιγες μερες μετα το Ζαππειο, ισως 2 βδομαδες μετα, η λιγο νωριτερα

      • Ευθύμης avatar
        Ευθύμης @ man8os 29/03/2011 16:31:47

        όλο και κάποιον τρομοκράτη θα πίασουν εκείνες τις μέρες, όλο και κάτι περίεργο θα γίνει για να βρούν άλλοθι τα καθεστωτικά μμε να παπαγαλίζουν, τα χουμε μάθει πιά τα κόλπα.

        • man8os avatar
          man8os @ Ευθύμης 29/03/2011 18:56:17

          Μην κανουμε το λαθος εμεις. Ειναι αλλο να κανεις εσυ λαθος και αλλο οι αντιπαλοι να σε πιεζουν να το κανεις.

  30. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 29/03/2011 15:39:53

    Αυτή είναι Πολιτική Ομιλία με όλη τη σημασία της λέξης!!!

  31. ΔΡΑΜΙΝΟΣ avatar
    ΔΡΑΜΙΝΟΣ 29/03/2011 15:41:38

    Αντώνη,

    σε αποδέχομαι ως λύση από το 1992, όχι τίποτε άλλο, αλλά εσύ τουλάχιστον είσαι Έλληνας και στην ψυχή.
    Κάνε όμως γρήγορα, έχουν περάσει 17 μήνες και ακόμη βλέπω τους αποτυχημένους να πλαισιώνουν σημαντικές θέσεις,
    λειτούργησε σαν κουκουλοφόρος,
    αιφνιδίασε τους πάντες και τα πάντα,
    μόνον έτσι θα καταφέρεις να σώσεις την Ελλάδα.

    Μπορείς, μην καθυστερείς όμως.

    • Shaman G. avatar
      Shaman G. @ ΔΡΑΜΙΝΟΣ 29/03/2011 17:30:04

      σήμερα ο τίγρης βγήκε στη στέπα... μυρίζει αίμα... από νεαρά ανόητα και διψασμένα για ο,τι.... γκνού...

  32. skeptomenos avatar
    skeptomenos 29/03/2011 15:46:03

    Τέλειος!
    Αλλά δυστυχώς τα ΜΜΕ θα την περάσουν στα ψιλά, ..ένα δίλεπτο προς το τέλος.
    Ίσως δεν είναι άσχημη ιδέα, μια ομιλία στην πλατεία Συντάγματος.

  33. factorx avatar
    factorx 29/03/2011 15:49:57

    Κανείς δεν διαφωνεί, απο εμάς τουλάχιστον, οτι είναι πολλά απο αυτά που πρέπει να γίνου. Η σημερινή όμως ομιλία του Σαμαρά σηματοδοτεί μια σημαντική στορφή. Επειδή ακολουθεί ένα κύκλο σκηρών πιέσεων απο το σύστημα να συμβιβασθει στο Μνημόνιο, την συγκυβέρνηση κλπ

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ factorx 29/03/2011 18:30:11

      Φάκτορα, έτσι ακριβώς είναι. Και ο λόγος, ακόμη, του Σαμαρά, μέρι σήμερα, ήταν κάπως στρογγυλεμένος. Δεν είχε αυτή την αποφασιστικότητα που βλέπουμε σήμερα. Και αύριο, λογικά, θα έχει ακόμη περισσότερη.

      Νομίζω ότι ο Αντώνης από εντιμότητα και από χαρακτήρα δεν μπορεί να πει διαφορετικά πράγματα από αυτά που εννοεί και αυτό είναι κάτι που το πλήρωσε μέχρι στιγμής στην πολιτική του πορεία. Αυτό όμως είναι που τον κράτησε και όρθιο και ήρθε και έγινε αρχηγός επειδή ήταν ο μόνος που μπορούσαμε να εμπιστευθούμε.

      Αν λοιπόν ισχύουν αυτές οι σκέψεις μου, τότε νομίζω ότι η αλλαγή λόγων για το Σαμαρά σημαίνουν και αλλαγή έργων.

      Αμήν!

    • Arianos avatar
      Arianos @ factorx 29/03/2011 23:57:07

      Στροφή ευθύνης που μεταβάλλει τα όρια σε εξόδους, την καχυποψία σε εμπιστοσύνη, την ελπίδα σε δικαίωμα

  34. KRIOS avatar
    KRIOS 29/03/2011 15:53:25

    Παραθέτω μια χθεσινή ανάρτηση:

    Αντώνη Σαμαρά,

    Είσαι εκείνος που στις 29/11/2009, ξόρκισες τα φαντάσματα του παρελθόντος. Οριστικά.

    Είσαι εκείνος που αποκατέστησες την Ιστορία της Παράταξης. Την ξεκαθάρισες από υπόλογους ξένων πρεσβειών, νενέκους και κιοτήδες. Την ξεκαθάρισες από τους Εφιάλτες της.

    Είσαι εκείνος που έβαλες φωτιά στις καρδιές κάθε Νεοδημοκράτη.

    Είσαι εκείνος που την ήττα μιας ΑΠΟΥΣΑΣ κυβέρνησης την έκανες ποτάμι ελπίδας για την παράταξη.

    Είσαι εκείνος που θα ξανακάνει την Ελλάδα περήφανη, γιατί είσαι ο μόνος που μπορεί να εκφράσει ένα αληθινό ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ μέτωπο, γιατί η δύναμη του λόγου σου διαπερνά κάθε πολίτη.
    Από την Δεξιά μέχρι την Αριστερά.

    Όλοι αυτοί περιμένουν να σε δουν άξιο Ηγέτη της χώρας.

    Μη συνδιαλέγεσαι με ανύπαρκτους.
    Μη τους δίνεις το δικαίωμα να πιστεύουν ότι διαφεντεύουν τις τύχες της Παράταξης.

    Τα 2/3 αυτών που σε ακούνε στην κοινοβουλευτική ομάδα ΔΕΝ ΣΕ ΗΘΕΛΑΝ για πρόεδρο.
    Γι αυτό και πόνταραν σε άλογο κουτσό…

    Τόσο ψυλλιασμένοι ήταν για το τι ερχόταν στις 29/11/2011…

    Αντώνη είναι βαριά η ευθύνη σου απέναντι στην Ιστορία.

    Όσα «Ζάππεια» και αν οργανώσεις, όσο και αν δικαιώνεσαι καθημερινά για το μεγάλο ΟΧΙ στο μνημόνιο, ότι και να κάνεις, θα μοιάζεις με ένα εξαιρετικό μυαλό φυλακισμένο σε ένα κορμί σε βαθύ κώμα. Σε ένα νεκρό σώμα.

    Αντώνη ξήλωσε τους όλους. Γραμματείς, Φαρισαίους και υποκριτές.

    Δεν σε αφορούν, δεν σε εκφράζουν.

    Πάρε όλους εκείνους που ήταν στην ΔΑΠ και την ΟΝΝΕΔ από το 1995 μέχρι σήμερα τηλέφωνο. Βρες τους. Είναι όλοι Επαγγελματίες. Ενεργοί Πολίτες. Γνωρίζουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ κόσμο. Υπάρχουν στην Κοινωνία, δεν είναι διαδρομιστές και αποσπασμένοι υπάλληλοι στο κόμμα.

    Όλοι αυτοί θα εκφράσουν το καινούργιο, γιατί είναι το καινούργιο.

    Είναι το πιο δυναμικό ηλικιακά κομμάτι της Ελληνικής Κοινωνίας. Βάλτους μπροστά.

    Αυτοί θα νικήσουν. Γιατί ξέρουν να νικούν.

    Αντώνη είσαι ο ΠΡΩΤΟΣ εκλεγμένος πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας,

    από το ΛΑΟ, με το ΛΑΟ για το ΛΑΟ.


    Κριός ο Πολιορκητικός

    http://logia-starata.blogspot.com/2011/03/blog-post_953.html

    • Pikis avatar
      Pikis @ KRIOS 30/03/2011 10:32:02

      Είχες δεν είχες, το πέταξες το σύνθημα του Ανδρέα!
      Γιατί να φωνάξει τα παλικάρια από την παλιά ΔΑΠ και την ΟΝΝΕΔ; Από όσο θυμάμαι αυτοί μόνο να οργανώνουν φοιτητική 5ήμερη στη Μύκονο και χοροεσπερίδα στο τότε Must ήξεραν. O Σαμαράς πρέπει να καλέσει όλους τους σκεπτόμενους Έλληνες.

      • KRIOS avatar
        KRIOS @ Pikis 04/04/2011 22:00:23

        “Government of the People, By the People, and For the People”
        Abraham Lincoln 1863. Ο Ανδρέας τότε δεν ήταν ούτε αίσθημα…

        Αν πάλι νομίζεις ότι ΔΑΠ και ΟΝΝΕΔ ισούται μόνον με πάρτυ… τότε έχουμε πρόεδρο party animal...

  35. stavros avatar
    stavros 29/03/2011 16:00:32

    οπως ανεφεραν και οι φιλοι πιο πανω και ο γαπ δεν χρωστουσε σε κανεναν ως γιωργος,γιατι ως ΤΖΕΦΡΥ τελικα χρωστουσε πολλα και στους διαπλεκομενους φιλους του καναλαρχες,μεγαλοεργολαβους,επιχειρηματιες στο εσωτερικο αλλα και στους φιλους του στην ευρωπη και στην πατριδα του(ουασιγκτων μερια).προεδρε αντωνη πρωτα φροντισε να κανεις στην ακρη τους φλωρους και τους ανικανους που εχουμε στο κομμα και ετοιμαζονται για υπουργεια και παλι και μετα το ξεσκαρταρισμα ας προσπαθησουμε μηπως σωθει η πατριδα και οι φουκαραδες που πληρωνουν και θα πληρωνουν τα δις ευρω που φεσωθηκε η ελλαδα και τα χαιρονται τα λαμογια που πινουν και τρωνε στην υγεια των κοροιδων......

  36. popolaros avatar
    popolaros 29/03/2011 16:12:29

    Εύγε για σήμερα που άδειασες αυτοπροσώπως τα papagalinos.
    Αντώνη φτιάξε μια ομάδα 10 άτομα και παίξε μπάλλα μόνος.
    10 Μιχελάκηδες-Καμένους-Τζαβάρες ξαμόλα τους 1 μήνα και θα δεις τα ποσοστά να ανηφορίζουν.
    Άσε τους γραμματείς και φαρισαίους και λοιπούς τητουλάριους πίσω να μοιράζουνε κουστουμάκια.
    Εσύ και ο λαός, κανείς άλλος.
    Όποιο καλόπαιδο θέλει να συντονιστεί μαζί σου και να ακολουθήσει, έχει καλώς.
    Οι υπόλοιποι τα κουβαδάκια τους και ούξω από τα μαντρί.

    Βρε οι αντιπρόεδροι που είναι οεοεο...

  37. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 29/03/2011 16:20:08

    ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ
    ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ
    ΣΟΥΦΛΙΑΣ
    ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
    ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗΣ
    για να μην πω και 5-6 αλλους...

    Αντωνη στους ανωτερω ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ? τωρα που σε κονταινουν η μετα που θα σε ριξουν ? Γιατι καλα τα λογια και τα προγραμματα ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ειτε δεν θα βγεις , ειτε θα βγεις 'αιχμαλωτος' ... και ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ..

    η ΤΩΡΑ η ΠΟΤΕ !! Μετα θα ειναι αργα - αν δεν ειναι ηδη.....

    • petros avatar
      petros @ Νικηφορος Φωκας 29/03/2011 16:29:39

      Είναι προφανώς η νέα στρατηγική: "Πρώτα νικάς και μετά φτιάχνεις στρατό ικανό να είχε νικήσει..."

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ petros 29/03/2011 19:22:19

        Εάν γνωρίζεις τον εχθρό και γνωρίζεις τον εαυτό σου,
        Να είσαι βέβαιος γιά το αποτέλεσμα εκατό μαχών.

        Εάν γνωρίζεις τον εαυτό σου, αλλά όχι τον εχθρό,
        Για κάθε νίκη που κέρδισες, θα υφίστασαι και μιά ήττα.

        Εάν δεν γνωρίζεις ούτε τον εχθρό ούτε τον εαυτό σου,
        Θα υποκύπτεις σε κάθε μάχη.

        ~«Sun Tzu & The Art of War» (Κεφάλαιο ΙΙ)
        (5ος π.Χ. αιώνας)

        • man8os avatar
          man8os @ η Dimi 29/03/2011 19:24:32

          Στο σκακι απλα θελει να εισαι καλο μυαλο και να παιζεις με σεβασμο στον αντιπαλο χωρις να τον υποτιμας.

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ man8os 29/03/2011 22:54:39

            O κ. Σαμαράς είναι εγκεφαλικός, δεινός «checkmate σε 3 κινήσεις» παίκτης.

        • Misha avatar
          Misha @ η Dimi 29/03/2011 20:03:26

          Dimi

          Στην Κινέζικη Μυθολογία αναφέρεται ένα εκπληκτικό περιστατικό με τον στρατό του Κίτρινου Αυτοκράτορα να υποχωρεί , μπροστά σε ένα «Pai Tong Long» (το γνωστό σε μάς Αλογάκι της Παναγίας ,αγγλιστί Praying Mantis) από σεβασμό προς την αποφασιστικότητα και την αφοβία του.

          O Λάο Τζου γραφει μερικά ωραία , που ισως σχετίζονται με τις τακτικές Σαμαρά, δεδομένου ότι εξελέγη στην ηγεσία της ΝΔ παρά πάσα προσδοκία.

          "Για να μικρύνεις κάτι
          πρέπει πρώτα να το τεντώσεις.
          Για να εξασθενήσεις κάτι
          πρέπει πρώτα να το δυναμώσεις.
          Για να γκρεμίσεις κάτι
          πρέπει πρώτα να το ανυψώσεις.
          Για να ληστέψεις κάποιον
          πρέπει πρώτα να του δώσεις δώρα.
          Το μαλακό νικά το σκληρό,
          το αδύνατο νικά το δυνατό."

          -Τάο Τε Τσινγκ-

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ Misha 29/03/2011 22:47:47

            Μisha, εύστοχο! Ενα από τα πιό πολυδιαβασμένα βιβλία παγκοσμίως. Ο Κινέζος μύστης Λάο Τσε το έγραψε πριν από περίπου 2500 χρόνια, προσπαθώντας να εξηγήσει την ευτυχία που κρύβουν η απλότητα και καθημερινότητα, χωρίς πιέσεις και άγχη. Επίκαιρο, καθώς στις μέρες μας, η ανάγκη γιά συνεννόηση και επικοινωνία είναι επιτακτική, καθώς η απόγνωση των αγχωμένων ανθρώπων, βρίσκεται «ante pοrtas». Ευχαριστίες!

    • Αιας Τ. avatar
      Αιας Τ. @ Νικηφορος Φωκας 29/03/2011 17:14:53

      τα ρεταλια της πολιτικης δεν ειναι ικανα ουτε τον εαυτο τους να στηριξουν....
      ας τολμησουν να κατεβουν να ζητησουν ψηφο!
      το φανταζεσαι τι εχει να συμβει?

      η Γιαννακου δοκιμασε την καλη "πικρη" πλευρα... γιατι τους εξοργισμενους δεν μπορει κανεις να τους ελεγξει...

    • loretta avatar
      loretta @ Νικηφορος Φωκας 29/03/2011 19:47:29

      Δεν καταλαβαινω αυτη την λογικη...δηλ μεγαλυτερη τιμωρια απο το να πανε απατοι απο τους ψηφοφορους ΥΠΑΡΧΕΙ???? η ξερουμε τι θελουμε ως ψηφοφοροι η θα περιμενουμε παντα καποιοι λλοι να αποφασιζουν για μας.!!
      Ειμαι βεβαια οτι ετσι θα τους τιμωρησει ο Αντωνης ...μεσω του λαου που δεν θα τους στηριξει στις εκλογες απο την βαση στη βαση.!!

      πολυ απλα.

      Επιτελους ως ψηφοφοροι πρεπει να αποκτησουμε λιγη σοβαροτητα υπευθηνοτητα και δραση.Εμεις και η ψηφος μας ειναι η δυναμη.Εμεις ειμαστε η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.

      • Αιας Τ. avatar
        Αιας Τ. @ loretta 29/03/2011 20:04:31

        loretta,
        χαιρομαι πολυ γιατι αυτο που γραφεις, αυτο ειναι και το μοτο μας:

        Εμεις και η ψηφος μας ειναι η δυναμη.Εμεις ειμαστε η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.

        εγραψες παλι!!!

        • loretta avatar
          loretta @ Αιας Τ. 29/03/2011 20:58:28

          Αγαπητε ΑΙΑΣ

          Αυτη ειναι η αληθεια και οποιος δηλωνει νεοδημοκρατης πρεπει να την υπερασπιζεται με σοβαροτητα.

          Ειναι ο μονος τροπος να διαψευσθουν οι οποιες υπαρκτες κασσανδρες μεσα στο κομμα.

          Κανενας πρωην βουλευτης δεν θα χει τα μουτρα να τρεξει σε κανενα κομματιδιο (και ο νοων νοητο) οταν θα εχει μαυριστει απο την βαση!!!

          ολα τα αλλα ειναι τσαμπα γκρινια χωρις ουσια και χασιμο χρονου.

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ loretta 30/03/2011 17:26:31

        Αυτό λέμε πολλοί μας αγαπητή Λορέτα εδώ και καιρό, ότι δεν μπορούμε να τα περιμένουμε ΟΛΑ από τον Αντώνη. ΕΜΕΙΣ είμαστε που πρέπει να του δώσουμε τα εργαλεία και τα όπλα, βλέπε άξιους βουλευτές και στελέχη για να κυβερνήσει.

  38. μούτρο avatar
    μούτρο 29/03/2011 16:38:49

    Έμπαινε Αντωνη

  39. hellas-orthodoxy avatar
    hellas-orthodoxy 29/03/2011 17:12:54

    Μπραβο...ας πει τα ιδια και εξω απο το κομμα ομως,στη Βουλη,στα Μμε,στην επαφη με τον απλο κοσμο.

    Υ.Γ.Ο Αβραμοπουλος παραμενει ακομα στη θεση του;

    • αχ κουλα!! avatar
      αχ κουλα!! @ hellas-orthodoxy 29/03/2011 18:35:33

      σαν που να πάει δηλαδή?

    • man8os avatar
      man8os @ hellas-orthodoxy 29/03/2011 19:04:50

      Μια ανασκευαστικη δηλωση δεν εκανε!

  40. NWO avatar
    NWO 29/03/2011 17:13:15

    Σημαντική η αποψινή δήλωση Σαμαρά, θέτει τέλος σε κάθε είδους σενάρια.

    Όμως: δεν τον θέλουμε για αστικό ανάχωμα...να δείξει εμπράκτως την αντίθεσή του στο Μνημόνιο και όχι προφορικά...ΝΑ ΜΗΝ ΨΗΦΙΣΕΙ ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΥΡΩ...

    • NWO avatar
      NWO @ NWO 29/03/2011 17:14:05

      ...γιατί είναι το ίδιο πράγμα...κι επιτέλους να εμμείνει στην ακυρότητα του Μνημονίου λόγω της μη κυρώσεως της κύριας δανειστικής σύμβασης των 110 δις.

  41. politco on avatar
    politco on 29/03/2011 17:17:20

    βρε παιδιά τι τρώγεστε . Η Ν.Δ. πρόεδρο έχει , κι εγώ μαζί του είμαι που να μην ήμουν, αλλά ... τον κόσμο τον έχει; Κι αν θα τον έχει΄κάαααποια στιγμή μήπως θα είναι αργά ... λέω εγώ τώρα . . . . . .

    • Κωσταντινος Π. avatar
      Κωσταντινος Π. @ politco on 29/03/2011 17:24:55

      Ο κόσμος είναι μαζί του από τις 29 Νοέμβρη. Πρέπει να
      καταλάβουμε επιτέλους πόσο διεφθαρμένα στελέχη έχει αυτό το κόμμα,
      όσο και να μας πονάει. Ανεπάγγελτα άτομα, αφισοκολλητές που
      πληρώνονται από τα δικά μας λεφτά. Και αντί να κάνουν κάτι,
      ροκανίζουν ότι προσπαθεί να κάνει ο Σαμαράς, και δημιουργούν όλο
      προβλήματα. Τι να πρωτοθυμηθεί κανείς από τις πρόσφατες ασχήμιες
      τους!! Αυτούς όλους πρέπει να τους τελειώσουμε εμείς, η βάση. Είναι
      πιο πολύ δική μας ευθύνη!!

  42. Κωσταντινος Π. avatar
    Κωσταντινος Π. 29/03/2011 17:18:05

    Και για όποιον δεν κατάλαβε σήμερα χτύπησε το καμπανάκι!

    • Καλά τώρα... avatar
      Καλά τώρα... @ Κωσταντινος Π. 29/03/2011 19:05:09

      Τα καμπανάκια χτυπάνε στο στίβο στον τελευταίο γύρο, στο μποξ σε κάθε γύρο και στις εκκλησίες στον αιώνιο γύρο. Διευκρίνισε.

  43. Γιώργος- Θησείο avatar
    Γιώργος- Θησείο 29/03/2011 17:18:57

    Όπως και πολλοί άλλοι, έτσι κι εγώ θέλω να χαιρετίσω τη στάση του κ. Σαμαρά, όπως και τη σημερινή ομιλία του. Εκτός των άλλων θα ήθελα να υπενθυμίσω δυο πράγματα. Όταν ήταν υπουργός Εξωτερικών, σύμφωνα με τον τότε Τύπο της εποχής, είχαν αναγκασθεί πολλοί ομόλογοί του να τον βρίσουν , ίσως και με πιο απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς. Αναφέρομαι στην αρχή του Μακεδονικού προβλήματος. Η οξεία αυτή αντίδραση αποδεικνύει αν μη τι άλλο πόσο σκώλοψ τη σαρκεί είχε γίνει τότε ο Σαμαράς στα σχέδια των ανθελληνιστών της Ευρώπης.
    Σήμερα, παρουσιάζει μια ολοκληρωμένη προοπτική για τον Ελληνισμό και γι' αυτό τον πολεμούν. Δεν είμαι πολιτικός, ούτε οικονομολόγος για να ξέρω αν έχει δίκιο. Το σθένος όμως με το οποίο τον πολεμούν πολλά και συγκεκριμένα κέντρα διαμορφώσεως γνώμης, με κάνουν να πιστεύω ότι ο άνθρωπος είναι προσωπικότητα. Προσωπικότητα που ξέρει να παλεύει και να αγωνίζεται. Και πρωτίστως να σκέφτεται. Ο πατήρ Μαρκεζίνης πιαλιά είχε πει ότι όταν ανακαλύφθηκε η σύσκεψη, χάθηκε η σκέψη. Ακόμη κι αν η ανωτέρω φράση δεν είναι απολύτως και πάντοτε ακριβής, σημασία έχει η προσωπικότητα του ανδρός. Για να μην μακρυγορώ, τα ίδια περίπου πίστευε και ο Θουκυδίδης, όταν παραδεχόταν για το πολίτευμα των αρχαίων Αθηναίων ότι κατά βάσει ήταν ενός ανδρός αρχή.
    Εν κατακλείδει. Δεν πίστευα και δεν πιστεύω στα στελέχη της παλιάς ΝΔ. Έχω μερική εμπιστοσύνη στον Σαμαρά και λόγω προσωπικότητος και ιδιοσυγκρασίας του, αλλά και λόγω της μαχητικότητος του παρελθόντος. Ελπίζω να έλθει γρήγορα στη διακυβέρνηση της χώρας. Γιατί δεν μπορεί αυτόν τον τόπο να τον κυβερνάει το κακό, η αθλιότητα και οι ανίκανοι. Γιατί δεν μπορεί να υπερισχύσει το κακό του καλού. Γιατί η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει. Για να συνεχίσουμε να ελπίζουμε.

    • αντιλαικος avatar
      αντιλαικος @ Γιώργος- Θησείο 29/03/2011 18:37:50

      γιατί μερική και όχι ολική?

  44. juliet avatar
    juliet 29/03/2011 17:26:02

    Μάρτης!Ανοιξη!Τι όμορφο γλυκοχάραμα ζωής η νιότη του
    χρόνου!Υπέροχο όραμα νέας σκηνοθεσίας!Η ανατολή μάγισσα!Η δύση
    ξελογίαστρα!'Ολα ζουν ,όλα κινούνται,όλα αισθάνονται! Ολοι μαζί
    ενωμένοι ,θα ξεριζώσουμε τα ζιζάνια,θα φουντώσουν τα φυλλώματα των
    δένδρων και τα πουλιά θα αρχίσουν να κελαΐδουν και πάλι. Ο Σαμαράς
    μπορεί να ξεσηκώσει το φιλότιμο ,τον ελληνισμό, πάνω απ΄όλα την
    ελπίδα.Τους άλλους απο μας εξαρτάται αν θα μείνουν η φύγουν,όσο
    υπάρχουν μέσες που σκύβουν ,όσο υπάρχουν ρουφιάνοι θα υπάρχουν και
    αυτοί. Θα πρέπει να ψηφίζουμε πάντα με το γενικό συμφέρο και όχι το
    ατομικό.Οταν η χώρα ευημερεί ,δε χρειάζεστε κανέναν να
    προσκυνήσετε. Πρόεδρε,δεν υπάρχουν συναισθηματισμοί ,θυμίσου
    κάποιους που σου στέλναν γράμματα για να σου πουν οτι ναι
    μεν......αλλά δεν.....οτι θα μείνουν φιλοί και πούλησαν την ψυχή
    τους στο διάβολο για την εξουσία που πήραν απο μένα.Απο σένα
    κερδίσανε ,αυτή τη φορά ο κερδισμένος θα πρέπει να είναι ο λαός μας
    ,η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ. ''Το θάρρος ως αρετή δεν είναι η απουσία του
    φόβου:είναι η ικανότητα υπέρβασης του φόβου όταν ο φόβος είναι
    παντού.''

  45. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 29/03/2011 17:39:20

    Έτσι και ό,τινος του αρέσει. Ή βγαίνεις ξεκάθαρα ή δεν βγαίνεις. Και αν ο Λαός προτιμάει σκουλήκια, σκουλήκια θα έχει.

    • mind trap avatar
      mind trap @ archaeopteryx 29/03/2011 18:44:24

      Αυτό ακριβώς σκεπτόμουν. Ο Αντώνης ούτε κωλοτούμπες κάνει, ούτε χασκογελάει σαν ηλίθιος, ούτε χορηγούς έχει, ούτε στον ΟΗΕ θέσεις προσβλέπει εξαργυρώνοντάς τες με την καταστροφή της χώρας του.
      Ο λαός θα ξυπνίσει θέλει δε θέλει γιατί θα το κάνουν οι συνθήκες έτσι.
      Οι παλίες συνταγές είναι παλιομοδίτικες και μπαγιάτικες. Όποιος το καταλάβει νωρίς αυτό τόσο το καλύτερο. Η προσωπική πρόοδος περνά μόνο μέσα από την πρόοδο της κοινωνίας ως σύνολο.

  46. Ε.Μ.Π.ίτης avatar
    Ε.Μ.Π.ίτης 29/03/2011 17:45:11

    Επιτέλους...άκουσα κάτι που χρειαζόμουν ν'ακούσω εδώ και χρόνια:έναν αποφασισμένο πρόεδρο κόμματος!Οι περισσότερο έλεγαν κάτι απλά και μόνο για να το πουν!
    Κι επιτέλους (!!!) έκοψε την φόρα στον μέτρ της πολιτικής υποκρισίας - Γιώργο Καρατζαφέρη,ο οποίος ονειρεύεται υπουργεία,συγκυβερνήσεις και τον εαυτό του ...ρυθμιστή των πραγμάτων!!!Τίποτα άλλο θέλεις,Λ.Α.ΓΕ;;;;
    Άντε γειαααα!!

    • Ε.Μ.Π.ίτης avatar
      Ε.Μ.Π.ίτης @ Ε.Μ.Π.ίτης 29/03/2011 17:47:59

      Δαίμων του....πληκτρολογίου:*''μαιτρ'' κι όχι ''μέτρ''.

  47. spiros1 avatar
    spiros1 29/03/2011 17:49:26

    Η ΝΔ με την αντιπολιτευτική της στάση δείχνει ότι «φοβάται» να κυβερνήσει. Δείχνει ότι δεν θέλει να γίνει κυβέρνηση, ούτε καν να νικήσει. Περίεργη και νεφελώδης αντιπολίτευση. Μας αφήνει να βράζουμε στο ζουμί μας, στο καζάνι της κολάσεως ! Κάνουν μια ημέρα αντιπολίτευση και μετά πίνουν υπνωτικό.
    Περίεργη στάση. Τι πάει να πει Κε Λυκουρέντζε «τάσσομαι κατά των Πρόωρων εκλογών γιατί η χώρα θα οδηγηθεί σε μια πολιτική αβεβαιότητα» και «Εάν χρειαστεί να ψηφίσουν 180 βουλευτές, θα ψηφίσουν » ?
    Δηλαδή τώρα έχουμε «πολιτική σταθερότητα» από την κατοχική, υποτακτική μνημονιακή κυβέρνηση ? Στηρίζετε αυτήν την κυβέρνηση «σκορποχώρι» ? Για ποια περίεργη «εθνική συνεννόηση» μιλάτε ?

    Κατά την πρόσφατη συζήτηση στην βουλή σχετικά με την Λιβύη, έλαβε τον λόγο ο αντιπρόεδρος της ΝΔ
    Κος Αβραμόπουλος. Εγώ προσωπικά απογοητεύτηκα. Και απογοητεύτηκα ακόμη περισσότερο, όταν το ίδιο βράδυ εμφανίστηκε σε τηλεοπτικό παράθυρο ο μαχητής βουλευτής της ΝΔ, Πάνος Καμμένος και δήλωσε
    «Έδωσα στοιχεία στον Αβραμόπουλο για να αντικρούσει τους ισχυρισμούς Παπανδρέου, σχετικά με το ίδρυμα Καντάφι. Μου είπε να τα δώσω στον Τσίπρα. Τελικά τα έδωσα στον Καρατζαφέρη !»
    Δεν είναι δυνατόν να κάνουν σκληρή αντιπολίτευση μόνον ο Κος Τζαβάρας και ο κος Καμμένος.

    Σας υπενθυμίζουμε ότι εάν ήταν σήμερα στην εξουσία κυβέρνηση της «επάρατης Δεξιάς» και επέβαλε
    στον λαό τέτοια στραγγαλιστικά μέτρα, θα είχε φύγει Νύχτα ! Δεν θα είχε προλάβει να σταθεί στα πόδια
    της ούτε για 3 μήνες ! Ο Πράσινος κομματικός στρατός, οι διάφοροι Καρχιμάκηδες, Ρόβλιες, Λοβέρδοι, Μητρόπουλοι, Κουτρουμάνηδες, Μίχες, Κουσελάδες, Κουτσούκοι, Μακρυπίδηδες, Γιαννακάδες, Πρωτόπαπες, Κουλούρηδες, Λαλιώτηδες, Δαμανάκηδες, Κολλάδες, Πολυζωγόπουλοι, Σπυρόπουλοι, Παπασπύροι, Παναγόπουλοι, Ηλιόπουλοι, Σπυρόπουλοι, Φωτόπουλοι, Ρίζοι κλπ, κλπ, μαζί με διάφορους Συνταγματολόγους, Οικονομολόγους, Οικολόγους, Σεισμολόγους, Κοινωνιολόγους, Καθηγητές εργατικού δικαίου, Πανεπιστημιακούς, τελωνειακούς, εφοριακούς, εκπαιδευτικούς, λαθρομετανάστες και με την συνδρομή της 5ης Φάλαγγας των ορκισμένων Πράσινων δημοσιογραφικών ταγμάτων θανάτου, δεν θα σας άφηνε να σταθείτε σε χλωρό κλαρί. θα σας είχε πάρει στην κυριολεξία «με τις πέτρες».
    Συνέλθετε επιτέλους.

    • αντιλαικος avatar
      αντιλαικος @ spiros1 29/03/2011 18:40:36

      συμφωνώ απολύτως η κυβέρνηση πρέπει να συνέλθει επιτέλους!!

  48. Μάνος avatar
    Μάνος 29/03/2011 18:08:28

    Αυτός ήταν ο Αντώνης που πιστέψαμε και ψηφίσαμε..Όχι αυτός που είδαμε στην υπόθεση της siemens να αφήνει κάποια φθαρμένα στελέχη του να προσπαθούν να καλύψουν υπουργούς-ντροπή για την Παράταξη, των οποίων οι τραπεζικοί λογαριασμοί στην Ελβετία που βρήκε το ΣΔΟΕ έχουν προκαλέσει το δημόσιο αίσθημα και εκθέτουν ολόκληρη τη Ν.Δ. και τον Καραμανλή προσωπικά. Αντώνη, οι φθαρμένοι υπουργοί μιας Κυβέρνησης καταδικασμένης στη συνείδηση του Ελληνικού λαού δεν μπορούν ν' αποτελέσουν το εφαλτήριο για το αύριο, ούτε να σηματοδοτήσουν την πορεία προς το καινούργιο που επαγγέλλεσαι. Αυτό μπορούν να το κάνουν μόνο άφθαρτα πρόσωπα με φρέσκα μυαλά, σαν μερικά που έχεις κοντά σου και που το σύστημα της διαφθοράς και της διαπλοκής παλεύει, με όλους τους τρόπους που ξέρει, να εξοντώσει.. Έχε τα μάτια και τ'αφτιά σου ανοιχτά, για να βλέπεις τις πεπονόφλουδες και ν' αντιλαμβάνεσαι τους δούρειους ίππους που σου στέλνουνε..

  49. Orestios avatar
    Orestios 29/03/2011 18:13:33

    Καθημερινά όλο και περισσότεροι αντιλαμβάνονται την ρεαλιστική πολιτική του Σαμαρά.
    Το κίνημα της 29ης του Νοέμβρη έχοντας εξαιρετικά ακριβές πολιτικό ένστικτο τοποθέτησε τον Σαμαρά ως αρχηγό μιας Πανεθνικής πορείας προς την αναγέννηση της Ελλάδος.

  50. factorx avatar
    factorx 29/03/2011 18:25:22

    Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιώργος Πεταλωτής άσκησε δριμεία κριτική προς τον αρχηγό της ΝΔ χαρακτηρίζοντας ως "νέα φαντασίωση" του Αντ. Σαμαρά ότι το ΠΑΣΟΚ κρύβεται πίσω από τα σενάρια για συγκυβέρνηση με το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Μάλιστα, απαντώντας σε δήλωση του κ Σαμαρά ότι δεν θα δεχτεί να συμμετέχει σε μια συγκυβέρνηση με το ΠΑΣΟΚ, ο κ. Πεταλωτής απάντησε: "Και ποιος του το πρότεινε;".

    Συνέχισε δε λέγοντας: "Είναι δυνατόν στη σημερινή εποχή που ο κ. Σαμαράς και το κόμμα του που ούτε ως κόμμα αξιωματικής αντιπολίτευσης μπορεί να σταθεί με τη δέουσα σοβαρότητα, να προσδοκούμε μάλιστα να γίνει και συγκυβέρνηση με το ΠΑΣΟΚ;".

    Ο κ. Πεταλωτής είπε ακόμη ότι το ΠΑΣΟΚ έχει τη λαϊκή εντολή να βγάλει τη χώρα από την κρίση και συμπλήρωσε ότι προκειμένου ο κ. Σαμαράς να ασχολείται και να απεργάζεται τέτοιου είδους σενάρια, θα ήταν πιο ωφέλιμο να κάνει τη στοιχειώδη δουλειά που έχει να κάνει, δηλαδή το κόμμα του να δείξει μια σοβαρότητα και να συμβάλει στο ξεπέρασμα της κρίσης που εν πολλοίς δημιούργησε η ίδια η κυβέρνηση της ΝΔ.

    Ακόμη χαρακτήρισε αυτά τα "σενάρια" ως "ευσεβείς πόθους" του κ. Σαμαρά και τόνισε ότι "δεν τίθεται τέτοιο ζήτημα", ότι "δεν έχουμε ανάγκη από συγκυβερνήσεις" και πως "από τη στιγμή που δεν τίθεται τέτοιο ζήτημα, είναι όχι απλώς εκ του περισσού, αλλά προκαλεί και γέλωτα να αρνείται μάλιστα ο κ. Σαμαράς να συμμετέχει και σε μια τέτοια συγκυβέρνηση".

    Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας κ. Γιάννης Μιχελάκης, απαντώντας στα όσα είπε ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:


    «Ο κ. Πεταλωτής θα ήταν πραγματικά για γέλια εάν δεν εκπροσωπούσε μια κυβέρνηση που είναι για κλάματα.
    Αντί, λοιπόν, για συστάσεις προς τους άλλους, ας συστήσει στον Πρωθυπουργό να πει την αλήθεια, όπως του ζητούν βουλευτές του κόμματός του, αλλά και κορυφαίοι υπουργοί, όπως ο κ. Λοβέρδος σήμερα».

    • man8os avatar
      man8os @ factorx 29/03/2011 18:45:30

      Ο κυριος Πεταλωτης ειναι ενας αξιολυπητος ψευτης. Αναρωτιεμαι τι θα γινει με τους κλεφτες και τους ψευτες αυτης της κυβερνησης μολις αναλαβει η ΝΔ? Θα μπει κανεις φυλακη για αυτα που εκανε και για αυτα που δεν εκανε?

  51. ΧΟΡΧΕ avatar
    ΧΟΡΧΕ 29/03/2011 18:49:02

    εσύ τους ξέρεις αυτούς που θα στελεχώσουν την κυβέρνηση Σαμαρά?

    σαφώς και δεν θα πάμε μπροστά με τον Στυλιανίδη!
    αλλά όπως λες, είναι στο χέρι μας να τα αλλάξουμε όλα. μαύρο και στον αγύριστο στους άχρηστους!!!

  52. thanos avatar
    thanos 29/03/2011 18:51:56

    Αυτή η αλλαγή στην ρητορική αλλά και στην ουσία που έκανε σήμερα ο Σαμαράς ΕΛΠΙΖΩ να είναι η απαρχή (γιατί η εκλογή του τελικά δεν ήταν) μιας αδιαπραγμάτευτης στάσης εθνικής ευθύνης σε όλους τους τομείς αρχομένης από την ανάγκη αλλαγής ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΩΝ ΑΝΙΚΑΝΩΝ ΑΔΥΝΑΜΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ. Το παράδειγμα του εξαιρετικού Μιχελάκη είναι νομίζω ενδεικτικό.
    Εκτός αν προτιμάτε τους γκλαμουράτους τύπου Παναγιωτόπουλου -τρομάρα μου- οπότε ....

  53. Y. avatar
    Y. 29/03/2011 18:51:58

    Επανέλαβε αυτό που είπε το Νοέμβριο, για εμπέδωση
    “…Όποιος θέλει να μοιράσει υπουργεία με μια κυβέρνηση που εφαρμόζει πολιτική ασφυξίας, ας το κάνει. ΌΧΙ ΕΜΕΙΣ…”

  54. Γιώργος- Θησείο avatar
    Γιώργος- Θησείο 29/03/2011 18:57:44

    Σε σχέση με όσα ανωτέρω ελέχθησαν γύρω από τη στάση του ΠΑΣΟΚ και τον πολιτικό του λόγο. Είμαι της απόψςως ότι καλό θα ήταν κάπου εκεί στη Συγγρού, να φιερώσουν ιδιαίτερο γραφείο με αρμοδιότητα το πως αντιπολιτευόταν τότε το ΠΑΣΟΚ την τότε κυβέρνηση Καραμανλή και πως επιδιώκει να την αντιπολιτεύονται σήμερα.
    Ίσως ο πιο ευθύς από όλους του Πασοκ να ήταν ο Πρωτόπαπας, όταν προ μηνών, ερωρώμενος για νομοσχέδιο της ΝΔ, που είχε καταψηφισθεί από το ΠΑσοκ ως αντιπολίτευση και το επανέφεραν αυτολεξεί ως κυβέρνηση είχε διερωτηθεί "Και γιατί δεν το κάνατε?" η απόλυτη υποκρισία. Επειδή λοιπόν ο απλός λαός, καλώς ή κακώς, δεν έχει ούτε κριτική σκέψη, ούτε και μνήμη, καλό θα ήταν να ιδρυθεί στο νέο κόμμα ένα γραφείο, που να υπενθυμίζει τα παλιά και να κάνει λιανά τα καινούργια. Έλεος πια!

  55. Καλά τώρα... avatar
    Καλά τώρα... 29/03/2011 19:03:27

    Tόσες γνωριμίες επαίρεται ότι έχει, τώρα με την κρίση μπορεί να δουλέψει σαν μαίτρ σε κανένα καλό εστιατόριο και με τις γνωριμίες του να πάρει και το μαγαζί τα επάνω του.. Και στα ρεπά του, ας κάνει κοινωνική εργασία με φόρμα σινιέ..

    • αχ κουλα!! avatar
      αχ κουλα!! @ Καλά τώρα... 29/03/2011 19:09:12

      έγραψες....

  56. sam avatar
    sam 29/03/2011 19:03:36

    ..προσωπικά...άιντε, καλή φάτσα έχει, καλό όνομα έχει, να του τη δώσουμε την ευκαιρία του παιδιού...
    Αυτό που φοβούμαι είναι ότι πάλι κάποιοι από το σμάρι του θα τις κάνουν τις βρωμιές και θα κρυφτούν οι ευθύνες πισώ από το κόμμα (αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο θα έπρεπε να καταργηθούν τα κόμματα - διότι μασκαρεύουν τις προσωπικές ευθύνες των στελεχών τους). Αυτό, λοιπόν θα με έκανε να το σκεφτώ διπλά

    • αχ κουλα!! avatar
      αχ κουλα!! @ sam 29/03/2011 19:15:03

      ε, ρε sam, τόσο βαθύ στοχασμό είχα καιρό να διαβάσω!!

  57. Y. avatar
    Y. 29/03/2011 19:07:53

    Διπλή υποβάθμιση από την Σ+Π. Ε ρε γέλια!

  58. Κωσταντινος Π. avatar
    Κωσταντινος Π. 29/03/2011 19:11:10

    ξέχασες ένα αλλά το πιο σημαντικό καμπανάκι: πριν το σχόλασμα!!!

  59. loretta avatar
    loretta 29/03/2011 19:41:00

    εχεις δικαιωμα να πιστευεις οτι θελεις...!Αν ομως πιστευεις αυτα που λες τοτε εχεις και υποχρεωση να τα υπερασπιζεσαι με ενα μοναδικο οπλο που εχεις ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΣΟΥ!!

    Και αυτο παει για ολους μας!! φτανει πια με τους καναπεδες του καφεδες και τις ευκολες διαμαρτυριες.

    • A.M. avatar
      A.M. @ loretta 29/03/2011 22:19:23

      @loretta
      Γιατί τάχετε βάλει με τους καναπέδες;
      Δηλαδή τι πειράζει να κάθεται ο άνθρωπος στον καναπέ του και στην πολυθρόνα του;
      Τον εμποδίζει να σκέφτεται μήπως;
      Ή μήπως τον εμποδίζει να ψηφίζει;

      Προσωπικά πιστεύω πως ΜΌΝΟ ΜΊΑ ΦΟΡΆ είναι αναγκαίο να σηκωθεί κάποιος απ τον καναπέ του, την ημέρα που ΨΗΦΊΖΕΙ!
      Όλες τις άλλες μέρες μια χαρά είναι και ο καναπές και η πολυθρόνα και το κρεββάτι.
      Γιατί τι να το κάνεις το να μήν κάθεσαι στον καναπέ σου 4 χρόνια και να βγαίνεις στους δρόμους και να πλακώνεσαι στο ξύλο και να αγωνίζεσαι - εντός ή εκτός εισαγωγικών - όταν την ΜΊΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΉ ΦΟΡΆ που είναι απαραίτητο και ΚΡΊΣΙΜΟ να σηκωθείς απ τον καναπέ σου ή δεν σηκώνεσαι ή πάς και ψηφίζεις .. ότινάναι ή ΓΑΠ;;;;
      Ποιό το όφελος;

      Νομίζω πως πρέπει να δείχνουμε σεβασμό στους καναπεδάτους που όμως πάνε και ψηφίζουν.
      Επειδή σκέφτονται καλύτερα και πιο ψύχραιμα στον καναπέ τους παρά στον δρόμο.
      Αν ήταν στο χέρι μου θάφτιαχνα ένα κόμμα του .. καναπέ!

      Υγ.
      Απ την πολυθρόνα μου γράφω τώρα.. :lol:

      • loretta avatar
        loretta @ A.M. 29/03/2011 23:17:43

        xaxaμμα δεν ειναι οδυνηρο φιλτατε να ταυτιζουμε την νοημοσυνη του ελληνα ψηφοφορου με τον....καναπε??

        Ποιος φταιει γιαυτο?
        Να γιατι τα βαζω με τον ...καναπε και τον...καφε.!!
        σε λιγο ετσι πως μας εχουν καταντησει θα τα βαζω και με τον ηλιο και την θαλασσα...!!

        Ps..και γω απο τον...καναπε μου γραφω...-¨)

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ A.M. 30/03/2011 17:30:17

        Πες το ψέματα! Πες το ψέματα! Τους είδαμε όλους τους αγωνιστές του καφενείου και της πιάτσας, όταν ήταν να ψηφίσουν την ψήφο τους την κάναν χαρταετό, όπου να'ναι. Για να μην πω δε για τους ακατάδεκτους αποχήσαντες (για να μην αλλάξω και το -η- με το -ε-) που περιμένουν ότι η φαγούρα περνάει χωρίς να ξυθείς.

        Καναπές και πολυθρόνα μια χαρά, φτάνει μια φορά στα 4 χρόνια να αξίζει η ρημάδα η ψήψος!

  60. thanasis avatar
    thanasis 29/03/2011 19:48:49

    επιτελους ο σαμαρας ας παρει το φραγγελιο να καθαρισει
    τον ναο απο τους υπονομευτες της παραταξης. η σιω
    πηλη πλειοψηφια θα καθαριση την παραταξη απο τους
    υπονομευτες και θα αναδειξη την νεα ηγετικη
    ομαδα αλλα και τη κοινοβουλευτικη ομαδα
    καιροι ου μενετοι και ο εχθρος προ των
    πυλων

    • Αιας Τ. avatar
      Αιας Τ. @ thanasis 29/03/2011 20:12:11

      θανάση,
      το φραγγέλιο θα το πάρουμε εμείς. Άσε το Σαμαρά να παράξει πολιτική και μας να διώξουμε τους άχρηστους.
      άλλωστε εμείς δεν διώξαμε την άχρηστη στο πρώτο ξεκαθάρισμα?
      ήρθε η ώρα του δεύτερου και του καλού ξεκαθαρίσματος: του εξαγνισμού!!

  61. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 29/03/2011 20:41:19

    Την ώρα που ετοιμάζουμε την επικαιροποίηση του προγράμματός μας, του οικονομικού μας προγράμματος, το Ζάππειο-ΙΙ, που θα αποτελέσει τη μόνη εναλλακτική λύση από τα σημερινά αδιέξοδα, που μας έχει η κυβέρνηση,
    Απευθύνομαι σε ολόκληρο τον Ελληνικό λαό.

    Οι ιδέες μας κερδίζουν έδαφος παντού.

    Θα κερδίσουν και στην Ελλάδα!

    Θα κερδίσουν και το λαό μας, που έχει χάσει κάθε εμπιστοσύνη στο παλιό που τέλειωσε. Και θέλει να πιστέψει στο καινούργιο που έρχεται.

    Αντιλαμβάνομαι και τις μνήμες και τους δισταγμούς του απλού πολίτη.

    Αλλά αυτή την εμπιστοσύνη στο καινούργιο, είμαστε αποφασισμένοι να του τη δώσουμε.

    Κι όσοι προσπαθούν να μας εμποδίσουν ή να μας εκτρέψουν, θα πάρουν την απάντησή τους.

    Δεν παίζω μικροκομματικά παιγνίδια, ούτε ασχολούμαι με τις κακές συνήθειες της μικροπολιτικής.

    Δεν χρωστάω σε κανένα!

    Παρά μόνο στον Ελληνικό λαό:

    Την Ελπίδα που του υποσχέθηκα!

    Επειδή είναι διαγγελματικού χαρακτήρα οι δηλώσεις του Σαμαρά και επειδή είναι ο μόνος πολιτικός αρχηγός, πού δεν λαικίζει, υποθέτω ότι κατέληξε σε εναλλακτική οικονομική πρόταση εξόδου απο την κρίση. Είμαι ανυπόμονος να ακούσω από κόμμα εξουσίας την πρότασή του. Αυτό πού συγκρατώ, είναι ότι θα είναι αντιμνημονιακή, όπως κατά κόρον τονίζει. Είθε

  62. nestor avatar
    nestor 29/03/2011 21:03:31

    Να φύγει η σαπίλα το συντομότερο.
    Ενα κομμα του 15-20 % , συμπαγες που δεν το ψηφιζουν ανθρωποι που ζητανε ανταλλαγματα για την ψηφο τους οπως διορισμους και άλλα ρουσφετια ειναι ικανο να επιβαλει τις ιδεες του καλυτερα απο οτι θα το εκανε αν κυβερνουσε με 40% και να χρωσταει σε ολα τα λαμογια.

  63. ΑΠΕΡΓΗΣ ΚΩΣΤΑΣ avatar
    ΑΠΕΡΓΗΣ ΚΩΣΤΑΣ 29/03/2011 21:37:05

    Πρόεδρε, η ελληνική κοινωνία με το σαφές μηνυμά σου, άνοιξε μια χαραμάδα στο στραπατσαρισμένο παράθυρο του πολιτικού μας ερειπιώνα. Συνέχισε, οι επιλογές είναι δικές σου, προσοχή όμως καμμιά συναίνεση και κανένας συμψηφισμός, με τον Παπανδρεικό βούρκο. Η αναγέννηση της Πατρίδας μας, χρειάζεται πραγματική κάθαρση, γιατί οι Στυμφαλίδες Ορνιθες του ΠΑΣΟΚ, μετέτρεψαν την πιο όμορφη και παραγωγική χώρα του τόπου κυριολεκτικά , εστία παγκόσμιας μόλυσης και Δουρειο ίππο για να περάσουν οι αγελάδες της ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ.
    ΠΡΟΕΔΡΕ , είμαστε δίπλα σου.
    Κώστας Απέργης
    Δικηγόρος.Δημοτικός Σύμβουλος Σύρα.

    • Αιμιλια Σ. avatar
      Αιμιλια Σ. @ ΑΠΕΡΓΗΣ ΚΩΣΤΑΣ 29/03/2011 23:41:07

      κ. Απέργη,
      να χαίρεστε τη φρασεολογία σας!! και δικηγόρος και δημοτικός σύμβουλος τρομάρα σας!!

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Αιμιλια Σ. 30/03/2011 17:24:31

        Έχασα κάτι περί της φρασεολογίας του κου Απέργη?

  64. nick avatar
    nick 29/03/2011 21:54:48

    Μόνο αυτός αντιστέκεται,θα είμαι δίπλα του και εγώ,ένας απλός ελληνας πολίτης που αγωνιώ για τον τόπο,το μέλλον,τα παιδιά μου.Ο Αντώνης Σαμαράς είναι ΕΛΛΗΝΑΣ και ΑΓΝΟΣ.Η προπαγάνδα του συστήματος οτι ολοι είναι ιδιοι είναι για να ξεπουλάνε την πατρίδα μας ανενόχλητοι.Ε,όχι δεν είναι ολοι το ίδιο και σίγουρα ο Σαμαράς αξίζει να δοκιμαστεί στο τιμόνι της χώρας.Εδώ κυβέρνησαν αλλοι και αλλοι που η νοημοσύνη και ο πατριωτισμος τους είναι κάτω του μετρίου.Οι τοκογλύφοι,το σύστημα ΠΑΣΟΚ,τα πουλημένα ΜΜΕ,οι διασπαστές-αποστάτες και οι υπερπατριώτες-προδότες συνεργάτες τους ο,τι μα ο,τι και να κάνουν οφείλουν να συνηθίσουν στην ιδέα οτι η Ελλάδα σύντομα θα ανήκει και πάλι στους Ελληνες…Ο σκληρότερος εχθρός τους,η μεγαλύτερή μας ΕΛΠΙΔΑ.

  65. Nίκος Θ. avatar
    Nίκος Θ. 29/03/2011 22:44:50

    Ο αγώνας του Αρχηγού της Νέας Δημοκρατίας είναι αγώνας ψυχής για την Ελλάδα. Είμαι μαζί του από τα μαθητικά - χρόνια μας, έχω ζήσει τους αγώνες του για την Ελλάδα, έχω πονέσει μαζί του στα χρόνια της πολιτικής μοναξιάς.
    Δεν αξίζει στον Αντώνη Σαμαρά να έχει δίπλα του πολλούς συνεργάτες -μέλη της κοινοβουλευτικής ομάδος που το μόνο που τους χαρακτηρίζει είναι η μετριότητα, ο καιροσκοπισμός και η επιμονή για ανακατοσούρα. Όλοι αυτοί δεν μπορεί να "συμπορεύονται" μαζί του. Επιτέλους τέρμα και αποξένωση τους εδώ και τώρα.

  66. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 29/03/2011 23:16:28

    “Ας γνωρίζουν, λοιπόν, όλοι, ότι δεν πρόκειται να δεχθώ συγκυβέρνηση, με ένα ΠΑΣΟΚ το οποίο δεν μπορεί να συνεννοηθεί ούτε με τον εαυτό του”.
    «Συνεννοείται όμως θαυμάσια με τα δεκανίκια του»! Αυτό παρέλειψε να το πει.
    Αγαπητέ Φάκτορα, θαρρώ πως η κυβέρνηση του μνημονίου και τα εξαπτέρυγά της, καθώς και τα Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης, πήραν σήμερα την ξεκάθαρη Ελληνική απάντηση!
    Η αντίδραση του Πεταλωτή μαρτυρεί τη δυσφορία τους. Στο «τρυπάκι» της συνενοχής, μόνον τον Αντώνη πάλευαν να βάλουν εδώ και καιρό, γι αυτό έβγαλαν μέχρι και τα πολιτικά φαντάσματα του παρελθόντος να προτείνουν τις δήθεν "οικουμενικές" λύσεις.
    Η απάντηση του Αντώνη, που τους είπε κατάμουτρα πως «συνένοχο στο φόνο δεν θα μ’ έχετε», τους αφιονίζει! Από σήμερα λοιπόν βράζουν με το ζουμί τους, γιατί ψυχανεμίζονται πως ο λόγος του απλώνει σαν κληματαριά σε όλη την Ελλάδα. Ας είσαι έτοιμος να δεχθείς κι άλλα κτυπήματα, γιατί η ψυχραιμία τους τελείωσε!

  67. ΑΡΚΑΣ avatar
    ΑΡΚΑΣ 29/03/2011 23:54:49

    Όταν έχεις τον "πολιτικό αντίπαλο" σου κοντά τον ελέγχεις καλύτερα. Άμα του δώσεις και "κοκκαλάκι" ακόμα πιο ωραία.

  68. loretta avatar
    loretta 30/03/2011 00:04:23

    Φακτορα....
    τι ακραοματικοτητα ειχε σημερα ο ΜΠΟΛΕΚ??

  69. stoxastis avatar
    stoxastis 30/03/2011 00:56:33

    Η επιταγή - εντολή που πήρε ο Σαμαράς την 29/11/2009 είναι ΠΡΟΣΩΠΙΚΉ ΚΑΙ ΔΊΓΡΑΜΜΗ!!!
    Ο Ελληνικός Λαός τον εμπιστεύτηκε και ελπίζει.
    Ο Σαμαράς δεν χρωστάει σε κανέναν!!!
    Χρωστάει μόνο στον κόσμο που τον θέλει να εξαργυρώνει την επιταγή - εντολή που του έδωσε χωρίς να έχει δίπλα του βαρίδια, λιμοκοντόρους, ¨τυπάκια υπηρεσίας¨από την καταδικασμένη από τον λαό ΝΔ, ανεπάγγελτους και συντελεστές της σημερινής κατάντιας.
    Ο αείμνηστος καλός φίλος και καθηγητής Στέφανος Στεφανόπουλος το καλοκαίρι του 1993 έλεγε για τον Σαμαρά: "Ο Αντώνης έχει μια φοβερή επικοινωνία με τούς πολίτες. Αυτός παρακινεί με τον λόγο του τούς πολίτες και οι πολίτες παρακινούν τον Αντώνη.¨
    Αυτή η σχέση είναι που πήρε νόημα στις 29/11/2009 αυτή θα λειτουργήσει ξανά.

    • stoxastis avatar
      stoxastis @ stoxastis 30/03/2011 00:58:05

      Αυτή η σχέση έχει μέσα της την ΕΛΠΊΔΑ!!

  70. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 30/03/2011 00:57:36

    Πολλοί συνεργάστηκαν με τους Γερμανούς... Η Πηνελόπη Δέλτα δεν συνεργάστηκε. Όσες πιέσεις και αν έχεις κύριε ΑΣ, καλύτερα εκτός...

    • Orestios avatar
      Orestios @ archaeopteryx 30/03/2011 01:06:10

      +10000000000

    • man8os avatar
      man8os @ archaeopteryx 30/03/2011 02:19:17

      ++++

  71. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 30/03/2011 01:17:05

    MΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΠΡΟΕΔΡΟ! Είναι ο αρχηγός που θέλομε! Περιμένομε το Ζάπεο 2 για την ολοκληρωτοκή αντεπίθεση! Θέσεις και για τα ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ. ΑΟΖ ΑΜΕΣΑ. Θέσειςκαι για τη παιδεία αλλά και ΌΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ. Π.Χ Κερατέα, Κλεισιμο Σχολείων κ.ά.

  72. Αυτός ο άνθρωπος αυτός avatar
    Αυτός ο άνθρωπος αυτός 30/03/2011 02:25:57

    Είναι πολύ λογικό να θέλουν διακυβέρνηση με το ΠΑΣΟΚ.Είναι πολλά τα λεφτά λέμε από το ξεπούλημα της χώρας και ψάχνουν για συνενόχους αλλα μάλλον σε λάθος μεριά
    http://greekmindgarage.blogspot.com/2011/03/blog-post_816.html

  73. Πορφυρός7 avatar
    Πορφυρός7 30/03/2011 05:25:34

    Αντώνη Σαμαρά προχώρα!

    Προχώρα και πάρε παραμάζωμα όλα τα μιάσματα που εδώ και
    χρόνια παρασιτούν εις βάρος του ελληνικού λαού. Ανέβα στην εξουσία, ισχυροποίησε τη θέση σου και στη συνέχεια απάλλαξε τούτο τον τόπο από κάθε λογής ξενική εξουσία.

    Καθάρισε τη Νέα Δημοκρατία από ‘Βαρόνους’, ‘Τζάκια’ και κάθε
    λογής βιλαέτια. Διώξε από τη νεολαία του κόμματος τα εκκολαπτόμενα και λυσσαλέα για εξουσία-χρήμα «γαλάζια» λαμόγια. Τα άτομα τα οποία συντηρούν και διαιωνίζουν τη μίζερη κατάσταση που επικρατεί στο χώρο της παιδείας και των ελληνικών πανεπιστημίων. Εκείνα τα παχύδερμα που φορούν γαλάζια πουκάμισα Ralph Lauren, που διοργανώνουν πάρτι κι εκδρομές, παρέα με κάτι θλιβερά κοριτσάκια που ο καρπός τους έχει πάθει αγκύλωση, για να κρατάνε με στυλ μια τσάντα Louis Vuitton. Μια νεολαία ιδεολογικά κενή που ρυπαίνει το περιβάλλον με αφίσες και πιθηκίζει το καθετί που οι μέντορές τους (επαγγελματίες «αιώνιοι» φοιτητές) επιβάλλουν να το αναπαράγουν.

    Δεν θα αναφερθώ στου δοσίλογους πολιτικούς που έχει περιθάλψει αυτό το κόμμα από τη γέννηση του, ούτε και στους «γαλάζιους» συνδικαλιστές που συνηγόρησαν στην οικονομική και πνευματική υποδούλωση αυτού του έθνους . Επίσης δεν θα αναφερθώ και σε καθετί κατά καιρούς εθνικά ανήθικο που δεν αφορά το «σπίτι» μου (π.χ. ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΠ, ΚΝΕ, ΠΑΣΚΕ, ΠΑΜΕ, διάφορες ΜΚΟ κτλ.). Αναφέρομαι μόνο στη νέα γενιά που είναι έτοιμη να ακολουθήσει και να υλοποιήσει το όραμα σου, όπως και κάθε Έλληνα, για μια ηθικά και λειτουργικά ακέραιη μετά-μνημονίου Ελλάδα. Αυτή τη γενιά που γαλουχείται να σε διαδεχθεί, ώστε να συνεχίσει το έργο σού. Τη γενιά που θα σημάνει το τέλος της δοτής-κληρονομικής-ξενικής εξουσίας της μετά τη μεταπολίτευση εποχής στην Ελλάδα.

    Αντώνη Σαμαρά είμαστε μαζί σου και θα σε στηρίξουμε με όλες μας τις δυνάμεις. Η ‘ΕΛΠΙΔΑ’ μας για μια νέα και πνευματικά ελεύθερη Ελλάδα, είναι να κάνεις ‘ΠΡΑΞΗ’ τα λεγόμενα σου. Αν όμως στο τέλος, έστω και λίγο, κάνεις πίσω και συμβιβαστείς, όπως κι έκαναν οι περισσότεροι προκάτοχοί σου, δε θα ‘σαι σαν τους ήρωες που περιέγραφε στα παραμύθια η γιαγιά σου. Εσύ θα είσαι εκείνος που θα επιβεβαιώσει για πολλοστή φορά τον Karl Jaspers. Εκείνος που ενώ ξεκίνησε για να πολεμήσει το «δράκο», στην πορεία έγινε κι ο ίδιος «δράκος».

    Τότε να ξέρεις, δε θα ‘χεις προδώσει μια ολόκληρη γενιά, αλλά και το ίδιο σου το αίμα.


    Εις δόξαν και ανέγερσιν Ρωμαίων.

  74. ANNITA avatar
    ANNITA 30/03/2011 09:55:37

    επικροτώ τις απαντήσεις του κ.Σαμαρά προς όλους όσους θέλουν να τον αποπροσανατολίσουν και να σπείρουν διχόνοια μέσα στο κόμμα, είναι σαφέστατος και οι επιλογές του ως προς την πολιτική διάσωσης και σταθεροποίησης της χώρας είναι σταθερές. Επιμένει στις αρχικές του θέσεις μέχρι τώρα τίποτα δεν τον έκανε να αλλάξει πορεία, είναι θετικό το γεγονός. Η σταθερότητά του δίνει ελπίδες. Αλλά και ο αγώνας που έδωσε με τις επαφές του στο εξωτερικό για τις αλλαγές του μνημονίου αλλά και για την αξιοπρέπεια της χώρας δίνουν την εικόνα του αρχηγού που παλεύει για τα κεκτημένα της χώρας του, αλλά και για την δικαίωση του κόμματος του.

  75. ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ avatar
    ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ 30/03/2011 10:56:54

    Πρέπει να βγει ο Πρόεδρος και να βροντοφωνάξει ΔΥΟ πράγματα:

    Πρώτον, ότι Κόκκινη Γραμμή είναι η Εθνική Ακεραιότητα. Έχουμε καθήκον απέναντι στους αγέννητους να τους παραδώσουμε την Ελλάδα αν όχι μεγαλύτερη τουλάχιστον ίση με αυτή που παραλάβαμε!

    Δεύτερον, ότι η Παιδεία πρέπει να (ξανα)γίνει Εθνική. Να πάψει, επιτέλους, να διαμορφώνει χαζοχαρούμενους χαρακτήρες, μεταπράτες της διεθνούς βλακείας...

    Η οικονομία, όσο κι αν αυτό ξενίζει πολλούς, πρέπει να ακολουθήσει ως προτεραιότητα. Άλλωστε, και στο παρελθόν "επτωχεύσαμε" αλλά οι προγενέστεροι κατόπιν κάθε φορά μάς παρέδιδαν την Ελλάδα ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ...

  76. nikosw avatar
    nikosw 30/03/2011 11:15:47

    ΕΤΣΙ! ΕΤΣΙ! ΑΝΕΝΔΟΤΟΣ!

  77. Moriarty avatar
    Moriarty 30/03/2011 12:31:17

    Η διακήρυξη του κου Σαμαρά ότι εξελέγη για να «τ' αλλάξει όλα» θα είχε νόημα πριν ένα έτος. Ενδεχομένως σήμερα να εξακολουθεί να έχει νόημα και για εκείνα τα στελέχη της ΝΔ τα οποία αναμένουν/ευελπιστούν να προηχθούν στην κομματική επετηρίδα, ή για άλλα στελέχη που χρονοτριβούν και υπονομεύουν, ελπίζοντας να επιπλεύσουν με μια διαφορετική ηγεσία, ή τέλος για τους άεργους παραπολιτικολογούντες των μήντια και του διαδικτύου. Ωστόσο, οι επιδιώξεις των στελεχών της ΝΔ και το μηντιακό κουτσομπολίο αποτελούν επιθανάτιο σπασμό ενός μικροκόσμου, που εντάσσεται σε έναν ημιθανή πλέον οργανισμό, την Ελλάδα της μεταπολίτευσης. Η κοινωνία αδιαφορεί αν ο κος Σαμαράς επιθυμεί να «τ' αλλάξει όλα», ακριβώς γιατί κρίνει και θα κρίνει τον Α. Σαμαρά από τις πράξεις του και την αποτελεσματικότητά τους. Και αυτή την αλλαγή των όλων, δεν την έχει δει - βλέπει απλώς ανακύκλωση προσώπων, αναμάσημα ιδεών και ανακάτεμα της χαλασμένης κομματικής σούπας. Η Ελληνική κοινωνία γνωρίζει ότι με τα... κουρασμένα παλικάρια και με τα γηρασμένα μυαλά των φερέλπιδων της κομματικής επετηρίδας και της αποτυχημένης διακυβέρνησης Καραμανλή δεν φτιάχνεις «πολεμικό συμβούλιο» για την πιο κρίσιμη μάχη. Αυτά, και, όπως λέει το τραγούδι του Σαββόπουλου: «όποιος δεν καταλαβαίνει, δεν ξέρει που πατά και που πηγαίνει».

  78. κων/νος avatar
    κων/νος 30/03/2011 17:06:30

    Αν υποθέσουμε οτι ο Αντωνης είναι όντως καθαρός και αποφασισμένος τότε μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος:
    1. Ο αβραμό που χωράει στην νεα, πιο νεα νδ.
    2. Ο ...στουραίτ τι είναι, παλιά υποχρέωση του καραμανλή που εξοφλά ο Αντώνης?
    3. Οι χατζηδακηδες, παυλοπουλαίοι (ευχαριστούμε τους λαθρομεταναστες που επελεξαν την Ελλαδα ...), μαγγιναιοι, βουλγαρακηρουσοπουλαιοι, κλπ, κλπ, κλπ γιατι ειναι ακομη στην νδ?
    4. Για όλα τα σκάνδαλα γιατι δεν τιμωρηθηκαν ακομα κανεις, ουτε επι πασοκ ουτε επι νδ?
    5. Η αυτοκριτικη για την οικονομια, την λαθρομεταναστευση, τα σκανδαλα, την ... επανιδρυση, την διαφθορά, το σουφλαιικο, το..., τα ..., τελείωσε όπως και και η αυτοκάθασρη?
    5. Τα ... νέα στελέχη της περιφέρειας τα ξέρει καλά??? Γιατι ξέρω τουλαχιστον δυο - τρια νέα μπουμπούκια, ασχέτους, ανικανους και ήδη ... διακυκλωμένους???
    Άντε γεια...

  79. Γεώργιος Καραϊσκάκης avatar
    Γεώργιος Καραϊσκάκης 30/03/2011 17:35:12

    Μήπως θυμάται κανείς τους λόγους του Κ.Καραμανλή, πριν η ΝΔ γίνει κυβέρνηση; Το "δεν χρωστάω σε κανέναν" το είχε πει κι εκείνος. Μετά σε ποιους χρωστούσε; Ανάλογα έλεγε και ο ΓΑΠ και έπειτα βρεθήκαμε να χρωστάμε όλοι οι Έλληνες. Μήπως θυμάται κανείς το "σεμνά και ταπεινά"; Θυμάται, επίσης, πόσοι απ' την κυβέρνηση Καραμανλή το τήρησαν, εκτός από τον ίδιο, που δεν προκάλεσε, όσον ήταν Πρωθυπουργός, με τη δημόσια εικόνα του; Θέλω να πω από λόγια έχουμε χορτάσει, από έργα πάσχουμε. Κι αυτή η θεωρία του κινέζου που επικαλούνται κάποιοι, ότι για να αποδυναμώσεις κάποιον πρέπει πρώτα να τον κάνεις δυνατό, τι περίεργο, δεν σου λέει πόσο χρόνο θα σου πάρει. Για παράδειγμα, στην περίπτωση της εθνικοαπελευθερωτικής επανάστασης χρειάστηκε 400 ολόκληρα χρόνια. Εγώ, μάγκες, θέλω να δω να αποδομείται το υπάρχον σύστημα, να ξεθεμελιώνεται και να αντικαθίσταται από ένα υγιές σ' αυτή τη ζωή. Να δω τους Στυλιανίδες, τους Γιακουμάτους, τους Σπηλιωτόπουλους, τους Δένδιες, τους Παυλόπουλους και τους Σιούφηδες αλλά και τους Βαρβιτσιώτηδες και τους Βρδινογιάννηδες και όλους τους άλλους που συχνά τιμάτε σ' αυτό το site να αφήσουν την πολιτική και τη ΝΔ ήσυχη και να δουλέψουν λίγο κι αυτοί και τα παιδιά τους, χωρίς τις "διευκολύνσεις" που εξασφάλιζαν μέσα από τις θέσεις εξουσίας. Θέλω κάθαρση, τώρα, στην πράξη. Τα λόγια και οι υποσχέσεις μου θυμίζουν το "στρίβειν δια του αρραβώνος". Με τα λόγια δε πείθομαι, ούτε εγώ ούτε οι περισσότεροι έλληνες σήμερα. Αν ο Σαμαράς κερδίσει τις εκλογές με την ομάδα που έχει σήμερα, γιατί να τους αλλάξει; Θα πέσουν όλοι πάλι με τα μούτρα στο "βάζο με το μέλι" και τότε θα ισχύει το "όταν τρώμε δεν μιλάμε" και φυσικά δεν δουλεύουμε, τους δουλεύουμε!

  80. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 30/03/2011 17:39:26

    Στὴν ἀνακοίνωση αὐτὴ ὁ Σαμαρᾶς ἀρχίζει καὶ χοντραίνει τὸ παιχνίδι- καὶ πολὺ καλὰ κάνει. -ΑΝ- τὸ προεδρεῖο ἔχει ἀποφασίσει γιὰ τὰ καλὰ νὰ χοντρύνει τὸ παιχνίδι, ὅπως ἔχει προαναγγελθεῖ στὰ κείμενα τοῦ ΝΖ καὶ τοῦ Ἐλευθέριου Μπαλτᾶ, ἂς καταλάβει ἐπιτέλους πὼς ὁ συνασπισμὸς φεουδαρχῶν "ἡ ΝΔ" φρακάρει τὸ μήνυμα ἀπὸ τὸ νὰ φτάσει στὸν λαό.

    Δὲν φτάνει νά'ναι τὸ κόμμα τῶν ἀξιῶν, πρέπει νά'ναι καὶ τῶν ἀξίων, εἴπαμε.

    Ὁ χρόνος τρέχει, καὶ οἱ κομματάνθρωποι μᾶς ἔχουν ἀηδιάσει γιὰ τὰ καλά. Δὲν χωρᾶνε 45 καρπούζια στὴν ἴδια μασχάλη. Τὸ ἔχουμε ξαναπεῖ: ὁ Σαμαρᾶς, ὁ Λαζαρίδης, τὸ Σωματεῖο Ντιντήδων καὶ ἡ ΔΑΠάρα δὲν χωρᾶνε -ἀποτελεσματικὰ- στὸ ἴδιο κόμμα. Ἂς ἀναδειχθοῦν μαζικὰ ὅσοι νέοι ἄφθαρτοι δὲν τολμοῦν νὰ πλησιάσουν κἂν ἐλέῳ παμπληθίας πρώην κυβερνητικῶν.

  81. Αντάμ Παπαντάμ avatar
    Αντάμ Παπαντάμ 30/03/2011 20:58:43

    Άν και διαφωνώ σε πολλά πράγματα με την Ν.Δ. ,καταλαβαίνω ότι ο Σαμαράς είναι η μοναδική μας ελπίδα ,ελπίζω μόνο όταν σύντομα έρθει η μέρα που θα κυβερνήσει ,να βάλει στο περιθώριο τους Ντιντίδες που θα έλεγε ο Φαήλος και να τα αλλάξει όλα .
    Φυσικά είναι δύσκολο γιατί θα του επιτεθεί πάση δυνάμη όλο το σάπιο κρατικοδίαιτο κατεστημένο ,αλλά στον πόλεμο(δύσκολα) αναδικνύονται οι μεγάλοι ηγέτες

  82. pizza avatar
    pizza 30/03/2011 21:48:08

    Καλα θα κανη ο Σαμαρας να ακολουθα σωστη πολιτικη και να μη ακολουθα τα κολπα του Γιωργακη που εμφανιζοταν στις διαδηλωσεις εναντιον της ΝΔ για να παρη ψηφους πριν παρει τις εκλογες. Τι γυρευε η ΝΔ σημερα στο δημαρχειο της Αθηνας με τους συμβασιουχους? Ψηφους αγοραζει? Και αν δεν το ενεκρινε ο Σαμαρας τοτε καλα θα κανη να βαλη τον Λυκουρεζο στη θεση του που εμφανιστηκε σαν ο σωτηρας. Αυτα τα κολπα τα κανουν ο ΓΑΠ, η Αλεκα, και ο Τσιπρας. Δεν ειπαμε να πεση και ο Σαμαρας τοσο χαμηλα.

  83. tak avatar
    tak 31/03/2011 12:27:16

    Τις δύσκολες σημερινές ώρες, εκτιμούμε πως ο Αντώνης Σαμαράς, ο άνθρωπος του οποίου το εγκώμιο έπλεξαν –μεταξύ άλλων- ο Οδυσσέας Ελύτης και ο Μίκης Θεοδωράκης, είναι εθνικό κεφάλαιο και θα είναι κρίμα, άδικο και αμαρτία να αναλωθεί έτσι, δηλαδή στα χαμένα, όπως και κάθε τι το χρήσιμο και συμφέρον στη χώρα…

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.