#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/06/2011 16:37
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαμαράς προς Παπανδρέου: φύγε από την πρωθυπουργία



Στην τηλεφωνική τους επικοινωνία ο Γ. Παπανδρέου ζήτησε πάλι από τον Αντώνη Σαμαρά συναίνεση και κυβέρνηση κοινής αποδοχής. Ο αρχηγός της ΝΔ έθεσε δυο όρους: Να μην είναι ο ίδιος πρωθυπουργός και να γίνει επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου και του Μεσοπρόθεσμου.

Για συμμετοχή της ΝΔ σε μια κυβέρνηση κοινής αποδοχής , ο Α. Σαμαράς θέτει τους εξής όρους:

1. Ορίζοντας της θα είναι η επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου και του Μεσοπρόθεσμου

2. Μετά την επαναδιαπραγμάτευση εκλογές

3. Πρωθυπουργός πρόσωπο κοινής αποδοχής

4. Κατάργηση του νόμου για την λαθρομετανάστευση

Η συνομιλία κράτησε 2ο λεπτά περίπου

Ενημέρωση: Το Μαξίμου διαρρέει ότι ο Γιώργος είπε στον Σαμαρά να ...μην είναι αυτός πρωθυπουργός !

Πρώτη φορά βλέπουμε αρχηγό κυβέρνησης να ζητά την παραίτησή του από τον αρχηγό της αντιπολίτευσης !!!

ΣΧΟΛΙΑ

  1. gram avatar
    gram 15/06/2011 16:41:54

    Μακάρι να βρέθηκε βάση για συνέναιση

  2. σίγουρος avatar
    σίγουρος 15/06/2011 16:42:36

    Ο Παπανδρέου πρότεινε σε Σαμαρά κυβέρνηση συνεργασίας κι ο Σαμαράς απάντησε χωρίς εσένα πρωθυπουργό επιστρέφοντάς του το μπαλάκι. Ο Παπανδρέου θα προκυρύξει εκλογές.

  3. Κώστας avatar
    Κώστας 15/06/2011 16:47:41

    Όλο το ζουμί είναι το μεσοπρόθεσμο-Μνημόνιο ΙΙ.
    Δεν είναι θέμα προσώπων. Είναι-πιο ξεκάθαρα από ποτέ- θέμα ουσίας. Θέμα ουσιαστικής πολιτικής.
    Το Μνημόνιο ΙΙ είναι το όχημα υφαρπαγής της περιουσίας της Ελληνικής Δημοκρατίας. Κερδοφόρες επιχειρήσεις θέλουν να πάρουν οι δανειστές έναντι πινακίου φακής. Αυτό τους έχει τάξει ο ΓΑΠ.
    Και όλο το σχέδιο αμπαλαρισμένο με τσουνάμι φόρων που θα βυθίσουν την ελληνική οικονομία σε άβυσσο ύφεσης.
    Το Μνημόνιο ΙΙ δεν πρέπει να περάσει. Αυτό είναι ο στόχος. Και ο ψευτοπρωθυπουργός που το προωθεί γατζωμένος στην καρέκλα του πρέπει να απομακρυνθεί πάραυτα.

  4. Theo avatar
    Theo 15/06/2011 16:48:50

    Αυτο ηταν!!!
    Τον τελειωσε ο Μεγαλος!!!!!!!

    Ελλας-Ελλας, Αντωνης Σαμαρας!!!!!

  5. Γιώργος- Θησείο avatar
    Γιώργος- Θησείο 15/06/2011 16:49:12

    Δεν είναι καλές οι πρόωρες εκλογές. Το παν είναι να φύγει ο Παπανδρέου. Εάν αυτό επιτευχθεί, θεωρώ σίγουρο ότι θα ακολουθήσει και επαναδιαπραγμάτευση ή άρνηση του μνημονίου. Συνεπώς, μακάρι να οδηγηθούμε σε οικουμενική, αρκεί να λειτουργεί μακράν της επιρροής Παπανδρέου και του παρέας του.

  6. Tasos avatar
    Tasos 15/06/2011 16:52:14

    Πόσο συνταγματικό είναι να συμφωνηθεί οικουμενική εστω με άλλα άτομα (πόσο μάλλον εκτός βουλής)? Η μόνη λύση είναι εκλογές γιατί αλλιώς από εκεί που είχαμε μια νομιμα εκλεγμένη κυβέρνηση που ψήφισε ένα παράνομο μνημόνιο θα έχουμε μια παράνομη κυβέρνηση που θα επιχειρήσει να νομιμοποιήσει (με 180) το μνημόνιο ΙΙ.

  7. Δάσκαλος avatar
    Δάσκαλος 15/06/2011 16:52:41

    Δεν ξέρω ποιός έθεσε και ποιούς όρους αλλά νομίζω ότι τώρα αρχίζουν τα δύσκολα!!!

  8. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 15/06/2011 16:58:13

    Γιατί όλοι οι φιλο-κυβερνητικοί βουλευτές είναι στα τηλέφωνα σε ανοιχτή γραμμή με τα σάπια ΜΜΕ και μιλάνε εδω και 5 ώρες ζωντανά ;;;
    Αυτή είναι η Δημοκρατία ;
    Ξεφτίλες !

    • Αληκτώ avatar
      Αληκτώ @ ΠΙΛΟΤΟΣ 15/06/2011 17:51:47

      Γιατί θεωρείτε ότι είναι δημοκρατία όλη αυτοί οι αστυνομικοί που έχει κατεβάσει η ψευτοκυβέρνηση στο κέντρο της πόλης. Θυμίζει χούντα.

  9. sofi avatar
    sofi 15/06/2011 16:58:53

    Γάτα ο Σαμαράς!
    Ξέρει οτι ο ΓΑΠ χρειάζεται εγχειρηση για να φυγει η καρεκλα από πάνω του.

  10. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 15/06/2011 17:00:01

    του είπε δηλαδή: "Εσύ είσαι ΤΟ Πρόβλημα..."

  11. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 15/06/2011 17:00:57

    Ο ΓκΑΠ δεν θα δεχτεί να μην είναι πρωθυπ, δεν θα τον αφήσει η μαμά..

  12. Γιώργος Μεσσηνία avatar
    Γιώργος Μεσσηνία 15/06/2011 17:03:34

    Θερμά συγχαρητήρια στον ΗΓΕΤΗ Αντώνη Σαμαρά!

    • Καραγιάννης avatar
      Καραγιάννης @ Γιώργος Μεσσηνία 15/06/2011 19:48:05

      Φύλαξέ τα για αργότερα.

  13. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 15/06/2011 17:07:14

    Σου λέει: "αμα δεχτεί το ζαβό το ΓκΑΠ, χάνει την πρωθυπουργία, διαλύεται το κόμμα του, εφαρμόζουνε την πρόταση μου για επαναδιαπραγμάτευση, οι Ευρωπέη δέχονται γιατί έτσι και χρεοκοπήσουμε πάνε οι γερμανογαλλικές τράπεζες, και μετά κάνουμε υποχρεωτικά εκλογές και κερδίζω σαν σωτήρας. Αν το ΓκΑΠ πει όχι, θα πώ ότι εγω προσπάθησα, αυτός ήταν ανένδοτος για την σωτηρία της χώρας, έβαλε την καρέκλα του πάνω από το εθνικό συμφέρον"...
    ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ!

    • Κώστας Τ avatar
      Κώστας Τ @ Γιωργος Χ 15/06/2011 17:42:35

      +1000

  14. ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ avatar
    ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ 15/06/2011 17:07:48

    Εμένα αυτό δεν μου ακούγεται πολύ καλό...!!

    • Καλά τώρα... avatar
      Καλά τώρα... @ ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ 15/06/2011 17:13:07

      Χαίρετε κύριε Κουτρουμπή,

      είστε γιατρός;

  15. factorx avatar
    factorx 15/06/2011 17:08:37

    Διαβάστε οπωσδήποτε την ανανέωση. Οροι που θέτει ο Σαμαράς για κυβέρνηση κοινής αποδοχής

    • Απορία avatar
      Απορία @ factorx 15/06/2011 17:10:56

      Ο ΓΑΠ τι είπε;

    • thanasis avatar
      thanasis @ factorx 15/06/2011 17:12:48

      Προσπαθώ να βρω ένα λόγο για την αλλαγή της στάσης του Αντώνη κ δεν μπορώ....

      • Δήμος avatar
        Δήμος @ thanasis 15/06/2011 17:28:59

        1) Τακτική
        2) Να υπάρχει Ελλάδα πριν την διαλύσει ο ΓΑΠ

      • factorx avatar
        factorx @ thanasis 15/06/2011 18:06:19

        Ποια αλλαγή; Δεν αφήνεις την μαυρη προπαγάνδα λέω εγώ;

    • Γιωργος Χ avatar
      Γιωργος Χ @ factorx 15/06/2011 17:14:02

      Φάκτορα, είναι γεγονός: ο Σαμαράς τον εγκλώβισε στην ατζέντα του, και ο ΓκΑΠ πλέον δεν μπορεί να του προσάψει ότι "δεν βάζει πλάτη"...
      Αν δεχτεί ο Παπανδρέου, τελείωσε..
      Αν δεν δεχτεί, πάει σε εκλογές υπό το βάρος της λαικής οργής..

      • http://neotera.wordpress.com avatar
        http://neotera.wordpress.com @ Γιωργος Χ 15/06/2011 17:37:27

        Οχι μόνο έχει οιρμό πολιτικό ο Σαμαράς, αλλά διαγράφει τώρα με τους όρους που θέτει την ουσία του προβλήματος που αντιμετωπίζει η Ελλάς. Δεν είναι απλώς ζήτημα ληστρικής επιδρομής με την επιβολή καθεστώτος ΔΝΤ, αλλά απόπειρα να κατακτηθεί η χώρα και να εξοντωθούν οι έλληνες κάτοικοί της. Να σημειωθεί ότι δεν υπάρχει άλλη πολιτική ηγεσία να βρίσκεται αυτήν την ώρα σε εθνική γραμμή. ΟΛΟΙ ΕΜΗΔΙΣΑΝ. Μόνον κάποιες αντιστασιακές δυνάμεις εκτός Βολής. Aναμένεται με ενδιαφέρον η αντίδραση των ΗΠΑ δια στόματος γιωργάκη.

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ factorx 15/06/2011 17:28:55

      Επειδή διάβασα τους όρους είπα θερμά συγχαρητήρια (...)

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ factorx 15/06/2011 17:36:45

      Φάκτορα,
      αυτό ακριβώς.
      το 4.
      Θα τους τα ξεριζώσει όλα όσα πρόλαβαν μέσα σ΄ ενάμισυ χρόνο. ένα ένα. με το τσιγκέλι. αλλά αυτό το 4 είναι πάνω απ΄ όλα. είναι η κλωτσιά στ΄ αχαμνά τους. το θέτει όρο. δεν το συζητά. τέλος.
      ν΄ αφιονιστούν τα κτήνη. έχουν πάθει παράκρουση με τόση ελληνική σημαία τόσες μέρες......

  16. Orestios avatar
    Orestios 15/06/2011 17:09:57

    Κίνηση ματ.
    Ο Σαμαράς είναι ο απόλυτος κυρίαρχος.

  17. SXOLIASTHS avatar
    SXOLIASTHS 15/06/2011 17:12:53

    ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ Ο "ΜΠΑΚΛΑΒΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΩΝΙΑ" Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ : ΕΚΛΟΓΕΣ!!! ΟΑΛ Τ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ GUTS KAI OXI GAPS ΘΕΛΕΙ ΝΟΜΙΜΕΣ ΛΥΣΕΙΣ :ΕΚΛΟΓΕΣ!!

  18. sam avatar
    sam 15/06/2011 17:13:17

    να πάνε μόνοι τους στον πάτο να μην παρασήρουν μαζί τους την Ν.Δ. .
    ΠΕΡΣΙ δεν ρώτησαν κανέναν όταν υπέγραφαν το μνημόνιο 1 γιατί ήταν καβάλα στο άλογο .........ΤΩΡΑ;;;;;;;....................

  19. nikolas avatar
    nikolas 15/06/2011 17:13:30

    ΚΑΤΑΡΕΕΙ Ο ΓΑΠ ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ!

  20. anonymous avatar
    anonymous 15/06/2011 17:13:54

    Άντε να τον ξεφορτωθούμε το γελοίο.

  21. γιωργος avatar
    γιωργος 15/06/2011 17:14:51

    Πολυ σωστοι οι οροι που θετει ο Σαμαρας.
    Μπραβο.

  22. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 15/06/2011 17:15:07

    Σωστά μίλησε ο Σαμαράς. Αυτός ήταν ο καλύτερος δυνατός τρόπος για να ζητήσει εκλογές χωρίς να χρεωθεί ότι υπονομεύει την πανεθνική προσπάθεια. Έχει στόφα ηγέτη και αξίζει την εμπιστοσύνη και όσων δεν ψήφιζαν ποτέ ΝΔ. Το απέδειξε ε αυτή την κίνηση

  23. Κωστας Ε. Χριστοδουλου avatar
    Κωστας Ε. Χριστοδουλου 15/06/2011 17:16:30

    Θελω να μην ειναι ο Σαμαρας .

  24. paulos1951 avatar
    paulos1951 15/06/2011 17:18:20

    ΚΑΙ Ο ΑΠΙΣΤΟΣ ΘΩΜΑΣ ΘΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΣΤΟΝ ΗΓΕΤΗ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ

  25. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 15/06/2011 17:18:40

    4. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ.

    ΕΥΓΕ !

    ΣΤΟΧΕΥΣΕ ΤΟΝ ΠΥΡΗΝΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚΙΣΜΟΥ.

    ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΠΛΕΟΝ ΑΝΕΤΑ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΝΩ ΠΛΑΤΕΙΑ.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ αλλενάκι 15/06/2011 17:24:23

      Αυτό το αίτημα είχε διττό στόχο. Εκτός από τον πασοκικό πυρήνα στόχευε στους μέχρι σήμερα ψηφοφόρους του ΛΑγΟΣ. Αυτοί θα έρθουν στη ΝΔ στις επόμενες εκλογές. Ας περιμένουμε και θα δούμε τον Καρατζαφέρη να τιμωρείται με το να μην μπαίνει στη Βουλή με ένα ποσοστό 2,6-2,8%.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 15/06/2011 17:27:11

        Ο ΓΑΠ θα το δεχθεί... ;

        Ο πρώτος νόμος που έφερε πριν ακόμα στεγνώσουν οι υπογραφές της νέας κυβέρνησης όταν ανέλαβε.

        Καίρια στόχευση στην καρδιά του Ελληνισμού.

        Ευκαιρία να αποδειχθεί πόσο "αγαπά την πατρίδα"...

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ αλλενάκι 15/06/2011 18:06:41

          ... και μόλις είχε υπερψηφιστεί ο Παπούλιας για Πρόεδρος. Αυτό πού το βάζεις; Σα να μας έλεγε όλους ο ΓΑΠ, "τώρα που δεν φοβάμαι μήπως πέσω, θα σας τη φέρω".

      • Γιώργος Μεσσηνία avatar
        Γιώργος Μεσσηνία @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 15/06/2011 17:35:13

        αλλενάκι, ζωγράφισε ο Σαμαράς!

        Οφείλω να παραδεχτώ και την Δημοκρατική αριστερά, που έκανε λόγο για ακροδεξιούς ΚΑΙ ακροαριστερούς εχθρούς της δημοκρατίας

        Υ.Γ και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε!

      • Κώστας Τ avatar
        Κώστας Τ @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 15/06/2011 17:46:11

        +1000000

        • Κώστας Τ avatar
          Κώστας Τ @ Κώστας Τ 15/06/2011 17:47:59

          Στο σχόλιο του ΜΑΝΩΛΗ Μ

    • anonymous avatar
      anonymous @ αλλενάκι 15/06/2011 17:30:06

      Ο πυρήνας του ΠΑΣΟΚισμού είναι το βαθύ τους κράτος. Πρέπει να ζητήσει έναν ακόμη όρο. Όλες οι προσλήψεις Δημοσίου κι επιχειρήσεων που διορίζει τη διοίκηση το κράτος μέσω ΑΣΕΠ, ακόμη και των συμβασιούχων. Εξετάσεις κάθε χρόνο ανά ειδικότητα, κατάρτιση επετηρίδας ανάλογα το βαθμό, προσαύξηση με μόρια αντικειμενικών κριτηρίων όπως, μόρια πανελλαδικών, ξένες γλώσσες, αριθμός τέκνων κλπ., και πρόσληψη από αυτή την επετηρίδα των πάντων.
      Αν τους κοπεί η δυνατότητα να διορίζουν τότε πέθαναν.

  26. Απορία avatar
    Απορία 15/06/2011 17:18:47

    (μουσική παρασκηνίου γκραν γκινιόλ)

    -Γιώωωργοοοοοοοο είμαι το φάντασμα του πατέρα σου, ο Αντρέεεαααας.

    -Σήκω φύυυγε παιδίιιιι μου.

    -Δεν σηκώνουν άλλο παραμύθιιιι. Μας πήρανε χαμπάααριιιιιι...

  27. armagedon avatar
    armagedon 15/06/2011 17:18:51

    Ο ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΟΡΟΣ Μ'ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ...

    • ΠΑΝΑΙΤΙΟΣ avatar
      ΠΑΝΑΙΤΙΟΣ @ armagedon 15/06/2011 18:38:34

      Εγώ τον φοβάμαι ..

      Μήπως είναι το τυρί και μετά πούνε συμφωνήσαμε στα περισσότερα και αυτόν τον αφήνουμε για το μέλλον ;

      Δεν πιστεύω πως ο Σαμαράς πρέπει να δεχτεί κάτι άλλο πέρα από εκλογές .

      Αν συμφωνήσει θα φανεί και θα τον χτυπήσουν σε αυτό πως υπάκουσε στις διαταγές των νταβατζήδων Ρεν, Γιούνγκερ κ.λ.π λαμόγια που επιτακτικά του λέγανε για συναίνεση .

  28. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 15/06/2011 17:18:59

    Αν ο Παπανδρέου δεχθεί την πρόταση του Σαμαρά τελείωσε..
    Αν αρνηθεί, θα έχει όλο τον κόσμο απέναντι του, και την κατηγορία ότι έβαλε την καρέκλα του πάνω από την Ελλάδα...
    Αυτοπαγιδεύτηκε ο ηλίθιος με τα τηλέφωνα..

  29. μουρίνιο avatar
    μουρίνιο 15/06/2011 17:19:01

    Πραγματικά εύγε στον Σαμαρά. Ιδιαίτερα εύστοχη η σύνδεση που πραγματοποιεί μεταξύ συναίνεσης και κατάργησης του λαθρονόμου. Από εδω και πέρα ο καθένας αναλαμβάνει πραγματικά τις ευθύνες του.

    • Ένας avatar
      Ένας @ μουρίνιο 15/06/2011 17:29:39

      Ο 4ος όρος είναι εξαιρετικά σημαντικός για να μην μπορεί στο μέλλον να έχει το πασοκ ψήφους από τους λαθροκαμίνηδες.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ μουρίνιο 15/06/2011 19:23:28

      Εξαιρετική κίνηση πράγματι!

  30. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 15/06/2011 17:20:36

    Υποθέτω ότι η πρόταση ετέθη en block, όχι "ψήφιση κατ' άρθρο"...

  31. Αντάμ Παπαντάμ avatar
    Αντάμ Παπαντάμ 15/06/2011 17:21:08

    Οι πραγματικοί ηγέτες στις κρίσεις αναδεικνύονται ,ο Σαμαράς σε αυτή την κρίση που περνά η πατρίδα μας δείχνει φοβερή ικανότητα ,κατάφερε με την προτασή του ,να αποφύγει τον εκβιασμό ΓΑΠ ,συναίνεση η εκλογές με πτώχευση .Να δώσει στον ΓΑΠ ένα διάδρομο διαφυγής σώζωντας το τομάρι του .
    Και το βασικότερο μια ελπίδα για την Ελλάδα ,κυβέρνηση ανάγκης προφανώς από ικανούς διαπραγματευτές ,οι οποίοι θα αναλάβουν να κάνουν αυτό που έπρεπε να είχε κάνει ο ΓΑΠ πέρσι με το μνημόνιο 1.
    Τέλος εκλογές για να αποφασίσει ο Ελληνικός λαός την κυβέρνηση που θέλει χωρίς εκβιασμούς και διλήματα.
    Όσον αφορά την αλλαγή του νόμου περί ιθαγένειας ,που ζητά να αλλάξει η κυβέρνηση ανάγκης,προφανώς αδειάζει τον Λα.ος για τις επερχόμενες εκλογές.

  32. St avatar
    St 15/06/2011 17:22:30

    Το συμπέρασμα είναι οτι θέλουν να ψηφισουν τη συνθήκη υποτέλειας με υπηρεσιακή κυβέρνηση ωστε κανεις να μην φερει στο ακεραιο την ευθυνη και μετά να κανουν εκλογες έχοντας καθαρη τη συνειδηση και τα χέρια τους. Ας μην ξεχναμε οτι προκειται για συμφοιτητες - συγκατοίκους.
    Βλέπω οτι ξεγελιέστε όλοι και λέτε οτι δεν συναινεί ο Σαμαράς. Μια χαρα συναινεί.

  33. Y. avatar
    Y. 15/06/2011 17:24:43

    Ευρύτερης συμμετοχής, όχι συνεργασίας
    Η ΝΔ δε συνεργάζεται αποκλειστικά και μόνο με αυτόυς που φέραν τη χώρα σ’ αυτή τη κατάσταση

    Και κάτι ακόμη σε ποιοαδήποτε συμφωνία. Οι όποιες ευθύνες της εποχής πασοκογάπ,
    ΔΕΝ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ, ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ

  34. Προφήτης avatar
    Προφήτης 15/06/2011 17:26:13

    Στάση με βάση αρχές και εθνικό συμφέρον αλλά και πολιτικός ελιγμός περιωπής.
    Κορώνα χάνει ο ΓΑΠ - γράμματα κερδίζει ο Σαμαράς.

  35. DrNo avatar
    DrNo 15/06/2011 17:26:22

    Μεγάλη γάτα ο Σαμαράς. Τον έσβησε τον καραγκιόζη που θα μας..... έκανε Δανία του Νότου

  36. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 15/06/2011 17:26:41

    Ξαναγύρνα πλευρό. Δεν είναι όλοι ίδιοι φίλε μου. Ο Γιώργος μας βγήκε σκάρτος. Ο άλλος (ο Αντώνης Σαμαράς) δεν έχει καμία σχέση με τον πασοκικό τρόπο πολιτικής ύπαρξης

  37. TAKHS avatar
    TAKHS 15/06/2011 17:27:49

    καθε κατεργαρης στον παγκο του.
    μεγαλε σαμαρα
    επιτελους ενας ΕΛΛΗΝΑΣ

  38. Ένας avatar
    Ένας 15/06/2011 17:27:57

    Τι λες άνθρωπέ μου;

  39. alakran avatar
    alakran 15/06/2011 17:28:24

    Μα είναι δυνατόν να πιστεύετε ότι ο Παπανδρέου θα δεχτεί επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου? Είναι σαν να παραδέχεται ότι μας έλεγε ψέματα!
    Οι όροι που θέτει ο Α.Σαμαράς οδηγούν αναπόφευκτα σε εκλογές, χωρίς όμως τον κίνδυνο να τις χρεωθεί η Νέα Δημοκρατία. Ιδιοφυές!

    • Ser avatar
      Ser @ alakran 15/06/2011 21:34:21

      ... ναι αλλά υπάρχει το ενδεχόμενο μετά τις εκλογές να μην υπάρξει αυτοδυναμία ΝΔ και να οδηγηθεί σε συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ. Οπότε προκύπτει ξανά συναίνεση και ούτε γάτα (αφού δεν θα φανεί ότι ο ΓΑΠ ψευδόταν ασυστόλως) ούτε ζημιά (και φυσικά δεν θα καταλογίσει κανείς στον ΑΣ ότι συναίνεσε υποκύπτοντας στις πιέσεις).
      Αν συμβεί κάτι τέτοιο, τότε μιλάμε για πλεκτάνη αδίστακτων συμφερόντων εναντίον ενός λαού που οδηγείται ούτως ή άλλως στην καταστροφή, με συνενόχους ολόκληρο τον πολιτικό κόσμο.
      Οk. Οφείλω να ομολογήσω ότι είναι ένα ακραίο και αποκρουστικό σενάριο που κανείς μας δεν εύχετε να συμβεί.

  40. SAVAS avatar
    SAVAS 15/06/2011 17:29:06

    Πήγε να κερδίσει χρόνο, περνώντας τις ευθύνες για το αδιέξοδο στον Σαμαρά, αλλά ο όρος συμφωνώ ενώ φεύγεις εσύ για να μην πάμε σε εκλογές άμεσα είναι όλα τα λεφτά. Το θέμα είναι ότι δεν θα το δεχτεί, γιατί αυτή ήταν η κόκκινη γραμμή τελικά: "Αιώνια διακυβέρνηση" και δύσκολα θα την αφήσει. Οι βασιλιάδες παλαιότερα και ενώ χάναν το πόλεμο δεν τολμούσαν να αφήσουν το θρόνο τους...... Ωστόσο να μην ξεχνάμε εμείς: Τι θα κερδίσουμε απο αυτή την οικουμενική: Μήπως ένα μακροπρόθεσμο αντί για ένα μεσοπρόθεσμο......

    • μουρίνιο avatar
      μουρίνιο @ SAVAS 15/06/2011 17:31:48

      Θα κερδίσουμε πιθανότατα την αποφυγή της πτώχευσης. Αν εσύ το θεωρείς επουσιώδες, τότε οποιοδήποτε άλλο σχόλιο περιττεύει...

      • SAVAS avatar
        SAVAS @ μουρίνιο 15/06/2011 18:33:59

        Και η ελεγχόμενη πτώχευση, πτώχευση είναι..... θα συμφωνήσω ότι θα μας δώσουν περισσότερες μέρες ζωής αλλά δεν είναι αυτή η ουσία για να γυρίσουμε πίσω στα σπίτια μας.

  41. Axis avatar
    Axis 15/06/2011 17:32:21

    Τι θα κάνει ο Σαμαράς με τους πρασινοφρουρούς διευθυντές και προϊσταμένους που έχει τοποθετήσει παντού το ΠΑΣΟΚ στο δημόσιο τομέα και ελέγχει απόλυτα τον κρατικό μηχανισμό; Τι θα κάνει με την πράσινη ΕΡΤ; Τι θα γίνει με τις κρίσεις χιλιάδων στελεχών του δημοσίου που γίνονται αυτή τη στιγμή που μιλάμε με καταπράσινα συμβούλια επιλογής; Κυβέρνηση συνεργασίας με πασόκους διευθυντές υπηρεσιών; Θα κυβερνήσει η ΝΔ ακόμα μια φορά με πρασινοφρουρούς; Αν δεν ελέγξει το κράτος ο Αντώνης με δικούς του ανθρώπους θα πέσει και αυτός από μέσα σαν τον Καραμανλή.

    • μουρίνιο avatar
      μουρίνιο @ Axis 15/06/2011 17:42:56

      Καλά, ηρέμησε λίγο. Ακόμα δεν ξέρουμε αν θα γίνει η οικουμενική εσύ ορέγεσαι προγραφές αντιφρονούντων πρασινοφρουρών. Ακόμα και στο παρα ένα πριν την καταστροφή, ο κομματισμός ορισμένων είναι απερίγραπτος. Εξάλλου, ακόμα και η η συγκριση Σαμαρά-μπουλούκου είναι μειωτική για τον πρώτο.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Axis 15/06/2011 21:19:58

      Δεν πρέπει να υπάρχουν δικοί του άνθρωποι.
      Το Δημόσιο δεν πρέπει να είναι μπλε πράσινο κόκκινο ή συνδικαλιστικό.
      Έλεος με όλους τους άσχετους που θέλουν καρέκλα επειδή έχουν ...ταυτότητα.
      Ας εφαρμοστεί ο Νόμος.
      Εξετάσεις δεν προβλέπει;
      Αν είναι να αντικατασταθεί ο ηλίθιος με τον βλάκα προτιμώ κάποιον που έχει βγάλει ένα Πανεπιστήμιο από έναν που λέει μάλιστα και κολλάει αφίσες.

  42. kikeron avatar
    kikeron 15/06/2011 17:32:27

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ.ΕΙΝΑΙ ΗΓΕΤΗΣ.ΣΤΟΧΕΥΣΕ ΤΟ ΣΚΛΗΡΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΚΑΝΙΚΗ ΤΟΥ ΤΟ ΛΑΟΣ...

  43. anonymous avatar
    anonymous 15/06/2011 17:33:47

    Ο όρος της αποχώρησης τσαλάκωσε πλήρως την εικόνα του Παπανδρέου. Λίγα τα ψωμιά του.
    Μετά από 80 χρόνια σήμερα τελείωσε ο Παπανδρεϊσμός!!!

    • ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
      ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ @ anonymous 15/06/2011 19:29:44

      ΤΙ ΕΙΠΕΣ ;;;!!!
      ΦΟΒΕΡΟ !!!
      ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ .
      ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ . ΦΑΓΑΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΜΕ ΔΑΥΤΟΥΣ !

  44. factorx avatar
    factorx 15/06/2011 17:35:07

    Ενημέρωση: Το Μαξίμου διαρρέει ότι ο Γιώργος είπε στον Σαμαρά να ...μην είναι αυτός πρωθυπουργός !

    Πρώτη φορά βλέπουμε αρχηγό κυβέρνησης να ζητά την παραίτησή του από τον αρχηγό της αντιπολίτευσης !!!

    • Y. avatar
      Y. @ factorx 15/06/2011 17:50:26

      Καλό....!

    • anonymous avatar
      anonymous @ factorx 15/06/2011 17:54:07

      ξεκινάνε άγριες διαπραγματεύσεις. Μην περιμένετε να βγει άκρη μέχρι αύριο. Θα πρέπει να γίνει νέα κυβέρνηση, θα συμφωνηθεί πιθανώς τη νύχτα, να πάει Βρυξέλλες να κουβεντιάσει και μετά να δούμε τι θα κάνουμε. Όλα θα πρέπει να έχουν τελειώσει σε 15 μέρες για να μας δώσουν το δάνειο αλλιώς πτωχεύουμε.
      Πάντως Γιωργάκης τέλος.

    • ο ξένος avatar
      ο ξένος @ factorx 15/06/2011 18:11:13

      Από τον "λεφτά υπάρχουν", στον πρωθυπουργό του ΔΝΤ, σε πρωθυπουργό αγνώστου ταυτότητας ή..."κοινής αποδοχής", σε κυβέρνηση σωτηρίας. Καμία σχέση, βέβαια, όλα αυτά με την λαϊκή ετυμηγορία, όπως εκφράστηκε στις εκλογές του 2009.
      Όσο και αν φαίνεται σε κάποιους καλή εξέλιξη, πρόκειται για σενάριο ανωμαλίας με ορατό τον κίνδυνο για ακόμη μεγαλύτερο πλιάτσικο. Της...ανωμαλίας θα γίνει με τις μίζες των ιδιωτικοποιήσεων, με ευθύνη...Οικουμενική.
      Μένει να δούμε αν ο Σαμαράς επιμείνει μέχρι τέλους στην ατζέντα του, που αποκλείεται να την δεχτεί ως έχει ο Παπανδρέου, οπότε θα πάμε σε εκλογές.

    • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
      ΑΓΡΟΤΗΣ @ factorx 15/06/2011 18:45:58

      Το εμπεδώσαμε...... Δεν είχαμε και μεγαλύτερες προσδοκίες από αυτόν. Έχει υπερβεί ευατόν ούτως ή άλλως.
      Η ενημέρωση που περιμένω από εδώ είναι τι θα κάνει η παράταξη του κ.Σαμαρά.
      Βαρεθήκαμε τις παρατάσεις ............

    • megalospodilatis avatar
      megalospodilatis @ factorx 15/06/2011 19:22:43

      Φακτορα αυτοι ειναι οτι χειροτερο υπηρξε στην Ελληνικη κοινωνια. Δεν χρειαζεται συγκυβερνηση με αυτους η μονη λυση ειναι εκλογες να διαλυθουν και να ησυχασει μια για παντα ο τοπος απο την πολιτικη Camora

  45. alakran avatar
    alakran 15/06/2011 17:35:10

    Σε αυτό το σάιτ είχε γράψει κάποιος ότι η λύσσα εναντίον του Σαμαρά οφείλεται στο κόμπλεξ μειονεξίας που έχουν οι προδότες απέναντι σε όποιους αγωνίζονται.
    Συμφωνώ απόλυτα.

  46. Enzo avatar
    Enzo 15/06/2011 17:38:19

    πληροφοριες απο μεσα , ο Γαπ θα παραιτηθει.

  47. Ηλίας avatar
    Ηλίας 15/06/2011 17:38:25

    The great escape!

  48. νεφέλη avatar
    νεφέλη 15/06/2011 17:39:48

    πρωθυπουργό το ...ΛΥΓΕΡΟ!

    • saltcity avatar
      saltcity @ νεφέλη 15/06/2011 17:51:59

      Μακάρι !

    • BlueSky avatar
      BlueSky @ νεφέλη 15/06/2011 19:03:05

      Όχι Νεφέλη, προτείνω πάσχο μανδραβέλη!!!!

  49. ΕΛΛΑΣ avatar
    ΕΛΛΑΣ 15/06/2011 17:41:13

    ΜΠΑ.ΤΥΝΗΣΙΑ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ

  50. Α.Κ. avatar
    Α.Κ. 15/06/2011 17:42:49

    και εσύ και ο κύριος παπαγιώτης αντιπροσωπεύετε δύο υπέροχους ιδεότυπους και χαρακτηριστικά μυαλά, που δείχνουν γιατί η Ελλάδα έφτασε εδώ που έφτασε.
    Αδυνατείτε να σκεφτείτε μία ανεξάρτητη πορεία ενός ανθρώπου, ενός κόμματος (αυτή μένει να αποδειχτεί ακόμα), ενός λαού. Αλήθεια, όταν οι Ισλανδοί αποφάσιζαν με δημοψήφισμα να μην αποζημιώσουν τους Ολλανδούς και Αγγλους καταθέτες μετά το κραχ, παρά τις απειλές των Αγγλο-Ολλανδών, τι λέγατε;

  51. Y. avatar
    Y. 15/06/2011 17:48:31

    Ντόρα καλησπέρα!

  52. stam avatar
    stam 15/06/2011 17:50:42

    ....προταση ματ!!!τελικα αυτος ο Σαμαρας ειναι παικτουρα!!!

  53. Aris lalidis avatar
    Aris lalidis 15/06/2011 17:51:37

    EΛΛΑΣ ΕΛΛΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ.
    Φαηλε τα μαθες ;
    O Aντωνης ειναι ετοιμος να βγαλει το Γιωργο απ το βοθρο...

  54. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 15/06/2011 17:51:54

    Ο Παπανδρέου είναι εγκλωβισμένος.

    Δεν μπορεί να επιβάλλει την πολιτική ατζέντα.
    Δεν ελέγχει το κόμμα του.
    Έχει ξησηκώσει λαϊκή κατακραυγή.
    Πέφτει συνεχώς μέσα στα διλλήματα που ο ίδιος στήνει.
    Είναι, παρόλα αυτά αναγκασμένος να εφαρμόσει το πρόγραμμα που του έχουν επιβάλλει έξωθεν.
    Είναι απελπισμένος.
    Ο Αντώνης αποδεικνύει ότι είναι εξαίρετος πολιτικός παίκτης και ότι οι δεν άγεται και φέρεται από άναρθρες κραυγές.

    Για να δούμε τώρα την απάντηση...

  55. skeptiki avatar
    skeptiki 15/06/2011 17:52:14

    Aν παραιτηθεί ο Πρωθυπουργός, ποιός αντικαθιστά ο Πάγκαλος? Θεικό!!!

  56. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 15/06/2011 17:53:10

    Συμφωνω απολυτως με τις προτασεις Σαμαρα.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ψυχραιμια 15/06/2011 18:43:02

      Άρα, να είμαστε υποψιασμένοι ότι κάτι δεν πάει καλά με τις προτάσεις Σαμαρά και ότι κάποια μπανανόφλουδα της Νέας Τάξης ενδέχεται να έχει πατήσει ο Πρόεδρος...

    • kiki avatar
      kiki @ ψυχραιμια 15/06/2011 19:01:35

      επαναδιαπραγματευση , το καταλαβες.

  57. nikos avatar
    nikos 15/06/2011 17:55:30

    ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΡΑΓΕ;;;

  58. Apatsi avatar
    Apatsi 15/06/2011 18:00:12

    Αν η κίνηση είναι ενταγμένη στη λογική της παγίδευσης του GAP στις ίδιες τις αντικρουόμενες θέσεις του, τότε στόχευσε κέντρο. Με τον όρο Νο 4, πέτυχε διάνα.
    Αλλά αν με οποιοδήποτε κόστος δεχθεί ο GAP την συγκυβέρνηση, αυτή δεν πρέπει να διαρκέσει παρά μόνο όσο μιά διαπράτευση με ΕΕ για το μεσοπρόθεσμο. Γιατί αλλοιώς ελλοχεύει ο κίνδυνος που έθειξε παραπάνω ο φίλος, δηλαδή να έχουμε ένα κράτος αιχμάλωτο στα πράσινα σκουλίκια που έχουν αλωσει όλον τον μηχανισμό του κράτους. Αυτοί OΛΟΙ πρέπει την ίδια στιγμή να πάνε στο σπίτι τους με απαγόρευση εισόδου τους ξανά σε οποιοδήποτε χώρο δημοσίου κτιρίου, πλην εκείνου του γκισέ, όπου εξυπηρετήτε ο λαός.
    Apatsi

  59. Προφήτης avatar
    Προφήτης 15/06/2011 18:00:37

    Αντώνη-Μάριε Παπάρα

    Τρυπήθηκες από κάκτο ή έπαθες ηλίαση στην έρημο της πνευματικής σου ένδειας;
    Ή δάγκωσες τη γλώσσα σου και δηλητηριάστηκες ;
    Μην χτυπιέσαι άλλο. Δεν μειώνονται τα μεγέθη από ανύπαρκτους.

    «Για ΜΙΑ Μακεδονία», ε, ουτιδανέ;
    Όχι για ΤΗ Μακεδονία.

    Νομίζεις θλιβερέ ότι μπορείς να δικάζεις, απονέμοντας ιστορικά παράσημα, δίκην αποκλειστικού πληρεξουσίου της Κλειούς.

    Δεν αναθυμάσαι πόσο μέσα έπεσε ο ομόγνωμός σου : «σε 10 χρόνια οι Έλληνες θα έχουν ξεχάσει το όνομα Μακεδονία».

  60. neos avatar
    neos 15/06/2011 18:05:00

    Εισαι Μεγαλος Μαγκας Σαμαρα !

  61. Α.Κ. avatar
    Α.Κ. 15/06/2011 18:06:02

    +1000000000

  62. nikos avatar
    nikos 15/06/2011 18:07:33

    Ο ΜΑΡΚΕΖΙΝΗΣ ΓΙΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ;;;;

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ nikos 15/06/2011 18:14:05

      Μακάρι!!!!!!!

    • anonymous avatar
      anonymous @ nikos 15/06/2011 19:42:01

      Παίζουν 3 ονόματα. Μαρκεζίνης, Μολυβιάτης, Παπαδήμος.
      Προσωπικά πιστεύω ότι ο Μαρκεζίνης έχει διδαχτεί από την περίπτωση του πατέρα του και δε θα δεχτεί. Ίσως να δεχτεί να βοηθήσει ως σύμβουλος ή ως κάτι άλλο. Πάντως όχι ως μέλος της κυβέρνησης.

    • anonymous avatar
      anonymous @ nikos 15/06/2011 20:17:55

      Στο alter πριν από λίγο αποδομήθηκε ο Μαρκεζίνης. Ο Χατζηνικολάου τον τελείωσε δια της ειρωνείας, του χλευασμού και της απαξίωσης.
      Ήδη κάηκε.

      • Γιώργος Μεσσηνία avatar
        Γιώργος Μεσσηνία @ anonymous 15/06/2011 20:42:27

        Και τι είναι ο Χατζηνικολάου;
        Μη τρελαθούμε κιόλας!
        Τον απαξίωσε γιατί;
        Επειδή διέπρεψε ως επιστήμονας και τίμησε την πατρίδα μας στο εξωτερικό;
        Και επειδή είδα που τον ειρωνεύτηκε, ως sir...
        Ρε δε πάνε να...
        Τέλειωσαν τα τζάκια κάθε μορφής και αυτό αναδείχθηκε όταν άνοιξαν οι διαδικασίες εκλογής στη ΝΔ, όπως και σε πολλές άλλες πρόσφατες περιπτώσεις.
        Και να μην ξεχάσουμε κάτι αμίμητες δημοσκοπήσεις με τη Ντόρα να προηγείται μακράν του Σαμαρά.
        Αυτά τα παιχνιδάκια τελείωσαν πλέον!

        • kiki avatar
          kiki @ Γιώργος Μεσσηνία 15/06/2011 20:58:46

          Ακριβως,
          τι ειναι ο Χατζηνικολαου, πλην του κολητου της Ντορας.

          • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
            ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ kiki 15/06/2011 21:22:22

            Νομίζω ότι αρχίζουν να σκάνε τα θυμιατήρια του γιωργάκη. Από θυμό.
            Πριν λίγο στο Μέγκα ο Καρατζαφέρης είχε κοκκινίσει από το κακό του γιατί δεν παίρνουν μέρος τα μικρότερα κόμματα στην κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας -εφόσον συμφωνηθεί η σύνθεσή της. Φώναζε , είχαν αλλοιωθεί τα χαρακτηριστικά του , ήταν για λύπηση. Σου λέει τόσος κόπος να στηρίξω τον ανίκανο βλάκα και τώρα το θέμα είναι μεταξύ των δύο κομμάτων; Αχ, τί έπαθε ο ηγέτης. ...

            Και η Κόρη; Ουραγός του Σαμαρά. Ζητάει επαναδιαπραγμάτευση και κάνει τις γνωστές μητσοτακαίϊκες ίντριγκες.
            Δεν σώζεστε κυράμου. Ουτε εσύ , ούτε ο Καρατζαφερ, ούτε η κοινοβουλευτική ομάδα του πασοκ.
            Διαβλέπω ενίσχυση του δικομματισμού.

  63. theo1611 avatar
    theo1611 15/06/2011 18:11:02

    Αγαπητοί φίλοι,

    πέρα από τα οβερολάδικα και τα μεγάλα, για όσους παροικούν στο βασίλειο της Δανιμαρκίας υπάρχουν και τα μικρά, που εξαρτώνται μόνο από εμάς. Όταν η Βουλή νομοθετεί σήμερα (7/6/2011) χειρότερα από το νομοθέτη του 1934 που δεν είχε δεσμεύσεις από διεθνείς συνθήκες, κυρωμένες δια νόμου, ούτε από το σύνταγμα της χώρας και με θετική γνώμη από την αξιωματική αντιπολίτευση, τι να πρωτοκάνει και ο Παπανδρέου και ο Σαμαράς και ο Οικουμενικός Πρωθυπουργός, αλλά και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας που έχει δικαίωμα αναπομπής νόμου στη Βουλή από το Σύνταγμα της χώρας (καθώς δεν διαθέτουμε συνταγματικό δικαστήριο).

    Αυτή η μικρή παρέμβαση προς προβληματισμό!!!

    Έχουμε πολύ σοβαρό πρόβλημα. Πολύ μεγαλύτερο, κατά τη γνώμη μου, από την ανεύρεση του από μηχανής Θεού του Ομήρου, που μοιάζει όλοι να προσκαλούμε, ακόμη και σ΄αυτά που δεν εξαρτώνται απολύτως από εμάς.

  64. eco avatar
    eco 15/06/2011 18:14:31

    Εγκληματικό να κάνουν επεισόδια με τοσο κόσμο. Είναι επικινδυνοι. Να φύγουν τώρα. Εκλογές για ομαλότητα και δημοκρατική έκφραση των Ελλήνων.

  65. ΠΕΤΡΟΣ Μ. avatar
    ΠΕΤΡΟΣ Μ. 15/06/2011 18:15:03

    Το κρίσιμο σημείο είναι η διάρκεια και ο στόχος.
    Για αυτό ο ΓΑΠ δεν μπορεί να δεχθεί τα 1 και 2.
    Χωρίς αυτά μιλάμε για ενσωμάτωση Σαμαρά και συνενοχή.
    Με αυτά για πολιτική αυτοκτονία του ΓΑΠ

  66. Orestios avatar
    Orestios 15/06/2011 18:15:10

    G-Pap resignation proposal is DOA: He will step down only if mid-term agenda is implemented

    Καμία συγκυβέρνηση, όπως παπαγαλίζουν από την προπαγάνδα.
    Ο Παπανδρέου προχωρά μόνος του

  67. δημητρης μαλαμουλης avatar
    δημητρης μαλαμουλης 15/06/2011 18:17:33

    Βασίλειος Μαρκεζίνης,
    Πατριώτης και Ελληνας.
    Αν το πετύχει κι αυτό ο Α.Κ.Σ. , θα είναι τεράστιος

    • Αίθρα avatar
      Αίθρα @ δημητρης μαλαμουλης 15/06/2011 19:57:18

      Mακάρι.

  68. eco avatar
    eco 15/06/2011 18:20:25

    ο Παπανδρέου έπεσε ...και στα κανάλια ακόμα λένε τα δικά τους!!!

    • Orestios avatar
      Orestios @ eco 15/06/2011 18:30:40

      +10000

  69. thanasis avatar
    thanasis 15/06/2011 18:23:03

    Η ΜΕΓΑΛΟΨΥΧΙΑ ΤΟΥ ΗΓΕΤΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΣΩΣΤΟΣ
    ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ
    ΟΔΗΓΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ
    ΚΡΙΣΗ. ΟΙ ΕΛΠΙΔΕΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ
    ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
    ΒΕΒΑΙΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΠΑΝΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ
    ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚ ΘΕΣΗΣ
    ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

  70. γεωργαλάς avatar
    γεωργαλάς 15/06/2011 18:23:23

    "Πρώτη φορά βλέπουμε αρχηγό κυβέρνησης να ζητά την παραίτησή του από τον αρχηγό της αντιπολίτευσης !!!"

    Επίσης, πρώτη φορά ο ερωτών (ΓΑΠ) αναμένεται ο ίδιος να απαντήσει!! Και μάλιστα με διάγγελμα!! Το πολλοστό!! Τρέμε, Φιδέλ!! Αχ, Γιωργάκι μας, σαν τον Οιδίποδα... Τα ματάκια σου, με τα χεράκια σου!!

    Είχε δίκιο προ ημερών ο Τηλέμαχος: ότι το φάουλ του ΓΑΠ, ο Σαμαράς το γύρισε σε πέναλντι και, την κατάλληλη στιγμή, σούταρε από δεξιά, όταν ο ΓΑΠ έπαφτε από αριστερά!!!

  71. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 15/06/2011 18:25:04

    Λοιπόν, ο ελιγμός του Σαμαρά είναι πολύ καλός για να μην χρεωθεί αυτός την "μη συναίνεση", όμως επί της ουσίας προσωπικά διαφωνώ.

    1) Δεν υπάρχει κανένας λόγος να μπει σε μια λογική διαπραγμάτευσης με τους ανθρώπους που έχουν καταστρέψει τον τόπο.

    2) Η αποδοχή της συγκυβέρνησης ή της συνεργασίας για στήριξη κυβέρνησης εμπεριέχει την παραδοχή ότι όντως υπήρχε σοβαρό πρόβλημα στη χώρα, τέτοιο που να απαιτεί "συνεργασία όλων", ενώ στην πραγματικότητα πρόκειται (κατά τη δική μου τουλάχιστον εκτίμηση) για μία διαρκή μπλόφα. Τα μέτρα που παίρνονται (που μας οδηγούν στη χρεωκοπία) δεν είναι μέτρα που "ήταν απαραίτητα για να μην οδηγηθούμε στη χρεωκοπία", αλλά μέτρα που ακριβώς αυτά μας οδηγούν στη χρεωκοπία. Και που συμβαίνει όχι κατά λάθος, αλλά επίτηδες. Όταν ο Σαμαράς έρχεται και λέει "εντάξει, να κάνουμε κυβέρνηση συνεργασίας με αυτούς κι αυτούς τους όρους" αποδέχεται τον ΓΑΠ ως θεμιτό συνομιλητή και όχι ως τον άνθρωπο που ΕΠΙΤΗΔΕΣ μας έφτασε σε αυτή την κατάσταση (βλ. συνομιλίες με Στρος-Καν ΠΡΙΝ ακόμη την εκλογή του τον Οκτώβριο του 2009).

    Θα μου πείτε, του λέει "φύγε από την πρωθυπουργία" και σίγουρα είναι σημαντικό αυτό. Θα μπορούσε όμως να το πει πιο ευθέως ότι "κύριε, δεν συζητάω μαζί σου, παραιτήσου και κάνε εκλογές, είναι ο μόνος δρόμος.

    Γενικά, η ένσταση αυτή εδράζεται στο ότι έχουμε έτσι κι αλλιώς μια υπερβολικά υποτονική αντιπολίτευση όλον αυτόν τον καιρό, πράγμα που ξέρουμε ότι γίνεται σε κάποιο βαθμό συνειδητά, όπως πολλές φορές έχει αφήσει η ΝΔ να εννοηθεί (βλ. και συνέντευξη Χρύσανθου στο Μέγκα, όταν αναφέρθηκε σε αυτό το θέμα). Στο πλαίσιο της υποτονικής αυτής αντιπολίτευσης, σίγουρα γίνεται ένα βήμα εμπρός, όμως το ερώτημα, το γενικότερο ερώτημα παραμένει, γιατί να είναι τόσο υποτονική η αντιπολίτευση της ΝΔ. Πρώτη φορά γίνονται τόσο σοβαρά πράγματα εις βάρος της χώρας και πρώτη φορά είναι τόσο υποτονική η αντιπολίτευση.

    3) Όλο αυτό το σκηνικό μου θυμίζει διαπραγματεύσεις για το Σχέδιο Ανάν, όπου είχαμε μια απαράδεκτη βάση για συζήτηση και το όλο ζήτημα ήταν, τελικά, ποιος θα χρεωθεί το "όχι". Τελικά οι Τούρκοι και ο Ανάν μας την έφεραν και "όχι" το χρεωθήκαμε εμείς. Βλέπουμε τώρα τον Αντώνη να έχει αυτοπεποίθηση και να θέτει όρους που δύσκολα θα γίνουν αποδεκτοί, αν όμως κάποια στιγμή ο αντίπαλος πει "τα βλέπω", τότε θα είναι δύσκολο στον Πρόεδρο να μην πει "εντάξει". Μην ξεχνούμε ότι ο πραγματικός εχθρός δεν είναι ο Παπανδρέου, αλλά η Νέα Τάξη, που έχει βάλει στο μάτι τη χώρα. Από τη στιγμή που μπήκε σε μια λογική συζήτησης για τους όρους συνεργασίας, τότε ανά πάσα στιγμή μπορεί να στριμωχτεί, και ας νομίζει αυτή τη στιγμή τα έχει προβλέψει όλα. Η ζωή αποδεικνύει πάντοτε ότι σπάνια μπορείς να τα προβλέψεις όλα.

    4) Η παραδοχή ότι "με αυτούς τους όρους κάνω συνεργασία" θα χρησιμοποιηθεί από την καθεστωτική προπαγάνδα για να διαφημιστεί πόσο τάχα μ' απαραίτητη είναι η "συναίνεση" και να του βγαίνουν από δεξιά και να του λένε "μα αφού συμφωνείς κι εσύ ότι χρειάζεται συναίνεση, γιατί δεν τη δίνεις να τελειώνουμε". Αυτό θα βλάψει την πολιτική επικράτηση των θέσεων της ΝΔ. Αντιθέτως, επικρατεί πολιτικά η (ανύπαρκτη) ανάγκη συναίνεσης. Και όσο και να λέει η ΝΔ ότι "δεν δίνουμε συναίνεση στο λάθος", όταν η καθεστωτική προπαγάνδα μονίμως εμφανίζει το μαύρο για άσπρο, πώς να μην ανησυχείς ότι θα το διαστρεβλώσουν και αυτό στο μέλλον;

    Τέλος πάντων, τα πράγματα είναι τρομερά ρευστά, θα δούμε τι θα γίνει, πάντως εγώ δεν θα ήθελα με τίποτα κυβέρνηση συνεργασίας, παρά προκήρυξη εκλογών και αυτοδυναμία της ΝΔ με κάθε μέσο. Μακάρι ο ελιγμός Σαμαρά να μας οδηγήσει μια ώρα αρχύτερα στο στόχο αυτόν.

    • Kennan avatar
      Kennan @ Επώνυμος 15/06/2011 18:40:13

      Επώνυμε για μια ακόμα φορά επιβεβαιώνεις ότι είσαι εκτός πραγματικότητας. Οι εκλογές εμπεριέχουν τον κίνδυνο "πιστωτικού γεγονότος" να μας τσακίσουν δηλαδή οι αγορες και τα CDC. Και ούτως η άλλως οδηγούμαστε σε εκλογές χωρίς να τις χρεωθεί όμως ο Σαμαρας. Και για ποια συναίνεση μιλας; Για την υποταγή του αντιπάλου στους όρους του Σαμαρα;

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Kennan 15/06/2011 19:04:40

        Ακόμη και εάν συμβαίνει αυτό (η υποταγή του αντιπάλου στους όρους του Σαμαρά), που πιθανότατα συμβαίνει, πάλι θα εμφανιστεί από την καθεστωτική προπαγάνδα διαφορετικά.

        Το κυριότερο για μένα είναι ότι θα αρχίσει η κυβερνητική φθορά του Σαμαρά, χωρίς να έχει ουσιαστική εξουσία στα χέρια του (παρά μόνον ψήγματα εξουσίας).

        Αμφιβάλλει κανείς ότι θα καταφέρνουν Ο,ΤΙ ΣΤΡΑΒΟ ΣΥΜΒΕΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΝΑ ΤΟ ΧΡΕΩΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΑΜΑΡΑ;;;

        • Kennan avatar
          Kennan @ Επώνυμος 15/06/2011 19:15:03

          Επώνυμε θα σου απαντήσω αλλά μετά να συνεχίσουμε το βράδυ γιατί εγώ είμαι στο Σύνταγμα κι εσύ στην πολυθρόνα:

          Δεν καταλαβαίνεις από πολιτική. Τελεία και παύλα. Ποια φθορά του Σαμαρά θα αρχίσει αφού δεν θα είναι πρωθυπουργός; θα τρελαθούμε;

          Και για να μαθαίνεις. Σε μια συγκυβέρνηση κερδίζει πάντα αυτός που έχει το πάνω χέρι, δηλαδή ο Σαμαράς τώρα. Αν η "οικουμενικη" πετύχει επανδιαπραγματευση ο Σαμαρας θα λέει δικαιώθηκα. Αν πάλι δεν πετύχει θα λέει μόνο μια καθαρή κυβέρνηση ΝΔ θα το πετύχει. win - ein, κατάλαβες;

          Και φυσικά μιλάμε για μικρό χρονικό διάστημα πριν απο τις εκλογές αφου ο όρος του Σαμαρά είναι μόνο την επαναδιαπραγματευση να κανει η "οικουμενική."

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ Kennan 15/06/2011 21:49:18

            Κοίτα, πιθανόν να μην αντιλαμβάνομαι και τίποτα από πολιτική, αλλά αφού έχουμε εσένα που αντιλαμβάνεσαι, ισοφαρίζεται το κενό, οπότε μη σκας. Έτσι πάει ο διάλογος και η σύνθεση. Από κει και πέρα, ο καθένας λέει τη γνώμη του. Αν δεν αντιλαμβάνομαι τίποτε από πολιτική, πιθανόν να έπρεπε και να μου αφαιρεθεί το δικαίωμα ψήφου, όμως ευτυχώς ή δυστυχώς (για την πολιτική τουλάχιστον) μου το παρέχουν ακόμα (το δικαίωμα ψήφου).

            Καταλαβαίνω ότι η πρόταση Σαμαρά πάει "πακέτο" και η ουσία της είναι τέτοια, που δύσκολα θα γίνει δεκτή. Από όσα βλέπω μέχρι στιγμής εγώ στον διαπλεκόμενο τύπο, το πράγμα μέχρι στιγμής εξυπηρετεί τους "συναινετικούς" σχεδιασμούς της Νέας Τάξης. Τον εμφανίζουν άκρα "συναινετικό", με αποτέλεσμα να τον καταστρέφουν πολιτικά. Μην αποκλείετε να δούμε σε επόμενο γκάλοπ και πάλι δεύτερη τη ΝΔ, αφού ο ΓΑΠ εμφανίζεται ως "εθνικός ηγέτης" και ο Σαμαράς ως ουρά του. Σπαταλιέται όλο το πολύτιμο πολιτικό κεφάλαιο που κερδήθηκε με πολύ κόπο και ρίσκο στα ηρωϊκά "όχι" του Σαμαρά στην Ευρώπη και στην Ελλάδα.

            Αυτό που λέω εγώ είναι ότι το παιχνίδι του Αντώνη είναι παιχνίδι με τη φωτιά, από το οποίο δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι θα βγει κερδισμένος. Ο ΓΑΠ μπορεί να είναι αυτός που είναι, όμως ο πραγματικός εχθρός είναι άλλος και είναι κυρίως εκτός Ελλάδος.

            Τον Σαμαρά τον περιμένουν να τον βάλουν στο κάδρο για τον εξαφανίσουν μετά και να τον εξουδετερώσουν πλήρως. Αν αυτός ο κίνδυνος είναι αντιληπτός από τον Αντώνη όταν μπαίνει σε παιχνίδια συγκυβέρνησης (τα οποία επικοινωνιακά θα τα εμφανίσουν όπως θέλουν ΑΥΤΟΙ, αφού είναι κυρίαρχοι της επικοινωνίας), τότε πάω πάσο. Ας ελπίσουμε να τον ξεπεράσει. Προσωπικά, προτιμώ να ανησυχώ και να επισημαίνω τους κινδύνους που περνούν από το μυαλό μου. Κι ας μην ξέρω από πολιτική. Τους προβληματισμούς μου εκφράζω με βάση την ποσότητα των πληροφοριών που μου είναι διαθέσιμη. Πιστεύεις ειλικρινά ότι είναι εντελώς για πέταμα οι προβληματισμοί μου; Δικαίωμά σου να το πιστεύεις, πάντως και έτσι να είναι, να μην τους πω καν; Ποιον ενοχλώ;

    • Α.Κ. avatar
      Α.Κ. @ Επώνυμος 15/06/2011 18:56:48

      Οι επιφυλάξεις σου και οι σκέψεις σου είναι και δικες μου. Όμως υπάρχει μία ασφαλής περίοδος που θα κρίνουμε εύκολα αν ο Σαμαράς είναι αυτός που λέει: όταν θα έχει γίνει η κυβέρνηση εθνικής ενότητας, όταν θα έχει επέλθει το τέλος των διαπραγματεύσεων για το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα (ή όπως αλλιώς θες ονόμασέ το) τότε θα πρέπει να γίνουν εκλογές (σύμφωνα με την πρόταση Σαμαρά). Τότε θα δούμε πώς θα τοποθετηθούν τα κόμματα και ο Σαμαράς. Ακριβώς πριν τις εκλογές. Και δεν θα είναι αργά.

    • thanasis avatar
      thanasis @ Επώνυμος 15/06/2011 20:00:41

      Συμφωνώ με την ουσία όλων όσων γράφεις, απλά να προσθέσω κ τον κίνδυνο αν δημιουργηθεί κυβέρνηση συνεργασίας, έστω κ βραχύβιας, να χρεωθεί η κυβέρνηση αυτή την οικονομική αποτυχία (μέχρι προδοσίας) του ΠΑΣΟΚ. Να θυμίσω την βραχύβια οικουμενική του '89, στην οποία το ΠΑΣΟΚ έριξε την ευθύνη για την παρα λίγο χρεωκοπία της χώρας (το μόνο που δε χρεώνω στο Μητσοτάκη).

  72. knight rider avatar
    knight rider 15/06/2011 18:27:35

    Μόνη λύση:
    1) Παραίτηση κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ.
    2) Ορισμός υπηρεσιακής κυβέρνησης κοινής αποδοχής εκ προσωπικοτήτων για επαναδιαπραγμάτευση με την ΕΕ εντός 2 μηνών.
    3) Δημοψήφισμα για την έγκριση η όχι των συμφωνηθέντων από τον Ελληνικό λαό.
    4) Εκλογές για νέα κυβέρνηση με απλή αναλογική.
    Ολα τα υπόλοιπα είναι χούντα!

    • Y. avatar
      Y. @ knight rider 15/06/2011 19:04:23

      Στις 27/5/2011
      “1. Όχι σε συμφωνία
      - α. Της συνέχισης του Μνημόνιο 1, με τους όρους που προβλέπει
      - β. Της συναίνεσης για Μνημόνιο 2
      2. Προκήρυξη εκλογών
      3. Υπηρεσιακή κυβέρνηση προσωπικοτήτων, κοινής αποδοχής, που θα διεξαγάγει τις εκλογές, και θα κάνει μίνιμουμ διαχείρηση της κατάστασης στον ενδιάμεσο χρόνο (40-45 μέρες)
      4. Η κυβέρνηση που θα προκύψει, θα χειριστεί συνολικά το πρόβλημα”

      Όλα, παραλλαγές ενός βασικού κορμού

  73. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 15/06/2011 18:32:11

    Είμαι από τη φύση μου επιφυλακτικός, αλλά κάτι μου λέει ότι, το δίφραγκο που έδωσα, για πρώτη φορά στην ζωή μου, για χατήρι πολιτικού, θα αποδειχθεί σοφή επένδυση!!!
    Γιατί, όλα τα άλλα ήταν προβλέψιμα, αλλά αυτός, ο τέταρτος όρος, δείχνει παίχτη σοφό και επίμονο. Και, πάνω απ' όλα, Έλληνα, ως το μεδούλι!

  74. Ήφαιστος avatar
    Ήφαιστος 15/06/2011 18:32:24

    Πλήρης επιβεβαίωση παίδες!!!!!!!
    h**p://www.youtube.com/watch?v=op_W5baO_N0

  75. γεωργαλάς avatar
    γεωργαλάς 15/06/2011 18:36:52

    Έχετε σκεφθεί πόσοι "κολλητοί Γιωργάκη" καίγονται με την κατάργηση του Νόμου περί Ιθαγενείας;

    Αναφέρω: Ραγκούσης, Παπουτσής, Νταλάρα, Τζάκρη,

    επίσης, ο πρώην Υπουργός Εξωτερικών και νυν Πρωθυπουργός Γιώργος Ανδρέα Παπανδρέου, επί των ημερών του οποίου πέρασε το επαίσχυντο και αδιαπραγμάτευτο (κι αυτό αδιαπραγμάτευτο!!) "Δουβλίνο ΙΙ",

    και, φυσικά, καίγεται Αυτός και η Πολιτική του, ο Καρατζαφύρερ!!!!!!
    Άντε, Άδωνι, ήρθε η ώρα σου!!

    • Ένας avatar
      Ένας @ γεωργαλάς 15/06/2011 19:00:19

      Ο 4ος όρος είναι αυτός που με πείθει περισσότερο.

  76. ttt avatar
    ttt 15/06/2011 18:38:02

    Αν ειναι ετσι οι Οροι και αν οντως η κυβερνηση που σχηματιστει ειναι Εθνικης Ενοτητας και οχι ενα ιδεολογικο μπασταρδεμα που δε μπορει να συννενοηθει τοτε ο Αντωνης πετυχε μεγαλη νικη, ανεβαινει στην εκτιμηση μου γιατι ειναι η Πρωτη του Νικη σε ενα Μαραθωνιο απο πολλους και ακομα πιο δυσκολους Αγωνες που εχει να δωσει.

    Μην μας προδωσεις μονο Αντωνη καποιοι πιστευουν σε σενα ( οπως δυστυχως καποτε πιστεψαμε στον χοντρο )

  77. Α.Κ. avatar
    Α.Κ. 15/06/2011 18:40:05

    Εγώ δεν ήμουν από τη φύση μου επιφυλακτικός. Αλλά τελευταία έγινα. Δεν μου αρέσει. Πολλή συναίνεση πέφτει.
    Προσωπικά, και συμβουλεύω [αν μου επιτρέπεται] και αρκετούς στο antinews, δεν θα βιαζόμουν να χαρώ. Το τί σημαίνει επαναδιαπραγμάτευση, ποιός θα την κάνει, τι θα πετύχει, πόσα θα χάσουμε, τι θα ξεπουληθεί, ποιο θα είναι το χρεός στο τέλος της διαπραγμάτευσης κτλ. μένει να το δούμε.

    Εάν πάντως, μετά το ξεκαθάρισμα του τοπίου, των προσώπων και της σκόνης, οι Ευρωπαϊκές κυβερνήσεις, το ΔΝΤ και οι καθοδηγητές τους, είναι ευχαριστημένοι, τότε.... κάτι σάπιο θα έχουμε φάει και θα μας πειράξει στο μέλλον.

  78. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ 15/06/2011 18:43:35

    'Αμεση κατάργηση του νόμου για το μεταναστευτικό και ούτε σκέψη για νόμο εχθροπάθειας.
    Καμία αναφορά σε πολυπολιτισμικότητα. Απελάσεις των λαθρομεταναστών, νομιμότητα, νομιμότητα, προστασία της ελληνικής εθνικής ταυτότητας.

    • Ένας avatar
      Ένας @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ 15/06/2011 19:02:36

      Συμφωνούμε απόλυτα.

      Εξάλλου πάρα πολλοί πιστεύουν ότι η έλλειψη (εξάλειψη;) εθνικών στόχων και οραμάτων οδήγησαν ως εδώ.

    • man8os avatar
      man8os @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ 15/06/2011 19:55:23

      ++++10000

  79. JOHN avatar
    JOHN 15/06/2011 18:43:55

    Σαν καλα παιδια η ΕΕ τους πηραν απο το αυτι και τους εβαλαν να συνεργαστουν διαφορετικα λεφτα γιοκ.Το ποσο νερο εβαλαν στο κρασι τους και τι αποτελεσμα θα φερει αυτη η συνεργασια θα το δουμε συντομα,κοντος ψαλμος....Οι πιστωτες πανω απ ολα κοιταζουν τα συμφεροντα τους και την εγγυηση των χρηματων τους.Ολα τ αλλα ειναι λογια αν οχι σταχτι στα ματια μας!

    • Α.Κ. avatar
      Α.Κ. @ JOHN 15/06/2011 19:07:49

      Πραγματικά φοβάμαι, τρέμω ότι.... έχεις δίκιο.

  80. Aris. A avatar
    Aris. A 15/06/2011 18:44:17

    Ο Σαμαράς καλείται να πάρει της αποφάσης του βάσει τον εξής παραμέτρων:

    α)Της τεταμένης κατάστασης που υπάρχει στην κοινωνία. Μια σπίθα αρκεί να παρασύρει τους διαδηλωτές σε βιαιότητες και την χώρα στο χάος.

    β) Σε περίπτωση κυβερνητικής αστάθειας μέσα από την έλλειψη ισχυρής αυτοδυναμίας μέσα από σύντομες εκλογές η χώρα να οδηγηθεί λόγω έλλειψης κυβέρνησης στο Ευρωπαικό περιθώριο.

    γ) Στο προσκήνιο υπάρχει ένα αδύναμος και επικίνδυνος πρωθυπουργός ο οποίος δεν έχει τίποτα να χάσει και μπορεί να γίνει ηλίθια απρόβλεπτος.

    δ) Ο Σαμαράς πλέον είναι ο παίκτης που κρατά τις εξελίξεις στα χέρια και έχουμε το πρωτοφανές ο αρχηγός της αντιπολίτευσης να επιβάλει τους όρους του. Η ανωτερότητα Σαμαρά όμως δεν έχει μετατραπεί σε σαρωτικό πλειοψηφικό ρεύμα στην κοινωνία.

    Με δεδομένα τα παραπάνω προτείνοντας κυβέρνηση εθνικής ενότητας με τους όρους του πετυχαίνει:

    α) Η χώρα να μην διολισθήσει στην αταξία και να του φορτώσουν την ευθύνη.

    β) Τελειώνει πολιτικά τον Παπανδρέου αφού στέλνει το μήνυμα στην κοινωνία ότι είναι πλέον ανίκανος να κυβερνήσει.

    γ) Δίνει την εικόνα υπεύθυνου ηγέτη και σαρώνει τα επιχειρήματα όσων τον αποκαλούσαν λαικιστή και ανεύθυνο.

    δ)Βάζει στο περιθώριο Καρατζαφέρη Μπακογιάννη αφού είναι ο ρυθμιστής των εξελίξεων.

    ε) Επικοινωνεί ευρύτερα με την κοινωνία και κυρίως με τα μεσοαστικά στρώματα που πλήτονται περισσότερο με την επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου που ζητά.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Aris. A 15/06/2011 19:01:30

      Υπάρχει και μια άλλη παράμετρος που δεν πρέπει να παραβλεφθεί: Παρίνει λίγη εξουσία στα χέρια του και τη δυνατότητα να επηρεάσει καταστάσεις και πράγματα, που δεν την έχει τώρα. Καθώς και να αυτοπροστατευθεί.

      Θέλει όμως πολλή προσοχή, διότι, μαζί με την εξουσία, θα πάρει και κυβερνητική φθορά. Για ό,τι γίνει από εδώ και πέρα, θα είναι συνυπεύθυνος, θα θεωρείται από την κοινωνία συνυπεύθυνος.

      Κατά τη γνώμη μου, το καλύτερο θα ήταν να μην πάρει ΤΙΠΟΤΕ από την εξουσία, καμία φθορά από την εξουσία, μέχρι να γίνει αυτοδύναμη κυβέρνηση. Τότε, να τα έχει όλα στα χέρια του.

      Μην ξεχνούμε ότι βασικός στόχος, αν όχι μοναδικός στόχος, σε επίπεδο πολιτικής καθημερινότητας και τακτικής για το σύστημα ΓΑΠ-ΔΝΤ, είναι η πολιτική εξουδετέρωση του απρόβλεπτου Σαμαρά...

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Επώνυμος 15/06/2011 19:16:41

        Eπώνυμε, είναι ο Ρουβίκων.

        Τέρμα.

        Θα τον διαβεί. Και ό,τι γίνει.

        Δεν μπορεί να αφήνεται να καταστρέφεται η πατρίδα από τον ΓΑΠ για να διαμορφωθούν τυχόν καλύτερες πολιτικές συνθήκες για τη ΝΔ ή και τον ίδιο τον Σαμαρά.

        Ήδη γαλλογερμανοί συνεδριάζουν "πανικόβλητοι".
        Και μόλις άκουσα ότι μάς χορηγείται η 5η Δόση.

        • Orestios avatar
          Orestios @ Προφήτης 15/06/2011 19:45:08

          Και το ευρώ πέφτειιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι

        • anideos avatar
          anideos @ Προφήτης 15/06/2011 20:26:57

          Ετσι ειναι η εποχη της ανοχης τελειωσε, ας διαβει τον "Ρουβηκωνα"
          kai ας τον φωτησει ο θεος χειροτερα δεν γηνεται.
          Παντως οι Γαλλογερμανοι δειχνουν πλεων περιτρανα πως αυτοσχεδιαζουν πληρωνουν τα δανεικα με δανεικα, οι Αμερικανοι ουτε κουβεντα, οι Αγγλοι ηταν καποτε αυτοκρατορια, κατα τα αλλα εχουμε Ενωση και αλληλεγγυη και εταιρους.

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ Επώνυμος 15/06/2011 21:19:13

        Επώνυμε

        Ως απλός παρατηρητής αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι σε ψυχολογικό επίπεδο ο Σαμαράς έχει πάρει τον αέρα του Παπανδρέου.

        Πως να το πούμε ξέρει να τον διαβάζει ξέρει πως σκέφτεται.

        Στην ουσία εδώ και λίγο καιρό τον σπρώχνει σιγά σιγά στην πόρτα.

        Ο Σαμαράς έχει να αντιμετωπίσει και τις πιέσεις των Ευρωπαίων που φαίνεται ότι δεν έχουν καταλάβει τι σημαίνει Παπανδρέου και τι πρόβλημα δημιουργεί με τους αυτοσχεδιασμούς του. .

        Είμαι πεπεισμένος ότι ο Παπανδρέου θα πάει τελικά σε εκλογές.

        Είναι όμηρος της τάσης του για φυγή από την πραγματικότητα.

  81. ΚΑΤΕΡΙΝΑ avatar
    ΚΑΤΕΡΙΝΑ 15/06/2011 18:54:29

    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΝΤΩΝΗ!
    ΕΧΕΙΣ Α.... ΤΕΛΙΚΑ!

    • sic et non avatar
      sic et non @ ΚΑΤΕΡΙΝΑ 15/06/2011 18:58:02

      Απίδια Κατερίνα ΑΠΙΔΙΑ!!!

  82. BlueSky avatar
    BlueSky 15/06/2011 18:56:12

    '''Πρώτη φορά βλέπουμε αρχηγό κυβέρνησης να ζητά την παραίτησή του από τον αρχηγό της αντιπολίτευσης !!!'''''
    Γιατί ρε παιδιά;;; Υπήρξε ο γεωργούλης ποτέ, πρωθυπουργός της Ελλάδος;;
    Έλεος, πότε θα εξαφανιστούν για να ηρεμήσουμε!!!!

  83. BlueSky avatar
    BlueSky 15/06/2011 18:57:18

    ΚΑΤΕΡΙΝΑ !!! Φρύδια τα λέμε!!!!!

  84. SAS avatar
    SAS 15/06/2011 18:58:36

    Σήμερα από την ώρα που άρχισε η μετάδοση ειδήσεων ακούω τις θέσεις του Σαμαρά , τα επιχειρήματα του Σαμαρά την φρασεολογία του Σαμαρά . Οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ ''έσκιζαν'' τα ρούχα τους προσπαθώντας να μας πείσουν ότι αυτοί μας τα έλεγαν αλλά εμείς δεν τους ακούγαμε και να που τους παρεξηγήσαμε . Τι για επαναδιαπραγμάτευση άκουσα , τι για αγώνες που τώρα δικαιώνονται τι για δημοκρατία και πώς την υπερασπίζονται .
    Οι θέσεις του Σαμαρά γίνονται καραμέλα στο στόμα του κάθε προδότη και να μου το θυμηθείτε πως ο Παπανδρέου θα κάνει ανασχηματισμό θα οικειοποιηθεί τις θέσεις του και θα προσπαθήσει να της απαξιώσει και να μας βάλει μετά σε ακόμα μεγαλύτερο μονόδρομο αφού θα μας πεί '' ορίστε δεν έγινε τίποτα '' . Περιμένετε από πρωθυπουργό που διέσυρε τον ίδιο τον λαό του να έχει μπέσα και λόγο ;

  85. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. 15/06/2011 18:59:08

    Εκλογές το αργότερο μέχρι 23 Οκτωβρίου να ζητήσει ο Σαμαράς. Μέχρι τότε να υπάρχει Οικουμενική που θα διαπραγματευτεί το μνημόνιο γιατί κακά τα ψέματα καμία μονοκομματική κυβερνηση δεν μπορεί να σηκώσει ένα τέτοιο βάρος. Όμως αυτή η Οικουμενική δεν μπορεί να έχει διάρκεια άνω των 4 μηνών. Θα είναι ερμαφρόδιτη λύση και αντισυνταγματική αν παραταθεί για πολύ.

  86. a.p. avatar
    a.p. 15/06/2011 18:59:49

    5oς όρος του μαγκα αντωνη να μπει η διαχειρηση και το ξεσκαρταρισμα των μπομπολοτεγοπουλολαμπρακικων μ.μ.ε.

  87. Ευαγγελία avatar
    Ευαγγελία 15/06/2011 19:00:35

    Οικουμενικές και άλλα περίεργα σχήματα χωρίς εκλογές ή/και δημοψήφισμα είναι εκ του πονηρού.

    • jkr avatar
      jkr @ Ευαγγελία 15/06/2011 19:04:40

      Είναι ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ!

      • μουρίνιο avatar
        μουρίνιο @ jkr 15/06/2011 19:30:47

        Είναι συνταγματικότατο!

        • harry avatar
          harry @ μουρίνιο 15/06/2011 20:59:56

          ...είναι απόφαση για εμάς χωρίς εμάς!

  88. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 15/06/2011 19:01:17

    Επιτέλους τελειώσαμε μ΄αυτήν την άθλια κυβέρνηση!
    Μπράβο στον Σαμαρά, είναι Π Α Ι Κ Τ Η Σ !!!!!!
    ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΣΑΜΠΑΝΙΕΣ !!!!(αν έχουμε λεφτά!)

  89. miri avatar
    miri 15/06/2011 19:02:38

    Σωστός!

  90. stefanos avatar
    stefanos 15/06/2011 19:06:44

    Γέροντας Ιωσήφ Βατοπαιδινός:" Θα γίνει πολιτειακη ανωμαλία, θα τραβήξει πίσω το κεφάλαιο , θα απολυθούν οι υπάλληλοι και θα γίνει τουρκική πρόκληση. Μετά θα πέσει πείνα στην Ελλάδα." Η καλύτερη εφημερίδα του μέλλοντος.

  91. factorx avatar
    factorx 15/06/2011 19:07:32

    Για τον 'Επώνυμο" είμαι σίγουρος. Δεν του έχει εμπιστοσύνη. Για άλλους φίλους εδώ μονίμως αντιρρησίες, ή επιφυλακτικούς, δεν ξέρω. Άλλωστε γι αυτό χρειάζονται τα σχόλια, για να διαφωνούμε.

    Όμως: Μέ ένα κόμμα που όλου ξέρουμε τι είναι, με στελέχη που όλου ξέρουμε τι κάνουν και με ένα εχθρικότατο μηντιακό περιβάλλον ο Σαμαράς κατάφερε να είναι σήμερα ο κυρίαρχος του παιχνιδιού. Χωρίς να υποχωρήσει πόντο από τις θέσεις του. Ας του έχουμε λοιπόν εμπιστοσύνη, ας περιμένουμε να ολοκληρωθεί το παιχνίδι που τώρα αρχίζει και εδώ θα είμαστε για να τα πούμε και από την καλή και από την ανάποδη

    • Orestios avatar
      Orestios @ factorx 15/06/2011 19:14:23

      Συμφωνώ.
      Ο Σαμαράς χειρίζεται άψογα το παιχνίδι.

    • Igor Rasputin avatar
      Igor Rasputin @ factorx 15/06/2011 19:18:02

      Σωστόοοοοςςςςς!!!!

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ factorx 15/06/2011 19:21:42

      Πάντως ελπίζουμε φάκτορα να μην πάει η υπόθεση σε χέρια κομματικών στελεχών, γιατί θα είναι χειρότερα τα πράγματα, αν και φράση κλισέ το τελευταίο καιρό θα διολισθήσω στο να πιστεύω πως για μεταβατικός πρωθυπουργός, θα ήταν καλύτερα ένας τεχνοκράτης.
      Πάντως ο Σαμαράς έκανε την υπέρβαση σήμερα και κέρδισε πολλούς πόντους

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ factorx 15/06/2011 19:41:47

      Συμφωνησα και εγω με την προταση Σαμαρα και ξαναλεω την προβλεψη μου : το μεγαλυτερο προβλημα για το Σαμαρα θα ειναι οι υπερσαμαρικοι που νομιζουν οτι η ΝΔ ειναι κατι αλλο απο αυτο που ειναι.

      • kiki avatar
        kiki @ ψυχραιμια 15/06/2011 21:01:27

        καλα, μαλλον δεν εχεις καταλαβει

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ factorx 15/06/2011 21:29:57

      Φάκτορα , ο πολιτικός ηγέτης δεν πρέπει να δρά και να σχεδιάζει παρορμητικά.
      Γι΄αυτό ο Αντώνης νομίζω ότι παίζει άψογα το παιχνίδι του εφικτού στην πολιτική και μάλιστα τώρα αρχίζει να έχει και την πρωτοβουλία κινήσεων.
      Παίρνει 10 με τόνο!
      Αποδεικνύεται ότι η εκλογή του στο τιμόνι της ΝΔ υπήρξε ευτυχής συγκυρία και ότι ο λαός έχει αλάνθαστο κριτήριο που έστειλε την Κόρη στον αγύριστο.
      Ο Σαμαράς από την επιλογή του να διαγράψει την Μητσοτάκαινα άρχισε να
      γράφει υποθήκες αληθινού ηγέτη.
      Ο Θεός μαζί του και μαζί μας.

    • Εύμηλος avatar
      Εύμηλος @ factorx 16/06/2011 02:08:33

      factorx,
      έχουμε εμπιστοσύνη στον Αντώνη Σαμαρά. Άλλωστε, όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος.
      Δεν έχω δει μέχρι στιγμής σχόλιο του κ. Ροδινού και το εκλαμβάνω ως περίτρανη επιβεβαίωση της σοβαρότητάς του.

  92. aganaktismenoi avatar
    aganaktismenoi 15/06/2011 19:10:57

    ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΤΕΛΟΣ

    Έκλεισε ο κύκλος της μεταπολίτευσης. Αφήνοντας να ασφυκτιά μέσα του μια Ελλάδα χρεοκοπημένη, κουρασμένη, παρασιτική και κυρίως χωρίς όραμα. Η γενιά του Πολυτεχνείου περνά εδώ και καιρό την πολιτική της παρακμή.
    Η μεταπολίτευση επιχείρησε να λύσει το μεγάλο πρόβλημα Δημοκρατίας και ελευθερίας στη χώρα. Ζούμε στην πιο δημοκρατική περίοδο της ιστορίας μας, αυτό είναι αλήθεια. Φτιάξανε μια Δημοκρατία που την χτίσανε στα “θέλω” τους. Η μεταπολιτευτική Δημοκρατία γέμισε από ασυδοσία, ανευθυνότητα, αυθαιρεσία και αμοραλισμό.Το να έχει λεφτά όχι να τα βγάζεις με δουλειά, απλώς να έχεις, έγινε αξία.
    http://aganaktismenoi-aganaktismenoi.blogspot.com/2011/06/blog-post_2491.html

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ aganaktismenoi 15/06/2011 21:49:42

      Νομίζω ότι σε μεταφράζω σωστά, αν πω ότι, με το "πιό δημοκρατική περίοδο της χώρας" εννοείς "την πιό ασύδοτη κλπ. περίοδο της χώρας", όπως βγαίνει από τα υπόλοιπα, που έγραψες.

  93. κωστας avatar
    κωστας 15/06/2011 19:11:41

    μάγκες μην τσιμπάτε έμενα μου φενετε αποπροσανατολισμός για να πέραση το μεσοπρόθεσμο, δηλ. το μαλακώνουμε λίγο ρίχνουμε και λίγο τυρί και καλά στον κόσμο ότι έχουμε εκσελικσις και κάνουμε τη δουλειές μας. να δούμε λίγο φως πρώτα ουσίας πράγματα και όχι της μαλακίες που μάς σερβίρουν τα τσοντοκαναλα.

  94. kopritis avatar
    kopritis 15/06/2011 19:26:59

    δηλαδη οι νεοδημοκρατες επιθυμουμ μια κυβερνηση με το πασοκ?δηλαδη με στελεχη οπως ο λοβερδος η ο ρεππας η δαιμαντοπουλου?θα δουμε δηλαδη πλαι πλαι την αννουλα με τον μυταρακη?αυτο εσας σας φαινεται σωστο?μηπως πρεπει να πει ενα οχι ακομα και να παμε σε εκλογες?γιατι του δινει ανασα?μην ξεχνατε οτι το πασοκ εχει 155 βουλευτες.αν φερει μια τροπολογια η νδ και πουν οχι οι αλλοι τοτε τι γινεται?
    μαλλον η εξελιξη αυτη δεν ειναι θετικη.το να φυγει ο γαπ δεν λυνεται το προβλημα.πρεπει να φυγει το συνολο και το υποβαθρο αυτου..αρα ολο το μνημονιακο κυμα.
    με στεναχωρησε το θεμα της οικουμενικης.....δεν μ αρεσει

  95. thanos avatar
    thanos 15/06/2011 19:28:10

    δεν ειναι καλο ομως να παμε σε αμεσες εκλογες. μια νεα κυβερνηση που δεν θα εχει ισχυρη πλειοψειφια δεν ειναι οτι καταλληλοτερο αυτη την ωρα. οικουμενικη, συναινετικη κυβερνηση μεχρι να φυγει η φουρτουνα

  96. tso avatar
    tso 15/06/2011 19:28:52

    Εκλογες εδω και τωρα ! ! !
    Αντε να ξεβρωμισουμε.-

  97. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 15/06/2011 19:31:02

    Για κόμματα εξουσίας (και για τα 2), εδώ που φτάσαμε δεν υπήρχε άλλη εναλλακτική λύση - παρά μόνον άν απαρνηθούν το ρόλο κόμματος εξουσίας.
    h**p://www.antinews.gr/2011/06/15/106628/#comment-737820
    Είναι το πραγματικό τέλος της Μεταπολίτευσης, Σολομώντεια λύση και δίκαιη τιμωρία. Κανείς δεν μπορεί πιά να γελάσει κανέναν, έπαιξαν, έχασαν και πάνε πάσο και οι 2. "Δεκτόν", λέει η μπάνκα.
    "Σκέψου ψυχρά, προχώρα παραπέρα".

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Ο Θείος 15/06/2011 19:39:24

      ΠΑΣΟ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΡΕ ΘΕΙΕ ? ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΟΥ
      ΚΡΙΤΗΡΙΟ .

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 15/06/2011 19:55:01

      Τα έλεγα από τον Απρίλιο, σε post του Ροδινού (που είναι ο Κώστας):
      h**p://www.antinews.gr/2011/04/23/97908/#comment-691198
      Πάσο λένε σε μάς.
      Θα το δεχτεί όμως η μπάνκα, στις Βρυξέλλες. Και θα μοιράσει χαρτί για τον άλλο γύρο - Θεού θέλοντος. Αλλά μη περιμένουμε να μας δώσει άσσους.
      Αυτή είναι η ουσία. Τα λοιπά, για να συζητάμε.

      • Α.Κ. avatar
        Α.Κ. @ Ο Θείος 15/06/2011 21:24:11

        Δηλαδή, για να καταλάβω: ό,τι και να κάνουμε είμαστε χαμένοι ; Η μπάνκα-Βρυξέλλες έχει όλα τα καλά χαρτιά και θα μας μοιράσει ό,τι θέλει; Δεν έχει τίποτα να χάσει; Μόνα - ζυγά δικά τους; Ε, τότε γιατί δεν μας αφήνουν να πεθάνουμε, να καταστραφούμε, να πτωχεύσουμε; Γιατί "μας έσωσαν" τον Μάιο του 2010 και γιατί ασχολούνται ακόμα μαζί μας ;

  98. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 15/06/2011 19:33:02

    Άκυρο; Άλλαξε χέρια η καυτή πατάτα;

  99. neos agrotis avatar
    neos agrotis 15/06/2011 19:34:19

    Παντως εγω θυμάμε να εχουμε γράψει και να εχουμε σχολιασει πολλές φορές εδω στο antinews οτι μια τέτοια κυβέρνηση (εθνικής συνεργασίας) με τεχνοκράτες κλπ ήταν και επιθυμία των ντόπιων νταβατζήδων!!!

  100. Οδυσσεύς avatar
    Οδυσσεύς 15/06/2011 19:34:35

    ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ

  101. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 15/06/2011 19:37:38

    ΕΧΕΤΕ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ . ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΑΠΟ ΠΟΥ
    ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΚΑΙ ΕΦΤΑΣΕ ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ
    ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ.
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ.

  102. kopritis avatar
    kopritis 15/06/2011 19:37:47

    αυτη η λυση δεν εγκρινεται απο τον λαο πιστευω...και πρεπει να παμε σε εκλογες
    η οικουμενικη θα φορτωσει ολες τις αμαρτιες του πασοκ στην κυβερνηση δηλαδη στην νδ και αυτο θα βγει λαδι

  103. ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
    ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ 15/06/2011 19:38:10

    ΣΩΣΤΟΣ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ.
    ΕΧΕΙ ΑΝΤΟΧΕΣ ΕΝΩ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΑΨΟΓΑ.
    ΞΕΡΕΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ. ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ ΠΡΙΝ, ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ ΜΕΤΑ.
    ΚΑΙ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ.
    ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΝΕ ΑΛΛΟ ΤΗΝ ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ.

  104. danaos avatar
    danaos 15/06/2011 19:41:04

    Όχι απλή παραίτηση!Δε θα τη γλιτώσουν έτσι φθηνά!Για δείτε κι αυτό:http://www.youtube.com/watch?v=lFlXv-WJ0t0

  105. KK avatar
    KK 15/06/2011 19:42:05

    Τι άλλο θα διαβασουμε; Εδω καταλυεται η δημοκρατία και η εθνική κυριαρχία και κάποιοι τσακώνονται για τα πρόσωπα. Τους όρους δεν τους θέτει ο Σαμαράς ή ο Παπανδρέου! Τους όρους τους θέτει ο λαός! Προσφυγή στη λαϊκή ετυμηγορία με εκλογές τώρα. Μην τρομάζετε το λαό! Καμία πτώχευση δεν επίκειται γιατί κανένα δε συμφέρει κάτι τέτοιο: ούτε Ευρωπαίους ούτε Αμερικάνους. Το κόστος θα ήταν ανυπολόγιστο!

    Ο μόνος αρμόδιος να αποφασίσει για την τύχη του είναι ο ελληνικός λαός. Κανένας δεν έχει σήμερα τη νομιμοποίηση να μιλά και να διαπραματεύεται εκ μέρους του. Ο σαμαράς όφειλε να είχε ήδη ζητήσει εκλογές. Τα υπόλοιπα είναι τακτικισμοι που το μόνο που εξυπηρετούν είναι μικροκροκομματικές σκοπιμότητες.

  106. Α.μ.α.ν avatar
    Α.μ.α.ν 15/06/2011 19:44:24

    Δεν Είναι δυνατόν ο προθυπουργος που υπέγραψε το μνημόνιο να μπορεί να διαπραγματευθεί τους όρους του.Είναι και επικίνδυνος άρα να φυγή μια Ώρα νωρίτερα .Να παει στην επιχηρηση της μητέρας του Στην Κορινθια

    Α

  107. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 15/06/2011 19:45:34

    Με εκλογές ή χωρίς, στο σημείο που έχει φτάσει η χώρα, δηλαδή σε συνθήκες ολικής καταστροφής, βιώσιμη κυβέρνηση θα είναι μόνο αυτή που θα σταματήσει να αφαιρεί πλούτο από την ελληνική κοινωνία για να τον στείλει στο εξωτερικό.

  108. factorx avatar
    factorx 15/06/2011 19:53:28

    Για να μην λέγονται ή γράφονται διάφορα - αναπαραγωγές των ΜΜΕ: Η κυβέρνηση που προτείνει ο Σαμαράς είναι κυβέρνηση επαναδιαπραγμάτευσης του Μνημονίου, δεν είναι κυβέρνηση εφαρμογής του Μνημονίου που ζητούσαν ξένοι και ντόπιοι διαπλεκόμενοι !!!

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ factorx 15/06/2011 20:03:31

      Συμφωνώ.
      Άν τελικά τα βρούν, θα πάνε μαζί να επαναδιαπρατευθούνε. Θα πάνε με μιά φωνή - άλλο δεν τους παίρνει.
      Αλλά μάλλιασε το πληκτρολόγιο : Χαρτί μοιράζει η μπάνκα. Κι άν καθήσεις, δεν γίνεται να φύγεις από το τραπέζι, επειδή δεν σού 'δωσε το χαρτί που περίμενες.
      Μήν καλλιεργείτε τρελές προσδοκίες στο φιλοπαίγμον κοινόν γύρω. Άν απογοητευτούν μετά, θα φύγουν και θα πάνε δίπλα σε άλλους zero-τζογαδόρους. Από μπαρμπουτιέρες και παπατζήδες, άλλο τίποτα στη χώρα της φαιδράς.
      Με κόμματα δεν έχω σχέση, αλλά άν το μπαχαλέψουν, χάνουμε όλοι.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ factorx 15/06/2011 20:09:08

      Το βλέπω ήδη το "όνειρο του επόμενου οκταμήνου": "Καζίνο Βόρειας Κορέας", όπου σταματώ εγώ τη ρουλέτα. Και "μπαρμπουτιέρα Εμβέρ Χότζα", με ζάρια που έχουν μόνον εξάρες.

    • Orestios avatar
      Orestios @ factorx 15/06/2011 20:19:18

      +1000 Φακτωρα

  109. Aris lalidis avatar
    Aris lalidis 15/06/2011 20:00:10

    Για πρωτη φορα περιμενω με αγωνια αρθρο του Φαηλου για το μεγαλο
    ιπποτη Αντωνη.
    Να δω το Φαηλο να με το μυστρι στο χερι να βοηθα στην αναπαλαιωση
    του συστηματος που υποτιθεται οτι θα γκρεμιζε παρεα με τον Αντωνη και
    δεν θελω να δω τιποτε αλλο...

  110. ierofantis avatar
    ierofantis 15/06/2011 20:02:18

    Ολική έκλειψη σελήνης σήμερα...

    Αντώνη, πρόσεχε τις κακοτοπιές. Μόλις σε δύο μήνες ακριβώς από το Ζάππειο ΙΙ, έχεις καταφέρει θανάσιμο πλήγμα στο σύστημα.

    Αν μου επιτρέπεις μια παρότρυνση, σε πρώτο ενικό, θα σου έλεγα το εξής...

    Σκότωσέ το, το ρημάδι, τώρα! Μην τους δώσεις περιθώρια ελιγμών και συσκότησης των προθέσεών σου, από τους ασπάλακες και τους αργυρώνητους.

    Στα εκβιαστικά διλήμματα που θέτουν και στις υποχθόνιες και μύχιες σκέψεις τους, να σε τυλίξουν με τον μανδύα της αποτυχίας τους, απάντησε με λόγο καθαρό και ελληνικό.

    Σε λίγο ο ολίγιστος θα απευθύνει διαγγελματικού χαρακτήρα δήλωση.

    Αναμένω προσωπικά απάντηση - καταπέλτη από τη μεριά σου.

    Και αν πιέζεσαι από το εξωτερικό, αν σε απειλούν με διάφορα οι πάτρωνες και οι κηδεμόνες, έχεις μόνο μία διέξοδο.

    Πές την αλήθεια στους Έλληνες. Όσο σκληρή, σκοτεινή και μαύρη και αν είναι.

    Το Νοέμβριο του 2009, δεν σε στήριξαν ούτε οι τραπεζίτες, ούτε οι καναλάρχες, ούτε οι βιομήχανοι, ούτε και οι δημοσιογραφάρες των εξωνημένων ΜΜΕξαπάτησης.

    Δεν σε έβλεπαν με καλό μάτι ούτε οι περιβόητοι εταίροι. Θυμούνται οι παλαίοτεροι εξ αυτών, τα χουνέρια που, νέος τότε, τους είχες κάνει στο Μακεδονικό.

    Να θυμάσαι ότι σε στήριξαν και σε ανάδειξαν κορυφαίο πολιτικό παράγοντα και ρυθμιστή του πολιτικού σκηνικού οι απλοί Έλληνες, πολλοί ερχόμενοι και από άλλους ιδεολογικούς ή ακόμη και κομματικούς χώρους.

    Σε αυτούς έχεις την υποχρέωση να δώσεις απολογισμό και αυτοί είναι οι μόνοι που νομιμοποιούνται να σε οδηγήσουν στα ύψιστα πολιτειακά αξιώματα.

    Στο σημείο που έχουμε φτάσει, εθνική ομοψυχία δεν σφυρηλατείται μόνο με κομματικές συνεργασίες και μοίρασμα θέσεων σε οικουμενικές.

    Εθνική ομοψυχία δημιουργείς, όταν αφουγκραστείς την ψυχή του κόσμου και την μετουσιώσεις σε πολιτική πράξη.

    Στις απειλές των ξένων και στα εκβιαστικά διλήμματα των ντόπιων εκτελεστικών τους οργάνων, δώσε ηχηρή και ελληνική απάντηση.

    Πιάσε το λαό από το χέρι και οδήγησέ τον σε άλλο δρόμο.

    Να ξέρεις κάτι.

    Δεν έχει σημασία πόσο ανηφορικός είναι ο δρόμος που θα μας πας.

    Οι Έλληνες έχουμε αποδείξει ότι αν ξέρουμε που πάμε και ποιος μας οδηγεί μπορούμε να ανέβουμε στον Όλυμπο με μια ανάσα.

    • ΠΕΤΡΟΣ Μ. avatar
      ΠΕΤΡΟΣ Μ. @ ierofantis 15/06/2011 20:05:44

      Ιεροφάντη έγραψες.
      Συνυπογράφω απολύτως.

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ ierofantis 15/06/2011 20:10:24

      Ιεροφάντη, δεν μπορούσε να γραφτεί καλύτερα.

    • Orestios avatar
      Orestios @ ierofantis 15/06/2011 20:23:09

      Συμφωνώ απολύτως με τον ιεροφάντη.
      Ωστόσο παίζει κρυφτούλι η κυβέρνηση και ο Παπανδρέου κάνοντας τερτίπια.
      Ο Σαμαράς ξέρει.
      Το κίνημα της 29ης του Νοέμβρη δεν τον έφερε στην ηγεσία της ΝΔ για να δέχεται τα τερτίπια του GAP.
      Το ξέρει ο Σαμαράς, αλλά άσ'τον να κάνει το αγκάλιασμα του σκορπιού στον Παπανδρέου

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ ierofantis 15/06/2011 21:07:50

      Συναρπαστικός όπως πάντα Ιεροφάντη.
      Σήμερα είχαμε ολική έκλειψη κυβέρνησης...
      Ας είμαστε λίγο υπομονετικοί. Ήδη στην κυβέρνηση άρχισαν να σφάζονται μεταξύ τους στο άκουσμα της "οικουμενικής". Το άτιμο το μέλι...
      Δεν είμαι βέβαιος ότι θα προκύψει οπωσδήποτε κάτι απόψε.

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ ierofantis 15/06/2011 21:21:14

      Εμπαινε Γιούτσο έμπαινε.

    • Wolf avatar
      Wolf @ ierofantis 15/06/2011 21:51:24

      Ιεροφάντη εξαιρετική η αποτύπωση που έκανες.
      Ο Σαμαράς σήμερα ουσιαστικά είπε στον Παπανδρέου: "δεν κάνεις"!!!

      Όσο για το δύσκολο το δρόμο που λές. Αυτόν τον ξέρει ο ίδιος, έχει περάσει μέσα από τη λάβα και βγήκε αλώβητος.
      Ξέρει ότι θα είναι μεγάλη η ανηφορία και είμαι σίγουρος ότι, όταν έρθει η ώρα εκείνη, θα μας οδηγήσει στο ξέφωτο γιατι ξέρει που θέλει να μας πάει και θα τον ακολουθήσουμε γιατί θα ξέρουμε τον προορισμό.

      Όλοι ξέρουμε οτι η πατρίδα μας, είναι σε δεινή θέση. Ξέρουμε ότι θα χρειαστεί πολύ μεγάλη και επίπονη προσπάθεια για να φύγουμε από τη μιζέρια. Ξέρουμε επίσης ότι το 50% στην οικονομία είναι η ψυχολογία. Και εμείς έχουμε πέσει σε εθνική κατάθλιψη.
      Ο Σαμαράς πρέπει να δώσει το σφύριγμα για τη φυγη εμπρος, στην αισιοδοξία, στην ελπίδα.
      Και όταν νιώσουμε οι Ελληνες το αεράκι της ελπίδας και της αισιοδοξίας, θα αρχίσουμε να δημιουργούμε πάλι.

      Αυτός ο τόπος χρειάζεται άμεσα τον ηγέτη που θα τον οδηγήσει στην επόμενη ημέρα και δεν είναι αλλος απο το Σαμαρά.

  111. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 15/06/2011 20:03:31

    Η κατάσταση είναι εξαιρετικά σοβαρή.Θα δούμε στο τέλος τι θα γίνει.Οτιδήποτε θα ήταν παρακινδυνευμένο.Θα συμφωνήσω με το σχόλιο του Φάκτορα.Ας έχουμε εμπιστοσύνη τον Σαμαρά.Και επίσης με χαροποιεί το γεγονός ότι ο κόσμος επιμένει και επιστρέφει στη πλατεία Συντάγματος.Αναμένουμε λοιπόν.

  112. Karampinas avatar
    Karampinas 15/06/2011 20:05:37

    Κορυφαία στάση και πολύ σωστή η προσθήκη του λαθρονομοσχεδίου. Δεν είναι όλα οικονομία. Θα πρέπει όμως να απαιτήσει και την συμμόρφωση των βουλευτών και στελεχών του ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση συνεργασίας-οικουμενική. Αυτή είναι ικανοί να το γυρίσουν πάλι στα (ανέξοδα αυτή τη φορά) αντάρτικα και αριστερίστικες αντιρρήσεις και μπουρδολογίες όταν θα τους βγάλει από τη δύσκολη θέση η ΝΔ.

  113. Οδυσσεύς avatar
    Οδυσσεύς 15/06/2011 20:09:32

    Για συμμετοχή της ΝΔ σε μια κυβέρνηση κοινής αποδοχής , ο Α. Σαμαράς θέτει τους εξής όρους:

    1. Ορίζοντας της θα είναι η επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου και του Μεσοπρόθεσμου

    2. Μετά την επαναδιαπραγμάτευση εκλογές

    3. Πρωθυπουργός πρόσωπο κοινής αποδοχής

    4. Κατάργηση του νόμου για την λαθρομετανάστευση

    EΛΛΑΣ ΕΛΛΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ

    • Aris lalidis avatar
      Aris lalidis @ Οδυσσεύς 15/06/2011 20:40:42

      Eνταξει Οδυσσευς
      και μεις σπαζοντας πλακα στα πλαισια ενος συφοριασμενου πολιτικου
      συστηματος ψηφισαμε Αντωνη αντι Δρακουλοκορης , αλλα μεχρις εκει.
      Μεχρι να μας κοιμησει ενα γνησιο τεκνο του συστηματος υπαρχει αποσταση.
      Με τετοια αφελεια δεν παμε πουθενα ε ;

      • ΙΩΝΑΣ avatar
        ΙΩΝΑΣ @ Aris lalidis 16/06/2011 08:52:47

        Κακώς, δεν ψήφισες την δρακουλοκόρη. Αν και δεν μας πείθεις περί αυτού...

      • Οδυσσεύς avatar
        Οδυσσεύς @ Aris lalidis 16/06/2011 14:45:22

        Μάλλον την δρακουλοκόρη ψηφισες κυριε Aris Lalidis..
        Εμείς δεν σπάσαμε καμία πλάκα εκείνη την ημερα.
        Καθήσαμε υπομονετικά στην ουρά πανω απο 10 ωρες με αίσθημα ευθύνης.Επρεπε βλέπεις να ξεπεράσουμε ολα τα εμπόδια
        Η δρακουλοκόρη αν θυμάσε είχε ριξει το σύστημα απο το πρωί μεχρι τις 4 το απόγευμα και προσπαθούσε με καθε τρόπο να εμποδίσει τους ΑΠΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ να φτάσουν στην κάλπη...
        Για αυτην όσοι λιγοτεροι ψηφίζανε τόσο καλύτερα....
        ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΧΝΑΕΙ ΑΥΤΑ.
        Οσον αφορά τη ρηση σου <> αποκαλυπτεις το προσωπείο που κρυβεις κατω απο τη μασκα που φοράς <>.
        Σίγουρα βρίσκεσαι κάπου στο πλευρό των εξαπτέρυγων του μνημονίου και του λαθρονόμου
        Αλλά δεν σας πέρασε τότε και δεν θα σας περάσει ποτέ..
        Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΣΤΑΤΟ ΟΠΛΟ ΣΤΗ ΦΑΡΕΤΡΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ
        ΛΟΙΠΟΝ
        ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ
        ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ

  114. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 15/06/2011 20:12:51

    Καλά όλα αυτά και ΜΠΡΑΒΟ στον Σαμαρά που έφερε τα πράγματα εκεί που ήθελε.Αλλά:
    1.Κατα τη γνώμη μου θεωρώ ότι ζούμε τη μεγαλύτερη συνταγματική εκτροπή στα ελληνικά χρονικά.Δηλαδή όποτε το πολιτικό σύστημα θα θεωρεί ότι "πρέπει" να συναινεί θα παραγκωνίζεται η γνώμη του λαού.Πριν δυο χρόνια εκλέχτηκε πρωθυπουργός και τώρα βγαίνει ο άχρηστος και λέει ότι αδυνατώ να κυβερνήσω.
    ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    2.Ο Σαμαράς εκλέχτηκε από τη βάση για να κυβερνήσει κόμμα και χώρα και ΟΧΙ να συνδιοικήσει με τα πράσινα ερπετά.Με άλλα λόγια εμάς ,τη βάση ,μας ρωτάει κανένας ;
    Επιμένω ότι η μόνη λύση είναι οι εκλογές και όχι το μοίρασμα υπουργείων.

  115. Ιούνιος Καίσαρ avatar
    Ιούνιος Καίσαρ 15/06/2011 20:47:42

    Έπιασαν οι ζέστες και πολλά φίδια βγήκαν στο σεργιάνι,
    Και όλα δηλητηριοφόρα.

  116. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 15/06/2011 20:51:01

    Εγώ τον Καρμανλή παραδέχομαι...
    Είναι στη Ραφήνα τωρα, και τρώει σουβλάκια μπροστά στην τηλεόραση...

    Είναι μεγάλος τελικα...κατάλαβε τι τον περίμενε και την έκανε εγκαίρως...

  117. Οδυσσεύς avatar
    Οδυσσεύς 15/06/2011 20:51:43

    Μετά τις εκλογές έρχεται ΓΟΥΔΙ για όλους αυτους που έκαψαν την Ελλάδα, πελλοπόννησο και αθήνα, εκβιάζοντας τον καραμανλή.
    ΓΟΥΔΙ για όσους επιχείρησαν να καταστρέψουν την ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ με λαθρονόμους και μνημόνια.Θα δούμε ποιοί έθαψαν την ελληνική οικονομια αλώνοντας το δημόσιο με τις κλαδικές, διαλύοντας τις ζωές χιλιάδων ΑΞΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ ΘΑΒΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΥΠΟΛΥΨΙΑ.
    ΓΟΥΔΙ σε όλους τους πουλημενους δημοσιογραφους που για ένα κομματι ψωμί προωθησαν τα πιο υπουλα σχέδια των λυσσαλέων εχθρών του ελληνισμού.
    Ερχεται ΓΟΥΔΙ για ολους αυτους που έδωσαν το δικαίωμα του "εκλέγειν και εκλέγεσθαι "σε τριτοκοσμικους δολοφόνους ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑΒΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΕΣ
    Ερχεται ΓΟΥΔΙ

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ Οδυσσεύς 15/06/2011 21:25:39

      Μακάρι αλλά αυταπατάσαι

  118. Orestios avatar
    Orestios 15/06/2011 21:00:49

    Ο καλύτερος δείκτης πτώσης της κυβέρνησης είναι οι φαρμακωμενοι δημοσιογράφοι της ΝΕΤ.
    Πίκραααααααααααααααααα

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Orestios 15/06/2011 21:20:41

      Έχουν βγάλει παξιμαδάκι και καφεδάκι άνευ ζάχαρη. Ο Χυτήρης έφερε και κονιακάκι. Τα ρημάδια τα οφίτσια πως χάνοντάι μέσα από τα χέρια...
      Από Φάληρο μεριά ο Μπάμπης αισθάνεται δικαιωμένος από τις εξελίξεις! Τι περηφάνεια...

  119. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 15/06/2011 21:00:56

    Χωρίς ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑΘΡΟΝΟΜΟΥ να μην γίνει δεκτή συμμετοχή της ΝΔ στο κυβερνητικό σχήμα. Μπράβο στο Σαμαρά που το έθεσε και θέλουμε να το τηρήσει μέχρι τέλους.
    Είναι ζήτημα ζωής και θανάτου για την πατρίδα μας!

    • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ avatar
      ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ @ ΒΙΣ 15/06/2011 21:06:40

      Έτσι ακριβώς, η Παράταξη πρέπει να επιμείνει στην κατάργηση του λαθρονόμου.

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ 15/06/2011 21:20:10

        Συμφωνώ κι εγώ. Μπράβο του εν προκειμένω.

        ΥΓ: Κύριε Κωτούλα, με το βιβλίο σας για την λαθρομετανάστευση που θα έβγαινε αυτόν τον μήνα, υπάρχει κάποιο νεότερο;

      • Α.Κ. avatar
        Α.Κ. @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ 15/06/2011 21:28:55

        Αλήθεια, τί γίνεται με το βιβλίο;

        • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ avatar
          ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ @ Α.Κ. 15/06/2011 21:52:29

          Έτοιμο είναι, το εξώφυλλο ετοιμάζουμε, δεν ξέρω αν πρέπει να βγει τώρα -(γιατί πρακτικά θα πάει αρχές Ιουλίου) ή καλύτερα αρχές Σεπτεμβρίου. Θα είναι η πρώτη συγκροτημένη αποδόμηση πολυπολιτισμικότητας-μαζικής μετανάστευσης κτλ., αναφέροντας τις κοινωνικές, οικονομικές, πολιτικές, δημογραφικές συνέπειες της μαζικής μετανάστευσης.

          • Εύμηλος avatar
            Εύμηλος @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ 16/06/2011 02:17:00

            Συγχαρητήρια επί τη ευκαιρία κ. Κωτούλα για την εν γένει παρουσία σας και το λόγο σας!

  120. Κρης avatar
    Κρης 15/06/2011 21:01:31

    Η ''αννουλα του χιονιά'' εβγαλε διαγγελμα
    h**p://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=406443&h1=true

  121. Orestios avatar
    Orestios 15/06/2011 21:14:55

    Η μπλόφα Παπανδρέου δεν έπιασε.

  122. geothe avatar
    geothe 15/06/2011 21:25:31

    Συγγνώμη που χαλάω τη μανέστρα πρέπει όμως να κάνω μια ερώτηση: "Αν ο ΓΑΠ πει πως φεύγει (που το ΄πε ήδη) το σύστημα ΠΑΣΟΚ πιστεύει κανένας πως φεύγει; Εδώ μέχρι την προηγούμενη εβδομάδα, στα επαγγελματικά σωματεία του Δημοσίου, η ΠΑΣΚΕ ανέβαζε τα ποσοστά της. Μήπως πάμε σε ένα σχήμα που τελικά αντί να επαναδιαπραγματευτεί, υλοποιήσει το μνημόνιο 2, 314 πιο σκληρά; Μήπως όλο αυτό το χρεωθεί με έντεχνο τρόπο (βλέπε ΜΜΕ, συνδικαλισμός, ταραχές και προβοκάτσιες) πάλι η Νέα Δημοκρατία. Το έχει σκεφτεί κανένας στη Συγγρού (σίγουρα το σκέφτηκε αλλά τι έκανε).
    Φαήλο ή οποιοσδήποτε άλλος που έχει μεγαλύτερη πολιτική εμπειρία από εμένα μπορεί να πει κάτι σε αυτά τα ενδεχόμενα;
    Είμαστε όλοι "παγωμένοι" και σε μόνιμη ανησυχία.

  123. Οδυσσεύς avatar
    Οδυσσεύς 15/06/2011 21:27:02

    Για συμμετοχή της ΝΔ σε μια κυβέρνηση κοινής αποδοχής , ο Α. Σαμαράς θέτει τους εξής όρους:

    1. Ορίζοντας της θα είναι η επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου και του Μεσοπρόθεσμου

    2. Μετά την επαναδιαπραγμάτευση εκλογές

    3. Πρωθυπουργός πρόσωπο κοινής αποδοχής

    4. Κατάργηση του νόμου για την λαθρομετανάστευση

    EΛΛΑΣ ΕΛΛΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ

  124. Y. avatar
    Y. 15/06/2011 21:29:12

    Είπε και κάτι σωστό ο Παπαχελάς. “...κοντεύουμε να τρελλάνουμε τους ξένους..”
    Ε, λοιπόν πολύ το γουστάρω αυτό. Να τους τρελλάνουμε τους κ..γιόληδες. Εξ άλλου και ιστορικά, πάντα τους τρελαίναμε!

  125. Δεξιός avatar
    Δεξιός 15/06/2011 21:32:54

    Για δείτε το παρακάτω:

    http://news.pathfinder.gr/greece/politics/717653.html

    Σιγά σιγά βγαίνουν όλα στη φόρα!!!!!

    • Y. avatar
      Y. @ Δεξιός 15/06/2011 21:58:45

      Και που ΄σαι ακόμα!

  126. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 15/06/2011 21:36:57

    4. Συμφωνώ απόλυτα γιατί η αλλοίωση (με τον υπερπληθυσμό, με την αδυναμία ενσωμάτωσης, με την παθογένεια της χώρας) των κοινωνικών δομών και λειτουργιών δεν είναι τίποτα άλλο από μια βραδυφλεγή βόμβα. Όχι μόνο ο νόμος για την λαθρομετανάστες αλλά μαζικές απελάσεις και ο στρατός (όπως στην Ελβετία πχ) να φυλάει τα σύνορα. Ούτε αστυνομία ούτε FRONTEX (αν και αποκαλύπτει το παιχνίδι της Τουρκίας) ούτε τίποτα. Οι στρατιωτικές δυνάμεις ας κάνουν το ύψιστο καθήκον που ξέρουν τη διαφύλαξη των συνόρων.

    3.Πολιτικό πρόσωπο, διαφορετικά ο κάθε τεχνοκράτης θα έχει την τύχη του Ζολώτα ...μαζί με την χώρα.

    1-2 προσωπικά διαφωνώ. Μια κυβέρνηση στην οποία καλείτε η ΝΔ να συμμετάσχει κρίνεται από το αποτέλεσμα.

    Θα πρέπει πρωτίστως να σταματήσει η εκτέλεση του ανέκδοτου που αποκαλείται προϋπολογισμός 2011. Δωδεκατημόρια με σαφή προκαθορισμένο στόχο και ενέργειες.
    Σχεδιασμός και κατάρτιση του Μεσοπρόθεσμου. Δεν δέχομαι να υποστηρίζω οποιαδήποτε Ελληνική κυβέρνηση που θα επιφέρει οποιαδήποτε τροποποίηση ή βελτίωση του Μονού άρθρου της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ. Ο σχεδιασμός η υλοποίηση και η αποτίμηση οποιουδήποτε προγράμματος είναι ευθύνη της Κυβέρνησης ...εκτός αν αποδεχόμαστε την οικονομική κατοχή.

    Όσο αφορά το Μνημόνιο ή ότι έδωσαν στην Πορτογαλία και Ιρλανδία ή ας το βάλουν εκεί που ξέρουν ....στο ράφι γιατί δεν το δεχόμαστε.

    Το να λέμε ότι μια κυβέρνηση έχει προκαθορισμένο όριο ζωής είναι ...ανέκδοτο. Ας κάνουμε καλύτερα εκλογές αύριο αναλαμβάνοντας τις ευθύνες και τις συνέπειες ο Ελληνικός Λαός αφού κάθε πολιτικός σχηματισμός έχει παρουσιάσει τις προτάσεις του.

    Γιατί πχ μια κυβέρνηση υπό του ...φούφουτου που ενδεχομένως έχει αποτέλεσμα να πρέπει να οδηγήσει τη χώρα σε εκλογές και να μην συνεχίσει το έργο της;
    Αν αποτύχει θα φύγει ...νύχτα....έτσι και αλλιώς.

  127. Προφήτης avatar
    Προφήτης 15/06/2011 21:49:01

    Σιγά μην παραιτηθούν οι γυφτοπασόκοι από την κουτάλα.

    Σιγά μην καταργήσουν τον λαθρονόμο.

    Οι χούντες γκρεμίζονται - δεν παραιτούνται.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Προφήτης 15/06/2011 21:56:01

      Για αυτό πιστεύω ότι πρέπει να ζητήσει η ΝΔ εκλογές και ας αναλάβει ο καθένας τις ευθύνες του.

      ΥΓ

      μόλις άκουσα το διάγγελμα ...δεν μπορείς να συζητάς με άτομα που διαχειρίζονται τις τύχες μιας χώρας και αναλώνονται σε κυβιστήσεις

  128. Y. avatar
    Y. 15/06/2011 21:52:22

    Μετά το “διάγγελμα”, ρόμπα η Ακριβοπούλου τον ΓΑΠ

  129. Orestios avatar
    Orestios 15/06/2011 21:53:27

    Τώρα ο Σαμαράς έχει μόνο μία επιλογή.
    ΕΚΛΟΓΕΣ

  130. geothe avatar
    geothe 15/06/2011 21:53:54

    Αποσύρω πλήρως την προηγούμενη ερώτησή μου. Το διάγγελμα :)) του ΓΑΠ με κάλυψε. Δεν πήρε τίποτα από τον λαοπλάνο πατέρα του. Στόκος ρε παιδί μου, στόκος.
    Μια χαρά επιβεβαιώθηκαν όσα λέγατε όλοι. Καλή πολιτική εξέλιξη, άντε να δούμε κανέναν διαφωνούντα στην κυβέρνηση να γελάσει το χειλάκι μας.

  131. Stefanos avatar
    Stefanos 15/06/2011 22:00:18

    Δηλαδή για να κάνει ο Γ.Παπανδρέου ανασχηματισμό έγινε το σημερινό "θρίλερ - ιστορική στιγμή"? Ώδινεν όρος και έτεκεν μυν.

  132. Kennan avatar
    Kennan 15/06/2011 22:04:16

    ΕΠΩΝΥΜΕ ΠΕΣ ΑΛΕΥΡΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΣΕ ΓΥΡΕΥΕΙ

    κατάλαβες τώρα ότι ο Σαμαράς είναι παίκτης; Ποιός παγίδεψε ποιόν μετά το διάγγελμα του ΓΑΠ;

  133. Y. avatar
    Y. 15/06/2011 22:10:26

    Και μέσα σ΄όλα, η κόρη του μπαμπά δυο φορές στο Μέγκα
    Μάλον και μετά την έξοδό της από τη Βουλή, θα κάνει ρεπορτάζ στο κανάλι!

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ Y. 15/06/2011 22:13:51

      Katάντησε από πρωταγωνίστρια σχολιάστρια.

  134. Pyrros avatar
    Pyrros 15/06/2011 22:19:07

    Μήπως όλα ήταν σχέδιο εξαρχής για να συσπειρώσει την ΚΟ του Πασοκ που φυλλοροούσε; Μήπως λέω;

  135. ΠΕΤΡΟΣ Μ. avatar
    ΠΕΤΡΟΣ Μ. 15/06/2011 22:19:29

    Όσοι θα συνεχίσουν και μετά το σημερινό να αμφιβάλουν για τον Σαμαρά είναι
    ή πράκτορες ή ηλίθιοι ή κομπλεξικοί.

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ ΠΕΤΡΟΣ Μ. 16/06/2011 08:55:47

      +++++++++

  136. ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
    ΑΓΡΟΤΗΣ 15/06/2011 22:27:40

    Τι άλλο μπορεί να σημαίνει το σημερινό παρά το ότι εξακολουθούν να υποτιμούν την νοημοσύνη μας.Η ντόρα μιλά για δημοκρατία. Ο παπανδρέου μας είπε οτι μάχεται για την χώρα και παλεύει με την κυβέρνηση(?) για το καλό του λαού . Και μετά απ' όλα αυτά μιλάμε πάλι για την δόση.Υπάρχουν πολλοί Έλληνες που ενδιαφέρονται για την δόση? Γιατί ? Για να οφείλουμε περισσότερα?
    Υπάρχει κάτι άλλο να ακούσουμε? Τίποτα δεν έγινε και σήμερα που να μας βοηθά ως πολίτες. Δυστυχώς ............

  137. politiko on avatar
    politiko on 15/06/2011 22:48:27

    το παιχνίδι παίχτηκε. περίενα από το πρωί τί θα πει και τι θα κάνει ο Jeffry. ΕΛΕΟΣ . Τόσα χρόνια πέρασαν και ακόμη και τώρα το ΠΑΣΟΚ δεν έχει χάσει ούτε μία ρανίδα από την παλιά του στόμφα: ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ, ΠΥΡΟΤΕΧΝΗΜΑΤΑ , ΛΑΪΚΙΣΜΟΣ, ΨΕΜΑ ΣΤΟ ΨΕΜΑ, ΑΝΤΙΠΕΡΙΣΠΑΣΜΟΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ...... ΜΗΝ ΤΥΗΧΟΝ ΚΑΙ ΧΑΘΕΙ Η ΜΑΧΗ - ΜΗΝ ΤΥΧΟΝ ΚΑΙ ΧΑΘΕΙ ΚΑΜΙΑ ΚΑΡΕΚΛΑ, ΑΠΟ ΕΠΟΧΗΣ ΚΛΑΔΙΚΗΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕ 200.000 ΚΟΣΜΟ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ Ο ΓΑΠ ΩΣ ΓΝΗΣΙΟΣ Κ.....ΠΑΣΟΚΟΣ ΤΙ ΕΚΑΝΕ; ΕΠΑΙΞΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΧΕΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΤΟ ΘΡΑΣΣΟΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΑΟ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ..... Ε Λ Ε Ο Σ ! ΠΟΣΟΙ ΑΚΟΜΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΠΟΡΩΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΕΚΕΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ;! Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ : ΑΝΤΩΝΗ ΦΟΡΕΣΕ ΠΑΡΟΠΙΔΕΣ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΜΕ ΤΟ ΒΑΡΥ ΡΜΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΩΣ Μ Ο Ν Η Λ Υ Σ Η !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  138. zame avatar
    zame 15/06/2011 23:22:01

    ναι..........ε!

  139. Romios avatar
    Romios 16/06/2011 00:07:47

    Τι κρύβετε πίσω από τους ανυπόληπτους ΠΑΣΟΚους;
    Δεν έχω καμμιά εμπιστοσύνη στο ΠΑΣΟΚ. Είναι επικίνδυνοι και φοβάμαι να μη στήσουν καμμιά παγίδα στον Σαμαρά και την Ν.Δ.
    Και το χειρότερο παγίδα εναντίον του λαουτσίκου.

  140. ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
    ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 16/06/2011 00:37:02

    Εξαιρετική κίνηση Σαμαρά τους έκανε χαζούς. Επί της ουσίας έχω ενστάσεις για το εάν είναι πρέπον να αναθέτεις την διακυβέρνηση της χώρας σε "προσωπικότητες" χωρίς λαική εντολή. Τέλος πάντων οι εκλογές δεν θα αργήσουν.

  141. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 16/06/2011 03:42:34

    Καυσόξυλα!

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1UNanrFWQ8s

  142. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 16/06/2011 03:45:35

    Ελλάς, Ελλάς εκεί τους πονάει!

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ daughter of mercy 16/06/2011 03:47:18

      Τον Σαμαρά τον πάει και η ρίμα!
      Ποιητή μας!
      Ελλάς, Ελλάς!

  143. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 16/06/2011 08:31:27

    Ο Αντώνης Σαμαράς αποτελεί τη δύναμη της Νέας Δημοκρατίας. Με την χθεσινή του κίνηση έριξε στο καναβάτσο τον Πρωθυπουργό για πάντα.

  144. dimitris avatar
    dimitris 16/06/2011 10:24:59

    Συγχαρητήρια κ. Σαμαρά. Σωστή κίνηση η ζήτηση εκλογών.
    Και τώρα ακόμα πιο δυναμική αντιπολίτευση

  145. Αφώτιστος Φιλέλλην avatar
    Αφώτιστος Φιλέλλην 16/06/2011 22:12:31

    Για να βγουμε απο την ολοπλευρη κριση
    Πρεπει να δουλευουμε 16-ωρα (οι ελ. επαγγελματιες και οι ΔΥ απο 3-ωρο 10-ωρο). Αν βλεπουμε οτι στις ΔΕΚΟ, στην Βουλη, κλ.π. παιρνουν τερατωδη εφαπαξ και μισθους, να απαιτησουμε μια σχεση αναλογιας max 3 εως 4 προς 1. Απαιτουμε μειωση επιτοκιου δανεισμου χωρας οσο το euribor + (κατι λιγο <1%) και μεγαλη επιμηκυνση. Δεν θα τα χασουν, θα τους δινουμε βιολογικα αγγουρια, φρουτα και λαχανικα, χωρις e-coli απο τις χημικα και οργανικα ρυπασμενες αθλιες πεδιαδες τους (Ruhr),επειδη καποιος μεθυσμενος μεταναστης πεταγε φρεσκα σκατα αγελαδας αντι χωνευμενη κοπρια αγελαδας και λογω χημειας εγινε μεταλλαξη στο e-coli, ελαιολαδο αντι λιπη να γλυτωσουν απο τις καρδιοπαθειες, ηλιο , θαλασσα, κατοικιες για να περασουν την αθλια ζωη τους μετα την συνταξη,....
    Πρεπει ομως να αλλαξει το μορφωτικο, πολιτιστικο, πολιτικο, ηιθικο,... επιπεδο του λαου.

    Προσθετες προυποθεσεις επιλυσης της οπλοπλευσης κρισης αφορουν στην καινουργια κατασκευη πολιτικου συστηματος με νεο συνταγμα με απλη αναλογικη, δημοψηφισματα για κρισιμες αποφασεις, κ.λ.π. και οχι ανακυκλωση παλαιων υλικων της δεξιας, του κεντρου και της αριστερας επι 40 ετη, με συγκολλητικη υλη συνδικαλιστες, αργομισθους ΔΥ, "φωστηρες" απο την εσπερια η ημεδαπους καθηγηταδες πανεπιστημιου,πολλοι με αμφιβολα προσοντα και ευφυια και ελαχιστο ηθος,οπως τους βλεπει εις ανθυπο-λογιος ελευθερος επαγγε-λματιας ΕΜΠ(Αλογοσκουφης, Κοντοπυρακης, Προκ. Παυλοπουλος,Παπακωνσταντινου,Βαρουφακης,Μυταρακης,....) και αλλους επιτηδειους,, λαμογια, υπο-λαμογια και ανθυπο-λαμογια ΝΔ, Πασοκοι, πρωην Ρηγαδες και Β' Πανελλαδικαριους, πρωην Κνιτες, κλπ)που γραφουν αναλυσεις-παπαριες τι ς περισσοτερες φορες, λ.χ. για το χρεος, οταν η απαιτουμενη γνωση ειναι ο ανατοκισμος του Η. Ντζιωρα της Ε' γυμνασιου.

    Το λαικο αιτημαστην ελλαδα ειναι συνταξη στα 60, αντε στα 65. Αυτοι γιατι δεν συνταξιοδοτουνται απο την πολιτικη; H γενια του 114 ειναι 70ρηδες. Ηδη Φ. Κουβελης ειναι 63 ετων και εγω σε 5 ετη θα παρω συνταξη. Ενταξει ως νεστορες θα συμβουλευουν τους χαζους μικροτερες. Αλλα οχι οπως ο γιος του Μιχ. Κυρκου.
    Τους καλω να φυγουν πριν τους παρουν με τα γιουρτια (ελληνικα ομως). Και οπως γραφει ο Κ.Καβαφης απο ψηλα, λιγο αξιοπρεπεια κατα την αναχωρηση.

    Απολείπειν ο θεός Aντώνιον

    Σαν έξαφνα, ώρα μεσάνυχτ’, ακουσθεί
    αόρατος θίασος να περνά
    με μουσικές εξαίσιες, με φωνές—
    την τύχη σου που ενδίδει πια, τα έργα σου
    που απέτυχαν, τα σχέδια της ζωής σου
    που βγήκαν όλα πλάνες, μη ανωφέλετα θρηνήσεις.
    Σαν έτοιμος από καιρό, σα θαρραλέος,
    αποχαιρέτα την, την Aλεξάνδρεια που φεύγει.
    Προ πάντων να μη γελασθείς, μην πεις πως ήταν
    ένα όνειρο, πως απατήθηκεν η ακοή σου·
    μάταιες ελπίδες τέτοιες μην καταδεχθείς.
    Σαν έτοιμος από καιρό, σα θαρραλέος,
    σαν που ταιριάζει σε που αξιώθηκες μια τέτοια πόλι,
    πλησίασε σταθερά προς το παράθυρο,
    κι άκουσε με συγκίνησιν, αλλ’ όχι
    με των δειλών τα παρακάλια και παράπονα,
    ως τελευταία απόλαυσι τους ήχους,
    τα εξαίσια όργανα του μυστικού θιάσου,
    κι αποχαιρέτα την, την Aλεξάνδρεια που χάνεις.

    Κωνσταντινος Καβαφης

    (Από τα Ποιήματα 1897-1933, Ίκαρος 1984)

    Αριστερος Αφωτιστος Φιλλελην (4 ετη +φετος για συνταξη)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.