#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/06/2010 12:07
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαμαράς: να συγκρουστούμε με ό,τι χρεοκόπησε



Η Ιδεολογία μας μπορεί να γίνει Κίνημα Ελπίδας και Όραμα Ελλάδας τόνισε ο Αντώνης Σαμαράς σε ομιλία του σήμερα στην Πολυθεματική Προσυνεδριακή Συνδιάσκεψη του κόμματος

Στη συνέχεια, αφού εξήγησε γιατί η αντίληψη του «πολυσυλλεκτικό κόμματος» που επικράτησε όλα αυτά τα χρόνια στην στρατηγική και τακτική της ΝΔ οδήγησε τελικά και στην ιδεολογική περιχαράκωση της ΝΔ και στην μετατροπή της σε κόμμα διαχείρισης τόνισε:  Πολιτική χωρίς Ιδεολογία είναι σκάφος δίχως πυξίδα.

Σήμερα, συνέχισε , το σύστημα καταρρέει. Χρεοκοπεί κυριολεκτικά. Και μαζί χρεοκοπούν κι όσοι το επέβαλαν, το συντήρησαν και το υπερασπίστηκαν. Σε πλείστες σφυγμομετρήσεις η μεγάλη πλειονότητα του Ελληνικού λαού, δεν προτιμά αυτά που υποστηρίζουν τα Αριστερά και Κεντροαριστερά Κόμματα. Η σημερινή κυβέρνηση δεν έχει Ιδεολογία. Το παραδοσιακό ιδεολογικό υπόστρωμα του ΠΑΣΟΚ δεν είναι πια συμβατό με την πολιτική της. Κι ανάβει όλο και μεγαλύτερες φωτιές μέσα στο ίδιο το ΠΑΣΟΚ. Γι’ αυτό και βυθίζεται καθημερινά…

Το πρόβλημα είναι να μη συμπαρασυρθούμε κι εμείς μαζί.

Και για να μην συμπαρασυρθούμε, πρέπει να εμφανίσουμε τώρα τη δική μας εναλλακτική λύση.

Να πείσουμε ότι εννοούμε αυτά που λέμε, πρέπει να δείξουμε ένα νέο πρόσωπο.

Να συγκρουστούμε με ό,τι χρεοκόπησε,

Να μιλήσουμε με άλλη γλώσσα,

Να αναδείξουμε άλλες αξίες, άλλες αρχές και άλλα πρότυπα, εντελώς διαφορετικά από αυτά που σήμερα καταρρέουν.

Να προσπαθήσουμε να κερδίσουμε προβάλλοντάς τις ιδέες μας, όχι… ξεγελώντας τους «ταλαντευόμενους».

Να κερδίσουμε αξιοπιστία γιατί είμαστε διαφορετικοί. Όχι γιατί είμαστε «ίδιοι» - ή απλώς «λίγο καλύτεροι» - από τους άλλους.

Να πείσουμε ότι θα τα αλλάξουμε όλα. Όχι ότι θα τα κρατήσουμε ίδια, αλλά απλώς θα τα διαχειριστούμε καλύτερα…

Αν θέλουμε εμείς να μείνουμε όρθιοι και να κερδίσουμε την κοινωνία, πρέπει να δείξουμε ότι είμαστε διαφορετικοί. Πολύ διαφορετικοί.



Τι είναι Κοινωνικός Φιλελευθερισμός



Οι ιδέες του Κοινωνικού Φιλελευθερισμού αποτελούν «χρυσή τομή», του συλλογικού και του ατομικού.



Είναι «Φιλελευθερισμός», γιατί έχει στόχο την απελευθέρωση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος, την από-ενοχοποίηση της επιχειρηματικότητας, την αλλαγή παραγωγικού μοντέλου και την υπέρβαση του παρασιτισμού.

Και είναι «Κοινωνικός», γιατί παραπέμπει στη διαφύλαξη του κοινωνικού κράτους, και λειτουργεί ως ασπίδα προστασίας των πολιτών. Ιδιαίτερα των πιο αδύναμων και των πιο ευπαθών κατηγοριών.



Δεν έχει καμία σχέση με το Σοσιαλισμό. Γιατί θέλει το κράτος-ρυθμιστή των αγορών. Όχι «παραγωγό», ούτε «δυνάστη» των αγορών.



Και δεν έχει καμία σχέση με το Νεοφιλελευθερισμό γιατί επιμένει στο ρυθμιστικό ρόλο του κράτους. Δεν το θέλει ανύπαρκτο, «κράτος-νυχτοφύλακα».



Και ασφαλώς, δεν έχει καμία σχέση με το… «Σοσιαλιστικό Νεοφιλελευθερισμό» που μας σερβίρει τελευταία το ΠΑΣΟΚ!



Ο κοινωνικός Φιλελευθερισμός δεν είναι «μηχανιστική» ιδεολογία. Γιατί δεν βλέπει τους ανθρώπους σαν «γρανάζια» μιας μηχανής, όπως η Ιδεολογία της Αριστεράς ή ο Νεοφιλελευθερισμός. Είναι ανθρωποκεντρική Ιδεολογία. Γιατί έχει στο επίκεντρο, την προσωπικότητα του Ανθρώπου, την Ευθύνη, τις Ανάγκες και τις Σχέσεις των Ανθρώπων. Τη συλλογική και ατομική Ταυτότητά τους. Τις κοινωνίες και την παράδοσή τους.



Οι αρχές του Κοινωνικού Φιλελευθερισμού ενυπάρχουν αυτονόητες και αυτοφυείς μέσα στην σύγχρονη ελληνική κοινωνία: Δεν χρειάζεται να τις «εμφυτέψουμε» απ’ έξω.



Οι αρχές της Ελευθερίας, της Ανταγωνιστικότητας, της Δικαιοσύνης, της Ισονομίας, της Αξιοκρατίας, της Αξιοπρέπειας, η Αγάπη για την Πατρίδα. Όλα αυτά είναι μέσα στην παράδοση του Ελληνικού λαού. Και προμετωπίδα όλων των αγώνων του, παλαιότερων και πρόσφατων.



Η προτεραιότητα στην κοινωνική συνοχή, στη Δημοκρατία και την τήρηση των νόμων, στο δημόσιο συμφέρον που είναι πάνω από τις συντεχνίες, πάνω από τα μεγάλα συμφέροντα των ισχυρών, πάνω από το πολιτικό κόστος.

Ο σεβασμός του δικαιώματος όλων να εκφράζονται ελεύθερα, αλλά και ο σεβασμός στη γνώμη της πλειοψηφίας.

Η αγάπη για την Ειρήνη, αλλά και η πεποίθηση ότι δεν υπάρχει Ειρήνη χωρίς Δικαιοσύνη, δεν υπάρχει Ειρήνη χωρίς Ελευθερία, δεν υπάρχει Ειρήνη χωρίς Ανεξαρτησία.



Όλα αυτά δεν είναι ιδέες που τάχα «διώχνουν» τον ελληνικό λαό από κοντά μας. Είναι ιδέες που εκφράζουν τον ελληνικό λαό απόλυτα! Δεν είναι ιδέες, που αν τις πούμε θα «απομακρύνουμε» δήθεν κάποιους. Είναι ιδέες που αν δεν τις πούμε, δεν θα πείσουμε κανένα! Κι αν δεν τις προασπιστούμε με πείσμα και με συνέπεια, δεν θα κερδίσουμε ξανά την αξιοπιστία μας ως Παράταξη.



Άλλωστε η Νέα Δημοκρατία είναι κόμμα λαϊκό, όχι ταξικό. Απευθύνεται στους πολίτες κάθε κοινωνικής κατηγορίας, κάθε οικονομικής θέσης, στα μεσαία στρώματα και τους αγρότες. Απευθύνεται στην κοινωνία. Εκπροσωπεί τις ανάγκες της, τους φόβους της, τις φιλοδοξίες της. Κι όλα αυτά είναι η ψυχή και η συνείδησή της κοινωνίας. Αυτά πρέπει να αφουγκραστούμε και να τα εκφράσουμε θαρραλέα. Όχι να αυτολογοκρινόμαστε…





Σας καλώ να γίνουμε ξανά υπερήφανοι γι’ αυτά τα ιδανικά. Να τα υπερασπιζόμαστε και να τα προβάλλουμε. Να πείσουμε τους γύρω μας.



Να τα πιστέψουμε, όχι από συνήθεια. Αλλά από επίγνωση ότι αυτή είναι η ασφαλής πυξίδα της δύσκολης πορείας μας.



Πίστη για να αντλήσουμε Ελπίδα εμείς, μετά από μια βαριά ήττα.

Και για να δώσουμε Ελπίδα στην Ελλάδα, μέσα σε μια τόσο δραματική κρίση.

Η Ελπίδα είναι το πιο ανίκητο όπλο. Και η Πίστη σε ιδανικά είναι το πιο σταθερό θεμέλιο της Ελπίδας.



Σας ζητώ να προχωρήσουμε σε μια τριπλή Αναγέννηση:

Ιδεολογική Αναγέννηση της παράταξης,

Πνευματική Αναγέννηση της Δημοκρατίας μας.

Ηθική Αναγέννηση της Πατρίδας μας.



Αλλά πάνω απ’ όλα το χρωστάμε στην ελληνική Κοινωνία. Που θέλει κάποιους να εμπιστευθεί. Κάτι να πιστέψει. Κάπου να ελπίσει. Κι εμείς μπορούμε να της προσφέρουμε και Πίστη και Ελπίδα και Προοπτική. Και δεν υπάρχει Πίστη, δεν υπάρχει Ελπίδα χωρίς Πρότυπα, Ιδανικά και Ιδέες.



Είναι αυτές τις Ιδέες που σας καλώ να τις μεταλαμπαδεύσετε σε όλη την Ελλάδα,   για να κάνουμε μαζί, το κόμμα των Αξιών και των Αξίων, δικαίωμα Ελπίδας για όλους τους Έλληνες.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Greco avatar
    Greco 06/06/2010 12:16:02

    η ελλαδα πασχει απο δυο μαστιγες

    η πρωτη η εσωτερικη ειναι το φαινομενο του πασοκ.Εχει επαρκως νομιζω αναλυθει(παρα την αντιθεση καποιων σχολιαστων του antinews).Η λυση,παντα κατα την αποψη μου,ειναι η ανελεητη συγκρουση των υγιως σκεπτομενων δυναμεων του εθνους,ο μηδενικος συμβιβασμος με τελικο στοχο την οριστικη εξαλειψη του.

    Οπως εχει λεχθει, η αβροφροσυνη δοκιμαστηκε και απετυχε παταγωδως.Γιατι?Γιατι οι μαστιγες δεν αντιμετωπιζονται με ευγενεια.
    Επομενως ,επιτρεπονται ολα τα μεσα για την συντριβη του καρκινωματος μεσα στο οποιο φωλιαζει σε συντριπτικη πλειοψηφια το χειροτερο προσωπο της “γενιας του πολυτεχνειου”, και που κυριως αυτο ξεζουμισε επι δεκαετιες τη χωρα οικονομικα,αλλα και ηθικοκοινωνικα (ειναι πολυ σημαντικο να αναφερουμε και αυτη την παραμετρο).Ειναι επιβεβλημενες κατα μετωπο συγκρουσεις για τετοια φαινομενα.

    Αποκλειεται μονο η χρηση βιας και η εμφυλια συγκρουση καθως προκειται για κομμα απαρτιζομενο απο ελληνες πολιτες.Εκτος αυτου,κατα την αποψη μου ,ολα πρεπει να επιτρεπονται και να μην εχει καμια ηθικη αναστολη ο Σαμαρας.Ας μη ξεγελιουνται καποιοι απτο δηθεν νεο φρεσκο προσωπο της ηγεσιας του “κινηματος”.Η ιστορια εχει επαναληφθει πολλες φορες.Οι δομες και οι βασεις αυτου του κομματος παντα θα παραμενουν “αντρεικες” και “Τριτοκοσμικες”–γιαυτο και η ξαφνικη εμφανιση αφισων του αντρεα στην πρωτη δυσκολια.

    η δευτερη μαστιγα η εξωτερικη ειναι ο εξ ανατολων αιωνιος εχθρος ο οποιος απτο 1453 δημιουργει συνεχεια καταπιεση στον ελληνισμο και τον εχει εξωβελισει απο κυριαρχη δυναμη της περιοχης,επιχειροντας να τον αφανισει και να τον αντικαταστησει.

    Και εδω ,ως μαστιγα,η αντιμετωπιση πρεπει να ναι η αναλογη.Δηλαδη αυτη που ισχυσε το 21 και θριαμβευσε η Ελλας.Επιβαλλεται συμμαχια ακομα και με το διαβολο,χωρις ιδεοληψιες, για τον αφανισμο της απειλης εξανατολων και την εκ νεου κυριαρχια του ελληνισμου στην περιοχη.Δηλαδη τη σιγουρια και την ευημερια (υλικη και πνευματικη)νεων γενεων ελληνων μακροχρονια στο χωρο στον οποιο κινουνται επι χιλιετιες.

    Ειδικοτερα σε αυτην την περιπτωση,επιβαλλεται η εκμηδενιση πασης ηθικης αναστολης,καθε συναισθηματισμου(για τον οποιο δεν υφισταται και ρεαλιστικα λογος απτη στιγμη που ο ελληνισμος εχει υποστει παμπολλες καταστροφες και γενοκτονιες απτους τουρκους)και ακομα ειδικοτερα αδιστακτο πνευμα.Αν δεν εχουμε συμβιβαστει με την ιδεα να καταληξουμε μια νεα Πολωνια στα δοντια ανατολιτη Γερμανου καλο θα ταν να προετοιμαζομαστε και να προλαβουμε οποιαδηποτε αρνητικη εξελιξη

  2. Greco avatar
    Greco 06/06/2010 12:24:54

    πολυ καλη διατυπωση των ιδεων σου Αντωνη
    αλλα πρεπι να προχωρησεις με συστηματικο τροπο στην πραξη

    ανανεωσε την ομαδα που χεις γυρω σου.Δε γινεται να προχωρησει για κυβερνηση με αυτα τα προσωπα η νδ.Ο κοσμος καλως ή κακως,θελει και τα ονοματα-φιρμες

    δυνατη αντιπολιτευση καθε μερα!Και βρες τροπο να περναει στα καναλια!

    γιατι ετσι οπως το παει ο γιωργακης,βλεποντας οτι παιζει μονος του και με τα καναλια,και ιδιως το καναλι των γενιτσαρων το mega, να χουν κηρυξει σιωπητηριο,ετοιμαζεται και για νεα οικονομικα μετρα --παραλληλα με νεα προσπαθεια εγκαταστασης πρεασινοφρουρων παντου--

    • sintonistis avatar
      sintonistis @ Greco 06/06/2010 16:48:26

      συμφωνω απολυτα......

  3. aurora3363 avatar
    aurora3363 06/06/2010 12:40:32

    ΓΚΡΕΚΟ ΣΕ ΟΤΙ ΑΝΕΦΕΡΕς ΟΧΙ ΑΠΛΩΣ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ. ΟΠΩς ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΣΧΟΛΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΗΤΤΟΠΑΘΕΙΕς ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΤΗς ΜΑΧΗς. ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΝΙΣΤΡΑ ΤΗς ΖΩΗς ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩς ΤΗς ΨΥΧΗς ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ. ΕΥΓΕ! ΚΑΙ ΓΙΟΥΡΓΙΑ ΕΛΛΗΝΕς!!!!

  4. Γιάννης avatar
    Γιάννης 06/06/2010 12:43:44

    Aντώνη η ομιλία σου ήταν καταπληκτική. Ήρθε η ώρα, το ξεκίνημα να σηματοδοτηθεί με αλλαγή συμβόλων και ονόματος. Ο συμβολισμός στην πολιτική είναι είναι πολύ σημαντικός.

  5. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 06/06/2010 12:58:37

    "
    Ετσι έχουμε μια κοινωνία με εξασθενημένο ρόλο, ένα κόμμα που προδίδει ιστορικές ιδέες του και παραδίδει στον εχθρό, ένα εργατικό κίνημα διαβρωμένο από την αποβιομηχάνιση, μολυσμένο με προδότες...Δικαστήρια που εθελοτυφλούν σε όλα αυτά. Κόμματα αντιπολίτευσης που δεν έχουν πολλά περιθώρια να αντιδράσουν. Και το αποτέλεσμα όλων αυτών είναι...
    "
    Θα μπορούσε να είναι περιγραφή της δικής μας κατάστασης. Είναι όμως παρμένη από το δράμα της Αργεντινής, από το γνωστό ντοκυμαντέρ, που όλοι πρέπει να δούμε. Κι αυτός που τα λέει είναι ο Luis Brunatti της "Grupe de les 8".


    "Να συγκρουστούμε με ό,τι χρεοκόπησε"

    Αν κύριοι θέλατε ή αν μπορούσατε ή αν...δεν ξέρω τι ισχύει, θα το είχατε κάνει ήδη.

    Θραξ Αναρμόδιος

  6. lpap avatar
    lpap 06/06/2010 13:02:58

    Αυτό το αναγέννηση μου θυμίζει Παπαθεμελή!!!Και δεν μ αρέσει καθόλου..Τώρα πόσο η Νέα Δημοκρατία είναι λαϊκό κόμμα είναι θέμα προς συζήτηση. Με παραπέμπει στο σοσιαλισμό του ΠΑΣΟΚ!Δύσκολες εποχές και για να εμπιστευθεί ο πολίτης πολιτικούς ξανά δεν αρκούν σίγουρα τα λόγια αλλά πρέπει η εκφορά των λόγων να γίνεται από άτομα πετυχημένα που δεν έχουν ανάγκη την πολιτική ούτε για να ζήσουν ούτε για να καλύψουν τις μειονεξίες τους. Δύσκολη η αναζήτηση τέτοιων. Προσωπικά περιμένω, το χω πει και παλιότερα, αλλά δεν βλέπω φως κι αλλαγές. Αν σήμερα γίνονταν εκλογές τα ποσοστά των κομμάτων θα ήταν τα μικρότερα των τελευταίων χρόνων..Καταρχήν δεν μπορώ να σκεφτώ πως θα υπάρχει Έλληνας που θα ψηφίσει ξανά ΠΑΣΟΚ!! ΔΕΝ το χωρά το μυαλό μου. Η Ν.Δ. θα την πληρώσει την Ντόρα, πόσο είναι το θέμα. Ειλικρινά δεν θα με πείραζε να μπει η Ντόρα στη Βουλή φτάνει να λειπε ο γελοίος Καρατζαφέρης!!!Θα δείξει..

  7. χελιδόνι avatar
    χελιδόνι 06/06/2010 13:03:01

    “Το παραδοσιακό ιδεολογικό υπόστρωμα του ΠΑΣΟΚ δεν είναι πια συμβατό με την πολιτική του. Κι ανάβει όλο και μεγαλύτερες φωτιές μέσα στο ίδιο το ΠΑΣΟΚ. Γι’ αυτό και βυθίζεται καθημερινά…”

    “Άλλωστε η Νέα Δημοκρατία είναι κόμμα λαϊκό, όχι ταξικό. Απευθύνεται στους πολίτες κάθε κοινωνικής κατηγορίας, κάθε οικονομικής θέσης, στα μεσαία στρώματα και τους αγρότες. Απευθύνεται στην κοινωνία. Εκπροσωπεί τις ανάγκες της, τους φόβους της, τις φιλοδοξίες της. Κι όλα αυτά είναι η ψυχή και η συνείδησή της κοινωνίας. Αυτά πρέπει να αφουγκραστούμε και να τα εκφράσουμε θαρραλέα. Όχι να αυτολογοκρινόμαστε…”

    Τη στιγμή που το ΠΑΣΟΚ καθημερινά πλέον καθιερώνεται στην κοινωνία, σαν ταξικό κι όχι λαίκο κόμμα,, ο Αντώνης Σαμαράς και με τα σημερινά λεγόμενά του, εγγυάται ένα νέο κοινωνικό πρόσωπο στην πολιτική ζωή αυτής της χώρας.

    Σε δύσκολες εποχές σαν τη σημερινή, η αλληλεγγύη... συσφίγγει τις ταξικές σχέσεις, κι ενδυναμώνει την ραχοκοκκαλιά της κοινωνίας, τη μεσαία τάξη. Ετσι στηρίζεται μια δημοκρατική χώρα, που όλοι την θέλουν, να πτωχεύει .

    Οταν το ΠΑΣΟΚ λειτουργεί αυταρχικά και διχαστικά, ακόμη και μέσα στο ίδιο του το κόμμα, αυτό αντανακλά στην κοινωνία και τα θεμέλια του παλατιού τρίζουν κι η πόλωση γίνεται καθημερινότητα...

    Είναι στο χέρι του Αντώνη, να αποδείξει με πράξεις κι επιλογές, πως τα λόγια γίνονται έργα, με δυναμική καθημερινή παρουσία σε μια κοινωνία προσωρινά αποπροσανατολισμένη...

  8. Ηλίας avatar
    Ηλίας 06/06/2010 13:18:16

    Αντώνη στο χωριό μου τον "κοινωνικό φιλελευθερισμό" τον λένε Δεξιά. Γιατί ντρέπεσαι να το πεις; Και είμαστε και από διπλανά χωριά...

  9. GreenHorses avatar
    GreenHorses 06/06/2010 13:22:52

    Καλές οι ομιλίες αλλά η πράξη είναι που μετρά, η ΝΔ τελικά θα είναι ένα κόμμα που θα εκφράζει το πατριωτικό χώρο θα ευδοκιμήσει ένα σχέδιο που θα φέρει ανάπτυξη; Στα κρίσιμα εθνικά θέματα θα σηκώνουμε ανάστημα χωρίς κραυγές και τσιριξιές να υπερασπιστούμε τα συμπέροντα της χώρας από τα Σκόπια και την Θράκη μέχρι το Αιγαίο και την Κύπρο;

    Αυτά προσωπικά εγώ στηρίζω την προσπάθεια αλλά αναμένω πράξεις, και κάτι σούστρα φέρτα σε εκδότες δεν μου αρέσουν καθόλου, αν δεν πατήσουμε στο λαιμό τώρα που είναι στα κάτω και υπάρξει άλλη μια περίοδο σαν του χοντρού, ας αποχαιρετίσουμε την Αλεξάνδρεια.

  10. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 06/06/2010 13:33:13

    Έπεσε στα χέρια μου το βιβλίο του Νταούτογλου. Διαβασμένος και γατόνι ο κοντό-Τούρκος. Με το που σκέφτηκα τη δική μας ηγεσία που αναλίσκεται στην μετάφραση και "επαναχρησιμοποίηση" παλιών λόγων του Ομπάμα και του Μπους με έπιασε πανικός...

    • Dimi avatar
      Dimi @ Αγανάκτηση 06/06/2010 14:22:11

      Ούτε σέσκουλο να μη ξοδεύουμε οι Ελληνες γιά τον πλουτισμό των σουλτάνων Νταβούτογλου/Ερντογάν και της λοιπής Μογγολικής φατρίας..

      • Αγανάκτηση avatar
        Αγανάκτηση @ Dimi 06/06/2010 14:27:54

        Είπα έπεσε στα χέρια μου...

      • n Georgiopoulos avatar
        n Georgiopoulos @ Dimi 06/06/2010 15:07:21

        Οποιος ξερει τον εαυτο του και τον εχθρο του θα κερδιζει σε ολες τις μαχες.

        Απο την τεχνη του πολεμου.

  11. spartaner avatar
    spartaner 06/06/2010 13:56:30

    Πολύ ωραία τα λέει αλλά λείπουν τα συγκεκριμένα μέτρα..αυτά δηλαδη που καταλαβαίνει ο κόσμος..όπως.
    α)Μείωση των βουλευτών στους 150.
    β)Κατάργηση όλων των προνομίων τους όπως θεμελίωση συντάξεως μετα απο 8ετία στη βουλή.
    γ)Σύγκρουση με συντεχνίες και απελευθέρωση όλων των επαγγελμάτων χωρίς εξαιρέσεις.
    δ)Νόμο για την λειτουργεία ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ Πανεπιστημίων.
    ε)Απαλλαγή των κρατικών πανεπιστημίων απο το κομματισμό. Ανώτατο όριο φοιτήσεως 4.5 χρόνια.Αν θέλει κάποιος να τελειώσει το Πανεπιστήμιο σε 8 αντι 4 χρόνια κανένα πρόβλημα αλλα θα πληρώνει δίδακτρα.
    στ) Δικαίωμα ψήφου κατ αναλογία 5% εδρών στους Έλληνες του εξωτερικού.. Μέχρι και η Βοσνία Ερζεγοβίνη το έχει κάνει...για τους Βόσνιους του εξωτερικού.
    ζ) Απαγόρευση της απεργίας στο δημόσιο...Λυπούμαι αλλά δεν έχουν οι ΔΥ το ρίσκο της απόλυσης όπως οι υπάλληλοι του Ιδιωτικού τομέα.
    η)Δημοσίευση όλων των εξόδων εσόδων του κάθε κρατικού φορέα του κάθε υπουργείου στο διαδύκτιο επί μηνιαίας βάσεως.
    Θ)Δημιουργία γραφείου επενδύσεων (μιας στάσης)..one stop shop.. τώρα χρειάζεσαι 40 υπογραφές για να ανοίξεις έναν φούρνο...ελεος πια...
    i)Αυξηση στρατιωτικής θητείας για τους άνδρες στο 12μηνο όπως και θέσπιση στράτευσης τών γυναικών.. και το σπουδαιότερο απ όλα...
    Αλλαγή προσώπων με ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΕΣ όχι με επαγγελματίες πολιτικούς...
    Μόνο έτσι θα ψηφισθεί η ΝΔ απ πολλούς Ελληνες και όχι απο τους οπαδούς.. ωσ γνωστόν κόμματα εξουσίας ψηφίζονται απο τη πλειοψηφία του Ελληνικού λαού και όχι απο τους οπαδούς...
    Κύριε Σαμαρά διώξτε όλους αυτούς απο δημιουργούν υπόνοιες οτι έχουν μπλεχθεί με σκάνδαλα... Πολύ φοβάμαι οτι έχετε αργήσει.... Χωρίς να σπάσεις αυγά δεν κάνεις ομελέτα..

    • χελιδόνι avatar
      χελιδόνι @ spartaner 06/06/2010 14:02:00

      Οταν ΤΟΛΜΑ, να διαγράψει την Ντόρα-Μπακογιάννη-Μητσοτάκη-συμμαθήτρια Χριστοφοράκου ...ποιό μήνυμα λαμβάνει η κοινωνία;

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ spartaner 06/06/2010 19:06:19

      Σήμερα η ομιλία του περιλάμβανε το ζήτημα της ιδεολογίας.

      Οχι της πολιτικής.

      Είπε:"Η Ιδεολογία διαφέρει από την Πολιτική.Αλλά είναι απαραίτητη στην πολιτική.Η Πολιτική είναι το σκάφος με το οποίο επιχειρούμε το μεγάλο ταξίδι.Η Ιδεολογία ειναι η πυξίδα και ο χάρτης με τα οποία χαράσσουμε την πορεία.Πολιτική χωρίς ιδεολογία είναι σκάφος χωρίς πυξίδα".

      Ολη η ομιλία www.nd.gr

  12. πολίτης avatar
    πολίτης 06/06/2010 14:04:34

    Θεωρητικά καλύφθηκα.
    Αλλά αυτή τη στιγμή έχω πολύ θυμό μέσα μου για το ξεπούλημα της Ελλάδας.
    Πότε επιτέλους θα το σταματήσουμε;
    Βαρέθηκα να δρω μέσω διαδικτύου.
    Βαρέθηκα να μοιράζω ενημερωτικά φυλλάδια.
    Σε όσους μπορούσα να μιλήσω, μίλησα.
    Τα κομματικά όργανα όμως αδρανούν. Και μαλιστα όχι μόνο της ΝΔ, αλλά όλων των κομμάτων. Η περικοπή των μισθών είναι το ελάχιστο που θα έπρεπε να μας ενδιαφέρει αυτή τη στιγμή. Ακόμη και των συντάξεων.
    Εκποιείται εθνικό κεφάλαιο.
    Ξεπουλιέται το μέλλον μας, κάθε αξιοποιήσιμο αγαθό.
    Μιλήστε για όλα αυτά στον κόσμο.
    Όλοι αυτοί που πίστεψαν βλακωδώς ότι θα θυσιάσουν μερικά ευρώ για ένα καλύτερο μέλλον, πρέπει να μάθουν ότι δεν υπάρχει μέλλον.

  13. tiramola avatar
    tiramola 06/06/2010 14:35:07

    Πως το έλεγε ο άλλος?
    Οι άριστοι και όχι οι αρεστοί.
    Πως φαίνεται ότι έχουν τελειώσει το ίδιο πανεπιστήμιο...

    • χελιδόνι avatar
      χελιδόνι @ tiramola 06/06/2010 15:48:19

      Ιδια οικογένεια, ιδια σχολεία, ίδια πανεπιστήμια...

      Αλλη ποιότητα ...τιραμόλα μας.

  14. Ηλίας avatar
    Ηλίας 06/06/2010 14:53:12

    "Άλλωστε η Νέα Δημοκρατία είναι κόμμα λαϊκό, όχι ταξικό."
    Αυτή η αποστροφή της ομιλίας του με γεμίζει ελπίδα ότι θα τολμήσει την επανίδρυση του κόμματος, τη μετονομασία του σε "Λαϊκό Κόμμα" και το ξεκίνημα της πορείας του προς το λαό.
    Για να δούμε...

  15. anonymos avatar
    anonymos 06/06/2010 15:41:46

    Αντωνάκη συγκρούσου με οποιον θέλεις αλλα΄φέρε πρώτα αυτά που μας εκλεψαν οι ΓΑΠ-ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

  16. Ψυλλιασμένος avatar
    Ψυλλιασμένος 06/06/2010 16:04:06

    Η διακήρυξη αρχών είναι καλή. Πώς όμως αυτά μετουσιώνονται σε πράξη;
    Ας πούμε, τί έχει να πει ο Σαμαράς για τις πρακτικές του ΠΑΜΕ; Αφού δεν παίρνουν από διάλογο, πώς θα εφαρμοστεί ο νόμος; Εδώ σε θέλω.

  17. armageddon avatar
    armageddon 06/06/2010 16:17:25

    Οι επίορκοι πολιτικοί πρέπει να ήταν Φ Υ Λ Α Κ Η, Όταν υπάρχη
    Δικαιοσύνη καθήκον της είναι να δικάση τούς Λοποδήτες υπουργούς
    και όχι οι εξεταστικές στήν Βουλή .Αυτοί μας κοροιδευούν .
    Επανέρχομαι .

  18. Nίκος Θ. avatar
    Nίκος Θ. 06/06/2010 16:56:59

    Το μανιφέστο ου Αντώνη Σαμαρά δείχνει το δρόμο του αύριο για τη Νέα Δημοκρατία. Στις δύσκολες σημερινές συνθήκες όλοι οι ΑΞΙΟΙ και ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ πρέπει να στρατευτούν χωρίς δισταγμό ΜΑΖΙ ΤΟΥ. Εδώ και τώρα.

    • Asterix avatar
      Asterix @ Nίκος Θ. 06/06/2010 17:37:10

      Μωρέ στρατευμένοι είμαστε.
      Κοντά του μέχρις παρεξηγήσεως.
      Το τι ακριβώς θα κάνουμε δεν έχει διευκρινισθεί.

  19. athamas avatar
    athamas 06/06/2010 17:10:49

    Να καθαρίσει την ντουλάπα του κόμματος από τους σκελετούς και μετά να μιλήσει ,τώρα είναι ώρα για λάντζα ,όχι για δηλώσεις !

    • Asterix avatar
      Asterix @ athamas 06/06/2010 17:44:03

      Είναι μια σοβαρή εκκρεμότητα και αυτή athamas.
      Ισως αυτό να κρατάει πίσω τον Σαμαρά.
      Σε συνδυασμό δηλαδή με το από κάτω σχόλιό μου.

    • ANΩΝΥΜΟΣ avatar
      ANΩΝΥΜΟΣ @ athamas 06/06/2010 20:37:29

      Πολύ «ΚΑΡΦΙ» διαβάζεις.

  20. Asterix avatar
    Asterix 06/06/2010 17:41:50

    Ωραία όλα αυτά.
    Πρέπει όμως να δημιουργηθούν ομάδες επεξεργασίας θέσεων.
    Μου λένε ότι τέτοιες ομάδες υπάρχουν.
    Το αποτέλεσμα όμως που φτάνει ως τα αυτιά μου και τα μάτια μου, δεν λεει και πολλά πράγματα. Ισως είναι η συγκυρία τέτοια. Ελα όμως που ΤΩΡΑ περισσότερο από ποτέ έχουμε ανάγκη από καθαρές κουβέντες:

    Για το ασφαλιστικό αυτό.
    Για την οικονομία και την ανάπτυξη ετούτο.
    Για το ανθρωπογενές περιβάλλον εκείνο.
    Για το φυσικό περιβάλλον και για τα δάση αυτό.

    Καθαρές και ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ κουβέντες.

    • firiki2010.wordpress.com avatar
      firiki2010.wordpress.com @ Asterix 06/06/2010 17:48:38

      Προσυπογράφω ... φανατικά τα περί ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ. Είναι και ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να αναδειχθεί η ιδεολογία!

    • effie B. avatar
      effie B. @ Asterix 06/06/2010 18:35:44

      @Asterix:
      Μαλλον δεν υπαρχουν ομαδες επεξεργασιας θεσεων. Ριξε μια ματια στο χθεσινο προγραμμα της ΝΔ στα πλαισια του προσυνεδριου και τις αντιστοιχες εισηγησεις πανω σε θεματα αιχμης οπως αυτα που αναφερεις παραπανω: θα εκπλαγεις δυσαρεστα απο την "αξιοσυνη" και την "πολυπραγμοσυνη" των "εκλεκτων" ομιλητων!!!!
      Ειλικρινα θα ηθελα το σχολιο σου!

      • Asterix avatar
        Asterix @ effie B. 06/06/2010 18:54:44

        Από που τα διαβάζεις effie B.?
        Εγώ κοίταξα τα σημεία στα οποία μπορώ να καταθέσω απόψεις στη διεύθυνση http://www.nd.gr/index.php?option=com_frontpage&Itemid=490
        αλλά δεν βρήκα τον τομέα μου (πολεοδομία- χωροταξία). Ισως τον εννοούν στο "περιβάλλον".

      • effie B. avatar
        effie B. @ effie B. 06/06/2010 19:25:34

        Κοιταξε το site της ΝΔ, και στο 8ο συνεδριο θα βρεις το: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ - ΠΟΛΥΘΕΜΑΤΙΚΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ 05/06/2010
        Κοιταξε τους ομιλητες και θα καταλαβεις!!!

  21. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 06/06/2010 18:04:07

    Εκεινο που δεν εχετε καταλαβει ειναι οτι η ΝΔ αντιμετωπιζει το προβλημα να μη χρειαζεται.Οτι ιδιωτικοποιηση και οποιο δεξιο μετρο και να εχει σκεφθει το εχει προτεινει πρωτα το ΔΝΤ και το εφαρμοζει το ΠΑΣΟΚ.
    Αρα τι θα κανουμε;Θα βγουμε πιο αριστερα απο το ΠΑΣΟΚ - ΔΝΤ και θα γελαει ο κοσμος;Δυσκολο το ζητημα.

    • Asterix avatar
      Asterix @ ψυχραιμια 06/06/2010 19:10:19

      Δεν συμφωνώ.
      Οι θέσεις είναι ένα πανίσχυρο χαρτί, το οποίο δεν μπορεί να το παίξει ο καθένας. Ο Αντώνης όμως μπορεί, διότι έχει δείξει κάποιες τάσεις να ξεκαθαρίσει με το άσχημο παρελθόν. Οι υπόλοιποι πολιτικοί οργανισμοί κουβαλούν πολλά μπάζα. Πάρα πολλά.

      Επιπλέον οι Ολοκληρωμένες και οι Επεξεργασμένες Θέσεις, είναι και μια πρόκληση. Να ανοίξει επιτέλους, ίσως για πρώτη φορά, το κόμμα τις πόρτες του στον κόσμο.

  22. anonymous avatar
    anonymous 06/06/2010 18:37:45

    Η ιδιωτικοποιήσεις είναι μια μπούρδα. Εγώ δεν είδα να πουλάνε οι Γερμανοί, οι Γάλλοι, οι Άγγλοι και οι λοιποί Ευρωπαίοι τον πλούτο τους για ένα κομμάτι ψωμί. Μόνο εμείς το κάναμε και οι επιχειρήσεις που πουλήθηκαν δεν τα πήγαν ιδιαίτερα καλά υπό το ιδιωτικό μάνατζμεντ. Είδαμε τις ιδιωτικές τράπεζες που τώρα ψάχνουν να συγχωνευθούν με την εθνική. Είδαμε τις τηλεφωνίες που η ΕΕΤΤ δεν επιτρέπει στον ΟΤΕ να ρίξει τις τιμές (σχεδόν διπλάσιες από την Ευρώπη) για να μπορέσουν να μεγαλώσουν οι μικρές εταιρίες.

    Η ΝΔ πρέπει να μιλήσει για διαρθρωτικές αλλαγές που θα κόψουν τον ομφάλιο λώρο ΠΑΣΟΚ-διαφθοράς. Αλλαγές που θα πλήξουν ευθέως το σύστημα ΠΑΣΟΚ.
    Αποκατάσταση ανταγωνισμού, ταχύτητα στην απόδοση της διοικητικής δικαιοσύνης οπότε να μπορεί ο αδικημένος από το κράτος να βρίσκει το δίκιο του γρήγορα εντός μηνών, διεύρυνση του ΑΣΕΠ, δυνατότητα ελέγχου των προαγωγών στο δημόσιο, κλπ. Έχει πολλά πράγματα να πεις που θίγουν ευθέως το σύστημα ΠΑΣΟΚ. Αυτά για την οικονομία.

    Για την παιδεία αρκεί να στηλιτεύσει τις πρακτικές δραγώνα.
    Για την άμυνα και την εξωτερική πολιτική δε χρειάζεται να πούμε πολλά για την προδοτική στάση ΓΑΠ.

    Αυτή πρέπει να είναι η πολιτική πρόταση της ΝΔ κι έχει τη δυνατότητα να μιλήσει για πολλά.

  23. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 06/06/2010 18:40:27

    Μόνο που τα εφαρμόζει κατά τρόπο αναποτελεσματικό (βλ μεταφορές, αρση καμποταζ και ακολουθούν και άλλα) Υπάρχει επίσης πεδίο δόξης λαμπρό για τη ΝΔ στο θέμα τήρησης της τάξης (ΠΑΜΕ,χουλιγκάνοι, μπαχαλάκηδες, Πανεπιστημιακό άσυλο) Και βεβαίως υπάρχουν τα θέματα της φορολογίας όπου υπάρχουν σαφώς διακριτές -σε επίπεδο αρχών- πολιτικές.

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ firiki2010.wordpress.com 06/06/2010 19:11:29

      Aναφέρθηκε στην ομιλία του σ'αυτά.

      Βλέπε: www.nd.gr

  24. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 06/06/2010 18:59:19

    http://www.youtube.com/watch?v=8ahVghkW5WI&feature=player_embedded#!

    ΚΑΠΟΥ ΕΙΔΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΥΧΑΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ...ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΛΑΥΣΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ....ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΟΜΟΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΟΝΙΚΗ...!!!

  25. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 06/06/2010 19:14:43

    H επί της ιδεολογίας ομιλία με κάλυψε.

    Αναμένω τους δώδεκα αποστόλους να την διασπείρουν εις πάντα τα...έθνη.

  26. Orestios avatar
    Orestios 06/06/2010 19:31:57

    Το τέλος εποχής σηματοδοτείται με την πτώση της κυβέρνησης του GAP. Ζούμε την τελευταία φάση της σοσιαλιστικής χίμαιρας, που λυμαίνεται τον τόπο 30 χρόνια τώρα. Δεν πρόκειται να εκλείψουν αν δεν καταβροχθίσουν τα πάντα. Στο χέρι μας είναι να βοηθήσουμε την Ελλάδα.
    Ο Σαμαράς σωστά εντοπίζει την μελλοντική προοπτική στην διάκριση των ορίων όλων των δομών. Η ενίσχυση του καπιταλισμού είναι αυτή που θα περισώσει την μεσαία τάξη. Ο σοσιαλισμός την καταστρέφει και διαλύει κάθε δομή.
    Με τον κοινωνικό φιλελευθερισμό διατηρείται η ισορροπία φτάνει οι δομές να είναι διακριτές. Όχι αυτό το μπάχαλο που βλέπουμε σήμερα. Και όχι αδιαφανείς για να φτιάχνουν τα στήθια τους κάποιες φίλες ποικίλων κομματόσκυλων.

  27. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 06/06/2010 19:38:30

    Αν δεν έχουμε βουλευτικές εκλογές πριν το Νοέμβριο, στις επικείμενες δημοτικές και περιφερειακές εκλογές η ΝΔ πρέπει να τεσταρει δυνάμεις και να θέσει τους όρους του παιχνιδιού.

    Με λίγα λόγια η συντηρητική παράταξη ακόμη και στο μικρότερο δήμο της χώρας πρέπει να προτείνει «δικούς της» ανθρώπους, έτσι θα στείλει ξεκάθαρο μήνυμα και θα δώσει εναλλακτική πρόταση με όρους ιδεολογικούς,


    είναι μια καλή ευκαιρία για «σύγκρουση» με ό,τι χρεοκόπησε…

    • Asterix avatar
      Asterix @ o βουνίσιος 06/06/2010 20:22:22

      Δηλαδή ορε βουνίσιε, το ΠΑΣΟΚ είναι η "προοδευτική παράταξη"; Θες να τρελαθούμε τελείως δηλαδή;
      Προοδευτική είναι η παράταξη που θα μας βγάλει από την στενωπό. Δεν θα είναι η ΝΔ τελικά;

  28. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 06/06/2010 20:36:55

    @ Asterix
    έτσι όπως το θέτεις είναι άλλο ζήτημα και μεγάλη κουβέντα!

    • Asterix avatar
      Asterix @ o βουνίσιος 07/06/2010 10:11:17

      Ναι. Ετσι είναι. Αλλά αυτός είναι ένας ακόμα λόγος για να σταματήσει αυτή η συνήθεια να βάζουμε ταμπέλες σε όλα και σε όλους.

      Αυτό που είπε ο Πρόεδρος φτάνει και περισσεύει: "Η Νέα Δημοκρατία είναι κόμμα λαϊκό"

  29. MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
    MΑΝΩΛΗΣ Μ 06/06/2010 20:54:09

    Μπράβο στον Σαμαρά. Ο λόγος του εκφράζει την παράταξη και μπορεί να αγγίξει πολλούς περισσότερους και έξω από αυτήν. Όλοι μας πρέπει να έχουμε το θάρρος της γνώμης μας και να αποτινάξουμε την όποια απόχρωση ενοχής έχει ο λόγος μας για τις κοινωνικά φιλελεύθερες ιδέες.

    Παρεμπιπτόντως μια σημείωση: Ο Σαμαράς για να μην προσβάλει τον ίδιο τον Καραμανλή δεν είπε ότι τέρμα η ρητορική του μεσέου χώρου ασχέτως αν αυτό εννοούσε. Όμως το κανάλη του Μπόμπολα-Ψυχάρη-Ρέστη-Βαρδινογιάννη κλπ δημοκρατικών δυνάμεων έγραφε στους υπότιτλους των ειδήσεων ότι αυτό είπε για να μπορέσουν να περάσουν στη συνέχεια ότι "ο Σαμαράς παίρνει αποστάσεις από τον Καραμανλή" κλπ γνωστές σπεκουλαδόρικες αναλύσεις. Δηλαδή οι μόνες ειδήσεις που βγαίνουν από τη ΝΔ είναι τα δήθεν εσωκομματικά προβλήματα. Τίποτε άλλο. Επί της ουσίας αυτών που είπε ο Σαμαρά, τίποτα! Στο ίδιο μήκος κύματος η νεοπασοκική ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ που στο χθεσινό φύλλο της για το θέμα της επερώτησης για το Τ+10 έβγαλε από πάνω τον Παπανδρέου (άκουσον, άκουσον !!!!) και δεν έγραψε ΤΙΠΟΤΑ για την ουσία του σορταρίσματος υπό τις συνθήκες του Τ+10 κ.λπ.

    Προσωπικά ντρέπομαι για λογαριασμό τους. Μίσθαρνα όργανα της δήθεν δημοσιογραφίας. Κατάντησαν όλοι αυτοί οι δημοσιογράφοι, αντί να είναι η φωνή που αποκαλύπτει τα κακώς κείμενα και βοηθάει στην κοινωνική εξυγίανση, να έχουν όνειρο να γίνουν κάποτε πλούσιοι ή παράγοντες της δημόσιας ζωής γλείφοντας τα κοκοκαλάκια που τους πετάει η διαπλοκή.

    • MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
      MΑΝΩΛΗΣ Μ @ MΑΝΩΛΗΣ Μ 06/06/2010 20:55:26

      ανορθογραφία: "μεσαίου" όχι "μεσέου" βέβαια

      • MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
        MΑΝΩΛΗΣ Μ @ MΑΝΩΛΗΣ Μ 06/06/2010 20:58:27

        και "κανάλι" αντί "κανάλη"
        και "Σαμαράς" αντί "Σαμαρά", και γενικά όποιος βιάζεται σκοντάφτει

  30. CRAZY DOCTOR avatar
    CRAZY DOCTOR 07/06/2010 08:31:34

    φιλε ΣΑΜΑΡΑ .το να διαγραφεις ή να επιτειθεσαι λεκτικά [ουτε καν να διαγραφεις] τους ηδη κομμενους απο τον προκάτοχό σου....ειναι κοροϊδία στα μούτρα

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.