#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/10/2011 20:32
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαμαράς: "μιλάω με την κοινωνία, όχι με εκείνους που με βρίζουν"

[caption id="attachment_128255" align="alignnone" width="600" caption="από προηγούμενη συνάντηση"][/caption]

(Ανανεωμένο).  "Δεν έχω πλέον να πω τίποτα με τον Παπανδρέου, ό,τι έχω να πω το λέω στην κοινωνία". Αυτό είναι το μήνυμα που στέλνει προς όλες τις κατευθύνσεις ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς μετά την χθεσινή συνάντησή του με τον πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου, η οποία πραγματοποιήθηκε σε κλίμα έντασης και έληξε χωρίς κανένα αποτέλεσμα.

Μετά τη συνάντηση, ο κ. Σαμαράς έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Λόγω των πράγματι κρίσιμων συνθηκών πήγα και άκουσα την ενημέρωση από τον κ. Παπανδρέου. Αλλιώς, μετά το σημερινό απίστευτο υβρεολόγιό του εναντίον της Παράταξης κι εναντίον μου, δεν θα πήγαινα καθόλου. Το ποιός τορπιλίζει την εθνική ομοψυχία στην πράξη, είναι πια ολοφάνερο.  Με κάποιον που ειλικρινά ενδιαφέρεται για την ενότητα του Ελληνικού λαού απέναντι στην κρίση, θα είχα πολλά να πω…Με κάποιον που βρίσκεται σε πανικό και καθυβρίζει τους πάντες, δεν έχω να πω τίποτε».

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε με καθυστέρηση 45 λεπτών λόγω της ομιλίας του πρωθυπουργού στην ΚΟ του ΠΑΣΟΚ.  Κατά την διάρκεια της ομιλίας και σε μια απεγνωσμένη προσπάθεια να δημιουργήσει αντιπερισπασμούς λόγω της γενικής κατακραυγής ο κ. Παπανδρέου επιτέθηκε με απαράδεκτες εκφράσεις εναντίον  της ΝΔ και του κ. Σαμαρά προσωπικά. Τορπίλισε δηλαδή την εθνική ομοψυχία, ενώ κατά τα άλλα ζητά ...συναίνεση και στήριξη. Το ήδη αρνητικό κλίμα επιβάρρυνε και η επίθεση του αντιπροέδρου της κυβέρνησης και υπουργού Οικονομικών Ευάγγελου  Βενιζέλου στη Βουλή κατά του Μ. Κεφαλογιάννη αναφορικά με τη διακυβέρνηση της χώρας την περίοδο 2004-09.

Μόλις άρχισε η συνάντηση, η οποία τελικά πραγματοποιήθηκε στην Βουλή, οργισμένος ο κ.  Σαμαράς από τις επιθέσεις εναντίον του, είπε στον κ. Παπανδρέου : “Αν δεν ήταν κρίσιμες οι περιστάσεις δεν θα ερχόμουν. Η επίθεση που εξαπέλυσες σήμερα εναντίον της παράταξης και εμένα  προσωπικά είναι απαράδεκτη και αδιανόητη” και πρόσθεσε: ” Πες τι έχεις να μου πεις να σε ακούσω“.

Στη συνέχεια ο κ. Παπανδρέου επανέλαβε όσα αόριστα και νεφελώδη δηλώνει τις τελευταίες ημέρες σε όλους για την Οικονομία. Ότι δηλαδή δίνει “μεγάλη μάχη” και γι αυτό δεν πρέπει να πυροδοτούνται κοινωνικές αντιδράσεις, πρέπει να στηριχθεί κλπ. Επιβεβαίωσε δηλαδή ότι αφενός βρίσκεται σε πανικό και αφετέρου ότι δεν έχει κανένα σχέδιο για να βγάλει την χώρα από την κρίση, αλλά άγεται και φέρεται από τις εξελίξεις, τις οποίες παρακολουθεί εκ του μακρόθεν.

Η συνάντηση κράτησε 25 λεπτά και ο κ. Σαμαράς αφού τον άκουσε αποχώρησε χωρίς να πει τίποτα καταφανώς απογοητευμένος και οργισμένος από όσα προηγήθηκαν. Όλα θα κριθούν πλέον στην κοινωνία. Αυτό άλλωστε είναι το μήνυμα που στέλνει ο Σαμαράς με την ομιλία του.

Μετά τη συνάντηση το Μαξίμου άρχισε να διαρρέει ότι τάχα ο κ. Παπανδρέου ζήτησε από τον κ. Σαμαρά να πάρει θέση στις απόψεις που ακούγονται περί «Γουδιού» και «κρεμάλων».  Σύμφωνα πάντα με το πρωθυπουργικό περιβάλλον ο κ. Σαμαρά απάντησε πως δεν υποστηρίζει τέτοιες απόψεις. Από τη ΝΔ όμως διαψεύδεται κατηγορηματικά ότι υπήρξε παρόμοια  στιχομυθία και ότι πρόκειται για ένα ακόμα ψεύδος του Μαξίμου. Άλλωστε για "Γουδή" και "κρεμάλες" ο κ. Καρατζαφέρης είχε μιλήσει.

Και κάτι τελευταίο χαρακτηριστικό του πανικού αλλά και της σύγχυσης του κ. Παπανδρέου. Είπε μεταξύ άλλων στην ομιλία του στους βουλευτές του:  "Τι είναι πατριωτισμός σήμερα; Πατριώτης είναι αυτός που διπλασίασε το χρέος και τις κρατικές δαπάνες, με αποτέλεσμα όχι μόνο να χρεώσει τις επόμενες γενιές, αλλά και κανείς να μην δανείζει πια τη χώρα μας, κινδυνεύοντας με χρεοκοπία; Ή αυτός που προσπαθεί να λύσει αυτό το πρόβλημα;". 

Μιλάει δηλαδή για ... πατριωτισμό εκείνος που υποδούλωσε την χώρα στους δανειστές και διέπραξε τόσα και τόσο με την Τουρκία και τα άλλα εθνικά θέματα. "Κοίτα ποιος μιλάει" δηλαδή.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Y. avatar
    Y. 18/10/2011 20:49:45

    Φάκτορα, περιμένουμε συνεχείς ενημερώσεις για τη συνάντηση

  2. ierofantis avatar
    ierofantis 18/10/2011 20:52:34

    Φακτορα, έχει εισαχθεί το νομοσχέδιο για ψήφιση σήμερα με τη διαδικασία του κατ' επείγοντος; Αύριο θα το ψηφίσουν τελικά και όχι την Πέμπτη; Βλέπω ότι στο κανάλι της Βουλής κουβεντιάζουν επί του νομοσχεδίου...!

    Έχεις κάποια πληροφόρηση;

    • factorx avatar
      factorx @ ierofantis 18/10/2011 21:00:52

      συζητείται κατ αρθρον, χθες επί της αρχης

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ factorx 18/10/2011 21:02:39

        καλώς.

    • Βολιώτης avatar
      Βολιώτης @ ierofantis 18/10/2011 21:10:04

      Αγαπητέ Ιεροφάντη, καλησπέρα.

      Πράγματι, το νομοσχέδιο ξεκίνησε να συζητείται απόψε στη Βουλή, όπως συμβαίνει με όλα τα νομοσχέδια, σύμφωνα με τον κανονισμό της.
      Δεν συζητείται, όμως, με τη διαδικασία του κατεπείγοντος.
      Θα γίνουν πέντε συνεδριάσεις: μία απόψε, δύο αύριο, όπου και θα ψηφιστεί επί της αρχής και δύο την Πέμπτη, όπου και θα ακολουθήσει η, προαναγγελθείσα από το ΚΚΕ, ονομαστική ψηφοφορία στην ψήφιση του νομοσχεδίου κατ' άρθρον.
      Είτε έτσι, όμως, είτε αλλιώς, φαίνεται ότι τα στρατιωτάκια του ΠΑΣΟΚ θα το ψηφίσουν και αυτό το νομοθετικό έκτρωμα. Εμείς οι απ' έξω, που μας τσακίζει τι κάνουμε, είναι το θέμα...

      Και, με την ευκαιρία, ένα (άσχετο με το θέμα) σχόλιο για τον Φάκτορα:
      Είχες δίκιο (και πρέπει να στο αναγνωρίσω) για τις ...αηδίες που διάβαζα κι ανησυχούσα χτες βράδυ, σε ό,τι αφορούσε τη συνάντηση Παπανδρέου-Σαμαρά. Σ'ευχαριστώ, πάντως, που με τον τρόπο σου με καθησύχασες, χτες.

      Καλό βράδυ

      • Αρματιστής avatar
        Αρματιστής @ Βολιώτης 18/10/2011 21:18:11

        "Εμείς οι απ’ έξω, που μας τσακίζει τι κάνουμε, είναι το θέμα…"

        Θα κάνουμε ντου

        Άλλωστε έτσι δεν είπε ο μπένυ όταν μας έχωνε το χαράτσι στα ακίνητα;

        • Theo avatar
          Theo @ Αρματιστής 18/10/2011 21:28:46

          θα κανουμε ντου!!!
          ετσι ακριβως αρματιστη!

        • adis avatar
          adis @ Αρματιστής 18/10/2011 22:21:08

          "εξαιτίας της τακτικής τορπιλισμού της εθνικής ομοψυχίας που ακολουθεί η ηγεσία της κυβέρνησης."

          Τους συμφέρει ένας διχασμός και γι αυτό προκαλούν
          κατα την γνώμη μου για το ΝΤΟΥ που λες.
          Ψάχνουν ένα άλλοθι για να την κάνουν και να αποφύγουν τον .... "τάκο" .
          Τα μάτια μας 14 ..... για να μην μπουν σε ελικόπτερα.
          Φιλικά.

          • stanley@gr avatar
            stanley@gr @ adis 18/10/2011 22:35:46

            ο ΓΑΠ ειπε στο Σαμαρα να καταδικασει τα περι κρεμαλας και Γουδη που ακουγονται ολο και συχνοτερα.
            Αρχισε να φοβαται λοιπον!
            Δεν ειδε ακομη τιποτε!

        • A.M. avatar
          A.M. @ Αρματιστής 18/10/2011 22:32:38

          Αυτή είναι μια έξυπνη επιλογή αν δεχτούμε να υποστούμε και τις συνέπειες.
          Αν και βέβαια δεν μπορούμε να κάψουμε ούτε τις θάλασσές μας ούτε τον ουρανό μας ούτε τον ήλιο μας ούτε το υπέδαφός μας ούτε τα σύνορά μας.
          Και αυτά είναι λεφτά! για τα κοράκια τους «συμμάχους» μας της ΕΕ.
          Εδώ ταιριάζει και το...
          «άμα έχεις τέτοιους φίλους τι τους θέλεις τους εχθρούς;»

        • Y. avatar
          Y. @ Αρματιστής 18/10/2011 23:28:23

          Παραφράζοντας τον Εγγονόπυλο
          “Εδώ είναι Ελλάδα, δεν είναι παίξε γέλασε”

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Βολιώτης 18/10/2011 21:46:25

        Φίλε Βολιώτη, ευχαριστώ. Δυστυχώς δεν είχα την δυνατότητα να ενημερωθώ πρωτύτερα περί της διαδικασίας και το σχόλιό σου και οι πληροφορίες βάζουν τα πράγματα σε τάξη.

        Ειλικρινά ευχαριστώ.

  3. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 18/10/2011 20:55:26

    Κράτησε λίγη ώρα.Διαφώνησαν σε όλα.Συμφωνώ απόλυτα με τη κεντρική ανάρτηση.Ο Σαμαράς ήταν προβληματισμένος και απογοητευμένος.

  4. elias avatar
    elias 18/10/2011 21:04:13

    Δεν έπρεπε να πάει καν ο Αντώνης...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ elias 18/10/2011 21:06:36

      Ειδικά αν είχε μάθει αυτό που είπε ο Τζέφρυ στα πρόβατά του λίγο νωρίτερα.

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ elias 18/10/2011 21:29:25

      Άριστα έκανε και πήγε.Είναι αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης και ο ρόλος του είναι θεσμικός.Αν δεν πήγαινε,θα έπεφτε στη παγίδα τους.Και ειδικά,τώρα,που έρχονται δυο μέρες τρομακτικών κινητοποιήσεων ΣΥΣΣΩΜΗΣ της κοινωνίας,θα κατηγορούνταν διπλά ότι η στάση του δυναμίτισε το ήδη βεβαρημένο κλίμα.Και κάτι ακόμη που είναι το πιο βασικό.Τα συναισθήματά του ΣΥΜΒΑΔΙΖΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΑ και ΤΑΥΤΙΖΟΝΤΑΙ με τα συναισθήματα της ελληνικής κοινωνίας.Απογοήτευση,οργή,προβληματισμός και οτιδήποτε αισθάνεται ο καθένας.

      • Δήμος avatar
        Δήμος @ Komis Montechristo 18/10/2011 21:35:19

        «Αν δεν πήγαινε, θα έπεφτε στην παγίδα τους.»

        Ακριβώς.

      • Κωστας Ε. Χριστοδουλου avatar
        Κωστας Ε. Χριστοδουλου @ Komis Montechristo 18/10/2011 22:06:53

        Σωστος ,+ 10000.

        • stanley@gr avatar
          stanley@gr @ Κωστας Ε. Χριστοδουλου 18/10/2011 22:38:50

          Οι τρομακτικες κινητοποιησεις πρεπει να κλιμακωθουν!
          Πρεπει να παμε σε απεργια διαρκειας μεχρι να πεσουν και μεχρι να δουν οι δανειστες οτι εδω ειναι Ελλαδα δεν ειναι παιξε γελασε!
          δειτε αυτο:
          h--p://www.youtube.com/watch?v=Id400OvmeLk&feature=player_embedded

      • Lichnee avatar
        Lichnee @ Komis Montechristo 19/10/2011 13:52:42

        Σωστος +1000

  5. Tem avatar
    Tem 18/10/2011 21:05:18

    "Όχι" σε όλες τις προτάσεις του Γιώργου Παπανδρέου είπε ο Αντώνης Σαμαράς.
    Μπράβο Πρόεδρε.

  6. armagedon avatar
    armagedon 18/10/2011 21:09:56

    ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΟΔΗΓΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΕ ΑΙΜΑΤΟΚΥΛΙΣΜΑ

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ armagedon 18/10/2011 21:14:40

      δυστυχως αυτη ειναι η πικρη αληθεια!!!

    • popolaros avatar
      popolaros @ armagedon 18/10/2011 21:52:03

      Άνευ πλάκας είναι ικανοί να το κάνουν.
      Πέφτουν και θέλουν να τους πάρουν όλους μαζί τους.
      Ούτε φώτο δεν πρέπει να βγαίνει κανείς μαζί τους.
      Κινδυνεύει να χαρακτηριστεί αύριο ως συνεργάτης.
      Αχ βρε Μπενίτο..είδες το τυράκι και δεν είδες τη φάκα.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΙΜΟΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΙΜΟΣ @ armagedon 18/10/2011 22:14:38

      Το δικό τους αίμα να χυθεί. Το δικό τους ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΓΟΥΔΗ

    • μαρικα avatar
      μαρικα @ armagedon 18/10/2011 22:20:27

      Το αιματοκυλισμα ειναι αυτο που θελουν εχεις δικιο armagedon.
      Ως για τον κυριο Σαμαρα,οποιος γνωριζει την ποιοτητα του ανδρος
      γνωριζει και πως ενεργει.ΜΠΡΑΒΟ ΠΡΟΕΔΡΕ.

      • Theo avatar
        Theo @ μαρικα 18/10/2011 22:40:41

        αν αιματοκυλιστουμε, οχι Γουδη, τιποτε δεν τους σωζει!
        δεν θα μπορεσουν να κρυφτουν πουθενα!!

        • Zanetta avatar
          Zanetta @ Theo 19/10/2011 00:25:15

          Ας ανεμίσουν οι κρεμάλες πάνω απ' τα κεφάλια τους, να φάει τα πόδια τους η ύαινα η πίσσα

    • Στρυμών avatar
      Στρυμών @ armagedon 18/10/2011 22:45:11

      Προσοχή όλοι μας . Η σύγκρουση και το μπάχαλο δεν συμφέρουν σε κανέναν και κυρίως στον τόπο.
      Αυτό θέλουν και ζητούν τα ξένα κοράκια και οι ντόπιοι υπηρέτες τους.Οι Έλληνες πρέπει να μείνουν ενωμένοι και ψύχραιμοι.

  7. anaconda avatar
    anaconda 18/10/2011 21:19:14

    Μην ανυσηχείται, τον εκβίαζε για οικουμενική με Ντόρα και Κωλοτούμπα, προκειμένου να έχουν 180 και να μην πάνε σε εκλογές, ψηφίζοντας το μνημόνιο 2.

    Η απογοήτευση είναι φυσιολογική.
    Ίσως να περίμενε διαφορετική εξέλιξη.

    • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
      ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ @ anaconda 18/10/2011 21:23:07

      Μακάρι να το ψηφίσουν "ΔΗ.ΣΥ" και "Λ.Α.γ.Ο.Σ." ούτως ώστε στις επερχόμενες εκλογές να ξεκαθαρίσουμε μια για πάντα με δαύτους βάζοντάς τους εσαεί στο ράφι της πολιτκής μας ιστορίας.

  8. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ avatar
    ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 18/10/2011 21:20:46

    Αντώνη Σαμαρά, πολύ καλά έκανες και έδειξες τον αποτροποιασμό σου γιά όλα αυτά που εξυφαίνει ο γαπ. Ένα σου μένει να κάνεις, αύριο και μεθαύριο στο Σύνταγμα πρώτος-πρώτος. Και ας τολμήσουν τα πράσινα ΜΑΤ.

    • Αληκτώ avatar
      Αληκτώ @ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 18/10/2011 21:54:00

      Αυτό δεν είναι καθόλου κακή ιδέα.

  9. Παυλος Βαφειάδης avatar
    Παυλος Βαφειάδης 18/10/2011 21:21:06

    Άφωνος! Δεν καταλαβαίνω γιατί επιδιώκει αυτές τις συναντήσεις ο Γιωργάκης. Αφού θεωρει τον Σαμαρά αναξιόπιστο, γιατί τον καλεί να συζητήσουν. Βρίσκεται προφανώς εδώ και μήνες σε ψυχολογικό stress και σε δημιουργική απραξία. Αν δεν μπορεί ν ανταποκριθεί, (αφού ουτε το τρικ με τον Πόρκυ έπιασε) να γυρίσει στη μανούλα του, και να αφήσει το λαό να αποφασίσει !!!

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ Παυλος Βαφειάδης 18/10/2011 21:30:47

      για να συσπειρώνει εκβιαστικά το Πασοκ, και για το θεαθήναι στους πρόθυμους!

      • sofia or8h avatar
        sofia or8h @ stanley@gr 19/10/2011 00:10:32

        ακριβώς ετσι!!!!!!!!!!!!!!!
        Τον χρησιμοποιήσε σαν μπαμπούλα,αλλά σίγουρα ο πρόεδρος δεν γινόταν να μην παει,δυστυχώς.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΙΜΟΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΙΜΟΣ @ Παυλος Βαφειάδης 18/10/2011 22:17:37

      Στήνουν σκηνικό θρίλερ τρόμου για να τρομάξουν τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ να ψηφίζουν ό,τι προδοτικό τους δίνουν στη Βουλή. Μιλάμε για ψυχρό εκτελεστή. Διαφέρει από τον απλό προδότη. Ό,τι κάνει το πράττει με πλήρη επίγνωση και με συγκεκριμένο σχέδιο ώστε να εξυπηρετήσει τα έξωθεν αφεντικά του.

    • ΝΕΚΚ avatar
      ΝΕΚΚ @ Παυλος Βαφειάδης 19/10/2011 00:48:28

      Εαν υπηρχε καποια συμφωνια με Σαμαρα, ισως και να ειχε την υποστηριξη απο το κομμα του. Τωρα θα ειναι πλεον απομονωμενος και απο το ιδιο του το κομμα. Και απο αυριο ξεκινανε οι διημερες παρελασεις! Ουτε ΛΑΟΣ ουτε Ντορα θα συμφωνησουν για να αποφυγουν την οργη του κοσμου.

  10. ΓΙΩΡΓΟΣ Π avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ Π 18/10/2011 21:24:46

    Μπορει κανεις να μου πει σε ποιο κρατος ο πρωθυπουργος καλει νυκτα καναλαρχες και εκδοτες για στηριξη? Μηπως μπορει καποιος να μου πει ποιος πρωθυπουργος αφου πρωτα υβρισει τον αρχηγο της αξιωματικης αντιπολιτευσης μετα του ζητα συναινεση?

    • papado avatar
      papado @ ΓΙΩΡΓΟΣ Π 18/10/2011 21:28:16

      ....τους καλεί και μέσα στο γραφείο του στην βουλή επισήμως και ανερυθρίαστα.Κάποτε τουλ. συναντιόντουσαν κρυφά...

  11. Tem avatar
    Tem 18/10/2011 21:24:55

    πουλάει τρέλλα ο δικτάτορας...

    • Γιώργος msn avatar
      Γιώργος msn @ Tem 18/10/2011 22:08:21

      ακριβώς...

  12. stamoschios avatar
    stamoschios 18/10/2011 21:37:04

    Αντώνη αποτελείς την εσχάτη ελπίδα του έθνους. Καμμία επαφή με τους δοσιλόγους, πρόταση μομφής τώρα, άνευ όρων αγώνα ανατροπής της καθεστυκίας τάξης τώρα.

  13. ΙΩΝΑΣ2 avatar
    ΙΩΝΑΣ2 18/10/2011 21:37:46

    Προαισθανομαι ασχημες εξελιξεις και προσχεδιασμενη εκτροπη του Πολιτευματος.
    Αν την αθλια διακυρηξη των τριων επιτετραμμενων της ΤΡΟΙΚΑ την ακολουθηση σε παραπλησιο υφος και περιεχομενο αντιστοιχη απο βουλευτες της Ν.Δ. τοτε θα επακολουθηση διασπαση των δυο μεγαλων κομματων και σχηματισμος πολιτικου πολου με κυριο αξονα τις Μνημονιακες , εθελοδουλες και
    προδοτικες δυναμεις που υποστηριζονται απο ντοπια και ξενα κεντρα ανωμαλιας και εκτροπης.
    Σ' αυτο το συμμαζωμα θα συμμετασχει φυσικα ο Καρατζαφερης και η Θυγατερα
    για να εξευρεθουν οι 180 προθυμοι που θα υποστηριξουν την νεα Μνημονιακη Κυβερνηση που θα ψηφιζει οτι της επιβαλλει η ΤΡΟΙΚΑ.
    Επειδη εζησα τα Ιουλινιανα το 1965 και την ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ οπου βουλευτες εξαγοραζονταν για να ψηφιζουν τις κυβερνησεις του Παλατιου ευχομαι να διαψευτω και να μην ζησει η Χωρα παλι καταστασεις εκτροπης φαιδροτητας και γελοιοτητας.
    Μεγαλη ευθυνη για οτι θα προκυψει θα εχει ο Προεδρος της Δημοκρατιας
    ο οποιος πρεπει να οδηγησει την Χωρα τωρα αμεσα πριν ειναι αργα σε εκλογες
    -παραιτουμενος-προκειμενου να αποτραπει καθε ενεργεια εκτροπης.
    Μεγαλη τυχη για την χωρα που στο τιμονι της Ν.Δ. βρισκεται ο Σαμαρας.
    Αλλα αυτο δεν φτανει απο μονο του.
    Να ειστε ολοι και ολες σε εγρηγορση οι μερες ειναι πονηρες και οι νυχτες γκαστρωμενες
    οπως ελεγε και ο συγχωρεμενος ο Χαριλαος.

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ ΙΩΝΑΣ2 18/10/2011 22:57:05

      Μια διάσπαση που θα προκύψει από αντίστοιχη (κρυφοφιλομνημονιακή) πρωτοβουλία
      μόνο κέρδος θα προσφέρει στην απελευθερωμένη πλέον ΝΔ και οπωσδήποτε άνετη αυτοδυναμία. Ιδού η Ρόδος...

  14. Κώστας avatar
    Κώστας 18/10/2011 21:39:22

    Ο πρωθυπουργός-μαριονέτα παραδίδει δωρεάν μαθήματα Πολιτικής Αλητείας.
    Εξυβρίζει τον αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης ως μη πατριώτη λίγες ώρες πριν τη συνάντηση. Μόνο αυτό το ανδρείκελο θα έκανε και αυτήν την αθλιότητα.

    σημ: αναμένω πύρινο άρθρο(το 87 στη σειρά) Αλέξη Παπαχελά υπέρ της συναίνεσης. Τί; Αν θα καυτηριάσει τις αναφορές ΓΑΠ περί του ποιός δεν είναι πατριώτης. Όχι βέβαια. Είναι "έγκυρος" και "σοβαρός". Υμνεί και τον Καρατζαφέρη άλλωστε.

  15. doc 1968 avatar
    doc 1968 18/10/2011 21:41:54

    Eπειδη συζητιουνται σεναρια,οικουμενικου νεου κεντρου και λοιπα κουραφεξαλα,με ρολο Ντορας και Καρατζαφερη συν Κουβελη συν κατι μεταμφιεσμενους ''νεοδημοκρατες'' συν το υπολοιπο μνημονιακο Πασοκ και εκπαραθυρωση Αντωνη,μηπως να οδηγουσε τη χωρα σε εκλογες ,αμεσα με ομαδικες παραιτησεις;Δεν εχουμε χρονο,καποιος πρεπει να κανει μια κινηση--ανατροπη και η ''ρετσινια''της δηθεν αποσταθεροποιησης που θα επικαλεστουν τα συμφεροντα ,τετοιες ωρες,λιγη σημασια εχει.Σημασια εχει να ανατραπουν αμεσα.

  16. Joao avatar
    Joao 18/10/2011 21:42:32

    Ας πλημμυρήσουμε αύριο την Αθήνα να πάρουν ένα μήνυμα!

    • Thimm avatar
      Thimm @ Joao 18/10/2011 21:54:41

      Αν αύριο πλημμυρήσουμε την Αθήνα όλα θα τελειώσουν…όλα

  17. Νεοδημοκρατης avatar
    Νεοδημοκρατης 18/10/2011 21:43:31

    Ετσι ακριβως ΓΙΩΡΓΟ.Π. Ενας ελεεινος τυπος οχυρωμενος πισω απο ξενα και ντοπια συμφεροντα καταστρεφει χωρις αντισταση την Ελλαδα.

  18. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 18/10/2011 21:49:48

    «Πατριώτης δεν είναι αυτός που υπόσχεται ξανά παροχές και μειώσεις φόρων που θα αυξήσουν ξανά τα χρέη»

    Για τον εαυτό του μιλά;
    Μπορώ να του δώσω όσα διαδικτυακά βίντεο και φωτογραφίες θέλει.

    Αλλά θα μας σώσει ο ΦΠΑ στη Μπουγάτσα...κρέμα ή τυρί;

    • danaos avatar
      danaos @ Ο Ιθαγενής 19/10/2011 08:15:30

      Το τυρί 23% η κρέμα 12% το cheesecake ;

  19. Μηχανικός avatar
    Μηχανικός 18/10/2011 21:59:23

    Αυτό γίνεται και θα γίνεται συνέχεια.
    Κάθε φορά που θα πρέπει να ανακοινώσει νέα μέτρα και που θα αναμένεται κάποια απόφαση από την Ε.Ε. για την Ελλάδα, αυτό θα κάνει.
    Μετά τα κανάλια θα μιλούν για άρνηση του Σαμαρά και της ΝΔ για οποιουδήποτε είδους συναίνεση (σε τι άραγε; στα προαποφασισμένα μέτρα;) και η κυβέρνηση θα λέει στους δανειστές μας (με τους οποίους έχει συμφωνήσει ακόμα και σε μέτρα που ούτε οι ίδιοι έχουν προτείνει), ότι η Αντιπολίτευση δεν συναινεί σε τίποτα!
    Έτσι πιστεύει ότι θα αποτελεί για αυτούς την μόνη εναλλακτική και θα προσπαθεί να κερδίσει χρόνο (από αυτούς).
    Ταυτόχρονα τα κανάλια θα μας στραγγαλίζουν μέρα με τη μέρα και πιο πολύ με την απειλή της άμεσης - έμμεσης - επιλεκτικής- ολόκληρης - μισής και όπως αλλιώς θα την βαφτίσουν, χρεοκωπίας και ο απίστευτος αυτός κόσμος που κατά 80% λέει ότι η κυβέρνηση ψεύδεται και κοροιδεύει, θα απαντά στις ίδιες δημοσκοπήσεις με 60% ότι δεν θέλει εκλογές!!!
    Από αυτόν τον κόσμο, δυστυχώς δεν ελπίζω σε τίποτα!!!
    Ας ελπίσουμε ότι και οι Ευρωπαίοι ηγέτες έχουν καταλάβει ποιος είναι ο Παπανδρέου, αλλά και πόσο σοβαρό είναι το πρόβλημα και θα βρουν το θάρρος και το ανάστημα να δώσουν μία επώδυνη για αυτούς, αλλά αναγκαία συνολική λύση στο πρόβλημα της ευρωζώνης χωρίς να μας εξοντώσουν πρώτα, όσο και αν αυτό είναι σήμερα άκρως δελεαστικό για τις θεωρητικά ισχυρές οικονομικά χώρες.

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ Μηχανικός 18/10/2011 22:45:14

      μην μασας. Αυριο και την Πεμπτη κατακλυζουμε την Αθηνα.Δεν φευγουμε μεχρι να πεσουν!!!

      • Zanetta avatar
        Zanetta @ stanley@gr 19/10/2011 00:03:59

        "Περιττό να περιμένουμε τα ειδικά δικαστήρια και τις κρεμάλες, τώρα να «μπουκάρουμε» στα σπίτια τους, στα γραφεία τους, στα υπουργεία τους και να τους πνίξουμε με τα ίδια μας τα χέρια..." ΧΑΡΡΥ ΚΛΥΝΝ

  20. andreas avatar
    andreas 18/10/2011 22:02:49

    Aν ισχυει αυτο που διαβασα καπου αλλου οτι ζητησε απο τον Σαμαρα να μην εκθετει την χωρα και να προσεχει πως αντιπολιτευεται ο ιδιος και οι βουλευτες του τοτε ενα μενει να πω, ο ανθρωπος τα χει χασει εντελως μα εντελως λεμε.Εσυ δεν ησουν - γιωργακη - που βροντοφωναζες σε ολα τα μηκη και πλατη της γης οτι ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ειναι διευθαρμενος και κυβερνας μια διευθαρμενη χωρα?Θες και τα ρεστα τωρα - γιωργακη - αλλα κανεις αφου σε αφηνουμε και τα κανεις.Προσεξε ομως γιατι ο λογαριασμος ερχεται στο τελος.

  21. ΝΙΚ ΚΑΡΑΣ avatar
    ΝΙΚ ΚΑΡΑΣ 18/10/2011 22:07:47

    τι περιμενε απο τον αχρηστο; βγες τωρα στο λαο και ριχτον να τελειωνεουμε!

  22. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 18/10/2011 22:10:57

    GTFOH έπρεπε να του πει στη μόνη γλώσσα που καταλαβαίνει πραγματικά και να μην πάει στη συνάντηση, όταν είδε ότι έστησε την Κ.Ο. δύο ώρες.

    Ο καιρός στο Σχοινιά ήταν υπέροχος σήμερα...

    Αβρότητες με αδίστακτους καταλήγουν σε σφαγιασμό του ευγενικού ανθρώπου.

    • factorx avatar
      factorx @ αλλενάκι 18/10/2011 22:18:07

      Κάνεις λάθος, δεν υπήρξαν αβρότητες, περίμενε

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ factorx 18/10/2011 22:21:09

        για μέχρι πρότινος λέω, δεν ξέρω τι έγινε σήμερα... μακάρι...

    • ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
      ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ @ αλλενάκι 19/10/2011 20:03:35

      Αβροτητες δεν πρεπει να υπηρξαν !
      Κατι ...γαλλικα πρεπει να του ...ερριξε ο Αντωνης και εφυγε.
      Εξ' ου και το σημερινο τηλεφωνημα, μπας και πουν τιποτε !!!!
      Καλυτερα που πηγε, μπας και παρει αναποδες και αγριεψει λιγο...

  23. ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΙΜΟΣ 18/10/2011 22:12:39

    Αντώνη Σαμαρά ελπίζω να κατάλαβες πως πρόκειται για νεοφασιστικό καθεστώς τύπου Πινοσέτ και Ιωαννίδη με ΕΑΤ-ΕΣΑ (αύριο θα πέσει το ξύλο της αρκούδας στο Σύνταγμα)! Ελπίζω ΑΝΤΩΝΗ να κατάλαβες πως με ανακοινώσεις Μιχελάκη και μόνο δεν πρόκειται να ξεκουμπιστούν. Είναι ανάγκη η ΝΔ να πείσει τον κόσμο πως θέλει άμεσα να σχηματίσει αυτοδύναμη κυβέρνηση. Μέχρι σήμερα υπάρχει η αίσθηση πως ο Σαμαράς δεν βιάζεται να πάρει στα χέρια του την καυτή πατάτα. Αν όμως δεν βιάζεται ο ίδιος πώς θα βιαστουν οι Έλληνες να τον βγάλουν αυτοδύναμο? Μια πρόταση μομφής πχ θα συσπείρωνε προσωρινά τις 154 κότες λυράτες του ΠΑΣΟΚ αλλά θα έστελνε στην κοινωνία το μήνυμα της ρίξης Σαμαρά με το σημερινό αηδιαστικό καθεστώς..

  24. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 18/10/2011 22:19:13

    τους λέει πώς και τι μέχρι εδώ και είμαστε σε αδιέξοδο και όλοι μαζί. Είμαστε σε αδιέξοδ από μπλόφες που δεν έπιασαν και παραμύθια της χαλιμάς. Η υπογραφή του Μνημονίου ήταν μάπα, ητ ακτικά του 3 πουλάκια κάθονταν και περνούσαν νόμους για μετανάστες και ΑΠΕ, επίσης μάπα. Αν ήξερε ο χάχας ότι μπλοφάρουμε, τι νόμισε; Ότι θα εξιλεώσει τα θηρία με Πακιστανούς και φουρφούρια;

    Το λειτουργικό σύστημα ήταν λάθος από την αρχή. Μας λυπάμαι.

  25. filip avatar
    filip 18/10/2011 22:25:25

    ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΑΥΡΙΟ ΠΑΙΔΙΑ.ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ.

  26. Y. avatar
    Y. 18/10/2011 22:34:09

    Διάλογος που ξεσήκωσα από κάπου
    Σαμαράς. Αν δεν ήταν τόσο κρίσιμες οι στιγμές δεν θα είχα έρθει μετά το υβρεολόγιο στην ΚΟ. Θα σε ακούσω και θα φύγω
    Παπατζής. Γιατί αλήθειες δεν είναι; Να βγεις να καταδικάσεις όλα όσα ακούγονται για κρεμάλες για Γουδή και τα σχετικά. Να πέσουν οι τόνοι της αντιπολίτευσης

    Από παλαιότερο σχόλιο
    “Μη φυλάξετε ούτε σταγώνα βενζίνη για τα ελικόπτερα
    Ψάχτε στις απόθήκες σας ότι σχοινιά σας βρίσκονται”

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ Y. 18/10/2011 22:47:25

      Φοβαται Υ. Φοβαται πολυ!!

    • factorx avatar
      factorx @ Y. 18/10/2011 23:57:47

      Σου εχω ξαναπεί , μην ανεβάζεις εδώ, ο,τι βρίσκεις. δεν είπε τέτοιο πράγμα ο ΓΑΠ. Κι ύστερα, ο Καρατζαφερης δεν μίλησε για Γουδη;

  27. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 18/10/2011 22:34:20

    Ακολούθησε την τακτική των Τούρκων, οι οποίοι λίγο πριν την επίσκεψη κορυφαίων Ελλήνων αξιωματούχων προβαίνουν σε παραβιάσεις και προκλητικές δηλώσεις. Πέρα από το ανούσιο της υπόθεσης, οι θεατρικές και άνευ λόγου συναντήσεις με τον πρόεδρο της δημοκρατίας και τον αρχηγό της αντιπολίτευσης ευτελίζουν κάθε έννοια θεσμών και διαδικασιών ενός ήδη τραυματισμένου πολιτεύματος.

  28. Θοδωρής avatar
    Θοδωρής 18/10/2011 22:38:26

    Φοβάται ο ΓΑΠ, φοβάται πολύ. Στην ομιλία του στην ΚΟ ανέφερε μέχρι την δολοφονία το Ιωάννη Καποδίστρια.
    Ίσα και όμοια ο Καποδίστριας με τον ΓΑΠ...

  29. Νικόλαος Μπεχράκης avatar
    Νικόλαος Μπεχράκης 18/10/2011 22:48:49

    Στήν συνάντηση έπρεπε να πάει τιμώντας τον θεσμικό του ρόλο. Τα είπε καλά και το ερώτημα είναι πλέον αν πρέπει ή οχι να αποχωρήσει από την Βουλή με στόχο την επιτάχυνση των εξελίξεων αλλά και την διασφάλιση της ευρύτατης στήριξης τού λαού.

  30. Aris. A avatar
    Aris. A 18/10/2011 22:59:27

    Τι αναλύσεις γράφουμε για έναν άνθρωπο που δεν μπορεί να είναι συνεπής σε ένα υποτίθεται κρίσιμο ραντεβού για την χώρα

    • Orestios avatar
      Orestios @ Aris. A 18/10/2011 23:23:27

      Το πιο σημαντικό.

    • foros avatar
      foros @ Aris. A 18/10/2011 23:53:23

      Άξιος.

  31. στεφανοσ γ avatar
    στεφανοσ γ 18/10/2011 23:22:02

    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ειχε αδικο ο Τσίπρας που τον αποκαουσε εντος και εκτος βουλης Πινοσετ...να αγιασει το στομα του.. φασιστομουτρο...οχι ελικοπτερα, οχι πλοια ουτε διαστημοπλοιο δεν σε σωζει..ΟΛΟΙ ΑΥΡΙΟ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ, ΣΤΙς ΠΟΡΕΙΕΣ, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ...

  32. Orestios avatar
    Orestios 18/10/2011 23:22:33

    O Σαμαράς κάποτε θα πρέπει να συγκρουστεί με την Παπανδρεϊκή συντεχνία.

  33. jkr avatar
    jkr 18/10/2011 23:25:28

    Τα πράγματα οξύνονται επικίνδυνα από το ξενοκίνητο καθεστώς.
    Θέλει μεγάλη προσοχή!
    Ενότητα και πίστη.

  34. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 18/10/2011 23:29:57

    Ίσως , μάλλον προφανώς , τον κάλεσε εν΄όψη των αυριανών Παλλαϊκών κινητοποιήσεων για να τον παρακαλέσει σε περίπτωση επεισοδίων να τις καταδικάσει σαν μη - δικαιολογημένα έκτροπα... , να συμβάλει δηλαδή με δηλώσεις( αύριο ) ¨αυτοσυγκράτησης ¨ στην μη - παραπέρα όξυνση ...

    Και μια ακόμα φωτογραφία μαζί του - σαν την σημερινή - ο Γ. Παπανδρέου μπορεί να την αντιλαμβάνεται σαν ¨μήνυμα ενότητας των πολιτισμένων ¨ ανθρώπων απέναντι στις αντιδράσεις που προκαλούν τα Αντιλαϊκά και Αντεθνικά μέτρα , επαίσχυντες συμφωνίες που υπογράφει με τους Γκάουλαϊτερ της Ε.Ε. /Δ.Ν.Τ. και ΣΙΑ .

    Ο Γ. Παπανδρέου αναζητά την- οποιαδήποτε εικόνα - που δίνει την εντύπωση ¨ενότητας του πολιτικού συστήματος¨ . Και τον καλεί τον κ. Σαμαρά , διότι γνωρίζει πολύ καλά τις ΑΣΦΥΚΤΙΚΕΣ πιέσεις που τους ασκούν Ε.Ε. και ΗΠΑ να ανταποκρίνεται στις προσκλήσεις...

    Σε κάθε περίπτωση πιστεύω πως ο κ. Α. Σαμαράς , μια απάντηση πρέπει να δώσει - για ότι συμβεί μεταξύ απελπισμένου , καταφρονημένου και αγανακτισμένου κόσμου και κατασταλτικών δυνάμεων ειδικά εκπαιδευμένων στην άλογη και δυσανάλογη χρήση βίας . Και αυτή θα πρέπει θα πρέπει να , είναι η δήλωση , για να μην απογοητεύσει και αποξενωθεί από το κόσμο : ¨ΟΤΙ ΣΥΝΕΒΕΙ - ΒΙΑΙΟ - ΠΑΡΑΛΟΓΟ - ΝΟΜΙΜΟ - Η ΜΗ- ΝΟΜΙΜΟ - ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΒΙΑ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ - ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΕΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ - ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ... ΕΙΝΑΙ Ο ΦΥΣΙΚΟΣ ΚΑΙ ΗΘΙΚΟΣ ΑΥΤΟΥΡΓΟΣ ΠΡΟΚΛΗΣΗΣ ΜΙΣΟΥΣ ΚΑΙ ΒΙΑΣ ... ΚΑΙ... ΠΡΕΠΕΙ -0 ΤΩΡΑ ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ - ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΘΕΙ ΔΙΑΚΟΜΑΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΕΞΑΧΘΟΥΝ Σ΄ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΗΣ - ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ ΝΑ ΚΑΛΕΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΛΑΟ ΣΕ ΔΙΑΡΚΗ - ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ - ΑΝΥΠΑΚΟΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ .

    Καμία άμεση η έμμεση νομιμοποίηση της σημερινής Αντισυνταγματικής κυβέρνησης , όπως διαπιστώνουν και διακεκριμένοι Καθηγητές του Δικαίου και Συνταγματολόγοι τους τελευταίους μήνες. Από εκεί και πέρα θα πρέπει να προσδιορίσει επακριβώς το περιεχόμενο μιας θεμιτής ¨Επαναδιαπραγμάτευσης¨, η οποία πρέπει και μπορεί να είναι ουσιαστική και πραγματική και ¨ εφ΄ όλης της ύλης ¨ σε σχέση με τις δανειακές συμβάσεις τ ου τελευταίου ενάμιση χρόνου και των όρων της Τρόϊκας για την υλοποίηση τους . Προσωπική άποψη , η Επαναδιαπραγμάτευση θα πρέπει να είναι από ¨μηδενική βάση¨ σε σχέση με αυτά που υπέγραψε και υποσχέθηκε ¨μη - νόμιμος πρωθυπουργός μας¨ , σύμφωνα με την κρίση της συντριπτικής πλειοψηφίας του Ελληνικού λαού . Η αρχή ¨Περί Συνέχειας του Κράτους¨ , στην υποχρέωση τήρησης δηλαδή ( από κάθε κυβέρνηση που εναλλάσσεται στην πολιτική εξουσία της χώρας ) όλων των συμφωνιών και συμβάσεων που υπογράφει μια κυβέρνηση εκ μέρους μιας ολόκληρης Πολιτείας ή του Ελληνικού κράτους ,

    ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ - ΚΑΙ ΑΝΑΛΗΨΕΙΣ ΕΥΘΥΝΩΝ ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΜΙΑ - ΝΟΜΙΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ - ΚΑΙ ΟΤΑΝΝ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ - ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΩΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟΥ ¨ΕΘΙΜΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ¨ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΟΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ - ΙΣΟΤΙΜΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΣΚΗΣΗ ΠΙΕΣΗΣ ΑΠΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ( ΑΠΟ ΑΠΟΨΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ - ΠΛΥΘΗΣΜΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΟΝΤΟΤΗΤΑΣ ) ΠΡΟΣ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΚΡΑΤΗ ( ¨Χάρτης της Διάσκεψης των Χωρών - Μελών της Συμφωνίας του Ελσίνκι , ο οποίος έχει ενσωματωθεί στον διάδοχο οργανισμό αυτού , στον ¨ΟΑΣΕ ¨ που την περίοδο αυτή προεδρεύει ο κ . Π. Ευθυμίου ) .

    Συνεπώς εάν συντρέχουν όλα αυτά , σε σχέση με την νομιμότητα της κυβέρνησης Γ. Παπανδρέου να συνάπτει συμβάσεις και να αναλαμβάνει ευθύνες εκ μέρους όλου του Ελληνικού λαού , ΤΟΤΕ ΖΗΤΗΤΑΙ ΑΠΑΙΤΗΤΕ ναι μεν Επαναδιαπραγμάτευση όπως ζητά ο κ. Σαμαράς , ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΒΑΣΗ , για τις όποιες ευθύνες και υποχρεώσεις έχουμε , τις οποίες δεν αποποιούμαστε ¨a- priori" . Σε αυτό θα βρει ο κ. Α . Σαμαράς , κατά την κρίση μου , την σύμφωνη γνώμη της μεγάλης πλειοψηφίας του Ελληνικού λαού , όπως έγινε των Συμφωνιών για τον αγωγό ¨Μπουρκάς - Αλεξενδρόπουλης ¨ από τον κ. Κ. Καραμανλή , ανεξάρτητα από τις γενικότερες ή ειδικότερες πολιτικές διαφωνίες που μπορεί να είχε ο κάθε πολίτης μαζί του. Δεν συμφώνησαν ( στην Συμφωνία - Μπουρκάς - Αλεξανδρούπολης ) μόνο πολύ ¨ειδικές πολιτικές δυνάμεις και υπηρεσίες¨ που είχαν και έχουν συγκεκριμένη αποστολή στην Ελλάδα ( προς αποφυγή παρεξήγησις και παρερμηνείας , εννοώ ¨συγκεκριμένη αποστολή για την κοινωνική χειραφέτηση...¨ ).

    Συνεπώς υπάρχει περιθώριο Εθνικής και δημοκρατικής συνεννόησης στην Ελλάδα , αρκεί οι στόχοι να μην αποκλίνουν ριζικά από την πλειοψηφική λαϊκή βούληση των Ελλήνων πολιτών και την πολιτική συνείδηση που έχουν αποκτήσει στην περίοδο της τελευταίας οικονομικής κρίσης από κάθε ( ανεξάρτητα με τις μέχρι την έναρξη αυτής υπάρχουσες ιδεολογικές και κομματικές του προτιμήσεις και συμπάθειες , διότι ΕΝΑ ΝΕΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΚΤΗΘΕΙΣΕΣ ΕΜΠΕΡΙΕΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΡΙΣΗ ).

    Και βέβαια η δρομολογούμενη ¨Αναθεώρηση¨ του Συντάγματος στην Επόμενη ¨Αναθεωρητική Βουλή¨ , μην το ξεχνάμε αυτό , θα πρέπει να στοχεύσει Σ ΄ΕΝΑ -ΝΕΟ- ΣΥΝΤΑΓΜΑ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ - ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΥ ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΑ .

    Η συζήτηση για την ¨Αναθεώρηση¨ ξεκίνησε ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟ-ΟΙΚΟΝΠΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ( το 2007 ) - ΕΧΟΥΜΕ - ΝΕΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΝΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ - ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΑΙΦΑΙΝΟΜΕΝΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ - ΑΠΟΤΕ ΑΦΟΥΓΚΡΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ( ΟΠΩΣ ΕΝ ΜΕΡΗ ΚΑΙ ΤΑ ¨ΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΛΑΤΕΙΩΝ ¨ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΩΝ - ΛΑΪΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΩΝ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ - ΟΠΟΤΕ ΤΟ ¨ΝΕΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΝΕΑ ΣΥΝΤΑΓΧΤΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ - ΒΟΥΛΗ - ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ ΤΟΥ 74΄ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΔΟ ΜΙΑΣ ΔΙΚΑΤΟΡΙΑΣ - ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΤΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΤΙΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ¨ ΝΟΜΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ - ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΕΘΕΙ ΣΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ . Τέρμα ¨Νέα Ελλάδα¨ .

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ ΝΤΑΝΤΟΝ 19/10/2011 00:08:40

      Μεγάλος έλληνας αλουμινιοβιομήχανος εκτιμούσε σήμερα πως οι Γερμανοί μας πάνε για σφάξιμο και απαξίωση των πάντων ώστε να αγοράσουν δημόσια και ιδιωτική περιουσία τζάμπα.

      Πλέον από τον οικονομικά ασθενέστερο μέχρι και τον πλουσιότερο όλοι έχουν αντιληφθεί που μας έχει μπλέξει αυτός ο απίστευτος τύπος.

      Ακόμα και η πρωτοβουλία του να διασπάσει το εκδοτικό σύστημα με τις χθεσινές συναντήσεις και τις σημερινές του δηλώσεις δείχνει ότι είναι αποφασισμένος να το πάει μέχρι τέρμα πιστεύοντας ότι θα καταφέρει κάποια στιγμή που θα το επιτρέψουν όσοι τον καθοδηγούν να απεγκλωβιστεί.



      Ειναι απλά επικίνδυνος.

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ Aris. A 19/10/2011 00:52:36

        δεν ειμαι σιγουρος ότι το εχουν αντιληφθει ari.A
        οταν εχεις απεναντι κυβερνηση εθνικης μειοδοσιας δεν κανεις απεργία
        ουτε κατεβαινεις στην πλατεια χτυπώντας κατσαρολες.. ειμαστε αξιοι της τυχης μας,
        κατεβαινεις θεσμικα, συντεταγμενα και δυναμικα - με ενα και μονο συνθημα-αιτημα - και δεν φευγεις...
        και τοτε ξυπνησα..

  35. ΑΧΘΟΣ avatar
    ΑΧΘΟΣ 19/10/2011 00:12:32

    Μην υποτιμάτε τον GAP και τους συμβούλους του. Επιτηδες οδηγουν σε ρήξη.Τα κερδη απο την ρηξη για αυτους ειναι πολλα.
    1.Οδηγουν σε πολωση .2.Προσπαθουν να παρουσιασουν στα διεθνη μεσα ενα Σαμαρα αδιαλλακτο με τα ξενα συμφεροντα και καταλληλο για συμβιβασμο με αυτά, εξού και η δυσφημιση για τον Σαμαρά απο τον γερμανικο τυπο. 3.Φανατίζουν με τα μεσα τους λαμογια που τους στηρίζουν και χανουν τώρα πια την γη κατω απο τα ποδια τους 4.Στηνουν το εναλλακτικο Πασόκ με τους αδιάλλακτους Λοβερδοδιαμαντοραγκουσομοσιαλεους άμα τη αποσύρσει λογω ανικανότητας του Gap.Προς γκρεμος και πισω ρεμα γιαυτους και παιζουν όλα για όλα.Οσο για τον Καρατζαφερ ειδε τρυπα με τους Ρώσους και τρύπωσε.
    Οσο ο Σαμαρας αρνειται να παιξει το παιχνιδι τους τα πραγματα γίνονται γργγοροτερα ανεξελεγκτα για αυτους.Οι πολιτες και απο οτι φαινεται παιρνουν λιγο λιγο την αντιδραση στα σοβαρά. Καλα στερνα ναχουμε.

  36. KΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΣ avatar
    KΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΣ 19/10/2011 01:14:05

    ΤΟ Κ.Κ.Ε ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΔΙΝΕΙ ΣΤΗΡΙΓΜΑ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ. ΠΟΙΟΣ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ ΘΑ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΨΗΦΙΣΕΙ. ΕΝΩ ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΨΗΦΙΖΕ. Α ΡΕ ΕΞΑΠΤΕΡΥΓΑ ΤΟΥ Κ.Κ.Ε. ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΤΕ ΟΜΩΣ ΑΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΙΕΣΜΕΝΟΙ ΘΑ ΣΑΣ ΒΡΕΙ Ο ΛΑΟΣ!

  37. κωστής avatar
    κωστής 19/10/2011 02:19:52

    σιγά τα αίματα. τίποτα δεν πρόκειται να γίνει. θα ψηφισθεί και θα το καταπιούμε κι αυτό...

  38. κωστής avatar
    κωστής 19/10/2011 02:21:21

    κράτα γερά πρόεδρε!!! οι πραγματικοί Έλληνες κι ο Θεός της Ελλάδας είναι μαζί σου!

  39. nick avatar
    nick 19/10/2011 02:49:55

    Ρε Αντώνη με αυτό το ύφος το σημερινό, γίνεται να είσαι από αύριο και για πάντα;
    Είσαι καλός άνθρωπος και πατριώτης, αυτό φαίνεται απευθείας φυσιογνωμικά. Όμως, από δω και πέρα σε θέλω έτσι με ύφος αγριεμένο, οργισμένο, αποφασισμένο, Πουτινίστικο, ύφος που να συνάδει με την αγανάκτηση που νιώθει ο μέσος Έλληνας... Ύφος που να φωνάζει σε εσωτερικό και εξωτερικό: "ως εδώ κύριοι. Game over.-"
    Οι Έλληνες έχουν ανάγκη από ηγέτη Έλληνα και αποφασισμένο... Τα 'χεις και τα δύο. Σου έχουμε εμπιστοσύνη, προχώρα...

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ nick 19/10/2011 04:07:17

      πεστα ρε Νικο, μες την νυχτα!

      Αγριο λιονταρι βγηκε ο Προεδρος απο τη συναντηση!

    • Lampros avatar
      Lampros @ nick 19/10/2011 09:02:27

      Εχει και μια τρέλα παράξενη. Δεν μπορεί να εξηγηθεί διαφορετικά. Πρίν απο 3 χρόνια όταν έγινε υπουργός πολιτισμού έλεγα "που τον θυμήθηκε αυτόν ο Καραμανλής" και 3 χρονια μετά, ειναι ετοιμος να αναλάβει Πρωθυπουργος με ηγεμονική διαφορά στην πιο κρίσιμη στιγμή της νεότερης ιστόρίας.
      Αυτός που δικαιώθηκε, όταν όλοι ήταν αντιθετοι, ακόμα απο εποχή 1992 μιλάω. Εγώ πρώτος τον κατηγορούσα. Κοντρα σε όλους και σε όλα, και με μια δόση τρέλας. Αυτό χρειάζεται.

  40. fillio avatar
    fillio 19/10/2011 03:40:13

    an eisai ligouris kai fataoulas ...

  41. Λαπίθης avatar
    Λαπίθης 19/10/2011 07:07:19

    Τελευταίως ομολογείται σταθερά η κρισιμότητα των περιστάσεων για την εθνική ανεξαρτησία και την αξιοπρέπεια και αμετροεπώς δίδονται συνταγές για το ξεπέρασμα της κρίσεως με μια "οπαδική" και συχνά φανατική αντίληψη. Χωρίς να έχω καμία διάθεση να λογοκρίνω τα όσα σχόλια γράφονται σ' αυτή τη σελίδα, αλλά επειδή θεωρώ ότι ο τόπος έχει την ανάγκη μιας υπερβατικής στάσης και πορείας του λαού του και όχι προσκαίρων λύσεων που εμφορούνται από την κομματική νοοτροπία πως ο δικός μου αρχηγός είναι καλύτερος από τον δικό σου --κατά την παιδική αντίληψη ότι ο δικός μου μπαμπάς είναι καλύτερος από το δικό σου και δεν χρειάζεται να σου το αποδείξω-- θα σας παραθέσω ένα κείμενο
    του Παύλου Παλαιολόγος ( κατά την άποψή μου έχει διαχρονική αξία) που έγραψε στην εφημερίδα «Ελεύθερον Βήμα» της 29 ης Οκτωβρίου 1940, με τίτλο "Προς το καθήκον" και ο καθένας ας αναλογισθεί το δικό του.

    "Σειρήνες και κωδωνοκρουσίες. Δευτεριάτικο πρωινό. Ανήσυχες μορφές στα παράθυρα. Κοιτάζονται οι γείτονες, συνεννοούνται με το βλέμμα, και μένουν σύμφωνοι. Τα πάντα για την τιμή. Δεν είναι η μανία του πολέμου που τους εμπνέει, δεν είναι το πάθος της περιπέτειας. Είναι η συναίσθηση της αξιοπρέπειας. Όταν αυτή είναι εκτεθειμένη σε κινδύνους, τότε το τροπάριο της ειρηνοφιλίας διακόπτεται. Όχι από αγάπη προς τον πόλεμο. Από αγάπη προς αυτή την ειρήνη. Γιατί τίποτα δεν εξυπηρετεί την ειρήνη χειρότερα από την καλοπροαίρετη διάθεση των λαών να δέχονται ραπίσματα. Κακός είναι ο πόλεμος.

    Αλλά υπάρχει κάτι πιο απαίσιο κι απ' αυτόν ακόμα, η λάσπη που πέφτει και κηλιδώνει τις υπολήψεις των λαών όταν θελήσουν να τον αποφύγουν με θυσία της τιμής τους. Τέτοιες κηλίδες τίποτα δεν είναι ικανό να τις καθαρίσει. Ούτε το σβήσιμο της γενεάς που τις έχει προκαλέσει. Οι γενεές φεύγουν, αλλά μένουν οι σελίδες της Ιστορίας, για να θυμίζουν τη ντροπή. Μένουν οι μεταγενέστεροι, και ζητούν ευθύνες από τη στάχτη μας. Στρατιώτες της ειρήνης όσο δεν προσβάλλεται η Ελευθερία και το Δίκαιο. Όταν όμως κινδυνεύουν τα δύο αυτά αγαθά, τότε η εμμονή στην ειρήνη αποτελεί ανανδρία, αναξιοπρέπεια και αφιλοτιμία.

    Για όλα μπορούν να μας κατηγορήσουν. Ένα μόνο δεν θα πει κανείς: ότι δεν διατηρήσαμε, μέσα στο πέρασμα των αιώνων, άσπιλη την εθνική μας φιλοτιμία. Έτσι άσπιλη θα την διατηρήσουμε και τώρα. Κοινή είναι η θέληση: Να το ξαναφορέσουμε. Γνώριμη στολή του λαού μας. Τη φόρεσε ο παππούς, τη φόρεσε ο πατέρας, θα τη φορέσει τώρα ο γιος. Και πάντα για τον ίδιο σκοπό. Για την Τιμή και για την Ελευθερία. Για τους ίδιους λόγους καλούμαστε και σήμερα. Το καθήκον υπογράφει τις προσκλήσεις. Η φωνή του είναι η πιο επιβλητική απ' όλες τις φωνές. Τη δέχεσθε χωρίς υπολογισμούς.

    Η περηφάνια αγνοεί την αρίθμηση. Δεν μετρά τις δυνάμεις εκείνου που θέλει να την τσαλακώσει. Βαδίζει με το μέτωπο ψηλά στο δρόμο της τιμής. Οι Θερμοπύλες δεν είναι ένα γεωγραφικό σημείο, δεν είναι ένα απλό ιστορικό γεγονός. Είναι ένα σύμβολο. Το σύμβολο αυτό το διατήρησαν ψηλά οι γενεές των Ελλήνων. Από τις Θερμοπύλες ως το 21, και πέρα απ' αυτό, με κλειστό το βιβλίο της αριθμητικής βάδισε το έθνος στους δρόμους των πεπρωμένων του. Με την αριθμητική στο χέρι δούλοι θα είμαστε σήμερα. Στην περιφρόνηση της αριθμητικής οφείλουμε την εθνική μας υπόσταση.

    Το 1940 δεν θα κάμει εξαίρεση. Παλιά και πρόσφατη ιστορία δείχνει ποιο κατάντημα περιμένει τους λαούς εκείνους που, με οδηγό τον υπολογισμό, έστερξαν σε ταπεινώσεις και σε διασυρμό της τιμής τους. Η τιμή που σπίλωσαν δεν είναι η μόνη τους θυσία. Μαζί μ' αυτήν έχασαν και τα υλικά αγαθά που πίστεψαν ότι θα εξασφάλιζαν αν δέχονταν τον εξευτελισμό. Καθήκον και συμφέρον είναι η προάσπιση της εθνικής τιμής. Στην εκτέλεση του καθήκοντος καλούνται οι πολίτες.

    Καθήκον προς τα μάρμαρα που αποτελούν τη δόξα των περασμένων, προς το βράχο που κοίλαναν ο ιδρώτας και το αίμα των γενεών που προηγήθηκαν, προς εμάς τους ίδιους, προς τους τάφους των πατέρων μας, προς τα λίκνα των παιδιών μας, που θα ντρέπονταν αν μας έβλεπαν απρόθυμους να συνεχίσουμε την εθνική μας παράδοση. Αλλά τέτοια περίπτωση δεν υπήρξε, δεν υπάρχει, δεν θα υπάρξει. Μας το είπε η χθεσινή μέρα. Θα μας το πουν οι επόμενες. Θα μας το λένε όλες οι μέρες, όσο υπάρχει ο γαλάζιος ουρανός μας, όσο υπάρχουν οι αφροί του Αιγαίου μας, για να σχηματίζουν την απέραντη κυανόλευκη, που αγκαλιάζει πέρα ως πέρα τους ελληνικούς ορίζοντες".

  42. Πέτρος. Μ avatar
    Πέτρος. Μ 19/10/2011 08:01:30

    ''Με κάποιον που βρίσκεται σε πανικό και καθυβρίζει τους πάντες, δεν έχω να πω τίποτε''
    Μπράβο Αντώνη.
    Όλοι μας και μόνος του .
    Απέναντι, εκτός εθνικού κορμού.

  43. Nikolaos avatar
    Nikolaos 19/10/2011 08:04:24

    Δεν ήμουν με κανένα. Μετά τη συνάντηση είμαι με το Σαμαρά. Φαίνεται ότι πήγε στη συνάντηση για να προσπαθήσει να βοηθήσει. Καλά έκανε.Κληρονομικό χάρισμα. Ζητά "πλάτη" και ταυτόχρονα βρίζει. Δεν φοβάται και δεν υπολογίζει κανένα, εκτός από τη μαζική αντίδραση του λαού. Δεν έχει, αυτό που λένε "μπέσα". Αέρα....

    • Κώστας Σταματάκης avatar
      Κώστας Σταματάκης @ Nikolaos 19/10/2011 22:01:27

      Νίκο ο ΓΑΠ μετά την συνάντηση με τον Σαμαρά ξεβρακώθηκε. Ο απλός Έλληνας αυτά τα πράγματα τα λαμβάνει σοβαρά υπόψη. Όπως το πες : Δεν έχει μπέσα. Στις γειτονιές που μεγάλωσα, όπως και όλοι μας, η κουβέντα και ο λόγος του άντρα μετράει. Δεν μπορείς να συκοφαντείς κάποιον και την ίδια στιγμή να του δίνεις το χέρι και να του ζητάς την βοήθεια του. Για μια ακόμη φορά με την συμπεριφορά του ο ΓΑΠ, αποδεικνύει ότι δεν έχει σχέση με τις βασικές αρχές αυτού του λαού, δεν έχει καμιά σχέση με τη παιδία και τον κώδικα συμπεριφοράς του Έλληνα.

  44. Nikolaos avatar
    Nikolaos 19/10/2011 08:20:04

    "Οι δικαστικοί είναι οι πιο ακριβοπληρωμένοι δημόσιοι υπαλληλοι ....".
    Νομίζει ότι οι δικαστές είναι υπάλληλοί του και ότι η Δικαιοσύνη είναι υπηρεσία του. Ο άνθρωπος είναι άσχετος και επικίνδυνος. Δεν υπάρχει κανείς να του εξηγήσει? Κρίμα για τον ξεπεσμό των εκπροσώπων μας.

  45. Ραβινος avatar
    Ραβινος 19/10/2011 08:31:35

    ''Μιλαω με την κοινωνια .....''Α.Σαμαρας.Εδω ειμαστε Προεδρε και περιμενουμε αρματωμενοι με τα λογια σου και το οραμα σου ! Δωσε το συνθημα της επελασης και τοτε να δουμε που θαπαει να κρυφτει ο ανεκδιηγητος δωσιλογος ΓΑΠ.Μιλαει για πατριωτισμο ο λακες του Ραιχεμπαχ ! Ας ακουσουν τις αχες του λαου και οι νενεκοι της απο δω πλευρας και μην τολμησουν να μιλησουν παλι για συναινεση και κουραφεξαλα γιατι τοτε θα ειναι αξιοι της μοιρας τους .Ως εδω και μη παρεκει ! Αντωνη Σαμαρα σε ειδα οργισμενο γιατι σου εθιξε ο ξενοδουλος αυτο που κατ' εξοχη σε διακρινει τον Πατριωτισμο σου μαθε ομως οτι με αυτην του την βρισια σου εδωσε περισσοστερους ποντους στον λαο στην διεκδικηση σου να παρεις πισω την Πατριδα απο τους Πασοκους ξεπουλιταδες της συμφορας !Πισω εχει η αχλαδα την ουρα .Ιδωμεν !

  46. Lampros avatar
    Lampros 19/10/2011 08:38:11

    ζουμε μεγαλες στιγμές. Απο εδω θα μαθουμε τι γίνεται. Αναμενουμε ροή ειδήσεων. Δεν μπόρεί να περιμενουμε να τα μαθουμε απο το Mega

  47. Αγρινίου Νικόδημος avatar
    Αγρινίου Νικόδημος 19/10/2011 08:41:26

    Αντώνη, "κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά", οι πεθαμένοι με τους πεθαμένους κι οι ζωντανοί με τους ζωντανούς!

  48. ΠΝΙΓΜΕΝΟΣ avatar
    ΠΝΙΓΜΕΝΟΣ 19/10/2011 08:52:52

    ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ.ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΗΔΗ ΧΑΣΕΙ ΟΛΑ.
    ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΤΩΠΑ ΜΕΧΡΙ ΕΣΧΑΤΩΝ.

  49. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 19/10/2011 09:21:38

    αντωνη σαμαρα. παρε τους βουλευτες και φυγε απο τη βουλη.
    το ιδιο πρεπει να κανουν και οι υπολοιποι αρχηγοι. να μιλαει μονο με την ντορα και τον καρατζαφερη. παρε τους βουλευτες σου και βγες στο λαο. δεν υπαρχει αλλη λυση. και απεργιες διαρκειας δεν υπαρχει αλλη λυση.

  50. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 19/10/2011 09:29:04

    Για το ΠΑΣΟΚ η επιθεση εναντιον της ΝΔ ειναι εθιμικη.Ειναι τοσο συνηθισμενοι σε αυτο το τροπαρι που το θεωρουν φυσιολογικο να βριζουν τη ΝΔ και ταυτοχρονα να ζητει μετα συζητησεις και συναινεση.
    Καιρος να αντιληφθουν οτι τα λογια εχουν και συνεπειες.

  51. Orestios avatar
    Orestios 19/10/2011 09:51:42

    Μέχρι να πέσει αυτή η κυβέρνηση θα μας βγάλει την πίστη.
    Τέτοια εκδραμάτιση ούτε οι υστερικές γυναίκες δεν κάνουν.

  52. ΜΠΑΜΠΗΣ avatar
    ΜΠΑΜΠΗΣ 19/10/2011 10:30:53

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΣΑΜΑΡΑ.
    ΕΤΣΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ .
    ΟΧΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΤΕΡΤΙΠΙΑ.
    Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΤΡΩΕΙ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ.
    ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΘΕΙ ΜΕΓΚΑΛΙΑΣΗ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ.

  53. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 19/10/2011 10:34:46

    Αντώνη Σαμαρά,
    το μεγαλύτερο μέρος της κοινωνίας είναι μαζί σου και θα σε στηρίξει όταν έρθει η ώρα. Προετοιμάσου με το επιτελείο σου για τις πρώτες 100 ημέρες που θα είναι οι πιο καθοριστικές. Θα σε πολεμήσουν τα εργολαβικά μέσα εξαπάτησης και για αυτό κράτα ανοικτή την επικοινωνία σου με τη κοινωνία με διαγγέλματα για να την ενημερώνεις από πρώτο χέρι. Μόνο η πατρίδα και ο Τριαδικός Θεός στον οποίο θα ορκιστείτε να είναι οι κριτές σας για την συνείδησή σας . Καμμία Τρόϊκα και καμμία Μέρκελ, καμμία Λέσχη και καμμία Στοά. Και τότε θα δουν όλοι τι σημαίνει Ελλάδα και ελληνική Ψυχή.
    Όσο για το πότε θα έρθει αυτή η ώρα, ό,σο πιο πολύ το καθυστερούνε τόσο με μεγαλύτερο πάταγο θα σκάσουν και μεγαλύτερη θα γίνεται η οργή και το παλλαϊκό αίτημα για άμεση απονομή δικαιοσύνης που θα υπερβαίνει και τις άμεσες οικονομικές ανάγκες ( και γιαυτό να μην τολμήσετε να το αψηφήσετε ).

  54. Wolf avatar
    Wolf 19/10/2011 10:43:19

    Ο Παπανδρέου θα μείνει στην ιστορία ως: ο Εφιάλτης της Ευρώπης.-

  55. Orestios avatar
    Orestios 19/10/2011 10:48:09

    Ένας πρωθυπουργός σε πανικό κατάφερε να φέρει όλη την κοινωνία εναντίον του.

  56. Enzo avatar
    Enzo 19/10/2011 10:56:35

    Σαμαρα τελειωσε το πασοκ μια για παντα.
    Οχι σε ενα αλλο 2004 ξανα.
    Αμειλικτος!

  57. doc 1968 avatar
    doc 1968 19/10/2011 11:06:47

    Aντωνη ,παραιτηθειτε ολοι σημερα.Προκαλεστε εκλογες.Σημερα.Δεν πρεπει να χυθει αιμα.Μην δωσετε αλλο περιθωριο.Θελετε να φυγουν η οχι;
    Ξυπνειστε επιτελους.Σημερα.
    Τι περιμενετε;Να φυγουν μονοι τους;να εγκατασταθει μονιμα η Επιτροπεια;Να ξεσπασει Εμφυλιος Μνημονιακων και Αντι μνημονιακων;
    Μην παιζεις αλλο το επικοινωνιακο παιχνιδι τουΓΑΠ.Τηλεφωνα,Διαρροες,συναντησεις κενες περιεχομενου.Κεδιζει χρονο.Μας δουλευει.Μας εχει πουλησει απ την αρχη.Θελεις η τσαμπα μαγκας και συ;Μιλα με ΤΣΙΠΡΑ και φυγετε σημερα απ τη Βουλη.Ειναι χουντα.ΡΙΞΤΕ ΤΗ.

  58. Ιξίων avatar
    Ιξίων 19/10/2011 11:22:01

    Κύριε Πρωθυπουργέ κατέστρεψες την ζωή μας
    και σκότωσες το μέλλον των παιδιών μας.
    Η μόνη λύτρωση που σου απομένει είναι:
    Να πεις όλη την αλήθεια σε ορθά ΕΛΛΗΝΙΚΑ,
    να πας αμέσως στο σπίτι σου,και να δηλώσεις
    ότι θα περιμένεις τη δίκαια τιμωρία από τους
    νόμους αυτής της χώρας που την λένε ΕΛΛΑΔΑ,
    και θα την λένε έτσι και χωρίς εσένα.
    Είμαστε οργισμένοι και νοιώθουμε προδομένοι.

  59. Γιώργος msn avatar
    Γιώργος msn 19/10/2011 11:27:37

    Το χειρότερο με τον ΓΑΠ δεν είναι το παραλήρημά του...
    Αυτό είναι κατανοητός εως ένα βαθμό.
    Το χειρότερο είναι ότι επιφυλλάσει για τον εαυτο του ρόλο ...Τρικούπη, Καποδίστρια και πάει λέγοντας....
    Δεν έχει δει την εξαθλίωση και την αλλοίωση του κοινωνικού ιστού που έφερε μέσα σε δύο χρόνια και το ακόμα χειρότερο είναι πως νομίζει ότι επειδή ένα σημαντικό κομμάτι του κόσμου έχει θυμώσει με την προηγούμενη διακυβέρνηση και τις εληνικές παθογένειες, θα το χρησιμοποιήσει ως άλλοθι για την αποτέφρωση μιας ολόκληρης χώρας.
    Για μια ακόμη φορά ας μάθει ο ΓΑΠ, πως ο Καποδίστριας έσωσε κόσμο από την κατάρρευση, δεν τον οδήγησε σε αυτή.
    Συγκρούστηκε με κατεστημένα εξωθεσμικά και εκ των ένδων συμφέροντα και δεν περιορίστηκε σε αυτή του τη δράση, ούτε σε επικίνδυνους συμβιβασμούς.
    Ήταν ειλικρινής και δεν διάβαζε το "πιστεύω" εν είδη πολιτικού λόγου.
    Θα έπρεπε να ντρέπονται!

    Υ.Γ και για να μην ξεχνιόμαστε...
    Giorgo poli wraio!

  60. Aggelos avatar
    Aggelos 19/10/2011 11:41:31

    "Σαμαρα τελειωσε το πασοκ μια για παντα.
    Οχι σε ενα αλλο 2004 ξανα.
    Αμειλικτος!"


    εκτελεσε το Μητσοτακεικο,,
    λετε να καταφερει να εκτελεσει και το Πασοκ?

    μακαρι!

    Σαμαρας ο terminator..

  61. thanos avatar
    thanos 19/10/2011 11:50:25

    Καλά έκανε ο Αντώνης και πήγε στην συνάντηση και καλά του τα είπε... Θεωρώ ότι άλλη μια φορά ο ΓΑΠ εκτέθηκε ανεπανόρθωτα και εκτέθηκε ανεπανόρθωτα γιατί πριν από την συνάντηση έβριζε τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης και μετά πήγε να μιλήσει μαζί του ... δηλαδή απίστευτα πράγματα πραγματικά γκεμπελικής θεώρησης και οργάνωσης. Μη μασάτε βρε Έλληνες κανένας διχασμος δεν υπάρχει και ούτε πρόκειται να υπάρξει γιατί αυτή η δοτή κυβέρνηση που υποτίθεται ότι κυβερνά ελεύθερους ανθρώπους είναι λαομίσητη...

  62. Βεντούζα avatar
    Βεντούζα 19/10/2011 11:55:06

    Έπρεπε να πάει, άριστα έπραξε διότι έτσι τον εξέθεσε ακόμη περισσότερο. Το καραγκιοζιλίκι να σε βρίζουν και να σε γλείφουν μετά είναι κλασσικό πασοκικό τρικ. Κι αυτό πρέπει να αναδειχθεί όσο το δυνατόν περισσότερο.

  63. opw avatar
    opw 19/10/2011 12:04:34

    Είναι ώρα να γίνουν εκλογές. Αυτή ιστορία δε πάει άλλο. Δεν αντέχουμε τον αργό θάνατο. Πριν την τελική κατάρρευση λοιπόν, ας γίνουν εκλογές. Ας αξιοποιήσουμε ότι έχει απομείνει για να ξεκινήσουμε από την αρχή.

  64. Σίμος avatar
    Σίμος 19/10/2011 19:34:47

    Ευχάριστο πράγματι αν πράγματι μιλάει με την κοινωνία. Kαι μόνο να την αφουγκράζεται φτάνει. Αρκεί να μην μιλάει με την τροικα, τραπεζίτες, ΔΝΤ, Μέρκελ, Μπόμπολα και λοιπά νεοταξικά απόβλητα. Δεν καταλαβαίνω όμως και απογοητεύομαι όταν η ΝΔ αρνείται τα περί Γουδιου γιατι αυτό σημαίνει ότι δεν αφουγκράζεται τελικά την κοινωνία. Πάλι τα ιδια θα έχουμε;

  65. ΚΩΣΤΑΣ ΑΠΕΡΓΗΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΑΠΕΡΓΗΣ 19/10/2011 21:34:49

    Φαήλο , μήπως επειδη πάσχουμε από ένα ελλειμμα Ιστορικής μνήμης, όπως κατάλαβα ακούγωντας τα πριγκηπόπουλα του πολιτικού νεποτισμού , τον Γιωργάκη και την Ντόρα, να ξεκαθαρίσουμε την συγχυση , στην χρήση του όρου νέο Γουδί , για την οποία πρέπει να αμέτοχοι και οι δύο, ίσως γιατί έλειπαν πολλά χρόνια απ΄την Χώρα . Αν θυμάμαι καλά το ΓΟΥΔΙ , σηματοδοτεί μια ειρηνική επανεκκίνηση του Ελληνικού Εθνούς μετά , τα Λαυρεωτικά , το τραγικό πόλεμο του 1897 και την πτώχευση του Τρικούπη. Υπάρχει και ένα άλλο Γουδί , αυτό των εκτελέσεων των δήθεν υπαίτιων της Μικκρασιατικής Καταστροφής. Αυτό υπήρξε ματωμένο έργο της προοδευτικής παράταξης που δήθεν εκπροσωπούν και δεν μας αγγίζει.Μια και δεν έμαθαν οι ίδιοι την ιστορία της Χώρας που με το ζόρι θέλουν να εκπροσωπούν, ας το μάθουν τουλάχιστον οι συγγραφείς των ομιλιών που εκφωνούν σαν Παπαγάλοι. Τουλάχιστον ο Σαμαρας, καταλαβαίνει τι λέει ...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.