#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/02/2012 20:29
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαμαράς: εκλογές τώρα



Σε μια δήλωση, η οποία θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ... προεκλογική, ο Αντώνης Σαμαράς διευκρίνισε πολλά σημεία των διαπραγματεύσεων που η κυβερνητική προπαγάνδα κρατούσε μέχρι τώρα στο σκοτάδι, παρουσίασε την στρατηγική του και την ώρα που όλα δείχνουν πως η συμφωνία των πολιτικών αρχηγών έχει πέσει στις ευρωπαϊκές καλένδες, εμφανίστηκε αμετακίνητος στην άμεση διεξαγωγή εκλογών προκειμένου να υπάρξει ισχυρή κυβέρνηση με νωπή λαϊκή εντολή.

Τα κυριότερα σημεία της δήλωσης:

- Η διαπραγμάτευση για το καινούργιο δάνειο ήταν σκληρή. Αν είχε υπάρξει ουσιαστική διαπραγμάτευση εδώ και δύο χρόνια, δεν θα ήμασταν σήμερα με την πλάτη στο τοίχο.Πετύχαμε, παρ' όλα αυτά, αρκετά πράγματα:

- «Έδωσα μάχη και οι περικοπές είναι οι μισές από αυτές που ζητούσαν».

-  Ήταν αναπόφευκτο να υπάρξει συμφωνία για τα μέτρα προκειμένου η χώρα να γλιτώσει τα χειρότερα.

- Δεν τέθηκε ποτέ θέμα να «διαλέξουμε» αν τάχα θα περισώσουμε τις κύριες ή τις επικουρικές. Η Τρόικα επέμενε να γίνουν περικοπές και σε κύρια και σε επικουρικά ταμεία.

- Σήμερα διαχειριζόμαστε τη ζημιά που έγινε τα τελευταία δύο χρόνια. Διότι το χρέος μας τώρα έγινε μη βιώσιμο. Το 2009 ήταν μεγάλο, αλλά ήταν βιώσιμο ακόμα.Τώρα, όλοι επιδιώκουν, να φτάσει το χρέος, μετά από οκτώ χρόνια… εκεί που ήταν το 2009, όταν ξεκίνησε αυτό το μαρτύριο!

- Εμείς παραμένουμε σταθεροί σε αυτό που κυρίως χρειάζεται η Ελλάδα σήμερα: μέτρα Ανάκαμψης.

- Χαρακτήρισε ως μεγάλο κέρδος το ότι θα κουρευτεί σημαντικά το ελληνικό χρέος.

- Η  συνεχής λιτότητα είναι βασανιστική και ότι ένας λαός δεν μπορεί να αντέξει χωρίς φως στο τούνελ.

- Αν δεν αλλάξει η πολιτική των δανειστών, «αυτό που γίνεται στην Ελλάδα σύντομα θα διαχυθεί σε όλη την Ευρώπη»

- Ουδέποτε άλλοτε η χώρα είχε ανάγκη από εκλογές περισσότερο από ότι τώρα.

 Ολόκληρη η δήλωση

Ήταν σκληρή η διαπραγμάτευση για το καινούργιο δάνειο!

            Αν είχε υπάρξει ουσιαστική διαπραγμάτευση εδώ και δύο χρόνια, δεν θα ήμασταν σήμερα με την πλάτη στο τοίχο.

            Πετύχαμε, παρ' όλα αυτά, αρκετά πράγματα:

            --Αποτρέψαμε την κατάργηση του 13ου και του 14ου μισθού στον ιδιωτικό τομέα. Το ζήτημα αυτό δεν είχε «κλείσει από μέρες», όπως διαδίδουν κάποιοι.

Μόλις χθες το απόγευμα, μας στάλθηκε κείμενο συμφωνίας που περιείχε ακόμα την κατάργηση των δύο μισθών! Τελικά το ματαιώσαμε.

--Ματαιώσαμε την οριζόντια περικοπή των επικουρικών συντάξεων. Επέμεινα να εξαιρεθούν από κάθε νέα μείωση οι χαμηλότερες επικουρικές και οι κύριες  συντάξεις. Και έτσι έγινε…

Δεν τέθηκε ποτέ θέμα να «διαλέξουμε» αν τάχα θα περισώσουμε τις κύριες ή τις επικουρικές. Η Τρόικα επέμενε να γίνουν περικοπές και σε κύρια και σε επικουρικά ταμεία.

Υπήρξε ολονύχτια διαπραγμάτευση για το θέμα αυτό. Ολοκληρώθηκε πριν λίγες ώρες. Μετά από μεγάλη επιμονή δέχθηκαν οι συνολικές περικοπές να είναι οι μισές απ' αυτές που ζητούσαν, ώστε να παραμείνουν άθικτες οι αποδοχές των χαμηλοσυνταξιούχων.

-- Απορρίψαμε τη νέα αύξηση των αντικειμενικών αξιών, που θα οδηγούσε σε ακόμη μεγαλύτερη φορολόγηση των πάντων.

-- Δώσαμε ακόμα τη μάχη, ώστε η μείωση του κατώτατου μισθού να μην επεκταθεί και στους υπόλοιπους μισθούς. Κι αυτό έγινε.

Με δύο λόγια, παλέψαμε για να αποτρέψουμε πρόσθετη ύφεση, πρόσθετη ανεργία, πρόσθετα λουκέτα…

Σήμερα διαχειριζόμαστε τη ζημιά που έγινε τα τελευταία δύο χρόνια. Διότι το χρέος μας τώρα έγινε μη βιώσιμο.

Το 2009 ήταν μεγάλο, αλλά ήταν βιώσιμο ακόμα.

Τώρα, όλοι επιδιώκουν, να φτάσει το χρέος, μετά από οκτώ χρόνια… εκεί που ήταν το 2009, όταν ξεκίνησε αυτό το μαρτύριο!

Αυτό και μόνο δείχνει το μέγεθος της ζημιάς που έγινε τη μοιραία αυτή διετία.

Με τη τωρινή συμφωνία, άνοιξε ο δρόμος για να «κουρευτεί» σημαντικά το ελληνικό χρέος. Αυτό θα είναι το μεγάλο κέρδος. Που μας επιτρέπει να ελπίζουμε ξανά.

Μπορεί να αποφύγαμε τα χειρότερα - και πιο υφεσιακά - από όσα μας ζήτησαν. Κάποια, όμως, δεν αποφεύχθηκαν…

Εμείς παραμένουμε σταθεροί σε αυτό που κυρίως χρειάζεται η Ελλάδα σήμερα: μέτρα Ανάκαμψης.

Γιατί ρωτώ τον οποιονδήποτε καλοπροαίρετο Ευρωπαίο: όταν βρίσκεσαι για πέμπτη χρονιά σε ύφεση, όταν η χώρα σου παραπαίει και η κοινωνική συνοχή της απειλείται, είναι δυνατό το μόνο «αντίδοτο» στην κρίση, να είναι ακόμα περισσότερη ανεργία και… άλλα δύο χρόνια ύφεσης;

Η μάχη που δίνουμε σήμερα για τη σωτηρία της Ελλάδας αφορά και ολόκληρη την Ευρώπη. Που μπαίνει πια σε γενικευμένη ύφεση. Πολύ επικίνδυνη και για τις κοινωνίες της, αλλά και για την ενότητά της.

Στη Νέα Δημοκρατία έγκαιρα διαβλέψαμε ότι ήταν λάθος η συνταγή κι έγκαιρα προβλέψαμε που θα οδηγούσε.

Εκείνοι που την πρότειναν, εκείνοι που την υπερασπίστηκαν και εκείνοι που την εφάρμοσαν, ας δουν κατάματα σήμερα τις συνέπειές της.

Αυτή την ώρα οι χώρες του Ευρωπαϊκού Νότου έχουμε πράγματι ανάγκη να αλλάξουμε πορεία στην Οικονομία μας. Όμως το καθημερινό βασανιστήριο της ακραίας λιτότητας, δεν βοηθάει. Εκτρέφει την κοινωνική έκρηξη και έναν επικίνδυνο αντί-ευρωπαϊσμό.

Γιατί κανένας λαός δεν αντέχει στις συνεχείς θυσίες, χωρίς κάποιο φώς στην άκρη του τούνελ…

Και φοβάμαι, ότι αυτό η Ευρώπη το έχει ξεχάσει…

Αυτή τη στιγμή η ΝΔ δίνει τη μάχη ταυτόχρονα σε πολλαπλά μέτωπα:

-- Να αποκαταστήσουμε την πληγωμένη αξιοπιστία της χώρας.

-- Να αναδείξουμε την άμεση προτεραιότητα της Ανάκαμψης.

-- Να διασώσουμε την Κοινωνική Συνοχή. Με ανθρώπους έχουμε να κάνουμε όχι με γκρίζους αριθμούς.

-- Να αποφύγουμε τα μικροπολιτικά παιγνίδια που εξακολουθούν να παίζουν κάποιοι σε βάρος της χώρας, ακόμα και τώρα.

-- Να δείξουμε στους Ευρωπαίους ότι αυτό που γίνεται στην Ελλάδα σύντομα θα διαχυθεί και στην υπόλοιπη Ευρώπη, αν δεν αλλάξει η πολιτική της ατέλειωτης μονομερούς λιτότητας.

Θα τα επιτύχουμε όλοι μαζί, ως υπερήφανοι άνθρωποι, όχι ως μόνιμοι επαίτες. Πώς;

Με μια νέα κυβέρνηση που θα έχει νωπή και ισχυρή εντολή!

Ποτέ δεν είχε περισσότερο ανάγκη η Ελλάδα εκλογές, απ' ό,τι τις έχει σήμερα!

Δύο λόγια για χθες βράδυ: Με ξέρετε. Και ξέρετε ότι ούτε δειλιάζω ούτε υποχωρώ. Όταν, όμως, γνωρίζω τις συνέπειες, δεν μπορώ να κάνω ότι δεν τις βλέπω. Ιδίως αν είναι τόσο καταστροφικές. Ούτε ψάχνω χειροκροτήματα για μια βδομάδα…

Είμαι εδώ μόνο από υποχρέωση να βοηθήσω την Πατρίδα. Και αυτό κάνω. Στις πιο δύσκολες συνθήκες.

Δύο χρόνια δεν άκουσε κανείς τη φωνή μας για αλλαγή πολιτικής. Και σήμερα το τραύμα έγινε πολύ βαθύ, για να πω ότι δεν θα πονέσει.

Εμείς δεν μιλάμε για τον κίνδυνο χρεοκοπίας, για τα σενάρια της δραχμής, για τη φτώχεια που μας άγγιξε την πόρτα και για τα χειρότερα δεινά που μας απειλούν.

Σας λέμε μόνον ότι η Ελλάδα θα τα καταφέρει.

Κι όταν θα έλθει η δική μας ώρα, θα κρατήσουμε ακέραιη τη μεγάλη υπόσχεση, τη μία και μόνη που δώσαμε: Ελπίδα στην Ελλάδα μέσα από Ανάπτυξη!

Δεν θα είναι εύκολο, αλλά θα τα καταφέρουμε.

Το ισχυρότερο επιχείρημα δεν είναι ο Φόβος για όσα μας περιμένουν…

Αλλά η σιγουριά γι' αυτά που μπορούμε.

Να έχετε εμπιστοσύνη στις δυνάμεις του Έλληνα

Που συχνά δεν τις ξέρουμε ούτε εμείς οι ίδιοι…

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΑΛΟΝΙΚΑ avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΑΛΟΝΙΚΑ 09/02/2012 20:34:04

    Εμένα μέ έπεισε, τά προδοτικά γουρούνια τού πασοκ γιά τό καλό τού κωλοκόμματος τούς πουλάνε καί τή μάνα τούς.

  2. Θεμιστοκλής avatar
    Θεμιστοκλής 09/02/2012 20:37:34

    "Το ισχυρότερο επιχείρημα δεν είναι ο Φόβος για όσα μας περιμένουν…"
    Υπάρχει όμως και οργή και θυμός..........

  3. η Dimi avatar
    η Dimi 09/02/2012 20:39:03

    “The significance of a Great Leader is not in what he attains but in what he longs to attain” ~Kahlil Gibran

  4. Ο.Ι. avatar
    Ο.Ι. 09/02/2012 20:39:58

    Αντε ρέ πρόεδρε. Ανάπτυξη καί εκλογές ά-με-σα! όχι μετά. Τώρα! Μήν υπογράφεις. Ζήτα παράταση. Τί βιάζωνται τόσο; Πέρνωνται αποφάσεις τόσο σοβαρές μέ τό μαχαίρι στό λαιμό; Αλλά αυτό πού φωβούναι είναι η φωνή τού λαού πού λέγεται ε-κλο-γές. Μέ μαθηματική ακρήβεια, όταν σού κόβουν, κόβουν, κόβουν, στό τέλος μέ τί θά πληρώνεις; Μέ χαρτοπόλεμο...; Μέ τό γνωστό σλόγκαν "λευτά υπάρχουν", καί στό ρεφραίν νά ακούμε "λευτά δέν υπάρχουν", ο σκοπός απ᾿ ότι φαίνεται ήταν, νά αποδυναμώσει οικονομικά αυτούς στούς οποίους απευθύνεται καί εξυπηρετώντας ξένα συμφέρωντα, ωστε μέ αυτή τήν κίνηση - διαβεβαίωση, νά μήν παραμείνει κεφάλαιο σέ ευρώ στήν Ελλάδα καί νά έχει τήν δύναμη μέ αυτό τό ισχυρό κεφάλαιο, νά ορθοποδίσει επιστρέφωντας στήν δραχμή (2009). Στή συνέχεια, τό πρώτο μνημώνειο, κατάφερε νά αποδυναμώσει οικονομικά τήν Ελλάδα ώστε, στό δεύτερο μνημώνειο νά αποδυναμώσει ολοκληρωτικά καί τούς Έλληνες πολίτες καί νά μήν υπάρχει αντίσταση γιά τήν παραχώριση τής Εθνικής κυριαρχείας σέ ξένες δυνάμεις, πράγμα πού κατάφερε η σημερινή ψευδοκυβέρνιση, μαζεύωντας τίς 180 υπογραφές πού απαιτούνταν από τό σύνταγμα γιά τόσο υψηλά θέματα. Στή συνέχεια, ο σκοπός είναι οι ιδιοτικές περιουσίες πού θά αρχίσει νά πουλάει ο κόσμος γιά να επιβιώσει καί ενώ κανείς δέν θά αγοράζει, θά έρθουν ξένοι επενδυτές πού θά αγοράζουν σέ εξευτελιστηκές τιμές λόγο ανταγωνισμού. Τότε, θά είμαστε Έλληνες χωρίς πατρίδα... (Κάπως έτσι μού παρουσίασε τήν κατάσταση τής χώρας τό πρωηγούμενο καλοκαίρι, κάποιος οικονομικός σύμβουλος, ο οποίος παρετήθηκε λόγο συνειδήσεως τό 2009). Αφού όσο κόβουν χωρίς νά υπάρχει ανάπτιξη συγκεκριμένη, τό μόνο πού επιτυγχάνεται είναι η οικονομική αποδυνάμωση τού λαού. Αυτό δέν μπορεί νά γίνεται τυχαία..! Ποιός είναι ο σκοπός πού δέν συζητούν γιά αναπτυξιακά μέτρα, γιά ενδυνάμωση πρός αποπληρωμή τού χρέους, παρά μόνο μιλούν γιά περικοπές μέ αντιαναπτυξιακά μέτρα, πού οδηγούν μέ μαθηματική ακρήβεια σέ εξαθλίωση καί μεθωδευμένη πτώχευση. Επιτρέπεται από οικονομολόγους νά μήν γνωρίζουν πού οδηγούνται τά πράγματα μέ αυτές τίς... μεθόδους;;; Ανάπτυξη λοιπών πρόεδρε. Ανάπτυξη!

  5. TopGunZ avatar
    TopGunZ 09/02/2012 20:43:41

    "Ας διέλυε τη Βουλή όταν μπορούσε"? Με μπουλντόζα? Με γκρέυντερ? Με σκίουρους καμικάζε?

  6. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 09/02/2012 20:45:47

    Η ΝΔ και όποια κυβέρνηση προκύψει απαιτείται να δικάσει τους υπαίτιους της εθνικής καταστροφής ζωντανούς ή νεκρούς και να δημεύσει περιουσίες ακόμη και των κληρονόμων των πλουτισάντων πολιτικών,εκδοτών,συνδικαλιστών εργολάβων κ.λ.π. λαμογιών.

  7. TopGunZ avatar
    TopGunZ 09/02/2012 20:46:03

    Άμα τρως φακές και μακαρόνια για πέντε χρόνια το μόνο ισχυρό που μπορείς να φτιάξεις είναι λοφάκια με νεκρούς. Για το δε "Ο κόσμος ΜΠΟΥΧΤΗΣΕ από λαϊκισμούς και τζαμπαμαγκιές", ακριβώς αυτό απέφυγε ο Σαμαράς. Τις τζάμπα μαγκιές των όψιμων υπερπατριωτών.

  8. Ιεροφάντης avatar
    Ιεροφάντης 09/02/2012 20:46:26

    Οι Ευρωπαίοι μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί δεν εκτίμησαν την κωλοτούμπα του Σαμαρά και εκεί που βιάζονταν να κλείσουν το θέμα, τώρα θα το δουν με μεγαλύτερη προσοχή και θα αποφασίσουν εν ευθέτω χρόνω;

    Αφού τους τα έδωσε όλα...

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ Ιεροφάντης 09/02/2012 22:01:48

      Διάβασε τον κακοφωνίξ. Είπε κάτι πριν...

  9. Greco21 avatar
    Greco21 09/02/2012 20:47:00

    Ζω και αναπνέω για εκλογές.

    Ο Αντώνης Σαμαράς τελείωσε τον ΠΑΣΟΚισμό. Τον έφτασε σε μονοψήφια νούμερα. Αυτό και μόνο αρκεί. Είναι τεράστιο έργο. Δυστυχώς δεν υπάρχει κουμπί που να τους εξαφανίζει από την γη.


    Εάν πει ότι θα καταργήσει προνόμια βουλευτών και ότι θα κόψει μαχαίρι της επιχορηγήσεις του κράτους σε έντυπα μέσα τότε ίσα που κάνω και αφισοκόληση.

    • ex-lamogios zivagos laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! avatar
      ex-lamogios zivagos laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! @ Greco21 10/02/2012 10:20:44

      ##Δυστυχώς δεν υπάρχει κουμπί που να τους εξαφανίζει από την γη.##

      Υπάρχει όμως ή..........Χαλυβουργική!!!!
      Θυμίσου μόνον, πώς ό Αδόλφος ##έλυσε τό Εβραικό Ζήτημα##!!!!

      Απορώ γιατί δειλιάζουμε ακόμη!!!!
      Μία Νύκτα τών Μεγάλων Μαχαιριών ή τών Κρυστάλλων ή τού Αγίου Βαρθολομαίου είναι αρκετή καί αφού θά έχουμε εξαφανίσει από τήν Ελληνική Κοινωνία,κάθε dna τών πρασινοφρουρών lamogios zivagos laliotius pasokus-pasokus, 1ης,2ης καί 3ης γενιάς,μετά ό Καθαρός Ελληνικός Λαός θά..........κάαααααααααααθεται!!!!!!

  10. tsip avatar
    tsip 09/02/2012 20:48:45

    Εγω τον εμπιστεύομαι.

  11. chrisss avatar
    chrisss 09/02/2012 20:51:39

    Και εγώ!+1

    • Justice avatar
      Justice @ chrisss 09/02/2012 21:36:33

      και εγώ,
      άλλωστε δεν υπάρχει κάτι που να είπε και να μην το στήριξε μέχρι τέλους...

  12. Greco21 avatar
    Greco21 09/02/2012 20:53:29

    Τι έγινε. Οι σύβουλοι χαρτοφυλακίων ΠΑΣΟΚ το παίζουν απογοητεύμενοι Νέο Νεο Δημοκράτες. Τους έχουμε μάθει από τα πανεπιστήμια τι ανδρείκελα είναι.

    Στηρίζω Α.Σ. γιατί είμαι φώλα Καραμανλικός και γουστάρω που τελείωσε τη φάρα Παπανδρέου.


    Υ.Γ. Πρασινφρουροί.... ο Α.Σ. δεν είναι χοντρός. Άντε γιατί μας πρήξατε με τις στυλιστικές ανυσηχίες να μας στείλετε τον fit σωτήρα.

  13. Revit avatar
    Revit 09/02/2012 20:55:30

    Ας αναλογιζόνταν τη κρισιμότητα της κατάστασης όταν έκανε αντιμνημονιακό αγώνα και ο Βενιζέλος μεταξύ άλλων έλεγε πως 'ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΑΞΟΥΜΕ ΧΡΕΩΚΟΠΟΥΜΕ'.

    Με ακριβώς την ίδια ρητορεία αλλοιώνουν τη κοινωνική συνοχή εδώ και δυο χρόνια, με τον Σαμαρά πλέον ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟ. Ας διέλυε τη Βουλή όταν μπορούσε. Όπως και πολλά άλλα. Ακούσατε το κήρυγμα που σας άρεσε. Η εωτερική ηρεμία όμως φεύγει όταν έρχεται ο πόνος της πραγματικότητας. ΓΙΑΤΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΘΑ ΞΑΝΑΜΠΟΥΝ ΣΤΟ AUDI ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΟΥΝ. ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ.

    Αν είναι αυτοί ηγέτες τότε ξεχνάτε Ιστορία (με εγελιανό Ι κεφαλαίο). Εξάλλου ποιος μπορεί να θυμάται αυτούς σε 5 αιώνες από σήμερα. ΚΡΙΜΑ

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Revit 09/02/2012 21:08:36

      Πώς θα διέλυε ρε μεγάλε τη βουλή ο Σαμαράς; Πες μας έναν τρόπο. Ήταν μήπως πρωθυπουργός το Νοέμβριο του 2011; Πού στο παράλληλο σύμπαν;

      • Απροσάρμοστος avatar
        Απροσάρμοστος @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 09/02/2012 22:02:50

        Κι εγώ με τον Σαμαρά είμαι αλλά μπορούσε να μην δεχτεί την συγκυβέρνηση τον Νοέμβριο (και ας μην λέει ότι είναι συγκυβέρνηση,σημασία έχει ότι οι άλλοι έτσι το πέρασαν και συγκυβενών=συνυπεύθυνος στα μάτια του κόσμου). Και τώρα τον έκαναν να φαίνεται ίδιος και ακυρώνονται όλα τα σωστά που έλεγε στο Μνημόνιο 1 και στα οποία δικαιώθηκε

  14. dimitris avatar
    dimitris 09/02/2012 20:56:10

    Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΑΙΚΟΣ
    ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΞΕΡΙΖΩΣΕΙ ΝΟΟΤΡΟΠΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
    ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΑΣ ΨΗΦΙΣΕΙ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΠΑΧΑΛΟΥ.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ dimitris 09/02/2012 21:09:01

      +++++++++10000

    • ΜΠ avatar
      ΜΠ @ dimitris 09/02/2012 21:11:33

      Μπράβο !!!! +1000000000000000000

  15. Greco21 avatar
    Greco21 09/02/2012 20:56:58

    Αλίθια ρε μαιγάλαι;

    Βάλε κανά θαμφαστικό ακόμα να σε πιστέψουμε!!!!

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ Greco21 09/02/2012 21:01:39

      !!!!!!! Τρωμερρώς !!!!!!!!!!

      • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
        Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Βούρδουλας 09/02/2012 21:14:33

        Κε φωβερώς !

  16. Φακ Κώστας avatar
    Φακ Κώστας 09/02/2012 20:57:02

    Θα περιμένεις αρκετά για τις εκλογές...
    Όσο για το πασοκ αυτοκτόνησε μόνο του...

    • Greco21 avatar
      Greco21 @ Φακ Κώστας 09/02/2012 21:01:50

      Αρκετά με τα "από μόνο του". Τίποτα δεν γίνεται από μόνο του φίλε μου. Αρκετά με τις παρθενογενέσεις και την παθητική στάση.

      Όταν στην ΔΕΘ του έβγαζε το βίντεο με τα ψέμματα δεν τον περίμενε να πει το επόμενο ψέμμα...

      Αυτά.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Φακ Κώστας 09/02/2012 21:05:45

      Τίποτα δεν γίνεται μόνο του. Αν ο Σαμαράς δεν είχε πει ναι στην μεταβατική κυβέρνηση το Νοέμβριο του 2011 θα είχαμε ακόμα ΓΑΠ για πρωθυπουργό! Με ό,τι σημαίνει αυτό στην παρούσα διαπραγμάτευση. Θα μας είχε καταργήσει το μισθό κύριοι. Πάρτε το χαμπάρι.

  17. tiramola avatar
    tiramola 09/02/2012 20:58:32

    Τι να έκανε δηλαδή ο Σαμαράς?Να αφήσει τον πατέρα μου χωρίς σύνταξη και τη μάνα μου χωρίς φάρμακα?
    Πρώτοι μπήκαμε στην κρίση, πρώτοι θα βγούμε.
    Αλλά με προσπάθεια, σοβαρότητα, φορολογική συνείδηση και πολύ δουλειά ο καθένας από το πόστο του.
    Ότι φώναζε ο ΓΑΠ τόσο καιρό
    Καταλάβετέ το, μάγκας και ζητιάνος δεν γίνεται.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ tiramola 09/02/2012 21:14:03

      Άκυρο. Ο ΓΑΠ ενώ είχε εναλλακτικές επιλογές έβαλε τη χώρα στο μνημόνιο και το ΔΝΤ φουσκώνοντας το έλλειμμα και διασύροντας την χώρα ως "διεφθαρμένη" και "Τιτανικό" εκτοξεύοντας τα Spreads (τα ξεχάσαμε αυτά, έχουν φτάσει τις 2000 μονάδες!). Ένα πρόβλημα μεγάλου χρέους που παρά το ό,τι ήταν βιώσιμο φρέναρε την ανάπτυξη, ο ΓΑΠ το μετέτρεψε σε πρόβλημα δανεισμού και αυτό νομοτελειακά μας οδήγησε σε πρόβλημα μη βιωσιμότητας του ίδιου του χρέους κάνοντας το κούρεμα και τα σημερινά αναπόφευκτα. Άστα λοιπόν ο ΓΑΠ είναι ένοχος του προβλήματος. Καθένας κρίνεται εκ του αποτελέσματος

      • tiramola avatar
        tiramola @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 09/02/2012 21:24:04

        Χαιρετίσματα αδερφέ, με αυτό που είπε ο Σαμαράς ότι η οικονομία μας ήταν βιώσιμη το 2009, γέλασε και το παρδαλό κατσίκι.
        Απλώς όπως έχω ξαναγράψει ο ΓΑΠ πάτησε πολλούς κάλους αφού πέταξε την αλήθεια στα μούτρα του Έλληνα.

        • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
          Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ tiramola 09/02/2012 21:49:17

          Τιραμόλα.
          Βγάλε σε παρακαλώ τις παρωπίδες σου.
          Εκτός κι αν επιμένεις να τις φοράς, νομίζοντας ότι
          θα σε προστατέψουν σε περίπτωση γιαουρτώματος !
          Εκεί πάω πάσο.
          Κι επειδή σε συμπαθώ,θα σου δώσω και μία συμβουλή.
          Μακριά από τη Δορκάδα..

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ tiramola 09/02/2012 21:51:34

          Ναί ,ὃτι λεφτά ὑπάρχουν.

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ tiramola 09/02/2012 21:42:03

      Άνθρωπολάστιχο.
      Για να βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά:
      1. Το Δ.Ν.Τ. δεν το φώναξε ο Σαμαράς, αλλά ο φίλος σου ο ΓΑΠ
      2. Τα φάρμακα και τη σύνταξη της μάνας σου, τα κουτσούρεψαν οι φίλοι σου Λοβέρδος και Κουτρουμάνης αντίστοιχα.
      3. Οι λαμακίες που έκανε ο δικός σου σε 2 χρόνια, δεν είναι δυνατόν να μαζευτούν σε μία νύχτα.
      4. Αν θεωρείς σοβαρό, δουλευταρά και μάγκα τον ΓΑΠ, να τον φωνάξεις στο σπίτι σου, να κάνει κουμάντο στα οικονομικά σου. Με βοηθό τον ΠΑΠΑΚ, βεβαίως βεβαίως.Εγώ πάντως, όπως φαντάζομαι και οι περισσότεροι εδω μέσα, άν είχα ποίμνιο προβάτων, σε καμμιά περίπτωση δεν θα του ανέθετα την φύλαξή του, έστω και τζάμπα. Γιατί και πρόβατα να φυλάξεις χρειάζονατι κάποιες στοιχειώδεις ικανότητες. Πόσο μάλλον να διοικήσεις μια Χώρα.
      Περαστικά σου.

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ tiramola 10/02/2012 10:03:42

      Ζω μόνο για την ημέρα που θα σκ.. σιωπήσετε επιτέλους!

  18. Greco21 avatar
    Greco21 09/02/2012 20:59:35

    Έσωσε την Ελλάδα ο Α.Σ. τα 4 χρόνια του "αποτυχημένου πειράματος" γενετικής τα έκανε 2.

    ΑΡΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΕΥΕΙ.

    Αξήζει ψήφο και με τα δυο χέρια.

  19. Ο.Ι. avatar
    Ο.Ι. 09/02/2012 21:00:13

    Θά δούμε Ιεροφάντη τίς εξελίξεις. Ο μόνος απ᾿ τούς τρείς πού μάς δίνει κάποια ελπίδα, είναι ο ΑΣ γιατι αν στραφούμε καί κοιτάξουμε έξω απ᾿ τούς τρείς... Δέν ξέρω. Φωνές στό... σκοτάδι.

  20. Revit avatar
    Revit 09/02/2012 21:00:26

    Πολλές φορές τέτοιου είδους σχόλια dimitris με κάνουν να αναρωτιέμαι για το που ζουν μερικοί.

    Εξήγησε μου που φαίνεται το πατριωτικός στην υπογραφή του συγκεκριμένου κειμένου. Μου φαίνεται πως είστε σαν το Χρυσοχοίδη αγαπητέ. Δεν το διαβάσατε. Αντίπαλο δέος του Σαμαρά είναι η Αριστερά? ΕΔΩ ΧΑΘΗΚΕ Η ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΔΕΞΙΑ. Ξυπνήστε. Θα το αντιληφθείτε σε 2 χρόνια. Αλλά τότε θα έχετε ξεχάσει.

    • chrisss avatar
      chrisss @ Revit 09/02/2012 21:19:36

      Με συγχωρείς αλλά ποιός είσαι εσύ που πιστεύεις ότι εκφράζεις όλη την πατριωτική δεξιά; εκτός και αν είσαι ο Καμμένος, που αρχικά στήριζε την Ντόρα και ξαφνικά συνειδητοποίησε πως κάποιοι(σικ) πάνε να ξεπουλήσουν την χώρα. Η αντιμνημονιακή στάση, μπορούσε να σταθεί μόνο στην περίπτωση του πρώτου μνημονίου. Τώρα ή με κάποιου είδους μνημόνια θα ζήσουμε(όχι κατ' αναγκην τόσο επαίσχυντα) είτε με δραχμή. Η ΝΔ έχει εκφράσει την θέση της πάνω στο θέμα. Είναι ευρωπαικό κόμμα και τέτοιο θα παραμείνει. Ξέρω πως υπάρχουν πολλοί λόγοι να θέλει κανείς την δραχμή, αλλά υπάρχουν και άλλοι τόσοι και περισσότεροι, να μην την θέλει κανείς. Το μόνο που πιστεύω είναι ότι ο Σαμαράς έκανε ότι μπορούσε, στα ιδεολογικά και πολιτικά πλαίσια στα οποία κινείται, αν κάνει λάθος ή όχι θα το δείξει η ιστορία. Πάντως προδότης κλπ βλακείες που ξεστομίζονται, δεν είναι. Ίσα ίσα που έχει αναλάβει και βάρος που δεν του αναλογεί για πολλά πράγματα. Σκεφτείτε μόνο την έκβαση της διαπραγμάτευσης, χωρίς την ύπαρξη Σαμαρά και αν έχετε αμφιβολίες, δείτε τι πέρασε χθες και με πόση δυσκολία πέρασε και τι έχει περάσει 2 χρόνια τώρα και πόσο αέρα πέρναγε..μην λέμε ότι θέλουμε

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ chrisss 09/02/2012 21:55:07

        +1000

  21. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 09/02/2012 21:02:21

    Ο Σαμαράς με είχε ήδη πείσει. Με την σημερινή του δήλωση δείχνει τι σημαίνει ηγέτης πέρα από κομματικά όρια

  22. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 09/02/2012 21:03:45

    Πές τα γιατί εδώ νομίζουν μερικοί μερικοί ότι το 2011 ήταν πρωθυπουργός ο Σαμαράς

  23. Απόστολος avatar
    Απόστολος 09/02/2012 21:06:57

    Γιατί έκανε διάγγελμα; Γιατί χρεώθηκε μόνο αυτός την συμφωνία;
    Δεν ήθελα να ακούσω ότι τα μέτρα πονάνε. Το βλέπω κάθε μήνα στον τραπεζικό λογαριασμό που είναι ολοένα ελλειμματικός.
    Ήθελε να απολογηθεί/ εξομολογηθεί για κάτι που έκανε;
    Μήπως τότε, θα έπρεπε να μας πει και κάτι περισσότερο;

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Απόστολος 09/02/2012 21:17:18

      Έκανε το διάγγελμα για να ζητήσει ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ διότι αλλιώς θα το έκανε ο Παπαδήμος και θα έλεγε ότι οι εκλογές πρέπει να μετατεθούν στο 2013 για να ψηφίσει αυτός τους εφαρμοστικούς νόμους της σημερινής συμφωνίας. Η τρόϊκα θα ήταν σίγουρα σύμφωνη σε μια τέτοια εξέλιξη. Μπορείς να ενημερωθεί γι' αυτό από άλλη ανάρτηση των αντινέων

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 09/02/2012 21:18:24

        Σίγουρα δεν το έκανε για να "απολογηθεί". Αυτό θα μπορούσε να πείσει ίσως μόνο τους παραδοσιακούς ψηφοφόρους ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ

  24. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 09/02/2012 21:07:21

    χανιώτικα; .... Χανιώτικα; Ντόρα εσύ είσαι;

  25. Alilouia avatar
    Alilouia 09/02/2012 21:08:04

    Ε κακομοίρη άνθρωπε: Μπορείς να μετακινήσεις βουνά, να κάμεις θάματα, κι εσύ να βουλιάζεις στην κοπριά, στην τεμπελιά και στην απιστία!
    Θεό έχεις μέσα σου, Θεό κουβαλάς και δεν το ξέρεις - το μαθαίνεις μονάχα την ώρα που πεθαίνεις, μα 'ναι πολύ αργά.
    Ας ανασκουμπωθούμε εμείς που το ξέρουμε, ας σύρουμε μπορεί να μας ακούσουν!


    Δεν ελπίζω τίποτα, δε φοβούμαι τίποτα, είμαι λέφτερος .

    Νίκος Καζαντζάκης

  26. questionmark avatar
    questionmark 09/02/2012 21:08:40

    Να κάνω κι εγώ μερικές αδιάκριτες ερωτήσεις;
    Τι πάει να πει "εκλογές τώρα";
    Πριν ψηφιστούν τα μέτρα ή μετά;
    Από ποιόν τις ζητάει; Αυτός έχει εξαντλήσει ό, τι περνάει απ' τα χέρια του για να γίνουν;
    Σόρρυ, αλλά μου ακούγεται σαν το "Επανάσταση τώρα", του ΚΚΕ, που λέει ό, τι λέει, αλλά από πίσω οι επιχειρησούλες και τα μαγαζάκια δουλεύουν κανονικά...

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ questionmark 09/02/2012 21:21:31

      Βιάζεσαι. Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ προφανώς σε συνεννόηση με τον Πρόεδρο Σαμαρά ως προπομπός είπε στη βουλή ότι οι εκλογές θα πρέπει να γίνουν 4 Μαρτίου. Ακόμα και τότε να μην γίνουν η πίεση για άμεσες εκλογές είναι εμφανείς. Σε αυτό πρόσθεσε την τελευταία σχετική δήλωση Σαμαρά για εκλογές πριν το Πάσχα δηλαδή το αργότερο 8 Απριλίου.

  27. dimitris avatar
    dimitris 09/02/2012 21:08:53

    Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΡΙΣΤΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    ΒΡΕΘΗΚΕ ΠΡΟ ΤΕΤΕΛΕΣΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΤΑ ΑΜΒΛΥΝΕ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΣΕ
    ΤΟ ΒΡΩΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΙΜΩΡΗΣΕ ΠΡΙΝ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΓΙΑ ΟΣΑ ΠΙΣΤΕΥΕ ΚΑΙ ΩΣ ΝΕΟΣ ΤΟΤΕ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΣΑΝΤΑΣ ΤΟ ΘΥΜΙΚΟ
    ΑΣ ΤΟΥ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΣΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΩΡΓΟΣ Η ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑΣ
    Ο ΒΡΑΧΟΣ ΣΤΕΚΟΤΑΝ ΠΕΛΩΡΙΟΣ ΚΑΙ ΚΡΑΤΑΙΟΣ ΧΛΕΥΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΥΜΑ ΠΟΥ ΕΣΚΑΓΕ ΣΤΙΣ ΠΑΡΥΦΕΣ ΤΟΥ...ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΥΜΑ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΤΟΝ ΓΚΡΕΜΙΣΕ

  28. epi avatar
    epi 09/02/2012 21:09:07

    Ο ΓΑΠ μας έσωσε 4 φορές. Ο Σαμαράς είναι μόλις η δεύτερη. Όταν θα δει να καταρρέει η ΝΔ να δούμε αν θα τολμήσει εκλογές. Δεν θα τον αφήσουν ούτε αυτό να κάνει. Για δε το διάγγελμα τι να πεί κανείς; Χρειαζόμαστε ανάπτυξη αλλά επιβάλλουμε ύφεση. Θα παλέψω για την ανάπτυξη αλλά επειδή οι προηγούμενοι τα έκαναν μπάχαλο σας επιβάλλω ύφεση. Άλλα θέλω και άλλα κάνω. Ξέρω το σωστό αλλά κάνω το λάθος. Τι λογική είναι αυτή;

    • Greco21 avatar
      Greco21 @ epi 09/02/2012 21:13:57

      Ποιος δεν θα τον αφήσει;

      Στην Ευρώπη όταν λες Ν.Δ. είναι διαφορετικό από όταν λες ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο...

      Ε, στην Αμερική θα στεναχωρηθούν λίγο μερικοί. Αλλά όχι όλοι

      • epi avatar
        epi @ Greco21 09/02/2012 21:26:32

        Δεν θα τον αφήσουν, οι ίδιοι που δεν τον άφησαν να περάσει χθες έστω και ένα από αυτά που έλεγε στο Ζάπειο ΙΙ.

        • Greco21 avatar
          Greco21 @ epi 09/02/2012 21:30:54

          Το ΖΑΠΕΙΟ ΙΙ θα το περάσει με αυτή την σύνθεση της Βουλής; Πως; Για να το καταλάβω δηλαδή... Θα προτείνει νομοσχέδια ΖΑΠΕΙΟ ΙΙ και θα ψηφίζει ΝΑΙ ο Παπουτσής...

          Έλεος.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ epi 09/02/2012 21:25:18

      Αυτός επέβαλε την ύφεση; Αυτός έσωσε ό,τι μπόρεσε. Το ίδιο είναι με τον ΓΑΠ που μας επέβαλε το Μνημόνιο - ΔΝΤ με "Τιτανικό" κ.λπ. που εκτόξευσαν τα spreads, με φούσκωμα του ελλείμματος, και με συνειδητές συνεννοήσεις με τον πορνόγερο τον Στρος Καν; Άστε ρε παιδιά. Ονειρεύεστε τον Έλληνα Τσάβες. Δεν χρειαζόμαστε έναν τέτοιο. Αυτά στη λατινική Αμερική.

      • epi avatar
        epi @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 09/02/2012 21:32:02

        Φυσικά και δεν την επέβαλε. Την ενισχύει όμως. Φυσικά και δεν τον εξισώνω με τν ΓΑΠ. Σκέφτομαι και φρίττω τι θα γινόταν αν έσπαγε ο διάολος το ποδάρι του και ήταν αρχηγός η Ντόρα. Πάντως τα ίδια διλλήματα που βάζεις έβαζε και ο ΓΑΠ.

  29. βασιλης avatar
    βασιλης 09/02/2012 21:09:40

    "Οποιος δεν χρησιμοποιεί τα μάτια του γιά να δει τότε θα τα χρειαστεί σίγουρα γιά να κλάψει" ( Ζαν Πωλ Σαρτρ)

  30. Leonidas avatar
    Leonidas 09/02/2012 21:11:06

    Συγγνώμη που θα σας ξυπνήσω, αλλά στο Eurogroup ΤΩΡΑ ζητάνε να ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ η Ελλάδα και ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ, αυτά τα μέτρα που αποφασίσανε σύσσωμοι χτες οι πολιτικοί αρχηγοί που στηρίζουν την Κυβ. Παπαδήμου-τα μέτρα αυτά, με ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΚΑΘΑΡΑ ΟΡΟΥΣ, σημαίνουν ότι δεν μπορεί να υπαρξει ΑΝΑΠΤΥΞΗ. - ούτε για Ελλάδα, ούτε Πορτογαλία και παρόμοιες οικονομίες, εντός του ευρώ.
    -Οικονομολόγοι και αναλυτές των αγορών τα λένε αυτά, ΟΧΙ αριστεροί.

    Ονειρα γλυκά...

    • factorx avatar
      factorx @ Leonidas 09/02/2012 21:12:31

      Διάβασε σε παρακαλώ καλύτερα τι γίνεται στις Βρυξελλες: δείχνουν εκλογές

    • tiramola avatar
      tiramola @ Leonidas 09/02/2012 21:18:58

      Ελληναράδες και οι πολιτικοί μας αρχηγοί.Πήγαν να την κάνουν στα μουλωχτά.
      Πήγαινε Μπένυ εσύ και αν ζητήσουν υπογραφές βλέπουμε.

    • ΜΠ avatar
      ΜΠ @ Leonidas 09/02/2012 21:20:29

      'Οταν σε σπρώχνουν στον γκρεμό αντιστέκεσαι και ψάχνεις για τρόπο διαφυγής από τον κίνδυνο. Η διαπραγμάτευση του όλου ξεκινάει την επόμενη μέρα των εκλογών. Η αντίδραση των έξω και το ξεσάλωμα των απειλών οφείλεται στο σημερινό ΥΠ. Οικονομικών. Η βαλβίδα άνοιξε για να γίνει αποσυμπίεση. Η γραμμή Σαμαρά είναι χαρακτηριστική της συνέχειας που θα ακολουθήσει.

  31. ΜΠ avatar
    ΜΠ 09/02/2012 21:17:57

    O Σαμαράς δεν θα πήγαινε στον Πούτιν να εκτεθεί χωρίς λόγο, αν δεν γνώριζε εκ των προτέρων τις δυνατότητες συνεργασίας με τη Ρωσία, ακόμη και εν μέσω μνημονίου. Το ίδιο ισχύει και για το Ισραήλ. Είναι δε ο μόνος πολιτικός-τεχνοκράτης με ΕΛΛΗΝΙΚΗ ψυχή και δεν θα απογοητεύσει τους Έλληνες. Ο δρόμος είναι ανηφόρα, αλλά η θέα από ψηλά όταν θα φτάσουμε στην κορυφή θα είναι υπέροχη !!!!

  32. O.I. avatar
    O.I. 09/02/2012 21:19:29

    Ή... θά είχαμε δημοψύφησμα γιά εκλογές...

  33. βασιλικη κόμπρα avatar
    βασιλικη κόμπρα 09/02/2012 21:19:29

    α.Καλά εσύ άνθρωπέ μου το πρόβλημα το έχεις με αυτόν που γράφει τους λόγους του; Πάσχεις! Τόση μικροπρέπεια;
    β. Οδηγίες σκηνοθέτη σε σαπουνόπερα
    γ. Να σας δω τι θα λέγατε μερικοί καλοθελητές αν δεν έκανε διάγγελμα.
    δ. Σαρέσει η υποκρισία και το ψέμα. Μπορεί να ψήφισες και τον ΓΑΠ που ξέρεις;
    ε. Την ημερομηνία των εκλογών την καθορίζουν η δανειακή και το PSI όχι οι διαρροές στις παλιοφυλλάδες και στα βρωμοκάναλα που ακούς.
    στ. Χωρίς σχόλιο.......

    • Inno avatar
      Inno @ βασιλικη κόμπρα 09/02/2012 21:50:20

      χαλάρωσε και μαζέψου...
      έχω δικαίωμα να πω την γνώμη μου και εσύ αν θες διαφωνείς. Όχι να μου το παίζεις και Μπένι όμως.

      • βασιλικη κόμπρα avatar
        βασιλικη κόμπρα @ Inno 09/02/2012 21:57:39

        Και τι διαφορετικό έγινε από αυτό; Είπες τη γνώμη σου και διαφώνησα (δεν το κατάλαβες;μήπως νόμιζες οτι συμφώνησα;).
        Και ασκώ το ίδιο δικαίωμα με σένα λέω τη γνώμη μου και αν θες διαφωνείς.

  34. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 09/02/2012 21:20:27

    ΑΡΓΗΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΠΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΕΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΞΗ

  35. Greco21 avatar
    Greco21 09/02/2012 21:20:59

    Ο καιροσκοπισμός δεν είναι χαρακτηριστικό του δεξιού.

    • Δεν έχει σημασία avatar
      Δεν έχει σημασία @ Greco21 09/02/2012 21:35:05

      Οι εκλογές θα γίνουν τον άλλο μήνα.

  36. ΤΑΣΟΣ avatar
    ΤΑΣΟΣ 09/02/2012 21:22:20

    ΑΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΤΟ ΤΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΑ Η ΧΩΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΩΤΕΡΟΥ ΜΙΣΘΟΥ , ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΠΕΙΣΕΤΕ. ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΧΑΝΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ Κ. ΣΑΜΑΡΑ 22% ΤΗΣ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΙΧΑ.

  37. γνωρίζων avatar
    γνωρίζων 09/02/2012 21:25:28

    Αγαπητοί φίλοι,
    Διαβάζοντας με ψυχραιμία (ο συναισθηματισμός σε αυτές τις περιπτώσεις δεν κάνει καλό) τις δηλώσεις του ΑΣ καταλαβαίνω ότι του υποσχέθηκαν εκλογές άμεσα για να υπογράψει. Το λογικό, αν δεν τον πουλήσουν σε αυτό (μιλάμε για τον κ. Παπανδρέου ας μην ξεχνιόμαστε) είναι την Κυριακή το βράδυ αμέσως μετά την υπερψήφιση (αν αυτή καταστεί εφικτή) του πακέτου μέτρων, ο πρόεδρος της βουλής να ανακοινώσει εκλογές. Έτσι στο επίπεδο του φαίνεσθαι, θα έχει τηρηθεί και η συμφωνία των πολιτικών αρχηγών του Νοεμβρίου.

    Το λάθος, κατά την ταπεινή μου γνώμη, του ΑΣ είναι ότι δεν υπολογίζει σωστά τον αντίκτυπο της συμφωνίας του σε αυτό το πακέτο μέτρων. Είναι βέβαιο ότι οι επιστήμονες που τον συμβουλεύουν αναλύοντας το προφίλ των ψηφοφόρων της ΝΔ τον ώθησαν στη διαπράγματευση για τις συντάξεις παρά για τους μισθούς. Όμως αυτό που συνέβη στους μισθούς δεν έγινε με κοινωνικούς όρους 2009, αλλά 2012. Η ανεργία στους νέους από 22 έχει φτάσει 48. Αυτό είναι που θα τσακίσει τη ΝΔ εκλογικά και δε θα την αφήσει να κυβερνήσει και να διαπραγματευτεί όπως, ίσως ακόμη και σήμερα, πιστεύει ο ΑΣ. Τα ποσοστά θα είναι της τάξης του 23-25. Το Πασοκ θα ανέβει λίγο δυστυχώς γιατί πλέον στον κοινό νου δε φαίνεται ποια είναι η διαφορά (σε ότι αφορά το νέο μνημόνιο, που όμως ).
    Το αποτέλεσμα είναι η καταστροφή του πολιτικού συστήματος. Ο ΑΣ θα είναι αδύναμος ακόμη και όταν γίνει πρωθυπουργός. Θα μπορέσουν να του επιβάλλουν να περάσει και άλλα μέτρα τον Ιούνιο και θα κινδεύσει άμεσα η κυβέρνηση του.
    Η επιδείνωση της κατάστασης δυστυχώς φαίνεται βέβαιη. Στην πολιτική, όπως και στη ζωή γενικότερα, παίζει σημαντικό ρόλο το timing. Και το timing ήταν να πει τώρα ΟΧΙ και ΕΚΛΟΓΕΣ. Αυτό θα σήμαινε τουλάχιστον 35%. Τώρα αποδέχεται το ρόλο του διοικητή μιας περιφέρειας του αναδυόμενου Ευρωκράτους. Αυτή η περιφέρεια θα είναι η περιφέρεια ΤΩΝ ΦΤΩΧΩΝ.

  38. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 09/02/2012 21:28:03

    Τις άκουσα με συμπάθεια. Ήταν ειλικρινής τοποθέτηση και έδωσε κάποιες διευκρινίσεις που έλειπαν σχετικά με τον τρόπο που διαπραγματεύθηκε το θέμα των επικουρικών. Θα περίμενα και μια κατατοπιστική διευκρίνιση των περίφημων “ισοδύναμων μέτρων” που εισηγούνται. Η αναφορά στην ευθύνη της ΓΑΠικής διακυβέρνησης και αυτή ήταν σωστή στην διατύπωση και στον τόνο. Ελπίζω αυτό να δείχνει και την βούληση για απόδοση ευθυνών εν ευθέτω χρόνω.

    Ωστόσο, η λογική ανάλυση της κατάστασης με κάνει να εμμένω στις απόψεις που έχω διατυπώσει εδώ μετά την στήριξη της κυβέρνησης Παπαδήμου. Τώρα μάλιστα οι δεσμεύσεις είναι τόσο πολλές που τον δένουν χειροπόδαρα ακόμη και αν κερδηθούν οι επικείμενες (και συνεχώς αναβαλλόμενες) εκλογές. Δυστυχώς η πραγματικότητα είναι ότι στηρίζοντας αυτήν την κυβέρνηση μπήκε σε μία παρτίδα όπου οι κινήσεις που θα κάνει είναι forced, όπως λένε στο σκάκι.

    Δεν αμφισβητώ τις προθέσεις του. Αλλά με προβληματίζει εκείνος ο χιλιοειπωμένος στίχος για τον δρόμο προς την κόλαση που είναι σπαρμένος από καλές προθέσεις...

    Η επόμενη κυβέρνηση θα κληθεί να υλοποιήσει μέτρα τα οποία που απορρέουν από την σημερινή συμφωνία, κάποια από τα οποία είναι επώδυνα, παράλογα και απεχθή.

    ΥΓ. Κάποιοι σχολιαστές παρατηρώ ότι έχουν μπερδέψει την κριτική με τον θερσιτισμό. Ίσως θα μπορούσαν να εκτονωθούν αποτελεσματικότερα σε κανένα γήπεδο, και όχι στο πληκτρολόγιο.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Professor Moriarty 09/02/2012 21:37:42

      Καλά τα λες. Σε ένα σημείο έχω μια παρατήρηση. Πιστεύω ότι αν και η κυβέρνηση Σαμαρά θα κληθεί να υλοποιήσει μέτρα τα οποία απορρέουν από την σημερινή συμφωνία, κάποια από τα οποία είναι επώδυνα, παράλογα και απεχθή, εντούτοις μπορεί να επιβάλλει αντισταθμιστικά μέτρα που εγγυώνται ανάκαμψη και ανάπτυξη. Δες το Ζάππειο 2. Υπάρχουν αρκετά μέτρα εκτός ατζέντας τρόϊκας ακόμα και να δεχτούμε ότι δεν πρόκειται να υπάρξει αλλαγή της στάσης της τρόϊκας που και αυτό είναι άδηλο. Η Μέρκελ και ο Σαρκοζί είναι πιθανό αύριο να μην είναι στη θέση τους. Επίσης αν η ύφεση και τα μέτρα λιτότητας επεκταθούν και στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης όπως προβλέπει ο Σαμαράς (αν δεν αλλάξει η λανθασμένη κατεύθυνση της ευρωπαϊκής πολιτικής) τότε θα είναι εντελώς άλλο το πολιτικό περιβάλλον άρα και το αντικείμενο των απαιτήσεων της τρόϊκας και ειδικότερα των δανειστών. Τότε η επαναδιαπραγμάτευση θα είναι ακόμα πιο επιτακτική και επιτυχής. Ο επιμένων νικά. Θα επιβάλλουμε ανάπτυξη για την Ελλάδα αν επιμείνουμε σ' αυτό. Οι ευκαιρίες είναι καθημερινές και οι νόμοι και τα μνημόνια είναι χαρτιά που μπορούν ανά πάσα στιγμή να αλλάξουν αρκεί να γίνουν οι σωστές κινήσεις τη σωστή στιγμή με τους σωστούς ηγέτες.

  39. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 09/02/2012 21:28:21

    Αν δεν έκανε διάγγελμα πρώτος ο Σαμαράς ως αυριανός πρωθυπουργός ζητώντας ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ θα έβγαινε ο Παπαδήμος με τον Παπανδρέου και τον Καρατζαφέρη στο πλευρό του και θα έλεγε να γίνουν οι εκλογές το 2013 για να έχουν τάχα μου χρόνο να ψηφίσουν τους εφαρμοστικούς νόμους της νέας συμφωνίας και λοιπά και λοιπά. Ο Σαμαράς είναι στρατηγικά άψογος. Όποιος δεν το βλέπει απλά βιάζεται.

    • Inno avatar
      Inno @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 09/02/2012 21:41:08

      μακάρι! το ότι βιάζομαι, το χω..

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 09/02/2012 23:46:35

      Μανώλη, "Να έχετε εμπιστοσύνη στις δυνάμεις του Έλληνα Που συχνά δεν τις ξέρουμε ούτε εμείς οι ίδιοι…"

      Το Ελληνικό Δυναμικό είναι Τεράστιο. Τα Ελληνικά μυαλά περιζήτητα, από τα καλύτερα του κόσμου! Και είναι αυτά ακριβώς που τρέμει και υπολογίζει "η αριστοκρατία της σκοπιμότητας" (aristocracy of purpose), η "elite" της νεο-αταξίας, των οικονομικών δολοφόνων του πλανήτη και από τον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο Οφειλετών και Νυν ολέθριων δανειστών-εκβιαστών της Ελλάδας.

  40. Tyxaios avatar
    Tyxaios 09/02/2012 21:28:58

    απο ποιον ζητα εκλογες ο κ Σαμαρας απο το λαο? απο τη βουλη? απο τον πρωθυπουργο? ποτε ζητα εκλογες ο κ.Σαμαρας? μεχρι 19 φλεβαρη? μεχρι τελος Μαρτη?πριν το πασχα?μετα? τα εχει ζητησει ολα . Τωρα ποιο ζαππειο εχει ως προγραμμα το 1 το 2 το 3 ? η πραγματικοτητα ειναι οτι ο κ.Σαμαρας μετεχει μια χαρα στην κυβερνηση μια χαρα δεχεται μνημονιο και μια χαρα συμφωνει. Αν πιστευει σε αλλη πολιτικη να την επιβαλλει αλλιως σπαταλα το χρονο μας.

  41. ΑΧΙΛΛΕΑΣ-ΛΑΡΙΣΑ avatar
    ΑΧΙΛΛΕΑΣ-ΛΑΡΙΣΑ 09/02/2012 21:29:50

    Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΤΟΥ 'ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ'.
    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΑΡΘΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.
    ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟ ΜΑΡΤΙΟ ΑΝΤΩΝΗ!

    • d.a.- avatar
      d.a.- @ ΑΧΙΛΛΕΑΣ-ΛΑΡΙΣΑ 09/02/2012 21:38:34

      το 8% του λαού είναι μαζί σου Αντώνη

  42. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 09/02/2012 21:30:36

    Τα γκάλοπ θα του δίνουν ένα 31 με 33%. Σε συνθήκες πόλωσης εκλογών δεν είναι δύσκολο να φτάσει το 36% που είναι αυτοδυναμία εάν δεν μπει Μπακογιάννη και Χρυσή Αυγή στη βουλή πράγμα πολύ πιθανό.

  43. gkioi avatar
    gkioi 09/02/2012 21:31:44

    ΧΘΕΣ ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ ΠΡΟΕΔΡΕ, ΟΤΙ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΗΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ.
    ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΣ ΣΕ 50 ΣΕΛΙΔΕΣ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΛΥΣΣΟΔΕΝΕΙ.
    ΕΙΠΕΣ ΟΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΝΕΣΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.
    ΤΩΡΑ ΖΗΤΑΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΦΟΥ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΣ ΠΡΩΤΑ .
    ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ;

  44. ΑποΜηχανηςΦτωχος avatar
    ΑποΜηχανηςΦτωχος 09/02/2012 21:32:30

    Και η χτεσινή δήλωση περί "λιγότερου πόνου" απαράδεκτη. Πρέπει να έγινε αντιληπτό γιατί σήμερα απολογήθηκε γι' αυτό το σημείο.

  45. ΣΑΤΩΦ avatar
    ΣΑΤΩΦ 09/02/2012 21:34:21

    ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ....ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ...ΣΑΝ ...ΠΑΣΟΚΟΜΑΝΕΣ ...ΟΠΩΣ ΚΑΝΑΝΕ ...ΟΙ ...ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΙ ...ΤΟΥ ΠΑΣΟΚΙΣΜΟΥ ....ΟΤΙ ...ΜΑΣ ΣΩΣΑΝΕ ....ΜΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ...ΚΑΙ ...ΟΤΙ ..ΘΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ...ΣΥΝΤΑΞΗ ...ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΑΚΙΑ...ΕΠΕΙΔΗ ..ΔΕΝ ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΑΜΕ...ΜΗΝ ΠΕΤΑΤΕ ...ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ ..ΣΑΣ ...ΔΕΞΙΟΙ ..ΕΛΛΗΝΕΣ ...ΕΠΕΙΔΗ..ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ...ΚΑΠΟΙΟΙ ...ΕΔΩΣΑΝ ...ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ...ΣΤΑ ΣΚΥΛΙΑ....ΤΕΡΜΑ ...Ο ΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ....ΠΡΩΤΑ ...Η ΠΑΤΡΙΔΑ...ΑΥΤΗ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ...ΕΙΝΑΙ ...ΘΕΑΤΡΟΚΡΑΤΙΑ...ΜΕ ΚΟΜΠΑΡΣΟΥΣ ...ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΚΛΑΣΑΤΟΥΣ ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ ...

  46. KOYK avatar
    KOYK 09/02/2012 21:35:47

    Οι άκομψες ανδιπλώσεις
    και οι μειωτικοί συμψηφισμοί,
    δεν έκαναν καλό σε κανέναν. Ούτε σε σενα κύριε Σαμαρά.
    Ευτυχώς η αποκάλυψη των ρόλων είναι τωρα πιά πιό εύκολη......

  47. epi avatar
    epi 09/02/2012 21:37:09

    Ενώ το Μνημόνιο 2 είναι πιο εύκολο; Να δεις που στο τέλος αυτοί του 8% θα πούν όχι και θα γίνουν και ήρωες από πάνω.

  48. Θανασης Κατερινη avatar
    Θανασης Κατερινη 09/02/2012 21:37:35

    Μαγκες τι γινεται με το αγγλικο δικαιο το καναμε γαργαρα τωρα;Εσεις δεν λεγατε απο εδω μεσα οτι το αγγλικο δικαιο ειναι καταστροφη και ειναι υπερ του δανειστη και οτι με αυτο βαζουμε υποθηκη το μελλον των παιδιων μας και ξεπουλαμε τα ασημικα μας και αλλα τετοια ωραια;;;;;Μπορει να μου απαντησει καποιος ή τωρα που συμφωνησε ο μεγαλος αρχηγος ολα ειναι μελι γαλα και δεν βαριεσαι ας παει και το παλιαμπελο;

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Θανασης Κατερινη 09/02/2012 21:41:46

      Είπαμε, ελληνικό θα είναι το δίκαιο της αναγκαστικής εκτέλεσης.

      • Θανασης Κατερινη avatar
        Θανασης Κατερινη @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 09/02/2012 21:57:13

        Απο τον Αυγουστο ειναι προσυμφωνημενο το αγγλικο δικαιο δυστυχως φιλε Μανωλη.Υπαρχουν και εγγραφα που εχουν βγει στην δημοσιοτητα που το αποδεικνυουν.Εαν τελοςπαντων εχεις δικιο εσυ,τοτε δεν τρεχει μια.Εαν ομως εχω δικιο εγω,τοτε τι γινεται φιλτατε;Παλι "ζήτω ο Σαμαρας θα λεμε;"

  49. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 09/02/2012 21:38:27

    Πέρασαν όλα τα επαχθή μέτρα.Διαλύονται ζωές.Αφανίζεται το σύμπαν.Ας μην συνεχίσω,διότι θα εκραγώ.Τίποτα άλλο.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Komis Montechristo 09/02/2012 21:46:00

      Δεν θα γίνει αυτό. Εκλογές ΤΩΡΑ. Νέα κυβέρνηση αυτοδύναμη με Σαμαρά πρωθυπουργό. Αμέσως μέτρα ανάκαμψης οικονομίας (Ζάππειο 2) που δεν περιέχονται στην ατζέντα της τρόϊκά ούτως ή άλλως. Για τα μέτρα της ίδιας της συμφωνίας που πρέπει να αλλάξουν επίμονη επαναδιαπραγμάτευση σε δεύτερο χρόνο σε επίπεδο κορυφής αφού εξασφαλιστεί και η συμμαχία των νοτιοευρωπαϊκών κρατών. Όταν η ύφεση χτυπήσει την πόρτα Ιταλίας-Ισπανίας θα έχουμε πολύ δυνατούς συμμάχους για να περάσουμε επιπλέον μέτρα ανάκαμψης και ανάπτυξης. Ο επιμένων νικά.

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 09/02/2012 22:03:05

        Ἐδῶ μόνο γιά τίς ἐπικουρικές ἒγινε τόσος ντόρος μέ τήν τρόϊκα,θά δεχθοῦν ὁλόκληρο Ζάππειο 2;

  50. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 09/02/2012 21:38:43

    Τη στιγμή που κάποιοι έσπρωχναν τη χώρα στο γκρεμό ο Σαμαράς φώναζε για αλλαγή πολιτικής. Δεν τον άκουσαν.

    Τη στιγμή που άλλοι αναλώνονταν σε άκαπνες ασκήσεις αυριανικού λαϊκισμού ο Σαμαράς αποδείκνυε ότι αποτελεί τον μοναδικό αξιόπιστο θεματοφύλακα της αστικής δημοκρατίας στη χώρα.

    Τη στιγμή που οι πάντες είχαν πελαγώσει με τις άπληστες απαιτήσεις των τροϊκανών γυπών ο Σαμαράς ήτανε ο μόνος που διαπραγματευόταν.

    Τη στιγμή που έβρεχε ναι ο Σαμαράς άρθρωσε τα μόνα όχι. Θα θέλαμε να πει κι άλλα, πράγματι, αναμφίβολα θα το ΄θελε κι αυτός. Ας όψονται οι αυτόχειρες εταίρες του συστήματος και τα μεταπολιτευτικά κατορθώματά τους.

    Τη στιγμή που άλλοι αφήνονται μακάρια να κυβερνηθούν ες αεί από βαρβαρόφωνους δυνάστες, ο Σαμαράς ζητά να πάρει ο ελληνικός λαός τις τύχες της Ελλάδας στα χέρια του.

    Οι δραματικές συνθήκες που βιώνουμε δεν μπορεί παρά να γιγαντώνουν το αίσθημα ευθύνης για τη σωτηρία της πατρίδας μας. Ένα αίσθημα ευθύνης που μεταφράζεται, τώρα περισσότερο από ποτέ, σε πολλαπλασιαστική ισχύ της εμπιστοσύνης με την οποία περιβάλλουμε τη μόνη αξιόπιστη πολιτική επιλογή, τον Αντώνη Σαμαρά.

  51. GreekinEurope avatar
    GreekinEurope 09/02/2012 21:41:12

    Ο Σαμαράς είναι η μόνη ρεαλιστική λύση για την αυριανή μέρα!
    Το ΠΑΣΟΚ τελείωσε! Δεν χρειάζεται ο Σαμαράς να αντιπολιτεύεται το ΠΑΣΟΚ, το έχουν τελειώσει οι ίδιοι οι ψηφοφόροι του.
    Από εδώ και πέρα και στον προεκλογικό αγώνα, ο Σαμαράς πρέπει να πείσει τους πολίτες ότι Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ ΤΗΝ ΔΙΟΧΕΤΕΥΣΗ ΨΗΦΩΝ "ΕΛΑΦΡΑ ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ" ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ!
    Η Αριστερά απειλεί να καταγράψει ποσοστά ρεκόρ για τα τελευταία 100 χρόνια στην Ελλάδα. Τυχόν εμπλοκή της Αριστερας στην εξουσία μπορεί να σημαίνει ακόμα και έξοδο από την ΕΕ, αφού η ΕΕ κυριαρχείται από Φιλελεύθερες αντιλήψεις και δεν σηκώνει αντιρρήσεις ιδιως σε οικονομικά θέματα!
    Οσο ο Σαμαράς αποκόψει ψήφους από την Αριστερά, τόσο περισσότερο θα πλησιάσει στην αυτοδυναμία!

  52. Θεμιστοκλής avatar
    Θεμιστοκλής 09/02/2012 21:41:19

    Δεν πιστεύω ότι θα γίνουν εκλογές σύντομα. Πιθανότατα ούτε και όταν συμπληρωθεί η τετραετία.....!

  53. sam530 avatar
    sam530 09/02/2012 21:41:20

    φίλοι άκουσα πολλά για τις διαπραγματεύσεις, επικουρικές,κύριες συντάξεις,
    μισθούς, δεν άκουσα τίποτα για αγγλικό δίκαιο, ταμείο αποκρατικοποιήσεων,
    ειδικό λογαριασμό μόνο για αποπληρωμή χρέους. ακούσατε τίποτα εσείς;;

  54. Ιεροφάντης avatar
    Ιεροφάντης 09/02/2012 21:45:44

    Δύο τινά υπάρχουν.

    Το πρώτο, ότι ο Σαμαράς είναι δοτός, οσφυοκάμπτης, μια από τα ίδια, καταχραστής της εμπιστοσύνης μας. Κατά συνέπεια, αφού μας πούλησε, του αξίζει χλεύη και δικαιολογούμαστε να του γυρίσουμε την πλάτη. Ο καθένας ας ακολουθήσει την επιλογή της αρεσκείας του και τον αγώνα να εκφραστεί μέσα από άλλα σχήματα και πολιτικούς χώρους.

    Το δεύτερο, ο Σαμαράς έκανε αριστούργημα. Να εξηγήσω.

    Από την προηγούμενη Πέμπτη, οι Δανειστές (Ιδιώτες και Δημόσιος Φορέας) πίεζαν για άμεση αποδοχή του σχεδίου της Τρόϊκα.

    Την προηγούμενη Κυριακή θα έπρεπε να τελειώσουν όλα για την Ελλάδα, με την έννοια ότι θα έπρεπε όλες οι πολιτικές δυνάμεις που στηρίζουν την Κυβέρνηση και ο Πρωθυπουργός να πουν ναι σε όλα, όπως τα είχε πει και γράψει η Τρόϊκα, ώστε τη Δευτέρα, 06/02, να συνεδριάσει το Eurogroup, να εγκριθεί η αποδοχή της ελληνικής πλευράς και να ξεκινήσουν οι διαδικασίες για ενεργοποίηση τόσο του προγράμματος Ανταλλαγής Ομολόγων, με ημερομηνία έναρξης την 13/02, όσο και του προγράμματος της νέας Δανειακής Σύμβασης, με έγκριση από τα Κοινοβούλια των κρατών μελών της Ευρωζώνης.

    Η προηγούμενη Παρασκευή, έγινε Δευτέρα. Η Δευτέρα, Τρίτη. Η Τρίτη, Τετάρτη. Στο ενδιάμεσο απειλές, καταστροφή, τελειώνει ο χρόνος, πιέσεις, άγχος για ξένους και εγχώριους μνημονιακούς μύστες.

    Και την Τετάρτη το απόγευμα, έγινε διαπραγμάτευση, με την οποία τα όσα είχε γράψει και πει η Τρόϊκα από την προηγούμενη εβδομάδα πέρασαν από το τέστ, και στο μέτρο του δυνατού, ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ, με την αποδοχή της Τρόϊκα, πλην ενός.

    Ο Υπερφίαλος Υπουργός επί τον Οικονομικών, έφυγε ξημερώματα σήμερα για το Eurogroup, το οποίο τελικά ορίστηκε για σήμερα, αλλά χωρίς συμφωνία, προκειμένου να εκλιπαρήσει για συμφωνία, από τους αγχωμένους Ευρωπαίους, που ανέμεναν να τελειώσουν με την Ελλάδα την προηγούμενη εβδομάδα.

    Και εκεί που μόλις φτάνει τρώει την παγάδα της κατσάδας γιατί δεν υπάρχει συμφωνία στην Ελλάδα, πληροφορούνται ότι στην Ελλάδα υπάρχει συμφωνία με αποδοχή Σαμαρά στη συμβιβαστική πρόταση για τις επικουρικές και κύριες συντάξεις.

    Αλλά ο χρόνος για το Eurogroup έχει τελειώσει. Από αύριο και για δεκαπέντε ημέρες, το Γερμανικό Κοινοβούλιο κλείνει για χειμερινές διακοπές. Ο Σαμαράς αυτό το ήξερε. Και με παρελκυστική τακτική (κατενάτσιο) το πήγε μέχρι εκεί που χρονικά το ήθελε.

    Στο τέλος είπε στους Ευρωπαίους ναι σε όλα, όσα είχε διαπραγματευτεί χθές και σήμερα και έφεραν την δική τους αποδοχή. Τους πετάει τη μπάλα και τους βάζει στο δίλλημα να εγκρίνουν την πολιτική απόφαση της ελληνικής κυβέρνησης και των Αρχηγών των κομμάτων που τη στηρίζουν.

    Και οι Ευρωπαίοι, που μέχρι χθες έτρεχαν και δεν έφταναν, ακούμε σήμερα ότι δεν βιάζονται και τόσο για να πάρουν απόφαση για την Ελλάδα.

    Και πως τότε θα υλοποιηθεί το PSI+ με τη δημόσια πρόταση της Ελλάδας προς τους ιδιώτες πιστωτές χωρίς να υπάρχει ευρωπαϊκή απόφαση επί της λήξης της διαπραγμάτευσης για το πρόγραμμα ανταλλαγής ομολόγων και τη νέα δανειακή;

    Πως θα εκταμιευθούν τα ποσά της νέας δανειακής χωρίς αποφάσεις των ευρωπαϊκών κοινοβουλίων χωρίς να έχει εγκρίνει το Γερμανικό Κοινοβούλιο, που θα δεχτεί να δώσει και τη μερίδα του λέοντος;

    Γιατί ξαφνικά ο χρόνος δεν είναι τόσο πιεστικός;

    Ποιοι ξεβρακώθηκαν για την διαπραγματευτική τους ανεπάρκεια; Ο ΓΑΠ, που μόνο ένα κασκόλ κόκκινο περιφέρονταν πέρα δώθε χωρίς περιεχόμενο; Ο Υπουργός Οικονομικών και ο Υπουργός Εργασίας, που το μόνο που ήξεραν να λένε ήταν η παπαγαλία των δανειστών; Ή η Πρωθυπουργάρα μας, που το μόνο που κάνει είναι να σηκώνει τηλέφωνα σαν τηλεφωνήτρια και να συνδέει γραμμές κομίζοντας μηνύματα;

    Εγώ εμπιστεύομαι ανθρώπους που η φυσιογνωμία τους δεν μου προκαλεί αποστροφή.

    Ο Σαμαράς δεν μου προκαλεί αποστροφή. Δεν φταίει αυτός αν παλεύει να περισσώσει ότι μπορεί από μια κατάσταση που έχει γίνει σκατά με ευθύνη άλλων.

    Ζητά εκλογές και ισχυρή και νωπή εντολή.

    Θα του σταθώ στο πλευρό του διότι ελπίζω ότι θα τα πάει καλύτερα από τους Στοχαστές, από τους Συνταγματολόγους και από τους Τραπεζίτες τεχνοκράτες που μας έχουν κατσικωθεί στο σβέρκο τα τελευταία δύο χρόνια.

    Και θα τα πάει καλύτερα, διότι ελπίζω οι Έλληνες να τον εξοπλίσουν με ισχυρή πλειοψηφία ώστε να "σκοτώσει" την πολιτική, μιντιακή και συνδικαλιστική σαπίλα στη χώρα μας και να σταθεί δυνατός απέναντι στην Δανειστική Διεθνή που βλέπει 10 εκ νούμερα, αντί για ανθρώπους.

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Ιεροφάντης 09/02/2012 23:35:53

      Ιεροφάντη αυτό γι απόψε:www.youtube.com/watch?v=ItHzsTrwOeg

      • Ιεροφάντης avatar
        Ιεροφάντης @ Δαναός 10/02/2012 00:00:48

        Ευχαριστώ Δάσκαλε...

      • Ανδρομέδα avatar
        Ανδρομέδα @ Δαναός 10/02/2012 00:10:53

        !!!!!

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ Δαναός 10/02/2012 00:25:18

        !!!!!!!

      • daughter of mercy avatar
        daughter of mercy @ Δαναός 10/02/2012 10:32:13

        !!!!!!!!!!

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Ιεροφάντης 09/02/2012 23:54:26

      Ιεροφάντη, μαζί σου!! Επειδή και εγώ εμπιστεύομαι ανθρώπους από τη φυσιογνωμία τους και απ'αυτό που εν γένει εκπέμπουν. Στον συγκεκριμένο και για άλλον ένα λόγο: γιατί είναι πραγματικά πολύ άτυχος και στη συγκυρία που του έτυχε να βρεθεί, δίνει έναν δυσανάλογα άνισο αγώνα και τον δίνει χωρίς να κιοτέψει!

  55. maria papadaki avatar
    maria papadaki 09/02/2012 21:46:25

    Να γινουν εκλογες,αλλα πιστευω,ειναι πολυ αργα,για το κΣαμαρα.

  56. Orestios avatar
    Orestios 09/02/2012 21:47:18

    Η τακτική του Σαμαρά είναι άριστη.
    Αποκάλυψε τους τραγικά ανεπαρκείς Παπαδήμο, Παπανδρέου, Καρατζαφέρη και Βενιζέλο.
    Ήξερε ότι αποδεχόμενος αυτή την συμφωνία το μπαλάκι πήγαινε στο πεδίο της Γερμανίας. Οι Γερμανοί παρουσίαζαν τον εαυτό τους σαν αυτούς που ενδιαφέρονται. Όμως αποκαλύφθηκαν ότι όχι μόνο δεν ενδιαφέρονται αλλά ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι μία μάζωξη από υποκριτές. Έχοντας την καυτή πατάτα στα χέρια τους ζητήσαν περισσότερα μέτρα καθώς ο Βενιζέλος, πολιτικός αρλεκίνος που χαριεντιζόταν με αυτούς, τώρα κατηγορείται ότι δεν προσκόμισε κάποιες προτάσεις.

    Η ζημιά που έκανε το ΠΑΣΟΚ στους Έλληνες είναι τεραστίων διαστάσεων.
    Μόνη λύση η απόδοση ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ σε όσους αυτά τα 2 χρόνια είχαν το θράσσος να εξαπατούν τους Έλληνες.

    Σαμαρά μην λυπηθείς κανέναν. ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για να ξεπλυθεί η ντροπή.

  57. NONOS avatar
    NONOS 09/02/2012 21:47:45

    Ο Σαμαρα΄ς με την αποψινη του παρουσία αν και φολα Καραμανλικός με ξανακερδισε γιατι μιλουσε με τα ματια και ειπε πικρες αληθειες, και μονο που διελυσε την καταστροφικη για τον τοπο οικογενεια και κατηντησε το καθεστως σε μονοψηφιο νουμερο αξίζει ψηφο με τα δυο χερια ...απο απόψε ξεκιναμε τον αγωνα ολοι μαζι ενωμένοι να φυγει απαξ δια παντός η χολέρα απ τον τόπο κι ας πονεσουμε ..........

  58. ΜΠΛΟΥΜ avatar
    ΜΠΛΟΥΜ 09/02/2012 21:48:02

    πΡΑγματικα δεν ξερω τι να πω....
    να χαρω η ΄να στεναχωρηθω ακόμη περισσοτερο!!!!
    Να μας πει ομως πολυ συγκεκριμενα, αν βγει τι θα κανη.....
    και τι θα διαπραγματευθεί.....
    σε λιγο θα ρθουν να μας ζητησουν καινουργια μετρα.....

  59. nikos17 avatar
    nikos17 09/02/2012 21:49:57

    ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΠΑΠΑΔΗΜΟ, ΤΟ ΝΟΕΜΒΡΙΟ. ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΒΓΗΚΕ Ο ΓΑΠ ΣΤΟ ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ. ΤΟΤΕ ΕΠΡΕΠΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΠΟΥΝ : ΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΠΡΙΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ.

  60. 65/35 ή 90/10 avatar
    65/35 ή 90/10 09/02/2012 21:52:45

    Συνταξη Συντ/χοι Ψήφοι΄09 Ψήφοι΄09 Ψήφοι΄12 Ψήφοι΄12
    % Πλήν ΝΔ ΝΔ Πλήν ΝΔ ΝΔ

    300 75 65 10 65 10

    600 25 0 25 25 0
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    65 35 90 10

  61. stamoschios avatar
    stamoschios 09/02/2012 21:56:05

    ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ. Αποτελείς την εσχάτη ελπίδα του έθνους. Θα είμαστε δίπλα σου ότι και αν συμβεί έως το τέλος όποιο και αν είναι αυτό.

  62. unfair avatar
    unfair 09/02/2012 21:59:48

    Υπάρχουν ακόμη αρκετά κομμάτια για να συμπληρωθεί το παζλ.
    Ο Σαμαράς ίσως να υπερεκτίμησε ή υποτίμησε κάποια πράγματα [μπορεί κ να του έδωσαν κ λάθος πληροφορίες], κ βρέθηκε άσχημα στριμωγμένος.
    Σίγουρα, ήταν ο ΠΡΩΤΟΣ που προσπάθησε κάποια διαπραγμάτευση! Όμως, χωρίς νωπή λαϊκή εντολή, διαπραγματεύτηκε από αδύναμη θέση! κ εδώ είναι το ζήτημα. Ρίσκαρε, για να αποδειχθεί πως τα "κουρέματα" κ το δάνειο 130 ή 145 δις είναι ολίγον φανταστικά? κ ότι κ η άλλη μεριά [η τρόικα] πουλάει φούμαρα?! [νομίζεται πως είναι εύκολο να βρεθούν όλα αυτά τα χρήματα;].
    Προσωπικά, θέλω ενημέρωση [την αλήθεια όμως] κ να μου ζητηθεί να τοποθετηθώ με εκλογές! χωρίς να είμαι ΗΔΗ δεσμευμένος.
    κ ίσως το χειρότερο σενάριο, να μην υπάρξει αυτοδύναμη κυβέρνηση μετά από αυτή την συμμετοχή του! δηλαδή, χάος!

  63. 65/35 ή 90/10 avatar
    65/35 ή 90/10 09/02/2012 22:02:46

    ΣΥΓΝΩΜΗ!!!!!!!!! Λάθος Χειρισμός.

  64. Greco21 avatar
    Greco21 09/02/2012 22:07:15

    Ήρωες;

    Τώρα που είναι οι απόκριες μπορεί να γίνουν σούπερ ήρωες. Να ντυθούν σούπερμαν, μπάτμαν μας και δεν τους αναγνωρίσουν οι ψηφοφόροι.

    Το μνημόνιο 2 δυστυχώς ήταν η συνέχεια των αποδόσεων της οικονομίας λόγω του μνημονίου 1. Έπρεπε να μπουν κόκκινες γραμμές. Προϋποθέτει ότι θα το ψηφήσει η πλειοψηφία. Εάν δεν, έχουν χάσει κάθε αξιοπιστία και θα είναι υπεύθυνοι για την άτακτη χρεωκοπία... Ψευτοπασοκιές δεν περνάνε .-

  65. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 09/02/2012 22:09:54

    Αυτό που λες είναι το κακό σενάριο. Το καλό είναι ο λαός να του πιστώσει ότι πρώτη φορά έγινε διαπραγμάτευση ουσίας και ότι ο στόχος του αταλάντευτα είναι η ανάπτυξη με κάθε τρόπο. Πράγμα που σημαίνει ότι μόλις γίνει πρωθυπουργός θα πάρει άμεσα οποιοδήποτε αναπτυξιακό μέτρο μπορεί (Ζάππειο 2) που δεν περιέχεται στην ατζέντα της τρόϊκας (ΑΟΖ, εξόρυξη πετρελαίου, αερίου με στόχο την ενεργειακή αυτάρκεια της χώρας, αλλαγή και απλοποίηση φορολογικού συστήματος, μείωση φορολογικών συντελεστών που δεν προβλέπονται στο μνημόνιο ή στον εφαρμοστικό νόμο, μείωση εργοδοτικού κόστους για την επιβίωση των επιχειρήσεων με κίνητρα για τη διάσωση θέσεων εργασίας, φορολογικές εκπτώσεις για νέες επενδύσεις, φαστ τρακ, ξεκλείδωμα ΕΣΠΑ για επιχορηγήσεις επενδύσεων, εκμετάλλευση δημόσιας περιουσίας με εκτεταμένα ΣΔΙΤ, αλλαγές χρήσης γης σε δημόσιες εκτάσεις και παραχώρησή τους χωρίς απώλεια κυριότητας για τουριστική ή άλλη εκμετάλλευση, επιδότηση επιτοκίων πρώτης κατοικίας, και άλλα πολλά).

    Μετά αφού θα έχει και την λαϊκή νομιμοποίηση και με ευρύτερες συμμαχίες (Ρωσία, Κίνα και ευρωπαϊκός νότος) θα μπορέσει από άλλη θέση ισχύος να ζητήσει τροποποιήσεις στο γενικότερο πρόγραμμα. Ο Γιούνγκερ, η Μέρκελ και ο Σαρκοζί έχουν αποτύχει. Οι λαοί τους θα τους τιμωρήσουν όταν θα έρθει η ώρα. Εμείς πρέπει να επιμείνουμε στον στόχο της ανάπτυξης και θα τα καταφέρουμε. Ελπίδα να έχουμε και πίστη

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 09/02/2012 22:14:00

      Όλα τα παραπάνω μέτρα ανάπτυξης θα έχουν άμεση επίπτωση στο λαό γιατί θα αποτελέσουν τη βάση ανάπτυξης μιας νέας παραγωγικής μηχανής για την Ελλάδα που θα δώσει νέες θέσεις εργασίας, νέα έσοδα στο κράτος για κοινωνικές παροχές και ντόπια παραγωγή για να μην έχουμε τόση ανάγκη από εισαγόμενα.

  66. epi avatar
    epi 09/02/2012 22:17:03

    Είναι τυχαίο που ο Σαμαράς δεν ανέφερε ούτε μία φορά την λέξη επαναδιαπραγμάτευση;

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ epi 09/02/2012 22:22:29

      Κάνεις λάθος επί της ουσίας. Είπε "η διαπραγμάτευση ήταν δύσκολη. Θα τη συνεχίσω"

      • epi avatar
        epi @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 09/02/2012 22:26:04

        Νομίζω ότι διολισθαίνει στην ρητορική του. Η επαναδιαπραγμάτευση έχει αντικατασταθεί από την λέξη διαπραγμάτευση. Τεράστια διαφορά.

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ epi 09/02/2012 22:51:25

          Πρέπει να έχει εξουσία για να κάνει ότι πρέπει. Τώρα απλά συγκρατεί την κατάρρευση. Είναι πολύ απλό...

  67. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 09/02/2012 22:20:15

    Πολλά μέτρα ἀπό το Ζάππειο 2 δέν περιέχονται οὔτε εἶναι ἀντίθετα μέ τήν ἀτζέντα τῆς τρόϊκας. Ἔχουμε ἐθιστεῖ στήν ὑποχωρητικότητα του ΓΑΠ. Τά πράγματα ἀλλάζουν ὅμως

  68. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 09/02/2012 22:22:22

    Αυτή είναι η μόνη τακτική που μπορεί να σώσει το πασόκ και τους πράκτορες που καλύπτονται μέσα του. Να μη γίνει πρωθυπουργός ο ΑΣ. Δίνουν τα ρέστα τους! Θέλουν το χάος για να μη βρεθούν απέναντι στο δικαστήριο για εσχάτη προδοσία ή κατασκοπεία!

  69. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 09/02/2012 22:24:27

    Me too...

  70. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 09/02/2012 22:26:57

    Από παντιέρες δε θέλει στήριξη έτσι κι αλλιώς. Στον τσίπρα ή τον κουβέλη...

  71. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 09/02/2012 22:30:35

    Η συγκυβέρνηση έγινε για να πάμε σε εκλογές μετά το κούρεμα. Ποιος σας είπε πως ο ΓΑΠ ήθελε εκλογές; Το δημοψήφισμα ήταν προφανής εκβιασμός. Ο στόχος ήταν: με το ΝΑΙ που θα ερχόταν μετά την τρομολαγνεία που θα έπεφτε βροχή από τα σύμμαχα ΜΜΕ θα έλεγε: ορίστε, αποφάσισε ο λαός και για άλλα 2 χρόνια θα κάνουμε ότι είναι αναγκαίο για να μη χρεψκοπήσουμε. Και ξέρουμε όλοι τι σημαίνει να διαπραγματεύονται αυτά τα ερπετά εδώ και 2 χρόνια. Ο ΑΣ σε μια βδομάδα έχει απορρίψει μέτρα φωτιά.

  72. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 09/02/2012 22:32:24

    Αν δεν ήταν βιώσιμο γιατί ο ΓΑΠ αλλοίωσε στοιχεία, μοίρασε το επίδομα αλληλεγγύης κα άφησε ακέφαλες της ΔΟΥ για 8 μήνες;

  73. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 09/02/2012 22:32:51

    Μαζί σου...

  74. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 09/02/2012 22:34:04

    Το έχει δείξει χρόνια τώρα. Αλλά γεμίσαμε άπιστους Θωμάδες.

  75. Inno avatar
    Inno 09/02/2012 22:35:06

    "διαφώνησες", λέγοντάς με μικροπρεπή, σκηνοθέτη σαπουνόπερας, καλοθελητή, μ αρέσει η υποκρισία και το ψέμα, ψηφοφόρο γαπ, αναγνώστη Βήματος, Νέων, τηλεθεατή Πρετεντέρη, Καψή και Μπάμπη.
    Και επειδή βλέπω ότι σου είπα και λίγα με το Μπένι, σε λέω Μπένι ΚΑΙ Παπάκη! αν το συνεχίσεις, θα σε πω και Καρχιμάκη... :)

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Inno 09/02/2012 23:03:00

      χαχα..αυτό το τελευταίο ήταν όντως βαρύ..!

  76. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 09/02/2012 22:35:28

    Μου αρέσει η σκέψη σου αδερφέ!

  77. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 09/02/2012 22:37:27

    Σίγουρα αν δεν έκανε διάγγελμα παίζει να έγραφες σε ανάρτησ ότι φοβάται τις αντιδράσεις και κρύβεται! Είναι ΑΝΤΡΑΣ όμως και πολλοί δε το αντέχουν επειδή τους λείπει η ιδιότητα ας γεννήθηκαν τυπικά με αυτή...

    • Inno avatar
      Inno @ Γεώργιος Τ. 09/02/2012 23:33:49

      να το αντέξεις λοιπόν!

  78. Φακ Κώστας avatar
    Φακ Κώστας 09/02/2012 22:38:14

    Προσχωρώ στη λογική σου...έστω ότι γλυτώσαμε από τον ΓΑΠ...ο Παπαδήμος είναι καλύτερος?
    Πολυ χαμηλά βάζεις τον πήχη...

    Σε λίγο θα πανηγυρίζουμε που δεν παραχωρήσαμε κανενα νησί...

  79. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 09/02/2012 22:38:55

    Μακάρι να τα καταφέρει! Όλα τα ανθρωπόμορφα διαόλια τον κυνηγούν...

  80. Κρίμα avatar
    Κρίμα 09/02/2012 22:41:28

    Για όνομα του ... (όποιου θέλετε).
    Πότε θα δούμε κάτι "επαγγελματικό" ακόμη και επίπεδο διαγγέλματος στη χώρα αυτή;
    Ποιά είναι τα σενάρια που αναλύθηκαν από τα κοματικά επιτελεία;

    Τι θα σημάνει η λεγόμενη χρεωκοπία; με νούμερα επί των μεγεθών της οικονομίας, με σενάρια έστω καταστροφής μετά από τις απαραίτητες προσομοιώσεις. Τόσο καιρό αιωρείται η απειλή χρεωκοπίας. Δεν υπάρχει ούτε ένας να τη μελετήσει και να πεί με αριθμους τι στο δαίμονα συνέπειες θα έχει;
    Αντίθετα τι σημαίνει το PSI σε ποσά και πως αντισταθμίζεται το κέρδος που προκύπτει από αυτό συμψηφιζόμενο με τις υποχρεώσεις από το νέο υπερ-δάνειο που απαιτείται για να επιβιώσει η χώρα;
    Πως θα αποπληρωθεί το χρέος σ'αυτό το υφεσιακό περιβάλλον;
    Ποίοι είναι οι συγκεκριμένοι αναπτυξιακοί στόχοι;
    Οι αριθμοί είναι αναμφισβήτητοι και δείχνουν τα μεγέθη.
    Ή τα γνωρίζουν, τα έχουν μελετήσει οπότε ας τα ανακοινώσουν αλλιώς καλό είναι να σωπαίνουν.
    Σε καμμία επιχείρηση ο CEO ή άλλος δερβέναγας δε βγαίνει σε συνέλευση μετόχων χωρίς στοιχεία. Αυτό το μαγαζί πότε θα σοβαρευτεί;
    Τόσοι ιστότοποι. Τι κοστίζει να ανακοινώσουν στοιχεία σαν κι αυτά που αναφέρω.
    Μιά μελέτη περίπτωσης έστω και σε ένα προσεγγιστικό μοντέλο δεν είδαν αυτοί οι άνθρωποι;

    Εκλογές χτές, όχι αύριο, όχι του αγίου φούφουτου.
    Αυτό είναι το επόμενο βήμα.
    Σε πολίτες απευθύνονται ή σε παλαμακιστές;

    Πότε ο λόγος θα γίνει ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΣ και θα πάψει η συνθηματολογία;
    Μάλλον ποτέ σ'αυτή τη χώρα...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Κρίμα 09/02/2012 23:01:16

      Σε λάθος χώρα ζεις λοιπόν. Ο Έλληνας έχει και καρδιά εκτός από νου. Η Γερμανία θα σου ταίριαζε περισσότερο. Και η Μέρκελ προφανώς για Κυβερνήτης...

  81. βασιλικη κόμπρα avatar
    βασιλικη κόμπρα 09/02/2012 22:45:39

    Μια χαρά τα κατάλαβες. Τι με κουράζεις;
    Διαφωνώ με όλα όσα είπες με τον τρόπο που τα είπες και δηλώνουν αυτά που σου είπα. Γνώμη μου.

    Φιλιά Καρχιμάκης

  82. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 09/02/2012 22:47:46

    θα τον ψηφίσουν και οι πασόκοι τώρα;

    • chrisss avatar
      chrisss @ Γεώργιος Τ. 09/02/2012 23:05:01

      +1000

  83. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 09/02/2012 22:52:53

    Το απεύχομαι κι εγώ. Τα σχέδια για την Ελλάδα μας είναι μαύρα και φασιστικά! Εύχομαι να τα καταφέρει να γίνουν εκλογές...

  84. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 09/02/2012 22:57:18

    Αν σου πω αδερφέ πως διέκρινα κάποιο σκοπό στην καθυστέρηση που παιζόταν και σκεπτόμουν "δε μπορεί κάποιο στόχο έχει ο ΑΣ...". Μόλις με επιβεβαίωσε το σχόλιό σου! Χαίρομαι που ο άνθρωπος παίζει τέτοιο σκάκι. Με τη βοήθεια του Θεού θα τα καταφέρουμε όπως έχει πει πολλές φορές!

  85. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 09/02/2012 22:59:36

    Ο Θεός μας είναι η μόνη ελπίδα του Έθνους και ο μόνος λόγος που υπάρχουμε ως Έθνος! Ας ελπίσουμε να βοηθήσει τον ΑΣ λοιπόν να υλοποιήσει τα σχέδια για όφελος της πατρίδας μας...

  86. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 09/02/2012 23:00:15

    d...or...a;

  87. The Saint avatar
    The Saint 09/02/2012 23:05:12

    Oυφ! Κάτι ήξερα που δεν βγήκα μέρι τώρα να "σταυρώσω" ντε και καλά τον Σαμαρά, αλλά περιμενα να δώ τι θα πεί στη δηλωσή του.

    Μα, όταν πραγματικά άνοιξα να δώ την άλλη ανάρτηση, που αναφέρεται στην "συμφωνία" των αρχηγών, με αυτά που διάβαζα και έπεφταν σαν χαστούκια στο προσωπό μου, έπαθα ένα σόκ, και νόμισα ότι ΔΕΝ διεσώθησαν τελικα ούτε τα όσα διαπραγματευόταν γιά συντάξεις, μισθούς, φόρους κλπ.
    Παρ'αυτα στην επόμενη ανάρτηση μου, φρόντισα να μην τον σταυρώσω όπως και προείπα παραπάνω.

    Ακούστε κάτι κυριοι, όσοι τον "κυνηγάτε" γιατί ΔΕΝ έκανε το ένα, το άλλο, κλπ.
    ΔΕΝ είναι ο Σαμαράς πρωθυπουργός, παρ'αυτα, ενήργησε ώς τέτοιος εκεί που ΜΠΟΡΕΣΕ, πέτυχε αυτά -τα ελάχιστα έστω- που ΜΠΟΡΕΣΕ, και έδειξε, και με τη δηλώσή του, ότι είναι παρών, είναι εδώ πάντα γιά το συμφέρον της πατρίδας, και είμαι σίγουρος πλέον ότι είναι η μοναδική φωνή που ακούγεται με ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ καθήκον, ΜΕ πρόγραμμα, ΚΑΙ στόχο.

    Λέει λοιπόν τώρα ότι πρέπει να γίνουν άμεσα εκλογές. Δεν ξέρω ειλικρεινά, τι μεθοδεύσεις μπορούν να λάβουν χώρα, ουτως ώστε αυτό να μη γίνει άμεσα, πάντως θέλω να πιστεύω, ότι είναι ίσως ο άνθρωπος-πολιτικός που αξίζει την προσοχή μας, και συνεπαγόμενα των πεπραγμένων του την ψήφο μας.
    Το λέω αυτό το τελευταίο, ενώ δεν υπήρξα μέχρι σήμερα οπαδός τη ΝΔ, ούτε έχω κάποια άλλα ίδια συμφέροντα, (ευτυχώς δεν υπήρξα και κομματόμαντρόσκυλο ποτέ μου, και ψήφιζα πάντα κατα συνείδηση).

    Θα τον παραδεχθώ δε κατα 100% όταν και εφ'όσον προκύψει πρωθυπουργός, δημιουργήσει τις εξεταστικές γιά την ανάδειξη όλης τη σαπίλας που μας έφτασε εδώ που είμαστε σήμερα. Οταν βγούν φόρα, πρόσωπα και καταστάσεις που συνετέλεσαν στη σημερινή παρα κάτι καταστροφή τη Ελληνικής κοινωνίας.
    Και να τους κάνει να πληρώσουν.

    Και να είναι σίγουρος ένας φίλος παραπάνω που αναρωτήθηκε, ποιός θα τους θυμάται αυτούς τους "πολιτικούς" σε 500 χρόνια, αν κάνει αυτό ο Σαμαράς θα μείνει στην ιστορία στο πάνθεον των Ελληνων πολιτικών όπως κάποιοι που σήμερα με τον ένα η άλλο τρόπο επικαλούμαστε...

  88. ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
    ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 10/02/2012 00:26:47

    Δύο χρόνια τώρα οι δυνάμεις που μας οδήγησαν στο ΔΝΤ απειλούν ,τρομοκρατούν τον κόσμο γεμίζουν την κοινωνία με φόβο και ανασφάλεια.Ουδέποτε ο Αντώνης Σαμαράς απευθύνθηκε στην κοινωνία με όρους φόβου,ανασφάλειας και διλλημάτων.Πάντα μα πάντα προσπαθεί να τονίσει την αξιοσύνη του Έλληνα και την ελπίδα για την ανόρθωση της κοινωνίας.Το ύφος και το ήθος του Αντώνη Σαμαρά είναι το καλύτερο στήριγμα αυτή την δύσκολη ώρα.Έχουμε ανάγκη απο αρωγούς στην συμπόρευση και οχι τρομοκράτες και εμπόρους του φόβου.Το ήθος του προέδρου είναι το διαβατήριο για την Αλλη Ελλάδα.

  89. Ελληνική Φιλοσοφία avatar
    Ελληνική Φιλοσοφία 10/02/2012 00:58:33

    Αυτό που μου έκανε εντύπωση στην ομιλία του είναι ότι είχε μια ταπεινότητα. Θα εξηγήσω τι εννοώ. Παρότι ήταν ο πρώτος πολιτικός μετά μνημονίου που διαπραγματεύτηκε για τη χώρα είπε "πετύχαμε αρκετά, όχι όλα". Και έτσι είναι.
    Ωστόσο δεν μπορώ να μην κάνω τις συγκρίσεις με το ΠΑΣΟΚ. Δε φτάνει που μας πουλούσαν κανονικά και δεν προσπαθούσαν για τίποτα γύριζαν κάθε φορά με την υπεροψία του θριαμβευτή.
    Η επιμονή του στις εκλογές, η επιμονή του να εμποδίσει όσο γίνεται την ύφεση, η επιμονή του ακόμα και σήμερα στην ανάκαμψη δείχνει ότι δεν έχει σκοπό να σταματήσει αυτό που ξεκίνησε. Θα συνεχίσει να ζητάει για τη χώρα να μπει τέρμα στην ύφεση.

  90. Ιωαννης Τ avatar
    Ιωαννης Τ 10/02/2012 01:14:13

    ο σαμαρας εκανε οτι μπορεσε εσωσε οτι μπορεσε να σωσει (εμενα με στεναχωρεσε παρα πολυ αλλα οκ) αλλα αυτα τα εμετικα eurogroup sorry δεν μπορω να τα καταπιω με τιποτε!!! ζητανε συνεχεια αλλα δεν αποφασιζουν και μας απειλουν κανουμε οτι ζητανε και παλι δεν αποφασιζουν και απειλουν και στο τελος πως να πιστεψει κανεις οτι θα μας δωσουν τα χρηματα! εγω ξερω οτι αν εχεις κυρια μου καβουρια στις τσεπες σου δεν ταζεις λεφτα στον αλλο!!!

  91. Θανος avatar
    Θανος 10/02/2012 02:10:07

    Η συνεδρίαση του Eurogroup ολοκληρώθηκε αργά το βράδυ και αμέσως μετά ο Ζαν Κλοντ Γιούνκερ ήταν σαφής. «Δεν θα δοθεί καμία δόση αν δεν εφαρμοστούν τα μέτρα».

    Θα συνεχίσουμε σαν τα πρεζόνια με τις δόσεις. Μάλιστα , δε το ξέρετε ότι κάποια στιγμή θα μείνουμε στο τόπο σε κάποια δόση? Έτσι γίνεται με τους ναρκομανείς. Τα μέτρα είναι αντιλαϊκά και το βασικότερο αντισυνταγματικά γιατί δεν έχουν σαν πρώτο μέλημα το συμφέρον του κράτους , των πολιτών. Τι συζητάμε τότε? Συμφωνείτε σε αυτά τα μέτρα και λέτε και μπράβο στη διαπραγμάτευση? Η λύση είναι να πάμε με το σλόγκαν ( στήσε κώλο να πάρεις λεφτά) μπροστά? Αυτό καταλαβαίνετε? Έτσι θα βγούμε από τη κρίση? Θα μας τα πάρουν όλα και μετά θα πούμε κι ευχαριστώ? Βάζουν χέρι στον ιδιωτικό τομέα? Γιατί? Τι έχει να κάνει με το χρέος? Και μου λέτε σας έπεισε ο Αντωνάκης? Στόχος είναι να είμαστε τόσο χρεωμένοι που να μη βγούμε ποτέ και σιγά σιγά , δόση με τη δόση δηλαδή να μας παίρνουν ότι θέλουν. Εκτός αν δε το βλέπεται , τι να πω όλα τα έχουμε δει σε αυτή τη χώρα....

  92. Χαλκιδέος avatar
    Χαλκιδέος 10/02/2012 02:16:11

    Πο πο φωβειθικαι ω Αντονοις τορα!

  93. Κρίμα avatar
    Κρίμα 10/02/2012 02:28:22

    Γεώργιε Τ.
    Δεν θα απαντούσα αλλά κάνεις το ίδιο λάθος που κάνει και η θειά μου η Μερόπη. Βιάζεσαι να βγάλεις συμπεράσματα και χρεώνεις τους άλλους μάλλον μη αντιλαμβανόμενος γιά ποιό πράγμα μιλάνε. Δεν σου περνά από το νού ότι κάποιοι είναι περισσότερο απαιτητικοί από το μέσο όρο;
    Τόσο η κριτική όσο και η έννοια του λόγου έρχονται από πολύ μακρυά. Από αυτό που ονομάζουμε αρχαία ελληνική σκέψη. Η οποία βέβαια μικρή σχέση έχει με το Θεό και το λιβάνισμα.
    Τέλος μην μπερδεύεσαι ο ορθός λόγος δεν αποστερεί τον έλλογο όν από το συναίσθημα. Αντίθετα το συναίσθημα σα μοναδικό κυρίαρχο στοιχείο αφορά κυρίως τα ανώριμα ή τα νεανικά πλάσματα του ανθρωπίνου είδους, με ή χωρίς τη βοήθεια του Θεού.

  94. Νίκος Γκ. avatar
    Νίκος Γκ. 10/02/2012 09:10:18

    Σήμερα το πρωί άκουσα έναν παπαγάλο σε τοπικό ραδιόφωνο να κάνει κριτική σχετικά με το διάγγελμα. Πως δηλαδή ο Σαμαράς βγαίνει και κάνει διαγγέλματα ενώ είναι απλά αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης και τι θα κάνει μετά και διάφορα τέτοια, απλά για να λέγονται, χωρίς το παραμικρό επιχείρημα. Το διάγγελμα Σαμαρά ενόχλησε πολύ και αυτό είναι καλό.

  95. Kst avatar
    Kst 10/02/2012 10:51:32

    "– Δώσαμε ακόμα τη μάχη, ώστε η μείωση του κατώτατου μισθού να μην επεκταθεί και στους υπόλοιπους μισθούς. Κι αυτό έγινε."

    Αυτο δεν ισχυει γιατι πολλοι που δουλευουν στον ιδιωτικο τομεα και σε τραπεζες την επομενη μερα της συμφωνιας τους ηρθε ¨η λυπητερη" οτι κοβεται ο μισθος τους κατα 10 και 20%. Αρα μαλλον το κουτι της Πανδωρας ανοιξε αυτη η Συμφωνια καθως επι του πρακτιου μειωσεις μισθων γινονται.

  96. Lo straniero avatar
    Lo straniero 11/02/2012 10:56:57

    Eίναι μια δήλωση διευκρινιστική, που θέτει τα πράγματα σε μια ρεαλιστική βάση και αποδίδει τα του "Καίσαρος τω Καίσαρι" από έναν Ηγέτη σε μία στιγμή ,στρατηγικά επιλεγμένη, που έκανε μια διαπραγμάτευση που μόνο δύσκολη μπορεί να χαρακτηριστεί και που είναι δεδομένο ότι λόγω των υφιστάμενων κοινωνικών συνθηκών δεν θα τύχει μόνο "ευήκοων ώτων" αλλά και πολλών αμφισβητήσεων που στη συγκεκριμένη χρονική συγκυρία πρέπει να δεχτούν την επιεικιά όλων. Πιστεύω ότι έχει όλα τα ψυχικά αποθέματα και τα χαρακτηριστικά που όταν βρεθεί στο τιμόνι του Έθνους θα την οδηγήσει σε ασφαλή ρότα και θα δείξει τη διαφορά του απο τις σημερινές πολιτικές μαριονέτες!!!! Προσωπικά είμαι θετικά διακείμενος και πιστεύω ότι μπορεί να βρεί λύσεις. Αν χρειάστηκε να μπεί στο "παιχνίδι" των τελευταίων μηνών πιστεύω ότι ...δεν είχε και πολλές επιλογές προκειμένου να ...ανατραπεί ένα σάπιο πολιτικό σύστημα μαριονετών υποστηριζόμενων από διεθνιστικά κέντρα και σάπια ΜΜΕ που αποκρύβουν γεγονότα ,διαμαρτυρίες και να μπορέσει τελικά να καταλήξει στο ζητούμενο που είναι οι εκλογές και μάλιστα όταν αυτό αποτελεί ζητούμενο, πιστεύω όλης της ελληνικής κοινωνίας ώστε να κυβερνόμεθα από κάποιον που , αν μη τι άλλο έχει την λαική εντολή. Τώρα ότι οι συνθήκες που θα αντιμετωπίσει και τα περιθώρια ενάσκησης ανπτυξιακής και κοινωνικής πολιτικής μετά από αυτή τη συμφωνία έχουν περιορισθεί είναι λίγο έως πολύ δεδομένο μετά από αυτή τη συμφωνία και εδώ θα πρέπει να αναδειχθούν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του ως Ηγέτης προκειμένου να επιτύχει όταν εκλεγεί. Πιστεύω πάντως ότι εδώ, τώρα αποτελεί τη μόνη λύση !!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.