#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/09/2011 14:19
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαμαράς: Το αεροπλάνο θα απογειωθεί χωρίς να το καταλάβουν



Η κυβέρνηση Παπανδρέου - Βενιζέλου πνέει τα λοίσθια. Και το ερώτημα πια δεν είναι αν «θα γίνουν εκλογές;». Το ερώτημα είναι μέσα σε ποιες συνθήκες οικονομικής κατάρρευσης και κοινωνικής όξυνσης θα αναγκαστούν να τις κάνουν. Και τι θα παραλάβει η επόμενη κυβέρνηση.

Μοναδική λύση για να βγούμε από το αδιέξοδο που οδήγησε την χώρα το ΠΑΣΟΚ, είναι η ισχυρή αυτοδυναμία Σαμαρά. Μόνο με μια ισχυρή πλειοψηφία στην Βουλή ο Σαμαράς θα έχει λυμένα τα χέρια του για να αναζητήσει τις κατάλληλες λύσεις. Μόνο με τον λαό δίπλα του θα μπορέσει να αντισταθεί στις πιέσεις της εγχώριας και ξένης διαπλοκής και να βγάλει την Ελλάδα από το αδιέξοδο.

Γι αυτό το λόγο η προοπτική της πρωθυπουργίας Σαμαρά συσπειρώνει εναντίον του ποικιλώνυμες δυνάμεις. Τα παπαγαλάκια του Γιωργάκη, της Ντορίτας και του “χέρι -χέρι” με το ΠΑΣΟΚ μαζί με τα υπόλοιπα της  παλαιοκομματικής και καθεστωτικής ΝΔ που έχασαν τις καρέκλες τους, φτιάχνουν με την βοήθεια της διαπλοκής εικονικά σενάρια συγκυβέρνησης και στήνουν προβοκάτσιες προσπαθώντας να εκμεταλλευτούν την ευνόητη αδημονία του λαού να απαλλαγεί επιτέλους από τον Παπανδρεϊσμό και τα εξαπτέρυγά του. «Ο Παπανδρέου, το ΠΑΣΟΚ και η Τρόικα καταστρέφουν την Ελλάδα, ο Σαμαράς τι κάνει;» ρωτάνε φίλοι και αντίπαλοι , σε σχόλια και συζητήσεις, άλλοι καλοπροαίρετα και άλλοι κακοπροαίρετα.

Σε πείσμα όλων εκείνων που χάνουν την απατηλή ευδαιμονία που τους χάρισε τόσα χρόνια το ΠΑΣΟΚ (με έξοδα δικά μας)  και απαιτούν από τον Σαμαρά να βγάλει αυτός "εδώ και τώρα" τα κάστανα από την φωτιά (ενώ τόσο χρόνια τον είχαν ξεχασμένο και λάτρευαν τις εκδοχές του ΠΑΣΟΚ στη ΝΔ)  θα επαναλάβουμε για πολλοστή φορά ότι ο Σαμαράς δεν θέλει να γίνει ένας ακόμα πρωθυπουργός της ΝΔ και της Μεταπολίτευσης. Στρατηγικός στόχος του ήταν και παραμένει να καταργήσει το πολιτικό σύστημα της Μεταπολίτευσης και το προσωπικό του όραμα είναι να γίνει ο αναμορφωτής της Ελλάδας.

Γι αυτό τον λόγο δεν επιδιώκει πρόσκαιρα κομματικά οφέλη, ούτε προσωρινές νίκες. Αλλά απευθύνεται σε όλο τον ελληνικό λαό δημιουργώντας ένα νέο πρότυπο ηγέτη.  Γι αυτό επιδιώκει τη μορφοποίηση μιας κοινωνίας, που θα επιλέξει και θα ακολουθήσει συνειδητά τα δικά του ιδεώδη, με στόχο την διαμόρφωση ενός ισχυρού πλειοψηφικού ρεύματος που θα οδηγήσει στην πλήρη ανατροπή και την αναγέννηση -  περισσότερα γι αυτό στο "Επανασχεδιάζοντας την ηγεσία"

Αυτή η «διαλεκτική σχέση» ηγεσίας - λαού χαρακτηρίζει άλλωστε και την γενικότερη αντιπολιτευτική και πολιτική του στάση.

Παράδειγμα: Στα δύο σχεδόν χρόνια που είναι αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης δεν χάιδεψε ποτέ αυτιά, πράγμα που ενδεχομένως το "πλήρωσε" σε δημοσκοπική ανάκαμψη. Αλλά  δεν θα πει ποτέ ψέματα στον λαό κι αυτό είναι ίσως η πρώτη προϋπόθεση για να ανατραπεί το "δεν είμαστε όλοι ίδιοι".

Άλλο παράδειγμα: Διαμαρτύρονται πολλοί γιατί δεν "καθάρισε" αμέσως και ριζικά τη ΝΔ από τα παλαιοκομματικά στοιχεία της. Λίγοι όμως σκέφτονται ότι πέρα από τον κόσμο του διαδικτύου, οι παραδόσεις και οι προκαταλήψεις παραμένουν ισχυρές στην λαϊκή βάση (γι αυτό και ορισμένοι επιχειρούν τελευταία να αναβιώσουν το χρεοκοπημένο παρελθόν). Ευφυέστατα ο Σαμαράς πήρε  το ρίσκο εκείνου του καταπληκτικού "πάμε όλοι μαζί" (όταν όλοι περίμεναν πως θα διαλύσει τη ΝΔ και θα βάλει στην θέση της την...ΠΟΛΑΝ) και εγκαινίασε μια πολιτική που ολοκληρώνεται με αυτό που είπε σε πρόσφατη συνέντευξή του:  "Την ανανέωση την ξεκίνησα εγώ, θα την ολοκληρώσουν οι ψηφοφόροι".

Δεν τα "βρήκε" δηλαδή με το χρεοκοπημένο παρελθόν, ούτε εφάρμοσε πειθαρχικές λύσεις όπου μπορούσε . Αντιθέτως προέβαλε τα δικά του πιστεύω και την δική του ιδεολογία, αφήνοντας την βάση να κρίνει εκείνη. Μόνο η βάση που ακολουθεί συνειδητά τον αρχηγό και όχι ευκαιριακά και συμφεροντολογικά έχει αξία. Επέλεξε δηλαδή , όπως έχει γραφεί εδώ, "την τακτική του κατ’ επίφαση μορατόριουμ, ενεργοποιώντας στον οργανισμό του κόμματος τον προγραμματισμένο κυτταρικό θάνατο, την απόπτωση. ...". Υπάρχει κανείς τελικά που να πιστεύει ότι ονόματα που προκαλούν στον κόσμο το λιγότερο λεκτική βία, θα μπορέσουν να επιβιώσουν μετεκλογικά;  Αυτό το γνωρίζουν πολύ καλά και οι ίδιοι και γι αυτό προσπαθούν να διασωθούν “εκβιάζοντας” με υπόγειες διαδρομές και διαρροές.

Τρίτο παράδειγμα: Όλοι γνωρίζουμε την επίμονη προσπάθεια των διαπλεκόμενων ΜΜΕ και των καλοθελητών της εδώ πλευράς να παρουσιάσουν τον Σαμαρά σαν έναν "ήπιο κοινοβουλευτικό" , που "δεν τολμά να κάνει ρήξεις".  Η πραγματικότητα είναι βεβαίως τελείως διαφορετική. Ο Σαμαράς είναι και θα είναι ανυποχώρητος (ανελέητος είναι ίσως μια καλύτερη λέξη) στην εφαρμογή των πιστεύω του και του οράματος του για την χώρα. Και είναι η μέχρι σήμερα πορεία του στην ηγεσία της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης αυτή που πείθει καλύτερα και για την αποφασιστικότητά του:

1.  Δεν δίστασε να πει ΟΧΙ στο μνημόνιο, παρά τις αφόρητες πιέσεις όχι μόνο της ηγεσίας της Ευρώπης, όχι μόνο της εγχώριας διαπλοκής (που μέχρι τώρα ανέβαζε και κατέβαζε ηγεσίες, ας μην ξεχνάμε) αλλά και της μεγάλης πλειοψηφίας του πολιτικού προσωπικού που κληρονόμησε. Επιλέγοντας, να ακολουθήσει μια επιθετική εσωτερική και διεθνή πολιτική (power politics) στα θέματα της Οικονομίας , o Σαμαράς γνώριζε ότι ρισκάρει πολλά, κινδυνεύοντας να απομονωθεί τόσο εγχώρια όσο και διεθνώς. Ο χρόνος όμως τον δικαίωσε και θα συνεχίσει να τον δικαιώνει. Όποιες  προσπάθειες και αν έκαναν τα εγχώρια διαπλεκόμενα ΜΜΕ να τον εμφανίσουν ως  καιροσκόπο, κατέρρευσαν από τα πρωτοσέλιδα κορυφαίων ξένων εφημερίδων, με χαρακτηριστικότερο εκείνο της El Pais: « Ο άνθρωπος που είπε όχι στη Μέρκελ».

2.  Όσοι από την Μεταπολίτευση  και δώθε έγιναν πρωθυπουργοί το έκαναν υποσχόμενοι αγώνα αδιάλλακτο κατά της διαπλοκής. Και είδαμε όλοι τι έκανε ο καθένας τους, ακριβώς. Χωρίς τυμπανοκρουσίες και χωρίς μεγάλα λόγια ο Σαμαράς αντιστάθηκε και αντιστέκεται στις καθημερινές και αφόρητες πιέσεις να συναινέσει διαμηνύοντας προς πάσα κατεύθυνση ότι "δεν επέστρεψε από την πολιτική έρημο για να συμβιβασθεί".

3. Η τακτική του απέναντι στο ΠΑΣΟΚ. Όλους αυτούς τους μήνες διάφοροι, από διάφορες πλευρές  ζητούσανε επιμόνως από τον Σαμαρά να υποβάλει πρόταση μομφής, ή να πάει στο Σύνταγμα με τους "Αγανακτισμένους" και να απαιτήσει "εκλογές εδώ και τώρα", ή να ζητήσει εξεταστικές για τα εγκλήματα της κυβέρνησης. Του έλεγαν και του λένε δηλαδή να επαναλάβει τα λάθη του Μητσοτάκη και των προηγούμενων και να συσπειρώσει το ΠΑΣΟΚ τώρα που γκρεμίζεται.

Όπως όμως ανέφερα και προηγουμένως, ο στόχος δεν ήταν και δεν είναι μια πρόσκαιρη εκλογική νίκη. Βασικός τακτικός στόχος ήταν και παραμένει η συρρίκνωση, ή ακόμα και η διάλυση του Συστήματος ΠΑΣΟΚ. Επειδή  μόνο έτσι θα μπορέσει ο Σαμαράς να κυβερνήσει αποφασιστικά. Μόνον έτσι θα εξυπηρετηθεί αποτελεσματικά και ο βασικός στρατηγικός στόχος, η Νέα Μεταπολίτευση. Εντείνοντας τις διαφοροποιήσεις στο ΠΑΣΟΚ (πχ νομοσχέδιο Διαμαντοπούλου) και καλλιεργώντας τις εσωτερικές αντιφάσεις του τόσο σε επίπεδο ηγεσίας, όσο και στη σχέση της πράσινης ηγεσίας με την βάση της  επιταχύνεται  η κατάρρευσή του (divide et impera).

Και όπως λέει και ο σοφός λαός, «όποιος σκάβει τον τάφο του αλλουνού πέφτει ο ίδιος μέσα», ή για τους πιο στρατηγικά σκεπτόμενους, η τακτική της παραπλάνησης και της φουρκέτας . Ναι μεν τους έλεγε ότι θα μπορούσε να συναινέσει, αλλά όμως, μόνο εάν εφαρμοζόταν το δικό του οικονομικό πρόγραμμα. Και μόνο αν έφευγε ο Παπανδρέου από το Μαξίμου. Παράδειγμα εκείνη η περίφημη Τετάρτη που ανάγκασε τον Παπανδρέου να παραιτηθεί για λίγες ώρες και να εκτεθεί ανεπανόρθωτα. Από τότε δεν άρχισε η μεγάλη κατιούσα για τον ΓΑΠ; Από τότε δεν αναγκάστηκε να προχωρήσει στην θνησιγενή συμμαχία με τον Βενιζέλο;

Αλλά θα έχουμε την ευκαιρία να τα ξαναπούμε σύντομα για τα θέματα τακτικής και στρατηγικής και πιο αναλυτικά.

Μέχρι τότε όμως είμαι σίγουρος ότι θα έχει γίνει αυτό που ο ίδιος ο Σαμαράς έλεγε κάποτε σε μια παρέα φίλων του που τον πίεζε να προχωρήσει πιο γρήγορα: "Το αεροπλάνο θα απογειωθεί χωρίς να το καταλάβουν"

Π.Ζ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. stanley@gr avatar
    stanley@gr 12/09/2011 14:42:27

    Π.Ζ., εγραψες παλι!!!!!!!!

  2. spiros avatar
    spiros 12/09/2011 14:44:38

    Πολή καλή ανάλυση. Έβαλε σταθερά θεμέλεια για την αυτοδυναμία. Καθημερινά δείχνει την μεγάλη διαφορά από το ΠΑΣΟΚ & Σια.

  3. Aris. A avatar
    Aris. A 12/09/2011 14:45:06

    Πολλά από αυτά που λέει ο Σαμαράς δεν έχουν περάσει στον απλό πολίτη.

    Το γιατί δεν έχει νόημα, απλά ας προσπαθήσουμε να αναφέρουμε πως σκέπτεται ο κόσμος μπας και τα πράγματα διατυπωθούν με νέο τρόπο και μεγαλύτερη ένταση και περάσουν στην κοινή γνώμη.

    Απορία Πρώτη:

    Αφού η θέση των Ευρωπαίων είναι συγκεκριμένη ή κάνετε ότι σας λέμε ή δεν σας δίνουμε την επόμενη δόση και χρεοκοπείται τότε πως ο Σαμαράς θα επαναδιαπραγματευτεί το μνημόνιο.

    Γιατί θα δώσουν κάτι σε αυτόν που δεν έδωσαν στον Παπανδρέου.

    Απορία Δεύτερη:

    Ενα από τα μεγάλα προβλήματα είναι η διαφθορά στον δημόσιο τομέα.

    Για παράδειγμα όποιο φορολογικό σύστημα και αν ψηφιστεί δεν θα φέρει τα αποτελέσματα που πρέπει όταν κάποιοι δεν κυνηγάνε την είσπραξη των φόρων για δικός τους οικονομικό όφελος.

    Τι πρέπει επιτέλους να γίνει ώστε σε σύντομο χρονικό διάστημα να αποκτήσουμε λειτουργικό και έντιμο κράτος.

    Απορία Τρίτη:

    Οποιες λύσεις και αν έχει κάποιος όσο σοφές και όσο ικανές είναι για να δώσουν λύση στο προβλημά μας πρέπει να βρεθούν οι άνθρωποι που θα της εφαρμόσουν.

    Δηλαδή μια κυβέρνηση Σαμαρά να έχει υψηλή παραγωγικότητα μαχητικότητα και αποτελεσματικότητα.

    Ο κόσμος αναρρωτιέται υπάρχουν σήμερα οι άνθρωποι που θα στελεχώσουν μια αυριανή κυβέρνηση Σαμαρά και δεν θα ξημεροβραδιάζονται στα κανάλια αλλά θα δουλεύουν και δεύτερον πως θα σπάσει το ΠΑσοκικό παρακράτος στο δημόσιο που σαμποτάρει τα πάντα.

    Γιατί εκεί που απέτυχε ο Μητσοτάκης με τον Καραμανλή θα πετύχει ο Σαμαράς με ιδιαίτερα μάλιστα πιεστικές και δυσμενείς συνθήκες.

    Οι απαντήσεις της ΝΔ και του Σαμαρά στα παραπάνω δεν έχουν περάσει στον κόσμο και είναι κρίσιμες γιατί όσο δεν απαντιούνται τόσο εδραιώνεται η πεποίθηση ή Πασόκ ή τίποτα.

    • Π.Ζ. avatar
      Π.Ζ. @ Aris. A 12/09/2011 14:51:20

      Άρη, συμφωνώ ότι όπως τα λες ειναι τα πράγματα. Εγώ έκανα μια προσπάθεια να εξηγήσω γενικότερα την στρατηγική και τακτική του Σαμαρά με βάση αυτά που έχω ζήσει τους τελευταίους μηνες. Όμως παραβλέπεις την έννοια του χρόνου και της κλιμάκωσης - δεν γίνονται όλα αμέσως. Και μην ξεχνάς ότι έχουμε μπροστά μας ΔΕΘ, μια παρατεταμένη προεκλογική περίοδο, νίκη και αυτοδυναμία Σαμαρά, άλλες μάχες.

      • aris. A avatar
        aris. A @ Π.Ζ. 12/09/2011 16:56:22

        Π.Ζ

        Οσοι ζητούν από τον Σαμαρά εν μέσω τέτοιας θύελλας που ανά πάσα στιγμή μπορείς να χρεοκοπήσεις να γίνει ακραία επιθετικός σίγουρα κάνουν λάθος.

        Η χώρα έχει Σύνταγμα και νόμους και δεν τους ορίζουμε εμείς.

        Επίσης είναι γεγονός ότι με την υποστήριξη που είχε ο Παπανδρέου και το Πασόκ από τα ΜΜΕ χρειάζονταν χρόνος για να διαπιστώσει η κοινωνία τις ανεπάρκειες και τα λάθη τους.

        Μην ξεχνάμε ακόμα και μέχρι πριν από λίγο παρά τις μειωμένες πρωθυπουργικές ικανότητες του αποδίδονταν μυθικές διαστάσεις.

        Επίσης ο Σαμαράς σε επίπεδο τακτικής με το Πασόκ αλλά και μέσα στο κόμμα παίρνει 10.

        Το πείραμα Μπακογιάννη απέτυχε το κόμμα δεν διασπάστηκε και έχει ελπίδες να κυνηγήσει την αυτοδυναμία.

        Προσωπικά με προβληματίζει πως θα τα καταφέρει να έρθουν μαζί του η μεγάλη μάζα των σκεπτόμενων και προβληματισμένων ψηφοφφόρων που θα παρασύρει και την υπόλοιπη κοινωνία.

        Αποψη μου είναι ότι μόνο με το να πει πικρές αλήθειες και να περιγράψει τα μέτρα που θα πάρει σε κρίσιμα ζητήματα μπορεί να δημιουργήσει πλειοψηφικό ρεύμα.

        Ενα βήμα πριν την κατάρρευση ο κόσμος ξέρει μέσα του την αλήθεια το θέμα είναι να την πει κάποιος ανοικτά και κυρίως τι θα κάνει και τι κόστος θα πληρώσουμε για να διορθώσει τα πράγματα.

        • Χρήστος Δημάρης avatar
          Χρήστος Δημάρης @ aris. A 12/09/2011 18:09:59

          ΔΙΚΑΙΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ: Ο Σαμαράς έχει πει ότι δεν θα αφήσει την κοινωνική δικαιοσύνη να είναι προνόμιο της αριστεράς. Αυτό να κοιτάξει να το κάνει πράξη και κατανοητό σε μας. Αν εμείς καταλάβουμε πως αυτά που μας λέει τα εννοεί τότε θα έρθουμε μαζί του έστω και για μια φορά. Είδα πως ο Μιχελάκης αντέδρασε στις δηλώσεις του Φωτόπουλου. Για μένα κακώς αντέδρασε. Ο κόσμος πρέπει να υπακούει στους νόμους όταν η νομιμότητα είναι δίκαιη. Όταν η νομιμότητα είναι άδικη, όπως είναι τώρα, τότε το να ζητάς από τον κόσμο να σεβασθεί την νομιμότητα και να κατηγορείς αυτόν που ζητά το αντίθετο σε κάνει και σένα αντιπαθή.

          • aris. A avatar
            aris. A @ Χρήστος Δημάρης 12/09/2011 21:21:09

            Κύριε Δημάρη

            Μου είναι αδύνατον να πιστέψω ότι είναι ποτέ δυνατόν να κάνει αντίσταση στο Πασόκ ο Φωτόπουλος που τον πήραν από το χωριό του άσημο και τον έκαναν έναν μέτριο σε ικανότητες αλλά θρασύτατο και αδίστακτο άνθρωπο με δόξες και χρήματα.

            Καταρχήν Φωτόπουλος μαζί με τον Παναγόπουλο και τον Παπασπύρου έχουν εξαφανιστεί από τα ΜΜΕ.

            Κάποιες ανούσιες ανακοινώσεις βγάζουν τα γραφεία τύπου των οργανώσεων τους και μέχρι εκεί.

            Συγνώμη αλλά εσείς καταλάβατε την τελευταία απεργία της ΔΕΗ;;

            Τυπικά την έκαναν χωρίς διακοπές ρεύματος και την έληξαν τάχιστα όταν ψηφίστηκαν τα νομοσχέδια για την τιμή τον όπλων.

            Ο Φωτόπουλος πέταξε μια παρόλα έτσι για να βγει να ακουστεί να κάνει τον ψευτοεπαναστάτη.

            Κλασσικές Πασοκιές.

            Αν δεν θέλει κάτι και βρήκε την ευκαιρία να πιέσει την κυβέρνηση τότε για να το πει.

            Τύποι σαν τον Φωτόπουλο είναι η εικόνα του ελληνικού προβλήματος.

            Πολύ καλά έκανε η ΝΔ και τον έκραξε.

            Σιγά μην επιτρέψουμε και στις τσατσάδες της διάλυσης της ελληνικής οικονομίας να διεκδικήσουν ρόλο κοινωνικού αγωνιστή.

          • Χρήστος Δημάρης avatar
            Χρήστος Δημάρης @ aris. A 12/09/2011 21:31:09

            Συμφωνώ με τις κρίσεις σας για τον Φωτόπουλο και γι αυτό ο Μιχελάκης έπρεπε να πει πως οι δηλώσεις του Φωτόπουλου δεν ξεπλένουν τις δικές του ευθύνες.

        • Delphi avatar
          Delphi @ aris. A 12/09/2011 21:20:44

          O mesos Ellinas den theli alithies ala paramithia kai na tou tazis gemates tsepes, lagous kai petraxilia. O Karamanlis tous ipe tin alitheia kai exase me 10 monades. Arage exo anfivolies gia tin politiki orimotita tou mesou ellina psifoforou.

  4. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 12/09/2011 14:52:04

    Συγνώμη που θα γίνω κουραστικός για μία ακόμη φορά αλλά ΠΑΣΟΚ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 1985. Υπάρχει μόνο η ΔΙΑΠΛΟΚΗ που έχει τα συμφέροντά της σ' αυτή την βιτρίνα που ΛΈΓΕΤΑΙ ΠΑΣΟΚ. Ο ΣΑΜΑΡΑΣ τους έχει όχι απλώς απέναντί του, αλλά εχθρούς του ΤΟΥΣ 5 ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ οι οποίοι για καλό και κακό έχουν ένα κάρο λεφτά στο εξωτερικό αν κάτι δεν ''ΠΆΕΙ ΚΑΛΑ''.

    • factorx avatar
      factorx @ ΣΠΥΡΟΣ 12/09/2011 14:54:38

      1. Υπερβολική διατύπωση, αλλά εγώ συμφωνώ. Καλύτερη διατύπωση: 'Σύστημα ΠΑΣΟΚ"

      2. Το πρόβλημα της διαπλοκής είναι σύνθετο. Αλλά είναι στα κάτω της, στα πολύ κάτω της μάλιστα. Οχι μόνο για οικονομικούς λόγους, αλλά και για βιολογικούς

      • ΣΠΥΡΟΣ avatar
        ΣΠΥΡΟΣ @ factorx 12/09/2011 18:19:09

        Το πρόβλημα της διαπλοκής είναι σύνθετο λόγω εμπλοκής των Αμερικανών που είναι με το μέρος αυτών.Γιατί; Αυτό άρχισε μετά τον εμφύλιο και την στροφή πρός τα αριστερά και η λογική των Αμερικανών ήταν συνοπτικά η εξής: Αφού ο λαός δεν θέλει δεξιά πάρτε τον σοσιαλισμό από την μπροστά πόρτα, έτσι γεννήθηκε και η ΑΠΑΤΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ. Φυσικά αυτό δεν έφτανε ,έγιναν και κάτι δολοφονίες αρχές δεκαετίας του 80 , Αθανασιάδης - Μομφεράτος , τους δολοφόνους τους έπιασαν όχι όμως και τους ΗΘΙΚΟΎ Σ ΑΥΤΟΥΡΓΟΎΣ. Ποίοι να είναι άραγε οι ηθικοί αυτουργοί;

      • Bloody_Ophelia avatar
        Bloody_Ophelia @ factorx 13/09/2011 07:50:29

        ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑ σωστός! και για βιολογικούς..

  5. Akis avatar
    Akis 12/09/2011 15:00:14

    Δεν υπαρχει καμια περιπτωση καποιο κομμα να εχει αυτοδυναμια στις επομενες (οποτε κιαν γινουν) εκλογες.
    Το πολιτικο συστημα μεσα στο οποιο πλεει και ο Αντωνης Σαμαρας, στα ματια του κοσμου ειναι υπευθυνο για την καταστροφη που εχει επελθει.
    Ειμαστε σε νεα μονοπατια, απατητα, και το μελλον προδιαγραφεται δυσοιωνο...

    • Π.Ζ. avatar
      Π.Ζ. @ Akis 12/09/2011 15:08:38

      Για την αυτοδυναμία αμφιβάλλω - ακόμα και στο ΠΑΣΟΚ λένε οτι την έχει εξσαφαλισμένη - πόσο ισχυρή όμως; Γι αυτό επιμένω πως αυτό που μετράει πλέον είναι η δουλειά στην κοινωνία για να πεισθεί και να ακολουθήσει

      • sintonistis avatar
        sintonistis @ Π.Ζ. 12/09/2011 15:15:59

        φιλε Π.Ζ. , για να πεισθει η κοινωνια πανω απο ολα χρειαζετει καποιος που να της δωσει οραμα και ελπιδα

        • sintonistis avatar
          sintonistis @ sintonistis 12/09/2011 15:22:32

          πρεπει ο Σαμαρας , να βγει και να εξηγησει με απλο τροπο - με πολυ απλο τροπο - την εναλλακτικη λυση που εχει.... Υ.Γ. ευχομαι πραγματικα να ειναι ετσι οπως το ειπες με ολους αυτους που μας εφεραν σε αυτα τα χολια. ΑΝΕΛΕΗΤΟΣ.

  6. Απορία avatar
    Απορία 12/09/2011 15:01:06

    Όλα καλά απλώς δυο μικρές ένστασεις.

    α) Πολλά από αυτά που λες πρέπει να βγει να τα πει ο ίδιος στον λαό.

    β) Το σύστημα ΠΑΣΟΚ είναι ήδη συσπειρωμένο από την επίθεση της υπόλοιπης κοινωνίας. Εαν αρχίζει και βάλει εναντίον του ο πρόεδρος δεν πρόκειται να το συσπειρώσει περισσότερο, ίσα-ίσα θα φέρει μεγαλύτερο κομμάτι της κοινωνίας με το μέρος του.

    • sintonistis avatar
      sintonistis @ Απορία 12/09/2011 15:08:51

      συμφωνω απολυτα, με το πρωτο. Πρεπει να βγει ο προεδρος και να τα πει ο ιδιος στον κοσμο. Με απλα λογια .

    • Delphi avatar
      Delphi @ Απορία 12/09/2011 16:17:10

      +1000

  7. Lampros avatar
    Lampros 12/09/2011 15:02:29

    Ας μην εχουμε ψευδαισθήσεις. Τα πραγματα θα ειναι εξαρετικά δύσκολα για τον Σαμαρα. Δεν θα υπάρχει ουτε για αστείο περίοδος χάριτος όυτε απο το εξωτερικό, ούτε απο το εσωτερικό. Ίσως και δίκαια. Η δεξιά παραταξη παντοτε κρινόταν πιο αυστηρά.
    Ηδη έχουν έτοιμες τις δικαιολογίες. Μολις χθές μου έλεγαν αριστεροί, πώς "τα μέτρα αυτα θα τα εφαρμόσει η Δεξιά γιατί εχει μεγαλύτερες δυνατότητες καταστολής"... Αυτά, για να καταλάβετε πως σκέφτεται ένας Πασόκος, που μόλις του έριξαν μια έκτακτη εισφορά, τον τρομοκράτησα, και του είπαν πως "το όνειρό μου ειναι να υπάρχει τουλάχιστον ΕΝΑΣ εργαζόμενος σε καθε οικογένεια".

  8. Γεωργιος Παπαδοπουλος avatar
    Γεωργιος Παπαδοπουλος 12/09/2011 15:11:37

    Γιατι δεν βγαινει λοιπον να ζητησει ΑΜΕΣΑ ΤΩΡΑ εκλογες να ξεβρωμισει ο τοπος ?? Και οι πολιτες θα σε στηριξουν αντωνη .Ενας γερος μου ελεγε προχθες οτι αφου ειναι τοσο χαλια η κατασταση γιατι λοιπον η ΝΔ δεν κατεβαζει 1-2 εκατ. κοσμο στον δρομο και να απαιτησει να τσακιστουν να φυγουν ΓΑΠ -Μπενυ? Εχει αδικο ??

    • Kennan avatar
      Kennan @ Γεωργιος Παπαδοπουλος 12/09/2011 15:18:03

      Δες σε προηγούμενη ανάρτηση:
      ΝΔ: ώρα να μιλήσει ο λαός
      http://www.antinews.gr/2011/09/12/121780/

      Και OK να κατεβάσει 1 εκ. κόσμο. Και μετά;

      Σταθερή κλιμάκωση είναι η απαντηση

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ Γεωργιος Παπαδοπουλος 12/09/2011 15:25:41

      Να κατεβάσει η νδ κόσμο ? Υπάρχει κόσμος που μπορεί να τσιμπήσει και να κατέβει στο δρόμο λόγω νδ ? Ασε που δεν το έχει στο dna της.

      Ο κόσμος (αποχαυνωμένος, συμπεριλαμβάνομαι κι' εγώ) αν κατέβει θα κατέβει μόνος του, αυθόρμητα (δεν ξέρω ποια μπορεί να είναι η αφορμή, η σταγόνα), σαν έκρηξη.

      Ποιος μπορεί να σε εμπνεύσει από τη νδ για να κατέβεις στο δρόμο ? Αντε να δεχθώ πως ο Σαμαράς κάτι πάει να πει. Τι είναι όμως αυτό που νιώθεις μόλις κοιτάς δίπλα του ? Προσωπικά, δυσφορία. Πολύ θα ήθελα να δω κάτι που να μου δίνει ελπίδα, έχω κατεβάσει και τον πήχη γιατί ξέρω πως σ' αυτό το αστείο πολιτικό σύστημα δεν μπορούμε να έχουμε και τρελές απαιτήσεις, αλλά τίποτα, χάος, δεν υπάρχει κανένας. Κι' αυτοί που φαίνονται (γιατί αυτούς ξέρουμε, τους αόρατους μόνο να τους φανταστώ μπορώ, δεν είμαι κομματικό στέλεχος για να τους γνωρίζω) είναι ελάχιστοι. Ας μην αραδιάσω ονόματα, έχουν αναφερθεί επανειλημμένα. Ενα απλό ζάπινγκ αρκεί.

      • Lampros avatar
        Lampros @ Βούρδουλας 12/09/2011 15:40:35

        πολύ σωστός. Προσυπογράφω. Οταν βγήκε ο ΓΑΠ, δεν ειχα ουτως η άλλως ελπίδες γιατί τον ήξρα οτι ειναι ένας ανθέλληνας δοσίλογος και δεν απογοητεύτηκα. Τι θα γίνει όμως αν δώ δίπλα στο Σαμαρα πάλι τον Μανώλη καιτ ο Γιακουμάτο, και στην απ εξω τον Καμμενο? Το χειρότερο πράγμα ειναι να σου στερήσουν ακομα και την τελευτία ελπίδα.

        • factorx avatar
          factorx @ Lampros 12/09/2011 15:49:42

          Γιατί τον βλέπεις στην απ εξω τον Καμμένο; Ποιος σου τα λέει αυτά; Εγώ αντίθετα βλέπω και μεγάλη δραστηριοποίησή του και υπερπροβολή του

          • Βούρδουλας avatar
            Βούρδουλας @ factorx 12/09/2011 15:59:48

            Φάκτορα η δραστηριοποίηση και η υπερπροβολή του Καμμένου διαπιστώνω κι' εγώ πως υπάρχει, αλλά υπάρχει σε κάποια μπλογκς άντε και κάποια περιθωριακά ή μικρής εμβέλειας κανάλια. Για διάφορους λόγους έχει 'φάει' πόρτα από τα ΜΕΓΑλα κανάλια. Και φαίνεται πως ο τύπος κάνει προσπάθεια, κάποια εθνικά θέματα έστω και με την υπερβολή του τα αγγίζει και τα ψάχνει όσο μπορεί σε βάθος.

            Δυστυχώς, επαναλαμβάνω δυστυχώς και ας μην είμαι νδ αλλά είμαι από αυτούς που έχουν αφήσει τα κόμματα πίσω τους και ψάχνουν να δούνε αυτό που κατά τη γνώμη τους και την κρίση τους μπορεί να δώσει κάποιο στοιχειώδες όραμα ή πίστη, τα ονόματα που λέει ο Λάμπρος περνάνε στην πρώτη γραμμή. Και άλλα βέβαια, όπως ο υπεύθυνος του τομέα παιδείας που στέλνει ραβασάκια από τη Μύκονο και είναι πάντα πρώτη μούρη στην τβ λόγω διαπλοκής και καλών σχέσεων, ο πάκης (μάθαμε και τα υποκοριστικά τους), ο κούλης (άλλο υποκοριστικό εδώ) κλπ κλπ.

          • Αυτόνομος avatar
            Αυτόνομος @ Βούρδουλας 12/09/2011 23:36:06

            Εγώ πάλι πιστεύω οτι υπάρχει μεγάλη αγωνία στην Β΄Αθηνών. Αλλά οχι και ορισμένα ανεξάρτητα και αυτόνομα μπλογκς να προβάλλουν περισσότερο τον Καμένο από τον Σαμαρά, καταντάει αστείο

        • Delphi avatar
          Delphi @ Lampros 12/09/2011 16:22:02

          Makari i Nea Dimokraatia na eixe allous 100 Kammenous. Apo tous ligous pou kanoun sosta tin doulia tous san antipolitepsi. To 90% ton ipolipon miazoun diakosmitika stoixia, apon pantou.

          • Stripper avatar
            Stripper @ Delphi 12/09/2011 23:33:38

            Εσύ είσαι οπαδός του Καμμένου από την αλλοδαπή και δεν ξέρεις ελληνικά;

          • juliet avatar
            juliet @ Stripper 13/09/2011 08:14:05

            Stripper
            καλημέρα,σε άλλο που είπαμε να γράφει ελληνικά μας τα είπε ''γαλλικά'' ,μάλλον ''ψαράς'' είναι.

  9. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 12/09/2011 15:36:17

    επισης να μην ξεχασει και το αλλο. εξεταστικη επιτροπη για το πως φτασαμε στο μνημονιο. κανενα ελεος στο συστημα πασοκ. οχι σαν τον καραμανλη που ηθελε να εχει καλες σχεσεις με τους πασοκους και να συγκυβερναει μαζι τους βαζοντας τους σε κρατικες θεσεις. πληρη διαλυση του συστηματος πασοκ ετσι ωστε να μην μπορει να σηκωσει κεφαλι τουλαχιστον για τα επομενα πενηντα χρονια.

    • LamprosM avatar
      LamprosM @ mhtsos karditsa 12/09/2011 19:35:34

      + 100000000.
      Απλα΄πραγματα. Δεν μπορείς να κανεις πολίτική χωρίς ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. Αντε να βαλεις εμενα στην Κινα να εφαρμοσω κομμουνιστική πολιτική... Δεν γινεται. Πρεπει να εχει ανθρώπους ταγμενους σε ιδεες που να τις πιστευουν και να ξερουν και να θελουν να τις εφαρμόσουν

  10. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 12/09/2011 15:37:03

    Πολύ σωστά τα λες ΠΖ...αυτό που διαπίστωσα σήμερα είναι ότι τα λαγουδάκια (οι ψηφοφόροι του Λαός) είναι φανατισμένοι εναντίον του Σαμαρά..το τελευταίο τους ατού είναι η ψήφιση για την ίδρυση του Τζαμιού..Πάλι πατριώτης ο Καρατζαφέρης! κι όταν τους μιλάς για το μνημόνιο και τις εκπληκτικές ''ασίστ'' στο Πασόκ, πάλι για το καλό της πατρίδας σου μιλάνε..

    • Delphi avatar
      Delphi @ ΕΥΑ 12/09/2011 16:31:55

      Kalo tha eitan kata tin gnomi mou, na min klinoume katamoutra tis portes ston Kolotoumpa.Ksexname oti den mas xorizoun pola ideologika kai apo tin idia riza bgikame oloi .Oi aristeres dinamis, ama xriasti, na eiste vevei oti tha sinergastoune.Den iparxoun pleon isxires aftodinamies opos exi i katastasi. Ena 6-7% tou Karatzaferi den einai kai ligo. As kratame kai ena mirko parathiraki anixto. Oi aristeri notropia einai aftoi pou eftase tin xora edo pou ftasame.Den pistevo oti prepi na dimiourgoume ipervolikes exthres me ala deksia komata. Kseroume oti o Kolotoumpas kani ta panta gia mia karekla, ala i opadi tou bgikan apo to diko mas dentro, tis deksias parataksis.

      • sintonistis avatar
        sintonistis @ Delphi 12/09/2011 16:44:35

        γιατι δεν γραφεις ελληνικα? θα διαβαζεσαι καλυτερα. τι λες?

        • Delphi avatar
          Delphi @ sintonistis 12/09/2011 16:58:29

          Exo dosi eksigisis kai prin, mou einai pio efkolo san proin ellinida tis diasporas . Monimi pola xronia stin Ellada. Zito signomi ama kourazi to diavasma tis grafis, ala theoro oti den prepi na apoteli embodio stin epikinonia.Blepo kai ala 2 atoma xrisimopioune to latiniko alfabito kai den sxoliazete :)

          • sintonistis avatar
            sintonistis @ Delphi 12/09/2011 17:19:53

            1. εχεις ωραιο ονομα..... και 2. ειχες βαλει +1000 μαλλον σε δικη μου αναρτηση!!! και πηρα το θαρρος...

          • Delphi avatar
            Delphi @ sintonistis 12/09/2011 19:20:55

            :)

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ Delphi 12/09/2011 17:07:07

        Σκέφτεσαι θετικά Delphi αλλά έχω φοβερές επιφυλάξεις (όπως σου έχω γράψει κι άλλη φορά ) για τον Καρατζαφέρη..οι κινήσεις που κάνει, δείχνουν ένα άνθρωπο και πολιτικό που λειτουργεί για το προσωπικό του όφελος..για παράδειγμα, όταν είχαν σκοτωθεί τα παλικάρια της ΔΙΑΣ, δώρισε αλεξίσφαιρα γιλέκα στην ομάδα εν μέσω τυμπάνων και χορδών..φρόντισε να παιχτεί απ΄ όλα τα ΜΜΕ..αυτό το θεωρώ φθηνό..οι ψηφοφόροι ελπίζω να πράξουν με σύνεση περισσότερη σ' αυτές τις εκλογές...

        • Delphi avatar
          Delphi @ ΕΥΑ 12/09/2011 19:32:34

          Eva, den diafono mazi sou.Oute ego exo empistosini ston Karatzaferi.Ton theoro efkairiako kai pan-poniro, xoris ithikous distagmous.Ala, kai to megalo ala einai oti i psifofori tou einai dika mas pedia.Kai i ideologia pou presvevi einai kai dikia mas ideologia kata megalo meros, ama theloume na legomaste kentro-deksio i laiko deksio komma. Arage, prepi kai emis na doume tis stratigikes pou tha akolouthisoume. Oi aristeres dinamis sinithos enononte gia na perasoun ta ideologika tous dogmata.O Tsipras einai poli anevasmenos stis dimoskopisis. Kai efoson to pithano einai oti den tha bgali kanena komma aftodinamia stis ekloges, prepi na ksana diapragmateftoume stin dikia mas polikatikia.Se afti tin polikatikia vevea i Dora einai kseno soma, as prosxorisi sto Pasok.

          • ΕΥΑ avatar
            ΕΥΑ @ Delphi 12/09/2011 20:10:59

            Delphi μου
            πάμε για ισχυρή αυτοδυναμία...αν υπάρξει σκέτη αυτοδυναμία (που το απεύχομαι), έχω εμπιστοσύνη στον Πρόεδρο ότι θα πράξει όπως πρέπει...
            ΥΓ: Και να σπέρνουμε δαιμόνια ανάμεσα στους ψηφοφόρους του Λαός...

          • Delphi avatar
            Delphi @ ΕΥΑ 12/09/2011 20:30:12

            Apo to stoma sou stou Theou to afti ;)

  11. Akis avatar
    Akis 12/09/2011 15:46:42

    Να ξεκαθαρίσω κατ'αρχην πως δεν υποστηριζω καποιο κομμα,
    η γνωμη μου ειναι πως υπαρχει αναγκη "εθνικης κυβερνησης" πιο πολυ απο ποτε,
    πιστευω πως δεν ειναι μια συνηθη περιοδος αυτη που ζουμε,
    η κυβερνηση αυτη να αποτελειται απο τα καλυτερα στελεχη που εχει το καθε κομμα και να τα διαλεξουν οι αρχηγοι τους...
    Να συμφωνηθουν τα απαραιτητα για να βγει εξω απο την κριση η χωρα και μετα οταν ηρεμισει το τοπιο εκλογες, οχι πριν δεν εχει νοημα για μενα να κυβενησει καποιος "αλλος" μετα το πασοκ μια και ολα θα ειναι σε τελειως διαφορετικο πλαισιο εαν παμε σε δραχμη...
    Πρεπει αυτη η χωρα να δειξει στον εαυτο της αλλα και στους εξω πως μπορει να ειναι ενωμενη οταν οι συνθηκες το απαιτουν... πρεπει να μπορουμε καποια στιγμη να καταλαβουμε την σοβαροτητα των στιγμων εξω απο τα κομματικα πλαισια...
    Εαν δεν μπορουμε να το κανουμε αυτο ειμαστε χαμενοι σε καθε πεδιο... (οικονομια - εξωτερικη πολιτικη - κοινωνια)
    Ξερω πως πολλοι θα με κατακρινουν εδω αλλα αυτη ειναι η αποψη μου...

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ Akis 12/09/2011 16:39:32

      Να σας ρωτήσω το εξής, αφού τάσσεστε υπέρ συγκυβέρνησης.
      Το πρόβλημα είναι κατά τη γνώμη σας η διάχυση του πολιτικού κόστους σε περισσότερους (οπότε να στηριχθεί η παρούσα κυβερνητική πολιτική)ή η εφαρμοζόμενη πολιτική, που απέτυχε παταγωδώς;
      Γιατί εδώ έχουμε ξεκάθαρα δύο διαφορετικές πολιτικές ακόμη και μέσα στη στενή οικονομική πραγματικότητα.
      Την (α)πολιτική Πασόκ που δεν διαπραγματεύεται( εκτός αν διαφωνείτε...), που ξέρει μόνο από οριζόντιες περικοπές και χαράτσια, που καταργεί αναπτυξιακά υπουργεία( Ναυτιλίας), που ασκεί ιδεολογική τρομοκρατία( νέα μέτρα ή χρεοκοπία), που σπεκουλάρει τον κοινωνικό αυτοματισμό και (β)την πολιτική Σαμαρά που μιλά για αναδιαπραγμάτευση αλά Ιρλανδία, που μιλά για χαμηλότερους σταδιακά φορολογικούς συντελεστές, που αποκλείει τις φοροεπιδρομές κλπ κλπ.
      Δηλαδή το ερώτημα είναι: είναι μια και μόνη η πολιτική, αυτή που εφαρμόζει ο ΓΑΠ και αρνείται πεισματικά να αλλάξει( όπως ισχυρίζεται η κυβερνητική προπαγάνδα) ή υπάρχει και άλλη; Είναι λάθος η συνταγή του Πασόκ με υπερφορολόγηση και οριζόντιες περικοπές ή όχι; Γιατί αν είναι σωστή να μεμφθούμε τον Σαμαρά που δεν την στηρίζει. Αν όμως είναι λάθος όπως απεδείχθη περίτρανα, μια που τα δημόσια έσοδα καταβαραθρώηκαν και η ύφεση ξέφυγε από κάθε πρόβλεψη με ποιούς να γίνει συγκυβέρνση; Με τους θιασώτες της αποτυχημένης συνταγής;
      Πρώτα θα συμφωνήσουμε ποιά είναι η σωστή πολιτική και μετά θα βρούμε ποιός είναι καταλληλότερος να την εφαρμόσει.

      • Akis avatar
        Akis @ Κώστας 12/09/2011 17:40:13

        Νομιζω οτι συγκυβενηση δεν αποτελει συνεχεια καποιας κυβερνησης... Εννοειται πως καποαι κομματα μαζι εαν βρεθουν σε μια κυβερνηση "εθνικη" αποφασιζουν ολα μαζι τι χρειαζεται να γινει μεσα απο αμοιβαιες υποχωρησεις για το καλο του τοπου... θα ηταν μια ευκαιρια να γινουν τομες που ξερουμε οτι κανενα κομμα απο μονο του δεν μπορει να παρει λογω του λεγομενου πολιτικου κοστους, και το οποιο κραταει την χωρα δεσμια...

        • Κώστας avatar
          Κώστας @ Akis 12/09/2011 18:02:20

          Σωστό, αλλά την συγκεκριμένη χρονική στιγμή δεν είναι οι "τομές" που είναι το πλέον ακανθώδες πρόβλημα. Είναι η καταβαράθρωση των εσόδων, η ατέρμονη φορομπηξία, η άρνηση κάθε διαπραγμάτευσης του ΓΑΠ. Έχει εμμονές ο άνθρωπος δεν το βλέπετε; Δηλαδή για το 2012 το πρόβλημα είναι οι "τομές" ή η αδίρητη ανάγκη να μείνει ζωντανή η οικονομία από πλευράς εσόδων που ΔΕΝ θα βυθίζουν σε πιο άγρια ύφεση. Ο ΓΑΠ απαντά: φόρους, φόρους, φόρους. Τους λες μείωσε τη φορολογία των φυσικών προσώπων. Σου λέει όχι. Του λες μείωσε τη φορολογία των επιχειρήσεων( η Ιρλανδία κράτησε παρά τις πιέσεις το 12,5%). Σου λέει όχι. Τους λες ελάφρυνε τους φόρους στην οικοδομή, να πάρει μπρος αυτή η ατμομηχανή με τα τόσα επαγγέλματα δίπλα της. Σου λέει νέα χαράτσια στην ελληνική κατοικία. Τί συγκυβέρνηση να κάνεις με αυτόν; Γιατί να την κάνεις; Για τις "τομές"; Ας φέρει τομές σε θεσμικά θέματα και ο Σαμαράς το απέδειξε ότι δεν έχει κόμπλεξ να ψηφίσει σε ό,τι συμφωνεί.
          Αλλά συγκυβέρνηση με "αμοιβαίες υποχωρήσεις" μεταξύ δύο διαμετρικά αντίθετων οικονομικών συνταγών, απλά θα νοθεύσει τη σωστή λύση με "σάλτσες" από τη λάθος.
          Και ποιοί προτείνουν από πλευράς πολιτικών προσώπων συγκυβέρνηση; Ο ..."χέρι-χέρι" που φαντάστηκε πως η Ελλάδα ξέπεσε τόσο πολύ ωστέ να δούμε και αυτόν ακόμη, έναν αγράμματο δημοκόπο υπουργό, η εξαφανισμένη Κόρη που βλέπει την συγκυβέρνηση ως λύση νεκρανάστασής της και τα γνωστά ΜΜΕ. Δηλαδή για καρέκλες και για συμφέροντα ο λόγος. Ενώ το πρόβλημα είναι ΖΗΤΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ.

  12. alakran avatar
    alakran 12/09/2011 15:57:35

    Προτείνω στους διαχειριστές τού Antinews να επαναφέρουν τη δεξιά στήλη με τις τελευταίες χρονολογικά επεμβάσεις των σχολιαστών,ώστε να παρακολουθούμε τις συζητήσεις καλύτερα.
    Ευχαριστώ.

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ alakran 12/09/2011 16:00:37

      Συμφωνώ, χανόμαστε μερικές φορές.

  13. ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
    ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 12/09/2011 16:03:21

    Η σιωπή μπροστα στην καταστροφή δεν εκλαμβάνεται σαν χρυσός αλλά σαν συνενοχή. Η χώρα δεν θα καταστραφεί ποτέ αλλά πολλοί πολίτες κααστρέφονται ήδη.
    Αυτοί που αυτοκτόνησαν δεν θα δουν απαλλαγή.

    • factorx avatar
      factorx @ ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 12/09/2011 16:29:37

      Που την είδες την σιωπή; Στα ελληνικά ΜΜΕ που δεν τον παίζουν και τον υπονομέυουν σταθερά, αντίθετα με τα τα ξένα; Παρόλα αυτα το μήνυμά του περνάει και περίμενε να δεις τι έχει να γίνει στην συνέχεια Και κάτι ακόμα: Αν ο Σαμαράς δεν έλεγε ΟΧΙ στο Μνημόνιο ο Παπανδρέου θα ήταν εντελώς διαφορετικός σήμερα, θα κυριαρχούσε με τον μικρό φύρερ στο πλευρό του.

      Παρακαλώ όμως αν θέλετε διάλογο να αφήσετε τις δήθεν συναισθηματικές κραυγές και να φέρετε επιχειρήματα. Υπάχουν δεκάδες 'αλλα μπλογκς για να λέτε τους καυμούς σας. Ξέρεις εσύ

  14. Joao avatar
    Joao 12/09/2011 16:28:33

    Πραγματικά δεν ξέρω παιδια,οσο μένει αυτός ο θίασος τόσο χειρότερα γίνονται τα πραγματα.Θα εκτιμούσα την αξιωματική αντιπολίτευση αν τους έριχνε χτες.Δυστυχώς η δεν θέλει η δεν μπορει..αντιθετος συναινεί και θα τα βρει μπροστά της.

    • Π.Ζ. avatar
      Π.Ζ. @ Joao 12/09/2011 17:10:34

      Αλήθεια, που είδες ότι συναινεί;

      Μήπως όταν είπε ΌΧΙ στο μνημόνιο ;

      Μήπως όταν είπε ΌΧΙ στις διεθνείς πιέσεις για συναίνεση με την κυβέρνηση;

      Μήπως από το χθεσινό ΌΧΙ σε Βενιζέλο-ΓΑΠ, για συναίνεση;

      Εάν ήθελε θα τους έριχνε χτες, όπως λες. Όμως για πόσο καιρό θα έμενε στην εξουσία, έχοντας ένα ισχυρό «Πράσινο Σύστημα» να τον εμποδίζει να κυβερνήσει;

      Τώρα που ο χρόνος έχει δικαιώσει την πολιτική Σαμαρά, ενώ παράλληλα έχει ξεγυμνώσει στα μάτια του κόσμου την ανικανότητα της κυβέρνησης, είναι σε θέση να δώσει το τελειωτικό χτύπημα στο ΠΑΣΟΚ.

      Προτείνω, να περιμένεις να δεις τις εξελίξεις μετά την επίσκεψη Σαμαρά στην ΔΕΘ.

      • Joao avatar
        Joao @ Π.Ζ. 12/09/2011 21:13:51

        Η λογική περιμένω να καθαρίσει το <> και παράλληλα να δεσμεύεται η πατρίδα με υπογραφές και μνημόνια(αντισυνταγματικά) και οι πολίτες της να εξαθλιώνονται άδικα κάθε μέρα δεν με βρίσκει σύμφωνο.
        Μακάρι να έχεις δίκιο γιατί αργά η γρήγορα θα κλιθεί να κυβερνήσει..

  15. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 12/09/2011 16:57:07

    Το αρχικό κείμενο κάνει ορθές επισημάνσεις και προβαίνει σ'εξαιρετική ανάλυση.Τα στοιχεία που καταθέτει είναι τεκμηριωμένα και εύστοχα.Θα προσπαθήσω να προσεγγίσω τα γεγονότα από τη δική μου σκοπιά.Οι κινήσεις Σαμαρά στη πολιτική σκακιέρα είναι λεπτές και καθόλου βιαστικές.Όποιος παρατηρήσει προσεκτικά και βαθιά,από τέλη Νοεμβρίου 2009 που εξελέγη πρόεδρος της ΝΔ,τις κινήσεις του,θα δει πως όλα γίνονται βάση ενός συγκεκριμένου πλάνου που έχει διαμορφωθεί,χωρίς επιπολαιότητες,κορώνες και εξάρσεις.Το κυριότερο,όμως,που αξίζει ν'αναφερθεί,είναι πως καταφέρνει,με τρομερή ικανότητα,να επιβεβαιώνονται οι κατευθύνσεις που έχει χαράξει,μέσω των γεγονότων που συμβαίνουν.Δυο παραδείγματα έχουν δημιουργήσει τρομερές εντυπώσεις και επιβεβαιώνουν το αληθές του λόγου.Το πρώτο είναι τα αλλεπάλληλα και ηχηρά ΟΧΙ παντού και προς κάθε κατεύθυνση,είτε εντός χώρας είτε εκτός.Από το Μάιο του 2010(είσοδος χώρας στον αστερισμό του μνημονίου) είναι συνεπής και σταθερός.Παρακολουθήσαμε όλοι τις επιθέσεις και τα βέλη που δεχόταν από πολιτικούς,μέσα ενημέρωσης,επιχειρηματικούς κύκλους.Άντεξε και όχι τυχαία.Στο Ζάππειο τεκμηρίωσε,δυο φορές,γιατί διαφωνεί και τι προτείνει.Και οι περισσότεροι Έλληνες είδαν πως η αξιωματική αντιπολίτευση έχει προτάσεις για την άρση του τραγικού αδιεξόδου της χώρας και την επανεκκίνηση της οικονομίας.Με το Ζάππειο και τ'αλλεπάλληλα ΟΧΙ,που είπε,τι πέτυχε;Να στρέψει τα βλέμματα της κοινής γνώμης στις πολιτικές προτάσεις της Νέας Δημοκρατίας και ταυτόχρονα απέδειξε πόσο γρήγορα μια παράταξη μπορεί να συνέλθει από μια εκλογική ήττα και να επιτύχει την ολική επαναφορά.Το δεύτερο που δημιουργεί,εξίσου,μεγάλη εντύπωση είναι η μεγάλη ανοχή στην ύπαρξη διαφορετικών φωνών μέσα στη παράταξη,και ειδικά τώρα που οι συνθήκες για τα κόμματα και τις πολιτικές παρατάξεις δεν είναι όπως παλαιά και απαιτείται,πολύ περισσότερο,μεγάλη παραταξιακή συνοχή.Ο Σαμαράς,παρ'όλο που δέχτηκε και εξακολουθεί να δέχεται τρικλοποδιές,δείχνει τρομερή υπομονή.Το ένστικτό του τον οδηγεί σωστά.Δυνάμεις του είναι αφενός ο κόσμος της παράταξης που συμμετείχε στις εκλογικές διαδικασίες(πρωτοφανής για ελληνικά δεδομένα) αφετέρου η ιδεολογικο-πολιτική ατζέντα που προβάλλει καθαρά και κρυστάλλινα.Τι κατάφερε;Απέδειξε πως οι πολίτες είναι εκείνοι που δίνουν τη κατάλληλη δύναμη στον ηγέτη μιας παράταξης και όχι οι πρόσκαιρες εσωκομματικές συμμαχίες ή τα μικροπολιτικά παιχνίδια εσωτερικών ισορροπιών.Και κάτι τελευταίο.Τίποτα δεν είναι εύκολο.Ο δρόμος είναι ανηφορικός και τα εμπόδια θα είναι πολλά.Σκοπός της παράταξης πρέπει να είναι η δημιουργία μιας ΙΣΧΥΡΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ πλειοψηφίας για να χτιστεί,ΣΤΕΡΕΑ,το καινούργιο που χρειάζεται,επιτέλους,η χώρα.Η πατρίδα χρειάζεται να γυρίσει σελίδα και ν'απομακρυνθεί,το γρηγορότερο δυνατό,από το πασοκικό ΤΥΦΩΝΑ που έχει ΙΣΟΠΕΔΩΣΕΙ τα πάντα στο πέρασμά του....

  16. Agrofylakas avatar
    Agrofylakas 12/09/2011 16:57:17

    Η εκλογή της φωτογραφίας του Σαμαρά από τον αρθογράφο, η τον συντονιστή, ήταν ατυχής. Δείχνει τον Αντώνη να ζει στην χλιδή και αποκομμένο μακριά από τον λαό, το οποίο βεβαίως απέχει μακράν της πραγματικότητας, και τον αδικεί .

    • factorx avatar
      factorx @ Agrofylakas 12/09/2011 17:08:18

      Καλά την επόμενη φορά θα τον βάλω με φυσεκλίκια και πολυβόλο στην πλάτη. Ο,τι θες πάντως διαβάζει κανείς εδώ μέσα από ορισμένους

      • juliet avatar
        juliet @ factorx 12/09/2011 18:47:34

        Οι ζέστες ,Φάκτορα, οι ζέστες φταίνε......

      • Mm avatar
        Mm @ factorx 13/09/2011 14:07:56

        αχαχαχαχα

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Agrofylakas 12/09/2011 17:32:12

      Καλά την χλιδή που την είδες; Από την μπαλκονόπορτα και την κουρτίνα; Δηλαδή τί έπρεπε, να έχει κρεμασμένη κουρελού;

      • ΓΙΑΝΝΑ avatar
        ΓΙΑΝΝΑ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/09/2011 19:43:25

        Ναι και δίπλα η Γιωργία να πλέκει κάλτσες χοντρές για το χειμώνα και τα παιδιά ρακένδυτα , πεινασμένα και βουτηγμένα στην απλυσιά.

      • Agrofylakas avatar
        Agrofylakas @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/09/2011 19:52:25

        Αγαπητοί Φάκτορα και Φαήλο,

        Δεν σας είπα και καμπούρη!... Την γνώμη μου είπα ευθαρσώς και δημοσίως (και σχεδόν επωνύμως). Αν έσφαλα που το αποτόλμησα ζητώ συγνώμη.
        Πάντως, ούτε φυσεκλίκια, ούτε κουρελούδες χρειάζονται, ας μη πάμε από το ένα άκρο στο άλλο. Μέτρο χρειάζεται, και επικοινωνιακή μαεστρία. Μια φωτογραφία όπου επισκέπτεται αγρότες, η φοιτητές, η εργαζόμενους στον χώρο τους όπου του σφίγγουν το χέρι με ενθουσιασμό θα ήταν, κατά την φτωχή μου γνώμη, και πιο καλαίσθητο και επίκαιρο, και για αυτόν πιο πολιτικά ωφέλιμο. Και δεν είναι η μόνη περίπτωση που κίνησε την προσοχή μου. Δείτε το Μιχελακη (στην συνέντευξη του, http://www.antinews.gr/2011/09/11/121630/ ) να κοιτάζει στο κενό λες και είναι αλλήθωρος.
        Δείτε τις άλλες γωτοφραφιες του Σαμαρά (http://www.antinews.gr/2011/09/11/121645/
        και http://www.antinews.gr/2011/09/11/121580/) όπου δεν κοιτάζει τη κάμερα (δηλ. τον ψηφοφόρο) στα μάτια, αλλά κάπου αλλού. Ποιος ευθύνεται? Νομίζω ούτε ο Σαμαράς, ούτε ο Μιχελακης, αλλά η ο φωτογράφος η ο συντονιστής, για ατυχή εκλογή φωτογραφίας! Πόσο πιο ευγενικά μπορούσα να το πω? Αν κάθε φορά που ακούγεται μια διαφορετική γνώμη, μια συμβουλή, μια έστω κριτική, κατακεραυνώνουμε τον ….υποτίθεται ….‘εξυπνάκια’, η βλέπουμε φαντάσματα γύρω μας, χαιρέτα μου τον πλάτανο.
        Δίνω τόπο στην οργή με τα άλλα προσβλητικά σχόλια (των άλλων τριών), ο καθένας εις το είδος του.

        • factorx avatar
          factorx @ Agrofylakas 12/09/2011 20:49:14

          Με συγχωρείς αλλά τώρα το χαλάς εντελώς.

          • ΓΙΑΝΝΑ avatar
            ΓΙΑΝΝΑ @ factorx 12/09/2011 21:37:53

            Φάκτορα,
            έχει δίκιο ο αγροφύλακας.Δεν είναι φωτογραφίες αυτές που βάζετε. Αν δήλώσουν συμμετοχή στο next top model τρώνε άνετα πόρτα και καταστρέφεται δια παντώς η καριέρα τους στο modelling.
            Ενώ ο George, είδες στυλάτες photo που έχει κυκλοφορήσει.
            Είναι ήδη αποτυχημένος για το λαό του, μας έχει φύγει η μαγκιά εξαιτίας του, αλλά χαλάλι , έχει να επιδείξει άψογες φωτογραφίες- και το σπουδαιότερο- δε φαίνονται πουθενά κουρτίνες.
            Προφανώς είναι πάμφτωχος... και δεν έχει πιάσει ποτέ CDS στα χέρια του.
            Πολύ ουσιαστικές οι παρατηρήσεις σου , τελικά αγροφύλακα.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/09/2011 21:31:57

        Χάντρες;

    • chrisss avatar
      chrisss @ Agrofylakas 12/09/2011 18:57:29

      Τι κόμπλεξ είναι αυτά ρε μεγάλε?τα στερεότυπα, πλούσιος=κακός, φτωχός=καλός, έχουν ξεπεραστεί από τότε που σταμάτησε τις ταινίες ο Παπαμιχαήλ...μέχρι και οι αριστεροί αποδέχτηκαν πλούσιους ηγέτες..βλέπε Μαρξ, Τσε κλπ....εσύ κάτσε και μέτρα πόσο κάνει η κουρτίνα του Σαμαρά και περίμενε τον ξυπόλυτο που θα 'ρθει να σε σώσει..!!!!

    • Απορία avatar
      Απορία @ Agrofylakas 12/09/2011 22:37:35

      Εσύ που θες να ζει αυτός που θα ψηφίσεις, σε φαβέλα;

  17. ataktos avatar
    ataktos 12/09/2011 17:07:58

    μέχρι χθες ήξερα ότι φορολογούνται φυσικά πρόσωπα εν ζωή ...η αυτά που θα έρθουν ...χθες ο γιωργακης και η παρέα .. φορολόγησε και του πεθαμένους ... φρυκτό !!!

  18. Dionisis avatar
    Dionisis 12/09/2011 17:08:40

    O giannis παραπάνω το διάβασε το κείμενο ή κάνει κριτική του κ....

  19. φωνη avatar
    φωνη 12/09/2011 17:25:59

    Μπράβο, πραγματικά πολύ καλό το άρθρο!
    Όπως είπε ο Σαμαράς στο Ζάππειο 2: Να του έχουμε εμπιστοσύνη.
    Να έχουμε εμπιστοσύνη, λοιπόν, και στο Σαμαρά και στους εαυτούς μας και να μη φοβόμαστε, γιατί δεν κάνουμε λάθος, δε θα μας διαψεύσει.

  20. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/09/2011 17:33:11

    Π.Ζ., εύγε!

    • ΗΛΙΑΣ avatar
      ΗΛΙΑΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/09/2011 18:37:16

      κ.Κρανιδιωτη περιμενω με αγωνια το σαββατο την ομιλια στην ΔΕΘ του Σαμαρα πρεπει επειγοντως να καταγγειλει οσα εχει πραξει εναντιον του ελληνικο λαου ο ανθελληνας γιωργακης δεν υπαρχει πολυς χρονος ακομα πρει να τον ριξει αμεσα.....

  21. lianos avatar
    lianos 12/09/2011 17:35:25

    Η τρικλοποδιά πάντως που δεν μπορεί να αποφύγει μέχρι στιγμής είναι η συστηματική ¨διαπίστωση¨ πολλών ΜΜΕ & blogs ότι όλοι είναι το ίδιο διεφθαρμένοι και ανίκανοι, και δυστυχώς η αναπαραγωγή του επιχειρήματος από πολλούς έξω στην κοινωνία.
    Φαίνεται ότι χρειάζεται πολύ μεγάλη προσπάθεια ακόμη από όλους μας για να αναδειχθεί η διαφορετικότητά του στην αντιμετώπιση των προβλημάτων του τόπου.

    • Π.Ζ. avatar
      Π.Ζ. @ lianos 12/09/2011 18:02:58

      Η προπαγάνδα του «όλοι οι ίδιοι είναι», γίνεται από ΜΜΕ και Blogs, φίλα προσκείμενα στο ΠΑΣΟΚ και ας παριστάνουν ορισμένα ότι είναι της ΝΔ.

      Άραγε πως είναι όλοι ίδιοι, την στιγμή που o Σαμαράς ήταν σε «πολιτική έρημο» για πάνω από δέκα χρόνια, «πληρώνοντας» τις πατριωτικές θέσεις του;

  22. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 12/09/2011 18:07:35

    Έλα Φάκτορα...

    h__p://news.in.gr/files/1/2011/efedreia12.pdf

    όπα....

  23. νικος avatar
    νικος 12/09/2011 18:11:51

    ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ= ΞΗΛΩΣΕΤΕ= ΕΥΚΟΛΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
    ΜΜ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗΣ -17 ΝΟΕΜΒΡΗ-ΠΑΣΟΚ-ΜΑΦΙΑ ΚΛΠ
    ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΓΕΛΑΣΜΕΝΟΙ......

    • factorx avatar
      factorx @ νικος 12/09/2011 22:49:21

      Δεν το νομίζει, πιστεύω, κανένας αυτό. Αν όμως έχει τον λαό μαζί του τότε ....

  24. ΛΕΥΘΕΡΗΣ avatar
    ΛΕΥΘΕΡΗΣ 12/09/2011 18:13:49

    Η αξία του Αντώνη Σαμαρά είναι ότι αισθάνθηκε μονομιάς και πολύ καθαρά, χωρίς κανένα δισταγμό τι απαιτούσε το συμφέρον της Ελλάδος. Εκτιμώ πολύ στον Αντώνη Σαμαρά δύο πράγματα. Πρώτα το γεγονός ότι, από την πρώτη στιγμή και χωρίς κανένα δισταγμό, έθεσε το εθνικό συμφέρον της Ελλάδος απολύτως υψηλότερα από οποιοδήποτε κομματικό, πολιτικό ή κοινωνικό συμφέρον και σε τούτο στάθηκε ηθικά και πολιτικά ανώτερος. Ύστερα εκτιμώ την βαθιά γνώση και αντίληψη για το οικονομικό πρόβλημα της πατρίδος, ενώ οι προτεραιότητες του για την κοινωνία και την πολιτική, οι πολιτικές του αξίες και οι ύψιστες αρετές είναι η υπακοή, η πειθαρχία και η αφοσίωση στο καθήκον και όχι η απειθαρχία και η κολακεία των ευμετάβλητων μαζών. Λόγω της στάσης του αυτής βρίσκεται αντιμέτωπος με το πολιτικό κατεστημένο και τα ιδιοτελή ΜΜΕ . Πιστεύω ότι είναι αποφασισμένος να επιβάλει μια νέα τάξη και αυτοπειθαρχία στο Ελληνικό κράτος καί την κοινωνία και να αντιτεθεί στους εκβιασμούς των διαφόρων εσωτερικών και εξωτερικών συμφερόντων. Ο λαϊκισμός, η συνθηματολογία, η πολυγλωσσία, η ψευτιά, η ανεντιμότητα και η έλλειψη πρακτικού πνεύματος (σε αντίθεση με την εργατικότητα προπαντός την τιμιότητα και το πρακτικό πνεύμα) λειτούργησαν ανασταλτικά προς την πρόδο της Ελλάδος καθ΄όλη την διάρκεια της ιστορίας της. Η μεταπολιτευτική Δημοκρατία έχει αποτύχει επειδή την μονοπωλεί κυρίως ένα κόμμα . Η πτώση της είναι έργο των φίλων της μάλλον παρά των εχθρών της, γιαυτό και ο Αντώνης Σαμαράς μιλάει για νέα μεταπολίτευση. “Το αεροπλάνο θα απογειωθεί χωρίς να το καταλάβουν”.

  25. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 12/09/2011 18:15:35

    Τα σύγχρονα συλλογικά υποκείμενα είναι συστήματα εξαιρετικής πολυπλοκότητας. Οι κρίσεις, οι εκπλήξεις, οι ξαφνικές και ραγδαίες αλλαγές, οι συγχύσεις και οι καταστάσεις που βρίσκονται συχνά εκτός ελέγχου κυριαρχούν στις σύγχρονες κοινωνίες. Συνεπώς, οι πολιτικοί ηγέτες πρέπει να είναι προετοιμασμένοι για την αντιμετώπιση τέτοιων χαοτικών φαινομένων. Η προσέγγιση της διαχείρισης τέτοιων πολύπλοκων συστημάτων δεν μπορεί να γίνει με παραδοσιακούς τρόπους. Η Ελλάδα δεν αποτελεί εξαίρεση κι ας -ροζβρίσκεται σε ένα κρίσιμο σταυροδρόμι (όπου η κυβέρνηση Αναγνώστου και οι γαλαζο-πρασινο-κοκκινο- ροζ θεσμοφύλακες του μεταπολιτευτικού παρασιτισμού προσπαθούν άοκνα να την κρατήσουν εκεί, δέσμια και ακίνητη).
    Μέσα στη δίνη του κοινωνικού - οικονομικού προβλήματος, θα πρέπει βρει ένα νέο σημείο ισορροπίας διαλύοντας τις οριακές συνθήκες της μεταπολεμικής πολιτικής ταλάντωσης. Αυτό πρέπει να είναι το έργο του ΑΣ. Η δημιουργία ενός νέου συστήματος αναφοράς με νέες αρχικές συνθήκες.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Γιάννης Φαίλτωρ 12/09/2011 18:24:20

      Και μια παράλειψη (από την...ακατάσχετη πληκτρολόγηση).
      ΠΖ ζωγράφισες!

  26. Wolf avatar
    Wolf 12/09/2011 18:20:00

    ΠΖ ...κέντημα!!! Μπραβο

  27. Pileas avatar
    Pileas 12/09/2011 18:36:53

    Υπάρχουν πολλές αναγνώσεις στην πολιτική, όπως επίσης και άπειρες δυνατότητες να πεις το ίδιο πράγμα με χιλιάδες τρόπους.

    Σήμερα, που ο κόσμος είναι ακόμα ζαλισμένος από το νέο χαράτσι βγαίνει η σάρκα του βαθέως πασοκ ο γενοπατζής και τι λεει? Ότι θα κάνει ότι περνάει από το χέρι του για να μπλοκάρει την αποστολή του νέου έκτακτου φόρου!!! Δηλαδή με μια πολύ απλή φράση γίνεται συμπαθής. Βγαίνει η Ν.Δ. και τι λέει? Το χαράτσι είναι απαράδεκτο (ενώ θα μπορούσε να πει ότι οσονούπω που θα γίνουμε κυβέρνηση το χαράτσι θα καταργηθεί) και στη συνέχεια την πέφτει στον γενοπατζή.....ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ? Ταύτιση!!!! Όχι ασφαλώς σε μια πραγματική πολιτική διάσταση αλλά στο μυαλό του λούμπεν και απολίτικου Έλληνα που δυστυχώς όμως θα μπορούσε να δώσει την αυτοδυναμία στη Ν.Δ.

    Γι' άλλη μια φορά μηδενικά πολιτικά αντανακλαστικά.....Κρίμα

    • Kennan avatar
      Kennan @ Pileas 12/09/2011 19:26:29

      Βρε Πηλέα, ο προηγούμενος ήθελε τον Σαμαρά με φισεκλίκια. Εσύ τον θες με στολή λούμπεν των Εξαρχείων. Συμφωνώ ότι το διαδίκτυο είναι και μέσο εκτόνωσης , αλλά ρε παιδιά μην γράφετε ότι σας κατεβαίνει.
      Η μεγάλη πλειοψηφία του κόσμου είναι συντηρητική και μισή τους φωτοπουλαίους

      • ΠΕΤΡΟΣ Μ. avatar
        ΠΕΤΡΟΣ Μ. @ Kennan 12/09/2011 22:13:39

        Ναι .
        Αλλά όταν τσακώνεται ο κλέφτης με τον τσιλιαδόρο ,
        εσύ συλλαμβάνεις τον κλέφτη , δεν καταγγέλλεις τον τσιλιαδόρο ότι δεν φυλάει καλά τσίλιες!

  28. cobalt avatar
    cobalt 12/09/2011 18:56:42

    H πράσινη λαίλαπα, με τα φερσίματά της απο το 81 και μετά, κυρίως δε με τον τρόπο που ασκεί την αντιπολίτευση (διότι πάντα ασκεί αντιπολίτευση, ακόμα και όταν είναι κυβέρνηση, είναι μέρος της μαγείας της πασοκικής αντίληψης της πολιτικής), έχει διαστρεβλώσει μαζί με την κοινή λογική και την έννοια της δημοκρατίας και του κοινοβουλευτισμού.
    Τόσα χρόνια με το ΠΑΣΟΚ μάθαμε πως η πολιτική, η εξουσία, η κυβέρνηση και η αντιπολίτευση, λειτουργούν με φωνές, απειλές επαναστατικά συνθήματα και τερτίπια. Ενώ η αλήθεια είναι πως ασκούνται με συνέπεια, με νόμους και ευθύνη. Καθώς όμως η επανάληψις μήτηρ μαθήσεως, μας φαίνεται παράξενο κάποιος να ξεγλιστράει από την εικόνα του γελοίου πολιτικού που γνωρίσαμε τόσα χρόνια.

    Πραγματικά, λοιπόν μερικοί περιμένετε αντιπολίτευση από τον Σαμαρά τύπου Γιωργάκη με φανφάρες και γελοιότητες;
    Θα τον προτιμούσατε αλήθεια να κατεβαίνει στην πορεία των ταξιτζήδων για να κάνει χαιρετούρες ή να πηγαίνει στην πλατεία με μάσκα και μπουκαλάκι γάλα, μόνο και μόνο για να φωτογραφίζεται με τον χειμαζόμενο λαό;
    Διότι και τα δυο αυτά θα έκανε ο Τζέφρυ αν ήταν στη θέση του.

    Ο Αντώνης λειτουργεί όπως ακριβώς πρέπει κάποιος που παίρνει στα σοβαρά την θέση του μέσα σε ένα δημοκρατικό πολίτευμα και που δεν θεωρεί τον ψηφοφόρο χαϊβάνι, για να τον κοροϊδέψει με κόλπα και εντυπωσιασμούς.
    Τον θέλουμε με πιο δυναμική αντιπολίτευση; Προσωπικά τον θέλω να μην χαρίσει κάστανα σε κανένα -ούτε στούς δικούς του- όταν θα είναι πρωθυπουργός μιας πληγωμένης χώρας.

    • juliet avatar
      juliet @ cobalt 12/09/2011 19:22:51

      Αυτά που περιγράφεις είναι ο σοσιαλισμός ,ο Σαμαράς δεν είναι και δεν ντρέπεται να πει ότι ηγείται δεξιάς παράταξης.
      Τώρα θα δούνε το μπουκάλι το νερό που τους πήγε πόσο κοστίζει,τώρα θα απολαύσουν τον ηγέτη τους ,τον μπροστάρη των συγκεντρώσεων, τον Αμερικάνο που τα πράσινα γλυώδη ερπετά (έξω οι Βάσεις-έξω οι Αμερικάνοι)έκαναν πρωθυπουργό και εκείνο που με σκοτώνει είναι με διαφορά 10%.
      Προσπάθησαν να τον σύρουν ,γιατί δεν περπατάνε ,σέρνονται για να εξασφαλίσουν το'' όλοι ίδιοι'' ,μετά απο μια πλύση εγκεφάλου των ανεγκέφαλων θα πήγαιναν για εκλογές κάνοντας περίπατο με την θεία Ντόρα και τον Μπαρμπα-Γιώργη να λένε τα δικά τους παραμύθια,γιατί δεν τον θέλουνε στα πόδιά τους ,ενοχλεί.
      Συμφωνώ ,να μη χαρίζει κάστανα τώρα ξέρουμε και έχουμε και προηγούμενα για να κρίνουμε όλα τα καλά παιδιά και να είμαστε στο πλευρό του στις αποφάσεις του,ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ και όχι ΕΠΙΚΡΙΤΕΣ αυτός είναι ο Αρχηγός και ξέρει.

    • Delphi avatar
      Delphi @ cobalt 12/09/2011 20:56:19

      @cobalt, ala me tetious theatrinismous kratithike to Pasok 20 xronia stin eksousia, kai me tetious theatrinismous kai laikismous kerdise o Jeffrey me 10 monades diafora ton Karamanli. Den aporis giati meta po 2 xronia lelapa Pasok me diefthnis diasirmo tis xoras mas, tsumania forologion, sto kokkino i egglimatikotita, sto kokkino i anergia, klisimo epixiriseon, miosi dramatiko tou biotikou epipedou tou ellina, proeklogika psemata tou Jeffrey, i diafora einai mono 4-5 monades metaksi ta 2 kommata? Den tha eprepe na einai 15 monades toulaxiston i diafora? Arage o ellinas einai eidiki peripstosi psifoforou , potismenos 20 xronia apo prasines propagandes , prasina bolemata sto dimosio .Ego leo ama i Nea Dimokratia efarmoze to ena dekato apo afta pou kani to Pasok, den tha eitane stis 5 monades i diafora ala 30.. Kai gia afto to logo to Pasok tha diatirisi to terastio dimosio tomea pou mas efere sta simerina katadia, den theli na xasi tous psifoforous tou.Aftoi einai i dinami tous kai as pethanoun oli i ipolipi pou kaloumaste na plirosoume to logariasmo. To gnorizi afto kai o Samaras giafto den tolmai oute aftos na ksestomisi tin leksi *apolisis*.

  29. juliet avatar
    juliet 12/09/2011 19:05:25

    Π.Ζ
    βάλσαμο στο ματωμένη ,πληγωμένη ψυχή του Ελληνα.Ευγε!!!!!!!
    Το αεροπλάνο θα απογειωθεί......και μετά η αναγέννηση του τόπου,όλοι μαζί μονιασμένοι.

  30. alakran avatar
    alakran 12/09/2011 19:11:07

    Συγχαρητήρια στον Π.Ζ για το άρθρο.
    .....και ευχαριστίες στο ΦάκτοραΧ που ξαναέβαλε τα σχόλια των φίλων δεξιά.

  31. np_complete_problems avatar
    np_complete_problems 12/09/2011 19:24:55

    Αγαπητέ ΠΖ,
    δεν κατάλαβα "τίποτε" από αυτά που γράφεις και "που λές" ότι θέλει να κάνει ο Σαμαράς :)
    Για να είμαι όμως δίκαιος, θα περιμένω την ομιλία του στην έκθεση. Αλλά εάν είναι "γενικόλογος" και το μοναδικό του επιχείρημα είναι ότι θα είναι "καλύτερος διαχειριστής" από τον ΓΑΠ,τότε τους μοναδικούς που θα "αγγίξει" είναι τον σκληρό πυρήνα της ΝΔ (και της ΠΟΛΑΝ) που απλά "διψάνε για εξουσία".

    Ας περιμένουμε ...

    • Αυτόνομος avatar
      Αυτόνομος @ np_complete_problems 12/09/2011 19:29:22

      Αφού δεν καταλαβαίνεις , άστο το ρημάδι, τις συνεχίζεις;

      Βλέπω όμως οτι παρόλο που δεν τα πιάνεις όλα, έχεις καταλάβει όλο το μότο της Ντορούλας και του Καρατζαφύρερ: "οι σκληροί της ΠΟΛΑΝ που διψάνε για εξουσία".

      • np_complete_problems avatar
        np_complete_problems @ Αυτόνομος 12/09/2011 19:41:35

        Καταπληκτική λογική - όταν δεν σε καταλαβαίνουν οι "άλλοι" - δεν φταις εσύ, φταίνε οι άλλοι ...
        Για πολλά με έχουν κατηγορήσει "αλλά Ντορούλα και Καρατζαφύρερ", ειλικρινά, είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου !!!
        Η "ανωνυμία" (η δικιά μου και η δικιά σου) πολλές φορές "παίζει περίεργα παιχνίδια", χωρίς να το θέλουμε.
        Δυστυχώς έτσι είναι το "μέσο"

      • juliet avatar
        juliet @ Αυτόνομος 12/09/2011 20:13:02

        Τόσο σκληροί που τους έκανε τηγανόψωμα η Μαρίκα και τα έδινε στη Ντόρα κάθε πρωΐ για κολατσιό και να θυμάται να εκπληρώσει την επιθυμία του πατέρα της να γίνει πρωθυπουργός της Ελλάδας.
        Η συνταγή χάλασε στο τελευταίο ,είχε μείνει στο ψυγείο πολλά χρόνια και ενω ετοιμαζότανε να το πετάξει της ήλθε κατακέφαλα και φρέσκο-φρέσκο!!!!

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ np_complete_problems 12/09/2011 19:39:14

      Στο Ζάππειο ΙΙ γενικόλογος ήταν;
      Θέλετε τα λινκ για την πολιτική Σαμαρά της Wall Street Journal, της ισπανικής El Pais και του βρετανικού Guardian;
      Γιατί αν δεν τα έχετε διαβάσει τα άρθρα αυτά ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΩΝΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΉ ΣΑΜΑΡΑ να σας τα δώσουμε.

      • np_complete_problems avatar
        np_complete_problems @ Κώστας 12/09/2011 19:46:20

        Αγαπητέ Κώστα,
        είναι φανερό, ότι δεν μου αρκεί το Ζάππειο 2 κλπ
        Οπως είπα, θα περιμένω την ομιλία στην έκθεση.

        Είμαι όμως "ανοιχτός" - όπως και πάρα πολλοί Ελληνες

        • φωνη avatar
          φωνη @ np_complete_problems 12/09/2011 21:23:22

          Να σε ρωτήσω κάτι: Πιστεύεις ότι μπορούμε να συνεχίσουμε με αυτήν την πολιτική φόρων και περικοπών, έχει μέλλον αυτή η πρακτική, μας βγάζει από κάποιο αδιέξοδο;

          • np_complete_problems avatar
            np_complete_problems @ φωνη 12/09/2011 21:32:04

            ειλικρινά, δεν ξέρω ...
            Καλή σας νύχτα

        • Κώστας avatar
          Κώστας @ np_complete_problems 12/09/2011 21:46:01

          Έντάξει δεν σου αρκεί. Αλλά δεν σε ρώτησα αν σου αρκεί. Σε ρώτησαν αν τότε ήταν γενικόλογος.
          Για τα δημοσιεύματα του διεθνούς τύπου ΔΕΝ μου απάντησες. Τα έχεις διαβάσει ή να σου δώσουμε τα λινκ;

          • Φακ Κωστας avatar
            Φακ Κωστας @ Κώστας 12/09/2011 22:23:19

            Kώστα, ο np_complete_problems σου λέει κάτι σωστό...είναι συγκεκριμένο οτι θα κάνει επαναδιαπραγμάτευση?
            και αν του αρνηθούν?..είπε για εναλλακτικές διεξόδους?..αφού η μόνη διαφορετικη πολιτική είναι η έξοδος από το ευρώ, την οποία και η ΝΔ δεν επιθυμεί...επομένως, εντός μνημονίου και με τα ευρωπαϊκά κοράκια, το μόνο που μπορεί να κάνει είναι κάποια καλύτερη διαχείρηση...
            Μακάρι να κάνω λάθος..

    • Απορία avatar
      Απορία @ np_complete_problems 12/09/2011 22:41:09

      Εσένα ποιος πολιτικός σε καλύπτει πιο πολύ στην Ελλάδα σήμερα;
      Σε ποσοστό δώστα μου.
      Π.χ. Γιωργάκης 50%, Καρατζαφέρης 30%, Ντόρα 25% κ.ο.κ.

      Μην μου απαντάς αν έπεσα μέσα στα ποσοστά έτσι;

  32. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 12/09/2011 19:26:34

    Π.Ζ.,καλησπέρα. Με πολύ ωραία γραφή , κατόρθωσες ν'αποτυπώσεις το προφίλ και το όραμα του Α.Σ.,πράγμα αναγκαίο για το ευρύ κοινό που είναι θύμα των ΜΜΕ. Παραμονές των εσωκομματικών εκλογών σε συνέντευξή του είχε πει μεταξύ άλλων:........ εγώ για περισσότερο από 8 χρόνια έβλεπα τους τέσσερεις τοίχους...........' Ο άνθρωπος ο οποίος έχει βιώσει μοναξιά και στη συγκεκριμένη περίπτωση 'πολιτική έρημο', πιστός στις ιδέες του και τις επιλογές του, να ξέρετε ότι έχει μεγάλη αντοχή και πατάει γερά στα πόδια του . Δεν κάμπτεται εύκολα. Αυτό ας το έχουν υπ'όψη οι πιο επιφυλακτικοί σχολιαστές.

    • sintonistis avatar
      sintonistis @ Diamond Angel 12/09/2011 20:27:28

      δεν φταινε (με) , που ειμαστε επιφυλακτικοι ή αν το θελεις διαφορετικα ....δεν ειναι παραλογο που ειμαστε βιαστικοι και θελουμε να φυγει μια ωρα νωριτερα αυτη η λαιλαπα....

  33. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 12/09/2011 19:50:20

    Γενικώς υπομονή και όλα που πρέπει να γίνουν θα γίνουν. Στηρίζουμε Σαμαρά γιατί τουλάχιστον είναι ηγέτης και όχι πιονάκι όπως μερικοί-μερικοί, δηλαδή οι περισσότεροι με φωτεινές εξαιρέσεις

  34. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 12/09/2011 19:53:10

    ΠΖ, εξαιρετικό.
    Εν μέρει, η επιτυχία του Α. Σαμαρά θα εξαρτηθεί και από το πόσο ωρίμασε ο Έλληνας αυτλα τα 2 χρόνια. Όσοι συμμεριζόμαστε το όραμά του για αναμόρφωση της Ελλάδας, στηρίζουμε την στρατηγική του, ακόμα και όταν δεν "δρεπει" άμεσους καρπούς. Η Παβλόβια νοοτροπία της άμεσης ικανοποίησης πρέπει να ξερριζωθεί από την ελληνική νοοτροπία.
    Να ε'ισαι καλά. Σ' ευχαριστούμε.

  35. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 12/09/2011 19:55:36

    Το βασικο προβλημα ειναι η πειστικοτητα του προγραμματος.
    Ανεξαρτητως του τι εκανε ο Παπανδρεου το 2009 και το 2010 σημερα ειμαστε εξαρτημενοι απο τις δοσεις της τροικας.
    Τα σπρεντ εχουν παει στα υψη.
    Επομενως αν διαφωνει η τροικα με το προγραμμα Σαμαρα τι θα κανει.
    Και το πλεον σωστο προγραμμα δεν προλαβαινει πια να αποδωσει.
    Φρασεις Μιχελακη περι κουβεντας της πενταρας δεν ξεπερνουν τα ερωτηματα.
    Τι γινεται αν η τροικα απορριψει το σχεδιο Σαμαρα.
    Το δε συζητουμε για χρεωκοπια,δεν ακουμε κουβεντες περι χρεωκοπιας δεν ειναι απαντηση.Αν δεν παρουμε τη δοση θα χρεωκοπησουμε πλεον.

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ ψυχραιμια 12/09/2011 21:27:28

      έχουμε ΗΔΗ χρεωκοπήσει. Οι δόσεις συντηρούν το καθεστώς των παγκοσμιοποιημένων αντιεξουσιαστών ανθελλήνων. Και όσο περνάει ο καιρός και αυξάνευτι το χρεος ΄τοσο πιο μεγάλο το διακύβευμα της εθνικής ανεξαρτησίας. Αλλά πού να το κατανοήσετε μερικοί...

  36. Γιώργος avatar
    Γιώργος 12/09/2011 20:30:15

    Θα "φάει πολύ ψωμί" ακόμα ο Ελληνικός λαός, μέχρι να δει "άσπρη μέρα".
    Είναι νωρίς ακόμα.

  37. antonismak avatar
    antonismak 12/09/2011 20:43:21

    Καλά και Άγια αυτά που λέει ο αρθρογράφος.... αλλά!... έχω την εντύπωση ότι όλα αυτά τα γνωρίζει- διαχειρίζεται μια πολύ μικρή (κλειστή?) ομάδα γύρω απ τον Πρόεδρο... και μέχρις εκεί... είναι κρίμα κύριοι και κυρίες.. κρίμα να φοβάται ακόμα και τώρα ο κόσμος την επάνοδο της Νέας Δημακρατίας στην διακυβέρνηση της χώρας, είναι κρίμα να είναι ζαλισμένος ο κόσμος από το "όχι" της Νεας Δημοκρατίας στο μνημόνιο αλλά το "ναι" της σε επιμέρους άρθρα... θα μου πείτε δεν βοηθούν τα ΜΜΕ.. ε και? αύριο θα βοηθήσουν? για μένα η λύση εδώ που φτάσαμε είναι μία.. συναισθηματική λογική! κύριοι και κύριες ακούστε την καρδιά σας.. αφήστε τη Καρτεσιανή λογική και τα πολιτικά παιχνίδια ο κόσμος μπούχτισε.... μπούχτισε από επαμφοτερίζουσες αμφιταλαντευόμενες πολιτικές περσόνες και τους συν αυτώ που κομίζουν μόνο άλλο περιτύλιγμα... ο κόσμος θέλει άλλο περιεχόμενο χειροπιαστό! καθαρό! και όχι πολλά λόγια.. ίσως καθόλου λόγια, μόνο πράξεις.... και σας παρακαλώ στο antinews μην είστε επιθετικοί... τουλάχιστον σε ότι δεν είναι κακοπροαίρετο.... δείξτε χαρακτήρα.... έχουν γνώση οι φίλακες ούτως ή άλλως!!!!

    • factorx avatar
      factorx @ antonismak 12/09/2011 21:31:19

      Όλοι έχουμε σαλτάρει αδελφέ με την κρίση και την υγρασία . Καμιά πρόταση έχεις να μας πεις να βγούμε από τα αδιέξοδα ;

  38. pistolero avatar
    pistolero 12/09/2011 20:46:06

    Ο Σαμαράς το ερχόμενο σαββατοκύριακο καλείται να κάνει δύο πράγματα: 1. Να σβήσει οριστικά το Γιωργάκη 2. Να οριστικοποιήσει την πρωθυπουργική εικόνα του Συμφωνούμε πως θα ήταν αστείο να πράξει κάτι αντίστοιχο με τις γελοιότητες Παπανδρέου, όταν το έπαιζε πρώτη γραμμή στις κινητοποιήσεις, ωστόσο δε γίνεται να παραβλεφθεί η επικείμενη αντίδραση του λαού, που δε μπορεί εύκολα να σταθμιστεί πλέον και το ότι η ανάγκη της χώρας για αλλαγή πλεύσης, έστω και σ΄αυτό το τραγικό στάδιο, είναι επιτακτική. Με απλά ελληνικά, δεν πάει άλλο!!!

  39. Ρήγας Φερραιος avatar
    Ρήγας Φερραιος 12/09/2011 21:25:24

    Καλες οι αναλυσεις ...αλλα με τα ειδοποιητηρια της εφοριας τι γινεται;;;
    Εαν δεν τα πληρωσουμε θα μας καταγγειλει ο κ. Μιχελακης;;;;;
    Και μην βιαστει καποιος να πει οτι ειμαι με τις συντεχνιες αλλα πλεον αδελφια το προβλημα ειναι με τα οικονομικα μας...ειναι ζητημα επιβιωσης πλεον!!!
    Σκασιλα μου αν θα καταλαβει ο ΓΑΠ οτι το αεροπλανο απογειωθηκε. Δεν ακουω ομως απο τον λαλιστατο κ. Μιχελακη που θα βρουμε μεχρι τις 30 ΣΕΠΤ τα χρηματα της εφοριαw για να εφαρμοστει ο νομος!!! Χαχαχα ποσες φορες θα φορολογηθω για τα 21.000€;;; Ποσες φορες θα πληρωσω για το σπιτι των 80 τ.μ που ζω με την γυναικα μου;;;
    ΥΓ. Οσοι εχετε γραφτει στο TAXIS ριξτε μια ματια να δειτε τι μας περιμενει!!

  40. Ελεύθερος avatar
    Ελεύθερος 12/09/2011 21:49:32

    Μάλλον δεν έχεις διαβάσει το Ζάππειο ΙΙ, αλλα ούτε και τις καθημερινές παρεμβάσεις του Μιχελακη για τα συγκεκριμένα θέματα.

    • Ρήγας Φερραιος avatar
      Ρήγας Φερραιος @ Ελεύθερος 12/09/2011 22:11:36

      @ Ελεύθερος
      Μαλλον δεν το εγραψα καλα.
      Ο ΚΟΜΠΟΣ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΟ ΧΤΕΝΙ.
      ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΕΥΕΙ ΔΕΚΑΡΑ ΦΙΛΕ.
      ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΦΥΓΕΙ ΧΤΕΣ.
      ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑΤΑ....ΘΕΣΜΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ.

  41. letta avatar
    letta 12/09/2011 22:13:23

    ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ. ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΝΑ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ. ΟΤΑΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΤΑΝ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟ ΤΟΝ ΧΟΡΤΑΣΑΝ ΞΥΛΟ. ΤΩΡΑ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΚΔΙΚΗΘΟΥΜΕ. ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΚΑΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΗΚΩΣΟΥΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΨΗΛΑ. ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΤΟΥΝ. ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΜΕ ΟΡΘΑΝΟΙΧΤΕΣ ΑΓΚΑΛΕΣ. ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ!!!!!!!!!!!

  42. ierofantis avatar
    ierofantis 12/09/2011 22:22:28

    Κάποιες φευγαλέες σκέψεις θέλω να καταθέσω καθώς διάβαζα την ανάρτηση...

    Η επιλογή του κατάλληλου πολιτικού χρόνου για να δράσει ένας πολιτικός, είναι μείζων παράγοντας επιτυχίας του εκάστοτε πολιτικού εγχειρήματος.

    Υπό αυτή την έννοια ενδεχομένως η ΔΕΘ να σημάνει όντως το σάλπισμα αντεπίθεσης και από το περιεχόμενο της παρουσίας, ομιλίας και συνέντευξης του Αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης να κριθεί και το πολιτικό σκηνικό τους επόμενους μήνες, με κατάρρευση της κυβέρνησης και εκλογές. Επομένως, σε ότι με αφορά, αναμένω με προσοχή και ενδιαφέρον τα όποια συμπεράσματα μπορούν να αντληθούν από τις 19 Σεπτεμβρίου και μετά.

    Όμως, το δυσάρεστο στην όλη κατάσταση, είναι ότι ο χρόνος αυτός, ο χρόνος ενεργοποίησης, μάλλον θα συμπέσσει με ταυτόχρονες δραματικές εξελίξεις στην εγχώρια οικονομία σε συνάρτηση με την διογκούμενη κρίση σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

    Και εκεί, είτε μπορεί να μην υπάρχουν εύκολες και αναίμακτες λύσεις, είτε οι λύσεις ενδεχομένως να μην είναι απολύτως συστημικές, ανεξάρτητα από το θέμα του αν θα επιτευχθεί αυτοδυναμία...

    Η οργή του κόσμου πλέον είναι ορατή και δυστυχώς τα περιθώρια υπομονής του έχουν εξαντληθεί. Η κατάσταση αυτή θα επιδεινωθεί τους προσεχείς μήνες.

    Ίσως ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης κληθεί να κυβερνήσει σε μια τυπικά πτωχευμένη χώρα (ουσιαστικά είμαστε ήδη) είτε εντός είτε εκτός του ευρώ, αλλά με την οικονομική και παραγωγική της βάση διαλυμμένη, με τον εξωτερικό μας περίγυρο σε διέγερση, με δανειστές που εποφθαλμιούν για ένα κομμάτι από τις σάρκες της πατρίδας μας και με ένα λαό, απογοητευμένο, στραπατσαρισμένο, φοβισμένο και ανυπόμονο, έτοιμο να αρπάξει το λαρύγγι του διπλανού του για αστεία αφορμή.

    Η πορεία που θα του επιφυλάξει η ιστορική συγκυρία θα είναι δυστυχώς στρωμένη με αγκάθια και πάμπολλα προβλήματα. Ιδανικές προδιαγραφές για να αποτελέσει και ο ίδιος ένα σύντομο διάλειμμα στην παρατεταμένη πολιτική ανωμαλία που θα ξεπηδήσει μέσα από το στόμα της κρίσης.

    Μπορεί να το αντιπαλέψει όμως. Αλλά πρέπει να είναι λοιπόν έτοιμος, αφενός να πει ξεκάθαρα την πικρή αλήθεια στο λαό και αφετέρου, να πορευτεί μαζί με το λαό, την δια πυρός και σιδήρου πορεία, ακόμη και να χρειαστεί να την κάνει αυτή την πορεία μόνος του, μακρία ακόμα και από το ίδιο το κόμμα του.

    Μην τρέφετε αυταπάτες ότι με την έκτη δόση λύνονται τα όποια προβλήματα της χώρας. Ούτε αν απολύσουμε αντιπαραγωγικούς δημοσίους υπαλλήλους. Ούτε αν κόψουμε μισθούς και συντάξεις. Ούτε αν τσακίσουμε σε φόρους. Ούτε αν διαλύσουμε το κράτος με το πρόσχημα που βολεύει, ότι είναι πασοκοκρατούμενο. Το κράτος είμαστε όλοι εμείς. Δεν έχει χρώμα.

    Η Ελλάδα δεν χρειάζεται ούτε Επανεκκίνηση, ούτε Επαναδιαπραγμάτευση των όρων του Μνημονίου. Χρειαζόμαστε Επανελλήνιση. Και επειδή θα με ρωτήσετε εύλογα τί είναι αυτό, απαντώ. Επανελλήνιση είναι η θέση νέων εθνικών στόχων. Για την παραγωγή μας, για τα ορυκτά μας, για τον τουρισμό μας, για την παιδεία μας, για τη ναυτιλία μας, για τις ένοπλες δυνάμεις μας, για την υπογεννητικότητα, για το μεταναστευτικό, για τα εθνικά μας θέματα. Και μάλιστα γρήγορα.

    Σταράτες κουβέντες. Δεν περιμένω να μου πει κανείς για ονειρικούς κόσμους με ελπίδες και αγγέλους. Είμαι έτοιμος να δώσω ότι μπορώ για μπορώ να ζω υπερήφανος στη χώρα μου και να μην βλέπω κάθε τρείς και λιγάκι τους Γότθους να σκυλεύουν στο πτώμα της κάτω από τα χαιρέκακα βλέμματα των εγχώριων υποτακτικών τους.

    Ας είναι λοιπόν έτοιμος για ρίξεις. Και δεν θέλει πολύ φιλοσοφία και περίτεχνο βερμπαλισμό. Πέντε ουσιώδη πράγματα για το πως, το γιατί, το πότε, το πόσο και το πού.

    Θα κόψει Δημόσιο; Αν ναι, Γιατί, Ποιο, Πότε, Πόσο;
    Θα μειώσει συντελεστές; Αν ναι, Γιατί, Ποιους, Πότε, Πόσο;
    Θα προσελκύσει επενδύσεις; Αν ναι, Ποιές, Που, Πως, Πότε;
    Θα εφαρμόσει υπερήφανη ελληνική εξωτερική πολιτική; Αν ναι, Γιατί, Πως, Που, Πότε;

    Μετά, ακόμα και τον μαύρο Αχέρωντα να τάξει στους Έλληνες να διαβούν μαζί του, είμαι βέβαιος ότι θα τον ακολουθήσουν όλοι.

    Δεν ξέρω μόνο, πόσοι θα τον ακολουθήσουν από το κόμμα....

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ ierofantis 12/09/2011 22:30:35

      Ιεροφάνη, άψογος...

    • Delphi avatar
      Delphi @ ierofantis 13/09/2011 05:54:36

      +100000, bravo ierofanti!

  43. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 12/09/2011 22:31:36

    Ierofantis, να το γράψω σωστα...

  44. Γιαγκούλας avatar
    Γιαγκούλας 12/09/2011 22:31:42

    Χωρίς απλές, κατανοητές και ρητές δεσμεύσεις για τα πιο σημαντικά θέματα δεν πρέπει να δοθεί η "λαϊκή εντολή" σε κανέναν. Οι πολιτικοί δεν είναι θεοί, για να τους πιστεύεις ή όχι. Χρειάζονται καθαρές εξηγήσεις από όλους, ώστε να δούμε μετά τις εκλογές εάν τις τηρήσουν ή όχι. Οποιος κάηκε από το γάλα, ας φυσάει και το γιαούρτι. Δεν κάνει κακό. Οι πολίτες θα πρέπει να είναι απαιτητικοί ως προς τους υποψηφίους και, προπαντός, δύσπιστοι.
    Αυτή την περίοδο υπάρχει η αίσθηση ότι ο Σαμαράς διαφέρει από τον ΓΑΠ μόνον στο θέμα της φορολογίας, καθόσον αφορά στα σημαντικά θέματα. Σε ποιά άλλα διαφοροποιούνται ριζικά; Την Κυριακή αυτή θα υπάρχει η αναγκαία διασάφηση, αλλά επί της ουσίας;

  45. letta avatar
    letta 12/09/2011 22:32:33

    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΧΕΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΜΑΧΕΣ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΣΤΡΑΤΗΓΟΙ ΤΙΣ ΚΕΡΔΙΖΑΝ ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΝΑΔΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΚΑΤΑΣΤΡΩΣΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ. Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΛΟΙΠΟΝ ΔΙΑΛΥΕΙ ΣΙΓΑ- ΣΙΓΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΣΟΚ. ΤΟ ΞΕΓΥΜΝΩΣΕ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η ΤΡΕΜΗ ΘΑ ΖΗΤΑΕΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ. ΣΕ ΛΙΓΟ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΣΟΚ. ΗΔΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΣΟΚΕΣ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΨΗΦΙΣΑΝ, ΓΙΑΤΙ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΝ. ΑΥΤΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΟΥΝ ΑΠΕΡΙΣΠΑΣΤΟ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ. ΜΟΛΙΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ "ΝΤΟΥ" Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΙ Ο ΠΙΟ ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ ΘΑ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ. ΟΤΑΝ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΒΑΝΑΥΣΑ ΚΛΩΤΣΟΠΑΤΗΣΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΔΙΠΛΑΤΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟ ΣΤΟΝ ΔΥΣΚΟΛΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ. ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ Η ΧΩΡΑ ΔΙΑΛΥΘΗΚΕ. ΑΝΤΩΝΗ, Η ΠΡΩΤΗ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΔΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΡΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ, ΤΗΝ ΛΗΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΣ ΣΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ. ΤΟΤΕ ΘΑ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΤΕΙ Η ΨΥΧΗ ΜΑΣ. ΤΟΤΕ ΘΑ ΗΡΕΜΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ. ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΛΕΦΤΑ, ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΣΥΝΗ!!!!!!!!

  46. Μεσσήνιος avatar
    Μεσσήνιος 12/09/2011 22:45:34

    Εδώ να δούμε αν θα απαντήσει ο συμπατριώτης

    http://www.eglimatikotita.gr/2011/09/t_12.html#more

    όχι με λόγια αλλά με πράξεις.
    Έχουν μείνει ακόμα κάποια πρόσωπα στη ΝΔ που δεν τους χωνεύω ούτε με σόδα.
    Και με ενοχλεί αφάνταστα.

    • juliet avatar
      juliet @ Μεσσήνιος 13/09/2011 06:15:53

      Το είχε γράψει το ''Παρόν '' τότε και έκανε την ερώτηση :Γιατί κ.Παπούλια δεν απαντήσατε,τι εννοεί και τι ξέρανε απο τότε;(δεν μπόρεσα να βρω το απόκομμα ,να παραθέσω ακριβώς την ερώτηση)

  47. blue nile avatar
    blue nile 12/09/2011 23:59:33

    ...πες'τα...

  48. Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
    Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 13/09/2011 00:44:23

    Υπερβολική η διαπίστωσή σου Φάκτωρα,ότι η διαπλοκή
    είναι στα κάτω της,αλλά θα συμφωνήσω μαζί σου,για λόγους επιβίωσης!

  49. Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
    Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 13/09/2011 00:52:00

    Εγώ λέω να τον ντύναμε σαν τον Ταρζάν,και να τον αμολούσαμε σε κανά δάσος.
    Αλλά μπορεί μερικοί ανεγκέφαλοι να το συνέδεαν με την πράσινη ανάπτυξη αλά ΝΔ!

  50. Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
    Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 13/09/2011 00:53:11

    Ή σε βαρέλι με φανό ομίχλης;

  51. Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
    Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 13/09/2011 00:57:13

    Να σου δώσω εγώ τα δικά μου ποσοστά ρε Απορία;

    • Απορία avatar
      Απορία @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 13/09/2011 01:30:12

      Και δεν τα δίνεις;

      • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
        Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Απορία 13/09/2011 01:47:11

        100% Σαμαράς!
        Σιχαίνομαι τα ψευτοδιλήμματα.

  52. Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
    Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 13/09/2011 00:58:16

    Αν έχουμε ψωμί να τρώμε......

  53. Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
    Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 13/09/2011 01:03:08

    Ιεροφάντης σόλο !
    Υποκλίνομαι στο μεγαλείο σου αδερφέ μου!

  54. Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
    Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 13/09/2011 01:14:45

    Εντάξει, μην αρπάζεστε κύριε Αγροφύλακα,μερικές φορές το γυρνάμε και λίγο στην πλάκα,για να παίρνουμε δυνάμεις!
    Ε,δεν ήταν και τόσο πια προσβλητικά τα σχόλια,που κάναμε.....
    Εκείνο το δικό μου με τον Ταρζάν δεν ήταν το πιο πετυχημένο;
    Δε χρειάζεται να απαντήσετε αμέσως,σκεφτείτε
    το πρώτα,και μου απαντάτε αύριο!

    • Agrofylakas avatar
      Agrofylakas @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 13/09/2011 04:41:12

      Αγαπητέ Θεσσαλονικιέ,

      Όπως θα θυμάσαι εμείς γνωριζόμαστε και από παλιά, και ξέρεις ότι δεν γυρνάω το άλλο μάγουλο, ούτε προβατάκι κανενός είμαι, όπως μου μιλούν, μιλάω. Παρόλα αυτά και παρόλο ότι με αποκάλεσαν ακόμη και μαμάκα, δεν έδωσα συνέχεια. Ποιος αρπάχθηκε, και ποιος έχει το πρόβλημα? Και πάλι δίνω τόπο στην οργή γιατί στην μάχη χρειάζονται όλοι

      • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
        Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Agrofylakas 14/09/2011 01:16:12

        Αδερφέ συμφωνώ και επαυξάνω!
        Κι αν κάπου σ'έθιξα,να με σχωρνάς
        δεν ήθελα να σε μειώσω.
        Νάσαι καλά,για να τα λέμε που και που.
        Με εκτίμηση.

  55. Κώστας avatar
    Κώστας 13/09/2011 01:26:39

    Ό,τι και να λέμε το Μνημονιακό Μπλοκ έχει νικήσει. Είναι ενωμένο και συντεταγμένο. Με κοινή(γκεμπελίστικη) επιχειρηματολογία: " Νέα Μέτρα ή Χρεοκοπία" .
    Το ερώτημα είναι τι λένε, τι υποστηρίζουν όσοι εναντιώνονται στο Μνημόνιο από μη αριστερή σκοπιά. Λένε ό,τι να 'ναι, δυστυχώς σε επίπεδο Διαδικτύου. Σκοορποχώρι. Ο ένας θέλει τον Σαμαρά διαδηλωτή στη Θεσσαλονίκη, ο άλλος τον θέλει να σκίσει τη δανειακή σύμβαση σε απευθείας μετάδοση( και έτσι λέει θα πεσει το Πασόκ, δια μαγείας άραγε;).
    Το αστικό αντημνημονιακό μπλοκ του Διαδικτύου οφείλει να απαντήσει σε ορισμένα ερωτήματα πριν κάνει υποδείξεις και υιοθετεί τις πιο ύπουλες κατηγορίες εναντίον του Άντωνη Σαμαρά:
    - Ας ξεχάσουμε για λίγο την Ελλάδα και την πραγματικότητά της. Ας κοιτάξουμε αλλού και ας τοποθετηθούμε λχ στο εξής: Σύμφωνούμε ή όχι με όσα κάνει ο Έντα Κέννι στην Ιρλανδία; Ναι ή όχι; Ας απαντήσουν όσοι απαιτούν από τον Σαμαρά να σκίσει live την δανειακή σύμβαση για να(αλήθεια αυτό δεν το σκέφτηκαν μέσα στον άδολο αλλά αφελή οίστρο τους) διαιωνισθεί η κυβέρνηση Παπανδρέου αφού ο αρχηγός της αντιπολίτευσης θα έχει γίνει μια καρικατούρα.
    - Η Ιρλανδία μετά την αναδιαπραγμάτευση πως πάει; Έχει ύφεση ή αναπτυξη; Το 2012 πως θα τα πάει( παντα μετά και χάρη στην αναδιαπραγμάτευση); Θα έχει ύφεση ή ανάπτυξη; Ξέρουν όσοι καταγγέλουν τον Σαμαρά πως τάχα δεν ρίχνει το Πασόκ εδώ και τώρα να μας πουν; Ξέρουν την καλή πορεία της Ιρλανδίας μετά την αναδιαπραγμάτευση ή όχι;
    -Είναι αλήθεια ή όχι πως η έξοδος της Ιρλανδίας στις αγορές αρχίζει και διαφαίνεται τα προσεχή 1 με 2 χρόνια; Ναί ή όχι;

    Και το κρίσμο ερώτημα τώρα. Θέλουν η Ελλάδα μας να σωθεί, χωρίς να ξεπουληθεί, με πορεία ανάλογη με αυτήν που χάραξε ο Κέννι για την Ιρλανδία ή εμμένουν σε υστερικές γραφικότητες τύπου "Σαμαρά ανέβα στη ΔΕΘ και σκίσε τη δανειακή σύμβαση"; Αλήθεια προσφέρουν υπηρεσία λοιδωρώντας και υπονομεύοντας την-εκ των πραγμάτων- τελευταία θεσμική λύση της Δημοκρατίας μας; Στα παλιά μου τα παπούτσια ο Σαμαράς σαν πρόσωπο. Το θέμα είναι: οι προτάσεις του με βγάζουν σε ξέφωτο ή όχι; Και επειδή η συζήτηση όταν γίνεται στο πλαίσιο της ελλληνικής πραγματικότητας πάει αλλού, χρησιμοποιώ το υπαρκτό και με σαφέστατες αναλογίες παράδειγμα της Ιρλανδίας; Θέλουν να τους ακολουθήσουμε τους Ιρλανδούς οι αστοί αντιμνημονιακοί του διαδικτύου(να απαντήσουν σαφώς αν μπορούν και ξέρουν) ή θέλουν τον Σαμαρά ένα καρτούν που θα σκίζει δανειακές συμβάσεις και μετά θα εξαυλώνεται στη λήθη της γραφικότητας.
    Νισάφι με την εύκολη κριτική..!

  56. StarPowerNone avatar
    StarPowerNone 13/09/2011 01:33:09

    Ιεροφάντη,
    Οτι καλύτερο έχω διαβάσει από σένα.
    Συγχαρητήρια.

  57. Κώστας avatar
    Κώστας 13/09/2011 01:43:15

    Φ.Κώστα,
    η αναδιαπραγμάτευση άρχισε όταν η Μέρκελ ρώτησε εκνευρισμένη τον Σαμαρά " τι ζητάς επιτέλους;". Και της απάντησε δώστε μου ό,τι δώσατε στην Ιρλανδία. Δες το τελευταίο σχόλιο μου(κάτω -κάτω) που απευθύνεται στην άλλη πτέρυγα της αστικής αντιμνημονιακής παράταξής μας: αυτούς δηλαδή που απαιτούν να σκίσουμε την δανειακή σύμβαση και να πάμε στο this is parta.
    Και την δική σου θεώρηση( "δεν γίνεται αναδιαπραγμάτευση") και των άλλων( "Σαμαρά μην κάνεις αναδιαπραγμάτευση, σκίσε τις συμβάσεις, μην αναγνωρίζεις το χρέος") σας διαψεύδει ο Εντα Κέννι. Σας διαψεύδει η επιτυχημένη πορεία της Ιρλανδίας που τροποποίησε όρους του μνημονίου, που κράτησε το 12,5%, που επανέφερε τα ημερομίσθια στα προ μνημονίου επίπεδα και η Τρόικα έκανε γαργάρα. Γαργάρα! Γιατί ήταν αποφασισμένοι να εκβιάσουν και είχαν λαική εντολή.
    Αλλά εδώ( τουλάχιστον στο Διαδίκτυο) έχουμε ή μοιρολάτρες απαισιόδοξους που τίποτα δεν προτείνουν και την πρόταση Σαμαρά αρνούνται με εικοτολογίες( και άρα δια της πλαγίας οδού δικαιώνουν πλήρως τον πυρήνα της επιχειρηματολογίας ΓΑΠ) ή αφιονισμένους αντιμνημονιακούς του this is parta που θέλουν-άδολα μεν, επικίνδυνα δε- να δουν τον Σαμαρά να γίνεται Τσίπρας της Κεντροδεξιάς.

  58. Αγροφύλακας avatar
    Αγροφύλακας 13/09/2011 04:44:59

    Strange,
    Re: Χάντρες, Κάντες μας πενηνταράκια, σύντομα θα έχουν αξία.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.