#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/05/2012 13:33
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαμαράς: Πατριωτικό Μέτωπο ενάντια στις δυνάμεις του παλιού που εκπροσωπεί ο ΣΥΡΙΖΑ

"Ο ΣΥΡΙΖΑ εξυπηρετεί τους ολιγάρχες της δραχμής" !!!



Στην συγκρότηση Πατριωτικού Μετώπου όλων των Ελλήνων ενάντια στις δυνάμεις του παλιού που εκπροσωπεί ο ΣΥΡΙΖΑ κάλεσε σήμερα ο Αντώνης Σαμαράς από το βήμα της Εθνικής Εκλογικής Συνδιάσκεψης της ΝΔ που πραγματοποιείται στην Αθήνα.

Ο κ. Σαμαράς κάλεσε επίσης τα μέλη και τους οπαδούς του κόμματος σε αγώνα πόρτα - πόρτα για να γίνει «κυβέρνηση του τόπου το Πατριωτικό Μέτωπο για την Ευρώπη» με τρίπτυχο «ενότητα, αγώνας, αναγέννηση». "Απευθύνομαι σε έναν συναγερμό αγωνιστών που στις 17 Ιουνίου θα είναι κυβέρνηση", είπε χαρακτηριστικά

Το διακύβευμα δεν είναι η τύχη των κομμάτων, αλλά η τύχη της χώρας, πρόσθεσε: “Είμαστε η μόνη δύναμη που μπορούμε να κρατήσουμε όρθια την πατρίδα. Το σημερινό μήνυμα είναι ενότητα-αγώνας-αναγέννηση. Αγώνας για να ξεμπλοκάρει η χώρα από το τέλμα και αναγέννηση για να κάνουμε το άλμα στο μέλλον και να αξιοποιηθεί ο πλούτος της χώρας. Απέναντί μας είναι εκείνοι που τροφοδοτούν την απελπισία και έχουν όπλο το ψέμα”.

Πρέπει να κατέβουμε στα σπίτια, στις γειτονιές, πόρτα-πόρτα, στα καφενεία παντού. Ενημερώστε όλο τον κόσμο. Για το τι διακυβεύεται. Για το πόσο σημαντική είναι και η τελευταία ψήφος. Για το πόσο αποφασιστικά πρέπει να παλέψουμε ως τις εκλογές. Αλλά και για το πόσο αποφασισμένοι είμαστε να ενώσουμε τον Ελληνικό λαό μετά τις εκλογές.

Το μήνυμα της σημερινής συνδιάσκεψης είναι τριπλό: Ενότητα – Αγώνας – Αναγέννηση.

Ενότητα της παράταξης, αλλά και του ελληνικού λαού, που δεν θέλει να παίζουν τυχοδιωκτικά παιγνίδια με το μέλλον των παιδιών του.

Αγώνας για να ξεμπλοκάρει η χώρα απ’ όλες τις αγκυλώσεις που την έφεραν στον σημερινό τέλμα και απειλούν να την οδηγήσουν άμεσα πια στην καταστροφή.

Και Αναγέννησης της Ελλάδας. Γιατί αυτό που εκπροσωπούμε, αυτό που επιδιώκουμε, δεν είναι μόνο να αποφύγουμε τώρα τα χειρότερα. Είναι να κάνουμε το μεγάλο άλμα στο μέλλον. Να αναγεννηθεί η χώρα, να αξιοποιηθεί ο πλούτος της, να απελευθερωθούν οι δημιουργικές δυνάμεις του Έλληνα.

Αυτή τη μάχη θα τη δώσουμε όλοι μαζί.  Όχι από τα κομματικά γραφεία. Στους δρόμους και στα πεζοδρόμια…

Η 6η Μαΐου ήταν η τελευταία εκλογική μάχη της μεταπολιτευτικής περιόδου.

Η 17η Ιουνίου θα είναι η πρώτη εκλογική μάχη της νέας μεταπολίτευσης.

Καλώ όλους τους Έλληνες, πέρα και πάνω από κομματικούς διαχωρισμούς του παρελθόντος, να δώσουν τη μάχη μαζί μας, για να διασωθεί το ευρωπαϊκό μέλλον της χώρας. Για να αποφευχθεί η Καταστροφή. Για να τελειώσουμε οριστικά με τις εμμονές, τα ιδεολογήματα και τις αγκυλώσεις που μας έφεραν ως εδώ.

Για να ανοίξει ο δρόμος της Ανάπτυξης.

Για να ενώσουμε τους Έλληνες κόντρα σε αυτούς που τους διχάζουν.

Για να πιστέψει και πάλι ο Έλληνας στον εαυτό του και στον τόπο του.

Κανείς δεν περισσεύει στη μάχη αυτή.

Κανένα δεν θεωρούμε «δεδομένο».

Οι λαοί στα δύσκολα κρέμονται από την ψυχή τους.

Κι ο δικός μας λαός, δεν θα αφήσει κανένα ΣΥΡΙΖΑ και κανένα ΠΑΣΟΚ να περάσει τα διόδια της Ιστορίας μας με πλαστά χαρτιά.

Γιατί ο λαός δεν έχει ανάγκη από λαθρέμπορους των καημών του.

Αλλά από υπερασπιστές της ανάπτυξης του τόπου, που μόνον αυτή θα δώσει θέσεις εργασίας στα παιδιά του.

Πως θα βγούμε από την κρίση



Δύο πράγματα είναι η διέξοδος από την κρίση: Επιστροφή στην Ανάπτυξη και αποκατάσταση της Κοινωνικής Συνοχής. Αλλά αυτά μπορούν να γίνουν μόνο μέσα στο ευρώ.

Πρώτος στόχος να σταματήσουμε την άνοδο της ανεργίας. Δεύτερος, αμέσως μετά, να δημιουργήσουμε νέες θέσεις εργασίας.

Με το Σχέδιό μας η άνοδος της ανεργίας σταματάει ως τα τέλη του χρόνου. Κι αρχίζει να μειώνεται μέχρι του χρόνου τέτοιο καιρό. Μέσα σε ενάμιση χρόνο δημιουργούνται εκατοντάδες χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας, δηλαδή απορροφώνται  τουλάχιστον αντίστοιχα εκατοντάδες χιλιάδες άνεργοι. Φτάνει να μείνουμε μέσα στο ευρώ. Μέσα σε 2 χρόνια περίπου, η ανεργία θα έχει πέσει στα επίπεδα του 2009…

Πώς μπορεί να γίνει αυτό; Με την Ανάκαμψη της Οικονομίας, στηριγμένη στην απορρόφηση των ΕΣΠΑ, στην εξασφάλιση ρευστότητας ιδιαίτερα για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, στην επέκταση του Προγράμματος κατά ένα με δύο πρόσθετα χρόνια και στην αποκατάσταση των αδικιών που έγιναν την τελευταία διετία.

Όχι άλλες μειώσεις μισθών και συντάξεων. Όχι άλλοι φόροι.

Θα επαναδιαπραγματευθούμε την αποκατάσταση των αδικιών: την επιστροφή των πολύ χαμηλών συντάξεων στα επίπεδα του 2009, την αποκατάσταση των πολυτεκνικών επιδομάτων, την επιστροφή της εξισωτικής για τους κτηνοτρόφους και την αποκατάσταση των περικοπών στα ειδικά μισθολόγια.

Κοντά στο μισό εκατομμύριο συμπολιτών μας θα δουν άμεση ανακούφιση.

Και ταυτόχρονα, τα μέτρα που προτείναμε για τους δανειολήπτες: να μην ξεπερνούν οι δόσεις των δανείων τους το 30% του εισοδήματός τους. Κι αυτό μπορεί να γίνει άμεσα και θα ανακουφίσει παρά πολλούς.

Όπως μπορούν να δοθούν και αποζημιώσεις στους ιδιώτες ομολογιούχους που ζημιώθηκαν από το κούρεμα του χρέους. Κι αυτά τα μέτρα είναι ρεαλιστικά, τα έχουμε προτείνει, αλλά θα χρειαστεί πρώτα να ξεπεραστεί η ύφεση.

Δεν είναι λύση αυτά που τους υπόσχονται οι λαθρέμποροι της απελπισίας. Δεν πρόκειται κανείς να τους προσλάβει στο Δημόσιο, και μάλιστα με 1300 ευρώ βασικό μισθό! Αυτά είναι παραμύθια: Αληθινή καταδημαγώγηση των ανέργων. Όχι επίλυση του προβλήματος της ανεργίας.

Εμείς έχουμε προτεραιότητα να βγάλουμε τη χώρα από την ύφεση, να σταματήσουμε τη χιονοστιβάδα από τα λουκέτα, να σταματήσουμε την αύξηση της ανεργίας και να δημιουργήσουμε θέσεις εργασίας.

Ταυτόχρονα θα προωθήσουμε τις αποκρατικοποιήσεις και την αξιοποίηση της περιουσίας του δημοσίου.

Μόνον ένα μέρος από την απορρόφηση του ΕΣΠΑ που υπάρχει και κάθεται, μπορεί να στηρίξει εκατοντάδες χιλιάδες θέσεις εργασίας μέσα στην επόμενη χρονιά. Και πολλές εκατοντάδες χιλιάδες μέσα στην επόμενη τετραετία, όταν απορροφηθεί ολόκληρο το ΕΣΠΑ.

Μόνον η επιστροφή των οφειλών του δημοσίου στους ιδιώτες - που προβλέπεται ήδη από τη δανειακή σύμβαση - μπορεί να σώσει μέχρι και εκατοντάδες χιλιάδες θέσεις εργασίας που κινδυνεύουν σήμερα.

Και τα μέτρα αποκατάστασης της ρευστότητας που προβλέπονται, μαζί με εκείνα που αποφασίζει η Ευρωπαϊκή Ένωση, για να πάνε απευθείας στην πραγματική οικονομία και ιδιαίτερα στους μικρομεσαίους, μπορούν να σώσουν πρόσθετες χιλιάδες θέσεις εργασίας.

Αλλά αυτά είναι μόνο τα άμεσα.

Όπως σας είπα και πριν, στόχος μας δεν είναι μόνο να αποφύγουμε τα χειρότερα. Στόχος μας είναι να μπούμε σε τροχιά μακροχρόνιας Ανάπτυξης.

Μειώνοντας τους φόρους και σπάζοντας το τέρας της γραφειοκρατίας, θα φέρουμε και επενδύσεις. Αληθινά παραγωγικές επενδύσεις.

Γιατί δεν μπορεί να υπάρξουν επενδύσεις όταν οι φόροι στην Ελλάδα είναι διπλάσια ή τριπλάσιοι απ’ ό,τι στις γειτονικές χώρες! Κι η πρότασή μας για τη μείωση των φόρων είναι η πιο ριζοσπαστική που έχει υπάρξει ποτέ στην Ελλάδα. Αληθινή φιλελεύθερη Επανάσταση.

Μεταρρύθμιση στο Σύνταγμα, στη Δημόσια Διοίκηση στην Παιδεία, στην Κοινωνική Ασφάλιση, στις αγορές, στο σπάσιμο των καρτέλ, στην απελευθέρωση του ανταγωνισμού, ώστε οι τιμές να προσαρμόζονται και προς τα κάτω, όχι μόνο να ανεβαίνουν. Ώστε μικρότερο, ευέλικτο και επιτελικό κράτος να προσφέρει αληθινές υπηρεσίες στο φορολογούμενο. Κι αληθινές ευκαιρίες στους άξιους. Όχι βόλεμα των ημετέρων.

Η Συνταγματική αλλαγή που προτείναμε, μαζί με όσες άλλες προτάσεις προστεθούν, θα αποτελέσει ό,τι πιο τολμηρό και ανατρεπτικό έχει υπάρξει μέχρι σήμερα. Γιατί θα διακρίνει οριστικά και πλήρως την νομοθετική από τη εκτελεστική και τη δικαστική εξουσία. Ώστε να κατανικηθούν οι σκοπιμότητες του πολιτικού κόστους στους κυβερνώντες και η αίσθηση κουκουλώματος στους πολίτες.

Το δημόσιο συμφέρον πάνω απ’ όλα: Πάνω από κομματικά συμφέροντα, πάνω από επιχειρηματικά συμφέροντα.

Το εθνικό συμφέρον πάνω απ’ όλα. Πάνω από κομματικούς υπολογισμούς και ιδεολογικές αγκυλώσεις και γεωπολιτικές εξαρτήσεις.

Η αξιοκρατία πάνω απ’ όλα: Πάνω από κυκλώματα και ομάδες πίεσης.

Η δικαιοσύνη να είναι πάνω απ’ όλα: Πάνω από ισχυρούς, ημετέρους και ευνοούμενους. Κι όπου κάθε πολιτικός θα περάσει από τη βάσανο του «πόθεν έσχες»

Για να γίνουμε, όπως μας αξίζει, η χώρα των ευνομουμένων.

Όχι η χώρα των ευνοουμένων.

Το δημόσιο χρειάζεται αλλαγή από τα θεμέλια. Και το φορολογικό σύστημα χρειάζεται αλλαγή και η Παιδεία χρειάζεται αλλαγή και η Αστυνομία χρειάζεται αλλαγή. Κι όλα χρειάζονται αλλαγή. Αλλά για να αλλάξουν όλα, πρέπει η οικονομία να ανασαίνει και η κοινωνική συνοχή να διασωθεί.

Όταν η οικονομία πεθαίνει, η αγορά ξεψυχάει και οι κοινωνία διαλύεται, όλοι οι μεταρρυθμιστικοί στόχοι είναι μόνο στα χαρτιά.

Θέλουμε να αποκαταστήσουμε την Ανάπτυξη και την Κοινωνική συνοχή, ώστε να προχωρήσουμε στις πιο δραστικές, στις πιο τολμηρές μεταρρυθμίσεις.

Αλλά να μεταρρυθμίσουμε μια ζωντανή Οικονομία, μια ζωντανή Κοινωνία. Όχι μια κοινωνία που αποσυντίθεται, φλέγεται και βυθίζεται.

Αυτή είναι η υπεροχή των ιδεών μας, η υπεροχή του κοινωνικού φιλελευθερισμού. Απευθύνεται και εκφράζει όλους εκείνους που θέλουν ευκαιρίες να προκόψουν να δείξουν την αξιοσύνη τους, να δημιουργήσουν. Τους αληθινούς νοικοκυραίους. Που ήταν πάντα η ραχοκοκαλιά της κοινωνίας μας. Αυτούς που παίρνουν την μοίρα τους στα χέρια τους και θέλουν διαφάνεια, ευκαιρίες, διάχυση ευκαιριών και αξιοκρατία. Αλλά και αισθάνονται πόνο με τον πόνο του διπλανού τους.

Όλους αυτούς που ανήκουν στη Μεσαία τάξη. Που δημιουργεί τις περισσότερες θέσεις εργασίας σε μιαν οικονομία. Και που σήμερα στην Ελλάδα συντρίβονται.

Όλους αυτούς που θέλουν σταθερούς κανόνες, που διψούν για δικαιοσύνη και ίσες ευκαιρίες.

Που δεν θέλουν να «αρμέγουν» το κράτος. Αλλά και που δεν αντέχουν άλλο θα συνθλίβονται από το κράτος. Που θέλουν το κράτος «ρυθμιστή», να διασφαλίζει τους κανόνες του παιγνιδιού και να προστατεύει τους αδύναμους. Αλλά να σέβεται το φορολογούμενο και το δημόσιο συμφέρον.

Η Μεσαία Τάξη είναι ο στυλοβάτης της οικονομίας και της δημοκρατίας. Οι νοικοκυραίοι που την αποτελούν υπηρετούνται από τον κοινωνικό φιλελευθερισμό. Αυτών τα συμφέροντα και τις φιλοδοξίες εκφράζει ο κοινωνικός φιλελευθερισμός.

Και δική μας προτεραιότητα να ξανά-στήσουμε τα πόδια της τη Μεσαία τάξη που τη διέλυσαν. Και να φέρουμε στο προσκήνιο της ιδέες του κοινωνικού φιλελευθερισμού, μετά το Βατερλώ του κρατισμού και του λαϊκισμού.

Σφροδρή επίθεση στον ΣΥΡΙΖΑ



Απέναντί μας βρίσκονται όσοι εκπροσωπούν την απελπισία και τρέφονται από την απελπισία. Όπλο τους το ψέμα: Είναι ψέμα ότι εκπροσωπούν ή θέλουν το καινούργιο.

Ο ΣΥΡΙΖΑ υποστηρίζει ότι θέλει να αποδεσμεύσει τη χώρα από το Μνημόνιο εδώ και τώρα. Λέει ψέματα! Αν καταγγείλει μονομερώς τη δανειακή σύμβαση, η Ελλάδα θα χρεοκοπήσει και θα εξαρτηθεί από πολύ χειρότερο Μνημόνιο, με πολύ πιο δυσβάστακτους όρους από τους δανειστές της, αν θέλει να επιβιώσει.

Η αλήθεια είναι ότι ΣΥΡΙΖΑ εξυπηρετεί μόνο όσους θέλουν να βγει η Ελλάδα από το ευρώ! Όλους αυτούς που έβγαλαν τα κεφάλαιά τους από την Ελλάδα σε ευρώ και τώρα θέλουν να έλθουν να αγοράσουν πολύ φθηνότερα σε δραχμές. Γιατί πιστεύουν ότι μια κατεστραμμένη χώρα μπορούν να την αγοράσουν «για ένα κομμάτι ψωμί». Αυτοί είναι «το λόμπι της δραχμής», οι επίδοξοι ολιγάρχες του μέλλοντος! Αυτούς και μόνον εξυπηρετεί ο ΣΥΡΙΖΑ!

Ο ΣΥΡΙΖΑ και οι «συνιστώσες» του εκπροσωπούν όλες εκείνες τις εμμονές και τις ιδεοληψίες που έφεραν τη χώρα στο σημερινό τέλμα.

Δεν έχουν όλοι τις ίδιες ευθύνες. Αλλά όλοι μαζί, ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ, έκαναν την Ελλάδα, χώρα χωρίς επενδύσεις, χωρίς ανταγωνιστικότητα, χωρίς ευκαιρίες, χωρίς σύγχρονη επιχειρηματικότητα, χωρίς σύγχρονη έρευνα.

Και όταν λέμε Προοπτική διεξόδου από την κρίση εννοούμε αυτό ακριβώς: Ελπίδα!

Εμείς θέλουμε να φέρουμε επενδύσεις για να υπάρξει ανάπτυξη και θέσεις εργασίας. Ο ΣΥΡΙΖΑ διώχνει επενδύσεις και καταθέσεις.

Εμείς θέλουμε να προχωρήσει η αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας, για να έλθουν επενδύσεις και να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας.

Ο ΣΥΡΙΖΑ θέλει να… επανακρατικοποιήσει κι αυτά που έχουν ήδη ιδιωτικοποιηθεί!

Εμείς θέλουμε να επιτευχθούν οι στόχοι μείωσης του ελλείμματος και ελέγχου του χρέους. Με αλλαγή των υφεσιακών μέτρων.

Ο ΣΥΡΙΖΑ θέλει να καταγγείλει τη σύμβαση ποντάροντας ότι θα τον αφήσουν να το κάνει χωρίς επιπτώσεις για την χώρα…

Εμείς θέλουμε να υπάρξει ασφάλεια στη χώρα, όπως υπάρχει σε όλες τις δημοκρατικές χώρες στον κόσμο.

Ο ΣΥΡΙΖΑ θέλει να αφοπλίσει την αστυνομία, όπως δεν συμβαίνει πουθενά στον κόσμο.

Εμείς θέλουμε να σταματήσει η εισροή λαθρομεταναστών και να υπάρξει μαζική πολιτική επαναπατρισμού στις χώρες προέλευσής τους.

Ο ΣΥΡΙΖΑ θέλει να τους προσφέρει άσυλο και να τους κρατήσει εδώ με πλήρεις παροχές που δεν έχουν σήμερα ούτε οι Έλληνες.

Ο ΣΥΡΙΖΑ δίνει σήμερα μάχες οπισθοφυλακών για να μην αλλάξει τίποτε στην Ελλάδα. Για να μείνει η χώρα δεμένη στις ίδιες εμμονές, στις ίδιες αγκυλώσεις. Στις ίδιες αντί-αναπτυξιακές και οπισθοδρομικές στρεβλώσεις που την έφεραν ως εδώ.

Δεν είναι, λοιπόν, ο ΣΥΡΙΖΑ το «καινούργιο». Είναι η έσχατη αντίσταση του παλιού που αρνείται να πεθάνει…

Εμείς λέμε ότι αυτά που υποστηρίζει ο ΣΥΡΙΖΑ είναι επικίνδυνα και τυχοδιωκτικά. Όλοι συμφωνούν με αυτό. Ακόμα και τα κόμματα της Κεντροαριστεράς στην Ευρώπη. Ακόμα και η Κίνα και η Ρωσία δηλώνουν επισήμως και δημόσια ότι φοβούνται τις επιπτώσεις επιστροφής στη δραχμή.

Εμείς πιστεύουμε στην Ευρώπη. Όχι στο χειρότερο εαυτό της. Αλλά ούτε και σε αυτούς που θέλουν να μας απομονώσουν εκτός Ευρώπης.

Πιστεύουμε στην εξυγίανση της χώρας μας. Όχι στη μονόπλευρη λιτότητα που την καταγγείλαμε από την αρχή και σήμερα ανοίξαμε το δρόμο για να αλλάξει. Αλλά ούτε θέλουμε να παραμείνουν τα πράγματα όπως παλιά.

Πιστεύουμε στην Ανάπτυξη, στις ιδιωτικοποιήσεις, στις επενδύσεις, στην δημιουργία θέσεων εργασίας, στην ανταγωνιστικότητα και στην εξωστρέφεια.

Όλα αυτά που δημιουργούν πλούτο σε κάθε χώρα.

Η λογική του ΣΥΡΙΖΑ είναι αντίθετη με όλα αυτά. Κι αυτό είναι το πρόβλημά του: Ότι όλα αυτά που είναι προϋποθέσεις για να βγει οποιαδήποτε χώρα από την κρίση, ο ΣΥΡΙΖΑ και οι ποικίλες συνιστώσες του δεν θέλουν να τα ακούσουν, δεν θέλουν να τα καταλάβουν.

Είναι απομεινάρι του παρελθόντος. Και νομίζει ότι φέρνει την πρόταση του μέλλοντος.

Εκπροσωπεί ό,τι ηττήθηκε παντού στον κόσμο. Και προσπαθεί να εμποδίσει να κάνει η Ελλάδα άλμα προς το μέλλον.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
    ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 26/05/2012 13:40:48

    http://www.youtube.com/watch?v=0qHjkAGFoM4&feature=g-all-u

    • Απλή σκέψη avatar
      Απλή σκέψη @ ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 27/05/2012 00:14:28

      Ο θρίαμβος της αλήθειας, της γνήσιας Ελληνικής ψυχής!
      Πρόεδρε , τράβα μπροστά, όλοι εμείς πάντα μαζί σου...
      δεν έχουμε άλλον, από σένα, ν΄αγωνιστεί για την Ελλάδα!
      Καλή επιτυχία από καρδιάς!

  2. tak avatar
    tak 26/05/2012 14:08:03

    Επιτέλους! Επιτέλους Αντώνη βγήκες να σε δει ο λαός και μάλιστα να πας κοντά του... Τώρα...

    • AM Παπαιωάννου avatar
      AM Παπαιωάννου @ tak 26/05/2012 22:08:04

      Πολύ καλή ομιλία με σθένος και αλήθειες

      αλλά

      οφείλει να αναπτύξει τις θέσεις του κόμματος για την οικονομική πολιτική.

      Τι θα γίνει με τα μέτρα των 11,5 δις (25 δις για το 2013)?
      Τι θα γίνει (ρεαλιστικά) με τους λαθρομετανάστες?
      Τι θα γίνει με το μνημόνιο εν' γένει?

      ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ????

  3. np_complete_problems avatar
    np_complete_problems 26/05/2012 14:12:58

    Αυτό που με απασχολεί και με προβληματίζει, είναι ότι δυστυχώς κανένας δεν "ακούει κανέναν πια".
    Προσπαθείς να "μιλήσεις λογικά" στον "καλύτερό σου φίλο" και ΔΕΝ αντιδρά πια.
    Σε ακούει και δεν νιώθει την ανάγκη (ή δεν μπορεί) να επιχειρηματολογήσει.
    Στο τέλος φεύγεις και ξέρεις (χωρίς να στο έχει πει) ότι το έχει πάρει απόφαση να ψηφίσει Τσίπρα. Είτε για πρώτη είτε για δεύτερη φορά ...
    Πάντα είχα την "βεβαιότητα" ότι οι κοινωνίες είναι κατά βάθος "συντηρητικές" και δεν "τζογάρουν" με το μέλλον των παιδιών τους.
    Δυστυχώς δεν είμαι πια τόσο σίγουρος ...

    • dim avatar
      dim @ np_complete_problems 26/05/2012 15:17:18

      Φίλος σου, που αν δεν είναι αριστερός ιδεολόγος, σε αυτές τις εκλογές ψηφίσει όχι Σύριζα, αλλά έστω και οτιδήποτε άλλο εκτός απο ΝΔ, παύει να είναι φίλος σου απο τις 18 Ιούνη για τον πολύ απλό λόγο:

      Αν τελικά του έχεις εξηγήσει όλα οσα διακυβεύονται για το μέλλον μας και το μέλλον των παιδιών μας, και αυτός ενώ τα γνωρίζει πλέον όλα αυτά με τη μή ψήφο του στη ΝΔ στην ουσία φέρει το Σύριζα στην εξουσία, τότε για εμένα κανονικά παύει να ανήκει στο στενό κύκλο των ανθρώπων σου, διότι εκτός του ότι έτσι επιλέγει να "τζογάρει" με το μέλλον των δικών του παιδιών, στην ουσία επιλέγει να "τζογάρει" με το μέλλον και των δικών σου και των δικών μου παιδιών. Και ανθρώπους που επιλέγουν να παίζουν το μέλλον των παιδιών μας κορώνα - γράμματα, δε τους θέλω πια κοντά μου.... Η ασφάλεια του παιδιού σου είναι η υπέρτατη αξία σε αυτή τη ζωή, τι σχέση μπορώ να έχω μετά εγώ με κάποιον που επιλέγει να παίξει αυτή την ασφάλεια των παιδιών του, και κατ’ επέκταση και των δικών μας, κορώνα - γράμματα μου λες???

      Και για να μη παρεξηγηθώ, δε μιλαω για τον αριστερό ιδεολόγο, αυτόν θα τον αποδεχθώ γιατι θα έχει ψηφίσει με βάση αυτά που πιστεύει τόσα χρόνια. Μιλάω για φίλους που ανήκουν στο κεντροδεξίο και δεξιό χώρο, που μοιράζονται τις ίδιες αντιλήψεις και τα ίδια ιδανικά, και που απλά επειδή δε τους αρέσει η φάτσα του Σαμαρά, ή επειδή πιστεύουν ίσως ότι οι Ευρωπαίοι μπλοφάρουν και δε θα μας διώξουν και ψηφίσουν έτσι τον δεξιό τζογαδόρο Καμμένο κλπ...

  4. ΜΙΛΤΟΣ ΛΑΣΚΑΡΙΔΗΣ avatar
    ΜΙΛΤΟΣ ΛΑΣΚΑΡΙΔΗΣ 26/05/2012 14:27:19

    νομιζω οτι ειναι λαθος επικοινωνιακο δινοντας εμφαση στην επιθεση στο ΣΥΡΙΖΑ κατα κυριο λογο και λιγοτερο στο προγραμμα της ΝΔ!!!κατα τη γνωμη μου ο λαος εχει αναγκη απο ΕΘΝΙΚΟ ηγετη και οχι απο αποκλεισμους!!και αυτη η τακτικη φερνει τα αντιθετα αποτελεσματα!!!μετρηστε ποσες φορες ακουστηκε η λεξη ΣΥΡΙΖΑ και ποσες ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ !!
    καλυτερα δε θα πρεπε να τονιζεται τιποτε απ αυτα παρα σταρατες και καθαρες κουβεντες επιτελους για το τι πρεπει να γινει!!εχουμε πλεον κουραστει απο τους κομματικους διαχωρισμους και θελουμε καποιον με οραμα να οδηγησει τη χωρα και οχι το κομμα!!!ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΙΣΕΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΗΓΕΤΗΣ

    • Kennan avatar
      Kennan @ ΜΙΛΤΟΣ ΛΑΣΚΑΡΙΔΗΣ 26/05/2012 14:49:44

      Αν κάνεις τον κόπο να διαβάσεις την ομιλία, θα αντιληφθείς ότι μιλάει για ένα ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ μέτωπο και όχι για κομματικό!!!

  5. GreekInLux avatar
    GreekInLux 26/05/2012 14:41:33

    Ενώ βλέπετε όλοι οι υπόλοιποι το έχουν ενστερνιστεί αυτό και βαδίζουν σύμφωνα με αυτό που επιτάσσει η νέα εποχή και το καινούριο που θα γεννηθεί από την αριστερά...όπως για παράδειγμα το "χρονοντούλαπο της ιστορίας" και διάφορα άλλα. Ο αντίπαλος έχει όνομα αγαπητέ, και αυτός είναι ο ΣΥΡΙΖΑ και αυτά που πρεσβεύει, καθώς και το ΠΑΣΟΚ το οποίο νομίζει ότι θα την βγάλει "λάδι" λόγω του ότι ασχολούμαστε λιγότερο με αυτό λόγω της τρίτης θέσης του. Όπως αυτοί ονοματίζουν τη ΝΔ επιρρίπτοντας της περισσότερες ευθύνες ακόμα και από το ΠΑΣΟΚ άλλο τόσο και η ΝΔ πρέπει να τονίζει τις διαφορές της και από τους δύο μιλώντας συγκεκριμένα και όχι αόριστα.

  6. Carlos avatar
    Carlos 26/05/2012 14:48:16

    Βέβαια..Η μεγαλύτερη απειλή για την Ελλάδα σήμερα είναι ο Σύριζα και οχι οι μη κεκαλυμένες πια πολιτικές γενοκτονίας των φίλων και συμμάχων ευρωπάιων και λοιπών δανειστών τις οποίες οι Σαμαράς και Βενιζέλος υπόσχονται να πραγματοποιήσουν-για τη σωτηριά της πατρίδας πάντα..

    Αλήθεια εκλεκτό ANTINEWS,για τις δηλώσεις τις κομψευόμενης "κας" Λαγκάρντ δεν έχουμε αναφορά? Κρίμα κύριοι,κρίμα για όλους μας..

    • Factorx avatar
      Factorx @ Carlos 26/05/2012 14:52:48

      Η επιλεκτική κριτική είναι ίδιον των πολιτικά τυφλών.
      1. Εμείς αν ψάξεις είμαστε γεμάτοι άρθρα σφοδρής κριτική στην ηγεσία της ΝΔ
      2 Αφού κόπτεσαι για την "γενοκτονία φίλων και συμμάχων λαών" δεν μας λες και την στάση του ΣΥΡΙΖΑ στην γενοκτονία στην Σερβία;

      • Carlos avatar
        Carlos @ Factorx 26/05/2012 15:24:51

        Η στάση του ΣΥΡΙΖΑ στη γενοκτονία της Σερβίας ήταν εξίσου κοντόφθαλμη και εκπορευόμενη από εγκληματικές ιδεοληψίες όσο και οι πρόσφατες δηλώσεις του Γιάννη Μπαλάφα για την Τουρκία.Δεν προτίθεμαι να τον ψηφίσω άλλωστε αλλά αυτό είναι αδιάφορο.

        Σήμερα οι Ελληνες δεχόμαστε ένα βομβαρδισμό άλλης τάξεως-αλλά εξίσου αν οχι περισσότερο σφοδρό-από τις ίδιες δυνάμεις που αιματοκύλισαν τη Σερβία,τους αξιότιμους εταίρους μας σε ΕΕ και ΝΑΤΟ και κυρίως τους Γερμανούς "δανειστές".Σε αυτή την μάχη δυστυxώς όλοι θα διαλέξουμε στρατόπεδο και οι επιλογές δεν είναι πολλές.Η ΝΔ και ο Σαμαράς έκαναν την δική τους και για αυτό θα κριθούν.

        Ο ΣΥΡΙΖΑ,τον οποίο δίκαια η άδικα οι Ευρωπαίοι ταυτίζουν με την Ελλάδα που αντιστέκεται δίχως να παραδίδει γη και υδωρ με ταπεινωτικές επιστολές,βρίσκεται στη σωστή πλευρά της ιστορίας παρα τα πολλά κρίματα του..

        • GreekInLux avatar
          GreekInLux @ Carlos 26/05/2012 16:18:44

          Η Ελλάδα που αντιστέκεται στις παράλογες απαιτήσεις των ευρωπαίων εκφράζεται από τον ΣΥΡΙΖΑ που βρίσκεται στη σωστή πλευρά της ιστορίας. Μάλιστα. Η Ελλάδα που δεν αντιστέκεται στο ξεχαρβάλωμα των συνόρων, που προτίθεται να ρισκάρει με τους Τούρκους την ίδια ώρα που θέλει να διαπραγματευτεί μαζί τους την ΑΟΖ και δεν αντιστέκεται στην αλλοίωση του πληθυσμού της μέσω της αναγνώρισης μειονοτήτων και της νομιμοποίησης - ελληνοποίησης λαθρομεταναστών, μέσω ποίου εκφράζεται;

  7. konstantinos avatar
    konstantinos 26/05/2012 14:51:28

    Μιλουσε σε συνδιασκεψη τηs NΔ, οσο αφορα το προγραμμα ψηφοφοροι του Συριζα που σχολιαζετε στo ΑΝΤΙΝΕWS ειναι γνωστο. Το δικο σαs αραγε ποτε θα το εχουμε για να δει ο Ελληνικοs λαοs την απολυτη γυμνια σαs. Exω μαζι με 10 ατομα στην οικογενεια μου να ψηφισω απο το 2004 .Τωρα και οι 10 Σαμαρα. Δεν θα παραδοσουμε την Ελλαδα στουs αναρχικουs

    • dim avatar
      dim @ konstantinos 26/05/2012 15:35:50

      Οι συνιστώσες δε βγάζουν τώρα κιχ, γιατί όπως είπε κάποιος του χώρου αυτού σε γνωστό μου: «Τώρα είναι η μεγάλη ώρα του πολέμου με την αστική δημοκρατία, και σε κάθε πόλεμο ο σκοπός αγιάζει τα μέσα. Δεν κατακρίνουμε τώρα τη κωλοτούμπα Τσίπρα, από μονομερή καταγγελία σε αρλούμπες για επανεξέταση κλπ, γιατί μας διαβεβαίωσαν Τσίπρας, Λαφαζάνης και Σια, ότι δεν άλλαξαν ξαφνικά και έγιναν υπέρμαχοι του Ευρώ.

      Όμως αν βγουν και πουν ευθέως οτι προτιμάνε τη δραχμή δε θα πάρουμε ουτε 10%, ενώ τώρα θα βγεί στα γρήγορα και νέο στρογγυλεμένο πρόγραμμα για οικονομικά, κοινωνικά και εθνικά θέματα για να μπορέσουμε να προσελκύσουμε και κεντροαριστερούς ώστε να καταλάβουμε την εξουσία.... Βέβαια μετά, ξέρουμε ότι οι Ευρωπαίοι δεν ειναι διατεθιμένοι να υποκύψουμε στον ωμό εκβιασμό που θα τους κάνουμε, και επίτηδες θα ζητάμε πράγμα που δεν μπορουν με τίποτα να τα δεχθούν, ώστε να μας πετάξουν έξω και να έχουμε μετά όμως διασώσει και την υστεροφημία μας με το επιχείρημα ότι οι κακοί ευρωπαίοι φταίνει και εμείς κρατήσαμε την εθνική μας αξιοπρέπεια.

      Για να εφαρμόσουμε το πρόγραμμα μας, της αλληλεγγύης, αδελφοσύνης των λαών, της πολυπολιτισμικότητας της Ελλάδας, αφοπλίσμού της χώρας και εξόδου από το ΝΑΤΟ, ξέρουμε ότι αυτά δε μπορούν να γίνουν εντός Ευρώπης και με ευρώ, σωπαίνουμε λοιπόν τώρα, γιατι τι σου είναι και μερικά ψέματα να ειπωθούν αν έτσι θα πετύχουμε το τελικό μας στόχο που είναι η κατάλυση της αστικής δημοκρατίας....»

      • Πατωματζής avatar
        Πατωματζής @ dim 26/05/2012 23:45:50

        Aυτό που αναφέρεις είναι άκρως σοβαρό και φυσικά πρέπει να μας προβληματίζει. Από την άλλη μεριά δε γίνεται να μη σε ζώνουν τα φίδια όταν το κόμμα αυτό πέφτει συνεχώς σε αντιφάσεις.

  8. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 26/05/2012 14:58:04

    Τί ἂλλο πρέπει νά ἀκούσουν κάποιοι,ἀκόμα ἀναποφάσιστοι,γιά νά πειστοῦν;
    Ἡ Ἀριστερά κατέστρεψε ἂλλα κράτη στά ὁποία κυβέρνησε,τήν Πατρίδα μας τήν κατέστρεψε ἀντιπολιτευόμενη καί πάντα ἀρνούμενη...
    Τά πράγματα,νομίζω,εἶναι ἀπλά:
    Ἀπό τή μιά μεριά ἡ σωτηρία τῆς χῶρας μέ τόν Σαμαρᾶ,μέσα στό εὐρῶ.
    Ἀπό τήν ἂλλη μεριά τό χάος,μέ τζέουρο,μέ λαθροτσίπρα,Τούρκους μέσα στή Θράκη,καί Σκοπιανούς στή Θεσσαλονίκη...
    Διαλέγετε...

  9. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 26/05/2012 15:08:36

    Αντώνη αν είχες κάνει την διεύρυνση πρίν τις 6ης Μαϊου, τώρα δεν
    θα συζητούσαμε για κανέναν ΣΥΡΙΖΑ.

    Ποτέ δεν είναι αργά, αλλά θέλει αγώνα πόρτα-πόρτα για να
    ξεπερασθεί το "μαγικό" 30% που πιθανότατα αρκεί για τη νίκη.

  10. ΜΙΛΤΟΣ ΛΑΣΚΑΡΙΔΗΣ avatar
    ΜΙΛΤΟΣ ΛΑΣΚΑΡΙΔΗΣ 26/05/2012 15:09:31

    αυτο ειναι κατα τη γνωμη μου το λαθος!!!να βλεπουμε τους αντιπαλους (πισω) και να μη κοιταμε ΜΠΡΟΣΤΑ!!!!αγαπητε κε GreekInLux!!!! στο χωριο μου λενε οταν ασχολεισαι με τα σκυβαλα σε τρωνε οι κοτες!!!!σε αλλα χωρια σιγουρα θα λενε και αλλα!!!

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ ΜΙΛΤΟΣ ΛΑΣΚΑΡΙΔΗΣ 26/05/2012 15:43:07

      Η απάντησή μου δεν απευθυνόταν σε εσάς αλλά στην άποψη ότι η αρνητική διαφήμιση είναι αναχρονιστική που διατυπώθηκε από άλλο σχολιαστή. Αλλά μιας και αναφερθήκατε στο σχόλιό μου, θα σας έλεγα ότι όταν βαδίζεις σε μια "μάχη" όπου ο κόσμος καλείται να επιλέξει ανάμεσα σε εσένα, τις ιδέες και το πρόγραμμά σου και το αντίστοιχο του αντιπάλου σου, οι αναφορές σε αυτόν και όσα πρεσβεύει και τον ακολουθούν είναι αναπόφευκτες. Οι συνθήκες επίσης είναι ειδικές, είναι παραδεκτό από όλους ότι ο κόσμος ψήφισε κατά την πλειοψηφία του με το θυμικό αγνοώντας τις θέσεις του κόμματος που ήλθε δεύτερο με το μεγαλύτερο ποσοστό της ιστορίας του, βασιζόμενος από τη μία στην καταγγελτικότητα του λόγου του και από την άλλη σε ότι παρουσιάστηκε ως αντιμνημονιακό και μνημονιακό. Είναι το μόνο το οποίο θα μας απασχολήσει όχι μόνο ως χώρα αλλά και ως έθνος νομίζετε; Ο κόσμος δικαιούται να γνωρίζει και η ΝΔ ως ο βασικός αντίπαλος, εκτός από το να αναδείξει τις θέσεις της, που είναι και το κυριότερο, οφείλει να υπενθυμίσει σε αυτούς που το έχουν ξεχάσει αλλά και να επικοινωνήσει σε αυτούς που δεν το γνωρίζουν όλο το φάσμα των απόψεων και των θέσεων του ΣΥΡΙΖΑ ο οποίος τεχνηέντως δεν αναφέρεται σε τίποτα άλλο πέρα από το μνημόνιο κωλοτουμπίζοντας 10 φορές την ημέρα ακόμα και σε αυτό τον τομέα.

  11. Ted avatar
    Ted 26/05/2012 15:15:38

    Ώστε λοιπόν τις δυνάμεις του παλιού τις εκπροσωπεί ο ΣΥΡΙΖΑ και όχι η ΝΔ,ε;
    Γι' αυτό λοιπόν έχει τέτοια δυναμική ο ΣΥΡΙΖΑ στους νέους, στους ανέργους, στους εργασιακά ανασφαλείς - και μη μου γράψετε την κλασική εξυπνάδα για τους δημοσίους υπαλλήλους, αναφέρομαι στο πλήθος εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα που δεν γνωρίζει πόσο και αν θα παίρνει μισθό - και στις λαϊκές συνοικίες (''παραδοσιακές δυνάμεις του παλιού'');
    Και τώρα περιμένω να μου απαντήσουν οι ''πατριώτες'' αναγνώστες του site και να μου κάνουν τα μούτρα κρέας με τα ουσιώδη επιχειρήματά τους (π.χ. ο ΣΥΡΙΖΑ θα σου πάρει το σπίτι και τις καταθέσεις, δεν θα έχεις να φας, η Τουρκία θα καταλάβει τη Θράκη και τα μισά νησιά του Αιγαίου, η χώρα θα γεμίσει λαθρομετανάστες, οι μπαχαλάκηδες και οι κουκουλοφόροι θα καίνε και θα ρημάζουν τα πάντα, κ.λπ., κ.λπ. ...)

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ Ted 26/05/2012 16:07:44

      Πιθανότατα τα μούτρα κρέας δεν θα σας τα κάνουν οι αναγνώστες και σχολιαστές του αντινιούζ με τα επιχειρήματά τους τα οποία διαλέγετε είτε να αγνοήσετε είτε και να ειρωνευτείτε. Είναι επίσης εύκολο να πιάνεστε από μια φράση αγνοώντας όλα τα υπόλοιπα που ειπώθηκαν από άλλους ομιλητές στη διάσκεψη σήμερα. Για το αν όμως κάποιος κάνει τον άλλο αυτό που είπατε, κοιτάξτε κατά Πάτρα μεριά, και μετά ελάτε να ξαναειρωνευτείτε την ανησυχία του κόσμου για του λάθρο που κατά τα λεγόμενά σας είναι τόσο επουσιώδης.

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ Ted 26/05/2012 16:38:24

      Οπως βλέπεις κανένας δεν μπήκε στον κόπο να σου απαντήσει. Ξέρεις, μερικές φορές η πολλή ανοησία καταντάει τόσο κουραστική που σε αφοπλίζει.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Ted 26/05/2012 23:53:43

      Ευτυχώς τουλάχιστον σε αυτή τη σελίδα , προσπαθούμε για αυτή τη χώρα, όπως και με ότι μπορούμε . Δεν ξέρω αν καταφέρνουμε κάτι, ανταλλάγματα άλλωστε δεν ζητάμε, αλλά για ένα να είσαι σίγουρος : ότι είμαστε πατριώτες! Τα εισαγωγικά στη λέξη , στα χαρίζω .

  12. άγρυπνη avatar
    άγρυπνη 26/05/2012 15:19:34

    Αυτά που είπε και τρόπος που τα είπε ο Α.Σαμαράς,είναι αυτά που ήθελα να ακούσω και δικαιώνει την υποστήριξή μου.Μεγάλη η ευθύνη των ψηφοφόρων των άλλων κομμάτων και πολύ δύσκολη η θέση τους.

  13. Mπροστα και Δεξια avatar
    Mπροστα και Δεξια 26/05/2012 15:23:39

    Ετσι , καλα μιλησε ο κ. Σαμαρας.Ευθεια επιθεση σε ενα προς ενα που λεει ο ΣΥΡΙΖΑ.Ειναι ευκολο τοσα χρονια να κραζουνε , ομως δεν βρεθηκανε ποτε στο στοχαστρο.Τους πιεσανε λιγο οι δημοσιογραφοι σε καναλια και εφημεριδες , καποιες φορες μαλιστα και σωστα πιεσανε σε ορισμενα θεματα που λεγανε καθως μιλουσανε με γενικοτητες και οχι με συγκεκριμενες αναφορες , και αρχισανε να κανουνε και υποδειξεις στα μεσα μαζικης ενημερωσης.....
    Πανω απο ολα λοιπον το Ευρωπαικο Πατριωτικο Μετωπο , για την Ελλαδα στην Ευρωπη και Ευρω , για την ανορθωση της ΠΑΤΡΙΔΟΣ , για την επιστροφη ιδανικων και αξιων στην κοινωνια μας και οχι για να γινουμε Μπαγκλαντες στον πληθυσμο και Κουβα στην οργανωση.

  14. Γιάννης ο όμορφος avatar
    Γιάννης ο όμορφος 26/05/2012 15:55:27

    Γράμμα σε έναν Κεντροδεξιό…
    Ας υποθέσουμε ότι είσαι ένας κεντροδεξιός ψηφοφόρος. Δηλαδή κάποιος που σε όσες εκλογικές διαδικασίες συμμετείχε μετά τη Μεταπολίτευση, ψήφισε κάποιες φορές ΝΔ, αλλά ίσως και ΔΗ.ΑΝΑ, ΠΟΛ.ΑΝ, ΛΑ.Ο.Σ, ακόμα και ΠΑΣΟΚ (ειδικά επί Σημίτη το έκαναν πολλοί…) Κάποιος που αυτοπροσδιορίζεται στο συντηρητικό, πατριωτικό, φιλελεύθερο χώρο, κάποιος (μέσο)αστός ή εκπρόσωπος της παραγωγικής τάξης, κάποιος απ’ αυτούς που συχνά αποκαλούνται «νοικοκυραίοι» ( μην παρεξηγηθώ, «νοικοκυραίοι» δεν είναι μόνο οι κεντροδεξιοί, απλώς στους κεντροδεξιούς απευθύνεται το άρθρο!)
    Παρακολουθείς με αγωνία, θυμό κι απογοήτευση όλα όσα έγιναν στη χώρα την τελευταία διετία. Βλέπεις το βιοτικό σου επίπεδο να υποτιμάται κάθε μέρα και τα περουσιακά σου στοιχεία, λίγα ή πολλά, να χάνουν συνεχώς το αντίκρισμά τους. Δεν είσαι φυσικά ευχαριστημένος από αυτούς που κυβέρνησαν! Αλλά έχεις απογοητευτεί κι από το Σαμαρά, τον ηγέτη της πιο μεγάλης παράταξης της Κεντροδεξιάς για διάφορους λόγους: γιατί δέχτηκε να μπει στη συγκυβέρνηση, γιατί υπερψήφισε τη δανειακή σύμβαση, γιατί επί των ημερών του διασπάστηκε η Κεντροδεξιά, γιατί έδιωξε τη Ντόρα, γιατί δεν είναι όσο δεξιός ή όσο κεντρώος είχες ελπίσει, γιατί δε σου αρέσει στην τελική η φάτσα και το στυλ του!
    Πήγες στην κάλπη στις 6 Μαίου με διάθεση τιμωρητική. Να πληγώσεις όσους σε πλήγωσαν, να μαυρίσεις αυτούς που σου μαυρίζουν την καθημερινότητα. Η μπάλα πήρε μοιραία και τη Νέα Δημοκρατία, που θεωρείς ότι απέτυχε να σε εκφράσει. Ψήφισες Καμμένο, Μάνο, Τζήμερο, Χρυσή Αυγή, Καρατζαφέρη, ακόμη και Τσίπρα ή Κουβέλη. Για να τους «δείξεις» εσύ ότι δεν είσαι δεδομένος και δεν ανέχεσαι να σε θεωρούν δεδομένο. Τα κατάφερες: η κάλπη έδωσε μήνυμα συνεργασιών και κατήργησε τις «λευκές επιταγές» για πολλά χρόνια.
    Και από το ίδιο βράδυ ξεκίνησε η αστάθεια γιατί η τιμωρητική ψήφος έβαλε στο παιχνίδι της εξουσίας ανθρώπους που δεν ήταν έτοιμοι γι’ αυτήν. Τοποθέτησε απέναντι από την Κεντροδεξιά έναν αριστερό πόλο με ιδέες και πολιτικές προτάσεις καθόλου διαμορφωμένες, καθόλου ρεαλιστικές, άκρως επικίνδυνες για το status quo της ελληνικής οικονομίας. Κι έδωσε την ευκαιρία στον Αλέξη Τσίπρα να φέρει σαν πρόταση για την έξοδο της χώρας από την κρίση πολιτικές τακτικές του παρελθόντος που απέτυχαν όπου κι αν εφαρμόστηκαν! Πολιτικές πρακτικές με τις οποίες εσύ, κεντροδεξιέ ψηφοφόρε, διαφωνείς επί της αρχής και με τις οποίες σε χωρίζει η άβυσσος!
    Στις εκλογές της 17ης Ιουνίου δεν αναμετρώνται κυρίως πρόσωπα και δευτερευόντως ουσιώδεις λεπτομέρειες μιας δεδομένης λίγο-πολύ πολιτικής. Αναμετρώνται ξεκάθαρα δυο εντελώς διαφορετικές πολιτικές. Από τη μια η Κεντροδεξιά, η φιλελεύθερη, η αναπτυξιακή, με την Ευρωπαική κατεύθυνση που απαιτεί μεγάλες θυσίες μιας και έχει γίνει σαφές ότι εύκολη λύση δεν υπάρχει, ούτε μαγικό κουμπί για να γυρίσουμε στα πρώτα χρόνια της χιλιετίας. Κι από την άλλη η αριστερή πολιτική του κρατισμού, της απομόνωσης, του εθνικού νομίσματος με τη γοητευτική επαναστατική ρητορεία της και τους ανυπολόγιστους κινδύνους πίσω της…
    Είσαι κεντροδεξιός ψηφοφόρος και έχεις να διαλέξεις ανάμεσα στο δρόμο που σου προτείνει η μεγάλη παράταξη της πλευράς σου, το δρόμο των θυσιών, της Ευρώπης και της ανάπτυξης και στο δρόμο που προτείνει ο (χαρισματικός για όσους συμμερίζονται τις ιδέες του) Αλέξης Τσίπρας, το δρόμο των κρατικοποιήσεων, των καταγγελιών και πιθανόν της δραχμής. Έχεις να διαλέξεις ανάμεσα στη δυσάρεστη υπευθυνότητα του Σαμαρά και τα επικίνδυνα ρίσκα του Τσίπρα. Είναι δυνατό να είσαι ακόμη σε δίλημμα; Είναι δυνατό να σε βγάλει από το αδιέξοδο όχι αυτός που προτείνει λύσεις αλλά αυτός που σου τάζει τα περισσότερα;
    Κεντροδεξιέ ψηφοφόρε, τιμώρησες τον Καραμανλή το 2009 και η χώρα μπήκε στη δίνη της καταστροφής. Τιμώρησες το Σαμαρά το Μάιο και κινδυνέυεις να φέρεις από το πουθενά στην εξουσία αυτούς που πρεσβεύουν όλα όσα απορρίπτεις! Θα κάνεις κι άλλη φορά το ίδιο λάθος; Το τρις εξαμαρτείν…
    Κεντροδεξιέ ψηφοφόρε, ξεπέρνα την πίκρα, τον εγωισμό, τις προσωπικές σου συμπάθειες ή αντιπάθειες. Σταμάτα να ψάχνεις τον αλάνθαστο, ψάξε καλύτερα γι’ αυτόν που μπορείς να εμπιστευτείς για το μέλλον της χώρας, το δικό σου και των παιδιών σου. Δες ότι η μόνη λύση είναι να στηρίξεις τη μεγάλη παράταξη της πλευράς σου, να συστρατευτείς με το Πατριωτικό Κεντροδεξιό Μέτωπο του Αντώνη Σαμαρά! Και βγες στα κάγκελα για αυτά που πιστεύεις! Αυτά υπερασπίζεσαι στην πιο κρίσιμη στιγμή για το έθνος! Και αυτή τη φορά δε θα υπάρξει άλλη ευκαιρία…Ούτε μια ψήφος χαμένη, ούτε μια ψήφος χαρισμένη! Δεν το χρωστάς στο Σαμαρά, το χρωστάς πρώτα από όλα σ’ αυτά που πιστεύεις…

    • dim avatar
      dim @ Γιάννης ο όμορφος 26/05/2012 16:13:38

      Εξαιρετικό !!!

    • Mike avatar
      Mike @ Γιάννης ο όμορφος 28/05/2012 18:36:07

      Ακριβώς!!!!!

  15. dim avatar
    dim 26/05/2012 15:57:34

    Επειδή συνεχώς πετάς διάφορα χωρίς να έχεις καταλάβει τι παίζεται σε αυτές τις εκλογές. Αν εσυ έχεις αποφασίσει να παίξεις το μέλλον των παιδιών σου κορώνα -γράμματα, τότε δεν έχεις καμία θέση ανάμεσα σε αυτούς που μοιραζόμαστε, ασε όλα τα άλλα, απλά ένα και μόνο ένα ιδανικό: ότι η ζωή, η ασφάλεια και το μέλλον των παιδιών μας είναι η υπέρτατη αξία κάθε γονιού, και αυτή την ασφάλεια δε θα επιτρέψουμε σε κανέναν να την τζογάρει, παίζοντας την κορώνα - γράμματα.... είτε καταγγέλοντας μονομερώς (Καμμένος), είτε απειλώντας οτι θα πατήσει το κουμπί των πυρηνικών, ενώ στην ουσία κρατά απλά μια χειροβομβίδα (Τσίπρας).

    Αρκετά ακούσαμε από τους διάφορους επικίνδυνους και λαϊκιστές. Ήρθε η ώρα ο κάθε οικογενειάρχης και νοικοκυραίος να βάλει τα πράγματα στη θέση τους. Ακούμε απίστευτα πράγματα από αυτούς που είναι ένα βήμα πριν την κατάληψη της εξουσίας: μπλόφες και τζόγο με το μέλλον των παιδιών μας, αφοπλισμός των αστυνόμων, κατάργηση των ΜΑΤ, κατάργηση του στρατού, αφοπλισμό της χώρας, δημιουργία ανοικτών κέντρων διαβίωσης ‘οικονομικών μεταναστών’ με απαγόρευση απέλασης τους!, πλήρη διαχωρισμό κράτους – εκκλησίας, κατάργηση θρησευτικού όρκου, αποποινικοποίηση των ναρκωτικών, δημεύσεις, κρατικοποιήσεις, προσλήψεις στο δημόσιο και τόσα άλλα (κάθε μέρα ξεφυτρώνει και κατι καινουριο), και ενώ τα ακούμε όλα αυτά, ακούμε και από εδώ κραυγές σα τις δικές σου «Τράτζικ, παλαιοκοματικός λόγος κλπ». Ε, ήμαρτον πια! Σοβαρευτείτε !!!!

  16. np_complete_problems avatar
    np_complete_problems 26/05/2012 16:03:24

    Με όλο το σεβασμό, δεν βάζω κανένα κόμμα πάνω από τους πραγματικούς φίλους μου. Ό,τι και να ψηφίσουν, δεν αλλάζει τα χρόνια που πορευτήκαμε μαζί.

    • Factorx avatar
      Factorx @ np_complete_problems 26/05/2012 17:10:35

      Μπαίνεις με άλλο ψευδώνυμο και απειλές; Αυτό είναι το ήθος σαΥ;

      • Πατωματζής avatar
        Πατωματζής @ Factorx 26/05/2012 22:38:51

        Θα ήταν καλύτερο να αποκτούσαμε δικαίωμα ποσταρίσματος κατόπιν εγγραφής όπως γίνεται π.χ. στο newsbomb.
        np_complete_problems όχι μόνο με μακρόχρονους φίλους/ες έχω κόψει παρτίδες αλλά και με την ίδια μου την οικογένεια για πολιτικά θέματα.
        Δεν διεκδικώ το παπικό αλάθητο, κάθε άλλο, όμως φροντίζω να είμαι ευθύς και ντόμπρος στις σχέσεις μου.

  17. skopelos news avatar
    skopelos news 26/05/2012 16:08:35

    ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΖΙΡΙΖΑ
    Τα λαμογια του Σύριζα ας μας πουν .....
    Οι Δαμανακηδες, οι Ανδρουλακηδες, οι Μπιστιδες που χτισανε πολιτικες καριερες και κονομες πατωντας σε ψευτοαριστερες διακηρύξεις.
    Ας μας πει ο Τσιπρας, τώρα και οι λοιποι του ΣΥΡΙΖΑ (και μελλοντες διαδοχοι της Δαμανακη και του Ανδρουλακη) ποια ειναι η περιουσια τους και απο πού βγαζουνε λεφτα για να δουμε αν συμβαδιζει η επαγγελματική τους δραστηριότητα με τις ψευτοαριστερες θεωριες και διακηρυξεις τους.
    http://skopelos-news.blogspot.com/2012/05/blog-post_4907.html

  18. dim avatar
    dim 26/05/2012 16:09:43

    Η Ντορίτα αν άκουσα καλά είπε για 5 από τους 19 της διοικούσας επιτροπής του Σύριζα ότι ήταν υπερασπιστές μελών της 17 Νοέμβρη. Επειδή λογικά το κατέχει το θέμα, δε πρέπει να κάνει λάθος. Για ψάξτε το λίγο, να βγει ανάρτηση με ονόματα μελών της διοικούσας και το ποιον υπερασπιζόταν ο καθένας. Είναι πολύ σοβαρό το θέμα. Πρέπει να γνωρίζει ο ελληνικός λαός, ο κάθε δημοκράτης οικογενειάρχης ποιον κινδυνεύει με τη ψήφο του (ή την μή ψήφο του στη ΝΔ) να φέρει στην εξουσία....

    • Πατωματζής avatar
      Πατωματζής @ dim 26/05/2012 22:53:26

      Σωστά άκουσες, το είδα στις βραδυνές ειδήσεις του MEGA.

      • Ανδρέας avatar
        Ανδρέας @ Πατωματζής 26/05/2012 23:14:48

        Μέγκα μου!

  19. ΜΙΛΤΟΣ ΛΑΣΚΑΡΙΔΗΣ avatar
    ΜΙΛΤΟΣ ΛΑΣΚΑΡΙΔΗΣ 26/05/2012 16:27:45

    Αν νομιζετε οτι ειναι αρνητικο το σχολιο μου για την δημοσιοποιηση των ονοματων μας στα σχολια - κατι που θεωρω οτι επρεπε να ηταν προυποθεση -λυπαμαι αλλα δε θα συνεχισω να σχολιαζω!!η προθεση μου ειναι καλη και ειμαι πολυ στεναχωρημενος απο τη μεχρι τωρα πορεια της παραταξης που πιστευα και στηριξα και ιδιαιτερα του σημερινου προεδρου!!

  20. Η Αριστερή διακυβέρνηση και το παράδειγμα Χριστόφια avatar
    Η Αριστερή διακυβέρνηση και το παράδειγμα Χριστόφια 26/05/2012 16:46:21

    Η Αριστερή διακυβέρνηση και το παράδειγμα Χριστόφια

    Κωνσταντίνος Χολέβας-Πολιτικός Επιστήμων

    Η πρόσφατη εκλογική άνοδος του ΣΥΡΙΖΑ έδωσε την ευκαιρία στον κ. Τσίπρα και σε άλλους να μιλούν για την ανάγκη αριστερής διακυβέρνησης στην Ελλάδα. Είναι προφανές ότι μεταξύ ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ, ΔΗΜΑΡ και άλλων παρακλαδιών της Αριστεράς υπάρχει μεγάλο χάσμα, το οποίο διευρύνεται από προσωπικές διαμάχες και αντιζηλίες. Όμως ως Έλλην πολίτης που ενδιαφέρεται όχι μόνο για τα οικονομικά θέματα, αλλά και για τα Εθνικά, την Παιδεία και την Ελληνορθόδοξη ταυτότητα του λαού μας, οφείλω να καταθέσω ορισμένες ανησυχίες και να θυμίσω απτά γεγονότα του προσφάτου παρελθόντος.

    Με Κεντροδεξιά διακυβέρνηση το 1991 ο Αντώνης Σαμαράς ως Υπουργός Εξωτερικών εξασφάλισε από τους Ευρωπαίους εταίρους μας την υποστήριξή τους στο ζήτημα της Μακεδονίας, ασχέτως αν δεν αξιοποιήσαμε σωστά αυτή την απόφαση. Με Κεντροδεξιά διακυβέρνηση το 2004-2009 ο Κώστας Καραμανλής, ως Πρωθυπουργός, στήριξε το ΟΧΙ των Ελληνοκυπρίων στο Σχέδιο Ανάν, άνοιξε τον δρόμο για την ενεργειακή συνεργασία με τη Ρωσία και έθεσε ΒΕΤΟ στην ένταξη των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ. Αντιθέτως με την Κεντροαριστερή διακυβέρνηση Σημίτη είχαμε τους εθνικώς αναξιοπρεπείς χειρισμούς στα θέματα των Ιμίων και του Οτσαλάν, την αναγνώριση τουρκικών ζωτικών συμφερόντων στο Αιγαίο (Μαδρίτη 1997), τα ζεϊμπέκικα με τον μακαρίτη Ισμαήλ Τζεμ και την υπογραφή απαράδεκτων συμφωνιών με την Τουρκία ώστε να βγάλουμε από τα σχολικά μας βιβλία οτιδήποτε ενοχλεί την Άγκυρα.

    Κάτι αντίστοιχο παρατηρήσαμε και στην ελληνικότατη Κύπρο μας, η οποία κατά τα τελευταία 4 χρόνια κυβερνάται από την αριστερή διακυβέρνηση του Προέδρου Δημήτρη Χριστόφια και του ΑΚΕΛ. Ενώ επί Κεντροδεξιού Προέδρου Τάσσου Παπαδόπουλου είχαμε τη σθεναρή στάση Προέδρου και λαού κατά του σχεδίου Ανάν, οι αριστερές αγκυλώσεις του σημερινού Προέδρου έδωσαν γην και ύδωρ στους Τούρκους αναγνωρίζοντας δύο κρατίδια στην Κύπρο ( δύο συνιστώντα states), την εκ περιτροπής Προεδρία μεταξύ Ελλήνων και Τούρκων και την παραμονή 50.000 λαθροεποίκων από τα βάθη της Ανατολίας. Η αριστερή τύφλωση Χριστόφια τον οδηγούσε να πιστεύει ότι με τα αδέλφια του τους «προοδευτικούς» Τουρκοκύπριους θα έβρισκε καλύτερες λύσεις, αλλά τελικά προσγειώθηκε ανώμαλα. Οι Τούρκοι και οι Τουρκοκύπριοι πρώτα είναι εθνικιστές Τούρκοι και ύστερα είναι αριστεροί, δεξιοί, ισλαμιστές ή κεμαλιστές . Αλλά η ζημιά έχει γίνει διότι ο Χριστὀφιας προέβη σε διπλωματικές παραχωρήσεις, οι οποίες καταγράφονται διεθνώς. Κάθε νέα συζήτηση στον ΟΗΕ για την Κύπρο ξεκινά από το σημείο της τελευταίας ελληνοκυπριακής υποχωρήσεως, ενώ η τουρκική πλευρά δεν υποχωρεί ούτε ίντσα!

    Η επικινδυνότητα των αριστερών ιδεοληψιών φάνηκε πεντακάθαρα και με μακάβριες συνέπειες στην περίπτωση της τραγωδίας στο Μαρί. Η κυβέρνηση Χριστόφια είχε την πληροφορία ότι ρωσικό πλοίο παρέπλεε τις κυπριακές ακτές μεταφέροντας οπλισμό και εκρηκτικά στο καθεστώς Άσσαντ της Συρίας. Ανάγκασαν το πλοίο να σταματήσει κα κατέβασαν το φορτίο στη Ναυτική Βάση «Ευάγγελος Φλωράκης». Αντί να το καταστρέψουν ισορροπούσαν επί μήνες πάνω σε τεντωμένο σχοινί. Από τη μία πλευρά ήθελαν να δείξουν στους δυτικούς ότι είναι μία σοβαρή κυβέρνηση και δεν δίνει όπλα στη Συρία. Από την άλλη πλευρά η αριστερή τους ιδεολογία τούς θύμιζε ότι παλιότερα η Συρία ήταν σύμμαχος της Σοβιετικής Ένωσης και δεν πήγαινε η καρδιά τους να καταστρέψουν τα εκρηκτικά,. Τελικά τα άφησαν εκτεθειμένα στον καυτό ήλιο της Κύπρου και φθάσαμε στην τραγωδία με τόσα ανθρώπινα θύματα. Αυτή είναι μία χαρακτηριστική περίπτωση αριστερής διακυβέρνησης. Οι παλιές αγκυλώσεις της σοβιετικής περιόδου, τα μαρξιστολενινιστικά σύνδρομα, τα αντικαπιταλιστικά απωθημένα, η δήθεν αλληλεγγύη προς τους αδύνατους της γης, οι οποίοι κατά σύμπτωση είναι πάντα αυταρχικά καθεστώτα, αυτά και άλλα πολλά οδήγησαν στην αναποφασιστικότητα και στην καταστροφή. Τέτοια φαινόμενα στην οικονομία, στην εξωτερική πολιτική, στην Παιδεία και σε άλλους τομείς φοβούμαι ότι θα ζήσουμε στη χώρα μας αν –ο μη γένοιτο- έλθει στην εξουσία η «αριστερή διακυβέρνηση». Τουλάχιστον ο Δ. Χριστόφιας αποφάσισε να μην ξαναπολιτευθεί, ενώ ο ομοϊδεάτης του, ο ΣΥΡΙΖΑ, έχει ιππεύσει τον κάλαμον!

    Είναι προφανές ότι το δίλημμα στις 17ης Ιουνίου δεν είναι Μνημόνιο και αντι-μνημόνιο. Είναι σταθερότητα ή απρόβλεπτες περιπέτειες. Από τη μία πλευρά έχουμε τη Νέα Δημοκρατία που επιθυμεί να γίνει μία αξιοπρεπής αναδιαπραγμάτευση με στόχο την παραμονή μας στη λέσχη των ισχυρών (Ευρωζώνη). Μία Νέα Δημοκρατία που παράλληλα πιστεύει στην ανακήρυξη της ΑΟΖ, στη σκληρή στάση στο θέμα των Σκοπίων, στη διατήρηση της ελληνορθόδοξης ταυτότητάς μας μέσω της Παιδείας, στην αυστηρότερη μεταναστευτική πολιτική, στην κατάργηση του Νόμου Ραγκούση περί ιθαγενείας, στην πάταξη της εγκληματικότητας, στον σεβασμό της διαχρονικής Ιστορίας και Παράδοσης του Ελληνισμού, στο επιχειρηματικό δαιμόνιο του Έλληνα και στην Εμπορική μας Ναυτιλία.
    Και από την άλλη πλευρά έχουμε τον ΣΥΡΙΖΑ που δεν ξέρει τι ακριβώς θέλει από τους δανειστές μας: Το πρωί μιλά για καταγγελία των Μνημονίων, ενώ το βράδυ μιλά για αναδιαπραγμάτευση. Τον ΣΥΡΙΖΑ που θέλει χαλάρωση της νομοθεσίας υπέρ των λαθρομεταναστών, αλλοιθωρίζει πονηρά προς τη δραχμή, επιθυμεί κρατικοποιήσεις επιχειρήσεων όπως έκανα τα καταρρεύσαντα κομμουνιστικά καθεστώτα, αρνείται την ελληνορθόδοξη ταυτότητα του λαού μας, στηρίζει τον εθνικισμό των Σκοπιανών και υποστηρίζει την «Τουρκική Ένωση Ξάνθης»! Οι αριστερές ιδέες απέτυχαν παταγωδώς στην Κύπρο. Ας αποφύγουμε την επανάληψη του πειράματος στην Ελλάδα!

    antibaro.gr

  21. Κεντροδεξιός ψηφοφόρος avatar
    Κεντροδεξιός ψηφοφόρος 26/05/2012 16:52:57

    Δεν είμαι "νυκοκυραίος", ποτέ δεν μου άρεσε αυτός ο χαρακτηρισμός. Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας, πληρώνω τους φόρους μου στο ακέραιο (ναι, υπάρχουν και ελεύθεροι επαγγελματίες που πληρώνουν φόρους!)
    και δεν μ'αρέσει να μονοπωλώ την ιδιότητα του παραγωγικού πολίτη. Όσο και αν σας ενοχλεί να το σκέφτεστε, πιστεύω ακράδαντα ότι υπάρχουν και δημόσιοι υπάλληλοι που ανήκουν στην παραγωγική τάξη.
    Η τακτική της ταμπέλας είναι άκρως ανασταλτική για την πορεία της κετροδεξιάς παράταξης.
    Θλίβομαι όταν (ξανα)ανακαλύπτω ότι οι κεντροδεξιοί ψηφοφόροι και (σημαντικότερο) η κεντροδεξιά παράταξη ακολουθεί την κλασική συνταγή των διαχωρισμών.
    Πήγα στην κάλπη στις 6 Μαΐου και ΔΕΝ ψήφισα ΝΔ. Όχι με διάθεση τιμωρητική όπως ελπίζουν κάποιοι, αλλά με ελπίδα.
    Ακούω πολίτες δικαστές, πολίτες ξερόλες, ακραίες απόψεις και διακρίσεις, ακούω υποσχέσεις για "ανάπτυξη", αοριστίες για ορυκτό πλούτο, ακούω άλλους να μου ορίζουν τί πρεσβεύω, τί πιστεύω και τί θέλω με όρους τρομοκρατίας.
    Στις εκλογές της 17ης Ιουνίου δεν αναμετρώνται ούτε πρόσωπα ούτε πολιτικές. Στις εκλογές δεν αναμετρώνται η Κεντροδεξιά με την Κεντροαριστερά. Ούτε το ευρώ με τη δραχμή.
    Στις εκλογές αναμετρώνται το παλιό πολιτικό σύστημα των διαχωρισμών με το νέο της ενότητας.
    Και όσο επιμένετε στα διλήμματα και τα "πολεμικά" συνθήματα του χτες, δεν έχουμε ελπίδα.

    • άγρυπνη avatar
      άγρυπνη @ Κεντροδεξιός ψηφοφόρος 26/05/2012 17:16:21

      Πόλεμο έχουμε.

  22. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 26/05/2012 17:03:04

    Ακόμη δε μας είπε ο Σαμαράς αν θα κάνει κάτι για όλα τα φορομπηχτικά..... Προφανώς μαζί με το ΠΑΣΟΚ προτείναν την παράταση των φορολογικών δηλώσεων. Ετσι δε γίνεται αγαπητοί μου.... Και να βγει θα έχει να αντιμετωπίσει διαλυμένη οικογένεια, κοινωνία, κράτος. Βαρεθήκαμε τις εκθέσεις ιδεών, χειροπιαστά πράγματα θέλουμε. Το δεν άκουσα, δεν ήξερα δεν περνάει! Εχουν όλοι τους προειδοποιηθεί!

  23. GreekInLux avatar
    GreekInLux 26/05/2012 17:03:20

    το νέο πολιτικό σύστημα της ενότητας απο ποιόν εκφράζεται;

    • Κεντροδεξιός ψηφοφόρος avatar
      Κεντροδεξιός ψηφοφόρος @ GreekInLux 26/05/2012 17:53:06

      Σίγουρα όχι από αυτούς που χτίζουν διαχωριστικές γραμμές.

      • GreekInLux avatar
        GreekInLux @ Κεντροδεξιός ψηφοφόρος 26/05/2012 18:00:45

        οι διαχωριστικές γραμμές για τις οποίες άκουσα να γίνεται λόγος αφορούν κυρίως στις πολιτικές. Σε ότι αφορά τα υπόλοιπα άκουσα να επαναλαμβάνεται πολλές φορές η ανάγκη ενότητας του Έθνους. Εσείς σε ποιές διαχωριστικές γραμμές αναφέρεστε; Επίσης πείτε μου, αν θέλετε, ποιός είναι αυτός που δεν χτίζει τις διαχωριστικές γραμμές που εσείς εννοείτε...;

      • dim avatar
        dim @ Κεντροδεξιός ψηφοφόρος 26/05/2012 18:23:56

        Όλο σου το επιχείρημα καταρρέει από τη φράση που είπες "δεν αναμετρώνται η κεντροαριστερά με τη κεντροδεξιά". Εδώ είναι που κάνεις το τεράστιο λάθος. Αν είχαμε απέναντι μας μια κεντροαριστερά, τα πράγματα δε θα ήταν τόσο τραγικά, γιατί ναι, πιστεύουν λάθος συνταγή, και είναι πιο 'χαλαροί΄σε εθνικά θέματα και θεματα θεσμών, αλλά δεν θα διακινδύνευαν ποτέ τόσο απροκάλυπτα την ευρωπαϊκή μας πορεία και την εκχώρηση όλων των εθνικών θεμάτων. Έχει τεράστιες ευθύνες η κεντροαριστερά, αλλά πιστεύει και μάχεται τουλάχιστον για την αστική δημοκρατία.

        Εδώ μιλάμε ότι αναμετράται η ευρωπαϊκή κεντροδεξιά, με το σκληρότερο πρόσωπο της ριζοσπαστικής ακροαριστεράς, που στο πυρήνα της ιδεολογίας της έχει απόψεις όπως: μπλόφες και τζόγο με το μέλλον των παιδιών μας, αφοπλισμός των αστυνόμων, κατάργηση των ΜΑΤ, κατάργηση του στρατού, αφοπλισμό της χώρας, δημιουργία ανοικτών κέντρων διαβίωσης ‘οικονομικών μεταναστών’ με απαγόρευση απέλασης τους!, πλήρη διαχωρισμό κράτους – εκκλησίας, κατάργηση θρησευτικού όρκου, αποποινικοποίηση των ναρκωτικών, δημεύσεις, κρατικοποιήσεις, προσλήψεις στο δημόσιο και τόσα άλλα (κάθε μέρα ξεφυτρώνει και κατι καινουριο). Μιλάμε δηλαδή για άτομα που μεγάλωσαν, και πολιτεύονται με μόνο τους όραμα την κατάλυση της αστικής δημοκρατίας, και την μετατροπή της χώρας σε μια χώρα σοσιαλιστική, τριτοκοσμική, της αδελφοσύνης και της αλληλεγγύης προς τους αδελφούς κατατρεγμένους λαούς, με πλήρη ενσωμάτωση τους, και διαμόρφωσης μιας πολυπολιτισμικής κοινωνίας που σε 2 το πολύ γενιές οι μουσουλμάνοι ‘έλληνες’ θα ξεπερνούν αριθμητικά τους χριστιανούς έλληνες. Εξάλλου άθεοι είναι όλοι αυτοί, γιατι να τους νοιάζει αν θα υπάρχουν πιο πολλοί μουσουλμάνοι από χριστιανοί?

        Σε αυτή την αναμέτρηση λοιπόν, αν πραγματικά δηλώνεις κεντροδεξιός ψηφοφόρος έχεις μόνο μια επιλογή. Στηρίζεις το πρώτο κόμμα του χώρου σου, ανεξάρτητα από το πως ονομάζεται ή από το αν έχει και πρόσωπα που δεν συμφωνείς σε όλα μαζί τους....

        • Κεντροδεξιός ψηφοφόρος avatar
          Κεντροδεξιός ψηφοφόρος @ dim 27/05/2012 17:04:23

          Φίλε Dim θα συμφωνήσω μαζί σου σε πολλά, όμως για μένα (και για πολλούς άλλους) η Ντόρα-Siemens που ενώ βρισκόμαστε στο 2012 μιλάει ακόμα για 17Ν, είναι πιο επικίνδυνη για το μέλλον των παιδιών μας από την ριζοσπαστική αριστερά.

          • dim avatar
            dim @ Κεντροδεξιός ψηφοφόρος 27/05/2012 17:33:41

            Τη Ντόρα την 'πάει' το 2,6% του ελληνικού λαού, το Σαμαρά το 18,9%, το Μάνο με το Βαλλιανάτο το 1,8%, κλπ κλπ....

            Αν είχαμε απλή αναλογική, ας ψήφιζε ο καθένας ότι τον εξέφραζε πιο πολύ. Τώρα όμως με το μπόνους των 50 εδρών, πρέπει όλοι να συσπειρωθούμε γύρω από το πρώτο κόμμα του χώρου, πέρα και πανω από φθαρμένα brand names, ή πρόσωπα.....

            Το οφείλουμε στα παιδιά μας, στις γενιές που έρχονται. Η ριζοσπαστική αριστερά είναι ένα περιθωριακό κόμμα, που πανευρωπαϊκά δε ξεπερνάει πουθενα το 10%. Είναι πολυ επικίνδυνη τόσο για τα οικονομικά μας θέματα, όσο και για τα εθνικά....

            Δε πιστεύω ότι ειλικρινά το εννοείς οτι δε τους θεωρείς τό ίδιο επικίνδυνους με τη Ντόρα πχ. Με το πόθεν έσχες από το 1974, όσοι έχουν φάει θα πληρώσουν. Αν αποδειχθεί το οτιδήποτε, δεν θα κουκουλωθει πια. Αυτά θα τα δούμε πια, η αρχή εγινε και με τον αρχιλήσταρχο παραλίγο πρωθυπουργό της χώρας μας. Όμως επιστροφή στη δραχμή, και παράδοση εθνικών θεμάτων (Σκοπιανό, Αιγαίο, Κύπρος, ελληνοποιήσεις), άπαξ και συντελεστούν δεν αντιστρέφονται μετα. Θέλει προσοχή και σύνεση, και πρέπει ο κάθε κεντροδεξιός να αφήσει πικρίες, πρόσωπα και λογικές ενστάσεις, και να δεί το δάσος και όχι το δέντρο σε αυτές τις ιστορικές για τη πατρίδα μας εκλογές....

            Και κάτι για τη 17Ν. Μη ζεχνάς ότι με τη μή ψήφος κάποιων (αρκετών όπως λές) κεντροδεξιών ψηφοφόρων στη ΝΔ, στην ουσία ρισκάρεις να φέρεις στην εξουσία την σκληρή ριζοσπαστική ακροαριστερά, που πραγματικά σχεδόν όλα τα πρωτοκλασσάτα στελέχη του Σύριζα μέχρι και πρίν ένα μήνα είχαν ως μόνη τους ασχολία την διοργάνωση «Υπατιών» και την υπεράσπιση στα δικαστήρια κουκουλοφόρων και μελών της 17Ν. Αυτή ήταν η συνεισφορά τους στη πολιτική ζωή τόσα χρονια, μόνο με αυτά ασχολούνται καθημερινά. Το οικονομικό τους πρόγραμμα το διαμορφώνουν τώρα, κάθε μέρα λένε και κατι άλλο, πως μπορείς να εμπιστευτείς το μέλλον της πατρίδας σου σε αυτους?

            Δεν συγκρούεται κεντροαριστερά με κεντροδεξιά, συγκρούεται ακροαριστερά με κεντροδεξιά και αυτό είναι εξαιρετικά κομβικό για να αλλάξεις τη στάση σου ελπίζω....

          • Κεντροδεξιός ψηφοφόρος avatar
            Κεντροδεξιός ψηφοφόρος @ dim 27/05/2012 18:31:43

            Δεν ψηφίζω ΣΥΡΙΖΑ, πιστεύω ότι αντιπροσωπεύω τον μέσο "αναποφάσιστο" κεντροδεξιό που έχει "χάσει τη μπάλα" με τη ΝΔ και διαφωνώ με σχεδόν όλες τις πτυχές της στρατηγικής. Όπως έχει χιλιοειπωθεί "το καινούριο δεν χτίζεται με παλιά υλικά" (κλισέ). Και αυτή τη φορά όπως λέει και ο ΑΣ "δεν μπορώ να συναινέσω στο λάθος". Ή θα πάει η ΝΔ μπροστά ή θα φύγουμε εμείς. Και τα 2 δεν γίνονται. Τέλος οι κοροϊδίες.

  24. WY avatar
    WY 26/05/2012 17:04:13

    Δεν το χρωστάς στο Σαμαρά, το χρωστάς πρώτα από όλα σ’ αυτά που πιστεύεις…
    ==================

    Eύγε!!!

  25. Αιζενχάουερ avatar
    Αιζενχάουερ 26/05/2012 17:04:33

    Στις 17 η ψήφος λογικής είναι η ψήφος στη ΝΔ.

    Δυστυχώς όμως όπως έχουν γίνει τα πράγματα ό,τι και να ψηφίσει κανείς το χάος είναι μάλλον αναπόφευκτο.

    Συνήθως πάντως, φερόμενος κάποιος λογικά στο τέλος έχει τις λιγότερες πιθανότητες να το μετανοιωσει...

  26. Ελληνική Φιλοσοφία avatar
    Ελληνική Φιλοσοφία 26/05/2012 17:07:25

    Τι ψήφισες;

  27. dim avatar
    dim 26/05/2012 17:19:44

    Δεν είπα να βάλεις κόμμα. Εδώ πια που είμαστε πρέπει να καταλάβουν όλοι οτι δε ψηφίζουμε κόμμα πια. Για το μέλλον των παιδιών σου μίλησα, τα κόμματα αυτά τη στιγμή δεν παίζουν καμία σημασία, εδώ αυτό που έχει σημασία είναι αν ο κάθε οικογενειάρχης θα επιλέξει την ασφάλεια για το μέλλον των παιδιών του, ή αν θα επιλέξει να τζογάρει, αδιαφορώντας για τις συνέπειες που θα έχει η επιλογή του αυτή για τα παιδιά τα δικά του και των φίλων του. Το τι ψήφισε ο καθένας κρίθηκε στις 6 Μάη. Ο κεντροδεξιός ψηφοφόρος ψήφισε κατα 19% Σαμαρά και ΝΔ, και κατά 26% τους άλλους έξι σχηματισμούς. Δεν έδωσε λευκή επιταγή σε κανέναν Σαμαρά αλλά και σε κανέναν άλλον. Ο Σαμαράς ξέρει πια ότι και 40% να πάρει, δεν είναι δικό του όλο αυτό το ποσοστό, για αυτό και η κυβέρνηση που θα σχηματίσει δεν θα είναι κομματική, αλλά εθνική....

    Οταν θα κλειδώνεσαι στο σπίτι σου, για να γλυτώσεις από τις συμμορίες που θα λεηλατούν, όταν δεν θα έχεις να ταϊσεις το παιδί σου, όταν το βιοτικό σου επίπεδο θα πέσει 80%, και θα ξέρεις ότι σε κάθε παρέα, όπως και στη δική σου, υπήρξαν 2-3, (και άρα 2% - 3% πανελλαδικά, που μπορεί να χαθεί η πρώτη θέση, και να οδηγηθούμε έτσι στην τραγική εξαθλίωση της δραχμής), έλα μετά να μου πεις πως θα είναι τα συναισθήματα σου για αυτόν τον φίλο σου που συνειδητά, και ενώ ειχε τα δεδομένα μπροστά του (ουδείς πλέον δεν δικαιούται να πει, δε γνώριζα τι διακυβεύεται), επέλεξε να τζογάρει και να μας οδηγήσει έτσι όλους στην εξαθλίωση.... Είναι διαφορετικό να σε οδηγεί η πράξη ενός φίλου σου στη καταστροφή από αμέλεια, και είναι διαφορετικό να σε οδηγεί στη καταστροφή συνειδητά επειδή γουστάρει ο ίδιος να τζογάρει.....

  28. bird avatar
    bird 26/05/2012 17:20:14

    Αυτό ισχύει και για κόμματα τύπου ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ;

  29. Mara avatar
    Mara 26/05/2012 17:28:08

    Ναί... ακριβώς.....

    Η σωστή....πλευρά της ιστορίας είναι να ρισκάρουμε με τους "γείτονες", να νομιμοποιήσουμε 1.500.000 λαθρομετανάστες και να τους πληρώνουμε κιόλας...., να καταργήσουμε τις παρελάσεις....., να καταργήσουμε τον όρκο......, να μοιράσουμε το Αιγαίο..., να ονομαστούν τα Σκόπια Μακεδονία....., να αναγνωρίσουμε Τουρκική μειονότητα στην Θράκη..... κ.α.

    Αυτή όχι μόνο δεν είναι η σωστή πλευρά της ιστορίας, αλλά μόνο η ΝΤΡΟΠΗ της.

    • Aφροδίτη avatar
      Aφροδίτη @ Mara 27/05/2012 00:39:49

      Μάρα, νομίζω πως είναι μάταιο να προσπαθείς με επιχειρήματα να πείσεις ανθρώπους που τοποθετούν το ΣΥΡΙΖΑ στη σωστή πλευρά της ιστορίας. Γιατί ήδη αυτοί έχουν λησμονήσει, πως αυτός ο κομματικός συνασπισμός δεν αναγνωρίζει καν την ελληνική ιστορία!

  30. Ιωαννης Τ avatar
    Ιωαννης Τ 26/05/2012 17:30:43

    δεν λεω. καλουτσικα τα ειπε, αν και αλλη μια φορα μιλαει γενικα.
    εδω περισσοτερο και απο το 6 σημεια που ειπε και στο ΕΛΚ.
    επισεις αλλα λεει εξω και αλλα λεει μεσα. πχ την αποκατασταση συνταξεων, επιδοματων ουτε καν την ψελλισε εξω. υποθετω ειναι μερος της διαπραγματευσης που θα κανει με την τροικα. δεν περνανε ομως αυτα στην τροικα ,γιατι η τροικα θα εκβιαζει, δεν θα παρετε την δοση ,θα χρεοκοπισετε ,θα βγειτε απο το ευρω, τα γνωστα των τελευταιων 2.5+χρονων και αυτο ειναι το κρισιμο. κανενα κομμα ουτε η ΝΔ ουτε ο Συριζα ουτε οι ΑΝΕΛΛ δεν μας λενε τι θα κανουν σε περιπτωση που η τροικα αρνηθει τις διαπραγματευσεις. θα μπουν σε εφαρμογη τα μετρα που ειναι για τον ιουνιο η οτι αλλο εχει ψηφιστει? θα πει επιτελους κανεις κατι?
    για μενα το μεγαλυτερο προβλημα ειναι οτι δεν εχουμε εναλλακτικο σχεδιο. δεν ειμαστε προετοιμασμενοι αν βρεθουμε εκτος ευρω. θα επρεπε να ειμαστε. και μαλιστα να εχουμε πολλα εναλλακτικα σχεδια.
    αισθανομαι σαν να εχουμε αποκλεισει παντελως το ενδεχομενο αυτο στην ελλαδα. γιατι?
    τελος διαφωνω καθετα με τον ορο "Πατριωτικό Μέτωπο για την Ευρώπη". Πατριδα ειναι η Ελλαδα. οχι η Ευρωπη. το "ενότητα-αγώνας-αναγέννηση" ειναι καλο και θα εδενε απολυτα με τον ορο "Πατριωτικό Μέτωπο για την Ελλαδα" αναγενηση για την ΕΛΛΑΔΑ.

  31. Κεντροδεξιός ψηφοφόρος avatar
    Κεντροδεξιός ψηφοφόρος 26/05/2012 17:31:05

    Αφού θέλετε πόλεμο, κάντε πόλεμο. Μετά όμως μην αναρωτιέστε που πήγαν οι ψηφοφόροι..

    • άγρυπνη avatar
      άγρυπνη @ Κεντροδεξιός ψηφοφόρος 26/05/2012 17:36:38

      Τον πόλεμο μας τον κήρυξαν.Αλοίμονο αν δεν πυκνώσουμε τις γραμμές της άμυνάς μας.

      • Κεντροδεξιός ψηφοφόρος avatar
        Κεντροδεξιός ψηφοφόρος @ άγρυπνη 26/05/2012 17:49:59

        Ο πόλεμος ήταν μια καλοστημένη παγίδα στην οποία πέσαμε.
        Όποιος νομίζει ότι πείθει με καταστροφολογία και τυμπανοκρουσίες, πολύ φοβάμαι ότι είναι γελασμένος.

        • Κατερίνα avatar
          Κατερίνα @ Κεντροδεξιός ψηφοφόρος 26/05/2012 19:06:04

          όχι απλά γελασμένος.....αλλά πιθανόν και επικίνδυνος......
          Σε συνθήκες κρίσης πρέπει να ομνύεις στην ενότητα και τη σύνθεση και όχι να πορεύεσαι με εμφυλιοπολεμικές λογικές και κραυγές.

          • άγρυπνη avatar
            άγρυπνη @ Κατερίνα 26/05/2012 19:15:30

            Σιγά καλέ που δεν καταλάβατε ότι ο πόλεμος αναφέρεται για την πατρίδα μας κι'όχι για τα όποιους πολιτικούς σχηματισμούς υποστηρίζετε.Και προσέχετε όταν απευθύνεσθε σ'αυτούς που ανέκαθεν υπήρξαν οι υπερασπιστές των δημοκρατικών αρχών.

  32. ΠΑΙΧΤΗΣ avatar
    ΠΑΙΧΤΗΣ 26/05/2012 17:31:26

    Είναι ώρα για δράση. Παραφράζοντας τα σοφά λόγια του ιδρυτή της παράταξης "Στην πολιτική υπάρχουν πράγματα που λέγονται και δεν γίνονται και υπάρχουν άλλα που γίνονται αλλά δεν λέγονται", τώρα είναι η ώρα, η βάση της παράταξης να αλληλοαφυπνιστεί. Ο Έλληνας Πατριώτης, κάθε ένας ξεχωριστά, πρέπει να δράσει. Από την ηγεσία της Μεγάλης Πατριωτικής Παράταξης αναμένουμε για τελευταία φορά να πράξει αυτά που πρέπει και δεν έκανε όταν της δόθηκε η ευκαιρία στο παρελθόν και δεν χρειάζεται να τα πει, αλλά και η βάση της παράταξης πρέπει να μιλήσει και να πει αυτά που δεν ''πρέπει'' να πει η ηγεσία, ώστε επιτέλους να αφυπνιστούν οι υπνωτισμένοι από τον λαϊκισμό πατριώτες που χάθηκαν στα ανδρεοπαπαδρεικά καμώματα του Καμμένου. Να μιλήσει κάθε αφυπνισμένος πατριώτης σε κάθε παραζαλισμένο νέο Έλληνα που δικαιολογημένα είτε λόγω ηλικίας δεν γνωρίζει, είτε λόγω της ανέχειας που τον δέρνει δεν μπορεί να αναγνωρίσει τον Ανθέλληνα Αναρχοκομμουνιστή Λύκο κάτω από την προβιά του συμπονετικού αγανακτισμένου. Έστω και τώρα, τη ύστατη στιγμή, πρέπει όλοι να αναλάβουμε το ρόλο του διαφωτιστή. Τον ρόλο που συστηματικά το μεταπολιτευτικό κράτος της αριστερής εθνοκαταστροφικής θολοκουλτούρας μέχρι και αυτή τη στιγμή υλοποιεί (μόνο να παρακολουθήσετε τα δήθεν ιστορικά αφιερώματα της "βρώμικης" ΝΕΤ φτάνει ως απόδειξη). Το ρόλο που αρνήθηκαν πεισματικά οι ηγέτες και οι ιδεολογικοί καθοδηγητές της παράταξης της να αναλάβουν είτε συνειδητά (εκ του πονηρού ) είτε από αβελτηρία (λόγω βλακείας). Αντώνη Σαμαρά, η ευθύνη είναι βαριά την επόμενη των εκλογών. Αν η παράταξη νικήσει θα έχεις την ευκαιρία να αναγεννήσεις την Ελλάδα κάνοντας όλα αυτά που πρέπει και που δεν χρειάζεται να πεις τώρα ή να διαλύσεις την παράταξη ολοκληρώνοντας το καταστρεπτικό έργο του βαλκανοσοσιαλιστών του ΠΑΣΟΚ μη πράττοντας αυτά που έχεις υποσχεθεί στους Έλληνες Πατριώτες. Αν η παράταξη χάσει τότε απλά θα διαλυθεί γιατί πλέον θα έχει αποδειχθεί ότι ήταν αργά για να αφυπνιστεί ο Έλληνας Πατριώτης αφού με περισσή φροντίδα οι Ηγέτες και οι ιδεολογικοί καθοδηγητές της παράταξης τους άφησαν κοιμώμενους κοιμώμενοι όντες οι ίδιοι.

  33. Κόνδωρας avatar
    Κόνδωρας 26/05/2012 17:32:24

    Από σημερινές και αυριανές δημοσκοπήσεις, είναι φανερό: ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΓΥΡΙΣΕ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΝΔ, ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΕΦΑΛΙ.
    Αυτό ήταν το κρίσιμο σημείο: το "πέταγμα της πεταλούδας"!
    Στις επόμενες εβδομάδες, ο ΣΥΡΙΖΑ θα βλέπει όλο και από πιο μακρυά ΤΗ ΣΚΟΝΗ ΜΑΣ...

    • Κόνδωρας avatar
      Κόνδωρας @ Κόνδωρας 26/05/2012 18:02:01

      Επίσης, η ομιλία του Σαμαρά ήταν αψεγάδιαστη.
      Γλαφυρή περιγραφή του τρόμου του Δραχμο-Αρμαγεδώνα, ηθική αποδόμηση του Τσίπρα, κίνδυνος στα Εθνικά Θέματα, προτάσεις ΝΔ για ανάκαμψη/θέσεις εργασίας/χρήματα/ελπίδα.

    • Zaneta avatar
      Zaneta @ Κόνδωρας 26/05/2012 20:07:09

      Οι τρεις... εβδομάδες του Κόνδορα

    • PayneK avatar
      PayneK @ Κόνδωρας 26/05/2012 21:41:43

      Μεγάλη μπουκιά φάε,μεγαλη κουβέντα μη πείς..
      Ο αγώνας προβλέπεται ιδιαίτερα σκληρός αν κρίνω σύμφωνα με τα όσα συναντώ ως τώρα μέσα κυρίως απο συζητήσεις.
      Μην ξεχνάμε οτι ο συριζα στις τελευταίες εκλογές κέρδισε πάρα πολλά, μαζί και τις εντυπώσεις μόλις τις τελευταίες μέρες πετώντας εκείνο το περίφημο περι αριστερής διακυβέρνησης.
      Κάτι ανάλογο ίσως επιχειρήσει και τώρα να περάσει. Δεν μπορείς να ξέρεις ακριβώς τι και πως θα το επιχειρήσει.
      Γιαυτό γνώμη μου είναι οτι πρέπει να έχει εκφραστεί νωρίτερα η άποψη του ποιός εκπροσωπεί το συμφέρον της πατρίδας καλύτερα και το πως ορίζεται αυτό μακρυά απο πρόσκαιρους συναισθηματισμούς.
      Κυρίως να έχουν περάσει στον κόσμο οι σοβαρές προτάσεις που υπάρχουν και που καμία σχέση δεν έχουν συγκρινόμενες με την εναλλακτική του άκρατου λαικισμού.
      Να το νιώσουν και οι αναποφάσιστοι οτι αυτές οι εκλογές δεν βγάζουν απλά μια κυβέρνηση σαν να πρόκειται για ένα βίτσιο που έχουμε συνηθίσει να δεχόμαστε. Ότι δεν είναι ακόμη μια επιπόλαια επαφή με την κάλπη. Αλλά αυτή την φορά οτι μπεί εκεί θα μετρηθεί, θα ζυγιστεί και θα διαμορφωθεί σε πρακτική λύση. Και που όσο περισσότερο καταφέρουμε να το κάνουμε να διαφέρει απο τις αμπελοφιλοσοφίες που έχουμε εθιστεί να δεχόμαστε τόσο και θα ανταποκρίνεται στα προβλήματα του καθενός. Ώστε τελικά αν καταφέρουμε οι όποιες πρακτικές λύσεις που θα επιλέξουμε για εμάς να συνδυάζονται με εξωστρέφεια σε σχέση με τους εταίρους μας και όχι αλληλοπροσβολές τότε σίγουρα θα κερδηθούν και πολύ περισσότερα μέσα στην ΕΕ.

    • Κεντροδεξιός ψηφοφόρος avatar
      Κεντροδεξιός ψηφοφόρος @ Κόνδωρας 27/05/2012 21:40:57

      Δεν νομίζω φίλε Κόνδωρα.
      Με Ντόριτα και Ψωμιάδη μάλλον...άλλοι θα φάνε τη σκόνη και αυτός δεν θα είναι ο ΣΥΡΙΖΑ..

  34. PayneK avatar
    PayneK 26/05/2012 17:52:39

    Εσύ δηλαδή σε ποιά χώρα ζείς ακριβώς αφού όλα τα παραπάνω ενδεχόμενα που αναφέρεις φαντάζουν τόσο εξωπραγματικά?
    Και προτιμάς έναν αγγελικά πλασμένο κόσμο που σου πλασάρει ο Συριζα λύνωντας τα προβλήματα των ανέργων με κάποιο μαγικό τρόπο, χωρίς βέβαια να υπάρξουν οι αναγκαίες επενδύσεις αφού θα φροντίσουν να τις διώξουμε μαζί με το ευρώ και να τα σπάσουμε με όσους μας αδίκησαν δικαίως ή αδίκως, λίγο ή πολύ..αφού εμείς είμαστε το παράδειγμα της ηθικότητας τόσα χρόνια.
    Μετά θα καθορίσει τους μισθούς όχι μόνο των δημοσίων υπαλλήλων με αυξήσεις (σε δραχμές γιατί θα είναι πιο trendy),αλλά βάζοντας τις συνιστώσες σε ρόλο ελεγκτικού μηχανισμού να επιτηρούν το πλαφόν σε μισθούς του κάθε μικρομεσαίου ιδιώτη μπας και τολμήσει να επιβιώσει εκπροσωπώντας το παλιό, καθότι ως γνωστόν το κέρδος χρειάζεται να παταχτεί με κάθε τρόπο.
    Το κράτος του συριζοπασοκ να είναι καλά και μην ξεχάσετε να μας καλέσετε να το γιορτάσουμε μαζί, όλο αυτό το "καινούριο" και άσπιλο που γεννιέται.
    Βέβαια, εδώ είναι χώρα μας πατριώτη και το τι γιορτάζουμε έχει σχέση με πραγματικούς αγώνες και θυσίες και απίστευτη αλλεργία με κάτι ψεύτικα "όχι" του κάθε λαοπρόβλητου θαυματοποιού Τσίπρα.

  35. δρόμος avatar
    δρόμος 26/05/2012 17:53:25

    Το πλήθος των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα δεν έχει απολύτως καμμία ελπίδα με τον ΣΥΡΙΖΑ. Το κόμμα αυτό αντιπαλεύει την ιδιωτική οικονομία, ωθώντας με τις πρακτικές του τη μικρή αλλά και τη μεγάλη επιχείρηση στο κλείσιμο, επομένως καμμία ελπίδα για θέσεις εργασίας στον ιδιωτικό τομέα. Οι Συριζαίοι είναι κρατιστές όσο και το ΠΑΣΟΚ. Με μία βασική διαφορά: το ΠΑΣΟΚ του '81 είχε χρήματα, σήμερα αυτά δεν υπάρχουν! άρα ούτε για τον δημόσιο τομέα (προσλήψεις) βλέπω φως.

  36. christof avatar
    christof 26/05/2012 17:56:49

    Εξαιρετικη η αναλυση απο τον Κωνσταντινο Χολεβα

  37. firiki2010 avatar
    firiki2010 26/05/2012 18:39:15

    ...Δεν θα το κάνουμε για κανένα κόμμα, δεν θα το κάνουμε για κανένα αρχηγό, δεν θα το κάνουμε για κανένα πολιτευτή ή παρατρεχάμενο. Δεν τους ξέρουμε , δεν μας ξέρουν και δεν πρόκειται να μας μάθουν. Ούτε καν θα πανηγυρίσουμε μαζί τους . Θα το κάνουμε όμως για εμάς. Είναι η δικιά μας η ζωή. Κι αυτές είναι οι δικές μας εκλογές. Δεν θα αφήσουμε λοιπόν “κουβέντα να πέσει κάτω”. Δεν θα αφήσουμε ανοησία αναπάντητη. Δεν θα χάσουμε ευκαιρία να θυμίσουμε τι παίζεται σ΄ αυτές τις εκλογές. Δεν θα σταματήσουμε να θίγουμε τα κακώς κείμενα όποιους και αν αφορούν, αλλά και δεν θ΄ αφήσουμε η κριτική να θολώσει τις προτεραιότητες. Θα μιλήσουμε, θα συγκρουστούμε, θα διαφωνήσουμε, θα δυσαρεστήσουμε αλλά σίγουρα δεν θα σιωπήσουμε. Και κυρίως θα βάλουμε τα σωστά διλήμματα..."
    Από το σημερινό "Αυτές είναι οι δικές μας εκλογές!" στο firiki2010

  38. panos avatar
    panos 26/05/2012 19:07:24

    Στο παραπανω φιλο που ειπε οτι ειναι ελευθερος επαγγελματιας εχω να του πω τα παρακατω. Και εγω ειμαι ελευθ. επαγγ. 25 χρονια συνεπης στις υποχρεωσεις μου ΦΠΑ, περαιωσεις κ.λπ. και εφθασα τωρα να ειμαι με ημερομηνια ληξης στη δουλεια μου κοντα στη καταστροφη γιατι αυτο το δυσμηρο κρατος το καταντησε το ΠΑΣΟΚ φαυλο πελατειακο και κρατος δημοσιου. Βεβαια εχει και η Ν.Δ. τις ευθηνες τις για αυτο αλλα αναλογικα πολυ πιο λιγο. Ο συριζα ειναι προεκταση των κρατικοδιαιτων δημοσιων του πασοκ των συνδικαλισταραδων και κλεφτων του κρατους που τωρα βρησκουν στεγη εκει. Εχω διαβασει το μνημονιο και σε πολλα επιβαλλετε να τα κανουμε ωστε να μην ημαστε αβγανισταν της εεευρωπης,βεβαια το

  39. rasputin avatar
    rasputin 26/05/2012 19:48:43

    Ο Χριστός και η Παναγία . Μην φορτώσουμε τώρα στον Σαμαρά και την ΝΔ και τον εθνικό διχασμό και τις διαχωριστικές γραμμές !
    Ο Τσίπρας έχει μιλήσει 100 φορές για αριστερή κυβέρνηση . Έχει αναφερθεί στην συντηρητική δεξιά , δεν παίρνει θέση για τα εθνικά θέματα , με το ζόρι λένε την λέξη "Ελλάδα" , δεν έχει πει κουβέντα για την ενότητα όλων των πολιτών .
    Οι κεντροαριστεροί είναι οι τίμιοι και οι αδικημενοι και όλοι οι υπόλοιποι κατουρήσαμε στο πηγάδι ; Έλεος .
    Δεν ξεκίνησε κανέναν διαχωρισμό ο Σαμαράς , απλώς σήκωσε το γάντι στην διχαστική ρητορική του Τσίπρα .
    Βασικά αυτοί του Σύριζα θέλουν να λένε ότι γουστάρουνε , να προσβάλλουν τους πάντες , αλλά όταν τους απαντήσεις αναλόγως γίνεσαι φασίστας , δοσίλογος και διχαστικός .
    Τώρα τελευταία τους φταίει ο Ολάντ και ο Κον Μπετίτ , σε λίγο μπορεί να τους φταίει και ο Πούτιν . Αλήθεια πως δεν το επισκέφθηκε αυτόν ο Αλέξης; Μάλλον δεν κάνει , τέτοια πράγματα απαγορεύονται .

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ rasputin 27/05/2012 02:19:46

      rasputin,

      "Οι κεντροαριστεροί είναι οι τίμιοι και οι αδικημενοι. . ."

      Ξέχασες νά προσθέσης, "προοδευτικοί καί δημοκράτες"! Δλδ, οἱ δεξιοί δέν εἶναι δημοκράτες;;;

  40. Βασίλης Κωνσταντίνου- Καστοριά avatar
    Βασίλης Κωνσταντίνου- Καστοριά 26/05/2012 19:59:30

    Ο Λαζόπουλος και η σχολή του

    Δεν έχω τίποτα με τον Λαζόπουλο τους ΑΜΑΝ, το Θέμο και τους άπειρους δημοσιογράφους που τους μιμούνται μανιωδώς. Τους έχω παρακολουθήσει αρκετές φορές και θα εξακολουθήσω. ΄Ομως πιστεύω ότι μία αιτία του κακού στην πολιτική είναι το παραμύθιασμα του κόσμου μέσω των εκπομπών με τσιτάτα, αφορισμούς και κυρίως απλοποιήσεις. Ο Λαϊκισμός έχει φωλιάσει μέσα στα Στούντιο για τα καλά. Στον τομέα της ψυχαγωγίας κανένα πρόβλημα. Καλά κάνουν και δίνουν στον κόσμο την χαρά και την διασκέδαση και το γέλιο. ΄Ελα που μερικοί όμως μεταφέρουν αυτό το κλίμα της απαξίωσης, της ισοπέδωσης του μηδενισμού σε κάθε τομέα της πραγματικής πολιτικής και οικονομικής ζωής του τόπου. Θα χρησιμοποιήσω ένα παράδειγμα λίγο μακριά από εμάς αλλά ενδεικτικό για να βοηθήσω την αλληλοεπικοινωνία .Αν πάρει κάποιος και εξετάσει μία αποστολή της ΝΑΣΑ, αφαιρετικά καταλήγει ότι η ουσία είναι η εκτόξευση ή μη του πυραύλου. Στην πραγματικότητα όμως αυτό είναι η κορυφή του παγόβουνου. Από κάτω υπάρχουν χιλιάδες επιστήμονες, πανεπιστήμια, εταιρίες, έρευνες, κλπ. που καταναλώνουν χιλιάδες εργατοώρες χιλιάδες ώρες επίλυσης μικρών και μεγάλων προβλημάτων. Δικαιούται να έχει άποψη κάποιος κατηγορηματική και απόλυτη για την αξία ή μη της ΝΑΣΑ επειδή παρακολούθησε δύο λεπτά την εκτόξευση; ¨Εχουμε ή όχι εμείς ειδικούς στα τραπεζικά ,στο ΔΝΤ, στο ΝΑΤΟ, στην Ευρωπαϊκή ένωση… που μας θυμίζουν το παραπάνω παράδειγμα. Λίγη αυτοσυγκράτηση δεν βλάπτει. Από τον λαϊκισμό κινδυνεύουμε όλοι. ΄Ολοι. Είναι μια πανούκλα που διαπερνά τα πάντα και μολύνει όλους. ‘Όπου και αν κρύβονται προς το παρόν. Θα πρέπει να τον αντιμετωπίσουμε κατά μέτωπο. Χωρίς εμπάθεια .Με αρχές και αξίες και από την παράδοση μας , ιστορία μας αλλά και από την επαφή μας με τον σύγχρονο κόσμο.
    ........
    Δεν επικοινωνούμε πια. Δεν ακούμε ο ένας τον άλλο.Ο λαϊκισμός είναι εδώ και μας καθηλώνει. Το παραπάνω άρθρο είναι μία προσέγγιση στο γιατί.Περιμένω τις απόψεις σας.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Βασίλης Κωνσταντίνου- Καστοριά 27/05/2012 00:55:22

      Οντως, ο λαϊκισμός είναι μάστιγα , πλέον, για τη κοινωνία. Μία κοινωνία όμως που εθίστηκε σ'αυτόν , κυρίως με ευθύνη του ΠΑΣΟΚ και τη βοηθεία της αριστεράς. Οπου απουσιάζει η παιδεία και κατά συνέπεια , η κρίση , αλλά και όπου διαλύονται σταθερά και συστηματικά οι θεσμοί , οι αρχές πριονίζονται ως αναχρονιστικές , συντηρητικές , οι αξίες περιθωριοποιούνται και μαζί τους και όσοι τις υιοθετούν, έχουμε το κατάλληλο έδαφος για τον κάθε δημαγωγό και λαϊκιστή που πλέον, έχει βρει τον κόσμο πάνω στον οποίο θα πατήσει, για να ικανοποιήσει τις δικές του φιλοδοξίες, εις βάρος πάντα αυτού του κόσμου. Ενός κόσμου ανίκανου πλέον να ξεχωρίσει την αλήθεια και γι'αυτό εχθρικού , σε κάθε φωνή λογικής , που αποθεώνει το ασήμαντο, το φλύαρο, το εύκολο, το επιφανειακό. Ενός κόσμου αυτοκαταστροφικού. Οσο γι' αυτούς που αναφέρατε στην αρχή του σχολίου σας, είναι δημιουργήματα της παρακμής . Απολύτως προβλέψιμοι στη συμπεριφορά τους.

  41. np_complete_problems avatar
    np_complete_problems 26/05/2012 20:00:48

    factorx,
    μόλις είδα την απάντηση από αυτόν που προσπαθεί να χρησιμοποιήσει την "ταυτότητα μου".
    Μάλιστα προσπαθεί να "μοιάσει" και στο τρόπο γραφής μου !!!!
    Αβυσσος η ψυχή του ανθρώπου ...

    Μια και έχεις την δυνατότητα να ξεχωρίσεις τα "αληθινά" από τα "ψεύτικα" θα σε παρακαλούσα να διαγράψεις αυτά που με αφορούν

  42. np_complete_problems avatar
    np_complete_problems 26/05/2012 20:07:30

    Αγαπητέ dim,
    ελπίζω να κατάλαβες ότι απαντάς σε κάποιον που κάνει ότι είμαι "εγώ".
    Μόνο το αρχικό Post είναι δικό μου, το άλλο είναι από κάποιο άλλο που κάνει ότι είμαι εγώ ...
    Οπως είπα και στον factorx, άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου ...

  43. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 26/05/2012 20:14:46

    Εξαιρετικός ΣΑΜΑΡΑΣ!

  44. ΚΕΝΤΡΟ avatar
    ΚΕΝΤΡΟ 26/05/2012 20:15:26

    Καποιοι εδω μεσα συνεχιζουν την λαθεμενη τακτικη τους
    αγνοωντας τι εγινε στις 6 Μαιου.
    Συνεχιζουν να αυταρεσκονται και να επαιρονται οπως και τοτε
    που δηλωναν σιγουροι για την αυτοδυναμια(Καμμια κριτικη δεν εγινε
    για αυτη την λαθεμενη στρατηγικη).
    Μην στεκεσται στο τι δειχνουν οι Δημοσκοπησεις- αλλωστε ειναι
    οι τελευταιες για αυτο το Σαββατοκυριακο και ως εκ τουτου δινουν τα ρεστα τους- οι οποιες και τοτε αν θυμαστε εδειχναν την Ν.Δ. μεταξυ 22και 25%.
    Βγειτε και αφουγκραστειτε την βουβη κραυγη του κοσμου και τοτε θα καταλαβετε τις πραγματικες προθεσεις του που υποφερει και ελπιδα
    δεν βλεπει.
    Για τους εξοντωτικους φορους, για το χαρατσι της ΔΕΗ ,για τις συνταξεις για τους μισθους για την ανεργια που μαστιζει την νεολαια καθαρες
    απαντησεις δεν παιρνει.
    Οι Δημοσκοποι παιζουν πολλα παιχνιδια και προσεξτε μην μεινουμε
    με τον μουτζουρη στο χερι παλι.

  45. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 26/05/2012 21:22:30

    Ο φόβος μου δεν είναι ότι ο Σύριζα θα βγει πρώτος. Πιστεύω πως την τελευταία στιγμή θα υπάρξει συσπείρωση των πατριωτών ψηφοφόρων και θα βγει πρώτη η ΝΔ.
    Ξέρετε το επόμενο σενάριο; Την πιθανότερη εκδοχή;
    1. Η ΝΔ βγαίνει πρώτη και δεύτερο κόμμα ο Σύριζα.
    2. Η ΝΔ δεν έχει την αυτοδυναμία, αν και πρώτο κόμμα, και φτιάχνει κυβέρνηση συνεργασίας με το Πασόκ, με χρονικό ορίζοντα τα 2 έτη, maximum.
    3. Ο Σύριζα ανακοινώνει ότι η νέα κυβέρνηση φαλκιδεύει τη λαϊκή βούληση, καθώς είναι τερατούργημα, βασίζεται σε επιμέρους μειοψηφίες και στο μπόνους των 50 εδρών (άσχετο που ο ίδιος θα το έπαιρνε ασμένως αν ερχόταν πρώτος).
    4. Ο Σύριζα κηρύσσει ανένδοτο (ακρο)αριστερό αγώνα, επιστρατεύοντας ακόμα και μπαχαλάκηδες και λαθρομετανάστες, ώστε να κάνει αδύνατο το έργο της νέας αστικής κυβέρνησης.
    5. Ουσιαστικά, τίποτα δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά, η ζωή στην Αθήνα παραλύει. Οι στρατιές των λαθρομεταναστών συνεργάζονται με τους οργανωμένους του Σύριζα και δημιουργούνται εστίες ανομίας, συγκρούσεις με αστυνομία και Χρυσή Αυγή. Τα χρόνια της συγκυβέρνησης είναι μαρτυρικά.
    6. Πολλοί πολίτες, απηυδησμένοι με την εξέλιξη αποφασίζουν να στραφούν προς ένα πατριωτικό κόμμα που να μπορεί να επιβάλει τον νόμο και την τάξη σε μία χώρα που μόνο κατ' όνομα πλέον είναι ευρωπαϊκή. Η ΝΔ, φθαρμένη από τη συγκυβέρνηση με το ΠΑΣΟΚ, αυτοδιαλύεται και γίνεται ίδρυση ενός νέου πατριωτικού ευρωπαϊκού κόμματος.

    • Ανδρέας avatar
      Ανδρέας @ ΒΙΣ 26/05/2012 22:02:37

      Εκτός κι αν η ΝΔ, στην κυβέρνηση που δεν θα ναι συγκυβέρνηση πια, κάνει τα ΣΩΣΤΑ πράγματα. Τις σωστές κινήσεις.
      Αν παραδείγματος χάριν, ξεκινήσουν αμέσως μαζικές απελάσεις παράνομων μεταναστών προς τις χώρες τους. Ειδική μίσθωση καραβιών και απέλαση κατά χιλιάδες. Οχι πια δέκα-δέκα με πληρωμένα αεροπορικά εισιτήρια και δωράκι μετρητών στην τσέπη, αλλά δέκα-δέκα χιλιάδες σε φέρυ με ρότα για Ινδία, Αφρική ή όπου αλλού.
      Αν παραδείγματος χάριν οι επόμενοι μπαχαλάκηδες που θα συλληφθούν επ αυτοφόρω, θα αναγκασούν αυτοι ( ή οι μπαμπάδες τους) με μέτρα αναγκαστικής είσπραξης να πληρώσουν τις σπασμένες βιτρίνες, να δούν πόσο κάνει κρύσταλλο 10 μέτρα επί 5 μέτρα.
      Αν παραδείγματος χάριν, η κυρία Τσοχατζοπούλου που αναρώνει από την περίοδό της σε μονόκλινο, επιστρέψει οριστικά σε κοινό κελί, και ταυτόχρονα με συνοπτικές διαδικασίες άλλα εκατό λαμόγια που διασπάθισαν δημόσιο χρήμα βρεθούν επίσης προφυλακισμένοι.
      Αν παραδείγματος χάριν, η πρώτη αθλητική ομάδα της οποίας οι χούλιγκαν προκαλέσουν επεισόδια, αναγκαστει να πληρώσει για όλο το κόστος των μέτρων τάξης (ναι, για μισθό και υπερωρίες των αστυνομικών), αναγκαστει να αποκαταστήσει τις ζημίες σε δημόσιους και ιδιωτικούς χώρους, και αν επαναληφθεί αποκλειστει για διετία απο τα πρωταθλήματα.
      Αν παραδείγματος χάριν, εξαιρεθούν απο το άρθρο 99 οι μεγαλοσχήμονες που οφείλουν στο δημόσιο (συνήθως εκατομμύρια) όποιοι κι αν είναι αυτοί, εφόσων η αποκτηθείσα περιουσία τους ή περιουσία της εταιρίας τους ή αλλων εταιριών τους μπορεί να αποπληρώσει τις οφειλές μετά απο άμεση εκποίηση
      Αν παραδείγματος χάριν, ακυρωθούν άμεσα τα μέτρα που πλήττουν μικροσυνταξιούχους κάτω των 700 ευρώ, άνεργους και χαμηλόμισθους.
      2 εκατομμύρια άνθρωποι είναι σήμερα φτωχοί, το ξέρω, είναι πάρα πολλοί, όμως αυτοί είναι οι μόνοι που δε φταίνε. Οι μόνοι, το εννοώ. Ολοι οι άλλοι κάπου φταίμε, ελάχιστα η περισσότερο, αυτοι δεν φταίνε. Ας πεί λοιπόν ότι θέλει η κυρία Λαγκάρντ, αυτο να είναι μια κόκκινη γραμμή αδιαπραγμάτευτη

      Μπορώ να γράφω στη λίστα μέχρι αύριο, καταλάβατε όμως την ουσία.
      Αν με λίγα λόγια φανεί αμέσως οτι μπαίνει μια τάξη στο μπορδέλο, και σε βάθος ενός έτους έχει μπεί τάξη παντού (συγγνώμη για τα Γαλλικά, έτσι το νοιώθω κι έτσι θα το πώμ αν θέλετε κόψτε το εσείς της διαχείρησης)

      Είναι εφικτό να ακυρωθούν οι ρητορίες του Μιχαλολιάκου, να αποδυναμωθούν στα μάτια του πολύ κόσμου οι ρητορίες του Τσίπρα, να εκλεχθεί για πρώτη φορά στην ελλάδα μια κυβέρνηση που αντί να φθαρεί, να δυναμώνεται μέρα με η μέρα. Υπάρχουν οι προυποθέσεις γι αυτό! Είναι τόσο χάλια όλοι η τομείς της δημόσιας ζωής, που αν υπάρχει πολιτική βούληση μπορεί η κυβέρνηση να διαπρέψει κάνοντας ...τα αυτονόητα.
      Πολιτική βούληση μόνο.
      Δε θέλει τόποτα άλλο.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Ανδρέας 26/05/2012 22:28:34

        Συμφωνώ και επααυξάνω. Θα τα κάνει όμως αυτά η ΝΔ; Και γιατί ψήφισε η ΝΔ πρόσφατα (άρθρο 23 Ν. 4055/2012) υπερ της κατάργησης της δικαστικής απέλασης για καταδικους σε πλημ/τα (με εισηγητη τον σαμαρικό Κώστα Τζαβάρα);
        Εδώ υπάρχουν σοβαρά ερωτήματα. Θέλει όντως η ΝΔ να διώξει τους λάθρο ή ψαρεύει στην αγανάκτηση του κόσμου;
        Η ουσία είναι ότι αν είχε βάλει ψηλά στην ατζέντα της τη λαθρολαγνεία του Σύριζα, θα του είχε κόψει τα φτερά και θα τον είχε εκθέσει.

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ ΒΙΣ 26/05/2012 22:04:06

      Δεν ξέρω αγαπητέ ΒΙΣ αλλά και το αντίθετο σενάριο με το ΣΥΡΙΖΑ πρώτο και πραγματικότητα όλα αυτά που φοβόμαστε ότι η άνοδος του στην εξουσία μπορεί να σημαίνει, την ίδια και αυτή κατάληξη μου φαίνεται πως θα έχει. Εσύ τι διαλέγεις ως ελκυστικότερο;

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ GreekInLux 26/05/2012 22:30:26

        Η άνοδος του ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία θα είναι καταστροφή για την Ελλάδα, αλλά θα απαξιώσει, για τον λόγο αυτόν ακριβώς, εντελώς την Αριστερά στη συνείδηση των πολιτών (εννοώ των Ελλήνων, και όχι των ελληνοποιημένων από την αριστερή κυβέρνηση αθυρμάτων).

  46. ΜΙΛΤΟΣ ΛΑΣΚΑΡΙΔΗΣ avatar
    ΜΙΛΤΟΣ ΛΑΣΚΑΡΙΔΗΣ 26/05/2012 21:53:25

    στην ομιλια ακουστηκε
    ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ 1 φορα
    ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ 1 φορα
    ΚΚΕ 3 φορες
    ΠΑΣΟΚ 9 φορες
    ΣΥΡΙΖΑ 29 φορες

  47. ΜΙΛΤΟΣ ΛΑΣΚΑΡΙΔΗΣ avatar
    ΜΙΛΤΟΣ ΛΑΣΚΑΡΙΔΗΣ 26/05/2012 22:21:31

    αυτα θα πρεπε να ακουστουν Ανδρεα!!συμφωνω μαζι σου!!

  48. ΚΕΝΤΡΟ avatar
    ΚΕΝΤΡΟ 26/05/2012 22:23:25

    ΒΙΣ

    Συνεχισε δεν τα ειπες ολα:
    7. Εφαρμοζονται οι σκληροι νομοι του Μνημονιου.
    8. Μειωνονται δραματικα μισθοι και συνταξεις.
    9. Καταργουνται 13oς και 14ος μισθος.
    10. Απολυονται 1500000 Δ.Υ. και αλλοι τοσοι απο ΔΕΚΟ , Τραπεζες.
    11. Νοσοκομεια , περιθαλψη δεν λειτουργουν πλεον.
    12. Στην νεα σχολικη χρονια οπως και στην περσυνη δεν θα δωθουν βιβλια.
    13. Το πετρελαιο θερμανσης εξισωνετε με το κινησης.
    14. Εξισωνονται οι αντικειμενικες αξιες με τις εμπορικες.
    15. Αυξανετε περαιτερω η φορολογια.
    Αυτα δεν ειναι ισχυρισμοι δικοι μου.
    Περιγραφονται με σαφηνεια στο ΜΝΗΜΟΝΙΟ 2 . Τα εχει πει και ο Παπαδημος.
    Και κυριως αθωωνεται και εξαγνιζεται το ΠΑΣΟΚ και ολοι αυτοι οι θλιβεροι
    πρωταγωνιστες -Παπανδρεου, Παπακωσταντινου, Διαμαντοπουλου, Λοβερδος
    Κουτρουμανης και ο Βενιζελος- απο ολες τις κατηγοριες που το βαραινουν.
    Μετα απ' ολα αυτα που θα συμβουν ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα χρειαστει να κυρηξει κανενα ανενδοτο αγωνα.
    Θα εχει ανεβασει τοσο ψηλα την επιρροη του στο εκλογικο σωμα που η ελευση του στην εξουσια θα ειναι περιπατος.
    Προσεξε ομως και κατι αλλο.
    Ευρωπαικο και Πατριωτικο θα ειναι οροι ασυμβατοι.

    • Απλή σκέψη avatar
      Απλή σκέψη @ ΚΕΝΤΡΟ 27/05/2012 00:44:12

      Αυτά που περιγράφετε , είναι ένα τοπίο σαν να μην υπάρχει κυβέρνηση ή σαν να κυβερνάει ο ΓΑΠ.
      Δηλαδή πως θα γίνει, θα βάλουμε τη χώρα στον αυτόματο πιλότο;
      Αν για καλή μας τύχη, κυβερνήσει ο Σαμαράς, θα καθίσει νομίζετε σ΄έναν θρόνο και θα παρακολουθεί την καταστροφή της Πομπηίας;
      Γη και ουρανό θα κινήσει και δεν θα επιτρέψει σε κανέναν να καταστρέψει αυτή τη χώρα και τους ανθρώπους της.

  49. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 26/05/2012 23:55:07

    Επειδή έχω κουραστεί να παρακολουθώ είκοσι μέρες τώρα έναν δημόσιο διάλογο από τηλοψίας, όπου κάποιοι προσπαθούν να κρατήσουν τη σοβαρότητά τους ώστε να απαντήσουν σε επιχειρήματα καφενείου της άλλης πλευράς, για πολύ σοβαρά θέματα, επιτρέψτε μου να καταθέσω -αρκετά σοβαρά- μια αστεία πρόταση:

    Αν η Ν.Δ. μπορούσε να δημιουργήσει ένα σατιρικό σποτάκι, τύπου Ελληνοφρένειας, με τις φοβερές και τρομερές ατάκες των συνιστωσών, το παραμύθι του δεκαπενταμελούς θα τέλειωνε μέσα σε ακράτητα γέλια.

    Ας σκεφθούν οι αρμόδιοι και ειδικοί επικοινωνίας του κόμματος την απήχηση που είχαν οι διαφημίσεις του ομορφάντρα και της Τασούλας...
    (τα παραδείγματα δεν είναι τυχαία -δίνω και ιδέες για αρχή...).

  50. Aggelos avatar
    Aggelos 27/05/2012 00:08:55

    δυστυχως η σατιρα κυριαρχηται δημοσιως απο συριζοπασοκους,αρβυλες λαζοπουλο και ελληνοφρενεια..
    η δεξια δεν δικαιουται να σατηριζει τους αλλους..

  51. Μάκης avatar
    Μάκης 27/05/2012 02:05:38

    Τι το πατριωτικό έχει η Ντόρα Μπακογιάννη που ψηφίστηκε από τον τελευταίο τουρκόφρονα τσέλιγκα τής Ροδόπης; Γιατί την ψήφισαν οι τουρκόφρονες Μουσουλμάνοι τής Θράκης; Επειδή ... καίγονται να δουν επενδύσεις στην Ελλάδα;

  52. ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
    ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 27/05/2012 03:08:55

    http://www.youtube.com/watch?v=zvSer4Jt6H8&feature=g-user-u

  53. πολιτης avatar
    πολιτης 28/05/2012 10:26:26

    πρεπει να βγει ο σαμαρας και να πει συγκεκριμενα τι θα κανει επι του πρακτεου, δηλ με τα συγκεκριμενα μετρα του μνημονιου που εξαθλιωνουν και διαλυουν την χωρα. οσο δεν το κανει αλλα γενικολογει με τα περι δραχμης και τα συναφη δεν πειθει.
    να εξειδικευσει και να δεσμευθει σε αυτα που σκοπευει να αλλαξει αμεσα αν εκλεγει, αν εχει υποψη του να αλλαξει καποια ή θελει να παρει λευκη επιταγη...πραγμα που δεν γινεται πλεον....

    εστιαση μονο στο κυβερνητικο του προγραμμα κι καμμια αντιπαραθεση με κανεναν. οι αλλοι εκτιθενται απο μονοι τους.....πρεπει να δωσει την προοπτικη και την ελπιδα....βεβαια ο χρονος ειναι λιγος μεχρι τις εκλογες αλλα εστω και την υστατη ωρα ας ξυπνησουν στη συγγρου....τα αποτελεσματα μπορει να ειναι θεαματικα........

    ο κοσμος θελει καθαρες κουβεντες για το αυριο ...οι κινδυνολογιες δεν αρκουν και εχουν κουρασει.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.