#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/05/2011 14:18
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαμαράς: Να εξηγήσει ο κ. Παπανδρέου γιατί εξαπατούσε τον κόσμο



Να "απαντήσει γιατί εξαπατούσε τον κόσμο" κάλεσε σήμερα τον Πρωθυπουργό ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς κατά την διάρκεια ομιλία τους σε  συγκέντρωση αποστράτων  των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας στα γραφεία του κόμματος. Ζήτησε επίσης απο την κυβέρνηση να εξηγήσει "τι κρύβεται πίσω από όλες αυτές τις μεθοδεύσεις" με τον Στρος Καν και το ΔΝΤ.

 

"...Την ίδια στιγμή, ότι ο κ. Παπανδρέου, την ώρα που διακήρυσσε ότι «λεφτά υπάρχουν»,  την ώρα που βεβαίωνε ότι «δεν υπάρχει περίπτωση να προσφύγουμε στο ΔΝΤ», την ίδια ώρα σχεδίαζε το ακριβώς αντίθετο. Διαπραγματευόταν μυστικά και υπόγεια την υπαγωγή της χώρας στο ΔΝΤ. Όσοι άκουσαν τον Στρος Καν δεν έχουν πλέον καμία αμφιβολία.

Λέει ξεκάθαρα ότι η χώρα μπήκε στο Ταμείο σε 15 μέρες, διότι είχαν προηγηθεί πολύμηνες μυστικές και υπόγειες διαπραγματεύσεις. Ο ίδιος, άλλωστε, ο κ. Παπανδρέου, στο τελευταίο Πολιτικό Συμβούλιο του κόμματός του, ομολόγησε ότι προχώρησε στις επαφές εκείνες, διότι έψαχνε λεφτά.

Το αποκάλυψε, όμως, από καιρό και ο υφυπουργός Οικονομικών, λέγοντας ότι το ΔΝΤ ήταν η πρώτη και η μόνη επιλογή τους από τη στιγμή που ανέλαβαν τη διακυβέρνηση του τόπου.

Δυστυχώς, για τον κ. Παπανδρέου, η αλήθεια είναι μια και την ξέρει πλέον ο ελληνικός λαός. Μένει τώρα να απαντήσει, γιατί εξαπατούσε τον κόσμο.

Γιατί φούσκωσαν το έλλειμμα του 2009;

Γιατί απαξίωναν την οικονομία με δηλώσεις για «διεφθαρμένη χώρα» και «Τιτανικό»;

Μένει να πουν, επιτέλους, τι κρύβεται πίσω από την απόφαση εκείνη;

Τι κρύβεται πίσω από όλες αυτές τις μεθοδεύσεις;"

 

Η  επιχείρηση εξαπάτησης και αποπροσανατολισμού συνεχίζεται.

 

Στην ενημέρωση των πολιτικών συντακτών εξάλλου, ο εκπρόσωπος της ΝΔ Γιάννης Μιχελάκης αφού επεσήμανε ότι ο πανικός, που  κατέλαβε την κυβέρνηση την οδηγεί σε νέες αντιφάσεις και την  εκθέτει ακόμη περισσότερο., υπενθύμισε:

Στις 11 Δεκεμβρίου 2009, σε συνέντευξη Τύπου στις Βρυξέλλες, ο Γ. Παπανδρέου λέει: «Εγώ έχω επαφές και με τον Στρος Καν, αλλά επαφές για να συζητήσω τη γενικότερη οικονομική κατάσταση, για να αξιοποιήσουμε τη δική τους τεχνογνωσία».
Στις 11 Φεβρουαρίου 2010, πάλι σε συνέντευξη Τύπου στις Βρυξέλλες, ομολογεί ότι είναι σε επαφή με το ΔΝΤ, αλλά επιμένει στον ίδιο ισχυρισμό.  Λέει συγκεκριμένα: «Όχι προ μηνός, αλλά προ διμήνου και εγώ ζήτησα προσωπικά από τον Ντομινίκ Στρος Καν την αρωγή του σε τεχνική βοήθεια…Δεν ζητήσαμε την οικονομική στήριξη, δηλαδή την υπαγωγή μας στο ΔΝΤ».
Στις 13 Ιανουαρίου του 2010, σε συνέντευξή του για τις 100 πρώτες ημέρες της κυβέρνησης του Γ. Παπανδρέου, διαβεβαιώνει ότι «δεν υπάρχει περίπτωση να προσφύγουμε στο ΔΝΤ».
Στις 4 Μαρτίου 2011, ο Γιώργος Παπανδρέου, σε ομιλία του στο Εθνικό Συμβούλιο του ΠΑΣΟΚ, ομολογεί ότι οι επαφές του δεν γίνονταν, γιατί ήθελε την τεχνογνωσία του ΔΝΤ, αλλά διότι έψαχνε λεφτά. Θυμίζω τις φράσεις του: «Μόνο προδότη δεν με είπαν, επειδή συζήτησα, λένε, με τον επικεφαλής του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, όταν η Ελλάδα βρέθηκε στη δίνη του κυκλώνα. Επειδή έψαχνα λεφτά για τη χώρα μου».
Σημειώνω ακόμη ότι ο κ. Πεταλωτής, τον περασμένο Φεβρουάριο, αμέσως μετά τις πρώτες σχετικές αποκαλύψεις, ομολόγησε τις μυστικές επαφές με τον Στρος Καν, λέγοντας ότι «ο Γ. Παπανδρέου έπραξε το αυτονόητο πατριωτικό καθήκον του να συνομιλεί με όλους και να αξιολογεί τις προτάσεις τους».

 

Μετά από όλα αυτά, αντί να διαψεύδουν τον εαυτό τους, οφείλουν να απαντήσουν στα ερωτήματα που έχουμε θέσει και παραμένουν αναπάντητα:

-Γιατί ενώ προεκλογικά ο ίδιος ο Παπανδρέου έλεγε ότι η προσφυγή μιας χώρας στο ΔΝΤ υπονομεύει το μέλλον της χώρας, μετεκλογικά το ΔΝΤ ήταν η πρώτη και μόνη επιλογή τους και μάλιστα από τον Οκτώβριο;

-Γιατί τον Ιανουάριο του 2010, στην έκδοση του ομολογιακού δανείου, όταν προσφέρθηκαν 25 δισ. ευρώ, δεν τα πήραν; Ήταν περίπου τόσα όσα θα έδινε και το ΔΝΤ. Μπορούσαν, λοιπόν, να τα πάρουν χωρίς κανένα Μνημόνιο! Γιατί δεν τα πήραν;

-Γιατί ο Πρωθυπουργός και η Κυβέρνηση, ενώ γνώριζαν την κατάσταση της Οικονομίας, φούσκωσαν το έλλειμμα του 2009, αυξάνοντας τεχνητά τις δαπάνες και ακυρώνοντας μέτρα που είχαν δρομολογηθεί, όπως η τακτοποίηση των ημιυπαίθριων;

-Γιατί, στη συνέχεια, καθυστέρησαν να πάρουν τα μέτρα που χρειάζονταν, παρόλο που ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντ. Σαμαράς τους ζητούσε να “ξεκολλήσουν, επιτέλους”;

-Γιατί απαξίωναν την ελληνική οικονομία με τις δηλώσεις για επικείμενη «χρεοκοπία», για «διεφθαρμένη χώρα», για «οικονομία στην εντατική», για οικονομία που μοιάζει με τον «Τιτανικό»;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Misha avatar
    Misha 05/05/2011 14:23:10

    Aντώνη, ΤΣΑΚΙΣΕ ΤΟΥ ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ, χτυπα τον αλύπητα σαν παραγουλιασμένο ολοθούριο.

    Μη φοβάσαι να μιλήσεις για ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ: αυτη είναι η ΜΟΝΗ ορολογία που απεικονίζει το μέγεθος της ατιμίας που διέπραξε και συνεχίζει να διαπράττει ο ΓΑΠ και η ληστοσυμμορία του.

    • trans avatar
      trans @ Misha 05/05/2011 16:32:36

      Συμφωνώ Απόλυτα

    • tasos avatar
      tasos @ Misha 05/05/2011 18:04:29

      Σίγουρα δεν πρέπει να αρκεστεί στο να "ζητάει εξηγήσεις" για ένα τόσο κραυγαλέο ζήτημα!!! Αξιωματική αντιπολίτευση είναι στο κάτω-κάτω. Όχι μόνο λόγια. Οφείλει να ζητήσει διάλυση της βουλής και εκλογές αλλά και να κινήσει νομικές διαδικασίες εναντίον της κυβέρνησης. Αν δε γίνουν αυτά θα στοιχειοθετούν συναίνεση και συνενοχή.

  2. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 05/05/2011 14:34:46

    Δεν το έκανε επίτηδες που εξαπατούσε τον κόσμο. Είναι γονιδιακό, Παπανδρέου λέγεται.

  3. Panagiotis anagnostopoulos avatar
    Panagiotis anagnostopoulos 05/05/2011 14:35:09

    Από το http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2340.aspx
    "Υπενθυμίζουμε ότι, οι ιδιωτικοποιήσεις στη Βολιβία εκ μέρους του σοσιαλιστή πρωθυπουργού της, πυροδότησαν μία σειρά από «πολέμους» - αρχικά τον «πόλεμο του νερού» εναντίον της Bechtel, η οποία είχε αγοράσει το σύστημα ύδρευσης (ΕΥΔΑΠ-ΕΥΑΘ) και είχε αυξήσει τις τιμές κατά 300%, στη συνέχεια τον «πόλεμο των φόρων» εναντίον του σχεδίου του ΔΝΤ που προέβλεπε τη φορολόγηση των μισθωτών (απόλυση ΔΥ, περικοπές μισθών κλπ) για να μειωθεί το δημοσιονομικό έλλειμμα, καθώς επίσης τον «πόλεμο του φυσικού αερίου»"

    Ας ελπίσουμε ότι δεν θα αργήσουν οι αλλαγές και δεν θα είναι πολύ αργά για την Ελλάδα.

  4. kopritis avatar
    kopritis 05/05/2011 14:49:53

    επιτελους μιλησε ο σαμαρας
    βαρα τον σαμαρα πεσ τον προδοτη μην τον λυπασαι
    σηκωσε το κλιμα μην αφηνεις περιθωρια για αντιδραση
    θελει σφυροκοπημα

  5. kiki avatar
    kiki 05/05/2011 14:51:01

    Α καλε μην ξεχασω ο Ιγνατιου το πρωι ειπε οτι υπαρχει και αλλο τμημα της συνεντευξης που δεν εχει βγει και εκει λεει χειροτερα, για πολλους και φυσικα για τον ΓΑΠ, και οτι αν δημοσιοποιηθει θα διαλυση ο τοπος.

    • Loretta avatar
      Loretta @ kiki 05/05/2011 15:00:16

      Αχ βρε κικη μου τι να πει ο Στρος που δεν το εχουμε καταλαβει ηδη???

      Το δραμα ειναι οτι ο κοσμος το εχει βουκινο και αυτοι κρυφο καμαρι και το δε πιο δραματικο ειναι οτι υπαρχουν ακομα ανθρωποι που πιστευουν στον "αφελη πρωθυπουργο"(καπως ετσι τον αποκαλεσαι ο Στρος) και θα τον ξαναψηφισουν.

  6. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 05/05/2011 14:53:04

    Ο Μπαμπης ειπε χτες λαιβ...ον καμερα, οτι το ΠΑΣΟΣΚ εχει και εστειλε το κομματι στο Λαζο !!!..... συμπληρωνω την ερωτηση του Αντωνη !!!

    Οι απαντησεις σε Αγγλικα !!! Στα Αγγλικα του ΓΑΠ κρυβεται η αληθεια !!!

    ΠΠ

    • Loretta avatar
      Loretta @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 05/05/2011 15:05:10

      ΠΠ

      για πες σε ποια αγγλικα του ΓΑΠ αναφερεσαι....ριχτα να τα διαβασουμε.!!

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Loretta 05/05/2011 15:06:21

        we need global financial governace and we need it NOW

        ΠΠ - Πολυ Πρησμενος

        • Loretta avatar
          Loretta @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 05/05/2011 17:54:46

          ...οπως λεει και το ασμα (χατζης) και η γη γυριζει και η γη γυριζει...!!

          Ο ΓΑΠ μαλλον ζαλιστηκε...και επεσε.!!

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Loretta 05/05/2011 15:19:01

        27-1-2010 συνεντευξη στo Euronews, μεταξυ αλλων...
        -euronews: An unexpected high deficit, 12.7 percent of the GDP, jeopardizes the financial credibility of your country. So what are you ready to do to avoid mismanagement in national statistics in the future?
        - ΓΑΠ: ".....We have come in to fight both mismanagement!!!!!!!, clientelism!!!!!! and corruption!!!!!!!!!!! which unluckily have been one of the reasons we have lost resources and squandered them."

        -euronews: In the current crisis, why did you insist so much on refusing!!!!!!!!!!!!! foreign assistance, from the EU or from the IMF? Shouldn’t there be for example a duty of solidarity within the euro zone?
        - ΓΑΠ: " .... First of all, we are not asking for any extra funding from the European Union. We believe we dont need an extra funding......,
        ....This will be important, if you like, for counterweighting the necessary cuts we will be doing, to put these in the development of jobs in education, infrastructure, green alternative energy!!!!!!!!!, which is I think the area where we will be able to excel and create a new dynamic in our economy......."

        Ειδες "αληθειες" και δουλεμα στο Γιουρονιους πριν 15 μηνες???

        ΠΠ

        • Loretta avatar
          Loretta @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 05/05/2011 17:53:19

          Ειδικα οταν αναφεροταν σαυτο δειχνει και το απυθμενο θρασσος του...!! ΠΟΣΟ ευκολα ξεχασε οτι αυτοι οι ΠΑΣΟΚΟΙ ιδρυσαν αυτη τη μορφη κρατους ξεκινωντας απο τον ΠΑΤΕΡΑ του !!!!

          ΓΑΠ: “…..We have come in to fight both mismanagement!!!!!!!, clientelism!!!!!! and corruption!!!!!!!!!!! which unluckily have been one of the reasons we have lost resources and squandered them.

          Ζητω η υποκρισια...
          και κλεινω με το ασμα....ΘΑ ΣΟΥ ΦΥΓΩ ΣΤΟΧΑ ΠΕΙ!! χαχαχα

  7. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 05/05/2011 15:05:37

    Εκτελειται συμβολαιο θανατου του πεθαμενου.
    "Σκοτωσες τον Πεθαμενο" ΤΟ ασμα !!

    ΠΠ

  8. decodex avatar
    decodex 05/05/2011 15:08:22

    «ο Γ. Παπανδρέου έπραξε το αυτονόητο πατριωτικό καθήκον του να συνομιλεί με όλους και να αξιολογεί τις προτάσεις τους».

    Η συνομιλία με όλους για να βρεθούν τα λεφτά περιελάμβανε και τους Κινέζους και Ρώσους; Τι αποτελέσματα είχε αν έγινε;
    Την υπόλοιπη συνέντευξη του Strauss πότε θα μας τη δείξουν;
    Την ερχόμενη Τρίτη;

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ decodex 05/05/2011 15:49:40

      Ακριβώς αγαπητέ, πολύ εύστοχη η ερώτησή σου!

    • Απλή σκέψη avatar
      Απλή σκέψη @ decodex 06/05/2011 00:35:35

      Oχι θα την αγοράσουμε σε cd από τις κυριακάτικες φυλλάδες!
      Πολλά τα λεφτά, αξίζει ως και τον γαπουλη να θάψουνε οι φυλάδες του συστήματος!

  9. steliosm karras avatar
    steliosm karras 05/05/2011 15:11:18

    Τα ελεγε ολα αυτα γιατι η Ελλαδα πρεπει να ξεπουληθει οσο-οσο και ο ΓΑΠ θα κανει τον μεσσιτη στα κορακια της Ευρωπης

  10. kiki avatar
    kiki 05/05/2011 15:18:39

    Και θα απαντησει ο ΓΑΠ,
    βρισκομασταν ενα βημα πριν τον γκρεμο,
    γλυτωσαμε την χρεοκοπια,
    και με ελπιδα την πρασινη αναπτυξη
    θα τα καταφερουμε οι υγιεις δυναμεις της χωρας,....
    δυο λαλουν και τρεις χορευουν και γαμ..το
    δεν του αλλαζουν και την κασετα ,
    ολο τα ιδια λεει.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ kiki 05/05/2011 17:05:22

      Γεια σου Μίσα μερακλή.
      Αναθεωρώ τη γκιλοτίνα. Στη σούβλα.

  11. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 05/05/2011 15:29:39

    Εχω ΓΑΠ σε συνεντευξη CNN-Money 2/12/2009 !!!
    money.cnn.com/video/news/2009/12/03/n_greece_prime_minister_interview.cnnmoney/

    ηθελε και κατω απο 9% το ελλειμμα του 2010!!! χαχαχα ασε που τον ρωτα κλεινοντας... αληθευει οτι θα παρετε 40δις απο Κινεζους???

    ΠΠ

  12. Σακκας avatar
    Σακκας 05/05/2011 15:33:31

    Σαμαράς: Να εξηγήσει ο κ. Παπανδρέου γιατί εξαπατούσε τον κόσμο
    ==
    Καθολου ευγενικη προταση . Που ειναι το:
    "Παρακαλουμε τον κ.Πρωθυπουργο να μας εξηγησει"κλπ ..

    Βλεπω τελευταια αποβαλατε τους καλους τροπους!!
    Μην σας ματιασω..

    Λοιπον :
    Κανουμε μια ενημερωση στο κοσμο και καταθετουμε ΑΜΕΣΑ προταση δυσπιστιας . Λεμε στον κοσμο ψηφιστε μας και εμεις θα τους δικασουμε τους προδοτες . Λεμε θελουμεεκλογες με κυριο συνθημα την τιμωρια των υπευθυνων της τραγωδιας που βιωνουμε τωρα.
    Αποκαλυπτουμε οτι το γαπ ενεργουσε για λογαριασμο των διεθνων κερδοσκοπων που πονταρισαν στην χρεωκοπια της Ελλαδος και κερδισαν .
    Το γαπ δεν περασει απο δικη .Οπως και αλλα μελη της κυβερνησης που εχουν συμμετοχη σε αυτο το εγκλημα εσχατης προδοσιας..
    Ας τα πει αυτα και παω στοιχημα οτι την αλλη μερα απο το 20% το ποσοστο θα αγγιξει το 60%..

    Αλλιως εκει θαμαστε στο 19-2ο% και να ταιζουμε "ενθουσιασμο " τον ευατο μας οτι ΝΑ! η διαφορα μειωθηκε στο 1% !!!
    Ειναι αστειο! Η Ν.Δ εφτασε στο "τεραστιο" 20% και πανηγυριζει γιατι μειωσε τη διαφορα απο το πασοκ που εχει 21%!!!!

    Ενα ψυχιατρο πληζ!

  13. ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ avatar
    ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ 05/05/2011 15:51:20

    ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ, Η ΠΟΙΝΗ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΟΓΗ!

    • Basilio Emm... avatar
      Basilio Emm... @ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ 06/05/2011 07:16:51

      Πως είναι δυνατόν μετά από όλα αυτά να μην συγκεντρώνεται στην πλατεία Συντάγματος ενα εκατομύριο λαού και να απαιτει να στηθούν γκιλοντίνες. Μα τι διαλο; Υπνωτικά μας ποτίζουν; Και βλέπεις το ΓΑΠ ανενόχλητο να παει και σε ημερίδες και να το παίζει κινέζος....

  14. Aggelos avatar
    Aggelos 05/05/2011 15:52:03

    "βρισκομασταν ενα βημα πριν τον γκρεμο,"

    ναι,,και καναμε ενα βημα μπροστα..

  15. ΣΤΕΦΑΝΟΣ avatar
    ΣΤΕΦΑΝΟΣ 05/05/2011 16:05:11

    Συμφωνώ απολύτως. Άκου και τη συνέχεια:
    1. Τα Μ.Μ.Ε. καλύπτουν με νύχια και με δόντια τον "ηγέτη" που μας γλύτωσε από τη χρεοκοπία.
    2. Θα ανασυρθεί "σκάνδαλο" γαλάζιου υπουργού με 557 εκκατομύρια καταθέσεις.
    3. Οι εσωκομματικοί καλοθελητές θα συμπράξουν με κάποια εξωφρενική πρόταση της "κυβέρνησης".
    4. Όλο και κάποιος διεθνής παπαγάλος θα σιγοντάρει για την τεράστια επιτυχία της οικονομικής πολιτικής.
    5. Τελευταίο και πιο ισχυρό χαρτί: DVD Τζούλια με πολιτικό (σε ενναλάξ ενεργοπαθητικούς ρόλους...)
    Δώσε ιδέες διαφυγής .

    ΣΤΕΦΑΝΟΣ
    ΚΕΡΚΥΡΑ

    • ΣΤΕΦΑΝΟΣ avatar
      ΣΤΕΦΑΝΟΣ @ ΣΤΕΦΑΝΟΣ 05/05/2011 16:06:24

      Σχόλιο προς kiki είναι το παραπάνω.

      ΣΤΕΦΑΝΟΣ
      ΚΕΡΚΥΡΑ

    • Σακκας avatar
      Σακκας @ ΣΤΕΦΑΝΟΣ 05/05/2011 16:47:28

      Χα! Αυτοι ειναι ικανοι να δημιουργησουν .."σκανδαλο" που να παιζει επι μια βδομαδα πρωι μεσημερι βραδυ σε ολα τα πουλημενα ΜΜΕ απο το τιποτα..
      Πως θα σου φαινοταν μια .."αποκαλυψη" φερ ειπειν οτι ο ταδε πρωην υπουργος/υφυπουργος κλπ κλπ της Ν.Δ παρακαρισε παρανομα ! να και η φωτογραφια?? Δεν ειναι απαραιτητο να ειναι δικο του το αυτοκινητο!! Θα παιξει μια βδομαδα και μετα στα .."ψιλα" θα περασει οτι το αυτοκινητο τελικα ,ΔΕΝ ΗΤΑΝ δφικο του!! Ειναι ...υτανας γυιοι....

    • kiki avatar
      kiki @ ΣΤΕΦΑΝΟΣ 05/05/2011 17:12:34

      @ Στεφανε,
      εξω απο την Βουλη , καθισμενοι εκει μεχρι να τους μαντρωσουμε.αλλα ολοι δεξιοι και αριστεροι και ανεργοι, και συνταξιουχοι, και φοιτητες και αγροτες, ολοι μα ολοι.
      Να παρουμε και ξηρα τροφη και νερο και τσιγαρα και να στηθουμε.
      Να καταθεσουμε μηνυσεις ολοι μα ολοι μαζι επι Εσχατη Προδοσια,
      για παραδωσει χωρις σαλιο της χωρας στους κατακτητες, για παραβιαση του Συνταγματος, κατ εξακολουθηση. και για τον βιασμο μας απο τους Τσολακογλου.
      Μετα θα δουμε για την τυχη τους.
      Αν εχεις κατι αλλο ακουμε.

      • kiki avatar
        kiki @ kiki 05/05/2011 17:13:53

        Επισης να εχουμε και πανο εθνικοτοπικα ,
        Οι πολιτες της Κερκυρας, της Μανης, της Αθηνας, κλπ.

  16. pikras57 avatar
    pikras57 05/05/2011 16:24:50

    .. σήμερα τα ΜΜΕ θα ασχοληθούν ΜΟΝΟ με την ...αντεθνική στάση της ΝΔ στο θέμα του 40ωρου των δημοσίων υπαλλήλων!!!!!!
    Πάμε στοίχημα?????

  17. antanistimi avatar
    antanistimi 05/05/2011 16:38:32

    Ο ναος ειχε τον οκτωβρη(μεσα) του `09 περι τις 29++ μοναδες.
    Σημερα εχει 1380.........
    Kαλυφθειτε πετανε στουκας καθετου κονομας.................................

  18. stefanos avatar
    stefanos 05/05/2011 18:07:49

    ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ στην οικονομία, ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ στην εθνική μας άμυνα, ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ στα κυριαρχικά μας δικαιώματα, ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ στην παιδεία μας, ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ στην ορθόδοξη πίστη μας. Η ετυμηγορία ειναι μία: πατριωτικη κυβέρνηση και οι προδότες στο Γουδή. Ο Εφιάλτης θέλει να" αλλάξει" την Ελλάδα και να τη μετατρέψει σε προτεκτοράτο της παγκόσμιας διακυβέρνησης. Ο Αφέντης όμως αυτού του ευλογημένου τόπου είναι ο Θεός και αυτό δεν θα το αλλάξει κανένα τσιράκι της Νέας Τάξης Πραγμάτων. Αντώνη σε καλούμε να προστατεύσεις τα ιερά και τα όσια της πατρίδας μας.Ελπίζουμε να έχεις τα κότσια!!

  19. Tonia G avatar
    Tonia G 05/05/2011 18:56:21

    Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου υπάρχει σ' αυτή τη χώρα;
    Αν υπάρχει, τι περιμένει να γίνει για να παραπέμψει τον Πρωθυπουργό;
    Στα Δημοκρατικά καθεστώτα, δεν είναι δουλειά των αρχηγών των κομμάτων η παραπομπή του Πρωθυπουργού.
    Στις Δημοκρατίες υπάρχουν θεσμοί.
    Που είναι λοιπόν ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου;
    Που είναι ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας;
    Αν δεν επέμβουν οι συγκεκρμένοι θεσμοί, τότε αύριο και αυτοί θα είναι ΥΠΟΛΟΓΟΙ και ΣΥΝΕΡΓΟΙ.

  20. Κρης avatar
    Κρης 05/05/2011 18:59:50

    ωωω

    από το 1880 μεχρι και σήμερα 2011 η μετοχή της Εθνικής στο χρηματιστήριο
    Δεν είχε πέσει ποτέ κάτω από την ονομαστική της αξία.
    Ε το έιδαμε και αυτό . σημερινή τιμή κλεισίματος 4,98 Ε

    ''.........Πλέον το άθροισμα των πέντε μεγαλύτερων σε κεφαλαιοποίηση τραπεζών του Χ.Α. βρίσκεται κάτω από τα 12 δισ. ευρώ (ΕΤΕ 4,76 δισ. ευρώ, Τρ. Κύπρου 2,09 δισ. ευρώ, Alpha Bank 1,92 δισ. ευρώ, Eurobank 1.83 δισ. ευρώ, Τρ. Πειραιώς 1,18 δισ. ευρώ)........''

    100 τόσα δις δεν έχουν ''λάβει ; " Αμεση εθνικοποίηση .

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ Κρης 05/05/2011 19:22:33

      Δηλαδή το κράτος τις έχει "εθνικοποιήσει" εννέα (9) φορές....

      Όταν κάποιοι εδώ (και εγώ) υποστηρίζουμε τη στάση πληρωμών, την έξοδο από το ευρώ και στη συνέχεια βαθύ κούρεμα του χρέους, κάποιοι άλλοι κουνούν απειλητικά τη σημαία της κατάρρευσης των τραπεζών και την ανάγκη εθνικοποίησής τους....

  21. ελιζα βοζεμπεργκ avatar
    ελιζα βοζεμπεργκ 05/05/2011 19:01:06

    Το γεγονός οτι τώρα μαθαίνουμε και επίσημα οσα ο Σαμαράς έλεγε εδώ και καρό, οτι δηλαδή η υπαγωγή ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΑ στο ΔΝΤ ήταν προειλημένη απόφαση, είναι απο μόνο του πολύ σοβαρή πολιτική υπόθεση! . Μείζον βεβαίως το οτι απο στόματος Στρος Καν βεβαιώνεται και η μυστική διπλωματία - ως πολιτική κυβερνητική πρακτική- αφού απο μηνών συζητούσε με τον Πρωθυπουργό της χώρας "εν κρυπτώ και παραβύστω". Μυστική διπλωματία με παραχώρηση, κατ αποτέλεσμα, εθνικής κυριαρχίας αποτελεί την επιτομή εθνικής προδοσίας. Στην πολιτική απαιτούνται καθαρές κουβέντες χωρίς μακιγιάζ, τα στρογγυλα λόγια δηλώνουν υπεκφυγή...

    • Loretta avatar
      Loretta @ ελιζα βοζεμπεργκ 05/05/2011 19:15:47

      Κυρια Βοζεμπεργκ

      χρησιμοποιησατε την εκφραση "επιτομή εθνικής προδοσίας" η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ τι σκοπευει να κανει γιαυτο? δηλ θα αμφισβητήσουμε επιτελους αυτη την καταπτυστη δανειακη συμβαση?

      Ολοι οι ελληνες αυτο περιμενουμε θα κανετε αυτη την κινηση η απλα με αλλα με αλλα λογια να αγαπιομαστε και στο τελος και δεσμιοι και πτωχοι!!

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ ελιζα βοζεμπεργκ 05/05/2011 19:54:23

      Κυρία Βόζεμπεργκ καλησπέρα σας

      Επιμένω και εγώ σε αυτό που έθεσε η Loretta. Τι θα κάνει η ΝΔ με τη κατάπτυστη δανειακή σύμβαση και ειδικά το άρθρο 14 στο οποίο η Ελλάδα παραιτείται από την ασυλία της; Θα τιμήσει την υπογραφή αυτών που εξάπατησαν το λαό;

      Θα θέσω όμως και κάποιο άλλο ζήτημα. Μιλήσατε παραπάνω για τη μυστική διπλωματία του Παπανδρέου στα θέματα της οικονομίας και της προσφυγής της χώρας στο ΔΝΤ. Δυστυχώς όμως, το ακόμη χειρότερο, είναι η μυστική διπλωματία του Παπανδρέου στα εθνικά μας θέματα. Και έχουμε σαφή δείγματα για αυτή τη πολιτική. Ότι χαθεί στην οικονομία κάποια στιγμή στο μέλλον θα ανακτηθεί. Ότι όμως χαθεί στα εθνικά κυριαρχικά μας δικαιώματα, μόνο με πόλεμο μπορεί να ανακτηθεί. Πιστεύω ότι η ΝΔ οφείλει να βάλει ψηλά τον πήχυ στα υπόψη ζητήματα.

    • kiki avatar
      kiki @ ελιζα βοζεμπεργκ 05/05/2011 20:39:26

      Κυρια Βοζεμπερκ,
      καλησπερα κατ αρχην,
      επι ενα χρονο φωναζουμε οτι ειναι παρανομο και αντισυνταγματικο το Μνημονιο.
      Με την ψηφιση απο τους 165 της βουλης της παρανομης Δανειακης Συμβασης,
      παραχωρηθηκε και στον Παπακωνσταντινου ο οποιος [ εχω λογους που το λεω] δεν ειναι εκλεγμενος στην παρουσα Βουλη, να υπογραφει οτι θελει και αν θελει να ενημερωνει την Βουλη.
      Επι ενα χρονο σας λεμε για παραπομπη , σας λεμε οτι ειναι αντισυνταγματικη η Συμβαση, και παρ ολα αυτα επιμενετε και ψηφιζετε νομους παρανομους μια και πηγαζουν απο το Μνημονιο.
      Σας λεμε οτι δεν επιθυμουμε αναδιαπραγματευση του Μνημονιου, αλλα επιμενετε σε αυτο.
      Μα αν ειναι παρανομο, καταργει την Εθνικη Κυριαρχια, καταργει καθε νομιμο δικαιωμα μας στην εθνικη μας περιουσια, καταργει την ιδια την ζωη , την παιδεια , την υγεια, γιατι επιμενετε και δεν το καταγγελετε, και δεν παραπεμπετε τουλαχιστον τον ΠΑΠ, που περασε μια Διεθνη Συμβαση χωρις να εχει ψηφιστει απο 180, βουλευτες οπως οριζει το Συνταγμα, και τωρα επιστρεφει με το επικαιροποιημενο για να νομιμοποιηση το προηγουμενο.
      Αυτα ολα δεν συνιστουν εγκλημα, για καταπατηση του συνταγματος.
      Εσεις ειστε δικηγορος , εγω ειμαι απλη αγροτισα.
      Ποσοι δικηγοροι ειναι στην ΝΔ, αρκετοι , ποσοι πολιτες εχουν προσφυγει εναντιον τους απαιτωντας την παραπομπη τους επι Εσχατη Προδοσια, εσεις γιατι δεν το κανετε, σαν πολιτες αυτης της ερμης χωρας.
      Τι ακριβως περιμενετε .

    • Vangelis. avatar
      Vangelis. @ ελιζα βοζεμπεργκ 06/05/2011 12:05:48

      Mia erotisi: Uparxei politiki/diplomatia xoris na einai mustiki ??? Tha xexasoume kai ta vasika ....

      1. O KK me to kupriako/voukouresti oti suzitouse to ekane anoixta ?
      2. Otan exeis ena provlima na antimetopizeis den 'psaxneis' gia enalaktikes luseis ?

      To erotima einai allo: Anexartitou 'prothipourgou' mporouse h 'parnoiki' auti h xora na apofigei ton IMF ? Ola ta upoloipa einai leptomeries meta.

      • IQ ραδiQ avatar
        IQ ραδiQ @ Vangelis. 07/05/2011 16:02:20

        an esy katalabes o'ti to problima htan h 'mystikh' diplomatia kai oxi to 'periexomeno' ths tote ontos den xreiazetai na mpoyme se leptomereies

  22. Κεφαλλονίτης avatar
    Κεφαλλονίτης 05/05/2011 19:08:02

    Εγώ πάλι γιατί είμαι τόσο αφελής και θυμήθηκα το « ΒΥΘΙΣΑΤΕ ΤΟ ΧΩΡΑ»;;;;

  23. λαικη δεξια avatar
    λαικη δεξια 05/05/2011 19:14:16

    η κατοχικη κυβερνηση,ειναι παρανομη γιατι ξεγελασε τους ψηφοφορους του και με ποσοστο,που δεν αντιπροσωπευει το πραγματικο γιατι ειναι αποτελεσμα της αποχης.
    βεβαια το ολο θεμα και αυτοι που τους ψηφισαν,πρεπει να πανε στα βουλευτικα γραφεια των βουλευτων του πασοκ και να τους ζητησουν τον λογο.
    οι ψηφοφοροι του πασοκ πρεπει να ξυπνησουν και να μην ελπιζουν σε διορισμους των παιδιων τους και σε εποχες του αντρεα,γιατι ποτε δεν θα ξαναρθουν,και να μην τους αφησουν σε χλωρο κλαδι.
    μετα δε τις τελευταιες αποκαλυψεις καλα θα ειναι,να γινει και προταση μομφης.
    τελος,με το οποιον τροπο φυγει ο τσολακαγλου και η παρεα του,δεν θα πρεπει να διαφυγουν,η,να πανε απλα στα σπιτια τους,αλλα να συλληφθουν για προδοσια και να δικαστουν,απο δικαστηρια με ενορκους μισθωτους και συνταξιουχους.

  24. η Dimi avatar
    η Dimi 05/05/2011 19:26:57

    «ΔΟΥΛΕΨΑΜΕ ΕΠΙ ΜΗΝΕΣ ΠΡΙΝ ΜΕ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ ΥΠΟΓΕΙΑ"

    Ιδού τι λέει στο επίμαχο κομμάτι-καταπέλτη ο Στρος Καν:

    «Οταν λεω, υπερβάλλοντας, ότι όταν ήρθε το ΔΝΤ στην Ελλάδα κλείσαμε το θέμα σε 15 ημέρες, το κλείσαμε σε 15 ημέρες διότι δουλέψαμε επί μήνες πριν με τις ελληνικές αρχές και το κάναμε υπόγεια. Γιατί αυτό; Γιατί οι ελληνικές αρχές επιθυμούσαν την παρέμβαση του ΔΝΤ, αν και ο Παπανδρέου για πολιτικούς λόγους, δεν το έλεγε στο λαό. Αλλά από την αρχή ο Παπανδρέου με είχε πάρει πολύ νωρίς τηλέφωνο. Με είχε πάρει από το Νοέμβριο - Δεκέμβριο του 2009, λέγοντάς μου ότι χρειαζόμαστε βοήθεια. Και είναι αλήθεια ότι είχε συνειδητοποιήσει πως είχε ανάγκη από βοήθεια».

    Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΥΣ
    Τι σημαίνουν όλα αυτά; Ότι ο Πρωθυπουργός (που προεκλογικά έλεγε ψέματα στους πολίτες ότι όχι μόνο δεν θα τους πάγωνε τους μισθούς -όπως έλεγε ο Καραμανλής - αλλά θα τους έδινε και αυξήσεις στο ύψος πληθωρισμού και ότι "λεφτά υπάρχουν") για άλλη φορά φαίνεται πως ψευδόταν ενσυνείδητα, καθώς ενώ δημόσια επί 5-6 μήνες έλεγε ρητά και κατηγορηματικά πως δεν θα προσφύγουμε δήθεν στο ΔΝΤ, "υπόγεια" όπως αποκαλύπτει ο Στρος Καν, συζητούσε μαζί του τις λεπτομέρειες της άθλιας προσφυγής, από πολύ νωρίς, από τον Νοέμβριο-Δεκέμβριο του 2009, δηλδή σχεδόν μόλις ένα μήνα από τις Εκλογές του Οκτωβρίου 2009!

    Αυτό σημαίνει από την άλλη ότι ο Πρωθυπουργός εξ' αρχής είχε και πλήρη γνώση της κατάστασης της Οικονομίας και δεν πήρε άμεσα μέτρα (!!!) και είχε αποκλείσει πρόωρα, ανεξήγητα και παράλογα κάθε άλλη λύση, ενώ ταυτόχρονα με απανωτές δηλώσεις εξαπατούσε τους Έλληνες, την ώρα που γνώριζαν τα πάντα οι ξένοι! Περιμένοντας να φτάσουμε στην άκρη του γκρεμού για να μας παρουσιασθεί το Μνημόνιο ως "μονόδρομος"!

    ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ-ΣΟΚ ΓΑΛΛΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΤΟΥ CANAL+
    Ο Γάλλος Δημοσιογράφος, που πήρε την τηλεοπτική συνέντευξη από τον επικεφαλής του ΔΝΤ για το CANAL+ , αποκάλυψε στο περιοδικό "ΕΠΙΚΑΙΡΑ" (10-3-2011) τι άλλο είχε πει ο Πρωθυπουργός στον Ντομινίκ Στρος-Καν, λίγες μέρες μόλις μετά την εκλογή του τον Οκτώβριο του 2009:

    "Μερικές μέρες μετά τη νίκη του ο Έλληνας Πρωθυπουργός τηλεφώνησε στον Ντομινίκ Στρος-Καν και του είπε επί λέξη: «Είμαστε σε πάρα πολύ δύσκολη κατάσταση και έχουμε πολύ σοβαρά προβλήματα. Νομίζεις πως το ΔΝΤ θα μπορούσε να έρθει στην Ελλάδα να μας βοηθήσει;»
    Τότε ο Στρος-Καν του είπε πως
    - «θα μπορούσαμε να το κάνουμε αυτό, αλλά δεν νομίζω ότι η ΕΕ θα σας άφηνε να έρθετε σε μας».
    - «Μην ανησυχείς για την Ευρώπη», του είπε ο Παπανδρέου. «Εγώ μπορώ να τους πείσω»
    - Μερικές ημέρες αργότερα ο Παπανδρέου τηλεφώνησε ξανά στον Ντομινίκ Στρος-Καν και του είπε:
    - «Είχες δίκιο, η ΕΕ δεν με αφήνει να ζητήσω τη βοήθειά σου». "Μετά μεσολάβησαν όλες αυτές οι δραματικές διαβουλεύσεις και τελικά η Ελλάδα κατέληξε στον μηχανισμό στήριξης πολύ καθυστερημένα», μου είπε ο κ. Στρος-Καν"!

    ΕΚΟΨΑΝ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΣΤΟ CANAL+
    Αυτά όμως που εξομολογήθηκε ο Γάλλος Δημοσιογράφος και τα οποία πήρε λέξη προς λέξη από τον Στρος-Καν, "κόπηκαν" όλως τυχαίως από το Ντοκυμανταίρ που προβλήθηκε το γαλλικό κανάλι!!!

    ΕΙΧΑΜΕ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΟΤΕ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ, ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ
    Τότε είχαμε ζητήσει δημόσια την παραίτηση του Πρωθυπουργού για την εξαπάτηση του λαού και για την τρομακτική βλάβη που προκάλεσε στην ελληνική οικονομία, γράφοντας πριν δύο μήνες:

    ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΗΞΕΡΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ
    Ο απίστευτος αυτός ερασιτεχνισμός του Πρωθυπουργού να πει στο ΔΝΤ (ΗΠΑ) και στην Ε.Ε. (Γερμανία-Γαλλία) ότι η Ελλάδα καταρρέει οικονομικά τόσο που χρειάζεται προσφυγή στο ΔΝΤ καθυστερώντας επί πέντε μήνες να την κάνει, αποτέλεσε την αιτία πολέμου και κερδοσκοπίας κατά της Οικονομίας μας, που μέχρι εκείνη την ώρα ούτε βούλιαζε, ούτε φαινόταν ότι βούλιαζε, καθώς είχαν προηγηθεί τα μέτρα ανάσας και ανεβάσματος της αγοράς Παπαθανασίου, τα οποία και εάν συνεχίζονταν με τους ρυθμούς εκείνους και το ΑΕΠ θα φούσκωνε ως προς το Χρέος και το Έλλειμμα θα περιοριζόταν σημαντικά στο τέλος του χρόνου, τόσο που να φαίνεται και διαχειρήσιμο και "φυσιολογικό" στα πλαίσια της διεθνούς κρίσης!

    ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΤΑ ΔΙΟΧΕΤΕΥΣΑΝ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΟΥΣ...
    Με δυο λόγια, ο Πρωθυπουργός ενημερώνοντας πρόωρα και φιλολογικά τους ξένους ηγέτες, ήταν σαν να ενημέρωνε όλους τους Επενδυτικούς-Κερδοσκοπικούς Οίκους και τις Τράπεζες που κατείχαν Ελληνικά Ομόλογα να τα ξεφορτωθούν μαζικά, ανεβάζοντας το ίδιο μαζικά τα σπρέντς!!! Δηλαδή τα επιτόκια δανεισμού της Ελλάδας σε σύγκριση με εκείνα της Γερμανίας, που χρησιμοποιούνται σαν μέτρο σύγκρισης!

    Διότι όταν είναι να ενημερώσεις τους ξένους, υποτίθεται ότι ταυτόχρονα κάνεις και την προσφυγή, για να μη δώσεις χρόνο να κερδοσκοπήσουν σε βάρος σου και να σε βουλιάξουν! Και ο Πρωθυπουργός τους έδωσε έτσι χρόνο 5-6 ολόκληρους μήνες αχαλίνωτης κερδοσκοπίας!!!

    "Τ10": ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΛΠΟ
    Ομως τι θα έκαναν εκείνοι που δεν είχαν Ελληνικά Ομόλογα, αλλά ήθελαν να κερδοσκοπήσουν;

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΤΟΥ 2009, ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΓΙΩΡΓΟΥ, ΚΑΠΟΙΟ "ΑΟΡΑΤΟ" ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΑΛΛΑΞΕ ΞΑΦΝΙΚΑ ΤΟ Τ3 ΣΕ Τ10!!!

    Αλλαξαν δηλαδή την προθεσμία παράδοσης Ελληνικών Ομολόγων από τις 3 στις 10 ημέρες, ανοίγοντας τις κερκόπορτες σε ολόκληρες βιομηχανίες κερδοσκόπων, που χωρίς να έχουν στα χέρια Ελληνικά Ομόλογα, πουλούσαν αέρα (υπόσχεση πώλησης) σε επενδυτές και έχοντας πια όχι μόνο τρείς, αλλά δέκα ολόκληρες ημέρες στη διάθεσή τους, κατηγορούσαν με επιθετικές εκθέσεις, δημοσιεύματα, δηλώσεις την εικόνα της Ελληνικής Οικονομίας, ανεβάζοντας τα σπρεντς, ρίχνοντας την τιμή των Ελληνικών Ομολόγων, ώστε να τα αγόραζαν φθηνότερα από ό,τι είχαν συμφωνήσει προ 10 ημερών να τα πουλήσουν, αποκομίζοντας αμύθητα κέρδη από τη διαφορά! Αλλά και από την πώληση ασφαλιστηρίων έναντι χρεοκοπίας (CDS) σε κατόχους ομολόγων μας! Ολόκληρα δισεκατομμύρια ευρώ σε κέρδη!

    Η ΑΛΕΠΟΥ ΣΤΟ ΠΑΖΑΡΙ...
    Από την άλλη και μετά το πρώτο τηλεφώνημα στο ΔΝΤ, μόλις ένα μήνα από τις Εκλογές της 4 Οκτ 2009, ο Πρωθυπουργός υποδέχεται ξαφνικά στην Αθήνα τον ίδιο τον Γκάρυ Κον της Goldman Sacks, που έφτασε στην Αθήνα με το προσωπικό του αεροπλάνο (!) και μίλησαν για την οικονομία στο ξενοδοχείο "Πεντελικόν" στις 3 Νοεμβρίου 2009!
    Λίγο μετά από το ραντεβού εκείνο η Goldman Sacks άρχισε τις πωλήσεις και την επιθετική κερδοσκοπία!

    Και το ερώτημα; Ποιός τους άνοιξε την "πόρτα"; Τι τους είπε; Τι μάθανε; Ποιός τους έδωσε αφελώς αξιοποιήσιμες πληροφορίες και δεδομένα; Τί γύρευε αυτή η παγκόσμια αλεπού προσκεκλημένη στο ελληνικό παζάρι; Τους είπε τότε κανείς "εμπιστευτικά" ότι θα προσφύγουμε στο ΔΝΤ;

    ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΕΤΑΙ ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΕ ΔΝΤ ή ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ!!!

    Αλλά προκύπτει και ένα ακόμη τεράστιο ηθικό και πολιτικό θέμα για τον ίδιον τον Πρωθυπουργό! Γιατί ποτέ και πουθενά στον κόσμο δεν προαναγγέλεται ούτε υποτίμηση, ούτε προσφυγή στο ΔΝΤ και μάλιστα ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ!
    Και όχι μόνο αυτό, αλλά ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΘΕΙ ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΤΟ ΔΝΤ ΠΟΥ ΝΑ ΚΡΑΤΑ ΕΞΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥΣ ΜΗΝΕΣ, ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΡΙΣΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΟΥΣ, ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ, ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΗΜΑ, ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΘΗΑΣΥΡΙΖΟΥΝ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ!!!

    Δηλαδή έμαθαν όλοι οι εταίροι και το ΔΝΤ (ΗΠΑ) ότι καταρρέουμε, χωρίς να καταρρέουμε και αφεθήκαμε να καταρρεύσουμε επί 5-6 μήνες με την πράλογη και ανεξήγητη ολιγοωρία της Κυβέρνησης, από τη στιγμή που τηλεφώνησε στον Στρος-Καν (Οκτ 2009), ως την ώρα που πήρε μέτρα (Μαρτ 2010) και μπήκε στο "μηχανισμό" (Απρ 2010)!!!

    Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΑΜΕΣΩΣ!
    Οι ολέθριοι και πρωτάκουστοι αυτοί χειρισμοί, η τραγική αλλαγή του Τ3 σε Τ10, η υπονόμευση με συνεχείς δηλώσεις της διεθνοιύς αξιοπιστίας της χώρας, η τρομακτική τότε εγκατάλειψη όλων των μέτρων αναζοωγόνησης της αγοράς (απόσυρση αυτοκινήτων - αντικατάσταση κλιματιστικών κλπ), των ελεγκτικών και εισπρακτικών μηχασισμών και η εγκληματική καθυστέρηση πέντε ολόκληρων μηνών (4 Οκτωβρίου 2009-3 Μαρτίου 2010) για τη λήψη στοιχειωδών μέτρων, μαζί με τους απαράδεκτους και τριτοκοσμικούς όρους δανεισμού.

    110 δις ευρώ (80 Ε.Ε.-ΕΚΤ και 30 ΔΝΤ) που έπρεπε να αποπληρωθούνε με υψηλούς τόκους σε παράλογα σύντομο διάστημα με τη χώρα υπό υψηλό έλλεμμα, ασφυκτικό περιορισμό, πληθωριστικό πυρετό και απότομη ύφεση και τεράστιο ήδη Χρέος, σε συνδυασμό με την παράδοση της Εθνικής Ασυλίας της περιουσίας και του πλούτου της Ελλάδας, τη στιγμή που παρά τις ειδοποιήσεις δεν απαιτήθηκαν τα σωτήρια 70 δις ευρώ που μας οφείλει αποδεδειγμένα η Γερμανία από τον Α΄ και Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο και τη Γερμανική Κατοχή, κάνουν επιτακτική την ανάγκη της άμεσης παραίτησης του υπεύθυνου Πρωθυπουργού, ο οποίος οφείλει να αναλάβει την πολιτική ευθύνη της τραγικής Εθνικής (οικονομικής και κοινωνικής) Καταστροφής!

    Ο Πρωθυπουργός δεν μπορεί να παραμένει ούτε λεπτό πια στο τιμόνι της ηγεσίας της χώρας!

    Η βλάβη που προκάλεσε στην Ελλάδα και τους Έλληνες είναι κυκλώπεια!
    ~Νoiazomai.net

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ η Dimi 05/05/2011 20:00:22

      Όπως πάντα απόλυτη και καθαρή. +1000% στα γραφόμενά σου.

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Αρματιστής 05/05/2011 21:58:21

        Αρματιστή, είμαι σταθερά αισιόδοξη, φίλε μου. Επειδή, τα ψέμματα και η ισχυρογνωμοσύνη περί «παππικού αλάθητου», είναι ίδιον των ηλιθίων. Οι ώρες της πρωτόγνωρης αυτής κυβερνητικής ακυβερνησίας, είναι πλέον μετρημένες σ'αυτή τη χώρα.

        Χρειαζόμαστε ΕΛΛΗΝΑ Κυβερνήτη, ο οποίος ευθέως, με ειλικρίνεια και δίχως «ζαχαρωμένα χάπια», να μάς λέει την αλήθεια, όσο πικρή και αν αυτή είναι. Να μάς εξηγεί, Ποιά είναι, και Ποιά Δεν είναι, εφικτά να γίνουν υπό τις παρούσες συνθήκες.

        Οι Ελληνες, είμαστε λαός με ΦΙΛΟΤΙΜΟ! Εννοια και Αρετή δυσνόητη, ιδιαίτερη και άγνωστη στους λαούς τους άλλους. Είναι ιστορικά αποδεδειγμένο και θαυμαστό, ότι: όποτε η Ελλάδα είχε Ηγέτες που ηγήθηκαν και ενέπνευσαν διά του προσωπικού παραδείγματος, αξιοκρατικά κέρδισαν τον σεβασμό, την εμπιστοσύνη και την εκτίμησή των Πολιτών, που τους πίστεψαν και τους ακολούθησαν. Και βοήθησαν τον Ελληνισμό και να διαπρέψει και να μεγαλουργήσει και να κάνει ανατροπές αδιανόητες οι οποίες, άφησαν τις διεθνείς κοινωνίες, άφωνες.

        Η Πατρίδα μας προόρισθαι να ζήσει και θα ζήσει.
        Σε πείσμα των ληστο-συμμοριών της «σχολής» του Chicago
        (the shock doctrine)..

        • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
          ΝΙΚΟΛΑΣ @ η Dimi 06/05/2011 00:50:50

          άψογη!

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ ΝΙΚΟΛΑΣ 06/05/2011 01:40:31

            ΝΙΚΟΛΑ, Ευχαριστώ πολύ και ανταποδίδω την εκτίμηση γιά τα δικά σου ενδελεχή σχόλια.

  25. Ηλίας avatar
    Ηλίας 05/05/2011 19:35:27

    Από τη βουλή σήμερα:

    "Ο Αλέξης Τσίπρας, ο οποίος αναφερόμενος στον πρωθυπουργό είπε ότι «δεν είναι τελικά το καλό παιδί που δεν καταλαβαίνει και πολλά, αλλά είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία να φτωχύνει τον ελληνικό λαό και να εξυπηρετήσει το μεγάλο κεφάλαιο και τα υπερατλαντικά συμφέροντα». «Η κυβέρνηση σας είναι καταστροφική και επικίνδυνη και όσο πιο γρήγορα φύγετε, τόσο καλύτερα», κατέληξε ο κ. Τσίπρας. "

    Χαχαχαχαχα! Γεια σου ρε Τσίπρα με τα ωραία σου!!!

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ Ηλίας 05/05/2011 22:03:20

      Πάντως αν και Σαμαρικοί εδώ μέσα οι περισσότεροι, πρέπει να παραδεχθούμε ότι ο Τσίπρας κάνει σκληρή αντιπολίτευση..
      Αρκεί να απαλλαγεί από τις αλαβανικές συνιστώσες που είναι υπέρ των ένοπλων αριστερίστικων αγώνων..

      • Theo avatar
        Theo @ Φακ Κωστας 05/05/2011 23:06:44

        καλυτερα να μην απαλλαγει γιατι αν το κανει θα μας παρει ολους παραμαζωμα. ειναι ο μονος που κανει σκληρη αντιπολιτευση!!!

  26. Stefanos avatar
    Stefanos 05/05/2011 19:35:45

    Δηλαδή αν παίρναμε τα 25 δις από τις αγορές τον Ιανουάριο του 2010 θα σωζόμασταν?(Πήραμε τα 7 δις αν δεν απατώμαι). Απλά θα πηγαίναμε στο μνημόνιο όχι στις 23-4-2010, αλλά λίγο αργότερα και πάντως εντός 2010, όχι 'ομως για 110 δις αλλά για 92 . Ποιά η διαφορά?

    • νικος avatar
      νικος @ Stefanos 05/05/2011 23:09:28

      Να και καποιος που δεν ζητα παραπομπη για εσχατη προδοσια .καλα εχουν τρελαθει οι ανθρωποι?
      Συμφωνω με τη σκεψη σου και επι πλεον.
      Αν το δεκεμβρη που βγηκαμε στις αγορες ζητωντας επτα δις, απραζαμε τα εικοσιπεντε θα ειμαστε ο Νο 1 παγκοσμιος απατεωνας.Η τιμωρια θα ηταν σκληρη. οχι μονο απο τις αγορες αλλα και απο την πολιτισμενο (χωρις εισαγωγικα) κοσμο που δεν μπορει να κατανοησει τετοιες συμπεριφορες.

  27. η Dimi avatar
    η Dimi 05/05/2011 19:36:23

    ΤΟ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ STRAUSS KHAN
    (ΠΟΥ ΚΟΠΗΚΑΝ ΣΤΟ ΓΑΛΛΙΚΟ CANAL+): http://bit.ly/mLduNh

  28. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 05/05/2011 19:42:04

    "Σαμαράς: Να εξηγήσει ο κ. Παπανδρέου γιατί εξαπατούσε τον κόσμο"

    Το πρωί στη ΝΕΤ, ο δημοσιογράφος Μανώλης Κωτάκης έλεγε, ότι, έχει την πληροφορία ότι ο Στρος στην υπόψη συνέντευξη, αναφέρεται και σε αφελείς πολιτικούς κλπ. Είπε ότι δεν μπορεί να πει περισσότερα επειδή δεσμεύεται.... Αν αυτό είναι αλήθεια, τότε εγώ μπορώ να φανταστώ ένα αφελή με περικεφαλαία, από αυτούς που παρέδωσαν τη χώρα δεμένη πισθάγκωνα .... Ο παπανδρέου δεν εξαπάτησε μόνο τους πολίτες, παρέδωσε και την Ελλάδα έρμαιο στις ορέξεις των διεθνών τοκογλύφων.

    Πιστεύω όμως ότι έπεται και συνέχεια. Για διάφορους λόγους έχουν ανοίξει τα στόματα.

    Ένα πελώριο ζήτημα που οφείλει να θέσει με ιδιαίτερη έμφαση η ΝΔ, είναι το ακόλουθο: "Ποιοι είναι αυτοί οι Έλληνες πολίτες που γνώριζαν ότι η Ελλάδα οδεύει προς το ΔΝΤ, ποιοι είναι αυτοί που είχαν την πληροφόρηση και έκαναν παιχνίδι με τα Ελληνικά ομόλογα τα ασφάλιστρα κινδύνου και το χρηματιστήριο;;;;;;;;;"
    Ανήκουν σε αυτούς και Έλληνες πολιτικοί και μάλιστα του κυβερνώντος κόμματος;;; Ποιοι από τους πολιτικούς φυγάδευσαν έγκαιρα τις κατάθεσείς τους στο εξωτερικό;;;
    Η ΝΔ οφείλει να ψάξει το θέμα και να απαιτήσει απαντήσεις σε αυτά τα ζητήματα. Το οφείλει στην Ελλάδα και στο λαό. Το οφείλει σε αυτούς που λόγω της κρίσης καταστρέφονται.

  29. gloup avatar
    gloup 05/05/2011 20:44:52

    Το ΔΝΤ είναι ο διεθνής οργανισμός που έχει συγκεντρώσει τις περισσότερες αρνητικές κριτικές. ΄Εχει επικριθεί ότι χρηματοδότησε την εγκατάσταση δικτατορικών καθεστώτων στις χώρες του Νότου, όπως η Αργεντινή, η Βραζιλία, η Ινδονησία, η Νιγηρία, οι Φιλιππίνες, η Ταϊλάνδη, κλπ. Επιπλέον, η ξαφνική απαίτηση του για άμεση εξόφληση των δανείων που χορήγησε έχουν υποχρεώσει κράτη να θυσιάσουν το μέλλον τους κάνοντας υποτίμηση των νομισμάτων τους και κλείνοντας σχολεία και νοσοκομεία. Οι επικριτές του το κατηγορούν ότι με τον τρόπο αυτό, προκαλώντας καταπίεση και πείνα, ευθύνεται για εκατοντάδες εκατομμύρια θανάτους μέσα σε μισό αιώνα, δηλαδή πολύ περισσότερους από τις στρατιωτικές επιθέσεις των ΗΠΑ κατά τη διάρκεια της ίδιας περιόδου.

    Από την πλευρά του, το ΔΝΤ, θεωρεί ότι οι πολιτικές της "διαρθρωτικής προσαρμογής" που πρότεινε αντί να προκαλέσουν αντιθέτως εξάλειψαν τον κίνδυνο καταστροφής.

    Κάτοχοι Βραβείων Νόμπελ στα Οικονομικά τόσο διαφορετικοί μεταξύ τους όσο ο νεο-κεϋνσιανός Joseph Stiglitz και ο φιλελεύθερος Milton Friedman κατηγόρησαν το ΔΝΤ ότι είναι ο μεγάλος διοργανωτής των ανισορροπιών μεταξύ Βορρά και Νότου.

    Πράγματι, η κύρια δράση του ΔΝΤ είναι η αύξηση της χρηματοπιστωτικής διάστασης της παγκόσμιας οικονομίας, που επέτρεψε στους κερδοσκόπους του Βορρά να πλουτίσουν εκμεταλλευόμενοι την εργασία, περισσότερο και από τους φυσικούς πόρους, των χωρών του Νότου. Οι επικριτές του ΔΝΤ θεωρούν ότι αν η κοινωνία της κατανάλωσης δεν έτρεφε πραγματική λατρεία για τους τραπεζίτες της, εδώ και καιρό το ΔΝΤ θα είχε χαρακτηρισθεί εγκληματική οργάνωση.

    Αυτός είναι ο θεσμός που φιλοδόξησε να ηγηθεί ο Σοσιαλιστής Dominique Strauss-Kahn, ο οποίος έχει κερδίσει την υποστήριξη των μεγάλων τραπεζιτών του κόσμου.

    Την εποχή της ζύμωσης και κατόπιν της παρουσίασης της υποψηφιότητάς του στο ΔΝΤ, ο Dominique Strauss-Kahn και η Christine Ockrent συμμετείχαν στο "Ευρωπαϊκό Σεμινάριο" στη Γιάλτα, το οποίο επιχορηγείται εμμέσως από τον Σώρος και αποσκοπούσε στην υποστήριξη της "πορτοκαλί επανάστασης". Το γαλλικό τμήμα της εταιρίας δημοσίων σχέσεων TD International είχε αναλάβει τη διοργάνωση της εκστρατείας του DSK. Επικεφαλής της μητρικής TD International ήταν ο William A. Green ΙΙΙ, επιφανής παράγοντας, ο οποίος απελάθηκε το 1995 από τη Γαλλία για εξαιρετικά σοβαρούς λόγους που ποτέ δεν έγιναν γνωστοί.

    από άρθρο του Thierry Meyssan, Οκτώβριος 2007

    • kiki avatar
      kiki @ gloup 05/05/2011 21:20:44

      Πολυ καλο Γκλουπ.
      Φριντμαν Χιλη 1977
      τα παιδια του Σικαγου
      ποιος δικος μας ηταν εκει μαζι ?

      • gloup avatar
        gloup @ kiki 06/05/2011 02:30:05

        ?
        ?
        για τη βιβλιογραφία : τα παιδια του Σικαγου και μετά η Ναόμι Κλάιν με το Δόγμα του σοκ.

  30. Ρήγας Φερραίος avatar
    Ρήγας Φερραίος 05/05/2011 20:58:16

    Επιτελους ας τελειωνουμε με τους γριφους...Ο κ. Σαχινιδης το ειχε ομολογησει δημοσια εδω και μηνες. Τωρα γιατι περιμεναμε τον Λαζοπουλο για να ξυπνησουμε ειναι αποριας αξιον!!!

    h**p://taxalia.blogspot.com/2011/05/blog-post_8684.html

    Αληθεια με την ΜΑΡΦΙΝ τι εγινε...απο πιον σατιρικο θα μαθουμε την αληθεια;;;

  31. LEWNIDAS avatar
    LEWNIDAS 05/05/2011 21:44:59

    Μηπως ηρθε η ωρα για προταση μομφης? για να τελειωνει και το αστειακι με το αντιπολιτευομενο ΠΑΣΟΚ.

  32. ierofantis avatar
    ierofantis 05/05/2011 22:42:58

    Καλησπέρα Επώνυμε.

    Για να ολοκληρωθεί η συλλογιστική σου (με την οποία δεν διαφωνώ) θα πρέπει να απαντηθεί και ένα άλλο ερώτημα, μετά από το ερώτημα αν είμαστε προτεκτοράτο...

    Να απαντηθεί το ερώτημα, τίνος είμαστε προτεκτοράτο.

    Και μετά να ερωτηθούμε όλοι μαζί...

    ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΟΤΕΚΤΟΡΑΤΟ;

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ ierofantis 05/05/2011 22:51:29

      Την καλησπέρα μου.
      Προτεκτοράτο; Αν δεν απατώμαι η λέξη προέρχεται από το protected state. Νομίζετε ότι μας προστατεύει κανείς; Δεν είμαστε καν (Cahn) προτεκτοράτο. Μάλλον είμαστε almost failed state.

      Το τελευταίο ερώτημα είναι το ουσιώδες. Γιατί ρέπουμε προς την υποτέλεια? Μήπως το αγαθό της ελευθερίας δεν έχει την ίδια αξιακή βαρύτητα για όλους?

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Γιάννης Φαίλτωρ 06/05/2011 04:47:59

        Νομίζω ότι αυτό είναι το κρίσιμο ερώτημα: Γιατί ρέπουμε προς την υποτέλεια. Βλέπουμε όλοι με τι ευχαρίστηση και οίστρο αναγγέλλουν τα κανάλια ότι "μας μαλώνει η τρόικα" ή η Ε.Ε. ή ο ξένος τύπος. Το φχαριστιούνται με την ψυχή τους! Γουστάρουν! Και μαζί με αυτούς και πολύς κόσμος από τους ιθαγενείς. Το ίδιο και παραπάνω γουστάρουν και όταν ψελλίσουν οι ξένοι και κανέναν έπαινο.

        Φταίνε πολλά πράγματα μαζί. Καταρχάς το θράσος της Δύσης. Την κάθε χάντρα και το κάθε καθρεφτάκι που ανακαλύπτει ή εφευρίσκει, το κάνει τεράστιο ζήτημα και έρχεσαι εσύ μετά και το ζηλεύεις. Έπειτα, το γεγονός της έλλειψης αξιοπιστίας των δικών μας κρατικών θεσμών. Ενώ είμαστε πολύ καλύτεροι ως λαός, η έλλειψη σωστών και αξιόπιστων θεσμών συντείνει στο να μην ελέγχονται οι δικές μας αρνητικές πλευρές (υπαρκτές σε όλους τους λαούς) αλλά, αντιθέτως, να κυριαρχούν. Ελλείπουν θεσμοί όχι μόνον κρατικοί, αλλά και κοινωνικοί, διότι οι σάπιες (ηθικά) κρατικές μας δομές κατέστρεψαν και τους κοινωνικούς θεσμούς, που υπήρχαν αρκετοί ως αντίβαρο. Ελλειπόντων των αξιόπιστων θεσμών, δεν έχουμε σεβασμό για το κράτος και την κοινωνία μας και συνακόλουθα τείνουμε να θαυμάσουμε ο,τιδήποτε ξένο.

        Τρίτον είναι οι σφαλιάρες που φάγαμε από τη Δύση. Δεν ξεπεράσαμε ποτέ την Τέταρτη Σταυροφορία. Εάν δεν νικήσουμε στρατιωτικά τη Δύση, δεν πρόκειται να τη σηκώσουμε κεφάλι από την υποτέλεια. Είχαμε την ευκαιρία με τον αγώνα της ΕΟΚΑ, αλλά οι ξεπουλημένοι τον ξεπούλησαν. Παρεμπιπτόντως, η μόνη χώρα στη Δύση που ξέρω να μας σέβεται ως έθνος και ως λαό είναι η Ιταλία. Καμία σύμπτωση ότι τους διαλύσαμε στρατιωτικά το 1940. Και δεν ήταν μόνον το 1204, ήταν και το μετέπειτα, όταν η αδυναμία απέναντι στον Τούρκο μας ανάγκαζε κάθε τρεις και λίγο να στρεφόμαστε προς τον δυτικό δυνάστη για προστασία. ΔΕΝ θα βρούμε προστασία εκεί, παρά μόνον υποτέλεια.

        Ως εκ τούτου, έρχεται σιγά σιγά και η απάντηση στο ερώτημα: Ποιανού είμαστε προτεκτοράτο; Η γνώμη μου: Του στραβού μας του κεφαλιού! Ζητάμε μόνοι μας την προστασία, διότι νομίζουμε ότι δεν μπορούμε να σταθούμε στα πόδια μας μόνοι μας. Πρόκειται για μια συλλογική παράκρουση. Την εμπέδωσαν οι κοτζαμπάσηδες που έκαναν τον εμφύλιο του 1823-24 και ζήτησαν μετά "να τεθώμεν υπό την προστασίαν της βρετανικής αυτοκρατορίας". Μετά είχαμε κόμματα αγγλικόν, γαλλικόν, ρωσικών, ξένους βασιλείς, Βενιζέλο υπάλληλο των γαλλικών συμφερόντων, ΚΚΕ υποταγμένο στην ΕΣΣΔ, δεξιά υποταγμένη στις ΗΠΑ. Όλοι αναζητούσαν τον ξένο. Τι να κάνει κι ο ξένος; Να μας χαλάσει το χατήρι; Αφού τη θέλουμε τόσο πολύ την προστασία...

        Όμως, όλα αυτά είναι τελικά στο μυαλό μας και στο κόμπλεξ κατωτερότητας που έχουμε.

        Ένας άνθρωπος κατάφερε να το ξεπεράσει αυτό, κι αυτός ήταν ο Νίκος Γκάλης. Αυτός μας έκανε μίνι υπερδύναμη στον αθλητισμό και απέδειξε τις δυνατότητας που έχουμε. Και πιστεύω ότι αυτό το πνεύμα μπορεί να γίνει εφαλτήριο και για περισσότερα. Αρκεί να το πιστέψουμε και να δουλέψουμε με συνέπεια για τους στόχους. Τότε, και χρέος θα πληρώσουμε, και τοπική υπερδύναμη θα γίνουμε, και η Τουρκία θα σκύψει κεφάλι, και όλοι θα μας σέβονται, και θα γινόμαστε πόλος έλξης πολιτισμού, τεχνολογίας, τέχνης, παράδειγμα προς μίμηση.

        Έχουμε τις δυνατότητες, ερχόμαστε από πολύ μακριά και κουβαλάμε καταπληκτικό DNA, μένει να τις υλοποιήσουμε.

  33. ierofantis avatar
    ierofantis 05/05/2011 23:01:30

    Καλησπέρα Γιάννη.

    Στην ακροτελεύτεια φράση σου αναρωτιέμαι...

    Τί αξία έχει άραγε για τους πολιτικούς μας η έννοια της εθνικής ανεξαρτησίας και της περήφανης εθνικής πολιτικής...; Πώς την προσδιορίζουν; Από τι αποτελείται για αυτούς;

    Και μετά αναρωτιέμαι...

    Πώς οι ιθαγενείς αυτού του τόπου τις αντιλαμβάνονται αυτές τις έννοιες; Τι ποθούν; Τί ονειρεύονται;

    Μου φαίνεται ότι διαχρονικά υπάρχει χάσμα αντίληψης. Εκεί η κατάσταση κάπως μπορείς να ελπίζεις ότι ανατρέπεται

    Όποτε δεν υπάρχει όμως χάσμα, υπάρχει παρακμή, παραίτηση και εφησυχασμός...

    Νομίζω και εγώ (αν ερμηνεύω σωστά αυτό που υπονοείς) ότι ζούμε αυτή την έκφανση...

  34. The Saint avatar
    The Saint 05/05/2011 23:29:59

    Bρε σύντροφοι, εξηγήστε μου κάτι.
    Διαβαζονταςόλα τα παραπάνω, μου έχει ήδη σηκωθεί η τρίχα, νοιώθω ήδη υπερβολικά μ@λ@κ@$, παράλληλα με το γεγονός ότι αισθάνομαι μιά ντροπή γιά τα όσα έχουμε πάθει, και μου έρχεται να βγώ στο δρόμο να ουρλιάξω... και να πάρω στο κυνηγι, οτιδήποτε... πράσινο!!! (Ειμαι και Βάζελος παναθεμά με...)
    Εχω πρόβλημα εγώ? Η κάτι δεν πάει καλά με αυτό το λαό, που δεν έχει τσίπα να ξεσηκωθεί, και να στείλει αυριο το πρωί κιόλας στον αγυριστο όλους αυτούς τους άχρηστους ψεύτες και απατεώνες?

    • kiki avatar
      kiki @ The Saint 05/05/2011 23:58:46

      κατι δεν παει καλα.

  35. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 06/05/2011 01:53:11

    Eρώτημα αφελή και ζαλισμένου ιθαγενή :
    όταν η αξιωματική αντιπολίτευση μιας κοινοβουλευτικής δημοκρατίας καταγγέλει και σωστά ότι παραπλανήθηκε ασύστολα ο ελληνικός λαός και εξαπατήθηκε σε βαθμό που αγγίζει ή και ξεπερνάει τα όρια της προδοσίας παραχωρώντας την εθνική του κυριαρχία και το μέλλον των επόμενων γενεών, δεν οφείλει ταυτόχρονα να ζητήσει επιτακτικά τη διάλυση της Βουλής και τη διενέργεια εκλογών ;
    Δεν βλέπουν στη ΝΔ ότι αυτή η αναντιστοιχία λόγων και πράξεων την καταδικάζει στα χαμηλά ποσοστά που παρουσιάζονται στις δημοσκοπήσεις, αφού έρχεται και δένει με τη καθεστωτική προπαγάνδα ότι δραπέτευσε στις προηγούμενες εκλογές και ότι φοβάται να ξανακυβερνήσει;
    H "λογική του ώριμου φρούτου" αφορά περιόδους φυσιολογικής κατάστασης.
    Το διακύβευμα τώρα δεν αφορά τη νομή της εξουσίας, αλλά την επιβίωση της πατρίδας. Η πλήρης υποδούλωση σε ένα παγκόσμιο σύστημα διακυβέρνησης που οραματίζεται ο ΓΑΠ και οι ομοτράπεζοί του, η βίαιη αλλαγή της εθνικής και θρησκευτικής ταυτότητας των κατοίκων αυτής της χώρας, η Ελλάδα που αλλάζει σύμφωνα με τις εξαγγελίες του υιού του πολιτικάντη που με το σύνθημα της ¨αλλαγής" ξεχαρβάλωσε το τόπο, όλη αυτή η εκτροπή δεν σταματάει με απλές καταγγελίες και ανακοινώσεις στο τύπο. Επειδή θέλει αρετή και τόλμη ( κυρίως ) η Ελευθερία.

    • χρηχα avatar
      χρηχα @ Παρατηρητής 08/05/2011 02:19:28

      @παρατηρητή....

      πες τα πιο σιγά...θα ξυπνήσεις την αντιπολίτευση .....
      τα παιδιά κοιμούνται.....γράφαν χθες στα μπλογκ μέχρι αργά.........

  36. lazaros avatar
    lazaros 06/05/2011 05:40:19

    για τους προδοτες μια ειναι η οδος. το γουδι. και αυτο πρεπει να ζητηση ο σαμαρας , εδω και τωρα.

  37. kiki avatar
    kiki 06/05/2011 07:36:55

    @ gloup,
    ο Αρσενης , για να μαθαινουμε να μην ξεχναμε
    αυτοι το δογμα του σοκ,
    εμεις το δογμα της Νεμεσις.

  38. φοίνικας avatar
    φοίνικας 06/05/2011 08:53:01

    Ωραία, ας πούμε ότι αρχίζουμε να κόβουμε κεφάλια ...για να καθαρίσουμε τον τόπο απο τα λαμόγια ...
    Ας αρχίσουμε απο τα έυκολα . ΓΑΠ και η παρέα του , όλοι δηλαδή οι βουλευτές του πασοκ ...γκντουπ
    Πρίν το πασοκ , η ΝΔ. Καραμανλής , Αλογοσκούφης , Πάκης , Μειμαράκης , Ρουσσόπουλος , Αρούλης κλπ...δεν βλέπω κάποιον μη λαμόγιο ... γκντουπ
    Αλαβάνους , Τσίπρες , Παπαρήγες , Καρατζαφέρηδες, μέσα στο ίδιο σύστημα ιζνογκούντ ΄΄θέλω να γίνω χαλίφης στην θέση του χαλίφη΄΄ και οπωσδήποτε λαμόγια... γκντουπ
    Μεγάλοι και μικροί εργολάβοι , οι μεν για τούς γνωστούς λόγους , οι δε για τους ίδιους λόγους σε μικρότερη κλίμακα ...γκντουπ
    Δικαστές , νομικοί , για συγκάληψη , αναλγησία , και ατιμωρησία των αποπάνω και εξάντληση της αυστηρότητας σε μένα ... γκντουπ
    Μπάτσοι , δημόσιοι υπάλληλοι, καραβανάδες εξουσιομανείς , για πάμπολλους λόγους , που με πη....νε απο τότε που με θυμάμαι ...λαμόγιαααα γκντουπ
    Καναλάρχες , δημοσιογράφοι , ε ρε , εδώ να δείς κάτι φιντάνια .. γντουπ
    Μήπως μαζέυτηκαν πολλοί ? Γεμίζουμε ολη την χωματερή των Λιοσίων με τόσα κεφάλια ... ε και ????
    Απο 11 εκ . συν πόσοι στο εξωτερικό [ γιατί δεν αντέχουν το εσωτερικό] δεν θα βρεθούν άνθρωποι Έλληνες να καλύψουν κενά ? Ακόμα αμφιβάλετε και ψαχουλέυεστε με τον Σαμαρά και τον καθένα μέσα απο ένα τέτοιο σκατοσύστημα !!! Μόνοι μας δέν μπορούμε δηλαδή , αυτό είναι το πιστέυω σας ?

  39. Ναυσικά... avatar
    Ναυσικά... 06/05/2011 09:33:54

    Μετά φταίει ο κόσμος που πιστεύει ότι ΟΛΟΙ, πρώην και επόμενοι, είναι στο κόλπο;

  40. stefanos avatar
    stefanos 06/05/2011 11:25:31

    Ο Παρατηρητής το θέτει πολύ ορθά: όταν η κυβέρνηση ομολογείται ότι είναι προδοτική δεν οφείλει αμεσα η αξιωματική αντιπολίτευση να ζητήσει εκλογές γιανα τη διώξει? Τι άλλο περιμενουμε? Να ξεπουληθούν το Αιγαίο , η Θράκη , η Κρητη και όλες οι πλουτοπαραγωγικές πηγές της χώρας για να ζητηθούν εκλογές? Βέβαια είναι ευνόητο ότι ο Σαμαράς δεν είναι τρελός να θέλει να γίνει ο πρωθυπουργος της πτώχευσης.Ομως εδω πλέον δεν διακυβέβεται μόνο το οικονομικό μας μέλλον αλλά η ίδια η ιστορική μας παρουσία ,η εθνική μας ταυτότητα, το εθνικό μας υποσυνείδητο. Η χώρα πρέπει να απαλλαχτεί από τους προδότες που μας απειλούν οτι θα αλλάξουν τα πάντα στο όνομα της εωσφορικής παγκοσμιας διακυβέρνησης. Οι εχθροί είναι μέσα στο κάστρο και το γκρεμίζουν συθέμελα.Μέχρι πότε Αντώνη θα τους κοιτάζουμε?

  41. ANNITA avatar
    ANNITA 06/05/2011 11:51:18

    κ.Σαμαρά οι έυλογες απορίες σας δεν θα βρούν την κατάλληλη ανταπόκριση από τον ΓΑΠ,ούτε και τις σωστυές απαντήσεις πάλι ψέματα θα πεί,πάλι θα καταφύγει στο σλόγκαν πιά η Ν.Δ. φταίει για όλα. Ακόμα κι αν δεχθούμε το γεγονός ορτι η Ν.Δ. φταίει εν μέρει σε μερικά από τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν με το πέρασμα των χρόνων, τα χρέη όμως δεν τα διόγκωσε η Ν.Δ. ούτε έφερε το κράτος σε αυτή την αθλιότητα,προκειμένου να υλοποιηθεί το όνειρο της συμμετοχής μας στην παγκοσμιοποίηση. Ονειρο βέβαια που τρέφει ο ΓΑΠ. Η Ελλάδα ηταν κ θα παραμείνει εκτός τέτοιων σεναρίων που σκοπό έχουν τον αφανισμό της. Εφόσον βέβαια ο ελληνικός λαός επιθυμεί να δείξει στους ευρωπαίους, αμερικάνους κ.α.,ότι δεν είναι διατεθιμένος να παραχωρήσει ούτε λιθαράκι σ αυτούς αλλά θέλει ΠΙΣΩ και οσα με δόλο του πήραν μέσα σε 2 χρόνια.

  42. ΚΩΣΤΑΣ ΑΠΕΡΓΗΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΑΠΕΡΓΗΣ 06/05/2011 16:02:16

    Πρόεδρε για μια ακόμα φορά μας έκανες υπερήφανους,με με μια γενναία πολιτική τοποθέτηση,που αποδεικνύει την απόλυτη επίγνωσή σου , για το υπαρξιακό πρόβλημα της Πατρίδας μας. Πέρα από τις ψευδεπίγραφες δημοσκοπήσεις,πέρα από τον καννιβαλισμό μιας χειραγωγημένης ενημέρωσης , που επενδύει στο φόβο,υπάρχει ένα πραγματικό ζήτημα, κι αυτό είναι , αν το άρμα της Νέας Ελληνικής Δημοκρατίας , θάναι η παράταξή μας, η παράταξη της λαικής πατριωτικής δεξιάς, που πότε με τις θυσίες , πότε με αξιοσύνη του μυαλού , κατέστησε την Ψωροκώσταινα προνομιακή Ευρωπαική Δημοκρατία, είτε με το έμβλημα της Νεας Δημοκρατίας και του Εθνάρχη, είτε με άλλα σύμβολα, αλλά με τις ίδιες θεμελιώδεις αρχές. ή αν θα καταρρεύσει, μαζί με το Πασοκικό κράτος του οποίου, για πολλά χρόνια, οι ηγετικές της πυραμίδες, υπήρξαν απόλυτη εικόνα και ομοίωση , πράγμα που αοτελεί το κυρίαρχο αίτιο της κατάρρευσής της στις εκλογές του 2004.Ευχομαι να πετύχουμε το πρώτο.Να ξέρεις όμως πως αυτό δεν θα επιτευχθεί , χωρίς ουσιαστικές τομές. Θέλει αρετή και τόλμη ηΔημοκρατία.

  43. Armageddon avatar
    Armageddon 07/05/2011 11:13:42

    Ο ΓΑΠ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΚΛΕΞΑΜΕ......

  44. Μαριάννα avatar
    Μαριάννα 11/05/2011 07:30:29

    Αν και τώρα αφού πέσανε οι υπογραφές των , μαθαίνουμε και επίσημα ,ότι για το ΔΝΤ ήταν προειλημένη η απόφαση, είναι απο μόνο του πολύ σοβαρή πολιτική υπόθεση . Μείζον βεβαίως το οτι απο στόματος Στρος Καν βεβαιώνεται και η μυστική διπλωματία, που ωφέλησε τους κερδοσκόπους. Αλλά και μυστική διπλωματία με παραχώρηση, εθνικής κυριαρχίας αποτελεί και εθνική προδοσία. Στην πολιτική απαιτούνται πολλές φορές και καθαρές κουβέντες χωρίς μακιγιάζ, κατ' ευφημισμούς και λόγια που δηλώνουν ενοχή. Προσέξτε μην κατηγορηθείτε και εσείς σαν συνεργοί με υποδούλωση ακόμη και των επόμενων γενεών. Και μερικές παραιτήσεις μέσα από την βουλή για αλλαγή στελεχών δεν θα ήταν και άσχημη ενέργεια για αναζωογόνηση και ενίσχυση των στελεχών της ΝΔ δίχνωντας οτι δεν επιθυμούν μόνο την καρέκλα τους, αλλά είναι έτοιμοι για ομαδική δουλειά και επαφή με την βάση για μάχες συντεταγμένες σε πολλά επίπεδα και φορείς... Ίσως να είναι η μεγαλύτερη πολιτική πρόταση που θα γίνει από τον Αντώνη που θα του δώσει πολλούς πόντους για το σπάσιμο του ήχου...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.