#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/01/2014 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαμαράς: «Εγώ δεν χάνω από τον…Τσίπρα»!



«Eγώ δεν πρόκειται να χάσω απ' αυτόν...». Το σχόλιο ανήκει στον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά και αφορά τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα και την προοπτική της εκλογικής αναμέτρησης του 2014, είτε νωρίτερα, είτε ταυτόχρονα με τις αυτοδιοικητικές εκλογές και τις ευρωεκλογές.

Το εν λόγω σχόλιο διατυπώθηκε προ ολίγων ημερών από τον Πρωθυπουργό σε σύσκεψη με στενούς του συνεργάτες του στο Μέγαρο Μαξίμου. Όσοι άκουσαν τον κ. Σαμαρά να διατυπώνει αυτό και άλλα παρόμοια σχόλια για τον αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης εξηγούν ότι δεν περιέχουν επ' ουδενί προσωπική απαξία για τον Α. Τσίπρα, αλλά αποκαλύπτουν την εκτίμηση του Πρωθυπουργού για την έκβαση της εκλογικής μάχης.

Ο ίδιος ο κ. Σαμαράς πιστεύει ότι έχει καθήκον και ευθύνη να διεκδικήσει μέχρι τέλους τη νίκη της ΝΔ, η οποία δεν είναι μόνο του κόμματός του, αλλά κρίνει πως θα αποτελέσει και νίκη των ευρωπαϊκών δυνάμεων της χώρας.

Να σημειωθεί ότι ο Πρωθυπουργός, είναι εκείνος που διαθέτει τη μέγιστη αισιοδοξία στο εσωτερικό της κυβέρνησης και του κόμματος και προσπαθεί να τη μεταδώσει στους συνεργάτες του και στα κομματικά στελέχη. Άλλωστε στην πορεία προς τις εκλογές ο Αντώνης Σαμαράς πρόκειται να αναλάβει πρωταγωνιστικό ρόλο όχι μόνο διότι φαίνεται (σε όλες τις δημοσκοπήσεις) ότι συνεχίζει να αποτελεί το «καλό χαρτί» της ΝΔ, αλλά κυρίως διότι το θέλει και το πιστεύει όσο κανένας άλλος στην κυβερνητική παράταξη.

Όταν σχολιάζει τη συμπεριφορά του κ. Τσίπρα, ο Πρωθυπουργός υπενθυμίζει συγκεκριμένα παραδείγματα της πολιτικής του συμπεριφοράς για να τεκμηριώσει την άποψή του για εκείνον και καταλήγει συνήθως στο συμπέρασμα: «Δεν ταιριάζουν στη χώρα και στις προοπτικές της η υποκρισία, η ανευθυνότητα και ο λαϊκισμός που εκφράζει η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ.  H χώρα θέλει μια κυβέρνηση αξιόπιστη για το μέλλον της και ο λαός δεν πρόκειται να δεχθεί τώρα πισωγυρίσματα».

Στα συνήθη παραδείγματα του Αντ. Σαμαρά ανήκουν μεταξύ άλλων και οι άστοχες προβλέψεις του Τσίπρα για την έξοδο της χώρας από το ευρώ, το νέο μνημόνιο, κ.α., ενώ αυτό που τον εξοργίζει πολύ είναι τα όσα λένε τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ για χώρα "υπό κατοχή" και "κυβέρνηση δωσίλογων".

Ειδικώς αυτό το τελευταίο, ο Πρωθυπουργός φροντίζει να το καυτηριάζει δημοσίως σχεδόν σε κάθε ομιλία του. Ο Αντ. Σαμαράς βεβαίως, δεν αντιλαμβάνεται την πολιτική μάχη των εθνικών εκλογών ως προσωπική του υπόθεση, ή έστω ως σύγκρουση των δύο αρχηγών, αλλά πιστεύει πως ο ίδιος έχει χρέος έναντι της χώρας κατ' αρχήν, αλλά και της παράταξης που εκπροσωπεί, να δώσει τα πάντα για αυτή τη νέα νίκη που διεκδικεί.

Για πολιτικούς με τον χαρακτήρα του Αντ. Σαμαρά, φαντάζει ίσως περίεργη αυτή η προσέγγιση του πολιτικού παιχνιδιού αλλά, όπως εξηγούν οι συνεργάτες του, «καταλήγει σε αυτή την ανάλυση λόγω της συμπεριφοράς του πολιτικού του αντιπάλου ο οποίος δείχνει να τον ενδιαφέρει μόνον η κατάκτηση της εξουσίας ως προσωπικό στοίχημα και όχι το πώς θα κυβερνηθεί η χώρα».

Αυτό για τον Πρωθυπουργό, λένε οι συνεργάτες του, δεν είναι απλώς απαράδεκτο αλλά και επικίνδυνο ως συμπεριφορά για κορυφαίο πολιτικό παράγοντα, όπως είναι ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Την επόμενη περίοδο, ο Πρωθυπουργός θα επιδιώξει την ευθεία και ανοικτή αναμέτρηση με το ΣΥΡΙΖΑ επί της πραγματικής πολιτικής, καθώς πιστεύει ότι εκεί θα ξεκαθαριστούν οι διαφορές των δύο κομμάτων εξουσίας και θα προκύψουν ανάγλυφα οι αδυναμίες του ΣΥΡΙΖΑ να παρουσιάσει αξιόπιστο κυβερνητικό πρόγραμμα.

Η πόλωση, λένε τώρα στην κυβέρνηση, δεν πρέπει να εστιάζεται στη σκανδαλοθηρική επιχείρηση του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά να γίνει επί τη βάσει των προγραμμάτων και της ασκούμενης κυβερνητικής πολιτικής σε όλα τα μέτωπα. Εκεί ακριβώς, εκτιμούν στο Μέγαρο Μαξίμου, έχει τεράστια αδυναμία ο Τσίπρας και η ομάδα του να παρουσιάσει ρεαλιστική πολιτική, μια και έχει επιλέξει λαϊκίστικη προσέγγιση όλων των κοινωνικών ομάδων με υποσχέσεις για παροχές και εκπτώσεις παντού.

Στενοί συνεργάτες του Αντ. Σαμαρά εκτιμούν ότι η κυβέρνηση και η ΝΔ έχουν πολλά να κερδίσουν «σε μια ανοικτή συζήτηση για όλους τους τομείς της κυβερνητικής πολιτικής, τους οποίους ο ΣΥΡΙΖΑ επιχειρεί να συσκοτίσει με γενικές θέσεις που δεν χαλάνε χατίρι σε κανέναν».

Τους επόμενους μήνες, με όχημα και την προεδρία της Ε.Ε. από την Ελλάδα, θα αναδειχθούν με πρωτοβουλίες της ΝΔ οι διαφορές Σαμαρά- Τσίπρα, καθώς στο Μαξίμου εκτιμούν ότι η σύγκριση είναι σε βάρος του αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης.

Το ίδιο ακριβώς, στα μέτρα τους βεβαίως, θα επιχειρήσουν οι υπουργοί και τα κορυφαία στελέχη της ΝΔ προκειμένου να υπάρχει σημείο σύγκρισης με τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ που προβάλλονται ως μελλοντικοί υπουργοί.

Μάρκος Αυρήλιος

ΣΧΟΛΙΑ

  1. my way avatar
    my way 06/01/2014 08:14:31

    Δεν φαίνεται να γίνεται αντιληπτό το γιατί ο Τσίπρας θα κερδίσει. Είναι απλό.
    Η ψήφος θα είναι καθαρά τιμωρητική και πράξη εκδίκησης για την πλήρη ασυνέπεια των προεκλογικών λόγων με τα κυβερνητικά έργα, γι' αυτό και θα προκύψει πρώτος ο ΣΥΡΙΖΑ και μάλιστα με μεγάλη διαφορά. Όποιος δεν βλέπει τι έρχεται εθελοτυφλεί.

    • m.s avatar
      m.s @ my way 06/01/2014 12:24:07

      δεν φαίνεται επίσης αντιληπτό ότι ο Σαμαράς πολιτεύεται στην άκρη του γκρεμού που λέγεται άτακτη χρεοκοπία. Ο ΣΥΡΙΖΑ (αν βγει) τι πιστεύεις ότι θα έχει να διαχειριστεί ;μια ανθηρή οικονομία ; η οικονομία της Ελλάδας είναι μόνο δική μας υπόθεση; δεν υπάρχουν άλλοι παίκτες; έχει υπολογίσει τις αντιδράσεις των Ευρωπαίων , στο σενάριο της δραχμής ας πούμε ή σε μονομερή διαγραφή του χρέους (και όλα αυτά σε περίπτωση που καταφέρουν να πεισθούν αναμεταξύ τους στο ΣΥΡΙΖΑ)
      Στις ευρωεκλογές και στις δημοτικές οφείλω να συμφωνήσω μαζί σου . η αγανάκτηση του κόσμου για λάθη που έχουν γίνει θα φανεί στο αποτέλεσμα. Τα άκρα θα ενισχυθούν. Στις εθνικές εκλογές όμως τα αποτελέσματα θα είναι τελείως διαφορετικά. Είναι πολλά τα ρίσκα που πρέπει να πάρουν δημόσιοι υπάλληλοι , συνταξιούχοι, ιδιώτες, εταιρείες ακόμα και αυτοί που ισχυρίζονται ότι δεν έχουν τίποτα να χάσουν
      στις εθνικές εκλογές μετρά το πρόσωπο που ηγείται και κατά τη γνώμη μου ο Σαμαράς αυτή τη στιγμή δεν έχει αντίπαλο σε ο τι αφορά ικανότητες, ήθος και σοβαρότητα.

      • kritwn avatar
        kritwn @ m.s 06/01/2014 16:18:44

        Το θέμα δεν είναι τι θα κάνει ο Σύριζα. Το θέμα είναι πως αν η ΝΔ χάσει τις εκλογές με τον τρόπο που διαγράφεται, δηλαδή με συντριβή αν συνεχιστεί για πολύ αυτή η πολιτική, το κόμμα θα βαρέσει διάλυση. Τα βλέπουμε στο Πασόκ, μη νομίζουμε πως θα έχουμε διαφορετική τύχη.

        • Ναρκοπέδιο avatar
          Ναρκοπέδιο @ kritwn 06/01/2014 17:43:57

          Τα κόμματα, ποιόν ακριβώς ενδιαφέρουν και αφορούν, πλην των ελάχιστων πλέον ''μελών'' τους; Οι πολιτικές είναι το ζητούμενο. Τέλος τα λόγια και τα ιλουστρασιόν φεϊγ βολάν. Τώρα πια πράξεις, ή εξαφάνιση.

        • Μικρασιάτης avatar
          Μικρασιάτης @ kritwn 07/01/2014 05:03:34

          ΔΕΝ θα διαλυθει η ΝΔ, ανεξαρτήτος του αποτελέσματος των Ευρωεκλογων._

      • Aris1 avatar
        Aris1 @ m.s 06/01/2014 16:25:05

        Αν υποθέσουμε λοιπόν οτι αυτά που κάνει ή που θα κάνει ο Σαμαράς είναι ό, τι καλύτερο μπορεί να γίνει για την Πατρίδα και τον Ελληνικό λαό, αν εκλεγεί ο Τσίπρας τι τον εμποδίζει να μην τα κάνει αυτός στη θέση του Σαμαρά και μάλιστα χωρίς τους ενόχους του παρελθόντος?
        Γιατί απο τον Τσίπρα να έχουμε αυξημένες απαιτήσεις αφού δεν μας χρωστάει και τίποτε?Γιατί ο Τσίπρας αν η πολιτική Σαμαρά είναι η Ιδανική για την Ελλάδα να μην την αντιγράψει? Κι αν το κάνει γιατί να μην τον ψηφίσουμε αφού εμείς δεν περιμένουμε να "φάμε" απο την ΝΔ?

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Aris1 06/01/2014 18:12:14

          Γιατι δεν θα τα κανει.Διοτι εχει άλλο πρόγραμμα και αλλους οπαδους.Και δεν μου λες,ο Τσιπρας δεν σου χρωστάει αλλά ο Σαμαρας σου χρωστάει;Απο ποτε;

        • Στυλιανός Παπαδόπουλος avatar
          Στυλιανός Παπαδόπουλος @ Aris1 07/01/2014 09:55:26

          Επειδή ακριβώς έχει συγκεντρώσει γύρω του τους σημαντικότερους εκ των "ενόχων του παρελθόντος" και έχει γίνει ο πλέον διαπρύσιος κήρυκας της νοοτροπίας που μας οδήγησε ως εδώ.
          Επειδή ακριβώς ο τέως Ροζ Λαδοπόντικας και νυν Τσιπραφέντης, εκφράζει τα χειρότερα στοιχεία του παλιού συνεταιρισμού της Πασοκρατείας με την λεγόμενη "Ανανεωτική Αριστερά", που υπήρξε επωφελής και για τις δύο πλευρές αλλά κατέστρεψε τον τόπο' πρωτίστως ηθικά...

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Aris1 07/01/2014 23:18:00

          Καλά μιλάμε για ονειροπόληση. Πότε ο Τσίπρας δήλωσε έστω ότι στόχος του είναι να είμαστε περήφανοι που είμαστε Έλληνες, να τονώσει το αίσθημα ασφάλειας των πολιτών, να πάψει η χώρα να είναι ξέφραγο αμπέλι στους λαθρομετανάστες, να είμαστε ενωμένοι; Μόνο τα αντίθετα δηλώνει αυτός και τα στελέχη του δημοσίως και ξεδιάντροπα εδώ και χρόνια.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ my way 06/01/2014 12:43:23

      Η ΨΗΦΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ
      ΨΥΧΡΑΙΜΗ . ΟΠΟΙΟΣ ΨΗΦΙΖΕΙ ΑΠΟ ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΣΥΝΤΕΛΕΙ ΣΤΟ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ Η ΧΩΡΑ .

      • Ακρότητες avatar
        Ακρότητες @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 06/01/2014 15:49:58

        ...Καλά τώρα. Προκόψαμε με την πολλή σας ''ψυχραιμία'' τόσα χρόνια.

        • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
          ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Ακρότητες 06/01/2014 18:17:25

          ΕΣΥ ΣΤΑ ΑΚΡΑ ΣΟΥ. Η ΣΙΓΟΥΡΗ ΛΥΣΗ.

          • Ακρότητες avatar
            Ακρότητες @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 06/01/2014 21:02:43

            Κι εσύ στ΄αυγά σου. Σίγουρη πλάνη.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 07/01/2014 23:19:00

        Εδώ και κάποια χρόνια πληρώνουμε την υποτιθέμενη τιμωρητική ψήφο ή αποχή. Με μεγάλο πρόσφατο παράδειγμα το θρίαμβο του ΓΑΠ. Και μυαλό δε φαίνεται να βάζουν κάποιοι...

        • Ακρότητες avatar
          Ακρότητες @ Γεώργιος Τ. 08/01/2014 06:11:25

          Πως να ...βάλουν μυαλό οι άλλοι; Δεν έμεινε. Το πήρατε όλο εσείς! :-)

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ my way 06/01/2014 14:06:12

      my way,

      ῾Ο τσίρυζα ἔχει πεπειραμένους, πρώην πρασινοσύμβουλους, ἐξειδεικευμένους στό σπάσιμο ἡθικοῦ τοῦ ἀντίπαλου στρατοπέδου. . .εὐχαριστῶ δέν θά πάρω! :D

    • factorx avatar
      factorx @ my way 06/01/2014 17:08:37

      Δηλαδή my way θα ψηφίσετε "τιμωρητικά", δηλαδή για λόγους εκδίκησης; Χωρίς πρόγραμμα, χωρίς τίποτα; Μα αυτό δεν θυμίζει ρημαγμένο λαό όπως λέτε. Εκδικητικούς Πασόκους μόνο θυμίζει που χάσαν τα προνόμια ατους και το παίζουν χρυσά ή ροζ αυγά κατά περίσταση. Σε ένα συμφωνούμε. Οτι θα είναι η μητέρα των μαχών

      • manosK. avatar
        manosK. @ factorx 06/01/2014 17:27:18

        Φακτορα το σωστο ειναι αυτο που λες, αλλά αμα κανουμε πως δεν το βλεπουμε να 'ρχεται, εθελοτυφλουμε. Ήδη πηραμε μια γευση στις προηγουμενες εκλογες. Εσυ τι νομιζεις να γινει στις επομενες, με την καθε μερα που περναει να ειναι δυσκολοτερη απ την προηγουμενη? Εκτος κι αν ο Σαμαρας κραταει εκπληξη για το τελος.

      • Ναρκοπέδιο avatar
        Ναρκοπέδιο @ factorx 06/01/2014 17:40:49

        Οι Πασόκοι συγκυβερνούν τελικά, ή κάνω λάθος; Γιατί να εκδικηθούν λοιπόν και ποιόν; Αφού μια χαρά καλοτρώνε ακλόνητοι και βολεμένοι στον κρατικό μηχανισμό!!
        Η μητέρα των μαχών, δίνεται συνεχώς, στην καθημερινότητα.
        Οι εκλογές απλά θα επισφραγίσουν το γεγονός.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Ναρκοπέδιο 06/01/2014 18:13:52

          To ένα δεκατο των πασοκων.Εκτος εάν ξεχνας ότι αυτό το κομμα ειχε πανω από 40%.

          • Ναρκοπέδιο avatar
            Ναρκοπέδιο @ ψυχραιμια 06/01/2014 21:06:10

            Πότε το είχε το 40%; Επί Ανδρέα; Πλάκα έχετε με τις αυθαίρετες ''ερμηνείες'' της πραγματικότητας, όταν η λογική δεν σας ...χωράει. Έτσι όμως, αυτοκοροϊδευόσαστε κι είναι επικίνδυνο (για σάς).
            Οι άλλοι, μια χαρά καταλαβαίνουν το απλοϊκό ''παιχνίδι''...

          • Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής avatar
            Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής @ ψυχραιμια 06/01/2014 21:20:56

            Ποιό 1/10 το; Αυτοί είναι οι βολεμένοι συγκυβερνήτες και τα τσιράκια τους τώρα πια. Λίγοι ...νοματαίοι.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ factorx 07/01/2014 23:20:31

        Είσαι για πολλά γέλια. Επιεικώς...

    • Αλχημιστής avatar
      Αλχημιστής @ my way 06/01/2014 17:58:15

      Μα δε θα χασει απο τον Τσιπρα ο Σαμαρας , απο τον Βενιζελο, το Στουρνάρα, το Χατζηδακη, και το Σαμαρά θα χάσει.

    • Νικηφορος Φωκας avatar
      Νικηφορος Φωκας @ my way 06/01/2014 19:09:22

      Αλλαξε πλευρο μην μου πιαστεις.. ΑΝ ...ΑΝ ...ΑΝ φτασει ποτε ο νεοδημοκρατης να θελει να τιμωρησει την ΝΔ τοτε να εισαι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΙΓΟΥΡΟΣ οτι δεν θα ψηφισει τον αθλιο αχταρμα ακροαριστερων συμμοριων με το ονομα ΣΥΡΙΖΑ, αλλα αλλο κομμα που λεγεται Χρυση Αυγη , οποτε μην κανεις χαρουλες ουτε και σε αυτην την απιθανη περιπτωση.
      Ευτυχως σε αυτη την δυσμοιρη χωρα παροτι εχει τραβηξει τοσα και τοσα ΕΥΤΥΧΩΣ οι πολιτες της δεν τρελλαθηκαν τελειως να παραδωσουν την κυβερνηση σε ενα βαθυτατα ανθελληνικο φασιστικο κομμα οπως το ΣΥΡΙΖΑ , ειπαμε υπαρχουν νουμερα και λαμογια αλλα οχι τοσα που να ελπιζει ακομη και ενα ΣΥΡΙΖΑ..

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ my way 07/01/2014 05:01:03

      Με δεδομενο ότι σε προσωπικο επιπεδο ο Α. Σαμαρας υπερεχει ξεκάθαρα του Α. Τσιπρα, υπαρχει ακομα η δυνατοτητα να είναι μικρη η διαφορα μεταξυ των 2 κομματων στις Ευρωεκλογες, ώστε στις Βουλευτικες εκλογες (οποτε γινουν) να είναι και παλι η ΝΔ πρωτο κομμα.
      Αλλα για να συμβει αυτο, πρεπει πρωτα να γινουν καποια πραγματα από πλευρας ηγεσιας της ΝΔ...

    • ΠΕΛΙΑΣ avatar
      ΠΕΛΙΑΣ @ my way 07/01/2014 13:08:04

      Συμφωνώ , η ταφόπλακα της ΝΔ είναι η ψήφος ατιμωρησίας βενιζέλου
      και άλλων πρασινομπλέ κλεπτών.

  2. tpe avatar
    tpe 06/01/2014 09:06:38

    Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μη λες...
    Άσε το πετρέλαιο στα ύψη (για ηλίθιους λόγος), άσε τη γραφειοκρατεία όπως είναι και χειρότερη και μετά τα λέμε...

    Ξέρεις Κε Πρωθυπουργέ, τα ΕΛΤΑ (μία κατά 100% εταιρεία του Δημοσίου) ΔΕΝ εφαρμόζει το ενιαιαίο μισθολόγιο. Πόσα χρήματα για να φτάσουμε στα 40.000.000€ που θα φέρουν τα ρημάδια τα 25€ γλυτώνεις αν τελικά το εφαρμόσεις κι εκεί; Γιατί ο ΟΛΠ παραμένει κρατικός και δεν πωλείται; Γιατί έχουμε εκατοντάδες οργανισμούς άχρηστους; Γιατί ούτε μισός υπάλληλος από τους εκατοντάδες που κατέθεσαν ΨΕΥΔΩΣ πως έχουν διοριστεί με ΑΣΕΠ (για τα πανεπιστήμια μιλάω), δεν πήγε σπίτι του; Γιατί ο Αρβανιτόπουλος προκλητικά εξαίρεσε το Πανεπιστήμιο Πειραιά (εκλογική του περφέρεια) και το Πάντειο (διδάσκει;) από τη διαθεσιμότητα των ΔΥ;
    Γιατί ΔΕΝ πήγαν σπίτι τους οι "πρώην" δημοτικοί αστυνομικοί που έχουν πλαστά πιστοποιητικά; Γιατί δεν καταγγέλλεις τα "ινστιντούτα" των φίλων και συμμάχων που δεν δίνουν τα στοιχεία τους;
    Γιατί υπάρχει ακόμα το ρημάδι το χαράτσι;
    Γιατί δεν έχει εφαρμοστεί η έξυπνη κάρτα υγείας για κάθε πολίτη (όπως έχει η Γερμανία πχ από το 1980 κάτι);

    Ο κατάλογος είναι τεράστιος... Κι αυτός ο κατάλογος θα σε νικήσει, αν σε νικήσει κάτι δηλαδή.

    • Νικηφορος Φωκας avatar
      Νικηφορος Φωκας @ tpe 06/01/2014 19:17:21

      Ενω ο αγραμματος Τσιπρας και οι εξαλλες κομμουνιστικες συνιστωσες του θα ανοιξουν τα πλουσια ταμεια του κρατους και θα δωσουν παντεσπανι , σαντιγυ και φουαγκρα στον ατυχο λαο που κυνηγαει ο κακος Σαμαρας... Μιλαμε για σουργελα κυριολεκτικα πλεον στο ΣΥΡΙΖΑ , χωρις προγραμμα, χωρις προταση , ο ενας να ταζει το ενα και ο αλλος το αλλο, να εκδιδουν επιταγες για επιδοξους αποστατες, να ενσωματωνουν ολους τους κλεφτες του πασοκ, τα κρατικοδιαιτα λαμογια, τα τρωκτικα της ΕΡΤ, μεχρι και προσκυνημα στο....Αγιον Ορος εκανε ο αστειος Τσιπρας μηπως παρει και απο εκει κανενα ψηφαλακι...μιλαμε για ρεζιλι , ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΡΕΖΙΛΙ..
      Ακομη και να χασει ο Σαμαρας , το ΣΥΡΙΖΑΡΙΟ δεν βλεπει εξουσια ... μεχρι να το καταλαβουν θα τρελλαθουμε στο γελιο με τους μωρους που με διαταγη του κομματος ανελαβαν τα πληκτρολογια να 'φτειαξουν ατμοσφαιρα'... ε ρε γλεντια !

  3. tk avatar
    tk 06/01/2014 09:51:36

    Τον Τσίπρα κ. Σαμ τον εχει πάρει χαμπάρι ο κόσμος τι καπνό φουμάρει καθώς και την ακολουθία του επίσης σε μεγάλο ποσοστό θέλω να πιστεύω, δεν είναι αυτό το μεγάλο πρόβλημα σου και δίκιο έχεις. Το πρόβλημα σου είναι ο κόσμος αγαπητέ μου. Το γιατί είναι προφανές, βέβαια αν ζει κανείς στην γυάλα και έχει και όλους αυτούς τους απίθανους τύπους από πάνω να σοφίζονται πως θα κουμαντάρουν τα νούμερα για να δώσουν αναφορά στα κοράκια χωρίς να έχουν ιδέα τι γίνεται έξω στο δρόμο, ε τότε δεν μπορείς να το δεις και τόσο καθαρά. Βάλε και το πασοκαριό που χαιδεύεις για διάφορους λόγους, ε τι να περιμένεις ρε φίλε.
    Καλή φώτιση εύχομαι!Αμήν!

  4. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 06/01/2014 10:09:15

    Πως λέγεται ο λαός που ψηφίζει επι 30 χρόνια ΠΑΣΟΚ με ολίγες τετραετίες ΝΔ.,εμπιστεύεται Ανδρέα Σημιτη μιστερ λεφτά υπάρχουν κ´ τώρα ταχαμου θα τιμωρήσουν πιων άραγε;με την ψηφο τους μου θυμίζει το ρητό με τον απατημενο σύζυγο που κόβει το τέτοιο του για να τιμωρήσει την σύζυγο του για την απιστία ,έλεος πια με αυτή την εξυπνάδα του λαού μας

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Διηνεκης 06/01/2014 13:04:39

      Πιάνεις τον σφυγμό!

      • Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής avatar
        Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής @ Μανιάτης 06/01/2014 13:50:21

        Κι εσύ. Κι εσύ τον πιάνεις.

    • kritwn avatar
      kritwn @ Διηνεκης 06/01/2014 16:21:53

      Μην ξεχνάτε όμως πως πλέον ένα 30% απέχει από τις εκλογές. Άρα υπάρχει σκεπτόμενος κόσμος εκεί έξω και δεν έχω καταλάβει γιατί δεν απευθυνόμαστε σε αυτούς προωθώντας μεταρρυθμίσεις και μια πιο υγιή σχέση κράτους-πολίτη. Αντ' αυτού εγκλωβιζόμαστε στα ίδια διλήματα που κυριάρχησαν στην μεταπολίτευση κι έχουν απαξιώσει εντελώς τα πολιτικά κόμματα.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Διηνεκης 07/01/2014 23:24:03

      Πάει η εξυπνάδα μας. Μας τελείωσε εδώ και δεκαετίες όταν φανατιζόμασταν για τους πολιτικούς και τελικά ξυπνήσαμε ΜΟΝΟ όταν μας έκοψε τα μπικικίνια ο ΓΑΠ που πήρε την ψήφο με ψέμματα που έπρεπε να το μυριστούμε από 100 χμ μακρυά. Το φώναζαν κάποιοι τότε αλλά τίποτα. Και τώρα οι ίδιοι φωνάζουν αλλά για πολλούς ο πόνος της τσέπης είναι μεγαλύτερος του πόνου για την Πατρίδα όπως φαίνεται...

  5. ΓΓΣ avatar
    ΓΓΣ 06/01/2014 10:40:27

    Ευτυχώς που στη δύςκολη αυτή συγκυρία για την Χώρα, πρωθυπουργός είναι ο Αντώνης Σαμαράς. Είναι εξαιρετικός ρήτορας, ορθολογιστής, σεμνός και αποτελεςματικός. Τουλάχιστον στους ακομάτιστους που γνωρίζω έχει μεγάλη εκτίμηση και ελπίζω αυτό να φανεί και στις ευρωεκλογές.

    • τάσος avatar
      τάσος @ ΓΓΣ 06/01/2014 12:54:23

      αυτό με το τελικό σίγμα στη μέση της λέξης είναι πολύ σμουθ και σκέφτομαι να το υιοθετήσω.

    • Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής avatar
      Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής @ ΓΓΣ 06/01/2014 13:51:35

      Οτι θα φανεί, θα φανεί οπωσδήποτε!

  6. iakovos avatar
    iakovos 06/01/2014 10:45:30

    χμμμ .... το αντινιους μάλλον μας ανακοίνωσε έμμεσα ότι η απόφαση για εκλογές εντός του 2014 έχει ληφθεί.
    Από το 2009 οι κυβερνώντες αρνούνται να κάνουν restart το σύστημα καθόσον αυτό θα άγγιζε τους ίδιους και τους κομματικούς στρατούς που συντηρούν στο δημόσιο. Δυστυχώς για αυτούς αλλά και ακόμη περισσότερο για εμάς που έχουμε υποστεί τα πάνδεινα 4 χρόνια τώρα το σύστημα κάποια στιγμή κάνει restart από μόνο του και πιστεύω λίγοι μπορού να προφητεύσουν το πως θα μοιάζει το τοπίο την επόμενη μέρα.

  7. Χάνω Κερδίζω avatar
    Χάνω Κερδίζω 06/01/2014 11:03:57

    Ο κ. Τσίπρας, είναι ο κ. Τσίπρας. 4% είχε πριν τον κάνετε με τις επιλογές σας ισχυρότατο Αντίπαλο. Δυστυχώς όμως, δεν υπάρχει ουσιαστική επαφή με την κοινωνία και τα τραγικά της προβλήματα κι έτσι, ό,τι κι αν σας πούμε, ούτε και σήμερα θα μας ακούσετε.
    Χρόνια Πολλά και ας γίνει το καλύτερο για τον Ελληνικό λαό.

  8. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 06/01/2014 11:52:25

    Η κατάσταση της χώρας μας απαιτεί υπερβάσεις μεγίστου μεγέθους.
    Η έννοια της "υπέρβασης" ήταν η προσφιλής του Σαμαρά επί ΠΟΛΑΝ.
    Οφείλουμε να μην αναπαραγάγουμε τους γνωστούς προσωπικούς και κομματικούς εγωισμούς που μας οδήγησαν στην κατάρρευση.

  9. Γεώργιος avatar
    Γεώργιος 06/01/2014 12:28:02

    Ίσως και να κερδίσει τις εκλογές η ΝΔ. Τίποτε δεν αποκλείεται. Ίσως πρέπει να φανεί ως το τέλος το αποτέλεσμα της πολιτικής της τρόικας. Διότι, αν δεν έρθει το '15 δεν θα είναι φανερό στον κάθε δύσπιστο που οδηγεί.

    • Αιτία avatar
      Αιτία @ Γεώργιος 06/01/2014 13:45:04

      ''Ίσως και να κερδίσει τις εκλογές η ΝΔ.''
      Όχι ίσως, όχι ίσως.

      • Ολική αφασία avatar
        Ολική αφασία @ Αιτία 06/01/2014 14:45:49

        Δεν είναι ώρα να αμφισβητούμε τις βεβαιότητες!

        • Κίρκη avatar
          Κίρκη @ Ολική αφασία 06/01/2014 15:44:18

          Πές τε τα. Πες τε τα. Ο καιρός γαρ εγγύς.

  10. my way avatar
    my way 06/01/2014 12:29:15

    Δεν φαίνεται να γίνεται αντιληπτό και από άλλους.

    • Ekthamvi avatar
      Ekthamvi @ my way 07/01/2014 22:43:44

      Γίνεται. Γίνεται.

  11. my way avatar
    my way 06/01/2014 12:31:03

    Χαράς το κουράγιο σου! Χρόνια πολλά και καλύτερα!

    • Κίρκη avatar
      Κίρκη @ my way 06/01/2014 15:45:34

      Γειά σας κι εσάς. Τα καλύτερα έρχονται. Εμείς θα τα φέρουμε.

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ Κίρκη 06/01/2014 17:13:11

        Κίρκη,

        "Εμείς" . . .analyze that, please!

  12. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 06/01/2014 12:39:25

    ΑΝΤΩΝΗ ΠΡΟΧΩΡΑ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ . ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ
    30 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΛΑΙΚΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΛΙΓΟ
    ΠΙΟ ΠΑΛΙΟΙ ΤΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

  13. θηραία avatar
    θηραία 06/01/2014 12:45:45

    Ο Αντώνης ήταν κι είναι ο μόνος εγγυητής σταθερότητας. Οι χειρισμοί του Στουρνρα και του Θεοχάρου είναι εκείνοι, που θα επηρεάσουν και θα κρίνουν το εκλογικό αποτέλεσμα.

  14. my way avatar
    my way 06/01/2014 12:55:59

    Μα πώς αποσυνδέονται και ανεξαρτητοποιούνται οι ρόλοι; Αυτόνομη πολιτική κάνουν οι Στουρνάρας και Θεοχάρης;

  15. Κωστας ΜΠ avatar
    Κωστας ΜΠ 06/01/2014 13:32:05

    Παρακινδυνευμένη πρόβλεψη από τη στιγμή που δεν λαμβάνει υπ όψιν μία σημαντική παράμετρο: τη βλακεία και τη θρασυδειλία μεγάλου τμήματος του "κόσμου". Μιλάμε για ψηφοφόρους του ΓΑΠ σε ποσοστό 45%, δεν παίζουν αυτοί. Τον βρίζουν , αλλά μένουν πιστοί στα "οράματά" του. Αν συνυπολογίσουμε και τους "δεν είμαι ΧΑ, αλλά..." , που θα μας δείξουν ψηφίζοντας Καιάδα και Αρτέμη Ματθαιόπουλο (τον τελευταίο για να χτυπήσουν την οικογενειοκρατία της μεταπολίτευσης) η πρόβλεψη Σαμαρά καθίσταται επισφαλέστατη. Ο Λαός των Ηλιθίων σε νέες περιπέτειες.

  16. Κωστας avatar
    Κωστας 06/01/2014 13:39:51

    Στις ευρωεκλογες το αποτελεσμα ειναι σχεδον βεβαιο.Εκει θα βγει η οργη του κοσμου γιατι η αληθεια ειναι οτι αυτη η ψηφος δεν επηρεαζει αμεσα την ζωη του.Δεν ειναι καλη ιδεα για μενα να γινουν πριν η' μαζι και οι βουλευτικες.Ας περιμενει πρωτα το τοπιο που θα διαμορφωθει στην νεα ευρωβουλη γιατι οι δημοσκοπησεις σε μεγαλες χωρες δειχνουν μεγαλη ανοδο ακροδεξιων και ευρωσκεπτικιστων εκτος ισως της γερμανιας.Το θεμα ολο ειναι το αποτελεσμα των ευρωεκλογων στην ελλαδα να ειναι διαχειρισιμο.Γιατι αν η διαφορα ειναι μεγαλη η' αν πιστεψουμε μερικες δημοσκοπησεις οτι η Ν.Δ θα ειναι τριτο κομμα ε τοτε ας το αφησουμε.

  17. martios avatar
    martios 06/01/2014 13:46:53

    Χρόνια πολλά και καλή φώτιση σε όλους μας.Δυστυχώς η φορά των πραγμάτων
    είναι μη αναστρέψιμη,ο Τσίπρας έρχεται αλλά τουλάχιστον να μην έλθη αυτοδύναμος, εξέλιξη αναπότρεπτη εάν αποκλεισθή η ΧΑ από τις εκλογές.

  18. Ολική αφασία avatar
    Ολική αφασία 06/01/2014 13:55:35

    Αντώνη, εσύ από κανέναν τους δε χάνεις.
    Πάμε εκλογές συνολικές να τους αφήσουμε άναυδους;
    Κάνε μου σε παρακαλώ αυτή τη χάρη!

  19. factorx avatar
    factorx 06/01/2014 14:53:06

    1. Για να αρχίσουμε από τις αυτοδιοικητικές εκλογές. Πόσες περιφέρειες θα βγάλει ο ΣΥΡΙΖΑ; χα χα χαααααα. Μήπως καμία; Πως θα επηρεάσει αυτό τη συνέχεια;

    • Ολική αφασία avatar
      Ολική αφασία @ factorx 06/01/2014 14:56:08

      Χαχαχαχα! Μιλάμε θα γελάσουμε πολύ, οι πιο πολλοί!!

      • Ολική αφασία avatar
        Ολική αφασία @ Ολική αφασία 06/01/2014 14:57:30

        Σημασία έχει να περνά καλά η πλειοψηφία των Ελλήνων.
        Οι υπηρέτες, ας πονέσουνε.

  20. victoria (true) avatar
    victoria (true) 06/01/2014 15:08:31

    Αυτό μάλιστα, ακούγεται σαν Σαμαράς.
    Αλλά να παίξουμε μπάλα, τίποτα δεν είναι σίγουρο, εδώ Βενιζέλος (Ελευθέριος!) διπλασίασε την Ελλάδα και μετά δεν βγήκε βουλευτής...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ victoria (true) 07/01/2014 23:25:19

      Και τότε ο λαϊκισμός του "θα φέρω τα παιδιά σας πίσω από το μέτωπο" υπερίσχυσε. Μόνο που ήρθαν σε φέρετρα...

  21. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 06/01/2014 15:59:55

    Το διλημα είναι μόνο αν θα χάσει απο τον Τσίπρα ,ή απο τον Μιχαλολιάκο...

    Καλύτερα ο Αντώνης να αναρωτηθεί τι τον οδήγησε σε αυτό το δίλημα. Μήπως ,αργότερα , μετά την καταστροφή , γίνει ο Σαμαράς που ελπίζαμε. Θα τον χρειαστούμε.

    • Ακρότητες avatar
      Ακρότητες @ ΣΤΕΛΙΟΣ 06/01/2014 17:33:34

      Σιγά μη χάσει κι απ΄ την ΑΕΚ που θα χάσει απ΄το Μιχαλολιάκο!
      Ο πεινασμένος, καρβέλια με χρυσά αυγά ονειρεύεται.

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ Ακρότητες 07/01/2014 11:13:33

        Σωστή η λογική σου: Είναι γνωστό πως η στρουθοκάμηλος, με το που κρατάει το κεφάλι χωμένο στην άμμο , είναι απόλυτα ασφαλής: Δεν την τρώει ποτέ το λιοντάρι!

      • ori1985 avatar
        ori1985 @ Ακρότητες 07/01/2014 22:56:10

        πάρε κανα ηρεμιστικό γιατι τον Μάιο θα ρίξεις πολύ κλάμα..

        • Ακρότητες avatar
          Ακρότητες @ ori1985 07/01/2014 23:06:41

          Γελάει καλύτερα, όποιος γελάει τελευταίος. Δε θα΄σαι εσύ όμως αυτός.

  22. guest avatar
    guest 06/01/2014 16:03:51

    Η ψήφος τα τελευταία 25 χρόνια είχε το χαρακτήρα του μη χείρων βέλτιστον και όχι της ελπίδας . Πριν 3 χρόνια οι αγανακτισμένοι (κυρίως μεσαία στρώματα, οικογενειάρχες ) αφού έφαγαν τα καπνογόνα γύρισαν στους καναπέδες τους ηττημένοι όπως ήθελε το καθεστώς. Η απογοήτευση έχει γίνει μίσος και εκδικητικότητα και θα εκφραστεί στη μόνη διέξοδο που απέμεινε . Τη κάλπη

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ guest 07/01/2014 23:26:56

      Και στις 2 κάπλες το καλοκαίρι του 2012 τι εκφράστηκε; Δεν πάτε καλά κάποιοι. Να πάρετε τα χάπια σας...

  23. sparti over avatar
    sparti over 06/01/2014 16:17:38

    Φίλοι μου τι να κάνει ο πρωθυπουργός όταν καμιά διαρθρωτική αλλαγή δεν προχωράει λόγω ανίκανων και λαμόγιων υπουργών και υφυπουργών; Παράδειγμα: από τον Μάρτιο του 2011 καταργήθηκαν οι πολεοδομίες, από τις πρώτες εστίες διαφθοράς. Οι οικοδομικές άδειες εκδίδονται πλέον με μελέτες για τις οποίες αποκλειστική ευθύνη έχουν οι ιδιώτες Μηχανικοί. Πολύ σωστά! Και συγχρόνως θεσπίστηκε ο θεσμός των ελεγκτών δόμησης ώστε να πάψει η παραγωγή νέων αυθαιρέτων! Πάρα πολύ σωστά! Συγχρόνως θεσπίστηκε οι εν λόγω ιδιώτες Μηχανικοί, ελεγκτές δόμησης να ελέγχουν τις καταγγελίες που κάνουν ιδιώτες σε άλλους ιδιώτες ώστε να σταματήσει το δούνε και λαβείν και οι μίζες των πολεοδομιών! Άριστα!! Αλλά δυστυχώς φίλοι μου, εδώ και 3 σχεδόν χρόνια εκκρεμεί μια απλή υπουργική απόφαση που θα καθορίζει την αμοιβή των εν λόγω ελεγκτών δόμησης, με αποτέλεσμα όλα ακόμα να είναι στα χέρια των λαμογιών των πολεοδομιών και η διαφθορά, οι εκβιασμοί και οι μίζες να ανθούν!! τα γνωρίζει άραγε αυτά ο Πρωθυπουργός ή οι συριζαίοι μέλλοντες λαμογιοδιαχειριστές; Όλοι σιωπούν...και τρεις υπουργοί ΥΠΕΚΑ από το 2011 σιωπούν ... ο συνήγορος του πολίτη σιωπά...ο αδιάφθορος κύριος Ρακιντζής γνωρίζει αλλά σιωπά!! και ο δυστυχής πολίτης ζητάτε να ψηφίσει ψύχραιμα...αχ!...αυτή η χώρα δεν θα αλλάξει ποτέ!...όλοι την εικόνα μας ψηφίζουμε τελικά!...και μάλλον η εικόνα μας προσεγγίζει τους "Τσίπρες" της εποχής...ανακατεμένους με Ρίζους και λοιπούς πασοκολαμογιοσυνδικαλιστές...αλίμονο...!

    • Νατάλης avatar
      Νατάλης @ sparti over 06/01/2014 18:45:29

      Ξέχασες να αναφέρεις ότι από τις 31/5/13 μπορούμε να παραδίδουμε ηλεκτρονικά αρχεία στις υπηρεσίες δόμησης (πρώην πολεοδομίες). Επίσης η ναοδομία στην ουσία καταργήθηκε (όσον αφορά στην έκδοση αδειών δόμησης). Αυτά δεν είναι απλά βήματα προς την πάταξη της διαφθοράς, είναι άλματα
      Δυστυχώς έπρεπε να έρθει η τρόικα και να επιβληθούν τα μνημόνια για να κάνουμε τα αυτονόητα.

  24. Asxetos avatar
    Asxetos 06/01/2014 16:20:15

    Αντώνη είμαστε μαζί σου
    Κάνε αλλαγές, φτιάξε κράτος
    Η Γερμανική εφημερίδα Spiegel κυνικά μας υπενθυμίζει κάποια αλήθεια ότι ΔΕΝ έχουμε αποτελεσματικό σύγχρονο κράτος. Για αυτό φταίνε ΟΛΟΙ δεξιοί και αριστεροί με τις δημαγωγικές σπατάλες, δεν φταίει ο Γερμανός (και λίγα λέει).
    Ντρέπομαι για:
    1) To σύστημα της δικαιοσύνης (ούτε Ουγκάντα έτσι). Κάνει χρόνια να βγεί μιά δικαστική απόφαση, αρνησιδικία. Είναι τόσο διεφθαρμένο που απελευθερώνει τρομοκράτες (Δηλώσεις Δένδια)
    2) Το εκπαιδευτικό σύστημα είναι για γέλιο (θα δώσει στα χαρτιά το χαμένο εξάμηνο!! στα κλειστά ΑΕΙ), διοικούν οι μαθητές/φοιτητές με τις συντεχνίες των κομματόσκυλων ψευτοεκπαιδευτικών. Αποτέλεσμα τα ΑΕΙ μας είναι τελευταία στον κόσμο. Οι καταλήψεις σχολείων και ΑΕΙ είναι φυσιολογικές και δεν τιμωρούνται οι υπεύθυνοι απο τους διεφθαρμένους πρυτάνεις και δικαστικούς
    3) Το φοροεισπρακτικό σύστημα ήταν για τα πανηγύρια, τώρα μόλις προσπαθεί να σταθεί (χρησιμοποιώντας υπολογιστές και όχι ανθρώπους για την συλλογή των φόρων).
    4)Η δημόσια διοίκηση είναι βαθιά νυκτωμένη και αποφεύγει την πληροφορική τεχνολογία (με εξαίρεση το ΥΠΑΑΤ και το ΥΠΑΝ)και ΔΕΝ εφαρμόζει την επικοινωνία απευθείας κράτος πολίτη με την σύγχρονη τεχνολογία (απόδειξη η ύπαρξη των ΚΕΠ της περασμένης εικοσαετίας)
    5) Η πολιτική σκηνή ΔΕΝ ανανεώνεται επαρκώς (βλέπουμε γέροντες με μισό αιώνα στην Βουλή και νέους δημαγωγούς με τα παλιά κόλπα)
    6) Στα νοσοκομεία κανείς δεν ξέρει τι προμηθευόμαστε και πόσο (να υπάρξει κεντρική αποθήκη και ενιαίο σύστημα Ιντερνετικών προμηθειών).
    7) Στις προμήθειες του στρατού το δημόσιο συμφέρον επιτάσσει την μικρότερη τιμή απο το εργοστάσιο κατασκευής!! (με βάσει τα τιμολόγια προς τον στρατό του κράτους που τα παράγει). Απλά πράγματα, ούτε μίζες προδιαγραφών ούτε τίποτε, αν μας καλύπτει τις ανάγκες ένα καινούργιο οπλικό το αγοράζουμε (αν δεν μπορούμε να το παράξουμε στη Ελλάδα άμεσα)
    8) Η επιτροπή ανταγωνισμού να ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ κυνηγώντας τα μονοπώλια και ολιγοπώλια. (διαφορετικά ΔΕΝ έχουμε επιχειρηματικότητα)
    9) να μειωθεί η γραφειοκρατία και οι φόροι για τις νεοφυείς (startups) επιχειρήσεις που θα φέρουν θέσεις εργασίας

    Δυστυχώς στις δημοσκοπήσεις (των ολιγοπωλίων) αν είναι αλήθεια φαίνεται ότι ο Ελληνικός λαός θέλει άνεργους δημαγωγούς, τους οκνηρούς ψεύτες και την διαφθορά!! (αρκεί να του διορίσουν το παιδί ή να πάρει μιά μικρή αυξησούλα και χαντακωθεί το κράτος)
    Γιαυτό το μέλλον μας θα είναι σκοτεινό αν δεν γίνει κάτι άμεσα, και δεν θα φταίει η Μέρκελ

    • Sim avatar
      Sim @ Asxetos 06/01/2014 19:32:43

      Θα σε στεναχωρήσω φίλε μου αλλά ο Αντώνης έχει άλλες δουλειές να κάνει.

  25. GLAD avatar
    GLAD 06/01/2014 16:25:23

    Από σχεδόν το σύνολο των απόψεων που διατυπώνονται , φαίνεται ότι αναμένεται οι ψηφοφόροι να κινηθούν αναμφίβολα "τιμωριτικά" στις επόμενες εκλογές .
    Και ως χρυσή ευκαιρία προς τούτο επιλέγουν τις Ευρωεκλογές.
    Έτσι προκύπτουν τα εξής:
    1. Ψηφίζουν και πάλι με αρνητική διάθεση και όχι θετική ,
    2. θεωρώντας αυτό που κάνουν ότι δεν θα έχει σχεδόν καμία συνέπεια γι αυτούς ,
    3. αφού πιστεύουν ότι η Ευρώπη είναι κάτι πολύ μακρινό και επομένως αδιάφορο.
    4. Στο καφενείο όμως θα πουν πόσο μάγκικα φέρθηκαν αφού "τους μαύρισαν"
    Βέβαια έτσι και κοπούν τα δανικά της Ευρώπης που ούτως ή άλλως θεωρούνται αγύριστα και με τα οποία συντηρούνται όλοι οι αναξιοπαθούντες και "μή προνομιούχοι" , πάμε στο επόμενο σενάριο : "να πληρώσουν οι έχοντες και κατέχοντες". Η όπως τελευταία συνηθίζουν : "οι Λιάπηδες" .
    Δηλαδή το μέλλον αυτής της χώρας προδιαγράφεται λαμπρό.

  26. sparti over avatar
    sparti over 06/01/2014 16:48:10

    To θέμα είναι ποιοι είμαστε οι εμείς αγαπητή Κίρκη! Γιατί μάλλον εμείς δεν υπάρχουμε πλέον...μόνο αυτοί υπάρχουν...μαζί με τα πεινασμένα σκυλιά του Βορειοκορεάτη ψυχανώμαλου Μονάρχη...

  27. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 06/01/2014 18:24:33

    ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥΡΙΖΑ- ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ , Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ.
    ΕΤΣΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΚΔΙΚΗΘΟΥΜΕ....................................................

    • Έκθαμβη avatar
      Έκθαμβη @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 07/01/2014 10:54:19

      Τι ακριβώς πίνετε εσείς είπαμε ;

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 07/01/2014 11:17:33

      Ε ,αυτό να δώ κι'ας πεθάνω ,που λέει και ο παπαγάλος στο ανέκδοτο!

      Ετοιμάσου όμως για συγκυβέρνηση ΤΣΙΡΙΖΑ- ΝΔ! Οχι ότι εκει θα έχει λιγότερο γέλιο!

  28. Πρωτοβουλία avatar
    Πρωτοβουλία 06/01/2014 18:28:52

    Λοιπόν παιδιά πολύ καλά αυτά που λέτε αλλά δεν αφήνεται τις εκτιμήσεις για το διάστημα που θα ακολουθήσει μετά την αποστολή των πρώτων εκκαθαριστικών της εφορίας για τον φόρο εισοδήματος και για τον Ενιαίο Φόρο Ακίνητης περιουσίας;

  29. πολίτης avatar
    πολίτης 06/01/2014 18:52:56

    Δηλαδή το πρόβλημά μας είναι το ντέρμπι Σαμαρά - Τσίπρα;
    Και ρωτάω: αν με μνημόνια ή όπως αλλιώς ονομαστούν, η χώρα μας είναι καταδικασμένη σε μακροχρόνια λιτότητα, (γερμανικές εφημερίδες ήδη κάνουν λόγο), τι θα κάνουμε;
    Όσο για τις διαβόητες μεταρρυθμίσεις, οι μόνες που έχουμε δει, είναι η πλήρης αποδόμηση των εργασιακών σχέσεων και του κοινωνικού κράτους, στο όνομα της τρέντι θεάς ανταγωνιστικότητας.
    Και για το Πασόκ που το μπερδεύετε με τον Σύριζα, δεν θέλω να σας τρομάξω, αλλά η ΝΔ κυβερνάει μαζί του και μάλιστα παρακαλάει να το έχει ο θεούλης καλά, για να έχει κι εκείνη πιθανότητες επιβίωσης.
    Η πολιτική που ακολουθούμε είναι αδιέξοδη. Αν δεν την αλλάξουμε, είμαστε άξιοι της μοίρας μας.
    Δεν έχω σκοπό να γεράσω με τη γερμανική μπότα στον σβέρκο μου γιατί φοβάμαι μήπως πάθω χειρότερα.
    Η ζωή θέλει θάρρος και ρίσκο. Μόνο έτσι έχεις ελπίδα.

  30. Νατάλης avatar
    Νατάλης 06/01/2014 19:01:50

    Αν θέλει να κάνει μια κίνηση "ματ" ας κρατήσει τον κομματικό μηχανισμό εκτός των αυτοδιοικητικών εκλογών. Να βγει και να υποστηρίξει ότι σε αυτές τις εκλογές δεν ψηφίζουμε κυβέρνηση αλλά τις τοπικές αρχές, συνεπώς οι πολίτες πρέπει να ψηφίζουν με διαφορετικά κριτήρια. Ίσως θα ήταν σκόπιμο να τονίσει ότι τόσα χρόνια η κομματική ομπρέλλα δεν πρόσφερε τίποτα, τουναντίον γιγάντωσε φαινόμενα αδιαφάνειας και ρεμούλας.
    Τι θα είχε να πει ο ΣΥΡΙΖΑ σε αυτή την περίπτωση;
    Οσον αφορά στις ευρωεκλογές, νομίζω πως θα έπρεπε να ειπωθεί έντονα ότι κάθε ψήφος "διαμαρτυρίας - απαξίωσης - απογοήτευσης" προς τα κόμματα που δεν είναι υπέρ μιας ενωμένης Ευρώπης, μόνο τα συμφέροντα του τόπου μας δεν υπηρετεί.
    Για να το αποδείξει ας στελεχώσει το ψηφοδέλτιο με πρόσωπα που έχουν δουλέψει στη ζωή τους, όχι με κομματικά στελέχη

  31. Tasos avatar
    Tasos 06/01/2014 19:02:22

    Είναι ανησυχητικό ο πήχυς να μπαίνει στο αν θα νικηθεί ο Τσίπρας.

    • Έκθαμβη avatar
      Έκθαμβη @ Tasos 06/01/2014 21:09:32

      Και που να μπεί; Αν θα πάρει το πρωτάθλημα ο Ολυμπιακός;

      • Tasos avatar
        Tasos @ Έκθαμβη 06/01/2014 21:23:26

        Κι όμως μοιάζει πολύ με το πρωτάθλημά μας σαν τον Ολυμπιακό που ελλείψει αντιπάλου αρκείται να θεωρεί αντίπαλο τον ΠΑΟΚ ας πούμε.
        Ο αντίπαλος δεν είναι ο Τσίπρας αλλά η βουβή υπομονή/οργή που κάποια στιγμή θα ξεσπάσει και για τους 3 στους 10 (που με σωστή αναγωγή είναι στη πράξη 1 στους 10) που πάνε για Σύριζα, υπάρχουν και αλλοι 9 στους 10. Αυτοί θα κάνουν για πάντα υπομονή?

  32. Κώστας Σταματάκης avatar
    Κώστας Σταματάκης 06/01/2014 19:06:17

    Για σκεφτείτε λίγο ρε παιδιά αυτό το σούργελο, τον Στρατούλη, τον Διαμαντόπουλο, την Κωνσταντοπούλου, τον Πάντζα και τον Παναγούλη να κυβερνάει αυτή τη χώρα μαζί με τους εκατομμυριούχους επαναστάτες του γλυκού νερού; Έχουμε παιδιά, το έχετε σκεφτεί τι μέλλον θα τους αφήσουμε.

    • George Ν avatar
      George Ν @ Κώστας Σταματάκης 06/01/2014 20:53:56

      Το θέμα είναι ότι ακόμα κι ο μαοιστής Μηλιός ακούγεται πιό φιλελεύθερος και σχετικός από κάποιους υπουργούς. Βγαίνει και λέει ότι ο φόρος ακινήτων έπρεπε να είναι βοηθητικός φόρος και να μην φτάνει το 1/3 του φόρου εισοδήματος. Αν ως κυβέρνηση το έχεις καταφέρει αυτό τότε τα παιδιά σου θα έχουν πρόβλημα έτσι κι αλλιώς. Τι να πεις για μια κυβέρνηση που της είπαν ότι η οικονομία πρέπει να κάνει δίαιτα και αυτή της κρατάει όλο το λίπος, χάνει τον μυικό ιστό της και σου λέει ωραία αδυνάτισε και τώρα θα τρέξει! Λεφτά για ένα spiegel δεν έχουν μπας και ξεστραβωθούν?

    • kmou avatar
      kmou @ Κώστας Σταματάκης 06/01/2014 23:17:58

      Εδώ μας κυβερνούσανε οι Άκηδες και οι Λιάπηδες, το έχεις σκεφτεί;

  33. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 06/01/2014 19:09:10

    Η πατρότητα και πατέντα της φράσης «Eγώ δεν πρόκειται να χάσω απ’ αυτόν…» ανήκει χωρίς αμφιβολία στον Κώστα Σημίτη.
    Ο "αυτός" ήταν ο Κ. Καραμανλής ΙΙ.
    Τι έγινε μετά, όλοι το γνωρίζουμε: Πάσαρε το "πολύτιμό του" στον Γ. Παπανδρεου ΙΙ.
    Υπάρχει μία διαφορά: Υπάρχει σήμερα νεοδημοκράτης "Μπίλμπο Μπάγγκινς" έτοιμος να παραλάβει το επίχρυσο αντικείμενο για να το τσουλήσει παρακάτω;
    Υπάρχει κανείς που αγνοεί, ότι αυτό που στη συνθηματική γλώσσα του πολιτικού προσωπικού αποκαλούν μεταξύ τους "my precious", στην πραγματικότητα δεν είναι δαχτυλίδι, αλλά χαρτοκούτι που έχει μέσα κάτι που κάνει "τικ-τάκ';

  34. ΛΥΚΟΡΝΙΟ avatar
    ΛΥΚΟΡΝΙΟ 06/01/2014 19:38:16

    H ταφόπλακα έχει μπει και γράφει επάνω "Ενιαίος Φόρος Ακινήτων". Μπορεί να μην είχαμε άμεσο κούρεμα καταθέσεων όπως την έπαθαν οι κουμπάροι αλλά έχουμε έμμεσο κούρεμα καταθέσεων μέσω της υπερφορολόγησης και δήμευση περιουσιών. Απέναντί του ο ΑΣ δεν έχει τον Τσίπρα, έχει τα 2 εκατ. ανέργων, τους άστεγους, τους χαμηλόμισθους που δεν έχουν τα 25 ευρώ για το νοσοκομείο ή λεφτά να αγοράσουν πετρέλαιο και πάει λέγοντας.

  35. γιωργος avatar
    γιωργος 06/01/2014 19:42:16

    ειναι εκτος πραγματικοτητας ...απο το λαο θα χασει γιατι δεν του εχει πλεον εμπιστοσυνη..οχι απο τον Τσιπρα,,ας κανει μια βολτα εξω στην κοινωνια να δουμε αν θα βρεθει κανενας να ειναι ευχαριστημενος με την πολιτικη του?

  36. Κίρκη avatar
    Κίρκη 06/01/2014 21:01:12

    ''Εμείς'' λοιπόν είμαστε ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ, που βαρεθήκαμε όοοοολους αυτούς τους ανίκανους που μας μαυρίζουν τη ζωή και πολύ σύντομα, οφείλουμε να τους τους το πούμε με τόσο αποστομωτικό τρόπο, που να μη χωράει...παρερμηνεία απ΄την πλευρά τους :-). Αυτά. Τόσο απλό!

    • Κίρκη avatar
      Κίρκη @ Κίρκη 06/01/2014 21:01:43

      @ Φωτεινή (Χρόνια σου Πολλά)

  37. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 06/01/2014 21:46:50

    Το θετικό για τη ΝΔ είναι ότι οι Ευρωεκλογές προηγούνται και με αρκετή απόσταση από τις βουλευτικές εκλογές, οπότε η "τιμωρητική διάθεση" μπορεί να ξεσπάσει στις ανώδυνες Ευρωεκλογές. Αν, για κάποιο λόγο, γίνονταν τον Μάιο βουλευτικές εκλογές, τα πράγματα δεν νομίζω να ήταν καλά για τη ΝΔ. Συμφωνώ ότι η "τιμωρητική" ψήφος δεν είναι καλό παράδειγμα, ούτε υπόδειγμα ορθολογικής πολιτικής σκέψης. Όμως, υπάρχει πολλή συσσώρευση θυμού, δικαιολογημένου ή αδικαιολόγητου, και απενοχοποίηση της "αιρετικής" ψήφου για τους κατά παράδοση ψηφοφόρους της ΝΔ. Τουλάχιστον από τις συζητήσεις με γνωστούς, αυτό διαπιστώνω.

  38. ΛΥΚΟΡΝΙΟ avatar
    ΛΥΚΟΡΝΙΟ 06/01/2014 22:17:09

    Ο θυμός του κόσμου είναι αδικαιολόγητος ; Μετά από 2 χρόνια που θα γίνουν εθνικές εκλογές θα έχει καταλαγιάσει η οργή του κόσμου ; Μιλάτε σοβαρά ;

  39. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 06/01/2014 23:17:14

    Ἀντίπαλος τοῦ κ.Σαμαρᾶ σέ προσωπικό ἐπίπεδο,εἶναι βέβαια ὁ Τσίπρας ὡς ἀρχηγός τῆς ἀξιωματικῆς ἀντιπολίτευσης,ἀλλά ἀντίπαλος καί τῶν δύο κομμάτων,Ν.Δ. καί ΣΥΡΙΖΑ,εἶναι ἡ Χρυσή Αὐγή.Τά ποσοστά πού παρουσιάζονται στίς δημοσκοπήσεις εἶναι χαμηλότερα ἀπό τά πραγματικά.
    Ὑπάρχει πολλή ὀργή καί ἀπογοήτευση συσωρευμένη στόν κόσμο,πού θά ψηφίσει Χ.Α. χωρίς ἰδιαίτερη σκέψη.
    Ἄν ἔχει τέτοια δυναμική αὐτή ἡ ἀκέφαλη τυπικά,Χρυσή Αὐγή καί πάρει ἀνέλπιστα μεγάλα ποσοστά στίς Εὐρωεκλογές,στήν οὐσία θά εἶναι σάν νά ἔρθει πρῶτο στίς βουλευτικές,ὅποτε γίνουν...
    Γι' αὐτό ὁ Σαμαρᾶς ἐκτός ἀπό τόν Τσίπρα σάν ἀντίπαλο,ἄς προσέξει καί τό κακό πρόσωπο τῆς κυβέρνησης σέ ὁρισμένους τομεῖς καί τούς ὀργισμένους ψηφοφόρους του...

  40. Αιρετικός avatar
    Αιρετικός 06/01/2014 23:37:43

    "Εγώ δεν χάνω από τον Τσίπρα"...Προφανώς όχι (είσαι και ο καταλληλότερος για πρωθυπουργός), αλλά, μήπως οι λοιποί κομματάνθρωποι της ΝΔ, τους οποίους οφείλεις να ελέγχεις, οδηγήσουν στην ήττα, λόγω της συμπεριφοράς τους, σε σχέση με τους άλλους, πάνω- κάτω ισοδύναμα λίγους, του δημοκρατικού και μη τόξου?

  41. protovoulia avatar
    protovoulia 06/01/2014 23:41:56

    Καλά ας κυκλοφορήσουν τα πρώτα εκκαθαριστικά της εφορίας για το εισόδημα και τον φόρο της Ακίνητης Περιουσίας και το ξανασυζητάμε

  42. ana dob avatar
    ana dob 07/01/2014 00:05:25

    η αμεση φορολογία-εκτός του φορου ακινητων- θα ειναι τρομακτικα αυξημενη φετος για ΟΛΟΥΣ .... δεν υπαρχει περιπτωση να σταθει ο Σαμαρας εκτος και αν οι Γερμανοι μας σβησοθν το μισο μας χρεος...που δεν γινεται....

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ana dob 07/01/2014 23:32:11

      Λάθος. Οι χαμηλών εισοδημάτων θα είναι χαμηλότερα σε φόρο όπως και πεσμένος θα είναι ο ακινήτων στους περισσότερους.

  43. Gnetano avatar
    Gnetano 07/01/2014 00:06:57

    Ο Σαμαρας κινδυνεύει να χάσει απο τον Σαμαρα και μονο απο τον Σαμαρα . Αν δεν του βγει η πολιτική μεςα στο 2014 ( πρωτογενή, έξοδος στις αγορές, ανάκαμψη, μειωςη ανεργίας ) θα χάσει απο όποιον έτυχε να ειναι ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης . Θα χάσει σύμφωνα με τις αρχές της θεωρίας του "ώριμου" φρούτου που θα μαζέψει οταν πέςει οποίος έτυχε να βρίσκεται απο κατω από το δέντρο . Τσίπρας η οποίος άλλος . Ετςι γινεται πάντα.

  44. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 07/01/2014 01:17:41

    Ασε την ΑΕΚ ησυχη, μικρε...

  45. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 07/01/2014 01:20:18

    Ετσι ακριβως !

  46. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 07/01/2014 01:27:16

    Κίρκη, εὐχαριστῶ γιά τίς εὐχές σου.

  47. αρέλεγος avatar
    αρέλεγος 07/01/2014 03:02:03

    Πολυτέλεια για τους περισσότερους στην εποχή μας να 'ζήσουν' ένα πολιτικό ντέρμπυ Σαμαρά- Τσίπρα ή ΝΔ - ΣΥΡΙΖΑ που να θυμίζει ανάλογα του πρόσφατου μεταπολιτευτικού παρελθόντος.
    Τώρα η ψήφος από τη μιά μεριά θά είναι ''λάκτισμα ενεργητικό'' όχι μόνο της εκδίκησης αλλά της πυροδότησης ανατροπής της πορείας των πραγμάτων , της απέλπιδης ελπίδας, της 'ιερής τρέλλας' που λέει κι'ο Πολύδωρας. Από τη άλλη μεριά θα είναι η ψήφος εξηρέμησης και γραμμικής εξέλιξης των πραγμάτων όσων οι συνθήκες ή η εκτίμησή τους ,τους επιτρέπει να περιμένουν αισιοδοξόντας , και όσοι απλώς φοβούνται ή έχουν λόγους να φοβούνται τους ''τρελλούς''.
    Ούτε πρόσωπα ούτε κόμματα θα είναι τόσο σημαντικά όσο η ψυχολογία της ψήφου δηλαδή το μίγμα λογική και συναίσθημα για την κατάσταση που βιώνεται ή θα βιώνεται στις εκλογές

  48. Κίρκη avatar
    Κίρκη 07/01/2014 10:41:50

    '' ....Απ' τους πολλούς εχθρούς μου που με μισούνε τόσο
    μόνο τον εαυτό μου φοβάμαι αληθινά
    αυτός μονάχα θέλει να με καταδικάσει
    και για την ίδια πράξη να δικαστώ ξανά
    Ο πιο κακός εχθρός μου ο πιο κακός του κόσμου
    ο πιο κακός του κόσμου είναι ο εαυτός μου
    ο πιο κακός εχθρός μου είναι ο εαυτός μου...''
    Άκης Πάνου

  49. apatsi avatar
    apatsi 07/01/2014 11:50:40

    Ούτε εκδικητική ψήφος, ούτε διαμαρτυρίας, ούτε χαλαρή. Ψήφος εξαφανισμού όλων όσων εμφανίζονται ακόμη σαν παράγοντες της σωτηρίας μας. Στον αγιασμό της Πρωτοχρονιάς τους είχα απέναντί μου. Ευγένεια, χαμόγελα, και ε πρησμένα μάτια από το ξενύχτι. Ελπίζω το μήνυμα να είναι όχι απλά ηχηρό, αλλά ένα στραπάτσο. Η πολιτική σκηνή πρέπει να ανανεωθεί σε ποσοστό 99,99%. Τα άτομα που την απαρτίζουν αυτή τη στιγμή ΔΕΝ μπορούν να αντιμετωπίσουν κάτι που ξεπερνά τις δυνατότητές τους και κυρίως τις επιλογές τους.

  50. Ουτοπιστής avatar
    Ουτοπιστής 07/01/2014 12:59:19

    O ΣΥΡΙΖΑ είναι χαμένος από χέρι.
    άλλωστε με τα δεδομένα αυτά,αν η πολιτική του ήταν εμπιστοσύνης θα έπαιρνε εκλογές με 80%.

  51. Μωρίας εγκώμιον avatar
    Μωρίας εγκώμιον 07/01/2014 14:45:43

    Για ποιές ευρωπαϊκές δυνάμεις που θα ψηφίσουν .... και θα νικήσουμε(!!) μιλάει ο πρωθυπουργός όταν αυτοί οι αχρείοι οι εταίροι μας αποκαλούν πακιστανούς και αφγανούς?
    ΄Η μήπως νομίζει ότι δεν διαβάζουμε, δεν μαθαίνουμε. Εάν θα χάσει ο Σαμαράς και εάν δεν θα σχηματίζεται κυβέρνηση υπεύθυνοι είναι οι ανεύθυνοι εταίροι μας που μας δουλεύουν ψιλό γαζί τέσσερα χρόνια τώρα και συνεχίζουν ακάθεκτοι συν το γεγονός των φρικαλέων εκβιασμών τους.

  52. manos avatar
    manos 07/01/2014 17:43:06

    Δε χρειάζεται να χάσεις από κάποιον. Εύκολα χάνεις από μόνος σου! Κάθε μέρα που περνάει, αποδεικνύεις το μεγάλο αυτό ταλέντο που έχεις...

  53. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΡΑΠΤΗΣ avatar
    ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΡΑΠΤΗΣ 07/01/2014 20:13:53

    ΣΑΜΑΡΑΣ –ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2012

    ΕΘΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΞΟΔΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ


    1.Αυξηση χαμηλών συντάξεων-πολυτεκνικων επιδομάτων-ειδικών μισθολογίων
    2.Επιδομα ανεργίας από 1 σε 2 έτη.
    3.Επιδομα ανεργίας και σε μη μισθωτούς.
    4.Μειωση φόρων που εκκρεμούν.
    5.Οχι άλλες μειώσεις μισθών.
    7.Τελος στο χαράτσι.
    8.Μειωση όλων των φορολογικών συντελεστών.
    9.Χρονικη επέκταση περικοπής δημοσιών δαπανών.
    10.Προστασια δημοσιών υπαλλήλων.
    11.Ελαφρυνση δανειοληπτών.
    12.Αναστολη «Τειρεσία»τελευταίων 2 ετών.
    13.Ενισυση ρευστότητας αγοράς.
    14.Συμψηφισμος οφειλών από και προς το Δημόσιο.
    15.Αξιοποιηση ακίνητης περιουσίας Δημοσίου.
    16.Προωθηση αποκρατικοποιήσεων.
    17.Ασφαλεια πολίτη-αντιμετώπιση λαθρομετανάστευσης.
    18.Ανακηρυξη Α.Ο.Ζ.


    ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ!!!!!!!!!!!

  54. Ekthamvi avatar
    Ekthamvi 07/01/2014 23:08:20

    Πολύ αγαπητέ μου Αντώνη, καλά τα λές.
    Μα φυσικά και δε θα χάσεις απ΄ ...''αυτόν'', μα κι ούτε από κανέναν …άλλον.
    Απέναντί σου στη σκακιέρα όσο κι αν υποκρίνεσαι πως τάχα δεν το βλέπεις, κάθεται εκείνος που όφειλες να είσαι. Εκείνος που υποσχέθηκες πως θα είσαι.
    Από αυτόν λοιπόν θα χάνεις κάθε μέρα, ενώ η κλεψύδρα θ΄αδειάζει γοργά.....
    Αν συνεχίσεις έτσι, το τέλος το γνωρίζεις.
    Αφυπνίσου!

  55. Πίσσα και Πούπουλα avatar
    Πίσσα και Πούπουλα 08/01/2014 13:47:16

    θα χάσεις,θα χάσεις!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.