#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/09/2010 12:06
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαμαράς: Γενική Αντεπίθεση και Εξεταστική για το Μνημόνιο



“Γενική Αντεπίθεση” της Νέας Δημοκρατίας ενόψει των αυτοδιοικητικών εκλογών, σήμανε σήμερα ο Αντώνης Σαμαράς μιλώντας στη συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας”

“Τώρα είναι η ώρα της μεγάλης αντεπίθεσης για τη Νέα Δημοκρατία. Όχι απλώς γιατί πλησιάζουν οι αυτοδιοικητικές εκλογές. Αλλά γιατί τώρα περνάει το μήνυμά μας” είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε ότι “οι επιθέσεις εναντίον μας που πολλαπλασιάζονται είναι καλό σημάδι: Δείχνει ότι σπάσαμε το «φράγμα της σιωπής».

Αυτό άλλωστε συνέβη και στη Θεσσαλονίκη. Ο λόγος μας φτάνει πια παντού. Αρχίζουμε να πείθουμε ευρύτερες δυνάμεις της κοινωνίας. Κι έτσι είναι υποχρεωμένοι πια να μας απαντήσουν. … Τώρα, λοιπόν, που το μήνυμά μας φτάνει στην κοινωνία, κι αρχίζει να της δίνει διέξοδο και προοπτική, τώρα που γι’ αυτό πολλαπλασιάζονται οι επιθέσεις εναντίον μας, τώρα είναι που πρέπει, όχι απλώς να διπλασιάσουμε, όχι να τριπλασιάσουμε, αλλά να πολλαπλασιάσουμε τις προσπάθειες.

Και αυτό ακριβώς θα κάνουμε όλοι μαζί από δω και μπρος. Εν όψει και των αυτοδιοικητικών εκλογών…Από σήμερα ξεκινάμε πανστρατιά του κόμματος. Αληθινή πανστρατιά!

Στη συνέχεια της ομιλίας του ο Α. Σαμαράς τόνισε ότι δεν θα επιτρέψει “φαινόμενα εσωστρέφειας” και όπως στην περίπτωση Σκυλακάκη “η αντίδρασή μου θα είναι άμεση…Γιατί ακριβώς πιστεύω ότι το συμφέρον της Παράταξης οδηγεί σε «πρέπει» κι όχι σε «άστο να δούμε»…

Ο Παπανδρέου κατοικοεδρεύει στο εξωτερικό

Ο κ. Σαμαράς εξαπέλυσε επίσης σκληρή επίθεση εναντίον του κ. Παπανδρέου και της Κυβέρνησης του Μνημονίου.

‘Οσα έλεγε και έταζε μόλις πριν 10 μήνες το ΠΑΣΟΚ, γίνονται κουρέλι σε ένα κόμμα που διεκδικεί πλέον Όσκαρ κοντής μνήμης,

Η κοινωνία βράζει και ο Πρωθυπουργός έχει εγκατασταθεί για εβδομάδες στο εξωτερικό, ενώ ακόμα δεν έχουν βρεθεί οι αρμοδιότητες των νέων υπουργείων του και κάποιοι νέοι υπουργοί δεν έχουν καν ορκιστεί.

Το πιο σύντομο ανέκδοτο στη χώρα είναι ο «συντονισμός της νέας κυβέρνησης»!

Η «συμμαχία των προθύμων», βέβαια - κυβέρνηση, εξαπτέρυγα, παπαγαλάκια κλπ. - φτάνουν στο σημείο να μιλάνε για «μαγικό Σχέδιο της Νέας Δημοκρατίας»...

Αλλού είναι τα μαγικά. Ανήκουν στην κυβέρνηση. Κι όχι ένα. Τρία τον αριθμό:

-- Πρώτο μαγικό: φτάσαμε στο Μνημόνιο χωρίς λόγο και αιτία!

-- Δεύτερο μαγικό: Ανεβάζουν τους φόρους. χωρίς να ανεβαίνουν τα έσοδα!

-- Τρίτο μαγικό: έχουμε βαθιά ύφεση, κι όμως οι τιμές ανεβαίνουν!

Φαίνεται ότι ο… Χάρι Πότερ εγκαταστάθηκε για τα καλά στην «πράσινη πολυκατοικία».

Εμείς μόνο μία εξεταστική επιτροπή θα κάνουμε, για το Μνημόνιο

Αναφερόμενος εξάλλου στην γνωστή δήλωση του Θ. Πάγκαλου για το που πήγαν τα λεφτά είπε μεταξύ άλλων: Αν ομολογείτε ότι εσείς τα κάνατε όλα αυτά, γιατί δεν φτιάχνετε μια Εξεταστική να καθίσετε μόνοι σας στο εδώλιο;

Προανάγγειλε επίσης την σύσταση εξεταστικής επιτροπής για το πως φτάσαμε στο Μνημόνιο, όταν η ΝΔ έλθει στν εξουσία

Και μια και ο λόγος για εξεταστικές, κι εκεί πλέον χάνουν την ψυχραιμία τους. Ετοιμάζουν νέα Εξεταστική για την Οικονομία. Αλλά για πότε; Από το 2004 ως το 2009! Όχι πριν. Κι όχι μετά.Έχουν, βέβαια, ξεχάσει πάρα πολλά. Και κυρίως το Χρηματιστήριο, που υπήρξε με απόσταση το μεγαλύτερο σκάνδαλο όλων των εποχών...

Εμείς. λοιπόν, τους λέμε, να κάνουν όσες εξεταστικές θέλουν. Όταν θα έλθουμε εμείς στην κυβέρνηση θα κάνουμε μόνο μία: Την εξεταστική Επιτροπή για να αποκαλυφθεί στο λαό πως φτάσαμε στο Μηχανισμό Στήριξης και στο Μνημόνιο.

Μια μόνο αρκεί! Για να καταλάβουν όλοι, τι ακριβώς συνέβη. Ή μάλλον, για  να αντιληφθούν όλοι, ότι αυτά που εμείς καταγγέλλουμε σήμερα είναι η πολύ μετριοπαθής εκδοχή, είναι πολύ λίγα, σε σύγκριση με εκείνα που πραγματικά έγιναν.

Εμείς μια Εξεταστική θα κάνουμε. Μία φτάνει…

Και η απάντηση σε όσα γυρίζει στα κανάλια και λέει ο Σκυλακάκης: "Επειδή ορισμένοι μιλούν δήθεν για ελευθερία της σκέψης, να τους πω ότι η ελευθερία είναι στίβος αρετής και όχι αρένα μικροκομματικής ιδιοτέλειας".

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 23/09/2010 12:16:47

    Να αγιάσει το στόμα σου Πρόεδρε! Χτύπα τους αλύπητα. Αντεπίθεση ΤΩΡΑ. Να πληρώσουν για την τρόικα,το μνημόνιο και τις δυνάμεις κατοχής,που μας έφερε αναίτια ο Τσολάκογλου,(Γιωργάκης-Joeffrey).

  2. man8os avatar
    man8os 23/09/2010 12:26:29

    Να βαλει φυλακη τον Παπανδρεου. Αυτος πρεπει να ειναι ο στοχος.

    • Orestios avatar
      Orestios @ man8os 23/09/2010 13:09:37

      +120 δισεκατομμύρια λόγους έχουμε.
      Όσα τα δανεικά που μας φορτώνει στην πλάτη.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ man8os 23/09/2010 13:59:14

      Μπράβο στον Πρόεδρο! Το ΠΑΣΟΚ θέλει να τρομάξει τη ΝΔ, την θέλει μίζερη, φοβική, καρπαζοεισπράκτορα. Για πρώτη φορά στην ιστορία της, η ΝΔ σηκώνει το γάντι που έριξε το ΠΑΣΟΚ. Ας αναλάβουν στο ΠΑΣΟΚ τις ευθύνες τους.

  3. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 23/09/2010 12:27:39

    Εδώ όλη η ομιλία: http://www.nd.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=65742&Itemid=92

  4. 11888 avatar
    11888 23/09/2010 12:28:29

    Αν και κρατω μικρο καλαθι ακομα,ο κ.Σαμαρας εχει ολα τα δικια του κοσμου για την σημερινη κυβερνηση.Ειναι τοσο εξωφθαλμη η απατη του ΠΑSSOK που δεν χρειαζεται καν αντιπολιτευση.Οι ΠΑΣΤΟΚΟΙ ξεβρακωνονται μονοι τους και μαλιστα πολυ γρηγοροτερα απο περιμενε κανεις.

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ 11888 23/09/2010 12:31:51

      11888 έγραψες με το ΠΑΣΤΟΚΟΙ! Λίγη υπομονή και το μικρό καλάθι που κρατάς,θα γίνει τεράστιο κοφίνι.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ 11888 23/09/2010 12:46:18

      Καλά εδώ εγώ κρατάω μικρό καλάθι που υποτίθεται ότι είμαι και σαμαρικός. Όσο πιο μικρό καλάθι κρατάμε τόσο το καλύτερο.

      Οι πασόκοι έγιναν αυτοί που είναι επειδή εξαρχής κρατούσαν τεράστιο καλάθι και βαυκαλίζονταν μόνον με το καλάθι.

      • ΙΩΝΑΣ avatar
        ΙΩΝΑΣ @ Επώνυμος 23/09/2010 12:55:01

        Επώνυμε,καλό είναι να κρατάμε μικρό καλάθι,αλλά αυτόν τον Άνθρωπο,εγώ τον ΠΙΣΤΕΥΩ.Είναι αυτό που λέει ο λαός. Χωριό που φαίνεται,κολαούζο δεν θέλει. Ο Σαμαράς είναι ο μοναδικός πολιτικός,που με ενέπνευσε στα 50 μου χρόνια και εμπιστεύομαι το ένστικτό μου.

  5. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 23/09/2010 12:43:25

    Τελικά ο Σαμαράς αποδεικνύεται μεγαλοφυής παίκτης.

    Άφησε τους Πασόκους να αποδομηθούν μόνοι τους και τώρα ξαφνικά τους κάνει ντου από παντού, πιάνοντας τους απροετοίμαστους, παραζαλισμένους, ηττημένους ιδεολογικά, χωρίς καμία διάθεση να υπερασπιστούν το πάλαι ποτέ αγαπημένος τους ΠΑΣΟΚ.

    Τους πιάνει σε στιγμή και σε φάση να αναγκαστούν να λένε "μωρέ δίκιο έχει ο Σαμαράς"!

    Πρόεδρε, αυτό με την εξεταστική για το Μνημόνιο ήταν η πιο σοφή σου κουβέντα!

    Στο Μνημόνιο μπήκαμε βάσει οργανωμένου σχεδίου και αυτό είναι κάτι που θα ήταν "αφύσικο" να έλειπε από την αντιπολιτευτική σου τακτική!

    Μην ξεχνάς Πρόεδρε το Τ+10, ένα θέμα για το οποίο ελάχιστα έχεις χτυπήσει το ΠΑΣΟΚ και που είσαι υποχρεωμένος - από το θεσμικό σου ρόλο, οπως είπες και στη Θεσσαλονίκη - να το σηκώσεις και να το αναδείξεις.

    Μόνον αυτό, είναι αρκετό για εξεταστική και βάλε...

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ Επώνυμος 23/09/2010 12:51:23

      Επώνυμε μεγάλος τυχεράκιας ο Παπανδρέου θα είναι ο ποιό ξεκούραστος πρωθυπουργός της μεταπολίτευσης.

      Την παραγωγή κυβερνητικού έργου την άφησε στον Ραγκούση.

      Την μάχη και την αντιπολίτευση στην ΝΔ την ανάθεσε σε Μπακογιάννη Καρατζαφέρη.

      Και αυτός βολτάρει στην Αμερική.

      • man8os avatar
        man8os @ Aris. A 23/09/2010 13:17:53

        Θα ειναι πιο τυχερος μολις παει φυλακη για εσχατη προδοσια...

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ Aris. A 23/09/2010 15:10:23

        @ man8os

        Όχι, φίλε μου, ο ΓΑΠ δεν θα πάει φυλακή γιατί οι ελληνικές κυβερνήσεις έχουν συμφωνήσει να μην παραπέμπουν σε δίκες και να μην φυλακίζουν αμερικανούς πολίτες, παρά να τους απελαύνουν στις ΗΠΑ για να δικάζονται εκεί.

    • tiramola avatar
      tiramola @ Επώνυμος 23/09/2010 12:53:57

      Επώνυμε συμφωνείς να ζητήσει τώρα την εξεταστική για το μνημόνιο ή θα περιμένεις όταν και αν γίνει κυβέρνηση?

      • Factorx avatar
        Factorx @ tiramola 23/09/2010 12:55:52

        tiramola: εσένα θα πούμε να μην σε στείλουν στην εξεταστική γιατί είσαι το αριστερούλικο εξαπτέρυγό μας και σ΄αγαπάμε

      • tiramola avatar
        tiramola @ tiramola 23/09/2010 12:59:15

        Ναι Φάκτορά μου αλλά εδώ καταστρεφόμαστε...
        Δεν μπορεί να περιμένει ο λαός..
        Και αν ο Παπανδρέου ξανακερδίσει τις εκλογές fast track πότε ο κακομοίρης εγώ θα μάθω αν τελικά ήταν πράκτορας της "νέας τάξης" και μας οδήγησε στο μνημόνιο χωρίς να υπάρχει λόγος?

      • lampros avatar
        lampros @ tiramola 23/09/2010 15:40:23

        Μην πειράζετε τους ΠΑΣΤΟΚΟΥΣ της σελίδας...

    • Factorx avatar
      Factorx @ Επώνυμος 23/09/2010 12:54:55

      Επώνυμε, ποιος το έγραψε πρώτος για την εξεταστική;
      Μήπως τον λέγαν Επώνυμο;
      Χα χα χααααα

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Factorx 23/09/2010 13:02:04

        Ναι; Ούτε το θυμόμουν. Πάντως σίγουρα ήμουν ο πρώτος που είπε ότι το Βατοπαίδι ήταν ανύπαρκτο ως σκάνδαλο.

        Κι εσύ ήσουν ο πρώτος που μας έλεγες "περιμέντε και θα τρίβετε τα μάτια σας".

        Όντως, είμαι κατενθουσιασμένος με την αντιπολιτευτική στροφή του Αντώνη!

    • Sta_a avatar
      Sta_a @ Επώνυμος 23/09/2010 12:55:46

      Σωστά αυτό με το Τ+10. Και πρέπει να γίνει συντομα. Πολύ σύντομα. Να το μάθει και ο απλός κόσμος.

  6. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 23/09/2010 12:56:03

    Αγιασμένο το όνομά σου Αντώνη Σαμαρά !!

  7. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 23/09/2010 12:57:43

    Και μέσα σε όλα, έχουμε και τον Κραγκιοζοφέρη να έχει το θράσσος να λέει ότι ο Σαμαράς...αντιγράφει (!!!) τις προτάσεις του. Τί να του απαντήσει κανείς του αγράμματου??

    • athamas avatar
      athamas @ ΓΙΑΝΝΗΣ 23/09/2010 20:58:19

      Απλά μην ασχολείσαι με τον μαϊντανό των τηλεπαραθύρων.

      Περιφρόνηση.

      Τα ψωμιά του είναι μετρημένα από τότε που ο Αντώνης ξεκαθάρισε την θέση της Ν.Δ. στο πολιτικό σκηνικό της χώρας.

  8. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 23/09/2010 12:59:50

    Το short selliing και η επέκταση του Τ +10 είναι έγκλημα ολκής. Δύο Ελληνικές τράπεζες πρωτοστάτησαν και έγινε απιστευτη προσπάθεια αποσιώπησης. Ο Κεντρικός Τραπεζίτης παραμένει έντρομος γι’αυτό το έγκλημα. Αντώνη Σαμαρά βγάλτο στη φόρα. Εδώ και τώρα.

  9. Socrates gives the conium avatar
    Socrates gives the conium 23/09/2010 13:03:31

    @ΔΝΤ: Ο Σαμαράς είπε σήμερα ότι θα κρίνει τον καθένα ανάλογα με την σοβαρότητα. Τον έστειλε δηλαδή για βρούβες. Σιγά να μην ασχοληθεί με τον κατακαημένο που κάνει ο,τι μπορεί για να προβληθεί. Αε που γυρνάει απομτο πρωι στα κανάλια και ζηταει συγνωμη λέγοντας οτι εν ηξερε πως υπαρχει κομματικη πειθαρχία
    Όλα τα κανει για να προβληθεί και να διαμαρτυρηθεί που δεν είναι αυτπος επικεφαλής της εξεταστικής, που δεν τον παίζει μπάλλα ο Σαμαράς που του γκρινιάζουν το σπίτι ότι δεν τον παίζουν μπάλλα κλπ κλπ

    Και είναι ντροπή που ορισμένα μπλογκάκια εκθειάζουν τον βουλευτή που έκανε την κόττα και στον Κόκκαλη και τη Ντόρα. Για να μην πώ ΄στημένες ερωτήσεις ξεπλύματος" στον Κόκκαλη. τα πρακτικά της Βουλής εινια δημόσια και μπορεις να το διαπιστωσεις.
    Και επειδή είσαι Ντοράκι ουτε εμείς ξεχνάμε τις σχέσεις του με την Αγία Οικογένεια.

  10. Ηλίας avatar
    Ηλίας 23/09/2010 13:08:29

    Χαζούλη...πονάει ε;

  11. Enzo avatar
    Enzo 23/09/2010 13:20:34

    ερχεται σαν οδοστρωτηρας ο Σαμαρας.

  12. man8os avatar
    man8os 23/09/2010 13:22:57

    Να επισημμανω κατι.
    ΦΟβαμαι μηπως στην επομενη δημοσκοπιση παλι μας λενε για 10 μοναδες διαφορα. Προφανως θα ειναι ψεμα αλλα και παλι ριχνει το ηθικο...
    Και θα το κανουν απλα για να υπονομευσουν την καλη προσπαθεια του προεδρου.

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ man8os 23/09/2010 13:33:44

      Δεν τα έμαθες τα νέα? Διευρύνθηκε η διαφορά. Προηγείται το ΠΑΣΟΚ με 15 μονάδες. Και ύστερα ξύπνησαν... Ποια γκάλοπ μωρέ? Τα κατά παραγγελία? Αυτά που δείχνανε ότι η Μπακογιάννη προηγείται με 30 μονάδες στις ενδοκομματικές εκλογές της ΝΔ πέρσι? Να τα χαίρονται.

      • Πάρτο αλλιώς... avatar
        Πάρτο αλλιώς... @ ΙΩΝΑΣ 23/09/2010 13:41:11

        @ΙΩΝΑ,

        οι ίδιες Δημοσκοπικές εταιρείες, κατά παραγγελία των ίδιων "πελατών", έδειχναν στις βουλευτικές εκλογές οτι ήμασταν 5 μονάδες πίσω και τελικά χάσαμε με 10...

        Τότε ποιός τις είχε παραγγείλει???

        Για αυτό έγραψα παρακάτω οτι δεν ξέρει ο κόσμος τί να πιστέψει και τί να μην πιστέψει...

    • Πάρτο αλλιώς... avatar
      Πάρτο αλλιώς... @ man8os 23/09/2010 13:37:27

      @Μανθο,

      ακριβως την ιδια επισήμανση θα έκανα κι εγώ.

      Στις επόμενες Δημοσκοπήσεις να δείτε που θα είμαστε πάλι κάτω...

      Και μετά τί να πιστέψει και τί να μην πιστέψει ο κόσμος...

  13. Ηλίας avatar
    Ηλίας 23/09/2010 13:31:43

    Θα μαλλιάσει η γλώσσα μου να το λέω κάτι μήνες τώρα.
    Αντώνη η παράταξη χρειάζεται ΚΑΝΑΛΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΚΑΙ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ. Σκέψου πόσοι συμπολίτες μας δε θα ακούσουν κουβέντα από τη σημερινή σου ομιλία.

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ Ηλίας 23/09/2010 13:34:32

      +1000

    • Πάρτο αλλιώς... avatar
      Πάρτο αλλιώς... @ Ηλίας 23/09/2010 13:48:15

      @Ηλία,

      τα Κανάλια για να στηθούν, να στελεχωθούν κτλ. θα πάρει πολύ χρόνο...

      Ο Πρόεδρος δεν είναι πρόεδρος κανενός κόμματος της πλάκας.

      Ο Προεδρος είναι πρόεδρος κόμματος εξουσίας.

      Όταν καλεί συνέντεξη τύπου ή θέλει να μιλήσει σε κάποιο Κανάλι αυτό οργανώνεται αμέσως! Δεν ΄έχει ανάγκη να πάει στα παράθυρα των δελτίων ούτε στον Αυτιά το πρωί...

      Το θέμα είναι λοιπόν να αναλάβουν την επικεινωνία άνθρωποι που ξέρουν καλά το παιχνίδι (και να ξέρουν να το παίζουν σκληρά) και ο πρόεδρος επιτέλους να απαλλαγεί από κάποια φαντάσματα της ΠΟΛ.ΑΝ που νομίζει οτι τους έχει κάποια υποχρέωση (ξέρω τι σου λέω).

      Μην το σβήσεις Φακτορα γιατι έτσι είναι...

      Υ.Γ.: Σήμερα το πρωί έβλεπα στην Τηλεόραση επί μισαώρου τον Παυλόπουλο σε κάποια Επιτροπή

    • man8os avatar
      man8os @ Ηλίας 23/09/2010 14:39:10

      Συμφωνω, τουλαχιστον για ραδιοφωνο.

  14. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 23/09/2010 13:35:31

    Και στο λεγα. Έχουν λήξει τα χάπια, μην τα παίρνεις..

  15. sertis avatar
    sertis 23/09/2010 14:06:25

    καλώς το ντορακι.....αλήθεια ντοράκι μου για πες μου ποιοι της μείναν;ο γίγαντας κεδικογλου, ο κοντογιαννης, , γιαννόπουλος και ο αυγενάκης.....
    Πόυ είναι εκείνη η πανστρατιά στελεχών που την στήριζαν;
    Λες ο Χατζηδάκης, ο Δενδιας , ο Μειμαράκης , ο Κεφαλογιάννης, η Γιαννάκου να την αδειάζουν καθημερινά....
    Ντόράκι, το ξέρεις ότι στα Χανιά μόο 50 από τυς 500 φύγαν από τη ΝΔ.

    ΝΤΟΡΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ Ο ΜΑΝΟΣ Ο ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟ ΣΑΣ ΜΕΛΛΟΝ!

  16. Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 23/09/2010 14:08:55

    ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ Ο ΠΟΛΥΤΟΣ ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ!!!

    • Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
      Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ @ Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 23/09/2010 14:09:18

      ΑΠΟΛΥΤΟΣ

    • Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
      Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ @ Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 23/09/2010 14:09:29

      ΑΠΟΛΥΤΟΣ

  17. η Dimi avatar
    η Dimi 23/09/2010 14:24:11

    Και τώρα το καλό και με τη βούλα από του Βήματος της Γενικής Συνελεύσεως του Ο.Η.Ε. Η Ανάγκη γιά Παγκόσμια Κυβέρνηση Παπανδρέου.

    Τρίτη, 21 Σεπτεμβρίου, 2010 http://bit.ly/9nkqPe

    Υπενθύμιση ότι, με Εφτά Χιλιάδες Ευρώ την ΩΡΑ! + FullBoard πολυτελείς διαμονές + έξοδα παραστάσεων + στρατιές (αγνώστου αριθμού) ξενόφερτων «Σοφών» (άγνωστες οι χρεώσεις αυτές, καθώς «προσωπικά δεδομένα», λέει), χρεώνονται ερήμην των Ελληνων φορολογουμένων, γιά κάθε υπεραντλαντικό VIP Corporate Jet σουλάτσο, που μοναδικό στόχο έχει τη νεοταξική, πολυεπίδη, πολυμορφική και θανατηφόρα αποδόμηση της Ελλάδας.

    «Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα»!..

    • NM avatar
      NM @ η Dimi 23/09/2010 17:17:51

      Μα τι λέτε καλέ;
      Ο άνθρωπος δε το έκρυψε ποτέ :

      Ομιλία Πρωθυπουργού Γιώργου Α. Παπανδρέου στο Συνέδριο του Economist με θέμα: «Meeting the challenges through leadership strategy» (28 Απριλίου/2010)

      http://www.primeminister.gr/2010/04/29/1688

  18. sertis avatar
    sertis 23/09/2010 14:57:40

    δε νομίζω οι περισσότεροι από εδώ να έχομε κάποια εξάρτηση
    άρα αυτό που πρέπει είναι να εξωτερικεύσουμε τις σκέψεις μας
    όλοι μας ξέρουμε τί προδοσία συνετελέστη στην ελλάδα και ξέρουμε πώς το μεθόδευσε ο εβραιομασώνος τζέφρυ.
    Η Λύση είναι μια και πολύ καλύτερη.
    ΞΕΧΥΝΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΛΟΓΚΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ NEWSIT KAI PRESS.GR.
    ΕΠΙΣΗΣ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΜΕ ΟΛΟΥΣ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΠΕΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΥΛΗΜΕΝΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ!ΕΝΑΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΣΚΕΠΑΣΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΟΥ ΤΖΕΦΡΕΥ ΤΣΑΝΤ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟΜΑΣΩΝΟΥ

  19. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 23/09/2010 15:01:23

    Τι εγινε;Ξυπνησε ξαφνικα η Νεα Δημοκρατια;Nα δουμε ποσο θα κρατησει.

  20. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 23/09/2010 15:09:57

    Ο πανικός τους, αλλά και η ενοχή τους, φαίνεται ότι όλα τα κατεστημένα ΜΜΕ θάβουν την αποστροφή Σαμαρά για εξεταστική σχετικά με το Μνημόνιο!

    Αδιανόητο!

    Να διαφωνούν με εξεταστική για το Μνημόνιο, το καταλαβαίνω. Αλλά να σιωπούν!

    Στάση ενόχου! Ομολογία ενοχής!

    Κατά βάθος όλοι ξέρουν ότι ο Παπανδρέου είναι ΕΝΟΧΟΣ!

    Το είπε πρώτος ο μέγας Στάθης: Αυτό που συμβαίνει είναι εσχάτη προδοσία!

    Ε, λοιπόν, το ξέρουν!

    Αντώνη προχώρα!

    Δύο ρίσκα πήρες ως τώρα, το "δεν είναι σκάνδαλο το Βατοπαίδι" και σου βγήκε και τώρα σου βγαίνει και η εξεταστική για το Μνημόνιο.

    Ένα "φου" ήθελαν τελικά για να φύγουν.

    Από δω και πέρα οι εξελίξεις θα είναι ραγδαίες...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Επώνυμος 23/09/2010 15:21:04

      Μα και οι ιδιοι ειναι συνεργατες.Ξερεις κανενα ΜΜΕ που να μη στηριζε φανατικα Παπανδρεου τους πρωτους μηνες;

    • man8os avatar
      man8os @ Επώνυμος 23/09/2010 15:46:12

      Δε θα ειναι ραγδαιες. Μην ενθουσιαζεσαι. Θελει συστηματικη δουλεια και προσυλωση στον στοχο, που δεν ειναι αλλος απο το να ετοιμαζετε να κυβερνησει. Και πρεπει να εχει στο μυαλο του οτι η ωρα μπορει να ερθει τοσο γρηγορα οσο το 2011.
      Για αυτο χρειαζετε αυτοσυγκρατηση, ηρεμια, σχεδιο και υπομονη.

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ Επώνυμος 23/09/2010 16:16:27

      Τώρα ακριβώς θέλει την μεγαλύτερη προσοχή στις κινήσεις που πρέπει να γίνουν.
      Τώρα ακριβώς είναι επικίνδυνοι, γιατί είναι στριμωγμένοι.
      Θέλει προσοχή, σχέδιο, προσήλωση.
      Η βιασύνη είναι πάντα κακός σύμβουλος.

  21. nom21 avatar
    nom21 23/09/2010 15:16:04

    από το site της ΝΔ:-- Μας λένε ότι προσπαθούμε να περιορίσουμε το έλλειμμα μειώνοντας τους φόρους ως το τέλος του 2011. Το είπε ο κ. Παπακωνσταντίνου προχθές…

    Αλλά ποτέ δεν το είπαμε εμείς! Είπαμε το ακριβώς αντίθετο: ότι πρέπει ασφαλώς να μειωθούν οι φόροι, αλλά αυτό το απαγορεύει το Μνημόνιο. Δεν μπορεί κάτι τέτοιο να γίνει, όσο η χώρα δεσμεύεται από το Μνημόνιο. Άρα δεν μπορεί να γίνει ως τα μέσα του 2012 το νωρίτερο.

    Πρώτα θα μηδενίσουμε το έλλειμμα, ύστερα θα βγούμε στις αγορές, τότε πια δεν θα έχουμε ανάγκη το Μηχανισμό Στήριξης. Και μόνον ύστερα θα αρχίσουμε δραστική μείωση φόρων.
    Τελικά άμα βγει θα μας βγάλει ή όχι???? στηρίζω ΝΔ κ Σαμαρά αλλά θέλω να ελπίζω ότι την επομένη που θα γίνει κυβέρνηση θα ακολουθήσει το παράδειγμα της Ουγγαρίας. Περιμένω τις απόψεις σας.

  22. Παρέμβαση avatar
    Παρέμβαση 23/09/2010 15:32:07

    Μια ομιλία που κουβαλάει τη δυναμική της Θεσσαλονίκης. Για δεύτερη φορά καλός κι ελπίζουμε να συνεχίζει τις καλές εμφανίσεις μακριά απ' τη μιζέρια του (πρόσφατου) παρελθόντος.

  23. Μακεδών avatar
    Μακεδών 23/09/2010 15:33:45

    Η ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑ

    http://www.gataros1.info/2010/09/blog-post_9973.html

  24. Panayiotis avatar
    Panayiotis 23/09/2010 15:42:14

    Όσο πιό γρήγορα να φύγει η παιδική χαρά / σημερινή κυβέρνηση. Δεν πειράζει Αρχηγέ ας στηρίζουν όλα τα κανάλια και τα λαμόγια οι δημοσιογράφοι τον ΓΑΠ θα πάθει το ίδιο που έπαθε και η Δρακουμέλ.

  25. kiki avatar
    kiki 23/09/2010 15:44:14

    Διαβασα χτες στο Ολυμπια,και ειδα φωτοτυπια της εντολης πληρωμης,απο τον Ροκφελερ,το 74,100.000.000. ευρω,για ιδρυση κομματος κλπ.Τα μετα τα ξερουμε.
    Δεν πρεπει να ερευνηθει αυτο.
    Επισης με τι ποσοστο προμηθειας,εκ μερους αυτων που συμφωνουν τα δανεια,και ποιοι τα παιρνουν.Τζαμπα παντως δεν γινεται.
    Επισης τον Προβοπουλο,κ. Σαμαρα,τι ταμπουρα βαραει?
    Σημερα αμολυσε οτι πρεπει να μειωθουν οι μισθοι και αλλο.Ο βασικος δηλαδη οσο το επιδομα ανεργειας.350 ευρω.

  26. TopGunZ avatar
    TopGunZ 23/09/2010 15:58:12

    Άσχετο, αλλά μια και βγήκανε όλοι οι εν κρανίω τρικυμισμένοι μίσθαρνοι πάλι, θυμήθηκα τα τσίπουρα. Έχω υπόγειες επαφές με μαγαζί στη Γουμένισσα, μόλις πιάσει τέλος Οκτώβρη αρχίζουν τα φρεσκοβρασμένα οπότε έχετε ένα μήνα για προθέρμανση...

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ TopGunZ 23/09/2010 16:13:51

      Όλο λόγια είσαι. Κανόνισε το.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ TopGunZ 23/09/2010 16:48:19

      Είπαμε τέλος Οκτωβρίου είναι τα φρέσκα τα βρασίματα τα φετινά! Αν θέλετε το κανονίζουμε και νωρίτερα. Ζητήστε το mail μου από τον Φάκτορα αν θέλετε να συνεννοηθούμε.

      Φόρτσα Αντώνη! (μπας και σώσουμε το οφ τόπικ)

  27. loretta avatar
    loretta 23/09/2010 16:07:00

    ....Αυτος ειναι ο αντωνης ....απο δω και περα....θα αρχιζουν να τριζουν συνθεμελα κατι πολυκατοικιες πολλαπλων και παρδαλων χρωματων....πρασινα...κιτρινα....κοκκινα ...ροζ...!!

    πασοκ....λαος.... εξαπτέρυγά που ξεφυτρωνουν απο παντου..ΗΡΘΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΣΑΣ.

  28. rigakisalex avatar
    rigakisalex 23/09/2010 16:15:31

    Αυτό το "μία εξεταστική θα κάνουμε, για το μνημόνιο" είναι ότι καλύτερο έχω ακούσει τα τελευταία χρόνια. Κατι που σύμφωνα με τον ΔΣΑ θα έπρεπε να έχει κάνει ήδη ο εισαγγελέας, για όλα αυτά που υπογράφονται χωρίς την εξουσιοδότηση των Ελλήνων Πολιτών και εναντίον της υφιστάμενης νομοθεσίας. Διαφορετικά βλέπω ξανά το στρατό στις επάλξεις (http://www.x-hellenica.gr/PressCenter/Articles/2188.aspx ).

  29. petros avatar
    petros 23/09/2010 16:32:49

    Παιδιά, όσο και να γράφουμε, αυτοί έχουν τα ΜΜΕ,τους κομματικούς και συνδικαλιστικούς μηχανισμούς που περιμένουν να εξαργυρώσουν ... γραμμάτια, τους μεγαλοδημοσιογράφους και πολλούς γκαιμπελίσκους που προσπαθούν να μειώσουν τον Σαμαρά και τις προτάσεις του.
    Χειραγωγούν τη κοινή γνώμη ή τουλάχιστον ένα μέρος της,το οποίο- όμως- μπορεί να αποβεί καθοριστικό για τις εκλογές της αυτοδιοίκησης, αν το 70% του ελληνικού λαού που διαφωνεί με τα αδιέξοδα μέτρα του μνημονίου, επιλέξει αποχή, λευκό ή άκυρο στους δύο γύρους. Είναι φανερή η μεθόδευση :
    α) να διαψεύδουν νέα μέτρα, μέχρι να μας υποκλέψουν τις ψήφους.Μετά θα πουν ότι έπεσαν έξω στις προβλέψεις και θα τα παρουν.
    β) άρχισαν νέο ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΟ πόλεμο κατά του Σαμαρά και κάθε άλλης εναλλακτικής πρότασης. Είναι φανερό ποιοι μεγαλοεκδότες, μεγαλοκαναλάρχες και μεγαλοδημοσιογράφοι συνεργάζονται καθημερινά στο πεδίο αυτό.Το θέμα είναι αν θα "ψαρώσουν" οι ψηφοφόροι της ΝΔ, οι ψηφοφόροι της Αριστεράς και οι απογοητευμένοι ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ, του ΛΑΟΣ
    Τα πράγματα δεν είναι απλά, γιατί έχουμε να κάνουμε με ένα διαπλεκόμενο σύστημα κυβέρνησης- εξωθεσμικών κέντρων ( μεγαλοεπιχειρηματίες καναλάρχες και μεγαλοδημοσιογράφοι που ορέγονται εξουσία μέσω νεόκοπων εφημερίδων και "μπλογκς" )- βολεμένων συνδικαλιστών που αναμένουν καρέκλες και εξαργύρωση της ...σιωπής τους και ένα σωρό ακόμα ανθρώπων που περιμένουν να βολέψουν παιδιά ή εγγόνια για να τα ... "φάνε μαζί" με τον αντιπρόεδρο!
    Δείτε, λοιπόν, πως διαμορφώνουν τη κοινή γνώμη :
    ( http://www.naftemporiki.gr/news/viewcomments.asp?id=1871099 )

    Μη ξεχνάτε : Ο ΓΑΠ και η Ντόρα έχουν προϋπηρεσία στο διαδίκτυο. Το έχει πει ο Φάκτορας : Ο Σαμαράς να αφήσει τα κανάλια και να δώσει ιδεολογική μάχη κατά του μνημονίου μέσω διαδικτύου. Η νεολαία βράζει, αφού για τα επόμενα 9 χρόνια ( μετά το 2013 μόνο ΔΝΤ )η ανεργία θα είναι στα ύψη, τα λουκέτα θα αυξηθούν και η οικονομία θα συρρικνωθεί. Καταλάβετέ το : με 70% του ελληνικού λαού ενάντια στο ΜΝΗΜΟΝΙΟ, δεν θα μπορέσει να σωθεί η Ελλάδα. Την επομένη των εκλογών, αν οι δυνάμεις του μνημονίου έχουν κρατήσει δυνάμεις και δεν καταψηφιστούν, θα έχουμε σκηνές Αργεντινής από απελπισμένους πολίτες που δεν έχουν κομματική ταυτότητα...Η απόρριψη των προτάσεων Σαμαρά από το ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΣΟΚ και ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ, θα έχει αρνητική επίδραση στις πολιτικές και οικονομικές εξελίξεις μετά τον Νοέμβριο του 2010. Οι απελπισμένοι δεν θα έχουν να χάσουν τίποτα, όταν θα ανακοινωθούν τα νέα σκληρότερα μέτρα μετά τις εκλογές... Αυτό είναι που δεν υπολογίζουν όσοι σήμερα πετροβολούν τον Σαμαρά. Τότε, όμως, θα είναι αργά γι' αυτούς, γιατί ο απελπισμένος όχλος θα στραφεί και εναντίον τους! Ήδη τα περιθώρια υπομονής ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΕΞΑΝΤΛΟΥΝΤΑΙ...

  30. Γιάννης avatar
    Γιάννης 23/09/2010 16:43:27

    H Παπαρήγα λαϊκή αντεπίθεση,ο Σαμαράς Γενική αντεπίθεση.Ή στραβός είναι ο γυαλός ή στραβά αρμενίζουμε....

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Γιάννης 23/09/2010 17:16:15

      Πάλι ο Παυλόπουλος συντονίζει τη "γραμμή Μολότωφ-Ρίμπεντροππ";

      • tiramola avatar
        tiramola @ Ο Θείος 23/09/2010 18:09:56

        χαχαχαχαχαχα
        Φαρμάκι είσαι αδερφάκι μου

  31. Μάχος avatar
    Μάχος 23/09/2010 17:13:55

    Δεν είναι τυχαίο, τελικά, που οι καναλάρχες δεν "βγάζουν" τον Σαμαρά σε συναντεύξεις! Κάτι ξέρουν αυτοί!!! Με τόσο διαφορετικό λεξιλόγιο από τον ξύλινο λόγο των άλλων πολιτικών, με τις "γεμάτες" αναλύσεις του για τη οικονομία σε γλώσσα που μιλάει ο καθένας μας και την καταλαβαίνουν όλοι χωρίς να χρειάζεται να ρωτάνε "τί είπε?", με τις γνώσεις του, με τη στάση του... Και βέβαια τον φοβούνται. Φοβούνται ότι ο κόσμος που θα τον ακούσει, θα αρχίσει ΝΑ ΕΛΠΙΖΕΙ!!!!! Να ελπίζει πως τελικά υπάρχει κι άλλος δρόμος εκτός από το Μνημόνιο. Όρμα Αντώνη!!!!! (και καθάρισε το κόμμα από τα... σκαθάρια που ξέμιναν)

  32. A. avatar
    A. 23/09/2010 17:27:21

    Η πρώτη σφαλιάρα έρχεται τον Νοέμβριο, μόλις συνειδητοποιήσετε ότι ο κόσμος έχει βαρεθεί τους πολιτικάντηδες ίσος συνέρθετε.

  33. Misha avatar
    Misha 23/09/2010 18:23:33

    Αρχίζει και αχνοφαίνεται η εκδίκηση του Οτσαλάν...

    Όταν τεθεί επισήμως θέμα ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ , τότε πολλοι θα τρέξουν στα κεντρικά του Πενταγώνου για να γλυτωσουν από την οργή της Πατρίδας

  34. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ 23/09/2010 18:51:43

    Δεν χρειαζονται μακροσυρτες αναλυσεις αγαπητοι φιλοι. Σας παραθετω ενα μικρο αρθρο που με λιγα λογια και καλα περιγραφη πληρως τν σημερινη κατα σταση

    h**p://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_23/09/2010_416011

    Του Κωστα Ιορδανιδη

    Η κλήση του πρώην πρωθυπουργού κ. Κώστα Καραμανλή από την προανακριτική επιτροπή της Βουλής που διερευνά την υπόθεση της Μονής Βατοπεδίου δεν εξέπληξε. Σε περιόδους απολύτου παρακμής, κάποιος αναλαμβάνει την πρωτοβουλία διοργανώσεως «πολιτικού» θεάματος και κάποιοι άλλοι συναινούν για διαφόρους λόγους. Η στάση του ΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ έχει την ιδική της «λογική», από την άποψη ότι η Ακρα Αριστερά βρίσκεται σε μετωπική αντιπαράθεση με τις επιλογές των δύο κομμάτων εξουσίας και ουδέποτε απέκρυψε ότι ως στόχο έχει τη ριζοσπαστική αναθεώρηση των βασικών επιλογών του υφιστάμενου συστήματος. Εκπλήσσεται όμως κανείς με την μωρία του ΠΑΣΟΚ ή μάλλον της ομάδος που διαχειρίζεται επικοινωνιακά το πολιτικό αδιέξοδο της κυβερνήσεως του κ. Γιώργου Παπανδρέου, μετά τη συνομολόγηση του Μνημονίου που υπαγόρευσε η τρόικα στον υπουργό Οικονομικών κ. Γιώργο Παπακωνσταντίνου.

    Ο κ. Καραμανλής, βεβαίως, δεν έχει τον παραμικρό λόγο να ανησυχεί. Μαύρο πολιτικό χρήμα δεν διακινήθηκε, όπως προκύπτει από την έρευνα που διεξήχθη από την εξεταστική επιτροπή και από την προανακριτική επιτροπή, έως τώρα, αλλά ούτε και ποινικές ευθύνες υπουργών. Πολιτικές ευθύνες υπάρχουν και τις ανέλαβε ο πρώην πρωθυπουργός.

    Κατά συνέπεια, η όλη υπόθεση λαμβάνει διαστάσεις πολιτικής ασυναρτησίας, από την οποία ωφελημένη θα βγει η Δεξιά, και συγκεκριμένα η Νέα Δημοκρατία, παρά τις προθέσεις τόσο του ΠΑΣΟΚ. Αλλά και του ΛΑ.Ο.Σ., η ηγεσία του οποίου δεν φαίνεται να είναι εις θέσιν να διαχειρισθεί την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί τους τελευταίους μήνες, αφού σταδιακώς αποκαλύπτεται ο ερασιτεχνισμός και η αφέλεια όλων εκείνων που διαμόρφωσαν το «σχέδιο σωτηρίας» της Ελλάδος, που έσπευσε να υπερψηφίσει στη Βουλή.

    Ηλπιζε το ΠΑΣΟΚ ότι η τριχοτόμηση της Κεντροδεξιάς θα εμβαθυνόταν, αλλά καθώς αναδεικνύεται η αδυναμία εκπληρώσεως των στόχων του Μνημονίου, η αξιοπιστία της κυβερνήσεως υπονομεύεται καθημερινώς.

    Εχοντας προφανώς επίγνωση του προβλήματος, οι διαμορφωτές της κυβερνητικής πολιτικής επιδιώκουν την πολιτική πόλωση και στο πλαίσιο της «στρατηγικής» αυτής καλείται ο κ. Καραμανλής στην προανακριτική επιτροπή. Αγνοούν οι σχεδιαστές της κυβερνητικές πολιτικής ότι παρόμοιες πρακτικές οδηγούν σε επανασυσπειρώσεις. Αλλά, κυρίως, δεν λαμβάνουν υπ’ όψιν ότι έχασαν τη στήριξη του παραδοσιακού, μαχητικού ΠΑΣΟΚ. Είναι μόνοι με τις αυταπάτες τους.

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ 23/09/2010 18:52:31

      Τα σχολια δικα σας.

    • Misha avatar
      Misha @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ 23/09/2010 19:06:35

      Αφού επιτρέπεται στην Μνημονιακη Καθημερινή, την κατ εξοχήν εκπρόσωπο του μιντιακού και κεφαλαιακού κατεστημένου, τέτοιο άρθρο, ο Γκιοργκάκις την έχει άσχημα.

  35. mitsosms avatar
    mitsosms 23/09/2010 18:52:17

    Είναι αλήθεια ότι με επικοινωνιακά λάθη του Παπανδρέου φθάσαμε στο Μνημόνιο τον Μάιο. Όμως και χωρίς αυτά θα φτάναμε στο μνημόνιο αργότερα γιατί καμία κυβέρνηση δεν θα είχε τα κότσια να κάνει τις αλλαγές που χρειάζεται ο τόπος. Υπό αυτή την έννοια δεν έχει σημασία το αν το χειρίστηκε καλά ή όχι επικοινωνιακά ο Παπανδρέου. Το αποτέλεσμα θα ήταν πάλι το ίδιο.

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ @ mitsosms 23/09/2010 18:56:35

      Οταν χρειαζονταν αλλαγες πρωτο το Πασοκ αντιδρουσε. Μηπως θυμασαι ποιος πρωτοστατουσε στις διαδηλωσεις τα τελευταια χρονια;;;;

      • mitsosms avatar
        mitsosms @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ 23/09/2010 18:59:35

        Δεν διαφωνώ. Η στάση του ήταν απαράδεκτη.

      • mitsosms avatar
        mitsosms @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ 23/09/2010 19:13:59

        ΡΗΓΑ, έχεις την εντύπωση ότι τον ΓΑΠ τον βλέπουν με καλό μάτι μέσα στο ΠΑΣΟΚ; Πολλοί θα ήθελαν να συνεχίσουν τις υποσχέσεις ακριβώς όπως έκαναν στο παρελθόν. Δες τον πόλεμο που κάνουν στην κυβέρνηση κάποια πασοκικά Blogs. Ο ΓΑΠ προχωράει χωρίς την ΠΑΣΠ και γι' αυτό κάτι γίνεται. Είδες ότι και ο υπάλληλος του ΣΔΟΕ που δωροδοκήθηκε είναι συνδικαλιστής της ΠΑΣΠ.

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ 23/09/2010 19:18:41

        θα σου τονισω κατι: Τα εσωκομματικα δεν με αφορουν. Η εκαστοτε κυβερνηση εκπροσωπει τον Ελληνικο λαο. Ο ΓΑΠ οτι επειρε θεριζει
        Λεφτα υπαρχουν εξακολουθει να λεει

      • mitsosms avatar
        mitsosms @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ 23/09/2010 19:22:53

        ΡΗΓΑ, λεφτά όντως υπάρχουν στους μεγάλους φοροφυγάδες. Όμως με το υπάρχον νομικό πλαίσιο δεν μπορούν να εισπραχθούν. Θα πρέπει να συσταθεί μια υπηρεσία δίωξης στα αμερικάνικα πρότυπα ώστε να εισπραχθούν τα οφειλόμενα. Σήμερα κάποιος μπορεί να πάει στα δικαστήρια και να το τραβάει για 10+ χρόνια.

      • mitsosms avatar
        mitsosms @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ 23/09/2010 19:27:11

        Πάντως τον λαϊκισμό να τον προσέξει και ο Σαμαράς που μιλάει για μηδενισμό του ελλείμματος στο τέλος του 2011.

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ 23/09/2010 19:30:47

        Τωρα που ειναι στο Αμερικα θα φερει εδω αυτα που ζητας!!! Εξ αλλου μπροστα στα αμερικανικα συμβολα φωτογραφηθηκε....

      • Misha avatar
        Misha @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ 23/09/2010 19:36:44

        O συνδικαλιστής που δωροδοκήθηκε είναι μεγαλοστέλεχος της ΠΑΣΚΕ που μετατέθηκε τους τελευταίους μηνες στο ΣΔΟΕ.Η προσπαθεια διαχωρισμού των δηθεν καθαρων ΓΑΠικων από τους «βρωμερους παλαιοπασοκους» είναι ανεδαφική αν όχι πονηρή προσπαθεια απενοχοποίησης του ΓΑΠ.
        Να θυμίσω πως το έγκλημα τοπυ Χρηματοιστηριου και τα μαυρα ταμεία της Ζημενς και όλος ο εσμός των γιγαντιθαιων σκανδάλων εξελίχτηκε από τον «μνημονιακό» εκσυγχρονιστή, και κάργα ευρωπαϊστή Σημίτη, ο οποίος είχε υπουργούς και τον Ρέππα και τον Μπένυ και τον ΓΑΠ και τον Ρέππα και τον παπουτσή και την Αννούλα και ... και...

        Η συμμορία ακολουθεί την παλιά δοκιμασμένη τακτική. και ο ΓΑΠ είναι κορυφαίο στέλεχος της διαχρονικα.

      • mitsosms avatar
        mitsosms @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ 23/09/2010 19:37:24

        Οι δημόσιες σχέσεις στην παρούσα συγκυρία δεν είναι κακό. Βέβαια το έχει παρακάνει είναι αλήθεια. Μην μηδενίζεις όμως την σημασία των επαφών αυτών.

      • mitsosms avatar
        mitsosms @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ 23/09/2010 19:39:56

        @Misha

        Δεν διαφωνεί κανείς σε αυτά που λες. Το θέμα όμως είναι το τώρα. Γίνονται μεγάλες αλλαγές που δεν θα γίνονταν στον αιώνα τον άπαντα από τις κυβερνήσεις του παρελθόντος. Αυτό και μόνο αρκεί όμως για να υποστηριχθεί η κυβερνητική πολιτική.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ 23/09/2010 19:49:59

        Μίσια: h--p://www.antinews.gr/?p=15303

      • Misha avatar
        Misha @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ 23/09/2010 19:56:07

        Oι «αλλαγές» είναι ταχύτατη καταδυση στο έλος της Νέας Φεουδαρχίας. Με μισθούς 590 ευρω και συνταξεις 360 ευρω.
        Αυτη η κοινωνία των ληστων των τραπεζων και των διεθνων αγορων φτιαχνεται απλά ως προσάναμμα, γιατί απλά είναι αβίωτη.

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ @ mitsosms 23/09/2010 19:49:21

      @ mitsosms
      ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!!!!

  36. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ 23/09/2010 19:09:59

    τωρα ομως εμεις πληρωνουμε ο ΓΑΠ περα βρεχει

  37. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ 23/09/2010 19:14:54

    Αλιευσα και αυτο..εαν αληθευει....

    h**p://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=43595&catid=9

    Φωτιές ανάβει ο Σκανδαλίδης: Η τρόικα ήθελε το κλείσιμο της ΑΤΕ

    Τελευταία ενημέρωση: 23.09.2010 | 19:08
    Πρώτη δημοσίευση: 23.09.2010 | 19:00


    Η δήλωση αυτή έχει προκαλέσει ήδη την έντονη δυσφορία του Μέγαρου Μαξίμου
    Φωτιές αναμένεται να προκαλέσει η δήλωση του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης, Κώστας Σκανδαλίδη, ο οποίος σύμφωνα με την ιστοσελίδα protothema.gr αποκάλυψε ότι η τρόικα πίεσε την ελληνική κυβέρνηση να κλείσει την Αγροτική Τράπεζα.

    Ο κ. Σκανδαλίδης τονίζει σύμφωνα με την ιστοσελίδα ότι η τρόικα ζήτησε το κλείσιμο της Αγροτικής Τράπεζας καθώς την κατηγόρησε ότι ουσιαστικά η τράπεζα καταργεί τον ανταγωνισμό μιας και η τράπεζα είναι ένας δημόσιος φορέας που βοηθάει τους αγρότες.

    Μάλιστα, ο κ. Σκανδαλίδης φαίνεται να διαφοροποιείται από τον λόγο του πρωθυπουργού και να κάνει λόγο για προσπάθεια διασφάλισης του δημόσιου χαρακτήρα της Αγροτικής Τράπεζας.

    Οι δηλώσεις αυτές έχουν ήδη σημάνει συναγερμκό στο οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης, αλλά και στο Μέγαρο Μαξίμου και όπως αναφέρουν οι πληροφορίες η δυσφορία για τον υπουργό είναι έντονη.

    • mitsosms avatar
      mitsosms @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ 23/09/2010 19:20:25

      Μα δε θα κλείσει. Θα συγχωνευτεί. Λαϊκισμός του Σκανδαλίδη είναι αυτά.

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ @ mitsosms 23/09/2010 19:22:38

        Ξερεις τι σημαινει Αγροτικη Τραπεζα; Εαν οχι φροντισε να μαθεις εγκαιρως

  38. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 23/09/2010 19:29:18

    Ο Ανδρεας εφτιαξε το ΠΑΣΟΚ με δολλαρια του Ροκεφελερ!!! και υπεγραψε και Δεσμευτικο Μνημονιο για τι Πρασιναδες Σοσιαλιστικες μας "πουλησει".

    Παρανομο το ΠΑΣΟΚ εξ ιδρυσεως. Εχει χορηγο επισημο και υπογραφη λαοπροβλητου κ λαοπλανου "αρχηγου", φαρδια πλατια.

    Λοιπον??? Αντωνη μου???

    ΠΠ

  39. tiramola avatar
    tiramola 23/09/2010 19:46:33

    Από reporter.gr

    Δύο ακόμη μεγάλα έργα ΑΠΕ που ήταν βαλτωμένα από το 2006, ξεμπλόκαρε χθες η ολομέλεια της ΡΑΕ, χορηγώντας τους άδεια παραγωγής, και ανοίγοντας τους στην ουσία το δρόμο για να υποβάλλουν αίτηση ένταξης στη διαδικασία «Fast Track».

    Πρόκειται για τη δημιουργία αιολικών πάρκων ισχύος 390 MW στις Κυκλάδες (Άνδρο- Τήνο, Πάρο, Νάξο) από τον όμιλο Κοπελούζου και τη διασύνδεσή τους με το Λαύριο, συνολικού ύψους 1 δισ. ευρώ, καθώς και ένα αντίστοιχο έργο της ΔΕΗ στην Άνδρο (150 MW και κόστους 400 εκ. ευρώ).

    Δεν αποκλείεται μάλιστα το ενδεχόμενο συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιρειών αναφορικά με το καλώδιο διασύνδεσής τους με την ηπειρωτική χώρα, αφού πρόκειται για τον ίδιο γεωγραφικό χώρο, κάτι που θα κληθεί να εξετάσει ο ΔΕΣΜΗΕ.

    Τα έργα αυτά έρχονται να προστεθούν στα πρώτα τρία που «ξεβάλτωσε» προ 15νθημέρου η ΡΑΕ, δηλαδή το project του σχήματος Iberdrola– Ρόκα για τη διασύνδεση των νησιών του Βορείου Αιγαίου με στόχο την αξιοποίηση αιολικού τους δυναμικού, συνολικής ισχύος 700 MW (ύψους 1,5 δισ. ευρώ), καθώς επίσης δύο υβριδικά έργα, ένα της ΕDF στην Κρήτη και ένα της Ελλάκτωρ στη Λέσβο.

    Έρχεται και 2η ομάδα έργων…

    Και έπεται να εξεταστεί μια δεύτερη ομάδα έργων, με μεταγενέστερες αιτήσεις της περιόδου 2008-2010. Σε αυτήν περιλαμβάνεται το σχέδιο επίσης του ομίλου Κοπελούζου για τη διασύνδεση της Κρήτης με την Πελοπόννησο και τη δημιουργία ενός συμπλέγματος αιολικών πάρκων στο νησί, ισχύος 1.100 ΜW με συνολικό κόστος 2- 2,5 δισ. ευρώ, το οποίο έχει κατατεθεί από το 2009. Στην ίδια κατηγορία ανήκει και το αίτημα της γαλλικής Εdf για τη διασύνδεση των Δωδεκανήσων και την επίσης αξιοποίηση αιολικού τους δυναμικού ισχύος 300 ΜW, έργο αξίας άνω των 600 εκατ. ευρώ, όπως και το αίτημα για διασύνδεση της Πελοποννήσου με την Κρήτη με δημιουργία μεγάλου αριθμού αιολικών πάρκων, έργο αξίας 2-2,5 δισ. ευρώ, που κατέθεσε προ μηνός στη ΡΑΕ η ΤΕΡΝΑ.

    Γιώργος Φιντικάκης

  40. Θάνος avatar
    Θάνος 23/09/2010 19:48:26

    Άντε επιτέλους κατάλαβαν εκεί στη ΝΔ ότι πολλές ευγένειες με το ΠΑΣΟΚ δεν χρειάζονται.

    Αυτό κατά την γνώμη μου ήταν και το μεγάλο και μοιραίο σφάλμα του Καραμανλή, ότι δηλαδή το 2004 αντί να τσακίσει τον Πασοκικό μηχανισμό αυτός φέρθηκε με Γαλατικη ευγένεια απέναντι σε αυτό τον μηχανισμό.
    Δεν κατάλαβε και δεν του είπε και κανείς ότι ο ΠΑΣΟΚΙΚΟΣ μηχανισμός δεν έχει πατρίδα, ούτε ιερό ούτε όσιο. Στο μόνο που πιστεύει αυτός ο μηχανισμός είναι η εξουσία και το χρήμα.

    Τα υπόλοιπα είναι απλώς ιστορία.

  41. Ασχετος avatar
    Ασχετος 23/09/2010 19:54:03

    Με λίγα λόγια παραδέχεσαι ότι φτάσαμε στο μνημόνιο λόγω ΓΑΠ και οχι λόγω κακής διακυβέρνησης από τον Κ. Καραμανλή!!!!
    Ευχαριστούμε για την επιβεβαίωση...........

  42. Enzo avatar
    Enzo 23/09/2010 20:16:59

    και οικογενειακα προβληματα πλεον προκαλει το Πασοκ.
    στην γυναικα μου μολις λεω το ονομα γιωργακης βγαζει αφρους και αρχιζει και ουρλιαζει.
    εχει συνειδητοποιησει το λαθος που εκανε οταν τον ψηφισε και αρχιζει και τρελαινεται!

  43. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 23/09/2010 20:32:40

    Αρχηγέ κεντάς... εξεταστικη για το μνημόνιο οταν ελθεις στην εξουσία ειναι γροθιά στο υπογάστριο του ΠΑΣΟΚ και του μιντιακού κατεστημένου. Μόνο που θα πάρει χρόνο και δυστυχώς θα έχεις τόσα πολλά και επικίνδυνα να αντιμετωπίσεις τότε που δεν θα σου αφήνουν δευτερόλεπτο να ασχοληθείς και με αυτό το ζήτημα. Ασε που θα αρχίσουν πάλι σε πλήρη συνχορδία με το μπομπολέικο και τον χατζηλαλακη να μιλάνε για αντεκδίκηση και αντιπερισπασμό, κλπ. κλπ.

    Γιατί δεν σκεφτεσαι να καταθέσεις ΤΩΡΑ μερικές μηνυσούλες και αγωγές :
    α) κατά των υπευθύνων του Ο.Δ.Δ.Χ. (Πέτρο Χριστοδούλου τον λενε τον πρώτο εκει μέσα?) για πράξεις ή παραλήψεις τους κατα την εκτέλεση των καθηκόντων τους να μην σηκώσουν απο την αγορά τα 43 δισεκ. που τους προσφέρθηκαν αρχές του ετους με τα οποία θα είχαμε επιλύσει τις δανειακές ανάγκες όλου του 2010 και αρκεστήκαμε στα 5 δισεκ., πράγμα που μας εστειλε μετά στην αγκαλιά του ΔΝΤ?

    β) κατα των υπευθύνων που υπέγραψαν την απόφαση σχετικά με την επέκταση του χρονικού περιθωρίου απο Τ-3 σε Τ-10 με την οποία έγινε Η υποτιμητική κερδοσκοπία κατα της Ελλάδος? Θυμίζω οτι ο Παπακωνσταντίνου δεν έχει απαντήσει ακόμα στην 2η επερώτηση της Βασούλας για το θεμα εδω και 2 μήνες, πράγμα που θα επρεπε να ειχε κανει σε 15 ημέρες!

    Και στίς δύο αυτές περιπτώσεις εγκαλούνται ιδιώτες και οχι πολιτικά πρόσωπα για να κρυφτούν πίσω απο την ασυλία. Με κάποιες τέτοιες κινήσεις θα δεις πώς λαλανε οι “μικροί εκτελεστές” και ποιοί πίσω απο αυτούς θα τρέχουν να εξαφανιστούν νυχτα χωρίς να μπορούν να επικαλεστούν τίποτα!

    Σου θυμίζω επίσης οτι στην δεύτερη περίπτωση είχε διατάξει προκαταρκτικη έρευνα η προισταμένη της Εισαγγελίας Αθηνών Ελένη Ραίκου, την πρόοδο της οποίας δεν μάθαμε ποτε! Πού κόλλησε το θέμα? Για ψάχτε το...

  44. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 23/09/2010 20:45:38

    @ Επώνυμε και Φάκτορα

    Δεν ξέρω ποιός και πότε ειχε γράψει πρώτος αν το "σκανδαλο" του Βατοπεδίου δεν ηταν τέτοιο, αλλά για δες τε παρακάτω σε copy-paste τι ειχα γράψει εγω πριν 2 ολόκληρους μήνες και πως θα μπορούσε θα η Ν.Δ. να αντιμετωπίσει την κατάσταση. Λέτε η Ν.Δ. να πήρε γραμμή??


    DeltaLamda says:
    22/07/2010 at 13:52

    Αμαν πια με αυτη την ιστορία του Βατοπεδίου! Ολόκληρη η κυβέρνηση της Ν.Δ. επεσε και το κομμα σύρετε και θα σύρετε για πολύ εγκλωβισμένο στην προπαγάνδα του ΠΑΣΟΚ και των μιντιακών υποστηρικτών του.
    Το πράγμα θα είχε τελειώσει και κάθε κατεργάρης θα πήγαινε στον πάγκο του αν η Ν.Δ. του τότε και η Ν.Δ. του σήμερα, έλεγε και εκανε το εξης απλό που κάνουνε πάντα οσοι θέλουν να αποτιμήσουν π.χ. μια εταιρεία, ενα περουσιακό στοιχείο και τα συναφή για να αξιολογήσουν αν η σκοπούμενη αγοραπωλησία, συγχώνευση, απορρόφηση, κλπ. γίνεται με fair ορους, πρακτικές και σε πραγματικές αξίες.

    Ζητήστε κυριοι τον διορισμό ακόμα και τριών ανεξάρτητων, αξιόπιστων και σεβαστών ελεγκτικών οργανισμών (απο το εσωτερικο και εξωτερικο) που θα αποτιμήσουν με όλες τίς σύγχρονες μεθόδους και οικονομοτεχνικά κριτήρια τίς αξίες των ανταλλαγών ωστε να δούμε ποιός οφελήθηκε και ποιός ζημιώθηκε απο αυτές.
    Πάρτε τα πορίσματα και βγάλτε τίς μέσες αποτιμήσεις ως δεδομένα και αποδώστε τότε συγκεκριμένες ευθύνες όπου υπάρχουν, αν υπάρχουν.

    Σχεδόν δύο χρόνια τωρα ασχολούνται και θα συντηρούν το θέμα τα κατευθυνόμενα μιντια, θα καθηλώνεται η πολιτικη ζωη του τόπου σε “πιασιάρικα” ζητήματα αποπροσανατολισμού της κοινής γνωμης οταν ο κόσμος γκρεμίζεται γύρω μας.
    Με την παραπάνω διαδικασία η υπόθεση θα είχε τελειώσει σε 2-3 μήνες και με πολύ λιγώτερα έξοδα απ’ αυτά που καταβάλλονται σε επιδόματα και αποζημιωσεις για παραστάσεις βουλευτών σε ατέρμονες επιτροπές και συνεδριάσεις.

    Απορώ που δεν βγαίνει ο Σαμαράς να το απαιτήσει. Αν περιμένει τα πορίσματα των επιτροπών, κλπ. η υπόθεση θα τραβήξει μέχρι τίς επόμενες εκλογές ωστε να ειναι η Ν.Δ. “δέσμια” και μόνιμα απολογούμενη για ένα θέμα που ενδεχομένως αποδειχτεί μία τεράστια φούσκα!

  45. athamas avatar
    athamas 23/09/2010 21:04:24

    Εξεταστική για το μνημόνιο και δίκες για εσχάτη προδοσία.

    «Πρωθυπουργός» που μιλάει για «περιορισμένη εθνική κυριαρχία» πρέπει να εκτελείται.

    Στο απόσπασμα όσοι υπέγραψαν και όσοι υποστήριξαν το μνημόνιο.

  46. athamas avatar
    athamas 23/09/2010 21:09:11

    Τα αυτονόητα *δεν* χρειάζονται επιβεβαίωση από κανέναν.

    Το μνημόνιο ήταν σχεδιασμένο εκτός συνόρων της χώρας και εντός της χώρας το εφαρμοσαν τα εντεταλμένα όργανα όσων σχεδίασαν το μνημόνιο: ο ΓΑΠ και η παρέα του.

  47. BlueSky avatar
    BlueSky 23/09/2010 21:53:06

    Η Ελλάς δεν έχει πρωθυπουργό. Ο διορισμένος ύπατος αρμοστής της, την επισκέπτεται τρείς φορές το χρόνο, εκ των οποίων στη μία, κάνει διακοπές 43 ημερών. Το παιντί τουρίστας, βραβεύεται από τα αμερικανάκια, επειδή ξέσκισε τη χώρα του. Ελπίζω οι έλληνες αυτή τη φορά, να μη γίνουν αμερικανάκια, δίνοντας στα πασοκολαμόγια το άλλοθι να πουλήσουν τα τελευταία εναπομείναντα οχυρά.
    Έξω οι κλέφτες από τη χώρα!

  48. ΕΛΛΗΝ avatar
    ΕΛΛΗΝ 23/09/2010 22:14:09

    Παιδιά χωρίς να θέλω να σας (μας) ρίξω το ηθικό.
    Εντάξει ο Αρχηγός είναι ίδιος ο Μέσι (το 10 το καλό).
    Μήπως όμως ο Αντώνης φαίνεται πολύ μόνος ????
    Οι υπόλοιποι παίκτες δέν φαίνονται .Που είναι ????.
    Και σε μιά αντεπίθεση νομίζω οτι πρέπει να τρέχουν περισσότερο απο τον Αρχηγό.
    Δεν το βλέπω......

  49. armageddon avatar
    armageddon 24/09/2010 10:16:29

    Η ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΝΥΜΟΝΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ,ΔΙΟΤΙ ΚΑΤΙ ΠONHRO ΚΡΥΒΗ
    ΤΟ ΜΝΥΜΟΝΙΟ .ME TOYS KAKOYΣ ΧΕΙΡΙΣΝΟΥΣ ΤΟΥ ΓΑΠ,ΤΙ ΕΓΗΝΕ ΚΑΙ ΤΑ
    SPREADS ΑΠΟ 130 ΞΕΤΥΝΑΚΤΙΚΑΝ ΣΤΑ 950.ΠΟΙΟΙ ΠΑΛΙ ΜΑΣ ΠΙΑΣΑΝΕ ΣΤΟΝ
    ΥΠΝΙ;ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΧΑΣΕΙ
    ΤΗΝ ΥΠΟΣΧΕΣΗΝ.....

    • tiramola avatar
      tiramola @ armageddon 24/09/2010 10:19:46

      Α ήσε δηατεθοιμαίνως να παιρημένης διλαδι...

  50. Χάρι Πότερ avatar
    Χάρι Πότερ 24/09/2010 10:36:06

    http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=206214

    Την ίδια στιγμή όμως, είναι εμφανής η δυσκολία πολλών βουλευτών της Ν.Δ. να υπερασπιστούν αυτή τη θέση. Ακόμη κι ο αντιπρόεδρος, Δ. Αβραμόπουλος, επιχείρησε να κρατήσει τις ισορροπίες. «Δεν είμαστε κατηγορηματικά απέναντι στο Μνημόνιο. Κάποιο μνημόνιο θα υπογράφαμε και εμείς αλλά δεν θα ήταν το ίδιο με του ΠΑΣΟΚ», είπε χθες (μιλώντας στον «Real FM»).

  51. Aggelos avatar
    Aggelos 26/09/2010 11:17:50

    στον αδεσμευτο ο αβραμοπουλος ειπε οτι αν κυβερνουσε η Νδ δεν θα φταναμε ποτέ στο μνημονιο..

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.