#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/10/2011 15:19
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαμαράς: Έχουμε το τσαγανό να εγγυηθούμε το μέλλον



Να διαφυλάξουμε την εθνική μας κυριαρχία

Η κυβέρνηση χωρίς ίχνος ντροπής τολμά και πανηγυρίζει πως, σε εννιά χρόνια από σήμερα, το 2020, θα μας έχει φτάσει… και πάλι στο 2009! Κι ενώ θα έχει εκποιηθεί μεγάλο μέρος της  δημόσιας περιουσίας.

Η Νέα Δημοκρατία θα εξακολουθήσει να λέει “όχι” στο λάθος,

Η Ελλάδα δεν είναι «παρίας» στην Ευρώπη. Έχουμε δυνατότητες - και κυρίως ατσαλένια θέληση, το τσαγανό, να ορίσουμε τις τύχες μας και να εγγυηθούμε το μέλλον.

Οι υπεύθυνοι του σημερινού ναυάγιου δεν μπορούν να παριστάνουν άλλο τους… ναυαγοσώστες. Ο κύκλος αυτής της κυβέρνησης έκλεισε!

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, έκανε την ακόλουθη δήλωση για την απόφαση της 27ης Οκτωβρίου:

«Μετά από ενάμιση χρόνο σκληρών θυσιών του Ελληνικού λαού, η χθεσινοβραδινή απόφαση αποδεικνύει ξεκάθαρα ότι η πολιτική της κυβέρνησης ήταν και λαθεμένη και αδιέξοδη. Κι όπως ήλθαν τα πράγματα, αυτή η απόφαση ήταν, τελικά, αναπόφευκτη…

            Η μεγαλύτερη απόδειξη αυτής της αποτυχημένης πολιτικής ήλθε, δυστυχώς για τον κ. Παπανδρέου, κατευθείαν από τις Βρυξέλλες.

            Τελικά, με το κούρεμα που αποφασίστηκε, το χρέος της χώρας μας το 2020 θα είναι όσο ήταν και το 2009, πριν μπούμε στο Μνημόνιο, δηλαδή 120% του ΑΕΠ!

            Αυτή η κυβέρνηση, όχι μόνο μας έφερε δύο χρόνια φορο-επιδρομών και λιτότητας, αλλά χωρίς ίχνος ντροπής τολμά και πανηγυρίζει πως, σε εννιά χρόνια από σήμερα, το 2020, θα μας έχει φτάσει… και πάλι στο 2009!

            Και μάλιστα υπό πολύ χειρότερες συνθήκες! Κι ενώ θα έχει εκποιηθεί μεγάλο μέρος της  δημόσιας περιουσίας.

            Τόσο καιρό τους προειδοποιώ ότι το κρίσιμο ερώτημα δεν είναι μόνο πόσο θα «κουρευτεί» το χρέος. Αλλά το πως η Ελληνική οικονομία θα βγει από την ύφεση, ώστε να βγάλει πρωτογενή πλεονάσματα και να μπορέσει κάποια στιγμή να ορθοποδήσει. Ώστε να ξεπληρώσει τα χρέη της. Και σήμερα με δικαιώνουν οι ίδιες οι επίσημες εκθέσεις…

Όλα, επομένως, εξαρτώνται πια από ένα πράγμα: Να τεθεί, πια ως προτεραιότητα η Ανάκαμψη! Και για να συμβεί αυτό, η πολιτική που εφαρμόζεται πρέπει να αλλάξει. Όχι να αλλάξουν οι στόχοι που έχουμε όλοι για τη μείωση του ελλείμματος. Αλλά να αλλάξουν αυτά που δεν αποδίδουν και εμποδίζουν την Ανάκαμψη. Όπως οι αλλεπάλληλες φοροεπιδρομές και οι αβάστακτες οριζόντιες περικοπές.

            Αν δεν αλλάξουν όλα αυτά, δεν βρισκόμαστε πιο κοντά στη λύση. Αλλά μπροστά σε άλλα εννιά χρόνια φτώχειας και κατάρρευσης, που δεν αντέχει, ούτε η Οικονομία, ούτε η Κοινωνία.

            Κι όπως φαίνεται, καμιά αναφορά δεν γίνεται σε Ανάκαμψη. Άρα το λάθος παραμένει και διαιωνίζεται…

            Τώρα, ως προς το ίδιο το «κούρεμα»: η μείωση του χρέους θα είναι μικρότερη από τα 100 δισεκατομμύρια. Διότι θα υπάρχει προσαύξηση χρέους από την επανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών. Ενώ δεν αναφέρεται τίποτε συγκεκριμένο για το τι θα συμβεί στα Ασφαλιστικά Ταμεία. Αυτό είναι πολύ κρίσιμο γιατί αφορά τις συντάξεις εκατομμυρίων Ελλήνων. Λέγεται ότι υπάρχει εγγύηση γι’ αυτές. Πώς; Και από πού;

Επίσης, δεν διευκρινίζεται πως θα γίνει η βελτίωση της αξιοπιστίας των νέων ομολόγων, με τα οποία θα ανταλλαγούν τα παλιά. Και δεν είναι σαφές ακόμα σε ποιο βαθμό θα συμμετάσχουν εθελοντικά οι ιδιώτες, ώστε να μην υπάρξει «χρηματοδοτικό κενό»…

            Ούτε διευκρινίζεται τι θα γίνει με τη ρευστότητα, που - θα το λέω συνέχεια -  είναι το νούμερο ένα πρόβλημα της Οικονομίας. Έχει στεγνώσει η αγορά.

            Τέλος, είμαι βαθιά ανήσυχος για το τι επιπτώσεις θα έχει στην Ευρωζώνη αυτή η απόφαση, πέρα από τη ρύθμιση του ελληνικού χρέους. Είναι φανερό ότι το Ταμείο Χρηματο-οικονομικής Σταθερότητας, το EFSF, δεν ενισχύεται επαρκώς για να αντιμετωπίσει τις κερδοσκοπικές πιέσεις στη δευτερογενή αγορά. Ούτε εξοπλίζεται αρκετά για να εξουδετερώσει τους κινδύνους «μεταδοτικότητας» της κρίσης. Μπορεί αυτό να μην αφορά άμεσα το ελληνικό χρέος, αλλά αφορά την Ευρωζώνη, της οποίας είμαστε και θα παραμείνουμε αναπόσπαστο μέρος. Άρα, μας αφορά κι έχουμε κάθε λόγο να προβληματιζόμαστε.

            Η κυβέρνηση πρέπει να αναλογιστεί ότι τέσσερις φορές ως τώρα πανηγύρισε που μας… «έσωσε»: Όταν υπέγραφε το Μνημόνιο, το Μάιο του 2010. Όταν αποφασιζόταν η επιμήκυνση αποπληρωμής του χρέους μας, τον περασμένο Μάρτιο. Όταν ψηφιζόταν το Μεσοπρόθεσμο, τον περασμένο Ιούλιο. Και όταν έκλεινε η Συμφωνία της 21ης Ιουλίου. Στην τελευταία περίπτωση, μάλιστα, κόμπαζε ότι «έβαλε πάτο στο βαρέλι». Κι ότι διασφάλιζε τότε, τη «βιωσιμότητα του χρέους».

Έπεσε, βέβαια, έξω και τις τέσσερις φορές!

            Και τώρα πανηγυρίζει που πέτυχε «κούρεμα» του χρέους, αυτό ακριβώς που ως πριν λίγο καιρό απέκλειε κατηγορηματικά με κάθε τρόπο.

            Η Ελλάδα χρειάζεται πάνω απ’ όλα Ανάκαμψη της Οικονομίας. Αυτό πρέπει να είναι η προτεραιότητα όλων, για να βγάλουμε πρωτογενή πλεονάσματα, να βγούμε από την κρίση, να μπούμε σε δρόμο ανάπτυξης να αποκαταστήσουμε την κοινωνική συνοχή.

Και – το πιο σημαντικό απ’ όλα: να διαφυλάξουμε την εθνική μας κυριαρχία. Που δεν δικαιούμαστε, δεν μπορούμε και δεν έχουμε κανένα απολύτως λόγο να την παραδώσουμε. Σε κανένα! Και με οποιοδήποτε τρόπο…

Άλλωστε, μας το απαγορεύει το Σύνταγμα και δεν το επιτρέπουν, ούτε οι Ευρωπαϊκές Συνθήκες.

Η Νέα Δημοκρατία θα εξακολουθήσει να λέει “όχι” στο λάθος, να στηρίζει ο,τιδήποτε σωστό και να απορρίπτει εξ αρχής και χωρίς συζήτηση κάθε σκέψη για απώλεια εθνικής κυριαρχίας.

Όσοι, επομένως, πανηγυρίζουν πως θα φέρουν την Ελλάδα του 2020 πίσω στο 2009, να σοβαρευτούν!

Οι υπεύθυνοι του σημερινού ναυάγιου δεν μπορούν να παριστάνουν άλλο τους… ναυαγοσώστες. Ο κύκλος αυτής της κυβέρνησης έκλεισε!

 

Όμως, η Πατρίδα μας θα τα καταφέρει!

Αναλογιστείτε την ημέρα που ξημερώνει αύριο. Και να ’στε σίγουροι:

Όλοι μαζί θα σταθούμε στα πόδια μας. Κι όσοι στοιχηματίζουν ότι θα γονατίσουμε, θα χάσουν…

Η Ελλάδα δεν είναι «παρίας» στην Ευρώπη. Έχουμε δυνατότητες - και κυρίως ατσαλένια θέληση, το τσαγανό, να ορίσουμε τις τύχες μας και να εγγυηθούμε το μέλλον.

Χρόνια Πολλά σε όλους, για την αυριανή Εθνική επέτειο του ΟΧΙ!».

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. pikras57 avatar
    pikras57 27/10/2011 15:30:02

    εύγε Αντώνη!
    ... στη προηγούμενη κουρά , μας είχαν ...χρυσώσει και μια αναπτυξιακή χάρτα!

    Αυτή.... τη φορά ¨εν χρω κεκαρμένοι"

  2. ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ Κ.Χ. avatar
    ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ Κ.Χ. 27/10/2011 15:32:27

    Πουθενά δεν είδα τις λέξεις "εκλογές", "λαϊκή ετυμηγορία", "κάλπες"!

    Αμάν πια. Δεν ζητάμε να γίνει σαν το καραγκίοζη που όρκιζε κυβερνηση στην πλατεία Συντάγματος, αλλά το αυτονόητο!

    Σεβομασται ή δεν σεβόμασται τους θεσμούς;

    Πόσο θα ανεχτούμε να τους κουρελιάζει ο Γιωργάκης;

    • φωνη avatar
      φωνη @ ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ Κ.Χ. 27/10/2011 15:42:15

      Ο κύκλος αυτής της κυβέρνησης έκλεισε!

      • kp8 avatar
        kp8 @ φωνη 27/10/2011 18:46:54

        Ναι, αλλά δεν ζητάει εκλογές !

        • φωνη avatar
          φωνη @ kp8 27/10/2011 19:32:12

          Είσαι σοβαρός τώρα με αυτό που λες; Τόσο ηλίθιους μας θεωρείς; Θα με βάλεις στη διαδικασία να σου απαντήσω στο αυτονόητο;

          Οτι πείτε. Ο Σαμαράς δε ζητάει εκλογές, αλλά τον πιέζει ο Γιώργος που θέλει να πάει οπωσδήποτε σε πρόωρες, παράλληλα η Ντόρα-ο Καρατζαφέρης και ο Κουβέλης αρνούνται πεισματικά κάθε ενδεχόμενο συγκυβέρνησης.

    • nestro avatar
      nestro @ ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ Κ.Χ. 03/11/2011 10:14:03

      Πολύ σίγουρος για τον ΣΑΜ. Αν δεν υπάρξει συναινεση το ίδιο προβλημα θα αντιμετωπίσει κ' αυτός. Θα έχει το λαό, την Ευρώπη και τις αγορές απέναντι. Η Ελλάδα πρέπει να κινηθεί συντεταγμένα χωρίς μωροφιλοδοξίες. Μένει να βρουν ποιος θα ηγηθεί αυτης της προσπάθειας.

  3. Kennan avatar
    Kennan 27/10/2011 15:33:23

    Από τις καλύτερες δηλώσεις του Σαμαρά. Και όπως μαθαίνω την έγραψε μόνος του, παρά την τριήμερη ταλαιπωρία του από ίωση

  4. ΚΜ avatar
    ΚΜ 27/10/2011 15:38:47

    Κατά τη γνώμη μου, είναι πολύ σημαντικό που επισημαίνει ρητά το αντισυνταγματικό της εκχώρησης εθνικής κυριαρχίας.

  5. Nikolaos avatar
    Nikolaos 27/10/2011 15:41:32

    Ο κύκλος της έκλεισε. Και τώρα ανοίγει ο καινούργιος της κύκλος.
    Το λαό δεν τον ρωτάει κανένας. ΄Ολοι τον φοβούνται. Και δυστυχώς και οι λίγοι ελπιδοφόροι πολιτικοί της χώρας. Τον φοβούνται γιατί τους έχει υπερβεί. Τον φοβούνται ακόμη και αυτοί που επαγγέλλονταν την υπέρβαση. Λοιπάμαι, αλλά με κρυφά και συγκεκαλυμένα ΟΧΙ δεν γίνεται τίποτα. Ο λαός είναι μόνος του. Είναι έτοιμος να πάει (αν δεν έχει πάει ακόμη με τον Τσίπρα). Δυστυχώς. Είναι ο μόνος εκτός της "συγκυβέρνησης".

    • factorx avatar
      factorx @ Nikolaos 27/10/2011 22:42:14

      Ναι, με τον Αλέξη θα διαπραγματευτείς καλύτερα με την Τροικα και τους δανειστές. Βελτιώνεται δεν λέω, αλλά πολύ της μόδας δεν έγινε τελευταία ο Τσίπρας σε κάποιους υπερπατρωτικούς χώρους που τον έβλεπαν και έβριζαν; Σου μυρίζει τίποτα;

  6. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 27/10/2011 15:46:38

    Σταράτες κουβέντες.
    Καμία σχέση με το δούλεμα του Πασόκ.

  7. Κάποιος avatar
    Κάποιος 27/10/2011 15:49:46

    "Και – το πιο σημαντικό απ’ όλα: να διαφυλάξουμε την εθνική μας κυριαρχία. Που δεν δικαιούμαστε, δεν μπορούμε και δεν έχουμε κανένα απολύτως λόγο να την παραδώσουμε. Σε κανένα! Και με οποιοδήποτε τρόπο…
    Άλλωστε, μας το απαγορεύει το Σύνταγμα και δεν το επιτρέπουν, ούτε οι Ευρωπαϊκές Συνθήκες."

    Πολύ σωστά τα λέει ο κ.Σαμαράς!

    Αναμένουμε την αντίδραση της αξιωματικής αντιπολίτευσης σε περίπτωση που το ΠΑΣΟΚ επιχειρήσει να περάσει το νέο Μνημόνιο με 151 ψήφους, δηλαδή, πριν εκχωρήσει νομοθετικά εθνική κυριαρχία και υποθηκεύσει οριστικά το μέλλον της χώρας.
    Γιατί εφόσον ψηφιστεί και μπουν οι υπογραφές η ΝΔ ως γνωστόν θα τις σεβαστεί μελλοντικά στο όνομα της συνέχειας του κράτους.

    Αρα απομένει να δούμε τι θα πράξει προκειμένου να διαφυλάξει το Ελληνικό Σύνταγμα και πριν συντελεστεί επισήμως η εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας και η οικονομική καταστροφή της χώρας από το ΠΑΣΟΚ.

  8. φωνη avatar
    φωνη 27/10/2011 15:49:51

    "Τέλος, είμαι βαθιά ανήσυχος για το τι επιπτώσεις θα έχει στην Ευρωζώνη αυτή η απόφαση, πέρα από τη ρύθμιση του ελληνικού χρέους. Είναι φανερό ότι το Ταμείο Χρηματο-οικονομικής Σταθερότητας, το EFSF, δεν ενισχύεται επαρκώς για να αντιμετωπίσει τις κερδοσκοπικές πιέσεις στη δευτερογενή αγορά. Ούτε εξοπλίζεται αρκετά για να εξουδετερώσει τους κινδύνους «μεταδοτικότητας» της κρίσης. Μπορεί αυτό να μην αφορά άμεσα το ελληνικό χρέος, αλλά αφορά την Ευρωζώνη, της οποίας είμαστε και θα παραμείνουμε αναπόσπαστο μέρος. Άρα, μας αφορά κι έχουμε κάθε λόγο να προβληματιζόμαστε."

    Στα ίσα, στη μούρη κόντρα με τις αποφάσεις της Μέρκελ. Στην ψύχρα έτσι!!!!Ούτε ο Σαρκοζί, ο πρόεδρος της Γαλλίας, δε μίλησε έτσι(καλά για τους υποδουλομένους του ΠΑΣΟΚ τι να πω;). Και νομίζει η Μέρκελ ότι θα βάλει ύπατο αρμοστή σε αυτόν τον ηγέτη, που μια μέρα μετά της λέει στη μούρη δεν πήρες επαρκείς αποφάσεις (εκτιμήσεις που τις επιβεβαιώνουν και καθηγητές του harvard). Στη μούρη της έτσι!!!!!!!!!!!!!!

  9. Γιάννης avatar
    Γιάννης 27/10/2011 15:57:24

    Εκλογές δεν έρχονται τώρα, αλλά την άνοιξη.

  10. margarita avatar
    margarita 27/10/2011 16:02:46

    Αυτη τη δηλωση περιμενα. Μπραβο αντωνη . Μια Καλαματιανη που σε εμπιστευεται. Η εθνικη κυριαρχια οριζει την ταυτοτητα μας.

  11. NIK THE GREEK avatar
    NIK THE GREEK 27/10/2011 16:06:09

    Ετσι λοιπον Αντωνη ετσι,χωστα τους κι ακομη πιο γερα,αυτο το σορσολοι δεν καταλαβαινει απο ευγενειες και χειραψιες,γι αυτους το ψεμα,η διαστρεβλωση,το μαυρο-ασπρο,ειναι πολιτικος λογος και παραδοση.

  12. Ip0 avatar
    Ip0 27/10/2011 16:10:09

    "αφορά την Ευρωζώνη, της οποίας είμαστε και θα παραμείνουμε αναπόσπαστο μέρος."

    Εντάξει Αντώνη. Κατάλαβα.

    • Kennan avatar
      Kennan @ Ip0 27/10/2011 16:18:08

      Τι κατάλαβες; Οτι δεν θα μας βγάλει από την Ευρωζώνη; Τι περίμενες δηλαδή να δηλώσει για να σε ικανοποιήσει; Οτι θα βγούμε από την δραχμή. Βρείτε σας παρακαλώ πολύ κανένα σοβαρό επιχείρημα για να συζητήσουμε. Μην βγάζετε άναρθρες κραυγές απελπισίας.

      • ss_sk avatar
        ss_sk @ Kennan 27/10/2011 19:21:41

        Θα μπορούσε κάλλιστα να χρησιμοποιεί τον όρο "Ευρωπαϊκή Ένωση" (χάριν συνθήκης Μάαστριχτ) αντί του "Ευρωζώνη" αλλά δυστυχώς δεν το κάνει. Προφανώς φόρμουλες να μπαίνεις-βγαίνεις στο ευρώ θα υπάρχουν - η Σουηδία μια χαρά βρήκε τον τρόπο & παρακολουθεί εκτός τόσα χρόνια αν και έχει την υποχρέωση υιοθέτησης του νομίσματος!

        Τα χρόνια περνάνε γρήγορα...πολύ γρήγορα. Και τα 4 χρόνια της ψήφου πλέον δύσκολα δίνονται (από όσους ψάχνονται τουλάχιστον) "δοκιμαστικά". Ο Σαμαράς δυστυχώς δεν πετάει τις απαραίτητες σπόντες που να δείχνουν πραγματικό τσαγανό. Όσο πλησιάζουν οι εκλογές τόσο απομακρυνόμαστε από το Σαμαρά (μην το συγχέουμε με τη ΝΔ).

    • Quid avatar
      Quid @ Ip0 27/10/2011 17:22:48

      Μα πώς είναι δυνατόν να εξαγγείλει, όντας μάλιστα στην αντιπολίτευση, επιστροφή στη δραχμή. Αυτά είναι πράγματα που δεν εξαγγέλλονται. Αποφασίζονται Παρασκευή απόγευμα μετά από προεργασία ύψιστης μυστικότητας και έχουν υλοποιηθεί μέχρι Δευτέρα πρωί. Αν το έκανε δεν θα ήταν καθόλου σοβαρός και δεν θα ενέπνεε καμία εμπιστοσύνη. Υπάρχουν πράγματα που γίνονται, χωρίς να λέγονται.

      Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας και ας συγχαρούμε τον αρχηγό της αντιπολιτεύσεως για αυτή την εξαιρετική δήλωση, δείγμα πολιτικού ανδρός με ήθος και ανάστημα.

      • Χρήστος avatar
        Χρήστος @ Quid 27/10/2011 17:26:17

        Αποφασίζονται Παρασκευή απόγευμα μετά από προεργασία ύψιστης μυστικότητας και έχουν υλοποιηθεί μέχρι Δευτέρα πρωί;

        Άνθρωπέ μου έχεις ιδέα για τι πράγμα μιλάς;

        • Quid avatar
          Quid @ Χρήστος 27/10/2011 17:47:48

          Πολύ περισσότερο από όσο νομίζετε.

          • Χρήστος avatar
            Χρήστος @ Quid 27/10/2011 17:51:21

            Είμαι βέβαιος.

      • Mara avatar
        Mara @ Quid 27/10/2011 17:52:49

        +1.000.000

      • sofia or8h avatar
        sofia or8h @ Quid 27/10/2011 22:58:01

        Ετσι μπραβο,ολο κακομοιρια και μιζερια βγαζουν,ελεος δηλαδή...
        Ας ακουνε τοτε τις παπ..ες του ΓΑΠ αυτός τους αξίζει

  13. S.K avatar
    S.K 27/10/2011 16:18:55

    Στο διάγγελμα του ΓΑΠ ας κλείσουμε απλά την τηλεόραση

  14. Ip0 avatar
    Ip0 27/10/2011 16:30:46

    Η θερμή διαβεβαίωση για παραμονή στην Ευρωζώνη, δεν ήταν καθόλου απαραίτητη. Όχι απλά δεν αφήνει ανοιχτό παράθυρο-υπονοούμενο πως η επιστροφή σε εθνικό νόμισμα ίσως και να είναι υπαρκτό σενάριο μέσα στο φάσμα των επιλογών και ελιγμών του ως μελλοντικός πρωθυπουργός, αλλά αποσαφηνίζει εκ των προτέρων και χωρίς να χρειάζεται, πως κάτι τέτοιο δεν το συζητάει καν. Αν λοιπόν εσένα σε ικανοποιεί το γεγονός πως για πολλοστή φορά σπεύδει να δηλώσει πως πίνει νερό στο όνομα του Ευρώ υπονοώντας πως «Ελλάδα έξω από το Ευρώ δεν νοείται, η Ευρωζώνη ήταν και είναι ευλογία», τι να σου πω, καθείς και οι προσδοκίες του.

    • Πεπόνης avatar
      Πεπόνης @ Ip0 27/10/2011 17:02:35

      Αν ημουν στην θεση του, θα ελεγα ακριβως τα ιδια γλυκαναλατα περι παραμονης σε ευρω, μεχρι να καταφερω γινω πρωθυπουργος. Μετα θα τραβαγα μια ξεγυρισμενη εξοδο, με ολα τα παρελκομενα, χωρις καμμια προειδοποιηση και θα τους αφηνα αυτους να τρεχουν ξεβρακωτοι στα κουρεια...

      Εχουμε κανονικο, ανελεητο, βρωμικο πολεμο, ας μην απαιτουμε την "τέλεια ηθική" από τους πολιτικους.

      • Χρήστος avatar
        Χρήστος @ Πεπόνης 27/10/2011 17:13:07

        Μήπως, λέω τώρα..., έχεις μπερδέψει την έξοδο από την Ευρωζώνη με την έξοδο από κανένα μπαρ;

        • Ip0 avatar
          Ip0 @ Χρήστος 27/10/2011 17:42:44

          Μήπως λέω κι εγώ, εσύ θα έπρεπε να ήσουν στο Μεσολόγγι πριν δυο αιώνες να.. εμψυχώσεις το πόπολο λέγοντας «μην ανησυχείτε, μπόρα είναι θα περάσει, θα έρθει η στιγμή που θα τα βρούμε με τους απέναντι. Για την ώρα φάτε ποντίκια και μουχρίτσα, κρατήστε γερά όσο πάει μέχρι να δούμε τι θα κάνουμε, η κατάσταση δεν είναι παίξε γέλασε, θέλει «έξυπνους» χειρισμούς, μη παρασύρεστε απ’ το θυμικό σας».

      • Ip0 avatar
        Ip0 @ Πεπόνης 27/10/2011 17:29:18

        Αυτά είναι ΓΑΠιές. Να βγεί με άλλο προεκλογικό πρόγραμμα και μετά να εφαρμόσει διαφορετικά πράγματα; Δεν πάει. Αυτό που θα όφειλε να κάνει αν ίσχυε το σενάριο που λες, θα ήταν να μην μελετάει καθόλου το θέμα «ευρώ ή δραχμή», να μιλάει για όλα τα άλλα, όμως στο συγκεκριμένο να αποφεύγει να πάρει σαφή θέση.
        Μέχρι στιγμής, όλα συνηγορούν οτι διέπεται από την βαθύτατη πεποίθηση πως ό,τι και να γίνει, η μάχη πρέπει να δοθεί αυστηρά και μόνο μέσα στα πλαίσια της Ευρωζώνης μέσω σκληρότερων διαπραγματεύσεων με τους εταίρους και εξυπνότερων ελιγμών. Το λέει και το εννοεί.
        Εκεί δηλαδή που τώρα οι Ευρωπαίοι μας δίνουν 30 μαχαιριές σε κάθε σύνοδο, με τον Αντώνη συνομιλητή τους θα μας δίνουν 10. Αλλάζει κάτι όμως; Από τον βέβαιο θάνατο του Παπανδρέου, το όραμα του Σαμαρά είναι να μείνουμε διασωληνωμένοι και ύστερα πιστεύει πως θα τον χειροκροτήσουμε για την επιτυχία του να μας κρατήσει ζωντανούς;

        • The Saint avatar
          The Saint @ Ip0 27/10/2011 22:53:41

          Πολύ όμορφα τα λές, συμφωνώ μαζί σου.
          Υπάρχει μιά παράμετρος όμως την οποία δεν έχεις υπολογίσει, και που εμφανώς έκανε την εμφανισή της επι πρωθυπουργίας Καραμανλή, άσχετα αν δεν έχει ειπωθεί ποτέ επισήμως...
          Μιλάμε γιά κερδοσκοπικά funds εδώ, που παίζονται τα λεφτά τους, τα οποία λεφτά τουςμ ΔΕΝ είναι ΚΑΘΟΛΟΥ λίγα...
          Θα ΣΚΟΤΩΝΑΝ γι'αυτά...
          Την πήρες χαμπάρι την παράμετρο τώρα?
          Λάου λάου αναγκαστικά λοιπόν, και όταν έρθει η ώρα (που συμφωνώ μαζί σου οι περισσότεροι απο εμάς θα έχουν "ψοφήσει") θα δεί και θα πράξει.
          Τον πατριωτισμό, και τα θέλω του Σαμαρά ΔΕΝ τα αμφισβητώ. Τη δυνατότητά του να τα κάνει πράξη υπο τις παρούσες συνθήκες αμφισβητώ...
          Και μη νομίζεις ότι είναι μόνο ο Σαμαράς... Και η Μέρκελ, και ο Σαρκοζί, το ΚΕΦΑΛΙ τους παίζουν σε όλη αυτή την πολύ διαπλεκομπλεγμένη ιστορία....
          Ο Θεός να βάλει το χέρι του γιά εμάς...

      • Ip0 avatar
        Ip0 @ Πεπόνης 27/10/2011 17:46:09

        Βασικά, ως προσωπική μου μαξιμαλιστική ονείρωξη, θα ήθελα μια φορά να τον ακούσω να λέει πως "όταν γίνω πρωθυπουργός, αν διαπιστωθεί πως το καλό της ευρωζώνης εξακολουθήσει να βρίσκεται σε αντίστροφη αναλογία σε σχέση με το καλό της χώρας μου, ίσως χρειαστεί να εξεταστούν άλλες διέξοδοι".
        Αν και, επαναλαμβάνω, το φρονιμότερο θα ήταν απλώς να μην δίνει κάθε τρεις και λίγο διαπιστευτήρια «ευρω-φροσίνης», χωρίς μάλιστα να του ζητούνται από κανέναν. Είναι περιττό και εν μέρη κατά τη γνώμη μου, εξόχως απογοητευτικό.

        • Ένας avatar
          Ένας @ Ip0 27/10/2011 17:57:09

          Συμφωνώ απόλυτα!
          Η πολλή ευρω-φροσύνη δεν βοηθάει.

        • Χρήστος avatar
          Χρήστος @ Ip0 27/10/2011 18:03:18

          ip0 αν πιστεύεις ότι η έξοδος του Μεσολογγίου έχει σχέση με την έξοδο από το ευρώ τα σχόλια είναι περιττά.

          Στο δια ταύτα, δεν κατάλαβες το σχόλιο μου και παρά το πρσοβλητικό σου σχόλιο θα στο εξηγήσω. Αναφέρομαι στη χρονική κλίμακα της εξόδου και όχι στην έξοδο αυτή καθεαυτή.

          Από εκεί προέρχεται και η παρομοίωση: δεν είμαι στο μπαρ, σηκώνομαι και φεύγω.

        • Ip0 avatar
          Ip0 @ Ip0 27/10/2011 18:20:22

          Κανείς δεν μιλάει για βιαστικές αποφάσεις. ‘Έχει χιλιο-ειπωθεί πως μια στρατηγική απεγκλωβισμού από το Ευρώ, προϋποθέτει σχεδιασμό μηνών. Και φυσικά πρόκειται περί ρίσκου, όχι όμως τόσο επικίνδυνου όσο εντέχνως μας έχουν ενσταλάξει τα ΜΜΕ. Και θα έπρεπε ο Αντώνης να αφήσει να πλανάται ευκρινώς πως από τις σκέψεις του δεν έχει διαγράψει το ενδεχόμενο ανάληψης του ρίσκου αυτού αν η Ε.Ε εξακολουθήσει να συμπεριφέρεται με ακαμψία και αναλγησία εις βάρος μας για το καλό του «κοινού νομίσματος».
          Με τις συνεχείς του διαβεβαιώσεις περί παραμονής μας στο Ευρώ όποτε τοποθετείται επί του συγκεκριμένου, πράττει ακριβώς το αντίθετο.

  15. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 27/10/2011 16:32:13

    Μπράβο Αντώνη Σαμαρά

  16. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 27/10/2011 16:49:46

    μαύρη γιορτὴ θὰ κάνουμε αὔριο...

  17. miden_agan avatar
    miden_agan 27/10/2011 16:53:05

    Δεν αρκεί το (ορθό) ΟΧΙ. Πρέπει επιτέλους να πει κάποιος στον κόσμο όλη την αλήθεια. Ποια είναι αυτή;

    1. Με την ακολουθούμενη πολιτική η καταστροφή είναι δεδομένη τόσο ως Ελλάδα όσο και ως Ευρώπη, απλά θα έρθει σε δόσεις.

    2. Με το ΟΧΙ του Σαμαρά η χώρα (πλην άμεση αλλαγής πλεύσης από πλευράς ΕΕ - που δεν τη βλέπω), θα πρέπει ΑΜΕΣΑ να αποκτήσει ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΙΚΟΥΣ προϋπολογισμούς. ΠΩΣ;!

    • Στρυμών avatar
      Στρυμών @ miden_agan 27/10/2011 18:03:02

      Οι αλήθειες θα πρέπει να ειπωθούν στην ώρα τους.Όταν θα γίνουν εκλογές θα πρέπει να ανοιχτούν όλα τα χαρτιά.Ποτέ πια εκλογές με ψέματα και παραμύθια που νανουρίζουν το λαό.
      Ο κόσμος περιμένει κι αυτή τη φορά θα είναι απόλυτα απαιτητικός.

    • NIK THE GREEK avatar
      NIK THE GREEK @ miden_agan 27/10/2011 18:24:49

      Τι μας αναρωτιεσαι συνεχως με το πως και το πως ,δεν το καταλαβες 3-4 φορες τοπε για αναπτυξη σε 5 λεπτα,πραγμα που στο ειπε 2 φορες με Ζαππειο 1και2,η δεν καταλαβαινεις η προβοκαρεις επιτηδες,διαλεξε.

  18. Hristos avatar
    Hristos 27/10/2011 17:05:09

    Τέτοιες ώρες και με το βάρος των χθεσινών αποφάσεων, απαιτούνται και τολμηρά μέτρα. δεν νομίζω ότι αυτή τη στιγμή ο οποιοσδήποτε μπορεί να δηλώσει με σιγουριά αν το μέλλον μας θα είναι μέσα στην ευρωζώνη ή αν θα πορευτούμε μόνοι μας από εδώ και πέρα. το μόνο σίγουρο είναι ότι πρέπει να αλλάξουν πολλά και μάλιστα άμεσα. ως πολίτες να αντιληφθούμε ότι έχουμε όχι μόνο δικαιώματα αλλά και υποχρεώσεις. ως κοινωνία να αποκτήσουμε την αλληλεγγύη που απαιτείται ώστε να πορευτούμε ενωμένοι στις νέες προκλήσεις που έρχονται. αλλά πάνω από όλα χρειαζόμαστε μία κυβέρνηση η οποία να αποτελείται πάνω από όλα από πατριώτες οι οποίοι δεν θα διστάσουν να δώσουν το σύνθημα για την αναγέννηση της εθνικής μας συνείδησης. κανείς δεν πρόκειται να μας βοηθήσει. η ελπίδα και η λύση βρίσκεται μέσα μας και χρειαζόμαστε το έναυσμα για να επενέλθουμε ως έθνος.

  19. Χαλκιδέος avatar
    Χαλκιδέος 27/10/2011 17:05:33

    Μπράβο Αντώνη! Αυτές είναι σταράτες κι αντρίκιες κουβέντες! όχι μυξοκλάματα από τις μυξοπαρθένες του ΘΑΣΟΚ!

  20. thanasis avatar
    thanasis 27/10/2011 17:25:35

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ
    ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΕ ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΕΜΦΑ
    ΝΙΖΕΤΑΙ ΣΑΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΣΤΗΝ ΥΠΟΔΟΥΛΩΔΗ

  21. BLUE BLACK avatar
    BLUE BLACK 27/10/2011 17:40:32

    pk ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΝΤΟΡΟΛΙΖΑ ΠΟΥ ΣΕ ΕΚΦΡΑΖΕΙ.ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΞΕΝΕΣ ΧΟΥΝΤΕΣ ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ.

  22. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 27/10/2011 18:12:00

    Χρόνια Πολλά Κ. Σαμαρά.

  23. G.K. NEA MAKRI avatar
    G.K. NEA MAKRI 27/10/2011 18:13:23

    Η δήλωση είναι πράγματι καλή αλλά εμένα με προβληματίζουν δύο πράγματα:
    1) Δεν είναι ακόμα έτοιμος-ώριμος ο ελληνικός λαός για οργανωμένη και σοβαρή αντίδραση. Πολλοί από αυτούς που μίλησα σήμερα ήταν ικανοποιημένοι, από όσα έγιναν, με το σκεπτικό-άντε τη γλιτώσαμε προς το παρόν- ενώ άλλοι ακόμα χειρότερα αντιμετώπιζαν τις εξελίξεις περίπου ως θρίαμβο.
    2) Είναι πολύ μεγάλα τα συμφέροντα, τρομακτικά τα λόμπι, για να μην έχουν υπολογίσει ΚΑΙ την αντίδραση ενός πολιτικού, που είναι πολύ πιθανό να κληθεί αύριο-μεθαύριο να ηγηθεί της χώρας. Δηλαδή δεν συζητάμε περί ενός "μαύρου κύκνου", που πολλές φορές παρατηρήθηκε στην Ιστορία και έφερε αναταράξεις, αλλά για την εξέλιξη που συγκεντρώνει πιθανότητες 99%. Δεν το θεωρώ λογικό να μην έχουν βρεθεί τρόποι αντίδρασης.

  24. ΑΝΤΟΝΙΟ avatar
    ΑΝΤΟΝΙΟ 27/10/2011 18:18:59

    Οι σημερινες δηλωσεις του Σαμαρα ειναι ιστορικες .Η κοινωνια τις εχει αναγκη . Ο Προεδρος ας ξεκινησει πορεια προς την κοινωνια

    • Black_Swan avatar
      Black_Swan @ ΑΝΤΟΝΙΟ 27/10/2011 19:10:24

      σε λίγο καιρό θα τον χαίρεσαι στην εξουσία θα σου λύσει όλα σου τα προβλήματα και θα γεμίσει και τις τρύπιες τσέπες του ελληνικού λαού με χιλιάδες δραχμούλες ναι... χιλιάδες που δε θα αγοράζουν όμως ούτε ενα κιλό ψωμί...

      • sofia or8h avatar
        sofia or8h @ Black_Swan 28/10/2011 00:38:06

        ενω τωρα,γεμισε η τσεπη σου ευρώ,χαχα
        σημερα πηραν τα χαρτια τους κατι μηχανικοι στο πανεπιστημιο, 400 ευρω περιπου το 15/θημερο(250 εγραφε αλλα ειναι τα δανεια του)
        Ζησε με αυτα, με 2 παιδια και ενοικια και χωρις να δουλευει και η συζυγος του

  25. stamoschios avatar
    stamoschios 27/10/2011 18:30:55

    o pk είναι η ντόρα μητσοτάκη η θυγατέρα του φίλου των ΕΣ-ΕΣ εωσφόρου της πολιτικής. Τα φαντάσματα να μπουν στους τάφους τους και ας μας αφήσουν ήσυχους. ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ αποτελείς της εσχάτη ελπίδα του έθνους και μην κάνεις πίσω. Και ένα παλιό σύνθημα (1985) των πρασινοφρουρών για τον μπαμπά της ντόρας "απόψε πεθαίνει ο φίλος των ΕΣ-ΕΣ."

  26. tadidis avatar
    tadidis 27/10/2011 18:41:30

    Σσσσσσστ κάνετε ησυχία...μπορεί να ξυπνήσει η Ν.Δ

  27. Τα μυστικά του βάλτου avatar
    Τα μυστικά του βάλτου 27/10/2011 18:49:18

    @pk "Όσο για τις μπαρούφες περί εθνικής κυριαρχίας, ξέρει πολύ καλά ότι από τη στιγμή που μπήκαμε στην ευρωζώνη εκουσίως απολέσαμε σημαντικό μέρος της Εθνικής Κυριαρχίας χάριν της ενωμένης Ευρώπης."
    Δηλαδή υπάρχει ενωμένη Ευρώπη ή όλοι κοπιάζουν προς μια τέτοια κατεύθυνση ε;Κοίτα να δεις τι μάθαμε σήμερα και δεν το ξέραμε.
    Εγώ δεν είδα οι άλλες χώρες να κάνουν ότι η χώρα μας,ενώ υπάρχουν και χώρες εκτός ευρωζώνης.Αυτές δεν ανήκουν στην ενωμένη Ευρώπη;
    Πιστεύω πως παρά τις διαβεβαιώσεις ο Σαμαράς μπορεί να επαναφέρει τη δραχμή και να έχει ο πολύς κοσμάκης ένα πιάτο φαγητό γιατί με την τεχνητή έλλειψη ρευστότητας θα εκποιηθούν περιουσίες αντί πινακίου φακής.Ωστόσο το νόμισμα δεν αποτελεί πανάκεια,σημασία έχουν οι εφαρμοζόμενες πολιτικές.
    Ας ελπίσουμε ο Σαμαράς να βάλει σαμάρι στο προδοτικό γαϊδούρι.

  28. Black_Swan avatar
    Black_Swan 27/10/2011 19:08:16

    ελεος λυπηθείτε μας... .οχι άλλο κάρβουνο...θα ξεχασω και αυτα που ήξερα

  29. Aris. A avatar
    Aris. A 27/10/2011 19:12:18

    Κύριοι διαβάζοντας την δήλωση Σαμαρά αλλά και αναλύοντας την πολιτική του όλα αυτά τα δύο χρόνια είμαστε υποχρεωμένοι να αποδεχθούμε ορισμένες αλήθειες για να μην ονειροβατούμε:

    Το μέλλον της χώρας είναι στην ευρωζώνη.

    Είναι κάτι που αποδέχεται και η ΝΔ και ο Σαμαράς και για να συμφωνεί τόσος κόσμος ας μην φανταζόμαστε δραχμές και τρίτους δρόμους που δεν υπάρχουν.

    Τα λεφτά μπορεί να μην τα φάγαμε όλοι μαζί αλλά στον ελληνικό λογαριασμό χρεώθηκαν και θα μας υποχρεώσουν να τα επιστρέψουμε.

    Η Γερμανία μαζί με τις ισχυρές βόρειες χώρες παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην Νέα Ευρώπη που δημιουργείται και μέχρι ένα σημείο είμαστε υποχρεωμένοι να χορέψουμε στον ρυθμό που μας βαράνε.

    Αλλαγές σε δομές και νοοτροπίες που δεν έγιναν όλα τα προηγούμενα χρόνια θα γίνουν πολύ γρήγορα και πολύ βίαια με τεράστιο κοινωνικό κόστος και θύματα.

    Ο Σαμαράς δεν είναι σουπερμαν για να βρει ως μάγος τα χρήματα που λείπουν από τα ταμεία και να δημιουργήσει σε μηδέν χρόνο μια Ελλάδα που θα είναι οικονομικά αυτοδύναμη.

    Στο μέτρο που του αναλογεί δεν συναίνεσε σε πολλές αποφάσεις και μέτρα που ήταν κατάφωρα υπέρ των δανειστών και κατά της χώρας.

    Αλλες φορές σήκωσε ψηλά τις εθνικές διαστάσεις της οικονομικής μας χρεοκοπίας ώστε να φοβήσει την κυβέρνηση να προχωρήσει σε παραχωρήσεις ενάντια στα εθνικά συμφέροντα.

    Πολιτεύεται με μέτρο και ρεαλισμό γιατί γνωρίζει ότι η χώρα είναι πολύ αδύναμη και η δύναμη είναι στα χέρια των ξένων δανειστών.

    Παράλληλα όπου μπορεί δίνει καταφύγιο σε όσους πλήττονται και με προτάσεις προσπαθεί να ανακουφίσει τους θιγμένους της πολιτικής Πασόκ.

    Δεν μπορεί να κάνει τίποτα άλλο.

    Ειδικά όταν έχουμε μια κοινωνία χαμηλών προσδοκιών που έμαθε την μασημένη τροφή των καναλιών της διαπλοκής και είναι τελείως αγύμναστη για αγώνες που περιγράφουν οι φίλοι παραπάνω.

    Η δήλωση του είναιαυτή που πρέπει.

    Αναδεικνύει τους Πασοκικούς θεατρινισμούς τους κυβερνητικούς καραγκιοζισμούς αλλά μην ξεχνάμε ότι η πλειοψηφία των πολιτών ποτίστηκε και διαπαιδαγωγήθηκε με τα παραπάνω.

    • Ip0 avatar
      Ip0 @ Aris. A 27/10/2011 19:26:00

      Το χρέος μπορούμε να το αρνηθούμε, υπάρχουν πάμπολλοι τρόποι που μας επιτρέπουν έναν τέτοιο αγώνα. Και μη ξεχνάμε οτι τα ομόλογα δεν είναι δάνεια, είναι επενδυτικά προϊόντα με το ανάλογο ρίσκο. Παίζεις κι αν χάσεις έχασες. Από εκεί και πέρα, αν τα αντίποινα μιας πιθανής μονομερούς διαγραφής του χρέους από πλευράς μας, είναι να μας χορέψουν στο ταψί οι «ισχυροί», όσοι από εσάς τους ψύχραιμους, μειλίχιους και μη-αιθεροβάμονες θέλετε να κάτσε να χορέψετε στο ντέφι που σας βαράνε ταυτίζοντας το μέλλον σας με εκείνο της παρέας του Ευρώ, κάντε το. Δεν περίμενα όμως τον Σαμαρά να εμφανίζεται τόσο πρόθυμος να σύρει έναν τέτοιου είδους χορό.

    • Μara avatar
      Μara @ Aris. A 27/10/2011 21:51:50

      Άρη, αυτή είναι η πραγματικότητα, όπως την περιγράφεις.

      Ωστόσο... ο Σαμαράς μπορεί να δείχνει τα τελευταία δύο χρόνια "φρόνιμος", αλλά δεν είναι και τόσο "καλό" παιδί όσο φαίνεται.
      Φορτώνει... συνεχώς και όταν φθάσει η άγια εκείνη ώρα, θα σου πώ εγώ, τί έχει να γίνει...Το έλα να δείς... ( Όχι βέβαια ότι κάποιοι δεν το ξέρουν αυτό. Το ξέρουν και πολύ καλά μάλιστα. Γι΄αυτό και έχουν σκυλιάσει. Επειδή τους παίζει σαν "την γάτα με το ποντίκι". Προσπαθούν να τον στριμώξουν και δεν μπορούν. Και όσο το προσπαθούν, τόσο στριμώχνονται οι ίδιοι).

      • Y. avatar
        Y. @ Μara 27/10/2011 22:01:35

        !!!!!!

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ Aris. A 28/10/2011 00:40:57

      Έχεις δίκιο.
      Άν έκανε «εμπρηστική» δήλωση δέν θά ήταν ο Σαμαράς.
      Τό έχει επαναλάβει πολλές φορές. «Εγώ δέν είμαι ο Παπανδρέου».
      Τό ότι δέν είναι Τσίπρας δέν χρειάζεται να το πεί. Δέν είναι.

  30. Kostas avatar
    Kostas 27/10/2011 19:12:37

    Λοιπόν για να πάρετε μια εικόνα του που βρισκόμαστε, θα φέρω ως παράδειγμα τον εαυτό μου...
    Εργάζομαι στο στενό δημόσιο τομέα, ως μηχανικός υπολογιστών, μέσω ΑΣΕΠ, 11 χρόνια, πανεπιστημιακή εκπαίδευση, μεταπτυχιακά, συνεχής εκπαιδεύσεις CISCO, CEH κλπ κλπ
    Λόγω σημαντικότητας της Υπηρεσίας, στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, για την μία θέση δήλωσαν συμμετοχή πάνω από 2000 άτομα πανελλαδικά, όπου έτυχε να είμαι πρώτος...
    Προ μνημονίου ο τελευταίος μου μισθός ήταν περίπου 2175 σε 14μηνη βάση αλλά με τις 4-5 ισοπεδωτικές μειώσεις έφτασε να είναι πλέον 940 ευρώ σε 12μηνη βάση, από τα οποία αφαιρούνται 710 ευρώ για στεγαστικό/μικροεπισκευών από ΤΠΔ.
    Επομένως στο χέρι από 1/1/2012 θα λαμβάνω μισθό 230 ευρώ! για 40 ώρες εργασίας υψηλού επιπέδου (συντήρηση μιας συστοιχίας από servers καθώς και υπηρεσίες στο internet), την εβδομάδα..
    Θα ήθελα την βοήθεια και την γνώμη σας για το τι πρέπει να κάνω προκειμένου να επιβιώσω..
    Σας δίνω μερικές σκέψεις:
    1. Προσπαθώ να πάω μετανάστης Αμερική (μιας και αντίστοιχου επιπέδου εργασία πληρώνεται 100 με 140.000 δολάρια ετησίως και ρίχνω μαύρη πέτρα
    2. Γράφομαι στο ΠΑΜΕ και γίνομαι κομμουνιστής, μιας και με 240 ευρώ μισθό, ΔΕΝ έχω πλέον να χάσω τίποτα και κυριολεκτικά θα χαρώ απίστευτα εάν στην δική μου πτώση πάρω μαζί μου και όλους αυτούς τους μάγγες του ιδιωτικού τομέα που λιδωρούσαν συλήβδην όλους τους ΔΥ λες και έχουμε καμιά σχέση με τους κλητήρες και τους κηπουρούς που διόριζε ο Ανδρέας αβέρτα 20 χρόνια..
    3. Κάθομαι εδώ που είμαι προσφέροντας υπηρεσίες αξίας 230 ευρώ τον μήνα, δηλαδή ..καταλαβαίνετε τώρα.. και ψάχνω δεύτερη μαύρη δουλειά, μιας και πτυχία έχω, και εκπαιδεύσεις και δεν θα ζητάω ασφάλιστρα.... Τρέμε ιδιωτικέ τομέα αν μερικές δεκάδες χιλιάδες υψηλά καταρτισμένων σαν εμένα σκεφθούν το ίδιο... Βλέπω τους ήδη άνεργους να μονιμοποιούνται ...στην ανεργία...

    Εάν έχετε και καμιά άλλη ιδέα ως λύση για το οικονομικό δράμα μου, παρακαλώ γράφτε την...
    Καληνύχτα σας!

    • Απηυδισμένος avatar
      Απηυδισμένος @ Kostas 27/10/2011 19:21:00

      Εγώ λέω να γραφτείς στο ΠΑΜΕ επειδή μόνον με την δικτατορία του προλεταριάτου θα σωθούμε. Θα μεσολαβήσει μια κυβέρνηση Τσίπρα - Κερενσκυ μετά θα έλθει η Αλέκα - Σταλιν να βάλει τα πράγματα στην θέση τους και μετά θα περιμένουμε τον Γκορμπατσοφ - Φλωρίδη να μας βγάλει από το τέλμα. Κι εμείς στην ίδια κατάσταση είμαστε, αλλά δεν έχουμε απελπιστεί τόσο

      • Βατάτζης avatar
        Βατάτζης @ Απηυδισμένος 28/10/2011 02:25:57

        Το κορυφαίο σχόλιο που διάβασα σήμερα!!!! Ακου, "Τσίπρα-Κερένσκυ"...Χαχαχαχα!!!!!!!!!

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ Kostas 27/10/2011 19:26:10

      Kostas

      Δυστυχώς για σένα μπλέχθηκες σε έναν μηχανισμό που δεν υπάρχει η έννοια της αξιοκρατίας.

      Μεγαλύτερη αξία έχει ένας κομματικός κασμάς που τον πήραν αμόρφωτό από το σπίτι του και με έναν διορισμό των μετέτρεψαν σε κομματικό γενίτσαρο παρά τα πτυχία σου.

      Μην βιάζεσαι σε λίγο ακολουθεί η σφαγή όσων εργάζονται στον ιδιωτικό τομέα.

      Ρουθούνι δεν πρόκειται να μείνει φίλε.

      Αν μπορείς φύγε.

    • np_complete_problems avatar
      np_complete_problems @ Kostas 27/10/2011 22:20:32

      Αγαπητέ Kostas,
      εγώ αν ήμουν στη θέση σου θα "εκμεταλλευόμουν" τις γνώσεις CEH !!!
      Για όσους δεν ξέρουν το CEH - σημαίνει certified ethical hacker ...
      Χρειάζονται μερικές φορές και τα "καλοπροαίρετα αστειάκια" για να ηρεμήσουμε λίγο ...

      Αλλά - για να μιλήσω και λίγο σοβαρά - εάν ΔΕΝ έχεις υποχρεώσεις "πήγαινε όπου μπορείς να βρεις δουλειά", στις ΗΠΑ, στην Αγγλία κλπ
      Δυστυχώς δεν προβλέπω, να "ξαναγυρίζεις" στις αποδοχές του 2009 - in your lifetime ...

    • kostas avatar
      kostas @ Kostas 27/10/2011 22:51:49

      Συνονοματε φιλε μου, δυστυχως σαν εισοδημα πρεπει να κανεις αυτην την προσθεση 230+710=940 Σε καλη μας μερια !!
      Οσο κανει την παπια....... ο μονος εν δυναμει πολιτικος φορεας που ειναι σε θεση να κατι...........τοσο θα γινεται κατεστημενο το ΠαΣΟΚ!!
      Αν δεν μας μας κανουν Ζιμπαμπουε δεν θα σταματησουν!!
      τι λεω Θεε μου!!

  31. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 27/10/2011 19:29:46

    το βίντεο με την ομιλία εδώ:

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=wGhSmH2i2cw

  32. Black_Swan avatar
    Black_Swan 27/10/2011 19:31:22

    δημόσιο δεν ήθελες? λουσου τα τώρα... ποιος σου είπε να βάλεις δόση στεγαστικού 700 ευρώ? το κράτος σου φταίει και για αυτό? αλλά είσουν σίγουρος ότι σαν δ. υπάλληλος θα τα έχεις μια ζωή σίγουρα λεφτά... δεν έχεις καταλάβει την κατάσταση μου φαίνεται... τι παραπονιέσαι? άλλοι με ίδια πτυχία συμβιβάζονται στα λεφτά που παίρνεις τώρα εσύ (μετά την μείωση του μισθού σου) και λένε και ευχαριστώ.. και επιπλέον δουλέυουν και τις διπλάσιες ώρες απο σένα.....χωρίς να πληρώνονται υπερωρίες...βλέπεις φίλε μου η ματαιοδοξία μας εφάγε εμάς τους Ελληνες αλλα τώρα στην ώρα της κρίσης θα πέσουν λίγο οι μούρες...όλων μας... έχει και τα καλά της η κρίση θα προσγειωθούμε όλοι μαζί

  33. Aris. A avatar
    Aris. A 27/10/2011 19:32:54

    Ipo

    Πόσες ώρες αντέχεις νηστικός;;

    Πόσες ώρες αντέχεις χωρίς φως και νερό στο σπίτι σου;;

    Πως σου φαίνεται να είσαι για τα επομενα δέκα χρόνια με τα ίδια ρούχα και να φοράς μπαλωμένα παπούτσια;;

    Πόσο είσαι διατεθιμένος να ξεχάσεις για μια πενταετία αγαπημένες συνήθειες και την καλοπέραση σου;;

    Αν μπορείς να κάνεις όλα τα παραπάνω και πολλά περισσότερα τότε ανήκεις στο 15 με 20% των Ελλήνων που είναι ψυχωμένοι και αποφασισμένοι.

    Οι υπόλοιποι δεν μπορουμε να σας ακολουθήσουμε.

    Ακόμα και το χρέος όλο να σου χαρίσουν δενμπορείς να ανακάμψεις εύκολα.

    Επί τριάντα χρόνια διαλύθηκε η παραγωγή και ο κόσμος έμαθε στην κλεψιά και στην κομπίνα.

    Αυτά δεν αλλάζουν με την διαγραφή μόνο του χρέους.

    • Ip0 avatar
      Ip0 @ Aris. A 27/10/2011 19:48:47

      Έχεις δίκιο, χρειάζεται ανάληψη ενός συνόλου δράσεων, το οποίο κατά πάσα πιθανότητα θα μας φέρει σε ρήξη με την Ευρωζώνη. Γιατί αυτά που περιγράφεις ούτως ή άλλως έρχονται, αυτό ακριβώς είναι που επιμελώς αποσιωπάται, αφήνοντας να εννοηθεί πως με επιστροφή σε εθνικό νόμισμα θα μας βρουν δεινά, τα οποία εντός ευρώ, δήθεν θα αποφύγουμε. Το ζητούμενο είναι, τι σχεδιασμούς έχει στο συρτάρι του ο επόμενος πρωθυπουργός, σε περίπτωση που οι εταίροι εξακολουθήσουν να μας χορεύουν. Μέχρι στιγμής διαβεβαιώνει σε όλους τους τόνους πως θα κάνει το παν ώστε η όποια φόρμουλα ανάκαμψης του Ελληνικού λαού συζητηθεί επί πρωθυπουργίας του, θα βρίσκεται σε σύμπλευση με το συμφέρον του Ευρώ. Δυο καρπούζια στην ίδια μασχάλη όμως, λίγο δύσκολο.
      Ξαναλέω, δεν είχα την απαίτηση να παρουσιαστεί ως πιθανός καμικάζι απέναντι στους ευρωπαίους. Απλά να μην δίνει συχνές-πυκνές διαβεβαιώσεις περί του αντιθέτου, όταν δεν του έχουν ζητηθεί από κανέναν.

      • Χρήστος avatar
        Χρήστος @ Ip0 27/10/2011 20:14:45

        Και για ποιο λόγο να σε φέρει σε ρήξη; Άχετα με το ό,τι έχει γίνει είναι καιρός, ή μάλλον επιτακτική ανάγκη, η χώρα να λειτουργήσει. Τα εργαλεία υπάρχουν, οι παίκτες υπάρχουν αυτό που μένει είναι να κάνει επιτέλους ένα σωστό βήμα η ηγεσία.

        Με αυτούς που είναι πάνω δεν το βλέπω, τώρα από τη ΝΔ και το Σαμαρά, θα δούμε.

    • Nick avatar
      Nick @ Aris. A 27/10/2011 20:09:25

      Πως σου φαίνεται να είσαι για τα επομενα δέκα χρόνια με τα ίδια ρούχα και να φοράς μπαλωμένα παπούτσια;;
      ----------

      Πλάκα πλάκα είμαι 28 χρονών και ακόμη φοράω τις μπλούζες που είχα στο Λύκειο και αντέχουν ακόμα. :D

      Για τη λεγόμενη καλοπέραση, παίζει να είμαι από τους πολύ λίγους που έχουν κόψει το "έξω" εδώ και καμιά δεκαετία. Θα φταίει ότι είμαι αντικοινωνικό άτομο.

      Για τα υπόλοιπα αν είχα κάνει "ασκητική θητεία" στο Άγιον Όρος ίσως να τα άντεχα, αμ δε... :)

    • doc1968 avatar
      doc1968 @ Aris. A 27/10/2011 21:30:39

      aris.A
      Αυτα τα δεινα που περιγραφεις δεν ειναι καθολου σιγουρο οτι θα τα αποφυγεις τελικα μετα τα χθεσινα.
      Επιπλεον θα σαι ξενος στην αποικια της Γερμανιας που καποτε ηταν η χωρα σου και αιωνιος φτωχος.Εσυ τ αντεχεις ολα αυτα;

  34. Y. avatar
    Y. 27/10/2011 19:37:37

    Στις ειδήσεις των 7 στο κανάλι της Ντόϊτσε Βέλε στην Ελλάδα, με τον γιό κάποιου γερμαναρά που ξέμεινε στη χώρα μας, έπαιξε τη δήλωση Σαμαρά στις 7.20, για 10 δευτερόλεπτα. Μέχρι τότε, το πόσο επιτυχημένη ‘ηταν η προσπάθεια του θιάσου

  35. Kostas avatar
    Kostas 27/10/2011 19:39:11

    Μάλλον θα έχετε λίπος για κάψιμο (γονείς, οικονομίες, ιδιόκτητα σπίτια, κλπ, ) οπότε με 230 ευρώ και με ρυζάκι καθημερινά, παλεύεται η κατάσταση μέχρι το 2021..
    Και κάθε Κυριακή και γιορτές θα τρώμε λίγο λίγο, τον σεβασμό της Μέρκελ, μην τον φάμε όλον μαζί, 10 χρόνια είναι αυτά!

  36. ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
    ΠαναγιώτηςΖΜεσ 27/10/2011 19:39:41

    Ότι και αν κάνεις και ότι και αν πεις θα έχεις δίκιο!Δυστυχώς όμως σε αυτή την χώρα είναι πολύ εύκολο για κάποιους να ισοπεδώνουν τα πάντα. Για αυτό και κυριαρχεί "το όλοι ίδιο είναι ", ο τραμπουκισμός, η ψευτομαγκιά η επιθυμία να βγάλει ο ένας το μάτι του άλλου, η νοοτροπία του μακρυά από τον κώλο μας και όπου θέλει ας είναι.
    Για αυτό και υπάρχουν άτομα που πραγματικά πιστεύουν ότι το κούρεμα μας έσωσε, ότι ο Παπανδρέου δεν φταίει σε τίποτα αλλά ο κακός ΚΚ και η επάρατος Δεξιά και ότι δεν τρέχει και τίποτα που θα είμαστε μια αποικία πλέον αφού είμαστε ανίκανοι.
    Τέλος πάντων η όλη κατάσταση έχει καταντήσει απελπιστική πια. Αυτά τα συγκεκριμένα άτομα που ξεκίνησαν και ανδρώθηκαν από το βαθύ ΠΑΣΟΚ του 1980 είναι τυφλά κομματικά όντα που τώρα έχουν εξελιχθεί σε μεγαλοαστούς ακραίους φιλελεύθερους. Η συζήτηση και μόνο μαζί τους ο τυφλός φανατισμός τους και η πεποίθησή τους ότι ο ΓΑΠ θα μας σώσει (για πέμπτη φορά) ότι είναι ο μόνος που μπορεί να τα βάλει με τις συντεχνίες είναι απολύτως κουραστική.
    Ελπίζω στον κ. Σαμαρά και ελπίζω ότι τουλάχιστον θα προσπαθήσει να καταφέρει τα περισσότερα από όσα λέει αλλιώς αυτή η χώρα θα κάνει δεκαετίες να συνέλθει.

    • Y. avatar
      Y. @ ΠαναγιώτηςΖΜεσ 27/10/2011 21:43:29

      ….ακραίους “νεοφιελεύθερους”

  37. karenin avatar
    karenin 27/10/2011 19:41:17

    Για την Ν.Δ τώρα αρχίζουν τα δύσκολα. Ο αφελής Γιωργάκης παραήταν χρήσιμος ως τώρα. Μεγάλο πράγμα να μην κάνεις τίποτα και τα ποσοστά από μόνα τους να ανεβαίνουν. Εφθασε η ώρα όμως που η ΝΔ θα πρέπει να εκτεθεί στο συγκεκριμένο.
    Την συμφωνία, εδω που φθάσαμε, δύσκολα να πείσεις ότι είναι καταστροφική. Λογικά θα παίξει με την ύφεση και την ανάπτυξη, και μιλώντας για ξένη κατοχή. Εδώ βέβαια θα πρέπει να εξηγήσει, γιατί είναι
    καλύτερη η εσωτερική κατοχή που στο φινάλε αυτη μας έφτασε ως εδώ.
    Η ανάπτυξη, πέρα απο συγκεκριμένες προτάσεις θέλει και χρόνο. Ετσι η πρόσκαιρη σιγουριά της συμφωνίας ότι οι μισθοί συντάξεις κ.λ.π, θα πληρώνονται στην ώρα τους θα είναι ισχυρό ηρεμιστικό στην κοινωνία.
    Το ΠΑΣΟΚ απο την άλλη θα παίξει σίγουρα το χαρτί των τραπεζών.
    Μιά ψευδεπίγραφη προσπάθεια κρατικοποίσης των ι διωτικών τραπεζών, και η μάχη με τους τραπεζίτες, θα συσπειρώσει την αριστερή πτέρυγα, με αποτέλεσμα τα ποσοστά να ισοροπήσουν. Με άλλα λόγια
    όσο το ΠΑΣΟΚ ηταν άσχημα στριμωγμένο, ήταν εύκολη η πτώση του.
    Η αντιπολίτευση δεν το τόλμησε. Ο πολύς κόσμος το εξέλαβε ως πλήρη αδυναμία ανάληψης ευθυνών. Ετσι ο κίνδυνος, μετα το διάγγελμα και ιδίως αν ξεκινήσει πόλεμο με τους τραπεζίτες, να φανεί ξανά χρήσιμο το πασοκ στα μάτια του κόσμου είναι υπαρκτός.

    • Χρήστος avatar
      Χρήστος @ karenin 27/10/2011 20:22:46

      Συμφωνώ απόλυτα. Επιπλέον υπάρχει η άποψη ότι η ΝΔ δεν έλει να κυβερνήσει, τουλάχιστον τώρα. Επιπλέον, παρά τη φιλολογία για πρόωρες εκλογές που εμφανίζονταν και εδώ μέσα τακτικά, είναι προφανές ότι το Πασόκ θε εξαντλήσει όλα τα ενδεχόμενα.

      Υπάρχει ο κίνδυνος ο Σαμαράς να φθαρεί πριν προλάβει καν να κυβερνήσει.

  38. avanti avatar
    avanti 27/10/2011 19:42:22

    Τελικά τις αποφάσεις τις πήρε η Μέρκελ (οι Γερμανοί) και για την Ελλάδα αλλά και για την υπόλοιπη Ευρώπη. Εδω συμβαίνει το εξής γλαφυρό: ο πρωθυπουργός της χώρας( δεν ξέρω τι ρόλλο θα του δώσουν σε λίγο οι Γερμανοί) θα μας ανακοινώσει ότι για μία ακόμη φορά μας έσωσε - βέβαια θα τονίσει ότι τώρα ήταν η πραγματική σωτηρία μας - και δεν θα μιλήσει για την απώλεια εθνικής κυριαρχίας. Ο δε Σαμαράς είχε καταγγελτικό λόγο εναντίον του ΓΑΠ χωρίς να μας εξηγεί ακριβώς εάν η λύση που αποφασίστηκε είναι προς το συμφέρον της χώρας ή όχι. π.χ. να μας πει δεν συμφωνούμε με τις αποφάσεις και οι σωστές αποφάσεις θα ήταν ........ και να τις εκθέσει. Επίσης δεν θεωρεί ότι επουδενί πρέπει να χάσουμε την εθνική μας κυριαρχία, ενώ στην πράξη την έχουμε χάσει μετά από τις αποφάσεις και ξέρει πως η Μέρκελ ήταν απόλυτη στο θέμα αυτό. Τι να πει κανείς? Τίποτα.

    • Y. avatar
      Y. @ avanti 27/10/2011 21:58:09

      “Τώρα, ως προς το ίδιο το «κούρεμα»: η μείωση του χρέους θα είναι μικρότερη από τα 100 δισεκατομμύρια. Διότι θα υπάρχει προσαύξηση χρέους από την επανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών. Ενώ δεν αναφέρεται τίποτε συγκεκριμένο για το τι θα συμβεί στα Ασφαλιστικά Ταμεία. Αυτό είναι πολύ κρίσιμο γιατί αφορά τις συντάξεις εκατομμυρίων Ελλήνων. Λέγεται ότι υπάρχει εγγύηση γι’ αυτές. Πώς; Και από πού;”

      “Eπίσης, δεν διευκρινίζεται πως θα γίνει η βελτίωση της αξιοπιστίας των νέων ομολόγων, με τα οποία θα ανταλλαγούν τα παλιά. Και δεν είναι σαφές ακόμα σε ποιο βαθμό θα συμμετάσχουν εθελοντικά οι ιδιώτες, ώστε να μην υπάρξει «χρηματοδοτικό κενό»…”

      Έχει δηλωθεί και από Μιχελάκη, Στϊκούρα, περιμένουμε τις τελικές ρυθμίσεις για να τοποθετηθούμε
      (,,,που θα γίνουν μέχρι το Δεκέμβριο)

  39. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 27/10/2011 19:44:03

    Κώστα, είμαι περίπου στον ίδιο τομέα με σένα, με περίπου τα ίδια (μάλλον περισσότερα) τυπικά προσόντα...και δεν αισθάνομαι ότι μου χρωστούν τίποτα...

    Δεν αμφιβάλλω ότι μπήκες με την αξία σου...και μπράβο σου...
    Αν δε σου αρέσει πλέον, πήγαινε εκεί που σου δίνουν πολλά λεφτά ή κάνε δική σου δουλειά (όπως εγώ)...

    Εγώ πάντως (όπως εσύ εύχεσαι τη διάλυση του ΙΤ), ομοίως δεν νοιάζομαι για την περιπτωσή σου...Εσύ νοιάζεσαι για αυτά που τραβάω εγώ?...σίγουρα όχι..

    Και δεν μου ακούγεσαι τόσο φοβερός για να τρέμουμε όλοι οι υπόλοιποι στον ΙΤ..μάλλον τρομοκρατημενος φαίνεσαι για το αβέβαιο μέλλον..

    • Kostas avatar
      Kostas @ Φακ Κωστας 27/10/2011 19:55:37

      Μπα, καθόλου τρομοκρατημένος, Έχω γνώσεις και ικανότητες ..
      Καιρός και εγώ να γίνω παρτάκιας σαν εσένα και απλά να σταματήσω να νοιάζομαι για την κατάντια της χώρας μου και όλους εσάς που θα μείνετε εδώ πίσω... Απλά ρε φίλε Δεν θέλω να βλέπω εικόνες Αιγύπτου από το Σύνταγμα, στο CNN στο άμεσο μέλλον, όταν πλέον δεν θα έχετε ούτε ψωμί να φάτε...

      • Φακ Κωστας avatar
        Φακ Κωστας @ Kostas 27/10/2011 20:58:31

        Μη νοιάζεσαι για κανέναν λοιπόν..κοίτα την πάρτη σου, και άλλαζε κανάλι όταν βλέπεις τις εικόνες πείνας από την Αθήνα...

        Πάντως εμένα αν μου έδιναν 100.000 δολλάρια το χρόνο δεν θα πήγαινα για 2000 ευρω το μηνα στο δημόσιο...οπότε κάτι σου αρέσε και εσένα απο τη χώρα αυτή, αφού τόσο καιρό δεν παραπονιόσουν...τώρα γιατί παραπονιέσαι?...ακόμα και να σε λυπηθώ (που δεν πρόκειται) τι θα κερδίσεις?

        Οπότε αν ισχύουν αυτά που λες, φύγε και ρίξε μαύρη πέτρα πίσω σου...

      • Σταύρος avatar
        Σταύρος @ Kostas 27/10/2011 21:59:37

        Κάθεσαι βρε Kostas να κάνεις κουβέντα με έναν κοινωνικό αυτοματιστή, από τους χειρότερους που γράφουν εδώ.
        Το ανέκδοτο με την κατσίκα του γείτονα, για να περιγράψει αυτόν, γράφηκε.
        Άσε που με την απάντησή του στο θέμα της μόρφωσης, τον έκοψα για πολύ κομπλεξικό!
        Κώστα, προτού φακ το καλάμι το ξεσκονίζουν!
        Είτε σε ιδιωτική εταιρία δουλεύεις, είτε δική σου είναι, όταν θα κόψει ο "κύκλος εργασιών" τότε θα σε δω.
        Αν είσαι δε, με μπλοκάκι.......

        • Φακ Κωστας avatar
          Φακ Κωστας @ Σταύρος 27/10/2011 23:24:57

          Σταύρο, τεράστιε (λόγω του blog σου), τυπικά προσόντα είπα..τυπικά...ξέρεις, χαρτιά...(έχω περισσότερα απο τον αλλον Κώστα)...δεν υποστήριξα ότι είναι και ουσιαστικά περισσότερα..Ο άλλος Κώστας δεν έχει να φοβηθεί τίποτα αν τα πράγματα είναι όπως τα περιγράφει..

          Και τα δικά σου "προσόντα" τυπικά είναι..στα χαρτιά...στην πραγματικότητα εσύ ξέρεις...

          Όσο για την προσμονή σου να χρεοκοπήσω και εγώ, οκ...και εγώ θα χαρώ όταν σου έρθει το χαρτί της εφεδρείας...αλλά από τους δύο μας, εγώ είμαι ο κοινωνικός αυτοματιστής...

  40. Kostas avatar
    Kostas 27/10/2011 19:46:48

    Δυστυχώς λόγω δεοντολογίας δεν μου επιτρέπεται να πω λεπτομέριες για την δουλειά μου, αλλά μιας και είσαι οπαδός και θύμα ταυτόχρονα του κοινωνικού αυτοματισμού, σου αναφέρω ότι πέτυχα συμμαθητές μου στον ιδιωτικό τομέα, με διευθυντικές θέσεις και τριπλάσιους μισθούς από τον δικό μου... Τι να κάνουμε αγαπητέ, εγώ έκανα το λάθος να ακολουθήσω την συμβουλή των γονιών μου , κάλιο λίγα και στο χέρι... και να συμβιβαστώ με 2 χιλιάρικα και την σιγουριά, παρά 10 χιλιάρικα και το άγχος.
    Καριέρα στον Δημόσιο τομέα, μέγα λάθος, τελικά μόνοι οι κλητήρες θα μείνουνε!

    • Black_Swan avatar
      Black_Swan @ Kostas 28/10/2011 02:20:37

      ακριβώς αγαπητέ εσύ λοιπόν συμβιβάστηκες με το κατεστημενο που σου επέβλήθηκε μετά από χρόνια πλύσης εγκεφάλου ... όπως το έκαναν και σε μένα (αλλά δε μάσησα) και σε όλους...θύμα του κοινωνικού αυτοματισμού όπως αποκαλείς λοιπόν είσαι εσύ όχι εγώ... και σορρυ αν είμουν κάπως απότομη είναι τραγικό να σου μειώνουν το μισθό αλλά δεν μπορώ να βλέπω κάποιοι να ανακαλύπτουν τώρα ξαφνικά τις κοινωνικές ανισότητες και να θέλουν να κατέβουν στον αγώνα... ενω τόσα χρόνια μόνο και μόνο επειδή έπαιρναν τον μισθούλι τους και είχαν γεμάτο πορτοφόλι έκαναν μόκο... για τους ιδιωτικούς υπαλλήλους ποτέ δεν λέγεται κάτι... εμείς είμαστε οι σκλάβοι και ούτε να απεργήσουμε μπορούμε ούτε να κάνουμε εκβιασμούς ούtε τίποτα...

  41. kp8 avatar
    kp8 27/10/2011 19:50:04

    Μάλιστα, ό,τι πείτε εσείς.

  42. Αίθρα avatar
    Αίθρα 27/10/2011 19:52:08

    Στη θέση σας θα έφευγα, αν μπορούσα.

  43. TopGunZ avatar
    TopGunZ 27/10/2011 20:19:37

    Όση ησυχία και να κάνουμε, πάντα υπάρχουν τα βελάσματα και οι κουδούνες σας.

  44. Απορία avatar
    Απορία 27/10/2011 21:07:25

    Ήδη είμαστε στην 6η δόση της τρόικας και στην 5η διαπιστωτική δήλωση της αντιπολίτευσης ότι η οικονομική πολιτική που ακολουθείται είναι λανθασμένη.

    Οφείλουμε να ομολογήσουμε βέβαια ότι οι δηλώσεις του προέδρου της ΝΔ γίνονται καλύτερες, κάθε φορά όλο και πιο καλά προετοιμασμένες, γραμμένες και ειπωμένες.

    Πριν από κάτι χιλιετίες ο Περικλής έκανε τον ανεπανάληπτο επικήδειό του για τους πρώτους νεκρούς του Πελοποννησιακού πολέμου.

    Του χρόνου τέτοια εποχή τον επιτάφιο της ελληνικής κοινωνίας το πιθανότερο είναι ότι θα τον απαγγείλει ο πρόεδρος της ΝΔ και είναι σχεδόν κάτι παραπάνω από σίγουρο ότι θα τσακίζει κόκκαλα.

  45. Απορία avatar
    Απορία 27/10/2011 21:42:33

    "Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ "

    Πως ρε φίλε θα δουλέψουμε όλοι μαζί, αφού σε αυτά που υπέγραψες και σχεδιάζεις είναι να απολύσεις άμεσα ή έμμεσα τους μισούς από μας;

    Μάλλον τελικά μας δουλεύεις μόνος σου.

  46. NONOS avatar
    NONOS 27/10/2011 22:18:08

    Οποιος πιστευει πως ο ΓΑΠ ειπε εστω και μια κουβεντα για το θεμα της συνοδου κορυφης πλην των τυπικων χαιρετισμων ( πως ειστε -τι κανουν τα παιδιά-κλπ) με τους ομολογους του πλαναται πλανην οικτρα. Το εργο στο συνολο του ηταν στημενο οτι δηθεν αγωνιούν και νοιαζονται για το καλο της Ελλάδας οι Ευρωπαίοι, ΔΥΣΤΥΧΩΣ η αποφαση ειχε ληφθεί προ πολλού με απολυτη οδηγία και στηριξη των ΗΠΑ (αλλωστε δικο τους παιδί ειναι,τοσες δεσμευσεις εχει αναλαβει) και ολα αυτα τα σεναρια περι δυσκολης νυχτας ,περι νυχτας των μεγαλων αποφασεων ειναι σταχτη στα ματια του κοσμακη για να ζει ευτυχισμενος στην αγνοια του.Δυο χρονια κονομησαν οι τραπεζίτες και τωρα ηρθε η ωρα να ξεπληρωσουν με μερος των κερδισμενων αυτα που μας πηρε τσαμπουκα ο ΓΑΠ απο την τσεπη και που για αλλα 10 χρόνια νταβατζηλίκι θα προσπαθησει να μας παρει.Εδω θα φανεί ποσο μάγκας ειναι ο Αντωνης για να τον ξεμπροστιασει εκτος και εαν ..........

  47. Παπανδρέου avatar
    Παπανδρέου 27/10/2011 22:35:33

    Αγαπητοί φίλοι,έχω σχέδιο,θα νικήσουμε.
    Εφαρμόζω πρωτοποριακό υβριδικό μοντέλο,το περίφημο ΒΟΥΛΓΑΡΟΣΟΥΗΔΙΚΟ.
    Αυτό σημαίνει μισθοί Βουλγαρίας και φόροι Σουηδίας.Έτσι μαζί με τη Γερμανική χρυσή εποχή θα αναβιώσω και τις γαστριμαργικές συνήθειες της εποχής εκείνης.Πιστέψτεμε κάποιοι από σας θα φάτε με χρυσά κουτάλια όπως η συμπαθής τάξη των μαυραγοριτών κατά την περίοδο της αποτελεσματικής Γερμανικής εποπτείας 1941-1944.Κάποιοι από σας δεν θα χρειάζεστε φαγητό και θα σας δοθεί η ευκαιρεία υψηλού ανατολικού διαλογισμού ενώ κάποιοι άλλοι θα απολαύσετε υπηρεσίες υγείας δι'ευχών των αγίων ημών,υπηρεσίες παιδείας δι'επιφοιτήσεως,κοινωνικής πρόνοιας(υπόσχομαι ένα ευρώ σε κάθε οικογένεια)και μεταφορές που στο βασικό τους σχεδιασμό θα λαμβάνουν υπ'όψη το πρόβλημα της μείωσης του πληθυσμού των γαϊδουριών.Άλλωστε σας έχω πει ποτέ ψέματα ως τώρα;

  48. Κακαβούλης avatar
    Κακαβούλης 27/10/2011 22:59:21

    "Η κυβέρνηση χωρίς ίχνος ντροπής τολμά και πανηγυρίζει πως, σε εννιά χρόνια από σήμερα, το 2020, θα μας έχει φτάσει… και πάλι στο 2009! Κι ενώ θα έχει εκποιηθεί μεγάλο μέρος της δημόσιας περιουσίας".

    Kαι ενώ πέρασαν ως οδοστρωτήρας πάνω από εισοδήματα, οικονομία, σώματα και ...ψυχές.

  49. Arianos avatar
    Arianos 27/10/2011 23:17:44

    . . . . . . . . . .
    Εμείς που μείναμε θα βγούμε μια βραδιά
    στην ερημιά να σπείρουμε χορτάρι
    και πριν για πάντα η νύχτα να μας πάρει
    θα κάνουμε τη γη προσκυνητάρι
    και κούνια για τ’ αγέννητα παιδιά.

    ΝΙΚΟΣ ΓΚΑΤΣΟΣ, Νυν και Αεί

  50. mx avatar
    mx 28/10/2011 00:01:21

    «Μετά από ενάμιση χρόνο σκληρών θυσιών του Ελληνικού λαού, η χθεσινοβραδινή απόφαση αποδεικνύει ξεκάθαρα ότι η πολιτική της κυβέρνησης ήταν και λαθεμένη και αδιέξοδη. Κι όπως ήλθαν τα πράγματα, αυτή η απόφαση ήταν, τελικά, αναπόφευκτη…
    ola ta lefta oi teleytaies 2 lexeis.

  51. WEMBLEY avatar
    WEMBLEY 28/10/2011 00:06:55

    Ο Σαμαράς δεν υπάρχει. Πολύ μαλθακές οι αντιδράσεις του σε σχέση με την κατάσταση που οι αλήτες του πασοκ έφεραν τη χώρα. ΔΥΣΤΗΧΩΣ! Άν βασίζεται μόνο στις εκλογές, θα είναι αργά. Η πραγματικότητα είναι ότι μπήκε ταφόπλακα το 2009, που ο χαζός κοσμάκης μάσησε από την προπαγάνδα ενάντια στον Κώστα Καραμανλή, και έκανε πρωθυπουργό αυτό το μίασμα. Καληνυχτα Έλληνες. Οι περισσότεροι είσασταν μια ζωή πασοκτζίδες και θα το αξίζετε αυτό που θα ζήσετε. Μάζι με τα ξερά βέβαια, θα καούν και τα χλωρά. Κάποιοι ούτε βολεμένοι είμαστε, ούτε κηφήνες, ούτε θάβαμε την Ελλάδα με την ψήφο μας κάθε φορά στη συμμορία τους. Την πατάμε κι εμείς μαζί τι να κάνουμε.

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ WEMBLEY 28/10/2011 05:23:21

      Καληνυχτα Έλληνες. Οι περισσότεροι είσασταν μια ζωή πασοκτζίδες και θα το αξίζετε αυτό που θα ζήσετε. Μάζι με τα ξερά βέβαια, θα καούν και τα χλωρά.

      Πολύ σωστό, δυστυχώς.

  52. A.M. avatar
    A.M. 28/10/2011 00:22:09

    «Σαλπάρω ήρεμος για τον άλλο κόσμο. Αυτό που αφήνω πίσω μου δεν είναι πιά η Ελλάδα μου. Αυτός είναι άλλος τόπος. Με ανθρώπους άλλης φυλής. Δεν με αφορούν. Τι θέλω εγώ ανάμεσά τους;» Γ. Α. Μαγκάκης (25/7/1922 - 5/9/2011) Επικήδειο σημείωμα. Έχω την ίδια αίσθηση με τον εκδημήσαντα εις Κύριον. Είναι πράγματι θλιβερό να αισθάνεσαι ότι δεν ζείς ανάμεσα σε συμπατριώτες σου, είναι θλιβερό να αισθάνεσαι ότι δεν ζείς στην πατρίδα σου. Και να αναρωτιέσαι; «Τι θέλω εγώ με όλους αυτούς;»

  53. mx avatar
    mx 28/10/2011 02:56:21

    Ο Σαρκοζί δήλωσε στη γαλλική τηλεόραση ότι η "Ελλάδα εισήλθε με ψευδή στοιχεία και δεν ήταν έτοιμη".

    Πρόσθεσε ότι χάρη στη συμφωνία της Τετάρτης θα διασωθεί.

    Ο Έλληνας υπουργός Εξωτερικών, Σταύρος Λαμπρινίδης, απαντώντας, δήλωσε στο BBC ότι η Αθήνα δεν ήταν η πηγή της κρίσης και ότι καμία χώρα δεν πρέπει να γίνει ο αποδιοπομπαίος τράγος.

    elpizw na min exoume to mellon tis libya

  54. φωνη avatar
    φωνη 28/10/2011 07:55:28

    Όλα τα καθεστωτικά ΜΜΕ κόψανε από τη δήλωση Σαμαρά και την κριτική που έκανε στην αποτελεσματικότητα της συμφωνίας στο ευρωπαϊκό πρόβλημα. Και κόψανε το τελευταίο κομμάτι, που έλεγε ότι δε θα γονατίσουμε και οτι θα τα καταφέρουμε, ότι έχουμε ατσαλένια θέληση και τσαγανό να ορίσουμε τις τύχες μας, ότι έχουμε δυνατότητες. Κόψανε την αναφορά στην 28η Οκτ.

    Ξέρω ότι τους ενοχλεί πάρα πολύ που ο Σαμαράς ανεβάζει το ηθικό του κόσμου. Ακόμα και από την ομιλία του στη ΔΕΘ αυτό τους ενόχλησε περισσότερο, δηλ ότι ο κόσμος πήρε μια ανάσα και ένοιωσε πιο αισιόδοξος, ότι παίρνει λίγο τα πάνω του. Τους ενοχλεί, είναι απίστευτο, θέλουν να έχουμε ψυχολογία δούλου. Θέλουν να ζούμε στην κατάθλιψη και να μην έχουμε τις ψυχικές αντοχές να πιστέψουμε και να διεκδικήσουμε.Γιαυτό να μην τους κάνουμε τη χάρη ποτέ και να μην απογοητευόμαστε...να επιμένουμε να μας θυμίζουμε ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.