#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/08/2011 11:40
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ρε, μπάς και έχει δίκιο ο Θύμιος;



Έχω πολλά να γράψω εναντίον των ταξιτζήδων, όπως παράδειγμα για την αντι-επαγγελματική τους συμπεριφορά, για την επιλογή κούρσας, για τις πολλαπλές διαδρομές, για τα μαύρα  και για πολλά άλλα. Όμως, δεν είναι του παρόντος.

Προσπαθώ, όμως, να καταλάβω που το πάει ο Ραγκούσης καλοκαιριάτικα και αναστάτωσε την χώρα, τον τουρισμό και την οικονομία μας.

Κατ’ αρχήν ... ραγκούσεια απελευθέρωση δεν ξέρω να ισχύει πουθενά και καλόν θα ήταν να μας δώσει ένα παράδειγμα.

Πάμε παρακάτω...

Ας δεχτώ ότι νόμος γίνεται το γινάτι του Ραγκούση.

Αν, ήμουν, ο manager της «Μ. Βρετανίας»,  θα αγόραζα καμιά δεκαριά βανάκια  (για αρχή) , θα προσλάμβανε και μερικούς οδηγούς με 600 ευρώ το μήνα και θα πήγαινα όπου ήθελα τους πελάτες μου!

Θα το χρέωνα και στις υπηρεσίες που παρέχω.

Θα είχα και κέρδος!

Βάζω στοίχημα ότι το ίδιο θα σκέφτονται όλα τα Ξενοδοχεία.

Αν, ήμουν ο διαχειριστής της «Χόχτιφ» που διοικεί το ΕΛ. Βενιζέλος, θα πήγαινα, τυχαία σε μια τράπεζα, όλες οι τράπεζες σε λίγο θα ανοίξουν μάντρες, θα έπαιρνα με leasing καμιά εκατοστή, σχεδόν καινούργια αυτοκίνητα, θα προσλάμβανα πάλι οδηγούς των 600 ευρώ, και θα παρείχα υπηρεσίες αεροδρομίου!

Αν ήμουν τουριστικός πράκτορας, θα πήγαινα σε μια άλλη Τράπεζα (όχι σ΄εκείνη που πήγε το αεροδρόμιο) και θα έκαναν ακριβώς το ίδιο πράγμα.

Επειδή κάποια στιγμή οι Τράπεζες θα το έπαιρναν χαμπάρι τι  γίνεται, ούτως ή άλλως ρευστό δεν έχουν, δάνεια δεν δίνουν, τα αυτοκίνητα τους περισσεύουν, θα τους κακόπεφτε να έμπαιναν και στις …μεταφορές; Καθόλου κακή ιδέα!

Και πάει λέγοντας….

Στην αρχή, για να πάρουν μερίδιο της αγοράς, θα έριχναν τις τιμές!

Οι αυτοκινητιστές  μη αντέχοντας, θα παρέδιδαν τα κλειδιά στου Μαξίμου.

Αφού  τους  έβγαζαν  εκτός δουλειάς,  θα μου ερχόταν κατακέφαλα  και μια ωραιότατη εναρμονισμένη πολιτική στις τιμές!!! 5 ευρώ η σημαία!

Ρε, μπάς και ο Θύμιος έχει δίκιο;

Αδέξιος Δεξιός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δήμος avatar
    Δήμος 02/08/2011 20:57:39

    Έτσι έγινε και με την κινητή τηλεφωνία, όπου μετά τις αρχικές χαρούλες ακολούθησαν δελτία τύπου με αυξήσεις που όλως τυχαίως εναρμονίζονται... Αλλά κατά τ' άλλα έχουμε ελεύθερη αγορά, πηγαίνεις όπου θέλεις για να πληρώσεις τα ίδια!

    • giatros avatar
      giatros @ Δήμος 04/08/2011 11:13:27

      Μόνο που απο τη μέρα που ξεκίνησε η κιν.τηλ. καθε χρονο ειναι και φτηνότερο το κοστος επικοινωνίας.Δες ολα τα πακίνια πού μιλάνε στο κινητό και καθαριζουν μπαμπρίζ στα φανάρια.Το 1995 είχαν μονο οι πλούσιοι.Τα ξεχάσαμε; Μην λέμε οτι θέλουμε

  2. anonymous avatar
    anonymous 02/08/2011 20:59:30

    Οι τιμές στα ταξί είναι αποδεκτές ειδικά αν τις συγκρίνεις με τις τιμές των εισιτηρίων στα ΜΜΜ. Εκείνο που πονάει είναι οι κούρσες αεροδρομίου στην Αθήνα που κοστίζουν 35 Ευρώ μέχρι το κέντρο.

    Το πρόβλημα δεν είναι υπέρ η κατά της απελευθέρωσης. Το πρόβλημα είναι ότι οι άνθρωποι έχουν αγοράσει τις άδειες και πολλοί είναι χρεωμένοι. Ας βρεθεί μια λύση για να μη χάσουν τα σπίτια τους και μετά μιλάμε για απελευθέρωση. Λύσεις υπάρχουν.
    α) Αγορά από το κράτος τον αδειών σε τιμές αγοράς κι επαναπώληση σε νέες φτηνότερες τιμές αφού πλέον το επάγγελμα θα είναι ελεύθερο.
    β) Μεταβατικό διάστημα όπου οι υφιστάμενες άδειες θα λήγουν σε 30 χρόνια. Αυτό θα δώσει τη δυνατότητα στους νέους οδηγούς να ξεχρεώσουν και να βγουν σε σύνταξη.

    Αν γίνει πλήρης απελευθέρωση που θα φτάσουμε; Θα φτάσουμε στο σημείο να έχουμε διπλάσιο και τριπλάσιο αριθμό ταξί στην Αθήνα; Να κάνει ο καθένας ότι γουστάρει, να χρεώνει όσο γουστάρει κλπ;

    • Μικρός avatar
      Μικρός @ anonymous 03/08/2011 01:30:22

      ΟΚ...Ας δώσει ένας ταξιτζής την απόδειξη για τα χρήματα που έδωσε να αγοράσει την άδεια...ή μήπως ήταν μαύρα;;; Μήπως δεν πλήρωσε στο κράτος το φόρο που θα έπρεπε να έχει πληρώσει κατά τη μεταβίβαση;;; Στην Ελλάδα αυτοί που δεν πληρώνουν φόρο, που αποκρύπτουν εισοδήματα είναι οι έξυπνοι και οι άλλοι είμαστε οι χαζοί!

      • taxidriver avatar
        taxidriver @ Μικρός 03/08/2011 02:06:38

        Δηλαδή θες να μας πεις ότι όλοι οι άλλοι που αγοράζουν μια επιχείρηση είναι νόμιμοι και δεν πληρώνουν πότε μαύρα και είναι και καλοπληρωτές στην εφορία.
        Μάλιστα.Κάτι μάθαμε και σήμερα

      • ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
        ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ @ Μικρός 03/08/2011 08:30:07

        Εχεις δίκιο ήταν μαύρη αγορά. Όμως ξέρεις κάποιον Έλληνα που να μην τα παίρνει μαύρα κατά την μεταβίβαση ενός ακινήτου ?

        • rs avatar
          rs @ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 03/08/2011 13:07:58

          Μας έχετε φλομώσει στα "επιχειρήματα"!
          Επειδή λοιπόν "όλοι" κάνουν/έκαναν/θα κάνουν και από ..."μία λαδιά " είναι σωστό όλοι να ...βουτήξουμε στο "λάδι" .

          • ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
            ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ @ rs 03/08/2011 13:34:13

            Δικό σου είναι φίλε μου αυτό το συμπέρασμα. Κακώς γίνονται όλες οι λαδιές, έλα όμως που γίνονται. Μην τα χώνουμε μονο στους ταρίφες λες και οι υπόλοιποι είμαστε παρθένες.

    • Ν. Ζουλης avatar
      Ν. Ζουλης @ anonymous 04/08/2011 10:21:38

      Με ακριβώς την ίδια λογική, πρέπει το κράτος, δηλαδή ΕΣΥ κι εγώ, να αγοράζει κάθε μαγαζάκι που ετοιμάζεται να κλείσει, να το ξεχρεωνει, και να το ξαναπουλαει στον ιδιοκτήτη σε χαμηλότερη τιμή. Φοβερή ιδέα!

  3. Jimakos avatar
    Jimakos 02/08/2011 21:02:35

    Για να μην λεμε πραγματα που δεν ισχύουν. Τα βανάκια και αυτού του είδους οι υπηρεσίες είναι εξορισμου ακριβότερες. Να βάλει ξενοδοχείο στόλο με ιδιόκτητα βανάκια είναι εκτός τόπου και χρονου. Γνωρίζεις κάποιος αερόδρόμιο, με ιδιόκτητο στόλο αυτοκινήτων και με αποκλειστικότητα στη μεταφορά; Γίνεται να υπάρξει άνοιγμα επαγγέλματος και ταυτόγχρονα κλείσιμο της πρόσβασης σε χώρους όπως αεροδρόμια και λιμάνια; Να προσεγγίζουμε τα πράγματα με τη λογική.

  4. apostolis avatar
    apostolis 02/08/2011 21:05:42

    Μέχρι τον Θεό έχει δίκιο, άλλά άρχισε να φωνάζει όταν πήγε να βάλει χέρι στην Αθήνα. Στην επαρχία και με το προεδρικό διάταγμα του Ρέππα, έβγαιναν καινούργιες άδειες. Ανάλογα την περιοχή. Δεν ξέρω που θα κάτσει η μπίλια στο τέλος, αλλά θα πρέπει να αναθεωρήσει πάρα πολλά πράγματα ο Θύμιος, ΕΙΔΙΚΑ για την Αθήνα.
    Αποστόλης
    ταξιτζής απο την επαρχία

  5. sawas avatar
    sawas 02/08/2011 21:05:42

    Αδέξιε είναι σύμπτωση η ............

    πάρα ταύτα:
    1) έρχεσαι δεύτερος
    2) έχετε δίκιο

    h**p://greece-salonika.blogspot.com/2011/08/blog-post_3441.html

  6. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 02/08/2011 21:09:19

    Γιατί είναι εξ ορισμού ακριβότερες; Το ξενοδοχείο έχει μόνιμη πελατεία να δώσει, άρα, μπορεί και να χτυπήσει τις τιμές. Μπορεί και να δουλέψει στο κόστος, χωρίς κέρδος, ως επιπλέον παροχή στους πελάτες του, για να κάνει πιο ελκυστικό το προϊόν του ξενοδοχείου.

    Η μεγάλη διαφορά είναι η συμπίεση (ακόμη και η δυνατότητα εξαφάνισης) του κέρδους, που θα έχουν όσοι κάνουν τις μεταφορές δευτερεύουσα παροχή του κύριου αντικειμένου τους.

    • Jimakos avatar
      Jimakos @ Επώνυμος 02/08/2011 21:21:06

      Ειλικρινά δεν γνωρίζω να υπάρχει κάπου στον κόσμο. Όλα τα ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο κοιτάνε να εκμεταλευτούν τις υπάρχουσες υποδομές. Δεν έχω δει κανένα ξενοδοχείο να έχει στόλο οχημάτων γι αυτη τη δουλεια. Οι υπηρεσίες αυτές αφορούν ευκατάστατους πελάτες. Γιατί να φάνε από τα κέρδη τους για να τους μεταφέρουν δωρεάν; Αντίθετα, υπάρχουν πελάτες που θέλουν καλύτερη εξυπηρέτηση και πληρώνουν.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Jimakos 02/08/2011 21:23:47

        Φυσικά δεν το έχεις δει, αφού σε κανένα μέρος του κόσμου τα ταξί δεν είναι "ελεύθερα" όπως θέλει να τα κάνει ο Ραγκούσης.

        Ακόμη και εκεί που υπήρξαν λιγότεροι περιορισμοί στην απόκτηση άδειας, έγινε με σεβασμό στις υπάρχουσες δομές και δεν τέθηκε ως στόχευση (συνειδητή στόχευση) η καταστροφή ενός ολόκληρου κλάδου επαγγελματιών...

        • Jimakos avatar
          Jimakos @ Επώνυμος 02/08/2011 21:32:04

          Συμφωνώ, δεν υπάρχει τέτοιου είδους απελευθέρωση πουθενά. Πρέπει να λάβει υπ όψη του την τρέχουσα κατάσταση. Δεν παιζουμε Monopoly ούτε Simcity στις πλάτες ανθρώπων.

      • lotofagos avatar
        lotofagos @ Jimakos 02/08/2011 22:19:58

        Πηγαινε στο αεροδρομιο της Ζυριχης να δεις. Πολλα ξενοδοχεια εχουν δωρεαν ενα βαν που πηγαινει καθε ωρα αεροδρομιο-ξενοδοχειο και πισω. Μερικα εχουν και VIP λιμουζινες (οχι δωρεαν).

        • lotofagos avatar
          lotofagos @ lotofagos 02/08/2011 22:55:17

          Ολη η Αμερικη εχει εκτος απο τα ταξι (=μεγαλων εταιρειων) και τα shutlle: βανακια 8 θεσεων που χρεωνουν κατ'ατομο αεροδρομιο-κεντρο. Τα βανακια κοστιζουν 25% του ταξι κατ ατομο.

        • taxidriver avatar
          taxidriver @ lotofagos 03/08/2011 02:09:53

          Και στην Γερμανια και αλλου υπαρχουν 8θεσια ΤΑΧΙ χωρις επιβαρυνση για τους επιβατες.
          Και τα Ξενοδοχεια εχουν δικα τους αυτοκινητα για τους πελατες αλλα δεν λεγονται ΤΑΧΙ

        • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
          Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ lotofagos 03/08/2011 11:27:35

          Ε,δεν θέλαμε να γίνουμε Ελβετία;
          Πρέπει πρώτα να συμφωνήσουν οι ταξιτζήδες για να γίνουμε;

      • tpe avatar
        tpe @ Jimakos 04/08/2011 23:35:58

        Εγώ έχω δει στην Πράγα. Γνωστότατο ξενοδοχείο στους Έλληνες με οργανωμένα ταξίδια, προσφέρει υπηρεσίες μετάβασης στο αεροδρόμιο με δικά μου Mercedes Ε Class ή βανάκια. Αν δεν υπάρχει κλείσιμο για αεροδρόμιο σε πάει όπου θες με προσυμφωνημένη, ακριβότερη απ' όσο στα ταξί, τιμή.

  7. ΓΙΑΝΝΑ avatar
    ΓΙΑΝΝΑ 02/08/2011 21:10:27

    Υποτίθεται πως όλα γίνονται για το καλό της κοινωνίας. Αλήθεια, μέχρι τώρα ποιο κομμάτι της κοινωνίας είδε κάτι θετικό απ' αυτήν την κυβέρνηση?
    Πέρυσι μας έλεγαν πως αν απελευθερωθεί το επάγγελμα των νταλικιέρηδων αμέσως θα πέσουν οι τιμές των βασικών αγαθών. Έπεσαν? Τώρα με τα ταξί θα πέσουν οι τιμές για κάθε κούρσα? Όχι.Απλά όλες οι υπηρεσίες θα αποκτήσουν μονοπωλιακό χαρακτήρα και όλοι μας θα γίνουμε είλωτες στα καρτέλ.
    Και προς αποφυγή παρεξηγήσεων δεν έχω καμία σχέση με τα προαναφερθέντα επαγγέλματα.

  8. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 02/08/2011 21:21:34

    Αυτά και άλλα πολλά που περιγράφει ο Αδέξιος είναι οι λόγοι για τους οποίους το επάγγελμα των Δημοσίων Μεταφορών είναι εξ ορισμού "κλειστό" για να μπορεί να είναι βιώσιμο.

    Δεν έγινε τυχαία "κλειστό" στις περισσότερες χώρες του κόσμου. Έχει ιδιαιτερότητες η συγκεκριμένη αγορά, κυρίως, το ότι ΤΑ ΠΑΝΤΑ συνδέονται με τις μεταφορές και, για να γίνει βιώσιμο το πράγμα, πρέπει να είναι συγκεκριμένοι αυτοί που εκτελούν το Δ.Χ. μεταφορικό έργο.

    Ας πάρουμε ένα άλλο παράδειγμα από τον ίδιο κλάδο (των δημοσίων μεταφορών), για να γίνει κατανοητό αυτό που λέω: Θα διανοούνταν κανείς να "ανοίξει" το "επάγγελμα" της διενέργειας Δ.Χ. μεταφορών με λεωφορεία; Γιατί δηλαδή να έχουν το μονοπώλειο η ΕΘΕΛ και ο ΟΑΣΘ και να μην "ανοίξει" και αυτό το επάγγελμα, αλλά να παραμένει "κλειστό" προς όφελος μάλιστα και ιδιωτών; Ειδικά ο ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη είναι ιδιωτικότατος και παίρνει και επιχορήγηση από το κράτος. Ας το "ανοίξουν" λοιπόν κι αυτό, τι σόι απελευθέρωση θα γίνει αν "ανοίξει" μόνον το ταξί;

    Μα, θα μου πείτε, μετά δεν θα είναι βιώσιμο το λεωφορείο, αν αρχίσουν όλοι να βάζουν δικά τους λεωφορεία, ειδικά στις αποδοτικές γραμμές.

    Ε, κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με το ταξί. Αν βάλεις υπερβολικά πολλά, τότε θα πεινάσουν μανούλες.

    Λέει ο Ραγκούσης ότι η αγορά θα ρυθμίσει από μόνη της πόσα ταξί σηκώνει. Λέω εγώ ότι μέχρι να το ρυθμίσει η αγορά "από μόνη της", θα σβήσουν οι ελεύθεροι επαγγελματίες του ενός ή του μισού ταξί και θα έχουν κυριαρχήσει οι επιτήδειοι από συγγενείς χώρους ή και ξέμπαρκοι αλεξιπτωτιστές. Αυτά τα "από μόνη της η αγορά" τα έχουμε μάθει πια και είναι "από μόνα τους" τρομερά ύποπτα, να μην πούμε ότι σηκώνει και διερεύνηση του τι ακριβώς εννοούν.

    Ας θυμηθούμε και την κρίση και πώς ξεκίνησε. Ξαφνικά, ειδικά για τη Lehman Brothers θυμήθηκαν ότι υπάρχει ελεύθερη οικονομία. Πιο πριν και πιο μετά είχαν σώσει και ξαναέσωσαν ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ που κινδύνευαν! Θυμήθηκαν την ελεύθερη οικονομία μόνον εκεί που τους βόλευε!

    Έτσι κι εδώ, όποιος νομίζει ότι η επιμονή στην "ελεύθερη οικονομία" είναι ανιδιοτελής και γίνεται για το καλό της χώρας, γελιέται. Το λιγότερο που υπάρχει είναι πολιτική ιδιοτέλεια, να εμφανιστεί ο Ραγκούσης ότι συγκρούεται με τα κατεστημένα. Από κει και πέρα, τίθεται και το ερώτημα από μόνο του, εάν υπάρχει και οικονομική ιδιοτέλεια στη μέση. Αν δηλαδή επιδιώκει ο Ραγκούσης να ευνοήσει συγκεκριμένα συμφέροντα. Πάντως αυτή η ιστορία αποκλείεται να γίνεται με κριτήριο το τι είναι καλό για την οικονομία και για τη χώρα.

    Συνεπώς, όσοι μαλώνουμε εδώ "ιδεολογικά" ας γνωρίζουμε ότι μαλώνουμε περί όνου σκιάς... Η δήθεν "απελευθέρωση" είναι ιδεολογικός μανδύας για κάτι άλλο.

    • sawas avatar
      sawas @ Επώνυμος 02/08/2011 21:27:13

      σωστός!!!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 02/08/2011 21:33:17

      Eπώνυμε,
      προσυπογράφω το σχόλιο.
      Μπράβο.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Επώνυμος 02/08/2011 21:42:43

      Έτσι είναι Επωνυμε.
      Δυστυχώς ο Ραγκουσης έχει πάρει διαζύγιο από την πραγματικότητα (μαζί του και όλο το ΠΑΣΟΚ που τον στηρίζει).

    • lotofagos avatar
      lotofagos @ Επώνυμος 02/08/2011 22:44:17

      1. Δεν ειναι σωστη η αναλογια με τα ΕΘΕΛ, τρολλευ,.. Αυτα τα ΜΜΜ ειναι κοινο αγαθο μπαινουν μεσα και επιδοτουνται (σε ολο το κοσμο).
      2. Εταιρείες ταξι με 10, 20, 100 θα ειχαν καλυτερη συντηρηση, καλυτερη ποιοτητα (στην Ευρωπη και Αμερικη) και φτηνοτερο κοστος λειτουργιας και ελεγχομενη ποιοτητα. Ολα αυτα "θα μπορουσαν" να γινουν και εδω αν καποιος ελεγχε την ποιοτητα και την ασφαλεια: [Η πλειονοτης των ελληνων ταξιτζηδων κυκλοφορει ακομα με τα φωτα στασεως και οχι πορειας απο το σουρωπο και μετα]. Ο τωρινος οδηγος ταξι θα γινει υπαλληλος. Γιατι να ειναι και επιχειρηματιας? Ειναι σκληρο αλλα καποτε πρεπει να γινει.
      Αν ηταν ετσι ολος ο υπολοιπος κοσμος θα ειχε και αυτος επιχιρηματιες-οδηγους ταξι οπως εδω. Δεν εχει ομως.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ lotofagos 02/08/2011 22:55:33

        Ποιος το είπε ότι δεν έχει; Και γιατί "πρέπει" να γίνει; Από προκύπτει αυτό το "πρέπει";

        Πολλοί ελεύθεροι επαγγελματίες ταξιτζήδες έχουν εξαιρετική ποιότητα υπηρεσιών και εξαιρετικά οχήματα. Αντίστοιχα, πολλά ταξί εταιριών στο εξωτερικό έχουν μέτρια ποιότητα. Ουκ εν τω πολλώ το ευ.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ lotofagos 02/08/2011 22:56:08

        Και γιατί να επιδοτούνται η ΕΘΕΛ και ο ΟΑΣΘ; Με τα λεφτά μας; Απελευθέρω παντού. Δεν βρίσκω λόγο γιατί να γίνει διαφορετικά.

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Επώνυμος 03/08/2011 13:22:16

          Επώνυμε, εδώ με τα λεφτά μας επιδοτούνται τα αστικά ΚΤΕΛ των επαρχιακών πόλεων, έχοντας μάλιστα εξασφαλίσει μονοπωλιακή λειτουργία με νόμο μέχρι το 2017. Και έχουν σε κυκλοφορία λεωφορεία-χρέπια, σε γραμμές σχεδιασμένες από τις δεκαετίες του '60 και του '70. Μόνο το ΚΤΕΛ της Λάρισας αποτελεί την εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα. Πήγαινε μια βόλτα σε μια επαρχιακή πόλη (ακόμα και στις μεγάλες) και θα καταλάβεις τι εννοώ. Επειδή όμως εκεί οι εταιρείες των αστικών ΚΤΕΛ είναι πανίσχυρες, κανείς δεν τολμάει να ανοίξει την αγορά στον "ανταγωνισμό", στο όνομα του οποίου ομνύουν οι νεοφιλελεύθεροι ολετήρες της κυβέρνησης.

    • Υπήκοος avatar
      Υπήκοος @ Επώνυμος 03/08/2011 00:17:16

      Συμφωνω. Το ιδιο εγινε με την Ολυμπιακη... Ιδιωτικοποιηθηκε απ' τη μια, απ' την αλλη ειδατε πουθενα φθηνοτερα τιμολογια? Το αντιθετο θα ελεγα...
      Καποτε φαινοταν ακριβο το Αθηνα - Ν. Υορκη της ΟΑ με επιστροφη, 650 Ευρω. Τωρα, εφθασε και τα 1,500 Ευρω οικονομικη θεση ! μετα το κλεισιμο της γραμμης.
      Φαινεται οτι εξ αρχης απαιτησαν απο το Βγενοπουλο να αφησει τις 5 ! γραμμες της Γερμανιας (Φραγκφουρτη, Ντυσσελντορφ, Βερολινο, Στουτγαρδη, Μοναχο) και την Αμερικη και τις εκλεισε μολις την αγορασε. Στη συνεχεια βεβαια εκλεισε ολες τις γραμμες εξωτερικου προς Ευρωπη (εκτος του Αμστερνταμ). Ετσι, κολοσσοι οπως οι Lufthansa, British, Air France πηραν την κινηση της ΟΑ χωρις να χρειαστει να πληρωσουν μια. Τυχαιο ? Δεν νομιζω....

      Αυτα ακριβως σημαινουν τα περι "ελευθερου ανταγωνισμου" κ.λ. μπουρμπουτσαλα, που ταχα γινονται για το συμφερον το δικο μας, των καταναλωτων. Αφηνω οτι ΟΑ, ΔΕΗ, ΟΤΕ μπορει να επιτελουν Εθνικο Εργο οταν βρισκονται στα χερια του Δημοσιου.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Υπήκοος 03/08/2011 13:24:15

        "Εθνικό έργο"; Απαπαπαπαπα, τι... εθνικιστικά λόγια είναι αυτά; Δεν έχεις καταλάβει ότι αυτά ανήκουν μόνο σε... "σοβιετικού τύπου" οικονομίες, όπως λένε τα παπαγαλάκια του Μάνου;

    • ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
      ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ @ Επώνυμος 03/08/2011 08:34:57

      Σε ορισμένες γραμμές όμως που δεν καλύπτονται καθόλου σήμερα ίσως δεν θα ήταν άσχημη ιδέα να μπουν και ιδιωτικά λεωφορεία. Αυτό ισχύει ήδη εν μερει με την δημοτική συγκοινωνια.

    • Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
      Δημήτριος Κοκκαλάκης @ Επώνυμος 03/08/2011 09:47:33

      Προσυπογράφεται!!!

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Επώνυμος 03/08/2011 11:50:10

      Θα συμφωνήσω μαζί σου Επώνυμε,διότι όταν είσαι ήρεμος οι απόψεις σου στα περισσότερα θέματα είναι σωστές,αλλά θέλω να κάνω μία μικρή παρένθεση,όσον αφορά την "κάστα" των ταξιτζήδων.
      Οι αντιδράσεις των περισσότερων συνπολιτών μας όσον αφορά τα δίκια των τα-
      ξιτζήδων έχουν πολύ βαθύτερα αίτια,από αυτά που νομίζεις,και δεν έχουν καμία
      μα καμία απολύτως (ή έστω μικρή),σχέση με την οικονομία.
      Οι ταξιτζήδες ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για το κυκλοφοριακό χάος,στις μεγάλες πόλεις,οι ίδιοι είναι υπεύθυνοι, όταν αντί να προσφέρουν σωστά τις υπηρεσίες τους ασυδοτούν,οι ίδιοι είναι υπεύθυνοι για το εσωτερικό και εξωτερικό των αυτοκινήτων τους,οι ίδιοι ευθύνονται για τις απαράδεκτες συμπεριφορές τους,αυτοί ευθύνονται που εκτινάχθηκαν στα ύψη οι άδειες,
      αυτοί εκμεταλλεύονταν τοσα χρόνια την ανικανότητα των Ελληνικών κυβερνήσεων να δημιουργήσουν λειτουργικά και βιώσιμα ΜΜΜ,με ότι αυτό συνεπάγεται.
      Τώρα,ήλθε η ώρα να δουν την άλλη όψη του νομίσματος.
      Απατεώνες της πολιτικής τους υπέθαλπαν,και βολεύονταν μια χαρά,τώρα
      αλληλοδαγκώνονται.Θα τα βρουν στο τέλος,αλλά ας σταματήσουμε να ασχολούμαστε μαζί τους,υπάρχουν και άλλοι συνπατριώτες μας που έχουν πληγεί περισσότερο,και πολλοί από αυτούς ανεπανόρθωτα.
      Καλή σας μέρα,και με το τραμ ή το λεωφορείο.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 03/08/2011 13:26:40

        "Λειτουργικά και βιώσιμα ΜΜΜ" έχουν ανάγκη μόνο η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη; Οι άλλες πόλεις, των οποίων οι κάτοικοι στενάζουν κάτω από τη μπότα των ιδιωτών κατσαπλιάδων που λέγονται "Εταιρείες αστικών ΚΤΕΛ", είναι παιδιά ενός κατώτερου Θεού;

        • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
          Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Αυριανιστής 04/08/2011 11:48:05

          Όλες οι μεγάλες πόλεις έχουν ανάγκη από λειτουργικά και βιώσιμα ΜΜΜ,εννοείται.
          Καλημέρα Αυριανιστή.

    • rs avatar
      rs @ Επώνυμος 03/08/2011 13:39:39

      Επειδή το "ιδελογικό" -με ή χωρίς εισαγωγικά- έχει καταντίσει σκιά όνου, φτ'ασαμε εδώ που φτάσαμε!
      Καί όλοι το "παίζουν" όπως τους βολεύει.
      Το ΠΑΣΟΚ έγινε δεξιότερο της ΝΔ, "γιατί αυτό χρειάζεται η χώρα" και η ΝΔ αριστερότερη της Αρισατεράς, "γιατί υπερασπίζεται τον λαό".
      Μας φτύνουν δηλαδή και λέμε ότι "βρέχει"!

  9. ό παγωτατζής avatar
    ό παγωτατζής 02/08/2011 21:26:28

    ",,,Ρε, μπάς και ο Θύμιος έχει δίκιο;..."

    Και 50-50 να είναι Α-Δεξιέ(Εύγε!) οι πιθανότητες δλδ 1) να έχει δίκιο 2) να σκούζει γιατί χάνει τα προνόμια,ώς κράτος σκεπτόμενοι το ΚΑΛΟ και ΩΦΕΛΟΣ τού συνόλου (τί λέω τώρα..) ΠΡΕΠΕΙ να δώσουμε βάση στό ΑΝ τού (1) ,και το πού θα οδηγήσει..
    Τό Κράτος ή ή Πολιτεία που την θέλουν ευνομούμενη (χέσε μας δλδ) ΠΑΝΤΑ κλίνει υπέρ τής τυχόν αμφιβολίας της λανθάνουσας πιθανότητας.
    Θεμελιώδης αρχή στό Ποινικό μας Δίκαιο.
    Αλλά ή (κομματο-κομπλεξική) τύφλωση , και τό χρήμα βλέπεις......

  10. Enzo avatar
    Enzo 02/08/2011 21:50:23

    Θύμιος : " δεν θα βγει καμία καινούρια άδεια μέχρι να πέσει αυτη η κυβέρνηση"

    Έτσι γίνονται οι αγώνες

    • lotofagos avatar
      lotofagos @ Enzo 02/08/2011 22:50:54

      Μα ουτως η αλλοιως με τις τιμες που εχουν τα ταξι, σημερα ο αριθμος αδειων ειναι πολλαπλασιος απο αυτον που αντεχει η αγορα.

  11. black sea avatar
    black sea 02/08/2011 21:53:10

    Οι τιμές στα ταξί φορτηγά και πούλμαν στην Ελλάδα είναι ξεφτίλα οι τιμές σε χώρες τις Ευρώπης είναι τουλάχιστον τριπλάσιες. Για πιο λόγο να ανοίξει αυτό το επάγγελμα μπάζει από παντού. Τώρα όσο αφορά τις υπηρεσίες από τους επαγγελματίες συμφωνώ ότι δεν είναι οι καλύτερες αυτός είναι ένας από τους λόγους που σε αυτό το επάγγελμα οι τιμές είναι σχεδόν τζάμπα το επίπεδο είναι πολύ χαμηλό.

  12. Enzo avatar
    Enzo 02/08/2011 22:03:00

    Και για να τελειώνει η καραμέλα για το χαλί της οικονομίας μας δεν φταίνε τα κλειστά επαγγέλματα αλλα το ίδιο το κράτος.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Enzo 02/08/2011 22:56:52

      Ακριβώς!

    • kostas avatar
      kostas @ Enzo 02/08/2011 22:57:40

      Όχι για το χάλι στην οικονομία φταίμε εμείς... όλοι...

    • Orestios avatar
      Orestios @ Enzo 03/08/2011 01:42:43

      Συμφωνώ ΕΝΖΟ. Το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι το Κράτος. Το Σοσιαλιστικό Κράτος

      • ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
        ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ @ Orestios 03/08/2011 13:50:08

        Για την ακρίβεια φταίνε οι διάφοροι νταβατζήδες που ασέλγησαν πάνω στο Κράτος σε συνεργασία με τους κομματάρχες. Η έννοια του Κράτους-Πολιτείας είναι αιώνια και άφθαρτη όπως εδώ και χιλιάδες χρόνια υποστήριξαν οι αρχαίοι μας πρόγονοι.

  13. Enzo avatar
    Enzo 02/08/2011 22:27:44

    Άμα ήταν κάθε ώρα θα έπαιρνα και το τρένο.
    Μην σας πιάνει μανία με το εξωτερικό.
    Όλο προσχήματα βρίσκουν για να ισοπεδωσουν τα πάντα στην κοινωνία μας.
    Αυτές είναι οι μεγάλες μεταρρυθμίσεις που θα αλλάξουν την οιΚονομια μας;
    Ο φαρμακοποιός και ο ταξιτζής τους έφταιγε;
    Να κλάψω η να γελασω ;
    Σε ποιον τα λες αυτα ρε φίλε;

  14. lotofagos avatar
    lotofagos 02/08/2011 22:30:36

    Οι ταξιτζηδες εβγαζαν αρκετα λεφτα μεχρι που αυξησαν τις τιμες. (100% αυξηση σε 2-3 χρονια). Με 1.5-2 ευρω πηγαινε καποιος Σιδερα-κεντρο τωρα θελει 4-5. Οποτε κοπηκε η διπλη μισθωση. Την ελαστικοτητα της αγορας δεν την υπολογισε κανεις "επιχειρηματιας": οπου αυξανοντας τις τιμες πεφτει η ζητηση. Τωρα ηρθε και η κριση και χειροτερεψαν τα πραματα. Δεστε τις ουρες των ταξι τα βραδυα.

    Παντως η δουλεια με τις αδειες και τα 200χιλ. επρεπε να ειχε τελειωσει εδω και καιρο. Ηταν ενα καρκινωμα του παρελθοντος. Ανοιξτε τα ματια σας και κυταξτε πως δουλευουν εξω οι εταιρειες των ταξι, των shuttle, των ξενοδοχείων, ...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ lotofagos 03/08/2011 13:28:44

      1,5-2 ευρώ η διαδρομή Σίδερα-Κέντρο; Είσαι σίγουρος; Σε ποια δεκαετία αναφέρεσαι;

  15. Enzo avatar
    Enzo 02/08/2011 22:34:34

    Μας ρωτησες άμα θελουμε shuttle?

  16. aris. A avatar
    aris. A 02/08/2011 22:36:24

    Διαβάζω ότι η απελευθέρωση των κλειστών επαγγελμάτων θα φέρει μονάδες στο ΑΕΠ από τις επενδύσεις που θα γίνουν και γελάω.

    Για παράδειγμα μια νταλίκα για να πάει 25 τν στην Θεσσαλονίκη πληρώνεται με 25 ευρώ τον τόννο.

    Μόνο τα διόδια είναι 150 ευρώ.

    Ηδη οι φορτηγατζήδες για να βγουν με τόσο φτηνά ναύλα πάνε μέσα από την παλιά εθνική για να αποφύγουν τα διόδια και βάζουν πετρέλαιο θέρμανσης αντί κίνησης γιατί αλλιώς δεν βγαίνουν.

    Αρα η απελευθέρωση σε τι θα ωφελήσει την πτώση του μεταφορικού κόστους;;

    Ολοι αυτοί που νομοθετούν έχουν πάει να ρωτήσουν τα κοστολόγια των συνεργείων σε περίπτωση που χαλάσει ένα φορτηγό ή πόσο κάνει ένα λάστιχο αν σχιστεί στους άθλιους δρόμους.

    Οικονομικό όφελος δεν θα υπάρχει απλά είναι νόρμες που έρχονται από έξω πιστεύοντας ότι κάτι θα πετύχουν.

    Για αυτό αποτυγχάνουν τα μνημόνια γιατί είναι έξω από την πραγματικότητα.

    Σχετικά με τα ταξί για την επαρχία και τις τουριστικές περιοχές δεν ξέρω αλλά στην Αθήνα φυτοζωούν.

    Η δουλειά έχει πέσει λόγω γενικότερης οικονομικής συγκυρίας και απλά βγαίνει ένα μεροκάματο γιατί πολλά αυτοκίνητα τα επισκευάζουν ακόμα και οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες προσπαθώντας να ρίξουν το κόστος.

    Ολες οι μεγάλες ελληνικές μεταφορικές εταιρείες έχουν τεράστια οικονομικά προβλήματα.

    Καμία μεγάλη εταιρεία δεν ενδιαφέρεται να αποκτήσει στόλο αυτοκινήτων για να βάλει μπελάδες στο κεφάλι της.

    Οι ηλίθιοι που νομοθετούν δεν γνωρίζουν ότι όλες οι μεγάλες πολυεθνικές προσπαθούν να δώσουν τα logistics σε τρίτους γιατί δεν μπορούν να ελέγξουν τα κόστη όπως ένας ιδιώτης που ζει την οικογενειά του από ένα αυτοκίνητο.

    Θα παραδεχθώ όποιον πολιτικό μου αποδείξει πως η απελευθέρωση θα μειώσει το 25χ25 που ισχύει σήμερα για Θεσσαλονίκη.

    • lotofagos avatar
      lotofagos @ aris. A 02/08/2011 22:47:53

      Εχεις δικιο αυτη ειναι η ελληνικη πραγματικοτητα. Πολυ καλα την περιεγραψες!
      Δεν πρεπει ομως να μεινουμε σε αυτο το χαλι. Γιατι αν μεινουμε θα πεινασουμε.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ lotofagos 02/08/2011 23:01:41

        Μέχρι στιγμής κανένας δεν είχε πεινάσει. Με αυτά που κάνετε εσείς ήδη πεινούν αρκετοί και κινδυνεύουν να πεινάσουν και άλλοι.

  17. kostas avatar
    kostas 02/08/2011 22:55:51

    Όλα καλά, γιατί όμως να μην κάνουν μια εταιρεία οι ταξιτζήδες (100, 150, 200 άτομα-αυτοκίνητα) και να δίνουν καλύτερες (ή τις ίδιες) τιμές και υπηρεσίες με τις εταιρείες που μπορεί να ανοίξουν οι άλλοι (ξενοδοχεία, τράπεζες .. κλπ).

    • vaggelis avatar
      vaggelis @ kostas 03/08/2011 02:34:50

      το εχουν κανει τα RADIO TAXI τι ειναι εχουν πολυ καλες υπηρεσιες

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ kostas 03/08/2011 13:31:21

      Να κάνουν τέτοιες εταιρείες, κατά το παράδειγμα των... αστικών ΚΤΕΛ των επαρχιακών πόλεων; Έχεις δει πόσο "καλύτερες υπηρεσίες" προσφέρουν;

  18. theo avatar
    theo 02/08/2011 23:38:08

    χχχχχ

  19. Φώτης avatar
    Φώτης 02/08/2011 23:55:54

    Προεκλογικό πρόγραμμα ΠΑΣΟΚ.

    Οι θέσεις του κόμματος για τα ταξί:
    http://greece-salonika.blogspot.com/2011/08/blog-post_1268.html

    Oι άνθρωποι είναι από αστείοι ως επικίνδυνοι.

  20. Bloody Mary avatar
    Bloody Mary 03/08/2011 00:42:24

    Επιτέλους, ας κατονομαστούν - αλλά τεκμηριωμένα - όλοι αυτοί οι "σκοτεινοί" τύποι που καραδοκούν για να υφαρπάξουν και στη συνέχεια να καρτελοποιήσουν τις μεταφορές, έτσι ώστε να τους μάθουμε κάποια στιγμή κι εμείς που δεν είμαστε "μέσα στα πράγματα".

    Γιατί όλοι επιμένουν να σκιαμαχούν και διαρκώς να καταγγέλουν τους πάντες και τα πάντα, πλην όμως μόνο υπαινικτικά και χωρίς στοιχειοθέτηση;

    Και για να μην παρεξηγηθώ, θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ το μέχρι σήμερα ισχύον καθεστώς στα ταξί (ας μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για μια συμπαγή συντεχνία με ισχυρότατες κομματικές διασυνδέσεις, χάρη στις οποίες μέχρι πρότινος επιτύγχανε συνεχείς και προκλητικές αυξήσεις στα κόμιστρα δια διαδοχικών υπουργικών αποφάσεων, ευνοϊκό φορολογικό καθεστώς απαλλαγής από την έκδοση αποδείξεων και την τήρηση βιβλίων, de facto δικαιώματα πολλαπλής μίσθωσης και διέλευσης μέσω των λεωφορειοδρόμων κλπ. κλπ.).

    Από την άλλη πλευρά, όμως, δεν μπορώ να δεχτώ ότι, σε μια χώρα με πτωχευμένους πολίτες, που αδυνατούν να πληρώσουν ακόμη και τα εισιτήρια των μέσων μαζικής μεταφοράς, ο επίμαχος τομέας είναι τόσο κερδοφόρος και με τέτοιες - τεράστιες - προοπτικές ανάπτυξης, ώστε όλοι όσοι ενδεικτικά αναφέρονται στο άρθρο (ξενοδοχεία, τράπεζες, τουριστικές επιχειρήσεις, Hochtief) κυριολεκτικά να "συνωστίζονται" ποιός θα πρωτομπεί και θα επενδύσει σ' αυτόν.

    Είναι βέβαιο ότι ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΥΠΑΡΧΕΙ "ΕΚΕΙ ΕΞΩ" και όσοι γνωρίζουν δεν μιλάνε...

    Εν τω μεταξύ, ας περιοριστώ σε εικασίες με βάση τα πραγματικά περιστατικά: Mεσούντος του θέρους και με την τουριστική κίνηση στο αποκορύφωμά της, σε μια χρονιά που οι προοπτικές αύξησης του τουρισμού (και, συνακόλουθα, των εσόδων της Χώρας) ήταν ιδιαίτερα ευοίωνες, ένας υπουργός - όχι οποιοσδήποτε, αλλά ένας ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΕΝΟΤΑΤΟ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ - ανέλαβε να υπονομεύσει σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο βαθμό (μέχρι πιθανόν και την εκμηδένιση) τη μοναδική ίσως ευκαιρία που είχε η Ελλάδα να αντλήσει οικονομικά οφέλη από την αξιοποίηση στο έπακρο της "βαριάς της βιομηχανίας".

    Είμαι άραγε ιδιαίτερα νοσηρός νους, αφού η όλη κατάσταση μου θυμίζει τόσο πολύ "Τιτανικό"; Υπάρχει περίπτωση να πυροδοτήθηκαν σκόπιμα οι κινητοποιήσεις, έτσι ώστε, όταν ο Έλληνας κληθεί να πληρώσει νέο, βαρύτερο "φόρο αίματος" (κάτι που θεωρείται πλέον βέβαιο), η φασίζουσα κυβέρνηση της μεθοδευμένης προβοκάτσιας και της οργανωμένης προπαγάνδας να ισχυριστεί ότι - δήθεν - αυτό είναι συνέπεια της μείωσης των εσόδων από τον τουρισμό εξαιτίας των "κακών ταξιτζήδων";

    Και τέλος, είμαι υπερβολική που βλέπω παντού "προπετάσματα καπνού", πίσω από τα οποία ολοκληρώνονται ταχύτατα και εν κρυπτώ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΟΥ;

  21. Τάσος avatar
    Τάσος 03/08/2011 01:14:07

    Έκλεισα μέσω internet εδώ και κάποια χρόνια ξενοδοχείο και ταξί στο Λονδίνο.
    Όχι σε ακριβό ξενοδοχείο B&B για όσους ξέρουν.
    Στο αεροδρόμιο με περίμενε ένας μαυριδερός κύριος, Ινδός ή Πακιστανός με ένα στέισον, μάλλον ήταν και υδραυλικός τις ελεύθερες ώρες του.
    Με χρέωσε 25 λίρες.
    Φεύγωντας από το Λονδίνο κάλεσα ένα κανονικό (μαύρο) ταξί.
    Πλήρωσα 19 λίρες και ένοιωσα άνθρωπος.
    Να μου τον προσέχετε τον Ραγκούση, έχει μυαλό.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Τάσος 03/08/2011 01:24:48

      Μαύρο? Νομίζω ότι αυτά είναι τα καλά τους, όχι απλά τα κανονικά, αυτά που οι οδηγοί υποχρεούνται να ξέρουνε και το τελευταίο στενό του Λονδίνου!

      • Τάσος avatar
        Τάσος @ TopGunZ 03/08/2011 02:05:20

        Συγνώμη ρε παιδιά νόμιζα ότι μερικά πράγματα είναι γνωστά.
        Το μαύρο είναι το κανονικό ταξί του Λονδίνου. Σε αυτό πλήρωσα 19 λίρες φεύγοντας.
        Στο άλλο, το στεϊσον που το είχε ο Πακιστανός για να κάνει και τον υδραυλικό (είχε τα εργαλεία του στο πορτ-μπαγκάζ) πλήρωσα ό μ@λ@κ@ς 25 λίρες
        Κατάλαβες Μικρέ;
        Τον Πακιστανό μου είχε στείλει το ξενοδοχείο.

        • Τάσος avatar
          Τάσος @ Τάσος 03/08/2011 02:09:09

          Πλήρωσα την σακαράκα του υδραυλικού για λιμουζίνα

  22. Μικρός avatar
    Μικρός 03/08/2011 01:41:41

    Είναι κακό να πληρώνουν οι πελάτες λιγότερα; Είναι καλό το μονοπώλιο των ταξιτζήδων; Ας πάνε να προσληφθούν από ένα ξενοδοχείο και ναπαίρνουν 600 Ε το μήνα...περισσότερα δηλώνουν ότι βγάζουν τώρα;;;;

    • Τάσος avatar
      Τάσος @ Μικρός 03/08/2011 02:14:55

      ¨Είναι καλό το μονοπώλιο των ταξιτζήδων;"
      Καλά εσύ ποιός περιμένεις να έρχεται να σε παίρνει από σπίτι σου όταν καλείς ταξί όταν "σπάσει το μονοπώλιο των ταξιτζήδων; "
      Ο Ωνάσης, ο Νιάρχος ή ο Κόκκαλης;
      Προσωπικά μετά το κάζο που πάθαμε απόψε στο ΟΑΚΑ ξέρετε ποιόν θάθελα αλλά που τέτοια τύχη.

    • juliet avatar
      juliet @ Μικρός 03/08/2011 10:51:34

      Συμπέρασμα στην ουρά για το συσσίτιο του σοσιαλιστικού συστήματος .

  23. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ avatar
    ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 03/08/2011 09:45:52

    Δεν θα είχαμε τα σημερινά προβλήματα με τους ταξιτζήδες αν ο νομοθέτης είχε προβλέψει κάτι πολύ απλό:
    Η άδεια ταξί παραχωρείται μόνο από το κράτος και ΔΕΝ ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΟΥΤΕ ΜΕΤΑΒΙΒΑΖΕΤΑΙ.
    Εύχομαι ο επόμενος νομοθέτης να το προβλέψει.

  24. m.s avatar
    m.s 03/08/2011 10:07:03

    αδέξιε δεξιέ
    τα είπες όλα.

  25. kopritis avatar
    kopritis 03/08/2011 12:27:34

    για τα ταξι για πολλοστη φορα να τα πουμε σε μερικους ακραιους φιλελευθερους
    1.τα ταξι ειναι συγκεκριμενα σε ολες τις χωρες πλην ινδιας και πακισταν που εκει δεν εχουν να αγορασουν το αυτοκινητο οχι την αδεια.σε αλλες ειναι μονο κατα δηλωση η πειρατες
    2.απελευθερωνει τις αδειες οσον αφορα τις εκδοσεις νεων αδειων και δεν καθοριζει τα κριτηρια επαγγελματος οπως στην αγγλια.που για να παρεις μαυρο ταξι θα πρεπει να ξερεις το συμπαν ολο.καλυτερα να δωσεις εξετασεις για πανεπιστημιο .το κομιστρο δε ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ!!!οι εταιρειες δε κανουν κρατησεις για ενα προορισμο με πιο ακριβες τιμες
    3 στην γερμανια τα πραγματα εκει και αν ειναι αυστηρα.η στουτγκαρδη εχει 1750 αδειες αν θυμαμαι καλα.οι αδειες εργασιας ταξι ανανεωνονταο καθε 5 χρονια.περνας εξετασεις απο σχολη και αν εισαι οκ συνεχιζεις.αν οχι η αδεια αφαιρειται.μπορεις δηλαδη να εχεις ταξι αλλα να μην μπορεις να το δουλεψεις!!!μπορεις να αγορασεις δε αδεια με τιμη απο 30.000 εως 90.000
    4.αυτο που αποκρυπυεται ειναι η απελευθερωση του κομιστρου!!αυτο σημαινει και οτι τα κιτρινα ταξι θα παψουν να υπαρχουν.οι εταιρειες θα εχουν δικο τους στολο με δικο τους οδηγο και δικο τους κομιστρο.ειδικα τα βαν θα εχουν και ειδικη εργασια απο και προς με προκαθορισμενο προορισμο
    4β.τα ατομα που παρηγγειλαν τις αδειες ειναι ατομα γνωστα που αντιμετωπιζουν προβλημα στην αγορα αυτοκινητου στην λιανικη πωληση καινουργιων και μεταχειρισμενων.επισης δραστηριοπιουνται και στον χωρο ενοικιασης αυτοκινητων.ετσι ετοιμασαν εταιρεια που θα κυριαρχησει σε τομεα η μια τουριστικο και η αλλη αστικο.δηλαδη ΟΛΑ ταξι βαν λιμουζινα τουριστικο αγκαζε κλπ κλπ θα καρτελοποιηθουν απο 2 ελληνικες εταιριες
    4γ.επισης εχουμε ετσι εναν ανταγωνισμο κατα παραγγελια απο καρτελ που θα εξωθησουν σε μαρασμο τον αυτοαπασχολουμενο ταξι.πιθανον η εξοντωση να παρει και διασταση καθως η ιδρυση αε θα ειναι μαλλον υποχρεωτικη για τα ταξι κατι που δεν τους τολενε.αυτο σημαινει ενα τεραστιο κοστος για ιδρυση εταιρειας σε εναν χρεωμενο ταξιτζη με δοση 1500 το μηνα σε τραπεζα για την αδεια.η μονοπροσωπες δεν θα ειναι μεσα ισως για να τους εξοντωσει
    5 το κομιστρο τωρα θα πεσει πολυ αλλα θα αυξηθει η σημαια μαλλον κατα 100%
    προς το παρον αυτα.εχει μετα νεα για τα ΚΤΕΛ....απο ολλανδια μερια

  26. kopritis avatar
    kopritis 03/08/2011 12:30:23

    ξεχασα...... θα αφαιρεθει το κριτηριο της ιθαγενειας η υπηκοοτητας απο την ιδιοκτησια ταξι.....

  27. Ρούλα Γεωργακοπούλου avatar
    Ρούλα Γεωργακοπούλου 03/08/2011 12:50:52

    Στενάζει η χώρα από την απεργία και τα μπλόκα των ταξιτζήδων. Στενάζει από μέσα του και ο Αντώνης Σαμαράς που την πάτησε, τους έδωσε αέρα και τώρα κινδυνεύει να βρεθεί πολιτικός όμηρος του Θύμιου Λυμπερόπουλου. Τι θα συμβεί αύριο - μεθαύριο αν τα φέρει έτσι η κατάρα και του ζητήσει υπουργείο; Και για να έχουμε καλό ερώτημα, πόσους Γιάννηδες Μανώληδες αντέχει πια αυτό το κόμμα;
    Για τα μίντια, ούτε λόγος. Η καλύτερή τους, να 'χουν μαλλί να ξάνουν κι αν είναι και ακαζού, ακόμη καλύτερα. Κι ας πάει να κουρεύεται ο τουρίστας που βρίσκει το αεροδρόμιο περικυκλωμένο, τους δρόμους γύρω από το λιμάνι υπονομευμένους και τους αρχαιολογικούς χώρους αποκλεισμένους.
    Μάγκες πιάστε τα γιοφύρια γιατί ο έλλην ταξιτζής δεν είναι ένας απλός επαγγελματίας, αλλά μια τοτεμική φιγούρα ικανή να αναλάβει εργολαβία ολόκληρη την εθνική μας αφήγηση. Κονόμα, θράσος, κακώς εννοούμενη τεστοστερόνη, οχήματα που ζέχνουν, οδηγοί που ζέχνουν, οδηγούν χωρίς ζώνη και σου ζαλίζουν τον έρωτα με όσα είδαν το προηγούμενο βράδυ στον Λαζόπουλο ή στην «Ελληνοφρένεια». Μ' αυτή την απεργία γλιτώσαμε τουλάχιστον από τις πολιτικές τους αναλύσεις μέσω του μπροστινού καθρέφτη. Κι ας ξεροσταλιάζουν στα πεζοδρόμια μάνες με μωρά, παραζαλισμένοι γέροντες και άνθρωποι με ειδικές ανάγκες.
    Πριν τους χτυπήσει η αναδουλειά και αρχίσουν να βολοδέρνουν με τη σημαία μεσίστια, είχαν το προνόμιο να διαλέγουν πελάτη α βολοντέ. Αυτό το τελευταίο τούς το 'χα φυλαγμένο από μια φορά που ένας ταρίφας προσπάθησε να με βγάλει με το ζόρι για να πάρει κούρσα τη Βίκυ Κουλιανού που στεκόταν με το χέρι απλωμένο Σκουφά και Βουκουρεστίου γωνία. Για να 'χει να κοκορεύεται στις παρέες του.
    Κι αν η ιστορία μου αυτή σας φαίνεται φανταστική, τότε και η απεργία του Θύμιου Λυμπερόπουλου είναι ανυπόστατη και εντελώς αποκύημα της φαντασίας του. Τον διαψεύδουν οι ταξιτζήδες των μικρών νησιών του Αιγαίου που συνεχίζουν κανονικά τη δουλειά τους γιατί η «χάι σίζον» είναι πολύ μικρή και η ζωή έχει μεγάλες απαιτήσεις. Τον διαψεύδουν και οι ουκ ολίγοι συνάδελφοί του, του Λεκανοπεδίου, που παίρνουν στη ζούλα κούρσες από λιμάνια, τρένα και αεροπλάνα, σπίτια και γραφεία με ένα εχέμυθο τηλεφώνημα και επί συνεντεύξει όπως στον οδοντογιατρό. Χρεώνουν βέβαια κάτι παραπάνω και πληρώνονται με μαύρα, αλλά η δουλειά γίνεται παστρικά και κυριλέ. Προσωπικά δεν με χαλάει καθόλου η ιδέα να επιστρέψουμε στα χρόνια που το πειρατικό ταξί έγραφε τη δική του ιστορία στη μαυρόασπρη Αθήνα του Φωτόπουλου, του Ρίζου και του Χατζηχρήστου. «Με ένα τριαράκι σε πάω Φιλοθέη» όπως έλεγε ο συχωρεμένος ο Παπαμιχαήλ στη Λίλιαν Μηνιάτη.

    • kopritis avatar
      kopritis @ Ρούλα Γεωργακοπούλου 03/08/2011 13:28:23

      μηπως αναπολεις και την 7ετια?γιατι σκιαχτηκα.....αλλα ξεχασα τοτε ηταν καλα

  28. μαρικα avatar
    μαρικα 03/08/2011 13:10:46

    Αυτη την κριση με τους ταξιτζηδες θα την τραβαει ο Ραγκουσης μεχρι τελος σαισον και αφου εχουν παει πλεον ολοι οι τουριστες Τουρκια οπως εγεινε και
    το 2010 με την απεργια των ναυτεργατων.Παραααααααααααξενα πραγματα
    συμβαινουν στην Δανια του Νοτου.

  29. PELIAS avatar
    PELIAS 03/08/2011 14:05:56

    Πάρτε το χαμπάρι για να μήν αναλίσκεσθε σε ατέλειωτες σκέψεις και σχόλια. Η ιστορία με τους ταξιτζήδες διατηρείται σε εξέλιξη για να καλύψει χειρότερες εξελίξεις. Και μία απο αυτές είναι η αντικατάσταση του Πρωθυπουργού και των παρατρεχαμένων με τους εντός των ημερών αφικνούμενους νέους κυβερνήτες της χώρας μας.

    Προσωπικά περιμένω εξελίξεις που έχουν επιλεγεί για τον Αύγουστο, τον 15Αύγουστο, τα μπάνια του λαού και ... εδώ είμαστε.

    That's Jeffry . . . .

    ΠΕΛΙΑΣ

  30. ζιζάνιο avatar
    ζιζάνιο 03/08/2011 15:10:24

    Τι θέλουν οι ταξιτζήδες;
    Θέλουν να μπουν πληθυσμιακά όρια, όπως ισχύουν και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
    Σωστά;
    Σωστά!
    Το πρόβλημα είναι, ότι στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες, μπήκαν ΠΡΩΤΑ τα όρια και ΜΕΤΑ δόθηκαν οι άδειες...
    Εδώ, έχουμε τις άδειες και θέλουμε να βάλουμε όρια βάση αυτών που έχουν εκδοθεί!
    Και καλά, το καταλαβαίνω.
    Εάν όμως τα όρια που βάλει το υπουργείο, βάση κυκλοφοριακών μελετών, είναι κατά πολύ μικρότερα των αδειών που κυκλοφορούν σήμερα τι θα γίνει;
    Ποιες άδειες θα δοθούν πίσω;
    Ποιος θα αποφασίσει "ποιος θα χάσει το σπίτι του";

    Ίσως ακουστώ σκληρός, αλλά το επίπεδο των ταξιτζήδων φαίνεται από τις εκδηλώσεις τους, αλλά και από τα αιτήματα τους...
    Εκτός, εάν ανατεθεί στους ταξιτζήδες η μελέτη για τον καθορισμό του αριθμού των αδειών ταξί...

  31. ζιζάνιο avatar
    ζιζάνιο 03/08/2011 15:15:56

    Και κάτι σχετικο-άσχετο:

    Όταν πάτησα το κουμπί "Αποστολή σχολίου", στο κείμενο μου εμφανίστηκε η φράση:"Your comment is awaiting moderation."
    Πως έχει ένα μπλογκ το δικαίωμα να "λογοκρίνει" τις απόψεις μου και δεν θέλει το κράτος να το ταυτοποιήσει;
    Η δημοσίευση του σχολίου, ΔΕΝ αποτελεί απόδειξη της μη λογοκρισίας του...

    • kopritis avatar
      kopritis @ ζιζάνιο 03/08/2011 16:37:35

      kai pou to afise to sholio to site......ahristo einai etsi alliws to sholio
      kineitai sto epipedo toy paralirimatos tvn mme

      • ζιζάνιο avatar
        ζιζάνιο @ kopritis 03/08/2011 16:50:21

        εύγε!
        καλά μου τα 'πες!
        Αφού ένας κοπρίτης χαρακτηρίζει το κείμενο μου άχρηστο, μάλλον έτσι θα είναι...
        Για την ταμπακιέρα γαργάρα ε;

        • kopritis avatar
          kopritis @ ζιζάνιο 03/08/2011 17:39:31

          Πριν από ένα χρόνο στη θέση των ιδιοκτητών ταξί, βρίσκονταν οι ιδιοκτήτες φορτηγών Δημοσίας Χρήσεως. Και τότε είχε στηθεί μια καλά συντονισμένη καμπάνια που στόχευε μια επαγγελματική ομάδα, η οποία κατηγορήθηκε ότι δεν αφήνει την αγορά των μεταφορών να… εκσυγχρονιστεί. Οι κάτοχοι των περίπου 33.000 αδειών φορτηγών και βυτιοφόρων λοιδορούνταν ως κλειστό επάγγελμα που η απελευθέρωσή του θα… εκτίναζε το ΑΕΠ στα ύψη.
          Ας δούμε τι συμβαίνει σήμερα: «Μέχρι σήμερα δεν έχει υποβληθεί στη Διεύθυνση Εμπορευματικών Μεταφορών του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων καμία αίτηση με τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την έκδοση νέας άδειας φορτηγού οχήματος Δημοσίας Χρήσης», απαντούσε στις 26/5/2011 ο τότε υφυπουργός Σπύρος Βούγιας σε σχετική ερώτηση βουλευτών του ΛΑΟΣ, αναγνωρίζοντας ότι οκτώ και πλέον μήνες μετά την ψήφιση του σχετικού νόμου δεν είχε αλλάξει τίποτα στη συγκεκριμένη αγορά. Εκτός, φυσικά, από την κάθετη πτώση των «άυλων» αξιών των αδειών Δ.Χ., που απλά έκανε πιο φτωχούς, στην πλειονότητά τους, τους επαγγελματίες αυτοκινητιστές.
          Κι ακόμα, στην ίδια απάντηση διαβάζουμε ότι παρά την υποτίμηση της αξίας της άδειας, στις πρώτες 105 μέρες του 2011 είχαν πραγματοποιηθεί μόλις 478 μεταβιβάσεις αδειών, τη στιγμή που ολόκληρο το 2009, όταν ακόμα οι άδειες κόστιζαν πολλαπλάσια ποσά, είχαν γίνει 2.168 μεταβιβάσεις.
          Τέλος, ο πρώην υφυπουργός αναφέρει ότι μέχρι το τέλος Μαΐου είχαν ιδρυθεί όλες κι όλες 40 νέες μεταφορικές εταιρίες σε εφαρμογή του νόμου της απελευθέρωσης (Ν.3887/2010).
          Τι ακριβώς συνέβη; Ο υφυπουργός προσπαθεί να αποδώσει την αποτυχία, ουσιαστικά, της απελευθέρωσης «στο γεγονός ότι το κόστος των αδειών ΦΔΧ στην αγορά σήμερα, φέρεται να είναι σημαντικά χαμηλότερο από το ύψος της εισφοράς που απαιτείται για την έκδοση αντίστοιχης νέας άδειας», στο «σύντομο χρονικό διάστημα της εφαρμογής του νόμου» και σπεύδει να προεξοφλήσει την «ενίσχυση του ανταγωνισμού» με την «κατάργηση του διοικητικού καθορισμού των τιμών κομίστρου».
          Δηλαδή, παραδέχεται ότι οι δήθεν… χιλιάδες έτοιμοι να επενδύσουν στην αγορά των μεταφορών, δεν σκοπεύουν να δώσουν ούτε τις ελάχιστες εισφορές που απαιτεί ο νόμος, ενώ όλα αναμένεται να παιχτούν στην απελευθέρωση του κομίστρου. Κι εμείς, οι αφελείς, που νομίζαμε ότι η απελευθέρωση θα έκανε πιο φθηνές τις μεταφορές…
          Από όσα καταγγέλλουν οι ίδιοι οι μεταφορείς, ένα είναι το πραγματικό γεγονός: το μεταφορικό έργο στην χώρα μας (τουλάχιστον για τα ΦΔΧ) είναι πλέον ελάχιστο κι ανάλογο της κάθετης πτώσης που παρουσιάζει όλη η ελληνική οικονομία, τα κόμιστρα είναι από τα πιο φθηνά της Ευρώπης και δεν είναι καθόλου ελκυστικά για πιθανούς επενδυτές. Η δε καταστροφή και πληβειοποίηση μικρομεσαίων επαγγελματιών δεν προσφέρει παρά ζωτικό χώρο για την αυριανή ανάπτυξη μεταφορικών επιχειρήσεων που θα λυμαίνονται, μονοπωλιακά, τη συγκεκριμένη αγορά.
          Βλέπετε καμιά αναλογία με την απελευθέρωση του ταξί; ,,

          • kopritis avatar
            kopritis @ kopritis 03/08/2011 17:40:08

            pare zizanio gia tampakiera poy moy ths kai magkies

          • ζιζάνιο avatar
            ζιζάνιο @ kopritis 03/08/2011 17:55:57

            Έτσι, με αυτό το κατεβατό, ο φίλος μας ο κοπρίτης, μας απέδειξε ότι ούτε εταιρίες ήλθαν και πήραν τα φορτηγά, ούτε τίποτε από αυτά που μας τρομοκρατούσαν δεν έγινε...
            Άρα, τα ίδια (κατά τον κοπρίτη), θα γίνουν και με τα ταξί...
            Οπότε, που είναι το πρόβλημα;
            Ότι έγιναν φτωχότεροι οι φορτηγατζήδες επειδή δεν μπορούν να πουλήσουν τις άδειες τους;
            Μα η δουλειά τους είναι να μεταφέρουν προϊόντα, όχι η αγοραπωλησία αδειών...

            Α! δεν πρόκειται να απαντήσω σε κείμενα γραμμένα σε greeklish... (Το μεγάλο κείμενο, γραμμένο σε άψογα Ελληνικά και το μικρό σε greeklish!!! Από το ύφος φαίνεται ποιο έχει γράψει ο κοπρίτης...)

  32. aristeros avatar
    aristeros 03/08/2011 17:19:53

    Απελευθέρωση των ταξί έχει ήδη γίνει σε πολλές χώρες. Τα αποτελέσματα είναι καταστροφικά και γνωστά. Στην Ολλανδία, η απελευθέρωση έγινε το 2000. Η κυβέρνηση είχε υποσχεθεί ότι το ταξί θα γινόταν πιο φτηνό και οι υπηρεσίες θα βελτιώνονταν. ¨Οπως και με όλες τις 'απελευθερώσεις' συνέβει το ακριβώς αντίθετο: οι τιμές συνέχισαν να ανεβαίνουν και οι υπηρεσίες έγιναν σαφώς χειρότερες.

    Αν πάει κανείς στο Άμστερνταμ και δοκιμάσει να πάρει ταξί για κοντινή απόσταση, θα αναπολήσει τους έλληνες ταξιτζήδες. Οι περισσότεροι ταξιτζήδες επιλέγουν κούρσες (ναι, στην αναπτυγμένη βόρεια Ευρώπη συμβαίνουν αυτά!), πολλές φορές κάνουν συμφωνίες από τα πριν για την τιμή και είναι εξαιρετικά αγενείς.

    Το αποτέλεσμα είναι πως για μια διαδρομή 2 χλμ πληρώνεις 13-15 ευρώ. Όσοι επιθυμούν καλύτερες υπηρεσίες καλούν ραδιοταξί. Εκεί φυσικά η αγορά μόνο ελεύθερη δεν είναι. Τα ραδιοταξί ελέγχονται από μεγάλες εταιρείες που καρπώνονται το κομμάτι της πίτας.

    Συμπέρασμα: απελευθέρωση σημαίνει χειρότερες υπηρεσίες για υψηλότερες τιμές και συγκέντρωση μεγάλου κομματιού της αγοράς στα χέρια μεγάλων εταιρειών που αποκτούν μονοπωλιακά δικαιώματα.

  33. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 03/08/2011 18:47:52

    Λοιπόν, μια επίσκεψη στο site του Δήμου Νέας Υόρκης, θα αποκάλυπτε σε όλους (ειδικά στον πολυγραφότατο Επώνυμο, που με ρώτησε σχετικά, επ' ευκαιρεία άλλης αναρτήσεως προχθές) ότι:
    1. Τα Ταξί (αριθμός, τιμή ενάρξεως πλειστηριασμού αδείας (δεν είναι ιδιοκτησία κανενός ταξιτζή), διάρκειά της, είδος της (στολίσκου, μεμονωμένη, ή ειδικού καυσίμου) είναι δικαιοδοσία/εκμετάλλευση του Δήμου. Τα έσοδα πάνε στον Δήμο. Οι σχετικές συζητήσεις γίνονται στο Δημοτικό Συμβούλιο. Έτσι, το συμφέρον του Δημότη πρυτανεύει, ως προς τις αντικρουόμενες παραμέτρους (όχληση κυκλοφορίας, ευκολία ευρέσεως ταξί, ποιότητα παρεχομένων υπηρεσιών, εκπαίδευση οδηγών, ασφάλεια), που καθορίζουν ΚΑΙ τον αριθμό.
    2. Η τιμή ενάρξεως εκπλειστηριασμού μιας άδειας είναι περίπου 250000 Ευρώ ($350000).
    3. Το μέσο εισόδημα του οδηγού είναι $19000. Παίρνει 30 κούρσες/βάρδια (=8 ώρες).
    4. Οι οδηγοί παίρνουν διά νόμου το τουλάχιστον 50% των εσόδων της βάρδιας.
    5. Τηρούνται πλήρη φορολογικά βιβλία.
    6. Έχει 40000 ταξί (τα μισά στα περίχωρα).
    7. Οι περισσότεροι ταξιτζήδες μιλάνε μέτρια Αγγλικά, αλλά έχουν αρκετά χρόνια στις ΗΠΑ (οι περισσότεροι είναι αλλοδαποί).

    Συμπεράσματα κρίσεις και συγκρίσεις, δικά σας.

  34. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 03/08/2011 18:50:18

    Διευκρίνιση: $19000/έτος.

  35. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 03/08/2011 18:55:18

    Ως προς την ανάρτηση, αν κάθε ξενοδοχείο/ αεροδρόμιο/τράπεζα είχε ένα διαχειριστή σαν τον Αδέξιο Δεξιό, όλοι θα είχαμε δουλειά σαν οδηγοί και οι ταξιτζήδες θα ήταν η αφρόκρεμά μας!
    Και ο ΑΔ θα έμενε στην ιστορία σαν Δεξιός Αδέξιος Διαχειριστής!

  36. Υπήκοος avatar
    Υπήκοος 04/08/2011 00:21:21

    Σημερα οι ταξιτζηδες, αυριο εμεις...
    Κι εγω τους τα' χα φυλαγμενα, δεν ειναι ομως η στιγμη....

  37. mathematician avatar
    mathematician 04/08/2011 02:53:48

    Λοιπον επειδη οι μισες αληθειες ειναι χειροτερες απο τα μισα ψεμματα ας δουμε λιγο την απελευθερωση αλα σοσιαλιστικα που εκανε ο αγαπημενος των συντεχνιων κ. Ρεππας.

    http://et.diavgeia.gov.gr/f/yme/ada/4%CE%99%CE%9A81-%CE%9F

    Ο διαβοητος νομος 3887/2010 προβλεπει στο αρθρο 14,παραγραφος 7 τα εξης:

    "7. Για τη χορήγηση αδειών κυκλοφορίας Φ.Δ.Χ. οι εν-
    διαφερόμενες μεταφορικές εταιρείες καταβάλλουν εφά-
    παξ υπέρ του Δημοσίου ειδική εισφορά ανάλογα με την
    κατηγορία και το μικτό βάρος του φορτηγού οχήματος
    ως εξής:
    α. Δέκα χιλιάδες (10.000) ευρώ για τον πρώτο τόνο.
    β. Δύο χιλιάδες (2.000) ευρώ για κάθε επόμενο και μέ-
    χρι επτά τόνους.
    γ. Χίλια πεντακόσια (1.500) ευρώ για κάθε επόμενο και
    μέχρι τους σαράντα τόνους."

    Συνεπως για ενα φορτηγο 12 τονων θα χρειαστει να πληρωσεις για να αγορασεις αδεια
    10.000+2.000*6+5*1.500 = 29.500 ευρω. Για φορτηγο μεταφορας πετρελαιοειδών τα ποσα ειναι:

    "α. Είκοσι επτά χιλιάδες (27.000) ευρώ για τον πρώτο
    τόνο.
    β. Τρεις χιλιάδες (3.000) ευρώ για κάθε επόμενο και μέ-
    χρι τους σαράντα δύο τόνους."
    Ομοιως για ενα βυτιο 12 τονων θα χρειαστουν 60.000 ευρω και ολα αυτα για μια αδεια! Για τετοια απελευθερωση μιλαμε.

    Στο ερωτημα λοιπον γιατι κανενας δεν αγοραζει αδειες η απαντηση εχει δυο σκελη: το πρωτο ειναι το παραλογο κοστος και το δευτερο ειναι η επερχομενη μειωση αυτων των εισφορων αφου το αρθρο 14 παραγραφος 8 του νομου προβλεπει:
    "8. Τα ποσά της ειδικής εισφοράς που περιγράφονται
    στην παράγραφο 7 μειώνονται σταδιακά μέσα στη μετα-
    βατική περίοδο. Η μείωση λαμβάνει χώρα στην αρχή κά-
    θε ημερολογιακού έτους κατά 30% επί του αρχικού πο-
    σού την 1η Ιανουαρίου 2011, κατά 35% επί του αρχικού
    ποσού την 1η Ιανουαρίου 2012, κατά 35% επί του αρχι-
    κού ποσού την 1η Ιανουαρίου 2013."

    Ποιος θα πληρωσει αυτα τα ποσα τωρα οταν απο το 2013 δεν θα πληρωνει στην ουσια τιποτα? Βεβαιως οι φωστηρες στο ΠΑ.ΣΟ.Κ δεν μπορουν να καταλαβουν οτι την απελευθερωση την χρειαζομαστε τωρα και οχι σε 3 χρονια. Το προβλημα ειναι οτι τις αποψεις τους συμμεριζεται και ενα μεγαλο κομματι της Ν.Δ.

    • kopritis avatar
      kopritis @ mathematician 04/08/2011 11:21:30

      και πιο ακριβα επρεπε να τα βα λει ο ρεππας.δεν χρειαζομαστε καμια απελευθερωση αλλα ποιοτικο ελεγχο.
      ειναι φανερο οτι αν ειχαν μπει τα συστηματα εισροων εκροων σε ολα τα σταδια δεν θα υπηρχε λαθρεμποριο και το κοστος θα επεφτε.αλλα αυτο κανει τζιζ για τις εταιρεις και προτιμησαν να χτυπησουν τον ιδιοκτητη βυτιου
      ετσι λοιπον στο παραληρημα σας το ακραιο απαντω τα ιδια που ισχυουν σε αλλες χωρες εφερε για τα φορτηγα ο ρεππας ...αλλα δεν ετρεξε κανενας να ερθει να φερει φορτηγα γιατι πολυ απλα δεν υπαρχει δουλεια και δεν υπαρχει κερδος
      επομενως το ανοιγμα των επαγγελματων δεν εχει να προσφερει τιποτα στηνν αναπτυξη παρα μονο στραγγαλισμο σε κοινωνικες ταξεις .
      η δε μελετη του ΙΟΒΕ αυτο το αστειο κειμενο εχει μεσα μια αποκαλυψη που την φυλαω για το τελος....ακομα και οι ιδιοι καρφωνονται

  38. οοο00 avatar
    οοο00 06/08/2011 09:55:11

    1.ποιος απαγορευει στα ταξι να εκαναν συνεργασια με τα ξενοδοχεια?(αλλωστε κανουν ηδη με "μαυρο"τροπο,καποιος στην ρεσεψιον θα εχει συνεργασια ηδη)
    2.ποιος απαγορευει σε οποιον θελει να εχει μινι βαν ή λιμο?απλα θα ειναι ΙΧ, θα παρκαρει στο παρκινγκ αεροδρομιου και δεν θα το παρει σε τιμη επαγγελματικου αλλα σαν ΙΧ.
    3.οκ να μην εχετε βγει εκτος Ελλαδας αλλα σε ενα αεροδρομιο στανταρτ θα εχετε παει.δεν εχετε δει τους τυπους που ειναι με τα ταμπελακια με το ονομα ταξιδιωτη και το ξενοδοχειο?!ή βαν θα εχει ή αυτοκινητο ή luxury car ή απλο ταξι.η εξτρα χρεωση που υπαρχει ηδη ,σχεδον απ ολες τις αεροπορικες εταιριες που κλεινουν ραντεβου ειναι για την αναμονη του οδηγου στο αεροδρομιου+παρκινγκ+προμηθεια απο την αεροπορικη/ξενοδοχειο!

    4.στα λινκ θα δειτε την αναλογια σε ευρωπαικες και μη χωρες.μαντεψτε!!!υπαρχουν αρκετες χωρες με μεγαλυτερη αναλογια αλλα και που το εχουν σαν ανοιχτο επαγγελμα!
    http://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4643699
    5.να καταργηθουν οι φοροαπαλλαγες απο τα βυτιοφορα και δχφ και οπου αλλου παρανομα ή συντεχνιακα εχουν δωσει ισως τοτε να υρπαξει ισονομια στους πολιτες

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.