#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/05/2013 17:32
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ρελάνς Σαμαρά με κατάθεση αντιρατσιστικού νομοσχεδίου από τη ΝΔ



Επιχείρηση απεγκλωβισμού από την παγίδα που πάει να στήσει στη Νέα Δημοκρατία ο Βενιζέλος και ο Κουβέλης, αναμένεται να επιχειρήσει σύντομα ο πρωθυπουργός σε ότι αφορά το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο.

Αν κι έχει επικρατήσει στο Μαξίμου η λογική που λέει ότι δε μπορεί να διακινδυνεύσει η συνοχή της κυβέρνησης για ένα θέμα που θα μπορούσε να λυθεί με πιο εύκολο τρόπο, ασφαλώς ο Αντ. Σαμαράς δε μπορεί να αφήσει έτσι την υπόθεση. ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ έχουν ουσιαστικά ρίξει το γάντι στη ΝΔ και με την κατάθεση κοινής πρότασης για το αντιρατσιστικό θέλουν να εγκλωβίσουν τους βουλευτές της ΝΔ μέσα στο Κοινοβούλιο.

Με δεδομένο ότι το αντιρατσιστικό που θα καταθέσουν Βενιζέλος και Κουβέλης δε μπορεί να περάσει παρά μόνο αν το ψηφίσει και η ΝΔ, οι δύο πολιτικοί αρχηγοί γνωρίζουν ότι έτσι θα «ξεγυμνώσουν» την πολιτική της Συγγρού. Αν δηλαδή πει όχι η ΝΔ στο νομοσχέδιο και μαζί μ' αυτή πει όχι και η Χρυσή Αυγή τότε θα επιχειρήσουν να βάλουν (παρασκηνιακά πάντα και με επικοινωνιακό τρόπο) ΝΔ και Μιχαλολιάκο στο ίδιο κάδρο, με ότι αυτό συνεπάγεται για την εικόνα της Συγγρού.

Το σχέδιο αυτό είναι του κ. Βενιζέλου που θέλει να παίξει στο πολιτικό σκηνικό ως ο «δημοκράτης» που τα βάζει με την ακροδεξιά, έτσι ώστε να κερδίσει πόντους και χρόνο στο διαλυμένο κόμμα του. Από την άλλη, ο ΣΥΡΙΖΑ έχει δηλώσει ότι είναι έτοιμος να ψηφίσει το νομοσχέδιο ή να πάει σε κατάθεση δικής του πρότασης νόμου. Όμως, αυτό θα το κάνει όπως είπε ο κ. Τσίπρας όταν γίνει κυβέρνηση ώστε να το ψηφίσει ο ελληνικός λαός. Ζήσε Μάη μου δηλαδή.

Σύμφωνα, πάντως, με πληροφορίες του antinews η Νέα Δημοκρατία προτίθεται να καταθέσει τη δική της πρόταση για το αντιρατσιστικό με νομοσχέδιο που θα πάει στη Βουλή και θα τεθεί στην κρίση των βουλευτών. Άλλωστε, οι «γαλάζιοι» βουλευτές έχουν διαμηνύσει στη Συγγρού ότι δεν προτίθενται να ψηφίσουν την πρόταση Ρουπακιώτη, ούτε φυσικά και να βάλουν πλάτες στα πολιτικά παιχνίδια που παίζουν Κουβέλης και Βενιζέλος.

Με την κατάθεση νομοσχεδίου από τη ΝΔ απεγκλωβίζεται το κόμμα και σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να ταυτιστεί με τη Χρυσή Αυγή, αλλά ούτε και με τα άλλα δύο κόμματα της συγκυβέρνησης.

Παρά το γεγονός ότι κανονικά δε θα έπρεπε, το θέμα αυτό απασχολεί ακόμη την πολιτική σκηνή της χώρας, κυρίως εξαιτίας των σκοπιμοτήτων ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ, αλλά και κάποιων αστοχιών και επικοινωνιακών λαθών από πλευράς της κυβέρνησης.

Ωστόσο, με δεδομένο ότι κλείνει για το καλοκαίρι η Βουλή, ότι κι αν συμβεί, όποια πρόταση κι αν κατατεθεί θα πάει για Σεπτέμβριο. Έτσι θα πέσουν οι τόνοι και δεν θα δημιουργηθεί νέο μπάχαλο αντίστοιχο με αυτό που έγινε στη σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών. Γι' αυτό άλλωστε και ο κ. Σαμαράς κρατά χαμηλούς τόνους και μάλιστα κάλεσε τους Βενιζέλο και Κουβέλη σε γεύμα που θα παραθέσει για τον Γ. Ντάισελμπλουμ που θα έλθει την Παρασκευή στην Αθήνα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. theo1611 avatar
    theo1611 29/05/2013 17:50:18

    Βουλευτές της ΝΔ μπορούν να κατεβάσουν πρόταση νόμου.

    Ο Σαμαράς "κυβερνητική πρόταση", δηλαδή σχέδιο νόμου, μπορεί να κατεβάσει μέσω των αρμόδιων υπουργών του!

    Γιατί πνιγόμαστε σε μια κουταλιά νερό? Εκτός αν και ο Πρωθυπουργός αντιπολιτεύεται την κυβέρνησή του!

    Αυτά που ανακοινώνονται και γράφονται ένθεν-κακείθεν στερούνται σοβαρότητας!

    ΥΓ: Να δω όλους που κουνιούνται τώρα πως από Σεπτέμβριο θα ξανανομοθετούν κατ' επιταγή της δανειακής σύμβασης και μάλιστα θα ανατρέπουν διατάξεις που μόλις έχουν ψηφίσει! Εδώ είμαστε και θα τα δούμε! Και δεν είναι απαραίτητα κακό που θα συμβεί, μακροπρόθεσμα!

  2. Stelios avatar
    Stelios 29/05/2013 18:03:12

    Απλά πράγματα: Ένα νομοσχέδιο που θα ενοποιεί το υφιστάμενο νομοσχέδιο πλαίσιο κατά των φυλετικών διακρίσεων (927/1979, 3304/2005 και 3719/2008) με την προσθήκη ενός και μόνο άρθρου που θα διώκει ποινικά τα πρόσωπα ή τις οργανώσεις που αρνούνται τις Γενοκτονίες ή τα εγκλήματα πολέμου που αναγνωρίζονται επισήμως από την Ελληνική Πολιτεία.-

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Stelios 29/05/2013 18:54:28

      Όχι δεν είναι απλά τα πράγματα.
      Ρατσιμός δεν είναι μόνο οι διακρίσεις βάσει καταγωγής/θρησκεύματος/χρώματος,
      αλλά και οι διακρίσεις βάσει φύλου.
      Ρατσισμός είναι επίσης, οι διακρίσεις σε βάρος των γυναικών.
      Να ποινικοποιηθεί η διακήρυξη/εφαρμογή ρατσιστικών διακρίσεων και βίας, σε βάρος των γυναικών,
      από κάθε πρόσωπο/ομάδα/ιδεολογία/θρησκεία, από όπου τυχόν εκπορεύονται.

      • MAYRO XABIARI avatar
        MAYRO XABIARI @ roadrunner 29/05/2013 20:40:17

        Δεν έχεις και άδικο...

      • leak avatar
        leak @ roadrunner 29/05/2013 21:13:35

        Άρα το να σε λέει "άπιστο" και να θέλει να σου κόψει το λαρύγγι ένας μουσουλμάνος να αρκεί να τον χώσουν μέσα...

        • roadrunner avatar
          roadrunner @ leak 30/05/2013 00:16:18

          Αυτό που με εξοργίζει με τη στάση των (Βενιζέλου, Κουβέλη, Ρουπακιώτη, Σύριζα κτλ) είναι ότι
          διαβάθμισαν (με ποιο δικαίωμα άραγε ;) τις συνταγματικές επιταγές:
          α) της ισότητας των δυο φύλων και
          β) της απαγόρευσης των διακρίσεων (βάσει εθνικότητας, θρησκείας, κτλ),
          δίνοντας προτεραιότητα στις δεύτερες και αδιαφορώντας για τις πρώτες.
          Δεν λήφθηκε πρόνοια, στο ν/σ Ρουπακιώτη, να ποινικοποιηθεί η διακήρυξη του ρατσισμού, εις βάρος των γυναικών και η προτροπή στη βία εναντίον τους, κατά ισότιμο τρόπο, όπως και με την προτεινόμενη ποινικοποίηση της «πρόκληση μίσους με βάση τη φυλή, το χρώμα, τη θρησκεία».
          Εφόσον, το Σύνταγμα προστατεύει εξίσου την ισότητα των δυο φύλων και επίσης προστατεύει από κάθε είδους διακρίσεις (χρώμα δέρματος, θρησκεία κτλ.), με ποιο δικαίωμα έθεσαν προτεραιότητα, στα είδη διακρίσεων και ρατσισμών;
          Για να το πω, απλά: γιατί θέτουν ως ύψιστη προτεραιότητα, την αντιρατσιστική προστασία των ισλαμιστών και
          θέτουν ως μηδενική προτεραιότητα, την προστασία των γυναικών (που είναι τα συχνότατα θύματα εγκληματικών επιθέσεων, -εξαιτίας της θρησκείας των διωκτών τους-, που προτρέπει στη βία κατά των γυναικών, και υποστηρίζει την διανοητική ανεπάρκεια τους);

      • B.K.Σιάπκα avatar
        B.K.Σιάπκα @ roadrunner 29/05/2013 22:20:22

        υπάρχει και ο ταξικός ρατσισμός.

      • Kostas nikolaou avatar
        Kostas nikolaou @ roadrunner 30/05/2013 13:58:32

        επίσης να ποινικοποιούνται τα 8χρονα στο σχολείο αν το ένα αποκαλέσει το άλλο π.χ ''είσαι χοντρός'', είσαι γιαλάκιας κτλ. Να ποινικοποιήθεί και η άρνηση της κατερίνας να μου κάτσει ( ρατσιστικό και αυτό, τι παραπάνω έχει ο γιώργος).
        Σοβαρά τώρα: δίκιο έχεις στα γραφόμενα σου αλλά αν ανοίξουμε θέμα τι είναι ρατσιστικό και τι όχι θα χρειαστούμε 127 νομοσχέδια.
        το '' φονιάδες των λαών αμερικάνοι'' θα θεωρείτε ρατσιστικό ή ρατσιστής είσαι μόνο αν βρίζεις μαύρους και κίτρινους?

        • roadrunner avatar
          roadrunner @ Kostas nikolaou 30/05/2013 16:34:03

          Δεν έγραψα κάτι πρωτότυπο: «ρητή συνταγματική επιταγή» είναι η ισότητα των δυο φύλων και δεν σηκώνει ούτε συζήτηση, ούτε διαπραγματεύσεις. Κατοχυρώνεται από το Σύνταγμα-τελεία και παύλα.
          Θέλει ο νομοθέτης να προστατέψει τις «κάποιες χιλιάδες των αλλόθρησκων, αλλοεθνών» στην Ελλάδα ; Ας το κάνει.
          Αλλά, ας προστατέψει ρητά και ξεκάθαρα, με μια νομοθετική πρόβλεψη (όχι 127 άρθρα) ΚΑΙ «τα εκατομμύρια των Ελληνίδων», από τη μισαλλοδοξία των ισλαμοφασιστών, εναντίον του γυναικείου φύλου. Μισαλλοδοξία που επιβάλλεται ρητά, μέσω του Κορανίου και που γίνεται πράξη, με δολοφονικές ενέργειες εναντίον Ελληνίδων γυναικών και μάλιστα νέων. Αυτές οι δολοφονικές πράξεις, σπέρνουν και πολλαπλασιάζουν το φόβο στο γυναικείο πληθυσμό και ίσως θέσουν την απαρχή του κοινωνικού αποκλεισμού των Ελληνίδων γυναικών, αλά Πακιστάν-Αφγανιστάν κτλ.
          (Πάντως, αν τέτοια λέτε στην κατερίνα, επόμενο (και μη-ρατσιστικό) να μην σας κάτσει, ακολουθώντας το ένστικτο της αυτοσυντήρησής της ! )

      • Panos Styl avatar
        Panos Styl @ roadrunner 30/05/2013 21:50:45

        Και σεξουαλικού προσανατολισμού, όπως προβλέπει ο νυν νόμος! Μην ξεχνάμε τις μάπες που πέφτουν στο Γκάζι στους ομοφυλόφιλους -ακόμη, και εναντίον Έλληνα πρ. βουλευτή του σουηδικού κοινοβουλίου.

  3. Stelios avatar
    Stelios 29/05/2013 18:04:02

    *νομοθετικό πλαίσιο

  4. Haniotis Eyaggelos avatar
    Haniotis Eyaggelos 29/05/2013 18:23:26

    Αγαπητοί φίλοι , αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα,απλά μας θυμίζει το,τα παιδία παίζει!

  5. Αλέξ avatar
    Αλέξ 29/05/2013 18:34:31

    Υποθέτω ότι μας την έχουν στημένη για τα καλά...
    Η αντίδραση στην συμπερίληψη της γενοκτονίας των Ποντίων ξαφνικά ανέβηκε ως θέμα από συγκεκριμένα κέντρα, ώστε την επαύριο του χ νομοσχεδίου που θα την περιλαμβάνει, να έχουμε τουρκικές αντιδράσεις και προκλήσεις που θα χρεώνονται επικοινωνιακά στην ΝΔ.
    Περί αντισημιτισμού βγήκαν και μίλησαν ήδη από Αμερική.
    Ο "ακραίος εθνικισμός" ήταν η κωδική ονομασία των σχεδίων που οδήγησαν στην τουρκική εισβολή στην Κύπρο ή των σχεδίων που οδήγησαν στην συντριβή των Σέρβων.
    Το έργο της αποσταθεροποίησης είναι χιλιοπαιγμένο. Ψύχραιμη και υπεύθυνη η αντίδραση της ΝΔ, εύχομαι να έχουμε βιώσιμες επιλογές και να μην δούμε το τέλος που έχουν προδιαγράψει ο ΓΑΠ και οι σύμμαχοι του στο κατεστημένο που ήθελε πάντα, τόσο πολύ να διεισδύσει... Αλλά τα πράγματα μάλλον φαίνονται να είναι πολύ δύσκολα...

    • Αλέξ avatar
      Αλέξ @ Αλέξ 29/05/2013 18:50:26

      "Η αντίδραση στην συμπερίληψη της γενοκτονίας των Ποντίων....κλπ" -λάθος διατύπωση, το θέμα καλώς αποκαλύφθηκε και αναδείχθηκε, εσκεμμένα δημιουργήθηκε όμως από την κα. Ρεπούση... Θέλουν να μας έχουν ερεθισμένους και με το θυμικό σε ένταση.

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ Αλέξ 29/05/2013 19:02:07

      Στο κειμενο (οπως δημοσιευθηκε στον Τυπο) που προωθηθηκε στην νομοπαρασκευαστικη επιτροπη, οι γενοκτονιες των Ελληνων και των Αρμενιων ειχαν ηδη βγει! Αυτο δεν θελουν. Δεν θελουν με κανενα τροπο ν' αναγνωρισθουν οι γενοκτονιες των Ελληνων και των Αρμενιων! Αυτο που τους ενδιαφερει, και γι'αυτο γινεται η ολη φασαρια, ειναι, αφ ενος μεν να φιμωσουν την Χ.Α (περιστασιακος στοχος), να ποινικοποιηθει η αρνηση του Ολοκαυτωματος και ν'αναγνωρισθουν τα "δικαιωματα" των ομοφυλοφιλων.

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Zugzwang 30/05/2013 00:21:55

        ...και αφ ετερου να ποινικοποιηθει η αρνηση του Ολοκαυτωματος και ν’αναγνωρισθουν τα “δικαιωματα” των ομοφυλοφιλων.

        • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
          Συριζαλβανία του Χότζα @ Zugzwang 30/05/2013 01:54:49

          Ποιά ''δικαιώματα'' ομοφυλοφίλων θα αναγνωρισθούν; Μετά απορείς που σε χαρακτηρίζω ομοφοβικό!!!

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ Συριζαλβανία του Χότζα 30/05/2013 12:10:04

            Με το κειμενο Ρουπακιωτη και με την προταση νομου ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ ανοιγει ο δρομος για ν'αναγνωρισθουν εν ευθeτω χρονω τα εξης "δικαιωματα": 1) Γαμος μεταξυ ομοφυλοφιλων και 2) Υιοθεσια παιδιων απο ζευγαρια ομοφυλοφιλων.
            Εφ οσον με αποκαλεις "ομοφοβικο" (νεοταξιτικη λαξη χωρις νοημα), μου δινεις το δικαιωμα να σε αποκαλεσω "ετεροφοβικο".

  6. Μ.Θ. avatar
    Μ.Θ. 29/05/2013 19:01:20

    Ο Ελληνας δεν εχει δουλεια,δεν εχει να θρεψει τα παιδια του,βουλιαζει καθημερινα στην φτωχεια και αυτο που απασχολει τους αρχοντες της χωρας ειναι η προστασια των αλλοδαπων.
    Οταν γινει ομως κανενας πολεμος με τους απεναντι να ζητησουν απο τους αλλοδαπους να πανε να πολεμησουν.Επισης να υπηρετησουν ολοι στον στρατο αν θελουν δικαιωματα και προστασια!
    Αυτη δεν ειναι πλεον η πατριδα μας.Γιναμε ξενοι μεσα στην (πρωην) χωρα μας!
    Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕ ΕΠΕΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ!
    ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕΙ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ!

  7. Θόδωρος 17.06.2012 avatar
    Θόδωρος 17.06.2012 29/05/2013 19:04:28

    Γεια σου, ρε Πρόεδρε! Αυτός είσαι!
    Μην τους αφήνεις να πάρουν ανάσα, που μαγκέψανε κιόλας..

    Υ.Γ. Προσωπικά πιστεύω ότι οι παρούσες νομοθετικές διατάξεις σχετικά με τον ρατσισμό και της νομικής αντιμετώπισης φαινομένων του είναι υπεραρκετές. Χρειάζεται επικαιροποίηση μόνο γιατί όντως είναι αναχρονιστικές σε κάποια σημεία (όσο πρόλαβα να δω).

    Δεν θα πληρώσει η ΝΔ τα τερτίπια συσπείρωσης της Κεντροαριστεράς. Γιατί απ' ό,τι άκουσα τον Μάιο του χρόνου τελειώνει το παραμύθι και βιάζονται να μαζέψουν κόσμο.
    Le koufal!..

  8. gram avatar
    gram 29/05/2013 19:11:31

    Δεν χρειάζεται αντι-ρατσιστικός νόμος. Ιδιαίτερα η ποινικοποίηση της άποψης. Μπορεί να υπάρχει νόμος-ομπρέλλα εναντίον κάθε είδους διάκρισης (anti-discrimination), που στο κάτω-κάτω σημαίνει ότι όλοι οι πολίτες είναι ίσοι έναντι του νόμου ανεξαρτήτως φύλου, χρώματος, θρησκείας, πεποιθήσεων, κτλ, κτλ

    • βαγόνι avatar
      βαγόνι @ gram 29/05/2013 20:16:37

      +++++Τόσο απλό!

    • Ξένος avatar
      Ξένος @ gram 29/05/2013 23:36:47

      Δεν είναι τόσο απλό γιατί έτσι όπως το θέτεις αν κάποια τραβεστί που θέλει να προσληφθεί ως πωλήτρια καταφέρει να αποδείξει σε δικαστήριο οτι δεν την πήρες στην δουλειά σου ακριβώς επειδή είναι τραβεστί, θα πέφτει καμπάνα. Μεγάλη κουβέντα που δεν λύνεται με ποινικοποίηση.

  9. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 29/05/2013 20:48:08

    Για τις ρατσιστικες διωξεις εναντιον των Ελληνων απο τους Λαθρο, θα ψηφιστει καποιο νομοσχεδιο???

  10. Κυψελιώτης avatar
    Κυψελιώτης 29/05/2013 21:06:57

    Να φέρει νομοσχέδιο για απέλαση λαθρομεταναστών.
    Αλλιώς μόνο με νομοσχέδιο θα ξαναδεί την ψήφο μας

  11. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 29/05/2013 21:25:23

    ...αλλά και κάποιων αστοχιών και επικοινωνιακών λαθών από πλευράς της κυβέρνησης.
    O Διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες και ο τίτλος επιβεβαιώνει πολλά

  12. Ραβινος avatar
    Ραβινος 29/05/2013 22:00:12

    Για κοιτα που εγινε μειζον θεμα μια μπουρδα με το ονομα αντιρατσιστικο νομοσχεδιο και τα μυαλα στα καγκελα .Αυτο που ξερω στις περιπτωσεις που τιθεται θεμα για καποια τροποποιηση η συμπληρωση υπαρχοντος θεσμικου-νομικου πλαισιου ειναι να τεθει το υπαρχον νομικο πλαισιο επι ταπητος και να διορθωθει οχι να καταργηθει ο,τι υπαρχει και να φτιαχτει κανουργιο!Αυτο μονο στα μυαλα ενος Ρουπακιωτη μπορει να κατεβει για καθαρα πολιτικους λογους προσεταιρισμου των αριστερων γιαλαντζι ψηφων για τους οποιους εριζουν οι αριστεροστροφοι πολτικαντηδες τυπου ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ-ΣΥΡΙΖΑ το ΚΚΕ προς τιμη του απεχει απο τετοιες βλακειες.Εδω λοιπον ειναι η ντριπλα Σαμαρα οπως τονισαν και προλαλησαντες σχολιαστες να φερει προς διορθωση τον υπαρχοντα νομο και να αφησει τα παιδια να παιζουν τις κουμπαρες μεταξυ τους .

  13. nikos avatar
    nikos 29/05/2013 22:11:52

    Κύριε Σαμαρά! Το καλύτερο αντιρατσιστικό νομοσχέδιο θα είναι αυτό που νικήσει την φτώχεια και την πείνα που βιώνει ο Έλληνας. Κύριε Κουβέλη και Βενιζέλε! Δεν είμαστε ρατσιστές! Πεινασμένοι και χρεωμένοι είμαστε όπως και το κόμμα σας!

  14. Πέτρος avatar
    Πέτρος 29/05/2013 22:49:28

    Ο ταξικός διαχωρισμός είναι φυσική συνέπεια της οικονομικής ανισότητας. Δεν είναι ρατσισμός.
    Ζητάς την εκθρόνηση του καπιταλιστικού συστήματος; Δε γίνεται με ...νόμους. :P

  15. χαρης avatar
    χαρης 30/05/2013 01:52:05

    Εδώ ο κ... μας καίγεται καθημερινά για να τα βγάλουμε πέρα και να επιβιώσουμε, εδώ υπάρχουν 1.500.000 άνεργοι που βιώνουν μια κόλαση και εκεί στην κυβέρνηση αντί να κάτσουν να σχεδιάσουν μια ελάφρυνση για τους κοινωνικά αδύναμους ασχολούνται με το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ χαρης 30/05/2013 10:28:59

      Δεν ειναι αντιρατσιστικο νομοσχεδιο.Ειναι εξωτερικη πολιτικη στο εσωτερικο.Για να φας πρεπει να εχεις και καλες διεθνεις σχεσεις.
      Με τον ελιγμο της αποκλειστικης επικεντρωσης στο ναζισμο ικανοποιεις ισχυρα λομπυ στο εξωτερικο χωρις να δινεις αερα στους λαθρομεταναστες στο εσωτερικο.
      Αντε γιατι οι Μιχαλολιακος και η αριστερα ο καθενας απο τη μερια του εχουν συνδεσει δυο τελειως διαφορετικα πραγματα : το μεταναστευτικο και το ναζισμο.
      Μπορεις να εισαι και κατα του ναζισμου και κατα της λαθρομεταναστευσης ταυτοχρονα.Αυτο θα το αποδειξει η ΝΔ.

  16. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 30/05/2013 08:33:22

    Το φρενοκομείο πάει εκδρομή στην βουλή...Μένει τώρα να δούμε και την χρυσή αυγή να καταθέσει και αυτή αντιρατσιστικό νομοσχέδιο..
    Θα έχουμε 5-6 προτάσεις, ο καθένας θα ψηφίσει την δική του και έτσι όλα θα παραμείνουν όπως έχουν..
    Μεγαλειώδες..
    Μόνο ο πανοκαμμένος θα μείνει τελικά χωρίς αντιρατσιστικό νομοσχέδιο? Γιατί πάνο? Μην μας στερείς και σύ αυτή την χαρά..Δεν έχουμε άλλο τι να περιμένουμε απο το φρενοκομείο μας.Τουλάχιστον να γελάμε λίγο.
    ΥΓ
    Εάλω η ελλάς αδέρφια....Ο Κρίτων παραιτήθει ,ούχί απο ευρωβουλευτής ,(που θα βρεί αλλού τόσο ωραίο παιχνίδι ?),αλλά απο πασόκος..
    Θρήνος και κοπετός εις την δύσμοιρον ψωροκώσταινα και την τάλαινα πασοκοκρατία..
    Τουλάχιστον τα θαλάσια κήτη θα μπορούν να κοιμούνται ήσυχα...Αγρυπνεί ο Κρίτων στας βρυξέλας.

    Μπορεί ο γιωργάκης να ταξιδεύει ανά τη υφήλιο παίζοντας πρόεδρος,αλλά δεν μας άφησε μόνους..Εχει αφήσει πίσω του στρατιές κατσιφάρειων προσωπικοτήτων να μας διασκεδάζουν ,όταν είναι κάπως πεσμένη η πρώτη ομάς του κοινοβουλίου.

  17. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 30/05/2013 10:51:57

    Πρίν αλέκτωρ λαλήσει τρείς..
    1)Τέλος, όλοι σχεδόν οι συνομιλητές του κ. Αβραμόπουλου εξέφρασαν, με προσεκτικό τρόπο, την ανησυχία των Ισραηλινών για την άνοδο ακραίων και ρατσιστικών φωνών στην Ελλάδα. Η εμφάνιση της Χρυσής Αυγής και η εκλογική της απήχηση έχουν ανησυχήσει τους Ισραηλινούς αλλά και γενικότερα τις ανά τον κόσμο εβραϊκές οργανώσεις, όπως φάνηκε και από την τελευταία ανακοίνωση του Παγκοσμίου Εβραϊκού Κογκρέσου. Είναι πάντως ενδεικτικό ότι ο κ. Αβραμόπουλος, στο μήνυμα που έγραψε στο βιβλίο επισκεπτών του Μνημείου Γιαντ Βασέμ για το Ολοκαύτωμα, έστειλε έμμεσο πλην ισχυρό μήνυμα κατά του ρατσισμού, ενώ εξήγησε στους συνομιλητές του ότι η άνοδος της Χρυσής Αυγής είναι παροδικό φαινόμενο και όταν η κρίση ξεπεραστεί, θα σβήσει μαζί της. ΒΗΜΑ

    2)Παγκόσμιο Εβραϊκό Συμβούλιο Εβραϊκή απογοήτευση για το αντιρατσιστικό «Ανίκανα να έρθουν σε συμβιβασμό... τα κυρίαρχα κόμματα» Την απογοήτευσή του για τη συνεχιζόμενη αδυναμία της Ελλάδας να υιοθετήσει νέο νόμο για την καταπολέμηση των εκφράσεων μίσους, του ρατσισμού και της άρνησης του Ολοκαυτώματος εξέφρασε την Τρίτη ο πρόεδρος του Παγκόσμιου Εβραϊκού Συμβουλίου (World Jewish Congress), Ρόναλντ Σ. Λόντερ, σύμφωνα με άρθρο που δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα του φορέα.
    «Είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό ότι τα κυρίαρχα κόμματα στην Αθήνα είναι, κατά τα φαινόμενα, ανίκανα να έρθουν σε συμβιβασμό ως προς αυτό το σπουδαίο ζήτημα. Οι καπηλευτές του μίσους και οι εξτρεμιστές, όπως οι ηγέτες της Χρυσής Αυγής, δεν αποτελούν μόνο απειλή για μειονότητες όπως οι Εβραίοι, αλλά απειλή για τη Δημοκρατία συνολικά. Κατά συνέπεια θα πρέπει να αντιμετωπισθούν με αποφασιστικότητα από τις δημοκρατικές δυνάμεις και με την πλήρη δύναμη του Νόμου» επισήμανε ο κ. Λόντερ.ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

    3)Τι θα σκεφτόταν ο Ελύτης αν έβλεπε τους νεοναζί να κυκλοφορούν στους δρόμους; Δεν είναι ανάγκη να επισημάνω πόσο μεγάλος κίνδυνος είναι αυτός για τα εθνικά μας συμφέροντα και ιδίως σε εποχή μεγάλης ύφεσης και παράλυσης της οικονομίας μας πόσο βλάπτει τον ξένο τουρισμό τον οποίο προσφάτως άρχισαν να στοχεύουν, από όπου εξαρτάται το ψωμί του Ελληνα στους έξι μήνες από τον Απρίλιο-Μάιο εως τον Οκτώβριο-Νοέμβριο της καλοκαιρίας. Οταν πλήττεται το ψωμί του μέσου Ελληνα από την ξενοφοβική συμπεριφορά ενός "κόμματος" δεν το βλέπω να έχει πολύ μέλλον.
    Το ότι δεν τους έχει αποκηρύξει ονομαστικά το κόμμα σας δεν είναι δική μου δουλειά. Αλλά είναι κακό σημάδι για την ανομία που απολαμβάνουν. Μάλιστα τελευταίως έχω πληροφορηθεί για μια οδηγία που εξέδωσε η Πρεσβεία των Φιλιππίνων, να μην κυκλοφορούν πολίτες της μετά τις 10 μμ. Και στη συνέχεια το σχόλιό της, εάν συνεχιστούν αυτές οι δολοφονικές επιθέσεις δεν θα μείνει ούτε ένας Φιλιππινέζος στην Ελλάδα ούτε καν η Πρεσβεία.
    ΝΑΝΟΣ ΒΑΛΑΩΡΙΤΗΣ-NEWSIT

  18. fitsoulas avatar
    fitsoulas 30/05/2013 11:09:31

    Νομίζω ότι ο κ. Βορίδης, ως κοινοβουλετικός εκπρόσωπος, πρέπει να καταθέσει άμεσα το νομοσχέδιο.

  19. Petronius avatar
    Petronius 30/05/2013 11:29:22

    Δεν είναι σοβαρό να απορρίπτεις νομοσχέδιο που κατέθεσε στη βουλή υπουργός σου χωρίς να απορρίπτεις τον υπουργό σου. Οι γκάφες πληρώνονται, και η συγκεκριμένη ίσως πληρωθεί ακριβά.

    • αθηναίος avatar
      αθηναίος @ Petronius 30/05/2013 11:34:44

      συμφωνώ απολύτως!

    • Μεγαλες στιγμες avatar
      Μεγαλες στιγμες @ Petronius 30/05/2013 11:48:42

      Μόνο των δικηγόρων είναι υπουργός και κανενός άλλου

  20. αθηναίος avatar
    αθηναίος 30/05/2013 11:34:13

    Γιατί δεν αφαιρούσε ο Σαμαράς αυτά που δεν ήθελε από το νομοσχέδιο Ρουπακιώτη (και να προσθέσει ενδεχομένως ότι επιπλέον ήθελε) και να το προωθήσει στην Βουλή;
    Είναι καλύτερα να κατεβάσει τώρα το νομοσχέδιο χωριστά από τους υπόλοιπους που στηρίζουν την κυβέρνηση;

  21. AGGELOS avatar
    AGGELOS 30/05/2013 13:55:19

    Πολυ καλά κάνει ο Σαμαρας και δεν πολυασχολειται με την μπουρδα αυτη. Εγω άλλο να επισημανω: δεν θα επρεπε ο λαλιστατος κατα τ άλλα κυβ εκπρόσωπος να βγει και να ρωτήσει τους δυο "αντιρατσιστες" , για ποιο λόγο θεωρούν ότι τώρα διέρχεται δήθεν κρίση η Κυβερνηση, ενώ όταν η ΝΔ κατεβαζε προς ψηφιση νομοσχέδια για την αλλαγή του νόμου Ραγκούση (θυμασθε;;) ή για την υποχρεωτικοτητα του γένους στις στρατ σχολές (και μάλιστα "καθ υποδειξιν" δικαστικών αποφάσεων του ΣΤΕ!!) θεωρούσαν δικαίωμά τους να μην τα ψηφίσουν χωρις ν ανοιξει μύτη;;;; Αυτο πρέπει να τονισθεί δεόντως ή να διαρρεύσει τεχνηέντως για να τελειώνουμε με του φασίστες αντιρατσιστες! Ελεος!!

  22. Orgilos avatar
    Orgilos 30/05/2013 15:25:03

    Νομίζω ότι μάλλον είναι σωστή η ενέργεια αυτή του Σαμαρά. Κατεβάζει διαφορετικό νομοσχέδιο, στο τέλος δε θα ψηφισθεί κανένα από τα δύο και έτσι ούτε το χατήρι Βενιζέλου-Κουβέλη θα γίνει ούτε θα φανεί η Ν.Δ. ότι συντάσσεται με τη Χ.Α. και όλα μέλι γάλα. Μακάρι να συνεχίσει έτσι. Στους ξένους ας πει ό,τι θέλει, δεν είναι δυνατόν όμως για οποιονδήποτε λόγο να μας επιβάλλουν οι ξένοι να φιμώσουμε τηςν ελευθερία του λόγου για να προστατεύσουμε τους Πακιστανούς και τους τραβεστί. Έλεος δηλαδή... Οι θυσίες που ζητούν οι Ευρωπαίοι πλέον παύουν να είναι οικονομικές και το όλο θέμα γίνεται θηλιά στο λαιμό μας...

  23. jgreek avatar
    jgreek 30/05/2013 17:54:28

    Για ποιο λόγο έπρεπε ο Σαμαράς να κατεβάσει αντιρατσιστική πρόταση;
    Δεν θα μπορούσε απλώς να καταψηφίσει την πρόταση ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ;
    Μέγα λάθος της Ν.Δ.

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ jgreek 30/05/2013 18:23:17

      Συμφωνώ απολύτως. Από την μια λένε ότι το νομικό πλαίσιο που έχουμε αρκεί και από την άλλη κατεβάζει νέο νόμο. Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά.

  24. Μελας avatar
    Μελας 30/05/2013 19:19:32

    Παντως για οποιους αμφιβαλλουν για τον Σαμαρα οτι υποκυπτει στις Ρεπουσηδες ενα σας λεω:Εκτος απο το Ολοκαυτωμα θα εμπεριεχοντε και οι γενοκτονιες που εχουν αναγνωριστει επισημα απο την ελληνικη Βουλη.

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ Μελας 31/05/2013 12:56:44

      Ε και; Για τις γενοκτονίες μόνο πρόκειται; Αφήστε που εγώ είμαι ούτως ει άλλως αντίθετος με την ποινικοποίηση αρνήσεως γενοκτονιών. Η Ιστορία είναι επιστήμη και γράφεται με επιχειρήματα και όχι με εισαγγελείς.

      • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
        Θόδωρος 17.06.2012 @ Επισκέπτης 31/05/2013 22:06:07

        390,000 νεκροί Πόντιοι από τις εκτοπίσεις, τις κακουχίες και τις δολοφονίες σου φτάνουν για επιχειρήματα?

        ΟΧΙ, δεν θα ξεχάσουμε ποτέ! Τον κ@#$λο σας κάτω να βαράτε, αυτό θα είναι πάντα.
        Εσείς περιμένετε για επιχειρήματα, όσο ζείτε με τα λεφτά του μπαμπά :)

        Δεν υπάρχει συναδέλφωση των λαών, όπου επιχειρήθηκε απέτυχε. Όλοι είμαστε προϊόντα του καπιταλισμού, εδώ γεννηθήκαμε, εδώ ζούμε και αυτοί είμαστε.
        Αν γίνει άλλη κοινωνία, θα είναι από άλλους, όχι από μας. Μόνο την θέση μας μπορούμε να βελτιώσουμε σ' αυτό το σύστημα, τίποτα άλλο. Αυτό προσπαθούμε να κάνουμε.

        Ξεκολλήστε!

  25. sos avatar
    sos 31/05/2013 02:18:59

    Ρελάνς με το νομοσχέδιο Ραγκούση για την ιθαγένεια πότε θα γίνει;

  26. Aρχιμήδης avatar
    Aρχιμήδης 31/05/2013 09:40:43

    Και για να μην χάνουμε το στόχο, ενας νόμος , απ' οπουδήποτε κι αν προέρχεται ,
    που ποινικοποιεί την αντίθετη άποψη κάποιου για κάποιο ολοκαύτωμα ή γενοκτονία, είναι ΒΑΘΥΤΑΤΑ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟΣ σε ιδεολογικό επίπεδο, και γελοίος σε πρακτικό επίπεδο. Π.χ, κάποιος φιλοπαλαιστίνιος δεν χρειάζεται να αμφισβητήσει το ολοκαύτωμα των Εβραίων αλλά μπορεί να διακηρρύσει την γενοκτονία των Παλαιστνίων και να μηνύει όποιον την αμφισβητεί...
    Τα τερτίπια των νομικών για να διαστρεβλώσουν την αλήθεια κατά το συμφέρον των εκάστοτε ισχυρών, πάντα γελοιοποιούνται στο τέλος απο την Ιστορία...

  27. Tonia G. avatar
    Tonia G. 31/05/2013 15:20:45

    Τι θυμήθηκα αγαπητοί φιλοι!!! Σας παραθέτω ανάρτηση του "Προφήτη" από το 2010, έτσι για να θυμόμαστε και τι διαβάζαμε τότε...
    http://www.antinews.gr/2010/01/23/31854/

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.