#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/04/2010 13:19
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ραγδαίες ανακατατάξεις στο εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ

 

Οι νέες φυλές του ΠΑΣΟΚ

 Ραγδαίες ανακατατάξεις στο εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ, νέες συμμαχίες και αλλαγές στους υπάρχοντες συσχετισμούς, αναμένονται με την έλευση του ΔΝΤ και την εφαρμογή της πλέον σκληρής οικονομικής πολιτικής από τη Μεταπολίτευση και μετά. Το μεγάλο πρόβλημα για τον κ. Παπανδρέου είναι ότι αναμένεται να δεχθεί σκληρή εσωκομματική κριτική από δύο πλευρές. Από τα …αριστερά του από βουλευτές και στελέχη που θεωρούν νεοφιλελεύθερη στροφή που θα οδηγήσει σύντομα στην ήττα του ΠΑΣΟΚ την ακολουθούμενη πολιτική, αλλά και από τα …δεξιά του, από στελέχη του πάλαι ποτέ εκσυγχρονιστικού μπλοκ (το οποίο αναδιοργανώνεται) που θεωρούν ότι ο πρωθυπουργός δεν έχει σταθερή γραμμή και σχέδιο, άγεται και φέρεται από τις διαθέσεις πότε των διεθνών αγορών, πότε του ΔΝΤ και πότε της συντηρητικής ευρωπαϊκής άρχουσας τάξης, με αποτέλεσμα μεταρρυθμίσεις που πρέπει να προχωρήσουν άμεσα και αδιαπραγμάτευτα, να εμφανίζονται ως επιβολή ξένων δυνάμεων στην άβουλη κυβέρνηση.

Στο μπλοκ των δυνάμεων που στήριξε τον Γ. Παπανδρέου στην άνοδό του στην εξουσία, υπάρχει ήδη μεγάλη κινητικότητα.

Βουλευτές που αποτέλεσαν τον πολιορκητικό κριό του Γ. Παπανδρέου και πρωταγωνίστησαν στη μάχη του 2007, είναι πολύ προβληματισμένοι για την πορεία της κυβέρνησης και αρνούνται να στηρίξουν μία πολιτική που θα πλήξει καίρια το προσωπικό τους προφίλ. Στο γραφείο του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου Χρ. Παπουτσή, της διευθύντριας της ΚΟ Ρ. Βάρτζελη αλλά και του προέδρου της Βουλής Φ. Πετσάλνικου, οι βουλευτές κάνουν πλέον ουρά για να διαμαρτυρηθούν, να επισημάνουν λάθη ή ακόμη και να προβλέψουν  ότι με την πολιτική που ακολουθεί η κυβέρνηση χάνει τα ερείσματά της στην κοινωνία και κυρίως χάνει με γοργούς ρυθμούς τη δυναμική της νίκης του Οκτωβρίου.

Βουλευτές όπως ο Χρ. Αηδόνης, ο Β. Παπαχρήστος, ο Γ. Δριβελέγγας, η Κ. Περλεπέ – Σηφουνάκη και αρκετοί άλλοι, έχουν ήδη διαμηνύσει στο Μαξίμου ότι δεν πρόκειται να στηρίξουν μία πολιτική που αφενός δεν πιστεύουν και αφετέρου δεν έχει καμία σχέση με τα όσα υπόσχονταν όχι μόνο ο Γ. Παπανδρέου αλλά και οι ίδιοι προεκλογικά. Είναι η ομάδα που θεωρεί ότι ο Γ. Παπανδρέου έχει «παρασυρθεί» από τους στενούς του συνεργάτες (Παπακωνσταντίνου, Σαχινίδη, Παμπούκη, Θέο) σε μία πολιτική με στοιχεία εκσυγχρονισμού και νεοφιλελευθερισμού που καμία σχέση δεν έχει με το ΠΑΣΟΚ και σύντομα θα απορρίψει η μεγάλη πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας.  

Πρέπει να σημειωθεί ότι αυτή η ομάδα των βουλευτών βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία, με «προδομένα» στελέχη του κομματικού μηχανισμού αλλά και τους συνδικαλιστές οι οποίοι επίσης αν και συγκαταλέγονταν στους θερμότερους υποστηρικτές του Γ. Παπανδρέου στην πορεία προς την εξουσία, τώρα και για λόγους προσωπικής επιβίωσης πρωταγωνιστούν στις κοινωνικές αντιδράσεις.

Τόσο ο πρόεδρος της ΓΣΕΕ Γ. Παναγόπουλος όσο και ο πρόεδρος της ΑΔΕΔΥ Σπ. Παπασπύρος έχουν προειδοποιήσει το Μαξίμου ότι η κυβέρνηση, το ΠΑΣΟΚ και η ελληνική κοινωνία δεν αντέχει πολιτικές ΔΝΤ και έχουν ξεκαθαρίσει ότι στην εφαρμογή τέτοιων πολιτικών  δεν πρόκειται να συναινέσουν…

Ομόκεντρο κύκλο των παραπάνω, αποτελεί η ομάδα Παναγιωτακόπουλου που ξεπερνά τα όρια της Αριστερής Πρωτοβουλίας και διαχέεται οριζόντια στο ΠΑΣΟΚ, από στελέχη αυτοδιοίκησης και συνδικαλιστές, μέχρι βουλευτές και υπουργούς (Χρ. Παπουτσής, Λ. Κατσέλη, Π. Γερουλάνος κ.α.) με τους οποίους ο κ. Παναγιωτακόπουλος βρίσκεται σε ανοικτή γραμμή.

Το τελευταίο διάστημα, είναι επίσης αξιοσημείωτη η κινητικότητα των στελεχών του λεγόμενου εκσυγχρονιστικού ΠΑΣΟΚ, που οι δυνάμεις του δεν είναι αμελητέες.

Βουλευτές όπως ο Γ. Φλωρίδης, ο Ν. Αλευράς, ο Ε. Νασιώκας, η Σ. Μερεντίτη, ο Π. Κουκουλόπουλος έχουν ανοικτά εκφράσει την αντίθεσή τους με την κυβερνητική πορεία, ενώ στελέχη με ιδιαίτερες οργανωτικές ικανότητες όπως ο Λ. Κατσικαρέλης κινούνται ήδη στο παρασκήνιο για την οργάνωση της αντίδρασής τους. Δεν είναι τυχαίο ότι στην χθεσινή ηχηρή πολιτική παρέμβαση του Αλ. Παπαδόπουλου έδωσαν το παρόν εκτός από αρκετούς βουλευτές και ο υπουργός Εργασίας Α. Λοβέρδος, ο οποίος ήδη βάζει θέμα «νεοραγιαδισμού» της κυβέρνησης Παπανδρέου απέναντι σε ΔΝΤ και ΕΕ, αφήνοντας να εννοηθεί ότι οι διαπραγματεύσεις προχωρούν χωρίς καμία αντίσταση από την ελληνική κυβέρνηση.

Σε αυτό το πλαίσιο, δεν ήταν τυχαίο ότι και ο πρώην πρωθυπουργός Κ. Σημίτης επέλεξε να μιλήσει (μέσω του Βήματος) σε αυτή τη χρονική στιγμή, συμφωνώντας σχεδόν σε όλα με τον Αλ. Παπαδόπουλο.

Στο τοπίο αυτό, θα πρέπει να προσθέσουμε τους (μέχρι τώρα) «ελεύθερους σκοπευτές», τα μεγαλοστελέχη δηλαδή που ο Γ. Παπανδρέου είναι μαθηματικά βέβαιο ότι θα βρει απέναντι σε λίγους μήνες, αν προηγουμένως δεν έχει επιχειρήσει να τους «μαντρώσει» δίνοντάς τους ρόλο στην κυβέρνηση.

Δεν είναι λίγες οι φορές που οι άπειροι και αδύνατοι ιδεολογικά και πολιτικά υπουργοί του Παπανδρέου (Γερουλάνος, Μπιρμπίλη, Δρούτσας, Μπατζελή κ.α.) έχουν στριμωχθεί και έχουν έρθει σε δύσκολη θέση από τις επισημάνσεις των έμπειρων Β. Παπανδρέου, Κ. Σκανδαλίδη, Κ. Γείτονα, Τ. Χυτήρη, Χρ. Πρωτόπαπα κ.α.

Η τελευταία ομάδα αποτελείται από πρωτόβγαλτα στελέχη στην κοινοβουλευτική ομάδα (πρωτοεκλεγμένοι βουλευτές όλων των τάσεων αλλά και ο γραμματέας του ΠΑΣΟΚ Σ. Ξυνίδης συμπεριλαμβάνονται σε αυτήν την κατηγορία) οι οποίοι κινούνται χωρίς τακτική και με αμηχανία, μέχρι να βρουν με ποιον θα πάνε και ποιον θα αφήσουν τελικά…

Είναι εκείνοι που από τη μία  αναγνωρίζουν ότι λόγω Παπανδρέου βρίσκονται στη Βουλή, από την άλλη όμως δεν είναι διατεθειμένοι να οδηγηθούν ως «πρόβατα σε σφαγή» και να χαθούν από το πολιτικό  σκηνικό, αμέσως μετά την πρώτη εκλογή τους.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Greenhorses avatar
    Greenhorses 26/04/2010 13:23:13

    Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν

    • max avatar
      max @ Greenhorses 12/10/2011 21:45:07

      pws ginete oloi na fwnazoune kai oloi na ta psifizoune?
      exeis kaneis th apanthsh?

  2. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 26/04/2010 13:23:39

    "Βουλευτές όπως ο Γ. Φλωρίδης, ο Ν. Αλευράς, ο Ε. Νασιώκας, η Σ. Μερεντίτη, ο Π. Κουκουλόπουλος έχουν ανοικτά εκφράσει την αντίθεσή τους με την κυβερνητική πορεία."

    Οι συγκεκριμένοι όμως, είναι γνωστοί θιασώτες του σημιτικού "εκσυγχρονισμού". Σε τι αντιτίθενται λοιπόν; Μήπως θεωρούν ότι η πορεία θα έπρεπε να ήταν πιο... αιματηρή;

  3. χελιδόνι avatar
    χελιδόνι 26/04/2010 13:32:18

    Ο Γερουλάνος σε ποιά περιφέρεια εκλέγεται;

    • Παντακης Γιωργος avatar
      Παντακης Γιωργος @ χελιδόνι 26/04/2010 13:48:58

      Στου Κοπανάποπησω....

  4. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 26/04/2010 13:39:33

    Λάβετε υπόψιν σας και την παρακάτω εκδοχή:

    Οι υποτιθέμενες αντιρρήσεις στην κυβερνητική πολιτική δεν είναι παρά προσχήματα προκειμένου να απορροφήσουν τους κραδασμούς της διογκούμενης λαϊκής αγανάκτησης.

    Με τον τρόπο αυτό, συγκρατούνται οι δυσαρεστημένοι και δεν αναζητούν αλλού πολιτική στέγη.

    Επιπλέον, μερικοί εξ αυτών, απλώς λαϊκίζουν για προστατέψουν το πολιτικό τους μέλλον.

    Κατά την ώρα δεν συνιστούν απειλή, ούτε θα υπονομεύσουν την κυβέρνηση.
    Αν η κατάσταση επιδεινωθεί τότε τίποτα δεν αποκλείεται.

    • ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
      ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ @ Κώστας Ροδινός 26/04/2010 13:54:23

      Συμφωνω απολυτα με το σχολιο.Προκειται περι μαιμου δυσαρεσκειας.Σε οποιον δεν αρεσει κατι απλα την κανει...

    • Orestios avatar
      Orestios @ Κώστας Ροδινός 26/04/2010 13:59:46

      Συμφωνώ μαζί σου Κώστα Ροδινέ. Τάχα δυσαρεστημένοι, αλλά πιο σοσιαλιστές κι από τον "πιο σοσιαλιστή" όταν είναι να απολογηθούν.
      Παλιό το κόλπο.

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Κώστας Ροδινός 26/04/2010 14:52:12

      Πάντως κύριε Ροδινέ, πρόκειται για κυβέρνηση Τσολάκογλου.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 26/04/2010 15:01:35

        Διαβάστε τις δηλώσεις του νικητή των εκλογών στην Ουγγαρία για να δείτε, με λύπη, πως αντιδρούν οι ηγέτες

  5. μια αλεπού στο παζάρι avatar
    μια αλεπού στο παζάρι 26/04/2010 13:40:39

    ασφαλώς και κανένας από αυτούς δεν θα τολμήσει να ρίξει την κυβέρνηση.

  6. fit for fun avatar
    fit for fun 26/04/2010 13:42:50

    Η κυβέρνηση είναι παράνομη. Εκλέχθηκε για συγκεκριμένο πρόγραμμα που δεν έχει σχέση με την πολιτική που εφαρμόζει. Προκειμένου να αποκατασταθεί η τάξη και να μπει τέλος σ΄αυτήν την περίοδο της ανωμαλίας πρέπει να γίνουν εκλογές το συντομότερο δυνατόν. Δεν θα ξε-χρεοκοπήσουμε με τις εκλογές, αλλά θα αποκτήσουμε νόμιμη κυβέρνηση -έστω και ΠΑΣΟΚ- και αυτό θα είναι από μόνο του σημαντικό. Επιτρέπει εκλογές το ΔΝΤ ή απαγορεύτηκαν μετά το διάγγελμα;

  7. xaroylhs avatar
    xaroylhs 26/04/2010 13:43:17

    Το ΠαΣοΚ δεν φοβάται τίποτα τέτοιο ,έχουν μάθει βασικούς κανόνες , φωνάζουν ,διαμαρτύρωνται αλλά η εξουσία τους ΕΝΩΝΕΙ!!!

  8. Παντακης Γιωργος avatar
    Παντακης Γιωργος 26/04/2010 13:44:17

    Ξεπέρασαν κάθε όριο σε βάρος του λαού.Η Ελλάδα έπιασε πάτο.Αλλα λέει έξω, άλλα μέσα.Μην είναι η ώρα του να φύγει.. για πάντα...... ίσως και τώρα αμέσως ? ? ? ?

  9. wor avatar
    wor 26/04/2010 13:55:00

    Είναι δυνατόν ο Λομβέρδος να θέτει θέμα "νεοραγιαδισμού" και να σηματοδοτεί την αντίθεσή του πηγαίνοντας πρώτη σειρά στον Παπαδόπουλο που ζήτησε πιο ακραία νεοφιλελεύθερα μέτρα που θα... "τα πάρουμε αυτοβούλως" πριν μας μας... υποχρεώσουν;
    "Νεοραγιάς" αυτός που κάνει ότι του ζητήσει το ΔΝΤ. Σύμφωνοι.
    Αλλά από πού κι ως "νεο-ανεξαρτησιακός" όποιος κάνει τα ΙΔΙΑ πριν του το ζητήσουν;

  10. ataktos avatar
    ataktos 26/04/2010 14:00:01

    Δεν πιστεύω η κουτάλα γ αυτούς είναι ακόμα «χρυσή» ...αλλοίμονο από τον Αλί .

  11. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 26/04/2010 14:01:12

    1897-1922-1974-2010

  12. fit for fun avatar
    fit for fun 26/04/2010 14:15:26

    Οι εκλογές είναι μονόδρομος, δεν είναι ακραίο αίτημα. Από τον Οκτώβριο έχουν περάσει "δεκαετίες" ως προς τις πραγματικές εξελίξεις. Έχουν αλλάξει άρδην όλα τα δεδομένα. Το ΔΝΤ είναι εδώ. Δεδομένης της χρεοκοπίας οι αλλαγές που έρχονται είναι συγκλονιστικές. Η προκήρυξη εκλογών είναι πιο εύλογη από ποτέ, ώστε να κόμματα να τοποθετηθούν πάνω στη σημερινή ατζέντα και ο λαός να αποφασίσει ποιος και με ποιον τρόπο θα διαχειριστεί τις τύχες του στα δύσκολα χρόνια. Εκλογές τώρα!

  13. commento avatar
    commento 26/04/2010 14:23:40

    Τόσο ο πρόεδρος της ΓΣΕΕ Γ. Παναγόπουλος όσο και ο πρόεδρος της ΑΔΕΔΥ Σπ. Παπασπύρος έχουν προειδοποιήσει το Μαξίμου ότι η κυβέρνηση, το ΠΑΣΟΚ και η ελληνική κοινωνία δεν αντέχει πολιτικές ΔΝΤ και έχουν ξεκαθαρίσει ότι στην εφαρμογή τέτοιων πολιτικών δεν πρόκειται να συναινέσουν…

    XAXAXAXA το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε;

  14. Dr Kazos avatar
    Dr Kazos 26/04/2010 14:31:15

    Συμφωνώ με τον fit for fun. Ο πολιτικός χρόνος που πέρασε από τις εκλογές ως σήμερα ξεπερνάει την τετραετία.
    Ωρα για εκλογές!

  15. ataktos avatar
    ataktos 26/04/2010 14:35:50

    καλά αυτά τα παιδιά δεν λέγον δημόσια στα κανάλια με την ευκαιρία εκλογής Προέδρου στο ΠΑΣΟΚ ότι «δεν θα μπορέσουν να ζήσουν δίχως αυτών» …καλά πλάκα μας κάνουν ...

  16. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 26/04/2010 14:38:38

    Αυτοί φίλε μου το μόνο για το οποίο ανησυχούν είναι οι καρέκλες τους.

    ΥΓ

    Το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο από προσωπική επιβίωση καθώς παίζεται η εθνική, λοιπόν:

    από τα μισά που μας λένε, 2010-2012 η χώρα θα δανειστεί από την τριμερή (...εγγυήτριες δυνάμεις χαχαχα) 150 δις € και μερικά ψιλά ακόμα από την αγορά.Δηλαδή τα 2/3 του συσσωρευμένου χρέους, με την ελπίδα ότι θα εξομαλυνθούν οι αγορές.
    ...τέτοιες αλλαγές που προωθούνται όμως έχουν γίνει μόνο μετά από αίμα και αυτό φοβούνται. Το ΔΝΤ ή οποιοσδήποτε άλλος δεν γνωρίζει το χωριό μας, δεν μπορεί να κατανοήσει πχ το φακελάκι για υγεία, νοσοκόμα ή εγχείρηση που για να το δώσεις πρέπει να έχεις €...
    Αν λάβουμε υπόψη και πάνω από 2,000,000 μετανάστες (οικονομικούς που είναι όμως 3ης γενιάς, παράνομους και λοιπούς) έχουμε ένα εκρηκτικό κοκτέιλ που τινάζει τα πάντα στον αέρα...και ανεξάρτητα από ότι πιστεύουμε οι πολιτικοί μας δεν είναι ηλίθιοι ξέρουν και τρέμουν γιατί βλέπουν τι έρχεται...

    • ataktos avatar
      ataktos @ Ο Ιθαγενής 26/04/2010 14:51:07

      και ο διπλός τριπλός κρατικός μισθός !!!!

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Ο Ιθαγενής 26/04/2010 15:14:34

      Όσοι συνήθισαν να δίνουν το φακελάκι (και έχουν διαθέσιμο ρευστό για να δίνουν φακελάκι), θα "δώσουν" εύκολα τις περικοπές και τους έξτρα φόρους που θα τους ζητηθούν. Δεν διαφέρει άν σε απομυζά "δικός σου" κλέφτης ή εξωχώριος δανειστής.
      Το μόνο ερώτημα που εκκρεμεί, είναι πώς θ' αντιδράσουμε εμείς οι λοιποί, που ποτέ δεν δεχτήκαμε να δώσουμε φακελάκι (ή δεν είχαμε να δώσουμε).

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Ο Ιθαγενής 26/04/2010 16:15:05

      STGM, όταν εγχειρίζεις το παιδί σου σε δημόσιο νοσοκομείο και σου ζητά ο χειρουργός έμμεσα ένα ποσό γι αυτόν και "κάτι" για τον αναισθησιολόγο, δεν έχεις την πολυτέλεια να πεις όχι. Η εκσυγχρονιστική απολυτότητα δεν ειναι το καλύτερο κριτήριο για όλες τις καταστάσεις. Και εμένα δεν μου περίσσευαν, αλλά τα έδωσα. Οπως έδωσα και για την εγχείριση της μητέρας μου, επίσης και τότε δεν περίσσευαν ούτε σε εμένα ούτε σε εκείνη.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Ο Ιθαγενής 26/04/2010 18:55:51

      Το παράδειγμα, με το οποίο ορισμένοι κόλλησαν, έγινε για να καταδείξει ότι το ΔΝΤ νομίζει ότι έρχεται σε χώρα με δομές και λειτουργίες ενώ έρχεται στο απόλυτο μπάχαλο. Δεν υπάρχει κοινωνικό κράτος και το ρόλο στη χώρα το παίζει η οικογένεια και το φακελάκι.
      Η ουσία είναι ότι στη χώρα του τίποτα έρχονται να εφαρμόσουν ιδέες και λύσεις και πολύ φοβάμαι ότι ο Σικελικός Εσπερινός θα είναι ανέκδοτο μπροστά σε αυτό που θα συμβεί στη χώρα.
      Έχουμε ήδη πτωχεύσει (δεν μπορούμε να δανειστούμε 150+ δις € σε 3 χρόνια και δεν μας δανείζει και κανένας...). Η χώρα δεν πνέει τα λοίσθια έχει ήδη ψοφήσει και ως ξεπεσμένοι αρχοντοχωριάτες περιμένουμε τους άλλους να μας πουν ότι μυρίζει...
      Οι δομές και οι λειτουργίες που είχαμε συνηθίσει παύουν να υπάρχουν.
      Μιλάμε για ανεργία +20%, για μηδενική κατανάλωση (ιδιωτική και δημόσια) και αρνητικούς ρυθμούς ανάπτυξης. Αλλά όχι για 3 χρόνια, για 30 μου φαίνεται πιστευτό για να πιάσουμε τα επίπεδα του 2004 - 2005...

      ...και το προσωπικό μου πρόβλημα δεν είναι το νέο, το άγνωστο αύριο, αλλά το κενό: οικονομικό, πνευματικό, πολιτικό, κοινωνικό που υπάρχει.Ιστορικά σε περιόδους κενού η μετάβαση γίνεται με αίμα...


      ΥΓ

      Για όσους δυσανασχετούν, ακόμα και εγώ που είμαι εναντίον δεν ξέρω τι θα έκανα αν είχα δικό μου άνθρωπο μέσα.

  17. otiprepei avatar
    otiprepei 26/04/2010 14:55:28

    Εκλογές +1

  18. george avatar
    george 26/04/2010 15:07:47

    Επιτέλους η ΔΑΚΕ ξύπνησε ή μάλλον το ένστικτο της αυτοσυντήρησης της οδήγησε στην σωστή απόφαση να μην νομιμοποιήσει τον υποτιθέμενο κοινωνικό διάλογο. Αφήνοντας μόνο τον πρόεδρο της ΓΣΕΕ και επικεφαλή της ΠΑΣΚΕ Γ. Παναγόπουλο, η ΔΑΚΕ είπε όχι στην συνάντηση με τον Α. Λοβέρδο. Η κίνηση της ΔΑΚΕ δημιουργεί νεες εξελίξεις στους συσχετισμούς της ΓΣΕΕ καθώς πλεόν ο Γ.Παναγόπουλος και η ΠΑΣΚΕ είναι οι μόνοι που προσπαθούν να σώσουν τα προσχήματα της οπερέτας που ονομάζεται "κοινωνικός διάλογος" . Βεβαίως τα παπαγαλάκια των οκτώ θα επιχειρήσουν να κατηγορησουν τη ΔΑΚΕ ως ανεύθυνση συνδικαλιστική παράταξη η οποια δεν στέκεται στο ύψος των περιστασεων. Η ουσία είναι οτι η ΓΣΕΕ όπως κινείται τώρα είναι τελειωμένη υπόθεση δεν έχει καμία επιρροή ούτε στη κοινωνία ούτε καν στους εργαζόμενους. Μια πιθανή συναινεση της ΓΣΕΕ για να ληφθούν τα μέτρα που προωθεί το ΔΝΤ θα ήταν σαν να υπέγραφε το πρόωρο πιστοποιητικό θανάτου της. ο πρόεδρος της ΓΣΕΕ Γ. Παναγόπουλος θεωρείται και απο πολλούς μέσα στην ΠΑΣΚΕ τελειωμένος και αυτό διότι η στάση του να ταχθεί εναντίον των απολυμένων stagers τον έφερε απέναντι απο τους εργαζόμενους. Η στάση του Παναγόπουλου δεν έχει προηγοούμενο στη θέση του προέδρου της ΓΣΕΕ καθώς για πρώτη φορά εργαζόμενοι των 600 και 700 ευρώ εγκαλούνταν ως κομματικά διοριζόμενοι λες και το γραφειο του Παναγόπουλου δεν έχει διορίσει stagers. Η υποκριτική στάση του προέδρου της ΓΣΕΕ ενισχύθηκε με τις πρόσφατες δηλώσεις όταν ρωτήθηκε γιατί η ΓΣΕΕ δεν προχωρά σε απεργιακές κινητοποιήσεις απάντησε οτι "δεν είδαμε ακόμη κανένα νομοσχέδιο για να αντιδράσουμε" όταν ο ίδιος άνθρωπος δήλωνε πριν δυο μήνες οτι δεν θα ανεχθουμε αύξηση ορίων ηλικίας, μείωση συντάξεων και απορρύθμιση της αγοράς εργασίας.

  19. gloup avatar
    gloup 26/04/2010 15:12:12

    "....Δεν είναι λίγες οι φορές που οι άπειροι και αδύνατοι ιδεολογικά και πολιτικά υπουργοί του Παπανδρέου (Γερουλάνος, Μπιρμπίλη, Δρούτσας, Μπατζελή κ.α.) έχουν στριμωχθεί και έχουν έρθει σε δύσκολη θέση από τις επισημάνσεις των έμπειρων Β. Παπανδρέου, Κ. Σκανδαλίδη, Κ. Γείτονα, Τ. Χυτήρη, Χρ. Πρωτόπαπα κ.α...."


    Από το Γραφείο στο ΔΝΤ. Τότε και τώρα...

    Κατερίνα Μπατζελή, βιογραφικό(απόσπασμα):

    1989-1993: Μέλος του Γραφείου της Επιτρόπου Βάσως Παπανδρέου σε Θέματα Αγροτικής Πολιτικής, Προστασίας Καταναλωτών και Πολιτισμού

    ιδιότητα στο Γραφείο: γραμματέας !

    μετά απορείτε για τα spreads...

  20. ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ avatar
    ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ 26/04/2010 15:28:24

    κ.Ροδινέ ,συγχαρητήρια, όπως πάντα εύστοχος. Αυτά που αναφέρονται στο σχόλιο σας πιστεύω ότι αποτελούν την πραγματικότητα. Παλιό κόλπο των στελεχών του ΠΑΣΟΚ. Θάθελα να πιστεύω ότι δεν ξεγελούν πλέον κανέναν. Επειδή, δυστυχώς αμφιβάλλω, σωστά κάνετε και μας θυμίζετε ξανά την δολιότητά τους.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ 26/04/2010 15:36:51

      Αγαπητέ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗ,
      Θα έμαθες και εσύ από τη γιαγιά σου εκείνη την παροιμία για το λύκο που και αν εγέρασε....

  21. George avatar
    George 26/04/2010 15:37:35

    Όπως έγραψε και ο Κασσιμάης στην Καθημερινή της Κυριακής

    "Το βαρόμετρο της Public Issue για τον ΣΚΑΪ έδειξε ότι, για μία ακόμη φορά, οι πολίτες προηγούνται του πολιτικού κόσμου. Το 91% των ερωτηθέντων γνωρίζει ότι χρειάζονται σκληρότερα μέτρα και, για πρώτη φορά, το ποσοστό εκείνων που δεν εμπιστεύονται τον πρωθυπουργό (52%) υπερβαίνει εκείνο όσων συνεχίζουν να του έχουν εμπιστοσύνη. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι ο κόσμος αντιλαμβάνεται την αιτία της εξοργιστικής αβελτηρίας των κυβερνώντων: ότι προτεραιότητα της κυβέρνησης ήταν η εξασφάλιση της μακροημέρευσής της στην εξουσία, όχι η διάσωση της χώρας. Σύντομα ο πρωθυπουργός θα αρχίσει να κλαίει στ’ αλήθεια – για τον εαυτό του και την οικογενειακή επιχείρηση"

    Άρα και αν υπάρχουν επι της ουσίας διαφωνούντες στο εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ αυτοί είναι ελάχιστοι. Οι σύντροφοι έχουν κάνει το παιχνίδι μακροημέρευσης στην εξουσία επιστήμη.

    Και κάτι ακόμα

    Ο πρωθυπουργός τον προικοθήρα τον είχε εκ δεξιών του συνειδητά ως κάποια απάντηση στον Βγενόπουλο ή είταν τυχαίο

  22. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 26/04/2010 15:48:48

    Ευχαριστώ θερμά τον διαχειριστή για αυτήν την ανάρτηση. Κείμενα που αναφέρονται σε κηδείες με γοητεύουν, διότι εγείρουν εντός μου μια παράξενη ζωντάνια. Σαν οικοδόμος πάντοτε αισθανόμουν απέραντη χαρά συμμετέχοντας σε κατεδαφίσεις. Οι κηδείες όμως διακρίνονται από άλλο παλμό, άλλη δύναμη έλξης.
    Ανήκων στους τεθλημένους, οι οποίοι δονούνται όμως από κρυφή συγκίνηση, θέλω επί του προκειμένου να καταθέσω τα κάτωθι.
    Αρκετοί των διαφωνούντων που αναφέρονται στο κείμενο, σχετίζονται με τον τύπο του εικονιζομένου φερέτρου. Διότι, για μας, που μια ζωή μας ταΐζουν με γκραν γκινιόλ, είναι αυτομάτως αναγνωρίσιμο, ότι δεν πρόκειται για φέρετρο θανόντος ανθρώπου, αλλά για φέρετρο παραμονής βρικόλακα, καθ' όσον υπάρχει φως της ημέρας. Αρκετά από αυτά τα "στελέχη" "διαφοροποιούνται" για να επαναξιοποιηθούν στα πλαίσια μελλοντικής κυβερνήσεως συνεργασίας. (Μια και τα κουκιά Καρατζαφέρη και Μπακογιάννη δεν επαρκούν για την νομιμοποίηση του επερχόμενου κυβερνητικού σχήματος).
    Και για να εξηγούμαι: Κάνοντας λόγο περί βρικολάκων, σε καμία περίπτωση δεν συντάσσομαι με αυτούς, οι οποίοι αποκαλούν την κ. Μπακογιάννη "δρακουλιάρα", προσδιορισμό τον οποίο θεωρώ προϊόν αγενείας απέναντι στην μέλλουσα Πρωθυπουργό. Η Ντόρα είναι δυναμική γυναίκα και προσωπικά την θαυμάζω, διότι χωρίς πολλά λόγια επιτυγχάνει να επιβάλλεται. Ως ανήκουσα στο ζώδιο του ταύρου και με τον γενέθλιο Ερμή στον ίδιο αστερισμό, διαθέτει μια στιβαρή, πράα και ρεαλιστική μεθοδικότητα. Για τις γυναίκες που ανήκουν στο ζώδιο του ταύρου τρέφω μεγάλη συμπάθεια, διότι ουδέποτε έτυχε να εργαστώ σε υαλοπωλείο. Στην περίπτωσή της δεν δικαιούμεθα να αναφερόμαστε σε πολιτικό βαμπιρισμό, αφ' ενός μεν διότι αυτή παραμένει πάντοτε πολιτικά ολοζώντανη και αφ' ετέρου, διότι ουδέποτε απέκρυψε τις θέσεις της. Είμαι φανατικά ντορικός, παρ' όλο που διαφωνώ κάθετα με τις πολιτικές θέσεις που προωθεί.Θαυμάζω το τρόπο που η κ. Μπακογιάννη σταθερά βαθμηδόν πολιορκεί την ανώτατη κυβερνητική καρέκλα και είμαι βέβαιος ότι σύντομα θα την αποκτήσει.
    Ούτε και τον κ. Καρατζαφέρη θεωρώ πολιτικό βρικόλακα. Τουναντίον αυτός αποτελεί κλασσική περίπτωση πολιτικού ζόμπι, όσο αφορά την καταβρόχθιση αυτών που διακήρυσσε μέχρι πρότινος.
    Γεννάται βεβαίως το ερώτημα: Τι ρόλο μπορεί να επιτελέσει η κ. Μπακογιάννη, ως επικαφαλής μελλοντικού κυβερνητικού σχήματος, το οποίο αναδύει οσμή πτωμαΐνης; Ίσως την απάντηση στο ερώτημα αυτό δώσει κάποιος κύριος, ο οποίος σύμφωνα με φήμες που διαρρέουν, ονομάζεται Μάνσον και ετοιμάζεται ως μελλοντικός πρέσβυς των ΗΠΑ στην Ελλάδα.
    Δεκτή και πάσα κριτική απέναντι στο πρόσωπο του γράφοντος, ο οποίος μια ζωή αποστέλλει αιτήσεις πρόσληψής του σε γραφεία κηδειών. Όταν ήμουν νεαρός είχα διαβάσει κάπου, ότι η αστική τάξη θα προσφέρει η ίδια το σκοινί που θα την κρεμάσουν. Απεχθανόμενος οτιδήποτε σχετίζεται με το επάγγελμα του δημίου, δεν μου έμεινε άλλη επιλογή από το να πασχίζω για μια ταπεινή καριέρα σε ένα γραφείο τελετών. Με γοητεύει η αδιαπραγμάτευτη ετοιμότητα. Εκείνη η επιγραφή στην προθήκη του καταστήματος, δίπλα στα φέρετρα, επί της οποίας αναγράφεται: "Το παρόν διανυκτερεύει. Κτυπήστε το κουδούνι, κοιμάμαι μέσα".
    Αλλά ας μην θρέφουμε αυταπάτες σχετικά με το καφέ της παρηγοριάς. Αυτήν την φορά θα είναι φαρμάκι.

  23. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ avatar
    ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ 26/04/2010 16:11:30

    Σιγά, ρε σύντροφοι, τα αίματα...

  24. perifanos deksios avatar
    perifanos deksios 26/04/2010 16:17:21

    κύριε παπανδρέου παραιτηθείτε..οδηγείται τη χώρα στην καταστροφή..
    και για να μην ξεχνιόμαστε..

    http://www.youtube.com/watch?v=IJ3S44yJJU4&feature=related

  25. anastasios avatar
    anastasios 26/04/2010 16:23:44

    το σοσιαλφιλελευθερο ασχεταριο θα φυγει νυχτα

  26. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 26/04/2010 16:42:00

    Οταν βγουν και μιλησουν για ΔΕΞΙΑ και εμεις ειμαστε Σοσιαλιστες και προοδευτικοι και εκσυγχρονιστες, ΘΑ πρεπει να φανε ψαρια στο κεφαλι. Ο συγχρονος Δον Κιχωτης original τοπάρχης και μακρυ χερι του Σημιτη δεν δικουται να μας παρουσιαζεται ως ηρωας.. Ο Πικονιο ειχε τσιπα. ο ΓΑΠ οχι.

    ΠΠ

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 26/04/2010 16:44:00

      Μα θα βγούν να υπερασπιστούν τα μέτρα γιατί είναι καρασοσιαλιστικά. Δείτε τί συνέβη στις Σοβιετίες.

  27. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 26/04/2010 16:47:54

    Ρε σεις ειχαμε τις πουποθεσεις να μπουμε στην Ευρωζωνη? Μην τρελλαθουμε τωρα. Θυμαμαι τοτε ελεγαν οι ειδικοι ουετ Ελλαδα ουτε Ιταλια. Χαρα μεγαλη πηραμε με το Σημιτη και την αλαληψη απ το ΑΤΜ. Τωρα θα κανουμε αναληψη απ το ΠΤΑΜ ( παρε τα α...α μ ).

    Τωρα εχουμε μετρα και μετρα και μετρα σε πτωμα θαμενο απο το 01. Το πτωμα σαπισε αλλα τα μετρα ειναι για ζωντανο νεκρο.Να μας πει ο Σημιτης ο Νεκροθαυτης, τι στοιχεια μαγειρεμενα εστελνε για να μπουμε στην κασα... αν δεν μας πει αυτος να μας πουν οι Ευρωπαιοι Επιτροποι κ ελεγχτες.

    Για εμενα τον ταπεινο Πορτα Πορτα εκει εγινε το κακο. Τωρα μην το πιειτε, λουστειτε το. Μ βγηκε και στο Βημα να μιλησει το κορακι. ΟΥΣΤ.. κολυβα κερατα

    ΠΠ

    • Κεραυνός avatar
      Κεραυνός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 26/04/2010 17:58:39

      Εμείς σάν λαός τί κάναμε τότε γιατί δέν αντιδράσαμε καθόλου η αντιπολίτευση τί έκανε?
      Όλοι περίμεναν το ευρώ σάν τον μεγάλο σωτήρα, το τί κακό θα μας έκανε φάνηκε απο τον πρώτο μήνα που κυκλοφόρησε το 2002.

  28. anonimos avatar
    anonimos 26/04/2010 17:21:07

    http://www.pasok.gr/portal/resource/contentObject/id/dd29bb60-473e-4034-8e26-f27b28ca5d71

    http://www.gurforum.org/2010/04/10/%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%AF%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B2%CE%B9%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D/

    http://apolitik.pblogs.gr/2010/04/612165.html

    6.
    Jacques
    April 26th, 2010 at 14:03 | #6
    Reply | Quote

    ” ο Δ.Δρούτσας, απάντησε ότι το θέμα του καθηγητικού τίτλου οφείλεται σε «λάθος στην μετάφραση» και ότι το διδδακτορικό για την Κύπρο το έχει γράψει αλλά δεν το έχει καταθέσει στο Πανεπιστήμιο…. ”

    Τα λόγια είναι περιττά…
    7.
    john smith
    April 26th, 2010 at 18:21 | #7
    Reply | Quote

    Σε άλλη χώρα ΤΙ θα έκαναν στον κ. Δρούτσα?????

  29. XRHSTOS avatar
    XRHSTOS 26/04/2010 17:23:33

    ΜΑ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΚΡΑΙΦΝΕΙΣ ΠΑΣΟΚΟΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΑΝΤΡΕΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΑΡΑΤΗΣ ΣΗΜΙΤΗ, ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΝΟΧΟΙ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ

    ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ

    ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΜΟΥΤΡΑΚΙΑ...

  30. Νικηφόρος Ουρανός avatar
    Νικηφόρος Ουρανός 26/04/2010 18:11:59

    Συμφωνώ με τον Ροδινό. Και κάτι επιπλέον. Δεν πιστεύω ότι οι πιο πολλοί από τους αντιδρώντες καταλαβαίνουν τι γίνεται. Στόχος τους είναι να έχουν πρόσωπο να παρουσιαστούν στους ψηφοφόρους τους."Εγώ τα είπα" λένε και έχουν το κεφάλι τους ήσυχο.

  31. ΑΝΤΥΠΑΣ avatar
    ΑΝΤΥΠΑΣ 26/04/2010 18:59:35

    ΑΝ ΤΟΛΜΑΝΕ ΑΣ ΒΓΟΥΝΕ ΣΤΟ ΛΑΟ!

    ΦΟΒΑΜΑΙ ΠΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΛΕΨΙΜΟ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
    ΣΑΝ ΤΟΝ ΑΡΜΟΣΤΗ ΣΤΕΡΓΙΑΔΗ ΤΟ 1922!!

  32. ΛΕΟ avatar
    ΛΕΟ 26/04/2010 19:01:45

    Εξέγερση!
    Δεν πάει άλλο!

    Οι δωσίλογοι δεν έχουν τέλος!!!

    Ποτέ θα κάνει ξάστεριά αααα

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.