Ρέκβιεμ για τις μεταρρυθμίσεις
28/06/2014 20:36
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ρέκβιεμ για τις μεταρρυθμίσεις

Παρά τις κάποιες επιμέρους βελτιώσεις, η πολιτική ελίτ επιβάλλει την επιβίωση και διαιώνιση του συστήματος, μέσα στο οποίο αντρώθηκε στην χώρα μας, μια κληρονομικώ δικαίω «δημοκρατία» των τζακιών, των πριγκιπάτων, των βαρονιών, των διαπλεκόμενων, των νταβατζήδων και των κουμπάρων

Δεν θέλησα να γράψω εν θερμώ για τον ανασχηματισμό και την «καινούρια» σύνθεση της κυβέρνησης. Γι αυτό τον λόγο άφησα να περάσει κάποιος εύλογος χρόνος προτού ασχοληθώ με το εγχείρημα που ανέλαβε να καταδείξει την λήψη του «μηνύματος» των ευρωεκλογών από την ασθμαίνουσα συγκυβέρνηση.

Δεν θα αναφερθώ σε πρόσωπα, υπουργεία, απερχόμενους και εισερχόμενους υπουργούς και υφυπουργούς, θα ήταν σα να «κλέβω» αφύλακτο ερημοκλήσι.

Ακόμη και ο πλέον αισιόδοξος όμως, δεν μπορεί παρά να συμφωνήσει πως ο ανασχηματισμός και η «νέα» κυβέρνηση που αυτός παρήγαγε, μοιάζει με την εξόδιο ακολουθία των (προσφιλών σε κάποιους, μεταξύ των οποίων και ο γράφων) πλην όμως «θανόντων» μεταρρυθμίσεων, που ήταν, είναι και θα είναι απαραίτητες για την έξοδο της χώρας από την κρίση και την είσοδό της σε αναπτυξιακή τροχιά.

Το μήνυμα λοιπόν των ευρωεκλογών, όπως καταδείχτηκε από τον πρόσφατο ανασχηματισμό, ήταν η στροφή προς … τις εθνικές εκλογές. Κανείς εχέφρων πολιτικά άνθρωπος δεν θα μπορούσε ποτέ να φανταστεί πως η «νέα» κυβέρνηση που ως επί το πλείστον δομήθηκε με «υλικά» ανακύκλωσης που ανασύρθηκαν άρον – άρον από τον κάλαθο των πολιτικών «εφεδρειών», είναι δυνατόν να ασχοληθεί στ’ αλήθεια με την διακυβέρνηση της χώρας, την προώθηση δομικών αλλαγών, την αναμόρφωση του αποτυχημένου πολιτικο-οικονομικού μοντέλου, την επίτευξη του δύσκολου όσο και πολυπόθητου έργου της ανάπτυξης της οικονομίας και κατά συνέπεια την ανάσχεση της ανεργίας, την τόνωση της επιχειρηματικότητας, την μείωση της αβάσταχτης φορολογίας, την μείωση των δημοσίων δαπανών, τον εξορθολογισμό και το νοικοκύρεμα του δημόσιου τομέα, την πάταξη της φοροδιαφυγής, της γραφειοκρατίας, της διαφθοράς, του νεποτισμού, της ευνοιοκρατίας, της διαπλοκής και του πελατειακού πολιτικού συστήματος.

Η «νέα» κυβέρνηση αντίθετα, ένα συμπίλημα υπερβολικά πολλών πασοκικών φαντασμάτων ενός πρόσφατου αλλά και απώτερου παρελθόντος, που προξενούν τρόμο σε κάθε λογικό πολίτη που περιμένει ακόμη τις πολυθρύλητες μεταρρυθμίσεις, με έναν ικανό αριθμό ακροδεξιών, αδέσποτων «λαϊκοδεξιών» και απονευρωμένων «φιλελεύθερων» γόνων και απογόνων νεοδημοκρατικών τζακιών και παραμάγαζων, φαίνεται να έχει ως μοναδική αποστολή να οδηγήσει την χώρα σε εθνικές εκλογές, προσπαθώντας να «επαναπατρίσει» τους ένθεν και ένθεν απολωλότες ψηφοφόρους.

Ο Βαγγέλης ο Βενιζέλος, φαίνεται να κερδίζει την παρτίδα των εντυπώσεων, μετουσιώνοντας το ισχνό 8% (!) των ευρωεκλογών σε συμμετοχικό κυβερνητικό θρίαμβο. Το ΠΑΣΟΚ, η μεγαλύτερη τροχοπέδη για τις μεταρρυθμίσεις που έχει ανάγκη η χώρα, κατάφερε να διασωθεί και να μετατρέψει την δεινή τακτική εκλογική του ήττα σε στρατηγική πολιτική νίκη – διέξοδο επιβίωσης.

Δυστυχώς, η κυβέρνηση νέο-ΠΑΣΟΚ – παλαιο-ΔΕΞΙΑΣ με ολίγη φιλελεύθερη μητσοτακική «εσάνς» και με Πρωθυπουργό τον Αντώνη Σαμαρά(!!), θα οδηγήσει την χώρα στις επόμενες εθνικές εκλογές. Δεν είμαι βέβαιος αν θα του βγει του Πρωθυπουργού, αυτό το παράτολμο εγχείρημα. Για εκείνο που είμαι σίγουρος είναι πως τούτη η κυβέρνηση δεν μπορεί παρά να αποτελέσει το ρέκβιεμ – ή καλύτερα την νεκροφόρα – κάθε ελπίδας για να δρομολογηθούν έστω και την τελευταία στιγμή εκείνες οι απαραίτητες δομικές αλλαγές που ήταν, είναι και θα είναι πάντα απαραίτητες για να αλλάξει σελίδα η χώρα.

Η κρίση τούτη ήταν (κατά την ταπεινή μου γνώμη), μια μοναδική ευκαιρία για την Πατρίδα μας να προχωρήσει μπροστά και να μεταλλαχθεί σε μια σύγχρονη δυτική δημοκρατία. Όλα δείχνουν πως παρά τις κάποιες επιμέρους βελτιώσεις, η πολιτική ελίτ προέκρινε και στο τέλος θα καταφέρει να επιβάλλει την επιβίωση και διαιώνιση εκείνου του πελατειακού πολιτικο-οικονομικού συστήματος, μέσα στο οποίο αντρώθηκε και διέπρεψε στην χώρα μας, μια κληρονομικώ δικαίω «δημοκρατία» των τζακιών, των πριγκιπάτων, των βαρονιών, των διαπλεκόμενων, των νταβατζήδων και των κουμπάρων. Η Ελλάδα, αν συμβεί αυτό, αργά αλλά σταθερά θα διολισθήσει στην κατάσταση ενός μονίμως πτωχευμένου κρατιδίου, απόλυτα εξαρτώμενου από τις διαθέσεις του ξένου παράγοντα, εκτεθειμένο στις ορέξεις του φαντασμένου υπερτροφικού γείτονα, πιόνι γεωπολιτικών παιγνίων αβέβαιης και ετεροκαθοριζόμενης έκβασης.

Μακάρι να πέφτω έξω. Μακάρι ο Αντώνης Σαμαράς να έχει στο βάθος της πολιτικής του σκέψης σχέδια και προοπτικές για την χώρα που εγώ ο τάλας δεν μπορώ όχι να διαβλέψω αλλά ούτε καν να ψυχανεμιστώ. Μακάρι να με διαψεύσει ο Πρωθυπουργός, στον οποίο ακόμη ελπίζω, καθώς δεν υπάρχει άλλος πολιτικός πόλος εκτός αυτού, που να μπορεί να συσπειρώσει τούτη την δύσκολη ώρα τις ελπίδες, τους πόθους και τις δυνάμεις ολόκληρου του Έθνους. Μακάρι τελικά να του βγει. Μακάρι …

Akenaton

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Franc. avatar
    Franc. 28/06/2014 22:08:06

    .Αγαπητέ Ακενατών, είναι η πρώτη φορά που ταυτιζόμαστε απόλυτα!!! Ποιές "μεταρρυθμίσεις" και παραμύθια? Αυτό ήταν το προπέτασμα καπνού που εξ αρχής τρόικα-Σαμαράς άπλωσαν για να μη φανεί ο τελικός τους στόχος, που προφανώς είναι αυτός που περιγράφεις: "η πολιτική ελίτ προέκρινε και στο τέλος θα καταφέρει να επιβάλλει την επιβίωση και διαιώνιση εκείνου του πελατειακού πολιτικο-οικονομικού συστήματος, μέσα στο οποίο αντρώθηκε και διέπρεψε στην χώρα μας, μια κληρονομικώ δικαίω «δημοκρατία» των τζακιών, των πριγκιπάτων, των βαρονιών, των διαπλεκόμενων, των νταβατζήδων και των κουμπάρων." Και φυσικά η τρόικα δεν έχει καμμιά αντίρρηση, αφού με το αίμα και του Ελληνικού λαού διασώθηκαν οι τράπεζές τους και το Ευρώ δεν τέθηκε σε αμφισβήτηση, αλλ' απεναντίας αντί να πέσει λόγω της κρίσης, ανέβηκε στο 1,40 δολ. απο 0,8 που ξεκίνησε...

  2. MCA avatar
    MCA 28/06/2014 22:13:31

    Το μήνυμα του αποτελέσματος των ευρωεκλογών δεν είναι εύκολα ερμηνεύσιμο. Οι ψηφοφόροι δεν τσάκισαν κανένα από τα κοινοβουλευτικά κόμματα εκτός από ΔΗΜΑΡ και ΑΝΕΛ, ούτε όμως έδωσαν σε κανένα λευκή επιταγή. Έτσι όλοι οι πολιτικοί σχηματισμοί ελπίζουν, αλλά δυσκολεύονται να αποφασίσουν την γραμμή που πρέπει να ακολουθήσουν για να ανεβάσουν τα ποσοστά τους. Στο ΣΥΡΙΖΑ αυτό φαίνεται ξεκάθαρα. Αλλά όταν είσαι αντιπολίτευση έχεις μεγαλύτερη άνεση ελιγμών. Ο πρωθυπουργός παίρνει αυτό το ρίσκο γιατί μάλλον πιστεύει ότι έτσι μόνο θα μπορέσει η ΝΔ να χτυπήσει πρώτη θέση. Κατά την γνώμη μου εάν προχωρήσει στις μεταρρυθμίσεις που πιστεύει ο αρθρογράφος ότι πρέπει να γίνουν, η ΝΔ θα πέσει κάτω από 20%.Σωστές ή όχι, θα ρίξουν τα ποσοστά. Έτσι είναι η δημοκρατία.

  3. foros1 avatar
    foros1 28/06/2014 22:32:22

    όταν οι μεταρρυθμίσεις γίνονται δογματικά, χωρίς να πείθουν για την αποτελεσματικότητα αλλά και για την σωστή μεθοδολογία υλοποίησής τους, φυσικό είναι να προκαλούν αντιδράσεις. πάρτε για παράδειγμα το 15% της απόρριψης στην αξιολόγηση. είναι ενάντια στην λογική, αλλά κάποιοι επιμένουν να μην το αλλάζουν, είτε για δογματικούς λόγους, είτε γιατί ωφελούνται οι ίδιοι και οι "δικοί" τους από αμοιβές και τις ανακατατάξεις που θα προκύψουν. μεταρρυθμίσεις από άτομα που δεν πείθουν, αλλά έτυχε να βρίσκονται σε θέση εξουσίας, ζητούν από τους κατώτερους στην ιεραρχία, αυτά που δεν ίσχυσαν ποτέ γι' αυτούς. τέτοιες μεταρρυθμίσεις, ακόμη και αν γίνουν, θα ανατραπούν στην πράξη μόλις αλλάξει το πολιτικό τοπίο.

  4. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 28/06/2014 23:03:17

    Σ΄αυτό το "γύρο" , η δημιουργική Ελλάδα ηττήθηκε, αγαπητέ Akenaton. Κέρδισε η σάπια εγχώρια οικονομική ελίτ και η παρατρεχάμενή της πολιτική υπο-ελίτ. Φαινόταν η επερχόμενη ήττα, έχει επισημανθεί απο καιρό: "...Οι κοινωνικές και οικονομικές δυνάμεις που πάσχισαν με το αζημίωτο επί δεκαετίες, που έκαναν την Ελλάδα αποτυχημένο κράτος και την οδήγησαν στη βαθειά κρίση και στα μνημόνια, επιβιώνουν μέσα στην κρίση και στα μνημόνια. Προσαρμόζονται στη νέα κατάσταση «όπως ο ιός στον ξενιστή» και αντιστέκονται αποτελεσματικά. Αναγκαίες, υπερώριμες μεταρρυθμίσεις (π.χ. φορολογικός εξορθολογισμός με δικαιοσύνη, καταπολέμηση γραφειοκρατίας και πελατειακής κομματοκρατίας, ριζική διευκόλυνση διατηρήσιμης επιχειρηματικότητας και επενδύσεων) δεν προχώρησαν εξαιτίας της αντίστασης αυτής. Οι ιδέες για στοιχειώδες πρόγραμμα επανεκκίνησης της πραγματικής οικονομίας με βάση τα συγκριτικά πλεονεκτήματα παραγωγικών τομέων, μένουν στα αζήτητα για τον ίδιο λόγο. Τα όποια ισχνά κονδύλια διοχετεύονται όπως πριν σε αντιπαραγωγικούς ή μη διατηρήσιμους αλλά φίλιους προορισμούς.
    Μαζί με την τεράστια ανεργία, την φυγή νέου παραγωγικού δυναμικού και άλλα ερείπια που αφήνει η κρίση, την «σάπια» Ελλάδα των δεκαετιών 1990 - 2008 θα την ξαναβρούμε άθικτη μπροστά μας. Δεν πειράχτηκε από την κρίση και τα μνημόνια, ούτε κάν άλλαξε τον τρόπο ζωής της και κοινωνικής-οικονομικής συμπεριφοράς της. Η κρίση προκάλεσε μεγάλη «χασούρα» στα φτωχότερα μέρη της κοινωνίας και στους όποιους συνεπείς προς τις υποχρεώσεις τους των μεσαίων στρωμάτων. Για τους «πολυμήχανους όλο φιγούρα», κρίση δεν υπήρξε, ούτε υπάρχει..." ("Διακυβέρνηση σε εποχή ισχνών αγελάδων", Ιούνιος 2013, απο τον ιστότοπο "Μετά την Κρίση") http://aftercrisisblog.blogspot.gr/2013/06/blog-post_5.html Η σκυτάλη - ή μάλλον το χαρτοκούτι με τη βόμβα - θα παραδοθεί οσονούπω στον επόμενο κυβερνητικό σχηματισμό. Δεν υπάρχει πιά άλλη ρεαλιστική εκδοχή στο στόρυ "Ελληνική ελίτ, η αδιόρθωτη"

  5. Η ελιτ και τα μετοχολογια avatar
    Η ελιτ και τα μετοχολογια 29/06/2014 07:43:57

    καλο το παραμυθι με την ελιτ , αλλα ο συγγραφεας ξεχασε τον δρακο. Για ποια ελιτ μιλαμε οταν η πλειονοτητα της , ειναι τοπικοι αντιπροσωποι παγκοσμιων συμφεροντων. Μια ματια στα μετοχολογια των τραπεζων, οπως διαμορφωθηκαν μετα τα κολπα της ανακεφαλαιοποιησης , πειθει και τον πλεον αδαη. Εαν προσθεσει καποιος δε και τα μελη της υποτιθεμενης ελιτ που ειναι ελεγχομενα με δικαστικες υποθεσεις, η αναφερομενη απο τον συγγραφεα ελιτ μαλλον με υποτακτικο που περιμενει εντολες απο τα πραγματικα αφεντικα μοιαζει. Και οπως ελεγε και ο μεγας ροτσιλντ : δωσε μου τα ηνια της οικονομιας μιας χωρας και ασε τους πολιτικους να βγαζουν οτι νομους θελουν. Αυτα και καλη λευτερια . Μας εχει συμβει αρκετες φορες με ξενους κατακτητες ανα τους αιωνες.

  6. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 29/06/2014 07:48:34

    Η μόνη χρεωκοπία του ελληνικού κράτους η οποία προκάλεσε μεταρρυθμίσεις ήταν αυτή του 1897. Σε όλες τι άλλες δεν άλλαξε τίποτα. Οι μεταρρυθμίσεις δε γίνονται χωρίς τη θέληση της πλειοψηφίας. Ούτε εκ των άνω μπορούν να επιβληθούν με τη βία. Αυτό που βλέπουμε από το 2010 και μετά είναι μια μάχη οπισθοφυλακών οργανωμένων ομάδων οι οποίες προσπαθούν λυσσαλέα να υποστούν όσο το δυνατών λιγότερες απώλειες. Άλλωστε ο καθένας δίνει στην έννοια μεταρρύθμιση τη σημασία που τον συμφέρει. Απλώς, η ψωραλέα ελίτ και το συνονθύλευμα διαφόρων επαγγελματικών ομάδων περί αυτήν αντί να αποτελεί τον πηρύνα μιας αλλαγής, είναι η τροχοπέδη κάθε εξέλιξης. Αυτό αποτυπώνεται βέβαια και στο συσχετισμό των πολιτικών δυνάμεων, ασχέτως αν κάνουμε ότι δεν το βλέπουμε.
    Την καλημέρα μου

  7. Άπαντα Επιστάμενος avatar
    Άπαντα Επιστάμενος 29/06/2014 08:53:54

    "Η κρίση τούτη ήταν, μια μοναδική ευκαιρία για την Πατρίδα μας να προχωρήσει μπροστά και να μεταλλαχθεί σε μια σύγχρονη δυτική δημοκρατία"
    Όσο ευκαιρία είναι να μάθεις να χρησιμοποιείς το αριστερό σου χέρι αν σου κόψουν το δεξί! Δεν λεω ότι δεν χρειαζόμαστε μεταρρυθμίσεις. Όμως η κρίση είναι πρόβλημα από μόνη της κι όχι η λύση κάποιου άλλου προβλήματος.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Άπαντα Επιστάμενος 29/06/2014 09:08:49

      Δεν μας κόψαν το δεξί χέρι! Αντίθετα, μας κόψαν το αριστερό που επιμέναμε τόσες δεκαετίες να χρησιμοποιούμε και μάλιστα εντελώς λάθος. Εμείς από την άλλη, αντί να μάθουμε να χρησιμοποιούμε το δεξί, που είναι και πιο φυσικό - αποτελεσματικό, επιμένουμε να θέλουμε να τα κάνουμε όλα με το ακρωτηριασμένο και στρεβλό αριστερό ακόμη. Ελπίζω τώρα να έγινα περισσότερο αντιληπτός φίλε μου ...

      • airman avatar
        airman @ akenaton 29/06/2014 16:44:07

        Όσο παίρναμε επίδομα αναπηρίας (βλέπε δάνεια) μια χαρά βολεύονταν όλοι. Τώρα το ανάπηρο ούτως ή άλλως αδυνατεί ενώ το άλλο έχει "ατροφήσει"! Παρά ταύτα ο Αλέξης προσπαθεί να μας πείσει ότι φταίνε τα "εργαλεία" που είναι σχεδιασμένα για "δεξιόχειρες"!

  8. pepe avatar
    pepe 29/06/2014 09:38:08

    Συμφωνώ, μόνο που εγώ δεν ελπίζω πια στον Σαμαρά, αν δεν έκανε τώρα τις αλλαγές πότε θα τις κάνει. Σιγά μην ξαναψηφίσω Σημίτη, Μητσοτάκη, Βαρβιτσιώτη, Βενιζέλο και κάτι τελειωμένους πασόκους. Καληνύχτα!

  9. Θόδωρος 17.06.201? avatar
    Θόδωρος 17.06.201? 29/06/2014 09:56:14

    Οι εξαγωγές μειώθηκαν 12% στο τετράμηνο!.. Γιατί? Για να μπορεί να φτιάχνει η Frau τα BMW και τα Mercedes στην Ελλάδα που είναι και κοντά, αντί στην Κίνα και να γλυτώνει μεταφορικά? Για να είναι τα 500€ όνειρο ζωής για τον κάθε άνεργο?

    • Θόδωρος 17.06.201? avatar
      Θόδωρος 17.06.201? @ Θόδωρος 17.06.201? 29/06/2014 11:16:35

      ...και για να εξηγούμαι -γιατί πολλές φορές πάω κατευθείαν στο τέλος χωρίς να παρουσιάσω το σκεπτικό μου- δεν εννοώ ότι η Frau κάνει μαγικά και μας στερεί τις εξαγωγές. Εννοώ ότι: Εξαιτίας της αδράνειας του πολιτικού κυβερνητικού προσωπικού του υπεύθυνου για τις εξαγωγές μας και την προώθησή τους, οι εξαγωγικές βιομηχανίες μας δεν μπορούν να λειτουργήσουν (αναξιοπιστία στο εξωτερικό = εγγυήσεις από προμηθευτές "όλα μπροστά"= έλλειψη 1ων υλών) και ίσως και άλλες αιτίες.. Οι εξαγωγές μας έπρεπε αυτήν την στιγμή να γ@μ... και να δέρνουν. Κι αυτές πέφτουν! Έτσι στρώνεται το χαλί σ' αυτούς που θα μας "λυπηθούν" και θα 'ρθουν να μας σώσουν με 500€ και 400€ και 300€ μισθό!... Αλλά πάλι εδώ, το κεφάλι μας φταίει, το κλούβιο!

    • NikosP avatar
      NikosP @ Θόδωρος 17.06.201? 29/06/2014 23:37:03

      Οχι μονο αυτο, αλλα εαν δεν το αλλαξεις με καινουργιο σου βαζει τελη κυκλοφοριας μεχρι και 1000 ευρω παραπανω. Μηδεν τελη τα καινουργια αυτοκινητα των 20000, 1000 ευρω το παλιο των 3000. Με προσχημα βεβαια ... το περιβαλλον. Ειδες ποτε καμια Ευρωπαικη πολιτικη να ευνοει την Ελλαδα; Τα Ελληνικα προιοντα; ΠΟΤΕ

  10. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 29/06/2014 10:03:57

    Όμως, πέραν της περιγραφής, ήλθε η ώρα να δείξουμε κατηγορηματικά με το δάκτυλο τον ¨λαό ψηφοφόρο¨ που ποτίζει και λιπάζει τούτο το μολυσμένο χωράφι ¨των τζακιών, των πριγκιπάτων, των βαρόνων, των διαπλεκόμων, των νταβατζήδων και των κουμπάρων¨. Η εκλογική αναμέτρηση δεν είναι μεταξύ ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ. Είναι μεταξύ ψηφοφόρων του σάπιου και του υγειούς. Ο εχθρός και της ΝΔ και του ΣΥΡΙΖΑ είναι το σάπιο μήλο στο χέρι του ψηφοφόρου της διαπλοκής και της σήψης.

  11. KώσταςΜΠ avatar
    KώσταςΜΠ 29/06/2014 11:38:53

    Ακενατόν, γράψε ποιές ακριβώς και συγκεκριμένα μεταρρυθμίσεις εννοείς ή φοβάσαι πως ενταφιάζονται και άμα βρεις 5(αριθμός πέντε) συνομιλητές που θα συμφωνούν στο αναγκαίο αυτών των 5 μεταρρυθμίσεων , σφύρα μου κλέφτικα. Αν τις κατονομάσεις θα αποκληθείς "νεοφιλελές", "νεοταξίτης" και λοιπά φαιδρά από τους αντιμνημονιακούς της φακής. Τις μεταρρυθμίσεις δεν τις θέλει η πλατειά μάζα του κόσμου, ο όχλος του νεοελληναραδισμού, για λόγους ιδιοτελείς: ξεβολεύονται.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ KώσταςΜΠ 29/06/2014 17:45:42

      Πράγματι, καλό θα ήταν να κατονομαστούν κάποιες μεταρρυθμίσεις. Όλο για "μεταρρυθμίσεις" ακούμε και δεν ξέρουμε ποιες είναι. Ποιες εννοούν, όσοι χρησιμοποιούν αυτόν τον όρο; Εγώ μια μεταρρύθμιση ξέρω να χρειάζεται η Ελλάδα, την φορολογική μεταρρύθμιση. Όμως αν σας πω ότι εννοώ να καταργηθούν π.χ. οι εξωφρενικοί θεσμοί των "φορολογικών" και "ασφαλιστικών" ενημεροτήτων, τότε πιθανότατα εσείς οι "νεοφιλελέδες" να βγάλετε σπυράκια έναντι εμού, του ιερόσυλου. Γι' αυτό σας λέω: Κατονομάστε πρώτα έστω μία μεταρρύθμιση και μετά σας αποδίδουμε και ό,τι χαρακτηρισμό θέλετε.

      • Κώστας ΜΠ avatar
        Κώστας ΜΠ @ Διογένης 30/06/2014 02:41:10

        "Κατονομάστε πρώτα έστω μία μεταρρύθμιση"... 1. Κατάργηση μονιμότητας στο Δημόσιο. Θέση στο Δημόσιο με συγκεκριμένη θητεία πχ 10 χρόνια.Αμα θέλει. Μετά βγαίνει στην ιδωτική οικονομία και την θέση παίρνει άλλος. 2. Αξιολόγηση εκπαιδευτικών. Οι τιράντες του Κοτσιφάκη ( προέδρου της ολμε) θα αξιολογούνται. Μοναδική χώρα που το απολυτήριο ΑΕΙ σου επιτρέπει να διδάσκεις τα παιδιά του Έθνους αφού προσληφθείς με επετηρίδα( τουλάχιστον για πολλά χρόνια συνέβαινε) 3.Κλείσιμο ΤΕΙ που έγιναν για ψηφοθηρικούς λόγους σε κάθε κωμόπολη και τώρα είναι άδεια+ καθορισμός των μελών ΔΕΠ , δηλαδή του αριθμού που χρειάζονται τα τμήματα από αρχή άλλη εκτός της εκάστοτε Συγκλήτου 4. Λουκέτο, όχι πρόστιμα, σε κάθε επιχείρηση με μαύρη-ανασφάλιστη εργασία. Ο Βρούτσης ορθά αύξησε τα πρόστιμα και έκανε την Εργάνη, αλλά ο νεοελληναράς αν ο νόμος δεν είναι δρακόντειος δεν σέβεται τίποτα. 5. Μειωμένη φορολογία, όχι οριζόντια μειωμένη για όλες τις επιχειρήσεις, αλλά κυρίως για τις εξαγωγικές. Πρόκειται πέρι όνειδους το γεγονός πως οι εξαγωγές μας μειώνονται όταν όλων των χωρών σε δημοσιονομική κρίση αυξάνονται, ενώ συγχρόνως ξαναπέσαμε στα "σκληρά": αυξάνονται πάλι , στο πλαίσιο της ανθρωπιστικής κρίσης, οι εισαγωγές αυτοκινήτων. Κυρίως αυτομεταρρύθμιση των πολιτών. Αναγνώριση πχ πως το να μην είναι διπλοθεσίτες οι ΙΚΑτζήδες ("δεν μπορώ κυρία μου, περάστε το απόγευμα από το ιατρείο μου") δεν είναι "βάρβαρη πολιτική εξόντωσης της μεσαίας τάξης" αλλά λογική μεταρρύθμιση. Το να μην μας πουλάει ο κυρ Παύλος ακριβά πρωτότυπα και να μην κάνει ο Λουράντος τζίρο 1 εκ. ευρώ στον ΕΟΠΥΥ με καθορισμένα από το κράτος ποσοστά κέρδους δεν είναι "κοινωνικός αυτομαστισμός" , αλλά σεβασμός στα λεφτά του Κράτους. Κατάργηση της νοοτροπίας( εμφανίστηκε σε άρθρο εδώ) της λογικής " απόφοιτος γυμνασίου μπορεί να είναι διευθυντής στο Δημόσιο, γιατί έμαθε καλά τη δουλειά ". Αλλά ελπίδα δεν υπάρχει. Μια ζωή θα αποκαλούμε τον Καποδίστρια "τύρρανο" , γιατί δεν αφήνει τους Μανιάτες να έχουν δικό τους τελωνείο, μια ζωή θα μας φταίνε οι ξένοι, οι Αμερικάνοι, η Μέρκελ και κυρίως η Μπιλντερμπεργκ και η "νέα τάξη". Στο μεταξύ ας κάνουμε σαματά για τις καθαρίστριες που κανείς δεν θα τις έπαιρνε στην επιχείρησή του με αυτές τις απολαβές, αλλά ας το παίξουμε κοινωνικά ευαίσθητοι με τα λεφτά του Κράτους(τζάμπα είναι). Συγχρόνως ας σιωπήσουμε εκκωφαντικά για το λουκέτο στην Χαλυβουργία, εκεί που ΠΑΜΕ και ΧΑ αγκαλιάζονταν ή ακόμη καλύτερα ας γράψουμε γενικόλογη ανάλυση για "παραγωγική ανασυγκρότηση" χωρίς καμία αναφορά στο λουκέτο σε εμβληματικές βιομηχανίες και στις ευθύνες. Τα λόγια στην Ελλάδα του Λαικισμού είναι τζάμπα. Και το τζαμπαλίκι είναι το Ιδεώδες του Νεοελληναραδισμού.

        • Διογένης avatar
          Διογένης @ Κώστας ΜΠ 30/06/2014 16:16:42

          Αχ αυτά τα κλισέ. 1. Και αν είναι καλός γιατί να στερηθούμε τις πολύτιμες υπηρεσίες του μετά από 10 χρόνια; Γιατί ο ιδιώτης να μπορεί να τον κρατήσει τον καλό και το κράτος να μην μπορεί να τον κρατήσει; 2. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με το "1". Αν είναι να έχει θητεία 10 χρόνια, τι την χρειάζεται την αξιολόγηση; Σε 10 χρόνια θα φύγει, έτσι κι αλλιώς. 3. Γιατί να μην βοηθηθούν τα ΤΕΙ, αφού έτσι κι αλλιώς ξοδέψαμε ένα σωρό λεφτά σε υποδομές, να αποκτήσουν ουσιαστικό περιεχόμενο και να παράσχουν σοβαρές σπουδές, αντί να κλείσουν; "Πονάει κεφάλι-κόβει κεφάλι". Ωραίες μεταρρυθμίσεις. 4. Χιλιάδες επιχειρήσεις επιβιώνουν χάρη στη μαύρη εργασία. Ξέρετε τι κατάρρευση θα επέλθει εάν εφαρμοστεί η πρότασή σας; Επίσης, ξέρετε πόσο θα αυξηθεί η ικανότητα των δημοσίων λειτουργών να εκμαιεύουν "δωράκια" για υπαρκτές και ανύπαρκτες παραβάσεις; Επίσης, ξέρετε καμία χώρα του κόσμου που να ισχύει ένα τέτοιο μέτρο; 5. Για τις εξαγωγές, ας αναρωτηθούμε για τις αιτίες της μείωσης των εξαγωγών. Προσωπικά πιστεύω ότι η μείωσή τους οφείλεται στην σαφή αύξηση της εσωτερικής κατανάλωσης που παρατηρείται τους τελευταίους μήνες. Π.χ. μόνον τον Απρίλιο το λιανικό εμπόριο στην Ελλάδα αυξήθηκε κατά 3,9%. Ελληνικά προϊόντα ή ξένα αγόρασαν αυτοί οι άνθρωποι; Σημασία δεν έχουν τόσο τα επιμέρους. Θέλω να πω ότι η ουσία είναι ότι μπορούμε να διαφωνούμε ατελείωτα για το τι είναι καλό και τι είναι κακό. Επίσης, σκεφθείτε τι από όλα αυτά περιλαμβάνονται στα Μνημόνια και τι όχι. Ούτε άρση της μονιμότητας, ούτε κλείσιμο ΤΕΙ (το σχέδιο "Αθηνά" ολοκλήρωσε την σχετική μεταρρύθμιση), ούτε λουκέτα σε όσους έχουν μαύρη εργασία. Ούτε βέβαια έμμεση επιδότηση των εξαγωγών, που είναι σαφώς αντίθετη στους κανόνες της Ε.Ε. ως "κρατική ενίσχυση". Αστεία πράγματα. Δείχνουν τις συνθήκες υπό τις οποίες ο κόσμος πιστεύει σε συνθήματα όπως "μεταρρυθμίσεις".

          • Κώστας ΜΠ avatar
            Κώστας ΜΠ @ Διογένης 30/06/2014 22:23:11

            1. Γιατί η μονιμότητα είναι αναγκαία προυπόθεση της διαφθοράς. Γιατί η μονιμότητα είναι κληρονομιά μιας παλαιάς Ελλάδας. Γιατί η μονιμότητα αντιστρατεύεται την ανταγωνιστικότητα. 2. Σε καμία αντίθεση δεν έρχεται. Για να καταλάβω είστε εναντίον της αξιολόγησης; Δεν νομίζω... 3. Ποιά ΤΕΙ να βοηθηθούν; Γνωρίζετε το θέμα; Μιλάμε είναι άδεια! Μιλάμε για ΤΕΙ κυρίως επαρχιακών πόλεων. Έχετε εικόνα των ΑΕΙ/ΤΕΙ σε χώρες εξωτερικού και την αντίστοιχη στην Ελλάδα; Έγιναν με βάση τοπίκιστικα κριτήρια, υπερβολικά σε αριθμό, μη έχοντα καμία σχέση ιδίως τώρα με την αγορά εργασίας. Πολλά και άχρηστα 4. Για να καταλάβω: να συνεχιστεί η εκτεταταμένη μαύρη εργασία;;;!!! Αλλά συγχρόνως υποθέτω θα είστε υπέρ της διατήρησης των συντάξεων στα σημερινά επίπεδα ( αλλά δεν μας λέτε ποιος θα πληρώνει ασφαλιστικές εισφορές) , ενώ θα αγανακτείτε με τη λαθρομετανάστευση της οποίας λίπασμα είναι η μαύρη ανασφάλιστη εργασία. Αγαπητέ Διογένη , όλα δικά μας δεν γίνεται. Δεν θα ανακαλύψουμε εμείς στην Ελλάδα κάτι καινούριο. Η μαύρη- ανασφάλιστη εργασία εκτός του ό,τι είναι η χείριστη μορφή εκμετάλλευσης στρεβλώνει τον ανατγωνισμό και υπονομεύει το ασφαλιστικό σύστημα. Δηλαδή έλεος! Να μην γίνουμε ποτέ κανονικό κράτος; Θα βρούμε και επιχείρηματα υπέρ της ανασφάλιστης εργασίας; 5. Διάβασα και αλλού την άποψη σας όπου λέτε-υποθέτετε πως η μείωση των εξαγωγών οφείλεται σε αύξηση της εσωτερικής ζήτησης....Χωρίς κανένα στοιχείο. Τα στοιχεία είναι η μείωση της ύφεσης στο 0,9%( και οφειλόμενη σε αυτό το μικρό ποσοστό στην ρημαγμένη οικοδομή) όπως σωστά λέγατε σε ώτα μη ακούοντος, η αύξηση του λιανικού εμπορίου και ( το ξεχνάτε) η -εξοργιστική - αύξηση των πωλήσεων ( άρα και εισαγωγών) αυτοκινήτων...Οι εξαγωγές απλά φουντάρανε όχι γιατί οι εξαγωγικές επιχειρήσεις άρχισαν να πουλάνε στο εσωτερικό και άλλαξαν αγορές( για χαζούς τους έχετε;) , αλλά γιατί οι στρεβλώσεις της οικονομίας και του κράτους, το ρεύμα , η φορολογία κλπ τους πλήτουν την ανταγωνιστικότητα. Και χάνουν τις αγορές του εξωτερικού.Η επιδότηση επιχειρησεων γίνεται με βάση τον αναπτυξιακό νόμο και φωτογραφικά άνετα μπορούν να έχουν προτεραιότητα οι εξαγωγικοί κλάδοι, με θέσπιση κριτηρίων που να τους ευνοούν. Αστεία είναι τα δικά σας περί της καλής μαύρης εργασίας!

          • Διογένης avatar
            Διογένης @ Κώστας ΜΠ 30/06/2014 23:34:53

            Υποστηρίζω να μην κλείσουν αυτές οι επιχειρήσεις. Άλλο το να τιμωρείς την παράβαση, άλλο το να κλείνεις την επιχείρηση. Είναι προφανές ότι δεν έχετε ιδέα τι συμβαίνει στην αγορά. Στο ζήτημα της αξιολόγησης: Αν είναι έτσι και αλλιώς να φύγει αργά ή γρήγορα, ποιος ο λόγος να αποφασίσεις ότι είναι καλός; Ας πούμε ότι είναι καλός. Στα 10 χρόνια θα πρέπει να φύγει έτσι και αλλιώς. Θα ήθελα επίσης να σκεφτούμε έστω και μια χώρα του εξωτερικού, που να πρέπει να διώχνεις τον υπάλληλο υποχρεωτικά μετά από 10 χρόνια. Δεν μπορώ να σκεφτώ ούτε μία. Αν αυτές είναι οι περίφημες "μεταρρυθμίσεις", να εφαρμόσουμε απίθανα πράγματα που κανένας ποτέ δεν σκέφτηκε και εφήρμοσε αλλού, τότε καταλαβαίνω γιατί πάμε από το κακό στο χειρότερο. Τέλος, το σύνολο των χωρών του πολιτισμένου κόσμου έχουν κάποιας μορφής μεγαλύτερη ή μικρότερη μονιμότητα (tenure λέγεται στα αγγλικά, Unkundbarkeit στα γερμανκά κλπ.) στους δημοσίους υπαλλήλους. Δεν έχουν όμως όλοι διαφθορά. Ούτε κι εμείς είχαμε ιδιαίτερη δημοσιοϋπαλληλική διαφθορά έως το 1981. Δεν είναι η μονιμότητα η αιτία της διαφθοράς. Άλλη είναι. Το δικαίωμα στην ατιμωρησία είναι. Και αυτό έχει άλλες αιτίες. Όχι την μονιμότητα.

          • Κώστας ΜΠ avatar
            Κώστας ΜΠ @ Διογένης 30/06/2014 22:36:07

            -"Χιλιάδες επιχειρήσεις επιβιώνουν χάρη στη μαύρη εργασία. Ξέρετε τι κατάρρευση θα επέλθει εάν εφαρμοστεί η πρότασή σας;"...!!! -"Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, η αδήλωτη εργασία στην Ελλάδα ξεπερνά το 30% ενώ σε περιπτώσεις όπως οι επιχειρήσεις φασόν και οι γεωργικές εκμεταλλεύσεις υπερβαίνει το 60% έως 70%. Ανώτερα στελέχη των φορέων κοινωνικής ασφάλισης υποστηρίζουν ότι το 50% της αδήλωτης εργασίας αφορά αλλοδαπούς, στην πλειοψηφία τους παράνομους, ενώ από τα στοιχεία της επιθεώρησης εργασίας προκύπτει ότι το 47% των αλλοδαπών εργαζομένων που ελέγχθηκαν κατά το περασμένο έτος σε ολόκληρη τη χώρα, ήταν ανασφάλιστο. Το ότι η ανασφάλιστη εργασία αλλοδαπών συνδέεται με την παράνομη μετανάστευση προκύπτει και από τα στοιχεία του ΟΑΕΔ σύμφωνα με τα οποία το 92% των εγγεγραμμένων στα μητρώα του ΟΑΕΔ ανέργων είναι Έλληνες, ενώ μόλις το 6% είναι υπήκοοι τρίτων χωρών, καθώς για την εγγραφή απαιτείται απόδειξη προϋπηρεσίας, μέσω της βεβαίωσης καταβολής ασφαλιστικών εισφορών. Τα στελέχη του υπουργείου Εργασίας εκτιμούν ότι η διενέργεια επαρκών ελέγχων με τη συμμετοχή της οικονομικής Αστυνομίας θα συνδράμει στην τήρηση της εργατικής νομοθεσίας, κάτι που εκτός των άλλων θα δώσει και μια πραγματική ανάσα ρευστότητας στο Ασφαλιστικό Σύστημα οι απώλειες του οποίου από την ανασφάλιστη εργασία ξεπερνούν τα 6,5 δισ. ευρώ". Αναδιατύπωση λοιπόν της τελευταίας φράσης σας:Δείχνουν τις συνθήκες υπό τις οποίες ο κόσμος πιστεύει σε συνθήματα όπως "Χιλιάδες επιχειρήσεις επιβιώνουν χάρη στη μαύρη εργασία".

        • Franc- avatar
          Franc- @ Κώστας ΜΠ 30/06/2014 17:35:15

          Κατονομάζετε μεταρρυθμίσεις που ώφειλαν να είχαν γίνει και που ίσως κάποτε γίνουν στο μέλλον απο κάποια άλλη κυβέρνηση. Οχι μεταρρυθμίσεις που έγιναν ή που θα γίνουν απο την παρούσα κυβέρνηση...

  12. Πέτρος avatar
    Πέτρος 29/06/2014 11:42:33

    ...όμως «θανόντων» μεταρρυθμίσεων Να αλλαχτεί με θανουσών (ή κεκοιμημένων, αν το γυρίσουμε στο θρησκευτικό). Το θανόντων είναι γενική αρσενικού ή ουδετέρου.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Πέτρος 29/06/2014 13:29:13

      Απολογούμαι φίλτατε ...

  13. Geros avatar
    Geros 29/06/2014 11:42:58

    Μια κοινωνία που στηρίζει με κάθε δυνατό τρόπο την αποβιομηχανοποίηση επί 40 χρονια , μια κοινωνία στην οποια θεωρείται ξεπούλημα του εθνικού πλούτου η ιδιωτικοποίηση και όχι ο σφετερισμός του πλούτου της χώρας από ορδές βολεμένων κηφήνων, μια κοινωνία όπου θεωρεί ως αυτονόητη αλήθεια το ότι από την ύφεση βγαίνεις ξοδεύοντας και άλλα από τα λεφτά που δεν έχεις, μια κοινωνία που οι μανάδες στέλνουν τα παιδιά τους στις καταλήψεις γιατί είναι "μάθημα διεκδικήσεων", μια κοινωνία που ηρωοποιεί τους νεκρούς που καπέλωσε μια συγκεκριμένη ιδεολογία και αγνοεί τους νεκρούς που αυτή η ίδια ιδεολογία προκάλεσε, μια κοινωνία στην οποία η λέξη νομοταγής είναι συνώνυμο του οπισθοδρομικού ηλίθιου , μια κοινωνία που χαρακτηρίζει την ακριβότερη και ταυτόχρονα χειρότερη και αντιδημοκρατικότερη παιδεία της Ευρώπης "δωρεάν" και μάχεται για να την διατηρήσει, μια τέτοια κοινωνία δεν μπορεί παρα να βρεθεί σε κρίση. Το πότε θα βγει από αυτή την κρίση θα εξαρτηθεί από το πότε οι αποφάσεις της θα γίνουν ορθολογικές και αποδοτικές. Για την ώρα η κρίση έκανε διάσημο τον "δίνω λαχανα , παίρνω πετρέλαιο" Καζάκη , έβγαλε στην βουλή με εκπληκτικά ποσοστά τον "με ψεκάζουν και σκούζω σαν να με σφάζουν" Καμμένο και τον "ο Χίτλερ είναι ο μπαμπάς μου" Μιχαλολιάκο. Πάνω από όλα , η κρίση έκανε αξιωματική αντιπολίτευση το κακέκτυπο της χειρότερης δυνατής εκδοχής του ΠΑΣΟΚ !!!! Αυτά εμένα μου λένε ότι η έξοδος από την κρίση είναι πολύ μακριά ακόμα. Για αυτό αγαπητέ Ακενατόν μην απελπίζεσαι. Τα πράγματα είναι απαραίτητο να γίνουν χειρότερα για να καλυτερέψουν. Για την ώρα είμαστε στην φάση όπου οι εκπρόσωποι του παρελθόντος (και οι δεξιοί και οι αριστεροί) προσπαθούν να τα αλλάξουν όλα αλλα με πρόθεση να μείνουν όλα ίδια , όπως θα έλεγε και ο πρίγκιπας Σαλίνα στον "Γατόπαρδο"

    • Franc- avatar
      Franc- @ Geros 29/06/2014 13:11:15

      .Πες και τα υπόλοιπα γέρο, αφου κα΄νεις τον κόπο. Μια κοινωνία της οποία οι "δεξιοί" ηγέτες θεωρούν ιδιωτικοποίηση την νομιμοποίηση των νταβατζήδων στο πλιατσικολόγημα των κρατικών φιλέτων και ως "ξένους επενδυτές" τον εξής έναν: "Lamda developement" (λέγεμε Λάτση), δεν υπάρχει περίπτωση να επιτρέψουν ορθολογικές αποφάσεις απο αυτή την κοινωνία, που αντιλαμβάνεται δικαίως οτι απο την Τουρκοκρατία έως και τώρα αυτό το κράτος που λέγεται "Ελληνικό" ήταν και παραμένει ξένο... Αυτά και εμένα μου λένε ότι η έξοδος από την "κρίση" είναι πολύ μακριά ακόμα. Αδικα θα περιμένουμε κι εμείς και ο Ακενατών, διότι ακόμα κι αν έρθει, εμείς λόγω ηλικίας δεν θα είμαστε εδώ...Οπότε όποιον κι αν ψηφίσουμε το ίδιο είναι. Μπορούμε να δοκιμάζουμε και τα τσικό αφού νίκη δεν πρόκειται να έχουμε. Ούτε καν ισοπαλία...Τουλάχιστον να μην τρώνε συνέχεια οι ίδιοι, να αλλάζει χέρια η κουτάλα.

  14. panas avatar
    panas 29/06/2014 11:44:15

    Άκουσα πριν από λίγο καιρό στη γερμανική τηλεόραση τον σοσιαλδημοκράτη πρώην καγκελάριο Σρέντερ να αναφέρεται στις περικοπές του κοινωνικού κράτους που θεσμοθέτησε πριν από χρόνια. Ανάφερε τα εξης: " Οι αλλαγές έπρεπε να γίνουν, γιατί η γερμανία διαφορετικά θα οδηγούνταν σε κρίση την οποία θα πλήρωνε, όπως πάντα, το πιο αδύναμο τμήμα του λαού μας..." Γι' αυτόν είναι νομοτέλεια πως την κρίση, με τους σημερινούς όρους του παιχνιδιού, την πληρώνουν οι πιο αδύναμοι, γι' αυτό και προνόησε, κάτι που δεν έκανε σε εμας ούτε ο Καραμανλής ο νεότερος, ούτε και ο ΓΑΠ. Με τη δυσαρέσκεια που υπάρχει ο Σαμαράς παραμένει στην εξουσία με τη στήριξη των μέσων και της οικονομικής σάπιας ελιτ. Σε αντάλλαγμα τους διασώνει και τελικά τον λογαριασμό τον πληρώνουν οι πιο αδύναμοι με φτώχεια, ανέχεια και μετανάστευση των νέων. Γίνεται μεγάλη ζημιά στη χώρα. Τελευταία βλέπω να μεταναστεύουν προς τη γερμανία ελληνικές οικογένειες με παιδιά και αρκετές πολύτεκνες. Δεν είναι μετανάστευση όπως του '60. Έρχονται για να μείνουν. Δε θέλουν να φτιάξουν κάτι στην Ελλάδα. Θέλουν να επιβιώσουν και να ζήσουν αξιοπρεπώς. Η οικονομική και πολιτική ελιτ λειτουργεί όπως πολλοί απάτριδες εφοπλιστές όπου στα πλοία τους δεν υπάρχουν έλληνες. Έτσι θα γίνει και με το πλοίο "Ελλάς"; Δεν καταλαβαίνουν τη ζημιά που κάνουν στη χώρα;

  15. κοινός νούς avatar
    κοινός νούς 29/06/2014 12:13:45

    Συμφωνώ γενικά με το άρθρο . Εκεί που διαφωνώ είναι ότι δυστυχώς η απόφαση της συγκυβέρνησης του 2011 υπό τους δανειστές μπορεί να οδήγησε στην πρωθυπουργία το 2012 , αλλά οδηγεί σε δύσκολους δρόμους τώρα . Ακόμα οι μεταρρυθμίσεις έχουν άλλο περιεχόμενο γιά τον καθένα , αφού η ασυδοσία κυβερνά και ο καθένας κοιτάει να σωθεί ο ίδιος . Εθνικός στόχος και όραμα δεν δόθηκε από κανένα . Αλήθειες δεν ειπώθηκαν . Τα κόμματα ακόμα μιλάνε με λογικές 1945-1949 και έτσι ανεβαίνει το κόμμα που μιλάει με λογικές 1936 . Το καλοκαιράκι τώρα μας βοηθάει , αλλά από Σεπτέμβρη θα έχουμε δράματα .

  16. η Dimi avatar
    η Dimi 29/06/2014 12:15:37

    “Mεγάλωσα!”: Στίχοι, Μουσική, Ερμηνεία, Χάρις Αλεξίου. Τι έμπνευση μπορεί να είχε άραγε, αυτή η πολυτάλαντη και διακεκριμένη Kαλλιτέχνης, για να γράψει ένα τόσο ώριμο, ένα τόσο τραγικά επίκαιρο τραγούδι. “Mεγάλωσα! / Στο τέρας της πόλης / Ήπια φόβο πολύ,/ Ήπια μόλυνση και ψέματα. / Κατάπια λόγια λιπαρά, / Ξεγλίστρησα/ απ’ τον πόθο μου να μάθω. / Κορόϊδεψα τη δίψα μου να δω,/Γιατί είμαι εδώ; / Γιατί είμαι εδώ; /
    Μεγάλωσα! / μ’ αισθήματα χημείας ,/ με στυλ δοσοληψίας / με βλέμματα συμπάθειας / και άσκοπης προσπάθειας. /
    Να Είμαστε Καλοί! /Εμείς;/ Άλλο Εμείς, άλλοι Εμείς.. /
    Πάντα γι’ άλλα μιλάμε/ Πάντα γι’ άλλους μιλάμε / Έτσι Δεν Πονάμε.. / Έτσι Ξεχνάμε!!!/ Μεγάλωσα! / Τέρας της οικογένειας / Ανούσιας ευγένειας / Με ψευτο-υποταγή / Ηθοποιός παιδί,/ στο ρόλο του μεγάλου. / Δεν σου μιλώ γιά βία, / μιλάω για βιασμό./ Να ζεις την εφηβεία, / σημαίνει πόλεμος. / Με μια εφηβεία λάσπη, / στο σιχαμένο άστυ. / Ενήλικας μετά, νευρωτικός. /
    Πάντα γι’ άλλους μιλάμε, / Έτσι Δεν Πονάμε.. / Έτσι Ξεχνάμε!!!/ Μεγάλωσα! / Σύνδεση Otenet,/ Γλυκά από το Pallete,/ Μετά στα Silhouette./ Σκεπάζουμε τους πόνους με φαΐ./ Τα όνειρα σε σύνθλιψη,/ αργότερα η κατάθλιψη,/ φρικιό του Εγώ, / με τσαμπουκά ναυαγώ. / Πάμε γι’ άλλα μιά ζωή, / Πάμε γι’ άλλα! / Βάλτο στα πόδια – Πονάει πολύ! /
    Φτύνω και φιλώ / Δεν σε πάω, μα σ’ αγαπώ / Παράνοια – Διάνοια – Επιφάνεια! / Επιφάνεια! – Επιφάνεια! – Επιφάνεια! / Στεριά! – Πιάσαμε Στεριά! /
    Δάκρυα! Καυτά μου Δάκρυα! Ο πόνος μαλακώνει / Δάκρυα! Καλά μου Δάκρυα!/ Βιολογικός ο καθαρισμός. /
    Πάντα γι’ άλλους μιλάμε,/ Έτσι Δεν Πονάμε.. / Έτσι Ξεχνάμε!!! /
    Μεγάλωσα! / Αγάπη, πριν το Άλφα. / Και κάτω από το μηδέν / το υποσυνείδητό μου, το χώμα του λασπώνει./ Τους σάπιους καρπούς ανακυκλώνει./ Μεγάλωσα! / Μα το παιδάκι, κλαίει! / Δεν ξέρει Γιατί φταίει; / Δεν έχει Που να πάει; / Τα νύχια του μασάει / και βρέχει τα σεντόνια. / Αποσυρμένο χρόνια / στης Φάτνης του τα βάθη../
    Καλά να πάθει! Καλά να πάθει! /Η μάνα του φωνάζει,/ Του δίνει γάλα, το μαλώνει, / Έτσι πιά θα το μεγαλώνει. / Πάντα γι’ άλλους μιλάμε,/ Έτσι Δεν Πονάμε.. / Έτσι Ξεχνάμε!!!/ Μεγάλωσα! / Θα πει να κάνεις το παπί ./ Να ζεις στην απουσία, / να γίνεις εξουσία. / Να μάθεις να γελάς, / και να παραφυλάς. / Να παίρνεις αποφάσεις. / Απαγορεύεται να χάσεις!!! / Μεγάλωσα! / Σημαίνει να ζεις μ’ αυτό, που σ’ αρρωσταίνει./ Να χτίζεις κι άλλα κεραμίδια, / να βγάζεις τόνους τα σκουπίδια. / Να ρίχνεις σ’ άλλους τ’ άδικα! / Να βλέπεις πρωϊνάδικα. / Ν’ ακούς πιστά τις αναλύσεις, / Να αιμοδιψάς για τις ειδήσεις. / Να λες και Yes, να λες και Νο! / Να συνηθίζεις στα πορνό. / Να πολεμάς στον καναπέ, / Να μη μπορείς, χωρίς φραπέ. / Πάντα γι’ άλλους μιλάμε, / Έτσι Δεν Πονάμε.. / Έτσι Ξεχνάμε!!!/ Μεγάλωσα! / Θα πει, να’ ρχεται η ανατροπή. /Οι καιροί να σου τη φέρνουν, / Τα μυαλά σου να τα γδέρνουν, / Να ζητάς για να κουρνιάσεις, / Να μη βρίσκεις τις Οάσεις, / στις ψυχώσεις των άλλων! / Που έχουν για περιβάλλον, / 'Iδιες φάτσες με σένα. Γόνατα λυγισμένα, / Όνειρα.. ξεχασμένα!/ Πάντα γι’ άλλους μιλάμε, / Έτσι Δεν Πονάμε.. / Έτσι Ξεχνάμε!!!” /

  17. ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ 29/06/2014 13:18:23

    Akenaton, Είναι κάτι που το ακούω από την νεαρά μου ηλικία μέχρι και σήμερα, και που συνεχώς το αφόριζα και απεχθανόμουν. Μου έλεγαν ότι μεταρρυθμίσεις (και ιδιαίτερα αυτές που χρειάζεται τώρα η χώρα), δεν μπορούν να γίνουν με Δημοκρατικές διαδικασίες !!! Δεν μπορεί να μετράς τα «κουκιά» καθημερινά. Να λες έχω 153, θα με καταψηφίσουν οι 2 μου μένουν 151. Να συγκυβερνάς με αυτό που έχει καταστρέψει την Ελλάδα. Να υπολογίζεις ότι αυτό το νομοσχέδιο περνάει, αυτό δεν περνάει. Να κάνεις ανασχηματισμό και να πρέπει να ικανοποιήσεις 4 ομάδες, 8 τάσεις και 16 βαρόνους. Να κάνεις τον «σχοινοβάτη» και τον «ισορροπιστή» καθημερινά. Μεταρρυθμίσεις με τέτοια «λογιστική» δεν γίνονται, πολύ περισσότερο αυτές τις ρηξικέλευθες μεταρρυθμίσεις που έχει ανάγκη η χώρα. Το πρόβλημα με τα χρόνια θα γίνεται και μεγαλύτερο, καθώς δεν υπάρχει περίπτωση μονοκομματικών κυβερνήσεων με άνετη πλειοψηφία στο μέλλον. Το αλισβερίσι λοιπόν θα ζει και θα βασιλεύει. Τα «κομμάτια της πίτας» θα μικραίνουν, και ο αγώνας θα γίνεται γι’ αυτό το μικρό κομμάτι. Ο Βενιζέλος π.χ., θα εύχεται να μην πάρει ποτέ μεγάλα ποσοστά. Η στρατηγική είναι να παραμείνει ο ρυθμιστικός παράγων για τον σχηματισμό κυβέρνησης, είτε «ανατολικά» είτε «δυτικά». Έχει λοιπόν τα κομμάτια του (το δικό του και των συντρόφων του) διασφαλισμένα. Τέλος η ελπίδα μου για τον Σαμαρά είναι ότι προσπαθεί να κλείσει το κεφάλαιο που λέγεται χρέος. Προσπαθεί με «νύχια και με δόντια», να κλείσει την μάστιγα αυτή. Είτε με κούρεμα είτε με επιμήκυνση κοκ. Η προσπάθειά του είναι να μπει σ’ αυτή την διαπραγμάτευση από κάποια θέση ισχύος (αν αυτό είναι εφικτό). Αν κλείσει το κεφάλαιο αυτό, τότε θα γίνει «ποιος είδε τον Θεό και δεν τον φοβήθηκε». Αυτό ελπίζω…

    • Franc- avatar
      Franc- @ ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ 29/06/2014 13:40:44

      Αγαπητέ ενεργέ πολίτη, όπως επανειλλημένα έχει αποδείξει και ο φίλος blue Nile με τα εμπεριστατωμένα επιχειρήματά του εδώ στο antinews, αν ο Σαμαράς δεν πετύχει την ρήτρα ανάπτυξης και "εξασφαλίσει" απλώς επιμήκυνση ή κούρεμα του χρέους χωρίς αυτήν, θα μας έχει εξαπατήσει αλλη μια φορά, καταδικάζοντάς μας σε ισόβια αποικία χρέους. Αν κουρέψει το χρέος κατά 50% π.χ. αλλά χωρίς ρήτρα ανάπτυξης, για τα επόμενα 15-20 χρόνια δεν θα δούμε ούτε με το κιάλι μια σοβαρή επένδυση που θα προσφέρει σταθερές θέσεις εργασίας και το 1.500.000 άνεργοι θα παραμένουν έτσι ως το 2035 τουλάχιστο. Και φυσικά αφου θα πληρώνουμε, έχουμε δεν έχουμε περίσσευμα, τόκους και χρεωλύσια, δεν πρόκειται να έχουμε ανάπτυξη, αλλά κάθε ελλειματική χρονιά θα μας δημιουργεί νέο χρέος, έστω κι αν δουλεύουμε με διπλάσια αποδοτικότητα απο τους Γερμανούς, σαν να είμαστε Ιρλανδοί...Αυτό το ξέρουν καλά οι αγορές. Αν οι Υπερ-τραπεζίτες που επέβαλαν στον Ευρωπαικό Νότο τη λιτότητα και την κρίση, δεν σταματήσουν να μας αρμέγουν, δεν θα δούμε ΠΟΤΕ ανάπτυξη, όσο σούπερ-ανταγωνιστικοί κι αν γίνουμε. Το τζογαδόρικο και το μαύρο χρήμα που έχουν οι Βόρειοι, δεν θα μπορέσουμε ΠΟΤΕ να το παράξουμε με τον ιδρώτα μας και το σταυρό στο χέρι. Η άλλη λύση θα ήταν να το κόψουν και αυτοί. Να επέλθει δηλαδή ξαφνικά επιφώτιση του Αγίου Πνεύματος και να κυριρχήσει στην ΕΕ η Αγάπη...

      • Νέστωρ avatar
        Νέστωρ @ Franc- 29/06/2014 14:47:19

        Πάλι οι τραπεζίτες φταίνε... Με το ζόρι μας δάνεισαν; Με το ζόρι μας επέβαλαν τον Αντρέα και την Αλλαγή του; Κοίταξε, εξάρνηση λέγεται αυτό στην ψυχανάλυση. Τη ζημιά μόνοι τους την κάνανε οι Έλληνες στον εαυτό τους. Δεν τους άρεσε η ΝΔ το 1981 και θέλανε Αλλαγή... Ε, τα οψώνια της Αλλαγής, θάνατος... Άσε τους φανταστικούς φταίχτες παράμερα, και εστιάσου στους πραγματικούς: Τους Έλληνες αριστερούς, που έφεραν τον Αντρέα, και ίσως φέρουν και τον Αλέξη. Διότι, δεν πα να αποδεικνύεται στην πράξη ότι οι θεωρίες τους είναι φούμαρα; Εκείνοι εκεί, δαγκωμένοι γερά με τον σοσιαλισμό... Φάτε τώρα σοσιαλισμό, σύντροφοι, να χορτάσετε...

        • Πέτρος avatar
          Πέτρος @ Νέστωρ 29/06/2014 17:13:11

          Τον Ανδρέα και το ΠΑΣΟΚ ποιος τους έφερε και ρίζωσαν εδώ; Μήπως η πολιτική ανικανότητα και η καλλιέργεια μίσους από τις δεξιές κυβερνήσεις του παρελθόντος που πήραν στην αγκαλιά τους τα μιάσματα της κατοχής και της χούντας; Αν για να βγάλεις επαγγελματικό δίπλωμα φορτηγού χρειαζόσουν πιστοποιητικό εθνικοφροσύνης από τον ντόπιο συνήθως αγράμματο ενωμοτάρχη, αν κάποιοι καλοί παραμερίζονταν ή κυνηγιόντουσαν επειδή ο πατέρας ή ο θειός τους ήταν αντάρτες, αν για να γίνεις αξιωματικός ή να παντρευτείς κόρη αξιωματικού έπρεπε να ήσουν δεξιός βαμμένος, τότε ποιος φταίει που ένα μεγάλο τμήμα του λαού αποκομμένο από την εξουσία και το φαγοπότι της περίμενε τον όποιο μεσσία για να γλύψει κι αυτό ένα κοκκαλάκι; Ο Ανδρέας βρέθηκε στην κατάλληλη θέση την κατάλληλη στιγμή και πάτησε (και πρόδωσε) αυτό το όνειρο και αυτή την προσδοκία. Σε πείθει τίποτα από αυτά που συμβαίνουν σήμερα, ότι τα πράγματα έχουν ριζικά αλλάξει; Πάλι την ίδια πίκρα και την ίδια προσδοκία έχει ο λαός, και ψάχνει το νέο μεσσία. Η δεξιά (βουτηγμένη κι αυτή στα σκάνδαλα και στα ιδιοτελή συμφέροντα) δεν μπόρεσε, όποτε της δόθηκε η κυβερνητική εντολή να δώσει σάρκα στους πόθους του λαού. Κυλιέται σήμερα στο βούρκο με το ΠΑΣΟΚ, τους καναλάρχες και τα αφεντικά των τραπεζών, και δεν προλαβαίνει να εκτελεί τα θελήματα των αφεντικών της (και αφεντικών της Ελλάδας). Από οσφυοκάμπτες χορτάσαμε. Κανείς δίκαιος, δημοκράτης και πατριώτης θα βρεθεί; Και όχι οι σημερινοί ούτε δίκαιοι είναι (προεκλογικά 500άρικα σε εργαζόμενους, αντί σε ανέργους), ούτε δημοκράτες (ΠΝΠ, ανοιγοκλείσιμο της βουλής κατά βούληση, περιφρόνηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο), ούτε πατριώτες (έκαναν και κάνουν δάνεια και πωλήσεις κρατικής περιουσίας με διάρκεια πέραν της θητείας τους χωρίς ενισχυμένη κοινοβουλευτική πλειοψηφία).
          Όσοι τους βλέπουν οργίζονται και θα βρεθεί ο επόμενος Ανδρέας να τους τραβήξει πάλι από το μανίκι (και να τους κοροϊδέψει) κι εμείς θα γράφουμε ξανά και ξανά τα ίδια σχόλια. Τελειώνοντας, όχι δεν έφεραν οι αριστεροί τον Αντρέα, η σάπια μέχρι το μεδούλι (από τα μετακατοχικά χρόνια), πουλημένη, αντιδημοκρατική και ανίκανη δεξιά τον έφερε και αυτή θα τον ξαναφέρει σε νέα έκδοση. Είχε τη μπάλα στα πόδια της για δεκαετίες και δεν κατάφερε να βάλει γκολ (να δημιουργήσει σύγχρονο κράτος με ευρωπαϊκές δομές και θεσμούς), και μετά τα έφαγε τα γκολάκια βροχή από τον λαοπλάνο αντίπαλο. Αντί να νικήσει στις δεκαετίες μετά τον πόλεμο, ηττήθηκε κατά κράτος από ένα τσούρμο πεινασμένους ζιβαγκοφόρους ψευτοσοσιαλιστές που προσκυνούσαν το χέρι του κάθε Κουτσόγιωργα και της κάθε Μιμής. Τι ντροπή αλήθεια για αστικό κόμμα που θέλει να θεωρείται και σοβαρό να κατατροπώνεται από κατσαπλιάδες... Το αστείο είναι ότι μερικοί δεν έχουν αντιληφθεί τι έγινε, και μάλλον θα το ξαναζήσουν.

        • franc avatar
          franc @ Νέστωρ 30/06/2014 00:36:55

          Aγαπητέ Νέστωρ άσε τις αφέλειες οτι οι Τραπεζίτες δεν προκάλεσαν την κρίση. Σβήσε την Ελλάδα, άλλωστε η ευθύνη της για την κρίση και το Χρέος του Ευρωπαικού Νότου είναι μόλις το 2%. Οι υπόλοιποι Νότιοι γιατί χρεωκόπησαν? Κόλλησαν τεμπελιά και λωποδυσία απο τους 'Ελληνες? Κι αν διαγράψουν την Ελλάδα θα λυθεί η κρίση? Και γιατί δεν το κάνουν? Εμείς τα κουσούρια μας όπως και οι άλλοι τα έχουμε ανέκαθεν. Η κρίση όμως μας ήρθε απο τη Leehman Brothers και τα τοξικά παράγωγα των τραπεζών. Η διαφορά είναι οτι οι Ελληνικές τράπεζες είχαν πιο πολλά κρατικά τοξικά ομόλογα ενώ οι άλλες ιδιωτικά. Για να μην σκάσουν οι τράπεζες μπήκαμε όλοι στην κρίση και άσε το παραμύθι των τοκογλύφων, που εν πλήρει αγνοία των λαών σε αγαστή συνεργασία με τους Ακηδες, NAI, με το ζόρι δανείζουν τους συνεργούς τους κι όταν σκάνε οι τράπεζές τους, στέλνουν το λογαριασμό στο λαό, χωρίς να του επιτρέψουν ούτε καν "τη μια και μόνη εξεταστική" που θα ευρευνήσει ποιός και πώς το δημιούργησε. Η προπαγάνδα των τραπεζιτών οτι ο λαός φταίει όχι μόνο δεν περνάει πλέον αλλα μας εξοργίζει ακόμα περισσότερο εναντίον τους. Κάποια στιγμή θα την καταπιούν και θα παρακαλάνε γονατιστοί και πάλι, όπως ο Πώλσον να κρατικοποιήσουμε τις τράπεζές τους για να πληρώσει ο λαός την ασύστολη απληστία και την παράνομη δράση τους.

  18. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 29/06/2014 13:44:07

    Ακενατον Χτύπησες στο κέντρο της Εθνικής μας κακοδαιμονίας.

    • franc. avatar
      franc. @ ΣΟΝ ΠΕΝ 30/06/2014 10:13:19

      Τρίχες και πομφόλυγες φίλε Ακενατών. Αυτό το κέντρο "Εθνικής κακοδαιμονίας" το έχομε απ' τη εποχή του Πελοποννησιακού πολέμου, επιβιώσαμε μαζί του 3000 χρόνια και θα το έχουμε για πολλά χρόνια ακόμα, δυστυχώς σε βάρος του λαού που πληρώνει τα πάντα και υπέρ των νταβατζήδων που τα βγάζουν έξω. Ομως αυτό που κάνει τη διαφορά σήμερα είναι οι διάφορες Leehman Brothers που σκάνε και το Ευρώ που το διαχειρίζεται αποκλειστικά η Γερμανία και όχι η Eυρωπαική FED που ώφειλε να υπάρχει πριν το Ευρώ.

  19. πολίτης avatar
    πολίτης 29/06/2014 14:20:50

    Διαβάζω τα σχόλια αλλά μερικά θα με στείλουν αδιάβαστο. Ποιες είναι αυτές οι μεταρρυθμίσεις ρε παιδιά που δεν τις θέλει η πλατιά μάζα γιατί ξεβολεύεται; Προσωπικά, όταν ακούω για μεταρρυθμίσεις, μπαίνω σε θέση άμυνας, όχι γιατί έχω κάτι για να ξεβολευτώ, αλλά γιατί νιώθω ότι θέλουν να με κάνουν κάτι διαφορετικό απ' αυτό που είμαι, να μου επιβάλουν έναν τρόπο ζωής που δεν έχω επιλέξει. Μεταρρύθμιση= κατάργηση συμβάσεων, εργασιακών δικαιωμάτων Μεταρρύθμιση= φτηνοί μισθοί, ισχνές συντάξεις για τους πολλούς Μεταρρύθμιση= να ξεπουλάς λιμάνια, αεροδρόμια, γη Μεταρρύθμιση= δεν μπορώ να κολυμπήσω στην παραλία που διάλεξα γιατί θα θεωρείται ιδιωτικός χώρος Μεταρρύθμιση= παραχωρώ την ενέργεια της χώρας μου σε εταιρεία που εκπροσωπεί το γαλλικό κράτος....παράλογο;;; Μεταρρύθμιση= ξεπουλάω το νερό!!!!! Ένα δείγμα του τι είναι μεταρρύθμιση. Αν δεν εννοείτε αυτά αλλά κάτι άλλο, παρακαλώ εξηγήστε και σίγουρα σε κάποια θα συμφωνήσουμε. Αν πάλι αυτό είναι το μοντέλο που θέλετε, τότε αφήστε με να παραμείνω σάπιος ψηφοφόρος.

    • akenaton avatar
      akenaton @ πολίτης 29/06/2014 16:27:56

      Μάλλον παριστάνετε πως δεν καταλαβαίνετε. Παρακάτω ο φίλος Λάμδα δίνει έναν κατάλογο. Θα μπορούσε ο καθένας μας να δώσει κι από έναν δικό του. Εϊμαι βέβαιος πως σε μερικές μεταρρυθμίσεις οι περισσότεροι θα είμασταν σύμφωνοι. Άρα και η κοινωνία θα ήταν σύμφωνη σε αυτές. Ας ήταν και λίγες. Θα ήταν μια αρχή πάντως. Τελικά, όποιος δεν θέλει να ζυμώσει (να ξεβολέψει δηλαδή την κομματική πελατεία) πέντε χρόνια (κυριολεκτικά!) κοσκινίζει!

  20. Lamda avatar
    Lamda 29/06/2014 15:19:49

    Αντιλαμβάνομαι την ανησυχία του αρθρογράφου για την υπονόμευση των μεταρρυθμίσεων. Όμως πρέπει να ορίσουμε τι είναι μεταρρυθμίσεις, να ορίσουμε τις δικές μας μεταρρυθμίσεις (οχι των ξένων). 1) Να επανιδρύσουμε τα ΑΕΙ, Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια παιδεία. Αξιολόγηση παντού με ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, κατάργηση των φροντιστηρίων που κλέβουν τον Έλληνα γονέα μέσω της αναβάθμισης της δημόσιας εκπαίδευσης. Να σταματήσουν τα πανεπιστήμια να είναι κομματικά σεμινάρια (Αυτές τις ημέρες ένας δολοφόνος τρομοκράτης παρουσιάζει βιβλίο του στην Νομική!!). Να φύγουν δάσκαλοι και καθηγητές ανίκανοι για την εκπαίδευση Ελληνοπαίδων, να γίνεται έρευνα στα ΑΕΙ (όπου πρέπει άμεσα να δημιουργηθούν και ιδιωτικά), στην διοίκηση των ΑΕΙ να μην συμμετέχουν φοιτητές αλλά πετυχημένοι απόφοιτοι. 2) Να καλυτερεύσουμε τον φοροεισπρακτικό μηχανισμό, οι ανίκανοι να απολυθούν, να υπάρχει χρονικό όριο υπηρεσία στους μηχανισμούς αυτούς. Μηχανογράφηση παντού, αυτόματοι έλεγχοι, προληπτικοί έλεγχοι, ποινικοποίηση της φοροδιαφυγής/φοροαποφυγής. 3) Μικρότερο και αποτελεσματικότερο δημόσιο, ας μεταφράσουμε επιτέλους τους κώδικες (νόμους, διατάξεις, γενικούς κανόνες) για τους δημοσίους υπαλλήλους των ΗΠΑ και ας αφήσουμε τις εξυπνάδες περί αξιολογήσεων δομών κλπ που έχουν σαν αποτέλεσμα την μαζική σφαγή κλάδων. 4) Ας αποφασίσουμε επιτέλους την επίπεδη ενιαία φορολόγηση 15% για ΟΛΟΥΣ, που να εφαρμόζεται όμως. 5) Ας συμμαζέψουμε λίγο το δικαστικό σώμα που δεν έχει καταλάβει την δημοσιονομική κρίση και δίνει στον εαυτόν του κάθε χρόνο μεγάλα ποσά αναδρομικών. Ας κριθούν οι δικαστικοί που κωλλισιεργούν και σταματούν τις επενδύσεις με οικολογικό πρόσχημα, πως δρούν εναντίον του ευρύτερου δημοσίου συμφέροντος 6) Επιτέλους ας καταργήσουμε τους φόρους υπέρ τρίτων 7) ας ανοίξουμε τα κλειστά επαγγέλματα (όλα) 8) Επιτέλους ας αποφασίσουμε αν θέλουμε να είμαστε ανεξάρτητη ενεργειακά χώρα (εκτός απο τους υδρογονάνθρακες) μία εθνική πολιτική φθηνού ηλεκτρικού ρεύματος για την επόμενη τριακονταετία (δηλαδή πυρηνικό εργοστάσιο νέας τεχνολογίας) 9) Ας εξασφαλίσουμε τις αγορές χρήσιμων προϊόντων για το δημόσιο σε Έλληνες κατασκευαστές (πχ η αστυνομία να αγοράσει Ελληνικά UAVs που είναι και φθηνότερα και όχι να πληρώσουμε εισαγώμενα) 10) Καταδίκη του λαϊκισμού που μας έφερε μέχρι εδώ και περιορισμός της δράσης των κρατικοσυνδικαλιστών (οι αποφάσεις για απεργία να λαμβάνονται απο το 51% των εγγεγραμμένων μελών του σωματείου, να μην συμμετέχουν σε υπηρεσιακά και διοικητικά συμβούλια) 11) Να δοθεί όραμα και κατεύθυνση στους νέους για μιά Ελλάδα νέα, δημιουργική, καινοτομική (με σκληρή δουλειά και αυτοπειθαρχία). Να στιγματισθεί η ανυπακοή στους νόμους, η ισοπέδωση των πάντων και η τεμπελιά που προωθούν οι κομμουνιστές της αριστεράς . Με ανθρώπους αποφασισμένους, ικανούς και με ηθική μπορούμε να κάνουμε θαύματα

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ Lamda 29/06/2014 17:54:28

      Θα διαφωνήσω κάθετα φίλε Λάμδα με την πυρηνική ενέργεια και θα εκφράσω την απορία μου, γιατί τόσο μένος οι δεξιοί φίλοι με τους εκπαιδευτικούς; Και κακοπληρωμένοι είμαστε και στο απόσπασμα πάντα. Άσε που αν ήταν στο χέρι κάποιων θα μας ζητούσαν ξανά πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων. Δηλαδή σαν εκπαιδευτικός είμαι λιγότερο παραγωγικός από τον ένστολο που πληρώνεται (και παίρνει και αναδρομικά με την συνδρομή των κυρ Τζαμτζήδων) για την περίπτωση που θα γίνει πόλεμος και που πάλι εμένα θα επιστρατεύσουν. Λιγότερο παραγωγικός από τον παπά που λέει πέντε τραγουδάκια και κάνει χρυσές δουλειές με γάμους και κηδείες. Αξιολόγηση και διαθεσιμότητα δεν άκουσα εκεί, ή τους αξιολογεί ο θεός; Είμαι λιγότερο παραγωγικός ή απλά δεν είμαι ψηφοφόρος; Λοιπόν θέλω και εγώ μια μεταρρύθμιση. Να μεταφερθούν στον ιδιωτικό τομέα οι παπάδες και τα ΜΑΤ. Μόνο τα δικά σας χατίρια στον κατάλογο;

      • Fotini avatar
        Fotini @ πολίτης 29/06/2014 18:52:41

        ῾Η γνώμη σας γιά τίς καταλήψεις;; Τέτοια φαινόμενα δέν ὑπῆρχαν προηγούμενες δεκαετίες. Πῶς καί ἀπό ποιούς καλλιεργήθηκαν, πολῖτη;;

        • foros1 avatar
          foros1 @ Fotini 29/06/2014 20:34:57

          οι καταλήψεις στην μέση εκπαίδευση, ήρθαν σαν συνέπεια - συνήθεια των παλαιοτέρων καταλήψεων στα πανεπιστήμια. εσείς έχετε κάποιες αποδείξεις για κάτι άλλο;

    • panas avatar
      panas @ Lamda 29/06/2014 18:05:05

      Διαφοροποίηση... Το 8 είναι αρκετά παράτολμο. Δεν νομίζω να έχουμε ανάγκη να μπούμε σε τέτοιες περιπέτειες με τόσο μεγάλα ρίσκα. Επίσης στο 3, γιατί να πάρουμε το πρότυπο των ΗΠΑ με τα πολλά άσχημά του και να μην πάρουμε σαν πρότυπο το δημόσιο μιας μικρής και πιο προηγμένης ευρωπαικής χώρας. Το 8 ίσως να είναι ακραίο σε μια χώρα που υπάρχει μεγάλη διάσταση ανάμεσα στους πλούσιους και φτωχούς. Μη φορολόγηση κεφαλαίων που επαναεπενδύονται και η σωστή αναλογική φορολόγηση είναι μάλλον ο πιο δίκαιος δρόμος με ένα cut ίσως στο 30%. Το 15% είναι ακραιοφιλελεύθερο :) Δεν θα γίνουμε σε αυτό το θέμα πιο ακραίοι και από τις ΗΠΑ επειδή βολεύει ιδεολογικές εμμονές... Κατα τα άλλα συμφωνώ, αν και δεν αναφέρθηκε το πιο σημαντικό: Κάθε πολιτική πράξη - μεταρρύθμιση πρέπει να κρίνεται με δύο κριτήρια. α. με το αν αφήνει το χρήμα στη χώρα, για να συνεχίσει τους κύκλους του (εθνική οικονομική πολιτική) και, β. με το αν αντιτίθεται στο πελατειακό κράτος που είναι η αιτία για τις περισσότερες στρεβλώσεις στη χώρα. Τα άλλα κάπως μετά θα βρεθούν...

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Lamda 29/06/2014 20:33:24

      Αυή η εμμονή των ελλήνων δεξιών με το flat tax σπάει νεύρα! Μόνον οι πρώην σοβιετικές και οι νότιες βαρσοβιανές χωρες (Βουλγαρία, Ρουμανία) έχουν τέτοια συστήματα. Δείτε επιτέλους τι φορολογικούς συντελεστές έχουν π.χ. οι σκανδιναβοί. Οι Γάλλοι. Οι Γερμανοί, οι Βέλγοι, οι Σλοβένοι, οι Ισπανοί, οι Κροάτες... 'Ολοι μαζί και ο ψωριάρης με τους άλλους ψωριάρηδες (η τελευταία σοβιετική χώρα είναι στα νοτιο-νότια Βαλκάνια).

  21. andy 30 avatar
    andy 30 29/06/2014 16:28:00

    οταν εκλειψει η λεξη κεκτημενο απο την ελληνικη κοινωνια μονο τοτε θα μπορουμε να προχωρησουμε μπροστα.ολα τ'αλλα ειναι λογια του αερα

  22. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 29/06/2014 20:07:06

    Μεταρρυθμίσεις λοιπόν/ Τι σημαίνει αυτή η παράξενη λέξη; Μεταρρυθμίσεις όμως, δηλαδή αυτό που δεν γίνεται. Όχι "μεταρρυθμίσεις", δηλαδή αυτό που γίνεται εδώ και μερικά χρόνια.

  23. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 29/06/2014 20:21:37

    1. Φορολογικός εξορθολογισμός ως προς το σύστημα, τον αναδιανεμητικό του χαρακτήρα και τον αποτελεσματικό μηχανισμό φοροσυλλογής: δηλαδή δημοσιονομική σταθερότητα αλλά με δικαιοσύνη. Ποιές χώρες σχετικά πληρούν αυτή τη διπλή προυπόθεση; Οι σκανδιναβικές, νομίζω. Πεδίον δόξης λαμπρόν λοιπόν. Να πάρουμε ιδέες και να τις προσαρμόσουμε. 2. Καταπολέμηση γραφειοκρατίας και πελατειακής κομματοκρατίας. Δεν χρειάζεται να πω τίποτε άλλο, είναι προσφνή. 3 ριζική διευκόλυνση διατηρήσιμης επιχειρηματικότητας και επενδύσεων. Αλλαγή προτεραιοτήτων και λογικής 4. Επανεκκίνηση της πραγματικής οικονομίας με βάση τα συγκριτικά πλεονεκτήματα. Π.χ. τι γίνεται με την ενέργεια; Με τον πρωτογενή τομέα υψηλής ποιότητας; Με τα υπαρχοντα ολοκληρωμένα κατακόρυφα συστήματα παραγωγής εξαγώγιμων προιόντων υψηλής προστιθέμενης αξίας (π.χ. αλουμίνιο, επεξεργασία γεωργικών προιοντων, δομικά υλικά); Αντ ΄αυτού, στρέφουν την προσοχή σε καταπάτηση αιγιαλών και όλο το "παραγωγικό" οπλοστάσιο της δεκαετίας του 1950: Το τρίπτυχο "τουρισμός-ναυτιλία-οικοδομή" είναι άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε. Άλλης εποχής, όταν οι μπάμιες έβγαζαν αρωματικά άνθη. Και επιτέλους το Σύνταγμα. Είναι προβληματικό. Άλλης εποχής, όταν "οι 2 μεγάλοι συνταγματολόγοι" έδεναν τα σκυλιά με χρυσά λουκάνικα. Αλυσίδες σέλφ σέρβις για νομενκλατούρες διευκολύνει. Και κλοπή δημόσιας περιουσίας. Καιρός για εκλογή Αναθεωρητικής Βουλής. Τώρα. Χθές έπρεπε.

  24. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 29/06/2014 20:27:33

    Εκπαίδευση. Το πιό βασικό, ιδίως μακροπρόθεσμα. Αλλά στροφή στα βασικά, στα θεμέλια. Ασχολούνται μόνο με τα ΑΕΙ. Προβληματισμός για την πολυτελή στέγη, όταν τα θεμέλια είναι από πηλό και βρέχονται. Πρωτοβάθμια λοιπόν και δευτεροβάθμια. Τα θεμέλια της παιδείας είναι σαθρά. Εκεί χρειάζεται προσοχή, μεταρρυθμίσεις, βαθειά ανάσα. "Τhe Child is Father of the Man" (William Wordsworth)

  25. George N avatar
    George N 29/06/2014 21:47:36

    Δεν καταλαβαίνω την απογοήτευση μετά τον ανασχηματισμό. Η ίδια πολιτική ήταν και πριν από αυτόν αλλά και πριν τις εκλογές του 12. Η ίδια πολιτική θα είναι και μετά τις επόμενες εκλογές. Κόντρα στο τι φαντασιώνεται η ΝΔ θα ακολουθήσει την μοίρα του Πασοκ που κι αυτό κάτι τέτοιους πολιτικάντικους υπολογισμούς έκανε. Αυτή θα είναι και η μοίρα του Συριζα κρίνοντας από την απόσταση που έχει με την πραγματικότητα. Το ευτύχημα (για όσους θέλουν να συνεχίσουν την πορεία της χώρας προς Δυσμάς) είναι ότι δεν υπήρξε ατύχημα το 12. Για να αλλάξει όμως η πολιτική σε μια δημοκρατία πρέπει να το θέλει ο λαός. Από την στιγμή που θέλει να πιστεύει ότι θέσεις στο δημόσιο ως εξαργύρωση ψήφου, συντάξεις χωρίς ανάλογες εισφορές, ταύτιση παιδείας με πτυχία, περιθώρια κέρδους με νόμους κτλ είναι και επιθυμητά αλλά....και δυνατά, μονάχα η ζωή μπορεί να τον κάνει να αλλάξει άποψη. Αυτό και κάνει από το 2010 και θα χρειασθεί τον χρόνο της. Το μόνο άσχημο είναι ότι όσο πιο πολύ παίρνει κάποιον να καταλάβει ότι ο τοίχος (της πραγματικότητας) δεν σπάει με κουτουλιές τόσο πιο μεγάλος είναι ο πονοκέφαλος....πέραν αυτού όμως ουδέν.

  26. Η άλυτη εξίσωση avatar
    Η άλυτη εξίσωση 30/06/2014 07:48:22

    Μεταρρυθμίσεις δεν θα γίνουν από τη ...νέα γεροτοκυβέρνηση, αλλά προς τι ο οδυρμός; Μεταρρυθμίσεις ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ούτε από την προηγούμενη. Η διάλυση της Υγείας, το κουτσούρεμα της Παιδείας, η κινεζοποίηση μισθών και συντάξεων, η ισοπέδωση των εργασιακών νόμων, η ζουγκλοποίηση της αγοράς εργασίας, Η ΑΝΟΧΗ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ, η παραχώρηση κρατικής περιουσίας αντί σκανδαλωδώς πτωχού τιμήματος, η ασύστολη εκτροφή του τέρατος της ανεργίας παράλληλα με την απόλυτη προστασία των κομματικών στρατών, την προώθηση μυριάδων συγκυβερνητικών κολλητών και ''εμπίστων'' στις ακριβοπληρωμένες κρατικές θέσεις, κλ.π,κλ.π,κλ.π, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ....ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΠΑΡΑΚΜΗΣ, ΤΥΦΛΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΣΕ ΕΞΩΘΕΝ ΔΙΑΤΑΓΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ. Μεταρρύθμιση είναι ό,τι δρά επαναστατικά, γκρεμίζει κτίζοντας, δημιουργεί καταστρέφοντας, στοχευμένα και προγραμματισμένα, με μόνον ωφελημένο το κοινωνικό σύνολο.Όχι τους μεγαλονταβατζήδες, τους εκλεκτούς και τους μηντιακούς υποστηρικτές των εκάστοτε κρατούντων. ΟΙ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΤΥΦΛΟΙ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΡΙΟ ΞΕΚΛΗΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΠΟΥ ΟΙ ΕΠΙΦΑΝΕΙΣ ΕΠΙΤΗΔΕΙΟΙ ΜΑΣ ΤΟ...ΒΑΦΤΙΖΟΥΝΕ ΥΠΟΚΡΤΙΤΙΚΑ ''ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ'', ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΛΕΜΕ ΚΑΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΚΙ ΑΣ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΟΜΟΡΦΑ.......

    • franc avatar
      franc @ Η άλυτη εξίσωση 30/06/2014 09:57:22

      ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ! αγαπητή Αλυτη Εξίσωση, ξεσκεπάζεις ακόμα έναν βρώμικο αλλά συγκεκαλυμμένο όρο των Καπιταλιστών της εποχής μας που είναι κυρίως οι Παγκόσμιοι τραπεζίτες και οι "Διευθύνοντες Σύμβουλοι" των Πολυεθνικών του Ιμπεριαλισμού που τον αποκαλούν αιδημόνως "Παγκοσμιοποίηση". Ζούμε βλέπεις στην εποχή τής "αθώας απάτης". Κι όταν λένε "μεταρρυθμίσεις", δεν εννούν υπέρ του λαού, αλλ' απεναντίας κατά των συμφερόντων του και υπέρ της αύξησης των κερδών τους που τα αποθηκεύουν και τα αφήνουν να βρυκολακιάζουν σε φορολογικούς παραδείσους σαν τα Κέυμαν την Ελβετία, το Λουξεμβούργο ή το Λιχτενστάιν κλπ. οδηγώντας ακόμα και τις δικές τους τράπεζες στο σκάσιμο...

  27. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 30/06/2014 08:31:30

    Αφού μόνο εκλογές ξέρουμε να οργανώνουμε στο ελλαδιστάν μας με επιτυχία, τι το παιδεύουμε με δύσκολα? Αν είναι δυνατόν να στήνουμε κάλπες κάθε εξάμηνο Η κυβέρνηση αυτή είναι κάτι σαν τις αψιμαχίες πριν την κύρια μάχη. Μπήκαν οι "ψιλοί" για να τρέξουν ασκόπως και να καλύψουν χρόνο μέχρι....τις εκλογές. Αν εξασφαλιστούν 180 βουλευτές, αλλάζει η κυβέρνηση ,μπαίνουν πιά οι κανονικοί. Αν χαθεί η υπόθεση 180, κάνουμε στροφή 180 μοιρών, στο εσωτερικό φυσικά και ασχολούμαστε με το αγαπημένο μας σπόρ...Τις εκλογές. Οι Στουρνάρας και Γκίκας θα συνενοούνται εν τω μεταξύ με τους εξαποδώ ενόσω εμείς θα ασχολούμαστε με υψηλή πολιτική. Ποιες μεταρυθμίσεις και κουραφέξαλα..Απο το 2009 παίζουμε καθυστέρηση και στέλνουμε την μπάλα όχι στην εξέδρα αλλά ακόμη πιο μακρυά, στα χωράφια. Πόσο θα αντέξουν οι Γερμαναράδες μέχρι να ανοίξουν το πορτοφόλι? Αντέχουν όμως οι άτιμοι, είναι σκληροί και δεν μασάνε εύκολα τις αμερικανιές μας.Τι να πουλήσεις τώρα? ανάχωμα στους κομουνιστάς? Σε 2-3 μηνες το πολύ θα έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο. Μετά βλέπουμε τις περιβόητες μεταρυθμίσεις που είναι ότι το χειρότερο για την κοινωνία μας. Χειρότερο και από ιλαρά. Ετσι τις βλέπουμε...Μακρυά από μας ..φτού...φτού να μην μας βασκάνουν κιόλας. Ποτέ των ποτών που θα έλεγε και ο αλέξις δεν θα αφήσουμε να μας χαλάσουν το υπέροχο φρενοκομείο μας. Ακενατόν, δεν είχες ακούσει τον υπέροχο όρο, "Μεταρυθμιστική κόπωση"? .από το 2009 που ξεκινήσαμε επί εποχής κηπουρών και τραλαλά τραλαλό Γιωργάκη , μετά από ένα εξάμηνο άρχισε η κόπωση... Και η εξαγωγή τρέλλας και κορδέλας..Με τα αλήστου μνήμης μετρήματα και οργανογράμματα σκανδαλίδη και λοιπών που παραλίγο να ξεκάνουν τους τροικανούς..Δεν τα κατάφεραν όμως, άντεξαν όταν διάβαζαν εν πλήρη σοβαρότητα ότι απαιτούνται 2-3 μεραρχίες ακόμη ,υπαλλήλων , για να επανδρώσουν τα φυλάκια του δημοσίου... Ο φουκαράς ο ντινόπουλος ούτε ως θράξ πελταστής δεν μπορεί να μοιάζει μπροστά στην ατράνταχτη φάλαγγα των σκανδαλοπανταλάκηδων...Πού χαθηκε αυτός ο υπέροχος τύπος, με το μειδίαμα περιχαρούς αλώπεκος εν τω μέσω κοιμώμενων ορνίθων? Τραπεζίτης ήτο ο τίτλος του. Ετοιμάζεται μάλλον ,για την επόμενη γενιά των μεταρυθμίσεων και των υπουργικών θώκων... Γιαυτό η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει.

    • Franc- avatar
      Franc- @ ορεσείβιος 30/06/2014 09:27:41

      Αγαπητέ Ορεσίβιε, Αν όντως ο Σαμαράς παίζει το παιχνίδι των καθυστερήσεων και πετά την μπάλλα στα χωράφια, μέχρι να αναγκαστούν απο την Ευρωπαική πραγματικότητα να ανοίξουν το πορτοφόλι οι Γερμαναράδες, οι εκλογές είναι ο καλύτερος τρόπος. Ασε που στην Ελλάδα θα έπρεπε να θεσμοθετηθούν υποχρεωτικά κάθε εξάμηνο, διότι τα μόνα έργα που έγιναν στην χώρα είναι τα προεκλογικά. Αυτοί που δεν τις θέλουν, είναι οι Νταβατζήδες και τα λαμόγια τους γιατί κάθε εκλογές, κινδυνεύουν να χάσουν την κουτάλα τους. Δεν είναι τυχαίο το οτι οι Σκανδιναυοί κάνουν κάθε εξάμηνο τουλάχιστο ένα δημοψήφισμα. Τώρα μάλιστα που όλοι οι φορολογούνενοι και στην Ελλάδα υποχρεωτικά χρησιμοποιούν το Ιντερνετ, το κόστος είναι σχεδόν μηδενικό. Μεταρρυθμίσεις που να είναι υπέρ των συμφερόντων του λαού και όχι υπερ των νταβατζήδων, μην περιμένεις στην Ελλάδα, όσο θα κυβερνούν αυτοί. Δεν υπάρχει Ελληνας που να μην συμφωνήσει για ένα κράτος τύπου Σουηδίας. Αλλωστε όταν εγκαθίστανται εκεί οι Ελληνες, γίνονται αμμέσως οι νομοταγέστεροι των πολιτών, γιατι εκεί δεν κυβερνούν οι νταβατζήδες, με αποτέλεσμα οι μεταρρυθμίσεις να ωφελούν τον λαό και όχι μόνο τους νταβατζήδες που τα βγάζουν στο εξωτερικό.

      • ορεσείβιος avatar
        ορεσείβιος @ Franc- 30/06/2014 10:00:16

        Δηλαδή στην χώρα μας οι νταβατζήδες και τα λαμόγια δεν έχουν καμιά σχέση με τα δημόσια έργα και το σκόρπισμα των χρημάτων προεκλογικά.....Ενδιαφέρον... Και μείς είμαστε σαν τους Σκανδιναβούς.. Η Δανεία του Νότου. Κατά τα άλλα δεν άκουσα ακόμη πιά μεγάλη μεταρρύθμιση της οικονομίας και του κράτους προτείνει ο μικρός αλέξης...Υπέρ του λαού φυσικά...

        • franc avatar
          franc @ ορεσείβιος 30/06/2014 11:17:57

          Συ είπας φίλε ορεσείβιε, οτι "στην χώρα μας οι νταβατζήδες και τα λαμόγια δεν έχουν καμιά σχέση με τα δημόσια έργα και το σκόρπισμα των χρημάτων προεκλογικά. " Εγώ αντίθετα λέω οτι οι προτεινόμενες "μεταρρυθμίσεις" απο την Συγκυβέρνηση παραδίνουν και τα τελευταία κομμάτια του κράτους στα γνωστα λαμόγια και τους νταβατζήδες υπο το πρόσχημα της "ιδιωτικοποίησης" που δήθεν μειώνει τις τιμές για το λαό και αυξάνει την "ανταγωνιστκότητα" γενικώς, ενώ απλά δημιουργεί μονοπώλια που στέλνουν τα λεφτά στις Ελβετίες... Επίσης δεν είπα εγώ οτι είμαστε Δανία του νότου αλλά τι θα έπρεπε να επιδιώκουμε, αντί να τα αναθέτουμε όλα στους ενόχους πολιτικούς που μας κυβερνούν. Δεν ξέρω που κολλάει ο μικρός Αλέξης που εγώ ελπίζω να αποδειχτεί Μέγας Αλέξανδρος νο2, αλλά σίγουρα θα σταματήσει αυτούς που μας οδήγησαν στην καταστροφή, απο το να συνεχίζουν να πλιατσικολογούν την εξουσία και να μοιράζονται, ακόμα και τα με αίμα του Ελληνικού λαού, νέα δανεικά που παίρνουν χωρίς να δίνουν λόγο σε κανέναν. Αφου θες και "πρόγραμμα", ο Τσίπρας προτείνει αυτό που ώφειλε κάθε λογικός Ελληνας πολιτικός να κάνει: Να ξαναγίνει η τράπεζα της Ελλάδος, Ελληνική. Nα ανήκει η Κεντρική Τράπεζα της χώρας στο κράτος. Διότι όσα ωραία προγράμματα κι αν έχεις, αν δεν ελέγχεις την κεντρική τράπεζα της χώρας σου θα είσαι για πάντα έρμαιο των νταβατζήδων, Φιλιππίδηδων, Κοντομηνάδων και σία. Ας ξεκινήσει απ' αυτά τα δύο και βλέπουμε. Αν τα καταφέρει σε αυτά, τα υπόλοιπα θα είναι πιό εύκολα.

          • ορεσείβιος avatar
            ορεσείβιος @ franc 30/06/2014 11:38:05

            Ας σταματήσει πρώτα τον Ρούντι την Ρόζα και τον Λαφαζάνη και βλέπουμε..

          • franc avatar
            franc @ ορεσείβιος 30/06/2014 11:56:22

            Αυτοί είναι πιο πονηροί απο τον Αλαβάνο και τον Τσατσόπουλο που του έδωσαν την ευκαιρία να τους σταματήσει. Και κάθε φορά που πουλάνε την "αριστεροσύνη" τους μόλις τους βάζει το ερώτημα, χώνουν την ουρά κάτω απ' τα σκέλια και λουφάζουν λέγοντας "εμείς καταγράψαμε την "αριστερή" μας θέση αλλά το κόμμα έχει αρχηγό και ό γέγονε , γέγονε", όταν αυτός παίρνει "δεξιές " αποφάσεις. Αλλωστε ξέρεις πολύ καλά φίλε μου οτι η πολιτκή σήμερα δεν ασκείται βάσει ιδεολογικών θέσεων, αλλά είναι "η τέχνη του εφικτού" . Ολοι οι "παραδοσιακοί αριστεροί του Σύριζα σήμερα αποτελούν το 0,1 % του κόμματος !!! και βεβαίως το ξέρουν γι αυτό δεν φεύγουν ό,τι κι αν κάνει ο Τσίπρας. Πού να πάνε άλλωστε? Στο ΚΚΕ? Αν φύγουν, θα αντικατασταθούν πάραυτα, όπως και οι προηγούμενοι...

          • ορεσείβιος avatar
            ορεσείβιος @ franc 30/06/2014 12:33:57

            Εχω μπερδευτεί με αυτές τις πιρουέτες...Η τέχνη του εφικτού επιβάλει λοιπόν φίλε μου να..εθνικοποιήσεις την τράπεζα της Ελλάδος και να τυπώνεις κουρελόχαρτα..εντός της ευρωζώνης? Τα πιστεύεις όλα αυτά ή γράφονται αλιευτικώ δικαιώματι? Η πραγματικότητα είναι σκληρή.. Είδαμε το στραπάτσο του κάμερον και της αγγλίας...Μιλάμε για μια ισχυρή χώρα, όχι για την Δανεία του Νότου. Αν θέλει ο μικρός αλέξης να γίνει πρωθυπουργός θα μεταλαχθεί σε νεοπασόκο, κάτι μεταξύ Γιωργάκη και κουλούρη. Αλλιώς ξεχνάμε εξουσίες και λοιπά συμπαραμαρτυρούμενα. Ασχετο. Αυτός ο κατρούγκαλος έπρεπε να κοπεί λόγω ονόματος πέραν των άλλων.. (Αθάνατε Λεμπέση, πόσο δίκιο είχες...) Πολύ γκάου βγαίνει ηχητικά. Και κατρακύλα μαζί.

          • franc. avatar
            franc. @ ορεσείβιος 30/06/2014 17:49:38

            . Σαφώς και η τέχνη του εφικτού επιβάλλει εντός της ΕΕ, όπως και οι άλλες χώρες της και δή οι Ιδρυτικές, να έχουν την Κεντρική τους τράπεζα υπό τον έλεγχο του κράτους και όχι αγνώστων αλλοδαπών ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΥΠΩΝΕΙ ΚΟΥΡΕΛΟΧΑΡΤΑ όπως πονηρά μας λές με τις δικές σου πιρουέττες, αλλά για να εκτελεί το καθήκον της ως διαιτητής μεταξύ των ιδιωτικών τραπεζών που χωρίς έλεγχο πέφτουν στο ποινικό αδίκημα της ασύστολης απληστίας και των τοξικών παραγώγων. Αν πιστεύεις οτι ως Δανεία του Νότου η μόνη μας επιλογή είναι να είμαστε οικόσιτα ζώα της Bundesbank, δικαίωμά σου, αλλά μην περιμένεις να συμφωνήσουμε πολλοί μαζί σου. Εμείς τουλάχιστο θα δοκιμάσουμε κι αλλοιώς , και μπορεί να βγείς και συ ωφελημένος. *Για τον Κατρούγκαλο συμφωνούμε απόλυτα και για την μακακία του με τον Κεφαλογιάννη, αλλά και με την βλακεία του να μην έχει αλλάξει αυτό το γελοίο επίθετο. Φαντάσου τίτλο που είδα τι προάλλες: "Mαρία Γουρνάρη παιδίατρος". Τι να κάνουμε, ακόμα και τα νέα κόμματα εξουσίας έχουν κουσούρια ελληνικής προέλευσης...

  28. βαγγέλας avatar
    βαγγέλας 30/06/2014 11:04:26

    Μεταρρυθμίσεις επιβαλλόμενες εκ των άνω δεν γίνονται. Η κοινωνία μας ζει σε ένα δικό της φαντασιακό κόσμο, που δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα. Έλλειψη παιδείας, κόμπλεξ μεταβιβαζόμενα από γενιά σε γενιά, αναπαραγωγή του άρρωστου συστήματος και της νοοτροπίας, όπως θέλετε πείτε το, αλλά πέντε χρόνια μέσα στην κρίση ο Έλληνας δεν έμαθε ΤΙΠΟΤΕ. Με δράκους και αθώες κορασίδες ξυπνάει και κοιμάται. Όλος ο κόσμος ξέρει τι πρέπει να κάνουμε, όλος ο κόσμος το καταλαβαίνει κι όλος ο κόσμος το κάνει, εκτός από μας. Όλες οι χώρες της ΕΕ που είχαν πρόβλημα το ξεπερνάνε σιγά σιγά, εμείς θυμηθήκαμε τον Τσε και ξεθάψαμε τον Αντρέα. Αυτοί θα μας τραβήξουν στους τάφους τους. Ο τελευταίος να σβήσει το φως.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.