#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/05/2013 19:16
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πώς θα αναστηθεί η Πατρίδα;



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Πως θα αναστηθεί η Πατρίδα; Σίγουρα όχι με το να γίνουμε οι κούληδες της Ευρώπης, τραβώντας το καρότσι για 300 Ευρώ σκάρτα. Το έγραψα  εκατό φορές. Ότι κι αν κάνουμε, οι Βούλγαροι, οι Ρουμάνοι και το Μπαγκλαντές θα είναι πάντα πιο φτηνοί και πρόθυμοι. Τα κάνουν όλα και δεν σιχαίνονται.

Κάποιοι, νομίζουν πως η χώρα είναι Μακντόναλντς. Θέλουν να καταργήσουμε την μονιμότητα, να ιδιωτικοποιήσουμε ακόμη και την είσπραξη των φόρων, να «ελαστικοποιήσουμε» την εργασία, να γίνει ίσως προαιρετική κι η ασφάλιση. Το άκουσα και αυτό. Θες περίθαλψη και σύνταξη, οκ. Δεν θες, δεν πειράζει κι ύστερα, όταν γεράσεις ή αρρωστήσεις, ψόφα στο δρόμο. Θέλουν επίσης να καταργήσουμε ενοχλητικούς θεσμούς, όπως την υποχρεωτική στρατιωτική θητεία και να φτιάξουμε κάτι σαν επαγγελματική Στρατοχωροφυλακή, που απλά θα κάνει τον τροχονόμο στους πρόσφυγες, που δημιουργούν οι πολιτικές των άλλων. Θέλουν  ένα κράτος ελάχιστο κι αυτό πτυσσόμενο, στελεχωμένο μόνο με κάποιας μορφής συμβασιούχους, οι οποίοι θα φοράνε το καπελάκι, θα μπαίνουν πίσω απ’ τον πάγκο κι απρόθυμα θα κάνουν την δουλειά. Χωρίς πίστη, χωρίς συνέχεια του κράτους. Κι όποτε θέλουμε, θα τους σουτάρουμε.

Ποιο ήταν, είναι και θα είναι το πολυτιμότερο κεφάλαιο μας; Οι άνθρωποι. Οι Έλληνες. Ούτε απέραντους σιτοβολώνες έχουμε, ούτε αστείρευτες πηγές πρώτων υλών. Μετρημένα μας τα έδωσε όλα ο Μεγάλος, εκτός από το Φως και το δαιμόνιο της ανήσυχης ψυχής μας. Σήμερα, με την κρίση, τι γίνεται; Οι σαράφηδες που ξεφυτρώνουν σε κάθε γειτονιά μαζεύουν το χρυσό από δαχτυλίδια, σκουλαρίκια, σταυρούς και βέρες κι οι Γερμανοί και άλλοι «φίλοι και σύμμαχοι» τα μυαλά.

Λεηλασία κι αρπαγή. Παιδομάζωμα των αρίστων.

Ποιο είναι το μοντέλο της ανάπτυξης που θα ακολουθήσουμε; Θα γίνει τόσο δελεαστική η εσωτερική υποτίμηση, που όλοι οι βιομηχανικοί  κολοσσοί θα σπεύσουν να στήσουν αχανείς γραμμές παραγωγής; Χλωμό το βλέπω.

Έχω ένα άλλο παράδειγμα. Στο Ισραήλ, τα πανεπιστήμια και τα πολυτεχνεία, συνδεδεμένα με μικρές και μεσαίες εταιρείες και τα τμήματα έρευνας και τεχνολογίας τους, δημιουργούν πρωτοποριακές εφαρμοσμένες καινοτομίες. Στα ηλεκτρονικά, στην βιοτεχνολογία, στην γεωπονία, σε ότι μπορείτε να φανταστείτε, αξιοποιούν τα «πυρηνικά όπλα» των ανθρώπινων μυαλών και δημιουργούν επιστημονική, τεχνολογική πρωτοπορία, που συνδέεται άμεσα με την παραγωγή και περνάει σε αυτήν. Υπογραμμίζω δε τον διαρκή στόχο, εκτός από την πρωτοπορία: την μέγιστη δυνατή εθνική αυτάρκεια.

Η αμυντική βιομηχανία τους είναι αξιοζήλευτη, τα επιτεύγματα τους σε αυτήν, όπως και στα ηλεκτρονικά αλλά και στην γεωργία και κτηνοτροφία, είναι εντυπωσιακά. Και την γη τους την αξιοποιούν πόντο – πόντο. Μέχρι την έρημο δάμασαν και την έκαναν κήπο σε ολόκληρες περιοχές, όπου πριν ζούσαν μόνο αγκάθια και σαύρες.

Το μοντέλο λοιπόν για μας, ταπεινή μου γνώμη, το δρομολόγιο μας για την έξοδο από τούτη δω την καρμιριά, δεν θα είναι αυτό που περνάει από τον εξανδραποδισμό, τον κοινωνικό δαρβινισμό και το «πάρτε πέντε εργαζόμενους στην τιμή του ενός».

Δεν ξέρω καμμία τέτοια χώρα που να ευημερεί. Όλες, μα όλες, που φορέσανε αυτό το κουστουμάκι, όπου τα μανίκια δένουν με λουριά στην πλάτη, ψωμολυσσάνε, ο δημόσιος τομέας τους είναι χάρβαλο από την διαφθορά και ο ιδιωτικός μοιάζει με την Κόλαση.

Η ανάπτυξη κι η ευημερία απαιτούν μικρό αλλά ρωμαλέο δημόσιο τομέα, σοβαρό κράτος, με συνέχεια και πίστη του προσωπικού στην αποστολή, με πειθαρχία, αυτοπειθαρχία κι εθνικό σχέδιο μακράς πνοής. Κι απαιτεί και δημόσιες επενδύσεις, τουλάχιστον στις υποδομές, που υπηρετούν όλους τους τομείς της οικονομίας.

Αυτό, το σοβαρό κράτος, στελεχωμένο αξιοκρατικά, είναι η βάση των πάντων, με ένα θεσμικό πλαίσιο απλοποιημένο και λειτουργικό, χωρίς γραφειοκρατικούς μηχανισμούς εκβιασμών ενάντια στους επενδυτές, ώστε να υπηρετηθούν οι βασικοί μεγάλοι στόχοι:

Πρώτον, Εθνική Παιδεία με δυο πυλώνες. Από τη μια, με επίκεντρο τις ανθρωπιστικές σπουδές, η διδαχή του Ελληνικού Τρόπου, η διαμόρφωση της εθνικής συνείδησης και πίστης της νεολαίας. Αν η Ελλάδα δεν γίνει παγκόσμιο κέντρο μελέτης των ελληνικών σπουδών, της κλασσικής φιλολογίας, της Ιστορίας, της αρχαιολογίας και της φιλοσοφίας, τότε ποιος;  Από την άλλη, επένδυση στην έρευνα και σύνδεση της με την παραγωγή. Δημιουργία πρωτοποριακών εφαρμοσμένων καινοτομιών, που μέσω μικρών και μεσαίων εταιρειών θα περνούν στην οικονομία, στον ελεύθερο ανταγωνισμό. Δεν είναι ζητούμενο. Υπάρχουν ήδη οι άνθρωποι. Υπάρχουν ήδη τεχνολογικά, ερευνητικά επιτεύγματα των δικών μας επιστημόνων, των δικών μας πανεπιστημιακών σχολών. Μ’ όλα τους τα προβλήματα.

Δεύτερον,  μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις είναι αυτές που έχουν την ευελιξία, που μπορούν πιο εύκολα να δημιουργηθούν και να περάσουν τέτοιες καινοτομίες στην παραγωγή, μόνες ή ως συμπαραγωγοί/υποκατασκευαστές μεγαλύτερων εταιρειών.

Έτσι οι ξένοι και δανειστές μας, δεν θα υφαρπάζουν τα καλύτερα μυαλά μας, δεν θα αιμορραγεί το Έθνος. Με τον τρόπο αυτό θα κρατήσουμε και θα αξιοποιήσουμε το πολυτιμότερο κεφάλαιο μας, κάνοντας πράγματα που οι άλλοι δεν κάνουν ή κάνοντας τα καλύτερα.

Και βέβαια, τρίτον, αναγκαίο ένα μακρόπνοο πλάνο, που θα πρέπει να ονομάσουμε Επιστροφή στη Γη. Την εγκαταλείψαμε, διακινδυνεύοντας την επιβίωση μας. Πέθαναν οι τρόποι της επιδότησης, της μονοκαλλιέργειας, τίγκα στα χημικά και στην εξάρτηση. Υπάρχουν όμως άλλοι τρόποι, κι όπου νομίζουμε πως δεν υπάρχουν, έχουμε τα επιστημονικά μυαλά για να τους βρουν. Ώστε να κάνουμε την γεωργία και την κτηνοτροφία μας σύγχρονη κι ανταγωνιστική, αναζωογονώντας την εγκατελειμμένη γη μας, δημιουργώντας πλήθος νέων θέσων εργασίας. Η τυποποίηση, οι νέες καλλιέργειες, οι νέοι τρόποι, συνέχεια της σοφίας των παλιών, που παροδικά διέκοψε η ληστρική και βλαπτική εξάντληση της γης, μπορούν να θρέψουν την χώρα και να εξάγουμε μοναδικά προϊόντα.

Η Πατρίδα δεν θα αναστηθεί με σοβιετικό κρατισμό αλλά ούτε και με τον κανόνα της επιβίωσης του ισχυρότερου στην νεοφιλελεύθερη κοινωνική ζούγκλα. Κοινή λογική χρειάζεται κι επένδυση στους ανθρώπους μας, στην παιδεία τους, στις ικανότητες και την δημιουργικότητα τους. Έξω διαπρέπουν. Ας τους φτιάξουμε τις συνθήκες να μείνουν και να διαπρέψουν και μέσα…

ΣΧΟΛΙΑ

  1. litsa avatar
    litsa 05/05/2013 08:30:31

    Χρόνια πολλά κύριε Κρανιδιώτη. Ωραία τα λέτε.Ακούει κανείς;

  2. Ζήσης Χ. Πατσίκας avatar
    Ζήσης Χ. Πατσίκας 05/05/2013 09:20:49

    Έτσι είναι Φαήλε. Οι άνθρωποι, όμως, που θα προωθήσουν αυτές τις πραγματικές μεταρρυθμίσεις, βρίσκονται παντού - εκτός από την πολιτική! Όσο η πατρίδα μας παράγει στελέχη του κομματικού σωλήνα, όλα αυτά θα φαντάζουν όνειρα απατηλά. Και δεν φτάνει το κάλεσμα ενός εμπνευσμένου αρχηγού. Πρέπει να το πάρουμε χαμπάρι ότι πρέπει οι νέοι (στα μυαλά) οι μορφωμένοι, οι ικανοί, να "μπουκάρουν" (...με την καλή έννοια) σε όλα τα επίπεδα του δημόσιου βίου. Η πολιτική δεν είναι το πρόβλημα, είναι η λύση! Οι πολιτικοί όμως... ακόμα δημιουργούν αναχώματα.
    Καλημέρα και Χριστός Ανέστη!

  3. Δρ. Αθανάσιος Παπαδόπουλος, Πρόεδρος ΝΟΔΕ (ΝΔ) Οντάριο, Καναδά. avatar
    Δρ. Αθανάσιος Παπαδόπουλος, Πρόεδρος ΝΟΔΕ (ΝΔ) Οντάριο, Καναδά. 05/05/2013 09:40:56

    Φαήλο, αδερφέ!
    Κατ'αρχήν, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.
    Μεγάλες αλήθειες είπες. Απλά πράγματα που θα έπρεπε όλοι να γνωρίζουν, και που πολλοί τα έχουν πει και ξαναπεί στο παρελθόν. Ας το πάμε όμως στο ‘δια ταύτα.
    Από πού αρχίζουμε να κάνουμε πράξη το λόγια?
    Προτείνω:
    Αρχή πρώτη: Παραμένουμε πιστοί στις δημοκρατικές διαδικασίες. Όχι επαναστατικές κορώνες.
    Αρχή δεύτερη: Για να λειτουργήσει σωστά η Δημοκρατία χρειαζόμαστε σωστά πολιτικά κόμματα.
    Αρχή τρίτη: Για να βοηθήσουμε να αλλάξει η χώρα προς το καλλίτερο πρέπει να κάνουμε το μερίδιο μας: Να κάνουμε το κόμμα μας (την ΝΔ) καλύτερο κόμμα.
    Αρχή τέταρτη: Αρχίζουμε από το επερχόμενο Συνέδριο της ΝΔ.
    Αρχή πέμπτη: Επεμβαίνουμε δυναμικά και απαιτούμε (δεν εκλιπαρούμε) για την ενσωμάτωση των απλών λογικών που εξέφρασες στο άρθρο σου (και άλλων παρομοίων) στο πολιτικό πρόγραμμα της ΝΔ.
    Αρχή έκτη: Αρχίζουμε τώρα, όχι αύριο
    Βήμα πρώτο: Επικοινωνία με την οργανωτική επιτροπή του Συνεδρίου με έκφραση ενδιαφέροντος για προσφορά ιδεών και προτάσεων.
    Βήμα δεύτερο: Επικοινωνία με την οργανωτική επιτροπή του Συνεδρίου και αίτηση για πραγματικές ευκαιρείς για συμμετοχή των σύνεδρων στην διαμόρφωση του Πολιτικού Προγράμματος της ΝΔ και λιγότερους ξύλινους λόγους από πολιτικούς και πολιτικάντηδες. Όχι άλλες φιέστες για τα μάτια του κόσμου. Ο χρόνος μας και τα (δανεικά) λεφτά του κοσμάκη ‘δεν υπάρχουν πια' για να τα σπαταλάμε άσκοπα πίνοντας καφεδάκι και καπνίζοντες στους διαδρόμους του Σταδίου και κυνηγώντας τα κουπόνια.
    Αυτά προς το παρόν. Ας συνεχίσει κάποιος άλλος βάζοντας το επόμενο λιθαράκι.

  4. constantinos avatar
    constantinos 05/05/2013 09:53:50

    Ειμαι ιατροs ΕΣΥ σε επαρχιακη πολη. Αυτη την στιγμη αδυνατω να εξυπηρετησω το στεγαστικο μου δανειο. Προσφατωs συναδελφοs μου για ενα δικαστηριο εδωσε σε συναδελφο σαs αμοιβη 1500 ευρω και αποδειξη δεν πηρε. Η πατριδα λοιπον κυριε Κρανιδιωτη θα αναστηθει οταν επιτελουs σταματησουμε να φοροδιαφευγουμε και οχι με μεγαλα ωραια λογια. Χριστοs Ανεστη.

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ constantinos 06/05/2013 01:24:01

      Την κάναμε τη συζήτηση αυτή πριν από λίγο καιρό, το συμπέρασμα ήταν για τους περισσότερους ήταν ότι πατριωτισμός είναι τα μεγάλα λόγια κι όχι η απόδοση των φόρων στο κράτος...

  5. George avatar
    George 05/05/2013 10:45:35

    Πως θα συνδεθεί μια σοβιέτ παιδεία (σχήμα υπερβολής όχι το σοβιέτ, το παιδεία) με την παραγωγή? Πως θα υπάρξει ΕΣΥ χωρίς λεφτά όταν δεν μπόρεσε να υπάρξει με πακτωλούς χρημάτων. Αυτοί είναι δυό τομείς του Δημοσίου που δεν μπορούν να αλλάξουν μια και είναι τελείως σάπιοι. Πως θα υπάρξει αμυντική βιομηχανία όταν οι αμυντικές δαπάνες χρησιμοποιούνται ώς "διπλωματικό όπλο" εντελώς ηλιθίως στην καλύτερη περίπτωση και ως αφορμή για μίζες στην χειρότερη? Η αμυντική βιομηχανία θα είναι πάλι κρατική ως στρατηγικός τομέας της χώρας? Από στρατηγικούς αφισοκολητές δεν πρόκειται να δείτε έξυπνα όπλα. Τελικά το μοντέλο είναι ίδιο με αυτό που μας βούλιαξε αλλά αυτή τη φορά θα προσέχουμε πιό πολύ? Τα κομματικά στελέχη που θα τα διοικούν όλα αυτά θα είναι πιό καλοί τύποι? Με αλεργία στο μέλι?

  6. B.Q avatar
    B.Q 05/05/2013 10:53:18

    Ρωμιοσύνη (απόσπασμα) - Γιάννης Ρίτσος
    ''Τράβηξαν ὁλόισια στὴν αὐγὴ μὲ τὴν ἀκαταδεξιὰ τοῦ ἀνθρώπου ποὺ πεινάει,
    μέσα στ᾿ ἀσάλευτα μάτια τους εἶχε πήξει ἕνα ἄστρο
    στὸν ὦμο τους κουβάλαγαν τὸ λαβωμένο καλοκαῖρι.
    Ἀπὸ δῶ πέρασε ὁ στρατὸς μὲ τὰ φλάμπουρα κατάσαρκα
    μὲ τὸ πεῖσμα δαγκωμένο στὰ δόντια τους σὰν ἄγουρο γκόρτσι
    μὲ τὸν ἄμμο τοῦ φεγγαριοῦ μὲς στὶς ἀρβύλες τους
    καὶ μὲ τὴν καρβουνόσκονη τῆς νύχτας κολλημένη μέσα στὰ ρουθούνια καὶ στ᾿ αὐτιά τους.
    Δέντρο τὸ δέντρο, πέτρα-πέτρα πέρασαν τὸν κόσμο,
    μ᾿ ἀγκάθια προσκεφάλι πέρασαν τὸν ὕπνο.
    Φέρναν τὴ ζωὴ στὰ δυὸ στεγνά τους χέρια σὰν ποτάμι.
    Σὲ κάθε βῆμα κέρδιζαν μία ὀργιὰ οὐρανὸ - γιὰ νὰ τὸν δώσουν.
    Πάνου στὰ καραούλια πέτρωναν σὰν τὰ καψαλιασμένα δέντρα,
    κι ὅταν χορεῦαν στὴν πλατεῖα,
    μέσα στὰ σπίτια τρέμαν τὰ ταβάνια καὶ κουδούνιζαν τὰ γυαλικὰ στὰ ράφια.
    ....Κάτου ἀπ᾿ τὸ χῶμα, μὲς στὰ σταυρωμένα χέρια τους
    κρατᾶνε τῆς καμπάνας τὸ σκοινὶ - περμένουνε τὴν ὥρα, δὲν κοιμοῦνται,
    περμένουν νὰ σημάνουν τὴν ἀνάσταση....''
    Ωραία κι επΑναστατικά τα λόγια σας κ.Κρανιδιώτη. Μην τους ξυπνάτε από το λήθαργο όμως κι απ΄τους αναίτιους ...πανηγυρισμούς τους επαϊοντες. Δεν αγαπούν τα μεγαλεπήβολα σχέδια, τους είναι πιό οικείο το γκρέμισμα απ΄ότι το κτίσιμο. Το ''όραμά'' τους, είναι αριθμητικό και βεβαρυμένο από πλήθος συμφεροντολογικών σκοπιμοτήτων. Τα σχέδιά τους, ποτέ δε θα χωρέσουνε ΟΛΟΥΣ τους Έλληνες. Αφορούν μόνο κλίκες, τις ομαδούλες των κρατικοδίαιτων ημετέρων και των ευγενών Πατρικίων, όλων αυτών που μόνιμα...γιορτάζουν (και απαιτούν να γιορτάζουμε με τη χαρά τους κι εμείς) και γενικώς, είναι συντονισμένοι πλήρως στο πνεύμα ''όποιος μπορεί στέκεται όρθιος κι ακολουθεί, οι ''άλλοι'' αποτελούν παράπλευρες απώλειες''.....
    Μη χαλάτε επί τέλους την ...πιάτσα κι εσείς, ψάχνοντας ...ψύλλους στ΄άχυρα!!
    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ !!!!
    Για το ΕΛΛΑΣ ΑΝΕΣΤΗ, θέλει δουλειά πολλή.....

    • B.Q avatar
      B.Q @ B.Q 05/05/2013 11:35:20

      ''βεβαρυμμένο''

  7. ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ avatar
    ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ 05/05/2013 11:02:18

    Χριστός Ανέστη , Καλή Ανάσταση στην πατρίδα μας.

  8. Βούλα Ελευθεριάδου avatar
    Βούλα Ελευθεριάδου 05/05/2013 11:37:47

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ με υγεία

  9. Περικλής avatar
    Περικλής 05/05/2013 12:56:11

    Μπράβο κύριε Κρανιδιώτη. Το μοντέλο του Ισραήλ είχα σκεφτεί κι εγώ ότι θα μπορούσε να αποτελέσει πρότυπο και χαίρομαι που διαβάζω μια σχετική πρόταση.

  10. akenaton avatar
    akenaton 05/05/2013 13:14:43

    Άκρως εμπεριστατωμένο άρθρο αγαπητέ Κρανιδιώτη και συμφωνώ μαζί σου σχεδόν στα πάντα με ελάχιστες εξαιρέσεις (θα συζητούσα π.χ. άρση της μονιμότητας στο Δημόσιο υπό προϋποθέσεις). Το δύσκολο είναι οι προτάσεις αυτές να αρχίσουν να υιοθετούνται από τους κυβερνώντες και κυρίως να προσπαθήσουν να τις κάνουν πράξη. Εκεί ίσως δεις πως η μεγαλύτερη τροχοπέδη θα είναι ο λαϊκισμός, που κάποιοι πολεμάμε με όλη μας την δύναμη. Κι αυτό επειδή για να γίνουν τέτοιες κοσμογονικές αλλαγές που προτείνεις (και ασμένως επικροτώ) θα χρειαστεί να ξεβολευτούν πολλές συντεχνίες, πολλοί "ημέτεροι", πολλοί κομματικοί στρατοί χρυσοκανθάρων και να αλλάξουν νοοτροπίες δεκαετιών και πρακτικές εκατονταετιών. Το εύχομαι, επειδή πραγματικά μονάχα έτσι θα "αναστηθεί" η Ελλάδα.
    Χρόνια πολλά!

    • Ζαγρεύς avatar
      Ζαγρεύς @ akenaton 05/05/2013 16:26:01

      Τό εθνοκράτος μας χρειάζεται νά βοηθήσει πάσει θυσία νά δημιουργηθούν εθνικές συντεχνίες, ώστε νά μπορέσει νά έχει σύγχρονη διεθνή προοπτική.

      Τό εθνοκράτος μας χρειάζεται νά πατάξει πάση θυσία τίς οργανωμένες κρατικότροφες ομάδες συμφερόντων, ώστε νά παύσουν νά λεηλατούν μισθολογικά, νά εκβιάζουν ασύστολα καί νά υπηρετούν άλογα μόνον τίς διεθνικές ισχυρές συντεχνίες, γιά νά μπορέσει νά έχει σύγχρονη διεθνή προοπτική.

      Στήν εποχή τής εθνοκρατικής παρακμής καί τού κατευθυνόμενου διεθνισμού έχει εννοιολογικά διαστραφεί καί τό νόημα τής κοινής μας γλώσσας. Εννοούμαι σήμερα μέ τήν λέξη συντεχνία τίς οργανωμένες κλεπτοκρατικές κρατικότροφες ομάδες συμφερόντων, τόσο τού δημόσιου όσο καί τού ιδιωτικοφανούς κρατικοπροστατευμένου συμπλέγματος μιάς παρακμιακής κρατικίστικης εξουσιαστικής ομάδας. Αυτή η ομάδα συμφερόντων απαγορεύει μέ κάθε μέσο τήν δημιουργία εθνικών συντεχνιών, καταπνίγει εν τή γενέσει της κάθε τέτοια προσπάθεια, γνωρίζει, έν πράγμασι ή εν αμφιβόλω, ότι η μίζερη διαιώνισή της προϋποθέτει τήν δουλική εξυπηρέτηση τών διεθνικών συντεχνιών καί δέν μπορεί νά διανοηθεί ότι η αναπαραγωγή της, έν μέρει τουλάχιστον, μπορεί νά εξυπηρετηθεί άριστα καί αρχοντικά από τήν δημιουργία εθνικών συντεχνιών. Είναι η «μιγάδικη», οργανωμένη κλεπτοκρατικά κρατικότροφη ομάδα συμφερόντων καί παρά τήν ύπαρξη εθνικών αντισωμάτων μέσα στούς ίδιους τούς κόλπους της καταφέρνει νά επιβιώνει μέ τήν βοήθεια τριτοκλασσάτων αντιπροσώπων τών διεθνών συντεχνιών.

      Μέ τήν έκφραση «δημιουργία εθνοκρατικών συντεχνιών» εννοώ τήν δημιουργία σύγχρονων μονάδων παραγωγής καί «προστασίας προϊόντων» παντοειδούς υφής, κάθετης καί οριζόντιας, τού πρτωτογενούς, δευτερογενούς καί τριτογενούς τομέα, τής παιδείας, τής υγείας, πολιτισμικών προτύπων, υπηρεσιών, κ.ο.κ.

      Η διεθνής εξουσιαστική πρακτική, από αρχαιοτάτων χρόνων μέχρι σήμερα, στόχευε στήν δημιουργία ισχυρών συντεχνιακών ομάδων στοχευμένης παραγωγής ή στρατιωτικής ισχύος ή χρηματικής ισχύος ή ισχύος συμμαχιών καί διατηρούσε ή διατηρεί ζηλότυπα αυτή τήν συντεχνιακή συνομάδωση σέ επίπεδο μικρής ή μεγάλης συντεχνίας, πόλης, κράτους, εθνικής ή πολυεθνικής, σέ μέρος από αυτά, σέ υποσύνολο ή σύνολο (π.χ. ΗΠΑ).

      Στήν κατάκτηση καί έλεγχο από μιά Μητρόπολη αποικιακών εδαφών προϋπόθεση είναι η συνοχή της, η στρατηγική επιλογή τής εξουσιαστικής της ελίτ καί η ικανότητά της νά επιβάλλει τό πολιτιστικό μητροπολιτικό της πρότυπο εξουσιαστικά σέ μιά νέα, από τήν Μητρόπολη πιά ελεγχόμενη στήν δημιουργία της, «μιγάδικης» αποικιοκρατικής τοπικής ελίτ, η οποία νά δύναται νά συνυφαίνει τήν ύπαρξή της μέ τά συμφέροντα τής Μητρόπολης. Όσο δέ τό πολιτιστικό μητροπολιτικό πρότυπο επικαλύπτει καί εξαφανίζει ουσιώδεις τοπικούς εθιμικούς κανόνες καί παραδόσεις, καταφέρνει τήν αποσάρθρωση καί διαστρέβλωση τού τοπικού εθνοφυλετικού ψυχισμού, ώστε η «μιγάδικη» τοπική ελίτ νά ηγείται μιάς κοινωνίας «μιγάδων», κατάλληλων γιά τήν διαιώνιση μιάς εσαεί δούλωσης, ακόμα καί στήν περίπτωση αλλαγής μητροπολιτικού προτύπου από άλλο.

      Όσο καί νά μήν θέλω νά στεναχωρήσω συνσχολιαστές καί αναγνώστες, χρονιάρες γάρ οι μέρες, θεωρώ ότι η πάλε ποτέ ισχυρές ρωμαίϊκες συντεχνίες (συνάφια) έχουν ανεπιστρεπτί πεθάνει. Οι Οθωμανοί καί οι Νεότουρκοι νέκρωσαν καί τήν τελευταία τους ισχνύ υπόσταση (ίχνη τους βρίσκουμε στόν κοινοτισμό) καί οι δύο μοναδικές εθνοκρατικά ισχυρές κοινότητες (ελλαδικό καί κυπριακό κράτος) εξουσιάζονται από «μιγάδικες» ελίτ.

      Θεωρώ δέ ότι η εθνοτική παράδοση σέ αυτές τίς δύο εθνοτικές κοινότητες είναι εν δυνάμει υπαρκτή, παρά τήν βίαιη προσπάθεια δεκαετιών γιά «μιγαδοποίησή» τους. Ιστορία καί παράδοση τριών, τουλάχιστον, χιλιετηρίδων δέν καταστρέφονται σέ μερικές δεκαετίες ή εκατονταετίες. Είναι βαρύς ο φόρος αίματος τού έθνους μας καί η βίαιη απόσπαση ενός μεγάλου μέρους του γιά τήν δημιουργία τής σημερινής ανθρωπογεωγραφίας τής Τουρκίας, Ιταλίας, Βουλγαρίας καί Σκοπίων. Είναι βαριά απώλεια η εθελοντική μας συμμετοχή ( εξ' αιτίας κυρίως αυτής τής πολιτικής τών «μιγάδικων» τοπικών μεταπρατών, τοποτηρητών καί διαχειριστών διεθνικών συντεχνιών) στήν ανθρωπογεωγραφία τών αγγλοσαξωνικών κυρίως καί δευτερευόντως τών ισπανικών αποικιών τού νέου κόσμου.

      Θεωρώ επίσης ότι η παγκοσμιοποίηση καί ο σύγχρονος χρόνος είναι καθοριστικές συντεταγμένες ανατροπής τού «μιγαδισμού», ώς τήν κύρια σταθερά οικονομικής καί πολιτισμικής κυριαρχίας. Θεωρώ ότι η γενιά πού «γνώρισε» πιό κοντά τόν κυρίαρχο δυτικό εξουσιαστικό κόσμο καί «κυλίστηκε» στά απόνερα τού δυτικού χοιροτροφίου, μπορεί νά καταλάβει πιό εύκολα τήν διαφορά τής μυρωδιάς πού αποπνέει τό δυτικό χοιροστάσιο από τό χωράφι μέ τίς μεσογειακές λεμονιές.

      Η διαφορά μου μέ πολλούς συνσχολιαστές είναι ότι δέν θεωρώ αναγκαίο - αντίθετα τό θεωρώ καταχρηστικό, εκ τού πονηρού καί μυρίζοντας έντονα «μιγαδισμό» - νά ξαναπάμε στόν πάτο τής ευρωπαϊκής περιφέρειας καί νά αρχίσουμε πάλι από τό μηδέν. Πολύ δέ περισσότερο θεωρώ ότι πρέπει νά παραμείνουμε στήν σημερινή θέση «ισχύος» πού μάς παρέπεμψε η ιστορική αναγκαιότητα τής τύχης ή ατυχίας. Τόν «μιγαδισμό» πρέπει νά εξαφανίσουμε από τήν εθνοκρατική μας κοινότητα. Καί άς μήν γελιόμαστε. Τό σύγχρονο εθνοκρατικό μας μέγεθος, σέ αντιδιαστολή μέ τό εδαφικό καί πληθυσμιακό μέγεθος τών άλλων κρατών, σέ κοινότητα εδαφική καί πληθυσμιακή μάλλον αρμόζει καί όχι σέ κρατική ομοσπονδιακή δομή περισσότερων κοινοτήτων κρατών (ίδε ΗΠΑ, Ρωσία, Κίνα, Βραζιλία, Ιταλία!, κ.ο.κ.).

      Έξωση τού «μιγαδισμού» σημαίνει εθνοκρατικοπροστατευόμενες συντεχνίες. Άμεσα καί έμμεσα, όπως κάνει κάθε σοβαρό κράτος στόν πλανήτη μας. Τότε μόνο θά δημιουργηθεί πλειοψηφική εθνική αστική τάξη καί κοινές συντεχνιακές ανάγκες. Τό είδος καί η ιδιοπροσωπεία τών συντεχνιών πρέπει νά σχεδιαστεί μέ πολύ προσοχή, ώστε νά μήν δημιουργηθούν λαθεμένα καί θνησιγενή σχήματα. Αυτό εμπίπτει στήν χάραξη Εθνικής Στρατηγικής. Εθνικής όμως καί όχι ενταγμένης στήν προσπόριση γρήγορων ευκαιριακών κερδών στήν μεταπρατική εξουσιαστική ελίτ τής χώρας. Τό ιδεατό βέβαια θά ήταν νά αντιληφθεί η σημερινή «μιγάδικη» εξουσιαστική ελίτ, ότι ο μιγαδισμός της είναι πολιτιστικός καί όχι φυλετικός. Ευχής έργον θά ήταν νά αντιλαμβάνονταν τήν αρχοντιά πού αρνούνται νά κληρονομήσουν από πραγματικούς άρχοντες προγόνους καί όχι τόν πονηρό τίτλο κάποιου «σέρ» ή «πολιτισμένου» ευρωπαίου πού μοιράζουν αφειδώς οι συντεχνίες τών εξουσιαστών στούς αντιπροσώπους των. Αυτό όμως προϋποθέτει εθνική αυτογνωσία, κατανόηση τού βάρους τής αρχαίας κληρονομιάς - καί όχι σκουριάς- καί είναι ο μοναδικός δρόμος αυτοσεβασμού καί μετοχής στόν δικό του πραγματικό κόσμο. Σέ αυτόν πού τόν γέννησε καί απαιτεί απογόνους γιά νά συνεχίσει νά υπάρχει. Τόν εθνικό

      • ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ avatar
        ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ @ Ζαγρεύς 05/05/2013 20:56:43

        Μου αρέσουν οι ιδέες σου. Έχεις έναν συγκεκριμένο στόχο στο μυαλό σου.

        • ΓΚΙΑΟΥΡ ΚΙΟΪ avatar
          ΓΚΙΑΟΥΡ ΚΙΟΪ @ ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ 05/05/2013 22:04:39

          ΤΙ ΥΠΑΙΝΙ... ΔΗΛΑΔΗ;;;

      • Β.Κ.Σ. avatar
        Β.Κ.Σ. @ Ζαγρεύς 05/05/2013 22:08:37

        στα Γιάννενα υπήρχε η συντεχνία των αργυροχρυσοχόων, ο Bulgari από αυτούς προέρχεται. Μέχρι πριν είκοσι πέντε χρόνια ανθούσε με ονόματα όπως τον Καρυοφίλλη να τα αναζητούν τουρίστες ευρωπαίοι οικονομικά εύρρωστοι (προσωπικά μου είχαν τύχει Γάλλοι να με ρωτάνε για το κατάστημά του στην Δωδώνης). Αυτή η συντεχνία δεν προστατεύτηκε από την Πολιτεία, δεν στηρίχθηκε στο ευρωπαϊκό περιβάλλον. Μέχρι την ΕΕ τα κατάφερνε μόνη της περίφημα... Μετά;
        Πόσο περιθώριο έχουμε μέσα σε αυτό το ενωσιακό μόρφωμα να αναστήσουμε πάλαι ανθηρές, αλλά και να δημιουργήσουμε νέες εθνικές συντεχνίες; πόσο;

        • tak avatar
          tak @ Β.Κ.Σ. 06/05/2013 12:32:30

          Κυρία μου χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη...
          Φυσικά τους βλέπετε στο ΚΕΠΑΒΙ, τους βλέπετε και στην Αβέρωφ και είναι πλέον για λύπη και δυστυχώς και για λύπηση, οι κορυφαίοι ασημουργοί και οι από τους καλύτερους του κόσμου δημιουργοί ασημοπλάστες!
          Φυσικά αυτοί λίγοι είναι και κανένας Στούρνος δε θα τους λυπηθεί που θα χαθούν από τον οικονομικό χάρτη της περιοχής, αλλά αυτό το εκτός τόπου και χρόνου κράτος των μανδαρίνων, δεν ξέρει τι χάνει σήμερα ούτε και τι θα χάσει στο μέλλον...
          Από την άλλη "κάποιοι" μιλάνε για ανάπτυξη!
          Ναι, να αναπτύξουμε τα ... καλάμια της Λίμνης, για να μη κοστίζει στην εξουσία και πολύ το ... καβάλημα του καλαμιού!!

          • Β.Κ.Σ. avatar
            Β.Κ.Σ. @ tak 06/05/2013 13:22:06

            Aγαπητέ Τακ, χρόνια πολλά, Αληθώς ο Κύριος.
            Η αγωνία της φυσικής επιβίωσης της πατρίδας μας μετά κι από την εμπράγματη απόδειξη της ισχύος του εχθρού με την εισβολή στο πλέον πολύπαθο νησί του έθνους μας, μας οδήγησε νομοτελειακά(;) στην τιάρα την παπική της Δύσης. Πόσα ακόμα θα θυσιάσουμε γι΄ αυτήν την ασφάλεια; μήπως εν τέλει θυσιάσουμε κι αυτή την φυσική επιβίωση της πατρίδας μας; καί τότε ποιό κίνητρο συνανήκειν θα συνέχει ετούτον τον ξεπεσμένο λαό; του "συνευρώπειν"; Ο καγχασμός ας ενωθεί με την πίκρα..., φοβούμαι όμως πως ούτε κι έτσι μπορεί να βγεί ελπίδα αυτοσυνειδησίας...
            Δεν είναι τυχαίο που είμαστε πολλοί ηπειρώτες εδώ μέσα, η αγάπη της πατρίδας είναι άπειρη στην άπειρο γη... Νά ΄σαι καλά.

  11. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 05/05/2013 13:59:55

    Ναι. Σωστές προτάσεις για να στηριχθεί η χώρα και να βρει διέξοδο. Συμφωνώ επίσης και με το παράδειγμα του Ισραήλ . Μπορεί να αποτελέσει μοντέλο προς μίμηση για μας . Καλό Πάσχα , Φαΐλο !

  12. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 05/05/2013 14:23:03

    Ἀγαπητέ Φαήλο,Χριστός Ἀνέστη!
    Μακάρι νά γίνουν πράξη ὅλα ὅσα προτείνεις,ἤ ἔστω ἕνα μέρος ἀπό αὐτά.
    Εἶναι ὅμως καταλιπτική ἡ διαπίστωση ὅτι,τελικά ὅλα αὐτά τά χρόνια ἐμεῖς ἐτοιμάζαμε τούς νέους μας,τά νέα μυαλά,γιά τή Γερμανία καί τίς ἄλλες χῶρες.
    Μέ τήν ἀποδόμηση τῆς Παιδείας ἀπό Ἐθνική καί ἀπό τίς γλωσσολογικές της ἰδιαιτερότητες,ἐτοιμάσαμε πολίτες γιά τόν κόσμο,ἀλλά ὄχι γιά τήν Ἑλλάδα..
    Λές γιά τήν ἐπιστροφή στή γῆ.Μακάρι! Ἀλλά μαζί μέ τίς ἐπιδοτήσεις πού πέθαναν,οἱ πολλοί νέοι μας δυστυχῶς δέν θέλουν νά ἐπιστρέψουν σ' αὐτήν,χρειάζονται καί ἐργαλεῖα καί γιά νά γίνει ἀνταγωνιστική ἡ παραγωγή τους χρειάζεται ὑπομονή κάμποσα χρόνια,ποιός τήν ἔχει;
    Γι' αὐτό μίλησα γιά θλιβερή διαπίστωση στήν ἀρχή,γιατί δυστυχῶς τά μυαλά πού ὑπάρχουν ἐδῶ δέ μᾶς τά ἀρπάζουν,αὐτά ἔχουν βρεῖ τό ἐξωτερικό σάν τήν πιό εὔκολη λύση,εἶναι δηλαδή θέμα νοοτροπίας πιστεύω,μακάρι νά κάνω λάθος...

  13. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 05/05/2013 14:36:10

    Ωπ, μη τα χαλάσουμε στο όνομα .. Φαήλο !!

  14. Υψηλάντης avatar
    Υψηλάντης 05/05/2013 16:28:38

    Σωστά τα λες Φαήλο αλλά με ποιους θα χτιστεί η Εθνική Παιδεία; Με αυτούς που αμφισβητούν βασικούς πυλώνες του Έθνους; Με ποιους θα Αναστηθεί η Πατρίδα;Με τους αρνητές της Ανάστασης και της πατρίδας;

  15. DebbyTant avatar
    DebbyTant 05/05/2013 19:04:52

    Αν η Ελλάδα δεν γίνει παγκόσμιο κέντρο μελέτης των ελληνικών σπουδών, της κλασσικής φιλολογίας, της Ιστορίας, της αρχαιολογίας και της φιλοσοφίας, τότε ποιος;
    Οποιοσδηποτε αγαπα τα αναφερθεντα.
    Εμεις ομως σαν γνησιοι και καθαροαιμοι απογονοι τα κληρονομησαμε αλλα αποδεικνυουμε στην πραξη οτι ολα αυτα δεν εχουν καμμια πρακτικη αξια αφου αποτυχαμε. Οποτε γιατι να ενδιαφερθει καποιος για μια unusefull κλασικη κουλτουρα?

  16. Geros avatar
    Geros 05/05/2013 19:08:23

    Καλά , μόνο εγώ δεν είδα προτάσεις αλλά ένα ανέξοδο , ανώδυνο ευχολόγιο?

    Αυτού του τύπου τις προτάσεις τις έχει ξεπεράσει η πραγματικότητα προ πολλού και σε μεγάλο βαθμό αντιπροσωπεύουν τον τρόπο άσκησης πολιτικής που μας έφερε ως εδώ.
    Το σχήμα που χρησιμοποιεί ο αρθρογράφος είναι γνωστό και δοκιμασμένο , στο πρώτο μέρος στηλιτεύει τους κακούς που θέλουν να πεινάμε, να απολυόμαστε , να , να , να ..... Σε αυτό το μέρος δε υπερβάλει και τα κάνει πιο τραγικά , ζοφερά και μαύρα από ότι είναι , κατά το συνήθειο όλων όσων χρησιμοποιούν αυτό τον σχήμα για να πολιτεύονται. (θα γίνουμε Μπαγκλαντές , δεν θα υπάρχει περίθαλψη, θα "ψοφάει" ο κόσμος στον δρόμο .... τα γνωστά).
    Στο δεύτερο μέρος έρχονται οι δήθεν προτάσεις , και λέω δήθεν γιατί είναι όλες ανώδυνες στο άκουσμα και ΟΛΕΣ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ.
    Είναι όλες προτάσεις σε ορίζοντα δεκαετίας , θα φτιάξουμε παιδεία , φρόνημα , αγροτική παραγωγή ...
    Οι πολιτικοί που διαχειρίζονται το σήμερα δεν έχουν την πολυτέλεια να μοιράζουν ανώδυνα λογάκια. Αυτοί πρέπει να διαχειριστούν ΣΗΜΕΡΑ ένα ασφαλιστικό σύστημα που θέλει 15 δις τον χρόνο επιδότηση από το κράτος για να λειτουργήσει και το ταμείο τους έχει μέσα 10. Αυτοί πρέπει ΣΗΜΕΡΑ να δημιουργήσουν τις συνθήκες να βρούν δουλειά το 27% των συμπολιτών μας που είναι άνεργοι και δεν πηγαίνουν στις οικογένειες τους ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ. Αυτοί πρέπει να βρούν κάποιον να δώσει ΣΗΜΕΡΑ 50 δις να ανακεφαλαιοποιηθούν οι τράπεζες για να μην καταρρεύσει το σύμπαν. Αυτοί πρέπει να κάνουν ένα κράτος μαθημένο σε ένα όργιο σπατάλης να λειτουργήσει ΣΗΜΕΡΑ χωρίς πεταμένα λεφτά , διορισμούς για την απαλλαγή όσων είχαν δουλέψει μια πενταετία και είχαν .... βαρύνει , αλλά και χωρίς τα απαραίτητα για την εκπλήρωση ζωτικών λειτουργιών.
    Για να αντιμετωπιστούν όλα αυτά χρειάζονται άνθρωποι με κουράγιο και όχι αυτοί που στέκονται σαν υποψήφια για τον τίτλο της Μις Υφήλιος που απαντάει στην ερώτηση "τι θα θέλατε να φέρει το αύριο?" , με το :"Θα ήθελα ειρήνη και υγεία για όλο τον κόσμο και να σταματήσουν οι πόλεμοι".

    Αυτοί που θέλουν να βοηθήσουν τον τόπο ΣΗΜΕΡΑ , πρέπει να πουν και να κάνουν πράγματα επώδυνα , δύσκολα και ακόμα πράγματα που δεν τους εκπροσωπούν αλλά δυστυχώς πρέπει να γίνουν γιατί δεν υπάρχει άλλος δρόμος.
    Εγώ πάντως αυτό θα περίμενα από ανθρώπους που θέλουν μάλιστα να αυτοαποκαλούνται "στρατιώτες". Στην εποχή μου οι στρατιώτες δεν έλεγαν στον στρατηγό τους ότι θέλουν να χτυπήσουν μόνο τους ανώδυνους , εύκολους και τους χωρίς απώλειες στόχους.
    Μάλλον από την εποχή μου μέχρι την εποχή του κυρίου Κρανιδιώτη κάτι θα άλλαξε ....

    • Γιάννης Κιαπέκος avatar
      Γιάννης Κιαπέκος @ Geros 05/05/2013 22:09:41

      Γέρο Χρόνια Πολλά.
      Κατηγορείς το αρθρογράφο (Κρανιδιώτη) για ευχολόγιο χωρίς προτάσεις αλλά και εσύ δε βλέπω να κάνεις καμία. Μόνο μη μου πεις για Friedman ή Hayek γιατί "θα πεθάνω" όπως θα έλεγε η "χήρα Μήτση" του Λαζόπουλου.

      • Geros avatar
        Geros @ Γιάννης Κιαπέκος 06/05/2013 12:07:05

        Νόμιζα ότι από το σχόλιο μου ήταν σαφές ότι συμφωνώ με την διαχείριση των πραγμάτων από την παρούσα κυβέρνηση. Αυτή την στιγμή δεν υπάρχουν οι προϋποθέσεις για πολλά άλλα πράγματα.
        Ο κόσμος είναι οργισμένος και έχει φτωχύνει , δεν υπάρχουν οι αντοχές για στήριξη μεγάλων μεταρρυθμίσεων.
        Μερικοί λένε ότι επειδή η κατάσταση είναι τόσο κρίσιμη τώρα είναι η εποχή για μεταρρυθμίσεις. Δεν συμφωνώ , για μεταρρυθμίσεις ανώδυνες και στα λόγια μπορεί , οι πραγματικές μεταρρυθμίσεις όμως πονάνε και θίγουν , δεν νομίζω ότι αυτά η χώρα μπορεί να τα δεχτεί αυτή την στιγμή.

        • Γιάννης Κιαπέκος avatar
          Γιάννης Κιαπέκος @ Geros 06/05/2013 22:09:42

          Για να καταλάβω ... θεωρείς ότι η παρούσα κυβέρνηση κάνει τα σωστά για να βγει η χώρα από τη κρίση. Δηλαδή όταν του χρόνου τέτοια εποχή τα πράγματα είναι ίδια και χειρότερα δε θα μου πεις ότι δε φταίει το σχέδιο (μνημόνιο) αλλά η κυβέρνηση που δε το εφάρμοσε σωστά - σύμφωνοι ;
          Και κάτι άλλο, γιατί θεωρείς ότι οι μεταρρυθμίσεις είναι εκ προοιμίου αντιλαϊκές ;

          • Geros avatar
            Geros @ Γιάννης Κιαπέκος 07/05/2013 11:36:50

            Εσύ μπορεί να γνωρίζεις τα μελλούμενα και να είσαι σίγουρος για το τι θα γίνει του χρόνου , εγώ δεν έχω το κληρονομικό χάρισμα δυστυχώς. Να αλλάξουν τα πράγματα δραματικά προς το καλύτερο δεν το πιστεύω αλλά σίγουρα νομίζω ότι βήματα προς την σωστή κατεύθυνση έγιναν και συνεχίζουν να γίνονται.
            Θυμάσαι που βρισκόμασταν πριν ένα - ενάμισι χρόνο? Αμφισβητείς ότι ο Σαμαράς μας τράβηξε από το χείλος του γκρεμού? Λίγη μνήμη δεν βλάπτει , πότε ήταν που ήμασταν διεθνής περίγελος? Πότε ήταν που μας θεωρούσαν την ντροπή της Ευρώπης και ζητούσαν την αποπομπή μας από αυτήν? Δεν πέρασε πολύ καιρός πιστεύω.

            Όσο αφορά την αντιλαϊκή φύση των μεταρρυθμίσεων νομίζω ότι εξαρτάται από το τι θεωρούμε λαό. Έχεις δίκιο δηλαδή , δεν είναι αντιλαϊκές οι μεταρρυθμίσεις απλά οι ομάδες ειδικών συμφερόντων που θίγονται μπορούν να ελέγξουν την κοινή γνώμη έτσι ώστε όλοι να τις εκλάβουν ως αντίθετες με τα συμφέροντα τους.
            Παραδείγματος χάριν το ασφαλιστικό , έχεις μερίδες πληθυσμού που θα λάβουν πέντε έως και επτά φορές τα χρήματα που έδωσαν ως εισφορές , αυτές οι μερίδες πληθυσμού δεν είναι οι φτωχοί της κοινωνίας μας , είναι μεσαία τάξη. Μια οποιαδήποτε προσπάθεια να γίνει το ασφαλιστικό βιώσιμο και βασισμένο στην λογική (δεν νομίζω να πιστεύει κανείς ότι το να περνούν μερικοί επτά φορές τα λεφτά που έβαλαν έχει καμία λογική) θα έρθει σε αντίθεση με τα συμφέροντα αυτών των ομάδων , σωστά? Το πρόβλημα είναι ότι η μεσαία τάξη έχει επιρροή στην κοινωνία που ξεπερνά τον αριθμό της , την στιγμή που αποφασίσει να αντιταχθεί σε μια μεταρρύθμιση όλα τα ΜΜΕ θα συνταχθούν μαζί της όπως και όλα τα αντιπολιτευόμενα κόμματα , γιατί? Γιατί είναι η τάξη που δημιουργεί την κρίσιμη μάζα ψηφοφόρων που οδηγεί σε πλειοψηφίες. Έτσι οι φτωχοί που δουλεύουν από τα 17 μέχρι τα 77 θα στηρίξουν τον ταξικό τους εχθρό στην ουσία , τον εκπρόσωπο της μεσαίας τάξης που μπήκε στην αγορά εργασίας στα 25-30 και στα 50 είχε βγει με πρόωρη , συνταξιοδότηση!

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ Geros 07/05/2013 12:36:30

            Θα σου κάνω τη χάρη και θα αλλάξω την αντωνυμία "Δηλαδή αν του χρόνου τέτοια εποχή τα πράγματα είναι ίδια και χειρότερα..."
            τα υπόλοιπα ισχύουν ως έχουν.
            Όσο για την ιστορία με το grexit η γνώμη μου είναι ότι έχει πολλή λίγη σχέση με αυτά που κάνουμε ή δε κάνουμε εμείς. Εξαρτάται αποκλειστικά από τι συμφέρει πολιτικά και οικονομικά το Βερολίνο. Παραδείγματος χάριν αυτή την εποχή ο Schäuble μας χρησιμοποιεί σαν παράδειγμα ότι η πολιτική λιτότητας "δουλεύει" εξού και η όψιμη "αγάπη" του για την Ελλάδα.

    • sceptic avatar
      sceptic @ Geros 05/05/2013 22:31:46

      Classic old man...

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ Geros 05/05/2013 22:57:23

      Εγω εχω μια καλυτερη ιδεα. Γιατι να μην επαναφερουμε σε ισχυ την δουλεια. Κοστος εργασιας ασημαντο. Ετσι θα γινουμε ανταγωνιστικοι και ανταγωνιστες του Μπαγκλαντες, οπου οι εργαζομενοι εχουν αρχισει να εχουν παραλογες απαιτησεις, ιδιως μετα την πτωση του ακαταλληλου κτιριου που στεγαζε βιοτεχνιες. Ετσι θα ελθουν στην Ελλαδα οι ξενες επενδυσεις και θα τολμησουμε και εμεις να φερουμε καποια χρηματα απο το εξωτερικο και να τα επενδυσουμε εδω. Ετσι θα αναστηθει η Πατριδα! Μονο με σκλαβους μπορουμε να παμε μπροστα. Ακους εκει 490 Ευρω το μηνα για τον εργαζομενο. Τι παραλογες απαιτησεις ειναι αυτες;

      • Geros avatar
        Geros @ Zugzwang 05/05/2013 23:35:15

        Δυστυχώς από τα σχόλια σας δεν λείπουν μόνο οι τόνοι αλλά και η λογική.
        Με κατηγορείτε για πράγματα που ούτε πιστεύω ούτε εκπροσωπώ. Σας είναι τόσο δύσκολο να απαντάτε εντός θέματος?

        • Zugzwang avatar
          Zugzwang @ Geros 06/05/2013 13:42:47

          @Geros
          Παραδεχομαι καποια υπερβολη και ζητω συγγνωμη, μερες που ειναι. Και απο τα δικα σας ομως σχολια λειπει, καποιες φορες, ο τονος της συμπονοιας. Ξερετε, καλη ειναι οι θεωρια και ξεκινα παντοτε απο καλες προθεσεις αλλα οχι σπανια οδηγει σε καταστροφες. Ο νεοφιλελευθερισμος (του οποιου εσεις ειστε ο καλυτερος θεωρητικος εδω μεσα) ειναι η σημαια που υψωνουν οι μεγαλοι παικτες της καζινoοικονομιας που μας εφερε σ'αυτα τα χαλια. Εσεις υποστηριζετε οτι ο νεοφιλελευθερισμος δεν εχει εφαρμοσθει ποτε στην πραξη η εχει εμφαρμοσθει σπανια. Πως να το κανουμε ομως. Ολοι σχεδον οι μεγαλοι παικτες εχουν σπουδασει σε πανεπιστημια των οποιων οι καθηγητες ηταν (και ειναι οι περισσοτεροι) νεοφιλελευθεροι και, επαναλαμβανω, λενε οι ιδιοι οτι ειναι νεοφιλελευθεροι. Πληρωνετε ισως τα σπασμενα αλλων αλλα πως να γινει διαφορετικα;
          Απο τα σχολια μου λειπουν οι τονοι αλλα οχι απο δικη μου επιλογη. Ζητω και παλι συγγνωμη απο οσους ενοχλουνται. Εσεις ομως ξερετε οτι δεν λειπει παντα η λογικη.
          Φιλικα
          Χρονια Πολλα σε ολες και ολους!

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ Zugzwang 07/05/2013 23:33:28

            Χριστός Ανέστη! Οι νεοφιλ είναι οι κομμουνιστές από την ανάποδη: Το σύστημα που προτείνουν είναι το άριστο, αλλά, εντελώς συμπτωματικά, κακόπεσε και δεν εφαρμόστηκε πουθενά σωστά. Θα θυμάσαι τη συζήτηση με έτερο μουλά του ελευθεριακού νεοφιλελευθερισμού, όπου είχα πει ότι οι ιδέες του οδηγούν απευθείας στη νομιμοποίηση όχι μόνο της πολυγαμίας (ο ίδιος το παραδέχτηκε ότι αυτό είναι ευκτέο...), αλλά και της αιμομιξίας, αν θεωρήσουμε ότι τα εμπλεκόμενα μέρη συναινούν. Η ιστορία της Πάτρας, με τους διεστραμμένους γονείς, σου λέει κάτι μήπως;

          • Geros avatar
            Geros @ ΒΙΣ 08/05/2013 07:59:46

            Έχω ακούσει πολλές προσπάθειες δαιμονοποίησης της φιλελεύθερης ιδεολογίας , αλλα νομίζω ότι η σύνδεση που κανεις με τους γονείς τέρατα της Πάτρας παίρνει το βραβείο!
            Συγχαρητήρια! Είσαστε ο Mister Λασπολόγος για το 2013!
            (αν και είμαστε ακόμα στον Μάιο νομίζω μπορούμε να σας το δώσουμε άνετα από τώρα , αδύνατο να βρεθεί κάποιος να κάνει πιο χοντροκομμένη , προσβλητική, αστήρικτη και παραλογη προσπάθεια λασπολογίας και δαιμονοποίησης)

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Geros 06/05/2013 14:29:58

      Ένα κομμάτι της παρακμής μας είναι πως οι μοδίστρες κι οι παλιοκηδείες κουνάνε το δάχτυλο τους Στρατιώτες και τους Αξιωματικούς.
      Δυσκολεύονται να καταλάβουν πως οι λύσεις δεν είναι μηχανιστικές κι όπως ο γνωστός ξινός Γέρος, σχολιάζουν αυτά που δεν γράφτηκαν κι αγνοούν την πραγματικότητα του αληθινού κόσμου και της αληθινής Ελλάδας.
      Δεν μπορείς να έχεις εθνική στρατηγική και μεγάλες εθνικές πολιτικές χωρίς Έλληνες που πιστεύουν στο Έθνος, που δεν έχουν πίστη και αφοσίωση σε κάτι υπέρτερο. Κι αυτή την πίστη, που απωλέσαμε σ' ένα βαθμό με το αριστερό και "δεξιό" ενοχικό σκυλολόϊ, την ανακτάς μέσω της Παιδείας. Κι η αλλαγή αυτή, σε θεσμούς, βιβλία, προγράμματα σπουδών και ΠΡΟΣΩΠΑ, πρέπει να ξεκινήσει τώρα. Όποιος δεν αντιλαμβάνεται την στυρατηγική της σημασία, είναι άξιος της μοίρας του.
      Αν διαβάζεις μόνο τις "βαριές" αναλύσεις των διαφόρων ημιμαθών των συγκροτημάτων, πως να πάρεις είδηση τα επιτεύγματα Ελλήνων επιστημόνων που βγάζουν βιοντήζελ από τηγανέλαια και φυτά, αυτούς που φτιάχνουν πρωτοποριακά υλικά που αφαιρούν το αρσενικό από το νερό ή αυτούς που φτιάχνουν πρωτοποριακό ηλεκτρικό αυτοκίνητο ή αυτοκίνητο με επιδόσεις παντός εδάφους, λογω απίστευτης σχεδίασης κι αναρτήσεων, που κάνουν μεγάλους κατασκευαστές να τρίβουν τα μάτια τους.
      Αυτά κι άλλα πολλά, είναι πρακτικότατα πράγματα , με το ένα πόδι στην αληθινή παραγωγή κι όχι θεωρίες.
      Πόσο πιο φτηνά να γίνουν τα μεροκάματα για να περνάνε απλά τα κινέζικα κοντέϊνερ από δω; Πόσοι θα δουλέψουν στην οδοποιία του Μπόμπολα και του κάθε Μπόμπολα και για πόσο;
      Άλλα πράγματα χρειάζονται, υπαρκτά και τα περιέγραψα σε αδρές γραμμές, πρέπει όμως να τους αφαιρέσουμε απ' το δρόμο τους τα θεσμικά και φορολογικά εμπόδια και τους εκβιαστές. Κι αν κάποια θέλουν 10 ή 20 χρόνια τι με αυτό; Πρέπει κάποτε να ξεκινήσουμε.
      Οι χώρες που αληθινά αναπτύσσονται δεν έχουν σχέση με την νεοφιλελεύθερη βαρβαρότητα που εφαρμόζουν αδίστακτοι κι υποστηρίζουν ηλίθιοι αλλά με αυτό που λέω εγώ: τεχνολογία, καινοτομίες, σοβαρό κράτος, καλή παιδεία.
      Το ότι ζούμε περισσότερο, έχουμε υπογεννητικότητα κι αναγκαζόμαστε να αυξήσουμε τα όρια ηλικίας και να μειώσουμε συντάξεις, δεν σημαίνει πως δεν πρέπει να έχουμε κοινωνική ασφάλιση.
      Επώδυνα πράγματα κάναμε και θα κάνουμε. Να κάνουμε όμως και πράγματα που θα ανοίξουν δρόμους κι ας είναι οραματικά, που τόσο ενοχούνί όσους νομίζουν πως μόνο με περικοπές και αμοιβές - χαρτζηλίκι θα πιάσουμε ταβάνι στην "ανάπτυξη"...

      • Περικλής avatar
        Περικλής @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 06/05/2013 22:33:43

        Χωρίς να πω τη γνώμη μου για το υπόλοιπο τμήμα του σχολίου απλά θα ήθελα να σημειώσω ότι για "τεχνολογία, καινοτομίες, σοβαρό κράτος, καλή παιδεία" μιλάνε και οι νεοφιλελεύθεροι. Αν και δεν είμαι οπαδός του ακραίου νεοφιλελευθερισμού, σε χώρες όπως οι ΗΠΑ, η Ελβετία και η Σιγκαπούρη που εφαρμόζουν κάποια αρκετά φιλελεύθερα μέτρα μια χαρά παιδεία, τεχνολογία και καινοτομίες υπάρχουν. Άρα η εφαρμογή νεοφιλελεύθερων στοιχείων δεν απαγορεύει την καινοτομία, ίσως την ενθαρρύνει κιόλας.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Περικλής 06/05/2013 23:38:58

          Μπερδεύεις τον φιλελευθερισμό με τον νεοφιλελευθερισμό.

      • Geros avatar
        Geros @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 08/05/2013 08:44:45

        Δεν ήθελα να σας απαντήσω μιας και δεν ήθελα να πέσω στο δικό σας επίπεδο και να ανταλλάσσουμε μειωτικούς χαρακτηρισμούς , δεν είναι αυτά της ηλικίας μου (τώρα που το σκέφτομαι ούτε τις δικής σας ηλικίας είναι αλλά αυτό δεν με αφορά).
        Μου ήρθε μια ιδέα όμως και είπα να την μοιραστώ μαζί σας.
        Αρχίζω να νιώθω αλληλέγγυος με τους αριστερούς πριν το 1974. Τότε για ότι στραβό συνέβαινε στην χώρα έφταιγε ο κομμουνισμός και μάλιστα έμπαινε και στο ίδιο τσουβάλι ο ευροσοσιαλιστής με τον οπαδό του Stalin.
        Ακόμα και η δικτατορία έγινε σύμφωνα με αυτούς που την έκαναν για να μην γίνει λέει κομμουνισμός. Τον έβλεπαν πίσω από κάθε δυστυχία , αποτυχία και πρόβλημα της χώρας. Τι και αν τους έλεγες ότι δεν είχαμε κομμουνισμό , ότι δεν μπορούσαμε να έχουμε και να θέλαμε , ότι δεν κυβερνούσαν οι κομμουνιστές αλλά ούτε καν πλειοψηφία δεν ήταν στο κίνημα της αριστεράς .... τίποτα , πεταμένα λόγια , αυτοί επέμεναν για όλα φταίει ο κομμουνισμός!
        Έτσι κα εσείς τώρα , βρήκατε τον εχθρό και δεν αλλάζετε γνώμη με τίποτα.
        Όπως και οι δεξιοί του τότε κατηγορείτε μια ιδεολογία που δεν γνωρίζετε και που όχι μόνο ουδέποτε κυβέρνησε αυτόν τον τόπο αλλά περιθωριοποιήθηκε και εξοστρακίστηκε από την πολιτική ζωή της χώρας.
        Δεν υπάρχουν νεοφιλελεύθεροι αγαπητέ τουλάχιστον με την έννοια που τους δίνετε , υπάρχει μόνο μια χούφτα ανθρώπων που επιμένει στον εξορθολογισμό της χώρας μακριά από φτηνούς , ανέξοδους και πολιτικά εξαργυρωσίμους συναισθηματισμούς.
        Κόντρα σε μια πλειοψηφία που πιστεύει ότι πίσω από τους αριθμούς υπάρχουν άνθρωποι υπάρχουν μερικοί στους οποίους ανήκω που πιστεύουν ότι πίσω από τους ανθρώπους υπάρχουν αριθμοί και η ανάγνωση που κάνουμε στην κρίση είναι ότι ακριβώς αυτοί οι αριθμοί που οι πολιτικοί μας βολικά αγνοούσαν ήρθαν και μας βάρεσαν στο κεφάλι. Πιστεύουμε δε ότι η έξοδος από την κρίση δεν έρχεται με οραματικά , ανεφάρμοστα και παραληρηματικά ευχολόγια αλλά με ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ.

        • B.Q avatar
          B.Q @ Geros 08/05/2013 10:26:33

          Χαχαχαχαχαχαχαχα!!! Τίποτε καλύτερο για σύνθημα του Νεοφιλελεύθερου αντιλαϊκού λαϊκισμού!! ''Μπροστά και πίσω από τους ανθρώπους, υπάρχουν οι αριθμοί''.
          Άνθρωποι το νού σας, γιατί θα σας λιώσουν!!!
          Δεν υπάρχει διαφυγή.....

          • Geros avatar
            Geros @ B.Q 08/05/2013 11:08:41

            Αντιλαϊκού λαϊκισμού ??????
            Καλά , διαβάζετε τι γράφετε ????

            Όταν πάτε στον χασάπη και αντί του δώσετε ένα πενηντάρικο πληρώσετε με την φράση "πίσω από το πενηντάρικο υπάρχουν άνθρωποι" θα δεχθώ να με .... λιώσουν υπέρβαρες κυρίες σαν εσάς.

        • GO avatar
          GO @ Geros 08/05/2013 10:44:36

          Σεβαστείτε, λοιπόν, την πλειοψηφία που αναγνωρίζετε ότι υπάρχει.

          • Geros avatar
            Geros @ GO 08/05/2013 11:14:17

            Έχω κάνει κάτι που δείχνει ότι δεν σέβομαι την πλειοψηφία?
            Δεν σας καταλαβαίνω , με κατηγορείτε ότι θέλω να κάνω πραξικόπημα ή είσαστε τόσο φασίστας που θέλετε η μειοψηφική άποψη με την οποία διαφωνείτε να μην υπάρχει καν?

            Να έχει τόσους εραστές εδώ μέσα των τύπων που σε υπαίθριες φωτιές έκαιγαν βιβλία δεν το περίμενα ...

          • GO avatar
            GO @ Geros 08/05/2013 13:38:59

            Καλπάζουσα η φαντασία σας αλλά και η μπουρδολογία σας.

          • Geros avatar
            Geros @ GO 08/05/2013 21:41:00

            Καλά , εγώ λέω μπούρδες , εσείς όμως δεν απαντάτε , σε τι δεν σέβομαι την πλειοψηφία?
            Για να την σεβαστώ πρέπει να δεχθώ τις δικές σας μπούρδες μήπως?

            Να πάψω να είμαι .... αντιλαϊκός λαϊκιστής όπως αναφέρει η προηγούμενη ?

          • Geros avatar
            Geros @ Geros 09/05/2013 09:39:35

            @GO
            Στο σπίτι σας πως θα θέλατε να χειρίζεστε τα οικονομικά σας?
            Αν ο διαχειριστής στην οικογένεια σας , έπαιρνε αβέρτα δάνεια και κάρτες από τράπεζες για να κρατάει τα μέλη της οικογενείας χαρούμενα με αποτέλεσμα να αναγκαστείτε να πουλήσετε τα πάντα για να ξεχρεώσετε και να χρωστάτε ακόμα , τι θα λέγατε? Ότι είναι ανεύθυνος και κατάστρεψε την οικογένεια σας θα λέγατε.
            Γιατί νομίζετε ότι τα δημόσια οικονομικά διαφέρουν?
            Επειδή σας έπεισαν γενεές απατεώνων πολιτικών ότι μπορούμε να ζούμε πάνω από τις δυνατότητες μας και να μην πληρώσει την νύφη κανείς? Σας κορόιδευαν για να πάρουν την ψήφο σας αγαπητέ.

            Φυσικά η πολιτική έχει και πρέπει να έχει πρόταγμα τον άνθρωπο , όχι όμως πέρα από τα πλαίσια που θέτει η πραγματικότητα και τα πλαίσια αυτά είναι ΑΡΙΘΜΟΙ. Αν τα υπερβούμε ή στο σπίτι μας ή στα δημόσια οικονομικά δεν έρχεται πρόοδος αλλά ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ.
            Αυτό που εσείς θεωρείτε πολιτική είναι ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ.

          • GO avatar
            GO @ Geros 09/05/2013 12:09:01

            Ευτυχώς για την ανθρωπότητα που πολλοί σκέπτονται και πράττουν διαφορετικά.
            Η παρατήρηση είναι ιστορική και δεν αφορά την παρούσα συγκυρία, που το πάνω χέρι (ελπίζω προσωρινά)το έχουν τρεις-τέσσερις τραπεζίτες.

  17. DebbyTant avatar
    DebbyTant 05/05/2013 19:13:05

    Γιατι αντι να προσπαθειτε να αναστησετε κατι που δεν στεκεται μονο του δεν επανιδρυετε ενα νεο κρατος. Με τεχνοκρατικη δομη. Σαν επιχειρηση. Με δεδομενα οσα θελετε. Ξερω τι θα πειτε. Με τι λεφτα, με ποιον λαο με τι στελεχη.
    Τοτε μη χολοσκατε. Ριξτε το εξω γιατι η ζωη εκτος απο δυσκολη ειναι λιγη επισης.
    Φαινεται τα μεγαλα ονειρα κ οραματα θα τα ζησετε σε αλλες ζωες. -δεν σας ειρωνευομαι.

  18. The Don avatar
    The Don 05/05/2013 19:15:45

    Σωστά όλα, μόνο που δε γίνονται με την Ελλάδα στην ΕΕ και στην ευρωζώνη.

  19. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 05/05/2013 20:22:53

    Tα αναφερόμενα επιτεύγματα του Ισραήλ αποτελούν απόρροια της Εθνικής Στρατηγικής που αυτό εφαρμόζει διαχρονικά με συνέπεια και συνέχεια, των τριών δηλαδή βασικών αρχών που συνιστούν το Δόγμα του.Παράλληλα σημαντικότατη είναι η συμβολή του Πολιτικού του συστήματος στην ανέλιξη του ως χώρα.Απο αυτά τα στοιχεία πρέπει να ξεκινήσει η όποια ανάλυση προσεγγίζει τα επιτεύγματα του Ισραήλ και όχι απο τα παραγόμενα αποτελέσματα των πολιτικών του.Πιο διεισδυτική ματιά λοιπόν, μεγαλύτερη τόλμη στην επισήμανση των δομικών στοιχείων που απαρτίζουν την Εθνική στρατηγική του και παράλληλα ως σωστά πράττει ο αρθρογράφος σκέψη ρεαλιστική μακριά απο συναισθηματισμούς.

    Το μοντέλο ανάπτυξης της Ελληνικής κοινωνίας ως αυτό υιοθετήθηκε κια εφαρμόστηκε από το 1947 και ένθεν έχει χρεοκοπήσει.Τυχόν διορθωτικές κινήσεις σε ένα αποτυχημένο σχήμα είναι ανώφελες .Η Κρίση ως έχει εξελιχθεί αποτέλεσε προιόν μακροπρόθεσμης διαδικασίας δεν δύναται να ξεπερασθεί σε μερικά χρόνια και με μαγικές κινήσεις.Θα αποτελέσει προιόν μακράς διαδικασίας, με συνεχείς ρήξεις, συνεχείς παρεμβάσεις, συνεχείς αλλαγές.

    Τι έχουμε να πούμε για το μέλλον του Έθνους μας και της Πατρίδας μας; Σε αυτό το ερώτημα καλούμαστε να απαντήσουμε όλοι μας.Η όποια απάντηση μας γεννά το επόμενο ερώτημα.Ποια η δική μας σχέση με το κοινωνικό-πολιτικό και οικονομικό γίγνεσθαι της πατρίδας μας; και πως ενσωματώνουμε τις δομικές αλλαγές, στις ραγδαίες γεωπολιτικές αλλαγές στην περιοχή μας; Να γίνει αντιληπτό πως η Ελλάδα και η Κύπρος σήμερα ευνοούνται απόλυτα από την διεθνή συγκυρία όμως είναι αδύναμες και όχι μόνο οικονομικά

  20. sceptic avatar
    sceptic 05/05/2013 22:30:46

    Κρανιδιώτη από την άλλη βδομάδα μειώνουν τους μισθούς με τον νόμο 10% σε όλους τους παντρεμένους εργαζόμενους...ωραία τα μεγάλα λόγια...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ sceptic 06/05/2013 14:10:58

      Κι εσύ από αυτά που γράφω κατάλαβες ότι συμφωνώ;

      • sceptic avatar
        sceptic @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 06/05/2013 16:57:50

        Οχι αγαπητέ μου, όμως όποιος εναντιώνεται με ΕΡΓΑ και όχι με λόγια σε αυτήν την κατάσταση, τότε χαρακτηρίζεται με όποιο αρνητικό επίθετο θέλεις ,για να εισπράξει στο τέλος και ένα πομπώδες "Δεν υπάρχει άλλος δρόμος" ... το έχεις κάνει και εσύ αυτό.

  21. Zugzwang avatar
    Zugzwang 05/05/2013 23:19:28

    Πως ειναι δυνατον ν'αναστηθει η Πατριδα οταν ετοιμαζεται νομος ο οποιος, αν ψηφιστει και αν ισχυσει, θα κανει Ελληνες να καταγγελλουν αλλους Ελληνες για ρατσισμο και νεγκασιονισμο και αντιστροφως; Γιατι τις γενοκτονιες π.χ δεν τις αρνουνται μονον αυτοι που νομιζουμε αλλα και αντιπαλοι τους...Αλλες γενοκτονιες αρνουνται οι μεν αλλες οι δε...
    Χριστός Ανέστη!

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ Zugzwang 06/05/2013 21:14:58

      Για την άρνηση γενοκτονιών,εγκλημάτων κατά της ανθρωπότητας κλπ εγείρονται ζητήματα ελευθερίας του λόγου-διάδοσης απόψεων και δυστυχώς χωρίς να διεξάγεται μια ουσιαστική διαβούλευση επί αυτού του σημαντικού θέματος. Αλλά σύμφωνα με αυτά που έχουν κυκλοφορήσει ως πληροφόρηση, το ν/σ του Υπ. Δικαιοσύνης -επίσης- περιλαμβάνει ποινές 3-6 ετών και πρόστιμα έως 20.000 ευρώ για άτομα που δημόσια, προφορικά ή δια Τύπου προκαλούν βιαιοπραγίες ή ωθούν σε βία εναντίον ομάδων ή προσώπων με βάση το χρώμα, τη θρησκεία, την καταγωγή ή τον γενετήσιο προσανατολισμό. Οι ποινές μπορεί να φτάσουν έως και τη στέρηση των πολιτικών δικαιωμάτων των καταδικασθέντων ρατσιστών. Απορώ πώς μπορεί κάποιος να διαφωνεί με αυτό;

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Συριζαλβανία του Χότζα 07/05/2013 00:04:17

        Ηρεμηστε και διαβαστε πιο προσεκτικα το σχολιο μου.

        Αλλα αφου μου προσφερετε την ευκαιρια, ερωτω. Δηλαδη η γνωστη βουλευτης που αρνειται τις γενοκτονιες των Ελληνων της Μικρας Ασιας και του Ποντου θα καταδικαστει αυστηρα και θα στερηθει τα πολιτικα της δικαιωματα; Ο γνωστος δημαρχος (η μηπως πρεπει να πω δημαρχοι;) που εκθειαζει τον σφαγεα Κεμαλ αλλα και το οθωμανικο καθεστως θα καταδικαστει αυστηρα και θα στερηθει τα πολιτικα του δικαιωματα; Η μηπως θα χωρισουμε τις γενοκτονιες σε δυο κατηγοριες, τις ανεκτες γενοκτονιες και τις μη ανεκτες γενοκτονιες, οποτε θα διωκονται μονο οσοι αρνουνται τις μη ανεκτες γενοκτονιες αλλα οχι και η γνωστη βουλευτης και ο γνωστος δημαρχος;

        • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
          Συριζαλβανία του Χότζα @ Zugzwang 07/05/2013 00:50:30

          Για τις γενοκτονίες, εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας κλπ και την πρόβλεψη ποινών για τους αρνητές τους θεωρώ ότι το ν/σ είναι προς τη λάθος κατεύθυνση. Κάθε περιορισμός της ελευθερίας του λόγου είναι αντιφιλελεύθερο μέτρο.Το πρώτο μου σχόλιο όμως επικεντρώθηκε στην ορθή αυστηροποίηση των ποινών των εγκλημάτων με ρατσιστικό κίνητρο ως απάντηση στο φόβο που εκφράσατε ότι αυτό θα δημιουργούσε μια κατάσταση όπου οι μισοί Έλληνες θα καταγγέλουν τους άλλους μισούς κάτι όμως που δεν ισχύει καθώς το υπό ψήφιση ν/σ αναφέρεται αποκλειστικά σε ρατσιστικά εγκλήματα ή τον δημόσια προτροπή σε αυτά και η απορία μου εξακολουθεί να ισχύει αν μπορεί κάποιος να διαφωνεί σε αυτό;

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ Συριζαλβανία του Χότζα 07/05/2013 11:10:11

            Και εμενα η απορια παραμενει. Θα μπορουν να καταδικαστουν η γνωστη βουλευτης και οι γνωστοι δημαρχοι για αρνηση γενοκτονιων και εξυμνιση σφαγεων και δικτατορικων καθεστωτων;

            Κανεις λογικος ανθρωπος δεν θα διαφωνησει με την καταδικη της ρατσιστικης βιας. Αρκει μεσα στα ρατσιστικα αδικηματα και εγκληματα να περιλαμβανονται και εκεινα κατα αλλων ευπαθων ομαδων (π.χ γυναικων και ηλικιωμενων). Και φυσικα και τα ρατσιστικα αδικηματα και εγκληματα εναντιον Ελληνων απο αλλοδαπους (υπαρχουν και αλλοδαποι ρατσιστες). Επισης ως ρατσιστικα αδικηματα και εγκληματα πρεπει να θεωρουνται και τα αδικηματα και εγκληματα σουνιτων εναντιον σιιτων και αντιστροφως, ινδουιστων κατα μουσουλμανων και αντιστροφως κλπ κλπ.

            Αν ο νομος αυτος γινει στο ποδι, χωρις σοβαρη συζητηση και αποκλειστικα για πολιτικους λογους, τοτε οχι μονο θα αποτυχει αλλα θα φερει και ενα κυνηγι μαγισσων, αναλογο με εκεινο του Μακαρθυ στις ΗΠΑ.

  22. Π. Ευθυμιάδης avatar
    Π. Ευθυμιάδης 06/05/2013 00:08:44

    Φαήλο,
    Οι διαπιστώσεις σου ισχύουν , οι προτάσεις σου καλές αλλά αυτά τα ακούμε δεκαετίες και δεν οδηγούν πουθενά ούτε υπάρχει τρόπος να γίνει κάτι απ' αυτά, κάποιος άλλος το έγραψε σε σχόλιο, είναι ευχολόγια.
    Όσο το κρατικό πουγκί έχει τρύπες και συνωστίζονται τα κάλε λογής τρωκτικά. Όσο οι όποιες αποφάσεις παίρνονται αλληθωρίζοντας στο "πολιτικό κόστος" δηλαδή στα ψηφαλάκια δεν υπάρχει καμία ελπίδα και θα οδηγηθούμε στην καταστροφή.
    Ή θα καταφέρουμε να ζήσουμε με αυτά που παράγουμε (χρήμα και όχι προϊόντα) ή θα χρεοκοπήσουμε. Δεν υπάρχει εναλλακτική εκτός και οι αφελείς πιστέψουν τα νεοπαπατζηλίκια του Σύριζα (από τον Παπατζή Ανδρέα) ότι η λύση είναι ο λαός!!! και ο αγώνας!!! και πάμε μια ώρα αρχύτερα.

    • Ρεαλιστης avatar
      Ρεαλιστης @ Π. Ευθυμιάδης 07/05/2013 01:04:46

      +100000. Δεκαετιες δεν οδηγουν πουθενα γιατι τα Πανεπιστημια εγιναν περα απο σκουπιδοτοποι κεντρα φιλοξενιας αναρχικων και καθε λογης αντιδραστικων στοιχειων. Τεχνολογικα κεντρα προσπαθησαν πολλοι να κανουν αλλα το κιντρο ηταν η ιδιοτελεια καποιων Πανεπιστημιακων που ειχαν σκοπο να κανουν την αρπαχτη μετεχοντας σε διαφορα επιδοτουμενα προγραμματα. Το παραδειγμα του Ισραηλ ειναι σωστο αλλα οποιος παει εκει θα δει εγραζομενους σκληρα, μικρο δημοσιο , αυτοκινητα μικρα και φτωχικα σε αντιθεση αυτου που βλεπουμε ακομα και σημερα την εποχη της κρισης. Επισης θα δει αγροτικο τομε με εσωστρεφεια και συνεταιρισμους με δομες Εταιριας οπως π.χ Πωλησεις, μαρκετιγκ . Οποιος κανει τις συγκρισεις με την Ελλαδα που οι κατοικοι των πλουσιων χωριων της Μεσσηνιας , της Ηλειας, της Αχαιας και της Κρητης οχι μονο δεν μπορουν να συνεταιριστουν αλλα ουτε μιλανε και μεταξυ τους. Η ιστορια εχει δειξει οτι ο Ελληνας ειναι επιχειρηματιας μιας γενιας χωρις οραμα και χωρις συνεχεια. Η αναπτυξη αν και οποτε ερθει θα ερθει απο πολλους και διαφορετικους παραγοντες. Και βιομηχανια με χαμηλο κοστος και αγροτικη παραγωγη με εξωστρεφεια και με φυσικους πορους και με οραμα.

  23. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 06/05/2013 01:33:40

    Σωστα περα για περα αλλα δυστυχως.... πολλοι εφιαλτες βοσκουν στον τοπο μας !

    Καλο Πασχα Φαηλο και ΠΡΟΧΩΡΑ ! (Και η ξενητεια μαζι σου...)

    Υ.Γ Ειχαμε γνωρισθει με τον αλλο μεγαλο Αντωνη επι Ε.Ρ.Κ.

  24. cp avatar
    cp 06/05/2013 10:34:24

    H ραγδαία αναπτυξιακή πορεία της χώρας μας -που κινείται πια με ιλιγγιώδη ταχύτητα προς το οικονομικό θαύμα και το κλαμπ των G20- με τις τεράστιες ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ των βορειων φιλων μας (ανω των 300 δισ € σε μια τριετία ) μας κάνει να αναρωτηθούμε : Ποσο σοφή ειναι η εκάστοτε πολιτική ηγεσία του τόπου , πόσο έξυπνος ο λαός που δέχθηκε τόσο επώδυνες μεταρρυθμίσεις ,ανοίγοντας πλήρως τις αγορές ,καταναλώνοντας κόκκινα αυγά ολλανδίας για το Αγιο Πασχα ?
    Μάλιστα με την μετανάστευση των νέων παιδιών στο εξωτερικό δημιουργήθηκε και ένας τυφώνας αισιοδοξίας ! Σπουδάζουν με έξοδα γονέων και του κράτους τα παιδιά εδώ και μετά πάνε να εκπολιτίσουν τους βαρβάρους. Αυτό λόγω του απαράμιλλου ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ μας το κάνουμε , προς το παρόν ,δωρεάν .Οταν αποκτήσουν οι βάρβαροι λεφτά θα μας πληρώσουν !
    Χριστός Ανέστη !

    • B.Q avatar
      B.Q @ cp 06/05/2013 14:10:05

      :-) :-(

  25. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 06/05/2013 10:46:23

    Η μόνη διέξοδος είναι η υιοθέτηση του Ισραηλινού μοντέλου! Απαιτεί όμως απόλυτη αλλαγή νοοτροπίας από όλους μας,με πρώτη προτεραιότητα την Εθνική Ασφάλεια!!! Έχει διαβρωθεί συστηματικά η έννοια Έθνος από τα συστημικά όργανα της μεταπολίτευσης,που πλέον είναι πολύ αργά για ανάταξη!!! Το υπερτροφικό ΕΓΩ μας δεν αφήνει περιθώρια αλληλεγγύης και ομόνοιας με τον διπλανό μας!Ζούμε ημέρες προ της αλώσεως της Πόλης,το μόνο που ακολουθεί είναι το πάτημα του διακόπτη off για να ακολουθήσει η νέα μακροχρόνια απουσία μας από τα ευρωπαικά πράγματα!!! Είμαι απαισιόδοξος δεν έχουμε μέλλον.......

  26. Ρηνα avatar
    Ρηνα 06/05/2013 11:52:34

    Oταν ο καθενας που παιρνει καποια θεση συνηθως "ταϊζει" αυτον που τον τακτοποιησε απο τις προσοδους που του δινει αυτη η θεση, τι περιμενεις απο ανθρωπους διεφθαρμενους που ξεζουμιζουν μια μικρη, φτωχη ορεινη χωρα; ποσο ν αντεξει; τα οσα σωστα αναφερεις κινουνται στη σφαιρα της φαντασιας. Η διαφθορα στην πατριδα ειναι λερναια υδρα και το χρημα αυτοσκοπος.
    Δυστυχως Φαηλε, θα το πιουμε το πικρο ποτηρι μεχρι το τελος......και της προδοσιας και της φτωχειας και της εγκαταλειψης και της πεινας και της ανεχειας. Μονο στον Ανασταντα Χριστο ελπιζουμε και σε ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟ.
    "επικαταρατος οστις επ ανθρωπω στησει τας ελπιδας αυτου" χρονια πολλα.

  27. Zugzwang avatar
    Zugzwang 06/05/2013 14:44:46

    Πολυ καλο παραδειγμα και υποδειγμα το μοντελο του Ισραηλ . Μην ξεχναμε ομως oti ειχε απο την αρχη και εχει παντα την οικονομικη, και οχι μονο, απολυτη στηριξη των ΗΠΑ.
    Το δικο μας προβλημα ειναι κυριως η ανεργια. Και πως να μην υπαρχει ανεργια οταν εχουμε τοσους μεταναστες. Και μην μου πει καποιος οτι οι μεταναστες δουλευουν σε δουλειες που δεν δεχονται να κανουν τα δικα μας παιδια. Αυτο, αν ηταν καποτε σχετικη αληθεια, δεν ισχυει πια. Ποιο ανεργο παιδι δεν θα δεχοταν σημερα να δουλεψει σε βενζιναδικο η σε ντελιβεραδικο η σε σουβλαντζιδικο. Ποσοι ομως εργοδοτες προσλαμβανουν Ελληνες;. Παρατηρω δε οτι το μεροκαματο των ξενων που δουλευουν στις φραουλες της Μανωλαδας ειναι μεγαλυτερο απο το νεο ελαχιστο μεροκαματο που ψηφισε προχθες η Βουλη.
    Τα δυσαρεστα νεα ειναι οτι στις Βρυξελλες συμφωνησαν (μαζι και η Ελλας!) να καθιερωσουν νεους κανονισμους για την υποδοχη και την εγkατασταση των προσφυγων. Οι κανονισμοι αυτοι θα ειναι ενιαιοι για ολα τα κρατη μελη. Ειναι δε πολυ πιο χαλαροι (υπερ των προσφυγων ΚΑΙ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ) απο οτι ειναι σημερα. Το ολο θεμα θα περασει και απο το Ευρωκοινοβουλιο και αναμενεται οτι τα ευνοικα για τους "προσφυγες" μετρα θ'αρχισουν να εφαρμοζονται εντος δυο ετων. Καλημερα επιπλεον ανεργια!
    Για να καταλαβουμε ποσο εκτος πραγματικοτητας ειναι οι ανθρωποι, αρκει να δουμε το εξης: Οταν υπαρχει αμφιβολια οτι αυτος που δηλωνει προσφυγας ειναι ανηλικος, τοτε θα θεωρειται ανηλικος μεχρι αποδειξεως του εναντιου! Και θα χαιρει, βεβαιως βεβαιως, της σχετικης υποστηριξης του Κρατους και της Ε.Ε.

    • Geros avatar
      Geros @ Zugzwang 07/05/2013 10:43:17

      Δεν ξέρω για τα άλλα επαγγέλματα που ανέφερες αλλά για την δουλειά στην συγκομιδή μπορώ να σου πω με βεβαιότητα ότι δεν υπάρχουν Έλληνες που θα την έκαναν για τους παρακάτω λόγους:
      1. Είναι βαριά χειρωνακτική δουλειά , τα νέα παιδιά σήμερα δεν έχουν καμία εμπειρία σε τέτοιου είδους δουλειές και δεν φταίνε αυτά για αυτό, όσα προσπαθούν εγκαταλείπουν σε πολύ λίγο.
      2. Ακόμα και αυτά να θέλουν να το κάνουν ολόκληρος ο κοινωνικός τους περίγυρος θα τα καταδικάσει για την επιλογή τους αυτή , θα τα κοροϊδέψει και στην καλύτερη των περιπτώσεων θα τα λυπηθεί. Πριν 30-40 χρόνια ένα φτωχό παιδί που δούλευε όπου έβρισκε δουλειά θεωρούταν προκομμένο , σήμερα θεωρείται δυστυχισμένο.
      3. Όλα αυτά τα χρόνια που αυτές τις δουλειές τις κάνουν αλλοδαποί άλλαξαν οι συνθήκες εργασίας προς το χειρότερο , οι απαιτήσεις των αλλοδαπών ήταν μικρότερες και οι εργοδότες το εκμεταλλεύτηκαν αυτό.
      4. Γιατί κάποιος χρηματοδοτεί την ανεργία τους.
      Εκεί καταλήγουν όλα , αν έχω οικογένεια και μηδέν εισοδήματα θα δουλέψω παντού , θα κάνω τα πάντα. Οι Έλληνες άνεργοι στην συντριπτική τους πλειοψηφία χρηματοδοτούνται από τον κοινωνικό τους περίγυρο.
      Ανεργία στο 27% σε μια χώρα γεμάτη με μετανάστες που βρίσκουν δουλειά (και σε διαβεβαιώ ότι έχεις δίκιο , στις περισσότερες των περιπτώσεων οι μετανάστες δεν περνούν μισθούς πείνας όπως νομίζουν πολλοί) είναι παράλογο και στην οικονομία παραλογισμοί δεν υπάρχουν , αν κάτι μας φαίνεται παράλογο σημαίνει ότι κάτι δεν βλέπουμε. Πιστεύω ότι η πλειοψηφία αυτού του 27% είναι άνεργοι πολυτέλειας , τους στηρίζει η οικογένεια για να μην πέσει η μούρη τους και δουλέψουν σε δεύτερες δουλειές , για εμένα αυτοί δεν έπρεπε να λέγονται άνεργοι αλλά εισοδηματίες. Μεγάλο κομμάτι επίσης είναι αυτοί που δουλεύουν μαύρα αλλά και οι ελεύθεροι επαγγελματίες που δηλώνουν άνεργοι. Τέλος υπάρχουν οι πραγματικά άνεργοι , κύριος μεγάλοι σε ηλικία που δεν βρίσκουν δουλειά στον τομέα τους και θεωρούνται από την αγορά μεγάλοι για αλλαγή αλλά και μεγάλοι για χειρωνακτικές εργασίες , αυτοί βρίσκονται όντως σε δραματική κατάσταση λόγω της κρίσης.

      Έβαλα κάτω όλους τους ανέργους στον κοινωνικό μου περίγυρο και έβγαλα την παρακάτω λίστα.
      3 γυναίκες που ζουν από την διατροφή των πρώην αντρών τους και από οικογενειακά εισοδήματα (ενοίκια , γονική περιουσία).
      2 άντρες που ζουν από χρήματα που εισέπραξαν από την πώληση ακινήτων.
      1 άνδρας που δηλώνει αδιόριστος και χωρίς εισοδήματα και ζει από τον μισθό και τα εισοδήματα της συζύγου του.
      1 άνδρας ελεύθερος επαγγελματίας που δεν κάνει πια μεροκάματα ζει από εισοδήματα από ενοικιαζόμενα δωμάτια (μαύρα).
      1 άνδρας που δεν έχει εισοδήματα και ζει πολύ φτωχικά στα όρια της απόγνωσης από βοήθεια που του δίνει μια θεία του.
      Εσκεμμένα δεν μέτρησα τα παιδιά των γνωστών μου μιας και ούτε ένα από όσο γνωρίζω δεν επιχείρησε να μπει στην αγορά εργασίας.
      Στους 8 δηλαδή μόνο ο ένας είναι υποψήφιος για χειρωνακτική εργασία , αλλά και αυτός δεν το κάνει μιας και είναι ο μεγαλύτερος τεμπέλης που γνωρίζω , είναι 45 χρονών και δεν έχει μείνει σε δουλειά πάνω από 4 μήνες ποτέ! Όλοι οι εργοδότες του θέλαν να τον εκμεταλλευτούν ....
      Θα είχε ενδιαφέρον να πείτε και εσείς τους ανέργους που ξέρετε μιας και ο περίγυρος μου δεν είναι σίγουρα αντιπροσωπευτικό δείγμα. Αν μαζευτούμε αρκετοί μπορούμε να βγάλουμε ένα αρκετά ασφαλές συμπέρασμα για των αριθμό των "εισοδηματιών" ανέργων και των πραγματικών ανέργων.

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Geros 07/05/2013 17:25:51

        Μα περιγραφεis την κατασταση οπως την βλεπω και εγω. Τα ειπεs ολα. Τα ιδια περιπου διαποστωνω. Το μονο που θα προσθεσω ειναι οτι τα ετοιμα τελειωνουν καποτε και, αργα η γρηγορα, πολλοι θα αναγκαστουν να στραφουν σε αγροτικες εργασιες. Εξ αλλου ενας απο τους τομεις που πρεπει να ενισχυσουμε κατα προτεραιοτητα ειναι και η Γεωργια. Χωρις αυτονομια στα ειδη διατροφης δεν μπορει ν'αναστηθει η Πατριδα!

        • Zugswang avatar
          Zugswang @ Zugzwang 07/05/2013 18:38:46

          Αυταρκεια ηθελα να γραψω και εγραψα αυτονομια. Αλλα γλωσσα λανθανουσα αληθως ομιλει.

  28. ΝΠ avatar
    ΝΠ 06/05/2013 15:09:14

    Οι Έλληνες ερευνητές στη 13η θέση διεθνώς.Παρά τα ελαχιστότατα κονδύλια...
    Μπορεί η χώρα και το έθνος...
    Γιατί έχει άδικο ο Φαήλος;
    Πού θα συναγωνιστούμε π.χ.τη Γερμανία., στη βαριά βιομηχανία;
    Ή το Πακιστάν στην εξαθλίωση και στη δουλεία..των μισθών;

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ ΝΠ 06/05/2013 19:46:29

      Σωστός ΝΠ,πάντα οὐσιαστικός!

  29. Τεμπέλης καθηγητής avatar
    Τεμπέλης καθηγητής 06/05/2013 19:56:14

    Είμαι καθηγητής σε δημόσιο σχολείο και τελευταία μιλάω με μεγαλύτερη άνεση απ' ό,τι πριν μέσα στην τάξη για έννοιες όπως ελληνικό έθνος, ιστορική συνέχεια και ορθοδοξία χωρίς ιδιαίτερες αντιδράσεις. Αν έχει ένα καλό η κρίση -κατά τη γνώμη μου- είναι ότι έκανε τα παιδιά πιο δεκτικά ξανά σ' αυτές τις ντεμοντέ - ελέω αριστεροφροσύνης- ιδέες. Αυτό το ελάχιστο που ψυχανεμίζομαι μου δίνει εμένα ελπίδα. Τα παιδιά είναι ο προπομπός του μέλλοντος.

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ Τεμπέλης καθηγητής 08/05/2013 02:13:27

      μία αχτίδα ελπίδας και αισιοδοξίας για το αύριο... σ΄ ευχαριστούμε πολύ... τό ΄χουμε τόσο ανάγκη πλέον!

  30. ΚΥΝΑΙΓΕΙΡΟΣ avatar
    ΚΥΝΑΙΓΕΙΡΟΣ 06/05/2013 19:57:26

    Χριστός Ανέστη! κε Κρανιδιώτη, για μία ακόμη φορά συγχαρητήρια. Η πατρίδα, όμως, για να αναστηθεί, δεν θα πρέπει πρώτα να πεθάνει?

  31. Πτωχοπρόδρομος avatar
    Πτωχοπρόδρομος 06/05/2013 20:04:54

    Πριν μιλήσετε για Ισραήλ , να έχετε υπόψιν το εθνικό φρόνημα αυτών των ανθρώπων. Όλοι ανεξάρτητα από την εργασία τους είναι έφεδροι βαθμοφόροι, με συγκεκριμένους ρόλους σε συγκεκριμένα σχέδια για κάθε περίπτωση. Η τακτική των επιτελείων τους , διδάσκεται κατόπιν σε διάφορες στρατιωτικές σχολές διεθνώς. Μόνο η Τουρκία διαθέτει αντίστοιχο στρατιωτικοεπιχειρηματικό πλέγμα. Κι όμως αυτό το σούπερ μοντέλο σήμερα κινδυνεύει από την αραβική πλημμυρίδα φανατικών που εν μέρει εξέθρεψε. Το γιατί θα το καταλάβετε αν διαβάσετε τις Σταυροφορίες ή αν ρίξετε μια ματιά στο χάρτη. Δείτε εκεί και την Κύπρο , τους Ιωαννίτες κλπ. Πόσο θ'αντέξουν; 100-200 χρόνια ; το μέλλον εκεί είναι αραβικό γιατί αυτό επιβάλλει η Ιστορία και τα παγκόσμια συμφέροντα διαχωρισμού του κόσμου.
    Το Ισλάμ είναι το απαραίτητο περιθώριο (το νέο ανατολικό μπλόκ) για να συνεχιστεί η ανάπτυξη-αντιπαράθεση του Δυτικού κόσμου. Τώρα το πόσο διατίθεται πλέον η Δύση να στηρίξει ένα νέο Δυτικό Βερολίνο ,αυτό είναι κάτι που θα παιχτεί στο μέλλον. Η Ελλάδα μάλλον θα το πληρώσει ακριβά αυτό το μέλλον...

    • Αγροφύλακας, Ontario, Canada avatar
      Αγροφύλακας, Ontario, Canada @ Πτωχοπρόδρομος 07/05/2013 04:12:29

      Ολα αυτα μπορει να βγουν σωστα, αλλα δεν ηταν αυτο το θεμα μας. Το θεμα μας ηταν οτι το Ισραηλ εχει κατορθωσει να τιθασευει ενα πιο δυσκολο κλιμα απο το δικο μας και να εχει μια ακμαζουσα γεωργια, και εχει εξελιχθει σε ενα μοντερνο κρατος απο καθε αποψη, και οτι καλα θα κανουμε να διδαχθουμε απο αυτο το παραδειγμα. Ειχα την ευκαιρια να επισκευθω το Ισραηλ το 2000 και μπορω να πιστοποιησω αυτα τα οποια γραφω, ειδικα σχετικα με τις θερμοκηπιακες καλλιεργειες που ειναι η ειδικοτητα μου. Δυστυχως, οταν προσπαθησα να τα πω αυτα παλαιοτερα σε συναδελφους εν Ελλαδι, η απαντηση ηταν: "Δεν μας ενδιαφερουν εμας στην Ελλαδα αυτα τα βιομηχανικου τυπου Θερμοκηπια᾿. Δηλ. οσα δεν φτανει η αλουπου τα αφηνει κρεμασταρια! H οπως λεμε εδω: Misery needs company.

  32. ΝΠ avatar
    ΝΠ 06/05/2013 20:25:10

    Κυθήριος Τ: Ευχαριστώ.Τις ευχές μου..

  33. MCA avatar
    MCA 06/05/2013 21:40:07

    Στην Εθνοκεντρική παιδεία θα πρόσθετα και την εκπαίδευση των νέων ώστε να γίνουν συνειδητοί πολίτες, να μάθουν να λειτουργούν ΚΑΙ για το σύνολο , και όχι τα εγωκεντρικά πλάσματα στα οποία έχουν μετατραπεί οι νεοέλληνες.

  34. tak avatar
    tak 07/05/2013 12:48:35

    ΚΩΣΤΗΣ ΠΑΛΑΜΑΣ

    Γύριζε

    «Γύριζε, μὴ σταθῇς ποτέ, ρίξε μας πέτρα μαύρη,
    ὁ ψεύτης εἴδωλο εἶν᾿ ἐδῶ, τὸ προσκυνᾷ ἡ πλεμπάγια,
    ἡ Ἀλήθεια τόπο νὰ σταθῇ μιὰ σπιθαμὴ δὲ θἄβρῃ.
    Ἀλάργα. Μόρα τῆς ψυχῆς τῆς χώρας τὰ μουράγια.
    Ἀπὸ θαμποὺς ντερβίσηδες καὶ στέρφους μανταρίνους
    κι ἀπὸ τοὺς χαλκοπράσινους ἡ Πολιτεία πατιέται.
    Χαρὰ στοὺς χασομέρηδες! Χαρὰ στοὺς ἀρλεκίνους!
    Σκλάβος ξανάσκυψε ὁ ρωμιὸς καὶ δασκαλοκρατιέται.
    Δὲν ἔχεις, Ὄλυμπε, θεούς, μηδὲ λεβέντες ἡ Ὄσσα,
    ραγιάδες ἔχεις, μάννα γῆ, σκυφτοὺς γιὰ τὸ χαράτσι,
    κούφιοι καὶ ὀκνοὶ καταφρονοῦν τὴ θεία τραχιά σου γλώσσα,
    τῶν Εὐρωπαίων περιγελᾷ καὶ τῶν ἀρχαίων παλιάτσοι.
    Καὶ δημοκόποι Κλέωνες καὶ λογοκόποι Ζωίλοι,
    καὶ Μαμμωνᾶδες βάρβαροι, καὶ χαῦνοι λεβαντίνοι.
    λύκοι, ὦ κοπάδια, οἱ πιστικοὶ καὶ ψωριασμένοι οἱ σκύλοι
    κι οἱ χαροκόποι ἀδιάντροποι καὶ πόρνη ἡ Ρωμιοσύνη!»

    (1908)

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ tak 07/05/2013 14:23:17

      Χριστός Ἀνέστη Τάσο,ὑγεία σωματική καί πνευματική νά ἔχεις.

      • tak avatar
        tak @ Κυθήριος Τ. 07/05/2013 18:22:06

        Ευχαριστώ, αντεύχομαι και ελπίζω για όλους μας!
        Δυστυχώς φίλε μου είμαστε σαν τον Κύβο του Ρούμπικ οι πολιτικοί, η πολιτική, η κοινωνία και ο λαός, σε απόλυτη μεν κεντρική συνοχή αλλά και σε απόλυτο περιφερειακό ανακάτωμα...
        Μόνο ένας μπορεί να φτιάξει τον κύβο.
        Αν το κατορθώσει, ο ... περιούσιος λαός θα ωχριά απέναντί μας, μόνο που αυτό είναι ένα όραμα μακρινό και δυστυχώς, χωρίς να είναι απατηλό, δεν μας συνέχει...
        Τι άλλο να πούμε;

        • Κυθήριος Τ. avatar
          Κυθήριος Τ. @ tak 07/05/2013 22:40:55

          Μόνο νά ἐλπίζουμε σέ κάτι καλύτερο γιά τά παιδιά μας φίλε tak...

    • ειδωλοκλάστης avatar
      ειδωλοκλάστης @ tak 07/05/2013 17:29:24

      "τῶν Εὐρωπαίων περίγελα" μήπως;

      Τές πάν, 100 καί κάτι χρόνια μετά, τό προφητικό στοιχείο τού Παλαμά ξαναζωντανεύει καί πάλι γιά νά μάς πεί τή μοίρα μας:

      Κι εγώ λέω σε σας ανάμεσα,
      στους ξεχωριστούς ξεχωριστός:
      Ούτε σπίτια, ούτε καλύβια, ούτε τσαντήρια·
      στο μεγάλο αφεντοπάλατο της πλάσης
      μια μονάκριβη σκεπή μου· ο ουρανός!
      Και μου φτάνει για ξενύχτι
      κάποιου αρχαίου δεντρού κουφάλα,
      πάντα φτάνει ο τοίχος κάποιου βράχου
      για ν’ αποκουμπήσω την πηλάλα
      της ζωής μου μια στιγμή.
      Κι ένα χάλασμα μου φτάνει
      για να γύρω χρυσοπλέκοντας
      των ονείρων το στεφάνι·
      και μια γούβα ολοβαθιά σκαφτή στη γη
      και μια γούβα είν’ αρκετή
      για να πέσω και ύπνο νά ‘βρω
      και δροσούλα ή ζεστασιά,
      και να ιδώ την όψη της αυγής
      με μια θείαν αφροντισιά,
      και να τρανοχαιρετήσω
      καλοκαίρια μεσημέρια,
      ζίζικας τραγουδιστής!

      Βοηθούν καί οι Μαμμωνάδες βέβαια πού, μέ τή βοήθεια καί τού τιμημένου Κωστή (καί τής πρόθυμης Ραχήλ του), πρόκοψαν κι'έγιναν γυφτοβασιλιάδες......

  35. αργατεία avatar
    αργατεία 07/05/2013 16:25:22

    "Την πώληση της εταιρικής μονάδας των αεροδρομίων της, στην οποία περιλαμβάνεται και το 26% του «Ελ. Βενιζέλος», σε θυγατρική του δημοσίου επενδυτικού ταμείου συντάξεων του Καναδά (PSP Investments), έναντι 1,1 δισ. ευρώ ανακοίνωσε την Τρίτη η Hochtief." αυτό σημαίνει ότι επανακρατικοποιήται κατά 26% το αεροδρόμιο αλλά από ξένο κράτος, τον Καναδά, όχι την Ελλάδα. ρε παιδιά αυτή η λέξη "αποκρατικοποίηση", "ιδιωτικοποίηση" ή έχει χάσει το νόημά της ή μας κοροϊδεύουν....πως θα αναστηθεί έτσι η πατρίδα, ελληνικές εταιρείες πχ δεν υπήρχαν για να αγοράσουν μερίδιο του Ε.Βενιζέλος? τι περίεργα πράγματα είναι τούτα....

  36. greco avatar
    greco 07/05/2013 17:44:58

    :-) Καλή ανάσταση εύχομαι με υγεία και αγάπη....η ελλάδα θα αναστηθεί...είναι άγιος φως του θεού.

  37. Geros avatar
    Geros 07/05/2013 19:42:59

    Συγγνώμη αλλά θα προτιμούσα η κρίση να τελειώσει πριν τελειώσουν τα έτοιμα , αν τελειώσουν τότε θα δούμε πραγματική κρίση και το 2010-2013 θα μοιάζει με παλιές καλές μέρες.
    Η στροφή στις αγροτικές εργασίες δεν έρχεται από την μια μέρα στην άλλη επειδή τελείωσαν τα έτοιμα. Πες μου ένα παράδειγμα χώρας τα τελευταία 40 χρόνια που όταν ο κόσμος πείνασε γύρισε στις αγροτικές εργασίες , εγώ δεν ξέρω καμία. Μην πεις Αργεντινή γιατί αυξήθηκαν μεν τα έσοδα από αγροτικά προϊόντα και η παραγωγή αλλά λόγω της αύξησης των τιμών διεθνώς , για κανέναν άλλο λόγο , άλλωστε εκεί κάτω έχουν μεγαλοϊδιοκτήτες και το ποσοστό όσων ασχολούνται με την γεωργία δεν άλλαξε.
    Λόγω της δουλειάς μου τυγχάνει να έχω διαμορφωμένη άποψη για την αγροτική παραγωγή , δεν αλλάζει η κατάσταση σε 2-3 χρόνια , θέλει δεκαετία και βάλε. Αν είναι να πεινάσουμε δέκα χρόνια για να αποκτήσουμε αυτάρκεια να το βράσω.
    Επειδή πολλοί σχολιαστές του συγκεκριμένου άρθρου είπατε να το κάνουμε όπως το Ισραήλ όσο αφορά την αγροτική παραγωγή μην το δένεις . Η αγροτική παραγωγή στο Ισραήλ είναι μόλις το 2,5% του ΑΕΠ ενώ στην Ελλάδα είναι το 4% , σχεδόν τα διπλά δηλαδή. Είναι αναμάσημα ενός μύθου , ότι δηλαδή δήθεν οι Εβραίοι πρασίνισαν την έρημο , μια χαρά έρημος είναι ακόμα εκεί κάτω , η αγροτική πολιτική τους είχε εποικιστικό περισσότερο και όχι οικονομικό χαρακτήρα.
    Η διαφορά μας με το Ισραήλ δεν είναι στα .... μαρούλια είναι στο ότι η Ελλάδα έχει 15% βιομηχανία ενώ το Ισραήλ 35% , και μάλιστα βιομηχανία υψηλού επιπέδου. Όμως αυτό βλέπεις δεν αρέσει στην Ελλάδα , βιομηχανία σημαίνει κακοί καπιταλιστές και τα ρέστα.
    Κάτι τελευταίο , το Ισραήλ έχει 2,5% του ΑΕΠ από αγροτικά προϊόντα με 2% του εργατικού δυναμικού να απασχολούνται στην γεωργία , η Ελλάδα έχει 4% με το 13% να απασχολείται στην γεωργία , αν ακολουθούσαμε το μοντέλο τους θα έπρεπε να μειώσουμε πολλές φορές τον αριθμό των αγροτών και όχι να τον αυξήσουμε. Εδώ όμως ονειρευόμαστε ότι θα σπείρει ο καθένας από ένα χωραφάκι και θα έρθει η πρόοδος.

  38. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 07/05/2013 19:43:06

    Παράξενο αλλά συμφωνώ απόλυτα! Δεν το περίμενα!!

  39. roadrunner avatar
    roadrunner 08/05/2013 01:44:05

    Η οργάνωση της παιδείας και του παραγωγικού μοντέλου, που προτείνετε, είναι στη σωστή κατεύθυνση, όμως, απαιτείται προηγουμένως, η πίστη σε ένα όραμα, η βάσιμη αναζωογόνηση της ελπίδας στους ανθρώπους. Με άλλα λόγια, η Ελλάδα θα αναστηθεί, όταν όλοι εμείς, οι άνθρωποί της, αναστήσουμε μέσα στις καρδιές μας, το κομμάτι της, που κουβαλάμε. Κι αυτό εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ηγεσία.
    Χριστός Ανέστη !

  40. Μιχάλης Σ. Βάρδας avatar
    Μιχάλης Σ. Βάρδας 08/05/2013 03:12:13

    Κύριε Κρανιδιώτη , μην χαϊδεύετε τα αυτιά του κόσμου που σας διαβάζει με
    μεγαλοστομίες και υπεραπλουστεύσεις. Μπορείτε να γράφετε καλύτερα άρθρα.

    Το Ισραήλ δεν μπορεί να αποτελέσει παράδειγμα γιά την Ελλάδα σε καμμία
    περίπτωση. Το Ισραήλ έχει χρήματα του Αμερικαοεβραϊκού λόμπυ και
    ευρεία πρόσβαση στην Αμερικανική υψηλή Τεχνολογία.

    Συνιστάτε την δημιουργία εθνικής αστικής Τάξης (που δυστυχώς δεν καταφέραμε
    να φτιάξουμε εδώ και 180 χρόνια) . Πότε υπολογίζετε ότι θα μας την φτιάξει ο κ. κ. Σαμαράς ; Φθάνουν 5 ή 10 χρόνια από σήμερα ;

    Μέχρι τότε τι θα κάνουμε ; Δεν έχετε αντιληφθεί ότι η Πατρίδα μας καταρρέει,
    ότι οι επιχειρήσεις κλείνουν, ότι η ανεργία καλπάζει, ότι η κυβέρνηση που στηρί
    ζετε έχει εκχωρήσει την εθνική μας κυριαρχία στους δανειστές της, ότι ξεπουλάει όσο-όσο την δημόσια περουσία μας γιά να εισπράξει τους ευτελείς επαίνους των νέων αφεντικών της Χώρας, ότι καμμία ανάπτυξη δεν μπορεί να υπάρξει διότι δεν υπάρχουν ούτε μπορούν να βρεθούν τα χρήματα που απαιτούνται γιά τις αναγκαίες επενδύσεις, ότι δεν υπάρχει τίποτε που να μπορεί να παραχθεί στην Ελλάδα σε ανταγωνιστικές τιμές , αφ΄ενός μεν λόγω του ακριβού νομίσματος που άκριτα και επιπόλαια έχουμε υιοθετήσει , αφ΄ετέρου δε στο χαμηλό κόστος παραγωγής προϊόντων και υπηρεσιών όμορων χωρών που έχουν τα δικά τους αδύνατα νομίσματα ; Δεν τα γνωρίζετε όλα αυτά ;


    δημόσια περιουσία μας γιά να

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Μιχάλης Σ. Βάρδας 08/05/2013 14:51:11

      Κι εγώ θα σας έλεγα να διαβάζετε πιο προσεκτικά και να μην απαντάτε χωρίς τεκμηρίωση ή σε όσα δεν γράφτηκαν.
      Το Ισραήλ παράγει πλήθος τεχνολογία αιχμής μόνο του.
      Εμείς ότι φτιάχνουμε τ' αφήνουμε να σβήσει ή να το αρπάξουν κοψοχρονιά οι ξένοι.
      Σε τι δηλαδή διαφωνείτε;
      Στην άμεση σύνδεση Παιδείας - παραγωγής εφαρμοσμένων καινοτομιών;
      Στην επένδυση στην Παιδεία μας εν γένει;
      Στο ότι το όχημα της ανάπτυξης θα είναι οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις;
      Στο ότι χρειαζόμαστε μικρότερο αλλά ρωμαλέο κρατικό μηχανισμό;
      Στο ότι η εσωτερική υποτίμηση μόνη της δεν φέρνει καμμία ανάπτυξη, γιατί πάντα οι Βούλγαροι, οι Ρουμάνοι κι οι τριτοκοσμικοί θα είναι φθηνότεροι;
      Στο ότι όλα

  41. blue nile avatar
    blue nile 08/05/2013 03:18:51

    Φαήλο έχουμε πολύ Γολγοθά ακόμα να ανέβουμε.

    Καλές είναι οι προθέσεις αλλά το αποτέλεσμα μιας πολιτικής είναι αυτό που μετράει. Και αυτή τη στιγμή η μονοδιάστατη λιτότητα μας καταστρέφει.
    Η ύφεση και η ανεργία έχουν φτάσει σε τραγικά επίπεδα και ούτε μπορούμε να πούμε ότι βλέπουμε έστω και σημάδια μείωσης των ρυθμών συρρίκνωσης της οικονομίας ...
    Πόσο μακρυά ακόμα είναι η σταθεροποίηση ή η ανάκαμψη...


    Η τρόικα είναι κάτι πολύ παραπάνω από κάποιους δανειστές που θέλουν να πάρουν πίσω τα λεφτά που δάνεισαν.
    Ήρθαν στη χώρα μας, στην Κύπρο και στις άλλες χώρες για να μεταλλάξουν βιαίως τους τρόπους του οικονομικού γίγνεσθαι ώστε να μπορούν για πολλές δεκαετίες να αποζυμούν αυτές τις χώρες αδιαφορώντας για τα οικονομικά και τα κοινωνικά ερείπια που συσσωρεύονται.
    Δεν είναι κάποιο απίθανο σενάριο συνωμολογίας ...ας δούμε τι έκανε το ΔΝΤ στις χώρες που πήγαινε ...τα ίδια τώρα επαναλαμβάνονται με τους Ευρωπαίους να μαθαίνουν τα ζόρικα τα κόλπα τάχιστα...

    Ένα πολύ επεξηγηματικό παράδειγμα είναι το χαράτσι στα ακίνητα το οποίο η τρόικα επιμένει να συνεχίσει να εισπράτεται και τα επόμενα χρόνια.
    Κάποιοι μπορούν να πουν ότι είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος φορολόγησης.
    Για θυμηθείτε όμως κάποιες από τις πρώτες δηλώσεις των τροικανών στην Ελλάδα.
    Έλεγαν ότι η Ελλάδα έχει πολύ υψηλό βαθμό ιδιοκατοίκησης και ότι τα ακίνητα δεν ανήκουν σε λίγους αλλά σε πολλούς.
    Τώρα έρχεται η υπερφορολόγηση των ακινήτων που οδηγεί χιλιάδες ιδιοκτητών σε απώλεια της ακίνητης περιουσίας της γιατί δεν μπορούν να την πληρώσουν τους φόρους .
    Όταν τελικά αυτή η ακίνητη περιουσία περάσει και συγκεντρωθεί στα χέρια λίγων εγχώριων ή πολυεθνικών real estate εταιριών και θα δούμε ξαφνικά την φορολογία στα ακίνητα τελικά να πέφτει, όταν πια θα είναι πασιφανές ότι η τρόικα στην Ελλάδα κατέλυσε οριστικά τον τρόπο παραγωγής που βασίζεται στην μικρή ιδιοκτησία, μάλλον τότε θα καταλάβουμε ότι στην Ελλάδα ο Πόντιος Πιλάτος είναι παραπάνω από ένα πρόσωπο...

  42. Κώστας Σταματάκης avatar
    Κώστας Σταματάκης 08/05/2013 08:21:37

    Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά σ’ όλους.

    Θα ήθελα να ξεκινήσω το σχόλιο μου από μια συζήτηση που είχα παλιά με ένα καθηγητή από τους βασικούς συνεργάτες κάποτε του Ανδρέα Παπανδρέου, προερχόμενος από το πατριωτικό ΠΑΣΟΚ, ο οποίος μου είχε πει : «Για να παράγεις σ΄ αυτή τη χώρα, για να παίρνεις ρίσκα να επενδύεις σ΄αυτή τη χώρα, για να προσλαμβάνεις σ΄αυτή τη χώρα και να δίνεις δουλειά στους συμπατριώτες σου πρέπει πάνω από όλα να αγαπάς αυτή τη χώρα και τους ανθρώπους της, να είσαι πατριώτης». Και δεν νομίζω να έχει κανείς αντίρρηση στα λόγια του καθηγητή.

    Συμφωνώ λοιπόν σε αυτά που αναφέρεις πάρα πάνω, αγαπητέ φίλε Φαήλο, ότι πρέπει πριν από όλα για να σταθούμε στα πόδια μας σαν έθνος, πρέπει να καλλιεργήσουμε μέσα από την παιδεία, την αγάπη για την πατρίδα μας, όπου τα τελευταία χρόνια με την ιδεολογική κυριαρχία της «αριστεράς και της προόδου», ο πατριωτισμός, η αγάπη για την πατρίδα μας και ότι αυτό σημαίνει έχει κατηγορηθεί και καταπολεμηθεί σαν οπισθοδρομική νοοτροπία.

    Όσον αφορά τον τρόπο και την μέθοδο που πρέπει να ακολουθήσουμε για να δημιουργήσουμε θέσεις εργασίας, να αρχίσουμε να βάζουμε τα θεμέλια της ανάπτυξης που χρειάζεται η χώρα μας, θα επαναλάβω αυτό που είχα γράψει σε ένα σχόλιο στο antinews παλαιότερα. Το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα σαν χώρα σαν έθνος είναι οι νέοι μας με τις παρά πολύ καλές σπουδές, οι άνεργοι τώρα ή οι διασκορπισμένοι στα πέρατα της γης επιστήμονες μας για να βρουν μια δουλειά. Αυτοί είναι η ελπίδα μας, το μέλλον μας που πρέπει πάση θυσία να αξιοποιήσουμε για να ανακάμψει η χώρα, ακολουθώντας το μοντέλο της Νότιας Κορέας όπως είχα πει τότε ή του Ισραήλ όπως αναφέρεις πάρα πάνω.

  43. ΚΜ avatar
    ΚΜ 08/05/2013 08:39:34

    Περιττεύει κάθε πρόθεση «δαιμονοποίησης» αυτού που πρεσβεύετε, γιατί απλούστατα ο χώρος σας είναι ... μπαχτσές και προδίδεστε από μόνοι σας, τί είστε.

    • Geros avatar
      Geros @ ΚΜ 08/05/2013 10:12:07

      Δεν είσαστε λίγο μεγάλος για να πιστεύετε σε παραμύθια με δράκους?

  44. ΓΚΙΑΟΥΡ ΚΙΟΪ avatar
    ΓΚΙΑΟΥΡ ΚΙΟΪ 08/05/2013 12:43:24

    ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ.
    ΓΙΑ ΤΟΥΣ 4 Ε Λ Λ Η Ν Ε Σ ΠΟΥ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΝΑ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΣΕ 3 ΜΕΡΕΣ,
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΧΑΓΟ ΤΟΥ Ε Λ Λ Η Ν Ι Κ Ο Υ ΣΤΡΑΤΟΥ ΠΟΥ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕ ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΔΥΟ ΜΩΡΑ ΟΡΦΑΝΑ..
    ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΚΑΤΙ;
    ΚΑΠΟΤΕ ΕΦΤΑΙΓΕ Ο ΓΑΠ. ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΟΡΘΩΣ!!!
    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ Ε Λ Λ Η Ν Ω Ν ΘΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΠΟΛΥΠΟΛΥΤΙΣΜΙΚΟΙ ΛΑΘΡΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΣΣΟΙ ΣΤΟ ΧΕΙΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΣΟΥΓΙΑ, ΙΔΙΩΣ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΑΡΚΑ,
    ΤΙ ΘΑΓΙΝΕΙ ΜΩΡΕ;

  45. GO avatar
    GO 08/05/2013 22:57:28

    Να πάψετε να σκέπτεστε σαν calculator.
    Η ιστορία μας τα έχει λύσει τα θέματα αυτά, από αρχαιοτάτων χρόνων, όταν καθιερώθηκε η πολιτική. Και καθιερώθηκε η πολιτική με πρόταγμα τον άνθρωπο.

  46. kalel avatar
    kalel 09/05/2013 18:00:49

    Μόνον αν φυλακίσουμε αρκετούς κλέφτες πολιτικούς θα δούμε ανάσταση

  47. FEAX avatar
    FEAX 10/05/2013 00:40:47

    Κε Κρανιδιώτη Χριστος Ανέστη,

    Θα προσπαθήσω να πω δυο λόγια, χιλιοειπωμένα ίσως, απαντώντας σταγραφόμμενά σας:
    "Το Ισραήλ παράγει πλήθος τεχνολογία αιχμής μόνο του."

    Συμφωνούμε, αλλά μέσω δομών που δημιούργησε αξιοκρατικά. ΛΥΣΗ: Διαλύστε τα κομματομάγαζα που ονομάζουμε Ερευνητικα Κέντρα στην Ελλάδα και δημιουργήσατε καινούργια με δομές Ισραήλ η Γερμανίας η Αγγλίας (πχ οι Γερμανικές δομές ιδρύθηκαν το 1905 με αυτοκρατορικό διάταγμα και λειτουργούν απερίσπαστα μέχρι σήμερα).

    "Εμείς ότι φτιάχνουμε τ’ αφήνουμε να σβήσει ή να το αρπάξουν κοψοχρονιά οι ξένοι."

    Ναι διοτι δεν δημιουργήσαμε τράπεζα πολιτισμικών παραδόσεων και αντικειμένων που δεν φεύγουν από Ελλάδα. Δικό μας οργανισμό πατεντών με απαγόρευση διαφυγής τους παρα μόνο μετά από 20 χρόνια.

    Σε τι δηλαδή διαφωνείτε;
    "Στην άμεση σύνδεση Παιδείας – παραγωγής εφαρμοσμένων καινοτομιών;
    "Στην επένδυση στην Παιδεία μας εν γένει;"

    Συμφωνούμε. Διαλύστε την ψευτο πρωτοβάθμια και χτίστε την όπως οι Βρεττανοί η Φιλανδοί. Το ίδιο για την Δευτεροβάθμια. Για το Τριτοβάθμιο μπάχαλο, 13 περιφέρειες, 15 Ανώτατα Ιδρύματα με σχολές και τμήματα μετά από ερευνα αγοράς. Έξω τα κομματόσκυλα και καθηγητές μόνο διεθνούς κύρους (ακόμα γελούν στο εξωτερικό με την σύνθεση της ΑΔΙΠ......)

    "Στο ότι το όχημα της ανάπτυξης θα είναι οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις;"

    Συμφωνούμε απόλυτα. Βοήθεια στις εξωγωγές μόνο και βοήθεια ώστε η ερευνά τους να υποστηρίζεται από τα Πανεπιστήμια η ερευνητικά κέντρα.

    "Στο ότι χρειαζόμαστε μικρότερο αλλά ρωμαλέο κρατικό μηχανισμό;"

    Απόλυτη συμφωνία, πετάξτε έξω τα κομματόσκυλα και τοποθετήσατε μόνο νέους, αξιοκρατικά.

    "Στο ότι η εσωτερική υποτίμηση μόνη της δεν φέρνει καμμία ανάπτυξη, γιατί πάντα οι Βούλγαροι, οι Ρουμάνοι κι οι τριτοκοσμικοί θα είναι φθηνότεροι;"


    Δεν διαφωνούμε. Μόνο καινοτόμος, έξυπνη και μπροστάρικη οικονομία με εφαρμογές και λύσεις που δεν μπορούν να δώσουν άλλοι.
    Στο ότι όλα

    Τα συμπεράσματα είναι πάντα τα ίδια. Στην ανάλυση των καταστάσεων δικών μας και άλλων (Ισραηλινών πχ) είμαστε εκπληκτικοί. Στο πώς θα φέρουμε σε πέρας την δική μας ανάπτυξη στην ΣΥΝΘΕΣΗ δηλαδή παίρνουμε μηδεν (0). ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΑ κε Κρανιδιώτη, η σύνθεση, η πράξη της σύνθεσης. Αν δεν αρχίσουμε να εφαρμόζουμε αυτά στα οποία όλοι συμφωνούμε θα συνεχίσουμ ενα ζούμε όπως τα τελευταία 183 χρόνια ως "Ελληνικό κράτος". Ουδέποτε συνθέσαμε σωστά με μακροχρόνιο σχεδιασμό και αξιοκρατικές δομές αυτό στο οποίο ζούμε.
    Εννοείτε λοιπόν ότι συμφωνούμε μαζί σας στ απροφανή που γράφετε. λείπει το και............

  48. Μιχάλης Σ. Βάρδας avatar
    Μιχάλης Σ. Βάρδας 10/05/2013 01:22:11

    Κύριε Κρανιδιώτη,

    Σας ευχαριστώ που απαντήσατε στο προγενέστερο σχόλιό μου.
    Με συμβουλεύετε να σας διαβάζω ...πιό προσεκτικά . Σας ευχαριστώ και πάλι
    γιά την ευγενική παραίνεσή σας.

    Επιμένω στην αρχική μου τοποθέτηση : Δεν μπορούμε να μιμηθούμε το Ισραήλ
    το οποίον , γιά τους λόγους που σας εξέθεσα (αλλά δεν τους λάβατε υπ΄όψη σας),
    έχει ευρεία και άνετη πρόσβαση στην Αμερικανική υψηλή Τεχνολογία και στα
    δολλάρια του πάμπλουτου και πανίσχυρου λόμπυ στις ΗΠΑ . Γιατί το αρνείσθε
    και ανταπαντάτε ότι το Ισραήλ έχει αναπτύξει δική του τεχνολογία αιχμής ;
    Ο πλάγιος λόγος σας επιβεβαιώνει αυτό που σας έγραψα : όποιος έχει πρόσβα
    ση σε ξένη υψηλή τεχνολογία , είναι προφανές ότι μπορεί να αναπτύξει και
    κάποια δική του καινοτομία . Εδώ λοιπόν διαφωνώ με την δική σας εκτίμηση ,
    ότι μπορούμε -τάχατες- να αναπτύξουμε δική μας υψηλή (ή έστω χαμηλή)
    τεχνολογία .

    Στα υπόλοιπα που παραθέτετε στην απάντησή σας συμφωνώ παντού , όμως
    αυτά που αναφέρετε είναι γενικές εκτιμήσεις και ευχές που έχουν θεωρητική
    σημασία σε μία ευτυχούσα χώρα και δεν λύνουν κανένα δικό μας πρόβλημα , τώρα που η Πατρίδα μας έχει κατρακυλήσει στον βαθύ γκρεμό. Καταλαβαίνω την
    δυσκολία που έχετε να διαφωνήσετε με την πολιτική της υποτέλειας την οποίαν
    έχει υιοθετήσει η σημερινή κυβέρνηση , αλλά τι να κάνουμε ; Δεν μπορούμε όλοι
    να προσποιούμαστε ότι τα πάντα θα πάνε καλά και ότι η Ελλάδα πολύ σύντομα θα μεγαλουργήσει . Εσείς μπορείτε . Κάποιοι άλλοι , δεν μπορούμε.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.