#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/05/2013 08:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πόσο δεξιά μπορεί να πάει η Νέα Δημοκρατία;



Στον ρωσο-ιαπωνικό πόλεμο του 1904 καφενόβιοι παρατηρητές των εξελίξεων καλούσαν τον Ρώσο στρατηγό Κουροπάτκιν να μετακινήσει τις μονάδες του δεξιότερα, για να αποφύγει τους ελιγμούς των Ιαπώνων. Τελικά οι Ρώσοι ηττήθηκαν κατά κράτος, αλλά η φράση "δεξιότερα Κουροπάτκιν" έμεινε από τότε να συμβολίζει την αργόσχολη κριτική.

Δεν θέλουμε να υποτιμήσουμε την αγωνία των περισσότερων από την βάση της ΝΔ, που μπροστά στα φαινόμενα της Χρυσής Αυγής και των ΑΝΕΛ καλούν την ηγεσία της παράταξης να μετατοπιστεί ιδεολογικά και πολιτικά προς τα δεξιά. Όμως το "δεξιότερα Σαμαρά" θυμίζει το "δεξιότερα Κουροπάτκιν".

Να θυμίσουμε ότι ήταν ο σημερινός Πρωθυπουργός που κέρδισε άνετα το 2009 την προεδρία της ΝΔ,  με μια εκλογική διαδικασία στην οποία μετείχε σύσσωμη η βάση της κεντροδεξιάς παράταξης. Αυτό συνέβη κυρίως επειδή ο Σαμαράς έφερε στην παράταξη εκείνο που ακριβώς της έλειπε: βαθιά πολιτικό λόγο και επιχειρήματα. Μια ιδεολογική ανανέωση και φρεσκάδα, που έδωσε άλλον αέρα στον κουρασμένο ψηφοφόρο της ΝΔ και γενικότερα στον ψηφοφόρο που βρισκόταν στην δεξιά πλευρά του πολιτικού φάσματος Η ιδεολογία του κοινωνικού φιλελευθερισμού δεν άλλαξε από το 2009 μέχρι σήμερα. Ούτε και η πολιτική ατζέντα με την οποία ο σημερινός Πρωθυπουργός «κατέβηκε» τότε στην βάση της παράταξης έχει αλλάξει. Το (λαθρο)μεταναστευτικό, η ανακατάληψη των πόλεων, το "κατέβασμα της κουκούλας" των κουκουλοφόρων, τα εθνικά θέματα, η ΑΟΖ, η ασφάλεια των πολιτών, ο επανελληνισμός της παιδείας, οι μεταρρυθμίσεις στο κράτος - φρανκενστάιν, η εξωτερική πολιτική με εθνικά κριτήρια, όλα αυτά δηλαδή που οδηγούν σε μια πολιτική με κριτήριο το συμφέρον του Έθνους και της Πατρίδας, δεν έχουν φύγει στιγμή από την ατζέντα του Πρωθυπουργού. Μπορεί να «ανεβοκατεβαίνουν» ανάλογα τη συγκυρία, αλλά ούτε για μια στιγμή δεν έχουν απεμποληθεί.

Εκείνο που πρέπει να καταλάβουν όσοι ζητούν από τον Σαμαρά να «στρίψει» δεξιά, είναι πως από το 2009 και μέχρι σήμερα, ο Πρωθυπουργός ίσως είναι ο μοναδικός πολιτικός που δεν έχει αλλάξει ούτε κατά ένα ιώτα τα πιστεύω του. Η αλήθεια είναι όμως πως οι δύσκολες περιστάσεις τον ανάγκασαν να κάνει πολλούς τακτικούς  ελιγμούς για να καταφέρει να σώσει την παρτίδα. Μια παρτίδα που μόλις πριν ενάμιση χρόνο φαινόταν κυριολεκτικά χαμένη για την χώρα. Αυτά που στην αρχή πολλοί τα χαρακτήρισαν ως «πισωγυρίσματα», σήμερα αναγκάζονται να παραδεχτούν πως ήταν απαραίτητες κινήσεις για την σωτηρία της χώρας. Ακόμη και αυτοί που πριν από λίγους μήνες μονάχα κατηγορούσαν τον Πρωθυπουργό για υπαναχωρήσεις και «ξεπούλημα» των προεκλογικών υποσχέσεων και των «Ζαππείων», τώρα  που η χώρα αρχίζει να ανακτά το χαμένο της κύρος και δείχνει να έχει σταθεροποιηθεί, ομολογούν (τουλάχιστον οι καλόπιστοι) πως είχαν βιαστεί να τον κρίνουν. Αντιλαμβάνονται πια την αναγκαιότητα των τακτικών ελιγμών που έγιναν στην προσπάθεια να επιτευχθεί ο αντικειμενικός σκοπός που ήταν και είναι πάντα η σωτηρία της χώρας και του λαού της.

Η Χρυσή Αυγή δεν μπήκε στην Βουλή με 18 βουλευτές επειδή ξαφνικά το 7% των Ελλήνων ονειρεύτηκε τον Αδόλφο. Ούτε οι ΑΝΕΛ αναδείχθηκαν σε τέταρτο κόμμα επειδή το 7,5% του λαού διάβασε και συμφώνησε με το πρόγραμμά τους. Η αιφνίδια άνοδος και των δυο είναι αποτέλεσμα συγκεκριμένων πολιτικών. Άρα και η αντιμετώπισή τους πρέπει να είναι θέμα συγκεκριμένων πολιτικών.

Το θέμα είναι τεράστιο για να εξαντληθεί σε ένα άρθρο - άλλωστε έρχεται το συνέδριο της ΝΔ και θα έχουμε την ευκαιρία να αναφερθούμε πολλές φορές σε αυτό. Εκείνο πάντως που χρειάζεται η ΝΔ και κατ΄επέκταση η κυβέρνηση είναι συγκεκριμένες πολιτικές που αδιάφορο του αν χαρακτηρισθούν «δεξιές» ή "αριστερές" ή "κεντρώες" θα αντιμετωπίσουν στην  ρίζα τους τα προβλήματα που καλούνται να αντιμετωπίσουν.

Συγκεκριμένα:

Κατά προτεραιότητα πρέπει να αντιμετωπισθεί το μεταναστευτικό πρόβλημα της χώρας, το οποίο "τροφοδοτεί" κυρίως την Χρυσή Αυγή. Για παράδειγμα, με το κατάλληλο νομοσχέδιο και την  ανάλογη δράση των σωμάτων ασφαλείας να δούμε μετά πόσος πολιτικός χώρος θα απομείνει στην Χρυσή Αυγή.

Να λυθεί το άμεσο οικονομικό πρόβλημα των φτωχότερων συμπατριωτών μας, κυρίως όσων οικογενειών βρίσκονται τούτη την ώρα χωρίς κανένα εισόδημα.

Να καθιερωθεί επιτέλους ένα δίκαιο και μόνιμο φορολογικό σύστημα.

Τα τρία αυτά προβλήματα μπορούν να λυθουν άμεσα, αποφασιστικά και χωρίς ιδιαίτερο κόστος. Ειδικά για τα κεφάλαια που θα χρειαστούν για την πάταξη της λαθρομετανάστευσης, αυτά μπορούν να εξοικονομηθούν μέσα από προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Αρκεί να είμαστε πειστικοί, πιεστικοί και αποφασισμένοι. Μας φόρτωσαν το πρόβλημα, θα πρέπει να συμβάλλουν στην λύση του. Τελεία και παύλα.

Ας αφήσουμε λοιπόν τις «δεξιές» στροφές και τα μεγάλα λόγια. Η κοινωνία απαιτεί έργα. Και κυρίως απαιτεί τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ. Μονάχα τότε θα συμπαραταχτεί με την κυβέρνηση, την ΝΔ, τον Πρωθυπουργό. Έργα και αποτελέσματα. Όχι λόγια και ευχολόγια, είτε «δεξιά» είναι αυτά είτε «αριστερά». Είτε  «φιλελεύθερα» είτε «συντηρητικά». Είτε «πατριωτικά» είτε «διεθνιστικά». Ο κόσμος μπούχτισε από λόγια. Μονάχα οι φανατικοί και οι δεδομένοι «μασάνε» ακόμη από λόγια. Οι υπόλοιποι, οι πολλοί περιμένουν πράξεις.

Και να κλείσουμε, για την ώρα, με κάτι εξίσου σημαντικό. Όσοι μιλούν για δεξιές στροφές και τα τοιαύτα δεν έχουν καταλάβει τίποτα από τον ρόλο που έχει επιφυλάξει η μοίρα στον σημερινό Πρωθυπουργό. Είναι ο ρόλος του Ηγέτη όλων των Ελλήνων τούτη την δύσκολη και κρίσιμη για τον τόπο ώρα, ο ρόλος του Αναμορφωτή της χώρας. Δεν υπάρχουν πια οι παλιοί διαχωρισμοί στην κοινωνία. Οι έννοιες «αριστερά» ή «δεξιά» έχουν πια ξεθωριάσει τουλάχιστον μέχρι να βγούμε από την κρίση. Τούτη την δύσκολη ώρα, ο Αντώνης Σαμαράς είναι και πρέπει να είναι  ο Πρωθυπουργός όλων των Ελλήνων.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. GO avatar
    GO 27/05/2013 08:30:56

    Αρθρογραφία σύμφωνη με την παραταξιακή αλλά και την κοινή (πιστεύω)λογική.

  2. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 27/05/2013 09:41:53

    Μια λογική φωνή.
    Ομως θα επικρατήσει η λογική στο φρενοκομείο μας?

  3. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 27/05/2013 09:51:52

    Τις προάλλες ξανασυνελήφθη Αλγερινός κακοποιός στην Κρήτη, που είχε ξανασυλληφθεί, αλλά που, επειδή δεν είχε φάκελλο, αφέθη ελεύθερος με ορισμό δικάσιμου ημέρας. Αυτά σύμφωνα με τον νόμο Καστανίδη, έναν εγκληματικό νόμο που εξακολουθεί να ισχύει.
    Μπορώ να μάθω ποια θα είναι η "κατάλληλη αλλαγή του νομικού πλαισίου" ώστε να μην μείνει χώρος στη ΧΑ;

  4. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 27/05/2013 09:59:07

    H όποια στροφή συνεπάγεται και μετατόπιση του κέντρου βάρους καθιστώντας τον εκτελών τον ελιγμό επιρρεπή σε ανατροπή.Στην παρούσα χρονική στιγμή μια τέτοια εκτέλεση μανούβρας είναι αυτοκτονική πράξη και τούτο γιατί ήδη κατέχει ο Πρωθυπουργός και το ισχυρότερο κομμα της τρικομματικής κυβέρνησης το Ηθικό Πλεονέκτημα.Ίσως κάποιοι προσπαθούν μέσα απο μια ιδεολογική καθαρότητα και ιδεολογική περιχαράκωση να διασφαλίσουν ως μανδαρίνοι τα προνόμια τους δεν είναι κάτι το οποίο πρέπει να θεωρεί μεμπτό.Ομως δεν έχει καμιά σχέση με την σημερινή σκληρή πραγματικότητα ως εκτυλίσσεται και με την προσπάθεια υπερκερασμού της οικονομικής δυσπραγίας και της κοινωνικής κρίσης.

    Η Ιστορία της Σύγχρονης Πολιτικής μας Ζωής έχει καταδείξει το πόσο ισχυρά είναι τα μετεμφυλιακά σύνδρομα.Στο μυαλό πολλών το Κράτος Πρέπει να είναι Παρακράτος, το Σύνταγμα Παρασύνταγμα και ο Κατέχων την Κοινοβουλευτική πλειοψηφία λαμβάνει ως δώρο τον έλεγχο του Κράτους και ασκεί Ηγεμονία επι του Συνόλου της Κοινωνίας βασιζόμενη στον μικροκομματισμό και τις πελατειακές σχέσεις.Λυπηρό που η παρακαταθήκη του Κωνσταντίνου Καραμανλή , η στροφή του απο τον επαρχιωτισμό της Ελληνικής Δεξιάς σε μια Ευρωπαϊκή Δεξιά και τα όσα θετικά παρήγαγε για την Ελλάδα σε όλα τα επίπεδα έχει ξεχασθεί

    Το μεταναστευτικό (συμπεριλαμβανόμενου και της Λαθρομετανάστευσης) είναι ένα πολυσύνθετο φαινόμενο και δεν θα επιλυθεί τόσο εύκολα.Χρειάζεται συνέπεια και συνέχεια και ανάληψη δράσεων ενός ευρυτέρου φάσματος.Το ότι Λαϊκιστές επικεντρώνονται σε βολικά λογικά σχήματα αναπαράγοντας ιδεοληψίες και αναγάγοντας τον ιδεασμό τους ως πρότυπο κοινωνικής συμπεριφοράς καλό θα είναι να μην μας αφήνει αδιάφορους.Το ότι η Εθνική Στρατηγική για να πραγματωθεί- και σε αυτό το θέμα θα χρειαστεί χρόνο- δεν μπορεί να αποτελέσει άλλοθι για αναβλητικότητα υπό το βάρος των εξελίξεων και των διεθνών πιέσεων.

    Απέναντι λοιπόν στο “δεξιότερα Κουροπάτκιν” η απάντηση έρχεται απο τα χείλη του Αμερικανού Στρατηγού Πάττον Προχωράμε,Προχωράμε και δεν θέλω να ακούσω κρατούμε τις θέσεις μας αλλά καταλαμβάνουμε τον Ελεύθερο Χώρο.Ο Αμερικανός Στρατηγός του Β Παγκοσμίου Πολέμου ήταν λάτρης της Αρχαίας Ελληνικής Ιστορίας .

    Το νεοφασιστικό κίνημα στην Ελλάδα ξεπήδησε από το Βαθύ κράτος της Δεξιάς συνέπεια της εμφυλιακής σύγκρουσης.Η ρήξη των σχέσεων με το μόρφωμα αυτό πραγματώθηκε στην μεταπολίτευση.Σήμερα και η Χρυσή Αυγή (η Ακροαριστερά αποτελεί τον αντίρροπο πόλο της ) ακολουθεί την πολιτική των άκρων και παραβιάζει συστηματικά την δημοκρατική νομιμότητα σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο και οι επικρατούσες συνθήκες δεν επιτρέπουν να αφεθεί η επίλυση του ζητήματος αυτού μόνο σε επίπεδο καταστολής και ποινικών διώξεων . Η Θεωρεία των άκρων και η πολιτική εφαρμογή της έχει τεθεί εδώ και δεκαετίες στον Ελλαδικό χώρο σε εφαρμογή, μην κρυβόμαστε.Άπαντες γνωρίζουμε το ιστορικό δημιουργίας του Νεοφασιστικού κινήματος στην Ελλάδα και άπαντες γνωρίζουμε το δόγμα του διαίρει κια βασίλευε καθώς και το δόγμα της εξουδετέρωσης της Δημοκρατίας μέσω της ενίσχυσης των ακραίων πόλων Το έχουμε γευτεί εντός Ελλαδικού χώρου και δεν δύναται να μιλούμε για διεθνή εμπειρία και να αγνοούμε την Ελληνική ιστορία .Πολύ απλά όσοι στο όνομα του αντικουμμουνισμού της Ισλαμοφοβίας δεν καταδικάζουν την δράση της με τρόπο καθολικό και αναπαράγουν τα ιδεολογήματα της αποτελούν

    εθνικό Κίνδυνο. Τέτοια "Πεφωτισμένα" Ηττημένα Μυαλά διαθέτει και η Ν.Δ.. Ο ΣΥΡΙΖΑ στον αντίποδα έχει την δική του ευθύνη για τον τρόπο που ενισχύει την ακροαριστερά στην άσκηση πολιτικής η οποία και έρχεται σε σύγκρουση με τα Εθνικά συμφέροντα .Μην βαυκαλιζόμαστε λοιπόν χρειάζεται το Δημοκρατικό Πολίτευμα με κάθε τρόπο να θέσει τέρμα σε αυτά τα παιχνίδια Ιδεολογικών Χώρων που εξυπηρετούν Ξένα Συμφέροντα και Ξένες Μεθοδεύσεις.

    Σε ένα χρόνο η Τρικομματική Κυβέρνηση προώθησε μεταρρυθμίσεις που αποτελούσαν χρόνιο αίτημα της Κοινωνίας.Δεν υπάρχει λόγος υπερμεγένθυνσης αλλά ούτε και χώρος για μηδενιστικές συμπεριφορές.Η πτώση του επίπλαστου αναπτυξιακού μοντέλου υπήρξε καταλυτική και για την πτώση σε όλα τα επίπεδα.Πολλοί με μεγάλη ευκολία καταφέρονται κατά των δυο άλλων εταίρων.Δεν θα ήταν φρόνιμο να αγνοηθεί η συνεισφορά τους ούτε και οι διεργασίες στο εσωτερικό τους.Αν επικεντρώνομαι στην Ν.Δ. είναι γιατί αυτή σήκωσε το μεγαλύτερο βάρος της προσπάθειας για να καταστεί εκ νέου η Ελλάδα και Φερέγγυα αλλά και να μεταλλαχθεί σε ένα σύγχρονο κράτος .

    Το συνέδριο της Ν.Δ. αποτελεί σταθμό στην μετεξέλιξη της αυτό αναφέρουν δημοσιεύματα. Η διεύρυνση της κοινωνικής και πολιτικής βάση της κεντροδεξιάς παράταξης, ο εμπλουτισμός της, η ριζική ανανέωση του στελεχιακού της δυναμικού με ταυτόχρονη αλλαγή της νοοτροπίας και της πολιτικής κουλτούρας αποτελούν παραμέτρους της διαδικασίας αυτής..Ενα σύγχρονο κόμμα εξουσίας, το οποίο θα είναι και η πολιτική ομπρέλα των ευρύτερων δυνάμεων της Κεντροδεξιάς, των μεταρρυθμίσεων και της ευρωπαϊκής προοπτικής.Πολλοί θα μιλήσουν για Αλεξιπτωτιστές κρίνοντας εξ ιδίων τα αλλότρια.Μπορεί και να φαντάζει έτσι όμως δεν είναι άκαπνοι έρχονταιί απο πολύ μεγάλη τριβή με το Γίγνεσθαι και έχουν καταδείξει τον Δημοκρατικό χαρακτήρα τους και τον πατριωτισμό τους, έτσι ας κριθούν είναι το φρόνιμο και ας αξιολογηθούν

    Είθε να πραγματωθούν όλοι αυτοί οι σχεδιασμοί γιατί κανείς σήμερα δεν δύναται να διανοηθεί πως το καλό ενός κόμματος του βασίζεται στον Δημοκρατικό Πατριωτισμό, την Δημοκρατική Νομιμότητα και ασκεί Ηγεμονία επι της Κοινωνία βασιζόμενη στην πειθώ δεν είναι και καλό και της Ελληνική Κοινωνίας

    • Orgilos avatar
      Orgilos @ Δρόλαπας 27/05/2013 12:10:57

      Με ήξεις αφίξεις και επαμφοτερίζουσες τοποθετήσεις τη σήμερον ημέρα δεν πας πουθενά. Δεν μπορώ πάντως να καταλάβω γιατί «δημοκρατικός πατριωτισμός». Ο «σκέτος» πατριωτισμός δε σας αρέσει; Είναι μήπως ντεμοντέ;

      Σε κάθε περίπτωση, αν η ελληνική κοινωνία δεν αποφασίσει πραγματικά τί όραμα θέλει να ακολουθήσει, ό,τι και να κάνει η Ν.Δ. δεν έχει σημασία. Μία Ελλάδα πάντως χωρίς τους δύο πυλώνες που τη στηρίζουν δηλαδή την Ορθοδοξία και την εθνική ταυτότητα, κατ' εμέ δεν είναι καν Ελλάδα, είναι κάτι άλλο.

    • Ιωάννης Σ. Λάμπρου avatar
      Ιωάννης Σ. Λάμπρου @ Δρόλαπας 27/05/2013 14:00:32

      '' Μην βαυκαλιζόμαστε λοιπόν χρειάζεται το Δημοκρατικό Πολίτευμα με κάθε τρόπο να θέσει τέρμα σε αυτά τα παιχνίδια Ιδεολογικών Χώρων που εξυπηρετούν Ξένα Συμφέροντα και Ξένες Μεθοδεύσεις. ''

      Η κατεξοχήν μεταπρατική ιδεολογία, η οποία γίνεται όχημα προώθησης ξένων συμφερόντων είναι ο Φιλελευθερισμός. Η συντριβή του μεταπρατισμού και η ακριβής διατύπωση ελληνικής συντηρητικής πρότασης - με έμφαση στην ανάπτυξη αυτόχθονης πολιτικής κουλτούρας - αποτελεί την καλύτερη εγγύηση απεξάρτησης της χώρας από εναγκαλισμό συμμάχων και φίλων.
      Ηγέτης δεν είναι αυτός ο οποίος στην προσπάθεια του να να γίνει αποδεκτός από όλους δεν έχει ιδεολογία ή βαφτίζει ιδεολογία γενικές έννοιες όπως αξιοκρατία, τιμιότητα, δικαιοσύνη κ.ο.κ. Ηγέτης είναι αυτός ο οποίος πείθει - αν μπορεί - την κοινωνία και κάνει τις δικές του απόψεις να τις μοιραστεί όλη η κοινωνία Ο ηγέτης προσπαθεί να πείσει την κοινωνία για τις θέσεις του, δεν αποφεύγει να εκτεθεί προασπίζοντας το πιστεύω μόνο και μόνο για να φανεί υπερκομματικός.

  5. πολιτης avatar
    πολιτης 27/05/2013 10:12:20

    σωστη προσεγγιση. για ορισμενους τα αυτονοητα ομως φανταζουν δυσκολα. δεν εννοουν να ξεκολλησουν απο το πελατειακο χθες.
    ενταξει λοιπον δεν υπαρχουν χρηματα επι του παροντος και η αντιμετωπιση της ανεργιας θελει χρονο. αλλα η αντιμετωπιση της λαθρομεταναστευσης, το ξεκαθαρισμα των γκετο σε διαφορες περιοχες του κεντρου της αθηνας, η αποκατασταση του αισθηματος δικαιου με την παυση επιτελους χορηγησης αμνηστιας στους κλεφτες νταβατζηδες, η καταργηση του καταπτυστου νομου περι ευθυνης υπουργων, η επιταχυνση εισπραξης των χρηματων απο μεγαλοοφειλετες του δημοσιου κ.α. παρομοια δεν απαιτουν ουτε ενα ευρω αλλα πολιτικη βουληση και σθενος.
    ειναι απαραδεκτο να κυνηγαμε τον απλο πολιτη για οφειλες 1000 ευρω και να διυλιζουμε την καμηλο για τα πολλα εκατομμυρια. πρεπει να σταματησει επιτελους το ρητο οτι οποιος χρωστει 1000 ευρω στο κρατος ειναι κλεφτης κι αυτος που χρωστει εκατομμυρια ειναι επιχειρηματιας-επενδυτης.
    ειναι πασιμφανες πλεον οτι εαν το πολιτικο συστημα δεν πραξει τα αυτονοητα θα αποτεφρωθει οριστικα και αμετακλητα.

  6. B.Q avatar
    B.Q 27/05/2013 10:15:21

    α) ''Αυτά που στην αρχή πολλοί τα χαρακτήρισαν ως «πισωγυρίσματα», σήμερα αναγκάζονται να παραδεχτούν πως ήταν απαραίτητες κινήσεις για την σωτηρία της χώρας.'' Όχι ακριβώς.....
    '' Το κατά λάθος λάθος μπορεί να σε οδηγήσει και σε άλλα μεγαλύτερα, δεν σε επαναφέρει όμως ποτέ στο σωστό '' - Οδυσσέας Ελύτης
    β) ''Μεταναστευτικό, οικονομικό, φορολογικό.
    Τα τρία αυτά προβλήματα μπορούν να λυθούν άμεσα, αποφασιστικά και χωρίς ιδιαίτερο κόστος.'' Η ανεργία και οι μισθοί πείνας - όταν υπάρχουν και αν καταβάλλονται- είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα της Ελληνικής κοινωνίας. Ας ξεκινήσουν λοιπόν οι ...''ειδικοί'' από αυτό και ας το αντιμετωπίσουν ΑΜΕΣΑ, με αποτελεσματικότητα και όχι με ξόρκια κι ευχές. Μακάρι να είναι τόσο ....εύκολο όσο πιστεύετε. Αν υπάρξουν επαναστατικές προτάσεις-κινήσεις και ορατά αποτελέσματα επ΄αυτού, σίγουρα θα αντιστραφεί το υπάρχον σήμερα αρνητικό κλίμα.
    γ) Στην τελευταία σας παράγραφο συμφωνώ απολύτως, όσον αφορά την αναγκαιότητα της ύπαρξης ενωτικού Ηγέτη. Όσο και να επιθυμούν διακαώς κάποιοι παλαιοημερολογίτες ''δεξιές στροφές'' και παρελθοντολογική κομματική προσήλωση, οι τεράστιες προκλήσεις στις οποίες οφείλει να απαντήσει και ο απαιτητικός ρόλος στον οποίο καλείται να ανταποκριθεί ο κ. Αντώνης Σαμαράς, προϋποθέτουν το υπερβατικό των διαφορών πνεύμα του εμπνευσμένου Ηγέτη και όχι την κοντόφθαλμη οπτική του κομματικού ...προύχοντα.
    Αναγκαία προϋπόθεση βέβαια της υπερκομματικής στήριξης και πίστης, θα είναι η επαναστατική, ανατρεπτική και τολμηρή από εδώ και πέρα ΑΛΛΑΓΗ ΠΛΕΥΣΗΣ, κόντρα στα ισοπεδωτικά και απάνθρωπα ....μεταρρυθμιστικά -τάχα- σχέδια των ιδιοτελών εταίρων-όρνιων που μας ωθούν στο αδιέξοδο και την πλήρη υποδούλωση. Ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν !!
    '' Πέντε ελαττώματα επικίνδυνα για ένα στρατηγό: Αν είναι παράτολμος, οι άντρες του θα σκοτωθούν. Αν είναι δειλός, ο στρατός του θα αιχμαλωτισθεί. Αν είναι οξύθυμος, θα αντιδρά από θυμό. Αν είναι υπερόπτης, μπορεί να εξαπατηθεί. Αν είναι δεμένος με τους άντρες του, θα διστάσει την κρίσιμη στιγμή.''
    Σουν Τζου ( ~5ος αιών π.Χ. , Κινέζος θεωρητικός της στρατηγικής)

  7. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 27/05/2013 10:19:35

    Καί είναι τά ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ;

  8. Ιωάννης Σ. Λάμπρου avatar
    Ιωάννης Σ. Λάμπρου 27/05/2013 10:51:10

    Η επίλυση πρακτικών προβλημάτων για τα οποία δεν απαιτείται ιδεολογικός αγώνας είναι αναγκαία ΑΛΛΑ αυτό δεν πρέπει να χρησιμοποιείται ως άλλοθι για εξοστρακισμό του ιδεολογικού προσανατολισμού από την πολιτική.

  9. Zugzwang avatar
    Zugzwang 27/05/2013 10:52:38

    Συμφωνοι! Να μην παει αλλο δεξια η ΝΔ. Να μην παει ομως αλλο και αριστερα! Γιατι η προωθηση του νομοσχεδιου Ρουπακιωτη θα ειναι μια σαφης και σημαντικη περαιτερω στροφη προς τα αριστερα. Στροφη που θα σημαινει οτι η ΝΔ εχασε την ψυχη της.

    • B.Q avatar
      B.Q @ Zugzwang 27/05/2013 11:45:39

      Η προώθηση του Νομοσχεδίου που ...εμπνεύσθηκε ο κ. Ρουπακιώτης, επ΄ουδενί δεν αποτελεί στροφή προς τα ....αριστερά.
      Μόνον ως πορεία κατά διαβόλου θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί.... :-)

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ B.Q 27/05/2013 16:31:52

        Δεν διαφωνω. Εξ αλλου στις ημερας μας οι λεξεις εχουν χασει την σημασια που ειχαν. Υποστηρικτες του νομοσχεδιου Ρουπακιωτη ειναι οι διεθνιστες νεοφιλελευθεροι της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ αλλα και οι μεταμαρξιστες της ΔΗΜΑΡ και του ΣΥΡΙΖΑ. Ολοι αυτοι ορκιζονται, χωρις να το διαλαλουν, στο ονομα και στο ευαγγελιο του Ποπερ, το οποιο κυβερνα σημερα τον κοσμο. Αθορυβα αλλα πραγματικα. Μεσω διεθνων συμφωνιων, διεθνων οργανισμων και μεσω των ΜΚΟ. Ενας ασφυκτικος κλοιος για τις πατριδες και τους πατριωτες, ειτε ειναι αυτοι δεξιοι ειτε αριστεροι.

  10. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 27/05/2013 10:59:22

    Φάκτορα, πολύ σωστές οι επισημάνσεις σου. Η σταθερότητα αρχών και η ρεαλιστική εναρμόνισή τους με τους στόχους είναι παράγοντας επιτυχίας.

  11. parmeniwn avatar
    parmeniwn 27/05/2013 12:01:03

    Γιατί το ''λαθρο'' σε παρένθεση; και γιατι ''μεταναστευτικό;''
    Μήπως γίνανε νόμιμοι; ή αρχίσατε και εδώ να φοβάστε τον αριστερό φασισμό

    • akenaton avatar
      akenaton @ parmeniwn 27/05/2013 14:20:07

      Επειδή δεν είναι όλοι οι μετανάστες παράνομα εισελθόντες και παράνομα παραμένοντες στην χώρα υποθέτω.

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ akenaton 27/05/2013 16:14:47

        Na ελεγχθει οτι ειναι οντως νομιμοι και δεν εχουν νομιμοποιηθει η πολιτογραφηθει με πλαστα εγγραφα, ψευδη στοιχεια η με παρατυπες η παρανομες διαδικασιες.

      • parmeniwn avatar
        parmeniwn @ akenaton 27/05/2013 16:36:03

        Μα αν δεν κάνω λάθος η όλη κουβέντα (βλέπε αντιρατσιστικό νομοσχέδιο) αλλά και το άρθρο αναφέρονται σε αυτούς

  12. Γεωργία avatar
    Γεωργία 27/05/2013 12:06:10

    Φάκτορα, δεξιά ή νεοδεξιά;
    Δηλαδή η κοινωνία πρώτα ή το άτομο;

  13. Tonia G. avatar
    Tonia G. 27/05/2013 12:55:56

    To ερώτημα δεν είναι "πόσο", αλλά αν είναι Δεξιά. Γιατί Δεξιά σημαίνει συγκεκριμένα πράγματα. Οπως π.χ. να είναι υπερήφανη για το παρελθόν της χώρας και για την αποτροπή της εγκαθίδρυσης "Λαϊκής Δημοκρατίας" από το 1945 μέχρι το 1990. Ξέρετε από το 1945 άνθρωποι έπαιρναν φύλλο πορείας ως στρατιώτες του Εθνικού Στρατού και πολεμούσαν υποχρεωτικά και όχι από επιλογή ή ιδεολογία. Αυτά τα παιδιά που τραυματίστηκαν ή σκοτώθηκαν υπηρετώντας το Ελληνικό Κράτος ποιος τα τιμά; Αυτούς τους ήρωες που αντί να ξαναφτιάχνουν τη ζωή τους το '45, το τότε κράτος τους ξαναστελνε σε νέα μέτωπα να δώσουν τον ιδρώτα και το αίμα τους ποιος τους αναγνώρίζει σήμερα εμπράκτως; Και ποια τιμητικά ντοκυμαντέρ γυρίστηκαν γι΄αυτούς τους νέους από τη σημερινή ΕΡΤ, η οποία επί 30 χρόνια υπηρετεί το Αριστερό Τόξο;
    Γιατί κύριοι τους προδίδετε;
    Και μη μιλάτε περί "Δημοκρατίας". Γιατί και η Ισπανία (Πορτογαλία επίσης) είχε, όχι 7 αλλά 40 χρόνια Χούντα! Ουδέποτε η Δεξιά πούλησε όμως τους Αγώνες της στη χώρα εκεί!

    • AGGELOS avatar
      AGGELOS @ Tonia G. 27/05/2013 14:17:53

      δεν θα μπορουσα να συμφωνήσω περισσότερο! Εντάξει, όχι δεξιότερα όμως μήπως ν αρχίσουμε τουλάχιστον να τιμούμε αυτούς που έσωσαν την χωρα από την κοκκινη λαίλαπα;; Έλεος με τα Πολυτεχνεία!! Έλεος με την εθνική αντίσταση που μας προέκυψε μετά ασφαλώς από την de facto ακύρωση του Συμφώνου Ριμεντροπ - Μολοτωφ! Θα μου πεις: τι σχεση εχουν αυτα τωρα.... Όχι!΅Εχουν!! Γιατι αφήνοντας τους θολοκουλτουριαραίους να αλωνίζουν επί 30 χρόνια, φοβόμασταν και τον ισκιο μας!! Ναι, η ΧΑ καταπολεμείται πανεύκολα με τις ορθές Πολιτικές και συμφωνώ. Όμως τούτο δεν σημαινει επιλεκτική λήθη!! Καναμε ηρωα τον τυπο που κατέβασε την χιτλερική σημαια (και καλα εκανε) και απ την άλλη αφήνουμε την ακατάσχετη μπουρδολογία του κάθε Τατσόπουλου (!) περί Κολοκοτρώνη!! Εμεις στηρίξαμε και στηριζουμε τον Σαμαρά κυριώτατα ως αντίπαλον δέος της φιλομνημονιακής, θέσει και φύσει, Ντόρας ακριβώς για να μην έχουμε πάλι τις ίδιες ηλιθιοτητες περί "μεσαίου χώρου", που έφαγαν τον Καραμανλή!! Ελεος!!

      • GO avatar
        GO @ AGGELOS 27/05/2013 23:30:38

        Ο "τύπος" που κατέβασε την χιτλερική σημαία είναι ήρωας, δεν τον κάναμε.
        Ο "μεσαίος χώρος" έδωσε δύο εκλογικούς θριάμβους στον Καραμανλή. Πού είδες ότι τον έφαγε;

        • AGGELOS avatar
          AGGELOS @ GO 28/05/2013 10:12:22

          1. το "τον κάναμε" καθ υπερβολήν, άλλωστε κι εγω γραφω "και καλα εκανε". Όμως, το όνομα ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΟΡΥΖΗΣ θυμίζει κάτι;; Ποιο ηρωας ακόμη! Τον θυμάται κανείς;; ΟΧΙ! Αυτο λέω εγω φιλε GO
          2. "Με ρωτάνε συχνά ποια η άποψή μου για τον μεσαίο χώρο. Απαντω: στον δρόμο θα περπατας ή στο δεξιό ή στο αριστερο πεζοδρόμιο. Αν περπατας στην μεση του δρόμου θα σε χτυπήσουν τ αυτοκίνητα!" ΜΑΡΓΚΑΡΕΤ ΘΑΤΣΕΡ.
          Με φιλικούς χαιρετισμούς

          • GO avatar
            GO @ AGGELOS 28/05/2013 10:31:37

            1.- Το διάβημα του Κορυζή ήταν πράξη ευθιξίας. Την περίπτωσή του την θυμούνται όλοι που γνωρίζουν την σύγχρονη πολιτική ιστορία. 'Ομως δεν συγκρίνεται με την ηρωϊκή αποκοτιά των Γλέζου, Σάντα.
            2.- 'Οταν έχω μετρημένα αποτελέσματα μιας πολιτικής καμπάνιας που πέτυχε διάνα, γιατί να ανατρέξω στο τι είπε ο ένας ή η άλλη;

          • AGGELOS avatar
            AGGELOS @ GO 28/05/2013 11:40:23

            1."διάβημα"....μάλιστα, αντελήφθην!
            2. "πέτυχε διάνα" : ΝΑΙ, ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΠΟΣΟ ΔΙΑΝΑ ΠΕΤΥΧΕ...'Ο ένας και η άλλη". Φαντάζομαι ότι κι εσύ αγαπητέ θα ανατρέχεις σε ρήσεις του "ενός και του άλλου", εάν σε αντιπροσωπεύουν, εκτός εάν έχεις δημιουργήσει δικό σου φιλοσοφικοκοινωνικοοικονομικό πλαίσιο, οποτε ας το εκδώσεις και με χαρά θα το αναγνώσουμε.

          • GO avatar
            GO @ AGGELOS 28/05/2013 11:51:42

            1.- Διάβημα και μάλιστα απονενοημένο. Δεν το ήξερες; Έτσι συνηθίζουμε να λέμε την αυτοκτονία.
            2.- Συνεχίζεις να μην προσπαθείς. Μιλάμε για πολιτική-προεκλογική καμπάνια. Τα αποτελέσματά της μετρήθηκαν. Πώς να το κάνουμε; Τι δεν καταλαβαίνεις;

          • Tonia G. avatar
            Tonia G. @ AGGELOS 29/05/2013 17:45:47

            Καλά είπες κάναμε. Διότι τους ήρωες σε αυτόν τον τόπο από οτι φαίνεται τους "κάνουν" οι Τιμές. Και δυστυχώς άλλους ήρωες τους "κάνουμε", ενώ τους άλλους και κυρίως αυτούς που ΠΕΘΑΝΑΝ στο καθήκον τους "ξεπετάνε" κάθε χρόνο "με ένα λέπτο σιγής" κάτι καθηγηταριά (και όχι Καθηγητές) με δέκα σπιθαμές μούσια και συριζαίικο ταγάρι αντί για τσάντα... Οχι κύριοι... οι πεσόντες Στρατιώτες μας είναι οι ήρωες μας, όσοι έμειναν παράλυτοι στην Αλβανία και εξαιτίας αυτού πέθαναν στην πείνα στην Κατοχή αφού χωρίς πόδια ή χέρια πεθαινες. Αυτοί είναι οι ΗΡΩΕΣ. Αυτοί και ΜΟΝΟ αυτοί...

        • Tonia G. avatar
          Tonia G. @ GO 28/05/2013 10:27:37

          Και ο Σολωμός κατεβασε τη Τούρκικη σημαία ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ στο Κατοχικό Οχλο. Γιατί δεν έχει τις ίδιες Τιμές;
          Γιατί δεν είδα έστω κι ένα διθυραμβικό ντοκυμαντέρ της ΝΕΤ, της "Πανδώρας" ή "του κυρίου Χωρίς Σύνορα";
          Γιατί έστω και μια διεθνής κίνηση από το Υπ. εξωτερικών;
          Ενώ όλοι ξέρουν το δολοφόνο, που είναι άραγε οι Ελληνικές "αρμόδιες υπηρεσίες" που έχουν με συνταγματική κάλυψη την προάσπιση των Εθνικών Συμφερόντων μέσω νόμιμων ή παράνομων μεθόδων;
          Δεν αμφισβητώ την υποστολή της Γερμανικής Σημαίας του Γ΄Ράιχ από τους δυο νέους, αλλά υπάρχει ένα "σκιερό σημείο"...
          Εξ όσων γνωρίζουμε οι στρατιωτικές σημαίες γενικότερα υποστέλλονται κατά τη Δύση του Ηλίου και αναρτώνται και πάλι κατά την Ανατολή από ειδικά Αγήματα Σημαίας. Οι Γερμανοί λοιπόν είχαν άλλοι τακτική; Αφηναν τη σημαία τους όλο το βραδυ στον ιστό;

          • GO avatar
            GO @ Tonia G. 28/05/2013 10:50:18

            1.- Ελάτε τώρα, με την απομυθοποίηση.
            Πότε αμφισβητήθηκε, επισήμως, η πράξη; Το μόνο που υπάρχει είναι κάτι ακριτομύθιες.
            Συμφιλιωθείτε, επιτέλους, με την ιδέα ότι πατριώτες υπάρχουν σε όλους τους πολιτικούς χώρους, το ίδιο και δωσίλογοι.
            2.- Δεν αμφισβητεί κανείς, μα κανείς, την ηρωϊκή πράξη του Σολωμού Σολωμού. Του αξίζουν όλες οι τιμές. Δεν συζητείται.

          • Tonia G. avatar
            Tonia G. @ GO 28/05/2013 14:23:36

            Δεν απαντάς πάντως. Οι στρατιώτες όλων των στρατών του κόσμου υποστέλουν τη σημαία με τη Δύση του Ηλίου. Ναι ή Οχι;

          • GO avatar
            GO @ Tonia G. 28/05/2013 20:42:49

            Ξέρω, από τότε που λαμβάνω ιστορικές πληροφορίες, ότι οι Γλέζος και Σάντας κατέβασαν στην σβάστικα από τον ιστό της Ακρόπολης και ότι η Ελληνική Πολιτεία τους έχει αποδώσει τις πρέπουσες και ανάλογες τιμές.
            Συγγνώμη, αλλά τα υπόλοιπα είναι αέρας κοπανιστός.

          • Tonia G. avatar
            Tonia G. @ GO 29/05/2013 10:04:54

            Ιστορικές πληροφορίες; Συμφωνώ για τον αέρα κοπανιστό. Ειδικά δεν υπάρχουν αποδείξεις... Επί τη ευκαιρία εχθές περνούσα από τα κεντρικά του ΠΑΣΟΚ και τους βούτηξα το ηλιόλουστο λάβαρο τους. Ευτυχώς κανείς δεν με είδε... Το πήρα σπίτι και το έδειξα σε 5 φίλους μου... Σε 2 χρόνια που δεν θα υπάρχει ΠΑΣΟΚ θα το δημοσιεύσω στην εφημερίδα της παράταξης που ανήκω. Φυσικά με λεπρομέρειες πως τα κατάφερα να ξεφύγω από 5 μουστακαλήδες Πρασινοφρουρούς...Αν με πάει το σύστημα θα χτίσω το μύθο μου και θα γίνω μια ηρωίδα της νέας εποχής που έρχεται!

          • GO avatar
            GO @ GO 29/05/2013 10:53:58

            @ToniaG
            Σας προτείνω το εξής.
            Την προσεχή φορά που οποιοσδήποτε θεσμικός φορέας της Ελληνικής Δημοκρατίας τιμήσει τον Γλέζο, για την ηρωϊκή του ενέργεια, δεν έχετε παρά να παρευρεθείτε στην σχετική τελετή και να προβάλετε τις αμφιβολίες και τις αμφισβητήσεις σας.
            Όλα τα υπόλοιπα είναι φληναφήματα.
            Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι οι ηρωϊκές και πατριωτικές πράξεις του κάθε 'Ελληνα, δεν πιστώνονται σε παρατάξεις, σε δεξιά ή αριστερά. Πιστώνονται στην Ελλάδα.
            Η Ελληνική Μυθολογία τα έχει λύσει αυτά τα ζητήματα πριν από πολλές χιλιάδες χρόνια.
            Αδελφή της Αρετής ήταν η Ομόνοια.
            Ο Φανατισμός, η Μισαλλοδοξία και ο Διχασμός ήταν μέλη μιας άλλης, καθόλου μα καθόλου ευυπόληπτης, οικογένειας.

          • Tonia G. avatar
            Tonia G. @ GO 29/05/2013 13:08:30

            @Go
            Καλά εντάξει, ηρέμησε. Αφού τον τίμησαν οι "θεσμικοί παράγοντες" όπως λες, τότε έτσι θα ναι...

          • GO avatar
            GO @ Tonia G. 28/05/2013 11:00:20

            Α! Λησμόνησα να αναφερθώ στο ότι το ανδραγάθημα του Σολωμού, τραγουδήθηκε-ερμηνεύθηκε εξαιρετικά από έναν κομμουνιστή.
            Δεν πιστεύω να σας έπιασε σύγκρυο;

          • Tonia G. avatar
            Tonia G. @ GO 28/05/2013 14:21:47

            Θέλετε να πείτε ότι ο Σολωμός έτυχε και τυγχάνει της ίδιας αναγνώρισης και προβολής και των ίδιων Τιμών; Ας είμαστε πιο φρόνιμοι όταν μιλούμε για ανθρώπους που ΕΔΩΣΑΝ τη ΖΩΗ τους για την ΠΑΤΡΙΔΑ. Αυτοί είναι οι ΗΡΩΕΣ.
            Σου παραθέτω σχετική φράση του Mike Ranney, ενός commando του Δυτικού Μετώπου του ΒΠΠ που όταν o εγγονός του τον ρώτησε “Grandpa, were you a hero in the war?, ο Ranney απάντησε, “No… but I served in a company of heroes”.”
            Οι ήρωες αγαπητέ δεν γυρνούν ποτέ πίσω να μιλήσουν για τον ηρωισμό τους... Οι ήρωες δίνουν ΠΑΝΤΑ για τους άλλους ΤΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟΤΕΡΟ ΑΓΑΘΟ που έχει ένας άνθρωπος. Αλλά στη χώρα που γέννησε τον ηρωισμό, οι ήρωες έγιναν κι αυτοί θύματα του ευτελισμού των λέξεων και των εννοιών τους. Αυτή είναι και η ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ που συντελέστηκε τα τελευταία χρόνια σε αυτή τη χώρα. Ο ήρωας να θεωρείται "βλάκας". Δηλαδή να μην αξιζει να θυσιάσεις τη ζωή σου για την Πατρίδα.-

          • GO avatar
            GO @ Tonia G. 28/05/2013 20:48:10

            Άλλα λόγια ..., βρε ToniaG.
            Λίγοι ήρωες έχουν επιζήσει, μετά την ηρωϊκή ενέργειά τους;

          • Tonia G. avatar
            Tonia G. @ GO 29/05/2013 09:56:17

            Σωστά είναι μερικά εκατομμύρια από το Πολυτεχνείο... μερικά ακόμη από τον εμφύλιο, χιλιάδες από την "εξορία" στις Σουηδίες και τις Γερμανίες κατά τη διάρκεια της 7ετίας... Και οι Ελληνες στρατιώτες είναι ακόμη σε μεγάλο βαθμό άταφοι στην Αλβανία... Εύγε... Way to GO!

          • Jiannis avatar
            Jiannis @ GO 29/05/2013 11:24:15

            "Ήρωας" ο Γλέζος

            h**p://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xB1jHhU2OZQ

            Ο μεγάλος "αγωνιστής" της "Δημοκρατίας" και της "Ελευθερίας", Μανώλης Γλέζος, παρευρίσκεται στην κηδεία του δικτάτορα που ισοπέδωσε την Αλβανία και την άφησε 150 χρόνια πίσω, "συντρόφου" Ενβέρ Χότζα το 1985 στα Τίρανα.......

            Χότζα όπως λέμε Κεμάλ. Χιλιάδες σφαγές Ελλήνων και ξερίζωμα του Ελληνισμού της Βορείου Ηπείρου.

          • GO avatar
            GO @ GO 29/05/2013 12:53:32

            @Jiannis
            Αλλάζω απόψεις (εγώ έχω και επιχειρήματα) με την @ToniaG για κάτι πολύ συγκεκριμένο.
            Δεν πιάσαμε να αναλύσουμε την κάθε ενέργεια στη ζωή του. Οπότε αστόχησες.
            @ToniaG
            1.- Στην Αλβανία είναι θαμμένος πρόγονός μου, αεροπόρος, ήρωας του Αλβανικού Επους. Τα παράσημά του και το ξίφος του κοσμούν το σπίτι μου.
            2.- Ο πατέρας μου σούπερ-ντούπερ δεξιός, πολέμησε στον Γράμμο. Μετά τον εμφύλιο, ο μόνος λόγος που τσακωνόταν με κάνα-δυο φίλους του, κομμουνιστές, που υπήρχαν στη μεγάλη παρέα του, ήταν αν το κρασί του Βυρίνη ήταν καλό ή ήταν σώσμα και έπρεπε να πάνε να τα πιούν στον Καραβίτη.
            Εσείς ακόμα στον διχασμό;
            3.- Μερικά ακόμα επιχειρήματα για την διαφωνία μας:
            Ο Γλέζος το 1997 τιμήθηκε απο τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κωστή Στεφανόπουλο με το Μεγαλόσταυρο του Φοίνικα για τις πολλές υπηρεσίες που πρόσφερε στην Πατρίδα. Το 2002 το Γεωτεχνικό επιμελητήριο Ελλάδας,τον ανακηρύσει επίτημο μέλος του, για την προσφορά του στην επιστήμη του νερού και την προστασία του περιβάλλοντος. Το 2006 η Ακαδημία Αθηνών τον τιμά, μαζί με τον Απόστολο Σάντα με το χρυσό μετάλιο, για το κατέβασμα της σβάστικας από την Ακρόπολη, τη νύχτα της 30 πρός 31 Μαίου 1941. Το 2008 ο Πρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων Δημ. Σιούφας για τον ίδιο λόγο.
            Διαθέτει, επίσης, καμμιά δεκαριά διεθνείς διακρίσεις και καμμιά κατοσταριά από ελληνικούς Δήμους.
            Αυτά και φτάνει από μένα, κουράστηκα.

          • Tonia G. avatar
            Tonia G. @ GO 29/05/2013 17:33:55

            @Go
            Μόνος/η σου κουράστηκες. Εγώ μια ερώτηση έκανα κι απάντηση δεν πήρα. Υποστέλλουν ή όχι τη σημαία τους τη νύχτα; Όσο για τα "πολιτικά" παράσημα θα σου θυμίσω πόσες τιμές έχουν δώσει "θεσμικοί παράγοντες" της χώρας της φαιδράς πορτοκαλέας σε
            "Ολυμπιονίκες" που αποδέιχτηκαν "φαρμακοποιοί" και σε τόσους μα τόσους άλλους ντενεκέδες...

          • GO avatar
            GO @ Tonia G. 29/05/2013 20:02:20

            Εγώ επιχειρήματα, εσείς εικασίες του φανατισμού, της μισαλλοδοξίας και του διχασμού. Το καλό και το κακό διακρίνονται.

          • Tonia G. avatar
            Tonia G. @ GO 29/05/2013 21:36:50

            Συγχαρητήρια για τη βεβαιότητα του φύλου σου... Αντε και καλή επιστροφή!

          • GO avatar
            GO @ GO 29/05/2013 22:28:36

            Δεν έχω να επιστρέψω από οπουδήποτε. Παραμένω, δια βίου, απολύτως σύμφωνος με την αρχαιοελληνική, την χριστιανική, την πολιτισμένη λογική και ηθική.
            Υπαρξιακά ερωτήματα θέστε στον εαυτό σας.
            Π.χ: Με τόσος μίσος που κουβαλάω, έχω υπάρξει ποτέ ευτυχισμένη;

          • Tonia G. avatar
            Tonia G. @ GO 29/05/2013 22:56:36

            Σε αφήνω στο κόσμο των παραισθήσεων σου... και κοιτάξου και λίγο, δεν ξέρεις τι μπορεί να σου βρούνε...η επιστήμη έχει κάνει άλματα!

          • GO avatar
            GO @ GO 29/05/2013 23:39:02

            Άντε γεια σου ToniaG,
            όνειρα γλυκά και ασκανδάλιστα (σου εύχομαι να δεις τον Παττακό)!

          • MCMLII avatar
            MCMLII @ Tonia G. 29/05/2013 19:11:04

            Επειδή έτυχε να γνωρίζω τον έτερο της παρέας (Λάκη Σάντα), που έφυγε λιτά, όπως και έζησε, και χωρίς να έχει ο ίδιος καμμία απολύτως ανάγκη για τιμές και τα συναφή, δέξου ότι ο πατριωτισμός δεν έχει πάντα το χρώμα που νομίζεις, μπορεί να έχει οποιοδήποτε. Αναρωτήσου γιατί μετά τη φυγή των Γερμανών, οι εδώ αποκαλούμενοι πατριώτες άφηναν να επιχειρούν ξένοι στρατιώτες (Άγγλοι) σε ελληνικό έδαφος και ουρανό. Προφανώς μπροστά στον ταξικό εχθρό (κομμουνιστές), η ύπαρξη ξένου στρατού στη χώρα που σκοτώνει Έλληνες έπεται. Και κάτι ακόμη: γιατί ο Σάντας έφυγε φτωχός σε ένα απέριττο σπιτάκι στο Καματερό, ενώ οι δοσίλογοι, οι μαυραγορίτες και οι συνεργάτες των Γερμανών αγκαλιαζόμενοι από τους αποκαλούμενους πατριώτες βρέθηκαν με διαμερίσματα και περιουσίες. Δεν έχουμε περίσσεια ηρώων για να τους διακρίνουμε ανάλογα με το χρώμα του πουκαμίσου τους!

          • Tonia G. avatar
            Tonia G. @ MCMLII 30/05/2013 00:17:34

            Συμφωνώ για το Σάντα και με υπόλοιπα που γράφεις. Επίσης και για το ότι οι άταφοι στρατιώτες του Μετώπου δεν είχαν χρώμα. Υπάρχει παράνοια από κάποιους όμως και κωλύμματα. Ε μ΄αυτά τα κωλύμματα έχω πρόβλημα... Και δεν θα χαριστούμε σε κανένα χειροκροτητή των "θεσμικών παρασήμων" που επί 30 χρόνια ήταν όλα μονόπαντα. Είμαι υπέρ των ανθρώπων που πολέμησαν για την Ελλάδα και μόνο. Ούτε με αυτούς που ήθελαν να επιβάλουν το Ναζισμό, ούτε αυτούς που ήθελαν να επιβάλουν τον Κομμουνισμό. Γιατί είναι ακριβώς ίδιοι κατά την ταπεινή μου γνωμη. Ποτέ δεν είπα ότι ο πατριωτισμος έχει χρώμα. Σε καμια ανάρτηση μου ή σχόλιο.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Tonia G. 29/05/2013 16:14:57

      Βρε Τονια μπραβο σου!! Εισαι οαση μεσα στη θολοκουλτουρα του σημερα με τα φτιασιδια και την επιδειξη γνωσεων που αλλοι ξετρυπωσαν και σημερα τα παπαγαλιζουν. Απλα και ξαστερα εξεφρασες πεποιθησεις που πρεσβευουν πολλες ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ψυχες!

  14. Φοιτητης avatar
    Φοιτητης 27/05/2013 13:45:06

    Η μόνη δεξιά στροφή που χρειάζεται είναι στο μεταναστευτικό.

    ΥΓ. Μα που καταντήσαμε! Να θεωρούμε δεξιά στροφή τα αυτονόητα, δηλαδή την τήρηση των νόμων περί μετανάστευσης (απέλαση παράνομων και φύλαξη συνόρων) και την εφαρμογή ποσόστωσης που θα προτείνει η ΕΛΛΣΤΑΤ μετά από ενδελεχή μελέτη της αγοράς εργασίας. Η ανεργία πάει για 30%! Τι άλλο χρειάζεται για να καταλάβουμε ότι είμαστε ήδη υπερπλήρεις;!

  15. akenaton avatar
    akenaton 27/05/2013 14:22:58

    Συμφωνώ με ορεσείβιο και GO. Πιστεύω πως τούτη την ώρα πρέπει να πρυτανεύσει η λογική, το αυτονόητο και το αποτελεσματικό. Έχουμε καιρό για όλα τα άλλα όταν περάσει για τα καλά η μπόρα.

    • ειδωλοκλάστης avatar
      ειδωλοκλάστης @ akenaton 27/05/2013 15:18:51

      Τσουνάμι γιά τήν συντριπτική πλειοψηφεία!.

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ akenaton 27/05/2013 16:12:51

      Η μπορα δεν βρεχει μονο χρεη και υφεση. Βρεχει και λαθρομεταναστευτικο και εγκληματικοτητα! Χρειαζεται ομπρελα που να προστατευει και απο αυτα τα δεινα.

  16. Θόδωρος 17.06.2012 avatar
    Θόδωρος 17.06.2012 27/05/2013 17:37:23

    Θα συμφωνήσω κι εγώ με τους περισσότερους προλαλήσαντες (προ-σχολιάζοντες):

    Μπορεί να "επιτραπεί" μια κλίση προς τα Δεξιά, όταν τελειώσει η αποτοξίνωση του κόσμου από τον ψευτοαριστερό προοδευτισμό της κακιάς ώρας που διακατέχει την Ελλ. κοινωνία.
    Οι περισσότεροι συμπολίτες μας είναι ακόμα εμποτισμένοι με αυτή την ΠΟΛΥ ΛΑΘΟΣ νοοτροπία.

    Εκτιμώ ότι αν τώρα γίνει αυτή η στροφή, θα δώσει τροφή στο "Δημοκρατικό Τόξο" περί ταύτισης με ΧΑ κ.ά. Και στην δύσκολη συγκυρία που ζούμε εύκολα ανατρέπονται οι ισορροπίες. Πιστεύω θα διώξει κόσμο μια παραπέρα εφαρμογή δεξιόστροφης πολιτικής.
    Τουλάχιστον όχι με 27% ανεργία και μειώσεις μισθών κ.λ.π.

    Προς τι η βιασύνη δλδ.?

  17. stamoschios avatar
    stamoschios 27/05/2013 19:59:12

    Η ψυχή της παρατάξεως το ξέρουμε όλοι βρίσκεται στα δεξιά. Στη "δεξιά του Κυρίου" που έλεγε και ο αθάνατος εθνάρχης Χριστόδουλος

  18. Αρχιμήδης avatar
    Αρχιμήδης 27/05/2013 20:43:37

    "Κατά προτεραιότητα πρέπει να αντιμετωπισθεί το μεταναστευτικό πρόβλημα της χώρας, το οποίο “τροφοδοτεί” κυρίως την Χρυσή Αυγή. Για παράδειγμα, με το κατάλληλο νομοσχέδιο και την ανάλογη δράση των σωμάτων ασφαλείας να δούμε μετά πόσος πολιτικός χώρος θα απομείνει στην Χρυσή Αυγή.

    Να λυθεί το άμεσο οικονομικό πρόβλημα των φτωχότερων συμπατριωτών μας, κυρίως όσων οικογενειών βρίσκονται τούτη την ώρα χωρίς κανένα εισόδημα.

    Να καθιερωθεί επιτέλους ένα δίκαιο και μόνιμο φορολογικό σύστημα."

    TΕΛΕΙΟ!!! Αν ο Σαμαράς αρχίσει κάποτε να ασχολείται με αυτά τα τρία ουσιώδη ζητήματα, δεν θα χρειαστεί καθόλου στρφή προς τα Δεξιά...Ομως μάλλον είναι αργά γιατί με τα νέα μέτρα που έρχονται οσονούπω γιατί δεν πιάνουμε τους στόχους, θα έχουν φύγει και οι υπόλοιποι ψηφοφόροι προς τα Δεξιά και προς τα Αριστερά της ΝΔ...

  19. falcon avatar
    falcon 27/05/2013 23:17:47

    <> + 1000. Όταν ο Σαμαράς παίζει τα ρέστα του για την Ελλάδα οι άλλοι παίζουν στον καναπέ την κριτική.

    • billi smart avatar
      billi smart @ falcon 28/05/2013 02:17:47

      ++++++

  20. billi smart avatar
    billi smart 28/05/2013 02:21:36

    θελουμε μια αξιοκρατικη δεξια...δεν υπαρχει αλλη δεξια με οτι προθεμα βαλει καποιος στην λεξη φιλελευθερισμο.....ευκαιρια ειναι τωρα που δεν μπορει να διοριζει αυτη η δεξια τα αδεσποτα των παλαιοκομματοσκυλων ............

  21. Αλέξ avatar
    Αλέξ 28/05/2013 08:31:00

    Ακόμα κι αν ψηφιστεί όπως φαίνεται το αντιρατσιστικό, η παρέμβαση της ΝΔ ήταν καταλυτική για τον περιορισμό της "ηθικής νομιμοποίησής" του σε πλαίσια που να μην προσβάλλουν το κοινό αίσθημα του ελληνικού λαού.

  22. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 28/05/2013 14:37:57

    Λίγο πιό δεξιά, Κουροπάτκιν !
    (άρθρο του Π. Κανελλίδη στην Αθηναική εφημερίδα "Καιροί", με "οδηγίες" στον Ρώσο στρατάρχη Αλεξέι Νικολάγιεβιτς Κουροπάτκιν, για τη διεξαγωγή του Ρωσοϊαπωνικού πολέμου το 1904 στη Μαντζουρία).
    Να προσέχουν όμως εκεί στη ΝΔ τους "Μαντζουριανούς" φίλους και εισοδιστές.
    Έτσι έχασε ο Κουροπάτκιν τον πόλεμο: Οι ντόπιες Μαντζουριανές τίγρεις προτίμησαν τους οικείους "κίτρινους", όχι θα καθότανε να σκάσουν με τους ασπρουλιάρηδες Ρώσους.
    Και προς Θεού, άν τρακάρουν με την "Ανταρσύα" και το "Χρυσό Δειλινό", στην πίσω, αόρατη πλευρά του φάσματος, μη πουν ότι δεν έπεσε έγκαιρα "σύρμα".

  23. Nεστωρίδης avatar
    Nεστωρίδης 28/05/2013 16:52:12

    ωραία τα ευφυολογήματα περί Ρώσου στρατηγού αλλά ας κάνουμε επιτέλους διάλογο για αρχές και θεσμούς.
    Οι ελευθερία, η εθνική μας ταυτότητα και οι παραδόσεις μας χρειάζονται υπεράσπιση απο τις επιθέσεις των εξτρεμιστών (αριστερών ή ισλαμιστών).
    Δεν βλέπουμε τον εχθρό γιατί έχουμε παραλύσει από:
    1) τον ηθικό σχετικισμό
    2) την πολιτική ορθότητα
    3) τον δειλό κατευνασμό
    4) την αυστηρή αυτολογοκρισία
    5) την αυτο-απέχθεια
    Φαίνεται ότι ντρεπόμαστε για την ταυτότητα, τις παραδόσεις και την κληρονομιά μας.
    Είμαστε ανεκτικοί επειδή φοβόμαστε να εναντιωθούμε στην μισαλλοδοξία και το μίσος. Ίσως έχουμε αρχίσει να παραδινόμαστε, να μην πιστεύουμε όσα μας κάνουν υπερήφανους, όσα μας ξεχωρίζουν σαν έθνος και όσα μας ενώνουν.
    ΔΕΝ πρέπει να αφήσουμε το πρότυπο καταπιεστικού, διχαστικού, ρατσιστικού θρησκευτικού ολοκληρωτισμού να ριζώσει στην χώρα μας.
    Πιστεύουμε στην ελευθερία λόγου, τύπου, συνείδησης και προσευχής.
    Πιστεύουμε στις δημοκρατικές παραδόσεις που προστατεύουν τα δικαιώματα και τις ελευθερίες μας.
    Η πραγματική μάχη ΔΕΝ γίνεται εναντίον των αισχρών εθνομηδενιστών αλλά εναντίον της πανούκλας των φονταμελιστών ισλαμιστών.
    Η κυβέρνηση πρέπει να πάρει μαθήματα απο τις ταραχές στις χώρες της Δύσης και να μην δέχεται μουσουλμάνους, πολύ περισσότερο να μην τους ιδρύει τεμένη με χρήματα το Έλληνα φορολογούμενου.
    Αν πράξουμε τα αυτονόητα η Χ.Α. δεν θα έχει λόγο ύπαρξης.
    ΑΠΕΛΑΣΗ ΑΜΕΣΗ των λαθρομεταναστών
    Αμφισβήτηση ΟΛΩΝ των νομοποιητικών εγγράφων των αλλοδαπών, δεκτά μόνον όσα μπορούν να ελεγχθούν. Άμεση προώθηση των πολιτικών προσφύγων σε χώρες υποδοχής.
    Επιτέλους ας γίνουν και άλλες φυλακές για τους παράνομους.

    Τα ανωτέρω δεν είναι δεξιά στροφή αλλά ΑΠΛΗ επιβίωση με τον νόμο της αυτοσυντήρησης

  24. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 29/05/2013 02:58:41

    Επειδη καποιες φορες (οχι για μενα, αλλα για πολυ κοσμο) οι ταμπελες ''Δεξια'' , ''Αριστερα'' , ειναι ολιγον σχετικες, νομιζω οτι τα διλημματα θα επρεπε να ειναι >

    --Ελληνικα ή φιλο-Τουρκο-Σκοπιανα? η Ελλαδα πανω απ ΟΛΑ, Ή μηπως οι καλες σχεσεις τους Σκοπιανους και Αλβανους φασιστο-ιμπεριαλιστες??

    --Πατριωτικα ή Εθνο-μηδενιστικα? Θελουμε μια Ελλαδα με Ελληνικη παιδεια, Ελληνικα Εθνικα χαρακτηριστικα, Ή μηπως ενα Διεθνιστικο αχταρμα?

    --Αναγνωριζουμε το δικαιωμα του Ελληνα στην ιδιοκτησια του, στις αποταμιευσεις του, Ή μηπως θελουμε την Εφορια να μαζεψει οτι ακινητη περιουσια εχει η ελληνικη μεσαια ταξη, καθως και οτι αποταμιευεις εχει ο μεσος Ελληνας??

    --Στηριζουμε τον Ελληνα εργατη- μικρομεσαιο & γενικα την Ελληνικη μεσαια ταξη, Ή μηπως στηριζουμε την ''τεμπελο-upper-class'' των λαμογιων που κονομισαν επι ''σιδερενιου'' επι ''Κινεζου'' & επι ''ΓΑΠ'' και λοιπων ??

    --Μας ενδιαφερει προτιστως η ασφαλεια του απλου Ελληνα πολιτη (και ειδικα των αδυνάμων και γεροντων), Ή μηπως φοβομαστε να χτυπησουμε το κοινο εγκλημα στη ριζα?

    --Στηριζουμε τον επιχειρηματια που το κερδος του, το επενδυει ξανα στην Ελλαδα και δινει δουλειες, φερνει συναλλαγμα και μενει και παλευει στην Ελλαδα, Ή μηπως αυτον που κανει μια γρηγορη αρπαχτη επειδη ειχε πολιτικα κονε και μετα τη κανει για αλλες πολιτειες??

    Αυτα και αλλα πολλα...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.