#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/08/2013 14:32
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πόσο ΠΑΣΟΚ μπορεί ν’ αντέξει ο δεξιός οργανισμός;



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Νόμος απαράβατος. Πρώτα κατοχυρώνεις αυτό που σου ανήκει κι ύστερα πας γι’ άλλα. Σαν καλός νοικοκύρης φροντίζεις το έχει σου, το σπίτι, την αυλή σου και την οικογένεια σου. Πρώτα κερδίζεις τις καρδιές, το μυαλό και την πρόθεση ψήφου των δεξιών, των συντηρητικών κεντρώων και των καθαρών εθνικιστών που δεν πιστεύουν στον ολοκληρωτισμό, δεν είναι χουνταίοι, ρατσιστές κλπ, αυτούς  που απαρτίζουν τον πυρήνα της παράταξης, κι ύστερα ασχολείσαι με όλους τους άλλους.

Ουδείς δεδομένος, αδέρφια. Ούτε το έτερον ήμισυ. Άμα το περιφρονείς ή ασχολείσαι με άλλες, θα πάει για φρέσκα. Το ‘χαμε το χούϊ παλαιόθεν: «Δικοί μας είναι, που θα πάνε, ας ψαρέψουμε κι αριστερά». Έτσι καταλήξαμε να εργοδοτούμε όλους τους αχμάκηδες κοπρίτες της ανακυκλωμένης αριστεράντζας, να στέκονται προσοχή εκπρόσωποι μας μπροστά στην μνήμη κατατσαπλιάδων και περίπου να ζητάμε συγγνώμη, που έχασαν και δεν «αναμόρφωσαν» την Ελλάδα ο Σιάντος κι ο Ζεύγος, αυτός με το ‘να δόντι για ν’ ανοίγει τις μπύρες.

Καταρχήν, το είπαμε, «δικός μας», ίσον δεδομένος, δεν είναι κανείς. Πιθανώς η μάνα μας, που και στην ΟΑΚΚΕ ή την Χριστοπιστία να πηγαίναμε, θα μας ψήφιζε δαγκωτό. Τα υπόλοιπα εκατομμύρια Έλληνες ψηφοφόροι όμως, χλωμό ν’ ακολουθούσαν.

Η συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ επιβλήθηκε από τους αμείλικτους συσχετισμούς δύο απανωτών εκλογών. Την ήπιαμε σαν μουρουνέλαιο αλλά δεν θα λέμε ότι μας αρέσει κιόλας. Και σίγουρα δεν μπορεί να μας πηγαίνει «καρότσι» ο Βενιζέλος και το υπερτροφικό εγώ του.

Κάποιοι έχουν αναγάγει σε Ιερά Ευαγγέλια από τη μια το Μνημόνιο, ακόμη κι εκεί που δεν του πέφτει λόγος, κι από την άλλη την αδιατάρακτη σύμπλευση με το ΠΑΣΟΚ. Στόχος, εύλογος, η σταθερότητα. Ουδείς αντιλέγει. Όμως η σταθερότητα της δικομματικής κυβέρνησης κινδυνεύει περισσότερο όταν χαστουκίζεις την φιλοτιμία των ψηφοφόρων του μεγαλύτερου κόμματος.

Παραμίλαγε ο λαός, όχι μόνον οι νεοδημοκράτες, με τον Παπουτσή. Φίλοι, γνωστοί αλλά και άγνωστοι μου έθεταν την εύλογη απορία: «Δηλαδή, άμα λέγατε του Βαγγέλα, βρες άλλον, όχι τον Παπουτσή, γιατί θα φάμε τόσες πέτρες, που θα χτίσουμε μαντρί, τί θα έκανε; Θα έριχνε την κυβέρνηση για το ξεκούραστο μούσι του υπουργού του Σάμινα»; Ομολογώ δεν βρήκα απάντηση, ούτε στα νεοελληνικά, ούτε στ’ αγγλικά, ούτε στα γερμανικά, ούτε στα αρβανίτικα. Στα ισπανικά, μου ήρθαν κάτι λιμανιώτικα, διότι ως γνωστόν οι σπανιόλοι είναι μακράν οι πλέον βρωμόστομοι αλλά δεν είναι του ήθους μου, σφυρηλατημένου στα 88 στρέμματα έναντι των Φυλακών Κορυδαλλού.

Κάτι η κρίση, κάτι το ντάλα Καλοκαίρι, πέρασε λάθρα στις συνειδήσεις ο Παπουτσής κι έτσι θα μείνει. Σάμπως θυμάστε καμμιά φοβερή είδηση περί άλλου εκπροσώπου της Ελλάδας στην Παγκόσμια Τράπεζα; Η Τράπεζα θα τον πληρώνει και θα τον χαίρεται.

Τώρα, ο Παντελής Καψής, μαζεύει γύρω του, για υψηλά στελέχη στην δημόσια τηλεόραση, τόση ΔΗΜΑΡ και ΠΑΣΟΚ που αν κυβερνούσαν τα δυο τους, λιγότερους θα είχανε. Σοβαρός άνθρωπος είναι ο κ. Καψής, δεν λέω, αλλά δεν μπορεί να κάνει ότι του καπνίσει.

Κι εμένα, εν γένει, δεν με πειράζει η πολιτική ταυτότητα ή οι «χρωματικές» αναλογίες. Υπάρχουν άξιοι άνθρωποι παντού και θα έλεγα κυρίως εκτός κομμάτων. Απλά τον κόσμο μας τον πειράζει η παλινόστηση διαφόρων ευέλικτων τύπων σε τέτοιους καιρούς και ξανά με την ανοχή της Δεξιάς. Σε μια τέτοια εποχή λοιπόν, με έκτακτες περιστάσεις, που απαιτούν έκτακτες λύσεις αλλά και το καλύτερο ανθρώπινο δυναμικό, τα προϊόντα της αριστερής και πασοκικής ανακύκλωσης καλά κρατούν.

Θα θυμίσω ξανά και ξανά, πως το συντριπτικό ποσοστό των απωλειών της ΝΔ ήταν και είναι προς τα δεξιά. Επαναλαμβάνω, προς τα δεξιά. Σκόρδο, κρεμμύδι, που λέγαμε στο Στρατό σε κάτι αστοιχείωτους, που τα μπερδεύανε στο εν – δυό. Προς τα δεξιά. Όπως κοιτάς την τρύπα του ανύπαρκτου «μεσαίου χώρου», από τη μεριά που είναι η μανταμίτσα με τον παπαγάλο και τα παιδιά με τα μαύρα.

Σας τ’ ορκίζομαι στην ζωή του Μπιθικώτση, πως δεν χάσαμε τροτσκιστές, σταλινικούς, αντεξουσιαστές κλπ προς τα αριστερά μας. Ούτε έναν. Από την άλλη έγινε η ζημιά.

Αυτό, λοιπόν, το ότι θεωρούμε τους δικούς μας δεδομένους και υποτιμούμε την αντίδραση τους, είναι ο ένας άμεσος κίνδυνος.

Ο άλλος είναι η νεοφιλελεύθερη επέλαση σε πρόσωπα, λογικές και πρακτικές. Η στουρνάρεια λογική του να ρυθμίζουμε και το κατούρημα κατά τις επιταγές του Μνημονίου και να μην μπορούμε να ξεχωρίσουμε, πχ, την περίπτωση της ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας από την ΕΡΤ.

Το πολύ ΠΑΣΟΚ κι η υπερβολική δόση σε ανακυκλωμένη αριστεράντζα και νεοφιλελεύθερο κυνισμό μπορεί να προκαλέσουν ανεξέλεγκτους πολιτικούς σπασμούς και ακατάσχετη αιμορραγία προς τα δεξιά. Προς τα δεξιά…

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Stergios avatar
    Stergios 04/08/2013 15:07:45

    Είπες φίλε Φαήλο αυτά που έχω στο μυαλό μου πολύ καιρό τώρα.... μαζί σου Χ 1000. Φτάνει πια... δεν είμαστε δεδομένοι... και είμαστε πολλοί ακόμα, αλλά ως πότε?

  2. sender avatar
    sender 04/08/2013 15:45:55

    Αν αφαιρέσετε το ποσοστό που χάθηκε σε άλλα κόμματα,βγαίνει το συμπέρασμα.

  3. tassos.κ avatar
    tassos.κ 04/08/2013 15:49:11

    Καλά όλα αυτά που αναφέρεις φίλε Φαήλο, αλλά ποιός έχει το μαχαίρι και το καρπούζι; Οι επισημάνσεις από μόνες τους φτάνουν;. Ο διορισμός του Παπουτσή δεν είναι αυτό καθεαυτό το θέμα. Μην κάνεις ότι δεν αντιλαμβάνεσαι το γενικότερο πρόβλημα πού έγκειται. Μη μου πεις ότι δεν αντιλαμβάνεσαι τι λέει ο κόσμος: έλα μωρέ, ο ένας κουκουλώνει τον άλλον, τα έχουν κάνει πλακάκια. Και δώστου να τρέχει ο κόσμος προς ΧΑ μεριά. Η μήπως δεν είναι έτσι;

  4. anonymous avatar
    anonymous 04/08/2013 16:54:20

    Αυτά τα έχουμε πει εδώ και καιρό. Και θα πω και κάτι ακόμη. Δε θα επιστρέψουν. Αυτοί που έφυγαν έφυγαν κατατρεγμένοι και δεν έχουν κάτι κοινό ούτε με τον Άρη ούτε με τους Μητσοτάκηδες.
    Τώρα αν θα μείνουν στη ΧΑ ή αν θα πάνε σε νέο σχήμα που θα δημιουργηθεί είναι άλλο θέμα. Πάντως ΝΔ τέλος.

    • Master avatar
      Master @ anonymous 04/08/2013 21:49:53

      Σωστός, ΝΔ τέλος εκτός εάν επανορθώσουν κάθε θετική και αποθετική ζημιά...

  5. γιάννης αγιάννης avatar
    γιάννης αγιάννης 04/08/2013 16:56:47

    Καλή η σκέψη Φαήλο. Τι προτείνεις να
    γίνει όμως? Ποσο πιο δεξιά θα πάμε?

    • Κεραμυδόγατος avatar
      Κεραμυδόγατος @ γιάννης αγιάννης 04/08/2013 18:33:02

      (Συγγνώμη για την επέμβαση, αλλά διαβάζω τόσο καιρό Φαήλο που νομίζω μπορώ να προβλέψω μέσες-άκρες την απάντηση και να σου λύσω την απορία) Αρκετά δεξιά ώστε να αναχαιτιστούν οι Καμμένοι και οι ΧΑυγίτες. Πάταξη της λαθρομετανάστευσης και του εγκλήματος και τέρμα το κόμπλεξ απέναντι στην αριστερά σε ιδεολογικά-ιστορικά θέματα. Ελληνοκεντρική παιδεία. Και φυσικά κάθαρση, ανάπτυξη και μείωση ανεργίας (αυτά τα τελευταία δεν έχουν να κάνουν με "δεξιά" και "αριστερά" αλλά συμπληρώνουν το όλο πακέτο)

      ΥΓ: Φαήλο μπράβο, +1.000, για άλλη μία φορά ανεπανάληπτος!

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Κεραμυδόγατος 05/08/2013 13:20:52

        Παίρνεις άριστα και υποτροφία!

        • Κεραμυδόγατος avatar
          Κεραμυδόγατος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/08/2013 17:56:58

          Τι τιμή!

      • Γιωργος avatar
        Γιωργος @ Κεραμυδόγατος 06/08/2013 22:22:32

        Συμφωνώ και προσυπογράφω. Πίσω ολοταχώς στα πράσινα και μπλε καφενεία

  6. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 04/08/2013 17:37:19

    ....& να δεις πόσοι θα μείνουν....
    Γιατί κάνεις ένα μεγάλο λάθος: δεν έφυγε κανένας τον έδιωξαν.

  7. Μάριος avatar
    Μάριος 04/08/2013 17:56:31

    Πολύ σωστή η παρατήρηση σας κ. Κρανιδιώτη. Η ΝΔ αν θέλει να γλιτώσει από την ιδεολογική και εκλογική κατάρρευση, πρέπει να θωρακίσει τα δεξιά της. Όλοι συντηρητικοί (με την καλή έννοια) πολίτες, οι πατριώτες, οι δεξιοί, δεν είμαστε δεδομένοι και πρέπει η ηγεσία να το αντιληφθεί. Να λύσει τα προβλήματα που τροφοδοτούν τα άκρα (ανεργία, φτώχεια, εγκληματικότητα, λαθρομετανάστευση), να δώσει σαφές ιδεολογικό στίγμα στο χώρο της δημοκρατικής μεν, δυναμικής δε δεξιάς (και να μην "ζητάμε συγγνώμη, που έχασαν και δεν «αναμόρφωσαν» την Ελλάδα ο Σιάντος κι ο Ζεύγος" όπως είπατε, αλλά να νιώθουμε υπερηφάνεια!) και να προωθήσει την ΚΑΘΑΡΣΗ της μεταπολιτευτικής σαπίλας, γιατί τόση διαφθορά μας έχει όλους αηδιάσει, εν πάει άλλο...
    Είμαι 18 ετών, όλη η οικογένεια κάποτε φανατική ΝΔ (οι γονείς μου γνωρίστηκαν στην ΟΝΝΕΔ), τώρα δεν ξέρω, έχω πελαγώσει. Εσείς που έχετε λόγο, σας σέβονται και σας ακούνε στο κόμμα, βοηθήστε να σοβαρευτεί λίγο η παράταξη γιατί αν καταρρεύσει καταρρέει και η χώρα, έρμαιο στους κάφρους της ΧΑ και στους αναρχομπαχαλάκηδες του ΣΥΡΙΖΑ....

  8. Tommy avatar
    Tommy 04/08/2013 18:01:50

    Κρίνοντας από την ευρύτερη οικογένειά μου και φιλικά πρόσωπα, όλοι μέχρι και το 2007 ψηφίζαμε ΝΔ - ασχέτως τις πικρίες με το κόμμα - για να μην έρθει το Πασόκ. Τώρα τι να πεις σε αυτό τον κόσμο..? Να συνεχίσει να ψηφίζει ΝΔ για να συνεχίσει να υπάρχει το διεφθαρμένο Πασόκ στην ζωή και στην εξουσία..? Οι πρώτες αποσκιρτήσεις έγιναν με ψήφους προς το ΛΑΟΣ το 2009 και γενικεύτηκαν πέρυσι με την Χ.Α. Πιστεύω ότι όποιος ψήφισε Χ.Α. πέρυσι με την μεγάλη πόλωση και τον φόβο του Σύριζα, έφυγε οριστικά και ανεπιστρεπτί. Η ιδεολογική γύμνια της ΝΔ έγινε αντιληπτή δια γυμνού οφθαλμού. Η επί είκοσι χρόνια γονυκλισία στην Αριστερά και ο συνωστισμός των "ελαφροδεξιών" βουλευτών της ΝΔ για να πάρουν "προοδευτικά" εύσημα από το αριστερό σύστημα, αρνούμενοι τις ιερές αξίες της Π-Θ-Ο προκαλούν την απέχθεια.

  9. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 04/08/2013 18:06:51

    Πολύ μπορεί ν' αντέξει.
    Δίδυμα αδέλφια είναι.
    Έρχεται τώρα για να το απολαύσουμε, ετοιμαστείτε, και το όψιμο, μικρό αδελφάκι...

  10. Νίκη avatar
    Νίκη 04/08/2013 18:11:33

    Οι Έλληνες Δεξιοί ας μαζέψουν πέτρες τούβλα και καδρόνια για να χτίσουν τα καλύβια τους γιατί τα σπίτια και τα εξοχικά τους θα τα πάρουν Γερμανοί συνταξιούχοι! Χρεωθήκαμε και φτιάξαμε υποδομές αεροδρόμια και δρόμους σε μία ευλογημένη χώρα που στο μέλλον θα κατοικούν και θα χαίρονται τα παιδιά και τα εγγόνια των Ναζί που μας έσφαξαν. Θα μας πάρουν και τις κιλότες!

    • Μ.Β avatar
      Μ.Β @ Νίκη 04/08/2013 19:57:02

      ...Αν τους αφήσουμε. Θα τους αφήσουμε;
      Παθητικοί θεατές της καταστροφής μας και παραπονούμενοι - διαμαρτυρόμενοι ταυτόχρονα, δεν είναι λογικό..... Μεμψίμοιροι=Χαμένοι.
      Κάθε λαός, που επιτρέπει να χαράξουνε άλλοι τη μοίρα του, υφίσταται τελικά την καταστροφή που του αξίζει.

  11. Κεραμυδόγατος avatar
    Κεραμυδόγατος 04/08/2013 18:22:15

    Εσύ τα λες Φαήλο, τα λες εδώ και πολύ καιρό και συμφωνώ σχεδόν 100%. Ακούνε όμως οι υψηλά ιστάμενοι; Θα σταματήσει η κατρακύλα της παράταξης ποτέ;

  12. Ελευθεριάδου Βούλα avatar
    Ελευθεριάδου Βούλα 04/08/2013 18:43:02

    σωστά Φαήλο αλλά..

  13. Tommy avatar
    Tommy 04/08/2013 18:46:11

    Με επιστροφή στα "απαγορευμένα" από την ανθελληνική αριστερά (του σύριζα/δημάρ/κκε/ψοφοπασόκ) δηλ. Πατρίδα, Θρησκεία και Οικογένεια. Σκληρή αντιμετώπιση των λαθροεισβολέων και ξεδόντιασμα της αναρχοαριστράς στα ΑΕΙ.

    • Κεραμυδόγατος avatar
      Κεραμυδόγατος @ Tommy 04/08/2013 19:25:15

      Να αγιάσει το στόμα σου

    • MCMLII avatar
      MCMLII @ Tommy 04/08/2013 21:05:55

      Προς το παρόν η προστασία της οικογένειας (μετά την κατάργηση βοηθημάτων των πολυτέκνων και την αύξηση της φορολόγησής τους) μεταφράζεται αποκλειστικά στο βόλεμα των μελών της οικογένειαας του πολιτικού στο δημόσιο

  14. Μ.Β avatar
    Μ.Β 04/08/2013 19:38:06

    Δε μου πέφτει και λόγος για τα ...οικογενειακά σας βέβαια, αλλά με δεδομένο οτι αυτοδυναμίες γιοκ πια, δεν υπάρχει στο πανέρι κάτι καλύτερο για να σχηματιστεί συγκυβέρνηση με κύριο κορμό τη ΝΔ. Άρα, μια χαρά είναι τώρα ο βουλιμίας κι ευτυχώς που σας κάθεται, έστω και αν υποχρεούστε να ανέχεστε (και ν΄ανεχόμαστε όλοι) αγόγγυστα, τη φιλαυτία, την αναίδεια και τη λογοδιάρροιά του. Δεύτερον αυτοί που έφυγαν, (και κατευθύνθηκαν προς Χ.Α, όπως εξάλλου και οι προερχόμενοι από άλλους κομματικούς χώρους πλην Ν.Δ), δεν έφυγαν νομίζω λόγω του διορισμού ...Παπουτσή ή λόγο της παραμονής Πασοκανθρώπων στον κρατικό μηχανισμό και στη Διοίκηση. ΄Εφυγαν (κυρίως) για να τιμωρήσουν, για να εκδικηθούν και για να αντιδράσουν (έστω και αυτοκαταστροφικά), ενάντια στην καθημερινή υποβάθμιση της ζωής τους. Έφυγαν μη βλέποντας άλλον δρόμο...
    Αυτοί, με ξόρκια κι ευχές, δε γυρίζουν. Ούτε με ακροδεξιές κορώνες, σπασμωδικές επιδείξεις ...πυγμής και άλλα τεχνάσματα. Αλλαγή πολιτικής, αναβάθμιση του βιοτικού επιπέδου, καταπολέμηση της ανεργίας, πάταξη της εγκληματικότητας, δημιουργία προοπτικών για τον πολίτη. Αυτά δε γίνονται σε μια στιγμή και η χαμένη εμπιστοσύνη δεν ξανακερδίζεται με ....προεκλογικές εξαγγελίες - πυροτεχνήματα.

  15. ΓΚΙΑΟΥΡ ΚΙΟΪ avatar
    ΓΚΙΑΟΥΡ ΚΙΟΪ 04/08/2013 19:47:40

    ΝΔ 29%
    Χ.Α. 18%
    ΚΑΜΜΕΝΟΣ 6%
    ΖΩΗΣ ΝΟΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΛΠΚΛΠ= 55% ΔΕΞΙΑ
    ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΙ;
    Ή ΣΑΣ ΦΤΑΙΕΙ Η ΘΟΛΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΤΩΝ ΞΕΔΟΝΤΙΑΣΜΕΝΩΝ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΤΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑΣ ΑΡΙΣΤςΕΡΑΣ;

    • Σωτήρης avatar
      Σωτήρης @ ΓΚΙΑΟΥΡ ΚΙΟΪ 04/08/2013 21:34:27

      Η ενισχυση της ΧΑ σημαινει ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΘΑΝΑΤΟ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ. Ναι κυριε ακριβως αυτο. Η ΧΑ ειναι μη συνεργασιμο κομμα ειναι καμμενο χαρτι. Πως να συνεργαστει η ΧΑ οταν λεει την ΝΔ κομμα ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ;;;;;;;
      Το μονο που θα γινει ειναι θα φερει την κεντροαριστερα στην κυβερνηση με μπονους και θα φτιαχτει ενα νεο ΠΙΟ ΙΣΧΥΡΟ ''ΠΑΣΟΚ'' και επειδη δεν θα μπορουμε να ξανακανουμε εκλογες συντομα ολες η επιρροες στο κρατος ή θα συνεργασουν ΠΛΗΡΩΣ ή θα τους διωξουν. Εσεις τι νομιζετε οτι θα γινει; εγω λεω το πρωτο. Αρα επαναλαμβανω ΠΡΑΚΤΙΚΑ θα ειναι ο θανατος της δεξιας. Και εδω ειναι η ειρωνια εσεις θελετε να πουλησετε τσαμπουκα στην αριστερα και αυτο που θα καταφερετε ειναι να σκοτωσετε την δεξια!!! Τα λαθη ομως στον πραγματικο κοσμο πληρωνονται.
      Επισης στην πολιτικη δεν ισχυει σε σχεση με τις ψηφους η προσθεση ποσοστων...

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ ΓΚΙΑΟΥΡ ΚΙΟΪ 04/08/2013 21:39:06

      Τελικά ο καμμένος (ώ τι φωτιά, μπαμπά) με τον τσίπουρα (τριπλής απόσταξης) δεν είναι;
      Είναι;

  16. George avatar
    George 04/08/2013 20:41:35

    Οτι η ΝΔ το έχει χάσει τόσο το δεξιά που για να το καταλάβει πρέπει να της πεις στρίψε τρείς φορές αριστερά, πιστεύω συμφωνούν όλοι. Οτι η επιτομή του σοσιαλισμού και των μεγάλων φόρων, ο Στουρνάρας, έχει κάποια σχέση με νέο, παλαιό ή αρχαίο φιλελευθερισμό το αγνοούσα. Δεν το πιάνεις και με την μία πάντως....

  17. Αλέξανδρος Παυλίδης avatar
    Αλέξανδρος Παυλίδης 04/08/2013 20:42:55

    Τι πασόκ και τι ΝΔ, όπως η τελευταία έχει καταλήξει στα τελευταία έτη τουλάχιστον...
    Αμφότερα κόμματα αποτελούν εργαλεία, αλλά και αποκυήματα, του ίδιου διεθνούς νοσηρού οργανισμού... Σοσιαληστρική διεθνή αν δεν κάνω λάθος την λένε...
    Μία συμμορία που καταληστεύει τις κοινωνίες διεθνώς, υποβιβάζει την ανθρώπινη αξία και υπόσταση, καταπατά και εξευτελίζει ακόμη και βασικά ανθρώπινα δικαιώματα, "σοσιαλίζοντας" ανύπαρκτα προβλήματα στο πλαίσιο του πραγματικού και ανακυκλώνοντάς τα με στόχο την δημιουργία του φόβου και της υποταγής... νεοφιλελευθερισμός δηλαδή.
    Αν είναι έτσι όμως οι νέοι φίλοι της ελευθερίας, αληθινά δεν ξέρω σε τι διαφέρουν από τους παλιούς μου εχθρούς...

  18. MCMLII avatar
    MCMLII 04/08/2013 21:02:10

    Κύριε Κρανιδιώτη δεν είναι μόνο η υποστήριξη στο ΠΑΣΟΚ, αλλά και η περιφρόνηση στην ισότητα και στην αξιοκρατία. Δεν μας φταίει μόνο η τοποθέτηση του κατά πολλούς ανάξιου Παπουτσή, αλλά και τα βολέματα συγγενών και φιλενάδων από το παράθυρο. Επί τη ευκαιρία, δεν κάνετε πραγματικό καλό στον κύριο Κεδίκογλου ανεχόμενος την παρασπονδία του. Σαν φίλος του δεν χρειάζεται να του πείτε τίποτα, απλώς δώστε του να διαβάσει το πρόσφατο άρθρο σας για το νερό της Γεδρωσίας. Αν έχει στοιχειώδη αξιοπρέπεια και ευθιξία, την επόμενη ημέρα θα ζητήσει δημόσια συγγνώμη και θα παραιτηθεί.

    Προς γυναίκες ψηφοφόρους: τι νιώθετε που στην Ελλάδα του 2013 η μετάθεση μια δημοσίας υπαλλήλου εξαρτάται όχι αποκλειστικά από τις μέχρι σήμερα επιδόσεις της και τις απαιτήσεις της νέας θέσης, αλλά από το σε ποιον κάνει γλυκά μάτια; Αλήθεια η ΑΔΕΔΥ και οι γυναικείες ενώσεις πού χάθηκαν και γιατί σιωπούν; (Για την σιωπή της επίσημης ΝΔ δεν χρειάζεται να γράφω τίποτα παραπάνω).

    Εγώ προσωπικά νιώθω απέραντη αηδία.

  19. Στέλλα avatar
    Στέλλα 04/08/2013 21:12:52

    Έχεις δίκιο αγαπητέ Φαήλο. Ήδη έχουμε φύγει...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Στέλλα 05/08/2013 13:19:20

      Από τον ίδιο δρόμο μπορείς να 'ρθεις πίσω, εφόσον γίνουν κάποια αυτονόητα...

      • Kostas nikolaou avatar
        Kostas nikolaou @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/08/2013 13:44:51

        ακόμα ένας φευγάτος είμαι και εγώ. όπως πάνε τα πράγματα και οι πολιτικές που ακολουθεί η ν.δ δυστυχώς φαήλο όχι πίσω δεν γυρίζω αλλά συνεχώς απομακρύνομαι.
        τόσο δύσκολα είναι να γίνουν αυτά τα αυτονόητα που λες? έχω καταλήξει στο συμπέρασμα πως δεν θέλουν να κάνουν αυτά τα αυτονόητα.
        η παράταξη βαδίζει τόσο λάθος που ακόμα και το σόι μου ( πατέρας και δυο θείοι) που τη δεκαετία του 80 καμάρωναν και δήλωναν πως είναι περήφανοι που είναι δεξιοί ( οι 45+ καταλαβαίνουν τι σήμαινε αυτό επαγγελματικά, κοινωνικά κτλ, εγώ είμαι στα 30) πλέον ντρέπονται να πουνε ότι ψηφίζουν ν.δ
        Βάλε μυαλό στα υψηλά κλιμάκια φαήλο γιατι βλέπω το 19% των πρώτων εκλογών να πανηγυρίζεται σαν θρίαμβος και να ανοίγουνε σαμπάνιες αν το πιάσουνε στις επόμενες εκλογές

  20. γιώργος πιπερόπουλος avatar
    γιώργος πιπερόπουλος 04/08/2013 21:16:20

    κ Κρανιδιώτη, όψιμες οι σκέψεις σας αλλά η αλήθεια παραμένει αναλλοίωτη- ο κ Σαμαράς έγινε και είναι Πρωθυπουργός! Την υστεροφημία του θα την κρίνει, φυσικά, ο ιστορικός του μέλλοντος αλλά μέχρι τότε ποιός ζει και ποιός πεθαίνει!
    Πάντως εγώ, την πήρα την πικρή μου δόση από τον κ Πρωθυπουργό μας επειδή έκανα το λάθος, (παρά την χρονολογική μου ηλικία, γιατί πολιτικά αποδείχτηκε ότι ήμουν κατηχητόπουλο να τον πιστέψω και να τον στηρίξω για την θέση Προέδρου της "παλαιάς" ΝΔ) .
    Όπως σίγουρα γνωρίζετε έκοψα δεσμούς μαζί του από την Ανοιξη του 2010 αφού τον είδα αυτοπροσώπως...
    Προς το παρόν κ Κρανιδιώτη ο κ Σαμαράς είναι και συνεχίζει να είναι Πρωθυπουργός και αρχίζω να πιστεύω ότι ΜΟΝΟ αυτό μετρούσε και μετράει περισσότερο από οτιδήποτε άλλα στο δικό του ψυχικό κόσμο.
    Να δεχτώ ότι με Μπάτσελορ απο το Amherst και MBA από το Harvard ο κ Σαμαράς ΔΕΝ βλέπει ότι η πορεία μας είναι προς την κόλαση (το αγγλόφωνο Hell) δεν μου...παει!

  21. Tommy avatar
    Tommy 04/08/2013 21:18:10

    Το θέμα που πρέπει να ασχοληθεί ο Φαήλος είναι το "και τώρα τι" για την ελληνική δεξιά. Το νέο δεδομένο είναι ότι πλέον η ΝΔ δεν αποτελεί το μαντρί για τους δεξιούς, όπως ήταν από το 1974 και μετα (με παρένθεση το πολύ καλό σκορ πυ κατήγαγε η Ε.Π. το 1977. Για παράδειγμα, η μάνα μου αν και φιλοβασιλική ψήφιζε πάντα την ΝΔ που ουσιαστικά κατήργησε την βασιλεία. Ο παππούς μου, μαχητής του Μακρυγιάννη, ψήφιζε ΝΔ αν και ο χοντρούλης της Ραφήνας το 2005 έκανε κηδεία του συμμορίτη Φλωράκη με τιμές αρχηγού κράτους με μεσίστιες σημαίες ανα την επικράτεια (..μπρρ!). Το θέμα είναι πως η ΝΔ θα ξαναγίνει ο κοινός τόπος της ελληνικής δεξιάς, του υγιούς τμήματος της ελληνικής κοινωνίας δηλαδή, τώρα που έχει ένα πραγματικά δεξιό αρχηγό. Τον πρώτο μετά τον Ε.Αβέρωφ.

    • Master avatar
      Master @ Tommy 04/08/2013 22:14:50

      Ναι, καλά!

    • Π. Ευθυμιάδης avatar
      Π. Ευθυμιάδης @ Tommy 04/08/2013 23:00:39

      Με Πάκηδες , Νικήτες και όλους τους ανύπαρκτους που μάζεψε , δεν γίνεται κοινός τόπος.

  22. γιώργος πιπερόπουλος avatar
    γιώργος πιπερόπουλος 04/08/2013 21:27:00

    Επιπρόσθετα κ Κρανιδιώτη, 20 χρόνια μετά το "γκρέμισμα" της Κυβέρνησης Μητρσοτάκη για το "Μακεδονικό ζήτημα" (θα δούμε σε λίγο τι έγινε) είναι Πρόεδρος της ΝΔ και Πρωθυπουργός της Ελλάδος... Not bad at all...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ γιώργος πιπερόπουλος 05/08/2013 13:18:33

      Σίγουρα not bad at all για την χώρα. Γιατί κάποιοι καίγονταν τότε να το κλείσουν το ζήτημα"τσάτρα πάτρα". Ή φαντασιώνονταν πως "σε 10 χρόνια δεν θα το θυμάται κανείς". Περάσανε 20 κι όλοι το θυμούνται κι ακμαίος ο σκοπιανός σωβινισμός.
      Ε, δεν τους πέρασε...

      • γιώργος πιπερόπουλος avatar
        γιώργος πιπερόπουλος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/08/2013 13:28:40

        κ Κρανιδιώτη ευχαριστώ για την απάντηση στο σχόλιό μου αυτό και θα περιμένω μια απάντηση και στο προηγούμενο.
        Επειδή δεν γνωρίζω εάν έχετε βγει εκτός Ελλάδος τα τελευταία χρόνια ούτε εάν διαβάζετε ξένο τύπο και εάν παρακολουθείτε ξένα ΜΜΕ θα ήθελα να σας πληροφορήσω ότι το Republic of Macedonia υπάρχει παντού και μόνο εμείς ακόμη συζητάμε με τον κ Νίμιτς και την παρέα των Σκοπιανιών για το...'όνομα!'

        • Επισκέπτης avatar
          Επισκέπτης @ γιώργος πιπερόπουλος 07/08/2013 12:51:48

          Kύριε Πιπερόπουλε,

          Το ότι το Republic of Macedonia υπάρχει παντού και γνωστό είναι και αναμενόμενο, αφού έτσι ονομάστηκε το κρατίδιο εδώ και 70 χρόνια.

          Το ζήτημα είναι να μην το αναγνωρίσει η Ελλάδα ποτέ με το όνομα Μακεδονία (σύνθετο ή απλό), ή παραγωγό του.

          Σας θυμίζω ότι και η Ανατολική Γερμανία (DDR) ήταν αναγνωρισμένη απ' όλον τον κόσμο σαν χωριστή κρατική οντότητα, ακόμη και από τον ΟΗΕ, πράγμα που δεν συμβαίνει με τα Σκόπια και το Republic of Macedonia, εκτός από την Δυτική Γερμανία (BRD), που ποτέ δεν την αναγνώρησε ποτέ ως χωριστή κρατική οντότητα, αλλά την θεωρούσε τμήμα της υπό κατοχήν. Όταν έφθασε το πλήρωμα του χρόνου, την ενσωμάτωσε χωρίς πολλές διαδικασίες.

          Έχει, λοιπόν, σημασία τι θα κάνουμε εμείς και όχι τι έκανε ή κάνει ο υπόλοιπος κόσμος. Ο "μεκεδονισμός" των Σκοπιανών θα αποκτήσει νόημα, μόνον αν η Ελλάδα κάνει το ολέθριο σφάλμα να τον αναγνωρίσει. Διαφορετικά, αργά ή γρήγορα, το μόρφωμα θα διαλυθεί (και) υπό την πίεση των Αλβανών του Τετόβου, οι οποίοι ουδόλως ενδιαφέρονται να ονομαστούν Μακεδόνες.

  23. martios avatar
    martios 04/08/2013 21:55:01

    ''Ανθρωπος τις''μαζοχιστικά μέχρι σήμερα δεδομένος ενώ δεν θα ψηφιζε Αριστερά
    έστω και αν σε περίπτωση επικρατήσεως της επέστρεφε ως Αρχηγός του Σώματος
    από το οποίο εξεδιώχθη υπό ομοφρόνων [;] του με κονιορτοποίηση κάθε έννοιας νο
    μιμότητος, ηθικής και κοινής λογικής,όπως έχουν δεχθή τα αρμόδια Δικαστήρια, εν
    τούτοις ανενδοίαστα και δίχως υστερόβουλους υπολογισμούς θα εστρέφετο σήμερα
    δεξιότερα στα πλαίσια μιας ΕΝΔΟΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΗΣ μετακινήσεως και ο νοων νο
    είτω.

  24. IOKLOS ZARAS avatar
    IOKLOS ZARAS 04/08/2013 21:56:36

    Ο Δεξιος οργανισμος δεν αντεχει ουτε τον ιδιο αερα με τα πασοκοσκυλα. Γιαυτο και πλεον "κειται μακραν"της ΝΔ στην πλειοψηφια του. Σε λιγο και στην ολοτητα του
    Εμεις ειμαστε στον χωρο 4 γενεες-δεν φυγαμε. Η ΝΔ εφυγε και εκανε τον συνονοματο εκεινου που λογω ηλικιας δεν εκτελεστηκε με τον μπελογιαννη ομοτραπεζο τηςΔεξιας. Αν και οταν η ΝΔ κλεισει στον βοθρο της κοινωνιας απο τον λιγουρη που για ενα επιδομα 150 συρω ψηφιζε πασοκ ως το μεγαλυτερο κλεφτη αυτης της κωλοφαρας, τοτε δε θα υπαρχει κανενας λογος να μιλα για δεξια η ετσι και αλλιως λουμπεν ΧΑ. Να θυμαστε ολοι οτι ο πολεμος αυτος θα τελειωσει νικηφορα για το Λαο και νικητης θα ειναι η Δεξια. Αν αυτα τα περιτριμματα δεν ειναι κλεισμενα στον κοινωνικο βοθρο που ανηκουν, θα μας ξαναφερουν εδω που ειμαστε. Ας γνωριζουν ομως ολοι οτι η Δεξια της σημερον δε θα το επιτρεψει αυτο γιατι ειναι αλλη απο εκεινη του 49. Ειναι απειρως πιο μορφωμενη, ασυγκριτως πιο σκληρη και οπωσδηποτε πιο δυναμικη απο την εκφυλισμενη πασοκαριστεραντζα

  25. sender avatar
    sender 04/08/2013 22:23:38

    Το εξωφρενικό είναι,ότι τα σύντομα διαστήματα που κυβερνά η κεντροδεξιά,αποτελούν το τέλειο άλλοθι για την προπαγανδιστική αριστερά και την παράδοση της εξουσίας σ' αυτήν,ίσως για έναν μεγάλο,νέο,κύκλο.Οι σημερινοί επικεφαλής του δικού μας κόμματος,αδιαφορούν πλήρως.Το Μνημόνιο να βγεί.Και τι ειρωνεία!Το χρεώνεται εντέχνως η ΝΔ,θυσία έγινε πια.Και οι ταλαίπωροι ψηφοφόροι,χάσανε τον μπούσουλα

  26. Π. Ευθυμιάδης avatar
    Π. Ευθυμιάδης 04/08/2013 22:32:07

    Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο κυριότερος λόγος παραμονής των ψηφοφόρων στα κόμματα εξουσίας (ΠΑΣΟΚ και ΝΔ) ήταν πάντοτε οι μικρές ή μεγαλύτερες "δουλίτσες" του που γινόταν απο τα βουλευτικά και Υπουργικά γραφεία. Δεν ήταν ούτε οι "γαλάζιες" ιδέες ούτε οι μπαρούφες του ΠΑΣΟΚ με τα κοινωνικά συμβόλαια.
    Συμπέρασμα , κόπηκαν τα ρουσφέτια, σκόρπισε το κοπάδι. Το ΠΑΣΟΚΙΚΟ πήγε στο Σύριζα και ονειρεύεται διορισμούς και αρπαχτές , της ΝΔ πήγε κυρίως ΧΑ και όσοι απομείνουν τελικά στους ΑΝΕΛ και τις αποχές. Επομένως ρουσφετολογικό και όχι ιδεολογικό είναι το πρόβλημα της ΝΔ.

    • sender avatar
      sender @ Π. Ευθυμιάδης 04/08/2013 22:54:05

      Ολοι οι νέοι,που γνωρίζω εγώ και πίστεψαν την ΝΔ,είναι άνεργοι ή απασχολούμενοι στον ιδιωτικό τομέα,με γονείς που αντιστάθηκαν στην πασοκική δικτατορία.Για ποιό ρουσφετολογικό θέμα μιλάτε;για κάποιες εξαιρέσεις μην υποβιβάζετε έτσι τους αξιοπρεπείς πολίτες που υποστήριξαν ή υποστηρίζουν[ακόμα]την ΝΔ και βολικά ισοπεδώνετε τα πάντα.

      • Π. Ευθυμιάδης avatar
        Π. Ευθυμιάδης @ sender 05/08/2013 00:50:05

        Για τις γαλάζιες ιδέες παλεύουν μάλλον. Υποκρισία σε όλα.....

        • sender avatar
          sender @ Π. Ευθυμιάδης 05/08/2013 00:57:54

          Οχι,πάσχουν ακόμα από αντιπασοκισμό,είναι ανίατη η κατάσταση.Δεν πείθονται.Αντί να τα βάζουμε με τον κόσμο,να κρίνουμε πρώτα την ηγεσία.Θα έχει μάλλον τα σχέδιά της,διαλύοντας ένα συγκροτημένο κόμμα.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Π. Ευθυμιάδης 05/08/2013 13:04:50

      Ισοπεδώνεις και κάνεις απλά λάθος.

  27. WY avatar
    WY 04/08/2013 22:42:23

    Τό δίλημμα δέν αφορά τόν δεξιό αλλά αυτήν καθ΄ εαυτήν Τήν Δημοκρατία Μας!!

    • Π. Ευθυμιάδης avatar
      Π. Ευθυμιάδης @ WY 04/08/2013 22:56:54

      Χορτάσαμε δημοκρατία, έλεος με αυτό το παραμύθι που είναι συνώνυμο της απατεωνίας. Αφού γίνονται εκλογές έχουμε δημοκρατία , πρέπει να το λέμε συνέχεια; Όποιον ψηφίσουν οι έχοντες εκλογικό δικαίωμα θα εκλεγεί και δεν χρειάζεται να το βασανίζουμε. Ο Ακης σε κάθε πρόταση που έλεγε "δημοκρατία"....τσαμπούναγε και άλλα είχε κατά νου.

  28. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 04/08/2013 22:51:10

    Οι περισσότεροι εφυγαν παίρνοντας τα περσινά εκκαθαριστικά.Ολοι ειχαμε τρομάξει και εξοργιστεί,στο ''τσακ'' κρατησαμε τα λογικά μας...
    Ο δεξιός ψηφοφόρος δύσκολα θα πάει στα αριστερά,αν εχει διαβασει εστω και ενα βιβλίο για τα νεώτερα πολιτικά χρόνια.Η μόνη λύση για να επιστρέψει είναι να κριθεί η δική του και κάθε άλλη ψήφο κρίσιμη και απαραίτητη.
    Στο μυαλό πολλών η ΧΑ είναι ανάχωμα στη λαθρομεταναστευση,το μόνο ανάχωμα που διαθέτουμε εκτός απο τον φράχτη του Δενδια.Γι'αυτό και δεν βρήκα κάποιον να δηλώνει οτι ''χαρίζει'' την ψήφο του στη ΧΑ.Είναι συνειδητή ψήφος...Ας εμφανίζεται λοιπόν ψηλά στις δημοσκοπήσεις η ΧΑ,όσο πιο ψηλά τόσο το καλύτερο.Πολλοί θα σκεφτούν ως εξής... ''δεν με χρειάζονται πλέον,τα πάνε καλά.Ας ψηφίσω ΝΔ που είναι ντέρμπυ με Σύριζα και με χρειάζονται''

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Μεγάλες στιγμές 04/08/2013 23:43:46

      Παρακινδυνευμένη διαπίστωση.
      Μπορεῖ καί κάποιος νά σκεφτεῖ:''ἔχουν δύναμη'',ἄς τούς ψηφίσω κι ἐγῶ...

    • Π. Ευθυμιάδης avatar
      Π. Ευθυμιάδης @ Μεγάλες στιγμές 05/08/2013 00:44:51

      Ο Πολύδωρας έχει πολιτικό αισθητήριο και κάτι προσπάθησε να πει..... κακό του κεφαλιού τους γι' αυτούς που έσπευσαν να τον κατακεραυνώσουν. Εκείνο που θα τους πονέσει περισσότερο θα είναι η απώλεια του βουλευτικού μισθουλάκου (8,000 ευρώ το μήνα , επιτρροπές , προνόμια , ταξίδια και αφορολόγητο είναι το πακέτο). Και ο Πολύδωρας πάντα στο μετερίζι ήταν.....

      • Π. Ευθυμιάδης avatar
        Π. Ευθυμιάδης @ Π. Ευθυμιάδης 05/08/2013 14:19:53

        Στη "γράνα" καλύτερα αντί για μετερίζι. Ο Σαμαράς; Το μόνο που πρέπει να κάνει ο Σαμαράς πλέον είναι να πάρει ανάποδες προς τα δεξιά. Ούτε μισόλογα ούτε πισωγυρίσματα. Το ότι ανέχεται εδώ και 2 μήνες 40 κομματόσκυλα του Σύριζα στην Αγία Παρασκευή να εκπέμπουν προπαγάνδα υπέρ του Σύριζα σε βάρος του είναι και σαν ένδειξη μη αποφασιστικότητας το εκλαμβάνουμε.

  29. Πέτρος avatar
    Πέτρος 05/08/2013 00:32:11

    Υπήρξα ένας από τους "δεδομένους" στα 17 χρόνια που έχω δικαίωμα ψήφου. Από το σημείο που άκουσα το "ουδείς αλάνθαστος" από τον τύπο (τον οποίο πήγα και ψήφισα για αρχηγό της παλαιάς ΝΔ) δίπλα στη Μέρκελ, έριξα μαύρη πέτρα. Δηλαδή οτι λεγόταν από το 2009 έως το 2011 ήταν απλά ... λάθος! κ Κρανιδιώτη δουλεύω στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, τα λαμόγια του ΠΑΣΟΚ κάνουν οτι θέλουν τον Τσαυταράκο που δεν είναι και πολιτικός επί Πρωθυπουργίας Σαμαρά! Γνωρίζω οτι το ίδιο γίνεται και αλλού. Το σκληρό Πασοκ είναι εδώ! Το χειρότερο είναι οτι τα έχουν τακιμιάσει μαζί τους από το 2007 και μετά κάτι δικά μας παλικάρια και γίνεται το έλα να δεις. Εγώ επειδή δεν είμαι μπλεγμένος ενεργά βλέπω κατι τρένα (καρβουνιάρηδες) να με προσπερνούν. Πλέον όμως δεν έιμαι δεδομένος, ούτε καν εν δυνάμει! Φαήλο αυτές τις εποχές δεν αρκούν οι διαπιστώσεις, πρέπει να βγαίνουμε και μπροστά όταν υπάρχει η δυνατότητα να σε ακούσει η εξουσία.

  30. Tonia G. avatar
    Tonia G. 05/08/2013 10:05:04

    Φαήλο συγχαρητήρια για την τοποθέτηση. Το θέμα ωστόσο θεωρείται ήδη πεπερασμένο για τεράστιο ποσοστό δεξιών.
    Καθημερίνα δεν βρίσκω πλέον ούτε δείγμα υποστήριξης εκτός από όσους κατέχουν θεση... που ακόμη κι αυτοί ψάχνονται. Εκτός κι αν συμβεί κάτι εκπληκτικά διαφορετικό μετά τις Γερμανικές εκλογές (που δεν διαφαίνεται με τίποτα) η πορεία είναι συγκεκριμένη τόσο του κόμματος όσο και των τέως ψηφοφόρων του.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Tonia G. 05/08/2013 13:02:50

      Στην πολιτική λίγοι μήνες ισοδυναμούν με χρόνια. Υπάρχει πολιτικός χρόνος για ριζικές αλλαγές και ανάκτηση εδάφους....

  31. Greg avatar
    Greg 05/08/2013 10:41:46

    Μήπως βλέπουμε το δέντρο και όχι το δάσος; Δεν είναι το κύριο πρόβλημα ο βουλιμικός και ο διορισμός Παπουτσή (εξάλλου η παρουσία τους είναι περιστασιακή). Το κύριο πρόβλημα της σταδιακά εντεινόμενης απομάκρυνσης ψήφων από τη ΝΔ είναι η παντοδυναμία Στουρνάρα με την εφαρμογή της τροϊκανής πολιτικής και η απαξίωση των Ζαππείων.

    Όλα θα άλλαζαν εάν αύριο (μετά την επιστροφή από ΗΠΑ), ακούγαμε ένα διάγγελμα για αλλαγή πλεύσης και συνειδητοποίηση της λανθασμένης εφαρμογής του πλέον αποτυχημένου οικονομικού σχεδίου στη παγκόσμιο οικονομική ιστορία.

  32. δημης avatar
    δημης 05/08/2013 13:06:32

    +++++++++++
    Επειδή ΔΕΝ θα πρέπει να ζητάμε ευθύνες από άλλους πολιτικοϊδεολογικούς χώρους ούτε κυρίως ΒΑΘΜΟΥΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ -ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑΣ......
    -Μόνο στην ΕΡΤ και στα διεθνή φόρα στειλαμε ..ΠΡΑΣΙΝΟΡΟΖΚΟΚΚΙΝΟΥΣ να μας εκπροσωπήσουν;;;;;;;;;;;;;;Για να δούμε και γύρω μας ...ακόμα και σε υπουργικά καθίσματα όπου η...επιλογή ήταν ΔΙΚΗ ΜΑΣ ....
    -Στην διοίκηση η...αναλογία ψήφων έχει αποτυπωθεί ;;;;;; μή μας πείτε ότι έγιναν βάσει "κριτηρίων " τόοοοσο μυστικών που και οι ίδιοι δεν ξέρουν ή προβάλουμε τους "ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ "...σαν σκιάχτρο...
    -Και άν ...έστω ...άν "συμβαίνουν " οι παρακάτω λόγοι και οι "επιλογές " είναι οι σωστές ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ από αυτούς ;;;;
    -Εκτός... εκτος αν...ΔΕΝ ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ....
    Όσο για τα ΠΡΑΣΙΝΟΡΟΖΚΟΚΚΙΝΑ παιδιά είπαμε λόγω ιδεολογίας -κοματικής νοοτροπίας σίγουρα αποτελούν πολυεργαλεία....

  33. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 05/08/2013 13:06:59

    Εξαρτάται πόσο δεξιός είναι...

  34. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/08/2013 13:14:58

    Όχι, δεν γνωρίζω και μάλιστα "σίγουρα" πότε και γιατί κόψατε δεσμούς και εάν και ποιον είδατε "αυτοπροσώπως".
    Θα ΄πρεπε να ξέρω; Συγγνώμη αλλά διέλαθε της ημετέρας προσοχής.
    Πρόεδρος της ΝΔ και Πρωθυπουργός έγινε με την ψήφο των Ελλήνων.
    Λυπάμαι αλλά δεν έχουμε κάποιου είδους τιμοκρατικό σύστημα, όπου η δική σας ψήφος να μετρά περισσότερο, οπότε, ναι, είναι Πρωθυπουργός χωρίς την υμετέρα έγκριση.
    Το "ταμείο" για τον ορθό τρόπο εξόδου από την κρίση, θα το κάνουμε στο τέλος.
    Πάντως προσπαθεί. Πρέπει κάποιος να είναι τυφλός από φανατισμό για να μην το βλέπει.
    Κι εγώ που έχω διαφωνήσει σε μερικές επιλογές και πολιτικές, δεν αμφισβήτησα ποτέ τα κίνητρα του.
    Μόνο ανόητος ή προσωπικά εμπαθής, θα πίστευε πως κάποιον θα τον ενδιέφερε μόνο η ηλεκτρική καρέκλα του Πρωθυπουργού, με τέτοιου μεγέθους προβλήματα, που μπορούν να τινάξουν στον αέρα την χώρα και την υστεροφημία του.
    Όσο κι αν η εμπάθεια σας τυφλώνει, σας διαβεβαιώ ότι θέλει πολύ να; πετύχει, να νικήσει. Ο ίδιος και άρα η χώρα.

    • γιώργος πιπερόπουλος avatar
      γιώργος πιπερόπουλος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/08/2013 17:20:24

      Ο χρόνος θα δείξει...Πάντως ευχαριστώ για την απάντηση και για τους ευγενείς σας χαρακτηρισμούς "όσο και αν η εμπάθεια σας τυφλώνει" θα αντιτάξω παρομοίως για σας "όσο και εάν η συμπάθεια (μόνο;) και σας σας τυφλώνει..." Ουδέν άλλο σχόλιο...

  35. Joao avatar
    Joao 05/08/2013 14:20:01

    Το ερώτημα δεν είναι πόσο Πασοκ αλλά πόσο θα αντέξει το σάπιο πολιτικό σύστημα. Νδ και Πασοκ ταυτίζονται απόλυτα στην συνείδηση του κόσμου για να μη πώ όλα τα κόμματα της βουλής.. Μη ξεχνάμε την αποχή το άκυρο και το λευκό,κόσμος που δεν γυρνάει σε κανένα κόμμα και ίσως είναι η μόνη ελπίδα μακριά από όλη αυτή την πολιτική σαπίλα που προωθείτε...

  36. Hawk avatar
    Hawk 05/08/2013 15:05:19

    Η επιστροφή των ψηφοφόρων θα γίνει μόλις αντιληφθούν ότι έχει σταματήσει ο κατήφορος, ότι μπήκε ένα τέρμα στα μνημόνια και στις φορομπηχτικές πολιτικές. Μόλις οι ψηφοφόροι λάβουν το μήνυμα ότι η οικονομία της χώρας σταθεροποιήθηκε.

  37. LamprosM avatar
    LamprosM 05/08/2013 15:26:29

    βαριεμαι να σου λέω μπραβο ρε Φαηλο οταν γραφεις και ξαναγραφεις τετοια αρθρα...
    ΑΥτη η ιστορια με το Πασοκ και τους "κεντρωους" ψηφους μου θυμιζει εναν που προσπαθει να ριξει μαι γκομενα που γουσταρει άλλον. ΠΑΡΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ ΜΑΓΚΑ, ξεφτυλιζεσαι, δεν σε γουστάρει. Οσα και να κανεις, θα παει με τον αληταμπουρα που γουσταρει, τον αληταρα, τον δηθεν. και εσενα, το "δεξιό" κοριτσακι το ησυχο, που σε θελει και λιωνει, αλλα δεν τολμάει να σου μιλησει θα σε παρατησει και αυτο αργα η γρηγορα επειδη σε βλεπει να τρεχεις πισω απο την "κεντρωα" γκομενα....

  38. MantisKalhas avatar
    MantisKalhas 05/08/2013 17:21:03

    Απορώ γιατί κάνετε το λάθος και ταυτίζεται τη Χ.Α με την ακροδεξιά. Δεν υπάρχει διαρροή νδκρατών προς τα δεξιά γιατί απλούστατα δεν υπάρχει κόμμα δεξιότερο της Ν.Δ. Υπάρχει διαρροή προς τους νεοναζί οι οποίοι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΞΙΑ ΟΥΤΕ ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣ δηλαδή ΝΑΖΙ. Δεν ξέρω λοιπόν τί εξυπηρετεί το παρόν άρθρο όμως με βεβαιότητα διαφωνώ. Όποιος θέλει να λέγεται δεξιός, ακροδεξιός ή κεντροδεξιός πρέπει να ξέρει ότι το σπίτι του λέγεται Ν.Δ.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ MantisKalhas 06/08/2013 13:18:06

      Και τώρα που το ξεκαθάρισες με τις ταμπέλες σταμάτησε η διαρροή, ε;

  39. martios avatar
    martios 05/08/2013 18:45:47

    Kεντροδεξιός και ακροδεξιός δεν μπορούν να συνυπάρξουν σε ένα σπίτι.Το άρθρο
    επισημαίνει αυτό που πράγματι συμβαίνει και όχι αυτό που επιστημονικά θα έπρε
    πε να συμβή[political correct].

  40. Zugzwang avatar
    Zugzwang 05/08/2013 18:57:04

    Αν οι συναρμοδιοι υπουργοι Δενδιας και Στουρναρας δεν κλεισουν το καταστημα της Χαλκιδικης, του οποιου ο ιδιοκτητης το Σαββατο το βραδυ εφτυσε το Κρατος με το χειροτερο δυνατο τροπο, ετοιμαστειτε για νεα μεγαλη αιμορραγια ψηφοφορων. Τετοιου ειδους προσβολη δεν ξεπλενεται με την ποινη με αναστολη της κορης του ιδιοκτητη του καταστηματος oute με την διαθεσιμοτητα τοy διοικητη του τοπικου αστυνομικου τμηματος. Πρεπει να πεσουν βαρυτατες και πραγματικες καμπανες, που να πονεσουν πραγματικα τον ιδιοκτητη και τους προστατες του. Οποιοι και να ειναι αυτοι!
    Αλλιως χαθηκαμε!

  41. ΔΕΞΙΟΣ ΝΔημοκράτης avatar
    ΔΕΞΙΟΣ ΝΔημοκράτης 05/08/2013 18:57:55

    Τι λες ρε MantisKalhas, κούλαρε λιγάκι. Να σου θυμίσω μόνο, γιατί απ΄ότι φαίνεται έχεις μνήμη χρυσόψαρου, τί έλεγε ο καραμανλής... ( 6/9/2009)

    Γ.Σαραντάκος(Έθνος): "Θα συνεργαστείτε με τον ΛΑΟΣ ή άλλο κόμμα;

    "Καραμανλής: Δεν πιστεύω ότι οι κυβερνήσεις συνεργασίας μπορούν να βοηθήσουν. ΜΕ ΤΟ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΚΡΑ ΔΕΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΙ γιατί έχει ακραία ανευθυνότητα και λαικισμό.''

    http://www.inews.gr/60/den-sinergazomai-me-ton-laos-pou-einai-akraia-anefthino.htm

    Αλήθεια, όλοι αυτοί του ΛΑΟΣ πού είναι τώρα ρε γιαλαντζί δεξιέ? Μήπως είναι στη ΝΔ και ο κουρασμένος τους χειροκροτεί απο τα πίσω έδρανα όταν μιλάνε?

  42. Tommy avatar
    Tommy 05/08/2013 21:36:19

    Σήμερα π.χ. Φαήλο, ένεκα που είναι 4η Αυγούστου, η ΔΤ έπαιζε όλη μέρα αντιμεταξικά ντοκυμαντέρ και η Τηλ της Βουλής έπαιζε τον αριστερό Νικολακόπουλο να θριαμβολογεί για τον νόμο του Πασόκ το 1982 που αναγνώριζε τους εαμοβούλγαρους ως "εθνική αντίσταση", με την ανάλογη παροχή συνταξάρας από τον υπουργό τότε Γεννηματά. Αυτά πως να τα ανθέξει ο οργανισμός του Δεξιού, και μάλιστα επί δεξιού Πρωθυπουργού και πλειοψηφίας... Φαντάζεσαι τι θα επακολουθούσε αν προβάλλοταν από την ΔΤ ένα ντοκυμαντέρ για την νίκη της Ελλάδας στο Γράμμο την 29η Αυγούστου..? Αυτή τη μάχη της ιδεολογίας πρέπει να κερδίσουμε Φαήλο, και χρειαζόμαστε πολλούς Φαήλους. Σε γνώρισα στη Πλ. Αγ. Γεωργίου πέρυσι στην ομιλία σου και με κέρδισες, μου άφησες να έχω μία ελπίδα ότι οι προσκυνημένοι ζήτουλες "προοδευτικότητας" κουραμπιέδες πολιτευτές της ΝΔ μπορεί να πάνε πίσω στις βίλες τους και να αφήσουν τόπο στην εθνική παράταξη της ΝΔ να γυρίσει πίσω στις ιερές αξίες της Πατρίδας, Θρησκείας, Οικογένειας.

  43. ΦΑΗΛΙΚΟΣ avatar
    ΦΑΗΛΙΚΟΣ 05/08/2013 23:26:49

    Φαήλο τα εχεις πεί ολα. Εδω στη Β.Ελλαδα εχουμε μεγάλη πίκρα ολοί μας με αυτό το τραγικό ολίσθημα της Παράταξης να συμπορεύεται με το κόμμα του στρουθοκαμηλισμού.Τρίζουν τα κόκκαλα του ΑΒΕΡΩΦ.

  44. Apatsi avatar
    Apatsi 06/08/2013 00:09:40

    Κ. Φαήλο, διάβασα όλα τα σχόλια και το δικό μου σχόλιο είναι ότι από τους δεξιούς που γράψανε κάτι, επί της ουσίας το 45% λέει αντίο στη ΝΔ. Στο χώρο εργασίας μου είναι ήδη καρατσεκαρισμένο 40% ΧΑ, και δεν μιλάει, μόνο χαμογελάει ένα επιπλέον 15-20%, αλλά είναι γνωστός ο πολιτικός χώρος τους, δηλαδή ΝΔ, τα προηγούμενα χρόνια. Λυπάμαι αλλά μάλλον ""είναι αργά για δάκρυα Στέλλα "" όπως έλεγε το παλιό τραγουδάκι.
    Προσωπικά, δεν με ενδιαφέρουν οι όποιοι πολιτικοί ελιγμοί του Πρωθυπουργού προκειμένου να κρατήσει κάποιες ισορροπίες στο πολιτικό παιχνίδι. Αυτό που ξέρω είναι ότι έδωσα ψυχή και σώμα στην παράταξη, στις εκλογές του 2009 ξόδεψα 5000 ευρώ για να έρθω με τη γυναίκα μου από την Αυστραλία για να ψηφίσουμε και να μην βγεί το βλαμμένο με ότι άλλο έσουρνε πλάϊ του. . Αγογγυστα δέχθηκα τις στροφές από Ζάππειο σε Μνημόνιο, πλήρωσα ως το τελευταίο ευρώ κάθε χαράτσι, θέλησα να δικαιολογήσω μέσα μου κάθε μείωση του μισθού που επιβλήθηκε. ΑΛΛΑ την νεκρανάστασή τους με δική μας ευθύνη, και την ανοχή στο γάτζωμα της εξουσίας απ΄'ο αυτά τα άρρωστα για εξουσία άτομα, ανεξαρτήτου βαθμού και επιπέδου, αυτό το ΔΕΝ το ανέχομαι. Έφυγα. Θα συνεχίζω να σε διαβάζω σαν παρηγοριά αλλά καταλαβαίνω πως λίγα (ή και τίποτε ίσως) μπορείς να κάνεις.

  45. martios avatar
    martios 06/08/2013 12:11:46

    Aν στην ΝΔ διαβάζουν τα σχόλια αυτά και συνεχίζουν το ίδιο βιολί,θα πρέπει αμέ
    σως ο Μιχαλολιάκος να τους ανακηρύξει επίτιμους στρατολόγους της ΧΑ.

  46. johny avatar
    johny 06/08/2013 20:54:53

    δυστυχώς τόσα χρόνια μεσαίος χώρος που να πάει και ο δεξιός αφού ο μεσαίος χώρος δεν τον εκφράζει.
    Ακόμα και ο Σαμαράς δύο ή τρεις φορές τόλμησε να ψελλίσει ότι είμαστε δεξιό κόμμα.
    Αν δεν φύγει το πέπλο του κομμουνισμού και του αριστερισμού από την ΝΔ θα χαθεί από προσώπου γης.
    Καλό το κυνήγι των ΧΑ, αλλά εκεί βρίσκουν καταφύγιο η κατατρεγμένοι δεξιοί.

  47. Costas Ferris avatar
    Costas Ferris 06/08/2013 23:25:07

    Κύριε Κρανιδιώτη, μ' όλο τον σεβασμό, και με τη γνώση πως δεν ανήκω στην παράταξή σας. Γιά τον κ. Χωμενίδη, καλά τα είπατε, αλλά δε σας άκουσαν. Μπορείτε όμως να μας εξηγήσετε πως βρέθηκε στην "επιτροπή" αυτή της ΝΕΡΙΤ, η κα Άννα Δαμιανίδου, μία "δημοσιογράφος" που μόλις πρόσφατα εξευτέλισε τη δημοσιογραφία, προσπαθώντας να... εξευτελίσει την κα Κική Δημουλά; ΠΟΙΟΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΑ ΑΥΤΟ ΤΟΝ (γ...μένο) ΤΟΝ ΤΟΠΟ;

  48. AΠΟΛΛΩΝ avatar
    AΠΟΛΛΩΝ 06/08/2013 23:31:17

    Kακό είναι αυτό ; Δεν υπάρχει χώρος γιά όλους στη ΝΔ. Άρθρα αντικραδασμικού χαρακτήρα επίσης δεν έχουν τύχη. Καληνύχτα.

  49. ΘΑΝΟΣ avatar
    ΘΑΝΟΣ 07/08/2013 00:28:03

    Απο τα σχόλια που διαβάζω συμπεραίνω ότι η κομματοκρατία καλά κρατεί. Σ' αυτό τον καταραμένο τόπο σημασία έχουν τα κόμματα και όχι οι άνθρωποι. Το βασικό κριτίριο αξιολόγησης ενός ανθρώπου είναι η κομματική του τοποθέτηση. Βρίσκόμαστε σ' ενα διαρκή εμφύλιο πόλεμο και απ'ότι φαίνεται άσπρη μέρα δεν πρόκειται να δούμε. Τό ότι ο κόσμος στενάζει και υποφέρει λίγη σημασία έχει. Το μόνο, που ενδιαφέρει, είναι να είναι καλά τα κόμματα και να μπορούν κάποιοι, παλι, να αρπάξουν και να ζήσουν σε βάρος άλλον. Δηλαδή και πάλι Ελλάδα=μπο.... .λο

  50. Tommy avatar
    Tommy 07/08/2013 13:34:17

    Πόσο "νεοδημοκράτη μεσαιοχωρίτη-αριστερογλύφτη" μπορεί να αντέξει ο δόλιος ο δεξιός οργανισμός...? Μόλις πριν λίγο η ευρωβουλευτάρα μας Ν.Παπανικολάου με δήλωσή του στο μαραφέτι κατακεραύνωσε τον "φασίστα Μεταξά και την δικτατορία του".... Φυσικά, δεν θα μου κάνει εντύπωση αν στην ανάλογη επαίτειο δηλώσει "ζήτω η δικτατορία του προλεταριάτου"... Γιαυτό σου λέω πάμε, πάμε να φύγουμε από δω.... Και μη ρωτάς που πάμε..

  51. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 07/08/2013 15:16:29

    ΠΑνελλήνια ΣΟσιαλιστική Κλεπτοκρατία.

    ΠΠ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.