#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/06/2011 17:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πόσους χωράει το Σινούκ;




Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Άμα δεν ακουμπήσεις το δάχτυλο στο σημάδι απ’ τα καρφιά, δεν μαθαίνεις. Πήγα λοιπόν και παρακολούθησα για ώρα μια συνέλευση στο Σύνταγμα. Επειδή την περπάτησα όλη, κατ’ αρχήν σας πληροφορώ ότι οι επάνω, οι πολλοί, ελάχιστοι σχέση έχουν με τους κάτω, που ζουν την κομμούνα τους, τσικνισμένη από σουβλάκια.

Μου είπε δε καλή φίλη κινηματογραφίστρια, ότι μαζί με ομάδα άλλων καλλιτεχνών ανήρτησαν σε καμμιά δεκαπενταριά σελίδες στο facebook ένα κείμενο, όπου όμως έκαναν το λάθος να μιλούν για Έλληνες κι Ελληνισμό. Ε, το κείμενο μέσα σε είκοσι λεπτά είχε κατέβει από παντού! Κεντρικός έλεγχος λοιπόν, μην μολυνθεί από ελληνικότητα η φαντασιακή «επανάσταση» των διαχειριστών. Όλα αυτά βέβαια ερήμην του τεράστιου πλήθους που συμμετέχει στις κινητοποιήσεις.

Άκουσα λοιπόν καμιά δεκαριά κληρωμένους ομιλητές. Πιτσιρικάδες σχεδόν όλοι, πράγμα που έκανε το όλο θέμα πιο ενδιαφέρον. Γύρω είδα αρκετές φάτσες που μου θύμιζαν Εξάρχεια και βεβαίως σε αυτούς, στους «κάτω», ήταν αισθητή η απουσία της γαλανόλευκης. Απ΄αυτούς επιλέγεται και η «περιφρούρηση». Χμμμ…

Μια κοπελιά, αφού παρομοίασε τις κινητοποιήσεις με το Πολυτεχνείο του 1973, μας δήλωσε ότι ενηλικιώθηκε πολιτικά τον Δεκέμβρη του 2008… Ένας τσαμπουκαλεμένος εικοσάρης ζήτησε να οριστεί μια μέρα την εβδομάδα για να συζητούνται διαδικαστικά θέματα, όπως η εκλογή αντιπροσώπων και από αυτούς κυβέρνηση και να μπορούν ανά πάσα στιγμή οι λαϊκές συνελεύσεις, στα πλαίσια της άμεσης δημοκρατίας, να ανακαλούν τους αντιπροσώπους κι αυτοί με την σειρά τους την κυβέρνηση. Δηλαδή «βουλή» και «κυβέρνηση» stage. Μετά έκανε την ρεαλιστική πρόταση να διαγράψουμε μόνοι μας το χρέος. Όλο. Κιμπάρικα πράγματα και «να συγκρουστούμε με την Ε.Ε. και τον ιμπεριαλισμό».

Όχι, δεν γέλασα, όταν εγώ στα 17 ήθελα να πολεμήσω στην Βηρυτό με τους Φενταγίν εναντίον του Ισραήλ και στα 18 να πάω στη Νικαράγουα και μετά με την εμπειρία μου να απελευθερώσω την Κύπρο, μια χαρά τον βρήκα τον πιτσιρικά. Απλά ήταν κάπως πιο μαξιμαλιστικής από μένα.

Εντάξει, άκουσα τα γνωστά τσιτάτα κι ήταν εμφανής η οργανωμένη προσπάθεια αριστερίστικου καπελώματος της όλης κατάστασης. Αυτό όμως λύνεται πολύ εύκολα. Πάρτε την Σημαία σας, μία είναι η Σημαία, την οικογένεια και τους φίλους σας και κατεβείτε. Το επίδοξο νταβαντζιλίκι, που θέλει να κάνει την πλατεία Υπατία ή Αμφιθέατρο Γκίνη, θα χαθεί μέσα στο πλήθος, θα το καταπιούν ειρηνικά οι Έλληνες και τα σύμβολα τους.

Επειδή πηγαίνω κάθε μέρα στους επάνω, θα σας πω το απλό συμπέρασμα που γράφαμε από το 2009 εδώ στο Antinews: την οργή θα την φέρει η ατιμωρησία. Ήρθε. Σιγά σιγά στους δρόμους βγαίνουν νοικοκυραίοι κι όπως προβλέπαμε, θα αποδειχθεί ότι έχουν πολύ πιο βαρύ χέρι από τους επαναστάτες ημιαπασχόλησης των Βορείων Προαστίων, του Ψυχικού και των Εξαρχείων. Άλλο να κάνεις το κομμάτι σου μεταξύ σχολής και «Sugar» κι άλλο να είσαι φρεσκοαπολυμένος σαρανταπεντάρης με γυναίκα, παιδιά, δόσεις, νοίκια και φροντιστήρια. Και να ΄χεις ψηφίσει και ΠΑΣΟΚ γιατί «λεφτά υπάρχουν»! ΄Ωρε μάνα μου! Αυτοί προς το παρόν μουτζώνουν και γιουχάρουν αλλά άμα η κατρακύλα συνεχιστεί, το επόμενο αγώνισμα θα έχει μαλτεζόπλακα και στυλιάρι.

 

Αγωνιστικούς χαιρετισμούς στον Βαγγέλη

Το άλλο ζήτημα, που έθεσε ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης, στον οποίο στέλνω συναγωνιστικούς χαιρετισμούς, είναι η στάση των εκλεγμένων αντιπροσώπων του Έθνους. Και το έθεσε στη σωστή του βάση, ορθά κοφτά: όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται. Ο εκπρόσωπος του λαού, αδέρφια, άνθρωπος είναι κι αυτός, μπορεί να έχει τα ελαττώματα και τις αδυναμίες του. Ένα πράγμα όμως δεν μπορεί να είναι: κότα. Αν φοβάσαι ν’ αντιμετωπίσεις κατά πρόσωπο τον ίδιο τον λαό σου, τότε πως θα αντιμετωπίσεις τους ξένους για να υπερασπιστείς τα συμφέροντα της Πατρίδας; Ο Βαγγέλης, όταν ο αρχηγός κωλοτούμπας τον είπε περίπου «κλέφτη», δεν άρχισε τα συντεχνιακά και τις ρεβεράντζες με την Κομανέτσι του Μνημονίου και τους παρατρεχάμενους του. Απάντησε καταλλήλως και τους πήρε και τους σήκωσε για την μικροπολιτικάντικη και άνανδρη ματσαράγκα που πήγαν να του κάνουν. Δεν πήγε μετά να πιει καφέ μαζί τους, ούτε δέχτηκε συντεχνιακές αβρότητες και χαιρετούρες. Σωστός και διδακτικός. Και σήμερα έθεσε την γραμμή που χωρίζει τους ανθρώπους με σθένος από την κολωνακιώτικη φλωροσύνη και τον αποϊδεολογικοποιημένο ντιντιδισμό: ο βουλευτής πρέπει να έχει τσαγανό, να μην πολιτεύεται για την πάρτη του και να μην είναι έκθετος σε οτιδήποτε. Διαφωνεί κανείς;

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ναυσικά... avatar
    Ναυσικά... 04/06/2011 17:19:03

    Με μια κουβέντα, να τα φοράει τα παντελόνια και να αγαπάει την πατρίδα του!
    Συμφωνούμε απολύτως!

  2. Aggelos avatar
    Aggelos 04/06/2011 17:21:12

    ο πολιτικος οπως παιρνει χειροκτροτηματα πρεπει να παιρνει και μουντζες και γιουχαισματα,,απο το λαο,,οπως εδω και χιλιαδες χρονια γινεται απο τους Ελληνες..

    τωρα για το αριστερο καπελωμα..
    ναι,,προσπαθεια σιγουρα θα γινεται,,αλλα ειναι τοσος ο κοσμος και οι ελληνικες σημαιες ειναι πολλες στο πληθος,,ωστε απλα οι συριζαιοι κλπ,,απλα χανονται,,

    δεν ειναι ομως αποριας αξιο,που ξαφανιστηκαν οι κουκουλοφοροι με τις μολοτωφ οπως και οι τρομοκρατες επαναστατες?

    τωρα πια φαινεται οτι ηταν τελειως κατευθυνομενοι..

  3. kkpk avatar
    kkpk 04/06/2011 17:25:02

    ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΦΑΗΛΟ,ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΗ ΛΕΒΕΝΤΙΑ ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΑ !
    ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΛΕΣ ΤΙΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΟΤΙΑ ΤΟΥ "ΜΠΟΥΧΕΣΑ" ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ,ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΤΟΥ ΚΕΜΠΑΠ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΣΤΟΝ 'θλιμμενο μπουφο" ,το γιωργακη;

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ kkpk 04/06/2011 17:56:08

      buffo μήπως εννοείς...?

      • Απολλώνιος avatar
        Απολλώνιος @ αλλενάκι 04/06/2011 19:19:31

        "μπάφο" χαχαχαχ

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ Απολλώνιος 04/06/2011 19:43:30

          χα χαχχ...

          το επόμενο φθονερό κατά του Ελληνικού λαού και των παιδιών του νομοσχέδιο που θα φέρει ο ΓΑΠας είναι η αποποινικοποίηση των ναρκωτικών

          θέλει να σπείρει την αρρώστεια σε όλα τα παιδιά του ελληνικού λαού για να σιγουρέψει τη γενοκτονία

          ότι γίνεται στις φυλακές για να έχουν τους κρατούμενους σε καταστολή

          μόνο που τώρα θα το εφαρμόσει καθολικά

          (άσε που όταν βρίσκεσαι ανάμεσα σε ομοίους σου αισθάνεσαι καλύτερα..., γι αυτό ας τους λερώσουμε όλους ... να μην ξεχωρίζουμε περίεργα...)

          • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
            ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ αλλενάκι 04/06/2011 19:52:49

            ¨".....H Ρωμιοσύνη εν να χαθεί όταν ο κόσμος λείψει..."

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Απολλώνιος 05/06/2011 11:06:41

          O Γιώργος ξέρει από μπάφο.

          • Χαλκιδέος avatar
            Χαλκιδέος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 06/06/2011 14:08:28

            Ναι αλλά πήγε να βγάλει βρώμα ότι και ο Αντώνης ξέρει από δαύτο. Αν και το μάτι του Σαμαρά γυαλίζει από άλλον λόγο...

    • Κώστας Τ avatar
      Κώστας Τ @ kkpk 04/06/2011 23:38:34

      +1000

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ kkpk 05/06/2011 01:25:34

      Καραμανλής, φίλτατε, είπε την αλήθεια στο λαό αλλά ο λαός έχαψε την παραμύθα. Με τα πολύ πιο ήπια μέτρα που είχε εξαγγείλει ο Καραμανλής θα μπορούσε να είχε ξεκινήσει νωρίτερα η αντιμετώπιση της κατάστασης, όμως τότε ο ΓΑΠ έκανε τον Τσε Γκεβάρα κι οι σημερινοί πρόθυμοι αχθοφόροι του Μνημονίου τότε σαμποτάρανε κάθε προσπάθεια του ΚΚ για μεταρρυθμίσεις.

      • Ανωνυμος avatar
        Ανωνυμος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 06/06/2011 14:07:03

        Φαηλο, ο Καραμανλης δεν ειπε ΟΛΗ την αληθεια για τις πιεσεις που δεχοταν ο ιδιος και η χωρα. Ειχε τους ορχεις να πει ΟΧΙ στο Βυοκουρεστι και στο σχεδιο Αναν στην Κυπρο αλλα οταν αρχισαν να μας καινε ζωντανους έλεγε αοριστολογίες του στυλ "Ασυμμετρη απειλη". Ενω η απειλη ηταν απολυτως συγκεκριμενη και με ονοματεπωνυμο.
        Από τις φωτιες στην Ηλεία μεχρι τις πτωσεις ελικοπτερων καθ οδον προς το Βατοπαιδι...
        Γι αυτο εχασε.

  4. Ένας avatar
    Ένας 04/06/2011 17:25:07

    Υπάρχουν και οι κατευθυνόμενοι αλλά υπάρχουν και οι γνήσιοι. Οι οποίοι γνήσιοι μην είσαι σίγουρος ότι δεν κυκλοφορούν στο κάτω μέρος.

  5. Ένας avatar
    Ένας 04/06/2011 17:30:13

    Ξέρω από πρώτο χέρι ότι έπεσε γραμμή να κατέβει στην κάτω πλατεία πολύ γλίτσα.

    Τα άτομα αυτά ουδόλως ενδιαφέρονται για την οικονομία της Ελλάδας. Τους ενδιαφέρει κυρίως η αποδόμησή της και η διάλυση. Υπάρχει ένα πραγματικά απερίγραπτο μίσος εναντίον της χώρας σε σημείο που να πιστεύεις ότι "δε γίνεται σε κάποιο υπόγειο τους γινόταν επί μήνες πλύση εγκεφάλου".

    Γι'άυτό από τα πρώτα τους μελήματα ήταν η αντεθνική και αντιρατσιστική ρητορική.

    Είναι ό,τι πιο αποκρουστικό έχω γνωρίσει στη ζωή μου. (Είχα παλιότερα επαφή με κάποιους του "χώρου").

  6. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 04/06/2011 18:01:00

    Ο Λαός απαιτεί φυλακή τον ΠΑΠΑΤΖΗ. Μαζί και τα εξαπτέρυγα του Μνημονίου,Κωλοτούμπα , Ντόρα , Εργολάβους, εκδότες , δημοσιογράφους. Μόνο έτσι θα ηρεμήσουμε σε πρώτη φάση.

  7. dimitris hamenos avatar
    dimitris hamenos 04/06/2011 18:07:06

    Αδερφε Φαηλο, τιμω το θαρρος της γνωμης σου τον πατριωτισμο και την αγωνιστικοτητα σου αλλα εδω πρεπει να λεμε αληθειες. Νομιζεις πως μπορει ο Βαγγελας να περασει απο την πλατεια και να βγει κατ ελαχιστον στεγνος; Ξερεις πολυ καλα πως η Νεα Δημοκρατια και τα στελεχη της πλην ελαχιστων εξαιρεσεων ειναι μερος του συστηματος και κατ επεκτασιν του προβληματος. Ακομα οταν βλεπω το βιογραφικο του φιλου σου, που δεν γνωριζω και ουτε προκειται πιθανοτατα, διαπιστωνω μια εκπληκτικη ομοιοτητα με αυτο του αντιπαλου του. Αυτα με κανουν πολυ δυσπιστο και θα ηθελα να του το μεταφερεις. Λευκη επιταγη δεν δινω σε κανεναν. Καθημερινα προσπαθω να διαλεγομαι με τους συμπολιτες μου να πληροφορω και να πληροφορουμαι και το Σαββατοκυριακο πηγαινω πλατεια. Ομορφα, ειρηνικα, Ελληνικα.
    Με εκτιμηση
    Δημητρης

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ dimitris hamenos 05/06/2011 01:31:07

      Αγαπητέ Δημήτρη, αν ως φίλο μου εννοείς τον Αντώνη, πιστεύω πως αστειεύεσαι όταν λες πως το βιογραφικό του δεν διαφέρει από του ΓΑΠ. Δηλαδή αυτός που είπε όιχι για το Μασκεδονικό, όχι στο Μνημόνιθο, όχι στο Μεσοπρόθεσμο, αυτός που δεν έγινε ποτέ δούλος κανενός, αυτός που υπερασπίζεται το εθνικό κράτος, απαιτεί ά;μεση διακήρυξη της ΑΟΖ, είπε ΟΧΙ δημοσίως κι επωνύμως στο Σχέδιο Ανάν,΄αρθρογράφησε ΚΑΤΑ του αθλίου ρεπούσειοπυ πονήματος, πολεμήθηκε από όλη την την διαπλοκή και την μοιραία Οικογένεια, είνα;ι ίσα κι όμοια με το α;φεντικό του Ραγκούση και της Τίνας; Δεν είμαστε καθόλου καλά!

      • Dee Jay Stelios avatar
        Dee Jay Stelios @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/06/2011 23:27:55

        Μεγάλε ή υπάρχει πρόβλημα με το πληκτρολόγιο σου ή νευρίασες πολύ με αυτά που είπε ο πιό πάνω για το φίλο σου,ε δεν τον έβρισε κι όλας.Πάντως αν βγείτε κυβέρνηση σε φαντάζομαι σε θέση Πεταλωτή και σκιάζομαι.Αυτό το 'διαφωνεί κανείς?' ήταν μιλάμε πολύ ζόρικο.Σαν τον τύπο που υπερασπίζεσαι που χαϊδευε το....κομπολοϊ του.Τι ήθος,μπράβο βρε πάντα τέτοια

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Dee Jay Stelios 12/06/2011 00:55:46

          Ναι, ρε μεγάλε. Ήθελε αλλαγή μπαταρίες το πληκτρολόγιο. Μάλλον θες κι εσύ. Ή μήπως είσαι απ' αυτούς που λένε οι Σέρβοι πως "δουλεύουν και με ρεύμα και με μπαταρίες"; Ρώτα να σου πουν τι σημαίνει...

  8. H pena tis orghs avatar
    H pena tis orghs 04/06/2011 18:11:08

    Σύμφωνα με το wikipedia :
    Capacity:
    33–55 troops or
    24 litters and 3 attendants or
    28,000 lb (12,700 kg) cargo

    • nick avatar
      nick @ H pena tis orghs 04/06/2011 18:21:13

      ωχ, δεν παίρνει και πολλούς... προβλέπεται συνωστισμός...

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ H pena tis orghs 06/06/2011 14:11:36

      33-55 στρατιώτες; Εντάξει, αν βγάλεις κράνη, όπλα, εξαρτήσεις κλπ χωράει καμιά 15αριά ακόμα. Οι υπόλοιποι θα κρεμαστούν με ανεμόσκαλα...

  9. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 04/06/2011 18:13:28

    Φταίμε όμως και εμείς . Όταν έγινε πρωθυπουργός ο ΓΑΠ ΤΟ ΠΡΩΤΟ πράγμα που έκανε ήταν να πάει στην Τουρκία μόνος του και μετά στο Ισραήλ, βάζοντας εκείνο το γιο-γιο στο κεφάλι του και πήγε να προσευχηθεί σκουντουφλόντας το κεφάλι του στον τοίχο. Εάν τον είχαμε κυνηγίσει απο τότε θα τον είχαμε στείλει στ' ανάθεμα.

  10. θεία δίκη avatar
    θεία δίκη 04/06/2011 18:22:53

    Πόσους χωράει το Σινούκ;
    Εξαρτάται, αν μπεί πρώτος ο Πάγκαλος σφήνωσε καί δέν
    χωράει άλλον, άσε πού δέν σηκώνεται κιόλας.
    Αν μπεί πρώτος ο Γιωργάκης δέυτερος δέν υπάρχει
    γιατί ώς γνωστόν ένας είναι ού Γιώργους.
    Αν μπεί πρώτος ο Παπακωνσταντίνου, οι υπόλοιποι
    θα τού κλείσουν τήν πόρτα.
    Οί άλλοι καί να θέλουν να μπούν, δέν προλαβαίνουν
    γιατί δεν έχουν εισητήριο!!!!

  11. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 04/06/2011 18:33:46

    Κανένα όχημα του Ελληνικού Στρατού δεν πρέπει να σηκωθεί για τη διαφυγή τους.

    Αν επιχειρήσουν να διαφύγουν να το κάνουν με λήαρ τζέτ κανενός διεθνους απατεώνα-φίλου τους-επενδυτή-οικονομικού δολοφόνου-τύπου ρουμπινι και σόρος.

    Αν πέσουν στα χέρια του λαού μας δεν θα τους μείνει κομματάκι.

    Θα κομματιαστούν ζωντανοί όπως εκείνη η αγελάδα στο ντοκιμαντέρ που περιγράφει τα Δεινά της Αργεντινής όταν εισέβαλλε το ΔΝΤ.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ αλλενάκι 04/06/2011 19:28:06

      Το Σινούκ ανεβαίνει φαντάζομαι αρκετά ψηλά ώστε ο πιλότος να χρησιμοποιήσει αλεξίπτωτο? Αφού το έχει λοκάρει προς καμιά βουνοκορφή εννοώ. Τόσες ψυχούλες Ελλήνων Ηρώων φύγανε με συντριμιασμένα αεροπορικά μέσα του στρατού εξ' αιτίας των πολιτικάντηδων, ας χαραμίσουμε και ένα ελικόπτερο για να βγάλουμε τα γούστα μας...

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ TopGunZ 04/06/2011 19:48:46

        κανένα ελικόπτερο και κανένα μέσο του Ελληνικού Στρατού

        όχι μόνο επειδή είναι πληρωμένο από εμάς
        αλλά κυρίως γιατί απαξιώνει συστηματικά το Στρατό και τα Εθνικά σύμβολα, εκτός της δικής μας γενοκτονίας

        να χρησιμοποιήσει μέσο των νεοταξιτών φίλων του, ιδιωτικό, έτσι κι αλλιώς την Ελλάδα σαν ιδιωτική ΑΕ την αντιμετωπίζει...
        (διαμεσολαβήσεις και λοιπές εξυπηρετήσεις...)

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ TopGunZ 04/06/2011 19:49:25

        γιατί να διακινδυνεύσει Πιλότος μας για πολιτικά και ηθικά τομάρια;

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ αλλενάκι 04/06/2011 22:11:39

          Γιατί μπορεί να πει ότι "το πήρε ο αέρας"...

  12. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 04/06/2011 18:35:00

    Φαήλο μου φαίνεται ότι ονειρεύεσαι ….επαναστάσεις και ανατροπές. Χα χα χααααα. Κατά τα άλλα κι αν μου επιτρέπεις να βάλω ένα άλλο τίτλο στο άρθρο σου “μικροαστικός επαναστατισμός”; Ή “αριστερισμός, παιδική ασθένεια του …δεξιού”;

    Κατά τα άλλα συμφωνώ μαζί σου για τους κάτω και τους πάνω. Παρακολούθησα και εγώ μια φορά για κάμποση ώρα τους κάτω. Κατέληξα στα ίδια συμπεράσματα. Έφυγα μόλις άκουσα κάποιον ομιλητή να αποκαλεί τους πάνω ναζιστές.

    Τέλος πάντων, ο καθένας όπως βολεύεται..

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Αρματιστής 04/06/2011 19:29:12

      Μη μου θυμίζετε αγαπητέ αυτόν τον τίτλο, μου "ευνούχισε" την όποια αρθρογραφική όρεξη.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Αρματιστής 05/06/2011 01:35:06

      Στην πρώτη σου παράγραφο σ' έχασα. Γιατί, μαυροσκούφη, είναι "μικροαστικός επαναστατισμός" (sic) το να; πάρει ένας απλός άνθρωπος την Σημαία της Πατρίδας και να πάει να διαμαρτυρηθεί ειρηνικά;
      Άμα τα σπάει είναι κανομικός επαναστάτης;

      • Αρματιστής avatar
        Αρματιστής @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/06/2011 07:46:59

        Αν και αργά, ας απαντήσει ο Φάκτορας

  13. RSS avatar
    RSS 04/06/2011 18:35:51

    Τον βλέπω να πηγαίνει στην Τουρκία, στους φίλους του εκεί (http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2357.aspx ). Πιθανόν κολυμπόντας.

    • Αφροδίτη avatar
      Αφροδίτη @ RSS 04/06/2011 20:24:21

      Γιατί κολυμπώντας; Όλο και κάποια φρεγάτα τους, από αυτές που κόβουν βόλτες για να τις βλέπουμε, θα του κάνει την εξυπηρέτηση. Λες να μην νοιαστούν για τη διάσωση του "αδελφού";

  14. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 04/06/2011 18:36:08

    Το ατιμωτικό σύρσιμο από γερμανικό τρίκυκλο είναι πλέον πολύ λίγο για αυτούς.

    Εχει και χαμηλή ταχύτητα (30 χλμ.), το πολύ να σκίσει κανένα κολάν

    Αν ήταν για τέθριππο το συζητούσαμε, στο πρώτο τίναγμα των αλόγων θα αποκοπεί ο αυχένας στον 3 σπόνδυλο.

  15. Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 04/06/2011 18:36:48

    Επιτρέπεται ο πρωθυπουργός να ταξιδεύει από τις Βρυξέλες στο Λονδίνο για να συναντήσει φιλικό ζευγάρι και να φάνε σούσι;;;;
    Ποιο σινούκ, βρεγμένη σανίδα και απαγόρευση εισόδου στη χώρα του πρέπει. Είναι μνημείο χυδαίας συμπεριφοράς απέναντι στους πολίτες μιας χώρας που δεν ξέρει κανείς τι της ξημερώνει.

  16. Posidonas avatar
    Posidonas 04/06/2011 18:42:06

    Γινεται ενας πολεμος μεταξύ τις φανερης εξουσιας που προσπαθει με οσους σοβαρους διαθετει και μιας αλλης που δεν ενδιαφερετααι και τοσο η διασωση της κοινωνιας οσο η διασωση των τραπεζων και τοκογλύφων. Εδω υπαρχει και μια αντιφαση αναφορικα με τους τοκογλυφους. Ποσοι απο εμας δεν εχουμε πεσει θυματα της τοκογκλυφικης λειτουργιας του συστηματος που αποκαλειται δημοσιο ταμειο; Ποσες φορες δημοσιοι λειτουργοι συμπερηφερονται φασιστικα και "βιαια" στη εξηπερετηση των πολιτων; Ειδικοτερα δε στον οικονομικο τομεας το κρατος λειτουργει πολυ πιο χειροτερα απο εναν τοκογλυφο. Αρα, κατα την αποψη μου θα πρεπει να αρχισουμε να εστιαζουμε και να απαιτουμε την εκ βαθρο αναδιοργανωση του κρατους σε κρισιμους τομεις, οπως ειναι η δημοσια διοικηση η υγεια και ο,τι αλλο κρινεται αναγκαιο για την καλη λειτουργεια της πολιτειας. Ενα αλλο κεφαλαιωδες ζητημα που δεν το εχουμε απο τα πρωτα, ειναι η παιδεια. Ειναι επιτακτικη αναγκη ο ανασχεδιασμος της παιδειας απο σοφους κι οχι απο μωρους και κομματοσκυλα, οπως μας διδασκει η εμπειρια που εχει γινει μεχρι τωρα. Δεν ειναι δυνατον η παιδεια να ειναι στα χερια πιθήκων. Τι μπορει να σχεδιασει ενας πίθηκος; Οταν η Διαμαντοπουλου ειναι μελος της λεσχης μπιλτερμπερκ και συνεδριαζουν και κλεισμενων των θυρων, τι εμπιστοσυνη υπαρχει σε τετοια προσωπα, παρα να θεωρουνται υποπτα και επικίνδυνα. Αφου κουβεντιαζουν για το καλο μας γιατι δεν τα λενε δημοσια να τα ακουσουμε και εμεις και να πουμε την αποψη μας;

    • neos agrotis avatar
      neos agrotis @ Posidonas 04/06/2011 20:34:44

      ασχετο με το θέμα αλλά σχετικό με το σχόλιο. Φιλος με ενημερώνει οτι αυτήν την ώρα παρουσιάζεται ασυνηθιστη κίνηση στο εξοχικό του Σημίτη στους Αγ. θεοδωρους Κορίνθου. Πολλες Mercedes και jeeps εχουν παρκάρει εξω από το σπίτι. Κοινωνική συγκέντρωση ή ετοιμάζουν τίποτα οι "εκσυχρονιστες"?
      Σχεδιάζουν κάτι οι πίθηκοι?

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ neos agrotis 05/06/2011 01:37:01

        Νέους Ολυμπιακούς Αγώνες, Χρηματιστήριο, κυνήγι Κούρδου και γκρίζες ζώνες. Πολλά τα λεφτά Άρη!

  17. sic et non avatar
    sic et non 04/06/2011 18:43:47

    Άσχετο αλλά αξίζει.
    Δείτε το βίντεο που ανέβασε ο ΓΑΠ στο κανάλι του στο youtube.
    Το τι κράξιμο πέφτει δεν λέγεται.

    http://www.youtube.com/watch?v=Rb5E-qCQR7Q&feature=player_embedded

    • Ένας avatar
      Ένας @ sic et non 04/06/2011 19:38:57

      Απίστευτα πράγματα!!!

      Το χόρτο πρέπει να πέφτει σύννεφο.

    • Γιάννης Χριστόπουλος avatar
      Γιάννης Χριστόπουλος @ sic et non 04/06/2011 19:41:19

      report this video as inappropriate?

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ sic et non 05/06/2011 11:10:13

      Εληνικός υπαρκτός σουρρεαλισμός.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/06/2011 11:10:48

        Ελληνικός.

  18. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 04/06/2011 18:46:25

    Ένα Σινούκ χωρά μια διμοιρία +. Με λίγο στρίμωγμα, όλο το υπουργικό συμβούλιο. Πρόβλημα υπάρχει για το Πάγκαλο. Για αυτόν θα διατεθεί αποκλειστικά ένα.

  19. Apatsi avatar
    Apatsi 04/06/2011 18:47:15

    Προς kkpk
    Επιτέλους πρέπει να καταλάβουμε τί σημαίνει βίαιη αλλαγή κυβέρνησης. Αυτά δεν γίνονται γιατί κάποιος χ,ψ πρωθυπουργός ξύπνησε ένα πρωί και λέει πάω σε εκλογές. Αν είσαι τακτικός στο παρόν site και διάβασες την ανάρτηση προ ημερών σχετικά με την πρόταση των Σουηδολετονοδανωνκλπκλπ (7 τω αριθμώ) και αντί αυτούς βάλεις Ρωσία (Πούτιν) θα καταλάβεις γιατί γίνανε πολλά πρτάγματα το 2007-8-9. Και μην ξεχάσεις να τα συνδιάσεις με την πρεμούρα για ματαίωση του αγωγού Ρωσίας-Πύργου-Αλεξανδρούπολης. Ο οποίος βέβαια ήταν η στάχτη στα μάτια του χοντρού παιχνιδιού με την Ελληνική ΑΟΖ . Για την οποία πραγματοποιήθηκε και το πρώτο ταξίδι του Κώστα στο εξωτερικό. Την Αίγυπτο. Και ούτε είναι τυχαία η επιλογή της ανακοίνωσης του μνημονίου από το Καστελόριζο. Εκεί που κρίνεται η ΑΟΖ, διλαδή το μέλλον μας, αφού η κήρυξή της ή μή, θα οριοθετήσει και το μέλλον μας για πάντα ίσως. Πρόκειται για την πίττα των 10,5 τρις δολλαρίων του ελληνικού πετρελαίου.
    Απλώς ο Κώστας αντί να τον σκοτώσουν προτίμησε να κάτσει ήσυχα στη Ραφήνα. Σειρά του Αντώνη να δοκιμάσει. Αν το αντέξει, θα πρέπει ΟΛΟΙ μας ,τωρα και στις επόμενες γενεές να τον ευγνωμονούμε.
    Όσο για αυτά τα καλόπαιδα (τα κάτω), έστω και με την αρνητική πλευρά της υπόθεσης, προσφέρουν στο έργο του ξεκουμπίσματος των γιάπις.

    • Theo avatar
      Theo @ Apatsi 05/06/2011 08:18:14

      "Απλώς ο Κώστας αντί να τον σκοτώσουν προτίμησε να κάτσει ήσυχα στη Ραφήνα."
      οι πραγματικοι ηγετες δεν ειναι ριψασπιδες!
      it goes with the job, λενε οι περαν του Ατλαντικου φιλοι.
      Μενεις και υπερασπιζεσαι τα δικαια της Πατριδας σου!!!
      Για να μην ξεχνουμε!!!!!!!

  20. player avatar
    player 04/06/2011 19:00:01

    ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΧΩΡΙΣΕΙ Η ΗΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΙΤΑΡΙ..........

  21. Θετταλός avatar
    Θετταλός 04/06/2011 19:00:39

    Χωροταξικά έχουμε λοιπόν σε πρώτη φάση τους βόρειους και τους νότιους.
    Και αν συνεχιστεί το πράγμα θα έχουμε τους ανατολικούς και δυτικούς.
    Και αν συνεχιστεί ακόμη περισσότερο τότε θα έχομε διάφορους συνδυασμούς τόσους όσους ήταν τα κόμματα που κατέβαζαν συνδυασμούς στις πρόσφατες εκλογές.
    Η τελευταία πραγματική αυθόρμητη έξοδος των ελλήνων ήταν όταν πήραμε το Euro 2004. Αύτο που γίνεται τώρα είναι μια κακέκτυπη απομίμηση αργεντινο-ισπανικού τύπου για να δείξουμε στους εαυτούς μας και στους ξένους πως κάτι κάνουμε και εμείς.
    Όταν θα σωθεί το λίπος τότε θα γίνουν όλα αυθόρμητα και το ξέρουν πολύ καλά πότε θα σωθεί και πως δεν θα φύγουν μόνο με ένα σινούκ.

  22. fantomas avatar
    fantomas 04/06/2011 19:06:13

    Φαήλο........
    Αναγκαστικά πάω ''διακοπές'' (όπως το 1994 στην Κάρπαθο τότε στην Πάτρα τώρα) και λόγο αυτό δεν δύναμαι να ‘’επεκταθώ’’ σε πολλά…….
    Αλλά θα ήθελα να επιστήσω την προσοχή σε όλους ότι πάρα πολλοί θα ήθελαν την εκτράχυνση των γεγονότων στην πλατεία είτε για να κεφαλαιοποιήσουν ότι η κίνηση της πλατείας είναι αποκλειστικά δικιά τους (αριστερές δυνάμεις κτλ) είτε για να βρουν τρόπο για δυναμική παρέμβαση.
    ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπόν στους υποτιθέμενους αντιπροσώπους και στα ΄΄τυχαία γεγονότα΄΄ τα οποία θα είτε θα πατρονάρουν την αγανάκτηση κατά το δοκούν είτε ΠΡΟΣΟΧΗ στην ‘’δυναμική’’ εκτράχυνση της αγανάκτησης για την δημιουργία δικαιολογητικής βάσης για επέμβαση και αποπροσανατολισμό από την υπογραφή του μνημονίου 2

  23. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 04/06/2011 19:09:02

    181!!! ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΄΄ΣΗΚΩΘΕΙ΄΄ ΟΜΩΣ

  24. SharK avatar
    SharK 04/06/2011 19:27:23

    Έχει φρικάρει η Δεξιά που ένα μέρος των πολιτών τόλμησε να κάνει συνέλευση. Οι πολίτες πρέπει να είναι πάντα δέκτες και ποτέ πομποί. Πρέπει να είναι βουβοί σημαιοφόροι μιας αντίληψης περί πατρίδας κατά την οποία η Ελληνίδα εργάτρια και η Μαριάνα Λάτση έχουν κοινά σμφέροντα - αφού κρατάνε το ίδιο πανί.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ SharK 05/06/2011 01:40:13

      Γούστο καπέλο τους να κάνουν συνέλευση και να πουν ότι θέλουν. Απλώς αυτά που λένε πολλοί φανερώνουν ότι βρίσκεται εν εξελίξει νταβαντζιλίκι της γνωστής αριστεράντζας. Πανί, ε; Α, ρε καημένο...

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ SharK 05/06/2011 03:30:42

      Ως δέκτες τους βλέπετε εσείς τους πολίτες, αγαπητέ. Οι πομποί είστε πάντοτε εσείς. Οι υπόλοιποι πρέπει να είναι ή να γίνουν δομικά ηλίθιοι ώστε να σας υπακούν σε ό,τι λέτε. Δεν θα σας κάνουμε το χατήρι.

  25. Απολλώνιος avatar
    Απολλώνιος 04/06/2011 19:29:12

    Συμμετοχή ΟΛΩΝ μας στην πλατεία, αδιαφορία και απαξίωση για όσους προσπαθούν να καπελώσουν το κίνημα.
    Επιφυλακτικότητα για εκείνους που ίσως θελήσουν να το οδηγήσουν σε έκτροπές, δυσπιστία σε "περίεργες" αριστερίστικες προτάσεις, αυτό το κίνημα είναι ΠΟΛΥΤΙΜΟ και πρέπει να το προστατέψουμε δια της ενεργής συμμετοχής μας.
    ΔΕΝ χρειάζονται προτάσεις και εξειδικευσεις, αυτό θέλουν κι αυτοί που επιθυμούν την διάσπαση και διάλυσή του. Οι προτάσεις θα φέρουν τη διχόνια και τον εκφυλισμό.
    Αρκεί το ΟΧΙ στο μνημόνιο, δηλαδή το όχι στην εξαθλίωση, το όχι στο ξεπούλημα, το οχι στην εθνική υποτέλεια.
    Αυτό το ΟΧΙ μπορεί να ενώσει ΟΛΟΥΣ και είναι υπεραρκετό, διαφυλάξτε το με ενεργή συμμετοχή, μην αφήνετε τις μειοψηφίες να καπελώσουν και να εκφυλίσουν αυτή την προσπάθεια...

  26. GRArktos avatar
    GRArktos 04/06/2011 19:34:49

    για το αριστερό καπέλωμα και κάθε καπέλωμα, υπάρχει λύση. να μαζευτούμε ακόμα περισσότεροι, ιδικά εκεί κάτω στο γκαζόν. ήσυχα και ωραία να δεις πως αλλάζουν οι αναλογίες.

    • xmm avatar
      xmm @ GRArktos 04/06/2011 19:59:28

      ++

    • Απορία avatar
      Απορία @ GRArktos 04/06/2011 22:41:14

      Ακόμα τα στομάχια είναι μισογεμάτα δεν έχει αρχίσει να κόβει η πείνα.
      Κάτσε να δεις όταν θεριέψει η ανέχεια τι έχει να γίνει.

  27. Γιάννης Χριστόπουλος avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος 04/06/2011 19:42:36

    Μπράβο Φαήλε, τουλάχιστον εσύ δεν κοιμάσαι όρθιος! Μια χαρά τα είπες, έτσι είναι. ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΜΑΛΙΑΣ ΜΕ ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΑΝΑ ΧΕΙΡΑΣ

  28. A.M. avatar
    A.M. 04/06/2011 19:43:45

    Κρίμα λέω γώ να φύγουν με Σινούκ.
    Γιατί να χάσουμε τόσο εξέχοντα μέλη της κοινωνίας μας και να τα χαίρονται άλλοι σε ξένους τόπους;

    Η καλύτερη λύση είναι να τους κατάσχουμε όλα όσα δεν είναι δικά τους - δηλαδή ότι έχουν και δεν έχουν - και μετά να τους δώσουμε μια συνταξούλα των 400 € τον μήνα και να ζούν ανάμεσά μας.
    Θα πληρώνουν το νοίκι τους, θα αγοράσουν και το γιαουρτάκι τους κάθε μέρα, και αν δυσκολεύονται και λίγο θα τους δίνει και κανένα δωρεάν το ΚΑΠΗ της γειτονιάς τους.
    Θα εξυπηρετούνται απ τις άριστες υπηρεσίες που οι ίδιοι κορδώνονται ότι έχουν φτιάξει για το καλό του Έλληνα πολίτη.
    Θα στήνονται απ τις 5 τα ξημερώματα στις ουρές έξω απ το ΙΚΑ της γειτονιάς τους για να τους γράψει ο part time γιατρός του ΙΚΑ τα φάρμακα για την πίεση και το ζάχαρο και θα πληρώνουν και την αναλογούσα συμμετοχή, τίποτε σοβαρό δλδ.
    Εξ άλλου θάχουν 400 € σύνταξη τον μήνα!
    Τι να τα κάνουν τόσα πολλά;

    Α και θα τους στερήσουμε το δικαίωμα να αναμειχθούν στα κοινά ισοβίως.
    Το πρόκοψαν μέχρι τώρα, δεν χρειάζεται περισσότερο.

    Μην καταστρέφουμε και τα Σινούκ δλδ, κοστίζουν.

  29. anonymous avatar
    anonymous 04/06/2011 19:48:32

    Κεντρικός έλεγχος λοιπόν, μην μολυνθεί από ελληνικότητα η φαντασιακή «επανάσταση» των διαχειριστών. Όλα αυτά βέβαια ερήμην του τεράστιου πλήθους που συμμετέχει στις κινητοποιήσεις.

    Αυτός ήταν πάντα ο βασικός ρόλος της αριστεράς. Να καπελώνει κινήματα και πόθους μα στόχο να υφαρπάξει την εξουσία. Από αυτή τη νοοτροπία ξεκίνησε ο εμφύλιος. Έβαλαν τον κόσμο στις τάξεις του ΕΑΜ ότι και καλά θα πολεμήσουν τους Γερμανούς ενώ σκόπευαν να πάρουν την εξουσία και σκότωναν τους μη ελεγχόμενους ήδη από το 43.
    Δες εδώ. Κάπου στη σελίδα 235 πρέπει να το λέει. Είναι της περιοχής επιδαύρου λιμηράς.

    Ο κίνδυνος τώρα είναι ότι το κίνημα μπορεί να καπελωθεί και ότι μπορεί να γελοιοποιηθεί. Επίσης αν δεν το ελέγξει η αριστερά θα το τορπιλίσουν.

    • Απολλώνιος avatar
      Απολλώνιος @ anonymous 05/06/2011 00:56:10

      +10000

  30. anonymous avatar
    anonymous 04/06/2011 20:14:28

    Η πατρίδα χάνεται δεν υπάρχουν διαφορές όταν πρέπει να σώσουμε την πατρίδα, όλοι μαζι στο Συνταγμα με Ελληνικές Σημαίες να αξιώσουμε εκλογές άμεσα. Εξω οι ξένοι και οι ντόπιοι συνεργάτες τους. Η Ελλάδα στους Ελληνες.

    • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
      ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ @ anonymous 05/06/2011 06:44:20

      "Η πατρίδα χάνεται"...
      Τα συμφέροντα κάποιων χάνονται αγαπητέ φίλε, η πατρίδα δεν χάνεται ποτέ

  31. Θοδωρής Λακεδαιμόνιος avatar
    Θοδωρής Λακεδαιμόνιος 04/06/2011 20:14:31

    Η αυριανή συγκέντρωση στο Σύνταγμα πρέπει να είναι καθοριστική για την πορεία της παραπέρα απαλλαγής μας απο τους νεοταξίτες του ΓΑΠ και της τρόϊκας.Απαιτείται στοίχιση κάτω ΜΟΝΟ απο Ελληνικές Σημαίες και απομόνωση της Πέμπτης Φάλαγγας των αριστεριστών της "κάτω"πλατείας (συντριβάνι).ΨΗΛΑ ΤΙΣ ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΑΔΕΡΦΙΑ!!!!!

  32. Απορία avatar
    Απορία 04/06/2011 20:25:25

    Για το ότι ο Μεϊμαράκης ήταν μέτριος (και βγάλε) υπουργός επί ΚΚ jr, διαφωνεί κανείς;

    Για το ότι δεν ενδείκνυται στην πολιτική να πιάνουμε εντός και εκτός βουλής τα αχαμνά μας προς επίδειξην, διαφωνεί κανείς;

    Για το ότι ο κάθε "Μεϊμαράκης" κάθε λεπτό που βγαίνει η φάτσα του στο γυαλί πέφτουν τα ποσοστά της ΝΔ κατά 0.1%, διαφωνεί κανείς;

    • chrisss avatar
      chrisss @ Απορία 04/06/2011 20:37:47

      Διαφωνώ σε όλα..

      • Απορία avatar
        Απορία @ chrisss 04/06/2011 22:31:00

        Γιατί, ενώ το πασοκ έχει βιάσει τη χώρα κατα φύσι και οσονούπω παρά φύσι, τα ποσοστά της ΝΔ είναι πακτωμένα στο 19% και κάτι;

        Μάλλον επειδή ο κόσμος έχει καλές αναμνήσεις απο την κυβέρνηση του ΚΚ jr.

        Ξεκολλάτε από το κομματιλίκι. Εαν με το που βγει η ΝΔ περιμένετε να φάτε πιλάφια πλανασθε πλάνην οικτρά.

        Εαν αποτύχει και η ΝΔ να βάλει σε τάξη τη χώρα, το "ξύλο" που θα φάει το ΠΑΣΟΚ θα είναι σφαλιάρες μπροστά σε αυτό που θα φάτε εσείς.

        • Απολλώνιος avatar
          Απολλώνιος @ Απορία 05/06/2011 00:57:25

          @Απορία,
          συμφωνώ με όλα..!

    • nick avatar
      nick @ Απορία 04/06/2011 20:48:46

      Κι εγώ διαφωνώ σε όλα...

      • περήφανος δεξιός avatar
        περήφανος δεξιός @ nick 04/06/2011 21:29:08

        και εγώ το ίδιο..μια χαρά είναι ο βαγγέλας..

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Απορία 05/06/2011 01:42:15

      Έχεις κάνει και μέτρηση για το Μεϊμαράκη ;
      Μια χαρά τα 'πε κι είναι προφανές ότι τα πιστεύει. Αυτό αοπό μόνο του είναι αρετή.

      • Απορία avatar
        Απορία @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/06/2011 02:13:05

        Έχει γούστο τώρα να μας πεις ότι ο πρόεδρος θα βάλει στη κυβέρνηση πάλι μεϊμαράκηδες, αβραμόπουλους και πάκηδες. Ωχ,
        ωχ, ωχ, ωχ...

    • Αίθρα avatar
      Αίθρα @ Απορία 05/06/2011 13:19:40

      Συμφωνούμε Απορία.

  33. moikanos avatar
    moikanos 04/06/2011 20:54:08

    ...το επόμενο αγώνισμα θα έχει μαλτεζόπλακα και στυλιάρι.
    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα !!!!!

  34. panagiotis avatar
    panagiotis 04/06/2011 21:06:10

    Παντα μέσα στον παλμο του λαού απλά και ειλικρινά λόγια ο φίλος ΦΑΗΛΟΣ.

  35. Απορία avatar
    Απορία 04/06/2011 21:07:36

    Η σύναξη των αγανακτισμένων αποτελεί εκδήλωση των πολιτικών και ηθικών αρχέτυπων του συλλογικού υποσυνειδήτου του κάθε τίμιου έλληνα.

    Εξαιτίας του ότι ακόμα είναι μια υποσυνείδητη αντίδραση δεν έχει δομή, οργάνωση και συγκεκριμένο περιεχόμενο ή ζητούμενο. Είναι βουβή. Όπως βουβό είναι και το τσουνάμι που πλησιάζει στην παραλία.

    Και όπως και το τσουνάμι περιμένει να βρει ρηχά για να θεριέψει έτσι και ο κάθε αγανακτισμένος περιμένει την τελική ύβρη που θα τον κάνει να ξυπνήσει.

    Τότε αυτόματα τα αρχέτυπα του υποσυνείδητου θα περάσουν στο συνειδήτο και θα γίνει ο ίδιος το πολιτικό τσουνάμι που θα σαρώσει τις παράγκες που εφαγαν τον τόπο τα τελευταία χρόνια. Επίσης τότε το κίνημα αυτό θα αποκτήσει αρχηγό και οργάνωση, όποιον άξιον και ασπίλωτον ηγέτη βρει στο διάβα του.

    Η τελική ύβρις έρχεται και λέγεται μνημόνιο 2, οψόμεθα...

  36. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 04/06/2011 21:19:14

    ενα σχολιο γιατι εφυγε ο καραμανλης που ειπε καπιος και τρωει τωρα σουβλακια.

    τον αυγουστο του 2009 ηρθε στην ελλαδα η αμερικανιδα βοηθος υπουργος εξωτερικων. σε ενα ξενοδοχειο των αθηνων συναντησε δυο ανθρωπους . τον αρχηγο της αξιωματικης αντιπολιτευσης γιωργακη, και την ελληνιδα υπουργο εξωτερικων ντορα μπακογιαννη. ζητησε να δει και τον καραμανλη, αυτος ομως αρνηθηκε να την συναντησει, και της εστειλε τον υφυπουργο εξωτερικων βαληνακη. μεσω του βαληνακη διεμηνησε στον καραμανλη εντολη απο ψηλα να κανει εκλογες οσο πιο συντομα μπορει,δηλ.να παραδωσει στην ουσια την κυβερνηση. οπως και εγινε δυο μηνες αργοτερα.

    οι αμερικανοι θελαν εκλογες, κυβερνηση παπανδρεου ,γιατι ο καραμανλης ειχε αρχισει τα ανοιγματα ,στη ρωσια και για το βετο στα σκοπια οπου τρελαθηκαν οι αμερικανοι. κατοπιν εκλογη αρχηγου στη ν.δ. μεσα απο το συνεδριο οπου θα κερδιζε η ντορα σιγουρα. τα υπολοιπα ειναι γνωστα.

    αυτο που σου γραφω φαηλε ειναι ντοκουμεντο ,κρατησετο.

    μητσος καρδιτσα.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ mhtsos karditsa 05/06/2011 01:43:03

      ?????????

  37. Γιώργος Μεσσηνία avatar
    Γιώργος Μεσσηνία 04/06/2011 21:20:15

    Η επιχειρηματολογία όσων παρουσιάζουν ως "ευαγγέλιο" το μνημόνιο και τη δανειακή σύμβαση είναι από πολύ σοβαρή έως απόλυτα άτεγκτη!
    Εκ πρώτης όψεως, δε μπορεί κανείς να διαφωνήσει με όσα υποστηρίζουν όσοι μη αναγνωρίσιμοι συμπολίτες μας θεωρούν το μνημόνιο κάτι σαν μονόδρομο.
    Και δεν κρύβω πως ορισμένες επιλογές του είναι σωστές σε επίπεδο νοικοκυρέματος της χώρας:
    -ενιαία αρχή πληρωμών στο δημόσιο
    -καλλικράτης
    -ηλεκτρονική συνταγογράφηση
    -συγχώνευση ή κατάργηση ορισμένων ανούσιων οργανισμών που δεν παρήγαγαν τίποτα, παρα μόνο απομιζούσαν κρατικό χρήμα.
    Από την άλλη, φτάνουμε σε επίπεδα υστερίας, που στο όνομα του εξορθολογισμού ξεπουλάμε χωρίς πλάνο στρατηγικής σημασίας παροχείς δημοσίων υπηρεσιών, κλείνουμε σχολεία, νοσοκομεία (δεν αναφέρομαι σε εξορθολογισμένες παρεμβάσεις, εκεί δε διαφωνεί κανείς), ενώ ο μέσος έλληνας φτωχοποιείται αγρίως, παραγνωρίζοντας πως η ανάπτυξη είναι προϊόν κοινωνικής δυναμικής η οποία ποδοπατείται...
    Ωστόσο δεν είναι εκεί η ένσταση απέναντι στο μνημόνιο αποκλειστικά, όσο κάτι που παρατήρησα και δικαιολογεί απόλυτα τον τίτλο του άρθρου περί ελικοπτέρου διαφυγής...
    Με αφορμή τις εκλογές στη Πορτογαλία, παρατήρησα πως και εκεί το μνημόνιο προσλαμβάνει διαστάσεις ιερού μονόδρομου!
    Και εκεί αδιέξοδα;
    Και εκεί εκβιασμοί;
    Και πως έγινε ξάφνου τόσο fashioned idea, η λογική του ΔΝΤ που επεκτάθηκε σε Ιρλανδία, Ισλανδία, ακούστηκε σε Μ. Βρεττανία και πάει λέγοντας;;;
    Και γιατί να εξακολουθούν να θεωρούνται ως γραφικοί όσοι επεσήμαναν με κάθε ευκαιρία πως η κυβέρνηση Παπανδρέου, άνοιξε το δρόμο για την είσοδο του ΔΝΤ στην ευρώπη;;;
    Ειλικρινά, δε θεωρώ ως μονόδρομο το μνημόνιο, υπήρχαν λύσεις, απλά χρειαζόταν πολιτική βούληση και απλά έχουν εξαπολύσει παντού τα παπαγαλάκια τους να λιβανίζουν τη σύμβαση αυτή.
    Πρόκειται για καλοστημένη εξαπάτηση, η οποία συντηρείται όσο ο λαϊκισμός που εκπορεύεται από μεγαλοσυνδικαλιστές και εργατοπατέρες, που απλά αναπωλούν τα οφίκιά τους, της δίνει πόντους κύρους και απολυτότητας.
    Άκουγα τον κ. Δοξιάδη να αναφέρεται σε λαϊκιστές και να κραδαίνει το ρόπαλο της χρεοκοπίας.
    Εν μέρει έχει δίκιο...
    Και αυτό, γιατί οι ρημάδες οι συμπτώσεις είναι πολύ περίεργες ανάθεμά τες, και δεν δένει το γλυκό.
    Διάβασα και τη δημοσίευση του Μητροπολίτη Πειραιώς, απόλυτα τεκμηριωμένη και που σε βάζει σε προβληματισμό.
    Ποια είναι η αλήθεια;
    Πως τώρα πια, στο πλαίσιο αυτό, διαμορφώθηκαν αδιέξοδες συνθήκες, που πάντως δεν πρέπει να κληθεί να αντιμετωπίσει αυτή η ανικανότατη και επικίνδυνη -πλην ελαχίστων εξαιρέσεων- κυβέρνηση!
    Διέλυσαν το κοινωνικό ιστό και δεν δικαιούνται να απειλούν τους πολίτες με το φάντασμα της χρεοκοπίας, ειδικά από τη στιγμή που μας τάραξαν στο ψέμα...
    Το Σινούκ είναι όντως πολύ μικρό...

  38. aggelosview avatar
    aggelosview 04/06/2011 21:43:07

    Φαήλο μαζί σου και στην κόλαση! Γράφεις αυτό που σκεφτόμαστε όλοι! Σκέψου τι έγινε με το Πολυτεχνείο και την αριστερά. Καπελωθήκαμε για τριάντα χρόνια το ΠΑΣΟΚ της αρπαχτής και της ρεμούλας. Οι σύντροφοι με τα ζιβάγκο που μετατράπηκαν σε μεγαλοεπενδυτές του εξωτερικού με τα λεφτά μας. Φαντάσου τι θα προκύψει αν κυριαρχήσουν οι "αποκάτω". Ένα κομμάτι της αριστεράς έχει ανοιχτούς λογαριασμούς από το '44. Ζητημα τιμής. Επίδοξοι Ροβεσπιέροι και Σαιν Ζυστ έτοιμοι για όλα, ανδρωμένοι στα δεκεμβριανά του '08, αποφασισμένοι να επιβάλλουν λύσεις. Μπορεί να ψηφίσουν να βγουν τα μέλη του Επαναστατικού αγώνα από τη φυλακή και να αναλάβουν την πορεία προς την αναρχική φώτιση και μετενσαρκωση!

  39. Κώστας avatar
    Κώστας 04/06/2011 21:55:38

    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΕΒΩ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ:

    - Γιατί δεν με εκφράζει το σύνθημα "κλέφτες-κλέφτες" και τα "κάτω οι 300". Η βουλή του 2009 έχει 150 νέους βουλευτές. Μπορεί πολλοί εξ αυτών να είναι πολιτικάντηδες, ανίκανοι, μαυρογυαλούροι ή ό,τι άλλο θέλετε, αλλά δεν είναι κλέφτες. Τους αληθινούς κλέφτες τους ξέρουμε. Εχουν σπίτια στην Αναγνωστοπούλου, κάτω από την Ακρόπολη, εξοχικά στην Γλυφάδα και στα Χανιά κλπ . Και τους παρατρεχάμενους-μεσάζοντες-μιζαδόρους τους ξέρουμε. Δεν είναι μέσα στη Βουλή.
    -Γιατί αρνούμαι να τρομοκρατήσω χτυπώντας τα τζάμια του αυτοκινήτου του τον κάθε Βουλευτή ή βουλευτή( πολιτικάντη, ανάξιο, μαυρογυαλούρο). Τον περιφρονώ-αν είναι ανάξιος- και γνωρίζω πως δεν είναι αυτός το πρόβλημά μου.
    -Αλλά ακόμη και αν συλλάβουμε όλους τους κλέφτες πολιτικούς, ακόμη και αν δημεύσουμε τις περιουσίες τους, πάλι ΔΕΝ λύνουμε το πρόβλημα. Μια μικρή ικανοποίηση θα πάρουμε, που θα διαρκέσει λίγες μέρες. Το προβλήμά μας, αν δεν κάνω λάθος λέγεται φορομπηχτική πολιτική, λέγεται εξαθλίωση μέσω μισθών πείνας στον ιδιωτικό τομέα, λέγεται αποχαλίνωση απολύσεων, λέγεται ξεπούλημα δημόσιων δικτύων και πηγών πλούτου. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ. ΕΧΘΡΟΙ ΜΑΣ ΟΣΟΙ ΤΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ.
    -Γιατί όταν πέρναγε το Μνημόνιο Ι στις παρέες, στο χώρο δουλειάς, στο κοινωνικό περιβάλλον ήμουν από τους ελάχιστους που εναντιώνονταν στο Μνημόνιο. Οι περισσότεροι το έβλεπαν σαν "νοικοκύρεμα" , ανεξάρτητα από πολιτική τοποθέτηση. Τώρα με καλούν να φωνάξω "κλέφτη-κλέφτη" τον κάθε φοβισμένο βουλευτάκο. Λάθος είχαν τότε, λάθος έχουν και τώρα.

    ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΕΒΩ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ:
    -Θεωρώ εν πολλοίς το κίνημα των Αγανακτισμένων βαθειά απολιτίκ. Δεν υιοθετεί ξεκάθαρη αντιμνημονιακή στάση. Άλλο το γενικόλογο "δεν πάει άλλο" , "σταματήστε" κλπ περί διαγραμμάτων συνθήματα που πλησιάζουν αλλά ΔΕΝ πετυχαίνουν το στόχο και άλλο το ξεκάθαρα "ΟΧΙ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΙΙ ".
    Αναγνωρίζω ωστόσο μία-την μόνη ίσως- προσφορά των Αγανακτισμένων. Την αποκομματικοποιημένη παρουσία και δράση τους. Αυτήν την παραδέχομαι( αν δεν επικρατήσουν οι "εξαρχειώτες" των συνελεύσεων και λοιπών αριστερίστικων φληναφημάτων...).
    -Κρατώντας ως κεκτημένο λοιπόν το ακομμάτιστο και ακαπέλωτο των Αγανακτισμένων ως πρόδρομο, θέλω μεγάλη, παλλαική, ακομμάτιστη, ΑΛΛΑ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ συγκέντρωση την ημέρα ψήφισης του Μεσοπρόθεσμου/Μνημόνιο ΙΙ με ξεκάθαρο στόχο ΝΑ ΜΗΝ ΨΗΦΙΣΤΕΙ υπό το βάρος της κοσμοπλημμύρας και της έντασης της κινητοποίησης η αισχρή σύμαβση και να γλιτώσουμε.
    -Κάτι τέτοιο απαιτεί ξεκάθαρα πολιτικά(όχι κομματικά) συνθήματα και στόχους. Ποιός φέρνει το Μνημόνιο ΙΙ; Ποιός το προωθεί; Ποιός το στηρίζει; Ο Πρωθυπουργός. Ο ολετήρας. Ο ένοχος. Μόνο το σύνθημα που θα τον προσωποποιεί, θα τον στοχοποιεί πολιτικά και θα τον φοβίζει μπορεί να σταθεί. Και τέτοιο δεν μπορεί να είναι άλλο από το σύνθημα "Παπανδρέου Κάθαρμα!". Ένα σύνθημα που εν πολλοίς ασπάζεται( ως περιεχόμενο) η μεγάλη πλειοψηφία του Λαού. Ένα σύνθημα που ξανακούστηκε πριν από 50 χρόνια με άλλον πολιτικό ως στόχο, το 1965( τι σύμπτωση και αυτός μνημονιακός είναι...)
    -Ξεκάθαρη πρέπει να είναι και η πολιτική στοχοποίηση των λοιπών μνημονιακών δυνάμεων. Δεν αναφέρομαι στο κόμμα της κολοτούμπας ούτε στα μνημονιακά αποκόμματα πικραμένων κυριών. Αλλά στα ΜΜΕ- Μπράβους του Μνημονίου. Ο Παπανδρέου ΔΕΝ το περνάει μόνος του. Αλλά και δεν το περνάει με τους δυστυχείς βουλευτές του. Θλιβεροί κομπάρσοι είναι οι τελευταίοι. Το περνάει πολιτικά/ηθικά/ επικοινωνιακά με τους φουσκωτούς προπαγανδιστές, κινδυνολόγους των ΜΜΕ. Με τους ιεροφάντες της αφαίμαξης της μεσαίας τάξης, με τους πρωτεργάτης της εξαθλίωσης της εργατικής τάξης: MEGA- SKAI-Kαθημερινή-ΔΟΛ. Εναντίον αυτών θέλω να διαδηλώσω.
    Τώρα αν κάποιος θέλει (και νομίζει πως επαναστατεί κιόλας!) να φωνάζει "κλέφτη" τον λχ βουλευτή Καβάλας ή να ρίχνει φάσκελα ας το κάνει. Θα διαρκέσει η διαμαρτυρία του για λίγες εβδομάδες ακόμη. Και το Μνημόνιο ΙΙ θα περάσει. Και η εξαθλίωση θα έρθει. Πιο άγρια, πιο απαίσια.
    Όταν-και αν- όμως η λαική διαμαρτυρία αποκτήσει ξεκάθαρο πολιτικό-αντιμνημονιακό στόχο και όταν στοχοποιήσει πολιτικά τους υπευθύνους( πρωθυπουργό και ΜΜΕ) τότε θα έχει νόημα. Τότε δεν θα είναι απολιτίκ. Τότε θα την λογαριάσουν(τώρα απλά την χαιδεύουν υπομειδιώντας, βλ. Σκανδαλίδη σήμερα στο ΜΕGA). Tότε θα τρέμουν. Και τότε και μόνο τότε ίσως δεν περάσει το Μνημόνιο ΙΙ και θα έχουμε επιτύχει τον στόχο μας. Αν έχουμε αυτόν το στόχο...

    • Απολλώνιος avatar
      Απολλώνιος @ Κώστας 05/06/2011 01:05:22

      @Κώστα,
      Θα κατέβεις στο Σύνταγμα, όταν εκεί θα είναι μαζεμένοι δεκάδες χιλιάδες Κώστες που θα πιστεύουν τα ίδια ακριβώς με σένα και θα σε φωνάζουν 'έλα".
      Μόνο που αυτό δεν πρόκειτε να συμβεί ποτέ.
      Κάθησε λοιπόν στον καναπέ σου και παρακολούθησε τη χώρα σου να λεηλατείται, 'ασε μας εμάς τους αφελείς που πιστεύουμε ότι ο ξεσηκωμός μπορεί να φοβήσει τους ξένους και να κλονίσει την κυβέρνηση-μαριονέτα.

      • Theo avatar
        Theo @ Απολλώνιος 05/06/2011 07:48:24

        πεστα βρε Απολλωνιε, γιατι αυτη η ανοητη κριτικη στον παλλαικο ξεσηκωμο με αμφιβολιες περι τουτου η του αλλου... ελεος!!!

  40. SharK avatar
    SharK 04/06/2011 22:01:56

    Απαξιώνεις τη συνέλευση των από κάτω,
    Αλλά αποσιωπείς ότι οι από πάνω απλώς μουτζώνουν και φωνάζουν συνθήματα επιπέδου ΔΑΠ.

    • factorx avatar
      factorx @ SharK 04/06/2011 22:15:11

      Αν πας τώρα στο Σύνταγμα θα δεις μερικά γκρουπόυσκουλα, σσε σχέση με τα ποτάμια λαού των άλλων ημερων. Απόδειξη οτι οι "απο πάνω" δεν καπελώνονται - και πρόσεξε τι θα απαντήσεις επειδή είμαι Σύνταγμα

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ SharK 05/06/2011 01:47:08

      Απαξιώνεται μόνοι της όταν αναλώνεται σε αντεξουσιαστικές κι ανακυκλωμένες αριστερές τρίχες. Εσύ προφανώς προτιμάς συνθήματα επιπέδου Αριστερών Συσπειρώσεων κλπ. Γούστα είναι αυτά.

  41. αναγνωστης avatar
    αναγνωστης 04/06/2011 22:05:56

    Φαήλο, έχουμε γνωριστεί σε μια απο τις ομιλίες σου στον Πύργο. Επειδή πολύ σε εκτίμησα και επειδή θέλω κι εγώ το καλό της παράταξης όπως κι εσύ σε παρακαλώ πολύ πέστε στην κοπέλα ότι τέλειωσε το γυμνάσιο και δεν γράφει πια εκθέσεις:

    "Όλοι αναζητούμε την Εστία της δικής μας Ελπίδας"
    Της Βασιλικής Τζότζολα
    http://www.politis-gr.com/?p=16356

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ αναγνωστης 05/06/2011 01:48:49

      Γιατί ρε αρχηγέ; Το διάβασα κι είναι εξαιρετικό! Πλάκα κάνεις;

      • αναγνωστης avatar
        αναγνωστης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/06/2011 13:29:13

        Φαήλο, ένα μόνο απόσπασμα:

        "Ο πατέρας και η μητέρα έμειναν άνεργοι... Ο παππούς και η γιαγιά είδαν τις συντάξεις τους να μετατρέπονται σε «χαρτζιλίκι» και στέρησαν από τα εγγόνια το δικό τους χαρτζιλίκι... (και αλλού)Παιδιά που βλέπουν τις βρεφοκόμους τους να συνταξιοδοτούνται λόγω Μνημονίου και να μην αντικαθίστανται από άλλες για χάρη του Μνημονίου. Τίνος Μνημονίου; Αυτού που πριν ένα χρόνο κανείς δεν διαπραγματεύτηκε.Και ένα χρόνο μετά έπεσε έξω σε όλα"

        Και μεις ξεραθήκαμε στα γέλια. Και ο Μπόμπος, τι κάνει ο Μπόμπος, δεν τον ρωτά η δασκάλα;

        1. Κείμενα 1750 λέξεων μόνο όποιος δεν μπορεί να εκφραστεί συμπυκνωμένα (άρα επικοινωνιακά) δημοσιεύει στο Ιντερνέτ

        2. Προτάσεις με 15 "και" ξέρεις ποιοι γράφουν

        3. (για να σοβαρευτούμε λιγάκι): ποιά ακριβώς είναι η προσφορά της κ. Τζότζολα στην κοινωνία, στο λαικό κίνημα, στην δεξιά τέλος πάντων, πέραν απο το lobbying, για να την κάνει ο Σαμαράς βολευτή;

      • Stripper avatar
        Stripper @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/06/2011 14:16:21

        Κουμπάρα σου είναι Φαλήλο, αυτό δα έλειπε να μην την στήριζες. Αλλά έτσι θα πάμε μπροστά; Με κουμπαριές με το τίποτα;

      • Arianos avatar
        Arianos @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/06/2011 17:10:56

        "... Και όταν έρθει η ώρα, δε θα αρνηθούμε τις ευθύνες. Θα τις αναλάβουμε. Όχι απλώς για να κυβερνήσουμε."
        Θα κυβερνηθούμε από την... Vassilikoula. MERCY!!!!!!

    • Jackson avatar
      Jackson @ αναγνωστης 05/06/2011 02:20:43

      Το διάβασα και γω @αναγνώστη ! Από που κ ως που το χαρακτηρίζεις έκθεση; Έχεις γράψει 2 αράδες ποτέ στη ζωή σου ; Μην πετάς λοιπόν τη λάσπη με τον ανεμιστήρα.

      • Περίεργος avatar
        Περίεργος @ Jackson 05/06/2011 14:09:12

        Ρε παιδιά, έτσι από περιέργεια. Η κ.Τζότζολα τι άλλο κάνει στη Συγγρού έκτος από το να πίνει καφέ στο ισόγειο;

      • αντιλαικος avatar
        αντιλαικος @ Jackson 05/06/2011 14:23:14

        "Έχει καθιερωθεί η 8η Μαρτίου ως Ημέρα της Γυναίκας.Και η 2η Κυριακή του Μαϊου ως Γιορτή της Μητέρας.
        Αν με ρωτάτε προσωπικά, θα προτιμούσα εμείς οι γυναίκες να γιορτάζαμε κάθε 15αύγουστο, της Κοιμήσεως της Θεοτόκου, ή κάθε 8 Σεπτεμβρίου, το Γενέθλιον της Θεοτόκου."

        Δεν θα κρινω την ποιοτητα του κειμενου. Αυτο επαφιεται στην κριση των αναγνωστων.
        Αλλα ειναι δυνατον η Αν. Εκπροσωπος τυπου της ΝΔ να γραφει την παραπανω παραγραφο?
        Ειναι δυνατο να ζητα αντικατασταση του εορτασμου της 8ης Μαρτίου ως Ημέρα της Γυναίκας με τον Δεκαπενταυγουστο, της Κοιμησεως της Θεοτοκου?
        Μηπως μπερδευει "ελαφρως" το θρησκευτικο συναισθημα που μπορει ολοι να εχουμε με τις πολιτικες τοποθετησεις?
        Παιδαριωδεις σκεψεις και ελαφρολαικιστικες αποψεις!!!!
        Λυπαμαι πολυ για το επιπεδο των νεων της πολιτικης αρενας στη ΝΔ!!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ αναγνωστης 05/06/2011 23:54:25

      Κι επειδή κάτι μου θύμιζε το κείμενο και το βρήκα, δεν είναι άρθρο αλλά ομιλία της για την Ημέρα της Μητέρας σε τοπική οργάνωση της ΝΔ στην Σάλαμίνα. Αυτά.

      • αντιλαικος avatar
        αντιλαικος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 06/06/2011 08:14:48

        Φιλτατε κ. Κρανιδιωτη,
        οταν καποιος αποφασιζει να "εκτεθει" στην πολιτικη ειναι ανοικτος στην κριτικη.
        Απ' οτι αντιλαμβανομαι εσεις δεν ειστε και πολυ δεκτικος. Διακρινω δε και μια ορμητικοτητα εναντια στα σχολια...
        Οσον αφορα το κειμενο, προς πληροφορηση σας, ειναι δημοσιευμενο στο blog politis-gr.
        Αυτο ελειπε να ψαχνουμε και κειμενα εκφωνιθεντα σε τοπικες της ως ανω persona.
        Σας το εγραψα και πριν: θα ηταν πολυ πιο εντιμο εκ μερους της να υπερασπισθει τον εαυτο της, παρα να κρυβετε πισω απο την αθυροστομη και προσβλητικη γραφη σας!!!!
        Οποιος καταλαβε, καταλαβε. Αυτα και τελος!

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ αντιλαικος 06/06/2011 14:00:10

          Το κείμενο είναι ομιλία της, που απλώς δημοσιεύθηκε στο διαδίκτυο, ήγουν προφορικός λόγος. Σ' εμένα κι άλλους αρέσει, σε άλλους, όπως εσύ, δεν αρέσει. Δεν αντιλαμβάνομαι το μένος σου εναντίον της.
          Δεκάρα δεν δίνω αν σου αρέσει ή όχι ο τρόπος μου΄ή αν τον βρίσκεις αθυρόστομο. Δεν γράφω για να αρέσω σε σένα ή σε οποιονδήποτε, γράφω αυτά που πιστεύω με τρόπο πολύ ηπιότερο από αυτόν που χρησιμποποιεί ο Λαός, δεδομένης της κατάστασης.
          Δεν κρύβεται κανείς πίσω μου, είναι δυο μέτρα γυναίκα, δεν μπορεί να κρυφτεί ούτε πίσω από μένα.
          Γιατί δεν τα λες αυτά επωνύμως, που έχεις και θράσσος να μιλάς για εντιμότητα;

  42. ΝΙΨΟΝΑΝΟΜΗΜΑΤΑΜΗΜΟΝΑΝΟΨΙΝ avatar
    ΝΙΨΟΝΑΝΟΜΗΜΑΤΑΜΗΜΟΝΑΝΟΨΙΝ 04/06/2011 22:08:59

    Αδελφέ εν Χριστώ, Φαήλο,
    το chinook με τον Πατριάρχη Αλεξανδρείας, πόσους χωρούσε άραγε?
    Ο Βαγγέλας που εκθειάζεις, τι έκανε σαν υπουργάρα? Ποιούς είχε συνεργάτες?
    Πώς προστάτευσε τον Πρωθυπουργό που τον έβαλε εκεί (νάξερε και κείνος ποιούς εμπιστευόταν)?
    Πιστέψαμε και αγωνιστήκαμε για το κόμμα κάποτε, αλλά αποδείχθηκε ότι τα λαμόγια ήταν και είναι πάντα στον αφρό. Δυστυχώς, μαζί τους και προιστάμενοι των chinook.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΝΙΨΟΝΑΝΟΜΗΜΑΤΑΜΗΜΟΝΑΝΟΨΙΝ 05/06/2011 15:28:15

      Πες μου εσύ τι έκανε και γιατί είναι "λαμόγιο" αλλά πες το επωνύμως και τεκμηριωμένα, ώστε να υποστείς και τις συνέπειες. Έτσι κάνουν οι άντρες.
      Βεβαίως κι εκθειάζω την ευθύτητα του, σε αντίθεση με την φλωροσύνη και την ψευτογκλαμουριά άλλων.

  43. Παναγιώτης Λιάκος avatar
    Παναγιώτης Λιάκος 04/06/2011 22:24:39

    Ο κ. Χριστόπουλος ΤΝΣ οφείλει μία συγγνώμη στον πρωθυπουργό. Έγραψε ότι "Επιτρέπεται ο πρωθυπουργός να ταξιδεύει από τις Βρυξέλες στο Λονδίνο για να συναντήσει φιλικό ζευγάρι και να φάνε σούσι;;;; Ποιο σινούκ, βρεγμένη σανίδα και απαγόρευση εισόδου στη χώρα του πρέπει" .
    Αντί να συγχαρεί τον κ. Παπανδρέου για την έμπρακτη υποστήριξή του στα δοκιμαζόμενα Ιαπωνικά προϊόντα (σούσι κ.ά) που τα αποφεύγει ο κόσμος λόγω Φουκουσίμα, ο κ. Χριστόπουλος ομιλεί περί βρεγμένων σανιδών. Φάλτσο κ. Χριστόπουλε. Αν τιμάτε τα παντελόνια σας πρέπει να ανακαλέσετε και να αποδείξετε την διεθνιστική σας αλληλεγγύη τρώγοντας έστω την μισή ποσότητα σούσι που μπακάνιασε ο μπροστάρης του έθνους. Φαγιά υπάρχουν!

  44. Antigonos avatar
    Antigonos 04/06/2011 22:35:16

    Άσε μας ρε Φαήλε. Ντάξει είπαμε το αίμα νερό δε γίνεται και υπάρχουν και οι προσωπικές σχέσεις, αλλά μη μας βγάλεις και το Βαγγέλη λεβέντη. Να ξεζωρίζουμε τους κουραδόμαγκες από τους πραγματικούς μάγκες και να μην τυφλωνόμαστε από τις κομματικές παρωπίδες.

    Γελάσαμε και σήμερα. Βαγγέλας ο Μάγκας. Ήμαρτον

    Υ.Γ.: Όπως πάντα για τα εθνικά που λες συμφωνώ 100%, αλλά διαφωνώ σε αυτά που λες για τον πιτσιρικά. Ήρθε η ώρα να γίνουμε κι εμείς μαξιμαλιστές. Δεν υπάρχει άλλος δρόμος. Η γάγγραινα έχει εξαπλωθεί σε όλο το σώμα και ένα απλός ακρωτηριασμός μέλους δεν αρκεί πια. Ευθανασία και Αναγέννηση.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Antigonos 05/06/2011 01:50:41

      Με τί διαφωνείς από αυτά που λέει ο Μεϊμαράκης;

      • Theo avatar
        Theo @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/06/2011 07:56:05

        με το στυλ του γενικα!!!
        αλλο Μειμαρακης και αλλο δωρεα ψηφαλακιων για εκλογη στη Β' Πειραια!!!
        Ειπαμε να αλλαξουμε Φαηλο!!!!!!!
        Περναμε σε αλλη εποχη!!!!!!!

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Theo 05/06/2011 10:08:10

          Εμένα το στυλ του μου αρέσει κι αμα θες να ξέρεις, ούτε καλημέρα δεν έχουμε πει. Σας πείραξε που επιτέλους έδωσε στον κωλοτούμπα αυτά τα δυο που του αξίζουν; Δεν μιλάω για το τι έκανε ως υπουργός, για τις θέσεις του κλπ. Κάποιοι θα συμφωνούν, κάποιοι όχι.
          Έχω πολλούς φίλους Αξιωματικούς και πλέον, επειδή μεγαλώνουμε, είναι σε κρίσιμες θέσεις και υψηλόβαθμοι. Ποτέ, πουθενά, κανείς δεν υπονόησε ούτε υποψία ατασθαλίας για τον Μεϊμαράκη. Μου άρεσε λοιπόν, όταν τον πρόσβαλαν, που έγραψε στ' αρχίδια του το σαβουάρ βιβρ της κολωνακιώτικης πολιτικής συντεχνίας και τους πήρε παραμάζωμα.
          Το άλλο που λες, τι εννοείς; Ο Βαγγέλης έχει "κάβα" ψήφους ανά περιφέρεια και τους μοιράζει; Έλα ρε!

          • Theo avatar
            Theo @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/06/2011 14:06:52

            "Μου άρεσε λοιπόν, όταν τον πρόσβαλαν, που έγραψε στ’ αρχίδια του το σαβουάρ βιβρ της κολωνακιώτικης πολιτικής συντεχνίας και τους πήρε παραμάζωμα."
            Απ' ότι βλέπω το ίδιο στυλ ευαγγελίζεσαι και συ κ. Φαήλο.
            Πέρασες πολύ γρήγορα από το ευπρεπισμένο "γεννητικούς αδένες" στον πιο "τσαμπουκαλίδικο" κουτσαβάκικο όρο.
            Θα αποκτήσει εξαιρετικά πλουραλιστικό και σοβαρό λόγο η Βουλή με ενδεχόμενη είσοδο σας!
            Μην διστάσετε, μιμούμενος τον Μειμαράκη, να προχωρήσετε και ένα βήμα παραπέρα: με την πρώτη ευκαιρία δείξτε τα και στον Πρόεδρο της Βουλής!!!!

            Δεν μου αρέσει το στυλ σας κ. Φαήλο. Δεν μου αρέσει καθόλου. ΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ...

            Όσον αφορά το άλλο εννοώ αυτό που ακριβώς υπονοείται και σεις!!

          • Αριστοφάνης avatar
            Αριστοφάνης @ Theo 05/06/2011 14:32:57

            Theo, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Ορισμένοι εδώ μέσα, την έχουν δει Καραϊσκάκηδες και νομίζουν ότι η αθυρόστομη αρθογραφία, την οποία μας την δίδαξαν περιοδικά τύπου Nitro, τους κάνει περισσότερο «άντρες».

            Δυστυχώς κύριοι, με που… και αρ… δεν γίνεται πολιτική.

            Δεν καταλαβαίνουν ορισμένοι την ζημιά που κάνουν στον κ.Σαμαρά με τέτοιου είδους σχολιασμούς.


            Δεν συνηθίζω να σχολιάζω, γιατί συνήθως μπαίνω σε moderation…

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Theo 05/06/2011 15:52:29

            Σνιφ...

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/06/2011 18:42:45

            Τρέμω σύγκορμος, που στερούμαι της εκτιμήσεως σου. Πήρα Ζαμπούνη και διαβάζω. Θα μάθω να κρατάω το φλυντζανάκι με σηκωμένο το μικρό δαχτυλάκι, σαν εσένα.

          • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
            ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 06/06/2011 07:51:24

            Για ατασθαλία,σαφέστατα ούτε ψιμύθιο.Πλήρης αδιοφορία όμως για κρίσιμα θέματα (βλ.εξοπλιστικά) λόγω ευθυνοφοβίας με επικεφαλής τον ανεκδιήγητο τέως Γ.Δ.Α.Ε. Για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους αδελφέ...Ούτε βίδα δεν αγοράστηκε.

      • Antigonos avatar
        Antigonos @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/06/2011 16:37:33

        Φαήλε δεν διαφωνώ με αυτά που είπε. Και προσωπικά πιστεύω πως οι πολιτικοί πρέπει να τα λένε έξω από τα δόντια και στα πάνελ και δημοσίως, ακριβώς έτσι όπως μιλάνε όταν μαζεύουν ψήφους στην πιάτσα.

        ΑΛΛΑ ο Μεϊμαράκης (ή να τον πω Ντοράκη καλύτερα (;)) δεν δικαιούται να μιλάει (εξ ου και το κουραδόμαγκας). Κατ᾽εμέ αρχή δείκνυσι άντρα κι εκεί ο Μαϊμαράκης ήταν κότα λιράτη. Τί έκανε; Πως κινήθηκε για να συμβάλλει στην εξάλειψη των ντιντήδων και των παλαιο-κομματικών αντιλήψεων; Σαν υπουργός ποιο το έργο του;

        Εν ολίγοις όσοι ήταν στα πράγματα και αποδεδειγμένα υπήρξαν οι κύριοι τίποτα (πέραν των ενδοκομματικών τους δραστηριοτήτων και της ικανότητάς του προσέλκυσης ψήφων) ΔΕΝ δικαιούνται να το παίζουν μάγκες και δεν θα τους θεωρήσω ποτέ μάγκες, ό,τι κι αν λένε. Γιατί ο μάγκας κάνει. Το κουτσαβάκι μιλάει.

        Δεν έχω καμία διάθεση να συγκρουστώ μαζί σου Φαήλε, γενικά πολλά από τα όσα λες με βρίσκουν σύμφωνο, αλλά η πατρίδα έχει μπουκώσει από τσαμπουκάδες στα λόγια. Και για μένα ο Μεϊμαράκης είναι σαν κάτι μάγκες που είχαμε στο χωριό μου στα μπιλιαρδάδικα. Όλο Χριστοπαναγία και φιγούρα και στην αλάνα γκόμενες. Τα αρχ**** είναι στο κεφάλι, ούτε ανάμεσα στα πόδια ούτε στο στόμα.

        • Antigonos avatar
          Antigonos @ Antigonos 05/06/2011 16:41:16

          Και το ό,τι δεν τα τσέπωσε (ΑΝ ισχύει) δεν είναι για μένα και τίποτα σπουδαίο. Είναι εκ των ων ουκ άνευ για έναν πολιτικό. Άλλο που πήξαμε σε αρπάχτρες και το θεωρούμε σπάνιο προσόν.

          Ήρθε η ώρα να αλλάξουμε κι εμείς μυαλά και να σηκώσουμε επιτέλους τα στάνταρ των απαιτήσεών μας από τους πολιτικούς. Και αυτό δεν είναι μαξιμαλισμός. Αλλιώς για τη δημοκρατία και πατρίδα μιλάμε.

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Antigonos 06/06/2011 14:04:39

            Αυτό το ΑΝ που βάζεις, καταλαβαίνεις πόσο άδικο και προσβλητικό είναι; Τεκμήριο ενοχής;
            Αν σου πουν εσένα "Αν δεν είσαι κλέφτης", πως θα σου φαινόταν, πόσο έντιμο θα το θεωρούσες;

    • Ένας avatar
      Ένας @ Antigonos 05/06/2011 17:55:25

      Όπως βλέπεις Φαήλο έχει περάσει όλος ο νεοφιλελεύθερος "μηχανισμός" στην αντεπίθεση.

  45. λαικη δεξια avatar
    λαικη δεξια 04/06/2011 22:48:52

    φαηλε καλησπερα.
    τωρα γυρισα απο το συνταγμα και εγω.
    ετσι ειναι η ιστορια οπως την περιγραφεις.
    ο κοσμος που ειναι εκει , εχει αρχισει να περναει απο το σταδιο της αγανακτησης,στον θυμο και ερχεται οργη.
    και θα ερθει η οργη οσο πανε να την περιορισουν ,ταχα δηθεν οτι δεν ειναι σωστη οι προπυλακισμοι.
    δηλαδη ειναι σωστοι ολοι αυτοι που τσακιζουν με τα μετρα και την φτωχεια τον ελληνικο λαο και δεν ειναι σωστη αυτοι που φτυνουν,πετουν γιαουρτια,αυγα...
    ερχεται λοιπον και να ειναι σιγουρο το κοκκινιασμα απο χαστουκια και φαπες στα τρυφερα αδουλευτα μαγουλακια τους.
    εξαλλου απο ντροπη για αυτα που εκαναν στην κοινωνια δεν προκειται να κοκκινησουν.
    οσο για την κατω πλευρα της πλατειας ειναι νεολαιοι και εχουν τις αποψεις τους.
    σημαντικο ειναι οτι ειναι εναντια στην κυβερνηση που εχει την ευθυνη για τα χαλια και την εξαθλιωση των ελληνων.
    εχθρος στις πονηρες μερες αυτες ειναι οσοι υποστηριζουν το μνημονιο.
    μονο αυτοι ειναι οι εχθροι και η αλητοπαρεα τους.
    ολοι οι αλλοι ειμαστε μαζι ανεξαρτητα πολιτικου χωρου.
    τελος μπραβο στον μειμαρακη,οπως μπραβο στον καμμενο,στον τζαβαρα και σε οποιον τα λεει οπως ειναι.

  46. Ταλάντη avatar
    Ταλάντη 05/06/2011 00:38:41

    Ψυχραιμία παρακαλώ , Ούτε Ελικόπτερα θα δείτε ούτε καμιά Πλατεία από τον Τρίτο Κόσμο , Από νταήδες αυτός ο τόπος έχει χορτάσει. Καθίστε στα σπίτια σας και κάντε θετικές σκέψεις.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ταλάντη 05/06/2011 01:52:52

      Πείτε μας τι πρέπει να κάνουμε στο σπίτι μαντάμ; Να μακρύνουμε νύχι για την κυψελίδα; Να διαβάσουμε βιβλία του Νίκου Παπανδρέου; Τι σας βολεύει;

  47. ΑΡΚΑΣ avatar
    ΑΡΚΑΣ 05/06/2011 01:42:54

    h**p://www.youtube.com/watch?v=lFlXv-WJ0t0&feature=player_embedded#at=143

  48. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 05/06/2011 01:46:50

    Συμφωνω οτι οι πανω δεν εχουν καμια σχεση με τους κατω.Οι κατω θα μπορουσαν ολα αυτα να τα λενε και στο αμφιθεατρο μιας σχολης.

  49. Φώτιος Φωτίου avatar
    Φώτιος Φωτίου 05/06/2011 02:14:50

    Συμφωνώ σε όλα στο άρθρο σου Φαήλε εκτός από αυτό που λες για τον "Βαγγέλα"....
    Οι "κατά συρροήν" ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΟΤΑΤΕΣ δηλώσεις του περί "βρώμικου '93" τις παραμονές του Νοεμβρίου του '09 διεγράφησαν;;;;
    Δεν τις ξεχάσαμε όλοι μάλλον....

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φώτιος Φωτίου 05/06/2011 10:16:48

      Λέω αυτό που λέω. Αναφέρομαι στην ευθύτητα και το μη "πολιτικά ορθό" της αντίδρασης του στην ματσαράγκα που πήγε να κάνει ο μνημονιακός ζογκλέρ και ο "κατάσκοπος" του Κολωνακίου.
      Κι άκου: η εκλογή έγινε στις 29/11/2009. Κέρδισε ο Αντώνης. Τέλειωσε. Τώρα πρέπει να κερδίσουμε τον κόσμο, τα στελέχη και τις εθνικές εκλογές.
      Όποιος είναι έντιμος χωράει, κι όποιος έχει και τσαγανό, είναι απολύτως απαραίτητος στην πρώτη γραμμή. Και στο λέει αυτό ο πλέον "σκληροπυρηνικός", τουλάχιστον κατά την "κριτική" της καθεστωτικής χλαπάτσας. Προφανώς μας διαχωρίζουν από τους μαλακοπυρηνικούς.
      Λοιπόν, I like Vangelis , που 'θαλεγε και το ψηλόπαιδί από τη Μινεσότα.

      • Antigonos avatar
        Antigonos @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/06/2011 17:43:20

        Δε θα σχολιάσω Φαήλε. Με λυπεί ιδιαίτερα η στενά κομματική οπτική σου.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Antigonos 05/06/2011 18:48:45

          Θα ήταν "στενή", αν πίστευα πως θα έπρεπε αφού κλέρδισε ο Αντώνης να γίνουν πογκρόμ όσω υποστήριξαν την συμμαθήτρια.
          Για τον Μεϊμαράκη επαναλαμβάνω: κανείς πουθενά δεν είπε ή έγραψε κάτι στοιχειωδώς τεκμηριωμένο που να αποδεικνύει ανεντιμότητα του. Επομένως ΔΕΝ το δέχομαι να διακινείται ανωνύμως και με υπονοούμενα.
          Θεωρώ λοιπόν την αντίδραση του στην βρώμικλη επίθεση , αντρίκεια και με ευθύτητα, γνήσια.
          Ούτε τον έχω ακούσει να πετάει σαπουνόφουσκες γιοα μεσαίους χώρους και τρία αυγά Τουρκίας.
          Θα τον κρίνω, ως πολίτης και απλό μέλος της παράταξης, από την νοιμιμοφροσύνη του στον Αρχηγό, στις θέσεις του κόμματος και το πως τις υπερασπίζεται.
          Και βεβαίως θα τον κρίνω και από την ευθύτητα και τον "τσαμπουκά" του.

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/06/2011 18:49:48

            Συγγνώμη για τα λάθη στην πληκτρολόγηση. Άτιμη ταχύτητα!

  50. Μαρια avatar
    Μαρια 05/06/2011 02:34:17

    Οχι και στο σπιτι,λουλουδες ειμαστε???????Σκυλια μαυρα θα γινουμε οταν πειραξουν τη πατριδα μας.Ειμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ!!!!!!!!

  51. Aggelos avatar
    Aggelos 05/06/2011 08:20:44

    "Η βουλή του 2009 έχει 150 νέους βουλευτές. "



    που οι περισσοτεροι ψηφισαν ως προβατα το μνημονιο..και την υποδουλωση της ελλαδος..
    οποιος βουλευτης ειναι καθαρος ,να διαμαρτυρηθει καινα παραιτηθει..
    αλλιως ειναι συννενοχοι στο εγκλημα και αξιζουν τα γιαουρτια .

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ Aggelos 05/06/2011 08:59:21

      Κοπτοραπτική...

  52. EPICOUROS avatar
    EPICOUROS 05/06/2011 11:38:47

    ΕΙΔΑΤΕ Ο ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑΣ ? ΜΕΤΑ ΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ ΤΟΥ ΜΕΙΜΑΡΑΚΗ , ΚΟΤΑ Ο ΤΥΠΟΣ.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ EPICOUROS 05/06/2011 15:35:41

      Ε, τα γαλλικά πείθουν. Γι' αυτό είναι άλλωστε η γλώσσα της διπλωματίας.

  53. Stripper avatar
    Stripper 05/06/2011 14:25:08

    Απο το ΕΘΝΟΣ: "Τα πρόσωπα που αποτελούν τον πυρήνα των συνεργατών του είναι -στην πλειονότητά τους- στελέχη που ήταν δίπλα του και την περίοδο της πολιτικής του μοναξιάς. Πρόκειται για τους κ. Χρ. Λαζαρίδη, Γ. Μουρούτη, Δημ. Σταμάτη. Στην ομάδα προσετέθησαν στην πορεία οι κ. Αρβανιτόπουλος, Μιχελάκης και Τζότζολα..."

    Καλά είναι η Τζότζολα στον στενό πυρήνα του Σαμαρά; Θα τρελλαθούμε; Ποιός τους δίνει αυτές τις αηδίες και τις δημοσιέυουνε;

    Επίσης αυτό αληθεύει που γράφει το ΕΘΝΟΣ: "Δίπλα του βρίσκεται η κυρία Βασ. Τζότζολα (επιλογή επίσης του Χρύσανθου Λαζαρίδη), η οποία ασχολείται με το Ιντερνετ".

  54. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/06/2011 15:12:28

    Μην λες μεγάλες κουβέντες, γιατί εγώ την Κόλαση την έχω σίγουρη!

  55. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/06/2011 15:20:50

    Άκου: η Βασιλική κατάγεται από λαϊκή οικογένεια, έχει πολύ καλές σπουδές (Δημοκρίτειο και Durham), όλα με το σπαθί της και έχει δουλέψει σανν είλωτας στην μαχόμενη δικηγορία για χρόνια αλλά και σαν νομικός σύμβουλος δούλεψε ακόμη πιο σκληρά. Μπορεί να σου γράψει, χωρίς ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ, αν της το ζητήσεις ένα κείμενο με το ύφος και τη γλώσσα του Θουκυδίδη ή του Μιχαήλ του Ψελλού. Αν δεν είχε επιλέξει τα νομικά, θα ήταν από τους καλύτερους φιλόλογους. Επιπροσθέτως, έχει αρχές, σκληρή πατριωτική συγκρότηση, δεν είναι λαμόγιο κι είναι αφοσιωμένος στρατιώτης.
    Έτσι λοιπόν θα πάμε μπροστά: με νέους ανθρώπους, που προέρχονται από την καρδιά του λαού, αυτοδημιούργητους, μορφωμένους κι αφοσιωμένους.
    Αυτές είναι οι ιδιότητες που΄την χαρακτηρίζουν, τσολιά μου, κι όχι ότι είναι κουμπάρα μου.

    • Πόπη avatar
      Πόπη @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/06/2011 15:30:46

      To "Η Πολυάννα Μεγαλώνει" 'η "Η Πολυάννα Μαμά" ,μπορεί να το γράψει χωρίς ούτε ένας λάθος;

      Αν ναι τότε κάτι γίνεται.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Πόπη 05/06/2011 15:50:27

        Αμέ.

        • Πόπη avatar
          Πόπη @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/06/2011 15:56:03

          Χα χα.

          Θαυμάστε κύριοι ποιοι θα ζητήσουν την ψήφο μας μεθαύριο για να μας σώσουν.

    • Stripper avatar
      Stripper @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/06/2011 15:31:21

      Αυτή είναι η "μαχόμενη δημοσιογραφία";:

      (από το βιογραφικό της)! Παράλληλα με τη δικηγορία, ως νομική σύμβουλος εργάστηκε στον Γενική Γραμματέα Εμπορίου (2006-07) και συμμετείχε στην αποκρατικοποίηση του ομίλου της Ολυμπιακής (2007-09). Στη συνέχεια, εργάστηκε ως ειδική συνεργάτης του υπουργού Ανάπτυξης.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Stripper 05/06/2011 15:45:00

        Τα μπέρδεψες. Έγραψα "έχει δουλέψει σαν είλωτας στην μαχόμενη δικηγορία για χρόνια αλλά και σαν νομική σύμβουλος δούλεψε ακόμη πιο σκληρά". Τί δεν κατάλαβες; Δούλεψε στην μαχόμενη δικηγορία και δη στο ποινικό και τα τελευταία χρόνια σαν νομική σύμβουλος εκεί που λες. Πού ερίναι το μεμπτό; Δούλευε, δεν ήταν αργόμισθη.

    • Stripper avatar
      Stripper @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/06/2011 15:34:45

      Η "καρδιά του λαού" μήπως είναι η "καρδιά του συστήματος":

      Leonidas Tzonis holds a Ph.D. from the Newcastle Business School, UK, an M.Sc. in Finance and Investment and PG Certificate in Higher Education from the University of Durham and a B.Sc. in Economics and Business Finance from Brunel University, UK. He was a lecturer at Durham University, UK, a visiting lecturer at the Singapore Institute of Management and a distance learning tutor for SOAS (University of London). As a consultant he works with firms in Greece, Northern Africa and Central Asia. He is a founding member and seats on the Board of Directors of AN International Educational Consulting Ltd. He also sits on Boards of Directors of several foundations of the Church of Greece. Leonidas Tzonis is Chair of Marketing & International Programs Committee and the Deputy Director of AGORA Institute for Research.
      http://www.hauniv.us/?i=hau-uni.en.business-full-and-part-time.98

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Stripper 05/06/2011 15:41:31

        Ε, και λοιπόν. Λαμπρό βιογραφικό κι ο Λεωνίδας και εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα. Ναι, δεν είναι κρατικοδίαιτος ταβλαδόρος "αριστερός" του Κολωνακίου. Σε αυτό έχεις δίκιο.
        Είναι η "καρδιά του συστήματος"; Μακάρι να ήταν γιατί είναι μορφωμένος, δουλευταράς και πατριώτης. Θα; πέταγε το σύστημα!

        • Περίεργος avatar
          Περίεργος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/06/2011 15:55:45

          Το σύστημα σιγά σιγά ξεγυμνώνεται.
          "As a consultant he works with firms in Greece, Northern Africa and Central Asia".

          To Northern Africa, ακούγεται ενδιαφέρον...

          To HAU, ακόμα περισσότερο...

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/06/2011 18:37:38

          Το ΗΑU ο έχει ιδρύσει η Ελληνοαμερικανική Ένωση. ελληνιοκότατρο σωματείο, με Πρόεδρο τον Κρις Σπύρου, που είναι πατριώτης με cohones. Είσαι άσχετος.

  56. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/06/2011 15:21:59

    Σκέφτεται τι να κάνει για να σου αρέσει.

  57. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/06/2011 15:25:41

    Ναι, είναι αλήθεια, επειδή είμαστε φίλοι πολλά χρόνια, ότι σε αντίθεση με μένα τον αλητάμπουρα που απλώς πιστεύω, εκείνη έχει πραγματικό θρησκευτικό συναίσθημα κι η Ορθοδοξία αποτελεί σημαντικό ενεργό συστατικό στοιχείο της προσωπικότητας της. Αυτό λοιπόν φυσικό είναι να αποτυπώνεται σε κλάποιες αποστροφές του λόγου της. Αν δεν σου αρέσει, γούστο σου και καπέλο σου, Αντιλαϊκέ αλλά σε διαβεβαιώ ότι είναι γνήσιο το πράγμα.

    • αντιλαικος avatar
      αντιλαικος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/06/2011 15:51:49

      Την θρησκευτικοτηατα καθενας μας την κραταει η μαλλον την φυλαει βαθεια μεσα του. Δεν την επιδεικνυει και την κανει σημαια προσελκυσης ψηφαλακιων!!!

      Σε καθε περιπτωση, επειδη βλεπω οτι αναλαβατε χρεη υπερασπισης της, πληροφορηστε την οτι οταν γραφει κειμενα τα οποια υπογραφει ως αναπληρωτρια εκπροσωπος της ΝΔ, εχουν ειδικη σημασια και βαρυτητα! Ο ιδιος ο τιτλος εχει ειδικη σημασια και βαρυτητα. Και επειση στο παρελθον εχει φερει σε δυσκολη θεση με δηλωσεις της το κομμα (απεσυρθη για μεγαλο χρονικο διαστημα), ειλικρινα σας παρακαλω, συμβουλεψτε την καταλληλως!
      Εσεις εκφραζετε απλα και μονο τον εαυτο σας!

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ αντιλαικος 05/06/2011 18:40:18

        Α, και με τον εαυτό μου καμμιά φορά διαφωνούμε, δεν με εκφράζω πάντα. Οπότε θα σου εκχωρήσω την επιτροπεία, να ΄σαι κάτι σαν Τρόϊκα του ενός να μας φέρνεις στον ίσιο δρόμο. Βλέπω ότι είσαι γεννημένος τιμητής.

    • Arianos avatar
      Arianos @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/06/2011 17:16:02

      "Για τον προδομένο, τον συκοφαντημένο, τον πικραμένο, η επιστροφή πάντα είναι σε μια γυναίκα."
      Διάλογος από σήριαλ του Παπακαλιάτη?

  58. Φ.Φ avatar
    Φ.Φ 05/06/2011 15:29:19

    Δέχομαι την άποψή σου Φαήλε...
    Βέβαια δε μπορώ να μην αντιπαραθέσω πάλι τη δική μου...
    Λέξεις όπως εντιμότητα,τσαγανό, μπέσα δεν συνάδουν με τα μούτρα του Βαγγελάρα... (τουλάχιστον αυτό απέδειξε περίτρανα τότε...)
    Α! Και επειδή μίλησες για Εθνικές Εκλογές και "νυν υπέρ πάντων Αγώνες" ο συγκεκριμένος ας κάτσει πρόεδρος του Ιδρύματος... σαν φυγόμαχος και ρίψασπις...
    Πλάτη στον Σαμαρά θα βάλει η ίδια ελληνική κοινωνία....

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φ.Φ 05/06/2011 15:48:21

      Εγώ θα ήθελα να βάλει κι αυτός πλάτη. Υποστήριξε τότε την συχωρεμένη, όπως και άλλοι. Δικαίωμα του. Πίστεψε με, δεν με νοιάζει καθόλου. Αυτό τελείωσε. Τώρα ανήκουμε στον ίδιο Στρατό.

  59. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/06/2011 15:29:45

    Πήρα τη μάνα μου, να το πει στο σκύλο μου να κλάψει.

    • Theo avatar
      Theo @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/06/2011 16:32:28

      Ήμουν σίγουρος ότι κάπως έτσι θα εκφραζόσασταν.

      Να τον χαίρεστε τον πολιτικό σας τσαμπουκά, κ. Σαμαρά.
      Για ένα να είστε σίγουρος: θα τρέχετε και δεν θα φτάνετε από τα προβλήματα που θα σας δημιουργήσει. (κάτι ξέρατε και δεν τον εκλέξατε στην πολιτική επιτροπή. Ελπίζω πολύ στο ισχυρό πολιτικό σας ένστικτο)

  60. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/06/2011 15:34:38

    Η Βασιλική, θυμίζω, είναι αναπληρώτρια εκπρόσωπος τύπου του κόμματος. Εx officio λοιπόν είναι κοντά στον Πρόεδρο.
    Διακρίνω μια μικρή εμπάθεια, νομίζω. Γιατί; Δεν γουστάρεις την Βασιλική ή γενικώς έχεις θέμα με τις γυναίκες;

    • Stripper avatar
      Stripper @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/06/2011 15:57:17

      Καμία πολιτική απάντηση μπορείς να δώσεις; Όσοι διαφωνούν μ΄εσένα είναι ...αδερφές; Σιγά την τεστοστερόνη ρε μεγάλε.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Stripper 05/06/2011 18:52:00

        Μα δεν σε κατηγορώ γι' αυτό, αν είσαι. Δικαίωμα σου. Μην εξάπτεσαι.
        Ξαναλέω: προς τί η εμπάθεια; Θες να στο ξαναγράψω στα γερμανικά;

    • Arianos avatar
      Arianos @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/06/2011 16:49:42

      'Η Βασιλική, θυμίζω, είναι αναπληρώτρια εκπρόσωπος τύπου του κόμματος.'
      Καλό θα ήταν να το θυμίσεις και στην ίδια!

  61. factorx avatar
    factorx 05/06/2011 15:54:56

    Φαήλο, δες αυτό:

    http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/163659/Default.aspx

    "Στο κλαμπ των… θαυμαστών του καλωσόρισε ο Φαήλος Κρανιδιώτης τον Βαγγέλη Μεϊμαράκη. Ο μυστικοσύμβουλος του Σαμαρά, μέσω του νέου του άρθρου στο Antinews, στέλνει τους αγωνιστικούς του χαιρετισμούς στον «Βαγγέλα», ο οποίος πριν από μερικές μέρες είχε μιλήσει για… φλώρους της πολιτικής, υιοθετώντας την επιχειρηματολογία του Φαήλου περί ντιντήδων.

    ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ: Ποιος «γαλάζιος» βουλευτής και πρώην στενός συνομιλητής του «Βαγγέλα» έκανε χθες -σε κοινωνική εκδήλωση- λόγο γι… κατάντημα του πρώην υπουργού ο οποίος έφθασε στο σημείο να συμφωνεί με τα μέλη του Δικτύου 21; "

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ factorx 05/06/2011 18:57:40

      Πες μας ντε για τον υπουργό. Μπορεί κάτι να 'χουμε να πούμε.

  62. factorx avatar
    factorx 05/06/2011 16:02:16

    Την φάγατε την κακομοίρα την Βασιλική: να τι γράφουν κάποιοι σήμερα που ελπίζω να μην είναι και ...σχολιαστές εδώ:

    "Ενόχληση έχει προκαλέσει στους παραδοσιακούς «παίκτες» της Β’ Αθηνών, η στήριξη που παρέχει το «σύστημα της Συγγρού» στην αναπληρώτρια εκπρόσωπο Τύπου, Βασιλική Τζότζολα. Όπως, λένε, οι παλιοί βουλευτές, εσχάτως, έχει πέσει όλος ο κομματικός μηχανισμός πάνω στην νεαρά δικηγόρο. Παρά την στήριξη στις δημοσκοπήσεις, η Τζότζολα, δεν δείχνει να έχει και μεγάλη απήχηση στον κόσμο της Ν.Δ."

    • αντιλαικος avatar
      αντιλαικος @ factorx 05/06/2011 16:39:22

      δηλαδη εδω σχολιαζουμε μονο αν ειμαστε fan του κ. Κρανιδιωτη και της κας. Τζοτζολα?

      • factorx avatar
        factorx @ αντιλαικος 05/06/2011 18:37:48

        καλά τα προηγούμενα σχόλια δεν τα διάβασες; Της συμμαχίας είσαι; - ανευ παρεξηγήσεως, πλάκα σου κάνω

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ αντιλαικος 05/06/2011 18:55:41

        Τιιιιι; Δεν είσαι;

  63. αναγνωστης avatar
    αναγνωστης 05/06/2011 16:17:03

    Γνωρίζει κανείς εδώ να μας πει ποιας κυρίας ο σύζυγος ήταν μέλος των Ταυρων του Μάνου πριν γίνει φανατικός οπαδός του Σαμαρά;

    http://www.bulls.gr/members.php?user=100

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ αναγνωστης 05/06/2011 18:59:09

      Α, οικογενειακή ευθύνη. Sehr gut, Herr Obersturmbahnfuehrer!

      • Theo avatar
        Theo @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 06/06/2011 08:18:46

        Σαφώς και όχι! Άπλα έψαχναν να βρουν κόμμα να τρυπώσουν!!!

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Theo 06/06/2011 14:06:08

          Έλα όμως που δεν ήταν.

  64. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/06/2011 18:43:36

    Σιγά τα κλούβια ωά.

  65. Δάσκαλος avatar
    Δάσκαλος 05/06/2011 19:11:27

    Κ.Κρανιδιώτη δεν κατάλαβα γιατί μπήκατε στη διαδικασία να απαντάτε στα κάθε λογής σχόλια είτε για τον Βαγγέλη Μ, είτε για την κ. Τζότζολα. Ο καθένας έχει τις απόψεις του ή τ' απωθημένα του.Το μεγάλο πρόβλημα, για μένα, είναι τα Μ.Μ.Ε. Σήμερα φίλος μου, πρώην παραδοσιακός δεξιός, έλεγε ότι ο Σαμαράς λαϊκίζει και πως η κυβέρνηση ΓΑΠ είναι η καλύτερη της μεταπολίτευσης γιατί είναι η μονη που προσπαθεί να σώσει την Ελλάδα και παίρνει σοβαρές κι επώδυνες αποφάσεις. Δεν με άκουγε καν. Ήταν απόλυτος. Γνώριζε τη μία και μόνη αλήθεια τουΣΚΑΪ, τουΜΕΓΚΑ, του Μπάμπη... Αυτό πως να το πολεμήσουμε; Στην επαρχία ζω και η βλακεία είναι ανίκητη.

  66. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 06/06/2011 07:57:35

    Αλλιώς ξεκίνησε το άρθρο, αλλού κατέληξε...Μια που αναφερόμαστε στο συγκεκριμένο α/φ: με την υπόθεση του δυστυχήματος τι απέγινε τελικά;Εμαθε κανείς ή κι αυτό μετατέθηκε για "αργότερα";
    Επί του προκειμένου:πολύ φοβάμαι ότι δεν θα βρεθεί χειριστής από το 2ο Τ.Ε.Α.Σ. να τους "πετάξει".Βλέπω ν'αναχωρούν "νύκτωρ" με πτήση charter.

  67. Πανος avatar
    Πανος 06/06/2011 08:42:01

    Ναι ο Βαγγέλης... που πήγαινε στο Υπουργελιο Αμυνας κάθε Πέμπτη και το είχε αφήσει να το χειρίζεται ο κολλητός του, ο προτελευταίος μαθητής του κλασσικού Ηλιούπολης, με μηδέν προσόντα. Ωραίο παράδειγμα βρήκες. Και που τον βάλανε και Πρόεδρο του Ινστιτούτου. Καλή αρχή....

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Πανος 06/06/2011 14:56:40

      Φίλε Πάνο, έχουμε μπερδέψει τους μηρούς μας νομίζω. Επαναλαμβάνω: τον κατηγόρησαν για κάτι που δεν έκανε και αντέδρασε χωρίς "πολιτικά ορθό" σαβουάρ βιβρ. Αυτό μου άρεσε. Κι είδες από τότε τσαλάκωμα και κατρακύλα που έφαγε ο εξαπτέρυγος κωλοτούμπας;
      Δεν τον ξέρω τον άνθρωπο. Αυτοί όμως που τον ξέρουν, μου λένε αυτό που είδα κι εγώ στην αντίδραση του. Ό,τι είναι ευθύς και μπεσαλής. Δεν κάνω αποτίμηση του πολιτικού του έργου.

  68. giocorfu avatar
    giocorfu 06/06/2011 11:33:57

    ΕΓΩ ΤΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΟΤΙ ΛΕΥΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΠΩΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΑΣ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ ΝΑ ΤΑ ΦΕΡΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΣΤΟ ΣΠΟΤΑΚΙ ΤΟΥ.ΩΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΥΤΟΣ ΚΑΝΕΙ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΑΣ ΠΑΕΙ ΝΑ ΖΥΤΗΣΕΙ ΣΥΝΕΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΛΕΥΤΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ......
    ΜΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΑΩ ΣΤΟΝ ΚΥΡ ΣΠΥΡΟ ΔΙΠΛΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΞΥΛΟΥΡΓΟΣ ΝΑ ΤΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΓΕΝΝΑΕΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΞΕΓΓΕΝΗΣΕΙ!!!!!!

  69. αδ avatar
    αδ 06/06/2011 14:03:57

    ΦΑΗΛΟ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΘΛΙΩΘΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ!!
    Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕ Κ Η ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ Κ ΕΠΙΣΤΡΙΦΗ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙ ΕΚΑΝΕ Η ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ!!!!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ αδ 06/06/2011 14:47:30

      Η Αργεντινή όμως έχει μεγάλη αγροτική και κτηνοτροφική παραγωγή, είναι επίσης σημαντική βιομηχανική δύναμη με αυτοκινητοβιομηχανία, αεροπορική βιομηχανία από τη δεκαετία του '50 παρακαλώ! Εμείς να επιστρέψουμε στη δραχμή και να κάνουμε υποτίμησηυ για να είμαστε ανταγωνιθστικοί σε τι; Ακόμη και η βιοτεχνία που έκανε ξύλινα καλαμάκια για σουβλάκι, έκλεισε! Τώρα και αυτά εισάγονται από την Κίνα. Και τί γίνεται όταν το χρέος σου είναι σε Ευρώ; Δεν θα μεγαλώσει κι άλλο το χρέος;
      Δεν είμαι ειδικός αλλά συμφωνώ με την θέση του Αρχηγού μου, ό,τι δηλαδή ακόμη κι η συζήτηση για επιστροφή στη δραχμή, βλάπτει σοβαρά την Πατρίδα.

      • αδ avatar
        αδ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 06/06/2011 18:13:55

        ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΑΝΑΤΙΜΗΜΕΝΟ ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΒΟΗΘΗΣΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΗ ΒΙΟΤΕΧΝΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΑΛΑΜΑΚΙΑ ΓΙΑ ΣΟΥΒΛΑΚΙ , ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ????
        ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΠΟΛΥ ΑΝΑΤΙΜΗΜΕΝΟ ΕΥΡΩ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ Η ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΙΧΑΜΕ??
        ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΟΘΝΕΙΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΠΟΥ ΑΛΛΟΣ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΗ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ , ΤΑ ΕΠΙΤΟΚΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΤΟΥ, ΓΙΑ ΜΑΣ!!!
        ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ???
        ΟΣΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΜΕ ΤΗ ΔΡΑΧΜΗ, ΝΑΙ ΘΑ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΤΕΙ ΑΛΛΑ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ Κ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΕΙ!!! ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ Η ΔΙΑΓΡΑΦΗ!! ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟ, ΤΟΥΤΕΣΤΙΝ ΑΝΥΠΟΘΗΚΟ!!!!
        ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΥΣΗ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΔΕ, ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΙ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΚΟΛΜΕΡ ΚΑΙ Ο ΚΑΖΑΚΗΣ!!

  70. Ανωνυμος avatar
    Ανωνυμος 06/06/2011 14:08:16

    http://youtu.be/nP4mxbq-xcI

    Δικαιωση του Μεϊμαρακη...

  71. Πανος avatar
    Πανος 06/06/2011 15:21:56

    Φίλτατε Φαήλο, σε εκτιμώ που στάθηκες όρθιος σε δύσκολες στιγμές. Να ένα καλό παράδειγμα είπα. Δεν συμφωνώ μαζί σου όμως στο χαρακτηρισμό του Μειμαράκη ότι είναι "ευθύς και μπεσαλής". Αν ήταν θα σεβόταν το αξίωμα που του ανέθεσαν και θα άφηνε κάποιο έργο. Αυτός ανέδειξε σε αξίωμα το να μην κάνει τίποτα για να μην έχουν να τον κριτικάρουν. Οι μέρες παρουσίας του στο Αμυνας ήταν μετρημένες. Επιπλέον άφηνε άλλους στο πόδι του να κάνουν ότι θέλουν, στο όνομά του. Μέχρι ωρομέτρες της ΔΕΗ άφησε να γίνουν αναπληρωτές Γενικοί Διευθυντές, να ασκούν δήθεν πολιτική. Κρίμα, δεν μπορεί να γίνει νέα αρχή με τέτοια πρόσωπα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.