#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/11/2011 07:09
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πόσα χρόνια είχε να πει Έλληνας πολιτικός "δεν υπογράφω";




«Δεν υπογράφω, υπάρχει και εθνική αξιοπρέπεια», είναι μια πρόταση που έχει να ακουστεί από Έλληνα πολιτικό κάτι δεκαετίες...

Ο Σαμαράς έπραξε το καθήκον του εκστομίζοντας το αυτονόητο για πολλούς από εμάς αλλά ανήκουστο για τα πολιτικά ήθη που επέβαλλαν κανάλια και εφημερίδες με τον θολό τίτλο «πολιτικός πολιτισμός».

Εμείς; Δεν οφείλουμε να ενισχύσουμε το μήνυμα «ως εδώ!» που εστάλη στους ψυχαναγκαστικούς υπαλλήλους της «Ευρώπης»;

Δεν πρέπει να κατέβουν χιλιάδες κόσμου στο κέντρο της πόλεως, να αποκλείσουν όχι πια το ευτελισμένο, απενεργοποιημένο κοινοβούλιο των χειροκροτητών αλλά τις πρεσβείες των υβριστών μας ;

Να καταθέσουμε χιλιόμετρα χαρτιού υγείας στις πύλες των διαφόρων “Kommandaturen”, να καταλάβουν τι είδους «δηλώσεις υγιών ευρωπαϊκών φρονημάτων» είμαστε πανέτοιμοι να υπογράψουμε;

Επιτέλους οι "αγανακτισμένοι", οι πρόθυμοι να πορευθούν στην γνωστή πρεσβεία – αλεξικέραυνο πάσης νόσου και πάσης ανοησίας δεν μπορούν να συγκεντρώσουν την ορμή τους και την αγανάκτηση τους στις πραγματικές απειλές, στους πραγματικούς υβριστές και ολετήρες της χώρας μας;

Θα παρέμβουν οι «ψύχραιμοι», οι «σοβαροί», «νηφάλιοι», οι εμφορούμενοι από «ευρωπαϊκά ιδεώδη», οι ίδιοι που παρεμβαίνουν τριάντα χρόνια τώρα σε κάθε ξέσπασμα εθνικής αυτοσυνειδησίας και αξιοπρέπειας, που απλώνουν δίχτυ προστασίας των «εταίρων», των «συμμάχων», των «άλλων» από την λαϊκή αγανάκτηση.

Ας τους σαρώσουμε, ας καταλάβουν ότι τα ψέματα τελείωσαν, ότι το οικοδόμημα των γυμνοσάλιαγκων της πολιτικής ορθότητος κατέρρευσε, ότι ΤΩΡΑ ΜΙΛΑ Ο ΛΑΟΣ !

Parsifal

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Τem avatar
    Τem 09/11/2011 07:20:05

    Να πάνε στον διάολο όλοι οι πρόθυμοι. Οχι στην δανειακή σύμβαση της προδοσίας !

    • Πάνος Κ avatar
      Πάνος Κ @ Τem 09/11/2011 11:48:16

      Συμφωνώ και επαυξανω..

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Τem 09/11/2011 14:41:45

      "Να πάνε στον διάολο όλοι οι πρόθυμοι."

      Καἴ τά ἄθλια "μμε" μέ τήν ἐμετική μπαστόκια προπαγάνδα τους κι᾿ ἀκόμα παραπέρα--ΜΙΑΣΜΑΤΑ!

    • Δήμος avatar
      Δήμος @ Τem 09/11/2011 19:02:16

      Ανεξαρτήτως του τι θα ήθελα προσωπικά, τελικά θα υπάρξει δέσμευση όλων, με το βλέμμα στο μέλλον. Λόγω προβλημάτων σε Ιταλία και Γαλλία, θα αλλάξει το κοκτέιλ μέτρων και στόχων, προς όφελός μας. Λυπάμαι για το μπου***** που μας κληροδότησε ο ακατανόμαστος, αλλά τώρα δεν γίνεται διαφορετικά.

  2. hunter avatar
    hunter 09/11/2011 07:31:42

    Αντώνη,

    ίσως η αγάπη προς την πατρίδα ήταν ο λόγος που σου την έφεραν τις τελευταίες μέρες, ΝΑΙ σου την έφεραν, ήξεραν ότι μπροστά στον κίνδυνο να χρεοκοπήσουμε θα έλεγες ΣΤΟΠ, κάτι τα λαμόγια που έχεις γύρω σου, κάτι τα παπαγαλάκια, κάτι η συνείδησή σου, σε οδήγησαν σε ένα προσωρινό λάθος, με τη χθεσινή σου όμως θέση να μην υπογράψεις κάτι που θα μας τελειώσει οριστικά, επανήλθες.

    Αντώνη, ποτέ δεν είναι αργά, μην κάνεις βήμα πίσω, τουλάχιστον ο φτωχός έχει αξιοπρέπεια, ο ικέτης τι έχει;;;

    • Tonia avatar
      Tonia @ hunter 09/11/2011 10:14:30

      Πλέον ο Αντώνης πρέπει να ξαναπεί τη δήλωση της Παρασκευής: "οι μάσκες έπεσαν, εκλογές τώρα!"

  3. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 09/11/2011 07:49:10

    Ατρέα
    Εμένα πως μου κάνει ότι δεν ήσουν ποτέ.

  4. mx avatar
    mx 09/11/2011 07:49:51

    mas douleyoun....

    apo xrima.gr
    Οι πιο καλά κρυμμένες αλήθειες της ελληνικής κρίσης: Νο1


    Τόσο στο ξέσπασμα της ελληνικής κρίσης όσο και κατά τη διάρκεια της οι Έλληνες πολιτικοί και η Τρόικα έδωσαν πολλές υποσχέσεις που δεν τηρήθηκαν και έκαναν πολλές προβλέψεις που δεν επιβεβαιώθηκαν. Ίσως, όμως, πολύ χειρότερο από τις ψεύτικες υποσχέσεις και τις ανεπιβεβαίωτες προβλέψεις να είναι το γεγονός ότι αποκρύφτηκαν πολλές αλήθειες απ' τον ελληνικό λαό οι οποίες ήταν και είναι καθοριστικής σημασίας για το μέλλον του. Όχι μόνο αυτό αλλά και σε κάποιες περιπτώσεις διαστρεβλώθηκε η πραγματικότητα με τέτοιο τρόπο ώστε να αναδειχθούν ως αληθινά ακριβώς τα αντίθετα απ' αυτά που ισχύουν, σε μια προσπάθεια εκφοβισμού και παραπληροφόρησης των Ελλήνων ώστε να αποδεχτούν αυτό που τους προβλήθηκε ως μοιραίο, χωρίς στην πραγματικότητα να είναι.

    Σε αυτή τη σύντομη σειρά άρθρων, θα προσπαθήσουμε να ξεσκεπάσουμε μερικές από τις πιο καλά κρυμμένες αλήθειες για την ελληνική κρίση, η αποκάλυψη των οποίων ίσως να αλλάξει καθοριστικά την εικόνα που πιθανόν οι περισσότεροι έχουν γι' αυτήν. Η μεθοδολογία που θα ακολουθηθεί είναι απλή: πρώτα θα αναφέρεται τί έχει υποστηριχτεί από τους Έλληνες πολιτικούς και την Τρόικα για μερικά από τα σημαντικότερα ζητήματα της κρίσης και στη συνέχεια με τη βοήθεια στοιχείων θα βλέπουμε τί ισχύει όντως και ποια είναι η αλήθεια που έγινε προσπάθεια να μείνει κρυμμένη απ' όλους μας.
    Κρυμμένη Αλήθεια Νο1: Το χρέος της Ελλάδας, των Ελλήνων πολιτών και των ελληνικών επιχειρήσεων μπορεί να αποπληρωθεί σε δραχμές χωρίς να επέλθει πτώχευση
    “Η επιστροφή στη δραχμή με στόχο την υποτίμηση της ώστε η χώρα να βοηθηθεί στην έξοδο της απ' την κρίση, θα προκαλούσε εκρηκτική αύξηση του χρέους κράτους, πολιτών και επιχειρήσεων. Αυτό γιατί μπορεί η χώρα να επιστρέψει στη δραχμή αλλά το χρέος θα παραμείνει στο ευρώ. Έτσι, καθώς η δραχμή θα πρέπει να υποτιμηθεί τουλάχιστον κατά 50% και πιθανόν κατά 70%, το ύψος του χρέους θα απογειωθεί, η αποπληρωμή του θα γίνει αδύνατη και τόσο η χώρα όσο και οι πολίτες και οι επιχειρήσεις θα βιώσουν μία καταστροφική πτώχευση.”
    Αυτό ήταν ένα από τα βασικότερα επιχειρήματα των πολιτικών για να πείσουν τους Έλληνες ότι ο δρόμος του ΔΝΤ ήταν μονόδρομος. Η πραγματικότητα, ωστόσο, είναι διαφορετική.
    Κρατικό χρέος
    Η Ελλάδα τον Απρίλιο του 2010 είχε κρατικό χρέος 319 δις ευρώ από τα οποία τα 294 ήταν σε ομόλογα, με το 90% αυτών να ρυθμίζονται νομικά από το ελληνικό δίκαιο. Με βάση την ισχύουσα νομοθεσία η χώρα μπορούσε να επιστρέψει στη δραχμή και να αναθέσει στη Βουλή το νομοθετικό έργο της αλλαγής των όρων των ομολόγων, οι οποίοι και θα δέσμευαν, ως υποχρεωτικά εφαρμοστέο δίκαιο, τους κατόχους τους, δηλαδή τους δανειστές της χώρας. Σε αυτήν την την περίπτωση η Ελλάδα μπορούσε να αποπληρώσει το 90% του χρέους της σε ομόλογα με δραχμές, τις οποίες θα τύπωνε η Τράπεζα της Ελλάδας. Οι δανειστές θα ήταν υποχρεωμένοι να αποδεχτούν αυτήν την αποπληρωμή και η Ελλάδα δε θα πτώχευε αλλά θα απέφευγε την πτώχευση και θα ξεπλήρωνε το χρέος της. Το γεγονός ότι η χώρα είχε και έχει αυτή τη νομική δυνατότητα, θα μπορούσε, αν μη τί άλλο, να χρησιμοποιηθεί ως ένα πανίσχυρο διαπραγματευτικό χαρτί αλλάζοντας τις ισορροπίες με την Τρόικα. Η δυνατότητα αυτή δεν έχει χαθεί αλλά εξακολουθεί να ισχύει για ένα μεγάλο τμήμα του ελληνικού χρέους, της τάξης των 220 δις ευρώ περίπου.
    Τα παραπάνω υποστηρίζονται από τρεις διαφορετικές νομικές εκθέσεις τριών πανεπιστημίων (Σικάγου, Νέας Υόρκης και Duke) και μίας εξειδικευμένης στη νομοθεσία κρατικού χρέους νομικής εταιρίας με έδρα στη Νέα Υόρκη. Τα παραπάνω επίσης υποστηρίζονται από δημοσιεύματα και ρεπορτάζ των: Wall Street Journal, Financial Times, Reuters και ARD (γερμανική κρατική τηλεόραση).
    Χρέος ιδιωτών & επιχειρήσεων
    Όσα ειπώθηκαν παραπάνω για το κρατικό χρέος ισχύουν σε μεγάλο βαθμό και για το χρέος των πολιτών και των επιχειρήσεων. Σε πρόσφατη δημοσίευση της η Wall Street Journal παρουσίασε τις απόψεις εξειδικευμένων σε θέματα κρατικού χρέους νομικών εταιριών του Λονδίνου, όπως οι Allen & Overy LLP και Clifford Chance LLP.

    Οι εταιρίες δήλωσαν σχετικά, μεταξύ άλλων, τα εξής: “Αν η χώρα αποφασίσει να επιστρέψει στη δραχμή η κατάσταση με τους πιστωτές της Ελλάδας θα καταλήξει κατά πάσα πιθανότητα στο Ελληνικό Κοινοβούλιο. Αυτό θα πρέπει να δημιουργήσει νόμους που θα ορίζουν τί συμβαίνει με τις υποχρεώσεις σε ευρώ των ελληνικών επιχειρήσεων και των πολιτών. Το πιο πιθανό σενάριο με βάση προηγούμενες περιπτώσεις αλλαγής νομίσματος είναι ότι τα δάνεια σε ευρώ θα μετατραπούν σε δάνεια σε δραχμές σε μία ορισμένη ισοτιμία. Αυτό θα επιφέρει στους δανειστές μεγάλες απώλειες καθώς η νέα δραχμή θα υποτιμηθεί ταχύτατα έναντι του ευρώ και άλλων νομισμάτων.”
    Με απλά λόγια, η απόφαση για το αν το κρατικό χρέος της Ελλάδας , των Ελλήνων πολιτών και των ελληνικών επιχειρήσεων μετατραπεί σε δραχμές ή όχι στην περίπτωση που η χώρα θα εγκαταλείψει το ευρώ, εξαρτάται με βάση την ισχύουσα νομοθεσία, αποκλειστικά και μόνο από το ελληνικό Κοινοβούλιο, δηλαδή απ' την ίδια την Ελλάδα.
    Γνώριζαν οι Έλληνες πολιτικοί την αλήθεια;
    Προκειμένου να υπάρξει απόκρυψη της αλήθειας προαπαιτείται η γνώση της. Το ερώτημα, λοιπόν, είναι αν οι Έλληνες πολιτικοί (οι ανώτατοι αξιωματούχοι) και η Τρόικα γνώριζαν τα παραπάνω. Η απάντηση είναι πως ναι. Δεν υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία πως η Τρόικα γνώριζε εξ αρχής, καθώς υπήρχαν άλλες περιπτώσεις στο παρελθόν και η διαδικασία αυτή αποτελούσε το πιθανότερο σενάριο για την Ελλάδα αν επέστρεφε στη δραχμή, όπως αναφέρουν και οι δικηγόροι των δύο παραπάνω νομικών εταιριών.

    Όσον αφορά στους Έλληνες πολιτικούς γνώριζαν τουλάχιστον από τον Ιούλιο του 2010, όταν δημοσιεύτηκε στο XrimaNews.gr και στη συνέχεια σε πληθώρα ελληνικών ΜΜΕ το άρθρο με τίτλο “Το κρυφό διαπραγματευτικό χαρτί της Ελλάδας” το οποίο ανέφερε με λεπτομέρειες τα κυριότερα σημεία σχετικής μελέτης του πανεπιστημίου του Duke και της αμερικανικής νομικής εταιρίας που αναφέρθηκε παραπάνω. Μάλιστα, είχα προωθήσει σε υψηλόβαθμα πολιτικά πρόσωπα της χώρας μέσω Ελλήνων δημοσιογράφων τόσο τη μελέτη αυτούσια όσο και το άρθρο όπου την παρουσίαζα.

    Η ελληνική κυβέρνηση προσέλαβε ως σύμβουλο τη νομική εταιρία που αναφέρεται στο άρθρο

    Η απόλυτη απόδειξη, όμως, της γνώσης όλων των παραπάνω από τους Έλληνες πολιτικούς αξιωματούχους πηγάζει από το γεγονός ότι η ελληνική κυβέρνηση προσέλαβε ως σύμβουλο της τον Αύγουστο του 2011, τη νομική εταιρία που είχε καταρτίσει μαζί με το πανεπιστήμιο του Duke την μελέτη που παρουσίασα μεταφρασμένη στο άρθρο “Το κρυφό διαπραγματευτικό χαρτί της Ελλάδας” τον Ιούλιο του 2010 (περιλαμβάνεται στο βιβλίο “Υπόθεση Ελληνική Κρίση – Περίεργες Συμπτώσεις”, Εκδόσεις Λιβάνη).

    Την είδηση της πρόσληψης της συγκεκριμένης εταιρίας δημοσίευσαν οι Financial Times με την επιπλέον πληροφορία πως η ίδια αυτή εταιρία ήταν που συμβούλεψε την Αργεντινή και την Ισλανδία όταν προχώρησαν σε πτώχευση.


    Πάνος Παναγιώτου

    • xzetta avatar
      xzetta @ mx 09/11/2011 08:11:58

      διαβάζω όλα αυτά περί των χρεών στο ελληνικό δίκαιο, στο αγγλικό δίκαιο, στο ζιμπαμπουανό δίκαιο, κλπ και καταλαβαίνω οτι στα χαρτιά μας συμφέρει το ελληνικό.
      Αλλά εγώ πιστεύω οτι στην πράξη καμμία διαφορά δεν θα έχει. Όταν η Ρωσία έκοβε την παροχή αερίου στην Ουκρανία, είχε καμιά σημασία ποιό δίκαιο ίσχυε? Το πετρέλαιο με τι ισοτιμία θα το αγοράσουμε?

      • Lampros avatar
        Lampros @ xzetta 09/11/2011 12:20:25

        Τώρα με τι ισοτιμία το αγοράζεις;

        Και μεθαύριο που θα σε πετάξουν και εσένα στο δρόμο από τη δουλειά σου ―είτε δημόσιος είσαι, είτε ιδιωτικός, είτε επιχειρηματίας που δεν το γλυτώνει το λουκέτο― με τι θα το αγοράζεις το πετρέλαιο;

        Ή να δώσουμε ας πούμε την Θράκη για να έχουμε φθηνό πετρέλαιο;

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ mx 09/11/2011 09:40:37

      Το θέμα είναι ότι μας παρουσίασαν την ακολουθούμενη λύση ως μονόδρομο. Και πρωτοστάτησε σε αυτό ο Σκάι, με τον Μπάμπη (έναν τέως υπαλληλάκο τράπεζας που ξαφνικά έγινε μέγας οικονομολόγος) και τον φραγκολεβαντίνο και μισοαγράμματο Πορτοσάλτε.
      Επιπλέον, ενοχοποίησαν συλλήβδην την ελληνική κοινωνία, λες και δεν ήταν καθήκον του κράτους να δημιουργήσει τις δομές εκείνες που θα απέτρεπαν ή θα πάτασσαν τη διαφθορά και τη φοροδιαφυγή. Ένας άνθρωπος φορτωμένος με ενοχές θα κάνει ό,τι του πεις, χωρίς αντιρρήσεις, και μάλιστα αν του τα παρουσιάσεις ως μία δίκαια τιμωρία-εξιλέωση για την ενοχή του.
      Στην Ελλάδα παίχτηκε ένας πόλεμος ψυχολογικός, που ξεκίνησε από την Κυβέρνηση του ζαβού του Καστρίου και τον άεργο Αντιπρόεδρό του και επεκτάθηκε στα ευρωπαϊκά ΜΜΕ. Τώρα πλέον δεν μαζεύεται. Οταν φτάνει στο σημείο ινδός ταξιτζής στο Λονδίνο να λέει σε έλληνα πελάτη "να σταματήσετε να κλέβετε" (εγώ θα είχα κατεβεί εκείνη την ώρα από το ταξί και θα τον είχα βρίσει πεζοδρομιακά) (το περιστατικό είναι αληθές), καταλαβαίνουμε ότι το κακό που έκανε ο ΓΑΠ στη χώρα θα διαρκέσει χρόνια. Για τους λόγους αυτούς λέω ότι το άτομο αυτό πρέπει να παραμείνει εδώ και να τεθεί στην κρίση της δικαιοσύνης.

      • S.R. avatar
        S.R. @ ΒΙΣ 09/11/2011 10:57:59

        + 1000

  5. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 09/11/2011 07:52:14

    Μία είναι η πρεσβεία.
    Ζu verstehen;

    • xzetta avatar
      xzetta @ ΣΟΝ ΠΕΝ 09/11/2011 08:04:32

      η αυστριακή?

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ xzetta 09/11/2011 09:40:33

        έννοια σου και έρχεται και η σειρά της Αυστρίας. Εχει και αυτή μαύρη τρύπα, αλλά δεν την παίζουμε ακόμα. Αλλά δεν έχει ανάγκη, είναι η Ανατολική Ανατολική Γερμανία. Αν στραγγίξουμε καλά τον Νότο, θα τηνμαζέψουμε.

  6. makis p avatar
    makis p 09/11/2011 07:57:32

    Σήμερα ίσως είναι μια μέρα διαφορετική από τις άλλες.

    Δύο λύσεις υπάρχουν ή πάμε με Πρωθυπουργό τεχνοκράτη για θέματα καθαρά οικονομικά αλλά με σύντομο χρονικό διάστημα το πολύ δηλαδή αρχές Ιανουαρίου η με Πρωθυπουργό έμπειρο σε εξωτερικά θέματα με διάρκεια και μετά από το Πάσχα.
    Τέτοιος Πρωθυπουργός είναι ο κ. Πέτρος Μολυβιάτης.
    Και εξηγώ το γιατί.
    Μια χώρα δεν εξαρτάται μόνο από τα οικονομικά , είναι και τα εξωτερικά θέματα που χρειάζονται διαχείριση και δεν γνωρίζουμε τι μπορεί να συμβεί τους επόμενους μήνες σε έναν κόσμο όπου τα πάντα αλλάζουν από την μια μέρα στην άλλη. Εάν λόγου χάρη τεθεί θέμα σκοπιανού, ποιός θα το διαχειριστεί ,ο κ. Παπαδήμος? Εάν ξεσπάσει κρίση στο αιγαίο στην ζώνη μεταξύ Κύπρου και Ισραήλ για πετρέλαιο και φυσικό αέριο , έχει ο κ. Παπαδήμος το πολιτικό βάρος που απαιτείται?
    Ο Πέτρος Μολυβιάτης με αναμφισβήτητα μεγάλη πείρα έδειξε και ως Υπουργός ότι δεν φοβάται εύκολα έξωθεν παρεμβάσεις. Το έχει δείξει περίτρανα στο ΟΧΙ του σχεδίου Ανάν σε συνεργασία με τον αείμνηστο Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας Τάσο Παπαδόπουλο , όταν κάποιοι στην Ελλάδα όπως ο κ. Παπανδρέου και η κ. Μπακογιάννη λέγανε εύκολα το Ναι.
    Ο κ. Μολυβιάτης είναι δεινός διπλωμάτης και με άριστες σχέσεις στο εξωτερικό και ιδίως με την Ρωσία όπου κακά τα ψέματα την χρειαζόμαστε τώρα, γιατί η Ρωσία σε κρίσιμες στιγμές της Παγκόσμιας ιστορίας έπαιξε καταλυτικό ρόλο.
    Τον κ. Μολυβιάτη τον σέβονται αλλά και τον φοβούνται στο εξωτερικό. Ίσως και να μην τον θέλουν κάποιοι.
    Αλλά για το συμφέρων της Πατρίδας μας όπου χρειάζεται να λέμε και ΟΧΙ νομίζω ότι η καλύτερη λύση είναι Πρωθυπουργός ο Πέτρος Μολυβιάτης με αρχηγό οικονομικού επιτελείου τον Λουκά Παπαδήμο , με ταυτόχρονη συμπόρευση όλων των κομμάτων και οι εκλογές ας γίνουν και το καλοκαίρι.


    Makis p

    • YANNIS avatar
      YANNIS @ makis p 09/11/2011 10:06:26

      Θα συμφωνουσα με το προσωπο εαν αυτη η κυβερνηση σχηματιζοταν για πολιτικους λογους. Ομως τωρα προεχουν τα οικονομικα, και ο Μολυβιατης αμφιβαλλω αν γνωριζει ακομα και την διαφορα ομολογου απο γραμματιο......

    • Βαρλάμης Νίκος avatar
      Βαρλάμης Νίκος @ makis p 09/11/2011 10:18:22

      Ο Μολυβιάτης το ΟΧΙ στο σχέδιο Ανάν όπως και στο όνομα των Σκοπίων το είπε επειδή ο Κώστας Καραμανλής ως Πρωθυπουργός είχε την ίδια στάση.

  7. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 09/11/2011 08:25:21

    Νομίζίζω στο Βουκουρέστι πριν μερικά χρόνια είχε πει κάποιος ένα αντίστοιχο ΟΧΙ. Η μοναδική ίσως πράξη που θα του πιστώνεται εσαεί.

    • Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ avatar
      Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ @ Γιάννης Φαίλτωρ 09/11/2011 08:43:47

      Σωστός, καθώς ΟΧΙ και στο σχέδιο Ανάν θα συμπλήρωνα...

      Ο Αντώνης Σαμαράς πάντως μίλησε στην ψυχή μας και σήμερα είναι μια πιο αισιόδοξη μέρα.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ 09/11/2011 08:52:01

        Κι εγώ που νόμιζα πως τα ΟΧΙ σε αυτό τον τόπο ήταν αποκλειστικό προνόμιο των "προοδευτικών δυνάμεων"

        • φωνη avatar
          φωνη @ Γιάννης Φαίλτωρ 09/11/2011 09:50:13

          Ποιές προοδευτικές δυνάμεις...;;;
          Παριστάνει τώρα η αριστερά οτι νοιάζεται για το λαό. Τι κάνει για το λαό η αριστερά; Ο καθένας σκέφτεται το μαγαζάκι του και προφασίζονται νεκρές ιδεολογίες που καμία σχέση δεν έχουν με αυτά που ζούμε τώρα. Η μισή μου οικογένεια ήταν στην αριστερά παραδοσιακά, αλλά σήμερα η αριστερά είναι μια κοροϊδία προς το λαό. Αν έχεις πραγματικά αριστερές ιδέες αποκλείεται να ψηφίζεις τη σημερινή αριστερά.
          Οι...προοδευτικοί λένε ότι θέλουν. Αυτό δεν είναι πολιτική. Πολιτικό ΟΧΙ δεν έχουν πει. Λένε ότι θέλουν, στα λόγια μένουν, κανένα πολιτικό βάρος δεν έχει το ΟΧΙ της Παπαρήγα ή του Τσίπρα. Και έτσι έχουν μάθει, έτσι έχουν βολευτεί να μην αναλαμβάνουν πολιτική ευθύνη. Θέλουν μόνο να μιλάνε υπερ του λαού, αλλά κάνουν τα πάντα για να μη χρειαστεί να πράξουν υπερ του λαού.

          Το πιο κρίσιμο για το λαό σε αυτή τη χώρα είναι να γίνουν εκλογές, γιατί αν δεν το κατάλαβε η αριστερά ο Γιώργος παραδίδει μια χώρα που έχει ήδη χάσει την πολιτική της κυριαρχία. Απόδειξη αυτού ότι δεν μπορούμε να πάμε σε εκλογές χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του μισού πλανήτη. Εξασφάλισε με κάποιον τρόπο η αριστερά εκλογές; Έκανε κάποια πολιτική κίνηση να πάει τη χώρα σε εκλογές; Τι μας λένε; Θέλω άμεσες εκλογές. Παραγγελιές δίνουν. Οκ και γω θέλω.... Να ψαξουμε τώρα να βρούμε ποιός μπορεί να φέρει τις εκλογές όμως.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Γιάννης Φαίλτωρ 09/11/2011 09:13:14

      Ο Κώστας Καραμανλής και μπράβο του. Ο Σαμαράς στη συνέχεια έχει πει ήδη δύο ΌΧΙ και συνεχίζει με αξιοπρέπεια και πυγμή. Η ιστορία γράφεται με ΟΧΙ

      • Νίκος Α avatar
        Νίκος Α @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 09/11/2011 10:32:04

        ......"Μάταια φωνάζαμε μερικοί για άθροιση και όχι διαίρεση δυνάμεων. Και, με αίσθημα παράταξης, παραλαβή της σκυτάλης από κει που την έφθασε ο μοναχικός, πατριωτικός αγώνας του Κ.Κ. Σ΄ αυτή την κατεύθυνση, πιστεύουμε, πρέπει να κινούμαστε όσοι θέλουμε να προσφέρουμε καλές υπηρεσίες στον Αντώνη Σαμαρά και στην παράταξη" ......
        Τα είχα γράψει, μεταξύ άλλων, τον περασμένο Απρίλιο.

    • Lampros avatar
      Lampros @ Γιάννης Φαίλτωρ 09/11/2011 09:41:11

      +1.000.000,
      Το πλήρωσε, αλλά σημερα μπορεί να κοιταει να διδυμακια του στα ματια.

  8. αχιλλεας avatar
    αχιλλεας 09/11/2011 08:29:24

    επι τελους .....ως εδω και μη παρεκει!!!!!! μας τα εχουν κανει καρπουζια οι ευρω..πεοι(ειμαι ανορθογραφος). Ας μας μεινει και κατι αποοσα γκρεμισε ο ..λεφτα υπαρχουν.

  9. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 09/11/2011 08:43:40

    Η αξία της πατρίδας μας είναι πιό σημαντική από οτιδήποτε άλλο. Σαμαρά μαζί όλοι για την προάσπιση της περηφάνειας και εθνικής αξιοπρέπειάς μας.

  10. Κρίτων avatar
    Κρίτων 09/11/2011 08:45:04

    Δεν ήταν λάθος η κίνηση Σαμαρά να υποστηρίξει την κυβέρνηση. ¨Ηταν αναγκαιότητα Ο λαός γνωρίζει γιατί το έκανε. Το σημείο αναφοράς είναι ο λαός και όχι το κομματικό ή πολιτικό κατεστημένο που έχει απαξιωθεί πλήρως. Σ΄αυτόν πρέπει να απολογείται ο Σαμαράς.Εάν κάνει αυτό που πρέπει θα ανταμεφτεί. Το να τον θέλουν κάπιοι εσαεί ηγέτη μιας μικρής μερίδας του κόσμου της ΝΔ ενώ πρέπει να γίνει ηγέτης του έθνους είναι αφέλεια,βλακεία,μικροεγωιστική απολίτικη προσέγγιση.Τώρα θέλει υποστήριξη.Τώρα μετράει φίλους.Τώρα θα κριθεί αν μπορέσει να επικρατήσει για πολλά χρόνια ή θα είναι για ένα δύο χρόνια όπως ο απερχόμενος αχαρακτήριστος πρωθυπουργός (στηρίχτηκε στο βαθύ ΠΑΣΟΚ!)

    • Mara avatar
      Mara @ Κρίτων 09/11/2011 09:42:11

      Kρίτων,

      Εκλογές το συντομότερο είναι η μόνη λύση.
      Δεν έχω εμπιστοσύνη στην διεθνή συμμορία, που μοναδικός της στόχος είναι, πως θα φύγει από την μέση... το τελευταίο και δυσκολότερο εμπόδιο, που είναι ο Αντώνης Σαμαράς.
      Ο Σαμαράς όμως, πρέπει να τελειώνει και με τα σκουλήκια τύπου "παρά πέντε...." που τρέχανε να υπογράφουν κείμενα... συνεργασίας.
      Είναι η ώρα να ξεβρομίσει το κόμμα τώρα... Τα δε ποσοστά της Ν.Δ., θα εκτοξευτούν!
      Να ακούς τον Βαρβιτσιώτη να λέει απροκάλυπτα: "Με την κίνηση μας βοηθήσαμε να ξεμπλοκάρουν... οι ηγεσίες..."
      Ποιές ηγεσίες βρέ ανεκδιήγητε βουλευτάκο?
      Του Πασόκ?
      Είχε πρόβλημα το Πασόκ για συνεργασία?
      Δηλ. μας είπε ανερυθρίαστα... ΕΚΒΙΑΣΑΜΕ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙ...
      ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.

      • Κρίτων avatar
        Κρίτων @ Mara 09/11/2011 12:05:42

        Οι βαρβιτσιώτηδες και τα παιδάκια του μπαμπά- βουλευτή δεν συμπεριλαμβάνονται στους νέους πολιτικούς που θα πρέπει να αναλάβουν τις τύχες της χώρας. Είναι παιδάκια τους είδαμε .Εγώ δεν τους υπολογίζω πια.Το θέμα είναι αν ο Σαμαράς χτίσει νέους διαύλους επικοινωνίας με τον λαό.Με αυτούς που δεν έχουν την έγνοια της εκλογής και της θέσης και κάνουν την τρίχα τριχιά για το συμφέρον τους.Και ο λαός αυτό ήθελε. Να κάνει ένα βήμα ο Σαμαράς για να βγεί από το αδιέξοδο η χώρα .Η χώρα όχι το ΠΑΣΟΚ .Τώρα αν αυτό βολεύει το ΠΑΣΟΚ αυτό είναι άλλου παπά -ευαγγέλιο.Είναι το αναγκαίο κακό.Οι εκλογές είναι λύση αλλά δεν έχουμε την πολυτέλεια της αυτενέργεις πια. Ελεγχόμαστε και αυτό με μεγάλη πίκρα το διαπιστώνει ο καθένας.Σ΄αυτήν την φάση είμαστε από κάτω. Δεν μ΄αρέσει ούτε να το σκέφτομαι αλλά έτσι είναι !Θέλει στήριξη τώρα Ο Σαμαράς.Για να ξανασηκώσουμε πάλι το κεφάλι.

  11. Αλεξανδρος avatar
    Αλεξανδρος 09/11/2011 08:46:26

    Η ερωτηση ειναι ποια Παραταξη ειναι αυτη που εχει ολα τα μεγαλα ΟΧΙ???

  12. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 09/11/2011 08:52:39

    Εγώ δεν θα ασχοληθώ ποιός είπε όχι η το πως φτάσαμε ως εδώ.
    Θα ασχοληθώ με μια χρονική στιγμή της όλης ιστορίας, και εύχομαι 100% να είμαι λάθος στον συλλογισμό μου...
    Μαζεύτηκαν λοιπό ΟΛΟΙ μαζί των 16 χωρών, η τηλεφώνησαν στον όλι ρεν, την ίδια ώρα, δεν ξερω πως έγινε, και του είπαν με μια φωνή. Βάλε τον Σαμαρά να υπογράψει!
    Η μήπως δεν έγινε έτσι?...
    Λέω μήπως....
    Ποιός ξεκίνησε την όλη ιστορία της υπογραφής?
    Ήταν του όλι ρεν και έβαλε στο παιχνίδι και τους άλλους?
    Ήταν μήπως των Πορτογάλλων η των Ιρλανδών?
    Ήταν κάποιου άλλου, ίσως της γερμανίας η της γαλλίας?
    Η μήπως ήταν από κανέναν εφιάλτη η κουϊσλινγκ δικό μας? Πολλές και παράξενες κολεγιές ακούγονται...
    Ανεξάρτητα από την κατάληξη της όλης υπόθεσης, ο Σαμαράς πρέπει να το ψάξει όταν έρθει η ώρα... Και η ώρα θα έρθει?
    Απλά η υπόθεση να μην ξεχαστεί, όχι τίποτα άλλο, να μάθουμε την αλήθεια και τους... φίλους μας.
    Ειδικά τον όλι ρεν, ανεξάρτητα από το θέμα, τον κατατάσσω στους γύφτους σύμφωνα με την Ελληνική παροιμία... "Μάθανε πως γ.......... πλακώσανε κι' οι γύφτοι"...
    (Δεν έχω τίποτα με τους πραγματικούς γύφτους)...

    • Χαρίλαος avatar
      Χαρίλαος @ Χαρίλαος 09/11/2011 09:07:18

      ... Και η ώρα θα έρθει! (όχι ερωτηματικό)

  13. Χρῆστος Ἠλίας Μηλίγγος avatar
    Χρῆστος Ἠλίας Μηλίγγος 09/11/2011 08:57:41

    Δὲν ὑπογράφω ἄλλὰ συμφωνῶ, ἡ λογικὴ χάθηκε μαζὺ μὲ τὴν λεβεντιὰ καὶ τὴν μπέσα... Ἔρημη χώρα ...

  14. Cal avatar
    Cal 09/11/2011 09:05:10

    "Γαμώ την πίστη σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε “από ημάς” συνθήκην με “έναν” κοντζια σκατο-Σουλτά Μαχμούτην; Να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρη σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα …την πουτάνα! Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω θα μου κλάσουν τον πούτσο"

    Στρατηγός Γεώργιος Καραϊσκάκης

    • Lampros avatar
      Lampros @ Cal 09/11/2011 12:23:48

      Και μετάφραση του Σαμαρά στο ίδιο ιδίωμα:

      «Δεν υπογράφω πίστη στην συνθήκην Σουλτάνε, έχουμε κι αξιοπρέπεια εθνική. Αλλά έχω ήδη δηλώσει ότι όσα λέγει η συνθήκη θα τα κάνω αναγκαστικά έως το τελευταίο».

      Όχι ακριβώς Καραϊσκάκης...

      Από το ολότελα...

  15. Φ.Κ. avatar
    Φ.Κ. 09/11/2011 09:09:49

    Λένε κάποιοι ότι ο Σαμαράς , έχει έναν άσσο στο μανίκι του. Δεν υπογράφει λέει γιατί έχει επικοινωνήσει κατ ιδίαν με τον Καραμανλή ο οποίος έχει συζητήσει για κεφάλαια στην Ελλάδα από τη Ρωσία και από την Κίνα τα οποία θα είναι διαθέσιμα αντί της 6ης δόσης των δυτικών τοκογλύφων.... Υπάρχει κάτι τέτοιο;

  16. Pikis avatar
    Pikis 09/11/2011 09:12:30

    Τι στιγμή που ο Σαμαράς πάει να σώσει ότι μπορεί, οι καρπαζοεισπράκτορες της ΝΔ γαβγίζουν για να ακουστούν και να πλασαριστούν για την επόμενη μέρα. Πόσο μικρό κόμμα είναι η ΝΔ για τον Σαμαρά...

    Και μετά απορούν κάποιοι γιατί όταν συσπειρώνεται το ΠΑΣΟΚ, τη ΝΔ την παίρνει ο διάολος.

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Pikis 09/11/2011 14:42:33

      "Πόσο μικρό κόμμα είναι η ΝΔ για τον Σαμαρά…" Δεν νομίζω να μένει κανείς στη ΝΔ με το ζόρι....

  17. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 09/11/2011 09:19:59

    Parsifal,

    προσυπογράφω ακόμα και κάθε σημείο στίξης στο κείμενό σου!

    Και θα προσθέσω ένα ερώτημα. Πού είναι τώρα όλοι εκείνοι οι "ευαίσθητοι" ταγοί της Τέχνης και της μουσικής, που κάποτε καλούσαν σε συγκεντρώσεις και συναυλίες προκειμένου να συνεγείρουν τα πλήθη για ψύλλου πήδημα, όπως π.χ. κατά της σύλληψης τρομοκρατών σε γιάφκες; Πόσο σκασμό κατάπιαν; Ακόμα δεν κάηκε το λίπος από τη μασαμπούκα της περιόδου 1996-2004;

    • Pikis avatar
      Pikis @ Αυριανιστής 09/11/2011 09:39:51

      Οι "ταγοί" ξέρουν ότι αν κάνουν συναυλία θα τους πάρει ο κόσμος στη φάπα. Τους έχουμε καταλάβει καλά όλους αυτούς τους επαναστάτες χωρίς αιτία.

    • parsifal avatar
      parsifal @ Αυριανιστής 09/11/2011 10:21:40

      Μάλλον οχι, φαντάσου τι συσώρευση εγινε ! "πρωταρχική συσσώρευση" για πολούς που μπήκαν ξυπόλητοι στην πιάτσα της προοδευτικής κουλτούρας...

  18. Mara avatar
    Mara 09/11/2011 09:22:32

    Kαι το όνομα αυτού.... Σκουρής Βασίλειος Πρόεδρος του Δικαστηρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων.

    Άν είναι αυτός ο πρωθυπουργός, η επιλογή είναι άριστη!

    Μπράβο Αντώνη!

  19. NONOS avatar
    NONOS 09/11/2011 09:22:49

    Μεγαλε Αντωνη,πατριωτη,ΕΛΛΗΝΑΡΑ,απεδειξες οτι φορας παντελόνια ...και τα κακαλα'ς τα ζυγιζεις ...σε γεφυροπλαστιγγα.Προχωρα ο λαός ειναι μαζί σου

  20. vassilis avatar
    vassilis 09/11/2011 09:23:29

    Αφου ενδωσαμε αντιστρεφουμε το ερωτημα για το λαο δηλωνωντας εθνικα υπερηφανοι οτι δεν θα υπογραψουμε αυτο που θα εφαρμοσουμε.Αν ο σαμαρας ηθελε να νοιωσουμε εθνικα υπερηφανοι θα προτεινε για πρωθυπουργο τον χριστοφορακο που ειναι και γερμανος υπηκοος!

  21. dgd avatar
    dgd 09/11/2011 09:23:59

    Κανα-δυο νομιζω. Ο ΓΑΠ δεν υπεγραψε τον Μπουργκας-Αλεξανδρουπολη και αλλες οικονομικες συμφωνιες με Ρωσσους.

    Επισης κανενας δεν υπεγραφε για το αν η υφαλοκρηπιδα, ΑΟΖ κλπ ειναι δικα μας.

  22. ΙΑΚΩΒΟΣ avatar
    ΙΑΚΩΒΟΣ 09/11/2011 09:27:46

    καμμια εκατοστή και βαλε

  23. Mike avatar
    Mike 09/11/2011 09:29:56

    ΑΝΤΩΝΗ ΛΕΒΕΝΤΗ ΓΑΜΗΣΕ ΤΑ ΟΛΑ. ΔΕΙΞΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΒΕΝΤΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥ ΚΡΥΟΚΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΟΡΕΙΟΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ. ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΜΑΖΙ ΣΟΥ. Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΣΕ ΜΕ ΤΑ ΟΧΙ. ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝ ΚΥΠΡΙΟΣ.

  24. Greek Voter avatar
    Greek Voter 09/11/2011 09:31:39

    Ο Καραμανλής είπε:

    1. ΟΧΙ στο Βουκουρέστη, για την είσοδο της FYROM στο ΝΑΤΟ.
    2. ΟΧΙ στους Αμερικανούς για τον αγωγό Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη.
    3. ΟΧΙ στο σχέδιο ΑΝΑΝ.

    Είπε όχι και εννοούσε ΟΧΙ.

    Ο Σαμαράς είπε προς το παρόν όχι δεν υπογράφω, αλλά ΝΑΙ θα το εφαρμόσω.

    Τεράστια διαφορά.
    Δυστυχώς η αλήθεια είναι πικρή. Και ειλικρινά λυπάμε πολύ γι´ αυτό.

    Περιμένουμε το επόμενο βήμα.

    • dgd avatar
      dgd @ Greek Voter 09/11/2011 09:40:29

      Sostos

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Greek Voter 09/11/2011 10:07:16

      Φίλε μου, κατά τα άλλα παρεξηγήθηκες από σχόλιό μου αλλού, αλλά συνεχίζεις να κινείσαι στον αστερισμό του Μπάμπη, του Καρατζαφέρ και των λοιπών παπαγαλακίων. Και αυτό στο λέει ένας στην καρδιά καραμανλικός. Το τελευταίο μεγάλο ΟΧΙ του Καραμανλή ήταν στην Αγία Οικογένεια, αναστένοντας πολιτικά τον παλιό του φίλο. Επειδή σε αντίθεση με άλλους σε κόβω ειλικρινή νεοδημοκράτη, μην τσιμπάς στα τσιτάτα των πατριωτών του καναπέ.

      • Lampros avatar
        Lampros @ TopGunZ 09/11/2011 12:25:42

        Φίλε μου, κατά τα άλλα παρεξηγήθηκες από σχόλιό μου αλλού, αλλά συνεχίζεις να κινείσαι στον αστερισμό του Μπάμπη, του Καρατζαφέρ και των λοιπών παπαγαλακίων.

        Δηλαδή όποιος πεί την στοιχειώδη αλήθεια είναι στον αστερισμό του Μπάμπη;

        Δίκαιο έχει, και για Καραμανλή και για Σαμαρά.

        Δεν υπάρχει αντίρρηση, μόνο διαστρέβλωση.

    • Tonia G. avatar
      Tonia G. @ Greek Voter 09/11/2011 10:35:47

      +++

    • Tonia G. avatar
      Tonia G. @ Greek Voter 09/11/2011 11:08:42

      Τα σταυρουδάκια μου πάνε στον Greek Voter.

  25. Kolotoumpas avatar
    Kolotoumpas 09/11/2011 09:43:17

    Η απάντηση είναι 2 χρόνια, Καραμανλής-ΝΑΤΟ-Σκόπια

  26. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 09/11/2011 09:45:04

    όπως είπε και ο Greek Voter, ο ΑΣ είπε "όχι " στο προσβλητικό "υπόγραψε", αλλά είπε "ναι" στην πράξη.

    Θα πάμε σε εκλογές για να αποφασίσουμε ποιός θα είναι συνομιλήτης του Ράϊχενμπαχ; Το "όχι" να είναι και επί της ουσίας. Ή ας τεθεί σαν αντικείμενο στις εκλογές (να δούμε ποιός θα πάρει πόσους ψήφους!)

    Γλυτώνουμε το "δαρμένοι", να γλυτώσουμε και το "κερατάδες".

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ archaeopteryx 09/11/2011 12:17:53

      Το 'όχι' δηλαδή το είπε δηλαδή για τις εντυπώσεις και όχι για την ουσία;!
      ΟΚ!!

      Άκου και διάδοσέ το και στον greek voter etc....
      Αυτά τα 'όχι' δεν τα λέει κανείς καθόλου αν είναι πιασμένος!! Γύρω σου είναι εκατομμύρια ανθρωπάκια του 'ναι', καλώς ή κακώς. Στις τηλεοράσεις σου ακόμα περισσότερα. Εφόσον λοιπόν αναζητάς τα 'όχι', μάθε να τα αναγνωρίζεις όταν είναι μπροστά στα μάτια σου!

      Τα όχι δεν τα λέει καθόλου ο πουλημένος. Δεν μπαίνει στον κόπο ρε αδερφέ!! Λέει ΝΑΙ. Έτσι λέει η ιστορία, έτσι λέει και η πραγματικότητα, κοίτα γύρω σου...

      Αν τόοοοσο πολύ έχουμε όλοι αλλοτριωθεί και νομίζουμε πως τα πάντα γίνονται για ένα επικοινωνιακό παιχνίδι, ή ένα τζόγο, ή για κάποια συμφέροντα, ακόμα και σε τόσο σοβαρά θέματα, πραγματικά λυπάμαι.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ victoria (true) 09/11/2011 14:46:41

        κάτι θες να μου πεις αλλά δεν το καταλαβαίνω. Ο greek voter είναι σχολιαστής 3-4 σχόλια πιο πάνω από εδώ.

        Το ποιός λέει ναι και ποιός λέει όχι από τους πολιτικούς το βλέπουμε. Αν θέλει πολλή ανάλυση και επεξηγήσεις μάλλον είμαστε χαζοί.

        Το τι λεει ο λαός, αν το ξέρεις εσύ, καλώς. Πες μας. Κατα τα λοιπά ο λαός αποφαίνεται σε εκλογές ή δημοψηφίσματα, με σαφή ερωτήματα και όχι μονοσήμαντα διλήμματα μαϊμούδες, και κατά προτίμηση χωρίς βία και νοθεία. Οι σχολιαστές, εσύ, εγώ, και οι καλεσμένοι στα παράθυρα δεν είμαστε "ο λαός". Εμείς ίσως είμαστε η "Νοθεία".

        Και οι διαδικασίες των τελευταίων ημερών είναι η "Βία"

        • victoria (true) avatar
          victoria (true) @ archaeopteryx 09/11/2011 16:09:17

          Πού είπα πως ξέρω τι λέει ο λαός, πουθενά.

          Και η ΜΗ διεξαγωγή εκλογών είναι προτίμηση και επιβολή της Κυβέρνησης, του Προέδρου της Δημοκρατίας και των έξω, με ΑΥΤΗΝ τη σειρά.

  27. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 09/11/2011 10:08:25

    O Καραμανλής είπε όχι στο Βουκουρέστι και ένα μισό όχι για το σχέδιο Ανάν. Ο Μολυβιάτης τότε είπε ένα πιο καθαρό όχι.

  28. Βαρλάμης Νίκος avatar
    Βαρλάμης Νίκος 09/11/2011 10:23:06

    Τελικά τα μεγάλα ΝΑΙ και τα μεγάλα ΟΧΙ σε αυτή την χώρα τα είπαν πολιτικοί άνδρες της μεγάλης Κεντροδεξιάς παράταξης. Οι λεγόμενοι "προοδευτικοί" το μυαλό τους το είχαν και το έχουν μόνο στο παρασκήνιο και στη λαμογιά. Φυσικά υπάρχουν και μερικοί αυτοαποκαλούμενοι δεξιοί που παίζουν το παιχνίδι των συμφερόντων αλλά εφιάλτες πάντα υπάρχουν.

    • Στρυμών avatar
      Στρυμών @ Βαρλάμης Νίκος 09/11/2011 11:06:18

      Ο λαός , αφού ακούσει όλη την αλήθεια από τους πολιτικούς , θα πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες του και αποφασίσει στις εκλογές τι θέλει.Ήρθε η ώρα της αλήθειας για όλους , πολιτικούς και λαό.

  29. Tonia G. avatar
    Tonia G. 09/11/2011 10:33:55

    Αντώνη ακόμη υπάρχει χρόνος να κηρύξεις ξεκάθαρα και δυνατά πως ενώ τελικά δέχτηκες να διαπραγματευθείς με τον ΓΑΠ, δέχτηκες η "μεταβατική" να διαρκέσει 3 και παραπάνω μήνες και συζητούσες τη συμμετοχή και πολιτικών, το Δίδυμο της καταστροφής επιμένει στην καταστροφή της χώρας.

    Αντώνη υπάρχει ακόμη λίγος χρόνος (λίγες ώρες) για σένα να επαναφέρεις την περηφάνεια σε όλους τους Ελληνες και ειδικά στους ΝΔκράτες.

    Αντώνη κάνε διάγγελμα και δήλωσε πως αποχωρείς από κάθε άλλη διαπραγμάτευση και Ζήτα επιτακτικά την παραίτηση της Κυβέρνησης Παπανδρεου-Βενιζέλου για να διαπραγματευθείς με άλλο πρόσωπο από το ΠΑΣΟΚ το σχηματισμό αυτής της "μεταβατικής" Κυβέρνησης...

    Σου επισημαίνω δε πως οι Ευρωπαίοι την Παρασκευή εκβίαζαν πως μέχρι τη Δευτέρα ήθελαν Κυβέρνηση. Εχουμε ήδη Τεταρτη και Παπανδρέου-Βενιζέλος τους κάνουν πλάκα. Δηλάδη μόνο εσύ θα είσαι σωστός και τυπικός στην ώρα σου;

  30. ΝΙΚΟΣ Π avatar
    ΝΙΚΟΣ Π 09/11/2011 10:37:45

    ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΜΝΕΙΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΩΣ Θ'ΑΝΤΕΞΕΙ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Σ'ΑΥΤΗ ΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ΠΩΣ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ ΠΧ ΦΑΡΜΑΚΑ ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ ΚΛΠ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΡΕΥΣΤΟΤΗΤΑ;

  31. StarPowerNone avatar
    StarPowerNone 09/11/2011 10:42:08

    Γιατί αφιερώνεται τόση ενέργεια, τόση σκέψη, από τόσους σοβαρούς ανθρώπους για το ότι ΕΙΠΕ ένας Έλληνας ηγέτης ότι ΔΕΝ υπογράφει κάτι ταπεινωτικό;
    Δεν θα έπρεπε να είναι αυτό το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ;
    Ας περιμένουμε μέχρι το τέλος να δούμε αν και ποιος θα υπογράψει τι.
    Αξίζουμε όλοι μας καλύτερες συμπεριφορές από τους ηγέτες μας. Καλύτερη εκπροσώπηση και περισσότερη ΑΛΗΘΕΙΑ.
    Αντί να διαδηλώνουμε εναντίον των διάφορων ξένων, που στο κάτω-κάτω από άλλους εκλέγονται και άλλους εξυπηρετούν, ας αξιώνουμε από αυτούς που εμείς εκλέγουμε να μας εκπροσωπούν επάξια.

    • Tonia G. avatar
      Tonia G. @ StarPowerNone 09/11/2011 11:09:54

      Σωστότατο!

  32. NIK THE GREEK avatar
    NIK THE GREEK 09/11/2011 10:49:30

    Προταση,Παπαρηγα για πρωθυπουργος,ολα σ ενα,τιμια ειναι,νοικοκυρα ειναι θα μας γλυτωσει απο εκλογες και σαλια μαλια για τα προσεχη 70 χρονια,θα παψετε ν ακουτε χαχανουληδες και ξερολες απο τα καναλοδιαπλεκωμενα,θα υπαρχει μονο ο 902 δεξια στα FM,γιατι τοτε το καναλι του Περισου θα ειναι μεσα στα πραγματα και θα τα βλεπει απο μεσα προς τα εξω οποτε θαναι στα δεξια.Τι περιμενετε και γινανε τα νετρα μας τσαταλια, ΤΕΛΕΙΩΝΕΤΕ.

  33. Ο Καθένας avatar
    Ο Καθένας 09/11/2011 11:04:38

    Parsifal, πολύ καλό το άρθρο, συμφωνώ.
    Εύχομαι αυτό το "ΟΧΙ" να έχει συναίχεια.

  34. ΙΑΣΟΝΑΣ avatar
    ΙΑΣΟΝΑΣ 09/11/2011 11:08:13

    ΣΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ
    ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ
    ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΝΑΙ
    Ή ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΟΧΙ
    ΝΑ ΠΟΥΝΕ
    ΦΑΝΕΡΩΝΕΤΑΙ ΑΜΕΣΩΣ
    ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΕΤΟΙΜΟ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΤΟ ΝΑΙ
    ΚΑΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΟ
    ΠΕΡΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΤΟΥ
    Ο ΑΡΝΗΘΕΙΣ ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΙΩΝΕΙ
    ΑΝ ΡΩΤΙΟΥΝΤΑΝ
    ΠΑΛΙ ΟΧΙ ΘΑ ΞΑΝΑΛΕΓΕ
    ΚΙ ΟΜΩΣ ΤΟΝ ΚΑΤΑΒΑΛΛΕΙ
    ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΟΧΙ
    ΤΟ ΣΩΣΤΟ
    ΕΙΣ ΟΛΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ

    Κ.ΚΑΒΑΦΗΣ

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ ΙΑΣΟΝΑΣ 09/11/2011 14:48:49

      Πολύ επίκαιρος για την περίπτωση μας ο Αλλεξανδρινός.
      Τα πράγματα βέβαια είναι απείρως δυσκολότερα όταν τα "ΝΑΙ" σου και τα "ΟΧΙ" σου δεν αφορούν μόνο εσένα αλλά ένα ολόκληρο λαό.

  35. Tonia G. avatar
    Tonia G. 09/11/2011 11:47:03

    To δίλημμα για μια υπογραφή είναι ψεύτικο και προσχηματικό.
    Το δίλημμα ήταν και είναι Μνημόνιο ή ΟΧΙ.
    Το δίλημμα ήταν και είναι συμμετοχή στο λάθος ή ΟΧΙ.
    Το δίλημμα είναι παραπομπή σε δίκη των υπευθύνων που έβαλαν το ΔΝΤ στο ευρώ.
    Το ΔΙΛΗΜΜΑ είναι ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ή ΟΧΙ.

    Ολα τα υπόλοιπα είναι για Ιθαγενείς ψηφοφόρους... και η συντριπτικη πλειοψηφία των ΝΔκρατων - θα πρέπει να ξέρει η ΣΥΓΓΡΟΥ - δεν είναι τέτοιοι.

    • StarPowerNone avatar
      StarPowerNone @ Tonia G. 09/11/2011 13:02:48

      Σωστότατο!!!
      (και όχι από απλή φιλοφροσύνη και αμοιβαιότητα.)

  36. markos avatar
    markos 09/11/2011 12:02:17

    Σορρυ αλλα και ο τζεφρυ δεν ζητησε δημοψηφισμα οταν του εβαλαν το μαχαιρι στο λαιμο?

    • αριστερος avatar
      αριστερος @ markos 09/11/2011 12:11:06

      ναι αλλα με σκοπο να του πουμε ναι,τοσο γκαου......

  37. drider avatar
    drider 09/11/2011 12:08:41

    Μα δεν κάνουν και τίποτα άλλο... Ρωτήστε τον υπουργό ή το γενικό γραμματέα της γειτονιάς σας να σας πει αν υπογράφει ή όχι!

    Πάντως όπως και να έχει μπράβο στον ΑΣ.

  38. αριστερος avatar
    αριστερος 09/11/2011 12:10:11

    Μονο δεξιοι εχουν πει οχι,απο Μεταξα αμα ξεκινησουμε ,ειναι ευκολο να βγαλουμε συμπερασματα.

  39. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 09/11/2011 12:12:55

    Εκείνοι που θεωρουν το "Όχι" του Καραμανλή στο σχέδιο Ανάν ως "μισό", είναι προφανές ότι αγνοούν πως σε αυτήν τη στάση αναμφίβολα στηρίχτηκε το απόλυτο"Όχι" του αείμνηστου Τ. Παπαδόπουλου. Όσο για τον Σαμαρά, είναι αυτονόητο πως του πιστώνεται θετικά το "δεν υπογράφω", ωστόσο μάλλον έπρεπε να το πει εξαρχής και να επιμείνει στις εκλογές.

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ καθρέφτης 09/11/2011 15:03:14

      O Καραμανλής είπε αυτό το "μισό όχι" στο σχέδιο Ανάν διότι ήταν ρεαλιστής και αντιλαμβανόταν 1. ποια είναι η διεθνής πραγματικότητα γύρω του και 2. ότι το τυχόν "ολόκληρο όχι" και μάλιστα για μια υπόθεση που αφορούσε όχι την Ελλάδα αλλά την Κύπρο δεν θα βοηθούσε περισσότερο από το "θα στηρίξουμε την όποια απόφαση του Κυπριακού λαού".
      Οσο για το "οχι" του Σαμαρά δεν ξέρω πόσο θα διαρκέσει ούτε τις συνέπειες του. Νομίζω ότι δεν διαβάζει σωστά αυτό που διάβασε σωστά ο Καραμανλής , την διεθνή πραγματικότητα.

  40. trifont avatar
    trifont 09/11/2011 12:23:26

    Αν χρεωκοπήσουμε εξαιτίας ενός περήφανου όχι, δεν θα είμαι καθόλου περήφανος για το πολιτικό μας σύστημα. Τότε θα λέμε μπράβο Σαμαρά που τους τα είπες ωραία?

    Περήφανη εξωτερική πολιτική κάνεις όταν δεν έχεις ανάγκη κανέναν. Εμείς καταντήσαμε ναρκομανείς που ψάχνουμε την δόση μας (την 6η, την 7η .. )

    Ας κάνουμε απεξάρτηση και μετά λέμε τα βροντερά ΟΧΙ.

    Χρεωκοπημένοι και περήφανοι μαζί ΔΕΝ γίνεται.

  41. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 09/11/2011 12:38:51

    Από ένα σωρό ιδιωτικές διαβουλεύσεις (γερόντων και λοιπών) είναι προφανές και στην πιάτσα ότι ο Βενιζέλος πάει να ελεγξει την "Κυβέρνηση Χωρίς Ονομα".

    Ο Βενιζέλος είναι εκπροσωπος της ευρω-κρατικο-δίαιτης τάξης και ξέρουμε τίνοε εκπρόσωπος είναι αυτή.

    Θυμίζω ότι στο άστοχο ή μη θέμα του Δημοψηφίσματος του ΓΑΠ, ξεδηκώθηκε η ...Μιλένα και η Καϊλή.

    Θυμίζω ότι ΟΛΟΙ είμαστε υπέρ εκλογων και όχι υπέρ αχυρανθρώπων που θα παραδώσουν τα κλειδιά.

    Ακόμα και τώρα, να αποσύρει ο Σαμαράς την στήριξη από μια διαδικασία καμαρίλας που όχι μόνο δεν σώζει την χώρα, αλλά μας εξευτελίζει όλο και περισσότερο. Και εάν ("εάν") γίνουν εκλογές θα είναι αυτός εναντίον Βενιζέλου. Μιά χαρά την πήγαινε την Υπέρβαση. Εχει κάθε παραγματική δικαιολογία να κάνει πίσω μετά το τελευταίο διήμερο. Η Κυβέρνηση Χωρίς Όνομα θα έχει άρωμα Μπενυ.

  42. Γιώργος Π avatar
    Γιώργος Π 09/11/2011 12:39:40

    Δεν έχετε καταλάβαι ούτε εσείς ότι σημασία δεν έχει ΤΙ ΛΕΓΕΤΑΙ αλλά τι ΠΡΑΤΕΤΑΙ.
    Το είπα ξείπα κατάντησε Εθνικό σπόρ με πρωταθλητή τον Καρατζαφέρη και έπονται πλέον από κοντά και οι υπόλοιποι.
    Γιαυτό λοιπόν ας κρατήσουμε μικρό καλάθι γιατί οι εκβιασμοί είναι μεγάλοι και ο Σαμαράς έδειξε ότι τελικά δεν άντεξε την πιέση του εγχώριου και διεθνούς κατεστημένου και μερίδας των βουλευτών του που θέλουν να αρεστοί στους καναλάρχες ,τις τράπεζες και τους μεγαλοεργολάβους...

    • Factorx avatar
      Factorx @ Γιώργος Π 09/11/2011 13:09:04

      Σοβαρά ε; Γι αυτό θα βγει σε λίγο ο Παπαδήμος

  43. dimsag avatar
    dimsag 09/11/2011 12:43:16

    Αναφέρομαι σε αρκετούς που σχολίασαν παραπάνω.. Σε όλους (σας) δηλαδή που υποστηρίζεται τόσο ένθερμα κάθε κίνηση του κ. Σαμαρά. Και σας μιλάει κάποιος που τον υποστήριζε καιρό... Ο Σαμαράς είναι τα ίδια σκ...τά με τον Παπανδρέου. Η Ελλάδα δεν αντέχει άλλη μιζέρια των πολιτικών "ηγετών" της. Και αυτού οι δύο έχουν φτάσει την μιζέρια στα άκρα.. Ο βούρκος που κυλιέται η χώρα μας δεν ξεπλένεται από ένα μάτσο χάλια πολιτικών που για το κομματικό τους συμφέρον δεν θέλουν σε καμία περίπτωση να συνεργαστούν ώστε να μας βγάλουν από τα σκατά που έχουμε πέσει.. 4 μέρες προσπαθούν να αποφασίσουν ποιος θα είναι ο επόμενος πρωθυπουργός. ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ.. Ο άλλος δεν θέλεις να είναι κάποιος μη πασόκος και ο άλλος δεν θέλει χάσει μελλοντικές ψήφους! Δεν με νοιάζει αν θα βγει ο Σαμαράς στις επόμενες εκλογές.. Η κατάσταση πλέον δεν χωράει μικροκομματικά τερτίπια.. ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΗ ΜΗΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ.. Αλλά μην ακούω ότι ο Σαμαράς είναι ο σωτήρας μας.. Όλοι τους φταίνε που είμαστε εδώ τώρα.. ΕΣΕΙΣ ΦΤΑΙΤΕ (οι παραπάνω) ΠΟΥ Η ΧΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΙ..

  44. Γιώργος Π avatar
    Γιώργος Π 09/11/2011 13:05:32

    Αναρωτήθηκε κανείς αν τα 15 χρόνια ψυγείο - καραντίνα που έφαγε ο Σαμαράς τον "συνέτισαν" ώστε να γίνει πιο υπάκουος στις προσταγές των διεθνών νταβατζήδων;

    Την απάντηση μόνο ο ίδιος μπορεί να την δώσει...

    • Factorx avatar
      Factorx @ Γιώργος Π 09/11/2011 13:07:45

      Σου θυμίζω το "δεν συμβιβάζομαι"

  45. Εκπαιδευτικός avatar
    Εκπαιδευτικός 09/11/2011 13:13:27

    Αντώνη τα σχόλια δηλώνουν πώς ο κόσμος δεν θα καταπιεί το δεν υπογράφω μεν, αλλά δεσμεύομαι προφορικά δε,και στο τέλος το ψηφίζω κι εγώ και το επικυρώνω. Εύχομαι η χτεσινή αντρίκια πατριωτική σου κίνηση να συνοδευτεί με άρνηση αποδοχής και καταψήφιση της δανειακής σύμβασης όταν έρθει η στιγμή. Έκανες τις κινήσεις σου , και τις υποτελείς και τις αδέσμευτες και βολιδοσκόπησες αντιδράσεις. Πλέον ξέρεις τι θα επακολουθήσει σε κάθε περίπτωση. Εσύ αποφασίζεις.

  46. Ορτικι Ορτικαδ avatar
    Ορτικι Ορτικαδ 09/11/2011 13:18:30

    Τα δακρυα της ψυχης μας να ποτιζουν το δεντρο της αξιοπρεπειας του Προεδρου μας ακομα και αν χρειαστει να υπογραψεις.Αληθεια Προεδρε εισαι στην καρδια μας με την απαντηση που εδωσες στον Ολι Ρεν.

  47. ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΑΛΟΝΙΚΑ avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΑΛΟΝΙΚΑ 09/11/2011 13:21:05

    ΜΟΝΟ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΑΣΑΝ .

    Ο Καραμανλής είπε ΟΧΙ στο σχέδιο Αννάν.
    Ο γιωργάκης είπε ΝΑΙ.
    Ο Καραμανλής είπε ΟΧΙ στην αντιπυραυλική ασπίδα των ΝΤΑΒΑΤΖΙΔΩΝ του κόσμου. Βουκουρέστι.
    Ο γιωργάκης είπε ΝΑΙ.
    ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ

    • ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
      ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ @ ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΑΛΟΝΙΚΑ 09/11/2011 14:43:30

      ++++++++++++++++

  48. amt avatar
    amt 09/11/2011 13:22:09

    Διαβάστε κι αυτό http://www.nytimes.com/2011/06/30/opinion/30mazower.html?_r=1 και στείλτε το εκεί που πρέπει, μπας και πείσουν τον Σαμαρά να απεμπλακεί πλήρως απ' αυτή την ιστορία της συγκυβέρνησης. Κι από συνένοχος ξαναγίνει ήρωας και μάλιστα πρωτοπόρος σ' όλη την ευρώπη.

  49. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 09/11/2011 13:45:49

    Το "αν χρεοκοπήσουμε" μόνο ως ανέκδοτο μπορεί να εκληφθεί. Διότι έχουμε χρεοκοπήσει και λείπει η υπογραφή. Το αν θα πτωχεύσουμε επίσημα και με όλες τις τιμές, είναι πιο ακριβές. Αλλά επειδή και αυτό δεν είναι πολύ μακριά, το ψευδοδίλημμα δεν υπάρχει. Να καταλάβω τις πιέσεις, αλλά όχι την... παράταση που βαφτιζεται σωτηρία. Επομένως, αυτό που θα έμενε μετά είναι το Όχι". Και φυσικά θα προϋπέθετε και την τιμωρία των υπεύθυνων για να είναι πληρες και αδιασάλευτο.

  50. Alexios Tegos avatar
    Alexios Tegos 09/11/2011 13:51:10

    Το 1941 οι προδοτες για να δικαιολογησουν την προδοσια τους ελεγαν οτι οι
    Γερμανοι ειναι φιλοι μας και μας αγαπανε!

  51. politco on avatar
    politco on 09/11/2011 14:30:33

    έχω πολύ καιρώ να συνομιλλήσω αν και σας διαβάζω και δεν σας κρύβω όλους σας ότι τόσο καιρό μείμαι περήφανος με τις θέσεις σας . Πλην όμως ανγκάστηκα να επανέλθω και να γράψω δυο σειρές για ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΑ. Ποιοι είναι αυτοί νπου πρέπει να είναι πάνω από τον Λαό; Ποιοί είναι αυτοί που θα υποδείξουν στον Σαμαρά και σε μία γνήσια Εθνική παράταξη τι θα κάμει κι αυτός και εμείς ; ΑΠΟΡΩ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΥΓΙΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΧΑΡΤΙ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΣΑΜΑΡΑΣ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΚΑΔΡΟ ΜΕ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΟΠΩΣ ΓΑΠ, ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ, ΚΑΚΛΑΜΑΝΗΣ Κ.Λ.Π. !!! ΕΑΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΚΕΦΤΩ ΠΛΕΟΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΟΤΙ ΑΝΗΚΩ ΠΛΕΟΝ Σ' ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΧΩΡΟ . Ε Λ Ε Ο Σ !!!

  52. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 09/11/2011 14:34:37

    Μην ξεχνάμε ότι όλη αυτή η ιστορία που κατέληξε στην αποκαθήλωση ΓΑΠ ξεκίνησε με το ΟΧΙ του λαού και των μαθητών στην επέτειο της 28.11.

    Ο Αντώνης Σαμαράς κινήθηκε επιδέξια και πέτυχε να εκμεταλλευτεί το τραγικό λάθος στο οποίο περιέπεσε ο ΓΑΠ που φοβήθηκε τα χειρότερα. Όπως αναφέρθηκε σε γαλλικό κανάλι ειδήσεων οι αλλαγές στην ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων έγιναν γιατί η προηγούμενη ηγεσία αρνήθηκε την χρησιμοποίηση του στρατού για τη καταστολή λαϊκών εξεγέρσεων, ενώ είχαν παρατηρηθεί κρούσματα ανυπακοής από τα σώματα ασφαλείας.
    Η απομάκρυνση ΓΑΠ από την πρωθυπουργία έπρεπε να είναι ΠΡΩΤΟΣ ΣΤΟΧΟΣ και από αυτή την άποψη ο ΑΣ πέτυχε το στόχο του.

    Παραμένει όμως ένα τεράστιο ερωτηματικό : γιατί βιάστηκε να ανακοινώσει την υπογραφή της νέας δανειακής σύμβασης που μάλιστα εμπεριέχει την υπαγωγή των ελληνικών ομολόγων στο αγγλικό δίκαιο και άρα την εκχώρηση κυριαρχίας, όρο που μάλιστα δεν είχε μπει ούτε στη Πορτογαλλία ;
    O ισχυρισμός ότι εδώ που μας έφτασε η πολιτική ΓΑΠ και η απώλεια αξιοπιστίας έφθασε σε σημείο να μας ζητάνε την παραχώρηση της εθνικής κυριαρχίας δεν στέκει : ας τους θυμίσει ο Πρόεδρος ότι οι ίδιοι εκθείαζαν μέχρι τώρα τον ΓΑΠ και τον παρασημοφορούσαν διά χειρός Άκερμαν.

    Ο Αντώνης Σαμαράς με την άρνησή του να υπογράψει βάζει τα πράγματα εν μέρει στη θέση τους. Αναμένουμε ολοκληρωτική απάντηση σε σχέση με τις δανειακές συμβάσεις, τα μέτρα που επιδεινώνουν την ύφεση, τη παραχώρηση εθνικής κυριαρχίας και κυρίως να εκφράσει στους Όλι Ρεν, Μέρκελ, Σαρκοζί την απώλεια εμπιστοσύνης εκ μέρους του ελληνικού λαού προς την ΕΕ και τη Τρόϊκα. Τώρα που πέφτει και η Ιταλία, πέφτει και ο μύθος ότι για τη κρίση στην ΕΕ έφταιγε αποκλειστικά η Ελλάδα. Περιμένουμε εξηγήσεις από τον ΑΣ για να αποκατασταθεί πλήρως και η δική μας εμπιστοσύνη.

  53. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 09/11/2011 14:48:42

    1981-2011
    Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΚΔΙΚΕΙΤΑΙ. ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΑΚΟΜΑ.
    Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΙΛΙΚΤΗ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ.
    ΘΑ ΕΚΠΛΑΓΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ. ΕΙΤΕ ΑΝΥΠΟΜΟΝΟΙ ,ΕΙΤΕ ΔΥΣΠΙΣΤΟΥΝΤΕΣ.
    ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΠΕΦΤΕΙ Ο ΚΛΗΡΟΣ ΤΗΣ ΑΝΟΡΘΩΣΗΣ
    ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ. ΣΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ.

  54. Ηλίας Κόπα avatar
    Ηλίας Κόπα 09/11/2011 14:50:09

    Ο ένας χειρότερος από τον άλλον..Όλοι περιμένουν τις εκλογές αλλά γιατί?να ψηφίσουμε ΠΟΙΟΝ?Όλοι στο ίδιο τρυπάκι είναι,όλοι πράττουν για τα συμφέροντά τους!

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Ηλίας Κόπα 09/11/2011 20:56:50

      ΕΣΥ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙΣ ΤΟΝ ΒΕΡΓΗ.

  55. BlueSky avatar
    BlueSky 09/11/2011 14:55:03

    Ελπίζω ο Α. Σαμαράς, ως Σαμαράς-υπεύθυνος και επόμενος Πρωθυπουργός-αξιόπιστος, να παραμείνει στο ΟΧΙ, απέναντι στο Νεοναζί Ο.Ρεν. Ως απλός πολίτης αυτής της χώρας, οφείλω να επιστήσω την προσοχή του Προέδρου απέναντι στα κελέυσματα των βαρβάρων εκτός χώρας και των βαρβαροπασόκων εντός. Πρόεδρε να 'χεις υπόψη ''homo homini lupus''.

  56. firiki2010 avatar
    firiki2010 09/11/2011 15:40:43

    Μεγάλος έρωτας με τα "όχι" απο την συντριπτική πλειοψηφία των σχολιαστών . Να θυμίσω ότι όταν τα "οχι" ελέχθησαν αδιαφορώντας για το διεθνές περιβάλλον και τις δικές μας δυνατότητες μπλέξαμε άσχημα;;; Να θυμίσω ότι με την οικονομία στα τάρταρα εθνική ανεξαρτησία ούτως ή άλλως δεν υπάρχει;;; Και τέλος να θυμίσω ότι τον σεβασμό που απαιτούμε δεν κάναμε τίποτα για να τον κερδίσουμε;;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ firiki2010 09/11/2011 15:49:35

      Να θυμίσω ότι την ίδια (και χειρότερη) κινδυνολογία αναπαρήγαγαν και οι ανανιστές στην Κύπρο το 2004; Το πόσο "έμπλεξε άσχημα" η Κύπρος, βέβαια, το βλέπουμε σήμερα με τις στρατηγικές της συμμαχίες και την οσονούπω εκμετάλλευση της ΑΟΖ που όρισε.

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ Αυριανιστής 09/11/2011 16:57:30

        Η Κύπρος είπε όχι σε ένα απολύτως αντιλειτουργικό και επικίνδυνο σχέδιο Ανάν και δεν το έκανε αγνοώντας τις συνθήκες που επικρατούσαν κι αν θέλεις πήρε ένα (ελάχιστο κατά την άποψη μου) ρίσκο προκειμένου να αποφύγει ένα τρομακτικό κίδυνο: να γίνει όμηρος του θύτη της , να μοιρασθεί μαζί του την ευημερία της και να του παραδώσει την ασφάλεια της.
        Επειδή το ΟΧΙ της Κύπρου ήταν σωστό , δεν σημαίνει ότι όλα τα "οχι" είναι σωστά.

  57. ΚΩΣΤΑΣ ΑΠΕΡΓΗΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΑΠΕΡΓΗΣ 09/11/2011 17:02:47

    Το φαινόμενο Παπανδρέου στα μάτια του ελληνικού λαού, που ώστόσο έχει τεράστιες ευθύνες για τον αθεράπευτο ιστορικό παιδισμό του , που επέτρεψε σε ένα ολοστρόγγυλο πολιτικό μηδενικό , όπως ο Γιωργάκης, να παίξει κορώνα γράμματα , όχι μόνο το παρόν , αλλά και το μέλλον του λαού μας, είναι άξιο διαπόμπευσης.Το χιούμορ είναι ο μοναδικός τρόπος αποδομήσεως των απολιθωμάτων , είναι η λαική ερμηνευτική στην ιδανική έκφραση στην ιδανική εκφραση της,αλλά για να δώσει καρπό θέλει και το συμπλήρωμα της ώριμης δομήσεως. . Ο Λαζόπουλος , σαν σύγχρονος Αριστοφάνης, έπραξε εκείνο που ανήκει στην δικαιοδοσία της σάτιρας.Μένει το συμπλήρωμα της ώριμης δομήσεως..Αυτήν καινουρια ορμή φέρνει σήμερα στην πολιτική μας ζωή ο Αντώνης Σαμαράς. Το σύστημα γκρεμίστηκε, πρέπει να το ξαναχτίσουμε από τα θεμέλια , όχι από τα κεραμίδια….Ο Σαμαράς, σήμερα είπε ένα , ΜΕΓΑΛΟ ΟΧΙ.τηρουμένων των αναλογιών εφάμμιλο με κείνο του Ι.Μεταξά, απέναντι στον Μουσολίνι.Ο Πρωθυπουργός των σκοτεινών ΜΑΛΙΣΤΑ, απέρχεται Η Πατρίδα μας βγαίνει ξανά με όρους πολιτικής περηφάνιας στο διεθνές πολιτικό .Η Ευρώπη αν είναι η Ευρώπη , κοιτίδα των πολιτιστικών αξιών τηςανθρωπότητας και κληρονόμος της Ελληνικής Δημοκρατίας, του Ρωμαικού Δικαίου, του Βυζαντινού πολιτισμού, της Αναγέννησης και του Διαφωτισμού και όχι το χρηματηστηριακό πρακτορείο του Σορος, πρέπει να αλλάξει στάση . απέναντι στην Πατρίδα μας. Τέλειωσαν, οι Μαλιστάνθρωποι, οι Χειροκροτητές , τα θλιβερά διαπλεκόμενα. Ο ‘Τρελαντώνης», επίγονος μιας γενιάς, σκυταλοδρόμου των εθνικών μας παραδόσεων, είναι ο μόνος εγγυητής της Εθνικής μας ανάκαμψης.

  58. Σωτήρης Παπαδημητρίου avatar
    Σωτήρης Παπαδημητρίου 09/11/2011 17:19:28

    Ο τελευταίος Έλληνας πολιτικός που είπε ΟΧΙ στους μεγάλους ήταν ο Κώστας Καραμανλής, στα μούτρα του Μπους, βάζοντας βέτο στην είσοδο των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ. Είπε ΟΧΙ στον Μπράιζα, όταν του είπε να ακυρώσει το σχέδιο του αγωγού Μπουργκάς Αλεξανδρούπολη.
    έναν Καραμανλή χρειάζεται η χώρα και πάλι αυτές τις ώρες.
    Νομίζω ότι τώρα είναι η ωρα της επιστροφής.

  59. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 09/11/2011 17:24:36

    Παρακαλώ τον Φάκτωρα να τονίσει με ξεχωριστές δημοσιεύσεις το θέμα που θα θίξω αμέσως παρακάτω γιατί κινδυνεύει να διαρραγεί το μέτωπο που στηρίζει το Σαμαρά μόνο και μόνο γιατί μας τυφλώνει η προπαγάνδα αριστερίστικου τύπου.


    Εδώ συμβαίνει το εξής: Έχουμε τόσο εθιστεί από τις μειοδοτικές κινήσεις και υποχωρήσεις του ΓΑΠ, και ειδικά με την de facto αποδοχή της πρώτης δανειακής σύμβασης η οποία ποτέ δεν κυρώθηκε de jure (παρά μόνο έγινε απλή αναφορά αυτής στο πρώτο Μνημόνιο που ψήφισε το ΠΑΣΟΚ με τα καλά παιδιά Καρατζαφέρ και Μπακογιάννη) που νομίζουμε, πιστεύουμε, δεν αμφισβητούμε καν, δεν έχουμε ουδεμία έστω και αμυδρή αμφιβολία δηλαδή διαρρηγνύουμε τα ιμάτιά μας ότι και η νέα δανειακή σύμβαση θα έχει ακριβώς το ίδιο περιεχόμενο με την πρώτη (εφαρμοστέο αγγλικό δίκαιο, γενική άρση εθνικής ασυλίας κ.α.).

    Από που προκύπτει αυτό; Θέλω κάποιος υπεύθυνα να μου το πει. Να μου δείξει τα στοιχεία του και τις σίγουρες πληροφορίες του. Υπάρχουν τέτοιες; Ποιές είναι. Ντοκουμέντα.

    Απλά δεν υπάρχουν!! Και κλάμα οι μνημονιακοί και οι νταβατζήδες των ΜΜΕ που ονειρεύονται ξεπουλήματα της δημόσιας περιουσίας για γίνουν μεσάζοντες των ξένων στην Ελλάδα.

    Ξυπνήστε όλοι. Τώρα! Μην σας παίρνει από κάτω. Αυτές οι αποικιοκρατικές προβλέψεις οι οποίες περιέχονταν στην παλιά δανειακή σύμβαση (που ο Παπανδρέου δεν έφερε στη βουλή επαναλαμβάνω) ήταν παράνομες και αντίθετες με τις ευρωπαϊκές συνθήκες. Δεν επιτρέπεται σε κράτος μέλος της όταν δανείζεται από άλλο κράτος μέλος ή ακόμα περισσότερο από την ίδια την Ε.Ε. να υπαγάγει τη σύμβαση στο αγγλικό δίκαιο. Δεν είναι αντισυμβαλλόμενο μέρος της σύμβασης η Βρετανία για να υπάρχει επιτρεπτή υπαγωγή. Εφόσον λοιπόν το ένα μέλος της τρόϊκας είναι η Ε.Ε. μπορούμε να προβάλουμε ένα τέτοιο επιχείρημα ασχέτως αν διαφωνεί ενδεχομένως το ΔΝΤ. Αν θέλουμε να το χοντρύνουμε, μπορούμε να ζητήσουμε την προηγούμενη γνωμοδότηση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου. Το ίδιο ισχύει και για τη γενική άρση εθνικής ασυλίας. Είναι αδύνατον να γίνει κάτι τέτοιο αποδεκτό με βάση το ευρωπαϊκό, κοινοτικό και ενωσιακό δίκαιο.

    Επομένως, είναι και αυτό θέμα ... (ποιά είναι η μαγική λέξη;) ...
    .... Δ Ι Α Π Ρ Α Γ Μ Α Τ Ε Υ Σ Η Σ !

    Αρκεί αυτός που θα κληθεί να διαπραγματευτεί να μην είναι σαν τον Παπανδρέου.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 09/11/2011 17:30:42

      Δεν επιτρέπεται σε κράτος μέλος της Ε.Ε. όταν δανείζεται από άλλο κράτος μέλος ή ακόμα περισσότερο από την ίδια την Ε.Ε. να υπαγάγει τη σύμβαση στο αγγλικό δίκαιο.

  60. Γιάννης avatar
    Γιάννης 09/11/2011 20:21:46

    Ο Έβερτ για την μετοχοποίηση του ΟΤΕ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.