#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/05/2012 20:48
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Πόλεμος» δημοσκοπήσεων: μπροστά η ΝΔ, ο ΣΥΡΙΖΑ καραδοκεί



(Ανανεωμένο) Η πρωτοπορία του ΣΥΡΙΖΑ στις πρώτες μετεκλογικές δημοσκοπήσεις, έτεινε να δημιουργήσει ένα κλίμα υπέρ της Κουμουνδούρου. Υπό τον αντίκτυπο των ταξιδιών των πολιτικών αρχηγών στην Ευρώπη, αλλά και των εσωτερικών εξελίξεων, μεταγραφών, δηλώσεων και αντεγκλήσεων, το κλίμα σαφώς αντιστρέφεται. Η διαφορά υπέρ της ΝΔ κυμαίνεται από το ισχνό 1,1% έως το σημαντικό 5,7%.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα της πρόθεσης ψήφου των τεσσάρων τελευταίων δημοσκοπήσεων:

ALCO

Στις 2,5 μονάδες βρίσκεται η διαφορά μεταξύ Νέας Δημοκρατίας και ΣΥΡΙΖΑ σύμφωνα με τη δημοσκόπηση της εταιρείας ALCO στην οποία η ΝΔ είναι πρώτο κόμμα με 25,6% ενώ το κόμμα του Αλέξη Τσίπρα ακολουθεί με 22,9%.

Στη δημοσκόπηση που έγινε για λογαριασμό του «Πρώτου Θέματος» τρίτο κόμμα είναι το ΠΑΣΟΚ με 14%, οι  Ανεξάρτητοι Έλληνες έπονται με 6,4% και ακολουθεί το ΚΚΕ με 5,6%, ενώ ΔημΑρ και ΧΑ κινούνται μαζί περί το 4,6%.

Προβάδισμα έναντι του Αλέξη Τσίπρα έχει ο Αντώνης Σαμαράς στο ερώτημα για το ποιος από τους δύο διασφαλίζει καλύτερα την Ελλάδα στην Ευρώπη, καθώς, σύμφωνα με την ALCO, τον πρόεδρο της ΝΔ επιλέγει το 42%, έναντι 24%, που επιλέγει τον επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ.

Κάπα Research

Σε δημοσκόπηση της Κάπα Research, που δημοσιεύει το Βήμα της Κυριακής, η ΝΔ στην πρόθεση ψήφου συγκεντρώνει το 25,8%, έναντι 20,1% του ΣΥΡΙΖΑ και ακολουθούν το ΠΑΣΟΚ με 13%, το ΚΚΕ με 6,3%, οι Ανεξάρτητοι Έλληνες με 5,4%, η ΔΗΜΑΡ με 5,3% και η Χρυσή Αυγή με 5,2%.

Μεγάλη διαφορά και άνετη επικράτηση της ΝΔ καταγράφει αυτή η έρευνα, με το κόμμα του Α. Σαμαρά κοντά στο 26%, τον ΣΥΡΙΖΑ περί το 20%, ενώ τους ΑΝΕΛ στο μισό του εκλογικού του ποσοστού, περί το 5,4%. Κατά τα λοιπά τα αποτελέσματα συμβαδίζουν με αυτά της ALCO.

MARC


Προβάδισμα τριών μονάδων για τη ΝΔ δίνει και η δημοσκόπηση της ΜARC, που δημοσιεύει το Έθνος της Κυριακής, καθώς συγκεντρώνει το 25,2%, έναντι 23,2% του ΣΥΡΙΖΑ. Ακολουθούν το ΠΑΣΟΚ με 12,6%, οι Ανεξάρτητοι Έλληνες με 6,6%, η ΔΗΜΑΡ με 5,3%, το ΚΚΕ με 4,5%, η Χρυσή Αυγή με 4,4%,  ενώ εμφανίζει και τη Δημιουργία Ξανά/Δράση σε ποσοστό εισόδου στη Βουλή, 3,8%.

Σύμφωνα με τη MARC, το 64,8% των πολιτών εκτιμά πως θα πρέπει να προχωρήσουμε σε σκληρή επαναδιαπραγμάτευση των όρων του Μνημονίου, την ώρα που το 21,1% ζητά την ακύρωση της συμφωνίας και την καταγγελία του Μνημονίου.

MRB

Μάχη στήθος με στήθος, δείχνει η δημοσκόπηση της MRB για τη REAL NEWS, καθώς ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ συγκεντρώνουν 23,3% και 22,2%, αντίστοιχα. Ακολουθούν το ΠΑΣΟΚ με 13,8%, οι Ανεξάρτητοι Έλληνες με 7%, η ΔΗΜΑΡ με 5,7%, το ΚΚΕ με 5% και η Χρυσή Αυγή με 4%.

Στην παράσταση νίκης, σύμφωνα με την ίδια εταιρεία, η ΝΔ έχει περάσει μπροστά, συγκεντρώνοντας το 42,9%, από το 33,1% που ήταν την περασμένη εβδομάδα, ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ από το 41,7% έχει πέσει στο 35,8%. Η μεγάλη πλειοψηφία (87,8%), εξάλλου, ζητά την παραμονή της χώρας στην ευρωζώνη, σύμφωνα με την MRB.

Από τη στιγμή που τέθηκε ως διακύβευμα των εκλογών η παραμονή της χώρας στην ΕΕ και το ευρώ ήταν ζήτημα χρόνου να αντιστραφεί η πρόθεση ψήφου. Ο ΣΥΡΙΖΑ πλέον θα προσπαθήσει να αμβλύνει τις εντυπώσεις και όσο θα πηγαίνουμε προς τις εκλογές, θα εμφανίζεται διαλλακτικότερος σε όλα τα θέματα. Στην Κουμουνδούρου έχουν σηκώσει ψηλά το θέμα της διαπλοκής, θέλοντας να απεγκλωβιστούν από την «καταγγελία του Μνημονίου», που αναμφισβήτητα τους κόστισε, και παράλληλα «κλείνουν το μάτι» στους μισθωτούς, εξαιρώντας τους σε δηλώσεις τους από την όποια μελλοντική φορολόγηση. Καταρτίζουν νέο οικονομικό πρόγραμμα «λογικότερο» του προηγούμενου, ενώ και σε όλα τα ζητήματα θα κάνουν ένα θεωρητικό άλμα προς τη σοσιαλδημοκρατία, έτσι ώστε να μην απωθούν πρώην ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ.

Επίσης ποντάρουν στον εφησυχασμό της ΝΔ, ότι τελικά θα είναι πρώτο κόμμα, κάτι που εκμεταλλεύτηκαν άριστα και στις εκλογές της 6ης Μαΐου.

Δεν είναι λίγοι αυτοί που υποστηρίζουν ότι ως φαβορί ο ΣΥΡΙΖΑ είναι αδύνατον να διανύσει όλο το διάστημα ως την 17/6 και να κερδίσει τις εκλογές, αλλά ως θεωρητικά και δημοσκοπικά δεύτερο κόμμα, μπορεί τελικά να τερματίσει πρώτος.

Μ.Ο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. GO avatar
    GO 26/05/2012 20:56:44

    Σας είχα προϊδεάσει, στο άρθρο για τη δημοσκόπηση της PUBLIC ISSUE:

    GO είπε:
    25/05/2012 στις 1:03 pm
    Πληροφορούμαι ότι την Κυριακή θα έχουμε πολλά και καλά δημοσκοπικά νέα και στην πρόθεση ψήφου και στην παράσταση νίκης.

  2. NTUA avatar
    NTUA 26/05/2012 21:14:53

    Πρόβλεψη για τις εκλογές της 5ης Μαΐου από τις ίδιε εταιρείες*:
    MRB: ΝΔ 23%, ΠΑΣΟΚ 14,5%, ΣΥΡΙΖΑ 11,9 %.
    KAPPA RESEARCH (ΠΡΟΘΕΣΗ ΨΗΦΟΥ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΓΩΓΗ ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΩΝ): ΝΔ 19, ΠΑΣΟΚ 14,2 ΚΚΕ 7,9, ΣΥΡΙΖΑ 6,8, ΑΝ. ΕΛΛ. 5,7.
    ALCO (ΠΡΟΘΕΣΗ ΨΗΦΟΥ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΓΩΓΗ ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΩΝ): ΝΔ 18,5, ΠΑΣΟΚ 13,3, ΚΚΕ 7, ΣΥΡΙΖΑ 7,9, ΑΝ. ΕΛΛ. 8,3.
    ΜARC: ΝΔ 21,9, ΠΑΣΟΚ 17,8, ΚΚΕ 9,2, ΣΥΡΙΖΑ 11, ΑΝ. ΕΛΛ. 10.4.

    Ενώ:
    PUBLIC ISSUE: ΝΔ 21,5 ΠΑΣΟΚ 14,5, ΣΥΡΙΖΑ 13, ΚΚΕ 11, ΑΝ. ΕΛΛ. 11.
    VPRC: ΝΔ 22, ΠΑΣΟΚ 14,5, ΣΥΡΙΖΑ 13, ΚΚΕ 11,5, ΑΝ. ΕΛΛ. 9.

    *Τούς έχετε εμπιστοσύνη; Μην εφησυχάζετε!

    • dikefalosaitos avatar
      dikefalosaitos @ NTUA 26/05/2012 21:24:40

      Βάλε ημερομηνία των συγκεκριμένων δημοσκοπήσεων.

      • NTUA avatar
        NTUA @ dikefalosaitos 26/05/2012 21:35:15

        MRB: 7-10 Απριλίου 2012
        MARC: 18 Απριλίου
        KAPPA RESEARCH: 19 Απριλίου
        ALCO: 19 Απριλίου

        PUBLIC ISUE: 17-19 Απριλίου

        • dikefalosaitos avatar
          dikefalosaitos @ NTUA 26/05/2012 22:00:10

          Οι προηγούμενες εκλογές παίχθηκαν επάνω σε άλλο ταμπλό.
          Η τάση ήταν σαφώς υπέρ ανελ και συνιστωσών και η τελευταία εβδομάδα ήταν τραγωδία για την ΝΔ, ενώ τώρα οι εκλογές είναι ένα τελείως διαφορετικό έργο.
          Ελπίζω μόνο να μην κάνουν τα προηγούμενα τραγικά λάθη.
          Ίδωμεν.

        • Σφύριζας avatar
          Σφύριζας @ NTUA 26/05/2012 22:20:17

          Τι Απριλίου έλεος!

      • Theo avatar
        Theo @ dikefalosaitos 26/05/2012 21:35:57

        Η PUBLIC ISSUE και η VPRC είναι οι πιο αξιόπιστες εταιρείες δημοσκοπήσεων!

        • Γεώργιος avatar
          Γεώργιος @ Theo 27/05/2012 08:18:31

          Συμφωνώ.

      • Γεώργιος avatar
        Γεώργιος @ dikefalosaitos 27/05/2012 08:15:07

        Αν θυμάμαι καλά ήταν γύρω στις 18 Απριλίου , λίγες μέρες πριν τις εκλογές της 6ης Μάη.

    • GSV avatar
      GSV @ NTUA 26/05/2012 21:30:53

      Υπαρχει μια διαφορα φιλε μου τωρα ομως,

      Επειδη η προηγουμενη εκλογικη διαδικασια ειναι πολυ προσφατη και καταγραφηκε πληρως η ρευστοτητα του εκλογικου σωματος, τα αποτελεσματα των δημοσκοπησεων που παρουσιαζονται τωρα σταθμιζονται με πολυ πιο ασφαλες τροπο απο οτι πριν τις εκλογες της 6ης μαιου που τα παντα σταθμιζονταν συμφωνα με το τοπιο των εκλογων του 2009.

      Και αυτο εχει να κανει κυριως με την επιλογη του δειγματος!!

      • NTUA avatar
        NTUA @ GSV 26/05/2012 21:41:49

        Πόσο αξιόπιστη μπορεί ναείναι αυτή η "στάθμιση" όταν οι ίδιες αυτές οι δημοσκοπήσεις βρίσκουν ότι ένας στους τρείς θα ψηφίσει άλλο κόμμα;

        • GSV avatar
          GSV @ NTUA 26/05/2012 21:48:31

          Γιαυτο φιλε μου επειδη το πολιτικο τοπιο ειναι ρευστο τη μεγαλυτερη αξια την εχει η παρασταση νικης. Ενα μεγεθος που δεν δινει καταταξεις, κομματικα ποσοστα αλλα δινει τη γενικη πεποιθηση του εκλογικου σωματος ανεξαρτητως κομματικης ταυτοτητας, ως προς το πρωτο κομμα.

          Η παρασταση νικης δεν εχει ερθει ποτε σε αντιθεση με το τελικο εκλογικο αποτελεσμα. Ακομα και τη περιοδο πριν τις εκλογες της 6ης μαιου, το κοινο στοιχειο ολων των δημοσκοπησεων ηταν η πρωτια της ΝΔ στη παρασταση νικης.

    • konstantinos avatar
      konstantinos @ NTUA 26/05/2012 21:31:20

      O Μαιοs ηταν ειδικη περιπτωση. Φροντισε ο Τσιπραs και η παρεα του να προσγειωσει και τον πλεον καλοπιστο υποστηρικτη του στην πραγματικοτητα. Στιs προηγουμενεs εκλογεs εγω και οι Τ συγγενειs μου απειχαμε. Τωρα ολοταχωs επαρχια για να ψηφησουμε. Και βεβαια κανειs εφησυχασμοs αλλα στο ιδιο χρονο δυο τρειs μπαρουφεs ακομη και στιs 17 του μηνα θα τριβουμε τα ματια μαs.

      • NTUA avatar
        NTUA @ konstantinos 26/05/2012 21:48:56

        Ακριβώς. Ο Μάιος είναι ειδική περίπτωση. Η πεθερά μου που την 6η Μαΐου την πήγα σηκωτή να ψηφίσει τον Λυκουρέντζο, χθές πήρε τη συνταξή της: 240 ευρώ μείον...

        • Theo avatar
          Theo @ NTUA 26/05/2012 22:00:42

          οι φίλοι μας εδω NTUA έχουν μπερδέψει αυτό που θελουν να συμβει με αυτό που θαρθει. και αν κάποιος τους πει αντίθετα από αυτά που θε΄λουν να ακούσουν αρχιζουν τα επίθετα "τρολ".
          σε 21 μέρες από σήμερα θα ξέρουμε!!!

          • GreekInLux avatar
            GreekInLux @ Theo 26/05/2012 22:07:34

            Εσείς προφανώς ξέρετε από σήμερα. Προς τι οι 21 ημέρες προσμονή;

          • NTUA avatar
            NTUA @ Theo 26/05/2012 22:07:41

            Και όμως είναι τόσο απλό. Να βγεί ο Σαμαράς και να 'πεί ξεκάθαρα:
            Κανένας Έλληνας εργαζόμενος ή συνταξιούχος δεν θα πάρει από 'δώ και πέρα κάτω από τόσα ευρώ (ας 'βρεί το ποσό).

          • GreekInLux avatar
            GreekInLux @ NTUA 26/05/2012 22:14:35

            Ας έχετε ελάχιστη υπομονή...ελάχιστη!. Σας παραπέμπω στις σημερινές ομιλίες Παναγιωτόπουλου, Ψωμιάδη, Λυμπερόπουλου, ακόμα και Μειμαράκη και άλλων. Το μήνυμα το έλαβαν. Το πόρτα-πόρτα θα γίνει...λίγη μόνο υπομονή και όση πρέπει πίστη...

          • Theo avatar
            Theo @ GreekInLux 26/05/2012 22:30:27

            επιμένετε να μην καταλαβαίνετε:
            είμαι 25 κάτοικος εξωτερικού. είμαι ιδιοκτήτης ενός διαμερίσματος (πρωτη κατοικία) το οποιο πηρα με δάνειο. επειδη έφυγα στο εξωτερικό το νοικίαζω, με ενοικιο όσο και η δόση δανείου. στην Ελλάδα δεν έχω κανένα άλλο εισόδημα, μηδεν. πέρισυ πληρωσα στην εφορία 268 Ευρω και φέτος μου είπαν οτι θα πληρώσω κατι περισσότερο απο 2500 ευρω!!!
            αυτά είναι που θα κρίνουν το αποτέλεσμα!!!

          • Mara avatar
            Mara @ Theo 26/05/2012 23:03:18

            Aθάνατε.... νεοέλληνα....!!!
            Η τσέπη πάνω από όλα....
            Ακόμα και από τα εθνικά μας θέματα, που κινδυνεύουν όσο ποτέ με τις θέσεις του Σύριζα.

            Μπράβο.....!!!!

          • GreekInLux avatar
            GreekInLux @ Theo 27/05/2012 02:03:02

            Είστε μόνον 25, ζείτε στο εξωτερικό (όπως άλλωστε κι εγώ) και αντί να έχετε μια πιο αντικειμενική άποψη για τα πράγματα, αντί η ζωή σας στο εξωτερικό να σας έχει κάνει να κρίνετε τις καταστάσεις με λίγο διαφορετικό "μάτι" επιμένετε να λέτε ότι την ψήφο σας θα την επηρεάζει το χαράτσι; μήπως φταίει η ΝΔ και για το ότι επιλέξατε να φύγετε στο εξωτερικό; Λυπάμαι ειλικρινά...
            υγ Πριν προλάβετε να με κατηγορήσετε ότι ακριβώς επειδή ζω μακριά κρίνω όπως κρίνω τις καταστάσεις, να σας πληροφορήσω ότι η δουλειά μου, μου επιβάλλει συχνότατα ταξίδια στην Πατρίδα, και οι επαφές μου είναι ΜΟΝΟ με τον κόσμο της ελληνικής αγοράς. Με τις παραγωγικές τάξεις...ξέρετε τι μου λένε; πρώτα ήθελαν να φύγουν από την Ελλάδα λόγω της κατάστασης, τώρα και πάλι θέλουν να φύγουν. Μαντέψτε για ποιό λόγο αυτή τη φορά.

          • Theo avatar
            Theo @ Theo 27/05/2012 08:48:04

            έχετε απόλυτο δίκαιο κα. Μάρα! Η είσοδος της κας. Μπακογιάννη στη ΝΔ και η μελλοντική ασκηση εξωτερικής πολιτικης από την ίδια στα χναρια του ΝΑΙ στο σχέδιο Ανάν, στο πριόνισμα του Βουκουρεστίου, τωρα που το σκέφτομαι, με κάνουν ακόμη πιο συνηδειτά να επιλέξω τη ΝΔ να με κυβερνήσει!
            Ειμαι σιγουρος οτι όσον αφορα την ΑΟΖ υπάρχει καλύτερο σχέδιο τώρα!!!

          • Mara avatar
            Mara @ Theo 27/05/2012 09:45:28

            Αγαπητέ, καταλαβαίνω....
            Εξυπηρετεί αφάνταστα τον πρώην Ντορικό κ. Καμμένο να παρουσιάζει Ντορικούς μπαμπούλες για να αποτρέψει τους πολίτες να ψηφίσουν Ν.Δ.
            Η κα Μπακογιάννη όμως κ. Theo, όσο και άν προσπάθησε τον καιρό της παντοδυναμίας της, δεν κατάφερε να πλήξει τα εθνικά μας θέματα.
            Οπότε.... βρείτε τίποτα άλλο να προσελκύσετε και να παγιδεύσετε απελπισμένους ψηφοφόρους.
            Όσο μπορείτε πλέον... γιατί ο κόσμος ξέρει ότι ψήφος στον Καμμένο, βγάζει Τσίπρα είτε σας αρέσει, είτε δεν σας αρέσει.....

          • Theo avatar
            Theo @ Theo 27/05/2012 10:23:30

            είναι πολύ έυκολο να κρεμάτε ταμπέλες!
            κατ΄αρχάς μου αρνείστε το δικαίωμα στην άλλη άποψη ακόμη και αν ανήκουμε στον ίδιο χώρο. κατά δεύτερον αν κάποιος δεν μπορει να δει τα λάθη του είναι μοιραίο να τα επαναλάβει για δεύτερη φορά!
            και αυτή τη φορά νομίζω οτι μπορεί να είναι πραγματικά μοιραίο!!!

          • juliet avatar
            juliet @ Theo 27/05/2012 12:48:13

            Theo,
            είναι άνανδρο να ξεκινάς από το ενοίκιο για να φτάσεις στους ενοικιαστές ενός κόμματος ...ξέρεις ιδιοκτήτης ουδείς. Ιδιοκτήτης ο κυρίαρχος λαός .
            Λείπεις και δεν κατάλαβες ότι τα πράγματα αγρίεψαν.
            :)

          • juliet avatar
            juliet @ Theo 27/05/2012 18:25:07

            Παύλο,
            χαιρετώ , μη του λες τέτοια και χάσουμε τον πελάτη ...και μετά που θα λέει τον πόνο του το καημένο το παιδί;σε καμμία συνιστώσα ;σε ποιά απ'όλες;
            Η Μάρα είναι πιο άγρια ....Αγριομαρία σκέτη.
            :)

          • Mara avatar
            Mara @ Theo 27/05/2012 19:29:43

            Juliet,

            ....φτού...σου βρέ... δεν ντρέπεσαι..., μου την κρέμασες την "ταμπέλα"και μετά κατηγορώ τους Καμμενικούς....

            Παύλο,

            Η πλειοψηφία των ψηφοφόρων του Καμμένου, διαθέτουν μόνο παραμορφωτικούς καθρέπτες, οπότε... τσάμπα... η προτροπή....

          • juliet avatar
            juliet @ Theo 27/05/2012 20:13:21

            Εντάξει ....άγρια και σέξυ
            :)

          • Mara avatar
            Mara @ GreekInLux 27/05/2012 15:12:07

            Έεεε....συγνώμη.... κ. Theo, μιλάτε εσείς, οι ψηφοφόροι του Καμμένου... για "ταμπέλες"???
            Όταν τα επιχειρήματα της πλειοψηφίας αυτών που ψηφίζουν Καμμένο, όπως και του ιδίου βέβαια, είναι μόνο ταμπέλες τύπου.... "πρόδοτες, δωσίλογοι, προσκυνημένοι, πουλημένοι, υποταγμένοι, κωλοτούμπες, Κομανέτσι, Μελισσανίδης κ.α.?????

            Ωραίο ανέκδοτο μας είπατε...

          • Θ avatar
            Θ @ Mara 27/05/2012 17:05:02

            Αν το ΠαΣοΚ, κάνει “στροφή” υπέρ του ΣυΡιζΑ, μετά -ή και πριν- τις εκλογές, ο Λαλιώτης μας έχει στον Κώλο του!
            ύπουλα έχει ενεργοποιηθεί ο Κώστας Λαλιώτης
            Σε «βρώμικο 2012» τείνει να εξελιχθεί η αναμέτρηση της 17ης Ιουνίου, αφού ο Ευάγγελος Βενιζέλος δέχεται ύπουλα χτυπήματα από το «Σύστημα ΠΑΣΟΚ», το οποίο έχει βρει στέγη στη Κουμουνδούρου, απ’ όπου και συντονίζουν τον πόλεμο με στόχο την ολοκληρωτική καταστροφή του ίδιου και του ΠΑΣΟΚ. Από χθες το πρωί κυκλοφόρησε στα δημοσιογραφικά γραφεία, και εν συνεχεία εξαπλώθηκε σε …..πολιτικούς κύκλους προκαλώντας αίσθηση η πληροφορία ότι, ο Κώστας Λαλιώτης ανέλαβε τον επικοινωνιακό σχεδιασμό του ΣΥΡΙΖΑ!

          • Παύλος avatar
            Παύλος @ Mara 27/05/2012 18:01:17

            Theo,
            Επίτρεψέ μου να σου πω ότι πήγαινες γυρεύοντας να τις φας τις ..."φάπες" σου. Τι να σου κάνω ;;;
            Φαίνεται ότι δεν φρόντισες πρώτα να μάθεις τί εστί Mara kai Juliet !
            Επειδή, όμως, είπες εκείνο το : "ακόμη και αν ανήκουμε στον ίδιο χώρο", παίρνω το θάρρος να σου πω : Στάσου μπροστά στον καθρέπτη σου και ξαναπές το άλλο που είπες και που είναι σημαντικότερο :
            "αν κάποιος δεν μπορει να δει τα λάθη του είναι μοιραίο να τα επαναλάβει για δεύτερη φορά"!

          • juliet avatar
            juliet @ Mara 27/05/2012 18:26:28

            Παύλο ,σου απάντησα πιο πάνω.

          • Βαγγέλης Κ. avatar
            Βαγγέλης Κ. @ Theo 26/05/2012 22:42:39

            Δεν έχεις και πολύ άδικο. Ακόμα κι αν πας πίσω σε κανένα θέμα με τις δημοσκοπήσεις του Απριλίου, και σχολιάσεις ότι η ΝΔ πήρε τελικά 18,85% στις εκλογές, έχω την εντύπωση ότι θα βρεθεί κάποιος να επιμείνει πως πήρε 33,6% γιατί μόνο τα αποτελέσματα στη περιφέρεια Μεσσηνίας είναι σημαντικά.

            Επιπλέον, οι δημοσκοπήσεις αυτή τη περίοδο παραγγέλνονται για να μετράνε τάσεις, όχι συγκεκριμένα ποσοστά. Και έτσι μετράνε τις τάσεις που ενδιαφέρουν τον καθένα που τις παραγγέλνει. Προτείνω λοιπόν όποιος ενδιαφέρεται για τις τάσεις της ΝΔ, να δώσει περισσότερη βάση στη δημοσκόπηση της Pulse για τον Τύπο της Κυριακής, στο προηγούμενο θέμα (κρατώντας κι εκεί το σχετικό αλατοπίπερο βέβαια).

          • Ανώνυμος avatar
            Ανώνυμος @ Theo 27/05/2012 11:41:45

            Ακριβώς!! Άλλο προσδοκία και ελπίδα και άλλο η ψυχρή πραγματικότητα...
            Βλέπω μία γενική χαλαρότητα προς την κατεύθυνση "εντάξει ο κόσμος εκτονώθηκε στις 6η Μαϊου και θα ψηφίσει ΝΔ τώρα για να μην βγει ο Τσίπρας" και έχω να πω τα εξής...
            Πρώτον: καμμία ψήφος δεν πρέπει να θεωρείται δεδομένη γιατί το τοπίο είναι εντελώς ρευστό και
            Δεύτερον: Η λογική της αρνητικής ψήφου είναι ό,τι χειρότερο...θα πρέπει να πειστεί ο ψηφοφόρος να ψηφίσει ΝΔ γιατί η ΝΔ αξίζει να κυβερνήσει και όχι γιατί δεν πρέπει να βγει ο αντίπαλος πρώτο κόμμα όπως συμβαίνει με μία τάση πανικού τώρα...είναι σαν να έχεις δώσει στον αντίπαλο ήδη τα πρωτεία...

        • konstantinos avatar
          konstantinos @ NTUA 26/05/2012 22:24:49

          Με Συριζα θα λαμβανει 100000000 . Δεν πιστευω να πειραζει που θα ειναι σε δραχμεs. Tρειs φρατζολεs θα τιs αγορασει.

        • Μιχαλης avatar
          Μιχαλης @ NTUA 27/05/2012 15:08:46

          Ρε φιλε αυτα τα 240 ειναι απο την κυρια συνταξη της πεθερας σου? Γιατι τοτε με 12% στο ποσο πανω απο τα 1300 συν τα αναδρομικα απο ιανουαριο μιλαμε για μια συνταξη ανω των 2500 ευρο μεικτα κ ανω των 2000 καθαρα. Μιλαμε δηλ για μια μεγαλη συνταξη για να μην σου πω απο τις μεγαλυτερες κυριες που υπαρχουν στην Ελλαδα . Παλι τα φτωχαδακια ψηφιζουν ΣΥΡΙΖΑ!!!!!!

        • Σχετικά Ασχετος avatar
          Σχετικά Ασχετος @ NTUA 27/05/2012 19:38:35

          Eνας λόγος παραπάνω να την ξαναπάς σηκωτή........

          • Σχετικά Ασχετος avatar
            Σχετικά Ασχετος @ Σχετικά Ασχετος 27/05/2012 19:51:35

            To σχόλιο ήταν για τον ΝΤUA και την πεθερά του.
            Δεν υπολόγιζα να πέσω τόσο χαμηλά....

    • Γεώργιος avatar
      Γεώργιος @ NTUA 27/05/2012 08:13:07

      Έχεις δίκιο αγαπητέ NTUA. Οι ως άνω αναφερθείσες εταιρείες είχαν κάνει σοβαρά σφάλματα στις εκλογές της 6ης Μάη και για αυτό κι εγώ δεν τους έχω εμπιστοσύνη. Τρεις άλλες εταιρείες όπως η Metron analysis, κ.λπ., δίνουν άλλα νούμερα και βγάζουν πρώτο το ΣΥΡΙΖΑ με διαφορά.

    • Ο Γερος του Μωρηα avatar
      Ο Γερος του Μωρηα @ NTUA 28/05/2012 13:33:38

      Σε όσες δημοσκοπήσεις έχουν γίνει με αναγωγή επί των αναποφάσιστων (VPRC, Public Isue) ο ΣΥΡΙΖΑ είναι πρώτο κόμμα και με διαφορά. Και συμπτωματικά οι δύο παραπάνω εταιρείες είχαν δώσει τα ακριβέστερα αποτελέσματα πριν τις εκλογές της 6ης Μαϊου.

  3. GSV avatar
    GSV 26/05/2012 21:24:10

    Το μυστικο ειναι στη παρασταση νικης. Ποτε στα ελληνικα εκλογικα χρονικα η παρασταση νικης δεν εχει ερθει σε αντιθεση με το τελικο εκλογικο αποτελεσμα. (Ισως μια φορα, οπου υπαρχουν ομως τρανταχτες αποδειξεις για νοθεια!).

    Η παρασταση νικης εκφραζει τη μαρκοπροθεσμη πεποιθηση του ψηφοφορου ενω η προθεση ψηφου την βραχυπροθεσμη επιλογη της συγκεκριμενης στιγμης που πραγματοποιειται η δημοσκοπηση. Επομενως η παρασταση νικης εχει μεγαλυτερο ποιοτικο βαρος σε βαθος χρονου απο οτι η προθεση ψηφου που ειναι επιλογη της στιγμης και μπορει να μεταβληθει αναλογα με την επικαιροτητα.

    Η δυναμικη της ΝΔ στη παρασταση νικης που παρατηρειται στις τελευταιες δημοσκοπησεις της δινει τη πιθανοτητα περαιτερω συσπειρωσης απο οτι του Συριζα που στηριζεται κατα μεγαλο ποσοστο σε μη ιδεολογικες ψηφους. Ο Συριζα δεν εχει μεγαλη ιδεολογικη δεξαμενη οπως η ΝΔ και γιαυτο οι χαλαρες ψηφοι που ανεβαζουν τα ποσοστα του αυτη τη στιγμη δεν ειναι καθολου τσιμενταρισμενες. Αυτες οι ψηφοι θα μεταβαλονται συνεχως αναλογα με την επικαιροτητα και ολο το παιχνιδι θα κριθει τελευταια εβδομαδα πριν τις εκλογες. Στο παρελθον ο Συριζα ειχε εμφανισθει παλι σε δημοσκοπησεις εκτοξευμενος στο 18% (οχι σε προεκλογικη περιοδο) αλλα ξεφουσκωσε αμεσως ακριβως γιατι δεν εχει ιδεολογικη δεξαμενη να στηριξει τετοια ποσοστα.

    Η ψηφος αγανακτησης, οργης ακριβως επειδη ειναι συναισθηματικως φορτισμενη ψηφος ειναι πολυ δυσκολο να διατηρηθει απο καποιο συγκεκριμενο κομμα! Ειναι πολυ ευμεταβλητη και θα κινειται σε διαφορα στρατοπεδα (κυριως στο λεγομενο αντιμνημονιακο χωρο τις πρωτες ημερες της προεκλογικης περιοδου). Προσωπικως πιστευω οτι ο Σαμαρας πρεπει να στραφει προς αυτες τις ψηφους τη τελευταια εβδομαδα φτανοντας το διλημμα στην αποκορυφωση του. Εως τοτε πρεπει να δωσει ολο το βαρος στην ιδεολογικη δεξαμενη της ΝΔ.

    Νομιζω οτι η ΝΔ προσερχεται στις εκλογες με σταθερο πλεονεκτημα! Μια face to face αντιπαραθεση μεταξυ Τσιπρα και Σαμαρα θα κρινει το τελικο αποτελεσμα.

    • Theo avatar
      Theo @ GSV 26/05/2012 22:33:57

      στην ερώτηση αν βγεί πρώτη η ΝΔ, θα συνεργαστεί με το ΠΑΣΟΚ , τι θα απαντήσει ο Σαμαρας; μια απο τα ίδια, κύριοι...

      • ΜΛΠ avatar
        ΜΛΠ @ Theo 27/05/2012 07:51:11

        Θα απαντήσει εκλογές και ξανά εκλογές μέχρι την επίτευξη αυτοδυναμίας. Νομίζω δηλαδή.

      • Σχετικά Ασχετος avatar
        Σχετικά Ασχετος @ Theo 27/05/2012 20:13:05

        Ποιό ΠΑΣΟΚ;
        Το πραγματικό ΠΑΣΟΚ βρίσκεται στην Κουμουνδούρου (καμουφλαρισμένο).
        Το κουφάρι ΠΑΣΟΚ, δικοί μας είναι που ντρέπονται όμως να το παραδεχτούν.
        Oσο για σας Ανεξάρτητοι Ελληνες,δικοί μας είστε και εσεις υποταγμένοι στην ευφ@$%& του αρχηγού σας.

  4. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 26/05/2012 21:36:06

    Μ` αρέσει που ο ΣΥΡΙΖΑ χτυπάει 20αρια στα ποσοστά του, ενώ αν κατέβαινε ξεχωριστά η κάθε συνιστώσα του, θα ήταν όλες στα επίπεδα των … λοιπών (0.01% η καθεμία).

    • ιανοσ avatar
      ιανοσ @ Strange Attractor 26/05/2012 22:33:36

      ενω αν κατεβεναν οι συνιστωσεσ τησ νδ χωριστα θα επερνε η νεα δημοκρατια 25%.

    • leleki avatar
      leleki @ Strange Attractor 27/05/2012 09:16:47

      Strange

      Άστα να πάνε. Χάλασε ο κόσμος.Εδώ ψηφίζεις εσύ, που δεν είσαι δεξιός, τη Ντόρα για να συγκυβερνήσει με τον Βενιζέλο.
      Μετά γιατί παραξενεύεσαι με τις συνιστώσες;

      • juliet avatar
        juliet @ leleki 27/05/2012 09:28:03

        Ψηφίζει με την λογική και όχι με μικροκομματικά κριτήρια.Γιατί θέλει ν'αφήσει μια πατρίδα στο παιδί του.Γιατί αν χάσεις την Πατρίδα σου θα είσαι περιφερόμενος ζητιάνος ,ένα ΤΙΠΟΤΕ.Ανθρωπος χωρίς πατρίδα είναι ένα σκουπίδι που το περιφέρει ο άνεμος μέχρι να καταλήγει σε κάποια χωματερή.
        Γιατί πάνω απ'όλα έχει κρίση .
        Γιατί η Τάμτα που αρέσει μόνο να πειράζει τον Δαναό.
        :)
        ''Δεν είδα κανέναν κατεστραμμένο από τη φτώχεια,αλλά είδα πολλούς κατεστραμμένους από τη μοχθηρία'' Διογένης

        • leleki avatar
          leleki @ juliet 27/05/2012 09:54:18

          Η πατρίδα καταστρέφεται από το Μνημόνιο 2 και την δανειακή σύμβαση που όμοια της δεν έχει υπογραφεί ποτέ από ελεύθερο κράτος εν καιρώ ειρήνης.
          Υπάρχει ένα δόγμα στην εγχώρια πολιτική πραγματικότητα που λέει εδώ και τουλάχιστον 6 δεκαετίες πως : «όπου βρίσκεται η οικογένεια Μητσοτάκη το εθνικό συμφέρον βρίσκεται ακριβώς απέναντι».
          Το δόγμα αυτό ισχύει πολλαπλασίως σε αυτές τις δραματικές συνθήκες που μας έφτασαν οι χειρισμοί του ΠΑΣΟΚ, δια της συγκυβερνήσεως με το οποίο θέλει να μας σώσει το «ευρωπαϊκό μέτωπο» της Ντόρας, του Κυριάκου και του Άρη.

          • juliet avatar
            juliet @ leleki 27/05/2012 10:15:22

            Πάντα κάποιο όνομα αντιπαραθέτεις για να βρισκόμαστε απολογούμενοι .
            Πες τις δικές σου προτάσεις .....και μετά τα λέμε.
            Bέβαια χωρίς να το καταλαβαίνεις ακόμη και μένα που ''συμπαθώ '' να μην πω υπερ ....μ'έκανες να μην ασχολούμε πια με την Ντόρα!!!!!και το Μητσοτακεικο , λέω ....αφού τους δίνουν αξία οι αντίθετοι δεν αξίζουν .Να σου πω ....ξέρεις πόσες οικογένειες γνωρίζω που συμβειούν γιατί τους ενώνουν πολλά και τους χωρίζει μόνο ....η παράμονη αγάπη ;

          • Μικρασιάτης avatar
            Μικρασιάτης @ juliet 27/05/2012 19:14:06

            JLΤ, μην μας διχαζουν τωρα οι Τσιπρο-Καμμενοι. Σεβασμο στους απλους πολιτες που απο οργη και απο κακη πληροφορηση (πχ αγνοια του προγραματος του ΣΥΡΙΖΑ) θα ψηφισουν Αλεξη και Πανουλη, αλλα μαυρο και πολυ ''ιντερνετικο ξυλο'' στα τρολ τους που μας το παιζουν αγαναχτησμενοι πρωην ΝΔ και δηθεν Ελληναρες Πατριωτες. Αδιαμφισβητητε ηγετη της παραταξης και χαρισματικε Αντωνη Σαμαρα, ενωσε μας ακομη περισσοτερο.

  5. konstantinos avatar
    konstantinos 26/05/2012 22:05:31

    O απελπισμενοs λαοs παρα την απολυτα δικαιλογημενη αγανακτηση του ειναι σαφεs οτι θελει να αγωνισθει και οχι να αυκτονησει ομαδικα. Φιλοι αριστεροι που σχολιαζετε στο ΑΝΤΙΝΕWS θα χρειασθει να περιμενετε . Δεν ειναι ο αρχηγοs σαs σε θεση να αναλαβει την διακυβερνηση τηs χωραs . H πατριδα κινδυνευει δεν προκειται ουτε για καταληψειs ουτε για πορειεs αντιεξουσιαστων.

  6. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 26/05/2012 22:31:08

    Ενώ εσύ που χαίρεσαι που θα βγουν πρώτες οι συνιστώσες και θα συγκυβερνήσουν με τον καμμένο, δυο φορές υπέροχα.

  7. Aλμωπιευς avatar
    Aλμωπιευς 26/05/2012 22:39:35

    @καρβουνο .Το μη χειρον βελτιστον. Η πρωτια της Ν Δ εχει ηδη κριθει μενει να προβλεψουμε το τελικο ποσοστο της.

    • Σχετικά Ασχετος avatar
      Σχετικά Ασχετος @ Aλμωπιευς 27/05/2012 20:18:32

      31,62%

  8. chris avatar
    chris 26/05/2012 23:25:55

    προεδρευόμενη κοινοβουλευτική δημοκρατία ή
    προεδρευόμενο κοινοβουλευτικό κουμουνισμό

    • ΜΛΠ avatar
      ΜΛΠ @ chris 27/05/2012 07:47:43

      Οπου δημοκρατία, βλέπε ολοκληρωτικός καπιταλισμός.

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ ΜΛΠ 27/05/2012 11:00:42

        Από τον ολοκληρωτικό σταλινισμό πάντως πολύ καλύτερος...

        • ΜΛΠ avatar
          ΜΛΠ @ TopGunZ 27/05/2012 12:25:46

          Βλέπεις αυτοδυναμία ΚΚΕ;

          • βικυ γουλιωτη avatar
            βικυ γουλιωτη @ ΜΛΠ 27/05/2012 15:59:11

            Και ο Συριζα, κομμουνιστες με πολιτικα ειναι.

    • Σχετικά Ασχετος avatar
      Σχετικά Ασχετος @ chris 27/05/2012 20:25:35

      Yπάρχει κοινοβουλευτικός κουμουνισμός;
      "Γηράσκω αεί διδασκόμενος"

  9. πετρος avatar
    πετρος 26/05/2012 23:54:19

    Παρατηρώ ένα λάθος πολλών φίλων εδώ μέσα. Όταν κάποιος μεταφέρει μια άποψη, την θεωρούν δική του και του επιτίθενται λεκτικά και αφοριστικά.
    Κοιτάξτε, ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τις δικές του προτεραιότητες.

    Ναι, είναι τα εθνικά θέματα, τα ιδεολογικά που λέει κάποιος φίλος, αλλά για όσους δεν έχουν οικονομικό πρόβλημα.

    Σήμερα, όμως, καλώς ή κακώς, η ελληνική κοινωνία είναι υλιστική και όχι ιδεαλιστική. Τα νέα παιδιά δεν κάθονται να διαβάσουν κείμενα ιδεών μέσα σε 15 μέρες. Ούτε ο οικογενειάρχης που δεν έχει να πληρώσει το χαράτσι, ή τους φόρους της νέας φορολογικής δήλωσης ή ο συνταξιούχος με τις αναδρομικές κρατήσεις, να κάτσει να κάνει φιλοσοφικό πόνημα περί Σύριζα. Αν διαφωνείτε, μην σχολιάζετε όσους πονάνε αυτή τη στιγμή, και είναι πολλοί, κυρίως λόγω του Βενιζέλου και της φορομπηχτικής πολιτικής του.

    Σημερινές περιπτώσεις, πολύτεκνος με 4 παιδιά, ενώ πέρσι είχε επιστροφή, φέτος έχει ( με τις μειώσεις μισθού και σύνταξης ) να πληρώσει 1200 ευρώ. Που θα τα βρει ; Αν δεν τον "υπερασπιστεί" η ΝΔ, τι θα κάνει ; Πως θα ταΐσει τα παιδιά του ; Ο συνταξιούχος που βλέπει μειωμένη τη σύνταξη και δεν μπορεί να πληρώσει τα φάρμακα και τους γιατρούς ( που δεν έχει σε αφθονία στον ΕΟΠΠΥ ), τι θα κάνει ;

    Το ξαναγράφω για να το εμπεδώσει η Συγγρού :
    α) πάγωμα των μέτρων Ιουλίου ( πολύ σοφή πρόταση του Αβραμόπουλου )
    β) εύρεση λύσης για τα εκατομμύρια που δεν μπορούν να πληρώσουν το χαράτσι του 2011
    γ) κατάργηση του χαρατσιού του 2012 για τη πρώτη κατοικία, αφού έρχονται τα ΕΤΑΚ και ο ΦΑΠ για τα έτη 2009 έως 2011.
    δ) αναθεώρηση των τεκμηρίων ώστε να είναι "μαχητά" για όσους είναι άνεργοι ή έχουν μεγάλη μείωση του μισθού ή της σύνταξης, αποδεδειγμένη μέσω των βεβαιώσεων αποδοχών.
    ε) συμψηφισμός των οφειλών του Δημοσίου ( από το 2010 χρωστούν φάρμακα και ιατρικές δαπάνες ) με τους φόρους κάθε οικογένειας.
    στ ) Δέσμευση για διατήρηση μισθών, συντάξεων και επιδομάτων ( πλην των παρανόμως δοθέντων ) στα επίπεδα του 2011.

    Μόνο έτσι η ΝΔ θα πείσει τους αναποφάσιστους που παθαίνουν νέο σοκ ( μετά το χαράτσι ) με τις απίθανες φορολογικές δηλώσεις- εμπνεύσεις του Βενιζέλου και τις αναδρομικές μειώσεις των συντάξεων. Επιτέλους, τόσοι εκεί μέσα δεν μπορούν να σκεφτούν λύσεις ;

    • tak avatar
      tak @ πετρος 27/05/2012 08:53:40

      Αυτά τα έχει εξηγήσει καταλεπτώς ο Αντώνης Σαμαράς... Στο οικονομικό πρόγραμμα του κόμματος φαίνονται ξεκάθαρα...

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ πετρος 27/05/2012 11:07:57

      "Ναι, είναι τα εθνικά θέματα, τα ιδεολογικά που λέει κάποιος φίλος, αλλά για όσους δεν έχουν οικονομικό πρόβλημα."

      Αυτό ακριβώς είναι που μας οδήγησε στη σημερινή κατάσταση. Ότι ξεχνάμε πως το μεγαλύτερο οικονομικό πρόβλημα είναι η μη εθνική πολιτική και ιδεολογία. Η σωστή διαχείριση των οικονομικών μιας χώρας είναι πρωτίστως εθνικό θέμα. Όταν ένας λαός ψηφίζει βάσει της τσέπης και του στομαχιού του και όχι βάσει του εθνικού συμφέροντος εύκολα οδηγείται σε καταστάσεις όπως η σημερινή μας. Οπότε, όσοι πέραν των καταφανέστατων οικονομικών μας προβλημάτων έχουμε και δυο δράμια φαιά ουσία, αντιλαμβανόμαστε ότι το παιχνίδι είναι εθνικό. Εγώ προσωπικά περισσότερους ψιλό- ή χοντρό- βολεμένους έχω συναντήσει που θέλουνε να ψηφίσουν ΣΥΡΙΖΑ, παρά κατεστραμμένους, ή στο παρά-πέντε, οι οποίοι βλέπουν με τρόμο την επικείμενη επέλαση του συριζαριού στην ήδη ματωμένη πατρίδα..

      • juliet avatar
        juliet @ TopGunZ 27/05/2012 15:02:21

        Ηφαιστε,καλώς ήλθες στη παρέα....πιστεύω να είσαι ο πραγματικός και όχι ο ξεχασιάτης .....
        :)

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ πετρος 27/05/2012 14:28:51

      Το να πιστεύεις ότι όσοι ασχολούμαστε με τα εθνικά θέματα , δεν έχουμε κατ'ανάγκην οικονομικό πρόβλημα, είναι μεγάλο λάθος σου. Αν νομίζεις ότι τα εθνικά θέματα είναι μιά πολυτέλεια, που την έχουν οι οικονομικά εύρωστοι, πλανάσαι πλάνην οικτράν. Αντιθέτως, οι βολεμένοι είναι αυτοί που αδιαφορούν γι'αυτά τα οποία, κρίνουν το μέλλον, ακόμα και την ίδια τη ζωή όλων μας , συμπεριλαμβανομένων και αυτών που αδυνατούν να σκεφτούν χωρίς το στομάχι τους, όπως ο Ηφαιστος πιό πάνω , πολύ εύστοχα , αναφέρει.

  10. akenaton avatar
    akenaton 27/05/2012 01:20:10

    Η τάση φαίνεται οτι πια έχει αντιστραφεί. Η ΝΔ θα είναι πρώτο κόμμα αν δεν αυτοχειριαστεί τις επόμενες βδομάδες. Ας αρχίσουν εκεί στη Συγγρού να μιλάνε πιο συγκεκριμένα. Ας βγάλουν μια λίστα με τα πρώτα μέτρα διακυβέρνησης. Έτσι θα "κλειδώσει" η πρωτιά και μπορεί να αυγατίσουν οι ψήφοι. Το διακύβευμα έγινε σαφές και άρχισε να αποδίδει καρπούς. Τώρα χρειάζεται στοχευμένες κινήσεις και συγκεκριμένα - κοστολογημένα μέτρα. Άντε, ξυπνάμε!!!!!!!!!

    • android.K. avatar
      android.K. @ akenaton 27/05/2012 08:57:19

      είστε άνθρωπος της αγοράς!
      Βλέπετε κάτι που μπορεί να γίνει χωρίς μια τεράστια αλλαγή στο Μνημόνιο;
      και όταν λέω αλλαγή δεν εννοώ προφανώς την καραμέλα επαναδιαπραγμάτευση, αλλά ούτε και καταγγελία!
      Δυστυχώς η ΝΔ δεν είναι έτοιμη για ροκ καταστάσεις!
      Σκεφτήκατε την πιθανότητα να γίνει κυβέρνηση με ισχνή πλειοψηφία, όπως δείχνουν τα πράγματα, και με συγκυβέρνηση Πασοκ (το προσπερνω!) και να τους σκάσει η χρεοκοπία στα χέρια;
      Γιατί προς τα εκει πάμε... (νομίζω οτι στο βάθος το γνωρίζετε και σεις!!)

  11. Βρούτος avatar
    Βρούτος 27/05/2012 01:26:16

    Αλλάζει σιγά-σιγά το κλίμα υπερ της ΝΔ. Μόλις πριν 6 ώρες επαίζαν στο bwin.com (για νικητή των εκλογών) την ΝΔ στο 1.7 και τον ΣΥΡΙΖΑ στο 1.8. Τώρα που ξανακοίταξα η ΝΔ έπεσε στο 1.6 και ο ΣΥΡΙΖΑ ανέβηκε στο 1.9. Αλλά δεν χωράει εφησυχασμός. Όσο τα πράγματα παραμένουν οριακά, καμμία ψήφος χαμένη σε Καμμένο, Μάνο, Καρατζαφέρη. Μην κοιτάτε δημοσκοπήσεις. Οι αποδόσεις των bookies λένε πάντα την αλήθεια, και φυσικά είναι διαθέσιμες και στο τελευταίο δεκαπενθήμερο μέχρι και την ημέρα των εκλογών. Money talks, bullshit walks.

    • leleki avatar
      leleki @ Βρούτος 27/05/2012 08:45:16

      Aν έβλεπες το bwin μέχρι την Κυριακή 6/5 το πρωί προέβλεπε ΝΔ άνω του 25%.
      Η πρωτιά έχει κριθεί αλλά όχι υπέρ αυτού που θα θέλατε.

      • android.K. avatar
        android.K. @ leleki 27/05/2012 08:59:09

        και εγώ αυτό πιστεύω αν και δεν είμαι σίγουρος οτι ξέρω και πως θα το αντιμετωπίσω!

        • leleki avatar
          leleki @ android.K. 27/05/2012 09:08:04

          Μπροστά στο τρομακτικό ενδεχόμενο συγκυβέρνησης Ντόρας -Βενιζέλου + 77 μέτρα Παπαδήμου+ (11,7+7+4 δις) χαράτσια τού Τόμσεν , κάθε άλλο ενδεχόμενο μοιάζει σαν λύτρωση.

          • android.K. avatar
            android.K. @ leleki 27/05/2012 09:29:35

            τι να πω; να πω ότι έχεις άδικο;
            αλλά μου φαίνεται πως πάω στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα και μεγάλες δόσεις αντιισταμινικών για τους έντονους κραδασμούς του ταξιδιού!!

          • dikefalosaitos avatar
            dikefalosaitos @ leleki 27/05/2012 10:32:57

            λελεκάκι, χαιρετισμούς έδωσες στον καμμένο;
            Τελικά όταν συγκυβερνήσετε με τις συνιστώσες, με τους λαθρ.. ουπς μετανάστες (θα σας μαλώσει ο Αλέξης) τι θα κάνετε;
            τους μισθούς θα τους πάτε στα 1300 ευρώ ή αυτό είναι και στο δικό σας παλιό πρόγραμμα;
            Ελά βρε λελέκι, δείξε λίγο τσαμπουκά και πες "γουστάρω καμμένο", μην το πηγαίνεις συνέχεια γύρω-γύρω.
            Μην το καταπιέζεις, βγάλτο από μέσα σου.
            Στο Κατερινάκι έδωσες χαιρετίσματα;

          • anonymous avatar
            anonymous @ dikefalosaitos 27/05/2012 13:47:11

            Κάτι τέτοιους σαν εσένα φίλε μου δε μπορώ να σας καταλάβω. Επιτίθεστε σε δεξιούς που έχουν άλλη άποψη από σας και δε θα ψηφίσουν ΝΔ. Κανείς άλλος δε φταίει για την κατάσταση στη ΝΔ και τη συντηρητική παράταξη από την ίδια τη ΝΔ. Ας πρόσεχε. Καιρό να πάνε σπίτια τους.

          • juliet avatar
            juliet @ anonymous 27/05/2012 15:09:13

            Anonymous,
            πολλοί αντιφρονούντες πλακώσαμε και αυτός να επιβάλλει το δικό του .....τώρα το κατάλαβες;Πως του είπες; δεξιούς που έχουν αντίθετοι άποψη;Δηλ. είναι εξωθεσμικές συνιστώσες ;
            Λέβεντες ,δημοκράτες.......

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Βρούτος 27/05/2012 15:49:33

      UNIBET ΤΩΡΑ , ΝΔ=1.50 ,ΣΥΡΙΖΑ Ι,90.

  12. tzager avatar
    tzager 27/05/2012 01:37:35

    Τελικά τα ισχυρά διλλήματα και η διασπορά του φόβου έπιασαν προσωρινά τόπο.

    Όμως το αποτέλεσμα σίγουρα δεν έχει κριθεί και οι επόμενες τρεις εβδομάδες θα είναι καθοριστικές.

    Tρεις παράγοντες, κατά τη γνώμη μου, θα παίξουν καταλυτικό ρόλο το επόμενο διάστημα:
    (1) Το μέγεθος της φοροεπιβάρυνσης του κάθε νοικοκυριού σύμφωνα με τις νέες διατάξεις που ισχύουν.
    (2) Το πόσο αξιόπιστο θα είναι το νέο επικαιροποιημένο οικονομικό πρόγραμμα του Συ.Ριζ.Α.
    (3) Το debate των πολιτικών αρχηγών.

    Εκτιμώ ότι ο Συ.Ριζ.Α. έχει ακόμη δεξαμενές από τις οποίες θα μπορέσει να αντλήσει ψήφους, ενώ αντίθετα η Ν.Δ. έχει εξανλήσει τα περιθώρεια δημοτικότητάς της.

    Προβλέπω ο Τσίπρας να κόβει πρώτος το νήμα και ο Συ.Ριζ.Α. να υπερβαίνει το 30% της λαικής στήριξης.

    • romeo avatar
      romeo @ tzager 27/05/2012 08:55:24

      Εντάξει... Όνειρο ήταν!

    • man8os avatar
      man8os @ tzager 27/05/2012 11:57:56

      Για πες μου ποιες ειναι αυτες οι δεξαμενες?
      Εγω νομιζω οτι στο 22-23 θα τερματισει ο ΣΥΡΙΖΑ γιατι δεν εχει τετοιες.

      • tzager avatar
        tzager @ man8os 27/05/2012 13:49:28

        @man8os

        Φίλε μου οι δεξαμενές του Συ.Ριζ.Α. είναι:

        α) Οι ακόμα αναποφάσιστοι και οι απολίτικοι πολίτες (αυτοί που ίσως δεν ψήφισαν στις 6 του Μάη) που τώρα καλούνται να καταθέσουν τη φορολογική τους δήλωση και να πληρώσουν αδρά λόγω της μείωσης του αφορολόγητου στις 5,000 ευρώ και λόγω της καθιέρωσης των τεκμηρίων διαβίωσης.
        β) Οι φιλελεύθεροι κεντρώοι που θα ήθελαν να ψηφίσουν Τζήμερο αλλά δεν επιθυμούν η ψήφος τους να πάει χαμένη και απεχθάνονται τον Σαμαρά.
        γ) Οι σφόδρα αντιμνημονιακοί Δεξιοί που αισθάνονται αηδιασμένοι από την ανίερη συμμαχία της Ντόρας με τη Ν.Δ. και δεν θέλουν να ψηφίσουν Καμμένο ή Χ.Α. για να μη βγει η Ν.Δ. και συγκυβερνήσει με το Πα.Σο.Κ.
        δ) Πολλοί από αυτούς που ψήφισαν μικρά κόμματα (Ανταρσυα, ΕΠΑΜ, Κοιν. Συμφωνία, Οικολόγους) και δεν θέλουν με τίποτα να εφαρμοστεί έστω και μερικώς το Μνημόνιο 2.
        ε) Και τέλος οι πολίτες που αντιδρούν με αποστροφή στην κινδυνολογία, το φόφο και τους εκβιασμούς που εκπορεύονται από το εσωτερικό και το εξωτερικό και επιλέγουν να εκφράσουν αβίαστα και ελεύθερα τη στήριξή τους στο οτιδήποτε 'νέο' και 'άφθαρτο' πρεσβεύει ο Τσίπρας.

        Αν όλοι αυτοί δεν σου φαίνονται υπαρκτοί και αρκετοί να δώσουν πρωτιά στο Συ.Ριζ.Α., τότε λυπάμαι αλλά ζεις εκτός κοινωνίας.

        • man8os avatar
          man8os @ tzager 27/05/2012 15:55:39

          Ολοι μαθαινουν οτι ο ΣΥΡΙΖΑ μιλαει για περισσοτερους φορους. Αρα μην προσδοκας ψηφους απο το φιλελευθερο κεντρο.

          Ο ΣΥΡΙΖΑ μιλαει για νομιμοποιηση ολων των μεταναστων. Αρα μην περιμενεις ψηφο απο ανασφαλεις πολιτες ουτε απο τους δεξιους.

          Οσο για τους αναποφασιστους δεν ξερω να σου πω. Γνωμη μου ειναι οτι θα κατανεμηθουν σχεδον αναλογα, αλλα αυτη τη φορα ισως ενα κλικ πιο πολυ υπερ ΝΔ.

          Τελος ο ΣΥΡΙΖΑ βλεπουμε να χανει μερικους ψηφοφορους προς το ΠΑΣΟΚ, το οποιο φαινεται να σταθεροποιηται σε ενα 13-15% το οποιο προερχεται κυριως απο την κεντροαριστερα. Και εφοσον η παλια καλη θεωρεια λεει οτι η κεντροαριστερα ειναι το 55% μενει ενα 40% το οποιο θα κατανεμηθει ισως 5 ΚΚΕ, 7 ΔΗΜΑΡ αρα μιλαμε για 28% στην καλυτερη περιπτωση, βγαλε 3% εξοκοινοβουλευτικη αριστερα μενει 25% στην καλυτερη περιπτωση και παλι με τα πιο αβανταδορικα δεδομενα.

          Δε χρειαζεται να σου πω οτι πολλοι που προτιθενται να ψηφισουν τον αντιευρωπαικο ΣΥΡΙΖΑ τελικα θα ψηφισουν ΔΗΜΑΡ, ΠΑΣΟΚ ακομη και ΝΔ για να μπορεσουμε να παραμεινουμε στην ΕΕ και να παιρνουμε μισθους και συνταξεις.

          • tzager avatar
            tzager @ man8os 27/05/2012 16:19:43

            Φίλε Μάνθο,
            Πρώτον, να σου υπενθυμίσω ότι στις 6 του Μάη το 80% των αναποφάσιστων κατευθύνθηκε στον Συ.Ριζ.Α., στους Ανεξ. Έλληνες και στη Χρυσή Αυγή! Δεν είναι συμβατικές ούτε αυτές οι εκλογές. Μην το ξεχνάς.

            Δεύτερον, ο Συ.Ριζ.Α. σε καμία περίπτωση δεν χάνει προς το Πα.Σο.Κ.! Το Πα.Σο.Κ. ξανακερδίζει χαλαρούς διαμαρτυρόμενους ψηφοφόρους του που περιστασιακά ψήφισαν Δημ. Αριστερά και Οικολόγους.

            Τρίτον, μία σεβαστή μερίδα κεντρώων ψηφοφόρων της Δημ. Συμμαχίας (κυρίως στην Κρήτη και την Ευρυτανία) δεν πρόκειται ποτέ να ψηφίσουν Σαμαρά! Ενδέχεται όμως να ψηφίσουν Τσίπρα μόνο και μόνο για να συμβάλουν στην ήττα του Σαμαρά και στο ενδεχόμενο αλλαγής ηγεσίας στη Ν.Δ. μετεκλογικά.

            Τέταρτον, δεν απάντησες για τους απολίτικους ψηφοφόρους που συνήθως απέχουν και για αυτούς που αντιδρούν στις πιέσεις και τις απειλές των εγχώριων και ξένων συμφερόντων.

            Πέμπτον, μην ξεχνάς ότι ο Σύ.Ριζ.Α. από αύριο θα αντεπιτεθεί επικοινωνιακά δημοσιοποιώντας το επικαιροποιημένο οικονομικό του πρόγραμμα, το οποίο κατά τα φαινόμενα θα είναι πιο μετριοπαθές και συμβατικό με την ανάγκη παραμονής της χώρας στην ευρωζώνη. Με αυτόν τον τρόπο θα περιορίσει αισθητά τη διγλωσσία των στελεχών του που σίγουρα του έχει στοιχίσει δημοσκοπικά.

          • man8os avatar
            man8os @ tzager 27/05/2012 17:21:27

            Για να δουμε...
            Η αποψη μου ειναι αυτη που σου εγραψα.

  13. anton avatar
    anton 27/05/2012 10:29:13

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΥΡΙΖΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΟΥΝ.
    ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΤΟ ΒΑΘΥ ΠΑΡΑΣΙΤΙΚΟ ΠΑΣΟΚ ΤΟΥ ΛΑΛΙΩΤΗ ΤΩΝ
    ΣΤΑΜΟΥΛΟΚΟΛΛΑΔΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ.

  14. Aggelos avatar
    Aggelos 27/05/2012 10:42:58

    παιδια,,θα παμε με το πασοκ για συγκυβερνηση μετα?

    δεν το δεχομαι με τιποτα να ξαναδω τη φατσα του βενιζελου υπουργο με αποδοχη σαμαρα

    η ΝΔ δεν θα βρει μαγικες λυσεις,να ειμαστε ρεαλιστες

    απλα θα ξεφορτωσει το δημοσιο μεχρι τα στοιχειωδη-παιδεια υγεια-
    θα πουλησει αξιοποιησει οτι μπορει,,στον ιδιωτικο τομέα
    δεη,οσε,οπαπ,λιμανια πολλα

    αυτη ειναι η λυση,,και μονο ετσι θα πειστουν οι ευρωπαιοι να χαλαρωσουν μειωθουν οι φοροι ,,,καυσιμου φπα κανονικο φοροι κλπ

    ιδιωτικος τομεας οπου γινεται,,και γρηγορες αξιοποιησεις δημοσιας περιουσιας..

    απλα δεν ωτο λεει καθαρα η νδ γιατι φοβαται τα αριστερα αντανακλαστικα των ελληνων..

    • man8os avatar
      man8os @ Aggelos 27/05/2012 11:58:43

      Λογικα με Κουβελη η Καμενο θα επιδιωχτει η συγκυβερνηση

  15. Aggelos avatar
    Aggelos 27/05/2012 10:46:55

    τωρα πρεπει να ξεγινει οτι εγινε το 80 με την κρατικοποιηση των παντων

    αποσοβιετικοποιηση που ελεγε και ενας ρωσος

    δεν υπαρχει αλλος δρομος..

    αυτο πρεπει να πει η νδ κρατικοδιαιτη πλιτικη συριζα
    ή ιδιωτικη οικονομια και πλουτος?

  16. Rookie avatar
    Rookie 27/05/2012 11:38:30

    Προς ΝTUA,

    στις δημοσκοπήσεις για τις 6 Μαϊου έδιναν το ποσοστό των αναποφάσιστων στο 20%.

    Άποψη μου είναι ότι η Νέα Δημοκρατία πήρε το ελάχιστο από αυτούς.

    Τώρα τους δίνουν στο 5%.

    Για μένα δεν τίθεται δλδ. θέμα αξιοπιστίας. Δύο εβδομάδες πριν τις εκλογές αυτή ήταν η εικόνα από τους "σίγουρους". Απλά οι αναποφάσιστοι πήγαν σε ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝ.ΕΛΛ. και Χ.Α.

  17. dim avatar
    dim 27/05/2012 15:11:40

    Λοιπόν για να τελειώνουμε με την καραμέλα των μέτρων του Ιουνίου και την τρομοκρατία στο κόσμο ώστε στο τέλος να πάει και να ψηφίσει Σύριζα.

    Ναί, όλα αυτά και άλλα πολλά χειρότερα, θα έχουμε από τον Ιούλη αν βγεί ο Σύριζα, όχι αν βγει η ΝΔ.

    Και η εξήγηση είναι πολύ απλή. Αν βγει ο Σύριζα και επιχειρήσει την ακύρωση και επαναδιαπραγμάτευση από το μήδεν οι Ευρωπαίοι είναι σίγουρο ότι θα του πούν στο καλό...Δε νομίζω ότι το αμφισβητεί πλέον κανένας αυτό, είναι πολύ μικρό το κόστος για την Ευρώπη να χάσει για φέτος 400δις, και να έχει και σωρευτικές απώλειες άλλων 700δις για τα επόμενα έτη, αλλά να κερδίσει τη μόνιμη πια συμμόρφωση όλων των άλλων σε δημοσιονομική προσαρμογή αλλά με το σωστό μίγμα αυτή τη φορά, συμμόρφωση που θα επιτευχθεί εύκολα πια αν δουν τις σκηνές εξαθλίωσης και λεηλασιών (αλά Αργεντινή) που θα κάνουν το γύρο του κόσμου από την Ελλάδα. Σκέψου το και για σένα. Αν βγάζεις 15.000 ευρω και σου πεί κάποιος ότι για φέτος θα χάσεις 400 ευρώ, και τα επόμενα χρόνια θα χάσεις συνολικά άλλα 700 ευρώ, θα πάθεις τίποτα φοβερό? Ε, το ίδιο είναι και για την Ευρώπη που έχει ΑΕΠ 15 τρις, και θα χάσει σωρετυικά 1,1 τρις (μη σου πω και ακόμα πιο ανώδυνο είναι γιατί θα κόψει χρήμα και θα το ξεπεράσει και πιο εύκολα)

    Ακούμε όλοι 1 τρις, τα ακούει και ο πανάσχετος μαθητευόμενος Τσίπρας και νομίζει ότι κρατάει και αυτός πυρηνικά !!! Μια ένωση με ΑΕΠ 15 τρις, δεν της είναι και τόσο φοβερό να χάσει 1 τρις μια και έξω. Δε λέω οτι το προτιμά ή το επιδιώκει, αλλά από το να έχει τους απείθαρχους Έλληνες να τους εκβιάζουν (και μάλιστα με τη λάθος συνταγή του κρατισμού της αριστεράς), το έχει ήδη απόφασίσει στο πρώτο τσαμπουκά να πει αντε να ξεμπερδεύουμε πια με τους Ελληνες και να επικεντρωθούμε στις πιο μεγάλες οικονομίες.....Μια χειροβομβίδα κρατάμε μόνο, ξυπνήστε, και εμείς θα ανατιναχθούμε ολοκληρωτικά, αυτοί μια αμυχή θα πάθουνε μόνο......

    Αυτά για το Σύριζα, με Σύριζα λοιπόν έχουμε δραχμή και άρα πτώση 75% του βιοτικού μας επιπέδου μια και εξω, εξαθλίωση και απομόνωση διεθνώς. Αυτά περι μπλόφας τελειώσανε, πάνε. Οι Ευρωπαίοι το αποφασίσανε, αφορμή ψάχνουν να τους δώσουμε για να λένε ότι ο δημοκρατικός λαός της Ελλάδας το αποφάσισε και εμείς δε μπορουμε να κάνουμε κάτι για αυτό. Τους τα εξηγήσαμε, τους τα αναλύσαμε, αλλά αυτοί πήγαν και ψήφισαν τζόγο, τσαμπουκά, και προσήλωση σε μια συνταγή κρατισμού της ακραίας ριζοσπαστικής αριστεράς, πέρα και έξω από το συμβιβασμό που πάμε να κάνουμε οι σοδιαλδημοκράτες με τους νεοφιλεεύθερους. Εμεις το συμβιβασμό Ολάντ – Μέρκελ θα τον κάνουμε αλλά οι νταήδες Έλληνες ψηφίσανε για εκβιασμό και μάλιστα φέρνοντας ως σχέδιο τους μια σκληρή και ακροαριστερή πολιτική, έξω από κάθε ευρωπαϊκή λογική, που δεν οδηγεί ποτέ σε ανάπτυξη, αντίθετα διογκώνει τα ελλείμματα με την γιγάντωση του κράτους, με προσλήψεις και κρατικοποιήσεις. Πάει αυτό λοιπον, τελειώσαμε, Σύριζα ίσον καταστροφή....

    Πάμε τώρα στα μέτρα του Ιούνη με ΝΔ, να δούμε αν και αυτά ισοδυναμούν με καταστροφή. Εδώ ρεαλιστικά και με διαπραγμάτευση εντός του συμφωνηθέντος όμως πλαισίου, μπορούμε να τα αποφύγουμε (Καταρχάς πολλά από αυτά είναι σωστά, αφορούν διαρθρωτικές αλλάγες και μέτρα που δε θίγουν τα χαμηλά εισοδήματα). Πως θα τα αποφύγουμε? Αν στη διαπραγμάτευση, πετύχουμε πάγωμα για φέτος των μέτρων για νέες μειώσεις, και παράταση για δυο ακόμα χρόνια, ώστε τα 12 δις που θα έπρεπε να κατανεμηθούν στο 2013 και 2014 (άρα από 6 δις κάθε χρόνο), να κατανεμηθούν σε τέσσερα (3 δις κάθε χρόνο). Και θα μου πείς που θα βρεθούν έστω 3 δις? Μα άν πάρουμε το πάγωμα για φέτος, και μας δώσουνε άμεσα και τα μέτρα ανάπτυξης και επανεκκίνησης της οικονομίας, τα 3 δις αυτά θα βρεθούν από έσοδα λόγω ανάπτυξης. Δε σου λένε θέλω 3 δις περικοπές. Θέλω 3 δις εξοικονόμηση στο αποτέλεσμα εσόδων – εξόδων σου λένε. Αν βάλουμε μπροστά την οικονομία μας, θα πετύχουμε αυξηση των εσόδων απο την επόμενη χρονιά κιόλας χρονιά...

    Ας σταματήσει αυτή η τρομοκρατία στο κόσμο, για επικείμενα μέτρα. Με μια σοβαρή, υπεύθυνη και με σωστό αναπτυξιακό σχέδιο κυβέρνηση, μπορούμε να πετύχουμε και τη παράταση και τα πακέτα για ανάπτυξη.

  18. Θ avatar
    Θ 27/05/2012 16:16:54

    ύπουλα έχει ενεργοποιηθεί ο Κώστας Λαλιώτης
    Σε «βρώμικο 2012» τείνει να εξελιχθεί η αναμέτρηση της 17ης Ιουνίου, αφού ο Ευάγγελος Βενιζέλος δέχεται ύπουλα χτυπήματα από το «Σύστημα ΠΑΣΟΚ», το οποίο έχει βρει στέγη στη Κουμουνδούρου, απ’ όπου και συντονίζουν τον πόλεμο με στόχο την ολοκληρωτική καταστροφή του ίδιου και του ΠΑΣΟΚ. Από χθες το πρωί κυκλοφόρησε στα δημοσιογραφικά γραφεία, και εν συνεχεία εξαπλώθηκε σε .....πολιτικούς κύκλους προκαλώντας αίσθηση η πληροφορία ότι, ο Κώστας Λαλιώτης ανέλαβε τον επικοινωνιακό σχεδιασμό του ΣΥΡΙΖΑ!
    Προκειμένου μάλιστα η πληροφορία να πάρει τη μορφή είδησης έγινε γνωστό ότι, την επαφή του ιστορικού στελέχους του ΠΑΣΟΚ με τον ΣΥΡΙΖΑ έκανε ο εκδότης του περιοδικού ΕΠΙΚΑΙΡΑ, Ηλίας Λιβάνης, γιός του εξ απορρήτων του Ανδρέα Παπανδρέου, Αντώνη Λιβάνη. Για μερικές ώρες, όπως ήταν φυσικό, προκλήθηκε σύγχυση μεταξύ των στελεχών και των φίλων του ΠΑΣΟΚ. Η αλήθεια όμως είναι εντελώς διαφορετική και εκθέτει τον ΣΥΡΙΖΑ και το «Σύστημα ΠΑΣΟΚ» που ανέλαβε να κάνει τη «βρώμικη» δουλειά για λογαριασμό του. Ο Κώστας Λαλιώτης- που εδώ και πολλούς μήνες δεν έχει καμία σχέση με την οικογένεια Λιβάνη- έχει γραφείο στην Ιπποκράτους και μάλιστα έχει ενεργοποιηθεί στο πλευρό του Ε. Βενιζέλου

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Θ 28/05/2012 13:40:35

      Σιγά τον πολιτικό "στρατηγό"!!!
      Πέρασε ο καιρός του.

  19. bodys avatar
    bodys 27/05/2012 16:25:18

    Τα εγκλήματα δεν συμψηφίζονται…
    Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει το πλεονέκτημα να καταφεύγει στο τέχνασμα των λογιστικών συμψηφισμών. Να κερδοσκοπεί, δηλαδή, εκλογικά πάνω στα εγκλήματα του ΠΑΣΟΚ , επικαλύπτοντας έτσι και αποκρύπτοντας το δικό του έγκλημα: Τις στρατηγικές πολιτικές του επιλογές οι οποίες είναι οι ίδιες και απαράλλαχτες με αυτές του ΠΑΣΟΚ , όπως η υποταγή στην ΕΕ και την ευρωζώνη, η υποταγή στη ΛΟΓΙΚΗ της κυβερνητικής διαχείρισης για τη διάσωση του σάπιου καθεστώτος, την «ανάπτυξη» της επιχειρηματικότητας («λιτότητα για την ανάπτυξη») και πολλά άλλα…

    Οι κατευθυντήριες στρατηγικές του ΣΥΡΙΖΑ είναι οι ακραίες επιταγές της παγκοσμιοποίησης, δηλαδή ο «διεθνισμός» της πλανητικής, χρηματιστηριακής εξουσίας, επενδυμένες με «ανθρωπιστικά» και φιλολαϊκά δολώματα και ευχολόγια, με ωραίες, ηχηρές και κούφιες φράσεις εναντίον των «ακροτήτων» και «απάνθρωπων» πτυχών της κερδοσκοπικής ασυδοσίας και αναισχυντίας του κεφαλαίου…

    Συνοπτικός πίνακας των κατευθυντήριων γραμμών του ΣΥΡΙΖΑ:

    α). Υιοθετεί στο ακέραιο τη ΛΟΓΙΚΗ της παγκοσμιοποίησης, αυτή της πλανητικής αγοράς…

    β). Υιοθετεί και προωθεί (από τη θέση του ιδεολογικού ροπαλοφόρου) το στρατηγικό άξονα αυτής της παγκοσμιοποίησης: Ανοιχτά σύνορα, πολυπολιτισμικότητα, άλωση των εθνικών κρατών, ισοπέδωση των εθνικών, ιστορικών και πολιτισμικών ιστών και δομών της Ελλάδας, λαθρομεταναστευτική εισβολή και κατοχή και νομιμοποίησή της, κ.λπ…

    γ). Υιοθετεί και αναπαράγει όλα τα νέα ιδεολογήματα του χρηματιστηριακού «διεθνισμού»: «Αντιρατσισμός», «αντιεθνικισμός», «ατομικά δικαιώματα», νομιμοποίηση κάθε νεοταξικής διαστροφής (από ναρκωτικά μέχρι γάμους ομοφυλοφίλων) και πολλά άλλα…

    δ). Τέλος, κραυγάζει για κάποια «ακραία» και εξωτερικά «συμπτώματα» αυτής της βαρβαρότητας που στρατηγικά υιοθετεί και πρακτικά προωθεί. Θέλει μια παγκοσμιοποίηση πιο «ανθρώπινη» και «δίκαιη»: Η ΟΥΤΟΠΙΑ της μεγάλης απάτης…

    Πάνω σ’ αυτήν την ΟΥΤΟΠΙΑ της μεγάλης ΑΠΑΤΗΣ δημαγωγεί ασυστόλως ο ΣΥΡΙΖΑ, ακροβατώντας ανάμεσα στα εγκλήματα του ΠΑΣΟΚ.

    Όλη η εκλογική του, δημαγωγική ρητορική είναι μια αντιπαράθεση στα εγκλήματα του ΠΑΣΟΚ, μια κερδοσκοπική εκμετάλλευση αυτών των εγκλημάτων…

    Δεν αναδεικνύει τις δικές του θέσεις (ίδιες στην ουσία τους με αυτές του ΠΑΣΟΚ ), δεν προτείνει ένα εναλλακτικό σχέδιο εξουσίας, μια άλλη πρόταση που να συγκρούεται, καθέτως και οριζοντίως, με τις στρατηγικές της παγκόσμιας αγοράς και τα αντίστοιχα καθεστωτικά της υποκείμενα: ΕΝΤΟΣ αυτών των στρατηγικών πλαισίων της ΕΕ και της ευρωζώνης (δομές της παγκόσμιας αγοράς) διεκδικεί την κυβερνητική διαχείριση, διεκδικεί την ΑΠΑΤΗ (τελεσίδικα καταγεγραμμένη στην ΕΕ) της «κεντροαριστερής» διαχείρισης!!!

    Και επειδή, ακριβώς, ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει θέσεις διαφορετικές από αυτές τις κυρίαρχες καθεστωτικές, ψελλίζει αμήχανα και αντιφατικά: Ένα μωσαϊκό σύνθετων σοφιστικών τεχνασμάτων, παλινωδιών και αυτό-αναιρέσεων, λεκτικών «πτήσεων» και «πτώσεων», καθώς και δημαγωγικού τυχοδιωκτισμού και αυθάδειας των στελεχών του: Μία σκόρπια διαδήλωση…

    Το «πλεονέκτημα» του ΣΥΡΙΖΑ, όπως ήδη έχουμε επισημάνει, σε κείμενά μας, είναι ότι το δικό του ΨΕΥΔΟΣ δεν έχει γίνει ακόμα κυβερνητική πράξη.

    Το «πλεονέκτημα» αυτό του ΣΥΡΙΖΑ, σε συνδυασμό με το μίσος και την αηδία που νιώθει ο ελληνικός λαός για τον έμπρακτο (κυβερνητικό) δωσιλογισμό του ΠΑΣΟΚ , εξωραΐζει, ακόμα και ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΙ, το ΨΕΥΔΟΣ του ΣΥΡΙΖΑ.

    Το Χειρότερο: καθίσταται ο ΣΥΡΙΖΑ ένας πόλος έλξης της τυφλής ΟΡΓΗΣ και απελπισίας, ένας νέος πόλος θανατηφόρων ψευδαισθήσεων…

    Έτσι τα μεγάλα εγκλήματα των δύο «κεφαλών» του κυβερνητικού οικοδομήματος, ιδιαίτερα του ΠΑΣΟΚ, λειτουργούν συμψηφιστικά. Δίνουν άλλοθι και γιγαντώνουν το νέο ΕΓΚΛΗΜΑ, την απάτη ΣΥΡΙΖΑ…

    Το παλιό ΕΓΚΛΗΜΑ θα αναπαλαιωθεί και θα γίνει ακόμα μεγαλύτερο έγκλημα με το ΣΥΡΙΖΑ…

    Γρήγορα, βεβαίως, και αυτή η νέα ΑΠΑΤΗ θα γκρεμιστεί, η σημερινή εποχή δεν αφήνει ΚΑΝΕΝΑ περιθώριο για νέες ψευδαισθήσεις…

    Θα «γελούσαμε πικρά», λοιπόν, με μια κυβερνητική άνοδο του ΣΥΡΙΖΑ για να γκρεμιστούν οι αυταπάτες, αν αυτό δεν μας γύριζε ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ και αν οι επιπτώσεις σε βάρος της ελληνικής κοινωνίας και των αυθεντικών αριστερών κινημάτων δεν ήταν ΤΡΑΓΙΚΕΣ…

  20. Κωνσταντινος avatar
    Κωνσταντινος 27/05/2012 17:12:16

    Καλησπερα.
    Ας μην ανησυχουν για τις δημοσκοπησεις οι υποστηρικτες των κομματων του μνημονιου. Ενδεχομενως, η τρομοκρατηση των ελληνων να εχει το επιθυμητο , γι 'αυτους ,αποτελεσμα. Ηδη , εδω και 10 μερες, στηνεται, σταδιακα, ''σκηνικο'' πτωσης των εσοδων του κρατους . Το τελευταιο καταφυγιο (τους) αποτελει η ''προκαταβολη'' μισθων και συνταξεων την τελευταια βδομαδα πριν τις εκλογες.

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Κωνσταντινος 27/05/2012 17:44:56

      Aς σταματάσουμε αυτή την καραμέλα . " Επίγνωση του κινδύνου" δεν σημαίνει "φόβος" και το να προειδοποιεί κάποιος για τον επερχόμενο κίνδυνο δεν είναι τρομοκρατία.
      Αυτούς που πολλά ή και λιγότερα χρόνια πριν προειδοποιούσανε δεν τους ακούσαμε Ιδού το αποτέλεσμα!

  21. kas avatar
    kas 27/05/2012 17:16:12

    Ο θαυμαστός νέος κόσμος της αδελφοσύνης των λαών

    Του Στέφ. Κασιμάτη

    Σας καλώ να φανταστούμε τη χώρα μας υπό μία κυβέρνηση, η οποία βρίσκεται «στον αντίποδα μιας λογικής που ορθώνει την Ελλάδα – φρούριο, την Ευρώπη – φρούριο» και υποστηρίζει «το δικαίωμα στην ελεύθερη και ασφαλή είσοδο και το άσυλο». Μια κυβέρνηση η οποία θα μεριμνά για «τα κοινωνικά δικαιώματα των μεταναστών, όπως το δικαίωμα στην εργασία, την εκπαίδευση, την υγεία, την κατοικία» και, επιπροσθέτως, για «την παροχή πολιτικών δικαιωμάτων στους μετανάστες, όπως ιθαγένεια και δυνατότητα ενεργού συμμετοχής στην πολιτική ζωή».

    Σε αυτήν την Ελλάδα, οι «άτυπες επαναπροωθήσεις στον Εβρο και το Αιγαίο» θα έχουν καταργηθεί, ενώ «το αδίκημα της παράνομης εισόδου, διαμονής και εργασίας» θα έχει αποποινικοποιηθεί, εφόσον «συντρέχουν λόγοι οικονομικής επιβίωσης» – δηλαδή, στην πραγματικότητα, θα έχει αποποινικοποιηθεί για κάθε περίπτωση, αφού πάντα ισχύουν λόγοι οικονομικής επιβίωσης για τους λαθρομετανάστες.

    Ενδεχομένως, θα ισχύει το αδίκημα για τυχόν ευκατάστατους Ευρωπαίους, οι οποίοι θα περνούν παράνομα τα σύνορα, ωθούμενοι από το όνειρο να ζήσουν στον παράδεισο της αδελφοσύνης των λαών. Το πιθανότερο όμως είναι και αυτοί να απαλλάσσονται της κατηγορίας ως ψυχοπαθείς, καθώς στην Ελλάδα που περιγράφω θα παρέχεται «άδεια διαμονής για λόγους ανθρωπιστικής φύσεως, σε πρόσωπα που πάσχουν από σοβαρά προβλήματα υγείας».

    Αυτή η Ελλάδα θα ανήκει όχι απλώς και μόνον στους Ελληνες, αλλά και σε όποιον άλλον του κάνει κέφι ανά την υφήλιο. Μάλιστα, η χώρα δεν θα περιμένει να φθάσουν οι μετανάστες ώς την πόρτα της, ώστε απλώς να την ανοίξει, αλλά θα φροντίζει να εξυπηρετεί τους επίδοξους μετανάστες στις πατρίδες τους. Διότι θα έχει θεσπίσει έναν «πρόσθετο τύπο άδειας, που θα λέγεται “άδεια προς αναζήτηση εργασίας”, με την οποία θα εφοδιάζεται αυτομάτως κάθε ενδιαφερόμενος (είτε με αίτηση προς τις αρμόδιες ελληνικές αρχές είτε με αίτηση στο ελληνικό προξενείο της χώρας προέλευσης) και θα αποκτά αυτοδικαίως το δικαίωμα παραμονής στην ελληνική επικράτεια για ένα χρόνο, με στόχο να αναζητήσει δουλειά».

    Βασίμως υποθέτω ότι, μετά τη λήξη της «άδειας προς αναζήτηση εργασίας» και εφόσον ο μετανάστης δεν θα έχει εξασφαλίσει σταθερή εργασία, θα του αναγνωρίζεται ότι συντρέχουν οι «λόγοι οικονομικής επιβίωσης», οπότε η παρουσία του θα αποποινικοποιείται. Από εκεί και πέρα, ο δρόμος ώς την ελληνική ιθαγένεια θα είναι περίπατος.

    Ο νόμος που προβλέπει την υγειονομική περίθαλψη των παρανόμως διαβιούντων στην Ελλάδα από το δημόσιο σύστημα υγείας μόνον για έκτακτα περιστατικά θα έχει τροποποιηθεί, με σκοπό «τη διεύρυνση της πρόσβασης των μεταναστών στις υπηρεσίες υγείας, όπως ακριβώς ισχύει και για τους Ελληνες» – πράγμα λογικό, αφού στην πράξη δεν θα υφίσταται καμία διάκριση μεταξύ νομίμως και παρανόμως ευρισκομένων στη χώρα.

    Επομένως, όλοι οι μετανάστες, που θα συρρέουν και θα εγκαθίστανται στην Ελλάδα με την αρωγή του κράτους, δεν θα έχουν καμία έγνοια για την υγεία τους. Το πρόβλημα, βέβαια, είναι ότι, εφόσον όλα αυτά εφαρμοσθούν, πολύ σύντομα θα πάψουν να υπάρχουν υπηρεσίες υγείας – αλλά αυτό είναι δευτερεύον θέμα, διότι οι ωραίες ιδέες είναι πάντα ανώτερες της πραγματικότητας.

    Εκτός από τις στοιχειώδεις υλικές ανάγκες, ο άνθρωπος έχει και πνευματικές ανάγκες. Για τον λόγο αυτόν, θα έχουν δημιουργηθεί «δομές προαιρετικής εκμάθησης ελληνικής γλώσσας σε όλους τους ενήλικους μετανάστες πρώτης γενιάς».

    Με άλλα λόγια, η δυνατότητα (προαιρετική, πάντα) εκμάθησης θα απευθύνεται σε μετανάστες με φιλολογικά ενδιαφέροντα, αφού τα ελληνικά δεν θα είναι τίποτε περισσότερο από τη μητρική γλώσσα μίας από τις πολλές γλωσσικές κοινότητες των κατοίκων της Ελλάδας, για όλες των οποίων θα ισχύει -εννοείται- η αρχή της ισότητας.

    Είναι ευνόητο ότι όταν το ιδεώδες της αδελφοσύνης επικρατήσει στις καρδιές των ανθρώπων, ο εγωισμός -ατομικός ή εθνικός- υποτάσσεται. Η κυβέρνηση θα αναλάβει «πρωτοβουλία για κατάργηση του Ευρωπαϊκού Συμφώνου για τη Μετανάστευση και το Ασυλο, καθώς και της λεγόμενης “Οδηγίας της Ντροπής”, για την εναρμόνιση των διαδικασιών επιστροφής υπηκόων τρίτων χωρών». Αυτό σημαίνει ότι η Ελλάδα του ανθρωπισμού δεν θα κρατήσει ζηλότυπα το μυστικό του παραδείσου για τον εαυτό της, αλλά θα ανοίξει τον δρόμο για να το ανακαλύψουν και οι άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

    Εντούτοις, ένα ερώτημα που θα έθεταν οι κακόπιστοι και όσοι μικρόψυχοι δεν μπορούν να ανοίξουν την καρδιά τους στην ιδέα της αδελφοσύνης των ανθρώπων είναι μήπως η συρροή των απόκληρων του κόσμου στην Ελλάδα ξεφύγει κάθε ελέγχου και ανακύψουν σοβαρά ζητήματα ασφαλείας.

    Αυτά θα τα αντιμετωπίσει η Αστυνομία. Ομως μία άλλη Αστυνομία, εμφορούμενη από το πνεύμα των ανθρωπιστικών ιδεωδών, καθώς το πρώτο που προβλέπεται είναι η «αποστρατιωτικοποίηση των σωμάτων ασφαλείας», όπως επίσης «η απαγόρευση χημικών ουσιών και πλαστικών σφαιρών σε διαδηλώσεις, απεργίες και κάθε είδους συλλογικές κινητοποιήσεις», αλλά και η «ρητή απαγόρευση κάθε τύπου βίας εναντίον των συλληφθέντων κάθε κατηγορίας». Οι ανακρίσεις, ακόμη και υπόπτων για ειδεχθή εγκλήματα, θα γίνονται με λουλούδια και οι κακούργοι θα λυγίζουν μπροστά στη δύναμη της αγάπης, γιατί ο άνθρωπος είναι από τη φύση του καλός.

    Με την καλοσύνη και την πραότητα της Αστυνομίας να αντιμετωπίζει την εγκληματικότητα κατευθείαν στη ρίζα της (που δεν είναι άλλη από την κακία δυστυχισμένων ανθρώπων που δεν γνώρισαν την αληθινή αγάπη…), είναι φυσικό ότι δράσεις και πρακτικές που εφαρμόζονται σήμερα και περιορίζουν την ανθρώπινη ελευθερία θα καταργηθούν.

    Θα ισχύσει, λ.χ., η «απαγόρευση συλλογής και αποθήκευσης βιομετρικών δεδομένων (δακτυλικά αποτυπώματα, DNA, κ.λπ.)», επίσης η «κατάργηση της ηλεκτρονικής τράπεζας πληροφοριών και η καταστροφή των μέχρι τώρα συλλεχθέντων δεδομένων», όπως και η «απαγόρευση χρήσης καμερών παρακολούθησης σε δημόσιους χώρους (εξωτερικούς ή χώρους εργασίας)».

    Ολα τα παραπάνω – ό,τι παρατίθεται εντός εισαγωγικών – προέρχονται από το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ.

    Ωστόσο, υπάρχει ένα προβληματάκι του οποίου η αντιμετώπιση δεν προβλέπεται: Οτι σε έναν κόσμο όπως τον ονειρεύονται ο ΣΥΡΙΖΑ και οι συνιστώσες τους πολύ σύντομα η Χρυσή Αυγή θα είναι πρώτο κόμμα…

    Πηγή: Καθημερινή, 22/05/2012

  22. bodys avatar
    bodys 27/05/2012 17:18:24

    - Συνεχίζονται τα κρούσματα ρατσισμού στη χώρα μας.

    Το τελευταίο συμβάν έρχεται από τη Ρόδο και δείχνει οτι οι Ελληνάρες δεν μπορούν να καταπιούν τα χαρούμενα και ανέμελα πολυπολιτισμικά χάπενινγκς.
    Ένας Τυνήσιος λαθρομετανάστης εισέβαλε κρατώντας μαχαίρι σε μαντρί και απείλησε τον βοσκό, ζητώντας του να κάνει σεξ με μια προβατίνα που είχε καψουρευτεί.
    Σε βοήθεια του βοσκού προσέτρεξαν οι δυο γιοί του (προφανώς μέλη της Χρυσής Αυγής) οι οποίοι τελικά ακινητοποίησαν τον εισβολέα και τον παρέδωσαν στο Αστυνομικό τμήμα.
    Το συμβάν δείχνει για άλλη μια φορά οτι το καθεστώς του ρατσισμού και της ξενοφοβίας ζει και βασιλεύει στην Ελλάδα. Οι διάφοροι εγχώριοι εθνικιστές τώρα παερεμβαίνουν απροκάλυπτα ακόμα και σε ζητήματα καψούρας.



    - Μορφή καταιγίδας παίρνουν οι κινητοποιήσεις ενάντια στην άδικη σύλληψη του μετανάστη.

    Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Ματιού, ο ΣΥΡΙΖΑ οργανώνει πορεία διαμαρτυρίας στα Προπύλαια υπέρ της άμεσης αποφυλάκισης του πολυπολιτισμικού μετανάστη. Στην πορεία αναμένεται να πάρει μέρος και το πρόβατο.
    Η – πάντα πιο “σικ” – ΔΗΜΑΡ του Κυρ-Φώτη, οργανώνει σιωπηλή πικετοφορία στο Σύνταγμα με τίτλο “Ένα κερί για τον κατσικογάμη” και καλεί όλους τους φίλους της να συμμετάσχουν κρατώντας συμβολικά ένα κερί.

  23. Γερος του Μωρηα avatar
    Γερος του Μωρηα 27/05/2012 18:18:52

    Θέλω να πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα σταματήσουν στη Νέα Δημοκρατία να ασχολούνται με τον ΣΥΡΙΖΑ και τον Τσίπρα και θα μας πουν τι θα πρέπει να περιμένουμε την επόμενη ημέρα από μια κυβέρνηση συνεργασίας στην οποία θα έχει τον πρώτο λόγο.

    Αυτό είναι μια πρώτη παρατήρηση σε όσα ακούσαμε στην Εθνική Συνδιάσκεψη στο ΣΕΦ. Κάποτε θα πρέπει να γίνει αντιληπτό…
    ότι δεν βρισκόμαστε στο 2004, στο 2009, ούτε καν στις 6 Μαΐου. Τότε ήταν η «αυτοδυναμία» αλλά τώρα γίνεται μάχη για το ποιος θα κερδίσει την πρώτη θέση και το μπόνους των 50 εδρών.
    Συνεπώς η ηγεσία του κόμματος, εφόσον φυσικά θέλει να κερδίσει τις εκλογές για λογαριασμό της σωτηρίας της πατρίδας, οφείλει να «αποχρωματίσει» τον πολιτικό της λόγο από «συναγερμικής» έμπνευσης επιχειρήματα, τα οποία παραπέμπουν σε άλλες εποχές, και ταυτόχρονα να «μαζέψει» όλα αυτά τα περιθωριακά ακροδεξιά blogs, που όποιος τα διαβάζει φεύγει… τρέχοντας απ’ την κεντροδεξιά.

  24. Αείμνηστος avatar
    Αείμνηστος 28/05/2012 00:25:10

    240 είναι αναδρομικά , όχι ενός μηνός.
    Βλέπεις η Συγκυβέρνηση όλα αναδρομικά τα έβαζε.Γιαυτό και πήρα αναδρομική ψήφο.

  25. Ο Γερος του Μωρηα avatar
    Ο Γερος του Μωρηα 28/05/2012 13:32:08

    Ας μη γινει το λαθος.Δεν ειναι τοσο ροδινα τα ευρηματα.Μπορει να μας αρεσουν αλλα...
    Σε όσες δημοσκοπήσεις έχουν γίνει με αναγωγή επί των αναποφάσιστων (VPRC, Public Isue) ο ΣΥΡΙΖΑ είναι πρώτο κόμμα και με διαφορά. Και συμπτωματικά οι δύο παραπάνω εταιρείες είχαν δώσει τα ακριβέστερα αποτελέσματα πριν τις εκλογές της 6ης Μαϊου.

  26. Παυλος Γεραντωνης avatar
    Παυλος Γεραντωνης 28/05/2012 17:31:05

    Δεν πιστεβω κανενα γκαλοπ, με εχουν παρει τηλεφωνο 2-3 φορες (και την Κυριακη των εκλογων απο επαρχιακη εταιρεια για εξιτ πολ μου ειπανε) και τους εχω ξεχεσει κυριολεχτικα. Επαφη με την πραγματικοτητα καμμια δεν εχουν. Οι μισοι με αυτους μου μιλαω μου λενε οτι θα ψηφισουν συριζα και αρκετοι απο αυτους ψηφιζαν δεξια μεχρι το 2009. Ο κοσμος εχει αγανακτησει, ναναι καλα οι πρετεντερηδες, οι νταβατζηδες των καναλιων και οι αυτοκαλουμενοι σωτηρες (αντωνακης και μπενη) που τωρα θυμηθηκαν την επαναδιαπραγματευση (ωραιο ανεκδοτο)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.