#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/02/2013 08:50
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πόλεμος Αμερικανών εναντίον Σαμαρά για την ενέργεια



Ένα πολύ βρόμικο παιχνίδι με πολιτικές και οικονομικές διαστάσεις παίζεται τον τελευταίο καιρό στον άξονα Μόσχα-Αθήνα-Ουάσιγκτον.

Η απόφαση της κυβέρνησης να πουλήσει τη ΔΕΠΑ και τη ΔΕΣΦΑ δεν περίμενε ίσως κανείς ότι θα προκαλούσε ένα απίστευτο γαϊτανάκι με κινήσεις, δηλώσεις, παρασκήνιο και πολιτικές ίντριγκες.

Με απανωτά δημοσιεύματα το antinews έγραφε ότι γίνεται μεγάλος χαμός και ασκούνται αφόρητες πιέσεις σχετικά με το που θα καταλήξει η ΔΕΠΑ, κατά κύριο λόγο. Το πάνω χέρι στην όλη διαγωνιστική διαδικασία έχουν οι Ρώσοι με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Η Sintez έχει προσφέρει 1,9 δις και για τις δύο εταιρείες ενώ η επίσης ρωσική Gazprom έχει δώσει 900 εκατ. ευρώ μόνο για τη ΔΕΠΑ. Οι άλλες προσφορές των Αζέρων της Socar και των ελληνικών M&M Gas (Motor Oil και Μυτιληναίος) και το group PPF – ΓΕΚ δεν μπορούσαν εξ’ αρχής να παρακολουθήσουν τον τρελό χορό εκατομμυρίων των Ρώσων.

Μόλις έγιναν γνωστές οι προσφορές ήταν από όλους φανερό ότι οι Ρώσοι δεν ήθελαν να χάσουν με τίποτε τη ΔΕΠΑ καθώς τη θεωρούν βάση για τη διατήρηση και επέκταση της δύναμής τους στον ευρωπαϊκό ενεργειακό χάρτη. Θα έκαναν ότι είναι δυνατόν για να την αποκτήσουν, άλλωστε τα τιμήματα που δόθηκαν είναι υπερδιπλάσια από των άλλων διεκδικητών, κάτι που δείχνει ότι ήθελαν πάρα πολύ τις δύο ελληνικές εταιρείες.

Τότε ξεκίνησε ένα απίστευτο παρασκήνιο που εμπλέκεται ξεκάθαρα ο αμερικανικός παράγοντας. Πότε με διαρροές και πότε με τα λόμπι που ελέγχουν στην Αθήνα, οι ΗΠΑ έδειξαν τη δυσφορία τους για το γεγονός ότι οι Ρώσοι είναι στην πρώτη θέση της γραμμής εκκίνησης για ΔΕΠΑ και ΔΕΣΦΑ.

Από κοντά και τα ευρωπαϊκά συμφέροντα δεν βλέπουν με καλό μάτι τη ρωσική κυριαρχία στην περιοχή και πιέζουν με τους δικούς τους τρόπους.

Τις τελευταίες εβδομάδες η κυβέρνηση βρίσκεται μεταξύ Σκύλλας και Χάρυβδης. Ένα τεράστιο δίλημμα για το τι πρέπει να κάνει. Όπως είναι λογικό πρέπει να αποδεχθεί την πρόταση – μαμούθ των Ρώσων και  τους δώσει τις δύο εταιρείες, ανοίγοντας ορθάνοιχτη την πόρτα για την Ευρώπη. Μάλιστα, στο παρασκήνιο ακούγονται οι φήμες και για προσπάθεια της Sintez να αγοράσει και τα ΕΛΠΕ από τον Λάτση σε περίπτωση που ήταν οι πλειοδότες για ΔΕΠΑ και ΔΕΣΦΑ. Όπως όλοι αντιλαμβανόμαστε θα δημιουργούνταν μια ρωσική «βάση» μέσα στην Ελλάδα και ο παράγοντας Πούτιν θα έπαιζε κυρίαρχο ρόλο σε μια περιοχή όπου οι Αμερικανοί θεωρούν δικό τους «οικόπεδο». Το λογικό λοιπόν ήταν η κυβέρνηση να πάρει τα πολλά ρούβλια και να τελειώνει η υπόθεση. Όμως, η καθυστέρηση που παρατηρείται σχετίζεται με το αμερικανικό βέτο που έχει μπει κάτω από το τραπέζι και που όμως φαίνεται να τίθεται πλέον και επίσημα.

Καθόλου τυχαία δεν είναι η παρουσία του βοηθού υφυπουργού Εξωτερικών κ. Ρούμπιν στην υπογραφή της συμφωνίας για τον ΤΑΡ. Οι Αμερικανοί ενδιαφέρονται να γίνει ένας αγωγός που θα παρακάμψει τη Ρωσία και θα προσφέρει φθηνό αζέρικο φυσικό αέριο στην Ευρώπη. Όμως, ο Ρούμπιν στις συζητήσεις που είχε με κυβερνητικούς αξιωματούχους φέρεται να έθεσε θέμα ΔΕΠΑ. Να είπε δηλαδή ότι αν η εταιρεία γίνει «Ρωσική» τότε τινάζεται στον αέρα ο αγωγός ΤΑΡ που τόσο πολύ προσπαθεί η κυβέρνηση να φτιάξει.

Καθόλου άσχετο με τον διαγωνισμό για τη ΔΕΠΑ δεν είναι και μια «ψύχρανση» των σχέσεων Αθήνας – Ουάσιγκτον με υπαίτια τη δεύτερη. Ο Αντώνης Σαμαράς ακόμη δεν έχει συναντήσει τον Μπ. Ομπάμα και γι’ αυτό ευθύνονται οι Αμερικανοί.

Επίσης, πόσο τυχαίος είναι ο ξαφνικός έρωτας του Αλέξη Τσίπρα με τους Αμερικανούς, πρώτα με το ταξίδι και στη συνέχεια με τον Ρούμπιν που συνάντησε τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ πριν μερικές ημέρες για δεύτερη φορά στην Αθήνα;

Οι Αμερικανοί δείχνουν να πριμοδοτούν τον ΣΥΡΙΖΑ θέλοντας έτσι να πιέσουν την κυβέρνηση να υποκύψει σε όσα απαιτούν.

Ούτε τυχαίος είναι ο «πάγος» που έβαλε το ΔΝΤ και η Κομισιόν για τη χαλάρωση του προγράμματος εξαιτίας του λάθους με τον πολλαπλασιαστή. Ένα μήνυμα είναι στην κυβέρνηση να προσέξει τι κάνει στο  ενεργειακό ώστε να έχει θετική αντιμετώπιση όταν τεθεί θέμα βοήθειας ή νέου κουρέματος.

Από την άλλη υπάρχει και η ανακήρυξη της ΑΟΖ. Οι Αμερικανοί, σύμφωνα με πληροφορίες,  διαμηνύουν στον Αντ. Σαμαρά να μην προχωρήσει σε μονομερή ενέργεια που θα… θίξει τη γείτονα Τουρκία και θα προκαλέσει θερμά επεισόδια στο Αιγαίο. Σαφές μήνυμα ότι υπάρχουν κι άλλες σοβαρές αποφάσεις που πρέπει να παρθούν κι έχουν σχέση με την ενέργεια και τη Ρωσία.

Άγνωστη είναι προς το παρόν η στάση που θα κρατήσει το Βερολίνο στον εν εξελίξει ενεργειακό πόλεμο. Και η Ελλάδα βρίσκεται μεταξύ διασταυρούμενων πυρών. Να αποδεχθεί την πρόταση – μαμούθ των Ρώσων και να πάει κόντρα στη Δύση ή να δώσει τη ΔΕΠΑ και τη ΔΕΣΦΑ εκεί που θέλει η Ουάσιγκτον να τις δώσει;

Η ουσία είναι ότι τα λόμπι και από τις δύο πλευρές έχουν πάρει φωτιά, ενώ εγχώριοι επιχειρηματικοί όμιλοι με παρουσία και στα Media αλλάζουν στρατόπεδο ανάλογα με τα συμφέροντα. Για παράδειγμα, ονόματα δε θα πούμε, μεγάλος όμιλος «παίζει» με χίλια τους Ρώσους γιατί δε θέλει η ΔΕΠΑ να καταλήξει στον Βαρδινογιάννη.

Κάποιοι άλλοι δε βρίσκονται στην εμπροσθοφυλακή των Αμερικανών που πιέζουν αφόρητα και θέτουν θέμα ακόμη και κυβερνητικής συνοχής. Κι όποιος κατάλαβε – κατάλαβε.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Hrthe_to_telos avatar
    Hrthe_to_telos 16/02/2013 09:12:05

    Ε ας μην πουληθει τοτε.
    Γιατι πρεπει σωνει και καλα να πουληθει?

    • SigmentGraf avatar
      SigmentGraf @ Hrthe_to_telos 16/02/2013 09:48:44

      Έτσι. Αν ήταν να κολλήσει σε γεωπολιτικά δεδομένα έπρεπε εκεί στο ΤΑΙΠΕΔ να την αφήσουν για το τέλος. Οι Ρώσοι έχουν φωνή εντός της Ελλάδας και ενδεχόμενος αποκλεισμός τους με συνέπεια απώλεια εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ για το Δημόσιο θα πάρει διαστάσεις τέτοιου σκανδάλου που θα τινάξει το πολιτικό σύστημα στον αέρα. Γιατί δεν έχει καμία λογική να ξεπουλάς κερδοφόρες εταιρίες (που αν τις κρατούσες θα έβγαζες το τίμημα τους σε 2 χρόνια) με το αιτιολογικό ότι τα λεφτά χρειάζονται άμεσα και μετά να πετάς εκατοντάδες εκατομμύρια, γιατί κάποιοι νομίζουν ότι τους ανήκουν δικαιωματικά και τις θέλουν τσάμπα. Όσο για τη Τουρκία και την ΑΟΖ περισσότερο βλέπουμε ρωσικά παρά δυτικά πλοία στο Αιγαίο που άλλωστε πέρα από των αποκλεισμό των Ρώσων, δεν ενδιαφέρει γεωπολιτικά τους Αμερικανούς.

    • KSVSG avatar
      KSVSG @ Hrthe_to_telos 16/02/2013 10:00:39

      Ετσι. Αν ήταν να κολλήσει η πώληση σε γεωπολιτικά δεδομένα έπρεπε να την αφήσουν για το τέλος εκεί στο ΤΑΙΠΕΔ. Γιατί δεν έχει λογική να ξεπουλάς με fast track κερδοφόρες εταιρίες, (που σε δύο χρόνια έχεις αποσβέσει το τίμημα) με το αιτιολογικό ότι τα λεφτά χρειάζονται άμεσα και από την άλλη να πετάς εκατοντάδες εκ. ευρώ. Οι Ρώσοι έχουν φωνή στην Ελλάδα και ενδεχόμενος παράτυπος αποκλεισμός τους από το διαγωνισμό που θα έχει ως συνέπεια εκατοντάδες εκ. ευρώ για το Δημόσιο θα πάρει διαστάσεις τέτοιου σκανδάλου, που η Κυβέρνηση θα πέσει πριν τις υπογραφές. Όσο αφορά την ΑΟΖ, περισσότερο βλέπουμε στο Αιγαίο και στο χώρο μεταξύ Ελλάδας-Κύπρου ρωσικά παρά δυτικά πολεμικά πλοία.

    • cyprusnet avatar
      cyprusnet @ Hrthe_to_telos 16/02/2013 11:05:36

      Δεν ειναι περιεργο, που στις ´´μεγαλες´´ χωρες(Αμερικη/ Γερμανια/ Αγγλια/Γαλλια κ.ο.κ), Κινεζοι και Ρωσσοι ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ να δινουν τα κεφαλαια και να επενδυουν, αγοραζοντας τα παντα (Αυτοκινητοβιομηχανιες/ Οδικα και αλλα δικτυα/ τεχνολογια κ.α) και εδω να απαγορευεται;

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Hrthe_to_telos 16/02/2013 11:46:34

      Δεν κατάλαβα! Δηλαδή θα κόψουμε κι άλλο μισθούς και συντάξεις για να μην κάνουμε ότι πρέπει; Πάλι το χατήρι των ΗΠΑ; Να δωσουν παλιόχαρτο να τις πάρουν αν τις θέλουν. Διαφορετικά να τις πάρει ο Πούτιν που δίνει. Και έχει και άχτι τους τούρκους με αυτά που του κάνουν με Πάτριοτ, Συρία, κλπ. Επομένως σε ποιον θα βασιστώ πέραν των δικών μου ΕΔ για βοήθεια αν κουνηθούν οι γείτονες; Στις ΗΠΑ; Βλέπε Ίμια και Κύπρο. Εγώ ξέρω πως ο Άσαντ ακόμη είναι κυβερνήτης μόνο και μόνο επειδή ο Πούτιν δε τους αφήνει τους δυτικούς να επέμβουν όπως σε Λιβύη και Αίγυπτο. Και στην Κύπρο οι μόνοι που έχουν δώσει 2,5 δις και με παράταση εξόφλησης είναι πάλι οι Ρώσοι. Θέλω έντιμους συμμάχους όχι να δίνουν 1 και να απαιτούν 100 όπως οι ΗΠΑ και οι Γερμανοί. Και όποιος νομίζει πως αυτή τη στιγμή μπορούμε να σταθούμε μόνοι μας με κινήσεις εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων στην ΑΟΖ είναι στον κόσμο του...

    • Βατάτζης avatar
      Βατάτζης @ Hrthe_to_telos 17/02/2013 11:36:56

      Επειδή τυχαίνει ΠΑΝΤΟΤΕ τα συμφέροντα της Ρωσίας να συμπίπτουν με τα ελληνικά (από το 1000 μ.Χ. και εντεύθεν) φρονιμότερη λύση είναι να τα πάρει η Γκάζπρομ. Ετσι θα θωρακιστούν και τα συμφέροντα μας μαζί με τα ρωσικά, όπως τα κινέζικα θωρακίστηκαν με την COSCO στον Πειραιά.

    • akisenv avatar
      akisenv @ Hrthe_to_telos 18/02/2013 02:16:54

      Πολύ καλή ερώτηση..Γιατι να πωληθεί η ΔΕΠΑ; και αν καταφέρουμε να απαντήσουμε με ειλικρίνεια και λογικά να συνεχίσουμε με αυτές τις ερωτήσεις....Ίσως έτσι αποκαλυφθεί και ποιος ο ρόλος του μνημονίου που η τρικομματικη κυβέρνηση υπέγραψε και υλοποιει....

  2. Θανάσης avatar
    Θανάσης 16/02/2013 09:14:01

    Κάποτε η Θάτσερ ήταν σε ανάλογη θέση με τον Σαμαρά και λειτούργησε με γνώμονα το συμφέρον της χώρας της. Έμεινε στη θέση 15 χρόνια μετά. Ας το έχει υπόψη του ο δικό σου.

    • Αμφιδέξια avatar
      Αμφιδέξια @ Θανάσης 16/02/2013 11:10:06

      ok. Και ο Αντώνης Σαμαράς αν ήταν Πρωθυπουργός του Ηνωμένου Βασιλείου, θα είχε ήδη απαντήσει καταλλήλως. Εδώ όμως μιλάμε για αισχρότατους εκβιασμούς και απροκάλυπτες απειλές, όρνεων που έχουν μάθει να επιβάλλουν τη θέλησή τους, χωρίς να αντιμετωπίζουν αντίσταση. Δεν πουλάμε λοιπόν, διαπραγματευόμαστε σκληρά την υπεράσπιση της κήρυξης της ΑΟΖ μας κι όταν θα είμαστε έτοιμοι να διαπραγματευθούμε από πιό ισχυρές θέσεις (σε 4-5 χρόνια), τότε το ξαναβλέπουμε.

      • polites avatar
        polites @ Αμφιδέξια 16/02/2013 12:35:15

        Σωστός!!!

  3. Queen In Black avatar
    Queen In Black 16/02/2013 09:45:36

    Συμπέρασμα : Ή ΔΕΠΑ και ΔΕΣΦΑ δίνονται στους Αζέρους, ή αγωγός ΤΑΠ γιοκ, το λάθος του ΔΝΤ σχετικά με τον πολλαπλασιαστή αλλά και το μελλοντικό κούρεμα ξεχνιούνται, η κήρυξη ΑΟΖ με ανοχή U.S.A θα καταστεί αφορμή εξ ανατολών αποσταθεροποίησης και το κερασάκι θα είναι η εκ των …έσω της τρικομματικής απειλή όσον αφορά τη …συνοχή της. Τότε όμως, τι το συζητάμε; Έτσι όπως παρουσιάζονται τα δεδομένα, δεν υπάρχει ουσιαστικά επιλογή, παρά μονάχα αν μας εγγυώνταν οι Ρώσοι, την πλήρη μας από πλευράς τους κάλυψη, στα παραπάνω αναφερόμενα διακυβεύματα. Οι Ρώσοι όμως, δεν παρουσιάζονται πρόθυμοι ούτε να κοντράρουν σθεναρά, ούτε να διαταράξουν τις οικονομικές ΑμερικανοΕυρωπαϊκές υπάρχουσες ισορροπίες, παράδειγμα η μικρόψυχη συμπεριφορά τους απέναντι στην Κύπρο, την οποία και πούλησαν ψυχρά όταν χρειάστηκε τη βοήθειά τους, για να μην καταλήξει στα νύχια των τοκογλύφων.
    Απορώ λοιπόν, εκτός από την ικανοποιητικότατη οικονομική τους προσφορά, αυτοί οι Ρώσοι που θα γνωρίζουν σίγουρα πολύ καλύτερα από όλους εμάς την ένταση των πιέσεων και των εκβιασμών που η Ελλάδα υφίσταται, έχουν προχωρήσει άραγε στις απολύτως απαραίτητες δεσμεύσεις – διαβεβαιώσεις – εξασφαλίσεις απέναντι στην Ελληνική κυβέρνηση σχετικά με την από πλευράς τους ανάληψη ευθυνών, στην περίπτωση που τολμήσουμε να αμφισβητήσουμε την Αμερικανική κυριαρχία στην περιοχή; Το παρελθόν έχει δυστυχώς αποδείξει ότι οι μεν ‘’σύμμαχοι’’ μας εκβιάζουν απροκάλυπτα, παίρνουν αυτό που θέλουν χωρίς να δίνουν τίποτε και τοποθετούν στη φάκα της υποταγής μας μουχλιασμένο τυρί, οι δε ομόθρησκοί μας μεγαλοδύναμοι, αναλώνονται σε λόγια, υποσχέσεις κι ευχές, όμως ποτέ κανείς δε γίνεται να στηριχτεί, ούτε να υπολογίσει στη βοήθειά τους όταν βρεθεί στο μάτι του κυκλώνα. Η Ιστορία το φωνάζει.
    Άρα, είμαστε υποχρεωμένοι εκ των πραγμάτων να προχωρήσουμε σε απολύτως δυσάρεστους συμβιβασμούς, προσπαθώντας να χρυσώσουμε και λίγο το χάπι.
    Καλύτερα να μην πουλήσουμε ποτέ και σε κανέναν τίποτε λοιπόν.

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ Queen In Black 16/02/2013 10:51:48

      ΟΚ Απο τις λιγες -ελαχιστες φορες που συμφωνω απολυτα μαζι σου Queen In Black !

  4. George avatar
    George 16/02/2013 10:07:55

    Ας μείνει κρατική. Το κράτος μπορεί να πραγματοποιήσει τις επενδύσεις που χρειάζονται εκδίδοντας ομόλογα ή αξιοποιώντας το ΕΣΠΑ. Δε νομίζω ότι θα μας σώσουν ούτε τα 500εκ ούτε τα 1.9δισ.

  5. Θαλής1 avatar
    Θαλής1 16/02/2013 10:33:11

    Αν μείνει κρατική όμως, δεν θα πάρουμε τη δόση του Μαρτίου...
    Ηδη μας την καθυστέρησαν την υπογραφή που έπρεπε να μπεί παρόντος του Σαμαρά παραπροχθές στις Βρυξέλλες και το καμπανάκι έλεγε "αργείτε τις αποκρατικοποιήσεις"...

    • Αμφιδέξια avatar
      Αμφιδέξια @ Θαλής1 16/02/2013 11:15:01

      Αργείτε να ...ξεπουλήσετε εννοούν αυτοί, γιατί καθόλου δεν τους ενδιαφέρει να επιτύχουμε την υψηλότερη και συμφέρουσα για μας τιμή κατά την οποιανδήποτε ...αποκρατικοποίηση. Αισχροί εκβιαστές και όχι εταίροι.

      • Θαλής1 avatar
        Θαλής1 @ Αμφιδέξια 16/02/2013 11:38:19

        Eννοείται αγαπητή Αμφιδέξια, δεν θα μάθουμε τώρα τον αληθινό μας εχθρό...Τώρα πια τον έχουν καταλάβει σχεδόν και αυτοί που τον θεωρούσαν φίλο...

  6. Stef avatar
    Stef 16/02/2013 10:46:24

    Εδώ να δούμε τώρα τον... μεγάλο πατριώτη που έχει την Ελλάδα πάνω απ' όλα.

    • Αμφιδέξια avatar
      Αμφιδέξια @ Stef 16/02/2013 11:20:44

      Τι ακριβώς αμφισβητείτε με τόσο προσβλητική επιπολαιότητα Stef ?
      Τα θέματα είναι περίπλοκα, παίζονται γεωοπολιτικοοικονομικές ισορροπίες και παγκόσμια συμφέροντα. Δυστυχώς τα διλήμματα του είδους, δεν απαντιούνται μόνο με την ψυχή, όπως ΌΛΟΙ θα επιθυμούσαμε.

      • Βούρδουλας avatar
        Βούρδουλας @ Αμφιδέξια 16/02/2013 13:12:26

        Εξαιρετική απάντηση.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Stef 16/02/2013 11:48:21

      Ήθελα να ήξερα αν δωθεί στους Ρώσους που δίνουν τα διπλά από τους υπόλοιπους τι θα λες για το Σαμαρά;

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Stef 16/02/2013 11:50:59

      Εμείς θα το δούμε! Εσύ ποιον στηρίζεις άραγε και τον βλέπεις για πατριώτη;

  7. Ρηνα avatar
    Ρηνα 16/02/2013 10:56:01

    Μπορει να υπαρχουν κι αλλα στην ατζεντα που ο λαος αγνοει...Η Ρωσια απλα ερχεται τωρα να μπει στο παιχνιδι προβαλλοντας τα λεφτα της. Οπως παντα απλοϊκη και αγαρμπη σαν αρκουδα. Ποιος ομως εστησε το παιχνιδι ετσι που να φθασουμε στο μπρος βαθυ και πισω ρεμα; που καθε κινηση να εχει 42 επιπτωσεις;που τα γεωπολιτικα δεδομενα να προβαλλουν αδυσωπητα στο τι θα χασουμε κυριως, που η σχεδιασθεισα ανεχεια της χωρας ειχε ως σκοπο να μην μπορει κανενας να σκεφτει καθαρα.
    Ας σκεφτουμαι αν ολα αυτα ετιθοντο στο τραπεζι ενοσω η χωρα ηταν δυνατη και ειχε χαρτια να διαπραγματευτει. Γιατι οι γεωπολιτικες αποφασεις δεν προχωρουσαν τοσα χρονια αλλα πρεπει να αποφασιστουν τωρα βιαστικα και υπο το κρατος της πληρους φτωχοποιησης; Ειναι λοιπον δυνατον ενα τετοιο σχεδιο που εχει εκπονηθει εδω και χρονια και τωρα βρισκεται στο σταδιο της υλοποιησης να ανατραπει απο λιγα εκατομμυρια που θα προσφερει η Ρωσια;
    Απλα ο Σαμαρας να κοιταξει να παρει ανταλλαγματα και να ανακουφισει τη χωρα ΑΙΣΘΗΤΑ. Υπαρχουν και γεωπολιτικα ισοδυναμα....για να γλυτωσουμε τα χειροτερα γιατι αν δεν τα παρουν, ετσι οπως τα φερανε τα πραγματα, υπαρχουν κι αλλοι τροποι που ολως τυχαιως θα προελθουν απο αλλου.
    Εδαφη μονο να μη δωσει και τα αλλα διορθωνονται. Με ενα πολεμο πχ ανατρεπονται και δανεια και χρεη και συμφωνιες. Για ο,τι ομως χυνεται αιμα δυσκολα ανατρεπεται. Παραδειγμα κοντινο μας η Κυπρος.

    • *Glad avatar
      *Glad @ Ρηνα 16/02/2013 17:50:24

      Το παιχνίδι το σχεδιάζουν και το στήνουν αυτοί που γνωρίζουν με ακρίβεια και για οποιοδήποτε θέμα , πως θα αντιδράσει στο σύνολό της αλλά και επιμέρους τμήματα της Ελληνικής κοινωνίας και κυρίως οι αριστεροί που εύκολα "σέρνονται από τη μύτη" .
      Ελπίζω οι δεξιοί που δεν διακρίνονται για κομματική πειθαρχία κλπ. να τους κάνουν την έκπληξη.

    • kosvag avatar
      kosvag @ Ρηνα 16/02/2013 19:56:09


      +1000 +100000 Η ουσία είναι αυτή.
      Οι υπογραφές δεν αξίζουν ούτε το χαρτί για τον επόμενο Έλληνα ηγέτη (που μπορεί αν είναι ο ίδιος μεταμφιεσμένος).

  8. cyprusnet avatar
    cyprusnet 16/02/2013 10:58:06

    Κινουμε επαγγελματικα Κυπρο και Γαλλια... Ρωσοι και Κινεζοι, ως Κρατος και ως Πολιτες εχουν παρα πολυ χρημα μετρητο!.. Επισης κανουν καλες και σταθερες συνεργασιες με καθαρους ορους... Εχουν αποθεμα και αναπτυσονται εξυπνα, δειτε την COSCO στον Πειραια που παρολες τις τρικλοποδιες του ΓΑΠ(500εκατ επιστροφη ΦΠΑ) και αλλα προβληματα, αυτοι αναπτυσονται και επενδυουν... Οι Τουρκοι επισης πριν 8 χρονια με συμφωνιες με τους Ρωσους αρχισαν την οικονομικη αναπτυξη και ακομα και τωραμε το θεμα της ΣΥΡΙΑΣ κινουνται προσεκτικα.... Το οικοπεδο εδω ειναι ελληνικο και να δωθει η Αναπτυξη σε ΟΠΟΙΟΝ εχει χρημα, ΤΕΛΟΣ.. Δεν χασαμε προσανατολισμο, συμμαχοι και αδερφια μας οι Αμερικανοι και ειμαστε ενα με τους Ευρωπαιους, αλλα οι δουλειες, ειναι δουλειες.. σιγα το κακο, εαν παρει ο Πουτιν την ΔΕΠΑ/ ΔΕΣΦΑ, μην τρελαθουμε. .. Μονο σε υπαναπτυκτα και χουντικα Κρατη λεγονται τετοιες αηδιες, περι Ελενχου αποφασεων ΚΟΝΤΡΑ στο συμφερον του Λαου!!!.... Διαφορετικα θα φτασουμε τα 10 μνημονια και την Ταυτοτητα μας.. Ο Αλεξης εχει μπει επικινδυνα στην Αμερικανικη αγκαλια και ο Λαος το βλεπει!!

    • Θαλής1 avatar
      Θαλής1 @ cyprusnet 16/02/2013 11:46:49

      Aκριβώς. Ο λαός βλέπει πλέον οτι δεν πρόκειται για πρόεδρο του δεκαπενταμελούς, ούτε για αναρχομπάχαλο της βίλλας Αμαλίας αλλα για σύμμαχο των Αμερικανών σε κοινό μέτωπο κατά της Αυτοκρατορίας του χρήματος των ΓερμανοΤραπεζιτών....

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ cyprusnet 16/02/2013 11:57:57

      Δεν τα συζητας αυτα με τον Καραμανλη να σου πει τη γνωμη του;
      Κατι περισσοτερο θα ξερει....

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ Ρηνα 16/02/2013 13:01:43

        Τὄ ἔργο ἐπαναλαμβάνεται. . .μήπως ὅμως θά ἔχη διαφορετικό τέλος. . .ἀγωνία νά τό δοῦμε!

      • cyprusnet avatar
        cyprusnet @ Ρηνα 16/02/2013 17:53:27

        Ο Καραμανλης επεσε και εκβιαστηκε απο τα Ελληνικα Τσιρακια των Αμερικανων.. Ο Ελληνας ειναι ο μεγαλυτερος εχθρος του Ελληνα.. Αυτο ειναι το πατημα οσων Αλλοδαπων θελουν οφελη, δεν επεσε απο τους Αμερικανους ο Καραμανλης , αλλα απο αυτους που ΕΤΡΕΞΑΝ στους Αμερικανους για ΥΠΟΤΑΓΗ!!!

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ cyprusnet 16/02/2013 19:20:11

          Και το ίδιο κάνουν οι τωρινοί αντίστοιχοι για να ρίξουν το Σαμαρά! Νομίζω;

      • *Glad avatar
        *Glad @ Ρηνα 16/02/2013 17:54:17

        Γιατί άραγε κάποιοι θεωρούνται Συντηρητικοί ?

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ cyprusnet 16/02/2013 19:19:28

      Σωστότατος!

    • george avatar
      george @ cyprusnet 18/02/2013 05:19:34

      Περίεργα τα λες τα πράγματα cyprusnet.
      Από τη μια σύμμαχοι και αδέρφια μας οι Αμερικάνοι
      κι απ΄την άλλην ανησυχείς που ο Αλέξης μπήκε επικίνδυνα στην αγκαλιά των τους.

      Ο Λαός βλέπει...

  9. ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
    ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 16/02/2013 11:05:10

    Ο ΣΥΡΙΖΑ αντιτίθεται στήν πώληση.
    Αρκεί αυτό γιά νά αποφεύγεται τοποθέτηση επί τού θέματος ?
    Θά ήθελα τό σύνολον τού Πολιτικού κόσμου νά δηλώση σθεναρά τήν άποψή του.
    Σέ μερικά ζητήματα είναι πολύ σημαντικό, μέ εκτός Ελλάδος βαρύτερες επιπτώσεις από ό,τι εντός.
    Εντός, ούτως ή άλλως, οι περισσότεροι καθεύδουν, είτε αποχαυνωμένοι είτε ένοχοι.

  10. άναρχος βοσκός avatar
    άναρχος βοσκός 16/02/2013 11:38:48

    κυρίες και κύριοι,

    το οικόπεδο ελλάδα είναι αμερικάνικο. ο αμερικάνος παραπέμπει τους έλληνες πρωθυπουργούς από την αρχή της κυριαρχίας του μεταπολεμικά στους γερμανούς τσάτσους του για τα περαιτέρω. ο ρώσσος έχει 10%. πάοκ, μακεδονία παλλάς, σεκάπ και κάτι τέτοια ψιλά. κλωσορίστε τους αζέρους. δείτε τί έπαθε ο καραμανλής.

    ευχαριστώ.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ άναρχος βοσκός 16/02/2013 13:03:01

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ άναρχος βοσκός 16/02/2013 19:28:21

      Δε θα προσπαθούσε ΚΑΝ να εκλεγεί πρόεδρος της ΝΔ ο Σαμαράς αν ήταν να διχειριστεί ως υποτακτικός των ΗΠΑ της χώρα. Ξέρει από πρώτο χέρι τι έγινε με Καραμναλή και θα το πάει μέχρι τέλους ακόμη και σε ρήξη με ΗΠΑ και Τουρκία. Τυχαίο είναι πως δεν έχει πάει στις ΗΠΑ καθόλου ο Σαμαράς και πήγε Πούτιν ως αρχηγός της ΝΔ, ενώ ο Τσίπρας είναι σε ανοιχτή συνομιλία με ΗΠΑ μήνες τώρα, από πριν τις εκλογές ανεπίσημα και τώρα και επίσημα; Καραμανλή-ΓΑΠ αντίστοιχα σε νέα εκδοχή μου θυμίζουν!

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ Γεώργιος Τ. 16/02/2013 20:25:18

        @ αναρχος βοσκός

        Τό σχόλιο σου τό ἐθαύμασα ὡς εἰρωνικό.

        • kapar13 avatar
          kapar13 @ Φωτεινή 16/02/2013 20:40:04

          Μπορεί και να μην είναι τόσο ειρωνικό.
          Θα φανεί στην πράξη εάν η συμφωνία της Γιάλτας (90% Δύση, 10% Ρωσία) ισχύει ακόμα...

  11. πολίτης avatar
    πολίτης 16/02/2013 11:50:05

    Να μην πουληθεί. Δεν μπορούμε να ξεπουλάμε με τους εκβιασμούς της δόσης.
    Έχουμε κι εμείς διαπραγματευτικά ατού, σε όσο δύσκολη θέση κι αν είμαστε. Αν θέλουν Αμερικανοί και Ευρωπαίοι τον πρώτο λόγο στην ενέργεια, να γίνουν τα χατίρια μας πρώτα.
    Θέλει όμως διαπραγματευτές με θάρρος κι εξυπνάδα και όχι φοβικά σύνδρομα.
    Είναι καιρός να συνειδητοποιηθούμε ως λαός. Εδώ που φτάσαμε, μάλλον εμείς θα πρέπει να καθοδηγήσουμε τους πολιτικούς.

  12. ~Mara~ avatar
    ~Mara~ 16/02/2013 11:59:23

    "Τί χες... Γιάννη, τί χα... πάντα"

    Ως πότε???
    Λές και δεν ήξερε τα δύσκολα... όταν αναλάμβανε.
    Εδώ λοιπόν σε θέλω κ. Σαμαρά.
    Ο Καραμανλής άνοιξε έναν δρόμο, που δίστασε να τον περπατήσει...., αλλά τον άνοιξε...
    Τουλάχιστον έδειξε στον κόσμο, ότι υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές....
    Εσύ... τί θα κάνεις? Μία από τα ίδια...?
    Με δισταγμούς και ουδετερότητες που τάχα μου επιτυγχάνονται γεωπολιτικές ισσοροπίες, νίκες δεν έρχονται ποτέ. Μιά ζωή στα "τέσσερα" θα είμαστε.
    Έφθασε η ώρα για ξεκάθαρα πράγματα.
    Ότι συμφέρει την χώρα.
    Ή τώρα, ή ποτέ.
    Όποιος λοιπόν δίνει τα περισσότερα.
    Εξασφαλίζοντας φυσικά και τις απαραίτητες... εγγυήσεις για στήριξη , σε περίπτωση που έχουμε τις γνωστές... θερμότατες αντιδράσεις.
    Ξεκάθαρες κουβέντες και στο λαό για να είναι προετοιμασμένος.
    Γιατί έτσι και αλλιώς εδώ που φθάσαμε, τί θα πεί???
    Έδιναν οι Ρώσοι περισσότερα, αλλά εγώ φοβάμαι τους Αμερικανούς, σκύβω το κεφάλι και κάνω πίσω???
    Είμαι πεπεισμένη ότι αυτή η εξέλιξη είχε δρομολογηθεί από πέρυσι τον Μάρτιο που πήγε στην Μόσχα (εξ ου και οι ξαφνικές σφήνες... κομμάτων τύπου ΑΝΕΛ, αμέσως μετά το ταξίδι, με στόχο την διάσπαση και φυσικά την μη αυτοδυναμία του στις εκλογές).
    Ελπίζω και θέλω να πιστεύω ότι, τώρα που φθάσαμε στο παρά πέντε... δεν θα διστάσει...

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ ~Mara~ 16/02/2013 12:53:09

      Αυτο εννοω οτι το σχεδιο ηταν απο χρονια προσχεδιασμενο Μara , λες να το εγκαταλειψουν ετσι ευκολα οταν μεχρι και κομμα εφτιαξαν οπως λες που κανεις δεν εχει καταλαβει το λογο υπαρξης του;

      • ~Mara~ avatar
        ~Mara~ @ Ρηνα 16/02/2013 13:11:37

        Ρήνα, δεν αντιλέγω.
        Αλλά... φθάνει κάποια στιγμή η ώρα των μεγάλων αποφάσεων.
        Σχέδια οι μέν..., σχέδια και οι δε....
        Τα καιροπετάγματα.... έχουν την σημασία τους και είναι άριστη μέθοδος στρατηγικής-τακτικής (δηλ. όταν δεν μπορείς να αποτρέψεις κάτι που έχει κέρδος, τουλάχιστον κέρδισε χρόνο), όμως νομοτελειακά, αργά ή γρήγορα, θα έρθεις αντιμέτωπος με το πρόβλημα.
        Εκεί λοιπόν ζυγίζεις.... τα πράγματα, βλέπεις τις συγκυρίες και τις συνθήκες όπως αυτές έχουν διαμορφωθεί και παίρνεις το ρίσκο....
        Ή κερδίζεις και φεύγεις μπροστά...., ή χάνεις τα πάντα.... και φεύγεις νύχτα....
        Θα δούμε....

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ ~Mara~ 16/02/2013 13:09:30

      Έφθασε η ώρα για ξεκάθαρα πράγματα."

      ᾿Ακριβῶς, Μάρα. Καιρός εἶναι νά ποῦμε "τή σκάφη, σκάφη καί τά σῦκα, σῦκα. . .κούρασε ἀφάνταστα ἡ "ἱσορροπία". . .περιμένομε ξεκάθαρες κουβέντες ἀπό τόν ΑΣ.

      • ~Mara~ avatar
        ~Mara~ @ Φωτεινή 16/02/2013 13:40:31

        Φωτεινή μου,

        ο ένας... προετοίμασε και ο άλλος... καλείται να ολοκληρώσει.
        Άς του δώσει ο θεός την φώτιση να πάρει την σωστή απόφαση και την δύναμη να τολμήσει!!!
        Ο λαός όσο και άν είναι πεσμένος και απογοητευμένος, τον θαρραλέο πατριώτη ηγέτη (στην πράξη...) θα τον στηρίξει με πάθος (χα χα ...είναι και αυτό το άτιμο το DNA μας, που στροφάρει.... πάντα ξαφνικά και απροσδόκητα, όταν κανείς δεν το περιμένει....).
        Όποτε, διατελούμε εν αναμονή....

        • Ρηνα avatar
          Ρηνα @ ~Mara~ 16/02/2013 13:56:35

          Σ αυτο το DNA ελπιζω και γω Μαρα μου μπας και τη καταλληλη στιγμη ξεκολλησει απο τη τηλεοραση, τα φαστφουνταδικα, τα Μαll ,τη coca και τα τουρκικα και θυμηθει επιτελους οτι κατω απ τη φουστανελα δεν φορανε ...στρινκ.

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ Ρηνα 16/02/2013 19:34:59

            Καλό...

        • Reine_Noire avatar
          Reine_Noire @ ~Mara~ 16/02/2013 18:24:16

          '' Ο λαός όσο και άν είναι πεσμένος και απογοητευμένος, τον θαρραλέο πατριώτη ηγέτη (στην πράξη…) θα τον στηρίξει με πάθος ''

          H στήριξη θα είναι υπερκομματική.

          • ~Mara~ avatar
            ~Mara~ @ Reine_Noire 16/02/2013 23:00:51

            Καλά... αυτό δεν είναι και σίγουρο.
            Πάντως ο λαός είναι βέβαιο πως θα στηρίξει.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ~Mara~ 16/02/2013 19:31:39

      Άψογο!!! Και χαίρομαι που βλέπεις στον Καμμένο το νέο Καρατζαφέρη που έκανε τα ίδια στον Καραμανλή για να είναι εύθραυστη η πρωθυπουργία του και σε συνεργασία ΓΑΠ-Σύριζα-ΚΚΕ να πέσει για να χαθεί η επαφή με Μόσχα. Μα είναι τόσο γελοιοδέστατα προφανή πλέον τα πράγματα που πρέπει να είναι πορωμένος κάποιος να μη βλέπει τι παίζεται στην περιοχή. Και σκεφτείτε πως αυτά που βλέπουμε τώρα στη Μεσόγειο ήταν σχεδιασμένα από τότε. Αν λοιπόν είχε πατήσει το πόδι της η Αρκούδα από τότε στο Αιγαίο θα μπορούσαν αν πετύχουν την ανατροπή των καθεστώτων σε Αίγυπτο και Συρία και να παλεύουν στη Συρία;

      • ~Mara~ avatar
        ~Mara~ @ Γεώργιος Τ. 16/02/2013 22:57:31

        Γιώργο καλά τα γράφεις, αλλά ξεχνάς ότι τότε η πλειοψηφία του κόσμου κοιμόταν όρθια και έβλεπε τα πράσινα όνειρα του Γιωργάκη, τα λεφτά που έταζε και πίστευε τα σκάνδαλα τύπου Βατοπέδι από έναν "κουρασμένο" πρωθυπουργό.
        Όσο για τους δεξιούς (...λέμε τώρα...), παραλία και ξάπλα στις εκλογές του 2009. Σαν να μην συνέβαινε τίποτα....
        Τώρα, θέλω να πιστεύω ότι τα πράγματα είναι διαφορετικά.

  13. kosvag avatar
    kosvag 16/02/2013 12:05:04

    Ωραίο αρθρο, νομίζω επίσης οτι το παιχνίδι είναι πιο τεράστιο, η ΔΕΠΑ είναι μόνο ένα από τα κερασάκια. Η Ρωσία είναι η κορυφή του παγόβουνου των Σλαβικών χωρών. Η σχέση μας είναι βαθιά, έχει ρίζες στην Ορθοδοξία (Μέκκα τους το Άγιο Όρος), στο Κυριλλικό αλφάβητο (από τους Θεσσαλονικιούς Κύριλλο & Μεθόδιο), στο τεράστιο Ελληνικό στοιχείο σε όλες τις εκεί χώρες κτλ. Ειδικά για την Ρωσία είμαστε από τις ελάχιστες χώρες που δεν έχει έρθει σε πόλεμο σε όλη την ιστορία της. Για τις Βαλκανικές χώρες η Θεσσαλονίκη είναι η φυσική τους είσοδος-πρωτεύουσα. Ακόμα και στην διακυβέρνηση των κρατών μας έχουμε πολλά κοινά. Είναι σημαντικό ότι υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες Σλαβόφωνοι και ΄Σλαβόστροφοι΄ όλων των ειδικοτήτων και επιστημονικών για να υποστηρίξουν όλα τα πρότζεκτ τους (& μάλιστα άμεσα, τους αρκεί ένα μικρό παράθυρο χρόνου). Δεν χρειάζεται ΄να κοιτάξουμε στον χάρτη που βρίσκεται η Ελλάδα΄ ας δούμε το πιο απλό: είναι ιδανικό ασφαλές λόγω ΕΕ οικόπεδο γηροκομείο-νοσοκομείο-ξενοδοχείο 12μηνών και τους ταιριάζει το κλίμα. Δεν είναι η ΔΕΠΑ, ο ΠΑΟΚ κτλ κτλ, είναι χιλιάδες μικρά και μεγάλα πράγματα που κουμπώνουν.
    Συμπέρασμα: δείχνει να είναι χοντρό παιχνίδι=ευκαιρία. Εύχομαι να παραμένουμε καλοί στο παγκόσμιο παζάρι γιατί νομίζω ότι ο μέσα ο χρόνος τελειώνει και με τα λίγα δεν σωζόμαστε οπότε θα αναγκαστούμε να ρισκάρουμε προς τα έξω.

  14. trakarismenos avatar
    trakarismenos 16/02/2013 12:09:03

    H ΔΕΠΑ και η ΔΕΣΦΑ πρέπει να πάνε στη Ρωσία.Τα οφέλη που θα έχουμε θα είναι περισσότερα,στο εμπόριο,στον τουρισμό, στα ναυπηγεία,στον αγροτικό τομέα.

  15. ΝΕΣΤΩΡ avatar
    ΝΕΣΤΩΡ 16/02/2013 12:10:46

    Όσοι γνωρίζουν Ιστορία, θα ξέρουν ότι η εκμετάλλευση των πηγών ενέργειας καθώς και ο έλεγχος των οδών διακίνησης αυτής στον πλανήτη μας υπήρξε από αρχαιοτάτων χρόνων η κύρια αιτία των πολεμικών συγκρούσεων και συρράξεων, στην δε σημερινή εποχή μας αυτό αποτελεί την πρώτη προτεραιότητα στην γεωπολιτική σκακιέρα με πρωταγωνιστές της μεγάλες Δυνάμεις. Η αντιδικία λοιπόν στο επίπεδο των ΗΠΑ και της Ρωσίας είναι προφανής, δεν νομίζω κανείς να έχει γνώσεις γεωπολιτικής και διεθνών σχέσεων για να το καταλάβει. Η Ελλάδα σε αυτή την διαμάχη προσπαθεί να κάνει το καλύτερο όσον αφορά τα εθνικά της συμφέροντα, όχι όμως πάντα με επιτυχία. Σήμερα υπάρχει στη χώρα μας ένα λόμπι από ανθρώπους κυρίως επιχειρηματίες, αλλά και από πολιτικούς που έχουν συμφέροντα ή πιστεύουν ότι η Ρωσία μπορεί να μας βοηθήσει. Αυτό θα μπορούσε να γίνει εάν η συνεργασία αυτή γίνονταν σε οικονομικό επίπεδο με προϊόντα ή υπηρεσίες που η σημασία τους και ο αντίκτυπός τους δεν αφορούσε γεωπολιτικά και στρατηγικά θέματα ασφαλείας. Στην περίπτωση αυτή η θέση των ΗΠΑ είναι ξεκάθαρη και έχει διατυπωθεί δημόσια και όποιος είναι αντίθετος, εκπτώσεις δεν γίνονται. Νομίζω ότι η χώρα μας έχει την πρόσφατη εμπειρία με τον αγωγό Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη, όπου οι Αμερικανοί ήταν αντίθετοι και έγινε αυτό που αυτοί ήθελαν, φθάνοντας στο σημείο, πιθανώς, να αλλάξουν και Κυβέρνηση, μόνο ο Κων/νος Καραμανλής ο νεώτερος δεν το είχε καταλάβει ή δεν ήθελε, αλλά εμείς το νοιώσαμε στην συνέχεια καλά στο πετσί μας, με την έλευση του ΓΑΠ και ότι αυτό στην συνέχεια επακολούθησε με την πολιτική του. Νομίζω ότι ο Σαμαράς έχει την εμπειρία σε θέματα εξωτερικής Πολιτικής και δεν θα κάνει τα ίδια λάθη, όπως και για το θέμα της ΑΟΖ, ώστε να μην δούμε μια ώρα νωρίτερα τον Τσίπρα να έρχεται στην εξουσία και ως εκ θαύματος να κάνει όλα όσα θέλουν οι Αμερικάνοι. Η Ελλάδα πρέπει να μετράει της δυνάμεις της και τις δυνατότητες που έχει, σε κάθε χρονική στιγμή, νομίζω στα ενεργειακά θέματα ο Κων/νος Καραμανλής ο πρεσβύτερος είχε δείξει τον δρόμο. Επίσης θα έλεγα ότι ο τίτλος του άρθρου είναι ατυχής, διότι δεν υπάρχει κανένας ΄΄Πόλεμος Αμερικανών εναντίον Σαμαρά για την ενέργεια΄΄, εξάλλου οι Αμερικανοί είναι φίλοι και σύμμαχοί μας και μας βοηθούν να βγούμε από την κρίση.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ ΝΕΣΤΩΡ 16/02/2013 12:22:40

      Οχι και δεν ειχε καταλαβει ο Καραμανλης, μια χαρα ειχε καταλαβει αλλα ηταν Μακεδονας και πατριωτης και κυριως Ελληνας και προσπαθησε για το καλυτερο. Οταν δεν αισθανεται κανεις Ελληνας ειπατε και μονος σας οτι το νοιωθουμε στο πετσι μας...

      • ReineNoire avatar
        ReineNoire @ Ρηνα 16/02/2013 12:35:35

        Πολλά μπορεί να του καταλογίσει κανείς του Κωστάκη (οκνηρία, ατολμία,μεταβίβαση εξουσίας σε άχρηστους, εγκληματική αμέλεια, αποφυγή ευθυνών, παράδοση της εξουσίας στον προδότη ΓΑΠ), αλλά όσον αφορά την Εθνική του συνείδηση, δε χωρά αμφισβήτηση. Βέβαια όταν φοβάσαι, πέφτεις και κοιμάσαι... Δεν αναλαμβάνεις την άσκηση της εξουσίας γιατί όταν υπερασπίζεσαι τα δίκαια ενός ολόκληρου λαού, το ''εγώ'' κι οι φόβοι σου, πρέπει να εξαφανίζονται. Αλλιώς, ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ.

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ ReineNoire 16/02/2013 13:17:12

          Παρακαλῶ τά σχόλια σας γιά "Κωστάκη" σέ ἄλλες "ἱστοσελῖδες". Θά βρῆτε πολλούς ἐκεῖ πού συμμερίζοντε τά χαίδευτικά σας ὀνόματα! :D

          • ReineNoire avatar
            ReineNoire @ Φωτεινή 16/02/2013 18:13:30

            Kανένα πρόβλημα αγαπητή Φωτεινή. Το Κώστας-Κωστάκης χρησιμεύει για να υπάρξει σαφής διαχωρισμός με τον Κωνσταντίνο, που φαντάζομαι συμφωνούμε άπαντες οτι δικαιούται υπερκομματικής αναγνώρισης και σεβασμού, μιας και τα στερνά τιμούν τα πρώτα. :-)

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ ReineNoire 16/02/2013 20:33:22

            ". . .παράδοση της εξουσίας στον προδότη ΓΑΠ),. . ."

            ᾿Επιμένω γιά ἄλλες ἱστοσελῖδες. . .῎Εγινε παράδοση-παραλαβή ὅπλου μέ ἀνάλογες στρατιωτικές διαδικασίες καί μέ ἀπατᾶ ἡ μνήμη μου;; :D

          • Θεριζόμενη Θύελλα avatar
            Θεριζόμενη Θύελλα @ Φωτεινή 17/02/2013 11:57:08

            xa xa xa !! Η παράδοση της εξουσίας καλή μου Φωτεινή, έγινε μόλις ο Κώστας αντελήφθη το τέρας, πέταξε τα όπλα κι άρχισε να τρέχει. Ήξερε πολύ καλά ποιός θα αναλάμβανε μετά από την ...κοπάνα του από τις ευθύνες. Επέλεξε λοιπόν την άτακτη φυγή. Ούτε γενναίο, ούτε τιμητικό, ούτε αξιοθαύμαστο. Για ξεσκόνισε λιγάκι τη μνήμη σου :-)...

          • ~Mara~ avatar
            ~Mara~ @ Θεριζόμενη Θύελλα 17/02/2013 14:16:27

            Την δική σου επιλεκτική... μνήμη την έχεις ξεσκονίσει, για να θυμηθείς τις απειλές Γιωργάκη με την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας???
            Δηλαδή αν οι εκλογές δεν γίνονταν Οκτώβριο και γίνονταν Μάρτιο θα μπορούσε να αποτρέψει την άριστα προσχεδιασμένη έλευση... του μεγαλοσωτήρα Τζέφρυ???
            Αλήθεια στις εκλογές του ΄09 τί ψήφισες? Τα "λεφτά υπάρχουν"?

          • Θεριζόμενη Θύελλα avatar
            Θεριζόμενη Θύελλα @ Θεριζόμενη Θύελλα 18/02/2013 07:52:10

            @ ~Mara~ : Eγώ, ξέρω αυτό που δεν σας αρέσει να παραδεχτείτε. Oτι ο κ.Κώστας ήξερε τι έρχεται, δεν έπραξε αυτά που έπρεπε για να το εμποδίσει, δεν είπε όλη την αλήθεια στον Ελληνικό λαό για να αποδυναμώσει τον Τζέφρυ και να διεκδικήσει την εξουσία και την ηγεσία της προσπάθειας εξόδου από τη στενωπό και την κοπάνησε για να γλιτώσει. Να σε πληροφορήσω δε, οτι κάθε φορά που στη σκηνή χορεύουν καλικάντζαροι, εγώ δεν συναινώ στη συμπαιγνία και απέχω. Και όσο για τη μνήμη μου, δε της χρειάζεται ξεσκόνισμα. ΤΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΛΑ. Κι αυτά που μου αρέσουν κι εκείνα που με στεναχωρούν. Το αυτό εύχομαι και για σας.

          • ~Mara~ avatar
            ~Mara~ @ Θεριζόμενη Θύελλα 18/02/2013 12:46:58

            Αγαπητή Θύελλα, καταλαβαίνω....
            Είναι πάρα πολύ δύσκολο να αντιληφθείς ή ακόμα χειρότερα να παραδεχτείς ότι η προπαγάνδα του συστήματος, σε έχει επηρεάσει μέχρι μυελού των οστών (εξ ου και η επιλογή της αποχής).
            Όσο για το τί είπε ή τί δεν είπε ο Καραμανλής, ισχύει το
            " Όταν δεν θές να ακούσεις, δεν ακούς... και όταν δεν θές να δείς δεν βλέπεις..."
            Αναρώτησου τουλάχιστον, μήπως δεν είναι τυχαίο που οι απόψεις σου συμπίπτουν με του Τράγκα, Χατζηνικολάου, Πρετεντέρη και λοιπών συγγενών....???

          • Reine_Noire avatar
            Reine_Noire @ Φωτεινή 16/02/2013 18:23:07

            Kανένα πρόβλημα αγαπητή Φωτεινή. Το Κώστας-Κωστάκης χρησιμεύει για να υπάρξει διαχωρισμός με τον Κωνσταντίνο, που φαντάζομαι συμφωνούμε άπαντες οτι δικαιούται υπερκομματικής αναγνώρισης και σεβασμού, μιας και τα στερνά τιμούν τα πρώτα. :-)

        • *Glad avatar
          *Glad @ ReineNoire 16/02/2013 18:07:58

          Προσωπικά (όπως και άλλοι) κυρίως του καταλογίζω το γιατί μετά την ήττα του δεν "μίλησε" ποτέ και κυρίως σε αυτούς από τον λαό που τον στήριξαν.

      • ΝΕΣΤΩΡ avatar
        ΝΕΣΤΩΡ @ Ρηνα 17/02/2013 18:38:41

        Αγαπητή Ρηνα, κανείς δεν αμφισβήτησε τον πατριωτισμό του Κ. Καραμανλή του νεώτερου και δεν θα το κάνω εγώ, αλλά στην Πολιτική μετράει το αποτέλεσμα και οι συνέπειες που το ακολουθούν και όχι οι αγαθές προθέσεις και αυτό ήθελα να επισημάνω και νομίζω στην περίπτωση αυτή είναι γνωστές. Εάν το εγχείρημα επιτύχαινε καλώς, ποιος δεν θέλει η Χώρα του να αποφασίζει μόνη της, κόντρα στα Ιστορικά δεδομένα και να αισθάνεται υπερήφανος, αλλά πες μου εσείς σήμερα τι σας κάνει να αισθάνεστε υπερήφανη ? Άλλο είναι να αγοράζει ο Σαββίδης τον ΠΑΟΚ και να νοικιάζει το Μακεδονία Παλλάς και άλλο είναι να αγοράζει για λογαριασμό των Ρώσων την ΔΕΠΑ και τη ΔΕΣΦΑ, εδώ προηγούνται τα γεωπολιτικά κριτήρια και έπονται τα οικονομικά και εάν υπάρχουν ενδιαφέροντα μεγάλων Δυνάμεων τα πράγματα περιπλέκονται ακόμη περισσότερο. Αλλά προς θεού, καμία σχέση και σύγκριση τι κάνουν οι άλλες χώρες με την Ρωσία, όπως η Γερμανία ή και η Τουρκία ακόμη, άλλη η γεωπολιτική βαρύτητα αυτών των Χωρών, καμία σχέση με την δική μας την χρεοκοπημένη, που όλα τα κοράκια έχουν πέσει πάνω της διότι μυρίστηκαν πτώμα. Θέλει προσοχή, σύνεση και ορθή αξιολόγηση των δυνατοτήτων μας, όχι πατριωτικές φανφάρες και τέλος πάντων ας σταματήσει αυτή η ανοησία ότι οι Ρώσοι αποτελούν εναλλακτική λύση για να μας βοηθήσουν να βγούμε από την κρίση, αυτοί θέλουν διευκολύνσεις για τον ελλιμενισμό του Στόλου τους στην Μεσόγειο, μπορεί να γίνει αυτό σήμερα ?

    • ~Mara~ avatar
      ~Mara~ @ ΝΕΣΤΩΡ 16/02/2013 12:57:32

      Φυσικά Νέστωρ.
      Οι Αμερικανοί είναι φίλοι... μας. Αλοίμονο....
      Το ΄74 ήταν φίλοι μας...., όταν χάθηκε η μισή Κύπρος.
      Με το Σκοπιανό, επίσης φίλοι μας... (...Απρίλιος του 2008 στο Βουκουρέστι και όχι μόνο...)
      Με την προετοιμασία δε, της έλευσης... ΓΑΠ, εκεί και άν ήταν φίλοι μας... έ... ???

      Τέτοιους... φίλους έχεις Νέστωρ και στην προσωπική σου ζωή???
      Αλλιώς δεν εξηγήται η τοποθέτηση σου.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ ~Mara~ 16/02/2013 23:12:48

        Με τα Ίμια, το σχέδιο Ανάν και το σχέδιό τους για τη μεγάλη Αλβανία που στηρίζουν; Να θυμόμαστε και τα πρόσφατα...

      • ΝΕΣΤΩΡ avatar
        ΝΕΣΤΩΡ @ ~Mara~ 17/02/2013 12:11:50

        Mara, άλλο οι φίλοι στην προσωπικοί μας ζωή και άλλο πράγμα οι ΄΄φίλοι΄΄ και οι σύμμαχοι στις διακρατικές σχέσεις. Εσύ τι γνώμη έχεις, η Χώρα μας δεν πρέπει να έχει ΄΄φίλους΄΄ ή συμμάχους και ποιοι μπορεί να είναι αυτοί με τα σημερινά γεωπολιτικά δεδομένα? Όσο για τα παραδείγματα που αναφέρεις κατά την άποψή μου δεν ανταποκρίνονται στην όλη αλήθεια, αλλά είναι στο μοτίβο, ότι για όλα τα κακά μας φταίνε οι ξένοι και όχι ο εμείς.

        • ~Mara~ avatar
          ~Mara~ @ ΝΕΣΤΩΡ 17/02/2013 14:03:54

          Νέστωρ, έλα τώρα, μην κοροϊδευόμαστε.
          Την αλήθεια την ξέρεις πολύ καλά...
          Τις μέχρι τώρα ενέργειες των επίσημα "φίλων" και "συμμάχων" τις είδαμε.
          Μην παριστάνεις πως δεν καταλαβαίνεις.
          Φυσικά καμμία μα καμμία χώρα δεν μπορεί να σταθεί χωρίς συμμαχίες, πόσο μάλλον μία μικρή χώρα σαν την Ελλάδα, με την μοναδική γεωστρατηγική της θέση.
          Οι σωστές συμμαχίες όμως, πάντα προκύπτουν από κοινά συμφέροντα και κυρίως... τη-ρεί-ται ότι έχει συμφωνηθεί.
          Θεωρείς λοιπόν ότι υφιστάται συμμαχία, όταν μία από τις δύο πλευρές συστηματικά καταργεί μονομερώς και κατά τα συμφέροντα της την περιβόητη... αυτή συμφωνία, ζημιώνοντας μονίμως και σε απίστευτο βαθμό την άλλη χώρα???
          Μην τρελλαθούμε τελείως...

  16. Karenin avatar
    Karenin 16/02/2013 12:20:28

    O ψυχρός πόλεμος πάνε χρόνια τώρα που τελείωσε. Η ρωσία κάνει ενεργειακές μπίζνες με Γερμανία και Ιταλία στην Ευρώπη. Δεν παίζει μόνη της. Στην ουσία έχουμε μέτωπο Ρωσίας Ευρώπης έναντι Αμερικάνικων εταιρειών. Και βέβαια στρατηγικά, πέρα απο το τίμημα, η χώρα πρέπει να παίξει με την πρώτη περίπτωση.
    Η δεύτερη έχει να κάνει ξεκάθαρα με τα πανίσχυρα λόμπι των Αμερικάνικων εταιρειών, που τα συμφεροντά τους εκφράζονται και μέσω εξωτερικής πολιτικής.

  17. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 16/02/2013 12:21:44

    Συνήθως είμαι φιλοαμερικάνος αλλά εδώ τα πράγματα είναι πολύ απλά: όποιος δίνει τα περισσότερα πάιρνει την ΔΕΠΑ. Ας λάβουν μερος και αμερικάνικες εταιρείες κι ας δώσουν περισσότερα απο τους ρώσους....

    Αλλά στο κάτω κάτω, πρέπει ντε και καλά να πουληθεί;;;; Φαντάζομαι για να γίνεται τέτοιος κακός χαμός είναι μία σημαντική επιχείρηση που δεν είναι κακό να μείνει σε ελληνικά χέρια.

    • dim avatar
      dim @ Γιώργος Αχαιός 17/02/2013 00:18:28

      Αυτό ακριβώς έχει διαμηνύσει ο Σαμαράς προς κάθε ενδιαφερόμενο...

      Όλα πάνω στο τραπέζι... Όποιος δώσει τα περισσότερα τις παίρνει... Καθαρά πράγματα... Κι έτσι δε μπορεί και κανένας να "δυσαρεστηθεί"... Γιατί να δυσαρεστηθεί, δε κατάλαβα... Πλειοδοτικός διαγωνισμός γίνεται, δε γίνεται απευθείας ανάθεση για να μπορεί κάποιος να κατηγορήσει τον άλλον για "προτιμήσεις"...

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Γιώργος Αχαιός 17/02/2013 02:02:28

      ο ενας δινει τοσα (..τα λιγοτερα) γιατι εχει 'κρυφη απειλή' η οποια κοστιζει..
      ο αλλος δινει τα διπλα - προφανως οχι γιατι ειναι κορόιδο - αλλα για να σου καλυψει τα κοστα σου ..σε περιπτωση 'πραγματοποιησης της απειλης΄
      το σιγουρο ειναι ο'τι το διακυβευμα ξεπερναει κατα πολύ τη διαφορα τιμηματος που αποτυπωνεται στις προσφορές ..
      οσο για την επιλογη Ελληνικα χέρια δεν μου φαινεται να βρισκεται στο τραπεζι..

  18. Zugzwang avatar
    Zugzwang 16/02/2013 12:23:55

    Κατα τα αλλα οι ΗΠΑ και η Ε.Ε "κοπτονται" υπερ της ελευθερης αγορας...

    • ReineNoire avatar
      ReineNoire @ Zugzwang 16/02/2013 12:50:04

      Άμα τους συμφέρει, γιατί όχι;

  19. Θαλής1 avatar
    Θαλής1 16/02/2013 12:29:01

    Μην κουραζόμαστε άδικα. Η Ρωσία και η Ευρώπη είναι κάτω απ' το Αμερικάνικο πάπλωμα. Τα πόδια τους τα απλώνουν μέχρι εκεί που τους επιτρέπει αυτό το πάπλωμα. Αν οι Αμερικάνοι θεωρούν οτι η ΔΕΠΑ αποτελεί απαίτηση των Ρώσων να βγάλουν τα πόδια τους απο το πάπλωμα, απλά θα τους τα κόψουν...
    Οσο για μας ,αρκεί να μας κόψουν τη δόση...

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Θαλής1 16/02/2013 13:02:25

      Θαλη ετσι ακριβως ειναι τα πραγματα απλα οι Αμερικανοι βρισκουν ομορφες αληθοφανεις δικαιολογιες για ο,τι κανουν [χρονια πειρας βλεπεις], ενω οι αλλοι ειναι πιο χοντροκομενοι και βεβαια πιο λιγοι.
      Εμεις δυστυχως και στη μια και στην αλλη περιπτωση ειμαστε χαλια. Ουτε το νταβα μας δεν εχουμε δικαιωμα να διαλεξουμε...
      Εγω λεω να προτιμησουμε αυτον που δε χαρακωνει με βαθειες αυλακιες...

  20. ReineNoire avatar
    ReineNoire 16/02/2013 12:29:13

    ''εξάλλου οι Αμερικανοί είναι φίλοι και σύμμαχοί μας και μας βοηθούν να βγούμε από την κρίση.''
    Οπωσδήποτε.
    KAI οι Αμερικανοί λοιπόν εκτός από τους Γερμανούς,
    ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ Ελληνικέ λαέ!!!
    Μετά από αυτή τη διαπίστωση, μη φοβάστε τίποτε.
    Η απόλυτη επιτυχία και ευημερία μας είναι εξασφαλισμένη. Χα χαχα

    • ΝΕΣΤΩΡ avatar
      ΝΕΣΤΩΡ @ ReineNoire 17/02/2013 18:41:14

      ReineNoire, οι σχέσεις μεταξύ των Κρατών διέπονται από αμοιβαία συμφέροντα, αλλά πάντα υπάρχουν σχέσεις Συμμαχίας και ΄΄Φιλίας΄΄ μεταξύ των Κρατών και νομίζω ότι τέτοιες είναι και με την Γερμανία και με την Αμερική, με αυτήν την έννοια το ανέφερα, για να μην παρεξηγηθούμε, αλλά για να επιτύχουμε και να ευημερήσουμε εξαρτάται πρωτίστως από εμάς και όχι από τους άλλους.

  21. ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ avatar
    ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ 16/02/2013 12:33:37

    Το θέμα εξελίχθηκε από δημοσιονομικό σε γεωπολιτικό.
    Πως θα μπορούσε άλλωστε να γίνει διαφορετικά.
    Ο Σαμαράς μόνο από την Μερκελ μπορεί να ζητήσει βοήθεια
    για να ισορροπήσει τις απαιτήσεις των αγοραστών και να ζητήσει πίστωση
    χρόνου παίρνοντας όμως την δόση.
    Θα τον βοηθήσει όμως η Μερκελ;
    Μπορεί να τον βοηθήσει;
    Δύσκολο γιατί τα θεριά είναι μεγάλα και το παιχνίδι χοντρό.
    Απ΄την άλλη μεριά ο Αλέξης επιλέγοντας την τακτική της ΜΗ
    ΠΩΛΗΣΗΣ …παίζει μ’ όλους και πιο πολύ με τους Αμερικανούς.
    Οι όποιοι προτιμούν να μην πωληθούν καθόλου οι εταιρείες– επί του παρόντος φυσικά-
    παρά να πωληθούν στους Ρώσους.
    Το ότι προσφάτως εγείρεται το Καραμανλικο μπλοκ -όχι ο Καραμανλής- σηματοδοτεί εξελίξεις που ξεκινούν απ’ τις επικείμενες πώλησεις.
    Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα πλήξουμε.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ 16/02/2013 20:38:53

      "Το θέμα εξελίχθηκε από δημοσιονομικό σε γεωπολιτικό."

      Δέν ἐξελίχθηκε, αὐτό ἦταν πάντα τό θέμα. ῾Απλά τό κάλυψαν μέ δημοσιονομικά "προβληματάκια".

      • ~Mara~ avatar
        ~Mara~ @ Φωτεινή 16/02/2013 23:02:53

        Πολύ σωστό!!!

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Φωτεινή 16/02/2013 23:13:29

        Έτσι μπράβο!

  22. stamoschios avatar
    stamoschios 16/02/2013 12:36:37

    Μην πουλήσεις Αντώνη τώρα, περίμενε την κατάλληλη στιγμή όχι τώρα.

  23. roadrunner avatar
    roadrunner 16/02/2013 12:38:31

    Δεν υπάρχουν φίλοι, ούτε χώρες που «αγαπάνε» την Ελλάδα.
    Και αν κάποιος θεωρεί, ότι υπάρχει η Ρωσία, της οποίας ταιριάζουνε τα χνώτα με την Ελλάδα, λόγω Ορθόδοξης Πίστης, Αγίου Όρους κτλ, τόσο το χειρότερο, γιατί ίσως σημαίνει, ότι θα προτιμούσε, να μην «πληρώνει τον ξενοδόχο» για πάντα ..

    Η απορία μου στην «υποτιθέμενη» διαμάχη Ρώσων-Αμερικάνων εξ αρχής, ήταν για ποιον ακατανόητο λόγο, η υπερατλαντική υπερδύναμη, διστάζει να προσφέρει περισσότερα δις από τις Ρώσικες εταιρείες, για την εξαγορά ΔΕΠΑ-ΔΕΣΦΑ. Θα ήθελα επάνω σε αυτό το ερώτημα να μου πει και όποιος άλλος θα ήθελε, τη δική του απάντηση.
    Μια σκέψη αρχική πάνω σε αυτή την απορία είναι: μήπως γιατί τότε, το «παζάρι» θα κατέληγε σε πλειοδοτικό διαγωνισμό με αλλεπάλληλες ολοένα αυξανόμενες προσφορές για την Ελλάδα; Κάτι που ίσως, θα έφερνε τη χώρα μας, σε μια τελική απόφαση πώλησης, που ανεξαρτήτως αγοραστή (ΗΠΑ ή Ρωσίας), θα ήταν εξαιρετικά επικερδής, τόσο που, ίσως ua έβγαζε και την οικονομία μας, από την «εντατική» ;
    Με ένα τέτοιο σκεπτικό όμως, είναι ηλίου φαεινότερο, ότι τόσο η Ρωσία, όσο και οι ΗΠΑ σε κάθε σενάριο, επιθυμούν, η Ελλάδα να παραμείνει στα δεσμά του μνημονίου, για να συνεχιστούν οι επόμενες «επενδύσεις» τους, με συμφέροντες όρους και για τα υπόλοιπα ασημικά, που θα πάρουν σειρά.

    Ακόμη και τρίτος ενδιαφερόμενος να εμφανιζόταν, θα κρατούσε την ίδια στάση με Αμερικανούς-Ρώσους.

    Από την άλλη, η στάση αναμονής, δηλαδή να παραμείνουν οι ΔΕΠΑ-ΔΕΣΦΑ σε ελληνικά χέρια, απλώς θα διαιωνίσει το πρόβλημα, το οποίο θα «σιγοβράζει», όμως «ζεματώντας» την οικονομία και εμάς , το λαό.
    Νομίζω, ότι δυστυχώς, απαιτείται Σολομώντεια λύση.

    • cyprusnet avatar
      cyprusnet @ roadrunner 16/02/2013 17:13:22

      Ο Αμερικανος δεν πληρωνει ποτε!!.. Εκβιαζει και Διμιουργει πολεμους/εντασεις/ χουντες/καθεστωτα για να κλεψει και να ελεγχει.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ roadrunner 17/02/2013 09:57:59

      Ρε παιδια οι Αμερικανοι δεν επενδυουν πια στο κανονικο φυσικο αεριο.
      Εχουν εφευρει μια νεα τεχνολογια εξορυξης αεριου απο σχιστολιθο (shale gas) το οποιο κοστιζει το 1/3 απο αυτο που πουλαει ο Πουτιν.
      Τωρα για να εξαγουν το δικο τους αεριο με πλοια απο την αλλη μερια του ωκεανου ειναι απιθανο.
      Το μονο που τους ενδιαφερει ειναι να μην ελεγξουν οι Ρωσοι την αγορα αεριου των συμμαχων τους στο ΝΑΤΟ και προσπαθουν με Αζερους και αλλα λιμα να ανακοψουν τη ρωσικη επεκταση χωρις εφοδια ομως.
      Η Ελλαδα πρεπει να πουλησει στον πλειοδοτη και τερμα.

      • akenaton avatar
        akenaton @ ψυχραιμια 17/02/2013 10:40:32

        Καθόλου απίθανο!!! Κάτι μου λέει πως όταν είναι έτοιμοι θα το εξάγουν! Άλλωστε, δεν είναι απίθανο η μέθοδος που λέτε να εφαρμοστεί και στην Ευρώπη. Θα δούμε!

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ ψυχραιμια 17/02/2013 12:56:28

        Σωστή παρατήρηση.

  24. coik avatar
    coik 16/02/2013 13:12:15

    Η πολιτική είναι διπλωματία και ελιγμοί. Μπορεί να είμαστε μικρή χώρα, αλλά έχουμε μερικά δυνατά χαρτιά. Στις διαβουλεύσεις που γίνονται δεν υπάρχουν μόνιμοι σύμμαχοι ή μόνιμοι εχθροί, υπάρχουν μόνιμα συμφέροντα για τον καθένα, όπως πολύ εύστοχα είχε πει κάποτε ο Τσώρτσιλ. Το ζήτημα δεν είναι τι μπορείς να κάνεις, αλλά τι μπορείς να πείσεις τον συνομιλητή ότι είσαι σε θέση να κάνεις. Οι προθέσεις, σε τέτοιου είδους διαπραγματεύσεις, είναι πολύ πιο πειστικές και από τις ίδιες τις πράξεις. Εμείς, ας παίξουμε τα δικά μας χαρτιά όσο καλύτερα μπορούμε. Τον απολογισμό ας τον αφήσουμε για αρκετά χρόνια αργότερα, όταν θα έχει φανεί τι πραγματικά κερδίσαμε ή χάσαμε.

  25. trakarismenos avatar
    trakarismenos 16/02/2013 13:14:37

    Υπάρχει σύγκρουση μεταξύ ΕΕ και ΗΠΑ στην παρούσα στιγμή,την οποία πρέπει να εκμεταλευτούμε και να πάμε με τους Ρώσους

  26. Δεξιόχειρας avatar
    Δεξιόχειρας 16/02/2013 13:51:35

    Το όραμα της Ν.Δ για την Ελλάδα έχει άμεση σχέση με την ευρωπαϊκή ολοκλήρωση. Θέλει μια ισχυρή Ελλάδα σε μια ενιαία, ισχυρή και οικονομικά ανθηρή Ευρώπη. Παρ'όλα αυτά προσπαθεί εδώ και 60 και πλέον χρόνια να "πατά σε δύο βάρκες" αφού αντικειμενικά ως ισχυρός παίκτης μετά τον πόλεμο αναδείχτηκαν οι ΗΠΑ. Σας θυμίζω ότι με ανακοίνωσή της κάποτε η Αγγλία εκχώρησε το δικαίωμα της χρηματοδότησης της Ελλάδος στις ΗΠΑ. Έπρεπε λοιπόν να βαδίσουμε πάνω στο τεντωμένο σκοινί της παγκόσμιας πολιτικής με τεταμένες όλες τις (πολιτικές) αισθήσεις μας. Η τακτική της πάλαι ποτέ δεξιάς και του φυσικού της διαδόχου (Ν.Δ) είναι δεδομένη: δεν επιθυμούμε να γίνουμε αμερικάνικη πολιτεία αλλά δεν αποκλείουμε τη συνεργασία. Αυτό το "αγκάθι" για του αμερικάνους το έβγαλε το μεγάλο σοσιαλιστικό κίνημα με πρωτεργάτη τον Ανδρέα. Μεταμορφωθήκαμε έτσι με τα χρόνια σε άβουλο όργανο των αμερικάνικων συμφερόντων και όποτε προς στιγμήν το ξεχνούσαμε έπεφτε η ανάλογη σφαλιάρα (Κύπρος-Ίμια-φωτιές στην Πελοπόνησσο- "εξέγερση για τον Γρηγορόπουλο"). Αυτό τελείωσε με την προσφυγή μας στο Δ.Ν.Τ. Τόσα χρόνια οι αμερικάνοι το είχαν βρεί ωραία: η Ελλαδίτσα χρηματοδοτείται από την ΕΕ αλλά εμείς κυβερνάμε, χρησιμοποιώντας, για να στηρίξουμε την ντόπια εξουσία, χρήματα τα οποία δεν θα πληρώσουμε ποτέ εμείς (οι αμερικάνοι). Έτσι λοιπόν με δάνεια στην πλάτη των Ελλήνων, εξουσίαζαν τα αμερικανάκια. Το χειρότερο είναι ότι αυτό το επιχείρημα χρησιμοποιούν για να ξεγελάσουν τον ανυποψίαστο Αλέξη. Του λένε: η ΕΕ δεν πρόκειται να σε αφήσει να πεθάνεις, τράβα το σκοινί, πάρε την εξουσία και εδώ είμαστε εμείς. Το πολύ πολύ να βάλουμε τον νέγρο να κάνει καμιά αριστερή πιρουέτα. Και τα κορόιδα τσιμπάνε(;)

    • Unlce Stgm avatar
      Unlce Stgm @ Δεξιόχειρας 16/02/2013 14:38:16

      Πφφφ, τελικά είστε αδιόρθωτοι "αντιαμερικανοί" οι έμμονοι "Δεξιοχέρηδες": Πιστευτετε μάλλον ότι τις φωτιές στην Πελοπόνησσο δεν τις έβαλε ο "στρατηγός άνεμος¨αλλά "ο ένας εχθρός, ο ιμπεριαλισμός".
      Και η εξέγερση για τον Γρηγορόπουλο ήταν "πορτοκαλί".
      Με τον τρόπο σας είστε ακόμα ερωτευμένοι με τον Παπανδρέα (τον Ανδρέα) του 1980...
      Τόσο αχάριστοι και αγνώμονες, ξεχάσατε ακόμα και τον Βάν Φλήτ !
      Προτιμώ τελικά τους "κοψοχέρηδες", τουλάχιστον έτσι ελπίζω ακόμα να μην ερωτευτώ τον Αλέξη...

      • Δεξιόχειρας avatar
        Δεξιόχειρας @ Unlce Stgm 16/02/2013 21:08:39

        Θείε, γιατί με κοντράρεις; Το ξέρω ότι με καταλαβαίνεις. Μπορούμε μαζί να προχωρήσουμε, αδελφομένα, όπως μας πρέπει, όλοι οι Έλληνες ας γίνουμε μια καλή παρέα. Όλοι έχουμε καλές προθέσεις αρκεί να ξεπεράσουμε την εγωκεντρικότητά μας. Ας αγκαλιάσουμε το Σαμαρά. Θα διαπιστώσουμε ότι οι αμερικάνοι, οι γερμανοί, οι πάσης φύσεως βάρβαροι δεν είναι τίποτα μπροστά στον Έλληνα, τον Οδυσσέα τον πολυμήχανο.

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ Δεξιόχειρας 16/02/2013 21:33:20

          Άχ πολύ αγαπητέ μου, τα ίδια για "πολυμήχανους" και για δράκους με φωτιές λέγαμε και το 2004. Και το 2008, ότι δήθεν, εμάς τους "πολυμήχανους" δεν θα μας έπιανε η κρίση, λόγω πολλής παραοικονομίας.
          Ύστερα ήρθαν οι μέλισσες.
          Τίποτα το προσωπικό στην κόντρα, και όντως σε καταλαβαίνω. Και πασχίζω για την καλή και μεγάλη παρέα, το βλέπεις.
          Αλλά δεν μπορώ άλλο παραμύθιασμα, δεν το αντέχω.
          Το βλέπω, θα "χαλάσουν" πάλι κι αυτή τη δουλειά οι "πολυμήχανοι" του βαθέος κράτους. Οι δια το φαίνεσθαι νεοδημοκράτες, συριζαίοι ή πάσοκες, αλλά στην πραγματικότητα φανατικοί εαυτουλικοί.
          Δεν θα πουλήσουν τίποτα. Δεν θα μεταρρυθμίσουν τίποτα. Δεν θα ανοίξουν κανένα επάγγελμα. Δεν θα φορολογήσουν κανέναν λιπαρό φοροφυγάδα διαρκείας.
          Αλλά θα κόψουν κι άλλους χαμηλούς μισθούς και συντάξεις. Και θ' αφήσουν την ανεργία να πάει και στο 35 %.
          Το παραμύθι αυτό έχει όνομα ("βαθύ κράτος") αλλά δεν βλέπω το τέλος: Θα περνούν όλο και πιό καλά, κι εμείς όλο και χειρότερα.

          • MAYRO XABIARI avatar
            MAYRO XABIARI @ Uncle Stgm 17/02/2013 01:36:19

            Θείε συγχαρητήρια, πιστεύω είσαι ο μόνος που έπιασε το νόημα. Όσο μας πουλάνε τα παραμύθια και πλακωνόμαστε για τους στρατηγούς ανέμους και τις υπερατλαντικές συνωμοσίες, το βαθύ κράτος κάνει τη δουλειά του όπως την έκανε τόσα χρόνια κι εμείς είμασταν και είμαστε χαϊβάνια που περνιόμαστε για έξυπνοι.

          • rally monkey avatar
            rally monkey @ MAYRO XABIARI 17/02/2013 02:56:01

            μαλλον το'χασε το νοημα ..
            γιατι οσα λεει ειναι Εταιρον Εκατερον

          • κανενας avatar
            κανενας @ Uncle Stgm 17/02/2013 03:15:02

            «Κράτος λέγεται το πιο παγερό απ” όλα τα παγερά τέρατα. Και επίσης παγερά ψεύδεται· και τα ψέματα αυτά έρπουν από το στόμα του: «Εγώ, το κράτος, είμαι ο λαός»… Νιτσε

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Unlce Stgm 16/02/2013 23:20:04

        Θείο, άσε τα σάπια. Τα έχουμε ξαναπεί! Σίγουρα αυτό που έγινε στην πελοπόννησο με τις πυρκαγιές ήταν σχέδιο από εχθρούς. Σίγουρα οι υποκλοπές στον Καραμανλή και τους στρατηγούς ήταν από την πρεσβεία. Σίγουρα πως τα SMS που έβγαλαν τα παιδιά στους δρόμους και μέσα στο χαμό εισχώρησαν οι μπαχαλάκηδες με τους λάθρο και έκαψαν πόλεις. Σίγουρα πως ο ΓΑΠ υπηρετούσε το σχέδιο και ήταν λαϊκιστής κα δημαγωγός για να υποκλέψει τους ψήφους και να βάλει το δούρειο ίππο των ΗΠΑ (ΔΝΤ) στην ΕΕ. Σίγουρα έγινε απόπειρα δολοφονίας του Καραμανλή. Για αυτά υπάρχουν είτε αποχρώσες ενδείξεις είτε αποδείξεις. Το συμπέρασμα απλό και εύκολο λοιπόν αν συνδυαστούν όλα αυτά με εμμέσως απειλητικές δηλώσεις και συνεντεύξεις αμερικάνων αξιωματούχων εκείνο τον καιρό και πριν την υπογραφή του Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη. Όποιος παρακολουθούσε τότε τα τεκταινόμενα ξέρει πολύ καλά τι έχει γίνει.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Δεξιόχειρας 16/02/2013 17:22:52

      Αει γεια σου δεξιοχειρα, μετα τους κοροϊδευουμε για Αμερικανακια...
      Μια χαρα πολιτικη ασκουν αυτοι και παγκοσμιως μαλιστα.

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ Ρηνα 16/02/2013 17:27:35

        Φανταζεσαι τι τζιμανια θα εριξαν απο διπλα του Τσιπρα;
        Στα τριαντα τοσα τσιμπας, στα σαραντα τοσα δελεαζεσαι, στα πενηντα τοσα υποψιαζεσαι και στα εξηντα τοσα προσπαθεις να κυβερνησεις...αν προλαβεις.
        Αυτοι εν τω μεταξυ εχουν γραψει ολοκληρη εγκυκλοπαιδεια με τις ασκησεις επι χαρτου.

        • Δεξιόχειρας avatar
          Δεξιόχειρας @ Ρηνα 16/02/2013 21:13:33

          Ρήνα, και για τον Τσίπρα έχουμε καλές προθέσεις. Είναι και αυτός Έλληνας αδελφός και πρέπει να προσπαθήσει από το μετερίζι του για το καλό της Ελλάδος. Ας γίνει πρωτοπόρος στην ευρωπαϊκή αριστερά, σίγουρα η Ελλάδα θα έχει κέρδη. Όχι όμως να επιστρέψουμε στον κρατισμό του 80. Όπως θυμάσαι ο αρχηγός μας τον Ιούνιο τον κάλεσε να πάνε μαζί και αρνήθηκε. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα επιλέξει εν τέλει την αντεθνική στάση.

    • Αμφιδέξια avatar
      Αμφιδέξια @ Δεξιόχειρας 16/02/2013 17:36:01

      H Pax Americana είναι διαχρονική αξία, και απορώ τι προσδοκάτε να κερδίσετε αν αντικατασταθεί από την Pax Bankokratia ή από την Pax Germania ή απ΄τη Pax NorthEurope. O δούλος πάντα δούλος μένει, όσους αφέντες κι αν αλλάξει. Δρόμος μας είναι μόνο αυτός που γίνεται να εξασφαλίσει την ανεξαρτησία, στο μέτρο φυσικά (δυστυχώς), του εφικτού.
      Αν δεν υπάρχει, οφείλουμε να τον δημιουργήσουμε. Κι αυτό θα γίνει αν ηγηθεί, κάποιος που δε θ΄ανέχεται το ρόλο του υψηλού και ευνοούμενου υπαλλήλου.

      • Δεξιόχειρας avatar
        Δεξιόχειρας @ Αμφιδέξια 16/02/2013 21:19:28

        Κανείς δεν θέλει να είναι δούλος όμως ο δούλος που ξεσηκώνεται χωρίς όπλα πεθαίνει. Ο Έλληνας δεν μπορεί να είναι δούλος και ποτέ δεν θα γίνει αμερικάνος στη θέση του αμερικάνου. Ο Έλληνας κερδίζει αυτοκρατορίες με τον πολιτισμό του, ο Έλληνας επεκτείνεται για να επεκτείνει τη δημοκρατία, τη φιλοσοφία, την επιστήμη. Δεν είναι υλιστής. Ο σύγχρονος Έλληνας πρέπει να αφυπνιστεί. Έχει μέσα του το αθάνατο πουλί, τον φοίνικα. Από τη στάχτη του θα αναγεννηθεί. Βασικό συστατικό η ελευθερία. Σε αυτήν έγραψε τον ύμνο του...

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ Δεξιόχειρας 16/02/2013 18:13:12

      Τα ειπες ΟΛΑ Δεξιοχειρ. Ετσι απλα και περιεκτικα.

      • Δεξιόχειρας avatar
        Δεξιόχειρας @ Μικρασιάτης 16/02/2013 21:27:45

        Ο Δεξιόχειρας είναι ένας απλός πολίτης, τίποτα παραπάνω, ο οποίος δεν τρέφει μίσος - αυτό το γράφω για όσους πιστεύουν ότι κουβαλάμε το μετεμφυλιακό σύνδρομο- στους πολιτικούς αντιπάλους και επιθυμεί να δεί κάποτε τον Έλληνα, πρωτοπόρο στο ευρωπαϊκό γίγνεσθαι. Αυτό είναι το όραμα, μέσα σε μια ισχυρή Ευρώπη μια ισχυρή και αρχηγική Ελλάδα. Μη βιαστείτε να γελάσετε, αν όχι εμείς ποιοί θα ηγηθούν; Οι γότθοι ή οι βησιγότθοι; Ακόμα και αυτοί το ξέρουν. Χωρίς τον Έλληνα δεν γίνεται Ευρώπη. Μη μου πείτε ότι χωρίς φαντάρο δεν γίνεται στράτευμα; Χωρίς στρατηγό;

  27. βουλα ελευθεριαδου avatar
    βουλα ελευθεριαδου 16/02/2013 18:06:40

    και τα δικά μας δικά μας και τα δικά σας δικά μας? δε παίζει έτσι, όποιος θέλει και ενδιαφέρεται, να προσφέρει ανταλλάγματα ικανά και αρκετά σε όλα τα επίπεδα

  28. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 16/02/2013 18:23:12

    Η δίκη για τις φωτιές στην Πελοπόννησο ανέδειξε τους πραγματικούς ενόχους. Όλα τα άλλα είναι κουραφέξαλα της Ολιγαρχίας για να κρατηθεί στην εξουσία.
    Δεν κυβερνά χαχόλους ο απόγονος των Μπενάκηδων. Να τελειώνουμε και με αυτή την οικογένεια...μία-μία οι μεγάλες πολιτικές οικογένειες των τελευταίων 100 ετών θα αποχωρήσουν...ουστ.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Τί να λέμε; 16/02/2013 20:48:52

      Τί να λέμε;,

      ῾Ο Μιχάλης τῆς διπλανῆς πόρτας εἶσαι;; :D

    • Δεξιόχειρας avatar
      Δεξιόχειρας @ Τί να λέμε; 16/02/2013 21:34:47

      Ο καθένας μας θα πάρει αυτό που του αξίζει. Ας μην βιαζόμαστε. Επιπλέον δεν νομίζω ότι πρέπει να κυριαρχήσει η ταξική ζήλια. Το παιδί του τσαγκάρη ξέρει για τα παπούτσια περισσότερα και το παιδί του τσομπάνου ξέρει καλά τα ζώα. Έτσι και το παιδί του πολιτικού ξέρει την πολιτική καλύτερα. Αυτό δε σημαίνει ότι θα τα κάνει όλα καλά αλλά ας μην πιστέψουμε από την άλλη ότι εμείς που για παράδειγμα δεν έχουμε ιδέα τί παίζεται με την πολιτική θα τα καταφέρουμε καλύτερα. Η οργή δεν ήταν ποτέ καλός σύμβουλος.

    • Τί να λέμε; avatar
      Τί να λέμε; @ Τί να λέμε; 17/02/2013 14:37:21

      Η εξουσία δόθηκε σε αυτές τις οικογένειες από τους Αμερικανούς. Αυτές οι οικογένειες τώρα ξαφνικά δαγκώνουν το χέρι που τους τάϊζε δεκαετίες ολόκληρες. ΚΑθώς έβαλαν το δάκτυλο στο μέλι της Siemens...χωρίς να λογαριάσουν τις αντιδράσεςι των Αμερικανών...έπαιξεν τη χώρα μας μια ζαρία για τις παχυλές καταθέσεις τους...τί τα πέρασαν τα αμερικανάκια; Νόμισαν πως δεν θα αντιδράσουν; Ε, λοιπόν θα τους ξεσκίσουν...και δυστυχώς μαζί με αυτούς θα ξεσκίσουν και τη χώρα...ας προσέχαμε ποιούς ψηφίσαμε δεκαετίες τώρα...και μία ερώτηση;
      Τα Δωδεκάνησα μόνοι μας τα πήραμε ή μας τα παρέδωσαν οι Αμερικανοί χαρισματικώς αφού προηγουμένως τα πήρανε από τους ηττημένους Ιταλούς;;; Μήπως όπως μας τα έδωσαν έτσι ακριβώς θα πάρουν πίσω; Δυστυχώς η Ελληνική Οικογενειακρατική Ολιγαρχία δεν θα λογαριάσει τίποτε...καμία Εθνική καταστροφή δεν τους αγγίζει...αρκεί οι Οικογένειες να εξουσιάζουν...έστω και έναν κατεστραμένο τόπο....

  29. V avatar
    V 16/02/2013 18:48:36

    Να τις δοσουμε στους Ρωσους. Μεσοπροθεσμα μπορουμε να τους χρησιμοποιησουμε σαν μοχλο πιεσης προς τους ερωπαιους. Διαφορετικα στους Αμερικανους με ανταλλαγμα ΑΟΖ και χαλαρωση του μνημομονιου.

    • Reine_Noire avatar
      Reine_Noire @ V 16/02/2013 19:40:27

      Οι Ρώσοι όπως απέδειξαν με τη συμπεριφορά τους στην Κύπρο, δεν αναλαμβάνουν δεσμεύσεις και δεν υπερασπίζονται όσους τους εμπιστευτούν, κόντρα στα ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ τους. Και αυτά βρίσκονται και σε αρμονία και σε συνεργασία με εκείνα των υπόλοιπων εκμεταλλευτών των αδυνάτων λαών. Οι Αμερικανοί είναι γνωστοί. Τι να πούμε; Όποιος μπορεί να μας εξασφαλίσει την κήρυξη της ΑΟΖ μας χωρίς υποχωρήσεις-συνεκμεταλλεύσεις και Τουρκοσυνάφειες, σίγουρα αν και εφόσον βέβαια το αποδείξει εμπράκτως, θα ήταν σοφό να προτιμηθεί. Όχι όμως υποσχέσεις. Πράξεις άμεσες.

  30. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 16/02/2013 19:06:42

    Οἱ Ἀμερικάνοι δέν εἶναι διατεθειμένοι νά δώσουν κάτι παραπάνω γιά νά πάρουν τή ΔΕΠΑ ἀπό τούς Ρώσους,γιατί πολύ εὔκολα μποροῦν νά πάρουν ἀπό μᾶς κάτι ἄλλο καί νά τό δώσουν ἀλλοῦ(Αἰγαῖο-κοιτάσματα).
    Δέν πρέπει-κατά τή γνώμη μου-νά βιαστεῖ ἡ κυβέρνηση νά ξεπουλήσει σέ ὅποιον δίνει περισσότερα,ἄν δέν διασφαλίσει πρῶτα συμμαχίες γιά ΑΟΖ,ἐκεῖ παίζεται τό παιχνίδι καί ὄχι στά ἕνα-δύο δίς...

  31. Α avatar
    Α 16/02/2013 19:27:27

    Και μ΄αυτά και με κείνα φτάσαμε στο δια ταύτα.
    Όλα όσα γίνονται ξεκινώντας από την Αμερικανική κρίση, το πέρασμά της στην Ευρώπη και την χρησιμοποίηση του ¨αδύναμου¨κρίκου που λέγεται Ελλάδα, ώστε να υλοποιηθούν σχέδια κυριαρχίας στην περιοχή της Μεσογείου.
    Το παιχνίδι είναι σε εξέλιξη, οι παίκτες είναι μεγάλοι, ξεπερνάει την Ελλάδα και ορίζεται σε άλλο πεδίο ευρύτερο.
    Ποιοί είναι οι παίκτες, πιστεύω η Ρωσία, οι ΗΠΑ και η Ευρώπη.
    Όλα θα κριθούν από τη στάση της Ευρώπης , αν κατ΄αρχήν θα συμετάσχει ενιαία σ΄αυτήν την παρτίδα σκάκι, ή θα σφυρίζει ¨αδιάφορα¨.
    Η στάση και απόφαση της Ελλάδας επομένως θα κριθεί από τη στάση της Ευρώπης, το κατά πόσο θα στηρίξει την απόφαση της Ελλάδας.
    Εδώ μιλάμε για πιθανή αλλαγή του στάτους κβο, αλλά αυτό δεν γίνεται εύκολα , χωρίς τριγμούς.
    Αν η Ευρώπη αποφασίσει κάποια στιγμή να γίνει ¨πραγματική¨υπερδύναμη, με πραγματική κυριαρχία τουλάχιστον στα γεωγραφικά της όρια, πρέπει επιτέλους να σηκώσει ανάστημα μπροστά στις ΗΠΑ και να σταματήσει να είναι είναι ο καρπαζοεισπράκτορας της Αμερικής.

    Κάθε απόφαση, έχει ωφέλη αλλά και κόστος. Η διαφορά μεταξύ ωφέλους και κόστους σε οδηγεί στο να επιλέξεις.

    • Απόδημος avatar
      Απόδημος @ Α 16/02/2013 22:15:36

      .....(Αν η Ευρώπη αποφασίσει κάποια στιγμή να γίνει ¨πραγματική¨υπερδύναμη, με πραγματική κυριαρχία τουλάχιστον στα γεωγραφικά της όρια, πρέπει επιτέλους να σηκώσει ανάστημα μπροστά στις ΗΠΑ και να σταματήσει να είναι είναι ο καρπαζοεισπράκτορας της Αμερικής.)....

      Εδώ δεν μπορούσαν να μεταφέρουν τους στρατιώτες στο Μάλι και ζήτησαν την βοήθεια της Αμερικής. Στην Λυβύη χωρίς την βοήθεια των Αμερικάνων ο πόλεμος δεν θα είχε τελειώσει. Αν κάποια στιγμή αποφασίσουν να γίνουν στρατιωτική δύναμη τότε το σηζητάμε.

  32. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 16/02/2013 19:47:10

    Τελικά, αντί για επιλογή μεταξύ "Κικής και της Κοκώς", ο υποψήφιος γαμπρός μάλλον θα συνεχίσει να βολεύεται όπως εδώ και δεκαετίες με τον κομματο-κρατικό "Μήτσο". Για "εθνικούς λόγους".
    "Βαθύ κράτος" των βολεμένων, αυτά τα χούγια και οι διαστροφές αλλάζουν μόνον μετά τον θάνατο.
    Και βέβαια σε τέτοια θέματα, "εθνικά" και αντιιμπεριαλιστικά" ο αντίλογος είναι επικίνδυνος. Κόβεται.
    ¨Οπως έκοβε κάποιος κάποτε στη Βoυλή τον αντίλογο για τα ΤΟR - M1.
    Κρίμα, όταν το χτένι φτάνει στον κόμπο, σπάει το χτένι.

  33. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 16/02/2013 19:49:19

    Η λύση τής πώλησης πρέπει νά είναι έξυπνη καί σολομώντεια.
    Πρέπει νά ικανοποιεί, έν μέρει, καί τούς δύο ελέφαντες καί συγχρόνως νά αφήνει ανοιχτό τό πεδίο γιά μελλοντικές κινήσεις, όπως έγινε μέ τήν διακρατική συμφωνία γιά τόν αγωγό ΤΑΡ.
    Δηλαδή: Τό πιό πιθανόν είναι ο αγωγός ΤΑΡ νά μήν κατασκευασθεί ποτέ, οπότε δέν έχουμε κανένα λόγο νά μήν στηρίξουμε τίς αναγκαίες προϋποθέσεις κατασκευής του (διακρατική συμφωνία). Άν όντως κατασκευασθεί, ακόμα καλύτερα. Αυτή η κίνηση όμως δέν αποκλείει επ' ουδενί τήν κατασκευή τού αγωγού South Stream.
    Πρός τό παρόν δέν υφίστανται συμφωνίες μέ τούς Ευρωπαίους όσον αφορά τόν τρόπο με τόν οποίο τό τρίτο ενεργειακό πακέτο θά ρυθμίσει τήν πρόσβαση στόν South Stream και σε άλλους προμηθευτές φυσικού αερίου εκτός από εκείνους τής Ρωσίας, προκειμένου να επιτευχθεί μια φιλελεύθερη λειτουργία στήν αγορά τού φυσικού αερίου. Φυσικά, η ΕΕ μπορεί νά αναγκάσει τούς μετόχους τού επίγειου τμήματος τού South Stream νά στραφούν σέ εναλλακτικές λύσεις. Άς τό αποφασίσει η ΕΕ καί εμείς εδώ είμαστε. Ανοιχτοί δίαυλοι μέ τόν Πούτιν.

    Έτσι πρέπει η κυβέρνηση νά κινηθεί καί μέ τήν πώληση τής ΔΕΠΑ καί ΔΕΣΦΑ.
    Η ΔΕΠΑ νά πουληθεί στήν Gazprom, πού τόσο πολύ -εύλογα- τήν θέλει, αφού σημειώσουμε καί τονίσουμε τό γεγονός ότι η ΔΕΠΑ πουλάει φυσικό αέριο.Αν η Gazprom αρχίσει νά μήν τής πουλάει αέριο καί νά τό διοχετεύει στήν «Προμηθέας», η ΔΕΠΑ μένει χωρίς αντικείμενο καί αξία! Ο Κοπελούζος είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής τής Gasprom στα Βαλκάνια με την εταιρεία του Προμηθέας στήν οπoία συμμετέχει κατά 50% η Gasprom.

    Η ΔΕΣΦΑ μπορεί νά πουληθεί στό υπό συγρότηση «κονσόρτσιουμ» τής αζερικής κρατικής εταιρείας πετρελαίων καί τών ομίλων Βαρδινογιάννη καί Μυτιληναίου (κύριο εργαλείο αμερικανικής οικονομικο-στρατηγικής διείσδυσης στα Βαλκάνια).
    Αφού δέν έχουν ουσιαστικά αέριο οι αντίπαλοι τών ρώσων, άς έχουν τήν προοπτική, μέσω τής ΔΕΣΦΑ, γιά μελλοντικές μπουνοκλοτσιές.

    • ~Mara~ avatar
      ~Mara~ @ Ιαπετός 16/02/2013 23:16:31

      Ιαπετέ, είναι δυνατόν να μην κερδίσουν οι Ρώσοι όταν προσφέρουν τριπλάσια χρήματα από τους άλλους ???
      Άν βρούν γέλοιες προφάσεις μέσω Ε.Ε για να τους αποκλείσουν άς είναι και καταλλήλως... προετοιμασμένοι για το τεράστιο σκάνδαλο που θα προκληθεί.
      Όποιος δίνει περισσότερα κερδίζει. Όποιος δίνει λιγότερα χάνει.
      Τελεία και παύλα.

  34. Διογένης avatar
    Διογένης 16/02/2013 22:11:42

    Όλα από εκεί ξεκίνησαν και όλα εκεί καταλήγουν. Ας θυμηθούμε ότι στα "Δεκεμβριανά" ο Σημίτης με άρθρο του ζητάει να υπαχθεί η Ελλάδα στο ΔΝΤ, όταν δεν υπήρχε το παραμικρό ζήτημα απειλής της ελληνικής πιστοληπτικής ικανότητας - όχι τουλάχιστον για το ευρύ κοινό, ενώ και το εξειδικευμένο κοινό είδε την άνοδο των spreads ως συγκυριακό ζήτημα. Τα δε Δεκεμβριανά ήταν η κορύφωση μιας σειράς επιθέσεων (πυρκαγιές, Ζαχόπουλος, Βατοπαίδι) κατά της τότε κυβέρνησης Καραμανλή, που είχε συμφωνήσει τον South Stream με την Ρωσία. Τι δουλειά είχε λοιπόν το ΔΝΤ σε εκείνη την συγκυρία;

    Είναι προφανές ότι το ΔΝΤ είναι, εκτός των άλλων, μηχανισμός υποταγής των κρατών και πολιτικού ελέγχου των κυβερνήσεων. Εδώ τώρα, στην περίπτωση της Ελλάδας, το ΔΝΤ δεν κάνει μόνο του αυτόν τον έλεγχο, αλλά έχει συνεταίρο και την Γερμανία. Για να ισορροπηθούν τα αντιτιθέμενα συμφέροντα ΗΠΑ - Γερμανίας, η Ελλάδα έχει μπει στον αυτόματο πιλότο της τρόικας. Ο αυτόματος πιλότος προστάζει εκποίηση της ΔΕΠΑ/ΔΕΣΦΑ στους Ρώσους, μια που δίνουν τα σαφώς περισσότερα χρήματα. Ο "πιλότος" που οργάνωσε την υπαγωγή μας στο ΔΝΤ και τα Μνημόνια εν γένει, προστάζει να μην πάνε οι ΔΕΠΑ/ΔΕΣΦΑ στους Ρώσους.

    Και βλέπουμε την κυβέρνηση Σαμαρά, εκεί που είχε αποκτήσει σταθερό βήμα, να της έρχονται ένα σωρό εμπόδια τώρα, από απεργίες, συνδικαλιστές, μπλόκα, "ατυχείς δηλώσεις" και διάφορα άλλα, που κλονίζουν την εμπιστοσύνη του κόσμου και φρενάρουν την δημοσκοπική άνοδο. Τα πράγματα πηγαίνουν τώρα λιγότερο καλά από ό,τι πήγαιναν έναν-δυο μήνες πριν και ο λόγος είναι ακριβώς το φυσικό αέριο.

    Πρέπει να παίζονται πάρα πολλά συμφέροντα στο θέμα του φυσικού αερίου. Συμφέροντα που συνδέονται και με την λεγόμενη "πράσινη ανάπτυξη", αφού οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας είναι συμβατές μόνον με ισχύ βάσης που παράγεται από φυσικό αέριο - άρα, η λυσσαλέα προώθηση των ανανεώσιμων από φανερά και αφανή κέντρα εξουσίας, έχει άμεση σχέση με την ολοένα και μεγαλύτερη εξάρτηση της παγκόσμιας οικονομίας από το φυσικό αέριο. Καθόλου τυχαίο ότι και ο ΓΑΠ, που μας έβαλε στο Μνημόνιο, με αφετηρία, όπως προείπαμε, το φυσικό αέριο, είχε κορωνίδα της πολιτικής του την "πράσινη ανάπτυξη".

    Συνωμοσιολογία όλα αυτά; Μπορεί. Μόνο που τις συνέπειες αυτών των - αληθινών ή μη - συνωμοσιών, τις ζούμε καθημερινά στο πετσί μας.

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ Διογένης 17/02/2013 00:39:20

      Θάλεγα ότι πρέπει η κυβέρνηση νά αντισταθμίζει τίς επιδιώξεις καί νά προσπαθεί μέ τίς κατάλληλες επιλογές νά τοποθετήσει τήν χώρα στήν λίστα εκείνων τών κρατών, όπου παράπλευρες απώλειες δέν προβλέπονται λόγω πολύ υψηλού κόστους.

      Ισχυρή χώρα μέ αυτόνομη δική μας περιφερειακή καί διεθνή παρουσία δέν είμασταν ποτέ. Ίσως η σημερινή πολιτική μας αστάθεια λειτουργήσει αποτρεπτικά στήν ένταξή μας σέ πιθανά θερμά σενάρια, λόγω τού ευμετάβλητου τής σημερινής μας σταθεράς.
      Πολύ αρνητικά λειτουργεί η αποκλειστική επιλογή τού ΣΥΡΙΖΑ νά γίνει πάση θυσία ο αποκλειστικός ατζέντης στήν Ελλάδα τών αγγλοσαξωνικών επιλογών καί η εξουσιαστική λαγνεία τού αρχηγού του καί τών στελεχών του στήν εξουσιαστική δυναμική πού εξασφάλιζε πάντα η υποτέλεια στίς αγγλοσαξωνικές ύαινες. Πάντα προτιμούνταν τά πρόθυμα ψοφίμια τής μιγάδικης ελληνικής μικροαστοκρατίας πού εναγωνίως ψάχνουν προστάτη γιά τήν διάσωση τών γελοίων κεκτημένων τους από τούς ανήσυχους ελληνοκεντρικούς αστούς πού επιζητούνε εθνικό αξιακό αφήγημα, επεξηγηματικό τής ύπαρξής τους. Είναι ίσως η μόνη σταθερά πού μπορεί νά μάς οδηγήσει σέ νέους εθνικούς θρήνους.

  35. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 16/02/2013 22:20:43

    Προτιμω να πουληθουν στην Sintez.Ας μην ξεχναμε οτι αν δεν συμπληρωθει ενα ορισμενο ποσο απο ιδιωτικοποιησεις - 2,5 δις - μπορουν να ζητησουν νεα μετρα.
    Με τα 1,9 δις της Sintez σχεδον το πιασαμε.
    Εαν οι Αμερικανοι πουν στους Αζερους να μην γινει ο αγωγος TAP ας μη γινει.
    Αλλα δεν θα το πουν γιατι θελουν να εχουν παρουσια και συμφερει.
    Την ΑΟΖ ξεχαστε την.Δεν ειναι θεμα ουτε Αμερικανων ουτε Ρωσων αλλα Τουρκων και κανεις δεν εχει ορεξη για συγκρουση με την Τουρκια για την ελληνικη ΑΟΖ.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ ψυχραιμια 17/02/2013 00:29:04

      Ο φόβος μου: Δεν θα κάνουν τίποτε. Δεν θα πουλήσουν, τελευταία στιγμή θα βρούν πρόσχημα.
      Δεν θα την δώσουν στη Sintez, που φυσιολογικά και λογικά πρέπει να την πάρει (συμφωνώ απόλυτα με ψυχραιμια Β.Κ.Σ. και Karenin).
      Και μετά, θα βγεί το "ράδιο αρβύλα" του "βαθέος κράτους" (η "λαικοδεξιά" του εκδοχή που δεν διαφέρει σε τίποτε από την "ορθοδοξαριστερη"), και θα διαδίδει ότι "φταίνε πάλι οι κακοί Αμερικάνοι, που έβαλαν βέτο, υπονόμευσαν, απείλησαν, έβγαλαν φωτιές από το στόμα, πέταξαν εκτοξευόμενα νύχια δράκου" κτλ.
      Θα είναι ένας ακόμη θρίαμβος του "βαθέος κράτους" με "αντιιμπεριαλιστική" προβιά. Και μετά θα πάρουν "εναλλακτικά μέτρα". Βλέπετε, οι μισθοί στον ιδιωτικό τομέα (ή και των δασκάλων, καθηγητών κτλ) "σηκώνουν" και άλλο κούρεμα, και σ' αυτό δεν έχουν αντίρρηση οι ...Αμερικάνοι.
      Μακάρι να πέσω έξω.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Uncle Stgm 17/02/2013 10:10:02

        ΒΚΣ αυτο ειναι πολυ σημαντικο και πολυς κοσμος δεν το εχει παρει ειδηση στα περι αεριου.
        Στην Αμερικη εχει αναπτυχθει τα τελευταια χρονια τεχνικη εξαγωγης φυσικου αεριου απο σχιστολιθο (shale gas) και το αεριο τους στοιχιζει το 1/3 του ευρωπαικου - ρωσικου.
        Κατα συνεπεια περιπτωση να αγορασουν οι Αμερικανοι αεριο εξω απο τη χωρα τους δεν υπαρχει.Συζητουν ηδη εαν θα πρεπει να κανουν εξαγωγες ή να επικεντρωθουν στην αυταρκεια με χαμηλη ανταγωνιστικη τιμη για να ευνοησουν τη βιομηχανια τους αλλα και εξαγωγες να κανουν δεν θα αρχισουν απο εμας.
        Το ενδιαφερον τους εινα καθαρα στρατηγικο.Να βαλουν οσα εμποδια μπορουν στους Ρωσους χρησιμοποιωντας Αζερους,Καταρ και τιποτε Βαρδινογιαννηδες και αλλα ελαφρα οπλα.

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ ψυχραιμια 17/02/2013 13:15:26

          Το θέμα είναι top αγαπητέ ψυχραιμία, χαλάει ο κόσμος με τη συζήτηση αυτή.
          Εμείς εδώ θα το "ανακαλύψουμε" ως συνήθως μετά από 20 χρόνια.
          h**p://www.guardian.co.uk/environment/shale-gas
          Απο την άλλη πλευρά οι Ρώσοι σε συνεργασία με τους Γάλλους (Total) εισέρχονται δυναμικά στον τομέα του υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), που μεταφέρεται μέσω πλοίων σε πολύ μεγάλες αποστάσεις. "Ανοίγουν" τα τεράστια αποθέματα φυσικού αερίου στη Χερσόνησο Γιάμαλ – στον Αρκτικό Ωκεανό, στην βόρεια προέκταση των Ουραλίων. Κατασκευάζουν γιγαντιαίο terminal για LNG (η Γαλλική Total έχει επενδύσει 38 δις Ευρω και κατέχει ήδη το 20 % της εταιρίας Yamal SPG). Όταν το terminal λειτουργήσει το 2018, μόνη της η Γαλλία θα παραλαμβάνει κάθε χρόνο 15,5 εκ. τόννους LNG. Απο την Αρκτική διαδρομή θα γίνεται η τροφοδοσία Ιαπωνίας και Κϊνας.
          h**p://www.worldoil.com/Russia_Total_to_invest_38_billion_in_Arctic_LNG_project.html
          Ιδού:
          h**p://www.antinews.gr/2013/01/11/198883/#comment-1110148
          Κατά τα άλλα εμείς συζητάμε λές και θα πουλήσουμε κανένα Έλ Ντοράντο υδρογονανθράκων και ήρθε ο "Κορτέζ" να μας το πάρει.
          Έκανε και η μύγα κώκο κι έχ*σε τον κόσμο όλο.

  36. MCA. avatar
    MCA. 16/02/2013 22:42:07

    O άξονας δεν είναι Μόσχα-Αθήνα-Ουάσιγκτον,αλλά Μόσχα-Βερολίνο-Αθήνα-Ουάσιγκτον.Συνεπώς και η στάση του Βερολίνου πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη από την Ελληνική κυβέρνηση.Επειδή όμως οι τελικές αποφάσεις δείχνουν να παίρνονται με πολιτικά κριτήρια και όχι οικονομικά,καλό είναι να το επισημάνουμε στους Γερμανούς οι οποίοι τονίζουν συνέχεια το οικονομικό,"ξεχνώντας''το γεωστρατηγικό.Πρέπει να αναλαμβάνουν τις υποχρεώσεις που απορρέουν, από την ιμπεριαλιστική πολιτική που ακολουθούν και να ''καθαρίζουν'' σε τέτοιου είδους θέματα.Αλλιώς θα πρέπει να ''χαλαρώσουν''λιγάκι και να κάτσουν στα αυγά τους γιατί σε λίγο καιρό κάνεις δεν θα τους παίρνει στα σοβαρά.

  37. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 16/02/2013 23:19:56

    Ψυχρά εντελώς συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
    Όσο για τους Αμερικάνους έχουν εισέλθει σε φάση εσωστρέφειας και οι προτεραιότητές τους αφορούν την αναστολή πανάκριβων πολέμων με ταυτόχρονη ενεργειακή αυτάρκεια. Μέχρι το 2030 θα το έχουν καταφέρει λένε.
    Κι ο ενεργειακός γίγαντας του Βορρά καλύτερα να έχει έλθει από τώρα στη Μεσόγειο και υπ΄ αυτές τις συνθήκες, και όχι στο μέλλον και με άλλες....

  38. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 16/02/2013 23:22:15

    Τι λες βρε παιδί μου; Τόσο δυνατή η αυτοκρατορία με τα δεκάδες εκατομμύρια αστέγων και ανέργων και το μεγαλύτερο χρέος στον πλανήτη; Κούνια που τους κούναγε! Νομίζουν πως η αλαζονία ζει για πολύ; Λάθος...

  39. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 16/02/2013 23:25:11

    Σε πνίγει η απαισιοδοξία σοτ Θείε. Είναι κρίμα. Δες παγκόσμια το θέμα. Δε θα μείνει για πολύ έτσι το χάλι αυτό. Είτε με το καλό είτε με το δύσκολο...

  40. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 16/02/2013 23:26:50

    Δηλαδή για όλες τις φωτιές της πελοποννήσου δικάστηκαν οι ένοχοι; Δε νομίζω. Ήταν πάρα πολλές και ταυτόχρονες. Αν έπιασαν 5 άτομα για 50 φωτιές λείπουν πολλοί...

  41. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 16/02/2013 23:27:38

    Ο Ολάντ γιατί έρχεται νομίζετε; Στον Πούτιν γιατί ετοιμάζει ταξίδι;

  42. Karenin avatar
    Karenin 16/02/2013 23:27:49

    Για μια ακόμη φορα βλέπεις ψύχραιμα τα πραγματα, είμαι αναγκασμένος να συμφωνήσω μαζί σου.

  43. ~Mara~ avatar
    ~Mara~ 16/02/2013 23:31:56

    Πολύ σωστά!

  44. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 17/02/2013 00:18:16

    Και σίγουρα όλα πήγαιναν καλά μέχρι το 2009. Δεν υπήρχε φούσκα. Δεν υπήρχαν τρωκτικά, δεν υπήρχε "βαθύ κράτος", δεν κλέβανε τους φόρους οι λιπαροί, δεν τους βοηθούσαν απο το "βαθύ κράτος" να κλέβουν τους φόρους.
    Και ο Καραμανλής junior δεν ήταν ανεπαρκής και αδιάφορος για την τύχη της χώρας, αλλά το "θύμα μιας (Ρωσικής) αγάπης".
    Άχ, την ξεχάσαμε γρήγορα την Βερολινέζικη αρκούδα με τη μπύρα και το λουκάνικο στο χέρι. Ξαναγυρίσαμε πάλι στην οικεία αφήγηση, με τον γνωστό κυανοκόκκινο δράκο και τα πολλά αστέρια.

    • ~Mara~ avatar
      ~Mara~ @ Uncle Stgm 17/02/2013 09:06:36

      Θείε, τοοοόσο πεσιμιστής???
      Τύφλα να΄χει ο Σοπενάουερ.

  45. Ένας απλός Έλληνας avatar
    Ένας απλός Έλληνας 17/02/2013 04:37:14

    Αγαπητοί φίλοι, δίχως ίχνος ειρωνίας, η συζήτηση που εξελίσσεται είναι λίαν διασκεδαστική..άλλος φίλος προσπαθεί να ..πείσει τον Σαμαρά να τη πουλήσει στους Ρώσους, άλλος φίλος να τη..κρατήσει και πάει λέγοντας...Φαίνεται όμως ότι μας διαφεύγει μια μικρή αλλά ταυτόχρονα καθοριστική λεπτομέρεια, ότι οι περιβόητες ΔΕΠΑ και ΔΕΣΦΑ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ στον Ελληνικό Λαό αλλά ΑΝΗΚΟΥΝ 100% στους τοκογλύφους-"δανειστές" μας σύμφωνα με τα Μνημόνια Ι,ΙΙ & ΙΙΙ..(συνιστάται μια βραδυνή ανάγνωση τους ..)...Με τις υγείες μας..

  46. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 17/02/2013 13:03:00

    Τόσο πολλοί διαβάζουν μόνον Λένιν και Μάο εδώ μέσα;
    Απίστευτο μου φαίνεται, αλλά έπεσε πολύ μονόπλευρη "μπολσεβίκικη" ενημέρωση.
    Ανοίξτε και κανένα έργο της Ρόζας, σύντροφοι. Και του Κάουτσκυ. Και του Χίλφερτιγκ.
    Βγάλανε και άλλες πορτοκαλιές ωραία πορτοκάλια.

  47. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 17/02/2013 13:57:09

    Δέν επιτρέπεται κάποιος να παραγνωρίζει την διαπάλη η οποία είναι ιδαίτερα έντονη εντός της Ευρωπαικής Ενωσης.Υπό το πρίσμα αυτό πρέπει να εξετασθεί η πορεία της αποκρατικοποίησης ΔΕΣΦΑ-ΔΕΠΑ. Παράλληλα υπάρχει άμεση διασύνδεση των εξελίξεων αυτών επί του αγωγού TAP με την Ελληνική ΑΟΖ αλλά και με την εκμετάλλευση του φυσικού αερίου στα Οικόπεδα της Κυπριακής ΑΟΖ και της Ισραηλινής ΑΟΖ.Δυστυχώς η Ελληνική Πολιτική σκέψη, τα Ελληνικά μέσα Ενημέρωσης και τέλος και η Ελληνική κοινή γνώμη μένει εγκλωβισμένη σε σχήματα καλού και κακού, σε δίπολα αντιπαραθέσεων.Μόνιμες φίλιες δεν υπάρχουν υπάρχουν μόνιμα Εθνικά συμφέροντα τα όποια και αποτελούν μέρος της Εθνικής στρατηγικής η οποία και ορίζει το Εθνικώς απαράβατο και απαραβίαστο.Κανείς δεν θα τολμήσει να κάνει πόλεμο σε Ελληνα πρωθυπουργό όταν ο Ελληνισμός έχει συνταχθεί στο πλάι του.Το είδαμε πολύ καλά τι αποτελέσματα είχε στην πολεμική ως έλαβε χώρα με το σχέδιο Ανάν.Η όποια φιλολογία ή παραφιλολογία έχει μόνο ένα ώς αποτέλεσμα -και αυτό πρέπει πάντα να έχει- Ο Πρωθυπουργός της Ελλάδας να είναι και πρωθυπουργός όλων των Ελλήνων ασχέτως ιδεολογικής ή κομματικής τοποθετήσεως.

    Η δε προσωπική του πορεία - στον χρόνο έχει δείξει και καταδείξει- ότι γνωρίζει- είναι δε αποδεκτό απο κάθε πλευρά -πως είναι ο μόνος που μπορεί να εγγυηθεί μια πορεία συμβατή με τα Εθνικά συμφέροντα, σήμερα.Πάντα ενώπιον της Εθνικής Ιστορικής Ευθύνης εδήλωνε παρών

    ΤΟ Εθνικό συμφέρον θα πρέπει να εξετάζεται μακροπρόθεσμα και όχι βραχυπρόθεσμα Είμαι απόλυτα βέβαιος ότι οι εξελίξεις θα παράγουν το βέλτιστο αποτέλεσμα για την Ελλάδα και την Κύπρο, δηλαδή για τον Ελληνισμό γενικότερα.Μεμψιμοιρίες και μικροψυχίες δεν έχουν θέση στην Ελλάδα του σήμερα

  48. GP avatar
    GP 17/02/2013 19:18:33

    Δεν ξέρω τι είναι πιο συμφέρον ..... Τα εκατομμύρια των Ρώσων ακούγονται πολλά. Ωστόσο, αν δεν με απατά η μνήμη μου, οι εσθονοί φέτος ξεπαγιάσανε (μέχρι θανάτου) γιατι η GASPROM (του Πούτιν) τους έκλεισε τις στρόφιγγες φυσικού αερίου, αφου προηγουμένους είχε προχωρήσει σε αυξήσεις συνολικου μεγέθους 400% !!! Μαλιστα λεγεται ότι οι λόγοι ήταν πολιτικοί ........Για αυτό όπου ακούς πολλά κεράσια........

  49. Τζώννυ Μπη Γκουντ avatar
    Τζώννυ Μπη Γκουντ 18/02/2013 15:36:36

    Μα είναι λύση αυτό που προκρίνουν ορισμένοι, «τότε να μην πουληθεί»;

    Η ΔΕΠΑ πωλείται όπως πωλούνται και άλλοι δημόσιοι οργανισμοί και γενικά περιουσία του δημοσίου, επειδή έτσι επιταχύνεται ο πραγματικός εκσυγχρονισμός της χώρας, δηλαδή η μείωση του υδροκέφαλου κράτους, η ένταξη υγιών ιδιωτών παικτών στην οικονομία της χώρας σε όλους τους τομείς, με κεφάλαια για επενδύσεις, με τα εχέγγυα στην ηγεσία των οργανισμών αυτών να είναι η τεχνογνωσία και όχι ο κομματοσκυλισμός (β' ή γ' διαλογής). Αυτό θα συμβαδίζει με τον νομικοτεχνικό εκσυγχρονισμό, τη μηχανοργάνωση, τη σταθεροποίηση του πλαισίου φορολογίας, τον εξορθολογισμό της γραφειοκρατίας και γενικά της δημόσιας διοίκησης. Η χώρα αλλάζει και υποχρεούται να γίνει ανταγωνιστική διεθνώς. Η οικονομική εσωστρέφεια (μεγάλο κράτος) είναι συνταγή για χρεωκοπημένους. Συνεπώς η ΔΕΠΑ και η ΔΕΣΦΑ εντάσσεται σ' αυτή τη στροφή της χώρας. Στροφή λόγω αρχών. Όποιος δεν πιστεύει στις αρχές αυτές και ταυτόχρονα υποστηρίζει, λέει, την κυβέρνηση, καλείται να λύσει το παράδοξο.

    Συμπέρασμα: Όποιος δίνει τα περισσότερα αγοράζει. Αν κανείς κάποιος τρίτος αντίρρηση, ας δώσει περισσότερα από τον πλειοδότη ο ίδιος να το συζητήσουμε. Οι πιέσεις επιστρέφονται. Το ζήτημα της ΔΕΠΑ καθίσταται κρίσιμο στοίχημα για την αξιοπιστία της κυβέρνησης και του Σαμαρά. Έτσι όπως είναι οι προσφορές σήμερα, εάν δεν το πάρουν οι Ρώσοι, ο Σαμαράς έχει χάσει αξιοπιστία έναντι όλων. Θα είναι η αρχή του τέλους του. Καμπανάκι χτυπά.

  50. ~Mara~ avatar
    ~Mara~ 18/02/2013 17:39:04

    Ακριβώς!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.