#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/02/2010 14:25
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πως το 40% κατάντησε με εφτά βουλευτές

 

Τελικά, όσοι δεν ακολούθησαν τη πρόταση του Αντώνη Σαμαρά για την εκλογή του Κώστας Τασούλα ως γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της ΝΔ ήταν μόλις εφτά, όπως γράφουμε εδώ: http://www.antinews.gr/?p=34769

Όπως επίσης αναφέραμε, πριν από την ψηφοφορία, ο Βύρων Πολύδωρας πρότεινε να αναδειχθεί ο νέος γραμματέας δια βοής, όπως έγινε και την προηγούμενη φορά με την εκλογή του απερχόμενου κ. Τραγάκη. Ο Αντώνης Σαμαράς  όμως  δεν ήθελε να υπάρχει κανένα περιθώριο αμφισβητήσεων («ακόμα και ένας να διαφωνεί θέλω να καταγραφεί» είπε). Ενώ ο Κιλτίδης, σταθερός υποστηρικτής της Ντόρας, δήλωσε «διαφωνούμε» με την διαδικασία και ζήτησε να στηθεί κάλπη.

Οι οποίες στήθηκαν και το αποτέλεσμα ήταν 82 ψήφοι υπέρ του Τασούλα, πέντε λευκά και δύο άκυρα.

Όπως στο μεταξύ διαβάζουμε στην «Ελευθεροτυπία» κύκλοι της Ντόρας Μπακογιάννη έσπευσαν να χαρακτηρίσουν «αφέλεια» την εκτίμηση ότι η ψηφοφορία έδειξε δική της ήττα.  Η ίδια φέρεται επίσης να δηλώνει, σύμφωνα με στενό συνεργάτη της, «ότι δεν θα κάνει ανταρτοπόλεμο» και ότι είναι «κολλημένοι» όσοι «χρησιμοποιούν το αποτέλεσμα για να κάνουν αναγωγές σε σφαίρες επιρροών». «Όσοι πιστεύουν ότι η Ντόρα επηρεάζει μόνο 4-5 βουλευτές είναι αφελείς» καταλήγει ο ίδιος

Αλλά, τότε, πως το 40% κατάντησε με εφτά βουλευτές;

Και αυτοί ψήφισαν λευκό και άκυρο. Ούτε ένας κατά, βρε παιδί μου;

Φαίνεται ότι θα έχουμε και συνέχεια.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. isnogood avatar
    isnogood 19/02/2010 14:48:53

    ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ..
    .
    Βαρεθήκαμε τα ίδια και τα ίδια πρόσωπα να ανακυκλώνονται στο κόμμα της Νέας
    Δημοκρατίας που παλαιότερα αποτελούσε τη μεγαλύτερη δεξαμενή στελεχών στο
    πολιτικό στίβο.
    Βαρεθήκαμε τα στελέχη της Ν.Δ. να μην αντιλαμβάνονται τη νέα δυναμική που...

    προσδίδει η εκλογή του Αντώνη Σαμαρά στο θώκο της προεδρίας του κόμματος.
    Βαρεθήκαμε άτομα που αποτελούσαν εκλεκτούς μιας εποχής που ο απλός νεοδημοκράτης
    θέλει να ξεχάσει να επανέρχονται στις καρέκλες από τις οποίες οδήγησαν το κόμμα
    στην ιταμή διαφορά των 10 μονάδων με το ΠΑΣΟΚ.

    Με ποια κριτήρια ο κος. Γκιουλέκας επέλεξε την κα. Βλαχογιάννη ως συνεργάτιδα
    του στη γραμματεία Προγράμματος; Ήταν τόσο καλή άραγε ως στενή συνεργάτιδα του
    κου. Μεϊμαράκη στον Πολιτικό Σχεδιασμό ή ακόμα καλύτερη ως στενή συνεργάτιδα του
    κου. Ζαχόπουλου στο Υπουργείο Πολιτισμού και ο κος. Γκιουλέκας αποφάσισε να την
    εντάξει στο δυναμικό της γραμματείας; Μιας γραμματείας τόσο κρίσιμης για το
    μέλλον της παράταξης. Χάθηκαν αλήθεια οι τεχνοκράτες;

    Μήπως είναι καιρός να ακολουθήσουν όλοι την προσπάθεια του Αντώνη Σαμαρά για
    ανανέωση στο κόμμα και να μη επαναλαμβάνονται τα λάθη του παρελθόντος; Δεν
    υπάρχουν τεχνοκράτες νεοδημοκράτες που μπορούν να βοηθήσουν πραγματικά την
    παράταξη; Με τα ίδια άτομα θα πάμε και για την επομένη 20ετιά; Η παράταξη
    απαιτεί άτομα με γνώση και όχι φίλους και κλειστές παρέες. Καλό είναι όλοι να
    μπορέσουν να ακολουθήσουν το νέο πνεύμα που θέλει να φέρει ο Αντώνης στο
    κόμμα. Και να το δείξουν με τις επιλογές τους.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ isnogood 19/02/2010 14:52:30

      Η σύνθεση έμπειρων με νέους είναι η χρυσή τομή. Ο Τασούλας δεν είναι φθαρμένος. Σίγουρα πάντως η ΝΔ χρειάζεται ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΕΜΨΥΧΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ σε όλους τους τομείς. Και άμεσα μάλιστα..

  2. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 19/02/2010 14:50:26

    Μετά τα σημερινά, κατάλαβαν όλοι πως όποιος τολμήσει να φύγει από το μαντρί θα τον φάει ο λύκος. Με 7 βουλευτές πού να πάει το καημένο το κορίτσι (λέμε τώρα). Το σόου Κιλτίδη (μοναδική περίπτωση ανθρώπου που έφτασε μέχρι υφυπουργός χωρίς να μιλάει ούτε Αγγλικά- α ρε Καραμανλή με τις επιλογές σου!!!) ήταν σίγουρα συμφωνημένο με την Αραβαντινού αλλά σιγά μην ασχοληθούμε παραπάνω. Εδώ ο κόσμος καίγεται και τα Μητσοτακόπουλα (όσα απέμειναν) παίζουν τις κουμπάρες..

  3. ΑΡΗΣ Θ avatar
    ΑΡΗΣ Θ 19/02/2010 15:05:04

    Εχω την αίσθηση ότι αν ψήφιζαν πχ 15 βουλευτές "κατά" το σχόλιο θα ήταν "Το Μητσοτακέικο σηκώνει κεφάλι. Κόψτε το!" Τώρα υποτίθεται ότι λοιδωρείτε το 40% που "κατάντησε με 7 βουλευτές".
    Μήπως αυτό το 40% πο ψήφισε τη Μπακογιάννη δεν αισθάνεται την ανάγκη να έχει "δικούς του" βουλευτές ή αν θέλετε αισθάνεται δικούς του βουλευτέ τους βουλευτές της ΝΔ? Μήπως αυτό το 40% αισθάνονται πάνω από προσωπικές πρτιμήσεις Νεοδημοκράτες και είναι έτοιμοι να συνταχθούν με τον όποιο αρχηγό της παράταξης? Μήπως και οι βουλευτές που στήριξαν Μπακογιάννη είναι πολύ απλά της άποψης ότι η όποια αντιπαράθεση τελείωσε στις 29/11? Μήπως τελικά η συντριπτική πλειοψηφία των Νεοδημοκρατών(γιατί δεν λέω υπάρχουν και κολλημένοι -λόγω συμφερόντων,προσωπικώ πικριών,νοοτροπίας) είναι της άποψης ότι οι διαχωρισμοί σε διάφορους "-ικούς" είναι άνευ πολιτικού περιεχομένου?

    • socrates avatar
      socrates @ ΑΡΗΣ Θ 19/02/2010 15:16:33

      Φίλε Άρη, ας μην χάνουμε άσκοπα το χρόνο και την ενέργειά μας.
      ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ 40%, κανένα κόμμα δεν τεμαχίζεται.
      Ενας είναι ο αρχηγός, μία είναι η ιδεολογία , μία είναι η στρατηγική του κόμματος.
      Τα ποσοστά είναι μόνο μέσα στα μυαλά όσων δεν είναι πραγματικοί νεοδημοκράτες αλλά λούστροι κάποιου τζακιού.
      Πχ. δεν θα ήταν γελοίο ο Βενιζέλος που πήρε 37% στις εσωκομματικές του πασόκνα διεκδικούσε το ποσοστό αυτό σε στρατηγικές αποφάσεις, επιλογή στελεχών, κλπ.
      Θα του έδειχναν την πόρτα της εξόδου, οσονούπω.
      Να τελειώνουμε πιά με τον καρκίνο της εσωστρέφειας να φύγουμε μπροστά. Όποιανού δεν του αρέσει να πάει στην ευχή της Παναγίας.

    • Απόστολος Αθηναίος avatar
      Απόστολος Αθηναίος @ ΑΡΗΣ Θ 19/02/2010 19:31:34

      Και ποια είναι η ιδεολογία της παράταξης;

  4. FandisBastounis avatar
    FandisBastounis 19/02/2010 15:09:38

    @ ΓΙΑΝΝΗΣ

    Ψάξε λίγο ποιός είναι ο Τασούλας ειδικά τί έκανε ως δήμαρχος Κηφισιάς

  5. decodex avatar
    decodex 19/02/2010 15:37:46

    Δεν ήμουν/είμαι ΝΔ. Παρ'ολα αυτά παρακολουθώ τις εξελίξεις και διαβλέπω ότι αρχίζει ένα είδος ανακύκλωσης. Είναι δυνατόν "καμένα" και αποδεδειγμένα ΑΝΙΚΑΝΑ στελέχη να αναζητούν ξανά πόστα; Εάν δεν υπάρξουν νέα σοβαρά* στελέχη να παίξουν ρόλο σε καίριους τομείς, η ΝΔ θα αρχίσει να αποσυντίθεται ασχέτως αρχηγού. Βέβαια οι σοβαροί και πραγματικά επιτυχημένοι δύσκολα ασχολούνται με αυτό που λέγεται πολιτική στην Ελλάδα και αυτό κάνει ακόμη πιο δύσκολη την επάνδρωση μιάς ομάδας που πραγματικά θα ΗΓΕΙΤΑΙ.

    Η πλειοψηφία των πολιτικών είναι άνθρωποι με -κατά τα μέγιστα- μέτριες ικανότητες προερχόμενοι από μηχανισμούς που λίγοι ΑΞΙΟΙ θα επέτρεπαν στον εαυτό τους να ακολουθήσουν. Τα κόμματα είναι θύματα των ίδιων των μηχανισμών τους (ανάδειξης στελεχών).

    *Το σοβαρό έγκειται στο ό,τι πρέπει να κοιτάξουν γύρω τους -όχι τους "κουμπάρους", τα "φιλαράκια", τις "νεολαίες" και τις "ομαδούλες" - και να τραβήξουν ανθρώπους που νοιάζονται πραγματικά για την πατρίδα, έχουν επιτυχημένη επαγγελματική δραστηριότητα χωρίς να έχουν φιλήσει ποτέ καμμία "ποδιά" και γνωρίζουν τα πράγματα εις βάθος διαβάζοντας τις "λέξεις" πίσω από το προπέτασμα των φαιδρών και επί πληρωμή ΜΜΕ.

  6. σερτης avatar
    σερτης 19/02/2010 15:55:24

    από τη στιγμή που ο κιλτίδης ήθελε καταγραφή διαφωνούντων και δεν του βγήκε το παιχνίδι γύρισε μπουμερανγκ..........
    το χειρότερο όμως ήταν ότι τη δια βοής ψήφο την πρότεινε ο πολύδωρας........
    τέλος πάντων............οι πρερισσότεροι προσπάθησαν να διορθώσουν την πατάτα που κάναν παραμονές εκλογών προέδρου νδ, να ταυτιστούν δηλαδή με το κατεστημένο και με το μιντιακό δημιούργημα που έδειξε ότι είναι πολύ κατώτερη αυτών που καλλιεργούσαν τα διάφορα παπαγαλάκια τους, ερχόμενοι σε αντίθεση με το αίσθημα της κοινής γνώμης...........

    δεν ξέρω αν οι 50 βουλευτές! που διατεινόταν η ντορα ότι είχε τί πραγματικά θα κάνουν,αλλά το γεγονός ότι οι 50 γίναν 9 λέει πολλά..........
    και οι 9 είναι ακάλυπτοι........
    κιλτίδη την πάτησες μια φορά ακόμα

  7. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 19/02/2010 16:16:13

    Quelle guelle intelligente et intellectuelle!!!!!Μόνο απ'τη φωτογραφία του εκ Βορά ...θεράποντος του Ιπποκράτους,το συμπέρασμα προκύπτει αβίαστα.

  8. Loretta avatar
    Loretta 19/02/2010 17:05:01

    χαχαχα το αντιθετο απο την χιονατη με τους 7 νανους...κατεληξε η θεοδωρα ναναι η δρακουλινα με τα εφτα γκολουμ!!

    ....αλλα το γελοιο της υποθεσης ειναι ο κιλτιδης οπου ακομα δεν καταλαβε οτι ειναι μπροστα στην πορτα της εξοδου και με την επομενη ...καφριλα που θα κανει...την ανοιγει και φευγει κλωτσιδον!!

    μεχρι το συνεδριο ....θα προσκυνησουν τον προεδρο οι 6 νανοι ο εβδομος θα παει στο χωριο του...και η δρακουλινα θα κατσει στην μπαντα με ενα τσιρότο στο στομα.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Loretta 19/02/2010 17:43:07

      Μάλιστα το αιώνιο πρόβλημα της παράταξης το ονοματεπώνυμο της ....καρεκλίτσας
      Ποιά Ντόρα μωρέ;
      Αυτό είναι το πρόβλημα κανένας από τη βάση, δεν ασχολείται με ατομικές πορείες και προσωπικές φιλοδοξίες στη ΝΔ.
      Συγνώμη αλλά ποιό συνέδριο;
      Κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας;
      Σε ένα χώρο χωρητικότητας μερικών χιλιάδων στέλνουμε σε 800,000 άτομα πρόσκληση;
      Και όσοι πάνε θα χτυπάνε παλαμάκια;
      Που έγινε συζήτηση;
      Σύνεδροι οι ίδιοι που φτύσαμε εμείς και οι πολίτες;
      Όσοι είχαν κάποτε καρέκλες;
      Έγινε πουθενά διάλογος και δεν τον πήρα χαμπάρι;
      Άνοιξαν στις τοπικές κοινωνίες ή στους χώρους εργασίας οι πόρτες από τα μέλη προέδρους σφραγίδες;
      Γιατί στο χώρο εργασίας μούγκα, στη γειτονιά μούγκα και παλιές γλώσσες να γλείφουν για να παραμείνουν...
      Οι κλειστές παρέες σε ρεζερβέ καρέκλες;
      Ζητήσαμε καρέκλες ή αξιώματα;
      Και άντε να αποδεχτώ όπως έλεγε και ο ...μούργος σκύλος του ΦΚ ότι αυτούς τους βουλευτές είχε3 αυτούς διάλεγε μέχρι σήμερα.
      Αυτοί είναι οι συνεργάτες οι ...φίλοι του Ζαχόπουλου, η ΔΑΚΕ της παρεούλας ,τα γραφεία των Υπουργών και ΓΓ 2004-2009;
      Τρομερή ανανέωση...
      Ως πρώτο δείγμα εξαίσιο, οπότε εγώ προσωπικά θα κάτσω σπίτι

      ΥΓ

      Ζήτησα στο χώρο εργασίας να μαζευτούμε να μιλήσουμε να μην είμαστε ένα μπουλούκι χειροκροτητών αλλά τα παιδάκια απλά θέλουν τους τίτλους και τις σφραγίδες.
      Ας πάνε λοιπόν να χειροκροτούν και

      κ Πρόεδρε ΞΥΠΝΑ, κάνε αυτά για τα οποία σε βάλαμε στο τιμόνι της ΝΔ διαφορετικά με παλιά υλικά μάντρα ανοίγεις όχι νέο μαγαζί οπότε ή σε δουλεύουν ή μας δουλεύεις..΄.

      • Factorx avatar
        Factorx @ Ο Ιθαγενής 19/02/2010 17:49:45

        Καλά βρε Ιθαγενή που τα πουλας αυτά; Ντροπή. Κινητοποίηση εγινε ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΛΕΚΑΝΟΠΕΔΙΟ. Και κατα την γνωμη μου μικρή. Αλλά διαμαρτύρεσθε γιατι θέλετε τον κόσμο στις πολυθρωνες. Και μετά θα μιλάτε και για κινηματικές διαδικασίες. Και οχι και νξα παριστάνουμε και την βαση....

        • Ο Ιθαγενής avatar
          Ο Ιθαγενής @ Factorx 19/02/2010 18:04:46

          Ντροπή;
          Επειδή είπα τη γνώμη μου;
          Επειδή ζήτησα στο χώρο εργασίας να μαζευτούμε να μιλήσουμε και απλά έδωσαν λίστες με τα ονόματα που θα πάμε κάτω την Κυριακή;
          Επειδή "...κάποια στιγμή στο μέλλον θα μαζευτούμε στην Αγ Κωνσταντίνου" όπως μας είπαν;
          Επειδή από τον Αύγουστο του 2007 ακόμα περιμένουμε τον κ Ηλιόπουλο να έρθει πάλι στο αμφιθέατρο όπως είχε ο ίδιος πει...
          Επειδή μόνο στα αντινέα από την εκλογή και μετά μπορείς να αναφερθείς για θέματα της ΝΔ;
          Εγώ αγαπητέ Φάκτορα δεν μίλησα ούτε για καρέκλες ούτε για πολυθρόνες.
          Ανέφερα το τι έχει γίνει στο χώρο εργασίας και στη γειτονιά τους τελευταίους μήνες για την Κυριακή.
          Ούτε ομιλίες ούτε συζητήσεις ούτε θέσεις.
          Μόνο μια λίστα (που με περιλαμβάνει κιόλας για να μην προτέξουν μερικοί) για να πάμε κάτω.
          Εγώ λοιπόν δεν ζητώ τίποτα και δεν απαιτώ τίποτα πέρα από το αυτονόητο: διάλογο σε ρωτώ λοιπόν θα γίνει την Κυριακή διάλογος; θα μιλήσουν 5 ή 7,000 άτομα; ή θα είναι μάζεμα υπογραφών;
          Αυτό είναι το άνοιγμα στην κοινωνία; ξέρεις ποιοι θα πάμε κάτω; η ΔΑΚΕ του Υπουργείου που είναι από το ...1979.
          Εγώ λοιπόν θα κάτσω σπίτι γιατί δεν επιθυμώ επαναλήψεις.
          Είπαμε να αλλάξει κάτι.
          Ας ανοίξει τα γραφεία.
          Ας στήσει κάλπες
          Ας κάνει διαδικτυακό διάλογο.
          Περισσότερα έχουν να προσφέρουν τα σχόλια του αρχαίου ή του Ορέστιου από τις λίστες χειροκροτητών.

          • B.K.Σ. avatar
            B.K.Σ. @ Ο Ιθαγενής 19/02/2010 18:11:39

            Ιθαγενή μην κρίνεις εξ ιδίων που η συμμετοχή σου στα κοινά έχει καταγράψει χιλιάδες εργατοώρες στο Αντινέα, τα μέλη για να αρχίσουν να θέλουν να μιλάνε έχουν ανάγκη ενημέρωσης και αυτοπεποίθησης. Η συγκέντρωση στο Στάδιο είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρεία. Μακάρι να την δούνε έτσι οι επιτελείς.

          • Factorx avatar
            Factorx @ Ο Ιθαγενής 19/02/2010 18:20:02

            Το "Ντροπή" αναφέρεται στα εξης: "Σε ένα χώρο χωρητικότητας μερικών χιλιάδων στέλνουμε σε 800,000 άτομα πρόσκληση; Και όσοι πάνε θα χτυπάνε παλαμάκια; Που έγινε συζήτηση; Σύνεδροι οι ίδιοι που φτύσαμε εμείς και οι πολίτες;..."
            Η συζήτηση δεν άρχισε ακόμα, να μην είμαστε άδικοι. και το ξαναλέω. Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΜΕ ΛΙΓΟΥς ΠΙΣΤΟΥΣ ΓΥΡΩΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΕς ΚΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ. ΠΧ ΤΑ 23 μετρα - διβαστε την κριτική.
            Για τα άλλα που λες συμφωνω ΟΛΑ στην ΦΟΡΑ

          • Ο Ιθαγενής avatar
            Ο Ιθαγενής @ Factorx 19/02/2010 18:38:26

            Δεν είναι μόνος, είναι μαζί του όσοι τον ψήφισαν και όσοι τον αποδέχονται ως Πρόεδρο της ΝΔ, ας ανοίξει λοιπόν τις πόρτες των τοπικών οργανώσεων και στους χώρους εργασίας.
            Η ένστασή μου είναι τα δικά σου λόγια:

            "η συζήτηση δεν άρχισε ακόμα"
            Δεν απαξιώνω κανένα αλλά δεν πρέπει να παραβλέπουμε ότι και οι Τομεάρχες πχ ευθύνονται για το -10 και οι συνεργάτες.
            Δεν με ενδιαφέρει δηλαδή να πάω κάτω και να μου μιλήσει για παράδειγμα και ο ...Ρουσόπουλος και ο Βουλγαράκης και ο Αλογοσκούφης.
            Αλλά να έχει προηγηθεί ένας διάλογος θέσεων και ιδεών και όχι συνεδριακοί μονόλογοι.
            Καταλαβαίνω τη δυναμική και την επικοινωνιακή εικόνα της ανασυγκρότησης και δεν την παραβλέπω και ως μήνυμα προς την κοινωνία, αλλά ουσία;
            Επαναλαμβάνομαι λοιπόν, την προηγούμενη εβδομάδα ήρθαν και μας είπαν ότι έφτιαξαν μια λίστα με τα ονόματά μας που την έστειλαν για την Κυριακή.Χωρίς να έχουμε πει κουβέντα χωρίς να έχουμε μαζευτεί για καφέ βρε παιδί μου 5 μήνες τώρα.

            ΥΓ

            έστειλε η ΝΔ επιστολές, ας έστελνε λοιπόν πριν ένα μήνα για να γίνει ένας διάλογος, ας μαζευόμασταν στη γειτονία να πούμε και να ακούσουμε τις βλακείες μας...
            Ειλικρινά επειδή ελπίζω στον κ Σαμαρά ελπίζω να παρθεί μια απόφαση την Κυριακή να ανοίξει το κόμμα και να βγάλει νέους συνέδρους και σε 3 μήνες ας κάνει ένα συνέδριο που θα αντιπροσωπεύει την βάση ο σύνεδρος και όχι την ομαδούλα...
            Φωνάζεις ότι ο κ Σαμαράς είναι μόνος του.
            Συμφωνώ.
            Αλλά γιατί; μας φώναξε και δεν είμαστε πλάι του;
            Πλάι του όμως και όχι απέναντί του ως χειροκροτητές.

          • Factorx avatar
            Factorx @ Ο Ιθαγενής 19/02/2010 18:41:38

            Που έγινε αυτό; Μπορείς να προσδιορίσεις το χώρο και να το ανεβάσουμε τώρα ως ξεχωριστό δημοσιεύμα; Περιμενω

          • Ο Ιθαγενής avatar
            Ο Ιθαγενής @ Factorx 19/02/2010 18:54:56

            Επιστολές, όπως γνωρίζεις έχουν αποσταλεί σε όσους είναι μέλη και σε όσους ψήφισαν την 29η Νοεμβρίου.
            Λίστες με μέλη μάζεψαν και παρέδωσαν οι ΔΑΚΕ (πρωτοβάθμιες δευτεροβάθμιες)σε κάθε Υπουργείο, για το Δημόσιο που μπορώ να μιλήσω.
            Δεν υπάρχει προσωπικό πρόβλημα καθώς όλοι έτσι και αλλιώς γνωρίζουν τις κομματικές μου προτιμήσεις στο χώρο εργασίας (ΥΠΠΟΤ).
            Αλλά δεν μπορεί 5 μήνες η ΔΑΚΕ να κοιμάται (πριν είχε ενασχόληση με τη Διοίκηση) και ξαφνικά η μόνη της προσυνεδριακή δραστηριότητα να είναι ...οι λίστες...
            Ας συζητούσαμε λίγο βρε παιδιά ας λέγαμε την κοτσάνα μας ας μας αγνοούσαν.
            Αλλά επειδή δεν επιθυμώ καρέκλες και πολυθρόνες εγώ θα κάτσω σπίτι γιατί κοροϊδεύουν εμένα, το κόμμα και τον Πρόεδρο.

          • B.K.Σ. avatar
            B.K.Σ. @ Ο Ιθαγενής 19/02/2010 18:20:12

            Συμφωνώ για τον διαδικτυακό διάλογο. Εάν εφαρμοζόταν το πρόγραμμα με τους τομεάρχες που περιέγραψα, ακολούθως την επόμενη ημέρα να ξεκινούσε με τον καθέναν και επί των γραφόμενών τους διάλογος στην ιστοσελίδα της Νέας Δημοκρατίας.
            (...έχω την αίσθηση πως χαραμίζομαι στο Αντινέα! :Ρ )

          • Factorx avatar
            Factorx @ B.K.Σ. 19/02/2010 18:26:46

            Καλά λες

          • B.K.Σ. avatar
            B.K.Σ. @ Factorx 19/02/2010 18:32:23

            Φάκτορα βρήκες ευκαιρεία να μ΄ επεξεργασθείς ε; :)
            (πάντως άμα μας διαβάζουν στη ΝέαΔημοκρατία ας μας δίνουν και λίγο βάση, εδώ μέσα φέρνουμε το άρωμα της κοινωνικής δυναμικής άνευ ιδιοτέλειας και προσωπικού προσπορισμού, δεν θα το βρούνε και πουθενά αλλού κάτι τέτοιο...)

          • Orestios avatar
            Orestios @ B.K.Σ. 20/02/2010 01:22:51

            Βασιλική είναι όπως το είπες. Άνευ ιδιοτέλειας.

          • B.K.Σ. avatar
            B.K.Σ. @ Orestios 20/02/2010 01:28:50

            Ορέστιε, είναι μακρύς ο δρόμος. Βλέπεις τα νέα τσικό που βγήκαν ξάφνου να έχουν άποψη περί κυβέρνησης εθνικής ενότητας χωρίς να έχουν κομμίσει το ελάχιστο ζωτικό στο κόμμα τους πέραν των ψήφων της περιφέρειάς τους.
            Εμείς πάντως εδώ θα είμαστε, αμείλικτοι. και με Ελπίδα για την Πατρίδα που χρωστάμε στα παιδιά μας.

          • Orestios avatar
            Orestios @ B.K.Σ. 20/02/2010 01:48:12

            Είναι πολύ σημαντικό να παραδέχεται κάποιος ότι χρωστά κάτι σε κάποιον. Ειδικά στα παιδιά του. Ακόμη πιο πολύ στην Πατρίδα του.
            Έχουμε γεμίσει παράφρονες που διαλαλούν πως δεν χρωστούν πουθενά. Έχουμε γεμίσει άφρονες που δεν έχουν καμία έγνοια για τα παιδιά τους. Πωλούν οράματα και φαντασίες μόνο και μόνο για το εφήμερο. Το πεπερασμένο. Αισχροί και χυδαίοι. Άρρωστημένοι νάρκισσοι αποποιούνται την ευθύνη, γιατί "τους αξίζει". Που θέλουν τον κόσμο να τους παρακαλά. Και αυτοί να αδιαφορούν, να αποφεύγουν να ταξιδεύουν σε εικονικά κινούμενα ΣΧΕΔΙΑ.

          • δρόμος avatar
            δρόμος @ Ο Ιθαγενής 19/02/2010 23:14:59

            εσύ λοιπόν που όπως φαίνεται είσαι παλιό μέλος, ξέρεις να μας πεις αν όντως το καταστατικό δεν επιτρέπει τη συμμετοχή στο συνέδριο των νέων μελών, και κατά συνέπεια οι μέχρι τον Ιούνιο διαδικασίες είναι προσυνεδριακές ? Και μεθαύριο η εναρκτήρια πρώτη ?

          • δρόμος avatar
            δρόμος @ δρόμος 19/02/2010 23:16:08

            (αυτά για τον Ιθαγενή)

          • Orestios avatar
            Orestios @ Ο Ιθαγενής 20/02/2010 01:20:11

            Ιθαγενή, σκέφτομαι να πάω για να κόψω κίνηση. Αλλά ευτυχώς δεν θα με ξέρει κανείς. Άγνωστος θα είμαι μεταξύ αγνώστων. Θα παρατηρώ. Και θα καταγράφω. Θετικά και αρνητικά. Δεν γνωρίζω τη διαδικασία. Αλλά το σκέφτομαι να πάω. πήρα το μήνυμα.
            Την ομιλία του Αντώνη θέλω να ακούσω και να κρατήσω σημειώσεις.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Loretta 19/02/2010 21:47:44

      Ο Ιθαγενής έχει απόλυτο δίκιο. Εστάλησαν προσκλήσεις σε όλους τους εγγεγραμμένους για το συνέδριο. Ε και; Με ποιό πρόγραμμα; Σε όλα τα συνέδρια υπάρχει ένα πρόγραμμα, ώστε να γνωρίζει ο ακροατής στοιχειωδώς τι θα παρακολουθήσει. Εδώ υπάρχει τί ακριβώς; Πέρα από χειροκροτητές, εννοείται.

      Θέλουν στη ΝΔ πραγματικό διάλογο; Ορίστε το διαδίκτυο. Ας γίνει μία ιστοσελίδα όπου θα υπάρχει μία εισήγηση ανά θέμα (π.χ. οικονομία, ανάπτυξη, μεταναστευτικό, περιβάλλον, δημόσια διοίκηση, παιδεία, πολιτισμός) ή και περισσότερες από μία εισηγήσεις (π.χ. στην ανάπτυξη υποθέματα για τις ΔΕΚΟ, τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, την μείωση της γραφειοκρατίας αναφορικά με τις επενδύσεις, κ.λπ.). Η εισήγηση να έχει συγκεκριμένες προτάσεις και αναφορές, όχι απλή έκθεση ιδεών. Και στη συνέχεια να επακολουθεί σχολιασμός από τους αναγνώστες. Εννοείται ότι θα υπάρχει στοιχειώδης έλεγχος των σχολίων, δηλ. τα υβριστικά ή τα άσχετα με το θέμα σχόλια δεν θα αναρτώνται. Μεταξύ των σχολίων, είμαι βέβαιος ότι θα υπάρχουν και σχόλια πραγματικά άξια λόγου και από ανθρώπους με γνώση στον συγκεκριμένο τομέα. Αυτά τα σχόλια να αξιοποιηθούν. Μπορεί να ζητηθεί ενδεχομένως και ένα mail από κάθε σχολιαστή, ώστε να υπάρχει δυνατότητα επικοινωνίας μαζί του, αν φανεί ότι αξίζει πραγματικά. Αυτή είναι πραγματική δημοκρατία και αυτό θα σημάνει πραγματική ανανέωση στο κόμμα, όχι τα τετριμμένα συνέδρια-λαοσυνάξεις χειροκροτητών.
      Για τους λόγους αυτούς, και εγώ θα απέχω από το συνέδριο της Κυριακής, αν και έλαβα πρόσκληση (γράφτηκα, για πρώτη φορά στη ζωή μου, σε κόμμα όταν πήγα τον Νοέμβριο να ψηφίσω).

  9. l
    l' ami du peuple 19/02/2010 17:56:38

    http://www.antinews.gr/?p=34558&cpage=1#comment-398767

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ l' ami du peuple 19/02/2010 18:17:40

      Η Νέα Δημοκρατία έχει στα σπλάχνα της ανθρώπους που θέλουν να ξαναπάρουν αύριο την κουτάλα. Σ΄ αυτούς χαλάει τα σχέδια ο Σαμαράς, αυτοί είναι που τον απαξιώνουν, αυτοί απογοητεύονται. προβλημά τους.
      Το πρόβλημα των πολλών, ημών δηλαδή, είναι το μέλλον του τόπου μας και εμείς θέλουμε ο Σαμαράς να χτίσει στέραια θεμέλια και όχι ακόμη ένα λυόμενο.

    • l
      l' ami du peuple @ l' ami du peuple 19/02/2010 18:20:56

      βασιλικη μου μακαρι να το πετυχει..δεν με αφορα ως δυνητικο ψηφοφορο (του), ομως το να ξεκαθαρισει επιτελους η κουβεντα στη γραικολανδη ειναι απολυτη προϋποθεση για να δουν ασπρη μερα τα εγγονια μας.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ l' ami du peuple 19/02/2010 18:38:01

      Φίλε του Λαού κι εγώ επειδή ψηφίζω στα Γιάννενα δε νομίζω πως η τοπική νεοδημοκρατική κοινωνία θα βγάλει υποψήφιο βουλευτή που να αξίζει να ψηφίσω για πρώτη φορά στην ζωή μου αυτό το κόμμα, ούσα από βαμμένη και γνωστή τοπικά αριστερή οικογένεια, αλλά ποτέ δεν ξέρεις...! (...έχουμε ένα Δήμαρχο πραγματικό αστέρι, αν στο μέλλον είναι υποψήφιος βουλευτής πραγματικά θα έρθω σε πολύ δύσκολη θέση...)

    • l
      l' ami du peuple @ l' ami du peuple 19/02/2010 18:43:33

      δεν εχετε δημαρχο αυτον που γκρεμισε το ξενια και μπετοναρισε την οαση ελπιζω;

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ l' ami du peuple 19/02/2010 18:51:30

      είμαι Δημότης Πασσαρώνος.
      ο Δήμος Ιωαννιτών έχει χάσει προ πολλού την αίσθηση του Μέτρου. Στην όαση ευτυχώς τα ξηλώσανε και στέκει η έρμη ένα γιαπί κοντά ένα χρόνο... όσο για τον Μήτση και το σεράϊ του ας μην εκρασθώ καλύτερα... (το σχολείο μου ήταν δίπλα στο Ξενία -μνήμες...- και δεν αντέχεται με τίποτα αυτή η βεβήλωση του συγκεκριμένου αστικού τοπίου...)

    • l
      l' ami du peuple @ l' ami du peuple 19/02/2010 18:53:10

      εμενα οι γνωσεις μου των ιωαννινων ειναι προκαποδιστριακες. ποιος ειναι ο δημος πασσαρωνος;

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ l' ami du peuple 19/02/2010 18:59:17

      περιλαμβάνει όλα τα κεφαλοχώρια του κάμπου πέριξ της βιομηχανικής ζώνης (στις παρυφές της Ακρόπολης πιθανόν της πρωτεύουσας του Πύρρου...) και τα Γραμμενοχώρια που βγάλαν εθνικούς ευεργέτες και δασκάλους (...ένα από τα εγκλήματα του Καποδίστρια)
      http://www.archetai.gr/site/content.php?artid=563

    • l
      l' ami du peuple @ l' ami du peuple 19/02/2010 19:13:55

      παρα πολυ ενδιαφερον βασιλικη, σε ευχαριστω.
      ο ρογκοτης που ειδα καπου οτι εχετε δημαρχο αν δε κανω λαθος ειναι παλιος συνδικαλιστης στη δακε των νοσοκομειακων γιατρων;

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ l' ami du peuple 19/02/2010 20:04:54

      όχι ο Ρογκότης δεν είναι γιατρός και ήταν ο υποψήφιος της άλλης παράταξης στις τελευταίες δημοτικές. Ο Βέλτσας που κέρδισε είναι Γραμμενοχωρίτης, και έχει μια παράδοση στην πλάτη του. Θυμάμαι πως όταν είχα διαβάσει το φυλλάδιό του για την υποψηφιότητα της παράταξής του είχε ως πρώτη προτεραιότητα την ανάδειξη του πολιτιστικού πλούτου του Δήμου και με είχε εντυπωσιάσει -το έχω κρατήσει φαντάσου. Χίλια τέτοια στελέχη να έχει η Νέα Δημοκρατία για την επόμενη εικοσαετία πανελλαδικά και θα φέρει τα πάνω κάτω στις τοπικές κοινωνίες.

  10. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 19/02/2010 18:05:09

    Ιθαγενή η συγκεκριμένη πρόσκληση σε οκτακόσιους χιλιάδες Έλληνες έχει τέτοια δυναμική που δεν την χωράει ο νους μας. και ξέρω επακριβώς σε τί πράγμα αναφέρομαι, και όχι μόνον στην σημειολογία της... Μετά από δύο μήνες ανασυγκρότησης και προετοιμασίας ξεκινά ο το Συνέδριο πανηγυρικά στο Ειρήνης και Φιλίας. Προσωπικά θα ήθελα εκτός από την ομιλία του Σαμαρά που θα πρέπει να είναι η κορύφωση της εκδήλωσης να προηγηθούν ομιλίες όλων των τομεαρχών της ΝΔ με προβολές στην γιγαντοοθόνη δεδομένων και στοιχείων. Να πάνε όλοι με το αρχειάκι τους το πάουερπόιντ και από δέκα λεπτά ο καθένας να παρουσιάσει τους σχεδιασμούς και τις προτεραιότητες που θέτει το κόμμα για κάθε τομέα. πόσοι είναι οι τομεάρχες, είκοσι; επί δέκα λεπτά ίσον τρεις ώρες. Να χορτάσει το μέλος του κόμματος αδιαμεσολάβητη ενημέρωση από τους επικεφαλείς και όχι από τον τοπικό κομματάρχη του. Έτσι ξαναμοιράζεται η πίτα στις τοπικές οργανώσεις, κεντρικά και οριζόντια. -εννοείται πως την έναρξη θα την κάνει ο Αβραμόπουλος, εξ ού και το περισσευούμενο εικοσάλεπτο στον λογαριασμό, :)
    Εάν η ΝΔ έχει για 4 ώρες δέκα χιλιάδες κόσμο στα καθίσματα του γηπέδου και τους μιλήσει για όσα δεν ακούνε στην τηλεόρασή τους να είσαι σίγουρος πως ο τόπος μας θα έχει ελπίδα...

    • oxoxo avatar
      oxoxo @ B.K.Σ. 20/02/2010 00:54:37

      Προς Β.Κ.Σ.
      Το Grand Serai-Xenia ομόρφυνε την περιοχή κι εμπλούτισε τα Γιάννινα. Ανέδειξε με τα αρχιτεκτονικά του στοιχεία την περιοχή. Τα υπόλοιπα είναι μίζερες αντιδράσεις. Ο δήμαρχος Ν. Γκόντας έκανε έργο στα Γιάννινα. Αστοχίες μπορεί να υπήρξαν και σφάλματα. Αλλά η πόλη απέκτησε σύγχρονες υποδομές. Εκτός αν κάποιοι προτιμούν σκοτεινή, υποβαθμισμένη και καταθλιπτική την Καλούτσιανη για να λεηλατούν την ψήφο της δυστυχίας.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ B.K.Σ. 20/02/2010 01:04:37

      τί σχέση έχει το αρχιτεκτονικό παραλλήρημα του Σεράϊ με την δωρικότητα του Κωνσταντινίδη; (και άχνα για την όαση ε;)
      τί σχέση έχει με το παρακείμενο Κλασσικό και με την ανυπέρβλητη έναντί του Ακαδημία των Ζωσιμάδων;
      όσο για την Καλούτσιανη και τα φιλέτα της γίνεται σαν τις τσέπες των νεόπλουτων γιαννωτών που κάποτε είχανε προγόνους πρώτους στ΄ άρματα, στα γρόσια και στα γράμματα...

  11. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 19/02/2010 18:15:09

    Ακόμα δεν την πέταξαν με τις κλοτσιές αυτή και την παρέα της, σιγά η δρακουλιάρα μην δεν έλεγχε πλήρως βουλευτές και δεν θα τους χρησιμοποιούσε.

    Έχει μεγάλο τουπέ και θράσος η κυρία.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ «Κασσάνδρα» 19/02/2010 18:23:40

      Βρε Κασσάνδρα μου, ο έλεγχος σε επτά βουλευτές αφενός συνιστά ανέκδοτο και αφετέρου η ύπαρξη έστω αυτών των επτά βουλευτών που δεν ψηφίσαν μονοκούκι συνιστά υγεία, η έλλειψή τους προσωπικά θα με θορυβούσε συνωσομιολογικά και θα μ΄ απογοήτευε δημοκρατικά. Τι να πει και ο έρμος ο Ξυνίδης που έγινε γραμματέας χωρίς να έχει καν την πλειοψηφία των ψήφων! ;)

    • «Κασσάνδρα» avatar
      «Κασσάνδρα» @ «Κασσάνδρα» 19/02/2010 23:21:13

      O ξινός ας κάνει ότι θέλει φίλε μου εμείς ας κοιτάξουμε την καμπούρα μας δεν υπάρχουν περιθώρια πρέπει να καθαρίσουμε το κόμμα και να πάμε την ελλάδα μπροστά δεν χωράνε ποια ρεμούλες λαμογιές τζάκια και όλα όσα μας ταλαιπώρησαν επι ΚΑΚ

      Ελπίζω μόνο ό Σαμαράς να κόψει το ομφάλιο όρο με τα συμφέροντα και περίεργες προσφορές στήριξης από επιχειρηματίες, δεν χρειαζόμαστε σήμερα στο κόσμο του διαδικτύου ούτε διαφημίζεις ούτε αφίσες ούτε φυλλάδια ας κάνει επιτέλους το μεγάλο βήμα ο Αντώνης πρέπει να καταλάβει ότι δεν χρωστά σε κανένα κερατά, μόνο στο λαό και την πατρίδα.

  12. ΠΑΝΑΓΟΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΟΣ 19/02/2010 19:09:25

    Τελικά όπως και η "ενημέρωση" ηλεκτρονική και έντυπη,αρκετά "αθώα" blogs
    βρίσκονται πίσω από συμφέροντα που στηρίζουν πολιτικούς,κόμματα και αρχηγούς,
    εξ'ου και οι εμμονές τους..
    ΑΥΤΑ, ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ.

  13. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 19/02/2010 21:50:36

    Γιατί να μην γίνει ανοιχτός διάλογος στο διαδίκτυο, με αφορμή συγκεκριμένες αναφορές σε συγκεκριμένα θέματα (π.χ. οικονομία, περιβάλλον, παιδεία, μεταναστευτικό, πολιτισμός); Για κάθε μεγάλο θέμα, να υπάρχουν κάποια κείμενα με συγκεκριμένες προτάσεις και αυτά να είναι αφορμή ανοιχτού διαλόγου. Ας κάνει μία ειδική σελίδα η ΝΔ με τέτοια δομή. Είμαι βέβαιος ότι πολλά σχόλια θα είναι πραγματικά άξια λόγου.
    Έτσι ανανενώνονται τα κόμμματα και, πιο σωστά, η πολιτική ζωή, όχι με συνέδρια-ποταμούς χειροκροτητών.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Μάρκο Τ 19/02/2010 23:00:01

      καλά, δεν είπες προηγουμένως ότι πρώτη φορά γράφηκες σε κόμμα ? Τότε πώς ξέρεις με ποιόν τρόπο ανανεώνονται τα κόμματα ?

      Θέλω να πω, αφού δεν ξέρουμε, ας περιμένουμε τουλάχιστον να δούμε.

      Κατ' αρχήν, απ' όσο καταλαβαίνω, το Συνέδριο αποφασίσθηκε να γίνει τον Ιούνιο, προκειμένου να μπορέσουν να συμμετάσχουν τα νέα μέλη.
      Η προσυνεδριακή δουλειά θα περιλάβει διάφορα στάδια, με πρώτο την εναρκτήρια συγκέντρωση της Κυριακής. Φαντάζομαι να επιτρέπεις στους βασικούς οικοδεσπότες να ανοίξουν τη γιορτή με ομιλίες τους, και να καθορίσουν το πλαίσιο των εργασιών.

      Εγώ θα πάω, ακριβώς γιατί είναι σημαντικό για μένα να διαπιστώσω με τα μάτια και τα αυτιά μου τι θα συμβεί, και να βγάλω συμπεράσματα. Δεν τα προκαταλαμβάνω.

  14. λαζαρος avatar
    λαζαρος 19/02/2010 22:26:21

    το θεμα ειναι να γινουν ανατροπες εντος του κομματος απο τον σαμαρα...η ντορα δεν ειναι αντιπαλος ειναι ελαχιστη η επιρροη της πια...ολοι με τον νικητη και προεδρο πανε τον εκλεγμενο απ τον λαο και λογικο ειναι...ο λαος ομως θελει ανατροπες..γκρεμισμα η ΝΔ και χτισιμο απ την αρχη...υπαρχουν παρατρεχαμενοι που ο πολυς ο κοσμος δεν θελει ουτε να τους βλεπει..ο σαμαρας πρεπει να ξερει πως η λογικη του ωριμου φρουτου εχει τελειωσει....


    και κατι ακομα...ο γιωργακης δεν ανοιξε κλειστα επαγγελματα αντι να κυνηγησει τους φοροφυγαδες μεσαιους μικρους και μεγαλους κυνηγαει τα λεφτα αυτων που ηδη πληρωναν φορους....ανατροπες δενε χουν γινει σε κανενα τομεα ΚΑΙ ΟΜΩΣ ο κοσμος ψηφιζει τα"μετρα"του....
    ωραια .πολυ ωραια

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ λαζαρος 19/02/2010 22:40:14

      Άρα Λάζαρε υπάρχει ένας πομπός που κατευθύνει τον κόσμο προς το ΠΑΣΟΚ. Αυτόν τον πομπό η Νέα Δημοκρατία ή θα τον προσεταιρισθεί ή θα τον πνίξει. και τα δυό θέλουν τον χρόνο τους. πάντως να τον αγνοήσει και να βγει στο αντάρτικο για να καεί με την μία δεν έχει την πολυτέλεια να το κάνει... (δηλαδή ουαί κι αλλίμονό μας αν το κάνει, δεν υπάρχει δείγμα ελπίδας σε ακτίνα πλανήτη πέρα από τον Σαμαρά...)

  15. ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ avatar
    ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ 19/02/2010 22:29:26

    Εγώ περιμένω με αγωνία την ομιλία του Αβραμόπουλου...Οι τελευταίες μεγάλες του επιτυχίες ήταν η απαγόρευση του καπνίσματος σε δημόσιους χώρους και η καταπολέμηση της γρίπης των χοίρων.

    • GK avatar
      GK @ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ 20/02/2010 01:05:41

      ΤΟΝ ΑΔΙΚΕΙΣ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΕΙΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΡΓΟ ΑΠ' ΟΛΑ. ΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ!!!!!

  16. GK avatar
    GK 19/02/2010 22:34:30

    ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΤΕ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΚΛΙΜΑ ΕΜΠΑΘΕΙΑΣ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΠΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ? ΕΛΕΟΣ! ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΟ ΧΑΛΙ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΡΙΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ ΣΑΣ!!!!

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ GK 19/02/2010 22:46:18

      ΓΚ για να καταλάβεις μέχρι κι εγώ βαρέθηκα να σας απαντάω...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ GK 19/02/2010 22:47:46

      Eχεις δικιο αλλα σε παρακαλω να βαλεις και στην προβληματικη σου το εξης γεγονος : το 2004 οι δημοσκοπησεις ειχαν σταματησει μετα τις εκλογες (αν και γινονταν) και εδειχναν τη ΝΔ γυρω ή και πανω απο το 50%.
      Η εταιρια που δημοσιευσε τη προσφατη δημοσκοπηση (Public Ιssue) ειχε δηλωσει οτι "δεν ειχε νοημα" να δημοσιευει τοτε δημοσκοπησεις που εδειχναν διαφορες πανω απο 20 μοναδες.Νοημα φυσικα ειχε αλλα ηθελαν να προστατευσουν το ΠΑΣΟΚ και ιδιως το ΓΑΠ απο την απογοητευση πραγμα που ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ τωρα για τη ΝΔ.
      Μετα απο καθε εκλογη που αλλαζει η κυβερνηση το νεο κομμα ανεβαινει και αλλο-ειναι στανταρ αυτο και η διαφορα διευρυνεται.
      Κατα τα αλλα συμφωνω μαζι σου οτι δεν πρεπει να αναλωνομαστε σε εσωτερικους αγωνες και ο εχθρος ειναι το ΠΑΣΟΚ.

    • provocateur avatar
      provocateur @ GK 19/02/2010 22:50:14

      Μόνον τα ντοράκια δεν καταλαβαίνουν οτι οι μεντιάρχες, οι εκδότες και οι εθνικοί προμηθευτές δεν πάιζουν τον Σαμαρα για να προσκυνήσει. Αμ δε όμως

    • GK avatar
      GK @ GK 19/02/2010 23:24:47

      ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΓΟΗΤΕΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ....

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ GK 19/02/2010 23:30:34

      ΓΚ, τί έγινε; πήρες τη νεοταξίτικη δόση σου και επανήλθες ντούρος; πρόσεξε όμως γιατί δεν προκαλεί μόνον τύφλωση.

    • GK avatar
      GK @ GK 19/02/2010 23:36:33

      ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΑΠ' ΑΥΤΑ. ΕΞ' ΟΥ ΚΑΙ Η ΑΝΟΙΑ

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ GK 19/02/2010 23:46:23

      ...μα τόσο προβλέψιμος! τόση ανία....!

    • GK avatar
      GK @ GK 19/02/2010 23:59:55

      ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΩ ΞΑΝΑ. ΤΟ ΠΛΗΓΜΑ ΜΕΓΑΛΟ!!!

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ GK 20/02/2010 00:08:08

      έλα μη στεναχωριέσαι, τό ΄χετε συνηθίσει να μην εμπνέετε τον κόσμο. ένα κουσουράκι σας προέκυψε, και δεν μπορείτε ν΄ απαλλαγείτε. ανθρώπινο. Σας αντέχουμε να υπάρχετε ανάμεσά μας, είμαστε μεγαλόθυμοι εμείς.

    • GK avatar
      GK @ GK 20/02/2010 00:19:31

      ΑΓΟΡΑΣΕ ΕΛΠΙΔΑ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΣΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΠΟΥΛΑΝΕ ΦΘΗΝΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ. ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ. ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΥΤΑΠΑΤΑΣΑΙ. ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΜΑΣ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ. ΓΙ΄ ΑΥΤΟ ΚΙ ΑΝ ΔΕ ΒΛΕΠΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΚΟΝΤΑΨΕΙΣ ΠΑΝΩ ΜΑΣ

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ GK 20/02/2010 00:31:32

      ναι παιδί μου πάντα οι δρόμοι μας ήταν διαφορετικοί. εσείς πήγατε με την τιάρα τη λατινική και μας προκύψατε κοραήδες, οι άλλοι θέλαν το τούρκικο σαρίκι και μας προκύψαν μαυροκορδάτοι, κι εμείς κρατήσαμε τη γενιά και βγάλαμε μακρυγιάννηδες να φυλάν τα μάρμαρα.

    • GK avatar
      GK @ GK 20/02/2010 00:47:44

      ΕΥΚΟΛΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΗΑ. ΩΣΤΟΣΟ ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΔΕΣ ΠΟΥ ΒΓΑΛΑΤΕ (ΠΟΙΟΙ?) ΗΤΑΝ ΑΣΦΑΙΡΟΙ (ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ).

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ GK 20/02/2010 00:51:52

      μα αφού σας έχουμε σπουδάσει και χορεύετε όπως σας βαράμε, τί ρωτάς και απορείς;
      ποιοί λοιπόν...
      οι Αδούλωτοι που δεν φόρεσαν ποτέ τους φερετζέδες
      (θες να σου πετάξω κι ένα ξεροκόμματο από Κισσιγκερ τώρα να σε ντοπάρω;)

    • GK avatar
      GK @ GK 20/02/2010 00:59:30

      ΓΙΑ ΠΕΤΑ ΤΟ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΤΡΩΣ

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ GK 20/02/2010 01:08:35

      λάβε να πορεύεσαι με Πέτρες Αιώνιες (και όχι με κοπανιστό αέρα που εθίστηκε η ψυχή σου)

      «Ὁ τόπος μας εἶναι κλειστός, ὅλο βουνὰ ποὺ ἔχουν σκεπὴ τὸ χαμηλὸ οὐρανὸ μέρα καὶ νύχτα. Δὲν ἔχουμε ποτάμια δὲν ἔχουμε πηγάδια δὲν ἔχουμε πηγὲς μονάχα λίγες στέρνες, ἄδειες κι᾿ αὐτές, ποὺ ἠχοῦν καὶ ποὺ τὶς προσκυνοῦμε. Ἦχος στεκάμενος κούφιος, ἴδιος με τὴ μοναξιά μας ἴδιος με τὴν ἀγάπη μας, ἴδιος με τὰ σώματά μας. Μᾶς φαίνεται παράξενο ποὺ κάποτε μπορέσαμε νὰ χτίσουμε τὰ σπίτια τὰ καλύβια καὶ τὶς στάνες μας. Κι᾿ οἱ γάμοι μας, τὰ δροσερὰ στεφάνια καὶ τὰ δάχτυλα γίνουνται αἰνίγματα ἀνεξήγητα γιὰ τὴ ψυχή μας. Πῶς γεννήθηκαν πῶς δυναμώσανε τὰ παιδιά μας;
      Ὁ τόπος μας εἶναι κλειστός. Τὸν κλείνουν οἱ δυὸ μαῦρες Συμπληγάδες. Στὰ λιμάνια τὴν Κυριακὴ σὰν κατεβοῦμε ν᾿ ἀνασάνουμε βλέπουμε νὰ φωτίζουνται στὸ ἡλιόγερμα σπασμένα ξύλα ἀπὸ ταξίδια ποὺ δὲν τέλειωσαν σώματα ποὺ δὲν ξέρουν πιὰ πῶς ν᾿ ἀγαπήσουν».

    • GK avatar
      GK @ GK 20/02/2010 01:16:35

      ΚΑΜΑΡΩΣΕ ΤΗΝ ΝΑΡΚΙΣΣΙΣΤΙΚΗ ΣΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ! ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΑΝΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΗ ΔΙΑΝΟΙΑ ΜΕ ΒΑΘΙΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΡΙΖΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΙ ΤΟ ΒΑΘΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ, ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ ΚΑΙ ΚΟΜΠΑΖΕΙ. ΙΧΝΟΣ ΜΕΤΡΟΥ ΚΑΙ ΔΩΡΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΕΣ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ GK 20/02/2010 01:22:39

      αχ βρε Σεφέρη τί σού ΄μελε τη σήμερον. για ίχνος Μέτρου και Δωρικότητας να σ΄ εγκαλούν.
      Εντάξει, ανίατη η περίπτωσή τους αρχαιόθεν.

    • GK avatar
      GK @ GK 20/02/2010 01:30:37

      ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΗΦΘΗΚΕΣ ΟΤΙ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ? ΜΙΚΡΟΝΟΙΑ Η ΜΗΠΩΣ ΗΘΕΛΗΜΕΝΗ ΠΑΡΑΝΟΗΣΗ?

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ GK 20/02/2010 01:35:10

      τω όντι, ουδόλως δεν το αντιλήφθηκα! Μικρόνοια, βεβαίως βεβαίως!

      (εντάξει Ποιητή, αποκαταστάθηκες. εσύ με νοιάζεις, για την Ιστορία μας)

  17. δρόμος avatar
    δρόμος 19/02/2010 23:17:01

    παιδιά πάλι δεν δουλεύει το reply και μπερδευόμαστε

  18. Quicky avatar
    Quicky 20/02/2010 05:46:56

    Δεν τους παίρνει επιτέλους τους 6,να πάνε στο καλό;;;

  19. stelios avatar
    stelios 20/02/2010 15:14:28

    Η Μπακογιαννη σαν Υπουργος των εξωτερικων συνετρωγε στο Μοναχο με τον Χριστοφορακο και τον Προεδρο της Αλιανς , προφανως δεν συζητουσαν για τα σκοπια ...αυτα τα στελεχη που επι δεκαετιες γινονται Υπουργοι σοβαρων Υπουργειων δεν πρεπει να ειναι τιμιοι και να το δειχνουν ....
    Ο Χριστοφορακος δηλωνει οτι ειναι πολυ φιλος με την Ντορα και συνεχως ακουγονται εκπομπες για συσκευες της ζιμενς .
    Το ιδιο και ο Καραμανλης που εκανε τα τελευταια βηματα της πτωχευσης .
    της χωρας Αυτα τα στελεχη πρεπει να φυγουν απο την Ν.Δ και ας φτασουμε
    στο 0% , αλλοιως η Ν.Δ δεν θα δει ασπρη μερα .
    καλυτερα να διωξει οσους τα ονοματα μπλεχτηκαν σε οποιοδηποτε σκανδαλο
    να καθαρισει το τοπιο ο κοσμος της Ν.Δ θυμαται πολυ καλα και αν δεν γινουν τετοιες κινησεις θα υπαρχει παντα στο υποσυνειδητο το στιγμα .
    Οποιαδηποτε αλλη κινηση κανει ο Σαμαρας θα χασει.

  20. stelios avatar
    stelios 20/02/2010 15:19:51

    στο σχολιο μου αναφερω οτι οτι η Ντορα δεν αρκει να ειναι τιμια αλλα αυτο πρεπει να φενεται απο μακρυα σε καθε κινηση της.

  21. Θ.Σ.Κ avatar
    Θ.Σ.Κ 23/02/2010 12:17:57

    ΠΙΚΡΕΣ ΜΙΚΡΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ..............

    "ΝΕΑ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΚΑΙ "ΝΕΑ" ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ" ΚΟΛΛΑΜΕ ΑΠΛΩΣ ΤΟ "ΝΕΑ" ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΜΕ.........???

    Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ, ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΕΙ, ΜΕ ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ, ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ, ΟΤΙ "ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΡΙΣΤΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ.".........???.

    ΞΟΔΕΥΤΗΚΑΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ. ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΩΝ ΔΕΛΤΙΩΝ ΕΙΔΗΣΕΩΝ...?? ΣΤΟ MEΣO ΜΙΑΣ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗΣ ΚΡΙΣΗΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΝΕΥΘΥΝΗ, ΜΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΝΕΟΥΣ ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΥΣ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΕ STAGE...................???

    ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΣΥΓΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΝΕΟΥς ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ, ΠΡΟΧΘΕΣ ΣΤΟ ΣΕΦ, ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΗΜΕΡΑ "ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ"...?? Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΛΕΞΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ .....ΟΝΝΕΔ.... ???

    ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΞΕΛΕΞΑΝ ΠΡΙΝ 3 ΜΗΝΕς ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΕΔΡΟ, ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΧΕΙΡΟΡΟΤΗΣΑΝ ΤΟΝ.... ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ......??? ΜΗΠΩς ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ ...??