#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/01/2013 12:08
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πως ο Βενιζέλος του 5% μπορεί να κάνει τη ΝΔ "δεξιά παρένθεση"



Όταν κάνουμε προειδοποιήσεις προς την κυβέρνηση για το ποιο είναι το σύστημα που κυβερνά αυτό τον τόπο, δεν το κάνουμε γιατί θέλουμε σώνει και καλά να τα βάζουμε με «εχθρούς» και κυρίως με φίλους. Ο μόνος λόγος που επικρίνουμε την αδιαφορία, την αβελτηρία ή ακόμη και την αφασία της κυβέρνησης σε φαινόμενα που δεν έπρεπε να υπάρχουν είναι για το καλό της χώρας.

Έχουμε γράψει ότι είναι αδιανόητο η ΝΔ να είναι το ισχυρό κόμμα στην κοινωνία και ο Σαμαράς η μόνη πολιτική προσωπικότητα αυτή τη στιγμή που εγγυάται το μέλλον της πατρίδας, αλλά να… κυβερνά το ΠΑΣΟΚ.

Αν στη Νέα Δημοκρατία θέλουν να παραχωρήσουν την εξουσία στους Πασόκους με γεια τους με χαρά τους. Θα πρέπει, όμως, να δικαιολογήσουν σ’ αυτούς που την ψήφισαν (και σε όσους δεν την ψήφισαν εννοείται) πώς είναι δυνατόν να αφήνεις ένα σύστημα καταδικασμένο από την κοινωνία να κάνει κουμάντο.

Σε καίριες θέσεις στον κομματικό μηχανισμό βρίσκονται Πασόκοι, και κυρίως άνθρωποι του Βενιζέλου. Στην ΕΡΤ που θα μπορούσε να είναι κύτταρο αντίστασης στα ξεπουλημένα ΜΜΕ, κουμάντο κάνει ο Βενιζέλος. Βγάζει φιρμάνια και προσλαμβάνει δημοσιογράφους της δικής του επιλογής με μισθό 3.500 ευρώ τον μήνα (ναι σωστά διαβάσατε) την ώρα που το Μαξίμου κοιμάται τον ύπνο του δικαίου.

Για να μην πούμε για τους αρμοδίους της κυβέρνησης που μαθαίνουν τις προσλήψεις ή τις τοποθετήσεις κρατικών αξιωματούχων από τις εφημερίδες.

Όλα αυτά οδηγούν στο συμπέρασμα ότι δεν μπορεί, κάποιο… μυστικό σχέδιο θα υπάρχει για να κάνει κουμάντο το ΠΑΣΟΚ του 5%. Κι αν αυτό το δέχονται στο Μαξίμου εμείς τι να πούμε; Αν κάποιοι αποφάσισαν να διασώσουν το Βενιζέλο θέτοντας σε κίνδυνο την αξιοπιστία της χώρας, χαλάλι τους.

Ο ελληνικός λαός που έχει καταδικάσει συλλήβδην το πολιτικό σύστημα, περιμένει την αναγέννηση των πολιτικών. Νέα πρόσωπα, νέες ιδέες, όχι ίντριγκες και καμαρίλες, όχι διαπλοκή με τους επιχειρηματίες και τα media.

Πώς όμως να γίνει κάτι τέτοιο όταν ο «υπέρ πάντων αγώνας» αντί να δίνεται για τη διάσωση της χώρας, δίνεται για τη διάσωση του συστήματος ΠΑΣΟΚ - Βενιζέλου;

Και για να λέμε τα πράγματα ξεκάθαρα, αλλά χωρίς να παρεξηγηθούμε: Μέχρι που είναι διατεθειμένη η κυβέρνηση (και ειδικά η ΝΔ) να φτάσει προκειμένου να διατηρήσει την κυβερνητική συνοχή; Αν π.χ. στην πορεία και τις έρευνες της προανακριτικής επιτροπής βγουν στο φως οι σκελετοί του ΠΑΣΟΚ τι θα κάνει; Θα τους κρύψει πίσω από τα φθαρμένα κουστούμια της μεταπολίτευσης; ;

Θα συνεχίσει για παράδειγμα να στηρίζει την «αθωότητα» του Ευ. Βενιζέλου κάτω από το φόβο της κατάρρευσης της κυβέρνησης; Και πώς είναι δυνατόν να ζει όλη η χώρα υπό αυτό το φόβο, μη θιγεί δηλαδή το «πράσινο σκουλήκι» που κατατρώει την κυβέρνηση;

Την περίοδο του «βρόμικου ’89» που η κάθαρση έμεινε στη μέση, ο κόσμος έμεινε με την αίσθηση πως υπήρξε μια πολιτική συναλλαγή. Του Μητσοτάκη (περαστικά του μιας και είναι στο νοσοκομείο) και του Ανδρέα Παπανδρέου. Έτσι, το Ειδικό Δικαστήριο πέρασε στην ιστορία σαν φαρσοκωμωδία. Λέτε κάποιοι να μην έβαλαν μυαλό και να προσπαθήσουν να στήσουν πάλι ένα Ειδικό Δικαστήριο με «Ιφιγένειες» και με τους πιθανούς πραγματικούς ενόχους να κοιτάζουν από την τηλεόραση;

Το έχουμε ξαναγράψει: Είναι μια ευκαιρία για πολιτική κάθαρση, δεν πρέπει να πάει χαμένη. Και δεν εννοούμε μόνο να καταδικαστούν οι Πασόκοι και να τη γλιτώσουν οι άλλοι. Όποιος έφταιξε, όποιος πλήγωσε τον ελληνικό λαό, όποιος εμπλέκεται σε λίστες, διαπλοκή και βρόμικο παρασκήνιο να δικαστεί, τόσο στα δικαστήρια όσο και στη συνείδηση του ελληνικού λαού. Πράσινος, γαλάζιος ή κόκκινος. Αλλιώς η χώρα δε θα πάει μπροστά, δε θα τραβήξει το δρόμο της προς την ανάκαμψη και τα πολιτικά «βαρίδια» θα την γυρίσουν πίσω.

Αν κάποιοι λοιπόν στην κυβέρνηση επιθυμούν μια αλλαγή πορείας δε θα πρέπει να αφήνουν φαινόμενα που πλήγωσαν στο παρελθόν να διαιωνίζονται. Και δε μπορεί το ΠΑΣΟΚ που στην ουσία δεν υπάρχει (κυρίως στη λαϊκή συνείδηση) να παίζει σε θέση… σέντερ φορ και οι υπόλοιποι να τρέχουν να μαζέψουν τα γκολ.

Οι πολίτες δεν είναι καθόλου ανόητοι, έχουν γνώση τι συμβαίνει και πρέπει στη ΝΔ να καταλάβουν ότι η βάση της κοινωνίας βράζει όταν βλέπει τι συμβαίνει στην κεντρική πολιτική σκηνή.

Προκειμένου λοιπόν να μην έχουμε πάλι μια «δεξιά παρένθεση» και προτού κάνει ντου ο Τσίπρας, ας πάρουν τα μέτρα τους.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Βούλα Ελευθεριάδου avatar
    Βούλα Ελευθεριάδου 06/01/2013 12:28:33

    να αγιάσει το στόμα σας, μέρες που είναι, άντε να δούμε πότε αυτή η παράταξη θα ξεπεράσει το σύμπλεγμα Πα-σοκ

    • Βατάτζης avatar
      Βατάτζης @ Βούλα Ελευθεριάδου 06/01/2013 15:06:12

      Και να αγιάσει το στόμα του αρθρογράφου, δεν γίνεται τίποτα αν δεν ξυπνήσουν για τα καλά στη ΝΔ... Δείτε για παράδειγμα τι γίνεται με τους δικαστές. Θα δώσει λέει λεφτά η κυβέρνηση, αλλά ποιος είναι υπουργός; Ο Ρουπακιώτης! Ετσι, η ΔΗΜΑΡ θα πάρει τα έυσημα και τη φήμη και φυσικά όχι η ΝΔ! Οπως τότε (2005-2009) που διόριζαν παντού οι ΠΑΣΟΚοι δήμαρχοι και νομάρχες ΕΠΙ ΔΕΞΙΑΣ, και μετά αυτοί όλοι ψήφιζαν τον ΓΑΠ στις εκλογές! Χάλια, χάλια, χάλια...

    • ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ avatar
      ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ @ Βούλα Ελευθεριάδου 06/01/2013 23:14:29

      ΕΧΟΥΜΕ ΦΘΑΣΕΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΕΝΑΝΤΙ ΤΗΣ Ν.Δ. ΦΑΝΤΑΣΘΕΙΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΠΛΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ.

  2. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 06/01/2013 12:36:17

    '' Ο ελληνικός λαός που έχει καταδικάσει συλλήβδην το πολιτικό σύστημα, περιμένει την αναγέννηση των πολιτικών. Νέα πρόσωπα, νέες ιδέες, όχι ίντριγκες και καμαρίλες, όχι διαπλοκή με τους επιχειρηματίες και τα media. ''
    '' Είναι μια ευκαιρία για πολιτική κάθαρση, δεν πρέπει να πάει χαμένη. Και δεν εννοούμε μόνο να καταδικαστούν οι Πασόκοι και να τη γλιτώσουν οι άλλοι. Όποιος έφταιξε, όποιος πλήγωσε τον ελληνικό λαό, όποιος εμπλέκεται σε λίστες, διαπλοκή και βρόμικο παρασκήνιο να δικαστεί, τόσο στα δικαστήρια όσο και στη συνείδηση του ελληνικού λαού. Πράσινος, γαλάζιος ή κόκκινος. Αλλιώς η χώρα δε θα πάει μπροστά, δε θα τραβήξει το δρόμο της προς την ανάκαμψη και τα πολιτικά «βαρίδια» θα την γυρίσουν πίσω.''

    Αγαπητέ factora x, αυτός είναι και ο κοινός μας τόπος, ανεξαρτήτως επί μέρους διαφοροποιήσεων. Γι αυτό και όσα μας ΕΝΩΝΟΥΝ αποτελούν τα ουσιώδη, ενώ αυτά που επίπλαστα μας διαχωρίζουν, μοιάζουνε ασήμαντα.
    Δε μένει, παρά ν΄ανακαλύψουμε έναν τρόπο ενεργούς παρέμβασης, εκτός των αφυπνιστικών προτροπών, ώστε να ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ, αν οι ...επαϊοντες ...ξεχνιούνται και παρασύρονται, υπνωτισμένοι απ΄τα υποκριτικά ωσαννά και τα εντέχνως αιωρούμενα λιβανιστήρια των ..... επιτηδείων :-).

    • αννίβας1 avatar
      αννίβας1 @ BLACKQUEEN 06/01/2013 16:47:25

      Πολύ αγαπητή Βασίλισσα, τα σέβη μου και από Αθήνα, περιττό να παρατηρήσω οτι ταυτιζόμαστε απόλυτα!!!

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ αννίβας1 06/01/2013 17:25:08

        Γειά σας αγαπητέ Αννίβα. μας λείψατε :-)

        • αννίβας1 avatar
          αννίβας1 @ BLACKQUEEN 06/01/2013 17:58:00

          Απο αύριο ολοδικός σας...

          • factorx avatar
            factorx @ αννίβας1 06/01/2013 18:29:52

            χαλαρά παρακαλώ, μας διαβάζουν και μικρά παιδιά

          • αννίβας1 avatar
            αννίβας1 @ factorx 07/01/2013 12:00:18

            Μη ζηλεύεις αγαπητέ Φάκτωρ. Και εσύ πήρες τα συγχαρητήριά σου για το βαρυσήμαντο άρθρο σου. Αλλωστε δικό σου καθήκον είναι να κόβεις τα ακατάλληλα δι' ανηλίκους που τυχόν μας ξεφεύγουν...

  3. ... avatar
    ... 06/01/2013 12:43:00

    Ξέρετε, στις πρώτες εκλογές που το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ είχαν ως πρόγραμμα την απαρέγκλιτη τήρηση του μνημονίου πήραν 19 % και 13 % αντίστοιχα. Στις δεύτερες, που η ΝΔ σκαρφίστηκε την επαναδιαπραγμάτευση, αύξησε τα ποσοστά της στο 30 %. Συμπέρασμα, η δύναμη της ΝΔ, σαν κόμμα που θα τηρήσει το μνημόνιο πιστά είναι κοντά στο 20 %. Το άλλο 10 % είναι όσοι πίστεψαν, μάταια, ότι θα δουν μια καλύτερη μέρα με την ...επαναδιαπραγμάτευση που ποτέ δεν έγινε !

    • ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ avatar
      ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ @ ... 06/01/2013 15:52:14

      Στις δεύτερες εκλογές η ΝΔ μιλούσε πολύ λιγότερο για επαναδιαπραγμάτευση, περισσότερο εστίαζε στις συνέπειες της καταγγελίας του μνημονίου, άρα μάλλον άτοπος ο ισχυρισμός

      • ... avatar
        ... @ ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ 06/01/2013 16:09:01

        http://www.tovima.gr/afieromata/elections2012/article/?aid=456422

        "Η πρόταση του κ. Σαμαρά για κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας έχει δυο επιδιώξεις, όπως είπε: την παραμονή της χώρας στο ευρώ και τροποποίηση των πολιτικών του μνημονίου, ώστε να υπάρξει ανάπτυξη και ανακούφιση των πολιτών."

        -------
        http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_2_14/06/2012_485457

        "Εντολή για τον σχηματισμό ισχυρής κυβέρνησης «εθνικής σωτηρίας», με στόχο την επαναδιαπραγμάτευση όρων της νέας δανειακής σύμβασης και τη διασφάλιση της παραμονής της Ελλάδας στην Ευρωζώνη, και συνολικά στην Ευρωπαϊκή Ενωση, ζήτησε χθες ο αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας, Αντώνης Σαμαράς."

        • Ανώνυμος avatar
          Ανώνυμος @ ... 06/01/2013 18:42:46

          “Kυριακή, 6 Iανoυαρίου 2013” (..για το λινκ)
          Μεταφέρω καλά την ημερομηνία?
          Κάτι δεν πάει καλά (..’η εγω δεν είμαι καλά)

        • ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ avatar
          ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ @ ... 06/01/2013 23:21:38

          Αυτό δε λέει τίποτα από μόνο του. Πιάσε και σύγκρινε μια συνέντευξη του Απριλίου και μία του Ιουνίου

  4. ΟΛΕ avatar
    ΟΛΕ 06/01/2013 12:43:02

    "Σε καίριες θέσεις στον κομματικό μηχανισμό βρίσκονται Πασόκοι, και κυρίως άνθρωποι του Βενιζέλου. Στην ΕΡΤ που θα μπορούσε να είναι κύτταρο αντίστασης στα ξεπουλημένα ΜΜΕ, κουμάντο κάνει ο Βενιζέλος. Βγάζει φιρμάνια και προσλαμβάνει δημοσιογράφους της δικής του επιλογής με μισθό 3.500 ευρώ τον μήνα"

    kai elega olous autous tous geloious sthn ert einai dunaton na tous balei o samaras?

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ ΟΛΕ 06/01/2013 14:57:24

      ...Geloioi agapite yparhoyn pantou !!! Min sas fainetai periergo. Apoteloun dystyxos eidos en afthonia, kai sigoura gnorizoun ex enstiktou tous tropous na epipleoun kai na plassarontai stis katalliles theseis, tin pio katallili stigmi. Den ehoyn xroma, den anikoune se parataxeis, ki i makria, epidexia glossa tous, exasfalizei kai tin epiviosi tous. Einai oi pantos kairou kerdismenoi !!!! Distixos, spania oi askountes tin exousia asxolountai sovara me tin ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ kai tin ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ tous, giati ektos olon ton allon, aftoi oi ahreioi, diathetoun kai to talanto tis kolakeias, stin opoian oi ekastote kyvernontes, anekathen parousiazontai....exohos eyalotoi !!!!!

      Y.Γ. : Τα greeklish τα χρησιμοποίησα για να ....συνεννοηθούμε, γιατί αδυνατώ να ερμηνεύσω την επιλογή σας να τα ...τιμήσετε !!
      Η ειρωνεία, πάντα δεν οφείλει να επιστρέφει στον αποστολέα της; :-)

  5. G avatar
    G 06/01/2013 12:50:38

    Συμφωνω απολύτως με όσα λέει το άρθρο. Δυστυχώς η πολιτική που ακολουθείται απ'την κυβέρνηση οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια σε αδιέξοδο αφού και οικνομικά διαλυεται πλήρως η μεσαία τάξη που αποτελεί την ραχοκοκαλιά της παράταξης και πολιτικά η ταύτιση με το τελειωμένο ΠΑΣΟΚ θα απαξιώσει γρήγορα την ΝΔ

  6. viva avatar
    viva 06/01/2013 12:55:42

    τα πραγματα ειναι απλα,ας υποθεσουμε οτι δουλευω στην σονυ, μετα απο 3 χρονια με απολυουν, κ εγω παιρνω φευγοντας ενα στικ με το πελατολογιο κ τα μυστικα της εταιρειας,ειναι ποινικα κολασιμο ναι η οχι? θα με σκισει η σονυ ναι η οχι? οποτε ..........τον περιμενει ενα κελι στην VIP πτερυγα του κορυδαλου ναι η οχι αντε γιατι ολη η καλη παρεα εχει μαζευτει εκει κ τους λειπει ενας για ανεκδοτα....

    • Ρύκιος avatar
      Ρύκιος @ viva 06/01/2013 14:12:20

      ...Ειδικά δε αν η δουλειά σου ήταν γενικός διευθυντής πωλήσεων, και είχες το καθήκον να αξιοποιήσεις τη λίστα αυτή, για σύσφιξη εμπορικών σχέσεων της εταιρίας μ αυτό το πελατολόγιο πχ, αλλά επί δύο χρόνια δεν έκανες τίποτα κι απλά πήρες μαζί σου, στο σπίτι σου, κατά την απόλυσή σου, το στίκ με πελατολόγιο και εταιρικά μυστικά

  7. aris. aold avatar
    aris. aold 06/01/2013 13:11:49

    Η εικόνα βουλευτών της ΝΔ να παλεύουν καθημερινά στις τηλεοράσεις για την αθωότητα Βενιζέλου είναι τραγική και εμετική.

    Βέβαια δεν είναι τυχαίοι βουλευτές.

    Είναι τα αγαπημένα παιδιά της διαπλοκής που τα έκαναν φίρμες οι μεγαλοεργολάβοι μέσα από την συνεχή προβολή που τους έχουν εξασφαλίσει μέσα από τα ΜΜΕ που κατέχουν.

    Δεν είναι βουλευτές της ΝΔ είναι βουλευτές των αφεντικών των ΜΜΕ και μεγαλοεταιρειών.

    Ελπίζω να υπάρχουν βουλευτές εντός ΝΔ που θα τιμήσουν την ψήφο που τους δώσαμε και θα στείλουν στο ειδικό δικαστήριο τον Βενιζέλο τον ποιο σκοτεινό και δολοπλόκο υπουργό της μεταπολίτευσης που νομοθέτησε τους πλέον αισχρούς νόμους ατιμωρησίας και διαπλοκής.

    Ειναι μάταιο να περιμένουμε από τον Σαμαρά ρήξεις με το παρελθόν.

    Από ότι φαίνεται με την επιλεκτική κάθαρση επιτελείται ένα φρεσκάρισμα-λουστράρισμα του σάπιου και παλαιού μπας και μπερδέψουν τον κόσμο

    • klik avatar
      klik @ aris. aold 06/01/2013 17:12:41

      Εσύ Άρη πάλιωσες και ακόμα περιμένεις ανατροπές...

  8. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 06/01/2013 13:33:40

    "Αν κάποιοι αποφάσισαν να διασώσουν το Βενιζέλο θέτοντας σε κίνδυνο την αξιοπιστία της χώρας, χαλάλι τους."
    Νομίζω ότι αυτό που κάνουν είναι μικροπολιτικές τακτικές για να σώζουν την θεσούλα τους, την καρέκλα τους και το προνόμιά τους. Η αξιοπιστία της χώρας ουδόλως τους απασχολεί...
    Οσο για την ευκαιρία της πολιτικής κάθαρσης, αυτή έχει χαθεί από καιρό, και μην εθελοτυφλούμε ότι κάνοντας υπομονή κάτι θα γίνει. Οι λαμογιές συνεχίζονται αμείωτες ,π.χ υπάλληλοι Βουλής, δανεια ΜΜΕ, ταμεία δημοσιογράφων, απόκρυψη πολλών ειδήσεων σπατάλης και καταχρήσεων.
    Η σημαντικότερη απόδειξη ότι χάθηκε η ευκαιρία της κάθαρσης, είναι η συνέχιση της αναξιοκρατίας, του μικροκομματισμού, και των "λεπτών" χειρισμών στα πλαίσια της τριμερούς συνεργασίας...
    Οταν έχουμε φτάσει στο σημείο ο σημερινός Υπ.ΟΙΚ, να δηλώνει απερίφραστα και απροκάλυπτα ότι φταίνε οι πολιτικοί για την κατάντια μας και η είσηση να περνάει στα ψιλά, για ποιά ευκαιρία μιλάμε...
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΧΑΣΑΜΕ !

  9. Νταβέλης avatar
    Νταβέλης 06/01/2013 13:33:49

    Φυσικά και συμφωνούμε... Το θέμα είναι να μην χάνονται οι ευκαιρίες αναμόρφωσης του πολιτικού συστήματος. Στην παρούσα φάση και συγκυρία νομίζω πως το διακύβευμα είναι μια διακυβέρνηση χειραφετημένη από τον βραχνά της διαπλοκής. Όποιος το επιχειρήσει- και ίσως άσχετα από την κατάληξη της προσπάθειάς του- θα βάλει το όνομά του δίπλα σε αυτό του Καποδίστρια, του Τρικούπη και του Βενιζέλου...

  10. Midnight avatar
    Midnight 06/01/2013 14:06:43

    ΠΑΣΟΚ εχουμε παντού παιδιά. Παντού. Δεν έχει σημασία ποιος είναι κάθε φόρα ο πολιτικός προϊστάμενος. Σημασια εχει ότι αυτός που παίρνει την απόφαση που αφορά τον πολίτη είναι πασοκος.

  11. λαλακης avatar
    λαλακης 06/01/2013 14:09:21

    Στη νδ φοβουνται προωρες εκλογες γι αυτο και θα στηριξουν το καταρρεων
    πασοκ μεχρις εσχατων .
    Ενδεχομενες εκλογες θα φερουν τη νδ δευτερη και το ξερουν.
    Οποτε θα διαλυθει η οικονομια της χωρας και οσο τραβηξει απο φορους
    χαρατσια κλπ
    Το πασοκ ο,τι ζητα θα το εχει . Και προβλεπω και συγχωνευση στο τελος.

    • Ανώνυμος avatar
      Ανώνυμος @ λαλακης 06/01/2013 15:29:13

      Το πιο ρεαλιστικό σχόλιο στα μέχρι τώρα

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ λαλακης 06/01/2013 15:40:36

      Κυριακάτικο ἀπόγευμα,τῶν Φώτων,προσφέρεται γιά χαλάρωση,καφέ καί ..ἀνέκδοτα...

    • Re, ti ginetai! avatar
      Re, ti ginetai! @ λαλακης 06/01/2013 23:52:38

      "Ενδεχομενες εκλογες θα φερουν τη νδ δευτερη και το ξερουν"

      Και τι έγινε;
      Πάλι κυβέρνηση η ΝΔ θα κάνει.
      Ο Συριζα με ποιους θα κάνει; Με την... ΧΑ;;;

      'Ασε που Συριζα δεν βγαίνει πρώτος με τίποτα,
      γιατί είναι λαθρολάγνος και ο ελληνικός λαός είναι, πλέον, 90% κατά των λαθρο.

  12. άγρυπνη avatar
    άγρυπνη 06/01/2013 14:12:03

    Το τραγικό είναι ότι μέσω Τσίπρα επανέρχεται το πασοκ[με ο,τι χαρακτηρίζουμε πια μ'αυτόν τον όρο]και μάλιστα ο κύριος κορμός του,ίσως και ο πιο αδίστακτος.Υπέροχα,πασοκ στη κυβέρνηση,πασοκ και στην αντιπολίτευση.Δεν παίζονται οι μάγκες.Αν γνωρίζατε κ.Σαμαρά πόσο νιώθουμε τον αγώνα σας,αλλά και πόση υπομονή κάνουμε....

  13. anonymous avatar
    anonymous 06/01/2013 14:19:30

    Το λέω άλλη μια φορά. Επέστρεψα με διδακτορικό και δυο ξένες γλώσσες από το εξωτερικό. Βρήκα μια δουλειά με 1.000 μεικτά εκ των οποίων τα 500 πρέπει να πάνε ταμεία και διάφορα άλλα ποσά μου τα κρατάνε στην εφορία και δεξιά ή αριστερά. Τώρα διαβάζω εδώ για πάρτι χρημάτων τη στιγμή που εγώ δε μπορώ να ζήσω. Αν μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα δε βρω κάτι για να ξεφύγω από την κατάσταση της φθοράς ή της αφθαρσίας τότε θα αλλάξω πλεύση.

  14. Βαγγέλης avatar
    Βαγγέλης 06/01/2013 14:50:39

    Συγχαρητήρια.Επιτέλους και ένα σωστό άρθρο μετά απο καιρό.Τα ίδια σας γράφω και γώ αλλά εσείς δεν τα δημοσιεύται τώρα τελευταία γιατί καταφέρομαι αντίθετα του Σαμαρά.Καταφέρομαι αντίθετα γιατί βλέπω που το πάει το κόμμα στο -18%.Εγώ αγαπητοί μου δεν ψηφίζω 30 χρόνια ΝΔ για να με κυβερνάει ο Βενιζέλος.Να ξέρετε όμως πως οι χειρισμοί του πρωθυπουργού(μη παραπομπή Βενιζέλουκαι Γιωργάκη για λίστα Λανγκάρντ,καταψήφιση της εξεταστικής για το μνημόνιο,μη τήρηση προεκλογικών υποσχέσεων κλπ) πάνε ολοταχώς την Χρυσή Αυγή για πρώτο κόμμα.

  15. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 06/01/2013 15:17:25

    Δυστυχώς,για μια ακόμη φορά,η ΝΔ δεν αντιλαμβάνεται τη πραγματικότητα.Η κάλυψη Βενιζέλου θα είναι το οριστικό της τέλος.Πάει να καλύψει ΠΟΙΟΝ;Τον Βενιζέλο...Για γέλια και για κλάματα....Η ευθύνη αυτής της κάλυψης θα έχει και τις πολιτικές επιπτώσεις της.Ήδη η κοινωνία κοχλάζει.Τα έχω γράψει κατά καιρούς πολλές φορές,αναπτύσσοντας πολλές προσωπικές σκέψεις.Να μην επαναλαμβάνω τα ίδια και τα ίδια.Οι απόψεις μου ήταν πάντα σταθερές και αταλάντευτες.Για τις ευθύνες Παπακωνσταντίνου-Βενιζέλου-Παπανδρέου-πασοκισμού είχα στείλει δύο μικρά σχόλια προ ολίγων ημερών.Το αρχικό κείμενο καλά κάνει και χτυπά ΚΑΜΠΑΝΕΣ,γράφοντας πως ''είναι μια ευκαιρία για πολιτική κάθαρση,δεν πρέπει να πάει χαμένη''.

  16. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 06/01/2013 15:22:25

    Άν βυθισθεί ο "κεντροαριστερός πόλος" (που καταλαμβάνει το σημερινό ΠΑΣΟΚ Βενιζέλου), το επόμενο ρεαλιστικό σενάριο διακυβέρνησης είναι ΝΔ + ΣΥΡΙΖΑ (με ή χωρίς την προσθήκη της ΔΗΜΑΡ).
    Είναι έτοιμη η ΝΔ για ένα τέτοιο σενάριο;
    Είναι έτοιμος ο ΣΥΡΙΖΑ για ένα τέτοιο σενάριο;
    Η οδός διαφυγής από αυτό το "άγριο στρίμωγμα για δύο" είναι "κεντροαριστερά" (δηλ ΠΑΣΟΚ ή άλλο σχήμα) χωρίς τον Βενιζέλο. Αλλά βλέπετε ρεαλιστικό τέτοιο πράγμα σήμερα; Ή "σκοτώνοντας" τον Μπέννυ θ' απομείνει μόνον "κεντροαριστερή" σκόνη;
    Βέβαια ίσως τελικά τον Μπέννυ τον "σκοτώσει" ο Παπάκ (άν ξέρει). Οπότε πάλι στα ίδια καταλήγουμε.
    Έτσι δεν αποκλείω εντελώς, οι "φονιάδες καιροί" να φέρουν τελικά το "άγριο στρίμωγμα για δύο" (ΝΔ + ΣΥΡΙΖΑ), έστω και τόσο άβολο.
    Δεν μετράει η βούληση, αλλά η ανάγκη.

    • αννίβας1 avatar
      αννίβας1 @ Ο Θείος 06/01/2013 18:03:35

      Αγαπητέ θείο πολύ χαίρομαι που με δικαιώνεις και ΕΣΥ. Εχεις δίκιο η ΝΔ που περιβάλλει ακόμα τον Σαμαρά στην κυβέρνηση δεν είναι έτοιμη. Ομως η άλλη ΝΔ της Πατρίδας με τον αντιμνημονιακό Σαμαρά είναι και παραείναι έτοιμη...

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Ο Θείος 06/01/2013 19:06:34

      '' Έτσι δεν αποκλείω εντελώς, οι “φονιάδες καιροί” να φέρουν τελικά το “άγριο στρίμωγμα για δύο” (ΝΔ + ΣΥΡΙΖΑ), έστω και τόσο άβολο.
      Δεν μετράει η βούληση, αλλά η ανάγκη.''

      Εγώ αυτό που περιγράφετε αγαπητέ Θείε, ΤΟ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ και πιστεύω πως εάν συμβεί, μετά την αρχική ....αμηχανία, ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙ ΣΩΤΗΡΙΟ !!!!!

      • Πολεμικός Ανταποκριτής avatar
        Πολεμικός Ανταποκριτής @ BLACKQUEEN 06/01/2013 21:03:54

        Γίνετε ρεαλιστές. Ζητείστε το αδύνατον !

    • Re, ti ginetai! avatar
      Re, ti ginetai! @ Ο Θείος 07/01/2013 00:04:22

      Θείε,

      μόλις φύγει ο Μπένυ από την αρχηγία ΠΑΣΟΚ,
      θα γυρίσει ο ΓΑΠ, ο μνημονιακός πρωτεργάτης.
      Τότε, ΓΑΠ και Σαμαράς θα ενωθούν και θα κυβερνούν μέχρι να βαρεθούν,
      με τις ευλογίες ΗΠΑ και Γερμανίας (ομόσταυλοι είναι αυτοί).

      Άκουσα "όχι";

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Re, ti ginetai! 07/01/2013 10:08:35

        Ακόμα με το "μνημονιακός" - "αντιμνημονιακός" ασχολείστε;
        Πάνε αυτά, περσινά ξινά σταφύλια.
        Και τι κακό μπορούν να έχουν τώρα οι ευλογίες ΗΠΑ και Γερμανίας (και μάλιστα κοινές), όταν εδώ και 3 δεκαετίες σύμπασα η πολιτική τάξη μας καταριόταν την χώρα μας;
        Και της έκανε και κάμποσα γερά βουντού...

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ Re, ti ginetai! 07/01/2013 13:03:01

        1) O GAP δε θα τολμήσει καν να....γυρίσει (για το καλό του). Η μόνη αποδεκτή του επιστροφή, θα είναι εκείνη που θα περιλαμβάνει και τη μόνιμη διαμονή του στον Κορυδαλλό.
        2) Ο κ. Α.Σαμαράς έχει μία μεγάλη ευκαιρία να αναμορφώσει το πολιτικό σκηνικό, εάν κι εφ΄όσον ξεπεράσει τον συντηρητικό εαυτό του και δράσει ''επαναστατικά''.
        3) Είμαστε κι ''ΕΜΕΙΣ'' όμως εδώ και μπορούμε με την ενεργό μας παρουσία, να μην επιτρέψουμε να ορίζουν τη ζωή μας οι ...ευλογίες των ΓερμανοΑμερικανών. Ή λέτε οτι θα συνεχίσουμε ως άβουλοι, παθητικοί κι απόλυτα άξιοι της κακιάς μας μοίρας, παρατηρητές ;
        Δε θέλω να το πιστέψω.....

  17. Karenin avatar
    Karenin 06/01/2013 15:32:53

    Το ανατριχιαστικό σε αυτή την περίπτωση είναι να μην πρόκειται για πολιτική και στυλ Πασόκ, αλλά για αυτήν την ιδια πολιτική ΝΔ, που μοιάζει τόσο μα τόσο πολύ με αυτή του Πασόκ.

    • Agriemenos avatar
      Agriemenos @ Karenin 06/01/2013 22:09:33

      Σχετικά με την ανατριχίλα: δεν σου κάνει εντύπωση ότι ο Αντώνης Σαμαράς στηλίτευε την πολιτική του ΓΑΠ, αλλά τώρα η πολιτική του είναι -ακριβώς!- η συνέχισή της?

  18. καπτεν avatar
    καπτεν 06/01/2013 15:52:21

    Θεωρω οτι οπως εχουν διαμορφωθει ιδεολογικοπολιτικά τα πράγματα σήμερα, πασόκ και δημαρ είναι η ενωση κεντρου και ο ζιγδης του 1980 εναντι του ανερχομενου Ανδρεα-πασοκ. Το ΚΟΔΗΣΟ, η ΕΚ, ο Γ.Μαυρος, οι στρατηγοι χονδροκουκηδες, οι παπαθεμεληδες κλπ τοτε, αντι να συμμαχησουν με την καραμανλικη κεντροδεξια, μπηκαν στα ψηφοδελτια του πασοκ! Η ΝΔ, τοτε, επρεπε να τους δωσει γη και υδωρ Η ΝΔ λανθασμενα πονταρε στο 7% της ΕΠΕΝ του 1977. Η ΝΔ πρεπει να ενδιαφερεται σφόδρα για την ύπαρξη ενος κεντρωου κόμματος στα αριστερα της. Τωρα ο εθνικος κινδυνος λεγεται συριζα. Καθε 3-4 μηνες όλοι τον έχουν ετοιμο για άλμα στο 35% αλλά -ευτυχως- δεν εχει δημιουργησει ρευμα και παραμενει στο 25%. Εαν ξεφυγει ο συριζα, εναν νεο ασταματητο πασοκ τυπου 1980 θα εχει δημιουργηθει. Αντιθετα στην Ιταλια τα σκυλια ειναι δεμενα: Λιγκα 8%(;), φασιστες 4%(;), Μπερλουσκονι 20%, ΜΟΝΤΙ 6% και ο Μπερσανί άς κουρευεται (35%). Το κλειδι για την αποτροπη ενος νεου Μιτερανισμου, πασοκισμου κλπ είναι η υπαρξη ενος "Μοντι στην Ιταλία" και στα καθημας το κλειδι ειναι να κρατα ο ηγεμονευων Σαμαρας αποστεωμενους διπλα του τους "αριστερους" Βενιζελο-Κουβελη. Ετσι ο Τσιπρας φανταζει απελπιστικα μονος και αδυναμος. Κι οσο ο Σαμαρας τους κρατα επι μακρον διπλα του, τοσο δυσκολοτερα ειναι να την κανουν "αλά Μαυρος"΄και να αλλάξουν στρατοπεδο (συμμαχια με τσιπρα)

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ καπτεν 07/01/2013 10:11:09

      Τι σχέση είχε το ανδρεικό ΠΑΣΟΚ των "εθνικολαικιστών" Λαλιώτηδων και Κουτσογιώργηδων με Μιτεράν και Μπερσάνι;
      Μας δουλεύετε;

    • O Bixiou avatar
      O Bixiou @ καπτεν 08/01/2013 21:51:12

      Τι σχέση είχε το ανδρεικό ΠΑΣΟΚ με Mitterand, Beregovoy, Bousquet, Grossouvre, Pelat, Prouteau, Françafrique, Rainbow Warrior...

  19. someone avatar
    someone 06/01/2013 16:12:04

    τον βενιζελο που εφτιαξε το νομο περι ευθυνης υπουργων και απο την αλλη να θελει να βγαλει αντισυγματικο ενα κομμα απο τη βουλη που ψηφιστικε απο το λαο τη χ.α

  20. Ραβινος avatar
    Ραβινος 06/01/2013 16:21:49

    Γεια στον γραψαντα !Πριν απο λιγο τελειωσε μια επισκεψη απο τον φιλο μου τον Σωκρατη ο οποιος πες λογω ονοματος πες λογω ιδιοσυγρασιας οντας βερος Ηπειρωτης εντρυφει στα πολιτικα γενομενα με βαση την λογικη και οχι το συναισθημα .Μεταξυ αλλων με ρωτησε φανερα ανησυχος τι γινεται με το ΠΑΣΟΚ και την καλυψη που του προσφερει η ΝΔ μεταφεροντας μου ταυτοχρονα και μηνυματα αγανακτησης των ομοιδεατων μας καθως και τα λοξοκοιταγματα τους προς την ΧΑ.Τι να του ελεγα που ηθελα να αποφυγω να του κανω πιο μαυρη την διαθεση του αυτο που του ειπα και το πιστευω ειναι οτι μεχρι το συνεδριο του ΠΑΣΟΚ τον Φεβρουαριο οποτε ειτε θα στεριωσει {?} ο Βενιζελος ειτε θα διαλυθει το ΠΑΣΟΚ δεν μπορει να κανει αλλιως η ΝΔ παρα να παρασχει μια καλυψη στο ΠΑΣΟΚ στο ονομα του να κερδιθει χρονος να κατακατσει η σκονη απο τα μετρα ,λιστες ,φορολογικα κλπ κλπ .Μα μου λεει αυτη την στιγμη κυβερναει το ΠΑΣΟΚ και μεχρι τοτε πιθανον να εχει αλλαξει η ροη του ποταμου και να πλημμυρισει τα χωραφια της ΝΔ οποτε παπαλα η στηριξη στο ΠΑΣΟΚ .Ετσι ειναι του ειπα η στηριξη που λεγαμε παραπανω ειναι αυτο ακριβως να αφηνει τα πασοκολαμογια στις θεσεις τους διοτι ειναι ο μονος συνδεκτικος κρικος της υπαρξης του μεχρι τον Φεβρουαριο που θα γινει το συνεδριο του ΠΑΣΟΚ απο εκει και περα εαν δεν αποκαταστησει η ΝΔ την πολτικη πλειοψηφια της με την κυβερνησιμοτητα της στην χωρα εχει χαθει το παιχνιδι και ο Βενιζελος θα την τραβηξει στα δημοσκοπικα και μετα τα ψηφοσυλλεκτικα ταρταρα του 5 αντε 10 %.Οψομεθα τον Φεβρουαριο λοιπον !

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Ραβινος 06/01/2013 16:49:21

      ....Κακό είναι δηλαδή το συντομότερο δυνατόν ο Βενιζέλος μαζί με το Πασοκοτσοντιστάν του να βαδίσουν στο 2% το οποίο και θα αντανακλά απόλυτα και ακριβώς, αυτό που εκπροσωπούν κι εκφράζουν εντός του Ελληνικού λαού; Μακάρι και σύντομα εύχομαι. Ας λάβει ο καθένας αυτό ακριβώς που του αξίζει. Μόνο χαρά, ικανοποίηση και αίσθημα δικαίωσης μπορεί να προσφέρει η πλήρης τους εξαφάνιση !!!!! :-)

    • αννίβας1 avatar
      αννίβας1 @ Ραβινος 06/01/2013 16:52:31

      Εννοείς σε 3 βδομάδες θα γίνει η ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ? Μην το πιστεύεις, στην Ελλάδα ζείς...

  21. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 06/01/2013 16:22:05

    Πολλοι βιαζονται για νεες εκλογες αλλα δεν βλεπω το Σαμαρα να τους κανει τη χαρη.

    • αννίβας1 avatar
      αννίβας1 @ ψυχραιμια 06/01/2013 18:09:25

      Για να μην τους κάνει τη χάρη θα πρέπει ως το καλοκαίρι να έχει αρπάξει απο τον Ελληνικό λαό τουλάχιστο 10 δίς "λύτρα" και να τα δώσει όπως υπέγραψε στους ΓερμανοΤραπεζίτες. Θα τα καταφέρει?

  22. Γιώργος Π. και ... avatar
    Γιώργος Π. και ... 06/01/2013 16:36:56

    Δεν θα αναφερθώ στην συνολική πολιτική παρουσία του Βενιζέλου, την οποία δε θέλω καν να σχολιάσω...
    Σε επίπεδο προσωπικότητας, του ταιριάζει στο ύφος, στη νοοτροπία, στη συμπεριφορά ο Iznogoud, για ευνόητους λόγους.

    θα αναφερθώ όμως σε ένα επιμέρους ζήτημα, αναφορικά με την -σχεδόν- από κοινού αντίδραση με τον συριζα, για την επιλογή Τατούλη να διαλυθούν οι καταυλισμοί των ρομά.

    Αναρωτιέμαι λοιπόν, τι ακριβώς πρεσβεύει αυτή η κατηγορία πολιτικών και τι εξυπηρετεί.
    Την ύπαρξη νομαδικών πληθυσμών εντός της επικράτειας, αποκλεισμένων κοινωνικά σε γκέτο, αποξενωμένων και στηριζόμενων σε πελατειακές πρόνοιες που τους καθιστούν ξένα σώματα προς την υπόλοιπη κοινωνία;
    Θύλακες εγκληματικότητας, που λειτουργούν ως κράτος εν κράτει;
    Ή να κληθούν μπροστά στην αυτονόητη επιλογή;
    "Ή ακολουθείτε ως έλληνες πολίτες τις αντίστοιχες ευθύνες που έχουν όλοι οι έλληνες πολίτες, ή το κλείνουμε το ρημάδι και στήνουμε μια παράγκα με επιμέρους φυλάρχους και όποιος επιβιώσει"
    Τα ευρωπαϊκά κονδύλια για την κοινωνική ενσωμέτωση -να ενταχθούν και να λειτουργούν όντας πολίτες μιας χώρας και όχι με λογικές παρασιτισμού" έχουν παραδοσιακά μείνει στο κενό.

    Τι ακριβώς εκφράζουν ο ιζνογκούντ κ. Βενιζέλος, με τον Φαϊζαλ κ. Τσίπρα, για να καταλάβουμε;

    Και επιπλέον,. πάλι σε λογικές ιζνογκούντ η συμπεριφορά Βενιζέλου την εποχή της κατάληψης της νομικής σχολής ήταν επιεικώς απαράδεκτη.
    Προσχηματική μεν, εχθρική δε προς έναν πολιτικό του εχθρό.

    Εν τέλει, ας μην αγωνιά για να αποσπάσει ψήφους του κ. Τσίπρα, αλλά για το πως θα εξελιχθεί η υπόθεση με τη λίστα Λαγκάρντ.
    Σε κάθε περίπτωση, η έννοια της πολιτικής ευθύνης, δεν υφίσταται καθώς οι συνέπειες είναι πάντα οι ίδιες και κατά τον Αριστοτέλη, όταν μιλάμε για αδίκημα πολιτικών, τότε υπάρχουν μεγαλύτερες συνέπειες για πολύ περισσότερους.

    Αυτά όσον αφορά τον θρασύ "απολύτως" κύριο Βενιζέλο.

    • MCA avatar
      MCA @ Γιώργος Π. και ... 06/01/2013 18:23:43

      ........"Αναρωτιέμαι λοιπόν, τι ακριβώς πρεσβεύει αυτή η κατηγορία πολιτικών και τι εξυπηρετεί.
      Την ύπαρξη νομαδικών πληθυσμών εντός της επικράτειας, αποκλεισμένων κοινωνικά σε γκέτο, αποξενωμένων και στηριζόμενων σε πελατειακές πρόνοιες που τους καθιστούν ξένα σώματα προς την υπόλοιπη κοινωνία;
      Θύλακες εγκληματικότητας, που λειτουργούν ως κράτος εν κράτει;
      Ή να κληθούν μπροστά στην αυτονόητη επιλογή;
      “Ή ακολουθείτε ως έλληνες πολίτες τις αντίστοιχες ευθύνες που έχουν όλοι οι έλληνες πολίτες, ή το κλείνουμε το ρημάδι και στήνουμε μια παράγκα με επιμέρους φυλάρχους και όποιος επιβιώσει”.......+++1000000!!!!! ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΡΟΜΑ.

      • Γιώργος Π. και ... avatar
        Γιώργος Π. και ... @ MCA 06/01/2013 18:29:22

        "ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΡΟΜΑ."

        Συμφωνώ!

  23. αννίβας1 avatar
    αννίβας1 06/01/2013 16:43:26

    Aγαπητέ φάκτωρχ, είναι το ΤΕΛΕΙΩΤΕΡΟ ΑΡΘΡΟ που εχω διαβάσει μέχρι σήμερα στο Antinews!!! ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΦΩ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ!

  24. Tassos avatar
    Tassos 06/01/2013 17:13:32

    To μικρότερο πρόβλημα της χώρας αυτή την στιγμή είναι ο Βενιζέλος. Το αν θα βγει η χώρα από την κρίση με Σαμαρά, Βενιζέλο ή τον Φούφουτο ουδόλως ενδιαφέρει τον Ελληνα πολίτη.

    • αννίβας1 avatar
      αννίβας1 @ Tassos 06/01/2013 18:10:56

      Αρκεί ο φούφουτος να είναι ο Τσίπρας...

  25. NONOS avatar
    NONOS 06/01/2013 18:17:08

    Μπράβο factora για το αρθρο αλλα στου κουφού την πόρτα μου φαινεται οτι χτυπάς.....αυτοι δεν καταλαβαν οτι εστω αυτο το αποδεκατισμενο ΠΑΣΟΚ ειναι σα τη γαγγραινα και θα τους "φαει" δεν καταλαβαινω την εμμονη Σαμαρα στη στηριξη Βενιζελου τι δλδ φοβαται δοστον το π@@στη αδιαβαστο αφου κανει μπαμ η λαμογια ο σκοπος παντα δεν αγιάζει τα μεσα...και κατι αλλο αυτη η Λαγκαρντ που εστειλε το ληστικο γιατι δυο χρόνια εκανε την αγαθη γιατι δυο χρονια συνεργαζονταν εν γνωσει της με αναξιόπιστα ατομα γιατι δυο χρονια δε πετούσε μια σπόντα στην τοτε αντιπολιτευση (ΝΔ) που ντεμεκ ηταν και του δικού της χωρου ετσι για να βοηθησει μια χωρα ενα λαο που υποφερει αφου τοβλεπαν οτι η δουλεια παει κατα διαόλου..αρα κι αυτη η αρσενικια γρεια επαιξε το παιχνίδι των τοκογλυφων εις υγεια των κοροιδων......

  26. viva avatar
    viva 06/01/2013 18:27:22

    ο Σαμαρας κ στις 2 εκλογικες ειχε αμεσα κ εμεσα μιλησει για επαναδιαπραγματευση, βλεπε 18 σημεια, γιατι αν ειχε πει για απαρεγκλητη τηρηση του μνημονιου δεν θα ειχε παρει ουτε 10 τις εκατο , οσο για τον Βενιζελο θα μπορουσε να πει η να διαρευσει οτι αναγκαστικα συγκυβερνα κ οτι ξερει την αληθεια..για τον χοντρο.....
    blackqoueen : ζωγραφιζεις, ως σηνηθως βεβαια

  27. MCA avatar
    MCA 06/01/2013 18:33:15

    Νομίζω ότι βολεύει τη ΝΔ να είναι το ΠΑΣΟΚ σ'αυτή την κατάσταση,διότι στην περίπτωση που εξελιχθούν τα πράγματα καλά για την χώρα το ΠΑΣΟΚ δεν θα τολμήσει να ζητήσει θέσεις εξουσίας.Επίσης όσο ποιό χάλια είναι τόσο λιγότερο μπορεί να απαιτεί και να έχει λόγο στις αποφάσεις.Αντίθετα η ΔΗΜΑΡ της Ρεπούση μπορεί να έχει περισσότερο λόγο στην κυβέρνηση αυτή τη στιγμή.

  28. viva avatar
    viva 06/01/2013 18:33:35

    tassos..τον ελληνα πολιτη τον καει κ τον παρακαιει ο Βενιζελος ! κ ¨η δεν εχεις καταλαβει τιποτα απο οσα ολοι οι συνσχολιαστες εχουν γραψει μεχρι σημερα...¨η ετσι θελεις να πιστευεις ! δικαιοσυνη αγαπητε μου δικαιοσυνη ! δεν μπορω εγω να εξαθλιωνωμαι κ ο Βενιζελος να κυκλοφορει με την μπεμπα των 750000 ! ναεχει καταστρεψει την Ελλαδα ,να νομοθετει αθωωτικα τον εαυτο του,να μαε κοροειδει ολους κ να ειναι ακομα εξω ! οχι ρε φιλε δεν γινεται ! ΟΧΙ

  29. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 06/01/2013 18:34:01

    Τομές Αντώνη μου, τομές. Τουλάχιστον θα πέσεις μεχώμενος, όπως και όλοι οφείλουμε (..να πέσουμε μαχόμενοι)

  30. theo1611 avatar
    theo1611 06/01/2013 19:01:26

    Κανένας "Βενιζέλος" του 5% δεν μπορεί να κάνει τη ΝΔ του 19% "δεξιά παρένθεση".

    Είναι και οι δύο τους "τελειωμένοι" εδώ και πολύ καιρό. Για όσους δεν κατάλαβαν!!!

    ΥΓ: Το post κάτι άλλο θέλει να πεί, όμως αντιμετωπίζει επικοινωνιακό πρόβλημα και προσφεύγει σε στερεότυπα που έχουν αποδομηθεί!!!

  31. η Dimi avatar
    η Dimi 06/01/2013 20:06:22

    «Η διαφορά μεταξύ δημοκρατίας και τυραννίας είναι ότι στη δημοκρατία επιλέγεις τους τυράννους σου.» ~Γεώργιος Α. Παπανδρέου (1888-1968)

  32. O Bixiou avatar
    O Bixiou 06/01/2013 20:12:55

    Το οτι αναρτηθηκε στο Αντινιουζ το αρθρο αυτο σημερα σημαινει οτι εχουμε δικιο οσοι ελπιζουμε πως θα σταματησουμε συντομα να σηκωνουμε στη πλατη μας τα ασηκωτα (πληθυντικος) βαρη του Βενιζελου.

  33. nikos asprogeras avatar
    nikos asprogeras 06/01/2013 21:18:56

    ΑΡΙΣΤΑ ΤΑ ΠΑΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ,. ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΗΣ,ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ ΔΡΟΜΟ,ΤΟΛΜΑΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ[Β. ΑΜΑΛΙΑ,Α ΕΜΠΟΡΙΚΗ,ΚΛΠ] ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ ΣΕ ΑΝΗΦΟΡΟ ,ΣΧΟΛΕΙΟ Η Β. ΑΜΑΛΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ[ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΟΣΚ] ΜΕΝΩ ΠΕΡΙΟΧΗ

  34. Playstasion avatar
    Playstasion 06/01/2013 21:45:06

    Παει και η συλλογικη συμβαση την πατησε το τρενο

    h@@p://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=184051&catid=13


    Το σαπιο πολιτικο συστημα εχει τελιωσει οριστικα και αμετακλητα και δεν το ειχε καταλαβει ακομα , το πιθανοτερο σεναριο ειναι οτι μεσα στο 2013 θα καταρρευσει η κυβερνηση και οι επομενοι που θα αναλαβουν (πιθανον συριζα) , θα επιταχυνουν ,ισως και σε μερικους μηνες την χρεωκοπια της χωρας

    Στην παρουσα φαση , κανενας δεν εχει αξιοπιστη οικονομικη λυση και προγραμμα , ολοι πανε με τον αυτοματο πιλοτο των ξενων επικυριαρχων , ονειρευωνται την εξουσια για να καλοπερνανε και να ταιζουν τους κομματικους τους στρατους , ως απλοι διαχειρηστες που θα εκτελουν εντολες
    Η Ελλαδα θα ζησει μακρα περιοδο πολιτικης και οικονομικης ασταθειας με απροβλεπτες συνεπειες για ολους μας

    • Γιώργος Π. και ... avatar
      Γιώργος Π. και ... @ Playstasion 06/01/2013 23:33:46

      Η νέα κατάσταση διευκολύνει τους ανέργους να βρουν απασχόληση και να εισέλθουν στην αγορά εργασίας.
      Οι συλλογικές συμβάσεις είναι ξεκάθαρα φαιδρές δεσμεύσεις αν κάποιος εξετάσει με νηφαλιότητα τα στοιχεία.
      Επίσης με βάση την επιχειρησιακή σύμβαση για τους ήδη εργαζόμενους μπορούν με την αξία τους να διεκδικούν περισσότερα χρήματα χωρίς περιορισμό, με βάση την παραγωγικότητά τους.
      Το θέμα είναι να βρει ο άνεργος δουλειά και όχι να ονειρεύεται πόσα θα του όριζε η ΕΓΣΣΕ αν και όποτε έβρισκε δουλειά.
      Κανείς δεν ζει με 586€ αλλά δεν παράγουμε τίποτα και η ανεργία έχει χτυπήσει κόκκινο.
      Από κάπου πρέπει να ξεκινήσουμε μέχρι να αλλάξει η κατάσταση.
      Και θα αλλάξει σύντομα αν σοβαρευτούν οι πολιτικοί και αλλάξουν μυαλά.
      Που δεν τους παίρνει να κάνουν και αλλιώς, γιατί ειδάλλως θα επιβεβαιωθούν οι προβλέψεις που κάνεις και γρήγορα μάλιστα.

      • Playstasion avatar
        Playstasion @ Γιώργος Π. και ... 07/01/2013 00:09:43

        Οπως εχω γραψει και σε παλιοτερα ποστ , το υπαλληλικι στην Ελλαδα εχει πεθανει
        Οι νεες συνθηκες που διαμορφωνωνται δεν δυναται να ευνοησουν τους νεους στο να περιμενουν να βρουν δουλεια

        Πρεπει να στραφουν στο πρωτογενη τομεα και στην οικογενειακη επιχειρηση , ειναι ο μονος τροπος , ειδαλλως να μεταναστευσουν στο εξωτερικο

        • Γιώργος Π. και ... avatar
          Γιώργος Π. και ... @ Playstasion 07/01/2013 00:22:55

          Σε μεγάλο βαθμό έχει πεθάνει το υπαλληλίκι, σαφώς να στραφούν οι νέοι στον πρωτογενή τομέα (ωστόσο είδαμε και τους φόρους στα αγροτεμάχια), αλλά...
          Η καινοτομία, η ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού στο σύγχρονο μάνατζμεντ και στην τεχνολογία, δεν πρέπει να εγκαταλειφθούν.
          Έχεις δίκιο για τις προτεραιότητες σε πρωτογενή τομέα και επιχειρήσεις, αρκεί το πολιτικό σύστημα να πάψει να χειραγωγεί καταστάσεις (πχ διεφθαρμένοι συνεταιρισμοί, κατευθυνόμενες και σκόρπιες επιδοτήσεις κ.ο.κ...), παρόλα αυτά αν και έχει πεθάνει ο μεσαίος μάνατζερ, υπάρχουν ειδικότητες που μπορούν να αναπτυχθούν και τα έχει στοιχειοθετήσει εύστοχα η Lynda Gratton σε έκθεση που δημοσίευσε σχετικά πρόσφατα το harvard businees review.
          Γενικά, σε περίοδο ανεργίας, καλό είναι να διευκολύνονται οι επιχειρήσεις να προσλαμβάνουν μέχρι να αναθεωρηθεί το εγχώριο αναπτυξιακό μοντέλο.
          Ειδάλλως μέχρι τότε τι θα γίνουν οι άνεργοι;
          Θα περιμένουν το όραμα μιας νέας εξαγωγικής οικονομίας.
          Θα πεθάνουν!
          Σε γενικές γραμμές δεν διαφωνούμε, απλά χρειάζεται όχι απόλυτη αντιμετώπιση των καταστάσεων και να επικεντρωθούν σε στοχευμένες πολιτικές.
          Βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες.
          Θεωρω πως αυτή είναι μια καλή βραχυπρόθεσμη πολιτική επιλογή, αρκεί να μη γίνει ...συνήθεια.

  35. Αγροφύλακας avatar
    Αγροφύλακας 06/01/2013 22:06:57

    Ο αρθρογραφος σωστα αγωνια να μην γινει η κυβερνηση Σαμαρα μια αλλη δεξια παρενθεση. Η αγωνια η δικη μου ειναι: Μπορει αυτη η κυβερνηση να επιβιωσει χωρις την πολιτικη υποστηριξη του ΠΑΣΟΚ? Η ακομη, θα ηταν αυτη η κυβερνηση δυνατη εξ αρχης χωρις την υποστηριξη του ΠΑΣΟΚ?? Να βαλουμε φωτια στο σαπιο δεντρο, αλλα να βλεπουμε και το δασος. Οι καναλαρχες παραμονευουν και μολις παρει φωτια το δεντρο θα τρεξουν με τον στρατηγο ανεμο συμαχο.

  36. Re, ti ginetai! avatar
    Re, ti ginetai! 06/01/2013 23:41:49

    "Αν στη Νέα Δημοκρατία θέλουν να παραχωρήσουν την εξουσία στους Πασόκους με γεια τους με χαρά τους. Θα πρέπει, όμως, να δικαιολογήσουν σ’ αυτούς που την ψήφισαν (και σε όσους δεν την ψήφισαν εννοείται) πώς είναι δυνατόν να αφήνεις ένα σύστημα καταδικασμένο από την κοινωνία να κάνει κουμάντο"

    ΠΕΣ ΤΑ, Φάκτορα, γιατί αυτοί θα μας τρελάνουν, πατόκορφα!

  37. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 07/01/2013 01:00:17

    Η Ν.Δ. κάνει τα πάντα για να αποδείξει πως διακατέχεται από ένα σύμπλεγμα ενοχής, για το συντηρητικό παρελθόν της. Και αυτό το κουβαλάει από το 1974 και με το πέρασμα των χρόνων μεγεθύνεται, αντί να εξαλείφεται. Διότι κι αν οι Έλληνες δεν γνώριζαν τί θα ερχόταν με την έλευση του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία και παραπλανήθηκαν και το 81΄και το 85’, σήμερα πλέον ξέρουν και παραξέρουν και το πότε και από ποιούς ξεκίνησε η κατρακύλα της χώρας.
    Έτσι δόθηκε η ευκαιρία στα πράσινα και στα ροζ στελέχη, αυτά με τα «αριστερά στόματα και τις δεξιές κοιλιές», να κυριαρχήσουν παντού. Έτσι λοιπόν το ΠΑΣΟΚ και οι άλλες Δημοκρατικέ Δυνάμεις κατέλαβαν τα ΜΜΕ, τη Δημόσια Διοίκηση, τα Πανεπιστήμια, την Αυτοδιοίκηση και το Συνδικαλισμό.
    Το χειρότερο και το πιο απογοητευτικό είναι πως αυτή η νόσος της δεξιάς κοιλιάς είναι μεταδοτική και η σαπίλα μεταδόθηκε παντού και τέτοια φυντάνια τα έχει πλέον δυστυχώς και στους κόλπους της.
    Το να καλύπτεις, εξ αιτίας της συγκυβέρνησης το βερμπαλιστή Βενιζέλο και να κάνεις πως δεν βλέπεις τις συμφορές που έφερε στον τόπο η πράσινη λαίλαπα της οποίας ήταν επίλεκτο μέλος και να ανέχεσαι τις αντεθνικές κορώνες της Ρεπούση, επειδή ήταν επιλογή του Κουβέλη και η οποία κατάφερε να εκλεγεί βουλευτής ελέω ενός εξωφρενικού εκλογικού νόμου, δεν είναι και το φρονιμότερο.
    Ο απλός κόσμος, που κλήθηκε να πληρώσει το μάρμαρο ακόμα και με το αίμα του, είναι πολύ θυμωμένος και απαιτεί κάθαρση! Και η κάθαρση δεν γίνεται ούτε με ανοχή ούτε με ατιμωρησία. Η Ν.Δ. θα πείσει αν προχωρήσει την υπεσχημένη κάθαρση αλλά και την επιβεβλημένη στους κόλπους της αυτοκάθαρση.

  38. Playstasion avatar
    Playstasion 07/01/2013 01:26:13

    Διαβαστε και αυτο

    h@@p://nonews-news.blogspot.gr/2013/01/mega_7.html

  39. λαλακης avatar
    λαλακης 07/01/2013 01:57:32

    Μεγαλο κομματι των ανεργων αναγκαστικα
    πρεπει να στραφει στην αυτοαπασχοληση
    πχ αγροτες, ατομικες επιχειρησεις κλπ
    ωστε να εχουν εστω και ενα πενιχρο εισοδημα και ουσιαστικα να ξεκινησει
    η οικονομια απο το μηδεν .
    Ομως με την πολιτικη της τρικομματικης
    αυτο ειναι αδυνατον βλεπε φοροι σε ελ επαγγελματιες , εισφορες ΟΑΕΕ κλπ
    ουσιαστικα ολα πανε προς το χειροτερο
    και μονη διεξοδος ειναι η φυγη στο εξωτερικο.
    Η τρικομματικη ακολουθα καταστροφικη
    πολιτικη με οδηγο-φωστηρα το Στουρναρα.

  40. tsakali avatar
    tsakali 07/01/2013 03:25:18

    ΚΥΡΙΟΙ η ΠΑΤΡΙΔΑ κ ηΠΑΡΤΙΔΑ σωζονταιΜΟΝΟ με ΔΟΥΛΕΙΑ !!! ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ κ ΔΟΥΛΕΥΕΙ κ ΠΟΚΕΡ ΠΑΙΖΕΙ ! ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΕΓΑΛΕ να ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 20 ΧΡΟΝΙΑ. γιαννης

  41. Kimon avatar
    Kimon 07/01/2013 12:32:29

    Τι έφερε η ΝΔ στην χώρα;
    Μηδέν στην ανάπτυξη , αρνητικούς δείκτες σε όλους τους παραγωγικούς τομείς. Βάσει των στοιχείων της «διεθνούς διαφάνειας» η χώρα είναι πρωταθλήτρια στην διαφθορά την τελευταία πενταετία. Οι επιδόσεις στην παιδεία κατέστησαν τους Έλληνες μαθητές τελευταίους μεταξύ των χωρών του ΟΟΣΑ στην κατανόηση κειμένου και στα μαθηματικά. Αμαχητί παρέδωσε η χώρα την ιστορία της στους διεθνείς πλαστογράφους και συνωμότες και συνεπώς έχασε για πάντα την ψυχή της. Ο αφελληνισμός της χώρας υπήρξε συστηματικός και μεθοδικός. Ποτέ δεν καλλιεργήθηκε συστηματικότερα ο πνευματικός ευνουχισμός, η απώλεια της κριτικής σκέψης του λαού, ο ηθικός αμοραλισμός. Το δίκαιο του ισχυρού μετασχηματίσθηκε σε νομιμότητα και ηθική. Η έννοιες αλλοιώθηκαν αφού η παρανομία εξελίχθη σε «φιλοξενία», η κλοπή του δημοσίου πλούτου σε κοινωνική επιτυχία, οι βίλες σε αναψυκτήρια. Το «κέντρο της πόλης», το «θέατρο», η «βιβλιοθήκη» και η «αγορά» πυρπολήθηκαν και χάθηκαν για πάντα. Εκεί που κάποτε υπήρχε χρώμα, ζωή, μεσογειακή αισθητική και φινέτσα, ο τριτοκοσμικός εφιάλτης εδραιώθηκε. Μετέτρεψε τις πόλεις μας σε γκέτο όπου οι μεσαιωνικές σκοτεινές φιγούρες κυριαρχούν στα κάποτε κοσμοπολίτικα μονοπάτια των παιδικών μας χρόνων. Μετέτρεψε την ζωή μας σε κόλαση με χιλιάδες στιλέτα να μας καρτερούν στο μισοσκόταδο. Μας έμαθαν ότι η τηλεοπτική και κληρονομική δημοκρατία μας είναι το ύψιστο πολιτικό αγαθό. Μας είπαν ότι όλοι είμαστε ίσοι. Ταυτόχρονα μας δίδαξαν ότι οι συγκλητικοί της Ρώμης πρέπει να έχουν περισσότερα προνόμια από το λαό, πρέπει να «βρίσκονται» λίγο ψηλότερα από τον χύδην όχλο, μας εμπέδωσαν ότι αυτό είναι «και νόμιμο και ηθικό». Προσπάθησαν να μας πείσουν ότι επί της βασιλείας τους έγιναν θαύματα στην μακρινή επαρχία του Grecorum , αφού κατόρθωσαν να αναστήσουν μέχρι και το τυμπανιαίο πράσινο πτώμα του μινώταυρου. Για όλα αυτά και για το τελευταίο, ιδίως για το τελευταίο, μας ζητούν να τους φέρουμε πάλι στην εξουσία. Μας ζήτησαν να τους επιβραβεύσουμε για την ανικανότητα τους να διαχειριστούν την εξουσία και προσπαθούν να μας πείσουν ότι όλοι αυτοί οι πατρίκιοι του βουλευτηρίου-βολευτηρίου είναι οι άριστοι μεταξύ των αρίστων, ζητώντας μας να τους διατηρήσουμε για πάντα στην εξουσία. Ενώ αυτοί κρατούν την διοίκηση της χώρας στα υψηλόβαθμα κλιμάκια, απαξιούν να ασχοληθούν με την "μεσαία διοίκηση", που στελεχόνεται και πάλι δυναμικά από Δημαρίτες και Πασόκους, όπου και συνεχίζεται το όργιο της κλοπής και διασπάθησης του δημοσίου χρήματος. Τα στελέχη της ΝΔ αδυνατούσαν τα τελευταία 25 χρόνια να αντιληφθούν τι συμβαίνει και γύρω τους και στην κοινωνία, καιρός να πάνε στα σπίτια τους και να απολάυσουν τα πλούτη τους.

  42. Χρήστος avatar
    Χρήστος 07/01/2013 12:51:17

    Βαρέθηκα να βλέπω το σύστημα Πασόκ στην εξουσία, ακόμα και με ΝΔ στην Κυβέρνηση. Ας ξυπνήσει επιτέλους ο Α.Σαμαράς και να ας μας δώσει πίσω την Ν.Δ. του Ε.Αβέρωφ (αυτή που λόγω ηλικίας δεν έζησα, αλλά άκουσα και διάβασα..). Η Ν.Δ. είναι το ελληνικό ΔΕΞΙΟ (και είμαστε περήφανοι που είμαστε Δεξιοί), Πατριωτικό, Αντικομμουνιστικό, Φιλελεύθερο Αστικό κόμμα. Ούτε κεντροδεξιές, ούτε μεσαίοι χώροι και άλλες ανοησίες. Η μάνα μου, σήμερα 66 ετών, αγωνίστηκε άδολα για την ΝΔ εισπράττοντας 30 χρόνια πασοκοκρατίας. ελέω βαθέως κομπλεξισμού και ηττοπάθειας της Ν.Δ. Δεν θέλω να ζήσω το ίδιο...

  43. Άργουεν avatar
    Άργουεν 07/01/2013 13:23:14

    Η πολλή ανάλυση φέρνει παράλυση. Κουραστήκαμε με τα "πως και τα γιατί", όλοι ξέρουμε πως φτάσαμε ως εδώ. Εν τω μεταξύ, αυτή είναι η κατάσταση , αυτή είναι η κυβέρνηση και δείχνει αποφασισμένη να ροκάρει...ας την αφήσουμε λοιπόν αφού αντιπρόταση σοβαρή και υπεύθυνη δεν υπάρχει. Όποιος έχει επαναστατική διάθεση ας αυτονομηθεί και οι έχοντες μπλα-μπλα -αβαβά , ας μουγκώσουν λίγο ,κουραστήκαμε.... πιο θεωρητικά...πεθαίνεις. !!!

  44. viva avatar
    viva 07/01/2013 14:24:55

    απο το πρωι εχουν βγει τα στελεχη της ΝΔ να υπερασπιστουν τον Βενιζελο.....ΑΗΔΙΑ

  45. Κ. Γαλλής avatar
    Κ. Γαλλής 08/01/2013 11:08:23

    Το μείζον είναι η διάσωση της χώρας και όχι της ΝΔ. Ο κ. Βενιζέλος δεν είναι ό,τι καλύτερο διαθέτει το ΠΑΣΟΚ, αλλά αυτή τη στιγμή η όποια συνοχή υπάρχει στο κόμμα αυτό οφείλεται σε αυτόν και μόνο.
    Αν ο Βενιζέλος κάνει κουμάντο στην κυβέρνηση, στο χέρι της ΝΔ είναι να αντιδράσει και, αν τολμά το ΠΑΣΟΚ, ας τη ρίξει. Είμαι πεπεισμένος ότι θα υποχωρήσει.
    Ο τόπος για να ορθοποδήσει επιβάλλεται να υλοποιηθεί το πρόγραμμα που ψηφίστηκε, διαφορετικά μας περιμένει η ανευθυνότητα και ο καιροσκοπισμός του ΣΥΡΙΖΑ.

    • Playstasion avatar
      Playstasion @ Κ. Γαλλής 08/01/2013 18:54:39

      Ο Βενιζελος καλλιστα μπορει να παραπεφθει σε προανακρτιτικη και αν υπαρχει προβλημα με την τρικομματικη , οι βουλευτες να δωσουν ψηφο εμπιστοσυνης στην κυβερνηση
      Γιατι σωνει και καλα να στηριζεται μια ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ σε ενα προσωπο , τι εχουμε ΒΑΣΙΛΕΙΑ ?

  46. Πέτρος avatar
    Πέτρος 08/01/2013 13:25:20

    Καλά τώρα λες και δεν τα καταφέρνει μια χαρά η ΝΔ, μόνη της. Με φόρους στη ζεστασιά και φόρους στο κεραμίδι δεν χρειάζεται know how από το πασοκ για να γίνει παρένθεση.

  47. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 08/01/2013 13:56:40

    Ο οδοστρωτήρας Βενιζέλος έκανε το ΠΑΣΟΚ από σουπερμάρκετ περίπτερο.
    Και απ' ότι φαίνεται, άν δεν τον σταματήσουν, θα κάνει όλο το πολιτικό σκηνικό "θερινό", μέσα στο καταχείμωνο.

  48. Κυψελιώτης avatar
    Κυψελιώτης 08/01/2013 22:19:01

    Η ψηφοφορία είναι μυστική.
    Ευκαιρία επιτέλους να στείλουν οι βουλευτές της ΝΔ τον διεφθαρμένο Κύριο νόμο περί ευθύνης Υπουργών στο ειδικό δικαστήριο

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.