#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/07/2011 23:39
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πως οι «Αγανακτισμένοι» θα γίνουν «Αποφασισμένοι»



Στην ανάρτηση «δεν θέλουμε μια πρόσκαιρη γεύση εξουσίας. Θέλουμε να τα αλλάξουμε όλα….» μιλήσαμε για πρώτη φορά για τις βασικές συντεταγμένες του υπό ανάπτυξη κινήματος για την αναγέννηση της Ελλάδας. Αιχμή του δόρατος αυτού του κινήματος είναι σήμερα οι «Αγανακτισμένοι», οι οποίοι περνούν τώρα σε μια αποφασιστική καμπή της δράσης τους μετά την βίαιη απόπειρα καταστολής.

Αυτά που έγιναν την Τρίτη και την Τετάρτη δεν ήταν παρά μια μάχη στον πόλεμο που ξέσπασε από καιρό εναντίον των δυνάμεων των δανειστών και της Τρόικας. Ταυτόχρονα όμως κλείνει ένας κύκλος στην αντίσταση του ελληνικού λαού από τον οποίο πρέπει να εξαχθούν τα απαραίτητα διδάγματα, αν θέλουμε να νικήσουμε στον πόλεμο αυτό

Οργάνωση στην περιφέρεια

Στην προαναφερθείσα ανάρτηση γράφαμε: «Αν χτυπήσουν κεντρικά – κατά το πρότυπο των «πολύχρωμων επαναστάσεων» – τότε πρέπει να τους εξουδετερώσουμε αποκεντρωμένα. Δηλαδή να χρησιμοποιήσουμε τη δυνατότητα αντίδρασης από την Περιφέρεια προς το Κέντρο (Μαοϊκό μοντέλο). Κι αν χτυπήσουν αποκεντρωμένα, να τους αντιμετωπίσουμε  κεντρικά (Λενινιστικό μοντέλο).

Η βασικότερη αδυναμία του κινήματος των Αγανακτισμένων είναι η καθυστέρηση στην οργάνωση στην περιφέρεια και στην επαρχία. Για φανταστείτε τι θα γινόταν την Τετάρτη αν είχαν οργανωθεί ταυτόχρονα δέκα (πχ) συγκεντρώσεις στην Θεσσαλονίκη, την Αθήνα, την Πάτρα, την Λάρισα κλπ. Οι δυνάμεις του αντιπάλου θα διασκορπίζονταν, ενώ τώρα τους επιτράπηκε να τις συγκεντρώσουν στην Αθήνα εναντίον ενός βασικά ανοργάνωτου και απροετοίμαστου κινήματος

Αυτο-οργάνωση από το Διαδίκτυο

Το διαδίκτυο πρέπει να παράγει ετοιμότητα αντίδρασης και στα δύο επίπεδα. Και στο Κέντρο και στην περιφέρεια. Και χωριστά ή ταυτόχρονα.

Σύνδεση με τα μεσαία στρώματα

Χωρίς την κινητοποίηση της μεσαίας τάξης, αυτής δηλαδή που πλήττεται μαζί με τα λαϊκά στρώματα, το κίνημα των Αγανακτισμένων δεν έχει προοπτική . Είδαμε όλοι αυτές τις ημέρες εκπροσώπους αυτής της τάξης να γεμίζουν το Σύνταγμα, κρατώντας ελληνικές σημαίες και καταφερόμενοι εναντίον της αστυνομοκρατίας. Όμως η ώρα που θα ξεσηκωθεί η μεσαία τάξη και θα δώσει το αποφασιστικό κτύπημα στο καθεστώς της Τρόικας αργεί ακόμα. Η μεσαία τάξη αντιδρά, όταν πιεστεί πολύ κι όταν έχει κάπου να πιαστεί. Δεν οργανώνεται εύκολα (όπως η εργατική τάξη) δεν καθοδηγείται εύκολα (όπως η αγροτική τάξη) και δεν συσπειρώνεται εύκολα (όπως η μεγαλο-αστική τάξη).

Αλλά η αντίδραση της μεσαίας τάξης, ουσιαστικά αλλάζει καθεστώτα, όχι απλώς κυβερνήσεις. Και συνήθως αντί-συσπειρώνεται μπροστά σε κίνδυνο. Δεν δρα. Αντιδρά…

Εθνοκεντρική και δημοκρατική κατεύθυνση

Συνθήκες για την κινητοποίησή της μεσαίας τάξης δημιουργούνται ήδη: υπάρχει η ασφυκτική πίεση (του Μνημονίου και του Μεσοπροθέσμου) και αναδεικνύεται το «αποκούμπι», δηλαδή αρχίζει να εκπροσωπείται το αίτημα του «εθνοκεντρισμού» που μέχρι πριν λίγο ήταν «απαγορευμένη λέξη». Έχει δηλαδή η μεσαία τάξη κάπου να πιαστεί κι αυτό το είδαμε στις πολλές ελληνικές σημαίες. Η ιδέα του Έθνους είναι ο συνεκτικός ιστός όλων στο αγώνα αυτό.

Άμεσες προτεραιότητες

Πρώτον, ανάδειξη του αιτήματος ανασυγκρότησης του εθνικού κράτους.

Το σύνθημα «να ξαναπάρουμε την Ελλάδα στα χέρια μας».

Να ξαναπάρουμε την εξωτερική Πολιτική στα χέρια μας (γιατί την είχαμε εκχωρήσει στις Βρυξέλλες και στις…ΜΚΟ).

Να ξαναπάρουμε την Οικονομική Πολιτική στα χέρια μας (γιατί την έχουμε εκχωρήσει στην Τρόικα) ..

ουσιαστικά αναδεικνύει για πρώτη φορά τη στροφή σε εθνοκεντρικό κράτος, όπως συμβαίνει πια σε όλη την Ευρώπη.

Δεύτερον, πόλεμος στους ιδεολογικούς μηχανισμούς του κράτους (ΜΜΕ, Εκπαίδευση, Ενημέρωση, Τέχνη, Λόγος, Πολιτισμός ). Να ελεγχθούν, όχι «πυραμιδικά», αλλά «δικτυακά»! Όχι «απαγορεύοντάς» τα (με κατασταλτικούς μηχανισμούς). Αλλά από-νομιμοποιώντας τα (με ιδεολογικούς και πολιτικούς όρους)…



Έρχονται δύσκολα και οι Αγανακτισμένοι δεν πρέπει να συρθούν από τα γεγονότα. Πρέπει να βρεθούν μπροστά από τα γεγονότα. Και να είναι έτοιμοι να τα αντιμετωπίσουμε…

Εμείς δεν πάμε να μιμηθούμε κάποια πρότυπα εξεγέρσεων του παρελθόντος. Πάμε να αλλάξουμε τη χώρα. Πάμε να τα αλλάξουμε όλα.

Δεν πάμε να ξορκίσουμε τα «φαντάσματα της Μεταπολίτευσης».Πάμε να θεμελιώσουμε τη «νέα Μεταπολίτευση».

Δεν είμαστε πια περιθωριοποιημένοι. Κερδίζουμε έδαφος και επιρροή και κεντρική καταγραφή και εκπροσώπηση. Που δεν την φαντάζονταν μέχρι πριν λίγο καιρό…

Κι είναι οι δυνάμεις του ενδοτισμού και της ξενοδουλείας που περιθωριοποιούνται συνεχώς και βρίσκονται σε αναδίπλωση.

Εκείνοι φοβούνται. Και καλά κάνουν



FX-EM

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Προφήτης avatar
    Προφήτης 01/07/2011 23:43:54

    Ο Μάο θα ήταν περήφανος για σάς!
    χαχαχα

    Αλλά η πραγματικότητα των γαλάζιων απέχει από τέτοιες αναλύσεις όσο το JK από το καφε-αμάν του Διδυμοτείχου...

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ Προφήτης 01/07/2011 23:56:34

      Κι όμως, στοιχεία από τα παραπάνω ήδη εμφανίστηκαν στην ιστορία της Κερατέας, όπου το καθεστώς υποχώρησε όταν συνειδητοποίησε ότι είχε περισσότερα να χάσει από τη συνέχεια της αντιπαράθεσης.

      Το πιο εντυπωσιακό ήταν ότι κάτι που ξέσπασε ως αντίδραση των ήσυχων και συντηρητικών Κερατιωτών, μετεξελίχθηκε σε οργανωμένο ανορθόδοξο πόλεμο, στον οποίο τα ΜΑΤ δεν είχαν απάντηση.
      Ακόμη χειρότερα για την κυβέρνηση, το λαϊκό Λαύριο υποστήριξε στη συνέχεια τη συντηρητική Κερατέα και ομοίως και οι γειτονικοί δήμοι, ακόμη και του Σαρωνικού όπου η σύζυγος του Παγκάλου, κα Χριστοφάκη έκανε ότι μπορούσε για να πλήξει τη συμπαράσταση του εν λόγω δήμου.

      Εν τέλει, όλη η Νότια Αττική συμπαραστάθηκε στην Κερατέα και την ενίσχυσε, η δε κυβέρνηση των ΜΑΤ βρέθηκε δαρμένη και απομονωμένη. Και υποχώρησε (πράγμα που και οι Αστυνομικοί το εύχονταν).

      Το παραπάνω άρθρο λοιπόν έχει βάση.

    • ΕΛΛΑΣ avatar
      ΕΛΛΑΣ @ Προφήτης 02/07/2011 01:24:08

      Μη φοβηθείς το δένδρο που άπλωσε
      τις ρίζες του βαθειά στο χώμα
      κι αν σπάσει τη κορφή του ο άνεμος
      και τα πυκνά κλαδιά του ακόμα!

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Προφήτης 02/07/2011 13:57:50

      Προφήτη, μὴ φοβοῦ τὸ μικρὸν ποίμνιον.

    • Alex avatar
      Alex @ Προφήτης 09/08/2011 13:30:16

      Η Ουσια δεν ειναι πρασινο-γαλαζο-κοκκινη.

      Η Ουσια ειναι τα Γεγονοτα !

      Και η Αδιαλαξια ορισμενων Εθελοτυφλουντων.

  2. ΕΛΛΑΣ avatar
    ΕΛΛΑΣ 01/07/2011 23:52:41

    ΒΗΜΑ ΒΗΜΑ ΠΟΝΤΟ ΠΟΝΤΟ ΔΑΚΡΥΓΟΝΟ ΔΑΚΡΥΓΟΝΟ ΣΤΑΛΙΑ ΣΤΑΛΙΑ.ΤΑ ΡΥΑΚΙΑ ΘΑ ΑΝΤΑΜΩΣΟΥΝΕ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝΕ ΧΕΙΜΑΡΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΝΙΞΕΙ.ΠΟΤΕ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΙ.

  3. BAIOS2166 avatar
    BAIOS2166 02/07/2011 00:22:23

    Αλλά η αντίδραση της μεσαίας τάξης, ουσιαστικά αλλάζει καθεστώτα, όχι απλώς κυβερνήσεις. Και συνήθως αντί-συσπειρώνεται μπροστά σε κίνδυνο. Δεν δρα. Αντιδρά…<<>ΤΑ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙΑ ΑΔΕΙΑΣΑΝ,Η ΑΓΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΜΕΓΑΛΗ,ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΞΗΜΕΡΩΣΕΙ,ΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΜΕΣΑΙΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΙΣ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ,,,,,

  4. man8os avatar
    man8os 02/07/2011 00:24:49

    Αυτο ειναι μια ενδιαφερουσα σκεψη η μαλλον σχεδιο.
    Ομως οι αποφασισμενοι χρειαζονται ηγεσια.

  5. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 02/07/2011 00:30:13

    +100000000
    Η μεσαία τάξη όταν ξυπνήσει (ξύπνησε) έχει τα εφόδια εμπειρίας να αντιδράσει.
    Ξέρει πως είναι από μέσα αλλά πως είναι και στην απέξω!

  6. ΑποΜηχανηςΦτωχος avatar
    ΑποΜηχανηςΦτωχος 02/07/2011 00:32:22

    Μίλησε ποτέ κανείς Εθνοκεντρικά στη συνέλευση της πλατείας? Ερώτηση προς ενημερωση κάνω μην αρπαχτει κανείς.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ΑποΜηχανηςΦτωχος 02/07/2011 01:14:33

      Στην κάτω Πλατεία του παζαριού όχι.

      Απαγορεύεται δια ροπάλου η λέξις Έθνος, Πατρίδα, Εθνική Ανεξαρτησία.

      Τον κατεβάζουν από το βήμα αμέσως.

      Αλλά η κάτω Πλατεία δεν τους νοιάζει. Είναι δική τους διεθνιστική και παγκοσμιοποιητική. Μπορούν να φωνάζουν όσο θέλουν για "άμεση δημοκρατία". Είναι μελωδία στα αυτιά του Τζέφρι αυτό.

      Η Πάνω Πλατεία τους τζούζει με τις Ελληνικές σημαίες. Δεν το περίμεναν.

      Γι'αυτό την εκκαθάρισαν και ΠΗΡΕ η ΜΠΑΛΑ και τους κάτω.

      Γι αυτό αύριο και μεθαύριο πάλι κάτω με Ελληνικές Σημαίες.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 02/07/2011 01:17:55

        Αυτά τα έχω ζήσει και στη κάτω πλατεία και σε πλατείες σε άλλη περιοχή όπου βρίσκομαι.

        Μάλιστα οι περισσότερες συνελεύσεις διαλύονται γιατί είναι 5 εμμονικοί και δεν αντιπροσωπεύουν κανέναν πλην του εαυτού τους.

        Στο Λευκό Πύργο κάνουν κουμάντο οι ίδιοι υστερικοί που βρίζουν φασίστες και χτυπούν όποιους έχουν Ελληνική σημαία.

        • ενας παλιος γνωριμος avatar
          ενας παλιος γνωριμος @ αλλενάκι 02/07/2011 02:17:05

          Aριβώς!
          Αλλά για τα μοντέλα και τίς στρατηγικές που πειγράφονται στο άρθρο..καλή τύχη Απευθύνονται στήν κάτω πλατεία και στά πέριξ τού Λ.Πύργου
          Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη έχουν πλατείες όπου μαζεύονται πολλοί ανώνυμοι και ξένοι μεταξύ τους. Εύκολα βρίσκουν έτσι τα κοινά και ενώνονται με αυτά αγνοώντας εκείνα που τους χωρίζουν. Κανείς δεν ξέρει αν ο διπλανός του είναι στ' αλήθεια άνεργος. Η επαρχία έχει καφενεία, όπου όλοι γνωρίζονται μεταξύ τους. Εκεί φαίνονται εύκολα οι διαφορές...με βρίσκει σύμφωνο λοιπόν τό σχόλιο του Προφήτη,πού φαίνεται να αντιλαμβάνεται καλύτερα πώς λειτουργεί ή - κατα την Αθήνα-επαρχία...

        • stella avatar
          stella @ αλλενάκι 04/08/2011 12:33:33

          οταν ηρθα στον ΛΕΥΚΟ ΠΥΡΓΟ ΕΦΡΙΞΑ ....... ΤΩΡΑ ΕΦΥΓΑ ΜΕ ΕΔΙΩΞΑΝ ΟΙ ΝΑΡΚΟΜΑΝΟΙΣ ΟΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΤΑ ΚΑΡΦΙΑ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΟΙ ΤΡΕΛΟΙ ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΤΕΧΝΟΙ .......... ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ ΜΟΝΟ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ..... ΛΥΠΑΜΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ ΑΛΛΑ Η ΑΣΤΙΚΗ ΤΑΞΗ ΔΕΝ ΜΠΛΕΚΕΙ ΜΕ ΚΑΦΡΟΥΣ .

      • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
        Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ αλλενάκι 02/07/2011 13:27:16

        Αρχίσαμε τις ανοησίες πάλι από τους καναπεδάτους.

        Πηγαίνω από την πρώτη μέρα και στην κάτω και στην πανω πλατεία.

        Ο καθένας έχει τις απόψεις του.

        Επειδή η ενημέρωσή σου μάλλον είναι από το ΜΕΓΚΑ ή τον ΣΚΑΙ να πω ότι προχτές, στην μεγαλύτερη όλων των ημερών συνέλευση στην πλατεία ήρθε μετανάστης από την Γερμανία και μίλησε για τα εκατομύρια των Ελλήνων, που αγωνιζόμαστε, για την πατρίδα κλπ και καταχειροκροτήθηκε.

        Και η πάνω και η κάτω πλατεία έχουν τις αδυναμίες τους. Ελεος όμως με τις καναπεδοαναλύσεις.

        Είμαι εκεί ένα μήνα, αυτό που έχω διαπιστώσει είναι ότι όσοι μιλάνε για διαχωρισμό "πανω και κάτω" είναι είτε οι μικρές μειοψηφίες ανεγκέφαλων των πάνω και κάτω ή καναπεδάτοι.

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 02/07/2011 15:03:17

          ΑΛΩΒΗΤΕ, αλλά θα μπορούσα να σου δώσω και τα ονόματα των πλατειών όπου διαλύθηκαν συνελεύσεις με μαζικότητα στην αρχή 100 και 200 άτομα και σιγά σιγά μέσα σε 20 μέρες έφθιναν και έμειναν 5 άτομα

          πρόκειται για πλατείες της περιοχής όπου κινούμαι η οποία είναι πολύ δύσκολη περιοχή από άποψη αυτοοργάνωσης και συνειδητοποίησης του κόσμου

          για το Λευκό Πύργο έχουν δημοσιευθεί στο διαδίκτυο τα χάλια τους με βίντεο όπου προπηλακίζουν το γιατρό Αντωνίου φασίστα, ο γιατρός τελικά έφυγε και δεν μίλησε, υπάρχουν και φωτογραφίες τραυματισμένου από ομάδα που πήγε με την ελληνική σημαία και συγκέντρωνε υπογραφές για δημοψήφισμα

          στην Αθήνα γιατί δεν δοκιμάζεις να πας και να στήσεις πανό με εθνοκεντρικά αιτήματα "οι Έλληνες όλου του κόσμου είμαστε ενωμένοι" π.χ. (στο πνεύμα του Έλληνα μετανάστη από τη Γερμανία που μίλησε) ή να στήσεις μια ελληνική σημαία ή το πανό ΌΧΙ στην Παγκόσμια Διακυβέρνηση

          επειδή είσαι καλός σχολιαστής αυτή τη φορά θα αφήσω να το πάρει το ποτάμι το χαρακτηρισμό "ανεγκέφαλος"

        • niki avatar
          niki @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 03/07/2011 03:26:38

          ωραία το έθεσες. σχόλια σαν τα παραπάνω γίνονται από ανθρώπους που μάλλον δεν έχουν πατήσει στην πλατεία και δεν έχουν συζητήσει με άλλους ανθρώπους εκεί. έλεος με αυτό το διαίρει και βασίλευε! δεν έχουμε την πολυτέλεια του χρόνου. καλύτερα να σκεφτούμε τις καταστάσεις πιο όριμα γιατί στο τέλος θα καταποντιστούμε όλοι μαζί. κανένας μας δεν θα βγει κερδισμένος από αυτό, διστυχώς!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΑποΜηχανηςΦτωχος 02/07/2011 01:29:50

      Οι "συνελεύσεις" ήταν, κατά τη γνώμη μου, οχήματα καθοδήγησης και όχι έκφρασης των Αγανακτισμένων. Με κάτι τέτοια νόμιζε η κάθε Αλ Σαλέχ ότι θα μπορέσουν να ελέγξουν την αντίδραση του κόσμου και γι' αυτό πουσάρισαν αρχικά το κίνημα. Απέτυχαν, ευτυχώς, χάρη στη δική μας ωριμότητα.

    • factorx avatar
      factorx @ ΑποΜηχανηςΦτωχος 02/07/2011 03:52:45

      Περιμένεις εμβριθείς τοποθετήσεις, ή συναίσθημα απο τον κόσμο;

  7. parsifal avatar
    parsifal 02/07/2011 00:41:39

    Οι "αγανακτισμένοι" που "θέλουν να τα αλλάξουν ολα" παραμένουν και τυπικά δέσμιοι της μηχανιστικής "ανάλυσης" σταλινικής τεχνοτροπίας : Κούφιες αναφορές σε "τάξεις" οπως η πανταχού παρούσα εργατική, στην αποβιομηχανισμένη Ελλάδα με 70 % αυτοαπασχολούμενους, τις χιλιάδες "μπουτίκ", τις μυριάδες καφετέριες, καφενεία, ταβερνεία, μπάρ, κλάμπ, τους χιλιάδες απασχολούμενους στην ...βαριά βιομηχανία των υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας, ηλεκτρονικών σκουπιδογκάτζετ και αλλες ...μονάδες οπου δένεται το ατσάλι...
    Μήπως τελικά πρόκειται για εξυπνη απόπειρα "ανανεώσεως" των πεθαμένων αριστερών σχημάτων ?
    Μήπως είδαν κόσμο να μαζεύεται - γιατί εχει αγανακτήσει οντως - και κάνουν οτι εκαμαν οι προκάτοχοί τους στην μεταπολίτευση ? "Ανάλυση", παπάρα, "ζύμωση". "ξεπέρασμα των συστημικών κομμάτων" κλπ ?
    Μήπως κάποιοι ψάχνουν για πελάτες ?
    Αφού μας είπαν για την περικύκλωση της πόλεως απο το χωριό ( ο πρόεδρος αναφερόταν βέβαια στην Κίνα του 30) μένει να μας πούν οτι τα ΜΑΤ είναι μια χάρτινη τίγρη - αλλά βαράει ! - και η εξουσία είναι στην ακρη της κάννης...
    Περαστικά...

  8. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 02/07/2011 00:54:43

    Ο θεμελιώδης νόμος της επανάστασης, που επαληθεύτηκε απ' όλες τις επαναστάσεις και ιδιαίτερα από τις τρεις ρωσικές επαναστάσεις του ΧΧ αιώνα, είναι αυτός: για να γίνει επανάσταση, δεν αρκεί να συνειδητοποιήσουν οι μάζες ότι είναι πια αδύνατο να εξακολουθήσουν να ζουν όπως πριν και να αρχίσουν να απαιτούν μια αλλαγή. Για να γίνει επανάσταση πρέπει αυτή η ίδια η άρχουσα τάξη να μη μπορεί να ζει και να κυβερνά όπως πριν. Μόνο όταν οι κατώτερες τάξεις δεν μπορούν να ανεχθούν το παλιό καθεστώς κι όταν οι ανώτερες τάξεις δεν μπορούν να εξακολουθήσουν το παλιό καθεστώς, τότε μόνο η επανάσταση μπορεί να θριαμβεύσει. Με άλλα λόγια, η επανάσταση δεν μπορεί να γίνει χωρίς μια γ ε ν ι κ ή ε θ ν ι κ ή κ ρ ί σ η (που να αφορά τόσο τους εκμεταλλευτές όσο και τους εκμεταλλευόμενους)

    Β.Ι.Λένιν, Ο εξτρεμισμός

    • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
      Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ Γιάννης Φαίλτωρ 02/07/2011 13:31:48

      Έτσι

      Ειτε ειμαστε δεξιοί είτε αριστεροί, οι επαναστάσεις αποφέρουν πολλά διδάγματα, είτε ήταν εθνικές είτε κοινωνικές.

      Και επειδή πολλοί αδαείς νεοδημοκράτες χλευάζουν (ευτυχώς υπάρχουν και οι γνωρίζοντες) .... να τους ρωτήσω πώς γίνεται ένα αστικό κόμμα να έχει πολιτικό γραφείο, κεντρική επιτροπή. Χμμμ καποιος τα εισήγαγε αυτα!

  9. Y. avatar
    Y. 02/07/2011 01:02:43

    Για το πρώτο
    Μη ξεχνάς ότι η Βουλή ήταν το κεντρικό σημείο αναφοράς των εξελίξεων τον τελευταίο μήνα, άρα η πλατεία και το κέντρο της χώρας η Αθήνα, το κεντρικό σημείο αντιαναφοράς-αντίδρασης
    Το κίνημα είναι πλατύ παντού, και στο κέντρο και στη περιφέρεια, γιατί όλοι έχουν δεχθεί τις πρακτικές επιπτώσεις στους οικογ. τους προϋπολογισμούς. Εκτός Αττικής είναι πιό ολιγάριθμο λόγω αναλογίας, και ίσως λιγότερο εκφραζόμενο δημόσια

  10. ΕΛΛΑΣ avatar
    ΕΛΛΑΣ 02/07/2011 01:03:44

    Ο καπιταλισμός νομοτελειακά έχει ανάγκη από ένα απόθεμα εργαζομένων δίχως απασχόληση. Αυτή ακριβώς η περιοδική απασχόληση δημιουργεί τον εφεδρικό στρατό εργασίας και αναπόφευκτα μια εξαθλίωση περιστασιακή (για τα μεμονωμένα άτομα) και διαρκή (για την εργατική τάξη). Πρόκειται για μια εξαθλίωση δίχως όρια, που μπορεί να φτάσει μέχρι το θάνατο από πείνα. Άλλωστε «η αστυνομία θα αγρυπνά, ώστε (ο εργάτης) να πεθάνει της πείνας μ' ένα τρόπο ήσυχο, καθόλου προσβλητικό για την αστική τάξη».ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ

  11. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 02/07/2011 01:11:54

    Εθνοκεντρισμός και Δημοκρατία δυο κορυφαίες έννοιες...Επιτέλους,οι απαιτήσεις των καιρών ΣΥΝΤΕΛΟΥΝ στη προβολή τους δυναμικά και αποφασιστικά.Εθνοκεντρισμός και Δημοκρατία,έννοιες τόσο παρεξηγημένες.Η πρώτη έχει λοιδωρηθεί και δεχτεί τόνους λάσπη.Η δεύτερη έχει βιαστεί και διαστρεβλωθεί.Από το 1981,ζούμε τη πλήρη νόθευση,ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ και νέκρωση των παραπάνω ιδεωδών από τους ''σοσιαλιστές'' κρατούντες.Όμως,η ιστορία ΕΚΔΙΚΕΙΤΑΙ...Τώρα,σε αυτούς τους,εξαιρετικά,ΧΑΛΕΠΟΥΣ καιρούς,ο εθνοκεντρισμός και η δημοκρατία ξεπροβάλλουν ΑΚΕΡΑΙΑ,ΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ τη πατρίδα σε Αρχές και Αξίες ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΕΣ...Και φυσικά,ο Σαμαράς οφείλει να συνεχίσει τη ΠΟΡΕΙΑ που έχει χαράξει..Η ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ επιμονή του είναι,για τη χώρα,ΚΑΛΟΣ ΟΙΩΝΟΣ......

  12. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 02/07/2011 01:25:06

    Η ανάρτηση θέτει με πολύ εύστοχο και υπεύθυνο τρόπο ένα κεντρικό ζήτημα τακτικής.
    Ακόμη σημαντικότερα από αυτά που αναφέρονται, είναι αυτά που εννοούνται, τα οποία με προσοχή ενστερνίζομαι και ολόψυχα στηρίζω.
    Ιδιαίτερη βαρύτητα αποκτούν τα γραφόμενα, στην περίπτωση που στο σχέδιο βαριάς κακοποίησης των διαμαρτυρόμενων, υπήρξε καλυμμένη συμμετοχή της EUROGENTFOR.

  13. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 02/07/2011 01:30:07

    Ξέχασα να γράψω πως είναι μια έξοχη ανάρτηση αυτή των FactorX-EM.
    Ο Εθνοκεντρικός προσανατολισμός δίνεται από την Ελληνική σημαία και δεν πρέπει να μειωθεί στο ελάχιστο η ένταση και η πυκνότητα της παρουσίας της.

    Θα έλεγα ότι πρέπει να κατεβαίνουμε κάτω με μπλούζες με την ελληνική σημαία και με ραμμένο ένα μικρό Εθνόσημο στο μανικι.

  14. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 02/07/2011 01:30:53

    Καταπληκτική ανάρτηση. Τα θερμά μου συγχαρητήρια!

  15. ενας παλιος γνωριμος avatar
    ενας παλιος γνωριμος 02/07/2011 02:26:35

    Μνημονιακό αξίωμα 1:
    Κερδίζεις, όταν γλυτώνεις 6 δις σε βάθος δεκαετίας και χάνεις 50 δις σε βάθος πενταετίας
    Μνημονιακό αξίωμα 2:
    Κερδίζεις, όταν επεκτείνεις τον εξωθεσμικό οικονομικό έλεγχο της χώρας για οκτώ χρόνια
    Μνημονιακό αξίωμα 3:
    Κερδίζεις, όταν αγοράσεις τα δικά σου τοξικά ομόλογα ξεφορτώνοντας το δανειστή σου παίρνονυας χρεώνοντας την χώρα σου μέ νέο δάνειο..

    Τρία «ζήτω» που θα μειωθεί το δανειακό βάρος κατά 6 δισ., ως το 2023, με αντάλλαγμα το ξεπούλημα 50 δισ. δημόσιας περιουσίας και υποδομών και ένα ακόμη «ζήτω» που αυτά τα 50 δισ. θα εξανεμιστούν ως το 2015 σε τοκοχρεωλύσια. Άλλα τρία «ζήτω» που για τα επόμενα δεκατρία χρόνια (τουλάχιστον) δεν πρόκειται να μας ξεκατσικωθούν η τρόικα και οι «αγορές». Και τρία ακόμη «ζήτω» που θα φορτωθούμε με τα δικά μας τοξικά ομόλογα μέσα στα επόμενα χρόνια, απαλλάσσοντας τις τράπεζες από τα βάρη που τους δημιουργήσαμε εμείς οι τεμπέληδες, απατεώνες και κλέφτες που «είμαστε πνιγμένοι στα σκάτα»(κατα τον άρτι αποφυλακισθέντα Ντομινίκ)
    Και ένα ζήτω για τόν Βαγγέλα, ΠΠ μου ,τόν ποιό άξιο υπουργό οικονομικών παγκοσμίως,μήν σου χαλάσω το χατήρι!!

  16. Θωμάς avatar
    Θωμάς 02/07/2011 02:32:02

    Η εποχή μας καλεί να απαντήσουμε σε δύο διαφορετικές προκλήσεις. Η πρώτη είναι να καθαρίσουμε από την αιμοδιψή συμμορία που απομιζά την πατρίδα (βασική ενδεκάδα Μπατσόκ, αναπληρωματικοί ΝαΔα). Η δεύτερη είναι να αντιμετωπίσουμε την μετατόπιση του καπιταλιστικού ενδιαφέροντος σε νέες αγορές. Η πεμπτουσία του καπιταλισμού είναι η κατανάλωση. Κατανάλωση ίσον πιστωτική επέκταση. Μόνο που όπως φάνηκε τον Αύγουστο του 2007 με την κρίση στην subprime αγορά στεγαστικών δανείων στην Αμερική φτάσαμε στο ταβάνι της δυνατότητας των πολιτών και των κρατών του δυτικού κόσμου για πιστωτική επέκταση. Τώρα είμαστε σε φάση πιστωτικής συρίκνωσης με λίγα λόγια φτώχεια, υψηλά επιτόκια, σκληρή φορολογία, πληθωρισμός.
    Εμείς σήμερα πρέπει να δώσουμε απαντήσεις και στα δυο ζητήματα.
    Μια μικρή παρατήρηση περί πάνω και κάτω πλατείας. Πολλή προσπάθεια βλέπω να γίνεται για να διαχωριστεί η πλατεία. Προσωπικά μιλώντας με πολλούς συμπολίτες μου και πάνω και κάτω (όχι μονιμάδες της πλατείας) έχω δει ανθρώπους με κοινές διαπιστώσεις και αγωνίες. Τώρα σε ότι αφορά τη σημαία, μου αρέσει να βλέπω τις ρίγες σκέφτομαι ελευθερία η θάνατος και ανεβαίνω αλλά δε σκέφτηκα να κατέβω στο σύνταγμα με την γαλανόλευκη γιατί είναι σα να δηλώνεις τα αυτονόητα. Μην το κάνετε θέμα αν όλοι δεν έχουμε μια σημαία στο χέρι.

    • Θωμάς avatar
      Θωμάς @ Θωμάς 02/07/2011 02:40:27

      Μη το ξεχάσω εξαιρετική δημοσίευση, τροφή για σκέψη.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Θωμάς 02/07/2011 10:14:50

      Πρώτον, τα αυτονόητα δεν είναι εδώ και πολύ καιρό πια, καθόλου αυτονόητα. Δεύτερον, οι κάτω σίγουρα έχουν κοινούς προβληματισμούς με εμάς, αλλά έχουν εντελώς διαφορετική προσέγγιση. Τρίτον, οι κάτω ήταν το βασικό σχέδιο, με βάση το οποίο Αλ Σαλέχ, Σκάι, ΔΟΛ κλπ. οργάνωσαν το κίνημα των "αγανακτισμένων". Ο σχεδιασμός τους, όμως, απέτυχε, χάρη σε ευφυείς κινήσεις τις από δω πλευράς.

      Η ελληνική σημαία χρειάζεται, διότι είναι το σύμβολο κάτω από το οποίο ενωνόμαστε. Και χρειάζεται αυτό το σύμβολο, διότι η επίθεση είναι κατά της χώρας. Κατά του λαού μας και του έθνους μας. Συγκεκριμένα, πολύ συγκεκριμένα. Και κατά άλλων λαών επίσης, αλλά αυτό είναι σε επόμενο επίπεδο. Αυτή τη στιγμή αγωνιζόμαστε πρώτα υπέρ της δικής μας χώρας, και μετά και για τις άλλες που είναι στην ίδια μοίρα.

      Είναι λοιπόν απαραίτητο το εθνικο σύμβολο.

      • Θωμάς avatar
        Θωμάς @ Επώνυμος 02/07/2011 14:36:32

        Ηαπό εδώ πλευρά η από εκεί πλευρά, σε λίγο οι πάνω αριστερά οι κάτω πέρα από το συντριβάνι κλπ κλπ. Πρόσθεση χρειαζόμαστε όχι αφαίρεση. Η ιστορία μας δεν είναι μόνο ηρωική, μας διδάσκει και τη ροπή στο διχασμό.
        Στη δεύτερη παράγραφο μαζί σου

  17. Θωμάς avatar
    Θωμάς 02/07/2011 03:06:27

    Και μιας και ξενυχτάω σήμερα επιτρέψτε μου και μια αισιόδοξη-ρομαντική νότα.
    Την τετάρτη το βράδυ μετά από ένα δεκάωρο γλέντι με ασφυξιογόνα και αφού είχα κάνει άπειρες φορές τη διαδρομή πλατεία-υπόγειο του μετρό, γυρνόντας σπίτι στο βαγόνι του συρμού διάβασα αυτόν το στίχο του μεγάλου Ελύτη: «Εμπρός λοιπόν. Από σένα η άνοιξη εξαρτάται. Τάχυνε την αστραπή». Εις οιωνός άριστος.

  18. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 02/07/2011 03:14:01

    FX-ΕΜ, ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΣΕ ΞΕΣΗΚΩΝΕΙ..ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ ΄10 ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ..ΟΛΕΣ ΣΧΕΔΟΝ ΟΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΛΛΩΝ ΦΟΡΕΩΝ...ΒΕΒΑΙΑ Ο ΔΗΜΟΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ...ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ (ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ) ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΕΙ ΕΝΑΣ ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΣ ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ..

  19. danaos avatar
    danaos 02/07/2011 09:02:05

    Περίμενα καιρό μια τέτοια ανάρτηση! Μαζί σας και το ξέρεις Φάκτορα!!!

  20. βαγόνι avatar
    βαγόνι 02/07/2011 09:22:59

    'Ολα αυτά-άν επιτύχουν!- καταλήγουν στο middle class conservative
    revolution της Μάγκυ Θάτσερ ....με μιά διαφορά: τις ετεροχρονισμένες
    λενινιστικές μεθοδολογίες!
    Είναι ωραίο να ζεί κανείς τις αντιφάσεις του και να προσπαθεί να
    παντρέψει τα απάντρευτα...αρκεί να απευθύνεται σε αυτιά που μπορούν
    να ακούσουν και να διακρίνουν ήχους και αποχρώσεις.
    Αλλοιώς: "feed the birds at St Paul's Cathedral" με δύο πέννες, όπως έκανε
    η ηλικιωμένη κυρία στη Μary Poppins..ή σπάστε τα μάρμαρα στο
    Σύνταγμα στην δική μας εκδοχή.
    Η ανόρθωση....εκπεσόντος έθνους δεν έχει να κάνει με πρόχειρες σκέψεις!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ βαγόνι 02/07/2011 10:17:50

      Middle class conservative revolution, ναι, αλλά όχι στην κατεύθυνση που την έσπρωξε η Θάτσερ. Εκεί είχαμε τον θρίαμβο αυτού που ονομάζεται "νεοφιλελευθερισμος" (εγώ το ονομάζο οργανωμένο πλιατσικολόγημα των εθνών και των λαών, που αναζητεί ψευδοϊδεολογικά άλλοθι στο φιλελευθερισμό), ενώ εδώ πολεμούμε για το ακριβώς αντίθετο.

      Ο συντηρητισμός δεν μπορεί να δεχθεί πρακτικές θατσερισμού. Βασικά, αν το καλοσκεφτεί κανείς, οι οικονομικο-κοινωνικές πρακτικές του θατσερισμού αποτελούν ύβρι για τους πραγματικά συντηρητικούς πολίτες.

      • βαγόνι avatar
        βαγόνι @ Επώνυμος 02/07/2011 14:17:46

        Προφανώς,εννοείτε την συντηρητική κουλτούρα στην
        οργάνωση του καθ'ημέραν βίου...σεβαστό,αλλά είναι
        ένα,περίπου,προκαπιταλιστικό έως και...ρομαντικό
        όνειρο!

    • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο Πέλαγος @ βαγόνι 02/07/2011 12:11:25

      Ανόρθωση του Έθνους σημαίνει αυτομάτως ριζική ρήξη με την συγκεκριμένη παγκοσμιοποίηση, την οποία προωθεί η διεθνής ελίτ, ως σύστημα παγκοσμίου ολοκληρωτισμού. Πρόκειται για ένα αναμφισβήτητο στρατηγικό στόχο, οι συνέπειες του οποίου έχουν βαθύτατες προεκτάσεις ΡΙΖΙΚΩΝ ανατροπών σε ΟΛΟΥΣ τους τομείς. Λίαν ορθώς προβάλλουν κατά συνέπεια αυτόν τον κεντρικό άξονα οι αρθρογράφοι.
      Η μεσαία τάξη στην Ελλάδα αποτελεί από αριθμητικής και κοινωνικής πλευράς τον κορμό του έθνους και είναι αυτή, τμήματα της οποίας επάνδρωσαν κατά πλειοψηφία ριζοσπαστικούς φορείς όπως το ΕΑΜ. Εποχές οι οποίες πολώνουν τις δυνατές επιλογές, δεν αφήνουν πολλά περιθώρια για ενδιάμεσες λύσεις και "λιγάκι έγκυος". Φυσικά, επαναπροσδιορισμοί των επιλογών, οι οποίοι στοχεύουν σε ριζικά διαφορετικό ξεπέρασμα των, είναι σκόπιμο να μην διέπονται από τάση χειροτεχνισμού. Πίσω όμως από κάθε επεξεργασμένο πρόγραμμα υπάρχει μια πορεία ζύμωσης, η οποία αφορά τις στοιχειώδεις επιλογές στρατηγικού χαρακτήρος. Και υπό την αυτήν την έννοια, το κείμενο που αναρτήθηκε είναι αναμφιβόλως λειτουργικό, στον κατάλληλο χρόνο.

      • βαγόνι avatar
        βαγόνι @ Μποτίλια στο Πέλαγος 02/07/2011 14:52:27

        Απο τη δεκαετία του '70 είχα ένα φίλο τροτσκιστή που
        του άρεσε να αναγγέλει-κάθε τόσο- την επερχόμενη
        "διεθνιστική" επανάσταση...το story κράτησε κανα-δυό
        δεκαετίες και λίγο μετά το '90 σταμάτησε τελείως.
        'Οταν τον ρώτησα: τι θα γίνει με την επανάσταση; μου
        απάντησε ξερά: .."ξέχασε το, την έκαναν οι άλλοι..."
        Χρόνια αργότερα απεφάνθη : "η δι-εθνιστική επανάσταση
        προυποθέτει την αυτοδιάθεση των εθνών.... στην περίπτωση
        μας, έχουμε "παγκοσμιοποίηση", στυγνή επιβολή του
        πιστωτικού χρήματος διεθνώς...ούτε παραγωγική αστική
        τάξη δεν μπορεί να σταθεί...σ'αυτούς,μάλιστα, θα στοιχίσει
        περισσότερο, γιατί χάνουν εκ των ένδον..."
        Επειδή ο φίλος μου ήταν τίμιος και ακέραιος άνθρωπος, πήρε την
        οικογένεια του και, παρότι προχωρημένος μεσήλιξ, γύρισε στην
        επαρχία του και άρχισε να καλλιεργεί το πατρογονικό του κτήμα,
        επιδιώκοντας να προτείνει αγροτο-βιοτεχνικές και.."αυτοδιαχειριστικές"
        μονάδες στην περιοχή του....τα ιδεολογικά βίτσια ποτέ δεν πεθαίνουν!
        Να μια καλή εναλλακτική: μπορεί να συνενώσει τελείως αντίθετες
        τάσεις στο...."ελευθέρως επιχειρείν"!
        'Αλλωστε, ο Marx έλεγε ότι ο επερχόμενος σοσιαλισμός θα είναι ο
        συνασπισμός των "ελευθέρων παραγωγών" ...και όχι.βεβαίως,
        των δούλων του παγκόσμιου χρηματοπιστωτικού συστήματος.
        'Οχι, όμως, να χτυπιόμαστε με τους "μπάτσους", αυθεντικά λαικά
        παιδιά που έλεγε ο Pasolini....το στύλ Τσίπρα,Κανέλλη κλπ,που
        απλώνεται αριστερά-δεξιά, μου είναι βαθύτατα απεχθές!

        • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
          Μποτίλια στο Πέλαγος @ βαγόνι 02/07/2011 15:08:01

          Κατ' αρχήν εύγε για τα σχόλιο, διότι περιέχει εν σπέρματι ιδέες μιας σωτήριας προοπτικής για την Ελλάδα με άξονα την αποκέντρωση.
          Τώρα, εκτός από αυτούς που χτυπιώνται καθ' έξιν με αυτές, που ενώ όφειλαν να είναι δυνάμεις της τάξεως κατάντησαν δυνάμεις κακοποίησης ειρηνικώς διαμαρτυρομένων, είναι και κάτι συνταξιούχοι και γυναικόπαιδα, που τους σπάσανε τα κεφάλια και τους ποτίσανε καρκίνο. Ο τρόπος αντιπαραθέσεως αγαπητέ/ή επιλέγεται από αυτούς που κρατάνε και το μαχαίρι και το πεπόνι. Δεν υπάρχει δίκαιο φυσικό ή νομικό, που να μην αναγνωρίζει το δικαίωμα της αυτοάμυνας - και από τρίτους - έναντι αξιόποινων πράξεων και πρακτικών, όταν απειλείται άμεσα η ατομική ακεραιότητα του θύματος.

          • βαγόνι avatar
            βαγόνι @ Μποτίλια στο Πέλαγος 02/07/2011 18:33:38

            Οι αστυνομικές υπερβολές στο Σύνταγμα ήταν
            απαράδεκτες.
            Το θέμα μου,όμως, στό σχόλιο,αναφερόταν στην γενικευμένη
            τάση μονοδιάστατου καταγγελτικού λόγου, χωρίς ίχνος
            σκέψης και έστω κάποιας στοιχειώδους αντιπρότασης.
            Το κακό παράγινε! Πρόσωπα καλοβολεμένα, σ' ένα σαθρό
            σύστημα-με τη μιά ή την άλλη ιδιότητα-,αναπτύσσουν
            μια κατεδαφιστική ρητορική κι' όπου πάει.... εδώ,υπάρχει
            χοντρό πρόβλημα!

          • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
            Μποτίλια στο Πέλαγος @ βαγόνι 02/07/2011 18:56:06

            Κατ' αρχάς δεν πρόκειται περί υπερβολών, αλλά για ΒΑΡΥΤΑΤΑ ΑΞΙΟΠΟΙΝΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΔΙΑΠΡΑΧΘΕΙΣΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟΝ ΜΕΡΟΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΑΘΩΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΠΟ ΕΠΙΘΕΤΙΣΤΕΣ ΕΝΣΤΟΛΟΥΣ ΜΑΣΚΟΦΟΡΟΥΣ ΤΗΝ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΠΡΟΣ ΣΤΙΓΜΗΝ ΑΔΥΝΑΤΟΥΜΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ.
            Εάν έναντι της κριτικής, η οποία ασκείται, έχεις συγκεκριμένες αντιρρήσεις, μπορείς να τις καταθέσεις με συγκεκριμένο τρόπο. Η αφοριστική απόρριψη στην βάση "κατεδαφιστικής ρητορικής" και "βολεμένων" δεν τεκμηριώνει τίποτε.
            Τα προβλήματα - και δη τα χοντρά - για να εντοπίζονται ως τέτοια, προϋποθέτουν συγκεκριμένη εκφώνηση και κατάστρωση. Στην αντίθετη περίπτωση αποτελούν "προβλήματα" ιδιωτικής φύσεως.
            Δεν μπορώ όμως παρά να συμφωνήσω μαζί σου, ότι τα προβλήματα απαιτούν επεξεργασμένη, υπεύθυνη και τεκμηριωμένη αντιμετώπιση. Αυτό όμως δεν σημαίνει, ότι η εκδήλωση της λαϊκής οργής, μετά από όσα γίνονται, είναι αυθαίρετη, αδικαιολόγητη ή επικίνδυνη. ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΑΠΕΙΡΩΣ ΑΡΝΗΤΙΚΟΤΕΡΗ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΑΠΟΔΟΧΗ, Η ΑΔΡΑΝΕΙΑ, Η ΕΚΦΡΑΣΗ ΘΟΛΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΟΣ ΚΑΙ Η "ΦΩΤΙΣΜΕΝΗ" ΑΠΟΣΤΑΣΙΩΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ.
            Αυτό βεβαίως δεν μας απαλάσσει από το χρέος μας, να αναδειχθεί το αυθόρμητο σε κίνημα με συγκεκριμένη συνειδησιακή και οργανωτική προοπτική και υπεύθυνα δομημένη πολιτική στόχευση.
            Στον ξυπόλυτο δεν κόβουμε τα πόδια, αλλά φροντίζουμε να αποκτήσει υποδήματα.

  21. A.M. avatar
    A.M. 02/07/2011 09:57:40

    Συμφωνώ με τα τα όσα γράφει ο parsifal παραπάνω.

    Σε ποιούς αγανακτισμένους αναφέρεται ο αρθρογράφος;
    Στους νεοταξίτες της κάτω πλατείας
    ή στους εθνοκεντριστές της πάνω;
    Σε αυτούς που κρατάνε περήφανα τις Ελληνικές σημαίες
    ή σε αυτούς που βρίζουν όποιον κρατάει Ελληνική σημαία;

    Γιατί αυτοί μεταξύ τους ουδεμία σχέση έχουν!
    Και αφού δεν έχουν ουδεμία σχέση μεταξύ τους - εκτός απ την επιθυμία των μεν για εξαφάνιση των δέ - δεν γίνεται να έχουν και κοινούς στόχους.

    Άρα είναι αγανακτισμένοι για εντελώς ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΎΣ ΛΟΓΟΥΣ!

    Οι μέν νεοταξίτες είναι αγανακτισμένοι π.χ. για την καταπίεση των λαθρομεταναστών
    ενώ οι λοιποί εθνοκεντριστές - μεταξύ αυτώ και εγώ - είμαστε αγανακτισμένοι με την λαθρομετανατευση.

    Τι επιδιώκουν οι νεοταξίτες;
    Ουσιαστικά κατάργηση κάθε έννοιας κράτους, πατρίδας, θρησκείας, φυλής κ.ο.κ. δηλ. όλα ίσιωμα για να περάσει ανεμπόδιστα η Νέα Τάξη!
    «Ευθείας ποιείτε τας τρίβους της Νέας Τάξης» ένα πράγμα.

    Προφανώς όλοι εμείς οι υπόλοιποι Έλληνες επιδιώκουμε ΑΚΡΙΒΏΣ τα αντίθετα!

    Και το πιο ουσιώδες απ όλα:
    Ρωτήστε 100 απ τους «αγανακτισμένους» να σας απαντήσουν στο γιατί είναι αγανακτισμένοι και ΤΙ ΑΝ συνέβαινε θα έπαυαν να είναι αγανακτισμένοι.
    Το πιθανότερο είναι να πάρετε 100 εντελώς διαφορετικές απαντήσεις.

    Κάποιος δημόσιος υπάλληλος μπορεί να είναι αγανακτισμένος επειδή απ τις 2.000€ /μήνα τους έκοψαν τα 150€ ενώ κάποιος άλλος μπορεί να είναι αγανακτισμένος επειδή με τα 400€ και αν που παίρνει για part time εργασία στο σούπερ μάρκετ δεν μπορεί να ζήσει.
    Κάποιος μπορεί να είναι αγανακτισμένος επειδή του έκοψαν την μονιμότητα ενώ κάποιος άλλος επειδή είναι άνεργος και δεν βρίσκει δουλειά.

    Το ζητούμενο - κατά την γνώμη μου πάντα - δεν είναι «να τα αλλάξουμε όλα».

    Το ζητούμενο είναι ΝΑ ΑΛΛΆΞΟΥΜΕ ΕΜΕΊΣ ΌΛΟΙ ως λαός!

    Αν δεν αλλάξουμε μυαλά και νοοτροπία και δεν σταματήσουμε να είμαστε παρτάκηδες του κερατά αδιαφορώντας εντελώς για τον συνανθρωπό μας, για την κοινωνία, για το δίκαιο, για τον κάθε διπλανό μας η κάθε μας «αγανάκτηση» θα είναι μια ιδιοτελής αγανάκτηση που θα αποβλέπει στο βόλεμα της πάρτης μας αποκλειστικά και μόνον!

    Κατηγορούμε τις κυβερνήσεις των τελευταίων 30 και βάλε χρόνων ξεχνώντας ότι ΕΜΕΙΣ ΕΚΛΕΞΑΜΕ αυτές τις κυβερνήσεις!

    Είμαστε αγανακτισμένοι με την κυβέρνηση την τωρινή, την χτεσινή, την αυριανή κ.ο.κ. αλλά η εκάστοτε κυβέρνηση δεν είναι τίποτε άλλο παρά ο ΚΑΘΡΈΦΤΗΣ της πλειοψηφίας των Ελλήνων.

    Είμαστε αγανακτισμένοι με την δικαιοσύνη αλλά σε έναν λαό που οι σχέσεις μεταξύ των πολιτών κυριαρχούνται απ το άδικο και τον αυταρχισμό περιμένετε .. δικαιοσύνη;
    Πώς γίνεται για παράδειγμα ως λαός να δεχόμαστε ένας δημόσιος υπάλληλος που έχει τα ίδια τυπικά και ουσιαστικά προσόντα με έναν ιδιωτικό υπάλληλο να αμοίβεται το διπλάσιο ή και το τριπλάσιο (συνυπολογίζοντας και τις επιπλεόν παροχές) απ τον εργαζόμενο στον ιδιωτικό τομέα;
    Είναι αυτό δίκαιο;
    Προφανώς όχι!
    Άρα ως λαός έχουμε ΑΠΟΔΕΧΤΕΊ το άδικο ως δίκαιο!
    Και μετά περιμένουμε .. δίκαιη δικαιοσύνη!

    Είμαστε αγανακτισμένοι με την διαφθορά αλλά εμείς είμαστε που θα χώσουμε τα φακελλάκι στον γιατρό για να πάρουμε την προτεραιότητα απ τον άλλον που δεν έχει να δώσει το φακελλάκι ή που έχει να δώσει λιγότερα.
    Για να υπάρξει κάποιος που λαδώνεται υπάρχει και κάποιος που τον ΛΑΔΏΝΕΙ!
    Αν δεν υπάρξει αυτός που λαδώνει τότε εξαφανίζεται και αυτός που λαδώνεται!!!
    Και αυτός που λαδώνει είναι ο «αγανακτισμένος» και «αδικημένος» λαός.

    Το ξαναγράφω:
    Ας αγανακτήσουμε όσο θέλουμε, δίκαια ή άδικα.
    Αν δεν αλλάξουμε νοοτροπία και μυαλά και δεν γίνει κοινή μας συνείδηση ότι ΔΕΝ μπορούμε να ζούμε σε βάρος του κάθε άλλου συνανθρώπου/συμπολίτη/συμπατριώτη μας ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΆΞΕΙ!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ A.M. 02/07/2011 10:21:50

      Δεν δέχομαι στην παρούσα φάση το "εμείς φταίμε" ως σύνθημα. Όχι ότι δεν φταίμε για πολλά, αλλά αυτή την ώρα έχουμε ένα οργανωμένο σχέδιο μόνιμης οικονομικής κατοχής στη χώρα και, ίσως, εξαφάνισής μας ως λαού και ως έθνους με τη συγκεκριμένη ελληνική ιδιοπροσωπεία. Να καταστούμε, δηλαδή, μέρος του παγκόσμιου χυλού, πειθήνια ανθρωπάκια της παγκόσμιας διακυβέρνησης.

      Άρα, δεν φταίμει κυρίως εμείς για αυτό που ζούμε, φταίνε αυτοί που σχεδιάζουν την παγκόσμια διακυβέρνηση. Και, ναι, αναμφίβολα, για να τους αντιμετωπίσουμε, πρέπει να γίνουμε καλύτεροι και να αποβάλουμε κάποια ελαττώματά μας. Όμως αυτό είναι το μέσο, δεν είναι ο σκοπός, σε αυτή τη φάση. Σκοπός θα γίνει, όταν θα τελειώσει, νικηφόρα για εμάς, ο πόλεμος με τη Νέα Τάξη.

      • A.M. avatar
        A.M. @ Επώνυμος 02/07/2011 10:44:36

        Δεν έγραψα ότι «εμείς φταίμε» αλλά ότι «αν δεν αλλάξουμε εμείς ως λαός τίποτε δεν θα αλλάξει».

        Αυτό αφορά εμάς ως Έλληνες και την πατρίδα μας την Ελλάδα.
        «Εσωτερικό μας ζήτημα» ας το ονομάσω.

        Συμφωνώ - και το έγραψα - στα όσα περί Νέας Τάξης που γράφεις.

        Σκέψου όμως ότι μόλις πρίν 2 χρόνια το 43,92% !!!! των Ελλήνων ψήφισαν ... ΓΑΠ!!!
        Εν επιγνώσει τους ότι ο ΓΑΠ είναι αμερικανάκι, είναι νεοταξίτης, εξυπηρετεί τα σχέδια των παγκοσμιοποιητών.

        Τι λές;
        Υπάρχει περίπτωση - με δεδομένα τα παραπάνω εκλογικά αποτελέσματα - να τελειώσει νικηφόρα η αντιπαράθεση των Ελλήνων με την Νέα Τάξη αν δεν αλλάξουμε μυαλά και νοοτροπία;
        Πώς να γίνει αυτό;
        Ψηφίζοντας ουσιαστικά Νέα Τάξη, παγκοσμιοποίηση, ΠΑΣΟΚ, ΓΑΠ;
        Το ότι τόσο μεγάλο ποσοστό ψήφισε τον νεοταξίτη ΓΑΠ δείχνει ακόμη εντονώτερα την ανάγκη αλλαγής μυαλού και νοοτροπίας των Ελλήνων.
        Γιατί το να ψηφίζεις ΓΑΠ σημαίνει και ότι το μυαλό σου και η αντίληψή σου για τα πράγματα είναι ... ΓΑΠ!
        Και αυτό είναι πράγματι θλιβερό κατάντημα για τους Έλληνες.
        Κοινώς.. βράσε όρυζα! αν δεν αλλάξουν οι Έλληνες μυαλά.

  22. Y. avatar
    Y. 02/07/2011 10:10:10

    Έχω παρευρεθεί τα δύο τελευταία Σαβ/Κυρ Σύνταγμα, και μεσοβδόμαδα Θεσσαλονίκη
    Και στα δύο. Οι ομιλητές βγαίνουν με κλήρωση και έχουν 1,5 λεπτό να μιλήσουν. Δεν απολκείει κανείς κανένα, να δηλώσει ότι θέλει να μιλήσει, και να μη μιλήσει είτε “...Εθνοκεντρικά...”, ή “...διεθνιστικά και παγκοσμιοποιητικά...”. Κατά κανόνα, μιλούν όσοι δήλωσαν.
    Σύνταγμα, κάτω πλατεία. Καλή οργάνωση, θεματικές πρωτοβουλίες, συμμετοχή από κόσμο που είναι πραγματικά προβληματισμένος, 30άρηδες, 40άρηδες, 50άρηδες, και μεγαλύτεροι, μπαμπάς-μαμά με πιτσιρίκια, και φυσικά 20-30 η πιο εμφανής ηλικιακή ομάδα. Μέσα σε όλους αυτούς, φυσικό είναι να υπάρχουν και “σταγωνίδια” της από κει μεριάς (το σουβλάκι 4 ευρά)
    Σύνταγμα, πάνω. Πιό ηχηρά δυναμικοί, πιό κομάντα, και εμφανή τα “σταγωνίδια” της από ‘δώ μεριάς
    Η άποψή μου, να βρεθεί τρόπος σύζευξης της πάνω και κάτω, ώστε η ολότητα να είναι πιο εμφανής. Ο εχθρός και τα ζητούμενα είναι 90% κοινά
    Λευκό Πύργος. Ψιλομπαχαλοποιημένη και χύμα κατάσταση, ειδικά αυτή τη βδομάδα. Χρειάζονται ανασυγκρότηση (το σουβλάκι, 2 ευρά)

  23. factorx avatar
    factorx 02/07/2011 11:07:08

    @Α.Μ.

    Νομίζω ότι δεν έχεις πάρει χαμπάρι ούτε τι λέει το κείμενο, ούτε τι είναι οι "ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ"

    • A.M. avatar
      A.M. @ factorx 02/07/2011 17:07:38

      @factorx έγραψε:
      «Νομίζω...»

      Σωστά το έγραψες.
      Νομίζεις.

      Ενημερωτικά ....
      Πάντα διαβάζω με πολύ προσοχή και στο κατά κεραίαν τις απόψεις των συνομιλητών ή αρθρογράφων και αν δεν έχω καταλάβει ΚΑΛΆ δεν αντιπαρατίθεμαι.

      Και αν εσύ γνωρίζεις απάντησέ μου:

      Πώς θα αλλάξει η Ελλάδα, πως «θα αλλάξουν όλα» στην Ελλάδα αν δεν αλλάξουν οι Έλληνες;

      Η Ελλάδα είναι οι Έλληνες!
      η Ελλάδα είμαστε ΕΜΕΊΣ!

      Αν η Ελλάδα δεν πάει καλά αυτό πολύ απλά σημαίνει ότι εμείς ΔΕΝ πάμε καλά σαν λαός!

      Αν λοιπόν είμαστε αγανακτισμένοι με τα όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα αυτό πρακτικά σημαίνει πως είμαστε αγανακτισμένοι με τον εαυτό μας και ΔΕΝ ΤΟΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ!
      Και προσπαθούμε να αλλάξουμε την Ελλάδα μένοντας όμως εμείς όπως είμαστε, ίδιοι και απαράλλαχτοι!
      Είναι αυτό δυνατόν;;!!

      Αυτό είναι σχιζοφρένεια!

      Αυτά έβλεπε ο αείμνηστος Κωνσταντίνος Καραμανλής και είχε πεί στα τελευταία του την γνωστή φράση «η Ελλάδα είναι ένα απέραντο φρενοκομείο!»

      Και ευτυχώς που ο άνθρωπος έφυγε και δεν βίωσε το μαρτύριο του να ζήσει μια Ελλάδα σαν την σημερινή γιατί σίγουρα θάχε κάνει χαρακίρι.

      Καμμία οργάνωση και κανένα σχέδιο δεν θα πετύχει τίποτε απολύτως αν δεν αλλάξουμε νοοτροπία ως λαός!

      Και αν αύριο οι σημερινοί αγανακτισμένοι γίνουν κυβέρνηση - κάποιοι θα γίνουν - και αυτοί μια «κυβέρνηση πασοκ» θα είναι.

      Θα βολεύουν τους δικούς τους, θα εξαγοράζουν τον τύπο, θα κλέβουν το δημόσιο χρήμα, θα παραβιάζουν δημοκρατικά και συνταγματικά κατοχυρωμένα δικαιώματα για να παραμένουν κυβέρνηση κ.ο.κ.

      Το θέμα είναι θέμα αξιών της κοινωνίας μας και όχι θέμα οικονομικό ή αλλαγής πολιτικής και αλλαγής κυβέρνησης.

      Και η κοινωνίας μας ΔΕΝ έχει αξίες άλλες πέραν του προσωπικού και στενά συγγενικού βολέματος.

      Και εάν αυτό δεν το βλέπουμε τότε έχουμε σοβαρό πρόβλημα αυτογνωσίας σαν λαός.

  24. ενας παλιος γνωριμος avatar
    ενας παλιος γνωριμος 02/07/2011 11:46:36

    Σιγά ρε Ρομπέν τών Φτωχών!! ..Θά σκισεις κάνα καλσόν στό Δάσος της πλατείας...

  25. Asterix avatar
    Asterix 02/07/2011 11:49:13

    Αφήνω τα ζητήματα στρατηγικής που βάζουν οι αρθρογράφοι, δεδομένου ότι είμαι τελείως σκράπας σε τέτοια θέματα. Ξέρω ακροθιγώς όμως ότι τα Social media είναι επικίνδυνα. Κυκλοφορούν πολλοί ασφαλίτες με γνώσεις και πολύ καλή προκάλυψη. Στο Twitter που το χρησιμοποιώ πολύ, εμφανίζονται accounts με 0 ή με 2 tweets που κάνουν φόλο μια συγκεκριμένη 200άδα χρηστών. Είναι οι χρήστες που δουλεύουν πολύ τα hashtags #syntagma, #25mgr #greekrevolution κ.λπ.

    ΠΡΟΤΕΙΝΩ οι φίλοι του ANTINEWS να εγγραφούμε μαζικά στο TWITTER, και και υπογράφουμε τις παρεμβάσεις και τα comments με το twitter account μας. Εγώ π.χ. είμαι ο @Abadistas. Μπορείτε να με βρείτε τσατ-πατ στο https://twitter.com/#!/abadistas

    Τι κερδίζουμε από αυτό;

  26. Asterix avatar
    Asterix 02/07/2011 11:55:04

    Sorry πάτησα λάθος και δημοσιεύθηκε.

    Συνεχίζω: Τι κερδίζουμε από αυτό;
    Κερδίζουμε ένα στοιχειώδες account verification, έτσι ώστε όταν διαβάζω ένα tweet από τον @factorx (λεμε τώρα), που λέει "Προσοχή, πέφτουν χημικά στην Φιλελλήνων" να ξέρω ότι λέει αλήθεια και δεν με παραπλανεί. Αυτό έγινε κατ' επανάληψη το μαύρο διήμερο.
    Οι παλιοί χρήστες του twitter κάνουν φόλο συγκεκριμένα άτομα που στο διάβα του χρόνου τους έχουν κάνει "verify" ούτως ειπείν.

    Αυτά, και παρακαλώ όσοι έχουν καλύτερη σχέση με το αντικείμενο, να γράψουν κάτι πιο ολοκληρωμένο.

    Τα Social media είναι καλό εργαλείο αλλά... προσοχή στους χαφιέδες.

  27. αν.βορινος avatar
    αν.βορινος 02/07/2011 12:05:23

    Αληθεια τι και πως οριζεται η μεσαια ταξη? απο την οποια τοσα πολλα προσδοκωνται.

    • @Abadistas (τέως Asterix) avatar
      @Abadistas (τέως Asterix) @ αν.βορινος 02/07/2011 12:26:37

      Δεν μπορείς να τον πεις "τάξη". Μόνο μεσαίο "χώρο" μπορούμε να το πούμε. Και, νομίζω ότι ο ορισμός εξαρτάται από τις εκάστοτε οικονομικές κυρίως συνθήκες. Πολιτικά, νομίζω ότι δεν υπάρχει μεσαίος χώρος. Οικονομικά όμως, εγώ τον ορίζω σαν τον χώρο των φιλότιμων και προκομμένων εργαζομένων, με ή άνευ πτυχίο και καλή ειδίκευση, που με θυσίες, αποταμιεύσεις, κληρονομιές κ.λπ. κατάφεραν να δικαιούνται μια ζωή κομμάτι καλύτερη από την αμιγώς εργατική τάξη. Πρόκειται για τον χώρο επί του οποίου ασκείται η σφοδρότερη επιδρομή της εφορίας. Ταυτόχρονα, πρόκειται για τον χώρο που έχει και την μεγαλύτερη επαγγελματική και επιχειρηματική κινητικότητα.

      Πάντως, ο μεσαίος χώρος δεν έχει ενιαία πολιτική αντίληψη. Τώρα πια στο μεγαλύτερο ποσοστό τους είναι με τον Αντώνη. Σε βαθμό ταλιμπάν. Όμως παλιότερα στήριξε πασόκ με νύχια και με δόντια. Δεν ήταν οι ίδιοι άνθρωποι. Όμως ήταν ο ίδιος χώρος.


      Είναι μεγάλο θέμα. Δεν ξέρω από που να αρχίσω και που να τελειώσω.

    • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο Πέλαγος @ αν.βορινος 02/07/2011 12:36:35

      Η μεσαία τάξις δεν ορίζεται - καθότι πρόκειται για σύνθετο δεδομένο - αλλά μόνο προσδιορίζεται δια της κοινωνικής αναλύσεως. Αυτό δεν συνεπάγεται, ότι για να λάβει χώρα χρήση του συγκεκριμένου όρου στα πλαίσια θεμελιωδών πολιτικών στοχεύσεων, προϋποτίθεται οπωσδήποτε ο συγκεκριμένος, αναλυτικός προσδιορισμός του όρου. Όταν μεταβαίνουμε από τον εντοπισμό της ύπαρξης ενός κοινωνικού φαινομένου στον πολιτικό προσδιορισμό του, παρεμβαίνουμε στην δόμησή του σε συνειδησιακό επίπεδο, με συνέπεια την μεταβολή του. Καθότι, όπως εύστοχα έχει υπογραμμιστεί, υπάρχει "η τάξις καθ' εαυτήν" και "η τάξης για τον εαυτό της".
      Προϋπόθεσις της μετατροπής μιας τάξεως από καθ' εαυτήν σε τάξη με πολιτική συνείδηση είναι η κατανόηση της αναλόγου αναγκαιότητος. Ως εκ τούτου προηγείται της διαδικασίας δομημένου αυτοπροσδιορισμού η διαδικασία της ζυμώσεως αυτής της αναγκαιότητος, με αποτέλεσμα η χρήση του όρου στην συγκεκριμένη φάση να εισέρχεται σε δυναμική διαμορφώσεως, κατ' αρχήν με ερωτήματα του τύπου που ευλόγως θέσατε.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Μποτίλια στο Πέλαγος 02/07/2011 13:34:33

        +1000 Μποτίλια

  28. το καρβουνο, διαμαντι! avatar
    το καρβουνο, διαμαντι! 02/07/2011 12:10:39

    Η μνήμη είναι κάρβουνο
    που γίνεται διαμάντι.

    Αλοι σ΄ αυτούς που θάβονται
    που σβήνουν στο καμίνι

    Αλοι που ζούνε τη φωτιά
    του κάρβουνου την πύρα.

    Για να ‘ρθουνε πυρπολητές,
    αμνήμονες κι η μοίρα,
    να θάψουνε το κάρβουνο,
    να θάψουνε τη μνήμη.
    Να ρθουν καιροί και ασπάλακες,
    να αρπάξουν το διαμάντι!

  29. @Abadistas (τέως Asterix) avatar
    @Abadistas (τέως Asterix) 02/07/2011 12:18:33

    Και να συμπληρώσω ότι μου αρέσει πάρα πολύ η στάση του Antinews για τις κινητοποιήσεις.

    Είμαι εκεί από τη δεύτερη μέρα (την πρώτη δεν πήγα γιατί φοβήθηκα ότι θα γίνει σφαγή) και από τότε έτυχε να πάω μόνον όσες φορές έπεσαν χημικά. Είμαι γκαντέμης αλλά και τυχερός κατά μια άλλη ερμηνεία.

    Είδα πάνω στα επεισόδια την ανθρώπινη αξιοπρέπεια να κατισχύει της καταστολής. Είδα νέους ιερωμένους με τις παπαδιες και τα παιδιά τους, είδα φίλους από το πολυτεχνείο με τις κοιλίτσες τους και τα παιδιάκια τους. Είδα νέα παιδιά με πολύ πάθος και πολλές απόψεις. Στα πηγαδάκια είδα ευγένεια, σεβασμό και ανεκτικότητα στην αντίθετη άποψη.
    Κοντολογίς, είδα ανθρώπους που θέλουν κάπου να κατα
    λήξει όλη αυτή η ιστορία. Θυμήθηκα το ρητό του Edison: Hell, there are no rules here - we're trying to accomplish something.

    Αλλα είδα και ότι όλος αυτός ο κόσμος αισθάνεται πολιτικά άστεγος. Ότι δεν καλύπτονται από κανέναν. Όλα τα κόμματα περιμένουν να κουραστούμε και να γυρίσουμε στο μαντρί. Φοβάμαι ότι τζάμπα περιμένουν. (δεν θέλω να αναφερθώ στην περίπτωση "Τσίπρας" γιατί θα μου ανέβει η πίεση)

    Αυτός ο κόσμος ριζοσπαστικοποιήθηκε πια. Δεν ξαναμαζεύεται στο σπίτι του. Θα βγαίνει και θα ματαβγαίνει κάθε φορά που κάτι του μυρίζει, που κάτι δεν πάει καλά. Και με τον καιρό, όπως υπονοεί και το άρθρο, θα αποκτήσει και λεπτομερέστερη πολιτική / οικονομική ατζέντα. Ήδη τα πρώτα σημάδια συνεννόησης έχουν φανεί.

  30. zame avatar
    zame 02/07/2011 12:28:48

    EΛΛΑΣ 1:03 αληθεια δεν καταλαβα τι θελεις να πεις. με το βαθυ κοκκινο σχολιο.
    ΝΟΜΟΤΕΛΙΑΚΑ οπως λες εχει ΕΤΣΙ & ΑΛΛΙΩΣ & προφανως μη αναστρεψιμα.. ΥΠΕΡ-ΠΛΗΘΩΡΑ προσφορων από απόθεμα εργαζομένων δίχως απασχόληση εναν εφεδρικό στρατό εργασίας και αναπόφευκτα μια εξαθλίωση ..κλπ.
    ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ομως ΛΟΙΠΟΥΝ απο αυτους που ειτε απο επιλογη ειτε απο αναγκη ανήκουν σε αυτην την κατηγορια του -εφεδρικου στρατου εργαζομένων-
    Θεωρώ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ τους να ΑΞΙΩΣΟΥΝ εναλλακτικές ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ..& οχι να περιμένουν απο τον εκαστοτε "εργοδοτη" να κανει τι ?
    ειδικα στην σημερινη εποχη της ΕΤΑΙΡΙΟΚΡΑΤΙΑΣ που ζουμε να ζητηθει η ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ.. ΕΠΑΥΞΑΝΟΜΕΝΗ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ολων αυτων των "ΔΙΕΘΝΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ" που ΝΑΙ μεν γινονται κατανοητοι οι ευνοητοι λογοι μειωσης του ανθρωπινου εργατικου δυναμικου..απο την μια..αλλα πο την αλλη ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΣΤΙΑΣΟΥΜΕ ΤΙ ΠΡΟΣΤΑΖΕΙ Η ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ απεναντι στον ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ της ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΑΓΟΡΑΣ..πχ. οπως δημιουργείται ο ΦΟΡΟΣ του ΑΝΘΡΑΚΑ..καπως ετσι να ΑΠΑΙΤΗΤΕ & ο φορος πχ. ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ..που να θεμελιωνει μια στοιχειωδη αξιοπρεπη ΔΩΡΕΑΝ διαβιωση των "εφεδρικων στρατων". η θα μπορουσαν να ΑΝΤΑΛΑΞΟΥΝ κοινωνικες εργασιες με αλλες παροχες...ΣΕ καθε περιπτωση ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ δεν διανοείται το οποίο "εγκλημα" & κατα της κοινωνιας ..προς επιβιωση.
    ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
    -ποιοτικης διαβιωσης-
    αυτων που δεν θα εχουν μεν ελευθερο προσωπικο χρονο & με πολυ αγχος δε.. & σε αυτους που θα διαβιουν διχως το ΑΓΧΟΣ..

  31. factorx avatar
    factorx 02/07/2011 12:49:11

    Οι σχεδιασμοί του συστήματος εξουσίας δεν βγαίνουν πάντα. Πέρυσι κατάφεραν να διαλύσουν ένα κίνημα αμφισβήτησης στο ξεκίνημά του με την τραγωδία της Μαρφίν. Εφέτος η κοινωνία έχει περάσει στο επόμενο στάδιο. Μπορεί το πλήθος να μην γυρίσει στο Σύνταγμα, να μείνουν στην πλατεία μόνο οι νεαροί με τις βερμούδες και την εναλλακτική αμφίεση. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η αμφισβήτηση θα σταματήσει. Αντιθέτως η γενικευμένη καταστολή προκάλεσε αποτροπιασμό στο σύνολο της κοινωνίας και προσέδωσε στο ΠΑΣΟΚ χαρακτηριστικά «εξουσιαστικού καθεστώτος». Κάπως έτσι συμβαίνει πάντα όταν ένα σύστημα εξαντλεί τα ιδεολογικά μέσα επιβολής καταφεύγει στην ωμή, απροκάλυπτη και γενικευμένη καταστολή. Η ιστορία όμως διδάσκει ότι πότε αυτά τα μέσα δεν αποδείχθηκαν επαρκή.
    Ακόμη κι αν δεν γυρίσουν στην πλατεία «οι Αγανακτισμένοι», από τον Σεπτέμβριο θα βρουν άλλους τρόπους να εκφράσουν την διαμαρτυρία τους. Από το να μην πληρώσουν τους άδικους φόρους μέχρι να αποδοκιμάζουν σε κάθε ευκαιρία το πολιτικό σύστημα.

    Η εκτεταμένη αμφισβήτηση στερεί τις προυποθέσεις της κοινωνικής συναίνεσης και καταδικάζει το όποιο Μεσοπρόθεσμο ή Μνημόνιο να αποτύχει. Μέχρι τώρα η μόνη διέξοδος του συστήματος για να πετύχει μία στοιχειώδη συμφωνία των κοινωνικών παραγόντων γύρω από μία προσπάθεια διάσωσης της χώρας ήταν οι εκλογές ως συμμετοχική διαδικασία. Με την άρνηση του συστήματος ΠΑΣΟΚ να αφήσει τις καρέκλες εξουσίας σε μερικούς μήνες μπορεί ακόμη και οι εκλογές να μην είναι πλέον αρκετές και να δούμε εφιαλτικά σενάρια…

    (Σπ. Γκουζάνης στο Πρώτο Θέμα)

  32. Orestios avatar
    Orestios 02/07/2011 13:03:21

    Όλα εξελίσσονται όπως πρέπει.
    Ο Σοσιαλισμός θα συναντήσει την μοίρα του για μια ακόμη φορά.

  33. @Abadistas (τέως Asterix) avatar
    @Abadistas (τέως Asterix) 02/07/2011 13:08:14

    Επιπλέον, καλά θα κάνουν να μας διαβάζουν.
    Εδώ, από το 2009 τους λέγαμε ότι όπου νάναι έρχεται η οργή. Προετοιμάζεται.

    Πέσαμε 100% μέσα.

    Τώρα τους λέμε ότι η οργή θα οργανωθεί. Αν όχι στις λεπτές πολιτικές λεπτομέρειες κ.λπ., στα πλέον βασικά όμως να το θεωρούν σίγουρο. Άρνηση καταβολής φόρου, μη καταβολή δόσεων δανείου σπιτιού, αποφυγή έκδοσης αποδείξεων, παραοικονομία επιπέδου 1960 κ.λπ.

    • Θωμάς avatar
      Θωμάς @ @Abadistas (τέως Asterix) 02/07/2011 14:03:00

      Αγαπητέ οι συνθήκες είναι πολεμικές. Ο εχθρός έχει χιλιάδες μυαλά στη δούλεψη του για να είναι ένα βήμα μπροστά. Όπου έχει πάει το ΔΝΤ οι φορολογικοί μηχανισμοί είσπραξης του κάθε κράτους μεταφέρανε το ταμείο στις εταιρίες κοινής ωφέλειας. Αν θες μη πληρώνεις τους φόρους όπως ακούω πολλούς να κομπάζουν στις παρέες και να συμπληρώνουν, σιγά θα μας βάλουν όλους μέσα;
      Έλα όμως και πες μου τι θα κάνεις άμα σου έρχεται η Δεη κανένα πεντακοσάρικο και το νερό κανα διακοσάρι. Τι θα κάνεις δε θα πληρώσεις; Θα ζεις το 2011 χωρίς ρεύμα και νερό; Θα το κάνεις παξιμάδι αδελφέ και θα πληρώσης. Πρέπει ο καθένας μας να ξεχάσει τις ιδεολογικές του αγκιλώσεις. Παράδειγμα:
      Όχι στην ιδιωτικοποίηση της Δεη. Ο αντιπαθής συνδικαλιστής μπατσόκος της δεη λεεί και αυτός όχι. Έχω διαφορετικά κίνητρα από αυτόν αλλά συμφωνώ στο όχι.
      Πιο πάνω είπες πως οι νοικοκυρέοι είναι με τον Σαμαρά. Να πει όλη την αλήθεια και να μη ψηφίζει ναι πουθενά αλλιώς είναι απέναντι, το θλιβερό plan b του συστήματος που του χτίζει πατριωτικό προφίλ. Να μάθουμε τον εχθρό μας, να κολλάμε στους φίλους και τους γνωστούς, να γίνουμε εριστικοί, να ακονίσουμε τη σκέψη μας.

      • @Abadistas (τέως Asterix) avatar
        @Abadistas (τέως Asterix) @ Θωμάς 02/07/2011 15:36:18

        Καλά τα λες. Λογικά. Και, ναι, άμα στην πέσουν με το λογαριασμό της ΔΕΗ, τι θα κάνεις; Θα το πληρώσεις αν υποθέσουμε ότι το έχεις το 300άρι. Αλλά, αν δεν το έχεις; Υπόθεση κάνω: Αν δεν το έχεις;

        Κάποια πράγματα παράλογα έγιναν στις 28 και 29/6. Αντιγράφω από το e-mail φίλου μου στο twitter, το οποίο διασταύρωσα από άλλο blog που περιγράφει περίπου τα ίδια αλλά εκ του μακρόθεν:

        "Ήμουν στην αρχή της Φιλελλήνων με μια παρέα που είχα γνωρίσει εκεί. Κατεβήκαμε λίγο παρακάτω να πάρουμε ανάσα γιατί φοβόμασταν την είσοδο του Μετρό (και όπως αποδείχθηκε, είχαμε δίκιο). Κάποια στιγμή εμφανίζονται 20 - 30 ματ σε παράταξη βρίζοντας και κραδαίνοντας ρόπαλα. Ερχόντουσαν από την Αγγλικανική εκκλησία, στα δεξιά της Φιλελλήνων με κατεύθυνση προς τη πλατεία. Εν ριπή οφθαλμού, άρχισαν να ρίχνουν εκατοντάδες βομβίδια χημικών. Έγινε κόλαση. Αμέσως εξαφανιστήκαμε. Τα πόδια στους όμως και όπου φύγει -φύγει."

        Ως εδώ όλα προβλέψιμα; Ναι θα πεις. Πάμε τώρα στο ΜΗ προβλέψιμο. Συνεχίζει η επιστολή:

        "Ο ένας από αυτή την εφήμερη παρέα, 55 χρονών, κάνει την έκπληξη. Εκεί που είχαμε στριμωχτεί στην Ερμού και άλλοι τρέχαμε προς Μοναστηράκι, βγάζει μια στεντόρεια φωνή (δέκα κρεοπωλών και βάλε) και φωνάζει: ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΡΕ? ΓΥΡΝΑΜΕ ΠΙΣΩ! ΠΙΣΩ!
        Και δειλά στην αρχή, αλλά πιο γρήγορα μετά από λίγο, κινηθήκαμε εναντίον των ΜΑΤ κάπου 200 νοματαίοι.
        Θα μου πεις και τι έγινε; Τίποτα. Φάγαμε άλλα τόσα χημικά και καταλήξαμε τρέχοντας στο Μοναστηράκι. Αλλά εγώ είδα τις φάτσες των ΜΑΤ γιατί, θες απο βλακεία, θες γιατί ακόμα τρέχω κάπως γρήγορα, ήμουν μπροστά μπροστά. Λοιπόν, πίσω από τις μάσκες είδα τεράστια έκπληξη στα μάτια του αστυνομικού. Μεταφράζω: Ο κόσμος επέστρεψε στον θάλαμο αερίων. Αυτή ήταν μια κίνηση για την οποία δεν τον έχουν προετοιμάσει. "

        • Θωμάς avatar
          Θωμάς @ @Abadistas (τέως Asterix) 02/07/2011 16:06:20

          Αν δε το έχεις σου κόβουν το ρεύμα και γίνεσε ταξιδιώτης του χρόνου έναν αιώνα πίσω. Για αυτό παλεύουμε για να μη φτάσουμε εκεί αν και πολλοί συμπολίτες μας μας στέλνουν ήδη χαιρετίσματα από μια άλλη εποχή. Χαρακτηριστικά να σου πω πως σε κάποια χώρα δυστυχώς δε θυμάμαι ακριβώς σε πια (Χιλή αλλά δεν είμαι σίγουρος) οι πολίτες που τους είχαν κόψει το νερό μετέτρεπαν τις στέγες για να μαζέψουν βρόχινο. Σύντομα ψηφίστηκε νόμος που απαγόρευε τη συλλογή βρόχινου νερού.
          Όσο για το μαιλ του φίλου σου συμφωνώ, εν δυνάμη ηγέτες υπάρχουν πολλοί. Το ποιοι θα αναδειχθούνε να οδηγήσουν και τους υπόλοιπους θα το αποφασίσει η συγκυρία.

    • αδιορθωτος avatar
      αδιορθωτος @ @Abadistas (τέως Asterix) 03/07/2011 02:14:27

      Ας ερθει το τσιρακι να κοψει το ρευμα.
      Ας ειναι και καμια εικοσαρια της γειτονιας απο διπλα να δουμε τι θα κανει.
      Ας φερει και τους μπατσους και ας το κοψει και ας τους ξαναφερει για να ξηλωσει το ρολοι γιατι θα το βρει παρανομα ξανασυνδεμενο.
      Θα ξερει ομως οτι εικοσι της γειτονιας οπου τον πετυχουν θα του παρουν το κεφαλι
      και αυτουνου και του κλητηρα που θα ερθει για την κατασχεση και του εφοριακου που θα ερθει να κοψει το προστιμο και του καθε πουστη που σαν αλλος σκατομπατσος θα υπηρετησει το συστημα τους. Για πολεμο δε μιλαμε ? ας γινει η καθε γειτονια και μια αντιδιμοιρια ...το σπουδαιο ειναι οτι το κομενο ρευμα ποναει εξισου και την πανω και την κατω και την δεξια και την αριστερη πλατεια ...και το σπουδαιοτερο ειναι οτι το συστημα χωρις εισπραξεις θα καταρευσει το πολυ σε δυο εβδομαδες. Το 21 βγηκαν καριοφιλια και το 40 γεμισαν τα βουνα. Τωρα ας μεινουμε και κανα μηνα χωρις ρευμα.... ωχ λιγο δυσκολο μου ακουγεται ...χωρις υπολογιστη πως θα γραφω στα μπλογκ ? καλλιτερα το 21 με το καριοφιλι.Απο τα μπατσακια το μονο που γουσταρω ειναι οτι την ωρα της μαχης εχουν αλληλεγγυη. Γι' αυτο νικανε παντα.

      • Y. avatar
        Y. @ αδιορθωτος 03/07/2011 09:53:11

        Ρίχτα αδιόρθωτε. Μαζί σου!!

      • Θωμάς avatar
        Θωμάς @ αδιορθωτος 03/07/2011 14:40:18

        Αδελφέ μαζί σου και εγώ, απλά λέω μήπως καταφέρουμε να προλάβουμε το τέλος χωρίς να παίξουμε όλο το δράμα που μας επιφυλάσουν.

  34. Θωμάς avatar
    Θωμάς 02/07/2011 13:36:12

    Ωραία το έθεσες.

  35. zame avatar
    zame 02/07/2011 13:38:28

    ..τα δενδρα & τα πουλια με πειραν τα μυαλα..
    οπως εκεινο (σε καποιο ντοκιμαντερ) καπου στα βαθη της Σκωτιας διπλα σε μια εκκλησια..που μετα απο αιωνες με κακουχιες ,πυρκαγιες κλπ. & αργοπεθαινοντας την ζωη ξανατροφοδοτησε στο χωμα.. η κορυφη του δενδρου.

  36. @Abadistas (τέως Asterix) avatar
    @Abadistas (τέως Asterix) 02/07/2011 13:54:33

    Μια τελευταία παρέμβαση:
    Η "πάνω" και η "κάτω" πλατεία είναι εφεύρημα του πασόκ. Άκουσα με τα ίδια μου τα αυτιά πασοκοστέλεχος να κάνει - πολύ καλά δουλεμένη- ανάλυση πάνω σ' αυτό το πολιτικό τρικ. Επιχειρήματα του στυλ "να φέρουμε εκπροσώπους από την πάνω πλατεία (δεξιοί) και την κάτω (αριστεροί) για να συνεννοηθούμε επιτέλους - να μην σφαζόμαστε οι πατριώτες μεταξύ μας!"

    Βλέπουν ότι ο κόσμος είναι ΕΝΑΣ. Και αυτό προσπαθούν να το διασπάσουν. Ακόμα και οι συλλήβδην χαρακτηρισμοί "κουκουλοφόροι" και "γνωστοί - άγνωστοι" είναι επικίνδυνοι. Και δεν είναι τυχαίο ότι συντηρούνται από πασόκ, ΣΚΑΙ, ΜΕΓΚΑ και τα εξαπτέρυγά τους. Έχω παιδιά σ' αυτή την ηλικία. Η κουκούλα είναι dress code. Και το ξέρουν.

  37. zame avatar
    zame 02/07/2011 13:56:23

    ΣΩΣΤΑ
    ( Η εκτεταμένη αμφισβήτηση στερεί τις προυποθέσεις της κοινωνικής συναίνεσης ) και αυτη η ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΜΕΝΗ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ συνεχως ΘΑ ΠΥΡΟΔΟΤΗΤΕ ΟΣΟ θα ΜΕΝΟΥΝ στις καρεκλες τους ΑΥΤΟΙ που ΜΑΣ καταντησανε ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΑΝΕΧΤΙΚΟΥΣ που εδω.. σε αυτο το ΒΑΡΕΛΙ.. ΜΠΑΙΝΕΙ ο 1οςΠΑΤΟΣ. ..ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ

    γιατι το ΕΜΕΙΣ ΦΤΑΙΜΕ δεν ειναι ΟΛΗ η αληθεια..

    διοτι ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΘΗΚΑΜΕ ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΣ για να καταντησουμε "ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΙ" κατι που καλα κάνει και ΑΡΝΕΙΤΑΙ σημερα ο ΣΑΜ.

    ΝΑΙ ..Να μετατραπούμε από αδιάφορους σε υπεύθυνους πολίτες για τα πάντα γύρω μας ..
    ΝΑΙ με μια επανατροφοδοτηση....
    Πανανθρώπινη Αναμόρφωση Ισονομίας –Διανόηση Ελευθερίας Ισόνομων Ανθρώπων.

  38. AWACS avatar
    AWACS 02/07/2011 14:38:47

    Η Ελλάδα για άλλη μια φορά βρίσκεται να πολεμά στην πρώτη γραμμή σε έναν νέο τύπου ιδιότυπο παγκόσμιο πόλεμο και για πρώτη φορά στην ανθρώπινη ιστορία οι αντιμαχόμενες παρατάξεις δεν είναι ευδιάκριτες, δεν υπάρχει μέτωπο, ο "εχθρός" είναι παντού, χωρίς ιδεολογίες και καθοδηγητές, χωρίς εμφανή ιεραρχία/ηγεσία, με τα μέσα του πολέμου να είναι κεκαλυμμένα και στους πολλούς τελείος απροσδιόριστα.

    Ο παγκόσμιος πόλεμος είναι πρωτίστος πληροφοριακός/ιδεολογικός στην μορφή του, χαοτικός στην εξέλιξή του, φρακταλικός στην αυτο-οργάνωσή του, με έμφαση στην χρήση ανεξάρτητων κυψελών και δικτύων που ενεργώντας τοπικά και αποκεντρωμένα επιφέρουν παγκόσμια αποτελέσματα. Με βάση αυτά τα λίγα λοιπόν οποιαδήποτε "επανάσταση/αντίσταση" θα πρέπει να απαντήσει οπωσδήποτε στα εξής κρίσιμα ερωτήματα:

    -Γιατί θέλουμε να αντισταθούμε και έναντι ποιου εχθρού, τί ακριβώς θέλουμε
    να επιτύχουμε;

    -Ποιος είναι ο φυσικός μας σύμμαχος και φίλια δύναμη, υπάρχουν;

    -Ποια είναι τα βασικά όπλα, οι τακτικές και η στρατηγική του αντιπάλου και τι αποτελέσματα αυτά επιφέρουν;

    -Γιατί όλες οι προηγούμενες ιδεολογικές κυρίως επαναστάσεις (και όχι μόνο) απέτυχαν να εκπληρώσουν τους βασικούς σκοπούς τους;

    -Ποιό είναι το βασικό πεδίο μάχης σε αυτόν τον νέο τύπου παγκόσμιο πόλεμο στον οποίο θα κληθούμε να πολεμήσουμε;

    -Που βρίσκεται το φίλιο έδαφος/περιοχή;

    -Σε ένα χαοτικά εξελισσόμενο πεδίο μάχης ποιο είναι το κατάλληλο "έδαφος" για την πρόσληψη της τακτικής κατάστασης και της "μεγάλης εικόνας";

    -Πως θα επιτύχουμε πληροφοριακό έλεγχο και πληροφοριακή υπεροχή στο οριζόμενο "πεδίο της μάχης";

    -Ποιες είναι οι αδυναμίες μας και που βρίσκεται η ισχύς μας;

    -Ποιες είναι οι αδυναμίες των αντιπάλων μας;

    -Που, πως και πότε θα επιλέξουμε να δωθεί η αποφασιστική μάχη;

    Ένα τελευταίο σχόλιο που θα ήθελα να κάνω είναι το εξής:
    Η εισαγωγή της πληροφοριακής υπεροχής/καταναγκασμό μέσα στα κοινωνικά συστήματα (τα οποία αυτο-οργανώνονται και αυτο-ομοιώνονται φρακταλικά) εκτός του ότι έχει αφαιρέσει πλέον κάθε ψευδαίσθηση ελευθερίας εντός τους (στην αυτο-οργάνωση/αυτο-ομοίωση), έχει δημιουργήσει νέα δεδομένα τα οποία και συνθέτουν ένα καινούριο πεδίο ολότελα διαφορετικό από ό,τι γνωρίζαμε έως σήμερα. Τα γνωστά επαναστατικά μανιφέστα το αγνοούν παντελώς, έστω κι αν ασυνείδητα χρησιμοποιούν κάποιες πρώιμες βασικές αρχές του.

    Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι η άσκηση παρατεταμένης πληροφοριακής υπεροχής των απανταχού ελίτ μέσα στα παγκόσμια συστήματα έχει ωθήσει όλα τα βασικά συστατικά των συστημάτων αυτών να αυτο-οργανωθούνε και να αυτο-ομοιωθούνε στις επιταγές τους.

    Άρα ενδέχεται η απάντηση στο ερώτημα ποιος είναι ο εχθρός, να είναι ότι σε πρώτη φάση είναι ο ίδιος μας εαυτός και ο τρόπος πρόσληψης των πληροφοριών, και μετά έπονται όλα τα άλλα...
    Και αυτό το παραπάνω δεν ιδεολογικοποιείται, δεν μεταδίδεται σαν γνώση, παρά μόνο βιώνεται και συνειδητοποιείται από το καθένα δομικό στοιχείο της κοινωνίας ξεχωριστά!

    • AWACS avatar
      AWACS @ AWACS 02/07/2011 14:43:52

      Θα πρέπει να απαντηθούν οπωσδήποτε τα ζητήματα της ατομικής ελευθερίας των προσώπων στο να επιλέγουν αφ εαυτού στο τι θα αυτο-ομοιωθούν και τους τρόπους που θα αυτο-οργανωθούν!

      Όταν κάποιος τρίτος αποφασίζει τα όρια της υπαρξής σου, το πόσο και τι καταλαβαίνεις, αλλά και τον τρόπο που θα ενεργήσεις/αντιδράσεις υπάρχει ΘΕΜΑ!

  39. zame avatar
    zame 02/07/2011 15:27:07

    AWACS + 1000000000000000000000000000000000000
    και ΑΝ λεμε βρεθει το λογισμικο που κανει "σουρωτηρι" ολες τις καταγραφομενες σκεψεις & ειναι ικανο να δινει ευκρινη αποτελεσματα..με ΔΕΔΟΜΕΝΟ το ΔΙΚΑΙΩΜΑ στην ΕΠΙΛΟΓΗ διχως να μειωνει την ελευθερια & των υπολοιπων θα ειναι ο επομενος ΑΡΧΗΓΟΣ...μετα τον σημερινο που ειναι (πληροφοριακή υπεροχή)

  40. giorgos avatar
    giorgos 02/07/2011 16:17:06

    ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΝΥΝ..........ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ ΣΗΝΕΛΛΗΝΕΣ

  41. maderma avatar
    maderma 02/07/2011 16:26:36

    Εγώ είμαι και στην πάνω πλατεία και στην κάτω. Που κατατάσσομαι λοιπόν;;; Θα σας πω:
    Είμαι στην πάνω γιατί θέλω να απευθυνθώ στους κυβερνώντες και όσους κυβέρνησαν αυτή τη χώρα και να δια-δηλώσω την οργή μου και στην κάτω πλατεία γιατί θέλω να βρω κοινό βηματισμό για το μέλλον που θέλουμε. Γιατί προσωπικά δεν θέλω μια άλλη κυβέρνηση που εκπροσωπεί συμφέροντα των ολίγων. Δεν ανήκω σε αυτούς, ανήκω στους πολλούς. Δεν έχασα "προνόμια" γιατί ποτέ δεν είχα.
    Και ο χωρο-ταξικός διαχωρισμός σε πάνω και κάτω πλατεία συμβολίζει ακριβώς τους 2 πόλους της αντίστασης. Οι πάνω εναντιώνονται/στε στο καθεστώς και οι κάτω επιχειρούν/με να ψηλαφίσουν/δημιουργήσουν/επινοήσουν το εναλλακτικό σχέδιο για το μέλλον. Γιατί δεν μας φτάνει συμπολίτες να αλλάξει απλά μια κυβέρνηση που ανήκει στο ίδιο μπλοκ εξουσίας που κυβερνά τόσα χρόνια, τι να κάνουμε;
    Και πάνω λοιπόν αλλά και κάτω γιατί θέλω αληθινά λαϊκή διέξοδο. Μόνο που αυτή απαιτεί διαρκή συμμετοχή των πολιτών/πολιτισσών και όχι επανάπαυση και εκχώρηση εξουσίας σε αντιπροσώπους. Θέλει κόπο και ευθύνη δηλαδή. Όσοι/ες από εσάς προσδοκάτε έναν σωτήρα, απλά σκεφτείτε για ένα λεπτό μήπως αυτός κρύβεται μέσα σας. Αν δεν το κάνετε, η δημοκρατία θα παραμείνει ένα πουκάμισο αδειανό και η ζωή σας/μας θα εξαρτάται κάθε φορά από μερικούς "πατερούληδες". Ήρθε η ώρα να διαλέξουμε όλοι με ποιον θα πάμε και ποιον θα αφήσουμε. Ελευθερία σε όλους και όλες

  42. Μυρσινη avatar
    Μυρσινη 02/07/2011 19:15:52

    Σας διαβαζω με προσοχη και ελπιδα και εισαστε αξιοι συγχαρητηριων. Ομως στην επαρχια τα πραγματα ειναι διαφορετικα. Δεν υπαρχει καμμια αντιδραση απο πουθενα. Συζητησεις μονο συζητησεις. Και η ζωη τραβα την κατρακυλα. Χθες στην πλατεια μας ειχε προφεστιβαλικη εκδηλωση η ΚΝΕ. Ειναι δυσκολο να υπαρξει αυθορμητη αντιδραση και κινητοποιηση.Για να γυρισει ο ηλιος θελει δουλεια πολλη.

  43. AWACS avatar
    AWACS 03/07/2011 00:36:02

    To δικαίωμα όλων των ανθρώπινων όντων να έχουν έλεγχο στους εσωτερικούς και εξωτερικούς μηχανισμούς αυτο-οργάνωσης και αυτο-ομοίωσης όλων των φρακταλικών συστημάτων θα είναι ο επόμενος μεγάλος καρπός της πληροφοριακής εποχής!

    Από το προσωπικό επίπεδο μέχρι το παγκόσμιο η κατανόηση ότι η ποιότητα των πληροφοριών με τις οποίες επιλέγουμε να ταυτιστούμε εσωτερικά και εξωτερικά ρυθμίζει απόλυτα και τους νόμους/όρια μέσα στα οποία δίναται να κινείται κάθε ύπαρξη, οργανισμός, έμβιος ή μη, νομική υπόσταση ή οτιδήποτε άλλο το οποίο μπορεί να αυτο-οργανώνεται και να αναπαράγεται. Αυτή η συνείδηση θα είναι ο κύριος καταλύτης όλων των αλλαγών που έρχονται να συντρίψουν τα τωρινά νοητικά μας οικοδομήματα.

    Χωρίς την αλλαγή αυτών των νόμων, που κι αυτοί με την σειρά τους καθορίζονται από την ποιότητα των διακινούμενων δομικών πληροφοριών εντός των συστημάτων, δεν υπάρχει καμιά ουσιαστική αλλαγή. Η ανθρωπότητα είναι ελεύθερη να κάνει όσες ρήξεις και ανατροπές θέλει, όσες επαναστάσεις, στην ουσία δεν αλλάζει τίποτα. Στις κορυφές αρέσει μάλιστα η αντίδραση, και την διαδικασία την ονομάζουν "Τάξη μέσα από το Χάος".

    Η ανακύκλωση και η αναπαραγωγή συστημάτων/ιδεολογιών/φιλοσοφιών με βάση τις παλιές καλές και γνωστές δομικές πληροφορίες θα αποδώσει ξανά ίδιας (άσχημης στην περίπτωσή μας) ποιότητας οργάνωση. Όπως ακριβώς ένας οργανισμός με αλλοιωμένο DNA δεν μπορεί να αποδώσει υγιείς απογόνους, να αναπαράξει υγιεί ομοιότυπα! Από το προσωπικό επίπεδο μέχρι και τα παγκόσμια υπερ-συστήματα.

    Μάρτυρας αυτού του (φρακταλικά) επαναλαμβανόμενου γεγονότος αποτελεί ο εκφυλισμός και η αποτυχία όλων των επαναστάσεων/ιδεολογιών μέσα σε όλη την ανθρώπινη ιστορία. Εδώ ισχύει αυτό που συχνά αναφέρουμε και λέμε ότι ο δρόμος προς την κόλαση είναι στρωμένος πάντα με αγνές προθέσεις...

    Και κανείς δεν φαίνεται να αναρωτιέται τι προκαλεί την διαστροφή των καλών προθέσεων, ποιος μηχανισμός ενεργεί...

    Ίσως το ουσιαστικότερο όπλο μας απέναντι στον παγκόσμιο έλεγχο να είναι αφενός η ανακάλυψη και πρόσληψη της κατάλληλης πληροφορίας/λόγου που μπορεί να επιφέρει εσωτερική οντολογική μεταβολή, και αφετέρου το ελεύθερο της επιλογής μας στο είδος της μεταβολής που επιθυμούμε να ενσαρκώσουμε.

    Εδώ δεν χωράν καθοδηγητές, δεν υπάρχουν ηγέτες, δεν υπάρχουν αποδιοπομπαίοι τράγοι και το φταίνε οι άλλοι, δεν υφίστανται ιδεολογίες, υποκρισίες, δολιότητες, ψέματα, άλλα δράματα στα εσωτερικά μας και άλλα στα εξωτερικά. Εδώ το κάθε πρόσωπο έρχετα αντιμέτωπο με τον εαυτό του και τις επιλογές του μέσα στο γίγνεσθαι της κάθε του στιγμής.

    Κι όταν όλα τα ανθρώπινα ψέματα κι οι πολύπλοκες αυταπάτες μας τελειώσουν θα μείνει μονάχα η Αλήθεια γυμνή να μας φωνάζει μέσα από όλα τα εσωτερικά μας βάθη για την λησμονημένη θεική φύση των ανθρώπινων όντων!

    Η ελευθερία που θα ανακτηθεί θα είναι οντολογική και πλήρης, και για πρώτη φορά θα την επεκτείνουμε και θα την ολοκληρώσουμε ακόμα περισσότερο από κει που την άφησαν οι ένδοξοι πρόγονοί μας.

    Η ευθύνη είναι δική μας αν θέλουμε να κατακτήσουμε μια τέτοια ελευθερία ή αν θέλουμε να παραμείνουμε στον σκλαβωμένο και αγανακτισμένο εσωτερικό άνθρωπο, διατηρώντας έτσι υποκριτικά και το δικαίωμά μας να κατηγορούμε συνεχώς τους άλλους για την κατάντια της δική μας ανθρώπινης ύπαρξης!

  44. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 03/07/2011 06:37:03

    εθνοκεντρικά ψηφίσματα έχει εκδόσει η κάτω πλατεία και αν ναι ποια;

    απάντηση σε αυτά που ρωτάω τον ΑΛΩΒΗΤΟ έχεις; ή νάχαμε να λέγαμε και γόπες να φουμέρναμε;

  45. Μητρος avatar
    Μητρος 03/07/2011 17:00:02

    -Aν εξεράθη το κλαρί, πάντα χλωρή είν΄ η ρίζα
    και μένει πάντα ζωντανό ή ρόδι φάγ΄ η βρίζα
    αυτό το βόιδι το μανό, π΄ όσο βαθειά ρουχνίζει,
    τόσο εύκολα μυγιάζεται κι ανεμοστροβιλίζει
    και που το κράζουνε Λαό. Θα σπάση το καρίκι
    και θα προβάλη με φτερά μια μέρα το σκουλήκι.
    Tότε, πουλί το σερπετό, ποιός ξέρει πού θα φτάση!.

  46. ποπι avatar
    ποπι 08/07/2011 15:33:59

    αμπελοφιλοσοφιες του..........που εισασταν ρε τοσα χρονια που κατασπαρασονταν αυτη η χωρα,οταν σαν τις υαινες λεηλατουσαν τα χρηματα που εκλεβε ο καθενας,μετα τα τοσα σκανδαλα,γιατι αυτη τη στιγμη εχουμε μισθους πεινας?τι κανατε για να περιφρουρησετε τα κεκτημενα σας?αν εμεις ειμασταν ενταξει θα τολμουσε κανεις να κουνηθει?αλλα βολευτηκαμε και μεις,περνουσαμε ζωη και κοτα,κι ασε κι αυτους ν αλωνιζουν,αν σε καθε σκανδαλο ητε απο πολιτικους ητε απ τους πολιτες σηκωνομασταν στο ποδι,οπως κανουμε τωρα που θιχτηκε η τσεπη μας,δεν θα τολμουσε κανεις να κουνηθει,τοσα χρονια πληρωνουμε μονο οι μικροι και η μεσαια ταξη,ενοχλησε ποτε κανεναν αυτο?οι μισοι και παραπανω ελληνες απομιζουν τους αλλους μισους,και ειναι στο απυροβλητο,πως το ανεχτηκατε αυτο μεχρι σημερα,οι αγανακτησμενοι γαρ,ηταν κοινωνια αυτο ?ηταν κρατος?χωρις τιμωρια κανενος,δεν αγανακτησατε με ολα αυτα και τωρα που ας ελπισουμε θα εξιγειανθει το κρατος σηκωθηκαμε ορθιοι,αληθεια σας βολευε το κρατος που ειχαμε?εμενα οχι,και ειμαι αγανακτησμενη απ τα γεννοφασια μου,που απο την ιδρυση του αυτο το κρατος ειναι ξεπουλημενο,ζουμε με δανεια απ την ανασυσταση της ελληνικης γης.τωρα σας επιασε πονος?α..ξεχασα ποναει τσεπη.

  47. ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΝΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΝΟΣ 04/11/2012 00:29:33

    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΎΕΤΕ ΤΟ ΜΉΝΥΜΑ ΜΟΥ ΘΈΛΩ ΝΑ ΞΈΡΩ ΤΟΝ ΛΌΓΟ

  48. ΚΜ avatar
    ΚΜ 04/11/2012 00:53:07

    Φίλε, μερικές φορές καθυστερούν λίγο τα σχόλια να εμφανιστούν. Από 'κει και πέρα, κι αν τυχόν γράφτηκε και καμιά κουβέντα άσχημη από παρεξήγηση, θα την αφαιρέσουν οι διαχειριστές και όλα καλά - μη στεναχωριέσαι. Καλό βράδυ από μένα.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΝΟΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΝΟΣ @ ΚΜ 04/11/2012 01:05:01

      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΙΣΗΣΑΣ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.