#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/01/2010 06:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πως θα μπορούσε να σωθεί η οικονομία



Αν ήμουν οικονομολόγος με κυβερνητική εμπειρία θα έλεγα σοφίες για τον ΠΣΑ. Αλλά δεν είμαι, και θα σας τα πω μπακάλικα, με βάση αυτά που σας είπα στο http://www.antinews.gr/?p=30984 .  Όταν έγραψα τις δικές μου προτάσεις, είχα γνώμονα αυστηρά και επίμονα μέτρα που όμως θα πείραζαν τους πάντες, και τους φτωχούς, και τους πλούσιους, έδιναν κίνητρα στους πλούσιους να φέρουν πίσω τα λεφτά τους, διορθώνοντας λίγο το ασφαλιστικό και την ρευστότητα των τραπεζών, ξεχωρίζοντας μόνιμα από έκτακτα μέτρα, δίνοντας κίνητρο για δημιουργία ΑΕΠ μέσω μείωσης συντελεστή, και όχι μέσω επιδοτήσεων και πράσινων αλόγων κλπ κλπ.

 Σας τα είπα έτσι, γιατί είχα μία σκοπιμότητα: Να αυξήσω την αξιοπιστία στην αγορά και την αξιοπιστία στους Έλληνες. Να σηματοδοτήσω ότι «μάγκες ως εδώ και όχι παραπέρα» αλλά να ηρεμήσω το κεφάλαιο, να δώσω κίνητρο να έρθει πίσω, να επενδυθεί, να μπει μετρητό στις τράπεζες, να δώσουν κανένα δανειάκι. Να μειωθεί το spread. Σχεδίασα όλη μου την πρόταση αλλά είχα στόχο: Να σώσω το μπακάλικο, χωρίς να πηδήξω τους Έλληνες, και να δώσω κίνητρο στους Έλληνες να βοηθήσουν άλλους Έλληνες. Και – το ξαναείπα; -- να μειώσω το spread. Αν είχε πει αυτά που είπα ο Υπουργός, πιστεύω ότι θα τραβούσαμε τα μαλλιά μας, θα βρίζαμε, θα κάναμε αντιπολίτευση, αλλά η μύτη μου μού λέει ότι θα έπεφτε το spread.

 Tο ανεβασμένο spread ροκάνισε ήδη τους έκτακτους φόρους

Θα χρειαστούν νέοι φόροι

Θα περιοριστεί το διαθέσιμο εισόδημα

Θα αυξηθεί το κόστος του τραπεζικού δανεισμού

Θα γίνουν περικοπές στις εταιρίες

Θα αυξηθεί η ανεργία

Θα μειωθεί η «φορολογητέα ύλη»

Θα ανέβει το spread

Θα ροκανίσει του νέους νέους φόρους

Θα περιοριστεί το εισόδημα

Θα …

….Θα αυξηθεί η ανεργία

….Θα αυξηθεί η ανεργία

Σε αντίθεση με μένα, τον μπακάλη, η Κυβέρνηση είχε προκρούστεια προσέγγιση. Σίγουρα πιο σωστή αφού έχουν λογιστές και τευτέρια και ξέρουν από κρατικούς προϋπολογισμούς. Η μύτη μου μού λέει ότι δεν θα πέσει το spread.

Χίλια συγγνώμη αν ακούγομαι απαισιόδοξος, αλλά έτσι είναι οι μπακάληδες σε ύφεση. Μην άγχεστε, θα μπορούσα να σας το περιγράψω να τρέχετε να σηκώνετε λεφτά από τις τράπεζες αύριο στις 8. Αλλά δεν το κάνω, όχι σήμερα.

 Α.

 Ιδού και τα μέτρα που προτείναμε

- Πάγωμα των προσλήψεων στο Δημόσιο για 3 χρόνια

- Πάγωμα των μισθών των δημοσίων υπαλλήλων για 2 χρόνια

- Περικοπή όλων των επιδομάτων των δημοσίων υπαλλήλων

- Αύξηση του φόρου στα καύσιμα

- Αύξηση κατά  τουλάχιστον 4 μονάδες του ΦΠΑ των δύο χαμηλών κατηγοριών

- Αύξηση του ΦΠΑ από 19% σε 20%

- Κλιμάκωση του ΕΤΑΚ από 0,1% έως μέγιστο 0,5% με προοπτική μηδενισμού στο πέρας της κρίσης.

- Εξάντληση φορολογικής υποχρέωσης εσόδων από νομικά πρόσωπα στην πηγή

- Κατάργηση οποιασδήποτε φορολογίας χρηματιστηριακών κερδών.

- Σύνδεση του ανώτατου συντελεστή φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων με αυτόν των νομικών προσώπων. Τριετής αποκλιμάκωση ώστε να φθάσουν τελικά σε επίπεδα ανταγωνιστικά με αυτά που ισχύουν σε γειτονικές χώρες.

- Μείωση κατά 50% του συνόλου των κρατικών επιδοτήσεων σε εταιρίες, ΜΚΟ κλπ

- Δημιουργία αφορολόγητων ιδιωτικών συνταξιοδοτικών λογαριασμών με συνεργαζόμενες τράπεζες μέχρι €10.000 ετησίως. Δεσμευμένων μέχρι συνταξιοδότησης, φορολογητέων σαν εισόδημα, μετά.

- Επαναφορά «ροζ χαρτιών». Πλήρης ελευθερία στον επαναπατρισμό κεφαλαίων και σαφής δήλωση περί δυνατότητας χρήσεώς των για κάλυψη του «πόθεν έσχες». Ρητή και πειστική διαβεβαίωση περί τραπεζικού απορρήτου.

Υ.Γ.

 Και αν δεν είναι κατανοητό αυτό με το βαρετό spread, διαβάστε κι αυτό:  ΟΛΑ τα δάνεια στην Ελλάδα βασίζονται σε αυτό, συν ένα καπέλο!  Ανεβάζει κόστος εταιρικού δανεισμού, κόστος κεφαλαίου κίνησης, το δάνειο του αυτοκινήτου, το τοκοχρεολύσιο στο σπίτι …αλυσίδα

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 15/01/2010 06:41:06

    Μην ξεχνάμε τι κάνει στα όποια χαρτοφυλάκια ομολόγων (και μετοχών) σε τράπεζες και ασφαλιστικά ταμεία. Κάθε τικ προς τα πάνω του επιτοκίου είναι ενα τικ προς τα κάτω στην αξία. Ακούμπσε το 294 χτές (ξανέπεσε στο 275) με το πενταετές CDS στα 340 από το 326 (αυτό είναι το κόστος ασφάλισης του χρέους μας)

    Δεν είμαστε μόνοι στο πρόβλημα.

  2. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 15/01/2010 07:56:23

    Α. και Αρχαιοπτέρυγας είναι διαφορετικά πρόσωπα, ή όχι; Γιατί μου μοιάζει λιγάκι αυτός ο λεπτά και τόσο έντεχνα ειρωνικός τρόπος γραφής σας (για κομπλιμάν το λέω, σαν αρετή του τρόπου γραφής σας).

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Επώνυμος 15/01/2010 11:07:11

      Καλημέρα Επώνυμε, εγώ είμαι εγώ (αλλά αλοίμονο αν είμαι ο μόνος που δουλεύει στον ιδιωτικό τομέα ή προσκυνά τον κοινό νου)

  3. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 15/01/2010 08:55:41

    Δείτε εδώ τα σχέδια της κυβέρνησής μας να φρίξετε:

    http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1765744

    Θα βάλει λέει ηλεκτρονικά ραντεβού που θα ελέγχονται από το Υπουργείο Οικονομικών σε γιατρούς μηχανικούς και δικηγόρους. (Σε λογιστές γιατί όχι; Είναι η ομάδα που φοροδιαφεύγει περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη).

    Έχω και μια άλλη ιδέα: Μπορούν να παρακολουθούν και τα τηλέφωνα και τα e-mail όλων αυτών, ώστε να πιαστεί στα σίγουρα η φοροδιαφυγή. Και να καταγράφονται όλες οι συνδιαλέξεις και να φυλάγονται για δέκα χρόνια.

    Αυτό που θα είναι δύσκολο θα είναι αν αρχίσουν να χρησιμοποιούν ταχυδρομικά περιστέρια. Εκεί τι θα κάνουν οι αετοί του Παπακωνσταντίνου; (Είπα αετοί και σκέφτηκα ότι θα μπορούσε το νέο ΣΔΟΕ να εκπαιδεύσει ειδικά γεράκια για να συλλαμβάνει τα περιστέρια που θα χρησιμοποιούν οι φοροφυγάδες γιατροί, δικηγόροι και μηχανικοί).

    Εντωμεταξύ πάρα πολλά από αυτά που αναφέρει το δημοσίευμα ισχύουν ήδη.

    Θέλουν επίσης ελάχιστη επαφή των ατόμων (με τα μόρια και τις χημικές ενώσεις δεν έχουν πρόβλημα, φαίνεται) με τους εφοριακούς. Να αυθαιρετούν όσο θέλουν χωρίς γκρίνια και "καταστρέφομαι"). Έτσι μπράβο.

    Βάζουν και πόιντ σύστεμ για να σταματήσει λέει η διαπραγμάτευση. Εδώ είναι που θα πέσει το μεγάλο γέλιο. Θα γίνει η διαπραγμάτευση της διαπραγμάτευσης, Ω διαπραγμάτευση!

    Τα ραντεβού όμως για τη διαπραγμάτευση θα ελέγχονται και αυτά ηλεκτρονικά από το Υπουργείο;

    Μα τι λέω, αφού θα υπάρχει ελάχιστη επαφή των ατόμων με τους εφοριακούς.

    Σύντροφοι, ο Θεός βοηθός! Πού μπλέξαμε!

    • Ένας Τυχαίος avatar
      Ένας Τυχαίος @ Επώνυμος 15/01/2010 13:42:21

      Επώνυμε το πολύ το ΜΜΕ κάνει το μυαλό ζελέ!

      Μας έχουν βάλει στη διαδικασία να παρακολουθούμε αυτά που μας σερβίρουν και ν'ασχολούμαστε μ'αυτά.

      Μήπως θα ήταν καλύτερα να τα έχουμε ως αφορμή για να δημιουργήσουμε τα δικά μας δεδομένα, αγνοόντας παντελώς τα δικά τους δεδομένα-συμπεράσματα;

    • Ένας Τυχαίος avatar
      Ένας Τυχαίος @ Επώνυμος 15/01/2010 13:44:14

      *αγνοώντας....έχω ένα πρόβλημα που το έχω ορίσει ως ανορθογραφική δυσλεξική πληκτρολογιοπληξία

  4. donaE avatar
    donaE 15/01/2010 09:58:45

    Στο 9% οι επισφαλειες στις τραπεζες το 2010.
    Ας αφησουμε τα κοκκινα δανεια που δεν φαινονται.

  5. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 15/01/2010 10:07:23

    "Μην άγχεστε, θα μπορούσα να σας το περιγράψω να τρέχετε να σηκώνετε λεφτά από τις τράπεζες αύριο στις 8. Αλλά δεν το κάνω, όχι σήμερα."

    Νομίζω πως κοντεύει η ώρα αδερφέ για να αρχίσουμε να τρέχουμε...

  6. Pikaia Gracilens avatar
    Pikaia Gracilens 15/01/2010 10:31:13

    Αγαπητε Φακτορα

    Το προβλημα με την φοροδιαφυγη ειναι οτι το κρατος ξεκινα με την θέση οτι ολοι φοροδιαφευγουν. Ολοι οι ελληνες ειναι κλεφτες και ολοι ειναι αμαρτωλοι. Αν και δεν μπορω να φερω πολλα επιχειρηματα για να αντικρουσω αυτην την αποψη, δεν μπορει ενα κρατος να επιβιωσει για πολυ καιρο με αυτο το δογμα. Ειναι μια μαχη που δεν εχει κερδηθει απο κανενα και πουθενα. Η συλλογικη εφευρετικοτητα των φορολογουμενουν ειναι απειρως πιο ανεπτυγμενη απο αυτη του κρατους. Βλεπουμε ολη την προσπαθεια του κρατους να εστιαζετε στο "πιαστε τους φοροκλεφτες|". Κατα την ταπεινη μου γνωμη θα επρεπε να προσπαθησει να σταματησει αυτην την νοοτροπια. Δεν ειναι δυσκολο, στην πραγματικοτητα ειναι πολυ απλο. Θελει απλα το κρατος που νομοθετει να σεβεται τους νομους και να δειχνει οτι ειναι δικαιο.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Pikaia Gracilens 15/01/2010 11:38:49

      Το Ελληνικό φορολογικό σύστημα είναι το πιο άδικο και φορομπηχτικό στην Ευρώπη για τον απλό πολίτη. Το σύστημα που έχουμε δεν προσφέρει κανένα κίνητρο για δημιουργία. Αντίθετα δημιουργεί αντικίνητρα. Ξέρεις ότι αν επενδύσεις κινδυνεύεις να βρεθείς μπλεγμένος ενώ θα έχεις μικρότερη απόδοση από ότι αν έχεις τα λεφτά σου σε τράπεζα.
      Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι η φοροδιαφυγή είναι αντίδραση προς τα ανωτέρω.

      Για τις εταιρίες είναι διαφορετικά τα πράγματα.

  7. yangoolas avatar
    yangoolas 15/01/2010 10:39:56

    Η δουλειά του κράτους είναι να προστατεύει την εθνική ακεραιότητα, να φροντίζει να μην υποφέρει ο φτωχός πέρα από κάποιο κοινωνικά απράδεκτο όριο, να παρέχονται ίσες ευκαιρίες, να μην κυκλοφορούν κλέφτες και να ελαχιστοποιούνται οι φόροι. Το Ελληνικό Κράτος έχει μπερδέψει τις προτεραιότητές του. Το Κράτος ανήκει στους Έλληνες και όχι οι Έλληνες στο Κράτος. Ή θα το καταλάβουν τα παιδάκια, ή θα έχουν ξεσηκωμό να τον χαρούνε.

    • gretel avatar
      gretel @ yangoolas 16/01/2010 07:46:13

      Σωστός !!!

      Εκτός αν υπάρξει βαριά φορολόγηση ή και δήμευση της περιουσίας όλου του πολιτικού προσωπικού που εμπλέκεται στην «κακοδιαχείριση» (για να το πω ήπια).

      Δηλαδή εκτός αν επιστρέψουν τα κλεμμένα…

  8. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 15/01/2010 10:55:07

    Χτες στο τηλεοπτικό υπ.συμβούλιο ο Βενιζέλος είπε, αλλά το πέρασαν στο ντούκου οι άλλοι, ότι: "δεν πρέπει να αφήσουμε να καταστεί η Ελλάδα πειραματόζωο εφαρμογής οικονομικών θεωριών και υποθέσεων εργασίας", εννοώντας τα σενάρια που έχουν δει το φως της δημοσιότητας για μη στήριξη και αποπομπή από την ένωση σε περίπτωση επίσημης πτώχευσης.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ αλλενάκι 15/01/2010 11:11:19

      Βρε μπας και προτιμάω Βενιζέλο... Τιραμόλα;

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ αλλενάκι 15/01/2010 11:22:02

      Πού εξαφανίστηκε αυτή η ψυχή;

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 15/01/2010 11:25:52

      Αυτά είπε χτες πάντως. Ίσως αργά και βασανιστικά χαράζει κάποιες αχνές γραμμές διαφοροποίησης σε περίπτωση που αναγκαστούν να εγκαταλείψουν το πλοίο κακήν κακώς.
      Αν μη τι άλλο αυτός είναι ευφυής. Δεν θα καθίσει σαν κότα να του την ξαναστήσουν, όπως "τον έστησαν" με την υπόθεση των γερμανών αφεντικών στο υπουργείο του.

    • donaE avatar
      donaE @ αλλενάκι 15/01/2010 12:47:44

      αλλενάκι
      αυτο που ειπες για την εφυια ειναι ουσιαστικο.
      Ολα τα κλειστα συρταρια δεν κρυβουν κατι.Μερικα ειναι αδεια.
      Το ιδιο και μερικα μυαλα γιατι να ψαχνουμε για εξηγησεις...

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 15/01/2010 13:07:28

      donaE τι να πω πια, παρακολουθώ άναυδη

    • Orestios avatar
      Orestios @ αλλενάκι 15/01/2010 14:30:04

      O Βενιζέλος αντιθέτως υποστηρίζει πλήρως την πολιτική της Κυβέρνησης και όσα λέει είναι απλά για να φαίνεται πως στο ΠΑΣΟΚ υπάρχουν τάχα και κάποιες "λογικές" φωνές. Είναι κόλπο παλαιάς κοπής, όπως το 1996 επί Σημίτη, η δήθεν διαφοροποίηση. Όποιος θυμάται τότε η ίδια "φαγωμάρα" υπήρχε, και καλά, για τος πρακτικές της κυβέρνησης. Μην σας παγιδεύουν οι ρητορίες ενός καθεστωτικού δημαγωγού. Μην ξεχνάτε επίσης ότι ο Βενιζέλος έχει έναν τεράστιο ναρκισσισμό ο οποίος δεν θα του επέτρεπε να χάσει την θέση που έχει, ασχέτως του προσωπικού κόστους.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 15/01/2010 14:38:30

      Έχεις δίκιο Ορέστιε, τότε όμως το Πασόκ ήταν πανίσχυρο και αυτά μπορούσαν να περάσουν στο ντούκου, τώρα ειναι διαφορετικά τα πράγματα. Κάθε κουβέντα που λέγεται όταν τα πράγματα είναι για κλάματα έχει το ειδικό της βάρος.
      Χτες έγραφε ο Φάκτορ μισοαστεία μισοσοβαρά ότι αν οι βουλευτές του πασόκ αρχίζουν και δυσανασχετούν, η αντιπολίτευση τι πρέπει να κάνει; Να σηκώσει αντάρτικο; Μάλλον!
      Και ο νοών νοήτω.

    • Orestios avatar
      Orestios @ αλλενάκι 15/01/2010 14:45:43

      Αλλενάκι και τώρα το ΠΑΣΟΚ έχει 160 βουλευτές, όλα τα ΜΜΕ μαζί του (μάλιστα τα ταϊζει κιόλας). Δεν βλέπω διαφοροποιήσεις. Ακόμα και το πρόγραμμα του Γιάννου εφαρμόζει ουσιαστικά. Η ΝΔ μόνο μπορεί να χαλάσει την αρμονία της ντροπής ασκώντας έντονη κριτική και όχι συναινώντας. Η συναίνεση είναι αντίστοιχη της αδράνειας και ουσιατικά μια κινούμενη άμμος. Ο ρεαλισμός στην καθημερινότητα είναι η λύση και όχι η φαντασιακή λογιστική.

  9. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 15/01/2010 11:52:36

    Καλά η Μαριέττα (από αυτήν το περιμέναμε, εννοώ), αλλά είναι δυνατόν ο... Καράογλου να πυροβολεί το... Σαμαρά;

    Δεν έχουμε ακυβερνησία, είναι λέει βαριά η κουβέντα!

    http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4555380

    Αυτά όλα από κάπου αλλού εκπορεύονται, δεν μπορεί ένας τόσος δα Καράογλου να αποφάσισε μόνος του να υπονομεύσει το Σαμαρά...

    Ο ΔΟΛ, προφανώς, κάνει παιχνίδι ενδοπασοκικής αλλαγής και προσπαθεί με αντιπερισπασμούς να αποτρέψει το Σαμαρά από το να αποκτήσει κυβερνητική δυνατότητα.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Blimblomblim 16/01/2010 00:26:06

      όταν ανακοινώθηκε ο Καράογλου, κάποιος σχολιαστής αμέσως έγραψε κάτι ράμματα εδώ μέσα, αλλά είχε υποστήριξη από άλλον σχολιαστή, όμως να που τον βρήκαμε μπροστά μας... ή μήπως απλώς πήραν τα μυαλά του αέρα;

  10. alejandro avatar
    alejandro 15/01/2010 12:33:49

    Το μεγαλυτερο ανεκδοτο που εχει αρχισει να κυκλοφορει ειναι τα περι εκλογων τον Οκτωβρη με συνταγη 2 σε 1 (εθνικες και δημοτικες).
    Ενταξει ειναι γνωστο οτι ο ΓΑΠ ειναι η επιτομη του γραφικου αλλα υπαρχουν και καποια ορια.

  11. george avatar
    george 15/01/2010 13:15:54

    Νομίζω ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα για το ΠΣΑ είναι η έλλειψη μακροχρόνιου στόχου. Ο στόχος αφορά δύο σημαντικά ζητήματα για την ελληνική οικονομία. Το ένα είναι η αύξηση του ΑΕΠ και η ανάπτυξη της οικονομίας και το δεύτερο ζήτημα είναι η θέση του κράτους στην οικονομία. Τόσο το ΠΣΑ όσο και η κυβέρνηση δεν απαντούν σε κανένα από τα δύο ζητήματα. Γενικά ευχολόγια για δειλή ανάπτυξη από το 2011, με μεθόδους πράσινης ανάπτυξης, χωρίς αντίστοιχη φορολογική πολιτική, ούτε διαρθρωτικές μεταβολές (π.χ. άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων και της αγοράς εργασίας).
    Στο θέμα του ρόλου του κράτους ο στόχος απλά δεν υπάρχει. Κανονικά θα έπρεπε πρώτα να απαντηθεί το ερώτημα: Τι κράτος θέλουμε? Μεγάλο? Μικρό? Αποτελεσματικό? Με τι θα ασχολείται? Θα είναι και επιχειρηματίας? Θα αυξηθεί το κοινωνικό κράτος?. Αυτές οι ερωτήσεις ούτε τίθενται, αλλά και ούτε απαντούνται. Είναι δε κρίμα γιατί οι σημερινές συγκυρίες με την παγκόσμια και ελληνική δημοσιονομική κρίση, θα μπορούσαν να αποτελέσουν εφαλτήριο για αποφάσεις και μεταβολές ευρύτερες και μακροχρόνιες, και όχι απλά αποσπασματικά μέτρα για την πρόσκαιρη μείωση του ελλείματος.
    Για να υπάρξει αποτελεσματικότητα, πρέπει ο στόχος να είναι ευρύτερος και μακροχρόνιος (π.χ. μείωση του χρέους της Ελλάδας μέχρι το 2010 σε επίπεδα μικρότερα από 80% στο ΑΕΠ), έτσι ώστε να ξέρουμε ότι τα μέτρα θα έχουν έναν συγκεκριμένο, αλλά και βασικό στόχο.

  12. Ένας Τυχαίος avatar
    Ένας Τυχαίος 15/01/2010 13:47:07

    Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο Αντώνης είναι οικονομολόγος!

    • mesaios daktylos avatar
      mesaios daktylos @ Ένας Τυχαίος 15/01/2010 14:15:35

      @Ένας Τυχαίος,
      .......και ο ΓΑΠ ουφολόγος. Χιχιχι

  13. ΜιχΜιχ avatar
    ΜιχΜιχ 15/01/2010 14:30:05

    Ας είναι "καλά" οι δηλώσεις της Μέρκελ, που δημιούργησε πάλι κλίμα...

    Οι Γερμανοί δεν αλλάζουν στόχο. Απλά από τα στρατιωτικά μέσα, πήγαν στα πολιτικά.

  14. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 15/01/2010 15:16:31

    'Πάγωμα των προσλήψεων στο Δημόσιο για 3 χρόνια'

    Αν γίνει αυτό δε θα ανεβεί η ανεργία;

    • gretel avatar
      gretel @ Δημήτρης 15/01/2010 19:15:49

      Όχι του αρθρογράφου.

  15. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 15/01/2010 15:29:46

    Δεν πρόκειται να γίνουν παραγωγικές επενδύσεις σε μια χώρα με πενιχρά και άνισα κατανεμημένα εισοδήματα, τα οποία μάλιστα πρόκειται να μειωθούν.

  16. gretel avatar
    gretel 15/01/2010 17:53:28

    Αύξηση του ΦΠΑ στο 25 % και άνοιγμα ομαδικών τάφων….

    Άντε να τελειώνουμε!

    • abebab avatar
      abebab @ gretel 15/01/2010 19:19:42

      …Και ευθανασία στους μη προνομιούχους άνω των 65. Τι θέλουν και ζουν οι κ….γεροι;

  17. Κώστας Μανίκας avatar
    Κώστας Μανίκας 15/01/2010 18:23:25

    Λίγα σχόλια για τις προτάσεις του άρθρου α) Υποθέτω ότι η περικοπή όλων των επιδομάτων δεν αφορά οικογενειακά, πολυτεκνικά κλπ εκτός κι αν εννοούμε ότι θα ενσωματωθούν στο μισθό τα βασικά προνιακά επιδόματα, β) Πλήρες πάγωμα προσλήψεων δυστυχώς δεν μπορεί να γίνει γιατί οι ανορθολογισμοί του κράτους μας δεν το επιτρέπουν (στο στενό δημόσιο περισσεύουν οι υπάλληλοι, σε νοσοκομεία πχ υπάρχουν τεράστιες ελλείψεις), γ) Πάγωμα όλων τω ν μισθών σημαίνει πάγωμα και της αγοράς, δ) Η αύξηη του ΦΠΑ σε αντίθεση με αυτό που πολλοί νεοφιλελεύθεροι οικονομολόγοι υποστηρίζουν, αφού φέρει ύφεση και ανεργία, δεν θα μας ξεχρεώσει όπως νομίζουν, ούτε μακροπρόσθεσμα θα βοηθήσει την αγορά λόγω αυξημένης αποταμίευσης στις τράπεζες, γιατί ειδικά στην Ελλάδα αυτά τα κεφάλαια θα τα στείλουν στα χρεωμένα υποκαταστήματα τους της Α.Ευρώπης κι όχι στην ελληνική αγορά. Τα υπόλοιπα έχουν σωστή βάση, το πόθεν έσχες είναιμεγάλο ζήτημα αλλά αντί αμνηστίας σε μαύρο χρήμα, θα προτιμούσα μείωση του ΦΠΑ σε κατασκευές, τουρισμό, ναυτιλία για προσέλκυση επενδύσεων όπως έγινε σε Κύπρο, Βουλγαρία και άλλες χώρες.

  18. neos agrotis avatar
    neos agrotis 15/01/2010 19:11:02

    Το καράβι δεν σώνεται.Μπάζει απο παντού. Καπεταναιοι λαμόγια, πλήρωμα λαμόγια, επιβάτες λαμόγια. Κοινώς, την κάτσαμε!!!

  19. A. avatar
    A. 15/01/2010 19:19:20

    Σε μία εταιρία, το πιο σημαντικό είναι να έχεις στόχους. Να έχεις «αξίες», να εμπνέεις «όραμα» να ξέρεις που θες πάς. Όταν ξέρεις που θες να πας και είσαι συμβατός με τις αξίες, η επιτυχία είναι απλά θέμα δουλειάς. Πόσο μάλλον σε μία χώρα...

    Προφανώς ο Υπουργός ξέρει καλύτερα από μένα. Χαρακτήρισε «άρτιο και ισορροπημένο» το Π.Σ.Α. που κατέθεσε. Μακάρι κύριε Υπουργέ, να πετύχετε θελουμε όλοι. Για την αρτιότητα και ισορροπία θα κρινει το αποτέλεσμα. Εν τω μεταξύ, ό,τι και να λέτε, εγώ θα παρακολουθώ τα spreads. Θα ξέρω τι γίνεται χωρίς να φύγω από το γραφείο μου.

    • neos agrotis avatar
      neos agrotis @ A. 15/01/2010 19:26:45

      χωρις ποιοτικό ανθρώπινο δυναμικό δεν κάνεις τίποτα. Και δυστυχώς η Ελλάδα σήμερα διαθέτει πολύ κακή ποιοτητα......

    • A. avatar
      A. @ A. 15/01/2010 19:36:55

      Δεν συμφωνώ νέε αγρότη. Η Ελλάδα έχει καλής ποιότητας ανθρώπινο δυναμικό. Έχει πρόβλημα αξιοποίησης αυτού του δυναμικού. Ο κακόμοιρος, μέτριος υπάλληλος, αν του δώσεις την ευκαιρία, τα εφόδια, την καθοδήγηση και την στήριξη, γίνεται στελεχάρα. Με σωστή τοποθέτηση, ο οργανισμός δουλεύει. Με σωστό όραμα, μεγαλουργεί. Η λέξη «σωστό»... Δύσκολη λέξη. Σωστό είναι αυτό που σου λένε οι άνθρωποι, οι πελάτες, η αγορά. Δεν είναι το όνειρο που είδες ή μόνη η γνώμη του γυμναστή σου. Συναίνεση, ισορροπία, στόχοι, μέθοδος, συνέπεια, επιμονή. Μιά χαρά είναι οι Έλληνες. Τα αφεντικά τους; ίσως υπερτιμημένα...

    • neos agrotis avatar
      neos agrotis @ A. 15/01/2010 19:50:46

      Πολυ θα ηθελα να δεχθω αυτή την περιγραφή σου για τον Ελληνα. Δυστυχώς η πραγματικότητα ειναι διαφορετική. Τον αφησαν ανεκπαίδευτο, χωρις κοινωνική παιδεία, τεμπέλη, "μάγγα", κοντόφθαλμο και ακόμα σε "κόμμα".

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.