14/05/2009 15:59
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πως η ΝΔ «ξέπλυνε» το ΠΑΣΟΚ


_______________________________________________________________________________________
Η υπόθεση SIEMENS είναι το κλασικότερο παράδειγμα του πώς εννοούν τις bussiness το ΠΑΣΟΚ και η Ν.Δ.

Το ΠΑΣΟΚ κυρίως επί Σημίτη, μέσα από το πολιτικό άλλοθι περί συγκέντρωσης οικονομικής ισχύος, κατηύθυνε δουλειές, πολιτική κάλυψη και προνόμια σε επιλεγμένους ιδιώτες. Αυτοί με την σειρά τους επέστρεψαν στο ΠΑΣΟΚ μίζες, διορισμούς στις εταιρείες τους είτε στελεχών είτε υπαλλήλων και το κυριότερο έχτισαν θέσεις (που θα λέγανε οι χρηματιστές) που θα άντεχαν στο χρόνο. Τα πολιτικά τζάκια της δεκαετίας του 80 έγιναν εισηγμένες αργότερα.

Αυτό το αποκαλούμενο σύστημα ΠΑΣΟΚ κορόιδεψε από την πρώτη στιγμή και συνεχίζει και σήμερα να κοροϊδεύει, λέγοντας ότι η Ν.Δ. πήρε την κυβέρνηση αλλά όχι και την εξουσία. Και φυσικά έχει δίκιο.

Τα παλικάρια της Ν.Δ. σπουδαγμένα στη «Βιβλιοθήκη» και στο JK του Κολωνακίου, αμέσως εκμεταλλεύτηκαν την τεχνολογία του ΠΑΣΟΚ, κινήθηκαν μόνον για το ίδιο προσωπικό όφελος, και φυσικά χρησιμοποίησαν όλο το παρακράτος για να περάσουν όμορφα στις κρατικές επιχειρήσεις και γιατί όχι και στα υπουργεία.

Μέσα σ΄ αυτό το σάπιο σύστημα τα δισεκατομμύρια της SIEMENS επί ΠΑΣΟΚ ενίσχυσαν το σύστημα ΠΑΣΟΚ ενώ επί Ν.Δ. οι σεμνοί και ταπεινοί αρκέστηκαν σε σπόρια και κάνα ταξιδάκι στο εξωτερικό.

Καλύτερο υπεργολάβο για το ξέπλυμα του ΠΑΣΟΚ δεν θα μπορούσε να φανταστεί ούτε και ο Ανδρέας Παπανδρέου.

Αλλά όπως λέμε και  στο χωριό μου «κάθε αρνί από το ποδάρι του κρέμεται».

γάιδαρος

Υ.Γ. Περιττό να επαναλάβω ότι μας π... κανονικά και ούτε σκέψη να μας πάνε στην Ρόδο μπας και κάνουμε και κανένα μπάνιο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. BLACK avatar
    BLACK 14/05/2009 16:04:51

    Τα κόμματα ούτως ή άλλως τα ξεπλένει ο λαός κάθε 4 χρόνια που με τόση προθυμία και αυταπάρνηση τα ξαναψηφίζει.

  2. Jimmy L avatar
    Jimmy L 14/05/2009 16:12:50

    Υπαρχει ανθρωπος που να πιστευει οτι η ΝΔξεπλυνε το Πασοκ για το σκανδαλο της Ζημενς??

  3. donaE avatar
    donaE 14/05/2009 16:20:00

    @1 Σωστος ο BLACK.Συνενοχη και αλλοθι ειναι το μυστικο.

  4. o Μήτσος avatar
    o Μήτσος 14/05/2009 16:23:11

    Jimmy L, μπας και κάνεις πλάκα; γιατί δεν φαίνεται το πρόσωπο σου να δω ύφος.....

  5. ataktos avatar
    ataktos 14/05/2009 16:29:43

    τα εισαγωγικά είναι περιττά …

  6. Κανένας avatar
    Κανένας 14/05/2009 17:02:14

    Ακόμη για όλα φταίει το ΠΑΣΟΚ; Δεν πείρατε χαμπάρι ότι αυτό το παραμύθι δεν πουλάει πλέον;

  7. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 14/05/2009 17:04:23

    "Το ΄να χέρι νίβει το άλλο
    και τα δυό....."
    Πολύ καλό άρθρο

  8. white shark avatar
    white shark 14/05/2009 17:11:41

    Ειναι πολλες φορές εντυπωσιακό
    πως στηρίζεται η Δεξιά απο την Αριστερά

    Στη συγκεκριμένη περίπτωση η πρόχειρη και επιδερμική ανάλυση καταστάσεων,
    οδηγει στο συμπέρασμα ''επί Ν.Δ. οι σεμνοί και ταπεινοί αρκέστηκαν σε σπόρια και κάνα ταξιδάκι στο εξωτερικό.
    Καλύτερο υπεργολάβο για το ξέπλυμα του ΠΑΣΟΚ δεν θα μπορούσε να φανταστεί ούτε και ο Ανδρέας Παπανδρέου.''

    Αλλά όπως λέει μια Βυζαντινή παροιμία
    >

  9. donaE avatar
    donaE 14/05/2009 17:13:26

    @ 8 ποια ειναι η αριστερα εδω?

  10. white shark avatar
    white shark 14/05/2009 17:14:25

    Τυφλός, όταν έπεσε σε εμπόδιο είπε, μέχρις εδώ φτάνει ο κόσμος

  11. Jimmy L avatar
    Jimmy L 14/05/2009 17:17:47

    @ 4 Ρε Μητσο πλακα κανεις??Που ζεις??Τι θελεις να μας πεις??Πες το καθαρα για να παρεις και την αναλογη απαντηση, με μισολογα και υπονοουμενα δεν μπορει να γινει κουβεντα!!

  12. white shark avatar
    white shark 14/05/2009 17:20:32

    Το ''Αντί'' ήταν πολιτικό και πολιτιστικό περιοδικό της Αριστεράς, το οποίο κυκλοφορούσε ανά δεκαπενθήμερο από το 1974 έως το 2008.
    και το antinews.gr ιστολόγιο που γράφεται από παλιούς και νεότερους συνεργάτες του περιοδικού ''Αντί''.

  13. o Μήτσος avatar
    o Μήτσος 14/05/2009 17:21:19

    ρε παιδιά, το ΠΑΣΟΚ έχει σχετικά αριστερή φρασεολογία, αποκαλούνται σύντροφοι, αλλά δεν είναι και αριστερά. Μην την πατάμε ακόμα!

    Παλιά, (τέλη 79-80)είχε ένα καταπληκτικό άρθρο το ΑΝΤΙ με διαγράμματα της πορείας κάθε βασικού υπουργού του ΠΑΣΟΚ. Ξεκινούσε με τον Αντρέα, ο οποίος ξεκίνησε από τροτσκιστής και πήγαινε συνεχώς προς τα δεξιά πιο δεξιά από κέντρο. Είχε υπουργό εθνικής άμυνας το Δροσογιάννη με μόνο δεξιά τοπολογία. Πέρασαν Παπαθεμελήδες από μέσα, και ένα σωρό δεξιοί με δεξιά φρασεολογία.

    Οπότε είναι φυσικό σε θέματα οικογενιακής περιουσίας να αλληλοκαλύπτονται.

  14. ελεύθερος avatar
    ελεύθερος 14/05/2009 17:23:02

    Τον τελευταίο χρόνο οι καναλάρχες έχουν κηρύξει ανένδοτο στον Καραμανλή με τα υπαρκτά ή ανύπαρκτα ή γελοία σκάνδαλα της ΝΔ.
    Τώρα που ήλθε η ώρα να μάθει ο κόσμος ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΣΚΑΝΔΑΛA ΤΗΣ ΖΙΜΕΝΣ (της ΜΑΝ, των TOR, των φρεγατών, του Κτηματολογίου, κλπ) δεν θα σταματήσει να γυρίζει ο τροχός.
    ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΩΝ ΣΚΑΝΔΑΛΩΝ, Η ΖΙΜΕΝΣ, ΔΕΝ ΘΑΒΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ.
    Όταν με το καλό βγούν όλοι οι πράσινοι πρωταγωνιστές του στη σέντρα ΤΟΤΕ (ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ) θα μιλήσουμε ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ για τη διαφθορά των πολιτικών στην Ελλάδα.
    Όταν πάρει ακριβοδίκαια ο καθένας το μερίδιο των ευθυνών που του αναλογεί (πράσινοι, γαλάζιοι, κόκκινοι) ΤΟΤΕ (ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ) ΘΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΕΛΙΔΑ.
    ΟΧΙ ΠΡΙΝ.
    Είναι ΜΕΓΙΣΤΗ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ και αδικία να εξισώνονται τα 100,000 του Παυλίδη με τα 100.000.000 ευρώ της Siemens.
    Είναι ΜΕΓΙΣΤΗ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ να μιλάμε για ευθύνες της ΝΔ μετά το 2004, όταν οι μίζες της Ζίμενς αφορούν πασόκους δημόσιους υπάλληλους και υπαλλήλους του ΟΤΕ, σημερινούς ή συνταξιούχους.
    Είναι ΜΕΓΙΣΤΗ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ να μιλάμε για σκάνδαλο υποκλοπών, όταν ο υποκλεπτόμενος ήταν ο καταγγελόμενος πρωθυπουργός (και γαμημένος και δαρμένος - δεν γίνεται).
    Είναι ΜΕΓΙΣΤΗ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ να εξισώνουμε τα εκατοντάδες εκατομμύρια των TOR-M1 και των φρεγατών με τα ξενοπηδήματα του Ζαχόπουλου.
    Είναι ΜΕΓΙΣΤΗ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ να χρεώνουμε την υπόθεση Βατοπεδίου μόνο στη ΝΔ, τη στιγμή που η μισή δουλειά είχε γίνει από το πασόκ.
    Είναι ΜΕΓΙΣΤΗ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ να μιλάει για διαφθορά ο Γιωργάκης, όταν ο παιδικός του φίλος Γ. Τρεπεκλής εισέπραξε μίζα 6,5 εκατομμύρια ευρώ μόνο από το C4I.
    ΟΠΟΙΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΙ ΤΗ ΜΕΓΙΣΤΗ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ.
    ΟΠΟΙΟΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΟΥΡΛΙΑΖΕ ΓΙΑ ΤΗ Ν.Δ. ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΗ ΣΚΑΝΔΑΛΟΛΟΓΙΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΠΝΙΓΟΥΝ ΤΟ ΓΙΩΡΓΑΚΗ.
    Μόνο έτσι κάποτε θα μπορέσουμε να ξεχωρίσουμε τους τίμιους πολιτικούς από τους πονηρούληδες.

  15. kitsios avatar
    kitsios 14/05/2009 17:24:26

    Δηλαδή Ο ΓΑΠ που λύσαξε κυρίως για την υπόθεση siemens και έχει ζητήσει 3 φορές εξεταστική των πραγμάτων επιτροπή εδώ και 1,5 χρόνο, λέει ψέματα?
    Μένει να το δούμε στην πράξη. Για να το δούμε στην πράξη εαν
    α) δεν ψηφίζουμε τρεμόπουλο γιατί δεν ξέρουμε ποιός τον συντηρεί (Όλοι τα παίρνουν εξάλλου)
    β) Δεν ψηφίζουμε ΚΚΕ για τους λόγους που έχει πεί ο Πάγκαλος κυρίως στο μνημόσυνο του Φαράκου (Χαζός , Μουρλός αλλά είναι 100% αληθή τα λεγόμενα του και εσείς εδώ αναζητάτε φαντάζομαι την αλήθεια)
    γ) Δεν ψηφίζουμε ΣΥΡΙΖΑ λόγω πολλών συνιστωσών, οι οποίες σχηματίζουν σαν κεντρική συνισταμένη αερα κοπανιστό)
    δ) Δεν ψηφίζουμε ΛΑΟΣ, για τον απλό λόγο ότι ηγήται του ευρωψηφοδελτίου του ΛΑΟΣ άνθρωπος του Κόκκαλη
    ε) Δεν ψηφίζουμε ΚΚ γιατί είναι κουρασμένος
    στ) ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΓΑΠ και έμμεσα ΠΑΣΟΚ γιατί 1)τον φοβάται ο Λαζόπουλος επειδή λέει είναι ξεκούραστος 2)Έχει την ίδια Λύσσα για την υπόθεση siemens και ο ΦΑΚΡΟΡΑΣ

  16. BLACK avatar
    BLACK 14/05/2009 17:32:02

    @14 ελεύθερε, να δείς τι υποκρισία είναι να μην λες κουβέντα για το ΒΑΤΟΠΕΔΙ, που είναι το μέγα γαλάζιο σκάνδαλο και στο οποίο εμπλέκονται ο προθυπουργος και τα φιλαράκια του, τα παπαδαριά, συμβολαιογράφοι, και γενικώς όλο το παλιό καλό χουντοσυνοθήλευμα πατρίδας-θρησκείας-οικογένειας

  17. αγανάκτηση avatar
    αγανάκτηση 14/05/2009 17:33:27

    Βγήκε πάλι το σκανδαλόμετρο για να σχετικοποιήσει τα λαμόγια. Δεν έχει σωτηρία αυτή η χώρα.

  18. Metoikos avatar
    Metoikos 14/05/2009 17:35:57

    Όσο κι αν δεν μας αρέσει, ο BLACK του 1 είναι ο πιό σωστός. Αν βαστάνε τα κότσια μας ας ψηφίσουμε οτιδήποτε άλλο εκτός από ΝΔ και ΠΑΣΟΚ.

  19. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 14/05/2009 17:37:48

    Φιλότιμη η προσπάθεια του άρθρου να ξασπρίσει την νέα δημοκρατία, δε λέω ...

  20. white shark avatar
    white shark 14/05/2009 17:38:16

    οταν λεω ''Αριστερά'' εννοω το σαιτ που φιλοξενεί το αρθο
    ζημενς;μονο πασοκοι;καλο το ανέκδοτο
    βατοπέδι;ποιος εδωσε το οκ για τις ανταλαγες;το πασοκ;καλο το ανέκδοτο
    σκάνδαλο υποκλοπών-τί εγινε; στο αρχείο
    TOR-M1; η ΝΔ κράτησε ανοιχτή την ολομέλεια της Βουλής το καλοκαίρι του 2006,αληθεια Τί βρηκαν;
    Τρεπεκλής ;γιατι τον κράτησαν κι εκαναν μπιζνες

  21. Jimmy L avatar
    Jimmy L 14/05/2009 17:43:47

    @ 14 μεγαλυτερη υποκρισια απο την υποκρισια σου δεν ειναι δυνατον να υπαρχει μεγαλε υποκριτη!!Μας παριστανεις και το ελευθερο....

  22. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 14/05/2009 17:45:24

    εν τάξει, μέρες που είναι κάθε προκατάληψη είναι θεμιτή. Ούτε θέλω να μπώ στην άσκηση "και οι δύοι κλέφτες είναι", ή "οι μέν είναι πιο κλέφτες από τους δε". Θεωρώ ότι υπαρχει ένα δισδιάστατο προφίλ ανικανότητας και τιμιότητας, και έχω άποψη, αλλά δεν έχει σημασία. Σημασία έχει ότι δεν υπάρχει μεγάλος και μικρός κλέφτης, ούτε κλέφτης εκ προμελέτης και κλέφτης τυχαίος. Οι κλέφτες είναι κλέφτες, και δεν είμαι δικαστής.

    Συμφωνώ με τον Black, το πλυντήριο είμαστε εμείς και αν νόμιζα πριν 2-3 χρόνια ότι γίνεται παρά την θέλησή μας, τώρα άλλαξα γνώμη. Και εμείς κλέφτες είμαστε και μας βολεύει η εκ περιτροπής παρουσία κλεφτών, απατεώνων και ψευτών που παριστάνουν τους πολιτικούς.

    Για την ακρίβεια ωστόσο, αν επί Πασόκ λαδώθηκαν πολιτικοί και φτιάχτηκαν τζάκια, ή ξευτελίστηκε η παιδέια, ή δεν ξέρω τι, τα τελυταία χρόνια ντρέπομαι λίγο περισσότερο γιατί τίποτα δεν έγινε, απλά πιο αδέξιες συμμορίες έγιναν τσακωτές.

    Που είναι ο Στεφανόπουλος? Το παραμύθι με τον Διογένη το θυμάται κανείς?

  23. o Μήτσος avatar
    o Μήτσος 14/05/2009 17:46:44

    @21 Δυστυχώς αυτό είναι το μοντέλο! Στα λόγια πλακωνόμαστε και στη μάσα τα βρίσκουμε. Έχει εμφανιστεί ένα νέο είδος πασοκτζήδων: οι ΠασοκοΝεοδημοκράτες. Είναι κατά κανόνα της γραμμής Βενιζέλου και διατηρούν προσωπικές φιλίες με στελέχη της ΝΔ. Αυτοί είναι παντός καιρού. Γίνονται και δήμαρχοι κοινής αποδοχής.

  24. theo1611 avatar
    theo1611 14/05/2009 17:58:57

    Το "ξέπλυνε" θα ταίριαζε αν ως αγνές και άμωμες παρθένες οι σεμνοί και ταπεινοί πλανεύτηκαν από τη σαγήνη της εξουσίας και συναισθάνθηκαν τις ανθρώπινες αδυναμίες των προκατόχων τους.

    Εμένα σαν έτοιμοι από καιρό μου φάνηκαν να βάλουν και τα γυαλιά στους προκατόχους τους.

    Γι' αυτό και συμφωνώ με τον αρχαίο ότι μας έκαναν να ντρεπόμαστε ακόμα περισσότερο

  25. amin ntanta avatar
    amin ntanta 14/05/2009 18:07:29

    τύποι σαν τον 14, είναι με μίσθωση ή με ζούρλια;

  26. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 14/05/2009 19:01:54

    Παρά τις πνιχτές κραυγούλες των Πασόκων που συμμετέχουν στη συζήτηση ''(ξεπλένετε τη Ν.Δ.'', ''δεν περίμενα κάτι τέτοιo από το Antinews'', ''η αριστερά στηρίζει τη δεξιά'' και άλλα φαιδρά), η ισορροπημένη και αντικειμενική ανάρτηση του ''Γαϊδάρου'' βάζει τα πράγματα στη θέση τους. Πράγματι, το μεγάλο πλιάτσικο του δημόσιου χρήματος, η αποθέωση της μίζας, η αναξιοκρατία και η ξεδιάντροπη τακτοιποίηση των ημετέρων έγιναν επί Πασόκ. Οι Νεοδημοκράτες λειτούργησαν περισσότερο ως ''φτωχομπινέδες''. Ίσως λόγω της μεγάλης τους απουσίας από την εξουσία, ίσως λόγω του βεβαρυμένου τους παρελθόντος, απεδείχθησαν περίπου ''κλεφτόνια της γειτονιάς'' σε σύγκριση με τους ''μαιτρ της κομπίνας'' πασόκους. Θα πέσουν από την εξουσία (αν πέσουν) λόγω της ανικανότητάς τους να διαχειριστούν έστω με κάποια συνέπεια (όχι να λύσουν) τα προβλήματα του ελληνικού λαού, όμως αυτό είναι ένα άλλο ζήτημα, έξω από τα πλαίσια της παρούσας συζήτησης. Αυτό όμως δεν διακαιώνει τα λυκόρνια της άλλης πλευράς, ούτε τους δίνει το διακαίωμα να αλυχτούν τάχα αγανακτισμένα για τη διαφθορά. Το σχόλιο @14 του ''Ελεύθερου'' (ακόμα κι αν γίνεται από την ηττοπαθή οπτική γωνία του ''ναι μεν αλλά''), λέει αλήθειες.

  27. daris avatar
    daris 14/05/2009 19:14:16

    ΕΥΤΥΧΩΣ παντως που εκλεισε η βουλη - με την αγνη πρωτοβουλια του ΚΚ - και οι πολιτικοι μας,τα ΜΜΕ,τα μπλογκ και οι πολιτες ανα την επικρατεια συζητουν τα πραγματικα θεματα που τους απασχολουν δηλαδη την οικονομια,την παιδεια,την υγεια,την ασφαλεια κ.λ.π εν όψι εκλογων.
    Αναρωτιεμαι καμια φορα τι θα εκαναν και τι θα ελεγαν μερικοι εδω μεσα αν δεν υπηρχαν σκανδαλα!!!

  28. ataktos avatar
    ataktos 14/05/2009 20:02:46

    Αχ tiramola μας έχεις λείψει στη συζήτηση και το πήραμε μονότερμα ..

  29. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 14/05/2009 20:13:39

    @28: Σπατζιώτη, μην κατατάσσεις αυθαίρετα σε κομματικούς σχηματισμούς όσους κατακρίνουν τη ΝΔ.

  30. Underdog avatar
    Underdog 14/05/2009 20:20:58

    Αυτή είναι η πραγματική αλήθεια που λέει ο ΓΑΙΔΑΡΟΣ και ο ΣΠΑΤΖΙΩΤΗΣ.
    Οσοι ξέρουν καλά το σύστημα από μέσα και λίγα λέει. Οι υπόλοιποι σχολιαστές, ευθυμογράφοι, μπορούν να λένε ότι θέλουν.
    Η εξήγηση είναι απλή.
    Από δημιουργίας του ελληνικού κράτους υπήρχαν οι έξυπνοι που έκλεβαν, η μεγάλη πλειοψηφία όμως του λαού μέσα στην πείνα του και τις αδικίες είχε αρχές και πρότυπα.
    Η διακυβέρνηση της περιόδου 1981-2004 εκμαύλισε
    τον ελληνικό λαό για απλούς λόγους:
    1.Ήρθε στην εξουσία ένα σημαντικό κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας που κάτω από τη σημαία της ηττημένης αριστεράς ήταν και κυρίως ένοιωθε, πολύ περισσότερο από το κανονικό, ότι ήταν αδικιημένο και έπρεπε να ανταμοιφθεί για ότι είχε περάσει.
    2.Κατάργήθηκαν απότομα παλιές αξίες και πρότυπα, που όσο κι αν δεν ισχύουν για τους ισχυρούς και πλούσιους για το πόπολο είναι οδηγός συμπεριφοράς.
    3. Πέσαν τα χρήματα της ΕΟΚ και της Ευρωπαικής
    Ένωσης και οι καραγκιόζηδες φόρεσαν σμόκιν.
    Ανυπολόγιστα ποσά κατέληξαν σε τσέπες αντί για τους σκοπούς που έπρεπε.
    4.Η κοινωνία σε λιγότερο από μια γενιά μεταμορφωθηκε με προτυπα το χρήμα και μάλιστα το ξένο(δημόσιο) χρήμα, το λάιφ στάιλ και την βαλκανική καπατσοσύνη.
    5.Είδαν την επιτυχία των Πασόκων οι Νεοδημοκράτες και σα λιγούρια που ήταν τόσα χρόνια στην "πείνα"
    πριν αναλάβουν ακόμη την εξουσία σκεφτόταν πως θα προλάβουν να οικονόμήσουν κι αυτοί, ξέροντας ότι το χρήμα μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες και τη διεύρυνση της Ευρωπαικής Ένωσης θα μειωνόταν σημαντικά.
    Το πρώτο πράγμα που έκαναν συνεργασία με τους προηγούμενους που ήξεραν το νόου χάου, είχαν την τεχνογνωσία, φυσικά με το αζημίωτο. Παντού συνεργασία μέχρι σήμερα.
    Φάκτορα, ως γνήσιος λάτρης των Ιταλίδων θυμάσαι την ταινία του Μάρκο Φερέρι " Το μεγάλο φαγοπότι "

  31. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 14/05/2009 20:42:35

    Underdog: είσαι απαξιωτικός (πόπολο).
    Για το 1. "Ηρθε στην εξουσία ένα σημαντικό κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας που ένοιωθε παραμερισμένο ..."
    Πολύ καλώς έγινε έτσι.

  32. πρωην κομμενος avatar
    πρωην κομμενος 14/05/2009 20:43:18

    Προτεινω τα σχολια των eleftheros (14) και Underdog (33), για postαρισμα.
    Αλλωστε ανταποκρινονται πληρως "στα πλαισια της παρουσας συζητησης" τα οποια θετει -ποιος αλλος?- ο Σπατζιωτης(28).

    Οι καημενοι "φτωχομπινεδες" δεξιοι, που δεν ηξεραν τα κολπα και τα εμαθαν απο τους προηγουμενους.

    Δυστυχως για τους απολογητες των καημενων "φτωχομπινεδων" τα κολπα με τα ομολογα και το βατοπεδι δειχνουν πως "τα κλεφτρονια της γειτονιας" ειχαν τεχνογνωσια και συστημα.

  33. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 14/05/2009 20:44:32

    @ 32.αλλενάκι.
    Με συγχωρείς. Έχεις δίκιο...

  34. daris avatar
    daris 14/05/2009 20:50:28

    Μηπως αγαπητοι φιλοι,λεω μηπως, να δωσουμε ακομα 2-3 τετραετιες στον συστημα Καραμανλη για να γινει αξιος συνεχιστης του συστηματος που κληρονομησε απο το ΠΑΣΟΚ?
    Γιατι οπως μας τα λετε εδω μεσα δεν φταιει για τιποτα αλλο παρα γιατι δεν ειναι σωστος παιχτης, δεν ξερει δηλαδη να κλεβει καλα και πολλα.
    Απορω με την σκεψη και την λογικη σας...
    Εξηγειται ομως απο εκμαυλισμενους πολιτες (δικα σας λογια!!!) απο το ΠΑΣΟΚ!
    Αν ενα κομμα μπορεσε να εκμαυλισει τοσο πολυ μια ολοκληρη κοινωνια η οποια ακομα και μετα απο 5 χρονια δεν μπορει να συνελθει να βρει αξιες και αρχες τοτε κακως συζηταμε...
    Δεν θελω να πιστεψω οτι τα πιστευετε αυτα...
    Και που εισασταν τοσα χρονια (1981-2004) που το εγκλημα της εκμαυλισης του Ελληνικου λαου συντελουνταν?
    Αμέτοχοι ή συμμέτοχοι και συνένοχοι!!!

  35. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 14/05/2009 21:07:08

    @37 Εντάξει Σπατζιώτη, δεν έκανες κάτι να ζητάς συγνώμη, κουβέντα κάνουμε, αλλοίμονο.

  36. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 14/05/2009 21:09:55

    @Underdog:
    για το 4: επί ΝΔ το λάϊφ στάιλ απογειώθηκε, έγινε εθνικός στόχος - βλέπε γιουροβίζιον.

  37. thanos avatar
    thanos 14/05/2009 21:11:14

    14-ελεύθερος Says:
    May 14th, 2009 at 7:23 pm






    1998:Η Νατασσα Καραμανλη,μετα το γαμο της
    με τον Καραμανλη,αποφασιζει
    απο Νηπιαγωγος...να γινει Γιατρος.
    2004:Στη τελευταια εξεταστικη,
    ενδιαμεσα της προεκλογικης περιοδου,
    δινει και περναει 14 μαθηματα μαζι...!!!!!!!!!!!!!
    ενω παραλληλα εξεταζεται προφορικα μονη της,
    την ιδια στιγμη που οι υπολοιποι φοιτητες
    εμπαιναν στην αιθουσα να εξεταστουν
    ανα πεντε ατομα!!!(KΑΛΟ ΕΕΕΕ….)
    2002:Γινεται Διδακτωρ Ιατρικης,
    πριν καν παρει το πτυχιο Ιατρικης.!!!!!!!!

    Επισης:"Η καθηγήτρια Ιατρικής
    (που πέρασε τη διατριβή της)(ΟΛΥΜΠΙΑ ΤΖΙΑΜΠΙΡΗ)
    έγινε Πρόεδρος Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών
    και ο γιός της υπέγραψε συμβόλαιο με τον Ο.Π.Α.Π.
    με μηνιαίο μισθό 24,000 ευρώ (και 500,000+ ευρώ)!

    Ακομη,ο φιλόλογος της Χρήστος Ζαχόπουλος
    στο Λύκειο στη Θεσσαλονίκη,
    έγινε Γ.Γ. Υπουργείο Πολιτισμου...!!!!!!!!!!
    Τελος,το 1998 ηρθε η σειρά της «Ανέμης»,
    που βαπτίσθηκε ως μη κερδοσκοπική
    και μη κυβερνητική οργάνωση,
    επικεφαλής της οποίας ως πρόεδρος τέθηκε η Ν. Παζαϊτη
    με αντιπρόεδρο τον Χρ. Ζαχόπουλο.

    Κατα τα αλλα σεμνα και ταπεινα.

    1.ΣΚΑΝΔΑΛΟ "ΟΜΟΛΟΓΩΝ"
    2.ΣΚΑΝΔΑΛΟ "ΗΛΙΕΛΑΙΟ"
    3.ΣΚΑΝΔΑΛΟ "SIEMENS"
    4.ΛΙΑΠΗΣ
    5.ΚΥΡΙΑΚΟΣ, ΝΤΟΡΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ (ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΜΕ ΧΟΡΗΓΙΑ ; SIEMENS)
    6.ΠΑΛΑΙΟΚΡΑΣΑΣ (ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΔΕΗ)
    7.ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΣ
    8.ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟΣ
    9.ΥΠΟΚΛΟΠΕΣ (ΧΩΡΙΣ..ΔΡΑΣΤΕΣ)
    10.ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΕΑ"καθηγήτρια" άνευ διδακτορικού και άνευ επιστημονικού έργου.
    11.Η ΝΑΤΑΣΑΜΑΣ πηρε PhD χωρις να εχει παρει πτυχιο.
    12.Οι ΚΟΥΜΠΑΡΟΙ
    13. ΒΑΤΟΠΕΔΙ
    Σε 5 χρονια δυο θανατοι, μια αποπειρα αυτοκτονιας που εχουν σχεση με το σεμνα και ταπεινα.
    Σελιδες και σελιδες αν θελεις ακομα.

  38. abc avatar
    abc 14/05/2009 21:18:30

    41- thanos
    Barethikame na leme oti to komma pou simera kuverna thn Ellada apotelei to akron aoton ths diafthoras kai klepsias pagosmios eno oi Evropaioi hgetes kanoun efxelea kai tsissagia gia na tous xefortothoun to suntomotero

  39. tiramola avatar
    tiramola 14/05/2009 21:50:58

    Έχω σιχαθεί την αντιπαράθεση αυτού του είδους.Μου προκαλεί εμετό.
    Ο φάκτορας έκρινε ότι έπρεπε να ανεβάσει τον γάιδαρο με αποτέλεσμα να αρχίσουν τα γκαρίσματα κάτω από το ποστ....
    Φυσικά υπάρχουν και αντικειμένικές φωνές τύπου Σπατζιώτη...
    Ο άλλος ο...ελεύθερος αντί να απευθυνθεί στο κόμμα του και να τους γαμοσταυρίσει-ταρακουνήσει προστατεύοντας και την δική του αξιοπρέπεια δίνει αγώνα να σώσει την πατρίδα με ποδοσφαιρικούς όρους...
    Ποιός έχει πάρει τα περισσότερα κύπελλα της διαφθοράς...

    Να ληθφεί "σοβαρά" υπόψιν η περίπτωση νίκης του Σάκη στον διαγωνισμό μαλακίας της eurovision.
    Δεν αποκλείεται να αρπάξει κανένα δημοσκοπικό ποντάκι ο "καταλληλότερος" , θα τον συγχαρεί στο Μαξίμου κλπ....

    Πατριδογνωσία...
    Ελπίζω οι γαλάζιοι δραγάτες εκεί που θα έχουν πιάσει ίσκιο κάτω από κανένα δένδρο στην Ελληνική ύπαιθρο να αρπάξει το μάτι τους καμμιά εστία φωτιάς μπας και γλυτώσουμε τα χειρότερα.
    Όπως έχω ξαναγράψει σε άλλο ποστ πολλές βροχές , πολλή βλάστηση και όλα αυτά τώρα ξεραίνονται...

  40. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 14/05/2009 22:06:28

    @ 44 tiramola Says:
    ''Έχω σιχαθεί την αντιπαράθεση αυτού του είδους. Μου προκαλεί εμετό.''
    ***
    Δεν έχεις ανάγκη εσύ. Διαβάζεις λίγο ΓΑΠ και φτιάχνεσαι...

  41. tiramola avatar
    tiramola 14/05/2009 22:07:23

    Ρε αγροφύλακα underdog από το 1981 μέχρι και το 2000 όλοι απέκτησαν δικά τους σπίτια και η συντριπτική πλειοψηφία του λαού έκανε και μία μικρή περιουσία!
    Νε τις καβάτζες που έκαναν αγαντάρουν τώρα την κρίση
    Για ποιό εκμαυλισμό συνειδήσεων και παπαριές γράφεις?
    Φτιαχτήκατε όλοι και κάνετε και κριτική αφ υψηλού...

  42. Underdog avatar
    Underdog 14/05/2009 22:25:04

    @ 46 Κρίμα που δεν είμαι μπόγιας να μαζέψω μερικούς χοίρους που δεν τους πιάνει το ταμιφλού.

  43. Underdog avatar
    Underdog 14/05/2009 22:36:39

    @ 48 Miserabilis visu

  44. nikosx avatar
    nikosx 14/05/2009 23:04:01

    Άλλη ακόμα μια ανάρτηση του antinews σε διατεταγμένη υπηρεσία. Πρέπει να διατηρηθεί μικρή διαφορά στις ευρωεκλογές για το καλό της παράταξης.

  45. ataktos avatar
    ataktos 15/05/2009 07:41:04

    nikosx-Καλά ρε μεγάλε που το κατάλαβες ….

  46. Αρχίδαμος avatar
    Αρχίδαμος 15/05/2009 09:06:12

    @48 ο decay εισαι;

  47. Αρχίδαμος avatar
    Αρχίδαμος 15/05/2009 09:06:29

    @49 ο decay εισαι;

  48. o Μήτσος avatar
    o Μήτσος 15/05/2009 09:26:23

    @52 ο decay είναι πρασινοφρουρός?

  49. Τηλέμαχος avatar
    Τηλέμαχος 15/05/2009 09:35:17

    Μιλάνε ακόμα ορισμένοι για το Βατοπαίδι με ύφος λες και είναι το μεγαλύτερο σκάνδαλο από καταβολής κόσμου.

    Να κάνω μία ερώτηση: αφού δεν χάθηκε και δεν αγνοείται ούτε ένα ευρώ, ποιο ακριβώς είναι το σκάνδαλο; Και μη μου πείτε "τόσος θόρυβος, εσύ δεν κατάλαβες τίποτα", γιατί προλαβαίνω και απαντώ "ναι, τόσος ΘΟΡΥΒΟΣ και δεν κατάλαβα τίποτα, εξηγήστε μου παρακαλώ".

    Θυμίζω ότι 1. την ανταλλαγή της λίμνης με αστικά οικόπεδα την ζήτησε το κράτος, 2. την επιλογή των οικοπέδων την έκανε το κράτος, 3. ένα α% των οικοπέδων που πήρε η Μονή πουλήθηκε και το υπόλοιπο β% δεν πουλήθηκε. 4. το 100% των χρημάτων από την πώληση των (α) παρέμειναν στην Μονή - και συγκεκριμένα δόθηκαν στην εταιρεία του Κοιρανίδη για να τα διαχειριστεί. 5. μετά τις "αποκαλύψεις" του σκανδάλου το 100% των χρημάτων από την πώληση των (α) επεστράφησαν στο κράτος, το 100% των οικοπέδων (β) που δεν είχαν πουληθεί επεστράφησαν στο κράτος, και η λίμνη επανήλθε στη Μονή.

    Δεν λείπει ούτε ένα ευρώ. Δεν έλειψε ποτέ σε καμία χρονική στιγμή ούτε ένα ευρώ από καμία τσέπη, άρα δεν μπήκε και σε καμία τσέπη. Το αν η αξία των οικοπέδων α+β (η αξία στα χαρτιά δηλαδή) ήταν μεγαλύτερη από την αξία (στα χαρτιά) της λίμνης, αυτή η διαφορά στην αξία δεν είναι πραγματικά χρήματα για να δοθούν μίζες, να χτιστούν βίλες και να πάνε διακοπές στις Μπαχάμες οι εμπλεκόμενοι.

    Τι είναι αυτό που συνιστά "σκάνδαλο" λοιπόν (εκτός από τις τηλεοπτικο-ώρες); Ειδικά σε σχέση με τα 100.000 του Παυλίδη που αν και λίγα είναι ΥΠΑΡΚΤΑ. Βγήκαν από την τσέπη Α και μπήκαν στην Β. Και ειδικά με τα 100 εκατομύρια της Ζήμενς που βγήκαν από το ταμείο της και μπήκαν σε "τσέπες κομμάτων".

    Ποιος θα μου λύσει την απορία επιτέλους;

  50. Αρχίδαμος avatar
    Αρχίδαμος 15/05/2009 09:35:48

    @53 Οχι, ανιχνευτης διατεταγμενων και λοιπων υπηρεσιων και πρακτορισκων ειναι ο τυπος. ειχε ονειρο να γινει χωροφυλαξ αλλα δεν του κατσε

  51. o Μήτσος avatar
    o Μήτσος 15/05/2009 09:58:14

    @55 ακούγεται όμως και το σενάριο ότι οι βενιζελική πτέρυγα δεν θέλει μεγάλη εκλογική νίκη του ΠΑΣΟΚ για να μην ισχυροποιηθεί ο ΓΑΠ.

  52. white shark avatar
    white shark 15/05/2009 15:09:37

    ναι,δεν ξέρουν οι δεξιούληδες απ'αυτα και για όλα φταίνε οι γκόμενες
    Η Αντωνίας Μάρκου, ερωμένη του Δημήτρη Νέγρη αντιπροέδρου του Οργανισμού Προώθησης Εξαγωγών και κομματάρχη της Ν.Δ. στην Αθήνα Α1 ΝΟΔΕ,στην κατάθεση της στον εισαγγελέα Αθανασίου έδωσε στοιχεία για τη διακίνηση μιζών της Siemens μέσω λογαριασμού που είχε βγει μεν στο ονομα της διαχειριζόταν ομως το πρώην μεγαλοστέλεχος της Siemens και μετέπειτα συμπέθερός του Η.. Γεωργίου

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.