#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/02/2011 07:07
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πως η ΝΔ μπορεί να αλλάξει τους πολιτικούς συσχετισμούς



του Κώστα Ροδινού

Γράφαμε εδώ την περασμένη εβδομάδα, με αφορμή  την ομιλία του στην Κ.Ο. της Ν.Δ. , ότι ο κ. Σαμαράς «κτίζει μεθοδικά  ένα νέο κόμμα».  Και πράγματι τις τελευταίες ημέρες βλέπουμε τα πρώτα δείγματα μια διαφορετικής αντιπολιτευτικής τακτικής. Κάτι αλλάζει στην  αντιπολιτευτική τακτική  της Ν.Δ.!

Θετικά δείγματα

Οι ανακοινώσεις του κ. Μιχελάκη είναι  εύστοχες,  αιχμηρές και ένα τόνο παραπάνω απ’ ότι είχαμε συνηθίσει. Και συνήθως περιέχουν «ατάκες» για να «βγάζουν ειδήσεις» για τις εφημερίδες και την τηλεόραση. Φαίνεται να πραγματώνεται και η εντολή του Α. Σαμαρά στην πρόσφατη Κ.Ο.: «όχι στρογγυλεμένα λόγια».

Επιπλέον, άρχισαν να επιδεικνύουν και καλύτερα αντανακλαστικά. Όχι  όπως παλαιότερα, που περνούσαν  μέρες για να βγεί μια ανακοίνωση.

Όμως, και σε επίπεδο κοινοβουλίου, η παρουσία της Ν.Δ.  γίνεται περισσότερο έντονη και στοχευμένη.  Πριν από λίγες ημέρες ο ένας κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος (ο κ. Τζαβάρας) επανέφερε με ερώτησή του το θέμα του αναδρομικού ελέγχου του «πόθεν έσχες» και προχθές ο άλλος, ο κ. Μαρκόπουλος «στοχοποίησε» τον κ. Παπουτσή για το «αποφασίζομεν και διατάσσομεν» του Αστυνομικού Διευθυντού Σερρών. Είχε προηγηθεί και η τροπολογία για την κατάργηση του ασύλου.

Όμως, απομένουν ακόμα πολλά να γίνουν και ο πολιτικός χρόνος πιέζει.  Η αντιπολιτευτική τακτική για να είναι αποτελεσματική πρέπει να υπηρετεί ταυτόχρονα δυο στόχους.

Στόχος πρώτος: να κεφαλαιοποιηθεί η φθορά της κυβέρνησης

Όπως έδειξε και η πρόσφατη έρευνα της GPO, η  κυβέρνηση Παπανδρέου υφίσταται μεν μια ραγδαία  φθορά, αλλά η Ν.Δ.  δεν έχει καταφέρει ακόμα να επωφεληθεί και να κεφαλαιοποιήσει πολιτικά αυτή τη φθορά.  Θα επιχειρήσουμε να  το εξηγήσουμε:

1.- Παρά το γεγονός ότι  το 70% του εκλογικού σώματος πιστεύει  ότι η χώρα ακολουθεί  λάθος πορεία, η Ν.Δ. δεν έχει πείσει ο,τι υπεύθυνος για την πορεία αυτή είναι ο κ. Παπανδρέου. Το Μνημόνιο αποτελεί προσωπική του απόφαση και επιλογή. Αντίθετα η ΝΔ έχει εγκλωβιστεί σε μια απολογητική συμπεριφορά ότι για την περίοδο Καραμανλή! Οι διαχρονικές ευθύνες του ΠΑΣΟΚ σχεδόν αποσιωπούνται!

2.-Σ’ αυτό συνέτεινε και η  επαμφοτερίζουσα στάση ορισμένων  που  έχει   μπερδέψει ακόμα και τους ψηφοφόρους της Ν.Δ. Και τούτο γιατί το  μνημόνιο δεν  είναι μια επιλογή «αλα κάρτ».   Δεν μπορείς να ισχυρίζεσαι ότι  το  μνημόνιο είναι γενικώς κακό, αλλά σε κάποια ζητήματα  μας «κάνει καλό»; Η κυβέρνηση, βοηθούντων και των ΜΜΕ, έπεισε  τον ελληνικό λαό ότι το μνημόνιο ήταν ένα «αναγκαίο κακό». Ευθύνη της Ν.Δ. είναι να αποδείξει ότι είναι μεν «κακό», αλλά για αυτό ευθύνονται οι επιλογές του κ. Παπανδρέου.

3.-Σε πολλές κυβερνητικές πρωτοβουλίες  η Ν.Δ. δεν έστελνε ξεκάθαρα μηνύματα. Ηταν ήξεις – αφίξεις. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην ξέρει ο κόσμος τι ακριβώς προτείνει. Πώς να σ’ εμπιστευτεί έτσι;

4.-Τέλος, με το 70% του εκλογικού σώματος να διαφωνεί με την κυβερνητική πολιτική, είναι δυνατόν η αξιωματική αντιπολίτευση να μην έχει ακόμα υποβάλλει  πρόταση μομφής εναντίον της κυβέρνησης; Δηλαδή τι περιμένει; Να φτάσει η λαϊκή δυσαρέσκεια στο 90%; Αυτό δείχνει  έλλειψη αυτοπεποίθησης. Ότι δεν είσαι έτοιμος και δεν πιστεύεις ότι μπορείς να νικήσεις. Και  ένα μέρος του εκλογικού σώματος πάει με τον νικητή!

Στόχος δεύτερος: καλύτερη πρόταση εξουσίας

Από την άλλη πλευρά η Ν.Δ. πρέπει να δημιουργήσει  προοπτική εξουσίας. Κάτι τέτοιο δεν  αυξάνει μόνο την κομματική συσπείρωση, αλλά κυρίως,  και  αυτό ίσως είναι το σημαντικότερο, μπορεί να δώσει αισιοδοξία  σ’ ένα κόσμο που αυτή τη στιγμή είναι απογοητευμένος  χωρίς καμιά ελπίδα για το μέλλον.

1.- Η Ν.Δ. πρέπει να  πείσει το εκλογικό σώμα ότι διαθέτει μια  εναλλακτική πρόταση  καλύτερη απ’ αυτήν  που εφαρμόζει το ΠΑΣΟΚ. Γιατί, ας μη γελιόμαστε, ο κόσμος πιστεύει ότι και η Ν.Δ. να ήταν Κυβέρνηση κάτι παρόμοιο θα έκανε. Και με μεγαλύτερες κοινωνικές εντάσεις μάλιστα – λόγω των συνδικαλισταράδων του ΠΑΣΟΚ!  Οσο, λοιπόν,  δεν ξεκαθαρίζει  αυτό,   η Ν.Δ. θα δυσκολεύεται να ανακάμψει.

2.-Από τη στιγμή που ο κ Σαμαράς  δήλωσε  ότι θα κερδίσει τις επόμενες εκλογές «όποτε και αν γίνουν», η Ν.Δ. πρέπει να εγκαταλείψει το τροπάρι ότι η Κυβέρνηση «έχει νωπή εντολή» και να θέσει θέμα  εκλογών. Ο κ. Παπανδρέου κυβερνάει  με το 70% του ελληνικού λαού να διαφωνεί με την πολιτική του! Βέβαια,  η αντιπολίτευση δεν μπορεί να επιβάλλει τις εκλογές. Αν όμως η Ν.Δ, ζητήσει πρόωρες εκλογές, το αίτημα της σταδιακά θα μετατραπεί  και απαίτηση  της κοινωνίας. Καμιά κυβέρνηση δεν μπορεί να αγνοεί την κοινωνία επι μακρόν.

3.-Για να έχει πιθανότητες επιτυχίας, η  Ν.Δ. πρέπει να βρεί  τρόπο να αντιμετωπίσει την καθεστωτική  «ενημέρωση»,  που υφίσταται κάθε βράδυ ο ελληνικός λαός από τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ.  Και δεν αναφέρομαι μόνο στο δελτίο ειδήσεων της κας Στάη που κάνει την …ΥΕΝΕΔ να φαντάζει ως  αθώα περιστερά. Μια πρώτη σκέψη είναι να καταγγέλλει  τις πρακτικές τους. Μια άλλη, να ξεκινήσει ο Πρόεδρος  μια πορεία απ’ ευθείας επικοινωνίας με τον λαό. Μια  τρίτη να στραφεί σε εναλλακτικές μορφές ενημέρωσης. Υπάρχουν λύσεις, αρκεί να αποφασίσουν ν’ αντιμετωπίσουν το πρόβλημα με γενναίο τρόπο και να μην περιορίζονται  σε ξεψυχισμένες διαμαρτυρίες  ίσα –ίσα για τα προσχήματα.

Συμπέρασμα: Η φθορά της κυβέρνησης μάλλον είναι  μη αναστρέψιμη. Δημοσκοπικά  εμφανίζει την εικόνα που είχε η κυβέρνηση Καραμανλή τον  Σεπτέμβριο του 2009.  Μετά δυσκολίας  συγκρατεί  τον στενό κομματικό της πυρήνα.

Σ’ αυτή τη χρονική συγκυρία , το ζητούμενο για την Ν.Δ.  είναι να ανεβάσει τους τόνους και το επίπεδο της πολιτικής αντιπαράθεσης. Να δείξει ότι είναι έτοιμη.

Κυρίως, όμως,  να βάλει στην πολιτική ατζέντα τη δική της πρόταση εξουσίας και να θέσει ως στόχο την ανατροπή της Κυβέρνησης Παπανδρέου.

Με άλλα λόγια να ζητήσει εντολή για να εφαρμόσει μια άλλη πολιτική.
Μόνο έτσι θα αλλάξουν οι πολιτικοί συσχετισμοί.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. kiki avatar
    kiki 11/02/2011 07:38:40

    Κυριε Ροδινε,
    ευχομαι να εισακουστηται .

    • kiki avatar
      kiki @ kiki 11/02/2011 07:51:29

      εισακουστητε.

  2. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 11/02/2011 08:01:52

    Κύριε Ροδινέ,

    Πρέπει άμεσα να εισακουστείτε.

  3. ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ avatar
    ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ 11/02/2011 08:25:02

    ΚΥΡΙΕ ΡΟΔΙΝΕ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ, Η ΧΩΡΑ ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ, ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ!

    • Makedonas Thessalonikios avatar
      Makedonas Thessalonikios @ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ 17/02/2011 02:44:16

      Mporoume na arxisoume mathimata orthografias,kai na synexisoume me gymnasti-
      kes epideikseis.!

  4. pikras57 avatar
    pikras57 11/02/2011 08:44:46

    ..και αυτή η large-καθολική αυτοκριτική για τα πεπραγμένα της ΝΔ πρέπει να κοπεί.
    Επιτέλους τίποτε σωστό δεν άφησε αυτή η παράταξη;
    Μέχρι πού θα φθάσει αυτή η μοιρολατρεία;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ pikras57 11/02/2011 12:46:49

      Που χάθηκες εσύ;

      • pikras57 avatar
        pikras57 @ Κώστας Ροδινός 11/02/2011 13:37:40

        μικροπροβληματάκια υγείας.
        Σας παρακολουθώ στενά και με πολύ ενδιαφέρον.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ pikras57 11/02/2011 13:43:14

          Εύχομαι γρήγορα περαστικά και ακμαιότατος!
          Οπως είδες αισθητή η απουσία σου.
          Να είσαι πάντα καλά.

  5. dimos avatar
    dimos 11/02/2011 08:46:19

    Μπραβο

  6. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 11/02/2011 08:51:53

    Aς κανει και καμμια ερωτηση στον Παπανδρεου.Σημερα ειναι η ωρα του πρωθυπουργου που απαντα σε ερωτησεις πολιτικων αρχηγων και θα απαντησει σε ερωτησεις του Τσιπρα για τα διοδια και τα εισιτηρια.Εκτος απο αυτον εχουν κανει ερωτησεις και η Παπαρρηγα και ο Καρατζαφερης.Ο μονος που δεν εχει κανει ερωτηση εδω και ενα χρονο ειναι ο Σαμαρας.
    Ας αρχισουν να κανουν εστω μια αντιπολιτευση με ερωτησεις και βλεπουμε για προταση μομφης μετα απο κανενα εξαμηνο.

    • vel avatar
      vel @ ψυχραιμια 11/02/2011 10:26:02

      όχι ερωτήσεις απλά. Τι θα λέγατε να καταγγείλει την σύμβαση Σουφλιά για να δούμε και εμείς οι πολίτες με τι έχουμε να κάνουμε. Ωραία τα λόγια και η θεωρία αλλά ο κόσμος υποφέρει και δεν βολεύεται πλέον με χάντρες και γυαλάκια..

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ vel 11/02/2011 10:30:21

        αυτό έπρεπε να είχε γίνει ήδη!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ψυχραιμια 11/02/2011 13:30:38

      Ψυχραιμία,
      αυτό είναι όντως έτσι;
      Γιατί μου προκαλεί εντύπωση...

  7. Ηλίας avatar
    Ηλίας 11/02/2011 08:56:15

    Ο κόσμος δεν εμπιστεύεται ακόμα τη νδ γιατί ο Σαμαράς δεν έχει πείσει ότι μπορει να κυβερνήσει με γνωμονα το συμφέρον του λαού και όχι του κεφαλαίου. Ακούγεται οξύμωρο βέβαια το παραπάνω και αντίθετο με τα στερεότυπα που ξέρουμε περί δεξιού και αριστερού. Η είσοδος μας όμως στο μνημόνιο γκρέμισε συθέμελα οτιδήποτε γνωρίζαμε και πιστεύαμε περί ιδεολογίας. Αυτοματα χώρισε το φάσμα της ελληνικής πολιτικής ιδεολογίας σε δύο μέρη. Όχι αριστερά και δεξιά αλλά εθνική ανεξαρτησία και κυριαρχία απέναντι στο δοσιλογισμό και την απεμπόληση της εθνικής κυριαρχίας προς όφελος των ξένων συμφερόντων.
    Ο λόγος του Σαμαρά πρέπει να βασίζεται στο πλαίσιο : εθνική κυριαρχία - οικονομική ανάπτυξη - κοινωνική πρόνοια. Αν το καταφέρει και κυρίως αν πείσει το λαό ότι το εννοεί, ο λαός θα τον εμπιστευτεί σύντομα. Αν όχι...τελειώσαμε..

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ Ηλίας 11/02/2011 12:28:44

      Ηλία τα είπες όλα:
      "Όχι αριστερά και δεξιά αλλά εθνική ανεξαρτησία και κυριαρχία απέναντι στο δοσιλογισμό και την απεμπόληση της εθνικής κυριαρχίας προς όφελος των ξένων συμφερόντων."

      Αυτό είναι το πρόβλημα. Η Ελλάδα λόγω μνημονίου και δανειακής σύμβασης, έχει χάσει τη κυριαρχία της. Ότι και αν γίνεται πλέον στη πατρίδα μας, έχει σαν μόνιμη επωδό:
      Προβλέπεται στο μνημόνιο
      Το απαιτεί η τρόικα
      Το διέταξε η Μερκελ
      Δεν συμφωνεί ο Τρισέ
      Τι θα απαντήσει η τρόικα...
      Το γύρισε πίσω η τρόικα
      Έκανε έλεγχο η τρόικα
      κλπ

      Αίσχος. Ντροπή. Μας έκαναν κράτος οπερέτα. Κράτος υπάλληλο πέντε οικογενειών. Μας κυβερνάνε τα μέσα, τα αφεντικά τους και η Όλγα ο πρεντεντέρης ο τσίμας η στάι ο λυριτζής ο παπαδημητρίο ο πορτοσάλτε και τα άλλα καλά παιδιά.

      Αυτό που εγώ ξέρω για το μέλλον είναι το εξής. Ο ΓΑΠ θα συνεχίσει να μας πηδάει μέχρι να τελειώσει τη βρώμικη δουλειά. Όταν τελικά τον ξαποστείλουν τα αφεντικά του (αφού θα τους είναι πια άχρηστος) και έρθει ο Σαμαράς, (αν έρθει), "θα τιμήσει τις υπογραφές του ΓΑΠ". Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Τώρα αυτά που λέει, ότι δηλαδή θα επιδιώξουμε να διαπραγματευθούμε καλύτερους όρους για την εφαρμογή του μνημονίου, είναι τουλάχιστο αφελή.

      Εσύ, ή οποιοσδήποτε άλλος, γνωρίζεις κάτι άλλο από αυτά που θα κάνει ο Σαμαράς; Όποιος ξέρει ας μου το πει και μένα.

      • Ηλίας avatar
        Ηλίας @ Αρματιστής 11/02/2011 13:20:26

        Φίλε μου, έχω ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ επιφυλάξεις για αυτά που ΠΡΟΤΙΘΕΤΑΙ να κάνει ο Σαμαράς όταν [και αν] κυβερνήσει. Δεν παύει όμως να είναι για μένα προσωπικά η μόνη ορατή ελπίδα στο προσκήνιο. Ο ίδιος, όχι το σάπιο "αστικο" κόμμα νδ.

  8. miden_agan avatar
    miden_agan 11/02/2011 09:41:55

    Για μια στιγμή, ποια αυτοκριτική ακριβώς έκανε η ΝΔ; Και εννοώ κριτική θεσμοθετημένη και προγραμματισμένη από το κόμμα και όχι από εμάς εδώ που σχολιάζουμε στα sites. Για παράδειγμα υπάρχει ένα κείμενο της ΝΔ που να (προσπαθεί τουλάχιστον να) εξηγεί τις αιτίες της ήττας του 2009; Υπάρχει ένα κείμενο (του κόμματος) που να περιγράφει την αντίδραση της κυβέρνησης στην κρίση του 2008; Επομένως, για εμένα, κριτική η ΝΔ δεν έχει κάνει γιατί δεν μπορεί να κάνει. Πρόκειται για διαλυμένο οργανισμό που δεν κατάφερε τα τελευταία 10 χρόνια να παράξει ούτε ένα νέο στέλεχος!

    Πως λοιπόν θα πείσει τον κόσμο; Μπορεί / προλαβαίνει ο Σαμαράς να αλλάξει τα πράγματα τόσο γρήγορα και τόσο δραστικά; Η διαφορά του ΠΑΣΟΚ στις εκλογές του 2009 ήταν για δύο θητείες. Η ύπαρξη του μνημονίου βέβαια αυξάνει τη φθορά, οδηγόντας την όμως στην αδράνια του καναπε, βοηθούντως και των ΜΜΕ.

    Κλείνοντας, το κλίμα για να αλλάξει απαιτεί ριζοσπαστισμό, ο οποίος όμως να απευθύνεται στους "αστούς" και τους "νοικοκυραίους" και όχι στους μπαχαλάκηδες της αριστεράς. Δηλαδή Συντακτική Συνελευση, αυτοέλεγχο Πόθεν Έσχες για τους υπουργούς της ΝΔ, άμεση κατάθεση νομοσχεδίων για φορολογία, ανάπτυξη, μετανάστευση, ξεκαθάρισμα της θέσης της ΝΔ περί της οικονομικής διακυβέρνησης σε επίπεδο ΕΕ.



    Επίσης

    • factorx avatar
      factorx @ miden_agan 11/02/2011 13:55:34

      Εισαι αδιάβαστος τελείως για την κριτική. Βρες εδω τις δεκαδες σχετικές ομιλίες του Σαμαρά ή βρες τις στο σαιτ της ΝΔ. Και γενικές κυυβεντούλες είναι εύκολο να λέμε....

  9. Νίκος avatar
    Νίκος 11/02/2011 09:48:41

    "η Ν.Δ. δεν έχει καταφέρει ακόμα να επωφεληθεί και να κεφαλαιοποιήσει πολιτικά αυτή τη φθορά."
    Αγαπητέ Κώστα,
    Σύμφωνοι σε όλα τα οποία όμως είναι σκοποί, όχι αιτίες. Κατ' εμέ κυρια αιτία αποτελεί η έλλειψη ουσιαστικής πρόσβασης στα ΜΜΕ. η ΝΔ δεν έχει φωνή δική της στα ΜΜΕ. Λείπει το μέσο που ΜΑΖΙΚΑ θα απευθύενται στο λαο. Αυτό είναι κρίσιμο διότι η συντριπτική πλειοψηφία ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ούτε ΑΝΤΙνεα, ούτε τιποτα άλλο. ΒΛΕΠΕΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, ΣΥΝΕΧΩΣ. Πρέπει να γίνουν πρακτικά πράγματα προς την κατευθυνση αυτή. Έτσι:

    1) "Να κεφαλαιοποιηθεί η φθορά της κυβέρνησης". Πώς; δίχως ΜΑΖΙΚΗ προσβαση σε μέσα ΜΕ; Με καθημερινή άμυνα για το τι έκανε, ή μη, ο ΚΚ; Με κλαψουρίσματα και γκρίνια; Ο λαος θέλει ψυχολογική στήριξη διότι υφίσταται πολεμο απο πολλά μέτωπα, εσωτερικά και εξωτερικά. Θέλει να ακούσει πως θα λυθούν τα καθηλμερινά του προβλήματα, όχι με στατιστικές αλλά με "οδηγ" πορείας για το αύριο. Θελει ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ, όχι μακροοικονομικές αναλυσεις.
    2) "καλύτερη πρόταση εξουσίας": Σύμφωνοι με το 1 και 2. Και έρχομαι στο #3: Όπως λές η καθεστωτική ενημέρωση πρεπει να πολεμηθεί αλλά ΟΧΙ με καταγγελτικό λόγο αλλά με στιβαρό αντίλογο και μόνο.

  10. man8os avatar
    man8os 11/02/2011 10:00:57

    Παρα πολυ συμφωνουμε. Ιδιαιτερα με την ιδεα οτι πρεπει ο κυριος Σαμαρας και οι κυριοι αντιπροεδροι να κανουν επισκεψεις στα χωρια και στις πολεις για να εχουν αμεση επικοινωνια με τος πολιτες.

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ man8os 11/02/2011 10:20:35

      man8os

      Το καλύτερο που μπορουν να προσφέρουν οι Αβραμόπουλος και Δήμας στην παράταξη είναι να μη μιλάνε και ακόμη καλύτερα να κρύβονται.
      Αν είναι δυνατόν η ελπίδα του Ελληνικού Λαού για μια άλλη διακυβέρνηση να εκφράζεται με αυτούς τους δύο.

      • man8os avatar
        man8os @ ΣΟΝ ΠΕΝ 11/02/2011 14:45:17

        Δεν με ενδιαφερουν οι ανθρωποι, αλλα οι ιδεες που εκπροσωπουν. Και εφοσον προεδρος ειναι ο Σαμαρας, αυτοι ειναι υφισταμενοι. Αυτον εκπροσωπουν.

  11. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 11/02/2011 10:33:43

    Κώστα Ροδινέ
    Δίκιο έχεις αλλά ανεξάρτητα από τις υποδεικνυόμενες επιλογές είμαι σίγουρος πως γνωρίζεις ότι η βάση των μελών της Ν.Δ είναι βαθύτατα απογοητευμένη από τις επιλογές προσώπων.
    Ότι δεν εφησυχάζονται από κανένα επιχείρημα που παραπέμπει σε τακτικισμούς και εσωτερικούς συσχετισμούς ή "εξωτερικές" απειλές(κόμμα Ντόρας).
    Ότι έχουμε προ πολλού απωλέσει τη δυναμική που προσέδωσε στο κόμμα η εσωκομματική εκλογή.
    Ότι οι πλέον ηττοπαθείς είναι όσοι επένδυσαν μεγάλες προσδοκίες σε ένα ριζοσπαστισμό ιδεολογικό και αλλαγής προσώπων( αυτά τα δύο πάνε μαζί).
    Λένε δηλαδή, όχι μόνο οι ψηφοφόροι της Ν.Δ αλλά και οι πολίτες ότι ο Γ. Παπανδρέου τόλμισε περισσότερο σε αλλαγές προσώπων ενώ ήταν στην αντιπολίτευση, χωρίς να έχει πάθει το ΠΑΣΟΚ τη συντριβή της Ν.Δ.

    Μόνο η αλλαγή εικόνας θα αλλάξει την προοπτική του κόμματος.
    Οι πολίτες την απαξίωση του πολιτικού συστήματος την ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΟΥΝ.

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ ΣΟΝ ΠΕΝ 11/02/2011 10:56:13

      Μετά τις νικηφόρες εκλογές της 12ης Ιουνίου 2011 ο Α.Σαμαράς όρκισε το νέο υπουργικό συμβούλιο:

      Υπουργός Εξωτερικών ο Π. Παναγιωτόπουλος.
      " Εθν.Άμυνας ο Μαργ.Τζίμας
      " Οικονομίας ο Α. Σταϊκούρας
      " Προστασίας του Πολίτη ο Αθ. Νάκος
      " Παιδείας ο Αρ. Σπηλιωτόπουλος
      " Πολιτισμού ο Αθ. Δαβάκης
      " Εργασίας ο Ν. Νικολόπουλος
      " Υγείας ο Αθ. Γιαννόπουλος
      " Μεταφορών ο Μιχ. Παπαδόπουλος
      " Ανάπτυξης ο Κ.Χατζηδάκης
      " Περιβάλλοντος ο Κ. Μητσοτάκης
      κ.λ.π, κ.λ.π, κ.λ.π

      Την αυτοεπιβεβαιούμενη προφητεία την αντλώ από τους τομείς πολιτικής ευθύνης της Ν.Δ.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ΣΟΝ ΠΕΝ 11/02/2011 12:42:24

        ΣΟΝ ΠΕΝ,
        Επειδή σε εκτιμώ.
        Η ονοματολογία δεν βοηθάει, αντιθέτως δημιουργεί σύγχυση.
        Προφανώς και συμφωνώ μαζί σου οτι χρειάζονται νέα πρόσωπα.
        Αυτό είναι νομοτέλεια, πολύ δε περισσότερο για ένα κόμμα που προέρχεται από μια βαριά ήττα.
        Αν θέλεις τη γνώμη μου θα προτιμούσα να κινηθεί ο Σαμαράς με ταχύτερους ρυθμούς.
        Ομως μέσα σ' ένα χρόνο έβγαλε μπροστά Λαζαρίδη, Μυταράκη, Σταϊκούρα, Τζότζολα, τώρα τον Μιχελάκη, είχε επενδύσει στον Κικίλια, ο Φαήλος δίνει μάχες με την αρθρογραφία του και πολλά άλλα στελέχη που δεν καλούνται ακόμα στα ΜΜΕ, π.χ. ο Μιχάλης Κασαπίδης είναι μια εξαιρετική περίπτωση.
        Θα μου πείς είναι αρκετά;
        Οχι δεν είναι!
        Ομως μη δημιουργούμε λαθεμένες εντυπώσεις.

        • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
          ΣΟΝ ΠΕΝ @ Κώστας Ροδινός 11/02/2011 13:18:48

          Κώστα Ροδινέ
          Αν τα σχόλιά μου δημιουργούν λαθεμένες εντυπώσεις μικρό το κακό.
          Αν κάνω λάθος, η θέση μου θα συντριβεί οσονούπω από την πραγματικότητα.
          Κατανοώ τη θέση σου αλλά για μένα πλέον έχει περάσει αυτή η εποχή.
          Αν ψέγω για κάτι το παρελθόν μου ήταν ότι έδειχνα κατανόηση και έκανα υπομονή.
          Έχω πλέον πεισθεί πως η Πολιτική ή πρέπει να είναι καθαρή εξ αρχής ή να μην είναι καθόλου.
          Στο κάτω-κάτω της γραφής ο κόσμος έχει "απασφαλίσει".
          Θέλει καθαρές λύσεις και καθαρά πρόσωπα.
          Δε θα προσφέρει τίποτα η δική μου/μας σιωπή και ανοχή.
          Αισθάνεται ότι το πολιτικό σύστημα προσπαθεί να κερδίσει χρόνο σαν τον Μουμπάρακ μήπως και διασωθεί δίχως δικές του θυσίες.
          Εκτιμώ την προσπάθειά σου και το βάρος που σηκώνετε όσοι στηρίζετε την προσπάθεια Σαμαρά.
          Εγώ έχω δώσει προβάδισμα, περισσότερο τη γκρίνια.
          Θέλω να ξυπνήσω μια μέρα και να ακούσω:
          Ορκίστηκε η νέα κυβέρνηση του Α.Σαμαρά με υπουργό Εξωτερικών το Χρύσανθο Λαζαρίδη, Εθνικής Άμυνας τον Φαήλο Κρανιδιώτη, Παιδείας τον Κώστα Ροδινό, Τύπου τον Φάκτορα, Πολιτισμού τον Διονύση Καραχάλιο, Υγείας ένα γιατρό που δεν παίρνει φακελάκι, Γεωργίας έναν επιτυχημένο αγρότη στον τομέα της πρωτοποριακής καλλιέργειας, τον misha μεταναστευτικής πολιτικής, τον Επώνυμο, το Μυταράκη , τον άγνωστο Χ κ.λ.π
          μιας κυβέρνησης του Ελληνικού Λαού και όχι της Διαπλοκής και της ρεμούλας.
          Ζητάω πολλά?

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ ΣΟΝ ΠΕΝ 11/02/2011 13:28:32

            Αν εξαιρέσεις εμένα που δεν μ΄ενδιαφέρει για όλους τους άλλους, συμφωνώ απολύτως!
            Ομως, εδω δεν είμαστε για να μοιράζουμε θέσεις γιατί προέχουν άλλα.
            Εμένα μ΄ ενδιαφέρει να φύγει η κυβέρνηση του Μνημονίου.

            Υ.Γ. Ξέρεις με μερικούς σχολιαστές έχω την άνεση να λέω και καμιά κουβέντα παραπάνω, έστω και αν τους στενοχωρώ!

          • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
            ΣΟΝ ΠΕΝ @ Κώστας Ροδινός 11/02/2011 13:54:45

            Διευκρινίζω ότι η ονοματολογία που αναφέρω είναι σημειολογικής φύσεως.
            Καταθέτω απλά την άποψή μου ως έξοδο διαφυγής από τα στερεότυπα, που κατά τη γνώμη αποζητεί η κοινωνία.
            Κορυφαίο σημειολογικό στοιχείο είναι π.χ το...ένας αγρότης επιτυχημένος. Οποιοσδήποτε που έχει διακριθεί στον αγώνα της ζωής.
            Τέτοια πρόσωπα πρέπει να εκφράσουν κατά τη γνώμη μου την Εθνική μας προοπτική.
            Όσο για την εκδίωξη της κυβέρνησης του μνημονίου δεν ξερω άν πρέπει να γκρεμίσεις κάτι, αν δεν είσαι σίγουρος ότι μπορείς να χτίσεις κάτι άλλο στη θέση του.

          • factorx avatar
            factorx @ ΣΟΝ ΠΕΝ 11/02/2011 13:59:21

            1. βασικός κανόνας στην πολιτική: την καλή σου ομάδα την κρατάς για τότε που θα έχει καεί η πρώτη

            2. Για εμένα θα περιμένεις τζάμπα. Δεν θα αναλάβω ποτε δημόσια θέση σε αυτήν την ζωή. Στην άλλη μου έχει υποσχθεί ο Διάβολος να με βάλει υπέυθυνο τιμωρίας μοιχαλίδων

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ factorx 11/02/2011 14:06:46

            Μάλλον θα έχεις καλές σχέσεις με το διάβολο για να σου κρατάει τέτοια θέση!

          • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
            ΣΟΝ ΠΕΝ @ factorx 11/02/2011 14:21:10

            Oι μοιχαλίδες τιμωρούνται με αιώνια... αποχή.
            Τί ενοείς?

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ ΣΟΝ ΠΕΝ 11/02/2011 14:47:41

            Ωχ!

          • Makedonas Thessalonikios avatar
            Makedonas Thessalonikios @ factorx 12/02/2011 11:17:37

            Emas mas leipei enas epithetikos.
            Ase tis timories ton mixalidon Kykloforoun kai arrosteies)
            Kai katewa pros Xarilaou pleura,na se entaksoume sto dynamiko tis omadas,na paizeis mpala sto katamesto Wi-
            kelidis,mazi me to Rodino to magka Thessalonikio,kai na
            goustareis !

          • Kώστας β. avatar
            Kώστας β. @ ΣΟΝ ΠΕΝ 11/02/2011 16:50:15

            Πές τα χρυσόστομε Σον Πεν.Ο απλός κόσμος της ΝΔ όντως αυτό θέλει,αυτό ζήτησε,άνοιξε το μονοπάτι,ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ να καθαρίσει το τοπίο.Οί περισσότεροι τομεάρχες και βουλευτές στις 29 /11/2011 είχαν άλλη γνώμη,έκαναν λάθος,ίσως δεν προέβλεψαν σωστά,ίσως πιέστηκαν,ίσως σκεφτόμενοι ΜΟΝΟ τον εαυτό τους στο εσωκομματικό πεδίο έχασαν.Επειδή η πολιτική για εμένα προτίστως είναι πρόβλεψη,προνόηση ,οδήγηση,όλοι αυτοί απέτυχαν σε όλους τους τομείς.Θα πετύχουν στην κυβέρνηση;;;;;Αφού απλά ακολουθούν τα γεγονότα.Εάν λοιπόν δεν γίνει αυτό που λές ,και συμφωνώ Σον Πέν ,τότε ο απλός νεοδημοκράτης ψηφοφόρος από νικητης τον Νοέμβρη του 2009 ,θα είναι και πάλι ο ηττημένος από αυτούς που με μάταιο τρόπο προσπάθησαν να τον ποδηγετήσουν,και με πόση ένταση και πάθος (ΔΉΘΕΝ) τώρα γίνονται βασιλικότεροι τιυ Βασιλέως.

      • factorx avatar
        factorx @ ΣΟΝ ΠΕΝ 11/02/2011 13:56:40

        εισαι μακρυά νυκτωμένος ΣΟΝ ΠΕΝ.

        • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
          ΣΟΝ ΠΕΝ @ factorx 11/02/2011 14:24:19

          Εύχομαι να έχεις δίκιο.

    • Έρεβος avatar
      Έρεβος @ ΣΟΝ ΠΕΝ 11/02/2011 12:53:57

      Νέο κόμμα τις επόμενες εκλογές δεν τις κερδίζει. Δεν είναι ο κόσμος ακόμα ώριμος. Οφείλεις να το καταλαβαίνεις αυτό.

      Τις επόμενες εκλογές θα τις κερδίσει ένα από τα δύο "φθαρμένα" αλλά μεγάλα κόμματα. Αυτά δυστυχώς ή ευτυχώς έχουν την απαραίτητη αδράνεια για να κερδίσουν τις εκλογές.

      Στο χέρι μας είναι να διαλέξουμε από αυτά τα δύο το κόμμα που εμπράκτως ανανεώνεται από το κόμμα που εμπράκτως και διαρκώς "αναπαλαιώνεται". Από το κόμμα που οι δεσμοί του με τα εργολαβικά συμφέροντα, το ξένο και ντόπιο κεφάλαιο και τον αυταρχισμό μέρα με τη μέρα διαφαίνονται όλο και πιο καθαρά.

  12. Μήτσος avatar
    Μήτσος 11/02/2011 10:46:24

    καλά κρασιά... ασχολείστε ακόμα με τα κόμματα που μας χρεοκόπησαν....

  13. irida avatar
    irida 11/02/2011 10:53:37

    Πως γίνεται με φθαρμένα υλικά και πολυκαιρισμένα να χτίσεις νέο σπίτι είναι απορίας άξιον. Δεν πιστεύω πως η ΝΔ κάνει σωστή αντιπολίτευση κι ακόμα δεν πιστεύω πως ο κόσμος μπορέι να εμπιστευτεί ένα μεγάλο μέρος των ανθρώπων που τοποθέτησε ο Σαμαράς σε κομβικά σημεία. Εξάλλου γι αυτό το θέμα γρεάφτηκαν εδώ πολλά. Η ΝΔ πρέπει να βρει τον τρόπο να κάνει σωστή κι επαρκή αντιπολίτευση. Να ξεκαθαρίσει τη στάση της για το μνημόνιο. Δεν έχει νόημα να αναλώνεται άλλο στο εαν έπρεπε ΄ξη όχι να ρθει. Ήρθε κι είναι γεγονός. Και δεν φεύγει. Τώρα τι γίνεται. Έχει το θετικό πάνω της ότι δεν το φερε αυτή κι όμως το χρεώνεται!!!!Μόνο στη ΝΔ αυτά. Και πως το χρεώνεται; Ο κόσμος κοιτάζει λίγο πίσω την ανικανότητα των στελεχών της κυβέρνησης ΚΚ.! Παίζει ρόλο κι η προπαγάνδα των ΜΜΕ. Κι οι σημερινές κινήσεις της ΝΔ. Η προσωπική μου άποψη κι γ γνώση μου μια και κινούμαι στον κόσμο είναι πως όλοι βρίζουν αλλά πάνε και ψηφίζουν!! Πιθανόν άλλα πρόσωπα υπό τη σκέπη όμως των κομμάτων. Ο Σαμαράς, κατ εμέ, έχασε την ευκαιρία της καθολικής ανανέωσης. Μέχρι να βρει το χρόνο και τον τρόπο να δώσει το στίγμα του θα τον προλάβουν τα γεγονότα. Αυτό το κόμμα πάντα λειτουργούσε αυτοκαταστροφικά. Και κάτι για το Μαρκόπουλο: τον θυμάμαι όταν πρωτοεμφανίστηκε. Τον συγκρίνω με το τώρα. Θεατρινίστικος λόγος, δεν τον πιστεύει ο ίδιος, δεν τον περνάει και δεν πείθει. Εμένα πάντως όχι. Και δεν είναι ο μόνος. Χρειάζεται πολλά να κάνουν για να πιάσουν αξιοπρεπώς τη β θέση. Απαισιόδοξη η εκτίμηση αλλά νομίζω πραγματική.
    Κατά τ άλλα ..καλή επιτυχία στη ΝΔ..δεν μου αφαιρεί και τίποτα, ακόμα..

  14. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 11/02/2011 11:18:05

    ΚΥΡΙΕ ΡΟΔΙΝΕ,

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΥΣΤΟΧΟ, ΠΛΗΡΕΣ ΜΕΣΤΟ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ ΣΑΣ! Η Ν.Δ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΤΕΙΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΤΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ. ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΜΦΗΣ ΑΜΕΣΑ. ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΞΕΚΑΘΑΡΗ. ΜΑΝ ΤΟΥ ΜΑΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΘΕΜΑ ΕΠΙΚΑΙΡΌΤΗΤΑΣ: ΕΙΤΕ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΕΙΤΕ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΕΙΤΕ ΣΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΜΑΣ ΘΕΜΑΤΑ. ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΩΝ ΕΞΩΝΗΜΕΝΩΝ Μ.Μ.Ε ΚΥΡΙΩΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΕΤ. ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ ΟΙ ΤΡΕΜΗΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΕΤΕΤΕΡΗΔΕΣ ΝΑ ΠΟΔΗΓΕΤΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΌΜΕΝΟΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΓΑΘΟ ΤΩΝ ΣΥΧΝΟΤΗΤΩΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΕΣ ΤΑ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ. Κ Α Τ Ι ΠΡ ΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΑ.

  15. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 11/02/2011 11:29:56

    Ακουτε ΓΑΠ ???

    ΠΠ

  16. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 11/02/2011 11:46:01

    ΜΑ ΤΙ ΛΕΤΕ κ.ΡΟΔΙΝΕ ?
    ΕΔΩ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΥΧΝΑ Ο κ, ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗΣ (Ο ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΣ) ΚΑΙ ΚΑΤΑΚΕΡΑΥΝΩΝΕΙ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΓΙΑ ΛΑΘΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
    ΠΡΙΤΣ !!! ΠΟΥ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟΥΣ Η Ν.ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ !!!!
    ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ Ο ΕΝ ΛΟΓΩ "ΚΥΡΙΟΣ" .
    ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ , ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΓΙΟΚΑΣ ΤΟΥ.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 11/02/2011 12:50:22

      Ο πατήρ Βαρβιτσιώτης!
      Και ο υιός!
      Τι να πώ τώρα;
      Ευτυχώς οι πολίτες της Γλυφάδας έστειλαν το μήνυμα.
      Ελπίζω το ίδιο να κάνουν και στη Β Αθηνών.

  17. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 11/02/2011 11:49:05

    "Στόχος δεύτερος: καλύτερη πρόταση εξουσίας"
    Αν πετύχει τον πρώτο στόχο και δεν έχει επιτύχει τον δεύτερο, καλύτερα να περιμένουμε...
    Εχουν περάσει 15 μήνες και η καλύτερη πρόταση εξουσίας δεν φαίνεται με ευκρίνεια... και όπως λέει ο λαός : καράβι που αργεί να ρθεί σ@@@ά είναι φορτωμένο !

  18. ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΥ avatar
    ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΥ 11/02/2011 11:55:39

    Οκ, αφού όλα όσα έπρεπε να ειπωθούν, ειπώθηκαν παραπάνω και με το παραπάνω, τί απομένει, από το να τα "αφουγκραστεί" και να τα λάβει υπόψιν του ο Σαμαράς. Ή όχι;

  19. katalytikos avatar
    katalytikos 11/02/2011 11:59:00

    Προυπόθεση: Κυβενητικό πρόγραμμα αξιόπιστο, εφαρμόσιμο, συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και κατανοητό απο τους πολίτες

  20. Μisha avatar
    Μisha 11/02/2011 12:02:54

    Κώστα, πώς να πείσει ο Σαμαράς όταν η ΝΔ δια χειρός Σουφλιά, έχει δώσει τα πάντα στο Μπόμπολα;
    Ο Σον Πέν λέει σημαντικά πράγματα παραπάνω.
    Δε μου πέφτει λόγος για τη ΝΔ αλλά την ομάδα Σαμαρά την συμπαθούσα και την συμπαθώ, γιατί νομίζω πως αγαπά τον τόπο.
    Γι αυτό κατεδάφιση του μαγαζιού, ξόρκισμα με σκόρδα και πασσάλους στους νεοφιλελεύθερους , απεγκλωβισμός από τις δουλείες του παρελθόντος με τους νταβατζήδες και ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ αλά Φαήλος.
    Κάντε τη ζωη των κατοχικών δυνάμεων κόλαση, θυμηθείτε το Γρίβα, τον Μουστακλή , τον ναύαρχο Παππά...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Μisha 11/02/2011 12:22:53

      Misha,
      Για το θέμα των συμβάσεων Σουφλιά, έχω πεί τη γνώμη μου πολλές φορές.
      Την επαναλαμβάνω: Επρεπε να είχαν ήδη καταγγελθεί.
      Και απορώ γιατί δεν καταγγέλονται ακόμα.
      Τι άλλο να προσθέσω;

      (το γιατί δεν καταγγέλονται το υποψιαζόμαστε όλοι)

      • ΝΑΥΤΗΣ avatar
        ΝΑΥΤΗΣ @ Κώστας Ροδινός 11/02/2011 13:23:07

        Επειδή δεν μου είναι πολύ προφανείς οι λόγοι, θα παρακαλόυσα να μου τους πείτε, γιατί νομίζω έχει μεγάλη σημασία το τί υποψιάζεται ο κόσμος - και της ΝΔ- αλλιως καταντάμε σαν τους πληρωμένους κονδυλοφόρους της τιβι, που λένε : όλοι ξέρουμε ότι... Ε! εγώ δεν ξέρω, γιατί δεν βλέπω συνέχεια τιβι, και δεν διαβάζω ΣΥΝΕΧΕΙΑ εφημερίδα. Πρέπει να δουλεύω και λίγο...

    • factorx avatar
      factorx @ Μisha 11/02/2011 13:50:25

      Μισα, ότι λέει ο ΓΑΠ στην Βουλή (σήμερα) επαναλαμβάνεις; Ποιος Σιουφλιάς; Στο σπίτι του είναι και βλέπει απ΄εξω

      • Misha avatar
        Misha @ factorx 11/02/2011 16:55:54

        Factor

        Tο ζήτημα είναι πως ο Σουφλιάς έφυγε αλλά οι αποικιοκρατικές συμβάσεις που υπεγραψε ως υπουργός της ΝΔ με τον κατ εξοχήν υβριστή και υπονομευτή της κυβέρνησης ΚΑΚ, έμειναν και μας βασανίζουν όλους.

        Και ο Τσουκάτος έφυγε και ο Μαντέλης και ο Ακης αλλά τα «έργα αυτων ακολουθεί μετ αυτών»...

  21. kakofonix avatar
    kakofonix 11/02/2011 12:09:44

    Καλές οι αναλυσούλες, αλλά τα προβλήματα μεγαλώνουν. Πρέπει να εστιάσετε στην καθημερινότητά μας, να μας δώσετε συγκεκριμένες λύσεις σε συγκεκριμένα προβλήματα και όχι εκθέσεις ιδεών.

    Πώς κέρδισε τις εκλογές ο ΓΑΠ; Είπε, λεφτά υπάρχουν και αντί να σώσω τις τράπεζες θα ρυθμίσω τα χρέη των νοικοκυριών.

    Όλοι τον πίστεψαν και τον ψήφισαν. Μετά άρχισε το αλτσχάιμερ.

    Είμαστε δύσπιστοι (και πως να μην είμαστε!) και θέλουμε σταράτες απαντήσεις:

    1. Θα απαλλαγούμε από το μνημόνιο;
    2. Θα ρυθμιστούν τα στεγαστικά;
    3. Θα ιδρύσετε νέες υγιείς τράπεζες μπας και δούμε λίγο χρήμα;
    4. Πως θα καταπολεμήσετε την ανεργία;
    5. Θα πάρετε πίσω τους άδικους φόρους;
    6. Θα επανορθώσετε μισθούς και συντάξεις;
    7. Έχετε την τόλμη να εκβιάσετε με χίλια βέτο και με αποχώρηση από το ευρώ;
    8. Αν η Μέρκελ μας πετάξει έξω από το ευρώ έχετε εναλλακτική λύση και ποια είναι αυτή;
    και πολλά άλλα

  22. Αστραπόγιαννος avatar
    Αστραπόγιαννος 11/02/2011 12:29:11

    Η ΝΔ θα κεφαλαιοποιήσει την φθορά της κυβέρνησης όταν απευθυνθεί στον φυσικό της χώρο: τους πατριώτες, τους αστούς και τους λαϊκούς ανθρώπους. Όσον αφορά τα εθνικά θέματα το έχει κάνει. Γι' αυτό άλλωστε και το ΠΑΣΟΚ σύρεται, έστω σε επίπεδο προθέσεων και δηλώσεων, και παρά τη θέληση της multi culti ηγετικής ομάδας του σε αυτονόητες ενέργειες όπως η κατασκευή φράχτη στον Έβρο, σε άνοιγμα της συζήτησης επί του καθεστώτος του πανεπιστημιακού ασύλου και σε αναφορές τύπου Ερζερούμ από τον Γιωργάκη. Εκεί που η ΝΔ χωλαίνει είναι στη πλήρη ρήξη με συμφέροντα, συντεχνίες και ληστρικές ομάδες οι οποίες έφεραν τη χώρα εδώ που την έφεραν. Για παράδειγμα, η ΝΔ δεν καταγγέλει ανοικτά και με ονόματα την γκαιμπελική και απαξιωτική προς την αξιωματική αντιπολίτευση προπαγάνδα των ΜΜΕ (και πρωτίστως του MEGA). Προσωπικά απορώ γιατί πηγαίνουν ακόμα εκπρόσωποι της ΝΔ στο κεντρικό δελτίο του συγκεκριμένου καναλιού. Επίσης απορώ γιατί ας πούμε η ΝΔ δεν αντιδρά όταν ο Πρετεντέρης ή ο Τσίμας κουνούν το δάκτυλο στην ελληνική κοινωνία όταν αυτή αντιδρά στις κατάπτυστες δηλώσεις Πάγκαλου. Η ΝΔ όφειλε να τονίσει δημοσίως ότι τα συγκεκριμένα παραδέισια πτηνά-μαζί με άλλα- τον καιρό της κλοπής του Χρηματιστηρίου αρθρογραφούσαν για το πόσο συμφέρουσα είναι η αγορά μετοχών στην "ισχυρή Ελλάδα" του Σημίτη. Αυτοί θα μας πουν τώρα τί να κάνουμε; Με τί εχέγγυα; Την φιλία τους με τον Χριστοφοράκο ή τις επιτυχείς προβλέψεις τους για την "άνοιξη του Χρηματιστηρίου"; Η ΝΔ οφείλει άμεσα να στοχοποιήσει συγκεκριμένους εκδότες και δημοσιογράφους ως εκμαυλιστές και διακορευτές του αξιακού πλαισίου που διείπε επί δεκαετίες την ελληνική κοινωνία.
    Ταυτόχρονα όμως η ΝΔ πρέπει να αποφύγει το χάιδεμα αυτιών σε ληστρικές συμμορίες όπως τους ΟΣΕτζηδες, τους τελωνειακούς, τους φορτηγατζήδες και λοιπούς μπαταχτσήδες. Όσο εμετικό είναι να κουνάνε το δάχτυλο στην ελληνική κοινωνία η σιτεμένες Τρέμη και Στάη άλλο τόσο εμετικό είναι να μιλάνε για προάσπιση των λαικών συμφερόντων ο πρόεδρος των φορτηγατζήδων, ο πρέοδρος της ΓΕΝΟΠ-ΠΑΣΟΚ ΔΕΗ και διάφοροι άλλοι απίθανοι τύποι. Ούτως ή άλλως όλοι οι παραπάνω αποτελούν προνομιακό εκλογικό πελάτη της "Δημοκρατικής Παράταξης" και των δυνάμεων της "Αριστεράς και της Πρόοδου". Άσε που είναι κόκκινο πανί για τον έντιμο εργαζόμενο των λαϊκών στρωμάτων. Το ότι το παραμυθάκι του Λούλη περί μεσαίου χώρου τελείωσε, δεν σημαίνει ότι πρέπει να το αντικαταστήσουμε με τη λούμπα του δήθεν κοινωνικού χώρου. Αυτό δεν έιναι ούτε λαϊκό, ούτε πατριωτικό, ούτε φυσικά Νεοδημοκρατικό.
    Αυτοί είναι κατά τη γνώμη μου οι παράγοντες που κάνουν τον κόσμο να αμφιβάλει ακόμα και να ανέβει στο άρμα του Αντώνη Σαμαρά.

    ΥΓ. Αν κάποιοι από εσάς έχουν άμεση πρόσβαση στο επιτελέιο της ΝΔ σας παρακαλώ μεταφέρετέ τους την αηδία που νιώθουμε όταν ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ Ο ΠΑΚΗΣ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ. ΑΣ ΤΟΝ ΚΛΕΙΔΩΣΟΥΝ ΚΑΠΟΥ ΚΑΙ ΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΑΛΟ ΝΑ ΤΑ ΚΡΥΨΕΙ ΣΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΒΑΒΥΡΙΝΘΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ: ΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΤΟΥ. ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟ!!!!!!!!!!!!!

    • kakofonix avatar
      kakofonix @ Αστραπόγιαννος 11/02/2011 13:35:57

      Έχεις μεγάλο δίκιο, κάθε φορά που βγαίνει ο αχώνευτος και κουνάει το δάχτυλο, θέλω να κάνω εμετό.

  23. tsilivithras avatar
    tsilivithras 11/02/2011 12:39:58

    «Στόχος πρώτος: να κεφαλαιοποιηθεί η φθορά της κυβέρνησης»

    Δεν το χει κάνει γιατί είτε δεν μπορεί είτε έχει συναινέσει σε κάποια μορφή «συνεργασίας» (είτε ιδιοτελώς είτε από φόβο).
    Ήρθε στη ΔΕΘ, έβγαλε μια αξιοπρεπέστατη και αισιόδοξη παρουσία και ευθύς αμέσως μέχρι τις εκλογές έγινε πιο soft και από το cajoline (όλως τυχαίως είχε και 2 συναντήσεις με την τροικα τότε).
    Το πασοκ είναι η μεγαλύτερη πολιτική απάτη της σύγχρονης Ελλάδας και κουβαλάει όλο το Ευκαιριακό υποσυνείδητο της φυλής μας. Πρώτα θα πουλήσουν τη μάνα τους και μετά θα καταστραφούν. Δεν αντιμετωπίζεται με συγκατάβαση και πολιτική ευγένεια και ήπιους τρόπους πολλώ δε μάλλον όταν η χώρα και ο κοινωνικός ιστός καταστρέφονται ΕΞΩΦΘΑΛΜΑ και άκρως επιθετικά.
    Στο (1) η απάντηση είναι ότι ο κος Σαμαράς δεν ενδιαφέρεται να στοχοποιήσει τον κο Παπανδρέου για λόγους που μόνο να υποθέσουμε μπορούμε.
    Στο (2) η «αλα καρτ» συμπεριφορά επιβεβαιώνει την ηπιότητα του politically correct και την αδυναμία/έλλειψη θέλησης που ανέφερα πριν.
    Στο (3) φυσικά και στέλνεις αμφίβολα μυνήματα όταν ο κόσμος καίγεται κι εσύ χτενίζεσαι με πολιτικούς όρους και σχετικότητες και λοιπά φαιδρά. Όταν ο άλλος πνίγεται και περιμένει από σένα να του πετάξεις σωσίβιο κι εσύ πετάς «χαρταετό» σφυρίζοντας κλέφτικα να εύχεσαι να πνιγεί το θύμα γιατί αν τη γλυτώσει την πάτησες.
    Στο (4) δίνετε μόνος σας την απάντηση κε Ροδινέ στο χτεσινό σας ερώτημα-ανάρτηση περί του αν φοβάται ο ΓΑΠ να κάνει εκλογές για την επιμήκυνση του μνημονίου, πράγμα αστείο φυσικά.Και δεν είναι 70%, είναι πάνω από 90% καθώς όλη η χώρα βράζει με την αλαζονία των κυβερνώντων αλλά και την ανυπαρξία της αντιπολίτευσης. Ο ΓΑΠ όμως εκτός από το θράσσος του πασοκου φαίνεται να έχει και άλλες «καβάντζες» γύρω από το αν και κατά πόσο μπορεί να περάσει αυτά που θέλει.Είναι δεδομένο ότι ακολουθεί εντολές απέξω.Είναι δεδομένο ότι ΠΡΕΠΕΙ να τις περάσει.Είναι δεδομένο ότι ακόμα και με τον μανδύα του σοσιαλισμού (που ευνούχισε τον Έλληνα) χρειάζεται και ευρύτερη κάλυψη-συναίνεση στον πολιτικό κόσμο για να περάσει αυτή η καταστροφή.

    Δεν φαίνεται να θέλει την ρήξη ο κος Σαμαράς. Μπροστά στον μεγαλύτερο βιασμό της αλήθειας και της κοινωνίας μας τα τελευταία 40 χρόνια δεν κάνει απολύτως τίποτε. Μόνο ανέξοδες δηλώσεις και θεωρίες περί δήθεν διαφορετικότητας και πολιτικών συσχετισμών και ναχαμε-ναλεγαμε. Αυτά ήταν ανεκτά μέχρι τη ΔΕΘ.Έκτοτε θα πρεπε να γκαζώνει κι αυτός έδεσε κάβους και τράβηξε και χειρόφρενο.
    Η βενζίνη στο 1,60, το πετρέλαιο απλησίαστο και με δανεικά, οι άνθρωποι άρχισαν να υπενοικιάζουν δωμάτια μέσα στα σπίτια τους, μαζικά κλεισίματα επιχειρήσεων το τελευταίο 6μηνο, μισθοί και συντάξεις ακρωτηριάστηκαν επ’άπειρον, άνθρωποι απολυμένοι δις και τρις τον τελευταίο χρόνο, εργαζόμενοι ειδοποιούνται να μην πάνε στη δουλειά ή ότι αλλάζουν οι συμβάσεις τους μετά τα τελευταία καταπληκτικά νέα από τις υπογραφές συλλογικών συμβάσεων, ο πολίτης κυνηγιέται και ποινικοποιείται ανελέητα και θρασύδειλα, επαγγέλματα υποβαθμίζονται μαζικά ώστε να ρθουν να μας αλλώσουν οι γερμανικές πολυεθνικές, η προπαγάνδα και το δακρυγόνο πάει σύννεφο, οι κάθε λογής «βρωμιάρηδες» προσβάλλουν λερώνουν και ξεφτιλίζουν τα Ελληνικά ήθη και τα σύμβολά μας, οι κλέφτες πολιτικοί και οι συνεργάτες τους «αθωώνονται» με συνοπτικές διαδικασίες για να ξαναβγούν στο κουρμπέτι, κλοπή της περιουσίας του πολίτη, υποτίμηση των ακινήτων, απειλές για παρακράτηση καταθέσεων, απειλές για φυλακίσεις για τα 40λεπτά του εισητηρίου, τούρκοι τριγυρνάνε έξω από τις παραλίες μας με γεωτρύπανα, και ψέμμα ψέμμα ψέμμα και αθλιότητα και αλαζονεία και υποθήκευση της πατρίδας μας…

    Πως θα τα διορθώσει αυτά ο Σαμαράς όταν γίνει πρωθυπουργός;;
    Μπορεί κάποιος να μου πει πως διάολο θα διορθωθούν όλα αυτά με την λογική ώριμου φρούτου που ακολουθεί όσο κι αν χαριτωμένα μας λέει το αντίθετο θεωρώντας μας (κι αυτός) ωσαν κατοίκους αφρικανικής χώρας με νοημοσύνη σαγιονάρας;;;;

    Ένας τρόπος υπάρχει για να βγει από πάνω η ΝΔ και να κυβερνήσει για 10 χρόνια «αέρα».Να έρθει με το μέρος του Ελληνικού λαού.
    Οι διαχωριστικές γραμμές είναι εμφανείς και η συνείδηση είναι ήδη σε survival mode.
    Είναι ώρες που μετράς φίλους και συμμάχους και η ΝΔ λιμάρει τα νύχια της κάπου στο μπαλκόνι.
    Μην ξαφνιαστείτε καθόλου αν δείτε το μίσος του Ελληνικού λαού για το παστοκ να στρέφεται κατά του Σαμαρά λίαν συντόμως.

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ tsilivithras 11/02/2011 12:48:24

      Πως το ξέχασα ρε γμτ...παιδιά χίλια συγνώμη ειλικρινά...οφείλω να ομολογήσω ότι η αλλαγή του logo του κόμματος ήταν εκτυφλωτικά ανατρεπτική...σοβαρά μιλάω...έκανε ένα βρακί 100 κιλά το παστοκ μόλις είδε την νέα "εταιρική ταυτότητα" της ΝΔ...εγώ δε ανατρίχιασα...!!!!

      Να καίγεται το σπίτι σου κι εσύ να αγοράζεις καινούριο μπαουλοντίβανο για να ταιριάξεις τα προικιά σου...πςςςςς...μιλάμε τρελή στρατηγική μεγάλε μας κούφανες....παράτησαν όλοι τις μάνικες κι ήρθαν να χαζέψουν τις δαντέλες ένα πράγμα...

      • irida avatar
        irida @ tsilivithras 11/02/2011 13:15:57

        LIKE!!!!!!!!!!!!!!Πάραπολύ σωστός!

        • kakofonix avatar
          kakofonix @ irida 11/02/2011 13:31:17

          Έγραψες

    • Ηλίας avatar
      Ηλίας @ tsilivithras 11/02/2011 13:30:31

      Έγραψες! Οι σκέψεις μου και χιλιάδων άλλων.

  24. karenin avatar
    karenin 11/02/2011 12:41:45

    Στην ουσία θα αλλάξει τον συσχετισμό με μοναδικό επιχείρημα επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου. Υπάρχει καμιά πρόχειρη απάντηση
    ποιά ακριβώς σημεία του μνημονίου δέχεται και ποια θελει να αλλάξουν, και πως θα τα επιβάλει;
    Ας μην γελιόμαστε όμως. Η ΝΔ ψήφησε κατά του μνημονίου για να είναι απλά η πολιτική εφεδρεία του συστήματος σε περίπτωση που το μνημόνιο αποτύχει. Κορώνα γράμματα μας πέξανε, και θέλουν να συνεχίσουν να διαφεντέυουν τον τόπο σαν να μην συνέβη τίποτα.
    Για την ώρα κ. Ροδινε μπατιρησμένα κομματα είναι και τα δύο, και σφιχτοαγκαλιασμένα βυθίζονται. Οσο αναφορά τον Σαμαρά, το σημειώνουν
    πιο πάνω άλλοι σχολιαστές, απο την στιγμή που επέλεξε για κυβερνητική
    ομάδα κομψευόμενους ομοτράπεζους και πιασμένους του συστήματος είναι
    χαμένος απο χέρι και αυτό το επιβεβαιώνουν τα γκάλοπ.
    Απώλεσε λοιπον την δυναμική της πρώτης ευκαιρίας. Τώρα για να ξαναμπεί στο παιγνίδι και να πείσει τον κόσμο ότι κάτι άλλο εκπροσωπεί,
    θα πρέπει να διαλύσει το κόμμα, να πάει σε συνέδριο με καινούργιους σύνεδρους που θα επεξεργαστούν θέσεις προτάσεις κυβερνητικό προγραμμα, και να αναδείξουν άφθαρτους πατριώτες που θα τα υλοποιήσουν. Μπορεί να φαίνονται ριζοσπαστικές προτάσεις, αλλά τέτιοι είναι οι καιροί, και τέτιες λύσεις χρειάζονται.

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ karenin 11/02/2011 12:50:12

      "Η ΝΔ ψήφησε κατά του μνημονίου για να είναι απλά η πολιτική εφεδρεία του συστήματος σε περίπτωση που το μνημόνιο αποτύχει"

      Bingo.
      Ανέξοδα...τζάμπα μαγκιά δλδ σαν να λέμε.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ karenin 11/02/2011 13:06:42

      Karenin,
      Η ψήφος εναντίον του μνημονίου ήταν μια προσωπική απόφαση του Σαμαρά επειδή από τότε έλεγε οτι το μνημόνιο όχι μόνο δεν θα οδηγήσει σε λύση, αλλά θα επιτείνει τα αδιέξοδα.
      Αρκετοί μάλιστα στη Ν.Δ. είχαν διαφορετική άποψη τότε.
      Τώρα μιλάνε όλοι εναντίον του μνημονίου. Σε λίγο μην εκπλαγείς αν δείς και τον Παπανδρέου να καταφέρεται κατά του μνημονίου.

      • Μisha avatar
        Μisha @ Κώστας Ροδινός 11/02/2011 13:16:20

        Kώστα
        το ΟΧΙ στο Μνημόνιο ήταν πράγματι ρηξικέλευθη πράξη για κόμμα που έχει στις ταξεις του Άρη, Κούλη και Μπάρμπυ, και πιστώνεται ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ στα άντερα του Α.Σαμαρά και της ομάδας του.
        Ωστόσο αποδυναμώθηκε , ουσιαστικά και επικοινωνιακά, στη συνέχεια όταν η ΝΔ, σχεδον απολογούμενη για εκείνο το ΟΧΙ , καυχάτο για την πρωτοφανη «υπευθυνότητα» που επέδειξε ψηφιζοντας το 50% των νομοσχεδίων του κατοχικού μνημονίου.

        Τωρα επίκειται νέα 30 χρονη αποικιοκρατική συμβαση , made by Reichstag, και με προφαση τις γνωστες βρυξελλιώτικες μπουρδες.
        Τι θα πράξει ο Α.Σαμαρας;
        Θα κοντράρει μετωπικά τη χούντα ή ....;

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Μisha 11/02/2011 13:39:24

          Misha,
          νομίζω οτι ήδη τοποθετήθηκε επ' αυτού.

      • karenin avatar
        karenin @ Κώστας Ροδινός 11/02/2011 14:01:22

        Η ενστασή μου κ. Ροδινέ δεν είναι το ναι η το όχι στο μνημόνιο. Σε
        αυτό ο καθένας κρίνεται με το πως το αντιπαλεύεις αν είσαι κατά.
        Το πρόβλημα που σας επισήμανα για τον Σαμαρά είναι ότι δεν πείθει ότι είναι μέρος της λύσης με βολεμένα στελέχη που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να διατηρήσουν τα προνόμια άκοπα στις παρυφές του συστήματος. Ούτε το κόμμα μπορεί να τραβήξει, απο την στιγμή που στην συνείδηση του κόσμου είναι συνειφασμένο με τα σημερινά δεινά. Αν ο Σαμαράς και περί αυτού πατριωτική ομάδα λοιπόν θέλει κάτι άλλο πρέπει να διαλύσει το κόμμα ως έχει, και να πάει σε ιδρυτικό συνέδριο με εκπροσώπους που πραγματικά εκπροσωπουν κοινωνικές ομάδες
        και να κάνει τις συμμαχίες του με τον λαό σε ένα καινούργιο κοινωνικό συμβόλαιο με τον λαό, που θα εμπεριεχει αληθειες, όραμα και ελπίδα. Επ' αυτου θέλω την γνώμη σας.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ karenin 11/02/2011 14:14:12

          Karenin,
          Σ' αυτό που ρωτάς, δεν μπορώ να σου απαντήσω μ' ένα σύντομο σχόλιο.
          Στο πυρήνα της σκέψης συμφωνώ μαζί σου.
          Επιφυλάσσομαι όμως να επανέλθω γιατί το ζήτημα που αναδεικνύεις είναι καίριο.

  25. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 11/02/2011 12:51:24

    @
    Κώστας ροδινος.
    Το συμπέρασμα που εκ των πραγμάτων προκύπτει σήμερα είναι ότι ως κυβέρνηση η ΝΔ απέτυχε επειδή δεν μπόρεσε να εφαρμόσει το πρόγραμμα της, κυρίως επειδή πολλά κυβερνητικά και άλλα στελέχη ακολουθούσαν προσωπικές πολιτικές διαδρομές, τόσο σε πολιτικό, όσο και σε παραπολιτικό επίπεδο..
    Όταν, για παράδειγμα, υπουργοί, βουλευτές και οι παρατρεχάμενοι τους εκμεταλλεύονταν μαζικά την πολιτική τους θέση μόνο για ίδιο όφελος ήταν φυσικό να απαξιώθει συνολικά η ΝΔ, όπως κ έγινε.
    Σήμερα αυτό που βλέπει ο κόσμος, σε περιφερειακό επίπεδο, είναι τα ίδια πρόσωπα ή τους παρατρεχαμενους που κατά το παρελθόν είχαν δημιουργήσει πολλά προβλήματα στη ΝΔ να παίρνουν θέσεις «πρώτο τραπέζι».
    Όταν η ΝΔ θα αλλάξει σε περιφερειακό επίπεδο τακτικές, πρόσωπα και νοοτροπία θα άρχισε και ο κόσμος να εμπιστεύεται τη ΝΔ.
    Βέβαια, επειδή δεν είναι δυνατόν να αλλάξεις το 100% του στελεχιακού δυναμικού πρώτης γραμμής μέσα σε ένα χρόνο, θα περίμενε κανείς να προωθηθούν νέοι άνθρωποι μέσα από το κόμμα με διαφορετική πολιτική σκέψη, σε όλα τα επίπεδα, σε ένα ποσοστό τουλάχιστον 50%.
    Κατά τη γνώμη μου και όχι μόνο, αυτό μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει στο βαθμό που επιθυμεί η κοινωνία.

  26. SPYROS T. avatar
    SPYROS T. 11/02/2011 12:53:16

    Άποψή μου είναι οτι η ΝΔ δεν μπορεί να "τραβήξει κι άλλο το σκοινί" αντιπολιτευτικά καθότι στην ουσία συμφωνεί με το ΔΝΤ και τα μνημόνια μόνο που θα έπρεπε να είχαν διαπραγματευτεί αλλιώς (αυτό λένε και αυτό πιστεύει και ο κόσμος)...

    Πέραν τούτου, ρίξτε μια ματιά στο υπουργικό συμβούλιο του Σαμαρά και θα καταλάβετε γιατί δεν κεφαλαιοποιούμε την φθορά...

    Απορώ πού την βρίσκουν τόση αισιοδοξία όλοι αυτοί που φωνάζουν για εκλογές...

    Και επί τούτου έχω να κάνω μια ερώτηση:

    Εάν γίνουν εκλογές μεσούσης της λαίλαπας των μνημονίων και τις χάσουμε, μετά τι;;;;;;;;

  27. ΜΠΛΕ ΚΕΝΤΑΒΡΟΣ avatar
    ΜΠΛΕ ΚΕΝΤΑΒΡΟΣ 11/02/2011 13:00:29

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙΣ , ΑΛΛΑ ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΕΚΛΟΓΕΣ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΟΤΑΝ ΤΟ 85% ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΕΚΛΟΓΕΣ; ΑΦΟΥ ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΕ ΓΚΑΛΟΠ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΥΡΗΜΑ.

  28. φωτεινη avatar
    φωτεινη 11/02/2011 13:09:01

    μα ειναι δυνατον να απολογειται η ν.δ.για την περιοδο καραμανλη?επειτα και απο τις αποδοχες παγκαλου και λοβερδου?εδω ο ιδιος ο λοβερδος μιλαει για εκτροχιασμο απο το 81 δηλ.την ελευση του πασοκ στην εξουσια.γιατι η ν.δ.δεν μιλαει για το γιωργακι,το ρολο του ολα αυτα τα χρονια ως μελος ολων των κυβερνησεων του πασοκ αλλα και ως αντιπολιτευση στην περιοδο καραμανλη?τι επιζητουσε και που στοχευε με την καταπτυστη και γεματη ψεμματα συμπεριφορα του?την ελευση του δντ ισως?δεδομενου του γεγονοτος οτι ηξερε ποια ηταν η οικονομικη κατασταση,αποδεδειγμενα αυτο. και απο ευρωπαιους,που τα καταγραφουν στα απομνημονευματα τους.οι ευθυνες που του επιριπτει ο μπραουν στο βιβλιο του δεν εχουν καμμια σημασια?μιλαει για 80 δις.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ φωτεινη 11/02/2011 13:19:58

      To πρόβλημα με τη περίοδο Καραμανλή (που ρίχνει σκιές στην προσπάθεια του Σαμαρά) είναι οτι ο ίδιος ο Καραμανλής δεν μιλάει για να υπερασπιστεί τα πεπραγμένα του. Οπως για παράδειγμα κάνει ο Σημίτης.
      Αν ο Καραμανλής απαντούσε όταν άρχισε η αποδόμησή του από τον Παπανδρέου, πολλά πράγματα σήμερα θα ήταν διαφορετικά.

      • o βουνίσιος avatar
        o βουνίσιος @ Κώστας Ροδινός 11/02/2011 14:02:24

        Κατά τη γνώμη μου, το γεγονός ότι η ΝΔ δεν ψήφισε το μνημόνιο είναι εμμέσως πλην σαφώς η απάντηση της ΝΔ στην ρητορική Παπανδρέου για την κεντρική πολιτική κατεύθυνση της εποχής Καραμανλή.
        Aπο την άλλη πλευρά, τα σφάλματα εκείνης της εποχής δείχνουν ποια κατεύθυνση χρειάζεται για να ξανά -μπορέσουν οι πολίτες να επενδύσουν στη ΝΔ τα όνειρα τους.

        Υ.Γ.
        Θα έβαζες ποτέ τα λεφτά σου σε κουτσό άλογο ή σε εταιρία στοιχημάτων που σε έκλεψε;
        κάπως έτσι σκέφτονται, κυρίως οι ΝΔκρατες, για πολλά στελέχη της ΝΔ.

    • SPYROS T. avatar
      SPYROS T. @ φωτεινη 11/02/2011 13:30:34

      Φωτεινή,

      την περίοδο Καραμανλή έγιναν τέρατα και σημεία από ανθρώπους που τους βλέπει ο κόσμος να είναι και επί Σαμαρά πρώτα βιολιά...

  29. φωτεινη avatar
    φωτεινη 11/02/2011 13:24:41

    ναι,αλλα να μην κανουμε το λαθος να συνγχεουμε και να ταυτοποιουμε την ν.δ.με τον καραμανλη.ο καραμανλης δεν μιλαει, αλλα η ν.δ. δεν ειναι ο καραμανλης.ετσι αμα συνεχισουμε το κανουμε τσιφλικι του.

    • SPYROS T. avatar
      SPYROS T. @ φωτεινη 11/02/2011 13:30:54

      Φωτεινή,

      την περίοδο Καραμανλή έγιναν τέρατα και σημεία από ανθρώπους που τους βλέπει ο κόσμος να είναι και επί Σαμαρά πρώτα βιολιά…

      • factorx avatar
        factorx @ SPYROS T. 11/02/2011 13:51:59

        Για πες μας ποιοί είναι αυτοί που εννοείς;
        (κι ακόμα τα επιχειρηματα του Καρατζαφέρη αναφέρεις;)

        • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
          ΣΟΝ ΠΕΝ @ factorx 11/02/2011 14:03:42

          Αβραμόπουλος, Νικολόπουλος, Σπηλιωτόπουλος, Μαρκόπουλος, Παναγιωτόπουλος, Νάκος, Καλογιάννης....

          Μη μου πείς να σου το εξηγήσω.
          Ξέρουν για μεν τον πρώτο οι 100.000 εργαζόμενοι στην Υγεία, για τον δεύτερο όλη η Αχαία, κ.ο.κ
          Δεν είναι ανάγκη να ασχοληθούν εξεταστικές επιτροπές.

        • SPYRIDON T. avatar
          SPYRIDON T. @ factorx 11/02/2011 22:21:16

          Φάκτορα τους ξέρεις καλύτερα από εμένα...

          Τους τομεάρχες/πρωτοπαλλήκαρα της Ντόρας εννοώ...

          Τους δύο "μουγκούς" αντιπροέδρους εννοώ...

          Τους περίεργους "ουδέτερους" που θέτουν ζητήματα επιστροφής διεφθαρμένων εννοώ...

          Τον Πάκη που έχουμε βαρεθεί να τον βλέπουμε στην τηλεόραση εννοώ...

      • Αστραπόγιαννος avatar
        Αστραπόγιαννος @ SPYROS T. 11/02/2011 13:56:59

        Θα μοιραστείς μαζί μας έστω και ΕΝΑ όνομα;

  30. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 11/02/2011 13:32:41

    Εχω βαρεθεί να κάνω διαψεύσεις.
    Δηλώνω επίσης οτι ΔΕΝ είμαι ο Φαήλος Κρανιδιώτης!
    Τι μανία και αυτή να με παρουσιάζουν για κάποιον άλλο!

    • Makedonas Thessalonikios avatar
      Makedonas Thessalonikios @ Κώστας Ροδινός 11/02/2011 13:56:20

      Tis proalles den eirthe ena paraksenos sto trapezi mas,kai sou edose to xeri,fonazontas :Geia sou re palikara wamwakoula;
      Ante tora na tou eksigiseis oti eisai aristero mpak tou Ari.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Makedonas Thessalonikios 11/02/2011 14:09:55

        Bαμβακούλας;
        Είναι ο Tiramola!

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 11/02/2011 14:11:42

          To οποίο Tiramola, ετυμολογικά προέρχεται από τις ελληνικές λέξεις
          τηράμε + όλα = Τιραμόλα!
          (αστειεύομαι!)

  31. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 11/02/2011 13:35:07

    Κύριε Ροδινέ,συμφωνώ με τα λεγόμενά σας. Όντως, κάτι δείχνει να αλλάζει στην αντιπολιτευτική τακτική της ΝΔ και ελπίζω να έχουμε και συνέχεια. Κατανοώ πλήρως τον αστικό προσανατολισμό του κόμματος. Ο Αντώνης Σαμαράς όμως,όταν εξελέγη το Νοέμβριο του 2009 πρόεδρος, έδωσε κινηματικό χαρακτήρα στη ΝΔ, κάτι το οποίο έδειχνε να επιταχύνει τις εξελίξεις,αλλά σταμάτησε. Πιστεύω ότι ύστερα από την ΠΑΣΟΚική λαίλαπα που μας προέκυψε,την στυγνή κατοχή που βιώνει ο τόπος μας και την καθολική εξαθλίωση,που σαδιστικά μας επεβλήθη από τον σφετερισθέντα και υποκλέψαντα την εξουσία κύριο Παπανδρέου, ο Αντώνης πρέπει να πραγματοποιήσει το συντομώτερο δυνατόν, 2 παλλαικές πολιτικές συγκεντρώσεις, (μία στην Αθήνα και μία στην Θεσσαλονίκη), αναπτύσσοντας την πρόταση εξουσίας της ΝΔ, καταδεικνύοντας παράλληλα ότι η πολιτική ΠΑΣΟΚ μόνο μονόδρομος δεν είναι και το σπουδαιότερο, να αφυπνίσει τον χειμαζόμενο και κατεχόμενο Ελληνικό Λαό. Τώρα, πριν να είναι πολύ αργά.

  32. φωτεινη avatar
    φωτεινη 11/02/2011 13:39:58

    γιατι στην περιοδο πασοκ τι εγινε?και το ομολογουν κιολας.και τα σημεια και τερατα πρεπει ακομα κι αν εγιναν να τα αποδεχτουμε μαζι και με την προπαγανδα του πασοκ?δεν καταλαβα τι μεμψιμοιρια ειναι αυτη.εγω απο πολυ κοσμο ακουω την πεποιηθηση οτι πολλα εγιναν και ειπωθηκαν ενορχηστρωμενα απ το πασοκ και οχι μονον, για να ριξουν τον καραμανλη.και οχι απο νεοδημοκρατες.

  33. Αχιλλεύς avatar
    Αχιλλεύς 11/02/2011 14:07:22

    Κύριοι αυτην την στιγμη εχουμε μια χούντα που κυβερνά την χώρα σε όλα τα επίπεδα.Αυτο φαίνεται να μην το αντιλαμβάνονται ολοι Και αρχίζουμε και ψυρίζουμε την μαιμού Δύο Πράγματα πρέπει να γίνουν αυτοι που ψήφισαν πασοκ να καταλάβούν τι ψήφισαν και αυτοί που απείχαν τι ζημιά καναν στον τοπο.

  34. Ειλωτας avatar
    Ειλωτας 11/02/2011 14:08:40

    Οταν ρθη στην κυβερνηση η ΝΔ ολα θα γινουν τελεια
    Και μετα θα καθοοοοομαστε

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Ειλωτας 11/02/2011 14:18:53

      οχι για αυτό φροντίζει η Κυβέρνηση του Μνημονίου!
      Στο 14% έφτασε η επίσημα καταγεγραμμένη ανεργία....

  35. φωτεινη avatar
    φωτεινη 11/02/2011 14:10:22

    ξερουν?απο που τα ξερουν?απ το μεγκα ,το σταρ,κ.λ.π.?γιατι το ξερω ειναι πολυπλοκο και απαιτει και τον λεγομενο «ιστορικο χρονο».που στην συγκεκριμενη περιπτωση εχω την υποψια,μαλλον τη βεβαιοτητα, οτι θα ειναι πολυ βραχυς.

  36. Αχιλλεύς avatar
    Αχιλλεύς 11/02/2011 14:39:51

    Γιατι Ντρεπεται να πει το πραγματικο του ονομα? Τόσο πολυ τον πλήγωσε ο ΚΚ?

  37. Ευάγγελος avatar
    Ευάγγελος 11/02/2011 14:46:12

    Το ξέρουμε πως ένα 70% των Ελλήνων είναι λαμόγια περιοπής. Το υπόλοιπο 30%, δεν το ακούει κανείς, και σκόπιμα το βάζουν στη σκιά του 70% , και το ταυτίζουν με αυτό ("μαζί τα φάγαμε").

    Αυτό το 30% λοιπόν, δεν ελκύεται πλέον από ιδεολογίες. Σοσιαλιστής, κομμουνιστής, καπιταλιστής...Όλα αυτά τα ακούει βερεσέ. Δεν είναι οι ιδεολογίες το πρόβλημα, το πρόβλημα είναι η διαφθορά, ο αυταρχισμός και η έλλειψη αξιοπρέπειας.Θέλει συγκεκριμένα πράγματα, και κάνει συγκεκριμένα πράγματα.

    Όσον αφορλά το θέμα των εισητηρίων,τώρα.

    1. Όλες οι επιχειρήσεις, προκειμένου να επιβιώσουν, βελτιώνουν τις υπηρεσίες και μειώνουν τις τιμές. Γιατί τα ΜΜΜ να διαφέρουν, αν τα δούμε ως επιχειρήσεις; Αν τα δούμε ως δημόσια επιχείρηση, τότε θα 'πρεπε να είναι δωρεάν.

    2. Τώρα που ακόμα μπορώ να επιβιώσω, δεν είμαι τζαμπατζής. Όποτε πηγαίνω Αθήνα, στο λεωφορείο και το ΜΕΤΡΟ πληρώνω μισό εισητήριο- όσο βρίσκω λογικό. Δεν το δέχομαι να δώσω 1.40, ακόμα κι αν το εχω, τη στιγμή που ο μισθός μου μειώθηκε 30%. Απλά δεν το δέχομαι. Είναι τσαμπουκάς εις βάρος μου, και δε δέχομαι τσαμπουκάδες ασε που ειμαι και νευρικος και χαπακιας , στο Μέλλον, που θα έχω και πρόβλημα επιβίωσης, δε θα κόβω καθόλου. Δουλεύω 2 ώρες τη μέρα 6 μέρες την εβδομάδα. Δε το δέχομαι να μη μου φτάνουν τα λεφτά για νοίκι και μετακίνηση. Απλά δε το δέχομαι.Καταλαβες Πουλι μου?

    Αν φτάσουμε στο σημείο (ήδη σχεδόν φτάσαμε) οι έλληνες πολίτες να μην μπορούν να έχουν έστω ένα φτωχό, δικό τους σπίτι, να μην έχουν αυτοκίνητο Εγω εχω FIAT, και ο μισθός τους να τους φτάνει μετά βίας για νοίκι και μετακίνηση...Αν φτάσουμε στο σημείο να έχουν ξεπουληθεί όλες οι Ελληνικές δημόσιες και μη, επιχειρήσεις...Το εμπόριο,τα λιμάνια και τα αεροδρόμιά μας να τα διαχειρίζονται ξένοι...Οι Κυπριοι και οι Τούρκοι να μπαίνουν με το ζόρι συνέταιροι στα πετρέλαιά μας, και να βολτάρουν στο Αιγαίο σα να είναι η αυλή τους...εγω παω Τουρκια?

    Τότε η χώρα έχει ήδη καταστραφεί. Εγώ θα συνεχίζω να μην πληρώνω. Και αν καταστραφεί και επισήμως, θα πάω στο εξωτερικό,(στην Ελβετια εχω μια γκομενα Ελβετιδα που με παρακαλα) χωρίς καμία τύψη. Δεν την κατέστρεψα μονον εγώ, αλλά ο Γιωργάκης, ο Κωστάκης,και οι λοιποί. Ας καταστραφεί και επισήμως, να το πάρουμε απόφαση, και να αρχίσουμε να διοργανώνουμε σχέδιο πώς θα την απελευθερώσουμε και θα την ξαναχτίσουμε, εμείς που την αγαπάμε.

  38. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 11/02/2011 14:58:02

    Το ΔΝΤ προτείνει την πώληση κρατικής περιουσίας για να μειώσουμε το χρέος!

    "Υπέρ της πώλησης στοιχείων της κρατικής περιουσίας το συντομότερο δυνατό προκειμένου να μειωθεί το ελληνικό δημόσιο χρέος τάχθηκε ο επικεφαλής της μόνιμης αντιπροσωπείας του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου στην Αθήνα Μπομπ Τράα.

    Μιλώντας σε συνέδριο που συνδιοργάνωσαν η Τράπεζα της Ελλάδας και το κέντρο Σπουδών για τη Νοτιοαναλτική Ευρώπη του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης (SEESOX), ο κ. Τράα τόνισε επίσης τη σημασία της ανάπτυξης, εξηγώντας ότι ο λόγος του δημοσίου χρέους προς το ΑΕΠ είναι ιδιαίτερα ευαίσθητος ακόμα και σε μία διαφορά της τάξης του 1% του ΑΕΠ.


    «Η οικονομία της Ελλάδας είναι σαν μια μεγάλη Mercedes με μια μεγάλη μηχανή, που όμως πηγαίνει μόνο με 20 μίλια την ώρα επειδή η μηχανή της είναι μπλοκαρισμένη – πρέπει να ξεμπλοκάρουμε αυτή τη μηχανή για να μπορέσει να επιταχύνει στα 100 μίλια την ώρα», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Τράα αναφερόμενος στις αγκυλώσεις της ελληνικής οικονομίας.

    Τόνισε ότι είναι επιτακτική η ανάγκη να απλοποιηθεί το ιδιαίτερα σύνθετο ελληνικό φορολογικό σύστημα και να γίνει πιο διαφανές, έτσι ώστε να μειωθεί η φοροδιαφυγή.
    Επισήμανε ότι ο κανόνας του 5:1 (πέντε αποχωρήσεις προς μία πρόσληψη) και το πάγωμα των μισθών δεν είναι μακροπρόθεσμα βιώσιμες λύσεις για τη μείωση των κρατικών δαπανών, καθώς δημιουργούν στρεβλώσεις.

    Αναφέρθηκε επίσης στο πρόβλημα της ανακρίβειας των κρατικών λογαριασμών, επισημαίνοντας ότι οι αρχές συχνά δεν γνωρίζουν τις οφειλές του κράτους, με αποτέλεσμα αυτές να εμφανίζονται εκπρόθεσμες και να υποσκάπτεται με αυτόν τον τρόπο η εμπιστοσύνη. Είπε ότι η αξιοπιστία της Ελλάδας πρέπει να ανοικοδομηθεί ώστε να μπορέσει να δανειστεί εκ νέου από τις αγορές.

    Κάλεσε την κυβέρνηση να ολοκληρώσει την μεταρρύθμιση στο σύστημα υγείας και στο ασφαλιστικό, ενώ τάχθηκε ξεκάθαρα υπέρ των ιδιωτικοποιήσεων, τονίζοντας ότι πιστεύει πως «το κράτος δεν πρέπει να διοικεί επιχειρήσεις, πόσω μάλλον τράπεζες». Πρόσθεσε μάλιστα πως η αναποτελεσματικότητα των κρατικών επιχειρήσεων συνδέεται με τη φοροδιαφυγή, καθώς ο φορολογούμενος που είναι αναγκασμένος να χρηματοδοτεί αυτές τις επιχειρήσεις και δεν μπορεί να τις πουλήσει, καθώς δεν είναι μέτοχος, κάποια στιγμή αντιδρά σταματώντας να πληρώνει τους φόρους του"

    Πηγή: Ναυτεμπορική

  39. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 11/02/2011 14:59:32

    Γιατί πρέπει να είμαι κάποιος άλλος;

    Αν συγκρίνεις τα κείμενα του Λαζαρίδη, του Φαήλου και τα δικά μου, θα δείς οτι δεν μπορεί να τα γράφει ο ίδιος άνθρωπος!

    • chrisss avatar
      chrisss @ Κώστας Ροδινός 11/02/2011 16:08:57

      αστειεύομαι προφανώς...εξαιρετικό κείμενο κατά τα άλλα

  40. ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ avatar
    ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ 11/02/2011 21:36:22

    O ΣΟΝ ΠΕΝ τα έγραψε πολύ καλά ..... Έτσι είναι. Εαν ο Καραμάν Αλής (κατά Τζίμη Πανούση) τους είχε πετάξει όλους αυτούς από το 2007 δε θα φτάναμε σε αυτό το μαύρο χάλι να χάσουμε από τους light μπιρμπιλογερουλάνους με 10 μονάδες διαφορά ! Ούτε στον ύπνο τους δεν είχαν δει αυτό το ποσοστό ....

  41. Γιώργος Μεσσηνία avatar
    Γιώργος Μεσσηνία 11/02/2011 22:32:38

    Ωραίο άρθρο, ελπίζω η παράταξη να αξιοποιεί μυαλά σαν του κ. Ροδινού, νουνεχής και λιτός χωρίς υπερβολές και φούμαρα...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.