Πρωθυπουργός της δραχμής;
11/02/2015 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πρωθυπουργός της δραχμής;

Οι πληροφορίες μας λένε ότι από σήμερα κιόλας θα τραβήξουν την πρίζα και ο σώζων εαυτόν σωθήτω. Τι θα κάνει τότε η κυβέρνηση; Θα έρθει στην Αθήνα με το κεφάλι ψηλά αλλά έχοντας διαλύσει την χώρα; Θα ζητήσει δημοψήφισμα ή νέα προσφυγή στην κάλπη;

Λένε ότι υπάρχει Θεός της Ελλάδας που μας προστατεύει στις δύσκολες στιγμές. Θα μπορούσαμε να το πιστέψουμε αν δεν υπήρχαν και ορισμένες εθνικές τραγωδίες που ακόμη και σήμερα πληρώνουμε.

Όμως, σίγουρα κάποιες φορές αυτή η χώρα την «σκαπουλάρει» με κάποιο μαγικό τρόπο που ακόμη και οι άθεοι μένουν έκπληκτοι μπροστά στο θαύμα.

Ένα τέτοιο θαύμα περιμένει σήμερα η Ελλάδα και ένα ακόμη μεγαλύτερο την ερχόμενη Δευτέρα όταν στο κανονικό Γιούρογκρουπ θα εξαρτηθούν τα πάντα. Ακούγοντας, όμως, τη χθεσινή ομιλία του πρωθυπουργού, όσοι ξέρουν πράγματι να ακούνε και δεν έχουν κομματικές παρωπίδες, θα αισθάνθηκαν ένα ρίγος στην σπονδυλική στήλη. «Εδώ που φτάσαμε, δεν υπάρχει γυρισμός», είπε ο κ. Τσίπρας και προανήγγειλε την απόφασή του να μη ζητήσει παράταση του υπάρχοντος προγράμματος, δηλαδή του Μνημονίου.

Και καλά κάνει, αυτή την εντολή έλαβε από τον ελληνικό λαό, ας το τραβήξει μέχρι το τέλος. Όμως, ακούγοντας όλους τους ξένους αξιωματούχους, αυτούς που καθορίζουν τις εξελίξεις, σίγουρα αισθάνεται τρόμο για το τι θα συμβεί τις επόμενες ημέρες, σήμερα στο Γιούρογκρουπ, αύριο στη Σύνοδο Κορυφής, την επόμενη Δευτέρα και πάλι στο Γιούρογκρουπ.

Ο Σόιμπλε το ξεκαθάρισε. Όλα τελειώνουν για την Ελλάδα αν δεν συμφωνήσει επί του υπάρχοντος προγράμματος.

Ο Μοσκοβισί, ο φίλος της Ελλάδας είπε το ίδιο, ο «κακός» Βάιντμαν επίσης. Η δε Μέρκελ από τον Καναδά ουσιαστικά προανήγγειλε πολύ σκληρή στάση ενώ όλες μα όλες οι δηλώσεις που έγιναν χθες συνέκλιναν στην άποψη ότι η Ευρώπη συζητά με την Ελλάδα μόνο επί τη βάση του υπάρχοντος προγράμματος.

Ο Τσίπρας στην ομιλία του στη Βουλή επέλεξε να απαντήσει στον κ. Σόιμπλε και πράγματι του απάντησε ξεκάθαρα συνεχίζοντας αυτό το ιδιότυπο «πινγκ – πονγκ», αυτό το «μπρα ντε φερ» που θα έχει πολύ σύντομα νικητή. Το ερώτημα είναι λοιπόν πόσο μπορεί η Ελλάδα να αντέξει την πίεση. Γιατί πολύ φοβούμαστε ότι οι Ευρωπαίοι, και ειδικά οι Γερμανοί είναι εκδικητικοί. Θα θελήσουν να δώσουν σκληρό μάθημα στην ελληνική κυβέρνηση και να την οδηγήσουν σε «ξαφνικό θάνατο»;

Και μπορεί η ελληνική κυβέρνηση, με τη συμπαράσταση όλων, να έχει το δίκαιο με το μέρος της, σημασία σε τέτοιες διαπραγματεύσεις έχουν οι κινήσεις που κάνεις και οι ελιγμοί. Συνήθως η μετωπική σύγκρουση με τον ισχυρότερο έχει πολύ οδυνηρά αποτελέσματα για τον αδύναμο. Μια φορά στην ιστορία νίκησε ο Δαυίδ τον Γολιάθ κι αυτή ήταν από πονηριά και καθαρή τύχη, έστω κι αν είχε τόλμη.

Η φράση του κ. Τσίπρα ότι δεν υπάρχει γυρισμός δείχνει ξεκάθαρα ότι πάμε σε σύγκρουση κι εδώ λέμε «ο Θεός βοηθός». Αν επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες μας και οι εκτιμήσεις όλων τότε έρχονται πολύ δύσκολες ημέρες για την Ελλάδα. Εκτός κι αν την ύστατη στιγμή επικρατήσει μια στοιχειώδης λογική.

Ο φόβος πλέον είναι αν η επιμονή της Γερμανίας οδηγήσει σε άμεση διακοπή της χρηματοδότησης των ελληνικών τραπεζών, να κοπεί δηλαδή την επόμενη εβδομάδα και η χρηματοδότηση από τον ELA. Αυτόματα θα είχαμε μεγάλη αναταραχή στην Ελλάδα και έπειτα από λίγες ημέρες θα στέρευε η αγορά από χρήμα. Μοντέλο Κύπρου δηλαδή με ουρές στα ΑΤΜ και περιορισμό στην κίνηση κεφαλαίων.

Αυτό το σενάριο θα οδηγούσε σε Grexit, όχι γιατί μπορεί να το θέλουν οι ξένοι, αφού δεν μπορούν να το κάνουν τεχνικά, αλλά γιατί θα το ζητούσαμε εμείς.

Πολύ φοβούμαστε δηλαδή ότι στις σκέψεις των δανειστών είναι ένα μάθημα κατά της Ελλάδας το οποίο αν οδηγήσει σε αποχώρηση από την Ευρωζώνη θα μπορέσουν να το διαχειριστούν με τις μικρότερες δυνατές απώλειες. Η Ελλάδα όμως τι θα κάνει; Φυσικά οι ανοησίες για χρηματοδότηση από Ρωσία, Κίνα, ΗΠΑ κλπ είναι ανάξιες λόγου. Έχει λοιπόν η κυβέρνηση δεύτερο πλάνο σε περίπτωση απομόνωσης από τους ξένους; Μπορεί να μας πει κάποιος τι θα συμβεί στην πατρίδα σε περίπτωση οριστικής ρήξης; Θα έχουμε μισθό και σύνταξη να ζήσουμε; Θα έχουμε τη δυνατότητα να πάρουμε το κομπόδεμά μας;

Αυτά δεν είναι κινδυνολογία. Οι πληροφορίες μας λένε ότι από σήμερα κιόλας θα τραβήξουν την πρίζα και ο σώζων εαυτόν σωθήτω. Τι θα κάνει τότε η κυβέρνηση; Θα έρθει στην Αθήνα με το κεφάλι ψηλά αλλά έχοντας διαλύσει την χώρα; Θα ζητήσει δημοψήφισμα ή νέα προσφυγή στην κάλπη;

Όμως όλα αυτά μόνο επικοινωνιακό χαρακτήρα έχουν. Με μια χώρα ουσιαστικά εκτός της ευρωπαϊκής οικογένειας όλα τα υπόλοιπα είναι ανούσια.

Ο Έλληνας θεός να βάλει το χέρι του, λοιπόν, στη «μητέρα όλων των μαχών». Αλλά πολύ φοβούμαστε ότι όσες θρησκευτικές κωλοτούμπες έκανε ο κ. Τσίπρας προεκλογικά δεν αρκούν αν δεν έχει βάλει μυαλό.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. airman avatar
    airman 11/02/2015 07:44:57

    Όλοι ξέρουμε ότι το ψάρι όταν το βγάλεις από το νερό και το πετάξεις στην κουπαστή της βάρκας σπαρταράει. Εξ' ου και λέμε ότι κάποιος "σπαρταράει σαν ψάρι έξω απ' το νερό". Εάν μετά από πολύ μικρό διάστημα το πετάξεις πάλι μέσα στο νερό, το ψάρι επιβιώνει. Σήμερα θα μας βγάλουν από το νερό λοιπόν. Στο πολύ μικρό διάστημα μέχρι τη Δευτέρα θα σπαρταράμε. Μακάρι το σοκ σε αυτό το μικρό διάστημα που θα μεσολαβήσει να είναι η μόνη επίπτωση. Υ.Γ. Η προσομοίωση με το ψάρι έχει και την έννοια ότι ο Αλέξης χρησιμοποίησε πολύ καλό δόλωμα για να "ψαρέψει" το 36,3% του λαού.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ airman 11/02/2015 23:06:20

      ΟΙ ΑΦΕΛΕΙΣ ΝΕΟΚΟΠΟΙ ΨΕΚΑΣΜΕΝΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΙΣΟΡΡΟΠΙΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΖΩΝΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ,ΔΙΟΤΙ Ο ΚΑΘΕ ΛΑΙΚΙΣΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΟΜΕΝΟΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΑΛΕΣΘΕΙ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΥΡΩΠΗ ΕΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΜΠΑΧΑΛΟ. ΕΛΠΙΖΩ ΤΗΝ ΑΦΕΛΕΙΑ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟΨΕΚΑΣΜΕΝΩΝ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ Η ΧΩΡΑ.

  2. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 11/02/2015 08:25:47

    Δεν διαβάσατε τις δηλώσεις Καμμένου; Είπε για πιθανή συμφωνία με ΗΠΑ για έκδοση ομολόγων επί των κοιτασμάτων μας! Αυτός είναι ο στόχος. Τα κοιτάσματα. Που μας έπρηξαν όλοι ότι με το μνημόνιο θα τα φάει η Μέρκελ. Πρέπει να δούμε καθαρά το πράγμα. Τσίπρας και Καμμένος είναι οι συνεχιστές του σχεδίου που ξεκίνησε ο ΓΑΠ υπακούοντας στις ΗΠΑ. Είναι απλά ΠΡΟΔΟΤΕΣ! Και ο λαός τυφλός λόγω πλύσης εγκεφάλου. Με το ηλεκτροσόκ που έρχεται λόγω πείνας ίσως συνέλθουμε αλλά φοβάμαι το δημοψήφισμα λόγω των συνθηκών που θα υπάρχουν σε συνδυασμό με την προπαγάνδα και τόσο ανώριμους πολίτες που πιστεύουν τέτοια παραμύθια από την κυβέρνηση ενώ ήδη αναιρεί σημαντικές προεκλογικές υποσχέσεις.

    • Giorgis avatar
      Giorgis @ Γεώργιος Τ. 11/02/2015 08:40:45

      Δεν θέλει κανείς τα κοιτάσματά μας. Και να τα ήθελε, τα ποσά δεν φτάνουν ούτε για σάλιο. Ο Ομπάμα δεν έχει τα λεφτά, το Κονγκρέσο τα έχει και είναι στα χέρια των ρεπουμπλικάνων. Ας κρατηθούμε ... οι ψεφτόμανγκες είναι στο τιμόνι και εμείς τους βάλαμε εκεί

    • Νίκος Πετρόπουλος avatar
      Νίκος Πετρόπουλος @ Γεώργιος Τ. 11/02/2015 16:19:30

      Γεώργιε, δεν φταίει ο ήλιος, αλλά εμείς που είμαστε από κάτω του. Χρειάζεσαι και εντατικά διαλεκτικής. Συγνώμη, αλλά ποιοτικά το κριτήριό σου, είναι ένα και το αυτό με των καμμένων..

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Νίκος Πετρόπουλος 11/02/2015 22:01:11

        Σε λίγες μέρες, το πολύ εβδομάδες τα λέμε πάλι. Και άσε τη διαλεκτική ήσυχη κατά μέρος γιατί χωρίς επιχειρήματα που να αναιρούν το απλό και μαθηματικό μου συμπέρασμα από όσα είπε ο Καμμένος, δείχνεις προφανέστατα πόσο την κατέχεις...

  3. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 11/02/2015 08:50:52

    H Eλλάδα θα πάει εκεί που επιθυμεί ο λαός της.Με το ζόρι στην Ευρώπη δεν γίνεται,πρόκειται για εθελοντική ένωση χωρών.

    • airman avatar
      airman @ ψυχραιμια 11/02/2015 09:10:23

      Αυτό υποστηρίζει εμμέσως πλην σαφώς και ο κ. Λαπαβίτσας. Για να δούμε!

    • βαγγέλας avatar
      βαγγέλας @ ψυχραιμια 11/02/2015 10:23:35

      Συμφωνώ 100%. Δε μπορείς με το ζόρι να υποχρεώσεις τους Έλληνες να είναι Ευρώπη, πέραν της γεωγραφικής έννοιας. Αν θέλουν κάτι άλλο, αυτό θα γίνει.

      • Μάνια avatar
        Μάνια @ βαγγέλας 11/02/2015 22:03:23

        Και εμείς που θελουμε δηλαδη , τι θα κανουμε;

        • Hunter avatar
          Hunter @ Μάνια 11/02/2015 22:16:26

          Το 40% που ψήφισε ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝ.ΕΛ, θέλει Δραχμή και έξοδο από την Ε.Ε (αν και αρκετοί από αυτούς δεν θέλουν)... Το 60% που δεν ψήφισε ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝ.ΕΛ, θέλει Ευρώ και παραμονή στην Ε.Ε... Τι πρέπει να γίνει;;; Ας γίνει δημοψήφισμα (που ζήταγε επί παντός επιστητού ο Τσίπρας όταν ήταν αντιπολίτευση) και ας αποφασίσει ο λαός τι νόμισμα θέλει. Σύμφωνα με τη βούληση του λαού όσον αφορά το νόμισμα, να διαμορφώσει και ο Τσίπρας την πολιτική του.

          • Μάνια avatar
            Μάνια @ Hunter 11/02/2015 22:40:34

            Με τις υποσχεσεις του Τσιπρα και την λασπη εναντιον Σαμαρα , παλι καλα που δεν βγηκαν με 50%...

  4. Έλληνας,νεοέλληνας avatar
    Έλληνας,νεοέλληνας 11/02/2015 09:28:48

    Εμφυλιοπολεμικό κλίμα υπάρχει ήδη. Ας προσέξουν λοιπόν.. Μια λάθος κίνηση,μια σπίθα,και η πυρκαγιά που θα ανάψει δεν θα σβήσει με λόγια. Αν δεν έχω γάλα για το νεογέννητο παιδί μου αύριο,αν καταστρέψουν από τώρα το μέλλον του χωρίς να φταίει σε τίποτε, θα είναι πολύ καλύτερα για όσους ονειροπαρμένους στήριξαν και έφεραν στην εξουσία τους πανάθλιους τσακαλώτους,μπαρουφάκηδες & σια .. να μη βρεθούν μπροστά μου.

  5. Vassilis avatar
    Vassilis 11/02/2015 09:33:55

    Μακαρι να βγαλουν την πριζα σημερα.

    • Aegean Light avatar
      Aegean Light @ Vassilis 11/02/2015 10:03:33

      Κατ' αρχάς δεν πρόκειται να γίνει τίποτα τουλάχιστον σήμερα. Δεύτερον πολύ πατριώτη ☻☻☻ σε βρίσκω βρε παιδί μου !!!

      • Vassilis avatar
        Vassilis @ Aegean Light 11/02/2015 10:38:15

        Δηλαδη πιστευεις οτι ειναι καλυτερο να πας σε δημοψηφισμα η εκλογες Last Minute? Δεν βλεπεις η κανεις οτι δεν βλεπεις τι παει να γινει.

        • Aegean Light avatar
          Aegean Light @ Vassilis 11/02/2015 10:57:57

          Όχι δεν βλέπω τι πάει να γίνει και το εννοώ. Άσε που αντιφάσκεις. Αν ο Τσίπρας έχει αποφασίσει να πάει σε νέες εκλογές ή δημοψήφισμα γιατί είναι καλλίτερο να του τραβήξουν τη μπρίζα τώρα μια και όλα δείχνουν ότι αν το κάνει (εκλογές) θα σαρώσει. Γιαυτό παρακάλα τα πράγματα να εξελιχτούν ομαλά και να έρθουμε σε κάποιο συμβιβασμό για το καλό όλων μας. Επίσης ξέχασε την βλακώδη θεωρεία περί αριστερής παρένθεσης διότι όπως είπε κάποιος (όχι Συριζαίος) προσφυώς η παρένθεση θα έχει χρώμα γαλάζιο οπότε άστο καλλίτερα.

          • Vassilis avatar
            Vassilis @ Aegean Light 11/02/2015 11:27:40

            Ναι να παει σε εκλογες να σαρωσει και μετα να παει την χωρα σε δραχμη. Οχι ομως με το 35% που του εδωσε ο Ελληνικος λαος να ξεσπαλιασει το υπολοιπο 65%. Δεν πιστευω σε καμια παρενθεση αγαπητε φιλε, πιστευω αυτα που βλεπω. Οποτε ας κλεισουν το χρημα σημερα να τελειωνει το θεμα και να σταματησει το κλαψουρισμα, ας παρει νεα εντολη απο τον λαο και μετα ας κανει οτι θελει. Παρακαλαω να εχουμε ομαλο αποτελεσμα αλλα δεν το βλεπω.

          • Aegean Light avatar
            Aegean Light @ Vassilis 11/02/2015 11:42:07

            Φίλε μου δεν είναι πολλοί που θέλουν την δραχμή και σίγουρα ο Τσίπρας δεν είναι ένας από αυτούς. Όμως και η έκφραση "πάση θυσία" έχει εφαρμογή σε πολύ λίγα πράγματα στην ζωή (π.χ. ότι αφορά την ζωή των παιδιών κάποιου) και πάντως η παραμονή στην Ευρωζώνη δεν είναι ένα από αυτά, κατά την δική μου γνώμη τουλάχιστον.

          • Hunter avatar
            Hunter @ Aegean Light 11/02/2015 12:07:43

            Άμα δεν είναι πολλοί που θέλουν τη Δραχμή και μάλιστα δεν το θέλει και ο ίδιος ο Τσίπρας, να μην κάνει κινήσεις που μας οδηγούν εκεί με μαθηματική ακρίβεια... Ας κάνει Δημοψήφισμα για το νόμισμα και σύμφωνα με το τι επιλέξει η πλειοψηφία να καθορίσει και τις πολιτικές του κινήσεις. Ο όποιες επιπτώσεις θα αφορούν όλον τον λαό και σίγουρα όχι τον Βαρουφάκη που θα αμείβεται σε Δολάρια και Λίρες Αγγλίας από το UHD και το LSE... Εγώ θέλω μόλις μπούνε τα παιδιά στα πανεπιστήμια να έρθω να ζήσω στην Ελλάδα με τη γυναίκα. ΔΕΝ με ενδιαφέρει να κατέβω σε μια κατεστραμμένη χώρα με τα Ευρώ μου και να κάνω "πλιάτσικο"... Είμαστε απλοί άνθρωποι. Αυτό που θέλω είναι να ζω σε μια πολιτισμένη ευρωπαϊκή χώρα και όχι σε μια Σιέρα Λεόνε της Ευρώπης όπως θα γίνει με τη Δραχμή... Όσον αφορά "τη ζωή των παιδιών" που ανέφερες, σαφέστατα και ενδιαφέρει όλους. Ακόμη θυμάμαι όταν κατεβαίναμε από τη Γερμανία πιτσιρίκια τα καλοκαίρια στην Ελλάδα, τα παιδιά στο χωριό κοιτούσαν τα γουόκμαν εμένα και του αδερφού μου και μας περνούσαν για εξωγήινους... Ο πατέρας έπαιρνε στα ανθρακωρυχεία 1.400 μάρκα μηνιαίως τη δεκαετία του '70 αρχές '80 και το Γουόκμαν έκανε 100 μάρκα. Στην Ελλάδα έπαιρναν 40.000 Δραχμές το μήνα και το Γουόκμαν έκανε 200.000... Όπου Γουόκμαν βάλε οποιοδήποτε προϊόν εισαγόμενο όπως είναι άλλωστε το 90% των αγαθών στην Ελλάδα... Αυτές τις εποχές θέλετε πάλι;;;;;;;;;;;;;

          • Turms avatar
            Turms @ Hunter 11/02/2015 14:57:34

            τι μου θυμισες τωρα...ερχοταν η θεια μου απο γερμανια με μια ηλεκτρικη σκουπα κρυμμενη καλα μες τα πραγματα στο τροχοσπιτο...και παντα στο τελωνειο εκανε οτι κοιμοταν, γιατι ως πιο μελαχρινη, ο τελωνειακος ψιλιαζοταν οτι ηταν ελληνιδα και ισως ειχε φερει ηλ. συσκευες για συγγενεις, φιλους γνωστους κλπ...και οταν ηταν ξυπνια αρχιζε ...ελληνιδα ειστε? εχετε τιποτα μεσα? εχετε συγγενεις στην ελλαδα? "ωραιες" εποχες... ΥΓ το μεγαλο προβλημα ειναι οτι πολλοι ψηφοφοροι του Συριζα δεν τα ζησανε αυτα...ουτε εγω δεν τα θυμαμαι καλα καλα...δεν ειναι δυνατον να τα ξερει ενας σημερινος 28αρης...
            ουτε αυτα ουτε πολλα αλλα...οπως οταν πηγαιναμε Βελιγραδι να δουμε τον Γκαλη και νομιζαμε οτι πηγαιναμε σε αλλον πλανητη..γιατι τα χρονια εκεινα η πρωην Γιουγκοσλαβια ηταν πολυ μπροστα απο εμας....

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Hunter 11/02/2015 15:02:31

            Φίλε, δεν τα θυμάσαι καλά τα νούμερα.

          • Hunter avatar
            Hunter @ ΚΜ 11/02/2015 17:52:40

            Αγαπητέ ΚΜ, το τι τηλεοράσεις, βίντεο, μαγνητόφωνα (ειδικά αυτά με δύο κασέτες που έγραφες από τη μία στην άλλη) κτλ. έχουμε κατεβάσει από τη Γερμανία για συγγενείς στην Ελλάδα τα καλοκαίρια του '70-'80, επειδή στην Ελλάδα έκαναν από 7-8 ελληνικούς μισθούς το καθένα από αυτά, δεν τολμώ να γράψω εδώ γιατί ο πατέρας είναι 76 ετών και είναι μεγάλος να τον πάνε μέσα για λαθρεμπόριο (χωρίς να έχει κάνει κιόλας ο άνθρωπος γιατί για συγγενείς τα φέρναμε)... :) :) :) Δεν νομίζω να υπάρχει Έλληνας που να αναπολεί να δει Lada Nova να κατακλύζουν τους δρόμους πάλι... Αγοράζουμε με 2 κατοστάρικα laptop και γράφουμε τις π@απαριές μας (με το συμπάθιο) εδώ μέσα ο καθένας. Θα ήθελες να δεις να κάνει το laptop 500.000 Δρχ. τη στιγμή που εσύ θα παίρνεις 150.000 Δρχ. μηνιάτικο;;;;;;;;;;; Απάντησε ειλικρινά, εγώ σέβομαι τα γραφόμενά σου και ας έχουμε συνήθως αντίθετη άποψη. Απάντησε ειλικρινά αν θα ήθελες πάλι να κάνεις με την κυρά το σκ@ατό παξιμάδι για ένα χρόνο, για να πάρεις μία τηλεόραση ή να πάρεις στα παιδιά ένα τάμπλετ... Απάντησε ειλικρινά αν θα ήθελες πάλι να τρώτε μόνο κάθε Πάσχα κρέας για 2-3 χρόνια, προκειμένου να αγοράσετε καινούρια κουζίνα Miele επειδή χάλασε η παλιά... Απάντησε ειλικρινά...

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ Hunter 11/02/2015 22:07:33

            Μη λέμε μόνο για ηλεκτρικά είδη. Το πετρέλαιο που θα απογειωθεί και θα αυξήσει τα πάντα στο διάβα του το υπολογίσατε; Με δελτίο για τους πρώτους μήνες εννοείται που θα καις το μισό στην ουρά εκατοντάδων μέτρων όταν θα πας να ξαναβάλεις. Και κρέας φθηνό γιοκ επίσης. Χωρίς επιδοτήσεις από ΕΕ, οι κτηνοτρόφοι θα πουλάνε 2 και 3 φορές επάνω. Τώρα ζουν από την επιδότηση. Για ρωτήστε κάποιον με κατσικοπρόβατα...

          • KM avatar
            KM @ Hunter 12/02/2015 04:08:23

            Έχω ζήσει και το πριν και δεν ήταν όπως τα περιγράφεις. Καμία σχέση. Μην απαξιώνεις τις θέσεις σου μετερχόμενος ψευδή επιχειρήματα. Η δραχμή άλλωστε, όταν υφίστατο, δεν ήταν πρόβλημα, κι άν μπορούσαμε να μεταβούμε σε αυτή ομαλά, πάλι δεν θα ήταν πρόβλημα. Το θέμα είναι ότι δεν μπορούμε χωρίς να μεταβούμε σε αυτή χωρίς τεράστιο σοκ, βραχυπρόθεσμο μεν αλλά δυνητικά μοιραίο. Γι'αυτό είναι προτιμότερο να παραμείνουμε στο ευρώ παρόλο που το ευρώ ΕΙΝΑΙ πρόβλημα. ΥΓ: Το αρχικό μου σχόλιο αναφερόταν αποκλειστικά στα λάθη που έκανες με τα νούμερα. Μάλλον κανα μηδενικό υποσυνείδητα θα πρόσθεσες εκεί ήταν βολικό. Με 200 χιλιάρικα το 1985 αγόραζες κοτζάμ έγχρωμη τηλεόραση κι από τις καλές, όχι ψωρο-γουώκμαν (που το 1989 έκανε 30 χιλιάρικα, όταν ο μισθός ήταν 200 χιλιάρικα).

          • KM avatar
            KM @ Hunter 12/02/2015 04:22:37

            «Κουζίνα Μiele»;! Τώρα το είδα;Τί με πέρασες ρε φίλε Hunter να αγοράζω γερμανικά προϊόντα; Για κανα Συριζαίο ή για κανέναν μειωμένης εθνικής συνείδησης φιλελέ; Ή μήπως Έλληνα της Γερμανίας (γιατί όλα τα στερεότυπα έχουν καποια βάση, μικρή η μεγάλη). Όσο για το Νίβα, είναι εξαιρετικό εργαλείο για τη δουλειά του, και δη από άποψη τιμής/απόδοσης. Για να πουλάς νεοπλουτίλα και να ταΐζεις την Γερμανική Λερναία Ύδρα όμως, δεν είναι. Γι΄αυτό υπάρχουν οι Μπε Εμ Βε και οι Μερσεντές, που μόνο το όνομα τους έχει μείνει, και από ποιότητα ο Ιάπωνας τους έχει αφήσει πίσω εδώ και χρόνια.

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Hunter 11/02/2015 16:21:26

            Φίλε Hunter αποφάσισε τελικά,από πού κατεβαίνατε από τη Γερμανία ή την Ολλανδία; :-) Πάντως αποκλείεται τη δεκαετία του '80 να έπαιρνε κάποιος 40.000 δρχ. το μήνα και το γουόκμαν να έκανε 200.000 δρχ. !

          • Hunter avatar
            Hunter @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 11/02/2015 17:29:33

            Κυθήριέ μου, γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Γερμανία και τα τελευταία 25 χρόνια ζω στην Ολλανδία. Πάει αυτό... :) Όσον αφορά τώρα τις τιμές των γουόκμαν, μην πιάνεσαι από τα νούμερα μέχρι δεκάρας. Ήθελα να πω ότι οι τιμές στην Ελλάδα ήταν εξωφρενικές σε σχέση με της Γερμανίας και ακόμη πιο εξωφρενικές σε σχέση με τους μισθούς κάθε χώρας... Τέλος δεκαετίας '70 και αρχές δεκαετίας '80, ο μέσος μισθός στην Ελλάδα δεν ήταν πάνω από 40-50 χιλιάρικα... Για μια τηλεόραση ήθελες 7-8 μισθούς ενώ σήμερα με 2-3 κατοστάρικα (δηλαδή με μισό μισθό) παίρνεις μία...

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Hunter 11/02/2015 18:56:07

            Hunter,δεν αμφιβάλλει κανείς ότι τα ηλεκτρονικά προϊόντα τη δεκαετία του '80 ήταν πανάκριβα στην Ελλάδα,δυσανάλογα με τους μισθούς. Η τιμή ενός γουόκμαν που ανέφερες όμως,είναι εξωφρενική,δέν έκανε σίγουρα 200.000δρχ. και επειδή νόμιζα ότι κυριολεκτούσες,το σχολίασα. Εγώ θα σου πώ και ένα ακόμη παράδειγμα,η απόκτηση ενός αυτοκινήτου τότε ήταν όνειρο ζωής και μπορούσες μετά από πολλές θυσίες να το πραγματοποιήσεις.Με το ευρώ αυτό το όνειρο έγινε απείρως πιό προσιτό. Αν και με την κρίση άρχισε πάλι να απομακρύνεται... Κανείς μας όμως,άν το θέτεις έτσι,δεν αναπολεί εκείνες τις δυσκολίες της δραχμής και,εννοείται,δεν τις συγκρίνουμε με τα χρόνια τώρα του ευρώ...

          • Ρεαλιστης avatar
            Ρεαλιστης @ Hunter 12/02/2015 01:05:16

            Συμφωνω Hunter. Μερικα ακομα παραδειγματα. Την 10ετια το 70 στην Γλυφαδα αγοραζες με ενα δολλαριο διπλασια τσιγαρα απο οσα αγοραζες με 30 δραχμες 1$=30 δρχ Την 10ετια του 80 οι τοτε ιπταμενοι υπαλληλοι της Ολυμπιακης (οχι ολοι αλλα παρα πολλοι)εκαναν μαυρη αγορα με τηλεορασεις, μαγνητοφωνα και RayBan. Τοτε πλουτιζαν. Φυσικα οι τελωνειακοι ηταν στο κολπο. Τοτε ενα Rolex μαιμου το πληρωνε ο αφελης 100.000 δρχ. Αυτοι λοιπον βγηκαν στην συνταξη στα 45 με εφαπαξ και την ανωτατη συνταξη. 3. Οι πανεξυπνοι Ελληνες ζητουσαν Levis απο Ολλανδια και Αγγλια και οχι το made in Greece (Kalamata) . Και οταν το παρελαμβαναν τοτε διαπιστωναν οτι το τζιν ηταν Ελληνικο. 4. Τοτε την γη την καλλιεργουσαν Ελληνες και οχι οικονομικοι μεταναστες. 5. Μετα το 90 αρχισε η υπερκαταναλωση και ο ευκολος πλουτισμος. Στο Λονδινο οι μπουτικ της Bond Street και New Bond street ειχαν Ελληνες προσωπικο για να ομιλουν και να εξυπηρετουν τους Ελληνες πελατες. Τα καφε της Ρωμης ειχαν Ελληνες πελατες που ταξιδευαν για ενα καφε εκει. 6. Οι φοιτητες πλεον δεν εμεναν 2-3 μαζι αλλα ολοι εψαχναν για γκαρσονιερες. Λεφτα υπηρχαν.... 7. Οποιος ειχε οραμα και ξεκινουσε καριερα στον ΙΤ ηταν το κοροιδο. Ολοι οι ' εξυπνοι' με καρτα μελους του Πασοκ κυριως με μονο προσον την αφισσοκοληση διοριζοντουσαν στην Ολυμπιακη, στον ΟΤΕ στην ΔΕΗ στην ΕΡΤ , στην ΕΥΔΑΠ και στα υπουργεια. 8. Η προπαγανδα του Λαλιωτη τοτε και των νεοεμφανιζομενων εκδοτων ανεβαζε και κατεβαζε κυβερνησεις. Αποδομουσε προσωπα και πολιτικους αντιπαλους. Σημρα ξαναγυριζουμε στην νεα προπαγανδα. Στην νεα υποσχολογια, στο βαθυ κρατος των κομματικων και φυσικα η μαυρη αγορα λογω δραχμης ειναι προ των θυρων. Μονο που σημερα εισαγουμε τα παντα. Ακομα και τα καλαμακια για τα σουβλακια.

          • Hunter avatar
            Hunter @ Vassilis 11/02/2015 11:53:05

            Βασίλη, δεν έχεις καταλάβει ότι μας κυβερνά το 35% συν 50 έδρες;;; Το 35% συν 50 έδρες, είναι η "πλειοψηφία" του ελληνικού λαού για μερικούς...(όπως βέβαια εξίσου νόμιζε το 29% της Ν.Δ ότι είναι "πλειοψηφία")... ΔΥΣΤΥΧΩΣ ακόμη και στο "και πέντε", την πολιτική της χώρας την καθορίζει το 1/10 του πληθυσμού που δεν θέλει να "αξιολογηθεί", προστιθεμένο σε μια μικρή μειοψηφία ανεπρόκοπων των οποίων για το χάλι τους φταίει η κοινωνία, το σύστημα, ο καπιταλισμός και τα λοιπά γνωστά καθώς και ανθρώπων που ζούσαν πέραν των δυνατοτήτων τους και τώρα τους έχουν κοπεί τα extra... Δεν μπορώ ας πούμε να φανταστώ μορφωμένο/προκομμένο Κοζανίτη που να θέλει να τον εκπροσωπεί η Ραχήλ Μακρή...όπως δεν μπορώ να φανταστώ μορφωμένο/προκομμένο Αθηναίο που να θέλει να τον εκπροσωπεί ο Κυριάκος Μητσοτάκης... Όποιος δεν έχει τίποτε να του πάρει (ποικιλοτρόπως ερμηνευόμενο) ο Τσίπρας, ψήφισε ΣΥΡΙΖΑ... Όποιος είναι στο ΜΗΔΕΝ και κάτω από αυτό στο μείον, είτε μηδέν/μείον Ευρώ έχει είτε μηδέν/μείον Δραχμές έχει, το ίδιο είναι για αυτόν (οπότε ψήφισε ΣΥΡΙΖΑ)... Εξαιρούνται οι δημόσιοι υπάλληλοι οι οποίοι νομίζουν ότι είτε με Δραχμές είτε με Ευρώ, αυτοί πάντα θα είναι σε καλύτερη κατάσταση από τον υπόλοιπο πληθυσμό... Να φανταστείς ότι στην Κατοχή είχαν δικά τους συσσίτια ξέχωρα από τον υπόλοιπο κόσμο στην Αθήνα...

          • Aegean Light avatar
            Aegean Light @ Hunter 11/02/2015 12:26:45

            Αν έκανες τον κόπο να πληροφορηθείς εκεί που είσαι (και όχι να διαβάζεις την Bild και το Focus) για το ποσοστό των Ελλήνων οι οποίοι εγκρίνουν μετεκλογικά τις κινήσεις Τσίπρα δεν θα πίστευες τα μάτια σου : "Θετικά αντιμετωπίζουν οχτώ στους δέκα (79,2%) ερωτηθέντες σε δημοσκόπηση της GPO για λογαριασμό του MEGA τις προγραμματικές δηλώσεις του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα με το 17,9% να εκφράζει αρνητική γνώμη." "Δημοσκόπηση Alco: Το 75% στηρίζει τη «γραμμή διαπραγμάτευσης» Τσίπρα, 6 στους 10 δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στην Κυβέρνηση" Και όπως έγραψα και στον "βαγγέλα" το "πάση θυσία" είναι ανοησία. Επίσης αν ο Wolfgang Schäuble επιμείνει στην αδιαλλαξία του από γενάτι (δεν βλέπω άλλο λόγο) να ξέρει ότι μπορεί να μείνει στην Ιστορία ως ο πολιτικός που για ένα καπρίτσιο διέλυσε την Ευρωπαϊκή Ένωση.

          • Aegean Light avatar
            Aegean Light @ Aegean Light 11/02/2015 12:29:05

            Και όπως έγραψα και στον "Vassilis" ...

          • Βελισάριος avatar
            Βελισάριος @ Hunter 11/02/2015 20:25:16

            Επειδή δεν έχω πιο πετυχημένο παράδειγμα για τη δύναμη της ψήφου θα σου πω τα λόγια του διάσημου οικονομολόγου 'Ανταμ Σμιθ για το "αόρατο χέρι" που αποτελεί βάση της θεωρίας του. Έγραψε ο Άνταμ Σμιθ: είναι μαγικό το πως σε μία (καπιταλιστική) χώρα που ο κάθε ένας κατ' ουσίαν κοιτάει το συμφέρον του, αυτή η χώρα να προοδεύει και να εξελίσσεται, σαν ένα αόρατο χέρι να την τραβάει προς τα πάνω. Πίστεψέ με ότι, τώρα που έσπασε ο φόβος και ο λαός πλέον ψηφίζει βάσει του συμφέροντός του, ο Δημόσιος υπάλληλος για τη δουλεία του, ο Ιδιωτικός υπάλληλος για τα δικαιώματά του, ο Συνταξιούχος για τη σύνταξή του, ο Φοιτητής για την σχολή του, ο Αξιωματικός για την εκτέλεση της αποστολής του κ.α. και όχι για να μην καταστραφεί η Ευρώπη, το Ευρώ, οι Τράπεζες ή οτιδήποτε άλλο, κάτι καλό θα βγει.
            Μιας και το άρθρο μιλάει περί Θεού, να σας πω ότι στο Θεό ανήκει η Πίστη και η Ελπίδα. Η απελπισία είναι παιδί του Μισόκαλου. Ο Δαβίδ νίκησε όχι από τύχη αλλά κατά θέλημα Θεού. Όπως είπε χθες ο Ζουράρης, οι Έλληνες ξεκινάμε πάντα την μάχη ηττημένοι, γιατί πάντα ήμασταν οι πιο αδύναμοι. Αλλά ενώ οι εχθροί μας είχαν όπλα, εμείς είχαμε το Θεό βοήθειά μας. Τις δυσκολίες δεν θα τις αποφύγουμε. Όχι γιατί θα διαπραγματευθεί ο Τσίπρας και όχι ο Σαμαράς, αλλά γιατί έτσι έχει ορίσει για εμάς ο Θεός. Αν όχι τώρα με τη κρίση, σίγουρα τις έσχατες ημέρες πριν τη Δευτέρα Παρουσία.
            Ο Χριστιανός πρέπει να είναι πάντα έτοιμος για τα δύσκολα, αν είναι να έρθουν, ας έρθουν.

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Βελισάριος 11/02/2015 22:07:15

            Εύγε Βελισσάριε.

          • m.s avatar
            m.s @ Aegean Light 11/02/2015 11:29:20

            Αν βάλεις τη χώρα στην παρένθεση , να είσαι σίγουρος το μόνο χρώμα που θα παίξει θα είναι το μαύρο.

  6. βαγγέλας avatar
    βαγγέλας 11/02/2015 10:24:49

    Μωρέ με το πρόγραμμά τους, της δεκάρας θα είναι ο πρωθυπουργός, όχι της δραχμής...

  7. Mind the G.A.P. avatar
    Mind the G.A.P. 11/02/2015 10:39:09

    Είναι πολύ σημαντικό η Ευρώπη να παραμείνει σταθερή στις αρχές της και να μην υποκύψει στον ωμό εκβιασμό του αγράμματου Σταλινίσκου. Όσα δύσκολα και εάν έλθουν το κομμάτι αυτού του έθνους που μπορεί να τραβήξει το κάρρο από τη λάσπη θα βγει μπροστά και θα το κάνει. Αυτός ο τόπος θα πάει μπροστά όταν τελειώσει με την αριστερά και το λαϊκισμό.

    • Aegean Light avatar
      Aegean Light @ Mind the G.A.P. 11/02/2015 12:39:46

      «Είναι πολύ σημαντικό η Ευρώπη να παραμείνει σταθερή στις αρχές της...» Κατ' αρχάς για ποιές ακριβώς αρχές μιλάς και δεύτερον μου θυμίζεις το σύζυγο που έκοψε τα γεννητικά του όργανα για να ... """τιμωρήσει""" την γυναίκα του.

  8. greg avatar
    greg 11/02/2015 11:50:31

    Πάντως όποια τροπή κι άν πάρουν στή συνέχεια τά πράγματα, ένα είναι βέβαιο ότι θά αποδειχθεί. Μαγικές λύσεις δέν υπάρχουν καί οί επιλογές πού είχαμε καί έχουμε φέρνουν ή πολύ πόνο ή πάρα πολύ πόνο.
    Κοινώς, μέ πορδές αβγά δέν βάφονται.

  9. victoria (true) avatar
    victoria (true) 11/02/2015 11:50:55

    Ειλικρινά γράφω θαυμάζοντας (και απορώντας), χωρίς διάθεση λαϊκισμού. Χθες το βράδυ ο Υπουργός των Οικονομικών των τελευταίων 2 βδομάδων, κ. Γ. Βαρουφάκης, μου είπαν πως έτρωγε στη Μεγάλη Βρετανία (το ξενοδοχείο). Όχι σε κάποια εκδήλωση, ιδιωτικά. Ξεπερνώ τη Μεγάλη Βρετανία. Ξεπερνώ πως μόνος του κήρυξε το λιτό βίο σε μια εποχή που όλοι ..λιτοί είμαστε, εξαρχής δεν την πολυκατάλαβα την παραίνεση. (Τουλάχιστον οι άλλοι όταν είπαν σεμνά και ταπεινά, πρώτον η Ελλάδα ήταν στη χλιδοφάση άρα είχε νόημα και δεύτερον τα είχαν κόψει όντως εν πάση περιπτώσει, δεν τα έλεγαν τη μια μέρα και την επόμενη καπάκι Ράτκες και Μ.Βρετανίες, έστω δεν τολμούσαν, πάντως δεν). Ας πούμε να τα ξεπεράσουμε αυτά. Αυτό που με σοκάρει προσωπικά είναι ότι την παραμονή του "σημαντικότερου Eurogroup των τελευταίων ετών", που ακόμα κι εμείς οι άσχετοι έχουμε αγωνία τι θα γίνει, ο Υπουργός Οικονομικών δεν είχε έτσι λίγη δουλειά να κάνει; Κανένα πίνακα να ξανακοιτάξει; Ελπίζω το φαγητό να ήταν με συνεργάτες του και να ξανα(;)έγραφαν τις σημερινές τους παρεμβάσεις και στρατηγικές... Όχι, δεν χρειάζονταν μαζί υπολογιστές, αρχεία, έγγραφα. Συγγνώμη, αλλά στη δουλειά μας ο καθένας νομίζω πως έχουμε προετοιμαστεί περισσότερο, για απείρως λιγότερο σημαντικά θέματα. Έχουμε ξενυχτήσει το προηγούμενο βράδυ μιας σημαντικής σύσκεψης. Και δεν κινδύνευε να φύγει καμιά χώρα από το Ευρώ μέσα στα χέρια μας..! Και δεν νομίζω να μας κόβει όλων...., τόσο πολύ λιγότερο! Υπάρχουν κι επιστήμονες που λιώνουν μπροστά στους υπολογιστές, ξέραμε παλιά. Τώρα τόσο Τσακ Νόρις; Έμαθαν απέξω τα δημοσιονομικά μιας ολόκληρης χώρας (και των ευρωπαϊκών συσχετισμών - για να προετοιμαστούν για τα αντεπιχειρήματα); Σε 2 βδομάδες; Eίχα ακούσει τον ΓΒ πριν τις εκλογές να λέει πως παρακολουθεί τα οικονομικά δεδομένα, αλλά βεβαίως δεν έχει πολλά από τα στοιχεία που θα είχε ως κυβέρνηση. Τώρα τα διάβασε, τα εμπέδωσε, τα ξεπέταξε; 2 βδομάδες, βγάλε και τα ταξίδια, βγάλε τις συνεντεύξεις, βγάλε να κοιμηθείς κι ένα τρίωρο τη μέρα, πότε..; Τόση άνεση; (σε ποια βάση!) δεν μπορεί. Αναισθησία; δεν θέλω να πιστέψω. Απόφαση..; ίσως..? έτσι κι αλλιώς τι να πούμε..;

    • Αιρετικός avatar
      Αιρετικός @ victoria (true) 11/02/2015 11:58:35

      Μήπως εννοείτε το δείπνο εργασίας με τον κ. Γκουρία του ΟΟΣΑ μετά τις 10.00 μ.μ.?

    • greg avatar
      greg @ victoria (true) 11/02/2015 12:17:06

      Μήπως επειδή θά δώσει λευκή κόλλα;

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ greg 11/02/2015 22:47:51

        Ακριβώς! Η απόδειξη του ότι θέλουν να φύγουμε από το ευρώ είναι ότι το πλάνο τους δεν έχει αριθμούς για τις πηγές των εσόδων που θα αντικαταστήσουν τα χαμένα από τις παροχές των πολλών δις που εξαγγέλουν ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα τελειώνουν και οι καταθέσεις μειώνονται. Έτσι το αποτέλεσμα είναι βέβαιο...

    • ΙΚΟ avatar
      ΙΚΟ @ victoria (true) 11/02/2015 12:24:19

      Το ΑΠΕ μας λέει ότι είχε δείπνο εργασίας με τον Γκουρία του ΟΟΣΑ.

      • victoria (true) avatar
        victoria (true) @ ΙΚΟ 11/02/2015 13:48:35

        Δεν το γνώριζα. Έτσι αποφεύγω το βαρύ εγκεφαλικό. Όμως και πάλι, ένα μέρος ισχύει... Φοβάμαι.

        • Αιρετικός avatar
          Αιρετικός @ victoria (true) 11/02/2015 13:54:13

          Be calm & taste a cofee at GB lounge...

          • Μάνια avatar
            Μάνια @ Αιρετικός 11/02/2015 15:38:09

            6 ευρω ; κομματακι δυσκολο

        • Lostromos-A avatar
          Lostromos-A @ victoria (true) 11/02/2015 16:13:37

          Δεν χρειάζεται εγκεφαλικό για ένα τοσοδούλη λαϊκίστικο σχολιάκι.... Τόσα και τόσα γράφονται.

          • victoria (true) avatar
            victoria (true) @ Lostromos-A 11/02/2015 18:06:03

            Lostromos είσαι αυστηρός και σκέψου διόρθωσα μέχρι ένα σημείο... Αγαπητέ αν τυχόν είσαι όντως ναυτικός, θα ξέρεις πως πριν την καταιγίδα ετοιμαζόμαστε, δεν βγαίνουμε βόλτα, ούτε με τον κ.Γκουρία. Η συνεργασία δε με τον ΟΟΣΑ αφορά αρμοδιότητες κυρίως του Υπουργείου Ανάπτυξης, όχι τόσο του Οικονομικών (μια τέτοια κρίσιμη στιγμή έστω). Σταθάκης, + υπάρχει και Αντιπρόεδρος Δραγασάκης, δεν έφταναν; Είναι τυπικά 'excused' ο ΓΒ... Ουσιαστικά, όχι. Ουσιαστικά όλοι φοβόμαστε ότι πάει ξυπόλητος στα αγκάθια (δεν θα το έσωνε το χθεσινοβρασινό, αλλά λέμε). Ουσιαστικά φοβόμαστε ότι δεν ξέρει τι θα δει, ή τι θα κάνει. Και μας αφορά τι θα κάνει. Όπως μας αφορά να αισθανόμαστε εμπιστοσύνη για τα στοιχειώδη. Επέτρεψε στον καθένα μας να έχει τους λόγους του, στο τι κατανοεί από μία κατάσταση. Το πρόβλημα με το λαϊκισμό είναι ακριβώς το πολύ λεπτό όριο μεταξύ της αλήθειας κ του τραβήγματός της προς εκμετάλλευση.

          • Lostromos-A avatar
            Lostromos-A @ victoria (true) 12/02/2015 08:43:48

            Και ως ναυτικός σου λέω ότι πριν την καταιγίδα αλλά και κατά την διάρκεια της καταιγίδας σύσσωμο το πλήρωμα ..... δεν μιλά, σιωπά & ενεργεί, κάτω από τις εντολές του καπετάνιου μέχρι να βγει από την καταιγίδα με μοναδικό σκοπό να είναι σώο και αβλαβές πλήρωμα και πλοίο. Μετά μπορεί με την άνεσή του να σχολιάσει τις τυχόν μαλακίες του καπετάνιου. Ως γνωστόν για κάθε ναυάγιο την κύρια ευθύνη έχει ο καπετάνιος. Οπότε ας μην βιαζόμαστε.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ victoria (true) 11/02/2015 12:27:40

      Αυτό συνηγορεί υπέρ της εκδοχής της συνωμοσίας. Ότι ο Βαρουφάκης είναι ένας άνθρωπος σε αποστολή να μας στείλει στη δραχμή. Και δεν τον νοιάζει τίποτε άλλο.

    • m.s avatar
      m.s @ victoria (true) 11/02/2015 17:09:29

      @victoria true. ποιους πίνακες; ποια προεργασία ; ποιο Pc; Προπόνηση από το πρωί μέχρι το βράδυ στο νταούλι. πονέσαν τα χεράκια του !!είναι να παίξει και σόλο σήμερα. ΥΣ άσε που ψιλολάλησε και βλέπει και κάνες όπλου

      • victoria (true) avatar
        victoria (true) @ m.s 12/02/2015 12:52:22

        κλαυσίγελος...

        • Αιρετικός avatar
          Αιρετικός @ victoria (true) 12/02/2015 12:56:03

          Ενν. κλαυσίγελως προφανώς...Προσοχή στην ορθογραφία και την διασταύρωση ειδήσεων...

          • victoria (true) avatar
            victoria (true) @ Αιρετικός 13/02/2015 11:09:21

            Σωστό, συγγνώμη. (να πω κι εγώ τη διασταύρωση, όχι την.. χι)

  10. Διογένης avatar
    Διογένης 11/02/2015 12:26:32

    Άκουγα τον Μηταράκη προηγουμένως στο Star. Όταν τον ρώτησαν, ποια είναι η θέση σας για σήμερα, τι πρέπει να ζητήσει η κυβέρνηση σήμερα, η απάντηση ήταν "νέο δάνειο, δυστυχώς χρειαζόμαστε νέο δάνειο". Γιατί δεν έχει θέση η ΝΔ "να ζητήσει επιτέλους αυτή την έρμη παράταση του Μνημονίου"; Αν θέλουμε να σωθεί η χώρα, πρέπει να υποκύψουμε στις απαιτήσεις της Γερμανίας, τόσο απλά. Τουλάχιστον επί της διαδικασίας. Είναι μεγάλο λάθος να μην επιμένει η ΝΔ στην ορθότητα της τακτικής και της πολιτικής που ακολούθησε μέχρι προχθές ως κυβέρνηση. Ολοκλήρωση αξιολόγησης, έστω και με κάποια παράταση Μνημονίου και μετά για προληπτική γραμμή ECCL και έξοδο στις αγορές. Εάν είναι να πάρουμε μείωση των πρωτογενών πλεονασμάτων (αυτό είναι όλη η ουσία), θα την πάρουμε μονον μέσα από αυτή τη διαδικασία. Δεν θα την πάρουμε αλλιώς. Ούτως ή άλλως, το να ζητήσουμε παράταση του Μνημονίου είναι ο μόνος τρόπος για να πάει καλά το σημερινό Γιούρογκρουπ για την Ελλάδα.

    • Peter avatar
      Peter @ Διογένης 11/02/2015 22:14:02

      Μα οι ΙΔΙΟΙ δεν ήθελαν να ολοκληρωθεί η αξιολόγηση...

  11. blue nile avatar
    blue nile 11/02/2015 12:48:24

    Λίγο ψυχραιμία δεν βλάπτει. Αν πάει η ελληνική αποστολή στις διαπραγματεύσεις δηλώνοντας ότι το ευρώ πάνω από όλα και άλλα συναφή τότε δεν υπάρχει κανένα διαπραγματευτικό περιθώριο. Τουλάχιστον φραστικά πρέπει η ελληνική αποστολή να διατυπώνει ότι δεν θα υποχωρήσει και ότι θα είναι έτοιμη για όλα τα ενδεχόμενα. Ακόμα και την έξοδο από την ευρωζώνη. Και εδώ τίθεται το μέγα θέμα. Πόσο θα πονέσει μια έξοδος της Ελλάδας από την ευρωζώνη τους εταίρους της; Γιατί αν ένα Grexit είναι μη διαχειρίσιμο (διάλυση της ευρωζώνης) ή πολύ επώδυνο (αστρονομικό κόστος) τότε έχουμε ελπίδες και μάλιστα με σοβαρές πιθανότητες. Στην διαπραγμάτευση κερδίζει πάντα αυτός που σε περίπτωση άρνησης ων συνομιλητών του κομίζει στο τραπέζι κάτι που σε περίπτωση άρνησης των υπολοίπων θα απειλήσει ότι θα γίνει και αυτό το κάτι θα προκαλέσει μεγάλο πόνο. Αν η Ελλάδα ήταν η μόνη που είχε πρόβλημα χρέους τότε ήταν σίγουρο ότι οι εταίροι θα της έκαναν το χατήρι. Όμως η λύση που μπορεί ουσιαστικά να παραχωρήσουν στην Ελλάδα θα πρέπει να μπορούν να την αντέξουν και για τις Ισπανία, Γαλλία με τα πραγματικά τεράστια χρέη. Οι Γερμανοί χαζοί δεν είναι. Ξέρουν ότι δεν θα πάει πολύ μακρυά ακόμα ο παραλογισμός της λιτότητας ούτε επ'άπειρον θα μπορούν να αντέξουν τα παρελκόμενα της λιτότητας όπως ο αποπληθωρισμός. Όμως δεν έχουν αποφασίσει ακόμα αν θέλουν να σώσουν την ευρωζώνη ή αν τελικά είναι καλύτερα για αυτούς να αφήσουν το πράγμα να τσουλήσει όσο πάει και μετά η ευρωζώνη να διαλυθεί. Οπότε δεν μπορεί να είμαστε σίγουροι για τίποτα...

    • βαγγέλας avatar
      βαγγέλας @ blue nile 11/02/2015 13:46:17

      Ναι, στη διαπραγμάτευση πας εμφανίζοντας άκαμπτες θέσεις. Όχι, στη διαπραγμάτευση δε πας για να κερδίσεις εκβιάζοντας με μεγάλο πόνο, αλλά έχοντας προτάσεις win win. Ειδικά αν με τις "γέφυρες" και τις άλλες βλακείες, ουσιαστικά ζητάς πολύ περισσότερα λεφτά (και χωρίς εγγυήσεις) από άλλες 17 χώρες, που είναι ήδη στα κάγκελα (ειδικά αυτοί που θεωρούσες συμμάχους και που μαζί θα... αλλάζατε την Ευρώπη) και έτοιμες να σε ρίξουν στον καιάδα διότι δε σε αντέχουν άλλο. Αν πας σοβαρός σε διαπραγμάτευση, δεν κάνεις προγραμματικές δηλώσεις εξαγγέλλοντας απαρχαιωμένες πολιτικές που βρίσκονται στον αντίποδα της Ευρώπης και του κόσμου ολόκληρου. Όταν είναι προφανές ότι ή είσαι τόσο βαθιά νυχτωμένος που σε κάνει επικίνδυνο ή εκτελείς σχέδιο εξόδου από την ΕΖ και συνεπώς λόγω στάσης πληρωμών και από την ΕΕ, είναι λογικό οι πολίτες και να ανησυχούν και να αμφισβητούν την στρατηγική και την τακτική σου. Στο κάτω κάτω δε διακυβεύεται η υποσημείωση σε κάποιο ανακοινωθέν, αλλά όλος ο προσανατολισμός και το μέλλον της χώρας, με τρόπο ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΙ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΟ.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ βαγγέλας 11/02/2015 22:50:38

        Έτσι ακριβώς!

    • βαγγέλας avatar
      βαγγέλας @ blue nile 11/02/2015 13:58:28

      "Γιατί αν ένα Grexit είναι μη διαχειρίσιμο (διάλυση της ευρωζώνης) ή πολύ επώδυνο (αστρονομικό κόστος) τότε έχουμε ελπίδες και μάλιστα με σοβαρές πιθανότητες." Με ένα αν, δεν παίζεις τα πάντα κορώνα γράμματα. Κι αν ΔΕΝ; (που ΔΕΝ...). Ηλίθιους τους θεωρείς τους Ευρωπαίους, τόσα χρόνια που βλέπουν ότι η Ελλάδα είναι μη μεταρρυθμίσιμη, να μην έχουν λάβει τα μέτρα τους; Να είσαι σίγουρος ότι όχι μόνο δε θα διαλυθεί η ΕΖ, αλλά θα βγάλει φτερά αν απαλλαγεί από το βαρίδιο της Ελλάδας. Μέρα με τη μέρα εμπεδώνεται διεθνώς το παράλογο του να εκβιάζει κάποιος με το πιστόλι στον κρόταφό του. Όταν μας ξεφορτωθούν, όλοι θα πουν "λογικό και επόμενο ήταν, δεν θα υπάρχει συνέχεια, διότι κανείς άλλος δεν είναι τόσο παράλογος όσο οι Έλληνες, οι τύποι ήταν τόσο εκτός κλίματος που ήθελαν να κρατικοποιήσουν την οικονομία εν έτι 2015, απλά έγινε μια "διόρθωση" και η ΕΖ προχωρά χωρίς τον αναχρονισμό και το λάθος Ελλάδα"

      • Fotini avatar
        Fotini @ βαγγέλας 11/02/2015 20:43:17

        Βαγγέλα, οἱ συριζολάγνοι δημοσιογάφοι λένε ὅτι ὁ τσίπρας ἀπειλεῖ τήν παγκόσμια οἰκονομία ἄν δέν ὑπάρξει συμφωνία! ΥΓ. Ποῦ κρυβόταν τόσοι συριζολάγνοι; :)

        • ΙΚΟ avatar
          ΙΚΟ @ Fotini 11/02/2015 23:13:47

          Το έκτακτο EUROGROUP τελείωσε, δεν τραβήχτηκε καμμία πρίζα και κοίτα να δεις και μια περίεργη (για μερικούς) δήλωση της Madame Lagarde: "Είχαμε μια χρήσιμη συνάντηση γνωριμίας και έγινε μια πολύ καλή ανταλλαγή απόψεων. Ξεκινάμε τη διαδικασία και υπάρχει πολύ δουλειά να κάνουμε". Σύμφωνα με το Reuters, η Madame Lagarde σχολίασε για την ελληνική πλευρά: "Είναι ικανοί, ευφυείς και έχουν σκεφθεί για τα θέματα που τους αφορούν. Πρέπει να τους ακούσουμε, αρχίζουμε να δουλεύουμε και είναι μια διαδικασία που τώρα αρχίζει". Τι λες;

          • Fotini avatar
            Fotini @ ΙΚΟ 12/02/2015 01:23:44

            Γενικολογίες γνωστές. Βλέπομε τήν Δευτέρα, ἀγαπητέ ΙΚΟ. :) Τίς δηλώσεις Σόιμπλε τίς ἄκουσες; :) :)

  12. η Dimi avatar
    η Dimi 11/02/2015 14:38:14

    ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ! ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ PLAN B! ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΓΓΙΣΤΡΩΣΗ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΜΜΕΝΟ! Τι κρύβεται πίσω από όλα αυτά τα περίεργα που γίνονται τελευταία; Γιατί η Κυβέρνηση ψάχνει απεγνωσμένα γιά χρόνο ως τον Ιούνιο και τώρα ως τον Σεπτέμβριο; Γιατί Δεν ζητά απευθείας Ολική Συμφωνία για το Χρέος από τώρα;
    Γιατί κάνει πίσω και νερώνει συνεχώς το κρασί της; Η λύση του μυστηρίου φαίνεται να είναι η πραγματική αδυναμία υλοποίησης βασικών στόχων, καθώς η Ελλάδα χρειάζεται άμεσα ρευστό σε δάνεια και τα δάνεια Δεν πρέπει να πηγαίνουν σε εξόφληση παλαιότερων δανείων - ο γνωστός φαύλος κύκλος - αλλά σε Ανάπτυξη. Αυτό Δεν γίνεται τώρα... Και η Κυβέρνηση Δεν μπορεί να το ξεπεράσει, αφού έχει ανάγκη ρευστό για τις τρέχουσες υποχρεώσεις, που θα καλύπτονταν από την περίφημη δόση των 7,2 δις, η οποία όμως προϋποθέτει Μνημόνιο και Αξιολόγηση-Έλεγχο... Έτσι η Αθήνα, αρχίζει τις υποχωρήσεις και τους ελιγμούς, προκειμένου να λάβει μιά άλλη χρηματοδότηση, εκτός Μνημονίου, που περνά όμως πάλι από τα Διευθυντήρια, ζητώντας να της επιτραπεί ακόμη και η έκδοση εντόκων με επιτόκιο πολύ βαρύτερο, κοντά στο 3% σχεδόν! Είναι έτοιμη να δεχθεί Πρόγραμμα, δηλαδή Μνημόνιο, αρκεί στην Ελλάδα να το λέμε "Συμφωνία - Γέφυρα"... Ο ελιγμός στοχεύει στην άμεση υλοποίηση κάποιων μέτρων ανθρωπιστικού χαρακτήρα, ώστε να δικαιωθεί η επιλογή των ψηφοφόρων και να χτιστεί μια πλατύτερη εκλογική βάση. Μιά παρένθεση στο Μνημόνιο, εντός εκτός και επί τα αυτά... Αν άνοιγε άμεσα τη συζήτηση για το Χρέος, θα έχανε το κρίσιμο διάστημα των 100 πρώτων ημερών, που μετράει πάντα στις εντυπώσεις και παγιώνει συναισθήματα θετικά ή αρνητικά για κάθε κυβέρνηση. Έτσι όταν ανοίξει η συζήτηση για το Χρέος, η Τελική δηλαδή Συμφωνία, ακόμη και εάν Δεν δώσει μεγάλα κέρδη, θα έχει δώσει δείγματα γραφής η Κυβέρνηση με τα Ανθρωπιστικά και θα καταφύγει σε Εκλογές για να ΕΓΚΡΙΝΕΙ ΤΟΤΕ Ο ΛΑΟΣ ΤΗ ΤΕΛΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ, εξουσιοδοτώντας ΜΕ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ ΠΛΕΟΝ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ, να την αποδεχθεί και να την υλοποιήσει ή, να την απαρνηθεί και να θέσει νέους απαράβατους όρους αν αυτή Δεν έχει ως τότε επιτευχθεί με τους δανειστές... ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΑΔΗ, ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥ Η ΟΧΙ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΟΡΤΩΘΕΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΗ «ΔΟΞΑ"… Ο ελιγμός, στοχεύει στην άμεση υλοποίηση κάποιων μέτρων ανθρωπιστικού χαρακτήρα, ώστε να δικαιωθεί η επιλογή των ψηφοφόρων και να χτιστεί μιά πλατύτερη εκλογική βάση. Μιά παρένθεση στο Μνημόνιο, εντός εκτός και επί τα αυτά... Και αυτό θα γίνει το Φθινόπωρο, με το Χρέος ολόκληρο και τον λαό "χορτάτο"... Και κάτι άλλο: η Κυβέρνηση Δεν μπορεί να καταθέσει Προϋπολογισμό, εάν Δεν κλείσει η Τελική Συμφωνία, ώστε να ξέρει Ποιά Ετήσια Δόση Τοκοχρεολυσίων θα πληρώνει και Πόσο θα πρέπει να είναι τελικά το Πλεόνασμα, το οποίο θέλει τώρα όχι υψηλότερο του 1,5% του ΑΕΠ για να μπορεί στην ουσία να μειώσει τους φόρους στους ασθενέστερους... Παράλληλα θα είναι αναγκασμένη να κρατήσει ένα ασθενικό έστω Πλεόνασμα, για τον "φόβο των Ιουδαίων"... Έτσι, το Αφορολόγητο Δεν θα ισχύσει τώρα! Αλλά θα πάει μάλλον για το 2016, δηλαδή για τα εισοδήματα που θα αποκτηθούν το 2015... Άλλωστε, ο ΣΥΡΙΖΑ Δεν μπορεί να πάει 4 χρόνια στηριζόμενος στον Καμμένο, καθώς Δεν θα μπορεί να περάσει κάποια μέτρα, όπως η "Ελληνοποίηση" 200,000 "παιδιών" δεύτερης γενιάς μεταναστών, κάτι που θα αλλάξει για πάντα την εικόνα, την σύνθεση και τον εκλογικό χάρτη της Ελλάδας... Εν τω μεταξύ, θα έχουν δυνατότητα να ψηφίσουν τον Σεπτέμβριο και οι 100,000 νέοι ψηφοφόροι που τώρα Δεν ψήφισαν και πιστεύεται πως θα δώσουν τότε ισχυρή παντοδυναμία στον Αλέξη Τσίπρα... Αρκεί η Κυβέρνηση να φαίνεται σθεναρή και λεβέντισσα, ελισσόμενη όπως μπορεί, υποχωρώντας εκεί που την παίρνει, όσο την παίρνει, ισορροπώντας μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας, με κορώνες και ορθοπεταλιές, με παραλλαγή και κάλυψη, μέχρι να έρθει ο Σεπτέμβριος να λάβει Αυτοδυναμία για 4 χρόνια... ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ/ 17 ώρες πριν * * * * Προσωπική γνώμη: Εκεί στο Como, φαίνεται ότι εργάσθηκαν υπερωριακά για τον δόλιο τρόπο με τον οποίο οριστικά και αμετάκλητα, θα τσακίσουν την Ελλάδα στα βράχια. Έλληνες αμνήμονες, ανεγκέφαλοι, Έλληνες αμετανόητοι και χιλιοπροδομένοι. Τί περιμένουμε; Πότε επιτέλους! θα ισιώσουμε; Attention to Messrs Alexis Tsipras and Yanis Varoufakis: You Have Burned ALL Your Bridges. Step Down. Today. Now! ~η Dimi

    • Turms avatar
      Turms @ η Dimi 11/02/2015 15:03:51

      στα γερμανικα τα ΜΜΕ υπηρχε ενα αρθρο οτι αν η ελλαδα φυγει (ή την διωξουν) απο ΟΝΕ, τοτε το Ευρω θα εκτιναχθει..και αυτο θα εχει αρνητικες συνεπειες ακομα και για την γερμανια λογω του οτι το Ευρω θα ειναι πιο ακριβο...μαλιστα το παρομοιασανε το θεμα με το ελβ. μαρκο που εκτοξευτηκε τελευταια
      Συμπερασμα ... ΙΣΩΣ η ΟΝΕ μπορει να αντεξει το Grexit...ή πολυ απλα να εχουν προετοιμαστει. Κλεινοντας θελω να τονισω κατι. Οι Β.Ευρωπαιοι δεν ειναι του στηλ > ελα ρε φιλε...θα δουμε τι θα κανουμε αυριο...κατσε να πιουμε το καφεδακι - ουζακι τωρα. Οι λαοι αυτοι + κυβερνησεις (κυριως αυτες) προσπαθουν να βλεπουν πολυ μπροστα Ειναι η διαφορα αναμεσα στο σκακι και στο ταβλι. Στο σκακι βλεπεις 10 κινησεις μπροστα. Στο ταβλι ειναι οτι φερει η ζαρια. Συνεπως μετα το 2009-2010 ισως (ΙΣΩΣ) εχουν προετοιμαστει οσο μπορουν για Grexit

      • Hunter avatar
        Hunter @ Turms 11/02/2015 17:35:54

        Turms, σωστός! Ενδεχόμενο Grexit, θα "πονέσει" τις ευημερούσες χώρες της Ευρώπης και δει τη Γερμανία, αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα έχει το domino effect με το οποίο νομίζει ο Τσίπρας ότι μπορεί να εκβιάσει την Ε.Ε... Είναι προετοιμασμένη η ΟΝΕ για Grexit, ακόμη και οι χώρες που νομίζαμε μέχρι πρότινος ότι είναι στην ίδια μοίρα με εμάς (Ισπανία, Ιταλία, Πορτογαλία).

        • Hunter avatar
          Hunter @ Hunter 11/02/2015 17:38:27

          Υ.Γ.: ο ελληνικός λαός βέβαια αμφιβάλλω αν είναι προετοιμασμένος για Grexit...

  13. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 11/02/2015 16:08:38

    Oλα δειχνουν οτι η βλακεια, ο φανατισμος και η πολιτικη απατεωνια που οδηγησε τον αχταρμα ακροαριστερων και αλλων σαλεμενων συνιστωσων με το ονομα ' Ο ΣΥΡΙΖΑΣ' στην εξουσια θα ειναι βραχυς και τραγικος... Δεν μιλαει κανεις για 'αριστερη παρενθεση' αλλα για 'αναθεμα στην αριστερα' οπως πανε τα πραγματα, ολοι οι εχεφρονες λεγανε προεκλογικα και λενε και τωρα , Η ο συριζας θα κανει κωλοτουμπες, πιρουετες και απανωτα γκραντ αραμπεσκ οποτε θα εχουμε ενα νεο-πασοκ σε χειροτερη κοινωνικη και εθνικη βερσιον, Η ο συριζας θα γινει μια αμορφη μαζα γραφικων και επικινδυνων υποκειμενων απο τον τρακο με φορα στον γρανιτενιο τοιχο. Σε λιγες ωρες θα ξερουμε, ομως σε καθε περιπτωση απο τις δυο ανωτερω Η ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΡΗΓΟΡΗ ΚΑΙ ΤΡΑΓΙΚΗ, ας ελπισουμε μονο για τον ιδιο και οχι και για την χωρα.. Θεωρω γελοιο και αναξιοπρεπες να καμωνεται καποιος (ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ..) οτι επιθυμει την 'επιτυχια' του ακροαριστερου αυτου γελοιου συνοθυλλευματος με συνεταιρο τους ψεκασμενους δηθεν για το καλο της πατριδας... Ο συριζας αντιπροσωπευει μονο το 20% του Ελληνικου λαου (εχει το 36,40% του 60% των ψηφοφορων που ψηφισαν) με συντριπτικο ποσοστο μεσα του αυτο του ελαττωμένου πνευματικου επιπεδου ατυχους ανθρωπους που ξεγελαστηκαν οτι θα φανε με χρυσα κουταλια και τους ψηφισαν (ειναι οι πρωτοι που θα φυγουν τρεχοντας σε λιγο) και καθε μερα που ειναι στην εξουσια απειλει την πατριδα, τις αξιες ,τις αρχες, τους ηθικους και ιδεολογικους κωδικες οπως αυτοι καθοριστηκαν στην επανασταση του γενους το 1821 και διεσωθησαν μεχρι σημερα. Καμμια ανοχη στις συμμοριες του συριζα, καμμια βοηθεια στους νεο-κομμουνιστες , αγωνας ΕΝΤΟΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΕΣΧΑΤΩΝ να ξεκουμπιστουν το ταχυτερο, βαλτε μονο με το μυαλο σας αν αυτα τα σκουπιδια θα εδειχνα ανοχη και θα βοηθουσαν μια Δεξια κυβερνηση για το καλο της πατριδας....ΠΟΤΕ δεν θα το εκαναν αυτο, ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ , εδω παραδεχονται ανερυθριαστα οι γελοιοι οτι συμφωνουν με το 70% του μνημονιου και δεν ΨΗΦΙΣΑΝ ΠΟΤΕ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ του.. Φτανει το λυγισμα της μεσης στα ξεσκουλα αυτα της πλακας , αγωνας - αγωνας - αγωνας και μην τους δωσουμε μητε ανασα μητε κουπα με νερο, ας τους πληρωσουμε επιτελους μια φορα ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ και οπως μας πληρωνανε αυτοι εναν αιωνα τωρα , ακομη μεχρι και πριν απο δεκα μερες... Ουτε πληρωμες (θα τους μιμηθουμε απολυτα στο 'δεν πληρωνω-δεν πληρωνω' τους) ουτε ανοχη , ουτε χαριεντισματα με τις συμμοριες αυτες, ΚΑΙ ΣΕ ΟΤΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ (πχ παλινορθωση ΕΡΤερατος, απονομη ιθαγενειας σε λαθρομεταναστες, εκδοση περισσοτερο προπαγανδιστικων βιβλιων στα σχολεια, ενδεχομενη καταργηση παρελασεων, ανεγερση μιναρεδων κλπ) ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Η ΝΔ ΡΗΤΑ ΝΑ ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΜΟΛΙΣ ΒΓΕΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ...να φτειαξει μαλιστα και λιστα ολων των ΥΠΟ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ πραγματων τα οποια μετα (οπως τα συριζαρια) να λεει οτι ειναι υποχρεωμενη να τα καταργησει γιατι βασει αυτης της λιστας πηρε την εντολη διακυβερνησεως της χωρας.... Μην ξεγιελεστε απο την προβατοσχημη εμφανιση τους , απο κατω απο την προβεια κρυβεται το αποκρουστικο προσωπο του ερυθρου λυκου... απαξ κομμουνιστης-παντα αθλιος κομμουνιστης .. ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΕΤΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΝΑΣΑ - ΙΔΑΝΙΚΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΝΑ ΦΑΝΕ ΛΑΓΑΝΑ ΣΑΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ....

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ Νικηφορος Φωκας 11/02/2015 17:36:07

      Δυστυχώς αν γίνει το: 'Η ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΡΗΓΟΡΗ ΚΑΙ ΤΡΑΓΙΚΗ', τότε το ίδιο θα ισχύει για όλους μας. Τη δεδομένη στιγμή πάνε πακέτο.

    • Fotini avatar
      Fotini @ Νικηφορος Φωκας 11/02/2015 18:00:54

      Ρ Ε Β Α Ν Σ, τό ὀνομάζουν Νικηφόρε. ῎Απατρεις καί ἄθεοι στήν ἐξουσία. Αὐτοσκοπός καί μόνο ἡ ἐξουσία. UNFINISHED BUSINESS!!!!!!!!!!!!

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ Νικηφορος Φωκας 11/02/2015 20:22:57

      Προσυπογραφω !!!!!Respect!

    • cockpit2 avatar
      cockpit2 @ Νικηφορος Φωκας 11/02/2015 21:11:22

      Επικροτώ απολύτως!!!!!!

    • Μάνια avatar
      Μάνια @ Νικηφορος Φωκας 11/02/2015 22:20:03

      +++++ Το σημαντικοτερο ..αυτη η κυβερνηση δεν ηρθε να διαλυσει την χωρα οικονομικα...Δεν είναι αυτο το μαραζι τους Πρωτιστως ηρθε να διαλυσει αυτα οπου συνθετουν τον ΕΛληνα και τον ΕΛληνισμο απο αρχαιοτατων χρόνων την ταυτοτητα του , τους ηθικους κωδικες, την κατακτηση του αγαθου και της αρετης ως ιδεωδους την πιστην και την θρησκεία του (Ορθοδοξια). Πραγματικα αν ισχυει αυτο που ειπε ο Σαμαρας χθες , οτι θελουν να καταργησουν τα προτυπα σχολεια , προκειμενου να μην βγαινει η ρετσινια του αριστουχου , δεν νομιζω οτι χρειαζεται τιποτα παραπανω να καταλαβουμε τον ρολο τους.. Οταν οι Αρχαιοι ΕΛληνες βραβευαν του αριστουχους και ταλαντουχους , αυτοι θελουν να τους κρυψουν Τι σχεση μπορει να εχει αυτο με το ελληνικο ιδεωδες ; Καμια.Και αυτος ειναι ο σκοπος του.ΓΙα αυτο τους στρωσαν το χαλι.

      • Hunter avatar
        Hunter @ Μάνια 11/02/2015 22:49:30

        Τι ψάχνετε αγαπητή;;; Εδώ βγαίνει παμψηφεί δήμαρχος ο Μπουτάρης, ο οποίος το μόνο που έχει κάνει στη Θεσσαλονίκη είναι να καθιερώσει το Gay Pride, το Love Parade καθώς και τις γυμνές ποδηλατοδρομίες... https://www.youtube.com/watch?v=Xaz5kD2V878
        https://www.youtube.com/watch?v=zxYjQiZEzwE

  14. Νίκος Πετρόπουλος avatar
    Νίκος Πετρόπουλος 11/02/2015 16:17:25

    1. Πρώτα πρώτα, κανένας δεν τον εξουσιοδότησε να μας βγάλει από το ευρώ. 2. Είτε ευρώ είτε δραχμή, το πρόβλημα είναι η ποιότητα του πολιτικού προσωπικού που θα το διαχειριστεί. 3. Να μην τον κατηγορούμε σαν κωλοτούμπα, οι του Ζαππείου μετέχοντες. 4. Το πρόγραμμα Σαμαρά, απλά δεν έβγαινε, τι να κάνουμε. 5. Καλή επιτυχία (που δεν το βλέπω). Είμαστε με την Ελληνική κυβέρνηση.

    • Wolf avatar
      Wolf @ Νίκος Πετρόπουλος 11/02/2015 17:46:39

      κε Πετρόπουλε, από τα 18 σημεία του Ζαππείου, στα δυόμισι χρόνια της κυβέρνησης Σαμαρά, έγιναν πράξη τα ...10!!! Οπότε αφήστε κατά μέρους τις υπόνοιες περί κωλοτούμπας! Χαλαρώστε και ενημερωθείτε!

      • Νίκος Πετρόπουλος avatar
        Νίκος Πετρόπουλος @ Wolf 11/02/2015 18:02:16

        Φίλε Λύκε, αυτό είναι το Ζάππειο και δίπλα το τι έγινε: Αποκατάσταση συντάξεων και πολυτεκνικών επιδομάτων στα επίπεδα 2009. ΔΕΝ. Αποκατάσταση των ζημιών από το κούρεμα στους ομολογιούχους και στα ασφαλιστικά ταμεία.ΔΕΝ. Επέκταση του επιδόματος ανεργίας σε δεύτερο χρόνο. Και έκτακτο επίδομα ανεργίας στους αυτοαπασχολούμενους που είδαν τα καταστήματα τους να κλείνουν. Πόροι υπάρχουν από αδιάθετα κοινοτικά κονδύλια.ΔΕΝ. Να ρυθμιστούν οι αλλεπάλληλες φορολογικές επιβαρύνσεις των επομένων μηνών ώστε να μην ξεπερνούν το 25% του μέσου οικογενειακού εισοδήματος. Τα επόμενα μπορούν να πληρωθούν τα επόμενα χρόνια.ΔΕΝ. Να μην πέσουν άλλοι οι μισθοί στον ιδιωτικό τομέα. ΔΕΝ. Σταδιακή άνοδος του αφορολόγητου από τις 5.000 στις 8.000 ευρώ για την επόμενη χρονιά και στις 10.000 για τη μεθεπόμενη.ΔΕΝ. Αντικατάσταση του «χαρατσιού» από νέο ΕΤΑΚ πιο διευρυμένο και πιο δίκαιο.ΔΕΝ. Σταδιακή μείωση των φορολογικών συντελεστών-συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ και φόρος στην εστίαση. ΝΑΙ. Η περικοπή των 11.7 δισ. των δημοσίων δαπανών να επεκταθεί για άλλα δύο χρόνια, έτσι ώστε κάθε χρόνια να κόβονται λιγότερες δαπάνες και να περιορίζονται πραγματικές σπατάλες.ΔΕΝ. Να μην απολύονται οι δημόσιοι υπάλληλοι των οργανισμών που συγχωνεύονται, αλλά να μπαίνουν σε ειδικό καθεστώς μίας τριετίας, μέχρι να βρουν δουλειά στον ιδιωτικό τομέα. Κακώς ΔΕΝ. Μέτρα άμεσης εφαρμογής Ρύθμιση του τρόπου αποπληρωμής χρεών νοικοκυριών στις τράπεζες έτσι ώστε η μηνιαία δόση να μη ξεπερνάει το 30% του διαθέσιμου εισοδήματος. Οι άνεργοι θα μπορούν να πληρώνουν μόνο τόκους για δύο χρόνια. ΔΕΝ. Αναστολή συνεπειών για όσους έχουν ενταχθεί στον Τειρεσία την τελευταία διετία. Αγνοώ. Ρευστότητα στην οικονομία και ειδικά στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Θα προέλθει από ένα ειδικό εργαλείο της Ευρωπαϊκής Επενδυτικής Τράπεζας μέσω κεφαλαίων του ΕΣΠΑ. Στο πλαίσιο αυτό θα πρέπει να επιστρέψουν οι καταθέσεις με μέτρα αμνηστίας, αλλά και με τη θέσπιση της πανευρωπαϊκής εγγύησης καταθέσεων.ΔΕΝ. Συμψηφισμός των οφειλών από και προς το δημόσιο. ΔΕΝ. Άμεσες νομοθετικές πρωτοβουλίες για αποδέσμευση της περιουσίας του δημοσίου. Να ξεκαθαρίσουν οι τίτλοι και οι χρήσης γης. Αγνοώ. Αποφασιστική προώθηση αποκρατικοποιήσεων και πέρα από τις προβλέψεις της δανειακής σύμβασης. Για παράδειγμα το λειτουργικό κομμάτι των σιδηροδρόμων που, αν ιδιωτικοποιηθούν, θα εξαλείψουν το έλλειμμα και θα φέρουν θέσεις εργασίας. Το ίδιο ισχύει για συμβάσεις παραχώρησης λιμανιών και περιφερειακών αεροδρομίων. Ναι μεν αλλά. Πολιτική για την αποκατάσταση ασφάλειας με αντιμετώπιση του εγκλήματος και της λαθρομετανάστευσης. Αγνοώ. Επίσπευση ανακήρυξη ΑΟΖ ώστε να αξιοποιηθεί ο ενεργειακός πλούτος. ΔΕΝ. Βέβαια, το βασικό είναι, ότι και με το Ζάππειο, εδώ θα ήμασταν..

        • intruder avatar
          intruder @ Νίκος Πετρόπουλος 11/02/2015 22:18:04

          Κύριε Πετρόπουλε,αυτές είναι εξαγγελίες τετραετίας.Μισό λεπτό...ΤΕΤΡΑΕΤΙΑΣ.Για πρώτη φορά έγιναν εκλογές με αφορμη τον Π.Τ.Δ.. Υβρις,που θα πληρωθεί πολλαπλώς .

        • Ρεαλιστης avatar
          Ρεαλιστης @ Νίκος Πετρόπουλος 12/02/2015 00:11:41

          Αγαπητε μη γραφετε οτι θελετε η μη τρολαρετε. Εκεινη την εποχη , προ 4ετιας δηλαδη ανατρεξετε στα επισημα στοιχεια ICAP κλπ. Εκει θα θα δειτε η Ελλαδα να εχει Δημοσιο χρεος 320 Δισ και ιδιωτικες καταθεσεις 290 Δισ. Αρα τα πραγματα ηταν διαφορετικα . Και μπορουσαν να γινουν παρα πολλα. Μετα υπηρξε ανατροπη σε ολα. Απο το 'λεφτα υπαρχουν' προσγειωθηκαμε σε ' διοικω μια διεφθαρμενη χωρα'. Τωρα η ιστορια επαναλαμβανεται. Παλι μας ειπαν διεφθαρμενους και παλι μας λενε με αλλα λογια 'λεφτα υπαρχουν' στην Αμερικη , στην Ρωσια και στην Κινα. Αμεσα ομως ο Ρωσος ειπε να δουμε τι θα κανουμε γιατι και εμεις κριση εχουμε. Η δε Κινεζα αρνηθηκε οτι εχει γινει συζητηση για οικονομικη βοηθεια. Λογια ψεΚα(σ)μενων. Ετσι πορευομαστε , χωρις πλανο, με ψεμματα και με ψευτομαγκιες.

    • Fotini avatar
      Fotini @ Νίκος Πετρόπουλος 11/02/2015 18:04:38

      ῾Υπάρχει καί τό left.gr γιά νά ἐκτονωθεῖτε κ. Πετρόπουλε. Καί νά ξέρετε, κάθε. . . Ζάππειο στόν καιρό του.

      • Νίκος Πετρόπουλος avatar
        Νίκος Πετρόπουλος @ Fotini 11/02/2015 19:39:04

        Κυρία Φωτεινή, ας φροντίσουμε όλοι μας να κρατήσουμε ένα επίπεδο. Μόνο του left δεν είμαι, καθότι θεωρώ τη διαλεκτική τους διαδικασία, πολύ κοντά σε ΧΑ. Ας δείξουμε, ότι ο αστικός κόσμος είναι διαφορετικός λοιπον.

        • Fotini avatar
          Fotini @ Νίκος Πετρόπουλος 11/02/2015 21:11:00

          Προφανῶς εἶστε καινούργιος στό ΑΝΤΙ, εἰδάλως θά γνωρίζατε ὅτι περί Ζαππείων ἔχουν ἀπαντηθῆ πολλάκις ἀπό συνσχολιαστές πού κατέχουν τήν οἰικονομική ἐπιστήμη. ᾿Εν πάσει περιπτώσει, ἐμεῖς ἀκόμα περιμένομε τό σχίσιμο τοῦ μνημονίου καί τό κούρεμα τοῦ χρέους ὅπως ὑποσχόταν ὁ δικός σας ἐκλεκτός καί πού μέ αὐτές τίς προεκλογικές δεσμεύσεις ὑφάρπαξε τούς ψήφους τοῦ ῾Ελληνικοῦ λαοῦ. ῞Οσο γιά τίς ὑπόλοιπες ὑποσχέσεις εἶναι ἀστεῖο καί νά τίς ἀναφέρω. ῾Ο ΑΣ μιλᾶ καί παραθέτει στοιχεῖα, ὁ δικός σας λαικίζει καί γίνεται πιστευτός ἀπό ὅσους ἑθελοτυφλοῦν. ῾Ο ΓΑΠ γινόταν ἀντικείμενο ἐνθουσιωδῶν ὑποδοχῶν ἀμέσως μετά τό Καστελόριζο ἐπειδή μᾶς εἶχε γλυτώσει ἀπό τήν χρεωκοπεῖα!

          • Νίκος Πετρόπουλος avatar
            Νίκος Πετρόπουλος @ Fotini 11/02/2015 21:25:53

            Ρε καλή μου γυναίκα, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΥΡΙΖΑ.

          • Σωκράτης avatar
            Σωκράτης @ Νίκος Πετρόπουλος 11/02/2015 23:18:53

            Αγαπητέ Νίκο Πετρόπουλε Γιατί απολογείσαι; κακό είναι να είσαι .. ΣΥΡΙΖΑ; Tο Antinews σε αντίθεση με άλλα site, δεν ασκεί προληπτικό έλεγχο στους σχολιαστές, είναι ευρύχωρο. Μας χωρά όλους

          • Νίκος Πετρόπουλος avatar
            Νίκος Πετρόπουλος @ Σωκράτης 12/02/2015 16:49:08

            Σωκράτη, ερωτήθηκα έμμεσα και απάντησα. Α, και ναι, είναι καλό να είσαι οτιδήποτε, αρκεί να είναι αποτέλεσμα σκέψης. (1. παρατήρηση, 2. επεξεργασία, 3. αποτέλεσμα. Όταν πας από το 3 προς το ένα, απλά θα φταίνε οι Εβραίοι κλπ)..

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ Νίκος Πετρόπουλος 12/02/2015 12:52:14

            A, κύριε Πετρόπουλέ μου, δεν μπορεί!!!! Όποιος λέει την αλήθεια και περιγράφει την πραγματικότητα που τυγχάνει να μη συμφωνεί απολύτως με την ''ιδανική'' εικόνα που η κ.Φωτεινή {και όχι μόνο :-) } απελπισμένα υπερασπίζεται και συντηρεί, είναι ...αηδιαστικός Συριζαίος, ανυπερθέτως. Ως λογικός, αντικειμενικός και μη τυφλίτης οπαδός, δεν είναι δυνατόν να ...αναγνωριστεί. Δεν το χωρά ο νούς τους μιας και διαλύει τις βολικές αυταπάτες, τις ιδεοληψίες και τα ξεφτισμένα τσιτάτα.... Που θα πάει όμως; Ο πανδαμάτωρ χρόνος, θα επιβάλλει αργά ή γρήγορα την προσγείωση των αυθυποβαλλόμενων συνανθρώπων μας, επί της αναπόφευκτης πραγματικότητας :-).

          • ΙΚΟ avatar
            ΙΚΟ @ Fotini 11/02/2015 21:43:41

            Ο κύριος Πετρόπουλος αναφέρεται στα προεκλογικά, των εκλογών του 2012, δεκαοκτώ (18) σημεία και έχει δίκιο ότι δεν υλοποιήθηκαν. Δεν χρειάζονται οικονομολογικές αναλύσεις για να το διαπιστώσουμε. Φωτεινή, αν τα πράγματα είχαν πάει καλά, η Ν.Δ δεν θα έχανε με 8,5% διαφορά.

          • Fotini avatar
            Fotini @ ΙΚΟ 11/02/2015 23:15:12

            Καί ὁ γαπ εἶχε πάρει 44% μέ τό "λεφτά ὑπάχουν" μέ 10-11% διαφορά! ᾿Ιδοῦ τά ἀποτελέσματα!!!!!!! GAP repeat εἰς τήν νιοστή. Τό μνημόνιο τελείωσε στίς 31 Δεκ 14. Δυστυχῶς φαίνεται ὅτι τό "ἀντιμνημονιακό" μνημόνιο τοῦ τσίπρα θά εἶναι μακροχρόνιο καί σκληρώτερο. Εὔχομαι νά κάνω λάθος, ἀλλά μήν προσπαθεῖτε νά μᾶς πείσετε ὅτι κάνομε λάθος στίς προβλέψεις μας, ΓΝΩΜΗ ΜΑΣ.

          • ΙΚΟ avatar
            ΙΚΟ @ Fotini 11/02/2015 23:19:16

            Θα πεισθείς από τις εξελίξεις.

          • Fotini avatar
            Fotini @ ΙΚΟ 12/02/2015 01:09:25

            Θετικές ἤ ἀρνητικές; :)

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ Fotini 12/02/2015 12:56:53

            Πλέον, μονάχα θετικές μπορούν να είναι για την πλειοψηφία των Ελλήνων οι εξελίξεις. Οι βολεμένοι βέβαια μνημονιολάγνοι, ε, θα ζοριστούνε λίγο που θα ...κακοπέσουν, αλλά στο τέλος θα προσαρμοστούν. Μην ανησυχείτε αδίκως λοιπόν.

  15. η Dimi avatar
    η Dimi 11/02/2015 18:41:54

    ΤΕΛΙΚΟ: 16 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ Η ΣΥΜΦΩΝΗΜΕΝΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ-ΓΕΦΥΡΑ! Που ΔΕΝ είναι η Τελική και ΔΕΝ αφορά το Χρέος! Και ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ κατά 70% ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, παρά την αυστηρή εντολή του ελληνικού λαού! ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΟΜΙΣΙΟΝ ΓΙΑ ΤΙΣ 16 "Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εκτιμά ότι δεν θα υπάρξει συμφωνία για την Ελλάδα στο αυριανό Εurogroup, ούτε στη Σύνοδο Κορυφής της Πέμπτης και πως ο προγραμματισμός που γίνεται έχει ως στόχο να ληφθούν αποφάσεις στο Εurogroup της 16ης Φεβρουαρίου" δήλωσε πριν λίγο καθαρά η εκπρόσωπος της Κομισιόν Μίνα Αντρέεβα! ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΙΑ Με άλλα λόγια είναι ήδη προαποφασισμένο το να συμφωνηθεί η "Συμφωνία" την τελευταία κυριολεκτικά στιγμή, λίγο πριν λήξει στις 28 Φεβρουαρίου η παράταση του ισχύοντας Μνημονίου! Και αυτό επειδή η Γερμανία θα περιμένει να πιέσει στην εκπνοή του αγώνα, μετακυλίοντας το βάρος και την ευθύνη της απόφασης στην Ελλάδα, ενώ η Συμφωνία-Γέφυρα έχει ήδη επί της ουσίας "χτιστεί" και από τις δύο όχθες, μετά τις τρεις απανωτές, θεαματικές ελληνικές υποχωρήσεις: -ΔΕΝ ΘΑ ΣΚΙΣΟΥΝ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ! -ΑΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΟ 70% ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ! -ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ Η ΤΡΟΪΚΑ, θεσμικά, ως ΔΝΤ, ΕΚΤ, ΕΕ, αλλά όχι το κλιμάκιο τεχνοκρατών που έρχεται στην Αθήνα! Παραμένει δηλαδή το Λιοντάρι και φεύγει ο ψύλλος... Εκεί που παίζεται τώρα το παιχνίδι είναι στις εντυπώσεις, καθώς το γερμανικό γόητρο πρέπει να κρατηθεί ψηλά και να κερδηθούν νίκες στα σημεία, αφού η Αθήνα έδειξε ότι υποχωρεί εάν πιεστεί, παρά τα πολλά τα λόγια της... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ Προσοχή! Αυτή η Συμφωνία, που ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ κατά 70% ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ (Βαρουφάκης), ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΙΚΗ και ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΧΡΕΟΣ! Επομένως, ΔΕΝ είναι το μείζον, ΔΕΝ είναι εκείνο που ζητά ο λαός. Είναι όμως ένα Δείγμα για το τι θα ακολουθήσει και με το Χρέος. Αλλά αυτό είναι ακόμη "μακριά" (θα ακολουθήσει άλλο σχετικό μας άρθρο). ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ/ Χθες, στις 7:49 π.μ

  16. η Dimi avatar
    η Dimi 11/02/2015 19:47:49

    ΕΞΑΓΓΕΛΘΗΚΕ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ "ΟΜΟΦΥΛΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ"! Που αποτελεί το πρώτο βήμα για την αναγνώριση μετέπειτα και "γάμου" και στο τέλος και "υιοθεσίας" ανυποψίαστων παιδιών... Την εξαγγελία έκανε ο νέος Υπουργός Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων Νικόλαος Παρασκευόπουλος. http://youtu.be/q9p4D4Osp_0 ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ/ 9 Φεβρουαρίου 2015 στις 1:50μ.μ. **** Αναρωτηθήκαμε, αν ο Ψηφοθήρας Σύριζα θα τολμήσει να ηγηθεί διά του παραδείγματος, αν θα προβεί δηλαδή, σε «αναγνώριση» και μετέπειτα σε «γάμους» και στο τέλος σε «υιοθεσίες» των δικών του ανυποψίαστων παιδιών.

  17. Θετταλός avatar
    Θετταλός 11/02/2015 19:52:07

    Η "καλή ημέρα" θα φανεί από σήμερα. Ο κ. Τσίπρας θα πρέπει να πείσει για την εφαρμοστική δυνατότητα της λύσης που προτείνει, που κατά τη γνώμη μου θα προτείνει... Νέο Μεταβατικό Νομικό Ηθογράφημα Μακροπρόθεσμης Οικονομικής Νομοτελειακής Ισοστάθμισης Οφειλών= Νέο ΜΝΗΜΟΝΙΟ

    • Fotini avatar
      Fotini @ Θετταλός 11/02/2015 21:16:42

      Φὀβερά ἐπιτυχημένο τό acronym! :)

      • Θετταλός avatar
        Θετταλός @ Fotini 11/02/2015 21:45:42

        Ευχαριστώ!

      • cynthia avatar
        cynthia @ Fotini 11/02/2015 23:38:43

        Υπάρχει κ η πρωτότυπη λέξη : ακρωνύμιο .

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.