#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
02/05/2013 19:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Προτιμάμε τη Δημοκρατία, τον Σαμαρά και τον Δένδια παρά τους φασίστες



Από την πρώτη ανάρτηση που έκανε το antinews για τα επεισόδια με τα λεβεντόπαιδα της Χρυσής Αυγής καταλάβαμε που το πάνε μερικοί. Διαβάσαμε τα σχόλιά τους και αντιλαμβανόμαστε πιο είναι το σκεπτικό τους. Αν και θα μπορούσε κάθε δημοκρατικός πολίτης (που δεν έχει καμιά σχέση με Καμίνηδες ή άλλους δήθεν «ευαίσθητους») να αρχίσει να βρίζει όλους αυτούς που με τα σχόλιά τους αποθεώνουν τους φασίστες που χτυπάνε παιδάκια ή πάνε με όπλο σε μια εκδήλωση, εμείς δε θα το κάνουμε. Η απαξία είναι καλύτερη από την απάντηση για όλους εκείνους που νομίζουν ότι το πρόβλημα είναι αν ο Καμίνης θέλει τζαμιά ή αν η Χρυσή Αυγή έχει δικαίωμα να μοιράζει τρόφιμα σε όποιον πιστεύει αυτή ότι πρέπει να τα πάρει.

Σε μια ισχυρή δημοκρατία που δεν έχει να φοβηθεί τίποτε μπορούν να γίνουν όλα. Και ένα κόμμα που ψηφίζεται από τον κόσμο μπορεί να μοιράζει τρόφιμα και κάποιοι άνθρωποι να υπερασπίζονται τη δημοκρατία όπως αυτοί την εννοούν.

Αλλά κάποιοι να το παίζουν πιο Έλληνες από τους άλλους αυτό πάει πολύ. Ούτε οι νεοπαγανιστές, νεοναζιστές και υμνητές της Χούντας και του Μεταξά έχουν αυτό το δικαίωμα. Τα μούσκουλα που βάζουν μπροστά οι Χρυσαυγίτες μπορεί να κρύβουν κάτι πιο… βαθύ στο υποσυνείδητό τους. Άλλωστε, η ιστορία έχει δείξει ότι το γερό μπράτσο μπορεί να… λυγίσει λίγο περισσότερο από το κανονικό. Εν πάση περιπώσει άλλο είναι το θέμα και δεν πρέπει να χάσουμε το δάσος βλέποντας το δέντρο.

Υπάρχει ένα επεισόδιο όπου κάποιος βουλευτής της Χρυσής Αυγής πάει να χτυπήσει έναν δήμαρχο και σύμφωνα με μαρτυρίες χτυπά ένα κοριτσάκι. Υπάρχει επίσης βίντεο όπου κάποιοι στριμώχνουν τον βουλευτή και του λένε γιατί έχει όπλο κι αυτός δεν το αρνείται. Πήγε δηλαδή με όπλο στην πλάτη να απειλήσει ένα δημόσιο πρόσωπο. Αυτό είναι σίγουρα ποινικό αδίκημα και καλά έκανε ο εισαγγελέας και διέταξε έρευνα. (δείτε τα σχετικά βίντεο)





Φυσικά, δεν είναι όποιος κι όποιος ο βουλευτής, είναι ο Γερμενής, ένα μπουμπούκι της χέβι μέταλ μουσικής, με νεοπαγανιστικές καταβολές, αν και πολύ αμφιβάλλουμε για το αν ο συγκεκριμένος βουλευτής μπορεί να καταλαβαίνει από παγανισμό. Δείτε βίντεο με τις ομιλίες του στη Βουλή και θα καταλάβετε ότι έχουμε να κάνουμε με αστεία περίπτωση.

Πήγαν λοιπόν όλοι αυτοί οι Χρυσαυγίτες να επιτελέσουν χριστιανικό έργο παρά το γεγονός ότι δεν έχουν καμιά σχέση με τον χριστιανισμό. Τα συμπεράσματα δικά σας και για του λόγου το αληθές διαβάστε το εξής:

"Ο χριστιανισμός είναι μια θρησκεία που προήλθε από τις ερήμους της Μέσης Ανατολής και πηγάζει από τον Ιουδαϊσμό όπως ακριβώς και το Ισλάμ. Αυτό που ο περισσότερος κόσμος πιστεύει είναι ότι υπήρξε μια ειρηνική μετάβαση από την αρχαία θρησκεία στον χριστιανισμό κατά τα τελευταία χρόνια της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας και ότι ξαφνικά ο λαός μαζικά ανακάλυψε τον μοναδικό «αληθινό» θεό της αγάπης και την χριστιανική «αλήθεια» και έτσι προσηλυτίστηκε στον χριστιανισμό. Δεν είναι όμως καθόλου έτσι. Ο χριστιανισμός επεβλήθη βιαίως. Οι Έλληνες και οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι δεν παραδόθηκαν στον χριστιανισμό αναίμακτα. Χρειάστηκε να σφαγιαστούν τα δύο τρίτα της Άριας Ευρώπης πριν οι λαοί της υποκύψουν τελικά στη νέα θρησκεία."

Το παραπάνω απόσπασμα προέρχεται από άρθρο του περιοδικού "Αντεπίθεση" της νεολαίας της Χρυσής Αυγής με τίτλο "Ιουδαιοχριστιανική συνωμοσία" και μάλιστα ...απ' το μακρινό 2008.





(Από το περιοδικό "Αντεπίθεση", τεύχος 31, Μάιος-Ιούνιος 2008. Κάντε κλικ για να δείτε ολόκληρο το άρθρο σε μεγέθυνση)

Όμως, για όλους εμάς που σεβόμαστε τη Δημοκρατία, παρά τα προβλήματά της απαντάμε στον Κασιδιάρη που σήμερα είπε ότι για όλα τα επεισόδια δε φταίει ο Καμίνης που είναι ένα τίποτε αλλά ο Δένδιας και ο Σαμαράς.

Προτιμάμε να είμαστε με τη νομιμότητα, με τη δημοκρατία, με τον Καμίνη ή τον Σαμαρά παρά με τον Καιάδα, τον Κασιδιάρη και τους λοιπούς φασίστες που κάνουν επικοινωνιακά παιχνίδια και κρύβουν την ψυχοπαθητική τους προσωπικότητα εκμεταλλευόμενοι φτωχούς ανθρώπους.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. leak avatar
    leak 02/05/2013 20:05:08

    Περισσή υποκρισία.
    Και ο Γερμενής τσάμπα μάγκας, και ο δήμαρχος προκλητικός.
    Περιμένω πως και πως την άγρια συμπλοκή ακροαριστερών και ακροδεξιών. Να δούμε τότε στην πράξη ποιος είναι επικρατέστερος, ποιος θα θυσιάσει την προσωπική του υγεία υπέρ των "ιδανικών" του.
    Στις μέρες μας, ο ορθός λόγος καταρρέει ακόμα και όταν, μιλάμε για απλό τσαμπουκά.
    "Ξύλο" κανονικό θα δούμε?

  2. Αριστερός Ψάλτης avatar
    Αριστερός Ψάλτης 02/05/2013 20:26:27

    Κανονικά έπρεπε να απαξιώ να σου απαντήσω. Αλλά αν πιστεύεις ότι με το να περιμένεις πότε θα πέσει ξύλο υπηρετείς την πατρίδα και τη δημοκρατία, μπράβο σου. Αξιος ο μισθός σου. Αν νομίζεις ότι η χώρα πρέπει να γίνει ζούγκλα και να επικρατήσει ο πιο τσαμπουκάς, ο πιο γεροδεμένος ή πιο...άντρας τι να σου πω. Ψυχοπαθητική προσωπικότητα

    • leak avatar
      leak @ Αριστερός Ψάλτης 02/05/2013 21:01:21

      Προσπερνώντας τα απαξιωτικά σου σχόλια, αδυνατείς να αντιληφθείς ότι ειρωνεύομαι την κατάσταση.
      Ξαναλέω μήπως το καταλάβεις. Γεμίσαμε τσάμπα μάγκες. Ξύλο μεταξύ τους δεν βλέπουμε.
      Δεν ξέρω γιατί εσύ, που απαξιώνεις όσο και εγώ τη βία, υπηρετείς καλύτερα την πατρίδα και τη δημοκρατία.
      Και επειδή δηλώνεις αριστερός, ψάξε να βρεις ένα δεξιό και λύστε τις διαφορές σας. Η αριστεροδεξιά έχει κουράσει.
      Δεν είναι κανείς καλύτερος από κανέναν απλώς επειδή το δηλώνει.

  3. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 02/05/2013 20:40:00

    Λοιπόν ξεκάθαρα πράγματα και αν μη τι άλλο να λείπει η υποκρισία και μερικοί( όπως παρατηρεί κανείς στα σχόλια άλλης ανάρτησης) να κρύβονται πίσω από χαρακτηρισμούς στον Καμίνη( η πολιτική του οποίου δεν είναι το θέμα εδώ). Όποιος είναι χρυσαυγίτης ( ή το σκέφτεται...) να το δηλώνει γενναία και όχι να κρύβεται πίσω από "πατριωτικές" κατάρες στον Καμίνη και ότι τάχα επιλέγει το μη χείρον(ΧΑ) από το "απόλυτο κακό"-Καμίνης. Δηλαδή αν ήταν Δήμαρχος κάποιος άλλος, υποστηριζόμενος από τη ΝΔ και τον Σαμαρά θα επέτρεπε το σημερινό σόου των αλητών της ΧΑ;
    Λοιπόν:
    - ο Νίκος Μιχαλολιάκος εκτός όλων των άλλων είναι και δειλός μια που αποκρύβει τα αντιχριστιανικά γραπτά του. Οι μεταφυσικές θεωρήσεις δεν είναι πολιτικές απόψεις για να αλλάζουν. Άρα καλείται να μας πει πότε κορόιδευε, όταν έγραφε το βιβλίο "Η απολογία ενός εθνικού" και υμνούσε τον "σατανικά υπέροχο Πάνα" ή τώρα;
    - Πολλοί "πυροβολημένοι" οπαδοί( φανεροί ή κρυφοί , αφού πολλοί ντρέπονται) προβάλλουν το "να μπουν στη Βουλή , να πέσει ξύλο". Ακόμη και αν προσχωρήσει κανείς στο παιδιάστικο και υπανάπτυκτο αυτό σκεπτικό, θα δει πως οι ΧΑαυγίτες...πάλι αποδεικνύονται ολίγιστοι. Ακόμη και στο πεζοδρόμιο. Τις τρώνε παντού, κρύβονται και ρεζιλεύονται: ο Μπαρμπαρούσης αναποδογυρίζει κάδους( με τη βοήθεια Αλβανών ανθρώπων της νύχτας) και ετοιμάζεται να εκπέσει , ο άλλος με τα τικ δέρνει την Κανέλη και ως αρχιδειλός κρύβεται, ο Γερμενής μπαγλαρώνεται.
    - την απαγόρευση δεν επέβαλε μόνος του ο Καμίνης. Την επέβαλε με τη βοήθεια της ΕΛΑΣ, δηλαδή του Υπουργείου. Όποιοι θέλουν να βρίζουν την κυβέρνηση και όχι τον Καμίνη. Δεν πειράζει που ντρέπονται για τις φιλοχρυσαυγίτικες θέσεις τους. Καλά κάνουν και ντρέπονται.
    - η ΧΑ δεν είναι απλά συμμορία, εγληματική οργάνωση κλπ. Είναι πριν και πάνω από όλα νεοναζί( όπως ρητά τους έχει αποκαλέσει ο Αντώνης Σαμαράς), δηλαδή εθνοπροδότες. Ξεκάθαρα πράγματα. Και όσοι τους στηρίζουν, στηρίζουν ένα εθνοπροδοτικό μόρφωμα και κατά συνέπεια λαμβάνουν μερίδιο.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Kώστας ΜΠ 02/05/2013 23:02:45

      Άψογος! Και να προσθέσω πως τους έστησε στον τοίχο ο Μητροπολίτης Πειραιώς με επίσημο κείμενό του πολύ πρόσφατα και του επιτέθηκαν με βρισιές και συκοφαντίες. Σε αυτόν που πολλοί τον χαρακτήρισαν χρυσαυγίτη λόγω του ότι η ΧΑ εκμεταλλέυθηκε για ψηφαλάκια τη μήνυση που είχε κάνει ο Σεραφείμ εναντίον των συντελεστών του "Corpus Christi".

    • Tsaros avatar
      Tsaros @ Kώστας ΜΠ 03/05/2013 23:37:02

      Οι μεταφυσικές θεωρήσεις δεν είναι πολιτικές απόψεις για να αλλάζουν

      Ποιός την λέει αυτή τη βλακεία;

      Ανεξάρτητα αν ο Μιχαλολιάκος το κάνει ειλικρινώς ή όχι, εκατομμύρια τα παραδείγματα όπου οι απόψεις οι μεταφυσικές αλλάζουν με τον καιρό.

      Και προς την μια κατεύθυνση και προς την άλλη.

      Ακόμα και στην χριστιανική παράδοση, ο Απόστολος Παύλος, στο δρόμο για τη Δαμασκό άλλαξε άποψη και έγινε χριστιανός. Και ο Μεγ. Κωνσταντίνος το ίδιο -- έγινε προς το τέλος της ζωής του.

  4. Σωκράτης avatar
    Σωκράτης 02/05/2013 20:49:25

    ''Που χτυπάνε παιδάκια'';Ποιος χτύπησε παιδάκια;Να με συμπαθάτε αγαπητοί,αλλά αυτό ουδέποτε συνέβη.Παρεμπιπτόντως,εγώ παραδοσιακός νεοδημοκράτης δεν είμαι αλλά δεν θέλω με τίποτα να δω κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και στον Σαμαρά διέκρινα στοιχεία πατριωτισμού.Ελπίζω να μην δω την ΝΔ να στηρίζει Καμίνη στις εκλογές,γιατί πολλά ακούγονται...

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ Σωκράτης 03/05/2013 02:39:31

      Καμινης και ΝΔ δεν ειναι δυνατον να πανε μαζι. ΕΛΕΟΣ...

      • Επισκέπτης avatar
        Επισκέπτης @ Μικρασιάτης 04/05/2013 17:27:27

        Μετά από όσα έχεις δει, δεν πείστηκες ακόμη ότι ΟΛΑ είναι δυνατά; Γιατί να μην είναι, δηλαδή;

  5. kkourk avatar
    kkourk 02/05/2013 20:54:10

    Κατ' εμέ η ΝΔ ακολουθεί λάθος τακτική προς την ΧΑ και χάνει πολλούς ψήφους. Που είναι η συνέχιση της ανακατάληψης των κτιρίων από τους αναρχικούς, η ανακατάληψη των κέντρων των πόλεων από την παρανομία, η ανακατάληψη των πανεπιστημιων από τους λαθρομετανάστες και τους αντιδημοκράτες ....? Σε κάθε φανάρι και ενας που ζητιανεύει, σε καθε κάδο και ένας να πετάει τα σκουπίδια για να βρει όχι φαγητό αλλά πραγματα για πώληση.
    Κάθε μέρα και ξήλωμα καλωδίων από κοινόχρηστους χώρους που στιχοίζουν χιλιάδες ευρώ (στην κατοχή το λέγαν σαμποταζ).
    Την κατηγορούν μάλιστα και για ρατσισμό και αντί να αντιδράσει (με αριθμούς 43 έλληνες έλληνες νεκροί από αλλοδαπούς το 2012 και ούτε ένας αλλοδαπός από έλληνα, χώρια βιασμοί, κλοπές κ.λ.π.) μιλιά.
    Όταν ο κάθε βουλευτής έχει αστυνομική συνοδεία πλην των της ΧΑ με γελοίες δικαιολογίες.
    Ευχομαι εκεί στην ΝΔ να ξυπνήσουν και να μην αφήνουν τον κάθε δήμαρχο ή κόμμα να τους παρασύρει σε βλακείες πράξεις.

    Και θα πω και κάτι άλλο ευχόμενος να μην συμβεί. Σκεφτείτε την στιγμή που η ΧΑ θα αφησει τα μαύρα μπλουζακια με το σήμα της και κάποια συνιστώσα της θα βάλει τις κουκούλες και ακολουθήσει ακροαριστερες μεθόδους.

    Ευχομαι η ΝΔ να σταματησει επιτέλους να παίζει τον ρόλο του

  6. καπτεν avatar
    καπτεν 02/05/2013 20:55:47

    Ο Νομος πρεπει να εφαρμοζεται. Αλλά μεταξυ Καμινη και ΧΑ οι ψηφοφοροι του Σαμαρα διαλεγουν ΧΑ par principe σαν δευτερη επιλογη μετα απο ΝΔ. Εξαλλου η αριστερα εχει κανει πολλα κακά απο το 1975. Η ΧΑ οχι. Σπερνει για να θερισει οταν ξεπερασει το 30%. Ακομη ειναι στο 11%. Ο Καμινης ειναι συγκυβερνητης , λιγοτερο επικινδυνος απο τον Τσιπρα αλλά χρειαζεται επιτηρηση. Οι ελληνες δεν επιρρεαζονται απο πολιτικαντισμους. Ειναι και πατριωτες, και φιλελευθεροι, και εθνικιστες και αντιαριστεροι. Αντιπαλος της ΝΔ και του Δεξιού ειναι ο Τσιπρας και ορισμενοι επιχορηγουμενοι (απο ξενα κεντρα) αστοι πολιτικοι.

  7. aris. aold avatar
    aris. aold 02/05/2013 21:03:59

    Το πρόβλημα δεν είναι ιδεολογικό.

    Δεν υπαρχει 10% των Ελλήνων που πιστεύει στον ναζισμό η τον φασισμό και για αυτό υποστηρίζει στα γκάλοπ την χρυσή αυγή.

    Αυτό που ενοχλεί είναι η υποκρισία.

    Είναι αστείο ο δήμαρχος και τα ιδεολογικά του εξαπτέρυγα να μην ενοχλούνται που εξαθλιωμένοι λαθρο έχουν μευατρεψει την Αθήνα σε βόθρο και να κάνει τσάμπα επίδειξη δημοκρατικοφροσυσης μέσα από τα συσιτια της χρυσής αυγής.

    είναι η ανικανοττητα του δημοκρατινου συστήματος πουτροφοδοτει την χρυσή αυγή.

    για παράδειγμα η μεταπολίτευση κρατάει στην θεση του τον Σπυρόπουλο για να εξυγιάνει το ικά την στιγμη που τον κατηγορεί το ιδιο του το κόμμα για οικονομικές ατσαθλιες στα κομματικά ταμεία.

    κανονικά πρέπει να απολογούνται όσοι μετατρεψαν την μεταπολίτευση σε μια παρεοκρατικη δημοκρατια 1000 ατόμων που χρεοκοπησαν την χωρα και επιμένουν να την σώσουν σώζοντας πρώτα την ισχύ τους.
    Ευτυχώς που βρήκαν και τον χαζοκαψουρη άκη για να πετύχουν ρην κάθαρση της χωρας.

    Η μεταναστευτική πολιτική δενδια απέτυχε.

    Ήδη από τα κεντρα φύλαξης δραπετεύουν μετανάστες και οι πολεις παραμένουν υπό κατάληψη.

    Η χρυσή αυγή θα καταρρεύσει οταν η δημοκρατια ανοιξει το παιχνίδι και οταν δίνει πραγματικές λύσεις και δεν μας κοροϊδεύει με τόκα τεχνάσματα.

    • Kώστας ΜΠ avatar
      Kώστας ΜΠ @ aris. aold 02/05/2013 21:51:32

      Η μεταναστευτική πολιτική Δένδια δεν απέτυχε. Το αντίθετο. Για όποιον διαβάζει τα στοιχεία. Η ΧΑ και οι ΧΑαυγίτες λένε ότι απέτυχε, γιατί τους τσούζει.
      Επίσης στην κεντρική πλατεία της χώρας κανείς δεν θα κάνει φιλανθρωπικές ή "φιλανθρωπικές" φιέστες. Τελεία. Αυτή είναι όχι απλά η θέση Καμίνη, αλλά η θέση του Κράτους. Και είναι σωστή. Στα γραφεία τους κανείς δεν τους εμπόδισε να κάνουν ό,τι θέλουν. Να μην κλαψουρίζουν.
      Ώστε η μεταπολίτευση φούντωσε την τάχα αντισυστημική ΧΑ...; Μιλάμε για την ίδια μεταπολίτευση που προήγαγε σε στρατηγό τον αδερφό του Μιχαλολιάκου και την μεταπολίτευση που γέννησε Κοσκωτάδες τον οποίο υπερασπιζόταν ο άλλος αδερφός του Μιχαλολιάκου; Και αν νομίζετε πως θα χαριζόμαστε στους τάχα αγανακτισμένους που μια χαρά δέχονται τον διορισμό του αρραβωνιάρη Ματθαιόπουλου σε βουλευτή , με το επιχείρημα της "σάπιας μεταπολίτευσης" γελιέστε. Στηρίζουν νεοναζί εθνοπροδότες και " θα τα ακούν". Η πλάκα τελείωσε.
      Η ΧΑ είναι εθνοπροδότες για όποιον διατηρεί στοιχείωδη σχέσημε την κοινή λογική. Αμα είναι να ξαναβάλουμε κάτω τα γραπτά του αρχηγού τους. Κατά συνέπεια οι υποστηρίζοντες έχουν χάσει κάθε ηθικό δικαίωμα να μέμφονται την μεταπολίτευση. Αυτά αφορούν εμάς όλους τους υπόλοιπους και όχι τους φανερούς ή κρυφούς υποστηρικτές του κόμματος προδοτών του οποίου ο αρχηγός Μιχαλολιάκος έγραφε τα εξής εμετικά, τα οποία ΚΑΜΙΑ σάπια μεταπολίτευση δεν δικαιολογεί να ξεχνιόυνται από τους "αγανακτισμένους":
      "Στις 30 Απριλίου 1987 συμπληρώθηκαν σαράντα δύο ακριβώς χρόνια από την Βαλπούργια Γερμανική νύχτα της 30ης Απριλίου 1945, κατά την οποία ο Αρχηγός του Γερμανικού Ράιχ και οραματιστής της Νέας Ευρώπης Αδόλφος Χίτλερ έθεσε μόνος Του (σ.σ. προσοχή στο κεφαλαίο Τ) εις την γήινη παρουσία Του. [...] 30 Απριλίου 1945, μία λαμπερή σελίδα της σύγχρονης ιστορίας κλείνει. Ο Μεγάλος Άνδρας του Εικοστού Αιώνα, ο εμψυχωτής και απόστολος της Επαναστάσεως του Αγκυλωτού Σταυρού είναι νεκρός"....

      Το δε επιχείρημα " με αυτά φουντώνει η ΧΑ" είναι αστείο. Για να καταλάβω θα γελοιοποιείται το Κράτος στον κάθε Μπαρμπαρούση για να μη θυμώσουν οι τάχα αγανακτισμένοι και πάνε να ψηφίσουν ΧΑ; Δεν πάνε να ψηφίσουν ότι θέλουν, θα μας απειλούν με την παλαβομάρα τους;
      Ο Δένδιας, το Κράτος, η Ελληνική Δημοκρατία συνέτριψε το ένα άκρο. Το ιντιμίντια έκλεισε, ο αναρχοαυτόνομος χώρος έχει ξεδοντιαστεί, οι βίλες αποτελούν παρελθόν. Ο ξένιος Ζεύς δουλεύει, για όποιον βέβαια δεν ενημερώνεται από το site της ΧΑ. Τα υπόλοιπα είναι δικαιολογίες. Ο κάθε συμπλεγματικός και το κάθε αντικοινωνικό στοιχείο να δηλώσει ευθέως την χρυσαυγίτικη φασιστική προτίμησή του και δεν χρειάζεται να κρύβεται πίσω από την "κακούργα κενωνία" που τάχα τον έστειλε στην αγκαλιά του Καιάδα.

      • κανέλος avatar
        κανέλος @ Kώστας ΜΠ 02/05/2013 22:08:48

        οχι αυτα που γραφεις αλλα απο τον τροπο που τα γραφεις , τον τοσο φανατισμενο , δεν εισαι διαφορετικος απο την ΧΑ , εισαι ετοιμος να σφαξεις τους "φασιστες" που τολμησαν να ψηφισουν την ΧΑ και οχι το κομμα σου , γιατι περι αυτου προκειται , την δημοκρατια την εχεις γραμμενη οπως την ειχες παντα αρκει να κυβερναει το κομμα

        • Kώστας ΜΠ avatar
          Kώστας ΜΠ @ κανέλος 02/05/2013 23:26:20

          Είχα πάντα γραμμένη τη δημοκρατία, λες.
          Σου επιστρέφω την ύβρι κατά πρόσωπο.

          Τα υπόλοιπα περί σφαγών, "κόμμα μου" κλπ είναι ανάξια απάντησης. Έχω διαφωνήσει με όσους ταυτίζουν την ψήφο πχ στο ΚΚΕ με το υποκριτικό " ε οι μεν είναι σταλινικοί , οι δε χιτλερικοί, τα ίδια είναι". Ε δεν είναι το ίδιο. Ο Νίκος Μιχαλολιάκος είναι προδότης. Το αποδεικνύουν τα γραπτά του, τα πρόσφατα γραπτά του. Κατά συνέπεια δεν κόπτομαι για κανένα κόμμα, αλλά οι εποχή που η αγανάκτηση ( αληθινή ή δήθεν) χρησιμοποιείται ως δικαιολογία για να μας απειλούν πως θα πυκνώσουν τις τάξεις των τραμπούκων μαχαιροβγαλτών νεοναζί τελείωσε. Θα τα ακούνε και οι ψηφόφοροι τους ως συνένοχοι, όπως "τα ακούνε" όλοι για τις επιλογές τους.

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ Kώστας ΜΠ 02/05/2013 22:27:28

        Κώστα μετά το Πάσχα κερνάω ούζα στο Περιστέρι και μετά βόλτα στην Τσαλαβούτα που μένουν εκατοντάδες λάθρομετανάστες που ζουν και βασιλεύουν.

        Επίσης Κυριακή πρωί σε όποιον αρέσει το κρίκετ έχει δωρεάν παιχνίδι από εκατοντάδες Πακιστανούς στο παρκό της Επας Σωτηρόπουλοι απέναντι από τα ΚΤΕΛ Κηφισού όπως και στο Αντώνης Τρίτσης που έχουν καταλάβει την κάτω μεριά του πάρκου.

        Χαλβαδιάζουν τις γυναίκες μας και τα παιδιά μας ακουμπάνε στα παγκάκια που κάθονται.

        Επίσης οποιος θέλει ας επισκεφτεί τα εξωτερικά ιατρεία του Παίδων για να δει τι γίνεται και ας μιλήσει με τους ήρωες γιατρούς που έχουν εφημερία για να ακούσει τι τραβάνε.

        Ειναι φοβερό να πληρώνεις φόρους τέτοιας έκτασης και να είσαι υποχρεωμένος να περιμένεις επί ώρες στην ουρά με τους τζαμπατζήδες που έχουν διαλύσει την δημόσια υγεία.

        Κάποιοι κάνουν δημοκρατική πολιτική με τα λεφτά μας και στην πλάτη μας και στην υγεία την δική μας και των παιδιών μας.

        Αυτοί που πουλάνε δημοκρατικοφροσύνη πάνε στο Μητέρα και στο Ιασω τα παιδιά τους όπως γνωστός βουλευτής του Σύριζα που πέτυχα στο Μητερα.

        Δεν είμαστε φασίστες επειδή θέλουμε μαζικές απελάσεις για να ανασάνουμε και όχι ημίμετρα.

        Με 30% επίσημη ανεργία ο κόσμος θέλει μεροκάμματο και ασφάλεια.

        • Kώστας ΜΠ avatar
          Kώστας ΜΠ @ Aris. A 02/05/2013 23:47:13

          "Δεν είμαστε φασίστες επειδή θέλουμε μαζικές απελάσεις για να ανασάνουμε και όχι ημίμετρα"

          Διαφωνεί κανείς με τις απελάσεις; Κάθε μήνα οι απελάσεις γίνονται. Κατά εκατοντάδες ανά μήνα. Ο Έβρος σφραγίστηκε. Θα ήθελες πιο μαζικά. Να το συζητήσουμε.
          Συγκεκριμένα όμως , όχι όπως οι ΧΑαυγίτες που πετάνε ένα "μαζικές απελάσεις" το οποίο είναι ψεύτικο και δημοκοπικό.
          Συγκεκριμένα πράγματα, γιατί μιλάμε σοβαρά υποθέτω:
          - Το κράτος ( υποθετικό παράδειγμα) συνέλαβε σήμερα 5000 λάθρο. Ερώτηση: μπορεί αύριο να τους βάλει σε αεροπλάνα και να τους στείλει στο Πακιστάν; Έτσι γίνεται; Έτσι νομίζεις πως γίνεται; Μιλάμε σοβαρά, στον αληθινό κόσμο ή κοροιδευόμαστε; Ξέρεις καλά, Άρη, πως ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ, αν δεν συνυπογράψει ο λάθρο την επαναπροώθηση του( και μέχρι τότε κρατείται στα στρατόπεδα, στα οποία εναντιονώταν η ΧΑ, γιατί άραγε, θέλω τη γνώμη σου) δουλειά δεν γίνεται. Άρα οι "μαζικές απελάσεις" και τα χρυσαυγίτικα "σε εβδομάδες θα το έχουμε λύσει" είναι κοροίδια. Πρώτα σφραγίζεις. Στον Έβρο έγινε. Κάνεις στρατόπεδα και απελαύνεις. Γίνεται. Κάθε μήνα επαναπροωθούν εκατοντάδες. Το κυριώτερο: κάνεις αντικίνητρα στον ελληναρά να μην έχει λάθρο στη δούλεψή του. Δεν γίνεται και η κυβέρνηση ελέγχεται γι'αυτό.
          Τώρα αν θέλεις να λυθεί σε ένα χρόνο το θέμα , λυπάμαι δεν γίνεται. Απλά δεν γίνεται. Το ερώτημα είναι: η ψήφος στον νεοναζί Μιχαλιάκο που εξυμνεί τους εχθρούς της πατρίδας τι ακριβώς εξυπηρετεί; Τη λογική του "κάκιωσε ο καλόγερος και έκοψε....". Το ξαναλέω: δεν πάνε να κακιώσουνε και να δώσουνε και 30 στη ΧΑ...Να κάνουν ότι θέλουν , να κόψουν το λαιμό τους οι "αγανακτισμένοι". Αυτοί θα χάσουν. Και λάθρο θα έχουν και η χώρα θα γίνει σαλούν. Γιατί κάθε ακρότητα της ΧΑ( μαχαιρώματα, λιντσαρίσματα λάθρο) ατονίζει τα αντιλάθρο αντανακλαστικά της κοινωνίας. Και τότε θα φωνάζετε. Πάλι.

          • Karenin avatar
            Karenin @ Kώστας ΜΠ 03/05/2013 00:09:41

            Αγαπητέ Κώστα ΜΠ, απόψε απλα προσυπογράφω όλα σου τα σχόλια χωρίς να έχω να προσθέσω απολύτως τίποτα.

          • MAYRO XABIARI avatar
            MAYRO XABIARI @ Karenin 03/05/2013 14:10:53

            Παρομοίως, μπράβο.

      • Jiannis avatar
        Jiannis @ Kώστας ΜΠ 03/05/2013 01:19:47

        "Η μεταναστευτική πολιτική Δένδια δεν απέτυχε"

        -> Ναι μεγάλη επιτυχία είναι. Σφάζουν Έλληνες και εκείνος κυνηγάει "Ναζίδες",
        Και η KFOR προσεχή να μην φυγή κανένας Λαθραίος έχω από τα ελληνικά σύνορα

        -> "Επίσης στην κεντρική πλατεία της χώρας κανείς δεν θα κάνει φιλανθρωπικές ή “φιλανθρωπικές” φιέστες"

        Εννοείτε, το λιγότερο πρέπει να παρελάσουν τα "πράσινα Στελέχη" (Ισλαμοφασίστες και άλλη Σαβούρα)
        Το πολύ πολύ κανένα φεστιβάλ για Χασισάκι επιτρέπεται μην ξεχάσουμε τα Ναρκωτικά
        h**p://voidnetwork.blogspot.de/2013/04/9-athens-legalize-protestival-8-11-may.html

        _> "Η ΧΑ είναι εθνοπροδότες "

        Αυτονόητο, ο Gap και η τρικομματική Συμφορά είναι πολύ Πατριώτες

        -> "γελοιοποιείται το Κράτος"

        Μια και που είναι τόσο Σοβαρό δεν κάνει να το Επιτρέψουμε με τίποτα

        -> "Δεν πάνε να ψηφίσουν ότι θέλουν, θα μας απειλούν με την παλαβομάρα τους;"

        Βεβαια μονο τα καλά Κόμματα να ψηφίζουν:
        Πασόκια, Σύριζoκαμμένους, Ανταρσία, Κεκέδες και άλλους που δεν χορτάσαμε τα τελευταία 40 χρονια

        Συγχαρητήρια από τα καλύτερα Aρθρα που διάβασα τον τελευταίο καιρό

      • Τρελός avatar
        Τρελός @ Kώστας ΜΠ 03/05/2013 01:57:06

        Το ιντιμίντια έκλεισε! Αλήθεια;; τότε υποθέτω φαντάζομαι αυτό το ΑΠΟΛΥΤΑ ενεργό σαιτ έτσι;;; https://athens.indymedia.org/
        Τουλάχιστον πριν γράψετε αυτά που σας έχουν πει να γράψετε κάντε μισό λεπτό και έναν έλεγχο δεν βλάπτει.

  8. B.Q avatar
    B.Q 02/05/2013 21:17:19

    O Κασιδιάρης, ο Καιάδας, ο Μιχαλολιάκος κι η Χ.Α, είναι δημιουργήματα του σάπιου, απαξιωμένου, αφερέγγυου πολιτικού συστήματος, των καθώς πρέπει γραβατοφόρων Armanoντυμένων συμμοριών, που λυμαίνονται εν τη συνενοχή του πλήθους τη χώρα, τα τελευταία 40 χρόνια. Δε γίνεται να υπάρχουν πλέον και να κυκλοφορούν ατιμώρητοι κι αθωωμένοι οι μεν, χωρίς να υφιστάμεθα ανυπερθέτως τη χυδαιότητα ΚΑΙ των δε. Ας μην προσποιούμαστε τους άρτι αφιχθέντες από τον πλανήτη Ανδρομέδα, γιατί όταν ο φασισμός της νομιμοφανούς υποκριτικής αλληλοκάλυψης κι εκατέρωθεν λαμογιάς βασιλεύει προσβάλλοντας, υποτιμώντας και εξαθλιώνοντας το λαό, οι άξεστοι ''σωτήρες'' - ''τιμωροί'' - ''συμπαραστάτες'', ''αρωγοί'', είναι ζήτημα χρόνου όχι μονάχα να ανεβούνε στη σκηνή, αλλά να πρωταγωνιστήσουν και να αποθεωθούν!! Απόδοση δικαιοσύνης, προσωπικό παράδειγμα ήθους, τιμωρία των ενόχων και άμεση δημιουργία διεξόδου στην απελπισία που η καταστροφική διαχείριση των αχρήστων έχει επιβάλλει. Αυτός είναι ο μονόδρομος. Τα ξόρκια, τα αναθέματα, οι επικηρύξεις, οι αποκηρύξεις κι οι ....αντιφασιστικές κορώνες, δε θα΄χουν πια κανένα αποτέλεσμα.....Είναι ήδη αργά.....
    Φασισμός είναι και να πεινάς. Φασισμός και να καταδικάζεσαι στην ανεργία. Φασισμός και να υποκρίνονται πως δεν υπάρχεις, όσοι περνούν ακόμη καλά. Πολλά τα πρόσωπα του φασισμού. Αμέτρητες οι εκφράσεις.......

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ B.Q 02/05/2013 21:49:44

      Φασισμός είναι να πεινάς.
      Δεν χρειάζεται να γράψεις τίποτ΄ άλλο. τα είπες όλα.
      και όλο το σχόλιο. ώς άνθρωπος που σέβεται την ανθρώπινη ύπαρξη.
      για μένα το σημαντικότερο σχόλιο που έχεις καταθέσει εδώ μέσα.
      τέλος.

    • arkoudanews avatar
      arkoudanews @ B.Q 02/05/2013 22:10:34

      Τόσο απλά τόσο ωραία…. Διάβασα το άρθρο και ήθελα να απαντήσω απλώς για να δηλώσω ακόμη μια φορά ότι σε αυτή τη χώρα το αυτονόητο έχει γίνει δυσνόητο. Ευτυχώς με κάλυψες απολύτως.
      Ευχαριστώ!

    • White knight avatar
      White knight @ B.Q 02/05/2013 23:02:24

      Έχω μία ερώτηση: πώς ακριβώς "είναι δημιουργήματα του σάπιου, απαξιωμένου, αφερέγγυου πολιτικού συστήματος, των καθώς πρέπει γραβατοφόρων Armanoντυμένων συμμοριών, που λυμαίνονται εν τη συνενοχή του πλήθους τη χώρα, τα τελευταία 40 χρόνια"?
      Αν δεν κάνω λάθος, η ΧΑ δεν έπαιρνε πάνω από 0,3%, μέχρι να τους δεχτεί σα νόμιμους συν-αγανακτισμένους η εναλλακτική πλατεία ( η κάτω) και φώναζαν όλοι μαζί το "να καεί, να καεί...". Τότε και μόνο τότε απέκτησαν πολιτική υπόσταση και εκτινάχθηκαν στο 7%+. Και δε μπορεί κανείς να ισχυριστεί ότι δεν ήξερε όταν κυκλοφορούσαν τύποι με μπλουζάκια με κέλτικους σταυρούς ανάμεσα στους νεο- πανκ της κάτω πλατείας. Και τώρα κάποιοι (π.χ. ΣΥΡΙΖΑ) αντί να κοιτάξουν προς τον καθρέφτη για αυτή την κατάντια της πολιτικής κουνάνε το δάχτυλο.
      Πολύ θα ήθελα να φανερωθούν, κάποια στιγμή, ΟΛΑ τα παιχνίδια που παίχτηκαν σε βάρος του κόσμου που μαζευόταν τότε στο Σύνταγμα. Προσωπικά, όμως, θεωρώ ότι δεν είναι η ώρα να ψάχνουμε τους υπαιτίους για τα βρώμικα αυτά παιχνίδια, αλλά να δούμε πώς θα βοηθήσουμε να ορθοποδήσει η οικονομία και η κοινωνία ξανά. ...Όσοι θέλουμε κάτι τέτοιο και δεν κερδοσκοπούμε ποντάρωντας στην κρίση και την εξαθλίωση.

      • B.Q avatar
        B.Q @ White knight 02/05/2013 23:41:27

        Λευκέ Ιππότη, τον ..... κινέζο δεν τον υποκρίνεστε καθόλου πειστικά, γι αυτό και δε θα μπω στον κόπο να υπερασπιστώ τα αυτονόητα. Όλοι καταλαβαίνουμε ποιοί και πως όπλισαν και οπλίζουν με την ανικανότητα, την απληστία και τη φαυλότητά τους, το χέρι του φασισμού. Κρυφτό, κυνηγητό και ...πεντόβολα, πάτε να παίξετε με τους .....ομόχρωμούς σας. Και στο τσακίρ το κέφι, ρίξτε΄τους κι έναν αντιΣυριζαίϊκον εξάψαλμο που τον έχετε μάθει τόσο καλά εκ της τυφλής επαναλήψεως.... Εγώ τα βαρετά κλισεδάκια και τα στημένα παιχνίδια, τα έχω βαρεθεί πολύν καιρό τώρα.... Σε κάποιον πιό ανυποψίαστο θα πρέπει ν΄απευθύνετε τα παιδαριώδη κατασκευασμένα σας ερωτήματα.
        Καλή σας νύχτα και καλήν Ανάσταση, ψυχοπνευματικοσωματική εύχομαι. Σε όλους μας.

    • lemetwra avatar
      lemetwra @ B.Q 03/05/2013 04:31:55

      “είναι δημιουργήματα του σάπιου, απαξιωμένου, αφερέγγυου πολιτικού συστήματος, των καθώς πρέπει γραβατοφόρων Armanoντυμένων συμμοριών, που λυμαίνονται εν τη συνενοχή του πλήθους τη χώρα, τα τελευταία 40 χρόνια”

      Ετσι απλα σε μια προταση η ιστορια της χωρας μετα την χουντα..... Το καλυτερο σχολιο ever....

  9. Κλεισθένης avatar
    Κλεισθένης 02/05/2013 21:52:58

    Προτιμητέος και ο Τασούλας;
    Προτιμητέο το μη χείρον βέλτιστον;
    Προτιμητέο το σφάξε με αγά μου ν' αγιάσω;

    Καλό Πάσχα σε όλους.

  10. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 02/05/2013 23:06:26

    Η μέση οδός είναι πάντα η βασιλική. Η αρχοντική αν δεν αρέσει το βασιλική. Τα άκρα μόνο κακά προξενούν λόγω συγκρούσεων και έλλειψης λογικής. Τα λαμόγια πάντα υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν. Πρέπει να περιοριστούν και να κυνηγηθούν εννοείται. Αλλά με εμφύλιο ή καταστροφή της χώρας από απόγνωση, οι εχθροί εκτός συνόρων μόνο κερδισμένοι θα είναι. Ψυχραιμία λοιπόν. Η Ιστορία διδάσκει...

  11. blic avatar
    blic 02/05/2013 23:34:53

    Διάβασα αρκετά σχόλια τα οποία αναφέρουν "πεινασμένους" Έλληνες. Μάλιστα την λέξη πείνα την βλέπω όλο και πιο συχνά. Για πείτε μου ρε παιδιά, όταν κάποιος πεινάει, δεν κοιτάει πάνω από όλα να εξασφαλίσει την τροφή του; Σαφώς. Και προφανώς όλα τα άλλα μπαίνουν στην άκρη.
    Παρόλα αυτά, ή φετινή έξοδος του Πάσχα προς τα νησιά είναι πάνω 25% και οι καφετέριες και τα μπαράκια συνεχώς φίσκα.
    Οπότε αγαπητοί αδελφοί, κόψτε το δούλεμα. Κανένας Έλληνας δεν πεινάει. Απλά τέλειωσε το τζάμπα και μας αρέσει να κλαιγόμαστε.
    Εγώ προσωπικά θέλω πιο πολύ Tρόικα και πιο πολύ Μέρκελ, μπας και αλλάξουν λίγο τα κακώς κείμενα!

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ blic 03/05/2013 02:52:34

      Αστο καλυτερα, πολυς κοσμος πειναει, και πολλοι Ελληνες εχουν δωσει τερμα στη ζωη τους λογω οικονομικων αδιεξοδων. Μην λες απαραδεκτα πραγματα...

    • Ιππολάριος avatar
      Ιππολάριος @ blic 03/05/2013 09:06:58

      blic έγραψες:

      «...Παρόλα αυτά, ή φετινή έξοδος του Πάσχα προς τα νησιά είναι πάνω 25% και οι καφετέριες και τα μπαράκια συνεχώς φίσκα. ...»

      Που το διάβασες ότι η φετινή έξοδος του Πάσχα προς τα νησιά είναι πάνω 25% ;

      Μόλις τώρα διαβάζω το άρθρο της Κας Βίκυς Κουρλιμπίνη στο capital.gr

      «Με τις χειρότερες προοπτικές ξεκινά η καλοκαιρινή σεζόν για τα περισσότερα ξενοδοχεία στους- άκρως δημοφιλείς, αλλά και ακριβούς στο παρελθόν- νησιωτικούς προορισμούς, με την πτώση του εγχώριου τουρισμού για την περίοδο του Πάσχα να αγγίζει ακόμη και το 70%, παρά τις μειώσεις στις τιμές των δωματίων. ...»

      http://www.capital.gr/news.asp?id=1787884

      Όχι για τίποτε άλλο, αλλά να ξέρω από που πρέπει να πληροφορούμαι.

      • blic avatar
        blic @ Ιππολάριος 03/05/2013 14:49:02

        http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=276188

        Αυξημένη κατά 25% η κίνηση στο λιμάνι του Πειραιά

    • Tabula Rasa avatar
      Tabula Rasa @ blic 03/05/2013 10:58:25

      Φυσικά και δεν πεινούν όλοι οι Έλληνες. Μόνο-3.000.000-3.500.000 ψυχές περίπου είναι για την ώρα οι δυστυχούντες. Οι φοροκλέφτες ΔΕΝ έχουν πιαστεί, οι μεγαλοκαρχαρίες ΔΕΝ έχουν πληρώσει, εσείς οι καλοβολεμένοι ακόμη ζείτε στην κοσμάρα σας, πάτε νησιά, εστιατόρια, καφετέριες, παραλίες και κριτικάρετε όσους πεινούν.Θέλετε να πείσετε (τον εαυτό σας; ) οτι δεν υπάρχουν πεινασμένοι, όλα πάνε καλά και κάποιοι σκόπιμα παραποιούν την ...αλήθεια σας. Υπάρχει μία λέξη που λέγεται ντροπή και που η αλαζονεία της Αντουανετικής ψυχοπροβληματικής σας προσέγγισης, σας εμποδίζει να αισθανθείτε. Κλείστε τουλάχιστον το βλάσφημο στόμα σας αν για τίποτε πιό χρήσιμο δεν είστε ικανοί.

  12. White knight avatar
    White knight 03/05/2013 00:08:50

    Κάποιοι έχουν μπερδέψει τις πολιτικές τοποθετήσεις με τη θρησκοληψία-νομίζουν δηλαδή ότι είναι κάτοχοι της απόλυτης αλήθειας. Και γιαυτό μόλις ακούσουν αντίθετη άποψη καταφεύγουν σε ακραίες αντιδράσεις (φυσικές ή λεκτικές). Βέβαια, αν λάβουμε υπόψη ότι η δημορκατία βασίζεται στον πλουραλισμό (δηλ. στην ύπαρξη περισσότερων της μιας απόψεων), καταλήγουμε ότι η προσπάθεια για καταπίεση της "άλλης άποψης" συνιστά από μόνη της αντιδημοκρατική συμπεριφορά.
    Για παράδειγμα, στο παρελθόν, η καταπίεση (από "προοδευτικές" φράξιες) των ανησυχιών των κατοίκων των Σεπολίων και άλλων υποβαθμισμένων περιοχών στο κέντρο, αλλά και όλων μας ως προς την υποβάθμιση και την καταστροφή της Αθήνας, οδήγησε στην αποδοχή της ΧΑ στις περιοχές εκείνες. Μετά, επήλθε το γενικότερο σπάσιμο του ταμπού να είναι κανείς ΧΑίτης με τα γνωστά συνθήματα στο Σύνταγμα και τη συνεπαγόμενη αποδοχή και νομιμοποίηση της από τους υπόλοιπους "φορείς" της πλατείας.
    Για να τελειώνουμε με αυτό το μόρφωμα θα πρέπει όλοι να σεβόμαστε τις διαφορετικές απόψεις, το οποίο σημαίνει να εκφραζόμαστε χωρίς αφορισμούς και δόγματα. Η μόνη λύση απέναντι στο φασισμό (είτε το μαύρο είτε τον κόκκινο) είναι η δημοκρατία (η πραγματική όχι η συνθηματολογική).

  13. Jiannis avatar
    Jiannis 03/05/2013 01:23:21

    "Και η ΚΦΟΡ προσεχη να μην φυγη κανένας Λαθραίος έξω από τα ελληνικά σύνορα"

  14. Anemona avatar
    Anemona 03/05/2013 01:45:59

    Λευκέ ιππότη ένας είναι ο φασισμός και είναι μαύρος.Διάβασε λίγο ιστορία να μάθεις ποιοι πολέμησαν ποιους στο Β' Παγκόσμιο πόλεμο.Όσο στραβός και στρεβλός και αν είναι ο κομμουνισμός δεν είναι φασισμός ούτε ναζισμός.Και ο Μητσοτάκης έκανε συγκυβέρνηση με το ΚΚΕ το 89 και ο Σαμαράς με τον Κουβέλη, οι μόνοι ψωριάρηδες θα είναι οι νεοναζί της Χρυσής Αυγής.Αν πάρουν αυτοδυναμία όπως οι Ναζί του Χίτλερ, να είσαι σίγουρος δεν θα αργήσει η εξωτερική επέμβαση για να τους στείλει εκεί που οι ίδιοι θέλουν.Στο διάολο και τον σατανά που λατρεύουν.

    Μπράβο στον Δένδια και στον Σαμαρά ,μπράβο στο άρθρο.

    • Antonis avatar
      Antonis @ Anemona 03/05/2013 11:31:13

      Μάλλον πως πρέπει να μάθεις εσύ ιστορία, και να μάθεις για το ποιοι ξεκίνησαν ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ τον δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο διαμελίζοντας την Πολωνια. Το ότι συγκρούστηκαν στην συνεχεια δεν αναιρεί ότι ήταν ιδεολογικά ξαδελφάκια και στρατηγικά συνεταιράκια στην αρχή. Μάθε επίσης για το ρολο του ΚΚΕ πριν (όταν έλεγε τον Μεταξά φασίστα που διεξάγει ιμπεριαλιστικό πόλεμο κατά των Ιταλών) και κατά την διάρκεια της κατοχής (όταν σφύριζε αδιάφορα μέχρι να του δώσει εντολή η Μαμά Σοβιετία να αρχίσει αντίσταση, η οποια έγινε περισσότερο προς τις άλλες αντιστασιακές ώστε να τις εξοντώσει και να proetoiamsei το εδάφης για τον κομμουνισμό, παρα εναντια στους Γερμανούς). Μάθε για τα 100 εκατομμύρια θύματα του κομμουνισμού, πολλαπλάσια του ναζισμού.

    • White knight avatar
      White knight @ Anemona 03/05/2013 11:41:40

      Θ πρότεινα την αναζήτηση στο google του συμφώνου Ριμπεντροφ-Μολότωφ. Εφόσον το κάνεις θα καταλάβεις ότι από μόνοι τους (κομμουνιστές-ναζί) εξισώθηκαν μέσα από μία συμμαχία. Ακόμα και ο λόγος για τον οποίο πολέμησαν μετά, είναι σκοτεινός: ότι οι ναζί, με την εισβολή τους στην Πολωνία, καταπάτησαν τη συμφωνία με τους σοβιετικούς για το διαμελισμό της. Για μένα, λοιπόν, υπάρχει και μαύρος και κόκκινος φασισμός, και προτιμώ το φιλελεύθερο δημοκρατικό πολίτευμα.
      Κατά τ' άλλα συμφωνώ.

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ Anemona 03/05/2013 11:42:47

      Άστο anemona.Δεν το έχεις...Λές ανέκδοτα.
      "Όσο στραβός και στρεβλός και αν είναι ο κομμουνισμός δεν είναι φασισμός ούτε ναζισμός".Είναι η άλλη όψη του ίδιου νομίσματος.
      Ο κομμουνισμός άφησε 20+ εκατομμύρια νεκρούς στην ΕΣΣΔ μόνο.Στην Κίνα η "μορφωτική" επανάσταση ήταν ένα λουτρό αίματος που δεν έχει ξαναγίνει.Η Ιάπωνες της μονάδας 731 χάρη πήραν από τους Σοβιετικούς.
      Άστο να πάει,άστο...Βρωμάει κρεατίλα και εκεί.

    • dim avatar
      dim @ Anemona 03/05/2013 12:56:46

      Ο φασισμός είναι ο φασισμός, και ο κομμουνισμος είναι ο κομμουνισμός, δεν είναι φασισμός, αλλά είναι εξίσου απαράδεκτος... Είναι και τα δύο ολοκληρωτικά - απολυταρχικά καθεστώτα, αντίθετα με την ιδέα της δημοκρατίας...

      • Lichnee avatar
        Lichnee @ dim 03/05/2013 15:45:16

        Μάλλον δεν είδες την "άλλη όψη του ίδιου νομίσματος "που γράφω στο σχόλιό μου (ή αρνήθηκες να τη δεις)
        Και παρεμπιπτώντος,"Οι Ιάπωνες",ο δαίμων του -μικρού- πληκτρολογίου χτύπησε...

  15. πιλαβιος avatar
    πιλαβιος 03/05/2013 02:12:52

    Δυστυχως η ΝΔ επεσε σημερα μεσα στην παγιδα που της εστησε η Χ.Α ,στηριξη στον καμινη στις δημοτικες εκλογες θα ειναι και η ταφοπλακα της.Θα συμφωνησω με τον Φαηλο κρανιδιωτη σχετικα με το οτι θα πρεπει να κανει η Χ.Α επιτιμο μελος τον Καμμινη ,αλλα θα προσθεσω και τον Δενδια .Με τις πολιτικες αναλυσεις και τις διαφορες εκτιμησεις ,χασαμε το νοημα των γεγονωτων που ηταν ενα απλο συσσιτιο και τιποτα παραπανω ,το οποιο θα ειχε περασει στο ντουκου

  16. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 03/05/2013 02:50:27

    Απλα ας εχουν μερικοι υποψην τους, πως να δεν μειωθει ΔΡΑΣΤΙΚΑ ο αριθμος των Λαθρο, σε Αττικη, Πατρα, Κρητη, νησια Αιγαιου, και πολλες αλλες περιοχες της Ελλαδας, τοτε θα αυξηθει ΔΡΑΣΤΙΚΑ το ποσοστο της Χ.Α. Καθημερινα χανονται ανθρωπινες ζωες Ελληνω πολιτων, και βλεποντας ολα αυτα, ο απλος κοσμος αρχιζει και αντιδρα. Απλα πραγματα.

  17. Greeceover avatar
    Greeceover 03/05/2013 05:59:58

    Η Μεταπολίτευση χρειάστηκε περίπου 40 χρόνια - κάτι λιγότερο - για να αποδείξει το αντίθετο από αυτό που διατεινόταν: Η Δημοκρατία - που φύτεψε και εξέθρεψε - μόνο αδιέξοδα έχει. Αν δεν υφίστατο το τελευταίο δίλημμα ευρώ ή δραχμή οι περισσότεροι από τους παρόντες στην Βουλή θα είχαν εξατμιστεί. αν όχι θα "παραθέριζαν" σε ειδική πτέρυγα του Κορυδαλλού.

    Η ψυχική απομάκρυνση των πολιτών από την παρούσα πολιτική σκηνή είναι άνευ προηγουμένων και η αναβάπτισή τους στην δήθεν μετα - Μεταπολιτευτική κολυμπήθρα αποπειράται να πραγματοποιηθεί με έναν νέο φανατισμό (ακρο) αριστεράς - (ακρο) δεξιάς, σύγκρουση που ενοχοποιεί το δεύτερο και το τρίτο κόμμα.

    Η μεταναστευτική πολιτική της Μεταπολίτευσης άρχισε και τελείωσε στα περίφημα Ολυμπιακά έργα στα οποία και σημειώθηκαν πολυάριθμα εργατικά ατυχήματα. Κανένα από τα κυβερνώντα κόμματα δεν έδωσε ποτέ δεκάρα τσακιστή για το παρόν και το μέλλον τόσο των πολιτών όσο και των μεταναστών.

    Τώρα ήρθε η ώρα της πληρωμής για όλα: τα οικονομικά και τα κοινωνικά προβλήματα εξερράγησαν στα χέρια μας.

    Τα διλήμματα ή Χ.Α. ή Ν.Δ. ή Συνασπισμός ή κ.λ.π. αντανακλούν την κενότητα του πολιτικού κόσμου που στην δυσκολότερη από τον Β! Παγκόσμιο περίοδο δεν έχει να επιδείξει ούτε γνώση, ούτε πρόγραμμα, ούτε βούληση, ούτε τίποτα.

    Η υποκατάσταση του κράτους από την Χ.Α. για λόγους ψηφοθηρίας αποδεικνύει την αθλιότητα και την μιζέρια στην οποία έχουμε όλοι περιπέσει.

    Πρόσφατα η M.K.O. Freedom House υποβίβασε την Ελλάδα από "Ελεύθερη" σε "Μερικώς Ελεύθερη" χώρα σε σχέση με τα μέσα πληροφόρησης εξισώνοντάς την με το Μάλι και την Λιβύη...

    Πρόσφατα ειδικός απεσταλμένος του Ο.Η.Ε. δήλωσε πως το 10% των πολιτών ζει σε σφοδρή ανέχεια, ενώ οι επικείμενες ιδιωτικοποιήσεις θέτουν σε κίνδυνο την πρόσβασή τους, όπως και των ανέργων, σε πολύτιμα αγαθά όπως το ρεύμα το νερό και την περίθαλψη.

    Πρόσφατα η εταιρεία Russell Investments που συμβουλεύει στον τομέα των επενδύσεων εταιρείες με κεφάλαια ύψους 2,4 τρισεκατομμυρίων δολαρίων υποβάθμισε την Ελλάδα από αναπτυγμένη σε αναπτυσσόμενη χώρα.

    Το 2011 η χώρα από την 18η θέση που κατείχε το 2008 στον πίνακα ανθρώπινης ανάπτυξης του Ο.Η.Ε. έπεσε στην 29η έχοντας απολέσει περίπου 40 δις ευρώ από το Α.Ε.Π. της αντιμετωπίζοντας πλέον ανθρωπιστική κρίση.

    Κανείς δεν έχει απάντηση για όλα αυτά, απλώς κάποιοι φροντίζουν να μην θέτονται καν οι ερωτήσεις σκεπάζοντάς τες με τον μανδύα της δήθεν σημαντικής αντιπαράθεσης Καμίνη - Χ.Α. δίνοντας τροφή στο εξαθλιωμένο αλλά και ιδιαίτερα φιλοθεάμον κοινό.

  18. Ανδρεας45 avatar
    Ανδρεας45 03/05/2013 10:15:32

    Δειτε ξανα ολοι σας το πρωτο βιντεο τι λεει αυτος ο ανθρωπος "του κραταγαν τα χερια και αυτος προσπαθουσε να βγαλη το περιστροφο",πιο περιστροφο ρε παιδια αφου του κραταγαν τα χεριο,εκτος και αν ηθελε να μοιαση του Κυνεγειρου και προσπαθουσε να το βγαλη με τα δοντια του.Επισης διαβαστε με προσοχη εκει που λεει,"για του λογου το αληθες διαβαστε και αυτο". Ο χριστιανισμος κ.λ.π..Δηλαδη αυτο που λεει η ΧΑ ειναι λαθος; Δεν εκανε ο χριστιανισμος εγκληματα κατα της ανθρωποτητας;Δεν κατεστρεψε τον Ελληνικο πολιτισμο; τα αγαλματα; και ολα τα θαυμασια αριστουργηματα που μας αφησαν οι προγονοι μας; Δεν εκτισαν τις εκκλησιες τους πανω σε αρχαιους ναους; Και μην νομιζετε ο,τι ειμαι χρυσαυγητης,εγω ζω στην Αυστραλια και αυτα που συμβαινουν στην δολια την πατριδα δεν με αφορουν και τοσο πολυ. Αλλα το δικιο πρεπει να λεγεται. Αν το κρατος εκανε καλα την δουλεια του και εβαζε φυλακη τους υπαιτιους αυτης της καταντιας,λογος για ΧΑ δεν θα υπηρχε κανενας.

  19. Α avatar
    Α 03/05/2013 10:52:14

    Πληρωμένοι εγκληματίες, του κοινού ποινικού δικαίου.
    Από που χρηματοδοτούνται για να κάνουν αυτές τις ... ρατσιστικές αγαθοεργίες ;

  20. Πολίτης avatar
    Πολίτης 03/05/2013 10:58:33

    Μεγάλη Παρασκευή σήμερα...
    Τους αρχαίους ελληνικούς ναούς, στην Ελλάδα τουλάχιστο, δεν τους κατέστρεψαν οι χριστιανοί -σε αντίθεση με την πρόσφατη προπαγάνδα- τους κατέστρεψαν οι Γότθοι με την εισβολή τους στον ελληνικό χώρο τον 3ο-4ο αιώνα. Αντίθετα, οι χριστιανοί προστατεύτηκαν από τη μανία των εθνικών με το έδικτο του Μεδιολάνου. Αν θέλετε να βρείτε τους πραγματικούς λόγους της παρακμής της αρχαίας θρησκείας, πρέπει να κοιτάξετε στο τί πρεσβεύουν ηθικά οι Χαίτες σήμερα. Η όσμωση της ελληνικής φιλοσοφίας και της χριστιανικής ηθικής σε αυτό που ονομάζεται ελληνορθόδοξη πίστη ήταν νομοτελειακή λόγω της ηθικής παρακμής του ύστερου ρωμαϊκού κράτους. Και ήταν ο φιλοσοφικός κορμός της ελληνορωμαϊκής ή ανατολικής ρωμαϊκής αυτκαρατορίας.
    Καλή Ανάσταση έυχομαι σε όλους.

    • Ανδρεας45 avatar
      Ανδρεας45 @ Πολίτης 03/05/2013 13:00:24

      Καλη αναστραση στο μυαλο σου πολιτη.

    • ΑΝΕΚΛΑΛΗΤΟΣ avatar
      ΑΝΕΚΛΑΛΗΤΟΣ @ Πολίτης 03/05/2013 17:16:43

      Ο επισκοπος Γαζης Πορφυριος,σε εκτελεση του "ες εδαφον φερειν....-βρειτε τη συνεχεια-." του Αρκαδιου,το 401μ.χ κατεστρεψε ολα τα ΑΓΑΛΜΑΤΑ και τα εργα τεχνης,τις δημοσιες και ιδιωτικες ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ και ισοπεδωσε ολους τους ΕΛΛΗΝΙΚΟΥς ΝΑΟΥΣ της πολης.Οπως γραφει ο συναξαριστης του Μαρκος ο Διακονος,οταν ο Πορφυριος πυρπολησε και κατεστρεψε το Μαρνειον(ναο του Διος στη Γαζα)χρησιμοποιησε τα μαρμαρα του για την πλακοστρωση του δρομου.Οπως περηφανα ειπε ο ιδιος:"Για να πατουν οχι μονον ανθρωποι,αλλα και ΓΥΝΑΙΚΕΣ και γουρουνια και αλλα ζωα"!!!

  21. dim avatar
    dim 03/05/2013 16:07:56

    Η απάντηση μου δεν ήταν σε εσένα... Στον anemona ήταν... Με εσένα συμφωνώ...

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ dim 03/05/2013 16:14:04

      ΟΚ,συγγνώμη τότε...

  22. dim avatar
    dim 03/05/2013 16:10:58

    Υπο την έννοια ότι το "νομισμα" που λες είναι ο "ολοκληρωτισμός" και οι δύο όψεις αυτού του νομίσματος είναι ο "φασισμός" και ο "κομμουνισμός"...

  23. Lichnee avatar
    Lichnee 03/05/2013 23:11:53

    Ακριβώς

  24. Μιχάλης Σ. Βάρδας avatar
    Μιχάλης Σ. Βάρδας 04/05/2013 00:34:40

    Ο τίτλος του άρθρου σας " Προτιμάμε την Δημοκρατία, τον Σαμαρά και τον Δένδια παρά τους φασίστες της Χ.Α. " είναι παραπλανητικός .

    Γιά ποιά Δημοκρατία μιλάμε ; Γι αυτήν που εξαθλίωσε την Χώρα ;
    Γι αυτήν που δημιούργησε μέσα σε μόλις 3 χρόνια πάνω από 1.500.000
    ανέργους ; Γι αυτήν που ανέχθηκε και ανέχεται πάνω από 1.000.000 λαθρο
    μετανάστες ;

    Δεν φταίει η Δημοκρατία γιά όλα αυτά . Θα μπορούσε και μιά Δικτατορία να...
    είχε επιτύχει τέτοια μεγάλα νούμερα ! Θα ήμασταν τότε πιό υπερήφανοι από
    ότι είμαστε τώρα ;

    Το Πολιτικό μας σύστημα έχει βαρύτατη και αποκλειστική ευθύνη γιά όλα αυτά ή μήπως κάποιος έχει άλλη γνώμη ; Όταν το Πολιτικό σύστημα που εκάστοτε εκπροσωπεί και ενίοτε ταυτίζεται με το Κράτος , αδυνατεί ή αδιαφορεί να επιτελέσει το , κατ΄ εξοχήν, βασικό έργο του που είναι η Προστασία του Έλληνα πολίτη (με την ευρεία έννοια της λέξης) , είναι πολύ φυσικό να ζούμε φαινόμενα καθημερινής βίας . Η Κοινωνία πάντοτε βρίσκει τρόπους να υποκαθιστά το Κράτος , όταν αυτό αδυνατεί ή αρνείται να φέρει σε πέρας την αποστολή του .

    Δεν είναι ανησυχητική , αυτή καθ΄εαυτή , η δημοσκοπική άνοδος της Χ.Α.
    Στο κάτω-κάτω της Γραφής (ή γραφής) , Έλληνες πολίτες την ψήφισαν και
    θα την ξαναψηφίσουν με δημοκρατικό και όχι με φασιστικό τρόπο . Είναι όμως ιδιαίτερα ανησυχητική η αδυναμία , η αβουλία και η ατολμία της συντεταγμένης Πολιτείας να πράττει τα απολύτως απαραίτητα γιά την, στοιχειωδώς, ανεκτή λειτουργία του Κράτους !
    Είναι αυτό ο πιό κακός οιωνός γιά το εγγύς μέλλον ...

  25. roadrunner avatar
    roadrunner 04/05/2013 01:30:42

    Έτσι που εξελίχθηκαν τα γεγονότα, ούτε η ΧΑ, ούτε ο δήμαρχος μας έπεισαν για τα αγνά και άδολα, φιλάνθρωπα συναισθήματά τους..
    Το πιο στενάχωρο και συνάμα παρακμιακό ,
    είναι ο κυνισμός τους, να εφαρμόσουν επικοινωνιακές-ψηφοθηρικές πολιτικές,
    μέσω εκμετάλλευσης, των αναγκών σίτισης, άπορων συνανθρώπων μας.

  26. ΝΙΚΟΣ ΒΑΡΛΑΜΗΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ ΒΑΡΛΑΜΗΣ 04/05/2013 13:45:36

    Συμφωνώ απόλυτα με το άρθρο. Όσο για τις διάφορες αναλύσεις περί δημοκρατίας και "δημοκρατίας" ένα μόνο. Η δημοκρατία είναι μία και δεν έχει πολλές αναγνώσεις. Δέχεται την διαφορετικότητα και την αντίθετη γνώμη χωρίς να σημαίνει πως υποχωρεί και αυτοκαταργείται. Είναι το δυσκολότερο πολίτευμα γιατί έχει να κάνει με την πειθώ και την ελεύθερη βούληση. Όσοι επιβουλεύονται και εκμεταλλεύονται την δημοκρατία πρέπει με πράξεις και επιχειρήματα να απομονώνονται. Η εφαρμογή του νόμου όπως έγινε στην περίπτωση του Συντάγματος προχθές θα έχει αξία μόνο αν εφαρμοστεί σε όλες τις ομοειδείς περιπτώσεις. Αλλιώς είναι μια αντίδραση που ακυρώνει την εννοια της ισονομίας που αποτελεί θεμέλιο του δημοκρατικού πολιτεύματος.

  27. τοξο avatar
    τοξο 04/05/2013 19:35:37

    Μετά την επικράτησή τους , οι Οσμανλήδες[Οθωμανοί] επέβαλαν ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ στους Χριστιανούς και ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ στους Μουσουλμάνους .[Στα Βαλκάνια Τούρκος ισον Μουσουλμάνος ,(γίνεσαι Τούρκος Διάκο μου,την πίστη σου να αλλάξεις; Κ.Παλαμάς).]

  28. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 04/05/2013 20:31:04

    Ο ρατσισμός ως φαινόμενο καθολικής εξάπλωσης. Ιδού ρατσισμός χωρίς στόχο μελαψούς ή εβραίους, αλλά τους "ομοεθνείς βλάχους".
    Βερολίνο Μαιος 2013: “Έξω οι Σβάμποι”. “Σταματήστε τους Σβάμπους”. “Μη ψωνίζετε απο μαγαζιά Σβάμπων”.

    http://www.tagesspiegel.de/mediacenter/fotostrecken/berlin/kauft-nicht-beim-schwaben-die-rhetorik-erinnert-teilweise-an-die-nazis-/4551894.html

    http://sitzraver.blogsport.de/images/kandel_schwaben_raus_boxi.jpg

    Απίστευτα κακός χαμός.

  29. τάσος avatar
    τάσος 05/05/2013 20:57:48

    από τη στιγμή που οι μουσουλμάνοι δεν ανέχονται τους νόμους και την ηθική των ευρωπαϊκών κρατών που τους φιλοξενούν και χρησιμοποιούν τις δικές τους μεθόδους ώστε να επιβάλουν παράνομα τη σαρία, πώς γίνεται να υπάρχουν αυτοί οι φιλελευθερώνυμοι φορείς που τους στηρίζουν; μα φυσικά επείδή τους σπονσοράρουν οι αρχιμαφιόζοι της σαρίας βρε κουτά. κάτι κουφάλες που τα αρπάζουν κάτω από κάτι ωραίες ταμπέλες.

  30. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 06/05/2013 01:49:25

    Οπως τοσοι αλλοι που ζουν στο εξωτερικο ΔΕΝ ειναι δυνατον να περιγραψω με λογια το ΠΟΣΟ κακο κανουν οι Γερμενηδες στην πατριδα μας, περα απο το ποινικα κολασιμο των πραξεων τους.

    Δινουν τροφη σε αυτους που προωθουν τον αφανισμο καθε ιχνους ελληνικου πολιτισμου στην νεα, ταχυτατατα μεταλλασομενη, ταξη πραγματων...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.